Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Sobota, 24.06.2006
Zahájení se blíží.....ale my jsme připraveni ! Komentáře
[4]
Kkrásné sobotní dopoledne vinšuji.
(Anka: 24.06.2006, 10:50:34
- x)
K těm krásným obrázkům se mi to nechce dávat, ale je to silnější, než já. \"Občanští demokraté v Praze se cítí poškozeni - v hlavním městě totiž ODS volby drtivě vyhrála, zatímco třeba na většině území Moravy zvítězila sociální demokracie. Přesto se ve vládě zástupce ODS z Prahy neobjeví, zatímco Morava bude mít hned několik ministrů.\" Ten Bém je fakt pako.
[7]
Jen malé připomenutí
(Rpu: 24.06.2006, 11:40:14
- odkaz
- x)
Podezírám Julínka, e jeho občanské sdruení Reforma zdravotnictví je financováno zahraničními farmaceutickými firmami, řekl Rath. A tím se Rath chytil do vlastní pasti: Je to tak půl roku, co MF DNES ministru Rathovi připomněla jeho akci se sdruením Da Vinci klub. lo o spolek, který prý pořádal kolení pro lékaře a jeho zakladatelem byl Rath. Pikantní na tom vem bylo, e mezi sponzory spolku byly farmaceutické firmy včetně Boehringer Ingelheim a Rath jako éf lékařské komory nařídil vem lékařům pouívat při léčení mozkového infarktu lék právě tohoto sponzora....
[18]
Hipíku,
(maYda: 24.06.2006, 17:29:44
- x)
a kdeže to je \"u vás\"? ono je to tady asi notoricky známo, ale já mám paměť děravou. Rodina odkráčela na hřiště a já tu zůstala u počítače, termín je neúprosný, klient, je neúprosný, památkáři jsou neúprosní, vedro je taky neúprosné. Aspň kdybych přišla na to,co ještě otevřít, aby tou předsíní víc táhlo....
[28]
Ahoj, nevíte někdo, proč se to mydlí v ODS v Plzni?
(jura-p: 24.06.2006, 18:46:11
- odkaz
- x)
Z toho článku nebylo ani jasno, zda vyhráli městští nebo venkovani. (minule to byli původní členové x mladí konzervativci + tzv. hospodští, co tam vedli válku) a zda ty dvě války spolu souvisejí. No asi jo.
[30]
Hipíku, co já...?!
(Rpuť: 24.06.2006, 18:50:41
- x)
Když může Ransdorf tvrdit, že Topolánkovo předsednictví by znevážilo naše předsednictví EU v roce 2009....:)))) Potřebovalo by to tu krapet propláchnout:)))) Jen mně tak napadá, že Filipes a spol by tu naší kocábku mohli pěkně rozhoupat - když by např.hlasovali i proti Topolánkovi i proti Paroubkovi.....ale to jen tak blábolim z horka....
[32]
Chladnější podvečer přeji,
(Jaka: 24.06.2006, 18:58:59
- x)
Loki, prosím, ozývám se zpožděně, neb mě skolila choroba. Ale potřebuju se optat, naprosto nezáludně, protože hledám své brejličky. Čirou náhodou, nepotkal jste je kdesi v autě? Já tuším, že ne, jen kdyby ty potvory uměly zakukat. Zdravím přítomné človíčky, hlavně dík Jurovi za jeho odkazy, to je počteníčko, občas se mi dere na jazyk slovo vendeta. A prosím, kdyby náhodou jel někdo odsud z Moravy na tu výstavu na Šumavu, pytynečky moc o svezení. POdělím se o dopravné.
[33]
Anko,
(maYda: 24.06.2006, 19:02:51
- x)
co že komunisti umějí? Krém do rolády? :-))) Že se vám, chce, já bych dala přednost dobře vychlazenému pivu. Nepatlám se s krémem do rolády, ale s jedněmi balkonovými dveřmi už dva dny. Roduina šla ven a slíbili mi večeři ve zdejší hjodpodě, až dorazí. To si snad to pivo dám,i když,nevím... Při představě, co má všechno být do pondělka hotovo na mě leze neobvyklý pocit zodpovědnosti a asi bych si měla zachovat jasnou a neopivněnou hlavu. Ale když tu točí řezaný GAmbrinus... ZAtracený balkonový dveře!!!
[36]
No já se nedivím,
(jura-p: 24.06.2006, 19:13:59
- odkaz
- x)
ten ministr - poradce, co ho vlastně nikdo nezná. A pak ti ministři, co je naopak všichni znají. A fakt je tam z Prahy akorát Topolánek. A taky by mě zajímalo, jak chcou zařídit ten závazek, že budou všichni hlasovat s koalicí. Už chci vidět ten dav pražských poslanců, jak schvaluje Římanovy nápady. Oni to mysleli asi na pacifikaci zelených, ale myslím, že potíže budou s českými poslanci z ODS, kterých je víc jak všech ostatních i s koaličními stranami v této koalici. A sakra oprávněné potíže. Ale o koho se bude vlastně ta vláda opírat?
[38]
Jako, Lucka tvrdí, že když jsi vystupovala na Fifejdách, měla jsi je na očích.
(Loki_F: 24.06.2006, 19:21:43
- x)
Já si to nějak neuvědomuji. Následující den, když jsem nakládal u kolejí její saky-paky, tak jsem samozřejmě sklápěl zadní seddačky a to bych na ně mezi polštáři přišel. Pro jistotu ještě prošacuji kapsy na opěradlech, protože do těch jsem nic nedával ani z nich nic nebral... Dám vědět! maYdo: pokud jsde o koně a Šumaváka, tak je použití výrazu \"dupají\" dosti nevhodné a zavádějící. Specielně severomoraváka by to přimělo k hurónskému záchvatu smíchu. Dupou jenom králici a je to akt vysloveně specifický...! };D
[40]
Loki
(martin tamtaky: 24.06.2006, 19:31:44
- Mail
- x)
nevím, jak kde na severní Moravě, ale u nás sa nechává kotrna nahonit. Králíci \"dupou\" Vodňanskému a Skoumalovi. Ale záměna s koňskými výrazy by mohla být u lidí, tady si člověk švihne! Jediný, komu může být dneska dobře, je Foundry. Okružní cesta kolem Bystřičky na jeho Magně musela být příjemná. Já jsem ani nevylezl z baráku, protože mi těch dvaatřicet nedělalo dobře. Zítra to má být ještě o dva stupně výš, doufám, že plánované krupobití z Čech dorazí.
[45]
martine, jen si nekoledujte!
(Rpuť: 24.06.2006, 20:05:42
- x)
Tady u nás nám každej mrak, kterej jde ze západu ukradne zvíkovská přehrada. A tak jednou takhle v letě nepršelo a nepršelo a pak šel od západu mrak jako hrom....a uhnul, samozřejmě a všichni jsme tu sborem nadávali. A pak jsme se večer koukli na televizi a děkovali bodu - v tom mraku byli nejhorší kroupy v Čechách - zabíjelo to i slepice a ty střechy a okna v Opařanech (pár km odsud) si nepřejte vidět....
[46]
No, maYdo, u babičku bych nebral až tak vážně,
(Loki_F: 24.06.2006, 20:06:26
- x)
asi si ptáky popletla (viz ono prarodiči tradované nošení dětí vránou a čápem...!) };D Koně dusají, cválají, klusají, zvoní kopyty (či podkovami), přešlapují, pobíhají, poskakují, vyskakují, vyklusávají, vybíhají, zatahují, plaví se, křepčí, řičí, řehtají, zajíždějí se, podupávají, připouštějí se (a jistě si někdo vzpomene na další možnosti z pohybového a rozmnožovacího života koní), ale to dupání mají vyhraženo králíci (a zajíci) protože jejich frikční frekvence je nenapodobitelná savci větší hmotnosti (čistě z fyzikálních důvodů)... };D Severomoraváci toto sousloví (zadupat si, nadupat, (být) nadupaná) odvozují - z čiré pýchy - právě od exhibičních výkonů ramláků a ramlic. Realita je podstatně skomnější! (Třebaže neznám rodilého \"ostravaka\", který by nebyl mistrem světa v \"dupání\" - což je vyloučeno už samotným počtem jedinců jsoucích rodilými \"ostravaky\" nebo se za něj alespoň vydávajících. };D)
[47]
Loki, Vy jste
(Jaka: 24.06.2006, 20:22:44
- x)
držťkatá baletka! Takhle snižovat kvality Ostraváků, číst to některý, asi by Vám to vysvětlil ručně emočně, chichi. Prosím, potřebuju radu, na Aktuálně.cz bývají fotky a mi se nikdy neukazují. Jen tam. Dnes je tam - Kopie smlouvy a seznam členů vlády - ale asi je to formou fotek a mi se to neobjevuje, ani jedna stránka. Netušíte, proč mi to takhle stávkuje a co s tím? Anebo je-li totéž i někde jinde?
[48]
Jkao, nic jsem nesnižoval,
(Loki_F: 24.06.2006, 20:35:40
- x)
jen jsem (auto)legendu postavil na nohy. Dokonce bych to mohl doložit. Jde o to, že ne zde, protože v těch příbězích ze života vystupuje několik (zcela konkrétních a dosud žijících) účastníků, kteří by se případně mohli poznat a to už bych opravdu mohl mít potíže, protože jsou to vážení a spořádaní občané... obou pohlaví (ve všech případech rozhodně hetero!). Až zasse někdy u vína, když na to přijde řeč,,, };D
[58]
Jako, to nejsou fotky.
(jura-p: 24.06.2006, 22:55:39
- x)
to jsou jednotlivé stránky normálního textu na pozadí barva. Otevírá se to dobře, jak máte nastavené blokování java? Tak jsem si poslechl ten včerejší radiožurnál a oni mi pracovali i s ekvalizérem na signálu z mikrofonu, takže jsem dostal dobře šišlavý a setřelý hlas. Hergot, to byla práce profiků. No fakt mě dostali. A ona barva se hodně podílí na kontextu a kontext se hodně podílí na věrohodnosti. A to, jak jsem byl naštvaný, se projevilo zhoršením mé argumentace a bylo to cítit v dikci a tak si za to můžu dost sám. Člověk se pořád učí. Aspoň vím, co vytáhnou v kampani. Tak jeden bod mám odškrtnutý a oni se zase budou muset vyrovnat s návrhem zákona o zrušení imunity z výjimkou projevů před parlamentem. A s tím svým odkládaným stíháním asi nebudou zcela přesvědčiví. Imunitu jim fakt zruším. A zrovna největší bojovníci za malé změny se budou cukat. Ale hlavně, lidí by se měli naučit volit lidi, co je jim v podstatě jedno, jestli imunita je nebo není, protože nekradou, nejsou zkorumpovaní, nejsou násilničtí a může jim být v podstatě jedno, jestli imunita je nebo není. Mě v podstatě na imunitě nezáleží, ale ty neustále se opakující kecy a kampaně o imunitě mě štvou už tak, že ji fakt zruším. Dopravu zadarmo jsem použil dvakrát za život a do té závodky, kde je údajně tak levně nechodím. Z materdy, ze školy, ze střední školy, z menzy, z práce mě ty tácárny tak štvou, že je nemůžu ani vidět. Vrátím se tam až když to jinak nepůjde v pečovateláku. Hergot, to je strašné, na čem si někteří zakládají politickou karieru. No a to, co se děje v Praze při těch vyjednáváních? On měl starý Smith pravdu, když napsal, že je politika zapojením individuálních egoismů do služeb celku a já bych dodal a naopak.
[59]
No jo, dnes mají svátek ti od Křtitele.
(jura-p: 24.06.2006, 23:09:43
- odkaz
- x)
Na vánoce jsou ti po evangelistovi. Taky blahopřeju. Já to vím, protože jsem ráno poslouchal mši v Jílovicích, co slavili 640 let obce a světili prapor. No a v poledne zase v Praze. Jediná schůzka, tak jsem ještě koupil ženě placatou obrazovku, v alzasoftu už jsou 17. palcové pod 5000. A jinak jsem nedělal nic. Akorát jsem si zase vylepšoval fotky. Kdo byste se chtěli kouknout na stovky fotek, tak v odkazu. Rozhodl jsem se, že když už chodím po různých vsích, hasičích, hokejbalech, tak že budu fotit. Proč by se měli furt fotit politici? Není na nich nic ke koukání. Snad akorát ta Talmanová, ale tu si zabral pan předseda. Tak jsem fotící politik. Aspoň se tam nenudím. Některé fotky dělala žena, to jsou ty lepší.
[60]
Juro dík,
(Jaka: 24.06.2006, 23:43:19
- x)
horší je, že to netuším. Budu muset přilákat synáčka, protože tohle mám dlouhodobější problém. Na tom Aktuálně.cz se mi ještě nikdy neobjevil snímek a ten dnešek jsem tušila, že to bude asi nafocené. Jenže tím moje IQ končí, zatím mi obrázky nescházely, ale dnes ten asi nafocený text....chjo... Juro, soucítím s tím, co jste tu napsal. Průšvih je, že tahle profese potřebuje nejen odborné schopnosti, horší je, že musí mít slovní pohotovost. To je naprostý základ, jinak neprojde kampaní. Většinou jen suveréni bez studu a trémy. A to nebývají ti nejlepší lidi. S těmito schopnostmi velmi brzo zjistí, jak se toho dá využít pro své potřeby. Vás vyjímám, ale setkání s takovými náturami pro okolí nedopadá zrovna nejlíp. Bohužel, ti slušnější jsou obvykle plaší a nepůsobí jako chlapáci. Tohle je základní průšvih demokracie. Když se z pitomce stane \"kníže\". Lidi, já se ale bojím, co se z toho vyklube. To je naprosto neřešitelné, jedna strana bude dělat naschvály druhé a i když si někoho za předsednictví ve sněmovně koupí, bude jim podrážet nohy. Obávám se, že tu roky neprojde jediný slušný zákon..
[61]
Tak jsem se teď vrátil
(Šumavák: 25.06.2006, 00:52:00
- x)
zvenku,, kde jsem lítal asi od půl dvanácté, protože jsem měl stáj plnou kouře s typickou \"vůní\" spálených brambor.Souseda jsem vytáhl z postele, zkontrolovali jsme senník, stodolu, dalšího sedláka na druhé straně vsi a nenašli jsme, odkud to táhne. Tak to, místo spaní, půjdu za hodinu zase obejít a budu se utěšovat, že třeba někde někdo vypaluje trávu nebo si dělal \"sommerwendefeuer\" a ten smrad a kouř sem táhne z Rakouska. Tak mě napadá, jak to teď píši,že by to bylo docela pravděpodobné a možné, oni takhle docela dost blbnou.
[62]
K tomu \"dupotu\"....
(Klaun Parafin: 25.06.2006, 00:54:53
- x)
velkému bubnu v bicí soustavě, co stojí na zemi, se říká \"dupák\"...a břichu těhotné ženy se říká \"buben\"...\"Dupnuli ti na buben, co?\" Říká bubeník Štěpán Smetáček, sděluje-li někomu, že špatně pochopil... On dupe tak vehementně, že si buben \"dupák\" musí vždycky přivrtíkovat k zemi. Ve staré Malostranské to šlo, ale v té nově zrekonstruované prý má být na jevišti mramor...Ach jo. I to dupání už nám stěžujou, kde mohou.
[63]
S přáním noci dobré bez kouře a ohně.
(Klaun Parafin: 25.06.2006, 01:03:21
- x)
Šumaváku, omlouvám se za ten poplach, ale já měl zároveň otevřené maily a váš blog, takže \"Zone alarm\" mě varoval zřejmě od jinud. Jinak \"Smrad a kouř se táhne z Rakouska\" mi připomněl název článku v Rudém právu, kde psali o našich emigrantech, povalujících se ve vídeňských kavárnách. Dal jsem ho pak Brikciusovi, takže už ani nevím, z kterého \"gódu\" to bylo.
[64]
Jako, to nemusí být problém.
(jura-p: 25.06.2006, 01:08:32
- odkaz
- x)
Ty řekněme \"technické\" projdou. A v té patové situaci se pohybujeme už řadu let. A přitom se to lepší. Já si začínám potají myslet, že se prostě společnost vyvíjí svým tempem a že my máme sklon vliv politiky a politiků na tento vývoj přeceňovat. Tak třeba ty pitomé dopravní předpisy. Do 1.7. jsme všichni povinní při vjezdu na kruhovou křižovatku dávat znamení pro odbočení. Od 1.7 je to naopak zakázáno. Už roky to nikdo nedělá. A přizpůsobilo se to samo. Ono se jinam při vjezdu na kruhák ostatně ani jet nedá. Ale řada lidí, včetně mě bliká, když chce vyjet hned prvním výjezdem. A nenajde se nějakej bambas, co mě bude pokutovat? No já vím, že na vjezdu do kruháku nebývají. Ale doprdele, proč to zakazovat? A tak je to se vším. Já si myslím, že to prezident dělá dobře. Prostě vzkáže Paroubkovi a tím i socanům, že ho jmenovat on nebude nikdy. Stejně tak si myslím, že se Pávek nedostal do sněmovny prostě proto, že chtěl jako nezávislý udělat koalici s komoušama. A kdyby to nedělal, tak dostal o něco víc hlasů a v té sněmovně by byl. Ona se nakonec ta obyčejná pravidla nakonec prosadí.
[65]
Ten odkaz
(Šumavák: 25.06.2006, 01:29:30
- odkaz
- x)
na ty Jurapovo fotky je zde: http://juraposp.rajce.net/
[66]
Pro malé ranní osvěení:
(Rpu: 25.06.2006, 06:43:45
- x)
Tutaj. Před domem mi zastavilo červené auto. Pomyslela jsem si koho to sem čerti nosej v pátek večer v tomhle horku, nasadila jsem úsměv chanel 5. a vyhlédla z okna. Z vozu se vykutálela nějaká paní: Tutaj řekla někomu do auta a mně si nevímala. Posbírala kabelku a se zdvieným obočím mě vzala na vědomí: Tutaj! Dobrý den, pozdravila jsem a čekala, jestli z ní vypadne nějaké upřesnění. Tutaj, opakovala dáma tázavě. Potlačila jsem touhu říct, e netutám a zdvořile jsem se zeptala: Co si přejete? Tutaj?, volala dáma rozčileně a mně v tom horku v pátek večer konečně docvaklo ten přízvuk byl neomylně polský, dáma přijela na prázdniny do vedlejího pensionu a doadovala se ubytování. Nie, zavrtěla jsem hlavou a snaila se posbírat trosky své poltiny. Anglický manel majitelky pensionu vak ji spěchal ulicí a ve vousaté tváři námořníka měl omluvný úsměv:Sorry! Dáma zaútočila:Tutaj?! Pán rozpřáhl ruce:Sorry! Tutaj .Sorry .Tutaj . Zavřela jsem potichu okno.
[72]
ježkovy oči, Loki i Martine,
(Jaka: 25.06.2006, 11:51:20
- x)
teď před chvílí jsem je našla ! Já už jsem asi fakt v předkremačním stavu, ony se mi schovaly na balkóně! Všem, kdo měli se mnou soucit, srdečně děkuji. Jdu se stydět k TV, abych neprošvihla pana prezidenta, protože mi je z té politiky ouzko. Jura je sice optimista, ale já doufala, že už se dočkám. Jenže to vypadá na vydírání a to nebude dobře. Snad si to lidi za 4 roky zapamatují, ale nevím nevím. Jenže dorostou další voliči, takže možná.... Přeji všem něco hodně dobrého do bříška...
[76]
No ale na NOVĚ
(Jaka: 25.06.2006, 12:51:09
- x)
je Křeček a to je o infarkt! Strasburg právě dal za pravdu polské majitelce domu s regulovaným nájemným. Ale ten pitomec bude pořád mlít svou. Litování vysokého nájemného, tak proč se lidi nestěhují! Tady bydlí tolik starých bábinek ve velkých bytech, že to je sprosťárna..
[78]
...opice v rybízu...Ančinaránaapopolednetaky!
(Klaun Parafin: 25.06.2006, 13:10:47
- x)
Já myslel, že v Africe rybíz není a na Malé Straně také ne, oni se ty lokality někdy výrazně podobají... Jako, prosím, tohle mi nedělejte, sotva jsem před chvíli vylezl z postele a otevřu mejly, hned na mne vykoukne katan s klackem, ubíjející delfína. Fuj, to už raději toho Moravce...
[81]
doufám, že tohle byly
(Šumavák: 25.06.2006, 13:22:57
- x)
nejteplejší dni v roce!!! Na kydání hnoje ve stáji a vyvážení ven, na vůz to teda opravdu není! udělám kolečko, vyvezu, leje ze mně, že se mi dělají kolem nohou loužičky potu a na půl hodiny si musím sednout, nebo lehnout. A na obloze ani mráček ! Natož studená fronta!!!
[85]
Dobré odpoledne vespolek!
(Loki_F: 25.06.2006, 14:18:35
- x)
Jako, to je dobrá zpráva, nemusím chodit smejčit auto a navíc má Lucka plusové body za to, že si pamatovala umístění Tvých brejliček na Tvém obličeji...! };D Anko, Rputi, když jsem tady před časem udělal Moravcův profil (a připodotýkám - držel jsem se setsakra zpátky!), tak jste mi tu rukou společnou a nerozdílnou četly (psaly) levity o jeho nemocných očíčkách. Tepve teď, když už je to nepřehlédnutelné jste mu našly přiměřené jméno... };D Je to pořád o tom samém: Jak ženská uvidí něco chlupatého, s vypoulenýma očima, našpuleným čumáčkem a blábolícího pitomosti, okamžitě začnou naplno pracovat estrogeny spolu se sprškou endorfínů, probudí se mateřské ochranitelské pudy, rozum jde do kopru a nastane iracionální obhajování a omlouvání toho blbečka... Teď to tady máte. Kromě toho lze konstatovat, že tato veřejnoprávnětelevizní Moravcova šaráda významně napomohla dosažení patového výsledku voleb a prodrání se zellených lumíků do parlamentu. Kdy konečně lidé pochopí, že ekologismus a zelení lumíci jsou představitelné nové totality, mnohem zákeřnější a hnusnější než byly všechny ty předschozí, protože je schopna velmi sofistikovaně použít technických prostředků, které nidky předtím nebyly k dispozici. Hajhou! Jak by asi konstatoval šakal: \"To by si z toho šakal ukous ocas! Vlastními zuby...\"
[86]
Šumaváku, zklamu Vás,
(Loki_F: 25.06.2006, 14:21:27
- x)
ale včerejšek jsem strávil ve středohoří a podle některých příznaků soudím, že to horší přijde tak okolo poloviny července. Zažijeme si opravdu moc pěkné kontinentální léto. Větší srážky až na začátku srpna! Ale to budu ještě korigovat až se podívám na naše mravence... };D
[87]
Loki, prdelního smajlíku zde nemajíc,
(Rpuť: 25.06.2006, 14:34:20
- x)
nemohu být za dámu a musím vás poslat do prdele per hubam! Vaše bláboly o estrogenech snáším dost špatně a ve spojení s chlupatým moravčím čumáčkem už vůbec ne! A na oční vadě pana MOravce trvám, s jeho IQ ani s charakterem to nemá co společného!
[90]
Kruciš,
(Jaka: 25.06.2006, 14:44:42
- x)
když si vzpomenu, jak mi nedělalo dobře zvolení Klause presidentem, tak se při tom až zpotím strachy. Kdyby tam teď v téhle situaci byl nějaký blábolista, tak se picnu. Vždyť to je teď jediná jistota a opravdu kvalitní jistota. Člověk sám o sobě nemá žádnou hodnotu, tu získává teprve až tím, jak se projevuje, jak přijme svou odpovědnost. Jak umí racionálně zhodnotit každou situaci, neblekotá, má dost odvahy sdělit opačný názor, aniž by vznikl silácký konflikt. Loki díky, zdravím. A Parafínku, se omlouvám, jestli to zkazilo snídani, já to taky dostala dnes ráno, tak jsem to hned posílala dál, ať mi to tu nekazí náladu dlouho. Ale nebyl jste první, co mě sprdnul...
[91]
Pravil právník D.Strupek:
(Rpuť: 25.06.2006, 14:49:05
- x)
\"Třeba když majitel firmy požaduje, aby stavební dělník měl čistý trestní rejstřík, je to nepřiměřený požadavek a diskriminace.... Pro pána jána, ví o tom někdo něco? Takže, když nepřijmu zloděje, aby mi nekrad, tak ho vlastně diskriminuju?
[92]
No jo, vy si stěžujete na
(Klaun Parafin: 25.06.2006, 14:49:52
- x)
přehnané teplíčko a ti moje paka, Šimon a Štěpán odešli hrát s Američanama na Letenskou pláň frisbee. Ještě, že je pod mrakem, tak zkolaba nastane u nich až tak za dvě hodiny - to už snad dohrajou, úspěšně, ale ti američtí lumíci jsou prý velmi dobří. Loki, s názorem na Moravce se naprosto ztotožňuji, znám lidi, kteří byli u něj v rádiu a odmítli tam jít podruhé, protože jeho suverénní manipulace jim vadila... Ale s těmi zelenými je to trochu jinak, ony existují, dle mých odhadů, tak tři frakce v jejich straně, ta \"levicová\" byla naštěstí už odejita, ta Bursíkova opravdu jede jen po moci a korytech, ta třetí jsou naprosto rozumní a vzdělaní lidé, kteří tvrdí, že máme nastartovánu cestu do pekla... Značně přeceňujeme moc Kyber prostoru, v němž už jsme a který si vytváří už vlastní zákony, přetěžko najdeme přijatelné meze - terorismus, multikulturalismus atd., reakce těhto lidí třeba na plýtvání energií a drancování energetických zdrojů je mi naprosto srozumitelná - můj rodný dům skončil někde osmset metrů pod zemí, kvůli posranému hnědému uhlí...
[94]
No jo, vy si stěžujete na
(Klaun Parafin: 25.06.2006, 14:55:29
- x)
přehnané teplíčko a ti moje paka, Šimon a Štěpán odešli hrát s Američanama na Letenskou pláň frisbee. Ještě, že je pod mrakem, tak zkolaba nastane u nich až tak za dvě hodiny - to už snad dohrajou, úspěšně, ale ti američtí lumíci jsou prý velmi dobří. Loki, s názorem na Moravce se naprosto ztotožňuji, znám lidi, kteří byli u něj v rádiu a odmítli tam jít podruhé, protože jeho suverénní manipulace jim vadila... Ale s těmi zelenými je to trochu jinak, ony existují, dle mých odhadů, tak tři frakce v jejich straně, ta \"levicová\" byla naštěstí už odejita, ta Bursíkova opravdu jede jen po moci a korytech, ta třetí jsou naprosto rozumní a vzdělaní lidé, kteří tvrdí, že máme nastartovánu cestu do pekla... Značně přeceňujeme moc Kyber prostoru, v němž už jsme a který si vytváří už vlastní zákony, přetěžko najdeme přijatelné meze - terorismus, multikulturalismus atd., reakce těhto lidí třeba na plýtvání energií a drancování energetických zdrojů je mi naprosto srozumitelná - můj rodný dům skončil někde osmset metrů pod zemí, kvůli posranému hnědému uhlí...
[95]
Tak mi Anko a Rputi nezbude nic jiného
(Loki_F: 25.06.2006, 14:58:08
- x)
než jít šmejdit do starších diskusí (vím, že Anka měla přibližně v té době zcela jiné starosti, takže je v tom dost jistě nevinně), ale teď zrovna na to nemám náladu. Takže Anko buď klidná, už jsem si to plně uvědomil! Sanace kuchyňského odpadu (zřejmě vlivem rázů z myčky na nádobí už zase propouští, sice neteče, ael stačí když kape! };D Rputi, nikam nejdu, dáma nedáma. Moravce jste hájila (jen ještě zjistím, kdo byli Vaši spojenci v tomto punktu). No a hormonální vlivy na vnímání světa (vč. ostatních živočichů) můžete popírat třeba stokrát, označovat to za cokoli, ale stejně na věci samé nic, ale opravdu nic nezměníte. };D))))) Jen tak mimochodem, ty vyvalené buličí oči jsou v reklamě využívány již více nežli století a to zcela cíleně na ženy, protože to souvisí s vnímáním \"robátka holátka\" a jeho \"velikých roztomilých kukadel\" ... Takže jste dřepla na lopatu, ale já jsem takový, že Vás do té pece hned nešoupnu. Ještě vás trochu povozím...! };D
[98]
Já vím, Rputi,
(Jaka: 25.06.2006, 15:22:42
- x)
že to nemá sílu akce. Ale přece i jen jako informace to může jednou nashromáždit dost výbušnosti, aby se někdo toho tématu chopil. Někdo, kdo o tom ví víc a ví, jak na to. Vím, že to zní jako výmluva, ale fakt s takovými akcemi nemám žádnou zkušenost.
[99]
Anko, to jistě. Jneže Moravec bude odejit
(Loki_F: 25.06.2006, 15:23:23
- x)
a vynoří se jiný takový, skoro klon, jen bude mít jinak sformovaný čumáček a jinak vypoulené oči. Tzv. nová tvář, zdůrazňuji NOVÁ TVÁŘ! A bude se to opakovat, dokud se zase neodkope. Bude-li šikovný může to trvat i dost dlouho. Rputi, já jsem nepsal nic o debatě... };D Jejda, Klaune, Vašeho rodného domu je mi formálně líto. Silně pochybuje o těch osmi stech metrech (to je naprostá blbost) };D) Rozdělovat zelené na frakce je stejně nesmyslné, jako rozlišovat jedovaté hady. Když Vás zobně mamba, kobra, nebo korálovec a nemáte v kapse příslušné sérum, jste v hajzlu, jste v hajzlu, jste tam! Ty rozdíly jsou jen navenek v úrovni deklarací. A v zelených lumících je to jak v koze (jak zde stále opakuje starou pravdu PeS): \"Vzdělání ani inteligence od blbosti neochrání!\" A na uhlí mi nešahejte, víte o něm kulový (asi jako já o loutkách) };D
[101]
Loki-F, matně si vzpomínám, že kdysi dávno
(Šumavák: 25.06.2006, 15:38:49
- x)
se někde na Ostravsku jeden domek propadl do hlubinného dolu. Ale to uhlí zjevně bylo černé. a pak, ať je to tak 10let, se v Rakousku propadl dům do nějakého snad vápencového dolu.Pak tam ještě uvázli záchranáři a v televizi ukazovali moc pěkný kráter. Nepamtujete si kde to bylo?
[102]
...Na to bacha, Klaune - záleží totiž na tom, kolik je to metrů!
(šakal: 25.06.2006, 15:46:42
- x)
Podle toho se pozná, jestli totiž nejsi \"zelenej lumík\" nebo dokonce \"ekoterorista\"! Tak na to majzla...! Tím jen dokazuješ, že vo uhlí \"víš kulový\" Jo...ale je dobře, že jde u Lokiho o \"formální lítost\". Nějaká hlubší účast by vypadala nevěrohodně a neodpovídala by nutné pozitivistické skepsi - jen to citově nepřeexponnovat! (7;- D)
[103]
Tak si to upřesníme
(martin tamtaky: 25.06.2006, 16:09:39
- Mail
- x)
podle radarových snímků se momentálně u Šumaváka dějí věci. Dokud to nebere střechy a neomračuje výletníky údery krup do hlavy, tak je to snesitelné. Těch osmset metrů uvěřím klaunovi, když prokáže, že je starý jako hnědé uhlí - pak tam může mít i zbytky rodného domu. Jako licenci poetů to beru bez připomínek. Po poledni jsem si poslechl jen Klause, hlavně jsem chtěl slyšet, jak ve skutečnosti zněly věty, které mi den předtím předžvýkal nějaký novinářský překladatel. Nenechal se natlačit do úvah o tom, co by, kdyby, i když se tazatel snažil. Pobavilo mě přesvědčování presidenta, že se v Bruselu došlo k jiným závěrům, než jak tvrdí Klaus. Toiletní četba mi přinesla dneska zajímavé vzpomínání Jana Wericha na amerického podnikatele, který financoval umělecké experomenty se slovy, že raději utratí peníze z jistou ztrátou než aby je dobrovolně dal státu, u kterého neví, jak s nimi naloží.
[104]
Šumaváku, opravdu nevím.
(Loki_F: 25.06.2006, 16:09:54
- x)
Když zkouším obrazovoou paměť, z rozpadlých domů mi defilují před očima samá zemětřesení, průval kuřavek do šachty Venuše, následkem čehož se propadlo baráků hned několik (na severním okraji starého Mostu), z ostravska si pamatuji jakýsi domek ve Stonavě, který se zřítil následkem otřesu horského masívu vyvolaného těžbou. Moje ŽD se také narodila ve vesnici, která už neexistuje. Když vzpomíná na ty časy, je to idyla (ach ten rodný dům). Když sundá \"růžové brýle\" zhojených vzpomínek, neopomene zmínit společný záchodek na konci pavlače, nošení vody z přízemí, kde byl jeden ze dvou kohoutků s tekoucí vodou (druhý v prádelně), na sobotní koupání ve vaně, do které se musela ohřát voda ve velikém pařáku, výhled na chemičku, puch její čističky, fenolové vody v potoku za barákem, dojíždění do školy, londýnské mlhy na podzim, v zimě a na jaře a že to vlastně ani moc idyla nebyla... Podotýkám, tu chemičku postavili Němci. Joj, šakale, já jsem Klauna nijak nezařazoval, to jsi vyvedl pěknou Moravcovinu... na chomutovsku se osmset metrů pod povrchem nachází krušnohorské krystalinikum, uhlí neee, natož rodné domy. };D
[105]
Moravec, Moravcovi Moravcem...
(šakal: 25.06.2006, 16:22:25
- x)
Jo, jo...taky znám takový lidi. Bydlení na statku, suchej záchod, telefon u předsedy nebo u faráře... Ty nikdy, do konce života, nedají dopustit na \"pěknej, čistej a moderní\" panelák, kde je v obejváku kovral, v kuchyni lino a teče teplá voda! Za nic na světě by nešli bydlet do secesního činžáku na Janáčkovo nábřeží: \"Je to takový starý...a špinavý!\" (7:- P)
[109]
Kyždý má svou noru šakale...
(Loki_F: 25.06.2006, 17:06:24
- x)
Někdo má těch nor víc, podle ročního období. Někdo zse žije nejraději na nádraží, aby byl tak nějak mezi lidmi! Proti gustu... Šumaváku, vážně, podle satelitu to vypadá, že si Šumava vydýchla a odplivla směrem do středních Čech. Martin to odhadl dobře!
[111]
Tak jsem se podíval na teploměr.
(jura-p: 25.06.2006, 17:29:43
- x)
Protože máme mít na náměstí Carmina Burana. A vypadalo to na pěknou bouřku. Ale od západu se už projasňuje a teploměr se asi pokazil, protože ukazuje 22, na severní straně baráku je furt ještě tma, jaký jsou na té straně mraky. No potěš pánbů toho, na koho to spadne. Tady to bylo zatím jen tak pár kapek a fakt to nevypadá, že to bude tady v Budějovicích. Ale už za takovou Libnič bych moc nedal.
[114]
No, dobře tak jsem čiré krystalikum,
(Klaun Parafin: 25.06.2006, 17:39:05
- x)
bydleli jsme sice na kopci, ale jako člověk s rozhledem ustupuji do hloubky na šest set. A náhodou dno Velkodolu Čs.armády v Ervěnicích bylo na devítiset třiceti. Já to vím, táta se tam fotil u kamene s tímto číslem, když tam dělal mistra housenkářů. A fakt kolem kol dokola uhlí bylo, alespoň mi to říkali... Tady na Letné je chvíli už pěkné dusno, bude bouřka bude, cítit je tu všude...ale nad Hradčanama je světlý flek.
[115]
Paní Hybášková je ta,
(jura-p: 25.06.2006, 17:47:47
- x)
co jako velvyslankyně kritizovala vlastní vládu za stažení chemiků a zdravotníků, kterým končil mandát parlamentu a ani spojenci nežádali jejich další pobyt. Část zdravotníků zůstala v rámci britské nemocnice a jsou tam dodnes. Kdyby o další pobyt vojáků žádali spojenci, parlament byl ochoten vyhovět. Ale žádala jen Hybášková. Tím razantně porušila povinnosti velvyslance, naštvala vojáky, kteří prohlásili, že jim tam k ničemu nebyla a jenom opruzovala a s velkým jásotem novinářské scény vstoupila do politiky. Domnívám se, že šlo o \"zviditelňovací\" akci právě ke vstupu do politiky. Jako hrdinná bojovníce z Arábie pak byla zvolena do EP.
[119]
Máme my vlastně předpisy o dědictví po stranách,
(jura-p: 25.06.2006, 18:02:20
- x)
co zanikly jen tak, sloučením, rozdělením a jiným hemžením trpaslíků a přeběhlíků? A co zrušením a znovuzaložením pod stejným, jen trochu modifikovaným jménem? A je důležitá pomlčka v názvu? Tomu EP nezávidím, až tohle bude řešit. Anebo soudu. Třeba rozsudkem ta pravidla vytvoří.
[120]
Kocoure,
(jura-p: 25.06.2006, 18:09:55
- x)
já to vidím před očima. Pan Předseda příjde z vlády a zadá úkol. A ti zkušení borci budou koukat do země a ten nejodvážnější řekne: Pane ministře, ale to nejde. A co pak? A taky se divím tomu poradci v čele ekonomiky. Ten je mi spíš záhadný, nikdo z mých známých ho nezná. A Pražáci řvou - nejspíš právem. Nevíte někdo, kdo to je?
[123]
jura-pe
(martin tamtaky: 25.06.2006, 18:18:19
- Mail
- x)
Máme - 424/1991 Sb., v něm se stanoví, co s majetkem, když strana končí s likvidací nebo bez likvidace. Nebudu to tady rozvádět, ale zaregistrovaná strana musí oznámit změny registračnímu orgánu. V oznámení se pochopitelně hovoří o detailech změny - od těch malých až třeba po zánik sloučením a pod. Zákon rovněž stanoví podmínky příspěvku, jeho termíny výplaty a pravomoci ministerstva financí. Jsem přesvědčen dopředu, i když neznám konkrétní záležitost EDů, že v rámci svého gumového oprávnění je MF klidné.
[124]
Cha, Jura-p(e) myslím, že pokud jde o Nové tváře,
(Loki_F: 25.06.2006, 19:00:59
- x)
netřeba se dále šířit. Hybášková své duševní pochody předvedla několikrát naživo a ve svých článcích i na NP.Tím je o EDy postaráno. Burizon, Kuchta a Korbel ve vládě zatím nední dost na totální katastrofu, ale stačí na na to aby mohli škodit. Obstrukční právník blokádistů JEZE v čele legislativní rady vlády. Z toho by Parafín měl udělat pimprlové divadlo...! Klaune: Těch devětset třicet - nestříhali metr do důchodu? Nepodepsali šachtu, aby nemuseli na vojnu? Nadmořská výška Ervěnic je téměř na chlup 230 m n.m. Nemám teď po ruce vrty z oblasti Ervěnic, ale celý pánevní komplex zde v blízkosti Jezeřsko - ryzelského prahu nedosahuje nijak extrémních mocností (okolo 100 m, dále ke Krušným horám až 200 m. V prostoru bývalých Albrechtic (výchoz uhelných slojí na povrch resp. pod kvartér) je nadmořská výška okolo 270 m n.m. Tak si to odečtěte a jste zhruba na +/- 0 m n.m. pro nejhlubší část lomu a to ještě nadloouho.
[126]
Jura-pe, ten Váš článek
(Vít Blaha: 25.06.2006, 19:31:02
- Mail
- x)
o nových tvářích citoval včera ve svém představovacím projevu jeden z kandidátů na oblastním sněmu ODS v Brně. Říkal, že na rozdíl od autora si myslí něco jiného a proto kandiduje. Delegáti se k jeho lítosti drželi starých jistot. (Na můj vkus až moc).
[127]
Jistý Kosta Dimitrov, poslanec to za ČSSD
(Rpuť: 25.06.2006, 19:47:38
- x)
uvádí ve svém životopise, že je absolventem TŘÍ vysokých škol v Čechách. ČT zjistila, že: Na Strojní fakultě mu pouze uznali diplom z Bulharska Na Filosofické fakultě neobhájil diplomovou práci a nesložil závěrečné zkoušky A na Vysoké škole ekonomické (odkud používá titul Ing.) nestudoval vůbec. Jinak tu byla tak strašná bouřka a slejvák, že jsem radši vypnula i písidlo. Parafíne je to jasný, nikam si nespad, natož barák...:)))
[129]
Rputi, to je tenhle ?
(andrea: 25.06.2006, 20:41:46
- x)
http://www.azaudit.cz/ zajímavé známosti pro poslance. Tomu dá fušku udržet zdání, že jeho politická práce nemá vůbec, ale vůbec nic společného s jeho podnikáním.
[131]
Mocnost sloje 200 metrů?
(K: 25.06.2006, 21:01:26
- x)
Nadmořská výška 230 - 270 metrů? Vždyť ta jáma byla strašná a schodovitě sestupovala dolů...že by otec byl pod mořem? Pod \"mořem píííva...\" jak zpívala Hermanka snad jo. JE ale objektivní pravdou, že jsem měl tenkráte asi o metr méně, takže z toho nejvyššího kaštanu u nás na zahradě bylo vidět Jezeří - a tenkrát mělo ještě na střechách břidlicovou krytinu. Souvislou. Aby vojenské posádce nekapalo na karbid. V 64 jsme se tam s kamarádem vydali s šestnáckou kamerou \"ákáčkem\". Záběry z půdy zámku, kde ležely tuny holubích mrtvolek a z rozlámaných střešních trámu visely závoje vlajících pavučin a dírami ve střeše to celé prosvicovalo šikmo v různě silných sloupcích slunce... V metrových kopřivách u brány ležely v trávě uražené hlavy kamenných strážných Titánů, kteří si ulámanými pažemi clonili oči a hleděli zoufale slepýma očima k obloze... Rozstřílený oltář a sošky svatých v zámeckém kostele, ve chvílích ticha jsme měli dojem, že ten prostor kolem tichounce naříká. Připadali jsme si, že vrčením kamery krademe zámku nějaké neurčité tajemství a ani jsme nemluvili, jen si ukazovali směry, kam otočit objektiv... Pak při stříhání jsem z lítosti nevyhodil ani políčko filmu a pietně jsem je uložil do modré obálky. Ztratil jsem ji při stěhování. Film nám ukradli pak při soutěži Rumburská šestnáctka - vmontovali jsme tam také nahou Evu, spolužačku, která nám s vycházejícím sluncem vystupovala nahá z Dřinovského jezera. Točeno pozadu... Nebyl to žádný úchyl, ale prý STB, vlastně taky sdružení úchylů...
[136]
Klaune, Klaune, zkoušíte rozchodit
(Loki_F: 25.06.2006, 21:57:41
- x)
to číslo 930, leč marně... };D Jestliže jste měl takový vztah k Jezeří, třeba máte doma ještě nějakou malinkou tapisérii, nějaký \"bezcený\" olej nebo ddřevěnou sošku? Já jsem slyšel vyprávět od pamětníků, jak vyplenili Jezeří, když začalo patřit \"LIDU\", tři vrstvy koberců proložené tapisériemi (což pro lid byly taky koberce), obrazy poskládané na půdě, kde si v nich s oblibou dělaly vosy a sršni hnízda (asi aby je chránili), ze \"zkrácené\" čínské porcelánové vázy napjedlo pro kachny... Titíž lidé (popř. jejich děti) později demonstrovali za zachránění té \"krásné stavby\" na skále. Svými absurdními příběhy jen vyvoláváte další absurdní příběhy. Navíc mohu s pýchou říci, že moje rodiště leží jinde... Víte proč?
[139]
Víte Bláho.
(jura-p: 25.06.2006, 22:22:01
- x)
Fakt říkal, že když nové, tak schopné, o kterých je to známo? Fakt říkal, že cizí, neověřený, neznámý neznamená automaticky lepší kvalitu. Fakt nesouhlasil s tím, že změnou fasády se podstata nemění. Pokud nesouhlasil s tímto a přinesl relevantní argumenty, tak sem s nimi. Strašně rád bych se mýlil. Je mi líto, že můj článek, aniž by se kdokoli seznámil s jeho obsahem a přemýšlel nad ním, se stal značkou a nálepkou \"nepokrokovosti\" a to i v konzervativní straně. Označkuj a odsuď ve jménu pokroku a evropských hodnot je prastará metoda práce trpaslíků a přeběhlíků, co jim někteří říkají pravda a láska. Vždyť oni zprofanovali i jádro Husova učení o predestinaci - Pravda (Boží) vítězí, aniž by věděli, jak to ten Hus vůbec myslel. Co má hergot pravda a láska (Boží???), co údajně vítězí nad lží (tak tady už je to vůbec nejasné - no nejspíš Klausouvou) a nenávistí (pochybuju, že se myslí ta vlastní), společného s Husovým citátem na prezidentském praporu. Ale sakra, jak je to vůbec s přetiskováním článků? Smí se to vůbec, a s komentářem, že jde o názor ODS. A původně s chybně označeným autorem? (Mě nikdy nenapadlo své vlastní názory označovat za názor ODS. Já dokonce s celým svým vzděláním pochybuju o tom, že něco jako názor ODS vůbec existuje. Já si myslím, že existuje stanovisko konkrétního orgánu, pokud bylo schváleno. Když novinář říká, ale názorem ODS je..., tak se člověku snaží obvykle něco podstrčit.
[140]
Máte pravdu, dámy, ujel jsem...
(Loki_F: 25.06.2006, 22:26:43
- x)
Klaune Parafíne, veřejně a upřímně se omlouvám. Moje prsty na klávesnici byly tentokrát rychlejší než mozek. Teď když jsem si to znovu přečetl, safra, jsem si uvědomil, že jsem Vás urazil a to opravdu nebylo mým úmyslem. Jak jsme tak do sebe rýpali, Vaší zmínkou o natáčení jste mi vyvolal podobné reminiscence o nichž jste se sám zmiňoval... Pokud moji omluvu nepřijmee, nemohu se na Vás zlobit! Slevte ale něco z těch 200 metrů... Tak ne 25. };D
[141]
Hezký večer přeju
(Dana: 25.06.2006, 22:28:02
- x)
jak vidět, víkend jsme přežili tak tak, ale horko ještě bude a nejen co se počasí týče. Loki - Jezeří - to je smutný osud kdysi krásného a hrdého sídla...bohužel, není to osud až tak vyjímečný, hlavně co se mobiliáře týká. I když - s Klaunem to spojovat je trochu hodně přehnané. Znám osudy některých sídel tady na dálném východě a vím, jak se s majetkem zacházelo a proč někteří občané tak vehementně bránili naplnění restitučních zákonů a vrácení stavebních památek původním majitelům. Občas se jim to povedlo a tak nemuseli vracet třeba ten obrázek z kuchyně nebo bryčku ze stodoly...občas se v potomcích něco hne a sami \"darují\" nějakou tu věcičku opravené památce..Ale myslím, že tohle téma není to nejvhodnější - nikdo nemá v ruce jasné důkazy a tak je to jen řeč o něčem...
[147]
Jura-p(e), na to není nic v nasr.nosti.
(Loki_F: 25.06.2006, 22:44:30
- x)
Tedy z mojí strany, to bylo takové pošťuchování a mávání drápama a pak jsem je pozdě zatáh. Vím od Parafína z našeho rozhovoru a dalších zmínek a jeho dávné lokalizaci, takže také vím, že to bylo rýpaní... No a k té chemii, já ačkoli jsem vzdělán v oboru, tak jsem si to také myslel, když jsem začínal... Je to složitější a budeš-li mít zájem, tak až se někdy zase potkáme, mohu se pokusit v hrubách rysech načrtnout své stanovisko, které stejně nebude úplné, protože. Jsem zastánce dostavby Temelína, protože čím dříve se tak stane, tím déle bude možno doplňovat ten zbytek uhlím (prodlouží se životnost zásob). Prodej energie i technologie bude i dlouho do budoucna dobrým obchodem a ty jaderky se zatím bez toho uhlí neobejdou, konečně to uznal i D. Burket.
[148]
no já poznala děti,
(Dana: 25.06.2006, 22:45:34
- x)
jen jsem měla dotaz, zda kluk, kuci, holka či holky nebo mišmaš! Jsi zasloužilá teta nebo..??? :-)))))) Ale jinak je vidět, že si slova našich vrchních vůdců bere vaše rodina opravdu k srdci a přistupuje k řešení problému velmi zodpovědně! Gratoluji rodičům a dětem přeju zdraví, štěstí a radostný život! :-)))
[153]
No vidíš, Andy, a právě tento víkend
(Dana: 25.06.2006, 22:53:15
- x)
dojela starší dcera a dovezla DVD s nahrávkou mého budoucího vnoučete! Koukali jsme, jak si lebedí u maminky v bříšku, jak si dumlá paleček a ...a vůbec, někdy mám z té techniky až hrůzu... Doufám, že i nám to dopadne dobře i když v polovičním počtu oproti vám! :-))))
[160]
Andy, myslím, že
(Dana: 25.06.2006, 23:01:51
- x)
Karlos má ještě jiné starosti než dělat z matky babču! Neboj! Jak tak sleduju ty dnešní mladé, jsou mnohem víc zodpovědnější než my v jejich věku..ono taky ten dnešní život není žádná procházka růžovým sadem a pak také je před nimi spousta jiných možností, které my jsme neměli. Tož teď už ti nic nezbývá, než věřit, že z té výchovy přece jen něco malinko uvízlo...:-))) A s tím vracením zlobicích vnoučat už mě několik babiček i dědečků seznamovalo a velice si tento systém pochvalovali! :-))
[165]
Loki, já mám souseda energetika.
(jura-p: 25.06.2006, 23:29:05
- x)
Já to pochopil tak, že kolísání zatížení musí být chytáno rychle proměnlivými zdroji. Což není atomovka. Tak vyrobí ten stálý základ. Pak ve vteřinách to prý chytají na setrvačnost roztočených turbín, na otevření horké páry, na spuštění přečerpávacích elektráren, na spuštění vodních, na přihřátí páry otevřením hořáků. Na nic z toho není vhodná ta atomovka. Ta je taky regulovatelná a regulovaná, ale to prý je v řádu desetiminut. Přičemž v tom neustálou roli hraje ladění se zapojením s cizinou. Ale jak jsem pochopil, tak je to odbornost sama o sobě a prý jsme v tom dobří. Ale jiní chlapi z Temelína prý poznají z toho, jak jim hučí turbína, jak fouká vítr v Německu. Já můžu jen věřit, že hučí plně zatížená jinak, proč ne. Od něj jsem se dověděl, že rozvoj větrné energetiky jim nevadí, aspoň jim nikdo nebude bránit stavět tepelné elektrárny. Když jsem řekl, že ty vrtule jsou snad místo toho, tak se dost dlouho smál a vysvětlil mi, že každá větrná potřebuje minimálně polovinu instalovaného výkonu \"horkou\" zálohu, to znamená roztočenou turbínu v tepelné elektrárně, a zásobu horké páry, aby mohla ihned nastoupit, když přestane vítr vát nebo začne foukat naopak moc. Takže stavba větrných vede k vyvolaným investicím do nutné stavbě tepelných. A kruh je uzavřen. Zelení svým bojem za stavbu alternativních podporují plány na stavbu tepelných elektráren. Jenom nevím, jestli to vědí jejich příznivci.
[166]
Tak ta bouřka
(Nika: 25.06.2006, 23:46:14
- x)
spadla přímo na naši chalupu mezi Pískem a Zvíkovem , vypla nám proud a umyla podlahu ve stodole, do které poněkud zatéká... Ani po hodině proud nešel, a když jsme odjížděli, tak místní hasičský sbor startoval tu jejich máňu. Nevyznám se v tom, ale vypadá jako něco, co armáda mohla vyřadit někdy kolem roku 1965, takže historický kousek, plně funkční, byť poněkud dýchavičný. A odjeli směrem do Struh či k Oujezdu, a opravdu ze státovky byl vidět jakýsi čmoud odtamtud... Tak jsme jim drželi cestou palce, ale v 4imelicích jsme je pustili a začali držet sobě, abychom stihli dojet ještě dneska. Podařilo se ! :-)) Gratuluju k mimčům, ale heč já už jsem hrdá teta už týden !
[168]
Ano Jura-p(e), popsal jsi to velice přesně.
(Loki_F: 26.06.2006, 00:54:41
- x)
Je to naprosté plýtvání zdroji, na kterém pochopitelně vydělávají energetici, protože ty špičkové výkony za vypadlé fofrníky se platí dost jinými penězy než stálý výkon dle diagramu. Prostě to udržování roztopeného kotle není zadarmo. No a spotřebitelé na konci, to Ty, já, soused, jeho soused... přispávají zcela nedobrovolně také... Tak dobrou noc pro dnešek. Hezké sny.
[169]
Jejej, nebijte verbálně Lokiho,
(Klaun Parafin: 26.06.2006, 01:15:26
- x)
já jsem trochu provokoval, ale do Jezeří jsme přišli už do totálně vybydleného od naší čacké armády a od soudruhů, co přišli z vnitrozemí a zabydlovali se nám v Sudetech... V chomutovském městském muzeu jsem pak viděl jen zahnědlá fota ze šlechtické předválečné idylky. A pravda vzal jsem něco - nádherný kámen, spíše úštěpek nějaké kamenné desky z vyrubané kašny v džungli bývalé zahrady. Dal jsem ho pak příteli \"šutrologovi\", který s ním byl u nějakého odborníka v Lounech a zjistili, že je to zbytek černého mramoru, jemně rudě žilkovaného, říkali tomu odborně nějak, Loki, nerozčilujte se, nějak jako carakazský nebo kararský... Já měl jen radost, že on má radost. Tak nádobí jsem umyl, už jsme ani neměli z čeho jíst, dvojčata jsou pěkná a já ospalý jako filip. Tak se mějte. Jedeme tento týden točit do Velkých Losin, mám přítele v papírně, tak se těším, že mi zase něco speciálního ukáže...
[171]
Ha, teď mi přišlo
(Jaka: 26.06.2006, 01:36:46
- x)
aktuální vydání MF Dnes, a tam, mimo jiné - Viceprezident OMW Schneider je však optimistický. \"Neumím věštit z kávové sedliny, ale ceny by mohly jít v nejbližší době dolů. Alespoň podlemírně klesajících cen ropy,\" říká. A v iránské TV včera - Iran hrozí použitím ropy jako zbraňě. \"Teherán pohrozil, že v případě ohrožení jeho zájmů užije ropu zako zbraň. Šéf iránského ropného resortu ujistil, že jakákoliv sankce vůči Iránu může mít za následek růst ceny ropy na světových trzích ze 70 až do 100 dolarů za barel. Kazem Vaziri-Hamaneh řekl včera v televizním vystoupení, že ropa je jednou z možností, kterou jeho země může využít v boji o svá práva. Zdůrazníl, že svět energii potřebuje a proto jakákoliv sankce vůči Iránu vyvolá paniku na energetickém trhu a mělo by to nedozírné následky.\" chystají se vydírat, jako kdysi jistý Áda
[172]
Ropa jako zbraň?
(Klaun Parafin: 26.06.2006, 02:18:11
- x)
Dostat po hlavě prázdným nebo plným barelem, spadlého z nebe, je jako prašť či uhoď. Nemohu spát, tak jsem pročítal koaliční smlouvu. No a mám pochyby: Nevím jestli zlepší úroveň života lepší síť silnic, diplomatická a energetická bezpečnost, dostupný trh s byty...nic proti snižování daní a konečně! zvýšené péče o rodinu a děti - snad to nezůstane jen na papíře. A co kultura! Kulturní chování, co nedovoluje korupci, násilí, podvody! Kultura vzdělávání! Kultura prodeje! Kultura televizního vysílání, aby ji neurčovala třeba Malina Obrovská... Atd. Zvýšit péči o děti znamená zvýšit také kulturu jejich vychovávání... Nejsem sice z toho vyděšen, ale opravdu mi tam pár vět chybí... Kulturní anarchista -
[173]
Parafínku,
(Jaka: 26.06.2006, 05:24:34
- x)
když Vy jste tak náročná osůbka. Že Vy byste tam rád viděl i že se nesmí vraždit motýli i tuleni... To je nás víc, jenže tohle je, bohužel, koaliční dohoda. To je jako když v baráku bydlí Vaše stará, Vaše mladá, další staří i mladí a mají se domluvit, kdo opraví dole schod, nahoře okno, kdo natře výtah a kdo vchodové dveře, budem-li na to vůbec mít !!! Ha ha ha. Kdežto Dana je na všechno sama i na financování, tak se sama se sebou domluví jednoduše. Ona tam už má většinový systém ! Lidičky, čaues a dobrý a zdravě prožitý den. Zatím to tak ještě je. Za dvě hoďky už to bude zase au au fuj.. Tak hurá do pracovního procesu !
[174]
Dobré ránko!
(Rpuť: 26.06.2006, 06:15:46
- x)
\"Ty, ač nejsi brabenec, se taky rád hlasitě chechtej, chechtej a na svou bídu si nezareptej!\" Lidi, tady po tý včerejší buřině tak vlhko a taková mlha, že není pořádně vidět na konec ulice. Ale zas se dá dejchat, což včera činilo určité potíže....
[179]
vyhláška hulvátství neodstraní
(Dušan Neumann: 26.06.2006, 09:41:53
- Mail
- x)
Jel jsem v sobotu úzkou lesní silnici od hradu Rýzemberka, kam jsem z dcerou zajel na koncert v přírodním divadle, když se protisměru objevila světla automobilu. Cesta byla v tomto úseku rovná, lemovaná stromy až ke krajnici, s nezřetelným a zarostlým příkopem. Zpomalil jsem asi na 40km/hod a hledal širčí místo k vyhnutí. Automobil v protisměru proletěl okolo a srazil z půjčené Fabie vnější zpětné zrcátko, aniž by jeho řidič byť jen naznačil snahu zastavit. Chvilku mi trvalo než jsem se na úzké cestě otočil a vydal za tím pirátem. Předpokládal jsem, že spěchal též na ten odpolední koncert. Zeleného Peugeota jsem objevil na parkovišti, právě od něj odcházeli dva mladí lidé - kluk snad 25 let a dvacetiletá blondýnka. Zastavím, stáhnu okénko a slušně se ptám proč po střetnutí nezastavili, že bych si rád vyměnil adresy a čísla pojišťovacích dokladů. Mladík prohlásil, že mi nic nedá a že jsem jim dostatčně neuhnul. A dívneka začala hystericky ječet, že jeli skoro \"pankejtem\" a že volové jako já nemají na silnici co dělat. Policajt nikde, co by tam také dělal, mobilní signál také žádný, ani svědci. Tak jenom upozrnění, pokud někde uvidíte sportovní zelené coupé Peugeot s SPZ 2P3 1030, zdálky se mu vyhněte. nejenže řidč je nevalných kvalit, navíc nemá kinderstube.
[180]
viditelnymacek:
(Rpuť: 26.06.2006, 10:03:37
- x)
Zdeněk Doležal, známý pod přezdívkou \"Pět na stole v českých\" , spolu s dalšími nájemníky zprivatizoval v Praze - Krči dům s osmnácti byty, patřící ministerstvu vnitra, za neuvěřitelných osm milionů (a pár drobných) korun. A kdyby jen to: do patnácti dnů od prodeje muselo být zaplaceno jen 1,398 milionu a zbytek může družstvo nájemníků uhradit bezúročně (!!) do deseti let.
[182]
Dobrý den! Tady ani nekáplo,
(Šumavák: 26.06.2006, 10:35:27
- x)
Teď už je 31,5°C ve stínu a stín nikde, a já sbírám odvahu vlézt do té pojízdné pece a vydat se 40km (jedna cesta)do Krumlova na další vyšetření. Ještě jsem měl být od 11 hod. v Kaplici na rehabilitaci toho lokte, ale to už je jasné, že z toho dneska nic nebude. Lépe méně (nebo později) hýbat rukou, než zase zkolabovat - si myslím.
[183]
Rputi,
(Vít Blaha: 26.06.2006, 10:37:18
- Mail
- x)
já myslím, že on o ten barák nikdo asi neměl zájem, určitě v souladu s předpisy výzva k přihlášce do privatizace visela na nástěnce na půdě toho domu minimálně tři dny a protože se přihlásili jen nájemníci, dům byl zprivatizován tak jak se stalo... No a ty splátky? Dnes jsou úroky tak nízké, že je prakticky jedno, jestli to šibalové splácí s úrokem, nebo bez... My se můžeme kojit nadějí, že třeba o to méně budou vzdalovat státní prostředky ze státní kasy ve prospěch vlastních účtů...
[186]
VŠE se spletla, Dimitrov je inženýr
(Vít Blaha: 26.06.2006, 11:38:18
- Mail
- odkaz
- x)
\"Na straně VŠE došlo k pochybení a vedení školy se za to panu Dimitrovovi omlouvá. Již jsme s ním o tom mluvili. Chyba se stala tím, že vedoucí archivu VŠE provedl jen kontrolu promoční knihy absolventů denního studia. Pan Dimitrov ovšem vystudoval při zaměstnání,\" řekl v pondělí Právu Karlíček.
[187]
...neukojíme!
(Loki_F: 26.06.2006, 11:40:09
- x)
Ta opce, která je nejvíce pravděpodobná, obvykle také nastane! Dobré skoropoledne vespolek. Noční bouřková oblačnost z jihu a jz. vypršela nad Německem a Rakouskem, takže dnes nezaprší (kromě lokálních bouřek z horka). Šumaváku, děláte dobře, že se nikam nehrnete. Dnes je lepší zaujmout pozici Sultána nebo Tyrla a věnovat se fyzicky nenáročné činnosti... };D
[190]
Anko, doufej v nejlepší , připrav se na nejhorší!
(Loki_F: 26.06.2006, 13:02:18
- x)
Mokrý ručník kolem krku, termoska se studenou vodou v baťůžku a dolévat, polévat osvěžovat! V nouzi i mokrá žínka (nemyslím tím upocenou ženskou s rybím ocasem! - to jen aby nedošlo nedorozumění!) postačí... };D
[197]
Inženýr sem, inženýr tam,
(Klaun Parafin: 26.06.2006, 15:20:52
- x)
každý jsme po bitvě generálem...nebo alespoň v tornistře tu hůl (na blbce, na Dimitrovovi...). Já musel jezdit a vystupovat a nastupovat po Praze Fabií, klimatizace na plno, stejně zpocená opřená záda...sprška, čisté triko a nyní mohu v klidu napsat, že s kým jsem mluvil, všichni jsou nad koaliční smlouvou rozpačití - nic světoborného, pouze konstatování toho, co už mělo nastat přinejmenším před dvaceti léty, jsou opožděni, chlapci, nebo mají pomalé, příliš pomalé myšlení, s gulema, jestlipak ty sekrety a hormony to myšlení nebrzdí? U lidovců bych to chápal, ti \"gule\" nemají...ale ODS? Že já nešel místo voleb na pívo...
[204]
i já jsem doma lehce osolen
(Dušan Neumann: 26.06.2006, 16:42:31
- Mail
- x)
putoval jsem pěšky z Dejvic do Dykovy ulice na Vinohradech, sídla to ČR6, kde jsem moudře hovořil do mikrofonu se Zdenkem Velíškem a Adamem černým o vídnské schůzce. Vysílat se to bude dneska večer. Ale do večera bych ještě jedno pivíště zvládnul. Pokud by to bylo někde v okolí v Praze 6....Anko, Tomovi blahopřeji
[205]
Na zdar ! I já se vrátil
(Šumavák: 26.06.2006, 16:44:28
- x)
zatím živý.5íkám-li zatím, znamená to, ZATÍM ! Ta cesta v tom horku je šílená.Co je klimatizace, Klaune? i u mě to - pokud se jim to podařilo vyšetřit- ale naříkal si pan doktor, že do mě nevidí- vypadá lépe. I když obtíže přetrvávají.Ale snad se to zlepšuje. Co se nezlepšuje, je dostupnost zdravotnictví.V případě obtíží mám navštívit LSPP. Tu ovšem přeložili z Frymburka do Horní Plané.Kdo znáte Reálie, koukněte se do mapy, co je to za frk !Jura-p to ocení! Jo a Zubní LSPP je jenom v Budějcích !!!! Já vážně začnu jednat s VZP , aby nás přepsali do Lince!! To je výrazně blíž !!!!!!! A Klaune, ta tvoje \"silniční\" filosofie se v praxi realizuje takto: Já mám na Tatře (Ca 2t živé váhy)sice moderní plastové nárazníky. Ovšem, ty zakrývají 150mm \"U\" traverzu, která nese tažné zařízení. V praxi to vypadá tak, že do mě zezadu najela nějaká holka s Tojo-tojotou.Výsledek konfrontace japonského High-tech a české kovářské přáce jen potvrdil dávný výzkum Lasici,Satinského a Horníčka na téma:\"co je lepší :jap.transistorové rádio a nebo slovenská zelňačka\"?? Já měl vypadlé sklo ze zadní svítilny, slečna měla \"totalschadem\" za 9800,-EUR a to už vůbec nemluvím o tom, že z toho háku nešla sundat !!!! A od té doby říkám takovým řidičům \" mám Tě na háku !\"
[212]
2 Anka
(PeS: 26.06.2006, 17:34:57
- x)
Taky se na dálku připojuju ke gratulaci Tobě i Tomovi. Zdravím z konference ze Španělska... Na rozdíl od rozpálené vlasti, tady je skoro chladno - 20 stupňů a furt mrholí... (to abyste nemysleli, že se tu jen tak rekreuju...). Prej si to počasí povezeme na konci týdne s sebou domů...
[217]
hazlík mstivej drátenickej!
(Rpuť: 26.06.2006, 18:57:36
- odkaz
- x)
Langer se ho měl dopustit tím, že zpřístupnil Kubiceho tajnou zprávu. Rath kvůli tomu podal podnět státnímu zastupitelství. \"Žádám, aby bylo prověřeno, zda v uvedené záležitosti nebyla naplněna skutková podstata trestného činu a abych byl vyrozuměn o výsledku šetření,\" napsal Rath Obvodnímu státnímu zastupitelství. Podnět podal osobně dnes. ...
[218]
Nikdo nás tak nepochválí
(Šumavák: 26.06.2006, 19:01:38
- x)
jako my sami.... \"Bundeskanzler Wolfgang Schüssel (ÖVP) resümierte, dass sich die Union vor einem Jahr in einer großen Krise befunden habe. Und während des Vorsitzes \"waren wir nicht in ruhigen Gewässern. Wir mussten alle Muskeln anspannen, um das Schiff zu steuern. Ich glaube, wir haben den Kurs gut gehalten.\" Kam??? EU stála na pokraji propasti a po naším vedením udělala veliký krok kupředu....
[220]
To že pan ministr je schopný
(Šumavák: 26.06.2006, 19:39:38
- x)
všeho, už víme dávno ! A mně se te´d ve zprvách móóóc líbilo, jak ausgerechnet Sobotka, hovořil o \"programu zadlužování státu\". Noa chtěli byste ministra, který porušil zákon? Třeba 13,4 mio, či nedej bože lživým čestným prohlášením presidentovi a ještě se tím chlubil?
[222]
Dnes jen krátce vzkaz pro Juru
(andrea: 26.06.2006, 20:11:12
- x)
výjimečně chytrého a slušného senátora z ODS- až budete mít, pane senátore, sjezd ODS, tak jim vyřiďte od Andy (však on z nich leckdo na Psa chodí a možná mi nadává, možná chválí), že jestli si nesrovnají komunální politici své úřady tak, aby to v nich ( úřadech, ne politicích) šlapalo jak švýcarské hodinky, tak mají po žížalkách. Nevím, zda je to sebejistotou, nedostatkem empatie, zkušeností nebo prostou lidskou tupostí, ale kdybych jednala s nějakým svým podřízeným tak, jak na Praze 7 jedná se mnou od vrátného až po zastupitele a jejich pravé ruce každý, tak by na mne ten zaměstnanec poslal kromě Inspektorátu práce, MPSV a odborů i hordu ukrajinských hrdlořezů- a měl by pravdu. A nejhorší je, že ve chvíli, kdy člověk vytasí vizitku a ukáže, že zná vyhlášky stejně jako osazenstvo kanclů , stane se okamžitě z té hordy neomalených, už v pondělí ráno nasraných ženských a chlapů skupina úslužných klaničů. Ke konci anabáze jsem už odmítala jednat s kýmkoliv jiným než vedoucími a vyhrožovala, že přijdu příště s právníky, takže jsem se dočkala i slušného jednání. Ale neskutečně mne štve, že tyhle manýry, známé z dob, kdy okresní tajemník byl pánbu, převzal i PRAVICOVÝ ÚŘAD. Vím, Juro, že za to nemůžete a třeba i souhlasíte. Ale máte moc s tím něco udělat, připomenout těm lidem, proč sedí tam, kde sedí. Vrrrrr- jdu si dát studenou sprchu:)
[226]
Andy,
(raptor: 26.06.2006, 21:30:20
- x)
ono to není jednoduché. Má tlačenka, aby konečně mé město vymetlo s vedoucím jednoho odboru (on ani vrátné a ani jednotlivé úředníky osobně pracovně starosta nesmlouvá, ale to víte), trvala tři roky čistého času. Protože musíte mít neanonymní a odůvodněné stížnosti a tak dále, víme? Víme. Ale nakonec sem ho dostal. :-)
[227]
Dnes jen zdravím v průletu
(Dana: 26.06.2006, 21:41:59
- x)
večer se na západním nebi rozhořel úžasně oranžově-růžově-rudý požár pod tmavou, těžku oblohou..zatím spadlo jen pár kapek, ale prý se na nás žene všecka hrůza z východních Čech a olomoucka...tak se jdu honem pokusit spát - možná to zaspím a nebudu se bát..nebo... Tak doboru a klidnou noc všem. :-))) Jo - a radnice a úřednictvo tamní - to je kapitola sama pro sebe..on ten starosta si je nenasmlouval, zdědil je po předchůdcích a propouštění se řídí zákoníkem práce. Ono není vůbec jednoduché se zbavit nějakého protivy - ti nehorší znají nejlépe svá práva a zákruty paragrafů ve svůj prospěch...
[228]
věřím, raptore, a chápu
(andrea: 26.06.2006, 21:43:41
- x)
ale ne absolutně. Na místo starosty, respektive vůbec na volební listinu se mají dostat ti nejlepší, ne nejukecanější. Tím přesvědčíte lidi, aby vás volili. Na Praze 7 za Duba ( kterého nemám ráda ani trochu) to vypadalo( teď Parafína klepne pepka, ten ho nemůže právem ani cítit) poněkud jinak. Odpovídal na dopisy, péroval tu bandu byrokratů, reagoval- sice nic moc, ale to, co si tam dnes dovolí zaměstnanci, to neexistovalo. Dnes je tam víc lidí než dřív ( v kancelářích přistavěné stoly naštorc, za nimi noví referenti)- dneska jsem do jedné kanceláře viděla, zatímco jsem 40 minut čekala na paní magistru, než vyřídí jednu pochůzku- za tu dobu tam dvě referentky neudělaly vůbec nic. Jedna rovnala asi deset papírů, pak je zase položila, chvíli koukala do kompu, aniž by pohnula myší či brvou, pak zase papíry srovnala, popovídala si s kolegyní( která se ládovala sušenkami a ovívala nějakým spisem- fakt bylo horko), pak papíry posunula na stole. V té době okolo nich třikrát přešel šéf odboru a jednou osobně starostka- ani se dámy nenamáhaly předstírat, že něco dělají. Tak ať mi nikdo neříká, že to není v lidech.
[235]
Dobrý večer vespolek (pro mne je to ráno, protože opět přecházím na noční režim).
(Loki_F: 26.06.2006, 22:35:52
- x)
Anko: Mám radost, že Tomovi se daří dobře! Pozdravuj jej ode mě!!! Víno kudy teče, tudy léčí! Avšak... Všiml jsem si, že ve V. Bílovicích pil bíle (veltlín) a k tromu je třeba konstatovat, že bílé léčí méně... };D Dnes již je to obecně známá teorie, po staletí proklamovaná vinaři - v kosttce: Když bílé víno piješ, je světle do zlatava, nanejvíš medově zbarvené, když to pak čůráš je to stejné!!! Co šlo dovnitř to šlo zase ven... Kdežto, když piješ červené víno, je to podle druhu (odrůdy) rubínové, sytě rudé až karmínové a když to pak čůráš, je to jako u toho bílého, takže to zdravé z toho vína zůstalo v těle a zužitkovalo se pro Tvé zdraví. Hmmm? };D Jinak lididčky buďte rádi, že ty bouřky spadly v Německu. Ti si to \"vyžrali\" do dna - kroupy jako husí vejce, požáry z blesků, jeden bleskem odpravený, lokálně vyplavené sklepy. Zato konečně dostali Bruna, drebáka ze špatné a rozhárané rodiny. Nic se neohlíželi na různé ochranáře a jakožto obecného škůdce je poslali na věčnost poté, kdy selhaly veškeré pokusy dostat jej do arestu... };D Snad se pouččí i u nás...!?
[237]
Loki, zdravím Tě.
(Anka: 26.06.2006, 22:47:30
- x)
Tom děkuje a taky zdraví. Ptá se, kdy se ukážeš v Praze. Co se vína dotejče, prvně jsem Toma viděla pít bílé. Doposud tvrdil, že ho po něm pálí žáha (a nepálila, ač jsem byla alca salcerem zásobená nad míru). Zřejmě teď bude na sobě prubovat Tebou zmíněnou teorii o léčivosti vína v závislosti na jeho barvě. Teda pan premiér má opravdu šikézní zástřih. Já být na jeho místě, tak lazebníka žaluju. A pindá a pindá, kristejéžiši.
[239]
Ale hned mě to přešlo -
(Loki_F: 26.06.2006, 22:53:07
- x)
pry konstruktivně seataví vládu... Jen co bude pověřen. Honem jsem musel sáhnout po láhvi léčebné 12 leté Hankey Bannister... Rputi, to Vaše přirovnání pro Klauna, je opravdu drsně výstižné. Teď jen můžeme čekat, kdy Mirda Toploánek začne zpívat soprán! Budou jej tisknout a tisknout...
[240]
Anko, použila jsi chladící metodu?
(Loki_F: 26.06.2006, 23:15:04
- x)
Já s tím mám skvělé zkušenosti i při řízení auta, kde je to snadnější o to, že si mohu vézt v chladícím boxu láhev s namraženou vodou. Mám vyzkoušeno, že vytočení klimatizace na \"Low\" s sebou nese riziko hnusné letní angíny. Namočený froťák kolem krku je příjemnější... Ale někdo to nesnáší. V roce 2003 v červenci jsme si touto jednoduchou metodou zachraňovali kondici během jednoho mezinárodního závodu, který se odehrával nedaleko Rputi (v Opařanech) v takovém dolíku kam pražilo slunce a teploty ve stínu šplhaly ke 40°C. Druhý den již všichni včetně cizinců chodlili s froťákem kolem krku a v druhém namočeném ručníku zabalenou líhev se studenou vodou, velebivše nás za dobrý nápad. skromně jsme odmítali chválu s poukazem na fakt, že fyzika funguje i bez nás. };D Tomovi, prosím vyřiď, že již brzy! V neděli jedu do Ostravy, vracet se budu v pondělí a pokud to nebude nelidská hodina, ozvu se na tydlifon.
[243]
Tak to čtu až teď.
(jura-p: 26.06.2006, 23:55:10
- x)
Andreo, když má zastupitel na obvodu za pravou ruku jiného člověka, tak je invalida. Já jim to rád řeknu i za sebe, ale od té doby, co si Praha hraje na Njůjork a má místo čtvrtí obvody, tak nebím komu. Praha 7 mě nic neříká. Nějak jsem už pochopil, že Praha 1 a 2 je ve středu města a Praha 6 je na západ od kulaťáku, čili Dejvice, Ořechovka a Hanspaulka. Prostě ti lepší lidi, co volí knížata. Poslední úředník, co mě šokoval byl městský písař v Rorschachu, to je Švýcarsko. Ten říkal, že úřadování je jednoduchá věc. Když je to v samostatné působnosti, tak to připraví i s argumentací k rozhodnutí zastupitelstvů, a když je to v přenesené působnosti, tak to v rámci správní úvahy vyřeší sám. Když jsem dál otravoval, co myslí tou správní úvahou, tak mi řekl, že to je prozkoumání příslušných předpisů, podle kterých rozhodne. A když jsem dál otravoval, co tím myslí, tak mi odpověděl, že když zjistí, že podle předpisů straně vyhovět může, tak jí i vyhovět musí. Za tento postoj jsem ho pozval okamžitě na pivo a on nechápal, co mě na tom tolik nadchlo, já jsem mu říkal, že mě nadchlo, že to považuje za normální stav.
[245]
No jo, Jura-p(e) to jsi trefilna jádro pudla!
(Loki_F: 27.06.2006, 00:16:01
- x)
Aby to pro úředníka mohlo být \"normální\", musí být normální i ty zákony, vyhlášky a předpisy, kterými se řídí! Jestliže parta vyčuránků formuluje ony normy, nemůže být výsledek jiný, než takový, že i ty normy jsou \"vyčůrané\"...! A to nemám na mysli jen ono PeS(ovo) blíbené téma, totiž formální logiku, ale také zcela elementární \"selský rozum\". Styl \"chytrá horákyně\" se nakonec vždy vymstí. };D
[246]
potíž je v tom, že se v případě úřednictva stírá rozdíl mezi nositelem moci a jejím nástrojem
(Dušan Neumann: 27.06.2006, 00:26:10
- x)
pokud nebude tento rozdíl rozlišovat veřejnost, zůstanou úřednící vzpupní. Musí se jim do palic natřískat, že jsou pouze vykonavateli moci, nikoli jejími nositeli. Pak to začne fungovat jako ve Švýcarsku, Anglii či USA. Francii vyjímám, ta stále aplikuje císařské postavení úřednictva.
[248]
Martine, rozumím důvodu proč protestuješ.
(Loki_F: 27.06.2006, 00:45:29
- x)
Já mám například velmi dobré zkušenosti s úřednicemi finančního úřadu. To je promě úředník se kterým přcházím do styku (úředního) nejčastěji. A vídám jejich zoufalství, když se mi opravdu snaží vyhovět, ale... Společně pročítáme vyhlášky a výklady a opravy atd. \"Normální\" je protiřečení si v různých úrovních. Naopak úplná katastrofa je styk s živnostenským úřadem, vždy (a naštěstí to není často) když odcházím, připadám si jako znásilněný, nasucho! };D Tam to funguje podle pravidla: \"Když (explicitně) nemusím vyhovět, tak nevyhovím!\" A žel v zákoně vždy najdou oporu... Zkoušel jsem párkrát kopat do \"rozporky\", ale vždy s výsledkem, že místo jednou, si užili dvakrát. Takže ovšem platit by \"mělo\", leč jen někdy, někde... Hajhou.
[249]
No jo, Van Morrison je vana
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 27.06.2006, 00:46:52
- x)
i tomhle horku....jinak asi mně znectíte, ale nemám jinou možnost dostat se do zastupitelstva Prahy 7, než přes stranu zelenou, ODS mě nenávidí, ČSSD dělá, že o mě neví,DEU mě nachce, coby konkurenta...nezávislí vyšuměli zde na Praze 7. A já už chci konečně poslat ty hajzly do prdele! Promiň, juro - pe, ale tady je jich tak požehnaně, že jim lidi nevěří....
[252]
Jo, Loki, naprosto fér potvruzuji.
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 27.06.2006, 01:41:54
- x)
jsem na kandidántní listině zelených pro Prahu 7... ODS jsem volil v celostátním měřítku, já i můj syn Šimon na mé doporučení, ale už ne na obecní úrovni, tady jsou to svině jako socdemokrati, viz třeba příspěvky Adrey, a já to zkrátka nechci... Tak jen proti tomu...
[255]
Nazdar lidickove,
(Hipik - pravicovy recidivista: 27.06.2006, 02:01:07
- x)
az rano vstanete, nezapomente se pochvalit, nikdo jiny to za vas neudela o))) Tady dva dny lilo, a ted i pod mrakem je 34C a vlhkost 97 %. Da se sedet bud ve sklepe, nebo pod vrtuli. Kdyz jsem cetl prispevky, mam otazku. Jdou vyvolat predcasne komunalni volby ? To by snad melo byt mnohem jednodussi, nez parlamentni. Konec koncu je to otazka, kterou jsme prvotne zkouseli resit, kdyz jsme se s Klaunem po dlouhych letech prilepili pivnim mokem k drevene lavici o)))
[259]
Jo, ja tu nasel bezva napoj,
(Hipik - pravicovy recidivista: 27.06.2006, 02:10:55
- x)
Bacardi Select, Puertu Rico Rum. Tmava smes, odhaduju, ze ta nejlepsi primes zrala v soudku, jak jinak po Portskem. Ma to charakteristickou vuni i chuticku. Rikam mu Rum Makropulos. Musi se pit denne a je na dlouhovekost. Dovezu neco na vokostovani o)))
[260]
Zdravím Hipíku, to je také dobrá volba,
(Loki_F: 27.06.2006, 02:44:31
- x)
neznám tento Vámi jmenovaný, leč, když se rum povede... A k těm hybridům: existuje celá skupina whisek, kterým říkám hybridy, ale nikoli hanlivě (jako těm bourbonům). Jsou to ostrovní whisky spojující v sobě některé chutě a vůně irských a skotských whisek a doplněné často navíc vůní moře. Například Aranské whisky. Už jsem dlouho žádnou neměl na jazýčku... Hmmmm.
[261]
Neva Loki,
(Hipik - pravicovy recidivista: 27.06.2006, 02:54:05
- x)
jak jsem prve pravil, neco dovezu. Pravda je, ze tech napoju je spousta. Mimochodem, dobra slivovicka z Moravy, tot tez skvost mezi drahokamy. Tot elixir, uz to neznam nazpamet, haprtama paprtama, zlato se nepovedlo, dali jsme tam svestky a rikame tomu Slivovice o))) Mnam. Jak se lahev otevre, hned vyprcha. Kdysi jsem se znal s jednou bezva holkou, jeji deda v Bulharsku kazdy rok zalil do asfaltu a zakopal nekolik lahvi Rakie. Sakra, tu zahradu najit, to by byl raj o))))))) Mnam
[263]
Tak zrovna slivovici jsem nikdy pořádně nepřišel na chuť.
(Loki_F: 27.06.2006, 03:02:16
- x)
Již jako prcek předškolního věku, jsem o prázdninách na jižní Moravě dostával po ránu spolu se sestrou, bratrancem a sestřenicemi od starého strýce (samozřejmě velké tajemství mezi námi spiklenci) půlky malého frťana třešňovice, hruškovice nebo meruňkovice (podle toho čeho se urodilo v předchozí sezóně nejvíc), takže občas i slivovice, jenže ta už mi tenkrát nechutnala. Zdálo se mi, že je moc cítit. Možná nebyla moc povedená. Nevím. Ale zůstalo mi to. };D
[265]
Juro
(andrea: 27.06.2006, 07:03:41
- x)
díky za odpověď, já tušila, že jste formát. Omlouvám se za výbuch zuřivosti, ten pocit bezmoci, kdy člověk ví, jak vyřešit určitý problém, ale není schopen řešení zrealizovat, je strašně nepříjemný. Vím, že klidně bych mohla dělat starostku a navrátit Úřadu jeho roli ve společnosti, ale nemám sílu ani chuť to udělat. A asi by to ani nešlo, on měl Kafka víc pravdy, než možná sám tušil.
[266]
Dobré ráno!
(Rpuť: 27.06.2006, 07:43:34
- x)
Dneska mě vzbudil kocour Evelín ve zcela necivilizovanou hodinu v půl čtvrté protože z povzdálí brblala bouřka a on se bouřky bojí. A tak seděl na prahu a hrozně řval. Ale stálo to za to! Bouřka nedorazila, jen ÚPLNĚ NORMÁLNĚ jemně prší, přesně tak, jak to mají kytičky rády, je příjemný chládek, vzduch se dejchat, ptáčkové popípávaj....no prostě idylka :)
[268]
Navrhuji žalovat pana poslance KSČM Maršíčka, neboť nezabránil úniku tajných materiálů...:))
(Rpuť: 27.06.2006, 08:01:47
- odkaz
- x)
V průběhu zasedání výboru pro obranu a bezpečnost jsem seděl vedle pana poslance Langera a je pravda, že pan poslanec na krátkou chvíli v době projednávání a diskuse jednání výboru opustil. Zprávu v té chvíli ponechal otevřenou na stole.
[269]
Takže Praha 7 bude nejspíš
(jura-p: 27.06.2006, 08:02:03
- x)
sever Prahy, východně od Dejvic. Tedy Letná a to za ní po magistrálu? Nebo až k řece? Tedy i Vodička a Stromovka? Teď se dovídám doma, že i ČB mají nějaké formální obvody s číslama, ale nikdo neví, které to jsou. Jdu hledat na mapy.
[280]
Prosím Vás, to je nějaká IT hantýrka?
(jura-p: 27.06.2006, 08:43:03
- x)
Já mám dva notebooky, z toho jeden ze senátu, a ani jeden nemá nic takového, co by se dalo nazvat páčkou. Všude jen samá tlačítka. A za patnáct let, co jsem v politice, jsem ještě neměl v počítači údaje, který by byly tak tajné, aby se něco stalo, kdybych se nahodile zapojil do veřejné sítě. Skoro bych to řekl obráceně. Ve chvílích, kdy nejsem zapojen do webu, je počítač jen skoro bezceným skladištěm, kde cenu má akorát neaktualizované ASPI.
[283]
Ahoj Lidi!taky se u vás děly věci?
(Šumavák: 27.06.2006, 09:30:02
- x)
Ty opakovaně, Lokim slibované bouřky, přišly dnes v noci jedna za druhoua pěkně nadržené. Proud šel už ráno, telefon asi před půl hodinou a GPRS až teď. A teprve teď odněkud přitáhli koně. Se snad ani radši nebudu zajímat, kde byli. A opravdu pěkně sprchlo.
[284]
Šimone, někteří kolegové mají.
(jura-p: 27.06.2006, 09:36:44
- x)
Takový čudlík do USB zásuvky. Vypadá to jako paměťová fleš, ale není to paměť. Je to nějaká kodovací věcička, kterou když zapíchnou do USB, tak se jejich noťák jako zázrakem promění ve stejný noťák, jako já mám bez tohoto zařízení. Ale tím se mění i jinde zveřejněné dokumenty typu senátních tisků, stanovisek výborů, jídelního lístku závodní kuchyně, osobního programu na zakodované jinde veřejně přístupné dokumenty. Ale to není páčka, protože se to jenom zastrkává, páčením jako páčkou se to dá nejvýše ulomit, v žádném případě spustit, zapnout, vypnout nebo jinak funkčně ovlivnit a může to stát mým odhadem tak tisícovku. To ta páčka v ceně stejné jako zbytek notebooku nebude. Ale jen to dává obraz o tom, že senát je pátým kolem u vozu, nový notebook z úřadu vyrazí senátor nejdřív tak za 6 roků a ještě mu koupí nějaký HP 6120 tak za 35000, jako mě přidělili před dvěma měsíci. Ledaže by ho koupili za dvojnásobek? No, jeden nikdy neví. Já si naivně myslím, že ho spíše mají levněji jako poměrně velký zákazník.
[286]
Radnice
(Honza ze Žižkova: 27.06.2006, 09:47:33
- x)
Andreo, ani se nedivím. O radnici na Praze 7 jsem si tuhle povídal s kolegou a začali jsme se přebíjet, kde máme horší gaunery. Pro mě je to těžká volba, ale volit ODS na Žižkově (a možná i na magistrát) bude prostě těžký. U nás fungujou nejlíp EDové, a to maj bejvalýho starostu, to taky nebylo žádný neviňátko. Kdo jste tu z ODS, tohle je asi jeden z největších problémů, který máte.
[288]
jurape,
(šimon klein: 27.06.2006, 09:56:56
- x)
ne úplně jsem pochopil, co mají kolegové, ale asi jde o encryptor - no a USB je jen lepší společné vedení mezi různými periferiemi a PC, NB. Ten bazmek - dle novinářského popisu - je nejspíše opravdu primitivní páčka, která odpíná kartu se SIMkou od NB (u GPRS např.),což se rovná vytažení síťového kabelu z PC. Asi to bude něco sofistikovanějšího, kdy třeba to funguje i na WiFi hardware,ale nejspíše to bude opravdu o tom, aby bylo vizuálně, blbuvzdorně kontrolovatelné připojení na síť (mobilní datovou, WiFi) a nedošlo k napadení ze sítě vlastních dat v NB. Nechápu však, proč - existuje řada levnějších a běžných způsobů - nejprostší je důsledné odpojení NB od netu, když to spojení nepotřebuji, kombinované se soustavně updatovaným antivirem. Tohle je prostě jenom penězovod k Autocontu, primitivně maskovaný \"proslulou\" natvrdlostí poslanců, kteří údajně nemají na to, rozpoznat, že jsou připojeni na web (o update antiviru se naivně domnívám stará nějaký ajtík sněmovny,ne?) a potřebujou, aby viděli, že výhybka je přehozena na čtvrtou a ne na třetí kolej (asi byla pro zdůvodnění i využita známá scénka s Tlustého mobilem - no a samozřejmě nám obchodníkům známá finta s \"řízeným\" výběrovým řízením typu: to tam dejte, to nikdo jinej nemá..).
[289]
Jo, a zeptal jsem se, jestli by mi neodprodali ten starý pro někoho z rodiny.
(jura-p: 27.06.2006, 09:58:38
- x)
Tak to nejde v žádném případě. Musí se odevzdat, v komisi určit tzv. časovou cenu, která se stanoví na 0 korun a nabídne se to napřed ostatním státním orgánům, ty neprojeví zájem a pak to komise daruje nějakým jiným potřebným, třeba sociálním ústavům. Když jsem řekl, že bych jim dal třeba 5000 a mohli by jiný stejně starý pro ty děti vylepšit, tak mi řekli, že bychom mohli být obviněni z toho, že si soukromničíme. A že by to proběhlo bratru tak za rok a úřední postup by byl dražší než nový noťák. A musela by být najata aukční firma, která by tu byla proto, aby ten počítač nemohl být prodán adresně mě. Že nejjednodušší je ty počítače úředně zlikvidovat a pak předat recyklační firmě. Že už ten dar dětem je na hraně zákona. A že i na ten sociální ústav probíhá výběrové řízení. No je to asgerechnet jako v Evropské únii.
[291]
Šimone
(jura-p: 27.06.2006, 10:09:59
- x)
ti co se připojují na jakýkoli web mají antivirus updatovaný samozřejmě automaticky. Připojení na sít senátu mají přes cisco tunel z veřejného webu, nebo síťovým kabelem, když jsou v baráku. Taky se mohou připojit přes WIFI síť v senátu nebo když si ji venku zaplatí. Já právě, abych to nemusel kodovat přes ten token, tak do sítě senátu nemám tunel. Ono se dá všechno s výjimkou toho jídelního lístku získat přes veřejný přístup. A ten token je akorát další bazmek na ztracení a na to, že jsem ho nechal v jiném saku, co je dvěstě kiláků od notebooku. Taky ty noťáky, co mají přístup do sítě jsou neupravitelné a blbuvzdorně pod kontrolou operátora. A to mě nebaví, já chci ke svému noťáku všechna práva. Tak mi je dali, ale k síti se nesmím ani přiblížit. Já si myslím, že to dělají rozumně. BFU jim do sítě smí jen s noťákem, který se dá tak akorát zapínat. Kdo chce používat jiné programy, ten jim do sítě nesmí. Jak je to ve sněmovně nevím.
[292]
Pak mi taky řekli, jak to dělají někteří.
(jura-p: 27.06.2006, 10:16:44
- x)
To se jako ten notebook ztratí. Pak se s tím jde před škodovou komisi. Ta určí zase tu časovou cenu přístroje, stanoví pokutu a tyto dvě ceny se zaplatí. Ale to mě bylo takový blbý. Na to jsem už velkej, abych chodil lhát na komise.
[296]
juro,
(šimon klein: 27.06.2006, 10:32:55
- x)
to já už mám nějaký enkryptor pro tunel přes web zabudovaný přímo v NB, takže nemám bazmek do USB a jenom klikám, ale občas - když mi vypadne GPRS při přetížení místní BTSky, já se zpět nenaloaduju a pak již večer rezignuji usnutím - mi náš ajtík ráno nadává, že jsem nechal \"kanál otvořený\". No a bohužel mám asi i přes síť ve firmě (přes klasický štekr na kabeli) občas \"prověřován\" NB co do obsahu, ale to se dělá ve všech větších firmách - mašina je přece firemní. A někde k tomu patří i dálková kontrola aktuálního obsahu monitoru (zase porno, vonásek!) a lokalizační program firemních SIMek (zas je pacholek na koupališti v Hostivaři místo u Kunden...). Holt - Big brácha tě vočuje.... Budiž ale na obranu těchto firem řečeno, že většinou to vědí zaměstnanci předem - což u ostatních státních Uch nevíš zase Ty - a co jich na sítí připočůvá, che....
[297]
juro,
(Anka: 27.06.2006, 10:34:46
- x)
jo, my jsme nakrkaní a ti gauneři se chechtají do dlaně. No, však Ty máš s AutoContem v senátu nejspíš taky zkušenost, ne? Já se s nimi strkala celou dobu děsně. Normálně se moc nehádám, ale s nimi trvale. Brali mě z nich všichni čerti. Je to zvláštní spolek, nechtěla bych ho mít za kamaráda.
[298]
Anko,
(jura-p: 27.06.2006, 10:44:14
- x)
my v Budějkách máme dobrýho pana Autoconta. Ale ten se stará jen o to, co má asistentka v kanceláři. Já prostě vyfasoval notebook, se všema administrátorskýma právama k němu, bez skupinových nastavení a jsem připojený svým vlastním připojením na web. Já mám i svůj antivir. Mě se líbí a funguje NOD 32. Takže, pokud mě osobně někdo připoslouchává, tak stejně jako každého. Akorát, když ho zmrvím tak, že to už neumím dát dohromady, tak ho těm chlapcům donesu, oni ho zformátují, nahrají mi tam XP a office, a zase mi ho s povzdechem předají. A zase mají se mnou rok a půl pokoj. Do kanceláře chodí ten pán jednou měsíčně, vyčistí to, updatuje Aspi a to je tak všechno.
[299]
juro,
(Anka: 27.06.2006, 10:51:39
- x)
tak to gratulace. Ke mě chodili chasníci, psali si, že u mě byli několik hodin, i když vypadli za pár minut a děsně divili, že jim to nechci podepsat. Občas se mne pokoušeli navigovat po telefonu. Posílali klučiny, kteří toho o počítačích věděli míň, než já. Čert mě z nich bral.
[303]
Juro
(Honza ze Žižkova: 27.06.2006, 11:11:13
- x)
Tak, jak to popisujete vypadá optimální komunikace mezi uživatelem a administrátorem. Tedy praktický důkaz, že to funguje, když jsou na obou stranách rozumní lidé. Malér vždycky nastane, když je na kterékoli straně blbec. A nejúžasnoucněkší, když na obou.
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |