Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Čtvrtek, 20.07.2006
Strašně moc chřástalů?ptá se Rpuť Komentáře
[7]
To je jenom zdání, Šumaváku,
(Loki_F: 20.07.2006, 13:24:59
- x)
způsobené hlasitým křikem... Když už je ptačí řev nesnesitelný (obvykle kolem třetí hodiny ráno), vyjdu na zápráží a začnu počítat... Obvykle se jedná o osm až dvanáct jednotlivců různých druhů, snažících se opanovat prostor někde z nejvyšší větve stromu v okolí. Stačí jedna diabolka do větve pod ptáka (všimněte si jak jsem mírumilovný - NIKOLI DO TOHO UŘVANÉHO PTÁKA!!!) a je na hodinu klid... Zejména uřvaným druhem jsou straky, které se úspěšně přemnožily (a to nejen v ptačí říši). Na ty mám už pomalu obzvláštní zlost, ale zatím je trpím... };D
[8]
Foundry
(Modrý pták: 20.07.2006, 13:37:19
- x)
jestli je hnusnej nedovedu posoudit. Nikdy jsem ho nepozřel. Za to Šumavákovu husu jsem u včelky s Klaunem Parafinem konzumoval s bramborovým knedlíčkem, zelíčkem obou barev a sosíčkem na mně také nešetřili. Bbyl jsem vozem, tak jsem to zalil jenom jedním gambáčem. To byla nejčistší poezie
[10]
Loki
(Honza ze Žižkova: 20.07.2006, 13:47:50
- x)
Foundry má určitě pravdu, že jsou to hnusný nejedlý ptáci. A to je taky argument, proč za nepřítomnost chřástalů v Brdech nemůžu. Tam byly lepší terče. Navíc bych chřástala trefil, jen kdybych mířil na lišku. A ani by se nemusel jmenovat Maryška. A do Boletic nás vzali taky a tam chřástalové jsou.
[15]
Šumaváku, ta rada byla pěkně zákeřná!
(Loki_F: 20.07.2006, 14:56:26
- x)
Pro někoho, kdo neví co dovedou perličky (podobně pávi) vydávat za skřeky by to byl přímo atentát... Naštěstí vím, co perličky dovedou. Jsou každopádně ještě hloupější než slepice, protože ty jsme s bratranci pomocí kaťanu a bobulí pámelníku naučili, že bílá čára namalovaná na dvoře je nepřekročitelná, perličky to nepochopily ani za použití hliněných kuliček... V pozdějším věku jsem se pokoušel pro určitý (Vám jistě dobře známý) typ ženských zavádět klasifikaci a zároveň diagnózu \"perlička\", což zní pro neinformované velmi korektně... };D Nějak se ale domákly stavu věcí a neprošlo to - je zajímavé, že díky své velmi exaltované vztahovačnosti, takové věci vždy prokouknou, ač by to nemělo být možné... };D
[16]
Masturbují chřástalové?
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 20.07.2006, 15:05:42
- x)
No, já dnes v noci kvůlivá chřástalům usnul až k ránu. Opouštěli hromadně svůj biotop ze zahrádek ve Výletné a přesouvali se do Club-Clubu (Byli jsme tam kdysi se zločincem...)o tři baráky dál. Mají tam také trávu, tak o podestýlku postaráno... A bylo úplně jedno, kdo z nich byla samice či byl semenec, chřástali tak intenzivně, že mé myšlenky začaly být silně negativní.... Kdysi jsem četl studii, že i zvuk může zabít. Ještě, že nemám ruční palnou zbraň, ani jeden diabolek...jen svůj hlas. A ten si musím šetřit, zítra mám poslední scénu v Řeporyjích \"Báthory\" a dopoledne kamerové zkoušky na americký horror \"Hostel II\", tam se musím dostat, prý tam bude hrát i mistr Hopkins... Také kvůli penězům, s dětskýma představeníme je to čím dál více tristnější, zatím podzim vypadá nejvíce uboze za moji pětatřicetiletou klaunskou kariéru...nakonec kvůli Šímovým studiím vezmu i ten tolikrát nabízený muzikál...blééééé... Doufám, že se mi ta horrorová \"dvojka\" povede, nerad bych na těchto stránkách \"natáčel\" horror \"Zírálek II\".
[17]
Chřástal není hnusnej!
(Rpuť: 20.07.2006, 15:09:13
- x)
A žádnej pták nemůže řvát tak, jako připitá slečna v půl čvrtý ráno: \"Chichichichi počkéééééj, chochochocho pocééééém....\" Připouštím, že, na rozdíl od chřástala, byla, jak pro koho, k sežrání. Já jsem projevila naprosté nepochopení a mít diabolky, tak.......! Honzo - jestli ono to nebude tím, že vojáci do života chřástalům nekecaj....když se ani sežrat nedaj:)))) Foundry, bodejť by byli perličky, když už se zhusta rušej i slepice. Poslední přežívající druh jsou Jihočeské matky.
[22]
Rputi, chichichi, ta slečna určitě neseděla
(Loki_F: 20.07.2006, 15:26:01
- x)
na větvi...! A nevěřím, že zrovna Vy byste dokálzala střílet \"do plných\"... };D Ostatně domnívám se, že Kuchta dostatečně prokázala, že pro ni neexistuje žádná \"bílá\" či libovolně jinak barevná čára, čímž se jednoznačně kvalifikovala! };D
[25]
Rputi, vzpomínám si na tuto Vaši sportovní minulost,
(Loki_F: 20.07.2006, 15:45:59
- x)
kterou jste již zmiňovala. Čili ne, že bych pochyboval o Vašich předpokladech a volních schopnostech trefit to, na co namíříte (apropo máte tu malorážku doma? a střelivo?), ale pochyboval jsem o Vašich schopnostech překonat morálně psychické bariéry (mimochodem s tou střeleckou minulostí zřetelně související neboť jenom zkušený střelec, který ví co zbraň dokáže, velmi uvážlivě klade prst na spoušť!!!). Takže teď je to snad jasné, a Vy nemáte důvod trefovat se pro změnu do mě! };D
[28]
Ach a ta malorážka, Rputi, byla jistě
(Loki_F: 20.07.2006, 15:53:13
- x)
ZKM 456 Brno model 4, ráže .22 Long Rifle s těžkou hlavní, mám jednu takovou ve skříni. S doře nastaveným dioptrem naprosto dokonale přesná zbraň..., kterou se dají ustřelovat mouchám křídla. Takže věřím Vašim střeleckým výkonům!
[34]
Tak tyhle kousky, vesměs opravdu dobře ošetřené, nestřílené,
(Loki_F: 20.07.2006, 16:58:04
- x)
Svazarm, resp. nástupnické střelecké kluby, rozprodávaly za cenu v rozpětí 1 - 2 kKč, v důsledku idiotského zákona o zbraních, podle kterého byl problém (finanční) postavit a udržovat sklady zbraní, aby tomuto zákonu vyhověly. Tím prakticky vyhynula možnost vychovávat střelecký potěr a juniory. Děs a běs. Strůjci zákona (mj. též právnický genius a typický vševěd Rychetský) zřejmě došli k názoru, že mládež bezcílně bloudící po diskotách, s mozky rozežranými fetem, bude lepší kanonenfutr v socanských volebních hrátkách. Naštěstí volební kampaň Uhelných skladů, prokázala, že přinejmenším část mládeže ještě má zachovaný pud sebezáchovy.
[35]
Honzo ze Žižkova, i já
(Šumavák: 20.07.2006, 16:58:32
- odkaz
- x)
jsem tam našel jeden zajímavý odkaz.Snad ani není třeba ho číst celý, stačí nadpis a perex :-))))I když....i přes tu chybu (ne všichni se líhnou z vajíčka !)je i ten článek zajímavý!:-))) A dneska je to vedro skoro k nepřežití, tak jsem si sedl k počítači, že konečně udělám nějaké překlady stránek , které jsem (neprozřetelně !) slíbil. Ale hlava mi nebere (nemohl jsem v noci spát, brzo ráno, než se to rozpálí jsem ještě navíc jel pryč s přívěsem ...)a tak jsem si trochu četl po okolí. Tímto se omlouvám Ance, neb teprve teď jsem pochopil, o čem mluvila. To zas bude řevu.....:-))
[37]
šimone :)))
(Rpuť: 20.07.2006, 17:08:13
- x)
To je právě to - kde je ta přijatelná hranice mezi zabijáckým instinktem a salonním pacifismem? Kdy nás začíná ohrožovat vlastní zbabělost? Zakrnělý pud sebezáchovy? Neschopnost si představit, že kdyby se něco opravdu semlelo, tak už je úplně fuk, jestli tam ta základna je nebo není, chřástal nechřástal?
[38]
Strana zelených neschválí Lubomíra Zaorálka
(Rpuť: 20.07.2006, 17:11:43
- odkaz
- x)
do čela Sněmovny, pokud ČSSD nevezme zpět prohlášení, že definitivně nepodpoří trojkoalici. Vyzvala sociální demokracii k jednání o programu vlády ODS, KDU-ČSL a SZ. Na dalším jednání o projektu trvají i občanští demokraté.
[39]
Honzo nekupujte, to jsou vyhozené peníze,
(Loki_F: 20.07.2006, 17:12:54
- x)
inteligentní plastelíny je plný parlament, senát, vláda a mnoho úřadů, předpokládám, že i na Žižkově..., se všemi inzerovanými vlastnostmi, ba i něco navíc!!! A IMHO jsem přesvědčen, že jste si je zaplatil už víckrát než jednou, jako každý pracující a daně odvádějící občan tohoto státu. };D Tak jak se vyprazdňuje státní pokladna a roste státní dluh, je téměř jisté, že velmi brzy budou občanum přidělováni \"na kvartýr\", jako vojska za c. a k. mocnářství. };D
[40]
ODS za uplynulých čtyřiadvacet hodin radikálně změnila názor.
(Rpuť: 20.07.2006, 17:18:52
- odkaz
- x)
\"ČSSD nemůže něco chtít a zároveň nás k něčemu nutit,\" uvedl Topolánek k prohlášení Jiřího Paroubka, který ODS vyzval, aby opustila koaliční projekt. Zvrat přinesli Bém a Bendl Na dnešním grémiu nakonec převládl názor místopředsedů strany Pavla Béma a Petra Bendla, kteří odmítají podpořit Lubomíra Zaorálka do křesla šéfa sněmovny bez toho, že se ČSSD dohodne s koalicí na podobě budoucí vlády.
[42]
rputi,
(šimon klein: 20.07.2006, 17:27:22
- x)
obávám se, že v současném světě s musulmanskou hrozbou za zády už s tou \"švíkovinou\" nevystačíme, ale co dělat ? - vždyť Češi za něco (cokoliv) bojovali naposled - kdy? Na Moravským poli? Těch posmívaných 200 moravanů na Bílé hoře?? Odráží se to - imho - i na úctě k těm, kteří tuhle kletbu v historii zlomili - veteráni 2WW, ruští legionáři, 3.odboj apod. A navíc na pacifismus, vášnivě hájený až do těch (suchých) hrdel a statků v útulné kavárně, se tak kouzelně balej holky... Tohle je fakt na dlouhé povídání, asi smutné a trpké: běda národu, který nemá hrdiny...dvakrát běda národu, který hrdiny potřebuje.....a nemá ani domácí legendy (tedy ty od praprapradědečka) o vlastních hrdinech....hodně dávno to povědomí snad alespoň posiloval Sokol apod., ale dneska i tohle je mrtvé....důkazem je i to, jak si cení vlastní svobody a je ochotem za plné mísy se vrátit do rudého Faraonistánu.... Jsem dnes nějak intelektualizující...to bude tou podágrou...
[43]
Dvě stovky Moravanů
(Arthur Dent: 20.07.2006, 17:47:50
- x)
na Bílé hoře ve skutečnosti byli najatí žoldáci, většinou Němci, a byli za boj placení. Označení \"Moravané\" se jim dostalo proto, že bojovali za peníze moravských pánů. :) A mimochodem - není \"chřástal\" pro aktivisty něco jako \"zájmy dělnické třídy\" pro revoluční akční výbory? (Už se těším na to, až se dozvím, že dálnice Praha - JČ nebude, protože mezi Soběslaví a Budějcema žije chřástal. Předpokládám, že se taky přijdou nějací aktivisté, ideálně ze severních Čech a z Moravy, připoutat ke stromům...)
[45]
No náhodou, já jsem střelecky vzdělanej,
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 20.07.2006, 17:52:51
- x)
kamarád, správce střelnice, mi říkal, že musíš u sebe nosit revolvery dva. Zastřelíš-li někoho, tak ten druhý vtiskni mrtvole do ruky a jeho prstem na spoušti vystřel tam, kde jsi přibližně stál, tak aby kulku našli... A tobě musí chybět dva náboje, poprvé vystřelíš do něj a až pak teprve varovně do vzduchu. A jsi z obliga a nikdo na tebe nemůže, bránil jsi se ozbrojenému...
[46]
No, to budou mít trochu problém...
(Šumavák: 20.07.2006, 17:53:46
- odkaz
- x)
Tady už jsou široko, daleko kolem silnice stromy z \"důvodu zvýšení bezpečnosti provozu\" vyřezány, odvezeny pracovníky OSS a doma spáleny! Takže už žádný stín pro formanské vozy, které opět nastoupí po éře aut. :-( (PS: ba dokonce chudáci holky musí místy stát na sluníčku!)
[51]
Televize Prima připravuje
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 20.07.2006, 18:12:34
- x)
v rámci \"zvonku to tak vyzerá\", tedy marketingové kampaně, šedesáti čtyř dílný seriál \"Základna\". Bude o lásce boletické rusalky k americkému pilotu vrtulníku... Jeho soupeřem bude český vědec s projektem, v němž bude podrobně rozpracována doprava vyhořelého paliva z Temelína na Mars, pomocí raketoplánu Diskavery. Ukradnou mu ho však \"Ochránci jihočeského vesmíru\". Pilot je ale na útěku odhalí a postřílí je z vrtulníku, oba se pak koaličně dohodnou na participaci rusalky...
[56]
Honzo, ne inteligentní, inteligentní plastelína
(Loki_F: 20.07.2006, 18:37:29
- x)
to je přece něco úplně, al úplně jiného! };D Klaune, nenechej si namluvit takové pitomosti. Aby Ti něco takového prošlo, musel bys být moc dobrá kamarád dorých kamarádů... };D Zařaď to mezi urbanní historky. Šumaváku, co znamená zkratka OSS - tedy ti co podpílili stromy? Okresní správa silnic?
[62]
Šumaváku,
(Rpuť: 20.07.2006, 20:01:09
- x)
začínalo by to dramaticky, kdy by se pilot zřítil s hořícím vrtulníkem a oslepl. A vědec by byl slovutným očním chirurgem, který by mu navrátil zrak. Pilot by z vděčnosti rusalku Kuchtovou přenechal chirurgovi. Kuchtová by pilota utopila a chirug mezi tím stačil uletět na Mars. Parafíne, borůvky je zakázáno trhat proto, že lidi (včetně Poláků) tam pořádali nájezdy a zničili, co se dalo.
[66]
2 šimon
(PeS: 20.07.2006, 20:24:45
- x)
dobrý podvečer, ad střelecký instinkt... No, museli/y ho mít, pokud nechtěli/y skončit ve střeleckých soubojích na \"pěkném druhém místě\". Tohle je jednoduchá aplikace Darwinovy teorie přirozeného výběru - přežije ten lépe vybavený a přizpůsobivější. To pěkné druhé místo jim sice zajistilo pěkné místo na boot-hillu, ale to bylo tak asi vše... O budoucím ovlivnění genofondu nemluvě...
[70]
No, Rputi, na seriál je to ale málo...
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 20.07.2006, 20:50:07
- x)
Tragicky osleplý pilot vrtulníku náhle slyší vnitřní hlasy, nejprve neví odkud a čí, ale postupem času vnímá pomocí metafyzické rezonance otevřenými dlaněmi své okolí tak intezivně, že je téměř vnitřně vidí... A navíc díky tomuto audioresonančnímu poli slyší změť hlasů i z historie. Díky popáleninám a dlouhodobým pobytem na lůžku se naučí hlasy třídit... Takže třeba přesně ví, kdy chirurg před rokem poprvé políbil rusalku a co si přitom řekli. Začne si ze své nemohoucnosti a okolí dělat cynickou srandu, rusalka a chirurg analyzují jeho výsměšné narážky a pochopí, že nějakou mimozemskou záhadou ví pilot o nich vše a dokonce dokáže předvídat jejich budoucnost. Rozhodnou se, že pilota zabijí... K údivu všech diváků se pilot zabít nechá. Avšak nemanželský syn, počítačový expert, který nevěří na pohádky a jakékoliv záhady, po nich nemilosrdně jde. Chirurg úspěšně absolvuje všechny testy a stane se astronautem v první posádce na Mars. Rusalka, díky mobilizaci své přírodní podstaty dokáže vyměnit psyché další členky posádky a vtělit se do ní. O čemž ví jen chirurg, kterému se nová rusalčina proměna líbí, jelikož tělo kolegyně astronautky je mnohem krásnější a sexuálnější než éterické tělo rusalčino... Při surfování nevlastního syna internetovou virtualitou se mu zjeví ohořelá a slepá tvář otce, který ho požádá, aby stáhl svá připravená obvinění vrahu a nechal je odstartovat... (Potíže kolem startu raketoplánu vydají tak na pět dílů, během nichž jsou chirurg s rusalkou až do hysterie nervoznější neboť neví, že onen počítačový expert obvinění stáhl...nakonec letí...) Při první procházce na Marsu uvidí chirurg s rusalkou na sklech svých skafandrových přileb do detailu pád hořícího vrtulníku a pilota na nemocničním lůžku... K dovršení všeho uvidí na ozoru marsovské pouště, jak se k nim blíží jakási postava. Ano, uhodli jste, máte vrozenou televizní inteligenci... Chirurg a rusalka na Marsu záhadně zmizí. Počítačový expert začne psát pohádky o počítačích. Jeho první kniha \"Jak šel počítač na vandr...\" je celosvětově úspěšná. (Stačí mi zadat téma a několik vašich postranních myšlenek a poslat na konto 150 000 Kč, polovinu mého honoráře, a do čtrnácti dní máte na stole před sebou první versi... Druhá, po zapracování vašich připomínek je definitivní. Ve smlouvě pak bude, že scénář se dá změnit i v průběhu natáčení pouze se souhlasem autora...třeba, když zdrhne rusalka zpět na své dluhy, pardon, luhy a háje...)
[74]
\"...marsovském obzoru...\"
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 20.07.2006, 21:00:34
- x)
Omlouvám se za chybouny, psal jsem z první... Rputi, nemáte už náhodou tu psychosomatickou vciťovací reflexi našeho pilota? Nemám hrát sice vodníka, ale osamnělého údržbáře průchodnosti městské kanalizace a neustále sebou nosit v té podzemní smradlavé práci dva skřivánky na zjišťování nějakého výbušného metaplynu, který se předemnou stále schovává a já jeho kontaminaci potřebuji k vražednému zásahu nad sebou... Sice principy pohádek zůstávají, ale doba se modernizuje...
[75]
Parafíne, to je tak blbý, že by se to mohlo líbit.:)
(Rpuť: 20.07.2006, 21:05:34
- x)
Ale já bych měla vylepšení. Chirug s Rusalkou zmizej na Marsu jen zdánlivě, protože se je expertovi podaří narvat do počítačů. A oni vědí, že se osvobodí jen tak, že ho zabijou. A jdou po něm.... to by byla báječná animace....
[76]
No právě, šumaváku, proto
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 20.07.2006, 21:07:09
- x)
se rusalka také přemístí do těla astronautky... Musí to být na první pohled vážné, člověk si pak nestačí rozebrat věrohodnost, jelikož bude následovat další a další díl, aby člověk nestačil kontinuálně uvažovat. Překvapovat zvraty v ději a nějaká ta odborná blbůstka, aby televizní veřejnost měla pocit, že už tomu taky rozumí... (Šmarjájoséfaančinyránaavečery, já vám tady prozrazuji umění televizních scénáristů! Ne, aby jste také začali psát, jak říkám, stačí nějaká odborná blbůstka...)
[77]
Parafíne,
(Rpuť: 20.07.2006, 21:14:36
- x)
když modernizace, tak modernizace - zuboženého pilota napojí expertní syn pomocí čipů taky na počítač, takže je možné sledovat jeho myšlenky a představy na monitoru - (hergot, ale s kým se to ta Kuchtová bude potom líbat...?) Jo, něco mezi Hordubalem a Hlavou XXII - ale v moderní verzi - stejně teď kde kdo dělá remake...
[78]
A jeje, už je to tady!!!
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 20.07.2006, 21:15:09
- x)
Rputi, to nejde takhle se nápadově nápadně vystřílet v první řadě. To mělo být pokračování dalších stodvacetičtyřech dílů... Hm, nechcete tady psát na \"šumákovi\" sci-fi román na pokračování, každý by si mohl přidat, co by chtěl a někdo by mu to další den mohl upravit a vracet třeba do srozumitelnějších a zajetých kolejí...jen vymyslet pro všechny zajímavý a srozumitelný námět... Ekologii? Jinak se chystáme na konci srpna na další pražské setkání, bychom si vyměnili dojmy před nadcházejícím pracovním podzimem nebo chcete-li podzimem našeho stáří...
[79]
2 Klaun
(PeS: 20.07.2006, 21:15:29
- x)
obávám se, žes své fantazii popustil uzdu až příliš... Ledaže bys z toho chtěl udělat telenovelu, tam je možné všechno. Vycházeje z původního scénáře rusalky Kuchtové - 1) asi mělo být: ... kdy chirurg před rokem poprvé poblil rusalku a co si přitom řekli (stejně voní žumpa, co je v zahradě, jako tvoje prádlo, Kristýnko, přivoním a bleju, to je nasnadě, vyměň si ho někdy, Kristýnko...). 2) éterické tělo rusalčino... - tohle už hraničí s pornografií. Do 18 let nepřístupno, před shlédnutím tohoto dílu doporučujeme aplikaci 1 dl čistého alkoholu (pro občany ruského původu - sta gram) 3) Potíže kolem startu raketoplánu vydají tak na pět dílů - nebojíš se, že neustálé bušení kladivem do kusu plechu by mohlo snížit sledovanost a tím i komerční úspěch seriálu? 4) Ještě tam chybí úspěšná reinkarnace dvojice chirurg/rusalka v osobě schizofrenního diktátora zpátky na Zemi, kde podezíravý člen jeho ochranky ze zmatených výkřiků diktátora počíná tušit pravdu...
[81]
2 Rpuť
(PeS: 20.07.2006, 21:19:06
- x)
Ten jeden \"kmen\" o kterém to vím pozitivně, je poněkud velký... Japonština pro Japonce používá slovo \"nihódžin\", což má znamenat \"opravdový člověk\". A pro všechny cizince používá \"gaidžin\", což je obvykle překládáno jako cizák, ale významově to znamená \"něco jako člověk\" - tedy podobá se to člověku, ale člověk to není, támhle to vylezlo zpod šutru...
[82]
Ale prdlajz Hordubalem!
(Rpuť: 20.07.2006, 21:24:05
- x)
Povětroněm samozřejmě - ´škovy voči. A rusalka by se z lásky stala zdravotní sestrou. A ten chirug by tam moh taky bejt. A vždycky když by na toho pilota šly ty historický představy, tak by se mu začla cukat sádra a praskala by na hlavě, jak by se mu to tam přehřejvalo...
[85]
Šumaváku za 1!!!
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 20.07.2006, 21:27:47
- x)
První lekci chápání scénaristických jinotajů jste pochopil... Omlouvám se za popáleného a slepého pilota vrtulníku, matoucí stopa i když třeba PeS projevil luštící snahu. Pavle, nevrtej se v tom, to je to nejhorší, co \"si\" můžeš udělat.
[88]
Nechá se zabít jak Vávra?
(jura-p: 20.07.2006, 21:33:22
- odkaz
- x)
Nebo jako Churchill? Pane, kdybyste byl mým mužem, dala bych vám do čaje jed. Madam, kdybyste byla mojí ženou, ten čaj bych vypil. - To je jeden způsob, proč se mužský rozhodnou nechat se zabít. A vždycky jsme všichni volali, Vávro nepi to kafé. A Vávra ho vždycky vypil. Přestože nás prostě musel slyšet. Vlastní zážitek s několika návštěv Maryši při školních návštěvách divadla. Další záhadou je, proč my vždycky viděli Maryšu, třebaže soustední třídy ji viděli zřídka nebo vůbec. Byl to výchovný úmysl či obyčejný bordel? Ten pilot je vlastně už třetí, co se nechá zabít.
[90]
Jo a PeSi, nikoliv bušení kladivem do plechu,
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 20.07.2006, 21:36:36
- x)
ale stačí někomu odpojit či zapojit kabel...nebo nechtěně způsobený uzel na kabelu...či porucha v zásuvce...komár, který se dostane otevřeným poklopem do absulutně čistého prostředí...poplach, způsobený náhlým zvlhčením skafandru chirurga, při prvním spatření své kolegyně astronautky, ještě pře tím, než se do ni vpraví rusalčino psyché...atd...modernizace, modernizace... Mám, žízeň, padám na dvě, tři...
[93]
2 Klaun
(PeS: 20.07.2006, 21:42:46
- x)
Tak pozor, to by divák nepochopil. Na ruském raketoplánu se musí vždycky bušit kladivem do plechu. Já už viděl (bohužel) takových filmů několik, a vždycky se bušilo. To je prostě zásada... A když né kladivem, tak pajsrem... Takovej dvoumetrovej pajsr je přece standardní výbavou všech raketoplánů...
[95]
No, ale tam je nejlepší toto.
(jura-p: 20.07.2006, 21:45:58
- x)
Jak však současně plyne ze shora uvedeného (jmenovitě ust. §3 odst. 4), není v přehledu subjektů, jejichž zařízení, nesmí řidič rušit, uvedena obecní policie. Evidentně se na obecní policii zapomnělo; za rušení zařízení, které používá obecní policie, tedy pokutu dle silničního zákona, resp. zákona o přestupcích, dostat nelze. Já ten zákon kritizuju, co ho znám, a vidím, že stále a stále se dají nalézat další hovadiny v tomto živém dílku. Asi se stane mým oblíbeným. Ostatně nechápu, proč se policejní prezident domnívá, že může připravovat rozpočet obcí o peníze, které v míře značně protekčně podceněné poslal mrzáčkům nebo nemocným. Lhůtu na odebrání řidičáku si taky určil podměrečnou. A já se ptám? A co body? Body si pan prezident policajtů ponechá? Je vidět, že pro příbuznýho umí udělat extra sazby. Je to rodinkaření.
[102]
A kdyby je zamazali,
(jura-p: 20.07.2006, 21:56:58
- x)
spálili by je v nadsvětelnorychlém pohonu. Tachyony by je poháněly a ostatní nečistoty by byly anihilovány na čistou energii. To byl náš cíl ekologickej odjakživa. Dělat ze sraček ekologicky čistou energii je povinnost doby. A jak jsme tuhle slyšel v rádiu, bioplyn stojí jaksi stranou zájmu.
[103]
no, já narazil na tachyonované do bot.
(jura-p: 20.07.2006, 22:02:56
- x)
A při té příležitosti mě napadlo, co by nadsvětelné tachyony dokázaly v jiných vložkách a s jejich nositelkami, zejména ve formě denně nošených. Taky se prodává tachyonizovaný přisypek do maltových směsí, to pak je jeden těmi tychyony úplně obalenej.
[108]
No, možná i do jiných nátěrových hmot.
(jura-p: 20.07.2006, 22:18:14
- odkaz
- x)
http://www.harmonium.cz/harmonizace-tachyonizovanymi-produkty-tachyonova-energie.php http://www.sedm-paprsku.cz/vlozkydobot.htm TSD-8, TSD-40 Tachyonizovaný hvězdný prach 8 oz. (226 g); 40 oz. (1,13 kg) - (Tachyonized Star Dust™) Detaily: Tachyonizovaný hvězdný prach™ je revoluční produkt, který pozvedne, harmonizuje a vyrovná všechny složky vašeho prostředí. TACHYONIZOVANÝ HVĚZDNÝ PRACH™ Tachyonizovaný hvězdný prach je revoluční produkt, který pozvedne, harmonizuje a vyrovná všechny složky vašeho prostředí. Tachyonizovaný hvězdný prach je prášek, který se míchá s nátěrem a vytváří blažené útočiště z vašeho domova nebo kanceláře. Pokoj vymalovaný hvězdným prachem promění negativní frekvence v harmonickou energii, která vytváří ozdravující prostředí míru a klidu. Největší účinnosti dosáhnete, vymalujete-li všechny čtyři stěny svého pokoje. Kromě stěn můžete Hvězdný prach použít na obrazy, hliněné sochy, na podlahu pod koberec, na dřevěné podlahy, linoleum , kachličky, nebo na jakékoliv místo, které můžete natřít. Je důležité, abyste Hvězdný prach smíchali strojově. Jedině tak dosáhnete zaručeně rovnoměrného rozložení v celém nátěru. Hvězdný prach můžete přimíchat jak do základního nátěru, tak i do svrchní vrsty, jestliže základní nátěr nenanášíte. Pro minimální pokrytí přidejte 4 unce (113 g) Hvězdného prachu do jednoho galonu (cca 4 litry) barvy. Pro maximální pokrytí, použijte 8 uncí (226 g). Tachyonizovaný Hvězdný prach obsahuje: dioxid křemíku, oxid hliníku, oxid sodíku, oxid draslíku, oxid vápníku, oxid železa a oxid hořčíku. Prach nevdechujte! Nepoužívejte vnitřně!
[111]
2 jura-p
(PeS: 20.07.2006, 22:28:56
- x)
ad - Kromě stěn můžete Hvězdný prach použít na obrazy, hliněné sochy, na podlahu pod koberec, na dřevěné podlahy, linoleum , kachličky, nebo na jakékoliv místo, které můžete natřít. - absolutní harmonie dosáhnete, natřete-li tachyonizovaným Hvězdným prachem i záchodové prkénko, o stěnách té místnosti nemluvě... V takto tachyonizovaném prostředí se vám budou lépe hledat odpovědi na věčné filosofické otázky (tomu místu příslušné) jako: Kdo/co jsme? Kam směřujeme? Jaký je vlastní smysl našeho bytí? Je možné dosáhnouti niterného vyrovnání s vesmírem? Apod.
[113]
A to si prosím už čtu i vyhlášky o značkách.
(jura-p: 20.07.2006, 22:45:51
- odkaz
- x)
Takže už vím, že značka umístěná vlevo je platná, jen podkud je taky umístěná vpravo. Což ovšem neplatí pro značku zákaz zastavení nebo zákaz parkování, které platí i jsou-li umístěny jen vlevo. Na rozdíl od toho, značka umístěná nad silnicí platí pouze pro pruh, nad kterým je umístěná. Ještě nemám vnitřně vyřešeny některé otázky. Jedu-li po dvoupruhové polovině vozovky ústící do jednopruhového kruhového objezdu v pravém pruhu, který je veden jako průběžný do nejbližšího výjezdu z kruhového objezdu a je od průběžného pruhu kruhového objezdu oddělen bílou čárou nepřerušovanou z mé strany doplněné bílou čarou přerušovanou a na své levé straně mám značku dej přednost jízdě na hlavní silnici, tedy tomu kruhovému objezdu, do kterého musím vjet, jedu-li svým průběžným pruhem, do kterého mi nikdo z kruhového objezdu nesmí vjet, musím dát přednost tomu, kdo poruší předpisy a vjede do mého průběžného pruhu přes bílou nepřerušovanou čáru? Zatím si myslím, že mu přednost dát musím, protože svislá značka má přednost před značkou vodorovnou a to, že on porušil pravidla mě neopravňuje porušit příkaz daný mi svislou privilegovanou značkou. On už má mimochodem svůj úsek kruhového objezdu označen řádně čtvercovou na špici postavenou značkou, označující jeho úsek kruhového objezdu jako hlavní silnici. No já na to nakonec přijdu. Ale co ti škodovkáři, co jezdí furt podle vyhlášky 100. Napadne je, že vyjet mohou tím krátkým úsekem, kde už z jejich strany není jejich průběžný pruh kruhový oddělen od mého průběžného pruhu čárou nepřerušovanou, ale třemi kousky přerušované, takže mohou se svou předností, kterou v té chvíli nikdo nemůže narušit, protože by se dopustil přestupku pokračovat levým pruhem odjezdu, který pro ně v tom místě začíná a vlastně pro ně tam byla ta značka, že jsou na hlavní zbytečná a kdyby tak činili, tak ta moje, že jim mám dát přednost ve svém průběžném pruhu, by byla také zbytečná. Ale protože tam jsou ty značky, tak já musím dávat bacha na ty, co přejedou bílou nepřerušovanou čáru, protože mám značku dej přednost. A ta značka mě neříká, že nemusím dávat přednost těm, co přejedou nějakou čáru, nižší právní sily. A tak jako nepochopím, proč Vávra vždycky vypil to kafé, ač varován, tak nepochopím proč mi takhle naschvál blbě malujou a značkujou křižovatky. Prostě některé věci mi zůstonou navždy utajeny.
[118]
Safryš - kdepak ty proklínané sněhy jsou!
(Dana: 20.07.2006, 23:14:19
- x)
Jak já bych ráda aspoň an chvíli prohazovala závěj na chodníku, ke garáži, na dvorku..kde jsou ta slova: Važte si sněhu, nebude! Ale mám obavy, že bude a že ho bude tolik, že zas budeme vzpomínat na ty horké letní dny i večery...Šumaváku, obrázek v hlavičce tohoto blogu se mi stává záchrannou vestou při zdolávání dalšího horkého dne...:-)
[121]
Ach jo, lidi
(Nika: 21.07.2006, 01:03:15
- x)
Eric je Lord of the Blues Guitar !!! Ale pokud něco opravdu, ale opravdu nutně potřebujete vidět a slyšet, asi jako já Erica, případně z vážných rodinných důvodů, no tak pak do té Arény jděte. Z její logistiky ovšem čiší pevná ruka bývalého budoucího komunistického bosse. Dole nás z neznámých důvodů přinutili celou halu obejít, pak do patra, a tam jsme byli pořadateli nahnáni obejít celou halu zase zpátky. Kvůli této túře kolem haly a zpět jsme přišli o docela solidního Ericova předskokana. Zachytili jsme jen jeho poslední song, při kterém mě napadlo, že ti Angláni to textování nemají zas tak náročné - we were talking - when we were walking - I wanna be free - for you and me ... :-)) Eric mě hlavně potěšil, že nezapomněl na moji oblíbenou starou pecku Nobody knows you .... moc fajn, i ta túra nakonec stála za to... Tak dobrou noc...
[122]
Dobré brzské ráno, ev. pozdní večer vespolek!
(Loki_F: 21.07.2006, 01:11:35
- x)
Tak jsem si byl opět povinně vypít své léto (6x Budvar 12°+bramborák s uzeným a se zelím ve vyhlášené hospůdce \"Submarine\" but not yellow!). Také jsem stačil přečíst vše co jste tu napsali po mém odchodu a chválím (pokud o to někdo stojí), konečně trochu normální (};D) diskuse, nic o politice. Lahůdka. Honzo, ten konečný verdikt o plastelině v případě Žižkova beru (i přesto, že inteligence plasteliny podle toho inzerátu opravdu, vážně nespočívaá v inteligenci...!). A víte co? V 0:30 teploměr ukazoval 26°C! To si lebedím! Skoro stejně jako když je - 26°C. Jen se nemusím tolik navlékat. Kéž by příšlo to melouny slibované globální oteplení...! I když raději lyžuji než plavu. Nešť. Teplo mi dělá taky dobře. };D Dano jen počkej, já Ti to připomenu. V lednu. Až buseš naříkat. Tak dobrou, jdu se vypořádat s tím obudvarováním... };D
[123]
závidím,m Niko, závidím
(Dušan Neumann: 21.07.2006, 06:26:20
- Mail
- x)
kdybych nemusel před týdnem opustit Prahu, určitě bych v Aréně byl také. Eric Clapton je bezesporu největší žijící bílý bluesman. Poslouchám ho od prvních desek Yardbirds, neboť to byla skupina, která mi naočkovala onu doživotní infekci blues. Abych byl spravedlivý, svou měrou přispěli i Rolling Stones, Animals a Manfred Mann. Dodnes patří k mým nejoblíbenějším nahrávkám LP \"Fathers and Sons\" kde s Claptonem, Mayallem a dalšími Brity hrají a zpívají Howlin\' Wolf a Muddy Waters. Tahle muzika byla pro mne zjevením svatého Jana.Od té doby občas na otázku, kterou už dlouho nikdo nepoložil, proč jsem utekl do Ameriky, odpovídám, že jsem chtěl poslouchat pořádné blues. Naživo jsem viděl Claptona jen jednou, asi před pěti lety na veřejném koncertu v Central Parku a dodnes mi přeběhne husí kůže když slyším akustickou verzi Layly, nebo kteroukoliv Claptonovu interperetaci z dílny Muddy Waterse, Willie Dixona nebo Roberta Johnsona. Bohužel. bílých bluesmanů ubývá. odešel Steve Ray Vaughn a Roy Buchanan, abych jmenoval jen dva nejoblíbenější a kromě Steveova bratra Jimmiho a jeho Fabulous T-birds zůstal už jen Gary Moore. Proto jsem tád, že po rodinné katastrofě se dal Eric dohromady a hraje a hraje. Ještě bych chtěl někdy vidět jeho koncert s Markem Knoflerem... jo, a ta písnička, která vám tak cloumá srdcem, není to \"Nobody knows when you are out and down\"?... moc zdravím, nostalgik z PA
[124]
Přeji dobré ráno!
(Rpuť: 21.07.2006, 06:31:38
- x)
No, ono by se o politice dalo mluvit, kdyby nějaká byla. Už i novinářský nevědí co by a cucaj z palce co by bylo, kdyby bylo... To je mi ten chřástal milejší...ačkoliv, jak tak koukám na tu mapku výskytu, tak mám pocit, že Eunie tak dlouho dotovala zemědělství, až si vyhubili chřástaly, takže v nových zemích je nutno je chránit, kdyby na sůl nebylo. Tak mám starost, aby si třeba Barosso nezlomil nohu na šlupce od banánu...protože to by potom banány byly v Čechách zakázané...:)))
[127]
Dobré ráno vespolek! Víťo, pokud nakoukneš, tak vše nejlepší k svátku!
(Loki_F: 21.07.2006, 07:52:47
- x)
Foundry, šťastnou cestu a dávej pozor aby Tě nepřejel nějaký uspěchaný strážce zákona! Také se na pár dní vzdálím užít si přírody a pořadně si vypít své léto. Včera jsem se nějak namlsal... };D Takže hezký weekend všem, nějaké pěké blues k tomu jako třešničku na dort.
[128]
Ještě nahlížím, před odchodem do procesu...
(Nika: 21.07.2006, 07:55:27
- x)
Pro Dušana: Ano, je to ta písnička, jen se mi to nechtělo vypisovat celé, ale já to znám jako Nobody knows you when you\'re down and out . Poprvé jsem ji slyšela, když mi bylo asi 13, a utíkala jsem si ji koupit na desce s jakousi černou anglickou babčou, jejíž jméno jsem zapomněla, a které nějakým omylem tehdy zabloudila do socialistického Československa, přestože jsme ještě neměli ani gramofon. Ten jsem na to konto vydyndala na chudácích rodičích hned na to. No, ale s tou písničkou jsem se nespletla, co ? :-))
[134]
Ahoj Loki_F,
(Vít Blaha: 21.07.2006, 08:35:47
- Mail
- x)
díky za přání, ale já jsem měl svátek před více než měsícem - v půli června. Niko díky, Erica vám závidím. Včera jsem (naštěstí) strávil téměř celý den za volantem až z rádia jsem se doslechl, že v Praze hraje Clapton. Nějakou dobu jsem i přemýšlel, že bych se do stolice ( (c) Foundry) zajel podívat. Pak hlásili, že je to stejně vyprodáno. Byl jsem v duchu s váma. S tou Tour de Arena - mám stejnou zkušenost z Red Hotů v červnu... Také jsmě měli možnost si prohlédnout Hušákův památníček zcela komplexně...
[135]
Šimone, čéče, teď jsi mne dostal
(Dušan Neumann: 21.07.2006, 08:43:31
- x)
protože žádnou Hathawayovou nepamatuju a že jsem ten Supraphon měl prošmejděnej. Zato pamatuju Donny Hthavaje, kluka s hlasem plyšovým, pianistu s prstama dlouhejma přes jeden a půl oktávy, kterej zpíval v duettech s Robertou Flack, babou s hrudí jako stodola a hlasem jak barokní katedrála, víš, takovým tím se zaoblenejma rohama a zlatejma andělíčkama s naqducanejma prdýlkama... killing mw softly with your love
[136]
dušane,
(šimon klein: 21.07.2006, 08:54:14
- x)
snad mám nárok na senilitu v mém věku, ne ??? Ano, teď si uvědomuji, že mám i tu desku s killing me softly with this song...kde to duo zpívá Roberta Fleck s kýmsi - a to mě patrně zmátlo - díky, takže to byl Hathaway...:-)) No pak ovšem neporadím - onu desku s Nobody knows you mám také, ale s kým??? A ty si nevzpomeneš ???
[138]
Šimone,
(Nika: 21.07.2006, 09:29:25
- x)
Aretha to určitě taky nazpívala, nevím kdo je autor, ale zpívá to kdekdo. Ta deska , kterou myslím, byla jen SP a ta dáma asi nebyla nějak zvlášť známá, jen mám dojem, že byla Angličanka a zpívala spíš tradiční jazz. A ještě pro Dušana - koncert Johna Mayalla před několika lety v Praze jsem taky nevynechala... :-))
[139]
A ještě malé doporučení pro Founfryho
(Nika: 21.07.2006, 09:35:59
- x)
Zrovna jsem to včera probírala s kolegou - do Turecka nutno zabalit s sebou nějaký silný prostředek pro vniřní dezinfekci ... ;-)) A aby ho bylo dost... To jsme my kdysi podcenili, dezinfikovali jsem se velmi pilně od začátku, ale asi po polovině pobytu dezinfekce došla a konec dovolené tím byl pak silně poznamenán...
[141]
Letem průletem, dneska končíme v Řeporyjích ve skansenu
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 21.07.2006, 11:53:06
- x)
natáčení \"Bathory\", tak jen: Niko, sežeňte si od Erica Claptona \"From The Cradle\", třeba \"Blues Before Sunrise\" si pouštím vždy pětkrát zasebou... Je to určitě lepší než \"Fathers And Sons\". A pak \"Riding With The King\" s B.B.Kingem... Do Areny bych šel, jenže já nenávidím dav, kde je více než třeba 300 lidí na fleku, tak mám fóbii...nesnáším, když se na mě někdo lepí. V Dánsku v Roskilde se mi udělalo špatně na Stingovi a lidi si mě podávali nad hlavami přes osmdesát metrů daleko, protože nebylo skulinky na projití... Z monsterakcí od té doby prchám... Jedině v soukromé lóži s občerstvením, ale v Aréně stojí od 25 000 výš...(pro 4 osoby). Jinak, Foundry, v Instanbulu nechoď do uliček kolem přístavu bez policejního doprovodu, jinak se probudíš nah a značně pochroumaný někde za městem na smetišti, kde tě probudí děti, hledající tam potravu... Vnitrozemí je bezpečnější... a třeba Ankara nádherná, moderní stavby jsou tam hezčí než v chladném racionálním Dojčlandu. A já běžím vypít si své léto a reformy.... Hrajeme o víkendu u zámku Červená Lhota vždy od 11.00 a od 15.00, budete-li mít cestu, v sobotu i v neděli. Nashle v neděli večer či pondělí...
[148]
ještě k Nobody Knows You
(Dušan: 21.07.2006, 13:12:50
- x)
Ta písnička je tradicionál a pohledem do své diskotéky zjišťuji, že zřejmě nejstarší populární nahrávka, jistě ne první, patří Bessie Smith. Písničku pak v oživili začátkem šedesítých let Sam Cooke a soulový gigant Otis Redding. Nazpívala ji také Janis Joplin. Alberta Hunter a Ruth Brown. Z pánů přidám ještě Rod Stewarta, B.B. Kinga, Nina Simone, a Allman Brothers. Od Arethy jsem to nikde nenašel. Clapton to nahrál dvakrát. Poprvé s Derek and Dominoes a podruhé, daleko lépe na akustickém albu Unplugged. A víc nevím.
[150]
Bufforde, bingo !!!
(Nika: 21.07.2006, 13:36:12
- x)
Hlubokosklon před vaší pamětí a dík . Taky dík Dušanovi za přehled interpretů mého oblíbeného songu. A dík Parafínovi, Craddle mám. CD s BB Kingem jsem se pokoušela sehnat, ale nějak se mi nepodařilo. Kdyby někdo věděl o šikovném linku ... :-P
[151]
Nazdárek a zároveň prozatím nashle!
(Dana: 21.07.2006, 13:36:33
- x)
Mizím z výhně kancludomů, vezu babičku na chirurgicku ambulanci. Jen jsme zvědavá,jak se bude doktor tvářit na babiččino vysvětlování, že jde s tou zlomenou nohou až teď, že to nerozchodila i když se dva dny poctivě snažila! No, možná to bude \"jen\" naštíplé! Hezký zbytek dne!
[155]
Inteligentní plastelína
(ptakopysk: 21.07.2006, 14:40:46
- x)
sice se zpožděním(než se primitivní ssavec dostane k internetu..), ale přece. Tuhletu legrácku si koupili kolegové v práci za účelem mrhání pracovní dobou. Chová se to podle v odkazu napsaných pravidel. ALE!!! Možná si někdo vzpomínáte na skifi Trávníkář, kde blb ošetřující trávníky vlivem jistého experimentu postupně \"zchytří\" na úroveň génia (amerického aby bylo jasno) a po překročení jakéhosi inteligenčního zenitu začne zase blbnout... Tak přesně v okamžiku tohoto zenitu si kupujete inteligentní plastelínu. Uplynulo půl roku a kolegům se plastelína rozpadla na hromádku svinstva jako mesmerizovaná mrtvola uprostřed kroužku spiritistů.
[159]
Honza ze Žižkova
(ptakopysk: 21.07.2006, 15:52:31
- x)
ODCIZILO individuum, prosím pěkně. Ať nás komentátoři typu LOJR, či Saša nemají za blbce. ZCIZENÍ je legální právní úkon a dochází při něm k přesunu majetku mezi osobami. My laici takovému ZCIZENÍ nemovitosti říkáme prodej baráku... Jinak Růži pro Algernon mám zafixovanou jenom jako písničku od Arakainu. Ale skleróza je nemilosrdná a třeba až tu psanou podobu někde uvidím, tak si řeknu: Dyťs to čet ty blbe stará...
[161]
Mea culpa, mea maxima culpa
(Honza ze Žižkova: 21.07.2006, 16:19:35
- x)
Samozřejmě odcizilo, tedy sprostě ukradlo. Samozřejmě, že to vím. Dokonce jsem to už párkrát použil. Někde jsem narazil na informaci, že u počátků moderní české právnické terminologie byl Karel Jaromír Erben. Nevíte někdo něco bližšího?
[163]
Tak nerozchodila to!
(Dana: 21.07.2006, 17:00:32
- x)
Na ambulanci jen doktorka obrátila oči v sloup, když se ptala, proč jsme nepřijely hned ve středu a babička jí řekla,že nechtěla obtěžova a myslela, že to rozchodí! Naštípnutou kost! NO a tak vyfasovala jednu orthézu, dvoje berle a kupu ponaučení.. no a než jsme dojely domů, přiletěl odněkad tmavý mrak a pak se spustil pořádný liják i s kroupama..no a to suché seno už holt suché není... Nedá se říct, že by se nám, zemědělcům, to počasí v jakékoli podobě zavděčilo. Jdu obhlédnout škody po kroupách...
[164]
Vy jeden chytálku za slova
(Honza ze Žižkova: 21.07.2006, 19:14:02
- Mail
- x)
Ale když tak přemýšlím... Určitě by se v mý minulosti něco našlo. Vzpomínám na jednoho mládence, který na oblíbenou otázku \"Copak kradu?\" standardně odpovídal \"Kradeš\". A některým pak zaujatě vysvětloval, že kradou všichni.
[167]
2 Rpuť
(PeS: 21.07.2006, 21:42:57
- x)
to je tim horkem, nějak to blbě snášíme. I ta auta to blbě snášej - i když, vida Dušanův výraz ve tváři při pohledu na moje auto - leckterým \"přátelům\" by se zatetelilo srdíčko radostí... všimla sis, že letos vlastně nebylo vůbec žádný jaro? Jeden kolega se mi teď svěřoval, že ještě 6. června topil - a tejden nato zdechal vedrem... Nějak na to nejsme stavěný...
[168]
PeSi,
(Rpuť: 21.07.2006, 21:49:24
- x)
Dušan už odvyk:))) Letos je to počasí extra pitomý - chybí mi to přejaří, kdy se všechno pomaloučku probouzí. Na druhou stranu bychom se na to mohli vymlouvat: Díky tlakové níži nad sněmovnou a studené frontě nad Strakovkou ještě nemáme předsedu parlamentu - aspoň by to mělo rozumnej důvod...:)))
[169]
2 Rpuť
(PeS: 21.07.2006, 21:59:51
- x)
že to připomínáš - já se dnes srdečně bavil... Nahlédnul jsem na Psa. Jarouškovo: \"To Paroubek, to je jinej kanón!\" je bezkonkurenční kandidát na vtip dne... Viděl jsem (jak se říká) ledacos - hada chcát, koně blít, mosazný hrábě, převrácenej sovětskej tank - ale kanón, posranej strachy až za ušima, to jsem ještě neviděl! Jak se říkávalo, ten chudáček tou posranou prdelkou cvaká strachy pětku drát na centimetrový kousíčky... A tenhle zbabělej chudinka chce nadále dělat premiéra? Proč ne, každej národ má přece takovou vládu, jakou si zaslouží...
[170]
No já zatím viděla
(Rpuť: 21.07.2006, 22:10:48
- x)
jen kakat slepejše. On si na to vždycky musí \"odklopit\" ocásek a protože tohle nás ve škole neučili, tak jsem se lekla, že se mi slepejš zlomil:))) Ono v tom divným povětří vylejzá spousta hadů - taky na tři...ale prej nám nebude vyzrazovat všechny svoje spojení, říkal Puchejř...že aby sme si mysleli ... ale moc věrohodně to neznělo...
[173]
Ahoj lidi, nemám vůbec
(Šumavák: 21.07.2006, 22:58:59
- x)
čas, navíc jsem dnes málem zkolaboval - bouřka nás minula bylo trochu víc teplo než jsem vydržel a teď mám ještě rozdělaný oheň a grilovat s přáteli...... Rputi, ta výstava je už jen do 28.7. a stojí za to !!! Ani jsem to dnes nečetl, ale snad zítra! Mějte se!
[174]
Driving with a King
(Dusan Neumann: 21.07.2006, 23:49:12
- x)
..Niko, a každému kdo je posedlý blues http://rapidshare.de/files/26562035/Riding_with_a_King.zip.html
[175]
Dušane,
(Nika: 22.07.2006, 02:17:33
- x)
vřelý dík, mám staženo, jen když se ještě objevíte, potřebuju poradit, čím to pustit, se soubory m4a nějak nemám zkušenost. U dcery na laptopu to zkoušelo BSPlayer, a taky nešlo. Jinak koukám, že všichni buď mohutně dovolenkují, nebo paří, nebo padli za vlast ... :-))
[179]
Dobré ráno,
(PeS: 22.07.2006, 07:29:13
- x)
tak jsem zas v noci nemohl spát vedrem a mimo jiné jsem si četl Psa. Dušane, ten článek je pěknej... Jen to zas za něj ode všech pacifistů schytáš. A jsem zvědav, jestli s tímhle názorem zůstaneš osamocen, nebo jestli se k Tobě nějakej ten publicista přidá...
[180]
Dobré ránko!
(Rpuť: 22.07.2006, 07:51:27
- x)
PeSi, také jsem si přečetla Dušanův článek - dobrý jako vždycky a komentáře typické, také jako vždycky. JInak mohu jen odkázat nahoru k poznámce o pacifismu etc. u chřástalů. Právě jsme se vrátili s Blesanem z procházky, protože tohle je jediná doba, kdy se dá jít ven. Navíc ráno pršelo, všude je vlhko a vlaho, potok bublá, ptáci řvou a prohnali jsme pár kocourů, takže jsme si začátek dne náležitě užili. Zítra si musím vzít foťák, toulali jsme se džunglí kam zřejmě ani psí noha nepřijde a byla to paráda.....
[181]
Dobré ránko z východu!
(Dana: 22.07.2006, 07:57:18
- x)
Mé vyhlížení sjednaného pokrývače se začíná nebezpečně blížit Čekání na Godota. JInak mě dnes ještě čeká vyhrabávání sena zatlučeného krátkým, ale intenzivním krupobitím do země. A také návštěva starší dcery. Přeji všem krásný den a Šumavákovi, aby nic nepřeháněl, tohle počasí je dost náročné.
[182]
Neměli socani náhou starost, že zprivatizované nemocnice zruší nerentabilní oddělení?
(Rpuť: 22.07.2006, 09:36:27
- odkaz
- x)
Pacienti českolipské krajské nemocnice přišli o péči specialistů oboru ušní-nosní-krční. Vedení zdravotnického zařízení oddělení ORL zrušilo, aby mělo peníze na pokrytí vyšších platů lékařů a zdravotnického personálu. Zvýšení platových tabulek o pět procent nařídila nemocnicím, které zůstaly příspěvkovou organizací, od ledna vláda Jiřího Paroubka. Spolu s osmiprocentním zvýšením tarifů loni v září stouply meziročně základní platy o 13 procent. Jen v českolipské nemocnici výdaje na platy vzrostly asi o tři miliony korun měsíčně, 30 až 35 milionů za rok. Ministerstvo zdravotnictví ale adekvátně tomu nenavýšilo příjmy zdravotnických zařízení.
[192]
Niko, nenechte se mejlit!
(Rpuť: 22.07.2006, 12:07:19
- x)
Já si taky vždycky myslela, jak jsou lidi mimo Prahu zdraví. A nestačím koukat - já, odjakživa velkoměstský člověk, žijící ve smogu a pod všemi myslitelnými jedy, jsem najednou nejzdravější baba v okolí. Kde kdo heká, tuhle ho šťouchá, tamhle bolí, na tohle bere prášky....
[194]
...vyhrát nad sinicemi, má být unikátní projekt Čistá Svratka za více než tři miliardy korun.
(Rpuť: 22.07.2006, 14:14:38
- odkaz
- x)
Masivní uplatnění jakéhokoli přípravku na likvidaci sinic nebo některých nežádoucích látek ve vodě je pochopitelně velký byznys. Právě v tom mnozí kritici ministerstva spatřují neochotu úředníků využít prostředku řady Sekol. Nabízí jej totiž neznámá malá firma, která nemá vazby na lidi ve státní správě.
[198]
Dušane,
(zíralek: 22.07.2006, 21:12:48
- x)
četl jaem Váš článek,souhlas, Až ten závěr mne zarazil.K Vám se moc nehodí. Myslíte že fanatismu zabrání misionářství či zákazy? Ani náhodou,ba ani vzdělání ne. Fanatici jsou nepoučitelní,jedno kdo své prosazuje. Tady bude jen destrukce, na dohody s fanatiky nelze přistoupit, protože není ke komu přistoupit. Možné je položit hlavu na špalek,ale to Izrael na rozdíl od nás ví dávno.
[200]
zírálku, uvažujte se mnou
(Dusan Neumann: 22.07.2006, 23:41:23
- x)
jsem přesvědčeným zastáncem positivního vlivu vzdělání (k němuž nepočítám indoktrinaci v madrásách), je-li uplatněno včas a s otevřeností kontroversním ideám, které se řeší debatou a ne granátem. Jsem tady na okrese členem takové organizace \"Unity coalition\", která si dala za úkol ekumenické (hlavně ve světském významu) seznamování různých kultur a etnik. Vidím vedle sebe vyrůstat i malé muslimy, kteří neznají nenávist ani ke křesťanům ani k Židům. Zdejší imám je sice blbec, ale aspoň natyolik tolerantní, že se nechá zatlačit do kouta a pak jako poslední obranu tvrdí, že se jedná o boží dogma. Ale nehorzí ani peklem ani uřezanými hlavami, a tak když ho chtěly úřadu v roce 2001 deportovat (propadlé vízum), postavili jsme se za něj a nakonec tu zůstal (hlavně z obavy aby místo něj nepřišel blbec - fanatik). S fanatiky se skutečně jednat nedá a nikde to ani nenavrhuji. Ti se musejí vybít - nejlépe tak, že poštvou navzájem proti sobě. Nebývá to ani tak nesnadné. Osobně dost obdivuji chladnokrevnost a jistou dávku humanity s jakou IDF postupuje. Raději nebudu psát jak bych to řešil já, ale nebylo by to nic hezkého, jen si myslím, že velmi tvrdá, nesmlouvavá a hlavně rychlá akce přinese mír a hojení daleko rychleji než protrahovaná \"humánně\" vedená válka.
[201]
souhlas,
(zíralek: 23.07.2006, 00:00:58
- x)
až na to vzdělání, i vzdělanec může být fanatik. Například 11 září, jejich mysl je pro nás nepochopitelná. Bin Ládin, musí být člověk s rozhledem i vzděláním, a přesto? Někdy mi napadá v slabých chvilkách, jestli nejsme fanatici my. Vnucujeme ho světu i za použití násilí, třeba se nám to vrátí. No teď už jsem to pěkně pomotal, doufejme v nás.
[202]
V tom názoru na vzdělání a fanatismus
(Dana: 23.07.2006, 00:15:35
- x)
souhlasím se Zírálkem...žádné vzdělání ještě fanatika nepředělalo, neodradilo od fanatismu. Ono je to asi v něčem jiném - síle tradic, základních hodnotách života společnosti, davovém přesvědčení a také trochu o osobnosti...
[203]
Dano, ale já mluvím o prevenci vzděláním
(Dušan Neumann: 23.07.2006, 00:45:59
- x)
...,já asi neumím psát, protože nikde nenavrhuji převýchovu fanatiků...Mohamed Atta a jeho kumpáni přišli do USA již indoktrinovaní a po vzdělání netoužili, šlo jim pouze o instruktáž k provedení záměru. Ježto před tisíci lety dominoval osvícený Islám, tehdy daleko osvícenější než chiliastické křesťanství, a i dnes je na světě určitě více tolerantních muslimů než fanatiků, netroufám si tvrdit, že je to nereformovatelné náboženství. Potíž je v tom, že jako lidstvo nemáme 600 let čas, aby se reformoval. Tohle by bylo na dlouhý článek vymykající se blogovému rozměru. Ale mám nápad, na příští sezení u Pivoje nebo kde to bude, si připravím přednášku, takovou mozaiku dat a myšlenek k problému... a už zase leje, to bude zase prádelna....
[204]
Přeji krásné ráno!
(Rpuť: 23.07.2006, 07:19:40
- x)
A dovolím si Dušanovi jemně oponovat:))) Vzdělání je sice nesporně důležité, ale spíš bych řekla, že jde o touhu po naplnění smyslu života - dovedenou do extrému. A jelikož Pivoj daleko a téma je aktuální a já si také ledacos myslím, dovolím si též na podobné téma cos ve stručnosti upáchat a myslím, že budem rádi, když učiníš totéž. Jednoznačný názor na to neexistuje a v diskusi, si myslím, se lze něčeho dobrat.
[205]
Dobré ránko z východu!
(Dana: 23.07.2006, 08:17:05
- x)
Za hodinku mi tady přijde zástupce společnosti, které provozuje WI-FI připojení k internetu a tak jen chvíli na diskuzi. Dušane, já mám vážné obavy, že ani pobyt od raného dětství v jiném prostředí moc nepomáhá - zatím. Spousta fanatiků pochází z Německa, Anglie a dalších \"civilizovaných\" zemí,kde se jim dostalo jak výchovy,vzdělání, ale také byli vystavení působení \"lákadel a svodů\" moderního, z jejich pohledu zavrženíhodného způsobu života. Jak říkáš - chtělo by to 600 let vývoje v nějaké izolované části světa pod kontrolou tak, aby si vše zažili a prožili, a aby k určité ateickosti života dospěli sami. Ale kde ho brát. Ćas je to, co je proti nám....
[206]
Vážení,
(PeS: 23.07.2006, 08:24:07
- x)
dobré ráno. Ve vší vážnosti si dovoluji podotknout, že hlavní neshoda je zde v terminologii. Každý z nás si totiž pod slovem vzdělání představuje něco jiného. U někoho to opravdu obsahuje pouze formální vzdělání, počet absolvovaných škol a získaných diplomů. To ovšem nic neříká o osobnosti. Dušane, obávám se, že Ty automaticky spojuješ slovo vzdělaný se slovem ucelený, vyzrálý (člověk). Ty si prostě nedokážeš představit, že osobnost bez jisté ucelenosti a vyzrálosti by se dala označit za vzdělanou. Ze Tvých textů je to vidět. To není nic proti ničemu, to už se na Tobě podepsala Amerika, sám jsi to tehdá u Vodičky říkal, takový ten postoj, kdo se chce učit a vzdělávat, ať se učí a dostane k tomu příležitost, v naději, že tu osobnost v sobě utvoří. Na druhé straně my tady bohužel musíme rozlišovat mezi (formálně) vzdělaným člověkem a vyzrálou osobností. A bohužel k tomu musím dodat, že formální vzdělání v tom hraje minimální roli. Ale poskytuje jednu věc - poskytuje či usnadňuje MOŽNOST té ucelenosti a jistého rozhledu dosáhnout. Na druhou stranu, jakákoli indoktrinace tuto možnost snižuje. Bohužel, náboženská indoktrinace (jakákoli) patří v tomto ohledu k nejhorším. A tam už na formálním vzdělání skoro nezáleží, neboť indoktrinovaný mozek si vytvoří blok a jednu informaci a-priori odmítá, zatímco druhou nekriticky přijímá. Důležité je to nekriticky, a to i zpětně. Jura by možná potvrdil, že velkou roli v tom hraje i euforie a davová psychóza. Dám příklad - mám dva kamarády, které si troufám dosti dobře znát. Jeden je čerstvý vysokoškolský profesor, ve svém oboru špičkový. Takže vysoce vzdělaný člověk. Ovšem mimo svůj obor inklinuje k nekritickému přijímání všeho možného, takže jsou témata, jimž se ve vzájemné shodě vyhýbáme, i když spolu sedíme u piva. Jeho indoktrinací je hlavně EU a zelená ideologie - taky forma náboženství. Ten druhej kamarád je vyučenej zedník-obkladač. Ovšem v mnoha směrech má širší rozhled a velmi kritický přístup k čemukoli, nesmírně sečtělý a aktivně se zajímající o vše možné. Z pohledu kritického přístupu k informacím je mnohem ucelenější osobnost, než ten první. Může hájit jiný názor než já, ale má ten názor podloženej a vyargumentovanej. Dovolím si ve stručnosti shrnout, jinak je to téma na širokou diskusi, kritériem je vlastní názor. Jsem-li si vědom, že ten názor je nutně subjektivní a ovlivněný mou povahou a preferencemi a je-li zde alespoň jistá snaha ten názor uvést do souladu s \"objektivní realitou\" - ty uvozovky jsou tam schválně - pak je velká šance, že se neopásám trhavinou a nepůjdu vyhodit do vzduchu autobus plný dětí. Pokud ovšem je názor indoktrinován, nekriticky přejímám názor jiný a nejsem si toho ani vědom (jakýkoli názor, třeba i momentálně \"správný\"), pak ta pravděpodobnost toho opásání je mnohem vyšší. Před tímhle ale jakékoli formální vzdělání neochrání. Právě proto, že je formální. Tady spatřuji smysl Goethova: \"Grau, teurer Freund, ist alle Theorie...\" Fuj, to jsem se rozkecal - a vůbec nevím, jestli je tam to, co jsem tam chtěl napsat...
[207]
2 Dana
(PeS: 23.07.2006, 08:34:46
- x)
Dovolím si jemně oponovat i Vám na konkrétním příkladu: Japonsko. Žil jsem tam skoro rok v roce 93 - v té době to byla nesmírně rigidní a konzervatvní země, s nám naprosto nekompatibilní mentalitou. V roce 2002 jsem tam pobýval delší dobu znovu - ta země se nesmírně změnila, právě v oblasti mentality u mladší generace. Klíčové slovo tady zní: Internet. V roce 93 většina univerzit a institucí neměla ani e-mail. Kolega říkal, že e-mail přichází do instituce s prvním gaidžinem a měl pravdu. Dnes je ta situace naprosto jiná a ten posuv v myšlení je znát. Stačilo 9 let...
[208]
Ale teď neodolám a musím se pochlubit!
(Rpuť: 23.07.2006, 08:42:45
- x)
Všechno začalo průšvihem. Můj drahý a vznešený Canon mi oznámil, že velká černá patrona je prázdná, já sáhla po rezervní do šuplete... a hle, blb dodavatel omylem zabalil dvě malé. Tma, katastrofa, infarkt, jelikož místně k nesehnání a na loveckou výpravu po jižních Čechách jaksi nedostávalo se času. A tisknout jsem musela, neb termín hořel. Hle jaká to rozkošná malá tiskárnička, zavrkala jsem ve zdemístní prodejně nad čímsi, co vypadalo jako trochu vyšší bochník chleba. Za 12 stovek jsem nečekala zázraky, ale soudila jsem, že v nouzi poslouží a pak bude předána dítku,jemuž na blbinky bohatě vystačí (a já budu mít aspoň pokoj). Příjemné překvapení nepřihází se člověku zrovna často - ale tedy tohle stálo za to! Nejenže fotka, byť na obyčejném kancelářském papíru vypadala překvapivě dobře, ale na monitoru mi vypučely dvě další ikony prográmků pro základní práci z fotkami - jednoduché, snadné, příjemné. Několik rastrů pro nejúspornější rozložení obrázků při tisku, pro další blbiny, jako jsou kalendáře, či přáníčka možno si objednat doplňkový progámek a vůbec spousta dalších možností - ještě jsem to nestihla do detailů prostudovat. Mám jediný problém - pro to dítě mi to přijde skoro škoda:))) (A aby to nevypadalo jako nevyžádaná reklama, tak úplně tiše dodávám, že to \"moje potěšení\" se jmenuje HP Deskjet D1360.)
[209]
2 Rpuť
(PeS: 23.07.2006, 09:03:05
- x)
Ta tiskárna rozhodně není špatná, ale doporučuju zakoupit náhradní inkoustové patrony. Je to inkoustovka, takže ta výdrž není moc velká... Zvláště, pokud ji předáš dítku. Přesně vím, jak to dopadá... Typický dialog - já: koukej si koupit náhradní catridge, ať je tu máš po ruce (často dokonce - já ti je proplatím...). dcera - ale dyť jsem je tam teď dala čerstvý, jó, já si je teď v tejdnu koupím... ... Telefonát - tatí, mě dopsala tiskárna a já mám ráno odevzdávat referát, mohl bys cestou z práce koupit cartidge? Moc prosím!!! Da capo al fine - pořád... Jestli potřebuješ častěji tisknout barevně ve větším objemu, skoro by stála za úvahu barevná laserovka. Ta pořizovací cena je vyšší, ale provozní cena je znatelně nižší. Já už chci domů aspoň černobílou laserovku, v kombinaci s barevnou inkoustovkou je to skoro ideální řešení (zatím).
[210]
Barevná inkoustovka + čb laserovka
(Vít Blaha: 23.07.2006, 09:37:28
- Mail
- x)
Souhlasím, že je to velmi dobrá kombinace. Používám asi 4 roky. Pokud je požadavek na častější tisk barevných fotek, plánů - doporučuji vybrat nějakou tiskárnu s většími a po jednotlivých barvách samostatně měnitelnými cartridgemi. Mně se výborně osvědčuje Canon - šestibarva s dvounásobnou patronou na černou barvu.
[211]
PeSi, až mi odejde ten Canon,
(Rpuť: 23.07.2006, 09:41:00
- x)
tak si tu laserovku asi taky pořídím. Tohle byla prostě nouzovka. A ta jednoduchost a použitelnost fotografických prográmků mě okoulila dokonale - zejména po té, co mi odborník na jaře nainstaloval nejnovější Adobe, který mě svou zbytečnou komplikovaností pil krev - při čemž se s tím nic moc dělat nedalo - už jsem ho vyhodila. Z gustem! Holt mají u HP asi lepší programátory. S patronama normálně problém nemám a s tím, že je budu opatřovat já, jsem smířena, neb znám své pappenheimské...
[213]
2 Rpuť
(PeS: 23.07.2006, 10:06:05
- x)
Největší průser - a to bohužel i u HP, jsou ty patrony. Bejvaly doby, kdy si člověk koupil příslušné flašky inkoustu a doplňovací soupravu a vesele si doplňoval inkoust sám. (nejlépe v právě čisté košili, samozřejmě...). Ovšem to by bylo příliš levné. Takže 5 ml kazety, nominálně 150 stran \"středního pokrytí\" - ta spotřeba je odhadovaná, takže často se stane, že Ti to prázdnou kazetu hlásí, i když tam ještě inkoust je a doplňování rozhodně přestalo být snadné. Snaha je, aby tupý zákazník kupoval a kupoval. Takže bohužel, tuhle cenu musíš zahrnout do kupní ceny tiskárny a náhle zjistíš, že vůbec není tak levná, jak se zdálo. U fotek ve slušné kvalitě je těch 5 ml inkoustu pryč hned a nejhorší je, že ty barevné inkousty obvykle nejsou samostatné a když dojde jeden, musí se měnit celá patrona. Ideální je, co popisuje Vítek, ale to už patří k těm dražším tiskárnám... Co se Adobe týče, vcelku souhlas. To je program pro grafické studio, pro normálního uživatele zbytečně komplikovaný (photoshop). U úpravy fotek a obrázků člověk obvykle potřebuje jen pár věcí, ale ty potřebuje mít po ruce a snadno. HP bejvával záruka kvality. Snad se teď konečně zas vracejí ke starým dobrým zásadám, když konečně vykopli tu blbou krávu, co je málem zlikvidovala...
[214]
PeSi,
(Rpuť: 23.07.2006, 10:33:37
- x)
já jsem měla dobrý Adobe v Augsburgu - sice Home-Edition (z r.2000), ale grafiku to mělo náramnou a užívání rozumně jednoduché. Musím to CD pohledat a jestli to bude kompatibilní i s tímhle počítačem, tak si to nainstaluju. Nějak mám pocit, že to program od programu má méně funkcí a komplikovanější použití. Barevný tisk už omezuju, jakmile potřebuju něčeho víc, tak stejně zjistím, že ten program nikdo v okolí nemá a tak prostě letáky atp. už jen zadám s požadavky. Stejný problém jsem měla i teď, kdy šlo o věci v Excelu a já zjistila, že si každý radši koupí program, kterému se pracně přizpůsobuje agenda, místo aby si to v tom Excelu jednoduše udělal dle vlastních potřeb. Tudíž jsem ani nemohla poprosit, aby mi to někdo vytisknul - Excelu se tu každej bojí, jak čert kříže.
[215]
2 Rpuť
(PeS: 23.07.2006, 10:54:13
- x)
S tím programem by neměl být problém... Sice Ti to bude hlásit, že můžeš mít novější, lepší, radostnější, ale nesmíš se nechat zblbnout. Já na spoustu věcí používám grafický editor PaintShop Pro z roku 94 - hlavně proto, že je malej a na spoustu věcí stačí. Sice mám novější verzi, ale tu používám, jen když ta starší už nezvládá... Velice zřídka. Výhodou Adobe je, že přímo podporuje postscript - ostatně ho vytvořili - a to je grafický standard. Takže když něco vyexportuješ do postscriptu, je to v principu přenositelné kamkoli jinam. Podrobněji radši přes mail, tohle už se stává příliš specifickou debatou... No a ten Excel je jedna z mála věcí, kterou Microsoft docela rozumně rozvinul (poté, co jí ukrad...)
[216]
Trochu je to z mého původního oboru,
(Vít Blaha: 23.07.2006, 11:17:22
- Mail
- x)
takže bych koupi barevné laserovky hodně zvážil - naposledy jsem si to testoval asi dva roky zpět - co se týká ekonomie tisku tak při stovkách A4 fotek měsíčně barevná laserovka v ceně kolem 35 - 40 tisíc Kč (vše ceny bez DPH) na tom byla jen o mále lépe oproti inkoustovce v cenové relaci kolem 5 tisíc. V žádném testu se ale laserovka inkoustu nepřiblížila v kvalitě tisku!!! To je prosím potřeba zvážit při výběru - pokud chcete tisknout třeba plány, nebo málonákladové publikace apod. tak laserovka je ideální zařízení. Jde-li Vám o kvalitu má soukromá zkušenost hovoří pro inkoust. Já mám v kanceláři i doma Canon i950 a zatím zcela dostačuje mým nárokům + čb laserovka HP. Laciné inkoustovky - ano, kvalita je překvapivě dobrá, ale náklady na 1 kopii pak závratné - v roce 2004 na Invexu v Brně rozdávala nějaké firma podobné tiskárny zcela zdarma - tonery tam byly tak na 10 stránek a myslím, že po nákupu 1 náhradní sady měly náklady na originální reklamní tah zaplaceny. Úprava obrázků - velmi dobré na fotky, jejich úpravu, tisk, archivaci a publikování třeba na webu je Zoner Photo studio - http://www.zoner.cz/photo-studio/ - má několik příjemných vychytávek a už asi 3 roky si každý rok dokupuji upgrade na nejnovější verzi varianty Professional.
[217]
2 Vít Blaha
(PeS: 23.07.2006, 11:39:03
- x)
Nic ve zlým, ale ty 2 roky jsou strašně znát. Dneska slušnou laserovku už pořídím kolem 10k Kč. A ta kvalita tisku se stává srovnatelnou. Máme teď u nás k dispozici 2 - OKI a HP (na typy si teď zpaměti nevzpomenu... Jestli půjdu odpoledne na fakultu, tak pošlu konkrétní typy.) Obě jednoprůchodové, kvalita polotónového tisku u barevných fotek mě velmi příjemně překvapila. A u spotřebního materiálu je cena/výkon taky rozumně příznivá, možná o dost příznivější, než u toho inkoustu. Ale je to na delší debatu...
[218]
Používám Canon,
(jura-p: 23.07.2006, 11:40:34
- x)
i865 a jsem spokojený. Má tři barvy a dvě černé. V samostatných krabičkách. Hlavně člověk nesmí podlehnout tomu, že to hlásí, že má málo nějaké barvy. Obvykle to vytiskne ještě tak dvacet až třicet fotek 4x6´bez ztráty kvality. To rifilování u mě bylo spojeno s takovými škodami a nasráním, že jsem doplňování nechal lidem, co jsou šikovnější. A kupuju levné krabičky v Tesku, origoš nebo ještě levnější neznačkové taky tam anebo občas v Makru. Jediné, co jsem se nenaučil vyladit je barva zelená. Vychází mi buď našedlá nebo jásavá. Ale je to dáno taky tím, že nemám ani trochu kalibrovaný monitor na noťáku. Prý to nějak jde, ale já zatím postupuju tak, že když to vypadá takhle na monitoru, tak to obvykle vypadá takhle jinak na fotce. A většinou to pro ty rodinné účely, co potřebuju tisknout stačí. Na úpravy používám ACDsee8Pro a Zoner8Pro a jsem spokojený. Měl jsem od syna kradený PhotoShop 7 Pro, ale z důvodů složitosti a přesvědčení, že bych neměl užívát ilegální jsem ho vymazal a dělám s těmi jednoduchými programy.
[222]
Jura-pe,
(Vít Blaha: 23.07.2006, 12:19:11
- Mail
- x)
s těmi barvami (jiná barva na monitoru, jiná na tiskárně) je to problém - mám kamaráda, co na tom má postavenou firmu - jezdí to do reklamních studií a tiskáren ladit - má nějaký spešl SW z USA za šílené peníze. Hodně často to mají odborné firmy v souladu a zapomínají na třetí složku a to je barevná teplota umělého osvětlení. Mají stejné barvy na monitoru i na tiskárně, ale na denním světle jsou pak překvapeni. A tam jim pomáhám zase já... PeSi, s těma laserovkama je to pro mne opravdu překvapení. Budu to muset na podzim napravit a opět vyzkoušet své referenční snímky, které na to amaterské pseudotestování používám. Ty konkrétní typy by mne opravdu zajímaly.
[223]
A nedaj si pokoj...!
(Rpuť: 23.07.2006, 14:23:58
- x)
Vedoucí Dopravního inspektorátu ve Frýdku-Místku Michael Čaš v sobotu v noci opilý havaroval. Svým vozem narazil do jiného automobilu, ve kterém se lehce zranila matka se synem. Dechová zkouška policisty prokázala vypitý alkohol před jízdou. (novinky)
[224]
2 Vít Blaha
(PeS: 23.07.2006, 14:28:43
- x)
Omlouvám se, ale nevím, jestli se k tomu dneska dokopu. Už jsem chtěl vyrazit, ale zatím nic - venku je jak v prádelně a asi se mění tlak, příšerně mě rozbolela hlava. Dokonce tak, že jsem si vzal prášek - to už je u mě co říct. Jen vím, že ta OKI je z té oceněné rodiny C5250 (Chip-tip), upřesním, kdybych náhodou zapomněl, připomeňte se...
[228]
Neradí také ten Ralf Dahrendorf,
(jura-p: 23.07.2006, 17:23:11
- x)
jak získat většinu, připadně ústavní většinu k té změně volebního systému? Bez této rady je každá taková rada poněkud knížecí. A znovu musím konstatovat, že k analogickým radám v psychologii poznamenal už než skončilo devatenácté století, že to, že člověk jí, když má hlad není objevem psychologie a nečiní to psychologii zajímavou. Byla to reakce na Pavlova, přesto tu Nobelovku za neurologii dostal. Teprve mnohem později se ukázalo, že mnoho Pavlovových konstruktů nemá žádný obsah a jeho teorie nemají žádnou empirickou oporu. Přesto se na základě jeho slintajících psíků v naprosto šíleném prostředí pěstovaných vykládalo lidské chování více jak šedesát roků. Ano, ale jak přesvědčit většinu poslanců, kteří dobře vědí, že jejich postavení ve straně a na volební listině jim zaručuje zvolení, aby si vybrali systém, který jim nic takového nezaručí, je ten problém, který je tu k řešení. Až toto bude vyřešeno, bude možné prosadit jakýkoli volební systém, který bude libo. Já se domnívám, že nejosvědčenější je většinový systém jednokolový angloamerický. Zatím se pokaždé podařilo nedostat se do volebního patu a ještě nikdy se nezvrhl v systém totalitní. Nefunguje v zemích s výraznou nehomogenitou obyvatelstva, ale takovou naše země není. Naopak patříme po všech stránkách k zemím s nejhomogennějším obyvatelstvem.
[229]
A k problému Dušana Neumanna.
(jura-p: 23.07.2006, 17:35:02
- x)
I já věřím na peníze investované do kvalitního vzdělání. Ale ani to neumí vyřešit problémy zaráz probíhajících problémů náboženské, etnické, kulturní, sociální a kdovíjaké asimilace a přesně opačných problémů diferenciačních. Když uvážíme, kolik peněz bylo investováno do národní asimilace Čechů do říše a do jejich vzdělávání a přesto se vyčlenili a národním obrozením rozbili jednu s nejtolerantnějších říší v Evropě. Jen se podařila jejich rekatolizace mírnými prostředky a najednou za pár desetiletí zde byl národ bezvěrců. Daleko drastičtější metody byly použity proti Irům, a stejně se prosadilo, tentokrát naopak velmi konfesní pojetí národní emancipace. Ve Francii je velmi kvalitní a nestranící všeobecné vzdělávání a přesto zde vznikají muslimské enklávy počtem obyvatel srovnatelné s malými státy evropské únie, kde svrchovanost Francie je velmi pochybnou, kde se státní moc prosazuje jen po dohodě s duchovními vůdci a v koordinaci s vůdci gangů, kteří ji v některých oblastech života dovolují fungovat. Třeba tehdy, když sociálními opatřeními uplácí předstírání nebojové situace.
[230]
Juro,
(Rpuť: 23.07.2006, 17:40:49
- x)
ale ten italský nápad s automatickými 55% pro vítěznou stranu by snad, aspoň pro začátek, průchodný být mohl? I když budou menší strany vyskakovat, že se tím sníží jejich koaliční potenciál...Ale jelikož to je jediná věc na které by se mohla ODS s ČSSD shodnout, tak i projít by to mohlo...
[231]
Národnostní a náboženské problémy, stejně jako rasové,
(jura-p: 23.07.2006, 17:53:50
- x)
umějí propuknout po desetiletích zdánlivého klidu. Dokladem budiž třeba Irán, Turecko a z bližších míst Kypr a Balkán. Konec konců ani osud Československa není příkladem k tomu, že pozvednutí hospodářství a vzdělání vede k otupení divergentních tendencí, které zákonitě přicházejí po sebeuvědomění skupiny lidí. Procesy neustálého sjednocování a rozrůzňování jsou lidské společnosti vlastní a nepotřebují ani zdůvodnění ani řízení. Často jsou ti, co se domnívájí, že tyto procesy řídí, spíše jejich nástroji. Tak například skupina lidí, která se nazývala Evropským konventem a měla přispět ke zjednodušení pravidel platných v této organizaci, tím, že se sama vyhlásila za ústavodárnou, stala tvůrcem v podstatě největší krize této organizace. Krize tak velké, že byla tabuizována a všichni předstírají, že není.
[233]
No myslím, že senát začne znovu projednávat návrh ústavního zákona
(jura-p: 23.07.2006, 18:16:09
- x)
o rozpuštění poslanecké sněmovny. V něm se říká v podstatě to, že pokud se poslanecká sněmovna rozhodne sama sebe rozpustit, tak ji prezident rozpustit může a vypíšou se nové volby. Řešil by se tím neskutečně složitý a proti jiným zemím těžkopádný způsob rozpuštění sněmovny a připomenulo by to poslancům jejich odpovědnost. Zatím se rozpouští ústavním zákonem, který musejí ústavní většinou schválit obě komory a prezident je z toho vynechán. Pak by stačilo jedno jediné usnesení a souhlas prezidenta. Ale ani tento návrh tam nepůjde poprve. Minulá sněmovna nám ho vrátila k dopracování.
[237]
2 jura-p
(PeS: 23.07.2006, 21:00:16
- x)
tady těch pár kapek padá teď - a hlava se pozvolna usazuje nazpátek na svý místo. Ještě že aspoň tak... To jsem si původně myslel, že obvolám pár přátel a půjdeme někam pofilosofovat, jak další rok nenávratně odplul do chronosynklastického infundibula, tady přesně tam. A kdyby mě ta hlava aspoň bolela po nějakym tom včerejšim chlastu, tak bych měl omluvenku - stylu \"máš, cos chtěl\", ale dodělával jsem pár věcí, hrozilo řízení a byl jsem naprosto střízliv. Tak aspoň teď jedno pivo a pokud to bude dobrý, tak později trocha vinnýho střiku...
[238]
Při řešení Husákova případu dostal zákon na prdel.
(jura-p: 23.07.2006, 23:23:46
- x)
A to nejen zákon o maření provozu na silničních komunikacích, ale i služební zákon. Protože od té chvíle, kdy Husák do novin přiznal přestupování zákona bylo povinností ministra konat a ne komentovat. Žádný velím si sám, sám se trestám zákon nezná.
[242]
Tedy, to Rajče je nemilosrdný.
(jura-p: 24.07.2006, 00:01:54
- x)
Tak jsem si myslel, že když pošlu fotek málo, že to třeba bude větší, ale není. Kdybyste chtěli někdo to panoráma abyste si ho mohli prohlédnout, tak vám ho pošlu, seštichovalo se to docela fajn, až na maličkosti. Je to z formátu tiff, má to po úpravě čtyřiapůl mega v jpeg. Ty další jsou původně 8 a 14 mega, ty nenabízím, protože to ucpává prostor. Ale na druhé straně, kdyby někdo chtěl!!!
[243]
Tedy, to Rajče je nemilosrdný.
(jura-p: 24.07.2006, 00:02:57
- x)
Tak jsem si myslel, že když pošlu fotek málo, že to třeba bude větší, ale není. Kdybyste chtěli někdo to panoráma abyste si ho mohli prohlédnout, tak vám ho pošlu, seštichovalo se to docela fajn, až na maličkosti. Je to z formátu tiff, má to po úpravě čtyřiapůl mega v jpeg. Ty další jsou původně 8 a 14 mega, ty nenabízím, protože to ucpává prostor. Ale na druhé straně, kdyby někdo chtěl!!!
[245]
Martine,
(jura-p: 24.07.2006, 00:10:07
- x)
ale po rozhodnutí, nebo alespoň schválení soudu. Jinak to žádný trest není. Já posílám ročně víc a neudělal jsem nic, a když si strčím řidičák do šuplíku v psacím stole na jakkoli dlouho, tak to taky není za trest. Pokud si vzpomínám, potrestání má vyjít v rozkaze ministra. Obvykle to neřeší ministr sám, svolává kárnou komisi, která případ prověří, navrhne a na základě toho ministr koná. Já to znám od vojáků, kde jsem byl náměstkem. Že by to měli policajti tak ležérní, jak to předvedl prezident s ministrem, nemohu uvěřit.
[246]
A to nemluvím o záznamu do personálního spisu.
(jura-p: 24.07.2006, 00:13:37
- x)
Že by policajti měli takovou selanku. No to se pak nedivím, že s nehodovostí bojují na oblíbených místech, kde se dobře zastavuje a nebo na kávě u pumpy. Až mě zastaví, tak řeknu, že si to do šuplíku šoupnu sám a že body ať mě napíšou tam, co svýmu prezidentovi.
[247]
Jo a Martine,
(jura-p: 24.07.2006, 00:21:37
- x)
tento zákon v rozporu s přestupkovým zákonem a služebním zákonem výslovně nepřipouští potrestání domluvou a projednáním, ale i o tom se podle služebního řádu musí učinit zápis, aby si někdo nemohl myslet, že nad věcí nadřízený mávl rukou, mezi náma papalášama. A přesně tohle ministr učinil, nic nezaznamenal, nebylo co. Mezi náma právníkama a papalášama, kdo by se na to..., že jo. Solvíni se darem a šuplíkovaným řidičákem uklidní, novináři se toho nažerou a přestanou otravovat.
[248]
Ahoj, lidi, skvělý víkend,
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 24.07.2006, 00:25:25
- x)
jen se potřebuji trochu vyspat. V sobotu ráno v půl páté padla poslední klapka \"Bathory\", samozřejmě jsem v posledním obraze hrál, popil trochu šampaňského a za dvě a půl hodiny odjížděl na Červenou Lhotu...všechny čtyři představení (v sobotu a v neděli) jsme odehráli v příšerném vedru, končili naprosto propocení, že ani mokrá trika nešla přetáhnout přes záda... Zato jsem viděl poslední koncert skupiny Traband s hosty Vaškem Koubkem a Vlastou Třešňákem, pařil v Chotěmicích u Vaška na statku opět do rána, seznámil se zajímavými, plnohodnotnými lidmi - nedávajícími najevo své vzdělání, ale dozvěděl jsem se spoustu nových věcí nejen z muziky, divadla, výtvarného umění a literatury... Dneska odpoledne konečně na Lhotě pršelo, ale jen dvacet minut, pak opět nastal pařák... A jinak nám u auta upadl výfuk, prorazili jsme nádrž ve vratech hospody o kovové zapuštění vrat a dvěstě metrů před mým barákem došel benzín, takže jsme kufry loutek a hudební nástroje pak odtahali rúčo. Příroda je prý krásná, viděl jsem ji z okénka auta. Spát čtyři hodiny za 48 hodin, to už se mi dlouho nepovedlo, tak Dobrou. Jinak, hipíku, ty tvoje maily mi na google chodí jako spam. Nepřivěšuje ti tam provider nějakou nevhodnou reklamu? Probereme to až osobně?
[249]
Jednotky a vozidla,
(jura-p: 24.07.2006, 00:29:44
- x)
která smějí porušovat předpisy musejí být výslovně uvedena v rozkaze, a musí být uvedeno za jakým účelem. Prezident do takto označených jednotek v žádném případě nepatři, jeho řidiči jeho služebních vozů mezi takto označené v každém případě patří.
[252]
viděl jsem v televizi..
(Dušan Neumann: 24.07.2006, 02:11:03
- x)
reklamu pojišťovací společnosti, docela zajímavou, ale zbystřil jsem, když aktéři mluvili česky. Rád bých věděl jestli to to byla jen raklama nebo záběr z nějakého českého filmu. Stál tam chlapík na mostě a na zádech měl připevněná křídla. Skočil z mostu a nerozplácl se, ale skutečně plachtil nad řekou. Konec reklamy. Znáte to někdo?
[253]
Jen jsem proletel diskusi,
(Hipik - pravicovy recidivista: 24.07.2006, 02:14:17
- x)
Dusane, na jednu stranu mas pravdu, vzdelavani je nadmiru uzitecne, jenze si musime uvedomit jednu \"Macochu\" nasi historie. Islam od sveho vzniku neabsolvoval ani jednu reformu. Zatim jsem mel moznost diskutovat asi se dvema desitkami lidi z islamskych zemi. Vsichni by si reformy moc prali, tem, s kterymi jsem mel moznost mluvit, rodice konvertovali ke krestanstvi. A tohoto problemu se neskutecne boji vsichni immamove, podimmamove a multiimmamove. Takze v islamskem svete radi islamska inkvizice. Pokud jsem cetl spravnou historii, tak do 9/11 platily zavery Westfalskeho miru a vse bylo jasne definovano. Po 9/11, kdy islamske zdroje napojene na Al-kejdu oznamily zacatek Svate valky proti USA, president Bush pravil - svet se zmenil a neni cesty zpet. Vyhlasuji valku mezinarodnimu terorismu. Takze otazky, zda je armada USA regulerne v Iraku jsou podle mne zbytecne, protoze USA jsou ve valce s mezinarodnim terorismem. Ten neni definovan statem. A tak zbyva otazka, zda se na protivnika da pouzit metoda presvedcovaci, aby slozil zbrane a zacal konstruktivne jednat, ale myslim si, ze tudy cesta nevede. Takze cesta, asi jedina, vede pres pouziti sily, metoda donucovaci, a vynutit novy dokument, asi pod nazvem Novy tolerancni patent. A pak za 30 - 50 let budou stat v Baghdadu pomniky Bushe, jako cloveka, ktery se zaslouzil o mir a pozdeji prisel, jako by nic i blahobyt o))) Toz tak a dobrou noc vsem doma.
[255]
Juro-p,
(Honza ze Žižkova: 24.07.2006, 07:47:31
- x)
nenechte cloumat svým majestátem kvůli jednomu policejnímu papalášovi. Kdyby měl ministr opravdu konat, musel by Husáka svlíknout z uniformy a vykopnout obloukem. Podle novýho služebního zákona je to jednoznačný, podle starýho (co teď platí) taky. Už jsem to tu naznačoval v diskusi, hned jak se to provalilo, i s náznakem, jak si myslím, že to dopadne
[258]
Klaune...
(ptakopysk: 24.07.2006, 10:30:10
- x)
teď jsem si početl něco novinářských kydů o Jakubiskově Báthoryčce a napadl mě další nápad na ještě dražší film. Co takhle Jack The Ripper? Jakubisko by ho mohl pojmout jako chudáka, od kterýho si kamarád půjčuje nůžky a pak ho v pubu u piva baví pikantnostmi o vraždách. Když podle nůžek najdou majitele, tvrdý policejní výslech donutí onoho chudáka vypovídat vyslechnuté podrobnosti a dovede ho to až na šibenici. Protože se děj odehrává v Anglii, Jakubisko by to mohl natočit ve Francii v mongolském znění s mongolsko-čínským obsazením. Jediným českým hercem by byl Klaun, který díky svému mírumilovnému výzoru, kterého se nelekne ani hrobník, bude hrát tajemného Jackova kamaráda. Mimoto je o něm známo, že po pozření většího než malého množství lihoviny hovoří mongolsky, takže jakzyková bariéra by padla.
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |