Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Pátek, 19.05.2006

Nové tváře - kargo kult české politiky.

Patnáct let jsou žádané nové tváře.

jura-p


Nové tvář, tváře co neznáme, lidi o nichž nic nevíme a přesto jim chceme svěřit řízení našeho státu, tedy osud svůj, své rodiny, svých přátel, své budoucnosti. Nové tváře, kterého si přejeme natolik, že někteří z nás je chtějí volit, i když jsou navlečeny na staré ksichty. Chceme svěřit řízení státu novým tvářím, my kteří bychom cizímu člověku, což je totéž, nesvěřili ani řízení svého auta.

Jedna z největších hloupostí, které se vyskytují v politice, je přesvědčení, že až konečně přijdou do politiky "nové tváře", lidé mladí, dynamičtí, poctiví, vzdělaní, kteří z ničeho nic, konečně, začnou (nesobecky, tak jakoby byli naši nejlepší přátelé) řešit zapeklité a trvalé problémy naší společnosti. A že je vyřeší bez toho, aniž my sami bychom se museli změnit.

My, lidé jinak nedůvěřiví, my lidé, pro které je jedna z největších nadávek "čůza", což znamená cizí, věříme v politice na "nové tváře". Češi, Moravané a Slezané, kteří své největší sousedy nazvali opatrně Němci. Kteří největší škůdce svých sýpek nazvali pro jistotu rusy a šváby. Kteří ve svém osobním životě vědí, že jen přátelé a známí jsou člověku ochotni (někdy) pomoci, zničeho nic chtějí cizí "nové tváře", nejlíp takové, co o nich vůbec nic nevědí, postavit do svého čela, aby jim vládly.

Považovali bychom za padlého na hlavu každého, kdo by dal klíče od svého bytu cizímu člověku na ulici a řekl mu svou adresu, aby mu pohlídal byt. Své auto nepůjčíme ani každému ze své nejbližší rodiny, když víme, jaký je řidič. Nové tváři svěříme klidně řízení důležitějších věcí, než je nějaké auto. Kdyby příznivcům "nových tváří" někdo navrhl, aby cizímu člověku svěřili peněženku, měli by ho za cvoka. Ale rozpočet, do kterého vracejí různou formou snad až 70 halířů z každé koruny, která byla jejich prací vytvořena, "nové tváři" svěří bez zaváhání. Když nejsou pravé nové tváře, nepohrdnou tvářemi novými — recyklovanými. Jako nové tváře jsou ochotni volit i Uhla, Pence, Bursíka. ač by nestálo moc práce zjistit, že jejich nové zelené tváře jsou malované v jednom připadě na neosvědčený ministerskoživotněprostřeďový, v druhém na trockistickorudý a ve třetím na anarchistickočerný základ. Nové tváře se tedy nabízejí, ale na těch samých osobách, co je tak moc známe.
Jednou jsem četl, že značná část lidí ve světě je překvapena, když zjistí, že Češi, ten mýtický národ kulturních a politických reformátorů, skutečně existují.

A divili by se ještě více, kdyby slyšeli, že v seriozních debatách někteří zastávají názor, že nejlepší je volit ty neznámé, ty, co neuspěli již v několika stranách, ty, co se za patnáct let nedostali ani do obecního zastupitelstva anebo ty, co potopili už několik politických stran k neexistenci. Nebo ty, co už několik parlamentů vydalo k trestnímu stíhání.






Komentáře

[1 (Tianming: 19.05.2006, 20:45:32 - odkaz - x)
Je to fakt prázdný mýtus a klišé. Pro me je ale spis problem, ze ty nove tvare, ktere podle me nutne nemusi znamenat spatne, rychle zapadnou do puvodniho systemu. A jeste realnejsi je, ze vlastne jde pouze o nove tvare, nikoliv nove povahy, protoze ktery dobrak by se mezi stare tvare mohl dostat - pustili by ho stari mezi sebe, kdyby byl uplne jiny nez oni ?:) Jinak si ale myslim, ze politici se nemohou vymlouvat na volice za uroven politicke kultury: je to jen na nich, museji jit prikladem.

[2 Jura-p(e) výborně, (Loki_F: 19.05.2006, 21:25:03 - x)
ten příměr s peněženkou je absolutní, protože pěněženka to je to, po čem jdou zelení lumíci, tato zelná anantgarda nového zeleného komunismu, s profláknutím Burizonem v čele.
Naštěstí to vypadá, že se polní moje předpověď, a ta banda díky svojí vlastní nenažranosti se stačí do voleb dostatečně znemožnit sama a za pomoci "vybraných" přímluvců (viz Vašík Veškrnůj). Když dostanou 3,52% , budou mít o 0,02 % víc něž kolikk jsem jim předpověděl v lednu 2006. };D

[3 Tianmingu, (jura-p: 19.05.2006, 21:26:19 - x)
Mýlíte se, znám politiky, jsem jedním z nich. Nemusejí jít příkladem. Část si myslí, že jde příkladem (dost politiků se domnívá, že byli zvoleni pro svou skvělost, jakoby volbou zchytří a neuvědomují si, že byli zvoleni jako pořadí), část chce něco jiného než kulturu, část chce kulturu po těch ostatních, část neví, co je to politická kultura, a část, poměrně nenápadná, úroveň má.
Ale nepochybně je to opravdu volič, který vybírá politiky, nikdy to není naopak. Takže volič se své odpovědnosti zbavit nemůže. A je to on, co může kroužkovat ty, co zná a tím určit pořadí. Nikdo to za něj neudělá. Čím racionálněji si bude počínat, tím racionálnější bude politika.

[4 Loki, (Foundryman: 19.05.2006, 21:27:07 - x)
ovšem i ty 3,52 je dost na to, aby si hrábli do kasičky...

[5 Šumaváku, (helena: 19.05.2006, 21:34:02 - x)
doporučuji Gibbonův Úpadek a pád říše římské, ještě se dá občas sehnat v knihovnách starých dědečků a strýčků. Je tam mnohem více paralel mezi tehdy a nyní než jen fotbal a hry v cirku. Je to moc zajímavé, i když místy depresivní čtení. Jak se Vám vede? Zvládáte?

[6 2 jura-p (PeS: 19.05.2006, 21:45:55 - x)
Ber to, jako bych podepsal každé Tvé slovo. Na rozdíl od jiných, ja se s těmi "novými tvářemi" denně setkávám. A za těch 25 let jsem potkal jedinou výjimku, která opravdu splnila a překonala mnohá očekávání. Jinak většina těch "mladých a neotřelých" je zoufale nezralá, ochotná zbaštit sebevětší demagogicky podanou kravinu i s navijákem, tedy zoufale manipulovatelná. Mnozí si neprožili tu školu života, kdy nám bylo denně dokazováno, že myslet si můžeme ledacos, ale mluvit až po zralé úvaze a nepsat raději nikdy.
Protože jejich výchova už minimálně ve 2. generaci probíhá dle zásady, že "Rakousko nepotřebuje vzdělané lidi, ale věrné poddané", oni sami jsou mnohdy naivní jak ovce před porážkou a čekají, že je pořád někdo bude vodit za ručičku jak ty ovce na tu porážku.
A už jsme zase u osobní zodpovědnosti a výchově k ní.
Nicméně - sám ses dopustil jisté manipulace. Zapoměl jsi totiž dodat, že tak, jak to popisuješ, by se nechoval kdokoli Z NÁS. Ovšem většina lidí je zoufale manipulovatelná, a věř tomu, že v řadě případů dojde i na ty klíče od bytu. A pak pozdě si bycha honiti...

[7 Jura-pe, nemá tady být *L*? (Šumavák: 19.05.2006, 21:47:49 - x)
*my lidé, pro které je jedna z největších nadávek "čůza",*

[8 Juro (dvd: 19.05.2006, 21:58:35 - x)
řadě lidí nejde ani tak o tváře, jako o masky (ale to se veřejně nehodí říkat).

[9 Složité téma. (raptor: 19.05.2006, 21:58:36 - x)
Spousta podhistorek.
Jura to napsal pěkně (a psal to asi v mírném vzteku a ani se nedivím).
Víte, v mém rodném městečku, kde mám doposud pár příbuzných, to dodnes se zájmem sleduji. Zřejmě masochisticky. Rodina, která před třiceti lety (opominu s dovolením vazby o další desetiletí zpět, jelikož v nich jemně tápu), vedla tamní osvětovou besedu (pardon, mělo být velké O), která byla smetánkou městečka, rodina, jejíž synové nosívali třepetalky na prvního máje, rodina, která dobře v uvozovkách přežila celej socialism, má nyní vyjma v KSČM (tam je měla dřív) členy v každý partaji. Tu neť, tam syna.
Fakt. :-) V každý partaji. Ten, co byl určenej k brkounům, po jejich zdechnutí prostě přešel jinam. Před lety bych se takové filosofii zasmál, než jsem zjistil, že to je fakt možný.
Měli jsme z té rodiny členku v ODS, chvíli. Brzo se naštěstí urazila, že nikdo nebojuje za potřeby jejího muže, ale dodnes na ně vzpomínám. Budou nové tváře a postaví podzimní kandidátku. Chm. :-)))

[10 No tak PeSi, (jura-p: 19.05.2006, 21:58:47 - x)
Já sám jsem určitou dobu věřil tomu, že ti nedotčení, ti mladí to budou řešit a my veteráni studené války jim budeme moudře přitakávat. My jsme se na vzniku té české variantě kargo kultu podíleli. Ale vono to frčí i po patnácti letech a je to furt salonněpřijatelné a nikdo nad propagátory nových tváří nemávne rukou, i když by tou nabízenou novou tváří byl třeba Zielenec, Kasl, Kuchtová, nebo dokonce Pithart. Koukni třeba na první příspěvek.

[11 Ano, nevstoupíš dvakrát do stejné řeky, (Rpuť: 19.05.2006, 22:14:11 - x)
ale cachtat se budeš furt v těch samejch neckách - neboť lidstvo je nepoučitelné a každej si tu hubu musí nabít sám.

[12 Jurape, (Včelka: 19.05.2006, 22:19:42 - x)
nemohl bys to někam poslat - myslím do něčeho tištěného? Fakt je to dobrý.

[13 PAne Bože, (maYda: 19.05.2006, 22:21:22 - x)
jaké nové tváře? SAmí známí zkrachovalci všech možných lepších, mravnějších, jinak dělaných, nepolitických politik.
S KAslem jsem znala před léty z práce a dodnes si myslím, že to není špatný chlap. Ale ten zbytek...nevím.
Pithart, škoda mluvit. To je univerzálně recyklovatelná "nová" tvář, použitelná pro každou partaj. A ještě najde fandy, kteří o něm napíčší na Psu v jedné větě, kolik stran vystřídala ,v druhé jak je názorově konzistentní.
Bursík a UHl, další vskutku neotřelé tváře.
Aler za postatné považuju u zelených jejicxh vnitřní poměryx. Ten nesourodý slepenec ekologických naivů, kteří si myslí, že vhozením lístečku do urny přispěje k řešení glogálního oteplené a bůhví čehom ještě, přes morální aktivisty, kteří pořád trvají na tom, jak je třeba "dělat jinou politiku" a hodlají k sezmanu Unie svobody, Cesty změny, děkujeme , odejděte a dalších, až po skalní levičáky typu Ptra Uhla, spotřebuje tolik energie na to, aby se udržel pohromadě, že mu nezbudou síly na to, aby řřešil záležitosti tohoto státu a jeho občanů. Co víc,pokud bude ve vládní koalici, neprospěje to ani stabilitě vlády. Spory v jedné straně brzdí v případě koalice práci celé vlády a státního aparátu.
politiky přece volíme na to, aby podělali zákony a spravovali stát a ne proto, abychom si připadali mravnější, když zvolíme US a ekologičtějším když hodíme dom urbny hůlas pro zelené.
Když si někdo chce připadat ekologicky, ať třídí odpad a neodhazuje v lese pet flašky. Udělá pro přírodu víc, než kdyby stál týden před Strakovkou se zeleným transparentem v rucew.ˇ
A propo - jestlipak paní Jacques a její přátelé dali své transparetty do tříděného odpadu? :-))))

[14 Včelko, (jura-p: 19.05.2006, 22:23:21 - x)
tady to čtou lidi, co mě znají. Kdekoli jinde to vybudí jen proud nenávisti, co si to senátoři dovolují. Jak nahánějí hlasy ODS a jak nenávistně fašističtí jsou k čestným trpaslíkům a přeběhlíkům. A ve skutečnosti mě nejde o nic jiného, než jak si nahrabat. Možná po volbách.

[15 2 jura-p (PeS: 19.05.2006, 22:23:43 - x)
ad první příspěvek - to je ten problém. To je zas ten zástupnej problém "dobrotivý tatíček" či "vzorný pionýr". Do tohodle by Tě spousta lidí strašně ráda vmanipulovala, aby si pak na Tobě mohli odreagovávat svoje mindráky, že oni takoví nejsou. Je to prostě práce jako každá jiná. A ti, co jí dělaj, nejsou o nic vyjímečnější, než kdokoli jinej. A to je zas ta představa lidí - ty seš dobrej v tom, co děláš, ty bys moh jít do politiky - rozhodně ne. (buďto to chce dělat, nebo ne. A když to nechce dělat a nechá se "ukecat", tak to bude dělat špatně.)
Pamatuju se, jak se mě jednou Faust ptal, zda nechci jít do politiky a proč - odpověděl jsem tehdá, že chci dělat to, co mě baví a to, co dle názoru jiných (a svého) dělám v rámci svých možností dobře. A politiku dělat nechci a i tak jí dělám víc, než je zdrávo. Jisté formě politiky se člověk občas nevyhne, ale beru to jako nutné zlo.
Mě jen zajímá, zda ten, kdo tu politiku dělá profesionálně, ji dělá naplno a dle svých schopností a možností. Že dělá chyby? Samozřejmě! Ukažte mi člověka, který nedělá chyby. A pro jistotu, hned po ruce klec a zavřít a ukazovat jako trojhlavý tele... A rád bych viděl, jak bezchybní jsou leckteří černobílí kritici. U těch totiž dochází ke "komplexu zmarnění", kdy svou frustraci ventilujou na příslušného politika. Před 2 tisíci lety to byl Kristus, ve kterém jeden den hladali spásu a druhej den řvali "ukřižuj!". Dnes - dosaďte si každý. Věc má jedinou výhodu - tihle lidi jsou ignortovatelní. Ty jim to sice nemůžeš říct na plnou hubu, ale je to tak - "to jen v dálce bučel tučný brav". Jedinej problém nastává, pokud se tenhle tučnej brav stane davem a někdo ten dav začne manipulovat. To pak už ta sranda končí... Takže jedinej problém profesionálního politika je - zabránit perkolačnímu transformaci lidí na dav. Pokud toto zvládá, není co řešit...

[16 Dnes mám překlepovej den, (maYda: 19.05.2006, 22:27:09 - x)
ale napsat, že politiky volíme proto, aby podělali zíkony se mi fakt povedlo . :-))))
Mělo tam být "dělali".
I když je pravda, že leckterý zákon se jim povedlo i podělat.

[17 2 jura-p (PeS: 19.05.2006, 22:28:32 - x)
jo a jinak se omlouvám za překlepy. Změnil jsem některá slova na výstižnější a zapoměl jsem dohledat všechny shody... Takže se neshodují...

[18 Juro-pe, (maYda: 19.05.2006, 22:35:07 - x)
když už jse zmínil ty fašistické sklony - Fašisti, to je poslední exemplář, který chybí v Pithartově sbírce položek v politckém životopisu.
Jestlipak se dočkáme ? :-DDD

[19 Ono je to složité.... (Šumavák: 19.05.2006, 22:35:12 - x)
s *novými tvářemi* je to jako se ženskými: bez nich to nejde a s nima také ne!
NNějaké nové tváře politika v rámci zachování jisté kontinuity potřebuje.Ale NOVÉ, mladé, vychovatelné.
To ovšem nejsou ty, o kterých jura-p hovoří.To jsou opravdu jen nové masky na starých,neúspěšných ksichtech.
I politika má určité mechanismy fungování, které je třeba se naučit a pochopit.Z toho odvozuji, že použití těch *nových tváří* má conditio sine qua non : umístění v systému a z toho plynoucího odborného růstu.
Jak to vypadá, když se to přeskočí - viz Gross.
Jak to vypadá, když se neobměňuje - viz Kraus.
Takže je třeba hledat rovnováhu a hlavně mechanismy pro její dosažení a udržení.
A to je složité, o volebním systému, o sestavování vlády,o výběru kandidátů, o profesním růstu funkcionářů stran.....

já také musím občas synovi půjčit auto.I když tvrdí, že už je na to dost starej a já odpovídám: Ty jo, ale auto ne!
Jedno rozbil, pak jsem mu jedno (starší) opravil a dal - když bylo jeho byl opatrnější- a pevně věřím, že až si koupí auto za vlastní, samostatně vydělané peníze, bude z něj dobrý a opatrný řidič, kterému se nebudu bát půjčit svoje.

A tak nějak by to mělo probíhat i s novými tvářemi.

ufff!! docela mě bolí ruka.

[20 Dobrý překlep. (jura-p: 19.05.2006, 22:39:05 - x)
Čtyři pětiny zákonů v této sezóně bylo zbytečných a tedy škodlivých. Z toho čtyři pětiny byla napsána tak špatně, že jsou škodlivé dvakrát. Dobře byly napsány jen zákony, kde si správné znění pohlídali ti, v jejichž prospěch byly psány. Hlavním úkolem nové sněmovny by mohlo být zákony rušit. V Teplicích známý výtržník Kubera přesvědčil zastupitelstvo, a zrušili většinu vyhlášek města, s výjimkou těch o poplatcích. A nestalo se vůbec nic. Na životě města se to nijak neprojevilo. Argumentoval tak, že zkoušel zastupitele, aby mu vyjmenovali, jaké mají ve městě vyhlášky. Ani jeden zastupitel neuměl vyjmenovat ani třetinu z nich. A vidíte, řekl Kubera. A po spoluobčanech chcete, aby plnili všechny a řídili se tím, co ani vyjmenovat neumíte.

[21 Je mi smutno. (raptor: 19.05.2006, 22:40:00 - x)
Je to tak. Přicházejí nové tváře (nelze odmítnout) a moje vlastní místní sdružení se hroutí, jelikož to jsou nahnánci nových tváří. Promiňte, že se tu vyplakávám.

[22 Raptore. (jura-p: 19.05.2006, 23:22:06 - x)
To znám, 12. 12. se výkonná rada usnesla, že tentýž den je považován za den tzv. stop stavu pro volby delegátů do sněmovny. Téhož dne přijímá jedno místní sdružení 120 nových členů na schůzi konané údajně v půl deváte večer. V jejich sdružení je jako náhodou členem člen výkonné rady. Naštěstí si to chlapci špatně spočítali a stejně jim to nestačilo. A jejich předsedkyně obvinila naše sdružení, co se zvětšilo za rok o 40 lidí z enormního nárustu. A taky se to projednávalo. My nárust v desítkách procent, oni ve stovkách, my plynule, oni naráz. My vyšetřovaní, oni stěžující si na nedemokratickou porážku. Nedemokratické na tom bylo to, že je většina "zválcovala". A protože jsme to neudělali podle menšiny, tak jsme nedemokratičtí, protože ochrana menšiny je to, co dělá demokracii vyspělou a ochranou menšiny mysleli to, že to bude podle nich.

[23 Šumaváku, (jura-p: 19.05.2006, 23:27:55 - x)
bolestivý, ale pravdivý názor.

[24 Zcela OT, dotaz pro kočičí odborníky : (maYda: 20.05.2006, 00:49:23 - x)
zaujala mě v květinářství rostlina, nazvaná "kočkotráva".
Umín si představit kočkopsa, ale kočkotráva?
Vypadalo to jako docela obyčejná jemná tráva. Proč je to kočkotráva? Má to nějaký vztah ke kočkám?

[25 Mám doklad. (jura-p: 20.05.2006, 00:58:16 - x)
Přemysl Janýr:...i já bych rád svěřil svůj hlas nějaké nové, neotřelé politické síle.
Kurnik proč není sociální demokrat, když je sociální demokrat. Kdyby se staral o to, aby tady byla sociální demokracie místo jejího šklebovitého zkreslení, udělal by líp.

[26 Pardon, (jura-p: 20.05.2006, 00:59:57 - x)
To je Janouch. Ani nevím, proč jsem se takhle spletl.

[27 Juro, (maYda: 20.05.2006, 01:44:27 - x)
je tpo alibismus a taky hledání svatého grálu aperpetue mobile. Hledat novu neotřelou sílu, jak vznešeně to zní!
Je to program na neurčito, protože ona ta ideální, nová neotřelá politická síla.která to tu všechno změní jako mávnutím kouzelného proutku, prostě nepřijde. A kdyby nedejbože přišla, stane se rychle z neotřelé protřelou. A může se vyrazit hledat nový svatý grál.
Je to způsob,jak se vyhnout odpovědnosti a alibismus. Velmi priimitivní alibismus. "Já bych rád, ale ..."
" Já bych si uklidil, ale MAdlena si čte", to mi říká syn, když se chce ulejvat z odpovědnosti za binec ve svém koutě.
Přitom ten binec je výsostně jeho a že si Madlena zrovna čte, mu může být šumafuk.
Když čekáte na novou sílu, která to rozškrtne, nemusíte nic, protože se máte na co vymlouvat.
Na co bych dělal pořádek ve své straně, když by mohla přijít nějaká jiná, lepší strana?
Kdyby přišla, rád bych ji volil. Jenže nemůžu, když jste mi ji nepředložili na stříbrném tácu.
Berte to tak, že pan Janouch si nemůže uklidit na stole, protože MAdlena si čte. :-)))

[28 Obávám se, (Foundryman: 20.05.2006, 06:30:04 - x)
že až 40% mých spoluobčanů má vůbec problém logicky a konzistentně myslet. 8 hodin denně by dali veškerá práva prodávajícím (=zaměstnancům) a zákazníka (zaměstnavatele) je potřeba co nejvíc přidusit, oblafnout, nejlépe prodat mu čaj druhák v láhvi od pětihvězdičkového koňaku. Zmíněný postoj se v této skupině mění zhruba kolem 16.00 o 180°, kdy by zase z prodávajího nejraději udělali něco na způsob Židů v Německu 30. let. Dost dobře to nechápu - abych mohl něco koupit, napřed přece musím něco jiného prodat. Tudíž by měl všem nejlépe vyhovovat rovnovážný stav, kdy je subjektům ponechána maximální smluvní volnost.

[29 Požadavek permanentní revoluce (Rpuť: 20.05.2006, 06:38:02 - x)
Jo, revoluce je krásný čas (jak pro koho) – endorfiny se vyplavují, staré se boří a doba je těhotná nadějí. V podstatě jsme političtí feťáci a bažíme po další dávce.
Vzpomínáme, jak jsme byli zamilovaní a chceme se kořit ideálu. Náš bývalý ideál má na hlavě natáčky a kuřím okem endorfiny nevybudíš. V podstatě je to pořád dokolečka – zamilujeme se, spočítáme kuří oka a jdeme zas o dům dál. Toužíme po charismatu a znechuceně sledujeme, jak náš nový objev připálil guláš a učí se vařit bramboračku.
Naše donkichotské snažení je ovšem marné, protože po charizmatickém mesiáši požadujeme, aby stal se státním úředníkem. Buď se to nenaučí, čímž se nám vbrzku znechutí nebo pochopí a pak je na nejlepší cestě své charisma ztratit. Protože o dobrém úředníkovi se, téměř, nemá vědět.
A Havel? Tak nějak podobně dopadl by Che Guevara, kdyby ho včas nezastřelili.

[30 Rputi, (Foundryman: 20.05.2006, 06:41:09 - x)
kde chybí rozum, nastupuje víra. Příroda nesnáší vakuum.

[31 maYdo - kočkotráva (Rpuť: 20.05.2006, 06:43:04 - x)
není kočičí tráva, ale tráva pro kočky.
Jak se kočky čistí, dostane se jim do žaludku spousta nečistoty a hlavně chlupů, z čehož se může vytvořit tzv. bezoár - t.j. smotek, který brání zažívání a kočka může uhynout. Za tím účelem divoké šelmy pojídají trávu, kterou nemohou strávit a která podráždí žaludek natolik, že ten bezoár vyzvrátí. Doma chovaným kočkám je pak nutné tu trávu kupovat.

[32 Foundry, (Rpuť: 20.05.2006, 06:49:33 - x)
mně mrzí ta prošvihnutá příležitost loni. Kdyby byli lidovci odešli z vlády, tak se to vakuum ani nevytvořilo.

[33 Rputi, (Foundryman: 20.05.2006, 07:02:34 - x)
taky to dost dobře nechápu. Vysvětluji si to tak, že Kalousek nebyl až tak pevný v kramflecích ve vlastní straně a Svobodovi bylo jasné, že odchodem z vlády jako politik končí. Což se stejně stane, ale podržel si korýtko o rok déle. A pak ať přijde třeba potopa.

[34 2 Rpuť (PeS: 20.05.2006, 07:22:14 - x)
Dobré ráno - ad kdyby byli... Prostě neodešli. Mají jiné priority a to je fakt, který je třeba vzít na vědomí a z něj vycházet. Vytvořila by se prostě jiná situace, možná s jiným vakuem, ale je vcelku zbytečné o tom spekulovat...

[35 PeSi, (Rpuť: 20.05.2006, 07:43:32 - odkaz - x)
já to "co by, kdyby", taky nemám ráda. To jen, že ta konstelace byla lepší - snad.

Jinak je zajímavější tohle:Inspekce ministra vnitra počátkem týdne prohledala kanceláře Útvaru pro odhalování hospodářské kriminality. Ten dal do souvislosti vraždu podnikatele Mrázka s korupční aférou kolem biolihu. Inspekce si odnesla některé spisy a počítače, uvedla TV Nova. Ministr Bublan souvislost obou akcí odmítá....

[36 Je snad (dvd: 20.05.2006, 08:35:22 - x)
něco, co by Bublan nedokázal odmítnout či popřít?

[37 2 Rpuť (PeS: 20.05.2006, 08:36:38 - x)
jo, aby se náhodou nevyšetřilo něco, co se vyšetřit nemá, že? Sichr je sichr, to už věděla i ta jeptiška, natož Bublan...

[38 Já myslím, že odmítá a popírá už jen ze setrvačnosti. (Rpuť: 20.05.2006, 09:03:21 - x)
Odnese-li si totiž inspekce materiály k určitému případu, pak normálnímu člověku přišlo by zatěžko tvrdit, že to s tím případem nesouvisí.
Leda snad, že mezi vyšetřovateli vypukla epidemie ptačí chřipky a spisy nutno desinfikovat - nic lepšího mě nenapadá:)))

[39 Ad inspekce (Vít Blaha: 20.05.2006, 10:31:11 - Mail - x)
kromě té "návštěvy" ÚOONZ a odvolání mluvčí byl také odvolán dozorující státní zástupce Klvaňa a mluvčí policie Kosinová... A to vše během jednoho týdne. (A pár dnů po propuštění realitního spekulanta Červinky).

Začíná mi to připomínat kauzu Kořistka...

[40 Macek se popral s Rathem na sjezdu zubařů (Vít Blaha: 20.05.2006, 10:40:39 - Mail - odkaz - x)
Valná hromada stomatologů, která v sobotu zahájila týden zdravotnického neklidu, začala incidentem mezi bývalým místopředsedou ODS Miroslavem Mackem, který měl setkání moderovat, a ministrem zdravotnictví Davidem Rathem, který mezi zubaře přišel obhajovat své kroky v resortu.

[41 Ad inspekce: (Šumavák: 20.05.2006, 10:46:34 - x)
Navrhuji, aby inspekce byla vyjmuta z působnosti ministr vnitra a podřízena předsedovi parlamentního klubu nejsilnější opoziční strany.
To by byly fukoty v policii a st.správě!!
Ale pak by se to pročistilo a asi výrazně zlepšilo.A kdyby náááhodou ne, alespoń by nevznikaly takovéto pochybnosti.
Já vím, když se to bude domýšlet, přijdeme na spoustu důvodů, proč to nejde.Ale ta představa, ta stojí za to !!

[42 No slíbil mu pár facek (Šumavák: 20.05.2006, 10:55:49 - x)
za to, že se otírá o jeho ženu.A sliby se mají plnit....

[43 Macek s Rathem ... (jtv: 20.05.2006, 10:57:56 - x)
Trochu mě zarazila věta "... přistoupil zezadu k Rathovi a udeřil ho do obličeje ...".
Připadá mi to něco jako: Za našimi zády se nám směje přímo do očí ...

[44 irenak (irenak: 20.05.2006, 11:05:21 - Mail - x)
Dobrý den, přečetla jsem si odkaz o inscidentu na valné hromadě stomatologů. Pokud vím ze stránek Dr. Macka, chystal se vyřídit si s Rathem to, že veřejně zpochybňoval jeho city k nynější ženě tím, že si ji Macek vzal pro peníze. Jistě není ideální se veřejně poprat, ale Rathovi to přeju. Bohužel to demagogicky a politicky zneužije.

[45 No, třeba tam měl někdo kameru. (jura-p: 20.05.2006, 11:10:41 - x)
Pokud šlo o manželku, pak mu měl dát přes hubu už dávno. Ale to se přece nedělá za předsednickým stolem. A není možné řešit soukromé války na sjezdech. To by byli zubaři jako zelení a to si nikdo nepřejeme.

[46 2 jura-p (PeS: 20.05.2006, 11:25:47 - odkaz - x)
ad macek - drát by si měl zvyknout, že jsou tu lidi, kteří své sliby plní. Viz odkaz. Jediné, co se mi příčí je ten útok zezadu, pokud to tak opravdu bylo. (dát někomu zezadu ránu do obličeje je docela kumšt...)

[47 RAth postupuje podle celkem osvědčeného schematu. (maYda: 20.05.2006, 11:47:34 - x)
provokování, popichování, pomlouvání za zády nebo v tisku, jehož cílem je druhou stranu vytočit. Když se druhá strana nechá, najednou otočí, křičí, najednou je on ten napadený.
Když útočník " argumentuje , že byl vyprovokován, je obviněn stylem" tobě se nemůže ani nic říct" " to sis to neměl tak brát".
Je na to jediná obrana - nereagovat. Je to hodně těžké, ale jinak to nejde.
RAth je hutvát a nesmírně zákeřný a podlý člověk, ttakže morálněš mnu to pat¨ří.
Jen místo důstoojné chlapské facky by mu slušel víc nedůstojný nářez na holý zadek, jaký přísluší nedospělým frackům Tím spíš, že tenhle způsob provokace není chlapský, mistryně v tom jsou ženské.
jenže si to měli cvyřídit mezi sebou.
Macek, jestli se nepletu, neprovozuje praxi, jeho existence není se zdravotnictvím zdaleka tak svázaná. Není vhodné vyžřizovat si soukromé účty s ministrem na fóru, kde většina musí ministra respektovat, ačkoliv jeho způsoby patří spíš do stáje než na tak vysoký úřad.
ten lump to jen politicjlky využije.
Copak ten trouba MAcemk nevidí, jak stoupla popularita do té doby neviditelné zelené dámě? Už ji prý někteří navrhují na prezidentku :-))))

[48 To je zase chytrejch! (martin tamtaky: 20.05.2006, 12:09:01 - Mail - x)
Za prvé víme prd, možná to uvidíme ve večerních zprávách.
Za druhé Rath se otřel o Macka velmi sprostě a veřejně prohlásil, že někdo se sice žení z lásky, ale Macek, a Rath mu t nezávidí, se oženil pro peníze. Na to mu Macek slíbil pár facek.
Za třetí, facky se dávají buď ze předu na tvář nebo na temeno hlavy. Tak se trestají drzé děti a říká se tomu záhlavec.
Za čtvrté, Macek napsal, že tu facku dá Rathovi až ho uvidí - takže nemohl kolem něho chodit celý den jen proto, že je sjezd zubařů a pak ho navečer vyzvat.
Za páté, z většiny komentátorů mluví závist - jen Macek se může pochlubit tím, že dal Rathovi facku.
Za šesté, počkal bych s hodnocením, jestli facka udělá z Ratha mučedníka a favorita voleb!

[49 2 maYda (PeS: 20.05.2006, 12:17:53 - x)
nerad bych se mýlil, ale že by tohle drátovi přispělo k popularitě? Kromě několika známých jmen to tipuju na názor, že si drát o to koledoval už dlouho a že dostal málo... A ze snoba Macka najednou začne bejt chlap, který se zastal manželky. To není málo...

[50 Macek (Foundryman: 20.05.2006, 13:01:24 - x)
udělal moc dobře. Málokdo si zasloužil po hubě už tolikrát, jako Rath.

[51 Macek zubařům neposloužil (jepice: 20.05.2006, 13:05:30 - x)
místo, aby uváděli věcně na pravou míru demagogie pana ministra, bude se všechno točit kolem jeho inzultace.
I když - mezi zubaři jde řeč, že Pekárek skočil Rathovi na špek neboli proskočil otevřenými dveřmi, když před časem vyslal výhrůžku, že zubaři neobnoví smlouvy s VZP a pojedou za hotové. Rath údajně prohlásil, že tedy klidně. Možné je ovšem taky, že se domluvili předem. Kdyby to tak dopadlo, vedlo by to k postupnému úpadku mnoha ordinací v obvodech, kde lidi mají hlouběji do kapsy. Čili moje paranoidní já mi našeptává: nebylo těch pár facek určeno k odvedení pozornosti? Nechci se tedy předem dopouštět úsudku, že Macek je vůl. Možná není.

[52 O tom, že to bylo "zezadu" (Nika: 20.05.2006, 13:46:41 - x)
začal hned vykřikovat Dráth. Viy Aktuálně. To musí mít nacvičené už snad ze školy ...

[53 Jinak podle šotu ze Zpráv (Nika: 20.05.2006, 13:47:35 - x)
stáli proti sobě u pultíku...

[54 Tak tady máte to pošťuchování:)))) (Rpuť: 20.05.2006, 13:49:36 - odkaz - x)

[55 Návrh (PeS: 20.05.2006, 14:35:15 - x)
Vážení, a co takhle zařadit do protokolu, že když někam přijde oficiálně člen vlády ČSSD, dostane hned ve dveřích pár facek? Vznikla by taková hezká tradice, jako když prezidentovi hrajou "Pitná voda"...

[56 Juro, (kocour: 20.05.2006, 14:52:15 - x)
přidávám se ke Včelce - tohle si zslouží víc čtenářů. Mnohem víc.

[57 a proč jen člen vlády? (pesimista: 20.05.2006, 14:55:02 - x)
zaveďme to jako národní zvyk, na některých blogách se tak virtuálně už děje

[58 Lepák to byl. (křovas: 20.05.2006, 15:07:08 - Mail - odkaz - x)
Dobrý den.

[59 Výchovný (Foundryman: 20.05.2006, 15:33:51 - x)
záhlavec. Osobně bych volil ten postup, že bych mu poklepal na rameno a pleštil zepředu. S otištěnou dlaní na ksichtě by se Drátovi dobře debatovalo :-)

[60 Já si myslím, že to ten Macek (Rpuť: 20.05.2006, 15:38:18 - x)
udělal schválně v tenhle okamžik, aby ta drrátova facka byla v televizi.

[61 Paroubek označil Mackův útok na Ratha za hysterickou reakci významného člena ODS na vývoj preferencí ČSSD (Rpuť: 20.05.2006, 15:44:20 - odkaz - x)
"Jak může o cti mluvit známý exponent ODS Miroslav Macek, symbol nejhorších privatizačních praktik a klientelismu," pokračoval Paroubek a dodal, že Mackův útok zezadu byl zákeřný.

[62 Ovšemže to bylo naschvál. (kocour: 20.05.2006, 15:47:44 - x)
Nestačím zírat, jak jedna pitomá facka odvede pozornost od čehokoli jiného.

[63 Tak já nevím.... (Šumavák: 20.05.2006, 15:51:41 - x)
cituji
*Premiér Jiří Paroubek (ČSSD) označil sobotní útok bývalého místopředsedy ODS Miroslava Macka na ministra zdravotnictví Davida Ratha (ČSSD) za politický. Kdyby prý šlo o ryze soukromou záležitost, mohl si Macek na Ratha počkat třeba na chodbě ministerstva a nenapadat ho na veřejnosti, soudí premiér.*

Neříká on tím blastně, že těch pár facek dostal Rath za svoje řeči oprávněně????
Jen to nemělo být na veřejnosti?

[64 Podle aktualne.cz, se Macek k Drátovi otočil (Rpuť: 20.05.2006, 15:55:32 - x)
Po krátké úvodní řeči se Miroslav Macek otočil k ministrovi a dal mu políček. Rath se vztyčil a chtěl odejít. "Napadl jste mne, jste zbabělec, napadl jste mě zezadu," řekl překvapený Rath. Macek na to ale zareagoval další fackou a Rath se začal bránit. Po krátké chvíli je od sebe odtrhli.

[65 Paroubek (Foundryman: 20.05.2006, 15:57:38 - x)
blábolí nesmysly. Stačí přečíst si na Viditelném Mackovi varování, že Rath dostane pár facek při nejbližší příležitosti. Pak, o pár dní později, Macek konstatoval, že nemůže na Ratha natrefit, takže nezbude, než mu těch pár facek dát na sjezdu zubařů. Nicméně, u pultíku dle mého soudu Macek zaváhal, to chtělo zpříma na bradu, to by bylo k.o.

[66 Šumaváku, (Rpuť: 20.05.2006, 15:58:01 - x)
v některých cenových skupinách bývá normální, že se chlapi pobijou....

[67 Rputi, (Foundryman: 20.05.2006, 16:02:14 - odkaz - x)
Macek svůj úmysl oznámil už od toho pultíku v úvodu. Viz odkaz.

[68 Foundry, (Rpuť: 20.05.2006, 16:08:15 - x)
nějak to nejde.

[69 Rputi, (Foundryman: 20.05.2006, 16:11:39 - odkaz - x)
zkoušel jsem to, mně to funguje. Je to ke stažení, 4,8 MB. Zkusím poslat mailem.

[70 Rputi, MNĚ o tom vykládejte! (Šumavák: 20.05.2006, 16:19:13 - odkaz - x)
Tady je ten odkaz ještě jednou,o tu druhou si Rath vysloveně řekl,a dal si záležet, aby to bylo na mikrofon.
Také si myslím, po shlédnutí toho videa, že se rvačkami prostě Macek nemá zkušenosti. Ten záhlavec byl opravdu jen výchovný, řekl bych *jemný*.Kdyby mu doopravdy jednu křápnul, tak musel nepřipravený Rath druhou chytit o stůl.

[71 Zajímavé, mně se tam objevej ty čísílka-Rath, (Rpuť: 20.05.2006, 16:24:28 - x)
ale není vstavu se to připojit. Takže závada bude asi u mně.

[72 Šumaváku, (Foundryman: 20.05.2006, 16:27:59 - odkaz - x)
u toho videa jsem si jen povzdechl : "Škoda promarněné příležitosti". Mimochodem, když budu 1.7. v Bechyni, můžu zajet mrknout? Abych věděl, co doporučovat.

[73 Tak to byl původně opravdu jen výchovný záhlavec. (Rpuť: 20.05.2006, 16:29:58 - x)
Pak už jen drrát provokoval.

[74 Jen nevím, jestli to bylo v tuhle (Rpuť: 20.05.2006, 16:40:12 - x)
chvíli zrovna nejrozumější - zítra na Primě se bude Puchejř s Topolánkem hádat o jeden pitomý pohlavek.

[75 Tak to máme: (Rpuť: 20.05.2006, 16:42:50 - x)
1x Dolejš
1x Žako
1x Zelený
1x Macek versus Drrát

Je to maso, ta kampaň!

[76 Foundry, jistě!! (Šumavák: 20.05.2006, 16:59:26 - x)

[77 ˇAááá, trpajzlíci si zase zahrávaj!! (Šumavák: 20.05.2006, 17:02:17 - x)

[78 Lidovky se vycajchnovaly (Rpuť: 20.05.2006, 17:03:00 - odkaz - x)
"....Vicepremiér za ODS Miroslav Macek několikrát pěstmi udeřil ministra Ratha do hlavy...."

[79 Rputi, (Foundryman: 20.05.2006, 17:13:25 - odkaz - x)
kéž by tomu tak bylo :-))

[80 Foundry, já se jen obávám, (Rpuť: 20.05.2006, 17:26:12 - x)
že tohle ještě nic nebylo. Ty facky teprv začnou lítat.
Ono se to nevyplácí vypouštět džiny z láhve.

[81 No, je to nářez (Nika: 20.05.2006, 18:00:34 - x)
Mě by ale docela zajímal ten chlápek, co Drátha očividně zarazil na odchodu a zřejmě i bleskurychle poradil jak reagovat, a kterého Dráth poslechl jako hodinky... Přišel mi jak loutkovodič..

[82 hmmm... (Dana: 20.05.2006, 18:10:40 - x)
mám dojem, že Macek vyhrál ČSSD volby. A nejen to, dostal do nepříjemné pozice i presidenta...Paroubek už reaguje. Nechci vidět zítra tu debatu s Topolánkem....

[83 Dano, (Foundryman: 20.05.2006, 18:35:04 - odkaz - x)
já to vidím naopak. Fůra lidí si řekne, že dostal, co zasloužil. Škodolibost matka radosti.

[84 Dano, pokud už by (Šumavák: 20.05.2006, 18:58:27 - x)
se ze soukromé facky měly vyvozovat politické závěry, tak leda snad ten, že členové ODS svoje sliby PLNÍ !!

[85 Bodré podoledne, (M.Slon: 20.05.2006, 18:59:54 - x)
pěkné to bylo, pěkné. Není nad vhodně umístěný pohlavek, to je lepší než dialektika. Škoda, že je trochu pozdě. Kdyby takhle o podobně vychovával nezvedeného synka STBrath, nemuseli jsme dneska fandit Mackovi.
P.S. Nevíte, kde se dá potkat taťka Puchejř? :-))

[86 Nechci (martin tamtaky: 20.05.2006, 19:20:07 - Mail - x)
poslouchat řeči o tom, že Macek ovlivnil výsledek voleb. Jestliže by to měla být pravda a voliči v tomto státě budou házet volební lístky do urny podle toho, jestli jeden nevychovaný hulvát dostal na veřejnosti facku nebo ne, tak si nic jiného než ČSSD, fedrované KSČM, nezaslouží.
Mnohokrát v životě jsem měl pocit, že jsem se mohl narodit líp, ještě častěji jsem měl pocit, že jsem obklopen nezodpovědnými tupci. Na tyto pocity jsem si zvykl a ještě to nějakou dobu můžu vydržet.

[87 Foundry, já se obávám s Danou, (Jaka: 20.05.2006, 19:42:51 - x)
teď jsem přifrčela zvenku a tam jsem skoro všude slyšela - ****** Macek! Holt Ostravsko - Stalinova bašta!

A ještě teď zděšeně civím do pamfletu vytvořeném socialisty proti ODS, tedy kamarádi moji, tohle tady zabere! Znám své okolí. Viděli jste to i u vás? Má to formát jako 2x A4, je to v odesáckých barvách a nadpis to má - ODS mínus. A pak následuje
Zavedeme výpověď bez udání důvodu ze zaměstnání
A také z nájmu
Zdražíme potraviny, léky, vodu, teplo a veřejnou dopravu
Snížíme daně nejbohažším
Zrušíme bezplatné zdravotnictví
Zavedeme školné
Zrušíme minimální mzdu
Okamžitě zvýšíme nájemné
---------
to je nářez! A to je první strana, je jich osm, ty ostatní jsou ódou na radostné zítřky s ČSSD. Bohužel to je uděláno pečlivě, sympaticky a oslovuje to kdekterou věkovou či profesní skupinu.
Tohle tady fakt zabere... neudělalo se mi volno. Au au au

[88 Jako, to už přece bylo dávno na bilboardech! (Rpuť: 20.05.2006, 20:06:05 - x)
Myslím, že to zabere u lidí, kteří by stejně ODS nevolili.

[89 martine, (Rpuť: 20.05.2006, 20:08:21 - x)
ono jde spíš o to, aby ti lidé šli ty lístky vůbec hodit. Spousta jich nevnímá, kdo, za co, komu, ale že se to všeobecně řeže.

[90 Titulky v onom pamfletu - (Jaka: 20.05.2006, 20:09:49 - x)
Jistoty a prosperita-naší smlouvu s vámi dodržíme
Česká republika na cestě k prosperitě
Pravda o vašich daních
Naše záruky pro seniory
Chceme spokojené rodiny
Víme, jak dál
Děti nebudou luxus
NE školnému
Dopady zavedení rovné daně ODS
Zaměstnanec jako nevolník?
Slováci chudnou
ODS ruší principy společnosti založené na lidské solidaritě a rungujícím sociálním státu
Dejme Ostravsku budoucnost
Hornické důchody
Účelové opravy komunikací ve vlastnictví Ostravy
Místopředseda J.Havel o současnosti a budoucnosti MK
Společně proti korupci
....chjo....

[91 Nakoukl jsem přes kopečky... (Šumavák: 20.05.2006, 20:29:27 - x)

Tschechien: Politiker-Prügelei auf Ärztekongress

Vor den Augen von mehreren hundert Zahnärzten ist der tschechische Gesundheitsminister David Rath heute in Prag vom früheren Vizeministerpräsidenten Miroslav Macek mit Fausthieben traktiert worden. Macek begründete die Attacke gegenüber der Zeitung "Dnes" mit einem "erzieherischen Ziel".

Rath hatte kürzlich behauptet, Macek habe aus finanziellen Gründen geheiratet. "Er hat um der Millionen Willen geheiratet", hatte Rath gegenüber der Zeitung "Lidove Noviny" gesagt. "Es gibt diejenigen, die die Seele lieben, andere lieben den Körper und wieder andere das Geld."

Zahnärzte halten zu Macek

Macek hatte nach Raths Aussagen angekündigt, er wolle die Sache "wie ein Mann" regeln. Macek gehört der liberalkonservativen ODS-Partei an, Rath ist Sozialdemokrat. Das politische Klima in Tschechien ist zwei Wochen vor der Parlamentswahl entsprechend aufgeheizt.
Der nach dem Angriff sichtlich zerrüttete Rath musste sich - zusätzlich zu einer kurzen Rangelei mit Macek - auch noch Pfiffe und Kritik der Kongressteilnehmer anhören, die mit den Gesundheitsreformen der Regierung in Prag unzufrieden sind.

[92 Tak jim to přepíšem taky:))) (Rpuť: 20.05.2006, 20:37:33 - x)
Jistoty a prosperita naše – smlouvu s vámi dodržíme
Česká republika na cestě do prdele
Pravda o Vašich daních je taková, že jsme probendili i ty, které teprve zaplatíte
Záruky pro seniory jsou hlavně tyto – co si nenašetříte, nebudete mít
Spokojená rodina spokojí se s tím co má
Víme, jak dál zůstat u koryta
Děti nebudou luxus naopak, luxus budete mít skrze Vaše děti
Školství stejně stojí za hovno, proč byste ho ještě měli platit
Nebuďte zaměstnanými nevolníky, jděte na podporu
ODS ruší jen principy, my zrušíme fungování jako takové
Dejme Ostravsku budoucnost – Hyundai do každé rodiny
Na hornické důchody nesáhneme, je jen otázka, jestli na ně budeme mít
Kdo chce mít opravenou silnici,ť si ji opraví
Dejte nám ty prachy hned a nebudete nás mít čím korumpovat

[93 Šumaváku, to opsali z Lidovek (Rpuť: 20.05.2006, 20:43:34 - x)
Nikde jinde netvrděj, že Macek je vicepremier vlády.:)))

[94 No jo, Rputi, když oni si tu tak děsně fandí - (Jaka: 20.05.2006, 21:01:34 - x)
Česká republika na cestě k prosperitě

1. Rekordní fůst hospodářství - česká ekonomika vzrostla v r. 2005 o 6%

2. Rekordní zahraniční investice - podniky Peugeot, Citroen, Toyota, Dell, DHL, Oracie a další přinesly nová pracovní místa pro desetitisíce lidí.

3.Vyšší životní úroveň - za vlád ČSSDnarostla průměrná mzda z 11 800 Kč na 19 400 Kč. Minimální mzdu jsme zvýšili z 2 650 Kč na 7 955 Kč. Reálná hodnota průměrného starobního důchodu od roku 1996 stoupla o 18%. Dokázali jsme postupně snížit daně.

4. Silná koruna, nízká inflace - minimalizovali jsme růst cen, inflace poklesla na úroveň 2-3ˇ(za vlád ODS byla 10%) Česká koruna posílila ze 40 Kč na 24 kč za 1 dolar.

5.Likvidaceč chudoby - naši občané jsou ohroženi chudobou nejméně ze všech zemí EU

6.Nízká zadluženost - deficit v r. 2005 klesl na 2,6% HDP. Patříme k nejméně zadluženým zemím EU.

7.Sebevědomě v Evropě - dovedli jsme zimi do EU a hájíme tam národní zájmy. Vybojovali jsme přes 90 mld Kč ročně pro zemědělce, na ochranu řiv. prostředí, na obnovu památek a pro regionální projekty

Tak to je jen jeden z článečků toho pamfletu, podobných je tu víc.

Dopady zavedení Rovné daně OPDS na občany ČR

1. ŽIvotní úroveň 89% kudá se relativně zhorší

2.Vžýrazně si polepší lidé s nadprůměrnými příjmy, miliardáři a milionáři - budou platit poloviční daně.


Má to 6 bodů ve stejném duchu, prostě výhra ODS se rovná Katríně

No a takových tu článečku tu je hafo, kudla, už jen první bod dalšího článku:
1.Nižší příjmy státu o více než 50% z daní nejbohatších, kterým se sníží daň z 32% na 15%, musí nahradit sociálně slabší skupiny obyvatel. To fakticky znamená oproti současnému stavu, solidaritu chudých s bohatými

no a dál je tu o zaměstnancích nevolnících, to se nedá rozdýchat.. A všechno je tak pečlivě propracované, vytištěné, barevně sladěné, texty zní pro ne moc vzdělané lidi tak věrohodně.... tady to bude mít fakt obrovský úspěch. Přesně tohle slýchávám už delší čas, když se snažím lidi oslovovat.... tady je obrovské procento lidí bez vlastního názoru..

[95 ježiši překlepy - 89% lidí (Jaka: 20.05.2006, 21:04:15 - x)

[96 Z jiného soudku.... (Šumavák: 20.05.2006, 21:12:53 - odkaz - x)
v odkazu se dočtete, jak zelení spolupracují s konkurencí proti domácím.
Já se s tím vždy znova rozčiluji:
nab tom trojmezíje to tak, že my tam máme NP,Bavoři tam mají NP a Rakušani tam rozvíjejí turismus a o žádném NP neuvažují.
Ale zato se brání jakýmkoliv projektům na druhé straně hranice.
Zvlášť pikantní je ten blaf o oteplování a nedostatku sněhu.
Ta naše Smrčina je SEVERNÍ stranou Hochfichtu.
Nemohou překousnout, že je tam sněhu víc a o měsíc déle!
Natož aby tam byly ještě k tomu lanovky a ubytování v Horní Plané!!!!

že já to čtu !!!
Pak se vždycky rozčílím.

[97 kruciš, to můžu jen politovat, (Jaka: 20.05.2006, 21:28:56 - x)
takže tam někde u Vás by se rádo stavělo?
Ale pytynečky blbý dotaz - kolik je těch Planých, probůh? V kterési moje klučičí dítko vojákovalo a mám v tom chaos. Ty Plané jsou po Čechách jako u nás Lhota?

[98 Jako (martin tamtaky: 20.05.2006, 21:42:18 - Mail - x)
tahle Horní Planá je jedinečná a každý voják ji zná z písně - Horní Planá je prdel zakopaná.

Když už jsme u té vojny - Váš defétistický projev je na polní soud (-_-)

[99 Aha, tak už jsem tu Planou našla, (Jaka: 20.05.2006, 21:57:11 - x)
tak tam určitě nevojákoval, na břehu Lipna.

Rputi díky za majlíka, chvíli jsem uvažovala, jak dlouho by to vydrželo na naší chodbě, no, chvíli pouhou, tak jsem zavrhla vytištění. Ale je to dobrý, jistě potěším kamarádky.asi k tomu připojím radostně usměvavou tvář našeho vrchního utopisty. Stejně si myslím, že Paroubek hraje pokra, on mi připadá jako ve svém živlu, chudák Topol zítra... Paroub si ho ugriluje..

Ale už pro dnešek přeji spánembohem, brou noc, máme v TV Eurovizi.

[100 Nojo, oni šílí, protože (Šumavák: 20.05.2006, 22:00:02 - x)
tady stačí postavit tu lanovku a upravit sjezdovky.Ostatní infrastruktura je tam super, z letní sezony.
Ono už te´d je to tak, že je tam zachraňují Češi, i když jich většina bydlí na české straně a lyžovat tam dojíždí.
A mají ještě jeden domácí problém:ten Hochficht je vytipován a vybrán jako jediné místo pro naváděcí radar kontroly letového provozu v H.Rakousku.A to zelenejm také vadí, i když jim vysvětlují, že bráněním výstavbě přímo ohrožují cestující letící do Lince.
(mimochodem,dneska měli hoňky, přistávající Boening při dosednutí prorazil dvě pneumatiky - řekl bych, že to bylo o život)

[101 Souhlas s Martinem (Foundryman: 20.05.2006, 22:04:33 - x)
Pokud by se podobného projevu dopustil důstojník, bylo by mu decentně doručeno pero, list papíru a pistole s jednou kulkou. Že by ideálem Ostraváků byl Drát, Puchejř a Jandák? To snad ne...

[102 Šumaváku, (Rpuť: 20.05.2006, 22:06:14 - x)
ty budou pyskovat, dokud nějaký letadlo nespadne...to je marný.

[103 šmankote Martine, (Jaka: 20.05.2006, 22:10:06 - x)
napsal jste TAHLE Horní Planá, to myslíte kterou, kasárna jsou jen v jedné? Stejně vždycky občas na nějakou natrefím a myslím, že je to ona, ale zase vždycky mě vyvedou z omylu. Kluk tam sice dlouho nepobyl, já se octla v nemocnici a on si hbitě vyřídil potvrzení, že mám tři dny před smrtí a že mě musí ošetřovat. Takže sloužil pak doma, což byla šaškárna, protože narukoval v říjnu 89, důstojnictvo znejistělo..

[104 Dokázali jsme postupně snížit daně. (maYda: 20.05.2006, 22:10:53 - x)
:-))))))))
:-DDDDDDDDDD
A pro nepřátele smajlíků :
Cha,cha,cha,cha,chachachachaáááááá!!!!!
ho,ho,ho,ho,ho,ho,hóóóóó!!!!!!!!!!!!!!
Neznáte ještě takovou podobnou srandovní?

[105 Rputi, (M.Slon: 20.05.2006, 22:18:13 - x)
ty budou pyskovat i pak, páč něco tak neekologickýho, jako je letecká doprava, přece nemá nárok na existenci, takže všichni, kdo ji používaj, si veškeré průsšvihy zaslouží.

[106 Foundry, bohuželžel je to tak! (Jaka: 20.05.2006, 22:26:32 - x)
Tady bylo původně 30 tis. obyvatel, když se tu našlo kolem uhlí, srovnali to tu se zemí (až na pár baráků) a nastavěli králikárny a na dřinu tady nalákali - co myslíš? Moc pracovních míst pro vyšší vzdělání tu nezbylo, takže ti prchli, no a poptávka byla jen po hrubé síle. Tak tu šli ti, kterým jinde pšenka nekvetla. A třeba i Jehovisti kvůli vojny. A to mi věřte, že tihle jsou ještě "šlechtou" mezi těmi ostatními. Ti ostatní možná ani neměli žádné majetky tam, a i tak je vyrvali z kořenů, tady žádné nezapustili. Chovají se k tomu městu....prostě se tu necítí doma, není to jejich město.. A jsou to primitivové. No a králičáren postavili pro dvojnásobek, na 60 tis. a teď ty šachty padly, dotěžily, zkrachovaly i doprovodné těžké provozy a tak jsme město důchodců a socek.

Ti rozumí jen hrubé síle, to jsou většinou lidi, kteří třeba ani nedodělali všechny třídy základní školy, protože některou třídu víckrát opakovali. A tohle se tu nakumulovalo a nejen ve F-M. Většina Ostravska je takto osazena. Lidi se vzděláním odcházejí za lepší prací, která v těchto aglomeracích pro ně nebyla. Zůstávali či přicházeli Paroubkové a podobné klony

Ale už opravdu dobrou noc.

[107 M.Slone, (Rpuť: 20.05.2006, 22:33:10 - x)
obávám se, že neekologické je všechno krom ekologů samotných. Docela rádi by nás vyhubili, třeba i neekologicky, jen kdyby jim to měl kdo platit...

[108 Šumaváku, (jura-p: 20.05.2006, 22:43:44 - x)
a až začne fungovat letiště v Plané, aby si někdo nemyslel, že je jen jedna Planá, tak nebudou mít důvod letadla do Horních Rakous lítat. Kdysi jsem si povídal s jedním lidoveckým ministrem obrany o tom, proč nám tak jde vojenská a nejde jiná spolupráce. A on mi řekl, že oni v Rakousích to chápou tak, že vojensky jim v podstatě kryjeme záda před Maďary, co kolem Maďarska vidí jen Velké Maďarsko. Že jsme jediná země, která nemá územní spor s Rakouskem. Také jsme nástupnickou zemí, co garantuje Rakouskou státní smlouvu. A hospodářsky že to nejde, protože mají strach z toho, že Češi, když dostali příležitost, tak Rakušany vždycky hospodářsky převálcovali a že z nás tudíž mají strach, že jim to uděláme zas. Takže nám nepřejí nic, ani lanovku, ani most, ani sjezdovky, ani Temelín.

[109 Tak jsem ten text poslal na Psa. (jura-p: 20.05.2006, 22:54:39 - x)
Uvidíme, jestli se bude JAGovi hodit. Ale to bude hrozná vřava a obávám se, že řada komentátářů bude dost osobních.

[110 Původně jsem si myslel, že to nepošlu. (jura-p: 20.05.2006, 22:58:51 - x)
Ale dnes jsem viděl Kasla a Zielence, jak se v klipu ptají lidí, jestli jim taky vadí, že nám politici lžou. Zrovna tihle dva! Tomu můj otec říkal, dělat si z huby prdel.

[111 Jura-pe, přečti si ten odkaz. (Šumavák: 20.05.2006, 23:02:01 - x)
to, že se brání konkurenci, to bych i pochopil.
Ale ta argumentace jako pro debily, ta mě uráží.
Třeba jsem zaujatej, ale letos,teď!!, tvrdit, že tam bude málo sněhu....a k tomu chtějí na své straně rozšiřovat.....oni si fakt snad myslí, že neumíme číst, nebo co?

[112 Juro, bude dobře, když to na Psu vyjde. (Rpuť: 20.05.2006, 23:11:45 - x)
A komentáře prostě nečti. Tady není o čem diskutovat.

[113 Aha Šumaváku. (jura-p: 20.05.2006, 23:23:06 - x)
Tak to je dobré. Skrzevá změněné počasí ubývá sněhu. To jsi letos dost přehlídl, že je málo sněhu. Ale mě připadá taky důležité to, že ekologické organizace v přeshraniční spolupráci. Kurva, oni škodí v mezinárodní domluvě s těmi samými, co se vtírají do parlamentu. Třeba jsou to nové druhy přeshraniční spolupráce. A ti fráterníci se mi líbí. Jasně, postavte si lanovku bez sjezdovky a lyžujte na náš klášterní skipas na našich klášterních sjezdovkách, když už chcete bydlet na české straně, Ale dolů jeďte zase lanovkou. Protože sjezdovka na vaší straně by vás mohla svádět k tomu, že budete jezdit rovnou na ní a když nám to sluničko změkčí, tak by taky naše turisty mohlo napadnout po ní jezdit. Hergot, to je vy..canost.

[114 Jak to říkal ten Franko. (jura-p: 20.05.2006, 23:31:21 - x)
Blížíme se k Madridu ze všech stran a tam nam pomáhá pátá kolona. Tak nějak to bylo.

[115 Německy neumím, (maYda: 20.05.2006, 23:47:17 - x)
zakže jen tak trošku tuším, o čem je řeč. Ale Juro, že se divíte zrovna tomu, že tyhle partaje se cpou do parlamentu na straně jedné a přitom "kopou" za rakušáky víc než za nás? Vždyť všechny tyhle partaje přistupují k nám jako k nepovedeným žáčkům, které je třeba napomínat a polepšovat a pošilhávají hlavně do ciziny, že to tam dělají lépe. Těm logicky víc záleží na tom, "hlavně co na to cizina", jak si z toho dělal psinu už KArel Čarpek. Servilitu vůči cizině mají za znak světovosti a nestydět se za svou zem je pro ně příznak nacionalismu. Musíme vypadat dobře hlavně před cizinou, to je náš hlavní zájem a ne nějaké přízemní zájmy občanů.

[116 Maydo, (jura-p: 21.05.2006, 00:06:06 - x)
něco jiného je pochlebovat a stydět se a něco jiného je aktivně škodit lidem pro domluvě se zahraničí. A jde sakra o lidi. Ti lidi, co žijí kolem Lipna se neuživí za dva, někdy tři měsíce sezony. Těch pár víkendových cyklistů před půlkou července ma mimo kola na autě taky plný kufr jídla a balené vody. Takže nejvýš tak v půlce trasy dvě piva a obloukem zpět. Na těch se turistický průmysl neuživí. A zmařit lidem možnost ubytovávat celotýdenně v zimních měsících. Lidem, co snídají a večeří a po večeři posedí znamená udělat z lidí kolem jezera zimní nezaměstnané. Hergot, na to už musí mít někdo hodně mizerné sociální cítění a lásku k broukovi velmi vyvinutou, když takhle škodí. A doporučovat softturistiku může jen z kavárny zblblej Dědeček, když jedinej softturista jsem tam v těch končinách já, když se s foťákem a bajpásama procházím a cestou sbírám hříbky. Jakoby nevěděl, že lidi dnes tu Šumavu "dělají". A když přijedo lyžovat, tak chtějí lyžovat do úpadu. A na běžkách běhají a na kolech taky dělají svejch 80 - 100. Prostě Pražáci chtějí za své peníze přístup rychle na trať nebo na vrchol sjezdovky a mají recht. A ekologové svým ne dělají z mnoha spoluobčanů chudáky, fakt chudý, to není jen politická hra. To je hra s osudy lidí.

[117 A k tomu ještě (Šumavák: 21.05.2006, 00:23:11 - x)
ty kecy o Euroregionech a společných projektech....

[118 MaYdo, (jura-p: 21.05.2006, 00:29:30 - x)
a představte si, že za bolševika se dalo sjíždět na lodi z Modravy na Antýgl, to je na Vydře. A dalo se jezdit hezký kus Tetovského kanálu. A dokonce se dala vynést loď proti proudu Křemelné kam až to člověk unesl stezkou proti proudu Křemelné a vojákům to bylo jedno. A občas nás nechali jezdit celých dvanáct kilometrů z tankodromu. A Vltava se dala jezdit jak Studená ze Stožce, tak Teplá z Kvildy. A to se všechno nesmí. Teď 8. 5. se dalo jezdit z Čeňkovy pily, to je od soutoku Vydry a Křemelné, jak "vzniká" Otava. Jinak se všechno popsané nesmí. A hlídají to víc, jak vojáci a policajti, protože to hlídají s přesvědčení. Hergot, to by mě zajímalo, jak může loď, co jede po vodě, poškodit přírodu. Leda, že odře šutry v řece. Ryby tam neplaší, protože tam žádné nejsou. Ryby začínájí až pod Rejštejnem.

[119 Rputi, dotaz OT (Nika: 21.05.2006, 09:08:29 - x)
Mohla byste podat zprávu, jak to bylo na jihu s tou noční vichřicí, prosim Vás ? Já jen jestli máme vyjet zrevidovat naše písecké latifundie nebo není nutno,dík...

[120 Dobré ráno, (Foundryman: 21.05.2006, 09:10:06 - x)
nevíte, čím se dají umejt dřevěný schody od omítky a podobných sraček? Nám dodělávají okna a žena s celým příslušenstvím odletěla do Tunisu...

[121 Niko, Foundry (Rpuť: 21.05.2006, 09:27:36 - x)
Niko, včera tu byl velkej fukejř, ale zatím jsem slyšela, že popadalo jen něco na Šumavě. Těžko říct, o Písku jsem neslyšela nic.

Foundry, je v tom vápno, takže ničím. Zkusit odrhnout rejžákem a horkou vodou a pokud by byly moc flekaté, tak jedině obrousit - já vím, je to blbý.

[122 Foundry (Nika: 21.05.2006, 09:31:24 - x)
navrhuju šetrně vysát a pak umýt s Prontem na mytí dřeva. Je to jakýsi roztok mýdla, takže nějakým rozpuštěným mýdlem by to asi taky šlo.

[123 Rputi, (Nika: 21.05.2006, 09:33:42 - x)
dík

[124 Rputi, (Foundryman: 21.05.2006, 09:48:06 - x)
není nad dobré zprávy po ránu :-))

[125 Niko, (Foundryman: 21.05.2006, 09:53:05 - x)
díky, tento postup mi připadá přijatelnější. K rejžákům mám nějaký, patrně geneticky podmíněný, odpor.

[126 D-FENS (martin tamtaky: 21.05.2006, 10:21:07 - Mail - odkaz - x)
jako obvykle, autor podal stručnou a výstižnou informaci. Většinu včerejších reakcí nazval hysterií a já s ním souhlasím.

[127 Foundry, (Nika: 21.05.2006, 10:25:15 - x)
chápu, já taky :-) . Ale je fakt, že nám se to osvědčuje na poměrně nových schodech, nevím, jestli by to pomohlo na poněkud zažranější vápno, jak zmiňuje Rpuť. Pak by asi už na ten rejžák mohlo dojít ...

[128 Niko, Foundry, (Rpuť: 21.05.2006, 10:26:56 - x)
(to je dobře, že nevidíte, jak se chechtám) Pronto je určeno k běžnému čištění zaprášeného nábytku. Nika patrně ne zcela pochopila, že se jedná o schody notně zakydané maltou - ještě teď to mám živě před očima - fuj, fuj nastotisíkrát! Foundry, až vyplázneš pár stovek za Pronto, ještě se kajícně vrátíš k rejžáku a špachtli - akorát bez toho Pronta by to bylo levnější...a kratší:)))))

[129 No, ono (Foundryman: 21.05.2006, 10:33:09 - x)
to až tak zažrané není - od včerejška a z dneška...Já kdesi slyšel, že v první fázi to jde octovou vodou.

[130 Chacha , mě se líbilo: (Nika: 21.05.2006, 10:35:27 - x)
" kdyby měl dotyčný útok politické pozadí, nemohl by Miroslav Macek dát Davidu Rathovi facku, ale musel by jej umlátit baseballovou pálkou za to, jak vede svůj resort."
Jo, Rputi, připouštím, viz výše :))

[131 To mám za trest. (Foundryman: 21.05.2006, 10:35:36 - x)
Původně měli dělat okna 12.5. - o týden se to zdrželo. Nicméně žena měla odjíždět 23.5., což by na úklid hladce stačilo. Z cestovky jí však sdělili, že jim omezili letadla a jediný termín byl 20.5. Všechno se spiklo, teď jsem tu zůstal jak zajíček ve své jamce.

[132 Martine, ten odkaz (Šumavák: 21.05.2006, 10:38:21 - x)
je dobrý! Tentokrát to shrnul tak, že nezbývá než souhlasit.

[133 Zajíčku Foundry, (Rpuť: 21.05.2006, 10:47:50 - x)
je-li to tak čerstvé jak říkáš, tak v první řadě chytni kýbl s horkou vodou a hadr a jdi setřít, co setřít lze. Existuje Zákon zrychleného tvrdnutí, který praví, že malta, či jiný materiál při kydnutí na podlahu schne a tvrdne mnohem rychleji než na zdi.

[134 Foundry, (Nika: 21.05.2006, 10:47:54 - x)
pokud na tom máte nějaké nátěry, tak to nevím, co by ten ocet s tím udělal. Primárně jde myslím o to, aby se to dřevo moc tou vodou nenacucalo, což řeší buď ta horká voda, nebo to Pronto. Jde o speciální roztok na mytí dřeva, není to "Pronto proti prachu" z reklam.

[135 Dobrý den, (martina: 21.05.2006, 10:51:14 - odkaz - x)
v odkazu je krásné video.

[136 Ovšem (martina: 21.05.2006, 10:59:36 - x)
podle mě prohrál Macek ODS volby.

[137 2 Foundryman (bara: 21.05.2006, 11:08:48 - x)
Na skvrny od vápna (od klasické malty) na dřevě zabírá kyselina citrónová. Ono to s tím Ca nějak reaguje a přitom je to vcelku neškodné.
Rozpustit krystalickou kyselinu ve vodě ve vysoké koncentraci a štětečkem natřít dřevo.
Kyselina nebere ty nové maltové směsi, do kterých přidávají lepidla, to už není klasická vápenná omítka, ale možná i na to to trochu zabere.

[138 Šumaváku (martin tamtaky: 21.05.2006, 11:22:13 - Mail - x)
D_FENS myslí hlavou a na střízlivém hodnocení se shodneme oba (tři), ale jak si tak čtu tady i onde, předposranost vládne všady a tudíž vznikla během chvilky okecávací výmluva. Když ODS nevyhraje zdrcujícím způsobem volby, může za to Macek! No a ti zatvrzelejší vědí, že za to může Klaus!

[139 martine, uvidíme za chvíli. (Rpuť: 21.05.2006, 11:26:12 - x)
Politika se dá udělat i z prdu, natož z facky!

[140 Tak jsem sundal (Šumavák: 21.05.2006, 12:07:52 - x)
obvaz z prstu,upravil výši židle, abych dosáhl sádrou na *shift* a začínám datlovat *zprávy ze Šumavy*.
Takže kdyby vám to trochu blblo, buďte trpěliví, to jsem já v systému blogu.
A až to zveřejním budu se k tomu pravděpodobně několikrát vracet.Přesnost pohybu sádry nad klávesnicí není teda nic moc.
:-)))

[141 To je dacan ten Moravec (Vít Blaha: 21.05.2006, 12:16:39 - Mail - x)
Ten tu facku pěkně rozmazává...

[142 Jak říkal martin, (Rpuť: 21.05.2006, 12:22:41 - x)
může za to Klaus!

Ale ptát se Nečase, jestli by odstoupil, kdyby byl býval někoho zfackoval - to je na facku - a ne jednu!

[143 Bodré podoledne, (M.Slon: 21.05.2006, 12:31:09 - x)
Foundrymane, já bych si s kyselinou na dřevě moc nehrál, protože docela slušně mění barvu dřeva, takže schody by sice byly bez vápna, ale měly by drobátko nebo víc melír. Pokud byste to vydával za umělecký záměr, budiž, ale jestli byste to vysvětlil odpočaté podovolenkové manželce, to nechám Vaší úvaze. :-)

[144 Ta amarická PR agentura snad platí i Moravce (Vít Blaha: 21.05.2006, 12:32:33 - Mail - x)
Inspekce MV zabavující na ÚOOZ dokumenty a počítače, odvolání Kosinové a státního zástupce Klvani, to nejsou témata, ale facka, tu budou okecávat až do voleb...

[145 Vliv TV diskusí na vaření (Honza ze Žižkova: 21.05.2006, 12:38:21 - Mail - x)
Tahle kombinace by mě v životě nenapadla.
Ale musím uznat, že pustí-li si někdo diskusi našich politiků, maso bude naklepané obzvláště důkladně.
Probatum est.

[146 2Foundry (helena: 21.05.2006, 12:41:50 - x)
Myslím, že už Vám jde z těch rad hleva kolem, ale přidám jěště jednu, vyzkoušenou při rekonstrukci baráku vlastníma rukama. Vápno, malta, omítka pustí nejlíp teplým octem a vodou (poměr dle odolnosti nosní sliznice). No a k tomu ten rejžák. bohužel...

[147 Filip:( k povolební spolupráci s ČSSD: (Šumavák: 21.05.2006, 12:47:03 - x)
*to vůbec nezáleží na tom , co bude nebo nebude chtít sociální demokracie.....*
co dodat?

[148 Já jsem si teda dnes místo (Šumavák: 21.05.2006, 12:53:41 - x)
Prášků, otevřel flanděru chilského Cabernet Sauvignon, ale zatím jsem ho vypil příliš málo na to, aby bylo vinno tím,že mi připadá povědomé a podezřelé, že Moravec oslovuje diváka z publika s mikrofonem v ruce jménem a uvádí, odkud pochází.

Odevzdal jsi, soudruhu, svůj diskusní příspěvek písemně, spolu s přihláškou do diskuse?

[149 Hele, Foundry (Šumavák: 21.05.2006, 13:10:36 - x)
Nejlepší prostředek na vyčištění schodů je ženská !:-))
Není-li ( a nelze -li zjednat domovnici ze sousedství)je třeba problém rozebrat logicky:
- Vzniknou fleky nebo nevzniknou?
- asi vzniknou :-schody "roh" a nebo něčím natřené(lodní lak)
- natřené: nestačí-li umytí, pak bruska a nový lak.

- nenatřené :
- - natřít tou maltou celé schody čímž zmiznou fleky.Následně namořit do požadovaného odstínu.
- - Kdybys to nebyl ausgerechnet Ty, dodal bych Ti nové schody, ale Ty budeš mít zřejmě vlastní truhláře.:-))

Shrnutí:
Umýt teplou vodou a mýdlem, v klidu počkat na manželku a dělat jako by nic.Až si toho všimne, tak s tím něco udělá a budeš se divit!!
:-))))

[150 Foundry, opovaž se!!!! (Rpuť: 21.05.2006, 14:10:49 - x)
Než přijede, tak už to dokonale zaschne a ona na tom nechá ruce!!!!
Takže je několik možností:
- zmydlí tě jak Macek dráta
- podá žádost o rozvod
- ušoupe si ruce po lokte
- povolá odbornou firmu, která schody za drahé peníze obrousí a nalakuje
- nechá instalovat nové schody
Já bych řekla, že nejlepší bude, když vezmeš ten rejžák a urychleně zaklekneš.... než ti to zaschne úplně!

[151 Já to vyřešil (Foundryman: 21.05.2006, 14:45:01 - x)
úplně jinak - povolal jsem rodinnou přítelkyni :-)))

[152 V té fackovací debatě jaksi zanikl sjezd ČSK (Rpuť: 21.05.2006, 14:56:46 - odkaz - x)
"...Pekárek Ratha vyzval, ať hovoří k věci, a pohrozil mu vypnutím mikrofonu, načež ministr prohlásil, že odpovídá na dotaz zubařky, proč nemůže poskytovat tolik péče, kolik by pacientům poskytnout chtěla. "Pozvali jste si mě jako hosta, nechte mě domluvit, nebo odejdu," pohrozil....

[153 Proč toho Nečase (Šumavák: 21.05.2006, 15:03:05 - x)
nevypustili do éteru dřív ?????

[154 Vždyť to říkám : (Šumavák: 21.05.2006, 15:12:02 - x)
ženská....!

[155 No to mi tedy povězte, (jepice: 21.05.2006, 17:04:42 - x)
proč toho Nečase nevypustili dřív. Mluví klidně a logicky, dokáže říct to pravé v pravou chvíli.

[156 Bližší informace (martin tamtaky: 21.05.2006, 17:32:17 - Mail - odkaz - x)
o pražských umělcích v odkazu

[157 Argonantus (Argonantus: 22.05.2006, 09:41:28 - x)
procházeje kolem, jsem překvapen, jak naprosto nesouhlasím prakticky s ničím, co je tu všeobecně odsouhlaseno:

1) Nové tváře mají jednu špatnou vlastnost - v politice nedokážou vydržet. Staré tváře, pro které je politika vším, a které nic jiného neumí, je obvykle úspěšně vypudí zase někam mimo politiku, a pak se ještě vzájemně přesvědčují, jak jsou nenahraditelné a jak to dělají dobře. Skleróza uvnitř našich stran připomíná Rakousko - Uhersko.

2) Macek přistoupil zezadu a dal Rathovi facku na tvář- je to přesně tak, lze se o tom přesvědčit, když ten záznam vidíte. Mé první dojmy byly podobné zdejším- že jako čest dámy si zasluhuje i tělesného trestu. Jenže v praxi to bylo spíš podlé přepadení v průjezdu, ne rytířský souboj. Macek není o nic menší chudák, než Rath.

[158 To: Argo (Petr Kunetka, zlocinec: 22.05.2006, 12:04:10 - x)
No, k bodu 2... mne se na zkladce stavalo to same, ctu si v klidu pod lavici, pristoupil ke mne ucitel zakerne zezadu a dal mi pohlavek. Podle mne to bylo obzvlast podle... ;)

[159 Argo, (maYda: 22.05.2006, 13:17:34 - x)
ono jde asi spíš o to, že některé "nové" tváře už jsou docela slušně okoukané, a taky o to, že nestačí být "nová tvář". Pokud tam je člověk jen do počtu, tak asi je úplně jedno, jestli je "starou" nebo "novou" tváří a pořád si myslím, že ti, co v parlamentu odvádějí nejvíc práce,m jsou a zůstanou neznámí.

[160 Argonaute, on se člověk dostane do politiky různě. (jura-p: 22.05.2006, 17:32:30 - x)
Já se tam dostal tak, že jsem viděl, jak strašně slabá je OF a jak je neorganizovaná. Tak jsem na tu kašnu vylezl, z divadelního klubu vyhnal kamarády nebývalou prohibicí, když nechápali, že je chvíle, kdy je třeba přestat pít a začít se starat. Ano tehdy jsem byl nová tvář. Dnes už nejsem. Nemám nic proti novým tvářím, ne všechny z politiky vypadnou. Hejtman Zahradník je v politice ve funkcích 6 let. Předtím byl pravda v zastupitelstvu a dlouho se funkcím výše bránil. Dnes je hejtmanem a je řekněme středně stará tvář. To považuju za normální postup. Vypadá to tak, že pracovité nové tváře bez mediální podpory jsou plynule stárnoucí. Není to tak, že všichni odejdou. Jenomže normální obměna je to, čeho si voliči tak nějak vlastně nevšimnou. Ale přece o těch jsem nepsal, znám jich hodně a spolupracuji s řadou z nich. Je plzeňský Šnebreger, dnes senátor, stará nebo nová tvář? O těchto lidech článek fakt nebyl. Ten byl o představě, že řešení přijde z nebe nebo odjinud shora, což je představa dost rozšířená, nejen v Tichomoří.

[161 Opravdu si myslím, (jura-p: 22.05.2006, 17:39:31 - x)
že se porvali dva narcisové. A dokonce si myslím, že to nebylo o ženskou, ale o pověst donchuanů. A útok zezadu mám za podlý. Ta druhá epizoda nebyla vůbec jednoznačná. Politicky Macek ODS ublížil. A navíc Macek je dlouho spojen s ODS už jenom legendou. Nebo řekněme je to význačný člen. Není to představitel ani funkcionář ODS. A nepodaná ruka je také politická chyba. Bohužel v tomto případě se jedná o předsedu strany.

[162 To: jura-p (Petr Kunetka, zlocinec: 22.05.2006, 17:40:48 - x)
Jinak, Sneberger byl v Plzni velmi obliben, ze mu lidi jeho prechod na vyssi politiku (trochu) zazlivali.
Paradoxy ;)

[163 Argonantus (Argonantus: 23.05.2006, 09:11:06 - x)
já rozhodně nemám na mysli Bursíka, který se za novou tvář bůhvíproč vydává (nejpřesněji je to asi tak tvář "recyklovaná").

Můj celkový dojem je, že se v politice stárne mnohem rychleji, než v jiných profesích, a tempo obměny ve stranách (naprosto všech bez výjimky) tomu neodpovídá.
Šest let je v politice hodně let. Za šest let člověk řekne většinu toho, co měl na srdci a v hlavě.
Naprostí velematadoři politiky, kteří byli přes deset let premiéry (Kohl, Thatcherová) byli obvykle nakonec vyhnáni málem bičem a jejich poslední roky byly spíš ostuda; zůstávat dlouho není pro zemi žádná výhra.

Desetiletých činitelů v nejvyšších stranických a politických funkcích je u nás celá řada. Nenapadá mne snad žádný, u kterého by to byla nějaká výhoda pro stát nebo i jeho stranu.

Z hlediska volební přitažlivosti je to to samé - co myslíte, že mi řekne nového Marek Benda nebo Zdeněk Jičínský?



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: