Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Pondělí, 3.07.2006

Gesto pana premiéra II.

Pan premier se změnil.



Pan premiér, podle úsudku našich novinářů a „mediálních
politologů“, se změnil. Už nemáme „buldozera Paroubka“, ve svém
posledním převtělení se bývalý buldozer přeměnil na altruistického
filantropa Paroubka.


Tato přímo věštecká slova napsal Tomáš Haas 28.6.

A já je pochopil dnes v noci, když jsem zahlédl premiera v opakování Otázek VM !

Úplně jiný člověk!!

Ale mám z toho pocit, že kdyby novináři a "mediální politologové" napsali, že lid si žádá premiera se zelenými tykadélky, dokázal by si je během dvou, tří dnů nechat narůst !





Komentáře

[1 Krásné ráno vinšuji. (Anka: 03.07.2006, 08:06:47 - x)
No, Šumaváku, já jsem nedělní šveholení pana premiéra sledovala pod dojmem rozhovoru v LN s Komárkem, a měla jsem intenzívní dojem, že tento sedí ve studiu pod stolem a tahá premiéra za nohavici. On se pan Paroubek vždycky rozjel a v minutě už brzdil patou.
Mám docela beznadějný pocit z člověka, který řídí tuto zemi jednak pod vlivem veřejného mínění, jednak svých náhlých hnutí mysli. Teď bádám nad tím, jak že se má veřejnost zachovat ve světle páně premiérova prohlášení na téma zblbaného silničního zákona. Zda se na něj má vykvaznout řidič, policajt nebo správní orgán. Až pan premiér dočte ústavu, zjistí, že amnestii může vyhlásit leda president, a ten se na podobné hrátky určitě vykvajzne. Neumím si představit, že by za hlavou státu běhal vyslanec pokaždé, když se parlamentu zdaří schválit nesmyslný zákon, že aby tato ráčila vyhlásit nad hříšníky amnestii, a že by se vyslanec naběhal.
Ano, ano, jak pravi pan Komárek - máme premiérem neurotického politika okresního formátu.

[2 Pan premier se nezměnil! (Rpuť: 03.07.2006, 10:05:01 - odkaz - x)
Pan premier je typický ritilaz, co nahoru se hrbí, dolů šlape. Když domníval být vrchností tak šlapal v okovaných botách. Teď se mu vrchnosti popletly a tak se snaží po špičkách, ale nějak mu ta primabalerina nejde od ruky a musí se přemahat....moc....víc, než je ochoten snášet....a zapomenout. Čím víc se teď bude muset sklonit, tím víc pak vrchnost vezme u huby. Lide, máš se na co těšit, budeš-li blbým....
JInak doporučuji stěné pozornosti Páralův článek.

[3 Nazdáre, tady máme den jako malovaný, (Jaka: 03.07.2006, 10:08:11 - x)
Ančí ahojky a přeju přísun nějakých štěstíček, byť jen v podobě třeba řízečků či jiných ňamek. Holt, člověk si musí to neštěstí jaksi kompenzovat, když ten náš primát je nejen neurotický, ale naprosto bezcharakterní..

Já už opravdu nevěřím v nic jiného, než v předčasné volby. Opoziční smlouva 2 by nebyla už ani sňatkem z rozumu, jen svolení s poddanstvím. Tohle snad žádný soudný člověk...
To raději ať ten vyděrač vládne rovnou, než aby držel koalici pod krkem a oni museli škemrat pokaždé o milostivé požehnání. A voliči by jim to už nikdy neodpustili. Teď jde jen o to, aby svolily malé strany k předč. volbám. To už taky normálně nepůjde, proto asi se dnes větrá ten průšvih na min. obrany, čím lze zatlačit Kalouska ke zdi..

[4 Jsem nevědomá, omlouvám se. (Anka: 03.07.2006, 10:10:53 - x)
viz:
Astone, amnestii na PŘESTUPKY vyhlašuje:
Autor: kocour IP: 83.208.91.xxx Datum: 03.07.2006 09:48

skutečně vláda. Viz zákon č. 200/1990 Sb., o přestupcích. Prezident amnestuje a omilostňuje \"jen\" trestné činy.

[5 Nazdar vespolek, (PeS: 03.07.2006, 10:20:14 - x)
no, asi to tak nějak bude... Co se týče předchozího odkazu na armádu, kdyz si tak uvědomím, kdo dělá prvního náměstka, nedivím se ničemu...

[6 Pořád jsem si říkala, (Anka: 03.07.2006, 10:25:39 - x)
když jsem pročítala netové komentáře, že už jsem o některých komentátorech četla. A mám to, tuhle:
Zaujímání stanoviska je vskutku obřad, čili proces čistě formální. Nepředpokládá ani zájem o věc, k níž stanovisko zaujímám, ani jakoukoliv znalost věci. Naopak každá podrobnější znalost věci hrubě ztěžuje zaujetí stanoviska. Nejlépe se stanovisko zaujímá z dálky.
Často je třeba obejít věc tak, aby ležela v nějakém jiném směru, dejme tomu nalevo ode mne; teprve pak mohu k ní zaujmout stanovisko.

[7 Hezký den vespolek, (Vít Blaha: 03.07.2006, 11:01:01 - Mail - x)
jura-pe, jestli budete přítomen, slyšel jsem Vás před pár minutami na ČR1 ve věci tristního stíhání českokrumlovských zastupitelů. Je možné se někde na webu dočíst více?

Dle toho co říkali se asi jedná o pěkné sado-maso... stíhat zastupitele za to jak hlasovali?

[8 ...Mimochodem, všimli jste si, kolik se díky Buldozerantovi vyrojilo v posledních 14 dnech článků o bukvicích? (šakal: 03.07.2006, 11:06:01 - x)
\"Jsem gay, ne homosexuál\"
http://aktualne.centrum.cz/osobnost-sefredaktorem/clanek.phtml?id=187382

\"Gayové se chtějí brát, nevědí ale kde\"
http://aktualne.centrum.cz/domaci/zdravi-skola-spolecnost/clanek.phtml?id=175533

\"První gayové už si řekli své ano\"
http://aktualne.centrum.cz/domaci/zdravi-skola-spolecnost/clanek.phtml?id=189287

\"Už je to tady, slyšeli první čeští gay-manželé\"
http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?c=A060701_113245_domaci_mhk

\"Jsme normální ale jiní\"
http://aktualne.centrum.cz/osobnost-sefredaktorem/clanek.phtml?id=188504

\"Firmy zostřují boj o peníze gayů\"
http://aktualne.centrum.cz/osobnost-sefredaktorem/clanek.phtml?id=188460

\"Pavel a Pavel: Chceme se vzít, konečně\"
http://aktualne.centrum.cz/osobnost-sefredaktorem/clanek.phtml?id=178961

\"Gayové děkovali Paroubkovi\"
http://lidovky.zpravy.cz/ln_domov.asp?c=A060703_092356_ln_domov_fho

...A to není konečný výčet...zato ale dost vyčerpávající (7:- /)

[9 Šakale (Andy: 03.07.2006, 11:14:43 - x)
nejlepší Tvrdíkův kamarád je král pražských homosexuálů, proslavený po všech barech, kasárnách a bordelech. Co se divíte?

[10 Jojoj, pomůže amnestie na bolení hlavy? (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 03.07.2006, 11:25:25 - x)
Také společenský podiv: \"Probírali jsme u Pivoje tak zvané politické kauzy a zjistili jsme, že drtivá většina současné \"politiky\" je reakce na lidskou blbost (třeba reakce na volby, naposledy reakce na silniční zákon...dosaďte si své....).\"
Proto navrhuji (ale objektivní přiznání: Bolí mě hlava...), aby každý politik nebo ten, kdo do ní chce, absolvoval na náměstí (návsi, v hospodě, v blázinci - výběr místa bych ponechal na něm) nejméně před třemi stovkami svých voličů test na blbost. Test by byl vypracován nezávislými odborníky, také psychiatry a hvězdopravci..., a měněn každý rok dle požadavků moderní doby (...sudoku, stahování Skype...). Zkrátka, aby si pak voliči mohli říci: \"No, tenhle zrovna, naštěstí, není blbej...\"
Co bychom si ušetřili času, energie, kyberprostoru...(a hlavně komentářů a mohli vařit a pařit...)

[11 Klaune Parafíne. (jura-p: 03.07.2006, 11:58:11 - x)
Bolest hlavy je svině, naštěstí je to nemoc, která se léčí dobře práškem a domácími osvědčenými prostředky.
Opravdu váženým diskutérem v naší hospodě byl chlap, který střídal jen dvě věty: Kdo by se na to nevysral? a Dyť to jsou blbci.
Vždycky tyto věty v diskusi seděli. Před hospodou obstál v jakkoli tvrdé nebo odborné debatě. Ale je pravda, že k Havlíčkovi se vešlo tak maximálně 60 voličů a většina stejně na volby kašlala.
Test na blbost politika podporuju, i přes nebezpečí, že budu muset hrát to debilní sudoku a že neprojdu. Zebry byly lepší. Ale bojím se, že by to dopadlo jako vždycky. Divil byses, kdybys viděl, kolik politiků si myslí, že zákony schvalují, aby lidi byli lepší. Nikdy by je nenapadla úvaha, že čím více vnějších norem zadáme, tím méně vnitřních norem člověk používá.

[12 Zajímavé: (kocour: 03.07.2006, 12:14:58 - x)
\"LN: Je tohle rozdíl mezi Zemanem a Paroubkem? Když se konala akce „Děkujeme, odejděte“, Zeman nad tím jen mávl rukou.

Waltr Komárek, poradce premiéra: Myslím, že tam je opravdu velký rozdíl. Já Miloše dobře znám. Miloš je v podstatě milý člověk a má tu masku drsňáka. Ale protože je sečtělý a dost už životem prošlý, tak v něm trošku toho cynismu je. On si z těchto věcí zas až tak moc nedělá. Kdežto ten Paroubek je velice kontradiktorní člověk. Jeho výrazový mechanismus tíhne spíše k aroganci a tvrdosti. Já nemám důvod snažit se Paroubka portrétovat s něhou. Ale on je velice citlivý člověk a maskuje to tvrdostí. Strašně mu záleží na tom, co si o něm lidi myslí. Strašně by chtěl, aby ho lidi měli rádi. Strašně těžce nese ty osobní invektivy. Přitom sám se jich zase dopouští. Paroubek je pod tou maskou kliďase a realisty poměrně emocionální člověk.\"

Sečteno a podtrženo, pěkná hysterka. Hitler byl taky pěkná hysterka, Stalin jakbysmet, dtto Nero či Caligula, vesměs se mstili za to, že je lidi mají málo rádi.

[13 Místo čtverečků (kocour: 03.07.2006, 12:15:44 - x)
si domyslete písmen Ž.

[14 Parafine, taky mne bolí hlava. (kocour: 03.07.2006, 12:18:29 - x)
Ale takovým prapodivným způsobem, bolí mne takové kolečko vlevo nahoře, jako by mi tam chtěl vyrůst roh, a mívám to v poslední době docela často.

Jest-li tu někdo medicínsky vzdělán, poradí mi, zda je to normální nebo ne?

[15 Juro, názor na sudoku máme tentýž.... (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 03.07.2006, 12:34:02 - x)
Spíše jsem to psal pro pobavení. A to \"...stažení Skype...\" patří do žertování s Hipíkem. Psal mi, abych konečně stáhl Skype a budu chytřejší a s kamerou se mi to bude líbit, tak jsem mu odpověděl, že mu jen tak nenaletím, že už jsem stahoval \"Tanga\" a tatočím pořád i na kameru...

Jo, kocoure, pokud je to opravdu na po hlavním kolečku vlevo, tak to může být mimoděložní...podívej se, prosím, jestli máš dobře uložené dělo...
(viz včerejší křižní problém s okružním Halladinem po hlavní či ne po hlavní...)

[16 Myslím, že z tohodle nás bude bolet hlava všechny (Rpuť: 03.07.2006, 13:29:34 - odkaz - x)
Pokud se v rozpočtu na rok 2007 nezačne dramaticky škrtat, překročí schodek 170 miliard a bude o 115 miliard vyšší než loni.

Obavy, že státní rozpočet se může propadnout do dosud rekordního deficitu, dnes poprvé potvrdí odstupující vláda Jiřího Paroubka.....

[17 ....škrtne se vzdělání... (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 03.07.2006, 13:46:40 - x)
4 000 000! Další blbá generace, další Paroubkovi voliči. A já pořád, proč je ten benzoš dnes dražší o 4 haléře... Plíživá inflace - nebyl to komunistický ideologický termit?

[18 Jo chybí tam ještě tři 000! (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 03.07.2006, 13:52:34 - x)
Jak se píší 4 miliardy v jedničkové soustavě, myslím, tu kterou pochopí i Paroubek? 01 10 00 11! Pro Paroubka zvláštní dodatek: Ta třetí skupina dvočíslí by vám mohla být známá, v RÁJi byla za vašich mladých časů vždy na jedněch dveřích...

[19 2 Klaun (PeS: 03.07.2006, 13:55:39 - x)
to si pleteš s plíživou kontrarevolucí. Proto také Pupák ve svém volebním programu navrhoval neodklízet v zimě sníh, aby se kontrarevoluce při plížení nastydla...

[20 Ahoj, PESi, já jen nerozumím tomu, (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 03.07.2006, 14:22:26 - x)
že červen skončil ve státním rozpočtu přebytkem 7,6 miliard, viz iDnes. Tak můžeme z toho ty 4 000 000 000 na vzdělání, abychom byli konkurence schopni i jinak schopni, vzít, ne? A ještě nám 3,6 miliard zbyde...
No nic, pohádky upraveny a opraveny a nyní budou popraveny, jdu na redakční radu. Pěšky. Abych ušetřil rozpočet... K Prašné bráně. Od Staromáku se vyhnu tomu bordelu na Republice (jé, nechtěný symbol!).

[21 2 Klaun (PeS: 03.07.2006, 14:28:07 - x)
To, že státní rozpočet skončil v přebytku (btw, nevíš, kde to je? jestli to není takové to temné údolí s propastí uprostřed mezi dvěma oblými vrchy...), znamená jen tolik, že se nepodařilo realizovat veškeré naplánované dluhy... Jistě znáš - běžel za autobusem... kdyby běžel za taxíkem, ušetřil by víc...

[22 TO: Klaun (Petr Kunetka, zlocinec: 03.07.2006, 14:29:27 - Mail - x)
Vis, v cervnu plati dane auditovane firmy, a plati se i zalohy, takze to vyskoci. Podobne vyskoci i brezen.
Jinak jsou ale finance v mizernem stavu. Rikal jsem to uz peknych par let, ale to vis... Koho by to zajimalo ;)

[23 2 Klaun (PeS: 03.07.2006, 14:29:35 - x)
To, že státní rozpočet skončil v přebytku (btw, nevíš, kde to je? jestli to není takové to temné údolí s propastí uprostřed mezi dvěma oblými vrchy...), znamená jen tolik, že se nepodařilo realizovat veškeré naplánované dluhy... Jistě znáš - běžel za autobusem... kdyby běžel za taxíkem, ušetřil by víc...

[24 sorry, je to rozbitý... (PeS: 03.07.2006, 14:30:29 - x)
objevilo se to 2x...

[25 ..chjo...Rputi, (Jaka: 03.07.2006, 14:33:29 - x)
člověkovi se až sevře srdce, když vidí, jak se jeho odhady plní..., ale radost z toho není ani trochu. Asi to jinak nešlo, asi jsme tak blbý národ, že si musíme prožít všechno na plné pecky. I průsery, ty hlavně. Jinak se nepoučíme..

Ono bylo na draka, že jsme byli z RVHP tak jaksi mezi nejlepšíma, na solidní průmyslové úrovni. Bohužel. Ještě dlouho bylo z čeho dotovat agonii a uplácet voliče.

[26 TO> jaka (Petr Kunetka, zlocinec: 03.07.2006, 14:40:22 - Mail - x)
A proto se snazim propagovat variantu pristi vlady CSSD+SZ+(KSCM). Protoze kazdy pruser se ma dotahnout az do konce... ;)

[27 To - zločinec Kunetka - (Jaka: 03.07.2006, 14:50:07 - x)
14,13 h. - ODS je ochotna vzdát se postu šéfa sněmovny a chce, aby se na novém vedení dolní komory dohodly všechny parlamentní strany. Lídr ODS Mirek Topolánek dnes oznámil, že svolává schůzku VŠECH parlamentních stran, na které budou i komunisté. S nimi doposud Topolánkova strana odmítala jednat.

Krupica! Co to je zase za úkrok stranou? Teď si asi sedím na vedení. Ještě asi před chvílí se tato varianta absolutně odmítala ! Kdo Topolovi \"domluvil\"?

[28 Jako, mám čerstvý zážitek, nebejt to po telefonu, tak už sedím pro vraždu!:( (Rpuť: 03.07.2006, 14:51:16 - x)
Máme nového ředitele Kulturáku - mladej, blbej, dynamickej. Měl mi domluvit pro koncert zvukaře za 5000,- Domluvil jiného za 12 000 a nic mi neřek.
Tak jsem udělala dneska ráno bugr na MÚ a pan starosta slíbil, že to vyřídí.
Po obědě mlamoj telefonuje:\"...Já bych byl nerad, abyste se na mně zlobila. Já jsem Vám chtěl pomoct. Vždyť já jsem to taky vůbec dělat nemusel.....\"

[29 To: jaka (Petr Kunetka, zlocinec: 03.07.2006, 14:57:15 - Mail - x)
Jak je videt, malinko predbiham udalosti.

[30 Jako, třeba je to výměnou za podporu vlády.....??? (Rpuť: 03.07.2006, 14:58:22 - x)

[31 To: Rput (Petr Kunetka, zlocinec: 03.07.2006, 15:11:07 - Mail - x)
Jak bylo to stare uslovi: \"Inteligentnich lidi se rodi malo, ale blbce jako by shazovali... Nebo tak nejak...?\"
Nejhorsi je blbec s dobrym umyslem...

[32 jova, jova, Rputi, (Jaka: 03.07.2006, 15:13:55 - x)
probůh, jak je možné, že po UŽ 16 létech tržní ekonomiky je tu pořád takový alibismus? Ten člověk na řídící funkci nezná prosté kupecké počty?

To si dovedu představit, tu bezmocnost... jo, mlamoj, on si snad prachy tiskne, čičo, že netuší, co je odpovědnost? Výpadek ve výchově, dětská práva...

Jak jste to vyřešila? To jsem fakt zvědavá, kde těch 7 tis. seženete, měli byste to žádat po mlamojovi..

[33 Za podporu vlády.... (Jaka: 03.07.2006, 15:21:48 - x)
Co taková vláda prosadí? A navíc u této zprávy je už několikrát posměšně - Lezou ku křížku !!!

Možná je za tím nějaká taktika, jenže... nevím..
nevěřím tomu, podrazák Paroubek si to bude užívat...
A Topol bude s každou koninou škemrat..

[34 TO: jaka (Petr Kunetka, zlocinec: 03.07.2006, 15:23:23 - Mail - x)
Leda ze by chteli prosondovat vyhledy na predcasne volby...

[35 Jako, typický výplod \"volné výchovy\" (Rpuť: 03.07.2006, 15:25:38 - x)
Mohou si dělat co chtějí a následky, už ze zákona, řeší vždycky rodiče - kde by se ty děti naučily odpovědnosti?
Špidla jim zakázal pracovat a tedy netuší, co je to spolupráce, potrestat je můžete maximálně zákazem koukání na televizi....
Řezat, řezat, řezat...!

[36 Souhlas, Jako, (helena: 03.07.2006, 15:26:55 - x)
taky si nemyslím, že podporou vlády při vyslovení důvěry se něco vyřeší. Pak by stejně prošlo jen to, co Duce dovolí. Spíš si myslím, že Topola někdo pořádně přitlačil, než že by mu domlouval.

[37 Pesi, já jsem odhazoval (Šumavák: 03.07.2006, 15:28:53 - x)
a taky jsem nastydl !
Rputi, poslal bych kulturáku domluvených pět tisíc a řediteli kulturáku říkal:Uzavřel sis smlouvu, holoubku? Tak ji dodrž! Já s tím zvukařem žádnou smlouvu neuzavírala....

[38 Pěkné odpoledne (martin tamtaky: 03.07.2006, 15:30:49 - Mail - x)
na otočku jsem dělal Brno a zpět a celou dobu do mě hučela Frekvence 1 nejdůležitější dnešní zprávu - registrace na Karlštejně, na kterou dorazil Paroubek sice pozdě, ale přece a při gratulaci dal oběma oslavencům malou pusinku - to fakt takhle řekli. Chce, aby ho lidi měli rádi, protože je prý velký přívrženec registrovaného partnerství.

[39 Rputi, jinak to dhaduji (Šumavák: 03.07.2006, 15:33:14 - x)
vzhledem k počasí, koncertu v kulturáku a ne venku, vzhledem k takovýmto překvápkům na docela slušný prodělek !
Jestli jste teda Tesákovi zaplatili..... - jako že asi jo!)
Doufám, že KD a MÚ také nesl riziko a bude se na prodělku podílet!

[40 Rputi, (helena: 03.07.2006, 15:35:40 - x)
asi fakt volná výchova. Téhle nezodpovědnosti je všude plno a dost jsem si všimla, že mezi hodně mladými. Vyhlašovatel veřejné soutěže (ve věku asi 25 - 30), když jsem chtěla upřesnit pravidla, mi řekl, že si myslí, že je to asi takhle, ale ať se na něj nikde neodvolávám, protože je to ryze neoficiální. Přitom šlo o informaci, která rozhodně měla být v psaném vyhlášení.

[41 Martine, má to marný! (Šumavák: 03.07.2006, 15:36:29 - x)
I když stojí za Rathem, pusinkuje gaye na Karlštějně, tu Kubiceho zprávu nezamaskuje!
To leda ,že by se naplno líbal s Brežněvem....

[42 Martine a divíte se mu? (Rpuť: 03.07.2006, 15:39:13 - x)
Já mít doma to, co on.......

[43 Šumaváku, škoda slov.... (Rpuť: 03.07.2006, 15:39:49 - x)

[44 Martine, chichichi, (Jaka: 03.07.2006, 15:43:47 - x)
to byl za svědka? Nebo to ocicmávání bylo předehrou? :)))

[45 Paroubek (martin tamtaky: 03.07.2006, 15:45:25 - Mail - x)
já se nedivím ničemu, dokonce si myslím, že kdyby průzkumy ukázaly, že jsou prznitelé nezletilých dívek sympatičtí mezi voliči, tak by na tu jachtu jel!

[46 Jaka (martin tamtaky: 03.07.2006, 15:46:47 - Mail - x)
Ne, on byl jen gratulant, poslal starou napřed, ta tam byla včas a on se vmísil později. Když on tak sympatizuje s registrovaným partnerstvím!

[47 heleno, (Rpuť: 03.07.2006, 15:50:17 - x)
já už o tom kdysi psala článek na Psa. Zažila jsem v Němcích už druhou generaci takhle vychovávaných a je to dost průšvih. Jsou to, v podstatě, velice nešťastní lidé. Neschopní spolupráce, neschopní soužití...v důsledku toho jim nevychází partnerské vztahy....problémy v práci....a nikdo je nemá rád...jen oni sami sebe...navíc povinnost být mladý, krásný, zdravý a bohatý...mládí, krása i zdraví pomalu odcházejí....nervy tečou....zbývají jen ty prachy....a pořád jich není dost....blbej osud....a nic jiného neznají a neumí....

[48 Ale jak (Petr Kunetka, zlocinec: 03.07.2006, 15:50:32 - Mail - x)
jsem se dival na cisla, skutecne bude obzvlast nevyhodne se cpat ted do vlady. Takovy cerny petr.

[49 martine, starou?....jste si jistej...? (Rpuť: 03.07.2006, 15:52:44 - x)

[50 No a termín - volná výchova - (Jaka: 03.07.2006, 15:55:35 - x)
taky ve mně nevzbouzí bezvadné asociace. Mě fackoval i mistr a vůbec mi to nebylo ku škodě, naopak.. Jednou provždy bylo pro mě dané téma jasné.. Kdežto děcka, u nichž jeden z rodičů čihý a druhý hot, naprostá kalamita.. Protože jeden z rodičů se domníval, že důslednost je buzerace a vše se dá řešit vlídně a vtipně. Dnes si ty děcka nevědí rady se životem a jdou od jedné prohry ke druhé..

Slyším cosi o volné výchově, tak se mi nedělá volno.. Protože to je většinou pokrytecký výraz pro alibismus a zbabělost

[51 To: Rput (Petr Kunetka, zlocinec: 03.07.2006, 15:56:42 - Mail - x)
Cynicky receno, tenhle druh lidi je optimalni pro obchod.

[52 Aha, tak proto ta demise...:))) (Rpuť: 03.07.2006, 15:57:04 - x)
...Podle Sobotky vláda přistoupila ke schválení výdajových rámců kvůli kroku prezidenta Václava Klause, který avizoval, že nepřijme případnou demisi vlády.....(lidovky)

[53 Petře, vlastnostmi ano, (Rpuť: 03.07.2006, 15:58:52 - x)
jen ta pracovitost zhusta chybí....

[54 Bych ještě přidala ke Rputi, (Jaka: 03.07.2006, 16:07:42 - x)
že nejen pracovitost, ale i pečlivost a (jelikož obchod je služba) ksichtění se jako \"služebník\".

My tu jezdíme do Polska na nákupy, odjakživa jsem u nich vnímala naprosto stejné chování jako kdysi u svých mistrů - úslužné, ale ne podlézavě, nechutně. Naši lidi tohle vůbec neumí, a když už se o to pokouší, bývá to často formou jakési falešné podlézavosti, takové povýšenecké, docela dost nepříjemné.

Kdežto staří živnostníci to měli v sobě a ono to k té terciální sféře patří.

[55 TO: Jaka, Rput (Petr Kunetka, zlocinec: 03.07.2006, 16:08:30 - Mail - x)
Ne, ja to myslim cynicteji. Temto lidem se skutecne vyborne prodava...

[56 Jo tak, Petře, (Jaka: 03.07.2006, 16:15:10 - x)
že jako jim se dobře prodává, protože oni si nedomyslí, co jim nepromyšlený nákup způsobí?

No jo, jenže co s tou šílenou domácí zadlužeností? Dostanou ty dluhy ze všech? To bych se docela divila...
Vůbec si nemůžu zvyknout na ty exekuce a \"krachy\" domácností... Vybílený kvartýr, ale flaška na stole :)))

[57 ...Tak za ten odloženej \"vstup do eurozóny\" ten deficit VÁŽNĚ stojí!... (šakal: 03.07.2006, 16:19:04 - x)
...Kdyby se to dalo \"odložit\" na svatýho Nikdy, tak to bych si, prosim pěkně, eště něco připlatil! (7:- P) (7;- D)

šakal rašín

[58 To: Jaka (Petr Kunetka, zlocinec: 03.07.2006, 16:19:37 - Mail - x)
No, kdyz se jim prodava na uver, tak obchodnik ty penize od banky dostane hned. A krize zadluzenosti, obdobna krizi v US 50. let nas ceka. Brzo, velmi brzo.
Skoro bych rekl, ze na tom zase zafinancujeme nejakou banku. Ale to nas tesi, financovat ze svych penez banky, ne? Minimalne volici CSSD to maji jako zalibu...

[59 Sakale, (Petr Kunetka, zlocinec: 03.07.2006, 16:26:47 - Mail - x)
nestoji. Nepredpokladam, ze by skody ze vstupu presahli 5 pct HDP rocne...

[60 2 Petr Kunetka, zlocinec (PeS: 03.07.2006, 16:26:59 - x)
No jo, já nechci brát nikomu jeho koníčky, ale já své záliby taky nikomu nevnucuju... A nějak jsem si nevšim, že by mi tito voliči přispívali na moje záliby. Zatím se se mnou pouze ochotně rozdělí o moje peníze...

[61 To: PeS (Petr Kunetka, zlocinec: 03.07.2006, 16:28:53 - Mail - x)
To mas blbe, o tom, ci zaliby se budou platit z Tvych penez, rozhoduje vlada. Koneckoncu, kdo jiny nez vlada by mela vedet, ktere zajmy jsou spravne a ktere nespravne. Od toho jsme si ji zvolili, aby nas vedla nasim zivotem bez zmatku a problemu s rozhodovanim.
A nezapomen, jsem poddany, jsem poddany, jsem poddany...

[62 \"Škody ze vstupu\" přesáhnou všechno, nač jen pomyslíte - ale Vy na to asi nepomyslíte (7:- P) (šakal: 03.07.2006, 16:30:04 - x)

[63 To: sakal (Petr Kunetka, zlocinec: 03.07.2006, 16:33:09 - Mail - x)
Ja to bral ciste makroekonomicky ;)

[64 Hurá! Dvě pohádky schváleny (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 03.07.2006, 16:34:32 - x)
a \"Studánka čisté češtiny\" také... Jen fejeton vrácen k přepracování, má být o vztazích v rodině, nikoliv o vztahu osamocených ke psům.
A stalo se přesně to, co jsem nechtěl, Topolánek couvl. Couvl tak daleko, že ho už nevidím... To není politická taktika či kompromis, když už se nedá nic dělat. To je jen boj o koryta... Je mi líto, ale od této chvíle ODS mě nereprezentuje. Ať skončí jako pidistrana, Paroubek je nyní schramstne...
Nevíte, zda pohádky se dají psát i v socíku? Spíše obnovím jednání s Belgií o dvouleté angažmá, stejně se mám do konce srpna rozhodnout... Ale nechce se mi tam. Budovat nové divácké zázemí je už v mém věku složité...(slepnu, hluchnu, kulhám stále intenzivněji, odhlásil jsem se ze sociálky, stejně se důchodu v těhto poměrech nedožiji - beru si asi věci tohoto národa k srdci...).
No nic, jdu se ožrat s Petrem Šabachem. Tipy, kde ráno za východu slunka skončíme: \"Vagon\" nebo \"Stoupa\" nebo \"Kain\" nebo \"Akropolis\" nebo... Ale ráno budeme vědět, co s politikou...

[65 To: Klaun (Petr Kunetka, zlocinec: 03.07.2006, 16:37:13 - Mail - x)
Ja bych s tim odsudkem Topolanka pockal az podle toho, co z toho bude. Zatim se nestalo vubec nic, co by mi vadilo.
Treba bude s tema bolsevikama domlouvat termin predcasnych voleb? ;)
A jinak gratuluji...

[66 \"těchto\" - no prosím, dokonce už mi to i vynechává... (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 03.07.2006, 16:37:27 - x)

[67 Petře, mě nesmíš brát vážně.... (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 03.07.2006, 16:41:43 - x)
To je jen první bouchnutí do stolu, protože to pivo furt a furt nenesou...i když chrastím v kapse penězi. Zatím. Mějte se a nežerte se, je celkem hezky...(\"charošo\" nebo \"very nice\"? Asi podle těch čtyř miliard do vzdělání...)

[68 TO: Klaun (Petr Kunetka, zlocinec: 03.07.2006, 16:43:32 - Mail - x)
Jj, ja jdu taky na pivo. V tomhle horku se neda delat...

[69 Krucihímlfixpráce, (Anka: 03.07.2006, 16:45:22 - x)
\"To, co navrhuji já, je normální jednání orgánů, které jsou dnes funkční v Poslanecké sněmovně, to jsou předsedové klubů a k tomu předsedové stran,\" uvedl. Takové jednání podle něj ODS nevadilo nikdy.
Pravil Topolánek.
Šumaváku, půjčíte mi kus toho pokácenýho lesa, že bych nadělala třísky?

[70 Je to smutné, když dochází na nepříjemné předpovědi.. (Dana: 03.07.2006, 16:54:35 - x)
jsem na tom skoro stejně jako Petr - část předpovědí se mi nepříjemně plní..Už když se Paroubek stal premiérem a na NP se z něj vysmívali, jsem rozjařené chasníky zprava varovala, že se radují předčasně a Paroubek není to, co všichni před ním...A také už před volbama jsem jen tak lehounce špitla, že by bylo asi nejlepší, kdyby tyhle volby vyhrála ČSSD a pěkně si vyjedla, co si zavařila...Jenže já jen tak potichounku špitám...
Příští roky nebudou příliš optimistické..Ale mohu se také mýlit. Jednou.

[71 jo, Ančí, (Jaka: 03.07.2006, 16:56:59 - x)
že bys jako zmákla, co ještě nestačila sněhová kalamita? Chichi, vypusťte Anku a zrušte štěpkovače!!?

Topolánek dnes vlastně dělá to, čím \"vyhrožoval\" včera Paroub, tož kdoví...

[72 Kauza Čepro: Policie zatkla Kadlece (Rpuť: 03.07.2006, 17:14:15 - odkaz - x)

[73 Parafíne, to je bájo! Gratuluju! (Rpuť: 03.07.2006, 17:15:16 - x)

[74 Klaune, (kocour: 03.07.2006, 17:43:49 - x)
taky blahopřeji. Ale mimoděložně těhotnej myslím nebudu, neb nejsem kočka.

P.S.: Hrozné věci jsem na Tebe slyšel.

[75 Pavlíku, moc Ti to přeju. (Anka: 03.07.2006, 19:07:26 - x)
Jsem na pohádky děsnej fanda. Snad se rozhoupu vydat pokračování těch svých.

[76 Klaunovi též srdečné blahopřání, (helena: 03.07.2006, 19:28:33 - x)
pohádky jsou dnes jediná milá realita.
Ještě ad Jaka a Rpuť, omlouvám se, vždycky reaguju se zpožděním, když už se probírá něco jiného. Volnou výchovou je postiženo dost mých zahraničních kolegů, ne o moc mladších. Hrozné je na tom to, že jsou přesvědčeni o vlastní dokonalosti, ale přitom odmítají dospět. Kromě peněz a věčného mládí, je to neotřesitelné sebevědomí, které je v konfrontace s realitou klátí na gauče psychoanalytiků. A jak jsem se dozvěděla od svých přítelkyň, více či méně čerstvých babiček, u nás už je to v plném proudu taky. Pámbu s námi!
Dano, nemohla byste předpovídat také něco méně katastrofického, třeba tajfun?

[77 Asi před 14 dny jsem zde psal (kocour: 03.07.2006, 19:45:06 - x)
o to, že se uvažuje o výměně umožnění existence topolánkovy vlády výměnou za post předsedy Sněmovny pro Paroubka. Takže zatím jsme u výměny za post pro člena ČSSD a je celkem jasné, že co se dělo posledních 14 dny, bylo oboustranné divadlo.

[78 A vážně si myslím, (kocour: 03.07.2006, 19:46:46 - x)
že ODS měla už dávno říct \"empire pro ČSSD ano, ale osoba Paroubek pro nás není - po svém povolebním \"projevu\" - partnerem pro jakákoli jednání a měla by jednou provždy odejít z politiky.

[79 Kocoure, (Halladin: 03.07.2006, 19:46:48 - x)
to nabízela koalice od počátku. Bude to ale drahší.

[80 Kocoure, (martina: 03.07.2006, 19:58:54 - x)
to nikdo z ČSD neudělá. Paroubek je vytáhl na druhé místo ve volbách a zajistil koryta.

A přidávám se k Petrovi Kunetkovi a k Daně: bude lépe, když si to tady zodpoví socani. Zvlášť po té promluvě holohlavého Sobotky o rozpočtu na příští rok.
Veškerá zloba Lidu se obrátí proti TĚM NAHOŘE.
A to bude přijatelné východisko do příštích voleb

Dobrý večer všem :-)

[81 Premiér má talent (Venkovan: 03.07.2006, 20:07:05 - x)
herecký.Vystupeje v roli ustaraného taťky a bohužel mu tato role jde líp než povolební projev o 101.Masáž o napravených třešničkách a zlém modrém ptákovi udělali své.Čas pracuje pro Paroubka,snaží se sehrát roli zachránce státu.V zemi kde největší sledovanost mají pořady Velký bratr nebo Esmeralda má velkou šanci na úspěch.Radost z toho nemám,ale ten člověk ustál neuvěřitelné politické a jiné situace.

[82 Jo, Venkovane, (martina: 03.07.2006, 20:14:14 - x)
právě proto jej má Lid tak v oblibě.

[83 ano, ano, martino, (Anka: 03.07.2006, 20:20:07 - x)
příkladně my máme jeho fotografii hned vedle obrázku Ježíše Krista. Ještě chvíli a taky se k němu budeme modlit.

[84 Anko, v tom případě (helena: 03.07.2006, 20:27:13 - x)
doporučuji přemístit domáci oltáříček do oné zvlášť útulné místnůstky, kam i císař pán chodil pěšky.

[85 heleno, (Anka: 03.07.2006, 20:32:53 - x)
vyloučená věc! Leda lípnout na dveře a kdo se s nimi má pokaždý vysazovat?

[86 Anko, (martina: 03.07.2006, 20:35:59 - x)
kdybych Vás znala důvěrněji, pravila bych: \"Kušte, Anko, děláte si legraci z prostých (ale) lidí!\"
Ovšem takhle Vám jen můžu (i mohu) odepsat: Ano,Anko,
vyvolený k Vyvolenému...\" :-))

[87 Mám tomu, Anko, (helena: 03.07.2006, 20:49:56 - x)
rozumět tak, že neprojdete dveřmi s jeho obrazem? Není to trochu přehnaná úcta? Možná by se pak nejlépe hodil k uchránění obsahu lednice či špajzu :).

[88 martino, (Anka: 03.07.2006, 20:58:15 - x)
není nic snazšího, než přejít na Ty a můžeš mi lát do bezvědomí:-)))
heleno, tak teď Vám kuš! Nejde o mé tělesné proporce, jako o to, že bych se na něj, pověšenýho na dveřích, musela koukat.

[89 Anko, (martina: 03.07.2006, 21:09:07 - x)
děkuju Vám za tu nabídku. Přijmu ji ráda.
A když se mi, Anko, ozveš na: martina006 na seznamu
povím Ti o sobě víc.

[90 fajn, martino, (Anka: 03.07.2006, 21:12:13 - x)

[91 Tož, anko, však já taky na proporce ani nepomyslela, já mluvila jen o úctě. (helena: 03.07.2006, 21:16:22 - x)

[92 no, heleno, (Anka: 03.07.2006, 21:21:14 - x)
mám pomalejší zapalování, omlouvám se. Když ale mě se ta představa, jak kvůlivá jeho obrazu pokaždý vysazuju dveře na hajzlíku, tak strašně líbila.

[93 Však mě taky :))) (helena: 03.07.2006, 21:30:50 - x)
Jinak dovolte opáčit Vaši nabídku Martině. Nadávejte po libosti a klidně v tykání. Lépe se říká kuš než kušte a ty vole namísto vy vole. A mně bude bez ironie ctí.

[94 moc ráda, heleno, (Anka: 03.07.2006, 21:32:08 - x)
těší mne to:-)))))

[95 Anko, modlit se k NĚMU jo, (Šumavák: 03.07.2006, 21:32:04 - x)
ale až bude viset na tom kříži, jako Ježíš!
A nejhorší je bezmocnost !
Já bych teď ještě potřeboval vykydat, ale už naprosto nemohu.
Ba dokonce nemám ani chut vstát a vzít si něco k večeři.
Leda tak ochutnat ten vzorek od Foundryho.

[96 Šumaváku, (Anka: 03.07.2006, 21:38:08 - x)
hele, kdybyste bydlel tudle za rohem, pozvala bych Vás na kuře na žampiónech s rejží. Takhle Vás můžu leda politovat.
No, s tím jako Krista, tse, tse, nevím, zda by Ježíš z toho svého raděj neslezl, aby nemusel být v takové společnosti. Ačkoliv, lotr po levici, lotr po pravici....

[97 Spíš teda ten po levici, (helena: 03.07.2006, 21:41:38 - x)
jestli Bible nekecá.

[98 Tak k těm úvahám, jak to bude. (jura-p: 03.07.2006, 21:42:59 - x)
Přidám nějaké vlastní. Podle mě nové volby nebudou. Jak pro lidovce, tak pro zelené by to bylo riskantní. Zejména pro zelené, kteří si užívají toho, že jsou poprve parlamentní. Takže kdyby šlo do tuhého, on by se nějaký hlas přesunul. Podle toho, co vím, jak se říká z obvykle dobře informovaných kruhů, ta šaškárna s odevzdáváním lístků se konala proto, aby některého z komunistů nenapadlo, jak je prý některé skutečně napadalo, dát hlas Němcové. Pokud by prošla, pak by byla jistota, že s podporou komunistů. Takže tí, co byli ochotni ji volit prý řekli, že to nemá ani ODS ani KSČM zapotřebí nechat se kompromitovat a tak se ta netajná tajná volba ČSSD vyvedla. Ti dva nehlasující pro Němcovou jsou neurčitelní. Ale nelze v žádném případě dovozovat, že jsou z ODS. Oba koaliční partneři mají také své nejisté a úvaha, že by to mohlo být v dalších kolech nabídnuto někomu z koalice, kdo by nebyl ODS a necítil by se kompromitován podporou několika komunistů nejsou také od věci. Takže i nadále je možné všechno.
Halladin nemá pravdu, ČSSD sice chtěla dohodu o tom, že její člen by měl být předsedou sněmovny, ale nikdy za to nenabídla nic takového, jakože by se třeba dva poslanci zdrželi mimo jednací místnost nebo tak. Hraje se stále o pravomoc navrhnout třetího předsedu vlády, protože lze očekávat, že třetí vládě bude důvěra dána, už proto, co jsem psal začátkem. Do nových voleb se nechce hlavně zeleným!
Koaliční vláda by sice nic moc neprosadila, ale hlavně by se nemohlo dít nic z toho, co by nechtěla. Technické zákony by asi procházely, s podporou senátu je prakticky vyloučeno, aby se schválilo něco, co by vláda nechtěla a výkonné a legislativně podzákonné pravomoci vlády jsou tak velké, že vláda se docela dobře bez nových zákonů obejde. A hlavně, na odvolání vlády potřebuje být kvalifikovaná většina. Takže, vláda by sice žádné extra reformy neprosadila, ale mohla by v mnoha věcech přestat škodit a mohla by získat dobré renomé, což by se mohlo hodit v příštích volbách, ať by byly kdykoli. Mimo jiné proto všechno se vede tak vleklý boj o předsedu sněmovny.

[99 heleno, (Anka: 03.07.2006, 21:45:39 - x)
jsem daleka toho, abych Ti brala iluze, ale on se najde i ten po pravici

[100 Milé dámy, (PeS: 03.07.2006, 21:48:53 - x)
vyvěsit si warthoga do oné místnosti má jistá rizika... Jednak se člověku při spatření zvedá kufr (jistě znáte toto rčení), jednak se prudce zrychlí peristaltika střev... Ne každý je natolik obratný, že zvládne dekontaminaci zažívacího ústrojí z obou konců zažívací trubice současně, aniž by znečistil sebe a okolí. Proto z čistě ekologických důvodů musím tuto formu politického masochismu prohlásit za úchylku zvláště zákeřnou a z tohoto důvodu ji nedoporučuji. Leč jsem si vědom, že můj hlas jest pouze hlasem poradním a lidská psýché chce svoji daň... Čili - \"de gustibo non est disputandum!\"
Na druhou stranu, pokud někdo trpí úpornou zácpou, či pokud požil něco zkaženého - nedá se nic dělat, musí to ven. V tom případě jsem ochoten připustit určitou terapeutickou hodnotu popatření na warthoga, ať už má fungovat jako emetikum, či jako laxativum.
Leč zdá se, že u nemalé části populace tento akt funguje i jako afrodisiakum - inu, každý je štěstí svého strojvedoucím...

[101 PeSi, Tě pic. (Anka: 03.07.2006, 21:51:30 - x)
Ale já uvedla, že bych musela, v pádu by dotyčný visel na dveřích, tyto pokaždý vysadit. Nám tedy ani hypoteticky nic nehrozí. A Tebou zmíněný poslední aspekt, no, nevím, nevím, já na SM nikdy nebyla.

[102 Teda - vaše starosti na mou šedou blond hlavu! (Dana: 03.07.2006, 21:52:27 - x)
Zítra odpoledne odjíždím na pár dní na dovolenou a nevím vůbec jak to stihnu! Nejen, že si babička vzpomněla, že chce zabít 5 králíků - to znamená zajet s nimi do sousední vsi ke známému, který je zabíjí a pokud je doma, tak je tam ponechat osudu a pak dojet pro maso, nemám sbaleno, vyžehleno, navíc zahrádka zarostla neskutečným tempem a slimáci nemají o nějaké dovolené ani páru, při pokusu o posekání trávníku před domem jsem zjistila, že sekačka je prostě rozbitá!!! Teda - rozbitá ne, ale nefunguje. Při startování jen tak párkrát blafne a něco v ní klepe..jestli je to to, co si myslím, tak mě z toho trefí! Takže bych ji měla odvézt do Mountfieldu, protože opravy v sezoně trvají 4 a více týdnů..a navíc musím postříkat brambory proti plísni a..ještě spoustu věcí..takže vlastně nevím, jestli tu dovolenou vůbec stihnu...:-(((
A vy se tady zabýváte nějakou politikou!!! :-)))))
Kam se na mě hrabe Paroubek. I když, řeknu vám, je to všecko ....pod psa! :-)))
Bete to jako pokus o odlehčení diskuze. :-)

[103 2 Anka (PeS: 03.07.2006, 21:55:28 - x)
No taky jsem nemyslel Tebe... Leč nakoukneš-li na Psa (nedoporučuji), hned Tě napadne několik kandidátů...
Víš jak Ti musí trpět, když jejich idol jel dnes oblemcávat jiný buzeranty?

[104 Dano, ale no tak. (Anka: 03.07.2006, 21:56:16 - x)
Když se pokusíte vše stihnout, prožijete dovolenou ležíc v stavu polomrákotném. Nestihnete-li, budete mít výčitky. Tak naházejte svršky do kufru, králíky pošlte k zabíječi poštou, babička si pak udělá zdravotní procházku a na trávník si vypůjčte jednu hladovou ovci a bude.

[105 PeSi, (Anka: 03.07.2006, 22:00:46 - x)
dopolky jsem tu citovala z Čapka, myslím, že je to hodně případné.

[106 Anko, (martina: 03.07.2006, 22:04:47 - x)
dík, odepsáno

[107 2 Dana (PeS: 03.07.2006, 22:05:34 - x)
No jo, to znám... nedokážete zabít...
Ale nezlobte se - je to práce jako každá jiná a pokud to zvíře netrpí a pokud v tom člověk nenachází zálibu, je to v pořádku. Ale chápu to - spousta lidí, co znám - a nezáleží, zda to jsou chlapi, nebo ženský, taky zabít nedokáže... Pak si člověk připadá jak ras, ale odmítněte to, když Vám sousedka brečí, že chtějí k obědu husu, ale ona že ji zabít nedokáže...

[108 martino, ještě nedošlo. (Anka: 03.07.2006, 22:07:37 - x)

[109 2 Anka (PeS: 03.07.2006, 22:10:09 - x)
všimnul jsem si... 10:25, jestli se nemýlím...
No on taky Čapek nebyl jen tak někdo... A provokoval... Schválně provokoval, jestlijsem ho vůbec kdy pochopil... A rozhodně nepsal pro blbce...

[110 PeSi, (Anka: 03.07.2006, 22:12:27 - x)
jeho Apokryfy a V zajetí slov, to je taková krása.

[111 PeSi, ono zabít králíka není jako zabít třeba slepici... (Dana: 03.07.2006, 22:13:59 - x)
na králíka musí být cvik a přesná trefa...znáte to...pohladit, pofoukat proti srsti, případně fouknout kouř cigarety...a pak uchopit pevně za zadní běhy, hlavou dolů a pak jednou ranou přesně...a to je problém: Právě tohle nedokážu...Nedokážu zabít bez soucitu.A právě ten záblesk soucitu svede ránu z té správné dráhy a z čistého a rázného úderu se stává zběsilé dobíjení...

[112 2 Anka (PeS: 03.07.2006, 22:14:10 - x)
Já soukromě považuju za vrchol jeho tvorby Apokryfy a Foltýna...

[113 Politický oltářík (dvd: 03.07.2006, 22:15:31 - x)
Před řadou let jsem docházel na Letnou na konverzaci k jedné staré paní - takto Francouzce s nesmírně dobrodružnou minulostí. A tato stará dáma (jinak ji nelze popsat) měla doma \"politický oltářík\". Nahoře uprostřed byl sám velký de Gaulle, po jeho levici se nacházel generál Leclerc, po pravici pak admirál (původním povoláním katolický kněz) d\'Argenlieu. Námořnictvo dostalo přednost před armádou prostě proto, že paní pracovala za války v příslušném štábu. Nad admirálem - leč níže než Velký Kája - se nacházel T.G.M. Pod těmi velkými obrázky byla řada \"menších proroků\" jako Pompidou či Debré, ale i Beneš a Palacký. Celé to připomínalo onen přenosný oltář feldkuráta Katze a bylo to věnčeno slaměnkami i polním kvítím. A vždy když mě mladická nerozvážnost vedla k vnitřnímu (vnější by mě nenapadlo) ušklíbnutí, vzpomněl jsem si na to, co ta paní zažila - a co dokázala, tak mě ten oušklebek přešel. Její vyprávění by stálo za sepsání. (Snad to jednou udělá P.Ouředník - ten tam chodil taky.)

[114 PeSi, (Anka: 03.07.2006, 22:20:11 - x)
Já si na pohodu ordinuju Jak se co dělá a O lidech. Když je mi ouvej, čtu si o zánětu okostice a pokaždý brečím smíchy.
dvd, to mi připomnělo, jak jsem si v 68 koupila obrplakát TGM a měla ho léta v pokojíku na zdi. Teda fakt, že byl v sousedství krajně vachrlatém, ale byl.

[115 2 Dana (PeS: 03.07.2006, 22:21:29 - x)
jak píšu - nejste sama... Ale jste si toho vědoma a to je dobře...

[116 martino, furt a furt NIC (Anka: 03.07.2006, 22:22:02 - x)

[117 Je to zvláštní, (helena: 03.07.2006, 22:22:21 - x)
nikdy jsem nepřišla na chuť Čapkovi - dramatikovi, ale jeho sloupky a drobné prózy, to je jako rozhovor s přítelem, moudrým, tolerantním a plným humoru. Je málo autorů, kteří psali tak pro každého jako on. A přece některým vadil tak, že jsme si ho uštvali sami, ani ty nacisty jsme k tomu nepotřebovali.
Dano, nechte králíky žít, trávu růst a brambory plesnivět. Zdraví máme než jedno a v našem věku už nové (ani na hnoji ani v supermarketu) nenajdeme. Vím, že je to pohled člověka z města, který vše, co potřebuje, koupí. Ale myslím to dobře. Takhle jsem se uštvala před rokem a dodneška si nesu následky.

[118 Anko, (Dana: 03.07.2006, 22:23:07 - x)
ovce mi nevzpomínejte! To jsem zrovna dneska pár jedinců honila! Cestou z práce jsem se stavila na hřbitově zalít kytičky. Sousedi, kteří byldí vedle hřbitova si pořídili několik ovcí..jenže ty už dávno spásly zahradu a tak se dobývají ven - a na hřbitov se jim to daří převelice! Dovedete si představit tu spoušť? Mně spásly polovinu jedné květinové mísy a několika dalším postiženým ožraly vše..no a tak jsem také dnes vyháněla a navíc přivolávala ovčí majitelku, ať si ty potvory ubečené zažene. I když - kdyby se mi jednu podařilo zahnat do kouta a posléze zpacifikovat, naložit do auta a po určitém obřadu i do láku - joj to by bylo opékání, to by byla mňamka !!! :-)) No jo, to je ten idylický život na vsi! :-)

[119 kruciš Juro, (Jaka: 03.07.2006, 22:27:17 - x)
ono to vypadá tak nějak skoro pohodově, co jste napsal, ale mi se to vůbec nelíbí !!! To jsou naprosto prošustrované 4 roky ! To mám být klidná? Ježíši, vždyť tu hoří šílené deficity, je nutně třeba pořádné zákonné změny, mi se chce brečet, fix ! My jsme fakt národ Švejků ...

Dani, moooc přeju aspoň trošku solidní dovolenou, s tou sekačkou ti rozumím, mi se dnes poondila pračka a.. je to staré a budu muset nejspíš popřemýšlet o nové.. Navíc jsem si z koupelny stvořila brouzdaliště, což sousedi již ocenili... Ty slimejše nezávidím, škoda že nebydlíš blíž, helfla bych..
Totéž se mi chce říct, když si tu chudák Šumavák postěžuje, život není fér, mám tolik nedobrovolně volného času a vůbec mi to nedělá radost..

Takže přeji fůru radosti těm, co to nutně potřebujou k dovolenkování. A TV bych prosila, aby mě o dějích na naší nejvyšší politické scéně informovala dostatečně citlivě, aby to tolik neotřásalo mou něžnou duší..

Dobřoučkou prochrupkanou noc..

[120 Dano, (Anka: 03.07.2006, 22:27:26 - x)
umím, ale ne s ovcema. Mě se do zahrady nabourala telata. Klika byla, že se jim přes urputnou snahu nepodařilo vyviklat stromy, jinak byla zahrada trop.
A s tím hřbitovem jste mi připomněla Slunce, seno a já nevím co, jak tam ta babka honí slepici, metá po ní motyčku a huláká na ni - jereš, já ti dám hrabat, svině jedna.

[121 Dano, (helena: 03.07.2006, 22:28:22 - x)
v Anglii jsem viděla staré hřbitovy, kde se pásly ovce. Kdybych byla mrtvá, byla by mi jejich společnost asi milejší než někteří pozůstalí truhlíci (pardon truchlící)...

[122 2 Dana (PeS: 03.07.2006, 22:28:39 - x)
ad ovce - mně se jednou poštěstilo jíst cerbuláty z berana... Kam se hrabe jakékoli opékání... To jednou soused vyhrál berana v nějaký tombole, pak se složili na šikovnýho řezníka a ten uměl ty cerbuláty... Po vyuzení se to ještě půl roku muselo sušit na půdě, ale stálo to za to...

[123 Dano, zkuste toho králíka (Šumavák: 03.07.2006, 22:29:46 - x)
vzít levou rukou za zadní nohy, do pravé válček a říkejte :
Ty si ale podobnej Paroubkovi... a ty si celej Škromach.... a tenhle hubeńour, kdyby něměl tolik chlupů na hlavě....křáááp!

a uvidíte, jak Vám to půjde od ruky!

[124 2 Šumavák (PeS: 03.07.2006, 22:33:41 - x)
No proto taky zkušení chovatelé říkají všem králíkům \"soudruhu\"!

[125 Anko, (martina: 03.07.2006, 22:34:09 - x)
teď jsem poslala, jestli nepřijde, tak napíšu zítra

[126 Šumaváku - vidím, že o dobré rady není nouze! (Dana: 03.07.2006, 22:38:45 - x)
Já jednou zabíjela slepice - teda, měly jsme s babičkou přímo zabíjecí linku - já slepice připravovala, babička sekala! A zrovna tehdy mi jedna zkušená hospodyně radila, abych tou slepicí pořádně zatočila - opsala kruh držíc tu slípku v napřažené ruce a točíc před tělem proti směru hodinových ručiček - zamotá se jí hlava a na špalku se ani nehne. A tak jsem točila, kroužila a šlo nám to jako na drátku. A když už byla na řadě poslední slípka - právě ve vrcholové pozici se prostě uvolnila! No - podle všeho bych měla teď pořádně růst - kuřince jsou to nejlepší hnojivo! Měla jsem je i za brýlemi! :-)

[127 martino, šla Ti odpověď. (Anka: 03.07.2006, 22:46:41 - x)

[128 Anko, (martina: 03.07.2006, 22:55:27 - x)
dík. Nejen za tu odpověď... :-)

Dobrou noc všem

[129 martino, ráda. (Anka: 03.07.2006, 22:57:58 - x)
I já vinšuji krásnou dobrou noc. Hezky se vyspěte, zítra bude jistě zas veselo, tak aby vás ta radost nesklátila.

[130 Dobrou noc (helena: 03.07.2006, 23:00:43 - x)

[131 2 Anka (PeS: 03.07.2006, 23:07:44 - x)
Jistě bude veselo... Budem přece budovat socialismus!

[132 tedy, paní Heleno (Andrea: 03.07.2006, 23:23:03 - x)
to s Čapkem- díky. Přesně stejný názor mám i já- jen jsem se ho bála veřejně projevit, každý správný Čech musí tvrdit, že Čapek a Werich na 1OO%, jinak je vyvrhel.
Třeba Werich- v knižní podobě jejich hry obdivuji, jako filmy jsou pro mne nesnesitelné, hraní nepamatuji.

[133 \"....nemášli co na práci, kluku, (Kódl Čašek: 04.07.2006, 00:30:12 - x)
tak otesávej nějaký pazourek, ale nemaluj bizony na stěnu! Nač nám takových pitomostí?\"
Paní Janečková sevřela přísně rty. \"Kdyby jen bizoni,\" utrousila po chvilce.
\"Co teda?\" ptal se děda.
\"Ale nic,\" bránila se paní Janečková, \"mně je to hanba říct - Tak abys věděl,\" rozhodla se náhle, \"dnes ráno jse našla...v jeskyni...kus mamutího klu. Byl vyřezaný jako...nahatá ženská. Prsy a všechno, víš?\"
\"Ale jdi,\" užasl staroch. \"A kdo to vyřezal?\"
Paní Janečková pokrčila pohoršeně rameny:
\"Kdopak ví. Asi někdo z mladých...\"

[134 Neplodný. Toho slova (Kódl Čašek: 04.07.2006, 00:39:17 - x)
se neužívá o neplodných mužích a ženách, nýbrž říká se obyčejně \"neplodné hloubání\" nebo \"neplodná skepse\". Je možné, že lidstvo udělalo špatné zkušenosti s hloubáním a skepsí, ale jistě neméně špatné zkušenosti mohlo udělat také s jednáním a důvěrou. Znám lidi, kteří hrozně mnoho jednají, kteří jsou hotoví nezmarové činu, nic se neděje bez nich, všude musejí být, všude platí za nepostradatelného \"činitele\" života veřejného, hospodářského nebo jinak ukrutně důležitého. A najednou takový činitel umře a tu v rozpacích potěžkáváte v ruce, co vlastně po něm zbylo. Můj ty bože, a pro tohle stálo za to se namáhat celý život?

[135 Rovněž snění je neplodné, (Kódl Čašek: 04.07.2006, 00:44:44 - x)
a v říši přírodní neplodné je kvést, ale plodné je trhat ovoce.

[136 Kódle - neblázni - (Dana: 04.07.2006, 00:46:54 - x)
noc, tma za okny - to je ten nejsprávnější čas na depresivní nálady a myšlenky! Co zbude po každém z nás? Za co stojí se celý život namáhat? Já to za sebe vím a mám vyřešené, ale v tuhle dobu si dát takovou otázku je hazard. Ne každý si umí zodpovědět tak, aby byl uspokojen hlavně on sám.
A protože mám sbaleno, můžu jít spokojeně snít o krásách dnů příštích! :-))
Dobrou a klidnou noc všem!

[137 Jako, (jura-p: 04.07.2006, 00:55:49 - x)
jak národ volil, tak to dopadne. A buďme rádi za těch pár desítek, co rozhodli o tom, že je to plichta. To je nerozhodně. S nerozhodně se nic rozhodného dělat nedá. Akorát vše prohrát v penaltovém rozstřelu, o který vlastně nyní jde. Bude dobře, bude-li vláda, co nebude škodit. Ale i to by byl velký pokrok proti dosavadní vládě. Ta vláda může zastavit cestu zpět k socialismu. Tedy k tomu historickému kompromisu, co ho dnes mají socani plnou hubu. Na víc sílu mít nebude.
A to není tak málo.
Jako vodáci jsme říkali, co nesjedeš. to neukecáš. Máme právě tolik síly, co nám dali voliči. Na podzim můžeme posílit v senátu. A taky ve městech. Podaří se to, nebo se zase budeme bavit o tom, že se ODS nedá volit, protože je tam Petr a taky Pavel? Můj nejsilnější protikandidát, co mě čeká na podzim ve volbách, byl čtyři roky primátorem, protože dal dohromady koalici s komunistama. Pak byl čtyři roky primátorem, protože se spojil s ODS. Jako, myslíte si, že si to lidi uvědomí při volbě do senátu, že se jim nabízí člověk, který už koalici s komunisty uzavřel, přestože prvně byl v zastupitelstvu za KAN a teď už je deset let lidovcem? Ptáte se, proč jsme ho vzali za primátora, když jsme byli silnější? No přece proto, aby se zase nespojil s bolševikem. A s nezávislýma a socanama jako minule. Málo zásadové? Těžká volba mezi tím a být s 38% v opozici.
A v té naší republice je to stejné jako v těch Budějcích. Věřte mě, že se budu rvát o každý hlas. Samozřejmě ve vlastním zájmu. Ale taky v zájmu toho, aby kde to jde, byla pravice silnější. A s lidmi, co si nevybírám. Prostě s těmi, co na pravici jsou. I já bych chtěl kvalitnější, ale mám kvůli svým výhradám nebojovat? Dá mě někdo lepší, než jsou ti kritizovaní Pražáci, Moraváci, Langři, Tlustí, lidovci atd. Nedá. Buď budu bojovat s nimi po boku, nebo nebudu bojovat vůbec. Blbá volba, ale já prostě bojovat budu. A nechám si nadávat, že je senát na dvě věci. Ale já ho klidně budu i rušit, třeba výměnou za většinovou volbu do sněmovny. Ale dokud bude, tak chci, aby tam byla ODS co nejsilnější. Nechám si nadávat za imunitu, třebaže navrhuji její zrušení. A víte proč? Ve skutečnosti je mi jedno, jaká je imunita, když nekradu a ani jiné trestné činy nepášu. Já to navrhuju proto, že už mě prostě nebaví poslouchat různé politické šíbry, kteří jinak nic neumí, než jednou za půl roku rozpoutávat o té blbé a mě, nekradoucímu, nijak nepotřebné imunitě tzv zásadní debaty. Myslíte si, že si někdo vzpomene, že senátoři ten zákon o dopravě už dvakrát hodili Paroubkovi na hlavu a on zavazoval poslance pro něj hlasovat? Stejně budu dál bojovat. Myslíte si, že si někdo vzpomene, že já dával návrhy, jak zabránit aférám s biolihem, když ještě jsem musel i lidem tady vysvětlovat o co jde, dávno před nějakým policajtem. Stejně budu dál bojovat.

[138 Byl jak kouzelník, který (Kódl Čašek: 04.07.2006, 01:01:42 - x)
vytahuje králíky z klobouku nebo odkud, nejvážnější pravdy, nejvznešenější výzvy vysypával ze svého hravého a laskavého humoru, byl to skotačící filosof, který metal kozelce ze samé radosti, že má co dělat s pravdou a vážností nesmrtelné člověčiny. Nesnažil se mít víc rozumu nebo vidět věci jinak, než \"obyčejný, pivo pijící Angličan\". (K úmrtí Gilberta Keitha Chestertona...)

[139 Oj, krasny den dnes byl, (Hipik - pravicovy recidivista: 04.07.2006, 05:01:34 - x)
byt doma je uz nad ranem. Pekne jsem vse procetl, ale unava pusobi, nedokazu ted na vse odpovedet, Tady se schyluje k oslave 4.cervence - Dne nezavislosti. Byli jsme navstivit Boston a i kdyz lod Constitution vyjede s nabitymi kanony az zitra, fotili jsme uz dnes. Tak bych se rad podelil o zazitek a par obrazku. Sumavaku, porad amaterovi o)))

[140 Krásné slunečné ráno! (Rpuť: 04.07.2006, 06:45:03 - x)
Debata k aktuální politické situaci - odposlechnuto:
\"Já bych to nedělal!\"
\"A co bys dělal, vole?\"
\"Ty vole, já nevim!\"
\"Tak co do toho kecáš, vole?!\"

[141 Hipíku, najdi si v menu (Šumavák: 04.07.2006, 06:56:43 - x)
rubriku \"My sobě-FOTO\", v ní stejnojmenný článek, prostuduj, a používáš-li Windovs, tak mi napiš o přístupová hesla ( rubrika \"Napište mi\" :-)) ).

[142 JURO-P (Halladin: 04.07.2006, 07:14:36 - x)
Halladin má pravdu, protože říkal, že ta nabídka je stará, a ona stará fakt je.
Asocdem nikdy podporu koalici nesklíbila, a myslím, že to neudělá ani teď. Rázem by se funkce předsedy parlamentu změnila jen v koryto pro jednoho socdemáka, a naprosto by ztratila svou strategickou hodnotu, jak jsi správně poznamenal. S tvými dalšími vývody co se týká malých stran souhlasím.
Další důvod, aby soc dem neustupovala.

[143 Krásné ráno vinšuji. (Anka: 04.07.2006, 08:37:40 - x)
A hele, našla jsem zas něco žůžo od Čapka. Ať se vám to líbí nebo ne, lípnu to sem.
Bylo by možno dojít jazykovou analýzou k diagnostice demagogie. Zjistilo by se nepochybně, že demagogie musí být po stránce řeči názorná a přitom pokud možno nepřesná; musí jít snadno do hlavy, ale nesmí přiléhat k faktům, aby se pod její formulace dalo subsumovat co nejvíce různých náhledů, zájmů a představ. Její zřetelné prostředky jsou mnohovýznamnost a citová barva slov, přeměna myšlenek v ustálená hesla a rychlý spád, který unáší posluchače nebo čtenáře přes vyslovené nejasnosti nebo nesrovnalosti, a tak dále.
Lingvistickým rozborem by bylo dále možno stanovit hluboký rozdíl mezi jazykovým systémem přikazovacím a přesvědčovacím; jinými slovy, mezi jazykem diktátorů a jazykem demokracie.

[144 ...Když už se tu mluví o ČAPKOVI: (šakal: 04.07.2006, 09:53:52 - x)
\"...Obecně a zásadně věří téměř každý člověk fanaticky, že je možná nějaká vláda nebo politická forma...která by \'to dala do pořádku\' a smetla vše, čemu se říká zlořád, byrokracie a nespravedlivost a mizérie, zavedla rázem \'ty pravé poměry\', vše rozřešila, upravila, spasila, vybudovala a zkrátka ze své moci zařídila takový jakýsi ráj na zemi. A čím radikálněji lidé věří v nějaký politický nebo hospodářský ráj, tím radikálněji si stěžují na dezolátní poměry, na neblahé úkazy a vůbec na tu celou lumpárnu. Následkem toho v očích politického publika každý režim je špatný, slabý, prodaný, zpátečnický, katastrofální a prostě prašivý.
Je vůbec podivno, kolik lidí unese život v poměrech tak nekonečně špatných...Ale myslím si: kdybych byl jenom metařem a chystal se jen k tomu, že dnes večer spravím kouskem drátu své koště, aby lépe metlo, musil bych věřit, že není vše ztraceno...Kdyby každé koště bylo dobré a mohlo být zítra ještě lepší, pak nejsou poměry tak špatné. Kdo vede svou věc, byť její obecný užitek byl sebe omezenější, s nějakým úspěchem, musí být tak trochu politickým optimistou. Defétismus je vlastně praktická lenost...
A nyní mi řekněte:...politika, to jsou velké a všelidské ideály...samé ohromné věci a zásady...- Máte pravdu, nic v životě není důležitější než zásady a ideály; jenom je, proboha vás prosím, nesvěřujte jen a jen politice; jejich místo je především v osobním životě...A chce-li kdo spasit a polepšit svět svým velikým politickým ideálem, ať nejprve spasí a polepší sebe sama...\"

[145 ....Uvedl, že je hledán i spis Daniela... (Rpuť: 04.07.2006, 12:28:30 - odkaz - x)
....Uvedl, že je hledán i spis Daniela, který se má zabývat podezřelými machinacemi okolo budoucí výstavby dálnice D47 do Ostravy. \"Ten spis je jako fantom. Má obsahovat závažné informace o politicích ODS a KDU-ČSL z 90. let minulého století. Ale nikdo neví, kdo ho založil, kde je a jestli se tak skutečně jmenuje,\" dodal.

[146 Rputi (dvd: 04.07.2006, 12:54:51 - x)
ten spis bude asi v Písku - to přecë věděl už K.Kryl: \"Písek je bílý jak paže Daniely\". Jinak já jsem myslel, že tu D47 organizovala ČSSD. Že bych se mýlil?
A in re Čapek: myslím si, že jeho největší chyba byla, že byl úspěšný. Ono asi také přijde na to, kdy člověk co čte. Já jsem třeba Trilogii četl asi moc brzo - nalákal mě Hordubal (asi jsem v tom viděl detektivku) a pak jsem se zasekl. Ale v Čapkovi není nic, co bych neměl rád. Ovšem Čulík senior mi jednou pravil, že Čapek psal povrchně a ani vnučka J.Čapka na svém prastrýci nenechávala nit dobrou.

[147 dvd, (Anka: 04.07.2006, 13:00:00 - x)
včera jsme to o Čapkovi probírali, máte recht, moje maminka byla a je žena osvícená, ordinovala mi literaturu se zřetelem na míru mé splašenosti. Tedy jsem s Čapkem začala s Povídkami, pak Zahradníkův rok a pak už jsem si hledala sama. Mě je docela buřt, co si o něm kdo myslí, mám ho ráda, můžu ho číst kdykoliv a kdekoliv. A pana Čulíka seniora, že si dovoluji pozdravovat :-))))

[148 Anko, dvd, (Rpuť: 04.07.2006, 13:05:21 - x)
některé věci jsou zřejmě dědičné. A zrovna ta povrchnost by mě tedy nenapadla - jestli ona není chyba na straně příjemce :))))

[149 Rputi, díky a ahojky, (Anka: 04.07.2006, 13:10:41 - x)
psala jsem opatrně, že abych nepopudila.
Na zítra mám taky nachystáno z Čapka, máte smůlu, leda byste mne majzli.

[150 Halladine. (jura-p: 04.07.2006, 13:29:14 - x)
Na zasedání vlády 28.6.2006 informoval předseda vlády Jiří Paroubek členy vlády o svém rozhodnutí svolat mimořádné zasedání vlády na pondělí 3. července, po kterém hodlá podat demisi do rukou presidenta republiky. Po skončení zasedání vlády informoval o svém rozhodnutí tisk. Předseda vlády označil své rozhodnutí jako \"vstřícný krok\", který umožní panu presidentovi jmenovat Mirka Topolánka předsedou vlády.
1. schůze sněmovny byla svolána na 27. června 2006. Schůze započala ve 14:02. Tou dobou Paroubek propásl svou možnost odstoupit, když ještě termíny nehořely. Od 14:02 je to všechno dohořávka.

[151 Mohu se vmísit? (Faust: 04.07.2006, 13:48:25 - x)
naprostým OT? k tomu Čapkovi... na Čapkovi jsem se skoro učil číst, neboť otec měl (tedy já po něm ještě mám) to překrásné (tuším) Topičovo vydání. R.U.R., Ze života hmyzu, Matka, Továrna na absolutno...
Nic, jenom jste mě dohnali ke vzpomínkám a to byste šedesátníkovi dělat neměli.
:-))

[152 Juro -p , (Halladin: 04.07.2006, 13:56:16 - x)
žádné termíny nehořely, ani nehoří. Klaus mohl přijmout demisi, pověřit ho, a Paroubkova mise by skončila jmenováním nové vlády, což mohlo být kdykoliv podle Klausova rozhodnutí.
Paroubek stejně žádné neakutní kroky dělat nebude, i když je \"řádný\" premiér, a ty akutní by mohl udělat i jako pověřený premiér v demisi.
Ostatně - předtím to nevadilo nikomu - ani topolánkovi . Tedy ta demise.
Jde o truc presidenta.

[153 juro, (Anka: 04.07.2006, 14:06:42 - x)
budeš se v dohlednu vyskytovat v Matičce? Tomáš by s Tebou rád dal řeč na téma, které Ti je blízké.

[154 >> Anka (dvd: 04.07.2006, 14:21:36 - x)
Pokud vím, měl by být Č. senior asi 10 let po smrti. Měli jsme řadu let společného zaměstnavatele, z toho polovinu času na stejné chodbě. Byl to velmi zvláštní člověk, byl tak trochu navštíven osudem, míval rezolutní názory i postoje, ale (na rozdíl od Blistového Č.) byl přístupný pochybám. Prof.Vonráček by ho z hlediska psychiatrie nejspíš kategorizoval tak, že nebyl ani bílý ani černý, ale určitě ne šedivý. Spíše tak černobíle pruhovaný.

[155 dvd, (Anka: 04.07.2006, 14:26:31 - x)
taky byl za větou omluvný úsměv. Nikdy jsem neměla tu čest, ale slyšela jsem o něm vyprávět a přikyvuji Vám. Ale pruhovaný raděj nee, ty asociace, ty asociace (a stačí i pruh jeden:-)))

[156 Anko, příští týden do Prahy určitě pojedu. (jura-p: 04.07.2006, 14:55:46 - x)
Až bude jisté kdy, dám vědět. Rád budu mluvit s Tomášem i s tebou. A vůbec s lidma jako je třeba kocour, šakal, parafín a pes. Třeba i na několikrát, abysme s Tomášem neotravovali ostatní politikou. Teď o svátcích jedu na chalupu k sousedům, na chatu k sestře od ženy, na slavnost hasičů na Hluboké a vůbec budu dělat takové věci, co se mají dělat, když jsou svátky. Příští týden musím doplnit povinné údaje, jako je třeba jaký vliv bude mít ten můj zákon na zaměstnanost, na střední podnikání, na ostatní veřejné rozpočty, na životní prostředí a na rezavění osy zemské. Taky chci začít pracovat na paralelním návrhu zrušení imunity k tomu, co nám zablokovali pravdoláskové do druhého listopadu, aby pochopili, že to myslíme vážně a že jejich rušení tzv. doživotní imunity nám připadá jako příštipkaření. Když jsme to navrhli a prosadili v ústavně právním výboru, tak z toho měli psotník a tvářili se uraženě, protože si mysleli, že na navrhování ve věcech imunity mají monopol. A to takový, že nás označili za podvodníky ve věcech návrhů. Když jsme jim řekli, že stačí zvednout ruku, aby si ověřili, že ten návrh myslíme vážně, tak požádali o několik měsíců na rozmyšlení. A teď dumají o tom, co jsme mysleli tím, že jsme se rozhodli, že budeme hlasovat už jenom pro zrušení imunity. Řekli nám, že to je stanovisko proradné, protože se tím ostatní připravují o možnost dlouhodobě navrhovat dílčí změny a diskutovat o nich. A v podstatě se o imunitě už nedá filozofovat a obviňovat ODS. A na to najdu experty jen v Praze. Taky abych načerpal informace a tu atmosféru intrik, která ve velkoměstečku, jako jsou Budějky, je strašně zředěná a jen ohlasová. A místní Budějcké intriky jsou spíše jen obyčejné naschvály. A taky se zeptat, jestli opravdu někdo chce připustit, aby levice měla většinu v rozpočtovém výboru a tak. Takže v Praze asi strávím několik dní.

[157 juro, (Anka: 04.07.2006, 15:02:39 - x)
budeme se těšit. A počítej s tím, že Ti udělám díru do hlavy, jsem nasštvaná jak tapír. Fajn je, že to bude až po svátcích, nerada bych Tě obšťastňovala chmurnými informacemi na lačný žaludek.

[158 spejeme-k-predcasnym-volbam-rekl-po-schuzce-tlusty (Rpuť: 04.07.2006, 15:16:21 - odkaz - x)
\"Sociální demokracie v podstatě neuznala, že ODS vyhrála volby. ČSSD trvá na sestavování vlády už v druhém kole. Do chvíle, než bude mít možnost sestavit vládu, nepřistoupí sociální demokraté na jakoukoliv dohodu,\" řekl novinářům předseda klubu ODS Vlastimil Tlustý.

[159 Dobrý den vespolek. (Loki_F: 04.07.2006, 15:29:00 - x)
Tak jsem zase zpátky doma, doslova i přeneseně. (Šumaváku neberte to jako, že se vám kvartýruji v obýváku... };D)

Anko, jeli jsme z Ostravy v lidskou dobu (11:00 dopoledne), tak jsem se pokoušel dovolat, jak jsem předeslal, ale bez úspěchu... Také amil na Toma se nějak zasekl.
Takže nastala klasická situace - odloučená jednotka bez spojení - zalomili jsme to na Vysočinu.
Snad příště budeme úspěšnější a hlavně s těmi správnými telefonními čísly. };D

[160 Loki, (Anka: 04.07.2006, 15:33:07 - x)
nezlob se, ono je teď docela rušno. Já o Tomovi taky od rána nevím. Příště se docela jistě domluvíme, to by bylo, aby ne, ne?

[161 Anko, rozhodně ano! Že ano? (Loki_F: 04.07.2006, 15:48:25 - x)
Pokud by se Vám chtělo udělat si malý výlet, budeme teď na chatě (ta Canadian Whisky!) Skromný nocleh v krásném prostředí a ve stínu borovic inclusive!
Z Prahy cca 70 km.
Zavolejte, navigace je jednoduchá.

[162 Loki, (Anka: 04.07.2006, 16:02:29 - x)
říkáš Canadian Whisky? To jste si psali s Haasem, že?:-))))
Díky za pozvání, rozhodně bychom rádi, rozhodně moc rádi, leč, leč. Naše vozítko je furt ještě nemocné (nejsou lidi) a netuším, jak by se Rexíčkovi zamlouvalo cestovat. A hlavně, už vůbec netuším, jak Tobě by se zamlouvalo přijmout návštěvu s chlupatým, děsně teď línajícím psékem. A mamince ho nechat nemůžeme, anžto je Rex potvora děsně stejskavá (těžce zažíval tu Moravu), další mou absenci by mi snad ani neodpustil. Ale líto mi to teda je, ráda bych Tě viděla a Tom rozhodně taky.

[163 Anko, (Rpuť: 04.07.2006, 16:41:29 - x)
taky máš pocit, že ten pes zůstane nahatej? Já už vozím Blesana k potoku autem, aby to bylo rychlejší a nevypustili jsme cestou duši.

[164 Anko, ta chata je v přírodě. (Loki_F: 04.07.2006, 16:49:56 - x)
Každý i sebeušlechtilejší čokl je blahem bez sebe, když se dostane na dohled k přírodě a pokud by les nebyl lákadlem, je to oplocené území, což akceptuje i pesan městský... Chlupy? Tchýně taky nějak pelichá... };D Pokud by nelezl do postelí vydýchala by to i moje ŽD. Potřeboval bych to však vědět, aby se stačila nadýchnout.

[165 Potrebuju poradit, (Hipik - pravicovy recidivista: 04.07.2006, 16:52:52 - x)
vcerejsi fotoalbum jsem uspesne nacpal do Rajcete, ale potrebuju udelat popisy a to mi nejak nejde. Ueee, prosim, prosim, smutne koukam

[166 Rputi, (Anka: 04.07.2006, 16:54:50 - x)
holka, jsem docela mrtvičná. On má Rex strašnou podsadu, lezou z něj hromady chlupů, ať ho češu, jak chci. Potřebovala bych ho vykoupat, ale nelze mi, snad by ani nuschnul, co z něj leze chlupů. Denně velikánský pytel vyčešu. A asi víš, jak mne nenávidí.

[167 Loki, (Anka: 04.07.2006, 16:56:54 - x)
o to nejde, Rex je ovčoun, který nikdy do postele nestrčil tlapku, má své, dovol. A pak, se bude potit s nějakým takovým bůhvíkterým, co chrápe a jinak je mu protivnej. On je Rex z půli vlk a i když je staroušek, je to na něm znát.:-))))

[168 Anko, (Rpuť: 04.07.2006, 17:07:43 - x)
jediná možnost je vzít ho k potoku, pokud je ochoten do něj vlézt a tam ho řádně prodrbat, aby se odumřelé chlupy pokud možno najednou uvolnili.

[169 Anko, německý ovčák? Tak to by byla moje ŽD bez sebe blahem. (Loki_F: 04.07.2006, 17:15:21 - x)
Ona je přímo miluje a periodicky (f > 6x28 dní) škemrá o takového pesáčka...! Dostala nezávazný příslib na období důchodu, když se dožije... };D
Jenže teď už jí to stejně oznámit nemohu, protože jela napřed.
My si totiž budeme dnes připomínat výročí onoho závazného \"Ano\", vysloveného před 26 lety a moje ŽD ještě teď při odjezdu je přesvědčena, že jsem na to \"zase\" zapomněl!

[170 Rputi, (Anka: 04.07.2006, 17:22:21 - x)
z něj to nelez jináč, než velkým drátěným kartáčem, víš. Jsou to děsný muka. Když ho namočím, splácne se ta podsada a je jak prkno, nehne se, pucvol hadr. Si zoufám. Máme Botič u baráku, ale je nám k prdu, s odpuštěním.
Loki,když my máme s dědulou potíž, je strašný kmet, šestnáct let, s ním se musí opatrně.
Ale včera kolem půlnoci,hele, se mu nepozdával jakýsi brouzdající bezdomovec a rozehnal se na něj jak zamlada. Fakt je, že dotyčný mne dost prudil a smrděl děsně.

[171 Jo, Loki, (Anka: 04.07.2006, 17:24:46 - x)
já hlásám, že je děsná radost, když si chlap vzpomene na narozeniny vlastní a jako bonus, když bez počítání ví, kolikáté slaví. Chtít od mužskýho, aby si pamatoval jakákoliv data rodinná, je blbost.

[172 Jéje, by bylo zapotřebí, Anko, aby ses dostala k mojí ŽD na doslech, (Loki_F: 04.07.2006, 17:32:54 - x)
třeba by některý z Tvých roozumných názorů pochytila. ...neboť není pro ni ničeho důležitělšího v rodinném životě, než vedení evidencí nejen narozenín, ale i svátků, sňatků, pohřbů a podobných (pseudo)důležitých událostí! Naštěstí má i řadu kladně hodnotitelných vlastností, mj. též díky mémo 30 letému úsilí... };D

[173 tak už taky? (udivený: 04.07.2006, 17:43:54 - x)
\"Topolánek chce pro páteční volbu podpisy koaličních poslanců.\" A fotokopie zaškrtnutých hlasovacích lístků taky?

[174 Tak tedy přeji všem spolubesedníkům samé příjemné varianty přečkání svátků. (Loki_F: 04.07.2006, 17:47:20 - x)
Pár dní teď budu zase bez připojení (do lesů zatím ještě internet doléhá jen vyjímečně - i s mobilem se musí na kopec).

Abych nezpomněl: Rputi blahopřeji ke zdárnému završení Bechyňských keramických dnů. Protože jste si nestěžovala, soudím, že vše (až na drobnosti) dopadlo uspokojivě.

A v neděli nashle... };D

[175 Loki, (Anka: 04.07.2006, 17:47:31 - x)
hele, což kdybys vykmitl kalendáře všech rozměrů? Nebo jí to trošku pomíchal? Neblbni, chlap na tohle hlavu nemá. A má-li, není s ním všechno akorát.

[176 p. udivený, (Anka: 04.07.2006, 17:49:44 - x)
jak se můžete divit, když máte tak případné jméno?

[177 Anko, inu, on udivený ještě nepochopil, (Rpuť: 04.07.2006, 18:00:05 - x)
že mezi vyjádřením souhlasu podpisem a kontrolou lístků je určitý rozdíl.
Chudák Rex - to tě lituju. Blesan trpí hlabně tím, že jsou ty chlupy moc dlouhé.

[178 Rputi, (Anka: 04.07.2006, 18:02:20 - x)
už jsem moc stará na to, abych analyzovala cizí lidi.
Rex je fakt chudák v těchhle vedrech. Ještě že doma máme chládek.

[179 2 Andrea (helena: 04.07.2006, 19:47:47 - x)
Andreo, moc prosím tu paní někde zapomeňte. Já byla doma vychovná k přehnané úctě k autoritám (úcta před dveřmi tatínkovy pracovny, se tomu u nás říkalo)a taky k nízkému sebevědomí. Proto jsem se dlouho styděla vyjádřit, co si myslím. jenomže člověk stárne, cévy kornatí a díky tomu zábrany slábnou. Je to osvobozující. A ostatně, kdybychom všichni oblibovali to samé, byla by tu na světě hrozná nuda.

[180 Všem přeji krásného, (helena: 04.07.2006, 19:49:23 - x)
dobrého a nepříliš horkého večera a utíkám zase pracovat.

[181 Hipíku, popisy se nedají na Rajče dělat jinak , (jura-p: 04.07.2006, 20:06:54 - x)
než tím, že se do toho vleze přes heslo a dá se upravit. Pak se dá upravit název. a jak se vyberou znovu, jako od začátku fotky, tam kde se dají otáčet a zaškrtávat. Pak se dá další a píšou se ty popisy, a musí se dát pozor, aby se posouvaly po jedné těma hornějšíma šípkama, nesmí se dát další. Až se po jedné popíšou dá se další a ono si to ty fotky znovu načte, tak jako když se tam vkládaly. Popisovat se dají nahoře i dole nad i pod každou fotkou.

[182 2 Anka, Rpuť (PeS: 04.07.2006, 21:19:02 - x)
Dobrý podvečer. Když tak čtu o tom línání psů - dámy, uvědomujete si, co je na tom nejhorší? Že už je červenec a psi teprve línají na léto... Kde jsou ty doby, co si to odbejvali v květnu... Ergo pro mě to znamená, že zvířena si přechodu na kontinentální podnebí už je vědoma. A bude hůř...

[183 PeSi, oni pelichaj \"nadvakrát\", (Rpuť: 04.07.2006, 21:38:13 - x)
to je ten malheur. Slušnej pes a kočka vždycky pelichali na jaře a na podzim. A teď pelichaj od února do listopadu a přejde je to jen když je moc velká zima. A kytky jsou už z toho taky úplně zblý - loni mi kvetla jabloň v září.
Vzato kolem a kolem - proč by se zrovna lidi měli chovat normálně...?

[184 PeSi, (Foundryman: 04.07.2006, 21:38:37 - x)
ale ti všelijací ochránci všeho vyhrožují oteplováním, ne dobou ledovou.

[185 Foundry, ono je to komplikovanější. (Rpuť: 04.07.2006, 21:50:23 - x)
Celkově teplota stoupne, ale začnou se měnit směry a intenzita proudění - a už je průšvih!

[186 2 Foundry (PeS: 04.07.2006, 21:52:10 - x)
No, já si zejména na tomhle blogu povšimnul, jak vehementně se globálně oteplovalo... Je to marný - to je nemoc z povolání... Já vždy rád vidím experimentální data, jejich závislosti a chyby měření a příslušné statistiky. A pokud člověk zjistí, že jakási data jsou k dispozici pouze v Evropě a plus mínus cihla, tak si dovoluju na to mít svůj názor... A pak už jen ke štěstí stačí, aby se mi do cesty připletly zelený chcanky, jako tuhle na Můstku...

[187 PeSi, (Rpuť: 04.07.2006, 22:12:16 - x)
taky jsem kdysi někde četla, že vždycky za X stovek tisíců let, dojde k přepólování zeměkoule a cosi o posunutí pólu jsem už někde zachytila - tak si to možná vyžerem - ale proč mi musíme mít od všeho....já si vždycky říkala, že po bordelu musí zákonitě být chvíli klid....a nějak se nedočkám a nedočkám....

[188 ahoj lidi! tak jsem dnes (Šumavák: 04.07.2006, 22:13:12 - x)
vydržel až skoro do teď!Pravda, ca od 18 hod pouze s podporou Foundryho vzorku.Ale zase jsem si po ca 8 měsících pěkně sjel na koni.
Vaše starosti s línáním psů byh chtěl mít!
Daník dostal dámskou návštěvu a já dostal dámskou návštěvu.
Moje návštěva chtěla jít na procházku se psy.Já nebyl proti, protože jsem na ně celý den naměl čas.
Přestože jsem jí výslovně 3x opakoval, že musí mít bezpodmínečně vždy jednoho psa na vodítku, odešla asi kilometr k lesu a oba pustila volně.
Slečna je už tři hodiny zpátky doma v Rakousku a po psech ani památka!
U Daníka by mě to sralo, ale jak bych vysvětlil tomu známému, že mu nějaký myslivec odpráskl chovnou fenu, to si zatím neumím představit !!
Jéžíš.... to línání je to nejmenší !!

[189 Rputi, PeSi, (Foundryman: 04.07.2006, 22:14:33 - x)
třeba budem jezdit do vinnejch sklípků do Grónska, jak za strejdy Ericssona :-)

[190 Šumaváku, (Foundryman: 04.07.2006, 22:17:11 - x)
tady vidíš, že ženskejm se nedá svěřit žádná odpovědná činnost a když už je to nevyhnutelné, pak pod přísným a stálým dohledem.

[191 Šumaváku, (Foundryman: 04.07.2006, 22:19:38 - x)
ale pevně věřím, že psi se vrátí, nejsou přece blbí. Třeba přivedou i kámoše.

[192 2 Rpuť (PeS: 04.07.2006, 22:27:29 - x)
Jde o přepólování magnetického pole Země. A to není sranda, proto se taky teď tak sleduje geomagnetické pole. Ona kdyby nebyla nějakou dobu magnetosféra, tak proti tomu i takovej Černobyl je nula nula prd... Ale to čeká teprve na ty správný, co poručej větru, dešti... Ale zatím obvykle nedokážou poručit ani vlastním větrům...

[193 No , já také doufám, (Šumavák: 04.07.2006, 22:27:31 - x)
ale vzhledem k tomu, že měsíc svítí jako rybí oko a vidělo jsem myslivce jet do revíru, mi není úplně volno !

[194 Foundry, obávám se, že v blbosti panuje jakási \"přírodní rovnoprávnost\", (Rpuť: 04.07.2006, 22:29:47 - x)
to si mohou gender dámy lebedit: - náledí, já se, z posledních sil, kloužu za Bleskem na konci vodítka. Blbej pán s blbým čoklem:\" Jé, to je krásnej pes, to ten muj by se hned rval, jak vidí velkýho psa! Můžu si toho vašeho pohladit?\"....

[195 Šumaváku, držím palce! (Rpuť: 04.07.2006, 22:31:42 - x)
Cifix, já bych tu nánu přetrhla!

[196 PeSi, (Rpuť: 04.07.2006, 22:46:28 - x)
akorát, že je těch prdů nějak moc a smradu jako v Cařihradu. A korunuje to Puchejř, co je k tý sesli přilepenej.
Já jdu radši spát!
Dobrou!

[197 sakra - já se furt mrcasím (šimon klein: 04.07.2006, 23:03:53 - x)
s přípravou výměny střechy na chalupě, takže čas rozdávám mezi zaměstnání (pololetí v germánské firmě - výkazy, reporty, výkazy..ad zblbnutí)a chalupu. Maj přijít příští týden do přespříštího, takže ten příští zase budu na chalupě a budu vyčesávat trávník od zbytků střepů z eternitových šablon, aby si Sejlínka nezranila packu.
Má to ale tu výhodu, že se neštvu s politikou, páč vopravdu nemám čas.
Ale i na to pivo bych rád zašel, ne kvůli pivu, ale opět Vás potkat - dejte mi na mail vědět, ju - kdokoliv .
Díky - jdu už asi do hajan, ráno hrozně brzo vstávám na sekání trávy, než vypukne infarktové ráno.

[198 Tak ti dva gauneři (Šumavák: 05.07.2006, 01:37:45 - x)
přišli teď, v půl druhé zpátky.
Kde byli se zřejmě dozvím ráno.

[199 Ahoj, všem, jen prosím, (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 05.07.2006, 01:53:51 - x)
aby jste mi psali na mail: gagmaster.pavelk@gmail.com. Na ten starý: gagmaster-pk@email.cz se již dva dny nemohu dostat. Stále mi píšou, že nějaká komponenta neběží, ačkoliv již po šest let dělám ty samé úkony. Na UPC mi řekli, že je to záležitost Seznam.cz a tam mi nikdo neodpovídá. Dušane, prosím, někam jsem zabordelil tvůj mobil, napiš mi nebo zavolej, rád bych dal dohromady ještě pivní kecací schůzku než odletíš... Hipíku, prosím, piš mi na \"gmail\"... Dobrou všem.

[200 jo, je to tak. (jura-p: 05.07.2006, 02:31:54 - x)
Seznam má potíže. PeS by řekl: Je to rozbitý.

[201 Sumavaku, pes jitrnicku sezral, (Hipik - pravicovy recidivista: 05.07.2006, 04:35:51 - x)
a co jaa, co jaa, co jaa
Prokop zmenil vodu
v konzumni alkohol
a co jaa, co jaa, co jaa o))))))))
Niceho se neboj, vsechno se v to oneeee obrati,
pesove dostanou hlad a ku domovu se vrati.
Neboli, kde jinde by sve oblibene laskominy hledali ?
Ale znas to, docasna svoboda, to je sakris vec.
I ti pesove ji obcas potrebuji i s tim rizikem,
Tak jako kazde mlade. Nech priotevrena vratka a Dobrou.

[202 Krásné ránko! (Rpuť: 05.07.2006, 06:21:15 - x)
To je bájo, že se ti dva chlupatí lumpové vrátili a nic se jim nestalo!

[203 Není to zrovna téma pro sváteční ráno, ale zajímavé to je. (Rpuť: 05.07.2006, 07:24:18 - odkaz - x)

[204 Dobré ráno, (Foundryman: 05.07.2006, 07:42:54 - x)
Pokud by se něco zadařilo tento pátek u Vodičky, mohl bych přijet, beztak nemám co dělat, neb zbytek osazenstva baráku jede zítra do Beskyd.

[205 Krásné ráno vinšuji. (Anka: 05.07.2006, 07:44:48 - x)
Vyhrožovala jsem včera dalším Čapkem. Tuhle je, aby to nevypadalo, že planě pindám.
Musil by se udělat svět nesmírně veliký, rozložitý a volný, aby se do něho vešly všechny skutečné pravdy. A já myslím, Josefe, ze je takový. Když vystoupíš na hodně vysokou horu, vidíš, že věci splývají a jaksi se srovnávají v jednu rovinu. Z jakési výšky i pravdy splývají. Člověk ovsem nežije a nemůže žít na vysoké hoře; stačí mu, že vidí zblízka svůj dům nebo své pole, oboje plné pravd a věcí; tam jest jeho pravé místo a působiště. Ale časem se může podívat na hory nebo na nebesa a říci si, že odtamtud jeho pravdy a věci sice existují a není z nich nic ukradeno, ale že splývají s něčím daleko volnějším, co už není jeho majetek. Přilnout k této široké podívané a přitom pěstovat své malé pole, to, Josefe, je skoro cosi jako pobožnost. A já myslím, že Otec nebeský toho dotyčného člověka opravdu někde je, ale že se docela dobře snáší s Apollonem a jinými bohy. Částečně se pronikají a částečně spolu sousedí. Hleď, na nebi je náramně mnoho místa. Jsem rád, že tam je také Otec nebeský.“
„Nejsi ani teplý, ani studený,“ řekl Josef z Arimatie vstávaje. „Jsi jenom vlažný.“
„Nejsem,“ odpověděl Pilát. „Já věřím, věřím, horoucně věřím, že je pravda a že ji člověk poznává. Bylo by bláznivé myslit si, že je pravda jen k tomu, aby ji člověk nepoznal. Poznává ji, ano; ale kdo? Já nebo ty, nebo snad každý? Já věřím, že každý má na ní podíl; i ten, kdo říká ano, i ten, kdo říká ne. Kdyby se ti dva spojili a rozuměli si, vznikla by tím celá pravda. Ano a ne se nedá ovšem spojit, ale lidé se vždycky mohou spojit; je více pravdy v lidech nežli ve slovech. Mam více smyslu pro lidi nežli pro jejich pravdy; ale i v tom je víra, Josefe Arimatejský, i k tomu je třeba udržovat se v nadšení a vytržení. Já věřím. Naprosto nepochybně věřím. Ale co je pravda?

[206 Šumaváku, (Foundryman: 05.07.2006, 07:44:57 - x)
vždyť jsem to říkal, ti psi jsou inteligenti od pohledu :-)

[207 Anko, to je moc hezký a moc pravdivý! (Rpuť: 05.07.2006, 07:53:05 - x)
P.S. - Mám tu kotěcí záplavu - doslova. Pokud bys o někom věděla, ať se mrkne na NP Zvířetník - \"Plaváčci\".

[208 Rputi, (Anka: 05.07.2006, 07:57:30 - x)
mí přátelé se rekrutují z majitelů psisek, nevím, nevím, ale na každý pád se poptám. Neměla Ty bys nějak přírodě do jejích skutků zasáhnout?

[209 Foundry, my máme v pátek čas - uvidíme, co na to další. (Rpuť: 05.07.2006, 08:03:15 - x)

[210 Anko, (Rpuť: 05.07.2006, 08:08:11 - x)
tohle nejsou \"naše\" koťata. Vypadá to, že lufťáci přijeli na dovolenou a zjistili, že mají na půdě či v kůlně nechtěná koťata. A tak to \"vyřešili\" strčením do krabice a následným vhozením do potoka. Naštěstí kousek po proudu šla okolo naše Irena....boty sušíme ještě dneska :)))

[211 Dobré ráno, (PeS: 05.07.2006, 08:20:11 - x)
dovoluji si oznámit, že během dopoledne, cca mezi 10 a 11, se změním v černý mrak a potáhnu do prdele (jak říkával kolega). Tedy na chatu, ale to vyjde nastejno... A tam setrvám do nedělního odpoledne...
Dyž už jsou teda nějaký ty svátky...
Plány jsou od toho, aby se měnily. Původně jsem myslel, že těch svátků využiju na klidnou práci, ale holce vybouchla nějaká akce, tak se budu věnovat rodině. Takže do neděle jsem poněkud incommunicado, ačkoli, jak jsem psal Klaunovi, zkusím občas zajít do nějaké internetové pivárny si zkontrolovat poštu. V urgentních případcích mobil - ale snad urgentní případky nebudou. Berme to pragmaticky - kvůlivá zvěrozvěstům a Žankovi Husojc na 5 dní volna spotřebuju jeden den dovolený...
Další pozitivní zpráva je, že prej už začaly růst houby - tak to půjdu zkontrolovat. Takže asi tak...

[212 PeSi, když už budete setrvávat (Rpuť: 05.07.2006, 08:30:39 - x)
v těch končinách a náhodou zrovna nebudete hledat houby, můžete se stavit. I dítko možno odložit, za účelem zrekreování rodičovských nervů. Ať se holky vyblbnou!

[213 2 Rpuť (PeS: 05.07.2006, 08:33:11 - x)
No jo, ale ta chata je na úplně jiným konci, než barák... Ta se koná v Hořicích v Podkrkonoší... Odtud bych to měl kapke z ruky.
Leč pokud někdo bude v těch končinách, může dát vědět...

[214 brýtro přeju, (Jaka: 05.07.2006, 08:47:53 - x)
nám tu poslední dobou blbnou vlny, taví se, mrznou a chudáci závisláci páchaj sebevraždy! Takže občas, než si vás stihnu počíst, písmenka jsou v piheli a jeden aby přemýšlel, co s načatým večerem.

Tedy Rputi, ten odkaz je děsivý, ale v podstatě tohle je jasné už dávno. Hackeři všech zemí...! Jak jsme rádi, co máme doma a jak si brouzdáne po netu skoro z postele, tak nám to současně podráží nohy a děsně nahrává lumpům, fix. A bojím se, že oni nikdy neztratí náskok, a doufám, že jméno té paní je smyšlené, docela před ní smekám ...napsali - podomácku se naučila arabsky, tenhle talent bych moc potřebovala. Mám totiž kamaráda, který má překladatelskou firmu, a nemůže pochopit, že jsem takový analfabet. On si usmyslí, že do měsíce potřebuje přeložit jakýsi traktát ze Srí Lanky, tak to taky do měsíce umí a provede.

No, jinak pohled z okna napovídá, že je třeba prchat z domu ven, neb tolik zlata shůry snáším hůř než vloni zamlada.

Foundry, bych nepotřebovala vzorky od Ericssona, já neskutečně sním o Islandu, bYch se spokojila. Zdravím, a kde to je, prosím, zbytek rodiny? Nejsou někde poblíž? Nedojela bych tam mrknout na juniora?

Šumaváku, někdy už mám pocit, že máte bujnou paměť, jen tak, abyste nás pobavil, protože mi to připadá až skoro nemožné, že se Vám furt cosi přihází, ale ne. Já vím. A závidím, mně se zas furt neděje nic a to je na depku. Jenže to je ten zatracený panelák, jak to může někoho bavit v něm bydlet, vix. Fajn, že pesové došli, koníci jsou už fit, a i vy jste zdárně revitalizován.

Jurovi dík za to, co mi odepsal. Jsem ráda, že můžu dál věřit v normální lidi, poctivé, pečlivé, důsledné, nepodléhající pocitu marnosti. Vždycky proti všem tvrdím, že takoví jsou, jen je není vidět, nederou se halasně na slunce. S tím, jak jste mi svou budoucnost popsal, mi připadáte jako dobrosrdečný buldok, co se zakousne a neuhne ani o cenťák a naopak třeba i jen po milimetrech... Tak jo, trpělivosti nám třeba, ne fanfarónství..
A klaun je podobný úkaz...

Je tu moc fajn, tak ahooooooj lidi, nenechte se zlomit vedrem..

[215 Jako, (Foundryman: 05.07.2006, 08:56:03 - x)
já ani nevím, jedou s kámoškou, jenom vím, že do Beskyd někam okolo Rožnova.

[216 bral bych to s rezervou (onlooker: 05.07.2006, 09:06:17 - x)
ta historka o té dobrovolnici mi trochu připomíná vozataje Bonga

[217 aha, tak to je přec jen dál, (Jaka: 05.07.2006, 09:06:24 - x)
i když s bicyklem obrážím i Radhošť a Lysou. Ty dnešní holky se mají, já když kdysi chtěla vzpouru, tak jsem se zmohla na jeden taneční večír v Ostravě, a to jsem měla sbalené kufry před dveřmi.. Jediná klika byla, že nám nefungoval zámek zevniř, ani klíč do něj nešel strčit. Ale to byly měsíce keců..

(..a vím, že příslušenství na tandém neprovádí vzpouru, to jen mé asociace..)

[218 Andulko, díky za Čapka, (Jaka: 05.07.2006, 09:15:43 - x)
to je balzám a doušek

[219 Jako, (Anka: 05.07.2006, 09:24:07 - x)
rádo se stalo. Fajn, že se Ti to líbí, a mám v notesu další, teda pokud mne Šumavák nepošle s celým Čapkem do Čimelic na užovky:-)))

[220 onlookere, (Rpuť: 05.07.2006, 09:39:55 - x)
já tu dámu taky beru s rezervou, spíš je zajímavá ta situace okolo. A správně nasměrovaní internetoví závisláci by docela užiteční být mohli. Takovej zírálek by z tohoto hlediska byl přímo terno:)))

[221 Ahoj, lidi, tak já to zkusím (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 05.07.2006, 11:03:35 - x)
zařídit na pátek u Vodičky nebo ve Svijanech, dám ještě dneska tady vědět. Točím až v noci ze soboty na neděli a pak v neděli celý den... Když tak, Foundry, budu mít jednu volnou postel, Šíma je ve Znojmě s Moravským národním divadlem Brno. Nemáte někdo spojení na Dušana N.? Já ztratil číslo na ten jeho vypůjčený mobil... Dejte mu vědět nebo mi ho, prosím, pošlete. Dík. Vrátili mi fejeton o dětech, že je moc drsný a maminky to nevydejchají, tak musím do čtyř napsat jiný. Tak se vypínám ...

[222 Klaune, číslo je (Šumavák: 05.07.2006, 12:08:00 - x)
604 700 582, o tom Vodičkovi jsem mu říkal, protože tu byl cestou do Lince u mě na návštěvě!
Takže s tím počítá a bude!

[223 Klaune, (Foundryman: 05.07.2006, 12:30:06 - x)
díky moc, zrovna jsem se chystal něco organizovat, tím je problém vyřešen.

[224 Jako, (Anka: 05.07.2006, 12:46:21 - x)
haló, jsi-li tu, přijedeš na ten Klaunův zdrc?

[225 Pojďte nahoru... (Šumavák: 05.07.2006, 13:22:09 - x)

[226 ..chjo... Anči.., (Jaka: 05.07.2006, 13:38:40 - x)
pátky nemůžu, víkendy mám plně pracovní..to bych musela hodně předem s omluvenkou..

[227 ..chjo... Anči.., (Jaka: 05.07.2006, 13:42:08 - x)
pátky nemůžu, víkendy mám plně pracovní..to bych musela hodně předem s omluvenkou..



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: