Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Čtvrtek, 16.03.2006

Noc je temná i když je úplněk...a vyjímečně zatím nesněží....

a protože řeč byla o "západní" civilizaci....


tak se mi vybavuje, že:

Realistický spisovatel, zabývající se vraždami, popisuje svět, v němž gangsteři mohou vládnout národům a téměř vládnou městům;
 — v němž jsou hotely, činžáky a proslulé restaurace majetkem lidí, kteří si nadělali jmění z bordelů;
 — v němž filmová hvězda může být volavkou gangu a slušný pán, bydlící na konci chodby je šéf nezákonné sázkové kanceláře.
 — Popisuje svět, v němž soudce se sklepem plným pašovaných lihovin může poslat člověka do vězení za láhev kořalky v kapse;
 — v němž starosta vašeho města schvaluje vraždu jako nástroj na vydělávání peněz;
 — v němž nikdo nemůže bezpečně projít temnou ulicí, protože zákon a pořádek jsou věci o kterých sice mluvíme, ale které raději nepraktikujeme;
 — svět v němž můžete být svědkem přepadení za bílého dne a vidět pachatele, ale raději se rychle vmísíte zpátky do davu, než byste o tom někomu cokoliv řekl, protože lupiči mohou mít přátele s dlouhými pistolemi, anebo protože policii se nemusí vaše svědectví zamlouvat a protože vás  advokát obhajoby bude určitě smět špinit a zesměšňovat před soudem a porotou vybraných pitomců, aniž by mu v tom politicky ovlivněný soudce bránil, leda jen pro formu.

Není to svět, který voní, nýbrž svět, ve kterém žijeme!

Připadá vám to také realistické a aktuální ?




a vidíte...přesto je to 62 let staré, z eseje "Prosté umění vraždy" napsané Raymondem Chandlerem v roce 1944.

Že bychom dnes už byli tam, co Amerika na začátku padesátých let minulého století?


PS.
Hoďte ma mě sítě!!!!





Komentáře

[1 Jo, tak tomu se říká depka jako prase! (Rpuť: 16.03.2006, 05:49:57 - x)
"To chce jíšku, totiž frťana...."
A pořádnou zásobu - večer bude v televizi Vrchní Zelená Matka Kuchtová....byl večer, padal sníh a vona stála po kolena v závěji..."
A taky Jandák a Filip - prostě sestava.
Ale úplněk už minul a nesněží....zatím...

[2 RP (martin tamtaky: 16.03.2006, 06:24:59 - x)
já vím, že jsem možná OT, ale myslím, že ne tak moc. Včera večer jsem odpovídal skoro hodinu na otázky kolem právě protlačeného zákona. Na některé jsem neznal přesnou odpověď a musím si to dostudovat.
Ptali se bystří mládenci s neobvyklým pohledem na předpisy. Normálního člověka většinou zajímá, co se podle zákona nesmí. Tito pánové osvědčili v minulosti praktickou schopnost rychle a neomylně vyhmátnout každou skulinu, vhodnou pro vydrbání s daňovým úřadem. Vyučili se na končícím vekslu, prošli devizovými dražbami a malou privatizací, smočili se (ale nenamočili) v LTO, DPH atd.
Už dnes mají nastudován zákon o registrovaném partnerství a to zejména věci majetkové, dědické a dopadů do trestního procesu.
Není čas na depku, za horami u Váhu už teď je kolem nuly a stoupá!!

[3 Ano, martine, i já mám pocit, (Rpuť: 16.03.2006, 06:53:26 - x)
že usilovně pracujeme na znemožnění existence jako takové.

Zajímavost - celá Evropa začíná být divoká z faktu, že v Čechách se ještě nevyskytla ptačí chřipka. Nejnovější "vysvětlení" - v Čechách je tak zdevastované přírodní prostředí, že ptáci raději letí až do Polska:))))

[4 huš, strašidla (Andrea: 16.03.2006, 07:06:46 - x)
vy si ty deprese snad úmyslně pěstujete, nebo co.
Tak něco pro obveselení: kočky v noci navštívily lednici a sežraly a po kuchyni roztahaly vinnou klobásu. Vypadá to u mne teď jak ve scéně z Hostelu. Všude střeva a kusy růžového hnusu.

Zajímavé na tom je, že lednice je vysoká a otevřít ji je opravdu dost složité, muselo jim to zabrat celou noc.
A kromě toho- ráno, když jsem vcházela do kuchyně, tak jedna stála v lednici a druhá hlídala mezi dveřmi, když mne zahlídla, pronikavě zamňoukala a obě rychlostí blesku zmizely v knihovně za hromadou slovníků, kam na ně nedosáhnu.
A pak prý, že nemají rozum.

[5 Ať žije Chandler! (maYda;: 16.03.2006, 08:02:28 - x)
NA výhrady rodičů a mých intelektuálně založených přátel k výběru mé četby musím říct, že z detektivek se člověk poučí víc, než ze vznešené literatury, která se čísti má, neb to prospívá vzdělání.
MArtine, k tomu zákonu :
Mně na tom vadí, že to je specifická forma soužití, určená minoritní skupině obyvatel. Kdyby to byla obecně platná norma pro všechny, kdo z nějakého důvodu nemohou nebo nechtějí uzavřít manželství a nechtějí žít spolu bez jakéhokoliv právního stvrzení svazku, tak by to bylo O.K.
TAkhle to :
za 1. nadále zachovává stav,kdy jsou homosexuálové určitým způsobem vyčleněni, protože jejich soužití vyžaduje jinou normu, než soužití ostatních.
za 2. obecná základní norma pro všechny činí právní řád přehledným, specifická norma zavádí neblahý trend ošetřit každé specifikum nějakým zvláštním zákonem. A za chvíli čert aby se vyznal v normách upravujících soužití a jiné záležitosti jednotlivých skupin.
Máme si být před zákonem všichni rovni a speciální zákon pro jednu skupinu tuhle zásadu podle mně do jisté míry porušuje.

[6 maYda (martin tamtaky: 16.03.2006, 08:46:24 - x)
já se k zákonu vyjadřoval už dřív a naše výhrady jsou obdobné. Navíc, jako právník, mám zásadní námitku k tomu, že tato norma je špatně napsaná.
Tedy - řešení pro vyčleněnou skupinu přinášející nedořešené zmatky. Rozbor presidentského veta byl jasný. Já jsem jen přidal to, že president může ukázat v rozboru na chyby, já včera rozpracovával návody.
K věci se již nebudu vyjadřovat - už bylo řečeno až moc. A na dveře klepou první zapomnětlivci s daňovými přiznáními.

[7 Změna postoje (Rpuť: 16.03.2006, 09:01:49 - x)
Kdysi bývali mi homo celkem fuk - pokud po mně zrovna nešmátrala lesba - a uznávala jsem, že jejich diskriminace je hovadina.
Musím ovšem konstatovat, že po absolutoriu toho všeho mne tato skupina již značně odpuzuje.
A myslím, že nejsem sama....

[8 rputi -souhlas (šimon klein: 16.03.2006, 09:13:08 - x)
někdo ráno napsal na Psu, že když "Morana" počítá se 4 procenty do kapsy, tak si nespočítal, že minimálně stejné procento lidí tímto "elitářstvím menšiny" (jak sociálně demokratické!) zase znechutí.....
Přeji mu více podobných úletů...

[9 šimone, oni lidi vůbec málo myslí v souvislostech (Rpuť: 16.03.2006, 10:50:39 - x)
Naší Ireně je 12,5, takže je to ještě omluvitelné - nicméně...
Ráno jsem zjistila, že si dítko z kapesného zakoupilo tanga. Tak jsem se jen zeptala, zda-li si uvědomuje, že tím deklaruje ochotu k sexuálnímu kontaktu - to byly voči! - tenisák hadr!
Někomu tento styl uvažování vydrží déle...někdy až do smrti:)))

[10 Rputi (dvd: 16.03.2006, 11:10:29 - x)
Ono to dítko ale není politikem se zodpovědností (úmyslně nepíši "zodpovědným politikem"), takže rodičovská péče ho ještě může pacifikovat.

[11 dvd, jedno dítko snad....) (Rpuť: 16.03.2006, 11:32:57 - x)
Leč blbne-li takhle celá generace a zároveň bojuje za zákony proti harašení je to malheur. Jak lidem s tímto myšlení vysvětlit, že lze bojovat za jedno či druhé, ale těžko za obojí najednou?
Tenhle příklad jsem uvedla, protože nesmyslnost protichůdných požadavků a nepochopení konsekvencí je na něm zvláště patrná. Existují průšvihy méně patrné leč lidstvem, a z něj pocházejícími politiky, vehementně prosazované - a posléze se strašně dívící...

[12 Nejbezpečnější město (kocour: 16.03.2006, 12:37:46 - x)
na světě je Ankh-Morpork, protože krádeže a vraždy jsou tam povoleny a licencovány. Oni si to už licencovaní vrahové ohlídají, aby jim v revíru nevraždil někdo na černo, a že se nevraždí moc, to srovná nabídka - poptávka.

Ne, vážně by mne zajímalo, jak by vypadal svět, kde bychom prostě všechny předpisy zrušili a spolehli se jen na přírodu ... kacířská myšlenka se mi na mysl vkrádá, že by tam bylo bezpečněji a větší pořádek než kdekoli jinde.

[13 kocoure (martin tamtaky: 16.03.2006, 12:57:19 - x)
jaký je tvůj názor na zásadu třikrát a dost (-_-)

[14 Šumaváku (martin tamtaky: 16.03.2006, 12:58:06 - x)
taková pěkná nahrávka a nic...

[15 kocoure, jak to děláte? (Rpuť: 16.03.2006, 12:58:57 - x)
Mně se to vždycky daří jen 2x?
Jinak - asi by to vypadalo jako na Divokém západě - (ne)blahé paměti. Zářezy na pažbě, zloději koní a sem tam nějakej pucající psychopat. Zákon ve vlastních rukách - k čemuž to tu směřuje...

[16 To by pak byl svět bez právníků, jo? (Šumavák: 16.03.2006, 13:10:35 - x)
krásná představa....... :-)))

[17 A to třikrát? (Šumavák: 16.03.2006, 13:13:02 - x)
Já ho omlouvám! Oni tak mají normálně nastavenou komunikaci. Paroubkovi to většinou jednou nestačí !:-)))

[18 3umaváku, jurodivejch se vždycky najde....! (Rpuť: 16.03.2006, 13:13:35 - x)

[19 Martine, (kocour: 16.03.2006, 13:14:14 - x)
jak, 3x a dost?
Prostě jednoho dne jednoho jeden sejme. Ono se to časem vytříbí a srovná.
Pak nastane volání po spravedlnosti (= kolektivní ochraně), vznikne kolektivní ochránce = absolutní monarcha, ten se za dalších pár set let vymkne z ruky, tak mu useknou hlavu, zavedou demokracii, z kolektivního ochránce - fyzické osoby se stane veřejnoprávní korporace = stát, za dalších pár set let si na stát lidi zvyknou tak, že jim nejen nepřijde jako něco umělého, ale budou si ho pěstovat a milovat ho a nakládat mu stále víc a víc úkolů, až jim samotným už žádné úkoly nezůstanou ... pak jim to nějak přijde vadit, něco rupne, celá stavba se zhroutí a budeme zase na počátku ... a celý několikatisíciletý proces se může vesele opakovat :-)

[20 Rputi, (kocour: 16.03.2006, 13:15:08 - x)
co 3x? Něpanimáju.

[21 Šumaváku, když už jsme v PR, pardon RP, (Rpuť: 16.03.2006, 13:19:22 - x)
tak posílám mail s přílohou :)))

[22 kocoure, Váš příspěvek tu byl opět třikrát, (Rpuť: 16.03.2006, 13:20:42 - x)
ale Šumavák to přičinlivě smáznul :))))

[23 Jen tak probíhám kolem po dvou (klaun Parafin: 16.03.2006, 13:37:15 - x)
a jen antidepkovskou lidovou tvořivost: Registrátovaný gay...
A o lesbách: "Máš už pro mě dostatečně připravený svůj hluboký registr?" (Byl jsem na obědě u Vodičky, protože jsem se nestihl nasnídat a měl jsem hladové - ale neregistrovatelné - boule za ušima...)

[24 Aha, (kocour: 16.03.2006, 13:55:32 - x)
když ono mi to nějak blbne - řekne to, že se to neodelalo, a ono se to zatím odeslalo. A doma mi asi odchází cosi, čemu se prý říká router.

[25 Ad: Země bez zákonů může fingovat docela dobře... (Loki_F: 16.03.2006, 15:15:47 - Mail - x)
Dobrý den všem, Šumavákovi zvláště!
Zastavil jsem se po delší době, abych zjistil, zda nejste následovníkem Ötziho. Na začátku zimy, když jste si myslel, že máte 'kalamitu', jsem se Vás ptal, jestli máte již připravonou kánoe a zda nebudete chalupu prodávat jako hausboat. Snad již chápete proč jsem se tehdy ptal...? Moji mravenci totiž nelžou a předvídali zcela mimořádnou zimu.

K těm zákonům: (kocourovi) Před nedávnem jsem viděl zajímavý dokument natočený v jednom městečku v Severním Porýní - Westfálsku až u hranic s Holandskem, kde na radu jakéhosi holandského experta na dopravu odstranili z ulic VEŠKERÉ dopravní značení (horizontální i vertikální), pod heslem (volně přeloženo): "Jen život v nebezpečí vás naučí být opatrný!" A ono to funguje! Téměř okamžitě poklesly dopravní nehody o více než dvě třetiny. Střety chodců s vozidly téméř k nule. Opravdu velice překvapivý, byť očekávaný a žádoucí výsledek.

[26 Loki, tedy já nevím, ale zkuste (Rpuť: 16.03.2006, 15:23:49 - x)
to navrhnout Bublákovi - jeden den v Praze bez policajtů :))))))))))))))))

[27 Rputi, jezdilo by to plynulejc (Šumavák: 16.03.2006, 15:31:34 - x)
kydyby nezdržovali s vybíráním pokut. :-))

[28 S Bublákem se neznám ani po tom netoužím (Loki_F: 16.03.2006, 15:33:18 - Mail - x)
Já jsem zmiňoval dopravní značení a dopravní předpisy, ne zrušení policie. };-D

[29 Jestli jsem správně pochopil (Loki_F: 16.03.2006, 15:44:26 - Mail - x)
hlavní myšlenku onoho dokumentu - reportáže, vycházelo se z toho, že řidič má a priori zájem se někam doravit, nerozbít či nepoškodit si při tom dopravní prostředek nebo aniž by ohrozil sebe nebo ostatní zúčstněné... Policisté dohlížejí jenom na plynulost a elemetární vzájemnou ohleduplnost. Nevím zda by to mohlo fungovat v městě jako je Praha, která je plná pražáků, to je kámen úrazu... };-D Tam na tom malém městě se všíchni znají podle tváře i podle vozidla.

[30 Šumaváku, bejvávalo! (Rpuť: 16.03.2006, 15:44:42 - x)
Viděla jsem několikrát sama na Křižovatce Jirtáskova náměstí, protože jim tam furt vypadávali semafory. Funguje do prvního magora, kterej se MUSÍ nacpat, kdyby na sůl nebylo.
Zažila jsem několikrát, když se musel dělat "zip" někde při náhlém zúžení. Kolik blbečků se cpalo, aby byli o jedno! místo dřív, kolik volů to kalilo po odstavných pruzích a pak se cpalo hlava nehlava...

[31 bez značení (onlooker: 16.03.2006, 15:44:54 - x)
to možná funguje v Holandsku, ale mnozí u nás jezdí bez ohledu na značení už teď!
Aby to nebylo jako ten taxikář, který vezl cizince z letiště a vždycky projížděl na červenou. Když zastavil na zelenou, tak se ho zákazník ptal proč. No a odpověď byla, že na tý křižovatce v tu chvíli přece jezdí napříč kolegové taxikáři.

[32 To já jednou u ND (kocour: 16.03.2006, 15:58:17 - x)
programově porušil předpis, abych neblokoval křižovatku, a zahnul jsem ve směru od Podskalí na Most legií. A tam už se na mne šklebil policajt, že bych tam jinak čekal věčnost, než mne někdo pustí do pruhu, ho nezajímalo, a že za mnou bych blokoval tramvaje, také ne. Tak jsme si vypsali hlášení o přestupku, trvalo mu to věčnost, tak mně pak trvalo sepsání vyjádření k přestupku. Po vylíčení aktuální dopravní situace následovala poslední věta: "Policista podle mého názoru vyplňoval tento doklad přehnaně dlouho, jako by ode mne něco očekával". Víckrát mi nic nepřišlo.

[33 Onlookere, ten vtip znám };-) (Loki_F: 16.03.2006, 16:31:22 - Mail - x)
Ten se u nás vypráví pod hlavičkou: "Jak jezdí v Praze machři."
Pozn.: To městečko je v Nordrhein -Westfalen, nikoli v Holandsku...

[34 Šumaváku, nevadí Vám, když sem občas zaskočím prohodit (Loki_F: 16.03.2006, 16:38:47 - Mail - x)
pár slov? Všiml jsem si, že si tu povídá dosti výlučná skupina lidí, kteří se znají a nerad bych působil nějak rušivě, resp. nevítán...?
Slibuji, že to nebude moc často.

[35 (onlooker: 16.03.2006, 16:45:36 - x)
sorry, Loki, já jsem se překoukl. Ale konec konců ten severní Rýn je v Holandsku, ne?

[36 Loki - pokud vím, je sem zakázán přístup pouze prudičům, neznalým netikety. (Rpuť: 16.03.2006, 16:53:20 - x)

[37 Nevadí Onlookere, to přeci není podstatné (Loki_F: 16.03.2006, 17:07:46 - x)
je to hned vedle... };-D

[38 Hlásím, že uhodila 12° vedra a všechno plave - (Rpuť: 16.03.2006, 17:14:35 - x)
No jo, vlastně - on byl ouplněk a to se mění počasí.....

[39 Rputi: Hlásím, že u nás je +2°C (Loki_F: 16.03.2006, 17:22:07 - x)
Havrani se odstěhovali na sever a nahradili je tažné druhy z vých. Slovenska...
Netiketu nemám problém dodržovat ani s hulváty na Psu, natož zde!

[40 Koukám, že moje poslední (Rpuť: 16.03.2006, 17:52:57 - x)
poznámka mohla vzbudit dojem, že celé jižní Čechy jsou na mol, v důsledku nezřízené konzumace 12°piva. Chápu, že to zní velmi nepravděpodobně, ale tady bylo odpoledne skutečně 12°C a začalo TÁT. Šumaváka to k nám ještě nespláchlo, ale jak ho znám, ten nám naschvál bude sněžit:)))
Loki - na Psu je to už skutečně někdy problém...

[41 No , já má dvanáct tak leda vevnitř (Šumavák: 16.03.2006, 17:59:48 - x)
venku jsou -3 a vyjímečně nesněží, ovšem padá něco jako zmrzlá mlha.Taková jemňouká krupička, akorát na uklouznutí.
Loki, Rpuť už to vysvětlila.

[42 Rovněž hlásím, (Anka: 16.03.2006, 18:01:17 - x)
že u Botiče rovněž taje, Rex se brouzdal čvachtandou a tvářil se krajně zhnuseně.

[43 Šumaváku, tak já to beru jakože ano, (Loki_F: 16.03.2006, 18:43:55 - x)
mám Vaše svolení.

[44 No, teda, (Anka: 16.03.2006, 18:54:55 - odkaz - x)
tě pic, to nás po volbách, pokud zvítězí ČSSD, čekají pěkné věci. Četli jste (viz odkaz)?

[45 Anko, klid! (Rpuť: 16.03.2006, 19:03:48 - x)
RP dnes stačilo, nech je, ať si pindaj - raděj se připrav na zelenou velematku Kuchtovou. Bude maso!:)))

[46 Rputi, (Anka: 16.03.2006, 19:24:03 - odkaz - x)
nezlob, prosím. Tu jsem měla tu čest vidět v akci než jednou a je to pro mne celoživotní zážitek.
A posílám v odkazu ještě jednu perlu, četla jsi? Uznej, že nás čekají světlé zítřky, jestli se nevzpamatujeme, tedy lépe, nevzpamatují.

[47 OT - prosba. (Foundryman: 16.03.2006, 19:29:40 - x)
jestli máte někdo ICQ, napište mi, prosím, něco na 206-725-697. Mám novej program a potřebuju otestovat, jak to chodí. A sám sobě napsat nemůžu...

[48 Foundry, poslal jsem. (Anka: 16.03.2006, 19:35:50 - x)

[49 Kuchtová ? kDy, kde, v kolik, za kolik....? (Šumavák: 16.03.2006, 19:44:43 - x)

[50 Šumaváku, (Anka: 16.03.2006, 19:48:01 - x)
no, jen s vypětím sil to bylo grátis, ale vo fous :-), doma si mne hleděli.

[51 Šumaváku, (Foundryman: 16.03.2006, 19:48:20 - x)
Moravec speciál z Jižních Čech.

[52 Foundry, (Anka: 16.03.2006, 19:52:46 - x)
no, zas jsem se nestrefila. Já zas prožívala to tenkrát setkání s živou paní Kuchtovou. A ten dnešek, to bude jistě velice poučné. Škoda, že tam nebude nějaká matka, která by hlásila, že tedy by měla vlastně doma kojit, ale pro blaho veškerenstva se obětuje.

[53 Anko, nějak nejsem v obraze. (Šumavák: 16.03.2006, 19:56:05 - x)
Foundry, dík, já bych byl zapomněl !!!

Tak já mažu ještě něco udělat, abych pak měl klid!

[54 je obleva (Andrea: 16.03.2006, 19:56:37 - x)
pěkně hnusná. V práci jsem zůstala sama, anžto všichni odjeli na firemní lyžovačku k Taliánům, jen já musím zejtra do školy.
Ach jo.

[55 Šumaváku, (raptor: 16.03.2006, 20:02:02 - x)
dnes je Moravec z jihočech. ČT2 v devět.
Ančí - a jak víš, že tam nebude?

(Kdybyste občas zřeli nepříčetné mezery, tak mám v mezerníku pár deci vína a pravděpodobně několik čínských i mých nudlí. A nevlastním náhradní klávesoid. Díkec za pochopec.)

[56 Matka Kuchta (Foundryman: 16.03.2006, 20:23:41 - x)
tam bohobytelně bude - celá zelená :-)

[57 Tázán byl Kocour, (Včelka: 16.03.2006, 20:25:37 - x)
leč odpovím já :-)
Třikrát a dost se mi velice líbí. Protože soudci jsou všeho schopni - proč bychom se měli bát trojnásobného vraha, puštěného na svobodu? No uznejte.

[58 V souvislosti (Včelka: 16.03.2006, 20:27:24 - x)
s tím dopravním značením - resp. jeho odstraněním: Myslím, že u nás by se něco obdobného mohlo a mělo vyzkoušet na malých firmách do x (5, 10, 20) zaměstnanců. Zrušit pro ně zákoník práce s tím, že platí svobodné smluvní vztahy a občanský zákoník. Myslím, že by se brzy zjistilo, že to nejen funguje, ale že vznikla spousta pracovních míst.

[59 Nevím, co máte (Včelka: 16.03.2006, 20:29:49 - x)
proti Kuchtové - bude aspoň psina.

[60 Včelko, ad firmy (Foundryman: 16.03.2006, 20:41:22 - x)
Toto považuji za přímo geniální návrh. V takové firmě je obvykle činný i majitel, odbory tam beztak nejsou, jak to, že to ještě nemá ODS v programu, sakra?

[61 Včelko, ad firmy (Foundryman: 16.03.2006, 20:42:11 - x)
Toto považuji za přímo geniální návrh. V takové firmě je obvykle činný i majitel, odbory tam beztak nejsou, jak to, že to ještě nemá ODS v programu, sakra?

[62 Ty voe, (Anka: 16.03.2006, 21:09:08 - x)
ČSSD je plachou stranou. No, to si snad dovedu představit pana premiéra na koni, jak na Psu zmiňoval Šumavák, než jako plachou bytost.

[63 To nám to vesele začíná, (Šumavák: 16.03.2006, 21:11:46 - x)
Jandák prohlásil, že největší chybou Čssd v minulém období bylo, že intenzivně pracovala ....
a KUchtová chce reprezentativní kandidátky v krajích.....:-))

[64 Pokání (martin tamtaky: 16.03.2006, 21:42:05 - x)
Já se velice kaju, ale neuvážené žertíčky mohou mít vlastní a nechtěný život. Kocourovi (nebo jeho technice) se povedlo vložit třikrát za sebou stejný komentář. Z pýchy a nucené rádobyvtipnosti jsem se zeptal na zásadu 3x a dost. Než jsem to stačil napsat, dobrotivý hostinský vytáhl utěrku a přebytečné setřel.
Takže Včelko, omlouvám se, ale na blog zapadlého jsem to zatáhnout nechtěl.

To už raději budu pomlouvat Jihočeskou matku-ku!

[65 Prokrýle... (Dana: 16.03.2006, 21:43:17 - x)
já se z těch reprezentantů ODS zblázním! Oni v tuhle dobu mají jako hlavní bod řešení venkova a zemědělství nový úúřad!!! Buď se ten člověk neumí česky vymáčknout nebo já nevím.....

[66 Kuchtovou (Foundryman: 16.03.2006, 21:47:27 - x)
potkat někde navečer, tak s vřískotem zdrhám. Jandák je trouba a Zajíček blekota. Objektivně musím říci, že nejlepší je Kalousek.

[67 Kuchtová (martin tamtaky: 16.03.2006, 21:51:08 - x)
si právě postěžovala, že soudci jsou vlastně úplně nezávislí.

[68 Dano, (Foundryman: 16.03.2006, 21:52:45 - x)
Zajíček se neumí vymáčknout. Chtějí, jak jsem pochopil, provízat a "zesíťovat" evidence jednotlivých Pozemkových úřadů.

[69 On to snad nikdo neřekne!! (Šumavák: 16.03.2006, 21:54:40 - x)
Po té co rozvod elektriky v Jč musela rakouská Energie AG předat (kvůli Antitemelíncům) EON vrhla se na svoz a hospodaření s odpady a pokouší se přebrat vodovody.
Ta je Investorem spalovny a jasně vidí, a deklaruje, že se tam bude spalovat odpad z hor.Rakouska. A já denně vidím rakouské auto na svoz odpadu valit od hranic dolů, či odpoledne zpět !
Oni měli naplánovanou novou spalovnu na okraji Národního parku Kalkalpen a tam je zeleně uvědomělé rakouské obyvatelstvo hnalo svinským krokem !!!! Takže jiné místo nenašli.
Tak hurá do Mydlovar !! Vždyť jsme jedna EU a chceme vám jižních Čechách investovat !!!

[70 Foundry, (Dana: 16.03.2006, 21:55:28 - x)
politik, který se neumí vymáčknout je k ničemu..nebo vlastně je k něčemu - ke škodě vlastní strany! V takové diskuzi...Kristepane, to nemůlže říctr rovnou zrušíme dva úřady a zavedem jeden!!!!!!!!!

[71 No a za ODS musí (Dana: 16.03.2006, 21:58:21 - x)
argumentovat diváci....

[72 Dobře; (raptor: 16.03.2006, 22:03:16 - x)
divadlo.Taktoběž
Viděli jstenáplňvčerejšísněmovny? Uvědomili jste si,že bystenatakovýdenmuselistudovat desítkylet, abyste sipřipadali, žejste obstáli?

Ach,taklávesnice...

Rád bych Vás natěch místech viděl.

Promiňte nedorazy. Jsem zavirovanej a každýslovo mne st oj í zrnopotu.

[73 Tušil jsem.Smazalo se to. (raptor: 16.03.2006, 22:04:02 - x)
Promiňte. Jsemasizavirovanej.

[74 Raptore, (Foundryman: 16.03.2006, 22:05:51 - x)
nejde o úroveň absolutní, nýbrž o úroveň relativní - vzhledem k ostatním debatérům.

[75 Já taky... (Dana: 16.03.2006, 22:06:12 - x)
jsem zavirovaná...jeden mejlový dopis píšu už počtvrté..ani jedna verze neodešla...vše smazáno, zmizeno,odkráčeno v neznámo....

[76 Raptore, (Dana: 16.03.2006, 22:09:33 - x)
my to víme, ale vědí to diváci, kteří na tu debatu koukají? Já vím, je to strašlivá nespravedlnost, ale život už je tak nespravedlivý....

[77 Šmarjá, (Foundryman: 16.03.2006, 22:18:54 - x)
Šumaváku, vy jste tam samej komanč !!!!!!!!!!! Filip 30% !!!!!!!!

[78 Je. Nevědí. (raptor: 16.03.2006, 22:26:58 - x)
Shodou okolností jsem včera hlídal zákon o emisích. Žádná média si nepovšimla, pro mne je nesmírně podstatný a myslím si,že pro nás všechny.

Odchází mi klávesnice, fakt se na tom stěží dá psát.Soráč.

[79 To je děsný, (Včelka: 16.03.2006, 22:30:17 - x)
ta debata. Zajíček nestojí za nic, lidem se líbí bolševik, ach jo.

[80 Foundry, (Včelka: 16.03.2006, 22:31:04 - x)
proč si myslíš, že to v tom volebním programu není :-)
Na čem myslíš, že teď pracuju?

[81 2 Foundry (PeS: 16.03.2006, 22:35:37 - x)
Nazdar vespolek a Tobě se omlouvám za dnešek. Promiň, snad jindy bude trochu víc času. No a jinak - jako Jihočech a Táborák hrdě prohlašuju, že Tábor měl vždy ty nejblbější konšely v celym jihočeskym kraji. To je tzv. empirický zákon, zatím nebyla pozorována výjimka. A jestli to tu kromě jury bude číst ještě i Pavel Eybert, jistě mi dá za pravdu (aspoň jako Chejnovák). A to už má svou tradici - stačí si přečíst některé klasiky, např. Klostermana a člověk pochopí - ty mlhy na Blatech apod. hrály svou nezastupitelnou roli. Typická jihočeská vesnice byl svět sám pro sebe, pářilo se to tam mezi sebou a tady vidíme výsledek.

[82 Já vždycky (Foundryman: 16.03.2006, 22:36:14 - x)
myslel, že podmínkou nutnou (nikoli dostačující) pro činnost v politice je schopnost srozumitelné formulace. Jak vidím na příkladu pana Zajíčka, patrně jsem se velice mýlil. Snad bude Gandalovič lepší.

[83 Tak jsme utrpěli vítězství! (Dana: 16.03.2006, 22:37:25 - x)
Ach jo. Já vím - být politikem není žádná slast a já být na místě kohokoli z nich, asi bych vybouchla silou atomové bomby...Ale - ..raději nic nenapíšu...:-))))

[84 PeSi, (Foundryman: 16.03.2006, 22:37:48 - x)
nic se neděje, krom toho bych tě nerad připravil o oběd :-))

[85 Včelko, (Foundryman: 16.03.2006, 22:39:16 - x)
pokud to ovšem veřejně prezentují lidi jako Zajíček, tak je tvé úsilí snad i zbytečné, bych řekl...

[86 Včelko, Foundry (Rpuť: 16.03.2006, 22:40:27 - x)
Jihočeský kraj je, už od nepaměti, kraj s nejnižšími příjmy, nejnižšími investicemi a nejvyššími úsporami. Půda pro komanče jak dělaná. A kdyby takhle Zajířek koktal v kterékoli hospodě, tak ho prohoděj zavřeným oknem.
Matka Kuchtová má smůlu, protože celý kraj ví, kým byla placená.

[87 Foundry, to víš, je místní (Šumavák: 16.03.2006, 22:43:31 - x)
vyzná se v místní problematice a souvislostech a jako zkušenému advokátovi mu "huba jede". K tomu navíc nemele hlouposti a evidentně nelže jako Kuchtová!
Kdyby na otázku financování JM odpověděla : ano, dostáváme od Freistadtských matek a Pavlovcovy kanceláře v Praze, byla by udělala líp, protože to zde stejně všichni vědí.
No, ale v representativním průzkumu to ovšem dopadlo jinak !

Mě by zajímalo, jestli ti lídři dostanou předem do ruky scénář, s otázkami na které se ten Moravec bude ptát, a nebo, jestli to mají celé "z jedné vody načisto".

A pak se mi móóć líbilo, jak Kuchtová zdůvodňovala tu finskou JE dotacemi, povinným odběrem za garantované ceny, ....co mi to jen připomíná.....žeby větrníky?

[88 No, pravdu díte, (Anka: 16.03.2006, 22:44:34 - x)
ten Zajíček se ODS opravdu povedl. Celou dobu jsem mu tu držela pěsti, aby se mu podařilo dokončet větu, která bude mít alespoň rámcově smysl. A Jandák, ale co se budu na noc čílit. Je to (závorka).

[89 PeSi, (Rpuť: 16.03.2006, 22:47:09 - x)
já bych nebyla tak kritická - ono je to opravdu danné tou chudobou a schopností ještě z toho co nejvíc ušetřit - na to jsou zvyklí a přesně to ji bolševik nabízí.
Zajíček nenabízí nic - i když by mohl, to je ten průšvih..

[90 2 raptor (PeS: 16.03.2006, 22:53:01 - x)
může a nemusí pomoci... Jestli klábosnice absorbovala blíže nezjištěné množství vína, nudlí polévky apod., pak už není mnoho co zkazit. Může pomoci:
a) klábosnici odpojit od počítače
b) vzíti sobě starší kartáček na zuby (není-li, pak pomůže i méně starší)
c) klábosnici odnést ke sprše a tuto nastavit na střední proud vlažné vody.
d) klábosnici uchopit klábosama dolů a odspodu postupně důkladně osprchovat proudem vlažné vody.
e) klábosnici otočit klábosama nahoru a meziklábosové prostory zlehka pročistit kartáčkečm na zuby
f) body d) a e) několikrát opakovat, zakončit bodem d)
g) je možné do klábosnice kápnout kapku detergentu (jar apod.) a klábosnici znovu osprchovat, tentokrát nejdřív klábosama nahoru, poté dolu.
h) teď by se hodil čistej líh, ale protože není, necháme klábosnici důkladně okapat a vyschnout klábosama dolů na radiátoru - ve vysušené klábosnici nesmí šplouchat voda.
i) když se to udělá šikovně, tak se voda nedostane dovnitř do těla klábosnice, leč očistí pouze zaneřáděné kontakty. Občas se dokonce pod nánosem špíny objeví tu a tam i nějaké to zapomenuté písmenko...
j) k počítači opětovně připojit až po ujištění, že je klábosnice zcela suchá a smířit se s tím, že už taky nemusí fungovat vůbec. Nová obyč klábosnice stojí bratru 3 stovky, sestře třeba i míň...
k tomu chci připodotknout, že jsem podobným způsobem klábosnici sprchoval už asi 3x (děťátka jsou vynalézavá, já proti nim vůbec nic nemám, ale Herodes byl velký král...) a zatím vždy úspěšně...

[91 Nejrozumněji (Foundryman: 16.03.2006, 22:53:11 - x)
mluvil Kalousek - jak moc lidovce nemusím. Zajíček je tragická postava.

[92 Vy to moc prožíváte, vážení (Loki_F: 16.03.2006, 22:55:44 - x)
Tento 'předvolební speciál' pořádaný kapříkem Moravcem není nic jiného nežli nechutnou předvolební manipulací, snažící se vyvolat "zdání" (ve smyslu popsaném panem J. Rejtó v knize 'Mušketýři v Africe"). Nemohu si pomoci, ale stále nemohu pochopit, jak a čím si dokázali zelení Lemmings zajistit tak mohutnou mediální podporu.

[93 Loki, (Foundryman: 16.03.2006, 22:57:07 - x)
to budou ty vhodně nasměrované penězovody od přátel z EU.

[94 To by bylo na sociologickou studii..... (Šumavák: 16.03.2006, 22:58:37 - x)
Vzpomínáte si na tu reportáý o té vesnici, jak se nedohodli hasiši se sokolema všichni společně se starostou a hospodu na návsi měli zavřenou a za vsí eurocamp??
Jo ?????

Takových po odlehlejích místech je..... a to je podhoubí a nedivte se těm lidem, že si říkají, "že za bolševika bylo líp".
Zhoršuje se to dostupností vzdělání, znám tady po okolí lidi, kteří mají chytré děti a bojí se je dát do učení (!!!) a hledají učební obory buď v okolí na dojíždění a nebo nějaké, které dokáží profinancovat.Ne takové, které by to dítě bavily a zajímaly! Natož je dát studovat !!!
a takových "neviditelných maličkostí" je....

[95 Foundry, (Rpuť: 16.03.2006, 22:58:43 - x)
Kalousek objevil velké tajemství - mluví tak, aby mu lidi rozuměli. Ovšem jeho důvěryhodnost je jaksi zásadně limitována znalostí jeho lumpáren.

[96 jak píši "hasiši se sokolema" (Šumavák: 16.03.2006, 23:02:28 - x)
tak je nejvyšší čas jít chvilku pracovat ! :-))

[97 2 Rpuť (PeS: 16.03.2006, 23:04:28 - x)
Ale jo, máte pravdu, ale to všechno nevysvětluje tu zarputilost proti čemukoli novému - a třeba výhodnějšímu. No dyť jste to sama občas na Psu popisovala... Já tohle viděl na tátovi - ten byl z východních Čech a k Táboru se přiženil (ostatně, Vy zhruba víte, kde ten barák je...). A začal ten barák (a obec) zvelebovat - a co to dalo práce. Nač dělat asfaltku, když hliněná silnice, posypaná štěrkem je taky dost dobrá (jen do tý doby, než začli jezdit po tý asfaltce, pak už by to zpátky neměnili). Atd. atp. to už není konzervatismus, to už je hrozná zarputilost. Jen doufám, že jste si ten nick nezvolila podle toho...

[98 Tedy to byla dřina. (jura-p: 16.03.2006, 23:07:46 - x)
Tak já si tu sedím v Praze a Tom Zajíček byl nejslabší, co jsem ho kdy viděl. On je to ve skutečnosti člověk, který nemívá problém sestavit větu. A je pravda, že tu citaci z Modré šance s tím, že ODS chce postavit existující úřad asi slyšel poprve v životě a asi o tom, proč je tam napsaná taková blbost přemýšlí ještě nyní. Že je to tremista, jsem nevěděl. Od té doby, co je jenom poslanec a ne starosta Písku, tak asi zapomněl mluvit, nebo co. On měl radost z toho, že se ho raději nikdo neptá. Za to dostali příležitost ptát se mí dva protikandidáti. Komunista s tím letištěm a Elvíra Tomášková s tou justicí. Ta nemá soudce v lásce, zejména ne od té doby, co ji vyškrtli z advokátské komory. A třetí, primátor seděl v publiku a kousek od něj můj soupeř v ODS do primárek. No to tedy bylo.

[99 PeSi, (Rpuť: 16.03.2006, 23:10:58 - x)
to je až strach před něčím novým - snad, že to bude horší...

[100 PeSi - (Dana: 16.03.2006, 23:12:07 - x)
to jsou, holt, selské palice! :-))))

[101 2 Foundry (PeS: 16.03.2006, 23:19:47 - x)
a ani na ten oběd jsem Tě nepozval, ale my jsme měli dost důležité jednání "v užším kruhu" - a zejtra to musí být připravený. Snad to jindy vyjde v méně hektickou dobu. Je toho teď všeho ňák moc...

[102 To Foundry: Ano to by leccos vysvětlovalo... (Loki_F: 16.03.2006, 23:20:08 - x)
Mj. to ochotu posílat SMS za 4 Kč. Vždyť ta strana má jen asi 1200 členů, ale už teď to vypadá jako by měli místa v PS jistá. Dokonce o koňskou délku před lidovci (které já asobně považuji za lumpy a přeji jim to), jen mě jaksi bere křeč z toho, že to bude za cenu přítomnosti lumíků ve vládě. Takovou pohromu si tahle země nemůže dovolit. Ne v této době.

[103 A taky bylo dobré to, jak se Moravec pochlubil tím, že v předsálí se tísní desítky lidí a voni lidi se na to už vykašlali a neby (jura-p: 16.03.2006, 23:20:17 - x)
A že Honzu Zahradníka, hejtmana nepustili dovnitř. Nikdo nemá protekci. Petr Cibulka, brňák, sedí už na třetím pořadu. Asi stojí ve frontě od úterka. V pondělí u ROH nebyl, já šel kolem, to bych si ho všiml.

[104 Juro, (Rpuť: 16.03.2006, 23:27:38 - x)
Moravec, také několikrát oslovil Zajíčka jako prvního - častěji než ostatní, protože si jeho trémy všiml a z gustem mu nedal oddychový čas - což ovšem nic nemění na tom, že proti ostatním měl být někdo s jazykem jak meč.
Ale, co se budu rozčilovat - stalo se.
Tak dobrou!

[105 PeSi zarputilost a Rputí nick? (Šumavák: 16.03.2006, 23:45:52 - x)
A já si myslel, že rpuť je taková kmenová čepička.....:-))
A vy zaRPUŤilost..... tja!

[106 PeSi promiň , já jsem zblblej ze psa.... (Šumavák: 16.03.2006, 23:47:00 - x)

[107 Pro dnešek přeji (Dana: 16.03.2006, 23:49:18 - x)
dobrou noc. Má vůbec cenu psát rozhořčeně, že venku hustě sněží???:-)))

[108 Ostrý jako meč nebyl Zajíček nikdy. (jura-p: 16.03.2006, 23:56:02 - x)
Naopak, byl oblíbený pro svou normální, uvolněnou, klidnou řeč. Ale tady byl jiný Zajíček, strhaný, nevýpravný, s obtížemi vybavit si nejobyčejnější česká slova.

[109 A s myšlenkama typu: (jura-p: 16.03.2006, 23:57:22 - x)
Abychom vyřešili tento problém, musíme nalézt řešení, takové, aby to věc vyřešilo.

[110 Juro - každý má někdy smolný den (Dana: 17.03.2006, 00:00:44 - x)
bude líp! Snad. Určitě! :-)))

[111 Jura-pe, zkus se na to podívat profesně: (Šumavák: 17.03.2006, 00:11:42 - x)
nejlépe mluví a nejpřesvědčivěji působí podvodníci.Z principu!
A člověk co dodržuje principy a chce poctivě odpovědět, o odpovědích přemýšlí a mezitím pod tlakem patlá.....

[112 Šumaváku, (jepice: 17.03.2006, 00:39:04 - x)
ta vaše citace z Chandlera se tu moc neujala, což mě mrzí. Co se chmurných paralel týče, může být i hůř. Znáte Rudou žeň Dashiella Hammeta?

[113 :-)))) Tak daleko, aby se (Šumavák: 17.03.2006, 00:52:41 - x)
politici stříleli samopalem na schodech radnice, to u nás snad přece jen nedojde , ne?

[114 Šumaváku, PeSi (Rpuť: 17.03.2006, 06:20:58 - x)
Rpuť nemá se zarputilostí nic společného.
To v bájných Psích dobách, když se ještě dalo na Psu normálně diskutovat a byla legrace navrhnul Pavel Kočí, že by měla být nějaká postavička, jejímiž ústy by bylo možno kometovat dobu. A já vzpomněla na strašidýlko, jehož autorem byl jistý psychiatr. A tak byl na Psa uveden Rpuť. Normálně jsem se podepisovala Zuzana a jen když se mi zachtělo pábení a zlobení, zaštítila jsem se Rputěm.
Leč psi idyla netrvala dlouho, došlo k "babylonskému" zmatení nicků, jež martin trefně popsal: "Juchelka je Wendy, Wendy je Zuzana, Zuzana je Rpuť a já jsem z toho jelen!"
A jelikož Wendy-ZuzanaW. mívá komentáře svérázné a hlavně konfkliktní, zůstala jsem raději u toho Rputě.

[115 Jaro je tady, (Rpuť: 17.03.2006, 06:30:37 - x)
vzbudila se moucha! Vzdor stavebním úpravám se jí někde podařilo přežít, prochrápala zimu a teď zjistila, že na lampě je teplo. Je ještě úplně pitomá, zkouší, jestli jí nezrezivěla křídla a mě, zatím, přijde unfair jí něčím plácnout. Zatím!
Za pár týdnů mi bude bzučet kolem ucha, padat do kafe, lechtat mě na nose, sedat na brejle a já jí budu pronásledovat s plácačkou. Už aby to bylo!
Zatracený mouchy......:))))))))))))

[116 2 Rpuť (PeS: 17.03.2006, 06:42:02 - x)
Dobré ráno, tohle si pamatuju ještě ze Psa, ale jen mě zajímalo, odkud se vzalo jméno toho strašidýlka...

[117 Dobré ráno. (Dana: 17.03.2006, 06:44:21 - x)
Za okny krásně chumelí, k zemi se snášejí velké mokré vločky, na krmítku se střídají sýkorky, brhlíci, dlask, zvonek a strakapúd, který odhání všecky dříve jmenované. A já za chvíli vyrážím získat další vědomosti, jak na vás. Teda na vás, coby daňové poplatníky a plátce - nezaměňovat, není to totéž! :-)))) A z TV ve vedlejším pokoji zní irské dudy - inu je Sv. Patrika. Tak hezký den - pokud projedu závějemi nového sněhu, večer nashledanou! :-) A pokud tu je nějaký Vlastimil - všechno nejlepší! :-)

[118 Bodré ráno, (M.Slon: 17.03.2006, 07:03:35 - x)
musím se zastat Toma Zajíčka - buď ve včerejší debatě musel mít špatný den, nebo ho v parlamentu vyměnili, protože jako starosta Písku působil fakt dobře a bylo milé slyšet ho diskutovat. Prostě mu to nevyšlo jako Jandovi na olympiádě. Hlavně aby vyhrál celý svěťák, totiž volby.
Rputi, jaro není! Mám už týden nasazený semínka a nejenže se nederou zelenejma čumáčkama ke světlu, ale ony leží na vatě a chrní.

[119 M.Slone (Rpuť: 17.03.2006, 07:30:09 - x)
Ono také ta televizní relace není o diskusi, ale o heslech - což ví převelice dobře Kalousek. Tím, že ODS (z pochopitelných důvodů) svůj volební program tají, zároveň znemožňuje ta hesla použít. Pak se ovšem musí o to konkrétněji vyjdřovat k jednotlivým problémům - a "z voleje" se suveréně vyjádřit k jakémukoliv problému je schopen jen diletant, nemající o problému tušení - což zvládá brilantně Jandák.
Mouch je vůl a včerejších + 12° ho asi popletlo. Fakt je, že už tu zase/ještě sněží...:(

[120 Za okny krásně chumelí (Andy: 17.03.2006, 07:39:17 - x)
je možná, Dano, na Šumavákovi trochu provokace- ale ty máš tuhle nadílku taky, snad ti odpustí:)))

Na tývý debaty nekoukám, takže jsem ušetřena úvah o tom, kdo byl méně hrozný- vřele doporučuji. Možná, že někdo se opravdu bude rozhodovat podle těch řečí, ale moc tomu nevěřím.
To, co píše Rpuť- ""z voleje" se suveréně vyjádřit k jakémukoliv problému je schopen jen diletant, nemající o problému tušení "- je dokázaná pravda, sociální inteligence vítězí, tak proč se tím vůbec zabývat?
Ale proti gustu žádnej.
Tady nesněží, je tu bláto a vypadá to... že přijde jaro zase bude máj.

[121 Rputi, (M.Slon: 17.03.2006, 07:47:35 - x)
toho Jandáka podepisuju!!! Panebože, proč on nehrál kdysi Pláteníka, to by mu sedlo jak Jandák na hrnec.

[122 "jak Jandák na hrnec" :))))))))) (Rpuť: 17.03.2006, 08:08:09 - x)
Pravda, pravda - jeden už pomalu neví, kterým koncem se tam to pivo leje...:)))

[123 Andy (dvd: 17.03.2006, 08:52:09 - x)
můj dávný šéf citovával větu, která se stala i moji oblíbenou: "Volovi je všechno jasný." To jen k té poznámce o vyjadřování se "z voleje k čemukoliv".

[124 jak Jandák na hrnec (Andrea: 17.03.2006, 09:25:46 - x)
je můj autorský počin a asi si ho dám právně ošetřit:))))

A jestli jsem říkala, že nesněží, tak to jsem pěkně kecala. Padají nějaký hnusný mokrý sra.č.ky.

A omlouvám se všem slušným úředníkům, ale tu pakáž, co si udělala úřední hodiny mimo pátku ( a moc by mne zajímalo, CO a KDE každý pátek dělají- kancl má zamřížovaná, zamčená vrata, takže tam evidentně nikdo nesedí a neřeší zapeklité případy výroby občanských průkazů), bych nejraději vymlátila stylem "Návštěva Michaela Douglase u MacDonalda".

[125 Andy, zlidovění by Vás mělo těšit... (Rpuť: 17.03.2006, 09:31:09 - x)
Jinak si usilovně lámu hlavu - jak může někdo jmenovat do funkce sám sebe - aby se nám nakonec Chorche tím prezidentem nejmenoval - podivné zvyky to panují....

"Kauza údajné korupce na vysokých postech ve státní správě je stále předmětem šetření policistů. Kriminalisté se zaměřili také na aktivity náměstka ministra dopravy Petra Pospíchala, který se na konci letošního února sám jmenoval členem meziresortního poradního orgánu pro biopaliva....

[126 Magistře (martin tamtaky: 17.03.2006, 09:48:45 - x)
proč lámat hlavu - neznáte zaběhané úřední postupy!
Do meziresortního poradního orgánu pro biopaliva byl za resort dopravy jmenován odborník na slovo vzatý, náměstek ministra Petr Pospíchal. Dopis se jmenováním za ministerstvo podepsal v rámci běžného zmocnění za úsek náměstka přímo pan náměstek.

Tyto ad hoc komise k tomu, aby se zkoordinovalo napumpování peněz do nějaké interesantní oblasti - víte, kolik jich je?

[127 zlidovění (Andrea: 17.03.2006, 09:51:08 - x)
mne těší, doufám, že mne za to nezavřou:))

Kdybyste někdo objevil nějakého nezkorumpovaného socana, dejte mi vědět, navrhnu jeho vycpání a vystavení ve vitríně Lidového domu.

[128 martine, já jsem asi staromódní - (Rpuť: 17.03.2006, 09:53:27 - x)
mně by to přišlo krapet blbý...:)))

[129 Magistře (martin tamtaky: 17.03.2006, 10:14:36 - x)
já jsem ještě staromódnější, mně to přijde jen tereziánsko-amnistrativně-byrokraticky dokonalé!

[130 Magistře (martin tamtaky: 17.03.2006, 10:19:26 - x)
teď mi napadla další taková perlička, která je běžná při kontrolách finančních úřadů.
Kdo povoluje, schvaluje a kontroluje výdaje (např. cestovní příkaz) nejvyššího šéfa? Co když je ve společnosti jen ten šéf? Takže cestu povolil DR, vykonal DR, zprávu podal DR, komu, no přece DR, se způsobem provedení souhlasí DR, vyplaťe DR, přijal DR od pokladníka DR. Je to dostatečně nestaromódní? Ještě, že můžu říct: Mařenko, zapomeň na to, že jsi seděla naproti přes chodbu ve finanční účtárně, vždyť je to blbost a já bych se upodpisoval. Ale co ten chudák, který nemá moji držku a nezná Mařenku?

[131 Martine - a bude hůř! (Rpuť: 17.03.2006, 10:35:52 - x)
Vezměte si třeba takové - Nepokradeš!
Bylo by to jednoduché - ukrad´s to, jseš zloděj - mrknem do seznamu, jaké jsou sankce. Jenže to by porušilo lidská práva dotyčného zločince, takže je jeho čin nejdřive nutno kvalifikovat. Dneska i krást se musí sofistikovaně, protože, než v tom bordelu někdo přijde na to, co to ten dotyčnej vlastně spáchal, je to už dávno promlčený...:)

[132 Lidi jaro? (Šumavák: 17.03.2006, 10:51:51 - x)
Venku je -0,2 a hustě sněží. Jak jinak. Už i ta zvířata s tím mají problémy. Další kolika ! K uzoufání!

[133 A do pr...! (Rpuť: 17.03.2006, 11:10:47 - x)
Držím palce

[134 Páteční před obědem vinšuji. (Anka: 17.03.2006, 11:10:56 - x)
O tom, že je hezké, si netroufám piknout. Hele, nebyla někde zmínka o tom, že pan premiér, když má to poslání z nejvyššího místa, se tam dohodl na tom, že se jaro ruší?

[135 Tak všem dík za přijemné kecavé počtení.... (Klaun Parafin: 17.03.2006, 11:25:02 - x)
Kafe dopito, shromažděné materiály cpu do tašky a řítím se na redakční radu (kdyby ta šéfredaktorka nebyla půvabná starší žena, tak by mluvně kousl, jaký to asi bude přínos rady dětskému světu v pátek od dvanácti hodin...). A jinak se těším na odpoledne, budu zkoušet novou herečku, heč...

[136 jaro odnesli marťani. (divana: 17.03.2006, 12:10:59 - x)
a mě odnáší internet telecom. a já to asi odnesu infarktem.
tak zdravím a hezký víkend. praha se sněží drobounce jako když cukruje.

[137 zdravím (divana: 17.03.2006, 12:13:35 - x)
napsala jsem taková moudra, že to počítač nepobral a internet mi spadl. hezký víkend všem. v praze jemně sněží jako když cukruje.

[138 Dotaz OT (Olga z Brna: 17.03.2006, 12:43:48 - x)
prosím, ví někdo zde ze znalých, jak se říká první trávě, když druhá je otava? Děkuji za případnou odpověď :-)

[139 Seno ,neboli: první seč (Šumavák: 17.03.2006, 12:59:14 - x)
Tráva je tráva furt.
Rozdíly vznikají až posekáním. Zkrmí-li se zelená je to první seč, když se usuší je to seno.Při další sklizni z téže plochy je to: na zeleno-druhá seč, usušit - otava.
A není to jen názvosloví ta druhá seč je jiná kvalita než ta první.
Ale to jsou zbytečné starosti, ten sníh už nikdy nesleze!

[140 Tdy padá taková mokrá hnusota a hned to taje. (Rpuť: 17.03.2006, 13:06:04 - x)
I zvěřinec je z toho tuhej, kam kouknu, tm někdo chrápe. Nejradši bych udělala to samé...

[141 Děkuji moc, Šumaváku, (Olga z Brna: 17.03.2006, 13:06:15 - x)
my zdegenerovaní městem máme už v těch znalostech když ne díry, tak aspoň zmatek.

[142 dveře do léta (rezy: 17.03.2006, 13:10:43 - x)
tak nějak se jmenoval jedna knížka co jsem jí četl, už si ani nepamatuju jak dlouho.Někdy v osumdesátých letech. Byl tam kocour, co nevěřil, že by alespoň jedny dveře nevedly do teplé příjemné prosluněné pohody.

[143 Tráva je tráva furt. (Andrea: 17.03.2006, 13:17:46 - x)
jéééžiš, tráva je tráva furt...pěkně voňavá... to by mohlo být řešení na upršený víkend...pár fajfčiček... díky za inspiraci.

[144 Vesmír vznkl v triliontině sekundy (Rpuť: 17.03.2006, 13:24:17 - x)
...."Dnes hlásíme nejpřesnější měření rodícího se vesmíru. Máme nový důkaz, že se vesmír náhle, v méně než okamžiku, rozepnul ze submikroskopického do astronomického rozměru," citovala agentura Reuters Charlese Bennetta, vedoucího projektu sondy WMAP, kterou vypustila americký NASA v roce 2001.

"Toto ohromující rozpínání vesmíru se událo v méně než triliontině sekundy," dodal vědec....(idnes)

[145 rezy (Rpuť: 17.03.2006, 13:45:32 - x)
Náš kocour Geoffrey je přesně takový. Jde ke dveřím a zjistí, že prší. Zalomí tlapku a zhnuseně se otočí. Odkráčí do pokoje s okny na opačnou stranu a usilovně na mně mňouká, abych otevřela. Otevřu, Žof vystrčí fous, okamžitě mu na něj kápne a on se distinguovaně otočí zpět do pokoje a upře na mně dlouhý pohled - Blesk by ode mne kůrku nevzal. Opakuje-li se během dne častěji, dostanu vynadáno, ať s tím koukám něco udělat!:)))

[146 Tak mě napadlo, co říkají 0straváci na to, (jura-p: 17.03.2006, 13:55:16 - x)
že Jandák doporučil nestavět na Moravě dálnici.

[147 Jo, a ta zbouraná synagoga, (jura-p: 17.03.2006, 14:40:05 - x)
co se na jejím místě má postavit parkovací dům, co kvůli tomu Jandák navrhl postavit památník obětem v Táboře, stála ve skutečnosti v Českých Budějovicích. Její pozemek chce město předat bezplatně Źidovské obci, ti i souhlasili se stavbou, z níž by jim šly peníze furt. Ale pak se pohádali, nafackovali si, soudili se a pozemek nebylo komu předat, protože nebylo jisté, kdo tu obec zastupuje. A tak tento projekt byl odložen k ledu. Ten parkovací dům by tam stál po dohodě a ne na výsměch, jak uváděl Jandák. Jo, Tábor nebo Budějovice, hlavně že je to poblíž.

[148 A památník na tom místě je. (jura-p: 17.03.2006, 14:48:00 - x)
No, nejmíň deset let. Je to takové místo, proluka mezi věznicí, prokuraturou a finančním úřadem. Jinak je tam parkoviště. Naproti jsou mrazírny a už dnes je tam placené parkoviště. Ten památník tam za naprostého nezájmů je, a nikdo si na něj z lídrů nevzpomněl. Tam jdou akorát lidi do práce, anebo na hokej. Kdo by se koukal na takový stylizovaný sedmiramenný svícen.

[149 Ale nemohu vyloučit, (jura-p: 17.03.2006, 14:52:08 - x)
že úplně stejná situace je i v Táboře. No tak by byli památníky dva. A už vidím, jak chodí Romové uctít své předky k sedmiramennému svícnu. Ale vlastně je to jedno, jestli budou nechodit do Letů anebo budou nechodit do Tabora nebo Budějovic.

[150 A nakonec aktualita. (jura-p: 17.03.2006, 14:56:50 - x)
Paroubek jmenoval Vyvadila svým poradcem pro justici. A je to.

[151 ještě horší aktualita (onlooker: 17.03.2006, 15:15:06 - x)
Prohráli jsme arbitráž s Nomurou

[152 In re: Nomura (Petr Kunetka, zlocinecq: 17.03.2006, 15:20:48 - odkaz - x)
No, on to musel videt kazdy soudny clovek, ze to projedeme... Nu, ja nomure rad ty 4 litry zaplatim ;(
Nejbezpecnejsi podnikani na globalnimn trhu: Arbitraz proti CR. Obrovske vynosy, zadna rizika, zadne naklady...

[153 pochvala Kunetkovi (onlooker: 17.03.2006, 15:32:46 - x)
když ale asi každý nebude tak uvědomělý a ty 4 litry Nomuře bez ptaní nezaplatí ... (a budou mu to muset strhnout)

[154 Kunetko - pochvala (onlooker: 17.03.2006, 15:35:04 - x)
ale asi každý nebude tak uvědomělý, aby to tý Nomuře rád zaplatil (já aspoň budu nadávat)

[155 ne že bych pindal 2x (onlooker: 17.03.2006, 15:37:40 - x)
ale to první bylo přes Firefox a místo odeslání mi to zmizelo, tak jsem zkusil Explorer a ajta, je to tu dvakrát, sorry

[156 Paroubek (Petr Kunetka, zlocinec: 17.03.2006, 15:48:05 - odkaz - x)
No dobre, ja uznavam, ze za tu podivanou na to panoptikum je to relativne drahe, ale zase... Takve veci uz se dnes moc nevidi, pamatuji to tak z konec 80. let...

[157 Jóó Vyvadil.... (Šumavák: 17.03.2006, 15:50:50 - x)
...."když Jirka řekne...".........hlavně aby Vyvadil nic neřekl, že.......?

[158 Těď, když nám postaví tu dálnici. (jura-p: 17.03.2006, 16:09:27 - x)
Místo té Ostravské, bych byl velkorysý a nevybíral to. A nechal bych stát, ať to zácáluje a pak si to nějak strhne za každýho. Počítá se vůbec platba Nomuře do HDP? To jenom, aby nám dál tak pěkně rostlo to hádépéčko.

[159 2 jura-p (PeS: 17.03.2006, 17:05:19 - x)
Hele, jen pro upřesnění - nevím jak v Budějicích, ale v Táboře byla synagoga taky. Dosti dlouhou dobu jsem na ni mohl čumět přímo z okna, neb stála hned vedle Kotnova (a pivovaru) nahoře na Parkánech... Pak táborský bolševici usoudili, že to není památka a jali se jí zbourat, na jejím místě vzniklo parkoviště a proluka, poskytující turisticky atraktivní výhled na polorozbořené pavlačové domy v pozadí. No a teď tam pokud vím probíhá jakýsi archeologický výzkum a ukazuje se, že ta památkovost tam jaxi byla a ne zrovna malá, leč vysvětluj to bolševikům, z nichž značná část už stejně dneska prdí do hlíny... Takže asi tak...

[160 Tak jsem "dozkoušel" a jdu na mariáš.... (Klaun Parafin: 17.03.2006, 17:40:04 - x)
Šmarjápanno, ančinyránaaodpoledne taky! Proč si takhle kazíte páteční předvečer? Nomura, sníh, Jandák, dálnice, suchá tráva, náhrobky...že by už ta dekadence i tady, na Šumavě? Ajajajaj!Cožpak jste nečetli K.J.Erbena? Kdy už se konečně poučíte, že politiku jen od půl jedenácté do čtvrt na dvanáct (za tu dobu se dá vystřílet deset samopalových zásobníků i s nezbytnými přestávkami na vystydnutí hlavně do palebného provozu - osobně vyzkoušeno na Doupově).

[161 Ale, že by Jandák navrhoval (jura-p: 18.03.2006, 11:43:04 - x)
nahradit památník z Let památníkem v Táboře na místě komunisty zbourané synagogy mě připadá přece jen i na Janáka silný kafé. Já si myslím, že když volal, postavme památník v Táboře, tak jenom spletl dvě města. Dokladem mi buďiž ten parkovací dům, který se měl v Budějicích vážně na místě bývalé synagogy (za nacistů demolované) stavět.

[162 Loki_F, dobrý večer. (BohousB: 28.10.2009, 23:58:17 - x)
Pokud je tomu tak a vpomínám si dobře, že jsi při prvních náznacích skandálu v té Plzni cosi takového již tenkrát zmiňoval a já tomu ne zcela dobře rozuměl (ale vzpomínám si na to), tak i přes svou paličatost a neústupnost ti dávám za pravdu. Já to vidím z venku a pohled člověka uvnitř je určitě mnohem fundovanější. Ale potom je to ještě mnohem horší situace, nežli jsem se odvážil domýšlet. Brrr...

Knihu \"Mušketýři v Africe\" jsem nečetl a tak si ji budu muset za trest sehnat a přečíst... :-))



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: