Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Středa, 26.07.2006
Na obloze tetelí se mráčekovšem slunce nezakryje!! do hněda opálila slunečnice!! A to už je co říci, protože pokud si pamatuji, tak tady už mi párkrát rostla a rostla... až vyrostla, ale ani loni , ani předloni rozhodně nevykvetla. Natož v půlce července !! PS. Jak se množí palmy? Ze semínek nebo sazenicí ? Asi by byl čas začít sázet! Komentáře
[1]
Pozor! Pozor! Pozor!
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 26.07.2006, 12:54:47
- x)
(Pohov.) V rámci boje proti odstranění pálení žáhy, očí a pajšlu se koná sraz lidových a dobrovolných léčitelů tento pátek 28.7. od 18.00 v Plzeňské restauraci v Keramické 3 na Praze 7, zažitý folklórní název \"U Vodičky\". Kdo je v Praze a chce naplnit do svých osobních důsledků heslo \"Vypij si své léto\", je vítán... Prosím, oznamte dále, pro pana krále, od hradu dále všichni pes i misti... (Na \"psa\" nepíši, jelikož mě není hoden...) Toto setkání bude neformální, jelikož formální bude, až přijede \"hipík\" z Emeryky (a bude za chytrého světáka...). Tak a jeden drb: Šakal se nám civilizuje, už se nežere sám, ale žere topinky! Opečený chléb! Toto zvíře divoké konečně poskočilo o vývojový stupeň a uznalo přínos ohně i pro zvířata! Samozřejmě, díky své architektonické omezenosti jen, co se týče potravy... Pozor, nad svou hromádkou topinek pro jistotu vždy zlostně a vyýstražně vrčí. Neberte mu je! (Jinak není zatím aktuálně o čem psát... Politické klimaktérium v této zemi trvá...a trvá...a trvá....do předčasných voleb!) Info: (Určeno ne divokým...) Jo a protože Vodička teče někde v Krkonoších, vaří žena Petra Švandy a Šimon včera dokonce vylízal talíř, anžto si před tím pomlaskával nad rajskou se šesti...
[4]
To: Helena
(Petr Kunetka, zlocinec: 26.07.2006, 13:55:15
- Mail
- x)
Ja se drzim teze, ze pravo anglicana vkrocit pod jedouci nakladni vuz je zakotveno v magne charte ;) A jinak, vsichni co vi, jak jsme meli minuly tyden problemy s projektem - tak situace se stabilizovala, jediny nas postih byl drobny odklad platby a tento vikend spoustime. Muzete nam drzet palce... A tesim se na nejakou dustojnou oslavu ;)
[5]
kvík, kvík, bééééé
(Rpuť: 26.07.2006, 13:59:05
- x)
Mně přepadnou příbuzný a to tak, že hned několik najednou. Dobře mi maminka říkávala: \"Jedině ubohýho sirotečka....!\" No, neposlechla jsem a teď to mám! K Vodičkovi nemůžu! Tak mi aspoň věnujte pietní vzpomínku....! Šumaváku, palmy se množej ze semen a dokonce mají být několik let starý. Tak až vám tam připádluje nějakej ten čokoládovej v burnusu, tak jako poplatek vybírejte semínka. Naděnka taky vozila Voloďkovi semínka na Sibiř......jau!
[7]
Krindy pindy, Klaune, to je termín naprosto špatný a pozdě inzerovaný.
(Loki_F: 26.07.2006, 14:22:10
- x)
Jsem na tom podobně jako Rpuť jen v opačném gardu - jsem členěm přepadového komanda... };D Tak tedy přeji vypijte si své léto! U Vodičků. Budu pomáhat na jiném stanovišti! Slibuji. Petře blahopřeji a držím. Kéž bych mohl říci (napsat) totéž. Jinak souhlas, už jsem to tu psal v souvislosti s pokusem v severoněmeckém městě bez značek. Žijme nebezpečně, protože bezpečí je iluze! Tam také směřoval onen příspěvek o mojí dětské příhodě z vlaku a o deklech na kanálech a římsách a padajících střechách. Přežití individua je je souhrnem cílevědomého předvídání a nepředvídatelné náhody. };D
[11]
Jak se nám Puchejř plác přes kapsu aneb My Vám výbor, vy nám předsedu a premiera.
(Rpuť: 26.07.2006, 17:45:05
- odkaz
- x)
ČSSD: Předložili jsme velkorysé nabídky \"My jsme na dnešním jednání řekli, že jsme ochotní uvažovat o jiném kandidátovi, pokud má trojkoalice výhrady k Lubomíru Zaorálkovi. Předložili jsme velkorysý návrh, že bychom byli ochotni se vzdát jednoho z těch sporných výborů ve prospěch ODS,\" řekl po skončení jednání Jiří Paroubek. Dodal, že šlo o branně-bezpečnostní výbor.
[13]
Dobrý večer vespolek,
(Vít Blaha: 26.07.2006, 19:44:29
- Mail
- x)
Pavel Bém se opravdu snaží: \"...Bém: Koalice hledá odpadlíky ČSSD Trojkoalice hledá podle místopředsedy ODS Pavla Béma mezi poslanci ČSSD odpadlíky, kteří by podpořili její vládu a kandidáta na předsedu Sněmovny. \"Existuje šance, že toto by mohl být půdorys budoucí důvěry trojkoaliční vlády,\" řekl Bém v rozhovoru pro rozhlasovou stanici Frekvence 1...\"
[15]
Dobrý večer všem,
(martina: 26.07.2006, 20:08:30
- x)
chtěla bych se zeptat, zda uvažuji správně: 1.Trojkoalice odmávne na předsedu PS Zaorálka. Paroubkova vláda musí podat demisi 2.Topolánek (je pověřen k sestavení vlády) sestaví vládu a požádá PS o důvěru. Důvěru samozřejmě nedostane. Následuje dle ústavy druhý pokus - prezident pověří někoho dalšího (ne nikoho z ČSD) k sestavení vlády 3.\"nějaká\" vláda požádá o důvěru PS - nedostane ji Následuje třetí pokus... 4.Zaorálek pověří Paroubka sestavením vlády. Vláda požádá o důvěru PS. Pokud bude trojkolka držet při sobě - vláda důvěru nedostane, takže nové volby. Jestli někdo zradí - bude to průser, ale furt to nejlepší pro ODS - \"zachová si tvář\" Řekněte mi, proč by to tak nešlo? Co je na tom špatně?
[17]
Problém je dle mého
(Vít Blaha: 26.07.2006, 20:18:09
- Mail
- x)
v tom \"Pokud bude trojkolka držet při sobě\". Paroubek během těch 14 nebo kolika měsíců zapojil desítky miliard (i v příslibech) korun ze státního rozpočtu, jen aby se udržel na fleku. Pokud bude mít příležitost sestavovat vládu, žádná suma není dost velká, aby ji nepoužil k motivování některého přeběhlíka. Pro některé poslance, kteří prošli do PSP s odranýma ušima, může být motivační pobídka od ČSSD + bonus dalších 4 let v PSP dostatečně silným impulsem pro hlasování s Paroubkem.
[19]
Martino,
(jura-p: 26.07.2006, 20:30:35
- x)
problém je v časování. První i druhá vláda má měsíc na to, aby požádala o důvěru. První vláda je sestavená. Druhá vláda se může sestavovat tak měsíc. První vláda bude vládnout dva měsíce nebo kratší dobu. Druhá vláda měsíc. Protože Paroubek sestaví vládu ihned. Pak až do voleb, to znamená minimálně sedm měsíců Paroubek, který si už dva měsíce trucováním a volební obstrukcí vybojoval nyní. Takže z toho roku mezi volbami bude vládnout většinu času Paroubek. Tedy i rozdělovat peníze a tak. Aby tomu tak nebylo, o to se nyní hraje.
[20]
A Vítku,
(martina: 26.07.2006, 20:32:49
- x)
osobně bych měnila ty další 4 roky vlády Leváků - za to, že za ty 4 roky i \"běžní\" lidi pochopí, že jejich politika je špatně. A samozřejmě předpokládám, že ODS bude ty 4 roky trpělivě vysvětlovat, proč je to špatně...což měla dělat už před volbami intenzivně...
[21]
Když se nakupují hráči.
(jura-p: 26.07.2006, 20:37:39
- x)
Anebo poslanci, tak se o tom nikdy nemluví dopředu. Protože se to může vykecat a tím zmařit. Béme, Béme, Béme. Hergot, jako psychiatr by měl vědět, že když člověk mluví, tak sice říká něco o tom, o čem mluví, ale taky říká něco o sobě. Taky se říká, že chytrej ví, co říká a hloupej říká, co ví. K čemu je dobré Bémovi posílit vzájemnou kontrolu mezi členy sociální demokracie?
[22]
juro-p,
(martina: 26.07.2006, 20:38:12
- x)
říkáte, že \"Paroubek sestaví vládu ihned\". Proč? Opravdu má už někoho podmazaného? A všichni (v kuloárech) o tom vědí? Proč tedy nechce (ČSD) stavět kandidáta na předsedu PS proti někomu z trojkolky?? Přece kdyby si byl Paroubek jistý 101 hlasy, nic by mu nebránilo...
[28]
Martino,
(Vít Blaha: 26.07.2006, 20:56:19
- Mail
- x)
\"...za ty 4 roky i \"běžní\" lidi pochopí, že jejich politika je špatně...\" \"Třetí vítězství bude těžké, ale čtvrté jednoduché... \" Pravil pár týdnů před volbama Paroubek... Čím více lidí je na dávkách - ať už jako nezaměstnaní, nebo jako davy úředníků, čím více je příjemců různých podpor, tím je zisk socanů větší... A Paroubek to ví, proto své voliče bude uplácet, protože to opravdu funguje... Žádné \"vysvětlování\" se bohužel nesetká s úspěchem. Naopak, část společnost volící levě, se stává otupělejší vůči průšvihům které jen za poslední rok ČSSD předvedla a předvádí...
[35]
Martino,
(jura-p: 26.07.2006, 21:18:46
- x)
není to tak dávno, co jeden poslanec řekl, že rozpočet vládě nepodpoří. A pak najednou odstoupil. A jistil to jistý Kott, co se příhodně opil a byl pak vyloučen a tak nějak pak začal hlasovat s těma druhejma. Prostě náhoda, zejména podpořená, je nevyzpytatelná. Na obojí klíčové hlasování stačí se nějak nedostavit. To až na odvolávání vlády je třeba kvalifikované většiny.
[36]
Ale fakt ironie osudu by byla.
(jura-p: 26.07.2006, 21:22:40
- x)
Kdyby se na hlasování nedostavil stejný počet poslanců z obou stran. To by pak to podporování náhody bylo sice drahé, ale marné. Myšlení je víc než shlukování představ. Lidi totiž dokážou vymyslet větší hovadinu, než si dokážou představit.
[41]
Rputi, Víťo, Martino, Jura-p(e), (chce se mi doat též: Hynku, Viléme, Jarmilo };D)
(Loki_F: 26.07.2006, 21:39:04
- x)
k vaší debatě si dovoluji přičinit (dle svého zvyku) jedovatý citát: \"Celý život jsem obklopen skutečnostmi, o kterých bych raději moc nevěděl, takže jsem dospěl k názoru, že holá pravda podaná bez účelu je vlastně svévole.\" (John Wyndham: \"The Kraken Wakes\", 1953) };D Takže pozor, pozor, pozor! Kraken se probouzí v hlubinách...!
[42]
Rputi,
(martina: 26.07.2006, 21:45:06
- x)
viděla jsem to. Šikana (nejen) na silnici bude asi \"Poté\" běžná. Ovšem myslím si, že jen pro ten LID. Ti, kteří budou FAKT SVOBODNÍ (šmarjá, už mluvím téměř jak moje 12-ti letá neteř :-)), tak ti se právě blbosti a šikaně ubrání. Lidé umějí přemýšlet. LID se tupě podřizuje.
[43]
Martino
(Tomáš Haas: 26.07.2006, 21:48:24
- x)
NENÍ pro ODS positivní řešení. Pro tuto situaci. Je ale dlouhodobé positivní řešení. Chce to ale odvahu. Chce to říci: \"Nemůžeme plnit co jsme slíbili ve svém programu, čeká se od nás, že porušíme slovo dané vám, a porušíme slovo dané našim koaličním partnerům. Čeká se od nás, že nebudeme dělat potřebné reformy, o kterých víme, že jsou pro tuto zemi životně důležité. Za těchto podmínek nechceme vládnout. Nejsme loutky v rukou Jiřího Paroubka. Nechceme se za každý krok který učiníme zodpovídat Sociálním demokratům a komunistům. Jsme Občanská demokratická strana, a jsme odpovědni jen vám, občanům, kteří nám dali svou důvěru. Za těchto podmínek nemůžeme s čistým svědomím obsadit ministerská křesla a převzít vládu. Nejde nám o koryta, jde nám o naši společnou budoucnost.\" Politika není o tom, že se \"hoši dohodnou\". Politika je o odvaze a odpovědnosti.
[48]
Ahoj Tomáši, myslíš, že v ODS je více než 15% lidí, kteří by něco takového byli schopni nejen
(Loki_F: 26.07.2006, 21:59:00
- x)
veřejně vyslovit, ale také podle toho provést konsekventní kroky? Obávám se, že ne! Odvaha se v tomto státě nepěstuje. Odvaha v politice tohoto státu je dávno vyprchaná sodovka. Vyvětralé nealkoholické pivo. };D
[50]
Loki
(Tomáš Haas: 26.07.2006, 22:02:42
- x)
Já vím, Loki. Je to utopie. Ale neber mi jí, je krásná. A abych pravdu řekl, i když Rpuť říká,že už to tu bylo, já nevím. Já to nezažil. Ne tady. A možná by to stálo za pokus. A nepotřebuješ pro to 15 procent lidí v ODS. Jen pár, kteří to řeknou dost nahlas. A už dost, abych se nestal štváčem a rozvracečem.
[51]
Rputi,
(martina: 26.07.2006, 22:12:25
- x)
šikana UŽ je běžná dnes: Cibulka - Přenosilová, Mareš - MF Plus. Začínají být už zas ti rovnější. Výhoda pro ty, kteří přemýšlejí, je v tom, že se zákony a jejich uplatňování nemohou až tak strašně lišit od jiných v EU. Opravdu alespoň v tomhle je EU užitečná. A kdyby nebyla, pořád je zde šance u Evropského soudu pro lidská práva
[54]
Rputi,
(Anka: 26.07.2006, 22:23:23
- x)
ono to dnes není tak jednoznačné. Ani Paroubek Veliký nezabrání předčasným volbám. Ostatně jsem přesvědčená, že s nimi počítá. Kdyby ODS praštila do stolu a ne, aby se snažila se nějak dohodnout za cenu, která už dávno není ctihodná, nebyly pro ni další volby katastrofou.
[56]
Martino, dobrá ženo, přece opravdu nejste tak naivní...?!
(Loki_F: 26.07.2006, 22:28:34
- x)
EU je ochotna akceptovat třeba vládu strany \"jediné vyvolené\", jen když bude dostatečně kolaborovat při schvalování EUstavy a všech dalších pitomostí, které přijdou z Brusele a ještě ji bude dávat za vzor všem ostatním, kteří by měli tendneci kopat do rozporky. Kde jste žila posledních 17 let? Vždyť to nikdy nepřestalo, jen se to balilo do nových slov. Vstávat! Budíček! Martino, jede se dál močálem černým podél bílých skal...! };D
[57]
Tomáši,
(Dana: 26.07.2006, 22:29:03
- x)
to prohlášení ODS by sice bylo hezké, takové vypjatě dramatické, ale asi by to neprošlo. Nač volit stranu, která nic neprosadí? Uvědomte si, že většina občanů nemá čas ani chuť sledovat denně politiku a proto mají takový úspěch zkratky a krátká hesla! Kde je sebemenší nutnost přemýšlet, to se neprosadí, to neprojde, volič to nevstřebá, nevloží energii.
[58]
Rputi,
(martina: 26.07.2006, 22:30:41
- x)
dík, že jste se ozvala. O tom to je... Přesto si myslím, že doba 70.,80. let se nevrátí. I když tady zavládne Ducce. Bude mít rétoriku i myšlení z padesátých let. Ale věřím, že to budou jen jeho protlamace. Už teď nedělá nic jiného, než mění názory 3xdenně (...bych to řekla vulgárně, ale neřeknu...)
[60]
Loki F,
(martina: 26.07.2006, 22:37:18
- x)
no já předpokládám, že EUstava nikdy schválena nebude!!! A pokud by se o tom mělo jen koutkem oka jednat, tak doufám, že bude referendum!! Předpisům z Brusele se bránit teď už asi nemůžeme. Bohužel... Ale v tomhle mám já osobně velmi čisté svědomí - když bylo referendum o vstupu do EU, hlasovala jsem PROTI.
[62]
Privilegia novinářů
(Honza ze Žižkova: 26.07.2006, 22:40:04
- Mail
- x)
Tak si to tu čtu a přidám svůj postřeh. Dneska na Nově měli to individuum, co vyšetřuje Bublanovu spanilou jízdu. A on na střídačku s Bublanem opakovali, že chtějí data o tom pánovi, co je natočil, aby mohli začít vyšetřovat JEHO. Proboha copak může policajt a ministr vnitra chtít po novináři, aby sdělil zdroj informací? To už jsme tak otrlí, že si tohle necháme líbit?
[65]
Rputi, Anko -
(Dana: 26.07.2006, 22:44:09
- x)
ODS opravdu prosadí starou bačkoru a možná ani tu ne...J8 bych dala ve druhém kole možnost Paroubkovi. Ve třetím ne, ta¨m by jej podpořili i někteří, kterým by šlo o udržení se v parlamentu...Třetí kolo rozhodne, kdo bude jako třetí pověřen sestavením vlády, ten ji sestaví...Slivovici právě aplikuji, zubař se dovoluje! :-)
[70]
Tomáši, jediné co Ti mohu takto iptimisticky sdělit je,
(Loki_F: 26.07.2006, 22:53:25
- x)
že \"sny se mohou plnit jen o Vánocích... };D Martino, odvolávám se na to, co kousek nahoře napsal Víťa, takže Vám zůstane čisté svědomí, přehlasované nešťastníky, kterým není shůry dáno, v apatyce nekoupili. Na jejich produkci pracuje naše školství jak na pětiletém plánu... Dostávají spoustu akceptovaných vysvědčení a akreditací a diplomů a PhD... A v bludišti je předhoní libovolná bílá \"miš\". };C
[72]
Je to horší než jsem si myslel...
(Tomáš Haas: 26.07.2006, 22:55:21
- x)
Jsme zásadoví, ale jen odsud posud. Trváním na principech přeci ničeho nedosáhnem. Lidé nás nepochopí. Nač volit stranu, která nic neprosadí. Je nutno se dohodnout. Zahodit program, zahodit zásady. Nalézt rozumný kompromis. Naším programem budiž dohodnout se za každou cenu. Kompromis je vždy důležitější než princip. Tak tohle je přesně nemoc, která tuhle zemi provází od listopadu 1989 až dodnes. A ti kteří se tenkrát třásli před klíči zvonícími zástupy se dnes derou zpět do prominence. A laskavě se usmívají. Pojďte zpět děti, a už nezlobte, však se nějak domluvíme. Hlavně moc neprovokovat, chce to klid, a vůli se dohodnout. Jsme přeci všichni Češi. A tak jednou všichni skončíme v kleci, kterou tak dobře známe. Opravdu už je sestavení vlády důležitější, než jaká ta vláda bude? Asi si nic lepšího opravdu nezasloužíme. Protože už nemáme odvahu, a nemáme už vlastně ani ani principy. Máme jen delší dech. Ale pro co?
[73]
2 martina
(PeS: 26.07.2006, 22:57:28
- x)
Já z toho všeho začínám mít pocit, že se v tom ani politický analytik nevyzná, natož někdo jako já, patřičného politologického vzdělání nemaje. Nejvíc zatím na to sedí ten licitovaný mariáš. Teď nevím, jestlis to byla Ty, kdo tu psal, že znovu četl Poláčkovy Hráče - jestli ano, tak už Ti to musí být taky pomalu jasný. Akorát mám pocit, že tady je zvykem hrát s cinknutejma kartama a to se ve slušné společnosti nedělá. No on vlastně nikdo netvrdil, že vláda a prdlament jsou slušná společnost. Foundry prázdninuje, tak nám nemůže pomoci použitím Hanlonovy břitvy - tak musíme tápat...
[75]
Rputi,
(Anka: 26.07.2006, 23:00:27
- x)
vždyť už teď to vypadá, že bude Topolánek plnit programové prohlášení ČSSD. Paroubek moc dobře ví, proč nechce mluvit o rozpočtu, proč rajtuje na programovém prohlášení. Za úplně nejhorší považuju situaci, kdy bude premiérem Topolánek, kterého bude úkolovat ČSSD. Pak už fakt jednotnou kandidátku NF.
[76]
Ne Tomáši, tak jsem to nemyslela! V žádném případě!
(Rpuť: 26.07.2006, 23:05:33
- x)
Tohle není svár principu a kompromisu. Kompromis to ani být nemůže, protože Paroubek ho nepřipustí! Car Já I! Nejde o to, udělat kompromis a jít s ním na holport - jde o to ho vytlačit - nebo sbalit kufry. Protože, i kdyby s ním Bém ten kompromis udělal, bude to jen na chvíli, než zmizí v propadlišti dějin - možná je skutečně tak hloupý, že to netuší, nebo myslí, že zrovna jemu se to stát nemůže. Ale opakuji, kompromis možný není!!!
[78]
Pes(i),
(martina: 26.07.2006, 23:07:32
- x)
ano, Poláčkovy Hráče jsem tady zmiňovala. Potřetí jsem je přečetla minulý víkend. Jasné mi není vůbec nic. Jsem pravděpodobně mírně alternativní, a právě proto jsem začala dnes klást takové otázky. Když si k tomu přičteš to horko... Hledala jsem tu odpověď na mé ztřeštěné otázky. Uspěla jsem (částečně) :-)
[87]
Rputi,
(Anka: 26.07.2006, 23:15:05
- x)
Topolánek nejspíš už tuší, že se kolem něco ne moc korektního šustí a proto reaguje dřív, než by měl. Ale nejvíc se bojím, že teď má svých starostí dost a tápe. A s tím, že nutně musí ODS jít za Bémem, to nemusí být jisté. Stačilo by, kdyby si ODS řádně vygruntovala.
[90]
No jasně Anko,
(Vít Blaha: 26.07.2006, 23:18:03
- Mail
- x)
pracuju na něčem co mi nejde od ruky a tak občas vykouknu zpoza buku a občas něco plácnu. A musím říci, že mně více než p. Paroubek and his red boys daleko více irituje Bém - minulý týden balonek, dneska balonek... A také si myslím, že zásady se mají ctít, protože když se budeme snažit \"konstruktivně dohodnout\", čeká nás osud USáků, kteří vycházeli socanům tak dlouho vstříc, až se dostali k hořícím prdům...
[91]
Loki- F,
(martina: 26.07.2006, 23:21:06
- x)
díky za to \"čisté svědomí\". Ale to byl jen selský rozum. Pokud se člověk rozhlédl po Česko-Slovensku či po Belgii - ani dva národy se nemohou (nechtějí) domluvit na těch nejpodstatnějších věcech... A tolik států v EU se domluví?? ...fakt jsem hrdá na to, že můžu řvát:já byla proti!... :-)))
[98]
Nemám dnes dobrý den
(Dana: 26.07.2006, 23:29:18
- x)
a proto moje slova vyzněla jinak,než jsem myslela. Já si budu vážit Topolánka právě a jen tehdy, když dodrží slovo, to, na čem se dohodl se svými partnery..Jenže slušnost a dodržování slova, to plácnutí si rukou, se nejen že nenosí, ale je to navíc terčem posměchu. A proto má takové problémy, jaké má. No - raději jdu spát.
[99]
No Rputi,
(Vít Blaha: 26.07.2006, 23:31:13
- Mail
- x)
si myslím teda, že by měl pan Topolánek postupovat od začátku daleko tvrději - vůbec nepřipustit ten socanama automaticky a drze uplatňovaný nárok na šéfa PSP - minule to měli soudruzi všechno, tak jaký nárok? Měl to být Topolánek kdo se bude Paroubka ptát, co nabízíte za post šéfa PSP? Topolánek k tomu na můj vkus přistupuje moc \"konstruktivně\". Socani se ještě ani nevysloví a 3K už souhlasí... Mám pro to úplně jiný výraz, ale jsem loajální, proto raději nic nepíšu...
[101]
Martino a kolik lidí,
(Loki_F: 26.07.2006, 23:35:31
- x)
jste dokázala logickými argumenty přesvědčit aby volili stejně? Chápete, že Vaše čisté svědomí a dodatečné pokřikování je zcela bezvýznamné, když referendum dopadlo jinak...? Klidně si své \"čisté svědomí\" můžete přilepit na zeď, význam má jen jako milá vzpomínka pro Vás, jeho objektivní cena asi jako navytaženého lístku do tomboly... (Neuražte se prosím, berte to jako fakt!) };D
[104]
Přeju dobrou předpůlnoc
(Nika: 26.07.2006, 23:37:48
- x)
Nezdá se vám, že funkce stoličního primátora ty lidi vžycky nějak podivně semele ? Nejdřív se zdají docela nadějní a nakonec ... škoda slov ... Jinak jsem se dnes večer zase po dlouhé době pobavila na Psu. Dos/zírálci byli zahnáni na hanebný ústup... :-))
[105]
Anko,
(Vít Blaha: 26.07.2006, 23:44:18
- Mail
- x)
proč by ho měli pacifikovat? Vždyť přece na jaře 2005 byli socani partička rozhádaných frakcí, kdy Zdeňa Škromach šel po Standovi G., \"Francovka\" Kavan zakládal jakousi ještě levicovější větev a preference byli na úrovni lidovců... Paroubek je tatíčkem záchrancem nejenom pro všechny jejich voliče, ale především pro straníky, kterým zachránil korýtka se kterými se již již loučili... Ti mu budou zobat z ruky dalších dvacet let... Z důvodu \"zvyšování demokratičnosti\" bude kumulovat větší a větší vnitrostranickou moc...
[106]
Vítku, ale vždyť ten Topolánek se ptá!
(Rpuť: 26.07.2006, 23:45:22
- x)
Ano měl by být razantnější - ale je, jaký je a těžko se najednou předělá. Krom toho, Puchejř by každého \"nekonstruktivního\" kroku okamžitě využil. Ale tahleta taktika má i své výhody. Puchejřovi se, se čtvercem času a každou další odmítnutou nabídkou zužuje manévrovací prostor. Je smutným faktem, že ani ODS, ani Klaus, ani senát ty předčasné volby vyvolat nemůže. Puchejř s tím souhlasit musí! A tudíž je nutno ho utahat a uvláčet, aby se z něj ten souhlas vyrazil. To, že Bém dneska blábolil jak blábolil, je dobré znamení.
[111]
No, jak tu už dnes jednou psal Tomáš,
(Vít Blaha: 26.07.2006, 23:54:18
- Mail
- x)
tahle situace nemá žádné win řešení, takže třeba jednání jaká probíhají tento týden - kdy Paroubek místo sebe pošle ty Tři Krále, nebo dnes přijde s \"nabídkou, která se neodmítá\" a dá si na hodinu přestávku - a soudruzi si skáknou na oběd, dělá z 3K stafáž, kterou si vodí jak cvičitel oslíka v cirkusu... Ono je moc hezké, když pak 3K vyhlásí, že se ČSSD nechová \"konstruktivně\", ale vzhledem k tomu, že v těch křeslech sedín Parub a jeho lidé, čas pracuje pro ně...
[114]
Anko, b) je správně
(Vít Blaha: 27.07.2006, 00:07:21
- Mail
- x)
udělal by dluh... On by ho sestavil během pár týdnů. A klidně by ten dnešní bilion za další 4 roky vládnutí zdvojnásobil. V Událostech komentářích by Valtr Komárek vysvětloval, že náš dluh je moc vysoký jen zdánlivě, protože v okolních zemích - a citoval by deficit Itálie - je ještě větší a že sice hospodaříme deficitně, ale zase máme největší nárůst v počtu firem dodávajích automobilkám...
[117]
Jo lidi,
(Hipik - pravicovy recidivista: 27.07.2006, 05:06:08
- x)
vychlastejte to leto do dna, tady to zhne ku neuvereni. Mam na usich Iron Maiden, zrovna mi hrajou Blood Brothers, jsem jako v Praze na koncerte zakazujici komouse, socouse a dalsi prebytecne zivly. Moje babicka taky rikavala, jednoho krasnyho dne pujdou do PRDELE a tenhle tejden je jako stvorenej. Tak si zatim dejte i za mne, az prijedu, mam historky k neuvereni. Blood Brothers jeste jednou dal, nez do haje, dobrou nocicku o))))
[119]
Tak prý jsme optimističtí, bohatí a spokojení........a zadlužení
(Rpuť: 27.07.2006, 06:34:33
- odkaz
- x)
Podobně zní i včerejší předpověď ministerstva financí, podle níž letos ekonomika vyroste o 6,2 procenta to je opět rekord. Odhad se proti dřívější prognózám zvýšil, protože akceleruje konzum.
[120]
trest
(divana: 27.07.2006, 07:34:17
- x)
ráno ve zprávách už jistě a rázně, že bude potrestán ten, kdo natočil bublana na dálnici. jestli ani tohle s lidmi nehne, vždyť už jsme postupně na řadě všichni. za rychlou jízdu, za pomalou jízdu, za to, že jíme rohlíky, za to, že nejíme rohlíky... už jsem o tom psala, jak za bolševika, když pozavírali všechny bigbítové kluby, moje babička téměř radostně tleskala - dyť se tam děly hrozné věci ... no a pak jí zavřeli dechovku, to bylo překvapení!
[121]
Dobré ráno,
(martina: 27.07.2006, 07:40:28
- x)
ke včerejšku: Vítku, co se týká vystoupení ze Svazu EU - asi už to nejde. Téměř nic o tom nevím, takže na toto téma se diskuze vzdávám Loki_F, ano, chápu, že mé \"čisté svědomí\" a následné pokřikování je úplně k ničemu. Spíše jsem to myslela jako nadsázku, ti smajlíci tam byli... A urazit se? Proč? Příjemný den :-)
[122]
Je ráno...
(ptakopysk: 27.07.2006, 07:53:08
- x)
a je přetíženej neviditelnej pes takže nefunguje. Co to tam prikrindypindy Aston napsal? JInak včera jsem jel večer domů a srdce mi plesalo. Přátelé, v dopravě je vše při starém. Na dálnici jsem byl ve stotřiceti nejpomalejší(vyjma kamionů, samozřejmě), na benešovské přeložce je devadesátka nepovolená rychlost, protože kolem mě stočtyřicítkou hřměli pražští borci v oktáfkách f červeným tédéíču, či v superbech ba dokonce mě předjížděly feldy chvějíce se na hranicích své fyzické soudržnosti. V obcích je už zase zakázáno zpomalovat pod sedmdesát. Prostě zemský ráj to napohled. Najezdil jsem včera kolem tříset kilometrů a neviděl jsem jedinýho četníka Heč!
[126]
Hlavní zpráva dne
(Tomáš Haas: 27.07.2006, 08:21:00
- x)
Rputi, hlavní zpráva dne je, že Klaus se dostane do konfliktu s ODS, protože chce vytvořit úřednickou vládu, kterou povede Dlouhý, a která povede k jeho znovuzvolení. Jak to ta vláda dokáže už nikdo nepíše, ale zpráva je ze \"zdrojů v ODS\".
[128]
Tomáši, četla jsem v LN.
(Rpuť: 27.07.2006, 08:30:19
- x)
Otázka je, jestli někdo nečeří, v Klausově nepřítomnosti, vodu. Klaus řekl: \"...východiskem je....někdo se přesune někam nebo se domluví někdo napříč. Pokud se to nestane, pak se strany musí dohodnout, že na nějakou chvíli preferují nepolitickou vládu nebo nové volby. Další varianty neexistují.\" Což je fakt. O Dlouhém nemluvil. Já bych si počkala, až se vrátí! A řekla bych že takových hlášek ještě uslyšíme víc...
[129]
Krásné ráno vinšuji.
(Anka: 27.07.2006, 08:33:30
- x)
Haas je, narozdíl ode mne, korektní člověk. Já tvrdím, že vyjít s takovým kalibrem pavlače ve chvíli, kdy je president na dovolené, je sprosťáctví a msta. Začíná se naplňovat tvrzení lidí z pražské ODS, že pan primátor jen tak neodpouští. A co umí, o tom by se daly psát tlusté knihy.
[132]
Rputi,
(Tomáš Haas: 27.07.2006, 09:07:49
- x)
samozřejmě že čeří. A je to navíc nesmysl, pokud by měly být předčasné volby, které by podle článku měly vést ke Klausově znovuzvolení, není o nic jistější, že ty volby dopadnou za dva roky lépe než letos. Spíše naopak. Jak by to mělo přinutit Soc Dem, aby volili Klause taky nevím. A proč by Klaus měl ničit své životní dílo taky nikdo nevysvětlil. Ale je zcela jasné, komu to slouží teď.
[142]
Vážení,
(PeS: 27.07.2006, 09:44:20
- x)
tak mám dojem, že se pár zodpovědných jedinců shlédlo v akci našich nejčestnějších pionýrků Zielence, Rumla, Pilipa a dalších a tak nějak nezištně se obětují pro dobro věci... Anko, ještě chybí, aby do toho rázně vstoupil Tvůj bejvalej chlebodárce. Vychcanej on je na to dost...
[149]
Pavla Béma do ODS nikdo nepřivedl.
(jura-p: 27.07.2006, 10:20:54
- x)
On přišel sám. A dlouho byl jenom snaživým úředníkem. Byl tajemníkem mezirezortní protidrogové komise. To byla taková, kam chodili jednou za půl roku náměstci z rezortů a předstírali za Bémovy péče o to, že existuje něco jako boj proti drogám. Bémova chvíle přišla až po Sarajevu. Tehdy byl Klausovi po boku a fakt mu asi pomohl. Pak se s požehnáním stal starostou Prahy 6. Tam byl přítelem všech a tak začala jeho kariera. Odeeska nikdy nebyla něco konzistentního. Už proto, že je to živá skupina živých lidí, koordinujících navzájem své nestejné a částečně v detailech protichůdné zájmy, ani nikdy konzistentní být nemůže. Konzistentní může být nejvýše dlouhodobý program. Celá historie ODS je historií debat, polemik, názorových i osobních střetů, často i lokálních válek. Ale také jednání, vyjednávání, spojenectví, společného usilování, práce a někdy, výjmečně, i radosti nad jejími výsledky. To jsem to pěkně napsal, že jo. Ale v ODS jsou tak různí lidé jako třeba Kajan a já. A oba jsme ji zakládali, oba to myslíme dobře a oba máme rádi Hayeka a Klause. A přitom se neshodneme skoro na ničem mimo dlouhodobého směřování k liberální (kompozitní) budoucnosti.
[151]
Tomáši,
(jura-p: 27.07.2006, 10:45:53
- x)
taky si myslím, že jakmile se začne ztrácet cíl, proč vlastně chceme utvořit trojkoaliční vládu, je na čase říct, že s těma, co nechtějí hrát a vymýšlejí nové postupy ve vynášení hlášek, mění pravidla, kdo je na tahu a tak je lepší karty složit a rozdat znovu. Ale politika je zápas bez pravidel. Třeba jde o alibi do nového rozdávání. Třeba je to snaha zajistit si, aby každý věděl, že se fakt udělalo tzv. fšecko, než se karty složily. Protože bude vždycky dost takových, kteří se zeptají, jesli jsme udělali opravdu fšecko! A ujistí se doplňujícími otázkami, jestli byl proveden brejnstormig, probace a mediace a jestli se zkusil někdo s nima setaknějaknormálnědomluvit, jak by to udělali obyčejní lidi. Já mám například v klubu kolegyni, která vyslechla všechny debaty o zákoně o silničním provozu. No a v novinách se vyjádřila, že ona by zákon nechala platit, a změny by dělala až po jeho dlouhodobém vyhodnocení. Prostě řekla to, co slyšela od Bublana ve večerním zpravodajství a možná jí to přišlo jako rozumná vyhýbavá věta.
[153]
No a co říkám, Anko.
(jura-p: 27.07.2006, 11:02:45
- x)
Byl úředníkem na ministerstvu vnitra. A tam byl tajemníkem mezirezortní protidrogové komise. A to byla zcela bezvýznamná komise. Jeho vzestup do špiček ODS začal opravdu až po Sarajevu. Starostou Prahy 6 se stal v roce 98, jestli se nepletu. Já z MO odešel v roce 95. Co bylo s Bémem mezi tím do jeho nástupu na primátorství nevím. Rád si to u piva poslechnu. Ty poměry v Praze jsou zajímavé a pro nás venkovany o tom poslouchat je jako dívat se na dobrodružný film. Mockrát už jsem si musel říkat: To by mě nenapadlo! U nás na venkově je to jako kombinace filmů Je třeba zabít Sekala a Musíme si pomáhat dohromady a naráz.
[154]
Juro
(Tomáš Haas: 27.07.2006, 11:15:46
- x)
Do nového rozdávání není třeba mít alibi. Není ani možné ho získat. A snaha ho získat je kontraproduktivní, pokud ve snaze získat alibi docházíme tak daleko, že už házíme za hlavu vše, pro co nás voliči volili. Teď už jsme ve fázi, kdy si budujeme alibi pro způsob, jakým jsme si dělali alibi dosud. Problém je, že už působíme tak nepřesvědčivě, že těžko někoho přesvědčíme. A naštveme spoustu těch, kteří by nás volili rádi, dokonce i přesto, že nabízíme staré ksichty, volili by nás pro principy. A jaké alibi je, když jsme ochotni ty principy zahodit? Problém je, že se už dostáváme do stavu, kdy nejsme věrohodní. A to, že \"děláme fšecko\" najednou už veřejnost nevidí jako projev dobré vůle, ale jako bezpáteřnost a chamtivost po moci. Nepřesvědčíme tím nikoho. A spoustu dobrých lidí a potencionálních voličů tím odradíme. Politika už není veřejná služba, je vnímána jako svinstvo. Stále víc a víc lidí věří tomu, že nejde o nic, jen o prachy a o křesla, jen o prebendy. A my ten cynismus dobrovolně v lidech pěstujeme. Ale jak dlouho to budeme dělat? Do příchodu spasitele? Už dnes je Paroubkova demagogie a populismus fenomenem doby. Co bude za rok či dva?
[156]
Dobré skoropoledne vespolek!
(Loki_F: 27.07.2006, 11:30:48
- x)
Souhlas s Tomášem. Puchejřova neurvalá umanutost (v pozadí hnaná strachem, že by se to \"fšecko\" mohlo provalit a hlavy by mohly rolovat) působí na velkou skupinu jako rozhodnost a politická pevnost sociálně cítícího dobrosrdečného taťky, který se stará o bezplatné zdravotnictví a sociální dávky, které by jinak ti bezskrupulózní kamarádi Koženého (Krejčíře, Pitra, Mrázka - dosaďte si) jistě rozkradli a utratili za golfové hole a v bordelech. };D Nějaký státní dluh je nezajímá a \"zdroje jsou\". Pan Sobotka tomu přece rozumí. A Škromach je přece odborář, ten by \"dělníky\" nedal a na golf jistě nechodí (s takovým panděrem), to je záruka sociální péče, ten jistě žádné školné nepřipustí. Lid si to již přebral a má v tom jasno. Ty kejkle s Kalousem a Burizonem to jenom \"oflekovaly\". Toto alibi bylo sbíráno tak hloupě, že už funguje zcela kontrproduktivně jako důkaz...
[161]
Rputi,
(Tomáš Haas: 27.07.2006, 11:56:31
- x)
Vrátím se zpátky, k tomu čím jsem tuto diskusi začal. A začnu tím, co jsem napsal, a jak se mi to dnes jeví nadnesené a dramatické. Zajímavé, že v angličtině se mi to tak nejeví. Myslím, že je to proto, že čeština už možná od dob Havlíčka není zvyklá na argumenty o principech. Kdybych napsal, že tohle je neprůchozí, ale tady se dá najít nějaký kompromis, a tady se dá bezpečně ustoupit, znělo by to jinak. Ale ztratil by se smysl toho, co jsem chtěl říci. Asi jsme ztratili schopnost žít a komunikovat jinak, než opisy a obezličkami, kompromisy a dohodami. On i te Havlíček dnes zní nějak pompézně a dramaticky. Principy se už u nás nenosí, nesmí se o nich mluvit, abychom se nezesměšnili. A já to vidím jako tragedii. Když jsem se po letech vracel domů, měl jsem obavy, jak obstojím s mou chabou češtinou. A ke své hrůze vidím, že to nejsem já, ale my všichni, kdo jsme zapoměli komunikovat, zapoměli nazvat černou černou a bílou bílou. Naši spoluobčané by nám nerozuměli. Měli bychom se asi všichni učit mluvit česky.
[162]
O nikoli, Tome, myslím, že my všichni zde jsme Ti rozuměli,
(Loki_F: 27.07.2006, 12:18:04
- x)
jenom jsme Ti postupně (každý trochu jinak), ale všichni společně řekli, že to neprojde... };D Roozhodně to není v jazyku. Velká slova si přemýšliví lidé nechávají tak nějak pro sebe a šetří s nimi jako šafránem. Aby je zbytečně nedevalvovali, neopotřebovávali častým používáním. };D
[163]
Loki,
(Tomáš Haas: 27.07.2006, 12:36:59
- x)
i mně je jasné, že to není v jazyku. Ale jazyk je odraem myšlení. A u nás myslet jinak než v termínech jako \"dohoda\", \"kompromis\", \"programový průnik\" je ŠPATNÉ. Já jsem zvyklý to brát tak, že kompromis je někdy nevyhnutelnou cestou k cíli, k prosazení a uplatnění principů. Pomalejší, méně účinnou, ale někdy jedinou. Pokud tomu tak není, je špatný. U nás je kompromis cílem, původní cíl a naše principy je lépe zapomenout, protože bychom nedosáhli kompromisu. Dohodnout je důležitější, než o čem se dohadujeme, to se v procesu pomalu ale jistě ztrácí. I reakce \"lidí z ulice\" jsou zajímavé, nenadávají na to, že se ztrácí smysl rozhovorů, ale na to, že se ti gauneři ještě nedohodli. Nedohodnout se, to je ŠPATNÉ. A ti lidé většinou ani nevědí, o čem se jedná. To není důležité. Důležité je, že se nedohodli. A tak se ti jednající raději upíší ďáblu, než by riskovali, že se nedohodnou. Nemají strach z toho, že zrazují své principy a své stoupence, spoléhají se na to, že si vybudují nějaké alibi. Mají strach z toho, že by se nedohodli, protože věrnost principům a dodržování vlastních slibů se už u nás za alibi nepovažuje.
[164]
V tomto úhlu pohledu opět souhlas, Tome.
(Loki_F: 27.07.2006, 12:58:47
- x)
Kdybys měl dost času a pročetl si diskuse, které tu probíhaly na toto téma před volbami a po volbách, zjistil bys, že tlučeš na otevřené dveře. Shánět aliby k předčasným volbám, jestliže je jasné, že dohoda je možná jen za cenu kompletního opuštění programu, je nadbytečné pro nás - ne pro politiky (jak zde jasně vyjádřil jura-p). Jenže naše úloha skončila v den voleb. Teď už je to jen komentování (ve stylu líbí - nelíbí), v zasadě však jen mlácení prázdné slámy, protože na samotný vývoj věcí nemáme (většinou absolutně) žádný vliv. Takže proč plýtvat VELKÝMI slovy? A to dohodnutí/nedohodnutí vadí především lidem, kteří k volbám vůbec nešli, ti vždy křičí nejvíce... };D
[165]
Nazdar vespolek,
(PeS: 27.07.2006, 13:17:42
- x)
zas chvilku nakukuji... Juro - ad 10:20 - akorát, že Kajan je duševně nemocný, nakolik aspoň z jeho písemného projevu vidím. Proto ho ignoruju a myslím si své o lidech, co si z něj dělají bohapustou srandu. Bohužel, setkal jsem se s několika takovými případy - ti lidé chtějí pomoct, ale nikdo je nechápe, nikdo jim nerozumí a oni se přece tak snažej... A nikdy nejsou schopni pochopit, že ta snaha je mnohdy kontraproduktivní. Taková ta ve svém důsledku nejstrašnější věta na světě: \"Já to myslím dobře!\" 2 kocour - není to jen Tvůj problém, byl to problém i Dušanův a všech, kdo tam chodili přes starou adresu. Zdá se, že včerejším dnem přestal eunet forwardovat adresu. Tak si holt musíš konečně ten bookmark opravit... 2 Tomáš - ad reakce \"lidí z ulice\" - nediv se tomu. Nezapomeň, že tady 40 let byli lidi vychovávaní v tom, že za zásadový postoj je kriminál, ne-li rovnou provaz. Protože zásadový postoj je špatný. A potrestat celou rodinu. Jen se podívej na Psa, kolik \"diskutujících\" si vyloženě přeje, aby se tyto doby vrátily! Nejde o to, že je ten názor zrovna opačný, ale že je to názor pevný - a jeho nositel musí být zesměšněn, urážen a ponižován, protože není dostatečně flexibilní... Zvláště dnes, kdy je v módě měnit názor každých 6 hodin...
[169]
Tomáši,
(Rpuť: 27.07.2006, 14:17:21
- x)
jazykový úpadek je záležitost všeobecná, nejen v Čechách. A nesmíme zapomínat, že obyvatelstvo má své informace cezené skrze masmedia a ještě čte většinou jen titulky. A jestli někdo prasí jazyk naprosto neskonalým způsobem, jsou to právě novináři. Jednak proto, že jazyk neumí a protože málou čtou, uniká jim smysl slov, jednak to mrví úmyslně, aby událostem dodali na dramatičnosti. Např. dneska v LN je podtitulek: \"Trojkoalice odmítla nabídku ČSSD, která se chtěla vzdát klíčového sněmovního výboru.\" \"Ta mrcha trojkoalice\", řekne si normální občan a dál to nečte a tudíž netuší, že výměna jednoho výboru za vládu v zemi je vskutku pro srandu. Problém je, že svobodný novinář napsat si může co chce a podíl na tomto svrabu a neštovicích si vůbec nepřipouští. O nutnosti naučit se pořádně česky ani nemluvě.
[170]
Tomáši,
(Dana: 27.07.2006, 14:22:15
- x)
myslím, že opravdu tady nejsme ve při. Jenže z každého z nás mluví i zkušenost z prostředí, ve kterémse běžně pohybuje. A v tom má pravdu Loki i PeS - lid obecný je jednak navyklý z dob minulých brát zásadové lidi poněkud podezřele, neboť zásadovost byla trestná a zásadoví lidé byli ti, co se určitě dostali do konfliktu s tehdejší mocí a pak lidi mají strach o dobré bydlo a určité \"jistoty\" které josu jim omílány o hlavu. A lidi nechtějí problémy, lidi chtějí žít a v klidu. No a co teď s tím vším po takových volbách. Mně třeba chybí to, že nejsem dostatečně informována, jaké je vlastně programové prohlášení možné koaliční vlády, na čem bezpodmínečně trvá a o čem je ochotná jednat s ČSSD a případně i uzavřít kompromis. Možná to bylo ve zprávách, ale je léto a já přicházívám domů až po 9 večer. A nejen já, ale i spousta lidí. Já vím,kdo hledá, najde, ale co s těmi, kteří nehledají a jsou voliči jako já?
[172]
Ad lidi nadávají, že se ti gauneři ještě nedohodli
(Nika: 27.07.2006, 14:35:55
- x)
To bych neřešila. Ti samí lidé, kdyby se politici dohodli, řeknou: Tak je vidíte, lumpy, zase se dohodli a na voliče kašlou... Pan Haas to asi nezná, to je taková zvláštní nadávací mentalita, sama jsem byla překvapená a nechápala, jak to 89 pořád pokračovalo ... :-((
[173]
Loki
(Tomáš Haas: 27.07.2006, 14:50:56
- x)
sny se plní jen o vánocích. Máš pravdu. Ale proč si ty vánoce tak zatvrzele odmítáme udělat, ačkoliv stále pláčeme, že \"naše úloha skončila v den voleb. Teď už je to jen komentování (ve stylu líbí - nelíbí), v zasadě však jen mlácení prázdné slámy, protože na samotný vývoj věcí nemáme (většinou absolutně) žádný vliv.\" Loki, my na to naříkáme, ale předem se vzdáváme role v rozhodování, předem dáváme našim zástupcům právo se na nás vykašlat. Nejen oni, i my hledáme alibi. Stěžujeme si, že \"To oni na nás kašlou, to oni nás ignorují\". Ale když se máme ozvat, pak se prohlásíme jen za nezúčastněné kibice, a čekáme jak to dopadne, abychom pak mohli nadávat. Naše úloha nekončí v den voleb, to je právě ten omyl. Ozvat se máme tehdy, když tím ještě můžeme něco ovlivnit, ne den, nebo dokonce čtyři roky potom. Když si politikové zvyknou na to, že jejich výkony hodnotíme stále, ne jen v den voleb, nebudou se starat o alibi, ale budou se starat o to, aby v tom permanentním testu obstáli. A věř mi, že se budou starat. Sakra to není můj vynález. Takhle to, někdy lépe, někdy hůře, ale už dlouho, funguje tam, kde se hovory o odpovědnosti nestaly něčím archaickým a vypjatě dramatickým, protože ta odpovědnost existuje, a politikové jí cítí (jinak by tak zoufale nehledali alibi). Mlátit prázdnou slámu nikam nevede, to je pravda. Nemlaťme slámu, \"mlaťme\", tam kde cítíme že je to důležité, naše zástupce. Já od nich nechci alibi, chci od nich aby jednali v mém zájmu. Nabídli mi program, nabídli mi principy a já jim za to (společně s těmi, kdo smýšlí jako já), dal mandát. Proto mám právo od nich očekávat, že smlouvu dodrží. Budeme opravdu, jak nás nabádá můj slovutný kolega pan Pehe, celé generace čekat, až budeme, \"zralí pro demokracii\"? A zatím se spokojíme tím, ze naši zástupci si hledají alibi, kterými nám za nějakou dobu, v den voleb, vysvětlí, jak byli vstřícní, a proč se předem vzdali možnosti splnit to, co nám slíbovali? A jaká to byla od nich oběť, že plnili cizí sliby cizím voličům, místo aby plnili své sliby dané nám?
[174]
Tomáši,
(jura-p: 27.07.2006, 14:58:46
- x)
myslíme si to samé, já to píšu prostě trochu sarkasticky, jak se stalo v zemi zvykem. Já se snažím použivat vždycky tu z češtin, ve které mi lidi, kterým to píšu nebo říkám rozumí a ještě cítí, že si ze všeho drobet dělám srandu. Tak aby můj postoj byl jasný, abych předal informace těm, kteří je chtějí vnímat a aby nad principy, které přímo nevyslovuji přemýšleli. Možná se mi to někdy nedaří. Jé, Havlíček, to byl poslední pravičák v Česku. Dnes si lidi o něm myslí, že akorát skládal posměšné textíky. Hoj vy Němci všiví, na zádech prašiví, buďte rádi, vy neřádi, že vás Češi živí. Tak tohle je to poslední, co si Češi zapamatovali. A jeho institut ukradli političtí prostituti typu Zlatušky a toho jeho asistenta, stejně jako si přivlastnili zásluhu za to, že Lastovecká uprosila (zlobovala) půl parlamentu, aby Brno dostalo na kampus peníze. No a Zlatuška byl zvolen jako rektor, co umí sehnat prachy na Univerzitu. Jinak máš pravdu. Jak píše domácí v tom NEZAPOMÍNEJTE, na řeči záleží. Já protože nemám klasického vzdělání, bych volil spíše Filosofické traktáty Wittgensteinovy, kde se m.j. praví: Hranice mého jazyka jsou hranicemi mého světa. Ale v době, kdy jsou Havel filosofem, Pehe politologem, Hybášková diplomatem, Uhl ekologem, a Sobotka finančníkem, je svět šíleně fuzzy. Jasnou řeč budou všichni pokládat za trik nebo neomalenost. Ale taky bych si přál návrat doby, kdy by se dalo nekorektně říkat prostě to, co si myslíme. Já to zkusím. Nové volby by v této situaci měly být co nejdříve, a to bez ohledu na to, jakou šanci máme je vyhrát. Volby se zárukou se totiž jmenují totalita.
[177]
a jdu se pouštět do dalšího pokračování
(Dusan Neumann: 27.07.2006, 15:43:29
- x)
informací z bojišť, ze zdrojů nejsledovanějšími evropskými a českými sdělovacími prostředky opomíjených. A také to nebude nic nad čím by se jednomu roztáhly koutky do úsměvu. Před chvílí jsem na Radio Česko musel úmorně vysvětlovat proč mají USA k jadernému programu Indie a Iránu rozdílný postoj, když by se - podle Prahy - mělo oběma měřit stejným metrem... je to vůbec možný?
[179]
Zemřel spisovatel Vojtěch Zamarovský
(Rpuť: 27.07.2006, 16:05:02
- x)
Ve věku 86 let zemřel v Praze 26. července autor Bohů a hrdinů antických bájí, spisovatel a překladatel Vojtěch Zamarovský. Zamarovský byl v Československu jedním z nejvýznamnějších autorů literatury faktu, stal se průkopníkem historického cestopisu a archeologické detektivky. Jeho knihy vyšly v 15 jazycích světa, celkový náklad se odhaduje ke dvěma miliónům výtisků. Mezi jeho nejslavnější díla patří publikace Za sedmi divy světa a Bohové a hrdinové antických bájí. Podle Klubu přátel Vojtěcha Zamarovského trpěl spisovatel Parkinsonovou chorobou a poslední dva měsíce byl v kómatu. (novinky)
[182]
Hm, tak to by asi vysvětlovalo ten
(martina: 27.07.2006, 16:35:12
- x)
ten článek v LN (ráno o něm byla řeč): Jana Hybášková: \"V České republice dosud přetrvává poměrný volební systém. Ani tak velká strana jako ODS nedokáže nikdy sestavit vládu sama. Proto je velmi důležité, aby se přestala hrát hra na další volbu presidenta klause, a na změnu volebního zákona, což je nyní nemyslitelné bez velké koalice, a naopak začala jasná kultivace pravice. já sama jsem před volbami byla jeden z mála politiků, kteří vyzvali voliče k volbě pravice. považuji za velmi důležité a nutné, aby se pravice dokázala domluvit. K tomu ale dosud chyběla poltická vůle ODS, která si neustále myslí, že sama zmůže poměrný systém. je jasné, že nezmůže. proto očekávám, že ODS vyzve věřící pravicové voliče, aby volili KDU ČSL, a tz, kteří hledají nezávislost a směřování k přesnějším vyhraněnejším pravicově liberálním názorům, aby volili SNk Evropští demokraté.\"
[183]
Hele, tohle je zajímavé:
(Rpuť: 27.07.2006, 16:39:10
- odkaz
- x)
....Výnosy se zvýšily o 8 až 15 procent. Pěstitelé ušetřili na postřicích, a to jak na materiálu (někdy až 70 procent), tak na lidské práci. Zprávy připomínaly výsledky našich pětiletek. Ovšem nedávno nastal zlom. Tým Per Pinstrup-Andersena z Cornellovy univerzity ve státě New York provedl společně s čínskými kolegy průzkum u 500 čínských farmářů. Ukázal, že nad budoucností Bt bavlny se zatahuje. Paralyzované černopásky vyklidily prostor jiným škůdcům. Jejich místo zaujala především ploštice z čeledi klopuškovitých. Během posledních dvou let proto museli pěstitelé stále častěji sahat k pesticidům......
[184]
Tak ten článek, co jsem na něj ráno upozorňovala na net nedali - lumpové!
(Rpuť: 27.07.2006, 16:49:33
- odkaz
- x)
Břetislav Olšovský: \"Zhoubný nádor Blízkého východu\". Zajímavé tam byly, mimo jiné, hlavně informace o rodiných klanech ovládajících Libanon a válkách náboženských gangů, takže o Bejrůtu je hovořeno jako Chicagu 30-tých let. Což vysvětluje naprostou neschopnost akce Libanonu jakožto státu. Článek je dosti dlouhý, takže mimo mé možnosti ho sem nějak vpravit.
[190]
Niko,
(Rpuť: 27.07.2006, 17:56:13
- x)
cituji:\"ODS může se ctí obstát jedině ve chvíli, kdy bude trvat na svém: \"Tady je jeden mantinel, támhle druhý, pohybujme se mezi nimi, velká koalice je programově neudržitelná, oposmlouva nepřijatelná, podpora vládě spojené s komunisty nemožná.\" To je sice pravda svatá, jenže se k tomu musí dojít. On je tu totiž ještě nějakej Kalousek a Bursík a ti by momentálně začali řvát něco o zradě a já bych se jim ani nedivila. A Bursík by udělal co......? A už by se to vezlo, jak starej Hampl na krchov.... Ono se to fakt ukvaltovat nedá. A aby Puchejř souhlasil, tak se mu ten manévrovací prostor ještě musí krapet zmenšit, jinak se bude moc cukat. Já vím, že to není ono, mně to také už leze krkem, ale je to všechno o trpělivosti...
[202]
Ano, Rputi,
(martina: 27.07.2006, 20:22:06
- x)
viděla jsem teď na Nově reportáž. Jágr tam couval z toho vyhrazeného místa. Auta stojí kolmo k chodníku. Ale ty značky jsou obráceny o 90 stupňů - tedy si jich všimne jen ten, kdo jde rovnoběžně s chodníkem. Rozhodně ne ten šofér. Ano, přiznávám, je tam i značení vodorovné přímo na vozovce. Je ale již poměrně vybledlé, nedivím se, že si Jágr večer nevšiml. IMHO celý paragraf o pokutování řidičů na místech pro invalidy je nesmysl. Poškozuje to především a hlavně ty invalidy.
[203]
Bufforde,
(Šumavák: 27.07.2006, 20:26:45
- odkaz
- x)
ten odkaz je tady, dává se do odkazu !!! A na jistotu zapoměň, protože mi rozhodíš celé formátování a není to pak ke čtení. Paní Rputi, (Bufford: 27.07.2006, 18:05:54 - odkaz ) Rpuť: 27.07.2006, 16:49:33 Ten článek tam s dovolením je ... viz odkaz ...
[206]
martino,
(Rpuť: 27.07.2006, 20:50:36
- x)
bejt to normálně, tak nad tím každý mávne rukou. Ale po těch policajtských průserech jen potřebujou předvádět, jak jsou spravedlivý:)))) A jenerál Kvíčala kvíčal, že mu sice policajti hodili na hlavu obvinění řidiče, co filmoval Bublifuka, ale on ještě bude přemýšlet...jak se mu dostat na kobylku...by si lidi moc dovolovali...se jim to zatrhne...ňák...
[209]
Anko, přechod Hybáškové do politiky byl kalkul, který vyšel.
(jura-p: 27.07.2006, 22:47:07
- x)
Hybášková byla mimořádně špatnou velvyslankyní, veřejně se dovolávala toho, aby nemocnice zůstala v Iráku, ač o to spojenci nežádali, vojákům končil mandát daný parlamentem a prostě nebyl žádný důvod, ani plán, proč je tam za drahé peníze držet. Takže paní velvyslankyně, která je vyslaná a placená, aby hájila zájmy svého státu, proti rozhodnutí své vlády a parlamentu hájila zájmy jiné. Ale bylo to tak připraveno, aby si udělala image bojovné političky, co se jí navíc ubližuje. A vyplatilo se.
[210]
Vážení,
(PeS: 27.07.2006, 23:01:56
- x)
já proti tomu musím důrazně protestovat - Šetřme naše lesy!... Nač tisknout 20 svazků, když se to vejde na jedno DVD i s přehledným databázovým systémem \"Najdi si svého blba\". V této zemi je dle sčítání lidu potenciálních (i potencionálních, o potentních nemluvě) blbců pouhých 10 milionů, včetně batolat, a na tento počet jedno DVD bohatě stačí... V době, kdy slušně velká knihovna se vejde na CD je nutno proti tomuto plýtvání rozhodně protestovat...
[212]
Dobrý večer vespolek! Tedy tohle léto mi opravdu vyhovuje!
(Loki_F: 27.07.2006, 23:18:47
- x)
Šest 12°Gambrinus pivínek s pocitem tří vypitých. Vypít si své léto letos není žádná práce... };D Zvláště když je to neplánované a s příjemnými lidmi. Počítám-li weekend, je to mimořádně příjemný týden. Přeji všem. Jen ta zpráva o panu Zamarovském je temným stínem. Také díky jemu jsem se začal zajímat o antiku - navždy pro mě zůstane vzorem pro to, jak se dá jednoduše a zajímavě vyprávět o docela komplexních událostech, aniž by to ztratilo na zajímavosti. Tomáši, dej jeden plausibilní a reálný návrh na to, jak z pozice voliče korigovat nepovedené volby směrem k čestné realitě a jdu do toho! V diskusi zde u Šumaváka jsme už 4. červan diskutovali o tom jak se propracovat čestně k novým volbám. Pro mě osobně je koalice ve které jsou zelení lumíci a ještě k tomu na čele s Burozinem, naprosto nepřijatelným stavem a prohrou... K tomu nemám co dodat. Ačkoli nemohu říci, že by mě to nějak frustrovalo. Nehledě na to, že můj hlas je slyšet... };D Šumaváku, předpověď: Z Německa e valí fronta s krupobitm, přívalovými děšti a nárazově i vichřicí. Budou blesky budou hromy. Tak si zavři koníky do stáje. Odpoledne kolem 16:00 to spadlo u Helllbronu. Ve 03:00 ráno by to mohlo být na Šumavě. Tak abych zase nebyl v podezření., že Vám to tam posílám. To je varování. Ta kozatá důra co dnes plkala v předpovědi o počasí, mluvila jenom o přeháňkách. To co se valí je daleko horší!
[220]
Kurniksupa,
(Hipik - pravicovy recidivista: 28.07.2006, 03:49:44
- x)
tady bude skoro 10 vecer, vy se budete uz pomalu probouzet do Vodickovskeho rana. Oj, oj, oj, jak vam zavidim. Jdu do garaze pro dalsi malinku, tedy tretinku s korunkou. Oj, oj, oj, jak ja se tesiiiiiiiiim. Za chvili budu moct polozit jazyk oversee o))))
[228]
Dobré ráno...
(ptakopysk: 28.07.2006, 07:25:07
- x)
neviditelnej pes chcípnul tím horkem a předčasné volby jsou přede dveřma. Dneska se po všech možnejch lavičkách v praze váleji sociální demokrati a přejou kolemjdoucím nebožákům dobré ráno. Né že by se tam váleli osobně, naštěstí jsou to jenom jejich plakáty nalepený na opěradla laviček. Protože vidět v půl sedmý ráno na lavičce živou diblici Buzkovou halekající na mě Dobrrrrré rrrrráno, to by mě asi zabilo...
[231]
Ptakopysku,
(kocour: 28.07.2006, 08:46:13
- x)
nechcípnul, jen se tam teď musí tudy: http://neviditelnypes.zpravy.cz/ Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |