Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Středa, 1.03.2006

Napsal jsem dnešní příspěvek

a uložil ho mezi rozepsané k pozdějšímu použití.


Radši si poslechněte něco aktuálně-optimističtějšího :

J. Nohavica — Pražská pálená: Dívky v šatech z krepdešínu*

jo, co by bylo, kdyby bylo...





Komentáře

[1 No jo, písnička je to hezká, (Rpuť: 01.03.2006, 15:27:26 - x)
ale jinak to neocenim, nejsouc registrovaná:))))))

[2 Optimismus? (maYda: 01.03.2006, 15:28:58 - x)
Nevím, nevím, doma se nám kroutí před zrcadlem něco, z čeho za chvíli bude taky "náctka" v krepdešínu.
Rodič má zkrátka asi jiný pohled. I ten mužského rodu - asi už šetří na brokovnici.

[3 Rputi, zapomeňte na holky (Šumavák: 01.03.2006, 15:34:22 - x)
a zkuste si v té první strofě představit třeba "hoši z ministerstva"......:-((((

[4 Šumaváku, člověče! (Rpuť: 01.03.2006, 15:57:44 - x)
Vždyť to je o frigiditu! A na jaře!
Na druhou stranu, ta představa, jak drrát se slizkým slimejšem Sobotkou hledaj prachy, to musí bejt docela sranda.
Drrát se šacuje:"Sakra, kde můžou bejt, sem si je dával do kapsy...ráno..."
Slimejš: "No eště včera večer, byly tady v tom saku..."
Drrát: "Týýý vole....já je snad vytrousil!"
Slimejš:"No nelbni, vole..najít se musej..hledej pořádně!"
Drrát: "Já už vim, vole...to ten s tim polským ménem...chtěl 30 melounů...a řikal ať pučim nějaký drobný"
Slimejš: "Tak to je průser! Na koho to svedem? Musílková tu neni!"
Drrát přemejšlí až se mu krabatí motýlek.
Slimejš se praští do čela: "Hele, vole a co takhle - neviditelná ruka trhu."
Drrát se zazubí od motýlka k patce:" Jasně - je neviditelná, tak sme ji neviděli - a žádnej polák tu nebyl!"
Slimejš:"A vo tej ruce to řikal Klaus, že je neviditelná".
Drrát praští Slimejše do zad, až se tento zapotácí: "To je vono! Může za to Klaus!"

[5 Ministr v krepdešínu? (maYda: 01.03.2006, 15:57:48 - x)
Fuj,Šumaváku, to jsou ale představy!!!!

[6 Vono takový to modrobíle (Šumavák: 01.03.2006, 16:09:13 - x)
svisle pruhovaný, co si ho v tom představuji.... von to není krepdešín???

[7 Šumaváku, (Rpuť: 01.03.2006, 16:14:31 - x)
neřikej, že si představuješ hochy v pyžamu:)))))

[8 Šumaváku, (maYda: 01.03.2006, 16:19:10 - x)
máte-li na mysli oděv pro pobyt v jistých rekreačních zařízeních, tak tam už se modrobíle pruhovaný oděv nenosí.
Máte-li zájem o tento poněkud specifický druh módy, mohu zjistit podrobnosti, ale tuším, žev poslední době frčí tmavě modrá a hlavně tepláky.

[9 spíš to vidím, (Andrea: 01.03.2006, 16:22:06 - x)
to hledání :

Drrát šacuje, prohledává noční stolky na oddělení:"Sakra, kde můžou bejt, ráno je tu měl"
Slimejš: "No eště včera večer, byly tady v tom stolku..."
Drrát: "Týýý vole....von je snad vytrousil!"
Slimejš:"No nelbni, vole..najít se musej..hledej pořádně!"
Drrát: "Já už vim, vole...to ten s tim německým ménem...chtěl by pass...jsem mu řikal ať puči nějaký drobný"
Slimejš: "Tak to je průser! Na koho to svedem? Musílková tu neni!"
Drrát přemejšlí až se mu krabatí motýlek.
Slimejš se praští do čela: "Hele, vole a co takhle - neviditelná ruka trhu."
Drrát se zazubí od motýlka k patce:" Jasně - je neviditelná, tak sme ji neviděli - a nikdo tu nebyl!"
Slimejš:"A vo tej ruce to řikal Klaus, že je neviditelná".
Drrát praští Slimejše do zad, až se tento zapotácí: "To je vono! Může za to Klaus!"

[10 No vida, (Foundryman: 01.03.2006, 16:36:06 - x)
jak nám logistika funguje, Jura-p je v sobotu v Brně, všechno klape. Už zas snad bude moct AeroKarel nadávat on-line :-))

[11 Foundry, jakou má teď Karel adresu? (Rpuť: 01.03.2006, 16:41:49 - x)
prosím na infozavináčfelistečkacz.

[12 Foundry, (Anka: 01.03.2006, 16:54:09 - x)
copak logistika že funguje, ale laskavé duše :-)

[13 Jo, logistika.... (Šumavák: 01.03.2006, 16:58:02 - x)
Vracím se k tomu, co už jsem jednou psal: Jestli Vám někomu Aeorkarel posílal hromadnou poštu, třeba novoročenku, stáhněte mu to a třeba přepošlete zpět - kvůli adresáři. Tam nemusí být jen psí lidé, ale třeba i příbuzní, obch.partneři, známí.....
A zůstal-li comp pod sutinami, zůstal tam i adresář (teda pokud už není poučen jako já a nemá ho zazálohovaný na netu!)

Já už jdu jdu jdu.....a padá a padá a padá....
Jestli to takhle vydrží do rána, tak zas bude půl metru a mně má zítra přijet kamion se slámou a krmením....
Ach jo !

[14 Anko, (maYda: 01.03.2006, 16:59:29 - x)
adresa na AeroKarla je : milseb@centrum.cz
Pokud vím, připojoval se občas, když se dostal do internetové kavárny, ale možná už je to jinak. Ostatní tady asi vědí víc, já jsem s ním mluvila telefonicky vv neděli po té, co se ot stalo, pak už ne.

[15 Anko, (Foundryman: 01.03.2006, 17:00:37 - x)
promptní doprava občas bývý problém :-)

[16 jejda, já to spletla, (maYda: 01.03.2006, 17:00:50 - x)
tu adresu chtěla rpuť, ne Anka. Ale snad se, dámy,neurazíte, že jsem si Vás spletla.:-)

[17 AeroKarel (Foundryman: 01.03.2006, 17:01:56 - x)
sídlí na atlasu.

[18 maYdo, (Anka: 01.03.2006, 17:07:43 - x)
naopak, pokud se Rpuť nebude mračit :-)

[19 Foundry, (Rpuť: 01.03.2006, 17:16:23 - x)
posílám často přes Toptrans a je to naprosto bez problémů - druhý den to adresát má. U větších zásilek je to levnější než pošta.

MaYdo - nic se neděje:)))

[20 2 Foundry (PeS: 01.03.2006, 17:30:34 - x)
Nezapoměl jsem, leč nestíhám. Bližší později mailem...

[21 Anko, (Sally: 01.03.2006, 17:54:17 - Mail - x)
četla jsem před chvílí u souseda Fausta, tam jste se zmiňovala, že byste ráda knížky. Ráda bych Vám nějaké poslala, když jsme se s mužem sestěhovali, zjistili jsme, že máme mnohé dvojmo, no a ty druhé teď leží nahoře a určitě jim je smutno, že je nikdo nečte.Děti nemají na knížky čas a vnoučata si, bohužel, čtou obsahy knih z netu.Jestli budete mít zájem, nějak bych sepsala o co se jedná.

[22 Sally, (Anka: 01.03.2006, 19:01:01 - x)
děsně nerada bulím,a jak jsem ukecaná, teď nevím, co napsat. Já mám z povodní jen jediný mindrák a tím je ztráta knihovny. Udělala jste mi velkánskou radost. Děkuji Vám. Až budete mít chvilku, písněte mi na mejl anka2006@seznam.cz

[23 kolego blogaři, (Faust: 01.03.2006, 19:14:08 - x)
v rozepsaných MUSÍ být zásobička, zvlášť když i Ty to máš v podstatě jako one man show.
:-)
Co si člověk neudělá sám... ale to zrovna Tobě říkat nemusím.
Co to tam na tý Šumavě, prosím Tě, provádíte? Jak to, že furt padá... Vy ještě neumíte poručit bouři, větru?
:-)
To my na Žižkově teda už dávno umíme... tady nepadá ničehož nic, kromě místních ožralků...

A taky tímto zdravím osazenstvo a děkuju i za laskovou přízeň urFaustovi.
:-))

[24 Teda, (Faust: 01.03.2006, 19:23:03 - x)
teď jsem si povšiml změněného titulku...
nemíníš býti Vy-VOLENÝM??
:-))
Nojono, však já už radši jdu dom...
:-)

[25 Díky (Tomáš Haas: 01.03.2006, 19:24:44 - Mail - x)
Děkuji všem přátelům za pozdravy a "přáníčka".

P.S. Pavel Kantorek učí na Ryerson Polytechnical v Torontu, a pracuje na jakychsi počítačových modelech hologramů, což má význam pro ukládání maximálního množství informací v minimálním prostoru. A do Prahy jezdívá poměrně často.

[26 Fauste, já jsem spíše (Šumavák: 01.03.2006, 19:27:24 - x)
vyvalený z toho, co se v tom "Žižkově a okolí" děje!
Děs, běs!

Pokud jde o poroučení větru , dešti, jsou tu jiní kofři a my tím trpíme!
pokud Ti to uniklo, tak viz:
http://www.sumavak.bloguje.cz/282025_item.php

[27 tak jsem si dneska (Andrea: 01.03.2006, 19:35:22 - x)
připravovala tretky na svatbu ( synovec do toho co nevidět praští a jako správný chlap zařídil, že už jsou na cestě dvojčata:)

a přitom jsem našla v krabičce svůj odznak zdravotní sestry. Je pěkně starý, z roku 1976, pitomá rudá hvězda, která na něm nesměla chybět ( vždyť jsme sloužily zdraví lidu, že?) už je oprýskaná, laciný obecný kov zašlý. A jak jsem ho vzala do ruky, vrátily se mi vzpomínky na den, kdy jsem šla poprvé do práce. Ještě mi nebylo osmnáct, vykulená, ze zdrávky naprosto znalostmi nevybavená (hovadiny, které jsme se tam učily, by se už tenkrát uplatnily jen za války nebo na Urale, například testování moči pomocí lahviček s chemikáliemi- samodoma), strašně naštvaná, protože nikomu z našeho ročníku nedali doporučení na vejšku( nařízení z ministerstva, je třeba obsadit tolik a tolik míst ve špitále), takže jsme na školy chodily až po několika letech, leckterá z těch, která chtěla, už vůbec svůj sen neuskutečnila.
A jak se mi to začalo líbit. Šílená septická chirurgie, hnusné nemoci, strašní lidé- bylo to fantastické. Skvěle vedené oddělení, kde pacienti byli hýčkáni a léčeni, nikdo jim nic nevyčítal, nikdo na ně nenadával. Naprostá výjimka v systému zdravotnictví- už nikdy jsem něco takového nezažila. Ty lidi to bavilo a mně trvalo několik let, než jsem přestala brát mzdu jako bonus navíc k zajímavé práci, nějak nutný k přežití, ale kdyby mi tenkrát platili byt a stravu a občas divadlo a knížky, tak bych prachy ani nepotřebovala. Je to vůbec možné ? Dneska už tomu těžko někdo uvěří.
Za celou dobu, kdy jsem pracovala v nemocnici, to byla zábava, radost, někdy šílená dřina, někdy otrava, ale smysl té práce přehlušoval všechna negativa.
Uznávám, že takových magorů jako já jsem moc nepotkala, v Praze na klinice mne ničily otrávené kolegyně, co si nepamatovaly ani jméno pacienta a byly líné, kariérističtí doktoři, věčně se hádající- ale pořád tam převládal ten pocit užitečné práce, jeden z nejsmysluplnějších způsobů, jak žít. I na ARO, kde potkat pacienta, který aspoň vnímal, byl zázrak.
Prostě- proč to píšu. Připomněl mi to ten odznak. Teď už sestřičky mají odznaky pěkné, světové, ale kdo to ví? Pořád slyšíme o tom, kdo má málo peněz a proč má jiný víc, já chci taky, já chci taky. Prezentace medicíny jako úžasného oboru- to snad je specialita jiných zemí - na kabelovce je plno pořadů z nemocnic, o léčení- tady jen dávají pitomej starej seriál s Chudíkem, kde se zase jen pár kariéristických obšourníků hádá, nebo nějaké nové seriály, kde evidentně jediným problémem je, kdo s kým souloží. Tedy, moc se na to nekoukám, je to pekelná nuda nakašírovaná.
Bodejť by ty medicinmany a medicinbaby měl někdo rád a fandil jim- vždyť pro to nic nedělají. Za těch patnáct let se mohli odprezentovat tak, že by jim všichni rádi nosili celý vejplaty. Místo toho pod vedením jednoho nebo druhého stávkují, vyhrožují, brečí...
sakra práce.
Už tam nedělám víc než patnáct let, ale řeknu vám- štve mne to, jak kdybych ten odznak pořád nosila na šatech.

[28 Já teda odznak (Anka: 01.03.2006, 19:40:23 - x)
u sester v nejmenovaném špitálu neviděla, jen barevné visačky. Na nástěnce bylo čtenářům osvětleno, že šedá je lékař, modrá zdravotní sestra, etc. a hádejte, jakou barvu má visačka dělníka? No přece červenou :-)

[29 Tome a Šumaváku... (Faust: 01.03.2006, 19:48:49 - x)
Tomáší, vydrž... to víš, on žádnej špitál není zrovna procházka růžovým sadem. Ale ty zkušenosti z toho konkrétního (abysme náhodou nedělali nepovolenou reklamu) mě překvapují: já tam byl před dvěma roky celkem v pohodě.

Šumaváku - no ten Tvůj odkaz mi neušel hned po vyvěšení (já sleduji, co provádí Doudlebové..., resp. co se provádí jim). Ale že by zrovna naši milí sousedě a přímo EUbratři prováděli schválnostě... a takový?
Což takhle zopakovat další trik jihočeského rodáka a podniknout spanilou jízdu? /se všemi našimi třemi pojízdnými OTéčky?/. Ony by je takový srandičky snad SNAD přešly?
Fuj, to jsem se rozhořčil...
:-))

[30 Aničko, (Faust: 01.03.2006, 19:54:10 - x)
teď Tě budu parafrazovat:
Jednak nevím, co to je, druhak mě to uráží...
jaký barevný visačky?

Za mého mlada /pravda, dávno tomu/ bylo vcelku jasný, kdo je doktor, kdo sestra, kdo dělník... pravda ovšem taky je, že v ČB (zdravím Jurapa) dokonce byly řádové sestry. Ale taky k poznání.
Teď jsem měl akorát problém rozlišit zdravotního bratra... ty teda za mého mlada nebyli vůbec.
:-)

[31 Fauste, ono by stačilo (Šumavák: 01.03.2006, 19:59:17 - x)
v pražské centrále ČEPSu otočit třemi vypínači.....

[32 Šumaváku, (Faust: 01.03.2006, 20:08:31 - x)
rozumím dobře?
Oni naši EUbratři jedou na tu jedovatou ošklivou energii?
A současně vyhazujou tvrdě vydělaná tvrdá EURA za jakési udělátko, které jim má tu ošklivou energii lustrovat?
Až tak bláhoví že by byli?
:-))

[33 Dle výpočtů vlastních zelených (Šumavák: 01.03.2006, 20:19:25 - x)
a energetického úřadu(jejich) více než 21% elektriky spotřebované v Rakousku je tohoto nebezpečného původu!
Ale těch keců kolem těch keců !
Kdyby zastavily Dukovany , tak je Vídeň po tmě!

[34 To Anka (Olga z Brna: 01.03.2006, 20:39:43 - x)
nekdy behem leta budu delat velkou redukci knihovny, mohu si ponechat na pouziti emailovou adresu, ktera byla urcena Sally, a poslat Vam take seznam knih, ktere opravdu nebudu mit kam umistit? Urcite bych potom nasla zpusob, jak Vam je do Prahy dovezt, pokud byste o nektere projevila zajem.Byla bych stastna, kdyby nekomu jeste udelaly radost.

[35 Olgo, jak se dočtete (Šumavák: 01.03.2006, 20:44:59 - x)
výše, logistika je naše hobby!

[36 Šumaváku a to je právě ten zakopanej pes! (Rpuť: 01.03.2006, 21:05:03 - x)
Kdyby zastavily Dukovany, nastalo by vakuum a jak známo princip horror vacui velí prázdnotu zaplnit a tak by se honem našla spřátelená firma, která by dodala. Sic dráž,ale kdo by se na ti ohlížel, v takové kritické chvíli...

[37 Olgo, (Anka: 01.03.2006, 21:07:31 - x)
já opravdu nevím, jak se na takové nabídky odpovídá, jsem kopyto. Moc Vám za ni děkuji.

[38 Šumaváku, já se tu (Olga z Brna: 01.03.2006, 21:07:38 - x)
dočítávám tolika zajímavých informací... Patřím mezi mlčící čtenáře-ky, jen když můžu, tak pomůžu, to mi potom prostě nedá.

[39 Fauste, (Anka: 01.03.2006, 21:09:16 - x)
čil se jak chceš, je to tak, nemůžu si pomoct. Ještě je tam barva zelená, což jsou laboranti a hnědá je barva pro inkousty.

[40 Anko, budu opravdu ráda (Olga z Brna: 01.03.2006, 21:17:57 - x)
jak kvůli Vám, tak kvůli těm knihám. Pokud bych Vaši adresu někam založila, přihlásím se určitě znovu na NP nebo tady v aktuálním okamžiku.

[41 Olgo, (Anka: 01.03.2006, 21:20:07 - x)
jak se Vám to bude hodit. Moc jste mne potěšila, ani netušíte jak. Ono to má ještě jeden rozměr, ale ten se tu nehodí psát. Díky ještě jednou.

[42 A Anko, co oranžová ? (Šumavák: 01.03.2006, 21:23:40 - x)
Oranžová tam není?
Třeba kontrolní odd. a odd. PR, nucený správce & his girl, vedení odborů.....a další, pro hladký chod operace naprosto nezbytní pracovníci.

[43 Když tak čtu co napsala Andy - (Dana: 01.03.2006, 21:54:41 - x)
vrací se i mně první léta mého pracproc...a byla jsem stejný blázen jako Andy - těšilo mě, že jsem stihla udělat, co jsem měla a vůbec...Já začínala jako mzdová účetní ve stavebním podniku, kde se mimo jiné i budovaly meliorace. A kdo to zná, určitě ví, kdo na těch melioracích hlavně pracoval. Takže jsem znala - spíš mě znali - všichni dnesnazývaní Romové (hlavně ovšem Romky) z jednoho nejmenovaného okresu. To potom byly situace, kdy jsem třeba šla na nádraží v pozdních večerních hodinách poté, co jsem zpracovala výplaty za měsíc a musela jsem projít k nádraží ulicí, kde bydleli občané alternativní barvy pleti. A ti zrovna hlasitě řešili nějaký spor, rozděleni do dvou táborů - každý na jedné straně ulice I bylo mi projíti onou ulicí k nádraží - sporné strany se rozdělily, utvořily špalír a z obou stran se ozývalo: Dobrý večer, slečna účtovníčka...A musím přiznat, že i když ten vlak byl přeplněný, vedle mě zůstalo prázdné místo...
Ale to jsem ještě byla mladá a plná ideálů...
Ostatně zážitků s onou komunitou jsem měla strašně moc a dnes se tomu směju a vzpomínám s úsměvem, ale tehdy...

[44 Šumaváku, (Anka: 01.03.2006, 22:00:20 - x)
oranžová visačka se nekoná, ale jak už jsem tudle psala, jsou oranžové bulletiny, hezky vyrovnané na stolcích.

[45 2 Andy (PeS: 01.03.2006, 22:00:49 - x)
Dobrý podvečer. Dorazil jsem a čtu to, co se tu nakupilo. Budete se na mě moc zlobit, když napíšu, že jste vlastně měla štěstí? A proč...
To bylo na vojně, někdy 84 na jaře. Neděle odpoledne, klid, všade "chcíp pes...". Já měl zrovna dozorčího kuchyně a jen jsem čekal, až mi skončí služba. A velkýho psa měl tehdy furťák, kterýmu se říkalo Pepa Špendlík. Nebudu ho jmenovat, ale kdyby to náhodou četl, tak se pozná. No a ten přišel na opožděnou kontrolu kuchyně. A měl chuť si chvíli povídat. Kuchaři nám udělali kafe a nenápadně zmizeli. A on mi začal vykládat, jak vlastně skončil jako lampasák. Mladej, nadějnej inženýr, kterej čekal, až mu skončí vojna. Civil už měli připravenej ve skříňkách a najednou přišel paragraf. A v tom roce tam zůstali všichni. A na deset let. Hráz imperialismu - ale kterého? No a po těch deseti letech - co měl dělat? To co znal už napůl zapoměl a ta praxe byla už dávno jinde... Tak propadl principu zmarnění, "kolegy" lampasáky honící kariéru srdečně nenáviděl, bavil se se slušnejma záklaďákama a absíkama a na štábu zalamoval ve dveřích v zámku špendlíky, aby se nemohl nikdo dostat dovnitř. Proto se mu říkalo Pepa Špendlík. Drobné malé naschvály, kterejma se mstil za to, že ho nenechali dělat co chtěl a co uměl. To odpoledne mi toho řek docela dost a pak jsme si začli i tykat. Docela jsem ho chápal - na velkou vzpouru neměl a tohle byla jeho drobná pomsta tomu zkurvenýmu osudu. Na rozdíl od jinejch lampasáků, nepropadl z tohohle zmarnění chlastu a furt se aspoň okrajově zajímal o svůj původní obor. A tehdá, v začátku osmdesátejch let, paragraf bylo hodně citlivý téma. Tím se furt vyhrožovalo a toho jedinýho jsme se báli, že na nás použijou...
A já si na něj občas vzpomenu, když přijde řeč na podobná témata a dodnes nevím, jak bych na jeho místě reagoval já... Jo, něco jinýho je, když se člověk blbě rozhodne sám - je to riziko hry a člověk může nadávat jen sám sobě, nebo se s tím vyrovnat - sám jsem to párkrát zažil... Ale tohle...
A já si na Pepu vždycky vzpomenu, když někdo začne skloňovat slova jako vlastenectví, internacionalita, solidárnost, svoboda jako poznaná nutnost, popř. nejčestnější povinnost - a přitom myslí všechny ostatní, jen sebe ne. A nějak to v poslední době slyším kolem sebe až moc často... Co s tím? Chystat si špendlíky?

[46 PeSi, (Rpuť: 01.03.2006, 22:11:45 - x)
každýho to nějak semlelo - ale jedna možnost zbývá - nehrát s nima tu jejich hru...

[47 Musím se podělit (Foundryman: 01.03.2006, 22:14:38 - x)
o další dávku humorů z panoptika: "Náměstek ministra zdravotnictví Vladimír Dryml Právu řekl, že Bujakowskeho zná z Parlamentu a z různých společenských akcí. Dodal, že má pocit, že tento muž zneužil známosti s ním. Domníval se však, že jedná za firmu Pharmos. Ministr Rath na otázku, jak je možné, že se tento člověk dostal přes vrátnici ministerstva zdravotnictví, řekl, že se musí zlepšit ostraha objektu. Na adresu náměstka Drymla pak dodal, že jeho osobní vztahy s panem Bujakowskym mu nepřipadají intimní." :-))) Pharmos bohobytelně couvnul - vzali si na jednání asi jen jedny trenky.

[48 Resumé: (Foundryman: 01.03.2006, 22:16:16 - x)
vyhodí vrátnýho a Dryml se s Bujakowským nemusí registrovat :-))

[49 ...mu nepřipadají intimní.:))) (Rpuť: 01.03.2006, 22:19:11 - x)
Asi nejsou registrovaný.....
Najfantastičtější je to, že oni už nevnímaj....

[50 Svatební hostina..... (Šumavák: 01.03.2006, 22:27:07 - x)
Francku, řekni támhle tomu svému příbuznému, že si ten salám nemusí dávat do kapsy, že mu zabalíme výslužku....
Proč já? To je snad Tvůj příbuzný ! Můj? Ne !! Můj Taky ne!! Tak co tu dělá???

NO má hlad a poslední pěkné šaty, tak si zaskočil na MZ pro 30 melounů.Zazvonil zvonec a vrátnému konec!

A teď ještě tu o červené karkulce pane ministře, prosím, prosím... vy to tak pěkně umíte podat....

[51 tedy já nevím, jaký měla (Sally: 01.03.2006, 22:28:57 - Mail - x)
Andrea odznak, já ho mám taky, o hodně dřív, ale já na něm měla rudou hvězdu a SZP - což jsem si vykládala jako střední zdravotnický pracovník. Vrchní sestra mně sdělila, že to SZP znamená Sloužím zdraví pracujících. Ptala jsem se tehdy a ostatním nepracujícím snad sloužit nemám? Takže jsem se příliš neuvedla, ale měla jsem v posudku, že jsem z reakcionářské rodiny, ale mám Fučíkův odznak a tak to se mnou nějak vydrželi. A ten odznak SZP se mi otloukl hned, při dekorování v Repre. A ještě jsme pak musely na umístěnku do pohraničí, nejdřív jsem to obrečela, ale pak jsem si zvykla, vždyť byl i film Všude žijí lidé a já se přesvědčila o tom, že je to pravda a mohla jsem dodat, že dobří. Také na to vzpomínám s úsměvem a když je někdy na mém bývalém pracovišti nějaká oslava, nezapomenou mě pozvat, což mně dělá nějak dobře na duši.
A ještě jsme musely , asi za trest, do pohraničí na umístěnku.Dost jsem kvůli tomu zpočátku brečela, ale pak jsem si zvykla. Však byl i film Všude žijí lidé, což je pravda pravdoucí.

[52 Pitomost výmluv je přímo úměrná prošustrovanejm milionům:))). (Rpuť: 01.03.2006, 22:31:31 - x)
Dobrou noc!

P.S. Andy, jestli mi to zas přepíšete, tak Vás zejtra bacim!

[53 omlouvám se, za ten (Sally: 01.03.2006, 22:37:14 - Mail - x)
konec, mám tu nějakého skřítka, možná i skřeta oranžového.

[54 Sally (Andrea: 01.03.2006, 22:39:49 - x)
já jsem asi krapet mladší. Na odznaku je Sloužím zdraví lidu a dělaly jsme si z toho srandu už v aule, kde jsme je fasovaly. Jinak- váš výklad SZP je správný.

Pohraničí není špatný- jsem odtamtud.

No, a Juro, štěstí, neštěstí- já dělala to, co mne bavilo a mělo smysl. A holt ty študia byly složitější, dokonce jsem musela zaplatit jednou šéfovo synovi hodiny latiny, aby kluka nevyrazili ze zubařiny, to by šéf nepřežil, že synek skončil a já ne. Nakonec všechno dobře dopadlo- a už zase dělám něco jiného. A baví mne to ( koho by nebavilo hrabat peníze, že ? :))
A myslím, že kdybych někde s Danou okopávala ty její latifundie, tak by mi to taky nevadilo.

Tedy,ten lampasák, ten by mi fakt vadil. Ovšem, kdysi jsem byla zařazena pro případ války jako samostatný anestetizér. Pořád nám nějaká babizna vyhrožovala, že civilové půjdou ve válce do první linie, zatímco vojandy budou ve štábu ve městě. No, nepovedlo se:)
Teď už bych neuspala ani kotě.
Takže- já v tomto ohledu nebyla žádná oběť. Dnes mi jen tu část mého života připomněl kousek plíšku s emailem a ty neustálé hádky o zdravotnictví.
Vždyť si za to ti pitomci můžou sami. Když se v Motole ustanovovalo OF, tak všichni měli prakticky neomezené možnosti.
A víte, co řešily zdravotní sestry na těchto schůzích? Měly jediný požadavek- aby nemusely nosit čepce.
Tenkrát jsem byla ráda, že už jsem někde jinde, že už s tím nemám vlastně nic společného. Propadla bych se hanbou.

[55 Moje máti (Foundryman: 01.03.2006, 22:41:38 - x)
je coby SZP činná ve zdravotnictví od roku 1951 a když vidí Ratha, tak se slzou ve voku vzpomíná i na Prokopce. A to jsem se zamlada vždycky divil, jaká všelijaká slova decentní dáma může znát :-))

[56 Rputi (Andrea: 01.03.2006, 22:45:47 - x)
co přepíšu ? Jak ? Jsem mimoň.

Jo, Foundrymane, na Prokopce také občas na Psu vzpomínám. Asi před deseti lety jsem ještě říkala: horší než zloděj ožrala Prokopec nikdo být nemůže.
Už to neříkám:)

[57 Mě by (Foundryman: 01.03.2006, 22:48:14 - x)
nesmírně zajímalo, co na Pharmos vytáhli, že se tak posral. Ten jejich šéf vypadal ještě nedávno dost odhodlaně. Že by Bublan sáhl do archivu?

[58 Foundry, (Andrea: 01.03.2006, 22:51:49 - x)
to by zajímalo každého, ale pravděpodobně příslib budoucích kšeftů ve spojení se slibem hloubkové finanční kontroly udělal své. Tak holt teď škemrají, aby mohli dodávat zboží- a nedostali za ně zaplaceno. Takhle se to dělá, soudruzi.

[59 Jo, to mě pobavilo. (Foundryman: 01.03.2006, 22:55:25 - x)
Oni budou dodávat jen pod podmínkou, že jim ředitelé nemocnic předají čestné prohlášení, že nebudou platit :-)))

[60 Foundry, kdyby byl problém, (Klaun Parafin: 01.03.2006, 23:56:57 - x)
viz psal jsem už níže, s dodáním toho počítače pro AeroKarla, domluv se se Šímou a hoď mu ho v Brně k autobusu. Já tu počkám na Florenci a ještě ten den to Karlovi doručíme. PK

[61 Jak si má člověk dělat srandu, když ho ty socani vždycky předběhnou? (Rpuť: 02.03.2006, 07:48:10 - x)
"...Když totiž Jančura na pražském Žofíně cenu Podnikatel roku od Paroubka přebíral, poděkoval premiérovi v nadsázce za to, „že nebude znárodňovat“ podniky. Podle Slávky Vančákové z pořádající agentury ERNST & YOUNG za to Jančura sklidil „ohromný aplaus od všech přítomných podnikatelů“.

Jiří Paroubek se vzápětí tuto narážku pokusil přebít svým vlastním vtipem. „Už u stolu jsem říkal, že budeme znárodňovat a uděláme koalici s komunisty, pokud vyhrajeme volby,“ reagoval podle Vančákové premiér.

„Pochopitelně jsem žertoval,“ dodal podle ní vzápětí. Podnikatel roku Jančura se ovšem příliš nebavil. A s ním ani zbytek sálu...." (LN)

[62 Zimbabwe? (dvd: 02.03.2006, 07:51:03 - x)
Médium: Zlínské noviny
Autor: Jan Jiřička
Kroměřížská soudkyně Jana Ivánková zakázala přístup novinářům na včerejší veřejné líčení. Porušila tak zákon o soudech a soudcích, podle kterého je soudní řízení přístupné veřejnosti. Informují o tom dnešní Zlínské noviny.

Pochybení své podřízené uznává místopředseda kroměřížského soudu Petr Marák. „Výjimky stanoví zákon například v případech, kdy jde o bankovní či státní tajemství nebo ohrožování mravnosti. Zde se však jedná jen o nemovitost. Neexistuje tedy žádná okolnost, která by přítomnost veřejnosti, a tedy i žurnalistů, vylučovala.“ S převracením skutečností ze strany novinářů se ve své funkci nesetkal. Jednání se týkalo budovy bývalého okresního soudu ve Zlíně.

Ivánková své jednání zdůvodnila, že novináři neinformují objektivně. „Jednání je sice veřejné, ale já si zde zástupce tisku nepřeju,“ řekla soudkyně.

[63 No, jestli socani vyhrajou, (Rpuť: 02.03.2006, 08:08:20 - x)
tak tam budem nato tata:((

[64 To je zvláštní, jak ve víru pandemie, (Rpuť: 02.03.2006, 15:04:21 - x)
se úplně ztratily výhrůžky Paroubkovi a Ráthovi, že je někdo vyhodí do luftu. Tak si říkám, kolik takovejch asi je...bubláci to nebudou mít jednoduchý...

[65 Oznámení o tom, že někdo chce na politika zaútočit. (jura-p: 02.03.2006, 16:06:05 - x)
Je příznakem toho, že politik se zoufale snaží vylepšít svůj mediální obraz. Za normálních okolností politik tyto výhrůžky háže do koše, protože nechce být zdržován vyšetřováním, výhrůžek, které v našem prostředí prakticky nikdy nejsou míněny vážně a prakticky nikdy není objasněny. Pokud to politik nechce zveřejňovat a to je většina případů, je dalším zdrojem takovýchto oznámení nový spolupracovník, který se vyleká, když na něco takového narazí poprve. Ale protože kolem vrcholných funkcionářů nejsou nezkušení začátečníci (viz ta dáma v kožichu) je každé takovéto zveřejnění vědomou mediální akcí, která má vyvolat lítost, co oni to "darebáci" našemu milému politikovi provádějí.

[66 v předchozím je čárka navíc. (jura-p: 02.03.2006, 16:14:02 - x)
běžně spíše chybí. A ještě není místo nejsou.

Ale dnes mě zaujala jiná věc. Jeden si na psu stěžoval, že lidi píšou o Rathovi, že je to vůl, ať on udělá to, či ono, často i věci protichůdné. Nenapadlo ho, příznivce, že v případě, že je to vůl, píši lidi oprávněně, že je to vůl, ať udělá cokoli.

[67 tak jsem se zastavil na psu (Bubik: 02.03.2006, 16:40:48 - x)
béda,béda,mysch,*,čumil,béda,béda,......,béda,béda,*,
šedovous,kantor,béda,mysch,béda,béda,čumil,béda,béda,
racek,mysch,béda,béda,.......
:-((

[68 To: jura-p (Petr Kunetka, zlocinec: 02.03.2006, 16:49:32 - odkaz - x)
Ad Rath vul - ;))))
Jinak, ze by na tom Paroubek byl fakt tak spatne, ze musi sahat k tak zoufalym a kratkodechym krokum? Ale to drobne nedorozumeni s podnikateli je takove hezke potvrzeni toho, co jsem rikal vcera...

[69 To: Bubik (Petr Kunetka, zlocinec: 02.03.2006, 16:50:37 - odkaz - x)
Prerdpokladam, ze pisi o tom, ze na psovi je to samy modry ptak a ze vubec pes je pravicove medium, jako vsechny ostatni... ;)

[70 Hezký podvečer vinšuji. (Anka: 02.03.2006, 16:54:17 - x)
Bubíku, klíííd, přestaňte béčet nebo Vám to zůstane.

[71 Bubiku (Andrea: 02.03.2006, 17:04:45 - x)
to jen PS VB úderka zabíjí čas, než půjde na svých pět točených a pak domů, kam se jim tak strašně nechce.

[72 Jura-pe, drobný nesouhlas. (Rpuť: 02.03.2006, 17:21:21 - x)
Vůl je např. Mládek, když hlodá kost a nedojde mu, že je všem k smíchu.
Drrát je rapl a amatér, který neměl tušení do čeho leze a nezvládl to. Takže dneska může vypadat jako vůl, protože, ať udělá cokoliv, je to volovina. Ono už ani moc nezáleží na tom, co ještě udělá....

[73 Petře, nepochybně to ze včerejška je o tom. (jura-p: 02.03.2006, 17:41:41 - x)
Ale já jsem tady taky psal o tom, že když jedni zavolali policajty, tak ti druzí jim na schůzce řeknou, že zavolají větší policajty. A tak se i stalo. No, ještě na tom Paroubek není "tak špatně", ale i já jsem včera říkal, že se trend zlomil. A jestli s tím něco neudělá, tak to s ním bude brzo "ještě horší" než jen "tak špatně". Třeba by pomohla povodeň, co by hrozila. Nebo vymyslet lék na chřipku, nebo tak něco. Musí to být pochopitelné, jasné a spasit lidstvo. Prostě něco jako zlom v komiks. Prostě žárovka a buch, buch a je to. Musí se to vejít na stránku. Jinak to pofrčí z kopce. A jestli lidi začínají mít tu partu za voly, tak akutně. Protože jak Češi někoho hromadně prohlásí za vola, tak je ztracený a nedá se s tím nic dělat. V české politice řada původně hloupých i zchytřela, ač se to zdá nepravděpodobné. Ale voli vždy dopadli špatně. Po vyhlášení, je to vůl, se lidi už jen dívají, jak to dopadne špatně. Po tomto prohlášení také končí debata s ním a vlastně i o něm. Takže zatím na tom Paroubek "tak špatně" ještě není. Ale blíží se to.

[74 R.Kunetko, na Psu je zajímavá jen ta jeho setrvačnost. (Rpuť: 02.03.2006, 17:41:59 - x)
Béda, Čumil, Šedovous atd. melou jak kolovrátky pořád to samé o zločinech ODS a Klause specielně, takže jim to naprosto znemožňuje si všimnout, že kolem se dějou už úplně jiné věci.
Zdá se, že nám hodný hoch Bursík začal tiše snít sen o premierském křesle. Dokud jen dával partaj dohromady, tak se choval celkem dost pragmaticky, ale jak nám v posledních dnech vyrost, začíná plácat takový ptákoviny, že to svět neviděl.

[75 Jura-pe, (Rpuť: 02.03.2006, 17:47:50 - x)
já jen pořád nemůžu rozklíčovat, proč tomu drrátovi dovolí před volbama nasírat lidi. Cíl je zřejmý, ale proč před volbama, když jinde honí každý hlas? Nedochází mu to? Věří tomu magorovi?

[76 Rputi (jura-p: 02.03.2006, 17:48:36 - x)
no právě. Když už je jedno, co politik udělá, tak vlastně skončil. I když to možná ještě neví. To je ta kategorie, kdy pověstný "obyčejný člověk" o něm prohlásí, "je to vůl". A už nad ním nepřemýšlí. Nejvýš se kouká a baví tím, "co ten vůl dělá". A kdyby chodil po vodě, tak se "ten vůl ani plavat nenaučil".

[77 a co se posledně jmenovaného týče. (Rputi,: 02.03.2006, 17:58:35 - x)
Není horší recyklát na českém trhu. Nebrat ani na opravu blátivé cesty na chatu. Bude ještě blátivější a navíc v ní budou nastraženy ostny, co znemožní jakoukoli jízdu.

[78 Rputi, (Anka: 02.03.2006, 18:14:29 - x)
no, snad ano, ačkoliv na takovém tankodromu ...

[79 omluva (jura-p: 02.03.2006, 18:15:32 - x)
zase jsem popletl okýnka.

[80 Anko, to bylo od Jury, ale neva. (Rpuť: 02.03.2006, 18:32:16 - x)
Tankodrom by nevadil - nebo aspoň ne tolik. Já ty kazisvěty zažila v Němcích. První, co prosaděj bude ekologická daň na všechno, takže okamžitě stoupnou ceny i u pitomýho rohlíku. Benzin, dřevo a uhlí - čím ty babky penzistky budou topit? A hlavně elektřina, aby se dostali na stejnou cenu, jako je ta eletrika z vrtulí, která je sice dost drahá, ale hodný hoch Bursík má poradenskou firmu přes vrtule a chce nám to tu zavrtulovat. Tuhle v televizi blábolil o jakémsi sci-fi, kdy vrtule, připoutány na lanech se na balonech budou vznášet nezi mraky - tedy doufám, že se nedožiju....

[81 Jirka si zase dupnul (m: 02.03.2006, 18:43:37 - odkaz - x)
Premiér Jiří Paroubek ohrozil průběh návštěvy ruského prezidenta Vladimira Putina v ČR, protože na poslední chvíli požadoval změnu programu, řekl tajemník prezidenta Václava Klause Ladislav Jakl. (viz odkaz).

[82 Omluva (M.Slon: 02.03.2006, 18:44:32 - x)
Blbě jsem si odkliknul, nejsem anonym.

[83 Právě jsem to četla - ono mu snad přeskočilo! (Rpuť: 02.03.2006, 18:52:39 - x)
...Podle plánu měly však být smlouvy podepsány na Hradě za účasti obou prezidentů už ve středu. Podle Klausova tajemníka si Paroubek podpis na smlouvách "vynucoval pomocí výhrůžky a určitého vydírání".

"Napsal, že pokud mu pan prezident nevyhoví a nedojde ke změně programu, 'může se stát, že příslušní členové vlády České republiky, jakož i představitel České exportní banky se k podpisu na Hrad nemusí dostavit'. Hrozil tedy tím, že zakáže ministrům, aby se té návštěvy zúčastnili," uvedl Jakl....

[84 Že by to byly slabší nervy? (M.Slon: 02.03.2006, 18:57:02 - x)
Já se až stydím, ale mám z toho škodolibou radost. Nejprve rath neustojí Jílkovou, poté parob dělá vzteklé dupydupy, to je jak o vánocích. :-))

[85 To nejsou jen nervy. (Rpuť: 02.03.2006, 19:01:33 - x)
On prostě nesnese nikoho nad sebou. Klaus byl také jeden z prvních, po kom loni "vyjel".
Paroubek je typický parvenu.

[86 Rputi, (Anka: 02.03.2006, 19:04:54 - x)
já myslela tu cestu blátivou
Mám pocit, že před panem premiérem všichni úzkostlivě tajej, že máme ústavu. Ten se bude divit, až na ni někde narazí. No, ačkoliv kde, že?

[87 Jeden pro dobrý večer (M.Slon: 02.03.2006, 19:06:43 - x)
Na úřadu vlády zaměstnali 5 kanibalů jako referenty. Při oficiálním přivítání jim šéf povídá:
"Můžete tu pracovat , vydělat si pěkné peníze a můžete se stravovat v naší kantýně, ale naše zaměstnance necháte na pokoji..!!! Kanibalové souhlasili a slíbili, že nebudou nikoho obtěžovat. Po čtyřech týdnech přišel za nimi šéf a povídá: "Pracujete velmi dobře, ale chybí nám jedna uklízečka, nevíte co s ní je...? Všichni kanibalové odpověděli shodně NE a přísahali, že s tou věcí nemají nic společného.Když šéf odejde, zeptal se vrchní kanibal: "Kdo z vás sežral tu uklízečku...?“ Zezadu se nesměle ozve: " Já jsem to byl..!" Vrchní kanibal odpoví: " Ty idiote, my se už čtyři týdny živíme vedoucím oddělení, oblastním vedoucím, hlavním manažerem pro kontroling, aby nikdo nic nezpozoroval, a ty debile sežereš právě uklízečku!“
Morální ponaučení: Někteří chybějí - někteří NE.!!!!!!!

[88 Jo, (Petr Kunetka, zlocinec: 02.03.2006, 19:07:08 - odkaz - x)
to je, juro, srozumitelne. Ale IMHO nahraje dost do karet komancum... i kdyz vlastne... jaky rozdil.

[89 M. Slone, zdravím. (Anka: 02.03.2006, 19:14:23 - x)
A proč, prosím pěkně, začali až vedoucími oddělení?

[90 Asi proto, že ...že... (M.Slon: 02.03.2006, 19:21:50 - x)
vám se taky jeden nezavděčí! :-)))

[91 M. Slone, (Anka: 02.03.2006, 19:26:22 - x)
já bych věděla, proč, ale to není slušné, dělat si z lidí, byť by to vysocí politici byli, šoufky pro jejich podobu.

[92 No, já nevím, (M.Slon: 02.03.2006, 19:33:53 - x)
ale když se vepřové naporcuje a upraví, tak na původní podobě nezáleží. (Ne aby v tom někdo hledal něco proti něčemu)

[93 A k tomu incidentu s Jelcinem. (jura-p: 02.03.2006, 19:34:37 - x)
No, co se k tomu dá napsat. Jednoduchý závěr. Ten v tý Strakovce, není to vůl?

[94 jura-pe (šimon klein: 02.03.2006, 19:37:33 - x)
o mrtvých jen dobře :-))))

[95 jsem se (Andrea: 02.03.2006, 19:53:52 - x)
podívala na stránky cssd, jestli už tisková mluvka sepsala nějaké prohlášení, že se Paroubek snažil zabránit paktu Ribbentrop-Molotov , co to plácám, Klaus- Putin, ale bohužel, zlotřilý podkarpatský žid mu to nedovolil, ale ty stránky jsou tak ORANŽOVÉ, až oči přechází.
Tak až zejtra, až to bude v novinách.

[96 Andreo, (M.Slon: 02.03.2006, 19:58:58 - x)
já se ani nedivím, že tiskovka ztrácí dech. Kdo si má pořád vymýšlet nové a nové výmluvy, když šéf stačí páchat zhůvěřilosti rychlostí rozzuřeného buldozeru.

[97 hm, já nevím, (Andrea: 02.03.2006, 20:08:44 - x)
co si psali ti dva kohouti, ale už mne otravují. Klaus je tak hnusně seriozní. Mnohem větší zábava by byla,kdyby na sebe štěkali Zeman s Paroubkem. Zeman by MĚL BONMOTY, paráda. Nakonec by se všichni s Putinem vožrali jak carští důstojníci.

[98 Paráda! (M.Slon: 02.03.2006, 20:21:34 - x)
Zeman s Paroubkem by mohli nastoupit v ringu jako těžké váhy. Úplně to vidím: saténové trenky s lampasy, zpocená vypracovaná těla, nad ringem se vznáší pach smrti... Rocky Balboa by záviděl. :-)) Jéžiš, to je prča.

[99 Pro rány Kaifášovy, M. Slone, (Anka: 02.03.2006, 20:30:27 - x)
co mi kazíte večír? Já budu mít kvůli Vašim představám děsivé sny. Já se znám, jak se leknu, je to hotový.

[100 Věci fungují (Foundryman: 02.03.2006, 20:33:55 - x)
i navzdory vládnímu panoptiku. Zrychlilimi internet na 2 Mb/s, je to takovej fofr, že ani nestíhám číst :-)

[101 zprávy z trati (divana: 02.03.2006, 20:35:40 - Mail - odkaz - x)
není nezajímavé, že kromě toho, že LG.Philips musí prodat své továrny v Polsku a ČR = tj. v Hranicích, tak Hyunday se stále rozhoduje a plánovaná investice ze 40 miliard sklouzla na 23 miliard a pořád ta sumička klesá.

[102 Divano, (Foundryman: 02.03.2006, 20:51:28 - x)
žádná škoda, dle mého soudu. Význam montoven se značně přehání.

[103 BTW, (Petr Kunetka, zlocinec: 02.03.2006, 20:52:13 - odkaz - x)
celkem se desim, co vyhrabe CSSD z kadrovych rezerv po Paroubkovi, ta tendence je udesna....

[104 OT (Foundryman: 02.03.2006, 20:52:45 - x)
právě klofu do mašiny, kterou mám nachystanou pro Karla. Musel jsem to naučit česky :-)

[105 Hezký večer přeju. (Dana: 02.03.2006, 20:53:47 - x)
Pozdě odpoledne jsem měla puštěné rádio a tam probíhala nějaká diskuze, ani nevím k čemu, já to zapnula až byly dotazy posluchačů. A pokud si tu někdo myslí, že ČSSD končí a jde to s ní z kopce - nenechte se mýlit! A pokud ubydou hlasy ČSSD, přelijí se přímo do KSČm..ty babky bojovnice, které se tam stihly dovolat - to byla fakt síla..i chudák Veselovský to schytal, co tam má co dělat, když už bere jedny peníze z NOvy...tož tak je to s tím naším národem a občanstvem...:-(
A co se týče Psa a povzdechu, že to tam je: béda,béda,mysch,*,čumil,béda,béda,......,béda,béda,*,
šedovous,kantor,béda,mysch,béda,béda,čumil,béda,béda,
racek,mysch,béda,béda,.......
:-(( - no, kdybysme nepovídali tady, ale tam, bylo by to jinak..:-))))))))))))) Ale já vím, ono se to nedá...nebo je to naše zbabělost? :-)

[106 Petře K. (Foundryman: 02.03.2006, 20:53:47 - x)
favorit je dle mého soudu jasnej - ŠLOUF !!!

[107 Dano, (Foundryman: 02.03.2006, 20:56:31 - x)
žádná zbabělost, ale proboha o čem si tam mám povídat? Cvičit se v sarkasmech nemám chuť a na zajmavou debatu to není.

[108 Ježkovy voči, (Dana: 02.03.2006, 21:01:48 - x)
neblázněte! Paroubek vydrží a možná i zvítězí...taťku a navíc s pěstmi národ miluje! :-(

[109 NO jo, Foundry, (Dana: 02.03.2006, 21:03:59 - x)
to je fakt problém. Třeba já nemám v práci vůbec čas se diskuze nějak zúčastňovat..jen občas v přestávkách můžu nakouknout..a večer už je debata o ničem..a také mně se už nechce se zabývat vážnými problémy doby...:-)

[110 Dano, (Foundryman: 02.03.2006, 21:06:35 - x)
já se na oddechové servery taky dostanu až večer, zážitky obdobné.

[111 Ano, rychlý internet. (jura-p: 02.03.2006, 21:19:56 - x)
Po prostudování nabídek jsem se vloni v listopadu rozhodl pro Radiomobil. Jejich bluetone premium mi připadalo jako nejrozumnější. Začali se mnou jednat tak, že mi zavolali, za tři týdny a zadali mi řadu úkolů, co mám já vyjednat s telekomem. Tam se ke mě chovali velmi slušně, ale v podstatě mě vyhodili, protože jsem neuměl odpovědět řadu otázek, na které by podle mého mínění měli odpovědět sami sobě, protože oni vědí, jaký já mám telefon lépe než já a umějí odpovědět i na to, jak je technicky zapojen. Například by mě neměli obviňovat z toho, že jsem jim sdělil jen dvě ze čtyř čísel, která mi kdysi přidělili a já dvě z nich neznal, protože na ně nikdy nebylo vůbec nic zapojeno, což samozřejmě věděli, už když se mě ptali. Ale já musel jít domů hledat smlouvu, na které tato čísla byla uvedena. Když jsem tam přišel podruhé, a sdělil jim je, tak po pohledu na obrazovku ta slečna řekla, ano je to tak. Když jsem se zeptal, proč jsem musel hledat tu smlouvu, tak mi řekla, že přece jednat o změnách chci já, a logicky já musím říci o změnách jakých čísel chci jednat. Pak se mě ptala, co vlastně s těmi linkami chci dělat a já jsem jí řekl, že chci jen internet od radiokomunikací a od nich, telekomu, zvláště proto, jak se mnou jednají, nechci vůbec nic. A odešel jsem a na jednání s nimi jsem si najal člověka, který se vyzná v počítačích a sítích. Ten s nimi intenzivně jedná od té doby. Mezitím bluetone změnil tarify i rychlosti a ač jsem svého člověka informoval o tom, že chci ten nejrychlejší, tak mě z bluetone už dvakrát volali, že můj člověk nenapsal na smlouvu cenu, že je tam napsáno jenom, že nejrychlejší, co u mě budou umět nainstalovat. Tak jsem jí řekl, že přesně to chci a že od té doby, co jsme to s tím člověkem vyplňovali, tak změnili i tu rychlost i cenu, což se mi líbí, ale že kdyby tam byla vyplněna cena a konkretní rychlost, tak by za tu dobu, co mi to zavádějí, což v té době bylo dva a půl měsíce, byla stejně vyplněna špatně. Ona mě přepla na nějakého ředitele, ten to pochopil za patnáct vteřin a pravil, ale vy to tady máte napsáno, a já řekl, že ano a že to platí a jeho to potěšilo a byli jsme domluveni. Pak mi zavolali za týden, že tam nemám vyplněno rodné číslo. Tak jsem se omluvil a zeptal jsem se jestli vznikla pochybnost o mé identitě, když jednali se mnou, mnou placeným člověkem, je tam adresa a i telekom by jim potvrdil, že své účty platím. Oni mi řekli, že to tam musejí vyplňovat, ač si to nevymysleli, že jenom chtějí vyplnit kolonku, že o mě nemají pochybnosti a že telekom jim nic neřekne, ten že jim naopak brání v tom, abych to už měl. No prostě už je to více jak tři měsíce. A s telekomem mít nic nechci a začínám přemýšlet i nad tím, že až se i formálně spojí v telefonicu, tak jim odeberu i mobily, za které dostávají ode mně asi tak 6000 měsíčně. A to je naše rodina jejich zákazník od roku 1959 a mobila jsem měl ještě toho kufrového. Ani to není důvodem k tomu, aby se mnou jednali slušně.

[112 Juro (Dana: 02.03.2006, 21:28:43 - x)
a to nejste blondýna!

[113 Jura-pe, (Rpuť: 02.03.2006, 21:35:11 - x)
uvědom si, že ta slečna v r. 1959 vůbec nebyla na světě a že je jí srdečně fuk, jestli sis kdy telefonoval s brontosaurem. Navíc patrně absolvovala kurs asertivity, ve kterém nejvíc času zabere kapitola "Jak nasrat zákazníka".
Konec konců tam stejně dělá jen proto, že zrovna nesehnala nic lepšího....

[114 Díváte se někdo (Dana: 02.03.2006, 21:36:54 - x)
na ČT2?? Já to zapnula právě teď...

[115 na které by podle mého mínění měli odpovědět sami sobě, protože oni vědí, jaký já mám telefon lépe než já (JUro: 02.03.2006, 21:37:24 - x)
nepochybujte, že ví i lépe než vy, kdo vám volá a co povídá

[116 Probůh... (Dana: 02.03.2006, 21:39:01 - x)
může mi někdo vysvětlit, proč má zástupce a člen ODS oranžovou košili?????? J8 vím, měl by být hlavní program, ale umělecký dojem taky boduje....

[117 Telecom (Foundryman: 02.03.2006, 21:39:05 - x)
je příšernej :-) Máme s nimi pouze vynucenou smlouvu na nájem linky, jinak voláme přes GTS. Přesto mi tak jednou za měsíc volá nějaká dáma, sdělí mi, že jsme jejich významným zákazníkem a jestli mi může nějak pomoci. No, vzhledem k tomu, že nevím, jak vypadá, tak se radši o nic nehlásím :-))

[118 Dano, díváme (Anka: 02.03.2006, 21:39:19 - x)
a padá nám brada. A Vám?

[119 Co je na ČT2 ? (Foundryman: 02.03.2006, 21:42:03 - x)

[120 Foundry, (Anka: 02.03.2006, 21:43:57 - x)
Předvolební beseda v přímém přenosu.

[121 No, já se přávě přestávám dívat v Praze a jedu domů. (jura-p: 02.03.2006, 21:45:26 - x)
Dnes mě dohnala nějaká chřipka, či co. Asi je jenom ptačí, protože mě nesklátila úplně. Pár koldrexů místo kafé a už to vypadá, že pojedu v pohodě. Akorát drobet potivější. No tak kolem půlnoci se zase kouknu.

[122 Juro - (Dana: 02.03.2006, 21:47:13 - x)
to asi není chřipka, ale silný atak jarní únavy...dnes zaútočil na všechny....já se tu taky sotva ploužím...

[123 Anko, (Dana: 02.03.2006, 21:49:02 - x)
pokud myslíte průběžné hlasování, kde KSČm (na 2. místě)pobila ČSSD - ty bylo na třetím - o skoro 9 % - je to smutné...

[124 Anko, (Foundryman: 02.03.2006, 21:49:52 - x)
to je program tak na neděli odpoledne, kdy je člověk po obědě lehce otupělej a klimbá na kanapi.

[125 Dano, (Anka: 02.03.2006, 21:51:16 - x)
mě teda vhání slzy do očí Straka, jedna hrůza, jedna hrůza. Čutaná mu asi jde, ale ty myšlenkové pochody, jejda, jejda.

[126 Vážení, (PeS: 02.03.2006, 21:53:04 - x)
dobrý podvečer...
Když si tak pročítám poslední stesky - tak už máme co jsme chtěli - nebo ne? My, jako my všichni... To vše je odraz doby. Doby, kdy se nosí asertivita a většina si ji plete s drzostí. Doby, kdy blbost a ignorance jsou vydávány za přednosti a v módě je chlubit se svou blbostí. Doby, která pomalu nezná pojem osobní zodpovědnost. Doby, kdy se nedozvíte vlastní názor na věc - maximálně prefabrikovaný názor jakéhosi tiskového mluvčího. Doby, kdy automaticky předpokládáte, že to, co vám někdo říká, je lež. Doby, kdy se kritizuje za každou cenu a málokdo se veřejně dozví - tohle jsi udělal dobře a my to musíme ocenit a poděkovat. Doby, kdy spousta z nás už tohle považuje za normální.
Pak jen:
"když lež je pravdy zárukou, jde volnost s pouty na rukou a vůkol kvetou hroby,
když z lásky stal se mouřenín, pak děvce podá růženín a zbude bez ozdoby,
když zloba zbývá bez lásky, pak Židům krade oblázky a hlásá toleranci - a intelekt, když bez duše, pak podoben je ropuše, či slepci s mečem - v tanci..."

čím to, že je zas víc a víc aktuální?

Já se omlouvám - hlavně za překlepy, breptají mi prsty a nevím, jestli jsem všechno vychytal. A měl jsem dnes náročnej den, spousta jednání a odpoledne potom výuku. A docela mě dorazilo, když jsem na jedné straně zkritizoval neznalosti, ale současně ocenil znalosti, že mi poděkovali, že to prej neznaj (když jsem se ptal proč).
Vy, co mě znáte osobně už možná víte, že snad nemám potřebu si ukájet osobní mindráky, ale že mi jde o pochopení podstaty věci a vzájemné obohacení v diskuzi...
Chci toho moc?

[127 Foundry, (Anka: 02.03.2006, 21:54:12 - x)
ale dívej, jak tam někteří srdnatě koktají. A taky dívej, jak se dozvíme, že měli ptáci při hlasováni pohotovost.

[128 Anko, (Dana: 02.03.2006, 21:54:34 - x)
to taky..je mi ho líto..ty kamery a konkrétní dotazy jsou pro něj přímo zkáza...Je vidět, že sázka na známou tvář nemusí být vždy výhrou....

[129 Vážení, (PeS: 02.03.2006, 22:01:41 - x)
no, než jsem to předchozí nadatloval, tak debata kousek postoupila a jak vidím, vnímáme to podobně, jen to každý vyjadřuje jinými slovy. Jo, chřipka řádí, únava taky - sotva držím oči otevřený, mám toho dneska Cheb Cheb... Ale ta celková atmosféra k tomu nepřidá... A člověk je pak nějak "pesimistich zu sprechen..."

[130 PeSi, (Dana: 02.03.2006, 22:05:06 - x)
napsala jsem předlouhou odpověď a reakci na váš vstupní monolog - zmizel v netové síti a bloudí prostorem...

[131 I Ty, PeSi, mi fili? (Anka: 02.03.2006, 22:05:23 - x)
Přece tu, hernajs, musí někdo držet alespoň krapet optimismu. No, já taky chtěla něco rozverného přidat ale teď jsem právě vyslechla pana Cibulku a jdu raděj obrátit bramborák.

[132 2 Anka (PeS: 02.03.2006, 22:15:57 - x)
jdi obrátit bramborák... Optimismus ode mě dneska nechtěj... A přitom ten dnešní den - dle obvyklých měřítek - zas nebyl tak špatnej. Ale asi mi rozumíš - furt jsem si nezvyk, že by mi měli studenti děkovat za to, co by mělo být normální - že s nima budu jednat rovně a bez předsudků, pokud sami jsou k takovému jednání ochotni... Ale z nich přímo čišelo, jak je doposud asi každej srážel a dával jim najevo, jak jsou blbí... A jak je pak chceš naučit rovnýmu jednání mezi rovnými? Ale to je na delší debatu, až zas bude příležitost...

[133 PeSi, (martina: 02.03.2006, 22:15:59 - x)
díky. Za toho Kryla. Už jsem si myslela, že jenom mně se zdá být už zas aktuální. Tedy i Vy... Potěšil jste mě :-)
A dobrý večer vespolek

[134 Já se hlásím (Foundryman: 02.03.2006, 22:18:18 - x)
k optimismu :-) Zítra mířím decentně oslavit jubileum společníka, tudíž v sobotu vyrážím do Beskyd až radši v poledne :-) Optimisticky doufám, že si tam nepřelámu končetiny.

[135 PeSi, (Anka: 02.03.2006, 22:18:32 - x)
no, vidíš, a když já říkám, že si tu psí (nikolivěk PeSí, aby nebyla mejlka) nasazuješ zbytečně, nebo z rozmaru?

Dobrý večer, martino.

[136 Foundry, (Anka: 02.03.2006, 22:20:25 - x)
když své aktivity vně slavících prostor omezíš na stavbu sněhuláka, máš reálnou šanci vrátit se domů v jednom kuse.

[137 Abych parafrázoval (Foundryman: 02.03.2006, 22:22:12 - x)
klasika, hrůzám doby se dá čelit hořekováním nebo smíchem. Smích mi přijde příjemnější :-)

[138 Ahojky ! Tak jsem tu, (Šumavák: 02.03.2006, 22:22:39 - x)
sice ne ještě "na tvrdo" ale už jsem to alespoň zapnul. A půjdu si na chvilku číst čo bolo, pak ještě musím ven ... den blbec.
Nechápu , proč musí armáda dělat nějaký speciální výcvik k přežití.
Stačiloby, aby mi přijeli pomoct a vidělo by se !
Kolik by jich přežilo.

[139 Anko, (Foundryman: 02.03.2006, 22:23:56 - x)
to mi ani neříkej, když jsem stavěl sněhuláka s juniorem, tento mi z rozvernosti shodil tu horní kouli na hlavu, když jsem byl sehnutej. To radši risknu ty lyže.

[140 Šumaváku, (Foundryman: 02.03.2006, 22:25:18 - x)
copak? Nějak ti tryskem vyrašily kvítka?

[141 2 Foundry (PeS: 02.03.2006, 22:26:43 - x)
No jo, ale musí to jít samo... A dneska jsem asi nějak přetaženej... "na prsa drn..." - znáš, ne?

[142 Foundry, (Anka: 02.03.2006, 22:27:09 - x)
tak za bar a držet se obouruč brleníček.

[143 Teda (martina: 02.03.2006, 22:27:31 - x)
jestli toho France Fotbalistu sleduje bratr Kalousek....
Se mu asi opotily i brejle :-)))

[144 Tak jsem to (Foundryman: 02.03.2006, 22:31:43 - x)
zapnul právě na hlasování a soudím, že bratr Kalousek si ty brejle už patrně rozšlapal.

[145 PeSi (Foundryman: 02.03.2006, 22:32:44 - x)
na to existuje zkapalněné ovoce - samej vitamín :-)

[146 Beseda skončila (Dana: 02.03.2006, 22:32:53 - x)
a já jen doufám, že si ta strana, která v hlasování získala nejvíc, nedá lehára...Ono ve skutečnosti je potřeba od těch výsledků odečíst tak zhruba 10%...

[147 Jééé..., bramborák..... (Šumavák: 02.03.2006, 22:33:45 - x)
Anko, to bych si dal ! Dneska k snídani!
Co kby jste mi jeden zkusila mailem poslat?
Vysunout takovej ten držák na hrneček s kafem, vložit tam ten bramborák zavřít a odeslat!

Prosím, prosím...

[148 nevím, kdo vyhrál (Dano: 02.03.2006, 22:38:30 - x)
nekoukám se na to, ale jestli je to ta, co doufám ( což není ta, co bych si opravdu přála, ale z nouze čert i mouchy lapá), tak si nějaké promilíčko přičti.

[149 Šumaváku, (Anka: 02.03.2006, 22:38:50 - x)
bejt Vy ze Prahy, řeknu, sedněte na tramvaj, ještě jsou horký. A přidala bych Vám tvarožník s čoko polevou, to je k snídani taky docela dobrý, ne?

[150 Teda..tady to je nabídka - (Dana: 02.03.2006, 22:40:27 - x)
bramborák..léčivé kapky ze zkapalněného ovoce...To mi ostatně připomíná, že musím naplnit a odložit demižonek...zakopávání se udá v době, kdy ještě kvas nebude zralý k pálení....:-)

[151 Dano, (Anka: 02.03.2006, 22:42:23 - x)
a že by se tu nabídlo osobě, na kterou cosi leze, prská tu jak starý kocour. A teď nemůže být nemocná ani náhodou? :-)

[152 2 martina (PeS: 02.03.2006, 22:42:43 - x)
A co takhle - není dnes aktuální i:

Ven z šedivých baráků vylezly maškary v ledovém jitru v den po soudné noci.
Pět slaměných širáků, pět lahví Campari a nenávist v nitru co odznaky moci...

Jdou cvičení sloni a cvičení pávi,
pár cvičených koní a cvičené krávy.
Jdou cvičení švábi a cvičené žáby,
jdou cvičení mroži a za nimi - s noži - jdou - cvičení – lidé!

Mráz dohnal je k poklusu, plameny šlehají modře a zlatě jak žíravé růže.
A na půlce globusu maškary čekají v přepestrém šatě a s bičíky z kůže.
A cvičené krysy a volavčí pera a tak jako kdysi a tak jako včera, i dnešní den znova zas bojí se slova a s dětskými vlčky zas točí se mlčky i cvičení lidé...

A maškary kynou vstříc divnému sněmu - zní do ticha hlasy, jež slyšet je všude:
Až soudné dny minou, že konec je všemu. Jen na věčné časy, že masopust bude!

Jdou cvičení sloni a cvičení pávi,
pár cvičených koní a cvičené krávy.
Jdou cvičení švábi a cvičené žáby,
jdou cvičení mroži a za nimi - s noži - dál - jdou - cvičení - lidé...

[153 si čtu (Andrea: 02.03.2006, 22:44:31 - x)
volební program ČSSD a nevíte někdo, co je to vzdělanostní společnost ?

Jinak mne zaujalo:
10 největších úspěchů ČSSD

Sázka na sociální demokracii v parlamentních volbách 1998 a 2002 se jistě vyplatila. Česká republika dnes zažívá nebývalý hospodářský rozkvět, většině obyvatel se zvyšuje životní úroveň, v zemi vládne příkladná sociální stabilita a smír. Máme být po dlouhé době opět na co hrdi. Rychlým tempem doháníme vyspělé evropské země a z nových členských zemí EU patříme k nejlepším.
Připomínáme veřejnosti 10 největších úspěchů sociálnědemokratických vlád od roku 1998.

a dál to snad ani nemá cenu číst. Leda bych to doplnila:

Připomínáme veřejnosti 10 největších úspěchů sociálnědemokratických vlád od roku 1998.

Indoš
Dálnice do Ostravy
Kavan a Český dům
Egon Lánský a jeho bankovní konto
Bamberk
Srba
Svoboda, ta baba s krejzlíkem a drdolem, Gross a jeho rozvětvená rodina včetně štětky podvodnice, Kakaobob, NBÚ, Berdych, Technoparty,
prosraná arbitráž Novy
právník od paní ministryně zdravotnictví, co inkasoval miliony

a tak dále a tak dále.

[154 2 Anka (PeS: 02.03.2006, 22:45:28 - x)
Ty taky? No teda, to je squadra... Foundry by prohlásil - zanedbaný pití - a měl by pravdu.

[155 Foundry, na kvítka, co mi vyrašila (Šumavák: 02.03.2006, 22:45:50 - x)
stačí otázka " chceš jednu" ?
(teda, ne že bych se to odvážil realizovat, vono to kvítko už je o hlavu větší než já!)a přes hlavu mi nepřerůstají( nebo jo?)!
Já dnes navážel krmení a nešlo to a nešlo to a všechno šejdrem...!
Navíc na ten uježděný led včera napadlo asi 15cm nového, tak jsem to od vrat odházel, pak vysvitlo sluníčko a povolilo to...mazlavé mejdlo je proti tomu hrubá brusná pasta !
Ten kamion, co mi to vezl se vracel ze Švajcu a někde se zdržel, takže nakládal pozdě, přijel pozdě, mezitím ti traktoristé od souseda už byli pryč, von se tu nemohl umydlit ven....tak jsem pro něj musel domů, pěšky(na výjezdu stál kamion...)no a pak jsem to asi do devíti uklízel, protože už zase sněží.... no prostě.....

[156 Anko, díky, ale bejt z Prahy (Šumavák: 02.03.2006, 22:48:21 - x)
TAK SE NEDUSÍM V METRU SNĚHU !!! a třeba bych snídal už v jednu! :-)))

[157 PeSi - ten Kryl byl aktuální už tak (Rpuť: 02.03.2006, 22:49:42 - x)
nejmíň 5 000 let před Kristem a za dalších 5 000 let stále ještě bude. Čímž chci říci, že průser je permanentní a ten náš se liší jen tím, "že je náš".
Jen ta všeobecná nasertivita je v posledních letech jaksi věcí veřejnou, protože nás nic nenutí, abychom to horší já skrývali a styděli se za něj.
Ale byli v historii éry barbarštější a kulturnější, jde to ve vlnách a doufám, že se dočkáme toho, že vlna se zase zvedne nahoru. Vždycky to tak bylo.

[158 Tse, tse, (Anka: 02.03.2006, 22:50:10 - odkaz - x)
já našla větší krásu..

[159 PeSi, (martina: 02.03.2006, 22:52:46 - x)
ano, i tak lze.

A taky:
"...Co řeknou ty dámy co sedí tu s kukákty
tehdy až o pravdě zakážou hrát?
Vím, budou zas ochotně poslouchat pohádky
o tom, že pravdy je třeba se bát..."

Stejně by mě zajímalo, co by Kryl dnes říkal.

[160 PeSi, (Anka: 02.03.2006, 22:54:40 - x)
zatím slavím vítězství, ale jde to z tuha. Mám strach kvůli Tomovi, aby to ode mne nechytl.

[161 A Rpuť (martina: 02.03.2006, 22:55:45 - x)
to opět vystihla naprosto přesně a jednoznačně.

[162 2 Andy (PeS: 02.03.2006, 22:56:19 - x)
Já mám dneska takovou tu podvratnou náladu, tak tuhle nahrávku nevynechám. Tak tentokrát Pepa Nos -
"Tlusté pravdy se hrnou z hlavy a ústa hážou kolem jak balvany těžké myšlenky. Již je jich kolem plno. Prkna se prohýbají, tribuna padá a s ní i řečník. Zem se pod tou tíhou otvírá, a vše - prkna, tribuna i řečník, v ní mizí...
A dav jásá a huláká - a běží postavit novou tribunu - tentokrát na betonový podklad. A zas těžké pravdy se hrnou z hlavy a ústa hážou kolem těžké myšlenky. Prkna povolují, beton praská, zem se otvírá a prkna, tribuna i řečník v ní mizí. Tentokrát i s davem...

[163 Šumaváku, (Anka: 02.03.2006, 22:58:55 - x)
a v těchto dnech Vám nemůžu odpovědět, že byste se ale dusil pražským vzduchem, protože je tady hezky.

[164 Nebo (Rpuť: 02.03.2006, 22:59:45 - x)
Proud, který nosí lodě,ví,
jak je někdy těžký plout,
někdy se to hodí.vím,
že je lehčí utonout, nežli žít.

Žít to je směr, směr který máš,
to láska, kterou dáš,
to je ztrácet, znovu mít,
skály kácet, ze rtů pít.
To je žít!

Laalaaalaaaa lalalalala lalalaaa...

[165 A tohle? (Anka: 02.03.2006, 23:04:11 - x)
S úsměvem mudrce
si vlastní kapsu plnit
Dát ruku na srdce
a jako had se vlnit
Rozmlouvat o právu
a bezprávím se živit
Nadávat na slávu
a pro slávu se křivit

[166 2 martina (PeS: 02.03.2006, 23:06:40 - x)
Říkal by totéž, co vždy. Proto ho tak nenáviděli a proto mu někteří "přátelé" nedokázali ani přijít na pohřeb (a aspoň si mohli odpustit ty trapný výmluvy...). Vždyť nedlouho před smrtí jim napsal pravdu - a to se neodpouští:

Král Václav jedna parta je se šmelinářským šmejdem,
pod střechou velký partaje se u koryta sejdem.

Demokracie panuje od Aše po Humenné.
Samet a něha v pánu je a zuby vylomené.

Dali nám nové postroje, a ač nás chomout pálí,
zaujímáme postoje, místo abychom stáli.

Demokracie dozrává do žaludečních vředů,
bez poctivosti, bez práva a hlavně bez ohledů.

A je to výtka soukromá snad z optického klamu,
že místo srdce břicho má a místo duše tlamu.

..........
co dodat?

[167 Tak to jsme si na Psu tak před dvěma lety psali překlady - a už zas aktuální (Rpuť: 02.03.2006, 23:08:54 - x)
W.Skakespeare : Sonet č.66

Vším zdeptán, rouhám se vstříc smrti.
Poslední žebrák, o milost teď řvu,
To lidská špína mi tíhou duši drtí,
já ztratil víru a už ji nenajdu.

Teď zpupnost moci nade vše se cení,
Lesk pozlátka tak rychle ztratil stud.
Co bylo pravdou, dávno už ji není
a nad rozumem zvítězil tu blud.

Jen k smíchu už je cudná dívčí ctnost
a umění je slouhou hlupáků.
A na úbytě zašla poctivost
a lež tu vládne hrstmi zlaťáků.


Tím vším jsem prošel a jsem unaven.
Rád odešel bych,
však lásko Tebe, nechal bych tu vplen.

[168 Lidi (Dana: 02.03.2006, 23:11:52 - x)
neblázněte! Je noc, je tma a všecky problémy jsou černější a větší! Ráno bude líp a i ten největší průšvih bude mnohem menší. Jen vydržet do rána. Já se jdu na to vyspat. :-)

[169 Piju kafe, než půjdu dát domů koně (Šumavák: 02.03.2006, 23:12:06 - x)
a čtu si tady.
Vony snad mušej bejt ňáký skvrny na slunci !!
(já to tady nepoznám, tady je ta jaderná bestie blokovaná rakouskými Anti-Atom-Aktions-Komitéty/ se fakt tak nazývají- akční výbory!!!/)

Já jsem , to co jsem včera napsal, odložil do rozepsaných, protože, když jsem si to po sobě četl, tak jsem dostal takovou depresi, že jsem usoudil, že NEMUSÍTE MÍT VŠECHNO !
Kromě toho jsem si kladl otázku, zda je to až tak.... zda to není jenom způsobeno těmi mými prokopanými průzory v závějích, že třeba nevidím širší souvislosti.
A teď vidím, že vidím.
Tak to vytáhnu a nenechte se deptat, je to jen jakože takovou náladu a pocity nemáte sami!
A berte to tak, že proti tomu jak mě teď bolí páteř a záda, je to úplná prkotina!
A víte čeho jsem litoval - jak jsem chvilkami v mezičase slyšel rádio?
Že senátor Štětina zůstal jen u keců a nezkusil( za přímé Havlovy podpory) na toho Putina hodit pukavec! To by bylo gesto!
Už mohl být klid!

[170 Koně to ještě vydrží.... (Šumavák: 02.03.2006, 23:16:10 - x)
a já jdu vyndat ten včerejšek. Poslechněte si tam tu písničku a klidně pokračujte tady.

[171 von jeden pukavec by se našel, (Šumaváku,: 02.03.2006, 23:17:44 - x)
ale vono to hrozně smrdí - tak snad radši ani nezmiňovat...:)))

[172 Sem to zas popletla, ach jo! (Rpuť: 02.03.2006, 23:21:41 - x)
Takže radši popřeju Dobrou! A nenechte se klátit depkou - jaro už bude brzo!

[173 (raptor: 02.03.2006, 23:26:32 - x)
Už asi pryč. Už asi po životě.
Už je to za námi,
jen dodnes vídám kotě,
jak hraje v kostky o třásně.
Maličký vítěz bez bázně
s vizáží úspěšného lapky,
co ze sna protahuje tlapky,
sytý a spokojený v doupěti.
Tvém objetí. Tvém zajetí...

[174 PeSi, (martina: 02.03.2006, 23:30:44 - x)
měla jsem to štěstí, že jsem Kryla znala osobně. A troufnu si říct, že celkem dobře. A právě proto nevím, co by dnes říkal. Několikrát jsem pochybovala o jeho zdravém rozumu.A pak jsem jenom zírala s otevřenou pusou, že měl zas pravdu. Ale ty jeho řeči se naplnily třeba až za několik měsíců a někdy i let.
A tu Demokracii tehdy napsal z jednoho jediného důvodu: "Víš, lidi už nechtějí poesii. Chtějí mít plná břicha, chtějí pohodlí. A když je něco špatně, zase za to mohou ti druzí. Nechtějí přemýšlet nad textem. Už se může hlasitě nadávat. A jídla je dost..." Zhruba tohle mi řekl, když jsem mu vyčetla, že začal psát bulvár.
Byl otrávený z poměrů. Tou Demokracií se nám všem posmíval. Ale většina lidí to nepochopila a plácala ho za ni po zádech.
Vlastně jediný verš, který je tam ten pravý ořechový,
je tento:
...zaujímáme postoje místo abychom stáli...

[175 Ach jo, Psa začla cupovat na kousky noční směna (Nika: 03.03.2006, 00:46:33 - Mail - x)
Mrchožrout(sic!), Vilém a Zátaras... Evidentně čekali sborem na 12 hodin, protože na konci starých komentářů se nějak nevyskytovali... :-/

[176 Takže zase zapamatované úryvky socialistických chmuroistů. (jura-p: 03.03.2006, 00:49:32 - x)
Souhvězdí spadlá na bordely měst,
krváci do tmy jak nevěsty smích,
do slepých ulic je zakázán vjezd,
o hřeby kříže jsem duši svou pích.
Z tvých ran, z tvých ran
krváci dosud tvá mystická krev
z tvých ran, z tvých ran
znamení času řvou jak pouštní lev.
Všechno dávno nudí a všechno je zvyk,
včerejších snů trosky,
a vyznání - žvást.
Na výplatní pásce se oběsí vzlyk.
Z posledních lásek nám zbejvá jen chlast.

[177 Jéjej lidičky, to je tu krásný koutek poezie (Jaka: 03.03.2006, 01:55:10 - x)
ZEMĚ MLUVÍ Viktor Dyk

Tvrdá matka byla jsem tobě.
Těžce chléb jísti dala.
Nehýčkala jsem robě,
muže jsem zraňovala.
Když prohlédly poprvé tvé oči vyjevené,
smutný se obzor před tebou šířil.
Mluvila jsem o ráně zasazené,
které čas neusmířil.

Na nás oba padal těžký stín,
matka tvrdá byla jsem, ty tvrdý syn.
Nepozdvihl jsi pro mne rámě.
S láskou jsi nepomyslil na mě.
Když vítr zahučel, zapraštěl mráz,
neslyšel jsi můj hlas.
A já přec mluvila, vidouc tvou psotu,
bídu, jež věčně tě štve.
A z úst mých zamlklých zaznělo tu:
Vezmi si své.

Těžké břímě nosím.
Přichází radost, nebo děs?
Slyšíš mne dnes?
Matka, syna prosím.
Haj si mne. Braň si mne. Neoslyš matky.
Haj si mne. Braň si mne. Ať shoří statky,
poleať udupou, zničí.
Zítra zas símě vzklíčí.
Chystala jsem ti úděl, děcko.
Úděl jsem tobě chystala.
Chraň si mne. Haj si mne. V moci tvé všecko:
aby ztroskotala loď, anebo přistala.

Neoslyš slova varující:
Neprodej úděl za čočovici.
Třeba mne opustíš,
nezahynu.
Ale víš,
kolik sem přijde stínů?
Kolikrát pěst bude potomek zatínat
a syn tvůj kolikrát bude tě proklínat?

Nezahynu, věčna jsem,
ale žít budu s trapným úžasem:
kterak jsi zapomněl dědičný na díl?
Kterak jsi váhal a kterak jsi zradil?
Jak možno kletý čin provésti vědomky?
Sebe jsi zradit moh. Ale své potomky?
Dokavád dýchal jsi, proč ses vzdal?
Čeho ses bál?
Co je to smrt?
Smrt znamená jít ke mně.
Tvá matka země
otvírá náruč: možno bys jí zhrd?
Pojď, poznáš, jak je náruč země měkká
pro toho, který splnil, co čeká.
Prosím tě, matka tvá: Braň si mne, synu!
Jdi, třeba k smrti těžko jdeš.
Opustíš-li mne, nezahynu.
Opustíš-li mne, zahyneš!

-----
Když jednou usnul sám bůh lásky na chvíli
po boku pochodeň, jež srdce zažíhala,
příběhl po špičkách sbor nymf, jež slíbily žít věčně v čistotě
a nejhezčí z nich vzala do dívčích dlaní ty horoucí planeny,
jež jež celé armády srdcí už žárem zpily –
a tak byl generál touhy snem zmámený
potichu odzbrojen panenskou rukou síly.

Potom tu pochodeň vhodila do studny,
jež od těch plamenů lásky vře bez ustání
a jako léčivé zřídlo pro naše dny pomáhá v nemocech,
já u něho pochopil, že voda láskou vře,
láska však od vody nikterak neochladne.

[178 Doznání (Jaka: 03.03.2006, 02:06:13 - x)
Jiří Dědeček

*: Onehdy před spaním bádal jsem, čím to je,
že lidstvo nerado za pravdu do boje,
sám jsem byl svědomím napolo ohryzán,
že nejsem husita anebo partyzán,
když byla bezesná dvanáctá hodina,
došlo mi, čím to je - já nejsem hrdina,
já totiž bojuju, ale jen daktylem,
a i to, po pravdě řečeno, omylem.

1. Mí drazí přátelé, mám vás tak málo,
vzdát se vás bez boje, to by tak hrálo,
vy jste mi kormidly tou vodou kalnou,
kvůli vám povedu i bitvu marnou,
co bych to zdržoval, já vás mám rád,
až mi však ukážou ostnatej drát,
až mi však oznámí nadutý kretén,
že budu zaživa do kola vpleten,
v tu ránu pošlapu přátelský cit
a řeknu mu všecko, co bude chtít.

2. Mí drazí rodiče, vám za to vděčím,
že jsem se z ničeho zvolna stal něčím,
vám jsem byl dvacet let přetěžkým břemenem,
vy jste mě po právu řezali řemenem,
co bych to zdržoval, já vás mám rád,
až mi však ukážou ostnatej drát,
až mi však ukážou španělskou botu,
ani ne v krvi, jen v potůčcích potu,
v tu ránu pošlapu synovský cit
a řeknu jim všecko, co budou chtít.

3. Lásko má, trápím se, když nejsme spolu,
vrávorám, klopýtám, chytám se stolu,
dusím se, vztekám se, žárlím a běsním,
nevidím, neslyším, nejím a nespím,
co bych to zdržoval, já tě mám rád,
až mi však ukážou ostnatej drát,
až mě však dostanou do spárů cvoci,
krvaví zástupci totální moci,
v tu ránu pošlapu nejhlubší cit
a řeknu jim všecko, co budou chtít.

*: Zkrátka: až jedenkrát obdržím pozvání,
abysem učinil úplné doznání,
kajícně nahlásím příslušným uším
všechno, co vím, i vše, co jen tuším,
doznám se, odvolám, slíbím a vyzradím,
stačí mi pohrozit zmíněným nářadím,
v tu ránu pošpiním každičký vztah
a řeknu jim všechno - budu mít strach ...

[179 Viktor Dyk (dvd: 03.03.2006, 06:59:19 - x)
PÍSEŇ NOCI 29. ŘÍJNA (Poslední rok, 1922)

Kokardy, jásot, na praporu prapor.
Srdce se v dálku rozletí.
Jak je to krásné překonati zápor
a býti, růsti, stavěti!

Leč všichni vy, jichž srdce pýchou ztvrdla,
jež opíjí dne oslava,
poslyšte výkřik z básníkova hrdla:
Boj teprve nám nastává!

Boj se sebou, se všemi zlými pudy,
se sobectvím, jež vede v sráz.
Nezapomeňte na svých otců bludy,
nezapomeňte běsů v nás!

Vichřici strašnou slyším ještě skučet.
Chraň, čehos nabyl, vlastní říš.
Čas není, bratři, připravovat účet,
jejž rodné zemi předložíš!

Ne na svůj zájem, ale na budoucnost
hleď v moři krve prolité.
A nebude-li v srdci čistá vroucnost,
jak uhájíme dobyté?

Kokardy, jásot, na praporu prapor.
Srdce se až až rozletí.
Jak je to krásné, překonati zápor
a býti, vésti, stavěti.

Leč všichni vy, jichž srdce náhle ztvrdla,
jež opíjí dne oslava,
poslyšte výkřik z básníkova hrdla!
Boj teprve nám nastává!



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: