Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Pondělí, 17.07.2006
Válka blogů II.aneb: jak to vidí zdejší hostinský . Komentáře
[9]
Šumaváku, potvzuji, dokonce nejen vrány
(Loki_F: 17.07.2006, 03:50:27
- x)
(které se ostatně staly dosti vzácným ptákem), také havrani, sojky, holubi, datli, strakapoudi, dokonce i drobní zpěváčci. Hlodavci. Sposuta názvů je mi v němčině neznámá a nestálo mi za to si to poznamenávat a hledat po slovnících. Ochranáři protestují proti zveřejňování... Z dobrých důvodů.
[10]
se zájmem
(onlooker: 17.07.2006, 06:39:49
- x)
si v posledních dnech blog čtu /přes GPRS to nejde dlouhodobě/ takže jsem se nezapojoval. Dnešní prohlášení je fajn. Ale z poslední diskuse mám dojem, že ne všichni to respektují (vůči Báře padla zbytečně řada silně shazujících poznámek). Zdravím z hor
[11]
Zdravím při ránu z východu!
(Dana: 17.07.2006, 07:00:08
- x)
Omlookere - já už se o \"válce blogů\" také nechci vyjadřovat - jednak kolem toho už bylo řečí a pak - já jsem také z vesnice, takže - viz. Šumavákovo shrnutí! :-)) Jen jedna věc - tohle téma - meziblogová nevraživost - se probírala, kam člověk kouknul, takže nakonec se stalo, že myšlenka, nakousnutá na jednom blogu, byla dokousnutá na jiném...Ne vždy ku prospěchu a porozumění. No a jinak - opět se mi potvrdila moudrost předků, přetavená do lidových přísloví ! Jen co jsem odklikla včera odeslat u jásavého komentáře, že vše je jak má být - jeden telefon a všechno bylo jinak. Takže jsem po dobrodružném nočním přesunu trávila noc u své neteře. Strach je ....:-( Shrnutí: Nechval rána před večerem..Neříkej hop, dokud nepřeskočíš a vůbec... Ale na druhou stranu - měla jsem to dnes blíž do práce. A ty meruňky holt zavařím dnes večer...:-) Přeju všem krásný den!
[12]
šumaváku v tomhle jsme zajedno
(Dušan Neumann: 17.07.2006, 07:27:19
- Mail
- x)
krucinál, takovej dlouhej příspěvek jsem napsal a bloguje mi ho sežral. Tak jen krátce - psal jsem totéž už k předešlému článku - válka blogů je jen virtuální představou lidí, kteří přestávají rozlišovat mezi skutečnou a elektronickou existencí. Z tohoto úhlu měla onlookerova poznámnka opodstatnění ve virtuálním světě, zatímco někde u baru a v kruhu diskutujíchc přátel by si \"útočnosti\" reakci sotva kdo všimnul. Vždycky si takového nenávistníka představím jak trpí ujímáním v kadibudce s vyvrácenými dveřmi, obletován mouchami, ovády a vosami a vztek se změní v škleb. Tuto metodu vřele doporučuji.
[14]
když už jsme zase u té ekologie
(Dušan Neumann: 17.07.2006, 07:45:32
- Mail
- x)
... media jsou selektivní i tady. Například zprávu NASA o výsledcích měření kosmických sond zkoumajících Mars, zveřejnil Denevr post a ne NY Times. A o čem ten závěr je? Že polární čepičky na Marsu ubývají zásluhou jakéhosi globálního oteplování Marsu. proto DARPA -americká vojenská výzkumná základna - horečně pracujhi na výzkumu sluneční činosti a ochraně před její činnosti. V případě mocné erupce by se totiž mohlo státe, že by ji nepřežil ani jeden satelit, ba ani jedna věž transmiterů mobilních telefonů. Pak by Ondřej mohl rozšířit \"Tmu\" o globální ticho.
[16]
Řekla bych, že, i když se to nezdá, je blog záležitost, v podstatě tradiční
(Rpuť: 17.07.2006, 12:56:56
- x)
On už pračlověk Janeček, když se podařilo udělat první táborák, sešel se tam dalšíma Janečkama, aby probrali aktuální situaci. A aby jim nepršelo do huby a na oheň, postavili kolem toho ohně chalupu a tak vznikla první hospoda. A každej tam už měl vysezenej svůj důlek, v první cenové třeba i pařez a nikdo si mu na něj nesmněl sednout a tak vzniknul první štamgast. A když jich bylo víc a kolem toho jednoho velkýho pařezu se nevešli, tak tam přivalili další pařez a začali se dělit, na ty s horní jeskyně a na ty s dolní a jedni si mysleli o druhejch, že jsou to stejně volové, co ani mamuta neulověj, pročež si občas dali přes držku. A jak tak kulturní vývoj kráčel historií kecalo se v hospodě čím dál víc a řešily se tam všechny světové události a někteří už ani moc neodcházeli, aby byli takříkajíc u zdroje a tak vznikl hospodský povaleč. A aby jim nebyla dlouhá chvíle, tak někteří v té hospodě i pracovali a nejedno umělecké dílo vděčí za zvůj vznik právě podnětnému prostředí hospody. Míchá se tu pán i kmán, genius i trouba,návštěvy zblízka i z dáli. Přestože je institut hospody institutem v podstatě velmi demokratickým, jedním druhem návštěvníků je velmi opovrhováno a tím je kibic. Celý večer cucá jedno pivo, obchází stoly jeden po druhém a radí a šťourá, poštívá a k svárům poňouká a tahá rozumy, aby je jinde dal k dobru, pročež zhusta dostane na budku. Jakápak válka blogů - normální drbárna, jak už tak ve světě bývá.
[18]
Dušane, ja sice vím, že DARPA své výstupy nezveřejňuje,
(Loki_F: 17.07.2006, 14:52:58
- x)
ale dalo by se nějak k těm datům dostat? Anomální sluneční aktivita je dosti plausibilní vysvětlení lecčeho. To by totiž potvrzovalo jednu komplexní hypotézu, ze které všichni dojiči ekologistických \"trestných\" odvodů (kulantně nazývaných externality), kupčíci s povolenkami na CO2, vyděrači z \"neziskových\" fondů, grantů na výzkumy efektu \"motýlích křídel\" a jim podobných tisíců dalších, dostávají nezvladatelný třes rukou a mimických svalů, jakož i pupínky po celém těle.
[19]
Kdysi jsme měli ve zvyku
(maYda: 17.07.2006, 14:55:21
- x)
opo obědě v závodce zaskočit na \"jedno\" na stojáka do rybárny v pasáži JAlta. nevěřili byste, co pracovních zádrhelů se tam vyřešilo,ono to od toho pultu v přízemí mělo úplně jinou perspektivu,než od toho rýsovcího prkna v podstřeší. S tím prknem to není překlep ani metafora, bylo to v dávných dobách,kdy jsme rýsovali na prknech a na využití počítačů v projekční praxi, zejména pro jednotlivce a malé firmy, jsme se tvářili skepticky.
[20]
Omlouvám se za nezdvořilost a přeji dobré odpoledne vespolek!
(Loki_F: 17.07.2006, 15:03:13
- x)
Rputi, toto téma jsme již konverzovali, ač ne tak vtipně. Výměna a uchování informací před vynálezem písma (o internetu nemluvě), byla založena vysloveně na ústním sdělení (exportu) a ušním přijetí (importu) + zapamatování, s případným vlastním doplnění vlastní zkušenosti. Koneckonců budete-li poslouchat dva houbaře, rybáře nebomyslivce (počet lze libovolně násobit) máte rázem dokonalou představu jak to asi mohlo okolo toho pařezu vypadat, včetně máchání a rozpažování rukou, též citoslovců. };D Jen s tím rozdílem, že tehdy to byla otázka života a smrti téměř vždy. Dnes se to v přívalu informačního šumu špatně filtruje... Také proto, že kibicové snadněji přežívají.
[22]
Bylo by zajímavé sledovat,
(maYda: 17.07.2006, 15:39:11
- x)
jak by se promněnily vztahy mezi blogy,kdyby bylo technicky zvládnuto virtuální čepování piva, případně vína. Myslíte, že by se blogy přeskupily podle toho, že u Šumaváka se točí Budvar a u Halladina třeba Staropramen? Nebo by zůstalo u politického dělení, jen by se na blozích hádali,co se dnes má čepovat? ovšem pak nevím,kam zařadit pravočáka,co má rád červené. Leda že by to byl Modrý Portugal.
[23]
\"...až v roce šedesátém šestém,
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 17.07.2006, 15:53:45
- x)
na světě už bude všude mír...normálně...\" Tak to jsem rád, že válka blogů je odblokována... Jojo, ještě že máme ty hraniční hory i na Šumavě a tu a tam tam i \"šumaváka\". Jen bych tiše se svoji vrozenou skromností podotkl, že praotec Janeček neznal ještě hromosvod a občas tu nahromaděnou sluneční energii schytal v podobě bleskového výronu vlastním tělem... Další hromosvody z historie: Hloupý Honza, baron Prášil, Matěj Brouček, dobrý voják Švejk, Servít a další si doplňte, sloužily mimo svých technických dispozic, k vybití podlé a nadřazené, neschopné sama sebe pochopit, přízemní lidské takyinteligence. A tedy srozumitelně: Janeček za nás nemůže, protože nás neznal... Znají nás, prý velmi dobře, jak sami tvrdí, ti co by se alespoň rádi přirovnali k nám tak potřebným hromosvodům, např....ale nic...víte, koho mám na mysli... Mě spíše trápí, že izraelský generál vlezl na území libanonskému, a íranský a syrský generál řvou, že vlezou za kopečky izraelskému... Se všema \"vědcema\" a \"ekonomama\" by se měla ucpat Mariánská proláklina, když za dvěstě let nedokázali vymyslet nic, co by nahradilo naftu... Zlaté sluníčko, Janečku odpusť... (Se Rputí souhlasim jenom s posledníma dvěma odstavci.)
[26]
Parafíne,
(Rpuť: 17.07.2006, 16:11:23
- x)
správně je to původní - dvěma. Anžto odstavec nejni ženská. Jinak nevím, co ti vadí na mé představě hospody \"U pračlověka Janečka\", když já to považuji za významný kulturní čin. Nebejt Janečka, tak tu dneska nesedíme! To byl genius pravěku! Cucal bys Budvara někde na větvi!:)))
[27]
Klaune????
(maYda: 17.07.2006, 16:18:15
- x)
Nešahat na Staropramen! Já jsem, prosím, Smíchovák!!! Netvrdím ovšem, že labužník a znalec piva. :-))) No, tak tady máme ukázku,jak by to čepování piva dopadlo. RAdši si naleju z vlastních ( vlastně bráchových ) zásob, ale až budu mít splněny denní úkoly a sluníko bude za horama. Děti by mi to vyčetly a projevily by obavy, že skončí jako děti alkoholiků.
[28]
Tak jsem se z rádia právě dověděla,
(Dana: 17.07.2006, 16:33:22
- x)
že o víkendu se mají teploty šplhat ke čtyřicítce. Kristepane - to je průšvih! Tady u nás nepršelo, ani napamatuju - naposled v pátek spadly 4 kapky - ani silnice to nezvlhčilo. Kontrolovat stav studny asi raději ani nepůjdu a přímo vydám zákaz zalévání - jenže babička mě stejně neposlechne! :-( Ze studny berou vodu i sousedé a tak to asi dnes večer přes plot projednáme. A takové vysoké teploty - to bude děs nejen pro lidi, vůbec netuším, co budu dělat s králíky - my je sice máme dílem ve stavbě bývalé družstevní drůbežárny a dílem v králíkárnách, které jsou venku pod stromy s větvemi až skoro po zem... Jenže to asi moc stačit nebude. Některým chovatelům už pár králíků z horka pošlo. To jsou starosti, co? A ne blog a virtuální hospoda a vůbec... A co u Šumaváka s koňmi - také asi nic moc i když v horách snad takové horko nebude..
[29]
Tak se mi tu taky poprvé ztratil komentář.
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 17.07.2006, 16:34:02
- x)
Už věřím ve virtualitu.... Jinak, Rputi, hádanka (dědova výchova): Když ke dvěma zapřaženým koním připřáhnu třetího vznikne trojspřeží nebo jeden bude táhnout čehý, druhý hot a třetí se tomu bude smát? A maYdo, janečkovská poučka pařezová: \"Kdo pije ze starého pramenu, ten pak není schopen se zpříma rozhlédnout.\"
[30]
Dano, neposlouchejte rádio.
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 17.07.2006, 16:42:12
- x)
(Nebo také z toho popojdete...) Alexander Blog: \"Je opojující vstát brzy zrána a slabou stopu v písku uvidět a vzpomenout si na tebe a vědět, že jsi dnes se mnou, moje půvabná.\" Reklama na hulínskou po hulení...
[33]
Mizím dom...
(Dana: 17.07.2006, 17:04:12
- x)
nejdřív zkontrolovat neteř, a pak zavařovat meruňky,možná i nějakou tu buchtu uklohnit a také bych měla zasít poslední trať mrkve - jenže má to cenu v takovém suchu?? Sama si odpovím - nemá! Ale poslední slovo má stejně babička....:-(((( Takže hádejte, co odpovím,když se mě někdo po desáté večer zeptá,co jsem dnes dělala??? :-)
[40]
zdravím fšechny.....
(šimon klein: 17.07.2006, 17:55:46
- x)
vrátil jsem se nikoliv z hradu, ale z chalupy,kde mi minulý týden začala výměna střešní krytiny, ke kteréžto práci profíků (zatím se to tak jeví), jsem přispěl odbornou prací logistického operátora (ty karcinogenní sračky, co shodili seshora jsme se ženou odváželi do kontejneru (na řízenou skládku), pak asi hodinu vysbírávali milimetrpomilimetru staré spony (tvaru vééélmi přerostlých připínáčků, taktéž se ukládajících na zem horekokotom, takže část jsme jich vysbírali vlastníma chodidlama - už jste si desinfikovali rány slivovicí?)a následně zbytek večera vysmrkávali azbestovou sloj - takže o jednom způsobu opuštění tohoto světa je už u nás rozhodnuto. Následně tento týden telefonicky (skrzevá ty tampřítomné machry) pokládám nové rakovinyprosté šablony, řeším svini kunu (založila si v podbití suchou kadibudku přímo v kohoutku střechy - víte někdo, jak jí znechutit život na chaloupce strýčka šimona? - ty machři raděj ji ctnostně ignorovat - doufám, že to cizí slovo popisuje nějakou strašnou smrt) a těším se na příští víkend, kdy budu sbírat prozměnu nové přerostlé připínáčky, uklízet instantní rakovinu v prášku z podkrovních ložniček (vysazovali střešní okna, páč je museli přesadit vejš), vysávat mezérku mezi podlahovými prkny po mezérce a po odplachtování vytírat nábytek (známé pravidlo: plachty se složitě umisťují jenom proto, aby nic neulehčily). A sekat a sekat a zase sbírat - jinak Sejlínka si pochroumá pac.... Ale závěrem doporučuji: není lepší cesty k poznání, že problémy war of blogs jsou jednak umělé, druhak osobní, třeťak neřešitelné, takže vlastně neexistující.... S jednou poznámkou: mnohé zde i jinde přispívající k podobným debatám jsem nepoznal, srovnávám-li jejich tam i zdejší příspěvky s jejich vlastními příspěvky na Psu....asi na tom Čoklovi bude nějaká blbá voda nebo kletba, čičo...
[41]
Koukejte, Klaune,
(maYda: 17.07.2006, 17:55:44
- x)
já se blížím pomalu věku,kdy každá slušná ženská v téhle vsi chodila do pravého úhlu, protože měla ztuhlý záda od dojenáí. Kravku nemám qa o dojení vím mébně než o teorii relativity,protože o té vím aspoň tolik, že to vymyslel nějakej Ajnštajn a že to obnáší že neco se rovná mc na druhou. ( PeSi, neřvěte, ať vrátím diplom a z maztfyzu ho nemám) teorii relativity jsem měla naposled před maturitou,kdy nás šílený matyko- fyzikář tím týral,i rovnice jsme nějaké počítali. nutno dodat,že jsame byly \"babinec\", a já nebyla zdaleka z matematiky ta nejblbější, takže z toho možná pocházelo šílenství matikářovo. Jenže to je už třicet a jeden rok a zub času hlodá hlavně na tom, co nepužíváme. No, abych se vrátila k dojení a stareému pramenu. Když to nejdeš od dojení, ¨tak se ohnu po něčem jiném. TAky jsem slyšela,že Staropramenem myjou v Buějovicích chodníky a Budvarem zase v Praze proplachují zanesená potrubí. A jelikož se blíží hodina,kdy mi přestává jít připojení za paušál a začíná placení za vytáčené řipojení, nashle zítra. Vlastně zítra asi ne, musím do hlavního města za chlebem.
[42]
To marsovské tání, jsem nemyslel, Dušane. Ale díky. Tušil jsem jak se věci mají,
(Loki_F: 17.07.2006, 17:56:14
- x)
Kdykoli se podívám na emerické \"science\" články. V osmi případech z deseti jen bombastické popisování \"jak uplést z hovna bič a případně i zapráskat\", případně evolucionistické bludy. Na tomto Tvém odkzu je odkaz na \"Finální teorii\". kterou napsal elektroinženýr a dokud se nezaplatí třicet doláčů Amazonu, tak jste v nejistotě... };D Teď se budu trápit: Zaplatit? Nezaplatit? Díky Dušane. };D
[43]
Šimone,
(maYda: 17.07.2006, 18:03:10
- x)
s kunou žijeme několik let. Když si zvsaknete, že noční dupy na půdě nejsou od Alibaby a čtyřiceti loupežníků ani tam nestraší zakletý předek či duch z podsvětí a že je nuitno občas zamést ...ehm...no, včšak víte co, z míst,kam to nepatří,je to docela snesitelné. NApříklad se vám vyhnou myši. Mně víc vadí pražské exempláře, patrně lasice, ale možná kuna skalní,které přebývají v křoví za barákem a uprostřed noci příšerně řvou. TAhle je aspoň zticha a neječí.
[44]
šimone, seber pár psích hovínek
(Rpuť: 17.07.2006, 18:03:53
- x)
a dej to tý kuně na půdu - prý to má pomoci. Já měla na půdě jen jednou tchořici a zrovna měla tchořátka. Bylo to u nás jak ve strašidelným hradě, takže psí hovínka jsem instalovala, teprv, když byli mrňousové pryč. Takže vlastně nevím jestli to funguje doopravdy. Ale fakt je, že se tchořice už nevrátila.
[46]
2 maYda
(PeS: 17.07.2006, 18:07:11
- x)
proč bych měl řvát? Jeden náš učitel obvykle zahajoval přednášku teorie relativity následujícím vtipem: Honza, patřičně potravinově vybaven vyráží do světa a po konzumaci většiny buchet potká dědečka. Rozdělí se s ním o poslední buchty a dědeček mu říká, že je pohádkovej a že mu může splnit přání. Honza nezaváhá a přeje si mít přirození po kolena. Dědeček řekne dobře, staň se! Ozve se rána a Honza má 15 cm dlouhý nožičky...
[47]
2 šimon
(PeS: 17.07.2006, 18:13:44
- x)
Hele, kuna, jako každý takový dravec, musí mít od svého hnízda minimálně dva východy. Takže stačí nějaký ten východ najít a ucpat a kuna odejde a už se nevrátí. Mně na chatě stačilo nějaké díry zafouknout montážní pěnou - to se jí silně nelíbilo... Jinak bacha - těm potvorám v poslední době strašně chutná kabeláž od auta - kamarádovi jednou ohlodaly elektriku tak, že nenastartoval - kabely od rozdělovače ke svíčkám ohlodaný až na jádro. Zvládly to za jednu noc...
[48]
maydo, rputi,
(šimon klein: 17.07.2006, 18:21:20
- x)
...\"že je nuitno občas zamést \" - kéž by to tak bylo !!! - ale tu kadibudku si zřídila v mezistěně, vyplněné skelnou vatou (že ji to nezahubilo . snad něco mohla sežrat, ne?) a to přímo nad pokojem jedné z dcer - v těchto vedrech bychom vzali za vděk pobytem v latríně místo v pokojíčku); přišel na to machr při výměně načnutých základních prken střechy - bylo to pod nimi. Ale snad to bude dobré, byla snaha \"hermeticky\" obít přístupy přes podbití do meziprostoru (se skelnou vatou), takže buď to vzdá,nebo to někde hermeticky otevře....případně ji tam uvěznili, takže buď to vzdá nebo....(poslední rozhodovací úroveň pro nás nemá řešení, páč pak tam bude smrdět ona sama jako mumie). Ale víc než noční dupání (původně přičítané kočkám na střeše) mi vadila kostra srnčí nohy s kopýtkem (cca 60 cm délky) v zateplovací vrstvě na vrcholu střechy a dotažená lebka kozy do dřevníku škvírou pod vraty (docela slušný šok v noci, kdy jsem šel pro uhlí). A ta hovínka - no jestli bude smrdět dál, budu se urputně bránit Sejlinčinýma....
[52]
vytrezvitel
(: 17.07.2006, 18:28:02
- x)
Loki: pokud se chcete neco dozvedet o fyzice, tak doporucuji neplatit. Pokud byste si chtel kratit dlouhe vecery zabavnym ctenim, popripade zvednout sebevedomi (prece jen existuje nekdo blbejsi nez ja), tak urcite koupit. JA jsem jen tak letmo nahledl do prvni kapitoly a kde se autor pokousi dokazat, ze pohyb Mesice kolem Zeme narusuje zakon zachovani enerige, zasmal jsem se a cteni zavrel.
[54]
Děkuji, za tip!
(Loki_F: 17.07.2006, 18:51:13
- x)
Naštěstí na Amazonu zveřejnili v .pdf kousek ze začátku. Když jsem se dočetl, že gravitace je emanace a prohlédl si smajlíky, kterými autor označuje dosavadní vědu, bylo vše jasné a po dilematu. Tak zvědavý zase nejsem...! };D To ten autor v těch zaslaných článcích, je jiný kalibr, že ano, Tome? Vypadá to, že na \"Finální teorii\" si ještě nějakou dobu počkáme! Šimone, zdravím. Potvrzuješ, že ty potvory mají divné chutě (jak jsme se nahoře bavili se Šumavákem). Před časem jsme sdíleli podkroví chatičky se sýčkem. Nějaký čas jsme jej trpěli, protože udržoval hlodavce v ucitvé vzdálenost. Jenže jeho vývržky, když se prohřála střecha... odér nepopsatelný. Tehdy tam ještě také byla skelná vata, nevadila mu vůbec. A stjně jako Ty jsem objevil sušenou srnčí nohu i s kopýtkem. Tak dostal padáka.
[57]
No....
(Petr Kunetka, zlocinec: 17.07.2006, 19:12:43
- Mail
- x)
Kdybych byval vedel, co jsem svou navstevou na Pavoucich vyvolal... ;) A jinak musim rict, ze prubeh naseho projektu dava slovum stres, sturm a prace nadoraz novy rozmer. Priste, az prijdu k zaveru, ze tak zkusena firma jako my komplet system pro 50 uzivatelu se spoustou uprav a dodelavek, ktere jsme jeste nikdy nedelali rozbehne do 3 mesicu od podpisu smlouvy, tak si dam radsi par do zubu. Bude to prijemnejsi a mnohem rozumnejsi ;))) Prijimam sazky na to, jestli zakaznik schvali rozjezd...
[58]
Saprlot, to mne nenapadlo! Je to však pravděpodobné.
(Loki_F: 17.07.2006, 19:12:42
- x)
Naštěstí se této rubrice od jisté doby (kdy jsem po přečtení jednoho takového \"vědeckého\" článku skoro hodinu rozháněl adrenalin) velice pečlivě vyhýbám. Masáž srdečního svalu si umím přivodit sám a příjemnějším způsobem...! };D
[62]
To: Loki_F
(Petr Kunetka, zlocinec: 17.07.2006, 19:19:32
- Mail
- x)
No, oni maji problemy i na sve strane... Mozna schvalime aspon tydenni odklad na zaklade tiche dohody, ze je to ted uplne nadoraz... Ale rozjet to podle mne jde, prodej, nakup a zakladni logistika a ucetnictvi je OK.... snad...
[65]
To: Loki
(Petr Kunetka, zlocinec: 17.07.2006, 19:46:20
- Mail
- x)
No, v rozpoctu projektu - prave proto, ze byl terminama napjaty jak guma od trenek - byla rezerva i pro tyto pripady. Ale doufal jsem, ze ji nebudu muset pouzit. Spise nez nejake penize mne na tom trapi to, ze je to za celou mou karieru jenom druhy projekt, kdy je ohrozen termin rozbehu. A prvni byl, kdyz jsem uplne zacinal a byli jsme vsichni v teto branzi zeleni az za usima... Cert ber 100k, meli jsme i vetsi ztraty z chybnych rozhodnuti... Ostuda pro mne i pro firmu.
[66]
To: Loki
(Petr Kunetka, zlocinec: 17.07.2006, 19:51:03
- Mail
- x)
Nemuzu to psat primo, ale jak velikost projektu, tak ocekavany zisk jsou radove jinde. Spise mne mrzi to, ze jsem zvykly odevzdat praci vcas, ve slusne kvalite a za dohodnute penize... No nic, jdu dohanet. Za dnesek ja 22 bodu z cca 300 otevrenych a jeste nekoncim, kolegove napodobne. A jeste mame 36 hodin ;) Treba to projde...
[67]
zločinče
(martin tamtaky: 17.07.2006, 19:52:18
- x)
sdělená starost, poloviční starost. Týká se to nějak naší rozmluvy před sklípkem? Mám na hostingovém serveru čtyři domény. Dvě fungují a jejich pošty taky, dvě jsou nedostupné, pošta nerozeznává heslo a nedá se na ně vstoupit ani přes ftp. Takže jsem od nedělní noci nervózní, kde se mi toulají příchozí zprávy. Naštěstí jsem napojen na další, spolehlivější servery jako je drabek na gsl punkt cz.
[75]
Mimochodem,
(Foundryman: 17.07.2006, 21:10:29
- x)
zajímalo by mě, co se stane, pokud se ta parta v parlamentu nedohodne a nebude teoreticky nikdy zvolen předseda sněmovny. Rozpustit ten spolek údajně nejde, na ničem se usnést taky nemůže, to tady taky můžeme mít další 4 roky \"dočasného\" Paroubka.
[77]
Foundry,
(Rpuť: 17.07.2006, 21:40:30
- odkaz
- x)
Filip už se nechal slyšet, že Puchejř neplní dohody a že by mohli pomoci schválit předsedu komunisté. A za určitých podmínek může Klaus v září sněmovnu rozpustit. A Puchejř už evidentně neví co ještě vymyslet a předpokládá, že ústava je gumová. (odkaz) \"Jsou výklady ústavy, že je možné udělat i zvláštní schůzi Sněmovny právě k projednávání otázky důvěry vládě,\" řekl Paroubek na Frekvenci 1
[78]
Nazdar vespolek,
(PeS: 17.07.2006, 21:48:58
- x)
po chvilce nepřítomnosti o5 zde... Kuny a skelná vata? Naprosto v pohodě. U mě si ty potvory ze skelný vaty udělaly hnízdo, ve kterym vyvedly mladý... Ty mladý kuny byly úplně lysý, jak je možný, že jim skelná vata nevadila, nechápu. A nejhorší na tom je, že to jsou tak roztomilý zvířata. Kdyby tehdá neposraly celou chatu, tak tam mohly bejt dodnes. Ale ten smrad se nedal vydržet, tak jsem je postupně vypudil tou montážní pěnou. Zabít jsme je nechtěli a ty potvory si toho byly dobře vědomý.
[80]
PeSi,
(Rpuť: 17.07.2006, 22:08:07
- x)
dodnes nechápu, jak je možný, že u nás ti tchoři nesmrděli, ale na půdě opravdu nic cítit nebylo. To znáte: Chlubí se pan Novák, že má tak ochočenýho tchoře, že mu v noci spí v nohách postele. \"no jo, pane Novák, ale ten smrad!\" \"To je dobrý\", vece pan Novák. \"Ten tchoř si už zvyknul.\"
[82]
No vidíš Martino,
(jura-p: 17.07.2006, 22:12:41
- x)
a já, jak tak stárnu, pozoruju neustálý posun preference od švestky k meruňce, hrušce až k jablku. Ale jablko umějí akorát ti frantíci. Ty domácí nebývají tak jemné. Jeden můj známý kvasil meruňky s medem a po tepelné úpravě to nemělo chybu. Slivovice musí být prvotřídní, sebemenší závan vulgarity ji zcela zkazí a pak mě otravuje ještě několik hodin.
[83]
Rputi,
(Foundryman: 17.07.2006, 22:21:00
- x)
mě by právě zajímaly ty \"určité podmínky\" - Ústava říká, že Sněmovnu lze rozpustit, pokud není 3 měsíce schopna usnášení. Na jiném místě se pak říká, že Sněmovna není usnášeníschopná, pokud tam není XY poslanců (nechce se mi to hledat) - a tady nevím, jak to chápat. Je nepřítomnost XY poslanců jedním z případů neschopnosti usnášení, nebo není Sněmovna považována za usnášeníschopnou pouze v tomto jediném speciálním případě?
[84]
Juro-p,
(Foundryman: 17.07.2006, 22:25:25
- x)
slivovice je háklivá na chamtivost. Destilace se musí utnout radši dřív, než později, jinak vznikne hnusný \"vocas\". Pokud je někdo chamtivej a nechá nakapat o trošku víc, než je žádoucí, je zmršená celá dávka. Meruňky, třešně, hrušky nejsou tak citlivé. Možná je to tím, že jsou aromatičtější a tím pádem tam ten \"vocas\" není patrný.
[87]
2 Rpuť
(PeS: 17.07.2006, 22:32:51
- x)
holt je ten tchoř asi čistotnější zvíře. Ono takhle, okolo toho hnízda ty kuny taky nesraly, ale zbytek chaty považovaly už za dostatečně vzdálené okolí... A smrad byl jen z těch hoven, ohlodané lebky a kostřičky moc nesmrděj... Skoro mě to mrzelo, v té době tam prakticky nebyly myši, ty kuny je dost úspěšně zlikvidovaly... Kdyby jen byly o něco čistotnější... Jinak ten tchoř je prý opravdu čistotný zvíře a prý se dá docela slušně ochočit. Tím smradem reaguje prý jen když se bojí... Ale nevím, nikdy jsem to nezkoušel. Dle hajného jsme tehdá udělali chybu, že jsme ty mladé nezabili, tím jsme prý té matce dali dost najevo, že jí nechcem ublížit... ale jak říkám, kdyby nepohnojily celou chatu, tak by mi ani nevadily... Tak si vybudovala hnízdo jinde a ty mladý tam odnosila. A já mezitím zapěňoval - povedlo se mi vysledovat, kudy tam leze a tenhle východ jsem jí nechal do poslední chvíle volný...
[88]
Rputi,
(Foundryman: 17.07.2006, 22:34:24
- x)
no o to se právě vedou spory - proč je v Ústavě uveden jenom ten jediný případ, kdy není usnášeníschopná? Já bych se taky přikláněl k výkladu, že pokud se sněmovna nehne do 3 měsíců, může ji prezident rozpustit, fůra lidí ale tvrdí (včetně právníků), že není usnášeníschopná pouze v tom případě, že se nesejde penzum poslanců.
[92]
Vsem zbylym dobry vecir,
(Hipik - pravicovy recidivista: 17.07.2006, 22:41:09
- x)
mam urgentni dotaz na Juru-p. 22. kvetna jsme odeslali na ambasadu do NY zadost o muj novy pas, nebot stary je propadly. Na urednim lejstru je termin vyhotoveni 30 kalendarnich dni a definovali jsme i misto prevzeti. Po cekani neco pres mesic jsme volali na ambasadu a tam nam oznamili, ze zadost byla konecne 26. cervna odeslana do Prahy. Volali jsme na Havlickovo namesti, tam dodnes nic nedostali a MZV taky o tom nic nevi. Kurnik, ja mam chut sestrelit Cerninskej palac. Nevis prosim Te, jak to teda chodi, teda oficialne a kam se jeste obratit. Posledni zarijovy tyden se blizi a pas porad v nedohlednu ? Jinak si konecne na vsechny po vcerejsim cisticim dni pripijim. Na zdravi o)))
[94]
2 jura-p
(PeS: 17.07.2006, 22:44:00
- x)
Nejen Francouzi... Ono to chce trpělivost, nebo hosipa. Já dostal před několika lety od kolegy přepálený jabka z normální pálenice z Moravy. Ochutnali jsme to spolu, vcelku normální. Poděkoval jsem za dárek a uložil do skříňky, načež jsem na to zapoměl. Teď nedávno, asi po 3 - 4 letech jsem to náhodou našel a ochutnal znovu - to se nedá srovnat. A to to stálo jen v obyčejný flašce a ve skříni, nikoli za přísně kontrolovaných podmínek. Jinak slivovici používám jako léčivo - beze srandy. Teď, za větších veder, nebo v zimě za mrazů se mi zduří sliznice nosohltanu a já nemůžu kloudně dýchat. A stačí jeden malej hlt slivovice (dobrý) a je klid a dejchám normálně. A je to v těch švestkách - jiný ovoce tak dobře nefunguje...
[96]
2 Foundry
(PeS: 17.07.2006, 22:55:03
- x)
náš oblíbený učitel chemie na gymplu nás vzdělával i v tomto. Přesně nás tehdá naučil, že destilace tohoto ušlechtilého ovoce se dělí na předkap, průkap a dokap. Nezapoměl zdůraznit, že předkap a dokap jsou pro návštěvy, kdežto průkap pro pána domu... Nevím, jak na Moravě, ale v Čechách v té době oficiální pálenice prakticky neexistovaly, a kdo pálil, pálil načerno někde v kůlně... Jen mě udivuje, že pořád se bazírovalo na kvalitě, nikoli na množství patoků typu \"nalejvej rychle, už se stmívá...\"
[98]
PeSi -
(Dana: 17.07.2006, 22:57:18
- x)
u nás se slivovici říká Valašský penicilín a ona tak opravdu funguje! A ještě líp, protože funguje i preventivně. A je to právě a jen slivovice - žádná jiná pálenka z ovoce,byť i chutnější, tyhle léčebné účinky nemá. U nás v rodině se používá nejen při potížích s trávením, při nachlazení, prochladnutí, při ženských problémech, ale jako prevence všeho. Správný valach i valaška mají u postele flašu a ráno na hladný žaludek jednu štamprličku. Ale ne víc! Prostě jen a jen jako lék! Po kapkách. A jako prevenci i léčbu užívala slivovici i moje babička. Ta sice neměla tu flašu u postele, a \"lyknut\" si chodila každou chvíli. A zesnula před dvěma lety v požehnaném věku 94 let a do 93 byla naprosto soběstačná, ba ještě stačila i řídit mě a pracovat mýma rukama! :-)))
[101]
Dano,
(Hipik - pravicovy recidivista: 17.07.2006, 23:01:30
- x)
vsak taky jeden palic ohromil reporterku TV. Ta se hrozila, ze prumer spotreby, je - blabla asi 18 litru na osobu a rok. On ji rekl, ze jen pro svou potrebu a to nesmi nikomu ani ukapnout MUSI mit na rok 36,5 litru. Panaka po ranu a pred spanim, deci denne x 365.
[104]
Foundrymane,
(jura-p: 17.07.2006, 23:48:10
- Mail
- x)
jako obvykle jsou na to dva názory. Protože se toto ustanovení ještě nikdy nepoužilo, tak jedni tvrdí, že je schopna se usnášet, jenom se rozhodla se neusnášet. Usnášení schopná je, protože je prezentováno dostatek poslanců. Druhý výklad říká, že tam kde není schopna přijmout usnesení v případě, že se má usnést (a to se podle ústavy má, minimálně na volbě predsedy) a neusnesla se po tři měsíce, je neusnášeníschopná, protože kdyby byla usnášeníschopná, tak se prostě usnese. Tato sněmovna, pokud vímů, tak se zatím usnesla jen na schválení zprávy mandátové a imunitní komise, že mandáty jsou platné a ustavila volební komisi. Jinak existují jen rozhodnutí, která nejsou usneseními sněmovny. Když jsem byl ve Federálním shromáždění, tak tam byl všeobecně přijímán předpoklad, že pokud má svým rozhodnutím nebo ze zákona program uložen, tedy volbu orgánů sněmovny a není schopna se po tři měsíce shodnout na jediném usnesení - volbě, bylo by možno ji rozpustit. A protože není nikdo, kdo by rozhodl, ani ústavní soud zákon nevykládá, ten jej může pouze rušit, obávám se, že nedostatkem výkladu a nedostatkem autority, která by to rozhodla převládne výklad první. Pak by to mohl ještě rozhodnout prezident, chráněn senátem proti obvinění z velezrady. Ale to by musel možná nechat obsadit sněmovnu vojskem a nepustit je tam, protože oni by jinak schůzovali dál a prezident by riskoval, že se zesměšní. A to by bylo horší, než vojenský převrat. My Češi nejsme na drsné výklady, takže i v tomto bude prostě bordel, který se možná rozhodne tím, že uplyne čas a oni budou, čímž se legitimizuje ten výklad, že neusnášeníschopnost je nejspíš ten nízký počet po tři měsíce, tedy to, že neusnášeníschopnost vlastně fakticky neexistuje.
[107]
Ale je to prdel, že jo.
(jura-p: 18.07.2006, 00:04:51
- Mail
- x)
Čím dál víc si myslím, že se buď mají posílit pravomoci senátu, nebo udělat jednokomorový parlament, s většinovou volbou, nejlépe jednokolovou, prostou. (První na pásce.) V nejhorším dvoukolovou. Což by fakticky vedlo ke vzniku volebních bloků malých stran jako ve Francii. Dvě komory, které by se lišili jen tím, že v senátu se volí po třetinách, by byla blbost. Zejména bez posílení pravomoci senátu. Takže jednokomorový!!! Já bych to bral. Dokonce i sobecky se domnívám, že bych proti poslancům v jednomandátovém obvodu nebyl bez šance. Tedy mi vychází stanovit ústavním zákonem, že se ruší obě komory a vypisují se volby ve třeba 121 obvodech do nového parlamentu. Ty volby by nemohly být po částech, jako je to v senátu, protože pak by zase nešlo vyhrát pořádně volby a sestavit odpovědnou a silnou vládu, což by bylo nahovno a vlastě by se stratil smysl, proč to celé dělat.
[108]
Šakale, dík za \"Kočku\",
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 18.07.2006, 00:25:36
- x)
to je skutečně \"smích skrze slzy\"... Už nemohu. Mariáš je hra intelektuálů a vzdělaný člověk se pozná v diskusi po každém kole...rozebírat všechny štychy po sobě může jen matematický kombinátor (pro televizní diváky: terminátor...). Předčasné volby - žádná velká koalice. Sto sedm zelených a sedma k tomu.
[112]
No jistě,Hipiku, vypijem si své léto...
(Loki_F: 18.07.2006, 00:54:32
- x)
Klaun nás v tom jistě také nenechá samotné. Na radu Dany jsem si před hodinou, dal panáka sivovice abych zahnal podezřelé škrábání v krku (ŽD si uhlnala v těch horkách nějaký průvan) a její viry po mně jdou jak amice kura domácího po výsledku odhleňovacího procesu... };D A teď si dávám jeden uspávací Budvar, abych zase jednou zalehl před druhou hodinou.
[115]
Slivovice
(martin tamtaky: 18.07.2006, 01:16:28
- Mail
- odkaz
- x)
Absentoval jsem při důležité debatě a tak jako příspěveček z archivu můžete na odkazu nahlédnout, co jsem v mladické nerozvážnosti kdysi spáchal. Jednotlivé odkazy o Národním pokladu valašském se věnují zjednodušenou formou (pro Pražáky) přípravě kvasu, pálení a zdanění slivovice.
[116]
Martine,
(Hipik - pravicovy recidivista: 18.07.2006, 02:14:10
- x)
procetl jsem to dukladne, mam poslintany poklopec o)))) takze diky za receptury. Jako jeden z receptu pro zlepseni oblicejove mimiky pridam taky jeden. Za cesu studii jsme za raniho kuropeni dorazili ke kamaradovi na kolej a protoze se nelitostne dostavil hlad, zacali jsme kolektivne a usilovne premyslet, cim ho zahnat. Dva z nas meli stesti. Jeden prinesl zbytek cesnekove pasty a druhy ctvrtku tvrdeho chleba. Pastu jsme dali do umyvadla a pustili horkou vodu, aby vznikla cesnecka a rozdelili jsme si lzice. Sefkuchar polevky se jal ochutnavat, ale omylem vytahl spunt a tak jsme byli o tvrdem chlebu. Nakonec, taky byl dobrej o))))
[117]
Přeji svěží ráno!
(Rpuť: 18.07.2006, 06:23:28
- x)
Tak ono by to řešitelné bylo, že ano....máme tu přece druhou vítěznou stranu-světový unikát....Zaorálkovi sněmovnu, Paroubkovi vládu......Nějak mi to připomíná Erbena: \"Hospodáři štědrovku, kravám po výslužce...\" Ale co když jim ti trojkoaliční lumpové nedaj důvěru....?:)
[118]
Pro Foundryho - s omluvou ostatním..
(vidlák: 18.07.2006, 09:49:54
- x)
Co Magna,točí se jí kolečka? Právě jsem se vrátil se svojí Venturou (auto na dvou kolech,jak jste řekl) ze Skandinávie a Pobaltí. Plzeň - Rovaniemi-Nappapiiri (Severní polární kruh a hlavní úřadovna Ježíška-tedy pardon-Santa Clause) 3200km za tři dny přes D,DK,S,SF.. A pak 14 dní na Finskou Karélii,Estonsko,Lotyšsko a Litvu. Kromě mnoha nových přátel na parkovištích a po večerech v hospodách celou cestu úúúúplně sám. Yamaha vrněla jak kotě. Splněnej sen. Nádhera...
[121]
Mě vydrží
(vidlák: 18.07.2006, 10:10:18
- x)
na dálnici 300 a po normální silnici 400km na nádrž. Jasný,že chopper je něco jinýho,měl jsem Intrudera 1400,ale na Makarskou jsme taky dojeli. Tam jsem pochopil,odkud název Chopper-tedy sekačka. Néé od zvuku,ale právě od toho rozsekanýho zadku.. Ale jo.Bylo to krásný - tedy výjimka se našla. Polsko. Tragédie.. Tak hodně pěkných a bezpečných kilometrů,Foundry. A všichni...
[122]
taxem koukal na NP
(ptakopysk: 18.07.2006, 10:32:54
- x)
a je to hrůza. Takový nosný témata - Astonova představa, že Kelty z Prahy vytlačili Římani, filosofický problém, zda by bylo vhodnější zapálit Vodičkovu ulici, nebo by do ní měla nějaká grupa bacit sekyrou... a všichni diskutéři se mezi sebou mrcasí nad veleslabým úvodníkem. Dokonce už ani Ulčovi nikdo nenadává. Kam ten svět spěje?
[126]
Rputi..
(ptakopysk: 18.07.2006, 12:07:23
- x)
jaký horko prosimvás? ráno jsem vylez\' z baráku a na teploměru bylo na sluníčku 8 stupňů. Tady v kolbence máme přenádherných 26 oproti minulému týdnu, kdy tu bylo 31 a vykořisťovatel mě nutil přemýšlet, až se mi přehřívala tykev.... Ale v ouřadech je asi hic už od rána od těch vařičů, co si na nich vařej kafe
[128]
recept na usnášeníschopnost
(maYda: 18.07.2006, 13:26:16
- x)
tuším kdosi navrhl u HAlladina. Jako při volbě papeže. ZAzdít, kýbly do rohu, jídlo okýnkem ( ještě bych předepsala jednoduchou prostou stravu, aby nerušila v soustředění a vmalých dávkách, aby se moc rychle neplnily ty kýble). Dveře vybourat, až se usnesou. Možná bychom se nestačili divit, jak rychle by se usnesli. A nejspíš rozumněji než teď.
[129]
jednoduchou prostou stravu
(ptakopysk: 18.07.2006, 14:38:57
- x)
doporučoval bych například fazolovou polévku, hrachovou kaši, popřípadě vegetariánské chilli con carne. Věřím že by to výrazně urychlilo rozhodování. Jako site efect by se projevilo, že by si kuřáci nemohli z bezpečnostních důvodů zapálit :o)
[134]
ptakopysku :))))))))))
(Rpuť: 18.07.2006, 15:42:01
- x)
to mě pánbůh tresce za to, že si vymejšlim. Já chtěla velkýho citroena, automatiku a combi se spojkou přívěsu, airbag a stahovací střechu - tak to mám. Víc už si vymešlet nešlo. Krom toho, na co je mi klimatizace, když Blesan stejně musí mít frňák venku, aby mi moh slintat na okýnko...:)
[135]
Dobré odpoledne vespolek!
(Loki_F: 18.07.2006, 15:49:20
- x)
Ptakopysku, zato je to dobrý důvod pro aplikaci preventivní dávky trnkovice (viz včerejší debata - kudy teče, tudy léčí! Rputi, Puchejř je dnes v situaci opice chycené v tzv. \"banánové pasti\", má ruku sevřenou okolo funkce (předsda vlády) v nádobě, kterou neumí rozbít ani z ní vytáhnout ruku aniž by pustil babán - tedy funkci, protože by se k ní dostal někdo jiný. Chybí zde však lovci opic, kteří takto znehybněnou chamtivou opici uvrhnout do klece... };D
[139]
Martino, takoví lidi byli, jsou a budou.
(Rpuť: 18.07.2006, 16:19:28
- x)
To je specifický způsob myšlení, kterému nepřijde zatěžko srovnávat se s Miladou Horákovou - a myslí to upřímně. Je to logika poněkud orientální a pro nás těžko pochopitelná, ale nutno s výskytem takových lidí počítat. Horší je, když podobný styl uvažování převezmou další...
[141]
rputi,
(šimon klein: 18.07.2006, 16:26:07
- x)
a nejhorší je, že je to styl právě puchejře, tedy slušněji (aby se náslechové neopupínkovali) premiéra vlády místního Obludária. Holt - nálevna na růžku... P.S. ještě k těm přezdívkám - já osobně je používám jako rychlý způsob hodnocení jejich nositelů...a bohužel právě s ohledem na kvalitu těchto nositelů si myslím, že jim ještě fandím a mám vztek, že mě nenapadá nic ještě horšího.....
[142]
Historka dne: Kofi Annán křečovitě škupe svým
(Loki_F: 18.07.2006, 16:26:44
- x)
tlustým černým zadkem, aby do Libanonu byly neprodleně vyslányy jednotky UN. Má totiž strach, že tentokrát by Izraelci mohli jeho milovaným teroristům z Hizballáhu natrhnout řiť od ucha k uchu...... a na Blízkém východě by vypukl klid, protože Hamás včetně polovičky jeho velení v Damašku by si namočilo pleny. Pro některé země by to mohl být docela dobrý vzor jak postupovat v obdobně rozvrácených afrických zemích, které nebyly schopny si vládnout samy. Ještě více by to zpochybnilo funkce a schopnosti UNO a i Annána samotného... Němci již potichoučku vyslali první jednotky do Konga...
[143]
A stejně se mi zvedá žaludek,
(martina: 18.07.2006, 16:31:46
- odkaz
- x)
když si přečtu tohle: Poslanec Marek Benda například navrhoval, že by bylo možné rozbít blok ČSSD a KSČM tím, že by ODS podpořila na post předsedkyně komunistku Kateřinu Konečnou. To je další ukázkový blb - tentokrát z \"modrého\" hnízda.
[144]
A ještě něco, přímo se týká také nás,
(Loki_F: 18.07.2006, 16:35:55
- x)
Izraelci namísto aby za draho nakupovali letadla z ciziny (čímž by se vydávali do rukou prodejce na milost a nemilost), vytvořili společnost IUI (Israel Upgrade Industries, Ltd.), která umí z téměř jakéhokoli starého typu letadla udělat \"nové\", tedy vybavené nejmodernější technikou, za zlomek ceny. To je cesta, na kterou by dodatečně - výsadkem bez padáku nejméně z 10 km - mělo být vysláno celé naše ministerstvo obrany, včetně minulých ministrů, kteří rozprodali naše letectvo za pusinku. Stáž bez návratu... };D
[146]
šimone, s přezdívkami si přestaň lámat hlavu!
(Rpuť: 18.07.2006, 17:18:43
- x)
Je to všeobecný fenomén, o kterém byly už napsány tlustospisy a, mimo jiné i postřeh, že, kdo má jednu přezdívku, většinou se těší úctě, kdo jich má mnoho, toho si lidé neváží. Konec konců co jiného je nick, než přezdívka....i když naše vlastní. Ta první vypovídá o tom, co si o nás myslí druzí, ta druhá zas, co si myslíme o sobě...:))) Krom toho, dotyčnému kritikovi kdysi přezdívky nevadily, to až když přestal se Psem kamarádit. Myslím, že to je vlastním jádrem, snad ani ne sporu, jako spíš nepříjemného pocitu - že někdo číhá za bukem, vyskočí, prskne, plivne a už tu zase není....vlastně proto byly napsány ty dva poslední příspěvky.
[147]
martino, troubové jsou všude.
(Rpuť: 18.07.2006, 17:24:09
- x)
To jen my pořád toužíme po princi na bílém koni a blanických rytířích bez bázně a hany. Nejsou takoví a nikdy nebyli a i proto je naše neivní představa neustále zklamávaná. Krom toho, už to vše trvá příliš dlouho, nervy tečou a ještě se dočkáme všelikých blbin i od lidí jinak docela soudných.
[150]
Hahahahahaha
(Rpuť: 18.07.2006, 17:49:45
- odkaz
- x)
ČSSD boj muže proti muži odmítá Tak jednoduché to ale zřejmě nebude. ČSSD totiž také předeslala, že odmítá protikandidáta. \"Tato takzvaná hra na férovku má jenom poskytnout alibi několika komunistickým poslancům, aby hlasovali pro kandidáta trojkoalice a svedli to potom na poslance sociální demokracie,\" uvedl Bohuslav Sobotka.
[152]
Y diskuse v Lidovkách
(Tomáš Haas: 18.07.2006, 18:01:48
- x)
ČSSD ústy svého místopředsedy Bohuslava SOBOTKY předeslala, že odmítá protikandidáta. \"Tato takzvaná hra na férovku má jenom poskytnout alibi několika komunistickým poslancům, aby hlasovali pro kandidáta trojkoalice a svedli to potom na poslance sociální demokracie,\" uvedl Bohuslav SOBOTKA. Tak pane Paroubek, jak to tam máte s tou stovkou? Že by \"Kilo bylo....?\"
[154]
Rputi, nic není jednoduché. };D
(Loki_F: 18.07.2006, 18:15:30
- x)
Tady se spojují/zapříčiňují dva hlavní zájmy strategické (proti Izraeli, ale nejen) a přehršel taktických. Kdybych to rozebíral, byl by z toho politologický rozbor na několik set stran (samozřejmě silně subjektivní, objektivitu já neumím - vždy musím být na něčí straně - přinejmenším jako sympatizující nebo odmítající, jinak mě to nazjímá...). Ale: 1) Putin jasně deklaroval, že dovede Rusko zpět k velmocenskému postavení 2) Ahmadínněřád jasně deklaroval, že dovede Persii k velmocenskému postavení tím, že zvedne meč džihádu proti západu. Oba v tom mají prsty, oba mají pifku na Izrael, který si nenechá foukat do polévky od nikoho (předchozí ústupky se jim zatraceně vymstily a přivedly Hamás do vlády Palestiny). A pak následují další zájmy, často zcela protichůdné i v rámci bloků, (také různých tzv. \"International\" organizací, které fungují podle toho, kdo je platí nebo pro toho od koho by chtěly být placeny): a) zájmy USA, mimo jiné, osud jejich zásahů v Iráku a Afghánistánu b) zájmy EU (deklarované a skutečné), jednotlivých EU zemí (také s působením/ohledy na/ imigrovaných menšin) - to samo je klubko hadů k nerozpletení... };D c) UNO - směšný a nefunkční moloch na defraudování peněz ve velkém d) vyčkávající pretendenti na velmocenské postavení (sami často islámem tak či onak ohrožení/ovlivnění) Indie, Čína, bývalé země SSSR (dnes řada z nich plně islamistické), e) Afrika, momentálně vřed těžce podebraný od severu k jihu, jehož osud může být výsledkem na Blízkém východě velmi ovlivněn (exempla trahunt) Takže ještě jednou ano, není to tak jednoduché. O to víc si vážím Izraele (i přes to, že jejich náboženství mi nevoní ani trochu), ale jejich jednoznačná ochota bránit sebe a své občany je mi prostě sympatická, spolu s dalšími vlastnostmi. };D
[155]
Tome, jestli to nebude tím,
(Rpuť: 18.07.2006, 18:40:49
- x)
že cochcani pořád na někoho něco svádí a druhých to, tím pádem, předpokládají také... Tak tohle je PŘEKLEP jak stehno, možná zapracovalo podvědomí...ale já to tam nechám. Pro něžné arbitry - původní termín cochcárna, je odvozen od dělat si \"co chceš\", takže nic neslušného.:)))
[157]
No, Rputi, možná to dá perspektivu našim politikům... };D
(Loki_F: 18.07.2006, 19:05:41
- x)
Nějak si začali rochnit v pocitu, že jsou pupkem světa. Tím co předvádějí mi však spíše připadají vyhlezlý hemeroid samozřejmě ne na pupku... };D Kdysi v jakémsi dokumentu (musel bych hledat - možná to bylo politické sci-fi ;-D) byl počátek příští světové války situován právě na blízký východ. A tento názor je dost rozšířený - viz děs amíků, že Izrael odpoví na Sadámovy Scudy... S tím když si srovnám názory několika pečlivě (ČT - Adam Komers) vybraných \"občanů\" a ekologistů, proč nechtějí protiraketovou základnu v Boleticích či Brdech, zvedá se mi žaludek.
[161]
To loki_f
(ptakopysk: 18.07.2006, 20:51:02
- x)
sakra řekněte mi, jak dostanete trnkovicu do ramenního kloubu a já ji snad začnu užívat. Jinak já osobně ji používám pouze v případě, že mám snížený žaludek. On se mi po ní vždycky zvedne. Jsa od přírody výzkumníkem, zkoušel jsem výrobky nejrůznějších zeměpisných šířek i délek, od paličů z Ledče na Sázavou, přes Frydeckomistecky palirny až po Hodonín a furt po tom bleju jak Alík. K samovýrobcům se ale chovám decentně. Vypadám, že mi to chutná, bleju až druhý den ráno a nepomlouvám :o)))
[165]
třezalkový olej - používat zevně
(ptakopysk: 18.07.2006, 21:32:15
- x)
myslíte, kdybych to pozřel, tak by to bylo něco jako vyhánění čerta ďáblem? Že po pozření třezalkového oleje bych si díky zrychlenému vylučování ani nevzpomněl na bolavé rameno? Raději sem ani nepište, co by mi pomohlo zapomenout na běhavku :o)
[167]
ptakopysku, vy jste beznadějnej případ...:)))
(Rpuť: 18.07.2006, 21:43:57
- x)
Samozřejmě slivovice....jenže po tý se vám zvedne kufr....použijete třezalkový olej....postihne vás běhavka...zpacifikujete ji slivovicí.... zvedne se vám kufr...zemřete vysílením a dehydratací... Resumé: nejezdit auty, která mají klimatizaci!
[168]
LOKI- k Izraeli
(Halladin: 18.07.2006, 21:51:26
- x)
Židé sice vylepšují starší letadla, ale sami \"kupují\" úplně nové. Každý rok dostanou od USA kolem 5 mld. dolarů na nákup zbraní. Jsou šikovní, vyvinuli kdysi vlastní stíhačku, odpovídající schopnostmi zhruba F-16 - jenže jejich výroba by vyšla dráž, než je dostat zadarmo z USA.. Kromě toho mají F-15- Sériově dělali jen úpravené Mirage - a nebyly to bůhví jaké letadla - rychle se jich zbavili, prodali je Argentincům, a většinou skončily za Falklandské války.Ke stíháni byly skoro nepoužitelné - přešly k bombardování. Modernizace dělají, například Phantom 2000 (F-4) - modernizovali je Turecku, Rumunům pomohli s modernizací Migů 21, modernizovali kde co , včetně vrtulníků MI -24. Ale jejich stíhací letectvo je z fungl nových US strojů. Jo , kromě jiného dělají střelivo pro naše modernizované T-72
[169]
:o)))
(ptakopysk: 18.07.2006, 21:56:36
- x)
no fuj!!! Myslím, že by mě asi nechali ležet na fleku a jenom by mě zaházeli hlínou, protože by se mě i hrobník štítil. Ovšem archeologové by se za pár tisíc let vydováděli. Osamělá vysušená mrtvola pod vrstvou jílu s rozšlápnutým palcem u nohy a s lahvemi s molekulárními zbytky třezalkového oleje a jakéhosi produktu z peckovitého ovoce - to by ukazovalo na mocného vládce, či dokonce faraona... Joj cigán! A já bych čuměl ze skleněný vitríny v Národním můzeu, jak za oknem zase opadává štuková výzdoba na Václavák...
[171]
ptakopysku, to byste to vymňouk!
(Rpuť: 18.07.2006, 22:11:10
- x)
I když připustím, že byste tou slivovicí a olejem byl dobře impregnovanej, tak v tý době už z Národního hrůzea už nebude mít co spadnout. A protože oni už v těch desetiletích budou mít určitě maglajz (radiokarbonová analýza atp), budou říkat: to je určitě ta děvka Kott, co přeběhnul z blankytného vojště k těm červenejm helbrechtnicím a skončil v deliriu, protože už nevěděl, čí je. Já bych to teda neriskovala!
[172]
Martino
(ptakopysk: 18.07.2006, 22:15:31
- x)
no určitě. Saddámovo národní můzeum na Alláhově Václaváku a kolem by po magistrále běhaly kolony vembloudů. Nebo že by to bylo Démeterovo můzeum, kolem by jezdily orezlý žigulíky a muselo by se svítit i ve dne? Ale to bych asi spíš skončil v nějaké Nonstop zastavárně...
[173]
Vážení,
(PeS: 18.07.2006, 22:18:55
- x)
dobrý podvečer - ráno furt nic a odpoledne se pytel roztrh... Tak reaguju postupně... 1) ad martin - díky za poučné odkazy, měl bych nějaké připomínky, ale to až osobně... 2) 2 ptakopysk, 10:32 - zapálení Vodičkovy ulice - no jo, ale kde by pak zelený chcanky kradly salámy? BTW, jsou nastartovány mohutné investice do jaderné energetiky + transmutační reaktory (mohu-li to tak stručně napsat). No a protože z toho kapou peňáze, očekává se, že EU stáhne ocásek mezi nožičky, pak s ním zavrtí a začne se lísat. A vydá diskrétní pokyn žabáčkům a hastrmánkům, že atom už je zas na forhontě. Jsem zvědav, kdy zelený chcanky otočej na čtyráku a \"prohlédnou\"... 14:38 - a proč ne? ještě by si mohli pak zazpívat \"já se vznáším, já si létám...\" a stejně ten barák potřebuje novou střechu... Někdo někde spočítal, že snad za 10 let intenzivního prdění by naakumulovaná energie dosáhla jedné kilotuny TNT. No a je jich tam 200 a ta kilotuna je zbytečně moc... aby to náhodou neodnesl nevinný člověk... Je to sice pravděpodobnost velmi malá, ale z hlediska formální logiky by to bylo možné, dokonce i v Praze... 3) 2 martina - myslím, že s. poslanec Benda by měl uvažovat o exhumaci tatíka. Ušetřil by za elektriku, při dnešní drahotě nezanedbatelný peňáz... Připřáhnout rakev s tatíkem ke generátoru a už by to jelo... Proč má tatík rotovat v penálu zbytečně? 4) 2 Tomáš - kilo by možná bylo, je v červenejch a skoro bez trumfů a ještě mu do toho nese někdo jinej. Tak se mu nediv, že je nervózní... Měl by to flekovaný a hrozí tichejch 107 proti. No ale vylicitoval si to a teď se nenápadně snaží utéct na betla, ač nahlas uvažuje, že má vlastně karty na durcha. Z každý slušný mariášnický hospody by ho už dávno vyhodili, kor když zatím nezaplatil ty minulý renoncy... A ještě spekuluje, co je v talónu, jestli by tam nebyly náhodou 2 sedmy - červený a zelený strkací... Pak by nemusel hrát to kilo... Takže asi tak...
[176]
Dobrou noc...
(ptakopysk: 18.07.2006, 22:26:30
- x)
odcházím zdechnout do houští. Teď jsem se přistih\' že dobrejch deset minut čumim na další kapitolu Algiho a nenapsal jsem ani čárku. V životě ze mě nebude Rowlingová, (nehledě samozřejmě k fyzickým disproporcím) neboť dle pamětí spisovatelů můzy líbají zejména pozdě v noci. No a teď je ledva deset, já pozřel dva rohlíky s česnekovou pomazánkou z německého Leerdammeru, či jak se ten smradlavej sejra jmenuje, smrady mi černá monitor a pod stolem se válí omdlelá nějaká malá potvůrka s křidýlkama a s pergamenem v ruce...
[178]
Hohóóó´, ptakopysku, slivovice na ramenní kloub
(Loki_F: 18.07.2006, 22:47:49
- x)
se užívá úplně stejně jako na loketní... Mám jednoho známého, důchodového věku, který to umí nádherně názorně převádět. Když toho panáka trnkovice pozře, velmi rychle tře postižené místo. Trnkovice se samozřejmě požívá jen přiměřeném množství, jinak po ní zvrací skoro každý... };D Podobně jako jiné léčivé extrakty musí být dávkování přiměřené! Viz poslední věta v prvním článku ze včerejšího Martinova odkazu... };D
[182]
No teda, tak jeden sem přijde natěšen,
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 19.07.2006, 00:37:06
- x)
že si po čtyřista kilácích v tomhle vedru, připalování pleše na Pernštejně, najde alespoň trochu \"opťymyzma\" a \"govno\"... Ještě, že alespoň ty rychlé tři před závěrečnou u Pivoje byli studený... K poslancům, žádné žrádlo a zazdění, stačilo by jim po měsíci neschopnosti (nečinnosti, nikam nevedoucí hádavosti...) odstavit platy a funkcovné a viděli byste sami, jak rychle by se dohodli... Ale muselo by to být v ústavě. Aby ani papaParoubek s tím po svém kamsi neuhnul... PeSi, jsem rád, žes pochopil, že jde jenom o politický mariáš, ne o voliče, natož o nějakou (...ó, jak směšné, chacha...) budoucnost tohoto státu. No nic, jsem utahaný jak malý kluk potřech etapách Túrdefrancovky... Temno. První dil napsal Alois Jirásek, druhý právě jakýsi věčný nespokojenec...
[183]
2 Klaun
(PeS: 19.07.2006, 00:57:37
- x)
Víš, bejvaly doby, kdy jsem hrával mariáš docela rád... A dle názoru těch, kdo mi to pak platili, prý i celkem slušně... Jen jsem chtěl ještě připodotknout, že mariáš je dobrý tréning na krátkodobou (někdy i dlouhodobou) paměť. A ta právě mnohým dost chybí. Dle názoru několika zkušených hráčů je mariáš vůbec dobrá škola života. Měl by se učit na školách...
[190]
Rputi
(Modrý pták: 19.07.2006, 11:17:53
- x)
ekonomický diletant Sobotka ty blbosti hájil a povídal (moc hezky) o šokiální spravedlnosti a poručil rundu. Jeho šéf povídal, že \"nechce znervózňovat lidi\" a škrty nervozitu vyvolávají a poručil s komunisty další rundu. Celý zbytek hospody (včetně štamgastů z Jánského vršku) se zcvoknul a také poručil nějaké rundy (aby vypadal šokiálně spravedlivě). Teď se blíží jako každý podzim doba kasírování (hrome, to je překvápko) a všichni jsou vyděšení, kde na ten slibovaných chlast vezmou prachy. Ty rundy rozhodně nebudou platit ti, kteří je objednali, že ano. A celá hospoda se děsí, že bude muset oznámit, že si panáky, na které byli pozváni, budou muset hosté zaplatit sami. Jenom nevím, jestli jsou hosté ještě ožralí nebo už mají kocovinu.
[191]
Modrý ptáku, a šimsisi...
(Rpuť: 19.07.2006, 11:40:55
- odkaz
- x)
\"...Aby se tak nestalo, doporučil odcházející ministr financí Bohuslav Sobotka dramatické škrty v připravovaném návrhu rozpočtu. On už je ale provádět nehodlá...\" Že by taky na Seychelly? Protože, jestli na něj všechno praskne, tak se neschová ani v Patagonii. O tom, že nebudou pastelky cosi decentně utrousil, ale zaniklo to v povolební vřavě - ovšem ono toho bude víc - a to tak, že podstatně.
[192]
A podepsat od Klause...:))))
(Rpuť: 19.07.2006, 11:45:39
- odkaz
- x)
ČSSD dál trvá na tom, že v čele sněmovny by měl být sociální demokrat. \"Navrhujeme, aby ve třetím kole pokusu o sestavení vlády pak tento kandidát nominoval pouze toho, kdo předloží zaručenou podporu budoucí vlády. To znamená, že by měl předložit písemné potvrzení minimálně 101 mandátů,\" uvedl Paroubek.
[193]
Rputi
(Modrý pták: 19.07.2006, 12:08:07
- x)
právě to mě vyprovokovalo k napsání o těch \"rundách\". Standardní socialistický přístup - poručil jsem rundy, ale já je platit nebudu, ať se s tím popasuje někdo jiný. A ani se u toho nezastydí. Hrozně bych mu přál (a těm jeho kumpánům od Paroubka až po Ratha), aby na ně přišla škytavka.
[194]
Modrý ptáku, ať tam bude, kdo tam bude,
(Rpuť: 19.07.2006, 12:20:34
- x)
tak to prostě zruší a svede to na blízkovýchodní krizi. V případě, že se to bude hodit, řekne na rovinu, že to všechno byl předvolební bluf. Ovšem bez rozpočtu jako takového to nejde a tam se chlapci zapotěj...ani se na to moc netěším....
[196]
Svobodné volby nebo úřednická vláda?
(Rpu: 19.07.2006, 12:29:08
- odkaz
- x)
to je název diskusního fóra politiků, politologů a historiků,které dopoledne zahájil předseda senátu Přemysl Sobotka z ODS: V době, kdy je v České republice bezpodmínečná nutnost provádění zásadních reforem v řadě odvětví není ani představitelné, e by úřednická udrovací vláda byla řeením na celé volební období
[198]
Hezké popoledni z východu!
(Dana: 19.07.2006, 13:08:06
- x)
Názor, že by měla být zas vláda ČSSD razím už od doby před volbami. A vede mě k tomu jednoduchá úvaha - ať ve chvíli, kdy se to zadře je u válu ten,kdo to způsobil. Na odstraňování důsledků už pak nastoupí jiná parta... Jenom mi není jasné jedno - jak se v téhle republice spolu ještě dokáží bavit lidé rozdílných politických názorů? Takovou polarizaci a z ní plynoucí nevraživost ba přímo nenávist - to tu dlouho nebylo! No, možná to vyřeší nějaký \"společný nepřítel\" - nedej Bože!
[199]
Dano,
(šimon klein: 19.07.2006, 13:17:57
- x)
na netu vzhledem k tomu, že znáte jen nick a názor to už asi bude těžké, v reálu, kdy znáte víc (tvář, reakce na běžné situace, historii ,rodinu, apod.), to je jiné - mám pár známých levičáků, vedem dost ostré spory, ale přece jen se sneseme vedle sebe. No a do putyk 4. kategorie normálně nechodím (výjimkou je Pes:-)). Horší je - a i na netu jsem takové lidi poznal - když kromě levičáctví je to i levák ve vztazích...a nejhorší je kombinace, když je navíc blbej - to už je pak orientace jakéhokoliv druhu šumafuk...
[202]
urednicka-vlada-je-mytus-tvrdi-topolanek
(Rpuť: 19.07.2006, 13:21:26
- odkaz
- x)
http://zpravy.idnes.cz/domaci.asp?c=A060719_122239_domaci_skr
[203]
Rputi,
(Modrý pták: 19.07.2006, 13:24:47
- x)
bez rozpočtu to jde. Ty zákony začnou platit bez ohledu na to, jestli nějaká vláda sestaví nějaký rozpočet. Pokud nesestaví, tak se prostě hospodaří podle rozpočtového provizoria (ve zdraví jsem zapoměl, kolik se to smí vyčerpat). Svedení na tu krizi se mně velmi líbí - vsadil bych se, že máš pravdu. Dokonce si dovedu představit jejich důležité výrazy. Nestabilita, stoupající ceny blablabla. šimone - ty jsi normální násilník :-))), jsem zděšen :-))) Dano stran socialistů opět ve vládě - jasná zpráva - poručil jsi, nemáš na zaplacení, tak padej :-))) Anko - kdo je \"indiferentní promítač z Blaníka\" :-)))))
[205]
No jo, Rputi,
(Dana: 19.07.2006, 13:27:55
- x)
jenže to přepřahání přichází v době, kdy ten sešup tuší jen pár znalých...Každý, kdo bude u vlády, až se to sesune, prohraje další volby - bez rozdílu, jestli na ten průšvih zadělal nebo ne. Státní rozpočet na příští rok bude dost klíčový - už se začínají ozývat obce a ještě navíc není konečný účet za tento rok...
[208]
2 Modrý pták
(PeS: 19.07.2006, 13:31:01
- x)
Člověče, divil by ses, ale dle ohlasu na jiných fórech, než na tomto, se hosté teprve řádně rozpíjejí... Zatím zastávají názor, že pít na sekeru je normální, správné a žádoucí. Jen jsem děsně zvědav, kdy přijde to vystřízlivění... (Don\'t cry for me, Argentina!...)
[214]
Vážení,
(PeS: 19.07.2006, 13:43:18
- x)
tak jsem to mezitím dočetl a dovolím si myšlenku, že jinde nás nemaj moc rádi hlavně proto, že se snažíme domýšlet věci do důsledků. No a to je nepopulární. Nejkouzelnější je, když k žití na dluh nabádá někde \"úspěšný ekonom\" pod jehož moudrým vedením už krachly 2 podniky...
[215]
PeSi, tě pic.
(Anka: 19.07.2006, 13:47:04
- x)
No, čučela jsem jak puk, jak jsme populární, tak moc, že jsme analyzování do poslední nitě. Ano, je velmi skličující číst, že se Paroubek a s ním celá ČSSD baví tím, co se tu děje. Myslíš, že je to fakt momentální zaostalost? Copak jsme, hernajs, fakt jen diváci nepovedeného spektáklu? Vždyť jde o každéhop jednoho z nás, sakra!
[216]
No nechci strašit,
(Vít Blaha: 19.07.2006, 14:04:08
- Mail
- odkaz
- x)
ale zadlužení veřejných rozpočtů je sice vysoké a dynamika jeho růstu nabrala za posledních osm let tempo přímo raketové, ale pokud by se šibalové opět dostali do Strakovky, přesněji řečeno z ní neodešli, jsou schopni si klidně půjčovat dále - jen by to bylo dražší - protože čím větší deficit, tím horší rating - tím vyšší úroky za úvěr a tím dražší peníze. Dalších 5 - 6 let to klidně vydrží... Poradcem páně premiéra jest totiž Valtr \"Che\" Komárek, který jako mantru neustále omílá svou myšlenku o nízkém zadlužení. A ať už ten letošní způsob léta dopadne jakkoliv, šibalové se přesvědčili, že \"pastelkovné\" (a jeho přísliby) funguje! Před týdnem se Pavel Řežábek člen bankovní rady vyjadřoval v HN k zadlužování vzhledem k přijetí eura - viz odkaz. Dnes mu místopředseda šibalské vlády přes ekonomiku Jiří Havel ve stejném deníku vyhrožuje, aniž by přednesl jediný argument proti tomu co psal Řežábek. http://www.ihned.cz/1-10072080-18914890-00000K_d-37
[217]
modrý ptáku,
(šimon klein: 19.07.2006, 14:06:57
- x)
nejsem násilník, to je jenom protá dedukce: 1) (včerejší) kuna v baráku - dle zdejších návodů je pacifikovatelná do přijatelných ztrát (a navíc má rozkošnou tlamičku); 2) mnou přezdívkama urážení škůdci přinášejí mně nepřijatelné ztráty (a vo hubách rači pomlčím) Tudíž: škoda, že ten institut škůdce zrušili.....to není nic osobního, just a management of survival...
[220]
Dobré odpoledne vespolek!
(Loki_F: 19.07.2006, 15:11:51
- x)
Víťo, není ten Havel původním povoláním pedagog (ergo kladívko - akademik teoretik), snad ekonom? Člověk přinejmenším schopný diskutovat k věci. Vážit slova. Ale. Ta expresivita slovních obratů v jeho článku je skutečně pozoruhodná: „…z hlediska zájmů země…“ „Vzpoura pana bankéře…“, „Politický text představitele ČNB Řežábka…“, „Z etického hlediska pak vyvstává otázka…“, „O morální nepřístojnosti tohoto přístupu…“, „…jako významný minoritní názor člena bankovní rady…“ Chybí jen poslední odstavec: „Odsuzuje se k trestu smrti oběšením. Poprava bude vykonána neprodleně!“ Tak nějak mi to připomnělo jednu píseň od K. Kryla o jednom Veličenstvu: „Na rohu ulice…“
[221]
Loki_F,
(Vít Blaha: 19.07.2006, 15:32:28
- Mail
- odkaz
- x)
no samozřejme :-) Viz jeho text z roku 1988: Při hodnocení J.V. Stalina je nutno mít i v dějinách politické ekonomie na paměti, e lo o osobnost značně rozpornou. Vedle negativních jevů, spojených s kultem jeho osobnosti, uznávají sověttí komunisté dodnes některé jeho pozitivní rysy. Obdobně je tomu i s hodnocením Stalinova teoretického odkazu v dějinách ekonomických teorií, píe Havel a pokračuje rozhodně nelze souhlasit s někdejími pochlebnými oslavami J.V. Stalina jako skutečného tvůrce politické ekonomie socialismu. Na druhé straně je vak třeba přiznat, e například větina dodnes frekventovaných verzí základního ekonomického zákona socialismu nejsou nic ne dílčí zpřesnění Stalinova výkladu. Historicky musíme ocenit, říká Havel i jeho řeení otázky příčin zboních vztahů, ačkoliv je dnes ji zřejmě překonané. Dalí viz odkaz
[223]
Dle článku 35, odstavec 1,
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 19.07.2006, 15:46:13
- x)
ústavy ČR, může president rozpustit sněmovnu díky čtyřem důvodům... Pátý důvodem je, že nečinnost sněmovny pfinančně přesahuje už jeho roční plat i s dietama. Doufám, že senát tento největší problém pregnantně zformuluje a pak se už Klaus nebude ani trochu rozmýšlet. (Tady je sranda jako v prázdné márnici...) Ústavolog, stojící pevně na zadních...
[226]
No, tak jsem právě
(Modrý pták: 19.07.2006, 16:01:58
- x)
přečetl oba články. Ten Víťův odkaz na původní článek nefunguje, ale v článku Havla je odkaz funkční. To je to jediné (podle mého názoru), co v tom článku za něco stojí. Ctěné společnosti dávám k lepšímu větu: \"Záporným vyjadřováním vůči přistoupení k euru centrální bankéř neomaleně bojuje o prodloužení doby přistavení svého korýtka.\" Fakt by mě zajímalo, co tím korýtkem měl na mysli. Žádná členská země eurozóny ještě nezrušila vlastní centrální banku. Prostě všichni sedí tam, kde seděli předtím. Analogie s celníky jako vyšitá. Nepropustili žádného a vymysleli pro ně \"nové\" úkoly. Nebývá mým zvykem se vyjadřovat na netu expresivně, ale Havel je debil podle úplně všech pravidel.
[229]
Přitom Havel
(Vít Blaha: 19.07.2006, 16:16:49
- Mail
- x)
sám \"neomaleně prodlužuje dobu přistavení u svého korýtka\"... \"Efektivním snížení nezaměstnanosti v Německu po roce 1933, sepsal a zdůvodnil docent Jiří Havel, aneb jak dělnické strany nejen v Čechách, ale i v Německu, k sociálnímu smíru v duchu nejlepších evropských tradic přispívají. 36. vydání se speciálním věnováním u příležitosti XIX. mimořádného sjezdu sjednocené KSČSSD, konaného v Praze pod patronátem generálního tajemníka a stálého premiéra České sociálnědemokratické republiky bratra, soudruha a přítele (nejen Václava Kočky), slovutného Jiřího Paroubka.
[232]
Dušane, ve zkratce
(Modrý pták: 19.07.2006, 16:23:41
- x)
on je opatrnický, protože vyhlášení společné měny v určitém kurzu bez předchozí konvergence ekonomických vztahů, navíc v rigidním prostředí EU by zacvičilo s měnou jako hrom. No, a za stabilitu měny je zodpovědná ČNB. HDP se počítá všude stejně - 1.vládní dluh, 2.rozdíl obchodní bilance, 3.spotřeba domácností a 4.průmyslová výroba (investice). 1,2 a 4 veličina si vedou dobře, 3 - nic moc. Zkrátka a dobře vláda dělá dluhy (1), za které láká investičními pobídkami investory (4), ti vyrobí např. hooodně aut pro zahraničí (2) a vyvezou zisky, takže na 3 mnoho nezbyde.
[233]
Trojkoalice nenominuje
(Rpuť: 19.07.2006, 16:27:01
- odkaz
- x)
svého kandidáta do páteční volby šéfa Sněmovny. Reagovala tak na návrh ČSSD, že by v případném třetím pokusu o sestavení vlády předseda dolní komory pověřil toho, kdo se prokáže podporou 101 poslanců pro svůj kabinet. ČSSD rozhodla, že nominuje Lubomíra Zaorálka.
[234]
Je nám vedro, protože všichni
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 19.07.2006, 16:34:28
- x)
čumíme do kráteru vřící sopky a nejsme schopni ani propíchnout tu rudou bublinu, co už už stoupá k vrcholu jícnu... Asi se bojíme výronu smradlavých plynů po prasknutí? Jestli senát příští týden nehodí dekl na tu hrozivou bobtnající stupiditu, tak Argentina bude náš nedostižný vzor. A Brusel tu má konečně nazahalenou černou díru...a toaletní papír značky Paroubek došel...
[237]
Dušane, poslal jsem Ti ji na ptd.
(Loki_F: 19.07.2006, 16:39:45
- x)
Víťo, teď jsi mne tedy dostal - měl to být hořký vtip...! Neodvažuji se raději ptát v této souvislosti na cokoli dalšího, protože jsem si jist, že bys mě uzemnil další jobovkou. Navíc se obávam, že tento pán je analogem pro Puchejřovu představu člena vlády \"odborníků\". Jen zůstaávám v nejistotě, kterému odborníkovi by dal přednost Sobotkovi nebo Havlovi?
[241]
Loki_F, ad vláda odborníků
(Vít Blaha: 19.07.2006, 17:02:01
- Mail
- x)
asi přede dvěma roky vyšlo v týdeníku Euro srovnání odbornosti poslední vlády komunistů v roce 1989 a vlády premiéra Vladimíra Špidly. Zkus uhodnout kdo vykazoval větší odborné předpoklady... A to tam popleta dnešní EU komisař přes opalovací krémy a pitný režim zaměstnanců neměl žádné \"odborníky\" typu Rath, Jandák, nebo Havel...
[242]
Víťo, udělal jsi mi to příliš snadné... };D
(Loki_F: 19.07.2006, 17:15:36
- x)
Tak sugestivní hádanka sma nabízela odpověď. To je příliš jasná diagnóza dle dfense. Včera v jednom pořadu jsem zaslechl větu: \"Odborník - vědec je člověk, který je stále připraven se učit, politik je člověk, který už dávno všechno ví!\" Děsivé je, že to co nabízí koalice ODS - KDU - a zelených lumíků je téměř totéž, ačkoli, když by mělo dojít ke změnám (a to skromně ani nemluvím o změnách radikálních) musela by být nabídka o řád lepší. Hajhou. Běhá mi z toho takový mráz po zádech - i přes to vedro, že se obávám abych si neuhnal chřipku. Raději se pojďme bavit o něčem pozitivním... };D
[243]
Já su tak rád, že sme v EU...
(Vít Blaha: 19.07.2006, 17:23:12
- Mail
- odkaz
- x)
Když teda pozitivně, tak pozitivně... \"...Evropská komise dnes zahájila řízení pro porušení evropského práva vůči České republice a dalším čtyřem zemím EU kvůli snížené dani z přidané hodnoty na dětské pleny. EK dnes ale také oznámila, že současně podnikne kroky, aby se dětské pleny dostaly mezi položky se sníženou DPH...\"
[246]
Niko, proč myslíte?
(: 19.07.2006, 18:58:33
- x)
Stejně by musel pověřit tu starou, až do vzniku nové. Ale vzniklo by mnoho zmatků, byla by to vláda podle starých voleb? Asi ano, nová vláda se začíná utvářet ukončením první schůze sněmovny. Ústava nepředpokládala obstrukci ustavení sněmovny i s orgány, jak ji předvádějí socani. Pokud vím, jejich poslanci zatím nesmějí ani chodit do volební místnosti. Byla by vláda jmenovaná po odstoupené té vlády po první schůze sněmovny prvním pokusem. Podle mě ano. Ale aby se těmto zmatkům vyhnul, prezident oznámil, že demisi nepřijme. Ale ve skutečnosti demisi neodmítl, něměl co odmítnout. TEN PAROUBEK SVOU DEMISI VE SKUTEČNOSTI NEPODAL. Alespoň já o ničem nevím, že by předseda vlády navštívil prezidenta s písemnou abdikací sebe a tím i s pádem vlády. Mimochodem, kdyby na abdikaci trval, prezident by ji přijmout musel. Člověka lze donutit k tomu, aby nedělal to, co chce. Na to stačí trochu násilí anebo plot. Ale donutit ho, aby dělal, co je pevně rozhodnut nedělat, skoro nejde. Já nikde nevidím Paroubka, jak sedí v přilehlé hospodě a říká novinářům, že trvá na abdikaci, a proto do Strakovky už nevleze a raději si dá tady další studené. Pane vrchní, mě taky jedno. On jen tak kecal, jako vždycky na schůzi vlády a novináři o tom jako vždycky napsali.
[247]
Tak tohle je, fakt, prdel - okopírovaný od Puchejře i s chlupama :))))))))
(Rpuť: 19.07.2006, 19:06:08
- odkaz
- x)
Komunistům by se chtělo vládnout po boku ČSSD. Ta by mohla počítat s podporou komunistů, pokud se chtěla pokusit sestavovit vládu. Ve středu to prohlásil předseda KSČM Vojtěch Filip. Komunisté jsou podle něj připraveni případný kabinet ČSSD tolerovat a nebránili by se ani spojení obou stran ve vládní koalici. Podporu sociálnědemokratickému kabinetu ale podmiňují tím, že se KSČM a ČSSD shodnou na vládním programu.
[248]
Rputi, pardóóón!
(Šumavák: 19.07.2006, 19:28:21
- x)
To byla Anka k PeSovi. Myslel jsem tohle: \"PeSi, tě pic. (Anka: 19.07.2006, 13:47:04 ) No, čučela jsem jak puk, jak jsme populární, tak moc, že jsme analyzování do poslední nitě. Ano, je velmi skličující číst, že se Paroubek a s ním celá ČSSD baví tím, co se tu děje.\" Kde to je?
[252]
martino, omyl!
(Rpuť: 19.07.2006, 20:04:17
- x)
Puchejř potřebuje, aby ho podpořili - ne, aby mu do toho kecali. A teď je hrozně snadno vydíratelnej. A komunisti, se svým známým smyslem pro fair-play, mu to teď daj sežrat. A já se jim ani nedivím - dělat z nich celou dobu toho příslovečnýho psa s buřtem před nosem, to by naštvalo každýho. Takže teď to chce chvíli přikládat pod kotel a včas cuknout!:)))
[253]
Martino,
(Foundryman: 19.07.2006, 20:04:46
- x)
proto se vede taková bitva o předsedu sněmovny. Riziko, že v případě jmenování soc. dem. ke třetímu pokusu se splaší někdo ze Zelených, je příliš velké. Osobně nemám třeba vůbec dobrý pocit z Jacques. Topolánek to směřuje k předčasným volbám a dělá to dobře, jako král Kazisvět všem pevně utkvěl v mysli Paroubek. A prostý lid voličský nemá krále Kazisvěty příliš v oblibě.
[254]
Rputi,
(Foundryman: 19.07.2006, 20:08:40
- x)
to začalo už těmi slavnými 101 hlasy, se kterými Paroubek suverénně operoval, dokud se z nich nevylíhlo 100. Přitom on jich má jen 74, jako by na to zapomínal. Rovněž je třeba poznamenat, že zatím se prezentovala stovka PROTI, dle mého soudu je stovka PRO velice fráglich.
[255]
Kuš, Víťo, to jsi teda s tou pozitivitou přehnal...! };D
(Loki_F: 19.07.2006, 20:09:03
- x)
Moc pozitivního najednou také škodí! Tak já zkusím navrhnout jiné téma: Jestliže jste se začetli do zajímavých článků, které nám tu poskytl ke čtení Martin tamtaky o trnkovici, slivovici, lavórovici a dalších produktech dnes již klasické biotechnologie a biochemie, zajisté jste nepřehlédli jednu velmi důležitou poznámku. Mám na mysli poznámku o materiálech vhodných a materiálech cíleně používaných k výrobě destilační kolony. Ano, je to ta pasáž, kde se píše o empiricky ověřeném destilování v měděném kotli a koloně, se senzoricky nejdokonalejším produktem, dávajícím výsledku destilace „charakter“, se zachováním části silic obsažených v kvasu (zvláště u peckovin). Ta zmínka o významu měděného zařízení a také historický exkurs o výrobě aqua vitae v Evropě, mi připomněla pozoruhodné výsledky archeologů v širší oblasti Blízkého východu, kde se zachovaly zatím nejlépe prozkoumané artefakty přibližující datování i technologie první doby měděné. Je to území mezi Středozemním mořem, východním Tureckem (Anatolie), jižním Kavkazem, Kaspickým mořem, Indiickým polostrovem, Perským zálivem, Arabským poloostrovem (a patrně také Egyptem na africkém kontinentu). V této oblasti se měď začala vyrábět surová „černá“ měď, za použití pozoruhodné tavící technologie v jednoduchých hliněných pecích na jedno použití nebo kolektivním dmucháním (Egypt). Zdrojem byly zejména malachit, azurit, tyrkys, kuprit, kyzy (chalkopyrit, covellin, chalkosin, bornit, bournonit, tetraedrit a další), vesměs výrazně zbarvené minerály, upoutávající pozornost na výchozech rudních ložisek, které se dodnes nacházejí v popsané oblasti. Dřívější odhady kladly počátky „doby měděné“ do období před šesti až sedmi tisíci lety (já vím, že historikové tuto dobu rádi přeskakují rovnou na dobu bronzovou celkem vágním odkazem na problematickou kvalitu nástrojů a zbraní z čisté mědi, ale nemohu si pomoci, objevené artefakty ze slitiny mědi a stříbra se téměř vyrovnají bronzu), novější výzkumy počátek této periody posouvají do doby před osmi až deseti tisíci lety, diky moderním metodám datování! V peci nebo dmucháním redukované „škvarky“ surové mědi se dále upravovaly – rafinovaly kováním nebo dalším tavením v keramických tyglících a sléváním. Jak surová tak rafinovaná měď byla předmětem dálkového obchodu (dokonce odlitky - měděné cihličky byly uznávaným platidlem) a polotovarem k výrobě nástrojů, zbraní a nádobí, nezřídka velmi umně tepaného. A tím se dostávám tak říkajíc „in medias res“ – jestliže bylo k dispozici měděné nádobí, je už jenom krok ke zkvašení ovoce nebo jiných plodin a destilování. Takže byl-li k dispozici materiál k výrobě technologie, zbýval už jenom krůček k nevyhnutelnému – výrobě jednoduchého destilačního přístroje! Možná ještě budeme překvapení, jak daleko do minulosti budeme muset posunout datování tak záslužné a historicky významné lidské činnosti jakou je výroba „vody života“ a jejího historického významu, dosud nedoceňovaného a opomíjeného. Možná budeme přehodnocovat také názory na to co byla ta tajemná ambrósie, nápoj bohů… };D
[260]
Jura-pe, co bysme žasli,
(Rpuť: 19.07.2006, 21:09:41
- x)
když jsou to věci všeobecně známé. Jen Šimonovský s Bambasem to nevědí...respektive vědět nechtějí, neb ten zákon je o buzeraci, nikoli o zkvalitnění provozu. Se vsadím, že až se jich na to někdo zeptá, začnou plkat něco o tom, že rakouští řidiči jsou ukázněnější, nebo umí líp jezdit, nebo tak něco...
[261]
Loki,
(helena: 19.07.2006, 21:11:38
- Mail
- x)
paměť v tomhle vedru už příliš neslouží, ale jistě jsem četla článek (snad byl od Dr. Soudského), který se zabýval nějakými keramickými střepy (naleziště tuším přední Asie, datace nějakých 7000 let př.n.l.). Mělo se mezi jiným jednat o střeby keramických rourek a zcela jistě tam byla vyslovena hypotéza o destilaci alkoholu. Jinak zdravím všechny vespolek v tomto horkém, neradostném a ztuchlém večeru.
[266]
Výborně Heleno, až poleví vedro, zkuste
(Loki_F: 19.07.2006, 21:50:36
- x)
se rozpomenout. To by bylo zajímavé... Problém je, že většinou ty rourky sloužily jako ochrana (žáruvzdorný nástavec) dřevěných dmuchacích trubiček při žíhání nebo tavení rudy. Legrační je, že nákresy tohoto technologického postupu, kde několik lidí sedí okolo ohně a drží u úst ty trubky, byly zpočátku interpretovány jako nějaký rituál ke vzývání ohně. (oheň přinášel zpracovatelům rud bohatství, takže k němu měli pochopitelně neméně \"vřelý\" vztah. };D
[267]
Dobrý podvečer,
(PeS: 19.07.2006, 21:50:55
- x)
teploty konečně poklesly pod resuscitační limit (za pomoci namočených ručníků) a já zvolna ožívám... 2 Loki - za nás se říkalo - jaký je rozdíl mezi odborníkem a (vládním) expertem? Ten, že odborník ví o hovně všechno, leč expert o všem hovno! 2 Klaun - ti indiáni patrně chtěli říct \"a hovno!\" A neznalé bledé tváře si to takhle zkreslily. Alespoň já si to tak říkám u výroků a vyřčených představ mnohých \"politiků\"... 2 Foundry - jak jistě pamatuješ, při povinné výuce náboženství na vysokých školách byl jeden (u nás třetí) ročník věnován politické ekonomii. Takže semestr zimní byl věnován politické ekonomii kapitalismu (ovšem dle Marxova přiblblého hlediska) a semestr letní politické ekonomii socialismu, tedy čisté mystice... A památný byl dialog jednoho spolužáka s přednášejícím, který byl docela slušný člověk a bral to jako nutné zlo: \"Pane docente, v tom minulém semestru jsem tomu ještě celkem rozuměl, ale tady tomu nerozumím vůbec...\" \"Pane kolego, nebudeme si nic namlouvat, je to bordel, ale nesmí se to tak říkat...\" Od té doby vím, že politická ekonomie socialismu je contradictio in adiecto!
[269]
2 jura-p
(PeS: 19.07.2006, 22:00:49
- x)
Já vím, že je to marný, ale navrhoval bych, aby mezi autory silničního zákona směli být pouze lidé, kteří \"vlastníma rukama\" neprivilegovaně odřídí minimálně 40 000 km ročně bez vlastní vinou způsobené nehody. V létě i v zimě. U takovejch lidí lze uvažovat o tom, že něco o tom provozu už vědí.
[273]
Samozřejmě, Heleno, že to nijak nespěchá...
(Loki_F: 19.07.2006, 22:21:29
- x)
Chtěl jsem jenom odchýlit debatu (a zdá se, že marně), protože neustále dokola probírat neskutečné výroky těch, povětšinou požíračů Šalamounova trusu, je dost jednostranné... Jinak jsem se právě dozvěděl, že jsem nositelem několika desítek gramů fibroblastů, z nichž by se dala vypěstovat umělá kůže o ploše několika fotbalových hřišť... };D
[277]
Loki,
(helena: 19.07.2006, 22:30:30
- x)
archeologie je věda veskrze zajímavá a určitě podnětnější než současná česká politika. Taky už mi šibe z toho, jak pořád čekám jestli se něco a co pohne. Naštěstí jsem teď na místě, kde nejde televize, noviny jsou těžko dostupné a net přes GPRS taky není kdovíjak rychlým zdrojem novinek, tak jsem zase vyhrabala knihovnu a Šalamounův trus prohlížím jen taj jednou za den, když je špatný signál, tak i řidčeji.
[279]
2 Loki_F
(PeS: 19.07.2006, 22:43:31
- x)
Je to zajímavý, ale na jednu věc jsi zapoměl - na slitinu mědi se zlatem. Vzhledem k tomu, že měď se ve zlatě snadno rozpouští a že i přírodní zlato obsahuje obvykle měď, k objevu mimořádných mechanických vlastností došlo dosti rychle - nevím přesně, ale v Sumeru to už znali. Jen bych poznamenal, že tenhle systém není plně prozkoumán dodnes...
[280]
Anko,
(Nika: 19.07.2006, 22:49:00
- x)
perly pana Kočky lze se dočísti v Refexu z minulého týdne, vřele doporučuju, jestli se ještě sežene, stojí to za to. JInak dík z a poučení k té demisi, asi Jurovi, nějak jsem na chvíli odpadla, zřejmě vedrem. Myslela jsem to tak, že kdyby se nějakým způsobem doškobrtalo k Topolově vládě, Puchejřovci by snad ztratili motivaci k blokování sněmovny.
[285]
Nezapomněl, PeS(i),
(Loki_F: 19.07.2006, 23:04:24
- x)
ale měl jsem pře očima asociaci Martinova vyprávění a umění tepání měděného plechu na Blízkém východě (dodnes zachovaného), ze jsem zmínil jenom to stříbro, které je v polymetalických ložiscích častější, mědi propůjčuje pouoruhodné vlastnosti. Navíc, když uměli tavit měď, uměli separovat červěné zlato, které pochopitelně bylo cennější než měď obohacená zlatem. Jinak ještě přípodotek k té době měděné. slyšel jsem dobré přirovnání, že druhá doba měděná byla zahájena v roce 1900. Trvá dodnes (elektronika).
[289]
pokud sledujete Blízký východ
(Dušan Neumann: 19.07.2006, 23:41:30
- Mail
- x)
tak letadla IDF navečer shazovala letáky na jih od řeky Litany v tzv. trojúhelníku smrti vyzývající obyvatele k evakuace - ta oblast je plně pod kontrolou hezbollah . vypadá to na fázi operačního typu Tora-Bora...bude binec
[291]
Bezproblémový souhlas,
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 20.07.2006, 00:03:55
- x)
ošklivá p... jedině potmě, krásná, nechť se vykoupe v žáru reflektoru mých očí... Pohledy v sexu dělají čtyřicet pět procent rozkoše (Alfred Jarry). A polovinu Libanonu pod správu Israele, ať se Chirac pousserre...
[292]
BV bohužel sledujeme
(Nika: 20.07.2006, 00:19:32
- x)
Dcera měla tento týden odjet na zájezd po Izraeli. Byl samozřejmě zrušen a tak nás celá ta situace moc mrzí, ale těm lidem tam držíme palce. Co ten Bushův návrh na poslání vojáků do Libanonu ? Možná by to ovlivnilo i situaci v Iráku, kdyby se jim podařilo hnízdo Hizbaláhu zrušit. Ale radši nedomýšlím, co by to mohlo vyvolat ...
[294]
Není nad upřímnou lítost!
(Vít Blaha: 20.07.2006, 01:17:40
- Mail
- odkaz
- x)
Když Vladislav Husák zjistil, že ho při jízdě sledovala MF DNES, k překročení rychlosti se přiznal. Napřed říkal, že snad mohl jet kolem sto padesáti. \"Ale sto devadesát? To se mi nezdá,\" pochyboval. Nakonec však připustil, že mohl jet i rychleji. \"Sto sedmdesát to je snad limit,\" tvrdil. Dodal, že ho porušení předpisů mrzí: \"Štve mě, že se to stalo. Zapomněl jsem se a je to pro mne velké ponaučení.\" Husákův přímý nadřízený, ministr vnitra František Bublan, jízdu policejního šéfa komentoval slovy: \"Prezident Husák se k rychlé jízdě přiznal s tím, že ho to velmi mrzí. Jeho jednání jsem mu vytkl.\"
[299]
2 Honza ze Žižkova
(PeS: 20.07.2006, 08:42:59
- x)
Vy, takový realistický člověk a až takhle divoké sny? Může to být vlivem těch veder, ale rozhodně je s Vaším organismem něco v nepořádku. Doporučuji přísun tekutin, chládek, chladit zápěstí a chodidla, no a kdyby se to zhoršovalo (třeba kdyby další sen byl o tom, že warthog odstupuje), pak rozhodně vyhledat lékaře. Píšu lékaře, nikoli dráta...
[303]
Kati, katyně, kaťata...
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 20.07.2006, 10:54:09
- x)
\"Mučeníčko, moje potěšeníčko....\" Já osobně nejraději mučím zesměšněním, \"mučenka\" nebo \"mučenec\" se naštvou nebo rozesmějí... V prvním případě veřejné \"mučení\" splnilo svůj účel a v druhém je ještě ke všemu zdravé. Propaguji dvě hodiny smíchu denně! Tak čtvrthodiny potutelného, jízlivého, soucitného - třeba nad politickými poměry, další čtvrthodiny smutného až šklebivého - třeba nad politickými poměry, a pak nejméně hodinu a půl naprosto upřímného, uvolněného, až bránice bolí - třeba nad politickými poměry... A jdu tvořit: \"Haha, cheche, hohohohohó!\" (Jedno bezprostřední ocenění na sebe prásknu. V první řadě při našem představení, seděli dva třináctiletí kluci, kterým bude patřit svět, alespoň ten jejich, chechtali se a ten dlouhovlasejší povídá sousedovi. \"Ten je tak blbej, až mě z toho bolí břicho...\" A to jsem se jen zeptal: \"Co je to ošklivý?\" Víte, že to dodnes nevím? Co je to ošklivý, kate? Ty, já, Paroubek....?)
[304]
Včera jsme u Pivoje už na nutném šetření začali pracovat:
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 20.07.2006, 11:11:01
- x)
Začali jsme od shora. Sněmovna má mít jen 113 poslanců, senát 31 senátorů. Ponechat jen pět ministerstev (ostatně o tom již psal modrý pták na NP), ostatní zrušit, ekonomické rozhodování a kontrolní moc přenést na kraje, blíže k lidem... Sociálně podporovat jen české rodiny s dětmi nebo osiřelé děti, ať si ostatní \"lidumilové\" řvou, jak chtějí...viz poslední vývoj ve Švédsku, podpory a půjčky poskytovat jen na vzdělání...atd. V neposlední řadě vyšší spotřebou podporovat pivovarnický průmysl. Nové heslo: \"Vypij si své raformy!\"
[310]
PeSi
(Honza ze Žižkova: 20.07.2006, 12:16:47
- x)
Já vím, že ty divoký sny mám teď z horka. Navíc se u nás v práci na noc vypíná klimatizace a chvilku jí trvá než zabere. Od rána zvládla 3°C. Ale stejně, jestli za tohle nevyhodí Husáka Bublan ani Langer, ani někdo další, tak ať jdou do pryč všichni společně. Nemyslím vyhodit z funkce. Myslím degradovat a vyhodit od policie.
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |