Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Čtvrtek, 15.06.2006

Tak konečně vysvitlo sluníčko

a máme skoro kalamitu opačného rázu.


Počasí je — alespoň tady takové skoro zářijové. Přes noc zima (i dnes pod 10°C) a přes den tropické horko.

Tráva pořádně neroste, protože ta potřebuje v noci tak 15°C aby dobře rostla, ale zato bují vytrvalé plevele. Je to tak daleko, že soused dokonce seká zelené a vozí ho telatům na pastvu!
O přikrmování senem ani nemluvím !!

Mně na té předzahrádce, kde jsem zjara vyhlížel první krokusy
( to kousek výše na kopci skoro ještě platí — byl jsem se psem na procházce na kraji lesa a s údivem jsem zíral na kvetoucí konvalinky!!) vyrašila slušná džungle.
Holt s rukou v sádře se to těžko pleje !

A ta džungle včera a dnes takhle rozkvetla:



na druhé straně Daník hlídá, a pozoruje jak jedna jezdkyně na jízdárně jezdí :



Prostě, taková jarně-podzimní, či dalo by se i říci "opoziční" pohoda.
Až na tu maličkost, že s přírodou se nedají smlouvat podmínky.





Komentáře

[1 Re: s přírodou se nedají smlouvat podmínky (Dana: 15.06.2006, 12:50:37 - x)
Ale dají! Jen se nesmí trvat a spoléhat, že druhá strana dostojí slovu! No - jako mezi lidmi a politiky zvlášť! :-)))
A ty trávy letos taky rostou divně! Sice narostly do výšky nevídané, ale podrost -nic moc, dokonce bych řekla, že sena je míň než vloni...ještě ty otavy - uvdiíme! :-)))

[2 tráva (Helena: 15.06.2006, 12:53:39 - odkaz - x)
Nám tráva roste až moc...

[3 Šumaváku, ještě, (Rpuť: 15.06.2006, 12:56:25 - x)
že jste to nevyplel! Je to nádhera! A Daník je skvostnej!

[4 Tak teda nevím, (Helena: 15.06.2006, 13:06:06 - Mail - x)
ale ten odkaz s trávou jsem se nedala já a vůbec nevím o co go!

[5 To bude nějaká Helena, co sem jen tak nakoukla. (Rpuť: 15.06.2006, 13:16:28 - x)
A vzhledem k tomu, že Helena je dost časté jméno, chtělo by to nějak blíž charakterizovat:))) (jako má třeba martin tamtaky)

[6 2 Rpuť (PeS: 15.06.2006, 13:17:54 - x)
Tak jsem psal odpověď na dráta, načež jsem byl odlapen k neodkladné záležitosti a než ta se vyřešila, už se píše sem nahoru a drát (příznačně) zaostal dole... Dobře mu tak...

[7 Puchejř ňákej načuřenej:))) (Rpuť: 15.06.2006, 13:23:03 - odkaz - x)
Překvapilo vás rozhodnutí prezidenta? Nepočítal jste s něčím takovým?
Myslím, že po prvním neúspěšném kole pana Topolánka pověří pan prezident sestavením nové vlády mě. Očekával bych, že už kvůli stabilitě v příštích týdnech a měsících se pan prezident nebude chovat jako čestný předseda ODS

[8 PeSi - ona je to sranda všeobecně. (Rpuť: 15.06.2006, 13:29:07 - x)
Známá z Augšpurka dala se na medinu a už je skoro hotová - zbývá jen disertačka a bude MUDr. A při tom študiu dělá ve špitále - už několik let a zadara, jen aby měla praxi. Špitál (samozřejmě státní!!) pochopitelně ale její výkony pojišťovnám účtuje - a jí živěj rodiče.....

[9 PeSi (dvd: 15.06.2006, 13:29:48 - x)
k onom drátovskému příspěvkü: totiž lidi nevěří, že by to mohlo dopadnout zle, když oni přece chtěli, aby to dopadlo dobře. Příklad z klasického filmu Strašidla ze Spessartu. Na konci se podepisuje mezistátní smlouva a von Teckel coby představitel bonnské vlády se ptá: \"A Výsosti, kdy budeme moci disponovat tou miliardou?\" A princ Kalaka poněkud vyděšeně praví: \"Ale já myslel, že ji dostaneme my.\" No a takhle dopadnou ti, co je Rath oblbnul. Ale on by to jistě někdo dokázal dialekticky vysvětlit.

[10 No, kdyby měl bejt drrát v bezpečnostním výboru, tak to abysme začli organizovat domobranu:((( (Rpuť: 15.06.2006, 13:33:21 - x)

[11 2 Rpuť, dvd (PeS: 15.06.2006, 13:47:51 - x)
Musím stručněji, za chvíli mám jednání... Mně to jen přijde děsně směšný - nedávno jsem byl u spřátelenýho zubaře, kamarád od dětství a vynikající zubař... A tak mi říkal, jak prej někteří pacienti škodolibě rejou \"ten Rath vám ale dává, co?\" a on jim na to říká - \"Nám? Snad vám! když nám sníží limit, tak já budu jen dělat trochu míň a nevadí mi to, ale vy nebudete mít, kde by vás ošetřili!\" Načež následuje nevěřícné vyvalení očí a blekotání typu - \"to nám ale nikdo neřek!\"...
Kamarád má těžkou dnu... Zabírá mu prý na to sada léků pouze na předpis a je na nich de facto závislej... Tak zatímco dříve doplácel pár pětek, dnes doplácí 8x víc. Ale ten aspoň dráta nevolil - a ta vřelá slova na jeho adresu bych třeba takovému doktorovi ze Psa opravdu přál slyšet...

[12 2 Rpuť, dvd (PeS: 15.06.2006, 13:50:10 - x)
to předchozí jsem napsal blbě - jde o dva různé kamarády. Sice jsem toho druhýho dal do novýho odstavce, ale mohlo by to splývat...

[13 PeS(i), Rputi, Martine a ostatní, přeji dobré odpoledne vespolek. (Loki_F: 15.06.2006, 14:05:46 - x)
Když sledujeme to politické \"komíhání\" a reakce nezanedbatelné části voličů, nevěřícně potřásáme hlavou a šeptáme si pro sebe: \"Je to hloupost nebo úmysl?!\", musíme chtě nechtě připustit, že negativa těch čtyř set let (po 1620) se v eugenice naší populace budou ještě nějakou dobu promítat (Jak ondyno Hedvíček naprosto urážlivě oznámil na NP). Nelze se s tím smiřovat, leč všechny pokusy urychlit pozitivní výběr musejí selhat. Dokonce se obávám, že v kontextu současné Evropské reality máme dosti slušnou naději na několik dalších střemhlavých letů (patrně se jich několik nepodaří vybrat do stoupání) a párkrát to řachne. Uvidíme, zda se tím dokáží malinko donutit k zamyšlení i nepoučitelní. Jinak budeme, tak jako kdysi židé, žít na \"sbalených kufrech\".

BTW: Také už Vás svědí na jazyku a na půnebí jako by něco chybělo...? };D Již se nemohu dočkat na spláchnutí té pachuti, jež s sebou přináší pozorování toho \"Spolčení hlupců\" (které mi nedávno opět připomněl Foundry).

[14 2 PeS (martin tamtaky: 15.06.2006, 14:08:58 - Mail - x)
není co dodat, já jsem na Drátha narazil už v prosinci v CKTCH a povídačku s limity mám taky za sebou už nějaký měsíc. Já to ještě ufinancoval, ale znám lidi, co na to prostě nemají. Zadlužují domky a prodávají auta, protože zdraví je zdraví. Není mi líto těch, kteří i v tomto stavu volili Paroubka.

[15 Tak jdu (Včelka: 15.06.2006, 14:27:34 - x)
na autobus. Doufám, že se neuvařím. Nashle v Brně :-)

[16 Obávám se, že reakce lidu obecného (Rpuť: 15.06.2006, 14:36:25 - x)
nesou se v duchu páně Hedvičkovy logické úvahy:
\"Napsal jsem článek o holocaustu národního intelektu. Vynadali mě do volů! Měl jsem pravdu, jsou to idioti, protože by to jinak nebylo možné.\"
:))))))))))))

[17 Rputi };D Tuto (a více rozvedenou úvahu) (Loki_F: 15.06.2006, 14:43:36 - x)
jsem četl ve Vašich komentářích pod zmíněným. A skvěle jsem se bavil. Nejen já. };D

[18 Loki, (Helena: 15.06.2006, 14:46:30 - Mail - x)
předpokládám, že narážíte na opakované vlny emigrace od r. 1620, kdy jsme se cíleně zbavovali těch schopnějších. Zajímavé je, že úroveň těch, co odešli, a těch, co zůstali, se obrazila i na letošních volebních výsledcích v ČR a v zahraničí. Pochybuji, že by se jim chtělo vracet a obohacovat náš genofond. A čeká nás to opět - ti schopnější nebudou čekat na další střemhlavé lety. Tentokrát to bude už jenom \"migrace\".
Ad martin tamtaky - teď jsme byli s dcerou na stomatochirurgii, pan doktor už na pojiš´tovnu nebere, limity jsou vyčerpány a pacienti stojí s pusou dokořán (doslova i obrazně). Resekce nás rozhodně finančně nezruinovala. Domnívám se, že cesta placení drobných zákroků hotově, by umožnila směrovat peníze ve zdravotnictví na léčbu opravdu závažných onemocnění, kde prostředky jednotlivce již nestačí. A odpadl by tím ten ponižující koloběh protekcionářství a obálek.
OT - díky všem, co nám drželi palce. Dopadlo to dobře, zub je úspěšně a se třemi stehy venku a otok i bolest pomalu opadávají. Ze zkoušky samozřejmě vyletěla - dle vlastních slov vnímala v tom horku spíš vlastní trpaslíky v hlavě než párovou metodu výběru... :)))

[19 Rputi (dvd: 15.06.2006, 14:48:15 - x)
BINGO! Ono je to ale ještě zapeklitější. On totiž Hedvíček je tak trochu důkazem svých vlastních tvrzení. Trochu to připomíná Russellův paradox.

[20 Včelko, (Helena: 15.06.2006, 14:48:38 - Mail - x)
na konci diskuse k minulému článku Vám posílám vyzkoušenou a fungující radu, jak na svilušky. Hezky si to v pobratimské zemi moravské užijte.

[21 Loki, že je hedviček zcela výstavní vůl, (Rpuť: 15.06.2006, 14:52:09 - x)
vím už dlouho a kálím na něj. Jen mi zrovna dělalo dobře nasírat ty ostatní voly.
Výšezmíněná úvaha je však úvahou samotného pana Hedvička na závěr - citát není doslovný, ale ta myšlenka o idiotech tam byla:))))
Jak píše martin, není mi líto těch, co přes to volili Paroubka. Jim a Hedvičkovi prostě není pomoci...
Jak jsem tak četla Paroubkovo vyjádření, měla jsem pocit, že on je skutečně velmi nasířen, že Klaus nepověřil jeho a má pocit, že ta prozřetelnost nějak zbytečně otálí - to už není jen taktika....

[22 Ono je to celé trochu jinak. Teď budu trochu fušovat Jurovi, ale do sklípku nejede, takže kdyby mě chtěl zbít, má smůlu. (Rpuť: 15.06.2006, 15:14:12 - x)
1)I debilové mohou mít genia a naopak. V generaci je to vždycky rozložené pravidelně. 3%,17%,60%, 17%, 3% - při čemž těch 60% představuje průměr, 17% nad- či pod a 3% extrém. Takže i kdyby někdo zanechal na ostrově kupu oněch 3% geniů a nechal je množit, bude v další generaci to rozložení IQ zase stejné.
2)Výška IQ je danná jen částečně a jeho se může měnit i během života v závislosti na podnětnosti prostředí, v čemž se domnívám, že je jádro pudla. Podnětnost prostředí se vytváří po generace a nesmí se zanedbat.

Což si myslím, že se právě, a nejen u nás děje. Hrne se na nás neuvěřitelné množství informačního balastu, které už ani nemůžeme zpracovat, zanedbáváme kvůli tomu skutečné vzdělání a vyrábíme fachidioty. Člověk je jako hodiny – nesmí se pořád jen natahovat, musí se někdy také nechat jít. A má-li být jakákoli informace k něčemu užitečná, musí člověk mít čas o ní přemýšlet. Ostatní, k internetu přístup nemající, knihy nečtoucí a prostředím nepodněcovaní mění se pak v idioty skutečné.

[23 Rputi, (Helena: 15.06.2006, 15:19:24 - Mail - x)
ono to bohužel není jen o IQ. V poslední době se čím dál tím víc akcentuje sociální inteligence. Bohužel géniové s velmi vysokým IQ bývají dost často sociopatičtí.

[24 Však, Rputi, tady byl ten odkaz, (Loki_F: 15.06.2006, 15:22:14 - x)
(který někdo našel na základě vyhledávání neznámého slova \"docilní\" vyskytnuvšího se v článku - či pod ním), který je jakýmsi odhalenám nitra českého bratra současných dnů:
\"Nic co udělám neudálm špatně, jsem schopen úžasných (sic!) výkonů, ale nikdo je nedocení, stejně mě budou mít za kurvu! Úmyslně pomíjím jemnější nuance a variace.

Heleno. Blahopřeji, že alespoň zub dopadl dobře.
Dceři, když jsem to sděloval po ICQ, to přišlo pozoruhodné - nazvala to \"osmičkovou zkouškovou pandemií\", protože byla ve stejné situaci asi před týdnem. S tím rozdílem, že se jí v místě již vytržené osmy, začala klubat další... Po vytažení stehů, se jí pan doktor chystal vrhnout na další osmu, což mu jen s obtížemi rozmluvila s odkazem na zkoušky, momentální klidný stav a objednání u domácího dentisty na prázdniny...
Mé vlastní zubní peripetie raději ani nebudu zmiňovat, je to však jedinné co mi kazí radost, ze setkání ve sklípku.

[25 heleno, dovolím si oponovat, (Rpuť: 15.06.2006, 15:34:34 - x)
ta sociální inteligence se neakcentuje, jen jsou s ní čím dál větší problémy - proto se o ní víc mluví.
I výchova k sociální inteligenci se velice zanedbala a lidé si bez ní nevědí rady se životem. Vyřvou a vydupou si nějaké výhody a nechápou, že to není cíl, ale startovní podmínky, se kterými ještě musí něco udělat. A protože to neumí jsou, i s těmi získanými výhodami, hluboce nešťastní a protože to jinak neznají znovu vřeští a dupou a jsou velmi překvapení, že výsledek se nedostavuje.
Feministky si vydupali rovnoprávnost, někde dokonce i pozitivní diskriminaci - a ono to pořád nestačí a vede to jen k dalším frustracím.
Pozitivní diskriminace černochů v Americe snad pomohla jedincům, ale skupina je i nadále frustrovaná.
Homosexuálové si vydupali partnerství, časem si vymůžou i ty adopce...a stejně bude pořád něco chybět....

[26 Rputi, teď jste opravdu pominula jeden zásadní aspekt onoho Vámi citovaného (Loki_F: 15.06.2006, 15:35:31 - x)
\"normálního\" rozdělení - Dle nekorektních studií IQ, je ta genová základna minimálně 70%, zbývajících 30% jsou ty aspekty, které jste jmenovala.
Takže v té imaginární eugenicky selektované skupině samozřejmě bude platit normální rozdělení, ale oproti neselktované skupině to bude celé posunoto vpravo po ose X, což je onen výzkum na nějž poukazoval R.H.
Jde o to, že ta výběrovost jedním či druhým směrem v oněch emigrantských vlnách je svým způsobem pochybná (nejsou data a, ale lze domyslet, že ta výběrovost se týkala jen té nejznámější části jedinců ze skupiny, tzv. celebrity, ve skutečnosti, bychom asi dostali téměř identickou křivku, jen s nepatrnými posuny). Větším vlivem asi bylo téměř 2/3 vyhubení obyvatelstva \"kotlinky\" během třicetileté války, které ovšem paradoxně mohlo mít i \"očistný\" vliv, přežili ti s největším pudem sebezáchovy, nejpřízpusobivější a všelijak jinak nej-, podobně jako u těch židů...

[27 2 Loki_F (PeS: 15.06.2006, 15:36:04 - x)
Jak píšeš o spláchnutí, já bych se snad nejradši spláchnul do hajzlu. Tady je takový horko a dusno, že se skoro nedá normálně pracovat. A jako kadet Biegler si při spláchnutí představoval hukot bitev, mně se vybavuje hukot splavu a k tomu příslušná vodní tříšť na horním toku Lužnice (Novořecké splavy, např.). Mně tohle počasí z extrému do extrému nějak víc a víc vadí...

[28 To: Modry ptak (Petr Kunetka, zlocinec: 15.06.2006, 15:39:56 - x)
Jestli tu jeste jses, mam krasny prispevek k tomu modernimu ekonomickemu nazvoslovi ;)
(stary nazev) Centralni sklad - (novy nazev) logisticko - distribucni stredisko
(stary nazev) skladnik - (novy nazev) spolupracovnik skladu

[29 To: PeS (Petr Kunetka, zlocinec: 15.06.2006, 15:40:59 - x)
U Statku mame firmu, a protoze se mi nechce moc potloukat v patek odpoledne po praze - a je to blizko najezdu na dalnici... ;)

[30 PeS(i) přpomněl jsi mi (Loki_F: 15.06.2006, 15:47:19 - x)
jedno léto na lužnici v místě zvaném Křída! Tobě jistě dobře známé. Lehali jsme hanbatí na splavu u kempu UK, v ruce plechovky gambáče, další uložené pod splavem, čas od času líně hupli po hlavě do vody nad splavem, doplavali do zatáčky a zpět a otevřeli další gambáč, dali cigárko, otrhali pijavice...
Až jsem si přivolal zpět ten pocit ležení na splavu... };D
Zkus to taky! Stačí zavřít oči... Přichází... };D)

[31 Loki, ono se hubilo i jinde, (Rpuť: 15.06.2006, 15:55:06 - x)
hubil mor, hubila cholera, hubil Napoleon, hubil Hitler a hubil Stalin....a někdo už by měl konečně vyhubit tu výzkumnickou svoloč, co tak ráda dělá tendenční výzkumy, aby se výsledky podobaly přání. Když obejdu E 55 dojdu zaručeně k názoru, že všechny ženský, bez ohledu na věk, rasu, národnost či vyznání jsou zatracený štětky a měly by přijít k zavření:)))))

[32 A konecne (Petr Kunetka, zlocinec: 15.06.2006, 15:55:46 - x)
muzu pri praci poslouchat dobrou muziku... Kolegove zmizeli, tak na sebe muzu pustit stary Helloween ;)

[33 Paroubek vyčetl svým protějškům (Jaka: 15.06.2006, 16:05:31 - x)
ze socdem stran, že ho nepodpořili v předvolební kampani v ČR, zvláště těsně před volbami.

Řekl na schůzce Evropské soci.strany, která předchází summitu EU. Řekl taky, že prezident Klaus tam bude ČR zastupovat s mandátem vlády.

Vyčetl evr. socdem lídrům, že mu neposkytli větší podporu před volbami. Protože tady vrcholila antikomunistická hysterie. Postěžoval si, že taková nesolidarita vedla k zastrašení části veřejnosti, což mělo vliv nejen u nás, ale třeba i na Slovensku

Vyložil, že už před volbami řekl, že pokud prohraje, pojede do Bruselu prezident. \"Nemyslím si, že by bylo korektní, abychom jeli oba, abychom se tady před tváří evropské veřejnosti hádali. Ve volbách zvítězila euroskeptická ODS, tak je potřeba, aby to Evropa vzala na vědomí,\" uvedl.

Fíha, jak je tam sprdnul, ty nesolidární socany !

[34 Ano, Rputi, hubit, hubit, hubit, tu havěť, (Loki_F: 15.06.2006, 16:11:41 - x)
jako svilušky... };D
Jistěže se hubilo i jinde, avšak tady vstupuje do hry \"náboženský gen\" nebo též \"gen víry\", populace takto postižené umírají tak nějak snadněji a radostněji, s ochotou a vírou v povýšení... V kotlince je zřejmá očista tímto směrem...! };D

Zločinče Kunetko: Pozor na \"volume\", aby Vám to \"nespláchlo\" vlasy... };D

[35 Tak - a už je to tady! (Dana: 15.06.2006, 16:12:37 - x)
Já si říkala, že přípravy na Akci sklípek probíhají nějak moc podezřele v poklidu...a už je to tu! Takže - moje účast se dneškem stává mlhavou, nezřetelnou ba přímo nejasnou. Ne, že bych nechtěla přijet - není čím!
Dnes jsem jaxi nemohla pořádně vyjet z garáže - Zelený koník trucoval a každou chvíli scípl..také do kopce se mu moc nechtělo - to ostatně už několik dnů - ono, je to přece jen pán v letech...tak jsem auto odstavila cestou do práce ve spřáteleném servisu a měla si ho vyzvednout o půl třetí. Dojdu ve smluvenou hodinu, obejdu odstavnou plochu, nakouknu do dílen - Koník nikde. Zato se objevil jeden z majitelů-opravářů a na můj dotaz, jestli koníka odvezli do šrotu odpověděl zcela vážně, že zatím ještě ne, ale už se na tom pracuje. Zatím že otec-majitel jel do jakéhosi vybavenějšího servisu s Koníkem na počítač, protože nikdo neví, co mu je, jen jedno je jisté - nejede! Po 3/4 hodinovém čekání se Koník i s panem servismanem objevili s tím, že to fakt zlobí, ale nemohou na nic přijít a tak ho mám postavit zítra ráno, že ještě cosi zkusí. Nenápadně jsem nadhodila téma vzduchové klapky a pan servisman se zachmuřil. Při sdělení ceny takové opravy jsem se zachmuřila já.
No a tak zítra ráno jde Koník zas do opravy a uvidíme. Jedno je jisté - na delší cestu se s ním nemám pouštět, protože to fakt zlobí.
A tak jsem dost zvědavá, jak to celé dopadne. Foundry - s noclehem nepočítej na stoprocent, i kdybych dojela, každopadně budu spát jinde.
No a tak se necháme všichni překvapit - já o něco dřív, už odpoledne, když dojdu do servisu...
A teď jdu do sena.

[36 A ještě na ně dělal bububu Klausem! (Loki_F: 15.06.2006, 16:13:59 - x)
To mi připomíná, jak byl Zielenec před několika lety žalovat v Bruseli a ve Vatikáně...!

[37 To: Loki_F (Petr Kunetka, zlocinec: 15.06.2006, 16:37:49 - x)
Kazdy metalista musi mit pevne haro... ;)

[38 Loki, (Jaka: 15.06.2006, 16:40:04 - x)
\"téměř 2/3 vyhubení obyvatelstva... paradoxně \"očistný\" vliv, přežili ti s největším pudem sebezáchovy, nejpřízpusobivější a všelijak jinak nej-, podobně jako u těch židů...\"

U zvířat to má myslím pořád tuhle funkci, udržuje to zdravou populaci, \"alternativní jedinci\" poslouží jako potrava. \"Nekazí\" genetický kód... vlastně Rpuť jako velká chovatelka o té genetice jistě ví mnohem víc..

Vím, že jsem kdysi na tohle téma u lidského druhu četla text, byl dost drsný... že my jako lidský druh zabudováváme do toho kódu stále další a další defekty ..

[39 Loki-F, s tou dědičností (Šumavák: 15.06.2006, 16:39:55 - x)
inteligence je to ještě nepatrně jinak.Inteligence je multilaterální znak a dědí stejně , jako např. schopnost dojit u krav ( u volů nelze !!:-)) ).
její rozdělení v populaci odpovídá gausově křivce rozdělení četností.Nějaké takové x +/- 3 sigma :-)).
Až sem není sporu.
Ale s tou tezí \"genová základna minimálně 70%, zbývajících 30% jsou ty aspekty, které jste jmenovala.\" bych si dovolil nesouhlasit !
Ta genová základna je 100% a ta další % jsou do mínusu !!
to je o schopnosti a podmínkách využití.
Tj. krávy které mají genové vybavení na 8000 kg mléka/rok mohou podle podmínek těch 8000 dát( víc ne) ataké mohou nadojit jem 3000 - v závislosti na krmení , dojení a vnějších podmínkách všeobecně.
já bych se přímo opovažoval tvrdit, že u celých populací se ten genofond nezmenšuje (rozdělení po gausovce se skládá z jedinců...tím je dán ten průběh) ale zůstává více méně stejná. Zmenšuje se ovšem procento využití !!!
A bude -li např. Kuchtová ministryní školství....

Ono by to také trochu bylo o definici inteligence!
Já říkám (a netvrdím, že je to můj nápad :-)) ), že \"inteligence je to, co člověku zůstane, když zapomene všechno co se naučil.\"
Znám vysoce inteligentní lidi se základním vzděláním a znám i vysoce vzdělané blbce.Jako asi každý z nás.

[40 Si to zase zahrává !!! (Šumavák: 15.06.2006, 16:44:27 - x)
Se6ralo mi to docela dlouhý příspěvek o inteligenci.
Že bych byl nakrkl ty blbý trpajzlíky??

[41 To: Sumavak (Petr Kunetka, zlocinec: 15.06.2006, 16:45:12 - x)
On se uz objevil, ma to nejake zpozdeni...

[42 No, je třeba jim, hajzlíkům (Šumavák: 15.06.2006, 16:46:03 - x)
pohrozit! Pak to pustí dál. Nebo to bylo u Bublana?? :-))

[43 Hele , trpajzlíci, 2x stačilo !! (Šumavák: 15.06.2006, 16:47:28 - x)

[44 2 Šumavák (PeS: 15.06.2006, 16:48:30 - x)
Opravdu si to zahrává - teď jsem měl jednání a po návratu jsem se chtěl podívat, co se mezitím diskutovalo a Tvoje adresa mě odeslala na jakousi úplně jinou stránku někoho jinýho. A pomohlo jen zavření a otevření jinýho okna - už jsem Ti chtěl psát, že Ti někdo krade adresu. Takhle to vypadá, že jim zlobí adresování na serveru... Asi to bude rozbitý...

[45 Rputi, s tím obcházením E55 (Šumavák: 15.06.2006, 16:55:17 - x)
si můžete ušetřit práci, když už jedete na tu Moravu.
Ve znojmě je otevřeno \"mezinárodní centrum pro boj s prostitucí\" pod vedením nějakého rakušáka a s rak.pracovníky (samozřejmě za peníze EU !!) které uvádí jako hlavní cíl\" šířit osvětu mezi českými prostitutkami u silnic v příhraničí\".
já si to dost přesně pamatuji,protože když jsem to četl, tak jsem se trochu rozčílil a napsal jim, že výrazně efektivnější by bylo šířit osvětu mezi rakouskými a německými ženami, aby svým mužům doma občas daly.
A byl by problém silniční prostituce vyřešen.

Nějak mi neodpověděli...:-((

[46 2 Jaka (PeS: 15.06.2006, 16:56:47 - x)
To mi připomíná ono slavné: \"Dnes si po obědě nedám cigáro! Neplačte, sami jste si to zavinili!\" (tedy v jeho podání: a stejně je to vaše vina, že tu vypadám jak blbec...)

[47 Administrator nám píše: (Šumavák: 15.06.2006, 17:07:07 - x)
OMLUVA!!! (15.6. 2006)
Omlouvám se všem, co před chvílí zjistili, že jejich blog zmizel a místo něj se objevil \"roj.bloguje.cz\"! Byla to moje chyba a omlouvám se za ni...

[48 Dano, co máte za autíčko? (Šumavák: 15.06.2006, 17:14:54 - x)
Má to nějakou elektroniku ?
Takovéhle záhadné závady bývají např. z prodřeného kabelu někde pod motorem(horší varianta: kdekoliv). Když se nedotýká, tak to jede, když se dotkne kostry, dělá to divy.A těžko se to hledá.
Teda , pokud se nehledá přímo to!

[49 TO: SUmavak (Petr Kunetka, zlocinec: 15.06.2006, 17:18:19 - x)
Kdysi jsme mel hodne podobnou zavadu s elektrinou kolem benzinove pumpy. Proste, vetsinou jelo krasne, ale kdyz skocil zkrat, tak se dojelo... Hledali to v nekolika servisech ;)

[50 jasně, PeSi, (Jaka: 15.06.2006, 17:27:00 - x)
ten citát neznám, ale takhle účelový argument - to známe všici. Kolem nás je tolik nebožátek... myslela jsem, že to je převážně česká vlastnost, ale prý nejsme až zas tak sami na špici..

..bože, kéž by nás pánbu od toho vola uchrániti ráčil..

zítra o této době už budem stepovat po Brně, jupíííí..
..človíčkové, se na vás děsně těším..

[51 ..a Šumaváku, (Jaka: 15.06.2006, 17:34:59 - x)
to jste si vyfotil svoji koupelnu? To zelené kulaté je vana? :))) A co Daník, vypadá děsně přemýšlivě, takže bude určitě bezva parťák..
.chjo, odcházím do procesu..

[52 2 Jaka (PeS: 15.06.2006, 17:49:33 - x)
Citát je z Cimrmana - z tzv. Cimrmanovy pedagogické osmerky - trestání učitele učitelem. Vychází z toho, že žák má svého učitele rád a když se učitel za zlobení žáků sám potrestá, je to žákům dvojnásob líto.
Zatím jakákoli vláda v této republice z toho realizuje jen tu jednu polovinu - učitel je trestán téměř soustavně, ale ta lítost se zatím příliš nedostavuje. Nutno dodat, že někteří učitelé jsou trestáni po zásluze a hlavně nedostatečně...

[53 Šumaváku, ony by daly (Rpuť: 15.06.2006, 17:52:05 - x)
a kolikrát dokonce až by brečely, jenom maj špatnej přístup, skoro by se chtělo říct takovej feministickej. A taky jsou zkažený všelijakejma robertkama a nejradši by tam vetkli baterii a chtěj aby to mělo knoflík na ovládání. Taková Gertruda, když uvidí objekt své vášně nadechne se, vyploští hruď a zadrží dech, následkem čehož jí začnou lézt oči z důlků. Zavětří, rozkmitá nozdry a dostane takovej ten výraz kobry, když si hlídá králíka, aby neutek. Kyslíku v plicích ubývá a Trudi počne se dusit a nebezpečně rudnout vášní. Nahromaděný vzduch z ní vyrazí najednou v živočišném řevu RAZDVATŘITEĎ a rázem změní gravitační podmínky, takže přitažlivost zemská je rázem větší než přitažlivost ženská.
A těm chudákům mužskejm nikdo nechce věřit že je to gravitací, která na druhé straně Šumavy funguje úplně jinak.

[54 Jejda, Šumaváku, asi jsem to nenapsal dost srozumitelně, (Loki_F: 15.06.2006, 18:05:29 - x)
ale mínil jsem tím, že 70% IQ jedince je podmíněno geneticky, etc.; Tedy nikoli, že 70% genetického fondu podmiňuje IQ (což by jistě odůvodňovalo i onu dojivost, vyloučenou u volů). };D
Také ta gaussova křivka (mluvíme o grafické reprezentaci Gauss-Laplaceova normálního rozdělení) je problém (ono sigma a z toho plynoucí její špičatost). Rozsáhlé studie velmi přesvědčivě zdůvodňují tzv. \"zvoncovou křivku\", také symetrickou, ale se dvěma infelxními body v rostoucí a dvěma v klesající části. Pro politkorektníky je to rasistická mina, která je vystřeluje až do stratosféry... };D

[55 JAn LAngoš (maYda: 15.06.2006, 18:14:54 - x)
se zabil v autě.

[56 A roj.bloguje (maYda: 15.06.2006, 18:15:44 - x)
se rojili u FAusta a Pavouků.
Asi je vedro i na síti :-)

[57 Ne jako, to není vana! (Šumavák: 15.06.2006, 18:25:02 - x)
To je jímací nádoba (z bývalé frigeryna mléko), na jímání ranní rosy. povšimměte si prosím,toho okapového žlabu, který svádí ty kapky rosy z jehliček té thuje, co v Bad leonfeldenu na hřbitově nerostla a nerostla a nerostla!
Jinak tu byl dnes veterinář a málem mi přivodil další srdeční potíže.Obdivoval moje rajčata,a říkal, že on v krumlově, což je výrazně níž, tak pěkná nemá.
A pak se zeptal, kde mám ty visuté jahody, co visely u toho posezení.
A o mě se pokusily mrákoty, protože teprve v ten moment jsem si uvědomil, že zatímco jsem klempíroval, tak mi je všechny čtyři i se spec.závěsnými květináči NĚJAKEJ HAJZL UKRAD!!!!
Ty už te´d musí mít jahody !
Já si snad k tomu Daníkovi zase budu muset pořídit nějakého psa baskervilského !!

[58 To horko, to horko... (Šumavák: 15.06.2006, 18:29:33 - x)
mám to samou chybu.....

[59 Ekonomické termíny (dvd: 15.06.2006, 19:02:57 - x)
Mně se hrozně líbil prospekt jedné stavební firmy, kde se skvěla věta \"Naše firma se zabývá prováděním realizace stavební činnosti.\"
A i přejmenování účtárny našeho ústavu na oddělení informačních soustav mělo netušené následky. Jedn nikoliv nevýznamný vědecký pracovník se tam chodil ptát kdyže jede podnikový autobus do Prahy, od kdy se úprodávají stravenky atp. - když jsou přes ty informace...

[60 Je všechno jenom náhoda? (Šumavák: 15.06.2006, 19:18:09 - x)
na tom www.roj.bloguje.cz je odkaz na zajímavý blog:
http://paroubkuv.blog.cz/0606/vsem-navzdory#komentare.
Stojí za shlédnutí !
I když si myslím, že je to bouda , protože jednak ani Paroubek nemůže být tak plodný, a druhak : ani jedna věta tam nezčíná slovy:Mysím si,..., Já bych myslel... :-))
A je tam pěkná anketa na téma: chcete mě? a lidi, představte si to , chtějí Topolánka!

[61 Šumaváku (dvd: 15.06.2006, 19:33:45 - x)
pokud to není nějaká hackeriáda, tak si musel P. obstarat nějakého ghost-writera z úplně jiné firmy než doposud.

[62 Teda, Rputi, (Helena: 15.06.2006, 19:43:51 - Mail - x)
při tom Vašem zevrubném popisu jsem se smíchy tak zakuckala, že to byl málem můj konec. To mi raděj nedělejte, mám tu ještě moc práce :))

[63 Souhlas s Helenou, Rputi, to je přímo podnikatelský záměr! (Loki_F: 15.06.2006, 19:53:48 - x)
Čtivo s přibaleným robertkem a náhradní sadou baterií Duracell (viz králíček bubeníček Duracell - A jde, a jde, stmívá se a on jde, svítá a on pořád jde!)
Marketingově zaručený úspěch, jen ten robertek by mesel být nějak diskrétně integrován do vazby... };D

[64 dvd: to parafráze na ono slavné \"Deux ex machina\" (Loki_F: 15.06.2006, 19:57:50 - x)
dle vaší interpretace \"(larva) daemon ex machina\"?

[65 Loki, to by stálo za úvahu:)))) (Rpuť: 15.06.2006, 20:01:26 - x)
Robertek v pouzdře králíčka Duracella - škoda, že jsme prošvihli ten šampionát...to by byl kšeft!!!:)))

[66 Honem ňáký teplý slovo! (raptor: 15.06.2006, 20:23:13 - x)
Mám po primárkách. Přátelé (případně i nepřátelé), já bych moh\' na Psa pučit hned několik žaků z vlastních řad a myslím, že by předstihli i Vaše nejtemnější zážitky a vyobcovali kohokoli odkudkoli. Vodkaď se to, kruci, ROJÍ?!

[67 raptore, (Rpuť: 15.06.2006, 20:28:14 - x)
četla jsem tuhle článek, že je to tou dlouhou zimou a tak se rojej teď všichni najednou, že aby stihli sezónu. Maj se jim přistřihnout křidýlka a oni si pak tak nedovolujou. No a když přece jen roj ulítne, tak se musí zlividovat speciálním luxem, kterej je vcucne:)))

[68 Rputi (dvd: 15.06.2006, 20:34:34 - x)
myslíte tím hada na 3?

[69 Jo, tak klidnou sílu by to chtělo. (Rpuť: 15.06.2006, 20:51:56 - x)
A jednu mezi oči...:)

[70 Jsem musel podat pár (raptor: 15.06.2006, 20:52:48 - x)
zpráv. Dík. Jestli je to fakt letos všude, tak se zkusím utěšit cizím neštěstím. Ovšem kandidát na starostu je ten, koho jsem chtěl já, tak to se mi to bude utěšovat poměrně přijatelně. Jééžišmarjáá. :-))

[71 irenak (irenak: 15.06.2006, 20:59:18 - Mail - x)
Přeji vám krásný víkend ve sklípku, budu na vás myslet.

[72 Ano Rputi, to jsme prošvihli! (Loki_F: 15.06.2006, 21:28:39 - x)
I když podle vyjadřovaání na německých TV kanálech (v jiných nevím), nevěra žen během MS ve fotbale není nevěra, ale nutnost a proto hojně konzumována! A protože je dostatek originálních \"pomůcek\", včetně cizokrajných i s dopravou, nejsou náhražky až tolok v kurzu.
Cestovyk dokonce na dobu MS zlevňovaly letecké zájezdy do celého světa (i all inclusive). };D

Raptore - bude hůř, po \"úspěchu\" Burizona přibývají exponenciálně a dorůstají noví. Díky stupiditě školství a to se nevlezla ta Kokodák od jihočeské plotny.

Irenok díky.

[73 Loki_F (raptor: 15.06.2006, 21:42:01 - x)
troufnu si zadoufat, že jsme tímto z nejhoršího venku a příští březen si to, několik těch, neprodlouží členství, když to nedosáhlo svého, a snad i v mém malém městečku budeme opět partou a ne dvěma znesvářenými. Dívat se, jak otci zakladatelé trpí a nemají slov proti novým vlamovačům, protože takhle se lidi chovávali snad na domovních schůzích, ale ne u nás, je ještě horší, než snášet na vlastní adresu výroky typu Paroubkovy sobotní povolební noci. Mně o nic nejde, v září 90, když jsme s budoucími levičáky museli v rámci OF stavět první komunální kandidátku, jsem už podobné výroky slyšel, více mne překvapuje, že to lidi mlčky snášejí.
Ajovlastně. Vlastně i já jsem mlčel a osobě, která na mne hodila kýbl špíny v předvolebním vystoupení, ačkoli na té kandidátce ani nebudu, jsem dál asertivně tykal a upozornil ji, že jako volební komise odcházíme sčítat. Jedno jsem neudělal; nepodíval jsem se mu do očí. Musel bych mu říct: \"Ty seš ale magor, víš to?\"
A vzápětí bychom se pravděpodobně porvali. :-))

[74 2 Loki_F (PeS: 15.06.2006, 21:44:41 - x)
Člověče, to odněkaď znám! Bylo to nějak \"Nevěra je poznaná nutnost!\" Nebo jinak? Já Ti teď jsem ňákej nejistej...

[75 2 raptor (PeS: 15.06.2006, 21:55:39 - x)
Milý pravěký ještěre,
dovoluji si tvrdit, že obdobné chování svědčí o tom, že dotyčný nedostal včas po držce. Mám takový případ ve svém okolí. jeden takový rádoby vtipálek měl vždycky děsnou srandu z toho, že ve veřejném stravovacím zařízení povoloval závity u solniček a pepřenek, aby ten, kdo si tu polívku bude chtít osolit po něm, si tam nasypal celou solničku (či pepřenku). Za tuto, jistě velice vtipnou činnost, nedostal nikdy po tlamě - a nedostatek výchovných prostředků se projevil, skončil jako prominentní udavač od StB (agent Kozel) - udávající pilně své kolegy, kde v záhlaví jeho zpráv se skvělo - z vlastní iniciativy. Tedy tvrdím, že včasné rozbití držky může předejít vážným problémům v blízké budoucnosti. Jedná se o zcela běžný výchovný prostředek, jehož zanedbání může vést ke zcela zbytečným komplikacím - zkrátka, škoda rány, která padne vedle!

[76 Člověče, PeSi, (Rpuť: 15.06.2006, 21:56:28 - x)
takové akce jako jsou Napoleonské války, nebo MS ve fotbale jsou náramně zdravé pro udržení kvality genofondu.
I když...kdyby nějakej takovej chtěl vylepšovat genofond s mojí dcerou...já bych ho hnala....i s tim genofondem....:)

[77 PeS(i) a nebylo to : \"Poznání nevěry nutností!\" ? };D (Loki_F: 15.06.2006, 21:59:51 - x)
Raptore, prohlásit o něčem, že to \"nejhorší máme za sebou\" svědčí o naivním nedostatku předvídavosti. To nejshorší logicky teprve přijde...! };D

[78 Rputi (andyo: 15.06.2006, 22:03:17 - x)
právě jsem dovolala s kocouřím pánem- vše se během včerejšího dne změnilo, bohužel, ne k dobrému. Kocourek utekl a dosud se nevrátil. Uvidíme, jak to dopadne, zatím po něm není ani vidu ani slechu, hledá ho rota dobrovolníků.
dám vám vědět.

[79 Rputi, to by s tím musela být srozumněna (Loki_F: 15.06.2006, 22:05:33 - x)
i slečna dcera.
Nikdy, zdůrazňuji, nikdy se Vám nepodaří dat prsty dost těsně k sobě, i kdybyste je chtěla používat jako genofondovou bariéru. };D

[80 Buďte pozdraveni, jen cukem cuk, (Klaun Parafin: 15.06.2006, 22:06:35 - x)
ať zmizí ten suk... Dnes jsem se dohodl s Dušanem u piva ve Svijanech, že než odletí do svého ráje, kde inteligence není jen multilaterárním znakem, ale někdy i tajná, uděláme rozlučku i pro ty, kteří nemohli do sklípku, búúúú, škyt, béééé, škyt.... Takže datum oznámím příští týden. A jdu na \"Kam jedeš, formane? Na Plzeň, na Plzeň, chasníku?\" Staré pověsti západočeské.

[81 Dano, sdělte značku vozu (Dušan Neumann: 15.06.2006, 22:09:40 - Mail - x)
a symptomy. třeba mne něco napadne. kdybyste náhodou dojela do Brna někdo bude mít šroubovák a voltmetr/ohmeter

[82 Raptore, (Dana: 15.06.2006, 22:10:58 - x)
nevím, čím to je, ale téměř podobné problémy jsou i jinde...Mi si stěžovala dcera a dvě křídla ODS v Olomouci..zkuste se podívat na: http://www.hrindova.cz/.
Občas propadám chandře...i když jsem rozený optimista...

[83 Jinak - všem, co mi nabízejí pomoc s autem děkuji! (Dana: 15.06.2006, 22:13:42 - x)
Zítra ráno ho odstavuji v servisu a pak se uvidí..zkusím dát tip na kabely..jinak - je to Felicia a už má dost hodně najeto i za sebou...Já su fakt optimista a věřím, že se to dá dopořádku! Jen nevím kdy...:-))

[84 Jejda, PeSi, (raptor: 15.06.2006, 22:15:08 - x)
jste mi vybavil. :-)
Rok báj vočko 88. Jsem služebně přízemní tvor v nikoli nudném podniku, jmenovitě Vodních zdrojích, kam jsem byl odeslán, abych neškodil jinde - a fajn parta, jíž velel nejen bolševik, ale současně i předseda MNV. (Musím podotknout, že měl jistou čest v těle a neváhal upozornit, že jej jeho přátelé z StB upozornili, že ten leták je množenej na našem stroji, jak se ty německý mašiny jmenovaly, co si pamatovaly asi třicet posledních stran? Měly nad klávesnicí display. Červenej. Kruciš, vypadlo.)
No a každý výlet od píchaček i jen do okresního města byl svátkem a tak jsme jednou šli svátečně svačit do podnádražního bufíku, když kolegu, který se jinak vyznačoval k vedoucímu značnou servilitou, napadlo povolit slánku. (Přirozeně byla jen držková, guláš a třetí nevím.) Ve víře, že si nasolí někdo z nás.
A vono prd. My drželi diety a i jinak hodlali být vzorní a dali si leda rohlík, já byl dokonce v tý době vegouš, a jak z nejlacinější italské komedie - osolil si s. předseda. :-))
A Míša, kterej okamžitě zrudnul, páč todle nečekal, vychrlil: \"Promiň, šéfe, to ty z chlastu rozklepaný ruce, ale máma peče sekanou, co kdybysme zajeli k nám? Že máš rád sekanou?\"
Nedá se to v odstavci osvětlit, proč jsme smíchy plakali ještě po roce, zejména kdykoli před našimi zraky pan vedoucí čichal ke kávě nebo k cukřence a ba i k panáku.
:o)

[85 ROBOTRON! (raptor: 15.06.2006, 22:16:33 - x)
:o)

[86 2 Klaun (PeS: 15.06.2006, 22:28:23 - x)
Moudré rozhodnutí, které zatím naprosto podporuji - ale ne poslední tejden v červnu, neb jsem v prdeli (teda ve Španělsku, ale to vyjde nastejno...). To ostatně víš...
Ale po té konferenci budu potřebovat a jistě uvítám nějakou tu stabilizaci nervové soustavy... A doufám, že v té době spolu s Dušanem stále ještě budem mluvit, neb na mě ušil jistou boudu a má mě natolik přečtenýho, že tušil, že to neodmítnu. Leč včera jsem se ke svému zděšení dozvěděl, že to bude naostro... Co? To Vám všem jistě bonzne Dušan sám, nebo Anka, která je rovněž informována. Leč v rámci zachování duševního zdraví, vyvarujte se příští středu rozhlasových přijímačů, mohly by Vám způsobit nepěkný šok...
Ale možná mě do té doby trefí šlak a já tím pádem ze sebe nebudu dělat tajtrlíka ani ve středu, ani v pátek...

[87 PeSi, (Anka: 15.06.2006, 22:30:04 - x)
hele, nechej si ty zpátečnický pindy, stejnak Ti to nikdo nevěří. A to víš, že vykecám, třebas hned, je-li libo.

[88 Daníku, (raptor: 15.06.2006, 22:30:46 - x)
jestli mohu takhle familiárně, toho jsem si už ším\'. Toho Olomouca, myslím. :-)
Je to asi VLNA. Někdo z matematiků, včetně PeSa, by ji jistě zdokladoval. My se ji pokusili zastavit, jednu chvíli jsem, někdy před půl rokem, obeslal celou členskou základnu velmi osobním dopisem, kde jsem se otevřel až běda, a dosáhl toho, že pár přihlášek bylo odmítnuto. Prokázal jsem totiž pozoruhodné vazby. Jenže my jsme malý sdružení, nešlo o do očí bijící stovku náhlejch novejch členů, courali se tejden po tejdnu, bydliště měli tu a tam a příbuzenstvo taky. Našel jsem spojnici a takzvaně je odhalil a dovolil jsem si o tom všem napsat, a to se neodpouští.
Když jsem předtím psal, že druhý OF, tak jsem po minulém sněmu nadával i jinak. Říkal jsem, že máme v ODS dobře dvacet novejch členů, kteří ani netuší, co to je být členem politické strany (a to jsem říkal správně) a kteří ani netuší, že když je někdo požádá, přihlas se tam a tam a hlasuj tak a tak, že to není politika, ale manipulace (a to jsem také říkal správně). Po dnešku si už věřím, že to ustojíme, a nesmírně lituji všechna místa, kde se přihazuje totéž.
Mne na tom trápí jediná věc. Urážky unesu, odsouzení unesu, ale tam, kde nezbude žádná původní myšlenka, vzpomínka, vědomí souvislostí - tam to už ODS nebude, i když ji pod tou hlavičkou na podzim na volebním lístku dostanete. Nejnapadnutelnější jsou místa naší velikosti. Ve větších prostě tolik lidí nenajdou, v menších by nenašli odezvu. My jsme ten správný terč, aby někdo přišel a tvářil se, že náruč nová (náruč Stalinova), která dá do volebních programů, co říkajou lidi - a ne, co je na řadě nebo na co bude možný sehnat prachy.
Neviditelné pesovství, jak někdo dobře poznamenal, jede na plný koule.
Avšak u nás napadlo jen okresní město. Proto jsem celý poslední dny protelefonoval. Protože ono jich až tak moc není. Zaplaťpámbu.

[89 Loki, to je ta relativita:))) (Rpuť: 15.06.2006, 22:31:50 - x)
Uznáváme sice, že jsme, díky dějinným šarádám tolik nezdegenerovali, ale na druhou stranu, necháme své vlastní potomstvo klidně zdegenerovat, abychom je \"ušetřili osudu horšího smrti\".:)))
Při tom vlastně, měli bychom být historicky vděčni a stavět pomník \"neznámému panchartovi\":)))

[90 raptí - to je dobře!:))) (Rpuť: 15.06.2006, 22:34:34 - x)

[91 2 Dušan (PeS: 15.06.2006, 22:35:19 - x)
hele, když už jsem to tady napůl prásknul - Martině jsem odeslal nějaký ty podkladový materiály. Chceš poslat taky kopii (je to veliký), nebo to získáš od ní, nebo se stavíš u mě a probereme to trochu spolu? V pondělí a v úterý jsem v principu k dispozici... (teda pokud mě netrefí ten šlak...).

[92 Ano to je přesné, (takové zelené) (Loki_F: 15.06.2006, 22:45:49 - x)
chci pro potomstvo to nejlepší, i kdybych je měl zabít...! };D
Tak dobrou noc.
A zítra na shledanou!

[93 2 raptor (PeS: 15.06.2006, 22:50:01 - x)
matematik nejsem, ale vím, oč jde. Je to analogie spinové vlny v magnetiku... Kolega to chtěl kdysi dávno experimentálně studovat.
Představte si, vrcholící šokiálizmus a oblíbená demonstrace za banánky v čokoládě... Dav je nahloučen a jsa sledován všudypřítomnými StBáky, neprojevuje se a tupě zírá na místního Josefa Vyskočila, an si cintá pentli. A v tu chvíli, kdosi, uprostřed davu se náhle otočí a dokonce ukáže prstem na něco na druhé straně a třeba řekne \"a hele!\". Nic víc.
A jeho okolí se náhle začne zajímat, co je to tak zajímavého za jejich zády, otočí se, zírají, a nic nevidí. Leč okolí toho okolí je nakaženo a taky se otočí a podívá. A tento impuls se šíří davem jako vlna, ač iniciační jedinec už znovu tupě zírá na Josefa Vyskočila. Tak takhle funguje spinová vlna...

[94 PeSi, (Rpuť: 15.06.2006, 23:04:23 - x)
eventuelně na Josefa Visarionoviče....aber die koncen.....
Dobrou!

[95 2 Rpuť (PeS: 15.06.2006, 23:09:39 - x)
Omyl, od Josifa Vysralhovnoviče by si nikdo odvrátit zrak neodvážil... Nebo jestli odvážil, podruhé by to neudělal...

[96 Loki, (raptor: 15.06.2006, 23:09:46 - x)
teprv teď jsem četl důkladněji zpět. Ano, obávám se téhož, je pravda, že si jen PŘEJI, aby už to bylo za námi.
Je možné, a spíše jisté, že v neděli šestého či kolikátého listopadu ráno po komunálních volbách se prostě noví zjevové seberou a půjdou, bez ohledu na stanovy, radu místního sdružení, výsledky voleb, schváleného lídra, pověření vyjednáváním, bez ohledu na cokoli, vyjednat radnici podle jejich. Předpokládám, že klidně půjdou i za bolševiky.
Naší povinností je do té doby opakovaně obcházet, jakmile je budeme znát (znáte to, někdo si vezme hlavičku existující volební strany den před podáním kandidátek a mnoho překážek tomu nebrání) představitele všech volebních stran a do omrzení jim meldovat, že za nás jedná ten a ten a lídr je ten a ten. Dokud jim to prostě nenamlátíme do palic. Už jsme zažili, že nenápadná volební strana dokázala svolat všechny ostatní účastníky voleb a vysvětlit jim, že nejlepší bude starosta za ODS tenhle a takhle postavená rada, a sesbírala podpisy všech. Včetně těch bolševiků. Vyjma lidí z ODS.
S týmiž koaličními partnery, s výjimkou těch bolševiků, co den předtím podepsali jeden glejt, jsme druhej den sepsali jinej glejt.
Tehdy nám to udělala jiná volební strana, letos to uděláme sami sobě. :-)
Vím. Počítáme s tím.

Ale já ty lidi nakonec unavím. Zatímco dnes se vztekali nad primárkami, já rovnal židle, zavíral okna, myl sklenice a tabuli od křídy, uklízel sál, uklidňoval členy. Jako šestnáct let zpět. Já jim nakonec dokážu, že vlastně přišli do ODS jen s požadavky a nikoli nabídkou spolupráce, pomoci, podpory, schopností být v týmu. Vlastně už jsem to dokázal. Tím, že hlavním a zavrženíhodným nepřítelem jsem byl spolu s dalším kolegou dnes během diskuse o lídrovi já a on, a nikoli můj (náš) kandidát na starostu. Já se jim převracím ve žlučovodu, a to je TAK směšné!
No a jestli vyhrajou? Přehlásím se. Už se o mne hádají dvě jiná místní sdružení půl roku, rodné městečko a velmi mně milý starosta jiného z konce okresu. Moje stávající město stojí téměř tisíc let. Čtyři nebo osm let balastu taky přežije.


[97 PeSi, (raptor: 15.06.2006, 23:17:23 - x)
jste OSVĚŽUJÍCÍ! :o)

[98 2 raptor (PeS: 15.06.2006, 23:20:57 - x)
děkuji... To ostatně bylo v dnešním úmorném dni mým úmyslem...

[99 PeSi musíš se kývat ze strany (Šumavák: 15.06.2006, 23:21:15 - x)
na stranu a při chůzi dělat neočekávané kličky ! :-))
A nekoleduj si , to je hned!

[100 2 Šumavák, raptor (PeS: 15.06.2006, 23:29:32 - x)
hele, Vážení, jak správně podotkla Rpuť - na Psu vyhynula veškerá sranda a vzájemné dobře míněné rejpance. To, co se tam vydává za srandu, je směs zákeřných útoků a podlých urážek - ano, ti jednodušší se tomu budou rádi smát...
Chraňme si srandu a smysl pro humor a rejpance. Jinak je to totiž na mašli...
\"To bude asi tím, že svatým stát se nemám, to bude asi tím, že svatým nebudu...\" (Paleček+Janík)...

[101 Pesi, pošli mi to, ať mám cestou do Brna co číst (Dušan Neumann: 15.06.2006, 23:37:04 - Mail - x)
zkusím pondělí...jdu sice konzultovat do Roztok jednu tragickou bugattku, ale snad se nějak vtěsnám. Na večer bych měl s Míšou vyjet na Jih s návratem ve čtvrtek.

[102 Děkuju, (raptor: 15.06.2006, 23:40:01 - x)
že jste mne vyslechli. Potřeboval jsem dnešek někam SEM pustit.
Hezky se zejtra vopíte. :-)

[103 No, já bych po přečtení (Šumavák: 15.06.2006, 23:40:31 - x)

dnešní diskuse měl jeen postřeh, rejpanec.... ale bojím se bojím, že by to Raptor dnes nerozdejchal. :-))

[104 2 Dušan (PeS: 15.06.2006, 23:53:14 - x)
Hele, ale ta Martina si myslí, že duchaplně konverzovat budem ve středu odpoledne...

[105 no jo, tak to musím vejlet na jih odložit (Dušan Neumann: 15.06.2006, 23:56:04 - Mail - x)

[106 Rozdejchám (raptor: 16.06.2006, 00:01:09 - x)
po dnešku cokoli. :-)
Jsem defétista, počítal jsem s tím, snažil jsem se počítat, že dnešek s prominutím proserem\', snažil jsem se naplánovat si, jak se přes takový výsledek volby přenést, jako velitel volební komise jsem se musel tvářit, že neslyším, že jsem nejhorší hnůj ve městě a podvracel jsem Klause celej svůj život a to zejména, abych si přivydělal a podobně.
Jak jsem pravil, skorem si nejsem jist, zda hlubší urážky zazněly v tom devadesátém roce nebo dnes.
Vím, moc tím žiju, uzavřu téma. Jsem ještě trochu v šoku.

Šumaváku, Vy se mne dotknout nemůžete. Vás mám rád a vím proč. Tlachejte. Že jsem se uchýlil sem - no, víte, to je vcelku logická volba, tady vím, že mne nejmíň jeden člověk, kterej ví, o čem mluvím, přečte. A měl jsem chuť po tom drastickém podvečeru zapnout počítač. Tak jsem ho zapnul. Měl jsem potřebu se svěřit. Tak jsem se svěřil.
:o)
Dohoda?

[107 Helejte, tuhle se praví, že: (Anka: 16.06.2006, 00:02:14 - x)
Některým homosexuálům se nelíbí, že budou mít po uzavření registrovaného partnerství v dokladech uvedeno slovo partner. Nahradí v kolonce rodinný stav ženatý nebo vdaná u manželství. Někteří gayové to považují za diskriminaci, protože se tak z občanského průkazu dá zjistit jejich sexuální orientace.
A když na to Tom upozorňoval ve svém článku, málem mu urvali hlavu.

[108 No když si koledujete ...:-)) (Šumavák: 16.06.2006, 00:09:20 - x)
Co se divíte, že ODS v Olomouci má dvě křídla, když má ve znaku letícího ptáka ???

to nic, to já jen černý humor z průběhu diskuse....

[109 Ahoj, Ančí. (raptor: 16.06.2006, 00:11:18 - x)
Znám hafo homo, jen u jednoho páru jsem tipoval, že by se možná chtěli registrnout, a u druhého - se hodlám optat v sobotu, ale oni o TODLE nestojí. Nestáli.
Mně to připadá nemlich stejně ponižující, jako když tam mám já uvedeno \'rozvedený\'.
Tebe to neponižuje? Mne ano. Myslím, že stav by se neměl uvádět vůbec. JAK souvisí STAV s OBČANEM?

[110 Tě pic, raptí. (Anka: 16.06.2006, 00:15:19 - x)
Máš naprostou pravdu. Tohle přesně psal Tomáš, že je to diskriminační a lehce zneužitelné. Umíš si představit tu fofr šuškandu, páč lidi jsou blbý?

[111 Šumaváku, (raptor: 16.06.2006, 00:15:42 - x)
ale to je děsně měkký, na takovýdle ptákoviny se ptát předem, fmm, fmm, chmmm.
:o))

[112 raptí a hele, (Anka: 16.06.2006, 00:16:53 - x)
víš, jak to vypadá v Praze? Víš, viď? Némlich, jde mi z nich hlava kolem a je mi nevolno kol žaludku.

[113 Ančí, (raptor: 16.06.2006, 00:34:07 - x)
dlouze jsem Ti právě pojal homosexuály, ale protože můj dýchavičný a věčně zavirovaný počítač má také své chyby, po mnohaminutovém boji jsme jako obvykle snahu odeslat příspěvek vzdali. To kdyby si někdo myslel. Že jako napíšu, co mi slina na jazyk, a odmrsknu. Zvláštní. Teď to šlo s poměrně malým bojem. Asi Naschvál. To nám povědí matematici. ;-)

[114 Abych to řekl polopatě, (raptor: 16.06.2006, 00:37:07 - x)
odeslání i tohoto malého příspěvku mne stojí deset minut mazání, vracení, boje o každou mezeru tam, kde má bejt. Si mejch příspěvků važte. A nepište mi, co si mám pořídit. Ať je to, co je to, rozhodně na to nemám. :-)

[115 Sovolte mi poněkud familiárně - (Helena: 16.06.2006, 00:41:03 - Mail - x)
milí moji, krásně se zítra opijte, dobře a moudře pokláboste a brzo se vraťte, anžto a protože mi tu budete chybět. Dobrou noc.

[116 dovolte, mělo být v nadpisu (Helena: 16.06.2006, 00:43:55 - Mail - x)

[117 Jo, dobře si pokecejte, pokecejte se vínem (Klaun Parafin: 16.06.2006, 00:48:05 - x)
a ne, aby jste se přišli vyzvracet sem. Když někoho bude bolet hlava, břich či duše, tak ať jenom čte... Navrhuji, aby se od soboty rána do neděle večer psali sem jen oblíbené anekdoty na téma \"žralok se ožral, kunetka okunetil, modrý pták optátil, David odávil, Dušan oduševnil, Rpuť ortutila...atd....\".

[118 Heleno, (Anka: 16.06.2006, 00:48:25 - x)
připijeme na zdraví všem nepřítomným. Jen s těmi zlomyslnými chodníky mi Foundry nasadil brouka do hlavy:-))

[119 :-) (raptor: 16.06.2006, 00:51:17 - x)
Jasně, Helen, vnímám(e). :-)

Ančí, když už, protože já tu příležitost mít nebudu, máš po tlapě (rozuměj po ruce) Toma, tak mu příštího hubana vlípni i za mne.
Nechtěl jsem se vměšovat, když jste měli tolik starostí, ale věřím, že mi věříš, že jsem na Vás vzpomenul každej den.

:o)
Šéfová... ;-)

[120 raptí, (Anka: 16.06.2006, 00:56:58 - x)
já vím, já vím, Ty jeden potměšile:-)))) Pusu mu lípnu, jen ho budu mít po ruce. Bylo to moc škaredý, ale teď už je to jen vzppomínka na něco, co nám vlastně bylo moc k užitku.

Zítra máš volno, můžeš na Žlutý nebo se jen tak proskočit:-)))

[121 Přání (Bedřich: 16.06.2006, 01:03:28 - Mail - x)
hezkého a duchaplného víkendu, příjemné posezení u vínka (já si ho přivezl naflaškované :-)) přeji a přežití té cesty tam a zpět ( dnes jsem si to odzkoušel Brno, Olomouc , Šumperk a zpět, dorazil jsem v deset a teprve teď jsem schopnej usednout ke kompu)

[122 Jo a Anka ohanila.... (Klaun Parafin: 16.06.2006, 01:10:49 - x)
A kocour ocoural...a Tom ohaasil...

[123 Pokud někdo (dvd: 16.06.2006, 06:22:36 - x)
odjede do sklípku dříve než se sem vrátím - tak šťastnou cestu! (A pijte i na zdraví nepřítomných.)

[124 Krásné ránko! (Rpuť: 16.06.2006, 06:45:29 - x)
Tě pic, bude hic - snad to přežijem. Obávám se, že v první hodině po příjezdu bude konzumace zcela nealkoholická - pouze na doplnění tekutin:)

[125 Tak vážení, (PeS: 16.06.2006, 07:25:41 - x)
přeju Vám na dnešek hlavně fungující klimatizaci v autech a žádnou zácpu či havárku na dálnici před Brnem. Bude to náročné, tak bacha na úžehy, úpaly a angíny a chřipky z vedra, či dokonce infarkty.
Já tenhle přechod z extrému do extrému nějak blbě snáším - v neděli jsem koukal na Krkonoše a tam ještě ležel na hřebenech sníh... Tak ať Vám to dobře dopadne...

[126 2 PeS...poslal jsi to? (Dušan Neumann: 16.06.2006, 07:32:48 - Mail - x)

[127 Dobré ráno vespolek! (Loki_F: 16.06.2006, 07:38:56 - x)
Ani jsme nedoufal, že sem ještě budu moci po ránu \"juknout\". Takže přeji šťastnou cestu, na kterou si rozhodně vezměte zásobu tekutin, bude parný den!

Rputi na NP jsou další \"ahrlekýni\"! };D

Raptore, bylo mi jasné, že to bylo jen takové vydechnutí a zaklínání. Po tom krásném příkladu, \"dvojitem flipu s obratem\", který předvedli zelení lumíci Beránek s Patočkou a následně Burizon s Žako, bylo zřejmé, že pokusy s převzetím iniciativy u konkurenčních stranách se budou množit. Příliš snadné a příliš lákavé...

[128 POZOR, POZOR...šakalí oznámení o nefungování spojení! (šakal: 16.06.2006, 07:58:46 - x)
Vážení, jelikož se mi doma poněkud rozsypal počítač, jsem momentálně bez možnosti pravidelného připojení na síť. Tak mne, prosím, omluvte, pokud vám promptně neodpovím na vaše maily.

Opakuji:...jelikož se mi doma poněkud rozsypal počítač, jsem momentálně bez možnosti pravidelného připojení na síť. Tak mne, prosím, omluvte, pokud vám promptně neodpovím na vaše maily.

Konec hlášení! (7;- ))

šakal hlustvisihák



[129 Dobré ráno ! (Šumavák: 16.06.2006, 08:00:21 - x)
I já přeji štastnou cestu, příjemný weekend a když už sem, do Jč, Foundry pojedeš na tu výstavu, tak bys mi, prosím, mohl ssebou vzít lahvinku na ochutnání těch dobrot, o kterých si nechám zdát..:-))

[130 2 Dušan (PeS: 16.06.2006, 09:03:44 - x)
Poslal jsem to až teď, já to neměl doma...

[131 PeS se mi pomstil, poslal podklady (Dušan Neumann: 16.06.2006, 09:07:30 - Mail - x)
a já je musím zlidštit tak, abych nebyl za blba a přitom, aby tomu porozuměl i absolvent humanitních pavěd a ještě se o tom dalo hovořit aspoň půl hodiny...

[132 Škromachova náruč (Rpuť: 16.06.2006, 09:33:17 - odkaz - x)

[133 Rputi (andy: 16.06.2006, 09:46:02 - x)
psala jsem vám o kocourkovi. Neodpověděla jste mi vůbec, možná jste naštvaná, nevím. Opravdu za to nemohu, kocour se dosud nenašel.
Možná jsem pošetile čekala nějakou odezvu. No, nebudu zde otravovat.

[134 Andy a co mám říkat? (Rpuť: 16.06.2006, 10:00:08 - x)
Že je kocour ztracenej mě pochopitelně mrzí, hlavně kvůli němu. Pokud se najde, dejte mi vědět.

[135 Rputi (Andrea: 16.06.2006, 10:22:38 - x)
no jo, no. Já zpravidla alespoň dám najevo, že jsem vzkaz četla, ale každý je jiný, jen si holt na to pořád nějak nemohu zvyknout.
Ta stručnost je mi jasná. Blbá nejsem

[136 Andy, musíte blbnout, kdyby na sůl nebylo? (Rpuť: 16.06.2006, 10:33:11 - x)
Já Váš původní vzkaz přehlédla, nevisím tu na hřebíčku.
Hlavně, že je Vám to jasný...

[137 v zahraničí (onlooker: 16.06.2006, 10:40:34 - x)
tesák řičí (dnes ve zprávách, že JO JO vystoupí s Paroubkem na Ficově socdem závěrečné šou před slovenskými volbami)?

[138 Vypadla mi věta: (Rpuť: 16.06.2006, 10:41:14 - x)
Přišla jsem na něj až pozdě večer.

[139 onlookere, (Rpuť: 16.06.2006, 10:49:32 - x)
pokud vím, tak nevystoupí s Paroubkem - aspoň dle původní zprávy. Ale taky mě to zarazilo.

[140 2 Dušan (PeS: 16.06.2006, 12:28:22 - x)
jestli to ještě budeš číst. Na podklady se vykašli, před obědem jsem dostal důležitý mail a v důsledku toho ve středu nemůžu. Je mi líto, ale nejde jinak...

[141 2 PeS:Už jsem se to dozvěděl... (Dušan Neumann: 16.06.2006, 12:41:54 - Mail - x)
makám na náhradě. Snad to do 16 hodin stihnu. Průšvih je, že ten vysíloací čas už se nedá zrušit....ale nějak si poradím

[142 Vidím, že blog se nějak vyprázdnil... (Dana: 16.06.2006, 13:37:22 - x)
..a já vyrážím směr servis...snad to bude hotovo. Každopádně opraveno by to mělo být, jen mi pan servisman říkal, že by mohla nastat komplikace, že by neměli potřebný díl a museli jej shánět v jiných servisech..ale prý to pro mě udělá! :-)))
Takže se tu, sirotci, mějte a přeju hezký víkend. I když, možná se ještě před odjezdem ozvu. :-))))

[143 DUŠANE- jestli nahlédneš (Rpuť: 16.06.2006, 14:24:54 - x)
Je to v háji! Irena se vrátila ze školy s horečkou, blinká tu jak Alík, takže nemůžem jet. Dej mi vědět, kam ti mám postlat ty CD s Hegerkou (infozavináčfelistečkacezet)

[144 Rputi, všechno se to nějak sere (Dušan Neumann: 16.06.2006, 14:49:42 - Mail - x)
mně se sesypal hodinový pořad pro radio Leonardo a sháním náhrady, takže doufám, že zítra se dostanu nějak brzy do Prahy, abych to napsal a v neděli udělal redakční poradu, také mi to nabouralo plány na weekend....já se ti ozvu z Prahy...

[145 2 Rpuť (PeS: 16.06.2006, 15:45:31 - x)
jde Ti mail...

[146 PeSi - jo, je to přímo na to! Odpověď odešla. (Rpuť: 16.06.2006, 15:51:46 - x)

[147 Raptore, znám to. (jura-p: 16.06.2006, 17:01:34 - x)
A znám to patnáct let. My tady měli schopného mluviče, který byl celou tu dobu ve válce furt s někým. Se mnou trvale, ale jen tak okrajově, protože se mnou se těžko válčí, když na urážky, ani skryté nereaguju. A jsem v tom vycivičen dokonale. Natolik, že mě blbí mají za blbýho indolenta, co s ním nic nehne. Uvedu příklad, jak to probíhalo u nás. 12.12. se výkonná rada, a já vím na čí návrh a obíhání rozhodla, že tentýž den je takzvaným stopstavem k volbám do sněmovny, senátu a zastupitelstev. Manažer, příznivec pana hádavého, tuto zprávu rozeslal k vánocům. A někdy v polovině ledna se projednávaly na oblasti tyto stopstavy. Předsedkyně sdružení pana hádavého oznámila, že řekne jejïch stav až ho řeknu já, v té době předseda největšího a nejstaršího sdružení. Tak já řekl, že máme takový a takový stav, že počet se zvýšil o 40 v předtím stodvacetičlenném sdružení. Ona pak řekla, že v tom případě jim přibylo stodvacet lidí. Přijali je večer 12.12. Přitom napadla ostatní sdružení z účlového přijímání lidí. Ostatní nenapadali nikoho. Po proběhlých primárkách a sestavování všeho druhu se zase jednou projednávaly stavy členské základny. K datu kdy končí lhůta zaplacení příspěvků. Náš nový předseda uvedl, že nás zase kolem deseti přibylo. Paní předsedkyně oznámila, že jich je opět 80, že stodvacet lidí odešlo na protest proti tomu, že se v oblastní radě, na městské kandidátce ani na senátora neprosadil z jejich sdružení vůbec nikdo. V minulém zastupitelstvu měla jejich skupina 6 zástupců a ti většinou hlasovali proti koalici. Takže je klid před bouří a čekáme, koho nám zase výkonná rada příště představí jako našeho lídra. Parlamentní volby dopadly tak, že máme o dva poslance více, no a já a kandidáti do zastupitelstva mame docela dobrou šanci i v podzimních volbách. Všechny smírčí a kontrolní výbory, co jich ODS má svou činnost už dokončily a shledaly, že nic špatného neshledaly. Uvidíme, jak a kdy to zkusí příště.
Takže vám, Raptore, dobře rozumím.

[148 jejïch (: 16.06.2006, 17:05:23 - x)
znamená jejich. Mám smůlu, technik, co zapojil internet do počítače mého syna, zapomněl, že když dává nový kod, tak ho musí dát i do všech dalších počítačů. Takže píšu na nezvyklé klávesnici a občas to dopadne, jako v nadpisu.

[149 Dobrý podvečer, (PeS: 16.06.2006, 20:13:22 - x)
tak doufám, že všichni co jeli už jsou ve sklípku a zdárně chlastaj. Na to, jak mi dnes je, vůbec nelituju, že tam nejsem taky... Dneska bych si to víno vůbec nevychutnal... Snad jsem to zarazil včas a snad se to do zítřka srovná...

[150 2 PeS, (martina: 16.06.2006, 20:20:56 - x)
dobrý podvečer. Také doufám, že všichni dorazili v pořádku. Ta nehoda u Pavlova na Břeclavsku je tak ošklivá, že fuj. Snad se nikdo z účastníků sklepní akce neprojížděl podél Nových Mlýnů.
A PeSi, dejte se dohromady co nejdřív.

[151 Dobrý večer (ap: 16.06.2006, 20:30:53 - x)
všem, PeSi, hlavu vzhůru. Přeji ve sklípku pohodu a pěknou diskusi, těm, kdo tam nemohou být, ať aspoň nemají bouřku a kroupy. Jsem jenom čtenářkou tohoto blogu, tak omluvte mou ukecanost...

[152 No a já mám za sebou kostymní zkoušku, (Klaun Parafin: 16.06.2006, 20:34:19 - x)
zítra budu zase v rakvi, protože se to poprvé kvůli světlu nepovedlo a Brabec to chce předělat...a pak odpoledne bude ze mě pštros, budu předávat ceny EMU - Enormě Milý Úsměv...takže víno bych do sebe nabouchával s výčitkami, že zítra se ode mne očekává výkon, jak od celého kopacího mužstva na MS...přesto jsem celým svým jazykem, polykanem a močákem ve sklípku s dnes nejšťastnějšími lidmi na Moravě... Závist přináší jen zlo, tak nezávidím, ale trpím, že nezávidím.

[153 No, někdo to vypít musí... (: 16.06.2006, 20:38:31 - x)
jinak se to zkazí. S heslem \"Vypijte si své léto!\" odcházím na jedno dvě, abych to časněranní cestování vydržel. Dobrý večer, Dobrou noc, Dobré ráno.
(PeSi, jestli potřebuješ tam dolů špunt, mám jich plný šuplík, z různých materiálů - i ze vzduchotěsných...)

[154 Klaune, (martina: 16.06.2006, 20:47:56 - x)
tak Vám přeju dobré pivo, fotbal ke koukání a klidnou noc. A zítra dobrou kondici :-)

[155 Přeji dobrý večer! (Rpuť: 16.06.2006, 20:56:10 - x)
Jsem toho názoru, že teplotní rekordy by zrovna padat nemusely a když, tak někde jinde. PaneBože, to je hic!

[156 Tak bych se měla stydět, (martina: 16.06.2006, 21:08:29 - x)
ale mně tyhle teploty naprosto vyhovují. Ruce a nohy mám celý rok nedokrvené, tudíž studené jako mrtvola. Až při teplotách nad 25 stupňů Celsia roztávám a \"normálně\" se pohybuji.

[157 To mně naopak to horko (Šumavák: 16.06.2006, 21:30:05 - x)
zrovna moc dobře nedělá.Já byl v poledne autem u doktora a byť je to jen ca 40 km, měl jsem toho docela dost.
A Danik ležel na betonu a dělal, že by se hrozně rád potil.
Tak jsem ho musel trochu osprchovat.
Ale snad už ty hice trochu povolí!

[158 martino, (Rpuť: 16.06.2006, 21:36:37 - x)
proti 25 nic nemám, ale tropy, holt, nejsou moje hobby. Kdyby, kruci, bylo teď aspoň těch 25 - ale ještě to nekleslo.....na rozdíl ode mne....

[159 Šumaváku, co koně? (Rpuť: 16.06.2006, 21:40:25 - x)
Jak to snášej?

[160 2 Klaun (PeS: 16.06.2006, 21:45:05 - x)
kdepak špunt... Tohle je moje chronická rýma právě přecházející ve chřipku - což jsem se snažil zarazit... V tom včerejšim vedru jsem chytil blnej průvan na krk a dneska se to projevilo. Sotva mluvim a krk v jednom ohni - a ne, že by mi už ohníval... Tak se to snažím spravit, neb zítra mám jednu akci, kterou bych dost nerad propás.

[161 dobrý večer, (divana: 16.06.2006, 21:45:22 - x)
nenápadně se vkrádá chuť a když je tu takový klid, tak zase jeden jednoduchý recept na bublaninu.
1 bílý jogurt 400 ml, 2 vejce, 1,5 hrnek cukru,2-3 lžíce rozpuštěného másla, 3 lžíce mléka, vanilkový cukr = vše
rozmixovat, 1 prášek do pečiva, 1 hrnek polohrubé mouky, 2
hrnky hladké mouky = přimíchat, navrch ovoce a dát pomalu péci.

[162 Hmmm, (maYda: 16.06.2006, 21:48:53 - x)
koupila jsem první letošní meruňky. TAk že bych vyzkoušela?
co ještě dát navrch drobenku?

[163 divano, (Rpuť: 16.06.2006, 21:50:57 - x)
představa pečení čehokoliv ve mně budí mrákoty. Normálně mám bublaninu docela ráda, ale dneska už nepolknu nic, co neteče....

[164 doporučuji! (divana: 16.06.2006, 21:51:33 - x)
je to jednoduché a výsledek výborný!

[165 Jasně, (martina: 16.06.2006, 21:55:10 - x)
každý jsme jiný :-)
A jak tak po očku sleduju fotbal, tak v Hannoveru je dle Bosáka docela zima - jen 15 stupňů. Za pár dní to bude asi u nás.

[166 v létě (divana: 16.06.2006, 21:57:03 - x)
(dříve) jsem v takovémhle počasí zvolna popíjela teplý slabý grog. i když to nevypadá, bylo to lepší než studené nápoje.

[167 Jejda, (martina: 16.06.2006, 21:57:30 - x)
počasí skončilo a už se vaří :-)
Tak doufám, že jste všichni sytí :-))

[168 vedro mělo končit už dnes (divana: 16.06.2006, 21:58:52 - x)
alespoň taková byla na začátku týdne předpověď. někde se to asi zaseklo. ale blíží se.

[169 TAk 15 stupňů (maYda: 16.06.2006, 23:09:48 - x)
bych v druhé půli června taky nemusela.

[170 Tak u toho Láďi Faktora jsme slavili do devíti hodin. (jura-p: 17.06.2006, 00:11:17 - x)
A přestože byla puštěná lanovka, tak moje žena navrhla, že půjdeme dolů pěšky. Protože jí vadí ty tři krůčky po seskoku. Tak ten nejprudší svah jsme slezli pod lanovkou a když už skoro nebylo vidět, asi tak v půlce jsme se vydali po pevné cestě (babské). Na parkoviště jsme dorazili v půl jedenácté za tmy. Kurňa, ty tři nejisté krůčky.
Na druhé straně procházka po balvanech v šeru a kráční nočním lesem po cestě má taky něco do sebe.

[171 Pozdrav (martin tamtaky: 17.06.2006, 05:42:44 - Mail - x)
od účastníků neúčastníkům. Vše klaplo, vyčkal jsem do židlí a vyrazil na Valachy. Zbytek zájezdu sladce spinká.

[172 2 martin (PeS: 17.06.2006, 08:13:42 - x)
No, když koukám na čas odeslání, nezbývá než říci - po těžké práci zasloužený odpočinek...

[173 Projev totálního zoufalství....???? (Rpuť: 17.06.2006, 09:28:52 - odkaz - x)
ČSSD by povolila Topolánkovi křeslo premiera - ovšem pod \"kuratelou vlády odborníků\".....:)))))))

[174 2 PeS et al. (martin tamtaky: 17.06.2006, 09:52:31 - Mail - x)
důvod mého odjezdu z VB byl pracovní a právě jsem se urval k počítadlu. Nic nevím o současném stavu vody na našich tocích, natož v okolí VB. Prostor před sklípkem byl vyklizen teprve ve čtyři. Teplota vzduchu tehdy činila 18 stupnů Celsia!

[175 2 Rpuť (PeS: 17.06.2006, 10:14:30 - x)
Jen ať se ještě chvilku dusej... Co den, to nová perla - a ta rostoucí nervozita a zoufalství začíná být cejtit. Přirovnal bych to k mariáši - Klaun by to asi zvládnul líp - karty byly rozdány na celkem normální hru, která se obvykle skládá, leč zisk by šel Topolánkovi - byl na forhontě. Paroubek to neunesl, chtěl 107 v zelenejch, leč vylicitoval betla a teď ho musí hrát - a v talóně byly vysoký. Na durcha nemá a je mu jasný, že 2 sedmy mu budou okamžitě flekovat. A toho betla pak musí hrát sám za sebe - a jestli je Topolánek jen trochu slušnej mariášník, tak si ho docela vychutná... Jo, mariáš je škola života (licitovaná trojka, jak jest snad z obrázku patrno...) A Filip, kterej rozdával, teď jen v klidu čeká, jak to dopadne - v poctivym mariáši by už musel flekovat, ale tohle má do poctivýho mariáše daleko...

[176 2 martin (PeS: 17.06.2006, 10:15:42 - x)
To vyklízení proběhlo spořádaně, nebo (vzhledem k té teplotě) musela zasahovat vodní děla?

[177 Martine, (Rpuť: 17.06.2006, 10:33:41 - x)
kroupy zvící holubího vejce padali někde na severu Čech (snad kolem Jirkova), takže k Vám by \"kalamita\" měla dorazit později - nechápu proč kalamita, kroupy padávali i před 100 lety, jenže, jak je dneska v módě, svět byl stvořen na konci 20. století....jé, vona je na světě bouřka....jé, vono z mraku kape.....:)))))
Bylo mi ukrutně líto, ale s dítětem, co mi bleje za krk, za po vlastech českejch jezdit nedá....:(((

[178 2 PeS (martina: 17.06.2006, 10:34:00 - x)
Tak ale pozor: všichni hrají vznešené šachy, i novináři. A Vy na ně s plebejským mariášem :-)
Všem pěkný den. Tady je od rána jak v sauně.

[179 PeSi, (Rpuť: 17.06.2006, 10:34:57 - x)
jen si ještě trochu užijem, jak budou kolem sebe kopat....

[180 2 Rpuť (PeS: 17.06.2006, 10:38:39 - x)
jen poznámka - šel Ti mail...

[181 2 martina (PeS: 17.06.2006, 10:40:36 - x)
Patříte-li ke čtenářům Pratchetta, jistě víte, že na šachu není nic až tak moc vznešeného - (Zajímavé časy).

[182 Jen přiskakuji (martin tamtaky: 17.06.2006, 11:11:51 - Mail - x)
dojmy a fotografie musí být teprve zpracovány.
Magistře, zážitky s dcerou musí být otřesné, protože Vám opakovaně obživli kroupy.

Byla Vám věnována jmenovitě krátká tichá vzpomínka!

[183 PeSi - odpověď odešla. (Rpuť: 17.06.2006, 11:14:48 - x)

[184 2 martin (PeS: 17.06.2006, 11:16:49 - x)
to jsou ty ledový - ty pěkně čile skáčou... To jsem takhle jednou přišel na zahrádku, rozhlídnul jsem se a konstatoval, že je sklizeno...

[185 Nojo, když ony ty kroupy (Šumavák: 17.06.2006, 11:17:58 - x)
velikosti holubího vejce, zvláště na střeše vlastního auta, skáčou jako živé....

[186 :-)) já neopisuji !! (Šumavák: 17.06.2006, 11:21:55 - x)

[187 Mariáš (Honza ze Žižkova: 17.06.2006, 11:25:41 - Mail - x)
Jak odhaduju Paroubka, tak zkusí nepřiznat barvu, bude křičet, že vyhrál, a odmítne zaplatit renonc.
Ve slušný hospodě by dostal přes hubu a nikdo by s ním nechtěl hrát.

[188 Tak jsem vypil kafe, (Šumavák: 17.06.2006, 11:26:24 - x)
bez kofeinu (fuj!!), sebral odvahu a jdu na to sluníčko srovnat hnůj na voze, abych mohl vykydat.

[189 Honzo, ve slušný hospodě (Šumavák: 17.06.2006, 11:33:18 - x)
by dostal přes hubu krátce po vstupu a ke kartám by ho nikdo nepustil sednout.
Však si také už veřejně stěžuje, že se s ním Topolánek neradí - co neradí!- vůbec nebaví a že ho ignoruje.
Ale za to ve středu slíbil Puehringerovi(hornorakouský hejtman) že důsledně a důrazně nechá vyšetřit poslední závady v Temelíně.
Kde jsou ty doby, kdy čs.premier říkal:\"nějakej místní hejtman pro mně není partner k jednání....\" :-))

[190 Trpajzlíci mi sežrali pokání, lumpové! (Rpuť: 17.06.2006, 11:44:00 - x)
Martine, vy neznáte kroupi? Sou takoví malí, bílí, kulatí a strašně sprostě nadávaj.....:)))

[191 irenak (irenak: 17.06.2006, 11:49:41 - Mail - x)
Tak se mi to nepodařilo odeslat - zkusím to ještě jednou. Ve stověžaté je teď 20 stupňů, v noci byla bouřka a vydatně pršelo. PeSi, chřipku jsem měla minulý týden, vím jak Vám je. Jinak mě pobavil Paroubek, jak je přesvědčen, že prohrál volby i kvůli tomu, že ho nepodpořili evropští sociální demokrati.

[192 sem znal jednu (Šumavák: 17.06.2006, 11:49:55 - x)
Doc.Kroupovou - ta bude asi od nich, že? - mi dělala vedoucí diplomky. Móóc chytrá ženská! Bez ironie.
Když mi ji časem připomenete, mám pár velice pěkných historek.

[193 Kroupa , Kroupa... (dvd: 17.06.2006, 12:39:17 - x)
Já zas s úctou vzpomínám na jistého Frantu Kroupu, který mě v 70. letech značně inspiroval (ve všech směrech), jinak je to RNDr.F.Kroupa, DrSc, na snímku na adrese
http://www.ipp.cas.cz/Mi/crew je to ten starý pán stojící uprostřed. Řekl bych, že ho PeS bude znát.

[194 2 dvd (PeS: 17.06.2006, 13:49:03 - x)
tak jsem se podíval na odkaz - jen od vidění. Snad jednou jsme se potkali, víc asi ne... Ale o tý plasmový trysce samozřejmě vím...

[195 My jsme měli (Rpuť: 17.06.2006, 14:05:35 - x)
soudružku učitelku Kroupovou na střední škole a to byla ženská tak nanicovatá, že po ní ani historka nezbyla. Někdo jí v mládí namluvil, že vypadá jak Madona od Tiziana a tak nosila vlasy na pěšinku obarvené na zrzavo a vždycky byla někde dekorativně opřená.
Asi jako, že šel okolo Tizian, potřeboval si odskočit, opřel obraz o zeď a nad tou mušlí ho napad nějakej jinej. A tak šel čas, prach padal a mouchy kadily....

[196 Zemřela Vlasta Průchová. (Rpuť: 17.06.2006, 14:21:04 - x)
Docela všední, obyčejný den, k večeru o půl šesté.
Ulice voní do tmy neonem v tom našem krásném, pohádkovém městě.
Docela všední, docela všední den,
víc kouzel má, než krásný sen.....

[197 nemce-ceka-nejvetsi-rust-dani-od-valky (Rpuť: 17.06.2006, 14:28:02 - odkaz - x)
DPH stoupne na 19%

[198 Jo, ve slušný hospodě (Honza ze Žižkova: 17.06.2006, 14:28:39 - Mail - x)
Máte Šumaváku pravdu.
Ale kdyby ho náhodou neprokoukli, tak by to dopadlo tou přesdržkou.
Ono to k ní směřuje i tady. A řekl bych, že čím pozdějc, tím hůř.

[199 JUPII (JaTy: 17.06.2006, 14:48:52 - odkaz - x)
Uz se brzo chystam na sumavu!!

[200 Krátké shrnutí vydařeného pijácké ho výpadu do Velkých Bílovic. (Loki_F: 17.06.2006, 17:22:24 - x)
Dobré odopoledne vespolek. Nejprve několi reakcí na komentáře a pozůstalých (osiřelých spolubesedníků blogu):
PeS(i), jsem mimořádně silně zklamán, že jsi tento výlet na Moravu pros... (podobně jako Landovský v klasické roli Rudolfa II (Svatby pana Voka). Buď si jist, že tu páteční cestu na Moravu by nevydržely žádné viry ani baktérie v tvém hrdle! Rychlejší uzdravení, než po tomto vynuceném pobytu \"v sauně\" není myslitelné!

Taktéž nemohu zatajit zklamání z neúčasti Rputi, témat bylo nepřeberně, ač se některá podařilo vydiskutovat velmi obšírně, Váš (occamovsky) břitký humor bezpochyby absentoval, stejně jako ostatní fazety Vaší moudrosti...

Takže jedinný Klaun, který vydělával na chléb vezdejší, má platnou omluvenku.

AKCE VINNÝ SKLEP aneb \"Tohle léto si vypijem!\"

Dlužno vzdát nehynoucí hold Foundrymu, za to, že tuto akci navrhl a zorganizoval neb dle mého mínění neměla jedinou chybu (k tomu se jistě vyjádří též ostatní účasníci, nepochybně s plnou zodpovědností).
Začalo to podle očekávání roztomilými peripetiemi během shánění hejna do jedné řady, aby Foundry mohl celou kolonu bez kufrování přivést na určené místo ve Velkých Bílovicích. Někteří z účastníků prokázali zcela intuitivní níčím neposkvrněný orietnační talent, jehož možné následky (např. neplánovanou návštěvu Vídně případně Benátek) eliminoval Foundry se zkušeným přehledem ... };D
Jak věcně poznamenal Tom: \"S na kompasu rozhodně nezanmená sever...!\"
Ubytování bylo luxusní za lidové ceny, jako bonus ke každé službě úsměv - jev tolik vzácný v těchto dobách.

Výběr vína byl v každém ohledu uspokojivý, takže téměř každý si našel podle svého mlsného jazýčku (Veltlínské zelené bylo výborné, též Frankovka a Svatovavřinecké). Přesto během ochutnávky se stalo, že přistavený lavór na mytí nohou se trochu naplnil - pro některé účastníky, kteří neznají Renčína, bylo překvapením, že nedobré víno se nemusí pít, ale nesmlouvavě se vylévá. Není tak třeba vinaři nic hanět... Rázem také začalo být jasné, co se bude pít.
Není proto divu, že do vyprahlých hrdel padala jedna karafa za druhou (prozíravým vinařem podporována dobrým výběrem minerální vody, protože po tomto skutečně nebývale parném dni by pití pouze a jen vína nutně skončilo těžkým záchvatem dezorintace (fyzické i duševní), což stejně skončilo, ale daleko, daleko později a bezvýjimky řízeně.
Nehledě na to, že všichni byli natěšení, čili naladěni k maximální asertivitě, a že zábava plynula obdivuhodným tempem, stejně se nestačila probrat ani třetina témat (jako obvykle) a právě slibně započatý večer byl předčasně, ale nekompromisně přerušen už ve 3:15 unaveným panem vinařem. Podařilo se jej ukecat k malému přídavku, ale ve 4:10 již nebylo možno dále smlouvat, právě když teplota polevila natolik, že by se bylo bývalo mohlo, již opravdu zodpovědně, začít v přípravě dosud plných sudů na novou úrodu.
Bylo zaveleno k ústupu do předem připravených pozic (převážně do peřin). Tento ústup si ovšem někteří mírně dezorientovaní účastníci vylepšili neformálním pochodovým cvičením v okolí V. Bílovic, za zpěvu ptactva a kokrhání kohoutů. Pokud je zatím známo, svoji postýlku nakonec našli všichni, trebaže v jednom případě s krátkým odpočinkovým intermezzem na pažitě (v tenise je takový případ, tuším, označován jako \"vynucená chyba\").
Veselé tváře účastníků již okolo sobotního poledne potvrzovaly, že pan vinař skutečně umí správně sířit (víno i sudy), nikdo nejevil známek, ba dokonce ani náznakem (!), že by byl postižen podvratnou činností permoníků s kladívky (jak tomu mnohdy bývá, je-li vinný mok méně kvalitní), takže i loučení postupně odjiždějících a vesměs velmi spokojených účastníků probíhalo s úsměvem a s hlasitě proklamovaným odhodláním podobný výjezd rozhodně, ale rozhodně zopakovat. Zde nepochybně bude Foundryho logistické zvládnutí právě skončené akce velmi vysoko nasazenou laťkou.

Rekord dne: teplota na dálnici dosáhla 16.6.2006 okolo 15:50 hodiny 51°C oficiálně měřené (dálniční digitální tabule), potvrzeno mým palubním počítačem!

Vzkaz od vinaře: Špačky nemáme zvlášť v lásce.

P.S. Jaka byla bez mimořádných událostí dopravena na autobusové nádraží v Ostravě Fifejdách, bez mimořádných událostí. Doufám, že všichni ostatní potvrdí šťastný návrat do svých obydlí. };D

[201 Pojďte nahoru !! (Šumavák: 17.06.2006, 18:07:29 - x)
Já tu akci vinný sklep pošoupnu nahoru!

[202 A už tam úspěšně je! (Šumavák: 17.06.2006, 18:08:39 - x)

[203 Fajn zpráva, (raptor: 17.06.2006, 18:56:19 - x)
že jste přežili. :-)
Vesměs.



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: