Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Neděle, 19.02.2006

Tak jsem se v tom zase vrtal....

a zkouším další možnost - anketu.

Ovšem zda a jak to bude fungovat, uvidíme.Jsem sám zvědav!





Komentáře

[1 Rány Kaifášovy, jak to, že ještě nejste v kanafasu? (Anka: 19.02.2006, 03:41:06 - x)

[2 Tak mě ta anketa (Šumavák: 19.02.2006, 03:41:41 - x)
zatím neanketí! Ale vzhledem k pokročilé hodině to holt musíte vydržet.I když není vyloučeno, že vám bude fungovat. Neb to je spojeno s IP a mě to může brát, jako že už jsem hlasoval.
No, uvidíme!

[3 Tak jsem odmáčkl... (Faust: 19.02.2006, 03:47:14 - x)
nelíbí, aby ten test něco ukazoval... neukazuje ničehož nic.
Ty ankety zkoušel Halladin na svém blogu a zadrhlo se to taky, i když poněkud později.
Uvidíš ve dne, třeba ti skřítkové, co v těch procesorech tak rychle běhaj, mají taky "oddychový" čas.
:-)

[4 No, Fauste, na "domovské" (Šumavák: 19.02.2006, 03:50:38 - x)
stránce to naskočilo a když jsem pak otevřel ten pžíspěvek tady, tak také!
"Zatím je to dobrý" jak říkala ta bába co padala z mrakodrapu.

[5 I já chtěla (Anka: 19.02.2006, 03:52:01 - x)
odmáčknout, ale tlapka jezdila po celém rámečku. Mě se to lébí, tedy ta změna.

[6 Šumaváku, (Faust: 19.02.2006, 03:54:41 - x)
a helehelehele... po opuštění a "novém" návratu na článek to naskočilo.
Takže to je asi nějaký technický fígl...
:-)
P.S. Bude se mi líbit, cokoli z toho uděláš. To NE v anketě byla pouze zkouška. Mohl jsi tam dát ještě třetí možnost: "nezaujímám stanovisko".
:-)

[7 Anka, Šumavák... (Faust: 19.02.2006, 03:58:22 - x)
neměli bychom dát dohromady blog výhradně pro nespavce??
Třeba by se ještě někdo přidal..
:-)))
Anka, copak my dva mužský, ale co Ty bloumáš v tuhle ranní chvíli po netu?
:-)

[8 Fauste, (Anka: 19.02.2006, 04:00:27 - x)
ále, mám službu u Rexíka. Snědl víc, než měl a pravidelně mě budil. Tak jsem mu dala endiform a čekám, zda zabere.

[9 Aničko... (Faust: 19.02.2006, 04:08:40 - x)
nojono... to víš, my pánové v letech... nejen nestřídmí, ale pak je nám navíc ouvej.
:-)
Tak ho pohlaď i za mně.

[10 Nespavci (martin tamtaky: 19.02.2006, 04:09:49 - x)
Koukám jako blázen. Anketa anketí, i když jsem nevěděl, co vlastně mačkám, protože po najetí myschí na celé políčko se objevila ručička a nezměnila se při přechodu z jedné možnosti na druhou. Po kliknutí se změnil stav, po druhém kliknutí už ne. Tak by to asi mělo být.

Já většinou vstávám kolem 4:45, ale před deseti minutami mě probudila velká rána. Poslední, pořádně zledovatělý kus převisu ze střechy, tloušťky asi sedmdesát centimětrů a také tak přesahující okap, se konečně poroučel dolů. Z poloviny své dělky udeřil na plochou střechu závětří, druhá polovice délka spadla ještě níže, nad zasněženou žumpu. Ledová deska praskla a nic.... (Snad!).

No a po kontrole stavu mě popadl další z hladů, už ten ranní a koňský salám s rohlíkem a okurkou chutná nejlíp u klábosnice.

Ale co tu děláte tak brzy Vy, Kuzmo Kuzmiči?

[11 Fauste, (Anka: 19.02.2006, 04:13:38 - x)
pohladím, ale až pak. On si dědek ustlal pod stolem, položil mi čenich na nárt a chrupká.

[12 Já, ač nejsem (Šumavák: 19.02.2006, 04:17:17 - x)
sociální demokrat, jsem dnes v noci krad!
Čajznul jsem Ti ten "pergamen" co máš na blogu, protože se mi to moc líbí, ale tady v té kombinaci šedé, zelené a černo/modrých textů se mi to už nelíbilo. Moc teplé!
A Šumava má teď zelené stromy, bílý sníh a šedivé mraky.Potřeboval jsem něco mezi.
Tak holt jsem si udělal vlastní pozadí!

[13 Fauste (martin tamtaky: 19.02.2006, 04:19:13 - x)
chroničtí nespavci, jako např. my dva a ošetřovatelé zvířectva tvoří základ nočních ptáků. Ještě tak hodinu a půl u stolu a pak už nude dost světla na vysekávání stružek v ledu pro odtávající vodu.

[14 Já bych taky ráda hlasovala (Anka: 19.02.2006, 04:23:54 - x)

[15 Šumaváku (martin tamtaky: 19.02.2006, 04:27:25 - x)
co si člověk sám neudělá, to nemá. Ale o vlastní pozadí jsem se dosud nestaral.
Barevné kombinace nebo vzorky jsou vůbec potíž. V určitém směru je považuji za podružné a proto jsem již před lety vycvičil ženu, že mi nekritizuje soulad košile s kravatou nebo vhodnost ponožek ke kalhotám. Odpustila si ranní hádky při odchodu u dveří, co a jak bych měl převléknout nebo přezout a chystá mi to sama. Takže mám dlouhodobě klid. Ten je narušen jen tehdy, když někam odjede a já ji pak navštívím. Revizorský pohled a výčet nedostatků předněhne i uvítací polibek.

[16 Někdo si zahlasoval (martin tamtaky: 19.02.2006, 04:32:38 - x)
a já se psutím do práce na vedlejším přístroji. Volnou kapacitou budu přemítat nad otázkou, proč jsou stránky tohoto blogu Šumavaček prosté?

[17 Ale úplně nepodstatné to zase není ! (Šumavák: 19.02.2006, 04:37:17 - x)
Ony takové bílé ponožky a fialové sako dělají zázraky!
A tady vůbec!
Viděl jsem blog s červeným písmem na černém pozadí, či černo/šedo/tmavě šedý ... a má-li to zůstat čitelné a nedráždit, musí to mít trochu i formu a barvy.
Ten Tvůj se mi líbí moc, ještě budu muset vykoumat to obtékání obrázků textem.
Ale to zas příště, teď jdu trochu spát.
Dobrou !

[18 Šumaváku, (Rpuť: 19.02.2006, 05:16:12 - x)
koukám, že jsme se minuli o třičtvrtě hoďky...Jsem to tedy zmáčkla, abych něco zmáčkla - funguje to, to ano - jenom nevím, co se mi má líbit či nelíbit - mám to furt stejný???

[19 Šumaváku, Martine... (Faust: 19.02.2006, 05:25:21 - x)
no vida a klub nočních ptáků je skoro založen.
Martinův blog se mi nadmíru líbí a skoro závidím... :-)
A Šumaváku, to obtékání obrázků mi taky nejde (já tam neumím dát ani obrázek na titulní stránku, jako ho máš Ty... pomoc vítána), ale na vzorech bloguje jsem to viděl, takže ono to nějak asi jde. Jsem si říkal, že by to mohlo jít formou tabulky (do jedné buňky obrázek, do druhé text... a je vymalováno). Ovšem to chce trpělivost, kterou zrovna neoplývám...
:-)
Jinak dobré probuzení...

[20 Jura-pe, ta sarma - (Rpuť: 19.02.2006, 06:19:45 - x)
Sarma se táhne po celém Balkánu a liší se snad rodinu od rodiny - je to takové to: vraž do toho, co máš doma. Základ je vždycky:
cibuli (víc - tak 2-3) nakrájet na drobno a na oleji osmahnout do zlatova, přidat rýži (asi tolik jako na rizoto - dle počtu osob)a mleté maso (nejčastěji vepřové), sůl, pepř a další koření dle chuti, např. papriku či majoránku a to vše spojit syrovým vajíčkem. Zažila jsem, že přidávali i houby a pak to chce, samozřejmě, kmín. Porce se balí se do půlek zelných listů, nebo do listů vinných, ze kterých se vykrojí stonek. Vinné listy se musí nejdřív spařit, třeba i 2x, aby změkly. Baličky poklademe na dno kastrolu, možno i ve vrstvách, zalijeme a dusíme.

[21 AeroKarel by mohl být taky na horách! (Rpuť: 19.02.2006, 06:50:05 - x)
Teď je období prázdnin!
ČTK:
Všichni nájemníci soukromého činžovního domu, který dnes ráno na pražském Smíchově poškodil zřejmě výbuch plynu, již mají zajištěno náhradní bydlení. Devět lidí včetně majitele domu a jednoho dítěte skončilo zatím v penzionu Akát, dvě rodiny byly v době události na horách a ještě tam nějakou dobu pobudou. Starosta Smíchova Milan Jančík (ODS) již nařídil připravit pro poškozené několik volných bytů.

[22 Lidičky moji drazí, (Faust: 19.02.2006, 06:53:38 - odkaz - x)
teď mi odpusťte, že se budu sám propagovat, ale moc by mě zajímal Váš názor na to, co jsem odpověděl Jurapovi.
Fakt to není myšleno jako sebepropagace (taky jsem byl skoro raději v závětří a meditoval nad básněmi a knihami a nesmrtelností chrousta), ale většinu z Vás znám osobně a tak by mě to fakt zajímalo.
Šumaváku, až procitneš, můžeš mě poslat kamsi a ještě dál... taková propagace na byť i zpřáteleném blogu se nedělá.
:-/
Odpusť...
P.S. Anka, nahlédneš-li, zkus nasměrovat i svého maroda...
dík.

[23 2 Šumavák (PeS: 19.02.2006, 08:48:55 - x)
Tak na to tak koukám a docházím k závěru, že tam chybí ještě kolonka pro tupce, co si žádný změny nevšimli - např. pro jedno polointeligentní zvířes FF 1.0.6. Hele, mě už nějakou tu chvilku zajímá spíše obsah, než forma (tedy pokud forma není přímo překážkou dostupnosti obsahu) a k tomu bych dodal jednu starou pravdu - nezkoušej opravit něco, co funguje.

[24 2 PeS (dvd: 19.02.2006, 08:53:22 - x)
absolutní souhlas

[25 Taky souhlas s PeSem (Jaka: 19.02.2006, 09:31:11 - x)
já jen že jsem prskla ranní komentář do jiného chlívku, tak ho sem překopíruju, protože už nemám čas. Jedná se mi hlavně o Sobotkovu chválu.

[26 Kristeježiši, (Jaka: 19.02.2006, 09:34:46 - x)
vy jste fakt nebezpeční, člověk jen nakoukne a dostane slintavku. Tohle není fér! Jedni bojují s kilama a cpou se chlebem typu polystyren a podobnými šílenostmi, jsou oddechlí, že jsou sežrány všechny vánoční dobroty (nebo je i rozdali sousedům, aby s nima váha opět začla kamarádit), pijou odporné čaje a tady prásk rovnou mezi oči. Zlomena na duchu mizím pracovat, to prý šlechtí, fňuk. Tak vám přeji lepší osud a nechte si chutnat. A hodně příjemností dnes..
Ale už jsem to přilepila na NP, chi chi chi, Blair je prý SobotkoParoubkův dealer...Přijede se k nám za to naše oranžové stádo přimlouvat, chicht. Ale je to ironie, co?

[27 Vy dvdva s PeSem (martin tamtaky: 19.02.2006, 09:39:08 - x)
mohli byste mít pravdu, kdyby....

nedostával Šumavák častá doporučení, co by měl změnit, protože "polointeligentní zvířata" si něco vymazala. Já jsem sice také alternativní inteligent, ale smazání je důsledek mé nesoustředěnosti a špatného čtení. V této souvislosti mě "dojal" návrh na unifikaci buttonů.

Nejdůležitější kriterium je podle mého vlastního vztahu k blogu to Šumavákovo. Co když se blogem především baví a proto zkouší něco, co tam ještě není nebo co ještě neumí na stránku umístit. Já u svého neumím zřídit Rubriky. Nemám na to znalosti, teď ani čas, ale mám hroznou chuť je tam naskládat.

[28 Martine, (Faust: 19.02.2006, 09:48:14 - x)
to tam někde bude jako možnost... když to může Artur, kterýmu to (sakra práce princmetálová) padá furt, tak aby to neměl server přímo zahraniční? To se mi nezdá...
Ale líbí se mi u Tebe, moc se mi tam líbí...

A líbí se mi tady. Však si se Šumavákem docela rozumíme i mimo blog... pravda, zatím jenom mailově. Však se taky po něm dost "opičím".

Takže vo co go?

[29 Tedy, asi chytím mindrák, (Rpuť: 19.02.2006, 09:52:31 - x)
"nejalternativnější jsem tu zřejmě já! Řekne mi už, u všech všudy, někdo, v čem je tam změna???

[30 Magistře (martin tamtaky: 19.02.2006, 09:54:25 - x)
napovím - pozadí - background - podklad

[31 PeSi, DVD, já to také opravuji (Šumavák: 19.02.2006, 09:58:10 - x)
velice opatrně a vždy si stranou odložím ten původní kus kodu, kde se vrtám, takže se snadno vracím.
Že jsi nic nepostřehl, beru jako pochvalu, že se mi to povedlo!
Že změna je nenásilná a samozřejmě se Ti zobrazuje, protože jsem obrázek na pozadí tohoto rámu barvou nejistil.
Kdybys to neviděl, tak je celá stránka jednolitě šedá a to bys nepřehlédl.:-))
A pravdu má i Martin, já sedlák-programátor zkouším co dokáži a co tem systém vydrží! :-))
A podle toho ,jak to padá, je nás zřejmě víc a nebojíme se vlka nic!

[32 Tak proč ho, ježišmarjá, nevidím? (Rpuť: 19.02.2006, 09:58:45 - x)
Fuj, to jsem si oddychla - ale já to mám, fakt, pořád stejný!!!

[33 2 Rpuť (PeS: 19.02.2006, 09:59:49 - x)
No dyk jsem to ráno taky psal, že jsem si ničeho nevšim... Včera jo, to se přehodily rubriky autor-název, což bylo na žádost a považuju to za logické. Ale nad možností - bílá byla lepší - marně dumám, neboť já to pozadí mám bílý furt (a je to tak napsáno schválně, klidně někomu nahraju...). Sice si říkám, že to je možná tím, že mám spoustu volovin ve FF vypnutejch, ale zapínat je, abych zjistil "o co, já vůl, vlastně přišel", to zas nebudu. Na to jsem línej...

[34 AeroKarel (martin tamtaky: 19.02.2006, 09:59:59 - x)
se ozval na Psu a jeho sdělení je lakonicky prosté:

Pozdrav:
Autor: ÄeroKarel IP: 80.188.114.xxx Datum: 19.02.2006 09:27
všem diskutérům, chvíli nebudu, vybouchnul mi barák skoro pod zadkem. Podrobnosti ve včerejších zprávách ČT.


Hlavně, že se mu a rodině nic horšího nestalo!

[35 Magistře (martin tamtaky: 19.02.2006, 10:01:54 - x)
teď jsem si oddechl zase já, že máte pořád stejný pozadí! Jistoty, na které se může člověk spolehnout.

A jdu držet palečky naší štafetě.

[36 NO SLÁVA !!!!! (Šumavák: 19.02.2006, 10:04:44 - x)

[37 2 Šumavák (PeS: 19.02.2006, 10:09:11 - x)
Hele, tak já si to ještě tak 3x přečtu a pak budu dělat, že jsem pochopil, cos mi chtěl říct. Teda bližší pohled na obrazovku naznačuje jakousi texturu, slabounkou, šedomodrou, ale opravdu nevím, jestli tam včera byla, nebo ne. (Víš, ty oči, takhle na blízko už nejsou, co bejvaly, ale zatím stále vzdoruju brejlím... jen jsem zvědav Quo usque tandem...). Takže dám na Tvoje slova, že to tam včera nebylo, neruší to při čtení a tím pádem se na to tvářím indiferentně - a tím pádem furt nemusím hlasovat => chybí další možnost typu "jest mi to šumák..."

[38 PeSi, tak to jste mě uklidnil:))) (Rpuť: 19.02.2006, 10:10:07 - x)
Já už o sobě začínala vážně pochybovat.

[39 Hele PeSi, pokud mě nehoupeš (Šumavák: 19.02.2006, 10:18:19 - x)
a fakt se Ti to nezměnilo, tak se prosím mrkni v IE.
Mě by pak zajímalo, zda je to třeba u FF způsobeno nastavením v Nástroje/Možnosti/Obsah/načíst obrázky.
Máš-li tam třeba nezaškrtnuto, pak by to mohlo být a jednalo by se o kouzlo nechtěného s tím, že tam kde je ten obrázek zobrazuje FF bílou plochu.Což mi dělá třeba při bloknutí reklamních obrázků, že tam zůstane jen bílý rám.
Prosím, prosím!

[40 PeSi tos mě taky uklidnil! (Šumavák: 19.02.2006, 10:23:21 - x)
Já tady zkoušel vypnout ty obrázky a to pak vypadá úplně jinak !!Jo ta textura tam včera nebyla.A dobře je to vidět tady,na těch polích, co se vkládají komentáře.
To víš... dáme-li žábu do studené vody a pomalu ohříváme....:-))

[41 Šumaváku, (Rpuť: 19.02.2006, 10:36:16 - x)
já FF nemám a je to bílý jak lajntuch.
Nedalo mi to a vzala jsem si lupu - objevilo se mi tam něco jako droboučký rastr. Je to ono???

[42 Ovšem frotélajntuch ! (Šumavák: 19.02.2006, 10:55:07 - x)
Ano, to je ono. V IE je to ještě výraznější než tady.Ale jak říkák, pokud to vypadá podobně jako včera, tak se to zobrazuje.Protože jinak je ta plocha pod textemjednolitě šedivá jako okraje a lišta menu.
A mě se ten vzhled "změkčil" a přitom si myslím, že to tolik neztratilo kontrast písma na čtení.
Třeba mám se svými dioptriemi příliš kontrastně nastavený monitor (já si ho na to vybíral) a to černé na bílém v tom okolí mi připadalo skoro moc tvrdé.
Proto jsem to spáchal takhle.

[43 Šumaváku, (Rpuť: 19.02.2006, 11:08:41 - x)
ale já mám ten rastřík i na tom šedém rámu - prostě komplet - tedy, když si vezmu velkou lupu. Jinak nic.

[44 (Jaka: 19.02.2006, 11:14:15 - x)

[45 2 Šumavák (PeS: 19.02.2006, 11:17:55 - x)
Jo, tak jsme se dohodli, co je co. Hlavně to bude tím monitorem a zobrazením. Já naopak nemám kontrast vytažený naplno, moc to unavuje oči. Spíš jsem si ověřil, že při sníženém kontrastu se mi i líp čte text - ryze subjektivní kritérium. Tím pádem na - "A dobře je to vidět tady,na těch polích, co se vkládají komentáře." - bych mohl napsat - jak u koho. Když jsem se dost soustředil, tak jsem to tam viděl. Ale nicméně Ti děkuji, aniž to tušíš, docela si mi nahrál do úplně jiné debaty - není nad názornou ukázku.

[46 jéžiš, teď mě to skoplo do spamu (Jaka: 19.02.2006, 11:18:10 - x)
a musela jsem tam jak žáček u tabule srazit paty a poslušně!! chi chi.

Rputi, jen fofrem, robotuju a fandím. Nejvíc je ten rozdíl vidět v části stránky, kde se píše komentář. Chlívky na jméno, nadpis a text jsou čistě bílé a okolí je rastrované. Zdravím, přeju hodně spokojených úsměvů i koček a všeho přilehlého zvířectva !!!

[47 Ne, to není ono. (Šumavák: 19.02.2006, 11:21:58 - x)
Ten textura je jen pod textem blogu.Ale jestli to pod tím textem máte bílé, tak se na to vykašlete a třeba vyšší verze prohlížeče než Mozila 4 to zobrazí.
Prostě - kdyby to nešlo nejak zásadně - tak je celá stránka kompletně šedá, jako jsou ty okraje. A to zřejmě nemáte.
A já mám dost zábavy s tím, aby to IE zobrazoval víceméně stejně jako FF, natož ještě optimalisovat pro další prohlížeče!
Ony jsou ty blogy tvořeny kaskádovým stylem a ne všechny zápisy tagů mi to bere(taky je ovšem mohu psát chybně!). A já "programátor" všechny nuance pro všechny prohlížeče neznám a hledat v příručkách je až úplně poslední možnost když nic nefunguje.....

[48 Šumaváku (Faust: 19.02.2006, 11:30:12 - x)
teď mě zabiješ, ale mě se v IE neotevírají ani komentáře ani "celý článek". Poskočí to a je zase domovská stránka...
:-(
V FF to funguje. Tak nevím, je chyba u mne nebo... u Tebe asi ne, že jo?

[49 Mě to funguje v obojím (Šumavák: 19.02.2006, 12:42:15 - x)
bez problému.

Zkuste restarovat, Ivane Ivaniči, zkuste restarovat.

[50 Rputi, (jura-p: 19.02.2006, 13:30:01 - odkaz - x)
http://sumavak.bloguje.cz//mrizka.gif. Jestli se koukáš přes FF, tak tam se dá stáhnout rozšíření, které ti ukáže, co je to za obrázek na pozadí. Jak vypadá základní čtvereček, se můžeš kouknout na uvedeném odkazu.

[51 Jura-pe, na tom to zrovna (Šumavák: 19.02.2006, 13:48:44 - x)
moc vidět nebude! Já jsem takovej úspornej, ten obrázek je kvůli načítání mrňavej (o velikosti 0,1 kb!) a jeho kvality vyniknou teprve na tom pozadí(blogu!).
Ono je to vážně o nastavení monitoru a použitém prohlížeči.
I ta Mozila 4 co Rpuť používá, se snaží, protože, opakuji, jinak by to měla jednolitě šedé !

Takhle třeba na monitoru zvýšit kontrast, snížit jas a světlost a hin se hukáže... :-))

[52 Šumaváku, Juro (Rpuť: 19.02.2006, 14:35:42 - x)
Já celkem souhlasím s Pesem, že je důležitý obsah. Jen jsem byla ráno úplně vyjevená, co mám vidět, kde to mám vidět a jak to, že to vidí všichni ostatní a já ne:))))

[53 No, já jsem profesionální ignorant, (kocour: 19.02.2006, 16:04:12 - x)
takže jsem si všiml jen toho, že teď je nejdřív jméno a pak teprve nadpis, což jsem si objednal a kvituji :-)

Jaka: Já ten polystyren rád, a sleduji tím jen to, že jsem línej - strašně jednoduše se to připrauje, stačí vyndat z balíčku. A jako spam mne Šumavák vyhodnocuje pravidelně.

Ad Aerokarel: V pátek mi přišel zpravodaj Aeroklubu ... Aeroklub má též adresu na Arbesově náměstí ...

[54 Jé, mě se změna podkladu (nebo pokladu...?) líbí! (Klaun Parafin: 19.02.2006, 16:22:56 - Mail - x)
Vzhledem k tomu, že už jako dítě jsem psal raději do čtverečkovaného sešitu než bílého nebo bílého se širokými ("...širaká strana maja radnaja, mnogo v něj...) řádky.
Jinak na žádné změny nemám čas a zaprané (bílé...) slipy nemilosrdně vyhazuji sobě i synkům... Ale minulý týden jsem zjistil, že se dají použít po posledním vyprání i jako hadr na utírání kuchyňské linky nebo zaprášené knihovny, pochopitelně bez obsahu...tedy myslím ve slipech, ne v knihovně. Na utírání kompu mám elektrosklerotickou utěrku.
S výkřikem: "Za nové rastry!" jdu nakoupit upečený (?) polystyrén k Číňanovi.

[55 No jo, komu čemu "mně"... (Klaun Parafin: 19.02.2006, 16:27:16 - Mail - x)
Že bych se zase vrátil k tomu bílému sešitu se širokými řádky...? (Tam se těch chyb vešlo neurekom, neřkuli telekom nebo dokonce sitkom...)

[56 2 Šumavák (PeS: 19.02.2006, 18:02:57 - x)
Tak tohle je sranda... Dnes jsem se (marně) snažil ze sebe dostat poslední zbytky virózy, tak jsem byl doma a celou dobu komunikoval z notebooku. A celá ta debata o pozadí se konala proto, že "hle, spatřil jsem pozadí barvy bílé pod textem celým a na něm detailní pohled můj odhalil křížíci se linie jemné, barvy světle šedé, any ztrácejí se v běli té" - sorry, tu kraličtinu jsem si neodpustil. No a pak jsem z důvodu zítřejších povinností holt musel sebrat celého člověka a odebrat se s ním na pracoviště a ejhle - vono to tu je vobráceně! Tedy plocha pozadí šedá a na ní textura z bílých nitek - takže už konečně chápu, cos mi to as ráno psal, neb to odpovídá Tvému popisu. A popichopitelně, něčeho takového bych si asi všimnul hned. A navíc, alespoň ta dialogová část působí plastičtěji. Pokud předpokládám, žes do toho během dneška nesahal, pak to znamená, že záleží nejen na prohlížeči, leč i na prístroji, jeho grafické kartě a bůhvínačem ještě. Nezbývá než opakovat: Vót těéééchnika - a dodat - s Tvým blogem za hranice všedních dnů...

[57 (No, jak se to vezme.: 19.02.2006, 18:56:37 - x)
já tam vidím tmavší čtverečky na světlejším podkladu. To, že by mohlo jít o světlejší línie, co se navíc mnohonásobně kříží, uznávám až po vysvětlení a činím závěr, který zní - je to to a aji to.

[58 Hele, neřešte nesmrtelnost (Šumavák: 19.02.2006, 19:04:02 - x)
chrousta, zobrazte si "obrázek na pozadí" a přemýšlejte o tom, proč se jmenuje "mřížka.gif" a ne "černáčtverhrannákolečka.jpg".
:-)))))))))))

[59 Šumaváku, (Rpuť: 19.02.2006, 20:08:35 - x)
má to háček. Přesně dle pokynů jsem si to naťukala a přeně tu poslední "klapku" tam nemůžu najít. Ale jak říkám, je to fuk - číst to můžu.

[60 2 Rpuť (PeS: 19.02.2006, 20:40:47 - x)
tak už jsem zas zpátky u notebooku - experimentálně ověřeno. Ten tzv. vobrázek je ta světlounce šedá malinkatá šmouha přesně uprostřed - a na druhý mašině jsem to viděl úplně jinak. - 2 Šumavák - podotýkám, že rozlišení karty mám na obou mašinách přesně+ to samý, z důvodu přenositelnosti wordovských dokumentů. Zajisté víš, že malé měkké slovíčko se vyznačuje tou vlastností, že jakmile změníš rozlišení obrazovky, tak se Ti totálně rozhodí formátování dokumentu - tzv. systém wysimwyg - what you see is maybe what you get.

[61 Žádná šmouha! (Rpuť: 19.02.2006, 21:27:45 - x)
Nevidím šmouhu, nechci šmouhu a každá šmouha mi může bejt ukradená. Já ráno, vážně, málem chytla mindrák, poctivě jsem se to snažila napravit - a vzdala jsem. Když to to počítadlo nechce, ať to nemá - mě už je to fuk:)))))

[62 Rputi, asi ve 13:30 hod (Šumavák: 19.02.2006, 21:52:28 - x)
sem Jura-p vložil odkaz ( je o pár komentářů výše) a na ten když kliknete, tak mě se(na rozdíl od PeSa)objeví úplně v levém horním rohu čtverečíček tak asi 1x1 cm, velice nenápadný a ten to je!
Jinak asi Vážně máte souběh prohlížeče, grafické karty, monitoru a jeho nastavení....Ale pokud je to pod tím textem světlejší než ten šedivý obraz, tak se to všechno snaží seč může!.

[63 Tak jsem zkusil co to vydrží .. (Šumavák: 19.02.2006, 22:09:09 - x)
a ono to na mně: NEPŘIDÁNO!

tak holt musím postupně!

[64 Hmmm..., tak tady (Šumavák: 19.02.2006, 22:12:08 - x)
to nebere ani jednoduché tagy. Takže pouze odkazy s adresou dle návodu dole.
Kamanixmochn !

[65 zkouška (jura-p: 19.02.2006, 22:41:01 - odkaz - x)
http://sumavak.bloguje.cz/278633_item.php

[66 Žádnej čtvereček! (Rpuť: 19.02.2006, 23:09:25 - x)
Jsem to poctivě zkoušela a při naklepnutí téhle adresy mi blog zmizel úplně. Nelamte si s tím hlavu, mě to, vážně, nevadí.

[67 no, já jsem našel docela pěkné rozšíření. (jura-p: 20.02.2006, 00:00:46 - x)
Co se jmenuje Colt - copy link text. A to docela dobře strká do blogů odkazy kamkoliv. A jestli se nepletu, tak to mohu kopírovat i z toho, co jen formálně vypadá jako text linku a ono to z toho ten link udělá. (Podtrhne to, nebo co?)



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: