Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Úterý, 4.04.2006
Pionýry byli kdysi nazýváni lidé,kteří osídlovali nově objevené země a pusté, neobydlené kraje. Dodnes tak označujeme průkopníky nových myšlenek, objevů a vynálezů. Tak slibuji! Komentáře
[3]
Já vám nevím,
(PeS: 04.04.2006, 08:51:29
- x)
školy nemám, proto tuto formu slavnostního aktu neznám. Ani nevím, proč je nutno stínit si oči levou rukou... Já se setkal zatím jen se stručnější formou tohoto slavnostního aktu: Ruka se charakteristickým, dosti prudkým pohybem přiloží na čelo dlaní, zatímco ústa formulují větu "Já vůl" popř. "Já kráva" (dle sexuální orientace proklamujícího). Podstatný na tom je ten okamžik prozření a niterné symbiózy s přírodou...
[4]
Ano PeS(i), to je jediná piha
(Loki_F: 04.04.2006, 09:28:24
- x)
na tom zjevení. Již ráno jsem si říkal, že pomocí nějakého PhotoDraw nebo co, se mohl tento budovatelský portrét otočit okolo vertikální osy o 180° (POZOR! ne o 360° - to by z toho byl Puchejř!), ale pak jsem si uvědomil, že ta LEVÁ ruka může mít nějaký mírně skrytý význam, ne příliš patrný na první pohled...
[8]
začali mi tleskat,
(šimon klein: 04.04.2006, 10:54:04
- x)
ten tleskot neutichal, ale přímo mohutněl, až zaplavil celý reichstag jako niagarské vodopády... Chtělo se mi po všech těch mladých a moudrých lidech rozhlédnout a podívat se jim do očí... Zaclonil jsem si rukou oči a rozhlédl se po nadšeném publiku......všichni, do jednoho, jako jeden muž, stáli a plácali se pravou rukou naplocho do čela....vivat imitátor, pardon imperátor !!!
[9]
Mimi hlavní téma
(dvd: 04.04.2006, 11:01:52
- x)
www.angle.cz/index.phtml?go=koment&id=1386 Pro odlehceni: kolem Ostravy se objevily bilbordy, na kterych je nakresleny Zaoralek v pyzama (tusim) a heslo: UMIME PLNIT VOLEBNI SLIPY :-) V patek pri ceste na chalupu, jsme se smali od Paskova do Frydku :-) Rano prijely holky, jestli jsme to videli, ze se malem nabouraly, jak od smichu nevidely na cestu.
[11]
Tak přátelé, u té
(Šumavák: 04.04.2006, 12:42:32
- x)
"Zprávy z pražské náplavky" už ta galerie také funguje. Tímto adminovi BLOGUJE.CZ děkuji a vyslovuji pochvalu před nastoupenými čtenáři. Chybu jsem samozřejmě udělal já a on si dal tu práci, že ji našel a opravil DÍKY!! (já si dám pžíště pozor- tak slibuji!)
[12]
Ahoj lidičky,
(Jaka: 04.04.2006, 12:45:34
- x)
moc a fofrem zdravím z "ciziny" a internetové kavárny, jste skvělíí. Řvu tady smíchy a lidi po mně divně koukaj. No a Bursík na té fotce...vypadá skoro jako SSM partyzán, co skal a stepí divočinou, hladový a roztrhááán, chi chi. A fšimli jste si, že když si přikryl ten upřímný kukuč, má docela sveřepou bradu? Bacha na něj, tyhle brady znám, nebejvá s nima dobrý pořízení.. Šumaváku, doufám, že už netřeba držet pěstě koníkům, snad jen Vám při sčítání všech škod.. a přeju aby se nahoře vymodřilo a vyzlatilo ať už můžem vrnět spokojeností..
[16]
...Á propos, nějaký voteplování...
(šakal: 04.04.2006, 13:48:31
- x)
...nemůžeme asi čekat - alespoň v politice ne. Ten trotl Bém obvinil Buzíka, že nějak šejdrem dostal vod státu dotace na barák na Malý straně: http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A060404_122827_domaci_skr Te teď žádá vomluvu a chce se vo ní soudit... To bude zas nářez, jak to ta ÓDéeSka za Béma schytá! (7:- P)
[17]
Stabilizovanej Škromach, aneb Puchejř už dlouho nikoho nevyhodil:)))
(Rpuť: 04.04.2006, 15:09:35
- odkaz
- x)
...Logiku má náhle i Novou zachycený loňský dialog, kdy na Spyrovy otázky „Co ten Škromach? Co zas blbne,“ odpověděl tehdejší šéf premiérova kabinetu Zdeněk Doležel: „To nic, on je stabilizovanej.“ Ministr Škromach to tehdy bagatelizoval slovy, že se jedná o zpravodajské hry.
[19]
Rputi, skvělá úvaha!
(Loki_F: 04.04.2006, 15:49:01
- x)
Stbilizát je sypký (též klastický) materiál (např. popílek) vlhkostně nasycený na minimální hladině (dále nepřijímá za stejných podmínek vlhkost), popř. v zemním stavitelství materiál uvedený do optimálních podmínek přímísením vhodného materiálu - ostřiva, pojiva (cement, sádrovec, živice, písek, aj.). Souhrn doplňovaných materiál vesměs nepřekročí 23,5% Trochu pochybuji, že v případě Škromacha je 23,5% optimální nasycenost... };-D Dobré odpoledne vespolek. Také jste dnes měli tolik pobíhání, že tu skoro nikdo není?
[20]
Loki,
(Rpuť: 04.04.2006, 16:30:53
- x)
...děvečku s trakařem, sedláka s jetelem....jen ten Puchejř je krapet nestravitelnej:))) Jinak myslím, že většina zdepřispívajících živí se sama, tudíž má přes den méně času. Já např. jsem se zabývala problémem, jak nezavraždit nového ředitele kulturního střediska a žehlením průserů, které stihl od včerejška napáchat. Mně zas sprdnul jeden pán, že jsem něco odeslala na adresu, kterou mi dal, ačkoli jsem to měla odeslat na adresu, kterou mi nedal, což samozřejmě byla moje vina...Reklamovala jsem ponorné sosadlo, jenž sosat odmítlo a pan vedoucí pravil, že to není možné, že to zkoušel a předváděl jak sosadlo vzorně vrčí a dovolával kolemjdoucích, boha i manželky a mělo to jen tu vadu, že sosadlo nemělo k dispozici vodu, tudíž důkaz nemohl být proveden....a tak, v družné pospolitosti uplynul den a mezi tím byla ještě 2x bouřka a já nemám hotovo dalších 5 věcí, které jsem měla udělat minulý týden. Ovšem, do baráku mi neteče, takže je to vlastně idyla:))))
[23]
české radio
(Dusan Neumann: 04.04.2006, 16:53:30
- Mail
- odkaz
- x)
co všechno z Českého rozhlasu vysílá na netu snadno najdete na zmíněné adrese. Dovoluji si upozrnit zejména na Radio Česko, které chce pokračovat ve zpravodajské tradici nastavené nebožkou českou BBC a na Radio Leonardo. Do obou programových schemat budu také skromně přispívat
[25]
martine, zdravím, co vyvrkliny?
(Rpuť: 04.04.2006, 16:57:09
- x)
"...Většina srážek byla v březnu sněhových, teprve ke konci měsíce měly podobu deště. Přestože lidé měli po dlouhé zimě pocit, že sněhu bylo všude obrovské množství, rekordní sněhová pokrývka ležela jen na čtvrtině území republiky. "To území tvoří dva pásy - od jihovýchodní Šumavy přes Českomoravskou vrchovinu do Jeseníků a od Jablunkovské brázdy přes Beskydy k Vsetínským vrchům," uvedl náměstek ředitele Českého hydrometeorologického ústavu Radim Tolasz. Většina sněhu ale už roztála. Podle nejnovější zprávy meteorologů ubyla přibližně třetina sněhu oproti stavu ke 27. březnu, kdy v Česku začínaly povodně."
[27]
a Krušné hory!
(Loki_F: 04.04.2006, 16:58:25
- x)
Jsem na tom stejně mám tolik restů (které měly být dodělány tak dávno, že je mi hanba na to pomyslet), nicméně 99% té práce mám na počítači, takže mohu občas klepnout vedle a kouknout co je nového... Dnaska jsem ale pro změnu lítal celý den jak holub postižený nadcházející ptačí chřipajznou. Navíc jsem stejně jako PeS, chrupkal jen asi 3 hod. nad ránem... Stejně potěší, když slyším, že jsem nebyl sám. Ještě kdyby k tomu byly, pro změnu, také nějaké dobré zprávy. Pucheře Vám pošlu, zcela geniálně upravený Socdemagogický bilboard na uvítanou, kdyby se náhodou objevil osobně. Mám vyfoceno!
[28]
"Předseda Strany zelených zcela přesně zapadá do našeho politického spektra...
(šakal: 04.04.2006, 17:24:06
- x)
...I on má máslo na hlavě. Tentokrát památkově zelené. Drobná rekapitulace disponibilních informací o malostranském paláci bratří Bursíkových: Půlku domu získali v restituci, druhou půlku koupili od města Prahy za 1,8 mil. Krátce poté jim město Praha přispělo na opravu domu částkou větší než 2 miliony. Dnes má dům hodnotu cca 300 milionů. Tomu tedy rozumím tak, že město Praha darovalo panu Bursíkovi polovinu mimořádně cenné nemovitosti a k tomu daru mu přidalo ještě něco přes 200 tisích na opravu darované nemovitosti. Čili druhá půlka domu byla koupena prý od města za směšnou částku, přičemž kupní cena byla promptně městem vrácena i s úroky více než 10 % (formou dotace na opravu). A takto se město zachovalo k členu svého zastupitelstva. Přiházívají se takové věci v Praze i někomu jinému než pražským zastupitelům? Chová se tak město Praha i k jiným svým občanům? Dovedu pochopit, že město Praha v zájmu zlepšování vzhledu města učiní neefektivní obchod. Místo aby samo opravovalo, historickou památku prodá s podmínkou opravy novým majitelem, přičemž hodnota opravy bude sražena z kupní ceny v místě a čase obvyklé - tomu bych rozuměl. Ale míra neefektivity této ryze darovací a to jednostranně darovací transakce mně připadá velmi podivná (samotné zastírání darování hrátkami o prodeji a o dotaci je podezřelé). Proto je třeba vědět, zda je to takto v Praze běžné i vůči jiným vlastníkům historických domů, kteří nejsou zapojeni do místní politiky a propojeni s místními politiky, či zda jde jen o pár výjimek, které se týkaly jen členů pražského zastupitelstva a jejich rodinných příslušníků. Na první pohled se mi to zdá velmi zvláštní a pan Bursík místo vyhrožování soudem by měl celou tu věc řádně vysvětlit. A také by se na to mělo podívat státní zastupitelství, protože je to vážně podivné. A rovněž berňák by se na to měl podívat, protože v zákonu o správě daní a poplatků je stanoveno: "Při uplatňování daňových zákonů v daňovém řízení se bere v úvahu vždy skutečný obsah právního úkonu nebo jiné skutečnosti rozhodné pro stanovení či vybrání daně, pokud je zastřený stavem formálně právním a liší se od něho." Takže berňák by měl zvážit, zda odkup domu nebyl náhodou jen formálně právní zastřením darovací smlouvy a podle toho daň vyměřit. Kdybych já někomu prodal svou nemovitost a vzápětí mu kupní cenu vrátil pod záminkou příspěvku na opravu koupeného, zcela jistě by berňák poskočil a doměřil by daň tak, aby odpovídala dani darovací. Stane se to i předsedovi strany Zelených?" (Saša)
[32]
Šakale
(dvd: 04.04.2006, 18:01:45
- x)
Na váš dotaz "zda i jiným vlastníkům historických domů" mohu říci jen, že jim bylo povětšinou nadefekováno. Ostatně s tou bursičí dotací mám hezkou zkušenost. V oné době byl v domě Minuta i Pozemkový úřad hl.m.Prahy kam jsem léta docházel. A v přízemí byla úřední deska památkářů či kultury či kýho obdobného výra. A tam se skvěla fantastická dotace, která poněkud vybočovala z průměru dotací ostatních. A jednou jsem si všiml, že jeden list z pěti či šesti listů, tvořících soubor informací o kulturních dotací na úřední desce není. Hádejte který?
[40]
Šakale
(Dana: 04.04.2006, 20:24:46
- x)
a ještě dodatek. Ani vám by berňák daň darovací nedoměřil. Ve vašem případě by ale, na rozdíl od prodeje obcí, byla zřejmě základem daně z převodu nemovitostí cena zjištěná podle oceňovacího zákona a vyhlášky (pokud by cena sjednaná nebyla vyšší - pak by základem daně z převodu byla cena sjednaná), platné ke dni převodu vlastnických práv. Nevím, kdy Bursík tu půlku koupil od města, ale zřejmě to bylo až po novele zákona o dani z převodu nemovitostí, kdy v případě nemovitostí prodávaných obcemi je základem daně cena sjednaná ve smlouvě. Pokud to bylo před tou novelou, i Městu Praze by byla vyměřena daň z ceny podle zákona o oceňování...Všimněte si, že nekomentuju....A taky si všimněte, kdo tu daň platí... Konec Danina daňového okénka! :-)))
[42]
Dneska
(Foundryman: 04.04.2006, 20:37:38
- x)
jsem se společníkem stěhoval pět pohovek (nejtěžších ku.ev, které máme v nabídce), všechny po točitejch schodech do pater. Neboť nám onemocněl řidič a doručovatel. Měli jste vidět pány továrníky. Zvlášť na poslední štaci, která byla v dědině. Libovali jsme si, že je to do rodinnýho domku a ona to ku.va byla jediná panelová bytovka v širým okolí. 2 mezipatra a schody ke vchodu. Ruce mám jak šimpanz a proklínám se, že jsem nebyl ve škole dostatečně pilnej - mohl jsem dělat v klídku státního úředníka.
[46]
Dnes jsem mezi
(Foundryman: 04.04.2006, 20:57:34
- x)
2. a 3. patrem v jednom paneláku snil, jak jsem státním úředníkem a vymejšlím každý rok nové formuláře, aby se strany nenudily. A jak v 16.55 se dostaví k mému šaltru strana se žádostí, já důkladně projednám téma, napřáhnu vytoužený štempl, při tom kouknu na chronometr, zjistím, že je 17.00, sklidím štempl zpět do šuplete a hlasem zdeúředně velikým sdělím straně: "Přijďte pozítří v 8.00, dnes skončily úřední hodiny". Načež bych se s pociitem vzorně plněných úkolů odebral domů k papučím, křeslu a vzorně srovnaným lahváčům v ledničce. Ach jo, to by byla veliká krása...
[53]
Foundry,
(Včelka: 04.04.2006, 21:31:43
- x)
když tak čtu, čeho všeho jsi schopen kvůlivá zákazníkovi, tak mi to připomnělo, že jsem si potřebovala na konec týdne objednat auto z půjčovny v Ostravě. Ten chlápek říkal, že si není jist, že bude volné, ale že pro nás přijede na nádraží a kdyžtak nás odveze a... Prostě mi připadal, že když nedokáže dodat auto, tak nás odnese :-) Jsem zvědavá, jak to bude vypadat v reálu.
[68]
Včelko, nevím jak kdo !
(Šumavák: 04.04.2006, 21:53:39
- x)
Ale já si srandu z Bursíka nedělám ! Já vidím pionýra, který se snaží osídlit (větrníky) pusté kraje a domorodému obyvatelstvu pobyt v jím osídlených oblastech zcela znechutit a zahnat ho do reservací. Druhá možnost by byla: " Mámo, jedu zejtra za Bursíkem do Prahy a vrátím se asi za osm let. Nevíš kde mám klíče od tresoru s patronama do brokovnice ???"
[73]
Šumaváku
(Dana: 04.04.2006, 22:02:59
- x)
možná byl, ale,kdo by to kopal a hloubil? V tomhle mém hradu je totiž jeden jediný malilinký sklep a v něm všechny kotle ústředního topení..takže brambory, řepu, krmnou mrkev a pod. skladujeme v jednom z bývalých chlévů...Ale už mám promyšlenou skvělou konstrukci z desek a polystyrenu, do které příští sezonu ty brambory uložím...:-))
[81]
Včelko, to by chtělo
(Rpuť: 04.04.2006, 22:10:13
- x)
dát někam, kde to bude číst víc lidí - hlavně! ti, kteří tomu moc nerozumí. Já jsem s tý "osvěty", občas dost propocená. Lidi si pořád myslí, že ekologická daň znamená dát dobrovolně pár korun na stromečky a vysvětlit jim, že budou mít dražší rohlíky je dost fuška.
[83]
Dano, nechci být válečný
(Šumavák: 04.04.2006, 22:10:46
- x)
štváč, ale pokud jse o skvělou konstrukci z desek a polystyrenu, dovolil bych si, doporučit vyzkoušené..... normální vyřazený 300 litrový pultový mrazák bez kompresoru... k dostání v každých dobrých sběrných surovinách a kdekoliv zdarma či za 560,- Kč !! Já v tom skladuji nespotřebované barvy, které nesmí zmrznout, o bramborách ani nemluvě a dokonce, protože se do toho nedostanou myši, to používám i jako bednu na oves! Víko, to má, světlo tam nejde.... no co vám budu povídat.... to je fakt skoro i lepší než krecht!
[84]
2 Foundry
(PeS: 04.04.2006, 22:11:56
- x)
No a jinak, nechci Tě děsit předčasně, ale nábytkářské kšefty v Praze s oblibou zaměstnávají útlé rachitické dívenky či mladé dámy, před nimiž se člověk bojí i kejchnout, aby je to neporazilo - nerad bych se srovnával s tim řezníkem z Čochtana. Jejich nosnost jsem nikdy nenašel odvahu zkusit a v tom je zřejmě jádro věci - zákazník si to rád naloží a odveze sám...
[91]
Hele, PeSi, my praktici
(Šumavák: 04.04.2006, 22:21:56
- x)
víme, že nosnost těcho dívenek je v zásadě dvojí : - Mají-li vlastními ručkami něco odnést, je to ze zákona max.15 kg.Také mi Všechny ošetřovatelky dojnic podepsaly, že ponesou -li už dvacetilitrovou dojačku s mlékem, tak vždy, pouze a jedině dvě! - za 100,- EUR a více unesou klidně na tom kanapi i metrák. :-))
[92]
2 Rpuť
(PeS: 04.04.2006, 22:23:11
- x)
a teď zas chvilku beze srandy - mně tohle totiž dost připomíná tu kampaň před rázným vstupem do toho hovna, co se zove EU. Tehdá taky si lidi mysleli, jak všechno půjde samo. S těma ekodaněma je to řto samý. A dneska titíž lidé, co se mi smáli, jakej jsem skeptik, říkají "kdybych to byl býval věděl, tak bych tam býval byl nelez". A já jim na to odpovídám - no vidíš, pozdě sobě bycha honiti... (ale stejně je to hezké slyšet dříve zanícené podporovatele, jak zcela vážně argumentují, že celá ta EU se za pár let stejně rozpadne - jen si Ňák nedovedou představit ten cvrkot...)
[93]
JEŽKOVYKOULE...nedokážete udržet nit hovoru...nebo jste taky tak vožralí, jako já?!"
(šakal: 04.04.2006, 22:24:00
- x)
Co to je??? -Pohovka - daně - stěhování - baráky dole na Vyšehradský - kopat, hloubit sklep - ekologická daň - maličký brambůrky na sadbu... ...???...!!!... Vždyť vůbec neni poznat, vo čom tu kecáte!...To mi ho vyndej!... (>:- | )
[94]
2 Dana
(PeS: 04.04.2006, 22:28:56
- x)
odkazuji na slavný Renčínův vtip - "Tohle jsem chtěl podat. Šoufek! Tohle je šoufek! Já nevím, co vás to na té vysoké škole vlastně učí..." A protože jsem vysokoškolský pedagog, poskytnu vysvětlení. Šoufek jest kýbl, pevně připevněný zhruba v pravém úhlu ke klacku, sloužící hlavně pro vybírání žumpy, přelévání močůvky apod., tedy všude tam, kde je žádoucí, aby si obsluha od materiálu zachovala jistý diskrétní odstup.
[95]
2 Dana
(PeS: 04.04.2006, 22:31:39
- x)
vyřazený mrazák popisovaný Šumavákem žádná bomba není, natož ekologická. Píše zcela jasně, bez kompresoru, tedy i freony jsou už dávno vypuštěný. Takhle to vyjde levněji, než když zakoupíte polystyrénové desky a budete se snažit s nimi nějaký ten kvádrovitý prostor oplácat...
[96]
Dano, pokud jde o ekologickou
(Šumavák: 04.04.2006, 22:32:50
- x)
bombu, je třeba vidět, kdy vybuchla. On ten mrák je většinou vyřazen proto, protože nemrazí. A nemrazí proto, protože se dírka vloudila a to "FCKW4" , tedy freon, už do ovzduší dávno unikl. Další ekologická otázka je, že ta izolační pěna mezi těmi plechy byla vyfoukána freonem. Ten tam ovšem v těch dírkách a komůrkách zůstává do té doby, než Vás napadne ten mrazák rozebírat a tu pěnu drolit na ekologické spálení na ohništi. A kdyby jste ten mrazák opravdu potřebovala po letech ekologicky zlikvidovat, Tak Solnohrad ( hlavní město Solnohrad) na to má mobilní likvidační jednotku za bratru 4 mio Kč a ta se musí zaplatit!!! Stačí říct!A vyhrát v Matesu .
[98]
PeSi, to je ten průser,
(Rpuť: 04.04.2006, 22:36:24
- x)
a kdyby ho neměli hned za Šumavou!!! Jedině to uhlí to může zachránit - to lidi, všeobecně dost krká a rozumí tomu i stará Vonásková. To by snad chtělo zájezdový autobusy a vozit lidi někam, kde už ty vrtule maj - aby viděli jaká je to hnusárna, jakej to dělá randál - a že vrtule se netočí, když nefouká vítr, to už nad pochopěj sami. Kde by to Německo bylo, nebejt Temelína, když jim nefoukalo a nakupovali od nás. Vono se to bojuje, dokud je odkud nakupovat...
[102]
2 Rpuť
(PeS: 04.04.2006, 22:42:41
- x)
ale ty "běžný zblblý" lidi jsou v tomhle jako štěňata. Taky to nepochopěj, dokud si v tom nevoráchaj sami čumák. Dyť to je zdejší mentalita - mně se přece nic takovýho nikdy nemůže stát! To se děje jen těm ostatním blbcům! (Dyť se stačí kouknout na Psa, co tam tyhle dny perlí za lidi. A ty svaly na jazyku, to by jeden pohledal. A ta lidskost a empatie!)
[105]
Šumaváku, to není špatnej nápad!
(Rpuť: 04.04.2006, 22:52:13
- x)
Pokud to půjde, tak to, na mou duši udělám! PeSi - když ona většina takovou vrtuli jakživo neviděla! Za to já víděla dnska na Nově Lumíka-Bursíka, když byl, neučasanej, nevymydlenej a nakrkanej. Ten měl tu čelist. půl metru před xichtem a vůbec nevypadal jako úhledný chlapec. Já se vůbec nedivím, že je nervózní. Dostat melounovou dotaci za 11 dní, je docela slušnej výkon :))))
[111]
Rozhovor Práva s Petrem Uhlem
(Vít Blaha: 04.04.2006, 23:10:16
- Mail
- odkaz
- x)
Petr Uhl (viz odkaz): Já v podstatě neznám ve Straně zelených nikoho, kdo by toužil po spojení s ODS. ODS je strana, která je odpovědná za celou řadu špatných věcí, k nimž tady došlo v průběhu privatizace, navíc je to strana protievropská a xenofobní. V tomto smyslu stojíme na opačných pólech. Na druhé straně jsou v SZ lidé, kterým sociální solidarita neleží tolik na srdci jako mně; ti mají k ODS přece jen o něco blíž než k sociální demokracii.
[113]
Halo, zdravím Bratrstvo neohrožených v této pozdní noční hodině!
(Loki_F: 04.04.2006, 23:23:18
- x)
Asi před 1 1/2 hodinou jsem exhumoval, zcela dezorientovaný, ale vidím, že někteří z bratrstva se již dezorientovali pomocí záludných tekutin... Čtu, že Bursík měl opět slovo v TV, zaspal jsem. Jestliže však neměl dobrou náladu, je to dobrá zpráva? nebo...!
[116]
Vážení,
(PeS: 04.04.2006, 23:33:01
- x)
omlouvám se všem, kteří nepochopili to s tou srandou. Těmi slovy se se mnou denně loučil můj zesnulý dlouholetý přítel a kolega, který má zrovna v těchto dnech výročí. Takže to jeho: "tak ahoj a přijď zejtra, bude sranda!" se mi úplně automaticky vybavilo.
[117]
Ještě k tomu pyjonýrovi a jeho programu.
(Loki_F: 04.04.2006, 23:33:40
- x)
Nebuďte tak pesimističtí. Včera jsem nakoukl i na pár jiných stránek, dnes jsem se setkal s řadou lidí a jeví se mi to, že navzdory masívní mediální masáži si lidé dost dobře uvědomují co ten spolek zelených lumíků zač, včetně jejich předsedy. Všimli jste si, že socdem zmděnili předvolební strategii? Vypadá to, že se rozhodli vymazat z parlamentu černop*delníky.
[119]
2 Loki_F
(PeS: 04.04.2006, 23:48:34
- x)
No já zas jsem spíše skeptik. Takže mohu být pouze příjemně překvapen. Na druhou stranu jsem tak trochu fatalista - vono to ňák dopadne. A vůbec, neposral jsem se dřív z jinejch, neposeru se ani dneska z těhle... "Co je hejtman Wenzl proti velebné přírodě! Stejná nula, jako každý kadetštelfrtrétr!"
[120]
Když jsem se před hodinou pokoušel svoji CNS zaktivovat
(Loki_F: 04.04.2006, 23:53:40
- x)
alespoň na 50% výkonu, prohlédl jsme si galerii. Jura-p(ovy) fotky z Tai-pej jsou úžasné. Ta zmínka o domorodé dívce/paní mi připomněla jeden výborný dokument o osudech slavného nálezu lebky a části kostry člověka pekingského v roce 1936. Spousta koryfejů antropologů se dodnes zapotí při představě, že by se někde v Číně, někdy v budoucnosti, v nějakém údolí vyhloubeném ve spraších objevil další nález a jeho moderní zadatování by potvrdilo, že Australopithecus Africanus měl paralelně se vyvíjející větev Australopithecus Chinensis. Tím by padla celá multikulti konstrukce o společném africkém předkovi...
[121]
PeS(i), Vy jako vir fatalicus?
(Loki_F: 04.04.2006, 23:59:07
- x)
vyloučeno. Skepticismus to je něco jiného a navíc velmi praktického. Jedno z dědictví po předcích, které jak je patrno je u stále se prodluýující řady jedinců potlačeno. U zelených lumíků a jejich přiznivců dokonce nenávratně z genomu vytěsněno. };-)
[122]
PeS(i), Vy jako vir fatalicus?
(Loki_F: 05.04.2006, 00:00:40
- x)
vyloučeno. Skepticismus to je něco jiného a navíc velmi praktického. Jedno z dědictví po předcích, které jak je patrno je u stále se prodluýující řady jedinců potlačeno. U zelených lumíků a jejich přiznivců dokonce nenávratně z genomu vytěsněno. };-)
[123]
2 Loki_F
(PeS: 05.04.2006, 00:03:49
- x)
Já Vám nevím - nechci se dotknout, pokud náhodou se jedná o profesní vztah - byla by to zas taková tragédie? Už Einstein jednou prohlásil, že vytvořit novou teorii neznamená zbořit chaloupku a postavit mrakodrap, ale pěkně po částech budovat... Já nevím, v tomhle jsem možná starej vůl, ale pokud mi model nesouhlasí s dobře udělaným experimentem, snažím se dopracovat ten model a ne vokecat ten experiment... Naopak, ta práce pak má mnohem větší cenu... Ale to je na delší povídání, pokud někdy zavítáte k Vodičkovi, můžem o tom u všech všudy pohovořit. Nebo i jinde. Záchytnou adresu mám pe_es na atlasu...
[126]
2 martin
(PeS: 05.04.2006, 00:30:46
- x)
Víš, to je jedno z mých oblíbených témat. To jsou ty okamžiky, kdy ve své naivitě hlásám studentům, že vědecká poctivost se vyplácí. Že není ostuda něco nevědět, udělat chybu, ale tu chybu si pak uvědomit a napravit. A že jakékoli předstírání čehokoli se dříve či později zákonitě obrátí proti nim. A že je mi milejší student, který za mnou otevřeně a poctivě přijde s "nerozumím tomu" nebo dokonce "vysral jsem se na to", než ten, kdo se na mě snaží hrát habaďůru či se mnou betla... Víš asi, jak to myslím.
[128]
Naivita
(martin tam taky: 05.04.2006, 00:40:30
- x)
já s tebou především sdílím ten pocit rozhodování, když někdo (a on se vždycky najde) té "naivity" zneužije a já si říkám, nejsem kapku blbej? Bejt snad větší svině? A pak se - stále častěji s přibývajícím věkem - rozhodnu, že budu dál stejný, protože někdo sakra musí být. A potkám jednoho, pak dva podobné voly a je to v pořádku.
[131]
2 PeS
(martin tamtaky: 05.04.2006, 01:07:56
- x)
No právě, i mezi nejmladšími a přežívají v záplavě znuděných, životem zklamaných dvacetiletých starců bez perspektivy. Jeden ze sjednocujících znaků je dostatečné množství starostí, povinností nebo dokonce průserů. To nemá člověk čas na stěžování - musí se otáčet. Např. Šumavák - i když neodpovídá věkem. Jiný by se už dávno picnul v pařeništi. Už se překulila jedna - zavírám soubory. Ráno mám kontrolu a pak radost z jedné věci, kterou jsem před víkendem vymyslel, v pondělí sepsal, v úterý na dálku zorganizoval a zítra se rozjíždí. A bude to pro místní lidi a pomůže to přírodě a stát na to nebude moct a nebude to sužovat daněmi. Že jsem veselej jak malej Jarda? Dobrou noc, Loki je ještě pln sil.
[132]
PeS(i), asi jsem se ve zkratce špatně vyjádřil.
(Loki_F: 05.04.2006, 01:12:01
- x)
Nic by mi neudělalo větší radost, kdyby tato hypotéza (Africký předek), kterou odmítám byť jenom považovat za teori, padla na tvář! Je protlačována především z důvodů politické korektnosti a akceptování multikulti ideologie. Číňané mají vlastní důvody (!)Též ne zcela vědecké. Pro mne je to jenom vzdáleně příbuzný obor, ale hlavně intelektuální výzva k řešení složité úlohy, založené na faktech celé skupiny nature science a logice. Samozřejmě pro mne bude potěšením vést s Vámi diskusi z očí do očí (z doby dávnější i zcela čerstvé jsem přesvědčen, že témata by nám spíše přebývala!) };D)
[134]
Jste tam ještě PeS(i)
(Loki_F: 05.04.2006, 01:20:12
- odkaz
- x)
Tak mi napadá, po přečtení vaší předchozí posmutnělé repliky: znáte esej Ivany Čronejové "Jak být vědcem" z roku 1999 ? Jaký je Váš názor na její, s místy rozkošnou nadsázkou, napsaný text? Nedávno zveřejnila ještě takové dumasovské pokracování - po 6-ti letech. Máte tam odkaz.
[137]
Tedy dneska je to den.
(jura-p: 05.04.2006, 02:21:58
- x)
Já ho strávil diskusí, jen diskusí, o lihu. V zákoně o čistotě ovzduší se nám zase pokoušejí vpašovat způsob, jak stát bude rozhodovat o regulovaných cenách toho lihu do benzinu, co ho podle jejich představ mají nakupovat státní hmotné rezervy a přidělovat pak do benzínu. No, ani se nedivím, že už je kvůli tomu několik lidí zavřených, a to se ho ještě nevypálil ani litr. Zkusíme z toho ty regulované ceny vyhodit, ty hmotné rezervy také. Ať si ho vyrábí kdo chce a prodává jak chce, stačí, když prodejce ho tam bude v tom benzínu mít ve správném poměru. Už s tím frajeři narazili i v Bruseli, protože si vymysleli, že se bude přidávat jen český líh za českou regulovanou cenu. A to se v Bruseli ani trochu nelíbí. Tak ještě uvidíme. A s těmi zákony je to jako v téhle debatě. Tak jsem pochopil, že když Šumavák neproloží Bursíka neekologickými broky, tak ho Dana šoupne do starého mrazáku, ale chce ekologicky, aby jí do sklepa nenatekly freony. Tu obavu chápu, takže je třeba předtím chladící soupravu oddělit a zbytky, co tam nejspíše nejsou vypustit. Bursík, jak já to pochopil nedostal dvoumilionovou dotaci, ale dotaci stopadesátimilionovou a dvěstě tisic navíc. Za to byl ochoten splnit podmínku rekonstrukce baráku, aby víc vydělával. Tak chápu to dobře? A nakonec bych se ohradil, socani vás nechtějí obrat. Jak já jsem jim porozuměl, oni se s vámi chtějí jenom spravedlivě rozdělit o to vaše.
[140]
A když už "trousím" moudra všude možně...
(nick: 05.04.2006, 06:35:07
- odkaz
- x)
možná, že i Vás ten odkaz zaujme. http://hn.ihned.cz/2-18093120-500000_d-b4
[142]
První řetězový dopis, který dává smysl...
(šakal: 05.04.2006, 06:45:23
- x)
...Až dostaneš letos volební lístky, tak na volební lístek ČSSD a KSČM napiš "NASRAT" a nalep je na viditelné místo. Pokud tuto zprávu pošleš do voleb nejméně deseti lidem, tak Česká Republika bude mít za 15 let životní úroveň jako Rakousko. Pokud tuto zprávu nikomu nepošleš, tak tvoje děti budou do konce života platit úroky ze státního dluhu a žrát lebedu a kořínky.
[144]
Šumaváku, kam jsem poslala fotku?
(maYda: 05.04.2006, 07:55:47
- x)
Jak jsem o půlnoci zjistila, do pošty k odeslání a dál to nejde, protože se po řádění technika v mém počitači nedaří zapojot OUtlook. Musím to posílat přímo přes internet, tam ovšem lze dát obrázek jen jako přílohu. TAkže touhle cestou jsem to poslala někdy v počátku dneška. Dejte vědět, jestli došlo. Já jdu shánět znovu technika, případně si od Vás půjčím vidle.
[147]
Dobrý den.
(Dana: 05.04.2006, 10:22:48
- x)
Tak jsem se nad těmi včerejšími radami ohledně skladování ve vyřazeném mražáku zamyslela a zjistila jsem, že jak u brambor, tak u Bursíka by to nebylo to pravé ořechové...obojí by tímto způsobem skladování nemohli dýchat...Ale ještě nad tím budu uvažovat. :-)))
[151]
To: PeS
(Petr Kunetka, zlocinec: 05.04.2006, 11:03:59
- x)
Byl jsem vcera na PhD zkousce pribuzneho v Giesenu. Zabavne bylo, ze jsem tam potkal jeho kolegu, ktery taky pestuje krystaly. I kdyz on je vyrabi spise do laseru, stejne jsem se mohl aspon trochu blysknout ;) Jinak jsem z te PhD prednasky pochopil jenom zlomky. Musim rict, ze Rutherforduv model byl jaksi... srozumitelnejsi ;) On je sice experimentator, ale stejne...
[152]
Milí pravicoví přátelé,
(jepice: 05.04.2006, 13:03:40
- x)
odpusťte, že vám do tohoto koutku jednohlasného vyzpěvování vnesu něco disharmonie. Jelikož nejsem tak jako většina z vás jednoznačným obdivovatelem všeho, co pochází od ODS, ba přímo mě některé věci s ODS spojené odpuzují /to samé cítím ke KDU/ a přitom si rozhodně nepřeju, aby nám tu vládla levá koalice, rozhoduju se mezi dvěma možnostmi: s výhradami volit ODS anebo se na volby vykašlat. Pomožte mi v rozhodování a zkuste mi předestřít, co by se podle vás mělo dít po volbách a jaké vládě byste dali přednost, pokud volby dopadnou obdobně jako poslední průzkum. tedy s čísly 64, 55, 38, 22, 21. Koho máte nebo nemáte rádi, z toho jste se tu vyznali tolikrát, že už mi to snad došlo, takže mi budou stačit suše podaná fakta. Děkuji.
[154]
Hele, jepice nechatrč a čti pořádně!:)))
(Rpuť: 05.04.2006, 13:28:54
- x)
Už se to říkalo milionkrát - když budou mít podnikatelé vhodné podmínky k podnikání, budou moci zaměstnávat lidi. Když budou lidí zaměstnaní budou i koupěschopní. Když bude více koupěschopných bude možno víc vyrábět. Když se bude více vyrábět bude více zaměstnaných.....funguje to tak všude. Za to v Německu, kde za to vzali Socani a Zelení, poslali celkem fungující hospodářství ke dnu a teď se to ne a ne vzpamatovat. Každý neodevzdaný hlas je hlasem pro levici. Každý hlas pro levici je hlasem pro další zadlužování země a zvyšování daní. Tak si to přeber!
[155]
TO: jepice
(Petr Kunetka, zlocinec: 05.04.2006, 13:42:58
- x)
No, te _bezvyhradne_ podpory se nedoctete ani z klavesnice jury-p, a ten je primo z dablovy kuchyne ;) To, ze tu z nas vetsina podporuje a s nejvetsi pravdepodobnosti hodla volit ODS je dano pristupem "second best"... Nevim, jestli chcete nejaky odkaz, v zasade je to mysleni typu: "Chtel bych hodne pravicovou az libertianskou stranu, zastupovanou sborem nezkorumpovatelnych geniu schopnych oslovit vsechny volicske vrsty"... No, a potom hledam stranu, ktera ma sanci se dostat do parlamentu a splnit ma kriteria co nejlepe. Uznavam, ze ODS ma od mych kriterii hodne daleko, ale nejbliz ze vsech parlamentnich stran. Volba je tedy jasna. Nevolit, nebo volit malou stranu de fakto (staci si pocist neco kolem teorie verejneho vyberu) znamena dat cast sveho hlasu bolsevikum. To neni v mych silach. ROzhodnuti je vzdy na Vas, a nikdo Vas nemuze nutit. Zatim. Ale ja jsem rozhodnut volit ODS i s tim, ze vim ze je to prave kridlo socialni demokracie i se vsemi chybami, ktere vidim. Protoze je to second best varianta (mne relativne vzdalena), a nevoleni znamena podporu i "absolutne neprijatelne" varianty.
[156]
TO: jepice dodatek
(Petr Kunetka, zlocinec: 05.04.2006, 13:46:04
- x)
Chtel bych jeste podotknout, ze jako clovek s urcitym ekonomickym vzdelanim si troufnu odhadnout zivotnost soucasneho socialniho (levicoveho) modelu na ca 10-20 let, se vzrustajicimi problemy. Zadny ekonomicky subjekt nemuze fungovat ve stale ztrate. Je paradoxem, ze treba u nas CSSD, ktera hospodari se ztratou jiz 8 let, bojuje s podnikateli, kteri jsou ve ztrate treba jeden rok ;)
[157]
Milá Rputi,
(jepice: 05.04.2006, 13:49:21
- x)
to mi nemusíte vyprávět. Já se jen dožaduju zdejšího názoru na možné povolební koalice - reálného, nezatíženého emocemi. Šumavákovu společnost beru jako vzorek lidí, kteří dokážou uvažovat realisticky, tudíž vědí, že přání a skutečnost se většinou dost liší. Odhad, jak se ODS bude chovat po volbách, je pro mé rozhodování důležitý. Samozřejmě platí, že i nulová odpověď pro mě bude mít vypovídací hodnotu.
[158]
..pokud se ti stejská po sněhu
(Dusan Neumann: 05.04.2006, 13:52:52
- x)
přijeď k nám. Já ráno kouknu z okna a málem padnu na zadek, venku chumelí jak o Vánocích, na chodníku už je takových dobrých 5 cm. A to jsme, prosím, na stejné rovnoběžce jako Lisabon.... čert aby to spral. Teď se chystám na odpolední zprávy Radio Česko, AI vydala nějaké 750 prohlášení, že CIA dopravovala odchycené loupežníky soukromými letadly a dělá z toho nějaký humbuk, který tady nikoho nezajímá, neboť nikdo přece žádné vládě nezakazuje, aby si pronajala eroplán. To snad jen v socializované Evropě přijde lidem divné, že vlády všechno nevlastní ...tak zatím
[160]
Milá jepice,
(kocour: 05.04.2006, 14:08:49
- x)
a co chcete slyšet? Nikdo si dnes netroufne odhadnout, co bude po volbách, a s výjimkou KSČM se může octnout v koalici s kýmkoli - a od toho se pak budou odvíjet i jména konkrétních ministrů - jsou lidé, kteří jsou pro ČSSD přijatelní - třeba Alexandr Vondra -, jsou lidé, kteří jsou pro ni zcela nepřijatelní - třeba Vlastimil Tlustý, atd., atp. Jinak se spekuluje, že pokud by byla menšinová vláda ČSSD s podporou komunistů, KSČM by na oplátku dostala křeslo šéfa Sněmovny, pravděpodobým předsedou by byl zřejmě Vymětal.
[161]
TO: jepice
(Petr Kunetka, zlocinec: 05.04.2006, 14:12:08
- x)
No, podle mne nejpravdepodobnejsi volebni koalice na zaklade Vasich vysledku je CSSD (mozna + Zeleni) s podporou KSCM. Bursik o koalici s ODS seriozne neuvazuje, ODS s KDU nebudou mit dostatek sily a nez sirokou koalici, to si radsi CSSD vybere komance. Tak nejak bych to videl ja.
[162]
Jezus, jepice, snad jsem to napsala dost jasně!
(Rpuť: 05.04.2006, 14:13:54
- x)
Tak po lopatě: V ODS jsou podnikatelé a živnostníci. Protože budou chtít mít lepší podnikatelské prostředí, budou chtít snižovat daně a omezovat dirigistické přístupy státu. Konkrétnější to bude, až zveřejní program.
[163]
No, Jepice,
(Dana: 05.04.2006, 14:15:07
- x)
na otázku,jaké budou povolební koalice nejde zatím odpovědět - ještě volby nedopadly. A jaké bych si já osobně přála? Žádné. Myslím, že nejčistší by byl systém, kdy vítěz voleb sestavuje vládu sám a má tak i sám odpovědnost za její výsledky.Jenže velice dobře vím, že to není možné a tak se zas nějaké té koalice dočkáme. A bude záležet na výsledku voleb, na váze jednotlivých členů koalice. Pokud si pamatuju, ODS se ve všech koalicích zatím chovala slušně, své koaliční partnery nepřeválcovávala, nepodrážela za pomocí jiných stran v parlamentu, za což si vysloužila nehynoucí zlobu za vše, co ony vlády vykonaly. A jinak k ODS obecně - nejsem žádný fanatický fanda, občas mě pořádně naštvou (poslední dobou strašně,protože ta kampaň je děsná!), ale nic lepšího zatím nevidím. A volit tzv. na pasblint nějakou malou, neznámou stranu, kde si nemůžu být jistá kdo je kdo a co má za lubem - to je v dnešní situaci dost velký hazard. A těmi malými myslím i Zelené,kde ale dost dobře vím, kdo je kdo.... Asi jsem vás nepotěšila....:-)))
[164]
To: Dana
(Petr Kunetka, zlocinec: 05.04.2006, 14:24:14
- x)
Nemluve o tom, ze nas system je nastaveny tak, ze dat hlas strane, ktera se nedostane do parlamentu = nevolit. A ja si to pravo, kdyz uz ho mam, nejak chci uzit ;) BTW, uz jsem ty dane poslal, ale vyslovene mi to trhalo srdce. Za ty penize mohlo byt nove auto, co nutne potrebujeme... A to nemluvim o ZALOHACH, ktere na nas ted spadly. Vzpominam si na krasny rozhovor nekoho se Smrti (z Pratchetta): "Ani Vy ne? Ja si myslela, ze Vy s danemi souhlasite" ;)
[165]
Au, au...
(jepice: 05.04.2006, 14:33:39
- x)
nikdy jsem si nemyslela, že se vyjadřuju tak nemožně, že mi nikdo nerozumí. Tak to zkusím ještě jednou: Kdyby volby /čistě teoreticky/ dopadly tak, jak se jeví z posledního předvolebního průzkumu /ODS 64 křesel, ČSSD 55 křesel, komunisti 38, Zelení 22, KDU 21/, tak bude Topolánek na ráně coby sestavovatel vlády. Jakému jednání o vládní koalici byste dali přednost /vy, tzn. Šumavákovi hosté i hostinský sám/? 1/velká koalice s ČSSD 2/koalice s KDU a zelenými 3/pokus o menšinovou vládu, což je skoro totéž jako: 4/rezignace na sestavení vlády a hození této nemilé povinnosti na Paroubka Jestli přijdete na nějaké další možnosti, překvapíte mě.
[168]
ještěže v Seattle není slyšet Radio Česko
(Dusan Neumann: 05.04.2006, 15:22:17
- x)
to by byl zase řev, neboť jsem Amnesty International moc nepochválil a CIA moc nepohanil... ..ale pohled z venku pro jepici... když už je ten český mocenský systém nastaven jak je (ono to nefungovalo moc slavně ani před válkou), tak jedinou možností jak omezit systém koaličnictví, který přímo evokuje k politickému čachrování a korupci, je získat pro jednu stranu co největší většinu, aby byla donucena vytvořit vládu a nesla pak za ni plnou zodpovědnost a nemohla se vymlouvat na podrazy spolukoaličníků, což zvláště u lidovců bývá jejich oblíbený sport..tedy jepice, aniž bych se chtěl dotknout, jestli se toho dožiješ ;-))
[169]
Dobré odpoledne vespolek.
(Loki_F: 05.04.2006, 15:38:02
- x)
Projel jsem v rychlosti dnešní cvrkost a jsem překvapen tím, že někdo hledá takhle naivním způsobem návod na to: a) jak má volit b) zdůvodnění proč tak má volit c) uvažovat nad koalicemi (kalhoty dole daleko před brodem };-D) Zločinec Kunetka zhruba o 3/4 na 2 velmi přesně popsal co je v buši. Chtěl jsem ještě dodat, že uvažovat před volbami o koalicích by měl být vždy jen plán B. Strana (žádný jiný subjekt než strana nemá šanci s pravděpodobností limitně se blížící jedné), která jde do voleb s úmyslem vládnout a s programem jehož ustkutečnění je vládnutím podmíněn, nemůže jít s cílem menším, než je absolutní vítězství ve volbách, jinak se na to má vy...bodnout. Pokud před volbami veřejně uvažuje o koalicích, podprahově sděluje voličům, že si až tak moc nevěří. K tomuto bodu se výstižně vyjádřila Dana z Kravařska (zdravím). Informace o koalicích podává věštírna v Delfách - };-D - a to rozhodně lépe, nežli tzv. "výzkumy nezávislých agentur" ve svých "cinknutých" výzkumech veřejného mínění nebo tzv. "politologové" všelikého zbarvení, často neskrývaní manipulátoři. Volba je odpovědností každého jedince, byť s omezenými možnostmi - systém stranického bidelníku. Líbilo by se mi ve volbě strany volit jednoho každého kandidáta a to tak, že bych pro každého z nich měl jeden hlas se třemi kategoriemi volby: 1) kladný - zaškrtávám ANO (+1) 2) záporný - zaškrtávám NE (-1) 3) neutrální - nezaškrtávám nic Kandidátův volební výsledek je součtem kladných a záporných hlasů, podle kterých by se posouval na stranickém bidelníku, atd. PeS(i) díval jste se na ten odkaz? Také tu pohodil nick NICK zajímavý odkaz - jak jste na tom...?
[171]
Coby jepice nemám ambice na dlouhověkost,
(jepice: 05.04.2006, 15:46:10
- x)
ale i v opačném případě bych nevěřila, že se u lidovců dočkám čehosi pronikavě jiného než příslovečné hadovitosti, která by ovšem v jiných krajinách byla už dávno výzvou pro kreativní politiky. Systém dvou stran má jistě mnohé přednosti, ale jeho zavedení se do těchto voleb ani bezprostředně po nich nedá očekávat. Takže i odpověď D.N. /byť uznávám, že je zvenčí/ řadím do kategorie "vyhýbavá".
[172]
Koalice
(Včelka: 05.04.2006, 15:56:36
- x)
ODS s KDU a Zelenými znamená koalici se dvěma vyděrači místo jednoho. Máme se na co těšit. Pokud by volby skutečně dopadly takto, tak nás čeká něco na způsob dva kroky kupředu jeden a třičtvrtě dozadu. Zelení jsou v jistém slova smyslu horší než KDU, protože nemají žádný jednotný program - je to tam ode zdi ke zdi - od krajní levice po docela slušnou pravici. Koalice s nimi by byla utrpení pro kohokoli. Být já na místě ODS, vyšmelím rovnou daň za ekologickou daňovou reformu - pokud by se s tím ovšem Zelení spokojili - obávám se, že to bude horší.
[175]
To: Vcelka
(Petr Kunetka, zlocinec: 05.04.2006, 16:12:49
- x)
Mam za to, ze Zeleni pujdou radsi do koalice s menseviky, s bolseviky v zadech. Bursik se uz v tomhle smyslu vyjadril, i kdyz to potom nejak zehlil. Podobne se vyjadril i Havel, ackoliv to neni jeho strana... Podle mne je jedina sance ODS vladnout, jestlize budou mit s KDU pres polovinu. A jinak, dlouho jsme se nevideli ;)
[177]
To: Petr zločinec ad Daně daně
(Dana: 05.04.2006, 16:21:34
- x)
Petře,vás nehřeje u srdce, jak moc se podílíte na tvorbě HDP, daňového inkasa a možnosti lepšího hospodaření státu formou zvýšení dávek typu mandatorních? :-))) No, ještě jsme nedorostli k situaci v krajině Dušana Neumanna, kde za takovýto daňový odvod by jste se stal váženým a váženějším členem společnosti....:-)))) PS: Ani netušíte, jak trpím při každoměsíčním pohledu na pásku zvanou výplatní, nemluvě o tom, že konec května a tím pádem i povinnost úhrady daně z nemovitostí se blíží. Víte, jak každý rok brečím, když to platím?????
[178]
No, jepice,
(kocour: 05.04.2006, 16:34:15
- x)
můj názor je léta znám: Většinový systém a střídání dvou stran. Takže já bych se dohodl na rok na velké koalici s ČSSD (bez Paroubka a bez Topolánka), prosadil bych potřebné ústavní změny, a pak bych si to s nimi rozdal ve volbách znova. Ale to je jen můj osobní názor.
[180]
To: Dana
(Petr Kunetka, zlocinec: 05.04.2006, 16:57:09
- x)
Dano, predstavte si, ze... ackoliv jsem se pokusil v sobe vyvolat nadseni ve Vami naznacenem smeru... Pred ocima se mi vynoril sebechvalny plakat CSSD s fotem Paroubka kracejiciho k pomerancove budoucnosti... a pocitil jsem akorat silne zaludecni potize. Obzvlast proto, ze zrovna dnes jsem venoval i neco na charitu kvuli tomu, jak mame bezvadne a bezplatne zdravotnictvi. Ad: Dane z nemovitosti: jeste jsem se nerozhodl, jestli ji budu platit. Mozna mne to do konce kvetna prejde, ale kdyz tak "Fly me to the moon" ;)
[184]
No, nebýt té skvělé
(Klaun Parafin: 05.04.2006, 17:18:04
- Mail
- x)
PeSovi definice vysokoškolského pedagoga ..."zhruba v pravém úhlu"...tak se tu není ani čemu zasmát. Kanape jsou těžký - to vím, Paroubek nebo Bursík - jsou...to také vím, brambory nejím, zavýt si se šakalem - nemám chodící zvukovou kartu, Šíma si ji vzal do brna ("Stejně posloucháš jen ty své vykopávky..."), památka jsem už já, daně mám z krku... Tak já zase jdu.
[185]
Šumaváku, poslal jsem Vám ono slíbené foto.
(Loki_F: 05.04.2006, 17:20:58
- x)
Nazval bych to bilboard na kraji města... };-D Včelko: Váš vcelku realistický obraz ODS se dvěma vyděrači po boku se mi asocioval s jením dávným a notoricky známým vtipem a politologickou floskulí o "jazýčku" na vahách: Ten vtip je o opičákovi, nesmírně pyšném na svoji sexuální výkonost, kterého jiný opičák přiměje k sázce, jejímž předmětem je uspokojivá kopulace se žirafou... Jeden vyddírající "jazýček" je tímto způsobem utahatelný, dva "jazýčky" utahají i žirafu. };-D
[194]
Pionýr byl můj první motocykl v životě.
(Klaun Parafin: 05.04.2006, 20:09:07
- x)
Ani nevím už obsah, ale majitelé pionýra byli už v šestnácti "šlechta". A dvousedadlového mistři světa! Vozili jsme holky ke Dřínovskému jezeru vykoupat a na zpáteční cestě se někdy na chvilku porouchal... A když přemlouvání bylo úspěšné, pionýr pak zařval radostí... To byli pravé "pionýrské" doby. Ještě, že neměli následky díky neodpovědnosti. A skončili snad už "definíto"...
[197]
Jelikož nejsem tak jako většina z vás jednoznačným obdivovatelem všeho, co pochází od ODS, ba přímo mě některé věci s ODS spojen
(Andrea: 05.04.2006, 20:42:53
- x)
myslím, ale mohu se mýlit, že nikdo není z těch v nadpisu zmíněných. Máme různé výhrady, ale už asi bereme jako fakt, že ideál není k dispozici a podstatné je směřování vpřed, takže někteří z nás budou volit ODS s více či méně zatnutými zuby, ne s písní na rtech. Jak jsem se na Psu dnes dočetla, až do doby, kdy nastoupila do vlády ČSSD, tak tady byla krize. Takovou krizi, jako tady byla, klidně beru. Stála za prd, ale rozhodně jsem se nestyděla přiznat, že jsem schopná se uživit bez pomocné pazoury státu. Dnes je to prakticky zločin.. A já pořád ještě na tyhle věci dost dám. Pocity. Ovzduší a tak. A kočka je čtyři hodiny po kastraci, vypadá jak chudinka a taky se tak chová. Jdu se jí věnovat.. pa
[198]
Příliš drahá cena útěchy...
(Loki_F: 05.04.2006, 21:02:00
- x)
Následkem praxe, že poražená strana dostane cenu útěchy neboli statut koaličního partnera, je dosti oprávněný pocit voličů, že demokracie vlastně nefunguje a tím, že poražená strana v konečném důsledku stane po boku vítěze voleb, nutně připadá voličům jako podvod. Patová situace v zákonodárném sboru je samozřejmě neřešitelná, jestliže neplatí: VÍTĚZ BERE VŠE! Na tento stav je plně aplikovatelná 1. věta "O kolektivním sdílení průseru", která je jistě kazdému dobře známá. };-D
[199]
Andreo, Šumaváku, maYdo:
(Loki_F: 05.04.2006, 21:16:07
- x)
Andreo znovu: kratší nadpis! Půlka je pryč, takže zmizela i část Vaší myšlenky... Šumaváku přišlo vám to? Zmáčknul jsem fotku na pár kB, aby se vám nerozžhavila paměť a mně aby nezvonilo v uších z Vašeho (zaslouženého) jadrného klení...};-D maYdo: jsem si vědom, že to co teď píšu je rada vysloveně hraběcí, ale mohu říci, že se mi osvědčilo (protože držet v dlouhodobé paměti takové pitominy jako jsou hesla je nesmysl). Vést si notýsek uložený na bezpečném místě, takže kdykoli musím pro přístup někam založit uživatelské jméno a heslo, provedu zápis na lísteček, který se do 24 hodin (nejpozději do 48) snažím přenést do onoho notýsku. Papírek zlikviduji notýsek uložím. Když pak dojde k nějaké havárii (tomu se prostě vyhnout nedá), vezmu nostýsek všechno znovu napáskuji a notýsek zase uložím. Ještě dodám, že pro každého kromě mne je ten notýsek naprosto bezcenný... Doporučuji vřele.
[201]
to Loki
(jepice: 05.04.2006, 21:29:14
- x)
Když už jste si dnes začal s tím podprahovým vnímáním, tak ten váš slogan VÍTĚZ BERE VŠE taky na voliče nepůsobí nejlíp. Pocit, že vás někdo vyhrál.... Je to zvláštní: pokud by voliči měli na výběr jen ze dvou stran, možná by se procenta přelila úplně nečekaně...Takhle třeba lidi nějakou stranu volí právě jenom s vědomím, že sama všechny ty pitomosti neprosadí a že ji někdo bude v koalici korigovat, a ta korigující strana se zase bude muset vzdát některých svých nejhorších pitomostí. Na druhou stranu se snad dá čekat, že v případě změny systému se strany poučí a ty pitomosti postupně přestanou vymýšlet. Ale asi to bude trvat. Takže bych radši neriskovala a tuhle zemi bych naší popletené levici na další období nepůjčovala.
[204]
Jepice,
(Foundryman: 05.04.2006, 21:35:37
- x)
omyl, většinový systém není nutně systémem 2 stran. Osobně bych se přimlouval za 200 jednomandátových obvodů s jednokolovou volbou. Kandidát s největším počtem hlasů se stává poslancem za daný obvod. Lhostejno, zda získal 60% hlasů, nebo 15% hlasů.
[205]
Loki_F stále ještě jen probíhám,
(Šumavák: 05.04.2006, 21:38:11
- x)
ale přišlo. Dneska je to zase "den blbec"!!! Měl bych k tomu jednu prosbu: Najděte někdo prosím, ten odkaz na rozhovor Jílkové s Paroubkem o tom poslání..... Bylo to i tady, ale já nemám fakt dnes čas to hledat. Doplnil jsem nahoru, pod ten slib, odkaz na ten dnešní Bursíkovo rozhovor.
[206]
Jinak hlásím,
(Foundryman: 05.04.2006, 21:38:49
- x)
že návštěva ve stolici proběhla jakž-takž uspokojivě. Po vyčerpávající instruktáži jsem našel Vyšehradskou bleskově, ovšem těžce jsem podcenil ulici Kukelskou na sídlišti Lehovec. Napřed jsem i váhal, zda je to vůbec v Praze. Hledáním jsem následně strávil asi tak hodinu a půl. Fujtajbl. Radši jsem se tu měl informovat na tu Kukelskou.
[207]
Šumaváku, vyšší bytost
(Foundryman: 05.04.2006, 21:45:39
- x)
je zde: http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?r=domaci&c=A060314_204031_domaci_zra
[210]
Jura-pe, máš mail na seznamu.
(Šumavák: 05.04.2006, 21:59:49
- x)
Ještě bleskem k těm notýskům: ty jsou sice fajn, jako je fajn záloha na CD. Já už jsem ovšem dvakrát hořel, jednou dokonce tak, že jsem křičel na ženu: vem tresor s doklady, já vezmu děti a zdrháme!!!A ne, že bych za ten oheň mohl! Pak ovšem je notýsek i cd nanic. A od jisté doby si clkm pravidelně ukládám adresář na webu (každá mailová služba tuto možnost nabízí a na webu si ukládám i přístupová jména a hesla. Samozřejmě kromě banky, tam to mám jinak. A pokud mi to někdo prolomí a naloguje se místo mně třeba do diskuse na serveru Stoppt Temelín, ať si to užije. Taková ta, co nejsoupotřeba moc šifrovat je klidně možné si sepsat do jednoho mailu, ten poslat sám sobě a na serveru šoupnout do složky "Archiv", nebo jakékoliv. Pak lze ta hesla přečíst odkudkoliv a napadne-li mě třeba v Praze podráždit rakouské temelíngegnery, juknu do pošty a klíďo píďo se naloguji i třeba z internetové kavárny. O novém HDD doma ani nemluvě! Stzačí stáhnout poštu uloženou na serveru a mám zase všechna hesla po ruce v počítači. A jdu dodělat ty koně!
[212]
Loki,
(maYda: 05.04.2006, 22:00:40
- x)
to by dopadlo jako u telefoních čísel. Vždycky jsem provedla jen první fázi a ještě jen částečně. Zapsala číslo, niukoliv jméno. TAkže tu nacházím lístečky s telefonními čísly a nevím, čí jsou. Jedna "notýsková historka: Byla jsem s dítětem objednaná k odborníkovi, byla jsemm přesvědčená, že šlo o 12. Zaangažovala jsem babičku na ostrahu druhého potomka a když jsem v den D chtěla domluvit poslední podrobnosti, zjistila jsem, že mám v diáři 19, Odvolala jsem babičku a když jsme po týdnu dorazila, paní doktorka zrovna pouštěla dovnitř jiné klienty a hleděla poněkud udiveně, co tam dělám. Prý jsem měla přijít o týden dřív a nepřišla. VYlíčila jsem to babičce - mé matce, že jsem si nappsala špatně datum a že to mělo být tak, jak jsem si pamamtovala, nikoliv zapsala a moje matka, která samozřejmě vá všechno líp a nejlíp v í, co všechno dělám špatně, mi řekla " já ti pořád říkám, že si máš koupit diář a tam si to zapisovat" NAštěstí neprovedla to, co v takových případech někdy dělá - nekoupila mi diář a vítězně mi ho nedonesla. To bych qasi fakt zapomněla na čtvrté přikázání.
[216]
Krucipísek jepice, neberte to osobně,
(Loki_F: 05.04.2006, 22:14:07
- x)
ale to co jste vyjádřila ve svém příspěvku je přesně špatně. Už jsem to tu v jiné souvislosti použil, takže znovu: Říkám tomu chování "panenské děvky" (dle definice, nikoli citace(!) J. Loukotkové - "Navzdory básník zpívá") - "Chci přijít o panenství, ale co když se mi to nebude líbit?" Já tomu říkám sázka na riziko. Když to nedopadne, budu poučen. Volím-li stranu, která jako VÍTĚZ BERE VŠE, jsem srozuměn s tím, že příští volební období bude podnikat kroky, přijímat rozhodnutí a zákony, které se mi nemusí libit, ale mají smysl. A předpokládám, že vědí, že bude-li to špatně, bude nynější vitěz za 4 roky ODVOLEN A POPOTAHOVÁN (třeba i "telecí mučení"). Za to mi takové riziko stojí spíš, než abych dalších 20 let musel frustrovaně přihlížet jak zleva i zprava prohrabují moji peněženku a ještě mi tvrdí, že je to pro moje dobro, když jasně vidím, že je to jen pro JEJICH DOBRO! PeS(i) máte to na mailu. };-D Už po mě zse chtějí vkládat písmenka.
[218]
maYdo, to je nedorozumění!!!
(Loki_F: 05.04.2006, 22:24:32
- x)
Úkoly, závazky, schůzky typu, který jste popsala je naopak nutno nosit v paměti. Ten notýsek na hesla musí být jen na hesla, musí mít naprosto stálé nezměnitelné místo, i když se třikrát přestěhujete, atd. Jeho vyplňování, si usnadníte, když si očima promítnete na stránku šablonu (prázdnou tabuličku), ale vždy stejnou (můžete ji mít nakreslenou na předsádce, před zápisem jen kouknete a nalistujete prázdnou stránku. Nic to není, opravdu!!! };-D
[219]
Jak už je dáno tím, že pravice ctí individualismus.
(jura-p: 05.04.2006, 22:28:21
- x)
Je jednoznačná, stmelená a stejně myslící pravicová strana protimluvem. Ač jsem ODS také vymýšlel a zakládal (nebyl to jen Kajan), bylo nás více a byli jsme velice různí, nikdy jsem si nemyslel, že tato strana by měla mít shodný a případně vůbec nějaký názor na víru, hudební styly, homosexualitu, lehké drogy, a spoustu jiných věcí. Spojovalo nás, škálu od přísných evangelických konzervativců, až po liberální svobodomyslné a skeptické bezvěrce, přesvědčení, že trh je nejlepší koordinátor uspokojování nejroztodivnějších lidských potřeb a to od zcela sobeckých až po ty zcela altruistické. Že skoro každý umí se svými penězmi nakládat lépe, než to umí úřady pro něj a že každý má právo usilovat o štěstí, i kdyby ho viděl v cílech velmi pro některé podivných. A že každý smí dělat, co ho napadne, pokud tím přímo nepoškozuje ty, kteří to nechtějí dělat s ním. A že se každý umí rozhodnout například i o tom, koho bude volit a to i v podmínkách neurčitosti. A pak nést následky své volby. Třeba já věřím tomu, že ODS se dokáže domluvit na tom, s kým bude vládnout a že tato její domluva bude lepší pro mě i pro vás, Jepice, než to, co domluví ČSSD s Komunisty. A i když by se nakonec domluvila s ČSSD, tak i to by bylo pravděpodobně lepší. Ale mě by se to nelíbilo. Bez záruk změny volebního způsobu, (to znamená, že by to byl jeden z prvních, testovacích zákonů,) bych při domluvách s kým, které jistě přijdou podle konkrétních výsledků voleb, pledoval spíše pro setrvání v opozici. Zejména proto, že se domnívám, že vládní koalice, které nemají možnost pohybu žádným smluveným směrem, vlastně smysl svému vládnutí dodají svým osobním obohacováním. Neumějí sice odpovědět na otázku, proč vlastně vládnou, ale této myšlenky se zbaví tím, že je to alespoň hodně výnosné. A pak předstírání politického boje nahradí jakékoli směřování, řeči a personální boje nahradí jakékoli činy. Osobní hádky a zesměšňování protivníků nahradí jakékoli myšlenky. Stačí když se rozhlédnete, Jepice a budete vědět, koho volit. Ne podle toho, jak to dopadne. Ale podle toho, jak budete chtít, aby to dopadlo. Dospělý člověk nedělá věci protože, dospělý člověk dělá věci aby. Myslící člověk se neřídí příčinou, dospělý člověk se řídí účelem a cílem.
[220]
Šumaváku, teď jsem se dostal k Vaší odpovědi
(Loki_F: 05.04.2006, 22:42:00
- x)
na můj notýskový (hraběcí) návrh. Až budete mít chvilku, koukněte zpět na to co psala maYda. Pokud moje rada byla hraběcí, tak ta Vaše byla přímo vévodská! Řehtal jsem se jako jeden z vašich rozdováděných koní...! Živě si představuji, jak si maYda (pomíjím technickou stránku) všechno založí na server a jako první zapomene logovací formusly k serveru... maYdo promiňte nemyslím to nijak zle, ale umíte si to také představit...? };-D
[222]
Kurva to jsem se teď nasral
(Bubik: 05.04.2006, 22:47:16
- x)
dobrý večer). Kabinet dá 5 mld jako pomoc vytopeným - 2 mld z dividend ČEZu, další z dividend Osinku, další získá SNÍŽENÍM ZÁKLADNÍHO KAPITÁLU OSINKU. A já se bloud domníval, že peníze má vytopeným hlavně dát pojišťovna..... Hráze nejsou, poldry nejsou, řeky zanesené, silnice v prdeli, nic se neudělalo, Terezín minule skoro zničený si postavil zábrany sám, Praha si dala taky 2 mld ze svého, přičemž jí socani refundovali zpět 7 milionů (teď obě města jakýsi debil z mimisterstva čehosi v TV seřval, že postavila zábrany a nezvýšila retenci na svém území - kde? v Praze na Staromáku? V Terezíně v ghettu? - a že tedy nemůžou čekat pomoc státu, protože státu nijak nepomohla (třeba že ušetřila "státní" peníze? to neplatí). Do prdele do prdele... Už to tady ňák dožiju, ale děti vyženu žít do světa, i kdybych je měl do Schirdingu vyvézt osobně...... Fuj. Jdu si dát panáka.
[226]
Vaše starosti na mojí hlavu, jak říkal pan Načeradec.
(Rpuť: 05.04.2006, 23:00:27
- x)
Ráno měla jsem se dostavit za paní učitelkou Kotounovou. Vyrazila jsem autem a nebylo kde zaparkovat. Tak jsem jela dál a u zadního vchodu zahlédla školníka, an prolézá vraty. Tak jsem zastavila a než jsem vylezla , školník vrata zamknul. Paní učitelka Kotounová neutekla, nýbrž mi nabízela pakobylky. Uprchla jsem. Šla jsem zabít ředitele Kulturního střediska, kterého jsem byla včera pověřila, aby vyřídil úřední agendu okolo účinkování Yo Yo bandu v Bechyni - . Jelikož se mu to zdálo drahé, tak mi telefonoval, že vystoupení zrušil. Telefonovala jsem managorce a tato mě ujistil, že dotyčný telefonující byl jakýsi zmatený, tož se optala Tesáky a ten jí řekl, "to je dobrý, my sme se Zuzanou domluvený", takže to neřešila. Pan ředitel spravoval vysavač uklízečkám a skrze hadici na mne bumlal, ať se nezlobim. Tak jsem říkala, že se nezlobim, ať se na té hadici nevěší, neb bych potřebovala vědět, jestli objednal zvukaře. Jak se ukázalo, koncert zrušil a zvukaře objednal....Lidi, já se asi zcvoknu....
[228]
Bubíku, toho frťana si dám taky.
(jura-p: 05.04.2006, 23:01:45
- x)
Ale dneska jsem jel na Písek a všiml jsem si, že na ideální záplavové louce na soutoku s Berounkou, co je ještě napůl pod vodou, jsou vykolíkované parcely na stavbu rodinných domků. A když se Vltava tím plechovým korytem navalí příště rovnou na Karlům most? Ten rozliv na Kampu to dost odlehčoval. Mimochodem, stavitelé Karlova mostu měli obtok Karlova mostu řešen na pravém břehu, z toho zůstala akorát ta ulička mezi divadly. Tam to teklo původně nějak přes Příkopy i příkopy jako jalový přepad. Ale zasypali to už kdysi dávno a od té doby je ten most dost exponovaný. A ty zdi 7 metrů vysoké v té Trojské škvíře taky odtoku neprospívají. Takže Praha má Karlínský rozliv. Tam se zachraňovaly Zálezlice.
[229]
Tak jsem konečně tady!
(Šumavák: 05.04.2006, 23:03:53
- x)
Venku je -1,5;C a už od poledne sněží.Teď už je zas tolik sněhu, že by v Ruzyni byla nezvladatelná kalamita. Já dopoledne něco vyřizoval a zařizoval a pak, asi v jedenáct, protože předpověď byla na sníh a já měl stejně plný vůz, jsem řekl: Ještě to vyvezeme, než se to počasí zkazí! Při sklápění ovšem najednou ten valník povídá: "kvík, kvík! chřup kvík,chřup pííííísk , grrrrrr- bum! " což přeloženo z řeči strojů (PeS může potvrdit správnost překladu) znamená: "JÁ se na takovou práci můžu - pííííísk-! Mě po zimě bolí celé sajtny, já už ten hnůj neudržím!! A basta! " Utrhly se dva panty od té "spodní", karhák utrhl zadní čelo, druhý karhák na tom čele to také vydržel a utrhl tu "horní" sajtnu a řetízek, který to měl zpevňovat a držet pohromadě, to držel pohromadě!! Hajzl jeden ! Takže jsem měl asi během 5 sec z valníku plaťák ! Vyhrabat a opravit to kování, najít a připravit prkna, okovat, složit a natřít alespoň vevnitř = zábava na celé odpoledne pro tři lidi !! A to bylo kolem nuly a padal déšť se sněhem a postupně to přecházelo ve sněžení. No sen za ce! Já samozřejmě nemohl kydat - tak jsem neměl kam, že? A začínat v pět odpoledne je vražda! Ale je to hotové!Doufám, že to vydrží nejméně do příštího jara!!!
[230]
Loki,
(maYda: 05.04.2006, 23:04:20
- x)
já si to taky umím živě představit, jak zapomenu logovací heslo. Hlavně jak budu nadávat a hledat, na koho by se svezl můj hněv za mou blbost. To budu určitě řešit víc, než že bych si přece jen mohla heslo vybavit. Šumaváku, tak došla nějaká fotka nebo nedošla?
[232]
Bubiku, nedělejte si iluze.
(Rpuť: 05.04.2006, 23:09:02
- x)
Před pár lety konšelé v Augsburgu prošustrovali městskej rozpočet stavbou podzemních garáží a nezbylo jim na metaře. Tak každýmu Turkovi s koštětem dali třicet tisíc a tito se, s nadšením, odstěhovali zpět do Turecka. Takže asi 5 let v Augsburgu nikdo neuklízel.
[234]
Nejhorší je vzpomenout si na původní heslo.
(jura-p: 05.04.2006, 23:10:49
- x)
A jaksi zapomenout, že jsem si ho pro jistotu upravil na to univerzální hned na začátku. Takhle jsem byl jednou na sebe hrdej, že si pamatuju bankovní pin. A on nešel. Tak jsem to zkusil ještě dvakrát a pak si vzpomněl na to, že je tam ten, co dávám všude, abych si to pamatoval. A mohl jsem si jít pro novou simkartu.
[235]
juro-p, já nevím, kterou
(Bubik: 05.04.2006, 23:10:56
- x)
parcelu jste viděl. Ale ta co je vidět cestou na Písek za lahovickým mostem přes Berounku určitě není na domky. Tam se loni vykácely stromy, protože se snad konečně bude moci přes odpor pana JUDr Kužvarta začít stavět vnější okruh ze Slivence na Jesenici a křižovatka s R4. Tak jestli to spíše není trasování stavby. A na druhém břehu blíž ku Praze za závodištěm se nesmí stavět taky, tam by se měl těžit písek a vzniknout umělá jezera. Snad se to v územním plánu proboha nezměnilo, to by opravdu byli debilové nejen na magistrátu ale i na radnici na Zbraslavi. I když člověk u nás nikdy neví.
[239]
Jo, tak to by bylo dobré, Bubíku.
(: 05.04.2006, 23:17:54
- x)
Ale tu čističku na druhé straně Prahy už asi nikdo neodsune. A ta to špuntuje dokonale. A ten Karlův most asi taky bočník nedostane. Vídeň si ho udělala a Kolín n. Rýnem taky přepouští vodu těmi tunely pod katedrálním náměstím. A když voda odteče, tak tam zase jezdí auta a vršek je pro pěší. A jde to. Držím palce na okruh. Nám jihočechům se bude moc hodit.
[242]
A jak to čtu, tak
(Šumavák: 05.04.2006, 23:26:38
- x)
zřejmě byly dnes nějaké skvrny na slunci. jestli bylo někde nějaké slunce! S těmi povodňovými zábranami a urychlením průtoku se samozřejmě ten problém odsouvá dál po proudu. Ale zatím to není tak daleko jako v Rakousku, kde pro tento případ postavili betonové koryto, kterým při povodních Dunaj obtéká Vídeň. Poprvé opravdu vyzkoušeno 2002 : V bratislavě si chválili a v Budapešti snad poprvé doopravdy litovali, že nepostavili Nagymarosz! Také je ovšem pravda, že v HR, tu nejhůř vyplavenou vesnici neopravovali a dali lidem místo na zelené louce, aby si postavili za peníze z pojištění a příspěvku státu vesnici fungl novou, mimo zátopové území.Ti lidé, obzvláště starší se dost bránili, ale myslím, že letos už je ten stesk pustil.
[246]
Tak jsem byla zkontrolovat počasí
(Dana: 05.04.2006, 23:41:23
- x)
neb zítra nebudu doma a tak jsem ještě nahonem vynášela popelnici - mírně se oteplilo, je necelý +1. Hustě sněží, sníh leží všude mimo silnici, na té je místo sněhu voda, ovšem o to je to zrádnější, protože ne všude může ta voda být ve skupenství kapalném..Zítra bude třeba jezditi velice opatrně a předvídat...předvídat...Tož dobrou noc a zítra šťastný návrat všem řidičům. :-))
[247]
No jo, ono je opravdu lepší
(Bubik: 05.04.2006, 23:41:33
- x)
držet vodu po cestě, než ji hnát hliníkovým korytem. Taky to letos Lipno (pro Budějice) a Orlík ( pro Prahu) dokázalo. Rožmberk taky udělal svoje, jenže je sám. Jenže úprava vodního režimu, stavba poldrů, obnovení mokřadů, lužních lesů, dodržení rozlivových území - to není věcí obce A nebo B, případně pana Nováka. Tohle musí řidit nějaký státní orgán podle dlouhodobé a schválené koncepce. Koneckonců správy povodí jsou státní, ne? Obec a kraj může pomoci, pokud na to bude mít od státu peníze. Stát se své role koordinátora a investora těžko zprostí. Když ovšem stát jen slibuje a po povodních dělá v prevenci píísk (dle Rputi) a píísk a zase jen píísk, nelze se divit, že Terezín ani Praha už nechtějí zažít, co zažily před 4 lety (Praha škoda 25 mld celkem) a dělají co je v jejich silách. Ovšem tohle socani nemají rádi - oni by radši, aby to Prahu vytopilo a Parub mohl hlásat, že od doby, co odešel z radnice ODS nic proti povodním neudělala.......
[251]
Uglale, tomu abych koukal,
(Šumavák: 05.04.2006, 23:50:00
- x)
Máte -li těch fotek víc, udělejte k nom komentář a můžeme je dát k nahlédnutí do těch alb( viz rubriku "FOTOALBA"). I jám mám ještě spoustu "sněhových" fotek, ale na to to zpracovat, musím mít duševní sílu. Ale dojde na to! a jestli nám to červenec a srpen nezkazí, bude letos pěkná zima! Mimochodem, Loki_F, co říkají mravenci ?? Já tu zase dnes měl vetrináře a tak jsem toho koně pucoval, abych se nemusel stydět, a přitom mě napadlo, že je 5. dubna a ten kůň nepustil ani chlup ! :-)) ! Tedy ze zimní srsti. Normálně touhle dobou už línají a ta zimní srst vypadává v chuchvalcích. Že by věděli něco o tom, že je třeba si ten kožich ještě podržet?
[254]
Co říkají mravenci zatím nevím.
(Loki_F: 06.04.2006, 00:23:19
- x)
Chatu pojedem vykopat ze sněhu až o velikonocích. Půjdu se za nimi podívat a jistě to zde budu ventilovat. PeS(i) došlo, teď se tím musím prožvýkat. Rputi, mrzí mne, že jsem vaše upozornění nepostřehl. Teprve teď když jste to opakovala mi došlo, že se jednalo o obecnou výstrahu na "šití boudy" neboli"chatrče" ze strany jistého hmyzu blanokřídlého. K vlastní škodě zapomínám na této domácké stránce, že nesedíme kolem stolu u sklenky vína, či panáka sami mezi sebou, ale, že sem mohou nakukovat i vykukové... };-D
[255]
Šumaváku, až bude vhodná příležitost
(Loki_F: 06.04.2006, 00:28:26
- x)
budu o mravencích (Formica rufa) vyprávět hezký příběh, který má vztah k Šumavě i zdejší lokalitě. Jinak vás lituji pro ty vaše dnešní patálie. Někdy se to sesype... Vy jako byste měl tento rok jakýsi hromosvod na průšvihy.
[257]
Hezké ránko!
(Rpuť: 06.04.2006, 05:39:10
- odkaz
- x)
Tak kdybyste náhodou nevěděli, kdo se zasloužil nejvíc o protipovodňové hráze v Praze.....ale vy to víte, že jo...:)))))) (odkaz) Šumaváku! Okamžitě mi přestaňte šíbovat z těma kolonkama! Takhle po ránu, je jeden/dna úplně blbá - já to začala psát levou rukou:)))))))))))))
[260]
Rputi a ostatní
(jepice: 06.04.2006, 08:04:10
- x)
samo že to byla provokace, ale doufala jsem, že pochopíte, že je to provokace v dobrém smyslu slova. Akorát jsem nečekala, že mi budete pořád opakovat, že pravicové řešení je dobré řešení i pro mne atd.atd. Jsem na pravici, pokud uznáváte za pravicové myšlení to, že chci osobní odpovědnost, lpím na svobodě rozhodování, chci co nejméně regulací, jsem pro školné, jsem proti zestátnění zdravotnictví, hlasuju pro atomovou energii atakdále. Proto taky nechci, aby tu další čtyři roky seděli ve vládě soc.dem. pupíci a zejména mě děsí jejich možná vláda s podporou komunistů, protože to by nám hrozil comeback tolika socialistických vymožeností, že by to bylo na emigraci. A taky proto mě leká váš převažující postoj k celé věci. Jasně - je to hrozná otrava krotit ambice malých napoleonků z malých stran a přijímat nepříjemné kompromisy. Ale to je přece úděl politiků plout mezi útesy nepřijatelných řešení a neztroskotat. Dostáváte osypky, když jen pomyslíte na možná vyjednávání se Zelenými. Směs zeleného idealismu a prachobyčejného kariérismu je velice nepříjemná. Já se ale domnívám, že pokud to ODS nepodstoupí a otevře tak cestu levé koalici, uškodí téhle zemi. V roce 1998 jsem od ODS brala jako zradu, že se vyhnula zodpovědnosti za svou zemi a půčila ji Zemanovi. Určitě byste mě teď rádi zahrnuli opakováním důvodů, proč jste vyjednávání o pravostředové považovali za nemožné. Odpusťe si to, slyšela jsem to milionkrát. Důsledkem byla osmiletá vláda ČSSD. Jestli to letos ODS zopakuje, bude to horší.
[261]
Jepice,
(Foundryman: 06.04.2006, 08:10:08
- x)
v roce 1998 to ale zablokoval Ruml s US, pokud se dobře pamatuju. Odmítl s Klausem o koalici jednat, i když by to většinu dohromady dalo. Osobně se rovněž přikláním k názoru Včelky - radši Zelení než KSČSSD, doufám ale, že přece jen vznikne většina KDU-ODS. Možná je to nemístný optimismus. K tomu obdivu k ODS - z Tlustého jsem mírně zmaten, Topolánek občas rychleji mluví než myslí. Příjemně překvapil Pospíšil v Moravcově debatě.
[263]
jepice,
(šimon klein: 06.04.2006, 08:57:21
- x)
můžete alespoň naznačit, voco Vám jde ?? Tady Vám dost lidí upřímně odpovídá (že se dost shodujou, to není nic divného, jen to potvrzuje (si myslím)obecný pocit zdejších, že je tady opravdu fajn a že jsou/jsem "zdejším") a Vy jste furt nespokojená s odpovědí - co chcete slyšet ve skutečnosti ?? Dovolte hádat: ujištění (alespoň od zdejších o jejich chtění to realizovat)o zájmu ODS jednat se Zelenými (a snad i s dalšími, kteří přelezou: ED, nějací Nez. apod.). To ale už mockrát bylo řečeno, že to závisí až na volbách (a především na ODS samotné) a chci věřit, že ODS bude mít (má ??!) připraveny rámcové scénáře jednání se všemi v úvahu přicházejícími subjekty - rámcové ve smyslu svých nepřekročitelných priorit a nekceptovatelných stanovisek druhé strany (samozřejmě s výhledem na možný vývoj zdejší politické scény v případě nedohody - tedy takovou SWOT analýzu). Určitě jí mají i druzí, sázím minimálně na bolševiky - lidí schopných pro tuto práci mají přehršel (bohužel pro nás). Ale také si umím představit zde kocourem prezentovanou (a lehce posmívanou) variantu velké koalice, pokud k tomu budou důvody dané výsledky a to včetně fatálních výsledků téhož pro oba leadery ( také bych věc pro sebe charakterizoval jako "second best", nejsem členem žádného personálního fanclubu, přes všechny pindy na NP). Takže - co chcete opravdu slyšet??
[264]
Co se štětíš, breberko?:)))
(Rpuť: 06.04.2006, 08:58:23
- x)
Samozřejmě, že dostáváme osypky ze zelenejch lumíků - vidíme totiž, co to napáchalo v Německu - tak velkou ekonomiku dostat na kolena je docela "slušný výkon". Ono totiž nelze jít do koalice a neustoupit ani o píď, protože koalice je právě o tom ustupování. A koalice se Zelenými je koalice o budoucí drahotě - přesný opak toho, čeho chce ODS dosáhnout. A veškeré zelené průšvihy budou přišity na triko ODS. Hodný neotřelý chlapec Bursík má poradenskou firmu přes vrtule, tak že marné snít o tom, že by se snad této ideje vzdal. A my budeme dalších 20 let poslouchat, že za to může Klaus. Ne, "co by, kdyby" je na draka. Jak už jsem psala, v průzkumech se počítá s 5% chybou. ODS má 25%, což znamená, že to může být 30% nebo jen 20%. ČSSD má 19%, což znamená, že to může být jen 14% nebo také 24%. Copak nad tímhle se dá o něčem vážně uvažovat?
[265]
No, dělejte jak myslíte.
(jura-p: 06.04.2006, 08:58:39
- x)
Ale nikde pak neříkejte, že jsme to byli my, co z vás byli otrávení. Proto výslovně říkám, neotravujete, diskutujete. Máte jiný názor na původce nedohody US a ODS. Přece jen poznamenávám. Nebyl to Klaus, kdo vyhlásil, že dohoda s předsedou druhé strany nepřichází v úvahu.
[266]
šimone,
(Rpuť: 06.04.2006, 09:11:05
- x)
obávám se, že jepice chce slyšet, že ODS půjde do koalice s lumíky, že aby nezvítězili socani a zároveň svou geniální politikou zatrhne lumíkům tipec. Zrovna tak může žádat zázrak v Káni galilejské. Ani pánbůh by to nedokázal, ba ani Klaus:))))) Bursík přece musí mít na ty splátky....
[267]
rputi,
(šimon klein: 06.04.2006, 09:56:02
- x)
to jsem se snažil naznačit i v mé rozvláčnosti: dohoda dvou subjektů je koneckonců v tom, že se dohodnou OBA a že to OBĚMA vyhovuje - tzn. ústupky na obou stranách. Takže výsledkem je prostě nenaplnění, resp. jen částečné naplnění vyhlašovaných plánů obou protagonistů. To je klasický model KAŽDÉHO (!!!) obchodu (je-li to jinak, jde o jednání pod nátlakem, není to o byznysu). No a v případě lumíků se bojím, že díky jejich zaťatosti na věcech, které lze opravdu (ale opravdu) považovat za lidstvu škodlivé (větrníky, páchání dobra jaxi navzdory všem, apod.)nebude dohoda možná. A vzhledem k možným výsledkům, jak to vidím dnes (já osobně, bez nějakejch STEMů atd.) si myslím, že i ta "německá" koalice bude dost na pořadu dne. Akorát to pro dost lidí bude těžký ořech k překousnutí.
[268]
Pro JEPICI...aneb Jak koaliční strana brání "prosazování pitomostí těch druhých"
(šakal: 06.04.2006, 10:00:28
- x)
Tak jsem dočetl až sem a musím se smíchy popadat za celou kancelář - je vidět, že lidská odolnost vůči životním zkušenostem je někdy obdivuhodně vytrvalá! (7;- )) ...pardóón...pauza na další řehot...(7;- D) Tedy, pokud si lidé myslí, že půvab koaličního vládnutí spočívá v tom, že každá ze stran zrealizuje to dobré ze svého programu a v tom špatném jí koaliční partneři zabrání, tak mají dotyční voliči nejspíš náběh na zánět mozkových blan. Prozatím to vždycky dopadlo tak, že: KOALIČNÍ STRANY SI NAVZÁJEM ZABRÁNÍ V USKUTEČNĚNÍ TOHO DOBRÉHO, CO MAJÍ VE SVÝCH PROGRAMECH - ALE TY NEJVĚTŠÍ PITOMOSTI, KTERÝMI REPUBLIKU VÝTEČNĚ POŠKODÍ, USKUTEČNÍ V RADOSTNÉ SOUČINNOSTI! (7:- P) (7;- D)
[270]
šakale chechtavý
(neštětící se breberka: 06.04.2006, 10:19:05
- x)
to, že tak lidi uvažujou, je bohužel fakt, takže by s tím strany měly ve svých předvolebních úvahách, jak získat voliče, počítat. Že já tak neuvažuju, je jiná věc. Já souhlasím s vámi, že to spíš dopadá naopak /zejména pokud to jsou pitomé strany/. Pořád ještě vskrytu duše doufám, že ODS se jako pitomá strana neprojeví.:-))) Co mi ovšem připadá jako čirý idealismus, je získání podpory pro většinový systém.
[271]
jepice,
(šimon klein: 06.04.2006, 10:23:44
- x)
jenom poznámka: ten většinový systém by byl na pořadu dne (jako námět!) asi pouze v případě německé koalice a to by ještě musela mít ústavní většinu. Takže v tuto chvíli to není ani tak idealismus, jako cosi daleko za obzorem a možná ve formě faty morgány.
[272]
Ovšem, pokud "tak lidi uvažujou"...tak jim žádná naděje nekyne (7:- /)
(šakal: 06.04.2006, 10:28:43
- x)
... A v takovém případě mohou své hlouposti Pánu Bohu želeti. Pokud by ODS a ČSSD daly dohromady ústavní většinu, viděl bych u nich jako vlasteneckou povinnost změnit volební zákon - to by byl státnický čin mimořádné ceny! ...Všechno ostatní jsou jen řeči na uklidněnou a flastr na "blbou náladu" (7:- /)
[274]
Šakale,
(jura-p: 06.04.2006, 11:07:22
- x)
nezapomínej na obyčejné lidské motivy. Každý, kdo chce být na kandidátce, to dělá tak, aby maximalizoval šanci a minimalizoval ztráty. Proto se v poměrném systému svede tvrdý politický boj o postavení na kandidátce. Těm, co jsou vysoko nad čárou, pak vlastně osobně o nic nejde. Už tam vlastně jsou, jsou-li členy silné strany. Volby pak odtáhne lídr v kraji a ti, co jsou blízko očekávané čáry. Jo a pak ještě aktivisti, spíše aktivistky, které sice nestřeží oheň, ale hoří. No a dnes navíc agentury. Většinové volby jsou jiné, tam každý bojujeme za sebe. Je to zcela zásadní rozdíl. Věř mi to, prožil jsem si to obojí. Po zvolení je to také jiné. Senátoři jsou mezi sebou daleko slušnější. Ten druhý totiž taky vyhrál svoje volby. A když bych snižoval svoje vítězství, snižuju vlastně i to své. Je to mimochodem i korektiv sebevědomí. Když jsem vyhrál své první většinové volby, byl jsem na sebe hrdý. A pak jsem se potkal s paní senátorkou Vašinkovou, a uvědomil jsem si zase, že i ona vyhrála své volby. Mé sebevědomí bylo uvedeno na pravou míru a já odprošoval v duchu jihočeské voliče. Protože si vybrali přes všechny věci, co mi řekli během kampaně, právě mě a ne někoho jako paní Vašinkovou. A klidně mohli. Stejně jako v té Karviné, nebo odkud to byla. Ta strašná jistota, že voliči mají jen "svého" jediného senátora a senátor ví, kde jsou jeho voliči, je vlastně dobrá pro vzájemný vztah. Ve sněmovně mají jihočeští voliči svého komunistu, co si ho zvolili, mají svého socana, co si ho zvolili, mají svého odeesáka, co si ho zvolili a mají i svého lidovce, co si ho také zvolili. A volič může obejít všechny a říkat, jste povinen sloužit svým voličům, tak zařiďte to, co já volič chci. A klidně to řekne všem čtyřem. A vlastně má pravdu. A novináři napíšou, že přece poslanci mají sloužit voličům. Ale už nenapíšou, že dvě skoro stejně velké skupiny voličů chtějí po zcela rozdílných lidech zcela protichůdné věci a to všichni po všech. A všichni po všech naráz. A čím dál je ten poslanec od jejich volby, tím naléhavěji to chtějí. Na toho "svého" jsou většinou hodní. No a to tení nic proti tomu, že znám poslance, kteří to berou jako pohodu a klidně slíbí komukoli cokoli.
[279]
Dobré skoropoledne vespolek.
(Loki_F: 06.04.2006, 11:58:32
- x)
Juro-p(e), vidím, že zvyk je železná košile i pro Vás - Eneter, enter... Ano, potvrzujete mé podezření. Myslím, že možnost být ODVOLEN z čelní pozice stranické kandidátky (zápornými hlasy) a být ZVOLEN (kladnými hlasy)z outsiderské pozice kandidátky, by byla dobrá motivace, která by udržela v trapu VŠECHNY nominované kandidáty strany. Nebo se snad mýlím?
[280]
Jepice, k Vaší otázce:
(Šumavák: 06.04.2006, 12:02:02
- x)
co by bylo, kdyby bylo (volby jako teď průzkumy)...: Život se žije! Pouze někteří ho řeší ryze teoreticky. A život se skládá z řady průserů, nepřetržitě po sobě jdoucích.( To znám !!) Když jsem nastupoval kdysi dávno do praxe, také jsem si dělal starosti co by bylo, kdyby bylo.. a radil se s otcem. A otec mi tenkrát poradil: Průšvihy řeš tehdy, až opravdu nastanou a nevymýšlej si je. Od té doby mám nějaký cíl, vizi, kterou chci dosáhnout a postupně řeším průsery, které mi to komplikují. Kdybych si měl ještě představovat a řešit co všechno by se mohlo stát,kdyby... tak už se musím dávno pověsit! Totéž platí i o těch volbách.Je vcelku zbytečné,porcovat zajíce, který ještě běhá po polích. A to se právě děje !! Až ho budu mít pečeného, tak se mohu se spolulovci dohadovat, kdo dostane kousek a kdo ne..... :-)) A Pokud jde o ty zelené : mrkněte nahoru do toho rozhovoru s Bursíkem, přečtěte si ho a promyslete. já z toho pochopil, že hlavní je být "Ministrem čehokoliv" a ke splnění tohoto cíle udělá cokoliv. Od uzavření koalice s vítěznou stranou (kteroukoliv), odhození cílů(volebních proklamací) až třeba po přestup do jiné strany, již "bude opět do roztrhání těla hájit." A bojím se, že se moc nemýlím.
[281]
Jak tak probíhám nářky
(Klaun Parafin: 06.04.2006, 12:13:36
- x)
vašimi nad čímsi, čemuž se možná v bublinách říká "politika", nabízím vám z čistého soucitu svůj osobní "pravicový anarchismus". Budiž vám útěchou přemítání nad zdánlivým protikladem, ale objevíte-li ono proslulé zrníčko pravdy, kterou můžete bezbolestně vzít za svou, zvolejte třeba "Hosana!"... A neozve-li se vám nic v ústrety, můžete se nazývat pravým pravicovým anarchistou. Připodotýkám pro neznalé, že pravicový anarchismus není dosud definitivně definován...
[285]
Šumaváku,
(jepice: 06.04.2006, 13:36:59
- x)
"...hlavní je být "Ministrem čehokoliv" a ke splnění tohoto cíle udělá cokoliv. Od uzavření koalice s vítěznou stranou (kteroukoliv), odhození cílů(volebních proklamací) až třeba po přestup do jiné strany, již "bude opět do roztrhání těla hájit." Teď se projevím jako ohavný pragmatik: mně to zní nadějně. Když mu po volbách někdo poradí, aby poslal matku Kuchtovou běhat s nějakým pípátkem kolem Temelína a Petra Uhla spočítat všechny Romy na Ostravsko, bude pak od lidovců skoro k nerozeznání. :-)))
[286]
Šumaváku, jeden "lumík-cokoliv"
(Rpuť: 06.04.2006, 13:49:20
- x)
by se snad ještě dal uhlídat. Myslím, že už to tu zmiňovala Včelka - nejhorší je jejich široké politické spektrum. Oni jsou vzkutku naprosto nevypočitatelní a nikdo netuší, co koho z nich v příštím okamžiku napadne. Co, kde, od které partaje odpadlo, nikam se nehodilo, politicky bezprozorně bloudilo, to se spláclo pod zelenou fanglí, aby urvalo aspoň kousek žvance - a tak žvaněj a žvaněj a žvaněj - co jim slina na jazyk přinese....
[289]
Ja píše Šakal: Chi...Chi... Chi.... (:-/
(Loki_F: 06.04.2006, 14:06:13
- x)
Jílková: Pane předsedo, jste férovější než ti ostatní politici, vy osobně? Bursík: (chvíli mlčí) Co je tohle za otázku, tohle? To záleží na tom, jaká máte etická pravidla a jakou motivaci máte v politice. ...tak píšu já: Chi...Chi... Chi.... }:-D
[292]
jest to u nás tradicí
(Bubik: 06.04.2006, 14:30:03
- x)
politická scéna bohužel sestává do značné míry z politických turistů dynamicky zakládajících, vstupujících, vystupujících a přestupujících mezi stranami. Současní zelení je jen další útulek pro takové lidi. Koneckonců ED, SNK a kdo ví jak se ty další partaje jmenují z nich výhradně sestávají taky. Jen ti zelení mají holt světově proslulejší značku. A za sebou tlačenku od pletichy a kvalitní mediální mágy. Chybou ovšem je, že jim to všem řada voličů naivně papá a že ty cestovatele umatlané od různých skandálů a průserů nevidí jako kariéristy a často i politické zkrachovance, ale jako čerstvý vítr na politické scéně voňavý a čistý jak králíček Azurit.
[293]
Rputi, no jistěééééé!
(Loki_F: 06.04.2006, 14:57:08
- x)
Přesně tak jak se od charakteriho, perspektivního a čestného politika, s čerstvými větry a vybělenými kostlivci ve skříni, očekává. On má vlastně docela štěstí, že ten Lux je už v penále. Co kdyby se ho někdo mohl zeptat, jak hodnotí svého bývalého protegé...? Jak správně poznamenal Bubik: Dokud se jim bude dařit pro jisté % populace vydávat hnilobný puch za přírodní libou vůni, mají to v kapse! Spolu K. Vonnegutem sen. říkám: Hajhou! };-D
[294]
A jedna perla k odpolední kávě!
(Loki_F: 06.04.2006, 15:11:08
- x)
Strana zelených v doslovném latinském překladu: FACTIO POLITICA PRASINORUM, ačkoli zelný je VIRIDIS, čemuž odpovídá správnější odstín POLITICKÉHO ZBARVENÍ A ZATŘÍDĚNNÍ minulé, dnešní a hlavně budoucí realiy tohoto uskupení lumíků: LEMMUS VIRIDOFUSCUS RUBIDUS BOHEMICUS };-D
[295]
Loki,
(jura-p: 06.04.2006, 23:44:22
- x)
já si myslím, že by stačilo vrátit se k přeferenčnímu posunu po 3%. Bylo by to na delší teoretickou debatu, co je to negativní hlas. Ale abych o tom mohl přemýšlet, bylo to myšleno jako že každý volič má dva hlasy hlavní, pozitivní a negativní, nebo se jedná o klasický přeferenční a negativně přeferenční (odmítající v rámci mnou volené kandidátky, které se počítá jeden hlas volební)? Ono i klasické hlasování pro, proti, zdržel se, má vlastně v našich systémech hlasování jen dvojkový význam dal hlas, nedal hlas. V EP se počítají jako hlasující jen ti, co hlasovali pro nebo proti. Zdržel se se prostě nepočítá ke hlasům rozhodujícím. Takže europoslanec, který se rozhodne nehlasovat se zdůvodněním - tohole je taková blbost, že o tom nebudu hlasovat, tím obvykle umožní přijetí této blbosti.
[296]
Si vzpomínám
(raptor: 07.04.2006, 00:26:40
- x)
na kongres ODS báj vočko 92? Kdy v zájmu uspoření jednací doby (strašně změn stanov a volebních řádů a všeho)moderátor sdělil, že se hlasuje jen pro nebo proti, neexistuje zdržel se - přece se umíme rozhodnout, když jsme sákryš konzervativci, přeci kdo váhá, není pro... a skutečně: hlasování, které vyhlíželo jako nestravitelné a třídenní, odbylo se do dvou hodin. Ten moderátor byl Petr Čermák. To hlasování se fakt zvládlo za hodinku a něco. O půl šesté navečer jsme si všichni dopřávali prvního panáka. Když se někdo takhle jednoznačně optal, jestli se umíme rozhodnout, rozhodovali jsme rychle(možná špatně, ale o nic víc lépe, tuším, než kdybychom váhali) - a co hůř, myslím, že nás to tehdy bavilo. :o)
[298]
jo, i já připojím svůj souhlas,
(: 07.04.2006, 12:57:31
- x)
a je zvláštní, že to pořád moc lidí nemůže pochopit, když to všichni prvotně známe už z domova. Už v té rodině je denně spousta okamžiků , kdy je nutno fofrem rozhodnout. A často je to tak, že jeden z rodičů je alibista a chce jen jedno, být svými dětmi milován za jakoukoliv cenu, proto po nich nevyžaduje disciplínu, "neúkoluje je", musel by kontrolovat, dávat "rozhřešení", občas i trestat. Ze zbabělosti ani nepodpoří druhého z rodičů, takže pak se diví, co z dětí roste, jak to, že se naučily tak kličkovat, zneužívat. No, zbabělost je velmi rozšířená vlastnost.. a má příšerné následky.. Přitom ti zbabělci jsou "tááák hodní lidi", nekonfliktní, všichni je milují.. Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |