Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Ekonomika Lisabonská smlouva Kalamita My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Virtuální Vodička Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radiočas-EST: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: REKLAMA
Archivy: leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: ![]() V kotlince: BlueBoard.cz |
pátek, 28.07.2006
Jsou i vážnější konfliktynež jen mezi ČSSD a ODS píše Dušan Neuman Den poté, co izraelská armáda (IDF) utrpěla zatím největší ztráty v 16 dní trvajícím konfliktu s teroristickou organizací Hezbolláh, odmítla izraelská vláda naléhání velení IDF rozšířit vojenské operaci na celé území jižního Libanonu a proti otevření druhé fronty na syrských hranicích, kudy denně přicházejí Hezbolláhu dodávky zbraní a munice z Iránu. Evidentně zaskočení generálové obviňují Olmertovu vládu, že hraje do rukou nepřítele, když uměle zpomaluje postup jednotek IDF a udržuje nízké početní stavy útočících jednotek. Podle jejich názoru by vojenská rozhodnutí vlády měla zůstat tajná, aby na ně Hezbolláh nemohl okamžitě reagovat. Vláda jen nerozhodně povolila aktivaci tří rezervních divizí "bude-li to potřeba." Předmětem kritiky jsou i velitelé ofensivy v jižním Libanonu, kteří údajně nemají dost zkušeností s bojem proti Hezbolláhu. V Izraeli se stále více ozývají hlasy, aby do čela byl ze zálohy povolán generál Gaby Aškenazy, bývalý velitel severního okruhu, který má s Hezbolláhem a jeho taktikou dlouholeté zkušenosti.
Komentáře
[1]
Hezké ráno vinšuji.
(Anka: 28.07.2006, 08:13:11
- x)
No, Dušane, vskutku nelze v tomto pádu zaměňovat matku za Matku. A "civilizovaný" Západ bude z dálky radit, nabádat a doporučovat. Náš televizní zpravodaj je "pozitivně" naladěn, ještě než otevře hubu. Když lítají do luftu v Izraeli autobusy s dětmi, je to holt smůla, ale tenhle pád, to je něco docela jiného, že? Že by si to ti karatelé s Izraelcema čenžli?
[4]
Dušane dík, perfektní rozklad - skládá se to skládá...
(Rpuť: 28.07.2006, 08:50:40
- x)
Problém je jen v tom, že Svět, z jakéhosi popleteného humanismu, trvá na tom, že válce nesmějí být mrtví. A namísto toho, aby včasným konáním zabránili budoucí válce, kritizují ty, které svou nečinností přinutili bojovat. Žádána je aseptická válka s kečupem rozlitým na vhodných místech - to aby bylo co ukazovat v televizi.
[5]
"Včerejšek" byl rozehrán
(Vít Blaha: 28.07.2006, 08:55:30
- Mail
- odkaz
- x)
nejen v LN ale i v Reflexu: Záhlaví rozhovoru: "...Mnoho lidí považuje Pavla Béma za politika, jenž by mohl jednou nahradit Mirka Topolánka ve funkci předsedy ODS. Někteří uvažují o tom, že by se PAVEL BÉM mohl teď stát i novým českým premiérem..." "...Kdyby se ale ukázalo, že mezi Topolánkem a Paroubkem není možná dohoda, třeba kvůli velice ostré předvolební kampani? Pochopitelně už z titulu místopředsedy ODS a relativně viditelného politika bych zvažoval, co v takové situaci je nejlepší. Ale ne pro mě, nýbrž pro budoucnost mé politické strany, potažmo - a teď to může znít jako velká nadsázka - pro budoucnost této země..." Ano, Pavel Bém je připraven!
[8]
Ahoj Anko,
(Vít Blaha: 28.07.2006, 09:05:37
- Mail
- odkaz
- x)
hezké ráno... On už má pan Bém mesianistické sklony jako Jiří Paroubek - sám po dlouhém zvažování zjistí, že ten flek premiéra sice pro něj samotného není to nejlepší, ale pro "budoucnost této země" a pro budoucnost "jeho politické strany" se tedy nakonec obětuje... Snad absolvoval VUML...
[11]
OT -
(Dana: 28.07.2006, 10:38:15
- x)
mám puštěné rádio a tam je opakování rozhovoru s p. Paroubkovou. A jak to tak opětovně poslouchám, začínám mít čím dál silnější podezření, že můj prvotní jen tak mlhavý dojem z té paní, byl asi správný. Není to žádná uťápnutá chudinka, spíš naopak - velice cílevědová osoba, znající svůj cíl a jdoucí k němu dobře vykalkulovaným způsobem. Možná je to i ona, kdo posunul Paroubka tam, kde je...Mýlím se? :-))) Konec zpravodajství psychologa-amatéra z východu,který má k dispozici jen to, co je zveřejněno v mediích! :-)))
[13]
Tak všem přeji hezký
(Modrý pták: 28.07.2006, 11:12:57
- x)
den a vážně to není provokace :-))). Právě jsem zaslechl, že dnešní počasí je "demoverze krematoria" a v tomhle městě to tedy sedí. Kocourovi a Vítovi díky za odkazy - poučné čtení. K Dušanově článku bych jenom řekl, že se tady budeme tou korektností a pseudohumanismem zabývat tak dlouho, až to za nás ti nekorektní vyřeší takovým způsobem, že už nebudeme muset řešit vůbec nic.
[14]
Dano
(martin tamtaky: 28.07.2006, 11:54:54
- Mail
- x)
snad to není zeměpisnou polohou, ale přihlašuji se ke stejnému dojmu z paní premiérové. V jednom z prvních rozhovorů na jaře, když vstoupila do předvolebního boje a myslím, že to bylo rovněž na Frekvenci 1, na dotaz odpověděla, že si Paroubka vyhlídla a že ho oslovila jako první. To není domácí puťka!
[16]
Jura by snad věděl, ale já jsem z toho jelen...
(Rpuť: 28.07.2006, 12:36:12
- odkaz
- x)
Jak může jedna a ta samá společnost, humanitně pečující o to, aby se snad Nasralláh nenasral, zároveň provozovat takovouhle zhůvěřilost: "Na diváky se řítí další kontroverzní reality show. Na britské veřejnoprávní stanici BBC bude hlavní cenou opuštěné dítě...."
[18]
Proč už si někdo nebouchne do stolu
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 28.07.2006, 13:16:12
- x)
a neřekne zcela jasně: "Ty, hajzle Paroubku, my nechceme, aby si do prosince onanoval ve sněmovně! Předčasné volby! Ať rozhodnou daně platící občani!" Topolánku, Topolánku...začínáš mít prdel venku! (Sublimovaný názor návštěvníků restaurací u Vodičky, u Pivoje, u Svijanského rytíře, u Sparty, z Trapas baru..., čili revolucionářů zrozených z pivní pěny a vznášejících se na lastuře mediálních keců.) A k Dušanovu článku, ano buďme tolerantní k islámistům, stavme jim tu v Praze mešity, oni nám zaručeně toleranci vrátí. Viz Francie, Španělsko, Švédsko, Dánsko... A že jsem "prudký" k Paroubkovi? Paroubek je představitelem těch statečných Čechů, co kopali a znásilňovali ve jménu vítězství při odsunu německé ženy a děti, těch, kteří ječeli nadšením nad zvolením moskevského poskoka Gottwalda, těch, kteří se raději po 68 "dohodli" s Rusy - ne z pragmatismu, ale ze zbabělosti, těch, kteří v roce 1989 prděli v koutku strachy a byli první, kdo na sebe navlékli tričko s nápisem "Láska zvítězí nad nenávistí"... Čili národa poho-dohodových čecháčků. Nechci, aby se dále jednalo s Paroubkem.
[23]
2 ptakopysk
(PeS: 28.07.2006, 13:36:08
- x)
No uveřejnil jste to tu první, ale musím říci, že mě to už několikrát napadlo... Každopádně by měl mít schopnějšího programátora. Všimněte si naprosto rozdílných reakcí, když je dobře naprogramován ve srovnání s tzv. spontánní reakcí... Tam to pak ten procesor zjevně nestíhá a celý systém přechází do chaotického módu, aby po ustálení systému si tento ani nepamatoval, co se po dobu chaotického chování dělo. Ergo, ten co programoval ty reakce na kritické podněty byl teda pěknej břídil (a mám své podezření, kdo ze známých programátorů by to mohl být, ty typické znaky to vykazuje) a nenechal v systému ani dostatek virtuální paměti na záznam průběhu kritických situací...
[24]
Jo a drb....
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 28.07.2006, 13:39:02
- x)
Včera jsem už po několikáte zaschlechl mezi mladými (Tak 18 - 19 let, čili ti, co už můžou oficiálně "vypít si své léto"...)nové a mě dosud neznámé označení pro momentálně dezorientovaného... Už ne archaické "ty vole" nebo tvrdší, ale přátelštější "ty pí..", ale "Ty paro!". Jen nevím, zda kořenem označení je "pára" či aktuální "paroubkovština".
[26]
2 Rpuť
(PeS: 28.07.2006, 13:45:31
- x)
Proboha, co jim to ubohý dítě provedlo tak strašnýho, že ho chtěj takhle potrestat? "o dítě se v něm utkají prominentní občan tmavší pleti, známý homosexuál a svobodná hvězda showbyznysu" Nebylo by řešením prohlásit to dítě za zvíře, aby mohl zasáhnout spolek pro ochranu zvířat?
[30]
Zasr... Taliáni a pitomí Švédi. Fuj to jsem si veřejně ulevil. Přeji příjemné bouřkové odpoledne vespolek!
(Loki_F: 28.07.2006, 14:09:03
- x)
Pitomí Švédi naistalovali domého auta kllimatizaci z Taliánské produkce, která je dimenzovaná tak asi na švédské klimatické poměry, takže když klimatizaci doopravdy potřebuji tak co se podle zákona schválnosti stane? Podělá se... A to tak, že tuze. Varování pro Vás všechny: Kdyby vám někdo nabízel taliánské auto či auto ve kterém jsou důležité segmenty taliánského původu..., cepy do rukou a hrrrr na něj! Já už to také nikdy, ale opravdu nikdy neudělám! Fujtajbl. Přeji všem slastné vypití si svého léta dnes u Vodičky! Duchem jsem s Vámi... (Kdyby náhodou začaly zhasínat světla, třást se skleničky, pohybovat se popelníky, či iné podivné jevy, nelekejte se... };D)
[32]
Parafíne, když mu tam nechaj někde
(Rpuť: 28.07.2006, 14:15:26
- x)
stranou komůrku, tak onanovat tam, pro mně za mně, může - když při tom zavře dveře... ptakopysku pššššš...u nás u svišťů... PeSi, no právě - i ten pes by je kous! Ono se teď v novinách hodně píše o tom, že se kšeftuje s dětma, tak snad, aby lidi věděli, jak to vypadá....
[41]
Ahoj lidi! co vy víte
(Šumavák: 28.07.2006, 15:30:27
- x)
o horku....já byl od deseti bratru dvě hodiny na jízdárně a dvě venku na koni.....Ta včerejší slunečnice je proti mě pouhá bledule! Loki-F, divím se divím ! že bys opravdu nevěděl co znamená a jak je v Německu vykládána značka FIAT ?? Např OPEL = offensichtlich Prolet, eventuell Landvirt.
[44]
Dušane, větrák, pitomej větrák, taliánskéj,
(Loki_F: 28.07.2006, 15:58:13
- x)
udělanej tak, aby se nedal rozebírat, tvářící se, že je v pořádku a řídící jednotka (tišťák) bez teplotní ochrany, výměník s mizernými hadicemi, neschopný udržet chladící medium. V různých kombinacích závad těchto segmentů, se to vydávalo za různé chyby, ačkoli primární závada byla v tom větráku. Takže i když se to napíchlo na firemní soft, počítač hlásil závadu jinde nebo vůbec žádnou. Teprve když se ze zoufalství objednal větrák z dodatkové výroby od Bosche a nebyl už důvod šetřit ten původní taliánský, který byv násilím rozbrán, zjevil celou technologickou tragédii. Neměl ložiska, jenom kluzná pouzdra (aby se ušetřilo), která už dávno neklouzala, takže při větším zatížení to vypálilo buď celou řídídcí jednotku nebo jenom jeden tranzistor za 15 Kč. Celá jednotka ovšem stojí 4300 Kč (2x), generálka kompresoru 5000 Kč, vysokotlaké hadice 3 ks po 3200 až 4200 Kč. Nový větrák od seriózní firmy Bosch 4300 Kč (originál italský 8700 kč!). Nemluvě o práci, času, adrenalinu a propocených tričkách...). To bych se kousnul do zadku. A to jsem to auto kupoval jako solidní švédskou značku. Teprve dodatečně jsem se dozvěděl, že tento typ byl vyráběn jako joint venture Saab - Fiat. No na poučení není nikdy pozdě. Kdybysem to byl býval věděl... Proto to nezištné varování všem ostatním! };D Ruce pryč od talliánských šmejdů! Přístí moje auto bude Japonec. Nakonec. };D
[46]
Šumaváku, to je naprosto přesné.
(Loki_F: 28.07.2006, 16:09:12
- x)
Všechny díly itlaského původu na tomto "spolehlívém švédském voze" - vesměs elektrické zařízení a zčásti elektronika - jsou katastrofální! "Sesterské" vozidlo vyvinutého z tohoto join venture je Croma. Už jej na silnicích není moc vidět, z pochopitelných důvodů... };D
[53]
A krůček po krůčku....
(Rpuť: 28.07.2006, 17:05:08
- odkaz
- x)
zasedání Ústředního výkonného výboru. Z něj vyplynulo, že ČSSD řídí její předseda. Ve věcech, které se týkaly aparátu, dosud byla práce svěřena místopředsedovi strany pro řízení, řekl po zasedání výboru šéf ČSSD Jiří Paroubek. Cílem nového organizačního řádu je podle něj modernizace, demokratizace a větší otevřenost strany. Koncem srpna chce vedení ČSSD předložit k debatě také nové stanovy. P.S. - a ta fotka je taky hezká
[54]
Loki,
(šimon klein: 28.07.2006, 17:05:29
- x)
míval jsem služebního Fiata - Tempru TD. Jednou jsem málem naboural dveře garáže, páč přestal (za chodu motoru) pracovat posilovač brzd. Ve spřátelené opravně nám pak ukázali příčinu: jedna ze součástí posilovače je jakýsi excentrický čudlík (odborně: bazmek), umístěný na plechovém kotoučku cca 12cm v průměru - nojo, ale jak !! Ten čudlík byl z normální poloměkký pájky, "nasmrknutej" na ten kotouček a holt se časem obrousil a nezabíral.....tenkrát jsem se šel vožrat z radosti, že se mi to nestalo o den dříve na dálnici z FaMu ve 180 km... A to nemluvím o hlásiči prázdné ostřikovací nádrže (proč tam byl?), který po dojetí nádržky vždy zaschnul na dně a šel už jenom vyměńovat, o hlásiči vody v naftě, kde stačilo k jeho aktivaci (navždy, až do výměny) tankovat v slaboulinkém deštíčku, zasekávajícím se spínači/hlásiči otevřených dveří (hlásil protivným pískáním, které nešlo vypnout) apod. Djó fiát - ale jezdil jak panbůh....když mu to čidla dovolila.
[60]
Role OSN v kritické oblasti
(Dusan Neumann: 28.07.2006, 17:18:24
- odkaz
- x)
aniž bych chtěl omlouvat izraelský útok na bunkr OSN v Khiamu, má tato organizace mezi Izraelci, a nejen mezi nimi, velmi pošramocenou pověst. Stačí se podívat na toto video, které žádná evropská televize neukázala, přestože je dramatické a střílí se v něm...
[61]
Fiati...
(ptakopysk: 28.07.2006, 17:41:14
- x)
já nevim, skoly nemám, ale měl jsem Puntíka z roku 1995 a kdyby ho děvenka moje starostlivá neomotala kolem stoletýho dubu tak s ním jezdím dodnes. Jezdím s Bravou 1.2 a naprosto pohodový auto. Akorát mi po 90000km odešlo těsnění pod hlavou a jinak měmim jenom volej a vždycky po 50000 přední tlumiče. Ale za to Talijáni nemůžou, protože se přesouvám většinou po silnicích I a II. tř. což je v praxi de fakto trochu uplácanej tankodrom. Nerezne to jako španěláci, je v tom víc místa než v Schade a žere si to kolem pěti litrů na dálnici a kolem šesti na normální silnici... Ta tempra co popisujete pochází z časů Fiatů Uno, Tipo a podobnejch pleček, ne? Od tý doby se hoši od Fiatů markantně zlepšili, ale jen tak mezi náma - Stilo se mi lautr nelíbí a nová tempra taky nemá tu italskou invenci co bejvávalo i když brácha do ní tuhle někomu montoval přídavný topení a tvrdil že je to radost se v ní svézt...
[62]
ptakopysku, neměl jsem jediné japonské auto,
(Dušan Neumann: 28.07.2006, 17:45:23
- x)
u něhož by se rozsypalo něco na motoru. Pouze u Probe Turbo (Mazda motor) jsem měnil turba v 250 000 km. Tlumiče u obou mých japonsko amerických aut jsou stále původní, jedno má najeto 210000 a druhé 260000km....jo, a silnice tady v kopečccích také nejsou po letošní zimě jako mlat.
[66]
Šimone, ahoj! Přešla průtrž, provázená stroboskopem a ohlušujícími zvukovými efekty.
(Loki_F: 28.07.2006, 18:52:24
- x)
Takže mohu zase mít pušťěný noťas... };D Moc příjemný deštíček. Mám kamárádku, jejíž tatínek kdysi dávno koupil do rodiny Fiat 125 - v Tuzexu, v dobách, kdy na silnici jezdily převážně Š 1000 a Š 100. Z jakési piety dodnes každé čtyři roky (od leasingu k leasingu) kupuje Fiaty v Litoměřicích (Tempra, Bravo, Berlingo a já ani nevím jak se všechny jmenují). S každým si prožije martýrium (protože jezdí denně) většinou ty největší průsery absolvuje ještě v záruční lhůtě. Vzdy má dva kusy, aby vůbec měla čím odjet. Docela s obdivem sleduji její neuvěřitelnou trpělivost. Ale je věrna značce. Myslím, že ta fabrika by ji měla dávat každé druhé auto zdarma, neznám nikoho jiného, kdo jednou vlastnil Fiat, aby si jej koupil znovu... };D Takže Šimone chápu, že teď jezdíš raději poloněmeckým autem. };D
[69]
Viťo, také má rád italská auta
(Dušan Neumann: 28.07.2006, 19:05:51
- x)
a to předválečné ALfa Romeo a poválečné Ferarri. Byl jsem kdysi vlastníkem F 128 SL, bylo to krásné kupátko, ale ta přední náprava. Měnil jsem spodní ramena každých 15,000 km (a jedno tehdy stálo tisícovku), ale dodnes na něj nostalgicky vzpomínám. Když jsem dorazil za moře tak jsem si - sotva jsem něco našetřil - koupil auto, které se Fiatu podobalo, VW Scirocco, boha to byl rozdíl v pocitu solidnosti...
[70]
Jsem nostalgický patriot
(Šumavák: 28.07.2006, 19:09:29
- x)
Miluji Tatru ! smím vám citovat pár hlášek ze servisní knížky? např: Doporučená stálá rychlost: 160Km/h Upozornění: max povolená rychlost na zimních pneu: 160km/h Doporučený interval výměny klínových řemenů kompresoru klimatizace: 80 000km První střední oprava motoru : po 500 000 km atd... no nemilujte to !
[71]
Dušane, to už jsi daleko !!
(Šumavák: 28.07.2006, 19:15:32
- x)
Já napsal: ve stejné linii ! Nikde žádný kloub, žádné zahnutí,žádné ztráty výkonu díky té rouře vespod! Uřčitě to tak měla i moje stará 57 ! Koňobus s tatrou lehce, těćh 185 koní s tím cvičí jako nic. Já měl ale na mysli , že ten koňobus se dá tahat i s tím Subaru.
[75]
Já si pamatuji,
(Vít Blaha: 28.07.2006, 20:30:57
- Mail
- x)
jak začátkem 70. let jsem coby dítko školou povinné jezdil s otcem na motorce na závody do vrchu (jako diváci) a že ta kupátka Fiat 128 byla v jedné třídě (snad 1150 ccm?) jedinou značkou... Od té doby mám Fiaty rád - krásná auta. A jak má Foundry motorku pro radost, tak já mám za stejným účelem Barchettu - 1.8 motor z Alfy a v takový podvečer jako jsou teď si projedu trasu (také bývalého závodu do vrchu) Brno - Soběšice a přes Vranov a Lipůvku zase zpět... Jen mne teď Talijáni naštvali, že Barchettu přestali vyrábět.
[77]
Jo, Víťo, opravdu krása na pohled.
(Loki_F: 28.07.2006, 20:59:16
- x)
Ještě z pěti metrů, až srdéčko usedá. Otevřeš hauptnu a už to jak se Ti třese v ruce prozrazuje, že něco není úplně jak bys očekával. Něco jako vypucovaná modelka na soutěži o nejakou celebrutální miss... Silikon, navoskované nohy a hromada plastických operací, že to sotva drží pohromadě. Postavíš do kuchyně a voláš hasiče, vezmeš na hory a voláš záchranku, upadne a škody, jako když vykolejí vlak ve stanici... };D Pravda někde na rautu - velmi reprezentativní, jen se nesmí očekávat nějaký oduševnělý nebo trvalejší výkon... Zato na rychlý rit jako dělaná... };D
[78]
Loki_F,
( a vidíšVít Blaha: 28.07.2006, 21:25:23
- Mail
- x)
ono je to naopak - Fiat - to je ta přírodní krasavice. Sem tam nějaká ta drobnost, sem tam nějaký malinký nedostatek, ale stačí pohled a vidíš s kým máš tu čest. Naopak všechny ty dokonalé silikonově umělé napodobeniny bez chybičky nemají žádného ducha.
[82]
Tak první reference: U Vodičky
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 29.07.2006, 00:17:11
- x)
to proběhlo vynikajícně, každý si své "léto vypil", aspoň pro tento večer...Jen diskuze o mezikontinentálních raketách a hlubosmyslné ekonomice a o průserovém hlasování v parlamentu mě nebavily, takže jsem hrál mariáš s majitelem pěti domů na Letné, s majitelem továrny na obuv v Kanadě (který mě prosil, že si to tam nezahraje a já - hohoho - hraji mistrovsky...) a s inženýrem chladicí techniky, který se odpoledne vrátil z Minessoty. Vyhrál jsem si nejen na útratu, ale dostal jsem i poděkování od Čechokanaďana, že si takhle deset let nezahrál a ty od něho "tulamorky" mě umořily do kolen. Takže podrobnosti od jiných nebo až vystřízlivím... Nano z Tuly se pro včerejšek loučí...
[83]
Jo a bylo nás tam třináct,
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 29.07.2006, 00:22:48
- x)
nejsem pověřen jmenovat, ale přítomnost "psího" editora, moderátora, dirigenta a webmastra mě osobně silně potěšila... Jak jsem si notoval s Honzou, rád ty "dědky" poslouchám...ale jen chvíli...já za to své neposezení genitálně nemohu...ani geneticky...
[86]
Dobré ránko z východu.
(Dana: 29.07.2006, 07:03:15
- x)
Jak říká Martin, zatím bez mráčku - i když semo tamo nějaká šmouha na obloze je. V 7 má přijet Godot - pokrývač! To jsem zvědavá! Začíná to být napínavé - přijede - nepřijede. Zatím to jdu zajíst, zvířata už jsou nakrmena, teď ještě já... Přeju všem hezký den :-)
[89]
Krásné ráno vinšuji.
(Anka: 29.07.2006, 08:12:20
- x)
U Vodičků včera bylo jako obyč, tedy příjemně. Mojí nevýhodou bylo, že jsme seděla na rozhraní dvou diametrálně se lišících diskusí, dvou naprosto stejně hulákajících skupin, tedy jsem si neužila ani jedné. Jen z útržků jsem nicméně pochopila, že to stejně není pro můj intelekt. Na každý pád vypadali pánové velice spokojeně.
[92]
Dano,
( a vidíšVít Blaha: 29.07.2006, 09:15:32
- Mail
- x)
soucítím s Vámi... Koordinuji akci, na které se podílí celkem 6 řemesel - v pondělí má začít poslední fáze a páni řemeslníci, kteří měli nastoupit včera odpoledne a bez nichž to v pondělí nemůže pokračovat vůbec nedorazili. Po několika telefonátech jsem byl seznámen s jejich "napjatým harmonogramem", který jim nedovoluje nastoupit. Ani, včera, ani dnes, ani v neděli. A v pondělí prý oba řemeslníci odjíždí na dovolenou. Uprostřed jejich hlavní sezony a oba najednou. Kuriozní na tom je fakt, že část práce už odvedli, v úterý si přivezli materiál na dokončení a neřekli ani slovo. Kdyby mi to sdělili, mohl jsem za ty tři dny (snad) ještě někoho sehnat... Některým věcem stále nerozumím...
[93]
Vítku, buďte v klidu,
(Rpuť: 29.07.2006, 09:36:22
- x)
nikoho byste nesehnal, neb je sezona. Na věci, na nichž se má podílet víc řemeslníků je nejlepší najmout si firmu, které záleží na tom, aby neměla prostoje. Anebo sehnat všeuměla, který to zvládá všechno - ale těch je jak šafránu. Většina lidí, nejen řemeslníků, v souvislostech nedokáže uvažovat, on je to totiž nikdo neučí.
[94]
Řemeslníci
(martin tamtaky: 29.07.2006, 09:46:06
- Mail
- x)
nemám co dodat, jen bych vršil na stejnou hromádku. Domluvený termín, délka práce, kvalita - stejné zkušenosti jako předřečníci. V drzosti překonal všechny ostatní odborník na rozvody televizních signálů. V dubnu podlehl mojí ženě a přišel se podívat, proč máme na ČT1 duchy. Odstříhal všechno připojení do slučovačů, vercajk nechal pod střechou a odešel si pro měřák. Že se vrátí v jednu. Zatelefonoval v listopadu a zeptal se mojí ženy, jestli na to může vlítnout. Ta je zvyklá na leccos, ale tohle ji málem skolilo. Pak mu neslušně vysvětlila, že jsem se večer vrátil z práce, nasraný jak latrina jsem vlezl pod střechu, napájel uštípaná spojení zpátky, zkrátil symetrizační smyčku z koaxiálu a díval se na večerní pořady. A tak je to se vším. S obkladačem, se zedníkem, s vodoinstalatérem. Do it yourself - co jsme se naučili za socialismu, to nám zůstalo, jen materiály se polepšily.
[95]
Žijí tady s námi
(martina: 29.07.2006, 10:05:25
- odkaz
- x)
"Příjmení vám neřeknu. Jsem totiž důchodce a peníze jsem sebral babce bez jejího vědomí z úspor. Stačí dodat, že jsem podal rovnou stovku sázenek. Až to zjistí, tak mě snad zabije. Musím tedy věřit, že štěstí sedne i na vola a tím budu po slosování právě já. Takže přežiji. Mám čtyři děti, sedm vnoučat a všichni jsou potřební. A za tu práci, kterou jsem vyplňování sázenek věnoval, bych si snad těch pár drobných, které jackpot Sportky nabízí, zasloužil," dodal s úsměvem sázkuchtivý důchodce. Hezký víkend všem
[99]
Pánové, potěšili jste mě!
(Dana: 29.07.2006, 11:01:45
- x)
Jestli se sdíleným zkušenostem, co zažíváme s řemeslníky, dá říkat potěšení. Jenže já už propadala depresi, že problém je ve mě a že jsem prostě a normálně neschopná! Takže s výkřikem: Nejsem na tom nejhůř a vůbec nevadí, že su blondýna! se vrhám do dalších životních proher! :-))))
[100]
Vážení,
(PeS: 29.07.2006, 11:41:01
- x)
dobré předpolední. Navzdory plánům se odjezd cca o 2 hodiny odkládá, tak si mohu ještě chvíli popovídat. Mezitím dcerka odeslána na tábor... Ad řemeslníci. Doufám, že po zkušenostech předřečníků, se nikdo nediví, že spřátelené solidní řemeslníky si s sebou vozíme třeba přes půl republiky. A FURT SE MI TO VYPLATÍ!! Jen pro ilustraci - spřátelenej zedník a obkladač navrhne řešení, ale řekne "a teď si to rozmysli, protože ty na to budeš koukat možná celej život". Měl jsem tady v Praze elektrikáře - na osobní doporučení. přímo jsem mu ukázal, kudy mají vést kabely a jaký, pěkně po obvodu. Na půl hodinu jsem odešel a po návratu vedl kabel (samozřejmě kulatej) po podlaze přesně v prostředku místnosti. Že prej okolo by to bylo moc drahý a stejně si s sebou nevzali dost kabelu. A že tu podlahu budu stejně betonovat, "tak se to zamázne". Ono "tak se to zamázne" mě stálo kubík betonu a 2 dny zbytečný práce. Ano, ta podlaha by se betonovala stejně, ale sotva s polovičním množstvím betonu. Nemusím říkat, že ten elektrikář byl u mě dvakrát - poprvé a naposled. Od té doby si vozím spřáteleného elektrikáře z Poděbrad a zas se mi to vyplatí (on navíc dokáže ještě myslet hlavou, v dnešní době vítaný bonus...). A tak je to, milé děti, v té zvláštní zemi se vším...
[102]
Včera večer tady nebouřilo vůbec,
(Dana: 29.07.2006, 12:51:54
- x)
momentálně za okny +34 a na obloze se objevují jen matné náznaky mráčků..a zvedl se vítr. Ten asi to dílo zkázy dodělá! Já byla dopoledne na zahrádce a zahradě - je to hrůza. Tráva šustí a láme se suchem nastojato, ze stromů padá nezrálé ovoce a uschlé listí, zem žhne, potok už 3 dny neexistuje...Za co, soudruzi, za co????
[103]
Dano, no nesmíme
(Šumavák: 29.07.2006, 13:03:40
- x)
příliš vybočovat z řady a musíme se stále přibližovat vyspělým zemím EU, jako je např.Španělsko, Itálie ,Řecko a Francie... Francie je náš velký multi-kulti vzor! Dokud nebudeme mít sucho a pořádné výpadky elektriky , nemůžeme se jim rovnat !! :-))
[104]
Dano
(: 29.07.2006, 13:30:44
- x)
už to přichází. Vlak z Prahy přihučel ve 13:25 na nádraží v Horním Lidči a současně se tam spustila průtrž mračen. Mám informaci od předsunuté hlídky. A jen s minimálním zpožděním se rozpršelo i u nás. Přišlo to (z modré oblohy bez mráčku) během asi tři čtvrtí hodiny. Podle radaru by to mohlo dostoupat až k vám.
[106]
Tak cosi už došlo...
(Dana: 29.07.2006, 14:54:38
- x)
nástup byl impozantní! Z naprotého bezvětří se zvedl silný povichr, ve vzduchu všude kolem bylo plno prachu, listí a smetí, stromy se ohýbaly až k zemi,pro sám hukot nebylo slyšet vlastního slova. To trvalo asi 5 minut, pak se přihnaly mraky a za chvíli se spustil jemný deštík. Trval asi čtvrt hodiny a teď už jsou chodníky oschlé....Všecko stáhla Odra. :-(
[110]
Tááák, konečně,
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 29.07.2006, 16:36:26
- x)
už je uklizeno, prádlo a povlečení rozvěšeno, prach a podlahy vygruntovány, po čtrnácti dnech umyté nádobí uloženo do polic, jsem po včerejším Vodičkovi nějak uondán... Ani tvořit, ani číst se mi nechce, hlava nebere. Jen jsem si ve chvilce odpočinku prošel "psa" a přečetl si komentáře pod Tomovým článkem, "Gott mit uns!", historicky zprofanované heslo zase mezi námi... No nic. Jdu na jedno k Pivojovi. Zrovna, jakoby náhodou tady neprší a nepší. Pojďte taky... Bude-li nás víc, nebudeme se bát Pivoje nic.
[111]
Dušane, obávám se, že máš pravdu, viz odkaz...
(Loki_F: 29.07.2006, 16:53:20
- odkaz
- x)
(Tato poznámka se vztahuje k Tvému příspěvku z 8:58). To co vyplodily lidovky je něco tak neuvěřitelně neférového a hnusného, až se na tím zvedá žaludek... Dokonce jsem se neudržel a komentoval (ač zapřisáhnut, že do LN nebudu), ale předsevzetí jsou od toho aby se nedodržovala... };D Němci alespoň na některých kanálech vysílali docela zajímavé souhrnné dokumenty pokrývající poměrně hlubokou historii blízkovýchodních konfliktů, vývoj občanské války v Libanonu i dosti zajímavá interview se členky "gardy" Hizballáhu. Což je úder mezi oči na stejné úrovni, jako když sanitka označená velkými pismeny UN vozí teroristy, aby náhodou nepřišli k úhoně... Jinak Dušane doporučuji používat české přepisy názvů jmen (např. práve Hizballáh). Jednak čeština to "umí" lépe než kterýkoli jiný jazyk, jednak anglické přepisy převedené do češtiny působí nepřirozeně, jako manýra a někdy dokonce směšně. Samozřejmě, je to Tvoje věc a Tvůj podpis pod články, ale neubránil jsem se - ber nebo nech ležet... };D Valí se nám další pořádná "světelná show", takž na pár hodin vypínám...
[112]
Loki - český přepis jmen
(Dušan Neumann: 29.07.2006, 17:32:23
- x)
..jenže právě přepis Hizballáh (který uvádíš) vůbec neodpovídá fonetice jména. Já je totiž také poslouchám a velkou většinou vyslovují "H'zbola"... u přepisu vesnic pak se stává, že to mám dříve než česká media a nechávám na Jirkovi Wagneroi, aby si s tím edičně poradil... Izraelský kabinet skutečně jedná rozpačitě. Po dvoudenních bojích se na rozkaz jednot stáhly z Bint Džbejl (pokud je to správná transkripce)
[117]
Dušane, ovšem, to je dobrá námitka -
(Loki_F: 29.07.2006, 18:17:36
- x)
zda vycházet z fonetiky (což by muselo být patrně uváděno v hranaté závorce s četnými fonetickými znaménky, respektujícími různé způsoby polykání samohlásek nebo souhlásek - podle nářečí nebo podle toho jak to rodilí mlučí převádějí do anglicky vyslovitelné fonetiky - a to už je guláš třikrát nastavený) nebo psaného pojmosloví vztahujícího se k oblasti nikoli však jedinému jazyku, protože i jazykově je to chaos. V tom jsme však měli na začátku minulého století daleko předstih, díky Aloisu Musilovi, který ještě před Lawrencem z Arábie, tuto oblast dokonale poznal. Naneštěstí mu nebylo příliš dopřáno sluchu, aby jeho zkušenosti byly uplatněny v praktické politice (ačkoli byl úžasný vizionář a o Arabech si nedělal žádné iluze), takže jeho stěžejní díla vyšla jen v Němčině, položil základ německo - arabské moderní frazeologie. Dodnes je v Německu vysoce oceňován. Současní čeští arabisté (to však vycházím jen z několika málo relevantních informací) mají tendenci držet se módního a z EU doporučovaného) anglického přepisu (nepíšu o výslovnosti), takže je zameteno, situace stejná jako u rodilých mluvčích. Jistě by asi bylo nepraktické do budoucna mít vlastní přepis slučitelný s blízkovýchodními jazyky ale nikoli s angličtinou, ačkoli angličtina v této oblasti má potíže sama se sebou... };D Podle Němců znamená ta první půlka Hizb ['isbo] (s neznělou samohláskou "o" na konci) stranu a allah ['l¨ách] s neznělým "a" na začátku, je starý známý výraz pro boha => strana alláhova. Takže pátrat v německy psaných knihách Aloise Musila, který vycházel z češtiny a jejích možností přepisu, překládal a využíval to v němčině, kde je to docela solidně zavedeno a používáno v obecné spisovné němčině nebo se smířit s katastrofálním anglickým přepisem, kterému na to dokonce chybí i abeceda? };D
[118]
Anko, u nás si to nakonec také rozmysleli,
(Loki_F: 29.07.2006, 18:24:12
- x)
černé mraky, břicha vlekoucí skoro po zemi, trochu vzdáleného burácení a vzaly roha směrem k jihu. Alespoň jsem mohl sledovat jka se správně loví a připravuje "vogelspine" - sklípkan - k jídlu... };D Ale klídek, ještě to neskončilo, díky tomu velmi teplému vzduchu z jihu se ta fronta zpomaluje a akumuluje vodu. O to hutnější bude výsledek, i když asi až v noci.
[120]
Anko, já v klidu být mohu,
(Loki_F: 29.07.2006, 18:42:03
- x)
ale dlužno podotknout, že meteorologická situace se vyvíjí dosti podobně jako v roce 2002, avšem za podstatně déle trvajících a vyšších teplot... Zatím ještě proudění v -z běží bez zádrhelů, ale počáteční podmínky jsou nastaveny hezky. Tady u nás ani na chatičce široko daleko není vodní tok, který by se mohl rozdovádět, ale je mnoho míst, kde jednorázových 50-100 mm srážek během pár hodin mohou naptropit spoustu neplechy! Takže asi bude lepší, když se to rozloží do plochy. Pozdravy vyřídil mojí ŽD. Dcera vyrazila do hor na nějakou oslavu.
[123]
Šmarjájosef!!!! Topolánek
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 29.07.2006, 18:46:56
- x)
chce menšinovou vládu ODS s "duchovou" podporou... Buď se toho Klause bojí, že už neví strachem, co říká, nebo zkrátka blbost vane i z druhé strany. A kdo to má dýchat... Že já v té hospodě nezůstal. Asi se tam vrátím... Současnou politikou naočkovaný pštrosí tik. (Jsem vůl já nebo někdo jiný? Nebo jen zas jepičí "Slova, slova, slova...")
[124]
Loki, přiznávám, že v tomhle nejsem na pevné půdě,
(Dušan Neumann: 29.07.2006, 18:51:13
- x)
ale ani v angličtině neexistuje jednotná transkripce - používá se Hisbollah, Hizballah i Hezbollah, čert aby se v tom vyznal. Na druhou stranu, tady si z nějakého toho přepísmenkování cizích slov nic nedělají, pokud se pozná o co jde
[127]
Anko, vždyť víš, že já se hned tak rozházet nenechám };D
(Loki_F: 29.07.2006, 19:13:21
- x)
Dušane, já v této oblasti také nejsem žádný expert (ani se jím nehodlám stát), to bylo jen tak z první vlny, protože v této oblasti patrně žádná jednotnost panovat nemůže a ani dlouho nebude. To jen, že jsem na to párkrát narazil právě u těch Němců, kteří se touto vazbou na Musila docela chlubí a navíc jim to funguje. A ta čeština je pro přepis cizích jazyků jako stvořená, takže mi přijde zbytečné napodobovat přepisy z angliny (kde jednota neexistuje ani u ní samé). Ale to byla jen taková nepodstatná odbočka. Daleko závažnějším problémem je hlavní linie, která je předznamenána článkem v záhlaví této stránky.
[128]
Hasiči hasí, v Paříži u Seiny
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 29.07.2006, 19:17:59
- x)
na pláži zakázala radnice nosit tanga a jiné neslušné plavky, aby se arabským pařížanům neboulilo na burnusech náhodou multi-kulti...a nebyli tak holčíčí nestydanosti dokonce nuceni k násilným činnům... A tak jen znovu a smutněji: Jsem vůl já nebo někdo jiný?
[131]
Ále, on si s tou výslovností nikdo moc hlavu neláme...
(Rpuť: 29.07.2006, 19:24:41
- x)
To takhle jednou volali s rozhlasu tátovi, jak se vyslovuje Pugwash. Otecko se zapotácel a pravil, ať zavolají za 14 dní, že se bude snažit to nějak zjistit. "To nejde", zněla odpověď. "My to budem za 5 minut vysílat". Tak se tatíček zamyslel a váhavě usoudil: Já nevím, snad by to mohl být Pagvoš, ale fakt netuším". No, a tak se v Čechách od té doby říká pagvošská konference....
[132]
:)))))))
(Rpuť: 29.07.2006, 19:33:07
- x)
Šok nejspíš v sobotu zažijí účastníci technoparty CzechTek na západě Čech. Do místa konání se totiž vydají ministr vnitra František Bublan, kterého doprovodí policejní prezident Vladislav Husák. Většina technařů přitom těžce nesla už to, že se letošní party koná téměř oficiálně.
[134]
Anko, asi proto jsme tak navzájem "uvázli" v oku! };D
(Loki_F: 29.07.2006, 19:51:41
- x)
Pozor - to je omyl, nešlo o výslovnost, tam je to už totálně v čoudu - tedy psáno do vzduchu právě v okamžiku vyslovení kteréhokoli slova. Ta vcelku BTW připomínka se týkala toho, jak psát taková slova. Protože pořád a všude - hlavně píšeme. };D Všichni, jak tu jsme.
[137]
A to techno, Bublan vypadal, jakože si vážne jde zatrsat! };§
(Loki_F: 29.07.2006, 20:01:16
- x)
A pokud dneska v noci dorazí ty "správné bouřky" a párkrát tam na Dooupově dobře řachne (ty sound systémy musejí být lepší než bleskosvody a do Doupova to bouchá i bez nich), tak bude mít množství technařů hromadně "přečesané účesy". Živě si umím představit, jak se po zásahu bleskem rozpletou dredy a skončí to pořádným "afrem" nebo "irokézem"... };D
[138]
Krátká zpráva o počasí na východě!
(Dana: 29.07.2006, 20:03:05
- x)
Prší, prší, prší. A ten ohromující nástup za poryvů silného větru mi sebral kus střechy nad hospodářskou budovou zvanou kurník. Po té, co jsme spolu se švagrem a synovcem se plížili s potřebným nářadím ty vzniklé díry opravit, babička nás přece jen zmerčila a když začalo v dálce bouřit, došla s brekem a zlomenou nohou těch cca 100 do mírného kopečku za námi, abysme z té střechy slezli..no, my už to měli stejně opravené a lezli jsme dolů, jenže nastal problém - začalo hustě lít a my řešili, jak v tom lijavci dostat babičku domů. Moje praktické návrhy na naložení babičky na kolečka a dovoz domů neprošly. Nakonec jsme ji polo snesli. No, pobyli jsme si tam o půl hodiny dýl, než kdyby tam nešla a všeci jsme byli promočeni na kůži. Déšť je potřeba, ale proč my musíme mít všecko zvlášť komplikované? S omluvou za odvedení od tématu vypínám pro dnešek komp a přeju všem hezký zbytek dne! :-)))
[140]
Tady furt neprší...
(martina: 29.07.2006, 20:07:30
- x)
A možná i já skončím takhle (stylově opět zpráva z Francie): AVIGNON - O postarší paní si již delší dobu dělali starosti sousedé. Úřady proto vyslaly do jejího domu sociální pracovnice, které ji měly informovat o správné životosprávě v současných vedrech. Horko ale zřejmě způsobilo v mysli sedmaosmdesátileté babičky zkrat. Poté, co je odbyla s tím, že nemá chuť pít, na ně vytáhla pistoli. Sociální pracovnice se raději daly na útěk. S namířenou zbraní přivítala žena i přivolané policisty, kteří zjistili, že jsou ohrožováni pouze poplašnou pistolí. V domě objevili prázdnou ledničku. Nakonec se jim podařilo ženu přesvědčit k převozu do nemocnice. Horko je sviňa
[141]
Souhlas, šumaváku, také
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 29.07.2006, 20:14:51
- x)
si myslím, že překlady Shakespeara jsou v moderní - tedy současné - češtině velmi špatné. Třeba daleko přesnější je: "Blít či neblít, to je otázka...?" Ne, konstatování faktu. Rputi, já vím, ale já tam musím, mám tam sraz s paní krejčovou, co mi šije na loutky, a její mamzel či mazel, jak je libo, je pivař a už léta to samé ví o mě také... Jo, vo sudu se nevyhneš, jak říkal Maxim Gorkij.
[146]
Jak jsem se rychtoval k Vodičkovi...
(ptakopysk: 29.07.2006, 22:26:39
- x)
už od první hlášky voskového klauna jsem se rychtoval, že k Vodičkovi zarazím. Bude to pohoda, pojedu k našim v půl desátý vlakem a vo půl noci jsem v pelechu jak na koni. Jóóó leda kulový! V pátek ráno volá dcera ze Slap, kde tráví s rodinou dovču, abych pro ně v sobotu dopoledne přijel. V duchu škrtám závěrečné pivoňky, abych byl ráno do auta střízliv jako policejní náčelník. V poledne udeřila první rána. Jeden z čertů II. kategorie z banky - našeho veleváženého klienta volá, že je problém s odesíláním zůstatků klientům. Ještě si z toho dělám prdelky. V půl druhé mě přechází smích, neboť jde o chybu, která se stává někdy, nahodilým klientům, a na podruhé se ze stejných dat stejným programem je všechno O.K. Je pozdní odpoledne a vidina Vodičky a točené plzně se zmenšuje do mikroskopických rozměrů. V bance zůstává pouze paní, která s informatikou nemá takřka nic společného, takže se jí snažím telepaticky a telefonicky radit co má dělat. Jako druhý hlas za ní slyším naštvané mumlání jakéhosi dalšího čerta. Mezitím se dozvídám, že děvenka moje starostlivá odchází na noční, doma zůstává 20-tiletý syn, u kterého hrozí smrt hladem, pokud nepřivezu ty klobásy a bochník chleba, co mám v igelitce pod stolem. Plop! Takhle praskla vidina Vodičky a napěněné plzně. Paní v bance je úplně zlatá! Zmákla překlopit v databázi statusy podle mých laskavých rad a zůstatky se krásně nagenerovaly lautr všem klientům. Prchám na autobus a mastím to do Vlašimi. Cestou zjišťuji, že brácha pro mě nemůže přijet, protože ukrad klientovi šrajtofli. Vomylem. Klient měl némlich tu samou jako brácha položenou na stole a tento ji automaticky hodil do auta a odjel. Vejpůl cesty si všiml, že na palubce má dvě stejný šrajtofle, takže to mastil zase zpátky. A protože to museli ještě probrat, jeho návrat se posunul do pozdních hodin. Musel jsem vytáhnout z domova švagrovou, aby mě hodila na moji milovanou samotu u lesa. Hladovýho, utahanýho jako psa a V CELÝM BARÁKU NEBYL ANI KOUSEK PIVA!!! A když jsem si představil, že u Vodičky na sebe všichni řvou jako krávové, lejou do sebe pivo a požíraji tamní tláču s cibulí, bylo mi těžko u srdce přátelé...
[148]
To loki_f
(ptakopysk: 29.07.2006, 22:47:45
- x)
no mojí touhou odjakživa bylo být rentiérem. Toto zajímavé povolání mě uchvátilo již v hodinách Občanské výchovy. Ležet doma na kanapi, mít plný bříško biftečku s velkou oblohou, tankovat whisky&soda a ubafávat doutníček (to jsem tehdy ještě netušil, jak se po něm dá příšerně poblinkat) a čekat, až mi u dveří zazvoní počťák s dividendou z peněz vysátých mými předky z proletariátu...
[155]
Anko,
(ptakopysk: 29.07.2006, 23:12:43
- x)
naloženou rybu? Co si tak matně pamatuju, tak tam podávají akorát šíleně předraženýho sledě ála losos z kolínský rybárny. Za cenu jednoho plátku podávaného v této provozovně se dá v podnikové prodejně rybárny koupit celá pixla. Šmarjá, toho bych se užral! A ten jejich sleď nakládanej s olomouckýma syrečkama! To je éňo ňéňo...
[157]
Anko,
(ptakopysk: 29.07.2006, 23:24:23
- x)
ani jedno, ani druhý, víceméně konstatuju. Ale že tam nebyl rumrajch, to se mi fakt nechce věřit. Já když jsem se tam kdysi stavěl, tak jsem kolem sedmý neslyšel vlastního slova, a O.K. mi taky tvrdila, že hluk byl poněkud "nadměrný" když se tam nachomejtla. Ale nechme to plavat, odcházím chrnět dobrou noc...
[158]
Dobré ránko!
(Rpuť: 30.07.2006, 06:30:07
- x)
Ptakopysku, to máte z toho, že tam málo chodíte a nasloucháte pomluvám:) Tlačenku s cibulí, tam nikdy nikdo nekonzumoval (naopak si necháme připravit chutnou krmi) a řve maximálně jen polovina lidí, anžto druhá polovina uctivě naslouchá. Řev tam bývá jen ve chvílích, kdy se chechtaj všichni najednou.
[159]
Loki-F, všechno jde,
(Šumavák: 30.07.2006, 09:22:34
- x)
jen malé děti se musí nosit.Otázka je, co znamená to "příští". Jestli příští rok, jako opakování sklípku bez sklípku, tak skoro určitě, pro letošní sezonu je už problém sehnat ubytování pro 3 lidi a grilovat na metru sněhu.....to by byl nevšední zážitek !!
[160]
Dobré ráno!
(Nika: 30.07.2006, 09:28:28
- x)
Ale nechte chudáka ptákosavce brblat... Evidentně jde u něj jen o variantu notoricky známých kyselých hroznů ... :-)) Na písecku je slunečno, ale zajím příjemně, bohužel je až moc příjemně i pro lýkožrouty :-(( V lesích je kalamitka . Pokud se tento typ počasí bude opakovat ještě v příštích několika letech, bude s krásnými píseckými lesy ámen...
[161]
Niko,
(Rpuť: 30.07.2006, 10:40:45
- x)
proti podezření, že žeru "tlačenku s cibulej" jsem se musela zásadně ohradit!:))) Nevím proč (nikdy jsem ji ani neochutnala), ale patří k to k (několika málo) jídlům, které nejsem schopná pozřít. Nikdo mi to nikdy nenutil, nežila jsem s vrahem, jenž by denně metráky tlačenky požíral, vlastně ani nevím o nikom ze svého okolí, kdo by to vůbec konzumoval - ale nejde to! Principielně :)))) To počasí, jak to tak vypadá, trvat bude, takže silně uvažuji o slunečních kolektorech - následek vyhrožování ČEZu o dražení elektriky. Má tu někdo, se slunečními kolektory nějakou zkušenost?
[162]
Rputi,
(Nika: 30.07.2006, 11:09:44
- x)
už jsem se setkala se zahraničními individuy, kteří nechápali, jak je možno toto pozřít, ale to jste asi nepřišli do styku s domácí libovou verzí... jinak my staročeši to nazýváme "přesbuřt"... :-)) O kolektery jsme se zajímali, když jsme začínali stavět, což je ofšem více let tomu nazad, a tehdy závěr byl - drahé,drahé, drahé... Ale možná došlo k nějaké změně od té doby...
[164]
Niko
(martin tamtaky: 30.07.2006, 11:29:21
- Mail
- x)
korejští klienti a spolupracovníci mají velkou bžundu z nabízení nestravitelných hnusů z hmyzího světa nám Středoevropanům! Proto jsme si je (protože to jsou velmi dobří známí) vychutnali nabídkou sýrových specialit. Mimo to, znám lidi, kteří se otřásají hnusem, když jen slyší o srkání syrových, čerstvě zabitých, ještě se třesoucích slizů (ústřice) nebo o zvláštní pozornosti hostům v Mongolsku - ovčím oku.
[166]
Já naopak neznám žádný evropský národ.
(jura-p: 30.07.2006, 12:04:55
- x)
Který by neznal tlačenku nebo její obdobu. Chybí akorát v židovských kulturách a u arabů. Ale tam vzhledem k původnímu podnebí a v místě původu žijícím parazitům je to zcela na místě. Například muslimský okupant dovedl třeba Maďary k mistrovství ve zpracování vepřového. Prostě tím, že jim všechno ostatní maso sebral. Na vojenské základně poblíž Kolína n R. (Fürst) jedli například výbornou tlačenku s teplým cibulookurkovým bramborovým salátem k obědu. Bylo to pro nás překvapivé, ale vůbec ne špatné. Salát byl toho typu, co se dělá v Rakousku a na jižní Moravě studený, ale byl prostě ohřátý. Tlačenka studená. Plněný žáludek, a co je to jiného než přesbuřt, miloval bývalý německý kancléř Khol.
[170]
jura-pe
(martin tamtaky: 30.07.2006, 12:29:57
- Mail
- x)
konečně slovo znalce a jedlíka! S těmi ženami jsou některá témata nezáživná nebo nemožná. Třeba taková Anka - kulinářských nápadů má spoustu a teď se věnuje televizi. U nás se díky globalizaci sešla na stole mísa meruňkových a švestkových knedlíků. Meruňky z Řecka, švestky ze Španělska, jen ten tvaroh je místní a mouka z Kojetínských mlýnů. Posypky tři - mák, tvaroh a ořechy.
[178]
Já jsem si to myslel...
(ptakopysk: 30.07.2006, 13:47:34
- x)
že se u toho Vodičky sešla banda intelektuálů, který nevědi, co by do tý huby vzali, aby nevypadali jako prostý lid. Za svoji osobu musím říci, že vodičkovská tlačenka s cibulí je naprosto vynikající a proto jsem ji závistivě zmiňoval. A zase na druhou stranu je dobře, že ji estéti nežerou, protože alespoň zbyde na nás, kteří víme co je pro naše tělíčka dobré a zdravé. Proč kupovat geladrink, či požírat tablety ze žraločích chrupavek, když to samé máte v tlačence a ještě k tomu dostanete hromadu vitamínů a dallších látek obsažených v cibuli, že? :o)
[179]
kocoure,
(Anka: 30.07.2006, 13:52:07
- x)
to se, pokud se nepletu, objevilo v novinách již před časem, ale už si nepamatuju, zda to byla citace některé z těch dvou veličin nebo to bylo dílo novinářovo. U Moravce jsem to dnes nepostřehla vůbec, neb jsem nebyla tak statečná, abych to sledovala bez přestávek.
[183]
Dobré odpoledne vespolek!
(Loki_F: 30.07.2006, 16:20:56
- x)
Šumaváku, jistěže jsem nemyslel sraz na Šumavě NAMÍSTO ve sklípku, ale jako možnost DALŠÍHO SETKÁNÍ v jiném prostředí, třeba během babího léta, tzn. zcela jistě ne v zimě, to bychom tam také mohli uváznout v závějích až do jara! };D Byl to jen takový nápadík, ale tušil jsem, že to neprojde...
[184]
Tedy Anko, divano, milé dámy,
(Loki_F: 30.07.2006, 16:31:39
- x)
pozoruji u Vás, při veškeré úctě, jakési latentní příznaky SADOMASOCHISMU! Každou neděli si kazit kontinuálním exhibicionismem rektálního alpinisty Moravce a těch kdo mu při tom střídavě sekundují a střídavě slouží jako sparring partneři (ev. lezecké zařízení), přičemž vypouštějí zvuky, které Klaun se Šumavákem správně identifikovali už v klasikovi... };D Zato souhlas s ptakopyskem, dobře udělaná tlačenka s hrubě nasekanou cibulkou a zalitá vhodně navrženým (sladko)kyselým nálevem, nejméně minut odstátá v lednici, JE POCHOUTKA, která dokáže i moji ŽD vytáhnout z postele na lupičskou výpravu i v pozdní noční hodinu. Nezřídka v somnambulním stavu... };D
[186]
Dobré odpoledne vážení,
(Modrý pták: 30.07.2006, 16:35:07
- x)
oba pány jsem nesledoval. V pátek jsem u Vodičky (myslím, že to bylo u 4. piva) prozradil, že přistupuji k realizaci kroku, ke kterému mě PeS vyzývá už dlouho dobu - šířit ekonomickou osvětu. Takže jsem v průběhu víkendu (v sobotu to šlo po Vodičkovi a následné exkurzi s mým nejlepším kámošem po pražských barech ztuha, dnes to bylo už v pořádku), dělal na kostře prvního dílu svého "nepravidelníku" o velikánech ekonomie. Tím prvním bude Adam Smith. Takže Vás budu v průběhu podzimu "obšťastňovat" výtvory mého ducha, které šlohnu z děl osob mnohem povolanějších :-))). Těšíte se :-))))
[192]
Anko, pokud toněkdo dělá opakovaně,
(Loki_F: 30.07.2006, 18:21:48
- x)
je těžko popřít, že tam spolupůsobí vlastní vůle... };D Pasivní konzumace některých praktik se může stát zvykem, dokonce i návykem. Modrý ptáku, to je opravdu chvályhodné rozhodnutí! Byl jsem vychován ve vědomí, že ekonomie je taková poloexaktní disciplína... Bude mi potěšením nechat si tento názor vyvrátit. };D Jinak co se týče toho ekonomického giganta na pozici ministra financí, narazil jsem na net na bezvadnou přezdívku: Homer Simple Sobotka, zkráceně a fimilierně Homy... };D
[193]
Dobrý večer!
(Rpuť: 30.07.2006, 18:27:23
- x)
Příbuzní odjeli a já začínám chápat proč Durrel napsal "O mé rodině a jiné zvířeně.":))) Zatímco starší kočičáci se rozumně uchýlili do čtvrtého rozměru, byl kočičí potěr a potkan Pája odsunuti do separace. Jednomu švagrovi zhnisal palec a druhý si sedl na brýle. Tchyně, v přítomnosti funící a slintající bestie propadala mírným záchvatům paniky a volala psa k pořádku slovy: "Blesku, chovej se slušně!" Slintající bestie takovým povelům neuvyklá si naopak chtěla hrát, což některé přítomné zneklidňovalo, ale vzhledem k tělesné hmotnosti (toho psa) brali si babiččin rozkaz k srdci. Jinak vše proběhlo uspokojivě.
[194]
Hezký nedělní podvečer -
(Dana: 30.07.2006, 18:33:46
- x)
co máte proti tlačence??? Vždyť je to pochoutka a navíc, jak již bylo konstatováno, zdraví prospívající a vzhledem k cenám těch geladrinkových preparátů i mimořádně levná! Na Modro ptačí otázku v závěru říkám: Ano! :-))) Šumaváku - co brambory? Ty moje docházejí nějak nerovnoměrně, asi to sucho. Jinak - co je s Včelkou, měli bychom začít domlouvat předávací sraz! :-))) A mizím za povinnostmi!
[195]
Loki,
(Anka: 30.07.2006, 18:39:16
- x)
špatně, já tak nečiním z ani deka vlastní vůle, a mé pasivní vnímání mám vytrénované, návykuprosté. M.ptáku, to je opravdu chvályhodné rozhodnutí. Pokud bude Tvé psaní podané stejně srozumitelnou formou, jako je Tvůj verbální výklad, užiju si Tvých sdělení i já.
[197]
Sem se pročetla.
(Rpuť: 30.07.2006, 19:09:49
- x)
Dano, vždyť říkám, že netuším, co proti tlačence mám - prostě nevím, ale nejsem schopná ji konzumovat. Ovšem, že bych kvůlivá tomu měla být intelektuál, jak tvrdí ptakopysk, to mě tedy ještě nenapadlo:))) Modrý ptáku - ten seriál beru a těším se, pokud na to mé intelektuálství tlačenkou neovlivněné bude stačit:))) Loki, Homer Sipson ne - řekla bych, že Homer některé rysy Sobotkovy zcela postrádá a to přirovnání by pro něj byla urážka - tedy pro Homera. Je to něco, čemu starý pan Duspiva, ještě než v pánu zesnul přirozenou cirhozou říkával: "Typickej prdelní ksicht. Rozum má v řiti a v hlavě lejno."
[201]
Al.Džazíra - několik poznámek
(Dušan Neumann: 30.07.2006, 20:36:57
- x)
Ted koppel patří k tomu nejlepšímu co americká žurnalistika má. O reputaci se starat nemusel, neoť před několika měsíci odešel do důchodu z nejlepšího publicistického pořadu ABC "Nightline". Dave Marash procoval pro ABC také, ale do oka Al Džazíry padl zřejmě v roce 2004, kdy odvysílal video "svatební" veselice rozprášené americkým bitevníkem. O autenticitě videa se dodnes vedou spory. Pozdější komuniké americké armády, že na místě útolu byly nalezeny zbraně, výbušniny a drogy už David Marash jaksi pozapomněl uvést. Pro AL Džazíru ideální novinář.
[202]
Mezi servilním českým novinářstvem
(Loki_F: 30.07.2006, 21:43:04
- x)
se jim bude lovit dobře a snadno. Už dnes a bez petrodolarových příplatků, někteří píší jako islásmští propagandisté a kolaboranti. Zdá se, že po počáteční infiltraci a vytvoření opěrných bodů po celé Evropě, přecházejí islámští fundamentalisté do dlaší fáze, kterou je přeslazování hořké pilulky budoucí porážky propagandou. Následující fáze budou nekompromisní požadavky menšin na státní moci. Samozřejmě demokraticky. Islám přece demokracii miluje. Maj to v koránu... };D "Fsdejte séé, nýcz se vam nestané!"
[204]
To máte pravdu, Rputi
(Loki_F: 30.07.2006, 22:33:13
- x)
Před pár hodinami jsem sledoval projevy Noha Hammouda a Dan Gillermana na zasedaní RB OSN. A musel jsem znovu Dušanovi dát za pravdu. Skóre je teď zatraceně vysoké v neprospěch Izraele. Příště už budou ty tlusté arabské feny házet své děti rovnou pod pásy tanků a vylisované v prostěradle je budou ukazovat novinářům jako herbář, jen aby dokázaly, že Izrael je barbarský agresor...
[206]
konflikt 4
(Dušan Neumann: 30.07.2006, 22:50:10
- x)
odeslán na na PSa. Tentokrát jsem více doloval v blozích na libanonské straně a věnoval pozornost kritice taktiky IDF než vlastnímu polnímu zpravodajství. Loki, já tohou Hammouda sledoval také. Celá ta organizace je k poblití a tenhle Noe symbolizujez mešit valící se potopu
[208]
Ahojtě! Tak jsem se teď
(Šumavák: 30.07.2006, 23:28:03
- odkaz
- x)
teprve dostal k internetu a hned první zpráva nakterou jsem narazil mi opět (zbytečně !!) nadzvedla tlak : Posudek na rakouské transportéry pro ČR dělali Rakušani. Právní analýzu, na jejímž základě podepsalo ministerstvo obrany smlouvu s rakouskou firmou Steyr na obrněné transportéry, vypracovala rakouská kancelář DLA Weiss-Tessbach. viz odkaz ! jo, já vím, oni Khünla leta živili a financovali.....
[211]
Modrý Honzo, díky, už skoro rok tě k těm ekonomickým (násobilkovým) přednáškám přemlouvám....
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 31.07.2006, 00:16:06
- x)
Konečně! Tak mi oznam, kdy budete s Petrem zločincem připraveni a já zajistím tabuli, projektor a vytištění a přeposlání...a také návštěvnost první, odkašlající se přednášky... Pusť se do nás! Prozhřiteli!
[221]
...No jo...Rputi...(a dovětek pro Onlookera)
(šakal: 31.07.2006, 08:40:09
- x)
To víte, magistře, vono se muší "tak nějak vyváženě". Pěkně symetricky! Nebo, když už hrozí, že to začne bejt na okecávání trochu moc náročný, je třeba alespoň napsat, že "spory jsou letité" a "konflikt je nepřehledný". To jako aby komentátor nemusel sám sebe nutit do nějakýho příkřejšího hodnocení. Ostatně, možná, že se těm našim mediálním "vyvažovatelům" dělá z Izraele opravdu blívo... No, izraelské akce budou "takticky nepovedené" vždycky. Izraelci nebudují sklady zbraní v suterénech obytných domů, neschovávají vojáky za záda kluků vrhajících kamení a nejezdí po zuby ozbrojení v sanitkách... TAKTICKY se tahle válka opravdu vyhrát nedá. Musí se vyhrát FAKTICKY!
[223]
Loki, Klaune
(Modrý pták: 31.07.2006, 09:08:09
- x)
ona to opravdu ve srovnání např. s fyzikou poloexaktní disciplína je. Takže v tomto smyslu Ti to vyvracet nebudu a naopak zůstaneš na současných pozicích :-))). Hodlám pouze představit ty úctyhodné pány a po včerejší rozmluvě s jedním kámošem, představím také (později) ty méně úctyhodné. Klaune - trochu zklamu Tvoje nadšení. Nebudu se věnovat žádným předpovědím stran našeho současného ekonomického vývoje. Viz výše k Lokimu. Jinak Vám všem děkuji za projevený zájem a budu na tom v tomto týdnu velmi intenzivně makat.
[230]
komentáře nečíst, nepíšu
(Dušan Neumann: 31.07.2006, 10:19:23
- x)
tyhl souhrné zprávy doplněné vlastními úvaham, abych popudil Juchelky, ale abych vyplnil mediální mezery. Nemusím se vždycky stoprocentně strefit, ale takové bláboly jaké se pod štítkem objektivní publicistiky objevují třeba v blistech přecejen nepášu. Tragedie v Kana je bezesperu velkou mediální prohrou Izraele, z níž se bude těžko vymotávat bez ohledu na to co se tam vlastně stalo. A že to není jednoznačné. Například v reportáži z odkazu na Guardian, se píše : "Šel jsem ven a volal jsem o pomoc. Přišli tři muži a zašli se dovnitř. Všude dopadaly dělostřelecké granáty. Slyšeli jsme letadla. Byl jsem tak vyčerpán, že jsem nemohl jít zpět do domu." ten muž ve stresu zřejmě zveličuje - neboť útok podle IDF provedl jeden vrtulník. (posílat několik letadel na jeden barák je nesmysl). Ale třeba se nemýlí když tvrdí, že !všude okolo dopadaly dělostřelecké granáty!, že by to byly sekundární výbuchy munice munice ukryté v tom domě, v němž nešťastníci hledali asyl a byli do něj zřejmě přivedeni ochotnými pomocníky Hezbolláhu? Mnoho otázek zůstává nezodpovězených, ale jen si mi znovu potvrzuje poslední věta z článku
[231]
Dušane,
(Rpuť: 31.07.2006, 10:43:13
- x)
myslím, že zásadní chyba Izraele je shazovat ty letáky. Hizballáh přesně ví, kam ten útok bude směřovat a nacpe tam lidi - zejména pak ženský a děti. Ženská je přece míň než pes - a děti....no ty si přece udělá nové. Že mi jim pořád skáčeme na špek.... A odkdy se z letadla střílí dělostřeleckými granáty.....?
[235]
Dobré poledne vespolek! Tak jsem si prošel diskusi pod Dušanovým článkem a
(Loki_F: 31.07.2006, 12:12:16
- x)
mohu konstatovat, že to zdaleka není tak zlé jak jsem čekal! Pominu-li "známá" esa (Úchylka - Jůžnečekej - Hastrman - Skulptikus, jejichž výpady jsou zjevně křečovitě zaujaté a očekávané) a reakce na ně, převažuje celkem věcná diskuse a dosti chápající komentáře. Na rozdíl od novinářských přístupů poplatných "political correctness".
[236]
Vira
(Petr Kunetka: 31.07.2006, 12:20:57
- x)
nema s realitou nic spolecneho. Jak napsal Aurelius Augustinus, verim prave proto, ze je to protismyslne... A mimochodem, prodej nam zacal na vetsine prodejen fungovat dve hodiny po oficialnim spusteni projektu, tj. cca dvacet minut po oteviraci dobe. Gratulovat nemusite - konecny uspech je az podpis predavaciho protokolu. To jenom ze fatalni neuspech nam uz nejspis nehrozi ;)
[237]
Dobré poledne vespolek! Tak jsem si prošel diskusi pod Dušanovým článkem a
(Loki_F: 31.07.2006, 12:23:50
- x)
mohu konstatovat, že to zdaleka není tak zlé jak jsem čekal! Pominu-li "známá" esa (Úchylka - Jůžnečekej - Hastrman - Skulptikus, jejichž výpady jsou zjevně křečovitě zaujaté a očekávané) a reakce na ně, převažuje celkem věcná diskuse a dosti chápající komentáře. Na rozdíl od převažujících novinářských přístupů poplatných "political correctness" nebo z hlouposti či stylizované "nezaujatosti". Navíc se dosti významně změnila rovina z niž se diskutuje a to je snad vůbec nejvýznamnější: Ať podvědomě nebo vědomě se většina (rozumně i zaujatě) diskutujících vyjadřuje "dotčeně" (už to není problém řešený někde daleko v poušti). Projevuje se pozvolné chápání skutečnosti, že se nás to přímo dotýká a že je zapotřebí si vybrat pozici, být stranický, zvolit... Tak či onak. Někteří to udělali již dávno, jiní projevovali jen uměřené sympatie. To se již viditelně mění!
[238]
Omlouvám se, trpajzlíci zase řádí! };D
(Loki_F: 31.07.2006, 12:28:47
- x)
Petře, nedojde-li k havárii během první minuty, lze operovat s argumentem: "nějaká ta blecha (bug) se do kožichu vždycky dostane". };D Teď si užij ten skvělý pocit - osobně jej nazývám "pozkoušková euforie" - vyvolaná přirozeným dopaminovým přívalem. Takže blahopřeji!
[240]
Musím poděkovat Onlookerovi za odkaz.
(jura-p: 31.07.2006, 12:52:10
- x)
Už několik posledních válek ukazuje selhávání technické koncepce "moderní války" v asymetrickém bojovém prostředí. Válka v Kosově, která dopadla tak, jak to nikdo nechtěl, válka v Iráku, která dopadne tak, jak to nikdo nechtěl i poslední vývoj v Afganistánu, stejně jako to, co se děje v Libanonu, svědčí o přehnané víře v technickou převahu oproti starým dobrým zpravodajsko korupčním technikám, před vypuknutím konfliktu a Klausewitzovým poučkám o okupaci. Západ vítězí během několika dnů, aby prohrával při úklidu bojiště. Ty sklady munice měly být známy, měly vybuchovat dávno před příchodem konfliktu z neznámých důvodů, a hlavně, měly být nevytvořeny, protože konvoje při jejich přísunu někdo, nejspíše jiná radikální muslimská skupina přepadla a ukradla. A když už je potřeba okupace, tak plošným obsazením s fungující okupační správou. Ta, a ne nějaké humanitární organizace, se má starat o civilní obyvatelstvo. A to tak, aby se obyvatelstvo mělo lépe než za nějakých Hizbalahů. To by ovšem nesměla zrazovat Evropa svého zámořského spojence a musela by se přihlášit ke svému podílu na úklidu bojiště, když už není fyzicky schopna a psychicky ochotna za sebe bojovat sama.
[241]
Souhlas juro-p(e), tuhle hypotézu
(Loki_F: 31.07.2006, 13:12:19
- x)
dosti humpoláckým (typicky vojáckým };D) a brutálně přímým způsobem propagoval ve svých "literárních" pokusech Richard Marcinko - nekonvenční válečník. A dobrá "úklidová kolona", která umí restituovat zaneřáděné území k původnímu fungování je neocenitelná, je jedno, zda je to po válečném konfliktu nebo po mírovné slavnosti, či oslavě piva, tj. akcích jejichž zcela přirozeným následkem je v době jejich průběhu nevnímaný, ale reálně existující neskutečný bordel (jehož základním atributem je expanze)... viz třeba "Octoberfest", "CzechTucTuc", Berlínská "LoveParade", atd.
[242]
Souhlas juro-p(e), tuhle hypotézu
(Loki_F: 31.07.2006, 13:14:12
- x)
dosti humpoláckým (typicky vojáckým };D) a brutálně přímým způsobem propagoval ve svých "literárních" pokusech Richard Marcinko - nekonvenční válečník. A dobrá "úklidová kolona", která umí restituovat zaneřáděné území k původnímu fungování je neocenitelná, je jedno, zda je to po válečném konfliktu nebo po mírovné slavnosti, či oslavě piva, tj. akcích jejichž zcela přirozeným následkem je v době jejich průběhu nevnímaný, ale reálně existující neskutečný bordel (jehož základním atributem je expanze)... viz třeba "Octoberfest", "CzechTucTuc", Berlínská "LoveParade", atd.
[244]
A k domácí situaci.
(jura-p: 31.07.2006, 13:24:52
- x)
Já jsem fakt fanda a člen ODS. Ale nějak poslední dobou přestávám rozumět tomu, proč vlastně chceme sestavit vládu. Na to, aby se podepsala smlouva s Vatikánem, postavilo pár dotovaných větrníků a splnily všechny všeobecné body, částečně již splněné, se kterými šla do voleb ČSSD, není potřeba vyvíjet tolik úsilí, aby to byla vláda ODS, která toto zařídí. Čím dál víc si myslím, že by bylo nejlepší vrátit se k programu ODS a chystat se na nové volby. Já neříkám, že by se strana nemohla na čas odchýlit od svého programu, ale měla by mít jasno, proč a na jak dlouho svůj program opouští, co tím získá, co ztratí a především kdy a jak se ke svému programu vrátí. Zastavit práce na suchých poldrech, protože už rok nebyla povodeň a hlavně jmenovat svého ředitele povodí nebo prodat hasičům stříkačku, hlavně že jmenujeme svýho velitele a spoléhat na to, že vyšla vyhláška o protipožární ochraně a už několik měsíců nehořelo. Jo to stejné, jako opouštět svůj program, protože tyhle volby jsme nevyhráli tolik, nemáme sílu ho prosadit celej, tak kašleme na program, vezmeme si do vlády jinej nebo taky žádnej, hlavně že tam budou naši lidi. Ježišmarjá, přesvěčte mě někdo, že to tak není, že jsem pesimistickej a že jde o víc než to vypadá. Že je to jen taková taktická varianta.
[249]
Juro-p,
( a vidíšVít Blaha: 31.07.2006, 13:46:39
- Mail
- x)
"...přesvěčte mě někdo, že to tak není, že jsem pesimistickej a že jde o víc než to vypadá. Že je to jen taková taktická varianta..." Tak tím se utěšuji 5x denně, že je to určitě jinak, než ako to zvonku vyzerá... Že je to určitě jen takové klamání tělem, aby v posledním okamžiku řekli, že některé věci jsou pro nás nepřekročitelné... Jan manželka se mi směje, že to už není optimismus, ale naivita...
[250]
juro-pe
(onlooker: 31.07.2006, 13:47:36
- odkaz
- x)
přesné, ale proč se v tom směru nic neděje? Podle mne se ze strany Topolánka a Kalouska čekalo na přeběhlíka, ale to neodevzdáváním lístků zablokovali socdem a teď se toho zalekli i komunisti. Dohoda "trojkoala na věčné časy" byla skočením Topolánka na špek Kalouskovi.Takže nyní je další nápor "směr trojkoala" bohužel jen ztrácením času. A časově kratší je asi ústavní postup: 3 neúspěšná vláda a nové volby. Postup: "zkrácení volebního období" je příliš účelový a může být zase doprovázen handrkováním.
[251]
Loki,
(jura-p: 31.07.2006, 14:03:25
- x)
já si myslím, že i hlavním smyslem české politiky by měl být takovej úklid. Restituce do normálního fungování, jak jsi pěkně napsal. A bojím se, přestože teď je to nejlepší, jaký to za mého života bylo, že část lidí si myslí, že to normální fungování už je. V politice bude normální fungování, až lidi budou volit vládu co je, protože byla dobrá a chtějí, aby tu ještě chvíli byla nebo tu druhou partu, protože tato vláda už nebyla dobrá a chtějí jinou vládu. Na čas. To, že se zatím po lidech chce, aby se zařadili na škále normálního rozdělení a volili podle toho, aby se pak divili tomu, že normální rozdělení funguje a je jich stejně nalevo nebo napravo od dodatečně vytvořeného průměru a žasli nad tím, že už po čtvrté nastává volební pat, nebo situace mu blízká, je prostě ten wahnsinn. Existují lidi, kteří se diví, že IQ každého standardizovaného testu má v každé zemi průměr sto. A jsou ochotni se o tom roky bavit, aniž by vzali na vědomí, že standardní rozložení je takové, které má průměr sto a smluvenou směrodatnou odchylku 15. A to tak, že na skupině, na které je standardizován. A že řádně standardizovaný test nelze použít na určení toho, který národ je chytřejší. Protože je to proti definici. A další flignou je, že je jedno na kolik škatulek populaci rozdělím (politických stran) a dokonce i to, zda škatulky jsou rozděleny na stejně velké podíly směrodatné odchylky (stany, staniny, tzv. školních pět) nebo na škatulky o stejném počtu zařazených prvků, a dokonce to nezávisí ani na tom, jestli skupiny rozdělím na nestejnoměrné. Prostě at dělám, co dělám, reprezentativní zastoupení bude o stejném (nebo stejnému blízkém) počtu nad a pod medianem, průměrem, pokud bude normální. A není důvod, aby normální nebylo. To by totiž bylo nenormální. A přesto nad tím znovu a znovu lidi v Evropě žasnou a vymýšlejí počtářské triky, jak se z této nepříjemné situace dostat.
[253]
Víťo, nezlob se, ale přidávám se k Tvojí manželce... };D
(Loki_F: 31.07.2006, 14:07:34
- x)
Jura-p(e) na rozdíl od Tebe nejsem fanda ODS. Vidím v jejích čelných představitelích jenom partu šizuňků, vydávajících se za politiky. Respektuji pouze to, že jsou to šizuňkové vesměs a) podstatně inteligentnější b) vzdělanější c) méně ideologicky zatížení a proto schopnějších se racionálněji rozhodovat (včetně kalkulu při loupení a privatizování), než všechny ostatní party politických šizuňků, kteří své vládnutí (loupení) pojímají jako jednorázový akt, jako revoluci, po níž už nebude co vzít, ani komu, naopak oni sami se dostávají na forhont. Proto se také tak úporně drží... I za kočičky. "...jak ta tchýně za parapet v tom osmém patře!" };D
[255]
Hele lidi,
(Rpuť: 31.07.2006, 14:11:11
- odkaz
- x)
přečtěte si fakt toho Topolánka v odkazu. Ne, že by to momentálně nestálo za kulový, ale já se obávám, že bude nutné opravdu nejdřív uklidit a to nejen v ČKA. On je ten bordel podstatně větší, než vůbec tušíme. S tím "materiálem", co je všude nalezlej, by se stejně kloudně nic dělat nedalo... V tomhle případě je to určitě velice "ženskej" pohled na věc....ale osvědčenej....
[256]
Raptore,
(jura-p: 31.07.2006, 14:12:22
- x)
to je fajn, že si to myslí i předsedové. Já jsem jenom obyčejnej senátor a vlastně vůbec ne stranická šajba. Takže mě na taková setkání předsedů nezvou. Ale je fajn vědět, že cítím stejně, či podobně, jako další. A je fajn, že to neříkají jenom senátoři na svém klubu, ale i předsedové na svém (hergot, jak se tomu říká, ve stanovách to není) setkání.
[260]
onlookere,
(Rpuť: 31.07.2006, 14:19:19
- x)
doufejme v Klause, že se mu podaří to kopnout nějakým směrem. Paroubek už se taky dostal na konec, když veřejně v televizi odmítl sestavovat vládu, VÍC SE ODMÍTNOUT NEDÁ! Takže ta poslední možnost je opravdu nějaká úřednická vláda směrem k těm předčasným volbám...
[263]
Blackout..
(ptakopysk: 31.07.2006, 14:27:48
- x)
je to sice trochu mimo mísu, ale ten blackout z minulýho týdne dostal nové vysvětlení. První verze byla, že to přepálili s přenosem proudu z Polska do Netálie, druhá verze byly německé větráky pana Burkerta Jaderného, které fedrovaly ze severního Německa šťávu přes Protektorát do jižního Německa.... Poslední verzí je, že za to může teplo a poruchy. Takže po nalezení pachatele vytopení pražského metra, kdy komise dlouhodobým výzkumem zjistila, že viníkem je voda, můžeme směle říci, že viníkem roztavení drátů a ostatních hejblátek je teplo! Bohužel autoři této smělé dedukce se pod zprávu z vrozené skromnosti nepodepsali. Kde jsou ty zlatý časy, kdy jsme poroučeli větru, dešti!
[264]
No jo, Rpuťi.
(jura-p: 31.07.2006, 14:31:22
- x)
To bych chápal. Vládu, co dá dohromady jakýsi rozpočet, zabojuje proti korupci a připraví volby. To je dost jasná řeč. To budu podporovat. A abych tomu pomohl, budu dál prosazovat svůj vlastní návrh na zrušení hlasování o imunitě a tím i imunity mimo imunity za projevy před parlamentem a s pomocí kamarádů podám návrh ústavní změny, kdyby jak to vypadá, nová sněmovna nechtěla jednat o tom, co jí příjde ze senátu, protože to bude změna provedená na návrhu minulé sněmovny. O novém návrhu, když projde, jednat budou muset. Pokud se ovšem vůbec ustaví jako sněmovna. Zatím je to jenom tlupa zvolených poslanců (bez orgánů). S obstrukcí, že někdo bude kontrolovat tajnou volbu tím, že zakáže účastnit se volby a bude kontrolovat nevolbu držením lístku, nikdo fakt nepočítal. Až zase tady jednou bude sněmovna, dá se to vyřešit změnou jednacího řádu, který za počet přítomných vezme počet odevzdaných lístků. I tak by bylo možno volbu mařit, ale v tajné volbě a ne odtajněním volby nevhozením. Ale změna jednacího řádu předpokládá projednání na výborech, projednání na plénu, projednání v senátu. A když oni dodnes žádné výbory nemají. S tak totalitní kontrolou poslanců vlastní strany nikdo nepočítal, nikoho fakt nenapadla a ten, kdo to vymyslel obohatil dějiny světové totality. Asi to připíše historie Paroubkovi. Je to opravdu nový způsob, jak kontrolovat a znemožnit demokracii v jejím rámci a podle jejích pravidel.
[266]
Ve staré anglické sněmovně to řešili tak,
(jura-p: 31.07.2006, 14:38:42
- x)
že v nejdůležitějších hlasováních byli poslanci vypouštěni přes dvoje dveře. Nemohl zůstat a jedněmi projít musel. Nešlo odejít středem. Nebylo třetí cesty. Hergot, zase většinový princip. On se nám vrací prostě bude nakonec vůbec nejlepší a osvědčený. Ono i v té bibli je vaše řeč budiž - ano, ano, ne, ne... No a my jsme si zvykli na poměrné a diferencované - za těch a těch okolností, když ostatní uznají že, tak možná, tak nějak napůl, bych případně...
[269]
Juro, asi máš pravdu,
(Rpuť: 31.07.2006, 14:45:15
- x)
bez většinového systému to zřejmě nepůjde. Obávám se, že s tímhle by si neporadili ani jiní. Puchejř ze sebe, doslova, udělal žábu na prameni a vyvrací už i sám sebe. Já mám dojem, že se nedovede srovnat s tím, že i on by musel tím formováním vlády projít. On by nejradši, kdyby to zůstalo, tak jak je...a dobře ví, že to nejde. Tak to alespoň ještě bude natahovat. Teď ještě nastane tahanice o "odborníky"...myslím, že tomu trápení zdaleka není konec..
[273]
Pokud si pamatuji, neb se mi to nechce hledat, tak poslanci při inauguraci skládají jakýsi slib -
(Loki_F: 31.07.2006, 14:50:11
- x)
o tom, že budou na svou čest a svědomí a také podle těchto a v zájmu lidu, který zastupují... Což v důseldku znamená, že prokazatelně tento slib porušili, prakticky vzápětí po tom, kdy jej složili, což pro mě znamená, že NEJSOU POSLANCI od samého počátku neb poplivali základní princip jednání a poslání (přes všechna kréda, která vypotil předseda sněmovny Zaorálek). Oni jej neměli v úmyslu nikdy dodržet... což je prokázáno v přímém přenosu! Jak to, že na letné nestojí milión lidí a necinká klíči? Že by to byla ta standardní demokratická odchylka? };D Takže ANO! Vahlášení sněmovny za suchý polder a rozehnání poslanců šupem do jejich trvalých míst bydliště je aktuální plán hodný úvahy!
[274]
Ptakopysku, jako člověk, co strávil patnáct let na psychiatrii.
(jura-p: 31.07.2006, 15:02:07
- x)
vím, že příroda tvoří jenom podmínky. Za všechno můžou lidi. Třeba to zdravotnictví bylo úplně v pořádku, akorát lidi, v konkrétním případě pacienti, to kazili. Léků by bylo dost, prádla by bylo dost, jídla by bylo dost, kdyby to lidi nejedli, nešpinili a kdyby nestonali. A podle mě ten blackout zavinili taky lidi, počasí k tomu vytvořilo jenom podmínky. Kdyby lidi bez ohledu na to, že je teplo, tu elektřinu nespotřebovávali v takovém množství, žádný její nedostatek by nebyl. A proto my lidé, veteráni totáče, víme, že za všechno můžou lidi. Kvůli lidu se to dělá, příroda to komplikuje, ale nakonec to zmaří lidi, protože si dělají, co chtějí, a ne to, co lid. Takže elektřiny bylo málo prostě proto, že ji lidi spálili na co chtěli.
[279]
Já už nechci ty ani ty, s orgánem nebo bez....
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 31.07.2006, 15:11:30
- x)
Naprosto mi stačí, co do této chvíle předvedli. Myslím, že nejvyšší čas založit novou stranu "KOTE" (Zkratka: dosaďte si sami...) "Chlapci a děvčata, pěstujte koťata, země je kulatá, místa je tu dost..." (Nápověda: KOnec Teprve Erektuje, Konečná Objektivní Trubková Ekonomie, KOkoti TEplý....)
[280]
A přitom to chceme sněmovně ulehčit.
(jura-p: 31.07.2006, 15:16:32
- x)
Už druhé sněmovně pošleme návrh na to, aby se výrazně usnadnilo rozpuštění sněmovny. A to tak, že by se na tom prostě usnesla a prezident by ji mohl rozpustit. Ale aby to šlo, tak by to musela sněmovna schválit ústavní většinou jako změnu ústavy a ústavu nemůže schvalovat bez projednání ve výborech a ona žádné výbory nemá a tak. Přesto jsme se rozhodli to navrhnout a asi to budeme navrhovat už vždycky, když bude šance na to, že vznikne nakonec sněmovna, schopná jednání. A já jen věřím, že si někdo vzpomene na to, jak Bém připomenul komunistům, aby nespoléhali na spolehlivost svých poslanců a raději také přistoupili ke kontrole totální. Skoro to vypadalo, že to řekl jako na zavolanou.
[281]
Anko.
(jura-p: 31.07.2006, 15:24:20
- x)
On s tím prezident taky moc nenadělá, když Paroubek trucuje a když on trucuje, tak jeho podřízení poslanci prostě nesmějí. Ono fakt nikoho nenapadlo, že by ČSSD mohl vést tak nezodpovědný a totalitářský bafuňář. Kdysi byla ve volebním zákoně věta, že poslanec nepřijímá rozkazy od nikoho. Pak se ta věta nějak vytratila, jako nadbytečná. Koho by napadlo, že v ČSSD budou nedospělí lidi, kteří nemůžou volit tajně bez kontroly. A kteří si to nechají líbit.
[283]
juro,
(Anka: 31.07.2006, 15:28:31
- x)
naděla by, kdyby Topolánek přišel s tím, že je odpovědný předseda, který vidí, že dohody s ČSSD by vedly k pádu principů ODS. Nechť si Paroubek užije sestavování rozpočtu. Buď gigantické dluhy nebo gigantické škrty. Myslíš, že na to se Paroubek třese? Nee, podle mého, chce ODS položit na lopatky a ovládat ji.
[284]
Anko,
(Rpuť: 31.07.2006, 15:29:33
- x)
jelikož Klaus idiotem není, nejspíš se obou pánů zeptá, mají-li aspoň 101 hlasů. Ozve se dvojí "ne" a začnou dohady kolem úřednické vlády a tedy i další Puchejří obstrukce. Ještě, že drrát k těm socanům vlez - teď se určitě tluče do hlavy - nebo, že by ještě honem vystoupil...:))))
[285]
Klaune, když něco nefunguje,
(jura-p: 31.07.2006, 15:30:57
- x)
tak se to obyčejně nepodaří vyřešit tím, že se to dělá intenzvněji, častěji anebo ve větším počtu. A když u nás máme nefunkční systém voleb a tím i nefungující demokracii, založenou na volné soutěži politických stran, tak nepomůže založení další, jakkoli obskurní politické strany. Když si na dvoře budou dělníci házet písek dokola na čtyři hromádky, tak nepomůžou ani větší lopaty, ani větší tempo, dokonce ani zařazení pátého dělníka s vlastní hromádkou. Ten písek bude pořád na tom samém místě.
[289]
Souhlas se Rputí
(Nika: 31.07.2006, 16:38:18
- x)
Je potřeba, aspoň začít čistit ten chlív v policii, na zastupitelstvích a ostatních úřadech odshora, začít vyhazovat všechny ty Přibyly a podobné. Bohužel, obávám se, že jak se začne šetřit, bude to vadit, a příště tu máme sockomouše zpátky... :-/
[290]
Vyžrat!
(martin tamtaky: 31.07.2006, 16:51:56
- Mail
- x)
vyžereme si to pochopitelně v konečné fázi MY, ale přesto je to nutné nechat padnout na hubu. Jinak se budeme hádat jak na Psu, kdo to vlastně zavinil. Po nástupu ČSSD k moci před osmi lety začala na všech ministerstvech čistka a výměny. Kdo jde s námi, kdo je náš člověk a kdo není. Tohle obšancování bylo nekomentované, ale proběhlo. Později se občas nějaké zajímavé, např. mediálně zajímavé koryto okecávalo v mediích, ale to byly už jen zbytečky. Jdu raději na zahradu!
[292]
Rputi,
(Dana: 31.07.2006, 17:20:46
- x)
a jak se můžeme teď zvednout? Jak probůh nová vláda bude prosazovat své zákony? Vždyť ani trojkoalice, ale ani Paroubek neprosadí žádný zákon. Ono není jen sestavit vládu, ale hlavně,pokud se chce začít něco čistit, sestavit funkční vládu - a na to teď nikdo nemá. Leda by se nechali zlomit Zelení ke vstupu do vlády s ČSSD a s KSČM. Jenže to by byl jejich konec na delší dobu, toho si jsou přece jen vědomí a proto pokud někdo přejde na stranu ČSSD, bude to jednotlivec. A pokud nebude KSČm přímo ve vládě s ČSSD, stane se ČSSD vazalem a plničem programu KSČM, protože při sebemenším odchýlení Paroubek poletí ze Strakovky - vyslovit takové vládě nedůvěru bude lehounké. Není to lehká situace...Ale já bych přesto dala druhý pokus Paroubkovi - už jsem i psala proč - kdo bude mít třetí pokus, ten vládu dostane - riziko neopakování volebního úspěchu v nových volbách je příliš velké, to si může některý jednotlivec velice dobře uvědomit.
[293]
To: Rput
(Petr Kunetka: 31.07.2006, 17:26:55
- x)
Za danehjo stavu veci neni zadna sance se zvednout. Pote, co dovedeme soucasny styl vlady k logickemu zaveru, ta sance je. Ekonomika je uzasne zivotaschopna. Kdyz ji vlada nedusi. Ted samozrejme nemluvim o te spouste osobnich tragedii a krachu (jiz nyni je 1/7 ceskzch domacnosti ohrozena exekuci).
[295]
vůle lidu...to zní vznešeně...
(divana: 31.07.2006, 17:41:13
- x)
když jsme chodili zhruba rok ve středu nejdřív před strakovku, pak na václavák, mohlo se spousta lidí potrhat smíchy. ve finále některé věci přesto byly úspěšné. například osvobození hučína. po volbách když byl václavák za odstoupení paroubka, ne demise vlády, ale odstoupení paroubka z politiky, ze všeho. jak on tak i ta jeho chytrá manželka připustili, že je to štvalo. stále ta ulice je jediná možnost. protože demokracie u nás nefunguje. pokud soudruzi z levé stovky odmítají i hodit lístky do hlasovací urny, tak by měli odejít. stačí aby tu stovku tam na jednom papíře házel nebo neházel sám paroubek.
[299]
Takže předčasné volby dle Paroubka taky ne...
(Rpuť: 31.07.2006, 18:08:54
- odkaz
- x)
jinými slovy, nic než Paroubková vláda "odborníků", která patrně vyjde, neb si to přeje i pravice, jak pramení z komentářů. Petře Vám zcela nerozumím - jak Německo se dostalo - vždyť se v tom svrabu docela hezky koupe a to nemají za zadkem komunisty....
[300]
Magistře
(martin tamtaky: 31.07.2006, 18:10:10
- Mail
- x)
uvažujeme s těmi nejhoršími důsledky, ale jsou třeba. I malé dítě necháte spálit na žhavém pohrabáči, aby na něj víckrát nesahalo. I Dana, i Petr zločinec uvažují logicky a hlavně - zachovávají si tvář. Vždyť od Topolánka nebo ODS chcete něco, za co byste se sama styděla! Na zahradě jsem byl, teď jim došlo víno, tak jsem byl vyslán do sklepů. Než vyžahnu jedno Birellovské, tak si tady zase cintám pentli. Na hubu, pravím, na hubu - léčba šokem.
[302]
martine a proč bych se měla stydět za požadavek předčasných voleb?
(Rpuť: 31.07.2006, 18:26:23
- x)
Co je na tom špatného? Petře, ony, krom ekonomických, existují i politicko-historické souvislosti. Na Marshallův plán zapomeňte. Za 4 roky bude mít svět plné ruce práce s islámským fundamentalismem a na nějakou zemičku se zvysoka vykašle.
[305]
Naprosto typické - O tom, že Hizballáh vypálil první nějakou tu raketu, ani slovo!
(Rpuť: 31.07.2006, 21:20:56
- x)
Novinky: Dočasné dvoudenním příměří, které Izrael vyhlásil v neděli večer, nevydrželo ani 24 hodin. Izrael v pondělí večer začal s novou invazí na libanonské území. Právě Izrael přitom vyhlásil v neděli dočasné příměří, aby mohl vyšetřit nálet na libanonskou obec Kana, při němž zemřelo 60 civilistů, většinou dětí.
[306]
upřesnění (to slovo tam je)
(onlooker: 31.07.2006, 21:35:55
- x)
O kousek níž je ve článku, co Rpuť cituje, uvedeno: Klid zbraní ale nerespektoval ani Hizballáh, který pokračoval v ostřelování území Izraele. Rakety dopadly na Metullu a na obec Kirjat Šmona. Protitanková střela Hizballáhu zasáhla na jihu Libanonu izraelský tank a zranila tři vojáky.
[307]
podle serveru AKTUALNE
(onlooker: 31.07.2006, 21:43:04
- x)
má Topolánek plán: Předseda ODS Mirek Topolánek nepůjde za prezidentem Václavem Klausem s prázdnýma rukama. Požádá ho, aby nechal vládnout provizorní vládu trojkoalice. ODS navrhne prezidentovi scénář, který využívá mezery v ústavě. Klaus by měl vyzvat premiéra Jiřího Paroubka k demisi. Pokud sociálnědemokratický šéf výzvu přijme, může být jmenován premiérem Topolánek.Ten uvede nové ministry do úřadu, podle ústavy by pak měl do třiceti dnů požádat sněmovnu o důvěru. ODS připouští, že sněmovna zůstane zablokovaná i dalších třicet dnů, chce však využít možnosti, na kterou autoři ústavy nepamatovali: Topolánek bude vládnout dál, protože není jeho chybou, že sněmovna nefunguje. Předseda ODS se tím vystavuje jedné nepříjemnosti. Podle ústavy bude muset podat demisi, až se sněmovna odblokuje, zvolí své funkcionáře a ustavující schůze tím skončí. Klaus pak ovšem může Topolánkovu vládu jmenovat podruhé. Scénář potvrdili deníku Aktuálně.cz dva členové nejužšího vedení ODS.
[308]
Dobrý včer,
(martina: 31.07.2006, 21:46:42
- x)
celý den pomáhám přeceňovat lékárnu (ano, příbuzní jsou milionáři...).Ze srdce bych to přála jiným... Pročetla jsem od mého ranního příspěvku až sem. Chtěla bych nové volby co nejdříve. Nechci ODS v (jakékoliv) koalici s Paroubkem. Jestli jsou tato má přání out, pak ať si to vezme k zodpovědnosti Paroubek s marťany nebo jinými - ovšem mimo ODS. Stejně jsme už v p..ryč - tak jak tak. Padám na hubu a do peřin.
[312]
Juro-pe, nerad bych se dotknul,
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 31.07.2006, 22:02:41
- x)
ale martintamtaky to řekl za mne, léčba šokem. Já budu pátý dělník a budu ten písek házet za plot, ne na hromádky. Ti zbylí čur...., pardon, dělníci, ať máchají klidně lopatami na prázdno. Já si koupím novej, klidně si ho budu dle vlastního rozhodnutí házet do kolečka...a běda, když mi na něj šáhnou. Nechci sněmovnu, nechci senát, nechci vládu...na tuhle zemičku stačí jeden guvernér s pěti správními odděleními a s morálními soudy a la "Vyšší princip" a s naprosto objektivní a výkonnou policií, která bere svoji existenci jako poslání, nikoliv prostředek, jak si nahrabat...
[313]
Když dovolíte, já bych se vrátil k důležitým věcem: Rputi,
(kocour: 31.07.2006, 22:08:36
- x)
naší Šárce se dělá na špičce ocasu cosi, slezly jí tam chlupy, po veterinářově mastiččc se jí tam udělal jakoby obal z papyru /od slova papyrus/ - a mně se to nějak nezdá, původně jsem myslel, že jí to Elsa vyškubla, ale začínám mít podezření, aby to nebylo něco kožního - a navíc je apatická víc než dřív a zalejzá do koutů a tak. Napadá Vás, coby hlavní specialistku přes kočičí národ, co by to mohlo být? Díky.
[314]
onlookeere,
(kocour: 31.07.2006, 22:11:15
- x)
a pokud Paroubek výzvu nepřijme? Pak dojde na kocourovu větu, která tvrdí, že prezident může sám od sebe odvolat premiéra (a tím nepřímo nechat padnout vládu) kdykoli se mu zamane? (Výklad Ústavy, který k tomu závěru logicky vede, si s dovolením nechám pro sebe.)
[318]
Navíc já se ptám, co bude ODS s tím svým plánem dělat,
(kocour: 31.07.2006, 22:18:40
- x)
když Paroubek tu demisi prostě nepodá? Jistě, je tu ještě řešení, že ho prezident zastřelí, spoléhaje na svoji imunitu ... Co se týče odvolání premiéra, já jsem o správnosti svého výkladu přesvědčen. A je to zcela logický výklad, žádní duchové zákonů a tak. Prostě výklad ve stylu, když 2 a 2 jsou 4, pak 4 bez 2 zákonitě musí být 2 ... ale co je mi to platné, když politicky je to krapet silná káva a jsem první, kdo si tu rovnici spočítal a ostatním by se její výsledek nelíbil ... ? A ti pak použijí právě ty duchy ...
[319]
Postě se protiví rozhodnutí
(kocour: 31.07.2006, 22:24:27
- x)
... prezident není šéfem policie, aby ji nechal od NS vyvést v klepetech ... o zbabělosti jejích kolegů a kolegyň, kteří první a nejvíc tlačili na její odvolání, ani nemluvě. Proč by si měl pálit prezident prsty, když oni se za něho jenom schovávají, ale vlastní názor se bojí říct ...
[320]
kocoure, uf!?!
(Rpuť: 31.07.2006, 22:25:12
- x)
Papyru může být podobná uschlá, odumřelá kůže. A kožní věci, to je vždycky prevít. Na Vašem místě bych asi ještě konzultovala jiného veterináře a sama bych zkusila aplikovat Řepíkovou mast - tím se dá těžko něco zkazit. Do žrádla bych ji přidala Pangamin (pivovarské kvasnice), protože by to mohl být i nedostatek vitaminu B. A s vetošem bych se poradila o eventuelní změně jídelníčku - možná něco chybí, nebo je na něco citlivá????
[323]
kocoure,
(Rpuť: 31.07.2006, 22:43:58
- x)
řepíková mast to asi nebude, tu doktoři nepředepisujou, ale lze jí dostat normálně v lékárně. Já mám s řepíčkem, co se týče kožních problémů, dobré zkušenosti. Ještě lepší by byla koupel z čerstvého výluhu, ale těžko kočku přinutit, aby udržela ocásek 10 minut v hrnku.
[328]
Se picnu:
(kocour: 31.07.2006, 22:51:09
- odkaz
- x)
" ... 2) Topolánek bude vládnout i po třiceti dnech bez důvěry. Může se domluvit na složení sněmovny. Pak bude od Klause znovu jmenován premiérem a požádá o důvěru. Výhody: Topolánek získá čas na domluvu a na to, aby přesvědčil o schopnostech svého kabinetu. Rizika: Klaus může pod tlakem opozice Topolánka vyzvat, aby podal demisi. Někteří ministři se mohou předčasně znemožnit. ..." Je to tak nesmyslný požadavek chtít za ministry lidi, co se neznemožní nejen předčasně, ale vůbec? K..va kde to jsme, když už automaticky předpokládáme, že se člen vlády dřív či později znemožní?
[330]
kocoure,
(Rpuť: 31.07.2006, 22:59:01
- x)
protože se o bylinkách neučej. Ani veterináři, ani humánní lékaři. A navíc, většina má vůči bylinkám velmi rezervované stanovisko. Ono je to dvojsečné - když někdo preferuje za každou cenu bylinky, může klidně něco zanedbat, protože si myslí, že nemusí k doktorovi. Na druhou stranu by léčení mohlo být o mnoho levnější, protože na mnoho neduhů by ty levné bylinky stačily s přehledem a navíc nemají vedlejší účinky - většinou. Takže ideální kombinace by byla doktor se znalostmi babky kořenářky - a valná část problémů financování zdravotnictví by byla vyřešená. Jenže to by se zas nelíbilo farmaceutickým firmám. Ovšem, vzhledem k setrvalým kolapsům zdravotnictví to u ničeho jiného skončit nemůže - ale ještě to bude trvat.
[332]
Kocouři a kočky šli spát...
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 31.07.2006, 23:04:50
- x)
Půlnoc, hodina duchů tu bude za hoďku... Veterináři předpisuji zahánění Paroubkova ducha Rpuťí. Rpuť je mastička na čumáčky, nejprve pálí, pak vám z nosu vyroste papyrus, necháte uschnou, sklidíte a semelete na obyčejném kafemlejnku a máte opět na čem (o čem...) psát. Pozor, nepoužívat vnitřně...nebo zkeramičtíte. A budete křehci a lámaví...
[333]
Klaune, co mastičky, ale žízeň je věčná
(Dušan Neumann: 31.07.2006, 23:25:48
- x)
tady je skoro 40 a v lednici kromě místního Yuenglingu akorát pivo Klášter. Dá se to pít, ale vyvolává vzpomínky ma točené u Pivoje, či na čerstvý Gamrinus "V Jámě" ve Strážově.... Hodina duchá pravíš... já pozoruji už týdny strašidel ne a ne k zahnání...tak si dej za mně jednu plzínku, pokud ji někde vyšátráš
[334]
Už jich do mě nateklo šest, Dušane,
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 31.07.2006, 23:31:04
- x)
právě teče sedmá... Zdravím do Emeryky. Ten Yehudin nebo jak se to...to je nějaký pivní puding, či co? Nevíš, co je s naším hrošíkem, už se tu dlouho neukázal a na maily mi neodpovídá, že by jste měli u vás měsíc zamilovaných? Tady už květen byl... Nyní už se, jak jsi správně podotkl, milují jen strašidelní duchové... Čím je jen zahnat na věky věkův?
[337]
Já jen, že ani to naříkání,
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 31.07.2006, 23:45:07
- x)
pardon, zaříkání tady či jinde ne a nefunguje... Jestliže se z té základny trefí i do naší sněmovny, když bude třeba, jako nyní, jsem všemi dvaceti pro ni. "Amerika, Amerika, je země veliká..." Dobrou.
[339]
Jo jo, makam, az se ze me kouri
(Hipik - pravicovy recidivista: 01.08.2006, 03:21:12
- x)
mame tady heat wave, teploty mezi 37 - 40, pracuju na stanovisti pod strechou a nemame klimatizaci. Kazdy den dorazim domu vysilen a vysusen. Dohanim to pak plznickou, ted uz ji nekupuju 1x tydne, ale 3x. Pan majitel se na mne pekne usmiva, jak mu nase pivo mizi z kramu a uz bude zase objednavat. Nu a na ty majly se tedy juknu. Jinak casovym oposumem jsem se dostal az mezi nocni zivly. kdyz dorazim domu a trochu se zrestauruju a dobiju vybite baterky, je v Cesku po pulnoci. A to jsem se bul dneska jeste obtont ( nad obema t jsou hacky ), rikam tomu obtontovat ( tady jsou 3 hacky ). Kdopak uhodne, co jsem dnes po praci provedl ? o))))
[340]
Ráno, raníčko panna vstala...
(Rpuť: 01.08.2006, 06:50:56
- x)
"takhle plaveeeeeeee......"......ta labuť, co chcípla při povodni na ptačí chřipku....bylo to v Tejně nebo v Avonu...."..-li a v Tejně, tam je všude stejně!" Takže v Tejně...jsme....děti tleskají radostně ručičkama, neb pohádky končívají políbením ropuchy na čumáček....jestlipak princ Bém umí pořádnýho francouzáka...
[343]
tedy jestli správně dešifruju
(Dušan Neumann: 01.08.2006, 07:11:22
- x)
ropucha je Puchejř, a ten Bém, že by mu hrdlo vyblízal?? To nesjou zrovna hezký vobrázky před spaním...bohajeho tady je vedro, mám puštěnej ten chladící blázinec ve vokně, na plný koule mi to stačí vychladit ložnici na 26°C a přitom se mi rameno vystravené průvanu obaluje jinovatkou zatímco z druhého se páří..a fofrník řve jak v Jindřichovicích... takže na spaní ani pomyšlení... a na zejtřek slibujou 41 až 43 celsiusů... i ten můj vodou chlazenej computer se začíná dostávat na teplotu závodního automobilu.. základní destička procesoru A má teplotu 84.5°C, a to jen poslouchám muziku a čumím na malinkatý obrázek z izraelské tv. ... já nevím, ale je ta izraelská ofensiva taková operetní, Merkavy projíždějí olivovými sady po cestičkách a vystavují se nebezpečí najetí na miny. Jestli je to tím, že vědí, že vypěstovat olivovník trvá leta a mají k těm stromům úctu. Kdysi na Doupově jezdili tachovští tankáni nejen skrz smrčky, ale i skrz zbytky starých statků a měli z toho prdel, a to po nich nikdo nestřílel...co to tady vlastně plácám, jako když to kachnám hází, jak by řekl jeden z mých virtuálních profesorů
[344]
Dušane, jestli vona to nejni ta apokalypsa...
(Rpuť: 01.08.2006, 07:23:45
- x)
Zkus si dát do okna mokrej ručník - před ten fofrník. Nějakej stupínek by to mohlo srazit. Mně štve, že všichni tomu Bémovi tak ušlapávaj cestičku. Má to dobře načasovaný chlapec psychologicko-drogistickej. Všichni už jsou otrávený jak šťovík, chcípaj horkem a volaj:"čím hůř, tím líp!" Jen ty další konsekvence....
[345]
..já se s ním poprvé setkal když
(Dušan Neumann: 01.08.2006, 07:35:36
- x)
hochštapleroval na starostu Prahy 6. Je šikovnej, pro sebe, pro sebe a pro sebe... nepotřebuji víc chladit, z fofrníku na mne čiší studenost a mokrej ručník by jen zvyšoval 90% vlhkost, která v kraji panuje... nevím jak je votrávenej šTovík, ten je podle mne kyselej a když horkem uschne tak už ani to ne...
[347]
teď jsem ze svého na 27°C podchlazeného pokoje
(Dušan Neumann: 01.08.2006, 07:45:25
- x)
vyrazil do kuchyně doplnit fernet a led. U dvěří z kuchyně na dvorek žebral zpocenej kocour, abych ho pustil ven. Než jsem došel zase nahoru, tričko se mi lepí na záda. ještěže tu není žádná baba, připadal bych si jako Kowalski z "tramvaje do stanice touha". Před hodinou jsem si do misky nasypal pár buráků, aby čelisti měly co dělat když nemohou žvanit, a za hodinu jsou buráky jakožvejkačka. Mimochodm, tu !tramvaj do stanice touha", v provedení dejvického divadla v Zelené, Pha 6, co by dup od Tesáka, vřele doporučuji. Trojan se hodně zadíval do podání Marlona Brando, ale fakt dobře. A v tomhle horkým počasí se Tennessee Williams zadírá pod kůži. ještě to chce nějký baptistický černný sbor z nějaké Lhoty v Arkansasu, aby v mnohohlasé disonanci zapěli Dům u vycházejícího slunce a rozpustím se pod plukovníkova barbequovaná křidýlka...
[349]
trpajzlíci sežrali
(Dušan Neumann: 01.08.2006, 09:29:19
- x)
svatej Vít je velikej... před časem jsem tu inzeroval zadarmyko koncert Blind Boys of Alabama ve Stromovce, bylo to 22.července... nevím jestli na to někdi šel, ale púodle mne je to dnes to nejlepší vedle Staples', co v rock-bluesovém gospelu existuje
[354]
bohajeho rány Kaifášovy, jak vzkřikla Anka
(dušan Neumann: 01.08.2006, 10:16:22
- x)
nechápu, proč vopčas mohu potrdit jen kliknutím a jindy musím vypsat přiblblá písmenka, která jspu vopčas nerozlišitelná - např "I" od "L", To si zase vymyslel nějakej napruženej kompjúterovej geek, kterej neměl nic lepčího na práci
[357]
tak co se bude dít?
(onlooker: 01.08.2006, 11:38:01
- x)
Hot line: Podle informací deníku Aktuálně.cz dostal Paroubek od stranického grémia mandát předložit na dnešní ranní schůzce na Hradě Klausovi dva návrhy. Demisi podá pouze v tom případě, pokud ODS slíbí, že podpoří sociálního demokrata v čele sněmovny. Nový šéf dolní komory přitom bude smět jmenovat případného třetího kandidáta na premiéra jen tehdy, když bude mít jistou podporu 101 hlasů. O dalším postupu občanských demokratů v těchto chvílích rozhoduje politické grémium. Můj názor: Byla to a je průchodná cesta k volbám. Paroubek zablokuje trojkoale dva pokusy o vládu a sám ve třetím pokusu neuspěje, ovšem POKUD zelení budou i nadále držet trojkoalovou basu.
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |