Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Pondělí, 8.05.2006

Vážení, 1.5. to byly dva roky

a vidím, že v tom stále nemáte jasno...

říká PeS


Proto jsem si dovolil zde uvést překlad ústavy EU z češtiny do češtiny, tedy tzv. vyvoslení. Případné nepřesnosti jistě rádi opraví kocour a jura-p. Tedy:

1) Německo si V Evropě bude dělat co chce. Běda, jestli ne.

2) Francie si v Evropě taky bude dělat co chce, pokud nenarazí na bod 1)

3) Pokud se bod 2 dostane do sporu s bodem 1, platí ZATÍM bod 1 (vono se ještě uvidí...)

4)
Na Anglii serem, ta je za vodou.

5)
Na Španělsko taky serem, to je za Pyrenejema

6)
Na Itálii taky serem, ta je za Alpama

7)
Na ostatní státy EU serem o to víc, jsou mrňavý a zavostalý a můžou bejt rády, že dostanou čuchnout k prdeli.

8)
Státy, zmíněné v bodech 4 — 7 budou radostně odebírat zboží Německa, popř. Francie.

9)
Dojde-li ke konfliktu s domácí konkurencí, domácí konkurence se přizpůsobí.

10)
Pokud se domácí konkurence nepřizpůsobí, bude zlikvidována.

11)
Státy, zmíněné v bodech 4 — 7 budou za všech okolností podporovat prosperitu a hospodářský rozvoj Německa (no jo, dobře, tak teda Francie taky)

12)
Dojde-li ke stagnaci či k recesi Německa (no jó, Francie taky) je to vina USA a ostatních států EU. V tom případě Brusel neprodleně zajistí nápravu a potrestání viníků.

13)
Rozhodování Bruselu se řídí zájmy Německa a možná i Francie. Bruselský úředník se zdrží jednání, které by mohlo Německo a Francii popudit. Za odměnu dostane čuchnout k prdeli.

14)
Národní parlamenty států zmíněných v bodech 4 — 7 mají právo schvalovat rozhodnutí Bruselu aklamací. Pověřený úředník kontroluje spontánnost projevu. Při nedostatku spontánnosti budou zjištěné nedostatky neprodleně odstraněny (i s jejich nositeli).

15)
Národní parlamenty států zmíněných v bodech 4 — 7 mají právo vysvětlovat občanům svých států blahodárnost rozhodnutí Bruselu.

16)
Občané států zmíněných v bodech 4 — 7 mají právo: a) držet hubu a krok, b) radostně přijímat a naplňovat všechna usnesení Bruselu, c) pověřeným úředníkům oznamovat osoby, které dle jejich názoru nedostatečně využívají práva dle 16a a 16b.

17)
Pokud u občana vznikne podezření na nedostatečné využití práva 16c, bude považován za neuvědomělého a podroben převýchově.

18)
Bruselský úředník bude vybírán ze zvláště uvědomělých občanů, pokud Německo a Francie neurčí jinak.

19)
Kursy rektálního alpinismu pro uvědomělé občany pořádá každý stát ve vlastní režii pod dohledem pověřeného úředníka.

20)
Platnost bodů 3 — 19 se řídí rozhodnutím Německa a Francie. Evropskou unii si pozvracet nedáme.

PeS

Faktická poznámkač.1:
je třeba rozlišovat Brusel a Brusel. To není totéž.
(Ten) Brusel je hlavní město Belgického království.
(Ta) Brusel (podle vzoru prdel) je hlavní město Německé, ehm Evropské unie.
To za odměnu za to, že Belgické království od samého začátku skáče, jak Německo a Francie pískají, smějí mít tu prdel doma, a ne k ní jezdit jenom čuchat. V tomto smyslu jest upraviti body 13, 14, 15 a 16. Děkuji za pozornost.

Faktická poznámka č.2
Tento text je podtržen vyjádřením ÚS k ústavnosti EZR. Viz ZDE*
a diskusi k minulému článku.





Komentáře

[1 Bod. 21) Alláh je veliký! (Rpuť: 08.05.2006, 18:58:58 - x)
Jako dvě největší muslimské země, v souladu s body 1. a 2., požadujeme
1)okamžité zavedení výuky muslimského náboženství ve školách.
2)zavedení zvykového práva šaría do doby než přistoupí Turecko, aby se u nás v Evropě cítilo jako doma.

[2 Hele Rputi, to je (Šumavák: 08.05.2006, 19:12:20 - x)
faktická poznámka !
A já k tomu mám faktický dotaz:
tu ministryni školství, co se to pokoušela zavést, při volbách vyrazili a nebo se jí to povedlo ?
Že se jim nepovedl nový pravopis a vracejí se ke starému, to mi vyhovuje,(i když pořádně neznám ani ten starý), ale jak to doopravdy dopadlo s tou výukou muslim.náboženství, to jsem nějak ve zprávách nezachytil.

[3 Šumaváku, (Rpuť: 08.05.2006, 19:16:44 - x)
ono celkem nebylo co zachycovat. Mám pocit, že, jako vždy, když si s něčím nevědí rady, rozplizli to do ztracena.

[4 K faktické poznámce 2: (kocour: 08.05.2006, 19:27:16 - odkaz - x)
V tom odkazu není nález ÚS, ale Evropského soudního dvora, ze kterého náš ÚS naopak vychází. Nález k EZR je zde - viz odkaz.

[5 Nojo, mně se zdálo trochu (Šumavák: 08.05.2006, 20:05:21 - x)
divné, že je řeč o nezletilých dětech.
Ale myslel jsem , si že je EU ještě nezletilá, ve vývoji :-))
Jdu to vyměnit!

[6 šumaváku, uniklo ti to podstatné (Dusan Neumann: 08.05.2006, 20:12:53 - x)
ježto je EU nezletilá, nesmí se vojebávat, v tom jádro pudla

[7 Připojuji se ke Kocourově faktické poznámce (Loki_F: 08.05.2006, 20:30:19 - x)
o skloňování Brusele a v ráci věcné správnosti v tomto smyslu upravit příslušné body, pokud ovšem PeS, jakožto vlastník copyrightu, nebude nic namítat.
Myslím, že by neměli být postihováni obyvatelé Bruselu za existenci Brusele...! };D

[8 Ne, ne, Šumavo, je to takhle: (kocour: 08.05.2006, 20:30:25 - x)
Jsou 3 rozhodnutí:

1) Rozhodnutí Evropského soudního dvora (ESD) ve věci Maria Pupino (to jsou ty nezletilé děti) ze dne 11.11.2004, ze kterého vyplývá, že tzv. eurokonformní výklad jsou členské státy EU povinny aplikovat nejen na právo ES (to je 1. pilíř, hospodářská spolupráce), ale i na EU (to je 2. pilíř, Maastricht, čili společná zahraniční a bezpečnostní politika a policejní a justiční spolupráce). "Česky" je to zde:

"http://europa.eu.int/eur-lex/lex/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:62003J0105:CS:HTML"

Jinak EUROKONFORMNÍ VÝKLAD znamená, že členské státy jsou povinny vyjkládat své právo tak, aby bylo v souladu s evropským právem. Takže když české právo říká, že 1 a 1 jsou 2 a evropské právo řáká, že 1 a 1 jsou tři, pak český soud je povinen říct, že věta 1 a 1 jsou 2 ve skutečnosti znamená, že jsou to vlastně 3.

2) Rozhodnutí ÚS z 8.3.2006 o cukerných kvótách, kdy se náš ÚS odvolal na ESD a pozžil eurokonformní výklad na cukerné kvóty, to jest v 1. pilíři, kde to tolik nepobuřuje.

To rozhodnutí je tady:

"http://www.concourt.cz/scripts/detail.php?id=396"

3) A konečně poté, co si to takto vyzkoušel nanečisto a nikdo neprotestoval, vydal minulý týden ten nález k eurozatykači, kde vztáhl eurokonformní výklad i na 2. a 3. pilíř (EZR spadá do 3. pilíře EU).

A to teď máš v odkazu či zde:

"http://www.concourt.cz/scripts/detail.php?id=413"

VOLNĚ PŘELOŽENO, ÚS se těmi dvěmi nálezy zřekl práva přezkoumávat soulad evropských předpisů s českou Ústavou a pasoval se do role provinčního vykladače. Co z Brusele či Lucemburku jest, dobré jest, a nepochybuje se o tom. Jasné?

[9 Dušane, (Rpuť: 08.05.2006, 20:32:05 - x)
na druhé straně, co se s ní dá dělat, když si tak koleduje?:)))

[10 Rputi, (Anka: 08.05.2006, 20:38:52 - x)
spíš bych hlasovala pro na prdel a na hrách.

[11 Anko, (Rpuť: 08.05.2006, 20:54:41 - x)
s prdelema nevím, ale na hrách budou určitě kvóty.

[12 Já bych hlasoval (kocour: 08.05.2006, 21:03:38 - x)
pro zvolnění rychlosti - vysvětlit EU, že méně bývá často více, a že při téhle rychlosti si koleduje o pěkný držkopád (a s ní bohužel my všichni). Od nástupu Prodiho do čela Evropské komise EU strašně tlačí na pilu, a diví se, že akce vyvolává reakci.

[13 pokud vás to zajímá, tady je článeček do zítřejšího PSA (Dusan Neumann: 08.05.2006, 21:14:35 - x)
Co nadělá jeden nikým neviděný dopis

Světová media se předhánějí ve spekulacích o obsahu dopisu iránského prezidenta Ahmadinežáda prezidentu Bushovi. Prý se v něm navrhuje uvolnění napětí okolo iránského nukleárního programu, ale není jasné navrhuje-li nějaký kompromis. To je - vzhledem k tomu, že nemá žádný obsah - vskutku omračující zpráva. Kde je ten dopis? Ještě v pondělí odpoledne Bílý dům popíral, že by nějaký dopis obdržel a šéf americké rozvědky John Negroponte se nechal slyšet, že celá záležitost může býtjen kouřovou clonou s cílem ovlivnit jednání v Radě bezpečnosti, kde se kolem Iránu pomalu, ale jistě utahuje smyčka možných hospodářských sankcí, jež si Irán i přes hlasité mlaskání nemůže dovolit.

Dopis oznámil mluvčí iránské vlády Gholamhossein Elham právě a jen s tou notickou, že dopis zmiňuje onu nabídku uvolnění napětí. Shodou okolností právě na pondělí večer pozvala v New Yorku Condoleezza Rice pět ministrů zahraničních zemí, stálých členů RB a Německa, na pracovní večeři, aby se dohodli na nějakém společném postupu vůči vzpírající se islámské republice. Rusko a Čína, s právem veta v RB se stále vyslovují proti Amerikou navrhovaným sankcím v obavě, že rezoluce na základě 7. kapitoly Charty OSN (použité v minulosti i proti Iráku) by mohla sloužit jako záminka k vojenskému napadení Iránu, jež by zase mohlo vyvolat kolaps světového trhu s ropou.

Zatímco prezident Bush úmyslně nechává ve velmi vágních termínech otázku vojenského zákroku otevřenou - "žádný z možných donucovacích prostředků nevylučujeme", Bushův spoluhráč v osvědčeném scénáři "hodnej policajt - zlej policajt"Tony Blair jasně prohlásil, že invaze Iránu je vyloučená a použití nukleárních zbraní absurdní.

Jelikož o obsahu dopisu není nic známo, reaguje svět podle toho jak se který expert cítí. Zatímco západní analytici opatrně spekulují o tom, jak chce Irán ze smyčky vyklouznout bez ústupků, objevují se v iránských sdělovacích prostředcích hodnocení, že dopis je projevem síly a s Iránem je proto nutné zacházet jako s globální velmocí. Iránský nukleární vyjednavač Ali Larinjani k dopisu prohlásil v turecké televizi , že je důkazem, že Irán nepodlehne stejnému osudu jako Irák a od programu obohacování uranu neuhne ani pod nátlakem.

Zajímavým sekundárním jevem oznámeného dopisu je prudký pokles ceny ropy pod 70 dollarů za barel, aniž by obchodníci s "futures" sázející na ceny ropy v budoucnosti vůbec tušili o čem dopis je. Z toho je evidentní, že současná cena ropy je spekulativní a založena více na emocích než na hospodářských faktech. Je více než pravděpodné, že až bude dopis zveřejněn, vrátí se na burzu strach a ceny opět stoupnou.

[14 Rputi, (Anka: 08.05.2006, 21:16:19 - x)
o ojroouředníky se nebojím, však oni ho někde vyšaší, kvóta, nekvóta.

[15 Německo a EU (dvd: 08.05.2006, 21:17:29 - x)
Někdy loni se v jednom německém městě objevil na veřejnosti muž s pistolí. Přivolaní policejní šorfšicové ho vyzvali, by ji odložil, on ji však na jednu policistku namířil, načež ona ho sejmula střelou do kyčle. Chlap šel do nemocnice (nakonec se ukázalo, že jde o cvoka), pistole se ukázala být dokonalou kopií 1:1. Již několik let je to dovoleno, neb to dovolila EU. Němci chtěli zakázat nošení těchto zbraní (většinou paintballových) na veřejnosti - jenže to nejde. Bylo by to proti nějaké směrnici EU o HRAČKÁCH. Mimo jiné, EU povolila zvýšení energie paintballových pistolí z "německé" hodnoty na "evropskou", která umožňuje prostřelit obal na CD s 5 m. Možná, že se Němci na tu EU také naséřou - jenže aby se na ní nenatento jako před 85 lety na Versaillskou dohodu. Třeba by to přineslo nového vůdce (nebo Vůdce). Note: až ten článek o této kauze najdu, doplním konkrétní údaje.

[16 A ještě (dvd: 08.05.2006, 21:20:15 - x)
Dnes se k výročí konce války v Mnichově producírovala levice i pravice. Policajtů bylo spousty, jestli tam bouchli místní Káču Žákovou se dozvím až zítra. Ale asi ne, tady je už po volbách.

[17 Dušane, (kocour: 08.05.2006, 21:21:13 - x)
já tedy nevím, ten dopis jsem zaznamenal a první, co mne napadlo "bojí se nebo potřebují získat čas". Na druhou stranu, USA jsou plně vytíženy pacifikací Iráku, a já si neumím představit, že by se měli TEĎ pustit ještě do Íránu. Pokud ano, tak je Bush opravdu blázen a bude to jeho Waterloo.

[18 Dušane, to je správný (Šumavák: 08.05.2006, 21:26:41 - x)
postřeh :"ježto je EU nezletilá, nesmí se vojebávat,".
Ta druhá strana mince je:
"ježto je EU nezletilá, smí ostatní vojebávat beztrestně" !

[19 Já bych řekla, že jde o ten čas. (Rpuť: 08.05.2006, 21:29:12 - x)
Je to pořád dokolečka jedno a to samé. A vždycky tomu někdo skočí na špek!???????

[20 Kocoure, díky za opětovné (Šumavák: 08.05.2006, 21:37:16 - x)
vysvětlení. Já to vcelku pochopil už ve spodní hospodě, ale jako shrnutí je to super.
Co s tím - nemám tušení.
Odpovídá to tomu, co prohlásil schuessel při přebírání předsednictví - že budou hledat cesty, jak tu zamítnutou ojstavu obejít, případně přijímat po částech.

A teď by mně Vaše jedovatosti zajímalo, jak je to v tom Německu?? Řekli "NE, dokud se nezmění ústava" a na nějaké EUkonformní vykládání evropského práva kálí?
Nebo už tu ústavu ani nemusí měnit a musí vydávat?
A nebo je to platné jen pro provincie, co samy , z lennosti, strčí hlavu do oprátky?

[21 Mimochodem Kocoure, (Šumavák: 08.05.2006, 21:39:26 - x)
četl jsem si chvíli jinde a mám radost, že se ti podařilo uniknout.Jen doufám, že jsi přitom neshodil špunt! :-))

[22 kocoure, Bush není blázen (Dusan Neumann: 08.05.2006, 21:47:11 - x)
problém je v nedostatečnosti ofensivní rozvědky. Tu má v islámských zemích nejlepší Izrael, jenže ten její výsledkypochopitelně podřizuje především zájmům Izraelel jemuž jde v případě nukleárních snah islámistů o holé přežití. Proto ten kolotoč v CIA, neboť odhady "civilní" CIA předpokládají iránskou atomovou bombu do dvou let, zatímco vojenská rozvědka obecně nenáviděného Rumsfelda kalkuluje s pěti lety. Pokud by se ovšem nezvratně prokázalo, a na to "nezvratně" je po iráckém výzvědném fiasku kladen enormní důraz, že Irán nukleární hlavici dovyvinul, a je ve fázi výrobních příprav, je masivní útok vzdušnými prostedky, Tomahawks, Predators, F-117, B-2 a pámbu ví co ještě máme schované pod pokličkou, téměř jistý.

[23 Šumaváku, (kocour: 08.05.2006, 21:50:15 - x)
co znamená "shodit špunt"? To je něco jako "proletět stropem"? Jsem díky Tobě dostal chuť na víno, se jdu podívat, jestli tam nějaké máme.

[24 Dušane, (kocour: 08.05.2006, 21:52:21 - x)
nevidím pod pokličku americkým rozvědkám, ale tím útokem jsem si také jistý. Jen si nejsem jistý, zda je to dobře, a zda USA vědí, co potom.

[25 Máme :-) (kocour: 08.05.2006, 21:55:20 - x)
Zbyteček Sauvignonu ...

[26 dvd, promiňte, ale člověk, který na přispěchavší policajty (Loki_F: 08.05.2006, 21:56:57 - x)
namíří pistoli je cvok (blázen, sebevrah) v každém případě a není nutné ani vyšetřovat stav jeho psychiky... Podle několika právních norem (nejen EU, ale i SRN, třeba i našeho zákona o zbraních) musí byt každá napodobenina zbraně (hračka i znehodnocená zbraň) opatřena dobře viditelnými prvky signalizujícími, že se nejedná o funkční zbraň, např. jasně červené zaslepení hlavně) a i přesto, namíření byť i hračky v krizové situaci ja automaticky vyhonocováno jako namíření funkční zbraně...
Takže ona policistka ukázala neuvěřitelnou duchapřítomnost, když toho magora střelila dolů a nezabila jej!
Vaše zmínka o paintballových hračkách, svědčí o tom, že Vás zbraně děsí spíše z nedostatku informací. Až se příště setkáme (budete-li mít zájem, rád se Vámi o pár informací podělím). V tomto případě (který popisujete) se jednalo o airsoftovou napodobeninu, což je dosti významný rozdíl... };D

[27 vidět rozvědkám pod pokličku znamená, že dělají něco blbě (Dusan Neumann: 08.05.2006, 22:00:59 - x)
...odhaduji, že nechají Irán dojít až do okamžiku, kdo "co potom" ztratí na důležitosti neboť přestane být jisté, že by pro miliony Američanů, Izraelců a zřejmě i Evropanů nějaké "potom" vůbec mohlo být.

[28 Dušane, (kocour: 08.05.2006, 22:06:25 - x)
teď přeháníte. Jakou asi tak jadernou zbraň a v jakém počtu by Írán byl schopen vyrobit? A druhá věc, co když Ahmadineřád není až takový fanatik a používá jadernou hrozbu jen jako způsob, jak se dostat do "klubu"? Čína JZ taky má a nikdo na ni nevlít ... třeba jen Írám aspiruje na regionální mocnost a nejlepší řešení by bylo dohodnout se s ním stylem "tady je čára, tam jste vy, tady jsme my". Co když právě k tomu směřuje ten dopis?

[29 Kocoure, máš to na centru. (Šumavák: 08.05.2006, 22:08:49 - x)

[30 Dušane, ono těch kombinací (Rpuť: 08.05.2006, 22:11:37 - x)
bude povícero. Od určitého bodu to tu Čínu zneklidní taky, o Rusech nemluvě....

[31 Což ovšem (kocour: 08.05.2006, 22:17:37 - x)
povede k dalšímu tlaku na sjednocení Evropy. Aneb "my se spojit prostě musíme, jinak nás Čína převálcuje".
(C) nejmenovaný politik vládní strany

[32 (: 08.05.2006, 22:19:48 - x)

[33 (: 08.05.2006, 22:21:49 - x)

[34 Tak mi to sežralo (Šumavák: 08.05.2006, 22:23:54 - x)
dvakrát příspěvek! Řekněte tomu někdo, ať mě to nedráždí, nebo se v tom zase začnu hrabat !!!!

[35 Šumaváku, klid! (Anka: 08.05.2006, 22:26:02 - x)
Pusťte si vídeju Rumcajse nebo něco.

[36 prtajzlíci nedrážděte ho, (Rpuť: 08.05.2006, 22:28:34 - x)
nebo to rozhrabe!:)))

[37 kocoure, nosiče, které by nukleární hlavici dopravili na Moravu už mají (Dusan Neumann: 08.05.2006, 22:32:51 - x)
Od roku 2001 má Irán rakety Šahab 3, dolet 1500K, hlavice 1000Kg odvozené od severokorejských Do-nong. Loni otestovali vylepšenou verzi Taepo DoNong 2 s doletem 3,200 km. Tyto rakety se snadno modifikují pro pakistánské nukleární bomby. Pakistánský obchodník s nukleárním designem Khan při výslechu přiznal, že technologický postup na výrobu pakistánské bomby prodal do Iránu. Rán také sebechvalně oznámil, že vyprodukoval první obohacený uran (obohacený více než je potřeba pro reaktory). Jsou to všechno nepřímé důkazy. Nakonec ten Šahab lze odpálit i z nákladní lodi 1000 mil od břehů Ameriky s cílem New York. Nevím jak moc to Achmadneřád hraje, ale z jeho projevů mrazí. Stačí připomenout tento citát :
Musíme se připravit vládnout světu a jediná cesta jak k tomu dospět je přijmout thesi Očekávání Návratu. Jestliž budeme pracovat na základě víry v Očekávání návratu (Mahdího), všechny záležitosti našeho národa se zjednoduší a administrativa země bude snazší" . (Návrat Mahdího je islámská chiliastická vize)

[38 Dušane, někde jsem (Šumavák: 08.05.2006, 22:35:31 - x)
zachytil odpověď israelského premiréra na otázku ::Jak daleko jste ochoten zajít při obraně před Íránem?:: . Odpověděl lakonicky: ::2000km.::.

Vzhledem k tomu, že starý vtip z ´68:
Který stát je nejbezpečnější na světě?
Israel, protože nesousedí se žádnou spřátelenou zemí !
je dnes tvrdou realitou, si myslím , že Mossad nějaké relevantní informace mít bude a Israel si už i prakticky vyzkoušel, jak se likviduje nepřátelské jaderné zařízení.
A vzhledem k neuvěřitelné technologické vybavenosti isr. armády na ty 2000 km bude mít i technické prostředky.

Takže já to tipuji na to, že náhlé řešení může přijít z této strany a pak teprve následně podpora USA Israeli, k zachování míru.

Tak jsem si to (poprvé)napsal v texťáku a teď to určitě projde , mrcha!!

[39 Vážení, (PeS: 08.05.2006, 22:40:25 - x)
to jsem celej já - rozpoutat diskusi a zmizet. Ale už jsem o5 zde, leč pojídám skrovnou, avšak chutnou a výživnou krmi. A vzhledem k tomu, že jsem se na ni celej večír těšil, nezbývá Vám, než trocha trpělivosti, která dle klasika prý růže přináší...

[40 Si zahrávaj, trpajzlíci !!! (Šumavák: 08.05.2006, 22:40:24 - x)

[41 No, já pořád nevím, (kocour: 08.05.2006, 22:41:03 - x)
stále mi to přijde, že by byli schopni udělat nějakou Hirošimu a Nagasaki, ale pak by jim munice prostě došla. A že to vědí. Stále jste mne nepřesvědčil, že ten jaderný program není jen prostředek nátlaku, jak se zajistit izolaci od zbytku světa. A nadto mi to přijde, že napanuje tak docela soulad mezi Ahmadineřádem a Chameneím. Který z těch dvou vlastně má dnes v Íránu navrch, jestliže Chameneí může vetovat Ahmadineřádova rozhodnutí?:

"Íránský duchovní vůdce ajatolláh Alí Chameneí dnes vetoval rozhodnutí prezidenta Ahmadínežáda (na snímku) o právu žen navštěvovat fotbalové stadiony. Prezident tím vyvolal kritiku v kruzích konzervativního duchovenstva." Viz článek na Aktuálně.cz "Ahmadineřád navrh řešení - píše Bushovi" - text je u toho obrázku.

[42 Si nemohu pomoct, (kocour: 08.05.2006, 22:45:37 - x)
ale mně prostě Ahmadineřád nepřijde jako magor, a myslím si, že ví, co a proč dělá.

[43 kocoure, já se obávám, (Rpuť: 08.05.2006, 22:46:27 - x)
že tak daleko oni nemyslí.

[44 bohužel si myslím, že ti neřádi jsou ve jméně Allahově schopni všeho (Dusan Neumann: 08.05.2006, 22:53:39 - x)
podívejte se třeba na kousek programu ze syrské televize na jedné z těchto adres:

rtsp://rm.world.mii-streaming.net/media/lux/streams/realimpact/memri/shatat.rm?cloakport=80,554,7070
--stop--
pnm://rm.world.mii-streaming.net/media/lux/streams/realimpact/memri/shatat.rm?cloakport=80,554,7070

[45 Zdravím všechny (Foundryman: 08.05.2006, 22:54:07 - x)
a nechte si projít hlavou ten sklípek. Byla by tu možnost v Bořeticích (tip dal Vít Blaha), studené menu a neomezená konzumace vína ve sklepě za 390,- Kč na osobu, dvoulůžák v místním hotelu 1200,- Kč, jedna osoba na dvoulůžáku 900,- Kč. Jednolůžáky nevedou.

[46 Foundry, není při neomezené (Šumavák: 08.05.2006, 22:59:57 - x)
konzumaci vína zbytečnost zajišťovat nějaký hotel ??
:-)))

[47 2 Foundry (PeS: 08.05.2006, 23:03:20 - x)
po 6. červnu mám chvilinku volnější, takže já bych snad i mohl. A snad bych si mohl jednou za čas i udělat radost...
Takže já bych byl s dovolením pro... (no a dyby dvd sehnal ten mikrobus, to by nebylo marný...)

[48 TAk nevím, (maYda: 08.05.2006, 23:03:36 - x)
u HAlladina se volí, tady se řeší Blízký či Střední východ...
Já si užila tři dny příjemného jarního počasí, mírného vánku, kafíčka pod širým nebem - nop. vlastn pod lískou, která vrhá stín, s babičkou mimořádně smížlivě naladěnoua prudivou sousedkou v zahraničí.
A jeden zážitek z kterého se sotva vzpamatovávám, cestou tam v autoibuse dvě děcka šíleně zlobily a nebyly to ty moje. TY si pokojně celou cestu četly Harrygho Pottera a BAtličkovy povídky.
Páni, já poprvé v životě zažila , jaké to je, když člověk cestuje s dětmi, které se jeví dobře vychované.
To se mi asi zas dlouho nepoštěstí...
I tu pusu jsem dostala, pravda, ne pod rozkvetlou třešní, ale na smíchovském nádraží.
Nějak se neumím přeladit na předvolební boj a tak se jdu věnovat ještě chvíli popisu nějakého činžáku a pak si nechám zdát io tom, že jsou ti mí haranti celoživotně hodní jako v pátek cestou autobusem. :-))

[49 No No, abych pravdu řekla, kocoure, (Jaka: 08.05.2006, 23:05:40 - x)
taky si spíš myslím, že to zatím je jen o kusovkách, jen mě děsí ta nejednotnost, na jedné straně žárlivé duchovenstvo, pak cholerik Ahmadineřád, pak zblblá zfanatizovaná masa mladých rozhněvaných mužů. Ta nepředvídatelnost. Tam mi to připadá jako hraní si se sirkama v plynárnách. Ale asi to jejich zbrojní vybavení nebude moc systematické, třeba prý mají jen 2 ponorky, ale vyvíjejí nějaká účinná torpéda. Potřebují si zajistit Perský záliv.

Jeden fakt neví, jak daleko s čím jsou a jaké zásoby čeho mají a kolik průšvihu jsou schopni způsobit. Asi není jednoduché nasadit šmejdily do arabského prostředí. Ale jistě tam už Amíci operují, nepochybuju, hledají informace.

A přeji dobrý večer i rovnou dobrou noc, tělo si žádá, tělo potřebuje - horizontální polohu..

[50 Já si právě myslím, (kocour: 08.05.2006, 23:08:49 - x)
že ten neřád není cholerik. Není to blb jako Saddám. Jinak by to nebyl žádný správný neřád.

[51 Spíš mi přijde (kocour: 08.05.2006, 23:09:40 - x)
jako správnej ortodoxní lump.

[52 kocoure (martin tamtaky: 08.05.2006, 23:09:57 - Mail - x)
dotaz na neshozený špunt je přece úplně jasný - co je na tom k vysvětlování?

[53 2 maYda (martin tamtaky: 08.05.2006, 23:11:27 - Mail - x)
reveň (rebarbora) koláč, marmeláda, kompot?

[54 Jejda, Maydo, zdarec, (Jaka: 08.05.2006, 23:16:14 - x)
teď už sákra nevím, jestli si tykáme, snad jo. A když seš tak ještě nevzpamatovaná ze vzorného chování svých díťátek, tak se ještě koukni na pesa pod úvodník, protože tak docela bezvadně spřátelenou diskuzi tam často nevidět. Někdy se přihází i zřídkavá pohodovka..






[55 Čtu to teď pozpátku... (PeS: 08.05.2006, 23:16:51 - x)
2 kocour - hele, tys tehdá nedával pozor (já se nedivím, mě tehdá taky nasrali a dost...), ale já se Ti snažil naznačit, že stačí pouze mít 2 podkritická množství a dát je dohromady. Nic víc, nic míň. A na to stačí jeden fanatik, kterýmu řeknou, že tuhle tyčku musí zastrčit do díry v týhle kouli. Capisco, mi ami? A pamatuješ, co jsem Ti říkal o těch obohacenejch materiálech? Opravdu to nebudu opakovat na veřejným webu...

[56 Jste se prozradil, Martine, (maYda: 08.05.2006, 23:17:39 - x)
že Vy jste byl šmejdit u konkurence? :-))))
Koláč to byl a už je po něm.
DAlší bude napřesrok, jeli jsme do Prahy vlakem a tak se mi nechtělo tahat se s revení.
A na chalupu jedeme za čtaři týdny a to uz asi za moc stát nebude.

[57 PeSi, (kocour: 08.05.2006, 23:20:03 - x)
něco pamatuju, něco ne - holt technický antitalent. Ale taky pamatuju, jak se Sověti a Američani neustále předháněli, aby těch hraček měli stejně, a že neřádovi musí být jasné, že když to udělá jednou, tak je po Íránu.

[58 Myslím, že to byl Jefim Fištejn (Vít Blaha: 08.05.2006, 23:20:34 - Mail - x)
kdo někdy v únoru napsal do MfD článek o Iránu, že rozhodujícím datem pro nějaké efektivní silové řešení je maximálně konec června, protože bez ohledu na to zda Irán disponuje, nebo ne jadernou zbraní, má být během první poloviny letošního roku instalován nový protiraketový a protiletadlový obranný systém z Ruska a pak by se vojenský úder (ať už z Izraele - podobný útoku na irácký Busher, nebo ze strany USA), jevil jako velmi problematický...

[59 PeSi, (kocour: 08.05.2006, 23:22:54 - x)
něco pamatuju, něco ne - holt technický antitalent. Ale taky pamatuju, jak se Sověti a Američani neustále předháněli, aby těch hraček měli stejně, a že neřádovi musí být jasné, že když to udělá jednou, tak je po Íránu.

[60 ještě neco (Dusan Neumann: 08.05.2006, 23:29:15 - x)
..tady je kousek interview s náčelníkem iránského generoálního štábu, v němž se optevřeně připravuje na střet s USA, v němž tvrdí, že americká vojenská síla je většinou "psychologická válka" a ve skutečnosti asi tak 20% toho, co Američani tvrdí, a že se s americkými zajatci nebudou mazlit... abych užil PeSovy formulace, Iránci programově shromaždují podkritická množství nenávisti, propagandy a fanatické víry, až to dosáhne kritického množství a pak Pámbu s náma, jestli jim nezatrhneme včas tipec...

http://www.memritv.org/search.asp?ACT=S9&P1=1125.

[61 2 maYda (martin tamtaky: 08.05.2006, 23:37:04 - Mail - x)
šmejdím všude, píšu jen někde. Přečíst si Arga je vždycky k zamyšlení. Kocour umí mimořádně zdařile nasírat logickou vazbou argumentů. Většina jeho protivníků pak v duševním pohnutí použije nějakou podpásovku, nejčastěji narážku na jeho pozici a šéfa.

Reveň je použitelná ještě do konce května, mnoho lidí ji vůbec nezná a na zahrádce nemá.

[62 2 Loki_F (PeS: 08.05.2006, 23:39:01 - x)
ano, uznávám svoji tehdejší zpozdilost. Na svou omluvu odkazuji na datum, kdy byl text publikován, a na fakt, že v pozdější době jsem už důsledně dodržoval rozdíl mezi Bruselem a Bruselí. Navíc, jak jest z obrázku patrno, kocourovi a jurovi-p jsem a priori ponechal právo korektur - a toto právo stále platí. Vím proč.
S odkazem na autorská práva je to sporné, neb s tímto textem (mutatis mutandi) jsem se setkal již na mnohých web-stránkách a mohu tedy skromně říci, že mé dílo zlidovělo.
Svědkové toho, že jsem autorem opravdu já, jsou účastníci tehdejší odpolední debaty - již ani nevím, co mě tehdá tak nazdvihlo, ale bylo to něco podobného, jako ty "Tvoje" články, ale napsal jsem to "z jedný vody načisto" snad během 10 minut - a to zejména Anka, kocour, jura-p, Klaun, Foundry, Tesák a Rpuť. Snad si to pamatuju správně, ten archiv je snad dnes již nedostupný. Já byl v té době vnitřně konzistentní a dokonce jsem navrhoval, že hymnou unie by namísto nic neříkající "Ódy na radost" měl být Krylův "Pochod gustapa". Pominu názory Hujerů a jen dodám, že pro uvedení pohádkových příběhů na pravou míru, jsem postnul výše uvedený text. A považuji za smutné a o to více signifikantní, že jediné, co bych snad měl změnit - je jen to skloňování.
I tu vulgaritu jsem tam nechal - když vezmu, jak mnoho lidí je ochotno naslouchat Jandákovi, který je nejen vulgární, leč i sprostý... Lid si to žádá. Lid si žádá chléb a hry. Bejt vládnoucí garniturou, začnu se znepokojovat nad chvílí, kdy lid si bude žádat hru "pověs si svýho komunistu!". A v tu chvíli celá slavná unie stáhne vocas mezi nohy a bude dělat, že se jí to vůbec netýká, jak jest ostatně v kraji zvykem.

[63 No jo, Dušane, (kocour: 08.05.2006, 23:39:41 - x)
ale kde je psáno, že právě to není svého druhu psychologická válka ze strany toho íránského náčelníka štábu?

[64 PeSi, dosvědčuji, žes autor.. Kde to mám podepsat? :-) (Anka: 08.05.2006, 23:42:16 - x)

[65 2 kocour (PeS: 08.05.2006, 23:45:15 - x)
opakuji dřívější dotaz - na co jest nám tedy Ústavní soud, ne-li na čtyři věci (na nic, na hovno, navíc a ještě přebytečně!) a jako pašalík juristů, neschopných udržet moč a myšlenku?

[66 PeSi, (kocour: 08.05.2006, 23:48:12 - x)
víš co na ty nálezy teď napíšeme článků do odborných časopisů?

[67 Kocoure, a víš co to bude platný? (Šumavák: 08.05.2006, 23:51:27 - x)

[68 kocoure, pochopitelně z jeho strany je to více propaganda než realita (Dusan Neumann: 08.05.2006, 23:53:09 - x)
ale tady znovu aplikui onu teorii o hromadění podkritických množství, či v marxistickém žargonu možný skokový přechod z kvantity v kvalitu. Ono to v hitlerovském Německu také začalo jako propaganda a když obsadili Porýní, měli náckové wehrmacht o síle, že by si s ním poradily dvě francouzské divize...někdo tu nedávno připomně Santayanu.. a jeho pozorování je až mrazivě pravdivé

[69 Kocoure, prosím Tě, (Šumavák: 08.05.2006, 23:54:37 - x)
než se dáš do těch článků, řekni mi ještě, jak to v tom Německu? ( dotaz ve 21:37:16 )

[70 2 kocour (PeS: 08.05.2006, 23:56:25 - x)
opět opožděně. Nezapomeň, že na kapitulaci Japonska stačily pouze 2 nikterak moc silné bomby. A va-banque hrozba, že přijdou další... Dnes by možná stačila jedna, dobře umístěná. A stačí k tomu jeden nenápadný fanatický turista s baťůžkem... ani ty nosiče nepotřebujou...

[71 PeSi, (kocour: 08.05.2006, 23:59:53 - x)
no právě, a jak tím, že zlikvidujeme nějaký ten Bušéhr, eliminujeme turistu s baťůžkem? Neponoukneme tím spíš onoho turistu, spícího deset let v klidu a pokoji v Paříži, aby strčil tu tyčinku do té koule?

[72 Šumaváku, sorry, (kocour: 09.05.2006, 00:03:37 - x)
já ten dotaz přehlíd. Německy neumím, takže jsem odkázán na vysvětlení jiných. Vyrozumněl jsem, že něm. úst. soud řekl, že německá ústava je v rozporu s EZR, a proto Německo MÁ PRÁVNÍ POVINNOST svou ústavu změnit. Což se také stalo.

[73 kocoure, znovu na příkladu Německa Japonska (Dusan Neumann: 09.05.2006, 00:05:13 - x)
ustupovat fanatikům a davu zblblému propagandou a jakoukoliv vírou nelze. Rozum je nezastaví. Busher není cílem. Jako elektrárna je skutečně neškodný. Jde o přípravny materiálu a jak podotkl peS, když už to jednou budou mít, nejsnadnějším způsobem jak rozpoutat šílenství je fanatik, terorista, jemuž se to může někam dodat..

[74 Vážení, (PeS: 09.05.2006, 00:06:42 - x)
ovadám, usychám a opadávám se stromů... Zejtra je toho moc, tak se tu zatím mějte...

[75 Ustupovat fanatikům nelze (kocour: 09.05.2006, 00:15:11 - x)
(jsou-li to skutečně fanatici, v čemž s nejsem jist) ... ale máme na to dostatek prostředků? Nechtějí nás naopak vyprovokovat, nelezeme jim sami do léčky? Nebude z toho 3. světová válka? Resp.: nemůžeme se jí vyhnout?

[76 kocoure, obávám se se, že v té válce už jsme, i když mnozí si toho ještě nejsou vědomi (Dusan Neumann: 09.05.2006, 00:19:21 - x)

[77 Ve válce jsme, souhlas. (kocour: 09.05.2006, 00:32:08 - x)
Ale zatím jen v omezené, ne v totální.

[78 kocoure, jdu večeřet, slož tlapky přes očiska.. (Dusan Neumann: 09.05.2006, 00:37:50 - x)

[79 PeS(i), nejenže si to pamatuji, (Loki_F: 09.05.2006, 00:53:52 - x)
- bylo to pod článkem: "O ústavě s horkou hlavou" od Ondřeje Šlechty 9.4.2005 - ale dokonce jsem Ti napsal:
"> PeS: Vaše lapidární interpretace ÚEU, by se měla do kamene tesat.
Srdečně zdravím!
Já jsem již začal s jejím šířením, doufám že natrváte na Copyrigt(C), když budu citovat s Vaším nickem.
Je to prozatím a s odstupem nejsrozumitelnější překlad návrhu smlouvy o ÚEU, který by snad mohly pochopit i široké "masy" dosud nerozhodnutých!
Blahopřeji IMHO Váš dnešní přípěvek si zasluhuje 1*, možná, že potom i takový nechápavec, jako nick Zoch se chytne za frgolu. };-D) Loki_F"
Odepsal jsi:
"2 Loki_F
Děkuji za uznání, ale je to trochu hořká sranda, nicht wahr?
PeS"
a já na to:
"> PeS: Nepochybně! Avšak o to lépe
by mohla být pochopena, rozhodně lépe nežli suchopárné věty návrhu smlouvy, kde je nutno opravdu přemýšlet (co tím či oním autoři chtěli vymezit, kam míří a jaké to může mít chtěné i nechtěné dopady) a mít navíc jakés takés povědomí a právnickém "ptydepe".
Takže mohu Váš text distribuovat? };-D) Loki_F"
Pak se přidávali: Klaun, Petr H, Anka, Jack, Ivan Nový, jura-p...
Dokonce tam bylo slibované nějaké líbání na líce od Anky...!

[80 Kocoure, Dušane: Obávám se, že nežli se Evropě "rozsvítí", (Loki_F: 09.05.2006, 01:03:04 - x)
bude si muset absolvovat nějakou evropskou obdobu "Pearl Harbor".
Tedy, ne že bych si něco takového přál, ale má-li někdo předem srdce v kalhotech, musí dostat sakra pořádný kopanec do pozadí, aby se mu srdce přesunulo na správné místo...! No a když mu přitom zajiskří v očích, třeba to sepne i v hlavě. };D
Tak dobrou noc.

[81 Dušane, rád bych, (kocour: 09.05.2006, 01:03:05 - x)
ale jsem tak nachcípanej, že se v horizontální poloze dusím. No, možná se mi to časem podaří. Dobrou noc.

[82 loki, jsem spíš optimistou než sýčkem (Dušan Neumann: 09.05.2006, 04:41:20 - x)
ale sleduji islámská media už pět let - bohužel neumím arabsky ani farsí, ale memri a několik dalších institucí dávají dost široký přehled - a vidím jak se čím dál tím víc aktivizuje fundamentalistická spodina, jak mlčící většina je zastlačována dopozadí, jak strach sklízí jedno vítězství za druhým. Srovnání s nacistickým Německem je hrozivě podobné. Z tohoto hlediska je vybudování sekulárního, netotalitního státu na Středím východě podmínka obrany naší civilizace sine qua non. můžeme diskutovat o vedení války, k němuž mám řadu kritických výhrad, ale ne o bezpodmínečnosti jejího vítězného zakončení......

[83 OT - krátil jsem si čekání na vstup do "Dobrého rána" (Dušan Neumann: 09.05.2006, 05:11:16 - Mail - x)
čučením na televizi. Ač se už na hokej moc nedívám, tentokrát jsem dokouka vynikající hokej mezi Caroline hurricanes a NJ Devils, které táhne Patrik Eliáš. Byl to výtečný hokej. A pak jsem viděl zajímavý dokument o řidičích kamionů, kteří najeli více než 1000 mil. Netušil jse, že je mezi nimi i několik tisíc řidičů, kteří mají na kontě přes 5 milionů kilometrů bez nehody. Uff.Zrobna tak jsem netušil, že řízením "18 wheelerů", dálkových kamionů se živí 200 000 řidiček. To jen aby řeč nestála...

[84 OT . na Psu se zase tento týden opakovaly legendy o Jaltské konferenci (Dušan Neumann: 09.05.2006, 05:39:10 - Mail - x)
velmi dobrý pořad z pramenů BBC je v archivu čs.rozhlasu - je to 50 minut a stojí za poslech: http://www.rozhlas.cz/_audio/00264635.mp3

[85 Přeji dobré ráno! (Rpuť: 09.05.2006, 05:51:53 - x)
PeSi, podepisuji, žes autorem výše uvedeného elaborátu. Ale bod 21) Alláh je veliký" bych tam ještě uvedla.

Dušane, mám dojem, že fakt, že si Hamas s Fatahem dávají přes držku, je momentálně stranou hlavního zájmu. A to ticho okolo spíše napovídá, že něco se děje a Olmer ví své.

[86 Kocoure – malá poznámka k výchově muslimských chlapečků (Rpuť: 09.05.2006, 05:52:36 - x)
Už jsem tu příhodu kdysi popisovala, ale stručně připomenu. I malý chlapeček je u mohamedánů mužem a nějaká nečistá ženská, i kdyby to byla vlastní matka, mu nemá co kecat do života. Výchova tedy prakticky nemožná.
Příhoda začala tím, že jeden takový tříletý muslimský muž, rozhodl se udělat si z naší Arinky kopací míč. Dopustila jsem se urážky majestátu a na chlapečka zahrozila prstem, což ho rozlítilo k nepříčetnosti. Prostoru bylo dost, utíkat se dalo kamkoli, takže bylo jasné, že následný úprk do rušné křižovatky byl reakcí na předchozí zákaz – „já Vám ukážu!“ Jako zázrakem to všichni, včetně tramvaje, ubrzdili a matička hysterického spratka chytila. Řval, kopal a mlátil kolem sebe, leč na zadek mu dát nesměla. A tak ho jen držela za zápěstí a čekala, až se vyzuří. A chlapeček zdárně dalších asi 5 minut ječel a skákal jak opičák Fuk. O deset let později by za podobný zákrok chytla jednu pěstí. I takový Ahmanineřád rostl v přesvědčení, že může vše – tedy i utratit jakýkoliv počet kterýkoliv životů. Muslimové se navíc dostanou do nebe – takže v čem je problém? Zatím ho zdržuje jen fakt, že by dostal na budku, ale krká ho to k nepříčetnosti.

[87 Bíly dům po obdržení Ahmadínežádova dopisu oznámil (Rpuť: 09.05.2006, 06:04:26 - x)
, že jeho text se nijak nedotýká záležitostí ohledně íránského jaderného programu.

"Dopis se nijak nevěnuje záležitostem, které by nějak souvisely s mezinárodním společenstvím," uvedl mluvčí Bílého domu Scott McClellan.....(idnes)

[88 A je to tady! (Rpuť: 09.05.2006, 06:55:35 - odkaz - x)
Blížící se mistrovství světa ve fotbale spustilo v Německu debatu na nečekané téma.
Měli by mít turečtí přistěhovalci možnost zazpívat si německou hymnu ve své mateřštině? Jejich šance nejsou úplně malé.
Němečtí politici se v těchto dnech přou o to, zda přeložit či nepřeložit slova německé hymny do turečtiny, aby tak více než dva a půl milionu Turků žijících v Německu mohlo během šampionátu na fotbalových stadionech či v přilehlých hospůdkách patřičně podporovat domácí hráče....

[89 Rputi, tady právě před týdenem (Dusan Neumann: 09.05.2006, 07:21:37 - x)
při těch demonstarcích ilegálů, zazněla americká hymna španělsky. většna národa až na salonní levičáky, to přijala s lehkou nasraností. Hnutí za konstituční potvrzení angličtiny jako oficiálního jazyka tím opět posílilo

[90 2 Rpuť (PeS: 09.05.2006, 07:29:04 - x)
Dobré ráno. To by bylo zbytečné (ozvali by se další, že chtějí své...). To už je schováno v bodech 15 a 16...

[91 2 Rpuť (PeS: 09.05.2006, 07:31:27 - x)
a bude se tam taky turecky zpívat "Turecko, Turecko, nade všecko?"

[92 Hamas je sice plajte, ale (Dusan Neumann: 09.05.2006, 07:37:22 - x)
minulý týden nakoupil od egyptských překupníků 1000 kalašnikovů a munici. Israelské ministerstvo zahraničí vydalo v noci varování, aby se turisté vyhnuli egyptským letoviskům na Sinai, neboť egyptské jednotky neuspěly v pochytání komand AlKajdy a turistům údajně hrozí únosy.

[93 17ti stránkový dopis od neřáda (Dusan Neumann: 09.05.2006, 07:48:29 - x)
předaný Američanům v Bruselu Ali Larinžim, je diatribem zdůrazňujícím nepostradatelnost Islámu pro svět. jedinou zmínkou o nukleárním programu je právo Iránu na jeho rozvoj pro mírové účely, a že se Irán nedá zastrašit "západní arogancí". Dopis vyzývá USA aby se vzdaly tvrdého postoje vůči Iránu, neboť Islámskou republiku, kolébku to lidské civilizace, nezastraší ani ty netvrdší sankce. Diplomatická hodnota dopisu = 0

[94 Dušane, to se nelze divit. (Rpuť: 09.05.2006, 07:54:56 - odkaz - x)
On argument "náš jazyk, naše zvyky, naše práva - za vaše prachy", to by nasralo každýho.

Právě, že Hamas není plajte natolik, aby nedělal bordel. A dělat ho bude!

[95 jejda kolegáčkové, před spaním jsem juknul na PSA (Dusan Neumann: 09.05.2006, 07:57:41 - x)
tam se ti bolšáni množí jako vši. Z kterejch koutů to vylézá? To fakt čumím jak Bulhar do hodin (jak se politicky nekorektně říkávalo

[96 Pesi, no právě! (Rpuť: 09.05.2006, 07:59:03 - x)
Většina Turků na Němce z vysoka kálí a na hymnu se jim prostě vykarasí. A pár radikálů přijde na to, že je rozkošné Němce nasírat právě přes hymnu. A nastane mazec!

[97 Dušane, ulice (Rpuť: 09.05.2006, 08:04:51 - x)
svému Puchejřovi a Jandákovi rozumí. "Na ně a do držky" každého bolšána zahřeje u srdce.

[98 Rputi, (maYda: 09.05.2006, 08:05:13 - x)
malá poznámka k výchově muslimských chlapečků :
viděla jsem podobné způsoby výchovy v počestných středíoevropských rodinách, které neměly s islámem vůbec nic společného.
A "volná výchova " bez trestu a teorie , že uplatňování rodičovské autority láme osobnost, byla, tuším, jednu dobu velice módní v Americe.
Myslím, že to tolik s islámem nesouvisí.

[99 maYdo, (Rpuť: 09.05.2006, 08:57:16 - x)
islámské metody výchovy se, pravda, nějak moc rozšířily, ale jeden zásadní rozdíl tu je - celkové společenské klima. Sebezpovykanějšího chlapečka v Čechách či v Americe nenapadne, že matka je nečistá a uhodí ji opravdu jen asociál. Řekla bych, že určitá nevyzrálost a nedospělost je v chování machometánů celkem normou, což ve spojení s mnohem větší emotivností vede k hysterii, často právě náboženské.

[100 Lidičky, přeji krásné ráno, (Jaka: 09.05.2006, 09:11:09 - x)
obzvláště nám, "holkám", okrasám světa,chichi. Rputi a Maydo, tady se přikláním naprosto k Rputi, protože když už nic jiného, tak tahle "volná výchova" v našich končinách není moc rozšířena, jsou to jen snad takové "osvícené" ostrůvky. Kdežto v arabském světě je téměř stoprocentním pravidlem. A Ahmadineřád cholerik je, alespoň většina záznamů jeho jednání (koukám hlavně na Poláky) se nese v tomto duchu. Opravdu mi neskutečně připomíná velikášstvím Hitlerovy "proslovy", jen tak jaksi v ošoupanějším vydání. No a co dokáží ty bandy jejich zfanatizovaných mladých, to je mi chodí mráz po zádech. Davovou psychozu jsem si zažila jedinkrát, ale v takové intenzitě, že mi i po dlouhých létech naskočí tep do šílených obrátek. Viděla jsem, jak strejcové, tetky, prodavačky i vážené profese skákaly po stolech, nejdřív jen mezi plnými talíři, pak už i v nich a všem neskutečně zářily oči, praskaly výlohy,....
Vůbec není problém dostat lidi do takového stavu !

Bezvadně a užitečně prožitý den všem, zdarec

[101 Jo a ještě ty hymny ! (Jaka: 09.05.2006, 09:15:03 - x)
Tak to je děsně nebezpečný krok ! Takové předkolo... přípravka..! První opravdový krok ústupu..

[102 Pan ředitel v Bruseli! (Rpuť: 09.05.2006, 09:20:44 - x)
Tak jsem teď volala na jednu Základní uměleckou školu a dozvěděla se, že pan ředitel je celý týden v Bruseli. A teď nevím - mám se smát, nemám se smát.....

[103 Hezké dopoledne vinšuji. (Anka: 09.05.2006, 09:25:01 - x)
Já teda z jiného soudku, ale myslím, že taky dobrý. Tudlecto jsem našla na Mackovi:
Čtenář glos M. L. mi zaslal následující postřeh z natáčení Otázek Václava Moravce z kraje Vysočina:
Ve čtvrtek 4.5. se vysílalo z Jihlavy. Vstup do sálu od 19 hodin, přísná bezpečnostní prohlídka, atd. Ti, kdo chtěli získat dobrá místa, hlavně krajské špičky ODS, KDU-ČSL a nepostradatelný Petr Cibulka, čekali poctivě přede dveřmi již od 16 hodin. Tři hodiny čekání vestoje je docela fuška. Když se však dveře konečně otevřely, první návštěvníci ke svému nemalému a nemilému překvapení zjistili, že lukrativní místa v dohledu kamer již obsadily krajské špičky ČSSD. Aniž tito pánové prošli hlavním vchodem, aniž vystáli jakoukoliv frontu, aniž se podrobili bezpečnostní kontrole. A ještě měla paní redaktorka tu drzost tvrdit, že se jedná o novináře!

[104 Rputi a JAko, (maYda: 09.05.2006, 09:33:06 - x)
nevím, jestli muslimští chlapečkové považují matku za nečistou (ve třech letech o tom asi nemají ještě ponětí), lae matek, které nebyly ochotny plácnout hysterické dítě se na zdejším hřišti našlo dvanáct do tuctu.
Spíš bylo špatně pohlíženo na matku, která si tak dovolila učinit nebo zvýšit hlas.
Rovněž vzteklých a asociálních dětí, které nesnesly, když si na mě dovolil někdo cizí, jsem zažila dost a českého půvpdu.
Ona taková osvícená česká matka by Vás ještě sprdla za to, co jste si to dovolila na jejího chlapečka a následně všechny ty, kdo v té křižovatce dupali na brzdy, že jeli příliš rychle a co kdyby nezabrzdili...
TAk to radši tu muslimskou výchovu.
Ostatně, Rputi, ona scénka se odehrála, jestli se nemýlím v evropském společenském klimatu a nikoliv v daleké Arabii.

[105 e lukrativní místa v dohledu kamer již obsadily krajské špičky ČSSD. (andrea: 09.05.2006, 09:33:08 - x)
o tomhle píše v mailech Česká koruna, jejíž zástupci se snažili mnohokrát- popisy praktik při obsazování míst jsou neuvěřitelné a objektivita je pro Otázky sprosté slovo.
Proto na tu sračku nekoukám a žádný sms neposílám. Zbytečně se namáhaj, socani.

[106 maYdo, (Rpuť: 09.05.2006, 09:48:30 - x)
příhoda se odehrála v jednom parku v Německu a účastníky byla turecká maminka a její synáček. Já už jsem tu příhodu popisovala a tak jsem ji chtěla jen stručně připomenout. Jde o to, že chlapeček machometánský je od malička utvrzován v tom, že je "světa pán" a má to i od pánbíčka potvrzený. Stalo se mi dokonce, že mě, v 6 měsíci těhotenství, srazil v tramvaji na zem Turek, protože tam bylo poslední volné místo k sezení a já 2x nečistá jsem si tam chtěla sednout.
Tohle ani nezpovykanější klacek v Čechách neudělá - protože se to prostě nedělá - v našem kulturním kontextu.
V kontextu machometánském ho za to i tatínek pochválí. Dovedete si představit, že by Vás otec či bratr podřízli či zastřelili třeba za to, že jste se rozvedla? Že by Vás otec odvezl támhle do čertů pekel někde v Anatolii a dal Vás za ženu negramotnému dědkovi? Že by Vás někdo znásilnil a pak by Vás ukamenovali, protože je to vždycky vina ženy? Že byste musela podstoupit obřízku?

[107 Dobré dopoledne vespolek. (Loki_F: 09.05.2006, 10:59:39 - x)
Dušane: Také jsem optimista, jenže zároveň skeptik. Takže svoji obavu, že prozření Evropy (co se týče islámského fundamentalismu a islámu obecně, jehož hrozby je neustále zlehčována multikulti plky), bude draze zaplaceno.
Asi to jinak být nemůže, Evropa tak hrdá na svoji historii, tradice a kulturu se opět nepoučila. Dokud nepadne Trója.
Laokonta a jeho syny spolkli Neptunovi mořští hadi, dnešní Laokontovi následníci jsou obviňováni z nacismu, fašismu, xenofobie a rasismu, a takto onálepkováni slouží coby známé strašidlo (evropanům bližší a tudíž konkrétních obrysů), kterým se překrývá strašidlo méně známé, vzdálenější, ačkoli daleko větší hrozivější a nelítostnější.

Rputi: V sobotu jsem viděl na vlastní oči jak člen známé německé skupiny (ale bezvýhradně s tureckým obsazením) provádí zkušební nástřel zpěvu německé hymny v tureckém překladu (působilo to dosti groteskně - asi jako když v různých těch pořadech "Natoč to" předvádějí na videu hrdí páníčkové, jaký má jejich věrný přítel (se studeným čenichem) hudební sluch... };D V reportáži samozřejmě byl šot o zpěvu americké hymny ve španělštině, o čemž se zmiňoval Dušan. Dotázaní němečtí politikové reagovali (vlažně) odmítavě... Jde o to, že Němci jsou dodnes zblblí četbou K. Maye a jeho "Kara ben Nemsí" a značná část si pořád neumí představit, že to jsou titíž, kterým nedávno zaplatili mastné výkupné za dva inženýry...
My jsem měli to štěstí, že kromě prolhaného Maye, jsem četli také Alise Musila, který tam na rozdíl od toho Maye opravdu byl. };D

[108 Omluva za překlepy... (Loki_F: 09.05.2006, 11:02:04 - x)
zase jsem přeskočil na jinou klávesnici... };D

[109 Dva články (Vít Blaha: 09.05.2006, 11:26:50 - Mail - odkaz - x)
Ten první viz odkaz:

Manažer usvědčuje Sobotku


A ten druhý:

Václav Klaus: Miska vah se vychyluje...
http://hn.ihned.cz/?m=d&article[id]=18403000

Oba stojí za přečtení...

[110 Dobrý den! Neměli by ti němci (Šumavák: 09.05.2006, 11:49:40 - x)
snažší, než tu hymnu překládat, připojit jako další sloku tureckou hymnu.
Využít našich zkušeností s "Nad Tatrou sa blyská..." ?
Kam na ty kraviny chodí? To je přesně z té kategorie včera vzpomenutého pokusu v rámci multi-kulti vyváženosti vyučovat muslimské náboženství na školách.

Pokud jde o volnou výchovu, i já mám zážitek:
Jedna německá maminka se synáčkem ( asi 10 let)tu byla, zřejmě s cílem, aby se synáček vyřádil.
On ovšem řádil tak, že to bylo nebezpečné ostatním. Mamča si četla noviny a kluka si nevšímala.Tak jsem ho okřikl!
To se na mě zle podívala.
Pak jsem ji požádal, ať ho usměrní, než se někomu nšco stane.Odpověděla, že má volnou výchovu, aby se rozvinul v plnou a sebevědomou osobnost a že si i doma může dělat co chce...
Pak s rozběhem skočil na ohradu, kolem které šel zrovna kůň s jezdcem a zlomil ji.V ten moment mi zcela reflexivně vylétla ruka a dostal facku až si sednul.
Když se mi konečně podařilo chytit toho koně s tím dítětem(zaplať pámbu zdravé), tak matka ještě ječela (Viktorka u splavu by bledla závistí) a navíc se na mě začala sápat se slovy, "co si to dovolujete!!!"
Já se nasral, zvedl jsem ruku a povídám:
"Já měl také volnou výchovu !"
Ona to celkem správně vyhodnotila (i když ne zcela, ji bych nepraštil) drapla synáčka a více jsem je neviděl.
Ani toho nelituji.
Pak jsem se trochu informoval, co je to za trend a metodu, ta "volná výchova" a zjistil, že je to čirá anarchie.
Dokonce i zvířata ve stádě mají řád a když ho mládě nedodržuje, tak ho buď matka a nebo nějaké starší zvíře "usměrní".Bez milosti !

[111 Zajímavý článek o islamismu ve Francii (Rpuť: 09.05.2006, 11:50:27 - odkaz - x)

[112 Šumaváku, ona je to přímo pomsta na dětech. (Rpuť: 09.05.2006, 12:01:56 - odkaz - x)
Já měla v Augsburgu možnost vidět tu první generaci takhle vychovávaných - dnes jsou to třicátníci - a jsou to zoufalí lidé, kterým se v životě nedaří. Nejsou schopní spolupráce, nejsou schopní soužití a v tom neustálém egocentrismu se stávají i obětí vlastního narcisismu a veřejně proklamované povinné dokonalosti. Je to dokonalé soukromé peklíčko. A se svým nezralým sobectvím narážejí také proto, že to s naším kulturním kontextem nekonvenuje.
Kdežto v muslimských zemích je to společensky a nábožensky podporováno.

[113 Loki, oni nejsou ani tak zblnlí (Rpuť: 09.05.2006, 12:18:33 - x)
Mayem, jeho povinným multi-kulti, protože, marná lásky snahy, i Turci chodí volit.

[114 Rputi. to se týká jen toho posledního období, (Loki_F: 09.05.2006, 12:56:40 - x)
ale ušlechtilost Kara ben Nemsí a jeho vznešených přátel -náčelníků (sejchů) kmenů "sběračů velbloudího trusu", to byl v Německu přímo masový kulturní fenomén již od konce předminulého století. Nedávno při jakémsi výročí Maye tomu byl věnován rozsáhlý dokument, také zmiňující to hluboké rozčarování, když Mayovi současníci zjistili, že jedním dechem hltali výmysly, člověka, který nevytáhl paty z Německa... Na to se však rychle pozapomnělo a celé minulé století v Německu May vládl chlapeckým knihovnám, v 60. letech po natočení "Pokladu na Stříbrném jezeře" to byla přímo celoevropská mánie. Přetiskovaly se i téměř všechny Mayovy Blízkovýchodní příběhy.
Z hlediska "multikulti" to byla taková Herbertovská "misionaria protectiva", prostě byli připraveni tento nesmyslný kult (vonící skořicí => koření!!! - nikoli však hašišem a opiem => také koření!!!) bezvýhrad přijmout. A teď po všednodenních zkušenostech a bezprostředních zážitcích na vlastní bulvy i kůži, nejsou schopni se rozhodnout: Kde jenom, soudruzi, vznikla chyba, když jsme to mysleli tak UPŘÍMNĚ?!" };D

[115 Loki, já bych řekla, že v tom (Rpuť: 09.05.2006, 14:33:44 - x)
hodně napáchala 60tá léta s bojem za svobodu kolonií, s oblibou východních filosofií a salonního levičáctví. Problém je, že většina příchozích v životě o filosofii neslyšela, o chápaní nestojí, jen ty prachy kdyby byly....

[116 Rputi souhlas, (Loki_F: 09.05.2006, 14:49:43 - x)
ti 6 - 14 letí si filosofickou literuturu, čtou v posteli pod peřinou s baterkou a přes den aby nevypadali blbě tak, když už čtou, rozhodně KOD (Knihy Odvahy a Dobrodružství)... };D

Východní filosofii zná i u nás každý cikán - zejména budhismus: nejvíce populární je Šao-lin a všechny způsoby jak někomu urazit palici nunčakem, zadním kopem nebo alespoň pěstí...

[117 Na KOD mi nesahejte, (kocour: 09.05.2006, 14:58:34 - x)
mám jich ještě někde doma slušnou řádku :-)

[118 Rputi, (maYda: 09.05.2006, 15:25:48 - x)
a kde čerpáte tu jistotu, že příhoda s tureckou maminkou v Německu vycházela z islámských tradic, a ne z toho, že paní už vstřebala něco z evropského kontextu?
Já skutečně znám i české matky, které by vám ještě vynadaly.
Nerjhorší klacek by vás u nás možná těhotnou neodšoupl,od sedadla, ale starší dámna klidně. A to mi rozhodně nebylo dvacet, když jsem nebyla těhotná. Ještě by přidala komentář, že taky byla těhotná a tak co po ní chcete. A ověšena taškami a těhotenským bříškem jsem se něco nastála nad uhlazenými evropany v obleku a s diplomatkou. Západní mládež obecně, jestli se nepletu, není zvyklá pouštět nikoho sednout v dopravních prostředcích, soudě podle častého spolucestování s turistickými skupinami.
podívejte, já nejsem obhájce ženské obřízky ani různých excesů islámu, ani náboženského fanatismu.
Ale ta příhoda s tureckým chlapečkem, kterou jste popsala, má nulovou vypovídací hodnotu o islámu a jeho vlivu na výchovu.
O tom, že by muslimky byly nečisté, slyším , abych se přiznala, poprvé. Evropanky v evropském oděvu, to je jiná, ty jsou v arabské kultuře považovány za lehčí zboží. a Židovky jsou nečisté každý měsíc, dokud se nepodrobí rituální koupeli.
Stejně se budeme muset všichni naučit s těmi mohamedány žít. Nebo vidíte jiné řešení?

[119 Rputi, vidíte i kocour to přiznává a nebude jedinný! (Loki_F: 09.05.2006, 15:29:16 - x)
Já jsem si je v těch letech nosil z knihovny po desítkách. Ještě po třicetiletech na setkání s bývalou devátou třídou ZDŠ, si většina mých tehdejších spolužáků nejvíc pamatovala, že jse ve škole neustále četl pod lavicí (i když nejen KOD). };D

[120 maYdo: nebo také naopak! (Loki_F: 09.05.2006, 15:34:21 - x)
Případně vymyslet, jek se tomu vyhnout...! };D
Je vždy více než jen právě jedna možnost výběru.
Pro věřícího muslima libovolné sekty, musí byt sekulární Česko peklem na Zemi!
Nebo také misijní výzvou...!

[121 maYdo, (Rpuť: 09.05.2006, 15:47:34 - x)
tak si o tom, prosím Vás, něco přečtěte. Evropská nezdvořilost je něco zcela jiného než islámský despekt!

[122 Loki, (maYda: 09.05.2006, 15:47:39 - x)
jí mám dojem, že na zeměkouli je už poměrně našlapáno na to, aby bylo možno se spoléhat na to, že se vyhneme.
A hledat vady a problémy i tam, kde pravděpodobně nejsou, mi nepřipadá jako šťastný způsob.
Ono to asi není tak černobílé.

[123 maYdo ještě nešťastnějším způsobem žití (Loki_F: 09.05.2006, 15:52:00 - x)
je zavírat oči před problémy objektivně existujícími, mj. právě proto, že na světě je to už dost našlapáno, tendence rostoucí... };D

[124 Rputi, (maYda: 09.05.2006, 15:53:11 - x)
nějak nevím, jaký je v tom rozdíl. Nezdvořilost je důsledkem despektu ke druhým, ať je ten despekt islámský nebo jiný.¨
Problém je v tom despektu, ne v tom, jakého náboženského původu je.
Mně osobně vadí spíš despekt k tomu, že když někdo vydělává míň peněz nebo není dost úspěšný ve škole, je možno si na něm smlsnout. A i k tomu jsou děti vedeny a umí to dát najevo i už ve školce.

[125 loki, (maYda: 09.05.2006, 15:56:28 - x)
já myslím, že přčed problémy oči nezavírám. Jen jsem podotkla, že zážitek, který Rpuť spojuje s principy islámské výchovy, znám taky, je poměrně obvyklým jevem i na českých pískovištích a v českých školkách a školách a to s dětmi a rodiči, kteří nemají s islámem nic společného. TAkže z toho nejde vyvodit vůbec nic o principech islámské výchovy.

[126 maYdo, tady máte dle doporučení Rputi (Loki_F: 09.05.2006, 15:57:20 - odkaz - x)
jeden úplně "čerstvý" odkaz. Chápu (již z minulých diskusí na podobné téma), že Vaše názory jsou dosti vyhraněné. Ale třeba se nad tím zamyslíte, třeba v tom smyslu, že se možná mýlíte nebo nemáte dost informací nebo se domníváte, že reciprocita je přirozeným lidským charakterovým znakem nebo...

[127 maYdo, ten příklad, který uvedla Rpuť je jen taková "arabeska" (Loki_F: 09.05.2006, 16:03:44 - odkaz - x)
(malý, ale komplikovaný detail) vyrytá na hlavním tvaru, chcete-li oslím hřbetu.
Největším neštěstím je snaha multikulti za každou cenu vnímat islámský svět jako kulturu a ještě to vnucovat ostatním.
Necjme si to na nějaké příští setkání, co říkáte...? };D

[128 Loki - F co arabeska ?! (Šumavák: 09.05.2006, 16:11:23 - x)
přímo fraktál !!
:-))
Přeji dobré odpoledne.

[129 Dobré odpoledne Šumaváku! (Loki_F: 09.05.2006, 16:29:26 - x)
Ano i tak lze... };D

[130 Loki, (maYda: 09.05.2006, 16:30:48 - x)
tomu nějak nerozumím.
Islámský svět je kultura, co by to bylo jiného? TAk jako je křesťanská kultura, evropská kulktura, americká kultura a jánevímjaká kultura.
ledaže bych neměla jasno v tom, co to je kultura.
Co to je islám, když to není kultura?

[131 Náboženství? (Šumavák: 09.05.2006, 16:38:55 - x)

[132 Nuže maYdo já také spoustě věcí nerozumím... };D (Loki_F: 09.05.2006, 16:52:16 - x)
Ale už jsem na sobě začal pracovat!

[133 Dámy (martin tamtaky: 09.05.2006, 17:17:27 - Mail - x)
asi to budete (budeme) muset odtroubit jako nerozhodně nebo připustit, že se nepřetlačíte. Rpuť má svůj zážitek z Německa (kde žila) a podle svých zkušeností ho přičítá odlišnému postavení mužů (i malých) a žen v islámském světě. maYda má své zážitky z Čech (kde žije) a podle svých zkušeností ho přičítá tzv. výchově-nevýchově.
Takže navrhuji po zjištění stanovisek se věnovat plisovaným sukním.

[134 MArtine, (maYda: 09.05.2006, 17:29:57 - x)
plisovaným sukním? To snad radši tomu islámu. To jsem na sobě neměla, ani nepamatuju. Já o tom vím jen tolik, že se to blbě žehlí, po stavbě se v tom taky moc chodit nedá ani po zahradě a strkali mně do toho v mládí, neb si na to máti potrpěla a abych vypadala jako "upravená holčička"
To si radši vezmu burku!!!! V podmínkách, kde se nosí, je to prý oblečení docela praktické. :-)
A nebylo by vidět, že už nejsem útlá dvacítka.

[135 Martine to je dobrý nápad! (Loki_F: 09.05.2006, 17:31:04 - x)
Už jsem navrhoval nechat to na živou diskusi.
Jste z nějakého zvláštního důvodu příznivcem plisovaných sukní? };D

[136 Železného daně (martin tamtaky: 09.05.2006, 17:35:00 - Mail - x)
původně jsem začal ťukat vyprovokován titulky o třetí Železného daňové kauze. Dočetl jsem se, že Železný zaplatil pěti společníkům za jejich podíly pět milionů dolarů (každému?). Oni však tento příjem nezdanili. Tak kdo tedy ojebal stát o daně - Železný nebo Fedor Gál?
Kromě toho - máme tu typický příklad konání, které se našim finančním úřadům a policii nelíbí, ale jinde není trestné, ba naopak je to běžnou obchodní transakcí. Údajně totiž všichni společníci ještě zamotali vztahy tím, že si navzájem předali akcie jiné společnosti. Možná to zamotali žalobci Omelkovi, ale např. ve státě Florida je to daňovými autoritami aprobovaný způsob, kdy se daň z příjmu neplatí.
Takže další tahanice na obzoru, ze kterých povstane železný Fénix ještě silnější. Ti se ho tedy musí bát!!

[137 Pliseé (martin tamtaky: 09.05.2006, 17:38:08 - Mail - x)
to se strašně blbě žehlí, tak jsem si myslel, že by to byla vhodná výhybka. Když už ta třená bábovka je u šakala v nemilosti.

Neumíte někdo vysvětlit, jestli je správně burka a co t znamená galábíja?

[138 tak se tady jen míhám, (šimon klein: 09.05.2006, 17:53:19 - x)
abych po tvrdé dřině chvíli relaxoval a rychle fofrem domů pološílené maturantce přikládat obvazy a něco tišivých slov - a ejhle - kurňa!, islámskej server...
Se španělskejma rytmama a islámem mi děte.....
odmíhávám se dom....

[139 martine, (Rpuť: 09.05.2006, 18:17:10 - x)
právě jsem dorazila z psí vycházky a koukám, že to tu buble.
Burka je správně, ghalábíja je dlouhá mužská košile a jestli mě paměť neklame, tak název pochází z Indie. V Íránu se nazývá gamís a chodil už v tom Ježíš Kristus. Plizovanou sukni už nemám ani nepamatuju, ale samozřejmě měla jsem, svého času, módní hit plizovanou tesilku - kde je jí konec.
MaYdo islám, stejně jako křesťanství je kultura ve smyslu spíše historickém. Ale zatímco křesťanský koncil uznal, už někdy kolem r. 1370 (jestli se nepletu), že zena má duši, islám do této fáze ještě nedošel a žena je bytost méněcenná.
Každá kultura se musí vyvíjet, máli zůstat kulturou. A zatímco Kalifát Cordobský byl ve středověku na vrcholu vzdělanosti a muslimští lékaři byli proslulí, zabývá se v současnosti (muslimsky) vzdělaná vrstva hlavně výkladem a čistotou víry. Ti ostatní jdou studovat do Evropy či Ameriky.

[140 Hezký podvečír vinšuji. (Anka: 09.05.2006, 18:30:34 - x)
Co říkáte tomu poslaneckému tanci kvůli zprávě o VZP?

[141 Šli jsme s Bleskem podél (Rpuť: 09.05.2006, 18:33:04 - x)
Lužnice a já nestačila koukat. Břeh je tam asi tři metry vysoký a ještě deset metrů od kraje byly, tak do výšky 80cm, nanesené chuchvalce uschlé trávy. Ta povodeň tedy byla "pěkná"!
Jinak je to nádhera - už kvetou skály - tj. ostře žluté trsy nějaké, prý dost vzácné skalničky na těch zvětralých vysokých skalách. Normálně by měly kvést až tak za 14 dní, takže ten skok do léta opravdu kvaltuje.

[142 Anko, co mi ušlo? (Rpuť: 09.05.2006, 18:39:28 - x)

[143 Kdyby byl zájem, tuhle je odkaz. (Anka: 09.05.2006, 18:40:31 - odkaz - x)
Doporučuji číst nalačno.

[144 Rputi, fakt bacha, je to na mrtvici. (Anka: 09.05.2006, 18:42:24 - x)

[145 lidi, pomóóóc (Dusan Neumann: 09.05.2006, 18:44:40 - x)
Martine nebo Dano,
dostal jsem od českého rozhlasu nějaké šílené daňové formuláře, že mi nezaaplatí těch mizerných 500 stovek, když to nevyplním a nenchám potvrdit. jenže tady není kým... a ještě chtějí razítko, to tady má snad jen CIA.. Mohu někomu z Vás ten formulář poslat, abyste se nato podívali. Já to pak be zardění všechno zfixluju ve Photoshopu, ale abych tam nepsal úplné kraviny?

[146 Anko, k poblití to vzkutku je, (Rpuť: 09.05.2006, 19:09:06 - x)
ovšem, sice na takhle najednou, ale říká se to všechno už delší dobu. Netransparentní bordel. Ta poznámka, že se neví, kdo vlastně řídí VZP, když je ředitel nepřítomen je přímo rozkošná....poznámka o deficitním nastavení neméně...

[147 No, Rputi, (Anka: 09.05.2006, 19:12:50 - x)
teď už jen to znárodnění, ne? Však oni se soudruzi domluví. Je to na zvracení, jak tohle ještě někdo příčetný může obhajovat?!

[148 koncert Alberta Kinga (Dusan Neumann: 09.05.2006, 19:30:40 - x)
ještě dnes nechávám na rapidshare koncert Alberta Kinga. Zítra ho nahradím něčím jiným. Pokud ho chcete stáhnout, máte poslední příležitost.
http://rapidshare.de/files/19719566/I_ll_Play_The_Blues_For_You.m4a.html

[149 Rputi, (Anka: 09.05.2006, 19:37:32 - x)
všimla sis, že o té VZP nepadlo v žádných zprávách ani slovo?

[150 Anko, to se volebně zatraceně nehodí. (Rpuť: 09.05.2006, 20:03:16 - x)
Ale mohli by to využít při tom týdnu neklidu.

Dušane, napiš snad Martinovi přímo.

[151 Ha, Rputi, nechcete k té poznámce o kultuře (Loki_F: 09.05.2006, 20:08:41 - x)
připojit ještě nějaké dlaší než historické omezení, vymezení nebo adjektivum? };D
Jak byste potom vysvětlila třebas řecké paidéia nebo latinské cultus, resp. civilis humanus?
Připouštím, že jsem zaujatý, nicméně odmítám přímé spojování kutlury (jako takové) s náboženstvím bez jakýchkoli vymezujících adjektiv... (např. náboženská kultura).

Náboženství z kultury oprávněně vyloučili francouzští osvícenci a jen díky toleranci kultury samotné k usilovným přepisům historie pilných kněžíků, se již po tři století cpe zptáky všemi škvírami a to natolik sofistikovaně, že mnoho lidí - i velmi vzdělaných - se nechává nachytat a skutečně si mimoděk spojuje kulturu s náboženstvím (přestože si většinou uvědomuje jakýsi nesoulad - protimluv). };D

[152 Dušane, povedlo se Vám (Loki_F: 09.05.2006, 20:09:43 - x)
stáhnout tu simulaci?

[153 Dejte si vecernicka! (ibn: 09.05.2006, 20:10:06 - x)
http://aktualne.centrum.cz/kultura/hudba/media.phtml?cid=149387&id=25488
Co je podezrely, to je levy!

[154 Loki, podařilo, pěkné a názorné (Dusan Neumann: 09.05.2006, 20:12:07 - x)

[155 Dušane (martin tamtaky: 09.05.2006, 20:42:28 - Mail - x)
pošli to, můžeš na tenhle mail. Kdyby to nešlo, ale není důvod, tak si napíšem přímo.

[156 Rputi, (Anka: 09.05.2006, 20:46:17 - x)
běhám tu s náčinkem a dělám průvan.

[157 Odkaz na písničku, (ap: 09.05.2006, 21:06:53 - odkaz - x)
kterou rádia nehrají - nevím, zda se podaří...

[158 Anko, tak jsem "nahlédl" (Šumavák: 09.05.2006, 21:18:01 - x)
do té zprávy o VZP a když jsem se trochu probral, tak jsem z toho pár vět vypíchl do nové hodpody.Váhám, zda Ti poděkovat, ale asi ano ! To stojí za to, přestože je to děs!!!
Pojďte nahoru !

[159 Šumaváku, (Anka: 09.05.2006, 21:23:10 - x)
spíš dík Tomášovi. Já se vrátila od maminky a našla jsem ho z pěnou u pusy. Myslím, že konečně začne psát, rekonvalescence, nerekonvalescence. Tohle je vskutku signifikantní pro čas, který žijeme.

[160 Pane Bože, Loki - to je téma na habilitaci! (Rpuť: 09.05.2006, 21:23:26 - x)
Ono to křesťanství (vlastně asi každé náboženství) bylo původně progresivní prvek a pomohlo upevnit feudalismus, jako v danné době společensky a ekonomicky výhodnější systém, než rodové zřízení.........atd, atd.......o tom se dá kecat u Svijanů, ale dneska se nehabilituju!:))))

[161 Rputi, oceňuji Vaši zdrženlivost (Loki_F: 09.05.2006, 23:28:03 - x)
a zároveň beru jako "vyčerpávající" odpověď.
Samozřejmě souhlas, to se nedá psát... };D

[162 Nosiče, které by dosáhli až na Moravu, mají. (Schumacher: 12.05.2006, 16:48:21 - x)
Jistě. Ale proč by jimi plýtvali na Moravu ? To by stejně efektivně mohli vyhlásit válku San Marinu. Cynicky si troufám tvrdit, že jsou daleko zajímavější cíle. Cynicky poznamenávám, že sice jsou, ale jestli to s přesností Šahabu bude nevalné, jak se dá očekávat, tak by to mohlo být pro nás hodně nepříjemné. Moli bychom jim dodat přesný řídící systém přednastavený na souřadnice Brusele....

[163 Německá unie(EU) (Dr.Mengele: 10.07.2006, 09:09:41 - Mail - x)
Nařizujeme všem občanům unie aby články v tomto smyslu nečetly jinyk tím porušují bod č. 11 o podporování Německa.
Při porušení tohoto nařízení se svámi bude zacházet jako s odpůrci unie a tudíš se dostanete do mého pardon našeho výzkumného ústavu pro rasovou čistotu.

[164 cela (kirstí: 02.04.2008, 21:57:59 - Mail - x)
za 3000veznu šárka novotna vezeni cela.

[165 cela (kirstí: 02.04.2008, 22:00:03 - Mail - x)
30.3.1988 ORANZOVI KONBYNESI BILE PONOZKY ZA DROGY A TYRANI DETI



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: