Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Středa, 19.04.2006

Tchýně spadla s mým novým autem do propasti !

Přesně takový pocit dneska mám!


Dneska, (teda teď už včera!) byl zase "den blbec".

V pátek mi utekli tři koně na cizí. Soused to nesl statečně, ani mi nenadal, jen chtěl, abych odklidil ty kobylince co má před vchodem.
Což jsem samozřejmě udělal.
V neděli tam byli znova, tentokrát alespoň bez kobylinců.

Takže jsem dnes od rána dělal tyčovinu, krátil na sloupky, odvezl k cirkulárce, zašpičatil, naložil cajk, palici, štechr a do pěti odpoledne stavěl a spravoval ohradu.
Pak jsem si s uspokojením udělal kafe a s přesvědčením, že je všechno v pořádku, brambory v řádku a koně v ohradě, jsem začal asi v půl šesté konečně kydat stáj.
V šest, ve čtvrt na sedm, vyjedu s kolečkem na hnůj a koukám, ti tři gauneři už jsou zase na cizí louce.Tak jsem je proklel do horoucích pekel, zase naložil cajk a pár kůlů do auta a jel hledat, kde to rozvalili.
Oni to ovšem nikde nerozvalili !!! Ohrada byla tak, jak jsem ji postavil.

Šel jsem to tedy dokydat, abych je mohl dát domů. Stejně mi to trvalo do tmy. Když jsem byl asi v devět hotov, tak jsem to všechno zavolal domů.
Z ohrady přišli všichni, z těch, co byli venku ale jen jeden!
Dva chyběli. Tak jsem je lákal, přemlouval, mlátil kýblem od ovsa.... a nic! Nezbylo mi, než jít po tmě hledat dva černé koně.
Takže znova auto a objíždět louky a lesy v okolí, protože jsem si myslel, že stojí někde za lesem a nevědí, že se jde domů.
Houby!
Když jsem se dostatečně projel po polích a vyblbnul, a koně jsem nenašel , tak jsem se už poměrně otrávený vracel a ejhle: oni se klíďo píďo pásli 100m od stáje a na mě kašlali!

A jak to souvisí s tou tchyní v autě ?

20 let se snažím chovat a šlechtit koně, kteří budou jednou dobře skákat.
A když pak ta hříbata v pohodě skáčí přes čerstvě a pracně postavenou ohradu, tak nevím, jestli se mám radovat nebo zuřit !

Už vás někdy napadlo, jakou ranou pro život, je splněný životní cíl ??
:-)))





Komentáře

[1 Přeji krásné jarní ráno! (Rpuť: 19.04.2006, 05:55:06 - x)
Já vím, že mě už praštíte, ale já to nevydržím, mě by to z toho zaskočilo :)))
Hovawarti totiž, krom jiných skvělých vlastností, jsou známí tím, že jsou vynikající stopaři (však se používají i jako lavinoví psi). Hovawart by Vám ty koně našel - hned!

Ale nenechte se zneklidnit! To já jen, že na čuchání jste ve výčtu požadovaných vlastností zapomněl:)))))

[2 Když jsou to tak učenliví koníčci, (Loki_F: 19.04.2006, 06:15:57 - x)
měl byste je začít učit - v rámci přípravy na příští zimu, která bude už brzy - chodit na sněžnicích. V těch určitě nebudou skákat přes ohrady...! };-D)

[3 A přeji samozřejmě dobré krásné, (Loki_F: 19.04.2006, 06:18:52 - x)
již skoro letní ráno. sluníčko kreslí červenými prstíky na mráčky - asi bude pršet.
Právě jsem odeslal zprávu a jdu zaslouženě spinkat...

[4 Splněný sen. (Rpuť: 19.04.2006, 06:27:56 - x)
Když se člověku splní sen, tedy přesněji - když si ho člověk splní, měla by se na nebi rozklenout duha a andělské kůry by měly zpívat HOSANA!
Namísto toho člověk, většinou, zjistí, že je to vlastně patník u cesty, na který se dá sednout, aby jednoho tak nebolely nohy a setřít z čela pot. A pak se zvednout a zase jít dál.
Ale nebýt těch patníků - jak jinak by člověk věděl, kudy má vlastně jít....

[5 i já zdravím nad ránem (Dusan Neumann: 19.04.2006, 07:34:14 - x)
a odebírám se do pelechu... a šumaváku, nebď na ta hříbata tak zamračený, jestli se dozví, že jsou přirovnáná kje staré tchyni na dně propasti, přeskočí ohradu a požádají o asyl hornorakouské jádropošuky

[6 Jó,Šumaváku, (maYda: 19.04.2006, 07:35:19 - x)
to už tak v životě chodí s těmi sny.
Svoje děti jsem zatím nezabila patrně jen proto, že si vždycky vzpomenu na to, že jsme je chtěli a na jejich realizaci pilně pracovali :-)
A tak je mám, jsou ovšem poněkud temperamentnější a svéhlavější, než jsem si představovala.

[7 Hezký den! (Dana: 19.04.2006, 08:19:52 - x)
MOje mladší dc era jednou v hlubokém dětství napsala pohádku o splněném snu. A bylo to o koňském handlíři. Jestli uvolní autorská práva, pošlu vám ji. :-))
Jinak přeju hezký den, tady zasím krásně svítí sluníčko, zpívají ptáci na lípách před okny kanceláře a mě čeká dlouhý, únavný a úmorný úřední den, navíc s nutností sepsání odborného pojednání o mylné domněnce o zániku závazku ručení při zániku původního dlužníka. Nerozumíte? Nevadí. :-)))
Kdo zas přeházel ty chlívečky dole? To zas budu muset vyplňovat ta písmenka! :-)))))

[8 no jo, (Andrea: 19.04.2006, 08:24:42 - x)
chtěla jsem šikovného, čilého syna a teď se musím koukat, jak leze po skalách.

vy máte aspoň ty ploty:)

[9 Konec konců, sny bejvaj různý. (Rpuť: 19.04.2006, 10:22:00 - odkaz - x)
Někdo sní o tom, jak mu skáčou koně, jinej zas jak skáčou lidi, když on píská. Protože, když lidi skáčou tak si nevšimnou...ledacčeho. Třeba toho, že to co bylo tuhle je teď támhle...eventuelně vůbec. Protože já mám bráchu - ty máš bráchu.... A když je těch bráchů moc, tak na ostatní nic nezbude...
viz odkaz - snad to bude fungovat, jinak je to na aktuálne.cz.

[10 Hezké sluníčkové dopoledne vinšuji. (Anka: 19.04.2006, 10:27:00 - x)
No, splněné sny,nevím, nevím, zda je to vždy výhra. Ale, Šumaváku, koníčkům rozhodně nelajte, k padlé tchýni nepřirovnávejte, jsou to šikovní chasníčci a chtěli Vám udělat radost přece!! A jinak, ta Talmanová, to je fakt, nebo sranda, já teď dění moc nesleduji.

[11 Nádherné! (janabok: 19.04.2006, 10:40:14 - x)
po takovém článku se i úředník ve středu jeví přijatelněji:-))...
a Šumavákovi přeji, aby mu kobylky skákaly ještě výše...

[12 Anko, zdravím. (Rpuť: 19.04.2006, 10:50:36 - x)
Zatím jsem četla, že to i Talmanová sama popírá.....

[13 2 janabok (martin tamtaky: 19.04.2006, 10:56:33 - x)
jen to ne!! Ať mu skákají hřebci na ty kobylky, ať mají chuť se prohánět ve výběhu, ať se pod jezdcem neobávají přeskočit potok nebo padlý strom! Ale skákat výš přes ploty,to mu nepřeju, to raději živou tchýni v obýváku a ložnici.

[14 Rputi, ahojky!! (Anka: 19.04.2006, 11:02:24 - x)
Fuj, to se mi ulevilo, ta představa, no ani snad nerozvíjet.

[15 Pro oko (martin tamtaky: 19.04.2006, 11:40:28 - odkaz - x)
každý rok se objevuje v některé z televizí reportáž z kvetoucího Lačnova. Nakouknete-li k Valašskému Martinovi, nakouknete i do jara na Vizovických vrších.

[16 Martine, je to paráda! (Rpuť: 19.04.2006, 12:11:42 - x)
A jsou taky stěhovaví? Mně se těch pár krokusů na zahradě odstěhovala tak bratu o metr a půl:)))

[17 No ne (Jitta: 19.04.2006, 12:14:38 - x)
Tenhle blog se mi líbí..asi sem začnu chodit pravidelně :)

[18 Rputi, krokusy jsou stěhovavé, tos nevěděla? (Anka: 19.04.2006, 12:22:19 - x)
Mě, příkladně, je krtek přestěhova k sousedům. bandita jeden. Mažu do špitálu dělat přednášku na téma, ještě jsme nevyhráli. Bože, to bude šichta:-)

[19 Jitto, (Anka: 19.04.2006, 12:27:22 - x)
choďte, tuhle naberete laskavosti, to budete koukat. A těch moudrých lidí, co tu potkáte. Však uvidíte sama. Nevím, mandát od Šumaváka nemám, ale vítám Vás.

[20 Anko, o stěhovavosti krokusů vím. (Rpuť: 19.04.2006, 12:44:13 - x)
Mě právě fascinuje, že tyhle na tom místě vydržely tak dlouho. POzdravuj Toma a řekni mu, že nestojí za to, aby někam pospíchal. Většina už je dávno rozhodnutá a hádaj se jen ze setrvačnosti.
Ať si klidně do voleb orazí, teď je to jen o emocích.

[21 Stěhovavost (martin tamtaky: 19.04.2006, 12:55:57 - odkaz - x)
louka je v údolí, kterým stéká z hřebene Vizovických hor jeden potůček. Skály ten krokus nepřeleze. V blízkosti jsou známé skalní útvary - Lačnovské skály, skalní Čertova stěna v Lidečku a skalní město nad Půlčínem.
Pokud člověk pomůže krokusům se přestěhovat do vlastní zahrádky, tak to přežijí, ale máme bdělé ochránce a barva s velikostí jsou tak typické, že si je dá do skalky jen opravdový tupec. Neposuzuji zahrádky lačnovjanů a smoliňanů - ty totiž bez plotů přecházejí do oněch luk a půdní podmínky jsou shodné.
Já osobně mám raději bezstarostný výlet ke krásné kytce, i když není na mé oplocence. Verfluchte Kinderstube!

[22 Tak srkám popolední kafe, (Klaun Parafin: 19.04.2006, 13:50:00 - x)
než začneme zkoušet a jako obvykle tady pohododa a úsměvy...
Šumaváku, stačilo by dát na tu ohradu tabulky v koňské řeči "Přeskakování zakázáno". Koňskou řeč jsme vymysleli do pohádky a zní takto, pochopitelně podkreslená zvukem kytary): "ˇIíííhykdo íhahháto íhahosem chacháchánapsal! Íííhíhíbrácho, íhahoskočíme, íííjinak íhahobysme híhíhínebyli áááhahakoně, ííííhyhiale chchachavolové!" Děti té řeči perfektně rozumějí, hříbata určitě také...
Tedy, Loki, vy jste vzbudil zdání dole pod předchozím článkem, že umíte cizí slova! Uměti naklásti slov cizích - to je, pane, pojťe si hrát, inteligence.

[23 No a martine tamtaky, (Klaun Parafin: 19.04.2006, 13:55:11 - x)
a co teprve výlet s "krásnou kytkou" pod paží, zakončený nádherným poležením pod krásnou oblohou s "krásnou kytkou" vedle nebo na nebo pod... To lze i ve Stromovce a nemusím se kodrcat kvůli tomu někam na zapadlou Moravu.

[24 Pohoda! Ale takový pohodadaismus taky by nemusel být špaténkou... (Klaun Parafin: 19.04.2006, 13:58:09 - x)

[25 OT na téma tchyně ... (kocour: 19.04.2006, 14:15:18 - x)
... včera jsme seděli s jedním postarším kolegou, takový mlčenlivý pán, najednou se rozpovídal (to není časté) a vykládal mi, jak nenávidí tchyni, i když je už asi 10 let pod drnem. Byla odněkud od Plzně a jemu se dodnes svírá žaludek už jen když najede na plzeňskou dálnici. Tuší to vůbec tchyně (plurál), jak moc a doopravdy jsou někdy nenáviděny?

[26 Klaune, teď jste mne dokonale zmátl. (Loki_F: 19.04.2006, 14:21:19 - x)
Ale pokud jste svoji poznámku mínil, jak jsem ji pochopil, tak ano, vážení přátelé... Nezbývá, než budit zdání inteligence (cizí slova v tom hrají minimální roli), protože jak již poznamenal jura-p: "nikdo si nestěžuje" a ani by to nepohlo, myslím. };-D

[27 Nepomohlo by to, Klaune (Loki_F: 19.04.2006, 14:26:30 - x)
zase překlep (nikoli cizí slovo };-D), mělo tam být: nepomohlo

[28 Tak nám Peťule chytla slinu:))))) (Rpuť: 19.04.2006, 14:30:13 - x)
No bodejť, ony se v tom sportu točej docela pěkný prachy:)))))))))))))))))))))))
"...Ministryně školství Petra Buzková si dělá starosti o český sport. Přišla proto s nápadem, že by ho měla podporovat zvláštní vládní rada. Zasedalo by v ní až osmnáct zástupců ministerstev a členů sportovních svazů. O návrhu dnes bude jednat kabinet...(idnes)

[29 Klaune (martin tamtaky: 19.04.2006, 14:33:14 - x)
pragopupkismus! Nechme si své kytky i louky v blízkosti bydliště. Jediný spor - o ty předložky vedle, nad, pod - řeším tolerantním: Ano, aj.

[30 Loki_eFe, 100% pochopeno, (Klaun Parafin: 19.04.2006, 14:34:28 - x)
už i v noci... Ale všimněte si, prosím, že inteligenci sem netahám, ani svou...
Kocoure, omlouvám se, že jsem prošvihl to pivo, šakal zavyl trochu nejasně, ale tchyně jsou inteligentní zlo, rovnoměrně společností rozložené - na ně si už inteligentní člověk třicet let nestěžeje. (Aspoň ja ne, už je třicet let pod kamenem, pod kamenem, bílá myška spanilá, kéž by byla...nepila...) A padám.

[31 To se mi ulevilo, Klaune! (Loki_F: 19.04.2006, 14:57:19 - x)
Obával jsem se, že moje přetvářka "praskla" a že už ani nezvládám to buzení zdání... };-D

[32 Šumaváku, (janabok: 19.04.2006, 15:13:37 - x)
objevila jsem nádherné obrázky a chtěla bych se o tu krásu podělit i s ostatními...
bohužel je neumím vystavit, tak jsem si dovolila zaslat je vám...

[33 Taak teď nějak nevím, (maYda: 19.04.2006, 16:02:28 - x)
jestli mám být nebo nebýt ráda, že na nový auto nemáme a že tchyně nemá řidičák....

[34 Jano z Boku, (Šumavák: 19.04.2006, 16:11:19 - x)
nejde to otevřít! píše mi to:
"složka komprimovaná metodou ZIP není platná nebo je poškozená !".
Tak ještě jednou poslat !

[35 MaYdo, tak je to vždycky! (Šumavák: 19.04.2006, 16:16:20 - x)
Kdyby měla řidičák tak by do té propasti nesjela!!
:-))

[36 Šumaváku, (janabok: 19.04.2006, 16:33:21 - x)
opětovně posláno...2x

[37 Šumaváku, (maYda: 19.04.2006, 16:37:28 - x)
jsou tchyně, které udělají jen dobře, když sjedou do propasti, ať už s řidičákem nebo bez.

[38 Rputi, to jsou předvolební (Šumavák: 19.04.2006, 16:39:57 - x)
nervy a nejistota. Buzková chce radu pro sport, Škromach radu pro seniory, soudím že se ještě dočkáme rady pro divadelníky a hostinské.
Já bych pro ně měl také jednu radu... ale je před 22 hod.nepublikovatelná !

[39 Můžete mi tady (Dana: 19.04.2006, 16:51:16 - x)
vysvětlit, co máte proti TCHÝNÍM????????????? Ha! :-))
Ale bacha, včera jsem trénovala při kácení a následném dobývání pařezů! Tak kdo se hlásí jako první o slovo?

[40 Dano, (janabok: 19.04.2006, 16:59:46 - x)
ze mne už je "skoro tchýně", ale dobývat pařezy? ...:-)
to radši chodit pravidelně na FÚ...:-)))

[41 tchyně, toť otázka (Rpuť: 19.04.2006, 17:25:46 - x)
Představte si, že konečně spočinete světlu svých očí v náručí a najednou tam stojí úplně cizí baba a kouká na vás - no nepraštili byste jí?:)))

[42 Jano - tož to já oboje! (Dana: 19.04.2006, 17:27:19 - x)
A tchýně jsme jednou oficiálně pasovaná a jednou stínová...Zatím mě prý nikdo nereklamoval...:-)))

[43 Rputi, (Dana: 19.04.2006, 17:28:27 - x)
ne.
:-))))))))

[44 2 Dana (martin tamtaky: 19.04.2006, 17:42:06 - x)
jev zvaný "tchýně" je pouze výtryskem tzv. opičí lásky. Tato souvislost činí tchyni nebezpečnou a nesmrtelnou (téměř), protože laskavá a milující dcera i chápající a tolerantní zeť si nakonec řeknou: "Ona to s námi myslí dobře!"
Tchýně téměř nerozlišuje mezi vlastním i cizím dítětem. Vlastnímu dítěti, které má přes padesát a na povel firmu s třista lidmi, kecá do všeho, počínaje větami: "Ty punčocháče si snad ven nevezmeš?!"
Vychovává děti, protože mladá tomu nerozumí, vaří a kecá nevěstě do vaření, protože Lojzíček to má rád takhle a tak se sere absolutně do všeho.
Zcela zapomněla, že i ona měla takovou tchyni, odpor nesnáší, zbraněmi jsou jí vydírání, slzy, hysterie a vnoučata.
Měl jsem nadprůměrně dobrou tchyni, ale psala na mně anonymní dopisy, aby mi nepřidělovali podnikový byt, protože bych si tam vodil kurvy, mého syna vodila před vinárnu na náměstí se slovy: Pojď se podívat, jaké nové auto koupil hostinskému tvůj tatínek, a když jsme se u sousedů s pětiletým synem zdrželi do tmy, abychom si s ostatními dětmi zazpívali u táboráku, šla nás udat druhý den na odbor péče o dítě, že by mělo být odebráno do ústavu tak nezodpovědným rodičům. Po její smrti vloni na podzim objevila moje žena tajnou přihrádku s dopisy na presidentskou kancelář, co jsem to za potvoru. Moje žena tu zlobu mnohokrát oplakala.
Nejen proto se moje žena hlídá, aby nesklouzla z lásky k tyranii a zůstala v pozici pomáhající babičky.

[45 teda čumím, (šimon klein: 19.04.2006, 17:46:15 - x)
jak jeden blb, který se touto činností právě zostuzuje na Psu.....
Já tyhle probémy s tchýní vůbec nemám: žádný hádky, žádný udání uličnickému výboru, žádný vměšování - fakt!
Pořiďte si taky tchýni jako já - tři roky už tuhou - a budete se mít blaze....

[46 No jo, Martine, že zrovna když jsem v ráži (Dana: 19.04.2006, 17:50:52 - x)
se musíte ozvat vy, coby rekonvalescent...:-)) Co se tchýní týče, ta moje sice bydlela dost daleko - asi 50 km, ale třeba nikdy nejedla, co jsem uvařila! Když jsme přijeli na návštěvu a ona mi přenechala kuchyni - ne že bych o to až tak stála, tak si nikdy nevzala a místo mnou uvařeného si namazala chleba máslem. Jo - jedna výjimka byla - brambory.A druhá - když přijela k nám. To ale bylo asi jen proto, že nevěděla,kde mám ten chleba! No, dalo se to přežít. A co já jako tchýně? Nevím. Mladí jsou ještě trošku dál, takže vlastně ani nemám možnost se jim nějak do života míchat...a ta mladší, kdo ví,kde skončí..Tož si možná ani těch tchýniných radovánek neužiju...

[47 2 Dana (martin tamtaky: 19.04.2006, 17:59:28 - x)
těch 50 km dostačuje.

[48 šimone (martin tamtaky: 19.04.2006, 18:02:15 - x)
velmi příjemné řešení, ale v té souvislosti dotaz. Víte, proč se pro tchyni kopou dva hroby?

Aby se červi měli kam chodit vyzvracet!

[49 Zkuste přečíst vyprávění (Rpuť: 19.04.2006, 18:08:27 - odkaz - x)
novinářky Radky Kvačkové, jak se stala tchyní:)))

[50 Já mám báječnou tchyni (Rpuť: 19.04.2006, 18:11:44 - x)
1) Je to fantastická baba - ještě ve svých 80 letech jezdí na lyžích
2) Je daleko
3) Je natolik životaschopná, že si nabrnkla chlapa

[51 věc: tchyně (janabok: 19.04.2006, 18:21:38 - x)
nemůžu si stěžovat - ta moje dělá báječnou rybí pomazánku a vůbec nám do života (8.4. jsme "slavili 25.let společného stolu i lože)nekafrá...
manžel si také nestěžuje - při případných setkáních si s mojí maminkou vždy dají něco dobrého k pití a já jdu stranou...:-(((
jinak, tu dobrou rybí pomazánku mám slíbenou na zítřek; vždy ji pravidelně dostávám k narozeninám...:-)))

[52 Děvenky (martin tamtaky: 19.04.2006, 18:29:25 - x)
nekasejte se, vaše tchyně se vyznačují tím, že je máte daleko a jen občas. Já ji měl třicet let za zdí. V prvních letech dokonce i na přepadovku v ložnici.

Přesto jsem tu prohlásil, že byla na tchyni nadprůměrně dobrá - ale přece jenom tchyně.

Jen ať vám ty dobré vztahy vydrží!

[53 Takže Jano - všechno nejlepší k narozeninám! (Rpuť: 19.04.2006, 18:30:33 - x)
Ať Vám ta pomazánka chutná!

[54 Zuzanko, (janabok: 19.04.2006, 18:33:34 - x)
díky...
ale až zítra...
dnes jsem ještě o ten rok mladší...:-)))

[55 martine, (Rpuť: 19.04.2006, 18:48:22 - x)
já to zas měla komplikované tím, že můj tchán byl velký charmeur a komplikoval život rodině tím, že se vždycky nechal ukecat a každou si vzal. Takže o svých tchýních jsem ztratila přehled už před drahnou řadou let. Dalo se to řešit jedným způsobem - nevšímat si jich.
V případě mé máti to bylo poněkud slabší. Podrobným výzkumem zjištěno, že živočichové zvané tchýně shlukují se ve skupiny, zcela zřejmě za účelem vzájemného poňoukání.
A házejí do placu ty nejpitomnější nápady, jak ty mladý řádně zbuzerovat. Nápady, které zřejmě vznikly co divoké halucinace následkem požití eierkoňaku. Nápady, které by se ve vlastní rodině neodvážily uskutečnit, jsouce si dobře vědomy, že riskovaly by vlastní krk. Obětí obvykle bývá tchýně už dostatečně senilní, aby ztratila pud sebezáchovy. A jeden pak jenom zírá neboť řeší blbosti nikoliv své vlastní tchýně, ale baby kterou v životě ani neviděl.:)))

[56 Hezký večer vinšuji. (Anka: 19.04.2006, 19:04:58 - x)
Já teda k tchýním ani slovo, nebudu pálit do vlasních řad, jen hlásím, že nejspíš jdeme v pondělí domů:-)))))))

[57 Šumaváku, (Včelka: 19.04.2006, 19:06:12 - x)
jen jestli jsi to ty koně nenaučil ty! Já četla v jedné knize, že na farmě nesměli zaměstnanci přeskakovat ploty, aby to koně od nich neokoukali!

[58 Co je (Včelka: 19.04.2006, 19:06:50 - x)
s tou Talmanovou? Nic jsem nepostřehla.

[59 Včelko, (Rpuť: 19.04.2006, 19:10:52 - x)
údajně chtěla ODS nahradit Julínka Talmanovou, protože prý nedokáže dostatečně čelit drrátovi. Ale je to zřejmě kec.

[60 Já ani nevím, (maYda: 19.04.2006, 19:11:41 - x)
kdo je TAlmanová.
Že by zas nějaká informace, bez které nelze existovat?
Tchyně je téma na delší rozbor či poklidný rozhovor.
Ta moje i ta mého muže.

[61 A tohle je rozkošná (Šumavák: 19.04.2006, 19:51:06 - x)
zoráva :
"Inspekce ministra vnitra vyšetřuje, zda policisté nepochybyli při vyšetřování vraždy muže z Vrchlabí. Tělo bez hlavy bylo nalezeno před čtyřmi lety na spáleništi, policie případ odložila s tím, že nezjistila cizí zavinění. "

... a potom si ji utrh a zahodil !

To by ani Kafka nevymyslel !

[62 Tohle je také "rozkošné". (Rpuť: 19.04.2006, 20:00:53 - x)
Jako soukromá osoba můžete kohokoliv tajně odposlouchávat a nic se Vám nestane. Zákon, který předložila ODS, dneska smetli poslanci ČSSD a KSČM.

[63 Blbě jsem to napsala. (Rpuť: 19.04.2006, 20:03:40 - x)
ODS samozřejmě předložila zákon, který z toho měl udělat trestný čin.

[64 PS. Sorry, já to jen (Šumavák: 19.04.2006, 20:04:09 - x)
zkopíroval z Novinek. Jen jestli jsem nepochybIl!

[65 Včelko, já ne! (Šumavák: 19.04.2006, 20:06:15 - x)
já když už něco, tak rozhodně ne plot! Ani pro pírko !

[66 Šumaváku, (Rpuť: 19.04.2006, 20:10:00 - x)
oni o tom mluvili i v televizi. Když to policie ve Vrchlabí odložila, pátraly vdova a dcera na vlastní pěst a nějaké důkazy i objevily. Případ pak se pak vyřešil při zcela jiném šetření dalšího zločinu, který pachatelé spáchali.

[67 Anko (Jitta: 19.04.2006, 20:46:30 - x)
Díky za přivítání ;)

[68 mně tady (Andrea: 19.04.2006, 20:57:51 - x)
hrozně prdí kočka:)))))))))

[69 Andy, koukámk, že vás klátí depka:) (Rpuť: 19.04.2006, 20:59:06 - x)

[70 Andy, (Dana: 19.04.2006, 21:03:23 - x)
alternativní pohon a výrobu elektřiny už jsme tu onehdá řešili...včetně První české balonové stíhací perutě a jejího pohonu..:-


[71 alternativní pohon (Andrea: 19.04.2006, 21:07:20 - x)
mi nějak unikl, ale výrobu elektřiny bych potřebovala nějakou alternativní, dneska mi přišla složenka od PRE- to jsou děsný loupežníci:((¨

a neklátí mne depka, ale ten smrad. Jak může malinká kočička, sotva dvě kila, tak šíleně...

[72 Může, když sežere něco špatnýho. (Rpuť: 19.04.2006, 21:15:31 - x)
Ste si to zavinila:)))
Vlastně jste na tom dobře - představte si, že by Vám tam hořela skládka...

[73 sem si to nezavinila (Andrea: 19.04.2006, 21:18:03 - x)
byla na kastraci a pak tejden odmítala žrát. No, a teď začala.
Taky si vykousala chlupy okolo obvazového oblečku, ač ji neškrtil, a chrápala mi na polštáři. Musím říci, že dvě kočky, z toho jeden asi šestikilový kocour, na polštáři jsou skoro až moc.

[74 Jste cimprlich:) (Rpuť: 19.04.2006, 21:39:59 - x)
45kg pes místo peřiny je mnohem horší:))))

[75 Od tchýní ke kočkám a psům... (Dana: 19.04.2006, 21:49:57 - x)
no, docela hezký průběh diskuze. :-)) A já, nelida, necita a zloun, dokonce psa s poraněnou tlapkou nechávám na dvorku..Dneska Fido při průběhu pravidelnou trasou na cosi šlápl a pořezal si tlapku. Ale, darebák, si na ni nenechal vůbec sáhnout, výhružně vrčel i na mě..krvácení po chvilce přestalo a tak jsem ho raději nechala..běhá po všech čtyřech a nekulhá, takže to bylo asi cosi drobného. Holt - to jsou ti venkovští a venkovní pesani...

[76 Tak asi budu muset (Šumavák: 19.04.2006, 21:58:36 - x)
těm hříbatům uspořádat hodinu zpěvu ! Už zase byla venku !!
Ona mě budou tak dlouho dráždit, až tím ohradníkovým vypínačem otočím a ona si pak budou prozpěvovat:
"to byl ten slavný den , kdy k nám byl zaveden elektrický proud, elektrický proud..."

[77 Andy, (maYda: 19.04.2006, 22:04:17 - x)
a nedostala ta kočka nějaká antibiotika? Když kdysi měla dcera, to jí byly asi tři roky, antibiotika, tak následky tohohle druhu byly strašlivé a trvalo to několik dní, než se srovnala antibiotiky zdecimovaná střevní flóra.
A taky jsme se divili, co může vyprodukovat tak malá holčička. :-)

[78 Šumaváku, (Rpuť: 19.04.2006, 22:05:44 - x)
asi budete muset, když už se to jednou naučili...zdá se, že je to těší...:)))

[79 Dobrý podvečer, (PeS: 19.04.2006, 22:07:27 - x)
konečně zde a postupně pročítám...
ad: "co máte proti TCHÝNÍM?????????????" - já bohužel nic. A ptal jsem se v lékárně, že prej jedině na předpis... Tak budu muset na spřátelený felčary, ale nevím, jestli to bude hradit pojišťovna. A při dnešní drahotě...

[80 Šumaváku, (maYda: 19.04.2006, 22:09:21 - odkaz - x)
tak máte inspiraci v odkazu.

[81 TAk teda nemáte! (maYda: 19.04.2006, 22:11:01 - odkaz - x)
Co jsem udělala blbě?

[82 A přece máte! (maYda: 19.04.2006, 22:14:30 - x)
Měla jsem tam dvakrát http: a stačilo jedno smáznout.
TAk si pěkně zazpívejte s hříbaty!

[83 2 Šumavák (PeS: 19.04.2006, 22:26:07 - x)
ad elektrický ohradník...
To takhle jednou probíhalo nějaké školení v bejvalým statku přestavěném na kulturní a školici středisko. No a naproti tomu středisku přes cestu byla pastvina, obehnaná elektrickým ohradníkem. No a jedna kráva při pastvě zabrousila až k tomu ohradníku a dostala od drátu ránu. Ale zdálo se, že se jí to zalíbilo, protože olízla ten drát jazykem, přičuchla, zase olízla a stála tam úplně strnulá, s nataženým ocasem a každou chvilku přičuchávala a olizovala ten drát. Starší kolega ji tak chvilku zádumčivě pozoroval a pak - zcela "poker-face" - prohlásil: "Pánové, za chvíli jedeme domů... Neměli bychom si jít taky čuchnout?"

[84 Dneska jsem utrpěl zmar, (jura-p: 19.04.2006, 22:33:32 - x)
že bych se snad ožral. Čtrnáct dní makám na zákoně o čistotě ovzduší, kde si přifařili to zacházení s alkoholem do benzínu. Naplánovali si licence na výrobu, výkup přes fond hmotných rezerv a další korupční bonbonky. Dokonce i v Bruseli je s tím vyhodili. Já přesvědčil klub, přemluvil předsedu hospodářského výboru, aby dopracoval návrhy na liberalizaci. To by způsobilo to, že celá ta korupční aféra, co se děje ještě před vypálením jediného litru - tři zastřelení, několik zatčených, náměstek, co jmenuje sám sebe do té komise, co ještě není zákonem schválená, to vše by stratilo smysl a mohli jsme vytvořit rovné podmínky. Tak to jsme protlačili tím hospodářským výborem a dotáhli k hlasování. A ten zákon prošel na hlas. Několik našich se nedostavilo na hlasování, prý si nevšimli. Ale ten stín, tak toho se dnes zbavit neumím. A tak mě napadá, co myslíte, existuje nevšimné? Hergot, my na to měli a my to prosrali.

[85 juro, nebul, (Anka: 19.04.2006, 22:49:58 - x)
ono takových krásně zmršených zákonů je tolik, že bys probulel zbytek života. Jen ta marná práce, to naštve. Kdybys byl blíž k Šumavákovi, poradila bych Ti, jdi s ním nahánět ty jeho zpovykaný koníky, přijdeš jen na krásné myšlénky.

[86 Juro-p (maYda: 19.04.2006, 22:54:54 - x)
asi mám dlouhé vedení, ale nějak jsem nepochopila, jestli jste ten zákon prosadili, i když si někteří nevšimli, nebo jestli kvůli těm nevšímálkům neprošel.
Nevšimné - myslíte jako úplatek, aby si nevšimli?
NAvrhla bych to jako pokutu, za to, že si nevšimli.
Piště si, že by si pak všimli, že se hlasuje.
Jinak potvrzujete můj dojem, že za bordel v legislativě není zodpovědná jedna partaj, ale neschopnost, amatérismus, neodpovědnost a nedomyšlenost důsledků vlastní práce u části poslanců napříč politickým spektrem.

[87 maYdo, máte odpověď u včerejší (Loki_F: 19.04.2006, 23:07:17 - x)
diskuse.
Zdá se, že si dneska jura-p opět stěžuje(stýská) na rovnoměrně rozdělení rozumu (i napříč stranickými průkazkkami) };-S)

[88 MaYdo, (jura-p: 19.04.2006, 23:08:12 - odkaz - x)
v rámci zákona o čistotě ovzduší byly měněny podmínky pravidel o přidávání biolihu a to tak, že na poslední chvíli přes odmítnutí notifikace si stanovili ty licence atd. No a my jsme ten zákon chtěli neschválit v tomto znění a vrátit jim to se změnami, které by celou věc liberalizovali natoli, že by žádné komise nebyly, žádné licence by nebyly, jen ti co prodávají benzín by tam museli mít určitá procenta lihu určité kvality. A kde sí líh na to koupí by byla jejich věc. Oni by ho kupovali tam, kde by byl nejlevnější. No a na to jsme potřebovali neschválit zákon ve sněmovním znění. No a ten zákon prošel přesně nadpolovičním počtem hlasů. A to proto, že několik našich senátorů se jaksi nedostavili na hlasování. Jeden z nich by stačil. Ve sněmovně by nás nepřehlasovali, protože 101 hlasů na takovou malou domů by už nedali dohromady. Prezident jim to může vrátit, ale nemůže to změnit. Takže jsme schválili prokazatelně korupční zákon. Ta korupční aféra už totiž běží. Viz odkaz.

[89 Loki, (jura-p: 19.04.2006, 23:13:22 - odkaz - x)
já strašně chci věřit tomů, že to zkazili z hlouposti.

[90 Jo, zase jsem zapomněl na to, (jura-p: 19.04.2006, 23:15:34 - x)
že v dalším příspěvku je třeba odmáznout odkaz.

[91 Juro, (Rpuť: 19.04.2006, 23:19:16 - x)
nevšimné určitě existuje, ale v tomhle případě by to bylo asi moc logické. Nebo to možná bude směska. Ten si nevšim, onen byl lempl, třetí myslel na něco jiného...
Mně se opravdu líbí návrh toho švýcara, aby, před očima provinilce sešrotovalo jeho milované auto, kterým to kalil 130 za hodinu městem. Těm posrancům by měli nejspíš sešrotovat sesli - na třísky. Že aby viděli...
Dnešní evropská společnost je nezralá a infantilní a potřebuje všechno v názorném předvedení...až příliš názorném...

[92 dobrý večer po delší době (Bubik: 19.04.2006, 23:22:35 - x)
Juro-p teď napíšu něco ošklivého ale přesto mi to nedá - tohle s tím biolihem je přesně to, čím ODS ztrácí u lidí body. A nahrává na smeč jiným - to si pište, že to někdy někdo použije. Totéž byl zákon o povinném výkupu akcií - to, že se v návrhu angažovala ODS je na ni sukovice jako hrom. A tak by se mohlo pokračovat. Bohužel.
K té Talmanové - umí mluvit (aspoň na kameru se zdá), na dratha platí, možná by jako ministryně byla dobrá, nicméně ev. změnu si měla ODS vyřešit už dřív. A jestli to chce udělat teď, tak musí najít nějaký dobrý, nenapadnutelný důvod. Jinak si zase odkryje terč na čele.
Tohle a ještě jiné věci, například nulová daň na potraviny a pod. - to jsou desítky malých chyb a chybiček, které berou neskalní voliče

[93 pánové, (maYda: 19.04.2006, 23:28:32 - x)
Díky za ten odkaz. BYlo to celkem přehledné vysvětlení, oč jde, přiznám se, že když mi, Juro, dorazil před nějakou dobu na tohle téma e-mail, tak jsem byla mimo.
Je to další ilustrace přístupu k zákonům, většina lidí se nechá nachytat na to, že je zákon potřeba" a že je správné, že byl odhlasován. Případně, že je dobře, že bude mít stát dohled. Mají pocit, že když na to dohlídne stát, tak je to košer. A že ochrana ovzduší je dobrá věc, tak hlavně že se to schválilo, na tom se přece nic zkazit nedá.
A málokdo si uvědomí důsledky - přínos a podpora korupčního prostředí, prostor a přílkewžitost pro úplatky a nakonec taková firma uplatzí i to, že ten zákon nebude muset dodržovat.
K breku je, že je dost lidí, kteří jsou opravdu upřímn přesvědčení, že s korupcí by se mělo něco dělat, ale ty šance, které dávají takhle zku... zákony, prostě nevnímají.
To je to, že čtou jen to, co je psáno v zákoně, ale když se nedomyslí dopad zákona do reality , rak to je na nic a víc ke škodě než k užitku.

[94 Bubíku, (jura-p: 19.04.2006, 23:30:12 - odkaz - x)
toho frťana si po tomhle příspěvku fakt dám. Socani navrhli zcela korupční zákon, prohlasovali ho. Já se čtrnáct dnů dřu s tím, připravit návrhy, kterými to můžeme změnit. Nevyjde to o jeden hlas. Koukněte jak hlasovali ostatní. Ti to prodali předem. A vy říkáte, že za to může ODS! A co ti ostatní. Co lidovci, co socani. Ti budou mít zase plnou hubu boje proti korupci. Co nezávislí všech druhů, těch nám sice pár pomohlo, ale on stačil jeden senátor z kteréhokoli klubu. Hergot chlape, mě je líto, že se na to někdo od nás na to vykašlal, ale furt jsme se aspoň pokusili. Viz odkaz.

[95 Jo, a Talmanová dementovala, že by chtěla vyšoupnout Julínka. (jura-p: 19.04.2006, 23:35:41 - odkaz - x)
Ale na druhé straně je to daleko nejhezčí poslankyně široko daleko. A vůbec není hloupá. Je chytrá, věcná a dokonce příjemná. Snad si to starý senátor může dovolit hodnotit.

[96 Andrea: (kocour: 19.04.2006, 23:38:23 - x)
"... že dvě kočky, z toho jeden asi šestikilový kocour ..."

Teda vás si budu pamatovat ... kocour je kočka ... šmarjá ...

[97 Jura: (kocour: 19.04.2006, 23:41:32 - x)
Že jo?
Talmanka má jedinou "vadu", je příliš zakřiknutá a skromná ženská a musí se do toho divadýlka nutit. Ve Sněmovně je už léta a kromě personálu a Prahy 1, kde je místostarostkou, ji nikdo pořádně nezná ... čímpak to, že si jí média ještě nevšimla, že by se jim málo vnucovala?
A kočka je to taky, i když zrovna já jsem odjakživa na brunetky.

[98 juro, takhle jsem to opravdu (Bubik: 19.04.2006, 23:49:46 - x)
nemyslel.
O co jde - dle Vašeho odkazu se na hlasování nedostavili: Pavel Eybert, Tomáš Julínek, Robert Kolář, František Kopecký, Bedřich Moldan, Jiří Oberfalzer, Václav Roubíček Luděk Sefzig, Přemysl Sobotka a Vítězslav Vavroušek. TO je 10 lidí. Jestli dobře počítám tak 10 z 37. To, že socialisti a lidovci a komunisti a kdo ví kdo ještě navrhl a prohlasoval pitomý a korupční a možná i na míru šitý zákon je jeden problém. Druhý problém je, že kdyby se dva lidi z těch 10 dostavili ( a já nevím, třeba to opravdu objektivně nešlo, netuším, proč nepřišli), tak se ho senátorům ODS podařilo smést ze stolu. Kde jinde by se měly smetat ze stolu kravinské zákony, když ne v senátu, kde má ODS skoro polovinu lidí...
Ostatní - lidovci, socani mne nezajímají. Mrzí mne, že senátoři ODS ten zákon zadupat do země mohli a nevyužili to. Mne to mrzí, můj volební výběr to nezmění. Ale je to škoda. A možná to zase proti ODS ( ne proti socanům nebo lidovcům) někdo použije jako sukovici.
Rozumíte mi co myslím nebo tu myšlenku neumím vysvětlit a zase ji píšu nejasně?

O to jde,

[99 Bubíku, (kocour: 19.04.2006, 23:51:49 - x)
já mám pocit, že si s Jurou rozumíte velmi dobře a že práce z toho, že se nedostavili vlastní lidi, má Jura náladu pod psa.

[100 teď jsem překlikl z klubu na (Bubik: 19.04.2006, 23:54:25 - x)
stranu, takže je to 8 z 35, pardon
Ale stejně.

[101 Talmanová není místostarostka, jen zastupitelka. (Anka: 19.04.2006, 23:56:47 - x)

[102 to nevadí Anko, (Bubik: 19.04.2006, 23:58:59 - x)
na kráse jí to neubralo

[103 O to bych se, Bubíku, (Anka: 20.04.2006, 00:02:22 - x)
nepřela ani náhodou.

[104 Jo, Bubíku, přesně. (jura-p: 20.04.2006, 00:20:52 - x)
Je sice pravda, že 4 byli ruzně v zahraničí, ale to by nevadilo, protože sebou vezli stejný počet těch, co nehlasovali na druhé straně. Na to si dáváme pozor. Ale čtyři z těchto lidí byli v Senátu a jen jeden řekl, že on chce ten zákon schválit tak, jak je. To byl Moldán. On je takovej nazelenalej a šlo mu víc o ty povolenky, co se s nimi kšeftuje místo výroby. To je taková ta věc, že když nevyrobí, tak neznečistí a svou dávku znečištění může prodat. Tak ten vyhověl klubu a výtáhl kartu, a nehlasoval s nimi. To je v pořádku, to klubu oznámil předem a u nás se fakt nemusí hlasovat na povel. Ale tři další prostě na hlasování nepřišli. A to mě ser.. A moc. A asi by nás před volbama už nepřehlasovali.

[105 Co je tohle za svět? (Jaka: 20.04.2006, 00:39:14 - x)
Teroristé ve dvou školách v Bagdádu před zraky žáků usekli hlavy dvěma učitelům!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dobrou noc všem, já jen tohle průletové stejsknutí, protože mi upadla čelist, chce se mi řvát.. a přešlo mě všechno zívání..

Juro, moc soucítím a v tomhle případě postrádám skoro zcela toleranci. To je absolutní krize zodpovědnosti, vždyť politik je profese tak jako kantor, kopáč, lékař..
Dovolil by si doktor nepřijít k operaci? Kantor k matuře či důležitému zkoušení? Na kopáče (zaměstnance) všichni soudní plánují zákon o propouštění bez uvádění důvodu..

Jen ten politik, jehož příjmy i vedlejší požitky jsou nadprůměrné, ten si klidně dovolí "bulnout šichtu". Ví, že to má na dobu určitou a že na něj a jeho úkroky stranou není tak moc příliš vidět. Že většina jeho voličů a ve skutečnosti jeho zaměstnavatelů si nedá tu práci sledovat, jak on si plní své pracovní povinnosti.

Je to fakt smutné.. prostě rozmazlená Evropa, společnost.. Jenže... když my už umíme jen brblat. Většinou všichni víme, co je třeba, jenže nikdo se nechce moc angažovat.. Jsem tvrdý ateista, ale co když přece jen..co když je hrozba islámu tou "akcí", co nás má vyburcovat z pohodlnosti..

[106 hele, je po půlnoci (Andrea: 20.04.2006, 00:52:14 - x)
a já dodělala své grafy.
Takže jděte s lihem k šípku, holt je to na pytel, poučení pro příště. Vojnu jak řemen na senátory i poslance.

A pro Kocoura:
moc tady nešmarájujte, kocour je samozřejmě kočka- co by asi byl jiného. Myslíte, že jsou dva živočišné druhy: kočka - kocour? Slepice- kohout? Rimskij- Korsakov?

[107 Ha, tak jsem si přečetla, (Jaka: 20.04.2006, 00:53:21 - x)
že ta nepřítomnost byla trochu jinak, ale..
Ale v podstatě je to furt o té odpovědnosti, osoby i profíka. Prostě Evropa vycházející z antiky a křesťanství, s preferováním ideálů humanity a vlídného motivování místo důsledného a tvrdého vyžadování, došla asi někam na existenční práh, nedodržování slova a neplnění povinností není "kamenováno", alibismy nepopuzují..

[108 Přeji krásné předvolební ráno! (Rpuť: 20.04.2006, 06:29:35 - x)
Zlatým hřebem předvolebního boje zřejmě bude zrušení daňových úřadů.Nejnovějším Sobotkovým vynálezem je možnost odečtu nákladů na zaměstnání i pro zaměstnance.
Na odečtení montérek bude patrně vydán oranžový (jak jinak) formulář obsahující nejnovější telemetrické údaje o vaší osobě a montérkách, dle požadavků EU. Snímek vaší oční duhovky a otisk palce pravé pravé nohy. Pro otisk palce dostavíte se na nejbližší daktyloskopické oddělení a to tak, že nalačno a s umytýma nohama. Komu budou nohy smrdět, tomu nebudou údaje poskytnuty. Ve státním zkušebním ústavu bude pak z vašich montérek a z vašeho palce odebrán ústřižek, aby se zjistilo, z jakého materiálu jsou vyrobeny. Pokud se zjistí, že montérky či palec byly vyrobeny mimo EU, zaplatíte dodatečné clo ve výši 100% ceny montérek. V plné výši budete moci uplatnit odpočet na montérky s laclem, kapsy se do odpočtu nezapočítávají. Při vyřizování odpočtu nemá pracovník nárok na náhradní volno.

[109 P.S. Neviditelný pes má zřejmě psinku, (Rpuť: 20.04.2006, 06:38:26 - x)
Lidovky taktéž. Ten jejich webmaster je teda "master"!

[110 Bodré ráno (M.Slon: 20.04.2006, 06:48:07 - x)
tak vás všechny zdravím, před, při i po snídani, ba i nesnídající. Dneska bude krásný den, dneska by to šlo :-)
Na silnicích 1. a vyšší třídy jest vidno traktory s opadávajícím hnojem a kusy plechů, na svých silných ořích vyrážejí, oděné v kůži, náhradní díly pro transplantační centra a kolem silnic rozkvétají nahusto dopravní značky Práce na silnici, Objížďka, Objížďka objížď ky a Zákaz vjezdu všeho. Přátelé, jaro je fakt tady!!! Přeji úspěšný den.

[111 2 Rpuť (PeS: 20.04.2006, 06:54:39 - x)
Dobré ráno,
že by Jaroušek? Není možná, ten chodívá až na osmou... včera psal chlapec asi 10x. No já teď nevím přesně, jak to vypadá s těma letadýlkama do Nigérie, Škodaexport v tom jede za podpory Warthoga a tak si možná Jaroušek chce užít grafomanie, než ho odvedou v želízkách...

[112 PeSi, (Rpuť: 20.04.2006, 07:13:20 - x)
možná Jaroušek vyráběl přes noc příspěvky do zásoby a odeslal je všechny najednou. Ve spojení se zírálkovským poetismem je to pro každý server bomba zcela smrtící - aspoň to ukazuje, že je přetížený.
Situace se zcela vymkla z rukou, socani přemýšlejí, co ještě nezakázali a rozdávají letáky s tvrzením, že ODS chystá největší podvod století a agentury se předhánějí v co nejvíce se různících statistikách. Neztrácejme optimismus - volby už nejsou daleko. Ale už aby to bylo! Za náma!

[113 M.Slone - neříkejte, že jste chtěl někam jet?! (Rpuť: 20.04.2006, 07:15:28 - x)

[114 Lidofkovej (Andrea: 20.04.2006, 07:25:12 - x)
webmaster je zřejmě přetížený vymýšlením další varianty diskusního fora pro Hafana. Bude povolená jen jedna věta (těch pět odstavců musel vymýšlet AJNŠTAJN)..
A možná ani ne věta. Budou tam tři buttony - červený,modrý a černý rejpací.
Pod Ulčovým článkem budou buttony dva. Jeden USA, druhý HLAVNĚ NE USA.
U Vízka budou také dva, s nápisem FANDÍM VÁM, PANE VÍZKU, PIŠTE DÁL, druhý TY KOMUNISTICKEJ KOKOTE.
No a u Pehe bude jeden, označený ZA VŠECHNO MŮŽE KLAUS.

[115 Rputi, (M.Slon: 20.04.2006, 07:29:25 - x)
nechci, ale muším. Ale po Andreině poznámce se mi pojede vesele, jen vesele. Tak pápá a Liberečáci, třeste se, blíží se nájezd slonů!

[116 2 Rpuť (PeS: 20.04.2006, 07:46:40 - x)
No, abych se přiznal, a jak je tu taky z obrázku patrno, já žádným velkým optimismem nesrším. Jsa povahou skeptik, můžu být maximálně příjemně překvapen. Akorát to rostoucí běsnění naznačuje, že už spoustě lidem začalo téct do bot. A docela rád bych spolu s Jurou věřil, že to prosraný hlasování bylo z lajdáctví nebo jen z blbosti. Horší už je, když jeden váhá, zda je to z blbosti nebo za cizí peníze.
No a na Psu už je situace nesnesitelná, mám dost práce a jaxi nemám důvod ani čas se tam s nimi hádat, zvlášť když v poslední době se k osobním útokům dobrali i lidi jako šakal a Mislead. Ale je to k něčemu dobrý - ty některý lidi se tak krásně odhalej, když zapomínaj, že svět je malej...
No a když už jsem se takhle rozepsal - co zas takhle někdy Vodička? (Pavlíku, až si to přečteš, co Ty na to?) Tenhle tejden ne, ale příští pátek by to třeba šlo... (a Petra se ptala, kdy se zas uviděj s Irenou...) Mám pocit, že už zas potřebujem se sejít a popovídat si, těch útoků blbosti, závisti a zloby je už trochu moc... Co Vy na to?

[117 Netlučte webmastery (Honza ze Žižkova: 20.04.2006, 07:51:18 - Mail - x)
Mně to dneska ráno připadá na něco spadlých serverů. Už včera večer se mi odpojilo připojení úplně a dneska nejsou velký servery jako lidovky, idnes apod.
Hlavně že tady se člověk dostane a duši si potěší.
Díky

[118 PeSi (dvd: 20.04.2006, 08:03:19 - odkaz - x)
příští pátek (28.4.) by byl ideální. Jinak na tom Psu jsem včera začal ujíždět taky, kdyžtě jistý A.Hrbek začal okolo té skládky v Libčevsi a pod. udílet vskutku hraběcí rady.

[119 PeSi - báječnej nápad, (Rpuť: 20.04.2006, 08:17:58 - x)
Vodičku by to chtělo, jak "Pes drbání":)))))
Hádání na Psu už je naprostá blbost, všichni, co tam přispívají už jsou stejně rozhodnutí, argumenty ztratili jakoukoli váhu a ty jedy všem jen otravují duši. A křečovitá snaha obhajovat neobhajitelné může být legrační jen chvíli. Bude dlouho trvat, než se z toho NP vzpamatuje.

[120 Ministr Mládek, samozřejmě jen úplnou náhodou...:))) (Rpuť: 20.04.2006, 08:43:37 - x)
Ministr zemědělství Jan Mládek bydlí v bytě, který patří Miroslavu Janstovi. Muži, jehož advokátní kancelář nyní prošetřuje policie kvůli stomilionové odměně od Československé obchodní banky (ČSOB) s podezřením, že mohlo jít o tzv. černé peníze....(lidovky)

[121 Odkazový problém (dvd: 20.04.2006, 08:52:34 - x)
V rubrice ODKAZ se mi drží neustále poslední odkaz a proto se v 8:03:19 naprosto nefunkčně a nesmyslně objevil. Na tlačítko SMAZAT nefunguje. Pokud jej smažu přes delete tak tam není, stisknu-li však SMAZAT, opět se objeví. Čáry a kouzla..

[122 2 dvd (PeS: 20.04.2006, 09:17:21 - x)
jak jsem pochopil, musíš to smazat ručně a odeslat cokoli bez odkazu. Někdo to holt s tím pamatováním přehnal a teď si to pamatuje všechno odminula, dokud nezadáš změnu. Takže asi tak. A jak jsem pochopil, tlačítko SMAZAT nemá fungovat na odkazy, ale k tomu, že když něco čtvrt hodiny píšeš a pak se přehlédneš a překlikneš, tak abys to mohl psát celé zas znovu. Takzvané výchovné tlačítko pro nás blbce...

[123 Ts,ts, ts, milá Rputi, (maYda: 20.04.2006, 09:21:51 - x)
Vy snad pochybujete, že jde jen o pouhou náhodu a že pan ministr je upřímně překvapen?

[124 Ahoj lidi ! PeSi - ano, tak je to správně. (Šumavák: 20.04.2006, 11:08:20 - x)
Zatím nevím ( a také se tím momentálně moc nezabývám) zda je ten "pamatovací" skript vložen na blbé místo těch CSS a nebo jestli to mám zase na svědomí já, přeházením pořadí těch vkládacích polí.

Ale funguje to tak, jak jsi to popsal.

[125 Ahoj, já to rychle prolétl, (Klaun Parafin: 20.04.2006, 11:23:35 - x)
už jsem párkráte s lidmi o setkání diskutoval a nejvíce padal termín 5. května. Historické datum konce poslední války...
Jenže Vodička nám v poslední době zešílel a vyhazuje hosty už před desátou, protože jezdí ještě večer na chalupu.
Takže jsem navrhl "U svijanského rytíře", kde skvěle vaří a je lepší vzduchotechnika, viz naši "marodi", a vyhodí nás až kolem půl dvanácté...Už jsme tam jednou byli a nikdo si, pokud vím, hlasitě nestěžoval... Jest to jen přes koleje na druhém straně Letenského náměstí, blízko je Ministerstvo vnitřností, takže se nemusíme o ně bát. A dá se lépe v okolí zaparkovat... Jinak jak chcete - ale Vodička má jarní puzení a opravdu nás vyhodí v deset... Tak sem nebo na mail: gagmaster-pk@email.cz mi napište vaše příklony či odklony k nastálé skutečnosti...

[126 Přimlouval bych se za Klaunův návrh, (Loki_F: 20.04.2006, 11:42:05 - x)
ač do toho nemám co kecat... Ale protože bych se opravdu s chutí zůčastnil, je 28.4.06 termín dosti neschůdný.
Toho 5. května by se dalo využít k nácviku příštího pražského povstání...! };-D

[127 Oprava: zúčastnil bych se rád! (Loki_F: 20.04.2006, 11:45:00 - x)

[128 také se přidávám: (šimon klein: 20.04.2006, 12:00:21 - x)
a) ke Klaunovi a Lokimu (rád Vás uvidím !)
b) pro upřesnění: k tomu svinskému trychtýřovi
c) no a holt na toho 5.5.

Takže: těšme se na další výroční setkání Spolku hovězích hlav pro nasírání levice v Čechách ((c):šibal zírálek - pro mě to od tohodle "dělníka tiskového dohledu" přímo hřeje:-)) !

[129 Tak jo, 5.5. Bude nás víc, nebudem se bát vlka nic! (Rpuť: 20.04.2006, 12:25:16 - x)

[130 uáááááá, potřebuju někde upustit z papiňáku! (Jaka: 20.04.2006, 12:37:45 - x)
..jsem právě zničila lampu za 3,5 tis., písk..(závorka)

..pátého nácvik defenestrace, uff a fňuk, jak závidím,
být to blíž, i vlastní vidle si pořídím..
Jdu pokračovat v demolici kvartýru,
sodoma komora, velebnosti..

[131 jej, a k tchýním, (Jaka: 20.04.2006, 12:44:11 - x)
ta moje byla nejlepší z celého vesmíru, zato moje matička, to bylo horší než truchlivý bůh či vykřičník v lidské kůži..

[132 Jako: Jedna hraběcí rada: (Loki_F: 20.04.2006, 12:54:05 - x)
Nekupujte lampy za víc než Kč 700.-, při rozbití, budete mít 5x menší zlost a 10x menší riziko mozkové mrtvice a 20x menší riziko srdeční zástavy. };-D

[133 pro janu od boku (divana: 20.04.2006, 13:36:30 - x)
všechno nej k narozeninám a tu nejlepší rybí pomazánku !

[134 Jano, tak ještě jednou - NEJ! (Rpuť: 20.04.2006, 13:40:59 - x)

[135 Jako a ta likvidace byla definitivní, (Rpuť: 20.04.2006, 13:41:34 - x)
nebo jenom eretrika?

[136 To by slo, (Petr Kunetka, zlocinec: 20.04.2006, 14:17:31 - x)
5.5. je dobry termin, i misto...

[137 Už to začíná mít grády. (jura-p: 20.04.2006, 14:32:42 - x)
LN Znovu opakuji: schůzku jste pořádal vy, byla ve vaší kanceláři na ministerstvu financí a účast zástupce Janstovy kanceláře potvrdil i zástupce ČKA. Tak co tam někdo od Jansty dělal? To přece musíte vědět. Nebo je to tak, že jde někdo od Jansty kolem ministerstva, oknem vidí, že je u vás porada a řekne si: proč bych tam vlastně nezašel? A vám to nijak nevadí a nezjišťujete, co na jednání o 11 miliardách ve prospěch ČSOB dělá?
No, já nevím... (Sobotka přestává odpovídat - pozn. red.)
Jestli půjde někdo 5.5. z mé kanceláře kolem té svijanské hospody na Letné, tak tam zajdu.

[138 To: jura-p (Petr Kunetka, zlocinec: 20.04.2006, 14:43:52 - x)
Skutecne je zvlastni, jak se neschopnost umi znicehonic provalit za straslivych skod...
Vzdyt oni nezvladaji ani elementarni damage control ;)

[139 Damage control ne. (jura-p: 20.04.2006, 15:02:26 - x)
Ale damage making zvládají perfektně.

[140 juro-p (Bubik: 20.04.2006, 15:11:44 - x)
moje matka mi vždycky říkala ať nelžu, protože si pak nebudu pamatovat, co jsem komu nalhal a zapletu se do toho.
Jak je vidět, Sobotkova matka mu tohle nevštípila. A nejen Sobotkova.

Ono mlžit a kličkovat se dá opravdu jen chvíli. I když i ta chvíle se vnějšímu pozorovateli zdá často jako věčnost

[141 To: jura-p (Petr Kunetka, zlocinec: 20.04.2006, 15:24:54 - x)
Damage making... V posledni dobe se kazdy den tesim do prace, abych si pocetl, co zase zmrsili... Normalni firma s timto vedenim by uz byla po zamitnuti navrhu na konkurz pro nedostatek majetku ;)

[142 petře kunetko, problém je (Bubik: 20.04.2006, 16:14:32 - x)
že ta firma není firma cizí, ale firma s níž máme my všichni sakra moc společného. Minimálně jsme jejími akcionáři.....

[143 ČSSD má několik metod řízení společnosti. (jura-p: 20.04.2006, 16:28:39 - x)
První je, když něco nefunguje, zřekni se kamarádů, co to řídí a dej tam jiné kamarády. Výměnu kamarádů komentuj jako zásadní politickou změnu a změnu organizace.
Druhá metoda je, pořádně do toho řízni. Ve skutečnosti jde zase o změny řídících pracovníků, v tomto případě kamarád nekamarád. To se týká fáze odvolávání. Jmenuj zase kamarády, když kamarádi docházejí, tak kohokoli, kdo pochlebuje.
Třetí metoda je, nasyp do toho prachy. Když do toho dáš prachy, tak ti za prachy někdo poradí. Nejlíp ti poradí ten, kdo z peněz, které za to zaplatíš, dá nejvyšší návratku. V českých na stůl, samozřejmě.
Čtvrtá metoda je, když to nefunguje, donuť ostatní, aby to dělali intenzivněji. Když někdo poukáže na to, že to nefunguje, obhaj to s poukazem, že jde o evropský trend. (Příklad, zákon o střetu zájmů, ten když šest let nevedl ani k jedinému řešení případu korupce nebo případu čehokoli, byl navržen na zpřísnění, rozšíření okruhu osob, kterých se týká a sankce za pozdní dodání přiznání příjmu. Lze očekávat, že i nadále bude v potírání korupce stejně účinný jako doposud. To je vůbec.)
Pátá metoda, když se ani pak nedaří - sveď to na ODS. Buď na následek činnosti ODS před osmi lety (první s tím stejně začal Klaus), nebo na činnost ODS nyní (Janstu a ČSOB zavinil Tlustý tím, že se mstí za vyhození z Konsolidační agentury.) Nebo přímo napadni ODS, jakoby to byla ona kdo je vládou a veď volební kampaň jakoby to nebyla ČSSD, co je vládní strana. (Viz heslo krajských voleb, Za nás bude líp! Po šesti letech vlastní vlády!!!) Viz nová kampaň vládní strany (šipka dolů a mluvit jen o ODS, vládu ODS v této zemi je třeba tvrdě napadnout. Tím se přenese odpovědnost na ODS a je to.)
Dnes jsem zaznamenal nový prvek, ale nevím, zda to není soukromá válka Racka. (Penězovod Čepro - ODS) To už je úplně padlé na hlavu, ale může to fungovat. Ostud je tolik, že už nikdo si nevzpomene, jak to bylo s Kadlecem, kde se ztratili peníze, kdo dostal dva miliony a kdo poslal Kadlece místo do kriminálu na NBU. Může to fungovat, protože si lidi nemají čas pamatovat. A jednou bude prostě platit, ta ODS s tím Kadlecem a Čeprem. Krejčíř je dnes také přičítán ODS, Železný je vlastně odeesák, a kdo si vzpomene, že v žalobě Singha, Bacz šlo o půl milionu !!! úniku na daních a trestná činnost nebyla prokázána. Černé fondy ODS se taky považují za skutečnost a Klaus má (nebo tenkrát měl) vilu ve Švýcarsku. Kdo si vzpomene, že koalice měla dostatek hlasů, aby prezidentem zvolila koho chtěla a zejména měla dost hlasů na to, aby se prezidentem nestal nikdo, koho by nechtěla a nevolila. Kdybych dnes prohlásil, že prezident Klaus byl zvolen hlasy koalice, asi bych byl považován za manipulátora. Ale ani kdyby Klause volili všichni komunisti, tak by to na zvolení nestačilo, kdyby ho nevolili lidé z koalice.
Bohužel, všechny tyto metody mohou být volebně účinné, přestože ani v jedné se nejedná o skutečné řízení. Když si položím otázku, co změnili socialistické vlády sociální demokracie systémově, tak odpověď bude, že skoro nic, že jenom zhoršili podnikatelské prostředí v naší vlasti. Výrazně zvulgarizovali politické způsoby. A jinak to bylo jenom škatule, škatule hejbejte se s enormním mediálním zpracováním.

[144 juro-p (Bubik: 20.04.2006, 16:35:05 - x)
on už starej Goebbels věděl jak na to. Ovšem lidé se mění, vyzkoušené metody zůstávají.....

[145 Jo a ještě jedna metoda. (jura-p: 20.04.2006, 16:40:23 - x)
Udělej ještě větší průšvih, aby se zapomnělo na ten předchozí.
Kdo si vzpomene na chemopetrol, co bylo s těmi vyšetřovacími týmy soukromě pracujícími pro ministra? Jak to dopadlo s organizováním tr. činnosti útvarem pro potírání organizované trestné činnosti. Jak je možné, že není hotový první koridor, ač stál víc jak Temelín, kde je dálnice do Ostravy, jaké bylo zaplacené odstupné Izraelcům, Kolik dostal Šťáva, atd, atd. Kdo si to má sakra pamatovat. Ta černá kniha ODS je zoufale neúplná. Jak to, že je stíhaný akorát Doležel, když doopravdy jednal ve Varšavě a je o tom zápis velvyslance. Kdo dostal těch 1,2 miliardy korun, co bylo skutečně vyzvednuto z účtů Orlenu na provize v ČR. ... Já už nemůžu, mě se vybavují další a další případy.

[146 Juro, je to otravné (Nika: 20.04.2006, 16:46:01 - x)
ale možná by pomohly bilboardy s tím seznamem kokotin, které slibovali socani v minulých volbách. Lidi fakt zapomínaj, a tohle by chtělo připomenout. Někdo už to tam na Psu lepil...

[147 juro-p opět ten starý doktor (Bubik: 20.04.2006, 17:03:55 - x)
a jeho údajný výrok: „Masy vždycky zůstanou takové, jako byly vždy, tupé, chamtivé a zapomětlivé“.
Tak je třeba dělat něco proti - dnes jsem v HN na 3. straně našel inzerát ODS plus pro Vaši bezpečnost uvozenou vykuleným manekýnem v policejní uniformě. Pod tím co udělá ODS pro Vaši bezpečnost, co ODS nabízí pro vymahatelost, co navrhuje atd atd. Fakt si volební manažeři myslí, že to někdo čte, že to na někoho zabírá? Že tím přesvědčí nerozhodnuté? Ona je ta hajzlovina ČSSD(b)s modrými šipkami bohužel mnohem účinnější a určitě jí na to řada lidí skočí.

Nebylo by tedy lepší za peníze uveřejnit pěkně systematicky a srovnaně to, co tu píšete? Připomínat lidem všechny případy za těch x let zpátky? CO se zametlo, co se událo, co se naopak neudálo? Já vím, slušná kampaň. Ale ono se dá připomínat i inteligentně, s vtipem a slušně.

[148 Niko, (maYda: 20.04.2006, 17:04:55 - x)
ale to by musely být hóóódně velké megabillboardy s hóóóódně drodbným písmem, aby se tam všechny ty kokotiny vešly.

[149 Niko, (maYda: 20.04.2006, 17:08:30 - x)
ale to by musely být hóóódně velké megabillboardy s hóóóódně drobným písmem, aby se tam všechny ty kokotiny vešly.

[150 Niko, (jura-p: 20.04.2006, 17:18:59 - x)
nejlepší bude, když si ODS bude dělat svou kampaň a potichu bude ČSSD vděčná, že jí zaplatila tolik bilbordů a článků v novinách, ve kterých bude ČSSD za sprosťáka a ODS odmítne použít stejnou minci. Jednak tím ušetří ODS spoustu peněz a tohle nemůže ČSSD vyhrát. No představte si, co by si řekli zákazníci, kdyby škodovka udělala reklamní kampaň o tom, že Peugeot je špatné auto a ti, co mají Peugeot v oblibě, darebáci. Fakt se tak zvyšuje prodej škodovek?

[151 No jo Maydo (Nika: 20.04.2006, 17:19:40 - x)
já holt nejsem marketingový expert, ale ti by si snad s tím mohli nějak poradit...

[152 Asi Juro (Nika: 20.04.2006, 17:21:11 - x)
máte pravdu, ale dnes mě samotnou zarazilo, co všechno si z toho nepamatuju...

[153 Geniální tah (Nika: 20.04.2006, 17:22:50 - x)
je samozřejmě ten s tou Balbínovou stranou. Je to jak najmout bílého koně... Ale ne že by se mi to líbilo...

[154 Údajně to platil Bakala? (jura-p: 20.04.2006, 17:36:53 - x)
Akorát nevím, co má v tom případě Havel a jeho parta proti lidovcům. Anebo to byla součást promo akce pro zelené? Ale možná, že je to jenom drb ze zákulisí.

[155 2 Nika (PeS: 20.04.2006, 17:52:56 - x)
Dobrý podvečer. K tomu si jen dovoluju připodotknout, že ti bílí koňové končívávaj na dně Orlíka... Mouřenín splnil úkol, mouřenín... kdepak, nemůže jít, moc ví a mohl by povídat... Jsem zvědav, kdy a jestli vůbec tohle dojde i těm balbínovcům. Ale oni jsou tak trochu alternativně inteligentní a kdo je zná, tak už jim nevěří ani kolik je hodin... Tak to nejsou správní bílí koňové... Maně mě napadá... Že by...: "Dobře, Pepku. Tak si pamatuj, že když někoho uslyšíš mluvit, když chodíš po obědech od domu k domu, že je císař pán dobytek nebo podobné, hned přijď ke mně a oznam mně to. Dostaneš šesták, a když uslyšíš někoho vykládat, že to nevyhrajeme, zas půjdeš, rozumíš, ke mně a řekneš, kdo to říkal, a dostaneš zas šesták. Jestli ale uslyším, že něco zatajuješ, tak bude s tebou zle. Seberu té a odvedu do Písku. A teď vyskoč!"

[156 2 Klaun (PeS: 20.04.2006, 17:58:26 - x)
Ale jo, tak holt to ještě ten tejden vydržím. Mně ten svíjející se rytíř taky vyhovuje a s tou vzduchotechnikou máš pravdu. Kdyby náhodou chtěl Vodička trochu do té vzduchotechniky investovat, budu poslední, kdo by mu to rozmlouval. Že bych aspoň pokaždý nesmrděl tak příšerně tím kouřem...

[157 Souhlas (dvd: 20.04.2006, 18:15:51 - x)
Svijanský rytíř 5.5. v 18,00 (???)

[158 Jura-p(e) odstře KDU-ČSL je IMHO zcela plánovittý (Loki_F: 20.04.2006, 18:17:14 - x)
jejich "jazýček" v okrouhlíku ČSSD začínal být příliš drsný, navíc velmi zkušeně ubírali z koláče (MŽP - Amrozek, MD - Šimonovský, k všemu tomu zmatený Cyrda a poslední spravedlivý Kalousek...) a ještě se staví do nové role "spojence" s příštím vítězem voleb.
Námluvy sodem s lumíky počítají s jednodušším rozdáváním karet (komunistům se s výmluvou na nenápadnost nebude muset dávat tolik), lumíky, než by se v parlamentu rozkoukali by stáhli z kožky, nehledě na to, že jejich Burizona již drží za moudí, stačí jen tisknout a tisknout, a on bude zpívat zelený part na socdemácké melodie (třeba: "Já jsem z Kutné hory..., Já mám v Praze tři domy... ).
Jde nyní o to, že socdemáci ještě jsou schopni z nepochybné volební porážky udělat neodvratné volební vítězství. Dnešní pehecí žblebt koneckonců svědčí o tom komu fandí "pravdaláska"... a ta přece vždy vítězí nad "lžíanenávistí" };-D

[159 Loki, vidím to obdobně (jura-p: 20.04.2006, 18:53:48 - x)
a není mi do skoku. Skoro depka.

[160 Juro-pe, mluvíš mi z duše, (Klaun Parafin: 20.04.2006, 19:03:43 - x)
ať proboha ODS na ty ubohosti ČSSD nereagují... Nýbrž důstojně a s elegencí: Fakta, program, všichni musíme, ne jenom stát... Konečně se mi líbí jeden volební bilbord s Topolánkem: Mysleme na naše děti.
Slušný a úderný. Sice šílím zde z ODS na Praze 7, tu jsou někteří opravdu kokoti na n-tou, ale těch slušných je snad více.
Jinak se PeSi omlouvám, ale začíná být značná převaha lidí, kteří chtějí 5.5. Konec války, slavený u feudálů, je baví...
Dneska jsem se dohodl s Paputou, který má už připravenu "Tetu z Bechyně..." Jinak mi odpadlo natáčení, mladá Vondráčková se rozešla se svým sexuálním údržbářem a zhroutila se, takže mám příští týden čas a jestliže chceš zajít na pivko, tak s tebou vždy a rád...

[161 Jura-p(e) - v takových případech (Loki_F: 20.04.2006, 19:16:58 - x)
si beru na pomoc Murphyho.
K tomuto se hodí:
"Každý byrokratický systém připomíná žumpu - to největší svinstvo se vždy dere nahoru"
a jako útěcha:
"Neschopnost + neschopnost = neschopnost."
};-D

[162 Loki, dovoluji si připomenout, (Rpuť: 20.04.2006, 20:06:04 - x)
že tohle si Schroeder myslel taky. Leč Jožka odhodil tenisky a zapěl hrdinným tenorem "Já sem jožka Fischerů, já se na vás vys..ru a od té doby německé hospodářství stagnuje.

Parafíne, vyřiď Paputovi, že už se moc těšííím!

[163 Jedno pozitivum - (Rpuť: 20.04.2006, 20:09:41 - x)
můj soukromý průzkum preferencí praví, že si to Bursík u obyčejnejch lidí rozlil hlabně tím zákazem uhlí. Ta souvislost dražšího benzínu s dalším zdražením rohlíků jim tolik nedochází, ale z toho uhlí mají hroznej strach.

[164 Rputi (dvd: 20.04.2006, 20:31:11 - x)
www.spiegel.de má v rubrice Wirtschaft článek
ERFOLGREICHSTE INDUSTRIENATIONEN - Deutschland ganz unten
Doporučuji

[165 Jurape, (Včelka: 20.04.2006, 20:46:30 - x)
nesdílím tvoje optimistické přesvědčení, že jde jen o šlendrián. Vyvlastnění menšinových akcionářů byla korupce, to mi nikdo nevymluví. A biolíh - tam je ještě víc peněz. Takže?
Taky mám pocit, že se namáhám marně. Ale namáhám se dál - co jiného se dá dělat. Třeba jednou, někdy...

[166 ODS na ubohosti ČSSD reagovat musí (Bubik: 20.04.2006, 22:20:13 - x)
ne stejně proboha, ne gradovat sprosťárny, ne odplácet stejným metrem, ale reagovat myslím musí.
Ujistil jsem se o tom ještě teď v podvečer, kdy jsem byl na jednání asi 40 km za Prahou, pak jsme šli na večeři a ti poměrně inteligentní, podnikaví, slušní a rozhodně ne levicově orientovaní klienti na nové ČSSD billboardy nalítli jako na pravé. Jen jim bylo divné, proč o sobě ODS píše co píše.
Takže jsem přesvědčen, že nějak by se reagovat mělo.

[167 aaah, už zase... (Šumavák: 20.04.2006, 22:26:14 - x)
půjčíme si, zdroje jsou !!! (c) Vlček ČSSD !

[168 Tedy Rputi, Vy jste něco pila! (Loki_F: 20.04.2006, 23:00:35 - x)
A ne že ne!
J. Fischer, podobně jako Burizon, si na sebe upletl bejkovec (tlustej jak ruka), a byl moc, ale opravdu moc rád, že mu s ním nevytloukli zuby (což podle mého by bylo to nejmenší co se mu mohlo stát, za to co objektivně udělal Německu.
Schroeder, dokázal z neskutečně jasné prohry vybojovat plichtu (která Německo přijde stejně draho jako Fischer - viz gasperl Platchek, který raději uprchl do bažin).
Pokud by ODS přistoupila na podobnou plichtu u nás - v mých očích by tím spáchala politickou sebevraždu na otevřené scéně.
Schroeder svůj boj de facto vyhrál a odešel středem, ke škodě všech...



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: