Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Neděle, 26.03.2006

Ad: Ostatky vojáků Wehrmachtu v Ústí.

"Je nám to moc líto, ale našemu Lidovému spolku pro péči o válečné hroby došly peníze, takže nemohu říci, co s ostatky bude," řekl mluvčí německého velvyslanectví v Praze Sebastian Gerhardt.
A ujišťuje, že velvyslanectví bude neúnosnou situaci řešit…“



Já když o tom přemýšlím, tak mi to stále není úplně jasné (ono také zjevně nemám dostatek informací):

- Ostatky byly dohledány a (odněkud!!) vyzvednuty na něčí objednávku (Lidový spolek z Německa...), s nějakým záměrem.
- Ostatky jsou prý v max.většině identifikovány.
- s tím centrálním hřbitovem to zjevně neklaplo.

A teď otázky:
- Německá vláda je informována už asi dva roky.
To je to Německo vážně tak na huntě, že si to nemůže finančně dovolit?
Co to takhle zakomponovat do "Památníku vyhnancům" na který zjevně klofáky jsou?

- není-li to na centrální hřbitov a ostatky jsou identifikovány — proč je nevrátí k pohřbení do domovských obcí, kde mají příbuzné, remcající proti té tovární hale?????
A i kdyby tam příbuzné neměli.....tak tam mají třeba náboženskou obec !
Strach z reminiscencí a vzbuzování vášní?

PROČ BY VŮBEC MĚLI BÝT POHŘBÍVÁNI TADY, V ČR ????

A jde-li, jak ten spolek deklaruje, jen o peníze, také by mohli vyhlásit akci:
"Pomoź Německu — pohřbi si svého německého vojáka" a uspořádat třeba dobročinnou aukci na E-bay.

Nevím o kolik peněz jde, ale tak nějak předpokládám, že by se neukládal každý jednotlivě, s průvodem po městě, květinami, muzikanty....atd. a že to ve státním rozpočtu BRD může představovat tak leda zaokrouhlení na celá čísla!
Možná by stačilo, požádat pí.Merkelovou o patronaci nad tou aukcí a bylo by to vyřešené raz-dva!!

A to se naprosto vůbec nezabývám přemýšlením o financích a dotacích z EU kassy!

Ale čím víc se s tím ti politici budou mazat, tím více to bude smrdět a bude z toho větší malér!

Qui bono ??

PS.

Teď říkali ve zprávách, že se jedná o 60 mio Kč(ca.2 mioEUR) a  že bývalý vojenský hřbitov ve Strašnicích je stále k dispozici !!!

Qui bono ?????

PPS.

Odkazy k tématu:
1) základní ZDE*
2) doplněk ZDE*







Komentáře

[1 Tady opravdu chybí informace. (Rpuť: 26.03.2006, 20:06:28 - x)
Spíš se zdá, že každý by od toho dal nejraděj ruce pryč a zřejmě se obecně neví, kudy z konopí...
Nikdo na to nechce dát peníze.
Vydání do soukromých rukou, by, v některých případech, mohlo být zdrojem válečných tanečků, což se velmi nehodí...
Oficiální akce se hodí tím méně...
A každý by byl nejradši, kdyby je nechali tam, kde byli...

[2 Kdo chtěl aby je vyzvedli ? (Šumavák: 26.03.2006, 20:13:22 - x)
A proč?
A 300 mio pro právníky za prohranou arbitráž s Nomurou je, a "blbejch" 60 nemá aniČR ani celé Německo?

[3 Jo, to je otázka!? (Rpuť: 26.03.2006, 20:27:45 - x)
Na začátku to mohlo být docela obyčejné. Někdo chtěl najít kamaráda, nebo bráchu...
A pak to najednou začlo smrdět a ....
Uvidíme, jakým fofrem se to bude zametat...

[4 Tak koukám, že téma asi není tak zajímavé. Tak co jaro, taky to u vás bere tak hákem? (Rpuť: 26.03.2006, 21:56:42 - x)

[5 Moc hákem ne , ale už se to také rozpouští (Šumavák: 26.03.2006, 22:19:42 - x)
Přes den občas skráplo, včera v noci docela dost, místy ( ale opravdu jen místy!) už je i vidět holá zem. Teda hlavně tam, co jsem to celou zimu odhazoval.
To téma tu stejně ale nechám, mě by zajímalo, co tomu říká jura-p, nemá-li nějaké další informace a zajímal by mě názor i jiných.
Mně to pořád připadá jako nějaké nepovedené politické špílce, které zmehly ne na penězích, ale na změněných polit. podmínkách.

[6 PS. (Šumavák: 26.03.2006, 22:22:22 - x)
Ony to nakonec , vzhledem k předvolební době kdy to vypuklo, mohou být i povedené politické špílce !!
Paroubkův odškodňovací slib, ostatky, Posselt se hlásí.....

[7 Šumaváku, můžu se mejlit, (Rpuť: 26.03.2006, 22:35:08 - x)
těch informací je opravdu málo, ale já bych to s tímhle dohromady nedávala. Že by Posselt tohle už teď na sjezdu v Augsburgu nevěděl? Pochybuju.
Ale na to, aby vznášel nějaké požadavky je to příliš horkej brambor. Steinbachová se také neozvala.Oživovat II. světovou je to poslední, co si EU a Merkelová přejí.

[8 Na vojenské hroby existuje mezinárodní konvence. (jura-p: 26.03.2006, 22:40:23 - x)
Musí se ctít i na cizím území. Je povinností obou stran se o ně starat, náklady má platit země původu vojáků. Ministerstvo obrany mělo tabulku generála na správě vojenských hřbitovů a hrobů. Náš stát platí úpravy některých hřbitovů v zahraničí. Já jsem některé i navštívil ve Francii a Slovinsku. Peníze na ně šly z rozpočtové kapitoly ministerstva obrany přes vojenské přidělence nebo prostřednictvím ministerstva zahraničních věcí tam, kde vojenský přidělenec nebyl. Je zvláštní, že v Německu to platí nějaká NGO, ať je to jak chce, ti lidé padli za německý stát.

[9 Symbolika hrobu neznámého vojáka je snad jasná. (jura-p: 26.03.2006, 22:53:22 - x)
Smrtí končí každé nepřátelství, mrtví se ctí bez ohledu na to, kým byli a za koho bojovali. U neznámého vojáka není známo nic, ani země původu, ani za koho bojoval, ani hodnost. Je příznačné, že pokud vím, náš hrob neznámého vojáka je prázdný. Komunisti ho šoupli do hromadného hrobu, když upravovali hrobku pro Gottwalda. Prý protože, co kdyby byl Němcem. Tím projevili mimořádné a možná schválné neporozumění symbolice. Z pozůstatků německého vojáka hrob neznámého vojína udělat nejde, není neznámý, je německý. To by bylo porušení rovnosti a zkažená symbolika.

[10 Tak se mi to vybavuje postupně. (jura-p: 26.03.2006, 22:57:27 - x)
Vojenské hroby je možno zrušit stejně jako jakékoli jiné. Pozůstatky musejí být uloženy na jiném hřbitově se vší pietou. Jejich odvoz do země původu se povoluje, pokud ten, kdo je odveze se zaručí průkazně, že pozůstatky budou uloženy se vší pietou.

[11 Juro, (Rpuť: 26.03.2006, 22:58:08 - x)
ono by bylo zajímavé vědět, kde vlastně ten "Lidový spolek", nebo jak se to jmenuje, vzal puvoir na exhumaci těch pozůstatků. Přece nemůže jen tak někdo, běhat po Evropě a vyhrabávat mrtvé - něco na tom není v pořádku.

[12 Z německého vyslanectví: (raptor: 26.03.2006, 23:06:29 - x)
Lidový spolek pro péči o válečné hroby (VDK)
Eviduje, udržuje a pečuje o hroby obětí válek a násilných režimů v zahraničí a pomáhá při udržování válečných hrobů v Německu. VDK pracuje z pověření německé Spolkové vlády. Nejdůležitějším právním základem jeho práce jsou Ženevské konvence jakož i mezistátní smlouvy a dohody o válečných hrobech.

V České republice je Lidovým spolkem pověřena péčí o hroby německých padlých firma PARGENT.

PARGENT s.r.o.
pobočka Ústí nad Labem
V podhájí 226/28
400 01 Ústí nad Labem
Kontaktní osoba: pan Lubomír Ptáček
Tel. a Fax : 472 741 723
E-mail: lubomir.ptacek@quick.cz


[13 No podle mě na to pověření měli. (jura-p: 26.03.2006, 23:08:50 - x)
A povolení z české strany. Svědčí pro to, že byli soustředěni všichni před odvezením. Pak se asi zadrhlo to povolení k odvozu a dovozu do Německa právě na tom prokazatelném pietním uložení. Kdyby je Němci neodvezli, tak je třeba je pohřbít na vojenském nebo jiném, nebo zřízeném hřbitově. Náklady žádat po německé straně (státu), protože opravdu bojovali za německý stát. Je to stejně divné, Německo se ke svým bojovníkům obvykle hlásí. Přežilým dodnes vyplácí vojenské penze, ať žijí kdekoli. Nakonec vojáci si většinou nemohli vybírat, jestli do války půjdou nebo nepůjdou. A mrtví vojáci jsou si fakt rovni, německej neněmeckej.

[14 Jak tak gůgluju, (raptor: 26.03.2006, 23:13:17 - x)
tak jak Spolek, tak firma Pargent vykonali hromadu práce po celé republice, teď koukám, že prováděli exhumace a převoz i mně tady za rohem...

[15 Juro, ale co? by se zadrhlo? (Rpuť: 26.03.2006, 23:17:58 - x)
Vždyť prý příbuzní o ně stáli?
Nebo se už šetří tolik?

[16 Já fakt nevím. (jura-p: 26.03.2006, 23:26:58 - x)
Ale politický boj bych za tím neviděl. Jednak se na tom nedá moc hlasů získat a jednak by to byl mimořádný hyenismus. Doba vysypávání popela třídních nepřátel za jízdy z tatraplánů je přece jen za námi. A poslední kdo byl odsouzen k nepohřbení byl pokud si vzpomínám Eichman. (Bude popraven, spálen a jeho popel bude rozsypán na širém moři.)

[17 Němci, živí Němci, jsou jako my. (Rputi,: 27.03.2006, 00:19:28 - x)
To víš, že příbuzní mají zájem. Jsou i ochotni poslat něco peněz. Ale že by byli ochotni běhat po úřadech a vyřizovat pohřeb strýce, co ho vlastně ani po 60 letech nepamatují a většinou ani nemůžou pamatovat, tak tomu nevěřím. Mají zájem, aby to nějak důstojně někdo zařídil. A mají recht.

[18 Už zase jsem spletl kolonky. (jura-p: 27.03.2006, 00:40:13 - x)
Omluva.

[19 ...Jo...tak tady je k tomu trochu VÍC: (šakal: 27.03.2006, 02:04:12 - odkaz - x)
Pan Blaha mě upozornil na Otázky Václava Moravce, kde se to dost otevřeně a zevrubně přetřásalo. Jestli máte rychlý lano...a to, jak jsem slyšel tu včerejší debatu o adsl, vesměs máte...pusťte si to z odkazu, který je výše uveden. Je to prý někde dále za 38:30 minutou záznamu.

[20 ...Pardon...tady je ten odkaz správně: (šakal: 27.03.2006, 02:14:32 - odkaz - x)
http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/1126672097-otazky-vaclava-moravce/20225.html

[21 Tedy, přednedávnem jsem 'natíral' Moravce, (Loki_F: 27.03.2006, 05:33:20 - x)
ale musím přiznat, že tentokrát byl připravený, diskutujícím zarýal ostruhy do slabin, debatu udržel pod kontrolou. Takže co se týče moderátora, byl jsem docela příjemně překvapen.
Jen ta jeho aura je pořád nekompaktní (pokud není dlouhodobě nemocen), má problém.

Z toho co bylo řečeno k problematice ostatků to vypadá, že černého Petra drží křečovitě v ruce onen VDK bund. Zdá se, že měli představu pár stovek ostatků, ale shromážděné množství na ně zřejmě bylo trochu moc...

Jinak přeji dobré ráno všem! };-D

[22 Tak jsem si to poslechla (Rpuť: 27.03.2006, 06:48:49 - x)
a dělá to n mně dojem, že se počítá s tím, že to nakonec zaplatí Češi. Nikoho jiného už to zřejmě nezajímá. Možná po té medializaci...no uvidíme....

[23 některé věci nechápu (Andrea: 27.03.2006, 07:39:21 - x)
z jakého důvodu nelze napsat německé vládě: Vážená vládo, zde máme tolik a tolik nepohřbených vašich vojáků. Přijeďte si pro ně. Pokud tak do tří měsíců neučiníte, pohřbíme je na vlastní náklady na hřbitově v XY do společného hrobu a jednou za rok na hřbitově posekáme trávu, jako všude, kde jsou společné hroby. S pozdravem Naše vláda

[24 Andreo, v pohřebnictví (Rpuť: 27.03.2006, 07:45:30 - x)
existují určité předpisy. Nelze vybagrovat díru a rakvičky tam uložit - byť se vší pietou. POchybuju, že by bylo možné je pohřbít v těch papírových rakvičkách, hrob se musí vybetonovat, nesmí do něj zatékat voda........atd

[25 OT - to mi ten den pěkně začíná! (Rpuť: 27.03.2006, 07:48:25 - x)
Málem jsem si vylomila zub na dvoukoruně, která byla zapečená v housce....:)))

[26 jistě (Andrea: 27.03.2006, 07:51:29 - x)
vybetonovat díru by náš stát snad ještě přežil.

[27 tak jsem si přečetla (Andrea: 27.03.2006, 08:02:51 - x)
zákon o pohřebnictví a žádný betonování, žádný omezení ohledně papírovejch rakviček. Musí být nad úrovní spodní vody a basta. Tlecí dobu mají kosti za sebou.
Jistě, nic není stoprocentně jednoduché, ale poněkud u mne převažuje pocit, že lidi jsou schopni udělat neřešitelný problém úplně ze všeho.

[28 Dvě Kč v housce... (Loki_F: 27.03.2006, 08:13:46 - x)
Berte to z té lepší stránky.
1. Dobrý počinek (2 Kč hned po ránu). Je zcela jistá ještě jedna tzv. 'bílá vrána' do 24 hodin. Třba to na podruhé bude 20 Kč v jgurtu! };-D
2. Umořené 2 Kč z ceny housky (pozor dodanit, již jste to zveřejnila, Sobotka Vám to nepromine!).
3. Otestovala jste zuby, které test přežily, takže ještě nějkaou dobu vydrží, jste ve skutečnosti mladší, než na kolik se v pondělí po ránu cítíte!

Není třeba pokračovat...?

Andreo: Ny výrobu zprdukuličky, jsou úředníci mistři kdekoli na světě.

[29 Loki, bílá vrána? (Rpuť: 27.03.2006, 08:20:50 - x)
Tak to se těším a temně dodávám "kdovíjestli":)))).
Nahlédnuto pozitivně - furt lepší, než za zapečená myš v chlebu!

Andreo-ty papírový rakvičky se rychle rozpadnou a kosti by se smíchaly - to tedy opravdu není pieta!

[30 pieta ? (Andrea: 27.03.2006, 08:28:24 - x)
to možná není, ale popravdě, nic nebrání Německu pietně si Wehrmacht odvézt domů. Můžou mít místo papírovejch rakviček umělohmotný pytle.
Víte, nechovám nenávist vůči německým, dávno mrtvým vojákům. Po celé Evropě jsou jejich kosti rozesety jako věčná vzpomínka. Ale pieta není v kostech. Pánbu si je přebere. Lidský zvyk dělat z pozůstatků něco víc než jen pozůstatky mi připadá velmi pokrytecká. Někde se zeptejte, co se dělá s kostmi ze zrušených hrobů.
Většina mého příbuzenstva z války žádné hroby nemá. A dost často jsem přemýšlela, kdyby se náhodou třeba dědečkovy kosti někde objevily, zda bych kvůli nim převorala hřbitov, abych je roztřídila.
Asi ne. Kosti jsou kosti. My cynici to tak nebereme.

[31 Ne, Andreo, pieta není v kostech, ale v tom, jak se k nim chováme. (Rpuť: 27.03.2006, 08:58:23 - x)

[32 Rputi (Andrea: 27.03.2006, 09:43:22 - x)
zase další věc, na kterou máme asi rozdílný názor. Já nepokládám uložení neznámých mrtvol šedesát let starých do společného hrobu za nic nepietního, pokud si na tom hrobě pak nebude pořádat mítinky nějaká parta nácků.
Nenavrhuji, aby byly kosti spáleny a popelem posypána silnice na Brno. Ale dělat evropský problém z kostí mi připadá...prostě jako kozí kosti.

[33 Andreo, co se týče kostí, (Loki_F: 27.03.2006, 09:56:31 - x)
naprostý souhlas.

Rputi: Pozor (!) Nepopleťe si ptáky. Pohov (!) Ornitologové žalovali, že už z teplých krajů nalétávají čápi... };-D

[34 Obávám se, že mi ,ne zcela přesně, rozumíte. (Andreo,: 27.03.2006, 10:13:08 - x)
Já osobně bych považovala za nejrozumější, nechat hroby, kde původně byli. Ani proti společnému hrobu nic nemám, ale sesypat je na hromadu mi přece jen přijde trochu moc. A v těch papírových krabicích je to totéž v bleděmodrém.

A nakonec - proč bychom to měli platit?

[35 Loki, nebojte, nepopletu.:))) (Rpuť: 27.03.2006, 10:14:52 - x)
Nejsem Havel:)))

[36 No samo, popletený kolonky. (Rpuť: 27.03.2006, 10:15:42 - x)
To jsem byla já.

[37 původně byly (Andrea: 27.03.2006, 10:57:02 - x)
někde ve skladu, ne?

Jsou vesměs identifikované. Tak ať si je Němci odvezou. Za tři měsíce to musí stihnout.

Anebo ne. Budeme to řešit dvacet let, stavět památníky, bourat vepříny- když jsme u tý piety, víte, jak to teď vypadá v Terezíně? docela děs a běs.
Na některý falešný notečky nehraju

[38 Ne Andreo, (Rpuť: 27.03.2006, 11:45:24 - x)
původně byli pohřbení po různu po Čechách. Spolek sehnal prachy, exhumoval, identifikoval, shromáždil. Od magistrátu pronajat (zdarma) na 99 let pozemek na strašnickém vojenském hřbitově, vystaveno stavební povolení. Mělo se investovat tak 40-60mil. Pak se ve spolku vyměnilo vedení a od té doby na to spolek karasí a s nikým nekomunikuje.

[39 Nazdar ve spolek! (Šumavák: 27.03.2006, 12:02:13 - x)
Rputi, ono to ovšem u toho spolku nekončí, jestliže pracuje z pověření spolkové vlády, tak by jim měl někdo prohnat faldy!
Nemluvě o tom, že pověřím -li někoho , aby pro mně něco udělal, tak to musím profinancovat !!
Nebo ne?
To já bych hned někoho pověřil, aby mi opravil střechu!!

[40 jen tak pro zajímavost: (není podstatné: 27.03.2006, 12:08:25 - odkaz - x)
viz článek v detektrorweb - původní článek v MF Dnes, na který se odvolávají, se mi bohužel nepodařilo najít

[41 spolek nespolek (Andrea: 27.03.2006, 12:13:19 - x)
opravdu nevidím problém, ani morální, pohřbít hromadu(jistě, úhledně naskládanou) šedesát let starých kostí do několika velkých hrobů. Co na tom může stát šedesát milionů nevím, ale už mne ty nepřetržité platby za švajneraj celý Evropy přestávají bavit. To není o morálce, pietě nebo čemkoli jiném. Kdyby tu pietu někdo cítil, tak už Němci dávno těch uprděných 2 mega Euro vyplázli. Jestli jim za ty prachy pieta nestojí, tak vážně nevím, proč by měla stát mně, která notabene svý mrtvý může hledat po celým Německu Polsku a Ukrajině, jakož i Čechách - i díky Wehrmachtu.
Nikoliv pomsta, ale úměrnost, to je to, po čem volám.

[42 Hezký den vinšuji. (Anka: 27.03.2006, 12:17:42 - odkaz - x)
Zas mi to splivlo příspěvek. No, psala jsem, že ač se to sem nehodí, píše se, že na Hluboké se našla mrtvá labuť nakažená ptačí chřipkou a pan ministr Mládek pravil, že: "Není žádný důvod nepokračovat v konzumaci kuřat. Musíme se s tím naučit žít, stejně jako jsme se naučili žít s BSE a dalšími chorobami,". Teď už jen chybí, aby si nechal tu pošlou labuť naservírovat k ministerské snídani.

[43 Anko, labuť se, v podstatě (Rpuť: 27.03.2006, 12:24:00 - x)
nedá konzumovat. Byli činěny pokusy českých chytrolínů, leč zjištěno, že to opravdu nejde. To už by na Vltavě nebyla jediná labuť.
A stejně se to definitivně dozvíme až ve středu.

[44 Šumaváku, (Rpuť: 27.03.2006, 12:27:04 - x)
ono je to s tím financováním jakési divné. A s tím vedením spolku taky.
Vrtá mi hlavou proč být ve vedení spolku pro válečné hroby a nestarat se o ně.....:)))) A kde skončily ty prachy....???

[45 Zdravím, Rputi, (Anka: 27.03.2006, 12:28:26 - x)
ale představa je to přece pěkná, ne?

[46 PRO ŠUMAVÁKA (šakal: 27.03.2006, 12:42:01 - x)
Pane, naléhavě prosím, nedla by se trošičku "popřeházet" ta struktura okének, do kterých se píšou příspěvky. To, že podpis je v horním řádku pohromadě s ostatními údaji je doslova na zblbnutí. Každou chvíliu se přepíšu já nebo někdo jiný. Ale jestli to možný néjni, tak nic...já jen tak...

Pěkný den! (7:- ))

P. S. Klasika - právě jsem si zase málem prohodil titulek příspěvku s podpisem! (7;- ))

[47 Šakale, zamyslím se (Šumavák: 27.03.2006, 12:59:03 - x)
nad tím. Nějakou představu máte?
Třeba:

Co nám píše: zde vložte odkaz: smazat
pod to pole pro text a pod text
Váš e-mail kdo nám píše: odeslat

nebo nějak jinak?



[48 šumaváku, (šimon klein: 27.03.2006, 13:04:17 - x)
už nic neměňte - kdo si to má z nás sklerotiků pamatovat??
šakal je mladej, flexibilní a dynamickej (a přesto normální), tak si holt zvykne :-)))

[49 Omluva (Vít Blaha: 27.03.2006, 13:09:03 - Mail - odkaz - x)
Právě jsem obdržel informaci, že zítra v obvyklých časech vysílání Ranní poznámky Ivana Hoffmana, zazní omluva Českého rozhlasu Igoru Němcovi.

Dnes jsem mluvil s jedním známým, který žije v Německu. Tvrdí mi, že spousty jeho německých kolegů posílá VDK pravidelné finanční příspěvky a že je všeobecně známo, že je to velmi bohatý spolek...

[50 No, vždyť se tážu, kde ty prachy, sakra, jsou? (Rpuť: 27.03.2006, 13:23:55 - x)
Sag mit wo die Blumen sind, wo sie sind geblieben.....

[51 bývaly doby (Andy: 27.03.2006, 14:15:08 - x)
kdy různé okrašlovací spolky byly zárukou serioznosti, ale taky to neplatilo na 100%.

[52 Nějak to zlobí (Loki_F: 27.03.2006, 15:12:49 - x)
Kruciš, teď mi to rozžvýkalo třikrát příspěvek i když jsem poctivě odklikl POTVRDIT...

[53 Znovu - žába sedí na prameni (Loki_F: 27.03.2006, 15:19:31 - x)
Vzdávám to.
psal jsem o změně pořadí editačních polí a jejich reakce na tab a na Ent.

[54 Němci chtějí nové místo pro vojáky wehrmachtu (Vít Blaha: 27.03.2006, 15:52:01 - Mail - x)
Velmi zvláštní přístup...

Cesko.iHNed.cz 27. 3. 2006 15:16

SPOR O ULOŽENÍ OSTATKŮ NĚMECKÝCH VOJÁKŮ

Němci chtějí nové místo pro vojáky wehrmachtu

Původní místo na evangelickém hřbitově v Praze-Strašnicích nepřipadá v úvahu, náklady 2,5 milionů eur jsou pro německý spolek příliš vysoký.


http://ihned.cz/1-10070910-1811873 0-002000_d-6b

[55 Nikdy nemůže být pokoj !!!! (Šumavák: 27.03.2006, 16:03:00 - x)
Plaveme!!!
tady je ještě jedno v odkazu ten odkaz Víta Blahy !
Aby byl funkční.
Loki, vydržte a pošlete to znova, třeba na mail. mě by to moc zajímalo.To o těch editačních polích .
Jinak to jdu trochu promazat a zase vymetat vodu !!

[56 Jsem blb!!! (Šumavák: 27.03.2006, 16:04:33 - odkaz - x)
ten odkaz je tady:
http://ihned.cz/1-10070910-18118730-002000_d-6b

[57 Šumaváku, jak můžete plavat? (Rpuť: 27.03.2006, 16:16:43 - x)
Já vždycky myslela, že voda teče dolů???
A jak je Haničce?

JInak, pánové ze Spolku zřejmě nevěděli, že se jim to místo nehodí....tak je někdo nakop....endlich!

[58 Něco pro zasmání (Rpuť: 27.03.2006, 16:17:46 - x)
ČSSD si ve volebním programu naplánovala prudký růst porodného. Za první dítě chce rodičům vyplácet 60 tisíc korun. Při druhém dítěti má příspěvek vzrůst na 90 tisíc, při třetím dokonce na 120 tisíc korun. (idnes)

[59 Rputi, (Anka: 27.03.2006, 16:21:14 - x)
teď se tu snažím, zatím marně, prosadit, že bychom mohli oslovit nějakou opuštěnou matku a pak se s ní šábnout.

[60 Anko, to nestihnem :))) (Rpuť: 27.03.2006, 16:29:09 - x)
Alternativci nás utlučou čepicema. Jen - kdo jim pak to porodné bude vyplácet...:)))

[61 Rputi, (Anka: 27.03.2006, 16:30:50 - x)
já se taky pasovala jen na konzultanta :-)

[62 Tak jsem zkontroloval (Šumavák: 27.03.2006, 16:32:53 - x)
ten odkaz a jsem "erstaunt" !!
To funguje a dočetl jsem se:"uvedl předseda spolku Reinhard Führer."
Nomen omen.....

[63 Anko, to vypadá, že někdo totálně zpanikařil:)))))) (Rpuť: 27.03.2006, 16:34:34 - x)

[64 Proč by měla téct do kopce? (Šumavák: 27.03.2006, 16:50:15 - x)
Jednak úplně stačí když se ten metr sněhu rozpuští a neodtéká a druhak - nesedím na vrcholku , ale mám za zadkem ještě dalších 200-250m nadm. výšky kopců !!
A jestli je u mě metr, tak tam je sichr metrapůl!
Ale zatím to jde.
Ještě to není přes gumovky.

[65 Rputi, (Anka: 27.03.2006, 16:51:13 - x)
jsem zvědavá, jak se to bude řešit. Věřím, že někteří už dnes začnou:-)

[66 ŠUMAVÁKU,... (šakal: 27.03.2006, 16:54:41 - x)
...jestli by Vás to odvádělo od nějaké užitečné práce na národa roli dědičné Klausišem mrvené, tak se na to vybodněte. Ale přiznám se, že kdyby byl podpis až na konci pod okénkem příspěvku, tak by mi to bylo vhod. Vždycky podepisuji teprve hotový text - nikdy ne naopak. Takže vždycky začnu "smažit" odpověď do špatného okénka...a pak to zas blbě mažu a kopíruju na správné místo.

No, já jen tak... Ale jinak díky! (7:- ))

[67 Anko, já bych radši počkala. (Rpuť: 27.03.2006, 17:14:34 - x)
Nadělaj si haranty, Puchejř obětavě slíkne poslední trenky a jaký budou. Pak aby živili Puchejře a skládali se mu na podporu v nezaměstnanosti - chudáci děti...:)))

[68 Holky, a není to s tím (Šumavák: 27.03.2006, 17:15:09 - x)
porodným diskriminace homosexuálů? I když jsou registrovaní??

[69 Tak snad se můžou přemoct, pro jednou...:))) (Rpuť: 27.03.2006, 17:21:42 - x)

[70 Rputi, (Anka: 27.03.2006, 17:31:43 - x)
moje řeč. Za ty prachy, dovol. Možná jim pan premiér za tu oběť slíbí bonus, něco jako bolestné.

[71 Bomba evropského dosahu! (Loki_F: 27.03.2006, 18:26:29 - x)
A není to nijak od tématu:
dnes byl v Německu zveřejněn jakýsi výsledek britského výzkumu, podle kterého jsou Němci NEJINTELIGENTNĚJŠÍM NÁRODEM EVROPY s IQ 107.
Holanďané také IQ 107
Poláci IQ 106
Rakušané IQ 105
Britové IQ 100
Češi nejmenováni. Podle výzkumu to souvisí s chladným klimatem. Takže po této zimě, budou naše děti inteligentnější....};-D

To za těch 60 tis. stojí, i kdyby byly černé jak díra do komína!

Šumaváku, poslal jsem Vám to na mail.

[72 Rpuť (: 27.03.2006, 18:37:51 - x)
že muži jsou inteligentnější než ženy. To jsem zvědavá čím bude pokračovat:)))
Myslím, že něco podobného už tu kdysi bylo....

[73 divana (: 27.03.2006, 18:37:58 - x)
zdravím,
šibal jirka určitě nekonzultoval s telecím vendou.

[74 Rpuť (: 27.03.2006, 18:39:11 - x)
Tak nadpis mi to nevzalo: Tentýž vědec také vyzkoumal...

[75 Šumavák (: 27.03.2006, 18:39:06 - odkaz - x)
jeden typický německý mozek !
Jestě jednou zde:
http://1.im.cz/n/photo//05/77/01begef-top2sirka.jpg

PS.
Já to potřebuji vyzkoušet, jestli je to takhle funkční

[76 rezy (: 27.03.2006, 18:47:29 - x)
divano,
Pleticha s Puchejřem mívají stejné názory. Třeba si taky myslí, že jsme krávy a vrháme telata....:))))

[77 divan (zkouším: 27.03.2006, 18:50:52 - x)
telecí venda si jednou posteskl jak by se mu s šibalem jirkou vládlo. ještě že se minuli.

[78 nadpis (podpis - divana: 27.03.2006, 18:51:43 - x)
nosná myšlénka

[79 Tak holt zpět! (Šumavák: 27.03.2006, 18:58:55 - x)
já to musím později prokoumat, proč to nepracuje , jak jsem si představoval!

[80 Co se to děje? :-))) (Dana: 27.03.2006, 19:01:17 - x)
Vidím, že jsem o něco přišla...

[81 Kristeježišinanebi... (Dana: 27.03.2006, 19:02:54 - x)
proč to po mě chce ještě znovu potvrzovat?? To už je tak vymakané, skoro jako internetbanking..nebo program daňové správy...:-)))

[82 Teda, lekla jsem se, když (Dana: 27.03.2006, 19:05:04 - x)
to na mě baflo - potvrdit - ale není to až tak zlé..občas člověk ví, že odeslal blbost už ve chvíli, kdy kliknul na odeslat..no a tady je pojistka. Takový malý Šumavákův Senát! :-)))))

[83 Tak znova! (Šumavák: 27.03.2006, 19:57:24 - x)
Test vkládání příspěvků

[84 Tak uvidíme! (Rpuť: 27.03.2006, 19:59:41 - x)
Jestli se to podaří!

[85 No vida! (Rpuť: 27.03.2006, 20:00:55 - x)
Tak by to šlo. Teď si to ještě pamatovat:)))

[86 To je to také dobré, Šumaváku! (Loki_F: 27.03.2006, 20:02:46 - x)
Ano, poznal jsem jej! To je opravdu ON!
Takový typický NĚMECKÝ MOZEK.
Češi IQ 98 - zdá se, že jako testovací vzorek použili zelené lumíky nebo socialní dem****

[87 Zde v odkazu je (Šumavák: 27.03.2006, 20:02:54 - Mail - odkaz - x)
(doufám!) jeden typický německý mozek !

[88 Funguje to i mně? (martina: 27.03.2006, 20:04:57 - x)
zkouším to... Dobrý večer všem

[89 Šumaváku, (martina: 27.03.2006, 20:06:52 - x)
jak se daří Haničce?

[90 Haničce...? (Šumavák: 27.03.2006, 20:17:17 - x)
Jo a ne. Na chcípnutí to nevypadá, ale chodit zatím moc nemůže.
Tak už to snad funguje!

[91 Symbolika je symbolika! (: 27.03.2006, 20:30:39 - odkaz - x)
Double decker se po dálnici řítil čtyřicítkou !!!! Viz odkaz!

[92 Tohle je poslední verze? (Anka: 27.03.2006, 20:40:38 - x)
Já jen, že jsem starší osoba, změny si osvojuji jen velmi zvolna.

[93 Uvidíme ! (Šumavák: 27.03.2006, 20:44:26 - x)
kolik lidí si bude i nadále plést nadpis a jméno. Snad to takhle bude lepší

[94 Hele, za tzhle fotku by měli autora klucí žalovat. (Anka: 27.03.2006, 20:47:07 - odkaz - x)
Jakápak besídka zvláštní školy, jsme dál! Výlet!

[95 symbolika (onlooker: 27.03.2006, 21:01:27 - x)
Čtu na odkazu: "Autobus jednoznačně plní symboliku ČSSD jako moderní evropské strany" - vzhledem ke stáří autobusu a faktu, že byl vyřazen z londýnské dopravy, je to symbolika asi nechtěná ...

[96 Lidi, tady je bouřka! (Rpuť: 27.03.2006, 21:01:50 - x)

[97 Je vidět, (Dana: 27.03.2006, 21:02:33 - x)
že na tomle blogu se schází pravičáci - známí svým konzervatismem....Třeba já teď 2 minuty hledala, kde se píše moje jméno! :-)) Šumaváku - jen proboha už nic neměnit! Osazenstvo si musí zvyknout. Je vidět, že vám chybí praxe v řízení lidských zdrojů čili pracovního i jiného kolektivu. Při řízení se nevyjednává, nediskutuje, nepředkládají možnosti a různá řešení, ale jen a pouze přikazuje! A basta. :-)))))

[98 Rputi, proboha, jen si ji tam nechte! (Dana: 27.03.2006, 21:04:27 - x)
Já mám od sněhu pochroumaný bleskosvod a ještě jsem se nedostala k závazné objednávce bleskosvodné firmy...Zato jsem před měsícem uzavřela docela dobré pojištění domu a bytu....

[99 JISTOTY A PROSPERITA (Loki_F: 27.03.2006, 21:09:24 - x)
rozvážené po republice dýchavičnými dopravními a politickými ruinami.

Tomu já říkám symbolismus srozumitelný i pro lidové masy.
Inu kouzlo nechtěného je vždy vítaným kořením každé volební kampaně. };-D8
Všimněte si, že jsem si k tomuto výroku vzal motýlka.

[100 Do prdele tmavýho, (PeS: 27.03.2006, 21:14:07 - x)
to si zas šakal vymyslel ptákovinu. To jsem zvědav, jak dlouho si na to zas budu zvykat. Ráno Hitlerova pomsta, teď tohle. Nějak je té radosti až příliš... Jediné co mě utěšuje, je, že:
"... Jenomže zapoměl před dobrým jídlem
umýti si pracky mýdlem!
Protože šakal ni hyena neví co je hygiena, vím, že nemoc čeká na šakala,
kéž by dlouho něčakala la laa!"

[101 A to prosím, teď před chvilkou (Šumavák: 27.03.2006, 21:14:22 - x)
na rádiu Impuls zpívali písničku: "Highway king" o tom , že "Láďa jede autobusem do Průhonic a je king! " :-)))

[102 hrrroby (ibn: 27.03.2006, 21:19:23 - odkaz - x)
Péče o válečné hroby

(1) Péči o válečný hrob zabezpečuje vlastník válečného hrobu, a pokud není znám, vlastník nemovitosti, na které je válečný hrob umístěn.

(2) Přemístění nebo zrušení válečného hrobu a jinou změnu válečného hrobu než jeho údržbu a úpravu může jeho vlastník nebo, pokud není znám, vlastník nemovitosti, na které je válečný hrob umístěn, provést jen na základě jeho písemné žádosti a po písemném souhlasu Ministerstva obrany (dále jen "ministerstvo"). Nový válečný hrob lze zřídit jen na základě písemné žádosti zřizovatele a po písemném souhlasu vlastníka nemovitosti a ministerstva. Souhlasy ministerstva nenahrazují povolení nebo vyjádření jiného správního úřadu, pokud je vyžadováno podle zvláštního právního předpisu. 2)

(3) Vlastník válečného hrobu, jakož i vlastník nemovitosti, na níž je válečný hrob umístěn, pokud je válečný hrob mimo pohřebiště, je povinen umožnit k němu přístup za účelem vzdání úcty nebo provedení prací souvisejících s péčí o válečný hrob.

(4) Je-li válečný hrob umístěn mimo pohřebiště, má vlastník nemovitosti nárok na náhradu za omezení užívání nemovitosti. Pokud je vlastníkovi nemovitosti užívání závažným způsobem v důsledku existence válečného hrobu ztíženo, je stát povinen, na základě jeho písemné žádosti, nemovitost nebo její část odkoupit. Náhrady vlastníkům nemovitostí poskytuje ministerstvo. Výše náhrady a kupní cena se stanoví podle zvláštních právních předpisů. 3)

-
Staci tedy 2 bumazky: zadost o exhumaci a potvrzeni, ze nebudou ostatky pohozeny v pankejte

[103 V Bruseli, v Bruseli... (Rpuť: 27.03.2006, 21:29:16 - x)
Brusel - Reportérka Katleen Peeraerová se dostala do hotelu, kde byl ubytován francouzský prezident Chirac. Vzala si s sebou bombu, pistoli i náboje....aktualne.cz

[104 ...a dostala ho? (Šumavák: 27.03.2006, 21:35:44 - x)

[105 Bohužoužel! (: 27.03.2006, 21:38:23 - x)
Spíš ochranka dostala pořádný nos :)))) Ona tam byla i Merkelová...

[106 PeSi, mě by ten letní čas (Rpuť: 27.03.2006, 21:44:06 - x)
tak nevadil, ale proč ho tedy nenenchají celý rok - byl by pokoj...

[107 Nějak se sem nemůžu dostat. (Rpuť: 27.03.2006, 21:55:54 - x)
Tuhnu zcela zásadním způsobem, neb ten zvlčilý čokl včera večer zdrhnul a já na něj čekala a nespala... Tak si to půjdu vynahradit.
Dobrou noc!

[108 ...JÉÉÉ! Ono stačí říct!...Děkan, paneŠumaváku! (7:- )) (šakal: 27.03.2006, 22:12:34 - x)

[109 Přesně tak - letní čas napořád! (šakal: 27.03.2006, 22:15:56 - x)
Jenže tohle asi Šumavák nazařídí (7:- /)

[110 Letní čas je jen (Šumavák: 27.03.2006, 22:24:22 - x)
vedlejší produkt! To se musí vzít zgruntu a zrušit zimu !!
- mámo, přilož tam eště to sokolovské uhlí, ať to pořádně kouří!-
No , dělám na tom, ale de to oteplování pomalu!

[111 ...(7;- D) (šakal: 27.03.2006, 22:26:24 - x)
Máte tam ode mne nějaký výraz vděčnosti v poště, pane. Jestli to nebude žánrově vyhovovat, řekněte si o něco jinšího. Cokoliv, když to proleze drátama... (7:- ))

[112 Ničemu nerozumím (Anka: 27.03.2006, 22:40:19 - odkaz - x)
Nemohl by mi nějaký dobrovolník vysvětlit text, který jsem sekla do odkazu? Opatření skrz tu fóglí chřipku platí od půlnoci, starostové dotčených obcí budou informováni jak na to zítra. Tse, tse

[113 Andrea (napdis podpis jeden z těch čechů jsem já- co je to za novoty?: 27.03.2006, 23:38:51 - odkaz - x)
Češi IQ 98 - zdá se, že jako testovací vzorek použili zelené lumíky nebo socialní dem****

někde prokazatelně chodí dva Češi s IQ 37:))

[114 ...to kvůlivá mně...heč! (šakal: 28.03.2006, 00:54:01 - x)
(7;- ))

[115 "Jestli tam není, tak ji zcela nepochybně budeme chtít uplatňovat," (Rpuť: 28.03.2006, 06:05:27 - x)
V nové verzi volebního programu ČSSD, kterou v pondělí strana představila novinářům, chybí přímá volba prezidenta republiky. Prý do dokumentu nebyla zařazena nedopatřením. "Jestli tam není, tak ji zcela nepochybně budeme chtít uplatňovat," řekl premiér Jiří Paroubek. (idnes)
Docela hezké vyšinutí - z logiky:)))
Přeji dobré ráno!

[116 Rputi (dvd: 28.03.2006, 08:51:14 - x)
k naší páteční diskuzi stran prof.Kořínka doporučuji detektivku Jan Klíma: Smrt má ráda poezii, což je matfyz první poloviny let šedesátých a Kořínek tam vystupuje (tuším) jako akademik Mareček. Historky okolo onoho akademika jsou prý všechno pravé kořínkovštiny.

[117 dvd - dík za typ, moc ráda si přečtu. (Rpuť: 28.03.2006, 08:56:27 - x)
Kořínek byl báječnej člověk. A měl nesmírně hodmou a milou paní. Dost malou, mimochodem.

[118 toho klímu (šimon klein: 28.03.2006, 10:19:08 - x)
mám doma, resp. na chalupě - přivezu a někdy vezmu na schůzi Spolku hovězích hlav pro nasírání levice v Čechách (jak sem si vyložil zírálkův únik informací, když myslel, že mě dostal k.o.), a můžeme si počíst.
P.S. jen počkej šakale !! ta úprava se ti vymstí !!!

[119 šimone, určitě nezapomeňte! (Rpuť: 28.03.2006, 10:24:07 - x)

[120 zima (divana: 28.03.2006, 12:02:53 - x)
jestli nám to hloupě nezkazí červenec a srpen, tak bude celý rok pěkná zima.

[121 2 Rpuť (PeS: 28.03.2006, 13:17:19 - x)
a když zapomene Šimon, tak tu detektivku půjčím já. On těch detektivek napsal víc, ale tahle je IMHO z nich nejlepší. Já měl ještě možnost některé z těch popisovaných lidí osobně poznat...

[122 Zemřel Stanislaw Lem! (Loki_F: 28.03.2006, 13:26:41 - odkaz - x)
Taky jedne z opravdu moudrých lidí. A nových nějak nepřibývá.
Článek v Lidovkách viz odkaz.

[123 PeSi, to bych moc ráda! (Rpuť: 28.03.2006, 13:49:01 - x)
Vůbec mám ráda knížky, kde jsou lidé, které jsem znala. Ono se tam leckdy dostane něco, co by se člověk jinak nedozvěděl a taková literatura má pak daleko hlubší pozadí, než běžný čtenář tuší:))))))
Jo a díky za volební plakát!

[124 Loki, ale oni jsou! (Rpuť: 28.03.2006, 13:50:29 - x)
Jen se ještě neměli čas proslavit. Dneska má ta sláva zcela jiné parametry...:))))

[125 Rputi, to máte pravdu (Loki_F: 28.03.2006, 14:43:16 - x)
To jsem si jen zasmutnil, zvláště v souvislosti s nedávnými výroky rádoby myslitele exprezidenta H. };-(

[126 Hezké odpolko vinšuji. (Anka: 28.03.2006, 14:55:05 - x)
Když jste v tom půjčování, Rputi, fakt bys mi nepůjčila ten Tvůj rodinný dranžírák?

[127 Loki, (šimon klein: 28.03.2006, 14:55:46 - x)
a dnes prozměnu byla elita na běloruské ambasádě odevzdat petici: dopadlo to dobře (na druhé straně plotu, páč to museli hodit, ambasáda má pokažený zvonek) - a opět o kus pošoupli Lukašenka k okraji propasti.....hergot, že já se nedal na páchání dobra....

[128 Ano, mohl jste si potom (Loki_F: 28.03.2006, 15:05:12 - x)
připsat zásluhy za pád nějaké té totality a žádat o přidělení nějaké trafiky. Pokud by se Vám povedlo zveřejnit i několik temných a málo srozumitelných axiomatických výroků, třeba by Vás zvolili i za prezidenta... };-D
Jistě by se na Vás navěsila i nějaká opotřebovaná kulturní VIP, dle Vámi preferované sexuální orientace a už byste ani nemusel trousit moudro, páchal byste zprostředkovaně.

[129 Anko, to je historický klenot, (Rpuť: 28.03.2006, 15:06:03 - x)
ten se nesmí znesvětit vraždou. Nicméně - upřímnou soustrast....Ach jo!

[130 Loki, (šimon klein: 28.03.2006, 15:09:15 - x)
poslyšte, to jste mi dal nápad na podnikání na stáří, až už nebudu moct normálně pracovat a budu se živit těmi temnými nesrozumitelnostmi a budu už jenom trousit, případně i ta moudra....

[131 Rputi, (Anka: 28.03.2006, 15:14:46 - x)
dnes jsme tam čekali přes tři hodiny. Nepobila jsem je jenom proto, že jsem měla bílý svetr.

[132 2 šimon (: 28.03.2006, 15:35:49 - x)
Sorry, ale na tohle nemáš... Ty jsi na to až moc přímočarej... Máš příliš konkrétní a technické myšlení. To chce rozervaného intelektuála, který pythickým hlasem pronese pár zlověstných a mnohoznačných úvah o suchym z nosu a teprv na jejich základě tam přihodí nějaký to moudro, jako že "nebude-li pršet, nezmoknem!" a všichni padnou na prdel a žasnou.
Když to samý řekneš Ty, tak jediná reakce bude "no a co?" - tak radši zůstaň jakej jsi, já těm odtrženejm intelektuálům či protrženejm gumám nějak přestávám rozumět...

[133 2 šimon (PeS: 28.03.2006, 15:36:57 - x)
to jsem byl já... Zatracený novoty!

[134 (: 28.03.2006, 15:37:36 - x)

[135 PeSi, (Rpuť: 28.03.2006, 15:41:24 - x)
ona taková protržená guma, je někdy dar z nebes. Jeden potom aspoň na starý kolena neplká takový blbostě...:)))

[136 (: 28.03.2006, 15:45:18 - x)

[137 (: 28.03.2006, 15:46:54 - x)

[138 Nelze vložt (Loki_F: 28.03.2006, 15:57:50 - x)
příspěvek. Pořírá je žába na serveru

[139 PeSi, (šimon klein: 28.03.2006, 16:04:41 - x)
děkuji Ti za upřímnost a to navzdory poznání, které na mne z Tvého příspěvku čiší a to je to, že se budu muset asi až do smrti živit prací...
P.S. Také nerozumím protrženejm gumám, páč nemám s nimi moc zkušeností (vždy mě při vzrušení akorát odrušily a bylo po srandě).

[140 Pro ten případ, Šimone, (Loki_F: 28.03.2006, 16:14:37 - x)
(obživy jako pýthické VIP) doporučuji už dnes začít schraňovat zásobu Pampersek "pro třetí věk", kdybyste náhodou utrousil i ne´ěco konrétního (! =reálného)... Pry to má skvělé absorpční vlastnosti. Pro některé "intelektuály" by se měly vyrábět takové Pampersky i na ústa!

[141 2 šimon (PeS: 28.03.2006, 16:21:50 - x)
"zdravím všechny protržený gumy!" byl oblíbený pozdrav mého spolužáka, který v závodě s rakovinou skončil bohužel jako druhý... A já si na něj nějak zas vzpoměl v souvislosti s tím Honzou Klímou (toho jsme tehdá měli na kvantovku - a další generace dosud má...).

[142 PeS(i) s těmi "protrženými gumami" (Loki_F: 28.03.2006, 16:32:37 - x)
jste mi připomněl nedávnou komickou příhodu: Když se zjistilo, že Němci mají potíže s velikostí prezervativů, vyráběných dle evropské normy (jaksi se jim neudržely na orgánu), protože jim byly velké. Němci měli ostudu po celé Evropě.
Dnes jsem chvíli sledoval pořad na jednom německém kanále, kde probírali jak je to s tou nejvyšší inteligencí s jistým neurologem. Probíraly se vlivy na vzrůůst inteligence (i onen Linův závěr, že je to klimatem). Zde by mohla být jedna z dalších souvislostí, která se sama nabízí!

[143 Loki_F (Anka: 28.03.2006, 16:36:55 - x)
Myslíte, jako když zima někde ubere, jinde přidá, že aby byla ta spravedlnosť, o rovnováze to asi nebude, že?

[144 PeSi, (kocour: 28.03.2006, 16:42:28 - x)
to už je moc okoukaný, nebude-li pršet, nezmoknem. To chce něco novýho, něco originálního. Třeba: Bude-li pršet, zmoknem.
(Zírejte všichni a padejte na zadek, no tak, honem :-)

[145 Anko, to je (Loki_F: 28.03.2006, 17:03:53 - x)
velmi laskavě vyjádřeno! Ale skutečně jsem to tak nějak myslel, v tom "duchu". };-D

[146 Ve skutečnosti (Loki_F: 28.03.2006, 17:09:15 - x)
jsem však chtěl (naznačit), že se vzrůsem inteligence (zvláště tak jak to hodnotil - metodika a závěry - ten pan prof. Line - autor oné studie), vzniká jistý naddruh Homo Sapiens Sapientisimus - kavárenský intelktuál, který se sám mění v orgán, takže ten druhý orgán již nepotřebuje, asi jako slepé střevo...

[147 No, testy inteligence, tss, tss. (Anka: 28.03.2006, 17:17:52 - x)
Ondýno jsem vyplňovala test, který byl předložen Kasparovovi a vyšlo mi to o tři body líp, než jemu. Z čehož mně jednoznačně plyne, že jsou testy daleko míň průkazné, než je od nich očekáváno. To jen, Loki_F, abyste si případně nedělal hlavu :-)

[148 2 kocour (PeS: 28.03.2006, 17:36:00 - x)
To nejde - to nemá tu výrokovou sílu všeobecného moudra. Hned se najdou šťouralové s deštníkem nebo - ó hrůzo - dokonce takoví, co za deště nevylezou z baráku s bytelnou střechou a jako napotvoru nezmoknou a nezmoknou... A hned máš po moudru. Takhle z Tebe rozervaný filosof hned tak nebude - ta snaha by byla, ale ten talent, ten tam chybí. A taky jsem Tě ještě nikdy neslyšel zasvěceně hovořit dlouhé hodiny o prdu a podobných filosofických kategoriích. A to víš, ta svědomitost mi nedá, musím Ti ty nedostatky vytknout. Co naděláš - těžký úděl amatérského rozháraného filosofa...

[149 No Loki, jenže pan profesor (: 28.03.2006, 17:46:00 - x)
argumentoval váhou mozku, což už se za mých dětských let, a že už je to nějakej pátek, říkalo, že je to naprostá hovadina. Např. jeden z nejtěžších mozků - přes 2 kg - měl jistý anglický zahradník s IQ asi 80, zatímco např. mozek Anatola France byl jedním z nejlehčích a měl pouze 1200g.
Obávám se, že kdyby si zvážil mozek onen výzkumník, došel by k "zajímavým výsledkům. Škoda, že tu není Včelka, mohla by dodat údaje z Mensy.

Jen tak pro zajímavost - chlubili se Angláni už před delším časem, že mají nejlepší výsledky v přežívání novorozeňat s váhou kolem 1kg. Chlubili se tak dlouho, až se zjistilo, že anglické děti mají obecně mnohem nižší váhu než je evropský průměr.

[150 Si dovolím připomenout (Rpuť: 28.03.2006, 17:52:02 - x)
Rpuťova Definice intelektuála

Intelektuál je člověk, který si z vlastního rozhodnutí koleduje celoživotně o přesdržku.
Jsa od přírody rozvrácen, věří všemu nebo alespoň soudí, že na všem může něco být. Je ochoten relativizovat cokoli, co se mu dostane pod ruku, o čemž rád a vytrvale kecává v podnicích hromadného stravování, obzvláště v případech, kdy mu ten chlast někdo zaplatí. Jelikož bývá dobrým rétorem je nebezpečný svému okolí, neboť tomu co říká v daném okamžiku upřímně věří. Slabší povahy mohou podlehnout a po přednášce o jaderných elektrárnách jdou zakoupit krumpáč pro vykopání protiatomového krytu, aby s ním nakopli vodovodní potrubí. Intelektuál zatím dopije svou sklenku, naprosto nedotčen svými vlastními argumenty, a posilněn, jde se pídit po nové teorii, kterou by mohl relativizovat.

[151 Rputi, Tys na zabití :-)))))) (Anka: 28.03.2006, 18:05:19 - x)

[152 Anko, z toho si rozhodně hlavu nedělám, (Loki_F: 28.03.2006, 18:09:52 - x)
ani subjektivně ani objektivně.
Před půl rokem Němci totálně propadli v Pissa testu a byl z toho po celém Německu kravál. Toto jejich nadšení chápu jako jakousi náplast na bebíčko.
Také ona srovnání ve vztahu hmotnosti a IQ jsou dávno známá. Dával jsem to jako téma k pobavení a v souvislosti s debatou o intelektuálské mudrování. (ta poznámka o metodice je však relevantní, protože testování velmi inteligentních a velmi neinteligentních jedinců se jaksi vymyká standardním testům). Podle tohoto testování jsou Srbové až ve sklepě IQ 87. Jenže znovu zdůrazňuji výsledky testování byly zpochybněny asi jako globální oteplování a skleníkový efekt, který funguje jenom ve skleníku. };-)

[153 Rputi! (Loki_F: 28.03.2006, 18:13:59 - x)
Volám BRAVO, k té definici.

[154 Loki_F, (Anka: 28.03.2006, 18:18:52 - x)
nemám jednu pochybu, že hlavu užíváte daleko smysluplněji. A jen si tu říkám, jak asi ty testy vypadaly. To dělaly všechny národnosti identický test? Nic, nevěřím tomu a basta. A nehraje roli to, zda jsme vyšli jako středně velcí blbci nebo blbci úplní. Teď jen čekám, co na to pan premiér. Pochybuji, že by to nechal jen tak. Tadyhle už se rafičí, jak bude dávat pacholatům na vzdělání a teď to vypadá, že by to snad měly být vyhozené peníze?

[155 Anko, ono je to určitě někde na internetu (Loki_F: 28.03.2006, 18:28:46 - x)
zveřejněno. Nemám čas ani náladu to hledat a překládat. Zde jsem to nadhodit jen v odlehčené rovině a pro pobavení, případně k žertovnému spekulování.

[156 Loki_F, (Anka: 28.03.2006, 18:36:00 - x)
jejda, já nechtěla, abyste něco hledal, já tu jen laškuji!!!!

[157 Anko, abych nezapomněl: (Loki_F: 28.03.2006, 18:41:28 - x)
Srdečně děkuji za poklonu. Kéž byste měla pravdu....!

[158 Není zač, Loki_F (Anka: 28.03.2006, 18:48:18 - x)

[159 Promiňte že přerušuju debatu přízemnostmi, (: 28.03.2006, 19:01:09 - x)
ale lije a lije a voda stoupá! Přes zahradu už zas teče souvislá řeka a potok se taky nějak divně blíží k baráku...Ale jak tak koukám na stavy a průtoky na vodních tocích po republice, nejsme na tom až tak zle, jinde je hůř. Nebo máme míň stanic...a mně navíc došel vzduch v darlingu a musela jsem pumpovat...Tož tak si my tu, na dálném východě žijem...:-))))
Co Šumavák - nesplavilo ho to?

[160 Loki, díky. (Rpuť: 28.03.2006, 19:03:30 - x)
Obávám se, že v této době velmi relativizovaných hodnot a svobody těch nejdivočejších nápadů, jsou právě tito lidé nesmírně nebezpeční.
A navíc mě nesmírně sejřej svým přesvědčením, že je jejich svatým právem všechno rozrejpat.

[161 Pojďte do nového ! (Šumavák: 28.03.2006, 19:53:50 - x)

[162 hh (ss: 26.02.2008, 03:29:56 - odkaz - x)
heil



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: