Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Neděle, 2.04.2006
Pokrok nezastavíš.....a ti, co si pořídili broadband, mohou i rádio poslouchat přes internet. Komentáře
[4]
albumfotek
(Dusan Neumann: 02.04.2006, 02:09:59
- Mail
- x)
dobrý večer, ..nemám tušení, co se s tím albem stalo... fotky nějak zkomprimuju ma 100k jednu (bude to stačit?) a pošlu... ...jinak, podíval jsem se na ten rozhovor s Janem Benešem.. byl dobrý, ale proboha, to se ten Žantovský nemůže aspoň trochu slušně obléci a při rozhovoru nesedět rozvaleně jako v putyce? Ježíši, já bych byl pes šefrédaktor, to by šly premie dolů..
[8]
.. a nám poskočil čas o hodinu
(Dušan Neumann: 02.04.2006, 08:23:33
- x)
..tady neprší a když jsem se před půlnocí vracel z koncertu okresního symfonického orchestru, hráli Novosvětskou a Rachmaninův 2.klavírní koncert, tak jsem na Garfieldově náměstí uznamenal první květy sakur...a teď dorážím láhvičku Foxhornova Cabernet Sauvignonu - dokoukal jsem GP Australie a vystřídala ji nějaká dobře obsazená prasárna neboť na obrazovce právě Jeremy Orons v roli britského ministra obcuje s Julliete Binoche, mnilenkou vlastního syna... ale obávám se, že mi ta flaška dojde dříve než to praskne a tatík se synkem si dají pár facek
[16]
Tady je krásně,
( maYda: 02.04.2006, 11:53:00
- x)
alwe VČERA večer mi pořišel dotaz, jak to vypadá s něčím, co mělo být ve středu u opamátkářů. Poslala jsem zdvořilou odpověď plnou lítosti nad havarovaným počítačem, ale zítra to tam být musí. :-( A chtějíc se povzbudit, nakoukla jsem a neprozřetelně jsem pohlédla na šakalův odkaz ohledně Zelených. A je mi poněkud smutno, protože pro několik mých velmi dobrých kamarádek je měřítkem slušnosti, jestli jeden věří, že je HAvel svatej. A když už si musí připustit, že nejsem zas takový darebák, protože mě znají léta, tak jsme pomýlená a možná ne zcela v pořádku.
[26]
Tak se nám na Primě
(Bubik: 02.04.2006, 13:55:16
- x)
střetl Kalous s Puchejřem. Jak jinak, volbz se blíží a Kalousek ví, že s ČSSD už nebude. Ale co kdyby byl. Takže o ničem, hlavně si nerozházet. Jeho hláška, že reformní snahy ČSSD připomínají stranu mírného pokroku v mezích zákona se znakem hlemýžď ve skoku trhající okovy ovšem byla úchvatná. Puchejř málem praskl. P.S. Gandalovič byl na telefonu a přiostřil. Parub ovšem taky a nejapně. Pěkný, v Praze slunečný den.
[27]
jo dvd
(Bubik: 02.04.2006, 14:00:17
- x)
někdo vědec, někdo přes hromadná data - takový Cobol nebo RPG (kdo dnes ví, co to je) na ZPA600, případně asembler na Aritmě 100.... Nedávno jsem dětem ukazoval 5 1/4 palcovou disketu. Řvaly smíchy. Pak ze staršího vypadlo, že mu už někdo popisoval 8 palcovou a myslel si, že dotyčný kecá......
[28]
dvd: Tak obšírným uživatelem
(Loki_F: 02.04.2006, 14:13:17
- x)
jsem v těch dobách zase nebyl. Práce se sálovým počítečem, ve mně vyvolávala vždy návaly deprese. Programy se vyvíjely na papíře. pak se to několik dní až týdnů přepisovalo do "šítů", pak se 14 čekalo něž to operátorka nacvakala do dděrných štítků (popřípadě se ještě čekalo na strojový čas, protože se počítaly výplaty) a pak člověk dostal přes okénko sjetinu, která končila po třech řádcích, protože JOB spadl jelikož chyběla půlka závorky... No k Vodičkovi přesto přijdu rád, jakmile se torchu usadí vody (nemyslím teď záplavy). };-D
[30]
To dvd: Tak obšírným uživatelem
(Loki_F: 02.04.2006, 14:15:04
- x)
jsem v těch dobách zase nebyl. Práce se sálovým počítečem, ve mně vyvolávala vždy návaly deprese. Programy se vyvíjely na papíře. pak se to několik dní až týdnů přepisovalo do "šítů", pak se 14 čekalo něž to operátorka nacvakala do dděrných štítků (popřípadě se ještě čekalo na strojový čas, protože se počítaly výplaty) a pak člověk dostal přes okénko sjetinu, která končila po třech řádcích, protože JOB spadl jelikož chyběla půlka závorky... No k Vodičkovi přesto přijdu rád, jakmile se trochu usadí vody (nemyslím teď záplavy). };-D
[32]
Včelko, ta IBM, to byla ta
(Loki_F: 02.04.2006, 14:29:23
- x)
mašina, která měla héliem chlazené paměťové jádro? Jinak díky za tu poznámku o využití děrných štítků, ta tomu dala i praktický rozměr! Přznám se, že jsem si na štítcích vedl kartotéku literatury, psal jsem na ně operativní příkazy dislokovaným terénním pracovníkům. Takže se mi postupně hromadily jak se vracely. Jednou jsem cestou na poradu řekl uklízečce, ať ty karty co se mi válí na pravé polovině stolu odnese do kotelny. Byla vzorná a přišel jsem o kartotéku, která byla v levé polovině stolu. Inu seno - sláma...
[33]
Klasika, je klasika !
(Šumavák: 02.04.2006, 14:33:59
- x)
A kvalitní ruční práce je kvalitní ruční práce! Odházel jsem zbytek závěje za Tatrou, tím jsem se dostal k hauptně, odemkl, nacupoval benzín a po 5 měsících ve sněhu, zkusil nastartovat. Tři válce se převalily, a pak naskočila, jakoby naposled jezdila včera !!! Ani baterky jsem nemusel dobíjet !!A to to má najeto teprve 1 180 000 km! Holt, pořádné auto !!
[34]
Kdepak na Tatru nedáme dopustit
(Dusan Neumann: 02.04.2006, 15:40:32
- x)
... jenže osudu a úřadu se těžko bránit. Konečně mi kamarád sehnal plecy na čumák (poškozený před 3 lety srážkou s jelenem), na letišti mi to prošlo s kuframa, ale do letadla už ten podezřelej balík nenaložili, takže zůstaly v Ruzyni, takovej je život...
[35]
Děrné štítky
(dvd: 02.04.2006, 18:48:14
- x)
Příhoda někdy okolo roku 1975. Databáze publikací anotovaných v MAAE byla na děrných štítcích. Ty se rozesílaly a v jednotlivých zemích se z toho dělaly sestavy anotací pro individuální zájemce. Krabici se štítky vozil z Vídně do Prahy kurýr. Jednou nebyl a jel někdo bez diplomatického pasu. A čacký celník se začal zajímat, cože za podivnosti to někdo veze do ČSSR. Doprovod trnul, že ty štítky vysype, přehází atp. Leč celník se podíval na první - vyděrovaný - štítek a pravil: "Jó voni sou použitý - tak to je beze cla."
[37]
Tak bílá vrána proletěla dnes odpoledne!
(Loki_F: 02.04.2006, 19:44:06
- x)
Zatímco jsme tu dopoledne probírali děrné štítky, zaslechl jsem od televize "Jáchyme, hoď ho do stroje!" Když mi můj guru Dr. Čadek vyprávěl o PC, které měl k dispozici na stáži v USA (rok 1984), připadalo mi to vedle reality vyplňování šítů, jako výlet do sci-fi románu.
[39]
Vzpomínám si,
(maYda: 02.04.2006, 20:12:45
- x)
že kdysi vyšlo v dávno zaniklém časopise Architektura ČSSR o tom, že se dá na PC rýsovat. Tenkrát mi to připadalo jako sci-fi. Když jsem začínala pracovat, v r. 1981 ve Stavoprojektu v HK, měli tam výpočetní středisko, považovali to za hroznej progres a projektanti dostávali příkazem, co a v kterém projektu řešit "výpočetní technikou", aby se teda prokázalo, že to je k něčemu. Obvykle se tak řešila statika nebo tepelné výpočty. Prtojektanti na to nadávali, protože příprava podkladů pro počítač zabrala víc času, než obvyklý způsob výpočtu tradičním způsobem. Předpokládám, že s rozvojem PC šla celá výpočetka do háje zeleného. Pak jsem Hradec opustila a když jsem bydlela v podnájmu po pár létech, přišla se mě zeptat paní bytná, 75-letá dáma, jestli vím něco o tom, že se dá psát na počítači. Prý jí napsala přítelkyně z Ameriky a omlouvala se za množství překlepů, protože prý má poruchu na počítači a tak musí psát na klasickém stroji, čemuž odvykla. Té paní to vrtalo hlavou, co že to je za novinku a já jsem jí byla schopná říct jen, že ano, vím, že se dá na počítači taky psát, ale jak to je možné a jak to funguje, to si neumím představit. Do třetice sci-fi, když mi příbuzná, zaměstnaná na Akademii věd poprvé popisovala, jak funguje e- mail, už jsem sice měla ponětí, jak na počítači psát, ale že se to dá posílat na dálku, to mi připadalo, že to bude dlouho specielní záležitost pro vědecká pracoviště. Kolegové se mě tuhke ptali, jak se vůbec dalo projektovat, když se muselo kreslit ručně, myslím, ře to pro ně je něco, jako pro mě představa, jak Petr Parléř rýsuje plány na Sv. Víta husím brkem.
[40]
Foundrymane
(martin tamtaky: 02.04.2006, 20:17:03
- x)
já jsem odolal komentovat představy malého Mórica o tom, že nový zákon zařídí, aby revizní lékaři pod tlakem zaměstnavatelů běhali terénem a kontrolovali PN. Někdy mívám pocit, že tomu člověku před spaním vyprávějí, jak vypadá OSSZ nebo má kolem domu Potěmkinov.
[49]
Martine,
(Foundryman: 02.04.2006, 21:04:27
- x)
já už to vidím, jak doktoři vyhazují simulanty za současného nárůstu žalob a udání pro zanedbání péče, to vše se stále rigidnějším ZP v zádech. Ba ne, bude to jako teď, simulantů neubude, jen to zacvaknou firmy, dušené i tak laskavou péčí páně Paroubkovou et consortes.
[51]
Foundry, i já to tam
(Šumavák: 02.04.2006, 21:06:29
- x)
chvíli zkoušel. Argumentaci v podstatě ukončil otázkou, proč mě to zajímá, když zaměstnance nemám ! A jeho představa, jak ti doktoři budou potom mít stress z kontrol......Já bych to otočil: řekl bych, že doktor bude odměňován za to ,kolik lidí má v obvodu zdravých !!( ne kolik jich léčí, stále..) a u zaměstnanců marodících déle než týden, bude ten druhý týden platit. Ono by možná stačilo, kdyby tu léčbu druhý týden nedostal zaplacenou! A to by pak byl hukot !
[52]
Hele, popište mi prosím, jak to vypadá,
(Šumavák: 02.04.2006, 21:12:16
- x)
když ten příspěvek neprojde.Co to dělá, co to hlásí...A jaký používáte prohlížeč. Mně to (zatím) neudělalo.Mám občas problémy s připojením do administrace, kde to píše "too many conections...." ale tady odsud zatím ne! Nebude to třeba nějaký moc natvrdo nastavený addblock, či zakázaná Java,Příliš aktivní Firewall... nebo něco takového ?? Potřebuji to popsat a vyhodnotit.
[55]
Šumaváku, nedělá to vůbec nic.
(Rpuť: 02.04.2006, 21:22:49
- x)
Někdy, ale jen někdy, se objeví - Stránku nelze zobrazit. Tak to napíšu podruhé a objeví se obojí - nebo taky ne. Nebo: napíšu poznámku, někdo na ní odpoví, já odpovím jemu a když se na to chci kouknout, taj zjistím, že před tou mou první poznámkou je nějaká, která tam před tím (někdy i před dost dlouhou dobou) nebyla. Jestli ono to nevzniká, když chce víc lidí odpovídat najednou a ono se to tam "popere".
[56]
Šumaváku, dělá mi to v obou prohlížečích, které používám
(Loki_F: 02.04.2006, 21:24:58
- x)
Netscape 7.2 a IE 6 úplně stejně. Při odeslání se mi namísto tlačítka "Potvrdit" objeví obrázek s maskovanými 5 písmeny, které musím přepsat so textového pole a odklepnout "Potvrdit". Namísto příspěvku se na stránce objeví jenom závorka s datem a hodinou, jak se dá zkontolovat na předchozí stránce u konce, ze včera večer.
[59]
To je zajímavé :
(Šumavák: 02.04.2006, 21:33:00
- x)
mně se ta "maskovaná písmena "objevují pouze když vkládám funkční odkaz. Jinak se objevíjen stránka:potvrdit s poučením:toto opatření jsme udělali.... A jedna zcela blbá otázka: Ta písmena se objevují většinou velká. Píšete je se shiftem? Já mohu vznést dotaz, jak je to nastaveno, ale nemyslím si, že stím nastavením něco nadělám. Třeba bychom vyzjistili, proč to některé příspěvky vyhodnocuje jako spam. Mimochodem , jak vypadá nechráněná diskuze je dobře vidět u našich antitemelínských(ne)přátel na: http://www.antiatom.info/gaestebuch.asp Tak jsem zvědav, jestli to projde!
[61]
Foundry, momentálně je to "marná lásky snaha".
(Rpuť: 02.04.2006, 21:34:41
- x)
Je tam příliš mnoho lidí typu "hospodskej žvanil". Oni ani nemohou diskutovat, protože o problému nic nevědí a tak žvandaj...a žvandaj....a žvandaj... a když už nevědí co říct, tak se pohádaj. A co tam ještě dělají ti rozesírači už mi vůbec není jasné, protože většinou už není ani co rozesírat... Typický horror vacui malého nevzdělaného občana co už je línej i chodit do hospody... Snad, po volbách, až vášně utichnou a většinu to, snad, přestane bavit.
[63]
Tak jak píši :
(Šumavák: 02.04.2006, 21:38:00
- odkaz
- x)
Byl tam funkční odkaz a potvrzoval jsem pět písmen. zkusím ještě jednou: http://www.antiatom.info/gaestebuch.asp a opsat písmena bez shift.
[65]
Šumaváku, to opatření chápu a uznávám
(Loki_F: 02.04.2006, 21:42:40
- x)
jeho účelnost. Jde o to, i když vyplním ta VELKÁ PÍSMENKA (píši je s Shift), příspěvek to zkouše a objeví se jen ta závorka. Jakmile tam vložím text napsaný v editoru (prostém texťáku - Poznámkový blok) je jedno jak je dlouhý, zmizí.
[66]
Šumaváku,
(Rpuť: 02.04.2006, 21:43:26
- x)
ptakopysk si na svém blogu ty písmenka dokonce zavedl osobně, protože se na něj zaměřil se spamem nějaký trouba, který má potřebu mu sdělovat, že má malýho pindíka. Zdá se, že těch momentálně zavostalejch je v poslední době nějak moc. Maskovací písmena se mi tam objevují taky, ale jen občas a někdy i dvakrát za sebou, jakoby jedno potvrzení nestačilo. Možná ale, že jim jen blbne ten automat - před pár dnama to přece bylo slovo housenka, co se mu nelíbilo.
[69]
MaYdo,
(Dana: 02.04.2006, 21:53:49
- x)
Olomouc zažila dost divokou noc, ale nakonec se to zvládlo. Zatopilo to jen část zvanou Černovír a pak místa přímo u řeky. Mladí mají domek v Nových sadech a měli strach, že je, jako v 97, vytopí kanalizace - jak uliční, tak i v domech. Vyklidili suterén včetně jednoho bytu . Naštěstí se to nestalo i když v sousedních ulicích už někteří čerpali vodu ze sklepů i přesto, že místní rozhlas neustále upozorňuje, aby nečerpali, že může dojít k narušení základů. Momentálně je stav setrvalý, možná mírný pokles. Jen pokud se neochladí, dojde třetí vlna z tajícího sněhu. Ale ta by už neměla být tak silná...Takže nezbývá, než doufat. Já bych ani tak neděsila, ale dcera je v naději a tak spíš mám strach o ni...:-)))
[70]
Potvrzuji sdělení Rputi.
(Loki_F: 02.04.2006, 21:54:24
- x)
Mně to začalo dělat, když jsem se pokoušel poslat návrh, jak upravit editační komponenty na této stránce. Použil jsem tam několkrát originální názvy komponent a poznámky, které mohl Cerberus blogu vyhodnotit jako zdrojový kód. Takže při jedné dvou větách jenom potvrdit. Při delším textu písmenka. Někdy projde někdy ne- Vložený text z jiného editoru nikdy.
[72]
Já su diskriminovaná!
(Dana: 02.04.2006, 21:59:33
- x)
mně se žádná písmenka nenabízejí. Ani při dlouhém příspěvku. Jen poprvé - a už si mě ten netový Pánbůh pamatuje...:-)) Ale je pravda, že jsem nevymýšlela žádná vylepšení ani jinou kritiku a také žádné odkazy...:-)))) Asi to bude i tím, jak a od koho se kdo připojuje...Ale já tomu nerozumím..
[73]
hodit se marod
(Dušan Neumann: 02.04.2006, 21:59:46
- Mail
- x)
tady se to moc neděje. Rekl bych, že každý je rád, že má práci. A když se někdo hodí marod, tak má většinou 3 dny "sick leave" u větších společností. U malých jsi doma za své a hotovo. Pokud vím tak se nikomu nevyplatí být doma na "worksman compensation", ale hlavně se to nedělá, nějak se to nepovažuje za důstojné
[74]
Používejte Mozillu Firefox
(Klaun Parafin: 02.04.2006, 22:02:08
- Mail
- x)
a budete bez problémů. Dušane, zdravím. Nemám nyní moc času, jelikož Jakubisko se mnou natáčí, jak mě, coby vilného komorníka, zabijí služky Alžběty Bathory... Točí se to od konce, takže už jsem mrtvý, ale to nejkrásnější...znásilnění (pochopitelně filmové!!!) Miss Slovenska z roku 2004 bude až v červnu. Joj, bože, rozbože, kdo to má vydržet! Panenkomarija, odpusť hříšníkovi, ale musím objektivně přiznat, že je tisíckráte krásnější než ty! Jo a ty povodně, taky, taky mě se...!
[79]
zkouším znovu
(Dušan Neumann: 02.04.2006, 22:06:26
- Mail
- x)
...ač nemám patřičného vzdělání, kdysi dávno jsem si jako jeden z volitelných předmětů ve střídavém pominutí smyslů vzal statistiku, kterou učil nějaký počítačový zapálenec, jehož jméno jsem už dávno zapomněl, ze Statistického ústavu. Takže vedle nudných výpočtů chí kvadrátů nám vyprávěl o otcích zakladatelích - von Neumannovi a N.Wienerovi a ENIACu a uváděl nás do základů programování, z čehož si jen pamatuji, že se jednalo o Cobol, Fortran a Pascal s tím, že Fortran je pro vědce a ne pitomce jako jsme my. Dokonce si vzpomínám, že se vedla debata, že pro vědecké - přeloženo "technické" - projekty jsou vhodnější počítače analogové, zatímco statistice vyhovují digitální. Tehdy jsem viděl i první počítač. Nebyl sálový nýbrž patrový a jmenoval se Minsk II. První dojem byl, že se jednalo o počítač parní podle toho jak topil. Byla to úžasná záležitost několika místností plných regálů vytápěných jednotlivými moduly monstra, z nich každý tvořil aspoň tucet elektronek. A uprostřed jedné místnosti seděl jakýsi válec v jehož základně hučel větrník, a to byla ferritová paměť s kapacitou řádech kB. Vsadil bych se, že 99% procent příkonu počítače se proměnilo v teplo a Minsk 2 se tak staral o subtropické klima v okolí na Invalidovně. Ve velíně počítač, který vypadal jako něco z týdeníku o úspěších socialistické energetiky, byl přístroj, který vyadal jako dálnopis a lezla z něj děrná páska... .... když jsem si jako první věc po útěku do Ameriky pořídil stavebnici počítače ZX80 s rozšířenou pamětí na 8K a data bankou na obyčejném kazeťáku, měl jsem v ruce přístroj výkonem asi na stejné úrovni jako měl před pouhými 15 lety ten parní Minsk II...
[81]
Dušane,
(Rpuť: 02.04.2006, 22:12:24
- x)
"socialismus v nás", aneb komu se to nevyplatí, ten doma nezůstane. Dá se to ovšem přehnat i na druhou stranu - jako např. v Německu, kde (zažito na vlastní kůži, respektive dítě) honěj do školy děti nemocné planými neštovicemi, které ještě nemají sloupnuté stroupky a tedy ještě stále jsou bacilonosiči - výsledek - nemocné jsou všechny. Tenhle problém je rešitelný jen vzájemnou důvěrou a osobní ospovědností - a kde vzít a nekrást...
[82]
procenta pro Danu
(Dušan Neumann: 02.04.2006, 22:14:14
- x)
...těch 7% ze zaměstnancova platu a tomu odpovídající částka od zaměstnavatele - celkem 12.4% zaměstnancova hrubého příjmu jdou do fondu FICA - Federal Insurance Contribution ACt, k tomu další 2.9% na Medicare, což je zdravotní pojištění penzistů...Zdaňuje se až do výš $ 94,000 ročně, K tomu jsou ještě nějaká malá procenta, která si přidává každý stát - většinou je to do 3%
[84]
Dušane, mějte se mnou trpělivost,
(Dana: 02.04.2006, 22:26:14
- x)
já su momentálně dost nechápavá, takže odvod nepřesáhne 20% z hrubé mzdy. A jak se vyplácí nemocenská - myslím dávky v nemoci - z toho fondu? A pokud jsem tomu rozuměla, tak část jde i na důchod? Nebo jen na použití zdravotních služeb důchodci?
[85]
Dobrý podvečer,
(PeS: 02.04.2006, 22:30:36
- x)
nechci machrovat, ale styl copy-paste mi to vzalo vždycky a tím spíš, když jsem to dal do uvozovek. Jinak FF v.1.5.0.1 a po její instalaci zatím ustaly i ty potíže s padáním Psa. (tam je dnes zas veselo, Foundry, máš můj obdiv, že to ještě vydržíš. Stejně si myslím, že to děláš z jistého latentního masochismu, jinak to není možný. Ta blbost už se naindukovala i na zcela nečekaná místa...)
[89]
používám Safari
(Dušan Neumann: 02.04.2006, 22:47:49
- x)
to je appleovskej prohlížeč postavený na stejném jádře Mozilla...jako FF...teď se mi tam ta schvalovací písmenka objevila také... problém je však někde jinde, občas se mi stránka vůbec neobnová a hlásí to ztrátu spojení.. to je poprvé, nikdy jsem ten problém předtím neměl
[93]
2 Rpuť
(PeS: 02.04.2006, 22:52:55
- x)
jenže já se některejm hrozně nerad přizpůsobuju... Já si to jen tiše čtu a občasné komentáře si nechávám na chvíle, kdy se tam náhodou sejdu s lidmi. No a číst si to budu, dokud to nezatrhnou jako to udělal Faust... Já toho času moc nemám, tak mě to aspoň nerozptyluje od jiný práce - snad důležitější. Ale všechno zlý je pro něco dobrý - o řadě lidí si takto lze udělat naprosto jednoznačný úsudek - a nezprostředkovaný. Jak už říkával soudruh Husák (a v tomhle měl pravdu) - každý si píše svůj posudek sám.
[97]
Pesi, já jsem dokonce
(Rpuť: 02.04.2006, 23:05:20
- x)
pozorovala, jak někteří/které, co bývali/y tišíí a skromní jaksi povyrostli/y. A jak si najednou troufaj a jejich názor je "pevný a jasný".Nedávno tam jedna taková skromná a tichá duše "utřela" šimona, konstatujíc, že je jejím právem, aby jí někdo nebyl sympatickej. Bůh nás před tím paroubkovským duševním socialismem chraň!
[98]
Dušane, to že se rozpadne
(Šumavák: 02.04.2006, 23:07:19
- x)
připojení k serveru, to se stává i mně a asi i jiným. Myslím, že ti kluci, co to provozují, nepočítali s takovým zájmem a trochu je trápí kapacita techniky. Nakonec, to známe i ze psa. A tady aktuální zpráva z administrace: "V tuto chvíli používá službu BLOGUJE.CZ 13250 weblogů". Proto se to občas zadrhne!
[100]
Foundry,
(Rpuť: 02.04.2006, 23:09:44
- x)
Vyšehradská, je místo mých školních let. Je to spojnice mezi Karlákem a železničním mostem. Nejjednodušeji - Bráníkem směr centrum a na Palackého náměstí (kde jsem bydlela) hned na začátku doprava, znovu do prava do Podskalské, druhá vlevo /(Trojická) a rovně na Vyšehradskou. Vyjede se asi v polovině na úrovni Botanické zhrady.
[101]
Foundry, já šumavák
(Šumavák: 02.04.2006, 23:13:48
- x)
bych řekl, že je to pod Vyšehradem. Z nábřeží pod podjezdem, pak doprava a končí Vyšehradskou zdí. Taky jsem tam jednou sjížděl kolem paláce kultury dolů, ale pak následovalo "zemědělské řešení" typu: kudy přšijela, tudy odjela a kdYž to vidím tak mě dopravní značky nezajímají !!! říkáíval jeden šofér, co vozil řiditele ! :-)) Je tam taková jedna hospoda se zdmi obloženými knížkami, v nihž si návštěvníci při čekání na jídlo čtou. Jestli si to teda nepletu.Ale myslím ,že ne!
[104]
2 Foundry
(PeS: 02.04.2006, 23:16:46
- x)
Hele, do Vyšehradské se nejlíp dostaneš tak, že pojedeš tak, jak jsi jel ke mně a jen potom to trochu objedeš. Popíšu přesně jak a pošlu mapu mailem. Pojedeš jednat, nebo se vzorkem? Jestli jen jednat, možná by se Ti vyplatilo nechat auto u mě... Kdy sem jedeš? Jestli to chvátá, tak jdu dělat tu mapu a psát ten mail...
[105]
Magistře
(martin tamtaky: 02.04.2006, 23:17:56
- x)
i když víte, která je Vyšehradská, tak neraďte řidičovi. Foundrymane, neposlouchej tu babu děsnou, usiluje ti o zdraví!!!!!!! Odstav auto kdekoliv od kraje Prahy a jeď metrem do centra, pak Béčkem na Karlák a pak to dojdi. Poslat tě dopoledne na nábřeží od železničního mostu může jen potměšilec.
[116]
Pánové, račte se odebrati do Prčic!
(Rpuť: 02.04.2006, 23:29:10
- x)
Sem tam bydlela 40 let, nebudete mi nic povídat! Říkám, že jejjednodušší je: uhnout z nábřeží na začátku Palackého nám., což se zove Dřevná ulice. Pak doprava Podskalská. Nejlépe parkovat - z Podskalské první vlevo - Na poříčním právu. Vpravo, vlevo a jste na Vyšehradské. Foundry, hned jak vyrobím mapku, jde ti mail! KRUCI!
[123]
Foundry, ježíšikriste Apolinřskou - ta je téměř kolmá k Vltavě
(Rpuť: 02.04.2006, 23:47:00
- x)
s kanapetem si to nedovedu představit!?!?!?! (To je okolo Jedové chýše, Protialkoholní léčebny Dr. Skály, cvokhausu, porodnice a kožního pro syfylitiky) - proč páchat takový vylomeniny??? Vyjedeš u sv. Anny - pokud vyjedeš. Herdek - do které části Vyšehradské ulice jedeš???
[124]
2 martin, Foundry
(PeS: 02.04.2006, 23:49:55
- x)
Martine, horem přes Karlák raději ne. Tam pravidelně chytaj švestky, neb si tam dali průjezd zakázán. Takže tam musí člověk zastavit a jít si do lékárny, aby mohl říci "no dyť jsem támhle parkoval" a zas ho skásne činzáno z parkoviště... Foundry, mail právě odešel. To nábřeží je samozřejmě možné, ale "v Tvoji obvyklou dobu" to znamená "přískokem vpřed". Ta Apolinářská je v principu v pohodě, sám tudy jezdím, jen nevím, jak se tam vejdeš s tím svým trambusem... Není z nejširších... Okolo tý Botanický mi to přijde nejkratší a nejpohodlnější a nebudeš se motat po nábřeží...
[131]
Nevím, jak kdo,
(maYda: 03.04.2006, 00:00:15
- x)
ale já mám pocit, že bych podle tolik rad nedošla ani od toho stolu v předsíni, co u něj zrovna sedím,do hodpody u sv.Anny. Což je na nejbližším rohu. Ale v nejhorším, Foundrymane, máte kanape, tak si budete mít na čem zdřímnout, až budete z toho bloudění uondán. :-)
[132]
2 Foundry
(PeS: 03.04.2006, 00:01:59
- x)
No a jestli je to číslo 2, tak je to hned z kraje od ulice Svobodovy, to by bylo úplně nejlepší jet ulicí Na Slupi až na světla, na světlech doprava do Svobodovy a na dalších světlech zas doprava a jseš tam. Jak radí Rpuť je ideální pro pěšího, když bys nechal auto dle doporučení a zbytek doběhl (a to bys ho klidně mohl nechat u mě...). Leč díky důmyslnému systému jednosměrek bys byl pak donucen jezdit v podstatě kolem jednoho bloku kolem dokola až do konce světa a času, či do příští změny dopravního značení - a je otázkou, co přijde dříve... (teda možná by Tě to přestalo bavit...). Když pojedeš od Brna, tak už na konci Pankráce (nejpozději) si chytneš levej a nenecháš se z něj vytroubit... Pak za Nuselákem si hlídáš levou a první rozumná možnost odbočit vlevo a do protisměru je na Fuegnerově náměstí. No a tam pak hned musíš přes všechny pruhy do pravýho a do Wenzigovy. Někteří si na to netroufaj a ti to pak objíždějí až za Pavlák...
[136]
2 Rpuť
(PeS: 03.04.2006, 00:09:38
- x)
Do ulice U nemocnice ho neposílejte, tam teď dali takovou hezky maskovanou značku průjezd zakázán a vybíraj a vybíraj. Přitom na mapě je ta ulice jako průjezdná. Jestli je to to číslo 2, tak je to hned u viaduktu na rohu s tou Svobodovou ulicí... A tam se dá občas i parkovat.
[138]
MaYdo, obávám se, že se nemýlíte.
(Rpuť: 03.04.2006, 00:12:31
- x)
Já tvrdím, že najet se ti dá jedině z Žitný. Ale, konec konců - já tam njedu, naštěstí:)))) Ono by se dalo také zavolat dotyčnému zákazníkovi, zda-li nutno parkovat před barákem, či zda má vjezd do dvora - některý ty baráky tam to maj. Že aby se kanape netahalo bůh ví kam - Dobrou noc!
[145]
Mně to nedá....
(Šumavák: 03.04.2006, 00:20:39
- x)
Já si to původně spletl s Vratislavovou... to je na druhou stranu od toho viaduktu. A já bych to zkusil z dálnice sjet před Nuselákem doprava(to stejně nejde jinak, pak do Čiklovy, dolů Slavojovou, Vnislavovou až k viaduktu, tam doprava a jsem na Vyšehradské. Jde -li o č.2, mělo by být hned někde za viaduktem na začátku.Řekl bych :první barák po pravé straně! (Jestli to není číslované z druhé strany) Ale vy to vyřešíte......:-))) i beze mě ! A já tam jednou vážně sjížděl kolem paláce kultury, někde z Pankrácké, dolů.
[147]
2 Šumavák
(PeS: 03.04.2006, 00:42:06
- x)
To by znamenalo naopak na Pankráci pravej, do Kongresový, Na vítězné pláni, doleva do Petra Rezka a dolů z kopce Čiklovou. Tam to obvykle jde. Pak Slavojovou a Vnislavovou a na světlech projet pod viaduktem. Člověče, tohle je možná opravdu nejjednodušší, ta Vnislavova zas tak ucpaná nebude... (já jen nerad jezdím okolo těch policajtů...)
[148]
PeSi, já jsem z lesů,vod a strání
(Šumavák: 03.04.2006, 01:02:47
- x)
a i po Praze jezdím podle sluníčka. Akorát ty podjezdy a nadjezdy mi to trochu matou, že když potřebuji doleva k řece, musím odbořovat doprava. Ale v Té Vratislavově jsem měl jednou nebo dvakrát sraz s dcerou, tak to zhruba vím.Těsně před nuselákem doprava pak hned doleva, tam je taková ulička, možná i jednosměrná tím směrem co potřebuji,pak na velké doleva, pak zatáčka znova doleva a už jedu dolů. O policajtech nic nevím a ti mě, mám-li problémy najít cestu, vcelku nechávají klidným. Jednou, v Salzburku, jsem se nic zlého netuše, chytil na vnitřní pruh asi čtyřproudového kruhového objezdu. Poprvé jsem to objel v klidu, abych si omrkl, kde mám odbočovat. Podruhé už jsem to věděl, potřetí jsem sice ukazoval, ale nikdo mě z pruhu nechtěl pustit a po páté jsem to auto náhle otočil naštorc (před potřebnou odbočkou) a v pohodě tam zastavil celý provoz.Ti za mnou nemohli, ti přede mnou odjeli.A já pak, jako pán, v klidu přejel zbylé pruhy a pokračoval do města. Ta normálně ukecaná rakušanda, co jela se mnou, nějak podezřele zmlkla. Když to rozdejchala, tak jsem dostal přednášku, kolik aut do nás mohlo vrazit a hlavně, že přesně tam, v tom místě, co jsem ten kruhák (a dopravu v půl Salzburku :-)) )zablokoval, je hlavní policejní stanice. No já na ně teda nečekal, i když si myslím, že ven vyběhli, když slyšeli to troubení. A policajti mají nám vesničanům pomáhat, ne???
[149]
No, já musím říci, že po Evropě se mě jezdilo dobře.
(jura-p: 03.04.2006, 02:48:11
- x)
Nakonec i po tom Rakousku. V Solnohradu obvzlášť. Většinou na blikání udělají rychle mezeru na odbočení. Zejména když je to provázeno takovou tou vlnkou, těsně k němu, pak malinko povolit a podruhé už to jde. Většinou přibrzdí. To Pražáci jsou tvrdší. A k cizí značce neznají slitování.
[150]
Takže, PRAVDU měl Šumavák
(Rpuť: 03.04.2006, 06:28:54
- x)
rovně na D1 - Brněnská a pokračovat 2.16 km - do 1 min. 202.23 km 1 hod. 48 min.18.rovně na R8 - 5. května a pokračovat 1.98 km - do 1 min. 204.21 km 1 hod. 49 min.19.rovně na R8 - 5. května a pokračovat 2.49 km - do 1 min. 206.70 km 1 hod. 51 min.20.rovně na 5. května (8) a pokračovat 972 m - do 1 min. 207.67 km 1 hod. 52 min.21.odbočit vpravo na Lounských a pokračovat 181 m - do 1 min. 207.85 km 1 hod. 52 min.22.odbočit vlevo na Táborská a pokračovat 66 m - do 1 min. 207.92 km 1 hod. 52 min.23.odbočit mírně vlevo na Petra Rezka a pokračovat 214 m - do 1 min. 208.14 km 1 hod. 53 min.24.rovně na Čiklova a pokračovat 908 m - do 1 min. 209.04 km 1 hod. 54 min.25.odbočit mírně vpravo na Slavojova a pokračovat 125 m - do 1 min. 209.17 km 1 hod. 54 min.26.rovně na Vnislavova a pokračovat 647 m - do 1 min. 209.82 km 1 hod. 55 min.27.odbočit vpravo na železniční podjezd a pokračovat 47 m - do 1 min. 209.86 km 1 hod. 56 min.28.Konec trasy - Vyšehradská 1349/2, Praha, okres Hlavní město Praha 209.90 km 1 hod. 56 min.
[152]
Ty nadjezdy a podjezdy
(maYda: 03.04.2006, 07:48:58
- x)
mi připomněly, jak mě touto oblastí stěhovali sanitkou cca v osmém měsíci z KArláku do Podolí. Vždycky jsem měla pocit, že je terén na téhle trase až na pár výjimek poměrně rovný, ale fakt, že břicho i potomkem jsem měla tu pod bradou, tu u kolen, k tomu střídavě na obou stranách, mě z toho vyléčil. Vleže na zádech mi stačil nepatrný sklon, abych měla pocit, že jsem hlavou dolů. A jediné, co bylo vidět občas okýnkem, byl nějaký ten podjezd nad hlavou, jinak jsem neměla vůbec ponětí, kudy jedeme. Řeknu Vám, že porod byl proti tomuhle způsobu přepravy pohodička!
[157]
Ta uliční debata
(Tomáš Haas: 03.04.2006, 08:49:56
- Mail
- x)
mi připoměla večerz v Torontské české hospodě, kde se mí přátelé do krve hádali, kudy v Praze jezdí ta či ta tramvaj. Uniklo jim při tom, že většina z nás v Praze nebyla nejméně patnáct let, mezitím se dostavělo několik linek Metra, celá městská doprava byla úplně předělaná, a hádali se o něčem co již dávno neexistovalo. Později mi došlo, že to platilo obecně, nejen o dopravě, tramvji a ulicích, že realita je jiná a liší se od vzpomínek. O to větší šok, když jsme se nakonec mohli podívat domů. Ynám i pár jedinců, kteří to neunesli, a domů již nejezdí. A teď končím, odjíždím do nemocnice, kde mi budou zítra dělat generálku.
[159]
Lidi, varuju každého, nestrkejte nos pod úvodník NP,
(Rpuť: 03.04.2006, 09:09:15
- x)
je to o žaludek a stupňuje se to. Teď se tam pohoršuje hyena Polanský, jak si lidé po minulých povodních POLEPŠILI, protože jim voda vzala domek z vepřovic a STÁT! jim postavil z cihel. Panebože, ty socani jsou ku.vy, že jim rovno není!
[160]
U pěti králů?
(maYda: 03.04.2006, 09:10:13
- x)
Nevím, ale v Trojické bývala hospoda U tří božích bojovníků. BYla jserm tam jednou na obědě, když v našem "dvorním" hotelu Union malovali ( to byl ještě Union hotel III. cenové a pro normální lid pracující - oblíbeným pokrmem byl smažený celer za 7,60 Kčs. Kolega, který tam chdíval pracidelně, zrovna při té příležitosti objevil v bramboráku kus drátěnky na nádobí a tak jsem si tu hospodu moc neoblíbila.
[161]
Rputi,
(maYda: 03.04.2006, 09:14:37
- x)
jste povídala, že jste tam žila 40 let. To jste vydržela celou dobu jako nevinné poupě? Já přišla na vejšku z vesnice, vychovaná v tom, že slušné děvče pivo nepije a jak rychle jsem se to naučila! To víte, my architekti - estéti a intelektuálové máme v oblibě ty nejhorší putyky. :-) ( ono to jednoho udrží při realitě, aby se z té estetiky a intelektu nezcvokl)
[162]
maYdo + Rputi
(dvd: 03.04.2006, 09:20:38
- x)
Reálný socialismus jednu dobu vyškrtnul ty "boží" a bylo to U tří bojovníků. Jinak jsme z fakulty chodívali k Trajcům. U Pěti králů byla na rohu Vyšehradské a Na hrobci - teď je tam příjemná pizzerie. Celá osmdesátá léta to ale byla závodka nějakého ministerstva zbytečných záležitostí. Leč počátkem 70. let tam počala moje (značně pestrá) kariéra. Jinak Polanský je výstavní ilustací oblíbeného úsloví mého dávného šéfa: Volovi je všechno jasný.
[164]
Ad Polanský,
(maYda: 03.04.2006, 09:35:51
- x)
jsem toho názoru, že v určitých případech nemá smyslu lpět na dobrém vychování a radši nazvat nejen jevy, ale i osoby pravým jménem. TAkže všem sděluji, že název samice vepře domácího kontrolor na Psu pouští. Nebo že by to vyhodnotil na základě obsahu příspěvku, na který bylo reagováno, jako vyjimečně přípustné?
[165]
Dobrý den vespolek.
(Loki_F: 03.04.2006, 10:38:08
- x)
Že Vám skáču do debaty, milé dámy a dvd: Nakoukl jsem na psa krátce po jedné hodině, velmi rozesmátý, protože jsem na RTL sledova první díl ICE AGE, úplně geniálně nadabovaný, se spoustou dvojsmyslů první třídy. Pod články bylo pusto a prázdno (lahůdka), a články samy v 80% dokonale myšlenkově jalové (Pehe, Doležal...), takže bylo zřejmé jaké diskutující (je to asi dosti nevhodné označení individuí, které se tam teď často objevují) tyto články přitáhnou... maYdo,dvd: vzpomněl jsem si také, že v polovině 80. let byl vrcholem komputerizace v Čechách počítač Eclipse od HP, který byl nainstalován na úřadě vlády ČR, který v té době obsluhovala moc chytrá parta ze Stavební geologie, dva roky jsme s nimi spolupracovali.
[166]
Psí cenzor
(maYda: 03.04.2006, 10:59:54
- x)
má zřejmě náhradní volno. NApsala jsem tam, co by Gross zasloužil místo omluvy ohledně aféry s bytem a to zejména konkrétne s jistou partií těla , kterou jsem nazvala obvyklým lidovým jménem, a ono to prošlo! Nebo že by to cenzor pouštěl, když shledá takové slovo důvodným?
[167]
lidi,
(šimon klein: 03.04.2006, 11:49:49
- x)
to na tom Psu musí být snad blbou vodou, kterou ty lidi se slovním průjmem pijou či čo..... Neměl jsem o víkendu moc času se sednou k noťasu, takže mě to minulo, ale je to čím dál horší, jak dneska vidím: rozumprd bééda,renátka Dí, troubové jako pazour apod. Už asi stárnu, ale v pátek jsem poslal do závorky i šejnu a tataráše, protože to, co předváděj jsou veletoče logiky.... No nic, ulevil jsem si tady (a uklidil to !)a jdu zas makat..
[169]
A už to pomalu leze i sem....
(Klaun Parafin: 03.04.2006, 12:52:31
- Mail
- x)
Můj hlubošský děda říkával: "Lék proti lidské blbosti je jenom jeden a měl by ho platit stát - každodenně toho postiženého ožírat do němoty, aby nemohl škodit. Všechny naše noviny jsou vlastně hospody čtvrté cenové skupiny - sanatória pro blbé, kteří věří, že je nějaký komunistický doktor vyléčí." Říkal mi to v roce 1959, kdy jsem neměl ještě o světě kultivovaný přehled. Proč mi ta vzpomínka na mého zlatého dědu-kulaka vytanula po přečtení nákydu "kočičáka"? No nic, jdu do hospody na oběd...
[170]
Ach, Klaune, i Vy?
(Loki_F: 03.04.2006, 13:07:47
- x)
Klauni jsou přeci nad lidskou blbost povzneseni a díky namalované tváři se smějí i když vlastně pláčou... Ja k již nanesl Šimon svojí poznámkou o zkažené vodě, pohlížejte na ty psí články a diskuse jako na indikační akvárium v úpravně vody: Když ty citlivější rybky začnou cukat žábrami, kapři jsou v pohodě. Teprve když začnou cukat kapři, vědí dozorci v úpravně, že je zle, protože ty citlivější už plavou břichem vzhůru. No a pijavicím je to jedno. Když jim pochcípají ti "citlivější" hostitelé, přeskočí na kapry... Hajhou. };-D
[177]
šimone,
(Rpuť: 03.04.2006, 14:45:49
- x)
zadarmo a ještě rádi!!! Bojí se tchýně - "tady máš, šimone, jednu za ucho!" Nasejří ho šéf: "Počkej, Rputi, teď tě podusim!" Krká ho Klaus: "A tebe senátore zas..ná, kopnu do brňavky!" V hospodě si to dovolit nemůže, vynášeli by ho po kouskách. Měla jsem kdys spřátelenou prodavačku v kosmetice a vlezla jsem jednou zrovna ve chvíli, kdy nějaká takováhle zákaznice pronášela směrem k ní zcela nepublikovatelné sentence. Já jen hlesla "Ahoj" a už se na mne otočila a vypálila: "A vy ste taky úplně blbá!" On už ten politickej rumrejch trvá moc dlouho a slabší povahy to holt neunesou a teď ještě někteří počítaj co komu ty povodně vynesou - a je to nevyplaví a nevyplaví. "No nezbláznil by se jeden?":)))))))
[178]
Jo...tohle jistě oceníte - "Kvalita života"
(šakal: 03.04.2006, 16:23:04
- x)
Je to revolverové ale dobré (7;- D) http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006040301
[179]
šakale,
(Rpuť: 03.04.2006, 17:07:47
- x)
má to jeden háček - melouni chtějí daně naopak zvýšit! Bursík kudy chodí tudy řve, že ekologická daň je to pravé ořechové a nikdo to neposlouchá a všichni se culej, jak měsíček na hnoji. A vůbec jim nedochází, že budou kupovat dětem rohlík v neděli jako vzácnou pochoutku místo zmrzliny.
[180]
2 Loki_F
(PeS: 03.04.2006, 17:14:13
- x)
S tím letectvem si dovolím nesouhlasit. Nejmohutnější ano, ale nikoli nejlepší a stíhací. Spíš to vidím na několik divizí pozorovacích balónů. A mám pro tuto hypotézu i nějaké důkazy - všimněte si, jaká je reakce po změně směru převládajících větrů (schválně nespecifikuji jakých). Nejprve jakási váhavost, odrážející mohutnou setrvačnost neovladatelného tělesa, několik záchvěvů a teprve poté následuje neochvějný let nově stanoveným směrem - neochvějný až do opětovné změny příslušných větrů. To platí zvláště pro balóny volné. U balónů upoutaných pozorujeme chaotický pohyb, charakteristický křečovitými záškuby (opět do směru větrů) v závislosti na délce poutacího lana (vodítka), leč po skončení větrného poryvu následuje pozvolný návrat nad původní stanoviště. Několik pokusů o vyvinutí řiditelného balónu skončilo tragickým neúspěchem - většina dosud testovaných řiditelných balónů krátce po startu vybuchla. Nicméně v pokusech se pokračuje, dobrovolníků je zatím dostatek.
[181]
PeS(i), naopak!
(Loki_F: 03.04.2006, 17:38:40
- x)
Zapomněl jste na nejdůležitější heslo dne: "Dohnat a předehnat!"; Evropský tygr ve skoku... Čili to stíhání tam je v každém případě. Ta balónová verze samozřejmě má své opodstatnění, dokonce takto, jak jste nastínil, by bylo možno rozpracovat celou "Politbalónistickou" teorii, kde by se zohlednily empirické i teoretické parametry. Patrně by to byla nová větev politologie... };-D
[182]
2 Loki_F
(PeS: 03.04.2006, 18:13:21
- x)
nezapoměl - to jsou právě ty zmiňované pokusy o vývoj řiditelného balónu. Kdyby si vzali příklad z klasika - kdyby vůbec byli schopni si vzít příklad z klasika, takto z díla největšího Čecha Járy da Cimrmana, mohli se poučit z jeho slepých uliček a kategorii stíhacího balónu by museli zásadně zrevidovat. To ovšem předpokládá jistou dávku inteligence a ta by pochopitelně šla na úkor nosnosti. Ne, tudy cesta nevede, přátelé. A je jen náhoda, že v této souvislosti heslo "tygr ve skoku" mi připomíná preservativy značky tygr mého rannějšího mládí? Totéž z heslem dohnat a předehnat - ale koho? A kterým směrem? Nezapomeňte, že už nějakou chvilku jsme součástí mohutné letadlové lodi s domovským přístavem v Bruseli. A ta nás za chvilku v tom silném protivětru dožene a předežene sama, na její palubě je také mohutné vzdušné loďstvo, nejsme v tom údělu sami! Jediný problém by mohl nastat v případě rezignace na dohánění a předhánění, v tomto případku se nejpomaleji předhánějící paradoxně může ocitnout v čele... (nebo v cele)!
[183]
Ha, PeS(i), teď jsem vás přistihl!
(Loki_F: 03.04.2006, 18:32:26
- x)
Balónová flotila nepotřebuje letadlovou loď! Nejen to ale: Přisoudit možnost srovnání vysoce sofistikovaného válečného zařízení - letadlové lodi - k Bruseli, to už je pohrdání logikou! Neboť i kdyby skutečně "blbost nadnášela" (umístíme-li ji do čistě virtuální kategorie antigravitace), stejně - ani tak, ani tam - nebude mít dostatečný výtlak. A mám pro to důkaz! Teď můžete mudrovat. Neprozradím Vám to dříve, než se dáte podat...! };-D
[184]
Šakale, ještě, že jsem si to
(Loki_F: 03.04.2006, 18:36:57
- x)
přečetl před vámi. Někdo mezitím d-fensův blog naboural. Není tam ani článek ani diskuse!! Asi to někomu ťalo hluboko do živého. Navíc se tam rozvinula docela hustá diskuse, odmítající zelené lumíky. Úžasně tam perlil známý ekolog(ista) Lukáš Šmahel, mávající (snad) magisterským diplomem vysoko nad čupřinou. Chi, Chi,
[192]
lidičky, u vás taje, tady řáděj tornáda
(Dusan Neumann: 03.04.2006, 19:33:19
- Mail
- x)
Středozápad, hlavně severozápadní Tennessee, prožili dost hroznou noc. 23 mrtvých, 1200 baráků srovnaných se zemí. Tornáda byla místy tak silná, že shodila i ocelové vodojemy...je na nás matka Příroda nějak nasraná...
[193]
Foundry - Apolinářskou a doleva
(Rpuť: 03.04.2006, 19:40:29
- x)
se dostaneš do ulice "Na Slupi". Po té nutno zahnout první doprava "Botičská" (zde věnuj mi tichou vzpomínku, neb jsem tam chodila do školy) a na konci vlevo na Vyšehradskou. Nebo vpravo o ulici dál a druhá doprava je Vyšehradská.
[198]
Rputi, varování bylo
(Dusan Neumann: 03.04.2006, 19:51:25
- Mail
- x)
ale nikdo netušil, že to bude taková síla.. Touhle dobou, kdy se sráží horký a vlhký vzduch z jihu, z pozledními záchvěvy mraziva z Kanady, jsou tornáda dost běžná...ale letos to začalo o nějaký ten týden dříve a hlavně silněji..Neveřila bys, co je to za sílu. V Tulse jsem jedno zažil .. přes ulici od autoservisu kde jsem se krčil pod ponkem zdvihlo tornído návěs plný čaje a kafe a vrazilo ho ve výši prvního patra do čelní stěny, byť plechoví, skladiště. Balíky byly všude a než se dostavili hygienici (všechny rozsypané potraviny zhrábli a spálili) tak kolegové mechanici v dění sběhlí vyběhli ven a v servisu se oak několik let nemusel kupovat kafe a já měl bednu čajových pytlíků hospodských měr také několik let...
[202]
Ahojtě ! Jen se míhám...
(Šumavák: 03.04.2006, 20:45:26
- x)
ještě se musím trochu uvolňovat ("Arbeit macht frei!!). Něco jsem na psu prošvihl? Žádné změny nepozoruji, akorát IBN sliboval( a nedodržel!) ,že už ho neuvidíme. Loki a PeSi, řekl bych, že s tím letectvem máte pravdu oba !! opravdu, ale opravdu to vypadá, že "dohnat a předehnat" s upoutaným balonem není žádná sranda! Nakonec EU (Lisabonská deklarace-myslím)se o to ve vztahu k USA stejně úspěšně pokoušela. Nechápu, co vás na tom překvapuje, když pro Paroubka and his boys je EU velkým vzorem. Já zas padám! Mimochodem, ve zprávách říkali, že od středy bude pršet. Ona už je středa????
[203]
Registrace na Psu zrušena
(maYda: 03.04.2006, 21:01:17
- x)
a já se těšila, že se zaregistruju a budu registrovaná a moje rodina s tím nabere tu správnou duchovní a spirituální dimenzi. No nic, musím se smířit, že s pouhým tradičním církevním sňatkem před Bohem a oltářem nemám na spiritualitu nárok a zůstávám pouhou krávou z teletníku. Aspoń že mám útěchu,že při produkci telat jsme se obešli bez inseminace.
[214]
2 Loki_F
(PeS: 03.04.2006, 22:11:17
- x)
tak jsem zas tady - pokračování v debatě. Jak to, že balónová flotila nepotřebuje letadlovou loď - vždyť z čeho by startovali, pokud by se ocitli mimo výsostné vody Ústí pod Labem? (díky Šumavákovi za termitus techniskus). Hele, já se chodím s dcerkama koukat na starty balónů na Opatově - a tam jim celá ta louka sotva stačí! A to jsou nadnášený horkým vzduchem, a ne blbostí. A počítají se maximálně na desítky, nikoli na tisíce. (a což teprv - až nás půjdou milióny a všichni proti větru) Domnívám se, že nelze a-priori vyloučit možnost, že by ta blbost vzájemně interagovala a vytvořilo by se uspořádání blbosti na dlouhou vzdálenost. Tato možnost hrozí zcela reálně, neb uspořádání blbosti na krátkou vzdálenost a vytváření blbostních clusterů je každodenně pozorováno. Takže já bych ten perkolační fázový přechod neriskoval... Na druhou stranu je možné, že ničivý a nosný potenciál by se zmnohonásobil, jako u každého kolektivního jevu, leč asi by nebylo zdravé to pozorovat příliš zblízka. Jinak o výtlak bych se raději nestaral, ten bude dostatečný. Tady máte pravdu v případě rozumu. Ty 2 - 3 přeživší mozkové buňky opravdu příliš výtlakem neoplývají. Leč blbost se obvykle soustředí do protilehlé části organismu - a ta toho vytlačí, že se jeden nestačí divit! Chce to jen více důvěry představitelům, dyť oni se tak snažej a to by v tom byl čert, aby se jim nakonec nepodařilo odletět ke všem čertům...
[215]
Mám vážnou obavu,
(Dana: 03.04.2006, 22:25:56
- x)
že tahle část Moravy je z hlediska balonové flotily nepoužitelná. Asi tu je blbost jiné kvality nebo jiných fyzikálních vlastností, neb při každoročním pokusu o vzlet balonem při příležitosti Kunínských zámeckých slavností, se toto podařilo jen jednou..a to balon po pár metrech klesl k zemi..v jiných případech ani nefoukl se! :-))Což je ovšem, vzhledem ke stavu a složení místního obyvatelstva, rarita..Jak říkám, asi jiné fyzikální vlastnosti blbosti, zapříčiněné neustálým průvanem z Moravské brány.:-)))
[216]
Dovolil bych si požádat,
(Šumavák: 03.04.2006, 22:34:51
- x)
pánové, abyste naprosto nezodpovědně a neopodstatněně neopomíjeli ne nepodstaný energetický přínos balonové flotily a její význam v boji proti atomovým elektrárnám!! Zapomínáte na to, že každý balon (kromě upoutaných) ponese větrnou elektrárnu a bude v pravidelných odstupech 1Bursíka ( jednotka odstupu) shazovat pytle plné zlaté zelené energie! I Robur Dobyvatel zezelená (závistí)! Už Goethe říkal: šedivá je každá teorie, zelený je zlatý strom života!
[217]
PeS(i) toho jsem se obával.
(Loki_F: 03.04.2006, 22:38:02
- x)
Máme tu problém definic a problém příliš uspěchané aplikace. Navíc balóová flotila nepotřebuje letadlovou loď protože balón ke startu nepotřebuje rozjezdovou dráhu... To je ta snadnější část. BTW 1: Na N24 právě dostává na "holou" jedna zelená "expertka" (Katja Kipink = taková německá Kuchtová) tváří v tvář ekonomickým argumentům... BTW 2: Moussawi se v New Yorku přiznal: možná bude konečně vynesen rozsudek smrti nad teroristou z 11.9.2001!
[218]
Teda Šumaváku, tohle máte u mě.
(Loki_F: 03.04.2006, 22:43:50
- x)
Toho Robura Dobyvatele si už od odpoledne schovávám jako zlatý hřebík na konec našeho disputu o nadlehčující síle blbosti, započatého a rozvíjeného PeS(em). A Vy mi to taklhel profláknete bez patřičně zkonstrované logické hyperboly! Teplo na Vaše zásoby sněhu...! };-D
[222]
Helejte Loki_F,
(Šumavák: 03.04.2006, 22:57:53
- x)
když už je řeč o té logice a startování balonů..... Ta "letadlová loď" je jen vznešený eufemismus. V našich podmínkách se prakticky jedná o tlačný remorkér s pískem do pytlíků. Protože ten písek je drží v dohledu a kontaktu s pěšáky( znáte to: Klausewicz: "kam nevstoupila noha Pešáta- pardon-PĚŠÁKA...") a do nadoblačných výšin mohou vystoupat teprve tehdy, když si vyklepou pytlík ...s pískem.
[223]
Což o to, orgán
(Šumavák: 03.04.2006, 23:07:38
- x)
zasedlý v orgánu si představit dovedu . Ale teď byl orgán přímo nejvyšší zasedlý v televizi. To já bych se neodvážil, já mám vzadu na televizi (pravda, je už starší) štítek s varováním: " pozor, vysoké napětí! Životu nebezpečno! Před otevřením odpojte od sítě!" No a já to otevřel a on tam bublal! Ta odvaha!
[224]
Jistě, Klausewitzova poučka stále platí.
(Loki_F: 03.04.2006, 23:09:14
- x)
Ten písek se však začíná jevit jako nadbytečný, protože blbost jako nosné médium do balónů je patrně nepoužitelné (viz Danin důkaz). Osobně jsem učinil podobná empirická pozorování na místě, které je definováno jako lokálně nejvyšší koncentrace blbosti v českých zemích... Obávám se, že kondicionál, který jsem na začátku této debaty převzal od pana Kopeckého alias MUDr. Strossmayera: "Kdyby blbost nadnášela..." fatálně odsuzuje celou koncepci jen jako podmíněnou. Navíc jako absolutně neřešitelné vidím jímání blbosti, třeba jen v malých množstvích pro laboratorní účely. PeS(i) myslíte, že by se na to dal zorganizovat nějaký grant?
[225]
A u toho Danino empirického
(Šumavák: 03.04.2006, 23:18:00
- x)
pozorování je výklad jednoduchý: někteří jedinci jsou prostě příliš blbí na to aby se nechali blbostí nadnášet a radši chodí pěšky. blbost lze alegoricky přirovnat ke rtuti: skupenství plynné nadnáší, skupenství kapalné je těžké a táhne dolů.
[226]
Hoši, já jen uváděla,
(Dana: 03.04.2006, 23:25:44
- x)
že prostě není blbost jako blbost! Některá nadnáší - a pak se může zformovat balonová flotila a jiná prostě nenadnáší, neb je těžká! :-)))) A tady u nás je zřejmý setrvačný vliv minulé blbosti absolutní zvané mamulová, která místo nadnášení vzhůru, tlačila dolů do dolů! I o volných sobotách.O těch zvlášť! Tož tak. Haná je momentálně pod vodou, tady už máme skoro pouště. Z Moravského Kravařska přeju hezkou dobrou noc!
[227]
Tak pozor ! To je třeba
(Šumavák: 03.04.2006, 23:25:39
- x)
rozebrat po částech : - blbost jako nosné medium an sich - balony nelze a priori říci, že blbost nenadnáší. Jeden( ba dokonce nejeden !!) byl nadnášen a vystoupal až do Bruseli! Pravda, nikoliv balonem, ale dokonce letadlem těžším než vzduch !
[228]
To je pořád příliš klouzání po povrchu.
(Loki_F: 03.04.2006, 23:42:59
- x)
Jak změřit, zvážit, izolovat tak ambivalentně se chovající matérii. U rtuti je to problém jen zdánlivý, body tuhnutí, tání, výparné teplo, specifickoou hmotnost... známe, také pozici v periodické tabulce a tudíž i to jak vypadá atom rtuti uvnitř. Jenže blbost, hm, hmmm... Zkuste o tom trochu pomudrovat, v příštích dnech si můžeme poskládat mozaiku jednotlivostí a potom zkusit definovat, zobecnit... Uvidíme, co z toho bude. Zatím dobrou noc. };-D
[230]
Vážení,
(PeS: 04.04.2006, 07:18:13
- x)
já už jsem včera nějak odpadl... Přece jen, na včerejšek 2 hodiny spánku asi nebyly příliš mnoho a tak jsem odpadl dřív. Takže si dovolím shrnout - celá myšlenka je samozřejmě podmíněná větou "kdyby blbost nadnášela". No a já si jen dovolil zpochybnit to následné stíhací letectvo, neb např. Warthoga, jeho Melodyboys a jeho kroužek rektálního alpinismu si ve formě stíhaček opravdu představit nedovedu, pouze ve formě pozorovacích balónů - a jen jsem si živě představoval, jak je mírný vánek žene k těm kopcům osázeným větrníky a jak ta roztočená vrtule v jednu chvíli tak tiše mlaskne, no nechme toho. Všechno je to však založeno na myšlence, že by blbost mohla nadnášet. Tuto hypotézu se dosud nepodařilo experimentálně potvrdit, tak i tyto úvahy zůstávají jen na úrovni hypotetických představ. A znamená to pro nás, že i nadále se budeme s blbostí každodenně střetávat na všední, přízemní úrovni. A taková přízemní blbost je mnohdy horší, než přízemní mrazíky...
[231]
PeSi
(maYda: 04.04.2006, 08:29:48
- x)
a co takhle založit nový vědní obor na využití blbosti? ZAtím nevíme, jestli nadnáší, ale kdyby, byla by to revoluce v leteckém průmyslu. A kdyby nenadnášela, třeba je využitelná jinak. Umíze si představit, že bychom dokázali využít blbost jako ekologickou energii? Že by se na ni dalo jezdit místo benzínu? Vzhledem k tomu, že je blbost věčná, by už nikdy žádná energetická krize nehrozila. A jak by se vyčistilo iovzduší - a nejen od splodin spalování tradičních paliv! A ta láce - materiál je doslova všude a zadarmo! ZAmyslete se nad tím, byl byste kandidát na Nobelovku!
[232]
Balonová vojska jsou krásná idea.
(jura-p: 04.04.2006, 08:45:43
- x)
Leč jak už bylo řečeno, bez empirických korelátů. Oč více tuto myšlenku rozvíjíme, tím více se jeví být vzdušným zámkem. Daleko reálnější jsou třeba takové korouhvičky, hbitě se ve větru pohybující, směr nalézající a měnící a přesto stále na vrcholu usazené. O jejich ekologickém smyslu nemůže být pochyb. Jasně drží směr obnovitelné energie a podporují spalování biomasy. V případě potřeby však dokážou usměrnit i emise vznikající z neodpovědného nakládání s fosilními surovinami. Ty nejmodernější z nich dokonce ani nedávají najevo směr, kterým ukazují. Podobny střeše byzantského chrámu (poukazování na podobnost s kopulí mešity by v této souvislosti bylo krajně nevhodné), pracují a žádný směr větru viditelně nepreferují. A všimněte si, že na rozdíl od virtuálního balonového vojska, o kterém každý mluví a nikdo ho nikdy neviděl a které by se při první větrné turbulenci rozletělo do všech stran, korouhvičky své místo na vrcholu prakticky vždy uhájí.
[234]
(geroin9l: 01.06.2006, 00:33:55
- Mail
- odkaz
- x)
Hello Jane, great site! 2.0 http://www2-0.gmail.com/ 2.1 http://www2-1.gmail.com/ 2.2 http://www2-2.gmail.com/
[237]
(ppionerka: 07.06.2006, 14:44:04
- Mail
- odkaz
- x)
I like your site 2.0 http://www2-0.gmail.com/ 2.1 http://www2-1.gmail.com/ 2.2 http://www2-2.gmail.com/
[240]
(marvilkg: 12.06.2006, 11:03:25
- Mail
- odkaz
- x)
So interesting site, thanks! 2.0 http://www2-0.gmail.com/ 2.1 http://www2-1.gmail.com/ 2.2 http://www2-2.gmail.com/
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |