Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Pondělí, 24.07.2006
Květy pro Paroubkaaneb: dříve než se politici po volbách dohodli
vykvetly mi u jízdárny květy, vhodné pro Paroubka:
Ti co nejsou botanici mohou hádat o jakou rostlinku se jedná, ti co to vědí to nemusí hned prozradit !
Jinak nás moří horka, zcela nelidská.Není to k dýchání a k práci vůbec. Daník to vyřešil po svém. Našel a vyhrabal si místo v záhoně , pod thůjí u zdi a to si hlídá, aby mu tam nikdo nevlezl:
a všechny vás pozdravuje ! Komentáře
[14]
2 Šumavák
(PeS: 24.07.2006, 13:27:50
- odkaz
- x)
nechci vypadat jako rejpal (do něj mi ostatně pár roků a kil ještě chybí...), ale ty kytky pro Paroubka nejsou. Bodlák, jak známo mají rádi oslové a k oslovi bych ho rozhodně nepřirovnával. Nabízí se celá řada označení a synonym, z nichž mnohá zde i padla, ale osel tam není... Já bych věděl o vhodnější kytce... viz odkaz...
[16]
Dnešek je nějakej divnej...
(ptakopysk: 24.07.2006, 15:29:07
- x)
ráno jsem vstal a podobně jako to činí jedna nejmenovaná pěvecká silně omšelá celebrita, jsem vyběhl v pět ráno nahatej ven na dvůr, abych označkoval ořešák odpadem látkové výměny. Jenže jak jsem byl rozespalej, nevšiml jsem si, že výpustný ventil jest poněkud zmuchlán a nesměřuje přímo přede mě. Označkoval jsem si pravou nohu... Po omytí jsem se oblékl a nepoučen jsem si šel čistit zuby. Po ránu jsem vždycky v somnabulním stavu, takže mi nikterak nepřišlo divné, že místo v autobuse vedle mě zůstává dlouho prázdné a až při totálním naplnění autobusu si vedle mě sedla dáma obdařená dioptrickými brýlemi. Proč tomu tak je jsem zjistil až v práci. Ta blbá pasta na zuby mi ukecla na kalhoty takovým způsobem, že to vypadalo trochu jako suchý děti. Kalhoty jsem očistil a stále nepoučen, šel jsem si v poledne do Alberta pro kus žvance. Vážení, stalo se někdy někomu, že vedle něj explodovala v regále dvoulitrová flaška s CocaColou Light? Mě jo, dneska v poledne :o( Prostě dnešek je divnej den...
[17]
Dobré odpoledne vespolek! PeS(i) Tvůj návrh je opět kongeniální...!
(Loki_F: 24.07.2006, 15:39:53
- x)
Zejména popis působení (ten odkaz ve Wikipedii): \"Je nutno si uvědomit, že prvotní kontakt s rostlinou a jejími šťávami je bezbolestný, takže např. děti si s ní mohou hrát i několik hodin, aniž by si vůbec uvědomily, jakou škodu si tím způsobují. Fototoxické reakce, které jsou příčinou následných problémů, se aktivují obvykle po 15 minutách osvětlení (závisí ovšem na intenzitě světla a jeho složení). Zánětlivá zranění se objevují po cca 24 hodinách v rozsahu, který je závislý jednak na množství šťáv, kterými byl člověk potřísněn, délky jejich působení a obranyschopnosti poškozeného, jsou velmi bolestivá a velmi těžce se hojí. Účinek rostliných šťáv dále zvyšuje horko a vlhkost. Jejich pozůstatky, jako jsou pigmentace a jizvy, zůstávají patrné přinejmenším celé měsíce, někdy se objevují dlouhodobější následky v podobě vyšší citlivosti poraněných míst na UV záření (trvají až několik let).\"
[19]
Karetní přirovnání
(Honza ze Žižkova: 24.07.2006, 16:04:03
- odkaz
- x)
Já nevím, co je na tom špatnýho, chtít rozdat znova karty. Při mariáši je to zcela normální. Když nikdo neflekuje hru, tak se prostě zaplatí a rozdává se znova. A nepletu-li se, skládají se při tarokách karty, pokud jeden z hráčů nedostane ani taroka. Ale tam nejsem tak pevný v kramflecích a možná záleží i na krajový specialitě.
[20]
ptakopysku,
(Rpuť: 24.07.2006, 16:26:46
- x)
máte pravdu, nahatá olezlá celebrita, co už chytá plíseň po ránu na zahradě, musí být otřesný zážitek. Já musela hned ráno na finančák do Tábora kvůlivá blbejm 30 korunám. Ledva jsem se stihla vrátit, uklohnit a konzumovat vyrušila mně paní z ulice, jejíž depresivní dceři zaměnil lékař léky za plně hrazené pojišťovnou!!! a tudíž bylo nutno dceru, v akutním záchvatu deprese, plačící a blinkající odvézt, kam jinam než do Tábora! A sanitka byla na výjezdu, neboť jel jeden do Tábora jak jinak než pomalu a před ním jel druhej ještě pomalejc a tak ten první najel tomu druhýmu do kufru a jak se lek, tak místo na brzdu šlápnul na plyn.... Ten Tábor byl dneska nějakej začarovanej... A aby toho nebylo tak málo, přinesla mi soucitná dítka jiřičku vypadlou z hnízda a argumentovali tím, že stejně musíme ty mouchy doma mlátit....:)))
[24]
S tím Tomášovým článkem lze jedině souhlasit.
(Rpuť: 24.07.2006, 18:30:08
- x)
Je ovšem otázka jak podobnému nedemokratickému čelit, aniž by se člověk dopustil téhož? Šumaváku, ten bolševník určitě \"střílí\" semena stejným způsobem, takže spíš se jeví jako pravděpodobnější, že na tom původním místě neklíčí tak snadno.
[25]
Bolševník
(martin tamtaky: 24.07.2006, 18:37:37
- Mail
- x)
je potvora a jméno dostal asi už dřív. Nejraději roste tam, kde se nechytá nic jiného a je neobyčejně vytrvalý. Staré rumiště po bouračce, to je pěstební záhon. Má hnusně oranžový oddenek v zemi a každý jen malinkatý kousíček vyžene novou rostlinu. Vytrhávat se to nedá, s motykou nebo rýčem je to na přeseknutí oddenku a rycí vidle a ruční vybírání zbytků, to se mezi rozlámanýma cihlama dělá hnusně. Fuj!
[29]
2 Rpuť
(PeS: 24.07.2006, 19:33:49
- x)
Ten velkorysý dobrodinec měl být přímo Metternich. No a pár dalších se po něm opičilo... Já tu pohromu viděl v Dánsku. Tam to tehdá intenzivně likvidovali - sice jen hubou, ale intenzivně. Za kuriózní jsem považoval, že místní žabáčci ty kultury šli chránit...
[31]
Ptakopysku, to co jste popsal,
(Loki_F: 24.07.2006, 20:35:13
- x)
je zcela typický den blbec. Už tan okamžik \"kolabujícího ventilu\" měl být pro Vás varováním, že něco není v pořádku! V pět hodin ráno by měl za normální situace fungovat jako hasičská proudnice, tedy v kladné elevaci minimálně 45°... Cokoli jiného znamená, že je cosi špatně. A v takovém případě je nutno zalézt někam do kouta a čekat až to přejde! Vše co následovalo, bylo trestem za to, že jste nevěnoval té ranní \"lapálii\" dostatek pozornosti!
[32]
2 Rpuť
(PeS: 24.07.2006, 21:30:42
- x)
Víš, já mám Dánsko rád. V mnoha směrech nádherná země - přátelský, pohostinný a velkorysí lidi, mám tam spoustu přátel. Na druhé straně musím přiznat, že je tam velké procento takových těch alternativních jedinců. Někdo to přičítá vlivu silného dánského piva, podávaného už od útlého dětství... A v důsledku toho tam mají různé ideologie a náboženství často bohatou žeň. Scientologama počínaje, přes jehovisty, revoltující mládež, až po zelený. Nejkouzelnější bylo, když místní zelení (kromě toho bolševníku) šli protestovat proti mostu přes Öresund, demonstrace, která byla nepokrytě placená trajektovejma společnostma. Tak jedna naše známá dívenka se mi přišla pochlubit, jak vehementně demonstrovala, a když jsem se zeptal proč, tak prej by ten most mohl narušit proudění moře a tím ohrozit život v Baltu. Tak jsem se zeptal, jestli ty trajekty škoděj míň - dozvěděl jsem se, že to jí nezajímá, důležité bylo demonstrovat. Podobnost s Temelínem ryze náhodná...
[34]
Martino,
(jura-p: 24.07.2006, 21:50:17
- x)
ono je to obecnější. Prostě některým nestačil náš obyčejný, chtěli ten velkolepej a teď když ho mají, tak se jim zase nelíbí a vzpomínají, jak to bylo bezva, když tu rostl jen ten obecnej, co si ho vlastně nikdo ani nevšiml a byl to jenom takovej plevel. To je jak v ČSSD, těm taky nestačil pikl na růžku. Hned chtěli náměstka z ráje a teď odstupují z místopředsedů, a tak a vzpomínají na dobu, kdy Paroubek ještě pikloval a byl u socialistů.
[35]
Jezdím, jezdíš, jezdíme...
(Vít Blaha: 24.07.2006, 21:58:53
- Mail
- x)
aneb do třetice všeho dobrého... \"...Vládní limuzína vezla ministra vnitra Bublana po brněnské dálnici bez zapnutého majáčku rychlostí nejméně 170 km/h. Uvedla to televize Nova i se záběry, které zběsilou jízdu dokazují...\"
[41]
Vážení,
(PeS: 24.07.2006, 22:16:31
- x)
marnost, marnost a nic než marnost... Ve vrozeném masochismu jsem nahlédl na Psa a pročetl dle mého názoru rozumný článek pana Burketa. A pak jsem nahlédl do diskuse. A zjistil jsem, že veškerá snaha o popularizaci vědy a vysvětlení moderních technologií je na 4 věci. To si můžu u Vodičky a při Vědě v ulicích hubu umlátit, takovej kanuk a další si furt bude mlít svou - virgo intacta. A to ten kanuk seděl u Vodičky kousek vedle a moh se zeptat. Ne, to je taky takovej brouk Pytlík - všechno ví a všude byl dvakrát. A jinak - skoro co diskusní příspěvek, to perla, zejména od těch, o nichž vím, že se honosí hrdým titulem inženýr. Kdyby to byli aspoň inženýři pořadového kroku, tam by se to dalo pochopit, ale tohle... Jak by řekl jeden můj kamarád - támhle do tý skříňky odevzdej diplom a až se to naučíš, tak si ho tam budeš moct zas vyzvednout... Nebo jak prý kdysi prohlásil nějakej Ježíš - blahoslavení chudí duchem, neboť jejich jest království nebeské. (tak ať si ho užijou...)
[43]
Rputi,
(Vít Blaha: 24.07.2006, 22:17:52
- Mail
- x)
já jsem to četl už v sobotu na idnes o tom klukovi ze Zlína. Mně se tam líbilo, jak ti policajti říkali, že to jinak ani nemůže být, že zákon ani jiné řešení nezná, než tu pokutu. Byla to chvilka co jsem slyšel o Čašovi, který řídil se 3,85 promile... Zajímavé, jak ten paskvil někteří stále obhajují... Počkáme půl roku a pak vyhodnotíme... Furt dokola - pokladny, silniční zákon, zákoník práce, jeden zmetek za druhým a soudruzi netuší, jaké to bude mít důsledky... Jenomže, oni ho pak novelizují a svým voličům prezentují jako něco co dělají pro ně...
[51]
Nechci nic říkat,
(jura-p: 24.07.2006, 22:35:38
- odkaz
- x)
ale ten zákon jsme jim dvakrát vrátili s pozměňovacími návrhy. A byl to právě Paroubek, co na žádost toho vegetariána zavázal poslance ČSSD, že zákon nesmějí nechat padnout pod stůl. Dvakrát proto, že než začal platit, tak ho stihla vláda novelizovat. Tam je tolik nelogičností, protiústavních ustanovení, nedbání rozsudků ústavního soudu a lobistických nesmyslů, že se jednou bude používat jako učební pomůcka.
[53]
Rpuťko,
(janabok: 24.07.2006, 22:40:16
- x)
samozřejmě vím, že jste v tom měla přímo svoje dovedné pazourky - na dálku potají sledovala...:-) a držela prstíčky všem třem: Vám, Šumavákovi i psíkovi... hlavně, že se povedlo! teď mě napadlo: Neviditelný Pes x Šumavákův Pes (pokud by Šumavák svůj blog přejmenoval)... není to narážka na \"válku blogů\"...:-)
[54]
Dobrý večer vespolek, mohu si mezi vámi udělat malou anketku?:
(kocour: 24.07.2006, 22:41:11
- x)
Jistě jste četli v tisku, jak před časem se ztratilo z vlaku pětileté dítě, které matka pustila samotné na záchod. Po několika dnech bylo nalezeno mrtvé u trati. Matce hrozí 5 let natvrdo za ublížení na zdraví s následkem smrti (málo se o dítě starala a tím porušila \"důležitou povinnost vyplývající z jejího postavení\", slovy trestního zákona). Bavil jsem se o tom s železničními fanatiky (jako autobusový fanatik k nim mám celkem blízko). Zjistil jsem, že dveře tohoto typu vozu jdou normálně otevřít - tj. když mluvčí drah říkal, že \"vlak odjel z předchozí stanice řádně zabezpečen\", myslel tím, řečeno česky, že byly zabouchlé na kliku. (Kdyby tam bylo zařízení bránící je za jízdy otevřít, tak tomu se, prosím pěkně, neříká zabezpečení, ale zabezpečovací zařízení.) V zásadě obvinění té ženy stojí na tom, že dítko nějaký železničář viděl, jak si hraje s tou klikou ... A teď tedy otázka, co si o tom všem myslíte?
[55]
kocoure, je vidět, že nemáte děti!
(Rpuť: 24.07.2006, 22:52:44
- x)
Pětileté dítě se nespouští z dohledu, nejen kvůli nezabezpečeným dveřím. Pětileté dítě je strašně zvědavé, pořád něco zkouší a zejména pak způsob, jak se efektivně zasebevraždit. Kdekoliv a kdykoliv, nejen ve vlaku. Jiná věc je, že ta máma tímhle už asi byla potrestaná dostatečně.
[58]
Kocoure,
(Vít Blaha: 24.07.2006, 22:55:00
- Mail
- x)
ano, ty dveře jdou normálně otevřít. Ale nezávisle na tom jestli jdou, nebo ne se také domnívám, že by matka pětiletého dítěte měla chodit se svým potomkem na toaletu (nejen kvůli dveřím, ale po vlacích se pohybují různá individua) a že pokud tak neučinila a dítě vypadlo z vlaku, měla by být trestně odpovědná.
[59]
2 kocour
(PeS: 24.07.2006, 23:02:13
- x)
Jestli to jsou takový ty typický courákový vagóny, tak ty se opravdu za jízdy dají poměrně snadno otevřít. Pokud se jedná o \"zadní dveře\" po směru jízdy, pak velice snadno, protože tlak vzduchu za jízdy (přesněji podtlak) udělá své a pokud to někdo nečeká - a to dítě to zřejmě nečekalo, vytáhne ho to z vagónu taky. Můj názor je - nechat to být. Dítěti to život nevrátí a matka je už takhle potrestaná dost. Teorie, jak hlídat dítě 24 hodin denně 365 dní v roce je sice hezká, ale nereálná. Něco jiného by bylo, kdyby to dítě z vlaku vyhodila. A jestli dítko viděl železničář, proč nezasáhl? Ale já nejsem právník, natož pak zákonodárce. A ti, jak známo chyby nedělají nikdy... Jen musej mít dostatečně široký dveře, aby se jim tam nešprajcla svatozář...
[61]
Dobrý večer vespolek, mohu si mezi vámi udělat malou anketku?:
(kocour: 24.07.2006, 23:14:15
- x)
Jistě jste četli v tisku, jak před časem se ztratilo z vlaku pětileté dítě, které matka pustila samotné na záchod. Po několika dnech bylo nalezeno mrtvé u trati. Matce hrozí 5 let natvrdo za ublížení na zdraví s následkem smrti (málo se o dítě starala a tím porušila \"důležitou povinnost vyplývající z jejího postavení\", slovy trestního zákona). Bavil jsem se o tom s železničními fanatiky (jako autobusový fanatik k nim mám celkem blízko). Zjistil jsem, že dveře tohoto typu vozu jdou normálně otevřít - tj. když mluvčí drah říkal, že \"vlak odjel z předchozí stanice řádně zabezpečen\", myslel tím, řečeno česky, že byly zabouchlé na kliku. (Kdyby tam bylo zařízení bránící je za jízdy otevřít, tak tomu se, prosím pěkně, neříká zabezpečení, ale zabezpečovací zařízení.) V zásadě obvinění té ženy stojí na tom, že dítko nějaký železničář viděl, jak si hraje s tou klikou ... A teď tedy otázka, co si o tom všem myslíte?
[62]
Můj názor jest ten,
(kocour: 24.07.2006, 23:14:57
- x)
že: 1) jestli má jít někdo do krimu, tak ten železničář, který údajně viděl dítě hrát si s tou klikou a nezasáhl, 2) matka je potrestaná tak jako tak a blbost se trestem napravit nedá, 3) není tam prokázaný skutkový děj, stojí to celé na domněnkách a není tam jediný přímý důkaz: Klidně to dítě mohl zneužít pedofil a pak z toho vlaku vyhodit, 4) ten kluk jezdil vlakem s matkou pravidelně a na hajzlíku zřejmě nebyl sám poprvé (a dost možná by ho to iritovalo, že s ním maminka chodí čůrat), 5) ty technické věci - já třeba to o tom zabezpečení netuším, kdybych to viděl, asi by mi došlo, že se to dá otevřít i za jízdy, ale dojde to každému? Tohle je technický typ myšlení, každý ho nemá (například intelektuálové všeho druhu); a navíc, dneska je přeci všechno tak bezpečné, zejména ta železnice, jezděte železnicí, je 1000x bezpečnější než auto ..., 6) od vyšetřovatele mi to přijde jako čirý alibismus - kdyby to uzavřel s tím, že se nikomu nepodařilo prokázat zavinění, vozily by se po něm noviny a veřejnost - tak proč to nehodit na krk státnímu zástupci, potažmo soudci?, 7) ČD se ulevilo, že jsou z obliga a to obvinění se jim proto hodí (na železničním fóru mne málem sežrali, že si o vině té ženy dovoluji pochybovat, a jaksi jim nedošlo, že tím nikoho (ani dráhy) neobviňuji, a za 8) ta žena je od pohledu snadná oběť, nesympatická socka, které se nikdo zastávat nebude, ideální obětní beránek.
[64]
Kocoure, místo názoru do Tvojí amkety, odvyprávím příběh.
(Loki_F: 24.07.2006, 23:43:50
- x)
Jako dítě jsem od dvou let často cestoval vlakem na trase Brno - Jihlava. Tehdy ještě soupravy osobních vlaků sestávaly z valné části z vagónů s dřevěnými laťovými lavicemi a bez kupé, okna byla \"na řemen\"... Na jedné takové cestě, tehdy již také, jako onen kluk, přibližně pětiletý, jsem okukoval na plošině zavírací mechanismus dveří vagónu, matka seděla asi 5 m ode mě a povídala si se známou, ale viděla na mě. Ty dvěře měly dvě kliky a rýgl. Když se ta spodní menší klika stlačila dolů a odklopil se masívní, červeně natřený litinový rýgl a stlačila se horní velká klika, dveře se otevřely, nikoli však pouhým stisknutím velké kliky nebo když rýgl zústal v poloze zavřeno. Já jsem si tehdy jen klapal s tím rýglem (což matka neviděla). Šel okolo průvodčí, kleštičkami zatočil, viděl co dělám, střelil mi pohlavek a burácivým hlasem se zeptal, či je ten kluk. Matka ihned reagovala a vyrazila. Průvodčí ji několika slovy informoval, že se pokouším otevřít dveře vagónu za jízdy... Mezi mými slechy přistál další \"výchovný\" (což jsem bral jako hroznou nespravedlnost, protože už jsem jednou inkasoval) a matka průvodčímu poděkovala za jeho pozornost! Rozhodně jsem si pamatoval a pamatuji dodnes, že otevírat dveře vagónu za jízdy není dvakrát dobrý nápad. Každopádně mi již nehrozilo, že bych nedobrovolně vypadl z vlaku. Představte si, že by okolo toho kluka stějně prošel průvodčí a dal mu \"výchovný\"... Budou jej vláčet v médiích div ne jako vraha a mysogina, matka se bude hojit na železnici žalobou minimálně za těžké ublížení na zdraví... Důsledky příliš liberální výchovy, když vychovatelem často je člověk téměř nesvéprávný (bez ohledu na vzdělání) prostě nutně nesou své plody. Zde bych mohl navázat dlouhou filipikou proti hlouposti a alibismu. (Když např. musí být na rychlovarné konvici upozornění, že použitím konvice se náplň vody stává vodou vařící, kterou se lze při neopatrné manipulaci opařit... };D) Jistě sami znáte podobné historky a příklady toho, jak z vlastní hlouposti se \"oběti\" finančně hojí soudní cestou, protože zanedbaly něco samozřejmě důležitého či jsou prostě \"gramlavé\".
[65]
Tak, Loki,
(kocour: 25.07.2006, 00:08:28
- x)
a teď si vezměte, že by kolem ZROVNA nešel průvodčí a Vám se ZROVNA podařilo tu kliku otevřít a vypadnout z vlaku - zasloužila by pak Vaše matka jít na pět let do kriminálu? Ono by to pak totiž bylo v zásadě totéž, co se (podle vyšetřovatele) stalo v tom Zábřehu. A pokud odpovíte kladně - proč Vás jí neodebrali, když Vás málem nechala vypadnout z vlaku ... vždyť jen náhodou jste na živu. Vážně a ruku na srdce: Kolika rodičům se někdy nestalo něco podobného, kdy by se v nich následně krve nedořezal? A proč mají být potrestáni jen ti, kteří o dítě přišli, když výsledek visí na náhodě? (Mírně off topic: Jaký smysl vůbec má trestat NEDBALOSTNÍ trestné činy odnětím svobody? - Být po mém, tak se odnětím svobody trestají jen ÚMYSLNÉ trestné činy. Ale nedbalost - tam jde přeci o to zabránit blbci v opakování něčeho, co neumí, tam by měl stačit zákaz činnosti, ne? /Řídím auto, zabiju, přijdu na věky o řidičák a pozůstalým se nedoplatím. Jakou logiku má zavírat mne do lochu?/ - ale to už je úvaha de lege ferenda, tj. jaké by právo být mělo, nikoli de lege lata, tj. jaké právě je.) Dobrou noc.
[66]
Kocoure, je to tak! Jen malinko poopravím:
(Loki_F: 25.07.2006, 00:29:33
- x)
Na stisknutí té spodní zajišťovací kliky bylo nutno vyvinout relativně značnou sílu. Neměl jsem v té době vůbec šanci ji stlačit... Nicméně ten výchovný byl určitě namístě, ač jsem tehdy měl pocit křivdy. Za své dětství jsem prožil mnohé příběhy, které byly značně a o mnoho nebezpečnější, prožívam i jako dospělý, jako koneckonců každý. Takže souhlasím s Tvým závěrem, svět je relativně nebezpečné místo a čas od času, někdy někde prostě chybí dekl od kanálu, někdy někde spadne kus římsy nebo střecha přetížená sněhem... A komu by se chtělo, se permanentně hádat s nepozornými matkami, jejichž rozmazlení, ale každopádně všemy směry geniální spratci právě dělají něco, co je může stát život...? };D
[68]
Právě mi na schránku přiletělo několik zajímavých rad.
(Loki_F: 25.07.2006, 01:56:18
- x)
Podívejte se na to (je návrh několika v zásdě obstrukčních postupů, které však dle okolností mohou být docela účinné). Zvažte jejich použití dle okolností nebo pusťte z hlavy: \"Myslím, že by bylo dobré co nejvíce řidičů informovat o možnostech obrany při kontrole a obstrukcích, které sice body nezachrání, ale alespoň zaměstnají úřady. Budu stručný: hlavní zbraní je **požadování kalibračního** **protokolu**, který musí policista předložit na místě a to v ORIGINÁLE (event. notářsky ověřená kopie), dále Vám musí ukázat **kalibrační známky na těle měřícího zařízení** a **jeho hlavě** (v praxi to znamená Vás naložit, zavézt k radaru, což na např. na dálnici zabere půl hodiny). Pokud něco z toho na místě nemá, je třeba to uvést do protokolu a **měření je neplatné** (a lze zvážit podání trestního oznámení za zneužití pravomoci event. pokus o podvod!!!). Dále máte právo žádat o dodatečné **přezkoumání měřícího zařízení** - to bude sice asi v pořádku, ale radar bude na dva tydny vyřazený - když to tak udělají všichni NEBUDE ČÍM MĚŘIT:) :-) Pokud Vám připadá příslušník při kontrole pod vlivem alkoholu či nějaké látky a uvedete to do protokolu, měl by se neprodleně odebrat na odběr krve, aby toto podezření vyvrátil. V přestupkovém řízení lze také požadovat dokument o tom, že daný příslušník byl **proškolen k** **obsluze radaru** a samozřejmě také notářsky ověřenou kopii jeho OP nebo jiného průkazu, aby byla jistota, že je skutečně tím za koho se vydává.\" Snad se k tomu vyjádří další spolubesedníci a rozšíří tuto nápovědu o další body... };D
[69]
Kocoure,
(Hipik - pravicovy recidivista: 25.07.2006, 04:17:18
- x)
tohle totiz asi skutecne souvisi s jevem, ktery se dostal i do ceskych zemi. Poprve jsem se s nim setkal v roce \'80, kdyz jsem byl u znameho ve Svedsku. Mladej spratek neskutecne prudil a me zacala za kamarada svrbet prava dlan. Ten si toho vsimnul a upozornil me, ze kdyz dam diteti pohlavek a dite zavola tisnovou linku, jdu sedet natvrdo. Tehdy mi malem vystrelily bulvy. Kurva, abych nemohl dat pohlavek vlastnimu potomkovi ? Je totiz velky rozdil mezi pohlavken a tyranim, jenze bohuzel, vsichni ti co si mysleji, ze do vseho muzou beztrestne kafrat se rozmahaji. Kuprikladu v Holandsku chteji rovnopravnost pedofilove. Jak pravi klasika, na kazdem zacatku stoleti jsou spolecnosti hodne dekadentni. Asi spejeme zase ku vzajemnemu mlaceni se. Tohle totiz neni jinak normalni. Za meho mladi jsem jezdil taky casto vlakem a ne ze mi pruvodci dal vychovnej, ale za ucho me odvedl k matce a stejne jako Loki jsem inkasoval znovu. Maly clovek, male mantinely, jak rostes, rozsiruji se. Kurna, to jsem to pekne smontoval, je to aspon trochu srozumitelny ? Dal jsem si par Makropulosaku do sosaku o))))
[70]
Zdravím po ránu!
(Rpuť: 25.07.2006, 06:01:20
- x)
Hipíku, s těmi pedofily se mi to taky moc líbilo. A když lidi tu partaj žalovali u soudu, tak soudce žalobu zamítl s odůvodněním, \"že oni to nedělají, oni to jenom prosazují\"! Hezké, ne! Tak mě napadá, jestli soudce nebyl podjatý - pedofilně...
[71]
kocoure, lidské zákony jsou vzkutku podivuhodné.
(Rpuť: 25.07.2006, 06:26:00
- x)
Zatímco pro pachatele i závažných a brutálních trestných činů jsou usilovně hledány polehčující okolnosti, tak pro ty, kteří sou obviněni neprávem, nebo se činu dopustili jen z nedbalosti žádná polehčující okolnost neexistuje - zvláštní....
[72]
Něco odkazů...
(Rpuť: 25.07.2006, 06:28:05
- odkaz
- x)
Vyšší účast ve volbách do Poslanecké sněmovny by přinesla zisk ČSSD a Straně zelených, naopak ODS a KSČM by ztratily. V případě KDU-ČSL by byl její vliv nepatrný. Vyplývá to z analýzy na základě povolebního průzkumu Sociologického ústavu Akademie věd, jejichž výsledky byly dnes zveřejněny.
[73]
Dryml podá žalobu na LN
(Rpuť: 25.07.2006, 06:30:12
- odkaz
- x)
Podle Drymla se článek osobně dotýká jeho cti. Je pobouřen údaji, které jsou podle něj nepravdivé a nepřesné. Dodal, že požádal předsedu představenstva vydavatelství MAFRA, a.s. o osobní schůzku, aby tak zabránil tomu opakované \"účelové skandalizaci jeho osoby\".
[75]
Jak \"velké\" je pětileté dítě...
(Ifča: 25.07.2006, 06:54:23
- x)
je hrozně relativní... Když dnes vidím pětileté dítko, připadá mi jako hrozně malé - prostě věk, kdy přece nelze nechat bez dozoru... A můj nejmladší mi taky připadal v tomto věku, jako malý, nerozumný... Až teď jsem si uvědomila, že když se narodil, tak nejstarší dcera měla čtyři a půl, prostředňák tři roky... A považovala jsem za zcela normální, že jsem před samoškou nechala stát kočárek, ani ne pětileté dceři nařídila, že musí hlídat a prostředního za ruku tahala mezi regály... Nějak to jinak nešlo, protože prostředního pustit znamenalo, ho sundávat z regálů a lovit z mražáků... a držet ho za ruku plus vzít do náručí mimino plus dirigovat tu nejstarší, kam má jít ... už by mi nezůstala ruka na košík... Jo, to byly ještě ty předsupermarketové bezvozíkové doby... Situací, kdy jsem si až dodatečně uvědomila, co se mohlo stát a nadávala si, proč mě to nenapadlo dřív, jsem zažila snad stovky... jako každý rodič. A jako většina rodičů jsem měla to štěstí, že se nic nestalo... Takže i když vina na straně matky v popsaném případě je, k nějakému jejímu odsuzování bych se přidat netroufala...
[76]
He...he he....he he he
(Rpuť: 25.07.2006, 08:25:56
- x)
Ve vojenském újezdu Hradiště, kde se má od pátku konat technoparty CzechTek, jsou údajně přemnoženy jedovaté zmije. Píše to deník Právo s odvoláním na hasiče, kteří v újezdu minulý týden likvidovali požár lesa a přilehlých pastvin. Podle ministerstva obrany je to možné, ale nepravděpodobné. \"Při terénním prostoru lokality nebyl tento druh pracovníky střediska Agentury ochrany přírody a krajiny ČR v Karlových Varech nalezen,\" řekla Právu mluvčí ministerstva Mira Třebická. Podle zoologa Pavla Řepy z CHKO Slavkovský les je každý vojenský újezd pro zmije rájem. \"Právě na okrajích vojenského území je největší klid, bez turistů a aut. Letošní počasí rozmnožování zmijí nadobyčejně přeje. Zmije obecná je však plachý a ostražitý živočich. Jde už o silně ohrožený druh,\" řekl. O tom, že jsou v prostoru konání technoparty údajně zmije, nevědí nic ani karlovarští záchranáři. Na mimořádné situace jsou ale prý připraveni
[77]
Ti, post komunističtí moudří sociologové,
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 25.07.2006, 10:28:27
- x)
co sedí v teplých důlcích na Akademii běd, už nevědí, jak těm předčasným volbám zabránit... No nechmež vykecávat \"pamoudré\" a nedělejme si dusno ještě blbější. A k těm dětem... Děti, děti, radost rodiny. Miluji mladé maminky (třeba i ošklivě širokoprdelní...), které postaví před představením kočárek před první řadu se svou batolestí. Dítě se chvíli dívá, \"podívej, co to má pán, no co to má?, panáčka, viď...\", po chvilce začne žřvatlat (to není překlep!), dostane napít, sušenku, všechno odhodí s rachotem na podlahu, vztahuje své roztomilé ručičky po mamince, maminka si ho vezme na klín a další, kvalitativně hlučnější kolo začíná, jelikož děťátečko začne vyžadovat pozornost sousedů... a maminka dřepí a dřepí a hrdě se rozhlíží, jaké má roztomilého a živého idiotečka. Tečka. Žádná polehčující okolnost jako klika...třeba u dveří... No a vykecáno, kafe dopito a jdu připravovat programově další tábor, tentokrát koňskohuculský, pro rozvíjející se duševně i tělesně děti, radost rodiny...
[78]
Trest
(martin tamtaky: 25.07.2006, 11:20:27
- Mail
- x)
Vážení, utlumte city a poslyšte trochu výkladu. Dojde-li k úmrtí, je třeba z úřední povinnosti zjistit, zda na tom není zavinění další osoby. Pokud je takové zavinění shledáno, tak se koná. Nejdříve Policie za dohledu státního zástupce. Když by hrozilo, že by musel někdo z nich rozhodnout, což hrozí stále, tak se odpálkuje vzhůru. Tedy vyšetřovatel (se součinností podezřelého (obviněného) a v případě vyššího trestu i povinného obhájce) vyšetřuje, vyslýchá, opatřuje listiny, posudky atd. Převáže to stužkou (po prostudování spisu obviněným a jeho obhájcem) a pošle to státnímu zástupci k rozhodnutí. Ten si taky nechce dělat vrásky a odpálkuje to vzhůru na soud. Tedy podá obžalobu. Třeba je tam spoluvina, třeba je tam nějaká technická záležitost, třeba mu nedala kamarádka - odpinkne to vzhůru. Soudce to zařadí na program jednání a nařídí hlavní líčení. A tam se zjišťuje zavinění a stanoví trest. Taková je teorie, praxe bývá často taky tak jednoduchá a rozhodně nehrozí oné matce horní hranice trestní sazby. Ve své praxi jsem poznal v tomto směru dvě hlavní skupiny lidí. Ti, kteří byli postiženi a ti ostatní. Manželka chlapa, který se porval a dostal sekerou do krku, řve o nespravedlnosti, když útočník dostal jen dva roky natvrdo. \"Vždyť ho mohl zabít!\" Já bych ho zavřela na dvacet let!\". Matka holčičky, která vypadla z šestého patra, protože matka se na chodbě bavila se sousedkou, přece byla už potrestána ochrnutím té malé, tak jaké soudy. Proto musí být matka mladého Chrásteckého obviněna, v přípravném řízení se musí zjistit, zda něco zanedbala nebo se starala o chlapce, tak, jak bylo možno požadovat a u případného soudu musí být zjištěno, jestli za to může sama nebo jestli má polehčující okolnosti. Nebudu už dál pokračovat o podmíněném odkladu trestu nebo dokonce milosti presidenta. Aby totiž bylo zcela jasno, dítě není jen matčino, jak si mnohé kvočny myslí a říkají. Kromě otce přišlo o jeden lidský život člověčenstvo jako živočišný druh. To ale nebudu rozebírat, to je právní teorie a historie státu a práva.
[80]
Mňo klaune...
(ptakopysk: 25.07.2006, 11:52:12
- x)
nechci kydat intelektuální hnůj na vaši produkci, ale ten tzv idioteček do sebe nasává vnější podněty jako houba a jeho chování signalizuje, že se mu těchto podnětů nedostává. Chilli vaše produkce je nejspíše absolutně nezajímavá, co se týká přísunu nových informací. Je pravdou že věkem se způsob naznačování poněkud mění. Obecenstvo není tak přímočaré a pozná se to podle toho, že divák chrápe (pokud jsou herci natolik dobří a na jevišti neřvou jako krávy[šmíra se tomu říká?]) popřípadě má přes oči přetaženou blánu a je v nějakém vyšším stupni nirvány. Já osobně se tvářím zavile. A někde uvnitř mám takové cukání začít dělat xichty na ostatní diváky, házet hlučné věci na zem(z poslední řady kutálející se plechovka s drobnejma je můj sen), požírat citrón, lemtat pivo z láhve... Proto divadla raději nenavštěvuji a tito prckové mají moji plnou podporu :o)))
[81]
Ifčo
(martin tamtaky: 25.07.2006, 11:53:09
- Mail
- x)
asi navštěvuji jiná fóra, ale připouštím, že je to, jak říkáte. Já sám musím říct, že jsem byl jako rodič daleko lehkomyslnější než jsem jako dědeček. Teď vidím každé stéblo na cestě, slupku k uklouznutí, hrnec k opaření, a pod. Ale i dříve bych ve vlaku nevypustil samotného kluka, i kdybych měl další děti na hlídání sebou. Pokud máme informace jen z novin a to, co říká matka, tak nevíme skoro nic. Shodneme se určitě na tom, že se má hlavně zapojit rozum. Jinak si nakonec budou některé matky nechtěná děcka vyhazovat oknem z vlaku, protože je to jednodušší než potrat nebo nabídnutí k adopci.
[82]
Car Puchejř I
(Rpuť: 25.07.2006, 11:57:03
- odkaz
- x)
Podle Nečase bez vzájemné dohody o rozpočtu hrozí, že se schodek propadne až na 180 miliard korun, čímž nebudou splněna maastrichtská kritéria. \"Jsme zaskočeni tím, že nám vyjednavači sociální demokracie sdělili, že nemají v podstatě vůbec k ničemu mandát, a to ani k řešení elementárních problémů,\" řekl novinářům Nečas. Strany se tak podle něj nedostali k dalším bodům, nehnuli se z místa. Nečas je k dalším jednání skeptický.
[83]
Copak klackama po hlavě....
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 25.07.2006, 12:40:11
- x)
Při čekání na kolegu, s který jedu na jednání, jsem si projel některé diskuse na iDnes, iHned, aktualne atd... Mám dojem, že devadesát procent tohoto národa čeká, až za ně někdo rozhodne, až se za ně někdo dohodne... Já nechci, aby někdo rozhodoval o tom, jak mám žít a co mám dělat... Nejsem sice \"změna\", ale plně s veškerou morální odpovědností a respektu k okolí, chci se dohodnout o existenci své a svých bližních jen s těmi, kdo mohou mít na tom bezprostředně vliv a s těmi, se kterými mám důvody jednat či jen v podobném jednání a spolupráci vidím vývojový a přínosný smysl nejen pro mne, ale i pro mé okolí... Na to mám základní lidské právo. Česká politika s dnešní tváří je mi naprosto ukradená. Nechápu a nevidím nijaký smysl v jednání s ČSSD a komunisty, ať se Klaus zlobí či ne, já žádnou \"zemanovštinu\" už nechci. Nechci žít s lidskými sviněmi, ať už jsou to arabové, palestinci, komunisti...proto nepoužívám slovo tolerance. A jen pro ilustraci. Seděli jsme k večeru v Deštné na náměstíčku oproti kostelu na zahrádce Modré kavárničky, vesnička ospalá a tuctově zapadlá. U stolu s námi seděli tři místní obyvatelé, letuška (včera přiletěla z Paříže a Sofie) a dva mladí kluci, kteří jezdí na montáže po celém světě, minulý týden se vrátili z USA. Povídali jsme si také mimo jiné, co kde kdo viděl v muzeích, na koncertech...co mu kde chutnalo k jídlu a pití... Večer jsme všichni svorně vedle sebe seděli na koncertu Trabandu. Řekl jsem jim o tom, že jsem divadelník a oni přivedli sebou snad všechny mladé divadelní ochotníky z okolních vesnic. Pak jsem dvě hodiny vyprávěl u lahvové plzně (nosili mi ji po tuctech...) o scénickém pohybu, pantomimě a vlastních zkušenostech, oheň praskal, stíny se tajemně dotýkaly nezřetelných tváří (...a já byl z té vší pozornosti ješitnější Klause...musím se trochu shodit, jinak bych to sám se sebou nevydržel...) a zdálky ze stoly nám zněl Lou Reed... Jen mi stále nejde do hlavy, proč už deset procent tohoto národa žije svobodně po svém, uvědomuje si sama sebe a nemá zájem, aby jim do toho někdo kecal? Že by to bylo jen v té Deštné a Chotěmicích? Všude jsou snad normální lidi, ne? Dobrý, už jedu...
[84]
martine,
(Ifča: 25.07.2006, 12:40:20
- x)
přesně v tom, že podle dostupných informací \"nevíme skoro nic\" se shodneme... Nezapomenu na zážitek, kdy jsem si po obědě uvařila kafe, kluk snad asi čtyřletý si šel hrát před barák, já na něho z okna viděla... a chystala se dopít to kafe a vyrazit s ním po venku... A tak jsem se jaksi pohodlně opřela, poslouchala, jak venku rachotí ... a najednou otevřela oči a bylo o dvě hodiny víc a kluk nikde... K tomu kus od baráku rybnik... lítala jsem nejdřív sama pak i se sousedkami dobře další dvě hodiny... než se našel u kamaráda doma o tři ulice dál... A kdyby to nedopadlo, jak to dopadlo ... jaký by byl rozdíl proti matce, co po večerech flámuje, přes den střízliví a na děti úplně kašle... navenek žádný...
[85]
k diskuzi o dětech ve vlaku
(irenak: 25.07.2006, 12:52:54
- Mail
- x)
Přeji všem dobrý den. Zřejmě jsem teď přeskočila a vracím se k tématu, které je výše. Vlakem jezdím docela často, dceru mám již dospělou. Po všech zkušenostech, které mám, bych pětileté dítě nenechala běhat po vagónech jen tak, může se jim stát cokoli. Samozřejmě, že pětiletý kluk chodí sám na záchod a nepotřebuje doprovod, ale to je možné v jiných podmínkách než jsou místní spoje ČD. K odpovědnosti rodičů za děti - minulý týden jsem se vrátila z Francie. Tam mi udělalo velkou radost to, co jsem zde nikde neviděla. U všech bazénů, dětských hřišť a prolézaček je čitelně avýrazně uvedeno, že za své děti jsou zodpovědni rodiče, že si je hlídají a že jsou zodpovědni i za možné úrazy dětí způsobené dováděním. Nevidím na tom nic zavrženíhodného, ale připadá mi to naprosto samozřejmé.
[86]
Ifčo,
(Rpuť: 25.07.2006, 12:53:38
- x)
každému z nás se něco takového stalo, protože, jak už říkal včera PeS, udržet pozpornost 24 hodin denně 365 dní do roka snad ani není možné. Tenhle případ je jiný. Ta paní ho samotného pustila! Ve vlaku plném cizích lidí! S plným vědomím - já bych na to nervy neměla...taky proč, když zrovna tak můžu zvednout zadek a s tím dítětem na záchod dojít....jenže jí se asi nechtělo...
[87]
klaune,
(divana: 25.07.2006, 12:56:51
- x)
není to tak jednoduché, to rozhodování sama za sebe. jsou situace, kdy je člověk jen ve vleku. mě a rodině se to přihodilo při povodních, už to budou za měsíc čtyři roky. utopili jsme krám se sbožím. jako správní podnikatelé jsme do toho dávali všechno. životní potřeby přece počkají. no a po povodních ten starostlivý špidla dostal od eu pro pomoc i podnikatelům peníze, které ale nikomu nevyplatil. a my ještě do konce tohohle roku splácíme povodňové škody. krám spadl, zboží zničeno a zbylé ukradeno. rodina na mizině. dospělí s pistolí u hlavy, potomci neurotičtí. problematické zaměstnání, do kterého se dochází, aby byla střecha nad hlavou. a závist při pohledu na bezstarostné bezdomovce u máje. tady jsem nějakou pomoc státu přece jen očekávala. naivně.
[88]
No, ptakopysku, plně souhlasím
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 25.07.2006, 12:57:27
- x)
s tvým nechozením do divadla... Já si narozdíl od tebe vážím energie, vynaložené na vytvoření divadelně poetické atmosféry, pro vnímavé děti zvláště a ocenění, které za tuto hereckou práci pak dostanu nejen potleskem, ale hlavně tím, že ty děcka pak za mnou přijdou a chtěji vidět loutky zblízka a jak se jim vdechává scénický život... Nefandím si, ale v poslední době je jich čím dál více, a to je dobře nejen pro mne. Ale na druhé straně bych ti přál tu husí kůži, kterou máš, když rychle vymýšlíš, co dělat, aby nám tu atmosféru někdo nerušil. Vím, že z vlaku děti nepadají každý den... A lahváč patří do šatny, vyprazdňuje se až po představení... A pikslu, naditou kovovými padesátikorunami bych bral každý den několikrát i kdyby se ke mně měla náhodou přikutálet třeba běhenm představení, však já bych to divákům už okomentoval... Ale vážně už jdu. Mějte se...
[89]
Koalice prý nabídla,
(jura-p: 25.07.2006, 13:01:34
- odkaz
- x)
že vládní prohlášení bude kopírovat deset bodu, se kterými šla ČSSD do voleb. No to je snad možné jen jako alibi, že s ČSSD vyjednávat nejde. Jestli to myslí koalice vážně, tak to už jsme mohli rovnou volit ČSSD. Chápu, že tato vláda může být akorát neškodivá, že nemůže mít vzhledem k rozložení sil žádný reformní program. Ale říkat, my budeme dělat přesně to, co byste dělali vy, je na mě zu moc.
[91]
Blesku rychlá omluva za překlepy.
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 25.07.2006, 13:11:30
- x)
\" ze stodoly...\" apod. Divano, samozřejmě, mimořádky a extremní situace, tak musí být člověk pojištěn třeba i (základně nutnou) státní organizací... Spolu s divadelními kolegy jsme lidem pomaháli nejen finančně ale i pomocnou prací (třeba dodnes mohu ukázat omítky ve škole v Karlíně, které jsme svorně po boku s Vláďou Javorským nanášeli na stěny...a víte, kdo nám nosil ta plechová korýtka s umíchaným materiálem...Daniel Landa...) Já jen chci, aby lidé byli nejdříve lidé i pro ostatní... A nejlepší lidé jsou ti, se kterými nelituješ stráveného času, od nichž se něco dozvíš, kteří tě neotravují svými osobními problémy atd... Však víte sama. A už opravdu padám. Jedeme učit táborové vedoucí dělat loutky z papíru a textilu...
[92]
Ech klaune...
(ptakopysk: 25.07.2006, 13:14:14
- x)
každý mluvíme o něčem jiném. Spláchněmež to. Ale lahváč nepatří do šatny, tam se dávaj kostýmy a herci. Lahváč má své místo v popředí všech dějů, neboť svět se skládá z otvíráků na pivo. A řekněte, proč by bůh naplnil svět otvíráky, když by chtěl mít všechny lahve v šatně???
[93]
Já vím, že programové prohlášení vlastně nic oficiálně neznamená.
(jura-p: 25.07.2006, 13:16:19
- odkaz
- x)
Je to jen takový okrasný mimoústavní zvyk zdobící ústavní proceduru požádání o důvěru. Ale protože se nová vláda může začít tvořit, až bude zvolený předseda sněmovny, tak koalice zatančí třeba kozáčka, to by se soudruhům mohlo líbit, a pak by třeba byli ochotni vůbec se obtěžovat volit předsedu sněmovny. To by se mohlo líbit soudruhům soudruhům i soudruhům přátelům. Je fajn, že už začali jednat, i když jejich vyjednávači říkají, že nejsou oprávněni cokoli vyjednat.
[94]
A dodám, aby setřásl ten oměj.
(jura-p: 25.07.2006, 13:30:40
- x)
Taky, co by byli oprávněni vyjednávat. Koalice jim cokoli nabídne, stačí jen naznačit. Já chci volby!!! Ale vypadá to, že napřed vyhraju ty senátní, než se dohrabou k rozhodnutí, že budou znovu volby do sněmovny. Jsem rozhodutej, že je porazíme v obecních, senátních i opakovaných sněmovních. Tak.
[95]
PeSi,
(Modrý pták: 25.07.2006, 13:47:24
- x)
našel jsem tu debatu, týkající se bolševníku. Protože jsem botanikou naprosto nedotčen, tak při tématu, o kterém náhodou něco vím, nemohu odolat :-))). Ten kníže Metternich je v tom nevině. On jenom vlastnil zámek Kynžvart, kam dorazil ruský vyslanec (tuším od Kateřiny 2., bez záruky). Ten mu přinesl darem (mimo jiné) 2 obří nádoby (něco jako váza, ale hrozně velká) a v tom byl ten bolševník. Ty vázy (nebo co to je) tam ukazují dodnes. A proto je kolem Kynžvartu tolik bolševníků (jak pravila janabok). Když se jede z Kynžvartu do Bečova nad Teplou (tam, co je ten slavný relikviář svatého Maura - jediný mimo Německo a našel ho můj jmenovec heč :-))), tak tam jsou bolševníky, že bych se vsadil, že tam točili den Trifidů. To je fakt síla.
[96]
ještě k dětem
(irenak: 25.07.2006, 14:00:36
- Mail
- x)
Dobrý den, jsem přesvědčená, že pětiletý capart, který sice chodí doma úplně sám na záchod, na něj nemá jít sám ve vlaku na místní trati - to, že šlápne do něčeho nevábného je ještě to nejmenší, co mu hrozí. Minulý týden jsem se vrátila z Francie - všude, kam mají děti přístup, je upozornění, že rodiče odpovídají za své děti a jejich případné úrazy ( v bazénech, na dětských hřištích a podobných místec(. Musím říci, že mi to připadá logické. Samozřejmě, že matka je smrtí svého dítěte potrestána až až, ale svalovat vše na ČD se mi nezdá dobré. Tím vlakem jistě občas rodina jela - tím spíš neměl jít chlapeček na záchod sám.
[97]
Ježišmarja,
(jura-p: 25.07.2006, 14:01:38
- x)
všude plno otvíráků, a já už piju jenom vodu. V tom množství, co do sebe liju tekutiny, bych se opil i z nealkopiva. A byl přeslazenej i z bezcukrových limonád. Huba se mi lepí, prsty se mi lepí, připadám si přiožralej, ač zcela střízliv. Začínám už i chápat, proč mají Amíci tak řidké pivo. A proč nebývá v šatně, ale v těch plastikových kontejnérech spolu s ledem. Nejlepším představením pro mimčo je matčina uvolněná a rozesmátá tvář. Nechat mimčo v kočárku, zády k matce, aby se čumělo na loutky není prospěšné ani dítěti, ami divadlu. Já si myslím, že ani hercům by se práce kazit nemusela. A zábava ostatním.
[99]
Hezké odpoledne vinšuji.
(Anka: 25.07.2006, 14:11:44
- x)
Tuhle se píše, že: \"ODS navrhla, že splní sociálnědemokratické sliby voličům, když ČSSD bude tolerovat vládu trojkoalice.\" Líbezné, vskutku. A já furt melduju, že Bém ODS položí na lopatky. Chudák dezorientovaný Topolánek nestíhá. Měl by se na to vykašlat, aby si zachoval důstojnost.
[101]
2 Modrý pták
(PeS: 25.07.2006, 14:19:48
- odkaz
- x)
čirou náhodou právě nakukuji - vyřídil jsem pár mailů a čekání na odpověď si krátím tady... Tak tomuhle rád věřím, protože takovýhle dar Rusákům plně odpovídá. No a s tím dnem trifidů - to jsem měl na mysli už včera, když jsem to psal a když jsem si potvrdil, že ten prevít vystřeluje semena. Osyayně, pamatuju-li si to dobře, ta knížka tak nějak nenápadně začíná - rozptýlením semínek... No a Metternich - ač prý mu dle dostupných pramenů děsně smrdělo z huby, byl prý člověk velice galantní a těžko mohl vzkázat, ať si carevna vetkne ty nádoby přesně tam či jinam, i s bolševníkama... Ale jak jsem to psal o tom Dánsku, tam se hojně rozmohly podél trati z Kodaně do Helsingoeru (sorry, přeškrtlý o tu vyrábět nehodlám, prostě Hamletův Elsinor, který se ostatně jmenuje Kronborg) - no a místy to vypadalo, že vlak jede zeleným tunelem, skoro depresivní pocit...
[103]
2 jura-p
(PeS: 25.07.2006, 14:23:24
- x)
hele, mohu doporučit studený zelený čaj. Bez cukru, samozřejmě. To jsem se naučil v takovýhle parnech v Japonsku a funguje to. Nebo studená melta - samotnou vodou se sice zchladíš ale zas vypotíš víc solí - a z toho jsou pak křeče a kolapsy (zjednodušeně řečeno... dyť víš sám...)
[106]
Modrý ptáku,
(Rpuť: 25.07.2006, 14:33:46
- x)
to už asi nebyla Kateřina II, ale spíš její syn Pavel I a ještě spíše její vnuk Alexander I, ten se to po Čechách vyskytoval dost často - zejména v Náchodě atp. u kněžny Zaháňské - a Metternich byl tenkrát taky u toho. A smrdělo mu z úst, neb se mu strašně kazily zuby, takže se už pak na dámy tolik neusmíval...
[107]
2 Šumavák
(PeS: 25.07.2006, 14:34:19
- x)
Hele, jen mě tak napadá, když se tu tak probírá ta všemožná flóra - nedávno jsme tu zmiňovali nádhernou povídku \"Růže pro Algernon\" - nebylo to náhodou inspirací k titulku? (omlouvám se všem, kdo tu povídku neznaj, ale stojí za přečtení a já nebudu takový sadista, abych předem prozrazoval pointu...)
[111]
PeSi
(ptakopysk: 25.07.2006, 15:05:18
- x)
zatraceně, je to tak. ledva jsem se dostal ke třetí zprávě, vzpomněl jsem si. Čet\' jsem to. Ta větička \"Možná bílí miši sou víc chitrý než jiný miši\"... Hodně dlouho mi vrtala hlavou jedna věc: \"Sem bílá miš?\" Doteď to nevím jistě. Ale s přibývajícím věkem přichází poznání, že pokud sem bílá miš, tak dlouho bílá nebudu :o)
[112]
Takhle to vypadá poněkud jinak...
(Rpuť: 25.07.2006, 15:09:07
- odkaz
- x)
S deseti předvolebními závazky ČSSD však na jednání přišli sami sociální demokraté, které na jednáních s trojkoalicí zastupují místopředsedové Bohuslav Sobotka a Zdeněk Škromach a vicepremiér pro ekonomiku Jiří Havel. \"Nabídka zní naprosto jasně - programové prohlášení vlády bude do puntíku znít ve smyslu deseti závazků sociální demokracie občanům České republiky. Nebude tam o čárku více, nebude tam o čárku méně,\" prohlásil šéf křesťanských demokratů Miroslav Kalousek.
[113]
Když dva dělají totéž, ještě to nemusí být totéž
(Rpuť: 25.07.2006, 15:17:11
- odkaz
- x)
10 bodů programu ČSSD 1. Hospodářství poroste ročně nejméně o 5 procent. 2. Průměrná mzda dosáhne 26 500 korun. 3. Nezaměstnanost se sníží na 6 procent. 4. Snížíme daně a zvýšíme dávky rodinám s dětmi. 5. Ubráníme sociální stát a zvýšíme jeho efektivitu. 6. Učiníme vše potřebné pro přijetí eura v roce 2010. 7. Stát přispěje na výzkum částkou 1 % HDP. 8. Zkrátíme soudní řízení, zavedeme majetková přiznání bohatých a test integrity ve veřejné správě. 9. Snížíme energetickou náročnost hospodářství ročně o 3,5 %. Využití obnovitelných zdrojů zvýšíme na 5 %. 10. Zapojíme se hlouběji do evropské integrace. ...Sociální demokraté mají v této chvíli dvě možnosti. Pokud odstupující premiér návrh oficiálně odmítne, vystaví se obvinění, že mu více než o dobro země jde o osobní prospěch. Tím může vzbudit kritiku dokonce uvnitř ČSSD. Když sociální demokracie návrh přijme, umožní sestavit vládu, jejímž nebude členem. Přitom může nutit ODS, lidovce a zelené, aby deset volebních slibů zapsali do programu vlády....
[115]
PeSi, Rputi
(Modrý pták: 25.07.2006, 15:28:36
- x)
díkes, o tom, že by mu táhlo z mordy na Kynžvartu nic neříkali, asi z piety :-)))). A pokud jde o Náchod, tak východní Čechy resp. tamní hrady a zámky znám velmi málo (hůře jsem na tom jenom přes severní Moravu). Ale letos jsem byl po mnoha letech na Sychrově a tam povídali, že hraběnka Zaháňská se rozvedla s jedním z Rohanů, protože \"dělá dluhy a zbytek času se věnuje společenské konverzaci\".
[116]
Dobré odpoledne vespolek. PeS(i) zdravím!
(Loki_F: 25.07.2006, 15:33:00
- x)
Ta novela D. Keyese z roku 1959, posbírala všechny významné sci-fi ceny Nebula, Hugo, Nejlepší sci-fi novela. Filmová adaptace z roku 1968 podle scénáře Stirlinga Silliphanta a v režii Ralpha Nelsona byla proti Hollydřeváckým zvykům dost dobrá. Cliff Robertson dostal za hlavní roli Oscara (dále Claire Bloom, Lilia Skala, Leon Janney a Dick Van Patten). Přesto bych zatraceně váhal s označením za NEJlepší sci-fi všech dob. Samozřejmě, jestliže je to Tvoje osobní preference, je to něco jiného...! Namátkou jen pár autorů, kteří vytvořili \"kusy\" jež by se pěkně tísnily na tom vrcholu: Herbert, Card, Clark, Strugačtí, Lem, Brown, Wyndham, Verne... Taková \"Duna\" je kniha s \"předzvěstnou schopností\", \"Enderova hra\" dtto };D A měli bychom na týdny se o čem přít, chtěli-li bychom... };D
[119]
Rputi,
(Modrý pták: 25.07.2006, 15:39:01
- x)
to s tím Bémem a opoziční smlouvou je šeptanda nebo je to se zárukou. Přes svůj nick jsem o dění na Jánském vršku naprosto neinformován :-)). A ještě by mě zajímalo, jestli je to se zárukou, tak co tím ten nebožák sleduje. To chce následovat svého předchůdce v úřadě?
[120]
Modrý ptáku,
(Rpuť: 25.07.2006, 15:50:39
- x)
existovala již před volbami skupina (kol pražské radnice), která by na Topolánkově místě viděla raději Béma a tento, jsa po léta uvyklý spolupracovat s ČSSD včetně Paroubka by se snáze dohodl. Co a jak všechno, nevím. Bémova pozice také není jednoduchá, neb ho nemá rád Klaus. V každém případě už začal Topolánkovi zkusmo mydlit schody. Takže tenhle Topolánkův tah mi přijde docela elegantní, protože tím Bémovi značně zúžil pole působnosti. Tomu by tak zbyla jen ta oposmlouva, kdyby chtěl být vstřícnější a to zas nesnese většina členů ODS a voliči. A pochopitelně je tam další množství tahů, tlaků a bůhvíčeho, o čem my nemáme ani ponětí.
[121]
Rputi,
(Modrý pták: 25.07.2006, 15:58:09
- x)
Béma nemá rád Klaus? Hrome, já pořád četl v socialistickém věstníku (Právo), jaký je Bém Klausův oblíbenec. Věř potom nezávislému tisku :-)))). Každopádně by oposmlouva 3 byla děsivá blbost. Ten dnešní pokus o realizaci pohádek z mechu a kapradí, kombinovaných Budulínkem, je moc hezký.
[124]
Je mi vedro a šoufl,
(Anka: 25.07.2006, 16:13:20
- x)
což je samo jen moje věc, dílem je to ale z tanečků Topolánka, které opravdu nejsou tak prozíravé, jak to na první pohled vypadá. Je bohužel v pasti, z které nemůže ven i kdyby stokrát chtěl. Jeho klikou je, že pan president byl a je v názorech rigorosně konzistentní a zcela evidentnci rád zachovává jiný taneční rytmus. Fíx práce, copak ten Bém fakt není čitelný?
[125]
Jasně PeS(i), chtěl jsem se jen ujistit, jak to bylo míněno.
(Loki_F: 25.07.2006, 16:24:38
- x)
Osobní preference je něco proti čemu není co namítat. Ta novela je samozřejmě skvělá... Pro mě ta první část sci-fi, tedy ta science je spíše věcí logiky (viz nastavení konstant tohoto vesmíru) a když někdo v rámci té části fiction nastaví konstanty jinak, vyjde mu z toho jiný vesmír a on se v něm při vyprávění příběhu dokáže udržet (aniž by neustále nelogicky přepadával zpět do toho našeho), zhostil se pro mě té vědecké části a jde jen o to jakou míru abstrakce použije - čím víc tím lépe. Jestlliže při tom dokáže pracovat s vědou jinak, než jako s \"kouzelným proutkem\", když se dostane do vlastní logické pasti, je to příjemný (většinou nečekaný) bonus... };D
[126]
Hmm...a je to tady...
(Dana: 25.07.2006, 16:34:58
- x)
Provozovatel elektrických sítí, společnost ČEPS vyhlásila v úterý ve dvě hodiny odopoledne stav nouze kvůli havarijní situaci. Velké podniky musí omezit odběr elektřiny. PRAHA - \"Zároveň vyhlašuje regulační stupně 2 , 3 , 4 a 5 od 14. hodin do odvolání,\" uvedla společnost na svých internetových stránkách. velkoodběratelé, kteří odebírají více než jeden megawatt museli odběr snížit do půl hodiny. Do čtyř hodin musí odběr snížit ti, co odebírají více než 150 killowatthodin. ....
[129]
\"V sobotu se ale počasí změní
(Rpuť: 25.07.2006, 17:03:15
- x)
. O něco se ochladí a bude pršet,\" řekl iDNES.cz Pavel Jovanovič z Českého hydrometeorologického ústavu. \"Očekáváme oblačno až zataženo, na většině území přeháňky a bouřky, na severovýchodě zpočátku polojasno. Odpolední teploty se budou pohybovat jen mezi 24 a 28 stupni Celsia. Pouze na severovýchodě Čech se vyšplhají ke 30 stupňům.\"
[130]
Už aby to bylo!
(Rpuť: 25.07.2006, 18:06:03
- odkaz
- x)
Senátoři začali sbírat podpisy ke svolání své schůze, na níž by mohli v srpnu navrhnout rychlejší cestu k předčasným sněmovním volbám, řekl dnes ČTK předseda Senátu Přemysl Sobotka (ODS). Ke svolání schůze jsou třeba podpisy 27 senátorů, tedy jedné třetiny Senátu. O politické situaci dnes jednaly kluby ODS a lidovců. Senátoři reagují na patovou situaci po volbách, která nevede k sestavení nové vlády. Podnět ke svolání senátní schůze dala ODS, která má 37 senátorů.
[133]
No jo, Anko a Rputi,
(kocour: 25.07.2006, 19:00:51
- x)
ale k čemu je takový návrh ústavního zákona dobrý, když by ho musela schválit i Sněmovna - ústavní většinou, samozřejmě - a ústavní zákon Sněmovnou prostě nemůže projít, dokud nemá zvolené výbory. Ještě jsem schopen s odřenýma ušima vymyslet, jak schválit ve Sněmovně za dané situace (tj. bez předsedy a bez výborů) běžný zákon, ale nikoli ústavní.
[135]
Ale Rputi,
(kocour: 25.07.2006, 19:57:07
- x)
proč hned doživotním? Jen na další tři roky do příštích řádných voleb :-) Mezitím by nepřijal jediný zákon, nevládl by, jen spravoval ... a lidem by třeba došlo, že až tak moc tu vládu a Parlament stejně nepotřebují :-) Zas na deruhounstranu, kdyby se teď ukázalo, že kvůlivá tomu energetickému výpadku nutně nějaký ten zákon potřebujeme, byla by to docela sranda :-)
[139]
Co šílíte? Energetická
(Šumavák: 25.07.2006, 21:18:17
- x)
krize je vyřešena , říkal jeden a ani si na to nebral maskáče! \"K situaci se vyjádřil i premiér Jiří Paroubek. \"Během dvou hodin by mělo dojít k řešení celého problému. Ministr (průmyslu a obchodu Milan Urban) mě ujistil, že krizová situace bude trvat maximálně do zítřejšího dne,\" řekl před 17:00 na tiskové konferenci. Naznačil, že možná bude zapotřebí vyzvat občany k šetření energií.\" Jestli to bude jako s tou kalmitou v lednu, co řešil, tak se má sever Čech a Moravy na co těšit !
[141]
Loki_F, PeSi
(Honza ze Žižkova: 25.07.2006, 21:28:31
- Mail
- x)
Tak jsem z knihovny vytáhl knihu, a ta věta tam není. Mám vydání Vlaku do pekla z roku 1992, překlad je z roku 1975. To by odpovídalo tomu původnímu ukradenýmu. Ale ta věta mi tam sedne, dokonce mám pocit, že jsem ji někde četl. Nevím, jestli není z filmu nebo divadlo. Nejlepší by byl samozřejmě originál. A jak jsem to tak držel v ruce, přečetl jsem si obsah: Zítra, pozítří, popozítří; Chronoklasmus; Narapoia; Vlak do pekla.
[143]
PeS(i) jednu verzi mám v Ikarii
(Loki_F: 25.07.2006, 21:32:04
- x)
a ta je na chatě, druhou v knize, která je v ložnici a tam se mojí ŽD právě podařilo usnout po trhání zubu, takže momentálně nemám možnost Tvoji domněnku/podezření potvrdit. Možná někdo jiný...? Jinak trpělivost... Budu si pamatovat. K té elektrické patálii: jsem zvědav, zda se dozvíme, co bylo skutečnou příčinou tohoto \"skoroblackoutu\".
[145]
Loki
(Honza ze Žižkova: 25.07.2006, 21:57:35
- Mail
- x)
Asi se naše příspěvky minuly. A to, že ten můj je dřív svědčí o nějakým mentálním propojení. Ikarii nevedu. A stejně by bylo nejlepší nakouknout do originálu. Leč ten už nemám vůbec. A k té elektrické patálii: skutečné příčiny se dozví jen hrstka zasvěcenců. Před pár lety jsem byl napojen na kanály, kterými by aspoň drb pronikl. Leč je přetrháno. Moje podezření je, že Poláci prodali elektriku Italům, Do toho to, co normálně prochází, jedna závada a začalo se to lavinovitě šířit. Během půl dne to podchytili, během dalšího půl dne to jakž-takž stabilizujou a následujících čtrnáct dní to budou spravovat, aby si nikdo ničeho nevšim. A nad tím se bude vznášet Paroubek jak duch nad vodami. A pro dnešek balím. Cítím, jak se přehřívám, nejvyšší čas vypnout počítač, nezahřívat okolní vzduch a ulehčit rozvodné soustavě o nějakých 500 W ;o}
[146]
Tak Paroubek prý
(Šumavák: 25.07.2006, 21:54:31
- x)
říkal: \"Vtip! To je vtip! My máme program na 80 stránek a ne na jednu\". To je vtip ! A trojkoaličníci si myslí, že mu nelze nabídnot více! A to se mýlí! ještě mu lze nabídnout, že teda bude vládnout a na to zřejmě čeká. Připomíná mi to toho bláznivého vojáka, co sbíral a prohlížel každý papírek který viděl a u každého prohlásil zklamaně:\"To není ono! \" Až ho ,jako blázna zprostili vojenské služby, on na ten papír koukl a říká :\"TO je ono!\"
[149]
Honza ze Žižkova, tak v toom případě mám verze tři,
(Loki_F: 25.07.2006, 22:11:24
- x)
na ten Vlak do pekla jsem ani nepomyslel. Tu Ikárii jsem poctivě kupoval asi dvanáct let, až jsem to neměl kam dávat, takže ji mám uspořádanou podle ročníků v krabicích ke čtení za dlouhých zimních večerů. Ta souslednost názvů povídek je opravdu docela pozoruhodná... };D A s tím mentálním propojením - to není nic překvapujícího, nestalo se mi, ani mnoha zdejším spolubesedníkům poprvé - ne stejný podnět reagují podobně myslící lidé stejně... };D Ano, přetížení sítě leccos vysvětluje.
[150]
2 Honza ze Žižkova
(PeS: 25.07.2006, 22:12:01
- x)
ad \"A nad tím se bude vznášet Paroubek jak duch nad vodami.\" - no pravda, v těhle vedrech je země pustá a nesličná... No, já jsem si vědom, že historie se v jistém smyslu opakuje (poprvé jako tragédie, podruhé jako fraška), ale že by až tak?
[152]
2 Loki_F
(PeS: 25.07.2006, 22:29:37
- x)
No, bejvaly doby, kdy knížky byly ještě levný a kdy já byl relativně bohatým studentem, který si doučováním blbých dítek bohatých rodičů přivydělával na pivo své vezdejší. A tehdy jsem kupoval ledacos, nic zlého netuše. Mimo jiné i soubor dvou knížek Mladé Fronty, kde vyšel výbor z díla \"mladých českých talentů\". Mám pocit, že to redigoval Neff... Na úvod prdli nedopsanou povídku již mrtvého Součka \"Železo přichází z hvězd\" a podle toho nazvali celou první knihu, druhou \"lidé ze souhvězdí (snad) lva\" - to souhvězdí si už nepamatuju. Teda tam byly perly - to jsem řval... A říkalo si to sci-fi... Proto ten můj opatrný postoj odpoledne. Tehdá zrovna přišly do módy parsecy, tak je tam autoři skloňovali ve všech pádech, aniž si alespoň okrajově byli vědomi, coto je... Pak už jsem byl při kupování knížek opatrnější... A taky - už skoro není kam to dávat...
[153]
No a po téhle kapitulaci,
(jura-p: 25.07.2006, 22:33:27
- x)
co nabídla koalice jako marketingový tah, by měly být na programu nové volby. Ale k těm je třeba přistoupit s odvahou. Já bych například nabídl Kaslovi na kandidátkách ODS ta místa první po zvolených. Když přinese svá dvě a půl procenta vyhozených hlasů, ať jsou mandáty navíc jejich. Stejně tak bych si uměl představit dohodu lidovců a zelených. V jedné společné koalici by dostali daleko více mandátů. d´Hondtův systém by mohl zafungovat. I když nebude taková účast, nebude to na úkor ODS. Kandidátky ODS bych asi neměnil, jen bych na ta místa za zvolenými vsunul ty, co by mohli přinést hlasy, které jinak skončily v kanále.
[154]
2 Šumavák
(PeS: 25.07.2006, 22:35:06
- x)
to nevím, nebo nevím, co máš na mysli. Já tak kdysi slyšel pojmenovat nějakej hustej ježatej plevel, ale netuším, jestli to byla místní lidová tvořivost, nebo zda to mělo širší dosah. Některé názvy byly přísně krajové a známé jen úzkému kruhu zasvěcených. Vzpomínám např. na hospodu oficiálně \"Na rohlíku\", místními ovšem nazývanou \"u čuráka\"...
[162]
No zírálku,
(jura-p: 25.07.2006, 23:58:14
- x)
nechtěli nás tolik, že dali půl hlasu raději bolševikovi a Paroubkovi. No a aby tu hloupost neopakovali, tak bych jim nabídl, aby svou vznešenost a nadřazenost nad obyčejnými a buranskými odeesáky hájili ve sněmovně. Když pomůžou, tak ať mají šanci. Jejich Pravdy jsou totiž méně škodlivé, než ty komunistické a socanské. To je můj názor. Já je nechci do koalice. Já je jen považuju za přijatelnější opozici. No a kdyby jejich nenávist k ODS byla tak silná, jak byla u US, tak by taky stejně dopadli. Spojili by se se socany a zanikli by. No a kdyby dělali rozumnou politiku, tak by mohli pomalu posilovat a přežít. Takže při nejhorším by to dopadlo stejně. Ale já jsem optimista. Třeba tam nejsou jenom Tomášková a její sociolog. V ODA a v US bylo taky dost schopných lidí. Je jich škoda, je škoda, že si vybrali cestu nenávisti, která je dovedla do nicoty. Některé s odbočkou a prodloužením agonie v nošení vody na socany. Ale jejich přesvědčení, že oni jsou ti, co mají vést pravici bylo prostě děsné a spolehlivě sebezničující.
[163]
Nevolili demokraty, Zírálku.
(jura-p: 26.07.2006, 00:04:22
- x)
Volili evropské demokraty a to jenom ty Kaslovy. Je to stejný rozdíl jako je rozdíl mezi Švýcarskem a Českosaským Švýcarskem. No a vidíte. Já mám za demokraty všechny mimo komunistů. To je to nadýmání, pardon nafoukanost, co tak škodí těm malým stranám. Prej volili demokraty... Zírálku, Zírálku.
[164]
pane senátore,
(jepice: 26.07.2006, 00:14:18
- x)
city mezi ODS a US byly vzájemné, na tom, kdo si začal, se aktéři neshodnou, já jsem nebyla ani tam ani onde, ale trochu bych se přece jen přikláněla k ODS /co se týká prvenství v pěstování nenávisti/. Ještě ani US nevznikla a bylo husto. Premisa, že všichni, co drželi s Klausem, jsou ti dobří hoši, a všichni, co šli proti němu, jsou padouši a vybrali si cestu nenávisti, se těžko překonává.
[165]
Zpravy z budoucnosti :
(Hipik - pravicovy recidivista: 26.07.2006, 00:43:38
- x)
TV program, vyjimame - sobota 20 hodin. Sejdeme se na Vlachovce. Popularni bavic a komentator Pavel Koci uvadi- k tanci a poslechu vam zahraje rytmicka skupina Iron Maiden. sobota 21 hodin. Popularni porad pro mlade divky- Mozna prijde i Bathoryova. Ha ha tak dobrou noc do Cech.
[166]
Jepice, já u toho byl celou dobu.
(jura-p: 26.07.2006, 00:44:59
- x)
S úžasem jsem sledoval, jak místopředsedové, a tykal jsem si se všemi a některé jsem znal hodně dobře, nesnesli pomyšlení, že byli zvoleni za ukradeného půl milionu, o který byla zkrácena daň rozepsáním na čtyři sponzory. Ale byli to právě oni, kdo kontroloval hlavní kancelář. A já dlouho nevěřil řečím o tom, kdo se všechno schází na hradě se Zielencem, Tošovským a Luxem. Bral jsem jako srandu, když se Havel tady v Budějovicích opil a vykřikoval, že na Václava už bude jen jediný Václav. No a pak jsem zíral. Jak jistý Kolář, velvyslanec ve Švédsku, v televizi věděl o tajném kontu, nenašlo se dodnes. Já musel poslouchat všechny ty kombinace poslanců, jak zůstat nahoře. Některé jsem přemlouval, at neblbnou, že je to normální pokus změnit volby bez voleb a že to vydrží nejvýše do nejbližších voleb. No odešla jich tehdy více jak polovina. Z místopředsedů zůstal jen jediný. Z poslanců zůstala menší půlka, senátoři odešli tři, primátor jeden a členové, členové zůstali tak ze sedmdesáti procent. Jediné, co se prokázalo, byl daňový únik půl milionu korun a ani tam se neprokázal úmysl obohatit se, soud potvrdil, že motivem bylo krýt sponzora. Dneska, když lidma nechnou ani mrtví, ani desitky milionů v aféře s biolihem. Když se neví, kde skončilo 1,2 miliardy v aféře Orlen - Chemopetrol, je snad jasné, jak umělá to byla aféra. Jepice, mě nevadí, že lidi, co na to tenkrát naletěli, věřili tomu, že odcházejí s tou čistější a mravnější částí. Mě vadí, co všechno jsou ochotni udělat, aby tomu mohli věřit dodnes. A co dělají, aby si namluvili, že jsou pořád ti mravnější, po tom, co provedli se čtyřkoalicí, po tom, co za nejužitečnějšího politika udělali z Fišera, po tom, co prováděl Mlynář s se státními penězi, po tom, co provedl Němec s princem, atd. atd. A pořád jsou to ti mravnější. A chytřejší a zásadovější a pravější. Já si nestěžuju. Já bych jim udělal nabídku kvůli společnému cíli. Já nechci, aby ODS odpustili. Já chci, aby se chvíli chovali jako pravice. Svoje názory ať si samozřejmě ponechají. Mě by stačilo, kdyby jednou nevyhazovali hlasy.
[167]
Jejda Juro, kdyz uz Te vidim,
(Hipik - pravicovy recidivista: 26.07.2006, 00:51:52
- x)
jak to dopadlo s tim vladnim povodnovym kontem z roku 2002. Pokud vim, takove konto se ma rozdelit vsem potrebnym beze zbytku. Jenze dlouhou dobu tak zustaval docela velky zbytek a na spoustu lidi se tak nedostalo.
[168]
Ještě pro kocoura,
(helena: 26.07.2006, 00:56:00
- x)
nebjsem se sem dostala až teď. Kocoure máte pravdu v tom, že zasáhnout měl ten, kdo dítě viděl - bez ohledu na liberální výchovu a možné následky od hysterické matičky. Souhlasím i s tím, že matka je potrestána víc než dost, když se dítěti stane cokoliv, neřku-li, když dítě zemře. Ale pustit pětileté dítě samotné nazáchod ve vlaku opravdu nesvědčí o přehnané péči azdravé předvídavosti. Tém nechci tvrdit, že je to vždyckysnadné potomkovi tuto péči prokazovat a ani to, že i při veškeré péči nemá aktivita vynalézavých dětiček potenciálně infaustní následky (viz příspěvek Loki-ho). A to říkám z pohledu člověka, který vychoval čtyři děti, z nichž tři se narodilyv rozmezí dvou a půl roku a to čtvrté tři roky po třetím. Byla jsem už starší matka a navíc nadaná přehnaně kreativní fantatií, takže někdy jsem měla pocit, že si ze strachu, aby nevypadly z okna nebo neskákaly se skříní, ani nemůžu zavřít dveře na záchodě. Přes veškerou péči není moje zásluha, ale jen otázka štěstí a kohorty stážných andělů, že vyrostly jen s bežnými, níhodně zaviněnými úrazy. Ovšem to, že děti uhlídat nelze, není bohužel omluvou proto, aby je člověk nehlídal. Ta matka ví nejlíp, proč s ním na záchod nešla - ať už proto, že byla utahaná a ráda, že sedí, nebo se s ním nechtěla dohadovat a upozorňovat na sebe, to už je jedno. Banalita tohoto důvodu jí bude strašit do smrti a žádnej kriminál nemůže být krutější než výčitky svědomé. Ale dovedete si představit, že byste viděl v jedoucím vlaku dítě cloumat klikoua šel klidně dál?! V tomto punktu jsou dráhy vinnny, že zaměstnávají tak mizerně lidsky kvalifikované jedince, kteří jsou tohoto schopni. Ta máma byla ve vlaku laik a z nejrůznějších důvodů nemusela domyslet důsledkysvého opomomutí, ale ten člověk, který ho viděl tam byljako profesionál, kterému to mělo být jasné. To už jsme ovšem u toho, že kdybychom po světě nechodili slepí a hasili, co nás nepálí, bylo by všeho neštěstí jaksi míň.
[169]
Jo Jepice, A vůbec nikdo nebyl z ODS vyloučen.
(jura-p: 26.07.2006, 01:05:09
- x)
Všichni odešli sami, akorát se divili, že v ODS nevyhrálo jejich mravní rozhořčení nad tím, za jaké peníze se nechali zvolit. Jak nemravní byli ti, co říkali, tak ukažte tu vilu, co si koupil Klaus v tom Švajcu. Vila byla, ale v Portugalsku a nepatřila Klausovi. Ale to bylo správně. Jak hnusní byli ti, co se ptali, tak jak je to s tím kontem. No tak řekněte vy, co o něm víte, nám co o něm nevíme. Nám tady peníze chybí, my to konto zlegalizujeme, daň zaplatíme. Nenechávejte si ho pro sebe. Vy, co o něm víte. Buď nebylo, nebo si ti, co o něm věděli, to konto vzali sebou. Já to jinak nevidím. Byla to divná doba. Doba, kdy ti, co byli v centru, jako byl Ruml, Pilip, Vlach nadávali členům, kteří o ničem nerozhodovali a neměli peníze na rozdíl od nich za povinnost kontrolovat, že jsou nemravní. Poslanci, kteří za peníze a práci členů a sponzorů byli zvoleni, říkali těm, co to odpracovali, že jsou vlastně nemravní. A soudní audit se dělal všude. A u nás byl v pořádku. A ti z hlavní kanceláře, kde se děly ty věci, pokud jich bylo víc a na některé se třeba nepřišlo, byli v platformě a pak uraženě založili US. Divná doba.
[170]
Hipíku,
(jura-p: 26.07.2006, 01:26:58
- x)
jednak, poslal jsem dotaz na MZV prostřednictvím výboru v Senátu. Zaujalo mě, že ti poslali formulář a pak vynadali, že to podáváš na starém. Jsem zvědav, co dají vědět. Ale na to, že by to něco urychlilo, moc nevěřím. Ale kdo ví, někdy se dějí věci. Povodňové konto jako takové jednotné neexistovalo. Byla spousta organizací, které získaly oprávnění vybírat a rozdělovat. Byly to zejména Adra, Člověk v tísni, Katolická charita. Tam byly peníze ve stamilionech. Mělo by se to dát zjistit na jejich webech. Jinak byly slíbené peníze z rozpočtu. Jak to s těmi dopadlo nevím. Ale mám pocit, že největší tíhu nesly ve skutečnosti pojišťovny. Můžu říci, že třeba v Budějovicích byly všechny škody opraveny. Byly velké, ale ne tak velké, jak se původně odhadovalo. Podpory z rozpočtu chodily ještě dva roky. Kolik to stálo celkem fakt nevím. Znám několik lidí, kteří na povodni hodně ztratili. Jeden známý na vánoce 2001 převedl barák na děti a ty hned ušetřili na pojistce a pak jim ho povodeň vzala. A tak. Škody lidí ve sklepech v okolí byly v řádu tisíců, nad tím se mávlo rukou. Já sám byl vytopený dvakrát. Jedno auto mi utopili hasiči, když jsem vyjížděl v době kdy bylo třicet cenťáků, tak mi chybělo asi třicet metrů na sucho a hrdinní hasiči, co nás jeli zachraňovat, projeli kolem tak rychle, že vlna mi šla přes střechu, škytlo to a motor byl v hajzlu. Pomohli mi to odtlačit, naložit. Odvezlo se to do servisu, kde ta hlavní povodeň, co přišla za týden to zatopila po střechu. Ale pojišťovna to mimo smradu vyřešila všechno. No a Smartík jezdí dodnes a mimo krabatých koberců by se to na něm ani nepoznalo. Protipovodňová opatření se provádějí liknavě, zájem je jenom o ty, kde se hodně bagruje a kde je cítit státní zakázky. Na horních tocích se nedělá nic. Většina lidí si pod protipovodňovými opatřeními neumí představit nic než betonové kanály, hliníkové stěny a tak.
[171]
Juro-Pe
(Hipik - pravicovy recidivista: 26.07.2006, 01:57:57
- x)
mozna i Tvym pricinenim jsem obdrzel zpravu, ze novy pas odesila Praha 3 na MZV a odtud pujde do NY a pak ke me. Tak se to konecne hnulo. Mno a s temi povodnemi to bylo a asi bude jeste dlouho zapeklite. Ja jsem osobne na zadne konto neprispival, 5 kamaradu jsme se slozili a dali dohromady 25 tisic a pri projizdeni jednou osadou vybrali cloveka, ktery uz na prvni pohled vysilal, bud se neco hne, nebo se vobesim. Tak jsme mu pomohli alespon neco nakoupit a osobne mu dva dny pomahali. Teprve pak jsem pochopil ty zvlastni oci lidi z reportazi. Dva dny jsem nakladal ridke blato a za dva dny nebylo videt ani kousek udelane prace. Blato vzdy vse zase zakrylo. Peknej hnus.
[172]
To si nenechejte ujít...
(Loki_F: 26.07.2006, 03:06:32
- odkaz
- x)
Několika zcela náhodnými kliknutími jsem se dostal na jednu stránku, která mne velmi pobavila. Jedná se o pivo, což je v tomto horku, docela případné téma. Jenže o pivo Německé, vlastně o piva Němacká! Autor k problematice přistoupil velice sympaticky systematicky, nelze nesouhlasit, docela jsem se pobavil. Jako v tom vtipu o těch odbrnících na pivo ze světových pivovarů, kterým časký účastník kolegiálně řekl: \"Když Vy nebudete pát pivo, tak já také ne!\" };D
[174]
Ty názvy povídek
(Honza ze Žižkova: 26.07.2006, 07:57:51
- x)
byly vybrány fakt náhodně. Nebo podle toho, co se mi z té sbírky líbí nejvíc. Jakákoliv podobnost s jakoukoliv situací, natož politickou, je tedy čistě náhodná. Ani Vonnegut, Bloch & Co., ani já za to fakt nemůžeme. A že to v tom někdo našel, mě přesvědčuje, že mentální pole existuje.
[175]
Heleno:
(kocour: 26.07.2006, 10:19:24
- x)
\"Ale pustit pětileté dítě samotné na záchod ve vlaku opravdu nesvědčí o přehnané péči a zdravé předvídavosti.\" To ne. Jenže ta nepéče a nepředvídavost není důsledek záměru, ale obyčejné lidské blbosti. To by pak logicky měli smět mít děti jen ty největší předvídavé pečlivky ... ... a to už by byla eugenika. Jenže náš TZ (a nejen náš, abych byl spravedlivý) tak nastaven je. Kdysi jako začínající student práv jsem si sepsal vlastní Ústavu - bohužel v Matu - mezi lidskými právy v ní bylo něco jako \"Nikdo nesmí být zbaven osobní svobody pro trestný čin spáchaný pouze z nedbalosti\".
[176]
2 Loki_F
(PeS: 26.07.2006, 10:22:13
- x)
ten autor má ještě mnohé co dohánět... Zjevně ještě neochutnal Kronenbourg... Kdo musel ochutnat, nezapomene a má touhu říci s Janem Masarykem - tohle pivo už někdo pil... A aby té hrůzy nebylo dosti, domorodci si do toho přidávají sirup (dle barvy jsem usuzoval na malinový či jahodový...).
[178]
2 Rpuť
(PeS: 26.07.2006, 10:39:30
- x)
Klid a v rámci možností chladnou hlavu... To říká teď. Tipoval bych, že tak za 3 hodiny bude říkat něco úplně jiného... Jak už se stalo dobrým zvykem... Mnoha jednodušším jedincům to imponuje. Kdysi nedávno bylo v oblibě citovat W+V - tak já bych s dovolením připoměl: Z čista jasna kde se vzal, pan nikdo tu se vzal, křičel, jak si předsevzal: \"Já chci vládu!\". Nemluvil a jenom řval, co nedal, to sliboval, ale na svá bedra vzal funkcí hromadu. Prohlásil se za krále, za blázna, za kata, takže vznikla situace značně napjatá. A tak z kata a blázna, vznikla hodnost svérázná, vylíhnul se nový tvor: Blázen diktáror!
[179]
PeSi, též mi ta písnička začala bzučet v hlavě.
(Rpuť: 26.07.2006, 10:51:10
- x)
Nakročeno už na to má. Mně jen zneklidňuje, že pokud by se mu toteď povedlo, tak ho odtamtud už opravdu nikdo nedostane - většina si to ještě neuvědomuje. Takže je vlastně dobře, že se to tak protahuje, protože je tím nucen používat stále těžší a těžší kalibr.
[180]
Dobré dopoledne vespolek!
(Loki_F: 26.07.2006, 11:31:01
- x)
PeS(i), ten citát je opravdu dobře vybraný, jakkoli Tě předběhl již včera Honza ze Žižkova těmi několka názvy povídek ze sbírky Vlak do pekla. Ta Narapoia je přesmyčka, uvozující cestu v názvu posledním ...! Jinak jsem musel škrtnout jednu možnost, protože jsem byl přesvědčen, že Algernon byl ve sbírce Experiment člověk, ale nikoli. Též jsme zjistil, že po posledním malování bych musel odstranit asi půl tuny knih v první řadě u stropu, abych se dostal ke druhé řadě. A na to jsem líný v tomto vedru... K tomu pivu: Kdysi dávno na mapáku v Nízkých tatrách (leden 1979) jsem kolegu mongolského původu, po strašlivé pitce, přesvědčoval, že když si dáme čerstvě načepované pivo, ta drtivá kocovina bude snesitelnější. Tak jsme ve dvacetistupňovém mrazu přešlapovali před bufetem v Liptovském Mikuláši, až v 9:00 otevřou. Instruoval jsem jej, že to pivo se tam musí hodit pokud možno na ex. Objednali, nasadili, začali pít. Byla to desítka Poprad. Po prvním doušku jsem měl přesně ten pocit, který jsi popsal - to pivo už někdo pil... Ani jeden jsme to pivo nedopili, přes všechno odhodlání a během několi vteřin jsme potupně vrhli v parku za kostelem... Pravda kocovina za dvacet minut polevila, ale Batelger si mi pak stěžoval, že to je příliš drsná metoda léčení, a že půlhodinový cval na koni a miska kumysu je účinnější. Koně nemaje, jsem jej ujišťoval, že když si to zkusí v Čechách s českým pivem, bude to příjemnější, ale už mi tak nedůvěřoval... };D
[182]
Kocoure,
(helena: 26.07.2006, 12:29:50
- x)
to, co chci teď napsat, naprosto nevztahujte na tu nešťastnou mámu, o níž si skutečně myslím, že výčitky svědomí jsou horší než doživotní kriminál. Ale, co se týče omlouvání nedbalosti, nebylabych až tak benevelontní. Čím dál víc se spoléhá na to, že není třeba domýšlet důsledky svých činu, že není třeba namáhat se předvídat. Podle mne to ani takdalece nesouvisí s inteligencí, vzděláním ap., ale s duševní leností. Určitě znáte děti, které vyvedou něco děsného a omlouvají se tím: \"já jsem nechtěl\". dobře u dětí je to pochopitelné i omluvitelné, chybí jim životní zkušenost a jejich jednání je impulzivní. Ale u dospělého je to trochu jinak, ten už by myslet a předvídat měl. samozřejmě, že to nejde absolutizovat. Leckdy to prostě (kvůli nepředvídaným okolnostem, nedostatku odborných znalostí a co já vím proč ještě)selže. Proto jsem napsala zdravá předvídavost a myslela jsem tím aspoň tu minimální. Tu která chybí lidem, kteří se řítí stovkou před školou, nechají psa zavřeného v autě na náměstí, kde není kouska stínu nebo hází trubky dolů z lešení v ulici, kde chodí plno lidí. Na to přece nemusí být einsteini, aby jim došolo, že můžou způsobit malér, který je pak bude strašit do konce života. Nebo taky nebude a za týden to zopakují. A proto bych k nim nebyla až tak přehnaně tolerantní. už teď jsme obecně dost nezodpovědní. Generální pardon je namístě jen tam, kde se ten dotyčný předem snažil vyloučit možná rizika natolik, nakolik je byl schopen nahlédnout.
[186]
Heleno, my si nerozumíme.
(kocour: 26.07.2006, 13:20:54
- x)
Odnětí svobody přeci není jediný trest. Jenže tím nic nespravíte, když je někdo blbej či línej, tak blbej a línej zůstane. Dobře, potrestáte ho, pustíte, a co ...? Výsledkem je dobrý pocit, že byl potrestán. Ale já bych preferoval prevenci - když je někdo blbej a línej, tak ho prostě nepustit k činnosti, kde může napáchat škodu: čili řešením není odnětí svobody, ale zákaz činnosti. Samozřejmě, že pokud někomu zakážu např. vykonávat povolání lékaře, protože dal někomu špatnou pilulku a on kvůli tomu exnul, a dotyčný bude přesto léčit dál, tak pak už to bude nikoli nedbalostní trestný čin ublížení na zdraví, ale úmyslný trestný čin maření výkonu úředního rozhodnutí (vyhýbaání se trestu), a za to ho už klidně nechám hačnout si do chládku. Problémem jsou ta děcka, děti smí mít každý, a pokud nechceme přejít na eugeniku (což já tedy nechci), tak nezbývá než smířit se s určitou mírou dětské úmrtnosti vlivem rodičovské či jiné lidské blbosti a s tím, že zavírání rodičů či jiných blbů POTOM nemá na tuto míru žádný vliv.
[188]
Kocoure, ale třeba v pracovním právu jsou blbové chráněni.
(jura-p: 26.07.2006, 13:48:57
- x)
Viděl jsem rozsudek, který neuznal výpověď státního úředníka, který blbostí způsobil škodu několik milionů. Jeho nadřízený ho propustil a zdůvodnil to tím, že propouštěný si vůbec neuvědomuje, jakou blbost udělal a hájí se formálně správným postupem páchání té blbosti. A že proto tuto úřední činnost vykonávat nemůže. Soud to prověřil, konstatoval, že blb dodržel předepsaný postup správního rozhodnutí, že pravda toto rozhodnutí není zcela logické, ale neodporuje zákonu a že zákon nikde nestanoví blbost jako důvod k výpovědi. A že škoda lége artis způsobená, nezlobovaná a nepodplacená není škodou v pravém slova smyslu. Je to jen nepříznivý výsledek úředního postupu. A že blbost není mezi zákonnými důvody k podání výpovědi. Takže existuje soudní rozhodnutí o tom, že splní-li jiné kvalifikační předpoklady, může být státní úředník blbej. Škody jim z blbosti způsobené nejsou škody, ale výsledek předního postupu. Tedy je to tak správně. Postižen byl služebně ten, co dal výpověď. Blb zůstal v úřadě a dostal náhradu.
[190]
kocoure,
(Rpuť: 26.07.2006, 13:52:02
- x)
to je ten věčný rozpor. Když má někdo adoptovat dítě, tak projde takovým sítem, až si člověk myslí, že k tomu nikdo není dost dobrý. Ale každou pitomou nezodpovědnou nánu, která ani nebyla schopná vzít si antikoncepci, protože jí to prostě bylo fuk, budeme přemlouvat, aby si to dítě nechala. Konec konců je to teď v módě, protože tzv. svobodná výchova ničím jiným než kašláním na výchovu (a tedy i odpovědný dozor) není.
[192]
Rputi, Kocoure,
(helena: 26.07.2006, 16:31:02
- x)
absolutní souhlas, co se týče tzv. Svobodné výchovy )to byse mělo kriminalizovat! :)), to je přesně to,z čeho vyrůstají nezodpovědní, věční nedospělci, odmítající domýšlet důsledky svých činů. Výchova sice není právnicky podchytitelná (aspoň ne to podstatné - to co se nedá moc měřit, ale z čeho vychází kvalitacharakteru), ale od toho všechno začíná. Souhlasím i s tím, že uvěznění není jediný trest a ve vámi vyjmenovaných případech nic neřeší. Řekla bych, že podstatuystihl jura-p. když něco provedu z nedbalosti, z blbosti, z lenosti, měl bych převzít důsledky. To je myslím účinnější než zákaz prostý činnosti. Zaplatím nebo aspoň splácím škodu, kterou jsem způsobil, starám se o rodinu, které jsem zběsilou jízdou zmrzačil živitele apod. V případech, kde to nejde, bylo by třeba, aby ti lidé aspoň určitou dobu povinně pracovali v prostředí, kde bysi uvědomili, co způsobili důsledky jejich jednání. tém nemyslím jenom třeba nemocnice, v případech, kdy někomu z nedbalosti způsobím škodu na zdraví, ale třeba oblast, kde jsem svým nekvalifikovaným rozhodnutím způsobil hmotnou škodu, i když uznávám, že tam je to asi obtížněji uplatnitelné. Nemyslím si, že by měl jít každý sedět. Jenomže alternativy trestů směřované výchovně už tu jsou a já moc nechápu, proč se tak málo uplatňují. Vy to třeba chápete líp, proč mnohem častějí dotyčný dostane podmínku nebo pár měsíců ve vězení, místo věřejně prospěšných prací ap. soudce přece už dnes určitou variační šíři má a přesto ji nevyužívá.
[196]
ODStB Langer Tlustý Topolánek Nečas
(: 11.04.2007, 13:19:43
- x)
to je jen část zlodějské bandy ODStB prošlé KSČ, nyní prý \"pravicové\" (jo StB - Langerova lhaní o odposleších, kdy jako pedofil používal mobily dětí!!!). A co povíš teď dnes, modrý idiote?? Tzv. \"reforma\" = balík nesmyslů vlády, které nemají ekonomický charakter, ale jen způsobí okradení 4000000 lidí, mimo modré \"zlodějské elity\", to je výsledek volby ODS. Resumé - Paroubku vrať se, ODStB je banda podvodníků. Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |