Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Pondělí, 17.04.2006

Přeji vám všem

příjemné prožití dnešního dne, bez velkých zádrhelů.


Matně si vzpomínám, že když jsem byl mlád, běhali jsme o Velikonocích už v trávě a dokonce si vzpomínám, že jsme se i byli koupat na "Faráku" -tedy ve farském rybníku.
To teda dnes opravdu nehrozí.
Zatím jsou +3°C, fouká vítr a drobně prší. Snad se to dopoledne vybere.
A to teplo, jak Rpuť hlásila, vystoupá i sem.

"Asi tak od počátku března počíná každý zkušený člověk s naprostou jistotou prohlašovat, že se blíží jaro. Svítí-li slunce, říká vítězně, že už je to jarní sluníčko. Prší-li, je to panečku, jarní plískanice; sněží-li, je to jarní snížek; a je -li dohromady tak hanebně, že by ani psa ven nevyhnal, potahuje zkřehlý člověk a hlásá, že už se láme počasí a to právě že je začátek jara.
To už máme takový lidský optimismus.
Vždyť i když roste drahota, říkáme, že je to známka porevoluční konsolidace; když lidé hodně utrácejí, je to známka rostoucího blahobytu, a když utrácejí málo, je to známka rostoucího šetření. Když výroba poklesá, je to takzvané odbourávání totalitní nadprodukce a když stoupá, říká se tomu dosahování evropské úrovně.
Zkrátka ať je jak chce, je tu jakýsi pokrok; i ten kašel je jarní !"

Pan Čapek promine, ale jeho Jarní sloupek z roku 1927 je tak aktuální, že jsem si to neodpustil (i když on místy používal adjektivum " válečný,válečného").

Nevím jak to budu dopoledne stíhat, ale budu se intenzivně snažit stihnout tu besedu Paroubka s Bursíkem.
Ne , že bych bez nich nemohl být, to ne, ale slyšel jsem před chvílí ve Střepinách reportáž, jak bří.Bursíci "zdědili " ten dům.
A bylo to moc zajímavé !!!

Přeji dobrý den!






Komentáře

[1 Jo jo, jaro je tady. (Rpuť: 17.04.2006, 07:03:18 - x)
A taky velikonoce! A barvěj se vajíčka! A nejenom vajíčka….Někdo lakuje si hubu na zeleno a jinej má zas oranžovej pupek….a těch koledníků!
„Hody, hody doprovody, dejte vajíčko malovaný, nedáte-li malovaný, dejte aspoň bílý, však Vám slepička snese jiný!“
A páni poslanci taky nadělujou, tu 6 tu 15 tu 120 tisíc, když je to Vzkříšení – po volbách pak budou křísit nás, co jsme si to zvolili. Chtělo by to ochranné pásmo…a celej kurník do kafilerky…preventivně!

A jiřičky už přiletěli!

[2 Dobré ráno, (PeS: 17.04.2006, 07:35:34 - x)
ale máš to marný... Na HKOON ani Čapek nezabírá, Klaun už ví svý...

[3 Taky Vám chci popřát (Jaka: 17.04.2006, 08:09:59 - x)
hoooodně veselé pondělí, neb už to k tomu dni velikonočnímu patří. Jen nám starším už nehrozí to vejskání, co slyším po baráku a věřte, že je mi to líto, děsně..
Tak si nahazuju to své vnitřní video se vzpomínkama na nejlepší zážitky, a to byly s klukama z jízdárny. Vždycky přijeli a před barákem zůstalo nejmíň 10 koní. Hoši nebyli žádná párátka ani stydlíci, takže vtrhli a co se nezavrtalo aspoň 10 metrů pod zem, bylo řádně slito pod pumpou z naší ulice. Nejvíc to milovali sousedi, to divadlo si vždycky pořádně vychutnali a koňáci to dobře věděli, že jsou hrdiny dne.
Vždycky to byla vícegenerační banda, takže častovat vajíčkama by bylo sebevraždou, hoši (ti starší) už dávno měli zmapováno, kde rodiny skrývají nejlepší zásoby šnapsu, nedali se odbýt jen tak něčím a šli najisto. No, a mladší hrdinové se jasně nechtěli staršími nechat zahanbit, takže to pak bylo mnohdy o hubu, když po dokončené akci měli vysednout a důstojně dle tradic odjet. Joj, pro mnohého to byl úkol téměř nadlidský... srdnatě ke koníkovi došli, plavně odpérovali, hup a.....přistáli tváří na našich kočičích hlavách. Uff, to bývával docela krutý závěr, odjížděli pak skoro přikurtovaní ke svým ožralým, ale šťastnějším starším brachům, někteří zpívali, jiní hulákali, ještě jiní i plakali, a clá ulice jim děsně fandila a my, dívky zmoklé až na poslední buňku, jásavě trpěly s nimi. Byli to kamarádi.

A tak Vám tady všem mužskejm přeji, aby Vaše kamarádky taky s Váma tak soutrpěly a fandily Vám. Já budu, přežijte..

A pěkné říkání, božínku, jak mi je smutno po tradicích..

Hody hody doprovody
já jsem malý zajíček
utíkal jsem podle vody
nesl kopu vajíček.

Potkala mne koroptvička
chtěla jedno červené
že mi dala jetelíčka
a já řekl ne, ne ne.

Za lesíkem u potůčka
mám já strýčka králíčka
tomu nosím každým rokem
malovaná vajíčka.

Aby tyhle vzpomínky tolik nedojímaly, provedu spanilou návštěvní jízdu, nejspíš taky trpíc, ale jen deštěm, hromdočepice..

[4 No jo, no, velikonoce, (Klaun Parafin: 17.04.2006, 09:57:26 - x)
tak jo...vajíčka jsem maloval naposledy kdysi povinně ve školce. A jako "frajer" se skoro každodenně ukazuji na jevišti a nemusím jednou za rok na koni a polívat holky... Masopust je po všech stránkách (i tělesných...) lepší, jak se říká po světsku mezi "coulovými ináky" - sjúpr. No, vzpomínky...kdysi jsme také o všem "pěkném" říkali čupr, dodnes nevím, co ten výraz znamená a z ký řeči vlastně je... Tak si veleužijte každý dle své chutí a možností (peněženky?), já jdu zkoušet novou hru, máme alespoň o velikonocích klid (to zas bude hádek...).
Anko, včerejší představení bylo trochu jako mše za uzdravení Toma, jelikož nejsem farářem a nemám jeho víru, tak jsem ji s kolegy sloužil po klaunsku... Jinak jsem ty palce ještě nepustil.

[5 Parafíne, prý je to z češtiny (Rpuť: 17.04.2006, 10:20:45 - x)
a snad odvezono a zkráceno od čiperný - ale doložené to není. Začalo se to používat někdy kolem r. 1900.

[6 dobrovolně zamčená (janabok: 17.04.2006, 10:41:11 - x)
vinšuji všem příjemné sváteční pondělí...

[7 Vážení, (PeS: 17.04.2006, 10:44:04 - x)
tak jsem byl venku a musím říci, že mozol pálí, ptáci řvou, kytky smrděj, no to je zas dneska den... Asi je dnes zas na chvíli jaro, to jsou věci, ani na tu přírodu už dneska není spoleh...

[8 Ad Janabok (Foundryman: 17.04.2006, 10:44:25 - x)
Kdepak zamčená? Snad ne ve sklepě?

[9 Parafíne (Andrea: 17.04.2006, 10:45:39 - x)
nehrál jste nááhodou v jednom hudebním klipu ? Včera jsem takový gotický viděla a velekněz vypadal přesně jako vy.

[10 PeSi, (Foundryman: 17.04.2006, 10:46:11 - x)
tady je tedy spíše pošmourno, ale nevadí, kachna je v troubě, čili hledím vstříc nástrahám života s jistým opatrným optimismem.

[11 2 Foundry (PeS: 17.04.2006, 10:58:39 - x)
Ten opatrný optimismus ovšem zaleží na tom, jaký máš hlad a kolik se vás u stolu sejde... To víš, blbej pták, pro jednoho moc, pro dva málo (ale zatraceně dobrej...)

[12 PeSi, (Foundryman: 17.04.2006, 11:01:19 - x)
to je právě ten opatrný optimismus - očekávám, že na mě zbyde :-)

[13 Mrskačka (martin tamtaky: 17.04.2006, 11:33:24 - x)
to jsem letos dopadl! Žádné cesty, naopak, vystrčené prdýlky si samy přišly pro mrskut.

Říkanek znáte jistě hodně, ale přidám Vám dědečkovský repertoár:
Pomlázka se čepejří,
babička mi nevěří,
Vystrčte, stařečku,
babičku ze dveří!

Ony ty babičky a dědkové jsou mého věku, tak je to opravdu aktuální. A navíc jednu roztomilou, kde je rodina úplná a ženské alespoň ve dvou generacích:
Panímáně lívanec,
pantátovi mazanec,
pacholkovi pár vajec
a děvečce šupanec.

[14 Přeji dobrou chuť k obědu (Rpuť: 17.04.2006, 11:49:44 - x)
a nezapomeňte, aristokracie za starých časů nechávala se obveselovat zrůdama:)))) ČT 1 za deset minut!

[15 No, (Včelka: 17.04.2006, 12:11:25 - x)
jako prognostici byste se tedy neuživili. Puchejř a Bursík jako "féroví soupeři", v dojemné shodě s moderátorem, který úplně pominul podstatu věci - kupní cenu poloviny nemovitosti a dotaci - a zavedl řeč pouze na tu část, co je v pořádku, tedy restituci. Obdivuhodný výkon.

[16 Dobré poledne! Tak jsem nabootoval (Šumavák: 17.04.2006, 12:16:20 - x)
a už v pété minutě otázek jsem se dozvěděl, že materiály z archivu ukradl Buergermeister a za všechno může ODS, která vede cílenou kampaŇ prostředky, jihž Soc dem není schopná.
Holt žádnej vrtulník, žádná ostrava a dokonce žádné obvinění Doležala....

[17 A Paroubek teď prohlásil: (Šumavák: 17.04.2006, 12:18:07 - x)
".. a já jsem převzal stranu a vládu".....
Ó jééé, já snad půjdu rovnat ten hnůj.

[18 Dobré sváteční poledne vespolek (Loki_F: 17.04.2006, 12:21:10 - x)
Pokud sledujete "Otázky...", dívejte se pozorně Burizonovi do očí a sledejte jeho ústa a bradu - tam říká pravdu bez ohledu na slova. };-(

[19 Včelko, máš pravdu, (Rpuť: 17.04.2006, 13:58:12 - x)
ta shoda byla dojemná - až k pláči.
A prý, že nikdy o splupráci z komunisty socani ani stínem neuvažovali - a ten vůl Moravec ani necek!

[20 ...Pánové a dámy,... (šakal: 17.04.2006, 15:28:36 - x)
...Pryč se všemi krámy! Nač si dělat vrásky - teď v sezóně lásky (7;- ))

Máte ode mě každý z Vás v mailu něco milého k poslechu. Tak...každý tu svou pěkně kolem ramen...a jarním radostem vstříc!

giovanni šakalo cassanova

[21 Bursík (Rpuť: 17.04.2006, 16:32:44 - odkaz - x)

[22 Hezké odpoledne! (Dana: 17.04.2006, 16:46:22 - x)
A máme po svátcích! Vajíčka rozdána, šaty usušené a nohy po šlehání snad také přestanou do rána štípat a ta podivná směs vůní se snad také z vlasů vymyje...A je na rok pokoj! :-)))

[23 ...No dobře...počasí se kaboní...tak tedy k tomu kormutlivému tématu s Bursíkovými domy... (šakal: 17.04.2006, 17:05:38 - x)
Musím konstatovat, že ta Bursíkova tlama ve chvíli, kdy měl odpovědět na otázku, zda má k dispozici příslušné dokumenty dokládající oprávněnost restituce, byla za všechny prachy - něco takového jsem už léta neviděl... Mimořádné! (7:- /)

[24 Na Letné v Praze7 je první jarní bouřka! (Klaun Parafin: 17.04.2006, 17:10:32 - x)
Právě zahřmělo a prší...což je obvyklé, když jde Šíma do Stromovky hrát petangue...

[25 Andreo, nááhodou byl jsem to já, (Klaun Parafin: 17.04.2006, 17:17:40 - x)
točili jsme to v tom rozpadlém obrovském klášteře v Chotěmicích. Jo, jednou si takhle klipnout do měsíce a jsem bez starostí o Šímovi studie... Klip klak, to je fakt.

[26 Jo a copak tohle... (Klaun Parafin: 17.04.2006, 17:23:56 - x)
Dodneska mě vítají u Vodičky pokřikem "Á, zlý hodinář, od teďka se nezavírá, hodiny nefungujou!". Člověk hraje divadlo pro děti přes třicet let, skoro nikdo si ho nevšimne - až na dvě tři krásné, ale většinou starší maminky, pak se mihne na tři vteřiny skleněným ceckem a zná ho celá Letná... Dělej kříži dobře, čertem se ti odmění. Ještě že ty "velky" končí...

[27 Jo a copak tohle... (Klaun Parafin: 17.04.2006, 17:25:22 - x)
Dodneska mě vítají u Vodičky pokřikem "Á, zlý hodinář, od teďka se nezavírá, hodiny nefungujou!". Člověk hraje divadlo pro děti přes třicet let, skoro nikdo si ho nevšimne - až na dvě tři krásné, ale většinou starší maminky, pak se mihne na tři vteřiny skleněným ceckem a zná ho celá Letná... Dělej kříži dobře, čertem se ti odmění. Ještě že ty "velky" končí...

[28 Není nad (Márinka: 17.04.2006, 17:28:34 - odkaz - x)
Karla Čapka :o)Ještě že máme jeho optimosmus :o)))

[29 Promiťe, Šumaváku, pán velkomožný, (Klaun Parafin: 17.04.2006, 17:29:48 - x)
ale vypadalo, že mě to také - poprvé sežere - a ono se to zde potutelně objevilo přes můj zápas s cedulkou, že spojení nelze navázat, dvakrát. Nemohu se sám u vás vymazat, tak si mě klidně dle libosti libečkově smázněte...

[30 Promiňte...těch klapek zčíná být více než dost (Klaun Parafin: 17.04.2006, 17:32:03 - x)
a některé se dokonce zdvojují...controller: kofein - půl litru.

[31 Vůbec nechápu, (jura-p: 17.04.2006, 17:31:11 - odkaz - x)
proč se Bursíka vyptávají na restituci. Ten je taky podvodný? Co já vím, tak by se měli ptát na tu nerestituovanou půlku. Ten prodej druhé půlky baráku, co má dnes údajně cenu půlky ze dvou - tří set milionů, za mínus dvěstětisíc je zajímavý. Oni mu dali dvěstě tisíc, aby si to od města vzal!!!

[32 To by byla nenapravitelná (Šumavák: 17.04.2006, 17:34:26 - x)
škoda, vymazat Klauna !!! :-))

[33 Ahoj Jura-pe ! (Šumavák: 17.04.2006, 17:42:09 - x)
Prosím, před odesláním příštího příspěvku si smázni z okánka odkaz ty podlahy a odešli to prázdné. :-)))
Ono to naskočilo spolu s tím podpisem a admin mi zatím neodpověděl.
Takže až se doopravdy rozprší kouknu se do zdrojového kodu, jestli s tím sám něco udělám.
Es tut mir Leid.....

[34 Ahoj, já si aspoň opravím rod. (jura-p: 17.04.2006, 17:56:50 - x)
Místo Ten je taky podvodný? patří Ta je taky podvodná? Tak teď je to bez odkazu a to prázdné místo bude perpetuovat až do příštího odkazu.

[35 Juro, (Rpuť: 17.04.2006, 17:59:49 - odkaz - x)
pokud jsem správně pochopila, tak Bursíkovic tatínek požádal o ten barák na Revoluční 11 dní po své smrti. Tedy 11 dní po jeho smrti to teprv dorazilo na příslušnej ouřad s tím, že on před tím žádal jen o informaci komu ten barák patřil a co se s ním dělo.

[36 parafíne, díky (: 17.04.2006, 18:04:33 - x)
jsem si to myslela. Dobře udělaná morbidita. Moc se mi to líbilo, jen zvuk byl krapátek...ne zcela dokonalý. Ale vy jste byl jak živej:))

[37 Lidičky, řekněte jak to vidíte. (Loki_F: 17.04.2006, 18:41:03 - x)
Odvedou Burizona den před volbami v klepetech za zvuků písně: "Já jsem z Kutné Hory..."?
Nebo mu to projde?
Je to v Praze normální, že takťka pošle dotaz, komu patřili tři baráky a prožské ouřady je pak tazateli, popřípadě jeho potomkům vnutí v dojemné součinnosti?

Kurňa, tak mi napadá nevíte komu patří ten velkej barák na kopci? Ty Hradčana...? };-D

[38 Loki, ten dnešní Moravec (Rpuť: 17.04.2006, 18:52:19 - x)
byl přece velmi informativní. Když bude Martínek hodnej a nebude kamarádit s těma vošklivejma modrejma klukama tak od taťky Puchejře nedostane nabacáno.

[39 Loki, ten dnešní Moravec (Rpuť: 17.04.2006, 18:59:17 - x)
byl přece velmi informativní.
Když bude Martínek hodnej a nebude kamarádit s těma vošklivejma modrejma klukama, tak od taťky Puchejře nedostane nabacáno.
No a zejtra vydaj socani Zelený manifest, jak Puchejř slíbil. Martínek už se těší.
Já taky:))))

[40 Hergothimmellaudon! (Rpuť: 17.04.2006, 19:02:26 - x)
To by mě fakt zajímalo, v kterejch čertech peklech se ty příspěvky couraj!

[41 Loki, (Foundryman: 17.04.2006, 19:03:02 - x)
to záleží na okolnostech - pokud bude Burizon kooperativní vůči Puchejřovi, je do voleb v bezpečí. Soudě dle dnešních Otázek VM, Burizon situaci vyhodnotil naprosto správně. No a pak se musí modlit, aby průzkumy nekecaly.

[42 Pozemek Hradčany a to co na něm postaveno (Klaun Parafin - Dalimil: 17.04.2006, 19:03:33 - x)
patří odjakživa rodu válečných vozatajů, později Kočím z tvrze na dnešním vrchu Petřiny. Na Hradčanech jsme měli úly a na med nám chodili Přemyslovci z Vyšehradu. Jsem jediný legální potomek tohoto vzácného rodu (v Dalimilově kronice došlo k přesmyčce a ztrátě velkého písmena z Kočí - pán na panský kočí, ostatně kronika je značně nepřesná a některé polopravdy vyvráceny), pak nějaký Karel čtvrtý vytrhl listy z pozemkových knih a pozemky včetně hradu si přepsal na sebe... Hajzlové Habsburci to přes naše protesty nechali být. Naopak nás vyhlazovali, kde mohli. Poslední větev přežila v Hluboši u Příbrami.
Upozorňuji, že tyto pravdivé skutečnosti nenajdete na googlu, ani v Bursíkově šuplíku...

[43 Rputi, (Foundryman: 17.04.2006, 19:04:37 - x)
byla jsi i přes technické obtíže rychlejší.

[44 Klaune, (Foundryman: 17.04.2006, 19:06:21 - x)
dle mého soudu postačí, abys vznesl dotaz a Klaus se stěhuje :-)

[45 Foundry, mně by stačilo, (Klaun Parafin: 17.04.2006, 19:13:18 - x)
aby mi konečně začal platit měsíčně nájem. Všichni se tomu dodnes vyhýbali...

[46 No já taky myslím (Nika: 17.04.2006, 19:23:39 - x)
že se asi ta novácká reportáž Puchejřovi těsně před touto debatou hodila (nechci nikoho podezírat z objednávání...:-)) ) Ale mezi námi, přišlo mi to jako takový novácký humbuk. Je otázka, k jakým dokumentům se Nova dostala, a jaké má doma Bursík, a podstatné je, jestli opravdu byli oprávněné osoby, a to pokud jsem si všimla, nikdo nezpochybnil. Když si vzpomenu na naši kauzu, taky jsme udělali dost bot, neb ani právníci si v té době nebyli moc jistí, ale úřady to tenkrát braly docela velkoryse. na druhou stranu jsem přišli zase o náhrady, o náhradě škod od JZD ani nemluvím, neb nechci ani naznačovat, co si s ní vytřeli... Jiná věc je ten kreativní odkup a dotace, ale obávám se, že ani tam mu nikdo nic nedokáže. Prostě to tak odpovědný úřad posoudil...

[47 Klaune, jste si jist, (Loki_F: 17.04.2006, 19:27:45 - x)
že jste opravdu poslední potomek? Myslím, že na základě rodinné podoby (a jistě by bylo možno se dohodnout na genealogii, kdyby to nešlo geneticky), bych si dovolil tvrdit, že je tu důvodná domněnka...! Viděl jste, že u Burozona to šlo s bráchou určitě lépe.
S tím nájmem opatrně. Platili bychom údržbu a nájem by byl regulovaný, pokud nemáte dobrý drát na magistrát! };D

[48 Rputi, Foundry, teď jste mě zdrtili! (Loki_F: 17.04.2006, 19:31:28 - x)
Já jsem doufal, že jsem to špatně pochopil, že Moravec si zase udělal špatně domácí úkoly a Puchojř, že se uculuje nad tím jak si Moravec dělá do nohavic.

Vy jste mi potvrdili, že se uculoval, protože to měl stereo!
V tom studiu musela být ale rychna. };-D

[49 Loki, v pohodě, proti (Klaun Parafin: 17.04.2006, 20:14:48 - x)
geneologickým i biologickým, fonickým, klinickým i jinak - ickým bráchům, strýčkům, bratrancům nic osobně nemám, pokud nejsou sociální demokraté, komunisté, teroristé a ti, co mají za jisté své jisté, třeba i jméno boží...
Ale představte si těch homolí soli a bronzových náramků, kop pražských grošů, zlaťáků a zlatek s orlicema nebo portrétama panovníků, a tuny bankocetlí předválečných i poválečných, korun, stovek i s Klementem nebo naposledy s Masarykem, které by nám sloužily jen k připalování doutníků... (O těch sklepech, zatopených zlatem, diamanty a platinou raději ani tady z předběžné opatrnosti nemluvím, co kdyby...)
Jinak dnes jsem slyšel výraz, který mě v uších zabrněl a bránicí trhl, dámy prominou: "...vaginální korupce..."

[50 Niko a to já zas klidně podezřívám...:))) (Rpuť: 17.04.2006, 20:22:32 - x)
To jak Zelený Burizon hrozil Bémovi žalobou a nějak rychle ztratil zájem, za to jen tak "nenápadně" prohodí pár slov, že jak se úplně čirou náhodou ztratili papíry, tak kolem byli lidi z ODS atd....atd...

No jo, Loki, netvrdit Puchejř, že nikdy nechtěl spolupracovat s bolševikem. Jo a to jak tvrdil, že něčeho takovýho, jako kradení spisů, by žádnej socan nebyl vůbec schopnej, to bylo taky roztomilý...

[51 Jinak to byla nuda. (Rpuť: 17.04.2006, 20:24:02 - x)
Pardon Loki, nějak vypadlo.

[52 Klaune, to si představuji velice snadno! (Loki_F: 17.04.2006, 20:24:04 - x)
Té škváry v různých měnách, až běhá mráz po zádech.
Teď jenom správně naformulovat ten dotazovací dopis...

Vaginální korupce je pro mne nedosažitelný způsob ovlivňování pržského magistrátu, jakož i obvodových částí - němám na to "nářadí"! };D

[53 Jej a ještě něco jsem chtěl zmínit: (Loki_F: 17.04.2006, 20:32:23 - x)
Nedlouho po Puchejřovi dávali na Kabel 1 film pro pamětníky: "V pravé poledne" s Gary Cooperem a nedlouho po tom na BR další klasiku "Pád říše Římské" od Stanley Kubricka. Dlužno podotknout, že části dialogů v obou filmech jako by byly použity z toho poledního oblbování voličů (anebo naopak)

[54 A Gary Cooper (Šumavák: 17.04.2006, 20:49:05 - x)
vyhrál ? Že si nedá pokoj! Ono se mu to jednou nepovede...:-))))

Nojo, Paroubek si také v poledne pobrukoval:

"Buď pořád se mnou lásko sladká,
ten slib Ti nevrátím...
až prach se zvedne po šarvátkách,
Tvé bude mým...

Jak dobrý přítel pohleď se mnou
vstříc možná trpkým hodinám
Ba smiř se s pravdou nepříjemnou,
že i tvůj milý má slabou chvíli,
že dostal strašný strach být sám.

Přestože vidím kamarády,
kterak se ke mně točí zády,
věřím, že třeba sám a sám
dál pravdu mám, jen já sám "

Buď pořád se mnou lásko sladká, ten slib Ti nikdy nevrátím..."
A Bursík si dělal čárky.

[55 díky za upřímnost (míša mýval: 17.04.2006, 21:17:54 - x)
V Otázkách Václava Moravce (asi by se to spíš mělo jmenovat posezení s nejvyšší Prozřetelností)jsem se dověděl, že v oblasti restitucí si soudruzi velmi dobře rozumí (ani jeden s komunisty) a oba jsou velmi šikovní ve využívání svých funkcí k získání bydlení - mezi námi Bursík je šikovnější, kam se hrabe Havlova kámoška omilostněná ze zdravotních důvodů. Pro voliče je to jasná zpráva: tuneláři v parlamentu nevymřou. Takže jediné co mi chybělo byly polibky zvané Brežněviky. I když vzhledem k styčným bodům obou politiků by mohlo dojít k opravdu upřímnému styku. Děkuji, nechci, to už raději lidovce

[56 Hrome, Šumaváku, Vy mi čtete (Loki_F: 17.04.2006, 21:44:07 - x)
myšlenky.
Přestože tam ústřední melodie a její text zněl v angličtině, broukkal jsem si českou verzi a ten přítel tam zněl zvlášť hořce...
Protože "přátelům se nedá věřit - vždycky zradí.
Když už je to na porážku, pošlou se sekundanti s výtvou: "Zmiz z města, jinak se střetneme v pravé poledne.
Zcela dokonalé. };D

[57 Nooo, Loki, (Dana: 17.04.2006, 21:53:25 - x)
jeden "přítel" si na ty sekundanty nevzpomněl, ale jinak - výzva dostatečně prezentovaná by byla...

[58 (jura-p: 17.04.2006, 22:06:57 - x)
V životě asi žádná víra
samotná zámky neotvírá,
vím, že se musím za ni prát,
prát se i s tím,
co mě svírá.

Buď pořád se mnou lásko sladká,
tvůj usměv je mé lásky štít,
A tak tu stojím bez pozlátka,
(a teď nevím) la,la.

[59 Vážení, některé pásně i umím zpívat, (Loki_F: 17.04.2006, 22:20:12 - x)
za vlatního doporovodu 12-ti strunné kytary (neprofesionální leč nadšený projev zaručen!). Podle mých zápisků zní ten text takto:

V pravé poledne

Buď pořád se mnou lásko sladká,
ten slib ti nevrátím,
až se prach zvedne po šarvátkách,
mé bude tvým.

Jak dobrý přítel poběž se mnou,
vstříc, možná, těžkým hodinám
a smiř se s pravdou nepříjemnou,
že i Tvůj milý má slabou chvíli,
že dostal strašný strach být sám.

Přestože mnozí kamarádi, se ke mně dneska točí zády,
věřím, že třeba sám a sám,dál pravdu mám.
V životě asi žádná víra samotná,zámky neotvírá,
věřím, že se za ni musím prát,prát i s tím co mě svírá.

Jen ty buď se mnou lásko sladká,
tvůj úsměv je mé bázně štít
a tak tu stojím bez pozlátka.
Až jednou zmizí,co je mi cizí,
jen pro tvou lásku chtěl bych žít.

[60 No škoda, že Paroubek (Klaun Parafin: 17.04.2006, 22:22:42 - x)
nakonec po svém vzoru nehodil i tu šerifskou hvězdu (škoda, že to bylo černobílé, v paroubkovském případě by byla oranžová do ruda...) na zem a neodjel. To by byl šťastný konec. Juch!

[61 NO JO, Loki-F, tak to zpíval (Šumavák: 17.04.2006, 22:37:15 - x)
Matuška jako doprovod k filmu !!!
To, co si pobrukoval Paroubek je odposlechnuto !!!
Nebo si vážně myslíte že by na konci první sloky zpíval:
"Mé bude tvým"????????

To že tvrdí:
"sám a sám,dál pravdu mám." je správně. Ovšem on také v poledne tvrdil, že pravdu má jen a jen on !!

A dál už to Bursíkovi nezpíval!

Tak jsem to JÁ slyšel!
:-))))

[62 Klaune, (Dana: 17.04.2006, 22:38:23 - x)
vy byste to chtěl mít příliš jednoduché....
Dobrou noc.

[63 Dano, to bych i ten prach (Klaun Parafin: 17.04.2006, 22:41:49 - x)
za kočárem vydejchal... Dobrou noc.

[64 Klaune, VY si to pamatujete ještě z černobílé televize. (Loki_F: 17.04.2006, 22:48:11 - x)
Natočeno je to v Technicoloru; ta hvězda byla mosazná - barva odpovídá...

Šumaváku, já jsem vložil předlohu, aby bylo jasné jak je to s těmi přáteli!
Jinak souhlas.

[65 Blues o prdeli v hrnci (na nápěv Černý nebožtíku) (Rpuť: 17.04.2006, 22:49:53 - x)
Jo prdel v hrnci mají
Ti co se dobře znají
Prachy,funkce, kamarádi, co ještě, teď se ptám?

vždyť

Nočník dá ti máma,
Pak půjdeš do neznáma
Koukej, kde je ňákej kastrol, kam bys prdel dal.

protože

Bez hrnce je ouvej
A život hrozně dlouhej,
Holá prdel strašně zebe, to mi hochu věř!

Takže

Když ten hrnec vidíš
A cokoli jim slíbíš,
Budou prachy, kamarádi, funkce jak by smet

A potom

Prdel bude v hrnci,
V hrnci plným mincí
Naposled ti na krchově smutně zacinkaj.

Dáš poslední dýško
a v penálu se povezeš jak pán…

[66 A mimochodem, (Šumavák: 17.04.2006, 22:54:10 - x)
když už by došlo na srovnávání se šerifem, tak daleko víc než G. Coopera, mi evokuje Gene Hackmana v Eastwoodovo "Nesmiřitelných" !!

[67 Loki, já si to pamatuji ze šedesátých (Klaun Parafin: 17.04.2006, 23:10:44 - x)
ještě z kina Květen v Chomutově. V televizi jsem to neviděl. Jinak jen na okraj k těm šerifům, holýdřeváci z nich dělají nyní jen zkorumpované hajzly a zbabělé vlezdoprdelky...
Ne mě osobně zapůsobil více než jakýkoliv šérif Charles Bronson v "Tenkrát na záchodě". Ty Fondo - byla jeden čas urážka v malostranských hospodských kaplích a chrámech.

[68 Rputi, to blues by bylo dobrý, (Klaun Parafin: 17.04.2006, 23:18:20 - x)
dokonce to Šíma vyťukal na klávesách, ale to "funkce jak bys smet" se nedá artikulovaně zazpívat - zní to hrozně. A "prdel" jsme nahradili "riťuš", ono je to původní poměrně neznělé, ať jsme se to snažili rozložit jakkoli...pr-del, prd-el, prr-delll... To slovo je sice výstižné, ale emočně se těžko vysloví.

[69 To je nedorozumění, Šumaváku. (Loki_F: 17.04.2006, 23:18:52 - x)
Ten bössewicht, který šerifa Kana vyzval k souboji se jmenoval Frnaklin.
No, ti nesmiřitelní jsou charakterově příliš vytříbení, to už je skoro lichocení na nepravém místě... };D

[70 ...to je fprdeli...večerní chvilka poezie...(7:- /) (šakal: 17.04.2006, 23:18:59 - x)

[71 Jo, a blues je právě o těch emocích... (Klaun Parafin: 17.04.2006, 23:20:15 - x)
nebo duševních nemocích. Depky - se nerýmuje...

[72 Parafíne, dík! (Rpuť: 17.04.2006, 23:22:55 - x)
Já o tom podumám - do rána. Když Vás něco napadne - tím líp.:)))

[73 Fšak, fšakale, fóra nemaje, (Klaun Parafin: 17.04.2006, 23:24:52 - x)
fmysli se trošku a i f dnešní fpoezii si najdeš i své pfinance...

[74 Jaké lichocení ? (Šumavák: 17.04.2006, 23:24:36 - x)
Já si z toho vybavuji vládce města, který nepohodlné bičoval, zkopal, vyhnal a sám si všechno dělal, takže mu teklo do baráku a verandu měl nakřivo... a pak ho oprávněně zastřelili......
A o charakteru radši nemluvím...
:-))

[75 Parafíne, (Rpuť: 17.04.2006, 23:25:32 - x)
to riťuš je takový deminutivní - což takhle "řiť svou"?

[76 Klaune, hlýdřeváci = Hollywood? (Loki_F: 17.04.2006, 23:26:23 - x)
Tak to souhlas, vždyť to Tenkrát na západě, Pro hrst dolarů, Hodný, zlý a ošklivý, atd., natočili Italové (dva "žehlí" estéti Sergio Leone a Enio Morricone k tomu udělal nesmrtelnou muziku).

[77 Souhlas , Loki, ale amíci (Klaun Parafin: 17.04.2006, 23:37:25 - x)
jim dali na to peníze a i když filmy přímo neprodukovali sami, předkoupili si některé dříve než byly natočeny - takže opět za jejich peníze z předkupu. Jo, foukací harmonika z Morriconeho zněla snad po dva roky i v amazonských pralesech...
Rputi, Šíma už zalez do pelechu, zítra už jede do Brna, tak to vyřešíme slovně příště...ale "řiť svou" jde...řiď řiť svou...

[78 I na "řitízkovém" kolotoči... (Klaun Parafin: 17.04.2006, 23:38:35 - x)

[79 Parafíne, tak jo! Dobrou! (Rpuť: 17.04.2006, 23:41:42 - x)

[80 Uf, vrátila se mi mailem (Klaun Parafin: 17.04.2006, 23:42:15 - x)
pohádka do dětského časopisu, že je moc dlouhá, tak jdu krátit... Pohodové povídání, tak díky a definito Dobrou.

[81 Klaune, vím, po první "Hrsti dolarů" už to bylo (Loki_F: 17.04.2006, 23:52:25 - x)
na zakázku, tak jako čínské filmy v současnosti - Johny Mnemonic, Matrix, a desítky dalších. Amíci teď sami točí akorát náboženské sr*čky typu "Utrpení", "Desatero" apood.
Dobrou noc, všem.

[82 promiňte, (Andrea: 18.04.2006, 00:18:09 - odkaz - x)
jistě, jsou křesťanské svátky, odpuštění a pochopení, ble ble, ale to je taková krááááááááááááááááááva :((

[83 (Andrea: 18.04.2006, 00:19:01 - x)
Vondráčková chce po státu téměř 15 milionů

[84 Ale Andreo, ona ty peníze určitě nutně potřebuje... (Vít Blaha: 18.04.2006, 01:52:35 - Mail - odkaz - x)
Aby se pak mohla se svými blízkými tak nějak normálně lidsky radovat...

http://www.vondrackova.net/fotogalerie/kote.htm

[85 Přeji krásné posvátčí! (Rpuť: 18.04.2006, 06:32:23 - x)
Je teplo a nutno konstatovat, že ta práce se sama neudělala - mrcha!:)))

Andreo, nestojí to za hovor:)))To je to "umění neodejít".

[86 Krom toho, Helenka je troškař:))) (Rpuť: 18.04.2006, 06:37:16 - x)
"...Janstova kancelář měla dostat zaplaceno za to, že pomůže bankéřům ČSOB prodloužit důležitý kontrakt o pronájmu přepážek státní České pošty.

Pětistránková smlouva z prosince 2004, jejíž kopii MF DNES viděla, zakládá mezi Janstovou kanceláří a ČSOB následující obchod: když státní pošta kývne, že bude s bankou dál spolupracovat, vyplatíme sto milionů.

Kromě toho měla Janstova advokátní kancelář dodat další "právní služby", například pomáhat s právní argumentací při jednáních.

Hlavní podmínkou pro vyplacení peněz však byl podpis smlouvy s poštou, která patří státu. Za její kroky nese odpovědnost vláda...."

[87 Policejní president zakázal mluvčím poskytovat jakékoli informace:))))))) (Rpuť: 18.04.2006, 07:50:27 - x)
"...."Politiku bych do toho netahal. Prostě potřebujeme dát mediální prezentaci nějaký systém. Stávaly se případy, kdy jeden útvar zveřejnil informaci, která se mu jevila jako neškodná, ale z hlediska jiného útvaru to byl problém," dodal Mayer.

Zároveň ale odmítl osvětlit, o jaké případy konkrétně šlo: "To vám říkat nebudu."

Prezidium však současně přiznává, že toto opatření může být jen dočasné. A za čas - tedy třeba po volbách - může být zrušeno...."
(aktualně.cz)
:))))))))
A paní státní zástupkyně Zadražilová zas vyhrožuje žalobou každému, kdo by se jí ptal na její oslavu narozenin, na které si pozvala, před dvěma lety, kolegy, kteří již tehdy byli postaveni mimo službu (kvůli případu Berka) - což je na novinkách.

Moc veselého najednou.....

[88 Rputi (dvd: 18.04.2006, 09:30:36 - x)
ta Zadražilová to hodlá žalovat jako (a) občanka nebo jako (b) státní zástupkyně? Tedy v případě (a) podá někde (policie, státní zastupitelství) trestní oznámení nebo - v případě (b) - bude konat jako státní zástupkyně přímo? Vzhledem k tomu, že se u nás ani zásada "nikdo nemůže být soudcem ve vlastní věci" tak moc vážně nebere, tipoval bych variantu (b) - státní zástupcem státním zástupcem ve své věci.

[89 dvd, (Rpuť: 18.04.2006, 09:51:54 - x)
ona je paní zástupkyně krapet nervózní, neb se paní nejvyšší státní zástupkyně Vesecká nechala slyšet, že se na prošetření té oslavu osobně dohlédne.
A teď to budeme mít vůbec veselé, protože policie i podezřelí budou říkat, že o tom nesmí mluvit a tak se bude dohadovat, šťourat a věštit z křišťálové koule, novinám se konečně zvedne náklad, Burizon a ostatní budou až do voleb svatí a žaloby budou lítat.
Jak tak přemýšlím, tak mě napadá, jestli ten náhlej zákaz nevypuknul v momentě, kdy se začalo šťourat v propojení CSOB-Jansta-Paroubek...

[90 Rputi (dvd: 18.04.2006, 10:23:27 - x)
BINGO

[91 Drrát nám zmagořil definitivně. (Rpuť: 18.04.2006, 11:06:38 - x)
Běžné léky se mají prodávat samoobslužně - a ty ztráty bude hradit kdo?

[92 2 Rpuť, dvd (PeS: 18.04.2006, 11:52:53 - x)
No, já bych se té nervozitě ani tak nedivil... Ona paní nejvyšší zástupkyně má taky dostatek máslíčka na hlavince a teď jí navíc omáchali čumáček v její vlastní produkci - a zdá se, že není všem dnům konec. Tak se nedivme, že v tom nechce zůstat sama samotinká a dle zákona sdílení průseru a zákona padajícího hovna se snaží patřičně zaangažovat i ostatní. Pamatujete, jak jsme na přelomu roku tipovali, které že odvětví je na forhontě hned po zdravotnicví? První vlaštovky jsou už tady. Ještě bude sranda... (že cesta ke komunismu bude radostná, tvrdili už klasici, ale nikdo netušil, že to bude taková sranda!)

[93 ...No...k té "žalobě" paní státní zástupkyně... (šakal: 18.04.2006, 12:34:03 - x)
...Nechci tady dělat chytrýho, ale pokud paní prokurátorka pravila, že podá žalobu na "ochranu osobnosti", tak se jedná o kauzu občanskoprávní a nikoliv trestněprávní. Z té příčiny by tak musela učinit čistě a jedině jako SOUKROMÁ osoba, neboť státní zástupce se občanskoprávních sporů z definice nezúčastňuje. Jde totiž, jak název napovídá, o spory dvou OBČANŮ, nikoliv o konflikt státu s občanem.

šakal pitaval (7;- ))

[94 PeSi (dvd: 18.04.2006, 13:01:21 - x)
V čemž lítá paní nejvyšší - posím o odkaz. (Já jsem teď zapikolován v Bavořích a nějak nestačím sledovat.)

[95 "Byl jsem podle mě docela dobrým ministrem vnitra.", říká Standa Spravedlivý (Loki_F: 18.04.2006, 13:23:17 - odkaz - x)
Lidičky, přeji dobré odpoledne vespolek.
Ten odkaz ačkoli je to malinko BTW stojí opravdu za přečtení!
Je to dokonalá ukázka socdem politické sebereflexe.
Tento rozhovor by se měl stát součástí učebnic historie... };-)

[96 2 dvd (PeS: 18.04.2006, 13:25:37 - odkaz - x)
No já jsem si tuhle přečetl odkaz a pak jsem si uvědomil, že se najednou rotrhl pytel s kritikou vazebních kauz. Někdo někomu pilně mydlí schody a bude se hrát "škatule mandule hejbejte se!".
A jak víš, sbírání různých informací a jejich možné vzájemné souvislosti je tak trochu mé hobby... A jen tak z voleje bych si tipnul, že s těmi vazebními kauzami souvisí i Barková, jinak mi to nedává přílišný smysl - toho ještě někdo využije. Bude sranda...

[97 2 dvd (PeS: 18.04.2006, 13:29:57 - x)
do toho odkazu nakonec napiš html (nikoli htm), jinak Ti to nenajde. Do prdele tmavýho, to by jim tam nestačilo to číslo článku? Oni to snad dělají schválně, kterej kretén tyhle novinářský weby spravuje, ručičky mu pozlatit (kladivem).

[98 2 Loki_F (PeS: 18.04.2006, 13:34:22 - x)
díky za odkaz. A nominuji výrok "Já jsem se vždy snažil být skromný a pokorný..." na vtip měsíce...

[99 PeSi, samozřejmě je v tom Barková, (Rpuť: 18.04.2006, 13:40:50 - x)
vždyť se k tomu vyjadřovala na ČT. (Zavřeli ste nám Libušku, tady máte do držky!)

Zajímavý je také ten nejnovější průzkum předvolebních preferencí - taková změna - a tak najednou?..:)))

[100 "Všimněte si metodické práce redaktorů TV Nova. Takové nikdo v sociální demokracii není schopen," komentoval Bursíkovy závěry pr (Loki_F: 18.04.2006, 13:48:42 - odkaz - x)
Ó nikoli, PeS(i), za vtip měsíce bych označil tento Puchejřův výrok, který je obecně nadřazen výroku Standy Spravedlivého, ale hlavně a především spojuje hned dva atributy skutečně dobrého vtipu:
1) Je pravdivý
2) Jeho pointa je mnohovrstevná
Nikdy bych nevěřil, že tento sucharský myslitel se tak "odváže"... };D

[101 Ukouslo mi to kus nadpisu: (Loki_F: 18.04.2006, 13:52:45 - x)
Ta citace zní takto:
"Všimněte si metodické práce redaktorů TV Nova. TAKOVÉ NIKDO V SOCIÁLNÍ DEMOKRACII NENÍ SCHOPEN," komentoval Bursíkovy závěry premiér Paroubek.

Má někdo lepší návrh? Takový výrok přebít nebude snadné...

[102 Dobrý den! PeSi a DVD (Šumavák: 18.04.2006, 13:53:38 - x)
těsně nad místem ,kde se sem vkládají příspěvky je červené poučení jak s tou nemšckou genialitou zacházet. Stačí kliknout ! :-((((
Oni si asi nepřejí, aby jim tam lidi nahlíželi a zvyšují si clikrate tím, že se musí prohledávat celý web.

[103 2 Loki_F (PeS: 18.04.2006, 14:02:56 - x)
Tak znovu a pomalu. To, co uvádíte, není vtip, to je jen konstatování reality. Nakolik humorné jest otázka... Spíše smutné, řekl bych... Od člověka který se presentuje jako další spasitel sociálních domokradů by to dokonce mohlo vyznít jako náhlé prozření. Nedivil bych se, kdyby o nich začal referovat stylem "ti moji blbci" - těch několik nejbližších by si to rozhodně zasloužilo...
Kdežto ten výrok upřímného chlapce mě málem sundal smíchy ze židle, pokud si ve své naivitě myslí, že tohle mu bude ještě někdo věřit (sorry, kromě Jarouška a Halladina, samozřejmě...)

[104 2 Šumavák (PeS: 18.04.2006, 14:07:38 - x)
V tomhle jsem nevinně. Já zas nejsem až tak blbej, jak vypadám. Občas si dokonce čtu návody k použití. Takže jsem to samozřejmě tak zkusil, ale nejprve vedle ověřil a nefungovalo to. Fungoval (z lišty) jen plnej odkaz, ze kterýho mi Tvoje okýnko sežralo "tml".
Asi je to rozbitý (nebo to nemá rádo moji Mozillu - Firefox).

[105 PeS(i), proto jsem tam dal ten odkaz, (Loki_F: 18.04.2006, 14:22:17 - x)
aby vyzněl ten kontext, v němž toto památné prohlášení dehonestující celou socedem "en bloc" pronesl.
On se snažil Burizonovi namluvit, že u nich nikdo nemá kapacitu na vedení takového sofistikovaného útoku proti restitučnímu tuneláři.
V tom je to kouzlo nechtěného. A to je jenom jedna z vrstev...
Standovu výroku jsem se také s chutí zasmál (i když s trochou mrazení po páteři...), ale od něho se něco takového dalo čekat.
Že Puchejř takhle veřejně sestřelí CELOU ČSSD těsně před volbami, jenom proto aby si naklonil spolek zelených lumíků, to je amatérismus "non plus ultra".

[106 Loki, to jste špatně rozuměl!:))) (Rpuť: 18.04.2006, 14:25:54 - x)
To jen hosudar, jasné slunéčko upozornil na čistotu a ryzost charakterů socanů, kteří by takové špinavosti nikdy nebyli schopni....a Martínek takal...a takal ´, až přitakal....

[107 Rputi - i tak lze... (Loki_F: 18.04.2006, 14:37:02 - x)
A k tomu Burozonovi: On už tam k tomu diskutování přišel trochu předpřipotakaný.
};-D

[108 (: 18.04.2006, 15:17:46 - x)

[109 zase nejde nic odeslat (Dusan Neumann: 18.04.2006, 15:27:42 - x)
browesr cannot find the server bloguje.cz.... to jsou mi podivnosti
a u potvrdit zase nejsou ta písmenka...

[110 Lokimu jsem chtěl poslat originál text (Dusan Neumann: 18.04.2006, 15:32:33 - Mail - x)
Do Not Forsake Me, Oh my Darling... ale bloguje to žere bez omluvy....po pracovním weekendu zase doma a zívám.. neboť kdy se redaktoři českých medií naučí počítat časový posun přes Atlantic..zase mne vzbudili ráno ve čtyři v domění že tady byly už 4 odpoledne, a hned chtěli abych povídal o udělení Pulitzerových cen.. tak jsem něco po pětiminutové přípravě a s nevyčištěnou hubou odblekotal...

[111 Povelikonoční pozdrav, (maYda: 18.04.2006, 15:42:16 - x)
jeden mi to sežralo před polednem.
Počasí vyšlo, i kopřivy byly.
Po dlouhé době jsem jedním okem pohlédla na zprávy a zrovna si tam madame Barková stěžovala na nedůstojné podmínky vazby. Zdálo se mi to, nebo měla nad hlavou svatozář mučednice, ta nevinná panna?
Standa chce být zřejmě při velikonocích a začínajícím jaru vtipnej.
A není to takhle náhodou politické ovlivńování, prezentovat Barkovou, do causy pochybného premiera namočenou,jako nevínné lilium a vzor počestného občana zrovna před volbami?
Kde vězí specáková úderka? Přepískli to včera při pomlázce a vyspávají?

[112 MaYdo, to jsou "lidé jedné akce" (Rpuť: 18.04.2006, 16:01:30 - x)
Většinou to vypadá tak, že tak dlouho o tom kecaj, až se to nějak samospádem a spíše nedopatřením, stane skutkem.
Jenže samospád funguje zřídka a nikdo jinej to za ně neudělá...:)))

[113 Hign Noon (dvd: 18.04.2006, 16:14:47 - odkaz - x)
Ykusim to tedy ja

[114 2 dvd (PeS: 18.04.2006, 16:47:32 - x)
no jo, no... Tohle je ono - to si to člověk jen přečte a už tam slyší Texe Rittera. Mně ten Matuškův text k tomu nikdy moc nesed...

[115 Tak tenhle nápad se mi líbí! (Rpuť: 18.04.2006, 16:58:15 - x)
Ovšem u nás by se okamžitě ozvali ochránci lidských práv:)))
"...Švýcarský prezident a spolkový rada pro dopravu Moritz Leuenberger pro nedělní noviny SonntagsZeitung řekl, že je pro zavedení zvláštních trestů pro piráty silnic. Řidičům, kteří nerespektují pravidla a ohrožují ostatní účastníky silničního provozu, by podle Leuenbergera měla být auta zabavena a sešrotována. Důležité je, aby byl postih vykonán co nejrychleji, doplnil švýcarský prezident.
"Pirát silnic, který se řítil městem stotřicetikilometrovou rychlostí, musí vidět, jak je jeho milované auto zabaveno a sešrotováno," řekl Leuenberger...." (idnes)

[116 ...mohu tu filmovou verzi poslat emailem as mp3 (Dusan Neumann: 18.04.2006, 17:04:11 - x)

[117 PeSi, na mne byl ten text také trochu přeslazený (Dusan Neumann: 18.04.2006, 17:11:59 - x)
..a hlavně mi tam chybělo, že Kane nusí odprásknout Franka Millera

[118 (: 18.04.2006, 17:28:13 - x)

[119 (: 18.04.2006, 17:33:43 - x)

[120 (: 18.04.2006, 17:34:31 - x)

[121 2 Šumavák (PeS: 18.04.2006, 17:35:36 - x)
co s tim je? je to zas rozbitý?

[122 (: 18.04.2006, 17:37:07 - x)

[123 (: 18.04.2006, 17:39:06 - x)

[124 blbne to už od rána - zdejšího (Dusan Neumann: 18.04.2006, 17:40:07 - x)

[125 je to marný (PeS: 18.04.2006, 17:40:16 - x)
já tu odpověď Dušanovi neprotlačím...

[126 2 Dušan (PeS: 18.04.2006, 17:44:31 - x)
sežralo - znovu a znovu. Dušane, mám pocit, žes vystihl hlavní myšlenku filmu i balady. Tam je to presentováno jednoduše - je to práce, která se musí udělat. Blbá špinavá práce, ale nutná. Jenže nad tím se zas budou rozhořčovat humanisté, že by se Kane měl napřed nechat odprásknout sám a dát Millerovi šanci na polepšení. Ale to už jsme zas někde jinde a u jiných úvah a analogií...

[127 (: 18.04.2006, 17:47:05 - x)

[128 A hele, PeSi - vy taky! (Rpuť: 18.04.2006, 18:02:16 - x)
Kde se, kruci, vzala, tahle humanistická přiblblost, popírající veškerý zdravý rozum i pud sebezáchovy????

[129 Rputi - podle mne je to strach ze zodpovědnosti (Dusan Neumann: 18.04.2006, 18:04:04 - x)

[130 2 Rpuť, Dušan (PeS: 18.04.2006, 18:13:36 - x)
No a já to chtěl uzavřít tím citátem z tý balady - a to jsem nebyl schopen protlačit. Jó, osobní zodpovědnost... To ještě někde existuje?
(fuj, taková ohavnost. To se přece nejdřív musí sejít kómis, ta si musí nejprve zvolit předsedu, místopředsedu a mluvčí a pak se usnese, že se neusnesla). BTW, nepřipomíná Vám to tak trochu Dürrenmatta? (Herkules a Augiášův chlév)...

[131 Dušane, já myslím, (Rpuť: 18.04.2006, 18:22:38 - x)
že je to spíš "oblomovština", svého druhu.
Osoby k ničemu nepoužitelné se vyskytují vždycky, ale někdy se z toho stává přímo hnutí - proč jen někdy a proč zrovna teď?

[132 to není jen teď... (Dusan Neumann: 18.04.2006, 18:30:22 - x)
sle tím, že je dnes daleko víc vidět pod pokličku a osobní popularita přináší větší zisk než integrita, je daleko méně odvahy dělat rázná rozhodnutí a nejen o nich žvanit..

[133 Klaune, měl jste pravdu (Loki_F: 18.04.2006, 18:44:53 - x)
Když to v noci opakovali makoukl jsem a High Noon byl najednou černobílý! V Technicoloru byl ten Pád říše Římské.
Nevím jak je možné, že mi ten Gary a Grace připadali barevní - asi proto, že ten příběh je mi tak blízký... };-D

PeS(i): co jsem prošvihl? Kde psal Dušan o myšlence toho filmu? Nebo jen reagujete na ten odkaz na Senses of Cinema?

[134 Dušane, (Rpuť: 18.04.2006, 18:53:46 - x)
a co František z Asisi a Chelčický...

[135 (: 18.04.2006, 18:54:52 - x)

[136 (: 18.04.2006, 18:57:49 - x)

[137 (: 18.04.2006, 18:59:38 - x)

[138 Fakt je to zase rozbitý... (Loki_F: 18.04.2006, 19:00:03 - x)

[139 nevím jak do toho zapadá František z Assissi? (Dusan Neumann: 18.04.2006, 19:00:42 - x)

[140 Nedá mi to ještě jednu poznámku k tématu: (Loki_F: 18.04.2006, 19:02:12 - x)
Když jsem si včera a dnes vyměňovali poznámky o Staníkovi, Puchejřovi a Burizonovi, o tom jak si kdo pobrukoval příslušný text (český nebo anglický), myslíte, že by si některý z nich mohl kdy položit otázku, která zněla v baladě:

If I am a man I must be brave
And I must face that deadly killer
Or lie a coward, a craven coward,
Or lie a coward in my grave.
(?)

...a ještě, že by tu práci, kterou musí udělat, opravdu udělal a potom pohodil ten symbol úřadu k nohám nevděčných voličů?
Nemusíte mi odpovídat, myslím, že si rozumíme... };D

[141 Dušane, (Rpuť: 18.04.2006, 19:09:26 - x)
myslím jako nositele bezbřehé lásky k bližnímu.
Ale u Chelčického už to bylo hnutí....

[142 Krásné, zapadajícím sluncem prosvětlené úterý vinšuji. (Anka: 18.04.2006, 19:10:01 - x)
Netuší někdo, jak se načuřenej chlap drží ve špitálu, aniž by tekla krev?

[143 no jo Rputi, (Dusan Neumann: 18.04.2006, 19:22:06 - x)
ale ani jeden z těhle strejdů neaspiroval na držitele moci

[144 nutno vést úder palicí přes polštář (Dusan Neumann: 18.04.2006, 19:23:20 - x)

[145 K Burizonovi (Foundryman: 18.04.2006, 19:41:37 - x)
bych připodotkl, že jím deklarovaná "programová blízkost" s ČSSD může být interpretována i jinak než prvoplánově - povšiměte si, že zelení mužíci berou hlasy socanům, ODS je v podstatě nedotčena. Svým prohlášením Bursík, dle mého soudu, v podtextu říká potenciálním voličům socanů: "Nebuďte blbí, volte nás a ne tu nařvanou bandu hňupů. Programově škodní nebudete a nemusíte se zahazovat s gaunerama". Dále soudím, že Zelení s Bursíkem do koalice s Paroubkem po volbách nepůjdou, neb bez komančů by to beztak nešlo a Bursíka by si dal taťka Paroubek jako zákusek po snídani. Q.E.D. - lidovci a US.

[146 Což samozřejmě (Foundryman: 18.04.2006, 19:43:46 - x)
nevylučuje zátěž v Burizonových gatích kvůli baráku - ale cukrblikama s Paroubkem v podstatě nemá co ztratit.

[147 Foundrymane, to sice je pěkné, (Loki_F: 18.04.2006, 21:00:29 - x)
že berou voliče socdem, jenže jaksi přehlíženo je, možnost že VŮBEC NĚKOMU berou voliče.
To nelze vysvětlit jen hloupostí voličů.
Zkuste si představit, že byste sestavil squadru otlemků z toho idealisticky (=míněno pod hesly svatýc nebo sociálních ideálů) nejhoršího, čím dosud planeta v lidské historii prošla (namátkou):
1) Inkvizice (Svaté oficium)
2) Rudí Khmerové
3) Velký otec Mao
4) Mussoliniho fašisté
5) Hitlerovi nacisté (gestapo a SS)
6) Leninova NKVD
7) Stalinova GRU
... atd. záleží jen jak hluboko budete chtít postupovat do historie.
Tohle smícháte do jednoho klubka a nazvete to stranou.
TA STRANA JSOU ZELENÍ LUMÍCI (Dle mnohokrát již opakované definice melounu - není do něj vidět, navrch zelený uvnitř rudý, s jádry podle zralosti zpročátku bílými nakonec černými).
Burizon osobně je jeden z nejnebezpečnějších lidí, který se v současnosti aktivizuje v politickém dění. Ze všech stran (nebzpečný i stran). };D

[148 Anko, (maYda: 18.04.2006, 21:06:30 - x)
těžko, přetěžko.
Ale berte to jako potvrzení faktu, že slezl z hrobníkovy lopaty a místo na kahánku má roupy.
Nicméně bacha na to,uspěchaných jsou prý plné hřbitovy. Osobně znám jen pár, kteří na hřbitově neskončili, ale ani repríza se šťastným koncem za to nesptojí. I když takovej načuřeněj chlap obvykkle zkrotně a z obavy před další reprízou bývá poslušný jako beránek.
Doporučuju jemně vysvětlit, že se vyplatí být jako beránek hned.

[149 2 Anka (PeS: 18.04.2006, 21:09:08 - x)
Hele, vyřiď mu, že mu vzkazuju, ať neblbne. Já už mu to říkal do toho telefounu, že to chce klid a neuspěchat to. Řekni mu, že bych si s nim zas někdy dal rád pivo a kus řeči a že jestli to uspěchá do penálu, tak to půjde dost těžko. A znáš mě, ani si moc nedělám srandu - a Ty víš ostatně taky svý. Tak ať si zatím tříbí intelekt a cvičí trpělivost, obojí se mu bude hodit...

[150 2 Loki_F (PeS: 18.04.2006, 21:11:31 - x)
ta myšlenka se skrývá v té prosté větě pod titulkem o tom přeslazeným textu. Práce, kterou někdo musí udělat.

[151 Loki, (Foundryman: 18.04.2006, 21:15:43 - x)
nejsme ve sporu - pokouším se pouze vysledovat motivy Bursíkových cukrbliků. A vzhledem k jeho křiváctví pochybuji, že by se nesichroval na druhou.

[152 V pravé poledne (maYda: 18.04.2006, 21:25:22 - x)
jsem viděla ve věku, kdy asi mi tahle dilemata ještě moc neříkala. PAmatuju si z toho jen tu písničku, ketrou mám ráda.
Ale k tomu "Jenže nad tím se zas budou rozhořčovat humanisté, že by se Kane měl napřed nechat odprásknout sám a dát Millerovi šanci na polepšení" bych podotkla, že buď by nebyl KAne humanistou a pak ano, pak se měl nechat zastřelit a doufat, že to hne s padouchem tak, že se polepší.
Nebo byl humanistou a pak by musel nechat nekoho jiného zastřelit za účelem polepšení Millera.
Skutečný humanista totiž obvykle nenese na trh vlastní kůži či kůži svých blízkých, za to moc dobře ví, kolik by se mělo obětovat cizích kůží na oltář ideálu.

[153 Tak jsem (Foundryman: 18.04.2006, 21:33:53 - x)
musel v shocku konstatovat, že i Mrchožrout (NP) je z Brna. Panebože, tady asi fakt jsou nějaký divný větry nebo co. Když to vezmu šířeji - Škromach, Sobotka, Čumil, Mrchožrout, Grebeníček, Šimonovský... Připadá mi, že to ta genetika už kapku přehání. Dle Gausse je přece taková hustota debilů na daném území v daném čase matematicky takřka vyloučena.

[154 Foundry, Tě pic, (Anka: 18.04.2006, 21:36:18 - x)
jo, jen se polituj, ale včechno to posíláte do Matičky, která už tak má všeho plný brejle!

[155 Anko, (Foundryman: 18.04.2006, 21:42:28 - x)
Mrchožrout i Čumil dřepí furt ještě v Brně :-( I když, ti mi až tak nevadí. Jenom nám dělají ostudu.

[156 Nooo..to my, ze severu, (Dana: 18.04.2006, 21:45:18 - x)
se také nenecháme zahanbit..jen si připomeňte nezapomenutelné postavy politického (Mamula), kulturního (Martínek) a neviditelně psího (Duch Zluch) světa. A to ještě internet nepronikl do putyk, náleven a na Stodolní! Jen počkejte, však přijde čas....! :-)))

[157 No, mám dojem, (Anka: 18.04.2006, 21:48:31 - x)
že blbci jsou rovnoměrně rozvrstveni, to já Foundryho jen škádlila.

[158 Dano, (Foundryman: 18.04.2006, 21:59:57 - x)
a hlavně ! superstar ! švihák lázeňský ! Cyrda Zapletal !!!!!

[159 Každá slušná obec (maYda: 18.04.2006, 22:02:00 - x)
by měla míti svého obecního blba.
potíž je v tom, že dnes leckdy není jasné, kdo je obecní blb a kdo starosta.
A taky s tím, že některé obce ve snaze být co nejslušnější vyprodukují obecních blbů více než je zdrávo.
Jinak poměrně rovnoměrné rozložení blbů mezi severem a jihem, západem a východem, mojí rodnou vsí či metropolí, napříč politickým spektrem i socíálmémi skupinami považuju za jednu z mála opravdu spravedlivých věcí.
Jen v parlamentu a vládě kdyby ten poměr obecních blbů odpovídal běžnému průměru, tak by i ty zákony možná za něco stály.

[160 Dobrý večer! (Šumavák: 18.04.2006, 22:04:46 - x)
Jak je Tomovi ?
jdu se podívat co bylo.....

[161 2 Foundry (PeS: 18.04.2006, 22:06:21 - x)
Hele, tak snad aby ses odstěhoval, abys jim tam nekazil průměr... a to jsi ještě na pár vydatnejch zapoměl... Leč klid, jinde jich je taky dost. Já jsem se dnes na Psu taky občas kochal... Zvlášť pod Doležalem, až jsem musel připodotknout jeden starý vtip. Doufám jen, že se dotyčná poznala...

[162 No, Foundry, (Dana: 18.04.2006, 22:11:34 - x)
já raději všecky nejmenovala! To by byla řada!

[163 Jak je Tomovi? (Anka: 18.04.2006, 22:12:50 - x)
No, má roupy, uzlíček imaginárně sbalený a řečí jak Palackej. A chuť k jídlu jako obyčejně, tedy u nás obnovila provoz vývařovna:-) Už nadává, jen se vidí zprávy, tedy soudím, že jsme se vrátili definitivně mezi živé. Tfuj, tfuj...

[164 PeSi, (Foundryman: 18.04.2006, 22:16:13 - x)
já hořekuju nad tím, že ti alternativně inteligentní jsou nejvíc vidět a pak to budí klamnej dojem :-)

[165 Foundry, (Rpuť: 18.04.2006, 22:31:43 - x)
to bude tím, že ti alternativní nejvíc kecaj i když nemaj co. Normální člověk nejdřív přemejšlí, než něco řekne, takže ty prodlevy bývají delší:)))

[166 Foundry, maYda: (Loki_F: 18.04.2006, 22:32:11 - x)
Foundry: já vím, že nejsme ve sporu, chtěl jsem jen ujasnit kde jsou lajny na tomhle hřišti... To nebylo nic proti nikomu, kromě zelených lumíků a Burizona!

maYda: gratuluji, Vaše poslední dva příspěvky (zejména ten o skutečných humanistech) mi opravdu zvedly náladu, perfektní definice, do kamene tesat! };D
A teď se jdu kouknout na "Bratrstvo..."

[167 Anko, (Rpuť: 18.04.2006, 22:36:58 - x)
normální chlap neumí bejt nemocnej. A když to umí, tak to většinou není chlap.
Což ovšem vůbec neznamená, že by jim to měl člověk povolit.

[168 Nějak dnes nejsem v debatní formě... (Dana: 18.04.2006, 23:01:06 - x)
Tak dobrou noc všem....

[169 Maydo, funkce (Šumavák: 18.04.2006, 22:59:54 - x)
obecního blba a starosty se plynule prolíná. Ale kadidáti na starostu to až do zvolení netuší. :-))

Foundry - Gausovky na Psu se nedovolávej. Musíš si naopak představit NP na Gausovce! Jak se neustále posouvá do leva, nulu už minul, minul i -1 sigma a úspěšně se propracová více a více doleva, někam ke konci -2.sigma.

A jinak jsem pustil "Události" ( kdo můžete mrkněte se na webu ) v momentě kdy mluvil Sobotka na tom Ekofóru HN a hrozně se mi líbilo jak levou rukou hladil ten mikrofon co držel v pravé. Připmnělo mi to jeden starý optický vtip s flaškou:" Myslíš také na mě miláčku? To víš , že ano..." :-)))
A pak to následné, jak z ČSSD vyhodili/nevyhodili/ jestli nevyhodí do pátku/vyhodíme v sobotu /... dalších sedm lidí, z toho pět proto, protože NEHLASOVALI PRO VYHOZENÍ STAROSTY!
Jóóó demokracie v podání ČSSD - to je síla!

[170 Šumaváku, (Rpuť: 18.04.2006, 23:11:20 - x)
jestli takhle bude Paroubek postupovat dál, tak kdo bude toho drráta a ostatní přijímat. To aby tu partaj založili znova...:)))

[171 Copak může být blbost rozložena nespravedlivě? (jura-p: 18.04.2006, 23:35:38 - x)
Když inteligence je rozdělena zcela spravedlivě? Nikdo si veřejně nestěžuje na její nedostatek.

[172 Tak to já si stěžuji! (Klaun Parafin: 18.04.2006, 23:58:27 - x)
Kdybych byl inteligentnější, tak to uš bich tu bíval bil nebil...

[173 Tak a je to zase tady: (Loki_F: 19.04.2006, 01:01:48 - x)
jura-p nadhodil nevyčerpatelné téma a zase mi připomenul jednu dávnou příhodu, která se dotýká také Rputiných prdů.
Možná někdo z Vás ví, kde se na Vranovské přehradě nacházel pionýrský tábor "Zdravuška"...? Já jsem tam absolvoval v 8. třídě ZDŠ čtrnáctidenní školu v přírodě.

Junior chatky byly pro čtyři nocležníky a tak jmse tam se třemi mými kamarády ze třídy zažívali mnohou legraci, kterou jsme si ještě vylepšovali předčítáním nádherného příběhu od Jenö Rejto: "Mušketýři v Africe". Napoprvé se tato kniha nedá přečíst, aniž by Vám, při divokých záškubech bránice, padala z rukou a slzy z očí.
Tam někde je také zmínka o hořících pšoucích, což kamarád Charlie, neprodleně demonstroval 1.5 m dlouhým jasně modrým plamenem. Naštěstí jsme nevyhořeli, ani chatku nezbourali, když jsme se smíchy zřítili z postelí do uzounké středové uličky.

Jeden z leitmotivů oné knihy (umožňujicí četné překvapivé zvraty děje) je "buzení zdání". (od slova budit nikoli buzerovat). V knize je použito v několika velmi názorně a vtipně propracovaných souvislostech a často si na ni vzpomenu, když slyším podobné stesky, že všude je to samý blbec, hlupák a polointeligent, ale nikdo (kromě Klauna };D) si na nedostatek nestěžuje. Došel jsem k závěru, že většina blbců (a jejich ekvivalentů) se po absolvování základní (i pomocné - zvláštní - specializované) školy vsákne - po přidělení občanského průkazu - do kategorie OBČAN.
Pro udržení tohoto statutu mu potom stačí již jen po určitou část života BUDIT ZDÁNÍ, že disponuje dostatkem inteligence, což za jistých okolností (zvláště těch jejichž jsme současníky) není zas až tak obtížné. Od jistého věku už je to stejně jedno... };-D

[174 Loki, ještě k těm humanistům, (maYda: 19.04.2006, 08:01:27 - x)
já bych se nikdy neodvážila si dělat srandu z opravdových humanistů, t.j. lidí, kteří to mají v sobě a žijí podle toho.
Poznala jsem několik takových, přesněji, měla jsem tu čest je poznat.
Jenže jsem taky poznala nějaké ty "pseudo...". A moje zkušenost je, že ti skuteční o tom nekecají a když na to už přijde řeč, chovají se velmi civilně a věcně. Pokud mají charitu jao povolání, chovají se jako profesionálově, vykonávající práci, nikoliv jako potrhlí spasitelé, planoucí svatým leckdy nekritickým nadšením.
Ti druzí si velmi často řeší svým " obětováním" nějaké problémy v osobních vztazích. Ono je někdy velmi jednoduché " sklonit se k trpícímu" a mít zaručen jeho vděk, na rozdíl od vztahu, kde si jsou jaksi na roveň a člověk nemůže těžit z toho, že druhá strana by měla být vděčná a do vzrtahu je třeba vložit nějaké to úsilí.

[175 Ano, ano, ano - maYdo (Loki_F: 19.04.2006, 13:01:30 - x)
i v tomto případě je možné BUDIT ZDÁNÍ - pro změnu zdání humanismu. A jeho vypjatým prezentování simulovat morální převahu nad obyčejným mezilidským přátelstvím, soucitem, tedy strategie skupiny jak přežít.

Nebo též naopak: Reálný permanentně excitovaný stav humanismu chybně rozvinuté vnitroskupinové strategie obrácený navenek - obvykle znamenající zánik skupiny.

[176 loki !!! co mi to děláte! (šimon klein: 19.04.2006, 16:13:40 - x)
já sem zase jednou vlezu a vy na mě etrurisch !!! aber alles...
Jinak ale jsem se právě vrááátil z hradu, cotokecám, ze Psa a řeknu Vám: asi ta Vaše debata s Maydou byla mimořádně aktuální - vybraní sprosťáci (včetně jízlivounů, ftipníků, rádoby bonmotářů a podobných slabších odrůd, kam se na druhém konci řadí slaboduši typu b....nejmenovat !)se už unavili a tak na sebe odpoledne oblékli charaktery ctnostných, kteří teď nějak vlastně vůbec za nic nekopou (jasný i modrejm, nééé?)a jenom se podivujou nad sprostotou těch druhých...
utlučen velikostí jejich morální převahy a ztrapněn jejich argumenty, zcela opovrhujími přízemností zvanou logika, odcházím zcepenět do houští...
ale zato jsem se tam docela odreagoval - prakticky tam vůbec nezůstal nikdo k diskuzi, takže člověk může plácnout, co ho napadne a docela zapadne....akorát to začíná bejt krapánek nudný, pokud tam člověk leze kvůlivá tomu, se něco dozvědět...
No nic - to byla jen taková poznámečka.

[177 Šimone, promiňte mi moji nechápavost, (Loki_F: 19.04.2006, 21:03:25 - x)
ale jak by mohlo několi poznámek, které jsme si vyměnili s maYdou, ovlivnitnotorické přispěvatele na NP, nota bene, kddyž většina z nich je nevyvratitelně přesvědčena o své morální (když už ne jiné) převaze...?!



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: