Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Středa, 17.05.2006

Ředitel STEM Jan Hartl dnes řekl,

že čísla neunikla z jeho společnosti.

Jura-p


To bylo řečeno jednoznačně. Tak jednoznačně by to nemohlo být vysloveno, kdyby po celou dobu zpracování po sběru dat nebyla čísla jinde než u agentury, která je sebrala pomocí tazatelů. Ta je pak zasílá mediím a do té doby je samozřejmě nikomu nedá, aby nebyla zpochybněna její nezávislost. Tedy ředitel nezávislé organizace by byl nucen prohlásit, že bohužel odjinud než z jeho společnosti ta data uniknout nemohla.

Ale takovou zmíněná není. Je závislou a stranící.

Pokud má ředitel pravdu, pak jedinou možností, která by zaručovala, že neunikla, je taková, ve které je doložitelné, že v době úniku informací tyto informace ve společnosti vůbec nebyly.

A dost trapné je, že před únikem byly v PR agentuře asi ke kvalitní analýze. Takže s tou nezávislostí je dost problém.
Ta PR agentura byla PR agentura ČSSD.






Komentáře

[1 LOL (Tianming: 17.05.2006, 03:37:31 - odkaz - x)
Tak to mi pripada jako dobry postreh :)

[2 Ten Tvrdík musí mít úplně ožužlané palce....:)))) (Rpuť: 17.05.2006, 06:31:28 - x)
No co, Aerolinky taky málem zkrachly....

[3 Dobré ráno, (PeS: 17.05.2006, 06:46:00 - x)
tak mě napadá - co že to tehdá říkal ten Churchil? Jestli oni to nepochopili tak, že každou statistiku před zveřejněním musej napřed sfalšovat, aby byla důvěryhodná. Při převažující alternativní inteligenci v jejich řadách bych se tomu ani příliš nedivil.
Foundry - ta fotodokumentace vypovídá dost. Ještě vyšší vypovídací hodnotu by měla, pokud bys to snímal ze stejné pozice v intervalu několika minut, aby bylo zřejmé, zda jde o nadšený dav či několik poflakujících se chodců... Po tom telefonátu jsem čekal alespoň z obrázku patrný gradient hustoty obyvatelstva, leč zdá se, že ten gradient je tvořen pouze osazenstvem autobusu. Škoda, že Tvůj amatérský přístroj nedokáže např. barevně odlišit koncentraci blbosti. Už jen jméno řečníkovo je zárukou, že fotka by dostala podstatně jiný barevný rozměr...

[4 2 Rpuť (PeS: 17.05.2006, 06:55:26 - x)
S tou dvojicí jsi narazila na zajímavý problém - já to vidím i u svých kolegů. I ve vědě lze rozdělit lidi na 2 velké skupiny - jedni normálně pracujou a snažej se nějak vyrovnávat s průserama a druzí hlavně bědujou, proč to nejde a jak jsou nedocenění. Tipni si, kdo inklinuje k jaké části voličského spektra. Zajímavé je, že u těch bědujících (krásný termit bědátoři) se nedozvíš, co by potřebovali, aby začli normálně pracovat a kloudnej výstup z nich nedostaneš.

[5 2 PeS (martin tamtaky: 17.05.2006, 07:46:59 - Mail - x)
dalším výrazným znakem, rozlišujícím obě skupiny, je daleko větší slyšitelnost a viditelnost "bědátorů". Všiml jsem si, že lidé s opravdovými starostmi nemají čas na bědování, protože se musí zatraceně otáčet.
Označení "vědátor" a "bědátor" je výstižné, nepředběhl tě Asimov?

[6 2 martin (PeS: 17.05.2006, 08:58:51 - x)
To víš, že jo - tak nějak jsem doufal, že někdo zjistí, odkud jsem to převzal. Leč nikoli Asimov, ale ten co ho překládal do češtiny. Já mám celou Nadaci v originále, ten českej překlad je úděsnej, ale tenhle termit se povedl...

[7 Lumíci (Bufford: 17.05.2006, 09:13:57 - odkaz - x)
Vážení, ke shlédnutí uctivě doporučuji článek z BL (viz odkaz).

[8 Tak mě napadá metodologická poznámka. (jura-p: 17.05.2006, 09:14:28 - x)
Možná by bylo seriozní od nynějška ve zprávě o výzkumu uvádět, komu a jaký čas před zveřejněním byla data zaslána a s jakým výsledkem.

[9 Jura-pe, (Rpuť: 17.05.2006, 09:46:36 - x)
já bych řekla, že ten výsledek byl dodatečně upraven směrem dolů, aby to nevypadalo tak blbě:))))

Bufforde - článek je přesně takový, jak jsem čekala:)))

[10 2 Dana (PeS: 17.05.2006, 09:56:18 - x)
jestli se tu objeví... Na NP píšete, že tohle si Neff nezaslouží. Já si dovolím oponovat. Zaslouží a se vším všudy. Ostatně - on je spokojen. Nedávno si pochvaloval jak mu stoupla návštěvnost a on sám komentáře nečte... Má co chtěl, ne? A my ostatní můžeme se zájmem sledovat realizaci základní poučky marx-leninismu o přeměně kvantity v kvalitu. Opravdu, ta kvalita tam je, to se musí nechat...

[11 Ad výzkumníci (Vít Blaha: 17.05.2006, 10:00:37 - Mail - x)
vždycky si vzpomenu na ten starý vtip a místo účetních si dosadím výzkumníky veřejného mínění:

Kolik je 2x2?"
Strojař po chvíli práce s logaritmickým pravítkem říká:
"Je to 3.99."
Fyzik nahlédl do tabulek, vložil problém do svého počítače a po chvíli oznamuje:
"Výsledek je někde mezi 3.98 a 4.02."
Matematik se chvíli soustředí a nevnímá vůbec nic okolo, a pak praví:
"Řešení nevím, ale jsem si jist, že existuje."
Filozof:
"Co tím myslíte, 2x2?"
Logik:
"Prosím, definujte 2x2 přesněji."
Účetní zavřel všechna okna a dveře, opatrně se rozhlédl, a ptá se:
"Kolik si přejete, aby to bylo?"

[12 Ahoj! 2 Blaha: (Šumavák: 17.05.2006, 10:35:21 - x)
....
ekonom(židovský :-)) ):
a prodáváte nebo kupujete???

začínají mi fungovat prsty na levé ruce , když...kdybych s ní hlasoval, scrutátor by si myslel, že hlasují i marťani.
Na psaní to moc nepomáhá, protože mám prostředník v obvazu a na to není klábosnice stavěná.
Ale už si alespoń mohu otevřít pivo.
To ovšem kvůli práškům nesmím.
No není to k nas.ání??

[13 Hádejte kdo: (Rpuť: 17.05.2006, 10:52:01 - x)
"2x2 to je...ehm..2 přidáme, 4 ubereme, přičteme 19% DPH, pokud přidáte 6, můžete zažádat o dotaci EU, formulář na to stojí 2 a poplatek za zkrácení lhůty 4, to máme 2:2, tak to tedy promiňte, na dotace na nulovou investici nemáte nárok, polatky se nevrací, to jste si měl zjistit , daň z příjmu zaplaťe předem.
(Vyluštění hádanky: aktoboS))

[14 Hele Šumaváku, (Rpuť: 17.05.2006, 11:03:10 - x)
jste mě napnul jak gumu z trenýrek - a nic! He?

[15 Jurape, (Včelka: 17.05.2006, 11:13:22 - x)
ve čtvrtek odpoledne budu v televízi na Kavkách. Nemohla bych ti nějak předat ty brambory pro Šumaváka? (Ne pytel, jenom pytlíček).

[16 OT - ad moravská Opiliáda (šimon klein: 17.05.2006, 11:15:52 - x)
přátelé, nemám moc času a tlačí mě kromě trenýrek i termíny, ale....pokud se nějak dál vykrystalizuje, resp. upřesní výše zmíněná spanilá jízda, prosím o info na mail (znalí i na SMS), docela rád bych se opět podíval do Asie (jak známo, začíná v Karlíně za Negrelliho viaduktem)a ochutnal moravskou rýžovou pálenku :-))
Koutkem voka sem zahlíd cosi o mini-mikro-nanobusu, ale nevyjde-li to, nabízím svezení (vzal bych auto).takže díky a zatím.....

[17 Mne (Petr Kunetka, zlocinec: 17.05.2006, 11:32:19 - x)
se termin asi az tak moc nehodi, delame ted na projektu... Ale uplne bych to nevylucoval. Trochu relaxu pri projektu taky neuskodi ;)

[18 Já sem radši (Foundryman: 17.05.2006, 11:50:45 - x)
zkopíruju ten včerejšek: "Sklípek je ve Velkých Bílovicích, nocleh pro 9 lidí přímo ve sklípku, další v nejbližším okolí. Cena 650,- Kč/kus zahrnuje ubytování, večeři, studené mísy a neomezenou konzumaci vína včetně ochutnávky. Psi nejsou problém. V úvahu by dle mého soudu připadal termín buď 16.-17.6. nebo 17.6.-18.6. Ale to se musí vyjádřit Dušan." Tak a teď se hlaste :-)

[19 Včelko, (jura-p: 17.05.2006, 11:52:15 - x)
ve dvě odpoledne mám hospodářský výbor, takže tak ve čtyři bych mohl být k dispozici. Brambory auto uveze. Tak napiš, kde je mám převzít a v kolik po té čtvrté. Samozřejmě je doručím.

[20 Jo a do fotek jsem přidal (jura-p: 17.05.2006, 11:54:27 - x)
pár z Keňi. To prase, co už slezlo ze stromů, se jmenuje warthog. A je tam šakal pro Šakala. Ale hyeny si žijí líp.

[21 jura-pe, (šimon klein: 17.05.2006, 11:56:29 - x)
a já si furt říkám, odkud se tady vzal....a von slezl ze stromu v Africe !
Tak to mi leccos vysvětluje....

[22 Foundry, (šimon klein: 17.05.2006, 11:58:40 - x)
přizpůsobím se dle Dušana - jinak mi to je ganz egal...
A i ty pesany ochutnám, když jinak nedáš......

[23 Hergot, já zapomněl na to umělecké dílo. (jura-p: 17.05.2006, 12:01:29 - x)
Jdu to napravit. Za chvíli naleznete ve fotogaleriích.

[24 Rputi, čím? (Šumavák: 17.05.2006, 12:07:07 - x)
nějak nejsem v obraze.Napište to mailem,prosím.
Já vyřizuji nevyřízenou poštu a jsem z toho vyřízenej!

[25 šimone, něco si zkus a sežeru tě! (Rpuť: 17.05.2006, 12:14:07 - x)
Ono jde o to, že našeho Bleska tu nemůžem nechat, protože by nám žalem zboural barák. Ono už když jedem do Prahy a necháme ho na zahradě, tak najdem vopuštěný, zapomenutý a tragický štěňátko - úplně maličkatý - jen 45kg:)))

[26 rputi, (šimon klein: 17.05.2006, 12:28:26 - x)
no dyk snad nemusí být tak zle...
asi jsem špatně pochopil Foundryho....co já vím, jakou tam maj krajovou speicalitu.....hmmm, no tak si nic nezkusím....zůstanu u newarthogů....

[27 Nějak se na to rajče nemůžu dostat. (jura-p: 17.05.2006, 12:32:45 - x)
Takže umělecké dílo bude později. A když to nepůjde, tak o nic nepřijdete. Je to hnusné. Žasnu nad tím, jak moc je umění v krizi. A přímo vidím, jak to odhalovali a papaláši tam stáli a měli usměv č. 4 a jak jim tuhnul.

[28 Povodňové peníze na zaměstnanost (Rpuť: 17.05.2006, 12:40:53 - odkaz - x)
...Vláda už přitom minulý týden rozhodla, že 200 milionů korun, které byly ve státním rozpočtu určeny na odstranění povodňových škod vzniklých v roce 2006 a na nová protipovodňová opatření, dostane ministerstvo práce a sociálních věcí.

Peníze mají společně s dalšími 250 miliony z dávek sociální péče posloužit na zaplacení rekvalifikací, veřejně prospěšných prací, ale také investičních pobídek.

"Pokud bychom tyto peníze nedostali, hrozilo by reálné nebezpečí, že by se zvýšila nezaměstnanost," řekla mluvčí ministerstva Kateřina Beránková.....

[29 Předvolební obvinění politiků (Rpuť: 17.05.2006, 16:05:18 - odkaz - x)
"....Na úplném vrcholu stojí informace, že ještě do voleb má být obviněn lídr nejsilnější opoziční strany Mirek Topolánek. Aktuálně.cz získalo tuto informaci z kruhů sociální demokracie, zároveň s plánem nastaveným tak, aby se výbušná informace dostala na veřejnost těsně před začátkem června....."

[30 Šumaváku, (Vláďa: 17.05.2006, 16:47:01 - x)
mailík pro Tebe... via seznam

[31 Rputi, vzhledem k tomu, že (Klaun Parafin: 17.05.2006, 18:19:16 - x)
zmíněný odkaz na článek, pocházející mimo jiné od bulvárem nasáklé novinářky Sabiny Slonkové, nepřináší nic nového pod sluncem, tedy pardon, pod dnes zamračenou, bouřkově deštivou oblohou, mám pocit, že se asi moc necháváte unášet skrytými předvolebními machinacemi. Pamatujete záběry z "Křižníku Potěmkin", na kterých se na lidi na jatkách z rozpáraného vola vyřinuli červi? Všichni, dokonce i šakali, ví, že naši volové jsou také červiví...

[32 Sluníčko jasné! Sluníčko sedmitečné! (: 17.05.2006, 18:58:15 - x)
Sluníčko v duši! Sluníčko v očích! Sluníčko v .....! (Ty prase! Raději se dloubej v nose!) Co je na světě krásnějšího než slunce? No přece já, Paroubek, slyšící i sluneční turbulenční svistot!

[33 Klaune - výborně řečeno (napsáno)! (Loki_F: 17.05.2006, 18:58:52 - x)
Jinak dobré odpoledne všem.
Prohrabával jsem kalendář, zde něco nekoliduje s termínem sklepní návštěvy, zatím je to nadějné.

Foundry na 80% se mnou počítejte. potvrdím do 14 dnů. Doprava vlastní. Bude jen třeba upřesnit místo srazu, abych se nedobýval do jiného sklepa, což není až tak neobvyklé. Již jsem zažil, že jsme se setkali až po třech dnech, kdy jak jsme se navzájem hledali, popíjeli jsme každý den v jiném sklepě a přesto nikdy ne společně.

Ještě dotaz: jsou majiteli sklepa hlášeni jako návštěva pražáci? To by mohlo mít neblahý vývoj... };D

[34 Ani podepsat se neumíš, ty PaKo! (Klaun Parafin: 17.05.2006, 18:59:21 - x)

[35 Kdyby mě příšerně netrápila jedna otázka, (Klaun Parafin: 17.05.2006, 19:03:42 - x)
tak už bych se také nadšeně přihlásil mezi sklípkany. Ale: Čůrá se po víně stejně jako po pivě?

[36 vzkaz pro Olinku (Anka: 17.05.2006, 19:45:35 - x)
přeji krásný večer všem, omlouvám se, že si tu soukromničím, nemám jinou volbu.
Olinko, počítač je v opravě, na starém nemám Tvou mejlovou adresu, prosím Tě, napiš mi.
Ještě jednou se omlouvám.

[37 Anko, co tě nemá? (Rpuť: 17.05.2006, 20:13:48 - x)
Kde vězíš a co je nového?

[38 Parafíne, (Rpuť: 17.05.2006, 20:15:53 - x)
mám to chápat tak, že by Ti to potěšení chybělo?

[39 Parafíne, Loki, (Rpuť: 17.05.2006, 20:18:36 - x)
nenechávám se unést machinacemi, spíš si myslím, že je dobré, že to někdo řek - nahlas. Je fuk, kdo a že s křížkem po funuse, ale funguje to.

[40 Loki, (Foundryman: 17.05.2006, 20:25:40 - x)
to by si netroufl, neb mě viděl s partou motorkářů :-)

[41 Parafine, (Foundryman: 17.05.2006, 20:28:05 - x)
no já nevím, já jsem v sobotu trainoval a byl jsem od 18.00 do 02.00 jen jednou - tedy pokud si pamatuju, závěr je poněkud zahalen v mlhách (milosrdných).

[42 Takže jak to (Foundryman: 17.05.2006, 20:29:38 - x)
tak vidím, mám to potvrdit z pátku na sobotu 16.6. - 17.6. ? Zhruba v 18.00 sraz v Brně někde u benzinky? Pokračuje se pak po dálnici na Bratislavu.

[43 Foundry, (Rpuť: 17.05.2006, 20:32:31 - x)
Loki má strach, protože Pražákům se dávaj zásadně slivky, neb jsou všeobecně pokládáni za vinné negramoty (a nic jinýho si prej ty prasata nezasloužej).
Dotaz - možno-li sebou vzíti rezervní demijon, že aby jednomu hned doma nevyschlo?

[44 Rputi, (Foundryman: 17.05.2006, 20:35:33 - x)
jasně, demižón se víceméně předpokládá. Pokud můžu soudit podle svých zkušeností, vypil jsem v sobotu přes 2 litránky (odhadem) a jak je i z množství patrno, chutnalo. Navíc je ráno člověk jen mírně malátnej, ale bolení hlavy se nekoná.

[45 Foundry, tak to by šlo. (Rpuť: 17.05.2006, 20:40:46 - x)
A jakých že vín se můžeme nadíti?

[46 Sakra, sežralo (Foundryman: 17.05.2006, 21:01:38 - x)
to odpověď. Sudový sortiment jsem zahlídl Veltlín, Mueller Thurgau a Ryzlink vlašský, z červených Vavřinec a Frankovku. Archivy a lahve mají asi sortiment širší.

[47 Toť velmi pitelné! (Rpuť: 17.05.2006, 21:25:33 - x)
To i Parafín mohl by přežít pivní absenci bez vážných abstinenčních příznaků. A co slivovička, bude?

[48 Slivovička (Foundryman: 17.05.2006, 21:30:36 - x)
se servíruje hned u dveří - na rozjezd :-)

[49 Bájo, (Rpuť: 17.05.2006, 21:35:06 - x)
což mi připomíná, abych připomněla, že 1.července koná se, tuto v Bechyni, keramický trh a u příležitosti té i otevření Turistického hruzea či Muzea turistiky, nebo jak to chtěj nazvat a večer by nám tu měli zabrnkat Tesáci.
Což by byla zajisté další příležitost k nepravostem:))))

[50 Rputi, (Foundryman: 17.05.2006, 21:35:50 - x)
tam se chystám na motorce.

[51 Bezva, (Rpuť: 17.05.2006, 21:46:14 - x)
PeS, Jura a Šumavák to mají celkem blízko a jistě by mohl i někdo další. Jen se obávám, že pokud Šumavák vůbec může, že by pro něj někdo musel zajet (a to i v případě sklípku), protože si ani v nejbujnější fantazii nedokážu představit, jak by z tou pařátou, po rameno v gypsu, vlastně řadil:))))

[52 No, to leda, (Foundryman: 17.05.2006, 21:49:10 - x)
že bych někde narychlo půjčil sajdu :-)

[53 Foundry, (Rpuť: 17.05.2006, 21:59:56 - x)
to se dá zařídit. Pokud bude chtít, můžu pro něj sjet - mám to blíž, než ty.

[54 Šumaváku, doufám, že je (ap: 17.05.2006, 22:01:40 - Mail - x)
Vám lépe, trápí mě, že Vám těžko mohu odsud ze Sezimáku nějak pomoci..

[55 Ahoj lidi, (jura-p: 17.05.2006, 22:18:17 - x)
tak už mám padla. A rajče funguje. Takže jsem doplnil k hezkým obrázkům i tu hrůzu. Skutečnou z parčíku co býval velvyslanectvím a druhotnou z toho, že si z toho může "umělec" a mezinárodní společenství dělat tak sprostou srandu.

[56 Takže se můžete podívat na (jura-p: 17.05.2006, 22:22:12 - x)
fotoalba v levém sloupci. Ještě předělám název v tom doplňku.

[57 Včelko, (jura-p: 17.05.2006, 22:33:40 - x)
napiš, kde a kdy mám vyzvednout ty brambory.

[58 Ty fotky jsou moc hezký. (Rpuť: 17.05.2006, 22:42:56 - x)
Ta socha už míň. Oni tomu taky dneska už neříkaj socha, nýbrž objekt. Dá se pod to schovat cokoli a ještě se tvářit, že obecenstvo je blbé.

[59 Jurape, (Včelka: 18.05.2006, 00:44:18 - x)
končím v 17:00. Na Kavkách - šlo by?
Omlouvám se, nemůžu najít tvůj mail, tak to píšu sem. Ještě bych zítra cinkla, jestli všechno platí (kdyby nepřiletěl kufr nebo co já vím).
Dobrou noc - mám zítra děsnej fofr. Ráno nakouknu, jestli je tu něco.
Nebo piš na vcelka05 na volny.

[60 2 PeS (martin tamtaky: 18.05.2006, 01:13:11 - Mail - odkaz - x)
pokud nakoukneš, tak česká věda dosáhla významného úspěchu. Všiml si toho i mladý novinář a pln nadšení napsal:
"Lékaři, chemici, umělci i dělníci v továrnách by už brzy při práci mohli používat novinku z brněnské Masarykovy univerzity. Takzvaná plazmová tužka mění absorpční schopnosti, opravuje defekty, nebo sterilizuje povrchy."

Další podrobnosti viz odkaz

[61 Abych se dovysvětlil... (Klaun Parafin: 18.05.2006, 01:46:19 - x)
Pamatuji si totiž, že ve Valticích ve sklípku nebylo nic podobného odlehčovadlu tekutých tělesných přetlaků a museli jsme po příkrých schůdcích ven, obejít dvě chalupy a teprve na poli pod hvězdnou oblohou se vyrovnat s přírodou... Pořádali jsme vždy výpravy ve více lidech a povedlo se mi jednou stát po boku Janu Skácelovi, Vilému Reichmanovi a malíři Zikmundovi. Ale to už je dvacet sedm let, přesto ta vzpomínka je intenzivní, tak se jen ptám, no...
A u Pavla Brichty v Mikulově se čůralo na zahradě na broskev... A u Kapičáka k sousedovi skze plaňkový plot. A pochybuji, že mají na Mora zemi tak kvalitní víno, že se udrží ve vás dva dny...

[62 Dobře Včelko, (jura-p: 18.05.2006, 02:28:16 - x)
Budu tam v pět.

[63 Přeji hezké ráno! (Rpuť: 18.05.2006, 06:04:24 - odkaz - x)
Tak prý hledáme 1. českou prezidentku - ber kde ber!
Myslím, že nejlépe to vystihnul AeroKarel na posledním setkání: "K Vodičkovi může přece přijít kdo chce. A stejně sem choděj ženský jen tři."

[64 rputi, (šimon klein: 18.05.2006, 07:09:43 - x)
to je ale výstavní seznam čarodějnic....můžete někdo něco udělat pro to, aby TYHLE k žádnému Wassermannovi ani ke Svinskému rytíři nechodily ??.....rád si připlatím...

[65 2 martin (PeS: 18.05.2006, 07:25:21 - x)
dobré ráno. Fantazie novinářova je veliká, uplatnění plasmy taky. Skoro by bylo zajímavé zjistit, kde je pravda. Já na tuhle oblast odborník nejsem, jen vím, že se to teď dost používá v nanotechnologiích - odprašování, depozice apod. (plasmová tryska). No a že u nás máme dost chytrejch lidí je dobře známo...

[66 šimone, ráda vyhovím:)))) (Rpuť: 18.05.2006, 07:33:49 - x)
Ale myslím, že Žako už má našlápnuto - už se "vyjadřuje k událostem v mediích". Za chvíli už bude Kraus - já už se pomalu bojím otevřít i rybičky, aby na mně nevyskočil.:)))

[67 "jako Kraus", kruciš! (Rpuť: 18.05.2006, 07:36:56 - x)

[68 ...Jo...JURO...děkan za toho šakala (7:- )) (šakal: 18.05.2006, 08:09:24 - x)

[69 2 jura-p (PeS: 18.05.2006, 08:49:08 - x)
ad socha - myslím, že jsem to tu už někdy psal. Dokončovala se větší veřejná stavba, připravovalo se slavnostní otevření, tak stavbyvedoucí nechal odvézt do šrotu hromadu starého zrezlého železa, co se válelo někde v koutě. Nastalo zděšení, když se ukázalo, že ta hromada šrotu byla vysoce umělecké dílo, připravené k instalaci před průčelí stavby...

[70 2 PeS (martin tamtaky: 18.05.2006, 09:43:46 - Mail - x)
zapomněl jsem, že bys mohl můj odkaz vzít vážně.

Mě upoutala tato věta: "Lékaři, chemici, umělci i dělníci v továrnách by už brzy při práci mohli používat novinku z brněnské Masarykovy univerzity". To je přesně ten slovník, který oznamoval úspěch socialistického průmyslu s novým televizorem z Oravy a pod.

[71 martine, (šimon klein: 18.05.2006, 10:15:01 - x)
to mne také zaujalo - už tam chyběli jen ti Novotného zemedelci....on to ten mlamoj asi opsal z těch 50let starých týdenníků, co teď pouštěj v TV, přesně stejný výčet a ještě podmalovaný tak sugestivní hudbou, že mne okamžitě začnou bolet upracovaný ručičky....

[72 šimone (martin tamtaky: 18.05.2006, 10:25:41 - Mail - x)
ty bys měl být potěšen, že se Zátaras obtěžoval až na státní zastupitelství, aby si ověřil, že tě může svobodně nazývat "póvl, šunt a lidský odpad". To se tak někdo má!

Já už jsem takový požitkář, že si rád užívám podle (nepřesné) citace:
"Být za idiota v očích blbce je požitek labužníka"

[73 martine, (šimon klein: 18.05.2006, 11:23:14 - x)
mně se daří se namočit do úplně cizí debaty ve chvíli, kdy jedna strana je už tak nasraná, že to potom vezme metodou:vinej nevinej, berte to po řadě...a to dneska už dvakrát....ale béédu nepovažuji za diskutéra na úrovni. to už raděj toho tataráše....
Osobně toho pána považuju za bývalého esenbáka nebo majora vod Grenzschutzu, kterej je zatrpklej, páč ho určitě po plyšáku sesadili - ale má furt starý známý prokurátoristy.

Lehce OT - tuhle jsme u služebního auta ve velkých garážích podle sluchu a posléze i vidu našel zase v pneu pečlivě zašroubovaný vrut, naštěstí krátký, takže se nic nedělo. Stávalo se mi to i dříve, ale už dlouho nic nebylo, až teď, po schůzi bytového drustva. Potěšilo mě to - asi jsem zase někomu hnul žlučí tak, že mi to "čestně" vrátil.

[74 šimone, gratuluji k titulu!:) (Rpuť: 18.05.2006, 11:56:07 - x)
Já dneska na Psa jen opatrně nakukuju, abych náhodou nepřišla k úrazu. Zajímavé, jak ta svoloč, vábena krysařovou píšťalkou vylézá zpod kamene....Jsou nějaký nadržený, za ta léta, kdy si netroufali...

Tak jsem zvědavá, jestli to tu teď bude 2x!

[75 Ahoj vespolek! (Šumavák: 18.05.2006, 12:39:50 - x)
Tak asi na mě včera k večeru dolehl ten stres, šok, únava,nevyspání(ona to není žádná sranda najít takovou polohu aby to bolelo co nejmíň) a neudělo se mi volno.
Před chvílí jsem dal koně domů a byl jsem se opatrně projít.
A jdu si přečíst co bylo, prohlédnout fotky, udělat poštu a tak vůbec.

[76 2 martin (PeS: 18.05.2006, 12:57:24 - x)
zas jen nakukuju... Víš, na takovýhle věty používám Cimrmanovu metodu průtokových poznatků. Tohle je takzvané obecné blabla - projde, aniž zanechá stopu. Není to zjevná lež, není to ani žádná závažná informace. To víš, bůhvíkolik let se učili psát tímhle stylem, těch zlozvyků se pak těžko zbavuje... Pro mě je tam podstatná ta informace, že
a) povedlo se to udělat a uměj to vyrábět ve větší sérii,
b) uměj regulovat teplotu - to je nesmírně důležitý pro depozice (ale to je na delší debatu, oponoval jsem před časem práci, kde to bylo velice důkladně podloženo) z čehož ten novinář se snažil aspoň něco pochopit,
c) není to drahý. To je taky nesmírně důležitý.
Já ve svém oboru (či příbuzném) na MU pár lidí znám a ti jsou zatraceně dobrý. A tohle se musí využít a podpořit (teda, bylo by to žádoucí), ne miliony tun oceli...

[77 2 šimon klein (PeS: 18.05.2006, 13:11:00 - x)
No, pane, myslím, žes je několika postřehy rozzuřil doběla... Zvlášť se mi líbil jeden komentátor a jeho podpásovky - nebejval dřív takovej či si byl aspoň vědom, že to jsou podpásovky... Inu tempora mutantur et nos mutamur in illis... Slavnému bédovi nevěřím ani kolik je hodin, ten Ti o téhle stránce bude tvrdit, že je fialová se zelenejma puntíkama. Beru ho jako typickej příklad socialistickýho ekonoma, kde se říkalo že když tento vyjede na Saharu, tak je do měsíce písek nedostatkový zboží!

[78 PeSi, (šimon klein: 18.05.2006, 13:19:04 - x)
kéž by ty podpásovky byly vědomé - protože jinak to svědčí o ztrátě soudnosti.
A béda je estrádní vtipálek, patrně menší šéf, jehož nehumorné ftípky podřízení kvitují horentním smíchem (kdo nejsme občas rektoskopové,že...) a to by zblblo i inteligentního člověka. Skoro jistě to nebude zlej člověk, ale holt takovej....bodrej; a zcela jistě - mimoň.
Ale koleduju si od toho výše drbaného komentátora moralistní černou tečku.....

[79 >> šimon klein (dvd: 18.05.2006, 13:27:43 - x)
Mě ten Wassermann nějak připomněl Wassermannovu zkoušku a tím i jeden ftip z dob Slovenského štátu.
--Generál Čatloš je na inspekci ve vojenské nemocnici a vyptává se vojáčků jak se jim vede. A jeden praví: "Dobre, len keby tej germanizácie nebolo"."Aká germanizacia", diví se generál. "No, já sa volám Janko Vodička a tuná je napísané Wassermann positiv".
Jinak s odhadem původního zaměstnání Tarase atd. souhlasím. Nějak mi ten péesák připadá pravděpodobnější, už kvůli tomu nicku. Na těch hranicích se to zátarasy jen hemžilo.

[80 2 dvd (šimon klein: 18.05.2006, 14:59:53 - x)
ne anebo je tataráš bývalý vyšetřovatel VB - ale samozřejmě ten hodný....jeho fascinace střílením a věšením... zmínil jsem totiž, že se nám svého času oběsil kádrovák a jeho reakce - hm...docela nevinná, ale z toho celého že vypíchnul jen tohle....

[81 Šumaváku, (jura-p: 18.05.2006, 16:01:30 - x)
v rozepsaných jsem uložil příspěvek o "nových tvářích". Za chvíli vyjedu pro nějaké brambory pro tebe. Mohl bych je dovézt někdy mezi půlosmou a osmou. Takže až se budu blížit zavolám, abys mi řekl, kde se nacházíš, kam ti je mám dovézt. No a jestli se ti ten příspěvek bude líbit a nechceš něco vydatlovat sádrou sám, tak ho můžeš večer po laskavé úpravě vložit (já furt nemůžu přijít na to, jak tam děláš ten podpis a tak) Ahoj.

[82 Newmám čas na pročítní, natož na debatu, (maYda: 18.05.2006, 16:17:37 - x)
t, aby mi odsouhlasili, že můžu mít den delší, než 24 hodin?

[83 Omluva, nějak jsem umázla kus příspěvku. (maYda: 18.05.2006, 16:20:44 - x)
Nemám čas to číst a už vůbec debatovat, jen mě zaujalo, že Zátaras se šel ptát , jak jsem pochopila, zda jeho invektivy jsou v mezích zákona.
Tomu říkám starosti!!!!
A ptala jsem se, kde si lze podat žádost a delší den, než je 24 hodin.

[84 Nechci bejt (Foundryman: 18.05.2006, 19:08:57 - x)
otravnej, ale opravdu bych potřeboval alespoň zhruba vědět, kdo pojede do sklípku - kvůli ubytování.

[85 Nerad jsem (Foundryman: 18.05.2006, 19:13:41 - x)
otravnej, ale opravdu bych potřeboval alespoň řádově vědět, kdo pojede do sklípku, kvůli ubytování.

[86 Tako napřed nic (Foundryman: 18.05.2006, 19:14:39 - x)
a teď je to tu dvakrát. To asi proto, že Šumavákovi brání gyps v činnostech.

[87 Koukáte na Moravce? (Dana: 18.05.2006, 21:15:10 - x)
Vidím, že vedení diskuze převzal zkušený matador, Grebeníček....

[88 koukáme. (Šumavák: 18.05.2006, 21:19:14 - x)

[89 Chaaaaaa... (Dana: 18.05.2006, 21:31:35 - x)
Hartl už omlouvá případné fiasko předvolebních výzkumů...voliči-občané jsou těkaví...No to je hezké!

[90 ...upřímně,... (šakal: 18.05.2006, 21:35:45 - x)
...docela by mě zajímal ten "komentátor na Neviditelnym psu, kerýmu byly zatim podpásovky tak...tolik moc...cizí...a dokonce se mu příčily a neuznával je"...to sem teda celej zajímavej (7:- P)

[91 ...hele...FOZUNDRY...já nevim...možná JO...možná NE. (šakal: 18.05.2006, 21:38:40 - x)
šakal hamlet

[92 Dobrý podvečer, (PeS: 18.05.2006, 21:42:29 - x)
copak, nějací voliči už začali vytěkávat z kotlíku přes hranice? Že by už? No co se dá dělat, já mám dostat novej pas až po půlce června... Já už to nestihnu...

[93 Hmm.. (Dana: 18.05.2006, 22:25:14 - x)
já mám teď spíš logistický problém - jak to dopadlo s těmi bramborami od Včelky?? Synovec mi zrovna píše, že se nic nekoná...

[94 Propánajána... (Dana: 18.05.2006, 22:42:06 - x)
to tam na jihu nemáte nic lepšího? Mám dojem, že Mencl byl zatím nejslabší ze všech ODSáků... Ale možná jsem něcopřehlédla, nesledovala jsem soustavně...

[95 Dano, (Foundryman: 18.05.2006, 22:47:07 - x)
jak už jsem několikrát se smutkem uváděl, my se tady vyznačujeme především Škromachem, Sobotkou, Grebeníčkem, Šimonovským et consortes. To dělá asi holt to požívání vína a slivovice již od útlého věku...

[96 Šakale, (Foundryman: 18.05.2006, 22:48:33 - x)
no jo, to ta postel možná bude, možná ne :-)))

[97 No, Dano, ona to vůbec byla sranda. (Rpuť: 18.05.2006, 22:48:58 - x)
Tolik aparátčíků pohromadě, to aby jeden pohledal:))))

[98 Ještě bych (Foundryman: 18.05.2006, 22:52:58 - x)
dodal, že jsme takoví exoti, že dokonce i soukromí zubaři tu volí socialisty.

[99 Foundry, (Rpuť: 18.05.2006, 22:55:09 - x)
jestli ono to nebude tím, že maj dost soukromé klientely z Rakouska. Takoví si pak hrozně vyskakujou:)))

[100 Dano, (Včelka: 18.05.2006, 23:04:58 - x)
máš mail.

[101 Dano, já brambory mám! (Šumavák: 18.05.2006, 23:06:48 - x)

[102 Včelko - (Dana: 18.05.2006, 23:19:04 - x)
odepsala jsem.
Šumaváku - to není hezké! Ale já je snad také budu mít..:-)) A pak uvidíme, kdo z koho! :-))

[103 NAco potřebujete postel? (maYda: 18.05.2006, 23:44:04 - x)
Jedete do toho sklípku pít a klábosit nebo spát ?

[104 Šumaváku, (jura-p: 19.05.2006, 00:34:25 - x)
když jsem si tak jel soumrakem domů, napadly mě dvě docela srandovní myšlenky. Ta první, že se odeesák stará o diverzifikaci rostlin, zatímco zelení kecají v televizi.
A ta druhá, že kdyby mě napadlo ve dvaceti, že i tímto způsobem se dá šířit genofond po okolí, nemusel bych tolikrát dostat přes hubu na venkovských čajích. A měl jsem z toho dobrou náladu.

[105 Postel být musí! (Klaun Parafin: 19.05.2006, 04:28:22 - x)
Je to místo posvátné a my nevěřící dáváme přednost posteli před kostelem. Například mě osobně v posteli dosud napadla tak tříčtvrtina mé dosavadní umělecké (divadelní, literární...) produkce. Vždycky po ránu, když jsem si mohl poležet. Na postel nesahat, nebýt postelí, tak se skoro nenarodil žádný novodobý génius...a v posledním roce jsem zjistil, že se dá v posteli i pít kafe a pokecat si...

[106 Postel musí být (martin tamtaky: 19.05.2006, 05:46:07 - Mail - x)
Mrkev, panna, postel,
jak se to rýmuje?

Mrkev ta je tvrdá,
panna zase hrdá,
v posteli se narodil spisovatel Drda!

Foundry, tolik rozumných lidí a žádný nechce pochopit, že se musí noclehy dopředu objednávat, zálohy platit, účast potvrzovat a pod. Zažívám totéž každý sraz maturantů, kdy se moji spolužáci v pražské hospodě po šesti pivem rozvzpomenou, že by se to příště dalo udělat někde na Moravě ve sklepě. Ještě nikdy se nebyli schopni dohodnout na termínu, nikdo nevěděl dopředu, jestli přijede a v kolika osobách a nakomec to zamřelo na konstatování, že je to daleko.

Já jsem přesvědčen, že my jsme dál a sraz se uskuteční. Ale to dětinské plánování si neodpustíme. Upřímnou soustrast dobrovolným organizátorům!

[107 Přeji dobré ráno! (Rpuť: 19.05.2006, 06:17:15 - x)
Tak šla Irena nakoupit se Bleskem a ten čokl mizernej se vyškub a zdrhnul. Problém je, že zdrhnout možno leckam a hledání je obtížné. Blesk v tomto případě zdrhnul na náměstí a hrál si tam s policajtama na honěnou. Žádnej policajt nemá rád, když si s ním někdo hraje na honěnou. Bylo jich sice víc, ale každej měl jen dvě nohy. Takže jejich vážnost utrpěla. A Blesk z toho měl hroznou srandu. Žádnej zločinec si nemá co dělat srandu z cajtů a navíc bylo horko.
Ve chvíli kdy začali uvažovat o zdůvodnění použití střelné zbraně a následné pokutě majiteli šla kolem do školy Lucinka, dítko zvící ledva 120cm. Uchopila vodítko a rozkázala přísným hlasem: "Blesku, deme domu!"....A Blesk šel.
Z policistů nepřišel žádný....zatím!

[108 Martine, to znám! (Rpuť: 19.05.2006, 06:23:25 - x)
Když rozesílám pozvánky na keramické akce, vždy uvedu datum, do kdy nutno poslat přihlášku. Ti lidé se tím živí, takže lze předpokládat, že mají na akci zájem. Do termínu dorazí tak třetina přihlášek. Další třetina přijde po termínu a zbývající se rozhodnou ráno v den konání. Přijedou, nacpou se někomu na místo, nadělaj problémy, pohádaj se - a příště to udělaj znova....

[109 2 Rpuť (PeS: 19.05.2006, 07:19:09 - x)
Dobré ráno, docela bych si tipnul, že nebejt to na náměstí, docela rádi by se s ním vyblbli taky. Já jednou sledoval z povzdálí 3 se psem na louce a blbli dokonale, neb nehrozila újma vážnosti. Vono občas i některý policajti se uměj chovat jako lidi...

[110 PeSi, situace byla (Rpuť: 19.05.2006, 07:49:16 - x)
značně komplikována faktem, že zákroku vyzývali policisty přítomní občané - to se to pak blbě blbne:)))

[111 Martine, (Foundryman: 19.05.2006, 07:53:16 - x)
naštěstí je to dosti flexibilní, jen potřebuju vědět, jestli bude účast do 10 lidí (noclehy jen v jednom sklípku), nebo 10-15, nebo nad 15. Jinak se to dá přizpůsobit. Ale v červnu je tam dost zájem, protože je dobré počasí a ještě nejsou dovolené, takže je třeba to bloknout hned. Jinak bych neobtěžoval :-)) Zálohy ani nechtějí, což je taky plus.

[112 Foundrymane, (maYda: 19.05.2006, 08:00:21 - x)
já ty vaše postelové potíže chápu, ale když jste mi se šakalem tak hezky nahráli...
Ze sklípku se přece stejně odchází až po východu slunce. Aspoň slušný lidi ano.:-)))
Jinak letos vypukla nějaká epidemie, dosud děti absolvovaly vždy školní výleta školu v přírodě. Školy v přírodě letos odpadly na obou školách - zájem byl malý, cena proto vzrosztla a rodičům se to zdálo drahé.
Totéž se školním výletem u dcery. Nevím proč se někomu zdá drahý školní výket za 500 na Hlubokou, ale výlet se zrušil pro nedostatečný zájem.
Od synovy učitelky jsem se dozvěděla, že u výletů je největším problémem, že se obvykle dnes zajišťujew přes cestovní agenturu, která chce hned zálohu a znát počet osob a když škola, která ví, že rodiče se tak rychle nerozhoupou a že bude mít tu třetinu přihlášek, zaplatí zálohu ze svého, riskuje, že když pak výlet krachne nebo pojede méně dětí, už ty peníze nedostane zpátky.
Synkova paní učitelka to vyřešila tak, že pustila k vodě agenturu a zařídila výlet po svém. Jak, radši nebudu říkat.
Myslím, že zakový výlet je sen většiny normálních dětí a přinese jim mnohem víc zážitků, než okružní jíszda po českých památkách autokarem. Ale tuším, že s dnešními předpisy o tom, jak zacházet s dětmi na výletě a táboře , je v jistém rozporu. :-)))

[113 OT - argument, proč mě čajznout boty na podpatku:))) (Rpuť: 19.05.2006, 08:17:55 - x)
Já: "Ve 13 letech, ještě boty na podpatku nosit nemůžeš."
Robě: "No jo, ale až vyrostu tak už mi ty tvoje boty budou malý!"

[114 Maydo, (Foundryman: 19.05.2006, 08:21:43 - x)
já bych strašně rád zažil dobu, kdy si lidi budou moci dělat věci po svém, aniž by měli za zadkem úředníka. Jako kluk jsem jezdil na skautské tábory, kuchyň byla pod stanem, vařili jsme si svépomocí, hygiena byla latrina v lese a potok a všichni to přežili v plném zdraví a spokojenosti. Nemluvě o nočních soutěžích, kdy jsme byli ve věku 8-10 let vysláni na dvoukilometrovou cestu nočním lesem. To by se dnešní laskavý EÚŘEDNÍK zbřídil.

[115 Foundrymane, (maYda: 19.05.2006, 09:58:18 - x)
já jsem před časem dostala na tohle téma hezká mejlík, jestli ho najdu,pošlu ho Šumavákovi, jestli by se nehodil. Má výhodu, že je apolitická a n¨neváže se na žádné sktuálno.:-)
No, kluk byl před dvěma léty na týdenní akci se zařízením, kam chodí na terapii. BYlo jich sotva deset, tři dospělí a pokud jde o "logistiku", zapojil jeden z těch vedoucích kdekoho ze svých blízkých. Včetně bybičkxy, které ten "zvěřinec" nastěhoval ve stanech na zahradu. Podotýkám, že šlo vesměs o děcla s hyperaktivitou a LMD a různými dysfunkcemi.
Jenže málo platné, ty lidi nesou vlastní kůži na trh. Kdyby se něco stalo, tak můžou mít problém. Přitom stát se může vždycky. I na tíboře v partmámnech s tekoucí teplou vodou, kde děti málemn nepustí ven, aby se nenachladily. :-))

[116 Foundry, maYda (martin tamtaky: 19.05.2006, 10:03:01 - Mail - x)
bohužel znám ty předpisy, které způsobují, že se výlety ani pobyty v přírodě nepořádají.

My to řešíme svépomocí. Domluví se několik rodičů, vezmou se i další děti a jede se. Je s tím sice práce, ale stojí to za to. Hlavně ty desítky dětí, které by rády jely taky, ale nevezmeme je, protože jejich maminky nebo tatínkové jsou takoví pazgřivci.

[117 maYdo, tohle mě také vždycky "okouzlovalo", (Rpuť: 19.05.2006, 10:12:56 - x)
matička, praktikující svobodnou výchovu, což v praxi obnáší, že na dítko 24 hodin srdečně kašle, ječí jak Viktorka, že si její robě narazilo nos, když neposlechlo ani desátý příkat vedoucího, aby si tkaničky zavázalo....

[118 2Foundry a Rpuť (helena: 19.05.2006, 10:26:39 - x)
Foundry, ony takové tábory ještě pořád jsou, ale nedělají si reklamu, tak na člověk padne spíš náhodou a přes známé. Naše nejmrňavější na takový jezdí a je nadšená. Je šťastná, protože tam smí i když je jí přes 15. Navíc s těma lidma dělá přes rok historický šerm. Ovšem než jela prvně, byli jsme lehce proklepnuti, jestli nejsme "pazgřivci".
Rputi, nezoufejte. Ono to skončí dřív, než je člověku leckdy milo. Mně už dnes nikdo nic neloupí, protože boty jsou jim malé a šaty velké. Někdy mi to přijde i líto.

[119 ...tak...jestli jste ještě nečetli TOHLE...tak se do pohodlně a pevně usaďte,... (šakal: 19.05.2006, 11:00:17 - odkaz - x)
...právě odbíjí jedenáctá - tak si alespoň po té četbě budete moci dát panáka. Zaručuju, že ho budete potřebovat! § :- | )

[120 Takhle (helena: 19.05.2006, 11:27:35 - x)
to vypadá, když mozek plný "pravdy a lásky" zatemní nenávist. Jinak se to už nazvat nedá. Co k tomu dodat? Jen toho panáka.

[121 ...mám sojem, že to není jen nenávist... (šakal: 19.05.2006, 11:29:26 - odkaz - x)
...je to zejména opravdová nedospělost ducha, nemoudrost...možná i hloupost (7:- /)

[122 Hahahahahaha (Rpuť: 19.05.2006, 11:30:35 - x)
"....A tento státní centralismus spojovaný ještě s kultem hygieny, čistoty, kultu zdravého těla, má posléze velmi blízko k očišťování se od problémových menšin: k etnické čistotě....."

Holt nám Pleticha senilní....

[123 Rputi, (maYda: 19.05.2006, 11:43:18 - odkaz - x)
v odkazu bvěnujte pozornost poslednímu odstavci. Pozpytujte svědomí, co se ptáte dítěte, když přuijde ze školy a budete mít jasno, co jste zač! :-)))

[124 Šakale, já nechápu, (kocour: 19.05.2006, 12:15:31 - x)
proč se tak vzrušuješ ... neříká přeci nic, co bychom o něm nevěděli, jen to říká otevřeně. Že je to pokrytec a magor, který nikdy neměl být prezidentem, tohle podezření se mi začalo vkrádat na mysl tak někdy od roku 1994. Ty proti němu ještě nejsi imunní?

[125 Není on ten pán (dvd: 19.05.2006, 12:16:06 - x)
už poněkud denege..., genede..., genede... - no úplně, ale úplně...

[126 Milá MaYdo, (Rpuť: 19.05.2006, 12:29:59 - x)
v tom případě jsem super-mega-hyper - já se neptám - já provádím křížový výslech! To jsou totiž poslední okamžiky, kdy lze ještě doufat, že dítě nezapomnělo, že ve čvrtek má mít sebou lžičku a očkovací průkaz, nebo, že v pátek se píše písemka s fyziky na téma světlo. A musím si to zapsat, protože do pátku to zapomenem obě dvě. Kladu lstivé otázky, abych se dozvěděla věci, o kterých nevím, že se na mám zeptat. Naštěstí mám trenink několika desítek let - našemu dědečkovi se na onom světě nejspíš stejskalo, tak se nám přišel pomstít:))))))

[127 dvd - jo, úplně! (Rpuť: 19.05.2006, 12:31:34 - x)

[128 To jo, kocoure, to jo. (Rpuť: 19.05.2006, 12:33:33 - x)
Jenom mě, zatím, nenapadlo, že jsem rasista, protože si meju nohy :)))

[129 K.Jaques ministrem zahraničí?? (Šumavák: 19.05.2006, 13:11:54 - x)
*Časem se to stabilizuje, Joschka Fischer začínal také jako zelený chaotik, dokonce pouliční rváč, což naši zelení nejsou, a skončil jako nejpopulárnější německý ministr zahraničí.*

Dobrý den.

[130 ...ne...nejsem "proti němu imunní"... (šakal: 19.05.2006, 13:17:20 - x)
...pořád si říkám, že se mu to snad trošičku zlepší - a ono je to zatím pořád horší (7:- /)

[131 A tohle přeci také nemůže nikoho překvapit ... (kocour: 19.05.2006, 13:29:58 - odkaz - x)
Čípak jem rukopis to připomíná ...

[132 Šumaváku, (Rpuť: 19.05.2006, 13:35:38 - x)
Žako míří výš - tu už jmenovali v té anketě na první českou presidentku!:)))

[133 No jo kocoure, kdyby se začal rozepínat Burizon, (Rpuť: 19.05.2006, 13:40:43 - x)
bylo by to horší....

[134 Kocour - odkaz zde: (Šumavák: 19.05.2006, 13:53:50 - odkaz - x)
jsem to původní smázl, aby se to tolik neroztahovalo.

[135 Šakale, vyji s tebou! (Klaun Parafin: 19.05.2006, 14:31:20 - x)
Teď už jen opravdu chybí volební heslo: "Klaun na Hrad!" nebo "nahrát"...nahranej jsem už dlouho. Třeba na ČRo 6... Asi si vezmu k volbám ty slušivé šortičky, pak ty hadí lodičky, dlouho jsem je neměl, ale ostříhám si nehtíčky. A na lyru se naučím plísničku "Vašíku, pašíku, jsme v jednom šíku šik, ty a já, žádný nebožtík ve volbách nehajá..." a zahraju ji volební komisi.Ó, to bude sexy! Musím to ale říci dopředu Pavlátové, Zachariášovi, Najbrtovi, Renčovi...aby tam taky náhodou byli.

[136 Parafíne, to je jinak! (Rpuť: 19.05.2006, 15:06:59 - x)
Vašíku, pašíku,
dobrá kaše z lumíků!
Chrst, chrst, chrst!
Strč si krkem prst!
Blééé!

[137 ...ale ten včerejší hokej s Rusama byl dobrej! (7:- )) (šakal: 19.05.2006, 15:28:21 - x)

[138 Dobré odpoledne vespolek! (Loki_F: 19.05.2006, 16:04:49 - x)
Ačkoli jsem jako obvykle v neskutečném časovém presu, nemohu odolat abych se vložil do probíhající diskuse.

jura-p(e): Nejprve však bych chtěl poprosit Tebe, abys jako jediný profík z oblastí klinické psychologie udělal nám všem tu laskavost a pokusil se zhotnostit osobnostní profil Vaška Veškrnůj, protože by asi nebylo od věci pracovat s nějakým rámcem, který by předem vymezil hlavní rysy jeho postojů. Domnívám se totiž, že se nejedná o nějaké gerontologické změny, ale stav trvalý, primární, jen dejme tomu více vystupující do popředí... Možná se mýlím (neb nejsem profík) a naopak jsem silně zaujatý proti "querdenkerství" tohoto druhu, jehož je Vašík dosti typickým představitelem.

[139 Mám já tohle zapotřebí ?!!!!????! (maYda: 19.05.2006, 16:20:13 - x)
Předevčírem sjsem se přilípla k tramvaji evroppsky demokratickou cukrovou vatou, dnes mi kvůli evropsky demoktratickým balónkům málem ujela tramvaj. Mám já se svých důstojných skoropadesáti a postavou budoucí matičky zapotřebí pádit přes pěší zónu s batohem, nacpaným bramborama, na hřbetě nákupní taškou v jedné a dvěma dětmi, vlekoucími balónky v druhé ruce????
A to mně čeká ještě řev, až se vrátí dcera z kroužku a zjistí, že jeden balónek mezitím ušel. Obviní z toho aločinu bráchu, ten jí řekne že je blbá, debil nebo podobnou roztomilost, ona ho začne mlátit pěstmi, on začně ječet taky, následně začne demosnstrativně baklit batoh, že tu jako s námi nebude, když jsme takoví, muž řekne "maminko, srovnešj si to, mně vůbec neposlouchají" což mně vyprovokuje k jedovaté poznámce na téma " příprava k otcovství ve tvé původní rodině" a... radši nedomyslet
Honzo KAsle, co jsem Ti provedla??? Tohle si snad přece jen nezasloužím!!!

[140 Rputi, skvělé, ale já raději rap (Klaun Parafin: 19.05.2006, 16:20:55 - x)
než národní říkanky do zelených slabikářů... Jdu pohádkovat. Zítra, v sobotu, hrajeme v Děčíně na zámku, jestli tu je někdo z okolí... Hlaste se ke mně. Bude nás plné nádvoří.

[141 loki, (maYda: 19.05.2006, 16:22:52 - x)
što takoje "querdenkerství"

[142 Jestlipak zelení (maYda: 19.05.2006, 16:23:22 - x)
pijou rádi zelenou?

[143 Pro mne z těch rozhovorů, (Loki_F: 19.05.2006, 16:25:48 - x)
které mimochodem čtu s opravdovým požitkem a zcela živou představou jejich průběhu a "zvukového i obrazového formátu" (eh, ehm, že, jaksi tento, tudy, tamto - provázené mácháním rukou člověka, který se neumí srozumitelně vyjadřovat, dokonce obávajícího se vyjadřovat jednoduše...), tak z těch rozhovorů mi vyplývá, že pro něho bylo, je a samozřejmě stále více bude, problémem udržet myšlenku (a to i v případě, že se zrodí!), vesměs však je to plytké plácání floskulí, provázené manýristickým hekáním a usilovným předstíráním, že to plácání je výrazem náročného zrodu zásadního a důležitého sdělení dějinného významu.
Takto přepsáno do souvisle čitelného projevu je pochopitelně jen obrazem permanentní myšlenkové křeče, kterou bý zvukově bylo možno popsat jako "plácnutí jež vydá ve velké dlážděné místnosti 1,75 kg syrového vepřového masa upuštěného z výšky 1,5 m v geometrickém středu půdorysu místnosti". };D
Vedlejším dojmem, pak je nabízející se interpretace, že kromě potíže s udržením myšlenky je i problém související s věkem, totiž udržení moči a stolice, což v praxi znamená nutnou roztěkanost plynoucí z problému preference - co držet dřív... };D

Rputi, to byla velmi výstižná rymovačka. Bravo!

[144 Jo a co bude se souslovím (maYda: 19.05.2006, 16:26:34 - x)
"zelené mozky" , kteréžto značilo kdysi lampasáky a esnbáky. Obojí, pokud jde o uniformy, poněkud zmodralo, takýže ty "zelené mozky" už nejsou zeléné.
Bude to cenzůrováno, až vyhrají zelení?
A stanou se Zelenáči státem chráněnou památkou?

[145 maYdo, to je výraz , který Němci používají (Loki_F: 19.05.2006, 16:41:38 - x)
pro lidí uvažující jako Vašík V. a zelení lumíci. Zrovna mě nenapadá jednoslovný český ekvivalent... Doslova bych to přeložil jako "myslet napříč" nebo-li "naštorc". Obvykle užívané v pejorativním významu, např. při charakterizování lidí, kteří i přes důkazy jež podala fyzika, jsou přesvědčeni o reálnosti perpetua mobile nebo lidé, kteří jsou přesvědčeni o neposkvrněném početí a jsou ochotni pro to hledat i ty nejabsurdnější důkazy... Stačí?

[146 Loki, (maYda: 19.05.2006, 16:45:28 - x)
děkuji za výklad.
Zcela objektivně přiznávám, že leccos z tvorby Václava HAvla je mi skryto, takže připouštím, že některá díla mohla ve své době oslovit, možná mohou oslovit i dnes, leč nemám chuť se o tom přesvědčovat.
Čtu -li ovšem rozhovory jako tenhle, tak si nutně kladu otázku, kde jsou ty myslitelské a filosofické kvality, které mu někteří připisují.
Mně to připadá poměrně banální co do obsahu. V čem spočívá jeho filosofičnost, mi nějak uniká.
A nelze o tom moc diskutovat, protože nikdo z okruhu těch, kdo v něm toho filosofa ctí, mi tohle nevysvětlil. Dovím se ledacos o mém morálním profilu a nedostatečném rozletu a pokleslém charakteru a dalších nedostatcích, o kterých svědčí fakt, že si dost nevážím Václava Havla, ale fakt mi nikdo nesdělil, v čem spočívá jeho přínos filosofii.
Nejvýš se dozvím, že když mu tleskají na západních universitách a parlamentech, tak v tom nějaká filosofie být musí.
Já se přiznám, že do něj třeba na PAvoucích leckdy rejpnu, on mi není osobně sympatický, nemám ráda tu falešnou mytologii o jeho skromnosti a pravdivosti, v politice leckdy hrál ne zcela podle fair play a rozdal pár nepěkných podpásovek a je to velmi sebestředný člověk, kterému je skromnost zcela cizí. okamžite vyskočí několi lidí, kteří ho začnou zběsile hájit výše popsaným způsobem.
Ale aby někdo řekl " přínos Václava HAvla ke světové filosofii a jeho význam je v tom, že..." a napíše něco, nad čím lze seriozně diskutovat, to ne.
Vzbuzuje to ve mně dojem, že není o čem, a že s tím přínosem filosofii to nebude asi tak žhavé.

[147 Loki, (Foundryman: 19.05.2006, 16:49:26 - x)
i když už jste se zmiňoval, můžu si poznačit vaši účast závazně? Ve sklípku tedy, mám na mysli. Dnes se tu stavoval Vít Blaha a nabeton jede. Dále (zatím) Kocour, Klaun, Rpuť & Co., Dana (pokud dovolí sena), Včelka, předpokládám, že Šimon Klein, snad Martin Drábek, počítám i s Dušanem. PeS patrně nestíhá. Ostatní se nevymáčkli. Vinaři ze mě páčí aspoň přibližný počet lidí, připadám si jak při tortuře.

[148 Jo, a Šakal (Foundryman: 19.05.2006, 16:51:23 - x)
je jak Pýthie, tak ho někdo 16.6. klepněte po kokosu a dopravte coby náklad.

[149 Pokud nás (Foundryman: 19.05.2006, 16:52:22 - x)
bude málo, můžu pozvat případně i Halladina a Čumila.

[150 Foundry, potvrzuji účast! (Loki_F: 19.05.2006, 16:58:58 - x)

[151 Loki, (Foundryman: 19.05.2006, 17:00:36 - x)
s doprovodem nebo sám?

[152 Loki, věc je samozřejmě mnohem složitější, (Rpuť: 19.05.2006, 17:08:18 - x)
Ale, když se pokusím ten problém co nejvíc zjednodušit, tak bych řekla, že nelze pojímat svět stejně jako konstrukci absurdního dramatu – což, v podstatě, Havel činí. Uvidí problém, vyrobí z něj absurdní zkratku, jenže ho naneštěstí neprezentuje v divadelní hře, ale jako filosofický názor na dění reálného světa. A jelikož je elitář, přisuzuje naše nepochopení, odpudivé blbosti plebsu, neschopného pochopit genialitu filosofovu – čímž nás nasejří ještě víc.
Já ten jeho konstrukt „od hygieny k rasismu“ chápu a dovedu si představit drama, kde hrdinům stane se kult hygieny vírou a skončí vražděním nečistých – vždyť se vlastně nejedná o nic nového pod sluncem, většina náboženství si touto fází prošla a islám v tom právě lítá. Jenže, to se dá prezentovat na divadle, nebo o tom intelektuálně plkat nad sklenkou vína, ale není možné po lidech chtít, aby tím absurdním dramatem žili. Havlovi se ten reálný a absurdní svět prolnul a on už není schopen rozeznat, kde ta forbína končí.
Když Libíček tloukl v Zahradní slavnosti gumové špačky, byla to sranda k popukání. Když "totéž" provozuje Havel v televizi, je to průser.

[153 Loki + maYda (dvd: 19.05.2006, 17:21:16 - x)
Jelikož "Querdenker" je anglicky "lateral thinker", razila jedná kamarádka termín "myslitel bokem", ze kterého pak dalším postupem vyvinula "myslitel pr.elí" - což považuji za dokonalou definici.

[154 Foundry (dvd: 19.05.2006, 17:24:18 - x)
bohužel, určitě do sklípku nepřijedu. (A asi je to dobře, neboť budu v té době v rozpoložení, že bych tam dopadl jako Kefalín, který - jak známo - se ožral jako svazák.) BTW: a pokud to rozpoložení dopadne dobře, platím na další slezině rundu.

[155 Foundry, Rputi: (Loki_F: 19.05.2006, 17:30:14 - x)
Foundry: to byl důvod proč jsem váhal, protože jsem nevěděl, zda se mi podaří přesvědčit moji ŽD aby se zúčastnila (kelmpírující tchýně rozhodla za ni), dcera se nadšeně chtěla přidat, ale pak konstatovala, že uprostřed zkouškového a sedmi průbami před sebou, raději nee. Takže na 99% sám!

Rputi souhlas, rozebírat se to dá ze všech úhlů (kdyby to stálo za to). Ze svého hlediska jsem si jej zařadil, na umělé vytváření mezinárodního kreditu kašlu (mám s tím řadu nepěkných zkušeností z oblasti (dle mého nazírání světa) důležitější - než je již 50 let stárnoucí solipsistický nafoukanec). Neužitečná a nepřínosná, v posledních letech trapná figurka, neschopná nasznat a smířit se s faktem své intelektuální bezvýznamnosti (neboť je ještě dosti lidí přesvědčujících jej o opaku - jimž penízky nesmrdí - a ono se to tak hezky poslouchá, když člověku někdo jakkoli bezvýznamný mne ocintek a šeptá, či dokonce vykřikuje, slova poníženého obdivu, vyznání genialitě..., že, ehm, jaksi tomu, ehh, odolat nelze, ah ano, že...? ).

[156 dvd, souhlas beze zbytku, (Loki_F: 19.05.2006, 17:32:41 - x)
dobrá definice, já jen měl problém s tím jednoslovným vyjádřením. };D

[157 2 Foundry (PeS: 19.05.2006, 17:47:07 - x)
jestli svou poslední hrozbu myslíš vážně, pak a-priori odmítám jakoukoli snahu o nápravu rozvrhu a nestíhám určitě... Masochismus nepatří k mým koníčkům... To je pak stejné jako na některých pouťových atrakcích, kdy žasnu, jak mnoho jsou lidi schopni zaplatit za to, aby se mohli poblít...

[158 Loki, (Rpuť: 19.05.2006, 17:49:10 - x)
Havel také stále nechápe jednu zásadní věc - v normálně fungujícím státě, by se presidentem nikdy stát nemohl. Právě jen v tom 89, kdy to potřebovalo nějakou jednotící figuru, byl pro ten okamžik použitelný. Dále to pak bylo spíš proto, že se na nikom jiném partaje nedokázali shodnout. A on stále uvažuje v tom směru - když jsem mohl já, proč by nemohl i jiný nepolitik. Vůbec nechápe, že ho tam drželi ti druzí.
Při setkání s Kausem pak došlo k zásadnímu konfliktu - sešli se dva extrémně sebestřední jedinci - autor absurdních dramat a ekonom, který nechápe, čemu se to vlastně lidé smějí u Cimrmanů. Z toho nic jiného než nenávist nemohlo vzniknout a bohužel se to stalo určujícím prvkem zejména Havlova chování.

[159 Vážení, (PeS: 19.05.2006, 17:52:57 - x)
ad Stařičký mocnář: Když jsem si kdysi dávno na Psu dovolil myšlenku, že mozek po určité době klinické smrti či komatu už jaxi není co bejval, řada lidí mě málem kamenovala, včetně šakala. Tak jen s tichým zadostiučiněním koukám, jak jim to postupně dochází (i dalším). A já to nemyslel ve zlým... Jen jako konstatování stavu věci...

[160 PeSi, (Rpuť: 19.05.2006, 17:54:16 - x)
třeba Foundry myslel, že bychom je přivázali ke kůlu a nedali jim ani cucnout. Pokud by neodvolali, byli by za ranních červánků upáleni za našeho sborového zpěvu "Ktož jsú boží bojovníci...."

[161 Podle posledního předvolebního průzkumu (Rpuť: 19.05.2006, 17:57:20 - x)
CVVM by vyhrála ODS s 32 procenty hlasů před ČSSD s 28 procenty. Komunisty by volilo 15,5 procenta lidí, zelené 10,5. Lidovci by získali 5,5 procenta voličů. K volbách by šlo 69 procent lidí.

[162 Tak jsem (Foundryman: 19.05.2006, 18:07:08 - x)
se uklidnil. Jednou jsem se pokoušel koukat tuším na Audienci, ale vydržel jsem to asi 10 minut. A to bylo, prosím, v euforii kolem roku 90. Už jsem si říkal, jestli nejsem nějak retardovaný nebo jestli mi fungují obě poloviny mozku správně. Vidím, že nejsem sám, což je potěšující. Klausovo nazírání světa, pokud alespoň mohu soudit z jeho publikací, je mi o něco bližší, i když také ne bez výhrad.

[163 Rputi, (Foundryman: 19.05.2006, 18:08:31 - x)
nakonec, proč ne :-) Hus byl také na koncil zdvořile pozván :-)))

[164 2 Foundry (PeS: 19.05.2006, 18:12:30 - x)
Ta publikace ovšem nesmí přesahovat jednu stranu A4 - font 12, 1,5 řádkování. Pak se tam nevejde tolik akustických konstant "já, já, jupy jupy, já" a zbylý obsah se dá číst.

[165 :-)))))))))))))))))))))))))))) (Halladin: 19.05.2006, 18:17:58 - x)

[166 PeSi, (Foundryman: 19.05.2006, 18:25:49 - x)
tak nějak :-) To jsem měl na mysli výrazem "ne bez výhrad".

[167 PeS(i), Rputi: (Loki_F: 19.05.2006, 18:44:43 - x)
Mohli bychom se trumfovat, kdo toho.. hm, jedince prokoukl dřív, ale nestojí mi to za to, jak jsem již konstatoval, mám jej proškrtnutého jako prázdné políčko v tabulce.
Srovnávat jej s Klausem je zcela mimo souřadnice. Nejsem žádným obdivovatelem VK, ale hrome, prokázal, že má vyargumentované vlastní názory a že za svými názory přinejmenším stojí. Z nedostatku humoru a smyslu pro humor bych jej nepodezíral (třebaže jeho humor je trošku jiný, takový ekonomický.... };D)
Maně si však vzpomínám na období ze začátku 90. let, kdy na chatě, moje sousedka, tehdy Vašíkova slepá obdivovatelka, si při pletí skalky každou neděli vynesla rádio ven, pustila si naplno "Hovory z Lán" a prožívala jeden veřejný orgasmus za druhým... };D
Jenže před tím nebylo kam uniknout, protože jsem budoval plot a musel jsem spěchat, byv poháněn mojí ŽD (hrozba mlsných zajíců jejím květinkám). Tak jsem byl zcela nedobrovolně nucen vyslechnout pěknou řádků těch třesků plesků. Slovy klasika: "Óóó, jaké uprtlení..!" I když, po dobu kopání základů na sokl to byl čirý doping! Potom už to bylo jenom ničím nezdůvodněné právo útrpné.

[168 irenak (irenak: 19.05.2006, 18:47:43 - Mail - x)
Rputi, Vaše rýmovačka je veselá, po dni, kdy jsem zapomněla deštník v autobuse, od 11:00 mám migrénu, od 12:00 byla porada atd. mne hezky naladila na víkend. Rozhovor s V. Havlem je ovšem otřesný - at ho ještě někteří lidé stále nekriticky milují. Pro pobavení doporučuji v aktuálním Reflex krátký článek "kolega není kokotko" - já neumím dát dobře odkaz. Hezký víkend.

[169 Loki, já se jen pokoušela (Rpuť: 19.05.2006, 18:53:46 - x)
vysvětlit, proč každý mluví jiným jazykem.

[170 Rputi, myslím, že si rozumíme. (Loki_F: 19.05.2006, 19:06:04 - odkaz - x)
Koneckonců, PeS i Foudry to vyjádřili zcela lakonicky a jasně. Netřeba to dál vířit. };D
Ten odkaz od Irenyk jsem nenalezl, ale zato jsem si škrtl o roztomilý článek od taťky Puchejře: viz odkaz };D
Zvláště citace: "Kombinace pitomého politika a ustrašeného televizáka je potom vražedná“, je kouzelná!

[171 KOLEGA NENÍ KOKOTKO (Vít Blaha: 19.05.2006, 19:20:20 - Mail - odkaz - x)
When asking someone to leave you alone, you must not say choď do piče nor should you ever substitute "May I help you?" with, "Co, do piče, chceš?".

[172 Ještě k mocnářovi (dvd: 19.05.2006, 19:22:40 - x)
Mně se dodnes líbí Zahradní slavnost. Na prázdninách před 40+ lety mi o ní vyprávěl Ivan H. a tak jsem si na ni zašel. A líbila se mi. Asi těch cca 18 let je u člověka nějaká literární imprinting period (snad jura-p by to objasnil). A někdy v roce 87 či 88 jsem si dovolil v jedné přednášce ze Zahradní slavnosti citovat: "Dnes již není doba statických a neměnných kategorií..." - a někteří přítomní se docela bavili. (Pro Bůh - nejsem vlastně disident?)

[173 Poslyš, Foundry, (maYda: 19.05.2006, 19:41:29 - x)
s tím Čumilem a HAlkladinem by to zas nebyl tak marný nápad. Společně se opít může znamenat významný posun ve vzájemném vztahu obou blogů :-)))
Třeba něktzeří zjistí, že kromě nemožných názorů má ten druhý třeba neobyčejně znělý bas a zajímavý a rozsáhlý repertoár přisprostlých pijáckých písní.
Ve sklípku je to podstatnější, než politické níízory a běh všehomíra.
Jest mi ovšem jasné, že riskuji, že za tenhle nápad zde budu ugrilována spolu s HAlladinem a Čumilem na virtuálním pranýři a následně ukamenována na PAvoucích. A že jediné, na čem se shocnou všchni napříč politickým spektrem, bude moje vyobcování z obou fór.

[174 maYdo, toto by skutečně (Rpuť: 19.05.2006, 19:56:54 - x)
nebylo rozumné - jde o rozdíly nejen názorové.

[175 Tady je také pěkný *miliardový* postřeh: (Šumavák: 19.05.2006, 19:57:30 - x)
Peníze od vlády, černé peníze, podplácení, sprostota. To všechno má někdo obdivovat? Proč vlády fotbal tak okatě podporují, třebaže to není nic užitečného, je nejasné.
Karel Steigerwald:
*Rozhodně si tak kupují hlas lůzy, jako by byli římští senátoři a jako by ta lůza byl římský lid, cílevědomě směřující k svému zániku a k zániku římského státu i kultury.

Od her gladiátorů se hry fotbalové liší jen v jednom: tehdy chudí otroci umírali pro pobavení boháčů v hledišti, dnes po trávníku skáčou milionáři pro pobavení chudé lůzy v hledišti.*
Třeba by to nemuselo být jen o sportu....

[176 Maydo, jednou třeba..... (Šumavák: 19.05.2006, 20:05:25 - x)
až bude Bursík premierem a zelení budou mít absolutní většinu v parlamentu.....by mohlo dojít k názorovému sblížení na stav politické scény u nás.

[177 Apropo, bereme na to víno (Loki_F: 19.05.2006, 20:06:34 - x)
s sebou také nástroje (samozřejmě hudební)? Třeba dáme dohromady kapelu...?

[178 Šumaváku, (maYda: 19.05.2006, 20:23:36 - x)
tak takové názorové sblížení by bylo možné jen dvojím způsobem.
1. humánní likvidací názorově nesouznějících ve jménu vyšších cílů jejichž uskutečnění nesouznějící brání.
2. následkem vládnutí Bursíka a spol., až budeme všichni sedět kolem ohně v jeskyni a žvejkat kořínky, budeme všichni svorně vzpomínat na blahé doby, kdy jsme se virtuálně mlátili po internetu.

inu, "já jsem věděl, že to neprojde, já jsem to jen navrhoval" :-)))

Sblížení na repertoáru přisprostlých pijáckých písních je ovšem možné i při politicky rozdílných názorech. Jest ovšem poněkud rizikové, protože takové písně jako "ćervený šátečku kolem se toč " nebo "modravých dálek volání" či "Červeb¨ná modrá fiala fiala, kdes ji má mílá trhala trhala" mohou způsobit v emocemi nabitém prostředí dosti velký třesk :-))

[179 Loki-F, tak jsem si přečetl (Šumavák: 19.05.2006, 20:26:17 - x)
ten článek v reflexu a přiznávám: není mi jasné, co tím Paroubek(kromě kopnutí si do Reflexu) chtěl říci.
Že je mu líto, že ten pořad zrušili?
Že on s úřadem vlády nemá nic společného, natož aby odpovídal za jeho činy?

[180 Maydo, pochopila jste to správně, (Šumavák: 19.05.2006, 20:31:03 - x)
,já měl před očima variantu 2), když jsem to psal.:-))

[181 Šumaváku, to byste se musel zeptat Puchejře osobně. (Loki_F: 19.05.2006, 20:33:10 - x)
Na mě zapůsobilo, že ocitoval žhavou část kritizovaného článku, jako by se tím chlubil. };D
Z toho mi vychází, že tímto zdůvodnil nutnost přitvrzení "postupu proti znepřáteleným novinářům" (a jiným podvratným živlům, protože žádná úcta v nich není!). Mají se na co těšit, snět jedna novinářská...

[182 A ještě, Šumaváku, jak se daří namoženým tlapkám, (Loki_F: 19.05.2006, 20:35:23 - x)
posílal jsem včera, notně obudvarovaný, léčívé vlnky! };D
Když jsem nadraný, funguji přímo zázračně.

[183 Maydo, (Foundryman: 19.05.2006, 20:47:59 - x)
obecně se nikterak nebráním experimentům, ovšem vínko múže probudit i nebezpečné vášně :-))

[184 Loki-F, levá už se začíná hýbat, (Šumavák: 19.05.2006, 21:04:33 - x)
modřina se *vsakuje*. Vlnky přispěly, ovšem přímo zázraky dělá 20% Ketazon mast a.u.v., dlouhodobě odzkoušená na koňských nohách.Ten kus masa, co chybí na prostředníku holt bude dorůstat déle.
Ta pravá zatím víc nezlobí(PRAVDA, ONO TO TAKHLE ÚPLNĚ STAČÍ) a jestli to vydrží bez zánětů, otoků a dalších komplikací, tak mi slíbili příští týden definitivní sádru.

[185 Šumaváku, (jura-p: 19.05.2006, 21:11:57 - x)
protože píšeš jen sporadicky, dal jsem tam nový článek.

[186 Správně Šumaváku, osvědčené balzámy (Loki_F: 19.05.2006, 21:15:31 - x)
a masti v žádném případě nevynechávat!
Těší mě, že vývoj vypadá nadějně a pozitivně...!

[187 Lokiho (raptor: 19.05.2006, 21:27:57 - x)
obudvarované vlnky mne, momentálně oportugalovaného, zaujaly. :-) Těší mne, že jste vesměs v pohodě.

[188 Nojo, já tím jedním prstem (Šumavák: 19.05.2006, 21:35:31 - x)
holt nemám tu rychlost jako dvěma !!
Taky je třeba trochu problém zmáčknout současně shift a třeba *t*.
Ale učím se!
O ovládání myši levou rukou ani nemluvě!!:-))



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: