Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Pondělí, 13.02.2006

Jásal jsem ráno, že všechno dobře dopadlo ,

že nic nespadlo a nikomu se nic nestalo ????
To jsem snad ani neměl !!!!


moje nejlepší chovná klisna, vysokobřezí, 5 neděl před porodem si opatřila otevřenou , vřetenovitou zlomeninu bércové kosti pravé zadní nohy.

Hotovo !

Klisna pryč, hříbě pryč.

Díky EU se za to ještě musí zaplatit ca 5000,- !!!


Když se daří......





Komentáře

[1 šumaváku, (šimon klein: 13.02.2006, 18:55:57 - x)
to je mi Vás upřímně líto !!!!!
Vím, že to zní jako fráze, ale celou dobu Vám ( a samozřejmě i ostatní) držíme palce v tom přetahování se sněhem - a teď tohle !!
Nevím, co dodat....veškerý cynismus vyprchal....chudák kobylka, musela hodně trpět.....držte se....ač se to nezdá, obrečím to s Vámi.

[2 hm (Andrea: 13.02.2006, 19:06:59 - x)
tak teď jste mne rozbulel:((
a to vás ani neznám a koňů se bojím.

[3 doprdele! (Rpuť: 13.02.2006, 19:11:58 - x)
Co na tohle říct - tohle jsou momenty když člověk leží na hubě a nejlíp snad vzít flašku a všechno to zaspat a pak zase vstát a jít dál a moc nepřemejšlet... doufám, že aspoň tu flašku doma máte...

[4 Šumaváku, (vidlák: 13.02.2006, 20:01:36 - x)
někdy se i chlapům,jako jste Vy roztřese brada a musej si někam zalézt. Vy si ani zalézt nemůžete,musíte se o tu chuděrku ještě naposled postarat..Strašně Vám přeju,aby ti ostatní koníci byli v pořádku,k Vaší radosti a pomohli na to zapomenout...

[5 Šumaváku, (vidlák: 13.02.2006, 20:06:21 - x)
někdy se i takovým chlapům,jako jste Vy roztřese brada a musejí někam zalézt..Ale Vy si ani zalézt nemůžete,musíte ještě naposled té chuděrce posloužit.Strašně Vám přeju,aby ti ostatní koníci byli v pořádku,k Vaší radosti a pomohli zapomenout.Jestli to jde...

[6 pardon (vidlák: 13.02.2006, 20:07:09 - x)
to jsem nechtěl..

[7 šumaváku (dvd: 13.02.2006, 20:19:22 - x)
nikdy jsem se s Vámi nesetkal. ale mám tak trochu pocit maléru v rodině.

[8 Kurva (martin tamtaky: 13.02.2006, 20:20:53 - x)
Kurva nochámol!

[9 Zatracený (Dana: 13.02.2006, 21:35:46 - x)
...všecko...:-( Bude líp. Fakt.

[10 Šumaváku, (Foundryman: 13.02.2006, 22:10:17 - x)
tak jsem na rozpacích, co napsat, aby to neznělo frázovitě. Jedině snad - Per aspera ad astra.

[11 Jo, ale na hvězdy (Šumavák: 13.02.2006, 23:00:14 - x)
já kašlu! Tam nechci !!
Sakra !!!

[12 Ach, Šumaváku, (Sally: 13.02.2006, 23:06:36 - Mail - x)
taková strašná zpráva! Je mi to moc líto. Radši bych si tu nohu zlomila místo kobylky.Mně by ji snad ještě nějak spravili, ale kobylce to asi nejde, vím, jak kůň cítí, že se blíží jeho konec, muselo to být hrozné pro Vás oba.

[13 No jo, (Foundryman: 13.02.2006, 23:17:37 - x)
je mi to, Šumaváku, jasný. Zatím holt to trní, je to na prd.

[14 :-( (Mislead: 14.02.2006, 06:05:25 - x)
:-((((( nějak mě nic víc nenapadá:-(

[15 Šumaváku, (martina: 14.02.2006, 08:50:28 - x)
jak sa u nás na Slovácku říká: na posraného aj hajzl spadne...Přeju Vám sílu (ve všech smyslech toho slova).

[16 Šumaváku (Iva: 14.02.2006, 08:57:06 - x)
tady jsou slova zbytečná, je mi to líto.

[17 Šumaváku, (Hela S.: 14.02.2006, 09:36:19 - x)
je mi to líto a nevím, co k tomu dodat. Asi nic. Slova nepomůžou. Držte se!

[18 Kristeježiši, (Jaka: 14.02.2006, 10:55:22 - x)
to je šílené..líto, líto je mi..moc
Ta bezmoc je nelidská

[19 Ví někdo co se děje se Psem? (Iva: 14.02.2006, 11:35:50 - x)
Komentáře zmizeli a ani nejdou....

[20 Ivo a ostatní (šimon klein: 14.02.2006, 11:41:02 - x)
asi spadla nějaká databáza či čo....nejdou ani Lidovky.

[21 Ivo, mě zmizel čerstvě (Rpuť: 14.02.2006, 11:41:19 - x)
napsaný komentář u článku p. Ruščákové zároveň s ostatními komentáři asi v 10:00. Zároveň s nimi zmizeli i komentáře ze Psa. Komentáře k druhému článku ze Zvířetníku vydrželi ještě asi půl hodiny a zrovna, když jsem se pokoušela vznést dotaz, co se děje - zmizely taky. Na Lidovkách komentáře jsou - takže je to jakési podivné.

[22 N Lidovkách byl ještě před 15 minutama, (Rpuť: 14.02.2006, 11:47:40 - x)
Na i-dnes a novinkách je. Akési čudné...

[23 Iva (byla jsem mimo: 14.02.2006, 11:54:43 - x)
a chtěla jsem ještě připsat komentář a to jsem zjistila, že nikde nic nefunguje, na lidovky chodím minimálně a teď mě nenapadlo se tam kouknout.

[24 Ad komentáře (Foundryman: 14.02.2006, 11:56:10 - x)
Patrně jsme byli poslední dobou příliš dovolení :-)

[25 Komentáře (kocour: 14.02.2006, 12:04:09 - x)
postupně někdo smazal - když jsem přišel v 11 k počítadlu, zbýval už jen Chechtavý tygr a i tam někdo komentáře do tří minut umazal. Jsem už paranoidní nebo vám to taky připadá, jako by někdo chtěl, aby to vypadalo jako technická chyba? Co ošklivého tam asi kdo řekl, že to museli okamžitě pryč?

A tohle je také pěkné: "http://neviditelnypes.zpravy.cz/diskuse.asp" - jakto, že tam stále naskakují "poslední vložené komentáře", když je vkládat nelze?

[26 Nevyhrožoval on p. Neff (Dana: 14.02.2006, 12:06:15 - x)
něčím podobným, že komentáře nebudou? Šlo sice o jeho články, ale možná se to vztáhlo na celého Psa - ostatně já se ani na Psa nedostanu...Ale možná je to jen nějaká porucha - myslím, že onehdá se také nedalo dostat do komentářů...

[27 Kocoure (Andrea Ondrášková: 14.02.2006, 12:11:20 - x)
ne, nejste paranoidní. Tohle s Neffem nemá nic společného.

[28 Cvičení CO skončilo, (kocour: 14.02.2006, 12:13:20 - x)
prosíme, vraťte se všichni na svá místa ... vítejte zpět v policejním státě.

[29 On už jednou Aston (halladin: 14.02.2006, 12:20:10 - x)
diskuze zrušil, a pochybuju, že by se lidovky nechaly cenzurovat.
Spíš zase spadl server.
Na bloguje proběhlo něco podobného, Artur Dent nad tím pátral, nadával jako špaček , a nakonec vyšlo najevo, že v serverovně vypadl kábel z počítače s databází :-))

[30 Zlaté oči (kočička A: 14.02.2006, 12:22:11 - x)
žádný server nespadl.

[31 Jestliže mi mizí diskuse (kocour: 14.02.2006, 12:23:00 - x)
po diskusi, tak to nebude spadlým serverem, ale někdo jde článek po článku a otrocky to maže. Tohle je něčí záměr. Možná to jen předělává ...

[32 Kocoure, (Halladin: 14.02.2006, 12:24:25 - x)
Kocoure , není problém smazat celé adresáře. A bleskurychle.

[33 No právě, Haladdine. (kocour: 14.02.2006, 12:27:05 - x)
Tudíž je krapet divné, že první diskuse zmizí v čase T, druhá v čase T + 1, další v čase T + 3, další v čase T + 4, atd.

[34 Kocoure (Halladin: 14.02.2006, 12:29:45 - x)
uvidíme.

[35 Jenom aby ti (vidlák: 14.02.2006, 12:30:13 - x)
"Jaroušci" nakonec nepřišli sem,to by bylo nadodržky...

[36 už mizí diskuze i na lidovkách (Halladin: 14.02.2006, 12:32:33 - x)
Že by je někdo haknul ?

[37 Kabel od serveru (Šumavák: 14.02.2006, 12:32:51 - x)
vypadá jinak ! Diskuse"ÚVAHA: K zobrazení Proroka" normálně funguje. To nefungování je trochu moc selektivní. Mezinárodní banka říkala???

[38 Šumaváku (Iva: 14.02.2006, 12:36:44 - x)
už to není ani tam.

[39 Jejda, ahoj lidi!! (Jaka: 14.02.2006, 12:37:40 - x)
To su ráda, že aspoň tohle jede, i když jsem tu kvůli pesana nakukovala už po desáté hodině a nikde nikdo, jen Šumavákův smutek.
Dnes už mě nebralo podezření, to jsem si odbyla posledně, protože myslím, že tehdy ve stejném dnu vyšla zprávička, že hackeři napadli dánské servery a Poláci taky otiskli karikatury, tak mě chyt děs, že to berou jedním vrzem. A stejně jsem si uvědomila, dal někdo vědět, proč to posledně vypadlo? Jaká příčina?

Jinak všechny moc zdravím a přeji Happy V Day!!! I "staré, skoro odložené" partnery potěší čmukajzlík jen tak, jako bonus! Neváhejte, přátelé, :-)))

[40 Kdežto na Novinkách (Šumavák: 14.02.2006, 12:38:26 - x)
Ratha chválí, tak tam nic nemizí.:-))

[41 No, ono na druhé straně.... (Šumavák: 14.02.2006, 12:45:21 - x)
víte co se udělá dnes odpoledne na úřadech práce? Teda pokud už od 13:00 neslaví Valentina.

[42 Jako (kočička A: 14.02.2006, 12:49:37 - x)
kdyby to hacknul Dánský mohamedán nebo třeba ředitel IT Al kajdy, tak by to byla pohoda.

[43 odborník říká (Halladin: 14.02.2006, 12:50:43 - x)
postupná nedostupnost může být třeba způsobená expirací času kešování stránek

[44 kočičko A (od Kimíka?) (Jaka: 14.02.2006, 12:54:07 - x)
myslíte, že je tak zle, že muslimští hackeři jsou muška jenom zlatá????

[45 muslimští hackeři (kočička A: 14.02.2006, 12:57:33 - x)
jsou mi zcela ukradení, tohle nemá nic společného ani s muslimy, ani s hackery.

Ale klidně můžete věřit odborníkům:)))

[46 Šmarjá, co je expirace? (Jaka: 14.02.2006, 12:58:28 - x)
a..fňuk.. co je vlastně i cache? Tam se ukládá historie toho, co jsem v konkrétním časovém úseku skoukla? Lidi, nedělám si srandu, já su analfabet, poraďte, naznačte..prosím moc

[47 Odborník říká: Maj to rozbitý!! (Šumavák: 14.02.2006, 13:00:28 - x)
a nefunguje jim to ani s pomocí Bóží! Nakonec, co dneska funguje, že?

[48 Dle mého soudu (Foundryman: 14.02.2006, 13:02:46 - x)
táta Paroubek zabrousil na internet a zhrozil se. Copak to jde, aby si každej psal, co ho napadne? Zvlášť, když jej napadají z hlediska ČSSD samé hereze.

[49 Hele, (Foundryman: 14.02.2006, 13:04:04 - x)
už to zas jede :-)

[50 Mislead (Foundry,: 14.02.2006, 13:09:47 - x)
tak to se nedělá:-) takhle mě předběhnout - jo jede to a navíc jsou tam i komentáře z doby, kdy diskuse byla neviditelná

[51 a samozřejmě, (Mislead: 14.02.2006, 13:11:42 - x)
nicky patřily opačně:-( dneska blbnu na kvadrát:-/

[52 Tak vidím, že dnes je vše tím pos.aným navrch. (jura-p: 14.02.2006, 13:42:36 - x)
Šumaváku, vydrž. Pokažený server se dá zpravit. Počítace neumírají, koně a lidi ano. Čert vem poruchu na NP.

[53 NP už funguje. (jura-p: 14.02.2006, 13:46:00 - x)
Počítač se dá spravit. Bohužel je na světě hodně toho, co spravit nelze.

[54 Tolik paranoi (Halladin: 14.02.2006, 13:55:53 - x)
na jednom malém blogu se hned tak nevidí :-)))))

[55 Halladine (dvd: 14.02.2006, 14:08:24 - x)
když má našinec bohaté zkušenosti, není se co divit.

[56 JO? Z posledních 16 ti let ? (H.: 14.02.2006, 14:18:43 - x)

[57 Z posledních 8 ! (Šumavák: 14.02.2006, 14:24:33 - x)
otázkou je, zda zdraví jsou ti ve flašce, nebo ti venku.

[58 dvd (Rpuť: 14.02.2006, 14:24:45 - x)
tomu se říká kolektivní postbolševický paranoidní sydrom - asi už se ho nezbavíme...:)))

[59 Rputi, tím ovšem netrpěli (Šumavák: 14.02.2006, 14:51:12 - x)
a netrpí všichni. Ti oddaně spolupracující s vládní stranou to holt nemohou znát !

[60 Šumaváku omyl, (Rpuť: 14.02.2006, 15:00:12 - x)
Ti měli předposranost, takříkajíc, v popisu práce. Proto teď Čumil, Xaver a jim podobní vystrkujou hlavičku. Nás se totiž nebojej...))

[61 Paranoidní a hloupé (Halladin: 14.02.2006, 15:12:39 - x)
je to, když někdo považuje Psa za tak důležitého, že by stálo za to, proti němu zasahovat :-), nebo dokonce cenzurovat
Kdyby někdo měl někdo něco takového v úmyslu, tak to rozhodně udělá jinak :-))

[62 Magistro, (vidlák: 14.02.2006, 15:13:22 - x)
já myslím,že bojej. Proč by jinak ta agresivita poslední dobou u některých tak stoupala?

[63 Jestli můžu vstrčit chobůtek, (M.Slon: 14.02.2006, 15:31:14 - Mail - odkaz - x)
tak na ČTK je docela zajímavá zprávička. http://www.ctk.cz/sluzby/vseobecne/index_view.php?id=172768 Třeba teď budou jiné starosti, než se starat o NP. (Je lépe být trochu paranoik, než pak koukat jak tydýt, Halladine.)

[64 jsme hloupí a paranoidní (Andy: 14.02.2006, 16:16:46 - x)
a známe osobně správce z lidovek.
s moudrostí zubařovou samozřejmě není možno soupeřit, ten ví všechno

[65 vidláku (Rpuť: 14.02.2006, 16:21:24 - x)
Oni si celou dobu netroufali a najednou maj Paroubka s těma jeho preferencema za zadkem. Je to stejné jako u psů. Když vezme panička svého ratlíka preventuvně do náruče, aby mu ten velkej vošklivej pes náhodou neublížil, tak je rázem z ratlíka dobrman a řve jak protrženej:)))

[66 M.Slone (Rpuť: 14.02.2006, 16:38:11 - x)
Drát a jeho spolek potřebují ty distributory dostat z trhu, aby mohli přejít na spřátelená generika. A distributoři se brání tím, že zaútočili na vybrané špitály. Na Bulovce se léčej papaláši odjakživa a špitál u sv.Anny je oblíbený drátův špitál, kterej vězí po krk v problémech a kvůli kterému byl vyhozen profesor Černý aby nebránil spojení se svou klinikou.

[67 CKTCH (martin tamtaky: 14.02.2006, 17:00:43 - x)
Magistře, ta sv. Anna, to je můj osobní průšvih. Už tři roky jsem pacientem Centra a kromě jiného spotřebovávám drahé léky. Vyhození Černého byl jen předkrok ke spojení se zadluženou sv. Annou. Proto se musím starat - když se voják nestará, tak nemá.

[68 Rputi (M.Slon: 14.02.2006, 17:10:09 - Mail - x)
Prostě chtějí trefit Dratha do brňavky, aby to bylo řádně cítit. Zajímalo by mě, jak na to zareaguje Velký Jirka, protože to jsou komplikace. Navíc se chystá na 24.2. ta (určitě nepovolená) demonstrace, tak jsem zvědav, jak zareaguje. Vzhledem k tomu, že je velký jáista a milovník průzkumů mínění lidu, tak se asi nedá vyloučit ani nějaké to překvápko.

[69 Asi jo,Rputi, (vidlák: 14.02.2006, 17:10:25 - x)
tak nějak to bude.Přemýšlím,co se bude dít,až to dopadne po jejich a co pak,když ne..Ratlík v tý náruči nepoporoste ani o cenťák,že jo....

[70 martine, (: 14.02.2006, 17:16:48 - x)
ajta krajta, boj se vyostřuje, otázka je, kdo při tom držkopádu první chytí balanc.
A řekla bych, že ta nervozita pramení z toho, že prachy došly a teď jde jenom o to, to do voleb nějak zatlouct. Škromach je už dlužnej, kam se podívá - ob den je v televizi zpráva, která sociálka či pečovatelská služba se zas chytá za hlavu. Drát zamáznul platby pojištěnců a na ty léky už mu prostě nezbylo - řekla bych, že ten průser nastane už brzy ... a velikej...

[71 Pak se holt ukáže, (Šumavák: 14.02.2006, 17:22:05 - x)
proč se Paroubek za toho Ratha postavil, že? Teď se za něj postavila ještě předsedkyně LOKu, a to by mě zajímalo, jestli mezi něj a Paroubka ( aby náhodou...až P.bude chtít na Ratha vlítnout....) a nebo až za Paroubka?

[72 Šumaváku, (M.Slon: 14.02.2006, 17:31:02 - Mail - x)
myslíte, že P.T. předsedkyně větří uvolňující se křeslo? Že by byla až takový kamikadze?

[73 Šumaváku, (Rpuť: 14.02.2006, 17:33:56 - x)
on totuž nikdo z nich odpovědnost za takový prachy neměl a nedovede si to v reálu představit. Plavali v tom už na podzim a od začátku roku už jen vytloukaj klín klínem a jen někteří matně tuší, že klíny už docházejí taky. Ono to dokonce vypadá, že už jim nikdo nechce půjčit....

[74 Nojo, ale jestli jim nikdo (Šumavák: 14.02.2006, 17:45:46 - x)
Nechce půjčit, tak to tu zadluženost nesníží !!!

Budu-li mít večer sílu(duševní) tak napíši můj šumavský názor na to, co a proč Rath dělá.Podle mě to ví moc dobře a o žádné nesystémové kroky se nejedná. Pouze , a to s vámi zcela souhlasím, si neuvědomil tu výši těch peněz a vedlejší dopady , které to bude mít.

[75 Sumavaku (El Hombre: 14.02.2006, 18:14:03 - x)
Rath podle mne vubec nevi, co dela. Predbehl revoluci, ta se teprve chysta. Odstrani ho na vedlejsi kolej, jako to delaji pyrotechnici s vlaky, ve kterych tika bomba.
Rath je pokazene samonavadeci torpedo, blouma s odjistenou pojistkou po ceske politicke scene a vsichni socdem okolo se modli, aby se jim nahodou neobratil o 180° a nenapral to do vlastnich rad.

[76 Martin, taky tam. - co já. (jura-p: 14.02.2006, 18:16:50 - x)
Vzkázal mi můj kardiolog, že část mé medikace bude muset převzít obvodní lékařka. A že kreon nedostanu, protože ten zánět slinivky jsem měl už dávno, a že dostal přípis, že takovým jako jsem já, může psát jenom pancreolan, což je sice totéž, ale nemá to ten protrahovaný účinek, protože to není v těch malých kuličkách v tobolce, ale slisované do normálního prášku. Lidi, hlídejte si svou hyperlipoprotinemii (nebo jak se to jmenuje), hlídejte ji i na svých dětech, bývá familiární a neléčte si ji, tak jako já až pro čtyřícítce. A neučte se kouřit, nebo nepřestanete tak jako já. A když vám mladý doktor vynadá, proč si to nehlídáte od mládí a vy si to hlídáte od prvního vyšetření, co vám udělali potom, co byl mechanismus tohoto onemocnění objasněn a co to u vás zjistili, tak neposílejte toho mladého doktrora do prdele, tak jako já. On totiž neví, že jste starší, než tyto poznatky. Pro něj jsou známé odjakživa.

[77 Takže Martine, (jura-p: 14.02.2006, 18:17:56 - x)
léků je a bylo by dost, kdyby je ti pacienti furt nejedli.

[78 A kolik je lidí, co říkají, (: 14.02.2006, 18:25:42 - x)
konečně do toho pořádně praštil. A já dodávám. A rozbil to, Škrhola blbej, co mu jde jenom o prachy pro sebe. A blbí doktoři z nemocnic a Halladin si myslí, že i oni na tom něco trhnou. Trhnou, tů sukoviců do nosa.

[79 RE k naší diskusi (Šumavák: 14.02.2006, 18:39:19 - x)
k používíní vláken: Dovolím si překopírovat celé,stzojí to zato :
Prosba pro NP:
Autor: Mimozemstan IP: 83.72.193.xxx Datum: 14.02.2006 18:34
Casto se divim nad prispevky v NP. Tema, at uz jakekoliv, je komentovano stovky prispevku, ktere s tematem nejenze vubec nesouvisi, ale je casto soucasti jineho clanku. Jine prispevky, ktere sice s tematem souvisi, jsou naprosto roztristeny, namisto aby lide vytvorili vlakno k nejake diskusi, tak se predhaneji v psani novych prispevku, podle taktiky ja chci byt videt a kdo rve nejvic, ten je "nahore". Tim se ztraci mnohdy kvalitni prispevky v zaplave pisatelu. Kvantita jednoznacne vede nad kvalitou a lide vzdaji cteni nekonecne zaplavy prispevku o vsem jinem nez komentaru k soucasnemu clanku?

Mohl by NP nejakym positivnim zpusobem, napr. clankem, upozornit sve prispevatele na zaklady "dobreho" chovani v prispevcich a nez pochopi k cemu komentare slouzi, je vest k prehledu soucasnych diskusi, spise nez namisto primeho vstupu do diskuse.

Ojojojoj !!! :-))))

[80 Pancreolan (Andrea: 14.02.2006, 18:43:00 - x)
juro, oblízněte všech deset. Pamatuji doby ne tak vzdálené, kdy ani mladý člověk po takřka totální resekci pankreatu neměl nárok na Pancreolan, zatímco o pár metrů dál ho fasovali v Sanopzu potentáti vždycky, když se přežrali.

[81 Andreo, tak to bylo i s dražšími léky pro neurotiky. (jura-p: 14.02.2006, 19:09:13 - x)
Dokonce to nemusely být léky drahé, stačilo, aby nebyly. Některé léky pro soudruhy z KSČ a kolaborantských stran NF se distribuovaly takto: Krajský odborník je napsal na okresní sekretariát příslušné strany a soudruh, či bratr si je tam vyzvedával na své jméno. No a protože ta nemoc je familiání, tak vím, že moje babička si chodila s konvičkou do pivovaru pro kvasnice, později měla ty kvasnice sušené v takové velké krabici. Už jsem si vzpomenul, Pangamín to byl.

[82 Jura-pe (Rpuť: 14.02.2006, 19:12:28 - x)
Nedávno jsem četl, že lidi ročně vyhoděj léků asi za 2 miliardy! Z toho co se vrací do lékárny je asi 17% toho, co zbude po zemřelých, asi 13% od těch, co se uzdravili a něco od těch, co jim lék pošel lhůtou. Zhruba 60% je těch, kteří si ty léky nechají předepsat a pak je neberou.
Lidstvo je někdy neuvěřitelně pitomé.
Moje máti a její přítelkyně měly problémy se zadržováním vody v organismu. Nevešly se do bot, špatně se jim chodilo, kůže svědila a odvodňovací pilulky poskytovaly jen velmi dočasnou úlevu. Objevila jsem lektvar, matičce namíchala a jí , za několik měsíců, potíže úplně zmizely. Pochopitelně tenhle recept okamžitě telefonovala té své přítelkyni - a přítelkyně se na to vykarasila. A pajdala a skučela a chodila po doktorech až do smrti - vzkutku těžko pochopitelné.
A dokud lidi, alespoň prostřednictvím účtů předávaných pojišťovně, neuvidí kolik to vlastně stojí, tak to budou zneužívat.

[83 hele, Juro (Andrea: 14.02.2006, 19:13:01 - x)
a pamatujete vepřová játra na recept od doktora? To bylo něco. Musel jste mít papír, že jste chudokrevnej nebo tuberák, s papírkem jste šel do řeznictví... nehovořím o padesátých letech, mimochodem. Ani o šedesátých:)
Někomu se po tom evidentně stýská.

[84 Šumaváku, (Rpuť: 14.02.2006, 19:16:24 - x)
problém je v tom, že je tam spousta nových lidí, který netušej, kam to vlastně vlezli - a ještě se neuměj chovat. Jen vlezou do hospody a už třískaj do stolu...!)))

[85 Rputi (Andrea: 14.02.2006, 19:17:41 - x)
bezpochyby máte velkou pravdu. Ale není to tak černobílé, jak to vypadá. Je hodně pacientů, kteří prostě na lékařské: tady máte recept...nedokážou oponovat, že tohle jim nepomáhá, že je lepší čaj. Znám to se svým vysokým tlakem. Fasovala jsem prášky, i když jsem je nechtěla. V tu ránu, jak jsem se zeptala, zda neexistuje nějaká metoda, jak snížit tlak bez pomoci farmak, nafasovala jsem kromě receptů ještě hodinovou přednášku na téma: kecání laiků do práce lékařům je zhouba medicíny, když jste tak chytrá, tak si jděte natrhat bylinky, ale pak za mnou nechoďte...atd.
Co má dělat nějaká babka, to už neví vůbec nikdo.
Syn byl po nárazové homeopatické léčbě deset let jako rybička ( což mohla, ale asi nebyla náhoda) nejzdravější dítě v Praze, ale když to přiznám někde mezi doktory, tak mne málem upálí.

[86 Rpuťi, tak o předpis na ten lektvat bych doopravdy stál. (jura-p: 14.02.2006, 19:34:39 - x)
Moje žena, než šla studovat tu češtinu, chtěla studovat botaniku. Takže by ho jistě uměla uvařit a bylinky poznat a najít. Ona ví, nejen, jak se přírodní kytky jmenují, ona i ví, kde rostou. Když jdeme po louce, tak já tam vidím trávu, zatímco ona desítky druhů bylin. A to aji když nekvetou. Prostě je tak trochu čarodějnice a já jsem na to hrdý, co všechno jako manželé známe. A protože mě neotrávila dostud, ač by to jistě uměla, tak bych klidně ten lektvar vypil. Jo, kde jsou ty doby, co jsme na školich představeních volali. Vávro, nepi to kafé. Vždycky ho vypil.

[87 Nemoci (martin tamtaky: 14.02.2006, 19:48:41 - x)
hovory o lécích a lékařích by vydaly na tři blogy a tři knihy. a to jen ode mě. Přitom jsem byl a až na jednu drobnost jsem pořád zdravý jako řípa. K doktorům jsem padesát let chodil jen pro potvrzení, že můžu běžet Běchovice bez újmy na zdraví. Takže další příběhy nepřidám.
Peníze jsou vždycky až na prvním místě a přes vzájemné ujišťování, že už to každému dochází - opak je pravdou. Zdroje jsou a když nejsou, tak je ukradli ....... (doplň, co chceš!).
Třetí téma jsou diskutéři. Je škoda, že i u Šumaváka musím přeskakovat trolly.

[88 Lektvar (martin tamtaky: 14.02.2006, 19:50:59 - x)
Magistře, moje adresy, blogy i stránky jsou k dispozici pro recept na přírodní diuretikum.

[89 Andreo, (Hawk: 14.02.2006, 20:03:32 - x)
máte skutečně na mysli Pancreolan? Moje máma měla taky potíže se slinivkou a tenhle lék doma měla určitě ještě za totáče. A bolševická rodina jsme tedy rozhodně nebyli...

[90 Martine, Jura-pe (Rpuť: 14.02.2006, 20:06:19 - x)
Recept pohledám a určitě pošlu. Aby to bylo přesně.

[91 Nevím nevím (dvd: 14.02.2006, 20:27:10 - x)
Já se tedy matně pamatuji na lék Pepsin Pankreolan, který táta užíval v 50. letech - a když ho mohl užívat on, tak to asi taková vzácnost nebyla.Jinak o játrech na rtecept mám povědomost. Ale zase byly ty jistoty...

[92 Jo kdyby dneska (Šumavák: 14.02.2006, 20:44:46 - x)
byla ta jistota, že jsou játra(nová) na předpis, hned bych si otevřel další flašku !

[93 Dejte pokoj s nemocema! (Dana: 14.02.2006, 20:47:56 - x)
I když - játru na recept jsem nebrala, ale pan pojízdný řezník mi ji pro dcery tajně podstrkoval zabalenou pod novinami. O tom, jak jsou jaterní testy drahé jsem byla poučena už v r. 1982 a ten kavasnicový lék si také pamatuju - teda tu "vůni" Název už ne.
A jen douška pro Martina - co myslíte, je na seznamu vybraných nemocnic Euromednet? :-(

[94 jo, vidíte, já bych těm (Andrea: 14.02.2006, 20:53:19 - x)
komunistům křivdila. Je to už poměrně dávno. Jmenoval se ten zázrak Panzynorm, bylo to ze západního světa. Pancreolan bylo to české. Působil kratší dobu a neměl tak pravidelný účinek. Panzynorm byl v oranžové lahvičce..fakt mám sklerozu. Asi si půjdu najít nějaké bylinky:))

[95 přehmat. (jura-p: 14.02.2006, 21:08:50 - x)
Následující příspěvek jsem dal do včerejška. Tam se moc nehodí. Kdybyste nad ním vrtěli hlavou, vězte, že patří sem. Tak ho sem brutálně zkopíruju:
Řada látek zlepšuje paměť. (jura-p: 14.02.2006, 21:04:41- Mail - odkaz )
Zlepšení krátkodobé paměti je například prokázáno u strichninu. V malých dávkách je prokázáno to zlepšení paměti, ve velkých dávkách spíše ta krátkodobost zlepšení.

[96 Koukám, Juro, (Rpuť: 14.02.2006, 21:27:29 - x)
že už máš chuť sypat strychnin. To by ses nedosypal. Krys je vždycky dost a jsou období, kdy se množej víc než obvykle. Dokonce i tam, kde by o jeden nečekal. To zas přejde - doufám.

[97 Hezký večír vinšuji. (Anka: 14.02.2006, 21:30:29 - x)
Sakra, híml, fix práce, Šumaváku, já sem vlezla, že abych na chvilku přišla na veselejší myšlenky a Vy tohle! Je mi líto Vaší kobylky i jejího miminka, je to škoda.

[98 anko, (šimon klein: 14.02.2006, 21:34:32 - x)
a co vy ?? - tůhle jsem něco zahlédl na hafíkovi...

[99 Anko, (šimon klein: 14.02.2006, 21:43:08 - x)
teď vidím, že se ptám úplně blbě, co to tahám do novin - promiňte.
...starýho vola pitomec seš kleine.....

[100 Ale ne, šimone. (Anka: 14.02.2006, 21:48:02 - x)
To je v poho. Bude-li se Vám chtít, písněte na anka2006@seznam.cz. A jinak - nic moc.

[101 Klaun Parafin (Klaun Parafin: 14.02.2006, 21:49:25 - Mail - odkaz - x)
Hle, hle, tak sem jste utekli! Šumaváku, soustrast. Těším se na léto, pozvali naše divadélko na týden na dětský tábor, kde probíhá trapeutika huculy...tak si konečně po dlouhé době zase zajezdím.
Jinak prosba pro naši léčitelku keramických srdcí, Rputě. Už mě dlouho bolí na levé straně vepředu pod břichem. Žlučník to není, vředy také ne - nezvracím, neprůjmuji, není mi blbě, ale když se prudce hnu nebo si na jevišti přitáhnu levou nohu k břichu, tak mě píchne až mám zatmění v levém oku... Nebo při ranním vymrštění z postele, pomalu vstávat nemohu - mám nepřekonatelnou tendenci skácet se zpět. PAPůta si ze mně dělal lekraci, že mám natrženou kýlu od smíchu, ale tak ohnivě jsem se v poslední době nechechtal neb chechtáků zrovna není dostatek. (Omlouvám se všem čitatelům, ale plyny tělesné vycházejí celkem plynně, takže zaražený nejsem...) U dochtora tady v Ovenecké je pořád narváno, takže se na prahu vždy otočím. Poraďte mi opět nějakého všemocného čarodějného lektvaru, prosím.

[102 Jo taková strychninová kůra... (: 14.02.2006, 21:51:05 - x)
To bejvávalo levné a účinné léčení. Jen se nesmělo asáhnout pro sáček na opačný konec!To pak došlo k výraznému zlepšení , ale jen krátce!
Na mě to dneska nějak všechno padlo, serotonin se na mě taky vysral, klouby mě bolí, svaly mě bolí, o hlavě ani nemluvím, ani myslet se mi nechce....dám si nějaký šláftruňk a půjdu spát. Snad bude zítra líp !
Dobrou noc!

[103 To jsem byl já ! (Šumavák: 14.02.2006, 21:55:05 - x)

[104 Tak jsem dva dny neměl čas (Bubik: 14.02.2006, 22:04:12 - x)
a když se vrátím, hned se dozvím jakej se stal malér.
Ač já pražák, děda byl statkář - ne pardon pak už jen kulak - ale to je jedno, no prostě když mu umřel kůň, bylo to pro něj, jak kdyby přišel o kus rodiny. A tak to díky dětské výchově prožívám Šumaváku s Vámi o trochu víc.
Je mi to moc líto.

[105 Parafíne, (Rpuť: 14.02.2006, 22:08:29 - x)
koukám, že si říkáte: "zdravotnictví se po...lo, k drátovi nemůžu, tak aspoň ta Rpuť, vyjde to levnějc,,,:)))
Énu takhle od boku, tam co říkáte, by, pokud mě paměť neklame, mohly bejt třísla, takže je docela možný, že Paputa má pravdu a je to tříselná kýla - vzhledem k tomu, že to bolí hlavně při pohybu. Pak jsou tam taky lymfatický uzliny, ale to už by chtělo krevní rozbor. A hlavně s tím něco udělat, než začne sezona. Ale abyste neřek, že sem nelida, tak čaj na jarní čištění krve:
30g listů kopřivy, 20 g třezalky, 20g natě žebříčku, 10g pelyňku pravého, 10g listu rozmarýnu, 10g listu šalvěje.
Tři polévkové lžíce se večer přelijí litrem studené vody a přikryjí. Ráno se nechá přejít varem a po odstátí scedí. Pileme skleničku na lačno a zbytek (z termosky) během dne.

[106 Anko, zdravím (Rpuť: 14.02.2006, 22:13:49 - x)
Držím pěsti, samozřejmě. Jinak stav setrvalý, v nabídce jedno černé kotě jako obvykle. Lokální povodně mi na vršku nehrozej, takže si vlastně nemám na co stěžovat..:)))

[107 Zdravím, Rputi, (Anka: 14.02.2006, 22:17:47 - x)
a děkuju. Nech si toho s kotětem, hned bych si pro něj jela, ale náš "mladej" šestnáctiletej Rexín by to docela jistě nepřežil. Tomu jdou na nervy i krátkodobé návštěvy našich docela tichých známých :-)

[108 2 Rpuť (PeS: 14.02.2006, 22:28:23 - x)
No teď jsem dočetl až ke vzkazu, a jak vidím, pochopil jsem dobře. Tak teď to musím přečíst ještě tady - po tý zprávě se mi sem jednu chvíli moc nechtělo... Já jsem trochu cynik, ale zvířata mám docela rád, i když to asi není moc vidět...

[109 Anko, (Rpuť: 14.02.2006, 22:32:02 - x)
V šestnácti má nárok. Náš zvěřinec je už tak zblblej, jak se to tu pořád střídá, že když dneska přineslo dítě to kotě ukázat (je mu 16 dní) tak se všichni seběhli, oňuchali a na znamení přijetí do smečky pečlivě olízali. Chudák mrňous vypadal jak po dešti.
Jinak mě dneska potěšil Klaus, ta jeho odpověď premierovi byla vskutku elegantní.

[110 Tak nám právě Dryml, (Bubik: 14.02.2006, 22:43:48 - x)
pravá to Krysova ruka, sdělil národu, že na distributory, kteří chtějí peníze za dodané léky, vytáhla vláda bezpečnostní radu státu.
Asi šéfy distributorských firem vojáci postaví ke zdi a zastřelí za úsvitu
25.2. se blíží

[111 Vážení, (PeS: 14.02.2006, 22:49:55 - x)
tak postupně - ad Klaun - jak to popisuješ, taky by to mohla bejt slinivka (podrážděná). Na tu zas funguje pelyněk a pelyněk je ve Fernetu nebo ve švédskejch kapkách (ten Fernet se líp shání). Ale nepřeháněj to... Kdyby nebyla jen podrážděná, aby se to nepohnojilo víc...
2 Jura - doufám, že víš, že Pangamin stále vyrábí a prodává Bránický pivovar. Jsou to furt ty samý pivovarský kvasnice a obsahuje to spoustu stopovejch prvků a vůbec to není špatný pro imunitu.
2 Anka - jaká je situace? něco novýho? (zrovna jsem Ti chtěl psát...)

[112 K pobavení, skutečnost může být horší. (jura-p: 14.02.2006, 22:56:05 - odkaz - x)
http://predjizdeni-kamionu.wz.cz/ a taky v odkazu to samé.

[113 PeSi, (Rpuť: 14.02.2006, 23:00:39 - x)
ale Parafín říká, že pod břichem. Tam už můžou bejt jedině třísla a pak by to mohla bejt jen noha. Jakože někoho nakop a namoh se, nebo ho chytá podágra. Ale to mívali lordi od nezřízený životosprávy a pak se kurýrovali madeirou, do který se, jak známo, přidávala bezinková šťáva. Ale lordi to nevěděli a chlastali madeiru, taky to bylo příjemnější...:)))

[114 Zdravím vespolek (Foundryman: 14.02.2006, 23:04:16 - x)
Tak jsem byl včera hrát fotbal, ergo jsem dnes chabrus na nohy, doteď jsem klofal zakázky, ale jak tak koukám, tak se dějou i horší věci. Na ty haxny naštěstí nepotřebuju Dráta, na to stačí opodeldok a univerzální všelék.

[115 2 Rpuť (PeS: 14.02.2006, 23:16:08 - x)
No, já to jeho pod břichem beru trochu s rezervou - jako pod žaludkem či pod pasem... No a když začne píchat slinivka... (já na to jeden čas trpěl, tak trochu vím, co to je. A prakticky stačilo změnit skladbu stravy, ale už si nevzpomenu, co jsem to tehdá udělal. ale ten pelyněk zabíral). No a jestli až pod břichem, tak by to mohly bejt taky močový kameny. A tam bych věděl... Dělá to přímo kamarád, to bych ho navigoval rovnou...

[116 Foundry, (Rpuť: 14.02.2006, 23:16:15 - x)
kdyby nepomohl opodeldok, tak starej baleťáckej recept na namožené svaly: nakrouhat brambory na kolečka, položit na postižené místo a zavázat. A nechat do rána.

[117 Rputi, (Foundryman: 14.02.2006, 23:17:42 - x)
kdo by se proboha krouhal s bramborama - to by mě dorazilo definitivně. Kdepak, opodeldok a vitamíny ze švestek :-)

[118 PeSi, (Rpuť: 14.02.2006, 23:19:24 - x)
já myslím, že má Parafín kliku, že už šel spát. Protože kdyby si tohle všechno přečet, tak se rovnou nechá odvézt na krchov:))))

[119 Ahojky, PeSi, (Anka: 14.02.2006, 23:21:16 - x)
Poslala jsem Ti mejl.

[120 Foudry, (Rpuť: 14.02.2006, 23:23:26 - x)
jen se neofrňuj! Až si natrhneš lejtko, jak rád budeš krouhat.:))) Medikační podporu švestkovými vitaminy lze , samozřejmě, doporučit:)

[121 Anko, (Foundryman: 14.02.2006, 23:23:37 - x)
Doufám, že aspoň u Tebe to jde k lepšímu.

[122 Rputi, (Foundryman: 14.02.2006, 23:24:39 - x)
já už jednou jel kvůlivá motorce 5 metrů kolenem po silnici a taky se to vstřebalo :-)

[123 Klaun Parafin (Klaun Parafin: 14.02.2006, 23:26:51 - Mail - odkaz - x)
Díky, Rputi. Všechno tady do čaje seženu, ale tu kopřivu ne. Jedeme ale příští týden hrát do Loděnice u Berouna, tak se podívám u Chuchle, jestli tam není nějaká loňská zaschlá.
PeSi, močáky to nejsou. Jdu až zpravidla až po třetím, čtvrtém plzeňském, pak už pravidelně po dvou, ale potíže s tím nemám, nejsa žádným Čuramedánem tříkapkovým - tak říkají u Vodičky jednomu pivnímu starci. Jinak všem: Dušan se mi zatím neozval, takže nevím žádný termoš pro pokec. Jinak chci přemluvit Modrého ptáka k přednášce o zdravé ekonomii. Snad se mi to podaří...

[124 2 Anka (PeS: 14.02.2006, 23:27:07 - x)
Už Ti šla odpověď...

[125 Čauky, Foundry, (Anka: 14.02.2006, 23:27:59 - x)
No, právě, že nejde, ba naopak.

[126 Anko, (Foundryman: 14.02.2006, 23:29:18 - x)
Tak držím pěsti co to dá...

[127 Jsi moc hodný, Foundry (Anka: 14.02.2006, 23:32:00 - x)
díky.

[128 2 Klaun (PeS: 14.02.2006, 23:33:30 - x)
Sušenou kopřivu seženeš v bylinkářství, na tu čerstvou bych zatím nespoléhal - až tak za měsíc. No a když to nejsou ty močáky - tak toho moc nezbejvá... Psal jsi nalevo vpředu - tam bejvá ta slinivka no a pak teda taky ty třísla. Hele, ale zas Tě může utěšovat, že když se chlap po 40 ráno probudí a nic ho nebolí, tak už je mrtvej...

[129 PeSi, (Anka: 14.02.2006, 23:35:19 - x)
já Ti nevím, ale nešla Tvá odpověď pěšky nebo jak? Nic a nic, bohužel.

[130 Klaun Parafin (Klaun Parafin: 14.02.2006, 23:35:57 - Mail - x)
Jo, dlužím vysvětlení. S PeSem už jsme o tom mejlově kafrali... Navrhuji založit Vodičkovu dobrovolně vzdělávací akademii. Zkratka VODOVZAK. Chtěl bych, aby zajímaví lidé, už se mi to povedlo s Dušanem a s Pavlem S., přednesli na setkání tak hodinovou přednášku o tom, co ví oni a měli by vědět i ostatní. Tak bez nároku na honorář, složíme-li se jim na pivo, je čistě na účastnících. Asi bych to dělal pro větší vzájemné porozumnění, neboť vím, že člověka potěší, pokecá-li si s informovaným jedincem než s někým, komu vše musí vyložit od praprostaty...

[131 2 Rpuť (PeS: 14.02.2006, 23:36:31 - x)
ta podágra, ta čeká asi mě - z nezřízeného požírání masa. Tak jsem rád, že na ní fungujou bezinky. Ty já smím i jen tak, chroupat sušený (někdy...)

[132 2 Anka (PeS: 14.02.2006, 23:38:10 - x)
Pro jistotu jsem zkontroloval, v pořádku zařazeno v odeslanejch.... Tak nevím. Snad to dojde...

[133 Přidám tip (M.Slon: 14.02.2006, 23:40:21 - Mail - x)
do domácího dochtora. Při potížích v podobných končinách, jako inzeroval Klaun, je dobrý čubet, příjmením benedykt. Je to takovej bodlák, snad se dá i koupit. Je tedy nechutně hořkej, že si po něm jeden sedmnáctkrát odplivne přes levý rameno, ale funguje.

[134 PeSi, (Anka: 14.02.2006, 23:40:25 - x)
díky, budu průběžně jukat. Zítra neprošvihni na zprávy, možná tam budu v katastrofách dne, páč jdu ráno do špitálu :-)

[135 2 Klaun (PeS: 14.02.2006, 23:41:03 - x)
Hele, pár zájemců už mi říkalo, že je mrzí, že o to tehdá přišli, tak bude-li zájem, klidně zopakuju, snad i něčím ještě vylepším...

[136 2 Anka (PeS: 14.02.2006, 23:43:22 - x)
No o tom jsem psal - jestli nemám náhodou zkusit malé pošťouchnutí. Jen se bojím, aby to nebylo kontraproduktivní - já tam ty lidi zas tak moc neznám, jen toho profesora a jednoho docenta (no a jednoho šikovnýho chirurga, ale ten je stejně mimo...)

[137 Parafíne, (Rpuť: 14.02.2006, 23:44:50 - x)
Sušenou kopřivu seženeš normálka v lékárně. A ta přednáška je výbornej nápad!!!

[138 To Klaun (M.Slon: 14.02.2006, 23:46:25 - Mail - x)
Teď mi přišlo z klubu přátel Skotska oznámení o ochutnávce čtyř druhů whisky. Třeba by to zabralo líp než byliny. Já si alespoň po whisky neodplivuju.

[139 Rputi, (Anka: 14.02.2006, 23:46:41 - x)
Na Anglu už visí Tomášův článek o registrovaném partnerstí, asi vyjde i na Psu. Nechci číst ty komentáře. To bude zas maso.

[140 PeSi (Rpuť: 14.02.2006, 23:49:44 - x)
To byl, fakt, jeden podagrickej lord, co si objednával madeiru po tuctech, jen mu bylo divným jakou má krásnou barvu a že si s ni vyléčil podagru. A pak se zjistilo, že do té madeiry přidávali bezinkovou šťávu.:)))

[141 2 Rpuť (PeS: 14.02.2006, 23:50:38 - x)
No já - vida zoufalý stav všeobecného ekonomického povědomí tohoto národa - už do modrýho ptáka reju dost dlouho. On to totiž vysvětlit umí, když chce. No a rejem do něj na střídačku s Klaunem, tak snad se to povede. Mně jen jednou dorazilo, když jsem slyšel čistě ekonomický rozbor napasovaný na běžnou životní situaci - a když jsem se nad tím zamyslel, nemělo to chybu...

[142 2 Rpuť (PeS: 14.02.2006, 23:59:17 - x)
No na bezinkový šťávě nemůže být nic špatnýho... Moje babička dělávala rybízový víno - směs černýho a červenýho rybízu a právě do toho bezinky přidávala. Jo, to bylo takový nenápadný pití a za chvíli byl člověk grogy... Leč kupodivu, nebyl to žádnej bolehlav...

[143 Anko, (Rpuť: 14.02.2006, 23:59:44 - x)
to se těším! Pozdravuj!

[144 Klaun Parafin (Klaun Parafin: 15.02.2006, 00:02:35 - Mail - x)
PeSi, to by bylo skvělý, když mi zatím vypadne Honza Č., tak to naplánujeme. Taky se více soustředím...
Elephante, já moc na to whisky nejsem, spíše ten ztresťovaný jitrocel... Když do mě tenkrát nacpal Tesák na těch jeho šedesátinách to nezvyklé množství Tulamórek, byl jsem bujný až do rána, přítelkyně nadávala, že se nevyspala, jenže to nejhorší - já o tom vůbec nevím, protože jsem prochrápal celé dopoledne. Whisky, není moje gusto, mám po ní v hlavě pusto...
Rputi, to by měla být řada přednášek, jen politiku bych tam nechtěl... Možná, že bychom i vymysleli recesistické diplomy VODOVZAKu.
Anko, prosím tě, řekni Tomášovi, ať určitě ten článek na PSA dá. Už se těším na ty výrony blbství!
Jinak Dobrou. Zítra sedím nad našimi divadelními účty pro účely zdanění...

[145 PeSi, (Rpuť: 15.02.2006, 00:02:44 - x)
bezinky uměj!
Hodina duchů se blíží, jdu strašit do pelechu. Dobrou!

[146 Rputi, (Anka: 15.02.2006, 00:05:42 - x)
vyřídím, pokud mne tam zítra nezhaftnou pro těžké ublížení na zdraví.

[147 In re Angle (dvd: 15.02.2006, 07:20:34 - x)
Já jsem tedy čekal, že tam bude jekot krzevá ten článek o IPB, ale teď ráno je tam stále jen můj "úvodní" komentář.Že by se vlci vrhli někam jinam?

[148 Co jsem komu udělala?!?!? (Rpuť: 15.02.2006, 08:14:25 - x)
Ono zase sněží!!!

[149 Hezké ráno vinšuji. (Anka: 15.02.2006, 08:34:15 - x)
Rputi, a já vyrazila na jehlách, dbalá slov meteorologových, že bude teplíčko. Vypadám jak po obrně, fík námol!

[150 Anko, to máš z toho, že chceš bejt za kočku:) (Rpuť: 15.02.2006, 09:03:33 - x)
Já chodím zásadně v psích botách (tj. v těch co venčím Bleska cestou necestou), protože jedině v těch se , snad, na těch rozježděnejch zmrazkách nepřerazim.
Tedy, ne že bych si chtěla stěžovat, ale to jaro se, fakt, strašně courá!

[151 Šumaváku, (maYda: 15.02.2006, 09:49:54 - x)
kobyla je zajisté v kobylím ráji, hezčím dokonce než ten šumavský. A to už je co říct.

[152 Rputi, (maYda: 15.02.2006, 09:54:39 - x)
JAro v únoru?
Já se pamatuju, že za mých mladých let obvykle přicházela poslední sněhová kalamita mezi MDŽ a Josefem. Docela pravidelně.
Bohužel to skončilo přesně v době, kdy jsem začala dojíždět na střední školu, takže na výpadky ve výuce, způsobené tím že autobus neprorazil závějemi, jsem se těšila marně.
Když budete mít nějaký důvod, proč je výhodné, aby zima ještě neodešla, tak to jaro určitě dorazí.

[153 A už je to tady! (Rpuť: 15.02.2006, 16:23:04 - x)
Mrholí, taje, kape a čvachtá! Tak to tedy ne - takhle JÁ si jaro nepředstavuju!!!

[154 Mno, dnes (Foundryman: 15.02.2006, 17:04:46 - x)
je to zas na Psu síla - Béda s Šedovousem excelují. Nechápu, proč mají lidi potřebu autoritativně se vyjadřovat o věcech, o nichž nemají ani páru. Vždyť se jenom zesměšňují.

[155 Kam by to vedlo, (Šumavák: 15.02.2006, 17:24:44 - x)
kdyby tomu lidi rozuměli ??
To přece nelze dopustit !! Tak mlží a mlží!
Kdo by Rathovi na to oddlužnění půjčil?? Zajímavé je, že pro krachující fabriku v Hranicích těch 300 mio mají zřejmě ležet(nevytížených) po ruce, ale zaplatit svoje dluhy to ne?Na to není? A co ty miliardy z Bruselu, jak Paroubek vyjednal? Tam není žádný program pro zdravotnictví??

[156 Šumaváku (dvd: 15.02.2006, 17:29:00 - x)
nechci být jedovatý, ale dovedu si představit i tu jednu miliardu z Brusele (sorry, ale takhle to používám již delší dobu), pokud ovšem tam nejdříve tak cca 1 1/2 miliardy pošleme, aby bylo na režii, na granty atp.

[157 Foundry (Andrea: 15.02.2006, 17:59:29 - x)
dnes je to na několik panáků, nejen na jednoho, jako PV. Když ekonomický šéf obrovského podniku nepozná aktiva od pasiv...
:))

[158 Foundry (martin tamtaky: 15.02.2006, 18:02:24 - x)
utekl jsem ze Psa, jak malý harant. Právě jsem se vrátil z Brna - tam nevíte, že je někde sníh. Koupil jsem si k Valentýnu kostýmek - ale nosit ho bude někdo jiný.

[159 Andy, (Foundryman: 15.02.2006, 18:04:10 - x)
já Racka neznám, vůbec nevím, o koho jde, ale tomu podniku bych se snad radši vyhnul :-)

[160 Martine, (Foundryman: 15.02.2006, 18:05:12 - x)
tak jsi měl dát echo, mohli jsme skočit na oběd. Já jsem se nakonec odbyl bagetou.

[161 Foundry (martin tamtaky: 15.02.2006, 18:05:57 - x)
utekl jsem ze Psa, jak malý harant. Právě jsem se vrátil z Brna - tam nevíte, že je někde sníh. Koupil jsem si k Valentýnu kostýmek - ale nosit ho bude někdo jiný.

[162 Andy, (Foundryman: 15.02.2006, 18:07:17 - x)
nám to paní profesorka před drahnými lety v 1. ročníku na vysoké vysvětlila pregnantně: Aktiva máme kolem sebe, pasiva nám říkají, kdo to zaplatil :-))

[163 Foundry (martin tamtaky: 15.02.2006, 18:11:23 - x)
příliš mnoho spojení - zkuste F5 - a je to tam dvakrát.

Byl jsem se ženou - přijeli jsme v jednu, parkování Internacionál, na obchodní soud, žena v Pizze Colloseum vedle Špalíčku se spolužačkou, já po soudu panenku s brokolicí a liškami, ve tři domů, v pět tady. Při takovém tempu se už nic nevejde.

Ale pamatuji si spojení - ono se to někdy podaří.

[164 Foundry (Andrea: 15.02.2006, 18:15:33 - x)
já mám dneska vánoce. Protože mám vystudovaný jiný obor, než ekonomii, kterou se musím živit, tak teď chodím druhý rok na ekonomku ( mimochodem, Capo Di Tutti Capi je tam Paroubek, to je k nepřežití:), tak to mám všechno superčerstvé i s definicemi, učebnice prakticky nazpaměť- proto je to dneska pro mne prakticky k nepřežití, ty psí cancy. Zaplaťpánbu za Šedovouse s jeho ovcí, s tím je sranda.
Asi by to chtělo nějaký kurs pro začínající agitátory a politiky, doporučuji jako učební pomůcku takovou tu destičku s otvory kulatými a hranatými, k tomu patřičné válečky a krychličky....
Ale co se divím. Když nastoupil Sobotka, tak jsem byla na Bance roku a poslouchala jeho řeči a okousala jsem si koženou, drahou kabelku, jak jsem se snažila nechechtat se nahlas.

[165 Jo, dneska to bylo maso! (Rpuť: 15.02.2006, 18:46:19 - x)
Doporučuju sledovat na ČT1 zprávy v 18:00. Je tam ledacos, co se pak do hlavních zpráv nedostane.
Škola na severní Moravě, kde si nechali předělat kotle na plyn a zatímco loni platili paušál necelé tři stovky, zvedla jim to Česká plynárenská bez varování na víc než třitisíce - a prostě na to nemají.
Psychiatrické zařízení ve Lnářích, které zřídil kraj a když nedostanou smlouvu s pojišťovnou, budou muset zavřít a nemají nejmenší tušení kam umístí všechny své pacienty, protože všude je plno...
Hustota průserů na minuty odvysílaného času povážlivě stoupá...tohle nemůže dlouho vydržet
...a rackové mají radost, jak jim stoupají preference....

[166 Rputi, ty pacienty, z tý psychiatrie... (Šumavák: 15.02.2006, 19:02:25 - x)
odvézt na ministersvo zdravotnictví a vypustit po chodbách. Tam si jich nikdo ani nevšimne! :-((

[167 To není špatný nápad:)) (Rpuť: 15.02.2006, 19:17:32 - x)
Ono by to chtělo ještě přitlačit, protože drát už začíná ztrácet nervy.

[168 Už je to tady (martin tamtaky: 15.02.2006, 19:28:07 - x)
bylo to příliš pěkné, než aby to nějaký .... nechtěl zkazit svým duševním ejakulátem.

[169 Martine .já taky! (Šumavák: 15.02.2006, 19:34:33 - x)

[170 Martine, (Foundryman: 15.02.2006, 19:35:03 - x)
to nic, to je jenom Juchelka. On je poněkud mdlého rozumu, toho si nemusíš všímat. Něco jak ti chovanci na uzavřených pokojích, kteří od rána do večera onanují, jiné radosti jim nejsou dopřány.

[171 náhodou (Andrea: 15.02.2006, 19:56:54 - x)
jsem se mrkla na ten odkaz a je to zajímavé, kolik lékařských programů a pomocí se tomuto tématu věnuje- ono je to celkem důležité. Pak můžete porovnat s Českem- výhradně lékárny a reklamy, pár úryvků ze skript.
Celkem ilustrativní, když chceme porovnat úroveń zdravotnické péče tady a na " západě", kde mají ty tak toužebně očekávané platy.
Nevím, proč se místní lékařská komunita furt cpe na západní úroveň, když se chovají jak bulhaři.

No a Juchelka- dost pochybuji, že to sem dal on. IP nevidím, ale šacuji to na nějakého dobráka tady z Čech.

[172 Andreo, nějaký dobrák z Čec (Šumavák: 15.02.2006, 20:10:37 - x)
to byl. Podle IP adresy.

[173 Díky, šumaváku (Andrea: 15.02.2006, 20:16:43 - x)
bylo mi to celkem jasné:))
díky za smáznutí.

[174 2 Foundry (PeS: 15.02.2006, 21:13:53 - x)
ad: Béda s Šedovousem excelují. Nechápu, proč mají lidi potřebu autoritativně se vyjadřovat o věcech, o nichž nemají ani páru. - Jak jen si můžeš dovolit tak kategorické soudy? Takhle zlehčovat nadějné kandidáty na ředitele zeměkoule? Základní předpoklad už k tomu mají - myslím tím závist vůči komukoli jen trochu úspěšnému...



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: