Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Čtvrtek, 9.02.2006

Lidi, já už nemůžu...!!!

abych trochu změnil téma : Co říkáte Astonovu stanovisku ke stávajícímu NP ??

Já to četl v noci, když jsem chodil kontrolovat ty praskliny, a zajímá mně, co vy na to!
Na to , abych tam četl komentáře teď ještě zdaleka nemám čas a sílu.





Komentáře

[1 Šumaváku, (Foundryman: 09.02.2006, 19:24:17 - x)
celkem odpovídá i mému náhledu. Dnes jsem nakoukl a 90% komentářů byl Béďa, zbytek Čumil a Jaroušek. Fujtajbl. Jakej je stav na Šumavě? Na co se můžeme zítra těšit?

[2 Foundry,Šumaváku, (vidlák: 09.02.2006, 19:54:39 - x)
chodím na psa už dost let,měl už jsem jeden čas skoro závislost.Sám jsem tam psal jen zřídka,nemám moc dar psaného projevu-nějaký blok,či co to je,chybí mi při diskuzi asi mimika,gesto,nevím.Ale kecal jsem a dohadoval se v duchu a bylo to fajn.No,je to pryč,asi nenávratně,tohle už je úplně někde jinde.Astonovi patří díky,že něco takového vůbec vzniklo,bez něj by možná nevznikl třeba ani tenhle fajn blog,co já vím,ale teď už je konec.Ale budou mi chybět,dříve třeba Hraboš,pak zločinec P.Kunetka a jiní..Ale všechno je nahraditelný-tedy--Šumaváku-díky...

[3 Hezký večír vinšuji. (Anka: 09.02.2006, 20:02:55 - x)
Šumaváku, co proužky, vydržely? Mysleli jsme na Vás a drželi pěsti, i když je to na bačkoru aktivita.

[4 No jo, (Foundryman: 09.02.2006, 20:03:59 - x)
chtělo by to hodit link sem i Kunetkovi, mezi věšením bankovek na šňůru by měl možná občas čas.

[5 Vidláku, (Foundryman: 09.02.2006, 20:05:18 - x)
mimochodem, co dělá stroj?

[6 Aston se naštval celkem oprávněně! (Rpuť: 09.02.2006, 20:20:09 - x)
Pro ty, kdo nečtou Bartovy příhody - při Astonově stěhování do Zvole, zůstal Bart na Mrázovce - zřejmě kvůli Astonově dceři. A spousta lidí se najednou začalo čuřit a spílat Astonovi a trvali na tom, že jim to má podrobně vysvětlit a jaksi nehodlali akceptovat, že nám do toho nikomu nic není.
Neckář už sice nevystupuje, ale našli se následovníci a když už lidi nadávali kvůli Bartovi, tak nadával, často sprostě, kde kdo - takže já se Astonovi vůbec nedivím.
Navíc se, zřejmě za trest, přestěhovaly pejskůmilovné dámy na Zvířetník a pod Bartem se takměř nevykytovaly - takže jedno k druhému...

[7 No, prosím, (Anka: 09.02.2006, 20:27:33 - x)
a já myslela,že Aston zachovává přístup, který platil za života Míši, komentáře se nečetly, že aby se zachovala duševní rovnováha. Teda alespoň tohle stanovisko zastávala Míša. Kruciš, ta baba mi chybí.

[8 Dobrý večer, (ap: 09.02.2006, 20:29:18 - x)
Psa čtu už pár let, a od Astona se to dalo očekávat, asi má teď už jiné starosti... Teď myslím, Šumaváku, spíš na ty praskliny přelepené proužky papíru, a držím pěsti.

[9 Vždycky (martina: 09.02.2006, 20:34:51 - x)
to někdo řekne. Teď třeba Rpuť. A já se pak do diskuse nezapojím - protože bych opakovala názory a komentáře již vyřčené. A tak raději jen přikyvuji... Ale Psa Neviditelného sleduji už asi 5 let. Nejprve v internetových kavárnách, posléze už pravidelně doma den za dnem. Pak když Neff přešel na Lidovky byla to pro mě celkem újma. Dost lidí, kteří rozuměli určitému tématu, zmizelo a místo nich nastoupili druzí.A ani neumějí pravopis...Mě to fakt rozčiluje...

[10 no ano, (Foundryman: 09.02.2006, 20:45:41 - x)
poslední dobou se čtení komentářů limitně blíží masochismu. A to jsem z každodenních profesních bojů celkem otrlej. Nicméně vyklidit pole na Psovi jen tak beze všeho mi taky přijde eklhaft.

[11 Foundry, (Anka: 09.02.2006, 20:53:46 - x)
no jo, ale hrozí, že tam za pár zůstaneš sám. Ono se to už opravdu téměř nedá číst. Připadá mi to jak pilně plněný stranický úkol, nemůžu si pomoct.

[12 Myslím, Anko, (Dana: 09.02.2006, 21:05:43 - x)
žes na to docela kápla. Mně ta situace na Psovi taky přijde jako předvolební boj - znechutit, otrávit lidi...ale jak říkávala jedna z mých babiček: Přece těm, co tě štvou,nevyklidíš pole bez boje? Vždyť Pes je opravdu to, co z něho udělají čtenáři a hlavně komentátoři. Je to o nervy, ale asi to nevzdám a na Psa chodit budu a také, když budu mít co říct, tak to napíšu. I když mi budou různí..nebudu jmenovat..nadávat do všehomožného... Jenže s kým si pak budu vyměňovat názory, když tam zůstano jen ti placení provokatéři?

[13 Vážení, (PeS: 09.02.2006, 21:15:42 - x)
u většiny z vás cítím obdobný pocit zmarnění či znechucení. Já, když jsem dnes trochu nahlédl, dominovali kajan a béda a docela si vystačili. No a protože od okolí očekávám spíš nějakou tu sviňárnu, než co jinýho, oťuknul jsem si trochu bédovo IP. Ono už na vojně se říkalo důvěřovat, ale prověřovat - a od jisté doby se tím řídím. Teď, když místo posledního trojčíslí je jen to xxx to není tak einfach, ale malý skriptík zvládne své. No a co byste řekli - ze všech 256 možností jsou registrovány pouze tři a jedna z nich, jak na potvoru, vede na doménu gov.cz - to, že jsem paranoik, ještě neznamená, že po mně nejdou...

[14 Dano, (Foundryman: 09.02.2006, 21:16:31 - x)
na to je jediný recept - předvést jim názorně jejich, dejme tomu, alternativní inteligenci.

[15 2 Anka, Foundry (PeS: 09.02.2006, 21:20:37 - x)
No, po posledním Vodičkovi jsme si říkali s Rputí, kdo nás (a Psa) má asi tak na starost... Já tam poslední dobou vidím systematickou snahu zabít jakoukoli diskusi. K tomu předchozímu - ty druhé 2 možnosti vedou na jakousi proxy, takže nelze vyloučit náhodu... Ale zajímavé, zajímavé to je...

[16 Foundry, (Dana: 09.02.2006, 21:22:39 - x)
on to tam jeden kalousek zkoušel!:-) A nadávali mu všeci jednohlasně...:-) Já jsem se tady bavila převelice, ale možná jsem ho jen špatně pochopila, možná to myslel vážně a jan já jsme to brala jako velice povedenou parodii...:-)

[17 A kde je psáno, že se musíme slejzat pod úvodníkem (Rpuť: 09.02.2006, 21:23:37 - x)
Já se dneska hádala na článku o machometánech a karikaturách. Sice mě lez strašlivě na nervy Sk. Maximus, ale na druhou stranu jsme se aspoň dobrali toho, že to nespunktovala EU aby Amíkům zabránila obchodovat v dolarech - jo i takový blbostě si lidi myslej. A co je nejhorší řada z nich má pocit, že se vlastně vůbec nic neděje.
Fakt je, že blbečkové co jsou tam krzevá rozbití diskuse se vyskytují pod úvodníkem. Všechno přeci jen nestihnou.

Anko, zdá se, že ten kdo čte komentáře je hlavně Luba. Ale co nám je do toho, jestli se třeba LUba s Irenou nemají rády - nebo o co tam vlastně šlo. Párkrát jsem se pokoušela říct, že nám do toho nic, ale lidi jsou jak zvrtačený.

[18 Jedna věc mě napadla (Rpuť: 09.02.2006, 21:35:01 - x)
Ty zatracený vlákna by nám vlastně mohly pomoct. Zírálkové a podobná verbež se těch vláken chytaj a když melou jeden přes druhýho, tak tu diskusi vyrušej. Kdybysme se důsledně drželi toho, že se na vlákna vykašlem a ani je nebudem číst...tak by nám blbečkové ani nemuseli tak vadit. Ale museli bychom to dělat všichni -zásadně nereagovat pod vláknem!

[19 Rputi, (martina: 09.02.2006, 21:41:26 - x)
dobrý večer. Na ta vlákna bych nespoléhala. Soudruzi jsou velmi chytří (i když to tak nevypadá)

[20 Šumaváku, (martina: 09.02.2006, 21:49:34 - x)
teď hledím na radarovou situaci ČHMÚ a Vám tam furt sněží!!! Držte se a držte střechu a držte koně. Držím palce...

[21 Martino, (Foundryman: 09.02.2006, 21:54:08 - x)
mám dojem, že Šumavák právě drží střechu i očima.

[22 Martino, nějakou chvíli by to vydržet mohlo (Rpuť: 09.02.2006, 22:06:48 - x)
Jednou jsem zlikvovala blbečka, co se za mne vydával a dělal mi ostudu, tím, že jsem při každém vstupu měnila nick (Rpuť Zuzana, Zuzana Rpuťová...) takže byl vždycky až druhej a každej věděl, že to nejsem já. Nakonec měl takovej vztek, že zopakoval všechny moje nicky najednou.:))
My se např. můžem tady domluvit už ráno, jaká bude značka pro ten který den. Třeba:>,2...

[23 Máte recht, (Anka: 09.02.2006, 22:13:53 - x)
je blbosť si vzít bačkorky a hrneček na kafe a jít dom. Na druhou stranu, kdo má mít nervovou výbavu číst ty hrůzastračný cancy?

[24 Vážení, (PeS: 09.02.2006, 22:16:02 - x)
jak už jsem kdysi dávno psal Faustovi, když to kradení nicků kulminovalo. To kradení může zblbnout náhodného návštěvníka, ale každý z nás má natolik osobitý styl, že dá hodně práce tento styl zamaskovat, a pokud ho dotyčný nemaskuje, tak se pomalu ani nemusí podepisovat. Už "známe své Pappenheimské..." - jak v dobrém, tak i ve špatném slova smyslu. Když se tam jednou vydával jakýsi kretén za mě, tak sám Faust, se ozval, že mě nějak nepoznává... ani jsem se nedivil...

[25 PeSi, (Anka,: 09.02.2006, 22:20:09 - x)
jen mě vrtá hlavou, co z toho ti cvoci budou mít, když starousedlíci sbalí fidlátka a zmizí. To si tam pak budou čechrat peříčka a vzájemně se po ramenou plácat? Krapet na hlavu, ne?

[26 Ano Rputi, (martina: 09.02.2006, 22:26:47 - x)
vzpomínám si na to, asi do měsíce (cca) byl opravdu pokoj. Jenomže teď je fakt před volbama. A i Chohrche se dnes ve zprávách na ČT1 vyjádřil - jistěže cituji úplně blbě - že darebáky (podle něj darebáky) je třeba zveřejnit na internetu... A včil: braňte se! (jak říká Ivan Nový)... A zas přikyvuji: "Je to marné, je to marné, je to marné..."

[27 Lidi, Šumavák sotva drží pohromady ! (Šumavák: 09.02.2006, 22:28:05 - x)
Střecha už musí držet sama! Alespoň do rána!

PeSi, to s tou IP adresou není nic moc překvapivého. Tak jak vystupuje, jak je tam celý den.....dá se to předpokládat. A Paroubek objevil internet.... dnes vykřikoval něco o zveřejnění nějakých firem, aby tam lidi nechodili....

I já zastávám názor, že když moudřejší ustoupí, vládnou světu blbci !!
Ale ne vždy mám sílu se tam dohadovat o nejzákladnějších věcech!

Co se minezdá jako špatný nápad, je ta myšlenka, důsledně ignorovat ta vlákna(a blbečky). I to byl (meiner Meinung nach)jeden ze znaků diskuse na starém psu, že si diskutující dokázal pamatovat s kým mluví a o čem, i když probíhala paralelně řada "rozhovorů".

Jinak jsem měl v noci, když jsem četl to Astonovo"best of..", intenzivní pocit, že se jedná o upozornění, že NP buď prodá a nebo se z něj úplně stáhne a bude dělat jen Hyenu pro svoje potěšení.



[28 2 Anka (PeS: 09.02.2006, 22:31:41 - x)
taky jsem se divil... Ale jak je z obrázku patrno, Béda, Kajan, velrybí žrádlo a Čumil si vzájemně vystačej. K tomu se občas nachomejtne NoName, který právě prožívá náraz plnou hubou na realitu - takový to byl pilný levicový pionýrek, zdá se, že dostal Drátem do oka... Víš, stará pravda říká, škodolibost - matka radosti! A tak si to tak občas čtu, vidím, že si chlapci vystačej, co bych se mezi ně motal. To jen nadšenci typu Foundry to občas nevydejchaj a musej se ozvat... Jak je to v tý bibli? Marnost, marnost a nic než marnost...

[29 2 Šumavák (PeS: 09.02.2006, 22:37:50 - x)
Hele, opravdu si nikde nenašel aspoň nějakej volnej trámek, na to podepření? Cokoli + kousek prkna... Aby se ta váha přenesla... No držim palce, ale to je Ti hovno platný...
Co se Astona týče - asi to tak vypadá. Něco, čemu starej Kapica říkával syndrom zmarnění. Něco rozjel, vytvořil a teď jen kouká, jak se mu to rozjíždí pod rukama...

[30 Hele lidi, přece se jen tak nedáme (Rpuť: 09.02.2006, 22:44:41 - x)
Tak to pojďte zkusit - zítra od 8 večer se vlákna ignorujou a do tý doby ani ťuk. Uvidíme co to udělá...

[31 Rputi, (martina: 09.02.2006, 22:50:47 - x)
ještě tu výzvu zopakujte v nejčerstvějším příspěvku Šumaváka. Ať to ví co nejvíc lidí..

[32 2 Rpuť (PeS: 09.02.2006, 22:52:07 - x)
No, já zatím vlákna ignoruju celkem důsledně - za celou tu dobu, pokud vím jsem přes vlákno reagoval snad 2x - a problémy mi to nedělá. Jinak, zítra je AFAIK pátek, tak ta 8. hodina je možná až moc přísná - to už takovej Jaroušek bude mít pro tento týden odpracováno.

[33 PeSi, my ten sníh opravdu (Šumavák: 09.02.2006, 22:53:39 - x)
všechen sházeli dolů !!!! Jinak ta stáj má co 4,5 nosný trám ca 30x30, v prostředku podepřený sloupem, takže to se ani nehlo, ale přes to jsou napříč ty hranoly a ty se na těch 4,5m pronášely.Ono 70 -80 cm slehlého sněhu dělá divy.
Nehledě k tomu, že přesně tam, kde by stála ta podpěra stojí kůň !
Já když to pronásobím, tak mi vychází, že na té střeše bylo asi 150 tun a ty jsou pryč! Takže teď to nemá důvod dělat nějaký B!
Akorát, že to asi nejpozději pozítří budu muset zase uklidit.

A ta "marnost, nic než marnost..." to je z bible? A já zblble myslel že Šexpír!

[34 šumaváku, sakra, zalehněte! (Rpuť: 09.02.2006, 23:03:42 - x)
Tohle by zmohlo i vola. Do zítřka nic nespadne. Na další se musíte vyspat!!!

[35 2 Šumavák (PeS: 09.02.2006, 23:04:39 - x)
Nemýlím-li se, je to kniha kazatel... A třesoucí se oštěp to možná taky použil... Jinak - ono ani tak moc nezáleží, kolik na tý střeše bylo/je celkem, ale kolik je na tom nejkritičtějším místě - pokud se ta tíha dá nějak - jakkoli rozložit do plochy, dost to pomůže. Ale to ostatně víš sám. Hlavně ať Tě to nesloží, tohle počasí je přímo chřipkotvorný...

[36 2 Šumavák (PeS: 09.02.2006, 23:08:18 - x)
Bejt Tebou, tak poslechnu Rpuť. Vitamíny + desinfekce + zalehnout. A dát si voraz, jinak to odneseš a koně s tebou...

[37 Tak jsem to byl teď (Šumavák: 09.02.2006, 23:29:29 - x)
Ještě venku omrknout, a furt sněží stejně!Upřímně řečeno, kdyby nám tu v rámci probíhajícího globálního oteplování místo smrků rostly palmy, bylo by to hrozné ale určitě bych si zvykl !!!!!!!

Nemá to náhodou na svědomí Bursík spolu s evropskými zelenými??
Že jako to globální oteplování si můžeme uvědomit a pocítit teprve až po pořádném ochlazení?

No jdu si udělat šípkovo-lipový čaj avzít nějaký celaskon.
Pomalu nabírám síly, abych si mohl jít lehnout!

[38 Velezdravím vás velevespolek! (Klaun Parafin: 10.02.2006, 00:11:13 - Mail - x)
A zároveň se omlouvám, prakticky, teoreticky, virtualisticky i parodisticky nemám do neděle vůbec chvilky na tahání diskusní pilky. Nevím ani, kde mi zrovna stojí... Šumaváku, podpírám stáje na dálku, zatím mi v uchu nezvonilo, takže se nic zlého nestalo, ale jedná se jen o "doufemismus". Jinak pondělí bude zase "veselý". S Dušanem je nutno se ještě domluvit a oznámit. Klaun Parafin

[39 Teprve teď (martin tamtaky: 10.02.2006, 00:48:23 - x)
jsem dorazil domů - všude jen poprašek, pak se přejede v Bratřejově přes kopec a sněhové bariéry. U Polanky bílá silnice, V Lidči hlídají odbočku na Střelnou, aby tam nějaký blbec nezabočil, když je přechod uzavřený. No a u nás vesele poletuje.

K Astonovi - naznačil nám docela dost. Já dobrovolně neutíkám odnikud - už to tu bylo několikrát (jen ne v takové míře) a klidně jsme si diskutovali napřeskáčku přes ty voly. Domlouvání tady není nijak privátní, nepřítel naslouchá. Nekrmte trolly!!!!

[40 Pokud dovolíte dezertérovi (Faust: 10.02.2006, 04:23:11 - x)
se vyjádřit:
PeSovi děkuji za objektivitu. Oni tam nejsou jenom Beda, Jaroušek a spol, on je tam i kajan a huhu a spol. (to jako příklady). Třeba p. Nového vynechávám... ty jeho příspěvky mají racionální jádro (byť i jsou na můj vkus příliš jednostranné). Taky mě baví dehonestující poznámky na téma ´levičácké´nevyužívání pracovní doby spešl od ´pravicových´lidí, kteří tam jsou taktéž od rána do večera.
Můj problém (když dovolíte) byla závislost (proto ty moje "detoxy", obecně nemám rád závislosti) a pak: už jenom nuda. Informační hodnota diskusí šla podle mě prostě prudce dolů, a to i u víceméně odborných článků.
Např. Tomáš Haas napsal o IPB... strašně jsem nesouhlasil s jeho vývody, ale nikdy bych to na NP už v současné době nenapsal, protože bych podpořil diskutéry typu: "podívejte se, kým je placený" apod. Takže tak...

P.S. PeSi, jenom malounká výhrada: lustrování IP se mi nelíbilo, nelíbí a líbit nebude. Na to osobně doplatilo už dost psích bytostí, mezi nimi i naši dobří známí.

[41 Doufám jenom, (Faust: 10.02.2006, 04:25:19 - x)
že Šumavák a koně přežili... včetně živého i mrtvého inventáře (koně nepovažuju za inventář).

[42 ad Aston a NP (Mislead: 10.02.2006, 06:41:01 - x)
Neff avizoval v podstatě něco takového už v rozhovoru v Ikarii 2/2006, kde se samozřejmě na důvod přechodu pod lidovky tázali. Takže to je dlouhodobější a ne otrávenost posledním měsícem (ona má Ikarie celkem dlouhé výrobní lhůty...)

[43 Mislead, (Rpuť: 10.02.2006, 07:13:56 - x)
to také není záležitost posledního měsíce - už to trvá pěkně dlouho. Co se Barta týče, lze se jen divit, jak jsou někteří lidé vytrvalí.

[44 PeSi, (vidlák: 10.02.2006, 08:36:55 - x)
je to skutečně Kniha Kazatel a začíná to "Pomíjivost,samá pomíjivost.Všechno pomíjí.." A jako ateista to nemám z bible(i když jsem ji v mládí zblblý ze svýho dědy komunisty a zároveň věřícího-fakt-celou přečetl),ale mám to z báječný sci-fi povídky Růže pro Kazatele od Rogera Zelaznyho...A k těm kradenejm nickům-každý,kdo chodil na psa dle možností pravidelně to hned poznal,nejen,že to není ten který pravý autor,ale často i kdo je tím plagiátorem...

[45 Faust tu nakousl jeden problém, (Dana: 10.02.2006, 08:43:44 - x)
se kterým se také potýkám. Současným způsobem diskuze na Psovi mám podobné dilema - přestala jsem psát kritické komentáře do vlastních řad. Ten způsob, který se na Psovi teď praktikuje, totiž vede k tomu, že buď je takový názor halasně přivítán diskutéry typu - vidíte, už i modří.... nebo se ozvou výkřiky o brečení a naříkání modrých nebo nadávky...Zmizela možnost svůj názor napsat a čekat na normální odpověď, reakci a možnost třeba i svůj názor korigovat...Ale možná to jen vidíme černě. Ta zimní depka...

[46 jo,a foundry, (vidlák: 10.02.2006, 08:49:44 - x)
mašinka hajá v teple přikrytá peřinkou a čeká na jarní ostruhy ve slabinách.Ale přijde mi to až sprostý vůči Šumavákovi,který má teď jiný starosti,než my,psát si sem o svejch letních hobby.Ale přeci jen-je to XVZ 1300 TF ROYAL STAR VENTURE..Znáš?

[47 ahoj Dano ( a všichni) (Andrea: 10.02.2006, 09:01:56 - x)
pardon, že sem lezu, četla jsem si odkaz. Máš pravdu, polarizace je děsná věc. Šumavák je sympaťák, který si nehraje na ředitele zeměkoule, jeho blog je lidský- a už jsem se dozvěděla, že se tu ustanovuje PvF modrého koutku.
Že by, stejně jako jindy a jinde, prostě byli lidé, kteří si můžou virtuálně být sympatičtí anebo si mají co říci, to je předem zamítnuto.
Ale to dělení je pozitivní. Z určité, náhodně seskupené grupy se pomalu tříbí skupiny mající si co říci ( Dana-Šumavák = sníh, například).
Tak ať se vám daří a ten sníh konečně zmizí v propadlišti dějin, respektive jara. Už to bude cobydup.

[48 PeSi a ostatní, (šimon klein: 10.02.2006, 09:03:59 - x)
dovolím se také vmísit, doufám, že mne nevyženete. V tuto chvíli mám jenom dvě poznámky:
1) ještě před prodejem Psa jsem si všiml - a to přetrvává - že vinou jakéhosi lokálního fluida lidé, kteří jsou jinak slušně vychovaní (byť s jejich názory třeba nesouhlasím), se na všech ostatních forech, kam vím, že píšou, vyjadřují daleko slušněji a i respektují občas názory opačné strany. Nikoliv však na psu - tam jsou od začátku jízliví, posměvační, zkrátka - chtějí urazit, zesměšnit, ponížit.
Sebekriticky přiznávám, že sklouzávám do tohoto vyjadřování také - samo, že si myslím, že jsem k tomu provokován, ale vím, že to nebývá vždy pravda. Takže - čím to TAM je ??
A ta druhá poznámka: tamtéž, kde je to o té marnosti, je ale také i o naději: všeliká věc má jistý čas a každé předsevzetí pod nebem svou chvíli - takže chci věřit, že to předsevzetí nevzdávat se, to převládne. I když to asi bude dlouhá cesta a případné názory, předložené upřímně v plen obecné diskuzi, se budou muset probíjet obrovskou masou informačního šumu.
A k tomu důvodu, proč to někdo chce rozesr-mlýt: diktátorské tendenci nemůže vyhovovat jakákoliv anomálie, notabene neřízená diskuze (oni maj - nedejbože- názor a vlastní !!!) - a vždy má snahu je likvidovat i v nejmenším zárodku a protože má na to fanatiky, dělá to pilně, snaživě, soustavně a všude. Takže cituji "klasika": Braňme se !!

[49 Šimone K (Andrea: 10.02.2006, 09:13:54 - x)
to nebude psím fluidem, to je jeho dlouhým trváním. Občas vzpomínám ( a vždy za to dostanu na frak) na doby, kdy se na Psu diskutovalo málo, ale k věci a kdy se člověk dozvěděl nové informace a navíc se pobavil. Už to dávno není pravda a jak píšete, sklouzne do toho každý. Samozřejmě že podléháme provokacím.
V posledních letech je to jen politicko-táborové řečnění a neexistuje téma, které by nebylo zneužito k napadání. I kdyby se diskutovalo o nesmrtelnosti chrousta, tak to skončí u barvy jeho krovek a zda letěl zprava doleva nebo naopak.
Nemá význam se nad tím pozastavovat. A moc nevěřím, že to někdo organizovaně rozesírá. To jsou lidé, konkrétní osoby, konkrétní osudy.
A už čaues.

[50 Andreo a Šimone (Rpuť: 10.02.2006, 09:44:19 - x)
Andreo žádní pavouci a už vůbec NE ve flašce - ba právě naopak. Tohle není žádný truc-podnik,nýbrž blog našeho (doufám, že dovolí) kamaráda a o NP se tu hovoří právě proto, že do žádné flašky lézt nehodláme.

Šimone, tohle téma by bylo nejméně na esej, ne-li na sociologicko-psychologický rozbor. Levičáci nám vždycky vyčítali, že si "hrajeme na elitu". Je to pitomost, samozřejmě, ale oni zřejmě ten pocit mají. Tak mě napadlo, není-li to dáno tím,že, zjednodušeně řečeno, sebevědomí pravičáka a levičáka se od sebe zásadně liší. Sebevědomí pravice vyplývá s ochoty postavit se problémům čelem a řešit je, zatímco levice před nimi uhýbá a k sebejistotě potřebuje někoho za zadkem. Což nyní mají - jejich sebevědomí roste s preferencemi ČSSD. Jejich schopnost argumentovat však preference, pochopitelně, nezvýšily a tak, nechopni pochopit, odkud-že se to naše sebevědomí bere, čím dál vztekleji poštěkávají.
Strávila jsem, po delší době, na NP skoro celý den pod svým článkem o reorganizaci památkářství. Jonáš s Čumilem to tam předvedli naprosto signifikantně.

[51 (Andrea: 10.02.2006, 10:14:29 - x)
jistě, Rputi, však to není můj výraz. Jen příklad pohledu, který byl již vržen.
Jinak jste to zanalyzovala přesně.

[52 Rputi, (šimon klein: 10.02.2006, 10:15:56 - x)
také hluboce souhlasím s Vámi - jak v otázce dalšího fungování (opravdu - žádné druhé Tarantule - i kdyby na to byl prostor jako např. se nabízel Okoun. Ze svých nákuků do PvF vidím, jak se tam rozmáhá Group Thinking - není nic horšího pro každého z nich, páchaj na sobě myšlenkovou genocidu, ale je to opravdu jejich věc), tak s hodnocením současné situace (nejen) na Hafíkovi.
Osobně se hluboce přimlouvám za tu (pro mnohé z nás opravdu skoro marnou) snahu, to vydržet. Myslím, že to ocení i ti "blahoslavení tiší", kteří to tam jen čtou a stydí se něco napsat (zvl. dnes by je ftipálci roztrhali) - ostatně ti tiší to pak prý "dostanou za dědictví".
Je to ale fuška, nesklouznout do posměšků, když vám tam nějaký moták začne duševně vomitovat a přitom osmdesát procent toho průjmu jsou jen citace z Halo novin a zbytek jsou nejrůznější rody a pády adjektiva "modrý"...

P.S. Šumaváku - až nabudete dojmu, že se tu moc roztahuju, hned mě prosím pošlete jinam, ano ?

[53 Zajisté, Šimone, vydržať! (Rpuť: 10.02.2006, 10:23:55 - x)
Tak mně napadá, co jsem kdesi četla: "Nemůžeš-li zadržet letící pěst, uchop ji a trhni ve směru úderu, aby útočník ztratil rovnováhu....:))

[54 Vidláku, (Foundryman: 10.02.2006, 10:25:03 - x)
znám, to je osobák na 2 kolech :-)

[55 Dobrej ! (Šumavák: 10.02.2006, 10:33:25 - x)
co to je, prosím, "Group Thinking"? Jako že všichni melou totéž a nikdo nikomu neoponuje?
Jinak furt , bez přestávky sněží a vyhrožujou s tím až do neděle!!

K uzoufání !

[56 Šumaváku, (Faust: 10.02.2006, 10:48:49 - x)
dobře, že jsi přežil.
Ale dotaz: tohle je válka růží (co to plácám) válka blogů?

[57 šumaváku, (šimon klein: 10.02.2006, 10:49:13 - x)
richtig - jak říkáme my Slované.....
Je to fenomén uzavřené společnosti, komitétu apod., kdy jaxi všichni si začnou myslet tytéž věci, vyvozovat shodné závěry (opět jaxi v předstihu) a tak není v místnosti nikdo, kdo by dělal faktickou oponenturu. Závěry mohou být i katastrofální - takovej politickej krizovej štáb.....prý na tento fenomém přišli v Emerice v době karibské krize a od té doby se to studuje :-)) - dobrý job hlavně pro teoretické řešitele.
Myslím, že když jsem jednou šel z hospody domů, zahlédl jsem i jakousi knihu v kšeftě. Třeba ji budou mít i za půlroku, až Vám příroda umožní návštěvu civilizace.....

[58 co ? (Andrea: 10.02.2006, 10:57:16 - x)
válka blogů ?
To snad nikoho ani nenapadlo.

[59 Nenapadlo? (jonáš: 10.02.2006, 11:05:36 - x)
Asi to po sobě nečtete -- nebo bude ten "group thinking" mnohem obecnější fenomén. Tak hodně zdaru, velrybí žrádlo to tak moc neprožívá.

[60 p. Šimone i další, (Jaka: 10.02.2006, 11:09:28 - Mail - x)
tak poslušně hlásím, že jsem se hluboce zamyslela nad tím - proč? Vždycky vycházím od sebe, tudíž - nemůžu tam už často psát proto, že nemám po ruce argumenty na mnohá témata, která se tam poslední dobou melou. Dříve bývalo víc témat k čemusi z minulosti, o čem toho člověk dost věděl a měl na to ucelený názor a mnozí možná, ve svých deiblníčcích, i nějaké ty citáty, postřehy, konkrétní data. Témata poslední doby jsou horce aktuální a je v nich tolik různých problémů a souvislostí, že vůbec není jednoduché argumentovat. Chce-li k tomu člověk zachovat objektivitu, musí šprtat, hledat fakta, proto je ta argumentace tak jalová a zkreslující. Jenže kdysi tam psalo přece jen méně lidí a když z nich část chtěla místo vědomostí třískat pěstí do stolu či lhát, nebo použít neúplné argumenty, byli v menšině a za chvíli měli šanci si přiznat, že tady jim pšenka nepokvete a zmizeli. Dnes tam našly cestu davy a tudíž procento méně znalých a méně ochotných si hledat fakta se příšerně zvýšilo a cítěj se silní a nehodlaj vyklidit scénu. Tak si místo argumentů vypomáhaj křivárnama, zesměšňováním, vulgaritou až záští. Je to smutné, obávám se, že čelní střet s nimi je naprosto neefektivní, rovněž tak ústup. Šumavák je obdivuhodný chlap, tohle začínaj být bezvadné stránky, jenže mladí rozhněvaní muži na pesanovi by to brali jako zbabělost a trucpodnik a tím víc by jim stoupl hřebínek. Šoková léčba je neúčinná, bude to na delší trať...takže jedině vydržet, nenechat se otrávit a hloupé okřikování ignorovat. A záštiplné jedince,..chjo.., a že se jich tam namnožilo..

[61 Jako, (šimon klein: 10.02.2006, 11:20:40 - x)
nezbývá než - souhlasit !!!!
A opravdu se bavit dál : navzdory a přes hlavy těchto týpků....a (a teď mluvím za sebe) tady to šumavákovi zbytečně nezaplňovat diskuzí, patřící na Hafíka a nechat to na informace pro něj, jak to vypadá ve zbytku světa:-))
Takže: Praha momentálně bez padajícího sněhu, čistý vzduch a krásný rozhled, pošmourno. Skluz vozovek: šest ohmů.
Zdravím

[62 Fauste, myslíš (Šumavák: 10.02.2006, 11:23:46 - x)
těch blogů, co si otevírají hospody? :-))))))

Já zas padám ven!

[63 Šimone (Rpuť: 10.02.2006, 11:41:34 - x)
kdyby tady Šumavák to téma nechtěl, tak ho sem nedává. Rozhodně tenhle blog nemá suplovat meteorologické zpravodajství - i když to tak, momentálně, vzhledem k přírodní katastrofě, vypadá. Já bych dokonce řekla, že je té diskusi rád.

[64 Válka blogů? (Rpuť: 10.02.2006, 11:43:10 - x)
Kdybychom chtěli být pavouky budeme na pavoucích. Asi nám tam něco ne zcela vyhovuje a pojmenovali jsme to.

[65 Jako, (Rpuť: 10.02.2006, 11:46:48 - x)
netřeba mít hluboké znalosti. Stačí ty všeobecné a ostatní se vytříbí v diskusi - tedy mělo by:)))

[66 rputi, (šimon klein: 10.02.2006, 11:52:14 - x)
juž končím s rosničkařením.....žáby mám stejně radši na másle....

[67 fakt (Andrea: 10.02.2006, 12:04:36 - x)
jíte žáby ? ( udivený smajlík)

[68 Jen se míhám... (Šumavák: 10.02.2006, 12:11:06 - x)
tohle je maso !!!
http://hn.ihned.cz/?m=d&article[id]=17805640

[69 Šumaváku, (Faust: 10.02.2006, 12:43:50 - x)
mezi "hospodami" války nehrozí.
:-)
A pro ostatní - své jsem si řekl a navíc: i sem přidám moudro dne:
"Calumniare audacter, semper aliquid haeret." Plutarchos

[70 Andy buď blbě pochopila, (Halladin: 10.02.2006, 13:03:48 - x)
anebo pochopit nechtěla. Mohl bych vysvětlit blíže, ale asi by to bylo marné, marné, marné.

[71 Fauste, (Dana: 10.02.2006, 13:27:46 - x)
můžu se ohradit? Já nepomlouvám! :-))))
A začínám mít navíc dojem, že přestávám rozumět psanému slovu. Myslím, že pokud si někdo posteskne nad úrovní diskuze není to pomlouvání - nebo se pletu?
Mimochodem - Halladine, nad tou formulací o PvF 2 na Pavoucích jsem se taky pozastavila, ale nějak jsem neměla chuť to komentovat. Možná jste to myslel jinak, než jste to napsal! :-))))))) Ale jinak jsem za sebe ráda, že se tu objevili další diskutéři, se kterými se budu moci myšlenkově střetávat...:-))))
JInak - svět netových diskuzí začíná být velice zajímavým fenoménem a asi to bude dlouhá diskuze, co komentátor - to názor. Opravdu si myslíte, že blog je "hospodou" ve smyslu setkávání lidí?

[72 Halladine (Andrea: 10.02.2006, 13:37:45 - x)
pochopila jsem to naprosto přesně a popsala také, ale obrázek nechť si každý udělá sám podle svého. Nemám v úmyslu plevelit Šumavákův blog.

[73 Hele, Šumaváku, (kocour: 10.02.2006, 13:38:49 - x)
ten Vodička jest viruální schválně, nebo to je překlep? Zdravím všechny.

[74 Andreo, (šimon klein: 10.02.2006, 13:40:01 - x)
žáby jím jen parciálně a to tak, že stehýnka (pokud na mě chce někdo udělat dojem a pozve mě na ně - obvykle to maj ve zbytečně drahých putykách - petrinsketerasy.cz - např.)
Chutná to jako horší kuřecí (alespoň mně) a bývá toho zoufale málo...

[75 Co válka blogů ... (kocour: 10.02.2006, 13:42:46 - x)
... toho naděláte ... válka soudců bude, a bude to pěkný maso ... :-)
to chce lístky do první řady :-))

P.S.: Jak se dělá hodně zlomyslný smajlík?

[76 dano, (šimon klein: 10.02.2006, 13:48:49 - x)
ono s tím pomlouváním - když si na některém vznešeném webu apriori dočtete, že je přece jasné, že pravice je hloupější než levice (kdo?,který?,jak se to projevuje?)a že za stav Hafíka je odpovědné centrum zla, tj. "ta podivná společnost u Vodičky" (a přitom tam potkávám samé sympatické lidi, nikoho ze zde promývaných, ale to mluvím ostře osobně) - tak Vám dojde, že to určitě není pomlouvání (že?), ale patrně poněkud jiný pohled na svět, který však sdílet nehodlám.
A jinak - nepletete se, není to pomlouvání. Ale není každému dáno udivené pohledy (či dokonce kritiku) absorbovat.

[77 Kocoure, (Foundryman: 10.02.2006, 13:54:14 - x)
kdo proti komu? Pokud tedy pominu Brožovou proti všem :-)

[78 2 kocour (PeS: 10.02.2006, 13:56:29 - x)
všimnul jsem si toho a nazval to kouzlo nechtěného - a naznačil Šumavákovi, ať to tak nechá... Jen to dřív bývalo viruelní... Teď spíše virulentní - v tomhle ohledu snad virulentnější, než chřipka...

[79 Dano, (Faust: 10.02.2006, 14:04:52 - x)
a víte, co je na netové diskusi nejzajímavější? Že si určité věci vztáhnou na sebe právě ti, kterým to nebylo ale vůbec určeno.
Zajímavý fenomén netových diskusí...
:-)

[80 Fauste, hospody neválčí... (Šumavák: 10.02.2006, 14:23:40 - x)
mi připomíná Remarquea :"neválčí francouzký kopec s německým kopcem.Ani německý sedlák s francouzkým sedlákem.
Válčí spolu generálové, protože to mají jako zaměstnání !!!"
(nebo tak nějak - nevím jestli je to doslova).

Upozornění:
Jakékoliv asociace se současnou sitaucí v ČR jsou pouze vaše nápady!

Já jdu zase na ten sníh, abych mohl dnes vykydat.

[81 přátelé, (šimon klein: 10.02.2006, 14:30:47 - x)
nahlédl jsem na Hafíka - je to nářez, perlej a perlej....samý perly...bééééěěěěědaaaa...

[82 šimone, přežijem!!! (Rpuť: 10.02.2006, 15:24:04 - x)

[83 tak jsem si na chvíli pustil Psa (Bubik: 10.02.2006, 15:54:33 - x)
a zjistil, že Foundry dostal od ibna spucung. Pak jsem nevydržel myschovy teorie, ocitoval jsem mu VAT předpisy v Anglii a dostal jsem spucung já. Tož jsem raději utekl taky.
Ale Rpuť má pravdu, že perlící diskutující se vyžívají ve slovním pingpongu ve vláknech a když se do nich nenecháte vmotat, uniknete. Jenže se z toho zase stal stranický diskusní klub.
Šumaváku držím pěsti, i když mně je hej - v Praze nesněží, spíše jsou zledovatělé chodníky a jdu zase vydělávat na daně pro bedřichy.

[84 Mírně se mi pozměnil program, tak ještě nakukuju (Dana: 10.02.2006, 16:08:01 - x)
Fauste, vy jste si nevšiml toho smajlíka???? :-))))))
A to je asi ten problém netových diskuzí, alespoň pro mě. Schází mi ten přímý kontakt - mimika, gesta, úsměv, úsměšek, mrknutí oka, pozvednutí obočí, které dokáže význam slov posunout jinam...Co je psáno, je holt psáno! :-)) Vlastně ne, tím to není, spíš vidím problém v tom, že bereme netovou diskuzi příliš vážně, že ji zaměňujeme za vědecké pojednání o problému, že jsme se stali příliš vztahovační a tím pádem nás dokáže rozházet slovo a slovní spojení, které bychom v reálu přešli a vůbec si ho nevšimli. Teda - výše uvedené jsme mínila hlavně a výhradně na sebe! Tak to jsem vymyslela při cestě domů za volantem a teď už pádím...v neděli nashle! Pokud mě ovšem nespláchne tající voda nebo neumrznu - což mi předpovídají rosničkové...:-)

[85 Bubíku, (Foundryman: 10.02.2006, 16:58:58 - x)
no jo, já zas nevydržel :-)))))

[86 Braňte se! (Ivan Nový: 10.02.2006, 17:08:06 - Mail - x)
:-)))

[87 Tip nakonec :-)) (Ivan Nový: 10.02.2006, 17:14:11 - x)
Vyzkoušejte si fundovaný komentář na novinkách.cz, nebo na českých novinách a sledujte, jaké se z něj stane kondenzační jádro. Béda nebude stíhat :-))) Nakonec budou rádi, že máme to svoje ghetto na NP :-)))

[88 Perla dne: (kocour: 10.02.2006, 17:34:33 - x)
Nejmenovaný soudce známý svou slabostí pro dětské porno jmenoval nejmenovanou vysokovědeckou instituci soudním znalcem v oboru ... ... ... ... právo :-)))

[89 Ha, kocoure, (Rpuť: 10.02.2006, 18:20:41 - x)
neříkalo se ono před nedávnem, že už dlouho soudcem nebude?

[90 Je to zvláštní, (Rpuť: 10.02.2006, 18:22:30 - x)
ale nějak jim na NP chybíme - jak vysvítá z komentářů, chodí sem šmírovat:))))

[91 Rputi, to je zákon (Šumavák: 10.02.2006, 18:48:04 - x)
akce a reakce. (fyzikální podrobnosti PeS.)
Vyvolává -li jedna strana tlak, vyvolává druhá strana stejně velký protitlak.Ucukne-li druhá strana, první strana zákonitě padne na hubu.
Protože se tam nemá do koho opřít. A bez opory jsou ztracení! :-))))

[92 tedy, po cestě z práce se mi (Andrea: 10.02.2006, 19:49:57 - x)
hlavou honily různé blbiny. Zde je jedna z nich, podotýkám, že nemíněna ve zlém a nic proti ničemu, jak říká Anka a vůbec:
dneska pod úvodníkem zbyla zajímavá skupina- takhle pohromadě je vidět byl docela zábavný pohled.

jak je vznik Blogů a for obrazem politických preferencí- to mne napadlo vzhledem k té Halladinově poznámce ráno, co jsem ji "nepochopila".

Jak tvoří kecárnu příznivci levice ( a výjimky samozřejmě jsou,beru jen jejich prohlášení) či levicových norem života: někdo zavelí( Šedovous, zcela neznámá osoba) a hned se organizuje: pojďte, necháme ptáky, ať se sežerou,ty budeš vedoucí, ty sem smíš,ty ne, přihlaste se dne toho a toho, udělejte to a to. Iniciátor pak metodou jánicjámuzikant řve u kompu smíchy, aktéři pilně pracují, hlasují a kontrolují.

Příznivec pravice ( ať skutečný nebo jen tak lehký) si zcela spontánně udělá kecárnu pro sebe, nenutí, nepřemlouvá, netřídí, nezakazuje. Přijdete, budu rád, nepřijdete, nic se neděje. A lidi se sejdou, počtou si, zatouží se přidat...
A všichni se snaží být slušní. Bez stanov a PS VB.

A stejně, jako tyhle štvala organizovaná kampaň v listopadu či kdy to bylo, tak teď prskají sousedi.
Přitom je to naprosto zbytečné. Jedno velké nedorozumění.

Radost pohledět. Je to tak pěkné, že mám chuť popadnout válenky a jet pomoci Šumavákovi s tím sněhem, takové trapné dojetí mne popadlo.
Ale nepojedu. I když, asi by mi pár dní brigády jen prospělo:)))

tak, toť vše. Jdu něco užitečného dělat, už mám místo prstů z toho klofání do klábosnice takové bambulky jak vodník.

[93 Rputi, (kocour: 10.02.2006, 19:58:22 - x)
jak Vás mohlo něco takového vůbec napadnout? Vy nevíte, že soudci jsou nezávislí a soudce soudci oči nevyklove?

[94 Andreo díky, ale nejezděte !! (Šumavák: 10.02.2006, 20:05:33 - x)
Varování horské služby:
Horská služba ČR důrazně žádá návštěvníky Šumavy, aby se s ohledem na pokračující sněhové přeháňky, silný vítr a vrstvu nafoukaného sněhu nevydávali do vyšších a odlehlých horských oblastí Šumavy. Napadlo od 40 do 80 cm nového sněhu, místy celkově až 160 cm.

Ledaže byste jela tankem.

PS.
Ujasnění termínů :
"vyšší oblast" - cokoliv a kdekoliv nad 450 m/m.
" odlehlá oblast" - kdekoliv 20 cm za okrajovou bílou čárou silnic I. a II. třídy.

[95 Kocoure opravdu??? (Šumavák: 10.02.2006, 20:10:20 - x)
Já teď viděl v televizi ten šot o tom soudci snad z Teplic, (co pomalu soudil) a to co tam říkala předsedkyně senátu a ta soudkyně z Ústí, to vysloveně připomínalo supy bělohlavé !

[96 kocoure, mě to nenapadlo, (Rpuť: 10.02.2006, 20:16:32 - x)
to jen nějakej sudí říkal v televizi. No, když se může zbodnout Pán Bůh, co by nemoh sudí, že jo. Teď zrovna nějakýho vyhodili, že se moc flákal...

[97 No, mne dorazila (Kocour: 10.02.2006, 20:31:52 - x)
jedna bývalá nejvyšší sudí, která zcela vážně napsala do jednoho dopisu, obhajujíc svou práci nejvyšší sudí, že vydala nový spisový řád, nový organizační řád ... ... , že uspořádala pro soudce kursy evropského práva s lektory z prestižních advokátních kanceláří, např. Queens Bench Division ... bohužel jí nikdo z těch lektorů nesdělil, že Queens Bench Division je název britského nejvyššího soudu ...

[98 A taky mne dorazili (kocour: 10.02.2006, 20:34:07 - x)
ústavní sudí Duchoň, Nikodým a Lastovecká, kteří se domnívají, že lze pozastavit vykonatelnost již vykonaného rozhodnutí. Prostě až vám useknou hlavu, obrátíte se pěkně na Ústavní soud, a ten nařídí, aby vám ji zase hezky přišili :-)

[99 kocoure, (Rpuť: 10.02.2006, 21:25:59 - x)
dneska už je transplantační technika na vysoké úrovni. A že Vás doma nepoznaj? No to je přece jejich chyba...

[100 2 kocour (PeS: 10.02.2006, 22:23:17 - x)
ale to víš, oni to přece myslej dobře... Něco jako "do matky a předělat!"

[101 přátelé, zdravím (šimon klein: 11.02.2006, 07:08:36 - x)
včera večer jsem potupně usnul u nějaké peachoviny v tývý (snad mě omlouvá, že se cpu antibiotikama a odmítl jsem neschopenku, páč máme plno práce; no, ti ctnostní leví by řekli, že to dělám pro peníze a měli by recht, já už jen potichu dodávám, že ale pro peníze těch druhých, páč já jsem jinak prémiovanej, ale to se už moc chlubím) a tak jsem nemohl se účastnit.
A mrzelo mě to.
Páč jsem měl opět po dlouhé době pocit, že se s lidma z HAfíka dobře bavím....četl jsem staré komentáře a tak....
Děkuji PeSovi za odkaz - samo, že o této adrese vím, ale netušil jsem, že je tu takovej vrkér.....holt jsem trošku retarda....von ten (nejmenovat!)měl aspoň u mě praudu s tou hloupou pravicí....
No nic ! - vzhůru do kachlíčkáren - vzorkovny to kachlíček a moje mladší dcera je objevuje, páč to vypadá, že nám udělá vítr v kase a budeme jí zařizovat koupelnu v bytě po babičce....takže je mi dáno dělat jí a milostivé dnes dopoledne medvědáře....
Ahoj v podvečer....

[102 Šimone (dvd: 11.02.2006, 09:34:04 - x)
in re peachoviny: jeden můj německý známý, pravda - starší to pán, vyslovuje Greenpeace jako Grünpietsch a hrozně se vyděsil, když jsem se poprvé strašně rozchechtal.

[103 2 dvd, šimon (PeS: 11.02.2006, 21:57:53 - x)
Vážení, až se zas sejdem u piva, ty peachoviny připomeňte. Něco na sebe bonznu, ale to nemůžu ani tady.

[104 dokud budu mít aspoň dva zuby, nepustím (Dušan Neumann: 12.02.2006, 04:29:54 - Mail - x)
Přátelé známí i neznámí. U Psa jsem prakticky do jeho zrodu, píšu do něj podstatně méně než před několika lety. Nějak to odráží i starosti, které jsem před několika lety neměl, ale dokud Aston nezapálí Psí boudu a JAG neemigruje na Midway, nezmizím ani já. Někdy nemám čas napsat článek tak, abych s ním byl spokojen nebo prostě myšlenka nemá nosné téma na víc než na odstavec a někdy se mi, okoralému flegmatikovi, přecejen začne vařit krev - a pak vstupuji do komentářů a odpaluji to aniž bych se staral o překlepy, nebo když se někdo naběhne na smeč a nemohu to ze zlomyslnosti pominout. Zlým a hloupým se většinou vyhýbám a ignoruji je. Pouze když opakují dokolečka nějaké lži tak neosobně reaguji. ASton si zaslouží veškerou naší podporu, bez ohledu zda s ním souhlasíme nebo ne, neboť vždy s každým stejně souhlasit nejde. Doufám, že si o tom popovídáme i u toho Vodičky. Právě jsem absolvoval tryznu za BBC, a věřte, že po 18 letech to bylo nelehké loučení a místo spánku se člověku hlavou honí vzpomínky. zopakuji jen to, co jsem řekl i tam - je jen na nás, aby duch BBC nezanikl a pokračoval dál chce jen se nebát a jednat tváří v tvář vždy s otevřeným ( byť jen jako Pitrýsek na Psu.) Muj český mobil je opět funkční 604 700 582

[105 BBC (Andrea: 12.02.2006, 09:06:26 - x)
mi bude chybět. Jistě, můžu poslouchat anglické, ale ne o Čechách- dokud zde nevypukne přinejmenším válka.
Rozhodnutí je nezvratné a dokud to tady zase neobsadí nějací kozáci, tak máme smůlu.
Krucipísek.

[106 DVD (jura-p: 12.02.2006, 10:56:44 - x)
Myslíš tu mezinárodní organizaci Greenpiss?

[107 diskuse na Psu (kocour: 14.02.2006, 11:33:34 - x)
Lidi, co se to děje se Psem? Kdosi tam smazal všechny diskuse, a to postupně jednu po druhé, ty starší tam stále jsou, ale psát nelze nikam. Přitom na odkazu diskuse se mi ukazují "poslední příspěvky" staré několik minut. Tušíte někdo, co se to děje? Probíhá právě státní socialistický převrat nebo je to jen předehra v podobě cenzury?



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: