Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Sobota, 13.05.2006

Nebojte, žiji !!

Ale musím občas i pracovat :-((( !!

A vešer jsem tak unavený, že si sotva přečtu co kde je nového a  už během toho upadám do bezvědomí.
Ona se ta zima podepsala na ztrátě celkové kondice a s tím, co jsem loni zvládal v pohodě, dnes bez sil bojuji.
Ale nezbývá mi, než to zvládat. Vždy si vyberu nějaký nosný cíl, myšlenku a ta mě pak celý den *nese*.

Dnes mě *ponese* mimořádný sjezd ČSsD .

Pište postřehy a názory (slušně!) :-))).






Komentáře

[1 Zima byla dlouhá a únavná (Dana: 13.05.2006, 10:15:33 - x)
a já si tu taky postěžuju. Můžu??? Od pondělka mě čeká pořádná fuška. Já bláhová netušila, co si na sebe chystám, když jsem si objednávala výměnu oken. A tak mi v pondělí nastoupí firma a já musím do té doby připravit byt tak, abych zamezila těm největším škodám a pak hlavně následně uklidit. Začala jsem včera s přípravnými pracemi - to by jeden nevěřil, kolik věcí se dokáže vejít do malého pokojíku! NO a do toho je potřeba okopat brambory aby je bylo možno ohrnout dřív, než zatáhnou řádky, řepa s mrkví už se také řádkují a včera babička hodnotila výšku trav a odhadovala dobu do kosení a sušení...Ale když svítí sluníčko a zaprší jen když je potřeba, je to krása a uspokojení z práce, která je na první pohled vidět. Postěžovala jsem si a s pomocnou rukou na konci vlastního ramene mizím vysekat trávu v příkopu podél zahrady.
Tak hezký den všem přeju! :-)))

[2 Dano, nezachráníte vůbec nic! (Rpuť: 13.05.2006, 10:31:51 - x)
Jediná možnost je odnést, co se dá a na dveře pověsit vyždímané prostěradlo.

[3 Rputi, (Dana: 13.05.2006, 10:35:10 - x)
právě tohle dělám! Ale když toho, co je potřeba odnést, je tak strašně moc!!!! Já vůbec nevím, kde se to všecko v tom bytě vzalo! :-))))

[4 Sjezd ČSSD? (Rpuť: 13.05.2006, 10:39:18 - x)
Tvrdík tvrdí, že ještě budem překvapeni a ten chlapec mívá vzkutku neotřelé nápady. Jednoho by ani nenapadlo, že je to možné.

Foundry, bude to jako za starých časů, kdy kantor na vsi chodil od domu k domu a v každý chalupě ho tejden museli živit.:)))

[5 Dano, vzpomínám (Rpuť: 13.05.2006, 10:44:38 - x)
na dobu, kdy jsem se přistěhovala k manželovi a prakticky jsme neměli nic. Pár knížek, kastrolů a osobní věci. A to zatracený nic jsme do nového bytu stěhovali 14 dní!:))))

[6 Dana, Rpuť (janabok: 13.05.2006, 11:56:04 - x)
Dano, při výměně oken vše přikrýt folií a zalepit izolační páskou; a ustavičně se modlit...(nepomůže ani jedno...:-)))

Zuzanko - mail; tomu se říká "pozdvižení na duchu" ...:-)

posílám příkazy do banky, vařím a přemýšlím, co je příjemnější...
od časného rána zde prší - jde na mne depka a malinko zlobí vředy...:-(

[7 janabok, (Rpuť: 13.05.2006, 12:01:51 - x)
což takhle čaj z mateřídoušky? Tedy na ty vředy. Na předvolební depku a blbý počasí ani svěcená voda nepomůže!:))))

[8 .coste mi to poslala, Rputi!... (šakal: 13.05.2006, 13:16:32 - x)
...Co je to za zběsilej formát ".rar"? V čom se to přehrává?

šakal gates (7;- ))

[9 Šumaváku, (janabok: 13.05.2006, 13:24:58 - x)
máte-li komprimační program (např. Zip-7), pravým tlačítkem na soubor a rozbalit...
nebo pomocí programu Rar...

[10 ...aha...děkan!... (šakal: 13.05.2006, 14:03:32 - x)
...Stáhnul sem si nějakou 40 denní verzi Raru. Tak už sem tu kočku z toho souboru "vypreparoval" (7;- ))

[11 jsem ulítla...:-) (janabok: 13.05.2006, 14:14:41 - x)
Šumavák x šakal...
ale, vždyť je to jedno - oboje začíná na "š" ...:-)

[12 Přeji dobré odpoledne vespolek! (Loki_F: 13.05.2006, 14:57:17 - x)
Je trochu deštivo, ale v podpalubí vládne dobrá nálada.
Opět se potvrdil Murpuhyho zákon:
"Finančně výnosná spěšná zakázka se objeví vždy těsně poté, co jste přijali značně nevýnosnou spěšnou zakázku."

Na N24 běží dokumentární příběh o 14 leté Emily Rose, která poměrně prostým pokusem znemožnila nejvýznamnější mimosmyslové léčitele všeho!
Možná bychom potřebovali takovou Emily k odhalení EU i našich vlastních sociálních léččitelů a mymosmyslových tvůrců hospodářského zázraku...!

[13 ....Paroubwek KONEČNĚ kapitánem!... (šakal: 13.05.2006, 15:12:11 - x)
Teď jsem já u kormidla, já vám ukážu.
Nadělat z vás povidla, to já dokážu!

Ref. Hoja hoj, kapitán,
jo hoho, za toho život dám.
Hip, hip, hurá kapitán!

Může mi svět nadávat třeba pirátů.
Jen když bude tancovat jako na drátu!

Ref.

Já jsem první po Bohu, vymejšlím hesla.
Přikovu tě za nohu, pěkně u vesla!

Ref.

Štěkejte si šakali, já nepovolím.
Až se voda zakalí, tak si zalovím!

Ref.

Na vás vždycky postačí vycenit zuby.
A už se každej tlačí do podpalubí!

Ref.

[14 šakale, clověče, koukal jsem na několika diskusích, (Loki_F: 13.05.2006, 15:21:34 - x)
že jsi se nechal vyprovokovat některými obzvláště vypečenými produkty jistých na výsost duševně nevyzrálých jedinců k zoufalaým výkřiků, pramenícím z těžké intelektuální frustrace... };D
Tím jsi oněm zmiňovaným, leč (ne)jmenovaným způsobil přímo orgastickou radost a povzbudil je k dalšímu, ještě intenzivnějšímu prezentování své "nekonformity" v plné nahotě.
Takže Šakale, buď jkao Budha - nenchávej se vytočit!!! };D

[15 ...to jako myslíte, pane, tu reakci na HUHU...?! (šakal: 13.05.2006, 15:32:12 - x)
Vždyť stačí jedno upozornění za čásek těm správným lidem. Zrovinka huhu nemá přeci spory s těmi exoty vůbec zapotřebí! Rozhodopádně nemusíte mít strach, že bych se dopustil nějaké přímé reakce nebo se snad dokonce dal do diskuse s lidmi typu Béďa, Vilém nebo s podobými jelimany (7;- D)

...Nebo jste myslel něco jiného?

[16 ...a esi sem náhodou... (šakal: 13.05.2006, 15:34:25 - x)
...eště někde napsal Čumilovi, že je chvost, tak na tom trvám. Esi mu tím působim orgiastickou radost nebo ne, to nevim (7;- ))

[17 Ahoj, lidi. (jura-p: 13.05.2006, 16:25:17 - x)
Hned ráno po Svijanském jsem odjížděl do Afriky. Dnes jsem se vrátil a jsem utahaný. Takže jsem zatím jenom stihl vyhodit fašírku z fotek a dát tam místo toho něco duchovnějšího. Koukněte. Zatím jsem nic nečetl a doženu to až zítra. Časem vyvěsím i pár fotek z Keňi (je-li to tak správně napsané, asi ne, vypadá to jméno dost divně).

[18 Je, Janaboko, (jura-p: 13.05.2006, 16:43:17 - x)
to jsou pěkné fotky.

[19 A jak se člověk stává "renomovaným" (jura-p: 13.05.2006, 17:06:59 - x)
tedy opakovaně vyslovovaným režisérem. Asi tím, že se o něm píše takhle: "renomovaní režiséři Michaela Pavlátová, Ivan Zachariáš a Marek Najbrt".
Asi jsem trochu zaostalý, já ani jedno to jméno neznám. Poučíte někdo nekultura starýho, co mu uteklo? Režiséři dělají filmy, víte o nějakých slavných filmech těchto lidí?

[20 Jura-pe - vítám zpátky z cest! (Rpuť: 13.05.2006, 17:21:57 - x)
Pavlátová už se mi kolem čiv nějak šmrncla (konkrétně si nepamatuji), ale já nejsem žádnej odborník.

[21 ..Zdar, Juro! Jo...vypadá to blbě...ale máš pravdu (7;- )) (šakal: 13.05.2006, 17:44:02 - x)
"Keňa" se píše v českém jazyce opravdu takhle (7:- ))

šakal eisner

[22 Ale skloňuje se to bez háčku: (kocour: 13.05.2006, 18:19:19 - x)
Keňa, bez Keni, Keni, Keňu, Keňo, o Keni, s Keňou.

[23 Do Keni patří (kocour: 13.05.2006, 18:20:26 - x)
lvice Elsa, mimochodem.

[24 ,...no...jistě!...to jo (7:- )) (šakal: 13.05.2006, 18:25:25 - x)
Jo...co je to to..."Keňo"?

[25 Český rozhlase, roň slzy!... (šakal: 13.05.2006, 18:26:27 - x)
http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=111&r=nazorya&c=497022

[26 pátým pádem (kocour: 13.05.2006, 18:27:21 - x)
voláme, Šakale ...

Jinak dřívější Britská východní Afrika, tuším, do 1961, od té doby samostattný stát. Relativně stabilní, proto máme jednu z našich mála ambasád v Africe právě v Nairobi, což je hlavní město Keni. Konec přednášky.

[27 A za tu čárku navíc (kocour: 13.05.2006, 18:28:32 - x)
a překlep mě nebijte.

[28 Keňa (martin tamtaky: 13.05.2006, 18:37:45 - Mail - x)
a ještě k tomu je to to místo, kde jsou ženy nejřernější, ale to co napsal Kuzma Kuzmič...

[29 Tesák (martin tamtaky: 13.05.2006, 18:47:41 - Mail - x)
tak jsem si dnes přečetl, že na oslavách 650. výročí udělení městských práv na začátku června bude na náměstí koncert umělců z Prahy - JÓ-jó.

Už se těším!

[30 To s tím rádiem je dokonalé. (jura-p: 13.05.2006, 18:52:45 - x)
Tak oni ho vyhodili za to, že neřekl to, co si páni ředitelé pomysleli, že měl říci, když o tom za nějakou dobu slyšeli. A ani jim nevadí, že oni to také neřekli. Výmluva, že u toho nebyli, je v této souvislosti velmi chabá. Oni na to měli myslet, a měli být poblíž, aby to mohli říct. Vyhazování z práce za to, co člověk neřekl, když ho to mělo napadnout říct, tak to jsem si myslel, že už fakt skončilo.

[31 ...ne, Juro...te´d to právě znovu začíná! (šakal: 13.05.2006, 18:57:23 - x)
A to, co jsem Vám poslal mailem o Štěpánovi Marešovi, jste si už všichni přečetli...?! (>:- | )

[32 Je vidět, Juro, (kocour: 13.05.2006, 19:01:18 - x)
žes tady týden nebyl :-)
Nebo :-( ?

[33 Slovníček (martin tamtaky: 13.05.2006, 19:03:50 - Mail - x)
pubertální spekulace různých pravicových novinářských šmoků

[34 ...jo...esi je někdo z Práglu, tak dem teď s kocourem "na pívo"... (šakal: 13.05.2006, 19:27:06 - x)
...vidim to na tak na Café Alternativ u Musea (7;- ))

[35 ...co-ó...? Jakej slovníček? § :- | ) (šakal: 13.05.2006, 19:28:33 - x)

[36 Dobrý veřer vespolek! (Loki_F: 13.05.2006, 19:47:53 - x)
Jura-p(e) také Tě vítám zpět domů! Opravdu jsi přišel o řadu politicko-kulturních zážitků třídy 1A, naštěstí to lze interpretovat i tak, že jsi vlastně o nic nepřišel... };D

Šakale - už si zase netakáme? Měl jsem na mysli Tvůj výkřik zofalství na grafomanskými výpotky jistého V. };D

[37 Pro ty kdo mají rádi C. Eastwooda (Loki_F: 13.05.2006, 20:31:26 - x)
na TV: Das vierte dávají "Jen žrádlo pro supy (Dvě muly pro sestru Sáru)" z roku 1969 s Shirley Mv Lean. Doporučuji!

[38 Dobrý večer! (Rpuť: 13.05.2006, 22:20:45 - x)
Premiér Paroubek ve svém závětečném projevu (na sjezdu) vyzval předsedu Strany zelených Martina Bursíka, aby osvětlil původ stranických financí použitých na volební kampaň.

[39 Postřehy a názory? (maYda: 13.05.2006, 22:36:11 - odkaz - x)
TAk tedy : V pražské Zoo kvetou : bezy všech barev, kaštany, rododendrony, hlohy, vysokohorské i jiné azalky a rododendrony, bůhví jaká všelijaká exotika zejména bílá, ale i jiných barev a vůdec všechno, co je nějaké dřevo, div že i ty ohrady a ploty nekvetou a mít volšovou nohu, tak mi vykvete taky.
PAnda červená je stákle na svém místě, první zvíře, na které narazíte za vchodem, jak tomu bývalo už pře nějakými 45 lety, když jsem byla v ZOO poprvé. Jen nevím jestli ta panda je pořád ta samá, asi ne nebo jo? Nevíte někdo, jakého věku se dožívají?
Divadelní dílny Želví cirkus (viz odkaz) jakož i doprovodná muzika bylo příjemné zpestření, dcera namalovala velikou želvu s modrým ptákem balakrylem na plátno ( neberte to politicky, Umělkyně měla na mysli výhradně kompoziční důvody) a zelený balakryl má ve vlasech ještě teď ( rozněž nic politického, malovala želvě zelené nohy).
Sjezd ČSSD - on nějaký byl?
Jo, koupila jsem pro rodinu na čaj v ZOO hrnky s obrázkem zvířete a textem. Dcera zvolila medvěda baribala a text " po narození mi koukají s hrnku jen uši", syn hrnek s hrabáčem kapským, který sní za minutu takový hrnek plný močných červů a já _ haádejte!
Že byste neuhodli? Zmiji obecnou a text "tolik jedu má v sobě 20 zmijí". No uznejte, to je trefa!
Šumaváku, poslala jsem mejlík. :-)

[40 Fakt jsem tu týden nebyl. (jura-p: 14.05.2006, 00:11:01 - x)
Ale já to rychle doženu. Ale řeknu vám, nějak mě to nechybělo. Ale už zítra se mi dostane nalejvárny, co se dělo. V pondělí to už bude zase naplno. No to s tím redaktorem je po týdnu ve světě neuvěřitelné. Fakt se vyhazují lidi za to, že něco neřekli? A nikdo na to nic? To mi připadá už úplně neuvěřitelné!

[41 Juro, (Dana: 14.05.2006, 00:22:24 - x)
zdravím a vítám! Mě ještě víc vyděsila volba italského prezidenta. Ať ještě někdo někdy argumentuje tím, že návrat socialistické diktarury a opakování r. 1948 není možné, protože jsme v jiné situaci. Houby! Moje otázka je: Proč se někdo domnívá, že EU se nemůže stát totalitním soustátím?

[42 DAno, (maYda: 14.05.2006, 00:40:49 - x)
to je odvěká iluze, že jen některé myšlenky mohou vést k totalitě.
Houbeles, úplně cokoliv se může stát základem.
Jestli si někdoi myslí, že nejde stavět koncentráky a přitom se zaštítit lidskými právy, tak je vedle jak ta jedle.
Nemusíme se ani vracet k socialistické diktatuře a únoru. Může přijít jiná diktatura, ze strany, odkud to nečekáme.
Vždycky můžepřijít diktatura a jakmile si začneme být příliš jistí, že nepřijde, tak tím spíš přijde.

[43 Rputi, (kocour: 14.05.2006, 00:51:21 - x)
on snad ještě někdo pochybuje o tom, že Bursík + zhrzení bývalí studentští "vůdce" jsou noví koně Václava Havla, a tedy i noví nositelé pravdy a lásky? Rodina Pajerovic jest již přítomna, Zelení vytunelováni (matka Kuchtová jest zjevně matka valmi pragmatická), Němec dává US poslední rány z milosti, co to jen jde, Balbíni dusej Lidovce (ale moc jim to nejde), už mi tam chybějí jen pánové Mejstřík a Pánek, kdepak se asi objeví? Nebo vystrčí růžky až po volbách?¨
Předevčírem jsem na Hradě zaslechl dvě dámy, jak jedna druhé povídá, že odpoledne nemá čas, protože jde na sešlost k Pajerový.

[44 kocoure, (maYda: 14.05.2006, 01:09:44 - x)
tuším že tu už byla řeč, odkud že vystrčí růžky Mejstřík.
Pánek se ale, tuším do politiky nijak nehrne. To jen stařičký monarcha se nechal slyšet, žer by se mu líbil jako následník.
Nebo víte něco, co já nevím?
Já mám dojem, že Pánek dělá humanitární pomoc a že k tomu přistupuje docela profesionálně.
Aspoň jeho výstup s rozhlase po nějaké z posledních katastrofě na mně dělal docela dobrý dojem.

[45 ...no..dyť jo, Loki...!... (šakal: 14.05.2006, 01:16:57 - x)
...Já to tomu HUHU říkal kvůli tomu, aby se na V. vysral - prostě a definitivně! Esi tohle udělá přispivateli s nickem V. radost, tak mu ji rád zařídím (7;- ))

[46 krásnou bezesnou, (Jaka: 14.05.2006, 01:34:18 - x)
Pánek včera právě v Hostu do domu na ČRo2 byl pozván právě proto, že se minulý den vrátil z Afghánistánu. Bezvadně o tom mluvil - o projektu, který financeje Světová banka a na jehož realizaci se podílí snad kolem dvou stovek světových organizací a Člověk v tísni je jednou z nich. Jedná se v podstatě o snahu v učit lidi v obcích k profesní angažovanosti. Aby si uměli zvolit své "zastupitelstvo", tudíž lidi, z nichž někdo je naučen založit účet a vést jakési účetnictví. Další jsou učeni k zorganizování nějakých praktických akcí. Mluvil o pozorovatelných změnách - jak každý rok viditelně přibývá "studentů", jak obrovským způsobem narůstá počet děvčat chodících do škol.

Nevěřím ani v nejmenším, že Pánek by ještě zakopl o politiku, on je Člověkem naprosto vytížený a moc mu to sedí. Je v tom skvělý, našel si své místo..

Lidi, bylo by dobré získávat lidi pro myšlenku, aby přestali platit rozhlasový poplatek, jestli si ti rozhl. pitomci chtějí trvat na tom, co provedli s Cibulkou. Neumím napsat a dál organizovat petici, fix

[47 Slovníček (martin tamtaky: 14.05.2006, 01:35:49 - Mail - x)
šakale, to byl citát - pravil Paroubek na sjezdu

[48 krásnou, plnou snů (martin tamtaky: 14.05.2006, 01:38:58 - Mail - x)
o tom, že až v daleké Keni si dělají starosti s nějakou 10 milionovou rezervací uprostřed Evropy.

[49 ...kua...tak to musíte citovat celý a v souvislostech... (šakal: 14.05.2006, 01:41:53 - x)
...sem z toho pes! (7:- | )

[50 JAko, (maYda: 14.05.2006, 01:51:59 - x)
mám stejný pocit, pokud jde o Pánka a hlavně mmyslím, že ho HAvel tenkrát uvedl jako člověka, kterého si umí představit jako prezidenta, vedle Ruth Kolínské, hlavně proto, že chtěl svou uvadající prestiž pozvednout tím, že k sobě přilípne lidi, kteří někde něco dokázali.
On o těch lidských právech plká, oni na nich pracují v reálu. A nemají čas se prezentovat na těch jeho Fórech 2000, v róbách, za které by se najedla jedna africká vesnice, jak kdosi jednou poznamenal o toaletě paní Clintonové na "Fórové" recepci, protože musejí shánět deky pro oběti zemětřesení nebo učebnice pro afgánské děti nebo budovat centra pro mámy na mateřské a jejich děti naučit ženské, jak se to dělá.
Dost lidí před tím smekne a stařičký mocnář by pak měl pocit, že se smeká i před ním.
Ale že by se hrnul pánek do politiky, to se mi taky nezdá.
Mejstřík je něco jiného, to je člověk, který zažil svůj hvězdný okamžik během revoluce a pak nějak necvěděl, čeho se chopit. Když asi zjistil, že z něj nebude profesionál v ničem, tak se dal na politiku a sotva mu padla čtařicítka, naklusal do Senátu.
Máš ode mně mejla. :-))

[51 šakale (martin tamtaky: 14.05.2006, 02:00:05 - Mail - x)
necituji v disertaci, šetřím klábosnici, týrám cizí mozky.

[52 maydi, (Jaka: 14.05.2006, 02:31:31 - x)
Ty jsi taky taková noční sůva! Ď za oslího majlíka, ovšem z říše snů :))) To prezidentství snad ani nikdo nemohl brát vážně a věřím, že Š.P. to bral určitě jako blbý vtip. Je z něj dost solidní realista, alespoň o Petře Procházkové mluvil dost bez respektu, tedy o jejím komentováním událostí z tamních konfliktních míst.

Ráda ho poslouchám, teď třeba říkal, že hlad po vzdělání narůstá takovým tempem, že se jim poslední dobou stává, že sotva nějakou školu dostaví, už je malá a přistavují se ty velké stany. Nebo o opiu, že zrovna teď je doba, kdy mák kvete a v minulá období se to tam všude červenalo, letos že toho viditelně ubylo. Že i mezi dospělými je viditelný rozdíl v chování žen. Že se hodně opravuje infrastruktura..

Prostě našel si svou parketu a Havel ho nejspíš používá jako reklamu pro svou vizi světa. Přitom si neuvědomuje, že ta vize je děsně naivní.
Ahojky, brou noc..

[53 No, je-li to s Pánkem tak, (kocour: 14.05.2006, 02:44:24 - x)
tak to mne těší a budiž mu přáno. Já rozhlas neposloucám a nadto jsem ignorant - kdysi mi jedna vyčetla, že jsem si vůbec nevšiml, že změnila barvu vlasů - tak jsem zatím novou Pánkovu seberealizaci nezaznamenal.

P.S.: Já rozlišuju jen blond, zrzavé, hnědé a černé, z toho dvě z těch barev mám na indexu, a tohle bylo asi o setinku odstínu, uvádím na svou obhajobu :-)

Dobrou noc, či spíš ráno.

[54 Přeji aspoň trochu rozumný den! (Rpuť: 14.05.2006, 05:44:43 - x)
Tak jsem včerejší večer strávila u cajtů, neb mi nějakej hajzl ukrad foťák. Vztek mám, že se mi dělaj bubliny za ušima, ani mluvit se mi o tom nechce!
Zatracená kometa!

[55 Tedy, já vím, že Čulík je prostě Čulík, (Rpuť: 14.05.2006, 06:23:05 - x)
abych to řekla slušně (když ten Šumavák jinak nedá:)). Ale co je moc je příliš:
"Rozdíl je v tomto: Pokud by šlo o komickou či satirickou scénku, kde by si dělali legraci z Paroubka dva komici Cibulka/Přenosilová, bylo by to naprosto v pořádku. Potíž je, že by si v následující scénce ale museli titíž komici - nebo jiní komici - dělat legraci i z představitele druhé nejsilnější české politické strany - ODS. To v Cibulkově pořadu Host do domu chybělo. Zmínka o tom, že Topolánek, "chlap jak hora" někde před budovou OSN zametá, protože prohrál sázku, není zdaleka tak sžíravá, jako útok na Paroubka a na Zelené. Cibulkův rozhovor s Přenosilovou působí proto jako PR pro ODS, a je zcela legitimní, že mnozí kritizují jeho nevyváženost, zvlášť před volbami. Je také fakt, že např. v Británii by se asi těsně před volbami nevysílaly v médiích sžíravé satirické scénky proti politikům...."

[56 Doporučuji (Rpuť: 14.05.2006, 07:40:12 - odkaz - x)
"Český hospodářský zázrak je jen statistická fikce."

[57 Kocoure, (maYda: 14.05.2006, 08:55:33 - x)
pro VAši útěchu:
Mému bráchovi, zatvrzelému starému mládenci, pro kterého jaou dámské účesy naprosto španělskou vesnicí, vynadala rovněž kolegyně, že mu uniklo, že navštívila kadeřníka. TA dáma nosí hladce dozadu sčesané vlasy do ohonu a věškerá kadeřnická kreace spočívala v zastřižení ohonu o několik centimetrů.
Máte to, chlapi, s námi babami těžké.:-)))

[58 Jo, Rputi, dík za Kohouta, (Jaka: 14.05.2006, 09:02:58 - x)
solidně to rozebral a ukázal příčiny, protože mi bylo divné, jak ten výpočet probíhá, když je naprosto očividné, že těch 6% je fikce. A Čulík - no, když on si váží i Kojzarů... On se zaštiťuje britskou objektivností, se silně respektovanou demokracií jako normou. Se staletími tvořenými mantinely. My jsme jinde a zatím pořád ještě hrozně zranitelní, naše objektivita si nemůže dovolit takovou toleranci k bývalým návykům. A Aleš Cibulka se stal teď symbolem čehosi hnusného, slizkého, co jsme doufali, že už nikdy.. A ti, kdo nezažili roky 48 nebo 68, netuší, že přesně takhle to začíná.. utahování šroubků.

Paroubek vůbec není k smíchu..je v něm cosi totálního.. Mezi fotkami ze sjezdu je na jedné Duce s Ficem - svůj k svému. Kamarádky říkají, že Fico s Paroubkem jsou z jednoho vrhu..
Hezkou víkendovou pohodovou, někteří však musej právě teď o chléb náš vezdejší.. s očividným nadšením :)))

[59 Rputi, ad odkaz: (maYda: 14.05.2006, 09:09:14 - x)
vzpomněla jsem si na dávnou historku z praxe : udělal se projekt, dalo se to kdesi do plánu. Šlo o stavbu školy, měla stát osm milionů. PAk přišel někdo s nápadem, použít jiný konstrukční systém. Dražší. Náklady na školu vylezly na 12 milionů, hned se mohlo vykazovat, že se do školství investovalo víc a že se víc prostavělo, podnik byl slavnej, protože se překročil plán.
Vyprávěla jsem to kolegovi, když jsme v pátek dávali projekt na odsouhlasení. Muselo to být v pátek, ale příslušný úřad nemá v pátek otevřenou podatelnu. Prý nevadí, máme to dát do podatelny na magistrátu. Kdyby se to dalo přímo do podatelny na příslušném odboru v pondělí, dostala by to referentka na stůl patrně dřív, ale vůle investora jest zákonem. Jenže jsme měli smůlu, v na tom magistrátu zavřeli o pár minut dřív a my to nestihli. NAvrhla jsem, že to šoupnu do podatelny prímo na odboru, jhakmile v pondělí otevřou, stejně by ty desky z magistrátu došly až v pondělí večer. Prý ne, poslat ještě v pátek, poštou, doporučeně.To se mi jevilo jako úplná zhovadilost, pošta cestu desek na stůl referentky prodlouží nejmíň o dva dny. prý nevadí, hlavně že tam bude razítko 12. a termín splněn.
TAk jsem si vzpomněla na tu dávnou příhodu z praxe. A když nám nezbývá, než tahkle blbnout s jedněma deskama, co seasi děje tam, kde jde o miliony...
Byla to názorná ukázka, že některé rysy má ten kapitalismus a socialismus společné navzdory jinému typu vlastnictví výrobních prostředků, jak nás učili v marxismu.:-)

[60 No jo, maYdo, (Jaka: 14.05.2006, 09:14:04 - x)
dokážeš si ale představit svět bez mužů?
Žádná zločinnost a spousta tlustých, šťastných ženských..

Už prchám makat, tak ať je aspoň ostatním veselo:

Doktoři a pacienti
Klinická smrt je taková, při které pacient umře na klinice.
Panu doktorovi ani tatínkovi se nelíbí maminka.
Paní doktorka se mne ptala, co si u ní přeji, jestli injekci.
Nerad chodím k zubaři, protože mi jde na nervy.
Lékaře dělíme na internisty, specialisty, dentisty a recidivisty.
Znám zdravotní sestry a zdravotní bráchy.
Zubař mi vrtal stoličku až na kořen bolesti.
Šel jsem k lékaři s neposlušnýma ušima.
Můj talent zpěváka objevil zubař.
Doktor nemůže být jedináček, protože má sestru.
Otec se odřel tolik, že mu sestřička musela píchnout protitonikovou injekci.
Pan doktor utěšoval dědečka, že za týden po operaci bude z nemocnice venku tak jako tak.
Zlomeninu neošetřujeme. Jen ji utáhneme, aby se ani nehnula a utíkáme s ní k lékaři.
Nemocný člověk má ležet a jenom užívat lékařský recept.

[61 maydi, to ale (Jaka: 14.05.2006, 09:23:35 - x)
namá nic společného s politickým systémem, ten Tvůj příklad, to je jen a jen věc lidských kvalit. A byrokratických. To jak jsi to popsala je čirý alibismus - datum odevzdání jako alibi! Myslím, že v normálních tržních podmínkách takové hovadiny dlouho nemůžou přežít.., to lze jen v kolektivní bezprizornosti

[62 Jako, (Rpuť: 14.05.2006, 09:24:35 - x)
Čulda je vzácně konzistentní - byl úplně stejnej už před 30 lety. A po svém provdání do Anglie začal bejt, ještě ke všemu, moudrej - a to už je vůbec k nevydržení.:)))

[63 maYdo, není to v systému, (Rpuť: 14.05.2006, 09:31:19 - x)
nýbrž v lidech a ti jsou pořád stejní - takhle trochu zdravého rozumu kdyby pánbůh naděliti ráčil. Jo, kdyby....

[64 chichichichi, Rputi, (Jaka: 14.05.2006, 09:31:38 - x)
to je fakt šílená kombinace, ale v některých krajích infekční a cosi jako mimikry

[65 JAko, (maYda: 14.05.2006, 09:32:12 - x)
já myslím, že můžou. Kdybych to dělala já pro jednoho stavebníka, tak se s ním dohodnu. Ale jakmile to jde přes několik stupňů : majitel projekčního atelieru-zaměstnanec investora, který má na starosti zařizování projektů - investor, který je prioritním zákazníkem, protože takových 80% zakázek je od něho, tak si myslím, že to klidně přežije.
V systému, kde se musí někomu ohlásit "úkol splněn" vždycky.
Jinak, mezi námi děvčaty, on je ten investor poněkud chaotik a pokud si z nějakého důvodu nevzpomene nebo mu to neohlívdají podřízení, tak stejně neví, co kde leží. On prostě chce svůj papír z razítkem a basta.
A navíc si nejsem jistá, jerstli nešlo o nějakou sázku nebo tak něco.

[66 Krásné dobré dopoledne z rozubombardovaného bytu vám přeju! (Dana: 14.05.2006, 10:05:32 - x)
I když, on ještě až tak rozbombardovaný není, na tom se bude intenzivně teprve pracovat. Včera jsem místo přípravy na oknaře sekala, kosila a obsekávala trávu kolem baráku, sadila kytičky a snažila se opravit jinam tekoucí kohoutek na vodu tak, aby ta voda z něj tekla do hadice, která končí v sudu ve skleníku, a nikoli jinam - t.j. všude okolo - tohle se mi nepovedlo a tak jsem byla donucena povolat posily v podobě šikovného švagra. Prý to zmákne dnes odpoledne když mi bude odpojovat TV a ostatní el.zařízení a stěhovat z nejvíce ohrožených míst.
A jdu vařit - dnes jen rychlovka, kuře v jogurtu, brambory a hlávkový salát z vlastního.
Na politiku jaxi nemám čas, chuť a náladu....
PS: MaYdo, termíny jsou holt termíny a lhůty jsou lhůty. Nemít důkaz o tom, že práce byla hotova už skutečně v určeném termínu je nepříjemné - zvlášť třeba u konkurzních projektů a tak...Inu, pořádek muší bejt...:-)))

[67 Dobré poledne přeji! Zkuste mi ještě někdo odporovat (Loki_F: 14.05.2006, 12:07:18 - x)
v tom, že Moravec je obyčejný SRÁČ, promiňte mi ten hrubý výraz, jakých obvykle nepoužívám. Ale to že dneska vpustil (tedy nejen on - ČT) Burizona, potažmo zelené lumíky do pořadu, kde měly být strany ze skupiny, jež se nevyskytují v ostatních pořadech tohoto typu.
Fuj - hanba - Českou televizi rozpustit a vypustit!
};C

[68 Hehehe..... (Rpuť: 14.05.2006, 12:07:35 - odkaz - x)
...."Já jsem si to vzal jako půjčku od pana Savova, s nímž jsem v minulosti spolupracoval. O tom, že jde o peníze ČKA, jsem neměl tušení. S nikým z agentury jsem o tom nikdy nejednal," tvrdí Skořepa.

A: Vy si od někoho půjčíte půl miliardy a nezajímá vás, co je to za peníze?
Poptával jsem na trhu vyšší sumu peněz ke zhodnocení a pan Savov se mi nabídl, že má možnost je pro mě sehnat. Takže jsem si to od něj normálně půjčil.

A: Předpokládám, že na to máte smlouvu o půjčce.
To bohužel nemám.....

[69 Rputi (dvd: 14.05.2006, 12:19:17 - x)
Vy jste znala Čuldu juniora v dávných dobách? Já znal zatraceně dobře Čuldu seniora a - řečeno básnicky - junior je tak trochu jeho odlika, byť trochu s jiným znaménkem. (A můj děda znal Čuldu seniora seniori - pokud je to správně latinsky, už jsem ji nějak zapomněl.)

[70 Lidičky to je legrace...! };D (Loki_F: 14.05.2006, 12:38:47 - x)
Železný nabral Moravce do kostrče až povystouply bulvy. };-D)

Burizon zírá jako Zírálek a vytahuje na zeď namalovaného četa globální katastrofy, děti našich dětí a jeijich dětí, a skromně se označil za experta (na malou domů)...

[71 Soulad zájmů!!!!! (Rpuť: 14.05.2006, 12:39:41 - x)
Já se posměju:))))))))))
Ježiš, to je šaškárna:))))))))))))))

[72 dvd (Rpuť: 14.05.2006, 12:42:34 - x)
se seniorem jsem se setkala párkrát a velký dojem ve mně nezanechal. Čulda junior byl, takříkajíc kolega - už tenkrát usiloval býti moudrým.....a nepřemoh se!

[73 jezuskotky, (Dana: 14.05.2006, 12:44:57 - x)
Bursík vystupuje, jako by už byl v parlamentu a byl tam hlavní hybnou silou, na které závisí úplně vše...ten hoch si příliš myslí...

[74 Dovolím si ocitovan sebe samu z Pavouků, (maYda: 14.05.2006, 13:04:06 - x)
neb se mi zdá, že se ti hodí i sem :
Ti hlídací psi demokracie mají mizerný výcvik. Stačí jim nabídnout buřta a začnou servilně vrtět ohonem.

[75 No, Zieleniec to aspoň řekl na rovinu, (kocour: 14.05.2006, 13:31:32 - x)
že Klause ne, a nekroutil se jak ten zelenej had.

[76 Rputi - "Soulad zájmů" - skvělý postřeh! };D (Loki_F: 14.05.2006, 13:36:01 - x)
Touto sousloví dokonale definuje celou "kvalitu života" obsaženou v programu zelených lumíků a jejich předsedy.

Musím chtě nechtě přiznat Železnému, že převyšuje své spoludiskutující o dvě hlavy!

A Moravec je trotl a - jak správně vystihla maYda - sprostý vrtichvost s ohoblovanými zuby... };D

[77 A ještě jeden postřeh: (Loki_F: 14.05.2006, 13:39:22 - x)
Všimli jste si, když kamera švenkne do sálu, toho publika (kde je ČT bere?):
Ty výrazy očí, ta jiskra, ten vhled.
Ano přátelé to je reprezentativní vzorek - to jsou oni OBČANÉ VOLIČI!

[78 Loki, (kocour: 14.05.2006, 13:45:58 - x)
co máte proti Železnému? Možná bych ho i volil, kdyby měl šanci na zvolení, na rozdíl od jiných je za ním něco vidět. Ale je vidět, že od dob jeho každonedělní one man show trochu vyšel ze cviku.

[79 ...promiňte...to byl blbej nápad, upozorňovat mě na Moravce (7:- /) (šakal: 14.05.2006, 13:50:59 - x)
Teď sem to votevřel a vyvalil se na mě Buzík...a v závěsu za nim hned ojro - by mě trefil šlak! § :- | )

Tohle si pro příště nechte, jo? (7;- ))

[80 jen průletově, Loki, naprostý souhlas s Železným (Jaka: 14.05.2006, 13:52:42 - x)
vraždila bych jak jeho, tak Macka, že se kdysi zapletli do čehosi, co dodnes lidi moc nepochopili a co je činí nevolitelné. Ono i být politikem je o talentu, Železný promluví a všem (snad) je jasné, co nám chtěl sdělit. Ostatní točí jak o červené punčošce a jeden tady až kroutí ušiskama, aby aspoň částečně pochopil..

Všichni chtějí přímou volbu presidenta, ale zároveň ho chtějí jen na ty věnce ! Z každého čiší strach ze silného prézy.. Bože a ty zelené, to ....chjo, už zas perlí Bursík, ufff...kdekdo bude muset dokazovat zdroj majetku, bude-li ho víc než to odpovídá realitě. To bude další ministerstvo na hlídání příjmů, jestli odpovídají.. ráj pro bonzáky

[81 Kocoure, proti Železnému nemám naprosto nic! (Loki_F: 14.05.2006, 14:17:57 - x)
Dokonce i pokud jde o Novu, jsem přesvědčen, že ji prohrál jen proto, že nedokázal odhadnout jak hluboko mohou někteří lidé klesnout (totiž že se vyrojí tak extraordinální svině, že si to ani Železný nedokázal představit!!! - a to vím, že byl vždy nadšeným scifistou, čili člověkem s velkou imaginací...)
jak jsem již uvedl byl tam naprosto nejinteligentnějším člověkem na scéně. A to dvě třídy! Znovu také potvrzuji (což mi dříve někteří zde vyvraceli), že Moravec je nejen typický český novinářský hnůj, ale také podělaný až za ušima.
Však mu to železný dal najev - takové to: já vím, že víš, že vím - když mu vmetl do bulv potenciální členství u zelených lumíků! };D

Jako: brnknutí na závist, je, bylo a bude v této zemi ta nejspolehlivéjší metoda na likvidaci odpůrce. Pravda, vyšel ze cviku a navíc je vidět, že ten hořký pohár, který si musel vycucnout mu ještě křiví rysy.

[82 ...no...eště, že to tu nečte Ronald Lauder (7:- P) (šakal: 14.05.2006, 14:24:51 - x)
...Asi halt neměl tudlenctu...scifistickou imaginaci § :- | )

[83 Nejstrašnější je, že lidé nechápou, jak strašlivou osobou je Burizon. (Loki_F: 14.05.2006, 14:25:06 - x)
Proti tomu jaké nebezpečí tenhle velící zelený lumík představuje je sám taťka Puchejř jenom neohrabaný a neplodný medvídek panda, který sice může poškrábat ošetřovatele, ale není dost chytrý ani pružný na to aby mohl sofistikovaně škodit ve velkém.
Burizonova osobnost to převtělený velitel vyhlazovacího tábora přesazený do naší doby. Hrůzné na tom je, že je okolo 4% lidí, kteří mu doslova věří jako zelenému mesiáši... };C

[84 Dano, (Včelka: 14.05.2006, 14:44:07 - x)
dostala jsi mail?

[85 Jo, jo, Loki, (kocour: 14.05.2006, 14:49:21 - x)
Burizon udělá kdykoli cokoli, bude-li to pro něj výhodné, a to bez ohledu na kohokoli a na cokoli. Ale já mám pořád takový pocit, že to lidé vycítí, že nejsou až tak blbí, že to nafukují zaplacení opinionmakeři a že je stále šance, že zelení zůstanou nakonec před branami - je čím dál víc evidentní, že celá ta jejich kampaň počínaje přehoupnutím se přes 5% přes bebíčka Kateřiny Jacques roz. Pajerové a Marvanovou jedoucí náhodou kolem až po aktuální vnitřní hádku rozjetou Uhlem, to vše je pečlivě "kýmsi" režírované. Asi v té Sněmovně nakonec budou, ale stále ještě bych to nebral jako hotovou věc. Ostatně, oni to tak také asi neberou a pečlivě se starají, abychom se nenudili a nezapomnělo se na ně. Uvidíme, jaké scénky nám do voleb ještě sehrají.

[86 Rputi, (Včelka: 14.05.2006, 14:50:24 - odkaz - x)
ad Kohout - na stránkách ČSÚ je "oficiální vyjádření k článku Pavla Kohouta" :-)))

[87 Včera (Včelka: 14.05.2006, 14:52:26 - x)
jsem hledala nějaké statistické údaje do výpočtu a musím říct, že úkolem ČSÚ je zjevně nic nesdělovat - spousty neužitečných tabulek, ale nějaké komplexní statistické informace - ani náhodou. Zkuste tam někdo najít počet skutečně podnikajících OSVČ - je tam jenom počet registrovaných (OSVČ, ne partnerů).

[88 Kocoure, (Včelka: 14.05.2006, 14:53:08 - x)
Pánek prostě maká a nekecá - mně to je sympatické.

[89 Včelko, dík! (Rpuť: 14.05.2006, 15:15:12 - x)
Standartní postup EU - standartní zaklínadlo.
Myslím, že kdyby se Pánkovi do politiky chtělo, tak by tam byl.

[90 Včelko, zdravím! Nedostala. (Dana: 14.05.2006, 15:23:49 - Mail - x)
Pozor na ta dvě "n"...

[91 Fantomas se vrátil. (Rpuť: 14.05.2006, 15:24:18 - odkaz - x)

[92 pamatuju ho štíhlejšího, (maYda: 14.05.2006, 15:53:44 - x)
toho FAntomase :-))))

[93 Včelko, (Dana: 14.05.2006, 16:09:13 - x)
já su popleta - už jsem ten mejl našla a už šla odpověď....

[94 Dneska u Moravce (jepice: 14.05.2006, 17:27:47 - x)
jsem se docela bavila, jindy znechuceně prchám, tentokrát jsem vydržela až do konce. Vaše nadšení nad Železným nesdílím. Je určitě inteligentnější než všichni lídři dohromady, ale příliš rychle se nechal vytočit. Předvést spravedlivé rozhořčení patří k věci, ale on to přepísk a jeho chvilková nepříčetnost evidentně nebyla hraná.
Bursíkovi a jeho přátelům zeleného údolí nefandím, ale všeobecný šumavský děs nad jeho pekelným původem a obvinění z příklonu k zakládání vyhlazovacích táborů /Loki/ mě docela pobavily taky. Vypadá to, že byste nakonec docela rádi brali záchranu před nestvůrou Bursíkem v podobě objetí s taťkou Paroubkem. Anebo je to tak, že už už byla naděje na definitivní znemožnění levice - a to prostřednictvím menšinové vlády ČSSD s podporou KSČM - a teď do toho vlezli zelení a je po legraci? :-))) Ale nezoufejte. Třeba to vyjde.

[95 Tak jsem to s tím nadpisem (Šumavák: 14.05.2006, 17:41:53 - x)
PŘEHNAL !!!!

JURA-PE zavolej mi prosím.

Jestli máte někdo na ně číslo, dejte mu,prosím, vědět,ať mi brnkne.

díky!!

[96 Ale neblbnou, voni breberko!:) (Rpuť: 14.05.2006, 17:45:49 - x)
My totiž víme, co vyváděj Zelený na západě. A že třeba hospodářskou stagnaci v Německu mají z velké části na svědomí právě oni. A hospodářská stagnace Německa, znamená i stagnaci Eunie. A zdražit ještě, v současné enegetické situaci, jakoukoliv energii by mohlo být docela snadno likvidační. A nejen pro důchodce.

[97 2jepice (janabok: 14.05.2006, 17:51:10 - x)
předvádí-li někdo spravedlivé rozhořčení, je to komedie; v zmíněném pořadu ji zahráli zejména Bursík a Moravec...

nedokáži posoudit, zda vůbec a nad čím zde panuje šumavský děs, pokud se zde nějaké lokální zděšení vyskytuje, potom pramení právě z toho, jak se nás některé partaje snaží zachrańovat (minim. proti mé vůli!)...

[98 Jepice, pozor ať si při těch loopech nenalomíte křídlo...! };D (Loki_F: 14.05.2006, 18:10:49 - x)
Také čtěte pozorněji. Řeč byla o mentalitě - nikoli o zakládání táborů, což je dost podstatný rozdíl, byť pro Vás patrně příliš subtilní.
Obecně, jakkoli z obecného hlediska považuji za nechutné a k ostatním podměrečným straném za nespravedlivé, že zelení lumíci dostali prostor i v tomto pořadu, z hlediska obecného povědomí je dobře, že tam byli v osobě Burizona expandovaného. Čím častěji ten dareba dostává příležitost mluvit (zvláště, kyž se s příslovečnou skromností vydává za energetického EXPERTA (sic!), tím častěji mají jeho potenciální voliči (Pozor!!! - nikoli zažraní zelení magoři a vegani, kterým stejně nic dojít nemůže), příležitost pochopit co je zač.
Také jeho posazení mezi nízkoprocentní strany naznačuje, že to s těmi zmanipulovanými preferencemi (expandovanými novinářskými hejly) není tak úplně košer. Burizon proto také hned na začátku kejhal o procentíčkách, dle zásady "Víra hory přenáší!"
Jeho hra na chytrou horákyni mu již zatraceně přerůstá přes hlavu, protože na to nemá a on to ví. A je z toho sakra nervózní. K tomu ještě jeho blafání o imunitě (prosté prvoplánové lhaní), kterou tak moc potřebuje... };D
S Vašimi názory byste jepice neměla být až tak veselá.
A jkao koruna bezpochyby působila Železného inteligence, kterou tam trčel a degradoval všechny ostatní na statisty. Klasicky se však nachytal - nechal vyprovokovat hloupostí. V tomto ohledu by již měl být otrlejší, tedy alespoň chce-li být politikem. Patrně stále zapomíná, že už není ředitelem a ten hlupák naproti není jeho podřízený, takže mu nemůže dát padáka za nechopnost. To by asi rozladilo i silnější náturu. Jenže on to asi neuměl, vzpomenu-li na Vávru, Šmuclera & Co. };D

[99 Šumaváku, svěřte se, jak "nosný" byl pro vás mimořádný sjezd ČSSD? (Loki_F: 14.05.2006, 18:12:40 - x)
To je téma, které tady bylo poněkud vynecháno.

[100 2 Loki (jepice: 14.05.2006, 18:18:38 - x)
Já chápu, že představa zelených v parlamentu, natož ve vládě je pro vás noční můra. Pro mě je ale horší noční můrou vyhlídka, že by soc. dem. a komunisti získali zase na další čtyři roky přes 100 mandátů. V tomhle světle mi zelení blednou.

[101 Nikoli, jepice, již jsem toho prožil příliš, (Loki_F: 14.05.2006, 18:35:57 - x)
taky dost pamatuji, aby pro mne mohli zelení lumíci představovat nějakou můru, tím spíš noční. Jediná noční můra jsem tu já!
A když spím, tak spánkem spravedlivého! };D
Ono se do toho parlamentu "sveze" dostatek tupců, dokonce i se stranou, kterou upřednostňuji... Takže nevím proč tam tlačit takovou bandu vyžírků a fanatizujících darebů.

O tom co jsou schopni natropit se již naprosto přesně vyjádřila Rpuť!

[102 ...ale jo......JEPICE...udělám Vám radost a trochu se "zděsím"... (šakal: 14.05.2006, 18:37:10 - x)
...Sice néé "šumavsky" nýbrž "po šakalím", ovšem i tak to bude stát za to:

Až donedávna to vypadalo, že se snad po letošních volbách dočkáme, my věční životní otimisté, umanutí individualisté a naivní dobráci selského myšlení, nějaké změny. Že snad přijde vláda taková, která trochu zpomalí tu zběsilou jízdu vstříc blbé náladě, sociální utopii a kolektivní mdlobě ducha. I když ve mě ještě trocha naděje zbývá, jak karta ukazuje, po volbách se současný stav ještě podstatně zhorší.

Strana zelených v paralmentních lavicích znamená definitivní a konečný zánik naděje na to, že by snad v téhle zemi někdy příště mohla vládnout byť i jen mírně pravicová vláda. Programově neuchopitelní, přesvědčeni o tom, že pravolevá polarita politické scény je trapným přežitkem minulých časů měňavkovitě těkají od témat kuriózních k naprosto bizarním. I přes neobyčejnou názorovou pestrost však mají jeden rys společný - s mimořádným instinktem ničitele vybírají ty nejdestruktivnější metody k uskutečňování vysněného pozemského ráje.
Povinné zálohování jednorázových lahví ... vyrovnávací akce (affirmative action) pro ženy, Romy, invalidy, uprchlíky, cizince .... postavení mimo jiné muslimů na roveň katolické a dalších velkých církví (pochybuji že tím chtějí velké církve omezit jako ty malé) ... Zrušení Úřadu dokumentace a vyšetřování zločinů komunismu (v programu decentně zamlčují, že jde o zločiny komunismu) ... rozmělnění úrovně VŠ tlakem na převážně bakalářská studia ... zkracování pracovní doby ... řada různých daňových výjimek (na podporu toho, co oni považují za důležité) ... typy rodin jsou pro ně m.j. i homosexuální páry, tomu se má přizpůsobit právní řád ... státní půjčky pro rodiny z dětmi i jen z pouhého důvodu finanční tísně ... zrušení dětských domovů ...... osvojování dětí homosexuálním partnerem ... diskuze o adopci dětí homosexuálními dvojicemi.... stoprocentní přerozdělování vybraného zdravotního pojištění mezi pojišťovny ... boj s nelegální imigrací řešit legalizací imigrace... té napomoci tím, že stát se imigrantům postará o bydlení a práci ... speciální úřad pro integraci Romů ... stipendia na rasovém základě (pro Romy) ... oddlužení ze státních peněz na rasovém základě (Romů) ... změny v obchodní politice EU tak, aby podporovala nejchudší země světa ... uvědomují si neschválení EU ústavy a EU rozpočtu jako problém a chtějí to řešit další politickou integrací a rozšiřování EU ... ano vstupu Turecka do EU ... Chorvatsko cíleně nevyjmenovávají jako zemi zralou pro vstup do EU ... problémy s multikulturním soužitím chtějí řešit bojem proti sociálnímu vyloučení a nespravedlivým životním podmínkám..... s terorismem odmítají bojovat válkami či i jen kulturními střety .... jsou pro nahrazení NATO vojsky EU, jsou pro protiamerické postoje EU .... obranou politiku považují za důležitou, ale chtějí přidat peníze na policii (resp. preventivní práci policie) právě z rozpočtu na obranu ... s Rakouskem chtějí výrazně rozsáhlejší vztahy, společné programy a instituce, než s ostatními sousedy; popis plánovaných aktiv s Rakušany (a absence takových aktivit u Poláků, do značné míry u Slováků a částečně u Němců) jen ukazuje, jak vidí svět a kdo je asi platí.

Zelení jsou velmi dobře přichystaná noha naší levice nejen ve dveřích do sněmovny ale též ve vtratech Strakovy akademie. Ať už budou v povolební koalici s kýmkoliv, váha jejich hlasů ve spojení s hlasy těch, kteří se k levici otevřeně hlásí, spolehlivě zajistí, že na naší politické scéně budou napříště provozovány ty nejdivočejší společenské experimenty. V "pravicové vládě", která bude na hlasech zelených existenčně závislá, se z toho důvodu žádná pravicová politika stejně provádět nebude. A pokud snad zelení zůstanou mimo jakékoliv koalice? Když vezmu do úvahy, že stávající levice je ve svém socialistickém třeštění celkem bezuzdná již dnes, jaké kousky nás od Paroubka s Filipem čekají, až budou mít tihle dva v zádech oporu zelených marxistů?!

...Dobře už bylo...zkurvenej Havel! (>:- | )

[103 Hezký podvečer, Jepice, (Dana: 14.05.2006, 18:47:38 - x)
já dnes nemám čas sledovat soustavně TV, takže i na onu diskuzi u Moravce jsem koukkala jen chvílemi, ale celé mi to přišlo jako přehlídka zneuznaných jedinců s velkými osobními ambicemi a převysokým míněním sami o sobě. A Bursík vyčníval nade vše. Víte, moje dcera je aktivní v ochraně přírody a ekologii - ale není členkou Zelených, s těmi se moc ráda nemá - a té při rodinných rozepřích říkávám: Ekologie nemá být ideologií, nemá být politikem, ekologie má být jednou součástí života, obsaženou v jednání každého zodpovědného jedince. Pokud si někdo z jakéhokoli aspektu života udělá politikum, je zle. A když se podíváte na složení Zelených - je to slepenec nesourodých lidí, kteří by se - kdyby je někdo donutil sednout si proti sobě - nedokázali shodnout ani na té ekologii. Tolik k SZ. A jinak, co se voleb týče, nevidím to moc dobře, myslím, že dojde k patu a tím pádem k zablokování jakýchkoli potřebných změn a reforem..ale také může dojít k naplnění té vámi tak hrůzné představě vládě ČSSD s KSČm ať už přímo nebo podporou vlády...Jen se bojím, aby tou vládou nebyla KSČm a podporu jí nedávala ČSSD...Jak to vidím, z bláta do louže... Ale možná je to jen deprese a chandra z toho, že mi chybí nejmíň jedna ruka....:-))

[104 šakale upřesnit! (onlooker: 14.05.2006, 18:50:03 - x)
Chorošo "uže býlo" z.H.- míněno před Havlem? To snad ne?

[105 teda šakale, (janabok: 14.05.2006, 18:50:36 - x)
kdyby se mělo známkovat "kterak stručně pořídit programový výpis strany", máte za 1! ...

je možné, s Vaším souhlasem samozřejmě, (bez oslovení a od 3.odstavce text kopírovat a rozesílat?

[106 Bursík vyčníval? (onlooker: 14.05.2006, 18:51:19 - x)
Jen snad pomocí kamerového zoomu.

[107 A Havlovi (kocour: 14.05.2006, 18:56:06 - x)
bude na podzim sedmdesát ... to bude mejdlo, a té pravdy a lásky kolem toho ...

[108 Dobře bylo (Honza ze Žižkova: 14.05.2006, 18:59:35 - Mail - x)
před tím, než se rozpadla Klausova vláda.
A v tom měl V.H. prsty.

Jinak tu vládu beru jako slušnou sociálně demokratickou. Tak trochu něco jako Blair. Opravdovou pravici těžko u nás hledat.

[109 Šakale, nesvěřím ! (Šumavák: 14.05.2006, 19:11:27 - x)
pamatujete?
právě... jsem..se...vrátil ....ne z hradu, ale z chirurgie.

A PÍŠI JAKO BLESK !!

jedním prstem levé ruky, a to ještě s potížemi.
chybička se vloudila.
pravou ruku mám v sádře od prstů po rameno, na levé dobře, ale opravdu dobře pohmožděné prsty.+je, že už mi alespon neteče krev do klávesnice.

takže se se svými dojmy ze sjezdu čssd svěřte jura-povi a on to tu uveřejní.

pokud jde o moje dojmy, nemohu se vyjádřit,protože jsem vás žádalo slušnost.
ale zkuste si kurva představit, že díky jednomu nejmenovanému, dnes už členovi čssd, je dnes jediná !!!! otevřená lekárna v celém jč. pouze v budějcích!!!!

jo,navštěvujte nemocniční lekárny.....

já si jdu číst, co jste napsali co bylo.
to psaní mě zmáhá.
i když přesně kvůli takovéto situaci jsem si kdysi pořídil prvního sinclaira.

[110 šakale, hezkýýýý!!! (Loki_F: 14.05.2006, 19:12:14 - x)
Ty jsi se rozkecal, že ani nepamatuji, kdy jsem o Tebe vyiděl takhle dlouhý text... Ale opravdu povedený. Jen mi prosím prozraď: když jsi četl ten "program" zelených lumíků, kolikrát jsi provedl technické grcanie?
Já tu slátaninu nedokázal přečíst najednou. Takže volám obdivně: "BRAVO!!!" };D
Budu šířit i s copyrightem (c)šakal!

[111 Kdyby byl býval Burizon (Rpuť: 14.05.2006, 19:14:53 - x)
neřekl vůbec nic jiného, než že jednatelství (v zahraničních firmách vyrábějících a zde propagujících fofrníky) a politickou zelenou kandidaturu do sněmovny považuje za SOULAD zájmů - tak by to úplně stačilo pro defenestraci, autodafé a eutanazii.
Milá jepice, ona ta energie z fofrníků je drahá jako prase a navíc má jednu blbou vlastnost - když nefouká, tak se nefofrní!
Takže, když to Germánům letos v zimě nefofrnilo a hrozilo, že jim budou mrznout zadky, byli, najednou, celý rádi, že je tu ňákej Temelín a tu hnusnou, odpornou, špinavou energii kupovali jako diví.
Ono se to ekologicky kafrá, když jednoho hřeje ústřední topení. Až se Burizon odebéře, ze svého, jadernou energií vytápěného, hradu do zemljanky vyhrabané pod fofrníkem, bude s šišek vybírat semínka a zadek si utírat lopuchem, a hlavně až si zelený zaplatěj ty vymyšlenosti, co na nás šijou, tak je snad budu brát vážně.

[112 Ale no tak, Šakale, (jepice: 14.05.2006, 19:16:07 - x)
vaše osvěta je sice vyčerpávají, ale pro mě stejně zůstává jako větší bubák Paroubek a komunisti.
Já vím, známe je, říkáme, že už víme, co od nich můžeme čekat. Ale to mě neuklidňuje. Naopak. To jen tak vypadá, že nás nemohou překvapit. :-/

[113 ježišmarjá, Šumaváku - (Rpuť: 14.05.2006, 19:17:45 - x)
neříkal vy jste tuhle: "ruka v sádře, to by mi ještě chybělo?"
Jeden se fakt nemá rouhat!
Fúúú fúúúú fúúúú - to foukám na bolístku!

[114 No, já bych jepici upozornila, (: 14.05.2006, 19:31:47 - x)
že Paroub prohlásil, že koalovat nebude s Bursíkem, ale myslím, že nemluvil o Zelených. Uhl a Kuchtová jasně řekli, že na spolupráci s komunisty nevidí nic špatného, a navíc už teď Uhl Bursíka s dalšími napadl. Takže tzv strakatá koalice může skončit s rozpadem zelených v parlamentu během normálního volebního období.

[115 Nevím sice, komu odpovídám /19:31:47/ (jepice: 14.05.2006, 19:42:17 - x)
ale uznávám, že v tom máte pravdu. Uhl by tam mohl zaúřadovat neblaze. Ale třeba by ho Dědeček zamordoval. :-)))

[116 To je dobrá poznámka...! (Loki_F: 14.05.2006, 19:56:41 - x)
Burizona navlečou do tepláků, jak již taťka Puchejř naznačil... Stačí si jen vybrat za co to bude. Burizon toho má za krkem dosti (lumícká kasa, domy, expertízy, fofrníky, zahraničněpolitická korupce...) a rázem bude celá strana zelených lumíků přpravena na pochod k lepším (jak jinak než socialistickým) zelenorudým zítřkům!
BTW: smísením zelené a rudé dostáváme hnědou...! };D

[117 ...hele...ten "výpis z účtu" zelených není moje práce... (šakal: 14.05.2006, 19:59:03 - x)
...Já sem jen takovej internetovej šmejdil. Klidně to šiřte, jestli je vám libo (7;- ))

[118 Onlookere.. (Dana: 14.05.2006, 20:04:14 - x)
přečtěte si znova, co jsem napsala v čem Bursík vyčníval. :-))

[119 Šumaváku, (Dana: 14.05.2006, 20:05:07 - x)
co vám říct??????

[120 ...hele...co je to za divotvornej neologismus: "zahraničněpoltická korupce"...???... (šakal: 14.05.2006, 20:07:44 - x)
...Nejni to, doufám, nějaké pokračování právně terminologické estrády typu: "politická korupce"..."Kořistka"... (7:- P) (7:- /)

[121 Takže šakale, Ty jsi se tu chlubil cizím ocasem! (Loki_F: 14.05.2006, 20:10:24 - x)
A já Tě tak chválil, div si nehty nezalomil... A obdivoval tě, že jsi přečetl tu slátaninu vydávanou za program KVALITY (zeleného) ŽIVOTA!
Ještě, že jsi to uvedl alespoň dodatečně na pravou míru.
A kde je pramen tohoto skvělého mapování lumíckých pěšinek?
Napiš to vlasstní prackou!

[122 Sorry, ten "niktoš", to jsem byla já (Nika: 14.05.2006, 20:13:29 - x)
:-))

[123 ...najdete v odkaze...esi Vám to tedy k něčemu pomůže...vopsal sem to komplet... (šakal: 14.05.2006, 20:13:42 - odkaz - x)

[124 ...zdravotnická odbočka - coste provozoval, Šumaváku?! § :- | ) (šakal: 14.05.2006, 20:15:20 - x)

[125 Ale prdlajs, to jsem se jenom snažil (Loki_F: 14.05.2006, 20:19:16 - x)
nějak opsat slovo, které se již nějak nenosí a sám ho také rád nemám. Teď jsi mne donutil ho použít: Je to VLASTIZRADA. A to ne jenom v jednom bodu. A to zaplacená - do stranické kasy i jednotlivým exponentům zelených lumíků (viz tupka Kuchtová, Pánek, Burizon). jejich nadstandartní internacionální vztahy se zelenými magory a ekoteroristy (mnoha zameření), placené vydírání (zelený rocketeering ve stylu Chicaga ze 30. let) přes než tečou nadační peníze na kampaň (a až si zelení rozbijou zase navzájem hubu, budeme vědět, že i do kapes). Už je to jasné, šakale?

[126 Dík šakale, článek jsem četl. (Loki_F: 14.05.2006, 20:22:08 - x)
Již jsem v obraze.

[127 Šakale, ani se neptejte!! (Šumavák: 14.05.2006, 20:27:35 - x)
nebo až se z toho proberu.

DANO,nic, poslat provaz s předpřipravenou smyčkou.já ji jedním prstem neuvážu.

[128 ...no...VLASTIZRADA... (šakal: 14.05.2006, 20:35:04 - x)
...on je velmi těžký trestný čin. V Británii je na něj stále trest smrti a i v našem právním řádu je doposud obsažen. Přísně vzato, jeho dikci by bylo lze vztáhnout na četné politické aktivity eurovlezdoprdelků. Ale...abych tak řekl...není na tom "společenský zájem"...ostatně...jako v letech 1946-48 nebo naopak po roce 1989. Tak se zkrátka naše orgány činné v tristním řízení alespoň odreagovávají tím, že vymýšlejí trestné činy zcela originální a nikde neevidované - jako je ona vzpomínaná "politický korupce" (7:- /)

[129 Šumaváku, (Dana: 14.05.2006, 20:36:28 - x)
neblázněte. Ještě není nejhůř! A víte, kolika lidem byste udělal "radost" Už proto ne! To rameno platí! :-)))

[130 ...Poslyšte...JEPICE...vy jste to nějak nepochopila (7:- /)... (šakal: 14.05.2006, 20:39:47 - x)
...Ten Paroubek a komunisti Vám totiž STEJNĚ ZŮSTANOU! Jen budou mít k ruce dalšího spojence.

Zažíváte úplně stejné mámení smyslů, jako když si lidé naivně mysleli, že když budeme v EU, tak bude ledabylá a korupční praxe našich úředníků NAHRAZENA činností poctivých a úslužných úředníků cizích. Výsledek tohohle sebeklamu je dnes všude kolem nás zřetelně ke spatření - staří darebáci ZŮSTALI, jen k ni PŘIBYLI noví (7:- P)

[131 Příjemnější téma: (Foundryman: 14.05.2006, 20:48:03 - x)
Včera jsem byl ve sklípku v Kostelci u Kyjova, dá se tam klidně domluvit zájezd, kolem půlky června je volno. Veliká výhoda - víno je nesířené, tudíž nejsou ranní následky zdaleka katastrofální. Takže pokud bude zájem, dejte vědět.

[132 Sqěle šakale! (Loki_F: 14.05.2006, 20:49:02 - x)
Vidím, že došlo k prolnutí myslí a porozumění...! };D
Ja se praví v pranostice: "Na každou svini se někde hřeje voda." Já dodávám: "Na orgány činné v trestním řízení se přitom příliš nespoléhej!"
A taky bych citoval Dášu Veškrnu u Insbruckého špitálu:
"Když už v tom lítáš, je těžký se z toho vylízat!" };D

[133 2 Šumavák (PeS: 14.05.2006, 20:49:56 - x)
Dobrý večer - tohle mi nedělej, člověk na chvíli přestane držet palce a Ty se hned snažíš zmrzačit. To nemohlo počkat, až dorazim k počítadlu? No, já vim, asi nemohlo... (já měl na starosti máti a užíval jsem si svý... já bych nemohl dělat ošetřovatele...)
Tak se jen nesměle zeptám, máš někoho, kdo by Ti teď pomoh s hospodářstvím? Já - ač je to lákavé a je to změna - touhle dobou nemůžu a nestíhám... Tak se koukej dát dohromady... A už zas ty palce držím...

[134 2 Foundry (PeS: 14.05.2006, 20:57:16 - x)
Konečně dobrá zpráva...
Hele, dost záleží na Dušanovi - podle toho se uvidí. Dvd slíbil, že se poptá... Já toho mám v červnu tolik, že často hraje roli i rozdíl několika hodin. Natožpak datum. Sice stále doufám, že se budu moci zúčastnit, ale člověk nikdy neví... (Ve slušným sklípku jsem naposledy byl před cca 10 lety... Sakra, to to letí... Nějak není čas...)

[135 PESi, to víš že ne. (Šumavák: 14.05.2006, 21:14:02 - x)
ale já to zvládnu levou rukou!:-))
(teda, až ji rozhýbu)
ono mi nic jiného nezbyde.

[136 Šumaváku, já vím, že i ten mistr tesařský se někdy, jaksi, tento... (Loki_F: 14.05.2006, 21:20:32 - x)
ale jak se může zkušený hospodář takhle domordovat?
Že vy jste se nechal vylákat, jako ti nezralí motorkáři počasím, vlezl na kůň a zapomněl, že na něm půl roku nedřepěl?

[137 Foundry, (Rpuť: 14.05.2006, 21:20:35 - x)
ono by to šlo - pokud ovšem můžu vzít psa.

[138 2 Loki_F (PeS: 14.05.2006, 21:28:39 - x)
Hele, já nechci tipovat, ale tohle vypadá spíš na cirkulárku či podobné "uživatelsky přátelské" náčiní... A vim svý... Jenom jsem se jednou ohlídnul přes rameno, co tam ten pes vyvádí... Dneska bych to (asi) neudělal...

[139 Krejčíř předal MFdnes kopie směnek (Rpuť: 14.05.2006, 21:29:37 - x)
...Směnky jsou dvě, protože mezi Krejčířem a ČSSD byl podle něj ještě zprostředkovatel – podnikatel Jakub Konečný. Ten už je ale rok nezvěstný a policie si myslí, že ho někdo zavraždil.

"Pan Krejčíř se tímto dopouští trestného činu padělání a pozměňování peněz. Vzhledem k jeho kriminální minulosti to není nic překvapujícího. Můj podpis se pokusil zfalšovat, protože jsem nikdy nic takového nepodepisoval," řekl Stanislav Gross.

[140 Do sklípku! Do sklípku! Do sklípku! (Klaun Parafin: 14.05.2006, 21:30:57 - x)
Z korupce uznávám jenom tu vaginální, ostatní je trestná. Respektive měla by být, ale Češi jsou prý kurvy - jak říkají ostatní Slované.
"Nepudu volit, nepudu volit, byl bych potom bit!" Nový popěvek z letenských hospod, zaznamenaný dnes. A poznámka: Je čím dále větší teplo pro hraní uvnitř, začíná venkovní sezóna...

[141 Góóóóól! (Klaun Parafin: 14.05.2006, 21:33:24 - x)

[142 (Rpuť: 14.05.2006, 21:33:36 - x)
Menší potyčkou skončila schůze volebního týmu Strany zelených v Moravskoslezském kraji. V sídle sdružení Vita v Ostravě se v pátek večer chytili pod krkem manžel jedničky na kandidátce zelených v moravskoslezském regionu Zdeněk Jakubka a jeden z kandidátů Jiří Blahuta.
Blahuta podal trestní oznámení (novinky)

[143 Rputi, (Foundryman: 14.05.2006, 21:34:10 - x)
beze všeho, není problém.

[144 Zdravíčko PeS(i), (Loki_F: 14.05.2006, 21:36:38 - x)
pes přeběhl hoblovku? Nebo sis ji pohladil sám?
Můj kamarád teď také bjednává 5 piv za pomocí druhé ruky.

[145 Foundry, (Rpuť: 14.05.2006, 21:39:12 - x)
tak v tom případě jsem celá žádostivá. Jen doufám, že to nedopadne jako minule - taky jsme byli někde u Kyjova a vrátili jsme se s pejskovou. V nejhorším bych ji předala Šumavákovi - teď stejně nebude mít co na práci....Au!

[146 LOKI,to je hned ! (Šumavák: 14.05.2006, 21:44:35 - x)
TEN KŮŃ PO MĚ NEŠLAPAL ANI DESET VTEŘIN.

zachrańoval jsem jednoho Němce z Augsburgu.

[147 2 Rpuť (PeS: 14.05.2006, 21:44:45 - x)
Sežralo - opakuji:
Že Tě tu vidím - před příštím setkáním prosím připomeň, mám tu pro Tebe tu prvotinu Honzy Klímy (Smrt má ráda poezii). Byl jsem "doma" a našel jsem to a dal do tašky, jen mi nezbýval čas, abych s tím zajel k Vám... Opravdu to nešlo, další radši osobně...

[148 PeSi, to neva! (Rpuť: 14.05.2006, 21:49:08 - x)
Hlavně se nestrhni - já to vydržím:))))

[149 "...zemskýýýý ráááj to na pohleeed....." (Klaun Parafin: 14.05.2006, 21:50:41 - x)

[150 Jesus, Šumaváku! (Rpuť: 14.05.2006, 21:50:46 - x)
No, Augsburg je velikej, manžel byl tady - tak jsem v klidu:))))

[151 2 Loki_F (PeS: 14.05.2006, 21:53:36 - x)
Pes jen něco prováděl mně za zády a já měl puštěnou cirkulárku. A jen jsem se mrknul přes rameno. Od té doby mám na palci 13 stehů (takové symbolické) a jeden blbě zakončený nerv. (oni nějak, když to šili, ani nevěděli, že je to nerv...) A to mě ta mrcha jen tak lehce žahla přes bříško palce - aby mi připoměla, kdo je pánem situace... Pár kamarádů - chirurgů - mi už nabízelo, že mi ten palec spravěj, aby ten nerv byl tam, kam patří, ale já na to ještě nenašel čas. (když mi řekli, že aspoň na tejden budu mít ruku jak bambulu...)

[152 ...jo...jinak ten hokej byl moc hezkej! (7:- )) (šakal: 14.05.2006, 21:55:19 - x)

[153 Šmarjá Parafíne, (Rpuť: 14.05.2006, 21:57:46 - x)
co provozuješ? Máš tam nějakou váchnivku?

[154 ,...helejte se...na cirkulárku a podobný vylomeniny se vykaraste...!... (šakal: 14.05.2006, 22:04:14 - x)
Když sem sloužil za sanitáře Pod Petřínem, tak tam takhle občas někoho "slepovali". Někdy víc, jindy míň...ale i to nejmenší sešívání přeříznutejch šlach trvá mnohem dýl než operace žaludku.
Doktor Hlad tam jednomu "kutilovi" při šití říkal: "Když chcete něco nařezat na cirkulárce, dejte to radši udělat nějakýmu kamarádovi." (7:- P) (7;- D)

[155 ...ne, Rputi, ale jako správne Čech koukal na tu Kanadu... (šakal: 14.05.2006, 22:05:01 - x)
...namísto datlovaní na internet (7:- P)

[156 PeS(i) tady vidíš, (Loki_F: 14.05.2006, 22:05:56 - x)
že mazlit se s uječenými zubatými ženskými je životu a zdraví nebezpečné...! };D

Šamaváku, já to tušil, že v tom musí bát to zlovolné zvíře s kopytama! (Bude koňský salám?! Mňam, mňam...)
Pozor na to, jak se to doví v PS ČR, určitě se najde nějaký(á) ochránkyně všehomíra a bude chtít zakazovat bojová koňská plemena! };D

[157 No, kydž už jsme u těch krvavých historek, (maYda: 14.05.2006, 22:07:39 - x)
tak synek proletěl před pár lety sklem. Teprv tehdy jsem zjistila, že děcka byla zvyklá lítačky probíhat tak, že do nich drcli oběma rukama ( když nebyla máma v dohledu) No a kluk zapomněl, že už je velký a místo do dřeva vrazil oběma rukama do skla.
Těch stehů bylo na obou rukách přes třicet. A víte , jak koukají všelijací mistři dětského dušezpytu na matku, která přivede dítě, které má už v nějakých deseti letech jizvy po řezných ranách na předloktí ?

[158 Loki, (maYda: 14.05.2006, 22:10:34 - x)
spíš nějaká zelená ochránkyně zvířat, která bude ječet, že ohrožení koně vrhnutím se pod jeho kopyta by mělo být trestným činem.

[159 maYdo, ano tak nějak jsem to myslel! (Loki_F: 14.05.2006, 22:18:04 - x)
však víte, že pokud jde o pitomost dikce, jsou všichni tihle "nekonformně" myslící neobyčejně vynalézaví... };D

[160 všichni (onlooker: 14.05.2006, 22:26:58 - x)
si tu zaplaťpánbůh myslí, že ten úraz je skrzevá koně. Děsila by mne představa, že je to kvůli politice a že se to násilnění šíří i do šumavských hvozdů. Přeju málo bolestí a brzké oloupání sádry.

[161 LOKI-F salám nebude. (Šumavák: 14.05.2006, 22:31:40 - x)
v pěstních soubojích čloěka s koněm, s přehledem pravidelně vyhrává kůń. i když vás vezme do clinche.
6 metráků je šest metráků.
a nevěřil byste,co síly je jedna końská síla, když ji vyvinbe jeden kůń!

[162 No, Šumaváku, máte štěstí! (Dana: 14.05.2006, 22:40:33 - x)
Mohlo to dopadnout mnohem hůř. Děda mě vždycky před koňmi varoval...říkal, že to je velice nevyzpytatelné zvíře....navíc ta hmotnostní převaha...
Tak se držte a ať to co nejdřív přestane bolet...

[163 Mimochodem - kdo se vám bude starat o ranč? (Dana: 14.05.2006, 22:43:26 - x)
Pomůže vám někdo?

[164 Šumaváku, pokoušet se umlátit koně pěstmi by mě ani ve snu nenapodlo. (Loki_F: 14.05.2006, 22:50:18 - x)
Ale znáte ten vtip: "...tak, to bylo potřetí!" };D

[165 Vážení, (PeS: 14.05.2006, 22:52:07 - x)
musím se přiznat, že jsem právě u všech všudy hovořil se Šumavákem. Jeslibyměl někdo za tohle jít do buřtů, tak leda ten skopčák, co to fšecko způsobil a nikoli ten nebohý kůň, který se - dle svého koňského vědomí - choval zcela logicky. Akorát, že Šumavák skopčáka zachránil a jelikož každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán, odsral to sám rukou v gypsu. Takže asi tak.

[166 PeSi, (Dana: 14.05.2006, 22:55:29 - Mail - x)
mohl byste mi napsat na mejl...Dík.

[167 Informace, aby odstraněny byly dezorientace (Klaun Parafin: 14.05.2006, 23:04:55 - x)
Milá Rputi, já se nikdy na ten "ráj" nevydržím jen dívat, jako od zárodku člověk primitivní a podléhající pudům, sáhům, společenským metrům a oněm duševním mili mikro pikto nano testosteronům z devadesáti osmi případům ze sta podlehnu...
Ten hockey byl pošmákačka, jak je známo, kdo si hraje, nezlobí. Nebo nevolí? Paroubka na bruslích by snad nevolila ani Neumannová, ne ta od Dušana, ale od lyží...

[168 2 Šumavák (PeS: 14.05.2006, 23:06:31 - x)
no, když už si z toho sám děláš srandu - ad koňská síla...
To takhle byl jeden zkoušenej z fyziky (práce, výkon, energie...) a dokonale plaval. Leč ve svém projevu zmínil koňskou sílu. A zkoušející se zeptal... A dozvěděl se - že koňská síla, je síla, kterou vyvine kůň o váze 75 kg, táhne-li břemeno po nakloněné rovině do výšky jednoho metru. Ten zkoušející jen polknul a opatrně se zeptal - "a prosím vás, vy jste někdy viděl takového koně?" a dočkal se suverénní odpovědi - "já ne, ale chovaji je v Sevres u Paříže!"....

[169 No a už jste někdy viděli smát se koně? (Klaun Parafin: 14.05.2006, 23:13:10 - x)
To nevydržíte a rozchechtáte se taky...

[170 Aha, tak teď už ej to jasné, (Loki_F: 14.05.2006, 23:13:27 - x)
budou bavorské klobásy...! };D
Koník dostane prémiového ovsa do žlabu.

[171 Ajajaj. Fyzika, psychika, politika, konika... (Klaun Parafin: 14.05.2006, 23:22:23 - x)
...a na konec stejně všechno skončí zase jen u "žrádla". Nebo ve sklípku...

[172 advokát????? (Šumavák: 14.05.2006, 23:28:04 - x)
*Pan Krejčíř se tímto dopouští trestného činu padělání a pozměňování peněz. Vzhledem k jeho kriminální minulosti to není nic překvapujícího. Můj podpis se pokusil zfalšovat, protože jsem nikdy nic takového nepodepisoval,* řekl Stanislav Gross.
připsal na pětistovku pár nul???

kdyby standa řekl.*podvod*,tak bych to chápal.

[173 Směnky (Halladin: 14.05.2006, 23:34:31 - x)
Mám dojem, že směnka se bere jako forma peněz, takže to může spadat pod padělání.

[174 A je to tak (Halladin: 14.05.2006, 23:37:31 - odkaz - x)

[175 "A je to tak" zasmál se kůň, (Klaun Parafin: 14.05.2006, 23:44:44 - x)
překotil se na záda a držel si břicho všema čtyřma. A nebyl bílý, jen měl vypáleno u riti velké "H"...



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: