Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Středa, 26.04.2006

JARO !!!

konečně snad dorazilo i sem !


Když jsem dnes v půl sedmé ráno vylezl ven, bylo asi +15°C, modrá obloha, na trávě rosa, svítilo sluníčko a velmi, ale opravdu velmi zpívali a štěbetali ptáci.
A protože bylo teplo přes noc, viditelně povyrostla tráva.

V sedm přijel kovář, okovali jsme dva koně, pokecali přitom co je kde nového, kolik kde přes zimu (kvůli té zimě ) chcíplo koní — a bohužel jich nebylo málo, napočítali jsme jich jen v okolí sedm — a já si, s rukama vytahanýma až ke kolenům, dělám kafe.
Mimochodem, víte, že socialistické pracovní normy počítaly na okování 1 páru koní 8 pracovních hodin — celý den? My , dva staří blázni, začali ve čtvrt na osm a v ve třičtvrtě na devět bylo hotovo!
Proto ty ruce vytahané až ke kolenům!

Ta slunečná pohoda ovšem dlouho nevydržela, protože mezi tím se zatáhlo a na obzoru se sbírají takové hnusné černé mraky, že se mi to vůbec nelíbí.


Takže upaluji udělat to, co je potřeba udělat venku, než to začne padat!





Komentáře

[1 Šumaváku (martin tamtaky: 26.04.2006, 10:01:28 - Mail - x)
obrázek potěšil, my, co jsme blíže přírodě, víme, že se čtyři roční období střídají pravidelně.
O socialistických normách nemá smysl mluvit s lidmi, kteří si to sami neuvědomují. Dodneška dokážou vykládat o tom, jak se nadřeli. Mám k tomuto tématu mnohahodinové vyprávění o tom, jak krvavě (doslova) narazili v BRD v roce 1990, když se tam pokoušeli vyvážet naše pracovní úsilí. Ale to až jindy a jinde.

[2 Je jaro a Dolejš dostal přes držku. (Rpuť: 26.04.2006, 10:23:22 - odkaz - x)

[3 Rputi: Tento zůsob jara, zdá se mi býti krajně nešťastným...! (Loki_F: 26.04.2006, 10:59:17 - x)
Tři, patrně notně vypití magoři zbouchají poslance a ještě k tomu poslance za KSČM! Tak to bude mazec..., který nikomu rozhodně neprospěje.
KDyby nějaké smažky zbily poslance US, protože se nechtěl rozdělit o jointa, to by bylo docela zábavné. };-D

[4 Loki, bolševikům to prospěje! (Rpuť: 26.04.2006, 11:15:12 - odkaz - x)
Před 15 lety přišli o všechny svaté mučedníky. A před volbama se to docela hodí (netvrdím, že to bylo schválně).

[5 Reichstag? (martin tamtaky: 26.04.2006, 11:45:58 - Mail - x)

[6 Musím dnes přemluvit nějakou dívku k líbání (Klaun Parafin: 26.04.2006, 11:50:33 - x)
pod rozkvetlou třešní. Do šesti asi nevydržím... V mezidomí se nám nádherně bíle divoká třešeň rozsvítila a jeden (to jako já...) má radost, když se na ni ze čtvrtého patra, z kuchyně dívá. Linda Rybová mi včera říkala, že ze školky si intenzivně pamatuje, jak se poprvé tajně líbala s klukem pod zlatým deštěm na zahradě a pak si vzájemně ukazovali ty nejdůvěrnější a maminkami vždy pečlivě skrývaná tělesná místečka. No, já je raději ukazovat nebudu, v šest hodin už budou všichni doma a na balkónech. A nejsem si jist, jestli by partnerka zrovna měla radost.
Pozn. pro Lokiho_F. Vypovídací hodnota tohoto komentáře nulová. To jen tak, že život je jinde. Kafe dopito, padám do tvůrčího procesu (což není, jak si mnozí myslí, měkká postel, polštář s dekou a zatažené závěsy, nýbrž pořezané prsty, zadřené třísky a ustavičná žízeň...život jsou muka.)

[7 Otázka martinovi tamtaky. (Klaun Parafin: 26.04.2006, 11:53:28 - x)
Oni toho Dolejše také zapálili? No, že bych zrovna tohle hledal na webu. Ale uhlí je prý pořád málo...

[8 A už to padá !!! (Šumavák: 26.04.2006, 12:00:18 - x)
Kbybych si nebyl jistý, že jsem u stáje, tak si myslím, že jdu po dně Lipna!

[9 No právě, Rputi, prospěje! (Loki_F: 26.04.2006, 12:01:38 - x)
Klaune: mého komentáře nebo Vašeho komentáře?

U nás již rozkvetly první sakury, za tři dny budou růžové celé ulice, čas na líbání jako stvořený...

[10 hmmm...čas na líbání jako stvořený... (Dana: 26.04.2006, 12:17:30 - x)
a mně se dělá opar! Zatrackaný život! :-(
:-))))

[11 Rputi, (helena: 26.04.2006, 12:22:19 - Mail - x)
a co když to bylo schválně. Takový mučedníček před volbami je pravé požehnání. Navíc když jde o mučedníčka, který byl "partajiů do jisté míry nepohodlný. To už by pak přeci stálo za to, si ho vyrobit...

[12 omluva (helena: 26.04.2006, 12:23:34 - x)
za všechny překlepy a zapomenuté čárky

[13 No a jinak jsem si opětovně potvrdila (Dana: 26.04.2006, 12:31:24 - x)
pravidlo, že dostat se doktorům do drápů je děs! Už párkrát jsem se tu zmínila, že mě nějak bolí palec na levé ruce a moje původní domněnka, že to je od lopaty a prohazování sněhu asi není správná. Tož jsem se rozhodla, že když je to jaro, tak se dám do pořádku, ať zvládnu ty jarní fofry.
A tak jsem se včera vypravila k lékaři. Prohlédl si inkriminované místo, poklepal na různé části těla kladívkem, napsal štos papírů jiným odborníkům, kde mě mají proklepnout a ofotit oni a v závěru mi píchl cosi pod ten bolavý palec. Ruka normálně nebolela, ale dneska je to úplně jinak. Je pravda, že palec nebolí! Zato nemůžu už skoro vůbec hýbat celým zápěstím a nenatáhnu prsty - jako by něco rolovalo všecky šlachy v ruce....Ach jo. Já věděla, že léčení bude horší nemoci. Nebo, že by se to tak bouřlivě hojilo????
Ale jen co dojdu domů, dnes bude potřeba připravit na setí řepy, tak si to ruka řádně rozmyslí, jestli bude či nebude bolet...:-)))
Postýskala jsem si a je mi hnedle líp! :-)

[14 Dano, aplikujte Herpesin (Loki_F: 26.04.2006, 12:31:47 - x)
...a líbání pro tentokrát přeskočte...! };-D

[15 Dano, aplikujte Herpesin (Loki_F: 26.04.2006, 12:35:08 - x)
...a líbání pro tentokrát přeskočte...! };-D

[16 Omluva, už to zase zlobí. (Loki_F: 26.04.2006, 12:36:20 - x)
Dano, ani ten palec by neměl vadit, dkyž přeskočíte to líbání...

[17 heleno, já se obávám (Rpuť: 26.04.2006, 12:44:50 - odkaz - x)
abychom, zblbnutí z toho volebního magoření, neslyšeli trávu růst. Uvidíme - to je asi jediné, co se dá říct.

[18 Dano, (Rpuť: 26.04.2006, 12:54:34 - x)
už by mohly být někde listy podbělu. Zkuste je najít a omyté je tak ve dvou vrstvách poklaďte na zápěstí a palec, zavažte a nechte přes noc působit.
A na ten opar zkuste mast z aloe.

[19 2Rpuť (helena: 26.04.2006, 13:56:18 - x)
Ani já nejsem přítelem paranoidně spikleneckých teorií. Možná jsem jen zaslechla ozvěnu Babic ve zdemokratizované podobě. Ale máte pravdu - uvidíme.

[20 Krupobití (martin tamtaky: 26.04.2006, 14:39:58 - Mail - x)
prý hlavně na Šumavě! To se tak někdo má.

Hopsa hejsa - i když je keř daleko, líbám všechny (Klauna NEEEE!), protože jsem byl hodný a můžu domů. A doma se na 1. máje nějaký ten rozkvetlý keř najde.

[21 No, Martine, (Dana: 26.04.2006, 14:52:15 - x)
s tím HOPSA raději opatrně!
Jinak gratuluju k propuštění ze zdravotnického zařízení! :-)))

[22 martine, tak na sebe buďte hodný a opatrujte se!:))) (Rpuť: 26.04.2006, 14:52:39 - x)

[23 Martine, Britové používají o vánocích takový šikovný trik (Loki_F: 26.04.2006, 15:11:55 - x)
s větvičkou jmelí. Hezky za zády schovanou, plíží-li se okolo nich nějaká šťabajzna vhodná k políbení, podrží ji větvičku nad hlavou a ona k políbení svolí... Takže vhodnou větvičku - a nemusíte ani moc pobíhat! };D
Stačí jen obvolat kamarádky, že už jste ze špitálu...

[24 šumaváku, (šimon klein: 26.04.2006, 15:15:39 - x)
tohle je vyhlášení války !!!!
Ve stalíci (to je rusky - to není o hovně!) se začínaj od Vás nasouvat těžká a ošklivě šedivá , v mraku zabalená Houna mit Haken....
Za co, za co ???

OT: a jak sem mrk na čokla, tak už asi spadly.....

[25 Loki (martin tamtaky: 26.04.2006, 15:19:14 - Mail - x)
já obvolám kamarádky a všechny utečou! Ten britský trik je dobrý, je vidět, že chlapi si poradí všude.

Nad propuštěním domů jásám jen moderato, protože v pátek ráno budou nade mnou dumat v CKTCH v Brně.

[26 šimone, nám už to sem Šumavák taky poslal, (Rpuť: 26.04.2006, 15:43:17 - x)
uličník. Ale doteď bylo krásně, byly jsme s Bleskem na procházce u koní a Blesan předváděl, že je vlastně ovčáckej pes a honil "stádo" (3koně) dohromady a byl strašně pyšnej, že se mu to povedlo a my se válely v trávě a všude to vonělo a odvšad to pípalo a čiřikalo, že se už vůbec nedalo rozeznat, co je to za ptáky. To jaro má něco do sebe.....

[27 Kurník šopa! (Rpuť: 26.04.2006, 15:44:40 - x)
Meteorologové varují před silnými bouřkami a krupobitím. Na západě, jihu a severu Čech naprší do rána až 30 milimetrů, do pátku dalších 40. Stoupnou také hladiny některých řek. Podle ČHMÚ hrozí největší nebezpečí v oblasti Šumavy....(idnes)

[28 Martine, nevěřím, že by utekly! (Loki_F: 26.04.2006, 16:13:17 - x)
Ne všechny...
K těm Britům - v tomto vidím hlavní přínos "multikulturní" výměny a vzájemného obohacení... Dobré zkušenosti přijmout, se špatnými (včetně jejich nositelů) vyrazit dveře i s futrama! Některé staré české zvyky jsou k nezaplacení. Držme se jich. };-D

A ať to v pátek dobře dopadne!

[29 Martine, (Včelka: 26.04.2006, 16:52:53 - x)
bezva.
Už tady u nás není skoro vidět - neveselo, truchlivo, černo. Lítají blesky.

[30 Cheb hlásí (janabok: 26.04.2006, 17:02:01 - x)
slunečno, 18st.C, ke znárodňování (po včerejšku) zatím nedochází; dusno je ukrutné, takže se tu něco semele...
vem to čert - v pátek na Šumavu (tam má pro změnu sněžit:-))...

[31 Člen pražské ODS (Rpuť: 26.04.2006, 17:44:17 - x)
Člen pražské ODS Miloslav Ondra chce podat trestní oznámení kvůli billboardům zaměřeným proti jeho straně. Podle něj za "očerňující" kampaní stojí konkurenční sociální demokracie....)idnes)

[32 Loki_F. Můj komentář, (Klaun Parafin: 26.04.2006, 17:57:36 - x)
psal jsem "tohoto", nedovolil bych si vypovídat za vás. Aškoliv za Třesoucísehrušku a třeba Moliéra už jsem nescětněkrát udělal...
Jinak se opravdu rýsuje setkání 5.5. "U svijanského rytíře" na Letné, Jirečkova ul., přes vjezd do Letenského tunelu stojí přímo Ministerstvo prdelózity. Tak to zítra ráno asi slavnostně oznámím. Glo glo gloria, jak se to pivečko pije...

[33 Šmarjáankazrána, to je chyb, (Klaun Parafin: 26.04.2006, 17:58:58 - x)
ačkoliv a " jsem to udělal...". Pardon, letím zavřít okna, prtí.

[34 proboha..... (šimon klein: 26.04.2006, 17:59:02 - x)
kdyby radši se na to vykakal a snažil se vysvětlit vedení, že jakákoliv "reakce" místo "akce" z nich prostě dělá béčka...
A akce, tj. upřímně, klidně, ale razantně a pevně vedené akce, kde budou věcně popisovat svoji vizi a hlavně ochotu tu vizi naplňovat - kde jsou ???
Zkusil někdo tomu, kdo tu kampaň vede, vysvětlil principy marketingu?? A že to není sprosté slovo ?
Bejt pahrbkem, pošlu panu Ondrovi po těch svejch husárcích oooobrovskej dárkovej balík....balíkovi....

[35 šimone, já bysem pod tu šipku (Rpuť: 26.04.2006, 18:03:57 - x)
nalepila třeba daňovou tabulku dle rovné 15% daně. Ani by to nepřišlo moc draho....

[36 ČSSD dělá předvolební mítink (Rpuť: 26.04.2006, 18:34:36 - x)
"Já už budu hodnej", říká Gross.
"Já budu poctivej", říká Sobotka.
"Já budu slušnej", říká Jandák.
"Já dám všem smlouvu", říká Rath.
Paroubek se zamyslí a dodá: "A já to všechno změním!"

[37 Určitě je to tak. (Volič: 26.04.2006, 19:13:18 - x)
V televizi ukazují Dolejše.Určitě se ukopal sám.Zrovna jak komunisté v Babicích.Ti se sami zastřelili,sice zezadu,ale to oni umí.

[38 Rputi, doplňte si: (Šumavák: 26.04.2006, 20:01:10 - x)
"Nechci jet do Koreje !!" říká Urban,
"nechci žádnou vládní radu pro sport!" říká Buzková

[39 Hezký večer vinšuji. (Anka: 26.04.2006, 20:10:44 - x)
Tak byla dnes na oddělení strkanice o postele a to taková, že kdo na ni neležel, zůstal stát opodál. I Tomovi oznámili, že půjde domů, že mu jen udělají odběry. Za dvě hoďky mu řekli, že se domů nejde. Mírně nás to rozhodilo, co že v té laborce našli. Odlovila jsem lékaře, pokoušel se přede mnou zavřít do skříně, co že to bylo za atrakce. Prý, pardon, pardon, byl deficit lůžek, šéflékař ale nakonec souhlas s odchodem odvolal, že zítra se budou konat ještě nějaké extra testy. No, kecal, šlo o to, že pan přednosta bude až zítra a vysloveně si přál s Tomem mluvit před odchodem ze špitálu. Tak se teď modlím, aby si dotyčný přednosta třeba nezlámal obě nohy nebo tak něco.

[40 Anko, to bude dobrý:)))) (Rpuť: 26.04.2006, 20:21:06 - x)
Tyhle poslední hodiny jsou vždycky na nervy nejnáročnější.

Šumaváku, takovejch by se našlo, co by chtěli! Stejně maj smůlu:)))

[41 Rputi, já vím, (Anka: 26.04.2006, 20:37:50 - x)
přesto jsem tu skákala jak vopice na flašinetu a ve špitálu jsem si musela sedět na rukách a dílem i na hubě.

[42 Stejně je tohle zvláštní předvolební kampaň - (Rpuť: 26.04.2006, 20:41:33 - x)
Politické strany si vyvěšují bilboardy navzájem, hodný hoch Bursík už neví kam ty preference strkat, teď tu máme svatého mučedníka Dolejše - já to říkám pořád - už aby bylo po těch zatracenejch volbách!

[43 Hezký večer přeju a mám jedno velké přání! (Dana: 26.04.2006, 21:37:10 - x)
Probůh, ať už je po volbách! To je děs běs. Na Psa už se pomalu ani nejde podívat a do toho ten pomatený a splašený ODSák, který chce udělat Paroubkovi radost a zažalovat ČSSD za bilboardy! Jezusky - Juro-p, Raptore - zadržte ho, svažte ho, hoďte na něj síť! Tohle fakt ODSce víc ublíží než pomůže.

[44 2 Rpuť (PeS: 26.04.2006, 21:41:33 - x)
dobrý podvečer... Já bych věděl, kam ty preference strkat. A živě si to představuju...

[45 PeSi, nebuď vulgární! (Anka: 26.04.2006, 21:54:39 - x)

[46 S takovýma Ondrama, (jura-p: 26.04.2006, 21:55:48 - x)
je být chytrým členem ODS vyslovená makačka. To víte, když se sejde rozhořčené místní sdružení, všichni křičí, tohle je zjevný faul, tak někteří nedokážou říct. Hoši nevadí, hrajeme dál slušně. Ten Ondra aspoň radí, jít brečet k soudcovi na sousední hřiště zločinu. Neuvědomí si, že tady to píská soudce, co karty rozdává na konci volebního zápasu a že ti z trestňáku pískají jiné zápasy.
Ale ještě horší jsou ti naši hráči, co je napadne, že spravedlivé je taky faulovat a radí soupeře taky sejmout. Voni kramle, my taky kramle. A tuplovaný. Tak tito, co nechápou, že i v souboji se dodržují pravidla a myslí si, že ti, co jsou schopni přistoupit na pravidla, vlastně už ani nebojují, jsou ještě horší, protože jsou ve svém svatém zaujetí nebezpeční tím, že v zápětí rozpoutávají boj o hlavy těch, co nechtějí hlavy rozbíjet.
Tak ti jsou horší, než Ondrové. A jsou v každé straně. A ve skutečnosti - líbí se jim ranaři typu Paroubka, Jandáka a Ratha.
A mimochodem, radikální postoj může být dobrý pro postavení na kandidátce do obecních voleb. A ta se už sestavuje nebo se to blíží.

[47 2 Anka (PeS: 26.04.2006, 21:57:36 - x)
Já přece nic neřek - v mém komentáři není vulgarita vůbec žádná (nemůžu za to, že si domejšlíš, co jsem neřekl...)

[48 PeSi, že bych se sekla? (Anka: 26.04.2006, 21:59:13 - x)
Pak mea culpa, mea maxima culpa

[49 Rputi, (jura-p: 26.04.2006, 22:02:57 - x)
ale to je vždycky nejhorší, to simplicistní navzájem. Jo, můžeš napsat, vždyť Langer vyvěsil taky pět plakátů proti vládě na dálnici. No jo, ale byl to Langer a ne ODS, bylo to proti vládě a ne proti politické straně, nebylo to ve volbách a bylo jich pár na dálnici a ne tisíce. A hlavně, nevydával se za tu vládu!!! Nevydával se za ČSSD!!! Takže jakýpak vzájemně.

[50 2 Anka (PeS: 26.04.2006, 22:08:32 - x)
No ne, že bych si to nemyslel, ale neřekl ani nenapsal jsem nic. To víš, jsem opatrnej, co kdyby poslechl... Aby mě pak nežaloval...

[51 Jura-pe, nadsázka, samozřejmě:))) (Rpuť: 26.04.2006, 22:16:43 - x)
Ale já si fakt myslím, že byste ty bilboardy, co na Vás vyvěsila ČSSD měli využít nějak vtipně a bude Vás to stát míň než bilboardy vlastní.

[52 OT - Dano, podařilo se ti najít nějaký ten podběl? (Rpuť: 26.04.2006, 22:17:44 - x)

[53 Jura-pe, (Rpuť: 26.04.2006, 22:23:00 - x)
Co kdybyste nechali vytisknout plakáty se seznamem Soc-dem hříchů Grossem počínaje a nalepili to pod tu Vaši šipku otočenou dolů????

[54 Rputi, (jura-p: 26.04.2006, 22:29:05 - x)
jednak na to už vyšla kniha a sklidila jedinou kritiku, a to, že je neúplná.
A lepit to pod tu šipku nemůžeme, nejsou to naše plakáty.

[55 Rputi, (Dana: 26.04.2006, 22:33:09 - x)
nepodařilo! Dneska jsem z práce dojela v půl sedmé večer a už se mi nechtělo brouzdat přírodou! :-))) A ta ruka už bolí podstatně míň. Já to rozcvičila! :-)))

[56 Saprlot, saprlot... (Dana: 26.04.2006, 22:36:59 - x)
tož co vymyslet vtipného na tu kampaň ČSSD? Na rychlou výrobu nějakých plakátů už asi není ani čas ani peníze...

[57 Jura-pe, škoda. (Rpuť: 26.04.2006, 22:37:44 - x)
V zákonech se až tak moc nevyznám, ale něco by se určitě našlo! Vy musíte do akce - v tom má Šimon pravdu. Slušně, vtipně, ale do akce, nikoli do právní žaloby, která se bude řešit za čvrt roku!

[58 PeSi, odvahu, odvahu, (Anka: 26.04.2006, 22:39:50 - x)
jestli se národ nezberchá a nenakope Paroubka a jeho čacké chasníky, budeme ji potřebovat všichni.

[59 Teď si bude muset ODS (Rpuť: 26.04.2006, 22:45:18 - x)
fofrem připravit postoj k úmrtí té chudáka ženské v Bohnicích - kruci, to je jak krupobití. A nejhorší je, že o psychiatrických pacientech nemá veřejnost ponětí.

[60 Rputi, coo? (Anka: 26.04.2006, 22:46:40 - x)

[61 Rputi, (Dana: 26.04.2006, 22:53:43 - x)
já být ODS, tak právě k té smrti se moc nevyjadřuju! A pokud - tak v žádném případě konkrétně k tomu případu, ale obecně keš stavu psychiatrie vůbec...a konkrétní návrhy změn...

[62 Rputi, (jura-p: 26.04.2006, 22:59:32 - x)
kampaň se rozbíhá. Rozbíhá se docela slušně. Plakáty ODS- nám pomáhají. Na to, aby měly vliv na výsledky voleb přišly příliš brzo. S tím, co předvádí ČSSD jí dech nevystačí a stupňovat se to nedá. Víc nadávat na ODS už nepomůže. A kdyby přišli s něčím pozitivním, tak je už nikdo poslouchat nebude. Jejich posluchači si zvykli na rachot.
A přelepili si tu vyblitou prosperitu s tím napajcovaným panákem. Naši kandidáti se začínají rozjíždět po kraji. Alespoň u nás budou v každé vesnici. Na to žádná jiná strana nemá. Dvopatrák jim vyhořel. Budou nezajímaví. Budou unavení. Ale jak dopadnou volby? Kampaň ovlivní strašně málo lidí. Ale nejde ji nedělat. A ta naše snad bude konečně dobrá. Já se naopak bojím toho, aby někdo v nervozitě o výsledek zase nevymyslel nějakou "mobilizaci". Rputi, já vím samozřejmě i o tom, co konkretní lidi udělali špatně. Jen jako příklad - špatná smlouva s Jihočeskými listy. Tam odpovědný člověk sepsal něco hrozného. Fotky v rámečcích. Články v rámečcích. A nedá se s tím nic dělat. Ale na vyhodnocení je čas po volbách. O to víc musíme jít do přímého dialogu s lidmi. A naštěstí je nás dost, co si to můžou dovolit. Já třeba dělám vlastně kampaň porád a nyní začínám naplno makat a jezdit pro kolegy kandidáty do sněmovny. A píšu, kam se dá, včetně Práva. A posílám pastýřské listy členům. A mluvím o politice v hospodě, což si mimo kampaň pokud možno odpouštím. A ... Každý musí udělat co umí. No a třeba. A věřím, že nám ještě několikrát pomůže Rath, Jandák i Paroubek.

[63 Dano, (Rpuť: 26.04.2006, 23:00:25 - x)
budou muset.
Anko, v Bohnicích v klecovém lůžku, zemřela asi třicetiletá pacientka. Od narození mentálně postižená, rodina se starala dokud mohla, ale její stav se začal rapidně zhoršovat a tak ji přijali v Bohnicích. Její stav se ale zhoršil natolik, že jedla všechno co měla v dosahu - včetně vlastního pyžama. Tak ji dali nahou do klecového lůžka a ona začala jíst vlastní stolici - a udusila se. Její rodiče nevěří, že se její stav zhoršil natolik a chtějí špitál žalovat - za to klecové lůžko. A drrát je, samozřejmě, na koni.

[64 Jura-pe, já ti věřím (Rpuť: 26.04.2006, 23:04:37 - x)
a držím všechny palce co mám:)

[65 Dano, děkuji. (Anka: 26.04.2006, 23:06:10 - x)
Neumím si z toho udělat názor neb nejsem nestranná.

[66 Ale já nevím, jak dopadneme. (jura-p: 26.04.2006, 23:09:41 - x)
Já jen říkám, že makám naplno a lidi, co je znám, taky. (Znám ale i pár lemplů, co se těší na to, že to dopadne špatně. Rputi, nic na světě není jenom dobré nebo jenom špatné.) Ale mám radost, že ČSSD rozdává chleba. Dokonce i chleba za ODS. Ale ten je menší a určítě i špatně upečený. A mají pěkného modrého ptáka. S tím se fotil Paroubek a Rath. Modrý pták byl o třídu nejhezčí. Jo a zapomněl jsem na Tvrdíka. Ten nám taky pomáhá.

[67 Jura-pe, klid. (Rpuť: 26.04.2006, 23:12:24 - x)
Děláš co můžeš, já o tom nepochybuju. Ale chraň si i vlastní zdraví, ještě Tvých zkušeností bude potřeba.

[68 Lidi, už jsem nějaká tuhá. (Rpuť: 26.04.2006, 23:14:52 - x)
Tak do zítřka - Dobrou!

[69 Rputi, (jura-p: 26.04.2006, 23:18:37 - x)
a co má proboha společného pacientka v Bohnicích s volební kampaní? Jak může být ministr zdravotnictví na koni z toho, že umřela psychiatrická pacientka? Kde bych si o tom mohl přečíst víc? Já už viděl pacienta, co se oběsil na pelesti od postele devadesát centimetrů vysoké. Pacienta, co proskočil nerozbitným oknem, co začínalo metr čtyřicet nad zemí. A pacientku, co spáchala sebevraždu vodou z kohoutku. A nikdy to neudělalo radost ministrovi zdravotnictví.

[70 Lidičky (Nika: 26.04.2006, 23:21:45 - x)
Díky za klidnou oázu v poslední době tak rozbouřeném českém webu. Psí komentáře jsou už naprosto k nečtení, a to dnes pauzíroval ten veršotepec. Moc vám všem držím palce, Anko, máte moje plné pochopení, taky jsem bohužel v poslední době nucena naše zdravotnictví testovat... :-/
A Juro, vám v té kampani, držte se, co to dá! :-))

[71 Jura-p(e), člověče, hned ráno utíkejte někam do parku, (Loki_F: 26.04.2006, 23:24:30 - x)
někam kde je třebaa trávník, ale kde nebudete úplně sám a udělejte něco uvolňujícího..., třeba kotrmelec, hvězdu, přemet nebo alespoň pád vzad, prostě ptákovinu. Musí to však někdo vidět (není nutné aby Vás znal).
Vy už jste v křeči jak ti socdemáci. Možná vám to tak nepřijde, ale četl jsem slova, která jste nakladl před pár minutami a je to přímo hmatatelně cítit, jak svěrací kazajka.
To je ten nejlepší způsob jak být naprosto nepřesvědčiivý a nedůvěryhodný.
Murphy říká:
"Nic se nemá přehánět, i kdyby to bylo pro dobro věci!"

[72 Juro (Nika: 26.04.2006, 23:25:40 - odkaz - x)
je to na lidovkách , zkouším dát odkaz. Zní to dost děsivě.

[73 Rputi, (jura-p: 26.04.2006, 23:26:29 - x)
pozdě, já už žádné zdraví nemám. Mě už nestojí zato ani přestávat kouřit. Ale hergot, kdybych to věděl, tak bych nezačínal. A kdybych věděl, jaká bude ta politika, tak bych byl dneska futr psychoterapeut, soudní znalec z psychologie a žil bych si v klidu na psychiatrii. Zlatej blázinec. Klidné místo, spokojení pacienti, poctiví blázni, vyrovnaní neurotici a předvídatelní psychopati. Co by mě scházelo.

[74 Loki, (Anka: 26.04.2006, 23:26:43 - x)
zdravím a podovolím si jen připodotknout, že radit jurovi v těchto disciplinách je jak s tím dřívím do lesa :-)
NIko, hezký večer Vám přeji a moc děkuji

[75 Hmm (Nika: 26.04.2006, 23:29:14 - x)
ty Lidovky fungují nějak divně. Je to v sekci Domov - David: Za smrt pacientky nemůže klec

[76 JInak k té nešťastné smrti pacientky - (Dana: 26.04.2006, 23:44:24 - x)
možná - spíš určitě - se na to zítra Moravec poptá...probůh, to by mě zajímalo, co na to Říman řekne!!!!On je tak dost huhňa...A navíc tady na severní Moravě, nedaleko, byl dost velký skandál před lety s diagnostickým ústavem pro mladistvé a speciálním dětským domovem..Něco by si měl připravit k tomu tématu...

[77 No, z toho jsem se moc nedověděl. (jura-p: 26.04.2006, 23:45:36 - x)
Ale znám ústavy sociální péče, kde jsou třeba lidé, mentálně hluboce (ale tak hluboce, že většina lidí nevěří, že to existuje) retardované, někdy až na úroveň několika základních reflexů, kteří mají stav komplikovaný seriovými epileptickými záchvaty - epileptickým stavem lze říci. Tito pacienti jsou tak silně medikovaní, že někdy trpí příznaky otravy. Jejich stav je balancován mezi křečí a otravou. Většinou nežijí dlouho. Někdy zase dost dlouho. Na svatém kopečku měli pacienta, který takto žil, v době, kdy jsem tam byl, čtrnáct let. Přirozeně v síťovém lůžku. Chodit se nikdy nenaučil. Nic se nikdy nenaučil. On občas měl křeče tak silné, že by z normální postele vypadl. Většina chovanců tak dlouho nežila. Nakonec i normální děti mívaly postýlku s postranní sítí. Kdo si troufá být soudcem. Já tedy ne.

[78 Přesně, za smrt nemůže klec, (Klaun Parafin: 26.04.2006, 23:49:16 - x)
ale hec... Hec, heč, trhněte si pacienti, Rath je rat...bez há...

[79 Přesně, za smrt nemůže klec, (Klaun Parafin: 26.04.2006, 23:50:13 - x)
ale hec... Hec, heč, trhněte si pacienti, Rath je rat...bez há...

[80 Anko, to nebyla rada, ale doporučení. (Loki_F: 26.04.2006, 23:58:58 - x)
Je absolutně jeho věcí jak s tím naloží, že ano jura-p(e)?
Mám zkušenost, že lépe se takové stavy rozeznají při pohledu z vnějšku, sebediagnostika, speciálně v tom o čem jsem psal je dosti problém. Chybí ten odstup, zvláště, když je člověk nasměrován vně. Což je, myslím, jura-p(ův) případ.
On to nakonec potvrzeuje, tím povzdechem - stýskkáním po "klidném" blázinci. };-D

[81 Juro, (Dana: 26.04.2006, 23:59:08 - x)
ta smrt je opravdu zřejmě nešťastná náhoda a spíš než nějaký konkrétní člověk, ji zavinil systém. Systém péče. Takové pacienty je zřejmě nutno hlídat 24 hodin denně a 60 minut v každé hodině..jenže to je problém a to problém systému a zdravotnictví. A to asi bude předmětem otázek a diskuzí...

[82 Omlouvám se, (jura-p: 27.04.2006, 00:07:25 - x)
ne retardované, ale retardovaní. Ale jak jsem psal, tak jsem nad nimi uvažoval jako nad dětmi, ač někteří vůbec neměli dětský věk. Ale asi ten mentální věk. Pojďte se o tom nebavit. Chorobopis nám nikdo nepůjčí a kdoví, jestli bychom to i chorobopisem uměli posoudit. Neznáme dlouhodobou diagnozu. Neznáme aktualní příčinu zhoršení stavu. Bylo to prohloubení stavu, komplikace, další psychická choroba. Nevíme. Obecně mají psychiatričtí pacienti vysokou úmrtnost. Jen například sebevražednost je u nich řádově vyšší. Diagnostika všech onemocnění je u nich obtížnější, na každé onemocnění se přicházi později než u normálních pacientů. Diferenciální psychiatrická diagnostika u mentálně retardovaných je krajně obtížná, protože projevy nemoci jsou zastřené a modifikované základním stavem psychiky. Asi nemá smysl o tom vést diskusi.

[83 Loki, já jen tiše špitla, promiňte. (Anka: 27.04.2006, 00:07:55 - x)
A kdybych se k meritu měla vyjádřit, pak že je nejvyšší čas vzít některé konkrétní ODSáky za flígr a vyrazit s nimi futra, ať jsou sebevýznamnější. Někdy lituji, že jest mi servírováno, co bych raději neslyšela. Je to dost schizoidní stav.

[84 To nejde, (jura-p: 27.04.2006, 00:10:01 - x)
Dano. To je 5 lidí na směny. Neznám zdravotní systém, který by to dokázal.

[85 Já vím, Juro. (Dana: 27.04.2006, 00:15:59 - x)
Pečovala jsem s mamkou půl roku o ležící starou babičku, poslední měsíce už byla myslí jinde...a moc dobře vím,co to je starat se o takového člověka. Právě proto jsem toho názoru, že tenhle nešťastný případ by se neměl ve volbách otevírat..jenže - může se to stát a je lépe být připraven...A už dobrou noc. Já měla v plánu touhle dobou už nejmíň 3 hodiny spát!
Dobrou a klidnou všem!

[86 Tak definitivně potvrzeno. (Klaun Parafin: 27.04.2006, 00:44:16 - x)
5.5.2006 v 18.00 "U svijanského rytíře", Jirečkova ulice na Letné, poblíž Ministerstva prdelózity.

[87 Ale Anko, neomlouvejte se. (Loki_F: 27.04.2006, 00:48:49 - x)
Špitejte si po libosti, opotřebováváte si snad svoji vlastní klávesnici, máte vlastní připojení a vlastní názory... Užívejte si to dosytosti. Jsem poslední, kdo by proti tomu něco namítal! To je Vaše svobodné rozhodnutí a svoboda vyjadřovat se, navíc asi znáte jura-p(a)lépe než já.
Přeji dobrou noc a sladké sny.
};-D

[88 Klaune to je dobrá zpráva! (Loki_F: 27.04.2006, 00:50:17 - x)
Tak tedy dobrou!

[89 Loki, (jura-p: 27.04.2006, 01:51:16 - x)
samozřejmě máte pravdu. Asi bych měl na chvíli vypnout. A to je teprve začátek volební kampaně a navíc ta moje bude až na podzim. Tady sice pomáhám, ale nejde o moji kůži víc, než o kůži kohokoli z nás. Dám si pozor, aby mě to nesežralo úplně. Obojí, práce na psychiatrii i práce v politice je stresující a zúčastnění jsou z toho "na budku". Většinou si držím základní nadhled. Původně jsem chtěl jen vědět, jak z toho může být Rath odvázaný. A to jsem se stejně nedověděl. A vím, že kolem psychiatrických kauz padají velmi krajní názory. A také vím, jak je někdy psychiatrie bezmocná. A politici taky.
Byly dokonce dělány nádherné pokusy, ty byly publikovány pod názvem Odpovědná opice. Byl vybrán opičák v postavení beta. Tedy průměrný člen stáda. Tomu byla svěřena důležitá role. Měl páku, na kterou když stiskl, do klece bylo uvolněno nějaké jídlo (banány a tak). Když s tou pákou manipuloval jiný člen stáda, nestalo se nic. Postavení této odpovědné opice rostlo a on se stal, a bez boje alfou svého stáda. Vypadalo to, že to, že rozhodoval o nadlepšení pro stádo ho učinilo i krásnějším. Opice ho příjmali jako sex. pártnera, nechávali mu vybrat z jídla a tak. Ostatní na něj neútočili. Pak byl pokus modifikován. Na manipulaci pákou začalo jídlo vypadávat jen nahodile. Někdy ano, někdy ne. Dalo by se očekávat, že postavení člena, který svou manipulací pákou již přinášel výhody jen někdy, bude ve stádě oslabeno. Stalo se však něco jiného. Jeho postavení bylo ještě pevnější. Samice mu dál dávali a tak. Ale on sám začal chřadnout. Jakoby si on jediný ze stáda uvědomoval, že jeho moc je nahodilá a že to není on, kdo rozhoduje o tom, že tlupa bude mít nadbytek. A tyto odpovědné opice, od kterých tlupa očekávala zajištění a příděl dotací, začali mít sklon přidělovat nadlepšení jen některým opicím, jejichž postavení také vzrostlo a to jen někdy, což opět posílilo jeho postavení a to i u těch opic, které nedostaly nic. Ale na druhé straně tyto odpovědné opice začaly trpět psychosomatickými poruchami víc, než ostatní opice, mimo jiné i poruchami erektivity a žily kratší dobu a většinou končily na infarkt. Přes všechny tyto nevýhody, které měli, jejich výběr partnerek nebyl omezen, partnerky strpěly i nezdařené pokusy a nemělo to žádný vliv na jejich postavení. A o funkci odpovědné opice byl velký zájem, přestože vlastně byla velmi riskantní.
Hrozná analogie pro nás politiky.
Dík za varování.

[90 Jura-pe, drrát už řve, že chce (Rpuť: 27.04.2006, 06:28:48 - x)
vyšetření celého případu a protože je to jediný potencionální klacek, který na celé české zdravotnictví má, tak ho také, za nadšené podpory aktivistů, využije.
Četla jsem už původní článek na aktualne.cz, tedy nejméně emotivní a myslím, že problém je hlavně v tom, že si rodiče, byť dceru dali na psychiatrii proto, že jí nemohli sami zvládnout, nedovedou představit, že by se její stav takhle zhoršil. A on se zhoršil. Argument, že nemohla jíst výkaly, protože před tím vždycky byla čistotná, je pitomost, ale advokát si vydělá a zviditelní se, aktivisté budou ve veřejných sdělovacích prostředcích důležitě vykřikovat o důstojnosti člověka a drrát bude celej šťastnej, že se nemluví o neziskových nemocnicích.

[91 Dano, (Rpuť: 27.04.2006, 06:41:21 - x)
ošetřování starého člověka, který "je už mimo" je zkušenost drsná, ale ujišžuji Vás, že na zavřených odděleních to často bývá horší. Jenže veřejnost to nezná a balíček lidského masa naládovaný opiáty až po krajní mez jim připadá takový "úhlednější". Plky o lidské důstojnosti jsou ale žvást - s ní to nemá nic společného.
Jen se to hodí pár aktivistům na zviditelnění. A teď také drátovi!

[92 Dobré ránko z východu! (Dana: 27.04.2006, 07:09:45 - x)
Vidím, že se ještě probírá smutné téma večera. Rputi, kdysi, ještě za studií, jsem byla na krátkodobé brigádě v Opavě v Marianeu. A tam jsem viděla ...Je pravda, že o ty nejhorší případy se staraly i v těch letech sedmdesátých řádové sestry, ale moc jich tam už nebylo. My, studentky-brigádnice, jsme jen pomáhaly s úklidem na lehčím oddělení a v ordinacích odborných doktorů, kteří tam ordinovali. Můžu říct, že z nás jedna nakonec skončila jako řádová sestra a my ostatní jsme si velice promýšlely, mít děti.
Vím, že mnoha případům sebepoškození se nedá zabránit, to by opravdu na jednoho pacienta muselo být nejméně 5 ošetřovatelů a 3 další pomocné síly. Tohle téma je příliš složité, odborné a bolestivé (včetně psychiky všech zúčastněných- ono být rodičem postiženého dítěte je někdy nad lidské síly a člověk se nemůže divit,když reagují nepřiměřeně, ale...)a já jen doufám, že se účelově neotevře před volbami.
Ale je nový den, ten přinese nové téma. Tož vzhůru do něj! :-)

[93 2 Klaun (PeS: 27.04.2006, 07:14:23 - x)
drobné upřesnění - za nás se tomu dle Orwela říkávalo ministerstvo lásky. Myslím, že ty doby se zas tak moc nezměnily. (osazenstvo Údolí dutých hlav mělo včera nějaký cvičení, či co a když jsem viděl ty mladé, inteligentní a empatické chlapce, plné lásky k bližnímu, nemám o název jejich ministéria obavy...)

[94 2 jura-p (PeS: 27.04.2006, 08:40:54 - x)
jde Ti mail na atlas...

[95 Tak tady je nové téma: (Loki_F: 27.04.2006, 09:10:51 - x)
Dobré ráno vespolek přeji.
Informace je sice už ze včerejška pozdě večer, ale už jsem neměl sílu o tom psát:
Německá vládní delegace si včera v Tomsku obarvila trenky (Merkelová kalhotky předpokládám), protože jim Putin na férovku oznámil, že jim přiškrtí kohouty zemního plynu, pokud "jeho" Gazpromu neodprodají podíly EON - RWE, aby se mohli podílet na přímém obchodu s plynem dovezeným z Ruska. Tomu se samozřejmě Germáni tvrdě brání, protože by přišli o nikoli nevýznamnou část zisku (dnešní rozdíly mezi nákupem a prodejem jsou ohromné, zvláště, když se tak pěkně vydaří zima...). Dlužno podotknout, že páni ředitelé EONu měli pěkně protažené čenichy, když zjistili, že vlastně dostali "nabídku, kterou nelze odmítnout", protože Putin je ujistil, že asijské trhy (zvl. Čína a Japonsko) mají veliký zájem o přesměrování desítek miliard kubíků zemního plynu ze západu na východ.
Tím z nich totiž udělal ty důležité opičáky, o nichž psal jura-p, jejichž úspěch při otáčení kohoutů však není zaručen. Zelená politika J. Tritina (a nyní Gabriela nese své ovoce a Němci už teď platí až jim teče z očí).
To vše navíc na pozadí neskutečně hysterické a podpásové kampaně, která byla v Německu odstartována u příležitosti 20. výročí Černobylské havárie, kde novinářská tupost opět excelovala na všech německých kanálech i přes hlasy odborníků...
Na o do toho diskutoval neskutečný zelený lumík s Drábovou v televizním studiu... a Drábová tnetokrát nebyla tak nad věcí jako obvykle (resp. snažila se objektivně odpovídat na hloupost a demagogii). Budoucnost bude se zelenými lumíky těžší a těžší...
Takže vysvobozující smrt pro jednoho těžce retardovaného živočicha mi přišla dosti nepodstatná.

[96 Loki, máte pravdu, (Rpuť: 27.04.2006, 09:33:29 - x)
že tam smrt podstatná až tak není, respektive nebyla by.... Leč dle hesla, před volbama každý prd dobrý, hodlá z něj drrát tu kuličku uplácat, za pomoci právníků rodiny, spolku Kolumbus, který bude s nadšením v těch fekáliích šlapat a v neposlední řadě i s pomocí troubovitého ředitele Bohnic Davida, který nemá lepší nápad než prohlásit, že podobné pacienty nebudou přijímat. Drrát musel zažít neskutečný orgasmus, když mu ten klacek strčili do ruky. Takže nejde tak o to téma rozebírat, jako PŘIPRAVIT se na něj!
Protože všechno souvisí se vším a ta nepodstatná smrt může mít i vliv na počet zelených lumíků ve vládě a v parlamentu po volbách.
A pokud by novinářské hyeny chtěly odčinit své hříchy, měly by, u příležitosti páně Schroederova socialně-bratrského výletu na kopec připomenout, jaké zrady se tenhle pán na vlastním národě dopustil.

[97 ...Loki...nechcete tu svoji poslední větu ještě opravit? (šakal: 27.04.2006, 09:36:33 - x)


(7:- /)

[98 Loki, (maYda: 27.04.2006, 09:41:58 - odkaz - x)
problém je v tom, že ona napodstatná smrt je věc , která lze velmi dobře mediálně využít a rozehrát kolem toho dojemné melodrama, kde se nakonec fakta zcela ztratí a nikdo už nebude vědět, kde je realita.
Odborníci jsou pro běžného posluchače i diváka příliš suchopární, mluví a faktech, číslech a věcěch suše konkrétních, nad kterými se těžko můžete dojmout nebo rozhořčit a tím se prezentovat okolí a sobě, že jsem šlechetná, altruistická bytost.
Té ubohé bytosti už nikdo nepomůže a smrt pro ni zajisté byla vysvobozením. Umím si představit, že rodiče vedlo k podání trestního oznámení zoufalství, protože věnovat život tak nadlidskému úsilí jako je péče o tak postižené dítěpsychicky velmi vyčerpá a je to v podstatě zoufalý žívot bez perspektiv. NAvíc je péče tak náročná, že tomu člověk musí obětovat všechno ostatní. Oni tak učinili, pak to přestali zvládat, což je naprosto normální, péče je náročnější, a síly - ty fyzické i psychické slábnou. je asi velmi těžké se v takové situaci vůbec rozhodnout dát dceru do ústavu a už jen to může být značně traumatizující. Když pak se stav zhorší a vede dokonce k takovému konci, je to tragedie, protože člověk si pak bude neustále klást otázku, jestli neměl přece jen víc napnout síly, jstli neměl zvolit jiné zařízení jestli nechybil v tom nebo onom...
A teď se té tragedie chopí novináři a politici, budou to rozpatlávat tak nebo onak, možná se přijme ministr Rath, aby se mohl prezentovat před kamerami a dojmout publikum...Fuj!
Kdyby radši někdo těm rodičům nabídl psychickou podporu a odbornou pomoc, jak najít nový smysl života, když dcera, p kterou se postarali určitě za cenu mnoha obětí, odešla. Tiše a mimo dosah kamer. Ti lidé si zaslouží, aby prožili zbytek života důstojně a s vědomím, že udělali co mohli a umožnili svému dítěti prožít tak dobrý život, jak to jen za daných okolností šlo. Nezaslouží si být vláčeni ani oni ani památka jejich dcery blátem volební kampaně jen proto, že se to hodí nějakému tajtrdlíkovi v před volebním boji jako klacek k likvidaci zdravotnictí.
Můžete

[99 MaYdo, (Dana: 27.04.2006, 10:08:41 - x)
máte pravdu! Právě proto jsem Jurovi psala, aby se na tuhle kAUZU připravili, nikoli aby ji oni sami otevírali.
Ono před volbami se dá zneužít úplně vše - a pokud kdo má tu sílu a koukne dnes na diskuzi Psa pod úvodníkem - tam už i racek napsal, že za napadením Dolejše je ODS a její nenávistná kampaň....Co se to probůh děje!
A ještě jeden soukromý vzkaz - Jonáši, zdravím a doufám, že tuhle diskuzi čteš pořádně, abys zas někde na jiném diskuzním foru nepsal o spolku nenávistných pravičáků u Šumaváka! :-)i když asi spíš :-(

[100 Dano, co by se dělo, (Rpuť: 27.04.2006, 10:18:10 - x)
už to trvá moc dlouho a všichni jsou hysterický.

Aspoň, že ty mraky se trhaj...jinak tu veškerej zvěřinec chrápe, jak o zimním spánku - až na mouchy, samozřejmě. Tři mrchy mi tu lítaj kolem nosu...jaro je opravdu tady!

[101 DAno, (maYda: 27.04.2006, 10:30:35 - x)
podle toho, co jsem četla, bych tipla, že šlo o byčejnou rvačku.
Ne, že bych rvačky a bití scvalovala. Ale nazývejme věci pravými jmény. Denně je někdo přepaden, ale tady se to hodí k politickému využití. Zrovna tak, jako se kdysi hodila " rasově motivovaná vražda", která byla ve skutečnosti jen vyřizováním účtů za nějaké dluhy, ve VRchlabí.
Ženský se nemají házet do vody, i když někomu dluží prachy a občané se nemají mlátit, když jdou domů, ať už je to z hospody nebo z parlamentu.
Ale využít to jako politickou causu je v obou případech ubohé. Když zmlátí na ulici oobyčejného chlapa od rodiny, ani pes po něm neštěkne a nic se nevyšetří.
Pes je jeden velký hnus, a nenávist je tam rozložena po obou stranách politického spektra. SAmozřejmě, že i na strane pravice se najdou fanatici, kteří nevidí neslyší.
Ale to, co předvádí v poslední době socdem,to jsou jen lřži, nenávist, hyenismus. Bohužel popásání se na lidských tragediích lahodí bulvárně laděnému publiku, které tím ukojí svou potřebu pohrabat se v cizím neštěstí a ještě vypadat " ušlechtile " a že není "lhostejné". Bohužel pitomců, kteří na tohle naletí, je tu pořád dost.
Já vím, že žádná strana není čistá jak slovo oží a že by se našlo leckde ledacos, i v té ODS, ale představa, že by tu dál měly vládnout takovéhle lidské hyeny mě opravdu děsí.

[102 Rpuťi, šakale, maYdo: (Loki_F: 27.04.2006, 10:32:31 - x)
nechci se pouštět do esenciální filosofické debaty o altruismu, lidských právech, lidských bytostech a jejich mezích. To není na psaní.
Tím, že na tom začal tancovat DRáth, je zbytečné se tím dále zabývat a stejně jako on si po obličeji rozmazávat zbytek toho čím se udusila ta "pacientka", myslím, že si tím opět pouze uškodí a patří mu to se vším všudy.

Šakale, ačkoli Vaše reakce byla nejkratší, tuším dosti přesně kam jste mne chtěl vtlačit, ale nepřijímám to. Odpověď zní: "Nechci!"

[103 Pro pamětníky: Spalovač mrtvol (Loki_F: 27.04.2006, 11:15:49 - x)
Včera přijela dcerka ze školy, na pár dní a přivezla si několik filmů. Tak jsme si udělali večerní promítání filmu pro pamětníky. Na programu byl jako první "Spalovač mrtvol" od Juraje Herze. (Dcera mi udělala opravdovou radost, protože jsem ji po dlouhou dobu zkoušel nasměrovat na různá témata, která mi obvykle házela na hlavu a teď najednou vytáhla takovýhle kalibr! na dnešek máme připraveno "Jméno růže" s mým oblíbeným Seanem Connerym).
Naposledy jsem Spalovače viděl někdy v roce 1978 v ostravském filmovém klubu, takže po těch letech to bylo jako při obnovené premiéře.
To Kopfrkinglovo: "Přinesu vám světlo. Poselství Rim Po Če předám všem..., celému světu! Je to mé poslání!", mi stejně jako tehdy honilo mráz po zádech a svědivě ježilo vlasy na zátylku.
Jenže pořád se mi vtírala jakási asociace s tím precizně bezemotivním, kněžským, do střední polohy modulovaným hlasem pana Hrušínského, ten prázdný pohled, obrácený dovnitř, povolené, jakoby rozměklé mimické svaly, ono dokonale hrané sebeovládání, úsměv rty, který není aani tak úsměvem jako spíš šklebem. Ten postoj vyvolenosti. Nositele POSLÁNÍ. SPASENÍ...
A pak, když pro něho přišli do krematoria: "Čeká vás práce. Hodně práce pane Kopfrkingl, pro národ!" mi to konečně doklaplo.
Vzpomínáte si na budoucnost?

[104 ...no já Vás nebudu cpát tam, kam se sám ženete (7:- /) (šakal: 27.04.2006, 11:29:43 - x)
Ale na filosofování nad tímhle případem taky nemám náladu. Tak jindy...

[105 Dobře šakale, platí. (Loki_F: 27.04.2006, 11:37:08 - x)
"Nech brouka žít..." };-D

[106 A HEČ! Mně kvete červená magnólie!!! (Rpuť: 27.04.2006, 11:40:39 - x)

[107 Heč (Dana: 27.04.2006, 11:48:38 - x)
a mně tu kvete blbost! :-)))

PS: Právě jsem dostala dnešní poštu a prostě jsem neodolala, to se nedalo! :-))))

[108 No Dano, jste pozadu. (Loki_F: 27.04.2006, 11:56:09 - x)
Ve vládě už mají plody...! };-D

[109 Dobré poledne! (Šumavák: 27.04.2006, 12:55:27 - x)
Tak jsem to dočetl a měl bych pár poznámek:
- z toho úmrtí udělal politickou kauzu ten, co to dal novinám! Pak už se to řítí "samospádem". Tomu, že by to zveřejnění byla náhoda, moc nevěřím. A pravidlo už vůbec ne, protože vzhledem k tomu, kolik denně umře lidí, by na to musely vycházet samostatné noviny.

- Loki-F, ten Spalovač mrtvol byl umocněn geniálním hereckým projevem Hrušínského.Zajímavé je, že v televizi opakují všelijaké blbosti mockrát, ale tohle snad v "novodobé historii" ještě ani jednou. A to opravování a neopravování poslední věty je na velkou debatu, ale určitě ne zde.Já, vycházeje ze svého vzdělání a životních zkušeností, říkám neopravovat!

- Jura-pe, ten pokus s těmi opicemi je velmi zajímavý! Obzvláště s rozdáváním chleba před casinem . :-)).
Na stress doporučuji každý týden naložit tři nejstressovanější do auta a na den zajet ke mě.Odbourávat stress, to já umím!(hlavně pokud jde o jiné).A myslím to vážně!

- už se někde prolátlo, kolik Hyundai šoupla soc.dem za ty Nošovice? Nezůstane Urban sedět v Koreji? Tento týden ještě žádná korupční kauza a nebo už jsme si natolik zvykli, že to ani neregistrujeme?


[110 Pane Blaho, (Šumavák: 27.04.2006, 12:58:20 - x)
trochu Vám to přeformátuji, protože takhle roztažené to není ke čtení.

[111 Paroubkovi už pochodují nervy čtyřstupem, chce žalovat LN (Vít Blaha: 27.04.2006, 13:12:38 - odkaz - x)
Paroubkovi už pochodují nervy čtyřstupem, chce žalovat LN (Vít Blaha: 27.04.2006, 12:54:50 - Mail )
"...A proto chápu, že se Lidové noviny snaží sociální demokracii očernit. Avšak článek pana Spurného překročil únosné hranice. Proto se sociální demokracie rozhodla, že takovéto neseriózní a účelové útoky nemůže nechávat bez povšimnutí a na Lidové noviny a redaktora Spurného podá trestní oznámení..."
.............Jiří Paroubek, předseda vlády České republiky
Viz odkaz !
Původní článek ,nakterý reaguje je zde:

ÚHEL POHLEDU (Kolik zbylo v ČSSD šibalů)

Já jsem ta změna, tvrdí pyšně předseda vlády Jiří Paroubek. "Kdokoliv se v mém okolí jen mihne kolem korupce, je ihned vyloučen z ČSSD i propuštěn z úřadu," reagoval premiér ve víkendové televizní debatě se svým volebním soupeřem z ODS Petrem Gandalovičem na upozornění, že sociální demokracie je u moci osm let a nedokázala si poradit s korupcí, a proto potřebuje země změnu vlády.

Co myslí premiér tím okolím, je v kontextu známých fakt dost těžké si představit. Nepatří už do něj třeba Michal Kraus, prověřovaný policií kvůli praní špinavých peněz, které mohl podle názoru detektivů on nebo jeho strana vyinkasovat za úplatky při nákupu gripenů? Kraus je stále vlivným předsedou krajské organizace sociálních demokratů. Nepatří do něj ministři jeho vlády, kteří schvalovali privatizaci Unipetrolu nebo rozhodovali o korupčních licencích pro lukrativní výrobu biolihu? Okolí premiéra Paroubka je buď strašně malé, nebo předseda neví, o čem mluví, když použije výraz "mihnout se kolem korupce".

Pokračování na straně 10

Dokončení ze strany 1

Ale není nutné chytat premiéra za slovíčka a po fenomenologicku mu vyčinit. Situace je opravdu vážná a Jiří Paroubek to ví. Otázkou je, zda chce politickou korupci a zločiny s ní spojené opravdu řešit, nebo jestli mu stav vyhovuje, protože se mu prostě lépe vládne.

Kadlec, Kraus, Jansta

Ještě ale přesto chvíli zůstaňme u toho stranického vylučování. Ovíkendu musela opustit řady sociálních demokratů Ludmila Schwarzová, obviněná policií z braní úplatků v biolihové aféře. Z vězení se stejně nemohla bránit. A trochu provokativně řečeno - pro stranu už přestala být jakkoli zajímavá. Ale měla být pro ni zajímavá, když její kolegové z ministerstva poukazovali na její jednání, pracovní nevýkonnost, ohánění se styky a aroganci. Možná by se tak korupci zabránilo. To je podstata.

Proti korupci se dá bojovat samozřejmě i represí, trestem pro usvědčené úplatkáře. Ale každá trochu zasvěcená analýza korupce - a že jich sociálnědemokratické vlády vydaly řadu - vysvětlí, že mnohem důležitější je prevence. Je potřeba omezit korupční prostředí na minimum, politici a úředníci musejí být otevření zvídavým otázkám veřejnosti, vysvětlovat, proč byly uzavřeny obchody, které vypadají opravdu nedůvěryhodně, proč stejně nedůvěryhodní lidé sedí na odpovědných místech. Chce to mít schopnost a ochotu skládat účty a nést odpovědnost. No a to sociální demokraté osm let nedělali, dokonce dělali pravý opak. Paroubek nijak nevybočuje a nebyl jiný ani jako ministr, ani jako náměstek pražského primátora. Celou dobu drží basu. Jeho slova "já jsem změna" asi budou mít u voličů stejnou váhu jako jeho přesvědčení, že je na vrcholný politický post vybraný jakousi vyšší bytostí.

Poslední měsíce přinášejí média - a v aféře biolihu i policie - informace, které znovu a znovu usvědčují sociální demokraty z korupčního chování a ze zneužívání moci. Jsou to informace, které doplňují podezření, jež se objevovala během celé doby vlády sociálních demokratů. Například že Paroubkův přítel a neoficiální poradce Miroslav Jansta vlastnil firmu, která tajně půjčovala peníze sociálním demokratům už před osmi lety, že tuto firmu s Janstou vlastnil Ivan Lhotský, pokladník a daňový poradce jednoho z nejvýznamnějších mužů kriminálního polosvěta Františka Mrázka. Fakt, že Lhotský jen zázrakem přežil vražedný útok a Mrázek je po smrti, je jen jedním z mála důkazů, jak to tady sociální demokracie vede a že Paroubek není změna, ale další potvrzení kurzu.

Můžeme prakticky donekonečna přidávat další indicie. Podezření na to, že jednoho nejvýznamnějších státních bezpečnostních expertů Tomáše Kadlece (Grossova chráněnce) platil muž z blízkosti gangstera Krejčíře. Nebo kakaový obchod Krause se společníkem, vyhlášeným podvodníkem.

Jiří "Změna" Paroubek

Paroubka tato "mihnutí kolem korupce" nijak nezvedla ze židle. Naopak, za jeho vlády se stal šéfem volební kampaně strany Jaroslav Tvrdík, muž těsně spjatý s podivným nákupem stíhaček. Stanislav Gross si ještě nedávno v rozhovoru pro tisk liboval, jak je mu dobře mimo politiku a jak si uvědomuje své chyby, a vzápětí se stane hlavním stranickým bezpečnostním expertem. Paroubkovi je asi jedno, že se ve veřejnosti vžil výraz "grossovská éra", který je synonymem korupce a temného a zákulisního vládnutí. To jsou tedy fakt změny.

Nedávno navštívil Českou republiku hlavní představitel americké exekutivy, která se zabývá bojem proti korupci. Kromě několika odborných návrhů, jak změnit české zákony a protikorupční systém, poradil tuzemským politikům, ať se podívají za hranice. Na Slovensko, kde boj proti korupci získal ve střední Evropě nebývalé rozměry. Americký expert taky dodal, že proti korupci se nedá bojovat bez politické vůle. Jak zareagoval Jiří "Změna" Paroubek? Kromě kritiky slovenských reformních kroků nijak.

Vůbec výraz nulová reakce je pro české politiky v boji proti korupci příznačný. Možná, že ne všechny informace zveřejňované médii o podezření na úplatky a zneužívání moci by nakonec ukázaly na skutečnou korupci a zločin. Ale vládní ani opoziční politici prostě na fakta a podezření nereagují, maximálně s pohrdavým mávnutím ruky, že jde o špínu, žumpu a štvavou kampaň. Ani v tom nepřinesl Paroubek žádnou změnu.

zástupce šéfredaktora Respektu
JAROSLAV SPURNÝ



[112 Tak se to vrátilo do čitelné formy. (Šumavák: 27.04.2006, 13:19:21 - x)

[113 Šumaváku, k té poslední větě: (Loki_F: 27.04.2006, 13:23:41 - x)
Však jsem to také odmítl (včetně pitvání se v důvodech pro takový výrok)...
"Spaloveče..." a další výživné kousky si mohu vychutnávat, kdy se mi zachce. ČT mi může nanejvýš odškrabávat z peněženky koncesionářský poplatek, ačkoli si to pouštím na DVD nebo videu, živě koukám (když už) spíše na satelit, zvláště tem kde umějí novinařinu lépe než exoti jako Komers, Klepetko, Moravec, Drtinová, Janeček a další...
Ačkoli to co včera předváděli zejména Němci na všech kanálech v souvislosti s Černobylem nešlo ani polknout ani překousnout.

[114 No co co co? (Rpuť: 27.04.2006, 13:26:15 - x)
On má na to Puchejř lidi. Topolánek svého času říkal, že si ho zvou na policii po každé společné besedě s Puchejřem. On ho totitž vždycky někdo ze Soc-Dem udá pro "urážku majestátu" :))))))

[115 To: jura-p (Petr Kunetka, zlocinec: 27.04.2006, 13:36:28 - x)
Ke slusnosti, zrovna jsme si v antikvariate koupil knizku, jez by asi nikoho nezaujala (nijak zvlast kvalitni fantasy ;), a byla tam jedna hezka veta: "Kdyz zlo besni, lide, kteri stoji na strane dobra ve strachu pouziji jeste horsich prostredku boje, a tim poskytnou zlu volny pruchod".
Kdyz se vratim k te debate o slusnosti, stava se prekvapive zivou.

[116 Tak nádherně navozená romantická nálada a vy si ji kazíte Puchejřem... (Schumacher: 27.04.2006, 13:40:53 - x)
Nač si kazit nádherné jaro brbláním na předvolební folklór. Po volbách na brblání bude času dost. Ať dopadnou jakkoli. Brblání počká. Jaro nepočká. Nádherné, barevné voňavé, romantické. Užijme si ho. Příští bude až zase za rok.

[117 Šumaváku, (Rpuť: 27.04.2006, 13:40:54 - x)
to udání bych typla na někoho z toho spolku Kolumbus, už po něčem takovém pásli delší dobu - pomalu už ztráceli smysl existence.
Spalovače mrtvol dávali už, tuším, 2x.
Loki - fakt totální absence čehokoliv lidského v této fázi je natolik otřesný, že ho pochopí jen ten, kdo viděl. Říkat to nemá smysl.

[118 Dano, problém s palcem (Schumacher: 27.04.2006, 13:48:11 - x)
by mohl souviset s nějakým problémem v karpálním tunelu. Ať se na tohle felčaři kouknou.

[119 Schumachere, já bych to obrátila. (Rpuť: 27.04.2006, 13:54:39 - x)
Puchejř nám ji kazí. Volby by měly být v zimě.


Snad se probourám - na potřetí!

[120 Šumaváku, ještě dotaz - (Rpuť: 27.04.2006, 14:03:08 - x)
čím ty chudáky stresované léčíte - vykydáním chléva? To by mohlo být dost účinné a jako předvolební trenik vhodné:)))))

[121 Rputi, měla jste na mysli: (Loki_F: 27.04.2006, 14:30:27 - x)
těmito slovy "totální absence čehokoliv lidského v této fázi"
1) toho hluboce mentálně retardovaného tvora
2) DRatha
3) Spalovače mrtvol
4) Puchejře
??? - díky mé nedovtipnosti mi unikl kontext

[122 Rputi, a taky dříví (Šumavák: 27.04.2006, 14:34:39 - x)
potřebuji udělat, rozřezat a naštípat.....
ale jinak stykem - tedy KONTAKTEM !! s jinými zvířaty......:-))

[123 To: Loki_F (Petr Kunetka, zlocinec: 27.04.2006, 14:37:17 - x)
Ja bych rekl, ze vsechny ctyri varianty maji neco do sebe...

[124 Loki - 1 (Rpuť: 27.04.2006, 14:37:29 - x)

[125 Šumaváku, (Rpuť: 27.04.2006, 14:44:01 - x)
jo, štípání dříví je na vztek nejlepší. Jen když je člověk moc nasejřenej musí dávat pozor, aby nebylo poblíž žádné okno, ony ty polínka hrozně lítaj.
Manžel tu sice teď není, ale jinak tu mám zvířat dost...:)))
Až nebudou závěje, tak řekněte:)))

[126 OT nebo ne? (maYda: 27.04.2006, 14:53:44 - x)
Tak mi dítě povídalo něco, že bude nový zákon, podle kterého bude určovat skladbu povinných a nepovinných předmětů ministertvo, nikoliv školy samy.
Prý to říkala paní učitelka na třídnické hodině ( v 5. třídě)
Něco mi uniklo? Nebo kluk něco popletl?
V každém případě by to znamenalo návrat k centrálně řízenému školství.
Myslím, že skutečnost, že dítě ministryně, která ten zákon předkládá za svou politickou stranu, navštěvuje soukromou kolu s vysokým školným, přestává být její soukromou věcí.
Nebo její dcera nastoupí do běžné školy, když je to centrálně řízené školství tak báječné?

[127 Schumachere, dík za radu, už se stalo! (Dana: 27.04.2006, 14:58:19 - x)
Dopoledne jsme si konečně domluvila to doporučené vyšetření karpálního tunelu a také roentgenovy snímky! Ale bude to až za měsíc! Ach jo....že já s tou rukou někam chodila, jak su stará, tak su..hloupá! Vždyť přece vím, že nejlíp zabírá motyková, hraběcí a kosí rehabilitace! :-)))

[128 Petře Kunetko, Vy nejste obyčejný zločinec, (Loki_F: 27.04.2006, 15:06:05 - x)
Vy jste vrah...! Málem jsem se zadusil. };-D
To si pište, že bych Vás chodil strašit.

Rputi: Aha! Již jsem viděl. Děkuji nechci...

[129 Šumaváku, takže Vaše terapie (Loki_F: 27.04.2006, 15:10:18 - x)
je něco jako Priznitz kombinovaný se safari, návštěvou ZOO, brigádou v JZD a ICE AGE II (Melting)!?
};-D

[130 Nasel jsem krasny (Petr Kunetka, zlocinec: 27.04.2006, 15:31:10 - x)
citat, ktery lze napasovat na internetovou diskusi: "Nikdy se nehadej s idiotem. Nejdriv te stahne na svou uroven, a potom umlati tim, ze s ni ma vic zkusenosti".

[131 maYdo, (Rpuť: 27.04.2006, 15:34:43 - x)
povinně - nepovinnej? :))))Něco mi to připomíná:))))

PetřeK. - :)))

[132 ..."A zme v pérdeli, pán hrábě!" (7:- /) (šakal: 27.04.2006, 15:51:37 - odkaz - x)
Jestli se TOHLE, o čem se píše v odkazu, ujme v nějakém širším měřítku, tak to mi ho tedy vyndej! Jsem zvědav, jak to dopadne, až budou chtít lampióni navržený na hodnost generála chtít od prezidenta vysvětlit (!), proč tu frčku nedostali... A přidaj se členové bankovní rady...

Mimochodem, když uvážím, že jedna z odmítnutých "soudních čekatelek" ten post soudkyně nedostala proto, že měla už 4 (slovy čtyři) zahlazené tresty, tak jsem celej zajímavej, jak budou slabší povahy snášet, až jim prezidentská kancelář na plnou hubu napíše: "Vážená/ý dámo/pane, jste nedůvěryhodnej póvl a jako takovej nemáte nárok soudcovat ani piškvorky." (7:- P)

[133 Titulky (martin tamtaky: 27.04.2006, 16:09:42 - Mail - x)
novin vyfutrované komentářem vypadají, jako by Klaus už ležel pod kopyty mladých soudců.
Ve skutečnosti se nestalo nic jiného, než že Nejvyšší správní soud sdělil Městskému soudu v Praze, že to nemůže alibisticky odhodit, ale že musí stížnost nejmenovaných soudců projednat.
Už vidím ten rozsudek: President nemá co přemýšlet, když dostane návrh, tak musí jmenovat. Ten debil Jirsa ze Soudcovské Unie se prý nechal slyšet, že je to "bezprecedentní porušení obvyklých zvyklostí při jmenování"! Škoda, že to nebude sám soudit.

[134 (Závorka!!) ,tak mi to (Šumavák: 27.04.2006, 16:30:45 - x)
sežralo přípsěvek ! Takovej dlouhej....!Teď abych to psal znova.....
K těm soudcům: cituji:
"Podle rozhodnutí NSS musí prezident v případě, že nevyhoví podanému návrhu na jmenování justičního čekatele soudcem, své rozhodnutí odůvodnit.

"Důvodem pro to, aby prezident navrženého kandidáta do funkce soudce nejmenoval, může být jen nesplnění zákonných důvodů," uvádí se v rozhodnutí NSS. Čekatelé sice na jmenování nemají právní nárok, ale při splnění všech podmínek by jmenováni být měli."

Já sice nemám právní nárok vyhrát ve sportce, ale když jsem si vsadil, tak bych vyhrát měl!! Budu žalovat Sazku!

Abych se vyjádřil své mínění o tomto výroku NSS, to nemohu, to by bylo žalovatelné,ale za to co si myslím,stíhán být nemohu.
Takže si to myslím !!!

"Důvodem pro to, aby prezident navrženého kandidáta do funkce soudce nejmenoval, může být jen nesplnění zákonných důvodů,"
Nestojí ono v zákoně, že jim musí být nejméně 30 let? Nezdůvodnil to tím prezident?
Že by se NSS připojil k Antimonopolnímu úřadu ?? Za ČSSD proti všem?

[135 odkazy na idnes (Dusan Neumann: 27.04.2006, 16:40:50 - x)
poučte neznalého - když kliknu na odkaz idnes jako v předchozím šakalově odkazu, naskočí mi prázdná stránka s jediným textem, že za korunu si mohu pořídit nějaký etarget a napravo jsou pak upoutávky na další články. Co dělám blbě?

[136 jsem blbej, už jsem na gto přišel (Dusan Neumann: 27.04.2006, 16:42:36 - x)

[137 IMHO (Nika: 27.04.2006, 16:46:48 - x)
K čemu my vlastně toho prezidenta volíme ? Stačí rozhodování NSS a Soudcovské unie, ne? :-/
A Šumaváku, vy jste asi takový terapeut jeko moje babička. Ta v podobných případech vždycky pro potřebné navrhovala terapii kopání "parezů" ... :-D

[138 OT 2 Loki (Dusan Neumann: 27.04.2006, 16:49:47 - x)
Loki., má ten "Spalovač mrtvol" anglické podtitulky? Pořádám totiž v obýváku jednou za měsíc pro přátele "festival" českých a evropských filmů. Honím je všelijak po e-bay, něco jsem přivezl z Čech, ale tam jsou ta DVD poměrně hodně drahá. Minulou neděli bylo "double feature", jak se tu s oblibou říká Wajdowa "Zaslíbená země" a pak Pelíšky. Ješt mám v zásobě "Udolí včel" , které teď v USA vyšlo, ale jinak se mi reportár zcvrkává....a to "Jméno růže" je výborný film.

[139 Dušane, Ty nic! (Šumavák: 27.04.2006, 16:54:53 - odkaz - x)
Tentokrát je vinen Šakal, že ten odkaz nevykrátil tak, jak je popsáno v červeném "Poučení k odkazům na LN( NP), iDnes a MFdnes " zde nahoře.
Jinak se musí hledat napravo v tom sloupci.
Ale pokrok je, že se alespoň něco zobrazí, před časem to nefungovalo vůbec.

Když se to vykrátí, tak to funguje, tak jak je vidět zde v odkazu!

[140 Šumaváku, (Rpuť: 27.04.2006, 17:07:03 - x)
musím se šakala zastat! Tuhle jsem taky krátila až jsem vykrátila, míň toho bejt nemohlo a dopadlo to stejně - a taky to bylo z idnes. Oni u těch aktualit asi nemaj specifickou stránku, či čo?

Jinak - to je ta teorie nároku. Jen by jim už měl někdo vysvětlit, že Klaus a Santa Klaus jsou dvě různé osoby.

[141 Dušane, (Rpuť: 27.04.2006, 17:10:31 - x)
"Jméno růže" patří k mým nejmilovanějším filmům. To je tak skvostně udělaný, že vždycky jen slintám.

[142 Šumaváku, (maYda: 27.04.2006, 17:16:12 - x)
Abych se vyjádřil své mínění o ....., to nemohu, to by bylo žalovatelné,ale za to co si myslím,stíhán být nemohu.
Takže si to myslím !!!
Geniální !!!!!
Strčíte po právní stránce do kapsy celý Nejvyšší soud! Nechcete to převzít?

[143 ma|Ydo, já nevim: (Rpuť: 27.04.2006, 17:21:23 - x)
"Zhřešil každý, byť zhřešil jen v mysli své!" Aby nám ho nezavřeli...

[144 Nééééééééééééééé! (martin tamtaky: 27.04.2006, 17:22:02 - Mail - x)
právo nechte právem a věnujte se tomu, co Vám jde líp.

Teď napíšu něco, co snad pochopíte (-_-).

Hloupí právníci se dohadují o tom, jestli je nějaký úkon prezidenta správním rozhodnutím a jestli tudíž na něj aplikovat např. požadavky správního řádu na správní rozhodnutí - to je např. to odůvodnění rozhodnutí atd. Dana mi určitě rozumí.
Vy o tom víte prd, já o tom vím prd se smradem a novináři už jen ten smrad. Čili všichni dohromady hromádku!

Ten censurant na Psu mě vyučil!

[145 Pane Neumanne, ano "Spalovač" je opatřen anglickými titulky (Vít Blaha: 27.04.2006, 17:23:51 - Mail - odkaz - x)
Dle mého se dobře nakupuje na www.vltava.cz Když kliknete na uvedený odkaz, měla by se objevit přímo stránka tohoto filmu. Po kliknutí na "Obal DVD" je v popisu uvedeno že film je opatřen i anglickými titulky.

Doporučuji si to ale raději ověřit e-mailem. Stalo se mi jednou, že v e-shopu byly uvedeny titulky, která pak na somotném DVD nebyly.

[146 Martine, tak bacha, (Šumavák: 27.04.2006, 17:32:55 - x)
aby se teď neozval pan Hromada.....:-))

[147 MaYdo, chcete-li (Šumavák: 27.04.2006, 17:36:37 - x)
to aplikovat, tak tam ještě chybí slovíčko " mohlo" !
...to by mohlo být žalovatelné.... a tím je to dokonalé!

[148 Dušane, pan Bláha byl rychlejší... (Loki_F: 27.04.2006, 17:48:19 - x)
"Jméno růže" - souhlas, to je naprostá lahůdka, kterou spolu Monthy Pythonovým "Životem Brianovým" a "Kladivem na čarodějnice" považuji za to nejlepší co kdy bylo natočeno o církvi a její hnilobě. I když takové "Dogma" také není špatné.
Také jsem moczvědavý na "Papatown".

[149 martine, jaký právo? (Rpuť: 27.04.2006, 17:57:36 - x)
To bysem si nedovolila, nikdá, neb sem tam momentálně zavostalá. To byla bible - sem se chtěla blejsknout...no!
Ale tak blbá ani senilní ještě nejsem, abych nepochopila, co jste chtěl říct - já vím prd, vy víte prd a dohromady víme hovno:))))

[150 Paroubek je šéfem KDU-ČSL, (Rpuť: 27.04.2006, 18:01:24 - x)
odpovídali maturanti....(idnes)

Taky jste se tak lekli...:)))))

[151 Vážení, (PeS: 27.04.2006, 18:05:14 - x)
dobrý podvečer - nerad vypadám jako věčný remcal a proto pouze podotýkám (ad Jméno růže), že knížka je lepší. Ten film je v některých místech příliš limonádovitý a zanikají souvislosti. Tím neříkám, že film je špatný, ale mohl být lepší. Holt autor byl vůl a scénárista (a rezižer) nebyl (abych parafrázoval...).
Jinak - ad terapie. Pro zvýšení terapeutického účinku štípání dřeva doporučuji po postavení polena na špalek do téhož místa promítnout hologram oblíbeného politika. Přístroje na holografickou projekci jsou už dostupné, tvoří se reálný obraz, který se zobrazí např. na zvířeném prachu, kouři, apod. přinejhorším použijeme zamlžovací stroj...
Údery sekyrou tak získají na razanci, odplaví se adrenalin, člověk se snáze zbaví nahromaděného stressu a získá novou chuť do života. Pokud je holografická předloha v dostatečné vzdálenosti, nehrozí její zničení a lze použít prakticky neomezeně dlouho. Varianty, kdy po úderu sekerou do polene přízračný obrys zmizí, aby se znovu objevil s postavením nového polene na špalek pak nechávám na invenci obsluhy. Stejně tak umístění příslušných holografockých předloh do karuselu, aby se dostalo na každého... Tak nějak si lze představit spojení příjemného s užitečným...

[152 doplněk (PeS: 27.04.2006, 18:13:57 - x)
Zapoměl jsem dodat - ideální pro Šumavské samoty. V hustě obydlených lokalitách by neustálé výkřiky typu "tumáš, ty hajzle", "chcípni, ksindle" a jiné, mohly budit nežádoucí pozornost okolního obyvatelstva a u špalku by se pak tvořily neúnosně dlouhé fronty...

[153 PeSi jen si koledujte! (Rpuť: 27.04.2006, 18:17:11 - x)
Domákne se to Tvrdík a poleze na nás Puchejř i z olejovek!

[154 Šumaváku (martin tamtaky: 27.04.2006, 18:19:01 - Mail - x)
pan Hromada se nemůže zmenšit na hromádku, ale pokud si ho s někým nepletu, tak je to ten rozplizlý sulcovitý patvar, který se může amoebovitě roztéct.

[155 díky za typ na zdroj DVD (Dusan Neumann: 27.04.2006, 18:37:40 - x)
člověk by si vybral, i 450 korun za film zaplatil, ale k tomu 500 k za poslání - to posunuje někam jinam. Zkusil jsem tři filmy a poštovné a vyšlo to na 102 dolarů, takže si budu muset počkat až zase přijedu nebo to nalovím na e-bay...

[156 PeS(i) zdravím, (Loki_F: 27.04.2006, 20:14:51 - x)
to je přece případ platný pro mnoho románových předloh. Já mám Eca v překladu od Frýborta (Odeon 1988). Jenže, jak jsem se již zmiňoval Sean Connery je můj oblíbený herec, takže i když čtu Vilém z Baskerville, stejně vnitřním "očkem" vidím Seana. };-D

K tomu štípání: Jestliže používáte kvalitní sekyru (a měli byste, když chcete něco naštípat), projekcí různých představ hrozně trpí ten spodní špalek, s rizikem, že dotrpí a vezmete se tou sekyrou do nohy. Můj kamarád takhle za pomocí super sekyry zn. Fiskars, marodil půl roku... Takže Pracovní terapie, rozhodně ano, ale uvážlivě!

[157 Ještě jeden zdroj a jeden tip na český film... (Vít Blaha: 27.04.2006, 20:38:25 - Mail - odkaz - x)
Možná bude pane Neumanne dobré se podívat na odkaz na server Zóna, který patří panu Soukopovi (mimochodem posledního asi půl roku píše zajímavé sloupky o filmu do Reflexu). V sekci o filmových e-shopech http://zona.bloudil.cz/shopy.php totiž radí jak levně nakupovat filmy v zahraničí (i ty české).

Tip na český film s titulky nejen v angličtině ale i ve francouzštině, španělštině a němčině, v "pravém" filmovém formátu 2,35:1, se zcela mimořádnou kamerou Igora Luthera, námět, scénář a režie Oskar Reif - to je film Postel. Byl natočen v roce 1998 ale díky otřesné distribuci se mu nedostalo té odezvy, která mu určitě patří...

[158 2 Loki_F (PeS: 27.04.2006, 20:48:51 - x)
Tak pozor - rozlišujmež... Šumavák pravil, že chce naštípat polena, nikoli udělat třísky. V tom případě při troše šikovnosti ten spodní špalek netrpí skoro vůbec (vyjma elegantní zaseknutí sekery do špalku) neb impuls síly sekery se rozloží na spodní ploše polena, o několik řádů větší, než úderná plocha čepele sekery. A správně vedená sekera by měla proletět kolem příslušného kolena v dostatečné vzdálenosti, v závislosti na tom, zda štípající je pravák či levák. Je pravda, že jsem mlčky předpokládal, že dotyčný umí vzít sekeru do ruky. Stejně tak je pravda, že jednou jsem jednomu naopak vzal sekeru z ruky, řka, že nechci, aby se v raném mládí připravil o potomstvo (ten šikovný chlapec si málem useknul přirození - nevěřil bych, že je něco takového vůbec možné...). Pro podobné šikuly nezbývá, než vymyslet náhradní způsob terapie...

[159 Není co vymýšlet ! (Šumavák: 27.04.2006, 21:06:31 - x)
někdo musí dostat to dřevo z lesa k tomu špalku.... :-))

[160 2 Šumavák (PeS: 27.04.2006, 21:14:32 - x)
Jo, a dotyčnej se Ti vo to poleno cestou 3x přerazí... Pamatuju se, jak táta (původní povolání elektrikář) radil jednomu takovýmu (shodou okolností ekonomovi), jak má vyměňovat pojistky: Napřed že si má vzít gumový rukavice a holínky. Na podlahu pod skříňku položit silnou dřevěnou fošnu, hlavním jističem vypnout proud v celym baráku, stoupnout si na tu fošnu, otevřít skříňku a teprve poté opatrně tu pojistku vyměnit. A pak se tak na něj chvíli koukal a dodal - nebo radši řekni, že to potřebuješ, a já ti to dojdu vyměnit... (já dotyčného osobně znal, táta ho silně podcenil. Ten by se dokázal zabít i tak, že by se zvrknul na tý fošně a urazil by si hlavu o dvířka tý skříňky...)

[161 Nojo, při troše dobré vůle (Šumavák: 27.04.2006, 22:47:03 - x)
a když se chce, všechno jde !
Já měl včera chuť na šunknfleky atak jsem si je udělal.A v porcelánové misce zapekl.Jakkoliv vyndavám pekáč z trouby izolovanýma kombinačkama, tak jsem myslel na něco jiného a podvědomě mi bylo líto je na tu porcelánovou zapékací misku vzít. Tak jsem ji vyndal holou rukou.

Ona vypadala tak nevinně....
..... ale NEBYLA!!!

Jak říkám: při troše dobré vůle....



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: