Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Čtvrtek, 20.04.2006

Neobvyklé přírodní úkazy

aneb: červánky celý den !!!!!


Udělal jsem si kafe, nakoukl na Psa, přečetl nějaké zprávy (zejména ta o tom, jak se poradce premiera Grosse nastěhoval do Janstova bytu a ministrem se stal až daleko později, takže se o žádný konflikt zájmů nemůže jednat -pravda, nejedná, oba mají zájmy shodné- je obzvláště vypečená!) a zcela znechucen odcházím do houští, nikoliv zdechnout, ale připravovat se na to, že se Bursík dostane do vlády a začne prosazovat své nápady!

Nebezpečí, že mě trefí padající strom je daleko menší, než že mě při nahlédnutí na Psa třefí šlak!
Zvláště když už mám nakácíno :-)).

Víte, že červená barva zapadajícího slunce je zůsobena tím, že zvětšující se vzduchová vrstva (odstupem od zdroje světla) pohlcuje vlnění kratších vlnových déle a k nám pronikají pouze dlouhé vlny, tedy oranžová a červená část světelného spektra ?

Nad tím Psem se poslední dobou objevují červánky (co červánky! rudé mraky) už od rána, po celý den až skoro do večera...

Že by jeho slunce doopravdy zapadalo??





Komentáře

[1 Rudá záře nade Psem! (Rpuť: 20.04.2006, 12:39:51 - x)
Do voleb to lepší nebude. Po volbách uvidíme...snad... Teď tam lozit snad ani nemá smysl...Na Zvířetník Čumil se zírálkem nelezou a paní Ruščáková ho dělá čím dál líp, takže je tam občas i legrace.

Podezírám Parafína, že se mu jedna loutka nepovedla a místo, aby jí spálil, tak jí hodil do smetí a někdo jí tam našel:))) Tuhle, totiž, v nějakém záběru prošel pozadím Tvrdík - typickej Hurvajs, když má povolený nitě. Mírný předklon v pase, ručičky se kinklaj a hlavička se v rytmu otáčí - sem, tam, sem, tam....

[2 rputi - tak je to pravda! (šimon klein: 20.04.2006, 13:34:31 - x)
Já toho Parafína podezříval už dávno....když mu ty loutky nešly ještě od ruky, tak patrně spáchal špatně vyřezaného Škrholu - Milouše Zemana...
A já furt, komu utekl zpoza kudličky.....
Klaune - teď už to rovnou recykluj v kamnech !

[3 pro janu od boku (opakování) (divana: 20.04.2006, 13:38:24 - x)
všechno nej k narozeninám a tu nejlepší rybí pomazánku !

[4 Tak pozor! Žádným hromosvodem nebudu! (Klaun Parafin: 20.04.2006, 14:00:18 - x)
Já když řežu, tak řežu tak dlouho, až se mi to povede...(viz moji dva synové...) Ze začátku jsem třeba řezal krásnou princeznu a vyšla mi z toho ošklivá ježibaba a naopak... Nebo prince a vyšel mi vodník, stačilo jen natřít na zeleno... A kdybych měl s kolegou vyřezat vládu, tak důkladně...ani jeden dosavadní by tam nezůstal. Politiky neumíme, ale moudré postavy (třeba sůvy...), to jo...
Ještě proberu 5.5. s několika lidma, ale všem se to zdá zatím přijatelné, pak je, myslím, tři dny volno na čištění zbraní a zaujmutí pozic...

[5 Prosím,prosím, (vidlák: 20.04.2006, 14:13:54 - x)
komu ze psa říkáte mrchožrout? Třeba jen naznačit,lehce nakopnout... Děkuju...

[6 Mrchožrout (maYda: 20.04.2006, 14:29:56 - x)
se, tuším, na Psu někdo podepisuje.

[7 Jo, nějakej mrchožrout tam bejvá, (Rpuť: 20.04.2006, 14:37:38 - x)
ale "kterej von je", to netuším.

[8 Ptejte se Ondřeje Neffa (martina: 20.04.2006, 14:46:26 - odkaz - x)
Ondřej Neff před 10 lety založil a spustil Neviditelného psa. Bez velké nadsázky se dá mluvit o okamžiku, kdy začal fungovat český internet. Jak se za tu dobu web změnil? Ptejte se novináře, spisovatele a spolupracovníka Lidových novin Ondřeje Neffa. Odpovídat na vaše dotazy bude v pondělí od 10:00

Jako na zavolanou... A dobrý den všem :-)

[9 martino a co se ho máme ptát? (Rpuť: 20.04.2006, 14:53:09 - x)
Proč tam pouští Pehehe, nebo známého Sudeťáka Doležela, nebo, nedej Bože, proč je tam teď takovej rudooranžovej hnojník?

[10 Parafíne, tos mě uklidnil, (Rpuť: 20.04.2006, 14:54:51 - x)
to bude nějakej neumětel od konkurence. Ten Tvrdík ale byl fakt věrnej....ale kdo by řezal tak blbý loutky:)))

[11 Rputi, (martina: 20.04.2006, 15:03:14 - x)
dost lidí se ptalo, proč prodal psa lidovkám. Dost lidí bylo ochotno přispívat na provoz. Ale třeba budou zajímavé Neffovy odpovědi. Pokud budou (zajímavé)...

[12 ...Upřímně, nevím, KDO by byl "ochoten přispívat na provoz"... (šakal: 20.04.2006, 16:35:57 - x)
...Kdyby někdo takový byl, už by ho jistě Neff držel pod krkem a vytřásal z něj prachy. Myslím ale, že Neffovým zájmem nebylo poslat "Psa" do kopru. Jen se prostě rozhodl na stará kolena stavět v té pitomé Zvoli a peněz bylo zapotřebí jinde. To poslední, co mu v takové chvíli přišlo vhod, bylo táhnou kromě hypotéky ještě nějaký webzin.
A co se týká třeba placeného přístupu...tak to bych byl první, kdo by řek NE! Důvodem by nebyla nějaká stovka měsíčně, ale skutečnost, že by to radikálně omezilo záběr "Psa". Rozhodně by totiž ubylo stálých přispivatelů a různí náhodní ale přesto zajímaví lidé by neměli šanci zastavit se jen tak na pokec (7:- /)

[13 Mám dojem, šakale, (maYda: 20.04.2006, 17:11:02 - x)
že na pokec tam stejně už moc lidí nechodí.
Když tak pohádat se, aby si snížili hladinu adrenalinu, rejpnout, klofnout a klusat zase dál.

[14 MaYdo, šakale, Rputi ... (Dana: 20.04.2006, 17:22:01 - x)
myslím, že za úroveň diskuze Neff nemůže. Prostě komentáře děláme sami - i třeba tím, že jsme utekli jinam, kde tak nefouká a je nám příjemně, protože tu nejsou .....
A proč tam pouští Pehe a Doležala a ostatní? Já myslím, že to je dobře, že si můžu jejich názory přečíst, alespoň vidím, jak přemýšlejí a jak bojují za své ideály a vůdce. :-))) Bylo by to smutné, kdyby články na Psovi byly jen z jednoho hnízda...
A navíc si myslím, že zdravým je jen člověk otužilý a komentáře na Psovi - to je otužování přímo ohněm. No - je pravda, že ani já tomu otužování moc nedám..
A mizím, za chvíli mi přivezou další nejdražší koláče života, tak ještě něco musím stihnout na zahradě..:-)))

[15 dano, souhlasím s vámi! (divana: 20.04.2006, 17:28:34 - x)
jinak právě na psu WtD hází jeden odkaz zadruhým (jansta+mládek) a jsou zajímavé. tak zase běžím. dnes večer mám kulturu, tak to stíhám všechno teď.

[16 divano, (janabok: 20.04.2006, 17:30:29 - x)
díky za přání; ovšem den jak malovaný - ráno přijdu k autu a totálně nabourané - zřejmě nějaký noční opilec. Śkoda odhadnuta na 140.000,-, takže mám samozřejmě po náladě...

[17 to vás lituju, (divana: 20.04.2006, 17:34:37 - x)
nejen o narozkách. kdykoliv je to hrozné. tak alespoň držím palce, jestli máte slušnou pojišťovnu. a silné nervy! ach jo.

[18 divano, (janabok: 20.04.2006, 17:47:08 - x)
já zavolala policii a servis - o víc se starat nebudu...
ale max. mně vadí, že ten kretén nenechal za stěračem lístek s číslem pojistky - takhle vypláznu 10% z ceny opravy ze svého...
náhradní auto už mám, ale otrávená jsem maximálně...:-(

[19 O patro níž má depku jura-p. (Klaun Parafin: 20.04.2006, 19:12:12 - x)
Skočte ho tam povzbudit, ať nám nezapškne...

[20 Koukám, (Foundryman: 20.04.2006, 20:09:14 - x)
že ze Schumiho se stává mediální hvězda - po princi byla do jeho laskavé péče svěřena Kobliha Součková.

[21 Koukám, že za (Šumavák: 20.04.2006, 21:05:50 - x)
Moravcem opět sedí dva známé ksichty - Cibulka.
Přímý přenos nebo placená klaka a nebo je "placen" někdo jiný ???
Je všechno jenom náhoda???

[22 koukám na Otázky... (Dana: 20.04.2006, 21:06:42 - x)
Nevidím to dneska moc růžově...vlastně naopak - vidím to růžově...

[23 Kam se poděla (Foundryman: 20.04.2006, 21:15:02 - x)
zazobaná Haná, kde socan byla odjakživa nadávka?

[24 Foundry, (Dana: 20.04.2006, 21:20:15 - x)
rozkulačili je...

[25 No jo, (Foundryman: 20.04.2006, 21:25:04 - x)
ale přeci jen, nerozkulačovali jen na Hané. Ale je fakt, že jsem nějakou dobu působil v Prostějově a zaprděnější maloměsto jsem v životě neviděl.

[26 To je dneska zas na otázkách sbírka pitomců. (Rpuť: 20.04.2006, 21:27:55 - x)
Ani vokecávat neuměj. Áaááá, stará děvka Hartl - že mu huba neupadne. A Moravcovi taky....Tedy jestli bude po dnešku Hartl tvrdit, že jeho výzkumy jsou objektivní....:))))

[27 Kdyby nebylo ODS, (jura-p: 20.04.2006, 21:30:30 - x)
socani by neměli o čem mluvit. Už jsem zase bojovně naštvaný. Depka je pryč. Ten Moravec je normální hajzl a táhne to do vzájemného obviňování. A ten náš vůl na to naskakuje. Má to být pozitivní kampaň. Není sto mluvit pozitivně. Ať už jde do hýzlu. Místo aby mluvil o tom, co přinese rovná daň všem, tak zase mluví o druhých stranách. Hergot, já už tu SMS poslal, hrajeme za stejné družstvo. Ale hráč, který nectí taktiku, bude vystřídán. A oslovení, pane Moravec, je nemožné. A ještě od dvojitého vysokoškoláka z Moravy. No nic, už jsem se vzpamatoval, když jsem v depresi, tak jsem docela tvořivý, to co jsem napsal o stranu níž, není až tak špatné. Doporučuji přečíst. A já po zasedání, několika dalších zchůzkách a po té, co jsem se vzpamatoval z lihu, který jsem nepil, a který ještě nebyl ani vypálen, jedu ze stolice (dolů) nahoru na Jih. I když jsme výš než Praha, tak hodně lidí to říká podle mapy. Dolů na Jih.
Včelko, kurnik, já taky nejsem na světě první týden. Já jsem psal, že chci věřit. A nějak se mi to jako docela zkušenému nedaří. Kouknu se sem kolem půlnoci.

[28 Jo, ještě to oslovení. (jura-p: 20.04.2006, 21:37:13 - x)
A vím, že to čtou odborníci. Teď je to otázka. Je to tak, že končí-li na samohlásku první pád, písmenko se mění a končí-li na samohlásku, písmenko se nemění. Otec - otče, soudce - soudce. Je to tak? Dělal jsem machra a teď si sám nejsem jist.

[29 Ne ne... (raptor: 20.04.2006, 21:41:06 - x)
Nepropadat depresím! (Jakkoli radí ten pravej.) Na deprese čas, až voda vystoupne, spadne a rozsmrdí se bahno.
Ani tento pořad voliče neovlivní, jak už nám v devadesátém roce vykládali vodnorníci, více, než tři procenta respondentů. Žádná volební kampaň neovlivní více než zanedbanetelné množství voličů. Volební kampaně provádíme proto, že je provádějí ostatní.
:-)

[30 Je to tak, pane Novák. (raptor: 20.04.2006, 21:43:21 - x)

[31 Ten Vlček (Foundryman: 20.04.2006, 21:47:31 - x)
je blb neuvěřitelnej. Tady aspoň člověk vidí, co za kreatury taky sedí v parlamentu.

[32 Kristovanoho, (Foundryman: 20.04.2006, 21:50:43 - x)
"je třeba přijmout normu" (ať je sebeblbější)"a pak ji novelizovat" (obvyklý systém práce socanů). Ach jo. Závorky jsou moje.

[33 2 jura-p (PeS: 20.04.2006, 22:16:47 - x)
Hele, teď jsem přišel. A rozkoukávám se, takže pouze ad oslovení. Znáš mě, jsem Jihočech - to J je tam velký schválně. To už víš sám, že na jihu se zásadně oslovuje prvním pádem. A nikoli spisovně. Dodnes mi oslovení příjmením a pátým pádem jde silně proti srsti. Takže já, jakožto jihočech, bych použil "pane Moravec", namísto "pane Moravče". Nicméně, existuje východisko. Pokud si člověk není jistý, může použít neutrální oslovení (oslovení funkcí, či funkčním zařazením) a neudělá chybu. V tomto případě by bylo na místě: "Milý vole!"

[34 Jurape, je to trošku jinak. (Rpuť: 20.04.2006, 22:23:11 - x)
Záleží na tom, podle kterého vzoru se to skloňuje - to znamená orientovat se, podle 2.pádu.
Otec, otče, ale Černoch - Černochu (nikoliv černoše)
Soudce je sám vzor.
Změna souhlásek je samostatná a dost rozsáhlá kapitola historická a fonetická.

[35 K tomu boji (Foundryman: 20.04.2006, 22:24:53 - x)
proti korupci bych jen připodotkl, že tento boj je bojem proti povolovacím a buzerujícím razítkům. Omezte byrokracii a buzeraci kvůli každé blbosti a korupce zmizí.
PeSi, jakožto taky jižan, i když východnější, se přiznávám, že oslovení příjmením v pátém pádě jsem snad v životě nepoužil.

[36 Foundry, (maYda: 20.04.2006, 22:31:20 - x)
ocituju tu sama sebe z PAvouků - pro některé je pět minut na obrazovce v roli hrdiny, který probojoval nějaký paskvil, z něhož odborníkům vstávají vlasy hrůzou důležitější, než fakt, že ten paskvil způsobí jen zmatek a že by bylo lépe počkat a spojit to s projednáváním něčeho, co spolu souvisí.
A ještě ocituju Arga ( doufám, že mi neutrhne virtuálně hlavu )
"Součástí demokratického populismu poslanců se stala i jistá údernická rétorika, na kterou lid rád slyší - "vydáme o tom zákon".
Aneb neuvěřitelných blbů je plnej parlament.

[37 Hergothuiml, že se v tom ten Šumavák zase hrabe! (Rpuť: 20.04.2006, 22:40:48 - x)
Takovej zásadní příspěvek! Tak znova.

[38 áaah, už zase ! (Šumavák: 20.04.2006, 22:40:34 - x)
půjčíme si, zdroje jsou !!! (c) Vlček ČSSD !

[39 Nehrabu ! Ne a ne a ne!! (Šumavák: 20.04.2006, 22:41:59 - x)
:-))

[40 Pesi, ono s tím oslovením (Rpuť: 20.04.2006, 22:47:36 - x)
je to zajímavé a odpor k prvnímu pádu může mít kořeny ještě v 19.století.
Zásadní problém ale vypučel a rozkošatěl se za socialismu. Ono lze říci „pane Moravče – Moravec“, ale jakmile se použilo oslovení soudruhu, tak jazykový cit (dokonce i bolševikům) bránil v použití 1. pádu Moravec. „Soudruhu Moravec“ prostě nešlo a obcházelo se to tím, že se jednou z těch dvou slov vynechávalo. Takže buď soudruhu nebo, s patřičným despektem, zejména na vojně, „Moravec“! Možná proto ta touha po spisovném oslovení.
Např. vím, že p. Hrušínský, „aby zdůraznil“, osloval p. Somra – Somře!

[41 Na Hané? Voslovovat? (Klaun Parafin: 20.04.2006, 22:48:00 - x)
Přece "pane Moravců"! No né!?

[42 Než "milý vole" tak "ty hajzle Moravcovic"... (Klaun Parafin: 20.04.2006, 22:52:34 - x)
S čímž vlastně koresponduje "ty hazjle z Moravců"...Moravec z Moravy, Jičínský z Jihlavy a Jakoubek ze Stříbra z Chomutova...

[43 A já mám v Japonsku celé město... (Klaun Parafin: 20.04.2006, 22:54:26 - x)

[44 Rputi, (Foundryman: 20.04.2006, 22:54:53 - x)
že by vliv buditelů a boj s němčinou na všech frontách?

[45 Klaune, (Foundryman: 20.04.2006, 22:56:33 - x)
tak do toho Japonska pojedem, pokud se zas rozline rudá záře, ne?

[46 Maydo, (Foundryman: 20.04.2006, 22:59:11 - x)
začínám mít pocit, že mozkový deficit je základním kvalifikačním předpokladem pro volitelné místo na kandidátce. I ten zelenej doktor nezapřel, že je z Prostějova - viz má poznámka výše.

[47 Foundry, (maYda: 20.04.2006, 23:02:19 - x)
ten samý pocit mámuž dlouho. TAk toasi nebude nějaká moje porucha vnímání, ale realita.

[48 Foundry, byl jsem tam na divadelním festivale (Klaun Parafin: 20.04.2006, 23:06:23 - x)
v Kobe a hned bych se tam klidně vrátil, s Kašpárkem bych se uživil, japonské pětileté děti uměli anglicky lépe než já ve čtyřicíti a tak skvělé a vděčné obecenstvo jsem v Evropě nezažil... A jak umí senzačně s dřevem, papírem, voskem, jen jsem tiše seděl, skoro nedýchal a jen čuměl...čum sem čum tam...

[49 Foundry, přece si tam (Šumavák: 20.04.2006, 23:06:40 - x)
šéfové co to mají vysezené, nepustí někoho, kdo by jim do toho kecal a nebo dokonce, nedej bože! měl vlastní názor!!!

[50 ...uměly... (Klaun Parafin: 20.04.2006, 23:08:32 - x)
Ty parase cezkýýý!

[51 Šumaváku, (Foundryman: 20.04.2006, 23:14:19 - x)
jasná věc. Vlastní názor má taťka Paroubek, to musí všem stačit :-)

[52 Foundry, (Rpuť: 20.04.2006, 23:23:54 - x)
i vliv buditelů to původně mohl být, takové staročeské "Vojtěše" to znělo!:)))

[53 Foundry a tam pak plně (Šumavák: 20.04.2006, 23:34:25 - x)
funguje klasická výměna názorů mezi členy vedení. K Paroubkovi jdeš se svým názorem a odcházíš s jeho. Nehlasuješ-li pro vyhození starosty , odcházíš z partaje.....

[54 Jo, já jdu taky do pelechu. Poslední zhasne! Dobrou! (Rpuť: 20.04.2006, 23:39:53 - x)

[55 Dobrou noc. Tak jó,cvak...tma. (Resonabilis: 21.04.2006, 00:07:28 - x)

[56 No a až se rozsvítí (někomu), (Klaun Parafin: 21.04.2006, 00:11:16 - x)
to bude bordel...Hóóóří, má panenko skákavá!

[57 Zase se tu svítí ! (Resonabilis: 21.04.2006, 00:24:00 - x)
Zatracený Klaun.:) Počkejte zajíci až budete platit elektriku z fofrníků. Cvak....tma.

[58 Foundy, tak už z Jihu. (jura-p: 21.04.2006, 01:06:54 - x)
No to je to, co mě vytáčelo na spolustraníkovi. Já vždycky čekal, ano, dáme chudým mladomanželům podporu, ALE HLAVNĚ, podpoříme podnikatelské prostředí tak, aby mladomanželé nebyli chudí!!! A von to neřekl. Budeme proti provokatérům, protože nelze bojovat proti zločinu tím, že budeme zločin dělat, hlavně uděláme to tak, aby nebylo nadbytečných korupčních platform. Proč by někdo uplácel získání něčeho, co si může koupit. To máte jako s barevnýma televizorama. Pamatujete si to pane Moravče? Švýcarský úředník vyhovět žadateli musí, když ze zákona může. A nesmí, když to zákon neumožňuje. A švýcarský úředník dumá nad tím, co je to správní rozvaha - oblíbený a dlouhodobý a urychlitelný a ovlivnitelný proces našeho úředníka. A on to neřekl. A na smlouvu z výběrového řízení ani na jednání výběrové komise se nevztahuje obchodní a už vůbec ne žádné jiné tajemství. Takže si to odmítnutí mohou číst vrchem spodem. A žalovat. A co se dá dražit, tak dražit. A předkupní právo až po proběhlých ostatních nabídkách. A tohle jsem čekal a nedočkal se. A snižovat dotace. A nedotovat veřejně prospěšné a občanské nevládní organizace. Nabízejí-li něco, co se dá platit, tak to od nich kupovat. A ve veřejné soutěži. Za stejných podmínek jako od obchodních či výrobních organizací.
Taky mě vadilo, že neřekl asi toto ke zdravotnictví. Pane Moravče, slyšel jste někdo o jediné neziskové organizaci, která by si vydělala na svou činnost a rozvoj vlastní činností, bez dodávek peněz ze státního rozpočtu, bez dotací z kraje, obce či bez veřejných sbírek? Neslyšel, protože o takové ještě nikdo nikdy neslyšel, protože taková neexistuje. A tady se ostatní kandidáti předhánějí v tom, že této mýtické dobře hospodařící neziskovce svěří péči o tak důležitou věc, jako je náš vlastní život a naše vlastní zdraví. A nebo jsou smíření s tím, že bude mít pořád nataženou ruku a pod záminkou, že se stará o tak důležitou věc, jako je zdraví bude vydírat peníze z rozpočtu, dotace od krajů, obcí a nebo bude pořádat sbírky, aby přežila své hospodaření při péči o naše zdraví.

[59 Jura-pe, já už to dnes (Šumavák: 21.04.2006, 01:42:18 - x)
psal na Psu : na mě to celé(neziskové nemocnice) dělá dojem, že se jedná o kamufláž a o otevření zákonné cesty , jak ty nemocnice klidně dotovat, bez výčitek svědomí, bez projednávání v PS.... Když uz jednou budou ze zákona neziskové, že.....Rath tuší, že co nestihne do voleb, už se mu nemusí podařit !
A to bude život: muset být ze zákona prodělečný, mít zvýšené platy, neplatit dodavatelům.....a za všechno mohou lékárníci spojení s ODS !

[60 No a to, že se kolegové spolustraníci zachovávají jinak, než bych čekal, byla hlavní příčina mé depky. (jura-p: 21.04.2006, 01:46:30 - x)
Já čekal, že přijdou hlasovat o něčem, na čem jsme se v jejich přítomnosti domluvili, že je to protikorupční a že nám to může pomoci jako konkrétní příklad boje proti korupci ve volbách. A jak nás zase jednou kompletně podtrhli lidovci. Ani jeden s námi nehlasoval. Všichni kompletně změnili názor od minulého týdne.
Od svých čekám, že v debatách budou argumentovat jednoduchými, jasnými a nevyvratitelnými argumenty. A oni to neudělají. A pak jsem si uvědomil, že nemusejí chtít snížovat korupci, že třeba ani už nemohou chtít snižovat korupci. Že třeba nechtějí rušit dotace. Že být přidělovačem je tak báječný pocit. Tomu pomůžu, ten mi bude vděčný. Že ti samí novínáři, co bojují proti korupci, mi klidně položí otázku, jak jsem pomohl konkrétně svému regionu.
A pak je tu ještě možnost, že je to nenapadá, protože nejsou pravicoví, že to jen předstírají, aby byli nahoře a když o tom nejsi přesvědčenej, tak v tom směru nejsi ani nápaditej. A nakonec zbývá možnost, že prostě nejsou nápadití. A pak ještě spoust jiných možnosti. A to mě uklidní. A taky to, že ač toto vše neřekli, tak byli o třídu nejlepší. A že máme příznivce, kteří nejen chtějí, ale i umějí poslat SMS.

[61 Šumaváku, (jura-p: 21.04.2006, 02:17:18 - x)
mě fascinuje, jak je ta ČSSD akceschopná. Není to ještě ani měsíc, co svým členům Paroubek vynadal, že nenapadají ODS a už se podařilo uspořádat novou fázi kampaně, jak celostátně, tak i v krajích, že ČSSD nedělá nic jiného, než že napadá ODS. No a ODS má dnes víc jak třikrát tolik bilbordů, než by si mohla se svým majetkem dovolit. Samozřejmě to neplatí všechno ČSSD, víme, které firmy nevyužily zaplacený čas a nechali své zaplacené reklamní kampaně přelepit plakáty ODS se šipkou dolů. Ta modrá šipka je všude. A značka ČSSD, ta vyblitá růže na oranžových plakátech úplně zmizela. A to vlastní kampaň ODS vlastně ještě nezačla. A ta bude taky mluvit jenom o ODS. A bude se šířit ten Indiana odeesák, to je taky docela dobré. A budou na lidi čumět naši kandidáti a budou je podporovat hejtmani a ... no bude toho víc. A ODS je jediná strana, která je schopna dělat klasickou kampaň, co se při ní objedou vlastně všechny vesnice. Tou dobou už budou všichni z Rathů a Jandáků celí unavení a oni nemůžou přidat plyn. Už všechno řekli. Ledažeby televize dělala přímý přenos z jejich vstupu do ČSSD. Na londýnský autobus v Teplicich nepřišel ani jeden volič. A až mi zatrnulo, jak se všichni vykašlali na ministryni koblihu, tak se na ni vykašlali, že musela sama říkat, že to nemá lehký, že má rakovinu. A přitom všichni Brňáci "vijó", že ten advokát ze Šlapanic se používá k převodu peněz na stranu. Ta ženská je spíš obět než zločinec. (Hergot, ta byla tak bezvýznamná, že si už nepamatuju, jak se jmenovala). Jo Součková. To jenom neznalí si myslí, že ministr je šajba. Ona fakt nebyla. A Emmerová taky ne, o její chytrosti vědí zase dobře Plzeňáci.

[62 dobrejtro lidičky (Dušan Neumann: 21.04.2006, 07:53:49 - x)
konečně jsem se vydejchal z marathonu minulejch dní a pěkně po půlnoci zasednul u televize - naladěné na Military channel (o tom ještě později) - nalil sobě nejdříve štamprli zemanovky, ale hned poté přešaltoval na ballantinku - a začetl se do NP a šumavákova blogu. Včerejšek by po 11/9 asi nejnáročnějším dnem neboť jsem rozumy o návštěvě čínského prezidenta rozdával na Radiožurnálu, Radio Česko a V Dobrém ránu z ČT a ČT 24. Mně se nejlépe dělá pod tlakem, když dedlajna jako Damoklův meč se houpe nad klávesnicí. Přiznávám, že z úhlu pohledu na součaný globální bordel - a že je velkolepý - české politické tahanice na radaru světové politiky nazanechávají ani tečku. A zaplaťpámbu zato, neboť by to byl jen černý puntík ostudy. Pro Američany a NATO je skandál NBU a pana Kadlece stále živou připomínku, že se českým spojencům dá důvěřovat jen s podstatným rizikem prozrazení. na jednoho z toho padá smutek.No a ze zdfdejší stituace také nejsem zrovna na větvi. ach jo

[63 Vážený a milý Juro-p (jepice: 21.04.2006, 08:08:32 - x)
to, co jste popsal ve svém vstupu ve třičtvrti na dvě, tu svou depku z jednání a mluvení některých lidí ODS, to má spousta pravicově myslících lidí průběžně. Taky se u diskusí v televizi chytám za hlavu a řvu: Proč´s to neřekl takhle? Taky pochybuju o tom, jestli někteří poslanci a radní jsou vůbec pravičáci, a pokud jsou, jestli neberou.
A taky mě štve, že skoro všichni dávají najevo, že si politiku představují jako jízdu po dálnici, odkud je nejdřív potřeba vypudit všechna auta a pak už stačí jen jet rovně a přidávat plyn. Zatímco ve skutečnosti se jede v hustém provozu po výmolech na klikaté silnici, která má z jedné strany skály s medvědy a z druhé propast. A že úkolem dobrých politiků je tím projet, dovézt náklad v pořádku a nestěžovat si, protože si to vybrali a protože je to koneckonců baví.
Tak Vám přeju dobré nervy a doufám, že aspoň od vás Jihočechů půjdou nahoru ti slušnější. Vlastně můžu prohlašovat "od nás Jihočechů", protože mám jeden kořen v Krumlově.

[64 Přeji dobré ráno! (Rpuť: 21.04.2006, 08:11:06 - x)
Tak jsem se snažila zjistit, která novinářská negramotná hyena na Lidovkách je autorem téhle perly, ale nepodačilo se mi to. A jelikož to má v názvu článku a pak to opakuje v textu, tak to asi myslí vážně:
"... Při incidentu byli zastřeleni tři lidé a asi sto PROTESTANTU bylo zraněno..."
Protestanti protestujou a basta fidli! Vždyť socani říkali, že té výuky dějepisu je na školách zbytečně moc...:)))

[65 jepice klid! (Rpuť: 21.04.2006, 08:13:43 - x)
Kdyby tam seděl kdokoli z nás, tak by se zas chytali za hlavu ti ostatní. To už tak bejvá, že to, co se mělo říct napadne "až potom a ještě někoho úplně jinýho.:)))

[66 Juro-pe, bych se (Jaka: 21.04.2006, 08:14:40 - x)
až stěhovala do Budějic, abych Vás mohla volit dosmrtně. Ty Vaše komentáře mi dají víc než všechny články k těm tématům. O Langrovi si už dávno nedělám iluze, že by to byl nějaký tahoun či myslitel. Vždycky mě odpuzuje svým dobráckým smířlivým úsměvem, ale včera nevyrukoval s žádnou rozumnou vlastní myšlenkou. Je to smutné, ale zrovna jemu bych přála už z té politiky vypadnout, jen nevím, je-li tahle garnitura odesáckých politiků nahraditelná lepšími, jsou? Jsou řečnější, pohotovější? Chytřejší nepíšu, to předpokládám samozřejmě, snad můžu.. Krucifix, to si ten pitomec nemohl přichystat taháky? Nebo mu to nemohl někdo..? Kde ti lidi berou to sebevědomí, že si věří a nepřipraví? Vždyť tohle bývají chvíle pravdy... Za tenhle výkon si zasloutí jedině padáka, bohužel se bojím, že snad nemáte v zásobě dobré náhradníky.. Myslím v ODS... to mě děsí..

A přeji všem nádherný den, svítíčko sluníčkuje o 106, broučci se houfujou, pupence se nalejvaj a některým se bude dřít lépe a radostněji..

[67 Dušane, (Rpuť: 21.04.2006, 08:23:59 - x)
ono blbů je všude dost, ale tam u vás to má takovou tu "globální velikost". On když se upšoukne Busch, tak s toho není kulička, nýbrž heroická koule světového významu. Tady můžou socani střílet jak o Božím těle a za nos se budou držet lidi tak nejdál za rohem.
A je to tak v pořádku. On kdyby začal dělat Puchejř ty průsery v globálních rozměrech, to by byl teprv bordel:))))

[68 Titulek v LN (dvd: 21.04.2006, 08:26:46 - x)
"Nepálská policie zastřelila tři protestanty"
Jediná věc v níž souhlasím s Milošem Zemanem je jeho názor na (české) novináře.

[69 Ale jo, |Jako, ta strana má kvalitní lidi. (Rpuť: 21.04.2006, 08:27:00 - x)
Jak toho Langra nemám ráda, tak ho i docela chápu. 8 let přešlapovat a ani si neškrtnout, to hned tak někdo nezvládne...

[70 Rputi, (jepice: 21.04.2006, 08:30:21 - x)
to, že bych byla před kamerami úplně tuhá a že bych blábolila nesmysly, vím až moc dobře. Proto se taky necpu do politiky. Od politika čekám, že trému zvládne a že bude na televizní debaty velice dobře připravený /a nejen na ně/.

[71 >> Jaka et al. (dvd: 21.04.2006, 08:31:26 - x)
Mě už dlouhá léta připadají politikové ODS diskutující v TV jako by tam přišli na motejly. A opravdu pochybuji, že by na Jánském vršku vedli nějaké archivně-analytické pracoviště. (Asi by tam museli najmout jistého zubaře ze Zábřehu.)

[72 Rputi, zrovna vypínám poč, (Jaka: 21.04.2006, 08:51:30 - x)
ale ještě jsem nakoukla. Pak tu jsem za nezdvořáka. K lampě - už vypustila duši a šla do lampího nebe. A Langr, no, jsem z něj dost rozpačitá, protože má dvě školy, které nemohl absolvovat nějaký cvok. Přesto něco mi v jeho jednání většinou chybí, nejspíš to bude ten jeho skoro podlízavý úsměv, nevím. Používá ho dost často.

A za tímhle já vždycky někde v zátylku cítím ochotu ustupovat, podbízet se. Jít pod cenu. Nějak pudově cítím, že bych si větší důvěru šetřila. I když umím chápat trému, umí ničit absolutně. Jenže je třeba s tím počítat a připravit si všelijaké nápovědy. bože, jak já chodila ke zkouškám popsaná..kde se dalo.. no a oni snad dokonce mohou mít lejstra...

Ale už mizíkuju.. přeji plno důvodů k usmívání, jo, přejeme 2

[73 2 Rpuť (PeS: 21.04.2006, 08:53:16 - x)
No a co maj taky protestanti dělat jinýho, než protestovat - dyť už to mají takřka v popisu práce... Dyť se stačí podívat právě na ty dějiny, jak pilně protestovali, jen se z hranic kouřilo... (a kupodivu, nikoli ze státních...) On takovej Kalvín, ten se hned tak nezakecal...

[74 jepice, (Rpuť: 21.04.2006, 08:58:12 - x)
televizní debaty jsou na draka jako takové. Je to pustá reality show, kde nejde ani tak o trému, jako o to, že není čas si věci zformulovat tak přesně, jak by bylo žádoucí. Pokud by se měl volič skutečně něco dozvědět a posoudit, bylo by jedinou možností zadat kandidátům téma, nechat je domluvit a po té klást doplňující otázky. Jenže to by byla pro většinu diváků nuda. Jiná věc je znalost faktů - tam mají páni politici vzkutku značné rezervy.

[75 Dobrý den! Pokud by se měl (Šumavák: 21.04.2006, 09:30:23 - x)
volič něco dozvědět od leadrů či předsedů stran, daleko nejlepší televizní formát by byl: sám ve studiu, z každé strany jeden pořádně připravený redaktor, 5 minut na vypíchnutí toho , co chce o programu strany sám říci a 15 minut otázek a otázek a otázek - smazřejmě k programu stran.
Vystřídat by se mohli všichni a volič by se něco dozvěděl.
Ale to by pro ty redaktory bylo moc práce a příprav.....

[76 Top je na blití! (Rpuť: 21.04.2006, 11:24:37 - odkaz - x)
Přečtěte si článek - STOJÍ TO ZA TO!!!
"...Například za operaci žlučníku platí pojišťovny nemocnici v Kostelci nad Labem 12.300 korun, v Čáslavi o 4 tisíce víc. Pražské fakultní nemocnice účtují 34 tisíc....

[77 Test pro maturanty: Nejlepší je ČSSD (Vít Blaha: 21.04.2006, 11:56:56 - Mail - odkaz - x)
Studenti, kteří půjdou v červnu poprvé k volbám, prošli díky maturitám nanečisto pravou politickou ´agitkou´. Ve státních testech, které cvičně skládalo 85 procent maturantů, se objevila návodná otázka, ze které vyplývá, že jedině ČSSD záleží na tom, aby se měli dobře i lidé v nouzi.

Otázka v testech, které sestavili experti ministerstva školství, zní takto: Úkolem státu je zabezpečit přijatelné existenční minimum pro nejchudší vrstvy. Pomocí daní odčerpává stát vyšším příjmovým skupinám a firmám finanční prostředky, které pak prostřednictvím státního rozpočtu přerozděluje.

Která z následujících politických stran má nejblíže k myšlenkám uvedeným v textu? a) ČSSD b) Strana zelených c) Křesťanskodemokratická strana d) ODS

Správná odpověď přitom měla znít: ´ČSSD´. Kdo zaškrtl jinou stranu, přišel o dva body

[78 Škoda, že zanikla Česká soda, (Klaun Parafin: 21.04.2006, 13:04:40 - x)
to co na psal jura-p a všechny ty vaše připomínky bych v televizi klidně přečetl, ale musel bych mít klaunský nos a klobouk. Pak by to snad někdo poslouchal...

[79 Takovouhle nenápadnou (maYda: 21.04.2006, 13:25:44 - x)
propagandu, to ČSSD umí. Pamatuju se, že jdnou moje dcera přinesla domů očebnici na rezpečnostní výchovu nebo jak se tomu říká - mimochodem, dobře udělanou a dceru ten přednmět bavil a myslím, že se docela poučila a ví, jak se chovat v různých situacích.
Jenže průvodcem byl vzorný policajt - kamarád a pes - hádejte, jak se policajt jmenoval!
No jistě, Standa.
Že by náhoda, když to vydalo ministerstvo vnitra v době kdy byl ministrem Standa Gross?
A jestli si myslíte, že si to s tím hodným policajtem prckové ve druhé třídě nespojili, tak jste vedle jak ta jedle! Dalo mi dost práce dceři vysvětlit, že ten hodný policajt Standa nemá s panem ministrem opravdu nic společného.
MYslím, že tohle je daleko větší svińárna, než nějaké politické tlaky v televizi. Ale do vydavatelství učebnic asi televizní spacáková úderka na nocleh nenakluše.

[80 ...zkuste mě někdo voslovit 1. pádem! (>:- [ ) (šakal: 21.04.2006, 13:48:15 - x)
...Tenhle nemožnej zlozvyk nepatří jinam než na buzerplac: "Novák, Novák, kam se seru...?!"

...A to říkám jako poloviční jihočech a čistokrevnej Leteňák! (7:- | )

šakal

[81 Šakal! Nevýt tak nahlas! Je polední klid! (Klaun Parafin: 21.04.2006, 14:25:51 - x)

[82 Sem slyšela na vlastní uši Buzkovou, (Rpuť: 21.04.2006, 14:58:08 - odkaz - x)
ana kváká, že kdo tohle považuje za propagandu, tak je paranoidní.

Návrh na reklamu:
"Jezte pomeranče, jsou stejně oranžové a zdravé jako ČSSD!"
A ať se někdo opováží říct, že zatahuji vitaminy do předvolebního boje!

[83 Krásné páteční odpůldne vinešuji. (Anka: 21.04.2006, 15:06:33 - x)
Rputi, buď ráda, žes od ní slyšela jen to. Má velice vytříbenou mluvu. Trenér Guth i s asistentem Jarkovským (já nic, to Šumavák) by slzel a slzel.
Jo a dom se nejde :-(

[84 Zátiší s Puchejřem (Rpuť: 21.04.2006, 15:06:47 - odkaz - x)
" ...Prostorná kancelář, v níž štáb (ČSSD) zasedá, nijak zvlášť nepůsobí. Snad s výjimkou malé SÁDROVÉ BUSTY stranického lídra Jiřího Paroubka na některých stolech, k jejímuž autorství se nikdo nehlásí.....(idnes)

[85 Anko, to je škoda, (Rpuť: 21.04.2006, 15:08:25 - x)
ale ona to, holt, nebyla žádná sranda. Tak to ještě chvíli vydrží....

[86 Rputi, (Anka: 21.04.2006, 15:12:26 - x)
já vím, ale hele, krom toho, že je tu smutno, jsem docela negramotná. Jediné, v čem si můžu listovat, je Kája Mařík. Ale fakt je, že to bylo hodně dramatické. Jsem nevěděla, že srdceční chlopeň je taková cimprlich potvora.

[87 Srdceční...? (Klaun Parafin: 21.04.2006, 15:21:00 - x)
A sakrblé, furt jsem nedovzdělanej... To jsem nevěděl, že mezi cec...la pardon, prsy, je chlopeň. Asi jsem se pokaždé blbě koukal... Potřebuji už asi silnější brejle.

[88 Anko, je to mrcha (Rpuť: 21.04.2006, 15:42:46 - x)
a chce to asi hlavně fůru trpělivosti. A kde vzít a nekrást...když nic jiného nezbývá. Ale ta horší část je už, věřím, za Vámi!

[89 Parafíne, (Rpuť: 21.04.2006, 15:45:34 - x)
nesmíš koukat tak zblízka. Na vzdálenost kratší než 15cm už oko nezaostří:))))

[90 Pavlíku, (Anka: 21.04.2006, 15:51:29 - x)
až bude u Vodičky volná chvilka, učiním Ti přednášku, jsem teď děsně zdělaná, ale vůbec mě to netěší
Rputi, oni mi teprv teď říkají docela všechno. Fakt je, že jako z hrobníkovy lopaty slezlá vypadám já. Pan přednosta nabízel protekční postel a něco výživy do žíly, sprosťák jeden, já se tak krásně nakreslila. Mám Tomovy fotkly ze špitálu, nikdo by nevěřil, že tam nebyl s kuřím okem

[91 Anko, to bude tím, že jste to měli rozdělený. (Rpuť: 21.04.2006, 15:59:12 - x)
On léčení a ty ty starosti. Vono to jednu zdrbne. Nějakej vitanmín, chodit ven a spát!

[92 Anko, držíme palce, (Klaun Parafin: 21.04.2006, 16:07:23 - x)
doufáme, že mu ta naše klaunská mše pomůže co nejrychleji... Jinak plánujeme setkání "U svijanského rytíře" na 5.5., zatím ještě čekám na ohlasy. Vodička má jarní popuzení a není s ním kloudná řeč... Tak se těším. Musím padat Šímovi pro něco k večeři, jede z Brna ze školy a jak ho znám, přijede hladový jako pes - bude štěkat už ve dveřích. Tak zatím...

[93 ...Hele, Klaun, počkej jen co odepnu pásek! (>:- | ) (šakal: 21.04.2006, 16:10:29 - x)
(7;- ))

[94 ..tak ti spadnou kaťata ! (: 21.04.2006, 16:11:24 - x)

[95 Byl to kádr nad kádry, (jura-p: 21.04.2006, 16:12:20 - x)
teď má bustu ze sádry,
prázdnou bustu,
moc svý hlavě podobnou.

Pitomej byl tůze,
chodil spát na schůze
a tím nám vybojoval
náš blahobyt.

No vídíte, a já si myslel, že tyhle písničky už nikdy nebudou potřeba zpívat. A skoro jsem je zapomněl. Už jsem si myslel, že po nich zbude v tisku jen proužek černé vzpomínky. A oni už zase produkují duté hlavy.

[96 Anko (dvd: 21.04.2006, 16:19:15 - x)
já vím že je to možná trochu netaktní (mimochodem, maroda zdravím velice moc), ale napadá mě historka jedné mé kolegyně, dámy to takto od rány. Byvše přivezena sanitkou z porodnice o den dříve (neb nebylo místo - bylť baby-boom), našla doma bordel a v tom bordelu lehce unaveného chotě, který celkový stav omlouval značnou vyčerpaností. Odpověď šestinedělky zněla přibližně takto: "Miláčku, mám tomu snad reoumně, že jsi předvčírem rodil ty?"

[97 juro, třeba je to v rámci té výroby marionett. (Rpuť: 21.04.2006, 16:26:49 - x)
Dneska se hnat kvalitní dřevo je těžký, tak to zkoušej ze sádry. Třeba budou jezdit s pimprlaty, když už maj ten autobus - aby se využil:))))

[98 Rputi, konkurenci nechci!!! (Klaun Parafin: 21.04.2006, 17:13:03 - x)
Už tak je to složité se na našem piditrhu uživit, kdybych neměl záruku kvality, tak bych těžko dnes začínal. Ale na druhé straně, kdo by na ně chodil... Ten bejby boom měl už přijít vloni. Jo, dneska se práská jinak, injekcí do žíly. Nebo po šakalovsku páskem od kalhot do stolu... Se smutkem v duši si připomínám otázky dychtivých spolužáků, kteří se dověděli, že jsem měl večer rande: "Tak co, prásk si si?" Nepohoršujte se, je jaro, no... Do podzimu daleko...do nemocnice blízko...do neziskové nejblíž...co tam tedy získám? Asi mě prásknou, jednou pro vždy, bez zisku...

[99 Rputi, (jura-p: 21.04.2006, 17:14:54 - x)
na materiálu nezáleží.
Já si myslím, že jde o ty prázdné hlavy. Když budete dutý jako leader, i vám uděláme bustu. Ta dutost je podmínkou. A Paroubek už má nárok na bustu. Tak už ji udělali. Že má dutou hlavu je patrné i z toho, že tam ty busty na stole strpěl.
Věř mě Rputi, mě, který viděl dutinu v Leninově hlavě.
(To bylo v Brně před Rohlíkem, kde jsem jako student kopal přípojku elektřiny k odporovému drátu. Ten se do té dutiny dobře nainstaloval. Nic tomu nepřekáželo, bylo tam prázdno. Šlo o to, že Leninova vlasuprostá leb v zimě na sobě mívala sněhovou pokrývku a to bylo ideologicky nepřijatelné. Tak jsme tam za dvanáct korun na hodinu přes studentservis přivedli drát a dévéťák prostým otočením vypínače ten sníh na lbi rozpustil. Mohli ho také smést, ale i to bylo ideologicky nepřijatelné, aby vojáčci smetákem čistili hlavu klasika.)
No později se ukázalo jedno ústkalí tohoto řešení. Když ta prázdná hlava byla vyhřátá a bez sněhu, tak na ni usedali s oblibou holubi a srali na ni. To čistil stejně vojáček, ale kýbl a hadra na hlavu klasika ideologicky přijatelný byl, tedy alespoň ideologicky přijatelnější než leb pokrytá holubinci.
Třeba by do té menší stolní busty šlo nahoře udělat dírku a oklepávat tam cigára a házet vajgly. Tak by byl užitečný a prokazatelně by měl něco v té své hlavě.

[100 No, když už dírku do Paroubkovi bysty.... (Klaun Parafin: 21.04.2006, 17:26:17 - x)
Tak by se dala použít po "kukulínovsku". Aby do té sádrové hlavy šeptali socdem kukulíni svá tajná přání. Marně by pak čekali na jejich splnění, jelikož ztvrdlá sádra se nedá použít ani na kolíček do basy... Jedině rozbít. A jak známo, basa tvrdí muziku, i ta pivní...

[101 Jo a při tom kopání járku na drát do hlavy Lenina. (jura-p: 21.04.2006, 17:31:59 - x)
Jsem zažil také školení o reálném socialismu. To bylo tak. My pracovali tak, aby jsme důstojně dostáli svému úkolu zachránit velikána před zesměšněním. To ideologičné jsme si spočítali tak, aby lopata vyhozené zeminy měla cenu alespoň jedné koruny. (Viz marxistická teorie nadhodnoty. Hodnota produktu je hodnotou práce do něj vložené. A my trvali na tom, aby ta hodnota byla vysoká.) To znamenalo nehodit více jak dvanáct lopat za hodinu. A dva dny tam s námi pracoval také kubánský student, který marxismus moc neuměl, oni byli spíš praktici revoluce. A ten měl pocit, že pracujeme málo. Tak se nás pokoušel vyprovokovat k vyšímu tempu výrokem. Pracujte, když budete pořádně pracovat, budete mít vodu zadarmo, jako my na Kubě. A házel a ohrožoval hodnotu díla. Naštěstí druhý den šla po Lenince jeho nápadně krásná krajanka. Dal se s ní do řeči v kubánštině. Zřejmě se dohodli, protože odložil lopatu a česky se s námi rozloučil. Když jsme mu říkali, že nemůže odejít, že takhle nebudeme mít vodu zadarmo, odpověděl s úsměvem. Je sice zadarmo, ale NETEČE.

[102 Juro - musí bejt dutej, (Rpuť: 21.04.2006, 17:46:01 - x)
jinak by to ten hliněnej fundament neunes a leader by se převrh. Nebo by to nebyl leader, ale Vaňka Vstaňka!
Jsdou vůdci, co se jim dělá pomník posmrtně.
Jsou i tací, co se jim dělá už za života a ty pak končej vycpaný v muzeu.
A jsou takoví, co si ho nechaj udělat ještě dřív, než se těmi vůdci stanou. Tak pro sichr. Kdyby náhodou něco nevyšlo. Zbude aspoň ta busta.

[103 Ach jo, (Včelka: 21.04.2006, 17:59:27 - x)
zase se nesejdu - 5. 5. jsem v Kroměříži :-(

[104 Mám něco (Včelka: 21.04.2006, 18:07:01 - odkaz - x)
pro Danu - ale klidně se koukněte taky :-)

[105 No a mě vždycky připadal geniální ten obrat (jura-p: 21.04.2006, 18:21:28 - x)
prázdnou bustu, moc svý hlavě podobnou. No a to jsi mi připomenula tou citací o té kanceláři, co jinak vypadala jako kancelář. A najednou vzpomínám na texty písní, na historky staré třicet let a které jsou s tou prostou kanceláří, co se schází volební štáb jakoby ze stejné doby. A Jonáš, Racek i Zírálek k tomu dělají nadšenou klaku. Myslíš, že naši vnuci budou mít taky dvě sady písní k ohni. A že když tam bude někdo jako host, tak se jedna sada vynechá? A že to budou umět tak dobře rozlišit, že se ani nebudou muset domlouvat, tak jak jsme to uměli my. To mě připadá daleko důležitější, než jestli si někdo něco vydělal, někdo něco nakradl. Vždyť to bylo taky vždycky. Někteří stavebníci dusali dva roky radioaktivní strusku a čistili cihly z bouraček a některým, když došel cement při opravě konfiskátu po emigrantech, tak přijela šestrsetrojka a vyplivla pár pytlů z čumáku jak velryba Jonáše.

[106 Vážení, (PeS: 21.04.2006, 18:22:40 - x)
že vy jste takový nenápaditý. Když už je busta dutá, tak se použití nabízí samo, ne? Prostě stačí tu bustu otočit vzhůru nohama (vlastně, ne, když je to busta, tak vzhůru torzem či jak se té horní části nadává) a takto vzniklou nádobu s výhodou využijeme jako nočník. A hned se busta politikova přiblíží originálu (ten originál prý má v hlavě taky nasráno...)

[107 2 jura-p (PeS: 21.04.2006, 18:26:56 - x)
Hele a jseš si jistej, že ho vyplivla z čumáku? Já se jen ptám, já u toho nebyl a ta bible se v tomhle ohledu detailněji nevyjadřuje...

[108 PeSi, (jura-p: 21.04.2006, 18:38:46 - x)
to mám jenom z literatury. U té šestsetrojky jsem si jist. To jsem viděl na vlastní oči. A nakonec jsem pět let splácel vlastní stodvacítku, co to měla taky tak. Vlastně jediné auto, co jsem měl za bolševika dvanáct let. A pak jsem ho dal příbuznému, co učí na vysoké škole a tam mladý asák na auto nevydělal a ten ho ještě za čtyři roky, když si pomohl v restituci, prodal.

[109 K Psovi: (Včelka: 21.04.2006, 18:48:07 - x)
Chtěla jsem se zapojit do diskuse k Ivanu Klímovi - je to můj oblíbenec a myslela jsem si, že to nění politika, tak si pokecáme. A velký houby - jenom série urážek a nadávek - hlavně se vyznamenává Septicus.
Fakt se to zvrhlo neuvěřitelně - u článku o filosofovi takovéhle komentáře!

[110 PeSi - a jak by stála? (Rpuť: 21.04.2006, 19:09:06 - x)
Tedy na té hlavě...

[111 Jura-pe, něco mít budou, někteří.... (Rpuť: 21.04.2006, 19:15:16 - x)
Ti, co se dovedou zastavit a poslouchat...Ale takovéto čtení mezi řádky, jako jsme měli my, už v tom asi nebude - možná...tedy doufám...

[112 2 Rpuť (PeS: 21.04.2006, 19:19:05 - x)
To už je detail, měl bych důvěru v tvůrčí invenci uživatelů. Přinejhorším stačí pár pytlíků s pískem a vhodně vypodložit...

[113 2 Včelka (PeS: 21.04.2006, 19:22:47 - x)
psal jsem to před chvílí a krachlo mi spojení...
Asi víš, že jeho brácha, Honza Klíma, učí u nás kvantovku. Taky má literární talent. Pro mě má veliký význam jeho detektivka "Smrt má ráda poezii" - některé lidi tam vyloženě potkávám...

[114 PeSi? (maYda: 21.04.2006, 19:34:24 - x)
čí brácha? Ten Klíma, o kterém je řeč na Psu, umřel před 78 lety ve věku necelých padesáti. To by ten váš učitel kvantovky musel být kmet věku přímo biblického.
Ale Smrt má ráda poezii mi zní dost povědomě. Asi jsem to četla, ale nevzpomínám si, o čem to je.

[115 Klíma přetřásanný na Psu (Hawk: 21.04.2006, 19:49:12 - x)
je Ladislav. Zda je s I. Klímou nějakém příbuzenském poměru netuším, ale spíše ne.
PeSi, ta detektivka J. Klímy bývala mezi matfyzáky ve velké oblibě. Jednotliví aktéři byli dobře identifikovatelní...

[116 2 maYda (PeS: 21.04.2006, 19:50:54 - x)
Já se na psa nějak nemůžu propracovat - je to nějaký rozbitý. Já znám Ivana Klímu - disidenta a spisovatele a jeho bratra Honzu. Tak jsem se holt zmýlil...

[117 Ono mi vůbec (PeS: 21.04.2006, 19:54:02 - x)
nějak dnes blbne spojení. A jak známo, bez spojení není velení. Tak si velte sami. Já se budu snažit občas nakouknout...

[118 No, busta postavená na hlavu, (Anka: 21.04.2006, 19:56:56 - x)
dobrý, když se vypodloží, aby neducala na záda. Můj kamarád měl bustu Lenina, jíž brzdil vrata od garáže, že aby se nezavírala. V sedumdesátých letech to bylo dost kurážné.

[119 ...To by teda musel bejt HODNĚ vzdálenej příbuzenskej poměr! (šakal: 21.04.2006, 20:08:53 - x)
Ladislav Klíma nebyl ženat a jest se domnívati že tedy neměl ani žádné legitimní potomky. Snad jen, že by to byla nějaká jiná rodová větev. Ale vzhledem k tomu, že Ivan Klímy je Žid, tak to na nějaký rodový vztah k Ladislavovi Klímovi tím spíš moc nevypadá (7:- /)

[120 Dobrý večer! Rputi, také (Šumavák: 21.04.2006, 20:12:19 - x)
by šlo využít Kolumbovo řešení.Bylo by to sice trochu v předstihu, ale on mu ji někdo nakřápne!

Jinak si díky té bustě živě představuji inovaci v Laufen .
"Kupte si svého oblíbeného politika ve stranických barvách! Kvalita zaručena dlouholetou tradicí.
Řešte své koupelny a sanitární kouty netradičně!!
Pro případné trávicí potíže Vám zabudujeme čip s projevy Vašeho oblíbence, které se při dosednutí spustí !
Z toho se zaručeně po....těšíte!
Každé čtyři roky nová sada!"

PS.
Nějaké procentíčko za geniální nápad by nebylo? :-))

[121 Hele, (PeS: 21.04.2006, 20:14:12 - x)
Včelka vyloženě napsala Ivan - tak už mě nebijte, já se víckrát nenarodím...

[122 2 Šumavák (PeS: 21.04.2006, 20:21:13 - x)

Hele, nepředbíhej... Já už kdysi dávno, ještě na sklonku šokiálismu jsem si vymyslel takovej fór (na základě "Otevřu televizi - Lenin...") - jak by bylo krásné natisknout na hajzlpapír tlamy klasiků ML a jen tak ve srandě jsem se o tom zmínil jedné zahraniční návštěvě, když jsme tak vtipkovali o všem možném - a ejhle, oni už je tak někde tisknou a zatím neposlali ani korunu, natož dolar...

[123 Klímové (dvd: 21.04.2006, 20:21:20 - x)
Ladislav Klíma není příbuzný s Ivanem Klímou. Otec Ivana a Jana Klímy byl vynikající elektrotechnik a jmenoval se původně úplně jinak. (Viz šakal.) Bližší údaje 5.5.

[124 PeSi, (Anka: 21.04.2006, 20:20:02 - x)
jde Ti mejl, ale je to moc dlóuhýýýý. Promiň

[125 2 Anka (PeS: 21.04.2006, 20:35:44 - x)
Něco už přišlo - díky za fotky. Tom už vypadá dobře, tak prosím Tě, přečti, co jsem Ti napsal a neblbni...

[126 PeSi, (Anka: 21.04.2006, 20:43:23 - x)
já vím, ono se to srovná. A dík.

[127 To jsem (Včelka: 21.04.2006, 21:05:41 - x)
zavinila já - napsala jsem Ivan místo Ladislav, - chvilku předtím jsem něco četla od Ivana... Sorry.
Smrt má ráda poezii je podle mě nejlepší česká detektivka vůbec.

[128 Šumaváku, tyhle čuňárny (Rpuť: 21.04.2006, 21:06:58 - x)
se dělaj v Kerasu, papouškové, ževičky - přímo ručně malovaný - Puchejře by určitě zmákli. Jen jsou hrozný držgrešle.

[129 2 Včelka (PeS: 21.04.2006, 21:13:20 - x)
No já to Honzovi taky říkám... Že ty další, co napsal už jsou slabší... Ale překládá výborně...

[130 Ňáko se to s ČSOB šmodrchá (Rpuť: 21.04.2006, 21:28:24 - odkaz - x)
"...Neboli: Policisté zjišťují, zda smlouvy o provizích nebyly fiktivní a nesloužily jen k vytvoření "černých peněz". "Zahájili jsme úkony v trestním řízení. A to pro podezření z trestných činů krácení daně a porušení povinností při správě cizího majetku," potvrdil Roman Skřepek z policejního prezidia..." (odkaz)

[131 No teda, Včelko! (Dana: 21.04.2006, 21:50:04 - x)
To vůbec nebylo hezké!!!!! Já tu sadbu brambor Valfi nesehnala...:-((((((( Známý známého, ke kterému jsem vzhlížela s nadějí onemocněl a spojení se přetrhalo. Nemáte někdo někoho velice dobře známého v Havl. Brodě přímo ve VÚB????( možná je ta zkratka jinak, ale já si myslím, že výzkumný ústav bramborářský - nějak se mi nechce rejdit po gůglu):-(((

[132 Abych to zamotala, (maYda: 21.04.2006, 21:57:28 - x)
tak nějakej Klíma učil mého tátu na gymplu na sklonku 30.let latinu a řečtinu, později mu vyšla nějaká kniha o pravěkých kulturách, a tuším, byl vůbec odborník přes starověk, ale kdybyste mě zabili, tak si nevzpomenu, jak se jmenoval křestním jménem. A jestli měl potomky, taky netuším.

[133 Přiznávám se bez mučení, (Klaun Parafin: 21.04.2006, 22:02:19 - x)
že asi nejsem schopen uchovat si při čtení NP svou jedinečnou "poker face". Včelko, proboha, třeba i absolutního, kdo je Skeptikus Maximus? Já si původně myslel, že se tak baví náš šakalík, ale takové míry netolerance není schopen. To už je nepřekročitelná propast v inteligenci středoškolského studenta, vy sebranko z celého okresu...jak kdysi říkával profesor Hájek nám studentum chomutovského gymnásia...

[134 DAno, (maYda: 21.04.2006, 22:04:40 - x)
nevažte se, odvažte se a začněte s pěstováním ALL BLUE nebo MAGIC MOLLY.

[135 No jo, Maydo, (Dana: 21.04.2006, 22:08:50 - x)
ale kde sehnat sadbu a nekrást????:-)))

[136 A dámy, po bramborách (Klaun Parafin: 21.04.2006, 22:11:44 - x)
prý mouční mozek a na kůži se dělají takové ty bublinové faldíčky! Pink Wink!

[137 A umít e si představit (Šumavák: 21.04.2006, 22:10:33 - x)
to tóčo, kdyby Paroubek dostal k obědu modré brambory ????

[138 Parafíne, obávám se, (Rpuť: 21.04.2006, 22:12:26 - odkaz - x)
že na Psa lze nahlížet jen s maximálním sebezapřením. Racek dnes projevil takovou míru hovadismu a ignorantství, že jsem byla donucena ho poslat kamsi.
Zajímavé je, že mezi největší sprosťáky se řadí lidé, kteří už byli na Psu dlouho, ale zřejmě si, v té staré atmosféře netroufali.

[139 Šumaváku - (Dana: 21.04.2006, 22:16:08 - x)
a proč myslíte, že sháním tak usilovně tu modrou sadbu??? :-))

[140 DAno, (maYda: 21.04.2006, 22:23:51 - x)
kdysi učil angličtinu v jazykovce nějaký profesor Šmaha, který vykládal, jak viděl v Americe modré brambory. TAky tvrdil, že angličtina má něco přes šestset pravidel a když se je naučíme, budeme perfektně mluvit anglicky.
Byla to celkem známá figura, bratranec, který prošel více jazykových kursů ( na jednom sbalil tu dámu, co s ní je už čtvrt stoleí šťastně ženat) a ten tvrdil že stačilo říct "modré brambory" a kdokoliv dotyčnému padl do rukou, byť na jedinou lekci, věděl, o koho kráčí.
Tak ten by možná věděl. Ale už asi bude na pravdě Boží, nehledě na to, že by určitě poznamenal, že Češi jsou k pěstování něčeho tak sofistikovaného jako modré brambory, mentálně zcela nezpůsobilí.
Jsem ovšem potěšenwa, že jsem po čtvrt století shlédla modré brambory na vlastní oči.

[141 myslím, že ptakopysk kdysi (Rpuť: 21.04.2006, 22:33:06 - odkaz - x)
na svém vebu psal, že stačí hodit trochu modré potravinářské barvy do piva a nastanou efekty zcela nevídané. Zejména pak bleděmodrá pěna zaručí, že Vám pivo určitě nikdo nevypije:))))))

[142 Chachachachacha - Standa předsedou bezpečnostní komise ČSSD! (Rpuť: 21.04.2006, 22:48:04 - odkaz - x)
Bývalý předseda vlády Stanislav Gross si opět vychutná atmosféru Lidového domu. Exministr vnitra a expremiér se stane předsedou bezpečnostní komise ČSSD. Schválilo to pátek vedení vládní ČSSD. Gross tak v čele komise nahradí dosavadního předsedu Jana Žižku. .(novinky)

Dobrou noc:)))

[143 A dámy, po bramborách (Klaun Parafin: 21.04.2006, 22:51:12 - x)
prý mouční mozek a na kůži se dělají takové ty bublinové faldíčky! Pink Wink!

[144 Tak se mi "faldíčky" (Klaun Parafin: 21.04.2006, 22:53:50 - x)
zjevily dvakráte. Šumaváku, dnes mi naskakuje neustále, že mám zopakovat nějaká zakuklená písmena. Co jest to za novinku?

[145 Kdysin dávno (maYda: 21.04.2006, 23:01:22 - x)
jsem byla na dovolené u lednických rybníků a partou nějakých studentů. VYnikali tam dva, nadšení fotografové a všeumělové, nerozluzčná dvojice, zvaná Exoti. A ti měli s sebou práškový nápoj, zvaný INDIGO vlastní výroby. Dokonce vlastnoručne vyrobený pytlík z papíru, na který nažehlili igelit dle vlastního designu.
Byla to směs hroznového cukru, šumivého Celaskonu a modré potavinářské barvy a rozpouštělo se to ve vodě. Barva odpovídala - vypadalo to jako když pijete lehce rozředěný inkoust.
Bylo to jinak chutné a osvěžující, zvlášť když bylo vedro, ale stejně to slabší povahy pily zpočátku radši se zavřenýma očima. po pochodu rozpálenou Pálavou ovšem už byla ta barva šumafuk všem, srtejně jsme pro mžitky před očima z vedra neviděli, jako to má barvu.

[146 ...DO PLÉNA: (šakal: 21.04.2006, 23:01:41 - x)
Pokud se na "Psu" stále ještě vyskytuju - hanba mi(!) -pak setrvale pod svým jménem...takže bacha! (>:- | )

[147 dobrý pozdní večer (Bubik: 21.04.2006, 23:02:08 - x)
s tou bustou se váže taková vzpomínka.... když jsme byli v Moskvě někdy počátkem 80. let na počítačovém školení, tak tam všude prodávali busty takového plešatého pána. Malou za dva rublíky, střední za pět až po obrovskou stojící těch socialistických rublů několik desítek.
Kolega si asi po měsíci pobytu koupil tu střední, asi 20 cm vysokou, vyleštil jí pleš a postavil na noční stolek vedle postele. No a pak jsme tomu pánovi občas vraceli všechny ty tamní ústrky - nesehnali jsme salám, plešatec dostal večer výchovnou facku. Nedostali jsme se ani do 5. autobusu - dvě větší. Udali nás lektoři za focení - facáka z obou stran. Atd atd.

Nevěřili byste, jak to občasné proplesknutí "golovky" jak jsme jí říkali, pomohlo v tom ruským bordelu od frustrace.

Nevíte, kde se dá ta busta Paroubka koupit?

[148 Čaj na modro (maYda: 21.04.2006, 23:03:57 - x)
býval jednu dobu oblíbeným žertíkem strávníků ve strahovské menze. Někdy taky na zeleno nebo fialovo. Podle toho, jaká byla barva k mání.

[149 2 Rpuť (PeS: 21.04.2006, 23:04:35 - x)
No on chudák malej asi chytil ptačí chřipku. On už si párkrát stěžoval, že má slabý úsudek. To se občas ekonomům stává... Zvlášť ta socialistická ekonomie, když se nad tím člověk zamyslí, je to vlastně contradictio in adiecto...

[150 2 Rpuť (PeS: 21.04.2006, 23:09:22 - x)
to byl komentář krackovi, jak je z obrázku patrno. Odklepnul jsem ho a pak se hóóódně dlouho nedělo vůbec nic a najednou je mezitím diskuse jinde...

[151 2 Bubik (PeS: 21.04.2006, 23:13:20 - x)
Fackováním busty nezaslouženě trpí horní končetina. Na fackování je mnohem vhodnější originál. Na rozdíl od tamějšího vycpanýho diktátora, ten náš je stále k dispozici... Stačí si počkat u autobusu...

[152 Klímovi sourozenci (raptor: 22.04.2006, 00:27:28 - x)
zemřeli v raném věku. On z toho odvodil, v jednom nápadu, že se tím lépe/ji/ (a úmyslně/ji/) vyrovnali s tímto světem, než on. :- )

Pes fakt odebírá energii, že si tu pofňuknu. Ach jo.

:-)))

[153 S tou bustou (raptor: 22.04.2006, 00:37:03 - x)
se mi vkrádá vzpomínka na vyprávění, které jsem stokrát odvyprávěl, páč mne nadchlo. Půlka 80.let. Student suchdolské zemědělky zamiloval se do dcery okresního funkcionáře OV KSČ a byl pozván na kávu. (Mně to vyprávěl přímo účastník a účastně u toho rudnul, tehdy to byl neskutečný zážitek...)
Vešel, registroval v chodbě visící vyplétaný koberec se Stalinovým profilem, dobře, mohu, dyk ji miluji, vyzul, maminka uvedla do obýváku, kde si s otcem, nějakým příšerným hlavounem, potřásl, a usedl. A Kvíklo pod ním. Zazmítal se, znervózněl ještě více, sáhl pod sebe, a tam byl malej gumovej pískací Lenin.
Hračka malé sestry jeho milovaného objektu.
Mno a tehdy ta láska skončila.
:- ))

[154 Dano, (Včelka: 22.04.2006, 02:11:17 - x)
ale že jsou, co? Prohlídla sis ty rohlíčkový?

[155 Ještě něco: (Včelka: 22.04.2006, 02:12:01 - x)
Dítko objednalo, snad přiveze. Můžu se podělit...

[156 Krásné ránko! (Rpuť: 22.04.2006, 06:06:10 - x)
Co je Neviditelný Pes proti královně Alžbětě!?:))) To je baba železná, což nutno přát i NP, aby se z té levicové psinky brzy vykurýroval!

[157 2 Rpuť (PeS: 22.04.2006, 07:49:10 - x)
Dobré ráno. I já jsem tam připojil jedno přáníčko, poněkud adresnější. Asi jsem měkkej, ale mně je ho furt tak trochu líto... Nebejval tak vztahovačnej...

[158 Krásné sobotní ráno vinšuji. (Anka: 22.04.2006, 08:22:13 - x)
Včera jsem pod dojmem tuto uvedených komentářů jukla po děsné době na Psa a ničemu jsem nerozuměla. Myslíte, že zas přijde k sobě nebo je tohle stav setrvalý?

[159 PeSi, (Rpuť: 22.04.2006, 08:23:02 - x)
nemajíc zájmu ani času, nepídila jsem se po tom, kdo se pod ° skrývá - Je to marný, jetomarný, jetomarný.....
Kdo si nechce pomoci sám, tomu nikdo jiný pomoci nemůže.

[160 2 Rpuť (PeS: 22.04.2006, 08:41:04 - x)
Mám pocit, že druhá půlka Vašeho komentáře by zůstala beze změny i kdybyste to věděla. Ale taky jsem to nijak moc nezjišťoval, ten styl se nezapře... Stejné podezření dostal i šimon a bylo mu potvrzeno...

[161 >> maYda (dvd: 22.04.2006, 08:47:11 - x)
Byli dva orientalisté Klímové - Otokar Klíma (iránista) a Josef Klíma ("mezopotanista"). Syn jednoho z nich je Vladislav Klíma (afrikanista), vyhozený za normalizace z Orientálního ústavy a živící se učením angličtiny po různých firmách (též i v našem ústavu). Po plyšáku byl pak velvyslancem v Ghaně. --Jinak k identifikace onoho vyučujícího: Otokar K. byl ročník 1908 a Josef K. (fuj, Kafka!) 1909. Bylo by to časově možné?

[162 Dobré ránko z východu! (Dana: 22.04.2006, 09:07:33 - x)
Včelko, co se brambor dotýká, jsem poslušna neviditelné ruce trhu a ta mi jasně a nekompromisně velí, sázet jeden určitý druh, který je ode všech, co si u mě kupují brambory tvrdohlavě vyžadován. Už několikrát jsem se marně snažila vnutit jim jiný druh - prostě ne, oni chtějí jen a jen ty "červené" a marně je přesvědčuju, že i ty "bílé" nebo "žluté" jsou výborné. Ano, ochutnají, pokývají hlavou - jo, jsou dobré, ale já chci červené!
A proč jsem teda pásla po těch "modrých"? Jednak by to byl takový šok, že bych jim je asi i vnutila a navíc - kdo jiný, než já má mít MODROU?
A když nic jiného - byly by pro spotřebu mou a mé rodiny. :-)))
Tak - a jdu připravovat sadbu na odpolední sázení - letos je to opravdu moc opožděné, ale pole je ještě dost mokré.

[163 Anko, musíme počkat až volbách, (Rpuť: 22.04.2006, 09:08:14 - x)
ale bude to trvat. Musíme se připravit, že asi delší dobu. Pokud vyhraje ODS tak spoustě "drsoňů" rázem spadne hřebínek a budou opatrně poštěkávat za vratama, aby je nikdo moc neslyšel. A pokud vyhrají socani, tak už můžem Psovi chystat trauermarsch a nápis "Zde odpočívá NP, kde jsme si tak báječně kecávali".

[164 No, vidím, že to hlavní jsem nenapsala! (Dana: 22.04.2006, 09:08:40 - x)
Takže, Včelko, kdyby pár brambor na zkoušku zbylo, měla bych zájem...:-))))))

[165 PeSi, jde vám mail. (Rpuť: 22.04.2006, 09:18:29 - x)

[166 No, Rputi, (Anka: 22.04.2006, 09:35:22 - x)
já si říkala, jak to může ty lidi těšit. Hlavu ani patu to nemá, jen hromada jedovatých slov a divná radost z toho, že jde Pes čím dál víc do brambor. Ále, proč si kazit tak krásnou sobotu, ne? Jdu cmuchtit žádané jahodové knedlíky. Mám vyřídit ranní pozdravení a dík za to, že na nás myslíte. Dřív jsem to považovala za zdvořilostní klišé, teď mě situace poučila, že laskavé slovo má opravdu hojivou sílu.

[167 Anko, posílám filmeček (Rpuť: 22.04.2006, 09:53:43 - x)
o jedné šťastné feničce, která se narodila bez předních paciček.

[168 Rputi, (Anka: 22.04.2006, 10:30:21 - x)
právě mi to došlo. Dík, je to bájo.

[169 dvd, (maYda: 22.04.2006, 10:35:33 - x)
ad Klímové, já mám fakt okno pokud jde o to křestní jméno a irán a mezopotamie mi jaksi splývají.
Časově odpovídají oba, táta maturoval v roce 1940 a to tomu profesorovi bylo něco málo přes třicet.
Josef se určitě jmenoval profesor Doubek, který tátu taky učil, nevím už co, snad matiku. Jeho syn, rovněž Josef, komentoval v 69. lety Apolla a přistání na Měsíci, toho znal Dušan Neumann, který tenkrát, tuším, začínal v televizi jako elév.

[170 Poslyště, dámy a pánové přestňte fňukat (kocour: 22.04.2006, 13:00:04 - x)
nade Psem, když jste sami těm sprosťákům vyklidili pole ... ...

[171 Kocoure, (Včelka: 22.04.2006, 13:16:05 - x)
my nefňukáme, my se morálně vyvyšujeme :-)))

[172 Dano, (Včelka: 22.04.2006, 13:17:37 - x)
eviduju. Přijede 20. května, na zasazení vzorku to stačí. Jde o diverzifikaci rizika - na jednom místě se zdařit nemusí, na dvou různých je vyšší pravděpodobnost, že aspoň jeden uspěje. Ozvu se.

[173 Kocoure, (Dana: 22.04.2006, 13:29:12 - x)
my se tak morálně vyvyšujeme, že možná spadneme a natlučeme si bebíčko....:-)) Ostatně, já dneska vypustila kontrolního chrousta - nezbili mě! :-)))

[174 Včelko, (Dana: 22.04.2006, 13:32:31 - x)
předem dík! Já právě chci vyzkoušet, zda vůbec by se jim tady dařilo.:-))
Než otec přišel na to, že právě Rozara je ten nejvhodnější druh, který je tady u nás i nejchutnější, trvalo mu to přes 20 let...:-)))
A dnešní kontrolou kalendářů jsem zjistila, že opravdu tak pozdě jsme ještě nikdy brambory nesázeli - vloni jsme první dávku sázeli 8. dubna....ten svět se fakt mění k horšímu..
No nic, jdu na to. Za chvíli se mi tu dostaví velká brigáda, tak ať mají nachystáno! :-)))

[175 Zemle...zeměle...zemědílství...zeměděle...zkrátka to dílo se zemí (Klaun Parafin: 22.04.2006, 13:45:34 - x)
je prý krásná věc. Taky bych sázel. Jmenuje se nějaký druh (partner, manžel, trvalka, občasník...) branbor Sportka? Jinak se mějte, bude asi pršet, Šíma na mistrovství republiky v pentangue zmokne, já jedu rozdávat smích a pohodu (za peníze, samozřejmě, tož znak ne a ne nechcípnuvších umělců, kteří zásadně nastupují na scénu zprava....)

[176 Kolik (Včelka: 22.04.2006, 14:01:49 - x)
lidí na kandidátce se může kroužkovat? Víte to někdo?

[177 kocoure, proč vyklidili? (Rpuť: 22.04.2006, 15:22:04 - x)
Do místního poblitého bufáče´, zvaného Nagano, taky nelozim. Jednomu to pak zůstane na botách...:)))

[178 Včelko, bývaly vždycky tři, (Rpuť: 22.04.2006, 15:23:38 - x)
tedy ty kroužky.

[179 V Gaze to vychází přesně dle předpokladů. (Rpuť: 22.04.2006, 15:30:28 - x)
Když nemůžou mlátit židy, dávaj si do držky mezi sebou.
"Napětí mezi stoupenci palestinských hnutí Fatah a Hamas v Gaze přerostlo v otevřené konflikty. Přívrženci obou stran po sobě navzájem házeli kameny, zápalné láhve a posléze dokonce stříleli" (idnes)

[180 Konečně je (Foundryman: 22.04.2006, 16:51:23 - x)
slušné počasí, sedím na dvorku, otevřel jsem si pivínko, jen aby to vydrželo.

[181 Včelko, (martina: 22.04.2006, 16:55:12 - odkaz - x)
preferenční hlasy jsou dva. Víc v odkazu

[182 Kroužky bývaly čtyři, (kocour: 22.04.2006, 16:56:27 - x)
ale ruku do ohně za to nedám.
Rputi, do poblitého Nagana jste ale dřív nechodila, že ne? Na Psa ano, že jo? Takže jak je to s tím vyklízením?
Já třeba pole vyklidil, i když z úplně jiných důvodů než je nějakej Zíválek a spol.
Mějte se, jdu se morálně vyvyšovat.

[183 2 Foundry (PeS: 22.04.2006, 16:59:36 - x)
Nazdar vespolek. Nevím jak Tobě, mně to otevřený pivínko dýl jak 10 minut nevydrží, spíš méně. A navíc, ono by pak zvětralo...

[184 historie s kobercem (onlooker: 22.04.2006, 17:01:15 - x)
Za onoho času byl v Olomouci UNIVERMAG. Dost levně se tam nakupovalo (a všelicos). Takže se stalo, že jeden kolega z naší firmy zjistil, že tam mají za pár peněz jednobarevný koberec (srolovaný) o rozměru, který se mu právě hodil. I pospíšil pro peníze a auto a koberec dovezl domů. Když ho rozbalil, zjistil, že uprostřed je vetkaný medailon s hlavou Lenina. Prý si pak pořídil jídelní stůl s pevnou mohutnou nohou, aby ho zakryl ....

[185 2 kocour (PeS: 22.04.2006, 17:05:35 - x)
Hele, než se úplně vyvýšíš, zamysli se nad slovy žijícího klasika: "... a víte, co mě zachránilo? Zaujal jsem včas stanovisko nezaujatého pozorovatele! A to mě zachránilo!".
Mě taky. Já sice uznávám, že občas vyčistit žumpu je záslužná a prospěšná práce, ale už po mně nikdo nemůže chtít, abych tuto práci miloval a dobrovolně se jí denně věnoval, když mám spoustu jiný a jistě zábavnější práce.

[186 Pánové, rozeslala jsem rozkošnej majlík - mrkněte:)))) (Rpuť: 22.04.2006, 17:25:17 - x)

[187 PeSi, (Foundryman: 22.04.2006, 17:46:27 - x)
přešel jsem plynule na vinnej střik :-) Pípu tu, bohužel, ještě nemám nainstalovanou... Ale díky wi-fi můžu fungovat na dvoře, což je výhoda nezanedbatelná (při těch 22-23°C ).

[188 kocoure, (Rpuť: 22.04.2006, 17:46:34 - x)
jestli ono to taky nebude tím, že tam chodí málo lidí, se kterými bych si měla co říct. Proto jsem na Psa vlastně původně vlezla, že bylo s kým a o čem mluvit. Ale když na mne dneska pobavený vystříkl svou poluci (doslova), udělalo se mi nanic. Já vydržím dost, ale tohle je vyložená ztráta času. Puchejř a Prdelnahrnci vytýčili trasu a domovnice z let 50tých se převlékly za ińternetové diskutéry.

[189 Rputi, (Foundryman: 22.04.2006, 17:47:28 - x)
díky, ještě by mu slušelo cisterciácké roucho a hodně zapadlý klášter :-)

[190 Rputi,Foundrymane (maYda: 22.04.2006, 18:36:58 - x)
a co svatozář?
Klášter rozhodně, nejlíp s přísnou klauzurou.

[191 maYdo - svatozář se dostavuje (Rpuť: 22.04.2006, 18:40:35 - x)
po prožitém utrpení - tak jestli prohraje ty volby...:))))

[192 Rputi, (maYda: 22.04.2006, 18:52:02 - x)
a kdyby nedej Bože vyhrál, tak předpokládám, čeká ta svatozář všechny.
Tedy všechny ty, co umí myslet clastní hlavou a živit se lastní prací.

[193 Tak se dohodněte! (Včelka: 22.04.2006, 18:53:13 - x)
Jeden říká 2, druhý tři a třetí čtyři. Ví to někdo se zárukou?

[194 Včelko, ahojky, (Anka: 22.04.2006, 19:05:21 - x)
preferenční hlasy má každý volič dva, slovy 2

[195 Loki-F, dovolil jsem si (Šumavák: 22.04.2006, 19:23:16 - x)
dát to jako samostatný příspěvek, neboť očekávám delší diskusi.

[196 Foundry, dovolil jsem si... (Šumavák: 22.04.2006, 19:28:13 - x)
posunout to nahoru, k tomu článku....
si dovoluju , co?

[197 rputi,...sím,...sím (šimon klein: 22.04.2006, 19:34:03 - x)
taky ci mejlík.....
Já se sem dostanu jen na čtení, páč mi dcera rve nouťas z pazour, bo chce pařit na chatu.....
tak aspoň počtu mi snad nechá.....
zatra mládežžžžžžžžžžžžžž

[198 jestli ruším, předem se omlouvám a jen mě přeskočte. (divana: 22.04.2006, 19:39:32 - x)
chodím na psa asi kratčeji než někteří zdejší kritici, přesto nějaký rok to je. dřív jsem málokdy reagovala, to spíš na virtually. ale stále si myslím, že i dřív, mezi moudrými myšlénkami byly hulvátské a sprosté výrony. v tom se podle mě nezměnilo nic. jen teď před volbama jsou ve větší míře. to je celý rozdíl. protože mi nejde se dostat do starých archivů diskuzí, našla jsem si pár nevyhozených vytiskaných kousků i s diskuzema (do konce stránek) a stále si říkám, nezměnilo se ... .
jsem na psu nyní často a říkám si, chytří umíme být všichni, ale umíme být i hloupí?
ještě jednou se omlouvám, že si dovolím s tím odsuzováním nesouhlasit.

[199 Šumaváku, Vy jste tu pan domácí... (Loki_F: 22.04.2006, 19:44:44 - x)
Tak si dovolujte, co Vám hrdlo ráčí. KDybyste si zde Vy nemohl bouchnout do stolu, tak to už nevím kdo jiný...!
};-D

[200 2 Foundry (PeS: 22.04.2006, 20:14:30 - x)
ad: "ještě by mu slušelo cisterciácké roucho a hodně zapadlý klášter :-)" - jistě myslíš ten klášter v Atlantidě, ten se zatím ještě nepovedlo najít. Ten je tak akorát vhodně zapadlý. Myšlenku na Šangri La si nechte všichni zajít, hrozí tam nebezpečí dlouhověkosti. Jo a ještě bych se přimlouval za chválihodný slib doživotního mlčení (to by s nim mohlo tak třetí den seknout...)

[201 No, divano, (kocour: 22.04.2006, 20:51:55 - x)
ono v tom bude taky trochu konzervativismu - na Psu je najednou jiný formát, jiná diskuse, nadáváme na moderátora z Lidovek ... myslím, že sama změna mnohým vadí mnohem víc, než nějací pubertální troubové - Pes byl taková oáza, kterou najednou otevřeli světu, natahaly se tam existence odjinud - jenže to je normální proces. Ona za tím odchodem je mnohem víc nostalgie než nějaké pobouření.

[202 kocoure, (divana: 23.04.2006, 11:40:49 - x)
tak mi to nedalo, a místo nedělního ranního rozjímání jsem vytahala staré vytiskané články ze psa. přiznávám, mě tam chybí historie. ale to a další se změnilo při přechodu pod lidovky. tím se i pro diskuzi pes zpřístupnil. protože jsem na psa taky něco vymlaskla (pod svým jménem) a pak si to vytiskla i s reakcema, znovu jsem si je přečetla i s nicky. pořád si myslím, že tak velký rozdíl to není, jak se z toho dělá. samozřejmě lidé přichází a odchází a nostalgie je normální. mě spíš překvapilo to kazatelské kárání. z toho je mi víc smutno, než z těch sprostých příspěvků. ty byly a budou. a už o tom nechci nic. padá na mě z toho vždycky jen depka. tak se tu mějte hezky.



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: