Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Sobota, 3.06.2006
Komentáře
[26]
Ten Topolánek je vážně kus vola!...
(šakal: 03.06.2006, 15:03:55
- odkaz
- x)
Kdepak, zase jsem své spoluobčany přecenil...no...a toho Topolánka, bohužel, taky (7:- /) Mirku, ty vole blbej, jakýpak "tohle by nám stačilo"?! Vážně ti připadá, že když po včech těch sračkách a průserech, co tu ČSSD zanechala, je tohle přijatelnej výsledek?! Máš snad pocit, že 30% pro socany je v týhle chvíli málo? A nebo to naopak myslíš tak, že tohle by "už vážně stačilo"? ...No, mně teda dokonale! To by mě zajímalo, jak bude vypadat ta vláda, když ji budou nad vodou držet lidovci a Havlovi zelení? KDU-ČSL a Strana zelených - to sou koaliční partneři jak fík! S těma se spojit, to je jak ze Švejka... "Tak jsme se poradili a zejtra budete rozčtvrcenej nebo upálenej, podle vašeho vlastního přání: To by bylo jisté těžký rozmýšleni a já myslím, pánové, že by mnohej z nás v takovej moment byl celej zaraženej." Jo, ale Topolánek, kampak na něj! Ten nejni zaraženej ani trochu - má totiž dojem, že "tohle by nám stačilo" (7:- P) ...Se z toho vobkreslim (>:- [ )
[29]
2šakal
(irenak: 03.06.2006, 15:14:13
- Mail
- x)
Šakale, ale já si myslím, že v tom konstatování vychází Topolánek i z reality toho, jak se ukezuje voličstvo země. Sice by se mi velmi líbilo nad 40% pro ODS, ale těch zatím 38 % je nad očekávání. Bohužel, část lidí je nepoučitelná - ani skandály ani vyložená hloupost je nepřesvědčí o tom, že je potřeba střídání. Nemyslím si, že je v současné době možné získat tolik mandátů, aby se nemusela vytvořit koalice. Snad bude lepší koalice s KDU než muset myslet na velkou koalici s ČSSD.
[30]
Možných 38
(raptor: 03.06.2006, 15:33:23
- x)
pro ODS je obdivuhodný výkon. Pokud se voliči KSČM zčásti přesunuli k socdemákům, tak to také není špatná zpráva. Znovu říkám, že jinej národ nemáme, výsledek pro ODS je fajn, horší jsou ty jiné výsledky. Ježíš, mně je blbě strachy, a protože dělám zpravodajskou hlídku pár lidem, co nejsou u netu nebo televize, musím nějak vytrvat. Překvapen zjišťuji, že téměř vysípán (volám si kandidátkou na dovolené), držím palce momentálně lidovcům. No jo, no...
[68]
tak se mi to vidí jako plichta
(Dusan Neumann: 03.06.2006, 16:52:03
- x)
a to je průser... patová situace na další roky, opět zvítězí český baráčnický parlametarismus ukájející se v byrokratických řešeních vedoucích do řiti temné...raději jdu pracovat. Témeř symbolicky jdu točit na air show generála Paula Tibbitse, toho, co shodil bombu na Hirošimu...
[71]
Oprava
(kocour: 03.06.2006, 17:03:46
- odkaz
- x)
Dnes jsem se díval na přenos z EP a bylo mi zle ... Verhofstadt tam vykřikoval, že je třeba na jeden den zrušit euro a zavřít hranice, aby si lidi uvědomili výhody EU a schválili euroústavu. A to v tom odkazu to dokresluje, je to jen psychická příprava na to, co přijde během německého předsednictví.
[78]
...a to mi tady NĚKDO radil "zklidnit hormony"...!...
(šakal: 03.06.2006, 17:30:06
- x)
...Jóó, v hormónech to néjni! Je to věc toho, když se člověku do puntíku vyplní jeho nejhorší předtucha (7:- P) Tak si řikám, kocoure, esi by ty podzimní volby, o kerejch si mluvil, neznamenaly náhodou řešení... Ale ne, kdepak! Čeští voliči by v září určitě zvolili v poměru: ODS - 31%, ČSSD - 30,5%, KSČM - 18,7%, KDU-ČSL - 8,3%, "Nové tváře" - 5,9%, Strana zelených - 0,8%... ...(7:- P) (>:- | )
[102]
...Mně je, Argo, celkem HOVNo pro tom, jaké "vojsko" máme!...
(šakal: 03.06.2006, 18:08:44
- x)
...Život mám jen jeden. A proto, že Vy sám jste toho svého života kvůli levičákům prosral o něco víc než já, se radovat nezačnu. Jak kdysi v televizi říkal Ondřej Havelka Pavlu Zedníčkovi: "Mně nezajímá, že jiný jsou na tom hůř než já. Co je komu do toho? Já se chci mít jako ty, co jsou na tom líp!..."
[111]
Argo,
(kocour: 03.06.2006, 18:44:38
- x)
Zelení nejsou pravice. Budeme mít opět udržovací vládu, se kterou se nehneme z místa. A to opět díky Václavu Havlovi. A vsadím boty, že stojí i za stupidně sebevražedným programem US. To nejsou starosti, ale fakt: Promyšlenou ránu do zad lidovcům zasadil Václav Havel. A on je vítěz těchto voleb.
[122]
Argo,
(kocour: 03.06.2006, 18:57:02
- x)
1) Nejdřív někdy zjara hnusná kampaň proti Lidovcům, dávno před začátkem kampaně. Lámal jsem si tehdy hlavu, kdo za tím je a co tím sleduje. 2) Pak zmlácení Žaka, evidentně zinscenované, vyprovokované a nafouknuté ad absurdum. 3) Pak US definitivně spáchá sebevraždu a pojistí si, že opravdu 5% nepřekročí. It´s legal ... 4) Pak se dozvím, že kampaň proti Lidovcům financoval Balbínům bývalý Havlův kancléř. Věc, která se neměla dostat ven, roli mouřenína měli sehrát Balbíni. 5) Havel otevřeně podpoří zelené, vzápětí jim letí preference nahoru. A je vymalováno a jasno.
[123]
Střízlivě
(martin tamtaky: 03.06.2006, 18:58:24
- Mail
- x)
prosím, než se stačíte ožrat - na radost či na žalost. Rudorůžová většina ve Sněmovně, která se nemusela na nikho ohlížet, protože měla 111 mandátů, ta asi nebude. ODS a KDU budou potřebovat na chabou 101 (už zase ta magická číslice) všechny zelené. Už vidím Uhla, jak procitne a zjistí, že to sice nepůjde revolucí, ale že je vlastně celoživotní levičák. Národ nevyměníš - a pitomce ve Sněmovně asi taky ne. Tak za čtyři roky další pokus!
[125]
Šakale,
(kocour: 03.06.2006, 18:59:18
- x)
pořád lepší slabé vítězství než totální prohra. Představ si, že by KSČSSD získala 101 křesel ... Socialistický převrat se konat nebude, ale reformy také ne. Bude dál smrádek, ale teploučko, dokud to nerupne. A ono to rupne, protože ekonomika se okecat nedá. A pak teprve začne to správný maso.
[126]
Čau, prdelky.
(raptor: 03.06.2006, 18:59:24
- x)
Promiňte, že tak žoviálně, ale takovej průšvih jsem nečekal. Lid nám opět vystavil pat a v domnění, jak rozumně zavolil, čeká na dohody. Achjo, že vzdychám opakovaně. Volám kandidátce, která naštěstí nepřekročila sedmiprocentní hranici, páč jinak by ji manžel zabil ( :-)) ), a ona má nedaleko k pláči. A co jí mám říct? Že každý druhý člověk, kterého potká v práci, na výletě, je z mého pohledu magor? Já si to můžu myslet, smím to i říkat, přežiju to, ale ona patří ke vzácným pracovitým a nesobeckým typům, jaké si nezaslouží takové hrubé zbavování iluzí. Achjo počtvrté.
[135]
kocoure
(martin tamtaky: 03.06.2006, 19:07:44
- Mail
- x)
zdá se mi, že se dělají dnes odpoledne unáhlené závěry. Copak všichni zapomněli na severomoravské levicové křídlo Zelených? Například? Kocoure, my dva a s námi i další právníci známe mechanismus povolebního sestavování vlády. Ta tvoje varianta se možná uskuteční sama bez přičinění ODS.
[139]
No, vážení,
(Anka: 03.06.2006, 19:12:32
- x)
kocour má recht, nejlepší by bylo, aby se nejdýl do roka konaly nové volby. To je doba, v které snad není možné se naprosto znemožnit. Se Zelenými se vládnout nedá a 101 většina je na bačkoru. Nicméně, mám nekřesťanskou radost z toho, jak pan premiér vzteky okopává prádelník. Malá radost, ale taky dobrý.
[141]
kocoure
(martin tamtaky: 03.06.2006, 19:13:54
- Mail
- x)
nemohu mluvit za Arga, ale zdá se mi, že jeho rozloučení navazovalo na šakalovo: "nevyhovuje se". Asi jen advokáti se svojí moderační praxí si dovolují luxus se neurážet a neutíkat z místnosti. Už jsem to zažil nejméně dvakrát od obou z vás. Můj odchod má prozaický důvod - musím posekat trávu před domem, protože zítra (v neděli) by mě sousedi ukamenovali. Hlavně ti, co půjdou dopoledne na mši.
[144]
Koucoure,
(Argonantus: 03.06.2006, 19:15:51
- x)
aha; tak jsem zase stažen zpět; nerad za sebou nechávám nedorozumění. Mé rozhodnutí nemá s vámi osobně nic společného. S vámi jenom zcela obyčejně nesouhlasím. Fakta jsou ta, že ODS může mít vládu v trojbarevné koalici. Bylo to skutečně zřejmé dopředu; důkazem mi budiž to, že jsem se na to ptal už před pár týdny Jury-p, a pochvaloval jsem si, jak je jeho reakce překvapivě rozumná a nadějná. Vaše reakce nyní mi připadá absurdní - co jste čekal? No, a další odpověď vám zde už nepodám; musíte mne zkusit najít jinde a jinak.
[145]
Ještě jedna varianta:
(kocour: 03.06.2006, 19:18:43
- x)
Velká koalice s dvěma body programu: 1. Ústavní zákon měnící poměrný systém voleb do Sněmovny na většinový (říkám to už léta, že jinak se dál nehneme ani o píď), 2. Na podzim 2006 nové volby. Popř. jako ústupek ČSSD: 3. Spolu s volbami referendum o euroústavě.
[146]
Heleďte, stečte si ten defétismus
(Šumavák: 03.06.2006, 19:18:28
- x)
někam ! Zatím to dopadlo, jak to dopadlo a pravda je, že to mohlo dopadnout i hůř! 5ekl bych že teď je důležité nepolevovat v kampani, naopak,hned ještě přidat a vyhrát volby do senátu !!! A do presidentských voleb to udržet, protože si myslím, že koalice se zelenými celé čtyři roky nepřežije. A ten "nástup" od minulých voleb byl "drtivý". A nestrašte zbytečně, já mám přísný zákaz se rozčilovat ! Natož abych si mohl dát panáka z hořičáku !
[149]
Bodrý podvečer,
(M.Slon: 03.06.2006, 19:27:01
- x)
tak máme ten nervák za sebou. Mohlo to být lepší, bohužel není. Je moc škoda, že se za téhle konstelace mandátů asi moc dobrého prosadit nepodaří. Jediná naděje je, že v socialisty avizovaném prohlášení (údajně ve 20.00) nám udělají radost a oznámí hromadnou sebevraždu.
[159]
Prodávají mi
(raptor: 03.06.2006, 19:53:50
- x)
rybí salát. Jsou to matky mých spolužaček. Laškují se mnou v trafice. Podbízejí mi v knize novinky. Včera ráno mi prodaly úplně tupej charitativní časopis, páč nemám srdce jim říct, že se číst nedá. A všechny volily ČSSD. Je jich strašně moc. Jsem z nich nesvůj. Jsou všude kolem. Fakt jinej glóbus nemáte?
[164]
Po práci zábava v kavárně Vltava
(martin tamtaky: 03.06.2006, 20:01:14
- Mail
- x)
posekáno, vždyť to byla jen předzahrádka, bujará pitka s jedním třetinkovým Clausthalerem. Zatracenej Klaus, jakoby mu nestačila vila ve Švýcarsku, ještě si pořídil údolí v Německu. Šumaváku, já se taky nesmím rozčilovat, namáhat, zvedat těžké předměty, usilovně pracovat apod. Dodržuji jen to ne-rozčilování, ale jako u každého ženáče to je někdy fuška. Po večeři se pustím do fotek, nacvakal jsem dneska na náměstí dost, snad se aspoň jedna povede.
[167]
Docela zajímavá jsou i jiná čísla
(M.Slon: 03.06.2006, 20:03:15
- x)
Proti roku 2002 zabrala ODS zhruba 700 000 pluových hlasů, zatímco ČSSD přibližně 280 000. Komunisti si mohou drbat hlavu, ač se jejich procentuální pokles vysvětloval celé odpoledne vyšší volební účastí. Ale kdepak, soudruhům pomřelo 200 000 voličů. Pěkné. U KDU je propad o cca 300 000 těžké posuzovat, protože před čtyřmi lety šli do voleb spolu s ..no, jak se sakra.. jo US-DEU. No a Zelení si polepšili o 220 000 kousků.
[193]
Panebože,
(martina: 03.06.2006, 20:47:23
- x)
viděli jste tu Paroubkovu tiskovku? Rputi, už Vám dávám za pravdu. Paroubek je úplně šílený. Díky za vratké vítězství ODS. Foundry, co si slibují? Nemusejí pracovat - teda oficiálně. Copak nevíte, že se to dělá tak, že měsíc mám práci, pak mě propustí, jdu na pracák, ten mi vyplatí dávky ve výši průměrně 15.000 Kč (mám 3 děti), dál pracuju na černo. Pohoda, klídek a tabáček... Šmarja proč bych volil jiné???
[201]
Dobrý podvečer,
(PeS: 03.06.2006, 21:02:28
- x)
poslušně hlásím, že jsem opět zde. Jestli je tu šimon, jde mu mail. Mám problémy s mobilem, tak jsem mu nemohl zavolat... Jak vidím, nikoho z vás nenapadla ta nejpravděpodobnější varianta - socani se nad sebou sebekriticky zamyslej, že zásady jsou od toho, aby se obcházely, spojej se s komančema a zelený, což jsou úplně ty samí komanči, jen trochu maskovaný, se k nim přidaj a bude hned jasno... A lidi to zbaštěj, blbý jsou na to dost. QED
[202]
Jen tou trapností
(kocour: 03.06.2006, 21:05:32
- x)
budou všechny teď 10 dní držet v šachu. Nakonec tu žalobu samozřejmě nepodají, stejně jako v úterý jen sondovali, zda by se volby nedaly nějak odložit, ale odvahu o to oficiálně požádat nenašli. O tom, že v případě těsného výsledku chce Paroub zpochybňovat, vím už 3 dny, ze 3 různých zdrojů.
[206]
Bubíku,
(Anka: 03.06.2006, 21:08:50
- x)
a do dnešního večera jsem si myslela, že puč je něco, co nezažiju. A ono houbelec. Teď jen, co udělá s presedentem. Marně doufá, že bude hulákat z balkónu o presidentem přijatých návrzích. Fuj, je mi z něj nevolno. Nidky jsem nebyla násilník, ale teď mám živelné puzení se servat.
[209]
Anko,
(kocour: 03.06.2006, 21:18:42
- x)
puč nebude, jen děsnej smrad. Paroubek je v podstatě strašlivej posera. Takhle stupidně se puče nedělají. Kdybych chtěl dělat puč, usmíval bych se a nevyhrožoval předem. Tohle je prostě chlap, který neumí prohrávat a nato je asi opravdu v něčem pěkně nechutném namočenej.
[211]
kocoure,
(Anka: 03.06.2006, 21:23:15
- x)
ale uznej, že jeho konání, byť jen verbální (zatím), ty znaky má. A dívej na slovník některých komentátorů na netu, klidně by nás pověsili na nejbližší lucerně. Že by mohli zanedlouho viset vedle nás, to jim ještě nedocvaklo. Zaplať Stvořitel, že Bursík mluví, jak mluví.
[217]
A je to tu!
(Šumavák: 03.06.2006, 21:27:40
- x)
20:40 - Předseda ČSSD Paroubek řekl, že strana prověří možnost podat u Nejvyššího správního soudu žalobu na neplatnost voleb kvůli předvolební kampani. Nebylo by lepší obrátit se na antimonopolní úřad? Tak ho teď slyšel v televizi.....nemám slov!
[220]
Tak jsem se konečně
(helena: 03.06.2006, 21:30:58
- Mail
- x)
po čtyřech hodinách prorvala zase k netu a televizi a nevím, jestli si mám rvát vlsy rovnou nebo po Bursíkovi ještě chvíli počkat. Puchejř teda fakt nezklamal - mrňavej, podlej, zbabělej a zákeřnej zárodek diktátora. Jestli bude mít Foundry pravdu a bude to plichta tak bude ten hajzlík vládnout do podzimu? To by stačil ještě všechno zamést a zakrouti všem nepohodlným krkem.
[224]
Na stěně vidí rudý napis lid.
(jura-p: 03.06.2006, 21:38:00
- x)
Zkouším se nad ním zamyslit. Kdo to ten lid jen má být. Nejsi to Ty, nejsem to já. Lid není. Jsou jen člověci lidem utrápení. ----- Dnes už neznámý socialistický depresionista, někdy si tito hospodští poetové také říkali proletářští chmuroisti.
[226]
má příšernej strach....
(Andyo: 03.06.2006, 21:41:08
- x)
všimli, Rputi. Jenže- nechci vypadat jak všudebylvšechnoznal, ale viděla jsem ho na ní už při jejím prvním veřejném rozhovoru. Jenže- jak to dopadlo, když jsem si dovolila poznamenat, že ten chlap je psychopat, to si asi pamatujete. Ona ta Přenosilka měla jako vždycky pravdu a řekla nahlas(jako vždycky) to, co si myslí dnes už asi každý, jen to nechce přiznat, aby nevypadal jako vůl, že vsadil na jankovitýho koně. A to v sobě pár skleniček jistě měla:)
[228]
PeSi,
(martina: 03.06.2006, 21:42:25
- x)
já jsem fakt zděšená co se děje. V životě jsem tohle nezažila. Četla jsem o tom, to jo.Dědečka zavřeli, maminka nemohla studovat.Mám to všechno zprostředkovaně(jéžiš to je slovo :-)) Ale bez prožitků. Bez toho strachu o blízké. A já se teď fakt bojím co bude. Nebude se věšet ani střílet, ale to "bacha na hubu" asi začne být zas aktuální.
[229]
irenak
(irenak: 03.06.2006, 21:43:31
- Mail
- x)
Samozřejmě jsme si taky museli dát panáka. Kromě nás padesátníků nevěří vlastním očím a uším naši dva mladí doma - Paroubek neumí prohrávat a určitě se několik socanů pěkně bojí. Věčně usměvavý prasoidní Zdeněk Škromach se potil jak při maturitě. Připadá mi, že všichni z ČSSD ztratili soudnost a smysl pro realitu, že toto může Paroubkovi projít.
[235]
Ještě furt chodí hlasy ze zahraničí.
(jura-p: 03.06.2006, 21:51:36
- x)
Ještě furt ODS přibývají setiny tady v Jižních Čechách. Ještě furt bojujeme o dalši mandát. Jinak řečeno, vypadá to, že šos to utrhlo, ale prdel zůstala celá. Přemýšlejme nad Moravou!!! My máme 36,68. Tak jak může někdo napsat, že to rozhodují jihočeši? Na té Vysočině mají 27,67. Město České Budějovice 42,77.
[236]
Rputi,
(helena: 03.06.2006, 21:52:20
- Mail
- x)
tak jsem se teď při x-tém opakování Puchejřova proslovu soustředila na jeho ženu a máte pravdu. je na ní vidět strach. Občas se vzpamatuje a zkusí úsměv a občas to vypadá, že se jí zdvihá žaludek. Otázka je jestli ví, co na něj (v případě, že ODS sestaví vládu)praskne nebo se jí dělá špatně z vlastního chotě. Martino, jsem starší než vy a na tu dobu se trochu pamatuju. Taky mi v těch komunistickejch kriminálech zmizelo pár příbuzných, někteří načas, jeden navěky. Ale zatím nestahujme kalhoty - brod už je sice nadosah, ale třeba bude voda nízko. Průšvih vidím spíš v tom, že se reformy opravdu nehnou další čtyři roky z místa. A to je už dnes pozdě. Protože mám čtyři děti na začátku produktivního života, strašně mě to se.e.
[237]
...To sou zase blafy!: "jak se to dělá?...Nechám se zaměstnat na měsíc...pak jdu na pracák..."
(šakal: 03.06.2006, 21:53:49
- x)
Na to, aby vám vypláceli podporu, musíte být v posledním zaměstnání půl roku - minimálně! Pak dostanete ňáký procenta z platu...nevim, kolik to je a ani mě to už dneska, naštěstí, nezajímá. Ale když jsem byl měsíc bez práce, dávali mi 4 600,-Kč. Jóó, pravda, nemám 3 děti. Ovšem to bych si teda vážně s patácti tisícovkama nepřál! Leda jen jako prvotřídní dobrodruh, kerýmu nezáleží na tom, esi exekutor náhodou nezaklepe už pozejtří ráno... Ale...myslim, že by bylo dobrý vrátit se k podstatnějšim věcem dneščních dnů, než se věnovat nějakejm divokejm představám místních pravičáků vo tom, jak se skvěle lidem žije na podpoře (7:- P)
[239]
Rputi,
(martina: 03.06.2006, 22:00:45
- x)
já tomu nevěřím. Ze zkušeností mojí maminky vím, že komanči udělají vše pro svůj prospěch. Všechno se zamete. Volila jsem ODS pro jejich program. Oni nejsou svatí. Ale dají trochu víc dýchat těm, kteří se chtějí starat sami o sebe. Nikdo mi nevymluví, že aféra Kubice nebyla načasovaná. Ale jak vidět, neposloužila nikomu - krom zelených. Zdálo se mi, že prospěch bude mít KSČ. To se nepotvrdilo. A do tepláků NIKDO nepůjde. Všichni na všechny všechno vědí..
[243]
Martino,
(helena: 03.06.2006, 22:07:17
- Mail
- x)
možná, že tím utěšuju sama sebe, ale nezoufejte tak strašně. Komunisti sice pro svůj prospěch upíšou i duši ďáblu (a pak ho očůrají), ale ten současný výsledek jim do karet fakt nehraje. Paroubek se na ně vykašle v momentě, kdy to pro něj bude výhodnější. Tentokrát se dva všehoschopní dotali k sobě, ale právě díky své všehoschopnosti budou jeden druhého podrážet. A já doufám a hrozně si přeju, že do těch tepláků pár těch, kteří se teď nafukují půjde.
[247]
Už se těším, jak zase ten pako napíše něco za Liru.
(jura-p: 03.06.2006, 22:13:32
- x)
Připarvili nás o 251 hlas. Ten jeho a Zlatuškův nepočítám, ti umějí volit jen sami sebe. Lastovecká zlobovala všechny, aby na brněnskou univerzitu schválili peníze. Zlatuška vyhrál senátky, protože byl rektorem, který uměl "sehnat" peníze na rozvoj univerzity. Život někdy žertuje. Lastovecká porazila kandidáta ODS do senátu. O kolik hlasů nás připravuje brněnská ODS tím pitomým projektem na nové nádraží, když z toho starého odjíždí 20% lidí v porovnání se stavem před dvaceti lety.
[251]
...nejsem ženatej a manželka na mě tudíž nepracuje...
(šakal: 03.06.2006, 22:17:33
- x)
...Ani se mi nezapočítávají žádný "bonusy"... Dokonce ani mý fousy (7:- P) A "firma mého otce", která vůbec mýmu otci nepatří, je ráda, že dejchá. Na tu teda vopravdu stran nějakýho fiktivního zaměstnávání nemůžu spolejhat. Máte ještě nějaký jiný tvůrčí náměty na slastný život nezaměstnanýho (7:- /)
[253]
Vážení,
(PeS: 03.06.2006, 22:20:31
- x)
a zas provokuju - Vy mě možná proklejete, ale dovolím si tvrdit, že hlavně pro ty mladší, je to dobře. Je to dobře, že to viděli, slyšeli a snad si udělali závěry. Jaké? To už nechme na nich. Za nás se tomu říkalo "náraz hubou na realitu" (také ten obrat často používám...). Není jistějšího léku na zbavení se mladických ideálů a naivních představ. Vítejte do reality. Bude hůř! (vždycky bylo). Mně to nadšení a naivita vydrželo asi 1/4 roku. Pak jsem si poslechl naslouchače trávy a bylo jasno. Některejm to holt trvá o trochu dýl, někomu to nedojde vůbec. A je to dobře - nakonec i takovýmu šakalovi dojde, že si všichni musej hrábnout až na dno. A to jsme si ještě zdaleka nehrábli... A hlavně - zbavit se iluzí o spoluobčanech. Jak říkám své pubertální dceři - každej si tu hubu musí nabít sám! Tato zkušenost je nepřenositelná! A teprve, až si tu hubu doopravdy nabijete a až zjistíte, že ten, od koho jste očekávali pomoc a podporu z toho má škodolibou radost - teprve pak si řeknete ono "vítejme do reality".
[257]
PeSi, můj starší syn
(Bubik: 03.06.2006, 22:23:52
- x)
zíral, co si Paroubek dovolil. Ale ten mladší, ten byl v šoku. Protože on zná komunistickou vládu jen z vyprávění. A netušil, že někdo takhle může mluvit, myslet, jednat. Tak jsem ještě udělal politický exkurs do minulosti. Aby jim to v hlavách zůstalo.....
[258]
Tak jsem projela výsledky v jednotlivých regionech
(Dana: 03.06.2006, 22:24:14
- x)
i místech a městech a musím říci, že mě dost překvapili mí sousedé - spoluobčané. Jsme sice Moravskoslezský kraj, kde to dopadlo přímo katastrofálně, ale i když ODS prohrála - byla druhá s 28,99 %, ČSSD získalo 39,81 a KSČm 10,93 - to je pod průměrem kraje. A ta ODS u nás přece jen získala procentuelně víc, než u Martina! I když - já vím, je to děs...A tak si myslím, jestli by nebylo lepší, kdyby NSS dal Paroubkovi zapravdu, volby byly neplatné a za pár týdnů byly druhé..jenže - co čekat tady? A to neříkám, co se děje u Zelených, mám to tu trochu víc z jejich kuchyně...
[269]
Ten Klaus, ten je dobrej !
(Šumavák: 03.06.2006, 22:41:47
- x)
a umí sem tam i zapomenout říci "pan". O slovech premiér či předseda vláday ani nemluvě. A jak jemně naznačil ČSSD že by Paroubek měl jít přes palubu.... Vracím se k tomu, co jsem nahoře psal pod titulkem :Zanechte defétismu.... !!!!!
[272]
juro-pe
(raptor: 03.06.2006, 22:45:31
- x)
Vy máte větší páky, než já. Po dnešním Paroubkově projevu pokládám velkou koalici, i kdyby měla spasit celou zeměkouli, za nemyslitelnou. Sdělím to ještě svému zástupci ve výkonné radě, Vám to říkám hned. Nebo členové, jako já, na nichž leží léta nejdrobnější práce, to možná vzdají - protože takovou snůšku urážek jsem ještě v životě neslyšel, natož od premiéra. Díky.
[278]
Raptore,
(helena: 03.06.2006, 22:49:26
- Mail
- x)
vy si skutečně myslíte, že po tom, co se tu posledních 14 dní děje a říká, by Topolánek a puchejř bylu schopni usednout spolu k jednáním, neřku-li v jedné vládě? A kdyby k tomu nějakým nedopatřením (třeba tím, že by je nachloroformovali) došlo, že by se ta vláda dohodla třeba jenom na vlstním programovém prohlášením?
[280]
2 šakal
(PeS: 03.06.2006, 22:54:20
- x)
jednak připomínám, že si tykáme - a na tom nic nemění, že třeba s Tebou v ledasčem nesouhlasím - a druhák (věk a vzdělání nechmež stranou) - to dno existuje. Každej je má - a každej je má jinde. To je ta hranice, pod kterou už jít nelze (a to už fušuju Jurovi do řemesla, což nechci...) Protože hlouběji už nejde ta samá entita - to už je někdo jinej... Pro bližší pochopení doporučuji závěrečnou kapitolu 1984...
[285]
Martino,
(Foundryman: 03.06.2006, 22:59:05
- x)
já měl na mysli Baťu sen. a Antonína - ti postavili fabriky. Tomáš ml. se jen vezl a dědil. No jo, Brod, taky údajně Komňa a ještě cosi. Je fakt, že oobčas jedu do Brumova a tam to vypadá dost bezútěšně. Ale tím spíš by přece lidi měli mít zájem s tím hnout.
[291]
Raptore,
(jura-p: 03.06.2006, 23:02:39
- x)
jsem rozhodnutý vyhrát na podzim volby. A jsem rozhodnutý udělat všechno proti velké koalici. A je to stoproc. My jsme čekali na 6 hlasů z Kuvajtu. A přibylo jich dvacet.Hergot, jestli počítáme dobře, tak ten šestej mandát máme. No, to by bylo!!! Tak to kluci spočítali a je to plichta. Tak ještě oficiální potvrzení. Vzhůru do úřednické vlády, a do nových voleb. No to je sranda. Já snad budu mít volby spolu se sněmovními.
[301]
2 martina
(PeS: 03.06.2006, 23:08:15
- x)
na Vás zatím nemám mail (na většinu zdejšího osazenstva ano). Pokud mi za něco budete chtít vynadat osobně, moje záchytná adresa je pe_es na atlasu českém. Ale koukám tam jen zřídka, tak mě třeba tady upozorněte. Jsa skoro o generaci starší, uznávám, že důvod vynadat se jistě najde...
[303]
...To je to ...Hned po vyhlášení Zákona na ochranu republiky nastane "odlehčování" - to jako že "aby sme se z toho nezcvokli".
(šakal: 03.06.2006, 23:09:26
- x)
Tohle je pronárod! Jim strach z budoucnosti nevydrží ani půl dne. Pořád...do skonání světa...budou "odlehčovat"... Tomuhle lidu se opravdu nedá vládnout... ...Ale mírnou nadějí mě naplňuje i to, že nad ním není ani možné definitivně panovat - skoro jak Korsičani (7;- ))
[311]
Btw,
(kocour: 03.06.2006, 23:14:04
- x)
jak moc reálně vidíte variantu, že sama ČSSD teď pošle Paroubka přes palubu. Teď jsem se znova díval na ten projev - věřím, že co do oblíbenosti se zařadí hned za slavný projev z Červeného hrádku - a někteří jen s obtížemi potlačovali znechucení. Jak dlouho bude těm lidem trvat, že mají jen 2 možnosti, buď se od Parouba distancovat, nebo jít s ním ke dnu?
[317]
Btw,
(kocour: 03.06.2006, 23:22:01
- x)
jak moc reálně vidíte variantu, že sama ČSSD teď pošle Paroubka přes palubu. Teď jsem se znova díval na ten projev - věřím, že co do oblíbenosti se zařadí hned za slavný projev z Červeného hrádku - a někteří jen s obtížemi potlačovali znechucení. Jak dlouho bude těm lidem trvat, že mají jen 2 možnosti, buď se od Parouba distancovat, nebo jít s ním ke dnu?
[319]
Dobrý večer vespolek!
(Loki_F: 03.06.2006, 23:23:14
- x)
Tuše po ránu, že bude křeč. Vydal jsem se proto po poledni uklízet garáž. Vydrželo mi to do půl deváté. Měl jsem však samozřejmě zapnuté rádio, takže jsem si mohl svým tříkilometrovým hlasem bez omezení zakřičet. Do okruhu 200 m padali otřesení ptáci k zemi. Ještěže všichni ochránci brků byli zalezlí u televize a zírali jestli jejich guru Burizon prorazí do parlamentu. };D Vývoj započítaných hlasů mi posléze uťal optimismus. Peršany jsme porazili, demokracie je v hajzlu... };D Když jsem nakouknule sem k Šumavákovi, užasl jsem (a zároveň si zaliboval, že jsem se rozhodl pro tu garáž). Šakal a PeS (se šakalovou opravou) mají pravdu... Budeme si to muset vyžrat až do dna, než oněch 48 % našich "momentálně retardovaných" takyspoluobčanů zjistí, že aby na sociálce dostali do kešeně, musí nejprve někdo jiný pracovat...
[322]
...Tak sem zkusmo votevřel bbc.co.uk...
(šakal: 03.06.2006, 23:28:08
- x)
...Když sem se proklikal skrze položky v menu: "policy", "news", "europe"...tak sem zjistil, že se mi nepodařilo vo našich volbách cokoliv zjistit: "Černá hora vyhlašuje nezávislost", "Ruský diplomat zabit v Iráku", "Britští teroristé protestují, že jsou nevinní",... ...Jo...sme pořád "vzdálená země, o které nic nevíme..." (7:- /)
[323]
PeSi
(martina: 03.06.2006, 23:28:11
- x)
já jsem martina006 na seznamu Jsem se až do dnešního (včerejšího) dne ostýchala zapojovat se do diskusí. Ono 33 let je přece jen věk u mnohých telecí...i když - nevěř nikomu nad třicet. Mám velkou úctu před staršími a vzdělanějšími. Ale nejsem posraná. Děkuji za to rodičům a jednomu příteli-Karlu K. :-)
[324]
Kocoure, rád bych Vám věřil
(Bubik: 03.06.2006, 23:30:35
- x)
ale já jsem skeptickej. Oba se pohybujeme mezi nějakou skupinou lidí. Ale třeba lidé tvořící okolí mé tchyně - důchodkyně - ze západočeského pohraničí, jsou jiná skupina. Těm to jejich dobrý vztah k levici nenaruší. Dokonce se obávám, že řada z nich v obsahu Paroubkova projevu problém nevidí, protože na takové byli celý život zvyklí.
[325]
Šakale,
(jura-p: 03.06.2006, 23:30:50
- x)
to ti povím. Když se dělila federace, byli jsme ve federálu rozhodnuti, že zrušíme ČNR a budeme mít sněmovnu o 101 poslanci z české části sněmovny lidu a senát 75 členný ze sněmovny národů, české části. Ale pak se ODA nedostala o několik set hlasů do FS a nebylo by možno sestavit pravicovou vládu. Tak jsme to zabalili a zrušili sebe a parlamentem se stala druholigová ČNR. No a ta měla dvěsta českých poslanců. Hergot, já budu pro posílení pravomoci senátu nebo pro jeho zrušení. A mě se to dá věřit, já se už jednou zrušil. Ta plichta se musí využít k tomu, aby se vymyslelo, jak tady sestavovat odpovědnou a silnou vládu. Tenhle náš systém absolutní rovnováhy neodpovědnosti je fakt na hovno.
[335]
Jura-p(e) beru Tě za slovo!
(Loki_F: 03.06.2006, 23:40:32
- x)
Ke zrušení senátu máš veškerou moji podporu. Už jsme to probírali víc než jednou a snad ještě budeme, volební systém se musí změnit, jinak se z toho nevybabráme nikdy. Nakonec nás ještě přijedou zachraňovat vojska spřátelených armád... };D (Abych nezampomněl - dočetl jsem si další pokračování z roku 1990 - opět moc zajímavé.) I na tom je dobře čitelné, jak se takové kratkozraké rozhodnutí ad hoc může větrem historie obrátit a vlítnout zpátky přesně do oka!!! Dtto jak jsi před chvílí psal o tom nesmyslu s ČNR, když se řezal "dvojdomek" na půl... };D
[339]
Lidi,
(kocour: 03.06.2006, 23:44:07
- x)
neštvěte mně, první, čím mne kdy Havel opravdu naštval a co jsem mu nikdy nezapomněl, je podpora poměrnému systému ... mít většinový, je KSČM dávno v ha..lu, a OF by se rozdělilo na levicovou a pravicovou část a ty se mohly už cca 16 let regulérně střídat u moci. 17 let tohle rozhodnutí považuji za vůbec největší polistopadovou chybu.
[341]
Foundry, pokud mluvíte o jednoranném Derringeru
(Loki_F: 03.06.2006, 23:45:31
- x)
"Derringer Liegi .44" tak to ani není zbraň... };D Dneska v té geráži, když jsem slyšel jak se to vyvíjí, tak jsem sedl k přebíječece a udělal si do foroty tisícovku 9 mm Luger, 500 ks .45 ACP a 500 ks .357 Mag, kdyby náhodou to nešlo s pasem... Proto jsem tam trčel do půl deváté... Chichi chi.
[342]
Foundry, mojí je 78
(Bubik: 03.06.2006, 23:45:59
- x)
a volila ODS taky. Protože 45-48 zažila, protože ji vyhodili v 50 letech z vejšky, protože měla problémy, protože atd.atd. Navíc ještě pracuje na jedné pražské VŠ, stýká se na škole s lidmi o dvě až tři generace mladšími, používá internet, čte noviny. Ti důchodci o kterých mluvím, byli zdravotní sestry jako moje tchyně, prodavačky, důchodci manuálové ( to fakt nemyslím pejorativně), nikdo jim nic neudělal, 50 léta se na nich nijak neprojevila, komunisti jim neubližovali, měli svoje jisté a ještě navíc mohli jezdit skoro zadarmo na ROH rekreace a do lázní. Taky chleba stál 4,20 a mlíko dvě koruny. Čtou Blesk a Chvilku pro tebe. Tihle už se instinktivně brání jakékoliv změně a Paroubek je pro ně záruka jistoty.
[348]
Martino,
(helena: 03.06.2006, 23:54:08
- Mail
- x)
na věk nehle´dte. My skorostarci už díru do světa neuděláme a ten bo.del po nás tu budete dávat do pořádku vy. My budeme ještě pár let trousit svoje moudra a rádobymoudra, ale stejně už to bude hlavně na vás. Já se tu taky dlouho styděla (věk, nevěk), ale spoludiskutující jsou tu zdovřilí a zpravidla i vlídní :-).
[350]
Mně celkem
(Foundryman: 03.06.2006, 23:56:09
- x)
nevadí, když někdo trpí sympatiemi k soc. dem. "an sich" - hodně lidí trpí nějakou tou úchylkou a netřeba je zavrhovat. Co však nechápu je, jak může někdo příčetný volit Paroubka, Škromacha, Sobotku nebo Jandáka. O Rathovi nemluvě - toho však až tak moc nevolili.
[352]
Foundry,
(helena: 04.06.2006, 00:01:20
- Mail
- x)
jestli ono to není tím, že u nás soc-dem vlastně nikdy nebyla. Jenom jakýsi šílený, postkomunistický, sociální experiment (a příležitost pro bývalé soudruhy, jak se nenechat odstavit od koryta). Proot je volí ti, kterým se po bývalém pořádku stýská, ale stydí se otevřeně volit gaunery typu Grebeníčka.
[357]
Mrkněte se do odkazu,
(Šumavák: 04.06.2006, 00:05:16
- odkaz
- x)
jakou roztomilou fotku uveřejnilo ORF !Článek je na: http://www.orf.at/060603-222/index.html
[360]
to je ostuda......
(Bubik: 04.06.2006, 00:09:32
- x)
.....In einer scharfen Rede prangerte er detailiert die Wahlkampagne der ODS an, nannte konkrete Namen einiger Journalisten, die ihn kritisiert hatten und sagte, dass die Demokratie in Tschechien einen Schlag bekommen habe, den man mit dem Jahr 1948, also der Machtübernahme der Kommunisten in der Tschechoslowakei, vergleichen könne - mit dem Unterschied, dass jetzt eine "blaue Diktatur" drohe........
[361]
Martino, hrome, přestaŃte s tím flagelantstvím.
(Loki_F: 04.06.2006, 00:10:29
- x)
Než se nadějete bude Vám o dvacet víc a zjistíte, že je to spíš horší než lepší, stejné, když budete mít kliku. Když sem napíšete něco, co stojí za přemýšlení, nikdo se nebude ptáat jak jste to ze sebe vydolovala, kolik je Vám let a kolik máte publikací... budou diskutovat! No a když se to nevyvede, všichni budou taktně mlčet, nanejvýš pár rýpalů jako jsem já nebo šakal si na tom trošku zapilují svůj ostrovtip, ale určitě nikdo ve zlém... };D
[364]
Tak postupně...
(PeS: 04.06.2006, 00:13:29
- x)
trochu jsem se zakecal jinde... 2 jura - hele, já si snad poprvé v životě nechám vystavit voličskej průkaz a pojedu do Budějic... 2 Foundry - ad slib čočovice - víš, nutno vidět, komu se to slibuje. v prvé řadě těm, kteří se dřív až tak špatně neměli - a těch bylo sakra hodně - a v druhé řadě těm, kteří nevědí, o čem je řeč. Moje sestra - o pouhé 3 roky mladší než já - např. ruskou okupaci vůbec nevnímala a dodnes netuší, proč nesnáším rusáky. Chápeš, že my jsme pro tyhle dnešní mladý už děsně starý? Já v tom mám každodenní tréning a i tak mě občas zaskočí, že mě zařazujou někam mezi hnědý uhlí a dinosaury. Zvykej si... No a ten zrzavej skřet může být spokojenej... "když se ruka k ruce vine, tak se dílo podaří!".
[368]
Martino,
(Foundryman: 04.06.2006, 00:17:18
- x)
"v ostré řeči detailně pranýřoval volební kampaň ODS, jmenoval konkrétní jména některých žurnalistů, kteří jej kritizovali a řekl, že demokracie v Česku obdržela úder srovnatelný s rokem 1948, to jest s převzetím moci komunisty v Československu - s tím rozdílem, že hrozí modrá diktatura". Puchejřovy výblitky.
[373]
...co je to za blbost: "o pouhé 3 roky mladší než já - např. ruskou okupaci vůbec nevnímala"...?!...
(šakal: 04.06.2006, 00:21:23
- x)
Jak může někdo...cca o 10 let mladší než moji rodiče "ruskou okupaci nevnímat"! A co by pak měli říkat lidi o 5 let starší než jsem já? Ti tedy patrně "nevnímali" vůbec nic (7:- | ) Ne, tohle musí bejt špatnou výchovou, jinak to neni možný! To je věc elementární komunikace v rodině. Když se rodiče nezajímají o to, co jejich ratolesti nosí v hlavě, na nic se jich nezeptají, nikdy s nimi o ničem jen tak nepoklábosí... "Von je doma vzornej, paní učitelko, my vo něm skoro nevíme..." ...Tše! (7:- +)
[378]
2 Foundry
(PeS: 04.06.2006, 00:26:47
- x)
já jsem teď večer línej hledat - teď je důležité, jak dopadá srovnání průraznosti coulové fošny a jedné hroší kůže. Africké cestopisy tvrdily, že na hrocha bylo potřeba použít speciální hrotové náboje, popř. explozivní... Já bych pro sichr volil vzor 58-V a průbojné střelivo. S tím kvérem jsem se svýho času něco nastřílel - a vůbec to není špatná zbraň...
[381]
Fakt se s tím něco udělat musí.
(jura-p: 04.06.2006, 00:40:17
- x)
Já bych to viděl tak na 111 sněmovnu, senát když tak rovnocenný, nebo posílený alespoň na prehlasovávání ústavní většinou. Když zákon zamítne ještě prezident, zákon končí. Volby do sněmovny jednokolové a do senátu dvoukolové, aby se naplnil pozadavek jiného volebního systému, který je v ústavě. Rozšířit počet zákonů, které je možné příjímat jen ve stejném znění. Rozšířit slib poslance o slib hájení suverenity státu a v ustavě zakázat předávat kompetence mezinárodním organizacím. Opravdu si myslím, že integraci lze provádět jen dobrovolným přijetím stejných předpisů se spřátelenými zeměmi. Volný pohyb lze poskytnout občanům zpřátelených zemí smluvně bez ztráty suverenity a zóna volného obchodu taky nepotřebuje podřizovat se cizí moci. Druhou možnost vidím jako zrušení senátu a posílení pravomoci prezidenta výrazně a ústavního soudu v některých věcech. Např. aktivní rušení ustanovení a zákonů, které jsou v rozporu s ústavou. Parlamentní volby dělat svižněji, nenechávat starou vládu ve funkci. Posílený prezident by, pokud by to bylo potřeba vydával dekrety a mohl by stanovit zmocněnce (jakoby zastupujícího náměstka )kdyby bylo potřeba, jakože by většinou potřeba nebylo, v meziparlamentí. Nové parlamentní volby tak ve lhůtě do třiceti dnů. Není třeba dlouhá kampaň. Osobně bych dal přednost menší sněmovně a senátu. Ale i řešení bez senátu by bylo lepší než ponechání poměrů, tak jak jsou. Nenechte si namluvit od nikoho, že je potřeba přijímat nové zákony. Ve skutečnosti je potřeba předpisy všeho druhu rušit. Od zákona na podporu sportu, až po zákon o Antarktidě nebo o zákazu lovu velryb. A totéž ve městech. Vsadím se, že ani jeden prážskej magistrátník nevyjmenuje zpaměti správně ani třetinu názvů platných vyhlášek. Občan je ovšem povinen se řídit jejich obsahem, a to i když není z Prahy!!!
[382]
Kubera, který je fakt trochu výstřední.
(jura-p: 04.06.2006, 00:47:54
- x)
Přesvědčil, že na jednom zasedání zrušili čtrnáct vyhlášek, z toho i některé, které jsou povinni vydat ze zákona. (Což je mimochodem taky blbost, protože jak chcete někoho donutit, aby zvedl ruku pro vyhlášku v samostatné působnosti, kterou ho nutí schválit zákon?) Za rok neexistence těchto vyhlášek to nikomu nevadilo, ba co více, nikdo si toho ani nevšiml. Dokonce ani státní orgány, které jsou povinny na vydání těchto vyhlášek dohlížet. Kubera se těšil, jak těm z ministerstva bude říkat, já vím, že musíme mít tuto vyhlášku, ale když zastupitelé starou zrušili a novou, co jsem jim předložil, prostě neschválili. (To, že je k tomu navedl, že fakt nemusejí zvednout ruku pro to, co nechtějí, prý není povinen nikomu říkat. Tak se těšil na protažené ksichty státních úředníků, ale o zábavu přišel. Vono prostě nic.
[384]
2 jura-p
(Vít Blaha: 04.06.2006, 01:05:49
- Mail
- x)
Kuberovy vyhlášky - to je jedna ze základních metod u počítačových prográmků, co čistí PC - zvýrazní soubory s nimiž majitel více než 12 měsíců nic nedělal a doporučí je odstranit... Ad nádraží v Brně - tak je (nebo spíše bylo) v Jižních Čechách pro Zelené hlavní téma Temelín, tak tady mají Zelení (a že jsou od socíku v Brně hodně silní)jako nosné téma nové nádraží... Mimochodem v roce 2002 (když se o "nádraží" téměř nemluvilo) získala ODS na Jižní Moravě 20,95% a v Brně 25,73%. Včera na Jižní Moravě 30,67% a v Brně 37,74%. Takže celkově na JM téměř o polovinu více %. Nádraží je dle mého názoru pseudoproblém. A Brňáci to ve své většině i podobně chápou.
[385]
Víte Bláho,
(jura-p: 04.06.2006, 01:29:32
- x)
tak to je dobře. Já vím, jako rodilý Brňák, který v Brně prožil 27 let, že tyto projekty se táhnou od první republiky. (Druhý je podpovrchová šalina). V Budějovicích, které jsou menší, máme taky takový projekt. A škodí nám. Je to pro změnu tunel pod nádražím. Má stát jenom dvě miliardy. Má končit kruhovou křižovatkou osm metrů pod terénem v místech, kde mají lidé každý rok vodu z kanalizace ve sklepech. Možná bez velíkášských projektů, kdyby se desetina věnovala na jinou stavební činnost pro vylepšení Brna nebo Budějic, by těch procent bylo ještě o pět více. A třeba by Brňáci nevolili do senátu Zlatušku. Mě se tenkrát kandidát ODS líbil daleko víc. Jednou jsem ho slyšel náhodou v hospodě v Útěchově a byl dobrej. Už si nevzpomenu, jak se jmenoval. Zlatuška v nevypsané soutěži v senátu vítězí dokonce i nad Mejstříkem. Hergot, já snad dnes nebudu spát. Anebo si dám frťana přes pozdní dobu, abych usnul. Jsem nespravedlivej, jak jsem nasranej. Na Brno je to krásný výsledek. Když si vzpomenu na brněnské války v ODS, tak nádherný výsledek.
[386]
Zlatuška
(Vít Blaha: 04.06.2006, 02:10:51
- Mail
- odkaz
- x)
vyhrál proti Ivanu Kopečnému - Zlatuška byl v 1. kole o nějaké procento za ním, ale 2. kolo byla klasická volba proti ODS a Zlatuška to vyhrál... Snažil jsem se horké kampaně nyní účastnit každý den a spousta lidí mi říkala, že nás budou volit do Parlamentu ale ne v podzimních komunálkách... Hezká perspektiva :-) Ještě pár slov k Vašim vzpomínkám na "začátek". Kdysi v roce 1990 jsem psal o knize pana Jiřího Suka - Labyrintem revoluce - viz odkaz. Je to velmi zajímavé čtení. Ale od historika. Myslím, že by Vaše vzpomínky od roku 1989 do dnes mohly být podobným velmi zajímavým studijním materiálem. I jako kniha! Už mám na ni v kasičce nachystané peníze...
[389]
Víte Bláho,
(jura-p: 04.06.2006, 03:17:23
- x)
to by chtělo někoho systematičtějšího. Já si nikdy nic jako deník nevedl. A mám potíže s tím, jak ty historky časově zařadit. Mám jich hodně. Napřiklad, jak jsme se hádali o budoucnost OF a já jsem přesvědčil Vlacha a Špidlu, že to musejí být normální politické strany. A pak jak jsme společně s Vlachem přiměli Špidlu, aby založil sociální demokracii v ČB. Jak jsme mu dali peníze na inzerát a stali se dočasnými členy. S podmínkou, že až jich bude pět, tak nás vyškrtne. Na větu Jirky Vlacha, Vladimíre, ty na sociálního demokrata vypadáš, nezapomenu. Ten den měl prasklý šev na kalhotách spravený sichrhajckou. Fakt si nedělám srandu. My jsme tehdy dali dům OF, dříve Krajskou politickou školu, ještě dříve vinárnu a hampejz u Folprechtů , k dispozici všem politickým stranám, aby vzniklo normální spektrum politických stran. Nakonec jich tam tak moc nesídlilo - Byli tam liberálové Emana Mandlera, KAN, sociální demokracie, a zbytkové OF. Lidovci i socialisti měli své baráky. Komunisti taky. Paní Tragerová, už jsem si vzpomenul na jméno mě volila ještě do Senátu, i když byla čestná předsedkyně budějovické ČSSD. A to proto, že jsem ji poslouchal. Bezvadně vyprávěla o otci, co zakládal v tom bordelu ve vinárně ČSSD. A o manželovi, poslanci za SD za první republiky a po válce. A desku na památku založení jsme našli ve sklepě. Byla prohnutá, jak tam stála od roku 48 opřená o zeď. Nechali jsme ji narovnat a dali na ten barák zpátky. A tím jsme staré paní udělali obrovskou radost. Historek naprosto neuvěřitelných je spousta. Jenomže já jsem ve vzpomínání takový pábitel. Taky o tom, jak jsme založili s Vlachem OF. Když jsme byli na schůzi v divadle a viděli, jak to dělají lidi bez organizačních schopností a domlouvali se na tom, že jdeme hledat někoho silnějšího, kdo by ty komunisty dokázal porazit, a při cigáru před divadlem jsme si uvědomili, že nikdo silnější neexistuje. A tak jsme založili OF na schodiši v zákulisí s jedou paní, se dvěma, jak se později ukázalo estébákama a s tím kastelánem, co tuhle nechal stát před Zlatou korunou ministra Jandáka, mimochodem mého přítele, co dostal životní roli. A vžil se do ní. A jak první, kdo se k nám přidal, byl bachař z budějovické věznice. A bylo to tak, že paní za čas řekla, že nemá na politiku čas, já a Vlach jsme odešli do parlamentu (Vlach navíc na předsedu KNV), kastelán zůstal kastelánem, protože uměl nasrat každého na potkání a nikdo ho nechtěl nikam volit a na radici jsme poslali starostu - estébáka, náměstka - taky estébáka, který se později stal na chvíli předsedou krajského soudu (než to prasklo) a bachaře z věznice. A nebyl to tak nejhorší národní výbor. Jak nám asi šesti utahaným lidem pomáhali studenti předstírat, že v ČB je silné OF a pak po generální stávce, když byl v OF každý, jak jsme předstírali, že existuje silné studentské hnutí, když studenti odejeli domů a na kolejích zbylo asi pět aktivistů. No a ti provozovali tu okupační stávku. Vycházelo to asi tak pět budov na jednoho okupujícího studenta.
[391]
Ráno
(martin tamtaky: 04.06.2006, 06:28:06
- Mail
- odkaz
- x)
je moudřejší večera? Jen malý dodatek k Rumunům. Poukazoval jsem jen na své oblíbené téma valašské migrace z Rumunska až do oblasti Beskyd, Javorníků a zejména Bílých Karpat. Ve Valašských Kloboukách má hloupost v posledním století své sídlo. Na začátku dvacátého odmítli zdejší měšťané velkorysé nabídky Bati, protože se báli dravé konkurence a donutili ho tak stavět koželužny na otrokovickém Bahňáku. V předválečných volbách vyhnali kandidáta Masaryka a ten se do vídeňského sněmu dostal jen hlasy svých krajanů. Včerejší volby vyhráli sociální demokrati před lidovci. Možná si vzpomenete, jak jsem na Psu tlumočil řeči, odposlouchané v samoobsluze u pokladny. Můžete stokrát opakovat, že Valašku rozkradl Franta s kumpány, Iglu koupili Němci ještě za Pitharta (jako Škodovku) a PAL si to posral sám, když odmítli splnit požadavek na startéry, protože by se musela zavést třetí směna. Stejně to všechno rozkradl Klaus. Jdu zadělat na buchty, když člověk nepije, tak mu zůstalo jen to žrádlo!
[394]
Dobré zas ráno,
(PeS: 04.06.2006, 07:45:35
- x)
jsme se zdravívali s jedním kamarádem... Mění se tlak a to je pro mě přímo lahůdka... Jinak, jestli si někdo myslel, že ta polarizace lidí s volbama skončí, byla to velká naivita. Ta polarita tu je a bude se prohlubovat. (stačí nakouknout na Psa). Ta spousta naivních si musí uvědomit, že obrovský spoustě lidí to tu za komančů vyhovovalo, měli své drobné výhody a chtěji je nazpátek...
[397]
Dobré ránko!
(Rpuť: 04.06.2006, 08:22:27
- x)
PeSi - vždyť jsem říkala, že smrděj kanály! Mé přesvědčení o zcivilizování Psa po volbách nevyplývalo z naivity, nýbrž z naděje, že po volbách se situace zklidní a troly to přestane bavit. Ovšem tohle si přece nemohou nechat ujít.:)))) Otázka zní - rozštěpí-li se ČSSD či nerozštěpí-li se ČSSD? Má nejvyšší čas, ale řekla bych, že to neudělá. Takže skončíme s úřednickou vládou a nové volby budou do podzima. Docela by mě zajímalo, kdo tam dneska Moravcovi za ČSSD přijde.
[398]
První variantou
(Rpuť: 04.06.2006, 08:46:08
- odkaz
- x)
je koalice ODS, KDU-ČSL a SZ se snahou získat podporu od těch poslanců ČSSD, kteří nechtějí úzce spolupracovat s KSČM. Je pravděpodobné, že do hry vstoupil Miloš Zeman a jeho vliv by mohl situaci vyjasnit. "V tuto chvíli je to jediná možnost, na níž se budeme soustředit," uvedl v sobotu po nočním zasedání grémia místopředseda ODS pro server AKTUÁLNĚ.CZ Pavel Bém.
[400]
Aťsi, stejnak krásné nedělní ráno vím vinšuji.
(Anka: 04.06.2006, 08:56:05
- x)
Kdo to tu psal o velikosti magorů typu Mejstříka a Štětiny? No, to je fuk, mě by spíš zajímalo, kde dnes všichni jsou? Proč neječej, proč nesvolávaj demonstrace, proč hernajs něco nedělaj, když jsou tak pro tu demokracii a tak proti komunistům? Kde je třeba takový Svěrák? Nebo že by se už stihly zformovat do kulturní fronty? Jak to bude dlouho trvat, než přestane mluvit soused se sousedem? A pan Havel, tomu taky nevadí slovník toho kašpara? Jemu, takovému arbitru slova a myšleny? Fíx bych se prala.
[405]
>> Anka
(dvd: 04.06.2006, 09:13:25
- x)
Proč by ječeli? (Tedy Havel et consortes.) Pokud by totiž ječeli za demokracii a proti levému nebezpečí, nepřinášelo by to jim konkrétně nic okamžitého ku prospěchu. A mohli by tím, nedej Havel, prospět té ošklivé ODS. (Mimochodem jsem si vzpoměl na postoje lidí, říkajících, že by tu ODS volili, jen nebýt toho Klause. A titíž lidé pak říkali, že by jí volili, nebýt toho Tlustého... A nebýt toho či onoho...)
[406]
martino,
(Rpuť: 04.06.2006, 09:13:37
- x)
i kdyby se odborníci našli, otázka je, reformy jakého druhu - když budou pravicové, bude řvát levice, když levicové, bude ječet pravice a jsme tam, kde jsme teď a vůbec nejhorší by bylo dělat reformy napůl pravé - napůl levé, protože to by byl bordel, že to svět neviděl...:)))
[407]
Dobré ráno.
(Dana: 04.06.2006, 09:16:48
- x)
V tomhle nevlídném, studeném, ubrečeném vně i vnitřně ránu jsme se zasmála alespoň tomu Paroubkovu lapsu v onom historickém projevu, kdy se odvolával, že byl porušen zákon 245/1995...po nahlédnutí do ASPI mi zdepřítomná právnička sdělila, že to je vyhláška o dodávkách teplé užitkové vody...Já vím, je to spíš smutné, ale.....
[408]
martino,
(Anka: 04.06.2006, 09:16:49
- x)
úřednická vláda by tu byla jen proto, aby vedla stát k předčasným volbám. Mít tu čtyři roky vládu bez mandátu je mrhání časem. Jinak vám přeji hezké dopolko a ty Vaše včerejší pindy na téma věku si nechte, laskavě, je putna jestli je vůl starej nebo mladej, snad krom tvrdosti masa.
[413]
Rputi, Anko,
(martina: 04.06.2006, 09:25:55
- x)
jenomže předčasné volby stejně nic nevyřeší. To by se musel změnit volební systém. A to začne ječet Kalousek, Bursík a další. Oposmlouva taky není řešení, protože Paroubek prostě neodejde. Teď potřebuje imunitu jako sůl a při svém egu nebude sedět v parlamentu jen jako řadový poslanec. A snad ODS s takovým člověkem opravdu do velké koalice nepůjde (i když - je lépe nedělat si iluze)
[418]
martino,
(Rpuť: 04.06.2006, 09:48:13
- x)
každý, kdo by šel do vlády s politickou mrtvolou se jí stane zákonitě taky. Jak jsem uvedla výše (viz odkaz) jedná ODS s některými? soc.demokraty, kteří mají Puchejře plné zuby - proto jsem mluvila o možném štěpení. Paroubek a spol. teď ještě budou kopat kolem sebe, protože jestli se podaří nastartovat vyšetřování těch afér, tak jsou v loji. Sice si ještě užijem, ale aspoň se řádně odkopou....
[421]
2 Anka
(PeS: 04.06.2006, 10:09:49
- x)
Nazdar, jak už píše dvd, ten zrzavej skřet může být leda maximálně spokojenej a může mít hřejivý pocit z dobře vykonané práce. Balbínovskejma plakátama počínaje, zelenejma konče. Ten je naopak ve svých názorech velmi konzistentní - čím hůř, tím líp. Jak jsme se ostatně shodli v celém našem teletníku...
[423]
Dějiny
(dvd: 04.06.2006, 10:58:47
- x)
Paroubek byl uveden do funkce předsedy ČSSD v momentě, kdy už to okolo něj lehce páchlo. A stejně tak byl uváděn do funkce jeho předchůdce. Špidla to zase získal odkazem Zemana, který toho pozdději - alespoň verbálně = litoval. Zeman se vyppracoval svoji plechovou hubou. --Zlatej Vlastimil Tusar...
[424]
Titanic - obávám se, že nedělá
(Bubik: 04.06.2006, 11:13:42
- x)
ráno u nás v super hyper - pokladní v kase - on - mezi markováním nadával modrým ptákům za tu včerejší nechutnost u voleb - jaký je on chudák - v neděli v práci a směšné peníze - a jak doufal, že Paroubek ty modrý zloděje konečně vyžene - až musel být upozorněn, že tam je od kasírování a ne od žvástů. A to jsou názory slušně vypadajícího člověka z Prahy, z obvodu, který dal ODS 49,5%. Jak to dneska vypadá jinde si netroufám.
[425]
Rputi,
(martina: 04.06.2006, 11:22:17
- odkaz
- x)
možná tohle je první náznak: Sociální demokraté na Vysočině nesouhlasí s předsedou ČSSD a premiérem Jiřím Paroubkem, který v sobotu zpochybnil výsledky voleb do sněmovny. "Nesouhlasím se zpochybňováním výsledků voleb. Na Vysočině jsem nezaznamenal jediný názor, který by se zpochybněním voleb souhlasil. V tom shoda mezi předsedou ČSSD a členskou základnou na Vysočině neexistuje," řekl dnes ČTK šéf vysočinských sociálních demokratů Zdeněk Chlád.
[428]
Tak už jsem trochu konsolidovaný.
(jura-p: 04.06.2006, 11:42:00
- x)
Trochu mě mrzí, že jsem včera psal moc jmenovitě, což obvykle nedělám. Ale ten pocit zmaru jsem zažil v takové míře jen několikrát. Nakonec si začínám myslet, že takto vytvořená situace je možná lepší, než vláda s převahou jednoho hlasu. Vzpomínám si, jak Klaus jednou, když skončila vláda odkázaná na rozhodnutí jediného hlasujícího taky zvolal: "Já už před Wagnerem nikdy klečet nebudu." Úřednická vláda je opravdu na udržení chodu do voleb. Reformy musejí vycházet ze změny právního prostředí a ty nikdo přes sněmovnu neprohlasuje. Takže úřednická vláda zásadní změny provés nemůže. A Topolánek by se musel smířit s tím, že může exekutivně udělat pár věcí, ale že po neznámé době bude nejspíše učiněn odpovědným za vše, co se stane, ač ve skutečnosti nebude mít účinný nástroj, jak to, co se bude dít ovlivnit. Kdysi jsem tu psal o serii pokusů, které do dějin sociální psychologie vstoupily pod názvem "Odpovědná opice". Takže jeden odpadlík od socanů by situaci řešil jen na čas. A síla ODS by mohla být slabou vládou rozpuštěna bez užitku. A lovit duše může samozřejmě i druhá strana. Takže vezměme situaci tak jak je a snažme se využít do nových voleb slibné pseudostability. Za současné situace bude opravdu potřebné získat většinu v senátu. Ještě před týdnem si mohli levíčáci odhlasovat ve sněmovně, co chtěli. Nesouhlas senátu a veto prezidenta je nemohlo zastavit. To prosím, ode dneška nejde! Bez souhlasu senátu nedá nikdo ani ránu. A prezidentovo veto je vetem opravdovým. A to je vítězství. Ale pozor, škodit mohou lidi typu Bublana a Němce. A na vládní úrovni je možno napáchat škod dost. Kádry rozhodují vše, nás poučoval Stalin. A personální záležitosti jsou věcí exekutivy. A levičáci jmenováním a odvoláváním škodit umí. Oni vlastně nic jiného neumí a když si to projdete, tak právě tímto způsobem Paroubek a jeho lidi doopravdy škodí. A do jmenování jiné vlády,třeba úřednické vlády, budou škodit dál. V této oblasti zatím prohráváme. Mě to vychází na směřování k novým volbám. Vůbec nejhorší variantou by byla asi velká koalice. Já totiž nevěřím, že by poslanci chtěli většinové volby a mám zkušenost z toho, že žádná strana opoziční smlouvy se do změny volebního zákona nehrnula. A když už dospěli s několikaletým zpožděním k nějakému kompromisu, tak s ulehčením přijali, že závažnější změnu jim zamítl ústavní soud. ODS prokázala, že neumí využít situace, kdy smlouvy chcípají. Místo aby ODS zjevně se trápící opoziční smlouvu dorazila a důstojně pohřbila, tak ji nechala chcípnutou ležet uprostřed cesty a tvářila se, že ta zdechlina k ní nikdy nepatřila. A páni poslanci bojovali o každý den svého dožití. Prebendy byly přece rozděleny napůl. To lidi, kteří všichni tou cestou museli projít také, přirozeně naštvalo. A když někdo něco neumí, tak to nemůže zkoušet znovu. Zejména proto ne, že není žádných známek toho, že se to už naučil a že to nedopadne stejně. A smrad z té opuštěné a neuklizené zdechliny ještě zcela nevyprchal. Takže se spolehlivým prezidentem a pravicovým senátem bych se nebál doby mezi volbami. Dožívajíci, výkonem pověřená vláda bude jen ztrácet. Případnou úřednickou vládu bude mít pod palcem prezident. Je to nadějná varianta. Bránit jí budou jen právě zvolení poslanci. Komu by se chtělo končit? To je můj první, povrchní, rozbor.
[430]
jezuskote lidičkové,
(Jaka: 04.06.2006, 11:53:40
- x)
jste toho napsali tolik, že jsem v půlce a už mám z toho tik. no, líto je mi, líto, jenže znám své papenhejské, takže jsem spíš snila o zázraku. Ovšem tohle mě teď vyděsilo víc- Zahradil : Špičky vítězné ODS však daly najevo, že je velmi pobouřilo sobotní vyjádření premiéra a šéfa ČSSD Jiřího Paroubka, jenž zpochybnil výsledky voleb. Nad velkou koalicí tak visí velký otazník. Ufff, tahle varianta fakt byla? To někdo věřil, že se s Paroubkem dá domlouvat? S tím podrazákem? 4.6. 2006 11:29
[431]
"...po několikadenním odstupu s chladnou hlavou, zvážil jsem i pozitivní momenty voleb - mají je, ikdyž nepřevažují!"
(šakal: 04.06.2006, 12:23:14
- x)
Když jsem se tak zamyslel nad úlohou zelených, tedy nad "zadáním", které jejich přítomnost v politice měla splnit, říkám si, že to Havlovo vítězství zas nemusí být tak horké. Podle mého mínění je tu skutečně několik bodů, které si Václav Havel ve svém intrikáři může odškrtnout jako splněné: - dostat na nejvyšší politickou scénu sílu, která bude nakloněna jeho světonázoru - dostat spolu s ní do popředí i některé konkrétní osoby (Bursíkovi kampaň za zvolení předsedou Strany zelených platil údajně Schwarzenberk) - pokusit se znovu aktivovat příbuzné názorové platformy v jiných stranách (Cyril Svoboda už ohledává terén pro výpad vůči Kalouskovi)... ...To by tedy vypadalo na celkem slušný úspěch takového kalkulu... Ovšem, je tady jeden pořádný útes, na kterém celá ta výtečně prokalkulovaná akce může ztroskotat - "100 : 100". Aby totiž bylo po volbách možno začít s politickým pasiánsem podle Havlových not, na to je zapotřebí celkem solidní manévrovací prostor. Musí existovat vícero modelů povolební spolupráce, rozličné složení koalic - zkrátka, příležitost pro licitace a vydírání. No...a právě tyhle možnosti se tím groteskním výsledkem voleb značně zužují. Bursík & Co. teď víceméně připomíná parašutisty vysazené v nepřátelském území, kteří na smluveném místě nenašli zbraně. ..Pokud se někomu zlíbí, může tuhle moji amatérskou úvahu zkritizovat nebo doplnit (7;- ))
[435]
Ještě se chci optat,
(Jaka: 04.06.2006, 13:17:19
- x)
dívali jste se někdo na besedu na Nově? Byl tam Nečas, Exner, Kuchtová, Škromach a Kasal. Bylo to prokládáno čerstvými anketami na různá téma, i k ekonomice se vyjadřovatl nějaký kantor VŠE (ten prakticky připouštěl jen velkou koalici)..chjo.! Ale mimo jiné, z grafických anket,byla jedna na téma - vadila by vám vláda, v níž by byli komunisté? !!!!!! 45% - ano 50% - NE !!! 4,8% - neví ! Ještě se divíte, že volby dopadly jak dopadly?
[436]
Jak dál?
(martin tamtaky: 04.06.2006, 13:21:38
- Mail
- x)
ukvapenost vůkol! Zbytek noci zasedali poradci a pucovali Paroubka. Vezměte si z něho příklad. Dneska vyhlásil, že navrhne odchod do opozice. To je jurapovo hodnocení - vláda ODS s většinou jednoho hlasu bude odpovědnou opicí. Paroubkovi se sice nedá věřit ani slovo - vždyť jste ho slyšeli - já neříkám tak ani tak, ale na má slova došlo. Posazení se do opozičních lavic s nulovou tolerancí - to není z jeho hlavy. Nechme projít tři marné pokusy a pak k novým volbám - horší to být nemůže.
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |