Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Sobota, 11.03.2006

Graeca sunt, non leguntur ....

je šumavské doporučení pro dnešní den.


ptáte se co to je?
Kocour by vám vysvětlil !
Ale nebudu na něj čekat a zkusím přeložit sám:

"Je to řecky, nečte se "


V současnosti se termín používá spíše jako parafráze
- "Bohemica, non leguntur!!"(Putin k Paroubkovi na slavnostní večeři....)

A já bych si dovolil parafrázovat parafrázi a říci:

Myschi sunt, non legentur!


Od Mysche to nemá smysl číst ! (Latiníci prominou, já si dělám srandu !!)

(Obratu
používali hlavně středověcí mniši a písaři, kteří z neznalosti řečtiny
vynechávali při překladu řecká slova s odůvodněním, že to nejde
přečíst.
Já když nechci rozumět, říkám : nemtudom ! :-)) )

a kdybych si myslel, že to má smysl, vzkázal bych mu:
Hominem te esse memento ! (Pamatuj, že jsi člověk!)
ale je to si marné!!

marnost, nic než marnost.....

PS.
I když to není dnes s Myschem ta pravá situace pro toto rčení, protože tato slova pronášel k tomu určený otrok( nepřipadám si tak!), a byla určena jako varování římskému vojevůdci, který zvítězil v boji ( nepřipadá mi tak!), a měla ho varovat před nezměrnou pýchou ( jo, to by mohlo být !)

A jak se začínám zabývat latinskými citáty a filosofováním, znamená to, že je nejvyšší čas jít kydat!

PPS.
Kocoure, kdybych se nějak zásadně mýlil, tak mě klidně oprav!
To víš, to je ještě z doby, kdy kolegovi šlapal jeden římskej voják po kruzích v písku :-))))))





Komentáře

[1 Přeji krásné ráno! (Rpuť: 11.03.2006, 07:06:20 - x)
Včera sem někdo telefonoval a říkal mi "pane". Musím se nad sebou zamyslet:)))

P.S. K Myschovi vyjádřila jsem se o patro níž. Na rozdíl od Voprsklýho Myše v mém akváriu postrádá jakýkoli půvab.

[2 teď jsou evidentně v módě přísloví a úsloví (Andrea: 11.03.2006, 07:39:54 - x)
tak jedno od G.B. Shawa

"Není nic horšího pro člověka než obdiv hlupáků".

a pěkné bezsněží a náznaky jara a vůbec přeji, za chvíli vypukne legalizace dvojčat:))

[3 Šumaváku (Faust: 11.03.2006, 07:46:23 - x)
taky poskytnu jedno moudro (již jsem na svém blogu uplatnil):

Multis minatur, qui uni facit iniuriam © Publilius Syrus
Mnohé ohrožuje, kdo činí křivdu jednotlivci

(křivda je nicméně i dehonestující výrok, najmě když se dotyčný(á) nemůže bránit. Dělat soudy za zády dotčeného nepovažuji za příliš rytířské).
Takže tak...

Jak zápolíš s počasím?

[4 Přestříkany double-decker... (Rpuť: 11.03.2006, 07:50:00 - x)
...změnu barvy musí majitel nechat zaznamenat do technického průkazu. To by se však double-decker musel vrátit zpět do Británie, protože změnu musí provést tamnější úřady...:)))))))))))

[5 je třeba (Andrea: 11.03.2006, 07:57:54 - x)
ten autobus přebarvovat ? Mně připadá červená docela vhodná.

Mimochodem, Zaorálek se včera na Psu sekl a prohlásil, že BUDUJEME TRŽNÍ PROSTŘEDÍ :)))

[6 Dobré ránko přeji. (Dana: 11.03.2006, 08:26:02 - x)
Tak a po tmavé noci máme chmurné ráno - i když: To, že jsou venku -3, mráz zvedl zmrzlou hlínu a trávu před vraty do garáže a já tudíž ta vrata neotevřu a tím pádem nikam neodjedu, že ptáci sezobali už třetí tříkilový pytlík slunečnice a sníh ze dvorka nemůžu vyvézt, leda bych na něj šla s krumpáčem - to je sice na přinejmenším zachmuření, ale: Ptáci venku zpívají opravdu jarně (všimněte si, že to úplně jinak než v zimě, létě a na podzim), na místě, kde se na zahrádce udělala lysinka ve sněhu raší sněženky a ten sníh se mi bude vyvážet líp, protože budu jezdit po tvrdém a ne po rozbředlé hluboké kaši - to je přece dobré. Co dobré, to je přímo fajn!
Takže vám přeju také ráno s úsměvem a jdu na ten sníh. :-)))

[7 najmě když se dotyčný(á) nemůže bránit. Dělat soudy za zády dotčeného nepovažuji za příliš rytířské). (Andrea: 11.03.2006, 08:31:41 - x)
co tím máte na mysli, Fauste?

[8 Dano, Vy jste takové sluníčko, Dano, (Jaka: 11.03.2006, 09:02:42 - x)
mám doma podobnou funkci a taky vidím nejdřív ty skryté jiskřičky, které napovídají, že brzy propukne krása. Urychleně a pracovně zdravím všechny zdejší človíčky s přáním vlídného víkendu a co jejvíce příležitostí k usmívání. Takto Vám přeji i vnímat něčí úlety, ony se ty vlastní góly mstí dokonale. Andy, díky za moudro, sedí. Okamžitě vím, kam ho dnes taky vlepím, vlastně opíšu. Možná Faust myslel jen, že si můžeme dovolit luxus mlčet... Oni ti, co nenávidí, vždy prohrávají...tedy v takových situacích

Mějte se, lidičky....sobota by měla být každý den !!!

[9 kruciš Dano, možná to bude pro štěstí (Jaka: 11.03.2006, 09:07:28 - x)

[10 že si můžeme dovolit luxus mlčet... (Andrea: 11.03.2006, 09:10:40 - x)
tak takhle jsem to nepochopila. Asi mám dlouhé vedení. Ale je to hezký výraz a bezpochyby je třeba se jím řídit.
Mimochodem, víte že kočka, kterou vykopáváte z čerstvě vyžehlené bílé blůzy dokáže přeskočit ledničku ?

[11 Andreo, (Rpuť: 11.03.2006, 09:10:56 - x)
Faust měl zajisté na mysli Mysche, který mi včera na Psu nevybíravě spílal, aniž jsem byla přítomna a mohla se bránit. Dokonce i chápu, že včera na Šumavákovu a mou obranu nepozdvihl na Psu hlas, neboť by se mu dostalo stejně nevybíravých sprosťáren, jakými jsme byli častováni my. Psát něco podobného Šumavákovi by mu jeho slušnost jistě nedovolila.
Tímto považuji věc za vyřízenou.

[12 ještě k včerejšku (irenak: 11.03.2006, 09:16:36 - Mail - x)
Přeji hezký den, včera po příchodu z práce jsem si přečetla - masochistka- diskuzi na Psu. Musela jsem se přidat k Bubíkov. Tady u Šumaváka je to pohlazení na duši. Ale asi je dobré vědět i to, co si myslí protistrana, přestože se v člověku začnou vařit všechny tekutiny. Na rozdíl od vás všech jsem ve výhodě? nevýhodě?, že nevím, kdo se skrývá za jednotlivými nicky. Poraďte mi, jak se z čísla počítače dá zjisti, kde je umístěn? Přeji hezký den, vlídné počasí.

[13 Milý magistře... (Faust: 11.03.2006, 09:24:10 - x)
Faust zajisté nemá na mysli Psa, kde se již drahnou dobu nevyskytuje (a to v poslední době, krom raně ranních hodin ani jako pasivní čtenář), což Vám, vážený magistře, jistě neušlo.
Takže, sorry, nejsa přítomen, nemohu pozvedat hlas na obranu kohokoli.
Tím považuji Vaši výtku na mou adresu za vyřízenou.
Ale magistře, mezi námi a tímhle compem: Vy si taky příliš servitky neberete, a to mluvím o době, kdy Pes, jak ráda říkáte, byl Váš.

Jinak: vážené dámy, promiňte, že jsem pokazil Vaše souznění.

Šumaváku, kamaráde, promiň, ale určité dehonestující výroky bych na svém blogu nestrpěl. Ale je to Tvůj blog a Tvoje společnost.

[14 Andreo, (Rpuť: 11.03.2006, 09:44:40 - x)
když tu kočku "nakopnete" dost razantně :)))))
Můj Voprsklej Myš, měřící asi 5cm, dokáže v akvárku vyskočit cca 30 cm. Když si to přepočítám na sebe musela bych skákat 50m do výšky - kde se to v těch miniaturních nožkách bere:)))

[15 ono by to chtělo (Andrea: 11.03.2006, 09:45:34 - x)
si jednou sednout a všechno si to pěkně vyříkat. Se snahou spíš poslouchat než mluvit.
Anamnéza různých nedorozumění by určitě leccos osvětlila.
A trochu sebekritiky, nikoliv však stranické. S tím se musíme smířit, že názory stejné nemáme.
Se Rputí se dohaduji prakticky imrvére, jen výjimečně máme stejný pohled na problémy či pseudoproblémy. Ale zatím jsme se ještě do prdele neposlaly. Čím to asi bude? Brzdou ve vztahovačnosti nebo tím souzněním.
Já se na jednom blogu, který s oblibou pomlouval, bránit opravdu nemohu, jeho majitel lživě interpretuje náš spor a nepamatuji si, že by se mne někdo, ať hlučný, či tichý, zastal. Selektivní požadování slušnosti je neslušnost. Ten dotyčný chudák, který se údajně nemůže bránit ( může, není zablokován)´si na jiných blozích reje do místního- to ticho přímo řve.
Tak to tak neprožívejme, jsme lidé se všemi nectnostmi, které kdy byly k dispozici, a nehrajme si na arbitry. Všichni. Prosím.

[16 Fauste, "ó nikoliv", pravila komtesa. (Rpuť: 11.03.2006, 09:45:37 - x)

[17 Šumaváku, (Faust,: 11.03.2006, 10:35:19 - x)
promiň, že jsem Tě navštívil...
:-(

[18 Hezké dopoledne vinšuji. (Anka: 11.03.2006, 10:40:23 - x)
Včera jsem jukla večer na Psa a udělalo se mi opravdu zle. Nicméně jsem dospěla k závěru, že je naprosto k ničemu se se sprosťákem dohadovat, že je sprosťák. Takovou snůšku hnusných slov jsem tam ještě nikdy nečetla. A že by to bylo v zápalu debaty nad úhelným problémem, to snad ani ne.

[19 Tak se mi podařilo (Dana: 11.03.2006, 10:44:19 - x)
odkopat - odkrumpáčovat a odvézt sníh a led alespoň ze dvou kanalizačních odtoků, které na dvorku mám, jsem mokrá jako myš a musím říct, že to asi nebyla ta nejsprávnější therapie pro můj levý palec. Protestuje tak vehementně, že se k němu přidalo už celé zápěstí i s loktem....No, musí si zvykat, za chvíli bude jaro a bude se rýt, hrabat, orat, sázet, sekat...

[20 Anko, (Rpuť: 11.03.2006, 10:55:03 - x)
normálně, když v hospodě začnou ožralkové blít, tak ostatní odcházej. Oni v tom ještě z gustem hamtaj - to je na tom to patologické a odpuzující. Nejlépe se na to vykarasit.

Ale jedná dobrá zpráva - Blesk pelichá tak usilovně, že to jaro už přijít MUSÍ!

[21 Dano, tak si to aspoň obandážujte - (Rpuť: 11.03.2006, 11:03:25 - x)
on se pak tolik nenamahá!

[22 A teď něco málo k věci :-) (Dana: 11.03.2006, 11:03:30 - x)
Rputi, včera jsem na Psovi byla i já a neozvala jsem se z jednoho prostého důvodu - každý, kdo se rozhodne takto vystupovat, se znemožní sám a jakákoli reakce jen rozmělní jeho výstup. Ono to zpočátku bylo fakt síla, ale když s ním začli dikutovat, tak už v tom byla snaha své jednání omluvit ...
Možná ale přílišná snaha o korektnost způsobuje, že ji nevíce dokážou využít hulváti,kteří ve slušnosti vidí slabost. A pořád jen píšu o způsobu vyjadřování, nikoli o názorech - na ty má každý právo.
Fauste - neurážejte se. Víte,já jsem vyrůstala v kovárně, můj děda byl kovář a podkovář (zdravím Šumaváka!). A kdo zná koňáky ví, že jejich mluva není zrovna nejjemnější. Ale myslím, že mě to naučilo něčemu jinému - rozlišit hrubou mluvu od snahy jinému ublížit, dotknout se ho, ponížit ho. A já když si vzpomínám, tak v životě mi nejvíc ublížili lidé, kteří by vulgární slovo z úst nevypustili ani za nic. Zato jejich skutky...Takže občas se dá říct, že nikoli podle slov, ale podle skutků poznáte je...A občas se stane, že také slovo se stane skutkem...že si odporuju? Myslím, že ani moc ne....
A odcházím slavit narození svého synovce. Že se to stalo před 24 lety na tom nic nemění - důvodů k setkání a radosti není nikdy dost.

[23 A teď něco v rychlosti k věci..:-))) (Dana: 11.03.2006, 11:05:13 - x)
Rputi, včera jsem na Psovi byla i já a neozvala jsem se z jednoho prostého důvodu - každý, kdo se rozhodne takto vystupovat, se znemožní sám a jakákoli reakce jen rozmělní jeho výstup. Ono to zpočátku bylo fakt síla, ale když s ním začli dikutovat, tak už v tom byla snaha své jednání omluvit ...
Možná ale přílišná snaha o korektnost způsobuje, že ji nevíce dokážou využít hulváti,kteří ve slušnosti vidí slabost. A pořád jen píšu o způsobu vyjadřování, nikoli o názorech - na ty má každý právo.
Fauste - neurážejte se. Víte,já jsem vyrůstala v kovárně, můj děda byl kovář a podkovář (zdravím Šumaváka!). A kdo zná koňáky ví, že jejich mluva není zrovna nejjemnější. Ale myslím, že mě to naučilo něčemu jinému - rozlišit hrubou mluvu od snahy jinému ublížit, dotknout se ho, ponížit ho. A já když si vzpomínám, tak v životě mi nejvíc ublížili lidé, kteří by vulgární slovo z úst nevypustili ani za nic. Zato jejich skutky...Takže občas se dá říct, že nikoli podle slov, ale podle skutků poznáte je...A občas se stane, že také slovo se stane skutkem...že si odporuju? Myslím, že ani moc ne....
A odcházím slavit narození svého synovce. Že se to stalo před 24 lety na tom nic nemění - důvodů k setkání a radosti není nikdy dost.

[24 Vcerejsi Pes (ibn: 11.03.2006, 11:19:17 - x)
Tohle adresuji Jurapovi, i kdyz osloveni by melo byt verejnejsi.
Formalne jste zarazeny do souvislosti, ve kterych uz jako normalni clovek nevystupujete, i kdyz byste si to pral. Vcerejsi Cumilova vytka, ze byste nemel delat neco, co delate, rozzurila predevsim vase spojence, to oni vas zarazuji do nadnormalnich souvislosti.
Vetsina lidi stejne podvedome tusi, ze jste chytrejsi, nez oni, no tak si alepon trochu nasadi na mocneho pana, nerikejte, ze na to nejste zvykly.
Pokud napisi takovou ptakovinu, jako "U Jurapa je to stejne jedno, kolik jich zagituje, tolik jich odradi.", je podle mne neadekvatni nazvat mne volem ;-))). Osobne mne to nijak nezasahlo, ale zbytecne se tim prileva olej do ohne. Stejne jako s Cumilem, takova banalita a Kocour se uz na nej chysta se svou pazi.
Tak hezky vikend!

[25 Dano, (Rpuť: 11.03.2006, 11:31:53 - x)
to vůbec neměla být výtka a už vůbec ne směrem k Vám. (Přelétla jsem diskusi až ráno a konstatovala, že když někomu z huby teče žumpa, lépe u toho nebýt.)
Ta poznámka se týkale výhradně Fausta a jeho role arbitra slušnosti, kterou sám sobě přisoudil. Jak už kdysi konstatoval PeS, na tomto postu může člověk být, když ho tam chtějí mít ti ostatní, nikoliv se na tu sesli posadit sám.
Užijte si hezky oslavu!

[26 ibne - jaképak nadnormální souvislosti?:) (Rpuť: 11.03.2006, 11:57:26 - x)
V diskusi jde o reflexi názorů. A nikdo nemá právo nikoho vyhazovat (pokud se chová slušně) - ani senátora ne.
Argument "senátorem" je pouhé okopávání kotníků.

[27 Šumaváku, (kocour: 11.03.2006, 11:59:44 - x)
to Vám to vážně stojí ještě za samostatný článek? Vždyť je to blázen bijící hlavou do zdi, ze zoufalství, že svět je jiný, než by si on představoval.

ibn: Nevadí mi, že Čumil má jiný názor, vadí mi, že je to křivák útočící ze zadu.

A to je poslední, co k těm dvěma řeknu.

[28 Rputi (ibn: 11.03.2006, 12:08:10 - x)
No to je presne hranicni priklad:
Nekdo slusne rika druhemu, ze nekam nema prispivat.
Co s tim?

[29 rputi, (šimon klein: 11.03.2006, 12:30:51 - x)
to jsem netušil, že PeS to tak přesně vystihl....
Víc už asi nemá cenu k tomu dodávat (ne, že by nešlo).
Doporučuji se dál nezaplétat do moralizování, jakkoliv vám ho někdo nabízí - v životě jsem poznal, že v 90% za tím byla snaha mě sobecky donutit uvolnit mu prostor a bez recipročního gesta.

[30 ibne - nemá mu to říkat. (Rpuť: 11.03.2006, 12:34:52 - x)
Kde jinde už by senátor k té názorové reflexi měl přijít. Ono je škoda, že jich to nedělá víc.

[31 šimone, samozvání moralisté (Rpuť: 11.03.2006, 12:41:06 - x)
jsou protivní zejména přesvědčením, že jen oni vědí co je morální a co ne a obvykle moralizují zejména proto, aby se mohli cítit lepšími než ostatní. Netuší, že společnost kultivuje se především vlastním příkladem...:)))

[32 anko, aničko, (šimon klein: 11.03.2006, 12:49:29 - x)
teď jsem se v klidu díval na Psa a chci se Vám omluvit za slizouna žumpaře čumila, který si Vás včera bral v souvislosti se mnou do huby. Věřím, že mi věřite, že mne to mrzí, protože místo aby mi to řekl na přímo (jak jsem tady byl vyzýván sám různými ctihodnými), zkusil to přes Vás. Holt - křivák a slizoun.
Jinak ty zírálky a čumílky nemá cenu brát vážně, to jsou takoví český verze bittmanů, kteří to holt maj placený na full time a na šichty.
A ostatní jsou jen malí český krysy, co poštěkávaj.
Takže hezký den a pozdravujte Tomáše - odpínám se a jdu ham...

[33 šimone, (Anka: 11.03.2006, 13:31:40 - x)
jezuskote, co mi to píšete? Vůbec jsem to nebrala jako něco, zač jste Vy odpovědný. To nic nebylo, opravdu.
Tomáš děkuje za pozdrav a přejeme krásný víkend, nezkalený ničím, ani tím, jak teď ten chudák Pes vypadá.

[34 ...Tak já ten "olej" ještě přileju:... (šakal: 11.03.2006, 13:41:05 - x)
Jste vůl, ibn! Pořád jsem se bránil si to připustit, bojoval jsem s tím a přemýšlel, jak jen to udělat, abych Vás mohl vidět trochu přívětivěji - ale byla to neužitečně vynaložená námaha (7:- P)

[35 Proč (Včelka: 11.03.2006, 13:54:23 - x)
se nad nimi tak rozčilujete? Myslím nad těmi jako Čumil a Jaroušek a Béda a takovými? Tak na ně prostě nereagujte, ne?
Špatně se to čte, když tam toho mají tolik, ale snad by stačilo, kdybychom se vrátili k původnímu psaní jen příspěvků, bez reakcí. Pak by nám vlákna nevadila. Jenom je třeba nezapomínat oslovení, aby člověk věděl, na co je to reakce. Hm?

[36 Ibne, napsal jsem dlouhý příspěvek. (jura-p: 11.03.2006, 13:55:20 - x)
Ten se zabýval mnoha aspekty politiky. Vysvětlil jsem v něm, že politici jsou výběrem z populace s ořezanými extrémy. Že jsou o pár bodů IQ chytřejší než populace, ale nejsou chytřejší, než jakákoli skupina vysokoškoláků. Vysvětlil jsem, že ani největší darebáci nejsou v politice a proč. Vysvětlil jsem, proč jsou politické manipulace tak průhledné a v podstatě primitivní. Dokonce jsem doložil, že politici jsou více manipulovaní než manipulující a proč. Takže jeden senátor, i kdyby byl chytřejší, mnohem chytřejší než já, nemůže ovládnout chat na který chodí lidé různých názorů. A pak jsem si přečetl šakala, který je dokladem toho, proč to nejde. Tak jenom jeden argument. Je zajímavé, že lidi levicových názorů, kteří mají jinak o lidská práva nepřetržité starosti, bez hlubšího zamyšlení "vyhánějí senátora". Doba, kdy někteří lidi z rozhlasu rozhodovali o tom, kdo a co smí v kraji psát a říkat, si ještě pamatuju. Takže, občanská práva jsou nezcizitelná, nikdo je nesmí nikomu upírat, nelze se jich ani zříct. Omezit je může jen zákon. Takže na žádné hraně nejsem, žádné morální právo nepsaní politiků před volbami neexistuje a když majitel otevřel web k diskusi, tak o tom, zda této možnosti využiji nebo nevyužiji, si rozhodnu sám.

[37 Ibne, přesto děkuji za to, (jura-p: 11.03.2006, 13:57:48 - x)
že jste se mě zastal.

[38 Včelko, je to jasné. (jura-p: 11.03.2006, 14:07:00 - x)
Budu to tak dělat. Pokud něco napíšu na niti, tak to bude jen okamžitá reakce, většinou přátelské pošťouchnutí (no někdy to člověku nedá - zlomyslnost je matka radosti) a není podstatné to ani vyhledávat, ani odpovídat. A komentovat snad taky jen okamžitou reakcí. A tyto reakce se budu snažit co nejvíce omezit.

[39 Včelko, myslím, (Rpuť: 11.03.2006, 14:26:41 - x)
že nejvíc iritující je, že ta jejich křivárna je úmyslná a že je dokonce těší ty křivárny, s plným vědomím, dělat.

[40 Rputi, (Včelka: 11.03.2006, 14:43:19 - x)
ono to iritující být nemusí - ať si dělají co chtějí - prostě na ně kašlu a hotovo, no. Fakt - já se vracím na Psa a budu se chovat takhle - diskutuju jen s těmi, kteří mě zajímají, odpovídám jen na to, k čemu se mi chce odpovídat a některé lidi prostě nečtu. A bez vláken, s oslovením. Tak.

[41 Včelko, (Foundryman: 11.03.2006, 15:15:09 - x)
já se tímto řídím a celkem to jde. I když někdy je těžké odolat pokušení.

[42 Eště tady se mi hádejte! :-)) (Šumavák: 11.03.2006, 16:08:22 - x)
Včelko, má to háček. V těch stovkách blbostí a sprosťáren se to těžko hledá. Ale určitě by to mohla být cesta.

Jinak dnes je zasílací den !
Koukl jsem v 10:31:15 na Psa a firewall řval, že to malware do počítače nechce! 2x.

No a já vám posílám sníh !!
Venku je +6, ze střechy teče voda a hustě sněží .....
Tam, co jsem měl proházené cestičky, tam je ledovka, že by mi ji i bobaři na OH záviděli!
No, ale ty sněhu se tak o 30-40 cm sesedly.
Nevím jestli to odtálo a odteklo, nebo se to fakt jenom sesedlo, ale na pohled už to vypadá skoro jako o normálních Vánocích. :-))
A pravda, ráno tu také pořvával nějaký pták :-))))))))

[43 sakale (ibn: 11.03.2006, 16:24:09 - x)
S tim nic nenadelam. Ze jsem ocitl nejen ve vasich ocich volem, to se mi stava, ale nepada to na vrub cele me osobnosti. Jenom te hadavejsi, temne, skodolibe strance, ale takovi jsou lide.
Vy jste vysoce inteligentni clovek, ktery ale dostal prideleny nespravny navod k jejimu uziti. To casem zvladnete metodou pokusu a omylu. Na Pavoucich jste pekne vychvalil muj clanek, ktery jsem tam napsal pod nickem Krabat, budete se divit, ale pochvala od vas mne potesila.
Tak sbohem, treba se jeste nekdy protneme.

[44 Jurape (ibn: 11.03.2006, 16:36:26 - x)
Ja vim, precetl jsem to cele. Pro mne Cumiluv utok nevypadal tak zle, jako jiste pro vas, ci pro ty, co vam strani.
Jisteze pravo prispivat mate, ale neudrzel jsem se ;-))) a nase rozdilne pohledy alespon podtrhnul tim "U Jurapa je to stejne jedno, kolik jich zagituje, tolik jich odradi." To nebyl utok, ale spis chybny pokus o uklidneni.
Oproti Rputovi si ani nemyslim, ze by Cumil nemel takove veci rikat. Kdybych to prijal, dopustil bych se toho sameho, co vycitam jinym.
Vy umite dobre cist lidi a pritom nereagujete na vypady proti sobe, i kdyz je to tak snadne, to je pro mne obdivuhodne. Jsem rad, ze jsem mohl s tak mazanym (nehanlive) clovekem prohodit par slov.
Kudy chodim, tudy se ucim (c) WtD.
Hezky den.

[45 Šumaváku, (Včelka: 11.03.2006, 16:44:54 - x)
já to dělám tak, že příspěvky od těchhle lidí přeskakuju. Tím se to podstatně urychlí :-)

[46 A sněží a sněží, (Včelka: 11.03.2006, 16:46:46 - x)
to je děsný. Vločky obrovský, chuchvalcovitý, mokrý. Brrrr.

[47 ...Tak to jsme, IBN, s tou "nesprávně používanou inteligencí" dváá! (7;- )) (šakal: 11.03.2006, 16:52:24 - x)
Nic...berte to tak, že mě chytá fantas, zachtělo se mi křepčit v kalužích krve a slyším volání divoženek, protože už tejden jsem nikoho nezakous (7;- D)

[48 Šakale, vy tedy poslední dobou perlíte ;-) (Nika: 11.03.2006, 17:05:29 - x)
Ale úplně vás chápu, dostávám se na obdobných místech taky do varu, ale řeším to tak, že vstanu od kompu, a jdu si udělat třeba čaj. A píšu, jen když mě to ani po tom nepřejde. Musím říct, že včera mi to taky moc nepomáhalo...

[49 ...No...já to teda,... (šakal: 11.03.2006, 17:12:43 - x)
...zas moc neprožívám. Kdyby jo, tak bych se dál chodil hádat na "Psa". Už si jen tak hraju... A docela mě to ba! (7:- ))

[50 In re Mysch (dvd: 11.03.2006, 18:48:44 - x)
Na Psu přivolává Mysch na český národ protektorát a Kobylisy. To už vskutku volá vopřesdržku.

[51 Já mám dojem, že nám Mysch začal (Rpuť: 11.03.2006, 19:07:10 - x)
moc nasávat. A to, že emigroval, nám, holt, neodpustí.:)

[52 tak mně napadá (jedovatá) myšlénka.... (Šumavák: 11.03.2006, 19:08:14 - x)
ale tu by Mysch na psu nevydejchal....... 15.březen se zase blíží.... :-))))

[53 ...No...já včera říkal, že... (šakal: 11.03.2006, 19:10:43 - x)
...se od Mysche žádná omluva nedostaví (7:- P)

Stále kolem něj panuje takové zvláštní, pro mne dost nepochopitelná atmosféra. Říkají o něm: "to je zvláštní", "to by do něj nikdo neřek", "dobře se s nim kecalo o pivě"...sic!

Jako když po zatčení nějakého psychopata jeho bodří sousedé líčí reportérům: "...byl takovej tichej...vždycky nás zdravil..." (7:- P)

[54 ...Jo...FAUST... (šakal: 11.03.2006, 19:15:16 - x)
...si právě zahesloval blog... Tak ho můžete klidně z bookmarků vymazat.

To asi aby tam nikdo nerušil jeho houslí lkaní (7:- P)

Přátelská rada - dejte si bacha, ať to tu u Šumaváka taky neskončí jako gheto! (7;- ))

[55 Šakale, (Foundryman: 11.03.2006, 19:24:14 - x)
proto se přimlouvám za co největší tolerantnost a otevřenost tohoto blogu, třeba Halladina, Tichou dohodu a podobně tu docela dobře v rámci duševního tělocviku snesu. Dočasná karanténa jako varování v případě osobních invektiv s tím, že podruhé to bude na furt, mi přijde jako ideální řešení.

[56 šakal (...jo...to jo!: 11.03.2006, 19:35:24 - x)

[57 Závorka (martin tamtaky: 11.03.2006, 19:39:05 - x)
tak pěkně jsem se rozepsal, slovanskou duši z radosti každému otevřel a ta potvora počítací jen blikla a je to pryč.....
Tak jen zdravím, život je krásný a krátký.

[58 Martine, (Foundryman: 11.03.2006, 19:42:58 - x)
zdravím. Vzpomněl jsem si na tebe, když mi došla zpráva, že jedeme v červnu s partou na mašinách na Tesák. Pokud tedy do té doby sleze sníh.

[59 Foundryman (martin tamtaky: 11.03.2006, 19:52:27 - x)
já si dneska taky vzpomněl, když jsem seděl před třetí v korejské restauraci na Singerstrasse ve Vídni a končil třetí chod bohatého oběda. Tesák je jen asi šedesát kilometrů. Před pěti lety byl sraz motorkářů na Královci nad Valašskými Klobouky. Bylo to moc pěkné a sjely se stovky strojů a jezdců. Tohle bude něco podobného?

[60 Martine, (Foundryman: 11.03.2006, 20:00:19 - x)
ne, tohle je komorní srázek důstojných strejců, majitelů strojů Honda Magna. Zhruba 20-30 lidí ve věku 30-60 roků. Do Valašských Klobouk určitě taky zajedeme, v sobotu bývá vyjížďka cca 150 km.

[61 Martine, (Foundryman: 11.03.2006, 20:03:11 - x)
ve Vídni na Favoriten je skvělý japonský Rolling Buffett, zaplatíš 7,- EUR paušál, sedneš si a na pásovém dopravníčku před tebou defilují laskominy ve formě miniporcí, zato od všeho.

[62 Foundryman (martin tamtaky: 11.03.2006, 20:04:01 - x)
díky, budu to sledovat.

Zatím se musím rozhlédnout po novinkách z dnešního dne. Já v klidu se ženou venku a tady se zase řítí dvojčata k zemi.

[63 šakale, (Rpuť: 11.03.2006, 20:06:16 - x)
on Faust má, zřejmě, dost problémů sám se sebou a se svým vztahem k lidem. To u Šumaváka určitě nehrozí!:))))

[64 ...No, to jsem postřeh, magistře,... (šakal: 11.03.2006, 20:12:27 - x)
...ale moje výstraha před upadnutím do vzájemného poplácávání po ramenou platí! (7;- ))

[65 dobrej večír (Andrea: 11.03.2006, 20:33:45 - x)
svatba byla skvělá, nevěsta jak z cukru, ženich pyšný, příbuzenstvo milé. Synek v kvádru, nějak nám vyrost, měl tátovo sako a ještě tak tři kila a bude mu přesně. Ty možná nabral dneska, jídla hromady a samé dobré, například pečená šunka s křenem a neuvěřitelné, malilinkaté tvarohovo-rozinkové buchtičky z Moravy, 1x1 cm. Kdo se s tímhle patlal? Jakési dcérenky. Jak nepiju becherovku a podobné hnusy, tak teď si jdu jednu zažívací dát.

[66 a jedno nepříjemné, už naposledy (Andrea: 11.03.2006, 20:36:45 - x)
Fauste- vím, že to čtete: dostalo se vám velmi slušné a až omluvné odpovědi a urazil jste se. Udělal jste to už poněkolikáté, do mne jste se pustil zcela bez důvodu a naposled mi psal hnusné maily,jen na základě nedorozumění. Pokud jste se dnes urazil, protože jsem se vám odvážila, podle mého názoru velmi opatrně, oponovat, tak je problém na vašem přijímači a nevím, proč vůbec na net lezete, když to nesnesete. Spravedlivý nejste ani za mák a do té role jste se nacpal zcela zbytečně. Tejráte jen sebe.

Co se Myši tejká, přečetla jsem si to o tom protektorátě a Kobylisích a ten zákeřnej hajzl je pro mne mrtvola. Jeho pohnutky jsou mi zcela ukradené. Konec. Šlus. Chcípl a je to dobře.

[67 Šumaváku, (Foundryman: 11.03.2006, 20:39:38 - x)
tady je tip ze Psa na PC:

"v týdnu se tady někomu rozpadal počítač. moje dětičky si pořídily nový za necelých šest tisíc korun. na www.ruzovka.cz = je to v růžové ulici v praze si ho objednali a za čtyři dny si pro něj šly. tak jsem chtěla dát svůj tip, že to funguje. "

[68 Andreo, (Foundryman: 11.03.2006, 20:41:53 - x)
kde píše Mysch o protektorátě?

[69 u Vízka (Andrea: 11.03.2006, 20:43:34 - x)
vzdyt to rikam,:
Autor: Mysch IP: 84.146.237.xxx Datum: 11.03.2006 12:04
zavest protektorat, a obnovit kobylisy.


Tohle mám překopírované a postnu to na Psa, kdykoliv tam to hovado vleze.

[70 ˇPtačí chřipka po česku aneb pozdvižení v Bechyni! (Rpuť: 11.03.2006, 20:52:52 - x)
Několik mlamojů ve věku kolem 14 let usneslo se spáchat dobrodružství a vylézt na kostelní věž - hlavně z toho důvodu, že v zimě se tam nesmí. Na věži pak našli mrtvého holuba a shledali velmi zábavným a nonkonformním, shodit mrtvolku z věže dolů.
Pan farář mumlal modlitby ke všem svatým, policie přemýšlela o trestní odpovědnosti, starosta, jak funkce napovídá, si dělal starosti, ale jinak byl celkem k ničemu, mlamojům bylo puštěno žilou za účelem zjištění morové nákazy a matky lomíce rukama, v mezidobí dofackovávaly ratolesti do místa trvalého bydliště, hrozíce jim právem útrpným.
Já už se vůbec nedivím, že ptačí chřipka v Čechách se ještě nepotvrdila...

[71 jeste ze jste to tu napsala (Bubik: 11.03.2006, 21:01:10 - x)
protoze ja uz to mam na Mysche schovane taky.
Tak Vam dam prednost.
Abychom nedelali oba dva totez

[72 Rputi, (raptor: 11.03.2006, 21:04:24 - x)
mi říkal starosta, kterej byl v tejdnu na chřipkovým školení, že holubi patří, co se týče kmenu H5N1, k nejméně nebezpečným přenašečům. Což ho zklamalo, protože se zatím neúspěšně snaží vysvětlit dotyčným institucím, že letos máme v naší holubí věži echt přemnožíno. :-)

[73 Dobrý večer. Tak jsem si to tu jen přeletem nad šumavákovým hnízdem přečetl... (Klaun Parafin: 11.03.2006, 21:12:28 - Mail - odkaz - x)
Dnešní večer je perfektní po všech stránkách, jeden syn lyžuje ve Francii, druhý se zavřel se svou nynější na chatě u Slap, vypnul jsem mobil, odložil otevření pošty na pondělní ráno, připravil si pět knížek povídek k posteli, kam se za chvíli odeberu, a hlavně si otevřel v naprostém klidu lahvinku Merlotu a dvojku už mám v sobě. Po třídenním hektickém natáčení si vychutnávám každičkou vteřinku nic nedělání... A pustím si Vivaldiho kytarové koncerty. Všem vám přeji klídek, pohodu a nemyslete na nic zlého (na NP, samotářsky faustovsky, myschovsky, socialisticky, na nuly či muly na kontech...). Zkuste to a uvidíte, že to jde. S pánem bohem... Bože, to je nádhera...

[74 Lidi, (kocour: 11.03.2006, 21:20:38 - x)
už toho nechte, nebo se z vás už fakt picnu.

[75 Čau Klaune, (kocour: 11.03.2006, 21:22:19 - x)
Tebe už jsem taky neviděl snad 1/4 roku ... pojď zejtra na jedno nebo dvě. Co ty na to?

[76 raptore, už jsem též slyšela, (Rpuť: 11.03.2006, 21:23:49 - x)
že holubi jsou vůči nákaze nějak imunní.
Mně jen fascinuje, že celý svět šílí z morové pandemie, jen ausgerechnet v Čechách je to fraška - jako ostatně vždycky. Tak nějak samospádem, aniž to protagonisté zamýšleli...:)))
Stejně je to divné, protože ti nakažení ptáci v Německu a Polsku zaručeně letěli přes Čechy. Přece to nebrali oklikou...!

[77 ...Becherovka je becherovka, ale fernet - to je chlast! (šakal: 11.03.2006, 21:24:09 - x)
(7;- ))

[78 Šumaváku, myslím, že je nejvyšší čas, (Rpuť: 11.03.2006, 21:26:36 - x)
" z moci úření" zakázat dvě témata:Mysch a Faust! Oba dva jsou magoři (i když každý jiný, k ničemu to není a všechny to sejří!

[79 Kocoure, (Včelka: 11.03.2006, 21:28:25 - x)
čeho máme nechat, aby ses nepicnul? To bych nerada :-)

[80 Včelko, (kocour: 11.03.2006, 21:31:31 - x)
toho neustálého řešení co, kdo, komu a proč. Nechceš se přidat - Tebe už jsem taky neviděl, ani nepamatuju, a rád bych.

[81 šakale, (Rpuť: 11.03.2006, 21:33:41 - x)
becherovka je značka trvanlivého lepidla. Pijí to zoufalci asi tak stejně jako okenu. Fernet je o něco lepší, ale nesmí to být citrus, způsobuje zavážné psychosomatické obtíže dlouhotrvajícího rázu. Někteří postižení dokonce po požití tvrdí, že už se nikdy v životě nedotknou alkoholu...:)))

[82 lidi, (šimon klein: 11.03.2006, 21:35:52 - x)
pojďte někdy na pivo - dobrej nápad kocoure !
Dohodněte něco s P.K. - tak ho zdravím
Jako vždy - nechám to na jiných :-))
A vůbec mi nebudou vadit bretschnajdři vedle u stolů....

[83 ...Já v tomhle punktu nejsem šovinista. (šakal: 11.03.2006, 21:38:42 - x)
Béčko můžu a u ferneta mi nevadí ani citrus ani oranž. Ten "pomík" je dokonce s tou svojí pomerančovou hořkostí móóc rafinovanej (7;- ))

[84 Kocourte, Šimone, (Včelka: 11.03.2006, 21:41:12 - x)
co tedy v pátek - jako obvykle?

[85 ...Já v tonhle punktu nejsem žádnej šovinista! (šakal: 11.03.2006, 21:42:18 - x)
Béčko můžu a fernet mi nevadí ani jako citrus. Dokonce ta verze s "pomíkem" má díky tý pomerančový hořkosti moc nóbl šmak (7;- ))

[86 Ach jo, (Foundryman: 11.03.2006, 21:43:04 - x)
taky bych šel na pivo...

[87 ...To nééé, že by mě platili za reklamu! (šakal: 11.03.2006, 21:43:31 - x)
Jen se mi to tu nějak drobínek zaseklo - tak jsem to vodeslal ještě jednou (7:- /)

[88 Včelko, (šimon klein: 11.03.2006, 21:43:50 - x)
souhlas - co ostatní ???

[89 Foundry, (Včelka: 11.03.2006, 21:45:04 - x)
kdy budeš v Praze ty?

[90 Fujtajbl, (Foundryman: 11.03.2006, 21:45:13 - x)
běžte někam s tlamolepama!!! Becherovka, Fernet, dokonce citrus - dokonalý příznak zvrhlé dekadence.

[91 Vážení, (PeS: 11.03.2006, 21:45:35 - x)
za mejch mladších let jsme chodili na jedno-dvě (slovy dvanáct). To už teď nějak nejde... A bude hůř... A je hnusně a zas začíná sněžit. No, tak co ještě tak pěkně optimistického bych měl dodat?

[92 ...No, já tu jeden džbán mám před sebou...skoro dopitej (7;- )) (šakal: 11.03.2006, 21:46:23 - x)

[93 Včelko, (Foundryman: 11.03.2006, 21:46:28 - x)
já mám řízení v Praze ve čtvrtek. Ale jsem autmo, takže to pivo vidím dost černě.

[94 Šakale, (Foundryman: 11.03.2006, 21:47:25 - x)
džbán fernetu?

[95 ...Jo!... (šakal: 11.03.2006, 21:47:30 - x)
...s tou dekadencí vřele souhlasím, ale to, že je fernet "tlamolep" odvoláš! (>:- | )

[96 Foundry, (Včelka: 11.03.2006, 21:48:11 - x)
nemám nižádného pochopení - já se chodím družit, ne chlastat :-)

[97 My bychom šli taky rádi, (Anka: 11.03.2006, 21:48:43 - x)
ale máme smůlu, fňuk, fňuk

[98 Výběr nápojů (Foundryman: 11.03.2006, 21:49:11 - x)
jasně svědčí o pražské zhejčkanosti. My jsme tu odkázáni na ovocné pálenky z vlastních zdrojů, v nejhorším pak to víno...

[99 ...Ne, kozlíka...výtečnýho! (šakal: 11.03.2006, 21:49:28 - x)
Ta naše pani výčepní se vo něj stará S K V Ě L E !

[100 Šakale, (Foundryman: 11.03.2006, 21:51:08 - x)
já se frnetem příšerně ožral asi tak v 17 letech a od té doby když ho vidím, tak zvracím.

[101 šakal (...A že mám náladu,...: 11.03.2006, 21:51:23 - x)
...pošlu Vám ukázku z toho, co mi tu běží: Julie London - "Goody Goody".

...Teda, alespoň těm, na který mám mail (7:- ))

Bavte se!

[102 Včelko, (Foundryman: 11.03.2006, 21:52:50 - x)
no jo, ale jít do hospody a nedat si pivo, to je z mého hlediska stejný počin, jako navštívit v 85 letech veřejný dům.

[103 Až ve čtvrtek? (kocour: 11.03.2006, 21:56:32 - x)
Já myslel jen menší sešlost, 5 - 6 lidí, a třeba už zítra. Tak něco vymyslete a dejte vědět.

[104 Foundry, (maYda;: 11.03.2006, 21:56:47 - x)
" i černé dny mají své světlé stránky" - přes můj vztah k reklamám mě tahle okouzlila tak, že jsem začala pít černé pivo.:-))
Až dokreslím, co tu mám, tak si otevřeme jednoho černého KOzla.:-)
P.S. - na čokoládové fondue byl nejlepší závěr, když došlo ovoce a potomci začali lízat čokoládu prsty. Zejména čistotná hospodyně( což naštěstí nejsem) ocení.

[105 ...to je celkem normoš... (šakal: 11.03.2006, 21:59:12 - x)
Já mám taky chvíle, kdy ten fernet nemůžu ani vidět - a pak mám takzvaný "fernetový dny" - to mi pak jede výtečně! Ovšem nikdy nepoznám, kdy to na mě přijde (7;- ))

[106 ...Jo...ta Julie London by už měla pomalu dorazit! (7:- )) (šakal: 11.03.2006, 21:59:58 - x)

[107 Šakale, (maYda;: 11.03.2006, 22:00:35 - x)
my jsme fernetu říkali "lak na rakve".
TAky jsem slyšela poetický název " Dech mrtvé milenky" :-)))

[108 ...Tak - už tam tu "mjůzik" máte! (7:- )) (šakal: 11.03.2006, 22:03:26 - x)

[109 no jo, kocoure (Andrea: 11.03.2006, 22:10:10 - x)
pravdu díte, jen to má jeden háček. Už jsem to zkusila párkrát "nechat" a výsledek byl právě ten, že tichou poštou jsem za mrchu byla nakonec já a původci si někde mnou pěstěné ručky. Na to peču.
Rada- nevšímejte si jich- je nanic. Protože začne takové to nenápadné "komentuji něco zcela jiného, týká se to někoho jiného...ale všichni dobře ví,o jakou sviňárnu jde. Takovou krouživou,provokující, ale zdánlivě nepostižitelnou. Mistry v tomto oboru už snad známe všichni. To je mi milejší na rovinu ta kráva, co občas utrousí nějaký zuřivec.

[110 ...Tak už se, Andy,... (šakal: 11.03.2006, 22:14:49 - x)
...nečilte - a radši pěkně poslouchejte, co jsem vám poslal (7:- ))

[111 Až ve čtvrtek? (kocour: 11.03.2006, 22:14:53 - x)
Já myslel jen menší sešlost, 5 - 6 lidí, a třeba už zítra. Tak něco vymyslete a dejte vědět.

[112 se nečílím (Andrea: 11.03.2006, 22:19:10 - x)
ani za mák. Ale bráním se. To je všechno.

[113 a (Andrea: 11.03.2006, 22:20:26 - x)
nic mi nepřišlo. Asi si to zatím pouští Bublan.

[114 ...ale no jo... (šakal: 11.03.2006, 22:21:15 - x)
...Á propos, došlo to? Kocourovi zatím totiž néé! (7:- | )

[115 ...chi, chi, chi, chi,... ((7;- D): 11.03.2006, 22:21:40 - x)
...

[116 (kocour: 11.03.2006, 22:23:29 - x)
Co kdyby v tom byl zašifrováný nějaký supertajný antiparoubkovský plán, že jo ...

[117 Kam to mělo dojít, že se tak ptám? (Rpuť: 11.03.2006, 22:25:56 - x)

[118 Tak už jsem se skoro (Šumavák: 11.03.2006, 22:27:47 - x)
dostatečně uvolnil (nebo "osvobodil"?) v duchu hesla "Arbeit macht frei! a jsu si přečíst, čo bolo.

[119 "Asi si to zatím pouští Bublan" (Pobavený pravicový volič: 11.03.2006, 22:28:03 - x)
Po volbách si to bude pouštět nejmenovaný MUDr. JUDr. z ODS.
Jen co zjistí, že intelektuální elitě nevonítkuje.

[120 Anko, (Včelka: 11.03.2006, 22:28:23 - x)
proč nemůžete a fňukáš?

[121 Si to poslechnu ráno - když to dojde:) (Rpuť: 11.03.2006, 22:29:18 - x)
Dobrou!

[122 2 Andy (PeS: 11.03.2006, 22:30:27 - x)
No já si teď na Psu už nějakou dobu cvičím sebeovládání. Já se tam teď dostanu tak leda ráno, kolem poledního a pak až pozdě večer... O to to mám jednodušší, neb ta "diskuse" resp. blábol je už jinde. A pak už jen tiše žasnu nad relativitou. Najmě nad relativitou přístupu některých k faktům... Oproti Šumavákovi mám však jednu výhodu - taky trpím celkem slušnou pamětí, s jedinou výjimkou a tou jsou jména. Takže krom nějakých těch obzvlášť výživných komentářů, sice vím, že někdo něco takového již někde tvrdil, ale obvykle zapomínám, kdo to tvrdil - a jsem línej to zpětně vyhledávat. A jen jsem zvědav, jak by se ti nejzuřivější obhájci světlých zítřků tvářili, kdyby došlo na jejich slova a snahy. Dlouhodobou a osvědčenou taktikou komančů všeho druhu a jejich spojenců je především likvidace "vnitřního nepřítele" a dalších spojenců, tzv. očista strany zevnitř... A s tichou nadějí, že aspoň někomu ta souvislost dojde, používám své oblíbené: "dočkej času, jako Husák amnestie..."

[123 Šakale, (Foundryman: 11.03.2006, 22:31:17 - x)
nedošlo nic, asi máš zašpuntovaný dráty.

[124 supertajný antiparoubkovský plán, že jo ... (: 11.03.2006, 22:33:11 - x)
například komplot za účelem likvidace RaJ Praha 5, případně Horské služby.

[125 ...No...ať jsem pes!... (šakal: 11.03.2006, 22:33:22 - x)
...To by mi přeci muselo hlásit, že to nedošlo (>:- | )

...Takový to: "your message could not be delivered..."

[126 Faust je v tom nevinně (onlooker: 11.03.2006, 22:34:13 - x)
Na bloguje.cz se píše:
Po předvčerejší úpravě systému se stalo, že některé zaheslované blogy nelze číst.
Chyba byla opravena. Pokud máte zaheslovaný blog a máte tento problém, stačí dát Aktualizovat.

[127 2 Anka (PeS: 11.03.2006, 22:34:26 - x)
Hele, radši to teď vydržte. Pak si to zas vynahradíte. Nemá cenu to teď nějak provokovat a dráždit.

[128 ...No...Vám, Rputi,... (šakal: 11.03.2006, 22:36:07 - x)
...určitě nedojde. Vás totiž v adresáři nemám (7:- /)

[129 Pesi (Andrea: 11.03.2006, 22:36:37 - x)
taky se už přes den na net nedostanu, jen pracovně, není času nazbyt. Takže večer- tisíc příspěvků, z toho 980 balast, zbytek ty moje:)))

taky si leccos pamatuju. Ale mé pokusy připomenout to končí vají hlubokým mlčením. Například to o VZP, která byla oponenty bráněna měsíc před nástupem Ratha do hrdel a statků.
Teď už mne to ani nebaví.

[130 ráno (A: 11.03.2006, 22:38:11 - x)
to ještě šlo, tak nevím..předevčírem. Ale není to důležité. Popravdě, toto je z věcí, které mne na světě trápí, až někde v druhé polovině seznamu.

[131 Vrátil jsem se z koupelny a ještě nakoukl... (Klaun Parafin: 11.03.2006, 22:39:03 - x)
Tak jestli chcete na jedno, dvě, Honza jde, nese pytel mouky, šakal za ním pospíchá, že mu pytel rozpíchá...velmi rád, ale mohu až tak v šest večer. A jestli chcete, tak hrajeme zítra od 15.00 v Kulturním centru Zahrada na Chodově s Naďou Konvalinkovou "Bábí a skřítkové". Mohu vám nechat v pokladně lístky a pak se můžeme někam pohromadě vypravit. Jinak se chystám ze začátku příštího týdne do organizace první lekce Vodičkovi dobrovolné vzdělávací akademie, což předpokládá i pivní propojení... (Ten Vivaldi s merlotem je zázrak večerní pohody...)

[132 souhlas :))) (An: 11.03.2006, 22:40:55 - x)
běžte někam s tlamolepama!!! Becherovka, Fernet, dokonce citrus - dokonalý příznak zvrhlé dekadence

[133 onlookere, (maYda;: 11.03.2006, 22:45:32 - x)
zkusila jsem klepnout na F5 a stejně se mnou FAust nemluví.
Je ovšem pravda, že mi to kdysi hlásilo na Pavoucích "zakázaný přístup" a taky to byly rozmary na bloguje.

[134 Na jitrocelovou duševní dezinfekci nesahat! (Klaun Fernet: 11.03.2006, 22:48:01 - x)
Neslazený "ferdyš" je univerzální lék s účinky Víťova linolea... Ale "becher" je nejen tlamolep, ale i řiťolep (viz Zeman, Paroubek...)

[135 Nejsem programová konference jedné nejmenované strany.... (Šumavák: 11.03.2006, 23:08:54 - x)
Zakazovat z moci úřední téma, které jsem dal do záhlaví, mi připadá trochu divné. Nebudete-li se k tomu vracet, taky nebude co zakazovat.
Na co bych ale ale z "moci úřední" sáhl, je, Rputi, ten výraz "magoři". Ať to obracím, jak to obracím, ze všech stran mi připadá nepatřičný.
Tak, jak jsem viděl a četl Faustův blog, tak pro Fausta mi připadá až móóc hrubý.
A pro Mysche málo ! :-))
Respektujme, že se utíká do samoty a k poezii(- a bojím se, že v tomto hektickém období to bude víc lidí ) a bude-li se po čase chtít ozvat, neodrazujme ho takovými výrazy.

Pokud jde o ostatní, spolkněte překvapení, myslete si své a neberte jim pocit jak jsou silní a jak vyhráli.

To ostatně asi před 2300 lety Pyrhos taky.
A dodneska se o tom ví !
Tak klídek!
A psa nečteme jen my.

[136 Sem se teď dočetl.... (Šumavák: 12.03.2006, 00:58:15 - x)

(Autor: Hynek Glos, Lidové Noviny)
"Praha 11. března 2006 | 13:31, aktualizováno 16:03 Nacionalisté, zejména z Národní strany, dnes demonstrovali proti aktivitám sudetských Němců v Česku. Chtěli připomenout 67 let od obsazení někdejšího Československa nacistickými vojsky."

Jsou to Ž A B A Ř I !!!!!
Teda proti Myschovi.
Těch lidí co mu to nezapomene.....

[137 tak ještě dva tři metry (Andrea: 12.03.2006, 07:01:15 - x)
a začnu trochu chápat, jak je Šumavákovi, když vidí sníh.

Chumelí a chumelí, nechala jsem na škvírku otevřené okno v kuchyni a mám deset ceňťáků i na stole. Kočky sedí na parapetu a hrají si se sněhem, úplně mokré.
Popravdě, je to krásné, celé roky hudruju, že jsou zimy blátivé, v parku to bude paráda, ale v polovině března, v Praze- už by to opravdu stačilo.

Doufám, že na Šumavě už nesněží ( asi marně, že?) a už to všechno brzo skončí.
Ovšem, jestli to vystřídá další tropické jaro,léto- tak se stěhuji někam do přívětivější země. Jestli taková existuje.

[138 ...Jo...je to fp...! (šakal: 12.03.2006, 07:15:26 - x)
Já to tu mám ve Strašnicích taky (>:- | ) Málem přes tu návěj na parapetu nevidim od psacího stolu do ulice.

Mimochodem, mail sice mi hlásí nějakou chybu...ale pro příchozí poštu, nikoliv pro odchozí. Tak nevím, kde se ta písnička zasekla (7:- /)

[139 no, po víru událostí minulého týdne (Andrea: 12.03.2006, 07:47:40 - x)
jsem udělala rekapitulaci, usoudila, že mám život jen jeden a nestojí za to ho marnit půtkami, napsala Faustovi velmi omluvný mail, protože některé lidi holt nepředělám, tak musím sebe, vice versa žádnou reakci nečekám s tím hodlám ukončit určitou etapu. Svět a společnost už takhle stojí za velké kulové a nebudu si kazit náladu virtuálním balastem.
Sněží a sněží...ať si každý své svědomí vypere sám, jako já.

[140 Krásné ráno vinšuji. (Anka: 12.03.2006, 08:15:18 - x)
Jezus, co jsem to napsala za pitomost? Copak to, co je venku lze nazvat krásným, když je skoro půlka března? Omlouvám se.
Včelko, my jsme víc v nemocnici, než doma, tedy si můžeme návtěvu Vodičky leda představovat. Ale, jak říká teta Kateřina, všeho do času, toho bohdá nebude a vůbec, už aby to bylo za námi.

[141 Taky si zarekapituluji. (raptor: 12.03.2006, 08:28:49 - x)
Soused před hodinkou bagroval pěšinku k telefonní budce - a jakoby nebagroval. Zahraju charitu, chopím se lopaty a zkusím najít popelnice. Běda ovšem, dorazí-li odpoledne obleva. :-)

[142 No tohle? (maYda;: 12.03.2006, 09:38:31 - x)
Kdože tu psal o jaru?
Já vím, já taky.
Kdepak tři a u muzea čtyři! Aspoň patnáct!
Ale já si užívám! Děti totiž odtáhly s boby a lopatami do parku.
Jenže jakmile si uvařím kafíčko, určitě přijde nějaký malý rozčilený človíček, naštvaný na celý svět, protože ze dvou lopat tu jedinou správnou zabral/a brácha/ségra.

[143 TAk to kafíčko (maYda;: 12.03.2006, 09:51:06 - x)
jsem ani nestihla.
SYnek zjistil, že sníh je studený a mokrý a tváří se jako hodné dítě, které se přece nemůže zmáchat! Teď se mi bude potloukat za zády, fňukat, že se nudí a zkoušet, jestli se dostane ke klávesnici. A já abych s nám šla dělat úkol!!!
A holka a kluk od sousedů nešli do parku, jsou venku pd okny. To znamená , že po cca 2 minutách sae ozve pravidelné "mamííííí"n a bude se žádat : potrava, pití, poslat bráchu k oknu, odehnat bráchu od okna, hodit z okna nějakou nezbytnou potřebu, dojít si dolů tu potřebu zase vzít....
ZAtracenej sníh! To nemohli odtáhnout do toho parku????

[144 ...no...tedy trochu "sněhového zpravodajství": (šakal: 12.03.2006, 10:04:13 - x)
Na Malé Straně to stojí za pendrek! Když jsem přicházel do Hellichovky asi v 8:15, bylo na chodnících všude v okolí poctivých 25 centimetrů. Cestou mi sníh napadal vršken do bot. Těsně před našim barákem to dělalo asi jen nějakých 10 čísel - máme hodného souseda a ten si přivstal (7:- ))

Už jen z pudu sebezáchovy jsem běžel pro koště do kotelny. Naštěstí je to kyprej prašan a ten jde za čerstvs dobře z chodníku. Připadal jsem si jako ve Špindlu - za rohem, kde soused nezametl, už bylo sněhu do půl lejtek. Protože jsem čekal návštěvu s tranzitem, musel jsem proházet i jedno parkovací stání a příjezd k němu, protože ta plechovka má motor vpředu a náhon na zadní...takže spíš sáňkuje než aby jela (7:- P) (7;- D)

...Začínám Šumavákovi trochu víc rozumět (7;- ))

[145 moje kočička (Andrea: 12.03.2006, 10:06:49 - x)
malého vzrůstu stojí po břicho ve sněhu na balkoně a vysloveně si to užívá. Packou hrabe v závěji, spíš závějičce. Ale těch dvacet tam je taky.

[146 Tady v ČB je to dobré. (jura-p: 12.03.2006, 10:54:38 - x)
Nasněžilo málo, je dva pod nulou a na střechách je vidět, kdo má špatnou izolaci. Tomu zůstávají sněhové pruhy jenom nad krovem, jak topí na půdu.

[147 Andy, Vy máte tu odvahu (kocour: 12.03.2006, 14:43:31 - x)
zkombinovat kočku a otevřené okno?
Já nějak od té doby, co se kočička prošla v 10. patře po parabetu z obýváku do ložnice už ne ...

[148 zkombinovat kočku a otevřené okno? (Andrea: 12.03.2006, 14:50:12 - x)
nejsem amatér, kocoure, mám v oknech protikočičí sítě. Na balkonku taky, ale tam mne to trochu štve, lodžie poněkud připomíná síťové lůžko:)



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: