Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Čtvrtek, 22.06.2006

Konec světa?

aneb: v noci to tak vypadalo!

Přes den bylo horko, dusno, k nedýchání. Navečer se to trochu ochladilo,asi v 22:00 hod.začal foukat vítr a někdy kolem půlnoci se strhla bouře.
Píši-li bouře, znamená to BOUŘE !!.
Vichr honil po dvoře věci, které nebyly přivázané, mlátil okny, dveřmi, střechou, stromy hučely.
Do toho padaly velké kapky deště a malé kroupy.
Tak jsem se řídil slovy dědečka a :"vzal pršíplášť, klobouk a šel se ven podívat, jak dělá elektriku konkurence".
Ale jen obrazně!
Protože konkurence ji dělala velice dobře, velice mnoho a přímo nade mnou! Abych vystrčil nos z pod hromosvodu jsem se neodvážil a tak jsem jen z otevřených dveří při každém záblesku koukal ven, jestli jsou koně ještě na pastvě nebo už utekli a zda ještě stojí a nebo už jsou mrtví!
Ten elektrický ohňostroj trval více než hodinu.
Asi třikrát nebo 4x udeřilo někde v bezprostřední blízkosti — to teprve půjdu zjištovat kam.
O takové drobnosti, jako že nešla elektrika, ani nemluvím.

To byla první letošní bouřka, ale zato byla pořádná!

Koně po pastvě chodí a že jsou všichni, v to doufám. Zatím jsem je všechny neviděl.





Komentáře

[1 V Praze lilo také jak na objednávku (Dušan Neumann: 22.06.2006, 07:34:14 - Mail - x)
když mne ráno v půl šesté bral taxík tak naštěstí zrovna přestalo, ale některé louže cestou přes město vypadaly jako malé rybníky. Vypadá to na další nepříjemný den. Vypařující se voda podstatně zdvihne vlhkost ovzduší, čímž se zmenší rozdíl nezbytný k chladivé funkci pocení a bude nám horko i když teploty třeba nepřekročí 30 stupňů. Takovému počasí říkám Saigon, ve vyšším stupni pak horká mlha...snad to bude na Šumavě příjemnější

[2 Nejen člověku bude tohle počasí nepříjemné... (Dana: 22.06.2006, 08:00:24 - x)
asi budu muset začít s postřiky brambor proti plísni...

[3 Bez výsledku! (Rpuť: 22.06.2006, 09:57:06 - x)
Předsedové ODS a ČSSD Mirek Topolánek a Jiří Paroubek se ve středu večer opět sešli, aby jednali o povolební situaci. Hovořili spolu méně než hodinu. Jednání ale nebylo příliš úspěšné. (novinky)

[4 MfD o Rathovi (dvd: 22.06.2006, 11:34:34 - x)
Jako prezident ČLK říkal, že posuzovat vytíženost lékařů podle ordinační doby je „zavádějící“, dnes už to „zavádějící“ asi není, nebo lékařům dobu prodloužil. A prodloužil ji vyhláškou, i když si i vládní legislativci myslí, že ji neměl právo vydávat.

[5 No, (Petr Kunetka, zlocinec: 22.06.2006, 11:53:25 - x)
ja vcera taky hezky zmokl... Krome toho jsem narazil na celken neuspech, na zahrade jsem zboural par sloupku a zjistil, ze kolem nich a pod nema neni jenom jednoduchy rantl, ale zaklady. Tak jsem si zavolal bagr...
Kdyz se bagr pri pokusu o roztrhani betonu skoro prevratil, vyhrabli jsme to kolem zakladu... Zaklady do hloubky asi pul metru, beton jak kamen a kdyz jsme ho zkusili rozmlatit kladivem uvnitr krasne do modra ;(
Takze, tezsi technika... a ruce mne boli jeste ted ;)

[6 Bouře (Pegaska: 22.06.2006, 11:53:55 - Mail - x)
K nám přišla ve 3 ráno, ale zas tak intenzivní už nebyla. Byla jsem ráda, že to přišlo v noci, když mám kobychu schovanou doma, na ohradě bych se o ni bála, máme ohradu z kovových trubek a zdaleka ne tak velkou, jako u vás :)

[7 Jen tak během kolem. (Klaun Parafin: 22.06.2006, 12:30:50 - x)
Před chvilkou jsem mluvil se známým \"interbloudilcem\" a on řekl, že mu zdejší blog je \"šumarpuť\"... Dříve se pod karikatury karikatur psalo beze slov, že jo?

[8 Jojoj...konstatování \"Beze slov\" mělo být v úvozovkách. (Klaun Parafin: 22.06.2006, 12:33:19 - x)
Už tam jsou...

[9 Parafíne, to bejvávalo v Dikobrazu (Rpuť: 22.06.2006, 12:47:32 - x)
a soudruzi ideologové to neměli rádi, neb měli, celkem oprávněné, obavy, že by to mohlo bejt o nich:)))

[10 Topolánek: (Rpuť: 22.06.2006, 13:08:58 - odkaz - x)
\"Myslím, že jejich motivace je zvýšit svou cenu. Dostat malé strany z vlády téměř za každou cenu a potom se začít bavit. To je můj osobní výklad,\" vysvětlil HN pohnutky, které vedou ČSSD k tomu, že odmítají podporu Topolánkova vznikajícího kabinetu.

[11 To je ale bambas (Honza ze Žižkova: 22.06.2006, 13:18:52 - odkaz - x)
Nějak se nám ta policie plní podobnými typy.

Kdo nic nedělá, ten se bát nemusí.
Vy dýcháte? A máte na to povolení?

[12 Ten Bambas, to je fakt síla. (jura-p: 22.06.2006, 13:43:13 - odkaz - x)
No ale pak nerozumím tomu, proč se vůbec vydávají zákony, když si je může každý Bambas upravit, jak ho napadne.

[13 Pokud to ten Bambas myslí takhle, (jura-p: 22.06.2006, 13:45:46 - odkaz - x)
Tak činnost policejních radarů ovlivňuje každé auto. A to je vlastně zákaz používat auta.

[14 tak jsem to přečetl - bohajeho! (šimon klein: 22.06.2006, 13:46:04 - x)
a to jsem si myslel, že policie by potřebovala víc bambasů, páč jsem ho považoval za lepší sortu. S tímto přístupem u něj - jak to bude vypadat, až narazím na četnického strážmistra Flandefku v luzích českých a moravských ????
Tanhle zákon je ještě větší pakárna, než co byly sankce za nezaplacení povinného ručení - onehdá, cca 4 roky.....a to jsem považoval za vrchol tuposti a buzerace.
Vzhůru do silničního bambasového absolutismu...musím říct, že fakt, že podobné bodování mají i jinde v civilizaci mě neuklidňuje, páč tam se domnívám, že k tomu nemaj tak nebezpečné obludy jako jsou zdejší esenbáci....mám opravdu z těch tupounů strach..

[15 šimone, kdybys měl, (Rpuť: 22.06.2006, 13:59:09 - x)
např. jezdit podle světelné signalizace v Augsburgu, tak tě ten idealismus přejde - to spíš vypadá jako totální zákaz automobilového provozu...:)))
Ono se to tam řeší jinak - jedeš rychle a kamera si tě vyfotí - a pošlou ti to poštou - a zkus nezaplatit. Ale důležité je, že cajta ani okem nezahlídneš a tudíž ani on tvou šrajtofli.

[16 Návrh (Rpuť: 22.06.2006, 14:03:02 - x)
Obávám se, že jediné co proti \"mistrům světa\" pomůže je domobrana. Každý spolujezdec musí mít na klíně foťák a jak uvidí idiota, co předjíždí do zatáčky atp., tak vyfotit a poslat na příslušná místa. A trvat na odpovědi!

[17 Juro (Honza ze Žižkova: 22.06.2006, 14:03:27 - x)
Copak Bambas, ale ministerstva s chutí vydávají výklady zákonů a tvrdí o nich, že jsou závazný.
Připomíná mi to, jak jsem chtěl po jedné dámě na finančáku, aby mi ocitovala, podle čeho po mě chce nějaké doklady a ona si vytáhla sbírku zákonů a začala předčítat. Tak jsem jí vysvětlil, že to jsou jiný doklady a ty jsem přinesl. Nafoukla se a prohlásila, že po mně může chtít libovolný doklady. Ach jo.

[18 ministr (Drráth) odpověděl: \"Já důkazy nemám. Já tady vyjadřuji znepokojení.\" (Rpuť: 22.06.2006, 14:15:24 - odkaz - x)
Rath na tiskové konferenci, kterou kvůli obvinění svolal, řekl, že na Julínka podal trestní oznámení - proto, že podle Ratha v Senátu prosazoval zájmy zahraničních farmaceutických firem.Vyzval ho také, aby předložil seznamy firem, které sponzorují Julínkovo sdružení Občan, které kritizuje Rathovo vedení resortu a prosazuje vlastní zdravotnické reformy.

[19 Rputi (Honza ze Žižkova: 22.06.2006, 14:15:49 - x)
Mám strach, že domobrana nepomůže.
Zaregistroval jsem dvě teorie, proč je u nás situace na silnicích podstatně horší než jinde:

1. Neexistuje citelná sankce. Pokud mistr světa někoho sejme, platí pojišťovna. Jinde si na něj prý líp došlápnou.

2. Historický vývoj. Na západě začínali s automobilismem elity a nadšenci. U nás taky, ale pak se přirozený vývoj přetrh.

Ta první příčina je řešitelná. Je to \"jen\" o nových precedentních rozsudcích, rozhodnutích, postupech. Ta druhá je už asi neřešitelná, to bude chtít víc shlížení v pozitivních vzorech odjinud. Ale typický pitomec si z Německa nedoveze ohleduplnost, ale neomezenou rychlost na dálnicích.

Takže můžeme zkusit tu domobranu.

[20 Honzo, já myslím, že by ta domobrana pomohla. (Rpuť: 22.06.2006, 14:29:57 - x)
Nejvíc prasat se dá chytit jedině na silnicích a pravda je, že cajti nemůžou sedět v každým druhým autě. Já, když jedu třeba do Prahy, tak na těch 100 km takovejch idiotů potkám dobře 25, z toho se vždycky najdou aspoň tři, kteří předjíždějí i když vidí někoho v protisměru, nebo těsně před zatáčkou. Tohle policajti stejně všechno vychytat nemůžou. Ale mělo by se legislativně ošetřit, že, když je k dispozici fotka, ze které je jasně patrné, že prase předjíždí před zatáčkou, tak se s ním nikdo nebude bavit a zaplatí pokutu. A když nezaplatí, tak si půjde na týden sednout, aby vychladnul + ztráta řidičáku!

[21 Pan Dr Rath je opravdový fenomén (Vít Blaha: 22.06.2006, 14:40:38 - Mail - x)
To by nikdo nevymyslel, co on dokáže během tak krátké doby...

[22 p.Blaho, on má strach. (Rpuť: 22.06.2006, 14:50:53 - x)
A tak kolem sebe mlátí a kope.

[23 Rputi (Honza ze Žižkova: 22.06.2006, 14:52:47 - x)
Vždyť já v podstatě souhlasím.
25 idiotů na 100 km je celkem běžný průměr. Já jich cestou do/z práce někdy potkám i 10, a to to mám míň než 10 km. Nějak to máme po Praze koncentrovanější.
Jinak počet nebezpečných hovad, který potkávám cestou do/z Plzně, kam jezdívám běžně, celkem těm Vašim číslům odpovídá.

A když jsme pod článkem o bouřkách, tak se do toho dají krásně přimíchat vlivy počasí.
Takový hovado, co předjíždí v zatáčce, nemá rozsvícený světla, neleje ještě moc, ale začíná klouzat, druhý hovado, co dostane v protisměru smyk... A tak všelijak podobně

[24 zdraží vepřové a hovězí maso (Rpuť: 22.06.2006, 14:56:33 - x)
O prázdninách se zřejmě zdraží vepřové a hovězí maso o šest až osm korun za kilogram. Podle zpracovatelů je to nevyhnutelné. Zároveň s masem zdraží i masné výrobky, jakou jsou salámy a párky. Ceny začínají růst už nyní.

[25 A vite, (Petr Kunetka, zlocinec: 22.06.2006, 15:02:20 - x)
ze od te doby, co nechodim na psa je pro mne internet opet prijemnym mistem relaxace? I kdyz ted bych na to stejne nemel cas ;)

[26 Rputi (Hipik - pravicovy recidivista: 22.06.2006, 15:05:01 - x)
kazdy je mistrem, stejne jako dzban, co se s nim pro vodu chodi. Tady jsem se jednou blbe zaradil na dalnici, kde se vybira mytne a projel bez placeni. Prisla postou fotka s uctenkou. Kdyz Te chyti policajt nza prekroceni rychlosti, dostane \"tiket\", mas tikety 3, dostanes pokutu dejme tomu 100USD od RMV (Register Motor Vehicle} a zaroven to dostane Tvoje pojistovna a jako nebezpecnemu ridici Ti zvedne pojistku klido o 50USD mesicne na 3 roky. Pokud mas v jednom roce vic tiketu, nez je povoleno, mas povinnost jit dat ridicak do uschovy. Za neprovedeni jsou zelizka, soud a kriminal. A vsude, kde na uradech neco chces, treba zalozit ucet v bance, kdyz nemas ridicak, tak to skoro nejde. Jsi podezrela. A tenhle jednoduchy system tu funguje. Samozrejme, ze se obcas i tady najde nejakej blbec, co si mysli, ze na nej je kazdej kratkej. Ale ty pak vidis dojizdet do prace na velocipedu.

[27 Recidivisto (Honza ze Žižkova: 22.06.2006, 15:34:37 - x)
a nemůže se Vám stát, že pokud uděláte něco hodně fuj, že Vás vyhmátnou na místě i s těma želízkama, odvlečou rovnou k soudu a tam si to s Váma na místě vyříděj?

To je podle mě taky jedna z cest. Rychlá justice.

U nás to občas funguje tak, že někoho chytěj nacamranýho jak se řítí 150 přes ves, nahlásej ho na úřad, úřad se mu pokouší poslat obsílku, pak se to prmlčí. A dotyčný třeba nemá rád gaunery.

[28 2 Petr Kunetka, zlocinec (PeS: 22.06.2006, 16:10:36 - x)
Nazdar pane, můžu se prosím zeptat, kdo že to dělal ty betonové základy? V mém případě je to buď a) pomsta předků (pokud je dělal táta), b) past na vetřelce (pokud jsme je dělali spolu), c) vrozený masochismus (pokud jsem je dělal já). Cementem jsme příliš nešetřili a tedy s promodralým betonem mám taky svý zkušenosti. Jedině kango a postupně rozmlátit...

[29 TO: PeS (Petr Kunetka, zlocinec: 22.06.2006, 16:20:18 - x)
Delal je predchozi majitel baraku, ja jsem kupoval starsi. A mám už objednaného bobika... Kdyz uz bagrista pripravil prijezdovou cestu, at je z toho uzitek...

[30 k těm dálnicím a vůbec (šimon klein: 22.06.2006, 16:23:34 - x)
IMHO, že chyběj cajti na ulicích, hl. na problémových křižovatkách a úsecích (tedy v městech, že) a stačilo by i jenom ve \"špičkách\".
Konkrétně Praha praská ve švech, včera jsem 4 km cestu jel 65 min. (Dejvice - Pankrác) a co jsem viděl prasat při předjíždění....ale chápu, že nervy pracujou a není to hlavně vedrem....nicméně ohrožovali a takovej polda na trase by mohl leccos přehlídnout, ale vyslovené ohrožení by mohl rovnou zkasírovat - případně prostě zapsat, vyfotit a šup pryč, nezaclánět....ale musel bych mít pocit, kterej vidím má určitě Hipík, ale já zase zcela určitě nikoliv: že to prostě ve finále ten polovrah zaplatí a citelně. A dá si příště pozor!
A dá! - jednou (bohužel, ale zase toho pak nechali) takhle brali prasácké řidiče, kteří určitě maj známosti (viz značky vozů)metodou \"ber to po řadě a furt\" na vyústění mostu (kterejtoje?)pod Stalinem a vydrželi to týden - a slušně se pak jezdilo nejméně 3 týdny. Protože tam obvykle jezdí lidi svojí denní trasou a nechtěj tam opakovaně platit.
Takže - na několika klíčových místech Prahy by přítomnost citelně zlepšila bezpečnost a i průjezdnost. A to nejen podle mne, ale i kolegů, kteří jako já musej denně se po stolici (to je teda ale výraz, herr drabek!) pochybovat služebním autem.

[31 2 jura-p (PeS: 22.06.2006, 16:27:19 - x)
Hele, já vím, že realita předčí ledasjakou fabulaci, ale já si přečetl dole ten Tvůj záznam, jak pohovořil kníže pán...
To byl totálně nalitej, nebo se projevila šlechtická degenerace? (jak říkává kolega - pářilo se to mezi sebou a tady vidíme výsledek...)

[32 Nazdárek lidi.. (Dana: 22.06.2006, 16:32:08 - x)
tady je tak strašný hic..a mně se vůbec nic nechce a to mám jít kosit ještě jakési nedodělky...mám toho tak na 2-3 odpoledne..a sluníčko už začíná svítit na tuhle zeď, takže milá paní lejsková přestává krmit a nastupuje coby slunečník - sedí na okraji hnízda, má poloroztažená křídla a hlídá, aby na těch 5 malých lejsků nesvítilo přímo..krmení je teď už jen na panu lejskovi. Občas se vystřídají...Tož tak my si tu žijem...
Jdu na tu trávu..někam jsem založila ten nabídkový list na křídovém papíře, kde mi kdosi sliboval, že pro mě bude pracovat, takže je to zas na mě. :-)))

[33 PeSi, vždyť říkám, že tam chyběl Čochtan :)))) (Rpuť: 22.06.2006, 16:36:02 - x)

[34 P.Kunetka, PeS (šimon klein: 22.06.2006, 16:36:41 - x)
no doufejte, že to není např. zapomenutý bunkr pro Luftschutz, či maschinengewehr....
Takhle naše firma počítala, že během soboty odpo překopne pro kabel. trasu 4proudou silnici, která v týdnu napájí autama půl Prahy....v půlce byl utopený německý bunkřík, co dím, bunkříček - jen 3 metry slabounký stěny...kanga jely ještě v pondělí nad ránem....ale nechci strašit, žejo...

[35 A že jsem tak zvědavá, (Rpuť: 22.06.2006, 16:38:43 - x)
když jsme u toho zdražování rohlíků a masa - už Vám přišel doplatek za elektriku?

[36 JInak - co se týče ježdění a následných pokut, (Dana: 22.06.2006, 16:41:40 - x)
mně se dost líbí to, co popisoval Hipík nebo to, co se děje v Německu - přijde fotka a poukaz na pokutu nebo lísteček, že hřích je započten a při určitém počtu hříchu končí sranda..jenže tohle nevím jak by zrovna u nás šlo - nějaké pokusy myslím byly, ale \"advokáti\" (Martin snad promine) hnedle vymysleli kruhovou obranu čtvercem - fotka není důkaz a za volantem může sedět kdokoli. Vzpomínám na několik nedávných případů, kdy došlo k nehodě, ale nikdo se neměl k tomu, říct, kdo řídil..a byla z toho velká aféra, protože policajti nevěděli, jak tohle rozřešit, když kolem auta postávalo 5 lidí a nikdo se nepřiznal, že řidič je on...
A mizííím...

[37 rputi, (šimon klein: 22.06.2006, 16:42:21 - x)
já ti vlastně nevím....dorazil nesmírně složitý formulář, téměř s odběrovými grafy, tisíci čísel z historie elektrárenství a výhledem do roku sakra, ale to hlavní jsem ještě nepochopil - zda a kolik a jak mám doplatit...o víkendu se nad tím zamyslím hlavou...

[38 Hmm..na dědině je jakési pochmurné ticho... (Dana: 22.06.2006, 16:48:27 - x)
jak to vypadá s fotbalem?????

[39 TO: Dana (Petr Kunetka, zlocinec: 22.06.2006, 16:56:25 - x)
Nasi prohravaji 1:0 a hraji v desiti...

[40 šimone, tak si k té hlavové činnosti (Rpuť: 22.06.2006, 17:02:27 - x)
postav ještě flašku slivovice, aby to s tebou náhodou neseklo. My tu máme EON, což hajzl zvláště vypečenej, nepáře se s tím a slízli jsme to mezi oči - tedy já vím, že na elektriku máme úplně všechno a že se tu renovovalo, tudíž se míchalo, řezalo a vůbec blblo na kvadrát - ale stejně. Myslela jsem, ve své neskonalé naivitě, že když zaplatím 50 táců na zálohách neměl by ten doplatek být nijak velký. \"Hovno, hovno, zlatá rybko\", jak říkal ten rybář - chtěj na mně dalších 30, k...y mizerný...
Tak to máme elektriku a plyn a rohlíky a chleba a maso a....a už se nám ta inflacička pěkně točí. Ježišmarja, to sou blbci!

[41 rputi, (šimon klein: 22.06.2006, 17:05:00 - x)
tak to já asi svítim loučema, páč u mě šlo jen o 2kilo peněz...asi si necháme zahrát argentinské tango.....

[42 Hipíku, Šimone, (Rpuť: 22.06.2006, 17:09:38 - x)
ono v tom systému hlavně nutno eliminovat fyzickou přítomnost toho policajta. Protože každej takovej mistr světa si myslí, že když má tlustou šrajtofli, že to půjde...a ono často jo...jenže podplať písídlo, když ti pošle fotku s účtenkou....

[43 Šimone a čím topíte a na čem vaříte? (Rpuť: 22.06.2006, 17:10:57 - x)

[44 Honzo z meho Zizkova (Hipik - pravicovy recidivista: 22.06.2006, 17:19:29 - x)
jo, chytej Te nacamranyho ? Oj, oj, oj, zelizka, cela prez noc a platit. A pak jeste soud, odtahovka a podobne. Ale pokud chces zit, ztrata ID, tady Driver\'s Licence, ta boli nejvic. A co se tyce fotografie, zalezi na tom, kdo je napsan na pojistce. Pokud pujcite automobil nekomu, kdo nejni na pojistce, mate problem, vyreste si ho sami.

[45 dotatecek (Hipik - pravicovy recidivista: 22.06.2006, 17:24:38 - x)
kuprikladu ja mam ted dost vysoke pojistne, ponevadz prez internet nejsem schopen vyzadat svou historii od DI CR a tudiz nejsem jeste bezpecny ridic. Ale pokud budu pokracovat tak, ze nebudu mit problemy, pojistne se mi bude automaticky snizovat.

[46 A tak s Misou Horackem o)) (Hipik - pravicovy recidivista: 22.06.2006, 17:30:43 - x)
i s tim svetlem v tunelu to neni jen tak,
to pry sviti utrzeny nakladni vlak,
vypni svetlo, zavri sveho Dostojevskeho,
chci Ti septat neco hezkeho, hezkeho o)))

[47 2 Rpuť (PeS: 22.06.2006, 17:58:05 - x)
Já bych tu úvahu o eliminování fyzické přítomnosti policajta dotáhl do konce. Takže místo spolujezdce s foťákem mít spolujezdce se škorpiónem... Prosím, přihlašte se někdo, kdo jste během posledních pěti let viděl policajta na nějakém nebezpečném úseku silnice (kdo ty silniční lupiče viděl akorát číhat v záloze na rovném, přehledném a bezpečném úseku se hlásit nemusí, zahltili by server...)

[48 PeSi, (Rpuť: 22.06.2006, 18:28:41 - x)
ono prý na těch nepřehledných úsecích cajti nic neviděj...:)))

[49 Dobrý dusný podvečer! (Šumavák: 22.06.2006, 18:40:32 - x)
PeSi, tolik, aby mohli lézt na nějaké nebezpečná místa na silnici, jich zase není !!
Šimone, na nasrozumitelné faktury je jednoduchá metoda:
Odložte ji do druhého šuplíku od shora, vlevo a v klidu vyčkejte věcí příštích.
Na upomínce je na jednom řádku kolik, kam a do kdy, zcela srozumitelně! Mám vyzkoušeno !!

a jestli chcete vidět piráty silnic,zkuste se projet nějakým starým autem. 90% řidičů, když vidí moji tatru dostává záchvat závodní horečky. Mladí to neznaj, staří už pozapomněli....a takovej \"starej střep\", to se prostě předjet musí.Když zjistí, že já jedu 100 a oni, když se hodně rozdovádí tak 120 a nemohou, a nemohou mě předjet tak už většinou bývají v zatáčce nebo před vrcholem stoupání v protisměru. S tou starou 57 to bylo ještě markantnější.
S touhle si to užívám na dálnici , či s vozíkem s koňmi.
A doporučuji toho škorpiona.

[50 Hmm, (Hipik - pravicovy recidivista: 22.06.2006, 18:41:03 - x)
ja uz ani nevim, jak cesky silnice pomalu vypadaj o((

[51 Dobré odpoledne vespolek. K té Vaší debatě o účinnosti postihování řidičů (Loki_F: 22.06.2006, 18:41:48 - x)
si nemohu odpustit jednu malou poznámku:
\"Ještě jsem, kromě u voličů KSČSSD, neviděl tolik naivních dospělých pohromadě...!\" };D

ADAC*) provedl na základě stížností postižených řidičů testování několika destítek tzv. \"fotopastí\" (to jsou ta stacionární zařízení na portrétování rychle jedoucích automobilů a jejich řidičů). Výsledek byl dosti tristní.
Ve 100% případů tato měřidla byla špatně nakalibrována (nebo rovnou závadná) a naměřené rychlosti se od nakalibrovaného kontrolního přístroje lišily o 5 až 45 %, vždy kladně!
U \"ručních\" používaných policajty ta dolní hranice začínala u 20% končila u 60 %. Zdokumentováno, odvysíláno. SAT 1 v roce 2005. Následovala sada žalob, úspěšných. };D

[52 Ad Hipík (dvd: 22.06.2006, 18:42:09 - x)
Jeden můj (německý) kamarád patří k místní honoraci svého rodného města a taky se tak občas za volentem své S-Klasse choval. Až jednou byl pracovně v cizině, kde dozíral na nějakou montáž v horách. Silničky byly jednosměrné - na stavbu to bylo zu hotelu asi 5 km, zpátky skoro 15 km. Helmut ovšem vykoumal, že se v jednom (a jak později uznal, značně nebezpečném místě) dá projet asi 100 m jednosměrkou v protisměru a bude to místo 15 km asi polovina. Párkrát tak učinil - leč jednou ho nachytali místní biřicové. A on s nimi začal žertovat, jako by byl doma v onom moc hezkém okresním městě ve Vestfálsku. A pak už to běželo ráz dva. Ráno ho z cely vytáhl místní právník, stálo ho to všechno majlant a od té doby mám pocit, že by mohl jízdní praxi přednášet i jeptiškám v nedělní škole.

[53 tady cajti (Hipik - pravicovy recidivista: 22.06.2006, 18:44:49 - x)
muzou provadet sva mereni na verejnych prostranstvich, na soukromym pozemku se muzou tak akorat votocit o))

[54 Dělejte něco s tím horkem!! (Šumavák: 22.06.2006, 18:48:03 - x)
Já jsem dneska docela hotovej a je mi i šoufl.
Bylo by třeba, aby se trochu rozpršelo.

[55 A druhou poznámku: (Loki_F: 22.06.2006, 18:48:41 - x)
Docela nedávno jakýsi debil někde na severní Moravě, ožralý tak, že nemohl stát na vlastních, v rychlosti hodně přes 140 km/hod sejmul policejní auto, které se pokoušelo jej zastavit a zabil tři policajty. Dostal tři roky a je po 1 a půl roce na svobodě za dobré chování...!!!
Tak co si to proboha (jak jsem neznaboh) namlouváte???

[56 Hipíku, (Rpuť: 22.06.2006, 18:58:11 - x)
buď rád, že nevíš - jestli stáli na podzim za kulový, tak teď stojej za dvě. Ta zima byla prostě příšerná a vymlácený jsou i silnice, který byly v pořádku. O ostatních lépe nemluvit.
Loki, on často stačí ten psychologický efekt toho \"blejsknutí\" - často jeden několik aut vedle sebe, takže si žádný řidič není tak úplně jistý. A od té doby, co jsem kvůli jednomu idiotovi skončila na poli - a to mě pánbůh miloval, že tam byl zrovna vjezd - jsem ochotná sebou i toho škorpiona vozit.
Mimochodem, dobrý psychologický efekt, zvlášť ve městě mají ty tabuje \"Právě jedete XXkm\".

[57 Sumavaku, (Hipik - pravicovy recidivista: 22.06.2006, 18:59:35 - x)
dej si ve vane studenej difuzer. Tady je jedna po poledni a uz jsem tam bul 3x o)))

[58 Ono by bodlo i pár brigádníků! (Rpuť: 22.06.2006, 19:03:36 - x)
To jsme takhle, kdys v dobách historických, civilně-obraně blbli kolem Slapské přehrady a dostali jsme za tím účelem vysílačky s dlouhou anténou. Všichni se postupně poztráceli, takže jsme se s kolegyní usadily na zábradlí nad přehradou a zkoušely řvát do vysílaček, jestli se někdo chytí. Nechytil, ale na rychlost projíždějících vozidel, měly ty do daleka se blýskající antény vyloženě kladný účinek.

[59 Rputi, (Hipik - pravicovy recidivista: 22.06.2006, 19:05:17 - x)
ty tabule jsou tu taky, ale i s fotakem. Psychologicky ucinek ? SPZ vpredu neni povinna, tudiz fotka zadi je rozhodujici, kdo pojede sem, doporucuju, za ceduli neakcelerovat.

[60 Tak jsem neco zaslech (Šumavák: 22.06.2006, 19:41:37 - x)
o tom ,že paní Paroubková je, co se získání zemědělských pozemků od pozemkového fondu týče, čistě soukromá osoba a Jirka o tom nic neví.....
Už to začíná?

[61 Rputi, on se ten Rath nespíše fakt pomátl. Rath na tiskové konferenci, kterou kvůli obvinění svolal, řekl, že na Julínka podal t (jura-p: 22.06.2006, 19:42:17 - odkaz - x)
tak to je dokonalé. Tady probíhá hádka o imunitu. Jedni ji chtějí posunout, druzí silně omezit. A i běžní lidé se koukají do ústavy, aby zjistili, co je tam vlastně o té imunitě napsáno.
Ale nikoho nenapadlo rušit nestíhatelnost za projevy v parlamentu a jeho orgánech (snad jen Kuberu v rozčílení). To znamená, že podle článku 27, (1) a (2) Ústavy nemůže být Julínek stíhán za vůbec nic, co se pokouší prosadit v Senátu. A když si policajti, kteří by vůbec chtěli takové oznámení projednávat, Julínka pozvou, aby jim k tomu něco řekl, tak je pošle do háje s odvoláním na čl. 28, který také nikdo nechce rušit.
Takže jen potroublí novináři mohou vážně mluvit o tr. oznámení na senátora Julínka. A na té tiskovce nebyl nikdo, kdo by řekl: Pane ministře z toho, co nám tu povídáte, je patrné, že neznáte ústavu této země. Vaše podání na senátora Julínka je nesmyslné a směšné. Podat ho sice můžete, ale ani ve snu vás nemůže napadnout, že by za to mohl být senátor Julínek stíhán. Senátor Julínek může samozřejmě prosazovat v Senátu co chce. Vy pane ministře byste chtěl rozhodovat o tom, co smí a nesmí senátor v Senátu prosazovat?

[62 Rputi, tady je málo místa v nadpisu. (jura-p: 22.06.2006, 19:46:45 - odkaz - x)
Rath na tiskové konferenci, kterou kvůli obvinění svolal, řekl, že na Julínka podal trestní oznámení - proto, že podle Ratha v Senátu prosazoval zájmy zahraničních farmaceutických firem. A usuzuje z toho, že Julínek hlasoval proti jeho zákonu. No to je sranda. Vono je to fakt pravda. Teď to zopakovali ve zprávách. O co člověk přijde tím, že někde vážně jedná.

[63 A ta obvinění (Šumavák: 22.06.2006, 19:48:29 - x)
Julínka atd, čistě náhodou a bez jakýchkoliv postranních důvodů , vznesená ausgerechnet dnes, to je jen takový Rathův folkor?
Hele, právníci, ve kterém paragrafu TZ je definována spolupráce se zahraniční firmou jako trestný čin a jaká je za to sazba.
Já jen , aby se třeba Foundry nedostal do průseru..... :-))
O tom, že je Julínek senátor, ani nemluvím....

To horko, to horko....nebo je Rathovi horko z něčeho jiného než ze sluníčka?

[64 (jura-p: 22.06.2006, 20:05:06 - odkaz - x)
\"Děkuji a prosím, aby takový pozměňovací návrh byl Senátu předložen. Mnohokrát děkuji.\"
Místopředseda Senátu Petr Smutný (konsternovaně): \"Děkuji, pane kolego. Domníval jsem se, že pozměňovací návrh předkládáte vy.\"
Pak kníže řekl, že by tam mělo být něco ve smyslu. A tím si myslel, že návrh podal. Byl proto vyzván, aby návrh podal písemně. A byla udělána přestávka, aby ho sepsal. To se nepovedlo. Ale on si fakt myslel, že návrh podal. Protože později po poradě, když se zjistilo, že to neumí on ani nikdo jiný napsat během daného času tak, aby se o tom dalo hlasovat, suverenně řekl: \"Po poradě s kolegy a s ohledem na to, že by tento zákon byl nekonečně dlouho pozdržen, stahuji svůj návrh. Prosím ale, aby při dalším projednání v Poslanecké sněmovně toto hledisko bylo zohledněno.\"
To se musí zapsat zlatým písmem, protože něco tak knížecího ještě nikdy v Českém parlamentu nezaznělo.

[65 Teprve teď (martin tamtaky: 22.06.2006, 20:13:18 - Mail - x)
jsem se dostal ke klávesnici. Šimone, máš bezplatné právo na šíření mého označení hlavního města.
Byl jsem v Ostravě a bylo jen 29. Cesta byla příšerná, protože se hodně opravuje a tak za každým omezením nebo semaforem blázní nadrženci nad obvyklou míru. Já debil na červenou zastavuji, většinou za nesouhlasného troubení těch za mnou. Pak musím sledovat, jak na mém semaforu je už dávno zelená a v protisměru přes zúženou vozovku jede nepřetržitá šňůra aut. Když se konečně rozjedu, řadím dost rychle, takže je tam stovka za chvilku. Pak se ti za mnou rozhodnou předjíždět toho starýho strýce (jak popisoval Šumavák. Na horizontu honem přes plnou tlačí do mého boku nebo se zařazují zpátky - bylo naštěstí sucho.

Rath, novináři a trestní oznámení - to nemá smysl komentovat. Pálili to na mně z rádia cestou prostřídané zmínkou o tom, že v kolínské automobilce se budou dělníci místo práce dívat v jídelně na velkoplošné obrazovky.

[66 TO: jura-p (Petr Kunetka, zlocinec: 22.06.2006, 20:13:50 - x)
A vis, ze mne nekdy tesi, ze jenom pisu programy a obcas mi nekdo vynada, kdyz to je napsane blbe, nepo pozde? ;)

[67 Foundry (martin tamtaky: 22.06.2006, 20:14:21 - Mail - x)
jako obvykle je všechno jinak, odpoledne budu někde úplně jinde. Nechám to na telefon a až na sobotu.

[68 Ale zejména asi ve dvou třetinách záznamu je projednávání ústavy. (jura-p: 22.06.2006, 20:23:21 - odkaz - x)
V odkazu si stojí za to přečíst, jak vysoko mravně jsou někteří nad obyčejnými odeesáky, co se snažili přesvědčovat něčím tak nizkým jako jsou argumenty. Doporučuji přečíst si všechno od Zlatušky a Mejstříka.
Zde několik ukázek:
\"Kdybych byl v Senátu měsíc, dva nebo tři, krátkou dobu, dokonce bych dal za pravdu dámám a pánům z ODS. To, co zde říkají, zní velmi přesvědčivě. Upřímně řečeno si myslím, že kdybych zde nebyl tak krátkou dobu, podpořil bych to a domníval bych se, že to dělají s čistým svědomím, s tím, že je to jejich přesvědčení a že jednají podle svého svědomí a nejlepšího vědomí. Protože jsem zde již delší dobu, musím dát za pravdu kolegovi Zlatuškovi\".
Nebo:\"To jediné, co z toho logicky vyplývá, pokud zamítnu tuto možnost naprosté věcné nekvalifikovanosti a naprostého právního analfabetismu většiny členů ÚPV, vyplývá mi z toho, že pokud se rozhodli chtít tuto normu zamítnout a dělají to tím způsobem, že se tváří, že ji zlepšují, že by to byli prostí zbabělci, tj. myslím ten termín, který se pro to používá, kteří se prostě bojí říci, že jsou proti, a místo toho se tváří, že tu normu vylepšují.
Představa, že toto mají být reprezentanti veřejnosti, ta mě mrazí zhruba stejně, jako při představě toho analfabetismu, který jsem před chvílí popsal. Přimlouvám se proto, abychom bez zbytečných cavyků tuto normu schválili.\"
Fakt to stojí za přečtení v odkazu.

[69 Rath (martina: 22.06.2006, 20:34:49 - x)
já tu tiskovku sledovala live na čt24. Marně jsem přemýšlela, jestli jsem debil já nebo pan ministr. Asi já - páč jsem z té tiskovky nic nepochopila.
Kdo to viděl opravdu v přímém přenosu, dá mi jistě za pravdu..
Tedy že debilní jsem já. :-))
Pěkný, dusný, horký večer bez příhod srdečních, mozkových
a jiných Vám všem! :-)

[70 to. martina (Petr Kunetka, zlocinec: 22.06.2006, 20:48:17 - x)
asi jo, kdyz takove veci sledujete ;)

[71 Jurape, (Rpuť: 22.06.2006, 20:57:13 - x)
to je snad pro Lábuse: \"Excelence....kamaráde....\"

[72 Jurape, (Rpuť: 22.06.2006, 21:19:27 - x)
a všim sis, jak při tom obvinění neklesnul hlasem na konci věty....čekal, že přijde facka a byl nadechnutej:))))

[73 Kunetko, zločinče, (martina: 22.06.2006, 21:27:21 - x)
tak dík za zhodnocení mého stavu :-))))
Jste další z těch, kteří masírují moji bránici a starají se o prodloužení věku dožití :-))

[74 Petře Kunetko, zločinče, (martina: 22.06.2006, 21:32:50 - x)
dík za zhodnocení mého stavu :-))))
Jste jeden z mála, který mi pomáhá k vyššímu věku - masírováním bránice :-)

[75 No a je to dvakrát! (martina: 22.06.2006, 21:34:38 - x)
tož sorry..

[76 2 jura-p (PeS: 22.06.2006, 21:54:46 - x)
Nazdar,
hele, já vím - a my všichni trochu informovaní víme - že Anka s tim kusem hovna dokázala udělat zázraky, ale ani ona nedokázala udělat z hovna zlato! Takže ty reference na soudruhy sernátory jsou IMHO tak trochu zbytečné, pokud nemnoho informovaných ví, co jsou zač.
Anka může cítit tiché zadostiučinění vůči jednomu z nich, co se týče druhého tak s ním v jistých kruzích nemluví ani klika od dveří. Má co chtěl...

[77 2 martina (PeS: 22.06.2006, 22:01:55 - x)
Už jsem Vám to napsal - a opakuji znovu - Vaše hlavní chyba je, že se příliš podceňujete. Ode mne to sedí - já, když něčemu nerozumím, se také a-priori považuji za debila. Leč pokud tento limitující předpoklad i nadále nevede k cíli, řeknu si - a co když je to naopak? A zkusím chvilku a-priori považovat za debily ty ostatní... Neměl bych to říkat, ale ve většině případů se situace rázem vyjasní...
Na zdejším fóru mě v tom velmi vytrénoval Foundry - s jeho oblíbenou Hanlonovou břitvou. Má pravdu! Velice často má pravdu! A já nevím, jestli mám cítit tiché zadostiučinění, nebo tichý žal - tedy klasická otázka - je to dobře, nebo špatně?

[78 Šumaváku - paroubkova-ziskala-pozemek-diky-dire-v-zakone (Rpuť: 22.06.2006, 22:02:20 - odkaz - x)
Nakonec pozemek překvapivě získal v roce 2003 pan Horna z Prahy, jehož restituční nárok měl hodnotu jen 47 tisíc korun. Zbytek ceny na konečnou sumu 414 tisíc korun doplatil.

Obratem pak pozemek prodal právě Paroubkové za naprosto stejnou částku. Přitom ještě v době, kdy nebyl majitelem pozemku, podepsal předběžnou kupní smlouvu s téměř čtyřistatisícovou zálohou.

Právníci tvrdí, že Paroubková k pozemku přišla sice legálně, ale využila nedokonalosti zákona. \"Moje žena je soukromá osoba. Stalo se to v době, kdy jsem ještě nebyl předsedou vlády. Zeptejte se jí, jestli bude mít chuť to komentovat,\" odkázal premiér Jiří Paroubek novináře....

[79 Není toho už dneska nějak moc? (Rpuť: 22.06.2006, 22:11:31 - odkaz - x)
\"Byl šéfredaktorem dvou mých časopisů a bral za to směšný peníz,\" říká k tomu Eva Klimovičová.
\"Za poradenské a konzultační služby při vydávání časopisů a reklamních kampaních,\" píše se v jedné z faktur ze srpna roku 2002, znějící na částku 350 tisíc korun.
Od 1. ledna 2001 své známé pronajal pro potřeby lékařského časopisu část svého domu v Hostivicích u Prahy. Měla sloužit jako kancelářské prostory. Za to mu Klimovičové firma platila dvacet tisíc měsíčně.
Zároveň však Rath coby prezident komory pronajal vydavatelce časopisu kancelář přímo v sídle České lékařské komory v Praze: a to včetně internetu a veškerého vybavení. Za tyto administrativní prostory ovšem Klimovičová komoře platila dohromady pouze 507,50 Kč. Plus měsíční dvousetkorunový příspěvek za používání telefonu

[80 2 jura-p (PeS: 22.06.2006, 22:14:55 - x)
Víš, kdybych osobně neznal Tebe a Pavla, a kdybych dle rozumných referencí si neudělal úsudek o několika dalších, skoro bych se přikláněl k názoru o zbytečnosti senátu. Ten knížecí projev byl prostě dokonalý - to už je natolik dementní, že nedokáže sestavit souvislou větu?
A jestli byl \"jenom\" ožralej - já jsem se za svůj život taky dokázal párkrát ožrat - nejsem svatej, ale vždy mě zbylo tolik soudnosti, že jsem s tim nelez ne veřejnost...
Na druhou stranu se už nedivím, že financoval ty balbínovský plakáty... \"a zatímco si na člověku smlsne kdejaká havěť, jeleni se klidně pasou!\"

[81 2 Rpuť (PeS: 22.06.2006, 22:22:47 - x)
No vidíš - tak obětavý člověk a my zlí pro to nemáme pořád pochopení. Ale oni to tak soudruzi nenechají, jistě už pro nás připravují nějaká ta výchovná střediska, abychom se \"naučili milovat Velkého Bratra\"
(ten Orwell to napsal před více než 50 léty - a furt je to pravda...)

[82 2 PeS (martina: 22.06.2006, 22:30:59 - x)
vím, že jste mi to už říkal. Jenomže se pohybuji v jiné společnosti než Vy. A NEMOHU se té společnosti prostě vyhnout. Znovu opakuji, že maloměsto je maloměsto... Netvrdím, že všichni v mém okolí se chovají jako alternativní. Ale rozhodně těch alternativních je větší množství než malé.
Jak se mám pak nepodceňovat??? Dokola kolem je to samá \"osobnost\" naočkovaná marx-leninem a VUMLem. A když ode mě zazní \"nějaký argument\" tak \"...pan starší doporučí: zařaď se a kuš...\" Maminka mi na tohle mé zoufání vždycky řekne, že to chce aspoň 2 generace. Asi jo. Ale to bude stát příšerné peníze naše/vaše potomky.
Hnusně a cynicky si přeju aby přišla strašlivá chřipka a všechny nad 40 let zahubila. To je totiž jediná naděje pro součastné děti.
Fuj, jsem hnusná :-((

[83 Vážení, (PeS: 22.06.2006, 22:33:13 - x)
jinak sebekriticky připomínám, že zítra budu k obecnému obveselení působiti v pasáži Černé Růže cca od 16. hodiny. Takže když někdo budete mít zájem a cestu kolem, snad to nebude až tak velká ztráta času. Tu přednášku teď dolaďuju, aby byla stravitelná pro širokou veřejnost a jak je mým zvykem, spoléhám hlavně na improvizaci na místě dle reakcí veřejnosti... Vy, kdož jste shlédli mou Vodičkovskou přednášku, nebuďte smutní, že to bude dost podobné, jak říká jeden můj profesor - \"taková je žízeň\"

[84 2 martina (PeS: 22.06.2006, 22:35:14 - x)
Je mi nad 40... Přiznám se, že Vaše řešení by mi občas vyhovovalo. Co dodat?

[85 Krásný večír vinšuji. (Anka: 22.06.2006, 22:41:54 - x)
PeSi, mě je spíš líto docela promarněné šance, ačkoliv otázkou je, zda ji vůbec viděl. Prapůvodně jsem doufala, že ano.
Foundry, šel Ti mejl.

[86 PeSi, (Anka: 22.06.2006, 22:43:09 - x)
chtěli jsme jít na Tě juknout, ale v tomhle hicu je to pro nás nemožné.
Foundry, jsi-li tu, šel Ti mejl.

[87 2 Anka (PeS: 22.06.2006, 22:52:17 - x)
postupně - teď jsem Ti psal - není všem dnům konec, radši neriskovat. Já to milerád někde jinde/někdy jindy zopakuju...
Ad promarněná šance - víš, každý je svýho štěstí strojvedoucím... Může brečet jen sám nad sebou. Kdyby chtěl být trochu poctivý - hlavně vůči sobě - a kdyby si občas od Tebe nechal poradit, taky mohlo být všechno jinak. Tenhle blbec pozná dobrou radu jen tehdy, když na ní tvrdě narazí čumákem...

[88 Tak konečně se trošku ochladilo a snad se bude dát i spát.. (Dana: 22.06.2006, 22:54:30 - x)
Loki - ten opilý řidič,který naboural a zabil 3 policisty, do nich vrazil ve chvíli, kdy se oni snažili otočit na ulici do protisměru..takříkajíc jej honili za sebou...ono ten případ byl dost složitý a zamotaný. Jedno je ale pravda - ten pán Z.B. měl už předtím dost problémů právě s rychlou jízdou a alkoholem. A po několik let mu žádný orgán nebyl schopen odebrat řidičák...
A to je pro dnešek tečka.
Obyvatelka vesnice o 570 obyvatelích vám přeje dobrou noc
PS: Vidíte, Martino, jsou tu i z menších míst...a to nemluvím o pánu blogu..nezoufejte, bude líp. Určitě. :-)

[89 2 Pes, (martina: 22.06.2006, 22:55:00 - x)
konkrétně Vás by byla škoda při té chřipce...Ale složili bychom se na vakcínu, nepochybuji :-))
A mimochodem: do té kategorie nad 40 spadá i můj bratr...
A odpověď na Vaše \"Co dodat?\" : nechat padnout LID přímo na držku - a s potšením. Lidé se o sebe postarají.

[90 PeSi, (Anka: 22.06.2006, 22:55:52 - x)
bojím se, že nevidí důvodu, pro který by měl brečet, to je to, co je úplně špatné. Ale škoda slov, to fakt nemá cenu komentovat. Jen těch zklamaných je mi trochu líto, dělali si naděje.

[91 Tuhle se píše, že: (Anka: 22.06.2006, 23:00:07 - x)
\"Nezávislost deníku Mladá fronta Dnes zpochybnil ministr zdravotnictví David Rath. Tvrdí, že list dostává peníze od zahraničních výrobců léků, aby psala proti němu.\"
Nemůže si při těch záchvatek nějak ublížit? Ještě jsou klecová lůžka, že jo? Já jen pro všechny pády.

[92 Dano, (martina: 22.06.2006, 23:00:17 - x)
kéž byste měla pravdu, že bude líp :-)

[93 martino, ono je to trochu jinak. (Rpuť: 22.06.2006, 23:02:41 - x)
Německo, jako takové, rozhodně není maloměsto, lidi nemohou být naočkovaní VUMLEM a dopadá to tam stejně. Pravda, zatím mají pořád víc peněz než my, ale to je jen otázka času. Jejich snaha prošustrovat vše do poslední mrtě je hodna velkého Marxe. Francie je na tom dokonce ještě o něco hůř.
To je všeobecná socialistická nákaza, která tak náramně vyhovuje línejm. Za starejch dobrej časů, ti lidé byli rádi, když uměli číst a psát a tudíž do ničeho moc nekecali. A když kecali, dostali bejkovcem. Ne, že by to tenkrát bylo o moc lepší, ale skupina, která nad sebou ten bejkovec potřebuje, byla jaksi ze společenského dění, většinou, eliminována, což bylo často ku prospěchu věci. Ale jak říkám, o moc lepší to taky nebylo. Platilo, platí a platit bude, že vždycky se bude ta menšina pachtit, aby tu rozhrkanou káru někam dostrkala a většina jí bude házet klacky pod nohy, protože jim nevyhovuje, aby se cokoli hejbalo - lenost, ach lenost, dej se mně přemoct. A blbost taky, samozřejmě - ale to psolu souvisí.

[94 2 martina (PeS: 22.06.2006, 23:03:31 - x)
pozor na to, jakmile jednou začnete zavádět výjimky, už se z toho nevyhrabete... Když pravidla hry - tak stejná pro všechny! Jak pro mě, tak pro Vás... Jen připodotknu - tím, že jsem důsledně dodržoval (předem dohodnutá) pravidla hry, jsem si získal kdysi mezi studenty značný respekt a důsledky toho vidím dodnes. A řeklo by se - jednalo se o prkotinu...

[95 Anko, (Rpuť: 22.06.2006, 23:06:54 - x)
on, snad zatím není ještě blázen....to jen smyčka se stahuje a on začíná panikařit....ještě toho bude víc a nebude to jednoduché....

[96 Rputi, ahoj. (Anka: 22.06.2006, 23:08:57 - x)
No, právě. Proto jsem se ptala na to lůžko:-))))

[97 2 Anka (PeS: 22.06.2006, 23:12:33 - x)
Hele, moje babička říkávala, že na horkost pomáhá křenová placka... Neměl by si ji soudruh pidistr začít přikládat? A ještě dle spisku pátera Batisty omývat přirození vlažnou vodou...

[98 Anko, jsi příliš humánní! (Rpuť: 22.06.2006, 23:13:03 - x)
Skotské střiky a vypolstrovanou celu - za tejden by byl úplně klidnej....:))))

[99 Rputi, no jo, no. (Anka: 22.06.2006, 23:15:31 - x)
Já spíš ticho, teplo, tekutiny a tma.

[100 Anko, zapomnělas na páté \"T\" - transport!:))) (Rpuť: 22.06.2006, 23:17:59 - x)

[101 2 Anka (PeS: 22.06.2006, 23:18:41 - x)
a jak by Ti dodal každý ošetřovatel, je tam ještě jedno \"T\" - tišení bolesti (nejlépe klackem za ucho... při troše šikovnosti, stačí jen rukou...)

[102 PeSi, (Anka: 22.06.2006, 23:19:22 - x)
jsem sice lidumil, ale jak na mě jukne ten jeho gesicht, hmatám instinktivně po rákosce.

[103 2 Rpuť (PeS: 22.06.2006, 23:20:17 - x)
tak se musíme dohodnout - má tam bejt to tišení bolesti (kalckem) nebo ten Tvůj transport (do krematoria)?...

[104 PeSi, (Anka: 22.06.2006, 23:20:57 - x)
díky, Ty jeden hnidopichu:-) Fakt je, že jsem na to poslední T ne a ne přijít

[105 Jejda, to bylo pro Rpuť. (Anka: 22.06.2006, 23:22:50 - x)
Omlouvám se, to ten hic děsnej, fuj.

[106 2 Anka (PeS: 22.06.2006, 23:23:07 - x)
no jo, ale po tý rákosce měl někdo šahat tak před 20 lety - teď už je skoro pozdě...

[107 PeSi, (Anka: 22.06.2006, 23:26:21 - x)
hele, sice se říká - ohýbej stromek ..., ale v jeho případě bych se osmělila tvrdit, že ještě nedospěl, tedy se na něj ta rákoska vztahuje.

[108 Rputi, (martina: 22.06.2006, 23:29:30 - x)
tak proboha jak z toho ven? Je na pořadu zas nějaká válka??
Vždyť přece víme (víte), že těch pár \"kapitalistů,podnikatelů a zbohatlíků\" má také určitý strop, kdy je ochotno financovat tento bordel.
Nezáleží mi až tak moc na mé existenci - ono to ještě do mého konce vydrží. Ale odserou to Vaše děti.
Píšete o bejkovci - nebylo by tedy lepší mít osvíceného diktátora? Napadá mě ruský car onoho věku..

[109 PeSi, (Rpuť: 22.06.2006, 23:29:57 - x)
odjakživa: Ticho, teplo, tekutiny, tma a transport....ale ty tišící prostředky taky nejsou marný - v některých případech!
V tomto případě by snad byli i na prvním místě. On má totiž pořád ještě pocit, že by se snad moh zachránit, jen neví jak a jen pomalu mu dochází, že ten průser je neodvratnej...

[110 2 Anka (PeS: 22.06.2006, 23:31:21 - x)
akorát - víš - zkurvenou povahu ani rákoska nenapraví. Ksindl zůstane ksindlem, jen si bude víc dávat pozor. Nenapraví se nikdo, kdo sám sebe napravit nechce. A tenhle hoch je podrazák od přírody...

[111 2 Rpuť, Anka (PeS: 22.06.2006, 23:34:01 - x)
je zajímavé, že ač každá hovoříte o někom jiném, ty charaktery se vzácně shodnou a doplňují. Sernator jako pidistr, všechno jedna verbež...

[112 2 PeS (martina: 22.06.2006, 23:35:09 - x)
O.K. žádné výjimky. Vy i můj bratr do hrobu!
Ušetří se? No snad jo - co odvedete na daních, to seberou sociálně slabí - ti voliči vyvítekoho...

[113 martino, vždyť mi v ní jsme. (Rpuť: 22.06.2006, 23:36:06 - x)
S islámem - jen to těm línejm ještě nedošlo. A až dojde zalezou jak krysy. Martino, hlavně si přestaňte myslet, že nás čeká klid - nečeká (on taky nikdy nebyl - to je jen iluze). Teď nás např. čeká inflace - jak už jsem psala výše - už se to rozjelo. Energie, chleba, maso...a zákonitě to půjde dál. Nejste sama, kdo má strach - já taky. A každej, kdo vidí trochu dál, než na špičku nosu...A přes to nezbejvá než zabrat a tu káru tlačit dál - nic jiného se dělat nedá a lidstvo to tak dělá celé věky. Jinak bychom nepřežili...

[114 PeSi, (Anka: 22.06.2006, 23:38:34 - x)
teda já teď reaguju na pana ministra. Pan senátor už musí umřít v tomhle znění. No, ačkoliv u pana ministra je to taky jen čistá hypotéza.

[115 Vážení, (PeS: 22.06.2006, 23:39:36 - x)
za doprovodu této duchaplné konzervace jsem dorazil přednášku a řádně zakonzervoval a konstatuji, že žloutnu, uvadám a opadávám se stromů (postaru...).... Tak se tu dnes mějte...

[116 martino, (Rpuť: 22.06.2006, 23:39:41 - x)
ona taková Kateřina Veliká by docela bodla - jenže, kolik by jich muselo bejt...?

[117 Rputi, (Anka: 22.06.2006, 23:40:48 - x)
a ten průšvih s chybějícími prachy na důchody.

[118 2PeS (martina: 22.06.2006, 23:40:59 - x)
ještě dodám, že ti sociálně slabí mají také přes 40.
Takže BY SE MĚLO ušetřit... :-)

[119 A sakra - hodina pokročila! (Rpuť: 22.06.2006, 23:41:13 - x)
Tak to půjdu taky zalomit. Dobrou!

[120 A jéje! Paroubek, Rath, (Klaun Parafin: 23.06.2006, 00:40:19 - x)
to je pro mě naprosto nepochopitelné, jakým momentálním zatměním lidské mysli, se tito dva socdemáčtí kokoti mohli vůbec ocitnou tam, kde jsou...???
No nic, ale \"zalomím\" mi připomnělo skvělou hlášku od bráchy Wunsche z Jasný páky ze Svijan: \"No, ale tahle doba se nedá jen tak vohnout přes koleno, čím víc ji zalomíš, tím víc se vymrští a flákne tě přes ksicht.\"
A teď tu buší někde u Stalina ohňostroj. Buď vzpoura skejťáků proti euakváriu nebo finačně obrněný sóloblbec se známostmi... A zákon o rušení nočního klidu je jen zase k posouzení knížatům...

[121 Jo a šumaváku, upozornění, (Klaun Parafin: 23.06.2006, 00:59:49 - x)
poprvé mi při napojení na váš web vyskočil přes celý monitor \"Zone alarm\". Prý je tam někde u vás virus. Někdo ho má zřejmě v počítači, aniž o tom ví. Prosím, všechny účastníky tohoto blogu, aby si projeli ochranými filtry počítače...
Ohňostroj trvá - finančně obrněný sóloblbec se baví na úkor letenských občanů - tipuji to na ožralého Paroubka, jde to někde od Kramářovi vily...

[122 Kramářovy vily ... lomím... (Klaun Parafin: 23.06.2006, 01:02:20 - x)

[123 No nový Pes (nikoliv PeS) (Nika: 23.06.2006, 01:32:00 - x)
je tedy výživný. Upozorňuji na 2 články v závěru - \"Jiří Paroubek a Události\" a \"Jiří paroubek a Neviditelný pes\" ... POřád si říkám, že si snad s těmi maily mohl někdo dělat srandu...

[124 A dobrou noc, (Nika: 23.06.2006, 01:32:54 - x)
radši se to pokusím zaspat...

[125 Přeji svěží ráno! (Rpuť: 23.06.2006, 06:16:20 - x)
Niko, jestli to nebude tím, že JUDr bývá placen od kusu...:)))

[126 Svěží není jen ráno! (martin tamtaky: 23.06.2006, 06:40:06 - Mail - x)
od kusu čeho bývá placen JUDr?

[127 martine tamtaky (dvd: 23.06.2006, 07:01:15 - x)
Před cca 15 lety jsem v jedné restituční záležitosti narazil na advokáta osoby povinné, který rozesílal dopisy jako šílenec na všechny strany a krz každou blbost. Většinou i ten obsah odpovídal tomu, že to píše šílenec. --Až po letech jsem se dozvěděl, že měl v rámci palmáre honorář za dopis - no tak psal dopisy. Prostě byl placen od kusu.

[128 martine, dvd (Rpuť: 23.06.2006, 07:44:20 - x)
tak nějak jsem to myslela.
Vzhledem k tomu, že se Topolánek svého času vyjádřil v tom smyslu, že žalován je téměř po každé veřejné debatě s Puchejřem, soudím, že dotyčný JUDr jest velmi pilen, neb je placen za každou žalobu extra.

[129 KONEC SVĚTA - či spíše EU - aneb hovada naprosto typická (Rpuť: 23.06.2006, 08:58:28 - odkaz - x)
Když se, v důsledku dovozu, domácí výrobci dostanou do problémů, tak se jejich výroba púrostě zruší a dostanou kompenzaci. Když to půjde takhle dál, nebude se v Evropě za chvíli dělat vůbec nic - ale za co pak budem kupovat ten dovoz!?!?!?

[130 totéž v bleděmodrém! (Rpuť: 23.06.2006, 08:59:15 - odkaz - x)
.\"Čeští výrobci museli plnit určité standardy, což zvýšilo cenu jejich uzenin. Spotřebitelé pak dali přednost levnějším výrobkům zahraničních firem, které standardy plnit nemusely,\" dodal Loskot.

[131 Citát z diskuze k Rputímu odkazu (dvd: 23.06.2006, 09:21:16 - x)
Pravda je trochu přesnější: V krizi je francouzské vinařství a soudruzi v Bruselu chtějí vyjít vstříc soudruhům v Paříži. Těch 400.000 hektarů jsou vinice mimo Francii, hlavně v nových členských zemích. A nechat to na vinařích? Ale soudruhu, takhle soudruzi nemohou postupovat. To se musí centrálně naplánovat a opatřit normou a vyhláškou EU. To bys nám udělal pěkný chaos.

[132 2 dvd (PeS: 23.06.2006, 09:35:55 - x)
No, jestli se dobře pamatuju, tak francouzské vinařství je v krizi aspoň nějakejch posledních 20 let... Já neříkám, že maji špatný vína, ale nějak mi připadaj předražený. A asi nejen mně...
Hele, je na Tebe nějakej mailovej kontakt? Potřeboval bych se o něčem poradit a rozhodně ne na veřejném fóru. Záchytnou adresu mám pe_es@atlas.cz
Dik

[133 dvd - to je nepochybné, že se jedná o žabožrouty - (Rpuť: 23.06.2006, 10:04:12 - x)
kdyby žádali hoši z Moravy, bylo by jim vysvětleno, že na náhrady není, žádost si podali pozdě, chybí jim razítko....atd
Ale chtít vybudovat Eunii, dohnat a předehnat a likvidovat postupně veškerou výrobu levným dovozem to už není ani socialistická blbost nýbrž pustá sabotáž!

[134 Ohledně Evropské unie (martina: 23.06.2006, 10:20:05 - odkaz - x)
je také zajímavý článek v odkazu.
Pěkný den všem

[135 Tak nevím - (Dana: 23.06.2006, 10:30:19 - x)
to, co se píše na Novinkách o plánované vládě a jednotlivých ministrech je fakt pravda???? To snad nemůžou myslet vážně...Raději jdu podepisovat penále...

[136 ...Ale jo...jistě... Všimněte si, že některý už sou Evropskou unií tak zblblý, že... (šakal: 23.06.2006, 10:31:01 - x)
...by kvůli její přeměně na stát klidně platili další daně. Tohle je horší než blbost - je to fanatismus! (7:- |)

[137 Ale klid, on je Puchejř stejně nepodpoří (Rpuť: 23.06.2006, 10:36:32 - x)
šakale, jakmile si s tím někdo spojí své vlastní koryto, nic dobrýho se od něj čekat nedá.

[138 Jsem dneska ráno napsala na Psa (Rpuť: 23.06.2006, 10:38:17 - x)
Vlk se nenažere, koza chcípne, soudruzi vyhlásí zvýšení dojivosti, skuteční odborníci odjedou na dovolenou k protinožcům a Pepkové Vyskočové zaujmou neochvějná stanoviska.

[139 KUCHTOVÁ - ministrině školství (šakal: 23.06.2006, 10:40:01 - x)
Tak ste se tu radovali, že nebude poslankyní, úplně k prdu! (7:- /)

Jo...zajímalo by mě, kdy se bude zakládat Ministerstvo pro Australské záležitosti... Patrně tehdy, až eurokrati budou na ty svý daně potřebovat další kapsy - přímo klokaní (7:- P)

[140 šakale, není spolehlivějšího způsobu likvidace, (Rpuť: 23.06.2006, 10:51:43 - x)
než když se někdo, kdo si nikdy k řízení čehokoliv ani nečuch, hrne do funkce ministra.

[141 Ad EU blouznění (Vít Blaha: 23.06.2006, 10:56:33 - Mail - x)
V posledním EURU je výborný kreslený vtip od Slívy. (Ostatně jako v každém čísle).

Václav Klaus s obálkou v ruce: \"A sakra! Předvolání k ´Výboru pro antievropskou činnost´!\"

[142 PeSi (dvd: 23.06.2006, 11:12:42 - x)
Máš mail

[143 2 dvd (PeS: 23.06.2006, 11:36:25 - x)
Dík, už šla odpověď...

[144 ...No..já bych radši ministerstva jako nástroj zesměšnění neposkytoval...Když chtěj blbnout, ať s tim dou někam stranou (7:- /) (šakal: 23.06.2006, 12:01:17 - x)

[145 ...\"neevropskou\"...\"neevropskou\"! (7;- )) (šakal: 23.06.2006, 12:03:04 - odkaz - x)

[146 Ale no tak, Šakale a Rputi, (kocour: 23.06.2006, 12:52:23 - x)
vy děláte, jako by k řízení ministerstva byla potřeba nějaká kvalifikace ... copak jste neviděli/nečetli \"ano, pane ministře/premiére\"? Nebo jsem vám zapomněl prozradit, že to vůbec není seriál komediální, ale ze života?

[147 Ono k těm vinařům. (jura-p: 23.06.2006, 13:05:10 - odkaz - x)
Už málokdo si vzpomene, že platíme od doby před vstupem na flašku vína korunu do vinařského fondu. Ta měla být použita na rozšíření vinic, abysme jich měli víc, až vstoupíme a nebudeme moci rozšiřovat. Pak vyjednávači vyjednali plochu vinic bez ohledu na to rozšiřování a peníze využil Michlovský a jiní k modernizaci výroby vína. Ne, že by to bylo špatně, kvalita vína se zlepšila, ale byl to jiný účel, než bylo zdůvodnění té koruny. Členy už nějakou dobu jsme a korunu platíme fondu dál. Nemyslím si, že by to byly vyhozené peníze, aspoň si můžeme koupit kvalitnější a tím i dražší víno, vyrobené z dovezených moštů a vín, které jsou zušlechtěny pro domácí trh na stále modernějších zařízeních. Je to dotace, není to dotace? Je to socialismus nebo jenom solidarita s chudáky vinaří? Neměl by být i pivovarský fond? A limonádovnický fond? A proč ne pareništní fond? Pařeniště jsou v horším stavu než vinice a chmelnice. Neměl by se zrušit zákaz pěstování žateckého červeného poloranného, který je sice nejkvalitnější, ale tak drahý, že pivovary raději vozí tresťě a chmelaři nesmějí pěstovat hořčí a výnosy vyšší druhy chmele? Nejsou vůbec všechny tyto regulace na hovno?

[148 Omluva. (jura-p: 23.06.2006, 13:08:29 - odkaz - x)
Zákaz pěstování JINÉHO NEŽ žateckého červeného poloranného, co je NÁRODNÍ odrůdou.

[149 kocoure, já vím, (Rpuť: 23.06.2006, 13:45:17 - x)
že ty dětičky jsou voprsklý, nevychovaný, zvlčilý....ale tohle si přece jen nezasloužej!

[150 Jo Jurape, je to na hovno, neboť regulace stávají se řetězovou reakcí. (Rpuť: 23.06.2006, 13:47:43 - x)
Regulujeme regulace a pak už nemůže přijít nic jiného, než totální krach a zmar a nový začátek, který, pro jistotu, hned z kraje začneme regulovat...:)))

[151 Chchchchchchchrchrhcrcrcrcrcrcrrrrrrrrrr, ttútútútúútútúúúúúúúút, chrst, BUM! - pokud to někdo nepochopil, tak to bylo předsmrtn (Rpuť: 23.06.2006, 14:11:57 - odkaz - x)
\"Osobo, neviděla jste tu děti?\"
\"Že veverka kolem letí?\"
Ne, nemusíte ten odkaz číst - já si jen potřebovala ulevit! Proč já vůl na toho Psa lezu, proč se pouštím do diskuse....jako kdybych to nevěděla....
Aido a už jste viděla normálně pěstovanou mrkev, která by měla půl kila?:
Autor: Rpuť IP: 88.100.207.xxx Datum: 23.06.2006 11:21
A zkusila jí jíst? To můžu zrovna tak žvejkat flašku od mlíka - chuť a výživnou hodnotu to má stejnou!

Předpisy jsou vydané, ale nedodržují se! A Eu to nekontroluje!


reagovat
Re: Aido a už jste viděla normálně pěstovanou mrkev, která by měla půl kila?:
Autor: aida IP: 194.228.235.xxx Datum: 23.06.2006 11:30
Kontroluje, věřte mi, protože zrovna tímhle se zabývám. Teda u živočišných potravin, ne rostlinných.

Jo a tu mrkev bych si samozřejmě nekoupila, docela si vybírám. No ale když se najdou lidi, kteří to koupí, tak by ten obchodník byl sám proti sobě, aby to neprodával, ne? To je ten trh.


[152 chybí: předsmrtné chroptění (se nevešlo) (Rpuť: 23.06.2006, 14:13:29 - x)

[153 Rputi (Honza ze Žižkova: 23.06.2006, 15:01:49 - x)
Že se lesní včely rojí?
Nebo snad bojí?

[154 Honzo, (Rpuť: 23.06.2006, 15:58:11 - x)
\"...děvče, dceru moji?\"
\"Že se lesní včely rojí?\"

Vůbec mám pocit, že je ta Eunie nějaký nedorozumnění a spunktoval to BinLádinek. Dalším krokem bude zákaz výroby čehokoliv, bude vyhlášeno nevolnictví a oficiální ústavou Eunie se stane korán. Posledním hřebíčkem do rakve naší svobody pak bude všeobecný zákaz vepřa-knedla-zela v české kotlině, ale to už bude v podstatě fuk, protože už stejně nebude co žrát.

[155 Rputi (Honza ze Žižkova: 23.06.2006, 17:24:01 - x)
Já bejt lesní včela, tak se začnu bát. Co kdybych vyrobil vyrobil víc medu než je kvóta přidělená polesí? To by si to se mnou moh přijít komisař medvěd.

K tomu zbytku: Že se řítíme do záhuby, je mi jasný. Že nás postihne vlastní rozežranost, to taky. Ale abych musel 5krát denně tlouct hlavou o zem, to je na mě příliš.

[156 Chybějící slova (Honza ze Žižkova: 23.06.2006, 17:26:41 - x)
v minulém příspěvku si domyslete každý dle svého naturelu.
Už je toho na mě moc, vzhůru a domů.

[157 Juro-Pe (Hipik - pravicovy recidivista: 23.06.2006, 18:21:27 - x)
platime u vina i za kazdou prodanou lahev korunu. To ma zasejc na starosti fond, co dava na etiketu zelenej kolotoc, ze pry budou odvazet kontejnery se sklem k recyklaci. Na kazdou prodanou lahev musis mit dokumentaci a paragony. Jupi, to je gulasek, co ?

[158 Juro-Pe, dodatek (Hipik - pravicovy recidivista: 23.06.2006, 18:28:48 - x)
tu korunu za lahev vina platime u dovezenych vin ze zahranici. Na to jsou zasejc papiry od prepravce. Kdo by chtel zkusit neco s dovozem, at se jde bez zaruky nejdrive informovat na celni urad, nebot v moci celnika je, dle jeho uvazeni dat vysi cla na dovezene vzorky. Jest to tudiz jiste rozeny odbornik, mrkne a vidi o((((

[159 Neboli jeste jinak (Hipik - pravicovy recidivista: 23.06.2006, 18:43:40 - x)
dovezete vino ze zahranici a prubeh na celnici je takovyto -
1) podepisete, ze zaplatite clo ve vysi ( pokud se celnikovi nelibi vase nakupni cena, rozhodne se vymerit clo v obvykle vysi )
2) podepisete, ze zaplatite dan
3) podepisete, ze zaplatite za kazdou dovezenou lahev 1 Kc
4) s nalezitymi fakturami si muzete naklad vyzvednout

[160 pardon (Hipik - pravicovy recidivista: 23.06.2006, 18:45:41 - x)
5) zaplatite zalohu na DPH z nakupni ceny + dane + cla

[161 Tudiz otazka - (Hipik - pravicovy recidivista: 23.06.2006, 18:47:11 - x)
proc se nekomu zda cena kuprikladu francouzskych vin vysoka ?

[162 Kuprikladu (Hipik - pravicovy recidivista: 23.06.2006, 18:54:10 - x)
a to USA jsou ku dovozu velmi prisna zeme, Takove lahodne, Chatoneauf-du-Pape, co jsem doma jako prodejce jedne nemecke firmy prodaval za 1.700 mam tady za 35 USD. At zije demokracie, zvlaste, kdyz chutna o))))

[163 Jóóó, pařeništní fond, juro-pe, (Klaun Parafin: 23.06.2006, 19:04:48 - x)
okamžitě beru a přispívám! Třikrát týdně povinná pařba! A tři koruny do fondu!
My těm vinařům ukážem... (a nemělo by se také zvlášť platit sklípkovné? Pařba ve sklípku: dvojnásobná sazba? Se čtrnáctidenní zpětnou platností?)
Jinak děkuji za ten mail od anonyma, že kdybych byl ve sklípku, tak jsme neprohráli s Ghanou. Ano, beru všechno na sebe, nenastoupil jsem...
EU - nejtajněšší teroristická organizace na světě. Kam se hrabe Kejda a Ham máš... Mám dnes hotovo, rande ve Svijanech...mám rád štíhlé ženy, které mají rády pivo! A kolegové z divadla mi dneska darovali životopis Toma Waitse, tak to na víkend knižně zalomím a kapelu Vejce Toma Waitse od září obnovím. Tak slibuji! (A nepředvídané okolnosti se uršitě naskytnou...Au! Au! EU! EU! - ono je to vlastně jedno.)

[164 Ančinyránaapolednetaky! (Klaun Parafin: 23.06.2006, 19:06:59 - x)
Určitě...už z toho dusna šišlám...

[165 Klaune, (Hipik - pravicovy recidivista: 23.06.2006, 19:10:19 - x)
mas na mysli Al - Kukajdu, neboli Pip - Show ?

[166 Ano, Hipíku, souhlas, (Klaun Parafin: 23.06.2006, 19:13:53 - x)
francouzská vína jen vysokým ženám (nebo cenám...? To dufno, to dupno, to to duní...nejvyšší čas do sebe něco nalít. Jako francouzský šlechtic jsem si, já český blbec, přísahal, že budu pít alkohol v tomhle horku až od osmi večer. A je ta třpitivá nazlátla pohádka v oroseném půlitru sprostý alkohol? Pro lidi s básnickou duší, žíznící neustále po dalších zážitcích nikoliv... (A taky jsem v mládí verše psal...!)

[167 Pip - Show? (Klaun Parafin: 23.06.2006, 19:18:21 - x)
Ruský Sputnik dělal to nejznámnější světové pípšou... Tak zatím...\"Za rok se vrátím, vrátím se zas, byť sedm Svijan dělilo nás!\"

[168 Jasna Paka, Klaune, (Hipik - pravicovy recidivista: 23.06.2006, 19:18:37 - x)
jdu opatrne juknout ven. Pokud vyjde predpoved, ma lejt, jako z konve a byt sticky, vlhkost asi 90%. Pokud se predpoved nenaplni, toz vsednu na divoky or a zacnu sekat zdivocelou travicku, nase poteseni, nasi perinku o)))))

[169 Dušane! Dušane! Help! (Klaun Parafin: 23.06.2006, 19:27:31 - x)
I need you! Při vystupování z auta mi praštil mobil o asfalt, praskl kryt a zaskočil mi telefonní seznam. Slim kartu jsem si přendal, ale nemohu se nikomu dovolat, seznam zůstal v prasklým a synové mi ho prý vydolují až v pondělí... Zavolej mi, prosím, ať dáme dohromady tu rozlučku před tvým odletem za mrzkým dolarem... (603 17 08 13).

[170 Nebo na mlej: gagmaster-pk@email.cz (Klaun Parafin: 23.06.2006, 19:28:59 - x)

[171 Ahoj lidi! tak jsem (Šumavák: 23.06.2006, 20:28:58 - x)
celý den pracoval a k očítadlu se dostal v podstatě až teď.
A mám jednu zásadní otázku:
Hlásilo to ještě někomu, kromě Klauna, virus a nebo nějaké \"šmejd\"ware z této stránky?
Já mám sken puštěný trvale a je klid. Nic se nehlásilo.Pravda je, že používám Firefox, takže je možné že IE to vypadá jinak.

takže mi prosím dejte vědět!!

A jestli jo, tak by musel být nějaký odkaz!

[172 Krasne tu hrmi ze vsech stran, (Hipik - pravicovy recidivista: 23.06.2006, 21:26:55 - x)
kourivy rachtajici or zustane ustajen a ja pod strechou. Il be back o)))

[173 Hlásím, že na mně za celej den nic nevyskočilo, (Rpuť: 23.06.2006, 21:50:06 - x)
ani mně to žádnej virus nehlásilo.

A taky hlásím, že jsem právě párkrát zahlídla Parafína (neboj nesleduju Tě) v medailonku K.Fialové.

[174 Krásný večír vinšuji. (Anka: 23.06.2006, 21:50:59 - x)
Pavlíku, viděla jsem Tě s paní Fialovou v její 13. komnatě. Asi je s ní fajn hrát, viď?

[175 Rputi, ahoj. (Anka: 23.06.2006, 21:55:43 - x)
Já neopisovala, fakt ne.

[176 2 Šumavák (PeS: 23.06.2006, 21:57:25 - x)
Nazdar vespolek... Hele, já už po Klaunově varování jsem při otevřený stránce spustil scan - (Symantec, pravidelně updatovanej) - a vůbec nic. A pro sichr jsem proťukal i odkazy a taky nic. Takže Mozilla Firefox + Simantec Antivirus hlásí vše čistý...
Jinak přednáška zdá se dopadla celkem dobře - ani rajčata, ani záprtky nelétaly, naopak, pár lidí se docela se zájmem vyptávalo. Ale celkově na padnutí, zachránilo mě jedno malý před přednáškou, pak jsem se dopotácel na pracoviště a udělal jsem si silný kafe. Dokud jsem povídal, byl jsem v pohodě. Pak se holt vypnul ten adrenalín a počasí dopadlo natvrdo. Nějak mi to opravdu nedělá dobře...

[177 Klaun je sice dobrej, (Šumavák: 23.06.2006, 21:58:01 - x)
ale jako klaun až druhej !!

\"Vedení ČSSD nedoporučí svým poslanecům, aby hlasovali pro kandidáta ODS. Svého kandidáta však ČSSD nominuje až poté, co mu slíbí podporu většina sněmovny, uvedl po zasedání předsednictva strany premiér a předseda ČSSD Jiří Paroubek.\"

Takovýhle gag prostě nevymyslí :-))
(na to je moc chytrej)

[178 No jo, Šumaváku, (Rpuť: 23.06.2006, 22:05:41 - x)
jenže Puchejř neni klaun. Maximálně tak šašek počmáranej!

Anko, já vím:)))

[179 Hele, Šumaváku, (Anka: 23.06.2006, 22:07:47 - x)
to jste si vymyslel, že jo? Pro rány Kaifášovy, to by přece nemělo být zákonem trpěný!

[180 Hlášení o potvorách (Honza ze Žižkova: 23.06.2006, 22:46:56 - Mail - x)
FireFox + AVG a nic. Před chvílí jsem dokončil kompletní test.
Takže kdoví co to hlásilo.

[181 Dobrý večer vespolek! (Loki_F: 23.06.2006, 23:06:11 - odkaz - x)
Nakukuji jen chvilku, ale asi podobně jako Šumavák opožděně...?
Podle neomylně fungujícího zákona schválnosti dojde k souběhu okolností ústící do té nejhorší možné kombinace, ačkoli vše vypadalo jakože se nic neděje... (to jsem si jen tak postěžoval };D ). Naštěstí jsem zachytil v TV Burizona a vypadal jako by strávil tri dny pod čínskou kapačkou a to mi zvedlo náladu. Potom jsem uviděl Puchejře, který se tvářil jak kstrovaný kocour po půl litru smetany a zase to bylo špatně!
Potom Topol řekl, že tahle koaliční smlouva je patrně předem mrtvá... a zase to bylo dobře, potom se zezadu zaculila třemi bradami Kuchtová a zase to bylo špatně.
Jako na houpačce!
Anko: vyřiď, prosím, Tomovi, že s tím videem mi pomohl Víťa, který mi to postnul na spolehlivějším úložišti, než je to Dušanovo oblíbené... };D A ten odkaz u tohoto příspěvku je na ty kapky, jsou tam i prodejny v Praze. Konkrétně se jedná o výtažek z Gingko biloba (Jinan dvoulaločný). Je tam vše napsané (podpůrná medicína n amnohorůzných aplikací, ale především na cévy, nicméně ať se poradí se svým specialistou!)
Tak hezkou sobotu všem!

[182 Lidi, já byl v radiožurnálu. (jura-p: 23.06.2006, 23:08:20 - odkaz - x)
Že já blb tam lezl. Když jsem čekal na svého spoludiskutéra, přivezl ho takový pořízek jako tělesný strážce a vzal si kartičku ke vstupu jako doprovod. Mělo mě být nápadné, že se naklonil do kabinky, něco zašeptal a dostal cedulku host taky. Pak přišla paní redaktorka, radostně se přivítala s doprovodem a tykali si, přivítala radostně pana senátora a mě taky pozdravila. Cestou ve výtahu probrali, co říká paní Parkánová na naše projednávání imunity, že by Šimonovský měl brát obranu a tak. Posadila doprovod do předmístnosti a upravila mu náslech. No a pak mě v programu začali ve dvou mlátit otázkami typu, co si myslíte o tom vašem podrazu. Proč vlastně chcete zmařit zrušení celoživotní imunity, což vyplývá z toho, že když nebudete hlasovat pro návrh Parkánové, tak zůstane zachovaná? Jednoznačně připravených pár volačů. Byl jsem tak vzteklý, že když jeden řekl, že mi nerozumí, tak jsem mu odpověděl něco v tom smyslu, že doufám, že chyba byla na mé straně. Ale jak jsem to polykal, aby nepochopil tu urážku, tak jsem to nějak zkonil, protože jsem si za to v duchu nadával. Tak tomu říkám objektivita zpravodajství. Sedm hodin života. Proč já se pokouším být slušný. Jdu hledat, jestli to je na webu, aby si to spláchnutí sebe ještě jednou užil a poučil se. A když jsme odcházeli, tak paní redaktorka vyslovila teorii o tom, že by se měli odbourat výhody jako levná hospoda, peníze na kancelář a telefon. Tak jsem se jí zeptal, jestli si na služební cestě platí lístky, hotel a jestli platila ten telefon jak mě volala a co ji stojí pronájem studia. Ona řekla, že je tam zaměstnaná. Takže já jsem se zeptal, jestli tím chce říci, že to za ni někdo platí. Taky mi nerozuměla. Asi je chyba fakt na mé straně.

[183 PeS(i) blajopřeji k úspěšnému šíření osvěty. (Loki_F: 23.06.2006, 23:18:27 - x)
Jestliže sis domů neodnesl kolekci zeleninových výpěstků, dopadlo to zcela jasně dobře, tedy tak, jak mělo, že?

Šumaváku, také Vám blahopřeji, koukám, že už se automaticky odebírají vložené odkazy, vydržel jste v dobém rozmaru též testovací letní teploty i překážkovou dráhu zdravotního systému, takže je zřejmé, že na Vás si Dráth jen tak nepřijde! };D

[184 Loki, ahojky. (Anka: 23.06.2006, 23:30:41 - x)
Tomovi vyřídím a za radu dík. Ginko už drahně času užívá, vyčetla jsem si o něm cosi v moudrých knihách.

[185 To je dobře, že už to mlsá, Anko. (Loki_F: 23.06.2006, 23:35:49 - x)
V takovém případě mě ani nemrzí, že jsem nosil dříví do lesa!

[186 jura-pe (martin tamtaky: 23.06.2006, 23:37:48 - Mail - x)
chyba na tvé straně je a není. Mluvíme řečí, kterou jiní ani neslyší, pohybujeme se prostorem, který se s tím druhým nikde neprotne a asi myslíme i jinými orgány.
To nemá smysl dále popisovat. Včera nebo předevčírem se tady dodávalo sebevědomí martině, která taky o sobě zapochybovala. Ty si to dokážeš udělat jako samoobsluhu, pokud to vůbec potřebuješ.

[187 Loki, (Anka: 23.06.2006, 23:40:10 - x)
chraň Stvořitel! Moc Ti děkuji za odkaz, jistě ho užiju. Díky.

[188 Jura-p(e), souhlas s Martinem, (Loki_F: 23.06.2006, 23:49:48 - x)
jestliže mluvíš k lidem jejichž sluchové receptory jsou selektivně postiženy, nezáleží na tom jaká slova, jakou argumentaci či sílu hlasu použješ.
Tady platí to omšelé přísoví o \"perlách a bravu\"...! Co dodat?
Nanejvýš \"Vždy s úsměvem\". };D
Někdy si člověk spolubesedníky nemůže vybrat. Kdo to vlastně byl?

[189 Juro (andrea: 24.06.2006, 00:03:24 - x)
je to děs, ale popravdě- už jsme všichni, a tím myslím fakt všichni, zapomněli na to, co znamenala Národní fronta. Ono to nebylo jen blbé heslo na tranparentech, ale ucelený systém moci, prorůstající od politiků- straníků té správné strany ( a poslušných přikyvovačů z jiných stran) přes média až k poslední historičce, která sklapla kufry, když si panstvo z úvé přijelo na zámek pro kachlový kamna, protože řezníkovi pana tajemníka bylo na chalupě zima.
Potřebujem znova pořádně přes hubu, aby nám to všem došlo, co jsme v devětaosmdesátým dostali, a začali si toho konečně vážit. A je mi líto, vím, že vás naštvu, ale myslím teď na všechny napříč politickými stranami, ODS není výjimka. Takové ťafky, které dostáváte, dostáváme my, prostý lid, denně- když vlezu na městský úřad, kde panuje ODS, tak se mnou jednají zastupitelé přesně stejně, jako s vámi dneska v rádiu. A navíc k tomu mají zatraceně navrch, oporu v zákonech a nepostižitelnosti- zkuste si jít stěžovat, že vám bába nechce vydat občanku dřív, než za třicet dní, ač ji má v šuplíku dávno hotovou. A nikdo tu bandu nesrovná do latě, ani to zastupitelstvo, rady, předsedové a tajemníci.
Nepřeju vám to ani za mák,ale nezaškodí si uvědomit, že vás to polovičaté vládnutí přijde pěkně draho. A že to zaplatíte důvěrou a my holt penězi.

[190 Andreo, já abych pravdu řekl, (jura-p: 24.06.2006, 00:20:37 - odkaz - x)
jsem dost nesnášený těmi, co se zabydlí na MěNV. Dost často jim to říkám, že člověk funkcí nezchytří, ale začne se považovat za něco víc. Já se tomu aktivně bráním. Mimo jiné i tím, že si tady píšu. Ale když jim říkám, že by měli mít skleněné dveře, tak tím myslím, že by měli mít skleněné dveře. A že kdykoli si dají kafé, tak to neznamená, že přestanou jednat s občany, ale že jim to kafé taky nabídnou. Je to zajímavé, ale asi tak za půl roku po nástupu do funkce tomu hodně lidí přestává rozumět. Najednou začnou hájit územní plán, proti kterému jako obyčejní zastupitelé hlasovali. A nemají čas mluvit s lidmi, nechodí na schůze a stávají se VIP hosty na sportech, kterýmí předtím pohrdali. A konec je, když zasednou u stolu se \"stavebními řediteli\". Ach jo. Když se narodil můj syn, tak otec, kterému jsem to jel oznámit oficiálně, že je dědečkem vytáhl flašku rumu. Přitom měl dost bohatě zásobený bar. Když jsem se ptal proč rum, řekl klidně, aby to byl obyčejný chlap.

[191 Hergot Andreo, (jura-p: 24.06.2006, 00:22:41 - odkaz - x)
tahle vláda mě bude stát hodně sevřených koronárek. Já jsem na tom hůř. Já z nich většinu znám. Já si s většinou z nich tykám. Já jsem na tom zle, protože vím, za co bojuju.

[192 Omlouvám se, že zase nemažu odkazy. (jura-p: 24.06.2006, 00:25:06 - x)
Blbé je, že se mi občas z ničeho nic vrátí. Zkusím, co to udělá, když tam nechám to http.

[193 Juro (andrea: 24.06.2006, 00:25:16 - x)
jak vás tak virtuálně znám, tak vy mne s politikou smiřujete. Ale to by vás museli naklonovat, aby svět fungoval tak, jak má.

[194 Aha. (jura-p: 24.06.2006, 00:25:27 - x)

[195 Andreo, (jura-p: 24.06.2006, 00:28:18 - x)
takoví ti středně nasraní lidi zase mě smiřují s tím, že dělám politiku. A taky to není až tak špatně placené.

[196 Ale dobře, Juro (andrea: 24.06.2006, 00:31:05 - x)
abych vás trochu rozesmála, jedna historka ze života:

Chceme s manželem koupit chatu, vybrala jsem jich pár, prohlížíme, obhlížíme. A tuhle si telefonuji s realitním makléřem z Vysočiny. Já:\" Pokud se domluvíme, tak si zajdu na katastr pro výpis, jestli je chata čistá, a mohli bychom to uzavřít.\" On:\" Mám výpis měsíc starý, to stačí, když převedete peníze, je chata vaše.\" Já:\" Pro ten výpis si sjedu, mně to nevadí, je to kousek\". On (velmi nasraně)- a teď to přijde...\" Tak snad mi, pani, věříte, ne? \"
Odolala jsem chuti podotknout, že kromě důvěry v cizí realitní makléře také chovám bezmeznou víru v hejkaly a upřímnost Standy Grosse, ale nemohla jsem ani mluvit, jak jsem se smála.
Tak asi chata nebude, no.

[197 Tak tady je něco na rozveselení. (Loki_F: 24.06.2006, 00:35:45 - odkaz - x)
To je taková povídka ze života. Docela jsem se zasmál.
Dá se říci, že je to taková minikonkretizace toho co nás čeká.
Zelení můžíci jukající za každým rohem, všude samá ptačí rezervace, chráněné křoví a kdovícoještě, nad tím blahovolně se křenící úředníci všech (stranických) barev...
Není třeba ani moc dlouho koukat do křišťálové koule. A vůbec se mi nelíbí to, co v ní vidím... };C
Tak dobrou.

[198 doufám, Juro (andrea: 24.06.2006, 00:36:27 - x)
že jste tam ten odkaz nedal proto, abych si početla. Dnes tedy fakt nemohu, dvanáct hodin učení, dva zápočty, zejtra tři testy, dalších osm hodin učení- prakticky už nevidím. Senát bude muset počkat. dobrou noc a nedejte se

[199 Někdy to za přečtení stojí. (jura-p: 24.06.2006, 00:48:02 - x)
Tohle zrovna ano. Je tam vidět, že někteří mluví o imunitě a ti druzí hovoří výhradně o těch prvních jako o podvodnících a o imunitě neříkají vlastně vůbec nic. Ale ten odkaz táhnu z minulé debaty, já ho vždycky smazal a on tam zase vlezl. Teď to vypadá, že už to umím, musí se tam nechat to http.

[200 Tak jsem se probral (Šumavák: 24.06.2006, 02:48:48 - x)
z \"hlubokého přemýšlení\" do kterého jsem upadl během sledování\"Událostí-Komentářů\" a jdu si lehnout a spát.

Martine,to:
\"Mluvíme řečí, kterou jiní ani neslyší, pohybujeme se prostorem, který se s tím druhým nikde neprotne a asi myslíme i jinými orgány.\"
je výstižné :-)).

[201 Hezké ráno! (Rpuť: 24.06.2006, 06:21:37 - odkaz - x)
Ten odkaz tu je, aby nás náhodou nepřepadl nezřízený optimismus.

Martine, vzkutku zlatá slova - do kamene tesat!

[202 Dobré ráno, (PeS: 24.06.2006, 06:57:31 - x)
vážení, pokud by náhodou někoho za této situace ještě zajímala obyčejná věda, pořád ještě můžu doporučit tu vědu v ulicích. Jen drobné upozornění - probíhá to \"pod patronací\" České hlavy, která se na to totálně vysrala, tedy navrhuju přejmenovat na \"Česká prdel\"! Bylo by to ostatně výstižnější, prdel má v Čechách už svou tradici a spousta lidí ji používá i k myšlení. To se projevilo i na propagaci celé akce...
Když půjdete kolem té pasáže, nic Vás neupozorní, že se uvnitř něco děje - jen u vchodu občas postávají dvě unuděné frikulíny s jakýmsi papírem v ruce. Že by někdo někde pověsil aspoň malý plakátek, že se uvnitř něco děje - to nehrozí. A přitom se uvnitř dějou dost zajímavý věci...
Hlavně bych chtěl zmínit kamaráda a kolegu Zdeňka Drozda, který opravdu umí ukazovat fyziku na úplně jednoduchejch experimentech a byl tam včera celej den a dnes tam asi bude zas... O ukázkách z jiných fakult nemluvě... Tak kdyby někdo měl náhodou cestu kolem Černé Růže, stojí za to se tam tak na půl hodiny zastavit...

[203 Pojďte nahoru...na výstavu. (Šumavák: 24.06.2006, 08:26:53 - x)

[204 Česká prdel (Honza ze Žižkova: 24.06.2006, 08:44:29 - Mail - x)
A proč ne?
Ono hlava je k práci zapotřebí, ale bez toho zadku to taky nejde. K čemu je dobrý génius, který nic nedodělá.

A už taky půjdu nahoru.



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: