Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Pátek, 10.02.2006

Já fakt tu trochu sněhu 5.1.06 nazval kalamitou?

JÁ NAIVA !!!!



Za kopcem v Hor.Rakousku mají vyhlášený stav ohrožení a zasahuje 2000 hasičů a 3000 vojáků.

A teď jsem slyšel, že i Zahradník tu armádu konečně zvednul.

16:30


Padá a padá ! Zatím nepřestalo ani na minutu!!!

Kolega dokonce musel natočit stalince, aby se mu podařilo nakrmit všechen dobytek !
Další sedlák má dobytek ještě asi o 50-70m nadm. výšky výše v kopcích a ten už to včera úplně vzdal (protože se tam nemůže dostat) a pustil dobytek tam co má uskladněné balíky.Ty velké ! Na té louce, co jsou uloženy, je ovšem tolik sněhu, že ty balíky nejsou vidět.
Vidět je jen rovná sněhová pláň.
Kdysi jsme se učili, že hovězí dobytek si vyhrabe trávu i z pod 40 cm sněhu.Tak uvidíme!
:-((





Komentáře

[1 Kalamita? (martin tamtaky: 10.02.2006, 14:20:25 - x)
Všude kolem kalamita, jen u Šumaváka veget?

Bratře v triku - zítra si povíme, jestli to dneska bylo tak hrozný!!

[2 Jako že zejtra bude hůř, jo? (Šumavák: 10.02.2006, 14:27:58 - x)

[3 Kdo ví? (martin tamtaky: 10.02.2006, 14:38:35 - x)
Právě jsem slezl ze střechy. Padá, ale je to mokré a jsou čtyři nad nulou - teplý vítr ze Slovenska. Sníh je nacucaný jsko houba a těžký. Pod ním jsou zamrzlé vpusti i okapové roury, Proto se voda i na šikmé střeše tlačí, kam to jde.

Z ranních cest jsem přivezl nějaké fotky, jestli bude večer čas, tak se pochlubím.

[4 Dívala jsem se na zprávy u nás (Iva: 10.02.2006, 15:40:51 - x)
je to ještě horší než tady. Jestli nastana rychlé tání, tak abysme kupovali dopředu apoň potápěčskou výzbroj, lepší by byůa akorát ponorka :-(

[5 Šumaváku, (Anka: 10.02.2006, 16:56:32 - x)
v matičce sněží. Že by se to od Vás konečně přesunulo? Moc bych Vám to přála, blbě se mi Vaše mejly čtou, připomíná mi to naši před pár lety kalamitu vodní. Vás může utěšit, že sníh nesmrdí. Blbý, já vím. Ale když mě žádná útěcha nenapadá, každá je na houbelec.

[6 OT... (PeS: 10.02.2006, 17:08:46 - x)
Tak jsem si přečetl na Novinkách, že "šéfka lékařských odborů se postavila za Ratha" - to asi čeká až se otevře vstupní otvor... Jen tam chybí časový rozvrh otevírání... To takovej Blaník, ten se aspoň otevírá na velkej pátek, když se pějou pašije. Jestli je to podobný, tak to se do tý fronty postavila dost brzo...

[7 Šumaváku, tak prý ve čtvrtek přijde obleva! (Rpuť: 10.02.2006, 17:35:41 - x)

[8 Šumavák, od čtvrtka by měla přijít obleva! (Rpuť: 10.02.2006, 17:42:47 - x)

[9 No krutibrko! (Rpuť: 10.02.2006, 17:46:02 - x)
Nejdřív mi to tu poznámku sežralo a teď je to tu obojí.

PeSi - to se musí dělat včas, dokud je v příslušném partajním předklonu - asi se chce, holka, trefit hned napoprvé:))

[10 No ale ta armáda. (jura-p: 10.02.2006, 19:53:54 - x)
Na pomoc Šumavě, zejména třem obcím, vyrazila kolona těžké techniky o síle 23 mužů. Kdyby chtěli pomáhat na tři směny, je jich skoro 8 do jedné.

[11 8 chlapů ? (Jura-pe: 10.02.2006, 20:20:37 - x)
Jestli se ni na tý Šumavě vůbec navzájem najdou? Co na Šumavě - v jedný vesnici:)))

[12 Zas sem to popletla - to jsem byla já:) (Rpuť: 10.02.2006, 20:23:38 - x)

[13 Tak jsem (Foundryman: 10.02.2006, 20:31:17 - x)
si připomněl PŠM - na Psu právě Mod vydává Paroubkovu politiku za boj pokroku proti zpátečnictví :-)))))

[14 Tedy, na tom Psu je ale veselo. (Anka: 10.02.2006, 21:05:20 - x)
Jo, pardon, jsme nepozdravile - krásný večer vinšuji. A jdu si dát něco mokrýho na hlavu. No, on by to spíš potřeboval pan premiér. Rány Kaifášovy, kdo mu nakukal, že má fousy na to, aby nabádal presidenta?

[15 Rputi NAJDOU !! (Šumavák: 10.02.2006, 21:16:02 - x)
Ať pojedou odkudkoliv a z jakékoliv strany, sejdou se v hospodě! :-))

[16 Šumaváku (Rpuť: 10.02.2006, 21:29:50 - x)
to ji budou muset nedřív vodházet. A víte jak dlouho bude trvat 8 maníkům, než´odházej jednu hospodu?...no vlastně víte...pardon:)))

[17 Tak se snažím (Foundryman: 10.02.2006, 21:30:08 - x)
na Psu kapku nastavovat zrcadlo. Ale jde to ztuha :-)

[18 Jeli prorazit cestu do Stožce, Borových Lad a ještě někam. (jura-p: 10.02.2006, 21:32:02 - x)
No, to těm vojákům držím palce. Do Stožce je to odevšad zespodu. To se nebude prorážet snadno. V Borových Ladách se snad dá sníh hrnout do řeky, je na začátku i na konci obce. Ale aby nedostali pokutu za parkování na břehu Vltavy, kterou tam s oblibou dávají zelení můžíci vodákům. Nemáte někdo zprávu o tom, že z toho Jindřichova Hradce vyjelo těch vojáků přece jenom víc? Mě to připadá furt neuvěřitelně málo.

[19 Tak to v Praze pro dnešek balím. (jura-p: 10.02.2006, 21:41:17 - x)
To tedy bylo zasedání. Včera přes půlnoc, dnes do odpoledne. Odpoledne nás tam seděla tak polovina. Byl jsem tak utahaný, že jsem místo domů jel na ubytovnu, nakoukl sem, nakoukl na Psa a fakt chvilku spal. Snad kolem půlnoci budu doma a zase sem kouknu. Jo, mají to ti senátoři život. Půlka jich to fakt zapíchla v poledne. Ale zase se dobře vylepšovaly zákony, co půjdou pod buchar vzor 111.

[20 Jurape a ta třetí obec (Šumavák: 10.02.2006, 22:39:00 - x)
Je přední Výtoň.Tam je to odevšad na ho..uby. Dolů s kopce snad jenom ze Sv. Tomáše a to by stejně neprojeli.Přes Lipno nemůžou (ani přívozem) a od hráze je to děs a dálka.Leda tak z rakouska, ale tam česká armáda nesmí a Rakouskou to ani nenapadne. A to teď říkali v ZIB 2,že v obcích jako je např.MariaZell je už od včerejška až 300 vojáků.A že Lagerhaus vyprodal(!) všechna hrabla, lopaty a lana(na uvázání na střeše). Že benzínky jsou bez nafty a benzínu, protože se tam nedostanou náklaďáky a zásoby že jim vyjezdily nakladače.
No kam se výkonností hrabou na našich 8 vojáků!
Jestli my nejsme nějak otrlejší a historicky zvyklí na větší trable než je sníh.

[21 Šumaváku, (Jaka: 10.02.2006, 22:57:45 - x)
neveselo, truchlivo a sněživo? No, těch 23 vojáků je Vám tak akorát na....prd. No, vemte to z té lepší stránky, pánbu se stará, abyste byl ve formě, žádný houser...
Já jen, že IBN je ve Švýcarsku a tak ty Národní výbory má jako z pohádky z mládí...

[22 No to má blbý, když se (Šumavák: 10.02.2006, 23:44:18 - x)
ani ve Švajcu na MNV nedomluví anglicky ! :-))))

[23 Co koníci, nenastydli včera? (Sally: 11.02.2006, 00:55:17 - Mail - x)
Dovolím se jen zeptat na koníky a taky když si představím, jak tam někde jsou ty krávy na sněhu, kdoví, zda se prohrabaly k senu, dělá mi to starosti. Šumaváku, odpověděla jsem Vám na tu novorozeneckou žloutenku a celulitidu na NP trochu pozdě. Byla jsem pro slunečnici, abych mohla vykrmit dostatek kosů, protože by jich mohlo být potom až budou ty oranžový třešně ještě více nazrávat málo. A kdo by je potom zobal?

[24 Tedy Šumaváku, (kocour: 11.02.2006, 00:59:18 - x)
svým způsobem Vám to odloučení od civilizace uprostřed Šumavy závidím :-)
Dobrou noc.

[25 Takže stav silnice č. 4. (jura-p: 11.02.2006, 01:20:48 - x)
Kupodivu to bylo horší u Prahy. Nejhorší tradičně od Milína k Písku, je to tam dost vysoko a jsou tam tradiční větrné poryvy, to znamená i navátý sníh na silnicích. Od Písku do Budejc dobré, zejména proto, že tam skoro žádný sníh nenapadl. V Budějovicich bych to, po vystoupení z auta odhadl maximálně na tři centimetry. Pokud nějaký padal ve dne, tak ve dne i roztál.

[26 Na německé straně (dvd: 11.02.2006, 07:08:52 - x)
ke asi také veselo, viz:
http://www.spiegel.de/panorama/0,1518,400166,00.html
Ovšem ty počty nasazených se mi jeví jako z jiné planety - tedy z jiné planety než leží ta naše líbezná země v srdci Evropy.

[27 Tady (vidlák: 11.02.2006, 08:43:15 - x)
na Plzeňsku je dílem poprašek,dílem holo..To je neskutečný,jak se nám to tady vyhnulo-ne,že bych to vítal,to není hezká zima,děcka se tu nemají ani kde sklouznout,ale vy,co jste v kopcích už byste asi měnili...

[28 My jsme měli kliku (Rpuť: 11.02.2006, 09:47:34 - x)
Ten první nápor částečně roztál před tím, než přišlo tohle. Kdo si včas uklidil, tak má před domem čisto, protože zbytky roztály a odtekly. Ten rozježděnej led je ovšem o zlomení nohy.
Teď tu svítí sluníčko a do toho sněží - jakej je smajlík ťukání si na hlavu?

[29 Rputi (dvd: 11.02.2006, 09:59:55 - x)
před chvílí volala děvenka moje zlatá z Mníšku pod Alpou pravíc, že tam padá nádherný prašan a že tedy vyráží na běžky. Pak z ní ale vylezlo, že na terase už je tolik sněhu, že na ní nelze vlézt - není kam otevřít dveře. Tak doufám, že ten dům stavěla "deutsche Gründlichkeit".
PS: Ten smajlík by asi poradil nejlépe Šakal, to je takový genius přes smailíky!

[30 Ahoj! Pro smajlíky (Šumavák: 11.02.2006, 10:22:25 - x)
si klikněte na odkaz"Rozveselit?ZDE" a tam jich najdete tisíce!
Teď před chvílí přestalo padat. Tak snad...už...

[31 Jen si to užívejte! (martin tamtaky: 11.02.2006, 10:37:15 - odkaz - x)
U nás vytrvale, i když drobně sněží. Sousedův kluk přijel v noci z Brna a ze šoku ho vzpamatovala až lopata z pomocné ruky, aby se dostal vůbec do garáže. Moje fotky za moc nestojí, jsou to ale dokumenty. Předevčírem jsem přestal říkat: "Takováhle zima už tu byla!"

[32 Do prkvančic!!!! (Šumavák: 11.02.2006, 11:11:19 - x)
Já to zakřikl!!! Už zase sněží, poměrně hustě a tentokrát z druhé strany, zřejmě aby ty závěje byly rovnoměrně všude.
Dopiji kafe a jdu opatrně vidlema pošťuchovat ten převis s té střechy. Doufám, že to na mě nespadne a že to i ta Tatra vydrží, až to na ní sbuchne!
Tak mi držte palce!

[33 Zkusil jsem ten odkaz (Šumavák: 11.02.2006, 11:16:04 - odkaz - x)
od Martina, abych se potěšil, že jinde je i hůř azjistil jsem že nefunguje.Tak jsem ho zkusil dát zde do okénka :"odkaz " a uvidíme!

[34 Tak jsem přečetl ten Spiegel (Šumavák: 11.02.2006, 11:33:30 - x)
a porovnal to. Oni tam nasazují tisíce vojáků a k tomu hasiče, místní....a my jsme tu na to tři : Já, moje lopata a moje vidle.
Na druhé straně hranice jsou od Rohrbachu, přes BadLeonfelden, Freistadt až ke Zwettlu hlavní silnice sjízdné jen se řetězy a výpis úplně nesjízdných je na tři stránky.
Tady ta hlavní je kupodivu čistá ( zelení zjevně nemohou z baráku a cestáři se dostali k soli - zaplaťpámbu!), ale ke mně už neprojede ani traktor.
A kolegovi včera odpoledne ten stalinec zjevně také někde zapadl, protože kluci se vraceli pěšky.Vidět v tom sněžení nebyli, ale bylo slyšet co říkají.To vám ovšem nesdělím, protože když vynechám sprostá slova a klení, tak neříkali nic.
Já jdu na ten převis.

[35 Smajlíky, pěkné a hodně, (jura-p: 11.02.2006, 11:48:51 - odkaz - x)
jsem našel taky tady. Jsou prý pro FF, snad se je někdy naučím vkládat tak, aby poskakovaly i druhým v mailu. Ale asi by je vyházely filtry? Odkaz je v odkazech a i tady.
https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?application=firefox&numpg=10&id=375

[36 Nahlédl jsem na Psa (jura-p: 11.02.2006, 12:34:42 - x)
A vzpomněl jsem si na Jonáše a tingltangl. Tam říká Suchý, že na piano nezahraje. Šlitr říká, že na blbé piano taky nezahraje. A na to Suchý replikuje. Vidíš, před blbým pianem jsme si rovni. Počkám k večeru, třeba se "to" vyčistí.

[37 V televízi se nebude smět mluvit sprostě (Rpuť: 11.02.2006, 12:51:02 - x)
V rámci zákona o digitálním vysílání se v rumrejchu pozměňovacích návrhů propasírovalo i nařízení, že filmy obsahující neslušné slovo (např. Pelíšky) se nebudou smět vysílat před desátou večer.
Jinak je to tu furt jak u blbejch - tedy to počasí!

[38 Odkaz (martin tamtaky: 11.02.2006, 13:00:48 - x)
Šumaváku, děkuji za údržbu. Už v noci měl blogger.com problémy, ale dneska už to chodí. Kromě toho funguje ten odkaz, cos dal vlevo nahoře.

OT: Zdravím H. Co je ten třetí?

[39 Rputi, a to chudák Jandák. (Šumavák: 11.02.2006, 14:34:27 - x)
To von nebude smět do televize.

[40 Je to legrace nebo ne? (martin tamtaky: 11.02.2006, 17:07:15 - x)
Vojáci do Borových Lad dorazili v pátek večer po několikahodinovém přesunu. Cestu jim ztěžovaly hlavně špatně sjízdné silnice. S pracemi museli vyčkat až do dopoledne, kdy přijel jeřáb a nasadil kabinu na několikatunový nakladač. Ten však hned při prvním výjezdu zapadl. Vyprostit se jej podařilo až před polednem.

"Zatím se práce rozjíždějí. Technika, kterou používáme, není určena do horských terénů. Nakladače zapadávají, a jelikož na tak velká kola nemáme řetězy, musíme je vyprošťovat," uvedl velitel praporu. V každé ze tří obcí odklízí sníh za pomoci těžké techniky zhruba desítka vojáků.

[41 martine, obávám se, (Rpuť: 11.02.2006, 17:15:17 - x)
že vhledem k historické tradici, to vypadá jako pravda. Tohle by se klidně mohlo vyskytovat ve Švejkovi nebo v Černých baronech. Já bych se vůbec nedivila, kdyby jim dali obojživejné vozidlo a opalovací krém.
Nějak se nám to vojenství vymyká z ruky zcela specifickým způsobem. I když, ono i jinde - viz: Jak jsem vyhrál válku:)))

[42 Šumaváku, (Rpuť: 11.02.2006, 17:21:41 - x)
on takovej pískací Jandák by taky nebyl k zahození:)))
Mimochodem - dostal jste ten majlík s americkým průvodcem?

[43 Martine, nemáte taky tam nějaký odkaz. (jura-p: 11.02.2006, 17:46:30 - odkaz - x)
Ona o tom bude ještě řeč a pak by se hodil. Na těch 23 vojáků a sestavu techniky, kterou mají sebou je odkaz okně na odkazy.

[44 Martine, (martina: 11.02.2006, 17:55:55 - x)
tak to je nádhera. Pobavil jste mě, děkuju :-))

[45 Jura-p (martin tamtaky: 11.02.2006, 18:16:40 - odkaz - x)
odkaz jsem šoupl do Odkazu a ještě jednou sem:

http://www.ceskenoviny.cz/index_view.php?id=172365

[46 Hezký večer vinšuji. (Anka: 11.02.2006, 18:52:23 - x)
martínku, čemu se divíte? Jak to tehdá bylo s těmi ovépéčky nebo jak se ta neřádná vozidla jmenují, co tak švarně dorazila před Svobodnou Evropu?

[47 Aničko (martin tamtaky: 11.02.2006, 18:58:31 - x)
já se nedivím, já se stydím za ně, když oni tomu odvykli

[48 Dobrý podvečer ! Něco nového? (Šumavák: 11.02.2006, 19:07:46 - x)
Rputi, já spíš dostávám křeče a po mnoha letech i puchejře na rukou!Ale ten"americkej pohled" jsem četl.
Mám i v hlavě něco, co bych chtělnapsat, ale zatím opravdu sotva ohýbám prsty.
Později miláčku ! (byl kdysi nějaký film :-)) )

Jo, abych nezapomněl: je -2,8°C a sněží.
Co by taky dělalo jiného, že?
Těch 23 vojáků ještě žije?

[49 Šumaváku, taky jsem zažila. (Rpuť: 11.02.2006, 19:15:53 - x)
To jsem takhle jednou musela postavit cca 20m. plotu. Když jsem zatloukala sloupky, tak mi je v tlapičkách přidržovala moje šestiletá dcera...a kolem chodili chlapi z vesnice... to bylo v takovým bohem zapomenutým koutě, tu chalupu jsem prodala... radši.
Jinak jsem myslela, že by se to sem dalo pověsit, že aby byla nějaká legrace - ale žádnej kvalt, samozřejmě

[50 musím se vojáků zastat (Anka: 11.02.2006, 19:21:58 - x)
Já vím, že voda je něco docela jiného, než kopy sněhu, ale. Tenkrát v létě byli naprosto dokonalí, skutečně.
Ale jináč, Šumaváku, nebude třeba, abychom se k Vám vypravili s lopatami a vydobyli Vás? Vždyť to je jedna hrůza!

[51 Aničko (martin tamtaky: 11.02.2006, 19:30:16 - x)
vojáků se nemusíte zastávat. Ti by i rádi pomohli, jen kdyby je na to někdo pustil.

Raději se koukněte na Psa - Halladin vyučuje ekonomiku, Foundryman má svatou trpělivost a přihlížející bžundu

[52 martínku, (Anka: 11.02.2006, 19:34:26 - x)
jen co jsem komentář odcvakla, došlo mi, že jsem kopyto, máte s těmi vojáky samo pravdu. Na Psa koukám s otevřenou hubou. Kdyby to byla sranda, šlo by to, ale když oni to nejspíš myslí vážně. Asi jsme toho socialismu užili málo.

[53 2 martin (PeS: 11.02.2006, 19:39:26 - x)
Já tam byl před chvilkou - Foundry, ve své trpělivosti a naivitě opět zapoměl na HKOON - ta Kalounova diagnóza je nepřekonatelná. Navíc, Foundry vychází ze dvou mylných, resp. zde nesplněných předpokladů - že dotyčný to chce pochopit a že umí číst.

[54 omluva (PeS: 11.02.2006, 19:40:36 - x)
omlouvám se Klaunovi, co se mi z něj podařilo překlepem spáchat. Opravdu to nebylo schválně...

[55 Ahojky, PeSi, (Anka: 11.02.2006, 19:42:04 - x)
hele a nepomohlo by, kdyby se těm sveřepcům začalo přikyvovat. Zanáším se touhle myšlenkou už asi půl hoďky. Jenže já nejsem žádný kalibr, o mě by jistě tvrdili, že jsem připálila guláš a jsem mimo sebe.

[56 2 Anka (PeS: 11.02.2006, 19:48:48 - x)
Nebylo - v tu ránu se dozvíš, no vidíte, už i XY nám dává za pravdu - a následuje interpretace textu tak, jak ho chtějí mít - a chudák XY kouká jak blázen na to, co v životě neřek.

[57 Hm, tak já jdu umýt ten připálený kastról. (Anka: 11.02.2006, 19:51:41 - x)
Asi jsem chabrus na nervy, ale já ty Psí komentáře už fakt nemůžu číst. Oni jsou chytří jak rádio, ach jo.

[58 Tak jsem si přečetl ty komentáře (Šumavák: 11.02.2006, 19:52:32 - x)
bez odkazů, a dvouma prstíky , jako blesk ( sem tam uhodím)píši názor.
to je o úhlu pohledu!
já už kdysi dávno, při výměně názorů o zajištění lékařské péče v naší obci s ministrem Prokopcem (nebo jak se jmenoval ten hroznej dědek těsně před revolucí)definoval "Šumavákův zákon o velikosti problémů" :
Problémy se zmenšují se čtvercem vzdálenosti odkud jsou řešeny!!!

Jestli starostka přední Výtoně šílí ze sněhu ( a ono to znamená, že je v hajzlu nejen Přední Výtoň, ale i celá pravá strana Lipna- Pasečná, Zvonková, Sv.Tomáš.....až nahoru k Nové peci), tak už na OÚ V Krumlově říkají-nejste sama... takových máme víc, v Budějcích(se 3 cm sněhu) to nahlížejí výrazně jinak, a (nevoják)Khünl v Praze říká: Přední Výtoň?? To je ještě někde v Čechách?
A pošle tam z Jindřichova Hradce pár vojáků, kteří si to představují jako v Třeboňské pánvi kolem Vajgaru!

Návrh na řešení (ocení zvl.Jura-p!):
Až Tlustý ( říká se , že je majitelem, ale do KN jsem nenahlížel) opraví ten vyhořelý zámeček na Sv.Tomáši tak ho pronajme a přesídlí tam MNO s Khünlem v čele.
A pak tam vyjede nejen těch 200 (!!)OT z Rakouska ( i když si tím nejsem jistý...ony se jim nějak trochu v tom Rakousku převrací a "Horští myslivci" vesele i nadále využívají haflingy), ale i celkem normální bavorák !!!

A zvládnou-li Vítkův kámen, budou si pak i na Vysočině foukat a libovat jaká je to sranda!!!!!

A toho debila, co říká, že se tam těžko dostávali, toho bych chtěl dostat do rukou!
Kvůli tomu tam přece jeli!!!!!!!!
Měla před nima jet fréza.
A že zapadaj, protože nemaj řetězy????
BUDOU I S ŘETĚZAMA!!! JEŠTĚ HLOUB !!!
kdyby četli můj blog, dočtou se, že zapadne i stalinec !!!!
(pro neznalé: to je takový historický, obrovský ruský pásák s motorem z tanku a radlicí. Stavěnej na Sibiř.)

Jéžíš já jsem načuřenej !

Já dneska prokopal pro koně cestu ven, aby se dostali ze stáje, celé jsem to vykydal , nově nastlal, nakutálel (rúčo ) slámu a seno....a při prohlížení toho, co jsem dnes nafotil, zjistil, že tam co jsem si myslel, že to vydrží, se objevila prasklina v nosné zdi!
Takže jestli to do rána nespadne, tak zejtra.. Fortsetzung folgt !
K posrání !!


PS.

Tu historku s tím ministrem mi později připomeňte, ta stopjí za to!

[59 2 Šumavák (PeS: 11.02.2006, 19:58:54 - x)
jen poznámka - ministr Prokopec byl opravdu výstavní kus vola. V jeho osobě ještě socialistická genetika zdaleka neřekla poslední slovo...

[60 In re Prokopec (2 PeS: 11.02.2006, 20:14:48 - x)
Všeobecně známá Ludmila Mojžíšová prý používala formulace "teď napíšeme dopis pro ministra Poklopce".

[61 Teď na Nově uváděli, (Rpuť: 11.02.2006, 20:14:53 - x)
že Škromach neposlal některým úřadům práce prachy na výplatu podpor a sociálek. Starostové se chytaj za hlavu, že budou muset brát odjinud, nebo prodat obecní ,majetek a Škromach jim(na vlastní uši) vzkázal,ať jsou klidný, že to během roku dostanou....

[62 Psa mi ani nepřipomínejte!!!! (Šumavák: 11.02.2006, 20:43:59 - x)
Teď před chvilkou se místo mého malého, černého, milého psa vrátila velká sněhová koule (venku určitě neviditelná!), totálně nakrklá, že si jí celej den nevšímám. A na spodní kouli ze sněhuláka neuvěřitelně plavným skokem, přistála na gauči.
Teď si tam postupně obírá ten sníh a slámu ze stáje !!!!
Až dojde k tomu, co bylo v té stáji před tím, než jsem vykydal a čerstvě nastlal, tak zas poletí!
Do stáje.

Pravda je, že i na tom psovi je vidět generační degenerace.

Jeho tatínek (o mém postoji ke šťastnému životu psa a prostorech Šumavy radši nebudeme hovořit), když jsem se mu nevěnoval a nechutnaly mu granule, neměl problém s tím , přitáhnout si (samozřejmě prostředkem cesty) z druhé strany osady, z chovu vzdáleného asi tři kilometry, zakouslé jehně.

Radost až do rána!!!!
( Když už jsem začal o těch starých filmech.)
Tak daleko (zatím) mladej nedorostl !!

PS.
My tu tenkrát měli usídlenej párek rysů, takže já říkal:
já nic, to rys!
( pravda, dvě hodiny jsem lopatou zahazoval tu krvavou stopu přes celou ves) a chovatel to připojil ke škodám, které ten rys opravdu způsobil.
Pořád spolu dobře vycházíme.S tím chovatelem.
Protože jsou věci, které nerozpitváváme.

[63 A tady pro ty, (Šumavák: 11.02.2006, 20:50:09 - x)
co umí německy, jeden link, jak situace u nás vypadá (ovšem bez rakouské paniky!):
http://www.orf.at/060211-96452/index.html

[64 Gauč, pes, sníh a sláma, (Rpuť: 11.02.2006, 21:01:43 - x)
to mi něco připomíná. A takhle si sednout na ožužlanou, v hlíně vyválenou morkovou kost, to je taky ono!:)))

[65 PeSi (Anka: 11.02.2006, 21:05:01 - x)
ad p. Mojžíšová, hele, Ty mi vidíš do hlavy ne? Teď jsem na ni myslela! Okamžitě mě přestaň strašit!

[66 Šumaváku, (martina: 11.02.2006, 21:06:02 - x)
dobrý večer. Podle předpovědi by to sněžení už mělo ustávat a ke konci příštího týdne má snad být až 8 stupňů plus! Jestli to tak bude opravdu, budou zase trnout hrůzou jiní.

[67 Tak jsem si tam ještě (Šumavák: 11.02.2006, 21:06:04 - x)
chvilku četl a zvažuji, jestli nemám vyrazit na pomoc Anglii.
(Tam je prý mimo jiné méně sněhu !). Viz :
http://www.orf.at/060211-96443/index.html

[68 2 Šumavák (PeS: 11.02.2006, 21:11:28 - x)
Hele, jestli on ten pes nechtěl tehdy jen pomáhat. Kdysi dávno jsme u baráku mívali slepice a máti tehdá chtěla jednu zabít. Sama to nedokáže, já nebyl doma, tak poprosila sousedku a náš pes na to celé tehdá hleděl s nelibostí. Takže když přišla druhý den z města domů (máme takové schůdky ze dvora na zahradu), tak na vrchním schodě leželo vzorně srovnaných 8 zakouslých slepic a pes hrdě seděl vedle a čekal na pochvalu. No, té se tehdy jaxi nedočkal...

[69 Ahojky, Rputi. (Anka: 11.02.2006, 21:11:37 - x)
Co, sednout? Nejlepší je v duchnách a pěkně uslintaná! Bóže, málem jsem toho svýho magora ovčáckýho tenkrát zabila.

[70 2 Anka (PeS: 11.02.2006, 21:13:21 - x)
Sorry - o Mojžíšové jsem nepsal já, to někdo blbě zkopíroval odkaz. To se stává...

[71 To nic, PeSi, (Anka: 11.02.2006, 21:17:20 - x)
stejně jsem si to lekla. Kdy vyrážíš?

[72 2 Anka (PeS: 11.02.2006, 21:21:11 - x)
Na základě nejnovějších informací až ve 4. Ale ještě se přesvědčím, možná to bude až ráno... Zatím nikdo neví.

[73 rputi, anko, (šimno klein: 11.02.2006, 21:32:47 - x)
už vám někdy pouštěl pes v půl čtvrté ráno v posteli za krk oslintanou, příšerně lepkavou rozžvejaknou bůvolí kůži (to jsou ty roztomilé hračky na žvejkání ze zverimexu)?
A to to tříkilové štěně nemůžete ani roztrhnout, i když tím vzbudilo celou rodinu (tedy já, páč sem si myslel, že si pro mě přišla smrt).

[74 Anko, Šimone (Rpuť: 11.02.2006, 21:39:40 - x)
V posteli může být i něco lepšího, např. koťata. A nepřeju Vám je hledat, když nevíte, kolik jich vlastně je:)))
Ovšem furt lepší, než boje s Halladinem. Musím konstatovat, že Jura i Foundry jsou stateční...

[75 Jelikož, jsem dnes (Rpuť: 11.02.2006, 21:48:28 - x)
byla probuzena nemravně brzo, začínám nějak tuhnout.
Přeji krásnou dobrou noc!

[76 Hezký večír, Šimone. (Anka: 11.02.2006, 21:48:59 - x)
Tse, bůvolí oslintaná kost, tse. Náš mazánek mne jednou přivedl téměř k infarktu, když se mi v noci položil na prsa s trpasličí králičkou v hubě. Prý byla v té kleci taková opuštěná...
A, Rputi, koťata bych ustála, ale kocoura, který dal návštěvě najevo, že si ji nepřeje tím, že se jí vykadil na polštář, samo, že nad ránem, toho jsem nezabila jenom proto, že stihnul vzít dráhu. Fakt je, že přesně vyjádřil i mé mínění, ale já bych se k jeho výrazovým prostředkům neodhodlala.

[77 Tak jsem udělal (Šumavák: 11.02.2006, 21:58:31 - x)
teplý žrádlo pro koně a jdu se podívat na psa.

[78 Šumaváku, ty Vaše (Bubik: 11.02.2006, 22:53:04 - x)
orf-linky jsou šílený....tady v Praze je pohoda, pár cm, předevčírem na cestách po severu taky nebyl větší problém, ani v pátek ve Strakonicích skoro nic....noviny o tom taky nepíší....holt Paroubek a jeho dopis je víc sexy.
Pěsti držím a vzpomínám, víc bohužel dělat nemůžu.

[79 Bubíku, to je realita! (Šumavák: 11.02.2006, 23:11:02 - x)
Já to tam mám přes kopec vzdušnou čarou necelejch 10km !!!!!!

Jo , takovejch 23 vojáků.... ti dokáží zázraky.

[80 To, že člověk jí, když má hlad, (jura-p: 12.02.2006, 01:08:22 - x)
není objevem psychologie a nečiní to psychologii zajímavou. Tak to napsal někdy kolem roku 1895 americký psycholog Thorndike. A měl pravdu. Dotazníková anketa, kde se ptají žen, koho by si vybrali a umělce a schizofrenika, kolik mají partnerek je dost nesmyslná. On takový schizofrenik, akutně postižený, pod vlivem psychofarmak má problémy s tím, aby postavil sebe, jak je utlumený, natož aby ho napadlo, co ještě by mu mohlo stát. Také jejich komunikační schopnost, schopnost soustředit se na potřeby partnerky je dost snížená. Na to člověk nemusí být ani moc tvořivý, aby měl víc partnerek. Na to stačí jedna a bude to víc. No a ten první článek je o tom, jak boj s harašením škodí zdraví. Na to mám taky jednu vzpomínku. Kdysi jsme si dělali takové semináře spojené s výcvikem. A přijel takový frajer, co mohl studovat v USA a začal s námi nacvičovat haptickou citlivost. Chodili jsme po místnosti s poctivě zavřenýma očima a dotýkali se navzájem. Po chvíli to kolega přerušil a několik kolegů a kolegyň hrubě napadl ze sexuálního obtěžování, aniž si kdokoli z nich jen povzdechem stěžoval na něco takového. A vysvětlil nám v duchu tam již začínajícího učení, že my muži a my ženy jsme vlastně stejní, že ty dotyky se musíme naučit oprostit od jakéhokoli erotického zabarvení, že jde o takovou tu vnímavost k druhému jako lidské existenci. Pak o tom chtěl debatovat, my mu řekli, že tohle se naučit nechceme, když se ptal proč, dověděl se, že by to byla škoda. Seminář skončil tak, že nás muže i ženy označil za sexistické barbary a my mu řekli, že je úplně blbej a ať nám nekecá do toho, jak na sebe saháme. No a teďka budou snad soulož v Anglii platit z nemocenského, jako preventivní program, aby byla nějaká motivace k těm stereotypním v podstatě bezcílným pohybům. Jo ještě moje babička mi, když jsem nervozně pocházel po místnosti říkala, co se tady mrcasíš. Zatímco ona při uklízení šukala po bytě. To jsou ta tabuová slova, tak bylo jméno soulože posvátné a nevyslovitelné, že jsme ho úplně zapomněli a nahrazujeme ho popisem těch pohybů. Jo tam radí konverzovat, a on se na ni usměje, při pozdravu jí přidrží ruku o půl vteřiny déle a přijde o zaměstnání, pro svou sexuální obtěžovačnost.

[81 A Jurap-pe, to mi vrtá hlavou, (Šumavák: 12.02.2006, 01:13:29 - x)
Jak oni se tam za těhle podmínek vlastně množí??? Volením? :-))

[82 tak na to jsem se ptal taky. (jura-p: 12.02.2006, 01:43:32 - x)
Za svého pobytu u vojáků jsme byli s jedním, plukovníkem "Líčem", píšu to foneticky, protože si jeho psanou podobu nepamatuju vlastně pořád. Byl z německých přistěhovalců, takže jsme vlastně byli krajani. No a samozřejmě na zákazy kouření, harašení, pití alkoholu ze sáčku přišla řeč mnohokrát. A protože jsme chodili i do hospody, tak někdy byla řeč i upřímná. Takže, oni se k sobě chovájí korektně, ale pak se normálně na tom, že by spolu chtěli spát domluví. Když ho pozve k sobě tak se chovájí tak jako normální lidé, ale neztrácejí tolik času tou posloupností, která u evropanů je kontakt oko-tělo, oko-oko, ruka-ruka, ruka-rameno, ruka-hlava, ruka-prsa, hlava-hlava, ruka-genitál a genitál-genitál. Což nám trvá hodiny až měsíce. Za normálních okolností se více věnují dotykům horní části těla. Muž si vždy nechá rozepnout opasek od partnerky, což se tam bere jako souhlas. Pak se chovají zase normálně až na to, že muž nikdy nic nedělá proti i hranému odporu a na verbální nech toho toho nechává. I kdyby byl v nejlepším. Americký vojenský soud si ale nechal vysvětlit, že když se vojačka se čtyřmi našimi vojáky sprchovala, chodila před nimi nahá a nevadilo jí, když s ní provádějí nekoitální praktiky, tak její protest proti "zasunutí" nebrali vážně a mysleli si, že se upejpá. Tito vojáci byli osvobozeni, soud si nechal vysvětlit, že kulturní vzorce jsou u nás poněkud jiné. (Stalo se v zálivu). Nakonec, když si na to člověk zvykne a oba znají postup, který i když se provádí většinou v intimitě páru je společensky dost přesně určen, nemusí to působit žádné zádrhele. Mě na tom pobavilo to povolení opasku, tak jsem to sledoval na filmech a opravdu, skoro vždy to tak znázorňují. A ve většině filmů je to vlastně skoro všechno. Něco, jak když v ruském filmu se točil les a slunce probleskávalo skrz břízy. A to, že když žena řekne v kterékoli fázi - ne, tak si může pokazit zážitek. A prý když to řekne, tak se nenaštvávají, tedy ne manifestně, ale vysvětlují si to. Tak to mi přišlo už děsné a jako z filmů s tím neurotikem, co byl na holčičky - jo Ellen. Jinak většinou chytra sranda, ale prý sklon si vysvětlovat by evropan asi nevydržel a byl by agresivní. Jinak evropské ženy tam mají mimořádně dobrou pověst. A v tom texasu, kde bylo hodně krajanů tak Češky byly skoro stejně v kurzu, jako Číňanky a Japonky. Protože dávají pocítit mužovi, že je silný, pracují a vaří. Tak to vím od němcoameričana z třeti generace. Ale on se našimi popisy taky docela dobře bavil. Moc se mu líbilo, když jsme mu popsali, jaké to bývalo na MDŽ.

[83 Já jsem nenapsal, (jura-p: 12.02.2006, 01:45:14 - x)
že šlo o tři týdny pobytu v USA. Z toho větší část u Národní gardy v Texasu.

[84 Jura-pe (Rpuť: 12.02.2006, 06:59:22 - x)
To jsme jednou takhle měli v práci strašně linýho ředitele. Ráno sežral tlačenku, přečet noviny a pak neměl co dělat, tak obcházel kanceláře a harašil. Eventuelně nám kecal do práce, což snad bylo ještě horší. A jednou do roka, na sv. Václava, jsme mu chodili gratulovat k svátku a všechny ženský se postavily do fronty a musely ho povinně voblíznout.
Tak jsem v té frontě vždycky začala kašlat, což mi jako kuřákovi šlo docela od ruky, a tři kroky před ním jsem už plivala pajšl, jak starej tuberák.
Účinek zaručen!:)))

[85 Anko, (Rpuť: 12.02.2006, 07:05:26 - x)
taky jsme měli kočičku Titinku, co nesnášela, když jí nějakej cizák chrápal v obýváku. Musím říci, že si dávala záležet, ale dodnes nechápu, kde na to brala materiál. Tak jsem sympatickým návštěvám vždycky kladla na srdce, aby pečlivě zavírali dveře. No a ti ostatní - už nepřijeli:)))

[86 Foundry, (Rpuť: 12.02.2006, 07:08:31 - x)
co kdybys ten exemplář zv. trollus economicus jednou nechal být. Možná by bylo zajímavé sledovat, kam až dojde, když ho nic neomezuje.
Krom toho si myslím, že by zvadnul rychleji, kdyby mu nikdo neoponoval.

[87 Anka + PeS (dvd: 12.02.2006, 07:38:06 - x)
Ten strašící vůl s pí.Mojžíšovou jsem byl já - takže sorry!

[88 Re expert (martin tamtaky: 12.02.2006, 08:08:33 - x)
Myslím, že Foundryman je skvěle vybavený diskutér. Teoretická výbava, praktické zkušenosti, osobní kontakt, nebeská trpělivost a vyjednavačská zdvořilost. Pokusný exemplář by bez tenisové stěny neměl na co reagovat.

[89 dobré ráno (Andrea: 12.02.2006, 08:18:58 - x)
jedna etologická historka poránu:
mám v bytě dvě kočky, zrzavého moudrého kocoura a roční splašené, trochu bázlivé kotě. Tedy, nikdy nedostalo pořádné jméno a je maličké, tak se jmenuje prostě Kotě.
V bytě též bydlí pubertální synek. Byt je neustále vzhůru nohama, plno návštěv, stůl jednou uprostřed, podruhé v rohu, podle počtu večeřících, žádná klidná domácnost. Kočky jsou v pohodě.
Včera přišla kamarádka a zatoužila si prohlédnout jeden veliký obraz. Sundaly jsme ho ze zdi, abychom přečetli štítek a přitom vypadla skoba, byla špatně zapuštěná. Obraz jsme postavily k oknu do rohu, aby se mu nic nestalo, než přijde pán tvorstva a zatluče novou skobu.
Pak přišly kočky. Vběhly do pokoje se mazlit, najednou se zarazily a udiveně obhlížely zdi, koukaly okolo, stavěly se na zadní a prohlížely každý kousek prázdné zdi, dívaly se za křesla a kamna, celé nastražené, ocasy původně v pozici "svíce" jim nervozně pošvihávaly.
Když obraz našly, šly ho očuchat, pak znova ke zdi, pak se posadily přede mne a mňoukaly ( to nikdy nedělají, jsou velmi tiché, i rvačky probíhají v absolutním tichu).

Bylo velmi zajímavé je sledovat, jak je ta věc vyvedla z míry. Proč zrovna obraz pokládaly za neměnný, když i přestěhování obrovské postele kvitují s okázalým nezájmem?

No, mám o čem přemýšlet:)

[90 Foundry je skvělý (Andrea: 12.02.2006, 08:20:48 - x)
diskutér a za to se mu dostalo odměny zveřejnění důvěrné informace od druhé poloviny diskuse.
Na Psu, čím jste slušnější, tím spíš dostanete jednu kolenem do břicha.

[91 Andy (martin tamtaky: 12.02.2006, 08:32:06 - x)
to není Psem, ale povahou. I když já považuji za ještě odpornější útoky na kocoura. Jura-p je odolnější, strká hlavu do tygří tlmy denně.

[92 nazdar, Martine (Andrea: 12.02.2006, 08:40:11 - x)
ale do očí by snad tohle nikdo nikomu neudělal?
I když, asi udělal:((
Ale takhle je to mnohem jednodušší. Zábrany padají. Mne to nepřestane udivovat do smrti smrťoucí.

[93 martine, andreo (Rpuť: 12.02.2006, 09:10:33 - x)
ono se na kocoura nemělo provalit že je "z hradu". Ono čutnout si do někoho "na hradě" to musí být orgasmus přímo jánošíkovský. Já jsem na tom líp, protože "co nám poví z Bechyně" zdaleka tak nevyzní, nicméně i téhle orální poluce se Čumil dopustil.
To jsou ty preference! Uťápnutí se nám topoří:)))

[94 Andy, (Rpuť: 12.02.2006, 09:16:56 - x)
vaše kočky jsou zvyklé, že se hýbe nábytkem, nikoli obrazy.
Naši kočičáci jsou od té rekonstrukce úplně v klidu a naprosto jim stačí, když jsme "na místě" my.
Geoffrey dokonce hypnopedicky absolvoval celé bourání kůlny a jen když hromada narostla, popolezl na pohodlnější šutr:)))

[95 ano, Rputi (Andrea: 12.02.2006, 09:21:31 - x)
to jsou ty kočičí zvyky:))) Ale včera to bylo tak názorné, že jsem na ně znova začala hledět jako na myslící bytosti, nejen na zahřívací polštářky do postele.
Dneska jsou kočičky obzvlášť rozverné, rotují bytem asi metr nad zemí, jedna má v hubě tkaničku od diabola(nejoblíbenější hračka) a druhá se ji snaží ukrást. Už ta honička trvá asi deset minut ( fjůůůů,zase prolítly okolo).
Ale co vám, kočičí královně, budu povídat:)

[96 Mě nemají komu udat, (jura-p: 12.02.2006, 09:34:27 - x)
akorát si kopnou. Oni totiž neví o tom, že je několik druhů senátorů. Někteří, co se tím nafouknou a pak už nemají na nic jiného čas. Nemají čas chodit do kanceláře, nemají čas mluvit s lidmi. Znám jednoho, co si pronajal kancelář v tom papírovém "Tesko" baráku a v jeho kanceláři nebyl za šest let nikdy nikdo. To jsem už považoval za praní peněz jím nebo jeho stranou. Já jsem ze skupinové psychoterapie cvičen v mnoha metodách, jak nereagovat na diskvalifikace. Ty na psu snad ani zákeřné nejsou. V manželství existují mistři. Např. popíšu jednu dokonalou z manželské poradny. Dva lidé oba tvrdí, že chtějí zlepšit vztahy a zůstat spolu. Po několika měsících, kdy se situace stabilizovala. Manželka nadějně a vlastně lehce nadšeně popisuje víkendový společný výlet. Jak se vyvedl a jak si užili. Uprostřed povídání se otočí na manžela o potvrzení - že Jarku - on nehne brvou a povídá - prosím tě, podej mi ten popelník. Ona si ani neuvědomí, co jí to udělal, ale energie z ní postupně mizí.

[97 No a pak jsou lidé, (jura-p: 12.02.2006, 09:45:16 - x)
kteří se domnívají, že když člověk mluví s druhými jako ze sobě rovnými, je třeba to brát jako jeho hloupost a je třeba toho v politickém boji využít. Ale pozor, to co dělají politikům, které osobně neznají, dělají i svým blízkým a vlastně tím říkají hodně o sobě. A když to udělají jurovi-p a třeba Foundrymu, tak to klidně, když je naštve, udělají i své ženě. Lidé v okolí to jistě vědí a vytvoří kolem nich zeď opatrnosti. Zdánlivě je všechno v pořádku, ale je to život přes gumovou velmi pružnou a znecitlivující gumovou blánu. No a pak jsme měli případ jistého stína, který psal dopisy zaměstnavatelům a udával je. Ten škodil vědomě a zlomyslně. A jisté OK to přispělo ke ztrátě místa, když dopis dostal stejný zmetek, jako byl udavač.

[98 Ten zmetek na pracovišti od OK navíc nechtěl (jura-p: 12.02.2006, 09:48:16 - x)
odborná stanoviska. On od ní chtěl schvalující odborná stanoviska. Proto denunciaci uvítal.

[99 2 dvd (PeS: 12.02.2006, 09:50:18 - x)
Nic si z toho nedělej, to jsou ty povědomé asociace představ. Já si zas při slově Prokopec vybavím automaticky dodávaný přívlastek "ten blbec" - akorát už nevím, kde jsem se s ním setkal prvně...

[100 (Dušan Neumann: 12.02.2006, 09:51:35 - x)
že se vracím ke kočkám. Ten kocour mojí dcery v jehož baráku mne nechá laskavě bydlet, se buď tváří jako mazel nebo jako blbec, ale je pěkně mazanej. V kuchyni na lince mám takovou boubelatou lahvičku s uchem a kovovým šroubovacím závěrm. Je v ní olivový olej na salát. Přijdu jednou domů a koukám, že lahvička leží na lince a olej z ní pomalu kape a teče po lince na okraj a pak dolů pěkně na kovral. Teptve když jsem lahvičku stavěl jsem si všimnul, že je víčko pěkně prokousnuté kocouřími špičáky. Ten mizera miluje olej a dokázal mi, že se kně mu dokáže dostat. Kdyby aspoň po sobě zase tu lahvičku postavil.

[101 je pravdou, Juro, (Andrea: 12.02.2006, 09:51:54 - x)
že jsem se na Psu dříve nebála psát cokoli, jakýkoliv názor, ani když se to týkalo konkrétní situace. Neměla jsem pocit ohrožení.
Ten teď mám. Už ani omylem nepíšu všechno, z práce velmi nerada, čekám, jakou sviňárnu kdo provede.
Pár mailů, které lze nazvat velmi zvláštními, jsem dostala. Takovou šílenou nenávist, která z nich čišela a která byla míněna vážně, bych nečekala ani od zhrzeného milence.
Stahují se obruče, a je to znát i na netu. A ti, kterým připadá udávání normální, se na Psu vyskytují v míře dříve nevídané.

[102 Profese se nezapře (martin tamtaky: 12.02.2006, 09:55:13 - x)
jura-p přesně popsal, co mám na mysli rčením: hajzl jednou, hajzl vždycky. Někteří lidé se narodili s tak křivým myšlením, že nejsou schopni předpokládat u jiného rovné, nezákeřné konání. Pokud si dokáží ze sviňáren udělat i pracovní náplň, jsou dodůchodově saturováni.

Prošel jsem městečkem a zvěčnil si další, noční přívaly. Slunce se pomalu proklubává a Kateřina za chvíli startuje. Bis dahin!

[103 ano, Dušane N. (Andrea: 12.02.2006, 09:56:52 - x)
jsou to potvory mazané. Dokážou v podstatě všechno, co si zamanou, vymyslely ideální způsob života- stačí trocha toho předení, jedno ducnutí hlavičkou, kulaté oči a mají o živobytí postaráno.

Jednou jsem hlídala kamarádce kocoura a ten si dokázal otevřít ledničku. Takhle v noci se připlížil a sežral skoro kilo syrových kuřecích jater a srdíček. Byla polozmrzlá, tak je odtahal v sáčku na lino a počkal, až rozmrznou.

[104 2 jura-p (PeS: 12.02.2006, 09:58:38 - x)
No vidíš - tohle mi připomíná, jak mi kdysi bylo nabízeno velice "lukrativní" místo "ředitele výpočetního centra" jisté instituce. Nejprve jsem se podivil, že to nabízejí mně a nikoli profesionálnímu informatikovi - a ono to pak z toho vylezlo. Ta funkce měla spočívat ve shánění a instalaci kradeného softwaru s tím, že veškeré z toho plynoucí průsery by byly na mně... Tak jsem zdvořile poděkoval...

[105 Nazdar Dušane (PeS: 12.02.2006, 10:02:12 - x)
Jaká byla cesta? dostals poslední mail? Jak se říká - vše zařízeno, záleží jen na Tobě a Tvých možnostech.

[106 cesta byla v pohodě (Dušan Neumann: 12.02.2006, 10:50:12 - x)
..necelých 8 hodin, slušný Veltlín, tradiční becherovka, mikroskopické porce...PeSi, email jsem dostal, ale nevím jestli dostanu tam na jih. zatím nejmám auto...Andreo, tyaké jsem před časem prakticky přestal psát znechucen sprostotou a hulvátsvím...nikdy jsem se netajil emaijlovou adresou, takže jsem si početl. Ale pak se člověk zasekne, tu radost těm hajzlům neudělám. A že jich je.

[107 Čemu se divit, když je to (Rpuť: 12.02.2006, 10:58:53 - x)
veřejně uplatňovaná forma politické a mediální kultury. Vystrkujou hlavičky, nezapomněli a rodí se další...

[108 Dušane, ad tvůj nádhernej kocour (Rpuť: 12.02.2006, 11:07:46 - x)
To máš z toho, že jsi nepochopil, že ten olej je jeho a neotevřel mu ho. Mně takhle jednou kocour ukrad naklepanej řízek a byv dostižen, strašlivě se čuřil a odmítal lup vydat - přece si to poctivě ulovil!:)))

[109 Hezké úřed oběfem vinšuji. (Anka: 12.02.2006, 11:43:22 - x)
Četli jste na Psu denyho? Nikdy jsem tam nechyběla, tedy nebudu chybět ani teď, už tam nepáchnu nohou. Jsou to fujtaxlové opravdu. Andy zdravím Tě a přikyvuju.

[110 Anko (Andrea: 12.02.2006, 11:47:03 - x)
dík za pozdrav.
Źe tě taková ptákovina jako Deny rozčiluje:)))

[111 Aničko (martin tamtaky: 12.02.2006, 11:47:18 - x)
deny jen opisuje, to svinstvo tam utrousil někdo už včera po ránu.

Takže jako Dušan: "Tu radost těm hajzlům neudělám!"

[112 Vždyť (Foundryman: 12.02.2006, 12:40:53 - x)
to říkám pořád - nejde ani tak o to, umravnit psychopatické zoufalce, jako spíše předvést, že lze debatovat i jinak než pomocí plivanců.

[113 No, mě rozčiluje za zavilost. (Anka: 12.02.2006, 12:41:18 - x)
Doma si mě hleděli, ale na ty šílenosti mám chuť reagovat jako dlaždič (abych neurazila). Nikdy jsem se k politice samé moc nevyjadřovala, užívala jsem si ji v pracovním procesu přehršle, ale moc mě bavilo číst chytré a vtipné komentáře. Někdy mi byly docela k užitku. Ale teď? Teď bych s komentáři většiny mohla tak leda do restauračního zařízení.
Andy, kdybys měla chuť, písni mi na anka2006@seznam.cz, já Tvůj mejlík měla ve starém počítači.

[114 Rakušáci (Foundryman: 12.02.2006, 13:10:13 - x)
snad aby vyhlásili státní smutek - ke všem trablům ještě vyhrál sjezd Francouz :-)

[115 Zdravím při nedělním odpoledni (Dana: 12.02.2006, 16:42:55 - x)
Šumaváku - jak to dopadlo? Vydržela ta zeď?
A k Psovi - když všichni, kteří chtějí diskutovat buď k věci nebo se bavit o jiném problému, ale slušně, utečou - co ze Psa bude? Myslím, že podoba Neviditelného psa je jen a jen na jeho čtenářích a hlavně komentátorech. Přece ho nedáme??????? :-)

[116 Dano, (Rpuť: 12.02.2006, 18:25:30 - x)
ono je nedělní odpoledne a to bývají aktivity spíše rodinné než psí. Oni přijdou! Ovšem přizpůsobovat se zírálkovu pojetí Psa?

[117 Zdravím, Rputi, (Anka: 12.02.2006, 18:35:41 - x)
máš pravdu a fakt je, že si na Psu zírálek vystačí sám. Nadhodí nosné téma, sám si na něj odpoví a ještě se stačí jednak pochválit, jednak rozčertit. Tohohle člověka mít doma, bručím už dávno v base za brutální vraždu. A zrovinka teď bych potřebovala povyrazit něčím skrz nasrkz veselým, fík práce.

[118 Povyrazit veselým? (Dana: 12.02.2006, 19:02:41 - x)
Tak to je smůla, dnes nic veselého na skladě nemám. :-) Spíš vážného. Dnes odpoledne jsem zahlédala kousek TV inscenace, kde se řešilo téma kořenů a vztahu k místu, odkud člověk pochází. Bylo tam téma rodného domu jeho osudu po úmrtí rodiče. Mohou ho děti prodat a jít za svým životem, nebo se vracet ke kořenům? ..A dnes večer bude na ČT1 podobné téma - vztah k vlastní historii, závazek k minulosti, k rodovým tradicím...A je to zvláštní i já řeším podobný rébus...Ale asi je to zmateně napsáno..tak to neberte vážně. :-)))

[119 Anko, (Rpuť: 12.02.2006, 19:12:05 - x)
já vím, někdy je to krapet fuška. Ale když to člověk nejmíň čeká...
To jsme jednou takhle kamsi jeli a Arinka potřebovala vyvenčit. Mžilo a do toho svítilo sluníčko a po nebi se táhla nádherná duha. Zastavili jsme u nějaké louky, Arinka vyběhla, já vyšla na tu louku a nevěřila jsem vlastním očím. Ta Duha začínala na té louce. Nebo končila, to je fuk. Nebylo to mámení, protože "neutíkala", když jsem k ní šla. A já tam stála, krok od té duhy, koukala jak vrána a culila se tak, jak se člověk culí, když vidí zázrak - no jako blbec...
Později jsem se dočetla, že když člověk vidí začátek duhy, tak má na tom místě kopat, protože je tam poklad. A tak jsem prošvihla poklad, protože jeden sebou, holt, nevozí krumpáč:)))

[120 Rputi, (Dana: 12.02.2006, 19:16:37 - x)
ono poklady nejsou jen hrnce plné mincí a zlata a drahého kamení. Pokladem může být i něco víc - zážitek, pocit, uvědomění si...a asi takový poklad jste tehdy našla...:-)))

[121 ono poklady nejsou jen hrnce plné mincí a zlata a drahého kamení (Andrea: 12.02.2006, 19:19:13 - x)
no, takovej hrnec zlata by se taky šiknul. Přišla mi tuna složenek na pojištění apod.

[122 prosím, Šumaváku, jestli to není moc drzé (Andrea: 12.02.2006, 19:21:02 - x)
a technicky komplikované, a jestli už máte shrabaný sníh a vyhřebelcované koně, nejde náááhodou, ale fakt jen tak lehce, vyměnit ty buttony odeslat a smazat ? Vždycky napíšu nějaké srdceryvné moudro, celou svou duši dám do věty( znáte mne, píšu je tak dlouhé, že na konci nevím, o čem byl začátek), a pak to všechno smažu.
Tedy, ono je to leckdy lepší

[123 Andy, NEEEE! (martin tamtaky: 12.02.2006, 19:25:14 - x)
mně se to stává taky, ale poměr je deset odeslaných na jeden smazaný, takže kdyby se to vyměnilo....

[124 deset odeslaných na jeden smazaný (Andrea: 12.02.2006, 19:33:39 - x)
tolik jste jich sem snad ještě nedal od chvíle, kdy Šumavák otevřel dveře.
ale máte pravdu, bude to taková malá, filantropická cenzura

[125 Nemám ! Taky mi nešel (Šumavák: 12.02.2006, 20:08:31 - x)
internet ( asi se v tom sněhu bál) a bolí mě trapézy, tak, že nemůžu zvednout ruce ke klávesnici.Zbytek střechy je sházenej, i ty dva metry z auta, zeď stojí. venku je -2,5°C a co ?
A sněží !!

Takhle nějak s těmi butony?

[126 Jezus, kde je má odpvěď? (Anka: 12.02.2006, 20:09:00 - x)
A byla o noci, luně a přežvykujících kravkách. Ach jo. Tak štěpně už to podruhé nenapíšu. Nicméně, Rputi, díky.

[127 Šumaváku, (Rpuť: 12.02.2006, 20:18:10 - x)
mně se jednou stalo, že mi to taky sežralo odpověď, vzala jsem to přes home, napsala znova a pak se mi to tam objevilo obojí. Takže ony se ty odpovědi někde potulují:)))

[128 Taky sněží (Dana: 12.02.2006, 20:24:34 - x)
doprkvančič....ještě pár hodin sněžení a začnu veřejně klít...I když tady v nížinách to není taková pohroma, přesto se sníh musí stále odklízet. Navíc začínám se strachovat o střechu nad hospodářskou budovou zvanou kurník - je to stavba bývalé drůbežárny JZD - znáte třeba z filmu - sakryš, jak se jmenoval? Hrála tam Jorga Kotrbová a jezdilo se tam na koni...ta paměť..A také se s obavami dívám na jednu část střechy u obytného domu - je to nad neobydlenou částí a je tam přes půl metru sněhu..jenže to je sníh slehlý a tím pádem těžký...A padá..a padá...a padá...

[129 díky, Šumaváku (Andrea: 12.02.2006, 20:30:28 - x)
jenže já jsem debil:))) teď na to čumím, pochvaluji si, píšu, píšu, píšu, pak klepnu na to tlačítko vpravo nahoře, to nové, pěkné...:)

[130 Šumaváku (Rpuť: 12.02.2006, 20:35:51 - x)
a co ten převis?

[131 Možná máte jen pech, (Šumavák: 12.02.2006, 20:39:36 - x)
že jste to chtěly umístit v momentě, kdy já se hrabal ve zdrojáku.Vono auto, když se hrabu v motoru, taky nejede. :-))
Teď už to snad půjde.
A já taky.

[132 Šumaváku (Foundryman: 12.02.2006, 20:50:57 - x)
dle radaru by na Šumavě teď sněžit nemělo.

[133 Šumaváku, (Anka: 12.02.2006, 21:05:11 - x)
Vás omlouvá jen to, že tendlec plac je Váš, a že Vás postihla taková katastrofa. Jináč bych na Vás vzala hrábě. Víte co práce mni dá složit větu?

[134 Foundry, ony jsou to takové přeháňky (Šumavák: 12.02.2006, 21:09:52 - x)
z Rakouska. Třeba je to ten sníh, co tam vojáci transporují vrtulníky pryč a někde (tady) vysejpaj !Chvíli je hezky, jasno, chvíli sněží... no snad už to přestává.

Už vás někdy napadlo, že Bůh pracoval jen šest dní, pak sedmý den odpočíval a pak už na to nehráb ?
A nám se to táhne už skoro dva měsíce!!!!

Varování ministerstva zdravotnictví:

Každá sklenka alkoholu zkracuje život o 5 minut!
Každá vykouřená cigareta zkracuje život o 10 minut.
Každý pracovní den OSVČ zkracuje život o 12 hodin !!

Já to musím dodělat a jestli se večer proberu tak se ozvu.

[135 Dano (martin tamtaky: 12.02.2006, 21:11:13 - x)
Nebylo to Urpení mladého Boháčka? Jorga Kotrbová a Landovský?

[136 Složit dnes větu, (Šumavák: 12.02.2006, 21:13:48 - x)
(obzvláště sprostou) mi dnes dělá rozhodně menší potíže než složit fůru sněhu ze střechy. :-))

[137 Navíc mi tu leze na klávesnici (Š: 12.02.2006, 21:21:07 - x)
kočka! Ta ja na mě nakrklá už od té doby, co jsem si pořídil plochý monitor, protože ležet na tom původním ,starém,hřejícím bylo její oblíbené a na tejdhe 3 cm širokej mrše se neudrží!!!
Kromě toho dělá jako že má hlad a aby si šla do sedlovny chytit nějakou myš se jí asi nechce!
Takže kyby se tu objevily nějaké nesrozumitelnosti, tak to já ne, to mi kočka žere myš!

á to fakt jdu dodělat, ti koně za to nemůýou !

[138 Martine, ne. Utrpení mladého Boháčka to nebylo. (Dana: 12.02.2006, 21:28:15 - x)
:-) Byl to takový prázdninový příběh o malé holce, která milovala koně..Zabte mě, včera jsem to mohla recitovat ze spaní a dnes si na název toho filmu nevzpomenu...
Šumaváku - ten komfort v odesílání za chvíli bude - skoro jak pro američany! :-) Dík!

[139 Už to mám (Dana: 12.02.2006, 21:32:34 - x)
ten film se jmenoval Trápení. Režiroval ho Kachyňa a natočil ho v r. 1961. - Taky jsem to do toho gůůůůglu mohla hodit dřív! :-))))

[140 Funguje to ? (Šumavák: 12.02.2006, 22:02:40 - x)
Uvidíme !

[141 Šumaváku (Rpuť: 12.02.2006, 22:15:07 - x)
Šumaváku - ste mi to přehodil!!! To je strašnej nápor na mou inteligenci! Jsem občas popleta, ale když doufám, že jsem si konečně na něco zvykla, tak se mi to nemá přehazovat - začnu to zas vorat a ještě chytnu midrák z předčasné senility.)))
Kočka na monitoru, to ještě jde. U nás bylo období, kdy kočičáci sedávali zásadně na klábosnici (proč, když nehřeje) a já zhusta psala šílený blbostě:)))

[142 Za okny jsou -3 (Dana: 12.02.2006, 22:22:16 - x)
a po večerním hustém drobném sněžení se teď snášejí z nebe velké lehké sněhové vločky...pápěří lehounce poletuje vzduchem...Už je ho na zemi zas kolem 10 cm. Bůh stůj při všech mých střechách...
Dobrou noc. :-)

[143 Šumaváku (Foundryman: 12.02.2006, 22:23:49 - x)
Možná by pomohlo dát políčko "smazat" do rudé barvy a na "odeslat" použít příjemně modrou :-))

[144 Foudry! (Rpuť: 12.02.2006, 22:32:05 - x)
Tak roztržitá teda zase nejsem!))))

[145 smazat" do rudé barvy a na "odeslat" použít příjemně modrou :-)) (Andrea: 12.02.2006, 22:34:05 - x)
smazat" do rudé barvy a na "odeslat" použít příjemně modrou :-))

co já to jen způsobila:((

teď píšu jméno do nadpisu, vypadám jak metrnice, co buzeruje admina, achich ouvej.
Omlouvám se.
Taky mi leží kočky na klábosnici- už jsem se naučila psát poslepu. Jen ty chlupy mezi klávesami musím luxovat denně.

[146 2 Foundry (PeS: 12.02.2006, 22:39:32 - x)
Hele, nezaváděj nový barevný označení - odesílá se zásadně zelenou, (to on i pan výpravčí má takovou tu plácačku) a pokud jde o zelené (ve smyslu melouni), tak ty odesílám z celého srdce (nejlépe do teplých krajin v záhybu)...

[147 V TV (Foundryman: 12.02.2006, 22:42:04 - x)
hrajou dámy hokej. Patrně skutečně zažíváme soumrak bohů...

[148 Foundry, proč tak tragicky? (Rpuť: 12.02.2006, 22:58:37 - x)
Připomíná mi to jak si Khon chtěl vzít Sáru.
Přijde za ním Roubíček a povídá - "Poslouchaj Khon, voni se chtěj vzít Sáru, ale tuhle jsem šel okolo, okno otevřený, koukám, Sára kojí dítě!"
"No a", na to Khon: "Když má čas a mlíko..."

Dobrou noc!

[149 Mně spíš (Foundryman: 12.02.2006, 23:25:21 - x)
situace připomíná jinou historku s Kohnem a Roubíčkem. Roubíček sei totiž od Kohna půjčil 10 tisíc, ale kšeft nešel, kunčofti žádní, naděje na vrácení dluhu tím pádem taky nic, Roubíček se trápil, nejed, nespal, už jen na máry ho položit. Sára když to viděla, začala taky hořekovat, trápit se, hučela do něj, ať s tím něco udělá. A tiu jednoho dne vyskočí Roubíček křepce z postele, otevře okno a ze všech sil zařve: "Kohn, aby věděli, tak já jim těch 10 tisíc nedám !!!" A celej spokojenej se vrátí do postele k Sáře a povídá: "Tak, a teď ať se tejrá Kohn".

[150 Dobré jitro (dvd: 13.02.2006, 07:19:13 - x)
Tan na Psu už diskutují (k článku E.Limešové) i Vesmírní lidé. (Alespoň je to sranda.)

[151 Šumaváku, (Faust: 13.02.2006, 07:40:28 - x)
jenom dotaz: přežil? A přežili koně?

[152 Hlášení (Rpuť: 13.02.2006, 10:27:49 - x)
Svítí sluníčko a NEsněží!

[153 Taky hlášení (martin tamtaky: 13.02.2006, 10:51:44 - x)
nesvítí sluníčko a sněží!

[154 Dobré časné ráno !Hlášení : (Šumavák: 13.02.2006, 11:31:27 - x)
Nesvítí sluníčko , ale nesněží !
A jestli jim v NY připadne ještě půl metru, tak se mohou cítit jako na Šumavě!

Koně to přežili v pohodě, což se o mně úplně říci nedá.

Ráno jsem zamáčkl budíka a probral se znova až ve třičtvrtě na jedenáct ! Takže vše to co jsem měl dnes naplánováno že objedu, vyřídím, nakoupím a zařídím (když už jsem odkopal ta vrata od garáže a kolega mi to sem prohrnul) je zapomenuto !

No, zítra je taky den (doufám) a my znalci říkáme: Morgen, morgen, nur nicht heute.... :-))

Pravda je taková, že stejně mám tolik práce, že nevím odkud začít a co dřív.Ale ten stres, že se to celé zbortí, ten JE PRYČ!!

A já už zase taky.

[155 Tak do třetice (PeS: 13.02.2006, 11:31:40 - x)
Tak tady ani sluníčko, ani sníh, leč inverze se nám vrátila. Co bychom si bez ní počali...

[156 Ona to není žádná sranda:))) (Rpuť: 13.02.2006, 11:51:25 - x)
Ledva přestal padat sníh, padly na Paroubka úvahy, že by moh bejt presidentem.
Tak mě nějak napadá pohádka O zlaté rybce.
"Hovno, hovno, zlatá rybko", jak říkal ten rybář...

[157 Dalsi uprchlik ;) (Petr Kunetka: 13.02.2006, 11:56:58 - Mail - odkaz - x)
Ja mam ted barak trochu jako Shrek. cast dvora a zahrady je trochu snizena, nasnezilo, prisla obleva... Takze mocal ;)
Ted to pro zmenu zamrzlo, takze i s kluzistem.

[158 Vítejte zločinče!.) (Rpuť: 13.02.2006, 12:09:03 - x)
Koukám, že je to tam dneska taková čuňárna, že ani zločinec nevydrží:))
Na to kluziště si pořiďte dlouhé nože. Budou se hodit.

[159 No, (Petr Kunetka, zlocinec: 13.02.2006, 12:16:44 - odkaz - x)
mam pocit, ze jsem s tim mistem skoncil...

[160 Petře, (šimon klein: 13.02.2006, 12:33:36 - x)
vydržať !!!
Ale jak jsem dnes ráno zpětně kouknul na neděli - jen jsem zírálkoval....
Ale furt si myslím, že ti, co mají co říct k tématům (čímž moc nemyslím sebe), tam mají zůstat, kdyby jenom k tomu, aby se bavili se slušnými lidmi (včetně slušných oponentů - kde jsou, co?. Ale copak slušný - mně by stačilo, kdyby byli aspoň trošku chytrý, páč pak se dá i o něco hádat, ale většinou je to jenom rudý a oranžový průjem bez myšlenky) přes hlavy blbců a hlavně, aby ti slušní, kteří to jenom čtou a dnes se asi doslova bojí tam psát, měli co číst.
A úplné blby prostě ignorovat.
A jinak v Praze - pod mrakem ale jasno, nesněží...

[161 Petře Kunetko (dvd: 13.02.2006, 13:02:57 - x)
Čím jste se stal zločincem? Já totiž nějak nemám sílu se v těch exkrementech přehrabovat...

[162 Zdravím z východu naší milé vlasti a dál, jak to říká Brouk (Dana: 13.02.2006, 13:04:00 - x)
A hlásím: Ráno bez slunce se sněžením, poledne s prosvítajícím sluncem a slabým sněžením a teď bez slunce se sněžením... A co se týče Psa - ono takové téma úvodníku nic jiného než to, co se tam děje, neslibovalo. Naštěstí nemám čas, jedno polední nakouknutí mi zcela stačilo. Uvidím večer, co se tam urodí. :-)

[163 Co se taky může stát (dvd: 13.02.2006, 14:03:43 - x)
http://www.novinky.cz/krimi/77429-muz-se-udusil-po-padu-ze-strechy--zasypal-ho-snih.html

[164 Ja mam ted barak trochu jako Shrek (Andrea: 13.02.2006, 15:25:52 - x)
:)))
taky si čistíte zuby vymačkanou žížalou ?

[165 Šumaváku (Iva: 13.02.2006, 15:43:03 - x)
tak domeček našeho kamaráda nepřežil, spadla komplet střecha, půlka nosné zdi. Naštěstí v tu chvíli tam nebyli.

[166 2 dvd (PeS: 13.02.2006, 16:07:35 - x)
No to by ses musel přehrabovat pěkně daleko - Petr se nezdá, ale je tím zločincem už docela dlouho, za chvíli z něj bude zločinec chronický. A ta zločinnost spočívá hlavně v tom, že si chce vydělávat na živobytí vlastní prací a za předem jasně definovaných podmínek a průhledných finančních toků - no představ si, taková drzost...

[167 2 Šumavák (PeS: 13.02.2006, 16:11:53 - x)
No a co říkáš tomu, jak nám už uzrál nový politologicko-ekonomický expert? Kdoví, třeba to místo školníka na té prestižní nervozitě bude brzo volné...

[168 PeSi, to je jko s tou lahví červeného (Rpuť: 13.02.2006, 16:32:51 - x)
z doby pádu Bastily, co ji nedávno vydražili za asi 200 tis. Flaška za všechny prachy, ale pít se to nedá...

[169 2 Rpuť (PeS: 13.02.2006, 16:54:04 - x)
Ale ne, to snad ne, že by o něj nebyl zájem? Pravda, hlavní sezóna úspěšného vývozu našich volů do Němec skončila více méně s koncem organizátora celé té prospěšné akce, ale já doufal, že naopak teď to vypadá na konjunkturu zájmu o dovoz kvalitních, ve speciálních chovných stanicích v zahraničí vyšlechtěných volů a jejich umístění do místních statků. Pravda, nikoli na chov, to jaxi nejde, ale alespoň jako výstavní kusy (a třeba je za mírný poplatek předvádět zájemcům). Takový exemplář si pak může říkat nezávislý politolog a skrovné koryto se pro něj jistě někde najde. A kdo ví, třeba vhodně zvoleným exhibičním programem by se třeba zas obnovila poptávka z Němec, což by znamenalo výrazné povzbuzení aktivní bilance našeho zahraničního obchodu...

[170 No, kdyby si nechal narůst frňousy, (Rpuť: 13.02.2006, 17:05:26 - x)
a nahlavu si dal turban, tak bysme třeba mohli tvrdit, že na těch karikaturách byl on a krize by byla zažehnána.
Třeba by si ho tam Ahmanineřád vzal jako vrchního astrologa. Tam jsou zvyklí, že se pokaždý netrefí. To se zamumlá Inšaláh a je to v richtiku.

[171 Pozdě (martin tamtaky: 13.02.2006, 17:34:45 - odkaz - x)
měl jsem si počkat a nehonit se do odklízení sněhu ze střechy sám!

Důvod se dozvíte v odkazu.

[172 kdybyste viděli (Andrea: 13.02.2006, 19:39:56 - x)
pana kocoura Kimíka, jak loví tvaroh s třešněmi z misky, tvaroh líže a třešně plive přes půl kuchyně, hned by vám bylo veseleji.

[173 Řada látek zlepšuje paměť. (jura-p: 14.02.2006, 21:04:41 - x)
Zlepšení krátkodobé paměti je například prokázáno u strichninu. V malých dávkách je prokázáno to zlepšení paměti, ve velkých dávkách spíše ta krátkodobost zlepšení.



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: