Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Úterý, 21.03.2006

Nevíte náhodou někdo,

proč já mám pořád takový neodbytný pocit,





   že ta moje flaška není jediná otevřená?





Komentáře

[1 FUJ! (pegaska: 21.03.2006, 17:45:32 - x)
Teda pavouky fakt nemusím... zvlášť když se TAKHLE spouští. Brrr.

[2 Dobrej nápad! (Rpuť: 21.03.2006, 17:51:50 - x)
Už jsem si tu jíšku° nalila. On ten vztek přejde, ale jsou takový momenty v životě lidským, že se jeden nevovládne...:)))
°Totiž frťana..

[3 hmmm... (Dana: 21.03.2006, 17:56:25 - x)
s takovou ty zásoby minulé sklizně dojdou do květů....:-)))

[4 Tak jsem u toho (Šumavák: 21.03.2006, 18:17:56 - x)
na chvíli usnul.....
Pegy, jen výše uvedené rudoprdelníky a nebo všechny?
:-)))))))))))

[5 jaká flaška kruci? (Andrea: 21.03.2006, 20:49:02 - x)
ale - k věci. Včera jsme s kamarádkou doma vyráběly mojito, přesně podle návodu a představte si, že bylo o mnoho silnější než taková ta, co si dáte někde v báru. Čím to jen může být?

Dneska si dám další, anžto končí měsíc a já musím strašně makat a dokonce dělat i účetnictví, což už skoro neumím a navíc mne to nebaví, jenže účetní to nejsou štont stihnout.
Svoje vlastní klasicky budu dělat o půlnoci 30. března.

[6 Dneska jsem (Dana: 21.03.2006, 20:59:59 - x)
konečně vyrazila na zahradu a zahrádku - prořezala jsem dva stromy, ostříhala ozdobnou trávu, která se stříhá na jaře a všesvatníky,které jsem zapomněla ostříhat na podzim. A také jsem našla několik stromků, které mi obežraly myši či co -jsou úplně dole, u země, ohlodané kolem celého kmene do výšky 15 cm. Musely to ty potvory ohlodat pod sněhem, protože ještě minulý týden leželo kolem asi 40 cm sněhu. Ty stromky musím porazit. Zatracené myši nebo hryzci nebo co to bylo..

[7 Na víkend se má konečně trochu oteplit (Andrea: 21.03.2006, 21:09:06 - x)
ale už je to tady- kožíšek je v almaře, pod sukní jen krátké punčochy, pohoda jazz. _Sníh už konečně sleze. Doufejme, že to do podzimu stihne.

[8 Dano, (Anka: 21.03.2006, 21:11:19 - x)
to byl nejspíš ten potvora hryzec. Já vždycky, když slezl sníh, našla v trávě cestičky. Jen jednou se mi podařilo toho prevíta zasmrtit.

[9 Já se Ti omlouvám, (PeS: 21.03.2006, 21:13:11 - x)
ale na toho vyskakujícího pabouka jsem použil adblock image. On by biolit takhle na dálku asi nefungoval...

[10 Anko, (Dana: 21.03.2006, 21:14:02 - x)
hryzci ohlodávají kořeny. Teda ti slušní hryzci, kteří se chovají předvidatelně. Leda, že by vrstvu sněhu považovali za vrstvu zvláštní hlíny a hlodali ....krupica, těch stromků je mi moc líto...

[11 Dano, (Anka: 21.03.2006, 21:16:00 - x)
ať to bylo, co bylo, je to škoda. Mě uhryzali všechny mladé stromky. Bulet se mi chtělo nad třešničkou, která léto před tím předvedla, jak je pilná a měla deset prvních třešní.

[12 2 Dana (PeS: 21.03.2006, 21:18:56 - x)
Souhlasím s Ankou, dle popisu to opravdu spíš vypadá na hryzce. V tom případku doporučuji začít nacvičovat variantu písně "tři kříže", která v tomto případě bude začínat: "dávám sbohem všem svým jabloním, který v zubech má hryzec sám...". Jediná šance, pustit tam psa a smířit se s tím, že po nějakou dobu bude zahrada celá rozhrabaná... Jinak nevím, co na ty bestie platí. Jeden hryzec spolehlivě zlikviduje všechny jabloně středně velkého sadu...

[13 Hryzci se drží ve vlhku (Dana: 21.03.2006, 21:19:24 - x)
a já s nimi vedu dlouhodobý boj bez vítěze. Občas se mi podaří chytit nějakého do flašky, zakopané na zahradě, občas ho uloví kočky a občas mi ohlodá stromky...

[14 Jenže je divné, (Dana: 21.03.2006, 21:21:11 - x)
že ti hryzci přežili letošní silné mrazy! Takhle si příroda pomáhá při přemnožení nějakého druhu..ale ty potvory vyzrály i na přírodu...

[15 ..pustit tam psa... (Dana: 21.03.2006, 21:24:43 - x)
on dnes Fido tuneloval o dušu, jako by věděl, že trestní zákoník má na kahánku...myslím, že letos se sekačkou jen tak neprojedu - je to jedná díra vedle druhé, jeden tunel vedle druhého. A Fido měl očividnou radost z tunelování i když nechytil ani ň...

[16 Dano, co je to všesvatník? (Rpuť: 21.03.2006, 21:28:31 - x)
Něco, co kvete na Všechny svaté?

[17 Dano, (Anka: 21.03.2006, 21:29:06 - x)
asi by to chtělo přátelskou kočičí výpomoc.

[18 2 Rpuť (PeS: 21.03.2006, 21:35:56 - x)
S nostalgií vzpomínám na některé své učitele, žijící v domnění, že nadměrné množství písemek je důkazem neschopnosti učitele. Pak na vysoké škole žasneme nad neschopností studentů stručně a jasně několika slovy vyjádřit myšlenku. A tito studenti mají samozřejmě maturitu.
Nejhorší je, že ti písemkoví "pedagogové" jsou sami přesvědčeni, že to jinak "nejde". A možná už sami nevědí, že slovo "nejde" je synonymum pro "neumím" nebo "nechci". Asi by bylo čestnější a lepší, kdyby přiznali - já to jinak neumím. Pak je totiž šance, že by to přiznali i sami sobě a třeba by to chtěli napravit - naučit se učit. A mám-li někomu něco vysvětlit, v první řadě to musím (ne-li umět) alespoň pochopit sám. Ale ono je to tak pohodlné, jen nechat žáky a studenty zaškrtávat políčka v testech a odpovídat na prefabrikované (často blbě položené) otázky...

[19 Rputi (Dana: 21.03.2006, 21:51:48 - x)
všesvatník se u nás říká chryzantémě...tradiční květina Všech svatých.:-))))

[20 PeSi - ono je to skutečně na zabití! (Rpuť: 21.03.2006, 22:22:37 - x)
Já Ireně vysvětlím odpoledne látku, takže ona jí ovládá a druhý den zírá, co jim tam paní učitelka plácá a neví tomu hlavy ani paty. Takže se pomalu smiřuju s tím, že základku jí budu učit doma.
No, už jsem zažila (se svou starší dcerou na úplně jiné škole) situaci, že jediný, kdo včetně učitelky ovládal látku z matiky, byla dcera a to jen díky tomu, že byla nemocná a já ji doma doučovala.
A to se, prosím, považuju za matematického neschopu!
Kdyby nás teda aspoň nezdržovali s tou školní docházkou:)))

[21 Koukám, že jsem to tu dneska (Rpuť: 21.03.2006, 22:59:07 - x)
zaplevelila svým nadáváním - omlouvám se. Strašně jsem se dožrala.
Ale sníh už dneska docela dost tál, ptáčkové už poletovali v párech a na sluníčku bylo 18°! Takže snad to jaro opravdu, konečně, dorazí!

[22 Teda, lidi, (Dana: 21.03.2006, 23:26:01 - x)
věřili byste tomu, že existuje jedinec, který si dokáže zadřít třísku do ruky u psacího stolu??? Nepochopitelné, leč pravdivé..A navíc tu třísku ani nevidím, jen ji cítím...:-(((
Tak raději mizím. Kdo ví, co bych si ještě udělala, jak ublížila, a co způsobila, kdybych setrvala déle. Dobrou noc. :-)))

[23 Teda Šumaváku, (Halladin: 22.03.2006, 00:46:43 - x)
tohohle pavouka Ti ukradnu :-))

[24 jaro se odkládá (Andrea: 22.03.2006, 06:52:26 - x)
takhle tady letos ještě nechumelilo.

Jestli Pánbůh plánuje konec světa, tak si mohl vybrat nějaký příjemnější způsob, třeba srážku s jinou planetou.

dobrý ráno teda...no, přeju:)

[25 Přeji Hezké ráno, (Rpuť: 22.03.2006, 06:53:32 - x)
i když tady pršosněží, takže je to spíš hnus...ale třeba přestane....někdy...:)))

[26 Dobré ráno! Také u nás se Morana ještě pokusila znovu zmocnit vlády (Loki_F: 22.03.2006, 07:30:07 - x)
-2°C a 5 cm sněhu... Mravenci opravdu nelhali (v listopadu).Prostě 'globální oteplování' jako když vyšije.
Když jsem se díval do předchozí diskuse, zdá se, že neuznáváte hypotézu 'zvoncové křivky' IQ...(?!)

[27 "...a zas, (maYda;: 22.03.2006, 07:52:06 - x)
kurňa, padá..."

[28 Hezké ráno! (Dana: 22.03.2006, 08:26:20 - x)
Jaro bude. Vlastně už je! Ozývá se za okny každoročním zvukem motorových pil. Kolik zas stromů tohle nepřežije?

[29 ..i tady nám ukradli jaro ! (Jaka: 22.03.2006, 08:27:32 - x)
A spouštěj nám tu vločky jak talíře, fix! To není fér! Tedy Šumaváka možná jo a zrovna si říká - kiš, kiš :)))
Přemyšluju urputně, neodstěhovali ONI nás do Grónska?
chi, chi, ONI = Klaus a ODS :))))))

Tak aby nebylo tak smutně, jeden vtípek, ju?
Zajíčku, proč máš tak krátké uši?????
Ále, jsem romantik
???
Včera jsem poslouchal, jak krásně zpívá skřivan a přeslechl jsem kombajn..

zdarec

[30 chybka se vloudila (Jaka: 22.03.2006, 08:31:31 - x)
- Tedy pro Šumaváka..
Nejsem troškař, tam, kde jiným se šmodrchaj jen písmenka, u mne trpajzlíci vykusujou celá slova !!!

[31 Jako zdravím! (Rpuť: 22.03.2006, 08:39:06 - x)
Ono to přejde, to už jsou jen takoví bubáci:)))
Díky moc za nádherné obrázky!!!

Dano, co tříska - už jste jí našla?:)

[32 pavouci (pegaska: 22.03.2006, 09:14:21 - x)
Šumaváku, nemusím žádné pavouky, možná ti skákací jsou ještě horší. Ale ten Tvůj mi včera dobře posloužil - zahnal mě od počítače :) Právě si jdu otevřít flaštičku (broskvového ledového čaje) ;) a pak se vydám na Krajskou veterinární správu s průkazem kobuchy za účelem získání kulatého razítka. Jak se daří těm Tvým marodům?

[33 Hříbě (pegaska: 22.03.2006, 09:37:20 - odkaz - x)
Pokud se chcete podívat na první letošní hipácké hříbě, tak klikněte na "odkaz".

[34 Pegasko, to je nádhera! (Rpuť: 22.03.2006, 09:53:10 - x)

[35 Dík za odkaz, (Jaka: 22.03.2006, 10:12:11 - x)
a tomu krásnému nohatému mrněti přeji zdravé srdéčko a rychlá kopýtka.. a oddané lidičky kolem..

[36 Hezké dopoledne vinšuji. (Anka: 22.03.2006, 10:39:20 - x)
Kdo tu co psal o jaru, fíx práce?!
Šumaváku, jak je Vaší koní holčině? A na sníh se neptám, mizernejma věcma jsem zásobená.

[37 Co to máš furt s tím jarem? (jura-p: 22.03.2006, 11:06:43 - x)
Třeba v ČB bylo, a skoro celej víkend.

[38 Tady bylo jaro ještě včera (Rpuť: 22.03.2006, 11:24:13 - x)
Dneska to vypadá spíš na dušičky:(

[39 šumaváku, (šimon klein: 22.03.2006, 11:40:39 - x)
pavoučci prej nosej štěstí, ale ty divize, co jich mám na chalupě, to sou svině líný...teda na to štěstí, páč jinak mi moji chaloupku hezkou, střediskovou, dovedou tak omotat, že to musím uklízet půl dne.
A protože platí Murphyho pravidlo, že jeden mol vždy přežije, a nemlich tak i pavouk, mám o další jednání s nimi postaráno.
Takže: pavouci mě vaděj, serou, nuděj, a maj tendenci se rozmáhat - zvl. ty, který maj rudej zadek, i když ho maj v jiný krycí barvě.....hubit,hubit,hubit...

[40 Ale, juro, (Anka: 22.03.2006, 11:57:01 - x)
jaro o víkendu? To jen pan premiér nedával majzla. Nic o tom, že by měla zima končit, ještě neříkal a on to má přece z první ruky, ne?

[41 No, tak jo, Anko. (jura-p: 22.03.2006, 13:03:00 - x)
Ale na to, že nic neříkal, bylo to jaro docela dobré. V Budějkách tři dny a Rpuť se chlubí, že v Bechyni čtyři. Asi se ti členové z menších měst opravdu flákají. Dovedu si představit, že někde na venkově, kde členové nedbají lídrů (nakoupených posil od národních socialistů), to mohlo být i víc. A Šumavák? Sám psal, že to je blízkostí Rakous. Tak co bysme chtěli?

[42 Ahoj lidi! (Šumavák: 22.03.2006, 13:34:46 - x)
Klisna někdy ve tři ráno vstala, sice ještě nežere a netváří se nijak nadšeně, ale zatím pořád stojí. Což je dobré znamení. (pokud to není poslední zlepšení před smrtí!)

[43 Šišmarjá, Šumaváku, (Rpuť: 22.03.2006, 13:51:01 - x)
co to je, tohle - je to dobrý jestli to není špatný?
V každým případě držím palce i nadále!

[44 Zaplať pám Bůh, Šumaváku, (maYda;: 22.03.2006, 13:52:32 - x)
ale radši s ovacemi počkám, až oznámíte, že žere.

[45 Američtí vědci oznámili, (Rpuť: 22.03.2006, 14:22:49 - x)
že zjistili, proč se zatím virus ptačí chřipky H5N1 nešíří mezi lidmi. Soustřeďuje se údajně hluboko v dýchacím ústrojí, takže se z lidského organismu nemůže dostávat do ovzduší kašláním nebo kýcháním

[46 Tak dlouho jsem čekal na dnešní skandál, že jsem to napsal nakonec do včerejška. (jura-p: 22.03.2006, 19:19:00 - x)
Dát nám Dimuna až ve zprávách je drobet sprosté. Ale jeho výrok, že o dotacích na ministerstvu ministr osobně nerozhoduje, takže za to nenese odpovědnost, je velmi tvořivé. Ten se za čekání vyplatil.

[47 Ovšem, (Rpuť: 22.03.2006, 20:16:52 - x)
Paroubka, co se kasá, že dá Buschovi přes držku, stejně netrumfne...:)))

[48 Juro, (maYda: 22.03.2006, 21:17:33 - x)
ptala jsem se ve včerejšku, ptám se dnes: jaký skandál?
Na zprávy dojde později, pokud neusnu.

[49 koukám, (šimon klein: 22.03.2006, 22:29:11 - x)
že je to tady dneska sranda jak v rodinné hrobce....
já se táhnu s noťasem domů a kde nic tu nic....tak holt jdu spát...

[50 juro-p nechal jsem vám poznámku (Loki_F: 22.03.2006, 22:42:23 - x)
k té diskusi o bludných balvanech. Musel jsem se kouknout do literatury neboť nastala klasická situace hledání jednoduché odpovědi na jednoduchou otázku, která se ukázala být docela složitou. };-)

[51 tak se nám ČT1 naváží (Bubik: 22.03.2006, 22:46:31 - x)
do restitucí hradů a zámků

Jako hlavní řečník se dostavil nový generální přes památky Hájek, Jandákův to kámoš. To je řeč - blé blů blí já si myslím, že stát má mít určité památky ve vlastnictví, já si nemyslím, že by něco hrozilo, já se odvolám, já jsem si nechal, já já já, ble, blů.

Drtinová ho každým na pohled nevinným dotazem srazila do kolen. O jeho odbornosti ani vidu ani slechu.

Holt další prdel na hrnec....

[52 No tak mi zase nešel počítač. (jura-p: 23.03.2006, 00:55:33 - x)
Loki děkuju. Maydo, jde o neoprávněně přidělené dotace ve výši mnoha milionů vybraným obcím. Ministerstvo jim je přidělovalo na běžícím pásu a ony spravovaly a ani neměli stavební povolení. nesplňovaly i jiné podmínky přidělení dotací. NKU podal asi 6 žalob na orgány obcí. Ukázali v televizi jenom Ralsko.

[53 Varování (Rpuť: 23.03.2006, 05:56:36 - x)
Použiješ-li prdel místo pokličky, zbyde ti nočník plný pšouků :))))

Dobré ráno!

[54 restituce (Andrea: 23.03.2006, 07:12:02 - x)
prý budou muset být znova zrevidovány, nikdo se tomu moc nevěnoval.
Co stát provádí např. Salmům, to je neskutečné.
A to veřejně deklarované zneužívání Benešových dekretů (včera v tom rozhovoru se dotyčný ani nesnažil blufovat, natvrdo řekl, že se budou snažit najít skulinu....) k nepokrytému diskriminování restituentů ( Lucernu ano, Kokořín ne) - nikdy bych to nečekala, ale už dávno tomu, co jsem zmasírována antifašistickou rodinou a učitelkami dějepisu Beneše bránila.

[55 Libo další jarní receptík? (maYda: 23.03.2006, 07:53:43 - x)
V radiu právě někdo popisuje, jak se připravují asi 10cm dlouhé černé chlupaté housenky.
A nějaký domorodec říká, že když si má vybrat mezi rybou a housenkami, vždycky vyhrajou housenky.
Proti gustu žádný dišputát, ale já bych si dala tu rybu.

[56 A co zas je tohle, (maYda: 23.03.2006, 07:55:09 - x)
předchozí příspěvek mi to vyhodnotilo jako spam!

[57 MaYdo, (Rpuť: 23.03.2006, 08:39:25 - x)
to Vás trestá sv. Písidlo - mluvit o housenkách při snídani - brrrrrrrrrrrrrr:)))

[58 To je sranda - (Rpuť: 23.03.2006, 08:40:41 - x)
ono to, fakt, nemá rádo housenky:)))))))))))))

[59 Tak ještě pokus bez píďalek???? (Rpuť: 23.03.2006, 08:41:36 - x)

[60 Vida! Píďalky nevaděj:))) (Rpuť: 23.03.2006, 08:42:47 - x)
A což takhle HOUSATA?

[61 Andreo (dvd: 23.03.2006, 09:04:10 - x)
o Lucerně, prosím, nemluvit. Moje nebožka maminka kdysi pravila něco v tom smyslu, že když teď Havlovi vrátili tu Lucernu, tak už se snad taky dočkáme. Ani 14 let od její smrti se to nějak nedořešilo.

[62 Rputi, (maYda: 23.03.2006, 09:04:58 - x)
my ten recept vyslechli k snídani a kupodivu jsem se nemusela hádat tolik jako pbvykle, aby se dojedlo. Asi se potomci lekli, co by taky mohli dostat příště a vyjiměčně byli vděční za obvyklý jogurt.
Já měla dohady i na Pavoucích, kde jsem chtěla doplnit rubriku Aidiny pavopučí recepty, aby se tam recept na špagety s moučnými červy nebál sám.:-)
Ale jednou mi to pustilo i ty housenky. ZAtím to vbypadá nejpravděpodobněji, že cca každý druhý až třetí příspěvek to prostě vyhodnotí jako spam.
Fakt nevím, co to blbne, aspoň sae budu věnovat nějaké rozumější činosti, za kterou jsem placená. Někdo na ty daně vydělat musí. Aby Sobotka neschudl, to bych si nemohla vzít na svědomí.

[63 Zdravíčko - jen v průletu (Dana: 23.03.2006, 09:24:46 - x)
tady vypuklo stěhování. Nikoli jarní, ale úřední. :-((( Od 1. dubna už z našeho úřadu zbude jen ubohá troska..a za několik let už možná ani to ne...Ale nejásejte - daně se platit budou, jen to bude na velkých úřadech, kde styk s úředníky bude přísně úřední a patřičně neosobní...
Tak já jdu na ty skříně....

[64 Sluníčkové dopoledne vinšuji. (Anka: 23.03.2006, 10:31:27 - x)
Jděte mi s píďalami, když tu dělám nádivku do kachny! Taky máte za okny jaro?

[65 No jaro..., vypadá jinak ! (Šumavák: 23.03.2006, 11:39:58 - x)
Je polojasno, pološero,+2°C ale alespoň nesněží a nemrzne.Kobča začala opatrně něco přežvykovat a i se vyprazdňuje. Tak snad už... byť mám pořád strach, protože to trvalo hrozně dlouho.Ale začínám být optimistický.

[66 Anko, (maYda: 23.03.2006, 11:40:40 - x)
tak zkuste nadít kachnu píďalama, získáte originální krmi.
Já chtěla oslnit babičku řízkama, nacpanýma houbami a byly tak blbě ukrojené, že jsem je nakrájela " na čínsko" a s těmi houbami je opeču a budou naopak nacpány do bramborákové kapsy.

[67 Šumaváku, (maYda: 23.03.2006, 11:41:32 - x)
kobyle pozdrav a přání brzkého uzdravení.

[68 maYdo, (Anka: 23.03.2006, 11:55:08 - x)
jo, jo a zůstanu vopuštěnka, že? Nic, nic, kachna už sedí v troubě s nádivkou klasickou!
Šumaváku, že Vaší koníčkový holčině gratuluji a ještě pro sichr nepouštím pěstě, pro všechny pády.

[69 Tak jak se má dnes (kocour: 23.03.2006, 12:08:10 - x)
Hanička?

[70 Kocoure, jde to, (Šumavák: 23.03.2006, 12:27:21 - x)
viz výše.
A dneska je ODS k pochválení, protože to zveřejnění těch úlev po živnostníky je perfektně načasované.
Doufám, že Paroubek večer v panice slíbí, že to všechno ještě do voleb zrealizuje, protože ČSSD už to dávno měla v plánu a ODS jí to teď ukradla!! :-))

[71 Kde, co, prosím? (Rpuť: 23.03.2006, 13:09:25 - x)
Jak, úlevy...ňuch...ňuchňuch?
Jinak zdravím Haničku a hladím ji po klabonosu:)))

[72 A kdyby měl někdo chuť, (Rpuť: 23.03.2006, 13:24:01 - odkaz - x)
může se mrknout (odkaz) na hadopasi - vlevo dole- Rpuť - Blesk - na Bleska a "jeho" koťata.
Šumaváku, můžete si vzít mustr:)))

[73 Rputi, (Anka: 23.03.2006, 13:32:35 - x)
takhle přesně se k sobě měli naši kočičáci s Rexem. Jediné, co ho míchalo, byl fakt, že se ti mrňousci ne a ne naučit štěkat.

[74 Anko, tady byl jedinej problém, (Rpuť: 23.03.2006, 13:40:31 - x)
že, když Blesk zabral jazykem, udělalo kotě kotrmelec:)))

[75 No, Rputi, (Anka: 23.03.2006, 13:42:39 - x)
u nás byl největší průših, když se koťata prvně vydrápala na střechu verandy. Rex z toho měl nervy v kbelíku.

[76 Že je dneska ale hic - (Rpuť: 23.03.2006, 17:32:13 - x)
politicky i meteorologicky. Vyvadil odchází, Kraus přichází, paní doktorka je obžalovaná, Škromachoví zatkli tasemíka a v Jablonci se socani množej dělením. Vypadá to na bouřku...:)))

[77 Pozdrav (martin v Dahabu: 23.03.2006, 17:46:29 - x)
vytržen z koloběhu slunce, voda, slunce a naopak jsem se dnes v podvečer urval k polskému Internetu. Nejdříve jsem si ověřil, že nikomu nescházím, odpověděl několik mailů a nakoukl rovnou na śumavu.
nemám bohužel čas (čekají už na mě) a tak jsem neproletěl ani komentáže nade mnou.
Česká republika se svými politiky je neznámo kde, místní náhončí mi při kličkování kolem jeho hospody řekl neodolatelným akcentem: I never give up! Tím inspirován zdravím pana domácího hostinského. Je tu spousta Čechů, kteří se nudí, protože se mají moc dobře a už dlouho je nepotkal žádný průser. Šumaváku, člověče, my se máme líp. protože nám průsery Pánbu naděluje!

Všeho dobrého pomáli.

[78 martínku, tss, tss, (Anka: 23.03.2006, 18:42:52 - x)
to my si tady užíváme onačejších věcí, než obyčejná voda nebo slunce. Možná, že až se vrátíte, bude jediným členem ČSSD portýr v tom jejich baráku.

[79 Paroubek, jo? :-)))) (Šumavák: 23.03.2006, 18:52:36 - x)

[80 Šumaváku, (Anka: 23.03.2006, 18:55:18 - x)
teda jestli to ten portýr četl! Aby se k Vám nerozjel!

[81 No, taková kšiltovka (Rpuť: 23.03.2006, 19:04:46 - x)
s nápisem "Hotel Oranž", proužkované kalhoty, žaket a bílé rukavičky.... docela slušivé:)))

[82 Rputi, (Anka: 23.03.2006, 19:06:25 - x)
teď jsem jukla na Psa a čučím jak puk. Netušila jsem, že některým komentátorům leží tenhle blog tak v žaludku, že to musí deklarovat písemně.

[83 (Zdravím - jak jinak než v průletu!: 23.03.2006, 19:24:47 - x)
a co se Psa a hlášek na tenhle blog týká - možná to souvisí i s poslední modou - měněním nicků. Docela by mě zajímalo, kolik a jakých nicků klon má. Jeden typ mám. :-))
Tak se tu zatím mějte, možná se ještě později zjevím...:-)
PS: Lepší by asi bylo o nikom z jiných blogů a diskuzí se tady nebavit. Co vy na to? :-)))

[84 ten popleta výše, (Dana: 23.03.2006, 19:26:15 - x)
který si mění kolonky jsem já! Dana. :-)))

[85 Já si ale, prosím, nezačala :-( (Anka: 23.03.2006, 19:26:54 - x)

[86 Anko (Dana: 23.03.2006, 19:41:01 - x)
:-))

[87 Dano, (Anka: 23.03.2006, 19:43:49 - x)
já vím, měla jsem si to nechat, ale mne to fakt překvapilo. Jak jsem stará, tak jsem blbá, nedá se nic dělat.

[88 Sapristi... (Dana: 23.03.2006, 19:55:56 - x)
zas jsem zapomněla na popelnici...a navíc mám otevřenou garáž..tak jdu na to. V kolik je dnes debata s Moravcem? To jsem zvědavá....

[89 to víte, Anko (maYda: 23.03.2006, 20:05:47 - x)
někomu leží v žaludku kachna s nádivkou ( klasickou), někomu masíčko s houbami v bramboráku a jablečný koláč, a na někoho zbyl jen nějakej blog. :-)))
TAk to dopadá, když někdo to virtuálno moc žere.

[90 Já bych se kvůli tomu snad ani nerozčilovala. (Rpuť: 23.03.2006, 20:07:31 - x)
Nestojí to za to. Politická atmosféra houstne, zima jre dlouhá a lidem už tečou nervy. Nezbývá než nechat to vyhnít...

Dano - Ústí je v 9:00

[91 Dámy, dobrý večer a zároveň bratrance Tlalocka na Vás! (Loki_F: 23.03.2006, 20:38:15 - x)
(zrovna se dívám na 3SAT, historie Aztéků) Co to máte s tím Psem (patrně neviditelným) - tam je teď pořád legrace, do dikdue se tam vrhají naprosto pozoruhodné 'osobnosti', stačí dvě slovíčka a prorážejí hlavou střechu či požírají klábosnici... To přece musí být pro tak vtipné dívčiny jako jste Vy přímo výzvou...?! Takový ctitel rudé, růžové, černé nebo zelené, když ztrácí kontroluse docela bezelstně odkopává a vyslepičí na sebe i to co nechce.
Nebo mi něco uteklo???

[92 Rputi, (kocour: 23.03.2006, 20:58:59 - x)
předpokládám, že ten proužek a žaket budou taky oranžový :-)

[93 Anko, (kocour: 23.03.2006, 21:00:05 - x)
teď jsem juknul na Psa, viděl jen pár zoufaleckých výkřiků do tmy, a tak jsem tady. Komu tam tak strašně moc vadíme? :-)

[94 kocoure, (Anka: 23.03.2006, 21:05:46 - x)
padl tu návrh, že aby se sem komentáře ze Psa nezavlékali, což je nejspíš nejlepší. Tedy jen větičku - kdosi tam psal cosi o jaru a paboucích, no a já, při své tuposti nebyla stavu pochopit, proč se někdo durdí na blog, který není ze zákona povinný.
Loki_F, zdravím a nabádám - nedráždit hada holou nohou!
Jezusmarjá, už je to tady!!

[95 maYdo, (Anka: 23.03.2006, 21:08:08 - x)
že jsem tak naléhavá - jak dopadla Vámi avízovaná houbová improvizace? A jinak, za kachnu s nádivkou jsem byla chválená před rozvinutou utěrkou, náhodou.

[96 Kocoure, těm co tam (Šumavák: 23.03.2006, 21:12:40 - x)
sami zbejvaj a ještě nepochopili, kde je ta flaška.:-))

[97 Anko? (kocour: 23.03.2006, 21:21:04 - x)
Pavoucích? Ale tady je přece Šumavákovo, ne?

Šumavo, co Hanička? Zlepšila se za dnešek?

[98 kocoure, (Anka: 23.03.2006, 21:24:55 - x)
blbě jsem to napsala, omlouvám se. Na Psu kdosi psal o vypuklém jaru, kdy teplo vyhnalo pabouky ze skleněné zasněžené koule http://sumavak.bloguje.cz .
Rady přímo kralovské,takové mile modré a nezjištné.Děkujeme.
Rada. Tomu paboukovi na šicgumě přetřete zadeček na modro."Roajalistku" taky,praská na ni nátěr, etc. A mě, blbou, to překvapilo, že někomu stojí za to, se zlobit na debatu někde, kam povinně nemusí.

[99 Heslo dne (PeS: 23.03.2006, 21:26:21 - x)
Vážení, teď jsem dorazil a ještě jsem nic nečetl. Ale v poště jsem dostal "heslo dne". A ač vím, že si koleduju o pár přes držku, svědomitost mi nedá a musím ho tu uvést. Týká se globálního oteplování:
"Kdyz nám to červenec a srpen nezkazí, tak bude letos hezká zima..."

[100 Ahojky, PeSi, (Anka: 23.03.2006, 21:36:18 - x)
máš u mě pár na kokosku, jen si to schovám na pak:-)

[101 Anko, (maYda: 23.03.2006, 21:36:35 - x)
inprovizace dopadla docela dobře.
Jedinou chybičkou byl chybějící česnek ( zrovna došel )a pak to, že bábinka dorazila pozdě a oběd musel být odložen, než vyřídím pracovní schůzku a ohříván.
Ale i tak to bylo dobrý.
Kdyby mi někdo upekl kachnu s nádivkou, taky bych chválila před rozvinutou utěrkou.
Jenže můj muž umí jen vajíčka na tvrdo a fazole z konzervy.
Možná jednou děti, zatím mi občas, jsou-li v dobrém rozmaru, ukuchtí omeletu s burákama.

[102 PeSi, (kocour: 23.03.2006, 21:36:39 - x)
... nezkazí ...

Mimochodem, až budou ti zelení ve vládě, budou si na jejich politiku smět stěžovat různí ekologové? Nebo to bude posuzováno jako ekozrada?

Jen mne tak napadlo, že s jejich pomocí by se dalo prosadit leccos, co zatím kvůli různým místním iniciativám nešlo ... třeba rychlodráhu na ruzyňské letiště :-)

[103 maYdo, (Anka: 23.03.2006, 21:39:29 - x)
nechce to, než trénovat, trénovat! Ale pozor na ptáka! Já také dítko trénovala a jednou, když mne porazila chřipka, se dítko rozhodlo, že upeče kuře. No, už jste někdy jedla pečenou slepici?

[104 Sledujete Ústí?? (Dana: 23.03.2006, 21:46:15 - x)
Co na to říkáte?

[105 Zdravím Kocoura. (Dana: 23.03.2006, 21:47:12 - x)
:-)) Stačilo to povídání k mobilním čerpačkám nebo mám doplnit? :-))

[106 Dano, (Anka: 23.03.2006, 21:48:30 - x)
když ono mě to můj názor nechce pustit:-)

[107 Dano, (kocour: 23.03.2006, 21:51:54 - x)
stačilo bohatě. Nemyslím, že by s tím měl být nějaký problém.

[108 Co je s Ústím? (kocour: 23.03.2006, 21:53:08 - x)
(Nesledujeme. Čteme si zákon o sociálních službách. To je takový soukromý druh masochismu.)

[109 Anko, prosím, vysvětlete, (Loki_F: 23.03.2006, 21:53:51 - x)
pavoučka jsem viděl, ale hada...? ...Toho jsem tak nějak pro... prošvihl! Jejda a to jsem na tato stvoření velmi opatrný. Nebo jsem dneska obzvláště nechápavý.

[110 Loki_F, (Anka: 23.03.2006, 21:57:01 - x)
teď ode mne nemůžete chtít žádnou štěpnou myšlenku, hovoří pan premiér! A jinak, kopírovala jsem z úvodníku na Psu, je to snad na 3. stránce.

[111 kocoure, (Anka: 23.03.2006, 21:59:30 - x)
na Čt2 je beseda s Moravcem. Velice poučné, velice poučné!

[112 2 Anka (PeS: 23.03.2006, 21:59:52 - x)
Nazdar, až se zas uvidíme, klidně si posluž, mně je dneska všechno jedno. Právě jsme dodělali další projekt a stav by se dal popsat jako euforie smíchaná s děsnou únavou (a půllitránkem dobrýho vína...). Ale k tý kachně (pominu fakt, že to je děsně blbej pták - pro jednoho moc a pro dva málo), tak když se jeden uskromní a zbyde na dva, dovoluju si tvrdit, že nejlepší nádivka do kachny je prázdná pivní flaška. Teda záleží na chuti, že jo. Já prostě mám rád pěkně vypečený a vykřupaný jídla a nesnáším to, čemu říkám blemc. Včetně kaší všeho druhu. A kachna (nebo i kuře, když na to přijde) je sice zvenku hezky vypečená, i ta kůrčička se občas najde, ale huvnitř je prakticky vařená a z tý nádivky zbyde blemc. Takže - nádivku navrhuju péct extra v troubě na pekáčku, pak je taky taková pěkně nadejchnutá a vykřupaná - a dovnitř tý kachny (nebo kuřete) zašít prázdnou otevřenou pivní flašku, hrdlem ven, samozřejmě. Ta pak zprostředkuje přístup horkého pečícího vzduchu i dohuvnitř a milej pták je krásně vypečenej i zhuvnitř. No a co se týče šťávičky, tam se dobročinnosti meze nekladou, takže když pak chce někdo tu nádivku rozblemcanou, tak si jí hojně polije tou šťávičkou, kdo ne, tak si ji nechá na extra talířku (já napřílklad) a přikusuje a vychutnává vykřupanost obého...

[113 PeSi, (kocour: 23.03.2006, 22:03:14 - x)
sorry, že se vměšuju ... "až se zas uvidíme" ... znamená to, že se zítra neuvidíme?

[114 Ten docela rozkošně splaskl, (Loki_F: 23.03.2006, 22:04:03 - x)
teď jenom provléknout nit, aby zase nenapuchl...!

[115 PeSi, (Anka: 23.03.2006, 22:05:31 - x)
ale já neprotestuji, pečená nádivka je fajn. A Eisner, myslím, psal o huse, že?
A gratuluju k projektu a vinšuji zdar! No, ačkoliv, ono se to samo rozumí, viď?

[116 Anko, (maYda: 23.03.2006, 22:16:41 - x)
za mých mladých let na vsi jsem jedla pečenou slepici mnohokrát.
Slepice se držely na snášku a na pekáč šly, až když si to odpracovaly.
NApřed se vždycky vařila v hrnci, aby nebyla tvrdá. Stejně byla, co chcete po slepici venku žijící a prakticky volně běhající. Proti kuřatům z hypermarketů měly ty slípky muskulaturu jak atletky, patřičně vypracovanou.
Ale skoro žádný tuk a to maso, bylo sice tuhé, ale chutné. Slepice se neživily žádnou chemií, vyvářely se jim brambory, máčel starý chleba a sypala pšenka, v zimě sušený kopřivy, v létě mohly zobat zeleně, co vole ráčilo ( pokud ovšem nevlítly do zahrady a nevyklovaly úrodu jahod nebo sadbu salátu).
Abych se přiznala, asi bych té tuhé slepici dnes dala přednost před kuřetem z CAfouru.

[117 maYdo, (Anka: 23.03.2006, 22:19:08 - x)
no, ta mnou zmíněná slepica neprošla varem a po úpravě v troubě vypadala jak kašírovaná. Měla jsem tendence hodit na ni bezbarvý lak a nabídnout barraqndovskému fundusu.

[118 vy fakt ty figury (Andrea: 23.03.2006, 22:24:26 - x)
v tývý posloucháte? A já myslela, že jsem ujetá:)))
No, asi jsem, v poslední době snáším jen paní Mojsejovou- to je moje jediná radost. Ta dáma projasnila dny mého stáří- neskutečná sranda. Jinak už nemůžu vůbec nic kromě tygříků na Animal P. Jak tohle skončí? :))

[119 2 kocour (PeS: 23.03.2006, 22:28:08 - x)
upřímně řečeno, dosud nevím. Budu se snažit přijít, ale nezávisí to jen na mně, tak nemůžu nic slíbit. To hlavní jsme dneska dodělali, ale zítra odpoledne mám jiné povinnosti a netuším, jak se to protáhne. Ale budu se snažit přijít, možná přijdu trochu později. Já už ten normální pokec u piva potřebuju jak sůl. Další radši až ústně...

[120 No, servus, (Ank: 23.03.2006, 22:30:16 - x)
ODS od diváků dostala přes padesát procent, to zas bude řečí

[121 Anko, už jsem v obraze (Loki_F: 23.03.2006, 22:32:28 - x)
normálně na diskuse pod úvodník nchodím, tak proto. Vidím, že ani nadále nebudu.

PeS: To s tou flaškou do kachny je geniální, velmi brzy vyzkouším!

maYdo, potvrzuji, slepice, které žily venku jsem za mlada okusoval s oblibou. Takový vývar se zeleninkou a drůbky... mmmm!

Hola, zelení lumíci v severních Čechách jen 3,8%. T potvrzuje moji předpověď jejich volebního výsledku.

[122 No holky, slepice je zlatá (Šumavák: 23.03.2006, 22:35:12 - x)
i stará !!Znám horší případ!!
Matka chovala závodní poštovní holuby. Když jednou ležela v nemocnici, tak nám třem chlapům v chalupě řekla:zabte si na neděli tři holoubata ( ono tam těch holoubků bylo víc než sto. Řekla nám, jako správný chovatel, i která.
My tam šáhli, třem kouskům zakroutili krkem, oškubali, vykuchali a šup s nima do hrnce !
A byla jako vejce ! Čím déle se vařila, tím byla menší a menší a tvrdší a tvrdší!
Polévka nebyla špatná, "maso" jsme v úterý vzdali a vyhodili.

Když se matka vrátila, vypukl oheň na střeše, protože jsme jí krocli tři staré vylétané šampiony ( ale opravdu, to byli mnohokrát ocenění šampioni:-(( ).
Matka si holt zakládala na tom, že má vyrovnaný chov a jeden holub jako druhej !
Z Francie domů doletěli.
Ale uvařit se nedali!!

Nadívané holoubátko! Joj!!

[123 PeSi, (kocour: 23.03.2006, 22:36:08 - x)
tak kdybychom se zítra neviděli, tak aspoň blahopřeju k zakončenému projektu a přeji všem dobrou noc. Tedy ne že by se mi poštěstilo jít hned spát, ale mám tu ještě horu práce :-(

[124 ad slepice (PeS: 23.03.2006, 22:37:06 - x)
U nás se chovaly slepice, když byla babička ještě naživu. A jedna z mála stravitelných úprav slepice byla, že k ní babička dokoupila trochu bůčku, slepice byla uvařena, obrána a já to s tím bůčkem umlel a babička z toho udělala fašírku. Jako bych to dodnes viděl. Na váhu masa ze slepice zhruba stejně až o půlku víc bůčku, 4 - 6 starejch housek (podle toho, jak byl ten bůček tučnej), 6 stroužků česneku a 1-2 cibule. Všechno umlít, tu housku nakonec, aby se s ní pěkně vytřel ten mlejnek... Nechat chvilku odležet, pak do toho rozbít 2 vejce, trochu soli, majoránky a pepře. Promíchat a zas nechat odležet. No a pak sformovat fašírku, pokrájet slaninou kolem dokola na tenký plátky a do trouby...
Jo, to byla doba her a malin nezralých...

[125 tak tu fašírku ze slepice (PeS: 23.03.2006, 22:38:38 - x)
mi to vyhodnotilo jako spam. Dejte tomu serveru někdo nažrat, ať nezávidí...

[126 Ten 50 let starý týdeník (Šumavák: 23.03.2006, 22:38:53 - x)
po té diskusi... to je abychom nezapomněli, k čemu by zase mohlo dojít?
Teď hovoří o motocyklu Pionýr a Škodě 440....
Jo Jawa50- Pionýr, to byl stroj k nezničení. Ani odhlásit jsem ho nemohl , když mi ho cikáni čórli !!

[127 Loki_F (Anka: 23.03.2006, 22:40:25 - x)
já věděla, že to zvládnete i bez mého blekotání :-)
Šumaváku, jako bych Vaši maminku viděla. Já měla jen jednou co dělat s holubem, a to tenkrát, když ho tatínek přinesl domů a trval na tom, že bude s maminkou sdílet kuchyni (ten holub), dokud se neuzdraví. No, koberec jsme vyhodili a nábytek vydrhli.

[128 PeSi, (Anka: 23.03.2006, 22:41:53 - x)
na mě když se někdo vytasí se slepicí, krájím housky na knedlíky a starám se, jestli mám smetanu. Ale ten Tvůj, resp. babiččin recept zkusím, dík.

[129 2 Loki_F (PeS: 23.03.2006, 22:42:49 - x)
Musím se přiznat, že nejsem autorem. Tohle mi jednou prozradil podobně zmlsanej kamarád...

[130 2 Anka (PeS: 23.03.2006, 22:52:36 - x)
jo, ona babička byla zamlada panská kuchařka. No a já měl to štěstí, že jsem od ní pár věcí odkoukal a dneska to můžu využít... víš, já mám zkušeností vsugerováno slepice = podrážka. A tedy i slepice na smetaně = podrážka na smetaně. To je skoro škoda tý smetany... Ale ta fašírka, nebo karbanátky, to se osvědčilo jako velice stravitelná úprava.

[131 To PeS - nepocházela vaše babička (Loki_F: 23.03.2006, 22:55:20 - x)
náhodou z Vsočiny? Ten recept dobře znám!

[132 PeSi, (Anka: 23.03.2006, 22:55:36 - x)
ale to je pověra. Když dáš slepici do vařící vody (aby se nevyvařila chuť), k ní kotenovovou zeleninu a vše jako na polévku a do omáčky vložíš povařit vykostěné kousky slepice, není se čeho bát, fakt.

[133 Kachna (Rpuť: 23.03.2006, 22:56:52 - x)
Anko, Pesi - kachnu nutno péci pomalu, že právě aby se propekla, péci nádivku vedle je na draka, ona taková nádivka, kachním sádlíčkem provoněná - zajisté správně tuhá, leč zároveň správně nasáklá - toť vysvědčení kuchařského umu.
Kocoure, zajisté proužek výhradně oranžový.
Loki, zajisté diskuse na Psu jest srandovní, obzvláště dnes - to krupobití paragrafů je k popukání a k uplatnění přichází argumenty vzkutku nevídané. Chybou je však hlavně to, že je to čím dál víc stejné. Nastal pat, kdy už nikdo nikoho o ničem nepřesvědčí. Nuda...:))))
V televízi se mi už líbí jen to přesvědčování že vzorek 650 respondentů je důležitější než tisíce "nálad diváků".
Relevantní relevance... já jdu radši spát!
Dobrou noc!

[134 Rputi, (Anka: 23.03.2006, 22:58:55 - x)
co se vztahu k nadívané kachně, mám stejný názor. A krásné sny Ti přeji.

[135 2 Loki_F (PeS: 23.03.2006, 22:59:37 - x)
Babička pocházela z Janovic (kousek od Olbramovic) a tu kuchařku dělala v Táboře - a tam se pak usadila.

[136 TO PeS: Moje babička žila celý život (Loki_F: 23.03.2006, 23:08:23 - x)
v Hodicích u Třesti (donedávna pobočka masokombinátu Kostelec) výroba kdysi slavného salámu HOSAM. Přesto ten recept sedí do puntíku!

Rputi: Copak tam někdy někoho o něčem přesvědčil? U některých témat se tam však schází, kromě několika provokatérů, řada chytrých lidí, s nimiž je radost si vyměňovat postřehy a názory. Někdy...

[137 ... a ještě Rputi. (Loki_F: 23.03.2006, 23:12:11 - x)
ty tzv. 'výzkumy' veřejného mínění resp. preferencí jsou naprostou fraškou, zvláště v podání ČT. Moravce navíc tak nějak špatně snáším, přiznávám.

[138 Aha, nikdo doma. (Loki_F: 23.03.2006, 23:19:38 - x)
Tak dobrou noc.

[139 Já jsem se smířila (jepice: 23.03.2006, 23:20:50 - x)
se slepicemi až když jsem přišla na to, že je lepší vykostit je ještě zasyrova, nakrájet na kousky jako na guláš a jako takové dusit. Je to pracnější a dají se na to použít jen takové ty masitější kusy, ale maso pak není tak zoufale suché a vláknité. Na paprice je to fajn.
Jestli se chcete opravdu pobavit na konto drůbeže, přečtěte si v knížce Jak vaří muž od Achille Gregora historku o tom, jak péci krocana. Končí tím /po strašlivé anabázi/ jak maso obral z kostí a umlel na masovém strojku a má ho dodnes, protože se nekazí, je věčné. Použitelné pouze jako žvýkačka, následkem čehož má autor neobvykle vyvinuté čelistní svaly.

[140 Rputi, jste tu ještě? (Šumavák: 23.03.2006, 23:59:23 - x)
Chytnete doma ORF1?? Tam dávají každý týden touto dobou "Jamie Olliver auf Tour", teď zrovna vaří v Itáli ragů z divočáku, (kterého vlastoručně minul) pro celoé městečko a soutěží s místnímui babami ve výrobě pasty.
A i když nic jiného, tak třeba uakzoval, jak dusí zeleninu nikoliv pod pokličkou ale zakrytou plátky parmalatské šunky! Dobrý nápad!

[141 Dobrou půlnoc :-)) (Nika: 24.03.2006, 00:09:20 - x)
Jamie je bezvadnej. Před časem šel jeden seriál s ním na Nově, a naše 2 mladé dámy najednou dostaly chuť do vaření, což je před tím nějak zvlášť nezajímalo... Za to mu patří můj nehynoucí dík :-))

[142 Tak nezapomeňte! (Klaun Parafin: 24.03.2006, 00:19:06 - x)
Dnes večer v 18.00 u Vodičky. Je po válce a je jaro...

[143 2 Klaun (PeS: 24.03.2006, 07:04:03 - x)
Akorát, že v šest večer po válce se týkalo jiný hospody. Já kolem ní takřka denně chodím a dovnitř bych teď nevlez, ani kdyby mi platili. Před cca 10 lety jsme tam šli na oběd s jednim cizincem, který moc žadonil a opravdu stačilo. A nejvotrávenější byl ten cizinec, co si od toho sliboval buhvíco...
Hele, budu se snažit přijít, ale nevím, jak to zvládnu. Je toho tyhle dny nějak moc, nestíhám...

[144 Vy jste toho včera navařili! (maYda: 24.03.2006, 08:15:35 - x)
Na pečenou slepici, prosím, nesahat, je to vzpomínka na moje dětství, když jsem ještě měla dobré zuby. A pekla se s kořením na bažanta.
PeSi, celá drůbeží diskuse začala receptem na jakési housenky, který jsem odposlechla v radiu a nejsa hamoun, rozdělila jsem se o něj nejen zde, ale s PAvoučím publikem a pořád mi to tvrdilo, že to je spam.
VYpadalo to, že serveru nechutnají housenky, ale asi v tom bude jiný rozmar.

[145 No a předchozí příspěvěk mi to zas zařadilo jako spam! (maYda: 24.03.2006, 08:16:38 - x)
Co takhle housenky na smetaně?

[146 Tak jsem byla ráno u holiče. (Rpuť: 24.03.2006, 09:08:58 - x)
Přišla tam paní. Co chybělo pod lebení nechávala si dělat na hlavě. Jen zakvokat. Pak začla hovořit o lékárnách a mě ty plky přišli strašně povědomé...jasně...na Psu....jistý slovutný chirurg. Svrbělo mne, abych se zeptala, ale nechala jsem si zajít chuť. Co by taky paní Pafková dělala v pátek ráno u holiče v Bechyni?
Ale stejně - co může mít slovutný chirug společného s jihočeskou uklízečkou?

[147 Pafko (Andrea: 24.03.2006, 09:23:27 - x)
je původem z Bratislavy a jihočeská uklízečka může být cokoli, od jihočeské primářky až po jihočeskou uklízečku.
Šikovné ruce a znalost medicíny nečiní z majitele těchto schopností nic, co by nebylo lidské.

[148 Rputi, (maYda: 24.03.2006, 10:16:29 - x)
přečetla si to na Psu ( nebo jinde) a jsa obdivovatelka slovutného chirurga a chtějíc vypadat chytře a vzdělaně, plácala, co vyčtla.
Znala jsem jednu lékařku, s prominutím pitomou jako štoudev, když přišlo na cokoliv, co nenapsali ve skriptech z medicíny a ta citovala Ratha a jiné experty jako když bičem mrská.

[149 maYdo, (Rpuť: 24.03.2006, 10:24:12 - x)

[150 maYdo (kocour Žofík odeslal) (Rpuť: 24.03.2006, 10:26:04 - x)
ona je to pravdu uklízečka a Psa určitě nečte. To byl jen takový povzdech, jak je ta blbost rozšířená:)))))

[151 Kocour Žofík? (maYda: 24.03.2006, 10:40:06 - x)
Nějakou dobu v kanceláři přebýval kocour Filip. Patřil majiteli, takže se nikdo neodvážil protestovat a když se jednou na dva dny ztratil, bylo z toho pozdvižení a hrůza, co tomu šéf řekne,větší, než kdyby celý tým potopil klíčovou zakázku od důležitého klienta.
Kocour byl povahy značně neurotické a neustále skákal, takže všichni trnuli, kdy skočí na klávesnici tak šikovně, že shodí celou počítačovou síť.
TAky si s oblibou brousil drápy na odložených dokumentech.

[152 MaYdo, (Rpuť: 24.03.2006, 11:00:23 - x)
Geoffrey neboli Žofík je šestikilové zrzavé kocouřisko velmi důstojné povahy. Pravda, občas se mi po té klábosnici projde - ale zatím nic horšího, než předčasné odeslání komentáře, nespáchal:)))

[153 Dobrý den, vespolek přeji. (Loki_F: 24.03.2006, 11:37:41 - x)
Doufám, že dnešní jarní sluníčko saturuje Váš zimní deficit, na který jste si stěžovaly, milé dámy...?

K těm kočkám, kočičkám a kocourkům (čtyřnohým): Moje bybička, o níž jsem tu včera psal, ač nebyla nijak vzdělána, nikdy, zdůrazňuji nikdy, nedovolila kočkám vstoupit do obytných místností, i když jsme se jako děti chtěly mazlit s 'roztomilými kočičkami a koťátky' a tahaly jsme je dovnitř... Vždy popdla koště a hnala nás 'svinským krokem'. Kočky, když viděly v její ruce koště, byly venku bleskově. Až p létech jsem pochopil, že babička, ačkoli neměla o medicíně, zoologii a mikrobiologii ani potuchy, věděla, jak jsou kočky nebezpečné! Zvlástě pro děti a nastávající matky.

Juro-p: nějak mi Netscape hupnul do minulého týdne a viděl jsem tam Vaši poznámku o diskusi s jakýmsi 'globálním ohřívačem'. Potvrzuji Vaši tezi, navíc tvrdím, že po rozpuštění arktického ledu by hladina světových oceánů dokonce klesla (právě dle Archimedova zákona v kombinaci s teplotní anomálií vody)! To ovšem průměrný zelený lumík nepochopí. Všimli jste si jak včera vyhořel medvědář Rabas? n;-D

Jak se daří koníčkům, co Hanička, Šumaváku?

[154 Zdravím moc z prosluněného dalekého východu, (Jaka: 24.03.2006, 11:48:03 - x)
byť mě trhové hospodářství honí jak nadmutou onu, co se jim teď zrovna rodí neskutečně krásná kopýtčata, nemůžu odolat si nepostěžovat. Rputíku, ta černá echtmazlivá opice sic neodesílá komentáře, neb klábosnici mám na zasouvací desce pod stolem, zato mi usilovně ničí překrásnou tapetu v kuchyni, která se přesvědčivě tváří, že je brizolit ......!!!! Lidi, zemřela J. Moserová !!!!!!!!!!!!!

Vždycky mě zamrazí, když zemře někdo, o kom vím s jistotou, že byl především Člověk. Čestný férový človíček.. škoda... vždycky mi zabude úzko, odchází-li človíčci, kteří nepotřebovali klacek do ruky, aby přesvědčili jiné alespoň o potřebě nad jejich argumenty přemýšlet.. fix i fňuk

[155 Ale Loki, nepřehánějte! (Rpuť: 24.03.2006, 12:27:34 - x)
Celá naše rodina po generace vyrůstala s kočkama, mě učila lézt po čtyřech mourovatá angorka Šetenka, moji starší dceru miloval a oddaně opečovával kocour Mulisák, o hygienu mladší dcery zas pečovala pejska Arinka, neb měla pocit, že ta panička je tak neschopná, že ani netuší, že štěně se má řádně olízat:)))
Přes to, že už s námi spalo v posteli ledacos chlupatého, jsme ideální pojištěnci, neb platíme jak mourovatý a nečerpáme. Já byla naposled u doktora před asi osmi lety, když jsem si na tržišti zabodla do paty sponu s krabice. A kdo v naší rodině umře pod 80 let,je břídil.
Právě ta izolace od všech přírodních vlivů způsobuje, že civilizace ztrácí imunitu.

[156 Jako, jediná pomoc, (Rpuť: 24.03.2006, 12:29:31 - x)
je přeučit Míťulku někam jinam. Jak začne drbat, popadnout a odnést na příslušné místo.

[157 Hezké časné odpoledne vinšuji. (Anka: 24.03.2006, 12:37:49 - x)
Rputi, já našeho prvního kocoura odnaučovala špacírovat po stole. A ne a nedařilo se. Pak mi chovatelka ušlechtilých koček poradila. Drapnout dotyčného hříšníka za kořen ocasu a hlavou dolů odnést do pelíšku. Už nikdy si Kryštof na stůl netroufl.

[158 Přesně, Rputi, (Jaka: 24.03.2006, 12:42:50 - x)
my vyrůstali mezi kuřinci a podobné podestýlce, a skoro nevěděli, co to jsou nemoci.

No a Míťule? Měla jsem v obýváku, protože jen tam byl kousek bez tepichu, špalek na sekání dříví. Klasický, s kůrou, a Míťa jej zbožňovala. Nejpozději v půhodinových intervalech jej drásala, čímž mi drobky kůry lítaly po polovině obýváku. Já vůl to odkornila, nevzdělanec jeden, a ona si špalku od té chvíle ani nevšimne, ni pohledem zavadí. Na balkón nevyleze, na chodbu taky, bojí se. Pořád. A tak se věnuje jen spaní a broušení drápků. Čekám jak na smilování na slíbený další špalek, dopadla jsem jako ta hora, co musí k Mohamedovi. Chicht.. jen kuchyň má zakázanou, jinak je pohroma..

[159 Anko, marně si představuju, (Rpuť: 24.03.2006, 13:06:07 - x)
že bych si to vůči Žofíkovi dovolila, takhle pokálet jeho důstojnost - do smrti by se mnou nepromluvil:)))

Jako, to víte - už byla jednou ztracená, tak si dává pozor. A kůra je samozřejmě lepší - co na tom, že panička musí luxovat:)))

[160 Loki - ještě ke včerejšku (Rpuť: 24.03.2006, 13:13:35 - x)
ČT je ČT a Moravec je Moravec - ona je politická troubovitost nakažlivá a on se pohybuje ve velmi virulentním prostředí:)))

"Psí problém" nastal s tím přesunem a já pořád doufám, že až po volbách utichnou váchně, tak se to zas vylepší. Též Paroubkovi deratizační postupy jsou pro mnohé těžko stravitelné a negativně ovlivňují duševní stavy diskutujících.

[161 ParoubkovY - fixnámol! (Rpuť: 24.03.2006, 13:14:58 - x)

[162 Lidová tvořivost: (Klaun Parafin: 24.03.2006, 13:26:46 - x)
Jakékoliv viditelné kožní vyrážce (i pubertální...) se říká "paroubkovina". Odposlechnuto u Vodičky: "Co se drbeš? Máš paroubkovinu?" Poslední fáze je horší než ptačí chřipka, AIDS a BSE dohromady. Název této vyrážky je odvozen od náhle vyskytnuvšího se, sluchovými halucinacemi trpícího premiéra. Zatím se nedaří toto povrchně lidské onemocnění vědě odstranit či izolovat...

[163 Ale, vždyť o tom jsem psal (Loki_F: 24.03.2006, 13:47:53 - x)
neboť to, že jste nebyl(y)/(i) - nevím zda se jedná jen o samé holky, viditelně nemocné, ještě neznamená, že jste nebyly nemocné vůbec, zvlášť odolní (=imunní) jedinci mohou odolávat léta, pak přijde zlomový věk a pokud se nevybouráte v autě, žijete jako nádoba s amputovaným mozkem.
To máte jak s tím dědkem v "Kameňáku": "Dokud nešel dědek k doktorovi, tak byl zdravej!"

Máte na mysli přesun NP k významnému CZ deníku?

[164 ...šíří se zejména na místech, (Rpuť: 24.03.2006, 13:49:27 - x)
kde se setkává větší množství lidí, zejména pak na předvolebních shromážděních...:)))

[165 Loki - hahahaha (Rpuť: 24.03.2006, 13:54:26 - x)
"...viditelně nemocné, ještě neznamená, že jste nebyly nemocné vůbec..." :))))))))))))))))))))))
"...nádoby z amputovaným molzkem..." - já to vyřídím :))))

[166 Teď jsem dostal senzační vtip: (Loki_F: 24.03.2006, 13:59:03 - x)
Musím se podělit:
Starý děd leží na smrtelné posteli a tiše umírá. V tom se mu k nosu přiline vůně čerstvě nasmažených koblih z kuchyně. Sebere poslední síly, které ještě má, sleze z postele a plazí se do kuchyně. Už je vidí před sebou...
Celý talíř voňavých koblih! ...už natahuje ruku, ...už je tak blízko!
Vtom se přižene bába, pleskne ho přes ruku a křičí:"Necháš to! Ty jsou na pohřeb!"

Ten Moravec v tom opravdu lítá... Navíc ten jeho měkký čumáček, kapří pohled a tlamička. Jeho roztroušená aura. Hm nemám z něj osobně dobrý pocit, bez ohledu na to kolik virů v sobě nosí. Fakt si nemohu pomoci.

[167 Anko, (kocour: 24.03.2006, 14:19:09 - x)
šmarjá, styďte se, to nevíte, že týrání zvířat a kocourů a někdy i lidí je zakázáno? Brrr ... za kořen ocasu. Zůstal ten ocas pak ještě použitelnej?

[168 kocoure - klíííííd!! (šimon klein: 24.03.2006, 14:23:36 - x)

[169 no, kocoure, (Anka: 24.03.2006, 14:34:17 - x)
pokud se domníváte, že jsem to s kocourem provozovala s nějakým extra potěšením, pak pravím, že nikoli. Ale ona byla pak už jen jedna volba, a totiž, že z baráku půjde kocour a v rychlém sledu i já. Učinila jsem tak jen jedinkrát. Z Kryštofa mimo to vyrostl sebevědomý obrkocour, který levou zadní vypráskal ze zahrady psisko o dvě hlavy větší. Byl to nejbáječnější kocour mého života.

[170 No, kocoure, (Anka: 24.03.2006, 14:36:23 - x)
pokud se domníváte, že jsem to s kocourem provozovala s nějakým extra potěšením, pak pravím, že nikoli. Ale ona byla pak už jen jedna volba, a totiž, že z baráku půjde kocour a v rychlém sledu i já. Učinila jsem tak jen jedinkrát. Z Kryštofa mimo to vyrostl sebevědomý obrkocour, který levou zadní vypráskal ze zahrady psisko o dvě hlavy větší. Byl to nejbáječnější kocour mého života.

[171 omlouvám se, já to dvakrát nechtěla :-( (Anka: 24.03.2006, 14:37:15 - x)

[172 TO kocour: (Loki_F: 24.03.2006, 14:38:13 - x)
Když je koucour zdravý ...ustojí to!!! };-D)

[173 Jdu se hodit do pucu, (Rpuť: 24.03.2006, 14:42:23 - x)
tak ve 4 musíme vyrazit. Pánové a dámo přijdete?

[174 Už to tak vypadá, (kocour: 24.03.2006, 14:48:53 - x)
Rputi.

[175 Ja budu taky (Petr Kunetka, zlocinec: 24.03.2006, 14:55:05 - x)
a par rad o vychove kocky si rad poslechnu... ja, kdyz mi lozi po stole ji dam slabe zaucho a shodim dolu, ale vydrzi to zhruba tak dve minuty. Nemluve o tom, ze mi uz rozdrapala jeden koberec, druhy jeste jakz tak jde (diky bohu jsou oba dost stare, zadna velka skoda ;).

[176 Loki, znám:))) (Rpuť: 24.03.2006, 14:55:17 - x)
Tedy měkký čumáček a roztroušenou auru jsem u Moravce sic nezaznamenala, ale jeho přesvědčení, že nad něj není mi jde občas na nervy...:)))

[177 Jéééšišmarjá! Ančinyránaapolednetaky! (Klaun Parafin: 24.03.2006, 15:16:48 - x)
Kocoura za kořen ocasu nikdy nebrat! Nastěstí paroubkovinu z toho dostat nemůže, ale kubovinu (zkrátka pro vinu v kubíkách) jo...

[178 To Rpuť: Tím měkkým (Loki_F: 24.03.2006, 15:32:51 - x)
čumáčkem moje žena charakterizovala jeho rozplizlé faciální svalstvo vyfutrované tukovými vaky... Stačí jen pozorně kouknout, jakmile kamera najede na detail. Noa když vycení své buličí oči, je dojem dokonalý, jako když se díváte přes stěnu akvária.
Auru Vám bohužel slovně zprostředkovat neumím... };-D§

Přeji všem hezký večer u Vodičků, moc rád bych se setkal se zajímavými lidmi, leč jsem ostýchavý a technicky to také není možné.
Tedy DOBROU ZÁBAVU a bezpečný návrat domů.

[179 Ehm... (Petr Kunetka, zlocinec: 24.03.2006, 15:43:15 - x)
OSTYCHAVY Loki????? Teda, ja mam vcelku dobre znalosti severske mytologie... ;)
Hezky vecer i Vam a treba se nekdy zastavte.

[180 No tak dobrá, ty technické problémy (Loki_F: 24.03.2006, 15:48:23 - x)
ku ostýchavosti jsou poněkud v převaze (asi 98:2) };-D
Někdy příště moc rád...

[181 Loki, to je jednoduché - (Rpuť: 24.03.2006, 15:48:48 - x)
on špatně vidí a pokud má někdy kontaktní čočky, tak se s nima ještě nesžil. Ty oči prostě nejsou v pořádku fiziologicky. I když vidět Paroubka rozmazanýho má taky něco do sebe.

[182 ježíšikriste, fyziologicky! (: 24.03.2006, 15:50:39 - x)
Já toho snad radši dneska nechám :(
Nashle večer!

[183 Přesně tak. Není (Klaun Parafin: 24.03.2006, 15:59:23 - x)
nad fízys těch druhých. "Zrcadlo, zrcadlo, pověz mi, kdo je v Čechách nejkrásnější?" Zrcadlo: "Ty bohužel ještě ne, ale Paroubek!"

[184 Ne, ne , ne... Jeho oči jsem (Loki_F: 24.03.2006, 16:06:45 - x)
odečítal když měl nasazené brýle. Sám je také nosím, takže ten rozdíl v zaostření znám. V tom to není!
Klaune o tom jak vidím auru páně PV ČR raději až někdy z kukadel do kukadel, jinak bych mohl dostat na ... zadnici!

[185 Loki_EF !! (šimon klein: 24.03.2006, 16:21:34 - x)
Hlavně Klaunovi neslibujte, že nebudete používat sprostá slova - tím byste embargovali téma hovoru......

[186 Šimone, ujišťuji Vás, (Loki_F: 24.03.2006, 16:35:02 - x)
že nepředložené sliby nikdy nedávám! Jsem si vědom, své nedokonalosti a vím, že jazyk někdy bývá rychlejší než myšlenka... };-D

[187 Byl jsem v Budějcích..... (Šumavák: 24.03.2006, 16:47:59 - x)
Hanička vypadá dobře, se mnou je to horší, na mě teď padá to nevyspání , únava a kromě toho mě (závorka!!)bolí pod můstkem zub....!!!
Já snad půjdu do hospody!
Hele nemohli byste pro mně u toho Vodičky vyřešit jednu technickou otázku?
Včera se Paroubek utrhl na lidovce při diskusi o stav.zákonu a vyvlastňování pozemků pro dálnice, že ho překvapují a že otočili o 360° a říkají teď něco jiného!!!!!
Já mám v sobě dva prášky a tři borovičky a přesto to pořád nechápu.
Stejně jako výrok: "Já bych myslel, že my tu nechceme zavádět dialog, ale chceme tu mít diskusi!"
Nebylo by mu včera v tej Bruseli lépe? I když Mitterand zcela nasrán opustil jednání(asi proto, že někdo nevyužil příležitosti mlčet a navíc se opovážil mluvit anglicky!!).

[188 Cítím s vámi, Šumaváku (Loki_F: 24.03.2006, 17:19:36 - x)
Na to borovička nepomůže. Může Vám ulevit (dočasně) tento recept:
Polévkovou lžíci rostlinného oleje (slunečnicový, olivový - nemusí být panenský) nejméně po dobu 5-ti minut 'prosávat' přes ten bolavý zub (dělá se to tak, že nejdřív ten olej jakoby přelijete k líci - uděláte 'bago' a pak za pomoci jazyka sajete zpět do dutiny ústní), co nejrychleji dokážete. Po těch 5-ti minutách (zvláště máte-li tam zánět) je z toho oleje bělavá, nevábná, řídká tekutina.
POZOR!!! V žádném případě nepolykat, ani částečně. Vyplivnout do záchoda. Ústa vykloktat vlažnou vodou. Dejte vědět, zda pomohlo.

[189 šumaváku - částečně... (šimon klein: 24.03.2006, 17:20:52 - x)
Voni se votočili dokolečka dokola, čímž setrvali na svých ideových pozicích a nato papá roubkovi začali říkat ouplně něco jinýho....tomu rozumím, to mu hlava nebere....
A to další je mi jako neosvícenému nevyvolenému také zcela nejasné...

[190 Jistá Pavla B. (raptor: 24.03.2006, 18:01:19 - x)
půvabně sdělila, že obrat o třistašedesát je kotrmelec.
Nedokáži čísla.

Zdravím PeSa. Koupil jsem inou klábosnici. Nemá ten dobrej konec. Vymyl starou dle PeSího návodu.
Nepracá...

Píšu myšem,naději neztrácím. :-)

[191 no, prosím, (Anka: 24.03.2006, 18:16:26 - x)
raptí tu píše myšem a nikdo nic. Kdežto když já se zmíním, jak jsem vychovávala kocoura, hned je mi láno :-(
Šumaváku, heleďte, že Vy nemáte do čeho dloubnout a z dišperace zkoušíte najít smysl páně premiérových slov? Nebo že by to bylo tím zubem? Já bych teda doporučovala zavítat k zubaři, kdybych si směla troufnout radit.

[192 Anko, raptor však netvrdí, (Loki_F: 24.03.2006, 18:27:02 - x)
že by ji z výchovných důvodů držel u kořene ocasu a hlavou dolů... };-D

Pochybuji, že do pondělí dopoledne bude zubař k zastižení.

Raptore, jestlipak klábosnici ostatečně vysušil?
Lepší je ji rozebrat a vyčistit plástev s kontakty (je-li to ten typ nabere mezi dvě vrstvy PE vodu a špatně se suší v zavřeném stavu.

[193 Loki_F, (Anka: 24.03.2006, 18:32:30 - x)
hernajs, a kdybych napsala, že je dneska pátek, a že pan premiér pronesl, že včera v Ústí vyhrál, dal byste mi zapravdu? :-) Vám se jedna nezavděčí.
A s tím zubařem, snad je někde v okruhu snesitelných kilometrů pohotovost, ne? Nebo zas vedle?

[194 Loki_F (raptor: 24.03.2006, 18:36:45 - x)
Sušil do samého usušení.
Rozebrat po mně nechtějte, to zas mám své limity.

[195 Tak ta technika je rozbitá. (jura-p: 24.03.2006, 18:42:18 - x)
Mám tu už dvě hodiny počítačového mága, snaží se zapojit ty tři počítače do toho 3comu, to mu jde. Akorát se ten 3com přihlásí u radiomobilu a tam to žádné bity nepustí a nepustí. A já si říkal, že v pět vyjedu do Prahy.

[196 Anko, (maYda: 24.03.2006, 18:52:10 - x)
nevím, jak v šumavských hvozdech, ale u nás na chalupě je nejbližší zobní pohotovost v Hradci Králové, což je téměř padesát kilometrů.
Když jsem to říkala svému pražskému zubaři, kterému někdo den před tím vynadal za to, že není pohotovost na Budějovický a musel až někam k Tescu, chechtal se tak, že z toho mohl mít smrt.

[197 Vy jste (raptor: 24.03.2006, 19:05:49 - x)
všichni tak vzorní... že si nemám o čem povídat.
Tak někdy v krizi.

[198 Zubní pohohotovost? (Šumavák: 24.03.2006, 19:37:57 - x)
Pouhých 60 km. V Budějcích, poliklinika Jih! Máček !!Srandička!!I když už je E55 sjízdná.
A pan premier zase vBruseli utrpěl plichtu a Rakušáci a Němci zkrouhli "volný pohyb služeb" v EU, zvl. pro malé firmy z nových zemí!!!
A vyhrožoval, že si to vybereme jinde!
Asi v USA, až si na ně došlápne.

[199 Anko, když já nevím, (Loki_F: 24.03.2006, 19:54:06 - x)
co pan PV ČR pronáší svými ústy. Vaše zacházení s kocurem naprosto schvaluji. Znám ještě druhý (korektní) a třetí (nekorektní) způsob, kterému tyto šelmičky velmi dobře rozumí. Jenže myš je holt myš. Tak po mě nechtějte abych lhal... };-D

Raptore: nepodceňujete se. Je to jen 6 šroubků na spodku klábosnice. Vyšroubujete je a klávesnice se po minimálním násilí rozpůlí (!!klávesami dolů!!). Když s tím spodním dílem nebudete vrtět, klávesy se Vám nerozsypou a lze vyjmout ten dvojitý igelit uvnitř, v němž jsou napařeny spoje. rozevřete, vysušíte, strčíte zpět opačným postupem... A JE TO!

[200 loki, (maYda: 24.03.2006, 20:02:03 - x)
jsem zmatena. Preventivně jsem prostudovala spodek klávesnice ( jeden nikdy neví a včera jsem vyklepávala z klávesnice hrudky moučkového cukru - respektovat zákaz požívání potravy nad klávesnicí je něco, co děti vytrvale odmítají vzít na vědomí).
A šroubů tam bylo 13!!!! Třináct!

[201 NApadá Vás někoho, (maYda: 24.03.2006, 20:03:02 - x)
proč by se mohl předchozí příspěvek jevit jako spam?

[202 maYdo, (Anka: 24.03.2006, 20:07:21 - x)
spodek, spodek to byl docela jistě. Že jste chtěla rozehrát nějakou skrz naskrz nekorektní karetní hru?

[203 maYdo, přáznám se, že jsem si udělal (Loki_F: 24.03.2006, 20:40:01 - x)
modřinu na hrudní kosti jak mi padla brada. Běžel jsem hned prozkoumat všechny klávesnice co jich mám doma (tři kromě bezdrátovky na noťasu) a... na klávesnici značky Samsung jich mám naspodu 17! jenže těch, které drží klávesnici pohromadě je jenom 7. Jsou schované v takových hluobkých zápustcích po obvodu klávesnice. Ty ostatní drži vnitřní moduly.
Raptore: pokud tam máte také šroubků víc, vykašlete se na to. Taková klávesnice se nedá rozebrat výše popsaným způsobem. To se potom odšroubuje jeden nebo dva šroubky nesprávně a máte náruč pružin, rozházených všude kam se podíváte. Kupte rovnou jinou. Hlavně se podívejta jak vypadá ta zdířka do které se připojuje... Jinak budete mít hromadu klávesnit, ale stejně budete psát myší! };-D

[204 Samá plichta. (jura-p: 24.03.2006, 20:42:08 - x)
Paroubek dosáhl plichty ve čtvrtečním hlasování diváků. Liberec s Budějovicema taky plichta. Samá plichta a nerozhodně. Raptor dosáhl plichty, klávesnice sice nefunguje, ale je zase čistá.

[205 Jak může být spam to, (jura-p: 24.03.2006, 20:44:01 - x)
co posílám jednou v jednom exempláři?

[206 spam mi to hlásí (Andrea: 24.03.2006, 20:51:53 - x)
když dlouhým drápek odkliknu příspěvek bez těla- textu, prostě jen podpis. Je to mazanej blog.

A mám za sebou čtyři hodiny právnických přednášek, dvě daňové teorie a politiky a čtyři hodiny výroby výroční zprávy, nákup skvělého anglicko-českého ekonomického výkladového slovníku( poslední jsem vydrápla nějakému paprikovi přímo před nosem) a odcházím nikoliv k Vodičkovi, ale do vody- ve vaně.
Pěkný víkend přeji.

[207 Hrome, také jsem musel (Loki_F: 24.03.2006, 20:53:26 - x)
vyťukávat u předchozího příspěvku písemnka, jakože to není spam. Zřejmě to kontroluje IP adresy a po nějakém poštu to začne ověřovat. Víte o tom něco Šumaváku?

Juro-p už Vám chodí ten router? Nebo jste to teď posílal po drátě?

[208 Dobrý večer! (Šumavák: 24.03.2006, 21:04:19 - x)
Mně to udělalo také.Je možné, že se vrtají v tom systému na serveru. Původně to hctělo potvrdit jen když se vkládal funkční odkaz.Pak museli kvůli nějakým debilům, co do komentářů vkládali MB texty a kopie komentářů, omezit délku komentáře na 10 000 znaků a je možné, že teď kvůli tomu pitvrdili na antispamu a že to třeba po 5 komentářích v určitém časovém úseku vyhodnocuje jako spam.
Coź by třeba při pár příspěvcích zde, pár na Pavoucích.... tedy v celém systému Bloguje.cz, mohlo znamenat trochu problém.
No mrknu se a eventuelně zeptám administrátora.

[209 Dobrý večer přeju, (Foundryman: 24.03.2006, 21:20:05 - x)
dřu na veletrhu jak kůň, prodávám pahovky jak vzteklej, i o Paroubka jsem přišel. Ale co by člověk neudělal pro peníze, není-liž pravda? :-)

[210 Šumaváku, co zub? (Loki_F: 24.03.2006, 21:46:43 - x)
Vyzkoušel jste?

[211 Foundry, (maYda: 24.03.2006, 21:55:05 - x)
taky dřu jak kůń a kreslím tu nějaké okno ( poslední "vynález" památkové péče - když navrhujete nějaké nové okno nebo dveře ve starém baráku, nestačí napsat, že bude provedeno podle původních, musí se předložit detailní výkres stávajících i navrhovaného okna), ale že bych brečela, že jsem neviděla PAroubka? To radši kreslím to okno.
Jinak jestli Vás zajímají i jiné dopravní prostředky než motorky, na Pavoucích se debatuje o lodích, najmě o plachetnicích.

[212 Ty spamy (maYda: 24.03.2006, 21:56:37 - x)
mě otravují už dva dny. A fakt nevidím nějaký systém v tom, kdy to vyhodnotí jako spam a kdy ne. Asi to dělá úplně nahodile, za to často.

[213 Tak jsem se koukal na to (Šumavák: 24.03.2006, 22:00:48 - x)
Bloguje CZ a zjistil jsem, že v současnosti na tom běží 12 961 weblogů, a tento je z nich návštěvností na 90 místě.To by mohlo být i to, co některé jedince dráždí.

[214 Loki, zatím ne, (Šumavák: 24.03.2006, 22:05:36 - x)
ale ten postup používám s Corsodylem 2%, což je silný protizánětlivý prostředek. Akorát, že chuťové buňky pak naprosto nefungují.
Ale pomáhá to.

[215 Olej s Carsodylem? (Loki_F: 24.03.2006, 22:23:05 - x)
To určitě ne...!? Dispergovaný ve vodě, že? Po tom oleji se chu%tové buňky nijak neotřásají, působí to také desinfekčně, i když mi není zcela jasný mechanismus. Jenom to neléčí. Tiší bolest to ano.

Jaké jedince to dráždí, reklama?

Foudry, co jsou to pahovky, že jsem tak smělý?

[216 Loki, corsodyl bez oleje. (Šumavák: 24.03.2006, 22:32:26 - x)
To je nějaká "ústní voda" přesně k tomuto účelu, k léčení zánětů v ústní dutině a docela to funguje.
Jenže to vždycky holt pár dní trvá.
Foundry se překlepl a má tam mít o místo a. Nakupují hlavně socani, aby měli kde spočinout, když přijdou o křesla:-)))))
Nevím co myslíš tou reklamou , ale já měl na mysli ty vzteklé výpady na psu.

[217 Šumaváku, (Foundryman: 24.03.2006, 22:36:28 - x)
jo, uklepl jsem se:-) Alespoň jsem si vychutnal, jak dostal Paroubek na prdel, to jsem si speciálně extra pustil z internetu. Škoda, že neukázali jeho ksicht při vyhlašování.

[218 Ráda slyším, (maYda: 24.03.2006, 22:47:51 - x)
že PAroubek nedosáhl skvělého vítězství.
Ale zůstanu u toho okna. A taky ještě nemám daně. To zas bude víkend!
No, dnes bude návštěvnost blogu slabší, zdravé jádro debatuje u Vodičky, nemýlím-li se.

[219 Ahoj Foundry, (Šumavák: 24.03.2006, 22:49:58 - x)
víš co mi vrtá hlavou a chci se Tě zeptat ?
Do HDP se započítává samozřejmě i spotřeba a veřejné výdaje.Nebude nakonec ta pokuta Nomuře započítána jako výdaj zvyšující HDP a umožňující socanům tvrdit, že se relativní zadluženost státu snižuje?
Nevím jestli jsem se vyjádřil přesně, ale snad z toho pochopíš, co mi táhne hlavou.

[220 Ach tak, již rozumím. (Loki_F: 24.03.2006, 22:53:45 - x)
K tomu NP: Není divu, řada vašich přáspěvků v některých polemikách mělo údernou sílu kladiva a logiku s níž odpůrci nebyli schopni polemizovat, ale bylo formlováno natolik jednoduše, že ji pochopili. Pro některé typy je ztráta tváře v důsledku veřejného přistižení při lži horší, než krvácet z nosu po táně pěstí.
Já bych takové vzteklé výpady bral jako ocenění, uznání Vaší intelektuální převahy. Takové to hysterické kopání a ječení malého romazleného hošíčka, rozplácnutého na zemi v běsnící křeči...

[221 Omlouvám se za překlepy. (Loki_F: 24.03.2006, 22:57:15 - x)
Už toho mám dnes jako buchet. Půjdu do hajan. Dobrou noc.
}|-)

[222 Šumaváku, (Foundryman: 24.03.2006, 22:58:48 - x)
pokud se dobře pamatuju, do HDP patří spotřeba domácností + investice + vládní spotřeba + saldo zahr. obchodu. Tam by to asi padlo. Obávám se, že tuto metodu používá vláda. Pak je taky důchodová metoda výpočtu: mzdy + nájmy + úroky + zisky. Nikdy jsem nezkoušel porovnat výsledky těchto metod (hlavně se mi nechtělo hledat údaje). Nicméně z uvedeného jasně vyplývá, že deficit rozpočtu o 100 mlrd. zvedne o těchto 100 mlrd. HDP.

[223 2 Šumavák (PeS: 24.03.2006, 23:10:25 - x)
nakupovat pohovky musej - kdo jim tu nedávno radil "odpočívejte v pokoji (a najezte se v kuchgyni)"? Jinak u Vodičky zkasírováno, návštěvníci se rozpouštějí. Já ještě v šest večer netušil, zda se tam dnes vůbec dostanu, ale povidlo se. Pohoda - "akademický" konec stolu se bavil různými historkami ze studií, "ekonomický" konec stolu nebyl moc slyšet, ana doslyšnost dosahovala tak do třetiny stolu. Takže o čem se bavili tam nevím, ale bavili se zaujatě...



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: