Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Sobota, 1.04.2006

Povodně - den druhý a třetí...

...tentokrát jinak. Ne že by snad ta voda tekla jinak


ale já musím zkusit něco jiného, protože to vkládání alba poněkud tento systém rozhodilo. A to tak, že mně to i FF shazovalo, takže jsem se k tomu minulému příspěvku ani nemohl dostat.

takže: Praha podruhé:





Ocelová vrata uzavírají spodní konec Čertovky; stroje pilně čerpají průsaky do volné řeky; restaurace na náplavce je potopená asi půl metru pod okraj střechy.Kliknutím na obrázek se zobrazí v celé kráse (doufám !)



Pražský magistrát vyvěšuje cedule a upozornění:





a na Žofíně je zákaz vstupu na hladinu — neplatí pro proroky! (Opět kliknout!)



Všechny Šakalí fotky z Prahy, včetně popisu, najdete ZDE*




A abyste pochopili plně dosah toho co se dějě a jak M.Slon psal, co je ještě v šumavských lesích za zásoby sněhu, tak tady je jeden letecký snímek z Veselí pod Lužnicí (ti už se teda neveselí !!!)



Teď v poledne říkali ve zprávách, že tam evakuují dalších 250 domů.......


Navečer:


Mám jednu tetu v Bechyni,
jezdí k nám na návštěvu,
hrabe se nám ve skříni......



A ostatní fotografie z Bechyně jsou ZDE*


PS.
A doufám, že to bude všechno fungovat, protože sníh trochu ustoupil a já musím jít opravovat ohrady. Takže reklamace až večer !!!!!

PPS.
Ještě mám od Rputi nějaké fotky ze situace na Labi, ale protože těch asi 8 fotek má ca 9 MB tak to musím před uveřejněním nějak zpracovat.





Komentáře

[1 No, zatím se mi zdá, (Šumavák: 01.04.2006, 12:39:34 - x)
že by to mohlo normálně chodit. Uvidím ještě jak komentář, ale doufám.....

[2 Tatím je to dobré - zdá se! (Rpuť: 01.04.2006, 12:52:53 - x)

[3 líbí a moc (divana: 01.04.2006, 13:02:20 - x)

[4 Hezký, Pepíku!!!! (M.Slon: 01.04.2006, 13:07:59 - x)

[5 Když tak koukám (Šumavák: 01.04.2006, 13:14:57 - x)
na tu fotku z Veselí a poslouchám zprávy, tak mě napadá...., jestli by se neměl také zavést termín: "lužní město". :-(((

[6 Pár leteckých fotek (Rpuť: 01.04.2006, 13:15:31 - odkaz - x)
viz odkaz.
Aby toho nebylo tak málo, tak nám tu spadnul ultraligt.
Dám si kafe a vyrazím do terému obhlédnout situaci.

[7 Tak je to jasný, (Foundryman: 01.04.2006, 13:17:05 - x)
polámal to svýma fotkama Šakal :-)

[8 Se Šakalovo fotkama (Šumavák: 01.04.2006, 13:20:32 - x)
to ještě fungovalo.
Doopravdy se to polámalo, až když jsem tam zkusil přidat ty fotky od Rputi.Ba dokonce jsem měl i podezření, jestli nemají ptačí chřipku!Ale snad ne.

[9 Toho sněhu, který zbývá na horách (Loki_F: 01.04.2006, 13:46:56 - odkaz - x)
je ještě opravdu dost. Zatím odtekla do údolí asi polovina. Takže hrubým odhadem zbývá okolo 4 mld metrů krychlových vody, která ještě musí odtát...
Na stránkách ČHMÚ (http://www.chmu.cz/) je docela hezký odkaz (viz Odkaz) o zásobách sněhu na českých horách. Není to již úplně "čerstvé" - stav k 20.3.2006, ale umožňuje to vytvořit si představu.

Samozřejmě přeji dobré odpoledne vespolek!

[10 2 Šumavák (PeS: 01.04.2006, 14:52:19 - x)
Hele, nechci vypadat jako remcal, ale jsou to šakalí fotky, nikoli Faustovo, AFAIK... Každému co jeho jest...

[11 Šumaváku, (maYda: 01.04.2006, 14:52:48 - x)
já tu mám nějaký fotky, který jsem slíbila HAlladinovi a mají tak od 1,5 až do 2,5 MB jedna.
Zmenšila jsem je asi na desetinu, ale zas to není ono.
Ale nejsou z digitálního foťáku, ale klasické, naskenované na CD

[12 Já nevím, jak vám, (kocour: 01.04.2006, 16:28:06 - odkaz - x)
ale mně se ten gandalovič začíná líbit čím dál víc. Je to jen můj pocit, nebo se ke mně někdo přidá?

[13 Jo, Kocoure, já se přidám. (Dana: 01.04.2006, 16:36:31 - x)
A proč se mi líbí? Je věcný, nenechá se jen tak strhnout k bezobsažnému plácání, neuráží protivníka ani hodnocením jeho osoby. Prostě jen předkládá fakta a názory...A hlavně nepoužívá to zažité: Páni Paroubci, Škromachové, Urbanové....to mi leze na nervy.

[14 Kocoure, objektivně nahlédnuto (Loki_F: 01.04.2006, 16:37:43 - x)
to vypadá jako záměr - tedy aby se líbil.
Zatímco všude jinde jsou před kamery a mikrofony zváni hejtmani, pouze v ústeckém kraji je to primátor města...? Tím nechci nijak znevažovat kvality nově vycházející politické hvězdy, ale hodnotíte momentálně spíše dobrou PR práci a vystupování dobře informovaného úředníka.

[15 To snad není pravda! (M.Slon: 01.04.2006, 17:58:58 - x)
Díval jsem se na předpověď počasí na ČT a Karas vyhrožoval na horách až šesti centimetry SNĚHU! Kde jsou ty krásné doby, kdy se poslové špatných zpráv popravovali?

[16 To M. Slon: Nahlížejte na tuto zprávu (Loki_F: 01.04.2006, 18:06:29 - x)
z té dobré stránky.
Jestliže bude sněžit, znamená to výrazný pokles teploty, což znamená, že se zpomalí tání horských zásob sněhu. Tím se získá čas, aby již rozpuštěná voda na cestě odputovala do Saska (Drážďany jsou pod vodou), do Rakouska a do Polska postupně, aniž by naše sousedy spláchla. Co Vy na to? };-D

[17 A my nechceme (kocour: 01.04.2006, 18:12:19 - x)
naše sousedy zejména ze Saska spláchnout?

[18 Loki, (Rpuť: 01.04.2006, 18:17:05 - x)
pokusy, "aby se někdo líbil" jsou činěny častěji a zejména u Puchejře a spol. se to nedaří a nedaří. Na rozdíl od nich se Gandalovič má čím líbit. Mluví konkrétně a nežvaní - vzácná to vlastnost. Takže se připojuji ke kocourovi.

P.S.Musím se přiznat, že když ve V.M.-special Gandalovič prohlásil, že s Puchejřem nemá problém a tento málem puknul - zahřálo mne to u srdce.

[19 Jen mě tak napadá... (Rpuť: 01.04.2006, 18:22:53 - x)
Kde jsou melouni? Přírodu maj přece v popisu práce!
Proč už Bursík dávno neřve, kde vybudují poldry a hráze a jak vyčistí koryta řek a vůbec se postarají a poručí větru, dešti, záplavám? HA!?

[20 Kocoure: To patrně nejsme (Loki_F: 01.04.2006, 18:24:41 - x)
schopni nějak zásadně ovlivnit, jestliže vzrostou objemy tající vody nad možnosti retence...!
Takže chtít je jedno a být schopen druhé.
Obecně bych však řekl, že asi nechceme. Nanejvýše by jim tam voda mohla vrátit ty odpadky, které vyhazují u silnic podél naší hranice. };-D

[21 Rputi, to nejsme v rozporu. (Loki_F: 01.04.2006, 18:38:23 - x)
Já rozumím tomu, že hejtman Šulc ustoupil do pozadí, aby pomohl Gandalovičovi nabývat konkrétnější politický rám a v něm serizností puncovaný portrét.
Na rozdíl od Puchejře to bez pochyby dělá decentně a asertivně (někdy až moc), jinak by jej byl semlel v "mlejnku na maso" (v oné diskusi).
Jsme před volbami a s jistými životními zkušenostmi - tady neplatí nějaké líbí/nelíbí. Zeptáte-li se zda bych mu dal ve volbách svůj hlas, pak ano, dal. Víc se mi však líbí pěkné a chytré ženy než politici kteréhokoli uskupení. };-D

[22 2 Rpuť (PeS: 01.04.2006, 18:45:33 - x)
Vy jste to snad dnes na tom sluníčku přehnala - už jste někdy viděla někoho ze zelených pracovat? Jo, kdybyste napsala - ať SE vybuduje, ať SE vyčistí, ať SE postará, to ano, ale že by se zrovna jim ty proklamace z huby do rukou vrazily, tomu snad sama nevěříte. To už je pravděpodobnější ta Červená Karkulka...

[23 Když tak koukám, (Halladin: 01.04.2006, 18:46:31 - x)
na ty zábrany kolem čertovky a jinde, vzpomenu si, jak Anka nadávala na toho starostu z ODS, že dělal na podzim cvičné stavění zábran. Tak mám dojem , že ten cvičnej poplach vůbec neškodil, a byl spíš k užitku

[24 O sto procent !!! (Šumavák: 01.04.2006, 19:06:34 - x)
18:49 - Podle delegace státní zástupců, kteří se v sobotu vrátili z Baham, se zvýšila pravděpodobnost, že Viktor Kožený bude postaven před soud v České republice.

Z jednoho % na dvě % !!!

Kolik tam těch státních zástupců bylo na výletě?

[25 PeSi, že bych si myslela, (Rpuť: 01.04.2006, 19:07:33 - x)
že Bursík vezme do ruky krumpáč - tak blbá tedy opravdu nejsem. Já jen, že je to takové volebně vděčné téma.
Že by třeba Kuchtová ukuchtila pro zasahující hasiče volební guláš, nebo Uhl pokýval hlavou a zaráčkoval, že "ta hráz souzi...." - ale ono nic.
Mimochodem, dneska je v LN rozhovor s Hartlem a ten tvrdí, že Zelený budou rádi, když při volbách urvou 5% - je to propagnda - není to propaganda....

[26 Rputi: (kocour: 01.04.2006, 19:11:40 - x)
"když ve V.M.-special Gandalovič prohlásil, že s Puchejřem nemá problém ..."

To fakt někde řek´, takhle doslova? Rozumím správně, že Puchejř je milé domácké oslovení pro Jeho Nejjasnější Premiérstvo?

[27 Šumaváku, (kocour: 01.04.2006, 19:13:59 - x)
na to můžeš vzít jed, že to byl výlet ... zejména některé osobnosti (vyslovovat s úctou, please) z vedení Ministerstva spravedlnosti spojené s podlimitní stranou si potřebovaly před volbami ještě naposled užít.

[28 Ad Rpuť + PeS + Zelení (kocour: 01.04.2006, 19:22:09 - x)
Je známo, že:
1) člověk se liší od zvířat prací,
2) práce může za auta, smog, chalupy, mamon a rozklad společnosti (tedy kromě Klause, samozřejmě, ten může za všechno především),
3) Zelení by v zásadě rádi, kdybychom se vrátili na stromy nebo aspoň k pastevectví, stali se zas aspoň trochu zvířaty,
4) povodeň musí Zelení považovat za zcela přirozený přírodní proces, kterým se matička Země snaží spláchnout své lidské parazity do moře.
Tudíž to, že nepracují, je od nich velmi konzistentní postoj.

[29 Rputi, Bursí a jeho zelení lumíci (Loki_F: 01.04.2006, 19:25:08 - x)
so celkem zručně osvojili chování PANENSKÉ DĚVKY*) a pokoušeli se vylicitovat své "panenství". Zkoušeli však licitovat "Durch" s kartami ani ne na "Betla". Podle toho také dopadnou. Já jsem již vyhlásil, že když udělají 3,5%, mohou být rádi a olíznout všech deset, protože shrábnou volební příspěvek.

*) Dle definice Jarmily Loukotkové v románu "Navzdory básník zpíva"

[30 No, Loki, já nevím, (kocour: 01.04.2006, 19:29:12 - x)
při dobré organizaci, proč nevyužít vodu jako jemný prostředek diplomatického nátlaku? Když už jsme nahoře a skoro všechno odtud jen odtéká ... škoda že ne do Brusele ... :-)

[31 Rputi, začal jsem stahovat (Šumavák: 01.04.2006, 19:32:12 - x)
fotky z bechyně a nevzalo mi to komentář.Nechci říct, že se mi z počítač kouří, ale zjevně k tomu moc nechybí :-))

Takže k :
"...rozhovor s Hartlem a ten tvrdí, že Zelený budou rádi, když při volbách urvou 5% "
...no nedali hartlovi na příští týden půl melounu.....

[32 Ještě mne napadá, (kocour: 01.04.2006, 19:44:24 - x)
když Paroubek rozmlouvá s Bohem a s Marťany a já neví jakými bytostmi ještě, jak to, že nezařídil, aby tolik nepršelo?

[33 Kocoure, (maYda: 01.04.2006, 20:01:41 - x)
Klaus je znám, pokud vím,tím, že je nesnesitelně pracovitý, takže jestli může práce za auta, smog, chalupy, mamon a rozklad společnosti, tak spoluvina Klause se rozumí samo sebou.
Nicméně základ na vymýcení zhoubné pracovirosti byl již položen řadou opatření, která podporují nemakačenky a postihují tu pracovitou škodnou. NA zelených bude zajisté jen dotáhnout to k úplné dokonalosti.

[34 Jéééé, Rputi, kdyby naše (Loki_F: 01.04.2006, 20:03:00 - x)
řeky ústuly v Bruseli,
ak budou třičtvrtiny národa
narovnány podlé břehů
plovina postrkovat vodu pádly aby tekla tychleji
a zbylá čtvrina by dělal vlny!

Kocoure, už jste snad zažil, aby někdo z těc, kdo rozmlouvají s Prozřetelností, ET a dalšími variantaami "vyšších mocností", zařídil něco jiného než pořádný průser?

[35 >kocour, Loki, Šumavák (Rpuť: 01.04.2006, 20:05:24 - x)
kocoure, samozřejmě Gandalovič neřek Puchejř - škoda, už bychom byli bez Puchejře.
Loki, Panenská děvka je velmi přesné označení.
Šumaváku, já se kaju - kolik tedy mohu příště, abych to nezavařila? Tohle bylo 2,77 MB. A to jsemm to komprimovala jen to hučelo.:)))

[36 Byl jsem teď ještě (Šumavák: 01.04.2006, 20:05:36 - x)
rovnat hnůj na voze.
Asi kilometr ode mě je tak 40-50 hluboko v ůdolí potok.Za normálních okolností nuda, potůček tak 1,5 široký 10-20cm hluboký.
Tak nějak, jak dneska hučí, si představuji Niagáru !!!

[37 Nějak mi dochází energie (Dana: 01.04.2006, 20:06:05 - x)
v Olomouci Morava stoupá, mladí se neozývají a nemám odvahu jím zavolat - co kdyby zrovna jeli v záchranném člunu? , a tady začalo děsně lít - takovou průtrž už dlouho nepamatuju..ale na druhou stranu, když leje u nás, kde máme už skoro prázdný potok, neleje v Jeseníkách a neteče to všemi směry na Olomouc...

[38 Loki. (M.Slon: 01.04.2006, 20:06:08 - x)
já vím, že nízké teploty sníží tání, ale stejně mě to našňuplo :-) A nakonec to stejně roztaje a Šumavák nám to pošle jako Velká voda, part 2.

[39 jak to, že nezařídil, aby tolik nepršelo? (maYda: 01.04.2006, 20:06:38 - x)
přece proto, aby se mohl před volbami předvést, jak mu sluší gumáky!
TAkový námět na předvolební plakát a Vy byste chtěl, aby nepršelo!

[40 Zpráva dne: (Loki_F: 01.04.2006, 20:10:28 - x)
Právě ke mně od teleTV zaznělo, že Kateřina Průšová má dřevěné pohlaví - doslova: "V posteli jí to klape!" };-D

Co je proti tomu nějaká povodeň, politika, nebo populistická demagogie zelených lumíků.

[41 Šumaváku, (Dana: 01.04.2006, 20:11:33 - x)
neděste ty dole v nížinách.
Když tak porovnáme, musíme asi uznat, že co se vody týče, většina dolňáků by své dnešní patálie velice ráda zaměnila za ty vaše a Martinovy. My, co jsme měli to pevné skupenství,jsme na tom byli asi líp...Určitě. I když ten palec ještě furt bolí...

[42 Rputi, těch 2,77 MB (Šumavák: 01.04.2006, 20:12:12 - x)
už docela šlo. Já k tomu ještě měl puštěné rádio, a něco jsem děla, otevřená 4 okna....(teda na monitoru!).
Stáhlo se to dobře, ale bylo to nějak zdrclý na drc, nechtělo se mi to odzipovat tak, aby to XP zobrazily.Ale to už jsem vyřešil, takže to postupně přidám do těch alb na rajčeti.
Vy tam nemáte přístupová hesla?
Že byste si to tam dávala přímo? Ono se to pak nemusí ručně upravovat, to rajče si to upraví na potřebnou velikost samo!

[43 MaYdo, (M.Slon: 01.04.2006, 20:13:08 - x)
kdyby si vzal taťka Puchejř gumáky, asi by udělal líp. Ve zprávách byl v obleku s kravatou, ale tak trochu jako kdyby ho vyhodili po čuni z hospody - opocenej, rozvrkočenej, šlajfka nakřivou, ideální lidový typ, :-)

[44 Rozhovor s Hartlem?...JE to propaganda! (šakal: 01.04.2006, 20:18:09 - x)
Všimněte si, jak to celé začínalo. Na počátku všeho stála zdánlivě nevinná informace v hlavním večerním televizním zpravodajství o tom, že Stranu zelených by volilo přes 8 % obyvatel Prahy - sic! Nějaký šťoura se sloní pamětí by si možná vzpomněl na to, jak Václav Havel po "tajné/netajné" schůzce s Jiřím Paroubkem v hotelu Four Seasons novinářům tajemně naznačil, že nás možná ve volbách čeká překvapení. Ale voličům všeobecně něco takového na mysl ani nepřijde.
Vzápětí na to se ve všech novinách s celostátní působností vyrojila série článků o "nové straně" a záplava rozhovorů s předsedou Strany zelených. Po té už následovala celá smršť správ o stoupajících preferencích, která zelené katapultovala až někam k deseti procentům!
To poslední, co tedy mohou zelení dnes potřebovat, je předčasné opadnutí vlny zájmu. Kdyby si lidé náhodou začali říkatm, jak je v Čechách příznačné: "Oni se ti zelení stejně do sněmovny dostanou, já dám hlas raději někomu jinému, abych to vyrovnal," byla by to pro Pravdu a Lásku další katastrofa! Teď jde tedy o to, udržet v řadách voličů napjatá očekávání: "Musím vytrvat, aby se ti zelení v preferencích zase nepropadli!"...

...Rputi, myslím, že je to tentokrát velmi dobře zrežírováno.

Jo, můžete říct, že pro to nemám žádný doklad. Pravda, je to jen takové svrbění za šakalím uchem - a to mě v posledním čase neklame. Ale je tu ještě něco. Rozhovor s majitelem agentury pro výzkum veřejného mínění Hartlem, kde se jinak probíralo všechno možné, ovšem článek byl dramaticky uvozen titulkem: "Zelení? Získají pět procent a budou rádi"... Toho by si člověk všimnul - a o to právě jde! (7:- +)

[45 Loki, to dřevěné pohlaví (Rpuť: 01.04.2006, 20:19:02 - x)
mě zaujalo. Že by jim dřevěněly zadky od toho sezení ve sněmovně?

[46 Šumaváku, (Rpuť: 01.04.2006, 20:20:39 - x)
já jsem ta hesla měla, ale v jakémsi fodru jsem jedním očkem zaragálovala, že se něco měnilo, takže teď už netuším co a jak. Takže, prosím, na mail, ať Vám to nezavařím.

[47 2 Loki (PeS: 01.04.2006, 20:29:48 - x)
ad Vaše poznámka kocourovi - nebejt těch překlepů, dalo by se to tesat.
Jeden z prvních, kdo si takhle "od srdce" popovídali byl nějakej Mojžíš - a dodnes se z toho průseru nemůžeme vzpamatovat.

[48 Neééé, Rputi, (Loki_F: 01.04.2006, 20:38:55 - x)
to byla jakási upoutávka na jeden z těch stupidních plátků, které fungují jako oficionální exhibicionistická zákoutí všelijakých celebrit, kde si vytvářejí VIP image tím, že pološptem řerné na bílem sdělují značku svých oblíbrných "intimek", s kým naposledy, s kým nejlíp..
.
Ta s tou "dřevěnou" to nemá z poslaneckých lavic, ale třením neb to je nějaká exponentka zábavního průmyslu či miss nebo tak nějak... };-D

[49 Loki, (Včelka: 01.04.2006, 20:40:34 - x)
Gandalovič se nestylizuje, aby se líbil - je diplomat (nemyslím chováním, myslím i profesí). Znám ho ze skutečných jednání - vystupuje takhle pořád.

[50 šakale, (Rpuť: 01.04.2006, 20:43:35 - x)
zkouším to už po třetí, snad mě to teď nět nesežere.
Myslím, že máte pravdu, je to režírované. Já jen nakolik Hartl kecal či nekecal...

[51 Na tohle se podívejte...jestli jste to už včera neviděli!...Rozhovor s JANEM BENEŠEM: (šakal: 01.04.2006, 20:48:49 - x)


http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/10095690193-pred-pulnoci/20376.html

[52 Včelko, (Rpuť: 01.04.2006, 20:49:11 - x)
ono je celkem patrné, že ten styl chování má zažitý. A hlavně ví co říká a neokecává.
Jen dneska se už dožral, když se Puchejř nechal slyšet, že tu povodeň v Ústí nezvládli. Gandalobič jen řekl, že se jedná o "politický hyenismus", ale bylo vidět, že má chuť užít slova peprnější...a já se nedivím!

[53 Tak nahoře je přidaná (Šumavák: 01.04.2006, 20:50:50 - x)
ta Bechyně a pro jistotu ji dávám i sem:
http://sumavak.rajce.net/bechyne-povoden-010406/

a já fakt musím jít něco dělat !!!!!

Dokonce jsem přes zimu uvažoval o pomocníkovi, jako že už mě to občas zmáhá, ale nějak mi to Škromach rozmluvil....
Jsou i jiné cesty....

[54 Zdravím Vás PeS(i) (Loki_F: 01.04.2006, 20:55:26 - x)
Děkuji za uznání (i z minule za překlad), čekal jse, až se ozvete, abych Bám sdělil, že jsem pochopil Vaši narážku s německou verzí přísloví o ueleném stromu života... Nijka jsem nepocchyboval o tom, že ovládáte i jiné jazyky, než jenom angl. To bylo jenom přátelské špičkování - mezi žebra Šumavákovi... };-)
za ty překlepy je mi hanba (jak již jsem zde jednou psal, střídání klávesnic mi dělá problémy už léta, nehledě na to, že obvykle ještě simultánně civím na televizi, programuji, píšu zprávu, piju kafe nebo něco, kouřím, čtu z několika Win-oken apod. - NEMOHU SE TOHOTO ZLOZVYKU ZBAVIT).

[55 Rputi, (Včelka: 01.04.2006, 21:06:08 - x)
zdravím. Máte tam ještě nějaké další katastrofy, krom povodní a padajících letadel?

[56 Rputi, (Včelka: 01.04.2006, 21:08:06 - x)
zdravím. Máte tam ještě nějaké další katastrofy, krom povodní a padajících letadel?

[57 Já se picnu. (Včelka: 01.04.2006, 21:10:02 - x)
Tak jsem to odeslala jednou a oznámilo mi to, že to nepremáva. Musela jsem znovu otevřít internet, koukla jsem, že příspěvek tam skutečně není, napsala ho znovu a ejhle - je tam dvakrát.

[58 HARTL rozhovor (divana: 01.04.2006, 21:10:12 - x)
sežralo mi to má moudra. tak jen rychle. souhlasím se šakalem. při těch 5% mi došlo, že takhle si lidi řeknou, přeci je tam musíme protlačit a dají jim hlasy.

[59 Mea culpa, Včelko, (Loki_F: 01.04.2006, 21:13:10 - x)
asi jsem se nevyjádřil dost jasně, když už jste druhá, kdo mi podkládá, že Gandaloviče nedoceňuji... Já jej neznám osobně, nijak jsem jej nezatracoval, jen jsem zmínil jeho vystupování namísto Šulce a že chápu (tedy myslím, že chápu) proč tomu tak je.

Určitě jsem však nepsal, že by se podle mého mínění nějak stylizoval, je to asi trochu suchar (= dobrá kvalifikace úředníka), jeho dnešní vyjádření k Puchejřovu hyenismu je asi v jeho podání vrcholem, přímo gejzírem emocí, což jej maličko zlidšťuje... Nic víc, nic míň.

[60 No, já jsem taky ouřada, (kocour: 01.04.2006, 21:16:12 - x)
ale ve středu v ústavněprávním výboru jsem měl co dělat, abych tomu slizovi Koudelkovi na místě nezakroutil krkem. To bylo horší než debata s čumilem.

[61 Včelko, (kocour: 01.04.2006, 21:17:22 - x)
to je normální - mně se to občas děje taky, přesně, jak popisuješ. Jak to, že jsi nebyla posledně u Vodičky, doufal jsem, že Tě zas jednou uvidím.

[62 Povodňové zpravodajství - (Dana: 01.04.2006, 21:20:47 - x)
V Olomouci byla od 21 hod vyhlášena evakuace dalších oblastí -týká se asi 2.500 lidí. A mimo jiné to jsou domy o dvě ulice od mladých...a prý to má stoupat až do zítřejšího dopoledne. Na mapě to není vidět, ale nejvíc vody sa na Olomouc hrne od Litovle...A už mizím...

[63 Kocoure, (Včelka: 01.04.2006, 21:21:16 - x)
měla jsem schůzku rady, které jsem členem :-(
Povinnosti mají přednost, znáš to přece.
Příště.

[64 Včelko, (Rpuť: 01.04.2006, 21:22:14 - x)
dá se říci, že to není tak hrozné - ve srovnání s Veselým nebo s Planou. I když - např., na jedné fotce je vidět ještě neomítnutý barák - po minulých povodních ho musel zbourat...a ještě ho nedostavěl... naštěstí - tu novou omítku vlastně ušetřil...
Jen se bojím, že ty plánované miliony stačit nebudou...

[65 Dano, (Včelka: 01.04.2006, 21:22:23 - x)
přestaň se stresovat, tak je to vyplaví, no. V mládí je takový zážitek užitečnou školou.

[66 Šakale, vaše úvaha je určitě (Loki_F: 01.04.2006, 21:26:12 - x)
správná, ale týká se jen zlomku populace, tím se stává tato taktika dvojsečnou zbraní.

Jen ten kdo je zvykly uvažovat komplexněji, dojde ke stejnému závěru jako Vy, avšak pro nevýznamnou část z této malé části to bude popudem k větší vytrvalosti v podpoře lumíků, větší část z nich to bude kvitovat s uspokojením. (Protože člověk schopný samostatně a racionálně přemýšlet přece nemůže být voličem lumíků, pokud nemá nějaký jiný než ideologický důvod)

Ti prvoplánoví už to mají buď vyjasněno nebo to nebudou mít vyjasněno a ni okamžiku, kdy budou vycházet z volební místnosti, pokud se do ní vůbec vypraví.

[67 2 Loki_F (PeS: 01.04.2006, 21:26:54 - x)
No, já na druhou stranu musím poctivě přiznat, že pořádně ovládám jen tu angličtinu. Tedy tak, abych v ní byl schopen psát a přednášet. Ty další jazyky jen letmo či útržkovitě, jak praví klasici... Docela mě to mrzí, ale já jsem na jazyky tupej. Kolegové v Japonsku si sice myslej pravej opak, ale to už jim nevyvrátím...

[68 Buďte, prosím, trpěliví ... (Šumavák: 01.04.2006, 21:27:12 - x)
Z administrace:
"V tuto chvíli používá službu BLOGUJE.CZ 13217 weblogů"

Bodejť by se to nedusilo!
To není jako LN, které vypsaly soutěž bloggerů s tím, že si z přihlášených dvanáct vyberou.... a nazývají tuto službu :"Big Blog"! :-))

i já uvažuji o technickém řešení.....
Ale zatím jen uvažuji. Budou-li se problémy spřístupem zhoršovat, tak na to zase nějakou kravinu vymyslím.

[69 2 Loki_F (PeS: 01.04.2006, 21:32:46 - x)
jo a ještě poznámka - právě programování mě kdysi dost účinně vyléčilo z překlepů. Kvůli jednomu blbýmu překlepu jsem jednou přepisoval asi tisíciřádkovej program. Nemohl jsem to najít, tak jsem to radši celý napsal znovu. Samozřejmě to byl jeden blbej překlep v deklaraci - prakticky neviditelnej. Od tý doby si po sobě dost kontroluju.

[70 2Pes. To potvrzuji!!! (Šumavák: 01.04.2006, 21:43:04 - x)
A já když si ještě mezi tím přepínám klávesnici z CS na německou, tak je to chvílem úplně k pos...nevydržení !!Ono to má problémy už s velkými písmeny, natož s přehláskami !!!
Navíc, tady se já, sedlák programátor, potácím jen tak "po povrchu" toho systému a když se mi zadaří a byť nerad( já to chápu, že je "vocaď až pocaď") a nic netuše, zadrápnu do toho systému....

... no není to sranda!

[71 >> PeS v 18:45:33 (dvd: 01.04.2006, 21:48:28 - x)
A to nevíš, že nejčastější české sloveso je sloveso "mítibyse" ?

[72 2 Šumavák (PeS: 01.04.2006, 21:49:53 - x)
Hele, koleduju si moc, když řeknu, že to máš jako intelektuální rozcvičku? To jako abys měl možnost chvíli zas myslet na něco jinýho, z čeho pak budeš mít radost, a ne jen na to zk. počasí...

[73 Hlásím se do služby (dvd: 01.04.2006, 21:55:01 - x)
Postupně se vykřesáván z morbus lohengrini (co asi tak mohl chytit Lohengrin od labutě, když ne ptačí chřipku) a docela OT nabízím název jedné pracovní skupiny - mají totiž moc hezkou zkratku: Persistent Organic Pollutants Review Committee.

[74 2 dvd (PeS: 01.04.2006, 21:55:51 - x)
právě že vim. A jsem Ti na to občas až alergickej. Jak jsme u všech všudy hoovořili u Vodičky, nevím, zda jsem šel do detailů o těch projektech - tam to bylo typické. Chtěli jsme jen náměty, že to zapracujeme a finálně podáme. Od těch co nejvíc "mělobysejou" nepřišlo ani ťuk. A já vsadim boty, že pokud ten projekt dostanem, ti samí se ozvou, že rozdělení těch peňázů "mělobyse" zohlednit. No jedno takové zohledňovací sloveso se mi právě dere na mysl, jen nevím, jak slušně říci "nasrat!"

[75 Ano, PeS(i), potvrzuji, (Loki_F: 01.04.2006, 21:57:06 - x)
stalo se mi cosi podobného záměnou desetinné tečky a čárky. Naštěstí moderní kompilátory umožňují takovéhle blbinky v kódu automaticky kontrolovat, nehledě na to, že deklarace se už jen odklikávají z nabídky (Delphi 7) a je tak čas myslet víc na vlastní program než na prostředky.

Navíc, když již přepisuji myšlenku (nebo nějkaý špílec) už to nesleduji, protože žehhrám na to, že píšu deseti a už to většinou po sobě nečtu protože čas je drahý... nebo mě zrovna upoutá něco, někde...

[76 Pes(i) korektně se to říká (Loki_F: 01.04.2006, 22:02:21 - x)
"Vy nám také...!"

[77 2 Loki_F (PeS: 01.04.2006, 22:07:50 - x)
Pozor pane, hovoříte s fyzikem, tedy otrokem Fortranu... A začínal jsem na Fortranu 4 a děrnejch štítkách - ví vůbec někdo z mladších, co to je? Nicméně jsem teď nedávno na jedné spřátelené americké universitě vzbudil nelíčené zděšení, když se mě jeden PhD student zeptal, jakým programem jsem dělal analýzy specifických tepel, že nikde nemůže nic najít a já mu odepsal, že jsem si to napsal sám ve Fortranu. Ale když on na ty naše výpočty je ten Fortran furt nejlepší...

[78 Kocoure, chápu Vaše pocity (Loki_F: 01.04.2006, 22:10:14 - x)
...to "svědění prstů" bývá nesnesitelné. Příklad s čumilem je absolutně reprezentativní!

Doporučuje se představovat si v takových chvílích toho vnuceného iritujícího spolubesedníka v nějaké choulostivé situaci, třeba jak si..., ale to si jistě dovedete něco vymyslet sám! };-D

DVD: Má to nějkaou souvislost s tou slavnou novou EU směrnicí(?), která byla uvozována rozborem krve ministrů ŽP a několika eurokratů?

[79 (: 01.04.2006, 22:26:39 - x)

[80 Je v .... čudu, zase se to polámalo! (Loki_F: 01.04.2006, 22:29:24 - x)

[81 mně to tady (PeS: 01.04.2006, 22:30:47 - x)
snad ještě celkem funguje...

[82 (: 01.04.2006, 22:38:13 - x)

[83 Tak zítra, snad to bude lepší. Dobrou noc, vespolek. (Loki_F: 01.04.2006, 22:48:16 - x)

[84 (: 01.04.2006, 22:49:35 - x)

[85 ...i kdepak, Loki!... (šakal: 01.04.2006, 23:45:18 - x)
Oni ti lidé, jako jsou Svěrák, Holubová, Kraus a jiní přemnozí, kteří jsou pyšní na své "ratio", nepohoří na tom, že jsou "prvoplánoví". Jejich volba a s tím spojená agitace uspěje PRÁVĚ proto, že se domnívají volit racionálně (7:- P)

[86 ...jo...a co jsou děrný štítky...to vim přesně! (šakal: 01.04.2006, 23:58:10 - x)
Sám jsem na ně totiž o prázdninách někdy v roce 1987, nebo tak nějak, brousil jako brigádník RAZNÍKY! To byly takový malý ocelový potvory, kterejma se do děrnejch štítků razily otvory. Vypadaly jako sirka a byly o něco málo větší...obrousit se musely ze všech 12 stran a bylo jich v krabičce od 2 do 3 tisíc - trvalo to vždycky tak dva spíš ale tři dny (7:- P)

[87 Šakale, Vámi jmenovaní a jim podobní "racionalisté" (Loki_F: 02.04.2006, 00:09:22 - x)
jsou v mém příspěvku zahrnuti do skupiny: "pokud nemá nějaký jiný než ideologický důvod", která je podskupinou té nevýznamné skupiny. V tomto případě naivisté, obhájci "vítězství pravdy a lásky..."
Z kontextu Vašeho vyjádření vidím, že Vy i já v tom máme dosti "jasno" co do blízkosti stanovisek. };-D

[88 (: 02.04.2006, 00:14:17 - x)

[89 Tak jsem se radoval předčasně, už se to zase... (Loki_F: 02.04.2006, 00:15:52 - x)

[90 ...aneb Kdo stojí za úspěchem Strany zelených?...DOPORUČUJI! (Šakal: 02.04.2006, 00:36:24 - odkaz - x)
viz Odkaz !!!!

[91 No...Loki,... (šakal: 02.04.2006, 01:06:36 - x)
...on spočívá problém v tom, že tihle propagátoři nejsou "podskupinou nevýznamné skupiny". Naopak - jsou totiž členy té NEJVÝZNAMNĚJŠÍ skupiny, jaká se v dnešních časech vůbec vyskytuje. Jedná se buď přímo o členy nebo přinejmenším o spřízněné duše sedmé velmoci - a to je kurva síla!
Dnes, kdy na celonárodní popularitu stačí, abyste uměl zazpívat bez větších intonačních problémů, je veřejné mínění víc než kdy jindy esencí světonázoru těch, kteří před ten mikrofon a kamery bez studu a zábran nastoupí.
Proto může být idolem a celebritou nafoukaný pitomec Kraus. Je pak úplně hostejné, že, jak jsem zjistil, se za něho stydí dokonce i někteří členové jeho vlastní rodiny. Rozhoduje dojem - nikoliv zdravý rozmysl.

[92 ...No dobře, no, Šumaváku... (šakal: 02.04.2006, 01:07:30 - x)
Byl ten odkaz tak dlouhej? (7:- /)

[93 HROZNĚ !!!!! (Šumavák: 02.04.2006, 01:52:49 - x)
ono to pak celé roztáhne a horizontální posuvník já nemám rád !! :-)))

[94 (: 02.04.2006, 01:54:16 - x)

[95 (: 02.04.2006, 01:56:18 - x)

[96 Ty asociace jsou potvora. (jura-p: 02.04.2006, 01:58:01 - x)
Vy jste začali psát o zelených, a já si šel ukrojit chleba a automaticky jsem si přikrojil kus salámu. A žvýkal jsem to a dočítal a najednou jsem si vzpomněl, proč jsem zvolil salám. No jasně. Zelení kradou salámy.

[97 No já, než to dočetl, (Šumavák: 02.04.2006, 02:02:23 - x)
tak jsem myslel, že ten salám byl jarní - teda : zelenej ! :-))

[98 (: 02.04.2006, 02:08:59 - x)

[99 Kurňa už to zase nejde... (Loki_F: 02.04.2006, 02:12:35 - x)
POTVRDIT. Písmenka zadávka a příspěvek je stejně v pr... prachu!
Ještě, že jsem si to šoupnul do texťáku.

[100 ...Juro, máš ode mě e-mail... (šakal: 02.04.2006, 02:13:29 - x)
...žádný veselý čtení, tak to nech možná na ráno (7;- ))

[101 Krátké noticky to bere i bez písmenek (Loki_F: 02.04.2006, 02:14:01 - x)

[102 (: 02.04.2006, 02:15:16 - x)

[103 Stav těla (martin tamtaky: 02.04.2006, 02:45:53 - x)
Dosud obtížné přesuny po bytě s nepoužitelnými nohami byly v pátek usnesením lékařů více komplikovány sádrou na levém kotníku. Prý jsem se moc hýbal. Jsem tedy většinou v posteli, kde je nejméně silný domácí Wi-Fi signál a spojení podle toho vypadá.
Utlumená hlava zachovává, ale neplodí a tak hlavně sleduji.

[104 (: 02.04.2006, 03:03:22 - x)

[105 s nepoužitelnýma nohama - je to duál! (7:- | ) (šakal: 02.04.2006, 03:07:08 - x)
No...ale copak se Vám to vlastně přihodilo? § :- | )

[106 Duál (martin tamtaky: 02.04.2006, 05:22:15 - x)
bez podrobností jsem už psal - podrobnosti neznámé. Relaxoval jsem v horách na Sinai poslední den potápěcího týdne, kdy se už neleze do vody. Při čtyřhodinovém lezení na píske jsem si oddělal (podle diagnózy vyvrkl) levý kotník a pravé koleno. Do večera jsem měl dvě oteklé pulsující koule místo kloubů, v nich záněty, výpotky a teplotu. Cesta domů tomu nepřidala. Stalo se 26.3.

[107 2 martin (PeS: 02.04.2006, 08:12:09 - x)
že Vás tady vidím... Ad včerejší Pes, ptačí chřipka - jsem úplně blbej, nebo Aida odpovídá na úplně něco jinýho, než se jí kdo ptal? Já se na ty stránky kouknul a o podstatě dotazu jsem tam nenašel vůbec nic...

[108 2 PeS (martin tamtaky: 02.04.2006, 08:32:34 - x)
aida je bohužel profesně zasažená. Ve svém oboru je opravdu dobrá, ale otevřený dopis pochopila jako útok na samu existenci ptačí chřipky.

Moje včerejší ranní pošťouchnutí se týkalo právě míjení znalosti některých fakt a vědeckého zpracování důkazu odpovědným badatelem.

[109 Strana zelených (ap: 02.04.2006, 08:36:56 - x)
Souhlas se Šakalem. Odkaz na článek "Kdo stojí za..." jsem v pátek posílala svým naivním známým. Proč ODS jasně neřekne, že se Stranou zelených do koalice nepůjde, protože s ultralevičáky to prostě nejde ? Spousta lidí si myslí, že volbou Strany zelených oslabí socdem a komouše...

[110 ap - omlouvám se za minule - nedocvaklo (: 02.04.2006, 10:31:04 - x)
Ano, já jsem ženská - leč Rpuť je strašidýlko - jediné svého druhu - tudíž pohlaví neznámého:)))))

[111 ap, (maYda: 02.04.2006, 11:28:15 - x)
jestli jste se odvážila poslat odkaz na manipulace se SZ některým naivním známým, tak nejsou tak moc naivní.
Já ho svým naivním známým posílat nebudu, nemá to smysl. JAk je v tom Havel, Holubová a Kraus, tak je to prostě nedotknutelné. Mít tady "výbor pro obecné blaho", dávno by mě práskli za to, že Havla neobdivuju a Krause přímo nesnáším. pro moje vlastní dobro, samozřejmě, abych si uvědomila, že mám zastávat ty správné názory.

[112 Rputi, (ap: 02.04.2006, 17:38:18 - x)
není se za co omlouvat, to zase nedocvaklo mně... Musím si o strašidýlku něco přečíst, takhle pořád nevím, jak ho skloňovat:)

[113 Maydo, (ap: 02.04.2006, 17:45:49 - x)
já taky zatím nevím, jak to na ně zapůsobilo, ale je fakt, že to nejsou skalní Havlovci, spíš lidi neinformovaní. A říkám si, že za pokus to stojí. Taky nemůžu Krause a Holubovou, štve mě i Moravec, možná je chyba ve mně, ale oni na mě působí zapškle a zlomyslně...

[114 MaYdo, (ap: 02.04.2006, 18:31:59 - x)
omluva za zkomolení jména..

[115 U nás už sníh roztál (pegaska: 05.04.2006, 18:02:40 - odkaz - x)
I toho ledu, co jsem ho ještě o víkendu (viz odkaz) fotila, moc nezbylo. Od nás už toho moc nepoteče!
P.S. Včera jsem se ani nebořila do bahna cestou do výběhu! Dalo se místy projít suchou nohou!



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: