Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Čtvrtek, 8.06.2006
Nastal čas na změnu.....komu držet palce. ...tohle např. je minerální liz, který ten kůň urazil z držáku
Pak najít "vhodné" místo k výskoku.... ![]() a s jistotou vyskočit na nejnebezpečnější místo, které ten kůn má! Ano Daníku, je to také kluk ! ![]() Ale není to ani Sultán, ani Tyrl a ani si je při líném válení na slunci neolizuje!!! Natož, aby si to nechal líbit od Daníka !! Tentokrát Daník utekl. Ostatně, zdá se, že na to, díky předešlým zkušenostem, spoléhá. Tak včera vběhl na pastvinu a párkrát štěkl na mladého hřebce a dělal jako když říká: "Pojď se proběhnout blbečku, já ti ukážu jak se běhá !!" což s lidmi provozuje běžně a rád. Hřebeček výzvu rád přijal a Daník s jazykem na vestě zjistil, že není nejrychlejší a nakonec jsme oba byli rádi, že ten hřebec u ohrady zabrzdil a dál nepokračoval. Tak Daníkovi držte palce, aby si ve zdraví zvykl. PS. S Bertíkem to bylo stejné, jen byl mladší, menší a neskákal tak vysoko. Komentáře
[5]
Juro, řekl mu něco v tomhle smyslu:
(Rpuť: 08.06.2006, 13:40:44
- x)
"Rozumím některým důvodům rozhořčení pana předsedy vlády, nicméně zdůraznil jsem mu, že v té zprávě vidím kromě těchto věcí některá vážná obvinění a vážná podezření, která uskutečněním voleb nesmí zůstat zapomenuta a která musí být důsledně vyšetřena," reagoval Klaus.
[9]
omlouvám se - je to velmi OT, ale musím:
(šimon klein: 08.06.2006, 15:33:41
- x)
již třetí den mám otevřené okno do vnitrobloku, odkud se z druhé strany ozývá "cosi" z hudební školy (taky větraj..). to COSI je směs monotonního zvuku (učí se v takový škole jenom na buben?), který na nervovou soustavu působí jak známá mučící kapka vody na vyholenou hlavu každých 5 vteřin. K tomu monotonní výkřiky (zpěv ?), celý to působí jako hodně zprzněný techno nebo megamše Hare Krišnovců. Chápu, že to lze řešit uzavřením a zalepením a zatemněním oken, ale furt si myslím, že taky platím daně a že kurňa mám nárok na kyslík. Pomalu začínám chápat jeden velmi nekorektní výrok o sahání po revolveru, když tuhle kultůru poslouchám....že je to hudebka Jedličkárny mi vůbec nepřipadá jako polehčující okolnost....se španělskejma rytmama děte do prdele taky !!! Asi se dopustím velmi hrubého násilí proti skupině obyvatel...takže případně tohle berte jako testament....měl jsem vás rád, bzděte !!!
[13]
Šimone: Tak přísaháme!
(Loki_F: 08.06.2006, 15:49:17
- odkaz
- x)
To znám...! Čas od času si zahraju na kytaru (12 -ku) a je to dost slyšet (soused, kterého jsem se ptal mi tvrdil, že mu to nevadí, naopak, že mne rád poslouchá, když chodí kouřit na balkón, ale čert mu věř, je to slušňák!). Avšak..., v letních měsících se po sídlišti pohybuje nekonstatní, větší než malé, množství osob různého věku, vypadající jako výlet z indického subkontinentu. Zaslechnou - li mne, obvykle se shromáždí na lavičkách v okolí pískoviště cca 30 m od našich oken. Jakmile skončím, snad aby se revanšovali, pak koncertují improvizovaně, po jednotlivcích i sborově několik hodin. Kolikrát jsem si již podobně jako Šimon říkál: "a s cigánskejma rytmam běžte taky do prdel...", jenže nemohu nahlas, protože jsem předtím také zaplňoval vzduch zvukovým smogem... To je problém! Takže si hraju jen když je ošklivo, deštivo, bouřlivo (a mám-li čas). };D Šimone, vím, že Vám to nic neřeší, otvírat jen za bouře, děstě a burácení... };D Ale nejste v tom sám!
[17]
Šumaváku, gratuluji k pozitivnímu vývoji.
(Loki_F: 08.06.2006, 15:57:39
- odkaz
- x)
Jen se nasnažte zase brzdit koně až ten pitomec zase nakrkne některého koně... Takových jsou plné psince. Nejlepší je psa si vychovat sám. Zkurvená povaha se špatně řeší u člověka, u koně i u psa, dokonce u u kura domácího. Už jsem mnohokrát papal polívku z kohouta, který si nenechal vysvětlit, že skákat má jen na slepice... };D Máte už nějaké dlouhodobější řešení? Jistě by se dali sehnat lidi, kteří by v rámci prázdnin - dovolené vypomohli odstranit největší škody?!
[18]
se mi zapomnělo, že odkaz blbec se tu drží i po vypnutém poči
(Jaka: 08.06.2006, 15:58:54
- odkaz
- x)
když už jsem tu nechca znovu, nevíte, co to mělo být u Tvrdíka - Když už o tom mluvíte, prý máte namířeno do společnosti J&T... Toto je jedna z těch spekulací, o nichž jsem hovořil. Už se mi to ani nechce komentovat. V žádném případě jsem se ještě nerozhodl. Netušíte? Tady mám jakési zpozornění na cosi, v čem lítá takky J&T, ale je to dlouhé a netuším, s čím vším to má souvislost. Nemám sílu to celé pomalu a pořádně přečíst, ale každopádně je to taky jakýsi Klondajk
[24]
No Rputi, v tomto ohledu, tak jako každá jiná žena,
(Loki_F: 08.06.2006, 17:18:33
- x)
máma, babička, atd., jste jednoznačně předpojatá. Jak je to "malý a chlupatý", případně také "vyděšený a bezmocný", ztrácejí přechodně půl mozku a cloumají s nimi všechny formy mateřského pudu, empatie a ochranitelství, za přechodné ztráty soudnosti. Každý bastard, který by za normálních časů skončil u Antouška, je rázem ťuťu, ňuňu, zlatíčko - "Chcetemě, hned, honem honem?" Naštěstí je Šumavák zkušený chlap, který umí pracovat se zvířaty, takže si jistě poradí. Jenže při všech těch problémech co má, je to jaksi navíc, zvláště bude-li jej museet zachraňovat po jeho provokacích před koňmi, což může opět skončit špatně. Kdyby ho neměl od Vás, vždycky by jej mohl strčit do teplé boudy, takhle má problém. U štěněte (terra blanca) by to proběhlo jaksi přirozeně a nenásilně... bez zbytečného nervování. };D To bylo upřímně, tak se neštěťte, vím, že máte jiný názor! };-D)
[25]
2 Loki_F
(PeS: 08.06.2006, 17:31:09
- x)
Dobrý podvečer, jsem tu až teď, nějak nestíhám... Hele, neroznášej defétismus, uzdravit se dá ledacos a nakonec i ta chirurgie ledacos zvládne, hlavně se na to musí kouknout dobrej kardiolog (a na tom se už pracuje...). Jináč - ad včerejšek - netušil jsem, že zrovna Tebe budu usvědčovat z prohřešků proti formální logice... Ano, jedná se o ten Descartesův výrok. Cogito, ergo sum! je implikace, nikoli ekvivalence... Kdo myslí, ten je, ale opačná implikace už nemusí platit, tedy kdo je, nemusí nutně myslet a opravdu tak často nečiní (což považuji za experimentálně prokázané, jak je každodenně z obrázku patrno - na Psu zejména). Takže o fyzickou existenci některých našich představitelů nemusíš mít obavy...
[27]
PeS(i), ty jsi tam někde vyčetl z mé strany obavy?
(Loki_F: 08.06.2006, 17:44:17
- x)
To bylo spíše pohrávání si s nadějí, kterou jsme si včera dodávali navzájem optimismus, typicky česky - tedy žertem, kde se formální a výroková logika nemusí brát tak úplně doslosva, ne? Jinak samozřejmě jsem si naprosto vědem toho, že to je výrok odpovídající programátorskému syntaktickému výrazu "...jestliže - pak..." };D
[28]
Loki, blábolíte, nevíte o čem!
(Rpuť: 08.06.2006, 17:49:52
- x)
Daníka jsme si totiž původně vzali pro sebe, jenže náš Blesk na něj strašně žárlil a hrozilo, že mu vážně ublíží. Měla jsem na vybranou vrátit ho do útulku, nebo ukázat Šumavákovi, jestli by se mu líbil. A Daník se líbil. Považujete snad Šumaváka za takovou onuci, že by nedokázal říct, že se mu pes nelíbí? On totiž, na rozdíl od vás, zvířatům rozumí a velmi dobře ví, že je to závazek na dlouhá léta. Takže by neriskoval vzít si prvního "čokla", který mu přijde pod ruku. Štěňat je totiž na Šumavě dost!
[29]
Loki-F, abych ho zachraňoval jinak
(Šumavák: 08.06.2006, 17:55:02
- x)
než zařváním, toho jsem už dávno dalek! To nemáte správnou představu co ten kůň, když to myslí vážně, tou nohou dokáže. To je jako laser: téměř rychlostí světla a také tak přesně.A 4cm dubovou fošnu přerazí jako nic. To si ta zvířata musí ujasnit mezi sebou a já jim k tomu mohu jen dát potřebný prostor. Já to mám vyzkoušené, stejně to dělám s novými koňmi, i hřebci chodí všichni společně (a to bývá na začátku jiné maso!!) a tady má Daník výhodu, že všichni ti koně jsou na "stájového" psa zvyklí. A jinak se Daník stará o to, abych se zbytečně nerozlítostňoval sám nad sebou a něco dělal. Např teď jsem s ním byl asi hoďku na procházce, na kterou bych sám od sebe určitě nešel. A zjistil jsem, že jaro bude, že na kraji lesa už KVETOU KONVALINKY!!!!
[30]
Ah, a ještě, to nebyl vůči Šumavákovi defétismus, ale povzbuzení.
(Loki_F: 08.06.2006, 17:57:39
- x)
viz poznámka o mém otci a jeho šesti kusech, které jej stejně nezabily... Nechť je mu země lehká. Čili ten první nemusí nic znamenat, když se k němu bude chovat. Já jsme jen poukazoval na to, že v hospodářství se prasklá tepna/žilka na "pumpě" léčí obtížně, pokud se pracuje. Chodit jako šafář s tím může do 90 - 99, ve vyjímečných případech i déle... };D
[31]
2 Rpuť
(PeS: 08.06.2006, 18:06:27
- x)
Tak jsem se přes varování kouknul na Psa - a potvrzuje to, o čem jsme se bavili v sobotu. Volbama se nic nezměnilo a nezmění. Ale jak už jednou psal Jura, je to poučné. Nesmírně poučné a relevantní, co všechno lidi dokážou prozradit hlavně na sebe - jak zde ostatně vidíme připomenuto přímo od Senecy nad každým příspěvkem... Na Psu to nad příspěvkama není a pochybuju, že takto jemná připomínka by tamější "diskusi" změnila. A já jsem natolik škodolibý, že ten tamější striptýz docela se zájmem sleduju, kor, když vím, že svět je děsně malej... Počítá se to taky za duševní úchylku?
[33]
Rputi, Váš Blesk ví asi svoje....
(Loki_F: 08.06.2006, 18:13:44
- x)
Šuamváku, o tom co dovede kůň svým kopytem mám dosti přesnou představu. První nářez, který si opravdu pamatuji, jsem dostal za to, když jsem jako asi 2 a 3/4 lety vyklouzl babičce při krmení slepic a zahnul do stáje, kde byli dva dědovi macatí valaši, nějak jim prolezl mezi nohama a dostal se až do založeného sena v jeslích (1,2 m nad zemí), kde jsem usnul. Já samozřejmě nevím, jak se mi tam podařilo vylézt a proč koně nade mnou ani nedutali (pravda, dobře mne znali, ale to u toho byl vždy i děda). Rodina v panice kvůli mně prolézala několik hodin celé hospodářství, vybrala všechnu močůvku z hnojníku, prolezla psí boudy (za mocného gaudia psích majitelů) u všech sousedů, protože tam jsem také občas byl nalezen... Byl jsem trochu neposedné dítě, ale zvířata mi rozumněla. };D Tan jeden valach jen tak mimoděk, oháněje nohou po strýcovu foxteriérovi, přerazil strýci nohu v holeni... Takže ano, jestliže si Daník nedokáže najít modus vivendi...
[34]
Ano, PeS(i), projevuje se u Tebe sexuální uchylka,
(Loki_F: 08.06.2006, 18:19:39
- x)
voayeurismus, ale buď klidní, je to jen lehká forma...! };D Možná také trochu šmrncnutý masochismem. Chichichi. Podepsán doktor Chocholoušek vlastním stetoskopem. Jak by napsal šakal (doufám, že se nebude zlobit?)
[35]
PeSi, já bych řekla,
(Rpuť: 08.06.2006, 18:22:11
- x)
že je to ještě horší, jakoby se to stupňovalo i v těch komentářích. Místo zápasů v bahně - zápas ve fekální jímce a jakoby je je těšilo, když těch hoven přibejvá. A deklarované jemné a něžné duše nejenže netrpí, jako trpívaly pod "naší knutou", nýbrž zálibně rozvíjejí své animozity. Zajímavé....
[38]
šimone
(dvd: 08.06.2006, 18:54:19
- x)
Hudba neutěšitelka... Nad námi bydlela rodina, jejíž syn (cca 16 let) si vybrečel bicí soupravu a hodlal se pilným cvičením stát Ringo Starrem č.2. Jednou to ale přestalo. Jeho maminka pak někdy poté potkala nejlepší ze všech manželek, pokecala o všem možném, sjela pohledem její postavu (dobračka byla tehdy v 8 měsíci) a povídá: "Jo a paní d., ten buben jsme už prodali." Měl jsem obavu, že do té porodnice pojedeme předčasně. Inu, hudba...
[40]
Rputi, vidite, jak to funguje?
(Loki_F: 08.06.2006, 19:09:09
- x)
Stačilo "několik slov"...!!! };D Já jsem jenom použil vaše vlastní slova - to o tom, jak Blesk místo aby vzal "pod ochranné tlapky adoptovaného kámoše z útulku, žárlil" (usuzuji, že i zuby? až chlupy lítaly?). Ale nic víc nic míň. Ta poznámka byla docela nevinná!
[46]
Když už začal Paroubek s omluvami:
(Šumavák: 08.06.2006, 19:49:49
- x)
"Praha 8. června Inspekce ministra vnitra prověřuje vlastního důstojníka Richarda Klimšu. Měl se podílet na přípravě falešného obvinění příslušníka Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu (ÚOOZ)." tak by si mohl začít připravovat také omluvu panu Kubicemu !!
[53]
Tý srandy je už nějak moc - slyšel někdo oficiálně, že by se říkalo, že Ploc chlastá? Proč by se to říkalo, když to každej ví?
(Rpuť: 08.06.2006, 21:18:23
- x)
Problémy s alkoholem a následnou dobrovolnou léčbu letos na jaře v Horních Beřkovicích poslanec ČSSD Pavel Ploc nikdy nezastíral. Jak ve čtvrtek řekl Právu, tušil že poté, kdy oznámil policii, že dvojice mužů mu nabídla úplatek pět miliónů korun za podporu Topolánkovy vlády, na něj někdo něco vytáhne. (novinky)
[55]
Tak to jsem asi nezvládla...
(Dana: 08.06.2006, 21:24:35
- x)
Odpoledne jsme se domluvila se švagrem, že mi přijede v podvečer pokosit zahradu. Po příjezdu domů jsem zjistila, že mi ten sedlák pokosil celou louku. NO a švagr dojel. Tak jsem ho uprosila, ať shodí té zahrady jen půl. A teď se tady dočítám, že bude pršet! Kriste - já potřebuju týden bez deště a se sluncem a mírným větříkem! Snad to není tak moc....(já jsem musela být v minulých životech děsná potvora a možná i zločinec! - že to teď tak vypadá...)
[58]
Nechte Ploce Plocem
(Šumavák: 08.06.2006, 21:41:56
- x)
a věnujte pozornost této zprávě: "Praha 8. června Inspekce ministra vnitra prověřuje vlastního důstojníka Richarda Klimšu. Měl se podílet na přípravě falešného obvinění příslušníka Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu (ÚOOZ)." To je rozhodně nejdůležitější zpráva od voleb !! Inspekce potvrdila, že Kubice měl pravdu a připustila, že sama slouží ne-li přímo org.zločinu tak alespoň ČSSD. A Bublan nemůže najít pistoli..... slušný ministr vnitra už by se zastřelil....
[60]
Vážení,
(PeS: 08.06.2006, 21:52:38
- x)
s bubnama si nezahrávejte... "I hear the sound of distant drums far away, far away! And if they call for me to go, then I must go and you shall stay..." (Jim Reeves) takže s bubnama si dovolím doporučit - příliš nezahrávat. Dosavadní výzkumy nasvědčují, že dokáží ovlivnit první signální soustavu. Ne nadarmo spousta režimů spoléhala na bubny a píšťaly... A aby Šumavák nemusel vytahovat slovník: "Slyším zvuk vzdálených bubnů, zdaleka... a pokud zavolají, abych šel, pak musím jít a ty musíš zůstat..." Což krásně přebásnil chvíli před smrtí Jiří Grossmann jako "Hlas vzdálených bubnů": "Já znám ten hlas, co zdáli zní... vzdálený, vzdálený... jen poslouchej, nedá mi spát, musím už jít, nesmíš se bát..." A asi je to zas paranoia, ale "I hear the sound of distant drums, far away, far away..."
[62]
2 Šumavák
(PeS: 08.06.2006, 22:04:08
- x)
a myslíš, že někdo z nich vůbec tuší, co je to důstojnická čest? Myslím, že jsem tu jednou zmiňoval jednoho toho starýho oficíra (děvkař, ožrala, rváč - ale nikdy nic neukrad ani nezpronevěřil a svý dluhy platil - a daný slovo u něj platilo a pamatoval si to, ať byl sebevíc ožralej). Takovej je mi milejší, než celá smečka těch relativistů, co zpochybněj vlastní podpis, pokud na něj nemáš 10 svědků...
[64]
2 Rpuť
(PeS: 08.06.2006, 22:20:03
- x)
ani Ti ňák nevím - přišel jsem před chvílí domů a padla na mě takováhle nálada (a to není ani Novej rok, ani nemám narozeniny). Říkám tomu bilancovací nálada a projevuje se to kritikou a kritičností vůči všemu a vůči všem (včetně sebe). "co já vlastně pohledávám na téhle galéře..." Ono to zas přejde, ale asi toho bylo moc najednou... A nemalou roli v tom hrál dnešní Pes. Jednou jsme se takhle bavili ohledně imatrikulace a promoce - nemůžu si pomoct, spousta lidí v tom vidí jen formalitu, ale já jsem ze staré školy a pokud něco slíbím, snažím se slib dodržet. A při obou těch příležitostech se něco slibuje - na Universitě dokonce na vlastní dobré svědomí... Spondeo ad policeor zní ta formule. A pak tu potkáš spoustu lidí, přímo se chlubících tituly a vzděláním, kde to svědomí je taky patřičně zpracované. Ale na to už se dnes nehraje, dnes je prvotní flexibilita a dinosauři mého typu, kteří stále ještě přikládají slovům jejich význam, brzy vyhynou. Takže asi tak...
[69]
PeSi, já před Psem varovala
(Rpuť: 08.06.2006, 22:36:17
- x)
Dneska to byl hnus přímo vybraný. Pamatuješ, jak nám spílali, že si hrajeme na elitu? Bylo to jen proto, že si na ni chtěli hrát sami - ovšem jejich představa elity je krapet děsivá.... Ono jsme už taky z toho předvolebního blbince unavený a to na náladě nepřidá. Zkus se z toho vyspat - stejně musíme zítra ráno vstávat...:)))
[72]
2 martin
(PeS: 08.06.2006, 22:48:52
- x)
ale já vím, v čem to je... Já dnes předsedal studentské konferenci. To je akce, která už si získala svou tradici, kde doktorandi si mají vyzkoušet prostředí mezinárodní konference. Že mnozí z nich si to "vyzkouší" až poté, co získají zkušenosti na opravdovém mezinárodním fóru, je vcelku vedlejší. Povětšině jsou to studenti prvního a druhého ročníku doktorandského studia. A většina z nich už prošla mojí "přednáškou". A z jejich presentace jsem zjistil, že se nemám za co stydět. A kdo mě zná, ví, že jsem dost kritický i sebekritický. Tak i kdyby mě zejtra přejela tramvaj, ty lidi si něco odnesli - a na tom záleží. To ostatní vem čert, ale tohle tu po mě (možná) zůstane...
[74]
OT- Šumaváku, ad výše -
(helena: 08.06.2006, 23:06:01
- Mail
- x)
jestli sháníte študáky na prázdniny dcera má licenci a cvičitelské oprávnění. Do 5. července má zkouškové, ale pak je volná a svolná cokoliv podnikat. Finance nečeká, má teď malé hříbě, a tak bude vděčná, když si občas zajezdí. Je to dříč. její přítel je ochoten utrhnout týden nebo dva dovolené a pomoct taky (umí moc pěkně stavět ohrady :-))). Teď na mě ale volá, abych Vám napsala, že enumí western, takže v něm je neupotřebitelná. Jestli by Vám to pomohlo, ozvěte se.
[76]
2 Foundry
(PeS: 08.06.2006, 23:33:50
- x)
Znechucen být můžeš, ale lidi to tak chtěli... Plná polovina lidí, ochotných vyjádřit svůj názor, ho takto vyjádřila - a už nemůžou říct "já to tak nemyslel". Ti lidi nikdy nebyli vychováváni k zodpovědnosti za sebe a za svá rozhodnutí - a najednou po nich tu zodpovědnost chceš. A nikdo z nich se už nemůže vymlouvat - já ne, to "oni" - a přesto se stále vymlouvaj. A já to respektuji... V tomhle státě se polovina lidí obává zodpovědnosti sama za sebe a čeká, že dobrotivý stát se o ně postará. Že sice budou chcípat zanedbaný a bez pomoci, ale VŠICHNI STEJNĚ! Stejně tak respektuji, že polovina lidí si přeje "krátkej řetěz a plnou misku" - a neexistuje "já nevěděl"... Stejně tak respektuji, že cikáni si přejou žít v ghetech, opovrhovaný, nenáviděný a závislý na dávkách (neb socialistům to takhle vyhovuje) a upřímně lituju těch několik statečnejch, svědomitejch a rozumnejch, kteří se rozhodli se z tohoto schématu vymanit a všichni z obou stran jim to dávaji sežrat. Pokud toto vydrží - a několik jich znám - mají mou hlubokou úctu (a podporu, v rámci možností). Leč polovina našich spoluobčanů rozhodla, že tito jsou ti špatní - a my to musíme respektovat. Tady většina lidí o sobě tvrdí, že je dospělá, svéprávná a plnoletá. Mnozí oplývají i vysokým formálním vzděláním... A přece nechceš tvrdit, že někteří to tam hodili jen "aby byla sranda" (jak se jednou nechala slyšet jedna kolegyně s mozkem slepice...). Vox populi, vox dei... Mnohým opravdu stačí jen ten smrádek a teploučko v té jejich pastoušce, hlavně jen když soused se vlastním přičiněním nemá lépe... To by bylo špatně a to se musí zakázat... Tak já se jen těším, jak např. začnou jásat davy nezaměstnaných a nezaměstnatelných nad novým zákoníkem práce... Já jsem člověk přející, já jim to přeju. Budou mít přesně to, co chtěli. A pozdě sobě bycha honiti...
[80]
a tohle je také roztomilé,
(Šumavák: 09.06.2006, 00:07:21
- x)
takové, řekl bych, signifikantní ! 09.06.2006 00:00 - Pár týdnů zbývá do dokončení prvního z deseti nízkoenergetických domků v Jindřichovicích pod Smrkem. Obec chce novými domy, které prodává i s pozemkem za 1,5 milionu korun, přilákat do vsi nové obyvatele. Město postupně rozprodá poblíž fotbalového hřiště deset domů, každý s pozemkem kolem půl hektaru. Do prvního, ukázkového, se stěhuje starosta Petr Pávek.
[81]
PeSi,
(helena: 09.06.2006, 00:10:54
- Mail
- x)
promiňte, že se vměšuju. Právě jste tu přesně vyjádřil pocity,které mnou zmítají od chvíle, kdy byly známy volební výsledky. u mě se k tomu ještě druží rozhořčení, jak k tomu přijde ta druhá půlka či třetina, která chce převzít zodpovědnost a přičiňovat se. Dnes jsem trávila dvě naprosto neproduktivní hodiny v čekárně v nemocnici ani číst jsem nemohla, protože jsem měla rozkapané oči, a tak jsem trochu přemýšlela. Mám sklon k tomu dívat se na ně jako na Lumpenproletariat. Jenomže pak se mi promítlo před očima, jakých metod tady bolševik čtyřicet let užíval. Jak se držel u moci tím, že v "lidu" posiloval ty nejnižší pudy a vášně - závist, nenávist, strach... Čtyřicet let to jsou tuším skoro dvě generace. Dvě generace vychované v mravním marasmu a v přesvědčení, že jen tatíček stát se o ně postará. Dvě generace v nichž zoufale chyběly informace, vzdělání, vzory. A za tu dobu se ze sedláků, řemeslníků a jiných za sebe zodpovědných profesí stal pracující lid. A pracující lid - to jsou přesně ti, kterým opravdu stačí smrádek a teploučko jejich pastoušky. A upřímně v posledních letech jsem taky neslyšel, že by se někdo těm lidem pokoušel někdo měnit zaběhlé stereotypy jejich myšlení (pokud se to dá myšlením nazývat, možná je to jen stádní pud). Naopak, každý jim jenom slibuje a nabízí. Pomineme-li sliby předvolební, podívejme se třeba na raklamy. "Půjč si a splácej až Někdy! Tohle musíš mít už teď hned! Půjč si a nestarej se o zítřek!" atd. atd. ad nauseam. Proč by tedy měli být zodpovědní a prozíraví ausgerechnet jako voliči. Mě z toho plyne, že vzdělání a školství jsou důležitější než cokoliv jiného v tomto státě (tak jako ti Vaši doktorandi, v nichž jste možná něco zanechal), důležitější než růst HDP a dokonce i než reforma zdravotnictví a podobné. Protože to, co se tolik let mrvilo se nespraví za pět, deset let. Dnešní čtyřicátníci už ze zajetých kolejí vevybřednou. Na to musí vyrůst další generace a možná dvě. Ovšem my je vychováváme a vzděláváme, čímž je zároveň indoktrinujeme. Otázka je čím. Je musíme naučit samostatnosti úsudku, zodpovědnosti, zájmu o víc než o vlastní korýtko (fuj! to jsou velká slova). Jenom nevím jestli to děláme. On člověk totiž nejvíc vychovává, když o tom neví, a to je pak na nás někdy tristní pohled. Promiňte mi ten traktát, nějak jsem to ze sebe potřebovala dostat.
[82]
No jo, tak jsem taky indoktrinovanej,
(Klaun Parafin: 09.06.2006, 00:30:45
- x)
jenže tohle už není "žij a nechej žít", ale žij tak, jak my (já otec Ubu) chceme. To není záležitostí generací, stačí si připustit myšlenku, že dluhů se nenažereš. Již Jirásek tvrdil "Nouze naučila Dalibora housti" a staré české přísloví pracujícího lidu "kde nic není, ani chlup na dlani nevezmeš". A komunistické a socialistické depilátory jen vrčí a vrčí...naprázdno. "Mój otěc dobrý bol, já musím byť zbojník..."
[86]
Klaune, ve chvílích, kdy všichni jásali nad tím, kolik lidí přišlo k volbám,
(jura-p: 09.06.2006, 00:43:56
- x)
jsem seděl u počítače, nadával na statistický úřad, který se chválil za to, jak rychle umí volby spočítat a přitom neposílil kapacitu připojení, vykouřil zbytečně moc cigaret, protože načítání trvalo tak dlouho, že co stránka, to cigareta a modlil se za to, aby volby v zahraničí dopadly na šestý jihočeský mandát, tak jsem měl možnost přemýšlet o tom, že když ten šestý nebude, tak nebudou trampoty s přemýšlením o tom, jakou koalici. Že prostě strana s pětatřiceti procenty bude v opozici a všichni ostatní se spojí do národní fronty. Taky se mi nelíbí možnost velké koalice. Celý senátní klub jakoukoli formu velké koalice odmítl. Organizuju co nejrychlejší regionální radu, kde chci prosazovat také totéž, co v senátním klubu. Že nechceme velkou koalici. Dnes mi řekl třeboňský krajský zastupitel, že jestli bude, tak on se na politiku může ... Ale chvíli před tím, než jsem tady uvedl, že ty hlasy došly, že nám to vychází, že je to plichta, jsem velkou koalici za tak špatnou variantu nepovažoval. Do posledního okamžiku vedli oni. Vidím to tak, že kdyby přišlo o pět procent méně voličů, vyhráli bychom. Kdyby Macek uměl dát facku tváří v tvář, vyhráli bychom. Kdyby program přečetli češtináři a řekli, tady to říkáte moc složitě, vyhráli bychom. Kdyby se Topolánek připravil na všechny televizní debaty tak jak na poslední dvě, vyhráli bychom. Kdyby trpaslíci a přeběhlíci nerozebrali tři procenta, vyhráli bychom. Taky neumím jásat i když ODS má nejvíc, co kdy měla. KSČSSD ztratila absolutní většinu. A přitom vím, že všechna námaha byla zbytečná, jestliže jednoho koupí, jestli nevyhrajeme senátní volby, a jestli Pražáci a Středočeši prosadí velkou koalici. Hergot, dá to námahu, tohle vítězství udržet. Co kdyby jste svůj nesouhlas s velkou koalicí napsali třeba na web ODS. Třeba byste byli míň nasraný a třeba to od senátního klubu nestačí. A třeba to pomůže těm, co nejsou tak netrpěliví po postech a myslí si, že další zklamání voličů by už ODS jako silná strana nepřežila a vydala by se cestou Unie svobody.
[87]
Máš zase pravdu, juro-pe,
(Klaun Parafin: 09.06.2006, 00:59:23
- x)
zítra se tedy místo jiného owebuji...dříve se tomu ale říkalo výkřik do tmy. My pohádkáři říkáme "Císař je nahý!". A otec Ubu také... A jak dlouho bude ta druhá stovka dělat, že nahotu nevidí? Dokud budou zahraniční EUkrejčí tvrdit, že krásněji oblečen už být nemůže? Martintamtaky mě odhalil - mám chandru, ale neviním z toho druhé, způsobil jsem si ji velkokoaličně sám...
[88]
Tak jsem zase zde. Vám je ale smutno...
(Loki_F: 09.06.2006, 02:00:22
- x)
Náhodou jsem kliknul na stránku a vyskočil na mě vtip. Dokonale jsem se zasmál a probudil. Ta tu máte (není nejnovější, ale pořád dobrý): Ježíšovi je již 30 let a rodiče znepokojuje, že se pořád nemá k založení rodiny. I navrhne jednou Josef: "Marie, naproti bydlí lehká holka, co kdyby jsme klukovi k těm narozkám darovali jednu noc, ať mu ukáže i něco jiného, třeba se chytne." Marie souhlasila a když se Ježíš vrátil k večeru domů říkají mu: "Ve tvém pokoji na tebe čeká překvapení." "O.K." Ježíš vejde do pokoje zavře za sebou, chvilku je ticho a najednou se ozve srdcervoucí výkřik a ze dveří vyběhne nahá holka a utíka od domu pryč co jí síly stačí jen sem-tam se s hrůzou ohlídne. Svatý Josef přijde za Ježíšem do pokoje a ptá se: "Ježíší co se tady stalo???" "Sám nevím otče, když jsem vešel dovnitř na posteli ležela nahá dívka, přistoupil jsem k ní a ona rozevřela stehna. Tak jsem přiložil ruku a rána se zacelila..." };D
[90]
Dobré ráno - stále ještě neprší!
(Rpuť: 09.06.2006, 05:41:30
- x)
Beru maso pro Bleska od jedné známé chovatelky. Balíky jsou tak po 2,5kg, zmražené, takže nutno povařit ve velkém kastrole, část oddělit, připravit krmení a zbytek ve velkém kastrolu dovařit, že aby se nekazilo – jen jsem včera zapomněla vypnout plotýnku. Ale vlastně se tolik nestalo. Plotýnka byla na minimum, vody dost, takže se maso uvařilo. Tedy polovina. Tak 100:100. Druhá polovina podobá se briketám. A kastrol je asi na vyhození. Ale mohli jsme vyhořet! Takže to vlastně ještě dopadlo dobře. Ale toho SMRADU…!!!
[95]
2 Rpuť
(PeS: 09.06.2006, 08:18:06
- x)
No vidíš, mně je jasné, žes to psala jako analogii k volbám... Ta polovina je nepou(ž/č)itelná... A toho smradu! Jen ten kastrol na vyhození nějak nevidím, ono totiž jinej kastrol jaxi nemáme... Tak nezbejvá než trpělivě čistit, škrábat a drhnout, i trocha té kyseliny může pomoct...
[97]
Dala jsem za pravdu Jurovi
(irenak: 09.06.2006, 09:37:25
- Mail
- x)
Dobrý den všem, podle toho, co psal v noci Jura-p, jsem před chvílí zasedla a napsala do pražské ODS, co si jako jejich volič nepřřeji - vytvoření velké koalice. Sice nevím, jestli to někoho z nich zajímá, ale nemám jako normální občan jinou možnost. Vím, že společnost je rozdělena tak, jak je, pohybuji se mezi lidmi a mluvím s nimi. Svého času jsem dokázala pochopit opoziční smlouvu, dnes mi velká koalice nepřipadá možná.
[99]
Ireno, bohužel, hodně lidí
(Rpuť: 09.06.2006, 09:58:33
- x)
má utkvělou představu, že sociální chování znamená, že jim někdo dá svoje prachy. O sociální inteligenci, neřku-li o kinderstube v životě neslyšeli. A takoví teď volili ČSSD a ovládli Psa. Doufala jsem, že se to po volbách změní, ale teď se bojím, že je to už definitivní. Ta totální absence srandy je také příznačná....
[100]
Ahoj lidičkové,
(Jaka: 09.06.2006, 10:24:27
- odkaz
- x)
oč krásnějc je nahoře, o to černějc je mám na duši. LIdi, já v životě nesním, nebo si to možná jen nepamatuju....nevím...ale dnes jsem měla sen, skoro zak živý - soudruh Paroubek tam byl jako živý, měl hranostaje kolem krku, a nahoře korunu! Ježišmarja, už asi fakt blbnu z děsu! Tady asi snad neubude jiná varianta než Opozička č. 2 ! Proboha, já se fakt ještě začnu stydět, že jsem Čech. My jsme snad jediný národ, který má zvláštní způsob nemyšlení... Ještě,že aspoň ten Klaus jede místo těch pitomců do Brusele.Vznikne-li opoziční smlouva, budu jí říkat operobalet! A jdu se kurýrovat, ale nejdřív popřeju nádherný den všem, ovšem hlavně Daníkovi a Rputě zase zdraví velitelka tohoto kvartýru (já to nejsem).
[103]
>>(veloci ?) < raptor
(dvd: 09.06.2006, 10:40:41
- x)
Ovšem pak ta vláda umírala na pomalé souchotě. Pravad, na druhé straně lze říci, že někteří její členové si tenkrát mysleli, že to nakonec vezmou pevně do ruky oni apodle to se chovali. Možná, že poslední 4 roky tzv. koalice všem otevřeli oči (tedy s výjimkou V.H.) - i když...
[106]
Raptore,
(Vít Blaha: 09.06.2006, 10:50:14
- Mail
- x)
shodou okolností jsem včera večer měl delší rozhovor s jedním známým na stejné téma - situace po volbách v roce 1999 a dnes. Jako úzké hrdlo lahve vidím partnera na druhé straně vyjednávacího stolu. To, že se Paroubek včera omluvil kvitoval můj známý s povděkem a stavěl to do protikladu s hulvátstvím Miloše Zemana, který by prý nic takového nikdy neudělal. Možná ne, ale byl na rozdíl od Paroubka politik jiného formátu. Neznám ani jednoho, ale určitě bych raději o tolerování vlády jednal se Zemanem, než s Paroubkem. Obávám se, že s ním případná dohoda bude velmi obtížná a pokud by se i snad podařila uzavřít, bude nejasné, jak ji bude ČSSD dodržovat - stačí jeden dva průzkumy ve prospěch levice a Paroubek otočí o 180 st.
[108]
Víte,
(raptor: 09.06.2006, 11:04:43
- x)
souhlasím, že i přes nevymáchaná ústa Miloše Zemana s ním dohody aspoň jakž takž platívaly. Proto se domnívám, že dohoda s Paroubkem nebude. Při vyjádřování důvěry vládě v roce 1996 opustil celý klub ČSSD jednání a snížil potřebné kvórum - za křeslo předsedy sněmovny. Letos se to musí zřejmě domluvit jinak. JO - a mimochodem, té omluvě věřím jen v tom smyslu, že má pootevřít v sobotu zabouchnutá vrata.
[109]
Ano, je trapné,
(kocour: 09.06.2006, 12:26:00
- x)
když "demokratickou" levici musí před katastrofou zachraňovat pro budoucnost prezident, bohužel i s Paroubkem. Schumi, ta 200 členná Sněmovna byla původně 200 členná ČNR. To číslo vymysleli už v roce 1968, v 1992 už bylo hotovo. A o sporech, zda udělat první českou Sněmovnu z české části FS nebo z ČNR, tady obšírně vykládal Jura.
[112]
Foundry,
(kocour: 09.06.2006, 12:35:35
- x)
já bych tu láhev raději prohrál. Škodlivej bude už tím, že ten sobotní "projev" politicky přežije. Já jsem ochoten mu odpustit a uvěřit, že to myslí upřímně, jedině tehdy, pokud součástí té omluvy bude věta o definitivním odchodu z politiky. S křeslem šéfa Sněmovny pro ČSSD nemám problém, problém mám pouze osobně s Paroubkem.
[113]
Raptore,
(Jaka: 09.06.2006, 12:36:06
- x)
jsem přesvědčena, že uzavření opozičky 2 bude pro ODS eutanázie. Je velká spousta lidí, kteří by normálně ODS nevolili, hnal je jen strach z ruďochů. Tohle pro ně bude další argument a ODS už nikdy nepodpoří. Vím, že je to zoufalá situace, ale spolupráce s Paroubkem to bude pro mnohé stejně, jako mít uprostřed čela zatnutou sekeru. Nemám relevantní informace, ale vzpomínám, jak jednu dobu se pořád psalo o Kaslovi či Koukalovi, jak se jim špatně spolupracuje s Paroubkem. Jaký to je všivák. Takže mu nikdy neuvěřím ani písmeno, je to herec a křivák a Duce. A podrazák.
[115]
Hm, Kocoure,
(Dana: 09.06.2006, 12:43:42
- x)
s tím, cos napsal o Paroubkovi souhlasím do puntíku.. A také já se domnívám, že další jakákoli forma připomínající "opoziční smlouvu č. 2" by pro ODS byla téměř smrtící...takže - co vlastně? Asi tu budeme mít vládu KSČm - doufám, že ti levicoví demokraté už chystají omluvné tirády...
[118]
TO: helena
(Petr Kunetka, zlocinec: 09.06.2006, 12:51:16
- x)
No, hledal bych koreny spolehani na stat, ktere je u obyvatel teto zeme tak rozsireno, hloubeji. Kdyz prectete Rasinovo memorandum z roku 1919, tak popisuje ty same jevy, ktere vidime dnes... Nemoc je zazrana hloubeji, a IMHO je ta nemoc pricinou, ne nasledkem toho, ze bolsevici u nas bezproblemove vladli...
[119]
Souhlas s Petrem Kunetkou,
(Vít Blaha: 09.06.2006, 13:01:51
- Mail
- odkaz
- x)
během dějin obyvatelstvo české kotliny přijalo jako nejvhodnější společenské uspořádání nataženou ruku... Výsledky voleb pak jsou skutečně následkem - období mezi roky 1948 - 1989 bylo jen určitým prohloubením... Jak říkal s. Milouš Jakeš na Červeném Hrádku: "...Tady jsme to s tou socializací poněkud přepískli..." Zmiňované Rašínovo memorandum (které jsem tehdy dostal právě od pana Kunetky - znovu děkuji) čtu znovu a znovu minimálně jednou za kvartál. Najdete ho v odkazu.
[120]
To: Vit Blaha
(Petr Kunetka, zlocinec: 09.06.2006, 13:05:20
- x)
Ja Vam to poslal proto, ze mne samotnemu hodne pomohlo prenest se pres zklamani z toho, ze lide si socialismus u nas preji. A chtel jsem s tim pomoci i dalsim, takze neni proc dekovat... Kdyz uz vim, proc to tak je a ze je to historicky jev, zije se mi s tim lepe ;) Takze, urcite pochopite, ze si preji, aby p. Paroubek sestavil vladu CSSD+KSCM+SZ. Proste je to tak spravne. A ja mam pribuzne po celem svete, kdyz bude treba...
[122]
2Vít + PK
(helena: 09.06.2006, 13:19:57
- Mail
- x)
V podstatě souhlasím. Už můj dědeček říkal, že co Čech to buď lokaj nebo hulvát. Vítku, děkuji za zaslání, je to zajímavé, poučné a smutné čtení - založím k opakovanému použití ve chvílích neoprávněného optimismu :)). Přesto si myslím, že nejsou všichni takoví a že nelze skládat ruce do klína. Nechce se mi balit kufry, mám pocit sounáležitosti založený spíš na zami než na lidech a jazyku.
[123]
Ne, neříkal...
(Vít Blaha: 09.06.2006, 13:21:56
- Mail
- odkaz
- x)
v Bílovicích Vám to připomenu (jestli si teda vzpomenu)... Jinak další taškařice viz odkaz "...Ministr obrany Karel Kühnl podepsal krátce po poledni smlouvu na dodávku 199 obrněných transportérů Pandur. Jde o největší tendr v historii české armády. Rakouské zbrojařské firmě Steyer zaplatí 24 miliard. Kontrakt počítá s opcí na dodávku dalších 35 obrněných vozidel..."
[125]
Heleno, ano...
(Vít Blaha: 09.06.2006, 13:27:08
- Mail
- odkaz
- x)
"...Přesto si myslím, že nejsou všichni takoví a že nelze skládat ruce do klína..." Bohužel když se někdo podobný Rašínovi objeví (a v posledních letech se mi zdá, že těch kteří by se mu mohli jednou snad podobat, je stále méně a méně), tak ho "lid" ukouše. A Váš dědeček, co říkal, že co Čech to buď lokaj nebo hulvát, by byl u vytržení nad tím, jak jsme za ta léta pokročili - u Ratha, Jandáka a Paroubka se to hulvátství a lokajství spojilo...
[128]
Právě proto,
(helena: 09.06.2006, 13:47:39
- Mail
- x)
že bolševici zase vylézají jak sviňky zpod kamene (bodejť by taky nevylézali, větří příležitost). Právě proto, že menší půlka nadělá takovouhle paseku. Bylo by to úžasný, kdyby tady takoví lidé nebyli a my měly rozumný stát, který zajistí to nejnutnější a jinak lidem moc nepřekáží a nebrání jejich aktivitě. Ale ono to tak ještě dlouho nebude. Takže slušný člověk bude zas dál dělat, co může, sám za sebe a tiše u toho skřípat zuby. Dál bude přemýšlet o tom, že se na to vykašle, ale nevykašle. Ono by to totiž potom bylo zase všude jako v těch diskusích na Psu. Zasloužilí bolševici by se roztahovali všude a pod demokratickými názvy a spomocí nových zákonů by mohlo opět fungovat vyvlastňování, akční výbory, rozkulačování a další lahůdky. Třeba by se nevěšelo, ale člověka je možné zničit i jinak. A hlavně, kam bolševik šlápne, sto let tráva neroste. Proto tvrdím, že nelze skládat ruce v klín. A propos - dědeček s lokaji a hulváty zemřel v roce čtyřicet - takže jsme zpátky u toho Rašína a ještě dál do historie.
[131]
Heleno, ano...
(Vít Blaha: 09.06.2006, 13:58:50
- Mail
- odkaz
- x)
"...Přesto si myslím, že nejsou všichni takoví a že nelze skládat ruce do klína..." Bohužel když se někdo podobný Rašínovi objeví (a v posledních letech se mi zdá, že těch kteří by se mu mohli jednou snad podobat, je stále méně a méně), tak ho "lid" ukouše. A Váš dědeček, co říkal, že co Čech to buď lokaj nebo hulvát, by byl u vytržení nad tím, jak jsme za ta léta pokročili - u Ratha, Jandáka a Paroubka se to hulvátství a lokajství spojilo...
[132]
p.Blaho,
(Rpuť: 09.06.2006, 14:05:23
- x)
lokajství a hulvátství jsou dvě strany jedné mince - záleží jen na tom, kterou stranou je otočená nahoru:))) P.Kunetko - do pajzlu člověk dobrovolně taky nechodí. Neuvěřitelné je leda to, jak všichni ti ušlechtilí a útlocitní, dříve tak citliví na každé ostřejší slovo, najednou vyrostli a blbost se v jejich myslích nezadržitelně košatí aniž jim vadí sebevětší lež či hulvátství.
[133]
Kruci, nějak se to odeslalo 2x
(Vít Blaha: 09.06.2006, 14:06:01
- Mail
- x)
a tne příspěvek co jsem klofal 5 minut se vymazal... Hezké... Jen jsem psal ke Psu, že ta hysterická reakce přátel levice je srandovní, protože případ Ploc je naprostá banalita, kterou IMHO vymysleli sami členové ČSSD: 1. Denunciace zelených (potažmo vznikající koalice) 2. Preventivní varování spolustraníků před uvažováním o přestupu 3. Případné znechucení Ploce a jeho náhrada čekajícím členem ČSSD 4. Mediální překrytí Paroubkova sobotního excesu (a já jim v tom pomáhám)
[134]
A víte,
(Jaka: 09.06.2006, 14:08:33
- x)
že když jsem to info v sobě přežvýkala, že už mi to nepřipadá tak absurdní? Oni totiž socani byli dost - kuřička, jak to říct - jako strouhanka a Duče z nich zpětně udělal rohlík! Mnohým dnes nahrazuje boha.... ušpiněn sněmovním křeslem by ho velká část časem zařadila mezi zrádce a hlavně by jim došla jeho nezištnost a ušlechtilost... Ufff, ovšem byl by to hořký pohled na Snamovnu..
[135]
To: Rput
(Petr Kunetka, zlocinec: 09.06.2006, 14:11:35
- x)
No, do pajzlu ja obcas chodim. Sprostarny se rikaji do oci, na ferovku se chodi ven (anebo se to zalepi panakem) a kdyz nekomu plivnu pod nohy, tak vcelku pocitam s tim, ze ji schytam. Proste, i v pajzlu existuje urcity system velmi elementarnich etickych norem. Prirovnavat psa k pajzlu mi prijde tudiz nevhodne ;) Jak kdysi davno napsal ET Seton, "Cloveka, ktery krade veceri a mezitim rika, jak jste uzasni maji lide radsi, nez cloveka, ktery Vam da 20 dolaru a rekne, aby jste mu zmizel z oci.". Ale nevim, proc to tak je...
[137]
K Rašínovu
(Foundryman: 09.06.2006, 14:34:49
- x)
memorandu bych připodotkl, že svými soudy o všeobecném rovném hlasovacím právu mi promlouvá z hloubi duše. Zvláště kouzelná je pasáž: "Na Slovensku udělali ve dvou obcích pokus s volebním právem, a to v jedné obci všech žen od 21 let nahoru a ve druhé obci všech mužů a žen od 21 let nahoru a výsledek byl ten, že v prvé obci byla velká většina pro zvolení Panenky Marie za poslance, v druhé obci dostal nejvíce hlasů nunvář a hned po něm také značný počet Panenka Maria". Pomyslím-li na hvězdy typu Ploce, musím konstatovat, že za téměř 90 let se toho moc nezměnilo.
[138]
Dobrý zamračený den !
(Šumavák: 09.06.2006, 14:57:44
- x)
Sluníčko vysvitlo asi na dvě hodiny kolem poledne a teď už se to zase chystá na déšť. Blog je dnes nějakej rozežranej, mě také asi před hodinou sežral příspěvek. sundali mi tu sádru a tak začínám hýbat prsty a jde mi i líp psát. Takže vyřizuji zanedbanou poštu, nějaké reklamace eurotelu, a "úředničím". na tom Np je zajímavé jak se stále více ukazuje, že ani vzdělání inteligenci nenahrazuje. A i když už si dávno nedělám iluze, blbosti některých přispěvatelů mě stále znovu překvapují.
[139]
Foundry, Plos byl už od své kandidatury jen narafičené piprdle.
(Rpuť: 09.06.2006, 15:26:53
- x)
Slavnej, pohlednej a dost hloupej, aby netušil, která bije a navíc se škraloupem, který lze kdykoliv vytáhnout. Tu boudu na něj ušili asi až na poslední moment, že se hodila a jinak tam byl jen za účelem držení židle.
[141]
Prosba:
(Šumavák: 09.06.2006, 15:28:36
- x)
Foundry, rputi, dvd, pošlete mi prosím z odkazu "napište mi" nahoře v menu mail. Stačí napsat "test". Mám nějaké reklamace , že to nefunguje, ale já když to zkusil, tak mi to šlo. Abych s tím mohl něco udělat v případě, že to opravdu nedoručuje. Díky!
[147]
Dobré odpoledne vedspolek.
(Loki_F: 09.06.2006, 16:36:55
- x)
Vy jste pořád ještě depresivní...! Rputi, pamatujete se ještě na svoji "Rputí klasifikaci předposranosti?" a Vy ostatní? Když na to přijde, tak při čtení diskusí na NP, zkuste totéž jako s oním vtipem dosazování novinových titulků, který jsme si tu nedávno připomínali... };D Totiž doplňovat si pro jednotlivé obzvláště servilní a rozumprdovské komentátory subtypy "Rputí klasifikace...", rázem budete mít llepší náladu. Dělám to již dlouho a zbavil jsem se nutkání sám přispívat. };D
[148]
foundry,
(šimon klein: 09.06.2006, 16:59:27
- x)
to seš vodolnější než já.... A ty hejvlovští rozumprdové - uvědom si, že většinou jsou v povoláních či na místech, kde více či méně cucaj z mámy státu: soudci, učitelé, nejrůznější kulturtrégři (přes dotace), samozřejmě státní, komunální ouřadové apod., koneckonců i doktoři mají (alespoň částečně)zaručený příjem - co by si bez macechy státu počali, he?? (pamatuješ - přímo tady nějaký mamlas kladl jako důkaz kvality vzdělání otázku, zda jsme viděli nezaměstnaného historika kultury čičeho - znáš jediné pracovní místo s touto náplní, kde by takovýto vzdělanec nebyl více či méně na státním prsu závislý? a to není jediná profese). Těch lidí, kteří jsou opravdu závislí na úspěchu vlastního podnikání, těch je obecně velmi málo. A ještě je oranžgutáni démonizujou lůze a ta se pak budí ze strachy ze snu, ve kterým se museli starat o sebe..... OBecně ale řečeno - je to strach z toho, že by museli pořádně začít pracovat, ventry líný...
[149]
Nazdar vážení,
(PeS: 09.06.2006, 17:06:55
- x)
no já si tu ušlechtilost vychutnávám od samého vzniku. Párkrát jsem se ji snažil kritizovat, teď už ne... Teď si jen čtu a vzpomínám na biblické "dle slov jejich poznáte je". A tvrdím, že je to dobře. Jistě jim samým už bylo trapné věčně předstírat tu ušlechtilost - kde nic není, ani smrt nebere... A tak jako to bylo s EU, kdy dříve zapřisáhlí podporovatelé mi dnes říkají "kdybych to tehdá věděl", stejně tak jsem rád, že jiní podporovatelé slyšeli ten sobotní projev a ty další průvodní jevy, např. dnes tu nezištnou nabídku, že kdyby jaxi nebyl zájem, tak on by se s dovolením obětoval, zbývá přece dodělat ještě spousta práce... Z těch, o kterejch vím, že volili jak volili se jich několik už kouká do země a tvářej se zaraženě, zejména na otázku, jak se jim líbil projev... A to já jsem zas dobrák, já jim to rád připomenu...
[151]
Safryš...
(Dana: 09.06.2006, 17:14:58
- x)
nevíte co asi čekám, když si dám ohřívat párky a jdu si přečíst, co jste napsali? No jasně - mám krásně rozpraskané párečky - asi proto, abych si nezaprskala klábosnici i monitor... a netrudnomyslněte, ještě není nejhůř, šetřte síly. A co se Psa týče - kdysi napsal pV, že si Psa nezasloužíme. Měl pravdu. Člověk si zaslouží jen to, co si sám vydobyde, ochrání a ubrání. A my jsme vyklidili pole takřka bez boje. Já vím, byl by to možná i prohraný boj, který by stál příliš mnoho energie, nervů a úsilí a hlavně sebeovládání. A nejvíc mě udivuje, když třeba hodnotím úroveň diskutérů, konkrétně Šedovouse, že i zapřísáhli hlídači etiky a slušnosti na to řeknou: On je svérázný! A hlavně -to si asi myslí - říká nahlas to, co si ti "slušní" a morální jen myslí... ANo a ti, kteří se na Psovi hlásí k pravici - no za některé se opravdu stydím..pokud to ovšem nejsou provokatéři... Tož tak. Obrátila jsem seno a jdu na chvíli okopávat, plét a vyžínat zahrádku. Tak zas někdy...:-)))
[152]
2 šimon klein
(PeS: 09.06.2006, 17:17:44
- x)
ale oni začnou a brzo, jen jim to ještě nedošlo. Jediným důsledkem slavné novelizace zákoníku práce a neméně slavné a vytrubované novelizace nemocenské bude to, že většina zaměstnanců se octne na dlažbě a dále bude zaměstnatelná pouze na Švarc systém. A dokážeš si představit, jak takový dosud opečovávaný zaměstnanec se stává živnostníkem typu kopáč a začne platit minimální daň? To bude teprve radosti, až jim to dojde. A až jim dojde, že třeba s tou nemocenskou se všema drát elegantně vyjebal? Ono už jim to postupně dochází... Chcete bezplatné zdravotnictví? Tady ho máte - na nemocenské zůstanete bez platu, tak jste to přece chtěli... Hoj, to bude radosti na starém bělidle...
[154]
Dano,
(martina: 09.06.2006, 17:27:56
- x)
nemyslím si, že jste pole vyklidili bez boje. Kdo může viset na síti téměř celý den? Proti přesile státních úředníků nemá nikdo šanci. A taky udělalo své, když Pes přešel pod Lidovky. Začal být víc známý, lidi nepochopili, že se na Psovi diskutuje slušně. A diskuze se stala jednou z mnoha těch, co jsou na iDnes, Novinkách..
[155]
To: martina
(Petr Kunetka, zlocinec: 09.06.2006, 17:31:52
- x)
Tak nejak... Proste jsme prohrali, ale bez boje ne. Bylo nas mene, a nebyli jsme schopni sestoupit na tu spravnou uroven... "Nehadej se s blbcem. Nejdriv Te stahne na svou uroven, potom Te prevalcuje, ponevadz ma s tou urovni vic zkusenosti" ;)
[156]
Chlapi, klídek, za chvilku začíná fotbal,
(Klaun Parafin: 09.06.2006, 17:32:06
- x)
to už vydržíme... Jen doufám, že Německo s Kostarikou neuzavře velkou koalici, nejen, že by se na to nedalo dívat, jdu k Pivojovi na velkou (obrazovku...já mám doma pidi, naposledy díval na Amarcord a měl ji na břiše...).
[157]
Sakra, lidi, přestaňte už konečně fňukat! Bičovat si záda.
(Loki_F: 09.06.2006, 17:32:31
- x)
Flagelantsky si dělat výčitky a vztahovat to na celý "národ". Vždyť Vy sami víte jací jste a za to že ti ostatní myslí "alternativně" přece nemůžete. Stahovat se do koutků nepomůže. nanejvýš se dá přemýšlet nad tím, jak vysvětlit co je v "buši" těm ostatním tak, aby to pochopili a přijali za své. Vyklizením pole jen potvrzujeme, že ten způsob obživy, který tak prostě popsal Šimon, je to nejlepší co mohou udělat. Koneckonců v přírodě to tak funguje stamilióny let, paraziitismus je přece velmi oblíbený způsob vyplňování volných nik a čerpání zdrojů. My jsme dali hlas těm, kteří předem proklamovali, že to tak nechtějí (ač jsme někdy mohli mít pochyby). Momentálně se toho nedá dělat moc, kromě víceméně bezzubého apelování na politiky a stranická předsednictva. Politika se na čas přesunula do kabintetů. Dejme jim čas a neničme si zytečně své nervové ganglie! };D
[159]
Loki, já už jsem indoktrinován dvěma svijanskými...
(Klaun Parafin: 09.06.2006, 17:48:31
- x)
Marně jsem dnes, ale pravda jen chvilku, hledal na webu odéesky nějaký diskusní server. Našel jsem Hyde Park, různé výšplechty páně Šplechtů, ale komentáře nic... Že by se i ODS nedala komentovat, vždyť přeci diskuse zoceluje... Že by Topolánek, Dub a jiný strom modrý báli se varování před velkou koalicí? Takže životaschopnost v Paroubkově riti, rititi, rititi, titiriti rititi
[160]
irenak
(irenak: 09.06.2006, 17:48:44
- Mail
- x)
Já se k, když dovolíte, k vám připojuji s názorem, že úroveň diskuza na Psu je hrozná. Nicméně někdy mi to nedá a něco tam napíšu, protože to se nedá vydržet. Ale jak to asi známe i ze zaměstnání - mnohdy musíme spolupracovat a komunikovat s tím, co je kolem nás. Mne ale přesto překvapuje, že tím, že to tam je vlastně anonymní, spousta lidí shodí nátěr slušnosti, vzdělanosti a přetvářky a začne tak, jak si představuji domovnice na pavlači. Ještě, že tady jste.
[161]
2 Loki_F
(PeS: 09.06.2006, 17:56:25
- x)
Já bych jen doplnil - parazitismus i v té přírodě funguje po delší dobu pouze tehdy, pokud parazit dokáže být pro svého hostitele alespoň trochu prospěšný. Pak je otázka, kde končí parazitismus a začíná symbióza. Pokud pouze pasivně čerpá na úkor hostitele, hostitel hyne a parazit s ním. To je jen logický důsledek Darwinovy teorie. Takže i parazit, pokud chce přežít, se musí starat aspoň o minimální prospěšnost pro hostitele. A zase, to bude radosti, až to některým dojde... Mnohým to nedojde nikdy...
[162]
Rpuťova křivka evolučního parazitismu
(Rpuť: 09.06.2006, 18:13:19
- x)
(Pokud jste již četli omlouvám se, už ztrácím přehled) Mezi všemi druhy organismů vyskytují se parazité. Obecně známy jsou blechy, štěnice, tasemnice a škrkavky. Je-li hmyz organizován, je organizován i parazitizmus,např. u některých druhů mravenců. Oba modely chování pak přetrvávají po celou dobu vývoje života na zemi a nevyhnul se jim ani Homo kverulantis, nejhojněji rozšířený po všech světadílech. Kromě Antarktidy, samozřejmě, neboť tam není nikoho, komu by bylo možné si stěžovat, natož z něj něco vymámit. První atak agresivního parazitizmu nastal počátkem prvního tisíciletí nájezdy Avarů, Hunů, Ostrogótů, Vizigótů a Jiných Gótů, čemuž se v dějinách eufemisticky říká stěhování národů. Co nerozmlátili, to ukradli, co neukradli to sežrali. Nakonec rozmlátili, ukradli a sežrali věčný Řím, čímž končí antika a vypuká středověk, z čehož jsme se dodnes nevzpamatovali. Zejména díky pošetilým vizím jistého Krista, který hlásal „Miluj bližního svého, jako sebe sama“. Málokdo tak činí, ale na toto heslo navázal idealistický směr, zvaný humanismus a i v současnosti dá se s ním zdařile oblbovat. Paraziticko-naivistické teorie vycházejí s premisy, že všem nutno pomoci, aniž by se to ovšem dotklo jejich ideálů, názorů a zvyků, zejména pak těch, které se od jiných názorů, ideálů a zvyků liší.. Parazité pak dělí se na primitivní a vyspělé, což netýká se kulturní úrovně a liší se jen způsobem provedení. Primitivní způsob je velmi jednoduchý a možno ho charakterizovat větou. „Naval ty prachy, nebo dostaneš přes držku.“ V případě odmítnutí dotyčný žadatel kvílí, běduje, nadává a čeká, kdy oběti povolí nervy. Vyspělý parazitizmus pak bývá stranicky organizován a kýženou metou je dobrat se politické funkce, která umožní uzákonit daně, dávky, platby a odvody a jako každá organizovaná lumpárna je finančně mnohem výhodnější. Vrcholu pak dosáhl agresivní kmen Bolševiků, který každému sebral úplně všechno. Jak učí nás historie, nelze parazity nikdy úplně vyhubit, ale je nutno, v zájmu vývoje lidstva, držet je patřičně na uzdě.
[168]
Tak se mi dnes trochu
(Šumavák: 09.06.2006, 19:31:32
- x)
ulevilo a žačal jsem vyřizovat věci načaté, odložené , slíbené, nutné a tak... a když vidím co toho je , tak se mi hned zase přitížilo! :-))) jen doufám, že na nic a nikoho nezapomenu a nebudu pak čumět na to, že někdo stojí na dvoře a říká...vždyť jste mi to slíbil... to by mě štvalo!
[170]
Ano, PeS(i) pravdu díš...
(Loki_F: 09.06.2006, 19:39:27
- x)
Letální parazit se eliminuje sám. Primární podmínka a proto i metoda přežití parazita je přinejmenším neškodit. Realitu vidíš sám! Spolupracující parazit už ztrácí část svych parazitních atributů a je na cestě stát se symbiontem, což přináší další rizika, která mohou vyústit až v nepostradatelného symbionta (nebo dokonce jenom zdání nepostradatelného symbionta).¨ Klaune Vy jste milovníkem fotbalu? To bych do Vás nikdy neřekl... Ale jestliže jste "indoktrinován" svijanským, tak to trochu chápu. Já také po pivu nejsem schopen ani položit svě stébla slámy křížem tak, aby to bylo uspokojivé... };D Rputi, tuto ontogenezi neznám... Hned jsem si ji přiložil k předchozímu. Bravurní...! };D
[171]
Rputi, samozřejmě ve věcné rovině historických faktů
(Loki_F: 09.06.2006, 19:46:49
- x)
bych se s Vámi pokud jde o Góty tvrdě přel. Jejich dějiny jsou dějinami římské zrady, kterou posléze částečně potrestali. Oni byli takovým malým snaživým národem, který přistupoval k římské EUnii, sychronizovali své právo, politiku, vojenství, ekonomiku, stali se římskými EUfily a Věčný Řím jim za to nakopal pr*el a spojil se proti nim s Avary... Ale to jen na okraj. Vaší ontologie se to netýká ani v nejmmenším.
[173]
Často mi připadá,
(raptor: 09.06.2006, 20:36:19
- x)
že o některém (lecjakém) tématu tu pár lidí ví víc, než já. Jsou líní promluvit, tak hovoří laik. Budiž. Měl bych asi navrhovat, ať se sblížíme, když už si nerozumíme, ať zkusíme najít styčná témata, ale já jsem samotář, není mi s lidmi dobře, obvykle. Dělám, co můžu. Zatím mne má rád zírálek a snáší Xaver. Mno a jak se máte odboji?
[176]
Rputi, to je dobré shrnutí parazitologie..
(Dana: 09.06.2006, 21:03:39
- x)
jen bych doplnila - pokud se parazitům včas nenastaví hráz, pokud se ponechají vlastnímu rozhodování a množení, pokud hostitel z nějakého - pro něj momentálně zdánlivě důležitějšího důvodu - zanedbá boj proti parazitům, dojde ke katastrofě. Uvedu příklad z rostlinné říše - v Austrálii existuje rostlinný parazit - fig (fik), který se uhnízdí na hostiteli, zapustí kořeny, omotá, obroste hostitelský strom a nakonec svého hostitele uškrtí a ten nakonec zemře, odumře, zmizí... A protože už se nemá o co opírat - padá pomalu k zemi... Je to poučné???
[177]
Šumaváku,
(martina: 09.06.2006, 21:04:43
- odkaz
- x)
v tom rozhovoru pro Právo jsou i jiné perly: "Pane redaktore,podle zjištění agentury STEM bylo 26 procent voličů ovlivněno aférou, kterou rozpoutal plukovník Kubice. Já tvrdím, že to byla tato aféra, co způsobilo, že to nejsme my, kdo v této chvíli sestavuje vládu. Protože o tom rozhodlo v podstatě 338 hlasů."
[181]
Raptore, já se snažil zblížit
(Klaun Parafin: 09.06.2006, 21:12:09
- x)
lidi ze PSA, tak aby se osobně poznali a aniž jsem chtěl, tak se vyvrbila také skupina proti "tam mě nikdo nedostane, tam chodí pravičáci...", he! První setkání u Vodičky bylo věnováno Dušanu Neumannovi a sešlo se spousta zajímavých lidí, mezi jinými třeba tam byl i Faust, Xaver XX, dokonce i jonáš, Ondreját, Pavel Kořenský a další. Netušil jsem, že vzniknou časem antipatie k názorům druhého, spíše jsem myslel, že pivem, českým líným nápojem - proto ho mám tak rád, jsou dny, kdy bych raději z postele nevylezl (zvláště, když je tam se mnou Ž.)- se nějak hrany obrousí. Setkání jsem spáchal několik i přesto, že pak jsem dostával maily typu, kdyby ten a ten neřekl to a to, tak bych tam přišel, rád bych viděl toho a toho, nemáš mail?, toho už v životě vidět nechci...to je vůl, ten je blbej, ten je sprostej, ten moc chlastá... No, vím, že národ český se nikdy mezi sebou bez tlaku nedohodne, viz třeba ta třicetiletá skupina, co se setkávala, přelévala a nakonec vzniklo několik přátelství a lidé si vyměňovali relevantní informace. A další akce, viz sklípek, scházení se na pivo v užším kruhu, plánuje se setkání na Bechyňských keramických trzích atd. Což mě těší...Po prázdninách bych chtěl pokračovat. Tématičtěji... A pointa: Dohromady se dají jen ti, kteří chtějí být dohromady. Loki, já než začal studovat pantomimu a tanec, hrál na SVVŠ dorosteneckou první ligu za VTŽ Chomutov dva roky, pak v roce 1967 odešel do města snů a tajemna, jak to tu "caput regni" a fotbal mi byl zakázán panem Ogounem a paní Kroschlovou (s přehlasovaným O - já ho tady na klapkách nemám...). Ale raději Garinchu než Pélého, Garincha se chud uchlastal, což mě čeká taky...
[184]
PeSi, ne každej parazit je symbiotik.
(Rpuť: 09.06.2006, 21:20:17
- x)
Např. taková škrkavka je úplna svině a kadí jedy. Nejenže užírá svému hostiteli menu, ale vylučuje jedovaté látky, které toho hostitele zabijou, nebo aspoň značně oslabí. A je jim to fuk. Proto se musej psé´kové a kočičáci odčervovat několikrát za sebou, protože se stále líhnou další a další vajíčka, které ty mrchy stačí naklást.
[187]
Z vajíček se líhnou další vajíčka?
(Klaun Parafin: 09.06.2006, 21:26:21
- x)
Hm, Rputi, to je mi nějaký divný biologický pochod... Nebo přechod? Podchod? Rozchod...vajička od vajíčka? Není to nakonec biologický rozvod? Šíma popíjí se spolužáky ve Svijanech, mám okamžitě přijít, tak já jdu, bych se ještě chvíli chcačky nechcačky na této planetě udržel...ach jo, škoda, že z ní určití lidé nespadnou. Spadl jsi z měsíce? Ne, ze Země. To budeš asi pěkný parazit, když tě ani země nechtěla, lala...
[188]
Rputi, starou i mladou.
(Klaun Parafin: 09.06.2006, 21:30:31
- x)
Jarmila mě měla dost ráda, chodil jsem k ní nejen na hodiny, ale i na návštěvy domů. Dělala s náma choreografie v S.K.Neumannu. Chodila na každou naší premiéru, mám od ní krásné pohlednice postav z italské komedie dell arte... Ale o tom jindy. Běžím na třináctku... Klaun Parafin Opočenský
[190]
Foundry, něco jako samozavírací víceúčelový penál?
(Loki_F: 09.06.2006, 21:39:38
- x)
Lehne, penál zaklapne a už to nikdo neotevře. Následně absolvuje obřad i zpopelnění... Ne to je nesmysl. Dopřejme mu tu možnost definitivního neodvratného a jednoznačného historického znemožnění, pochopitelného i slepotou, hluchotou a momentální mentální nedostatečností postiženým spolustraníkům (a pobíračům dávek). };D
[193]
Je pravdou,
(Foundryman: 09.06.2006, 21:58:27
- x)
že nezanedbatelná část našich spoluobčanů konečně opět po 17 letech nalezla smysl života. V roce 89 zmizel Vůdce - i když ztělesňovaný Miloušem, ale papež se přece taky nekritizuje. A nastalo 17 let zmatků a potácení se životem, bez jasných pokynů a řádu. A vida - když už zmatené ovečky pomalu ztrácely naději, došlo k reinkarnaci největších Vůdců 20. století a svitla naděje, že zas nastane řád ve věcech vezdejších. Masny v pondělí zavřené, knížky ve čtvrtek, pro auto se spacákem a lahváčů vždy dostatek.
[194]
Nedávno jsem
(Foundryman: 09.06.2006, 22:04:21
- x)
zapomněl na svá předsevzetí a pustil se do debaty s tchánem, takto Paroubkovým obdivovatelem (budiž polehčující okolností pro tchyni, že se s ním rozvedla). Řeč zašla na problematiku biolihu a s ním spojené aféry. Nadnesl jsem dle mého logický názor, ať si biolih vyrábí nebo dováží kdo chce a rafinerie ať si ho kupují normálně na trhu jako všechno ostatní. Načež se tchán spravedlivě rozhořčil a hlasem velikým se dotázal, kam by to vedlo, kdyby to mohl vyrábět každej, komu se zachce. Rezignoval jsem a odešel na pivo.
[197]
2 Foundry
(PeS: 09.06.2006, 22:15:44
- x)
To víš, některejm se furt stejská, že nemůžou řvát na Letný "děkujem straně a vládě za banánky v čokoládě". A jaké to byly krásné časy - jednou do roka kilo mandarinek s dvouhodinovou frontou, dráty na hranicích a psací stroje evidovány na policii. A mobily odevzdat, to je přece ideodiverzní prostředek zvaný vysílačka... A jaká to byla pro některé úžasná moc, takovej pomocník pomocné stráže VB... No stejská se lidem, stejská...
[199]
PeSi,
(Foundryman: 09.06.2006, 22:32:03
- x)
někdy zírám s otevřenou hubou. Já to měl z první ruky, zažil jsem Rusko ještě za Brežněva a Andropova - z té doby patrně pochází má silná přecitlivělost až alergie vůči lidem typu Paroubka nebo Ratha. Jandáka neberu v úvahu, to je klasická ilustrace teze prof. Parkinsona, že každý člověk skončí na kariérním žebříčku přesně o stupínek výš, než na co má schopnosti.
[200]
2 Foundry
(PeS: 09.06.2006, 22:51:17
- x)
No já tam byl o trochu později... Na mezinárodním letišti Šeremetěvo II jsem vstoupil na hajzl - a od té chvíle mi už o Rusku a Rusácích nikdo nemusel nic povídat. Jo, individuálně jsou vcelku srdeční a přátelští, ale nesmí jich být více pohromadě. Pak se začne projevovat komplex velkého národa...
[202]
Krucinál...
(Dana: 09.06.2006, 23:25:43
- x)
venku lije a lije...a já odpoledne obrátila polovinu sena a druhá leží zatím neobrácena. Dívala jsem se na mapu - radar - a situace se zvrhla tak, že se tu vytvořila souvislá dešťová fronta! To není fér! To je nečestné a nesportovní! Ty trávy už jsou přerostlé, přezrálé, od země už hnijí. Když jsem kosila kolem plotů a v aleji, musela jsem si opírat křováka o paži, abych ho vůbec utáhla- mám tam už teď parádní modřinu a pořádně to bolí. Člověk se tady snaží a déšť se mu vysmívá a škodolibě kazí všecku práci a snahu...Mě to už nebaví!
[203]
"Upps!" se jmenuje jeden roztomilý pořad na RTL, kam lidé posílají videa vesměs nekutečně trapných akcí a situací.
(Loki_F: 10.06.2006, 00:06:35
- x)
Rád se na ně dívám, zvláště poté co se od některého politika dozvím, že lidé jsou moudří a umějí si zvolit ty správné zástupce... (oni dobře vědí proč to říkají). Proč se takouvý moudrý člověk, usilovně šlapající na kole, tvářící se jako král, který to má virtuózně pod kontrolou, vždy spolehlivě trefí do široko daleko jediného a osamělého sloupu pouličního osvětlení, nabije si držku, ale stejně se tváří jako by nic neb na něj míří objektiv? Jak úžasně důkladný v přípravě i zcela běžné manuální čínnosti je "momentálně mentálně zabržděný", přičemž jeho akce končí neodvratně fiaskem, protože sebedelší příprava nemůže eliminovat destruktivní působení jeho duševního potenciálu na výslekek jeho jakkoli simplicitní činnosti. A potom vždy když to dopadne, jak to dopadnout muselo, tváří se jako by s tím něměl výbec nic společného, vlastntě by jej nikdy nic takového ani ze sna nenapadlo...! A přátelé, tyto miniaturní příběhy o určité dosti početné části lidstva jsou dokonale internacionální. Typ těch lidí je po čase velmi snadné rozeznat. Zkuste si zatipovat kde se vyskytují s největší četností...! };D
[204]
jako obvykle pozdě, tak jen několik poznámek
(Dušan Neumann: 10.06.2006, 00:19:05
- Mail
- x)
Rputi, kdybys předevčírem poslouchala Radio Česko, kam mne honem pozvali, tak jsem Zarkawiho konec zprovodil ze světa poznámkou, "že ho zraněného předali irácké policii takže z něj zbyly jen otisky prstů"... ..o nešťastné smlouvě se Steyerem si popovídáme až z dosahu cizích očí a uší...a historky o sovětských hajzlech rád přidám až po čtvrté decce ve sklípku...
[205]
Dano,
(helena: 10.06.2006, 00:22:51
- Mail
- x)
je mi Vás hrozně líto. Obdělávat latifundie je neskutečná dřina a pak stačí jeden déšť a je to všechno v háji. Zítra má být zase hezky, tak to třeba ještě uschne. I když za moc už to asi stát nebude, což? Už mě napadlo, jestli to počasí není tak trochu obrazem naší politické scény. Nebo naopak?
[206]
Zdravím, PeSi, já se nesnažil
(Klaun Parafin: 10.06.2006, 01:02:25
- x)
o žádnou časovou posloupnost, spíše jen v té odpovědi raptorovi to byl přelet nad kukaččím hnízdem, aby to sbližování bral "a la reservoaire"... Jediná naděje je, že mladým lidem do 25-ti let je ta rudá sviňka Paroubek úplně šumafuk. A nakonec i Topolánek. Tak si přeji, aby mě taky, ale když mě ta pravá levá pokoj nedá...taky jsem si prožil a vyslechl svý. A jestli to ta ODS-ka promr.., pardon, profunkční, tak ať skončí jako unionisté... I s Béééémééém! Klaun Parafin - Vyšší princip.
[207]
...Jo...s tím "memorandem"...
(šakal: 10.06.2006, 01:07:29
- x)
To o volbách na Slovensku pochází od Vavro Šrobára! Ten byl v počátcích společné státnosti jakýmsi "přidělencem" pro Slovensko a o tamních společenských náladách a trendech referoval pravidelně do Prahy velmi otevřeně a bez iluzí. Říkával tehdy, že by se nemělo se všeobecným a rovným volebním právem nijak spěchat. Navrhoval odložit na Slovensku volby podle takového systému na dobu přinejmenším několika let... A někteří jiní slovenští intelektuálové dokonce vážně uvažovali o tom, že volební právo nebude platit pro ženy. Říkali tehdy, že většina slovenských žen si v případě všeobecného volebního práva zvolí místního pana faráře... (7:- P)
[208]
Dnešek se mi moc nevyvedl.
(jura-p: 10.06.2006, 01:09:30
- x)
Žena domluvila vaření kotlíkového guláše u kamarádů. Já měl jet na školeni kandidátů do místních voleb na sedmou večer. Nebo na osmou, kdybych nechtěl večeřet na účet místní ODS. Guláš šel pomalu, rozhodl jsem se, že večerní sezení se školenýma vynechám. A do Prostředních Svinců jsem nejel. No a když měl guláš docházet nad žhavým, tak ženu buhví proč napadlo spálit ty halouzky, co uklidila kolem ohniště. No a guláš samozřejmě nad živým ohněm v té fázi přismahla. Takže se sice dal jíst, ale drobet zahořkl. A ještě mi zavolala vlastní dcera a vyčetla, že jsem se vykašlal na školené, ač na programu byla jen večerní chlastačka. Do toho mě změnopočasově bolela hlava. A takhle se vyvinulo posezení s přáteli, které jsem si dopřál tak po měsíci. Stejně to bylo moc fajn, i když zkažený guláš mě naštval. No, prášek zabral, a zítra zase už odpoledne soutěž hasičů a moje cena - soudek piva - pro vítěze. Ale dopoledne se vyspím a jede se dál. Kdo to napsal, že ke zkáze stačí založit si ruce. Vlastně začíná ta softfáze volební kampaně, to se nedá vynechat, na venkově je důležité nebýt tam poprvé během kampaně. A říct, jo byl jsem tady víckrát, naposledy na hasičských závodech je výhodné. Foundry, tak je jisté, že ve sklípku nebudu. Láďa Faktor slaví na Kleti ve stejné době 15 let Rádia Faktor. No a na tom mejdanu musím být, protože jsme spolu začínali to OF, a protože po něm budu chtít, aby se jeho radio ke mě chovalo vstřícně na podzim v té ostré kampani. A tak je to bohužel vždycky se vším. Hergot, závidím vám, i když ani na té Kleti to asi nebude špatné. Ale tam budu za senátora, to znamená neformální podle pravidel. Budu se dobře bavit a zdravit s kdekým, nikoho nevynechám a mimochodem vyřídím několik důvěrných schůzek mezi stovkama lidí. Je to taková zábava, co je vlastně tvrdou prací. A nikdo nepozná, že jsem chtěl být někde úplně jinde.
[210]
...Helejte...zas se z tý SLUŠNOSTI neposerte!...
(šakal: 10.06.2006, 01:25:14
- x)
...Vono ani tak nejde vo to, esi někdo napíše do diskuse: "Hovno!" To může navopak účinkovat jako dobrej čistič ovzduší. Sprosťáci mi nevaděj - duševní mrzáci, pokrytecký moralisti, malicherný blbci a intelektuální snobi mě serou... Očividná lež, překrucování slov, záměrné vodvádění vod tématu, rozesírání debaty nesmyslnejma příspěvkama, úzkostlivý upřednostňování formy před obsahem, útoky na řečníka bez ohledu na meritum věci...to je to pravý svinstvo, kerý zaneřádilo "Psa"! sapér šakal vodička
[214]
K dobrému ránu něco pro zasmání:
(Rpuť: 10.06.2006, 05:22:35
- odkaz
- x)
Redaktor: Jenže vy se nemůžete stát předsedou Sněmovny. Můžete podat s vládou demisi, teprve až bude zvolen předseda Poslanecké sněmovny. Tyto dvě funkce jsou neslučitelné. Vy budete stále premiérem do chvíle, kdy bude zvolen předseda Sněmovny. Paroubek: Tak já myslím, že ty výklady jsou různé.
[216]
Je tý srandy nějak dneska hodně
(Rpuť: 10.06.2006, 05:27:16
- odkaz
- x)
Je to tak trochu paradox: plat nového ředitele, jehož do funkce vybral ministr David Rath, je totiž víc než dvojnásobný oproti tomu, který měla jeho předchůdkyně Jiřina Musílková a která za to byla tvrdě kritizována jak ministerstvem zdravotnictví, tak sociální demokracií. "Správní rada přitom schválila plat a odměny právě díky hlasům sociální demokracie a lidí z ministerstva zdravotnictví.
[217]
2 Rpuť
(PeS: 10.06.2006, 07:21:02
- x)
Dobré ráno. Snad jen 2 poznámky: "Napoleon is always right and we must work harder" - to jako pro nás... "All animals are equal but some of them are more equal then other" - to pro nového s. šiditele... A my blbci to pořád nechcem pochopit. A pro šumaváka, ať nemusí hledat slovník (nic si z toho nedělej, já zas neumím kloudně německy): "Napoleon má vždycky pravdu a musíme pracovat usilovněji" "Všechna zvířata jsou si rovna, některá jsou si rovnější" (a protože každý den je krásný, když si člověk udělá radost, ergo - dneska by to šlo!)
[218]
Dobrýtro !Já dnes už teď
(Šumavák: 10.06.2006, 07:41:52
- x)
Protože se pokouším pracovat - tedy já špíše jen organisovat!Teď jsem si sedl na ranní kafe - bez kofeinu - zvyk je zvyk a slyším v rozhlase, že Paroubek měkne a chce místo předsedy sněmovny.Takže doufám, že vše dobře dopadne a já tu debilní registrační kasu snad nebudu muset kupovat !
[227]
To by Vám uniknout nemělo
(martin tamtaky: 10.06.2006, 09:29:24
- Mail
- x)
V rámci obrany proti zlomyslným pomluvám může dospělý zasánce sociální demokracie napsat: "No, lepší by bylo přečíst si originální článek v Právu. A potom mluvit. Než soudit podle výběru v novinách, které paroubkovi nejsou nakloněny. Dozvíte se to, že postavení Paroubka do popředí byl tah poradenských firem, a do toho plukovníka byl účinný." Paroubek vlastně za to nemůže, že mu z huby vylétává to, co vylétává, to všechno poradci!!!
[229]
Martine, on netuší
(Šumavák: 10.06.2006, 09:55:33
- x)
že většina lidí ten článek v Právu četla celý a ještě dnes se z toho třese. Jak říkám: V tom případě, kdy to všechno jen BSP /:-))/ je dalším vhodným kandidátem Ploc! Co vhodným - daleko nejvhodnějším, protože to zatím vypadá, že ten by do toho žádné vlastní nápady nevnášel !
[236]
rozhovor s paroubkovou
(divana: 10.06.2006, 10:49:58
- odkaz
- x)
Nikdo další na jeho místo není(paroubkovo!). A říká to proto, aby si to uvědomili ať už členové sociální demokracie... Čekali jsme až do večera, jestli levice dosáhne 101 mandátů. Pak jsme o ten jeden mandát přišli.... Pokud by měli komunisté rozumné názory, sblížili by se s programem, který má manžel...
[241]
Ten rozhovor s p. Paroubkovou je dobrý...
(Vít Blaha: 10.06.2006, 11:01:57
- Mail
- x)
ona vždycky něco prokecne... jednou tu banku, teď potvrdila ten rozhovor Paroubka s Krejčířem - co se dosud pouze spekulovalo jestli byl, nebo ne... Ovšem nejlepší je ta pasáž o dovolené na jachtě: "Ale když se v médiích objevilo, že váš muž může být zapletený do korupce a že je pedofilní... Řekli jsme si, že je to hloupost, že na žádné jachtě nebyl, takže se nemohlo nic stát. Obojí bylo vymyšlené." Ještě, že tam nebyl!!! "...Fotil byste nádraží? Fotil, kdybych měl fotoaparát..."
[242]
Aničko
(martin tamtaky: 10.06.2006, 11:02:37
- Mail
- x)
a kromě toho pudu, jak jsem si přečetl v rozhovoru o něco dál, má i samostatnou tiskovou mluvčí. Pud sebezáchovy má Paroubek, protože ji musí nechat hlídat, aby někde něco neplácla. Mohlo by mi ji být líto, ale každý je svého štěstí strůjcem. Všimli jste si v jiném rozhovoru, když se jí ptali na seznámení, že to byla ona, kdo mladého Paroubka oslovila, že by s ním chtěla chodit? Na blbce to asi platí. Já si všímám, jak se (ji) držela (drželi) celou dobu v ústraní a teď veřejně vystupuje a říká věty, které jí tam poradci našroubovali - např. hodnocení Topolánka, Klause, rovné daně atd.
[243]
paroubková
(divana: 10.06.2006, 11:03:39
- x)
jak je hloupá, odhaluje paroubka. a už není tak legrační to jeho: JÁ JSEM TA ZMĚNA! on to myslí vážně! paroubek a komunistická strana tvoří 101... ještěže mu vadí ty demonstrace. jen proč asi včera na čt24 dávali večer v části bez komentáře policii jak nacvičuje v ústí nad labem proti demonstrantům???
[244]
divano, jsem ráno napsala na NP:
(Rpuť: 10.06.2006, 11:04:06
- x)
OMYL! Paroubek se s komunisty nespojil, Paroubek je požírá jako kudlanka nábožná při kopulaci svého partnera. Proto ta slova o roku 1948. Jenže, jak už je u něj již obligátní, vymyslí lumpárnu a okamžitě ji podsune ODS. "Já ne, to von!" A v jeho křiku pak zanikne to podstatnější: Paroubek chce VLÁDNOUT SJEDNOCENÉ LEVICI.
[248]
Petře,
(kocour: 10.06.2006, 11:15:44
- x)
ty sem moc nechodíš, ale o nápadu dát Puchejřovi předsednictví Sněmovny se mezi poslanci šušká už od pondělka. Ne, to není JEHO nápad, ale jejich. A evidentně je to i plán mého šéfa, jinak by nedokopal Puchejře k té omluvě. A já znovu opakuji, že si myslím, že křeslo předsedy Sněmovny by mělo VŽDY patřit opozici, nejen když je plichta, ale že by už nikdy žádné křeslo nemělo patřit Paroubkovi. Dostane-li to, budu příště volit Lidovce, měl jsem k tomu blízko už letos.
[251]
To: kocour
(Petr Kunetka, zlocinec: 10.06.2006, 11:19:14
- x)
Myslis ty lidovce, co v Paroubkove vlade sedeli 4 roky, nebo nejake lepsi ;) A Tvuj sef proste musi vychazet z realne politicke situace a vytezit z ni pro sebe co nejvic. To umel vzdycky dobre, proc by to mel menit? Ja bych s rozhodovanim o volbach pockal az na to, co se bude doopravdy dit. A jestli vubec bude vic listku, nez jeden ;)
[255]
Co se Lidovců týče,
(kocour: 10.06.2006, 11:24:40
- x)
ti mne zatím nezradili - oni jsou středová strana a čekám od nich, že jednou půjdou s levicí a jednou s pravicí. Žádné překvapení. Je mi milejší strana, která mi sice nevyhovuje beze zbytku, ale vím, co od ní mohu čekat, než strana, která kvůli jednomu hlasu nabídne ruku komoušům.
[256]
To: kocour
(Petr Kunetka, zlocinec: 10.06.2006, 11:25:28
- x)
Nemuzes je k tomu dokopat, kdyz oni jsou Paroubkem nadseni. Halladin, M. Sejna, nalevo, Jarousek... ti vsichni priznivci, volici a clenove jsou nim nadseni. Jak je chces dokopat k vymene Paroubka, kdyz ani neni za koho. ODS taky nikdo "nedokopal" k výměně Klause... Mezi KSCM a CSSD existuje urcity drobny rozdil, a to ze v CSSD existuje protibolsevicke kridlo. Na to myslim Klaus v sobotu vecer hral. Kazdopadne, aktualni situace je takova, ze v teto chvili ma KSCM a CSSD 100 poslancu a muzou vyblokovat cokoliv. Pridejme k tomu, ze zeleni jsou v zasade levicovi. CO vubec lze v teto situaci udelat?
[259]
Nadšeni Paroubkem nejsou.
(kocour: 10.06.2006, 11:31:15
- x)
Hrajou divadlo, protože mají z Paroubka v kalhotách. Někteří se raději rozhodli už nekandidovat (ne všichni v ČSSD jsou prodejné děvky jako soudruh Jičínský, na kterého Paroubek musí mít něco obzvláště hezkého). V okamžiku, kdy riziko z (vynucené) podpory Paroubka bude větší než riiziko z opozice vůči němu, postaví se proti němu. Paroubek nestojí na oblíbenosti ve straně, ale na strachu.
[261]
Jo.
(kocour: 10.06.2006, 11:35:37
- x)
Odvolat premiéra a ještě před svoláním ustabvující schůze jmenovat obratem úřednickou vládu. Ta podá demisi v okamžiku, kdy skončí ustavující schůze Sněmovny. Poté Klaus jmenuje předsedu vlády, která se pokusí získat důvěru nové Sněmovny (tzv. 1. pokus). A dát ČSSD jasně najevo, že dokud neodvolají Paroubka, tak se s nimi nepočítá.
[263]
P.S.:
(kocour: 10.06.2006, 11:37:59
- x)
Znovu opakuju: 1) Nabídnout to místo Puchejřovi nebyl Zaorálkův nápad. To byl nápad poslanců ODS. Kdyby s tím ČSSD přišla sama, bylo by to v trochu jiné poloze. 2) Nemám problém nabídnout to místo ČSSD, skoro bych řekl, že chci, aby to místo měla ČSSD. Třeba Zaorálek. Sobotka. Škromach. Kdokoli. Ale ne Paroubek.
[264]
To: kocour
(Petr Kunetka, zlocinec: 10.06.2006, 11:39:13
- x)
A jsi si uplne jisty, ze Te v tomto ustavni soud (ktery okamzite bude svolan) podpori? Nemluve o tom, ze pristi volby ODS prohraje skaredym rozdilem ve prospech komunistu? Kdyz si predstavis tu predvolebni retoriku? Vis, ja bych radsi, kdyby bolsevici pristi volby prohrali... temer za jakoukoliv cenu. Paroubek jako sef snemovny (tj. ne premier) mi prijde jako mala cena ;)
[265]
Ústavní soud bude mít na výběr:
(kocour: 10.06.2006, 11:44:07
- x)
- buď ten výklad podpořit, - nebo říct, že neexistuje způsob, jak se zbavit premiéra jinak, než ho zabít. V Ústavě se jasně píše: Prezident republiky jmenuje a odvolává předsedu vlády. A to odvolání není v žádném dalším ustanovení rozvedeno. Mluví se tam pouze o odvolání vlády jako celku, nikoli premiéra. A jak je tak znám, dřív, než seberou odvahu říct to či ono a než si spočítají, odkud vane vítr, bude po všem.
[268]
Je to divná tradice českých sociálních demokratů.
(jura-p: 10.06.2006, 11:51:41
- x)
Česká sociální demokracie má zajímavou taktiku. Snaží se snížit vliv komunistů vždy tak, že svou vlastní politiku nastaví tak, aby byla od té komunistické k nerozeznání. Také kdykoli, kdy to jen trochu lze, spojí se s komunistickou stranou do strany jediné. Takže před vznikem první republiky tolerovala Šmeralovo křídlo komunistů tak dlouho, jak to jen šlo uvnitř sociální demokracie. Pak do roku 38 existovaly tyto strany odděleně. Za druhé republiky byly obě součástí Strany práce. Pak byly obě strany zakázány. Po válce zase skoro tři roky existovaly odděleně. Pak se sloučily a existovaly společně pod komunistickým názvem. Po roce 90 se zase rozešly, aby po dvanácti letech vytvořili hlasovací blok ve sněmovně a nyní zase sociální demokracie vyvíjí velké úsilí, aby politiky těchto dvou stran byly totožné a aby se mohly považovat za jeden blok a přemýšlí nad tím, jak pod svým vedením tyto strany co nejvíce sblížit, případně spojit. Za dobu, co existuje socialistický politický proud, strávili tyto strany více času jako strana jediná, než času, kdy byly rozděleny do samostatných subjektů.
[275]
Ad Paroubek šéf sněmovny
(Vít Blaha: 10.06.2006, 12:10:53
- Mail
- x)
Pokud je Paroubek předsedou ČSSD, nechť si ten problém řeší socdem sami. Jinak mi požadavak na změnu osob na tomto postu připomíná bratra Luxe v 98. roce, který říkal, že koalice s ODS ano, ale bez Klause. ad vláda lidovců se socany - koalici se Špidlou mohl opravdu udělat snad jen Cyrda, ale Kalousek tam byl od listopadu 2003 a nejpozději v březnu 2005 při krizi s SG měli lidovci trvat na předčasných volbách. Myslím, že za ztrátou voličů stojí mimo jiných okolností i jejich držení socdem u moci po celé volební období...
[278]
Re: Dokud je Paroubek šéf ČSSD
(Vít Blaha: 10.06.2006, 12:34:01
- Mail
- x)
ale to nejsme v rozporu... A domnívám se, že nedemokratičnost socanů začala už za Špidly - nezapomínejme že to bylo za jeho éry, když se šéfem sněmovny nestal předseda největší opoziční strany, že to bylo za jeho éry, když byly vymeteny mediální rady, kdy se do vrcholných exekutivních postů dostávali komunisti. Jen se stále domnívám, že je to věc členů ČSSD. Oni by si měli rozhodnout, jestli jim ten kašpar jako předseda vyhovuje, nebo ne. (A jak je vidět na diskuzi na NP konvenuje - vrcholně - nejen členům, ale i voličům). Rozlišoval bych vytvoření velké koalice ODS a ČSSD s Paroubkem jako předsedou a post šéfa sněmovny.
[282]
>> Anka
(dvd: 10.06.2006, 12:50:47
- x)
Není to fór, bylo to hned na počátku předsednictví vlády jejího manžela. Některé noviny to párkrát přežvýkaly, ale pak to utichlo. Jó, kdyby něco takového řekla třeba pí.Toplánková, to by se o tom psalo "imrvére furt". Já jsem jí tenkrát (na Psu???) doporučil, ať si ve francouzském originále přečte Mandolínu kapitána Corelliho nebo jiné dílo jahož autorem Louis de Berniéres.
[283]
2 Anka
(PeS: 10.06.2006, 12:51:00
- x)
Omlouvá Tě jen péče o Tomáše... Tohohle byly tehdá plné noviny, jak čte v originále... Ale já furt přemejšlím, kde je ta hranice. Co z toho hraje a nakolik je opravdu tak blbá... Abychom náhle nezjistili, že není vůbec blbá a že to je jen svérázný styl její soukromé pomsty... V tom případě je vynikající herečka...
[284]
No to jsem také zvědavý :-)
(Vít Blaha: 10.06.2006, 13:00:40
- Mail
- x)
Myslím, že Paroubek se projevil jako velmi zdatný krizový manažer, kterého si firma najímá, když se řítí do pekel... V tom případě mu akcionáři a správní rada většinou dávají volné ruce a v situaci hop nebo trop spoléhají na to, že to dobře dopadne. A Paroubek téměř splnil co na něj bylo naloženo. Používal krajní metody, ale hrozba, že by socdem mohli skončit někde v pásmu 12 - 20% byla odvrácena. Jako krizový manažer se osvědčil a v byznysu by si (na rozdíl od vola Tvrdíka) mohl vybírat z přehršle nabídek na záchranu jiných potápějících se firem. Problémem krizových manažerů a Paroubka zejména - do normálně fungujících poměrů se moc nehodí. Brutalita s jakou vyhazuje zaměstnance, manažery, ruší pobočky je dobrá při "řezání nákladů", ale pro sjednávání strategických fůzí a jednání o budoucí spolupráci s největšími hráči na trhu je potřeba jiných typů šéfů.
[289]
To: Vit Blaha, kocour
(Petr Kunetka, zlocinec: 10.06.2006, 13:26:20
- x)
Krizovy management me zajima (a urcite taky modreho ptaka ;). Par jsem jich znal... V zasade musim byt povahou extremne autoritarsti, bojovni, tvrdi a ignorovat vsechny kolem sebe. Ve firmach dostavaji krizovi manazeri vetsinou pevne definovane smlouvy na urcitou dobu a presne meritelny vysledek. Ta doba nebyva dlouha. CSSD by skutecne potrebovala se Paroubka zbavit, ale dali mu blby tip smlouvy...
[293]
Šumaváku:
(kocour: 10.06.2006, 13:43:10
- x)
"Článek 27 (1) Poslance ani senátora nelze postihnout pro hlasování v Poslanecké sněmovně nebo Senátu nebo jejich orgánech." (2) Za projevy učiněné v Poslanecké sněmovně nebo Senátu nebo v jejich orgánech nelze poslance nebo senátora trestně stíhat. Poslanec nebo senátor podléhá jen disciplinární pravomoci komory jejímž je členem." /T.j. to platí jednou provždy, i poté, co poslancem či senátorem přestane být./ "(3) Za přestupky poslanec nebo senátor podléhá jen disciplinární pravomoci komory, jejímž je členem, pokud zákon nestanoví jinak." /rozumí se v době, kdy vykonává mandát, a to na všechny přestupky. Budou-li se jakékoli přesupky řešit potom nebo předtím, pak standardním způsobem. Pochybnost mám u přestupků spáchaných během mandátu, které disciplinární komise nestačila během mandátu uzavřít. Další pochybnost mám s tím, zda výkon mandátu je důvod pro stavění promlčecích a jiných lhůt./ "(4) Poslance ani senátora nelze trestně stíhat bez souhlasu komory, jejímž je členem. Odepře-li komora souhlas, je trestní stíhání navždy vyloučeno." /Čili: 1. Je stíhán, odsouzen, stane se poslancem: Pak potřebuji souhlas komory k tomu, aby mohl být dále stíhán či aby dále seděl. 2. Spáchá něco během mandátu: Pak potřebuji souhlas komory, abych ho vůbec mohl začít stíhat. 3. Skončí mu mandát: Mohu zahájit stíhání, které nebylo komorou zakázáno. Čili pokud se stane trestný čin, vím jako vyšetřovatel, že to spáchal pan X, který je poslanec, a budu to vyšetřovat a vyšetřovat a nikoho neobviním, a den po zániku mandátu pana X obviním pana X a zahájím jeho trestní stíhání, je to košer. "(5) Poslance nebo senátora lze zadržet, jen byl-li dopaden při páchání trestného činu nebo bezprostředně poté. Příslušný orgán je povinen zadržení ihned oznámit předsedovi komory, jejímž je zadržený členem; nedá-li předseda komory do 24 hodin od zadržení souhlas k odevzdání zadrženého soudu, je příslušný orgán povinen ho propustit. Na své první následující schůzi komora rozhodne o přípustnosti stíhání s konečnou platností. Článek 28 Poslanec i senátor má právo odepřít svědectví o skutečnostech, které se dozvěděl v souvislosti s výkonem svého mandátu, a to i poté, kdy přestal být poslancem nebo senátorem." Je to jen můj názor, specialisté na trestní proces jsou Schumacher, Lojr a O.K., ti by vám to řekli asi přesněji a určitěji.
[294]
Tohle je také roztomilé:
(Šumavák: 10.06.2006, 13:43:45
- x)
pí.Paroubková: " A těším se, že ten blázinec kolem voleb skončí. A budeme moci odjet na dovolenou. * Kdy to bude? Koncem července budou vládní prázdniny. Ještě se musíme domluvit, kam pojedeme. Manžel by rád k moři(na jachtu?), já bych raději někam na sever, vedro mi nedělá dobře." Já teda doufám, že začátkem července už bude mít volno na cestu kolem světa!!!
[295]
Petře,
(kocour: 10.06.2006, 13:47:33
- x)
já jen říkám, že nedat okamžitě po sobotním projevu Paroubkovi a celé ČSSD nůž na krk byla chyba. Teď ho na oplátku on položil na krk ODS a chce nejen to, že on bude žít, ale i to, že ODS odstaví Topolánka, popř. rovnou premiérské židle. Pro dobrotu na žebtrotu. Appeasement se nevyplácí, mnohokrát prověřeno historií ... ani appeasement Paroubka.
[297]
To: kocour
(Petr Kunetka, zlocinec: 10.06.2006, 13:54:54
- x)
Jaky nuz? Kdo by ho mel polozit? Jak? Co slo rict vic, nez to, co rekl Klaus a den na to Langr? Klaus (neprimo) k odstaveni Paroubka vyzval, Langr taky. Nepamatujes, jak nam vadilo, kdyz CSSDaci rikali, ze mame vymenit Klause? Proste, neumim si predstavit co vic se dalo nebo melo udelat tak, aby to Paroubka neposililo... Kazdopadne, nemyslim, ze by ODS tu Paroubkovu nabidku vzala. Ja bych to nedelal.
[302]
Petře,
(kocour: 10.06.2006, 14:08:14
- x)
já odmítám spekulovat, co to udělá v příštích volbách. Pokud jsou lidi blbí a sami si tu sběř zvolí, jejich problém a moje smůla, že jsem se tady narodil. Ale nebudu ustupovat v tom, že pravidla hry se musí dodržovat. Takhle mu ustoupíš, uplácáš nějaké řešení, obětuješ Topolánka, ukážeš se jako slabá strana, která ustoupí každému nátlaku, a jsi v prdeli nejen v příštích volbách, ale jednou provždy.
[304]
tuhle se píše:
(Anka: 10.06.2006, 14:11:10
- x)
Paroubek sice prosazuje úřednickou vládu, na druhou stranu ale potvrdil, že když by byl sestavením vlády pověřen on, sestavoval by politickou, nikoliv úřednickou vládu. "Buď bychom získaly 100 plus jeden mandát, nebo bych to vzdal," řekl Paroubek. nononono, všimněte si jak jsem tolerantní....
[305]
Petře,
(kocour: 10.06.2006, 14:19:19
- x)
existuje jedno jediné řešení, kvůli kterému se můžeme dostat dál obecně a ne jen pro tuto chvíli, a tím řešením je čistý většinový systém. A to je také jediná věc, kvůli které jsem na chvíli ochoten podat ruku i ďáblu. Pak bych totiž překousl i to, že by v prvních volbách podle tohoto systému vyhrála levice - sám systém by totiž eliminoval její nejhorší možné výstřelky a tlačil by ji do středu. Stejně jako případnou pravicovou vládu.
[306]
Takže, Šumaváku,
(kocour: 10.06.2006, 14:33:09
- x)
abych se vrátil k Tvým otázkám: "Od kdy platí ta doživotní poslnecká imunita ? Od okamžiku složení slibu a nebo od narození poslance????" Od okamžiku zvolení poslancem. "vztahuje se i na činy, spáchané před složením posl.slibu?" Ano i ne. Je to procesní imunita, nikoli hmotněprávní, tj. nezbavuje Tě odpovědnosti za to, co jsi spáchal, ale brání tomu, aby tě za to někdo mohl potrestat. Čili: Udělal jsi něco předtím, pak Tě zvolili. Pokud Tě předtím stačili i obvinit, potřebují souhlas komory k tomu, aby mohli pokračovat v tvém stíhání (obžaloba, soud, kriminál). Nestačili-li Tě obvinit, potřebují souhlas komory k tomu, aby Tě mohli obvinit (a pak Tě normálně dál stíhat, viz výše). Dtto udělal-li jsi něco během výkonu mandátu. A pokud ten souhlas nedostanou, mají smůlu a Ty jsi jednou provždy v teple, i když poslancem být přestaneš. Ale: pokud z nějakého důvodu budou stále cosi zkoumat a zatím Tě neobviní a nezahájí Tvé trestní stíhání, mohou tak učinit vteřinu poté, co poslancem být přestaneš, a žádný souhlas komory k tomu nepotřebují. Jediným problémem pro ně může být promlčení.
[307]
P.S.:
(kocour: 10.06.2006, 14:37:33
- x)
Napadá mne výjimka, že by nějaký poslanec zastřelil svého kolegu přímo ve Sněmovně a vydával to "za projev učiněný v Poslanecké Sněmovně". Nebo dtto v Senátu. Pokud by mu na to soud šel, pak by jeho trestní stíhání bylo vyloučeno. (Nikoli však občanskoprávní náhrada škody pozůstalým.) Ale kdyby v té Sněmovně zastřelil číšníka, pak by to za /politický/ "projev učiněný v Poslanecké Sněmovně" vydávat nemohl.
[315]
irenak
(irenak: 10.06.2006, 15:43:21
- Mail
- x)
Dobrý den, myšlenka úřednické vlády se mnoha lidem zalíbí. Vycházím z toho, že někteří vzpomínají, jak byla idylická doba Tošovského vlády. Jako kdyby zapomněli, že byla instalována pouze na omezenou dobu (cca půl roku), kdy se toho nedá mnoho zkazit, pak následovaly mimořádné volby. Lidi mají tak krátkou paměť! Jinak si myslím, stejně jako Paroubková, že to tomu Paroubkovi patří.
[316]
Dobré odpoledne vespolek přeji!
(Loki_F: 10.06.2006, 15:44:13
- x)
K debatě která tu běžela od rána: Souhlas s kocourem: Pravidla se musí dodržovat a také se to musí hodně nahlas říkat! To jest nebudou-li se dodržovat pravidla a pod různými alibistickými slůvky se budou obcházet, vysílá se tím nezpochybnitelná informace o nedostatku cílevědomosti, o charakteru a nedůvěryhodnosti nemluvě. To se vymstí vždy, i když třeba ne bezprostředně... Jestliže ODS projeví upřímnou snahu sestavit vládu (byť mi vadí, že by se na ní měl podílet ten zelený hnus), ale jasně a veřejně odmítne kupčení s funkcemi protistraně a nezdaří se to, budou z toho pozitivní body v přístích volbách, které mohou být docela brzo... Vlastně - MĚLY BY BÝT DOCELA BRZO! Strana, která se během volební kampaně vymezovala jako čestná a upřímná, přece nemůže, už ve vlastním zájmu, toto po volbách zahodit, pouze ve jménu pragmatismu, ani ve jménu sestavení (špatné a nemohoucí) vlády za každou cenu. Už jsem tu psal o tom jak se to vyvíjí v sousedním SRN. Nehledě na to, že tam stále nabývají vliv nacionalistické strany (nikoli bezdůvodně), a to i díky neschopnosti současné pravolevé vlády řešit zásadní problémy, právě z důvodu fundamentálního rozporu jejich programů i náhledu na možnosti a metody řešení. Proti nám mají náskok 3/4 roku, s odkladem na dobu konání MS 2006 ve fotbale. Potom to bude klasika: "Až řeknu tři..." };D
[318]
To: Loki, kocour
(Petr Kunetka, zlocinec: 10.06.2006, 15:50:38
- x)
Ja jen, ze krajite ODS, ktera jeste nic oficialne nerekla ;) Zatim rekl Topolanek vcelku jednoznacne... A o tom, ze by Paroubek mel byt predsedou parlamentu jsem od nej taky nic neslysel... Ale v pripade, ze Zaoralek vydira, ze nesvola schuzi, dokud nebude verejne podporen kandidat, ktereho si on vybral, tak je lepsi delat co? (tak jsem cetl ja jeho vyjadreni pro tisk)
[319]
ad "úřednická vláda"...Přesně tak!
(šakal: 10.06.2006, 15:59:15
- x)
Lidé mají o někdejší Tošovského vládě naprosto od reality odtržené představy. Jak jsem zjistil, panuje o těch časech mezi lidmi mínění úplně idealistické. A nezapomeňte, pro značnou část voličstva představuje úřednická vláda synonymum "dělnosti", "věcného řešení problémů", "nezatíženost politickým handrkováním" - a hlavně "dohoda"! Jak to napsal předevčírem Steigerwald: "...Češi mají vždy rádi shodu, i nemožnou či nesmyslnou. Jsou všichni z jedné strašlivé české mámy, a kdo tu idylku naruší, zaplatí..." Musíte zkrátka lidem tu budoucí úřednickou vládu správně předestřít. Ozdobte ji nějakým oblíbeným jménem - třeba Telička. Doplňte tuhle osobu vhodnou chrakteristikou: "tvrdý vyjednavač"..."zkušenosti s evropskou politikou"... ...A máte české voliče na řetízku u hodinek! (7:- P)
[320]
Šakale, podepisuji, vlastním u Votana vykovaným, mečem! };D
(Loki_F: 10.06.2006, 16:09:27
- x)
Je to jako vzpomínaná na vojnu - jaksi se zapomene, že tam převládaly gumy s IQ podle venkovní teploty, zato se blaženě vzpomíná na to jak se s každým z nich vyje*alo, jak se skvěle zašívalo, jak každý vlastně velel celé Varšavské smlouvě, etc., etc. Permanence klamavé selektivní paměti o zveličení vlastní úlohy v historii povětšinou velmi trapné ani nemluvě... };D
[322]
A ještě, Zaorálkovi by měla ODS doporučit,
(Loki_F: 10.06.2006, 16:16:50
- x)
aby zaskočil někam, kde bude mít klid a pokusil se zhudebnit svůj dosud nedokončený životní, věčný opus: "Morálnní kodex pos*ance", bez něhož nemůže nová sněmovna být ustaven a bude od něho na delší dobu pokoj, nežli s tou kočičárnou vyleze znovu na denní světlo... };D
[326]
2 kocour
(PeS: 10.06.2006, 17:45:41
- x)
ad 14:37 - jak jsem kdesi četl, tak v jugoslávském parlamentu po sobě poslanci stříleli dosti často... Takže historický precedens tu patrně je... Proplácení hmotné škody pozůstalým zní zajímavě, bylo by opravdu zajímavé vidět to vyúčtování... Na druhou stranu by dotyčný zas mohl uplatňovat amortizaci kvéru a příspěvek na munici, ne? A jak jsem dnes četl ten (na Psu probíranej) vetovanej zákon - abych se ujistil že ten zavšeodpovědný zlosyn měl zase pravdu - co kdyby dotyčný poslanec prohlásil, že ta střelba se konala ve veřejném zájmu? To by pak rozhodoval ústavní soud, zda odstřel poslance/kyně XY je ve veřejném zájmu či nikoli... (V řadě případů by to pro ten soud bylo těžké rozhodování, několik jmen mě už napadlo...)
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |