Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Středa, 29.03.2006

Kdo umí, umí !

...aneb: když je dobrý editor, čtenář se i pobaví !



Dámy prominou,










ne že bych tím něco naznačoval, to bych si samozřejmě nikdy

nedovolil!!, ale tak nějak mi to spojení padlo do oka....:-))


takové dobře seřazené rubriky.... to já NE! To editor Novinek !!!





Komentáře

[1 Kokokodák, kdák kdák (Rpuť: 29.03.2006, 18:43:14 - x)
Teda paní, vidíte ho, kokokodák? Na tom plotě, kokodák?
No vidim! Pani dyť von si prej myslí, že je vorel! Kooookokokoko, koookokoko, ko ko ko kokoko....tak že prej vorel koookokokoko....já z toho budu mít smrt!
Ste ho měla vidět, v tej voboře, koookokokoko, hltouna nenažranýho. Na záda lehnul, nohy takle nahoru - no fakt úplně takle...kokoko... a že prej nevstane, dokuď mu nepřinesu vodu. Co já se tenkrát nalítala, kok kok koko ko, řeknu vám kokodák.... pětník vod něj vod lumpa nevidim, kokodák dák, ale vodu by chtěl, kokodák, nenažranec....Ale je vám vod tej doby takovej divnej, kdák...jako pitomej, kdák... i ta fantas s vorlem ho chytá vod tý doby...kdák... uvidíte za chvíli, takhle sebou sekne, pařáty štajf a bude chtít vobskakovat - vorel jeden...kdák, kdák!
Kikirikýýýýýýýýýýýý!

[2 Já už teda nejsem, (Šumavák: 29.03.2006, 18:49:07 - x)
ale nebyl von z jedný nejmenovaný partaje s červeným autobusem? Ten popis by tomu odpovídal..... orel jo? :-))

[3 Zde orel, zde orel...jak mě slyšíte? (Rpuť: 29.03.2006, 19:00:43 - x)
To jsme jednou měli takhle terénní cvičení CO s vysílačkama, podle kterých jsme se měli najít v terénu na Slapech. A všichni jsme se nakonec svolali a našli a sešli, až na soudruha kapitána, kterej se nám ztratil tak ouplně a definitivně, že jsme mu nakonec řekli, ať proboha zůstane v tý hospodě, že si ho najdem. A taky jsme ho našli, ale byl už z toho debaklu tak upravenej, že jsme ho museli odnést...:)))

[4 Večer vinšuji, (Anka: 29.03.2006, 19:50:07 - x)
stojí to za starou bačkoru, híml! Jak slyším kokodák, bolí mě zadek i břicho. S bratranci a sestřenicemi jsme kdysi v pravěku uspali všechny slepice a kohouta ožrali. Ježiš to byl sekec! Jak se začali všichni probírat, pravil dědeček, že se podobají sousedům. No, soused prošel plotem a za své vzal chlívek a málem i koza. To byl virvál strašný.

[5 Mladost - radost, ale ty konce! (Rpuť: 29.03.2006, 20:13:07 - x)
Teď musím jít přeparkovat, protože zejtra pojedou popeláři a budou mi tu ležet na zvonku a sprostě nadávat - kokoti zatracený...

[6 Hezký večer v kurníku a klícce přeju...:-))) (Dana: 29.03.2006, 20:19:32 - x)
Se slepiocema mám z dětství tenhle zážitek: Při každé rodinné sešlosti si robky mezi sebou vyměňovaly zkušenosti, kolik která nasadila slepic a podsadila vajec a kolik jich ta která zdatná kvočna obsedne..a tak jsem se chtěla zařadit mezi dospělé ženy, tak jsem chytila 2 slepice a snažila jsem se je zasadit do záhonku na zahrádce před domem...no,nakonec jsem je musela zatížit, protože, potvory, vůbec nechtěly na záhonku setrvat..přežily! Když jsem se pochlubila, babička cosi zatušila a šla se podívat...vysvobodila je právě včas...No, někdy je cesta k zemědělským úspěchům trnitá....

[7 holubi (divana: 29.03.2006, 20:23:11 - x)
ano, mladost, radost. s partičkou jsme doma uvařili rýži, do ní přilili jemně rumu. vychladlou (voňavou) vynesli před husa na rynek a tam jsme ji sypali holubům. napřed jim to nechutnalo, pak si ale zvykli a nakonec se rvali o tu pochoutku. když chtěli vzlítnout, moc to nešlo a když ťapkali, sem tam se svalili na bok. moc hezké vzpomínky.

[8 Ženské, nejsem rejpavá, (Dana: 29.03.2006, 20:23:23 - x)
ale všimly jste si, že tu jsme fakt samy????:-))))

[9 ano (divana: 29.03.2006, 20:25:16 - x)
páni se do toho nechtějí míchat

[10 Divano, to mi připomíná (Dana: 29.03.2006, 20:24:59 - x)
jednu povídku z války z Francie - jak chytali bažanty v bažantnici - na alkoholem nacucané rozinky...:-))))

[11 to věřím (divana: 29.03.2006, 20:27:01 - x)
oni i ti holubi byli jak ožralí lidi, padali, motali se a strašně ječeli a vypadali vesele. o poslední sousta se servali.

[12 :-))) no to musel být pohled... (Dana: 29.03.2006, 20:29:07 - x)
a co jste udělali s padlými????

[13 my byli slušní (divana: 29.03.2006, 20:30:26 - x)
dali jsme jim toho rumu jen málo, tak nebyli na doraz. jen tak jako po pár pivech ne po celém sudu.

[14 Já už se lekla, že (Dana: 29.03.2006, 20:35:10 - x)
následující dny bylo všude plno pečených holubů.....

[15 Tak jsem pojala podezření (Rpuť: 29.03.2006, 20:38:14 - x)
a šla jsem si otevřít ČT 2 - no jasně je tam něco o fotbale. Čímž nechci říci, že neupadli v mírné rozpaky, neb jim bylo jasné, že když začnou rozvíjet slepičí téma, dostanou na zobák - vorlové. Šumavák šel taky radši do stáje...

[16 ne (divana: 29.03.2006, 20:40:34 - x)
my jsme se jen veselili, ale ne nadoraz. ale užili jsme si, to moje děti vůbec neumí. jsou mnohem hodnější. proto ty moudré hlavy, co se mě snaží přesvědčit, že dnešní mládež je horší než jsme byli my, nemůžu vystát. není to pravda.

[17 Rputi, já si spíš myslím, (Dana: 29.03.2006, 20:40:38 - x)
že to docela cílená akce...Vždyť už ten úvod...:-)))
A jak jinak u vás - co voda? Vy jste na kopečku, že?

[18 Holky,když tujsme tak samy, (Dana: 29.03.2006, 20:48:13 - x)
tak já vám prozradím, co jsme my jako děcka prováděli. Byli jsme s bratrancem jen pár roků od sebe a pořád jsme se poměřovali a předháněli a soupeřili - to v nás podporoval děda z otcovy strany. No a my jsme jednou vymysleli soutěž, kdo z nás sní víc chrobalivých (česky červivých) švestek. A tak jsme na zahradě vylezli každý na jednu švestku a trhali, loupali a zdravé švestky jsme odhazovali a červivé pojídali. Děda dole pod stromy soudcoval. No, skončila jsem druhá..ale jen o 2....

[19 Hmm..tak jsem napsala (Dana: 29.03.2006, 20:55:05 - x)
dlouhé povídání o hříších svého dětství..a osud rozhodl, že to má zůstat i nadále utajeno..jen doufám, že se to neobjeví třeba za hodinu nebo zítra nebo tak někdy...:-))))

[20 Dano, u nás nahoře to jde. (: 29.03.2006, 20:58:36 - x)
Ale dole v Zářečí už jsou někteří lidé vystěhovaní. A to to tak tak stačili opravit... hnus a fuj...

[21 no, dělá si ta příroda, co chce... (Dana: 29.03.2006, 21:05:44 - x)
ono se to dalo čekat. Co bysme teď dali za jednu mrazivou noc....

[22 Smím? (Tomáš Haas: 29.03.2006, 21:35:48 - x)
Mé dámy, nevyženete mně? Je to tu dneska opravdu dámská jízda, nebo sem smí i starší pán, už dávno ne nebezpečný?

[23 Tomáši, bude nám ctí! (Rpuť: 29.03.2006, 21:37:51 - x)
Všichni ostatní se, zřejmě v hrůze nad nadhozeným tématem, tiše uklidili :)))))
Ovšem téma není podmínkou, samozřejmě.

[24 Dobrý podvečer, (PeS: 29.03.2006, 21:47:04 - x)
právě před chvilkou jsem dorazil z Tábora. Tak řeka už se začala rozlejvat i tam, Údolní ulice už je částečně pod vodou, ostrov je pod vodou úplně. Takže v Bechyni to půjde ještě nahoru. Další vzestup hladiny se očekává. Co je horší - na Český Sibiři je ještě spousta sněhu nahoře na kopcích... A když do toho ještě bude pršet, tak se ty lidi kolem řek smíchy neudržej...

[25 jen tak probíhám... (Šumavák: 29.03.2006, 21:50:03 - x)
téma je : nepozorný editor !!!!!

[26 No, kdyby to mělo přijít, (Rpuť: 29.03.2006, 21:53:47 - x)
častějc, tak by se s tím vážně něco mělo dělat. Poldry, hráze atd - jen, kde vzít peníze a nekrást. Po té zimě už je stejně v kase díra...
Před chvílí jsem mluvila se známou ze Zářečí. Voda je už tak 25m od kraje původního břehu.

[27 Dámy, (Anka: 29.03.2006, 21:54:06 - x)
podařilo se mi toho chlapa vytlačit od klávesnice, tedy je tu bab zase přesila :-)

[28 Šumaváku, to jako ten co tu prohazuje rubriky, (Rpuť: 29.03.2006, 21:56:15 - x)
že už jeden pomalu neví, co kam psát?

[29 2 Šumavák (PeS: 29.03.2006, 21:58:57 - x)
Jo, to se prej někdy dělá - něco provést zcela záměrně a pak to svádět na nepozornost. To už je lepší opačný postup, který razí jeden kolega: "Rozbil jsem to a pak jsem se rozhodl, že jsem to chtěl udělat..."

[30 No jo, ale aby to Šumavák (Rpuť: 29.03.2006, 22:01:17 - x)
nepřejmenoval na "Šumavákův dámský vzdělávací blog". A pánové by nás sem chodili vzdělávat...:))))

[31 PeSi, výmluvy jsou (Rpuť: 29.03.2006, 22:10:00 - x)
velice zajímavé téma. Většina lidí ovšem praktikuje Plzákovo: "Zatloukat, zatloukat a zase zatloukat." Šumavák je rafinovanější, ten střídavě prohazuje sníh a mraky a teď někde za bukem usilovně prší, aby mohl tvrdit, že nemá čas.

[32 Dobrý večer, (Foundryman: 29.03.2006, 22:12:54 - x)
právě jsem se vrátil ze stolice. Anko, volal jsem na mobil, ale neozývali jste se, takže jsem odvezl AeroKarlovi kuklu na aerovku a následně absolvoval rychlokurs reformy daní u Včelky. Vltava mi přišla kapánek širší než obvykle.

[33 Foundry, (Anka: 29.03.2006, 22:21:47 - x)
mě blbnul mobil, ale Tomův fungoval. Mrzí nás, že to nevyšlo. Škoda :-(

[34 2 Rpuť (PeS: 29.03.2006, 22:21:49 - x)
Jo, a nebo se taky dá skočit šakalovi na první blbinu, co ho tu napadla. Já jsem celkem zvyklý se na začátku hovoru představit, na konci na to obvykle zapomenu. Takže na začátku musím pod komentář, tam se podepsat, pak zas na začátek a začít normálně psát. Proč se furt musí opravovat něco, co funguje - no, ono s tím, co nefunguje to bývá složitější. Ale už jsem zažil, že kolega tak dlouho opravoval zcela funkční věc tak dlouho, až ji dokonale zmrvil.
Což mi připomíná hlavní rozdíl mezi fyzikem a inženýrem. fyzik dá do kupy děsnou zbastleninu, dráty se dílem válej po zemi, dílem jsou rozvěšený na tom, nedá se kolem toho normálně projít, o estetice raději pomlčet, ale funguje to a produkuje výsledky. A až bude někdy čas, tak to samozřejmě trochu upravíme, aby to bylo hezčí atd. atp. - ta aparatura obvykle pochoduje na smetiště dříve, než k té zásadní úpravě dojde. Kdežto inženýr to musí mít vyfešákovaný, ta mašina musí budit silný estetický dojem - leč fungovat to nemusí.

[35 Anko, (Foundryman: 29.03.2006, 22:25:38 - x)
příští týden jsem tam zase - kšefty se hejbou :-)

[36 Tak sláva, (Anka: 29.03.2006, 22:31:23 - x)
to se jistě sejdeme!!

[37 PeSi, on Šumavák je hračička (Rpuť: 29.03.2006, 22:32:26 - x)
a šakal ho poňouknul. Teď jde o to, aby to vydrželo na místě aspoň tejden. Nejlepší by ovšem bylo, kdyby do toho už vůbec nerejpal, ale nevím, jestli to po něm můžem žádat. Jsou tací duchové nepokojní a bejvá to o nervy.
No nic - já jdu absolvovat další noc hrůzy, protože v sousedství se hárá fena a ten můj blbec zrzavej chlupatej je z toho úplně na větvi. Dobrou noc!

P.S. Aby nebyla mýlka, podotýkám, že manžel není ani zrzavej, ani chlupatej, ani blbec. Aby snad někdo neměl všivé poznámky!

[38 Bodrý večer (M.Slon: 29.03.2006, 22:34:21 - x)
tak si po dlouhé době zase mohu počíst a pozdravit fujtajbl vespolek. Zrovna jsem se vrátil od kamarádky, která kdysi zdědila po babičce chalupu u řeky (ona ji babička měla ráda nejmíň z celýho příbuzenstva). Nejdřív jsme tahali pytle s pískem (v tom jsme fakt dobrý, máme to natrénovaný z každý větší vody) a pak jsme zachraňovali slepice, který se mermomocí nutně potřebovaly vykoupat. Snad z toho nedostanu chřipku. A pak jsme seděli v předsíni na stole, popíjeli grog a ráchali holínkama ve vodě. Idyla. Vlastně nám bylo chvíli i fajn. No nic, říkají, že jsme divný. :-)
A žádnopádně nepodezírám Šumaváka, že by nám tu vláhu posílal, neboť jsme v jiném povodí. (švestičky z naší zahrádky, jen pro vás... :-)))

[39 Dámy a pánové, (Dana: 29.03.2006, 22:47:13 - x)
bylo mi ctí. Mizím do snů. Přeju všem klidnou noc.
PS: Tu povodeň seslal Paroubkovi přímo řídící orgán! Víte, jak se teď lehce může vymluvit, že nesplní co slíbil? On by přece..ale příroda...

[40 Zdravím, z Prahy. (jura-p: 29.03.2006, 22:47:25 - x)
Tak v Jinonicích po povodních ani stopa. Zato jsem přijel všude pozdě, Pražáci se rozhodli, že metrem jezdit nebudou a všichni vytáhli auta. Volal jsem domů a Malše je s rezervou v korytě. Podle záběrů z televize to vypadá, že v Budějovicích se také nic moc neděje. Reportéři dramatizují. V Roudném mají takovou "povodeň" každý rok. Zato vyhlásili, že psi se mohou vodit jen na vodítku. Na odpolední vycházce byla psice velmi uražená, říkala manželka. Šli se samozřejmě projít kolem řeky k Velkému jezu a pak kolem Mlýnské stoky zpět. A přitom se o ČB mluví jako o postiženém městě.

[41 Dobrý večer ! Tak jsem dnes (Šumavák: 29.03.2006, 22:52:27 - x)
fyzicky i duševně zcela vyčerpán.stejně jako zásoby dřeva na topení.
Co ovšem není ani zdaleka zcela vyčerpáno, jsou zásoby sněhu.
Byl jsem dnes zkontrolovat, jak mi lesáci přes zimu pobořili ohrady. Taky že jo !!
A na tom jediném místě, kde se tam mohu otočit, stálo nějaké auto ze Strakonic a majitel nebyl k nalezení( doufám, že se už odtud plazil do Rakouska!)Tak jsem musel zajet asi 2 km do lesa na další křižovatku.
Stav je takový, že po cestách tečou potoky, to nebyla jízda ale brodění!! Na jižních svazích už místy probleskuje tráva, tak 30-50%plochy, na severních leží bezpečně ještě nejméně půl metru sněhu. A to jsem nebyl "nahoře" ale jel víceméně po vrstevnici, spíše dolů.
Takže sněhu ještě zásoba!
Auto má novou poloosu a kolo, Hanička se nehroutí, valach se dnes 3x vykadil a zkouší žrát, tak se asi po 14 dnech snad jednou vyspím!!
Rubriky..... změna je život a život je změna!....přeci byste nechtěli, aby Paroubek vládl další 4 roky!!
Pravda je, nechci to zakřiknout, že ani včera, ani dneska se zatím nikdo neomlouval, že zapomněl uvést jméno, nebo to spletl. (Tak ne abyste to teď dělali na truc schválně!)
Pravda, vrtá mi ještě pár nápadů v hlavě, ale nemám ani čas ani duševní sílu to udělat.
Ale to nebude taková rána.
To budu vodu ohřívat postupně!:-))

[42 Oficiální omluva Šumavákovi. (M.Slon: 29.03.2006, 23:03:29 - x)
Jménem všech slušných Strakoňáků se omlouvám za blbce, kteří neumí parkovat. Já byl dneska opravdu jinde.

[43 Šumaváku, (maYda: 29.03.2006, 23:14:44 - x)
hlásím se jako adept na rekordní počet zapomenutých podpisů!
Když to není to první, co mám vložit, tak na něj určitě zapomenu.
V neděli mi chcípl počítač následkem sekundového výpadku proudu, dnes mi ho dovezli a na monitoru všechno jinak.
TAk jdu shánět poztrácené soubory a bádat nad tím, proč mi nejde elektronická pošta.
Syn byl dnes v ZOO v Troji a vrcholným zážitkěm bylo, že někde voda dosahovala až k silnici. Ale kde to, jsem nepochopila, pro syna byl nejdůležitější údaj, že to bylo před cukrárnou. Marně vzpomínám, kde je cukrárna u silnice a řeky bnna trase Smíchov - trojská ZOO

[45 2 maYda (PeS: 29.03.2006, 23:43:28 - x)
jedna cukrárna je pokud vím dost těsně před ZOO. (nechal jsem jim tam kdysi za dcerku nějaký peníze...)

[46 Přeji dobré, co nejsušší, ráno! (Rpuť: 30.03.2006, 05:21:46 - x)
K těm fotkám.
Na fotogr, č.2 je poslední domek v Zářečí - tohle ještě jde, v r. 2002 měl vodu až po střechu. Pro ilustraci - při normálním stavu vody je tam cca 3m kolmý břeh, 2m pozemku a ke střeše je to další 3m.
Na fotce č.4 je v pozadí domek bývalé místní elektrárny - stojí hned u břehu.
Jak jsem četla ten aktualizovaný článek, tak to v tom Znojmě žádná sranda nebude.

[47 Přidávám se ke Rputi a přeji sucho v botách (Loki_F: 30.03.2006, 06:43:08 - x)
Jako vždy došlo k předvídatelnému a zodpovědné to zaskočilo, Puchejř dramaticky přerušuje státní výlet, totiž návštěvu, ačkoli je tady "platnej jak mrtvýmu zimník".

Obecně lze konstatovat, že v každé správní jednotce se dělá generel územního plánu, za který se platí spřáteleným firmám milióny. Jestliže není vytvořen tak, aby si poradil s větším jarním táním, tak by měly příslušné kanceláře vrátit peníze, příslušní inženýři vrátit diplomy a příslušní úředníci bručet v base až úplně zčernají..., podle posloupnosti participace.
Namodelovat v okrajových podmínkách průběh vellkých vod je docela řešielná úloha, navíc jedna z těch, které by měly být zakladem pro jakékoli další stavební plánování.

Zelení budou vamýšlet poldry pro ptáky a další havěť, ale aby se věnovala pozornost zaneseným říčním korytům a jejich regulaci, to prosím ne. To je příliš technicistní a civilizované. Hrome to jsem se zase (zbytečně) rozzlobil.

Šumaváku, ak to děláte, že Vám místní dámy nevynadaly (jak jsem očekával), dokonce jsem se bál, že se v česku opět objeví tradice lovkyň lebek. A ono to prošlo! };-D

[48 ...Jo-o,...zdravím!... (šakal: 30.03.2006, 06:50:28 - x)
...No, v tom Znojmu nic moc (7:- |)

[49 Mimochodem, ŠUMAVÁKU,... (šakal: 30.03.2006, 06:53:03 - x)
...v mailu jsem Vám poslal odkaz na ty svoje fotky na Rajče...už se mi to nechtělo datlovat podruhé.

[50 Loki, (Rpuť: 30.03.2006, 07:10:05 - x)
sme Šumaváka přech..., přeč... PŘEVEZLY!!! :)))))))))))

[51 Ano Rputi, potvrzuji. (Loki_F: 30.03.2006, 07:17:06 - x)
Musel jsem se smát, když jsem to v noci procházel.
Také ty připomenuté historky mi leccos připomněly...! }:-)

[52 Dobré ráno (Dana: 30.03.2006, 07:23:04 - Mail - x)
a klidný den všem - blízko vody, u vody i ve vodě..a také nám, kteří musíme ještě 2 dny přečkat ten nápor typických Čechů, kteří vše nechávají na poslední chvíli.

Jinak - Loki-F - místní dámy jsou jednak nad takové věci povzneseny a pak - všechny zde přišly přes Psa - a to je pane jo průprava pro zachování dekóru..:-))))

[53 Tak ten domek z fotky č. 2 už má vodu do půlky oken...:( (: 30.03.2006, 07:23:10 - x)

[54 místní dámy nevynadaly (Andrea: 30.03.2006, 08:31:58 - x)
místní dámy jsou dámy:)))


KDO ZASE PŘEHÁZEL TY CHLÍVKY NA PODPIS ????

[55 PeSi - Ty Fyziku !! (šimon klein: 30.03.2006, 08:48:27 - x)
Rejpnu si opačně:
Těsně po fakultě jsem měl kolegy v AV ČSR a popisovali mi, jak geniálně vymysleli (vyvinuli) Genap (pro ostatní - generátor náhodných procesů) a firma pověřená výrobou to zaváděla 5krát delší čas, než oni tu geniálnost "vynalézali".
Shodou okolností jsem v té firmě cca za rok se poptával po místě. Zoufale sháněli technologa, ale že potřebujou někoho s elektrofakultou - normálně stačí průmyslovák.
Jako důvod uváděli, že jsou nějak direktivně pověřeni realizovat vynálezy z AV, které jsou jim předávány v Tebou zmíněné formě: upatlaný univerzální tišťák s cable saladem páječkou přsmrknutých spojů a součástek, zřídka kdy i se schematem zapojení, pokud ano, pak v outfitu technické pornografie.
Úkolem toho chudáka byl archeologický výzkum jednotlivých vrstev tišťáku, kompletně jeho nový návrh, přepočítání všech hodnot schematu, navržení technologie výroby (největším tajemstvím pro einsteiny z AV byla skutečnost, že to kabelové klubko zmijí by mělo v komerční verzi být zapouzdřeno minimálně s ohledem na bezpečnost do krabice, čímž vznikají naprosto prkotní problémy s odvodem tepla- chladiči výkonových součástek, napájecí částí apod.) s ohledem na fakt blbuvzdornosti výroby - i tehdy bylo ekonomičtější to nechat vyrábět vyučenci a nikoliv badateli s CSc.
Nevzal jsem to a tím pádem jsem dosud naživu.

[56 2 šimon (PeS: 30.03.2006, 10:48:21 - x)
No já s Tebou docela úplně souhlasím... Podstatné je, že u nás v laboratoři visí základní bezpečnostní předpis: "nestrkej pracky kam nemáš" a že tam nemá přístup nikdo, kdo není dost důkladně zaškolený. (ta první půlka věty je ve srandě, tos pochopil, ale podstatná je ta druhá půlka věty. Školení provádím osobně jakožto šéf laboratoře, pouze v nouzovém případě můj zástupce. A školení neznamená mi něco někde odříkat nebo vyplnit, ale předvést, že může aparatury samostatně ovládat. A i tak, pokud není opravdu zkušený, nesmí dělat experiment sám a musej tam bejt aspoň dva).
Ale jinak máš pravdu - ono to funguje, ale jakékoli další "zestetizování" vnáší další problémy - třeba ten zmíněný odvod tepla je u mnoha aparatur problém dosti podstatný až kritický. Ale jinak už to přece jen není taková hrůza, bejvalo to horší, když jsme to všechno dělali na koleně. Dneska už si některé věci mohu normálně zadat a jsou komerčně dostupné. Tohle je na delší debatu. Ono grant, kandidatura ani diplomka nepočkaji a to obvykle inženýra příliš nezajímá. Tak se spáchá provizorák a ten se tam "dočasně" využije. A jak dlouho trvá "dočasně" si asi ještě pamatuješ, ne? Ještě stále se chceš do tý laborky podívat? Abych pak nemusel volat pohotovost po utrpěném šoku...

[57 Nazdar (Včelka: 30.03.2006, 10:56:50 - x)
Aspoň někdo je normální. Na Psu je článek na téma feminismus a člověka se z toho až osypává.

[58 Hele, Šakale, (Včelka: 30.03.2006, 10:59:04 - x)
když už se tady zabýváš tím vylepšováním spolu se Šumavákem (nebo jsem tvůj podíl nějak špatně pochopila?), tak co takhle zařídit - Šumaváku - aby když se člověk podepíše jednou, tak ten podpis zůstal v tom okýnku pro všechny další příspěvky, dokud se neodloguje - jako je to na Psu. Bysme nezapomínali se podepsat.

[59 Dobrý den,! Včelko, včera (Šumavák: 30.03.2006, 11:25:46 - x)
jsem psal, že mám jěště nějaké nápady a že "budu žábě ohřívat vodu pomalu". Ale momentálně že nemám sílu to zkoumat a realizovat. Toto je jeden z nich.

[60 PeSi !!! (šimon klein: 30.03.2006, 12:08:18 - x)
moje reprodukce cizích problémů s komerční výrobou akademických bastlů je naprosto mimochodná k přehlednosti pracoviště, najmě vlastního (dneska už jenom když něco doma či na chalupě opravuji nebo vomylem a náhodou bastlím) - můžu Ti prozradit, že ten bastlířský bordel je úplně stejný fšude - nevím, jakého to inženýrského seladona jsi měl původně na mysli, ale: inženýrská odysea případně Cimrmanovic "my jsme ti čeští, čeští inženýři....das ist doch die erte phase!..." nejsou moc ze života...
Takže - určitě Ti t laborku zvizitýruju někdy a NEBUDU se ti snažit pomoct uklízet - leda , kdybych s Ti chtěl způsobit kolaps....
P.S. šakale - běda, tenhle vynález layoutu....!!!

[61 2 šimon klein (PeS: 30.03.2006, 13:00:51 - x)
Hele, než zas zdrhnu do procesu... Měl jsem na mysli jednoho svého kamaráda z jednoho nejmenovaného výzkumáku, který se jal jednou stavět dosti nákladnou a dosti vymakanou aparaturu. A kdyby ji chtěl produkovat komerčně, neřeknu ani ň. Vymyšlený a propracovaný to měl dokonale, sám měl velké zkušenosti. Ale tam jsem pozoroval ten odlišný přístup.
Když jsem se ho totiž zeptal, co na ní bude zkoumat, ergo proč ji staví, dozvěděl jsem se - ona se bude hodit, ono se něco najde.
A tohle považuju za zásadní rozlišení. Já, jako fyzik uvažuju: mám nějakej problém, potřebuju ho vyřešit a hledám prostředek, jak ho vyřešit a když ten prostředek bude univerzálnější, tím lépe. On uvažoval: Mám dokonalou aparaturu, která má špičkové parametry a ledacos umí, a teprve POTOM hledám problém (svůj nebo něčí), na jehož řešení by se mohla hodit.
Což o to, on ten problém tehdá dosti rychle našel, ta aparatura byla opravdu špičková a přitom elegantní (abys nebyl na omylu, já mám rád a obdivuju technickou krásu...), ale ten rozdíl v přístupu byl markantní.
Trochu to připomíná jeden aforismus: "The theory is, when one knows everything, but nothing works. The praxis is, when everything works, but nobody knows why. We use ideal combination of theory an praxis: nothing works and nobody knows why!"

[62 Co takhle ten aforismus (Šumavák: 30.03.2006, 13:06:40 - x)
česky? Prosím! es ist zwar unglaublich, aber jsou i lidi , die nur Deutsch sprechen!

[63 PeSi, (šimon klein: 30.03.2006, 13:13:09 - x)
ten aforismus pěkně svého času demonstrovali (prý - samo, že jsem to neviděl, ale prošlo to mockrát jako urban legend)v podnikovém časopisu Boeningu, kde provedli výpočet aerodynamických charakteristik čmeláka. K čemu došli, shrnuli do aforismu v závěru:
Dle našich výpočtů nemůže čmelák létat. On to bohužel neví a proto létá.
P.S. Ten tvůj kolega byl především dobrý v marketingu.

[64 PeS(i) a Šumaváku (Loki_F: 30.03.2006, 13:33:47 - x)
PeS(i), toje snad z Murphyho...? Také něco takového pamatují jako interpretaci vědeckého komunismu. };-D

Šumaváku, to jste tomu dal obracet se na toho, kdo používá angličtinu, německy. To je jako když hluchej řekne: "Počkáme až se k problému vyjádří němej!"

Ale protože ten aforismus ja opravdu dobrý, neuměle překládám:
"Když o problému víme vše, ale nic nefunguje, je to teorie. Praxe je, když všechno funguje, ale nikdo neví proč. My používáme ideální kombinaci teorie a praxe: nic nefunguje a nikdo neví proč!"

[65 Odbocim (Petr Kunetka, zlocinec: 30.03.2006, 13:48:38 - x)
k takove az nezajimave veci po tak zajimave debate... Jenom si kratce ulevim... NENAVIDIM DANE!

Dekuji za pochopeni ;)

[66 :-)))))))) (Dana: 30.03.2006, 14:06:57 - x)
Petře, to zní opravdu, ale opravdu upřímně! :-))))

[67 To Petr Kunetka, (Loki_F: 30.03.2006, 14:12:40 - x)
To jsme dva, navíc do toho zahrnuji i ty, kdo je potom rozhazují...!

[68 Copak daně? (martin tamtaky: 30.03.2006, 14:15:50 - x)
ale ještě horší jsou formuláře daňových přiznání.

[69 Já se přidám: (maYda: 30.03.2006, 14:38:04 - x)
já taky.
A ještě nenávidím počítačové techniky, co přehrabou počítač a neřeknou vám, kde co se ukrývá. A taky trouby, co si v nedělním podvečeru hrajou s elektrikou, vyhazují pojistky v celém baráku a jeden pak z toho má výdaje a potíže. :-(

[70 Martine, už se vám dostal (Dana: 30.03.2006, 15:48:50 - x)
do ruky formulář daňového přiznání k dani z převodu nemovitostí při směně??? My, když ho dostali, tak jsme se v jednom kuse smáli asi 3 týdny! Šanci trumfnout ho, měl už jen formulář pro společné zdanění manželů..taky dobrý...ale nedosahuje..:-))

[71 To: martin (Petr Kunetka, zlocinec: 30.03.2006, 15:50:45 - x)
No, formulare mi az tak moc nevadi, jejich nevyplnitelnost bez kvalitniho ekonomickeho vzdelani je takovy celosvetovy folklor ... ale kdyz jsem uvidel tu castku v oddile V, radek 4, tak mi z toho bylo nejak nelehko... Copak kradu? Jsem teda zlocinec, ale zas ne takovy...
Tak jsem si musel ulevit ;)

[72 To: Dana (Petr Kunetka, zlocinec: 30.03.2006, 15:52:52 - x)
No tak tuhle lahudku jsem jeste nevidel, a na formular pro spolecne zdaneni jsem si netroufl... Stejne s manzelkou vydelavame tak plus minus stejne... ;)
Ja chapu, ze treba takovy Hyundai zaplati na danich mnohem vice, takze se mu muzou odpustit ;)

[73 Tak - myslím, že dneska už nikdo (Dana: 30.03.2006, 17:20:21 - x)
podávat daňové přiznání nedojte, tak to zabalím a du dom.:-)))
Jo - u toho formuláře na směnu jsou takové hezké malůvky - panáčci vyvedeni v barvách...no krásně to vypadá,asijako omalovánka v mateřince..a stejně i přes ty panáčky se v tom nikdo nevyzná...Možná už MF ten formulář mění...:-))

[74 Zdatné rodičky (pegaska: 30.03.2006, 18:24:55 - odkaz - x)
Pokud se chcete pokochat zdatnými rodičkami a jejich potomky, klikněte na odkaz. No nejsou ty mladý nádherný?

[75 Fujtajbl (Foundryman: 30.03.2006, 20:27:17 - x)
teď jsem dodělal DAP, jak tomu hnusně říkají. Až se mi při zadávání příkazu k úhradě rozklepaly ruce.



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: