Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Úterý, 1.08.2006

Komplexní řešení

poslal Tomáš Haas

Jiří Paroubek dnes opět zdůraznil, že trojkoalice ODS, KDU-ČSL a Strany zelených nemůže očekávat jakoukoliv toleranci nebo podporu její vlády ze strany Sociální demokracie. Již několikrát prohlásil totéž o jeho „levicovém bloku sta hlasů", dá se proto předpokládat, i když zatím neexistuje žádná psaná veřejná koaliční smlouva mezi komunisty a sociální demokraty, že hovoří i za KSČM.

Po schůzce s presidentem republiky Paroubek prohlásil, že jeho „komplexní řešení situace" by bylo založeno na „dohodě mezi ODS a ČSSD.

Menšinová vláda ODS a její varianta, velká koalice ODS a ČSSD, je považována, a to dokonce i vedením ODS, za platnou, i když ne právě příjemnou, alternativu k předčasným volbám, které podle slov všech politiků všech stran, jsou čímsi strašlivým, pohromou, které se musíme za každou cenu vyvarovat.

 

Jiří Pehe, v dnešním komentáři v PRÁVU, tvrdí, že president Klaus má pro řešení politického povolebního patu jen dvě možnosti, „Buď Topolánka přesvědčí, aby uznal politickou realitu a začal jednat s ČSSD o nějaké formě vlády, která bude podpořena jen ODS a ČSSD, anebo bude muset Topolánka nahradit někým jiným".

 

I uvnitř vedení ODS existují tlaky na vytvoření velké koalice (maskované jako „vláda odborníků"), nebo menšinové vlády ODS, tolerované ČSSD.

Zdá se, že prosté konstatování, že strany nedospěly k dohodě, je něčím, čeho se naši politici bojí víc než prohry, znamená pro ně přiznání, že nepatří do oné zvláštní sorty lidí, která ovládla naší politiku, nepatří mezi „hochy, kteří se vždy nějak dohodnou".

V jiném dnešním komentáři, v Lidových novinách, se nad jednáním jednoho z našich čelných politiků pozastavil člověk, kterého nikdo nemůže považovat za slepého fanouška ODS, nebo zásadního nepřítele levice, autor 2000 slov Ludvík Vaculík. „Politika", píše, „je jen jednou z lidských situací, kdy se člověk zjeví společnosti takový jaký je". „Co je vítěz?", ptá se Ludvík Vaculík, „Pane Paroubku, ve skupině závodníků je vždycky první jen jeden, bývá to třeba o zlomek vteřiny, ale je celý první. Nemusí se s druhým caplovat, a nikoho na celém stadionu nenapadne, aby nebezpečnému druhému dovolil uškubnout si z vítězova věnce list."

 

Bohužel se obávám, že v tomto ohledu se pan Vaculík mýlí. Nebezpečný druhý si chce urvat nejen list, ale celý věnec. A nachází podporu nejen u svých spoluhráčů a fanoušků, ale i mezi „nezúčastněnými" diváky, a dokonce i mezi členy vítězného teamu.

 

Vím, že kompromis je někdy nevyhnutelnou cestou k cíli, k prosazení a uplatnění principů. Pomalejší, méně účinnou, ale někdy jedinou. Pokud tomu tak není, je špatný — nejde o kompromis, ale o prohru. U nás je ale kompromis považován za hodnotu ceněnou více než cíl. Původní cíl a naše principy je lépe zapomenout, protože bychom nemuseli dosáhnout kompromisu. Dohodnout se je důležitější, než o čem se dohadujeme, a původní cíl se v procesu pomalu ale jistě ztrácí. Cílem se stává dosažení dohody. Nedivme se, že koncovým stavem je přesně to, čeho jsme svědky dnes — naše politika už není soubojem idejí, ale soubojem, kdo dokáže přechytračit svého soupeře. S principy se vytratila i moudrost, nahradila jí vychytralost.

Pokud ani ODS nebude ctít své vlastní zásady a principy, pokud se chce občanům presentovat jako velkohubá „hráz proti bolševizmu" tak, že uzavře s komunisty a sociálními demokraty „konstruktivní" dohodu, a vstoupí s nimi (protože každá psaná dohoda s dnešní, Paroubkovou, Sociální demokracií je ve skutečnosti i nepsanou dohodou s komunisty) do koalice, nebo vytvoří menšinovou vládu pod jejich kontrolou, pokud zahodí svůj program a svou identitu, čeká jí osud Unie svobody, která vycházela ČSSD tak dlouho vstříc, až zmizela z politické mapy, a jejímž posledním poselstvím voličům a rozloučením se se světem české politiky byl, symbolicky i fakticky, hořící plyn na obrazovkách televizorů.

 

V současné politické situaci není pro ODS positivní řešení. Pro tuto situaci. Je ale dlouhodobé positivní řešení. Chce to ale odvahu. Chce to říci:

"Nemůžeme, díky obstrukcím a chytračení Sociální demokracie, plnit to, co jsme vám slíbili ve svém programu. Čeká se od nás, že porušíme slovo dané vám, a porušíme slovo dané našim koaličním partnerům. Čeká se od nás, že opustíme svůj program, i program koalice, a přijmeme za svůj program Sociální demokracie, a to do všech detailů, včetně způsobu jeho aplikace, tedy daleko za jím deklarované, většinou obecně přijatelné zásady. Čeká se od nás, že nebudeme dělat potřebné reformy, o kterých víme, že jsou pro tuto zemi životně důležité. Čeká se od nás, že budeme tolerovat korupci, které jsme, na všech úrovních vlády a státní správy, byli svědky v posledních letech. Čeká se od nás, že budeme, bez ohledu na mandát, který jsme od vás dostali, plnit cizí sliby, dané cizím voličům. Za těchto podmínek nechceme vládnout. Nejsme loutkami v rukou Jiřího Paroubka. Nechceme se za každý krok který učiníme zodpovídat Sociálním demokratům a komunistům. Jsme Občanská demokratická strana, a jsme odpovědni jen vám, občanům, a vám, voličům, kteří nám dali svou důvěru. Za těchto podmínek nemůžeme s čistým svědomím obsadit ministerská křesla a převzít vládu. Nechceme posty zaplacené vaším zklamáním. Nejde nám o koryta, jde nám o budoucnost. Proto budeme jednat jen o takové vládě, která nás přivede k předčasným volbám."


Politika není o tom, že se za každou cenu "hoši dohodnou".
Politika je o odvaze a o odpovědnosti.

A měl bych dodat, že je i o plnění slibů. I těch které mohou, pokud je splníme, přinést i nám nemilá překvapení. Protože voliči nezapomenou.

Opravdu už je účast ve vládě, důležitější, než jaká ta vláda bude?





Komentáře

[1 100% souhlas, Tomáši. (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 02.08.2006, 00:15:17 - x)
Jestliže se ODS v rámci nějakého státnického (!?!) kompromisu \"dohodne\", končí nejen u mne... A opozicí se stanou EDové a zelení, a to už bude polízanice na dalších dvacet let... Proboha, ať už si jednou také ODS pořádně dupne! Zatím sympatie pro ni sílí. Nejhorší bude, když už to drtivé většině začne být jedno. Než se tenhle státeček rozumně rozpustí a zůstane jen skansen Praha, bude trvat ještě, dle mého odhadu, padesát let... A ČSSD nám drze do očí tvrdí, že čím hůře, tím lépe..(pro ni, Paroubky, Kočky, Ráthy...)

[2 Takhle si to taky predstavuju, (Hipik - pravicovy recidivista: 02.08.2006, 00:41:12 - x)
je to jedine mozne reseni. A chci jet volit do Bostonu a ne zase do NY. Je to krute daleko na to, abych jen vhodil listek a jel zase zpatky. Proc meli Slovaci vyhodu korespondencniho hlasovani, stoji to snad tolik ?

[3 Pane Haasi, (Bufford: 02.08.2006, 00:46:41 - x)
nedá se říci nic jiného než souhlas na 110%. A pro mne osobně ve vztahu k ODS platí to, co vyjádřil přede mnou Klaun. Tečka.

[4 Loki, běží mi tu současně (Dusan Neumann: 02.08.2006, 00:54:45 - x)
několik televizních stanic, a všechny hlavní agentury, ale nikde ani ťuk... tak doufám, žes viděl nějaký archiv .....
Tomášovi jsem už poslal svou poněkud skeptickou reakci, tak ji tady jen zreprodukuji:
S tvým návrhem se dá souhlasit. V akademické rovině, za současného nastavení politického systému by to mohlo být účinné nátlakové gesto. Neboť jak říkal můj židovský právník ?ztráta je taky kšeft, ale tolik netěší?. V praktické rovině vidím několik problémů, z nichž jeden vyčnívá nadevše. Kolik odvážných a rovných ve všech stranách je ochotno bouchnout pěstí do stolu u vědomí, že se tím vzdají pohodlné a tučným platem vyfutrované židle? Bohužel intenzivně cítím, že většiné volených (I jmenovaných) představitelů tohodle baráčnického socialismu jde především o osobní zájem v té nejprimitivnější a nejsobečtější formě. Nakonec si myslím, že těch, komu pat nevyhovuje, zase nebude tak mnoho. Bylo by hezké věřit, že někomu ještě jde o principy a že politiku dělají z ?vyššího principu mravního?, ale tuto iluzi jsem už dávno ztratil včetně ODS...

[5 Dušane, odpověděl jsem Ti na předchozí stránce! (Loki_F: 02.08.2006, 00:59:26 - x)
Obávám se, že jsem se sekl do krve... a to bolí! };C

[6 Mě se to taky líbí, (Nika: 02.08.2006, 01:00:18 - x)
ale co s tím Paroubem ? Přece s tím bude muset souhlasit, nebo ne ? Nějak v té zmršené ústavě nevidím, jak toho dosáhnout...

[7 Trvám na tom, že smlouvu, kterou uzavřel Topolánek s 1 892 475 voliči ODS (Loki_F: 02.08.2006, 01:11:30 - odkaz - x)
je závazná aproto trvám na jejím povinném naplnění, jinak je to mrtvá smlouva!

[8 Hipíku, (jura-p: 02.08.2006, 01:19:48 - x)
ono to spolu souvisí. Pravicový senát už dvakrát schválil do volebního zákona korespondenční volbu. A vždycky to ve sněmovně zamítli. A věděli proč. Ono by jim to moc hlasů nepřidalo.

[9 Juro-p (Hipik - pravicovy recidivista: 02.08.2006, 01:32:50 - x)
mozna by stalo za to zkusit dotaz treba na Ambasadu USA, kam posilaji zdravotni sestry. Kdyz jsem si vybehaval vizum, sesel jsem se u Kulataku u doktorky s mnoha takovymi, rikaly, ze rocni program je 3.500 mist na severovychod USA. A tam pak nasmerovat aktivity. Samozrejme, je to jako v businessu, je tam riziko neucasti. Ale myslim, ze za pokus to stoji. S jednou jsem tu mel moznost mluvit, rikala, ze na cestu do NY nema cas.

[10 Dušane, máš jednoznačně pravdu. (jura-p: 02.08.2006, 01:48:56 - x)
Já už ten vyšší mravní princip nevěřím ani sobě. Pár let jsem si to namlouval. Asi tak po deseti letech jsem si uvědomil, že psychologická místa jsou obsazená, že jsem deset let pozadu a že ani výmluva, že jako psycholog bych vydělával víc mě nepomůžou. Jsem profík a dělám to za peníze. A když nevyhraju volby, tak budu pracně hledat, jak se uživím. Teď si namlouvám jinou formuli pro sebeúctu. Jsem dobrej profík a nekradu. Možná je z toho pravda akorát to druhé a třeba sousedka říká, že jsem nemožnej, že ani krást neumím. Podle ní jsem politik nahovno. A to je kamarádka. Co si říkají ti, co mě nemají rádi, nevím.

[11 Možná by to stálo za to do sněmovních voleb. (jura-p: 02.08.2006, 01:59:00 - x)
Nám vaše hlasy přinesly v Jižních Čechách, kam se počítaly všechny zahraniční hlasy, jeden mandát navíc a ten rozhodl o tom, že to byla aspoň ta plichta. V minulé sněmovně měla levice bezpečnou většinu dvanácti hlasů. Takže to nakonec nebyly tak špatné volby. Dokonce byly pro ODS nejlepší v historii.
Můj senátní obvod je daný a končí v Třeboni na jedné straně, před Veselím na severu, a od západu řekou Vltavou. Takže třeba Litvínovice, ač už srůstají s Budějovicema mě nevolí. Mě zámoří nepomůže. Já prostě musím být dobrej. Ale třeba můj největší protikandidát, primátor Tetter se dostal k primátorováni tím, že ač k lidovcům přišel od KAN, spojil se s komunistama a tím si otevřel cestu. V radě s ním seděl třeba bývalý zástupce velitele pro věci politické (šefpolitruk) západního vojenského okruhu generál Marek. Takže ten bude mít i jejich podporu. Ale přece to takovýmu dědkovi nepřenechám.

[12 Juro, v tom to není (Dusan Neumann: 02.08.2006, 02:06:45 - x)
jen si chlap musí otevřeně přiznat, jestli v tom co dělá, může ještě něco dokázat, něco přinést, posunout právě k tomu cíli, jež si vytýčil a který je mu vlastní. V klinické psychologii už nejsi profík, ztratils kontakt s vývojem a každodenním stykem s pacienty, které tě dělaly profesionálem. Zkušenosti a znalosti z oboru však stále můžeš uplatňovat i na tomhle usouženém politickém poli. Jedním z vážných důvodů v mozaice rozhodnutí, která mne vedla k emigraci bylo i to, že jsem poznal, že v tom co jsem dělal jsem ztratil tvořivost. 10 let jsem psal scénáře, dramaturgoval a vystupoval v Automotorevue a najednou jsem zjistil, že stále častěji se obracím do šuplíku se starými scénáři pro inspiraci a věděl jsem, že musím z toho kola ven, že už nemám co přidat. Člověk nemusí to nemusí opustit navždy, ale dělat něco jiného je osvěžující. Můj táta říkával, že každej pořádnej chlap by si každejch deset let měl zkusit aspoň na čas změnit zaměstnání, aby se s odstupem mohl podívat na to co dělá. To, že nekradeš není zásluhou, ale podmínkou tvé práce. Jen se musíš poctivě podívat co za Tebou je, a co ještě k tomu cíli můžeš dotlačit. A toho, že bys pracně hledal obživu se neboj. Začínal jsem z nuly mnohkrát. naposled ve třiapadesáti, a pokd není muskej chabrus na tělo i hlavu, není to nic strašného s čím by se nedalo smířit, na čas se trochu uskrovnit také není k zahození. líp pak člověk porozumí mnoha věcem a lidem v situacích, s nimiž už dávno ztratil kontakt.

[13 Hm ano, moudrá slova, Dušane! (Loki_F: 02.08.2006, 02:18:51 - x)

[14 Dusane, (Hipik - pravicovy recidivista: 02.08.2006, 02:20:02 - x)
davam za pravdu, co me nezabije, to me posili. Zmena je nekdy zivot, zacit uplne od nuly, v tom je kus tvorivosti. Uz mam zase na usich Iron Maiden - Intro. Sakra, to by byl protikomunisticky koncert na Letne, zrovna u toho dlouhyho baraku naproti kachlikarne o)))) Six hundert and sixty six the Number of the Beast. To by tam kurna sluselo o))))

[15 Lidicky, nez zalehnu, (Hipik - pravicovy recidivista: 02.08.2006, 05:34:41 - x)
prave probehla zprava, ze to Fidel uz mozna zavinul a Raul se ujme trunu. Ale oficialne se zatim nic nevi. Dobrou no, nebo vlastne dobre casne rano.

[16 Já (Paroubek) nebo nikdo! (Rpuť: 02.08.2006, 06:44:37 - x)
Jak jednoduché! Zvlášť, když tím nikým jsou myšleni všichni ostatní.
Jistě, lze se také opít a pak získat, někde mimo centrum, trafiku. Záleží na tom, s čím se dotyčný spokojí.
Ti marní doufači by si měli uvědomit, že toto je teprve začátek, neboť zatím není prostor k ničemu jinému, než dělat žábu na prameni. V tom malém prostoru, který má k dispozici, lze jen vlastním poslancům zakázat hlasování, aby to později zakázal všem.

[17 Dobré ráno - jsem zapomněla! (Rpuť: 02.08.2006, 06:46:01 - x)
Zatím je ještě chládek a dá se dýchat - jak symptomatické:)))

[18 Dobře, (onlooker: 02.08.2006, 08:03:18 - x)
to je slušná proklamace. Ale jak ji naplnit? Protože se socdem a komunisti zasekli, je už nejméně 14 dnů jasné, že trojkoala NEMÁ ŠANCI. Trvání na ní jen dokladuje, že se doufalo, že někdo z druhé stovky bude přelanařen. Mimochodem je to podpůrný psychologický argument, že na cause Kořistka mohlo něco být.
Pokud proklamuji, že nechci přistoupit na \"špinavou\" dohodu s levicí (která by jediná mohla vést k předčasným volbám se změnou volebního zákona a zřejmě nutně i ústavy) mám jedinou možnost - podle stávajícího postupu zvolit (bez dalších podmínek) socdem předsedu sněmovny. Následně musí Paroubek odstoupit, Topolánek ustaví vládu, která nedostane důvěru, to se zopakuje ještě jednou a pak teda dostane puvoár na ustavení vlády Paroubek. Pokud si za své poslance koalice ručí (nebo může se zaťatými zuby rovněž neodevzdat hlasovací lístky), tak rovněž Paroubek neuspěje a Klaus může někdy na přelomu roku vyhlásit nové volby.
Malér je, že v tohle mišmaši (3 vlády bez důvěry) má fungovat stát (rozpočet, vazby na EU atd.).
A TEĎ, BABO, RAĎ!
Asi je rozumnější jít na dohodu se socdem na změnu volebního systému (průchozí přes Ústavní soud), doufat v rozum voličů a mezitím v jakés takés shodě provozovat náš stát až do těch voleb.

[19 ještě (onlooker: 02.08.2006, 08:06:34 - x)
snad dodat, že když se ODS vzdá pokusů o ustavení vlády, jak Tomáš deklaruje, nezbyde než pověřit Paroubka a očekávat, že někdo ve zelených k němu ochotně přiskočí. A máme tady 101 vládu levice na další 4 roky. To snad nechceme?

[20 Nmám rád kompromisy (Honza ze Žižkova: 02.08.2006, 08:11:36 - x)
Zvlášť v politice. A zvlášť u zásadních věcí.
Vždycky, když slyším některého s politiků, jak mluví o výborném kompromisu, začnu se bát. Zvlášť, když má v očích svit jako pyroman kráčející s loučí k benzinové pumpě. Třeba Pithart, ten byl v tomhle úplně skvělej.
Vím, že jsou věci, kde nevadí skončit v půli cesty. Ale u většiny problémů je kompromis něco, co nevyhovuje nikomu. Jen málokdy něco, co vyhovuje všem.
Pokud se to prostě přežene, tak místo win-win řešení, dostaneme lose-lose.

[21 Na \"cause\" Kořistka NEMOHLO nic být!... (šakal: 02.08.2006, 08:15:47 - x)
\"Politická korupce\" je žurnalistickej neologismus. Nic takovýho náš právní řád zaplaťpánbůh nezná - a doufám, že ještě dlouho znát nebude. Na ukrainizaci je vždycky času dost (7:- P)

[22 onlookere (Honza ze Žižkova: 02.08.2006, 08:16:27 - x)
Jít na dohodu se socdem?
Jak se chcete s někým podobným dohodnout? Oni se prostě dohodnout nechtějí.
Jak jim chcete zvolit předsedu, když nikoho nenechají kandidovat?
Jediná šance je rozpuštění sněmovny. Teď jenom jestli to jde, když si každý dva měsíce odhlasujou (usnesou se), že 3x3 je 9 a kdo bručí je zavřenej. Nejsem odborník.

[23 Honzo (onlooker: 02.08.2006, 08:40:42 - x)
povrchně čtete

[24 onlookere, (Rpuť: 02.08.2006, 09:05:51 - x)
taková drobnost- Puchejř si žádá post předsedy sněmovny a pověření sestavením vlády hned na druhý pokus. Pak už mu zbývá jen první tajemník a to už bude hračka...

[25 to na věci nic nemění (onlooker: 02.08.2006, 09:41:04 - x)
pokud se trojkoala semkne a nedá mu důvěru

[26 Tak, Tome, a máš to. (kocour: 02.08.2006, 09:51:37 - odkaz - x)
Viz odkaz. Ten chlap má neuvěřitelnou schopnost vždycky udělat pravý opak toho, co se od něho čeká.

[27 krásné dopoledne vinšuji. (Anka: 02.08.2006, 10:01:30 - x)
kocoure, jemu opravdu není pomoci. Pokud teď začnou lidi tvrdit, že mu jde jen o tu Strakovku, není protiargument. ODSka pod tímhle vedením mne přestala zajímat.

[28 Pane Haas, (Sampis: 02.08.2006, 10:04:07 - odkaz - x)
já Vašemu postoji rozumím, ale vidím zde jedno velké ALE. K čemu povedou předčasné voby? Přepokládáte na základě něčeho, že trojkoalice dostane více mandátů? A pokud ne, co bude v případě, že ODS opět vyhraje volby, ale oproti dnešku trokoalice ztratí křesla (byť jedno, dvě)? Bude se volit tak dlouho, než dostane trojkoalice více jak 50%, nebo posílí ČSSD natolik, aby v trojkoalici nahradila ODS, či sama vládla za tolerance KSČM?

[29 kocoure, (raptor: 02.08.2006, 10:07:25 - x)
že zrovna Vy vezmete vážně novinové titulky... Tato kratičká schůzka přece byla o tom, že v pátek neproběhne volba předsedy sněmovny.

[30 Dobré pozdnější ráno, (PeS: 02.08.2006, 10:46:43 - x)
poslušně hlásím, že jsem o5 zde. Ona taková pracovní dovolená se taky dá vydržet jen odcamcaď až pocamcaď, zvlášť v těhle vedrech (a na půdě...). Tak dnes zatím relaxuju, leč navzdory tomu již od rána pilně pracuju z domova.
Tome, díky za článek, došel i mailem, ale večer jsem neměl sílu reagovat, padal jsem únavou. K tomu článku jen poznámka. Zdejší společnost + doplněk do větší části \"od Vodičky\" s tím článkem bude souhlasit - a proč? Už to tu padlo, jsou to lidi, kteří jsou zvyklí si pamatovat. A obvykle to, co si pamatují, příliš nezkreslují.
Na většinu populace ale tento předpoklad neplatí. Spousta lidí si vzpomínky buďto glorifikuje, nebo naprosto neguje. Jako mají černobílé vidění, mají i černobílou a velice selektivní paměť. U těch Tvůj poslední odstavec platit nebude. Nejlépe se to projevuje v ekonomických \"diskusích\" na Psu - ta čísla jsou dohledatelná, leč přesto Ti tam řada lidí tvrdí ty největší nehoráznosti, ať už v blahé nevědomosti, či v neméně blahé zmanipulovatelnosti, o vychcané demagogii nemluvě.
Ostatně už Werich říkal - \"Nepamatovat si. To je u nás nejlíp placený!\"

[31 2 Honza ze Žižkova (PeS: 02.08.2006, 10:49:38 - x)
jen poznámka: Klasická literatura říká, že \"3 x 3 je 9, kdo bručí, je čmelák!\" O. Sekora - Ferda Mravenec

[32 Zdravím! (mayda: 02.08.2006, 11:19:06 - x)
Konečně není vedro a konečně mi zas funguje počítač.
Hlas lidu prostého -
\"Už je to vostuda s tou vládou\" pravila sousedka - vdova po horníkovi a vrátila se k líčení, jak jí švagr vymaloval kuchyň - bez nároku na odměnu, včetně úklidu. Důležitý je zavařit včas ovoce, jestlki ještě zbyl rybíz na keřích, že neporostou kvůli suchu houby a jak kdo dělá plněný papriky.

Nějakej Paroubek? DYť dělá jen vostudu. Jako všichni...

[33 Uff, (Nika: 02.08.2006, 11:47:30 - x)
raptore, moc doufám, že máte pravdu. Možná už slyším růst trávu, ale včera v ČT redaktor Hynek v souvislosti s aférami v ČKA dost významně zmiňoval Tlustého ... Tenhle redaktor je vůbec dost zajímavý. Objevil se tam poměrně nedávno, nesympatický, šlape si na jazyk, ale vždycky má nějaké \"breaking news\" z policie ...

[34 Dobrý den, (martina: 02.08.2006, 11:53:26 - x)
Paroubkova snaha je evidentní: nehnout se od koryta. A úplně nejlépe (podle něj) by bylo, kdyby mu k tomu dopomohla ODS. Zbavil by se tak toho největšího soupeře na dlouhá léta.
Řešení, které popsal pan Haas, je za dané situace schůdné.
Ale já bych se spíše přikláněla k tomu, co popsal onlooker.
Jakákoliv dlouhodobější spolupráce ODS a ČSSD je pro mě nepřijatelná.

[35 PeSi (Honza ze Žižkova: 02.08.2006, 12:02:10 - x)
Tohle je zkratka z klasického vojenského \"3x3 je 9, kdo bručí je medvěd nebo zavřenej\".
Ale je pravda, že tohohle by se někteří poslanci mohli leknout, kdyby jim to připomnělo jejich osobu.

A Sekoru jsem definitivně zavrhnul i s Ferdou Mravencem.

[36 Niko, (raptor: 02.08.2006, 12:10:55 - x)
Jirka Hynek není tak zlej, akorát se koncem 90. let štěkl s hradeckou ódéeskou, kde byl chvilinku členem, a tak záleží, jestli se přes případný pocit křivdy přenesl - anebo né. Já už si, upřímně, ani nepamatuju, oč šlo...
:o)

Jinak bych Vás všechny rád znovu ujistil, protože jsem si nechal expresně od svýho předsedy poslat z toho setkání předsedů oblastních sdružení minulej čtvrtek aktuální svodku o stavu nálad, že o velkou koalici ODS nestojí, nepřeje si ji, nepřistoupí k ní. Že chce Paroubek ovšem jednání natahovat do říjnových voleb a využít to v kampani, je nasnadě... A tak dále.

[37 raptí, (Anka: 02.08.2006, 12:32:57 - x)
tak, hernajs práce fíx, něco dělejte s tím Bémem, třeba ho pošlete horolezit až do příštích Velikonoc. Ten už dávno není jen věcí Prahy.

[38 Ančí, (raptor: 02.08.2006, 12:37:18 - x)
mno jo, furt něco s těma Pražákama, žejo? :-) I když já osobně si nemyslím, že v Praze je žábou na prameni zrovna Bém, mezi námi.

[39 2 Honza ze Žižkova (PeS: 02.08.2006, 12:40:37 - x)
To je škoda, neb Ferda Mravenec je vyloženě škola života. Jen je to vše třeba domýšlet do důsledků. Takovej brouk Pytlík, jako předobraz mnohých politiků a hlavně jejich mluvčích opravdu nemá chybu...

[40 raptí, (Anka: 02.08.2006, 12:43:34 - x)
hele, vstávej, mluvíš ze spaní. Pokud ovšem nemáš na mysli třeba Janouška a hochy z Blaníku, pak bys měl recht :-))

[41 Ferdu Mravence (Honza ze Žižkova: 02.08.2006, 13:08:07 - x)
mám samozřejmě přečtenýho taky.
Jenže pak jsem se dostal k těm novějším dílům, k Brouku Bramborouku...

Ono už v těch prvních dílech FM se najdou zajímavý myšlénky.
Tož tak.

Třeba takový Karafiátový Broučky taky nemusím

[42 Raptore, (Nika: 02.08.2006, 13:14:02 - x)
toho Hynka sleduju už dlouho, a řekla bych, že ho to sakra nepřešlo ...

[43 No PeSi, (Modrý pták: 02.08.2006, 13:16:09 - x)
já myslím, že by se Brouk Pytlík za Tvůj příměr urazil, kdyby viděl současného ministra financí. Ten si už pátým rokem vystačí se 7 větami. Brouk Pytlík alespoň NĚCO věděl, ta obskurní postava neví NIC.

[44 Anči, (raptor: 02.08.2006, 13:26:57 - x)
rozpolcen i zdejšími poznámkami jsem se specoš na toho Béma voptal. Naposled dnes. \"Neslyšel jsem takové signály, neviděl jsem takové signály,\" odvětil můj předseda, kterej se na podobných setkáních s oblibou vtírá do debatních hloučků u kávovarů a popelníků, bo tam jeden zví nejvíc drbů. Tak já zatím budu věřit jemu. :o)

[45 raptí, (Anka: 02.08.2006, 13:32:38 - x)
to je samo Tvé svaté právo. Mě lidé z pražské ODS říkají něco docela jiného a občas se mi z řečeného ježí vlasy. Věřím ale na empritismus, tedy hín sa hukáže, že jo?

[46 2 Modrý pták (PeS: 02.08.2006, 14:04:00 - x)
jednak s potěšením kvituju Tvé předsevzetí, že Klaunovo a moje spojené ukecávací úsilí snad přinese jisté plody... Ber to tak, jak jsem Ti to tehdá říkal, že zásluhou let minulých se slovo ekonom stalo téměř nadávkou a - jak sám říkáš - fotbalu a ekonomii \"rozumí\" u nás každej (a podle toho ty diskuse pak vypadaj). Spousta z nás, co se k tomu musela nějak dopracovat, to řeší stylem \"samouk\".
No a jinak tím příměrem jsem pidistra financí nemyslel. Tam veškeré přirovnání kulhá, an blboun nejapný byl námořníky vyhuben. Ale na druhou stranu by Tě mělo těšit, že se dokázal naučit 7x více vět, než ony orwelovské ovce...

[47 PeSi, PeSi (Honza ze Žižkova: 02.08.2006, 14:33:09 - x)
Ty ovce uměly věty dvě. Takže ten poměr je 3,5.
Ledaže by se to bralo (u těch ovcí) jako souvětí. Ale i tak bych informační hodnotu kvality počtu nohou upřednostnil.

[48 Dobré ráno! Tady na Letné je chvílemi zataženo.... (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 02.08.2006, 14:48:02 - x)
teplota asi 25 - 26°, spalo se strašně dobře... Skončili jsme totiž po sedmé ráno na terase v prvním patře trosek bývalé Šlechtovy restaurace ve Stromovce. Za popijení lahváčů jsme čekali na východ slunce a probuzení ptáků... Resumé: Už to takhle nenecháme, aby Praha 7 skončila v rozvalinách, jako Šlechtovka. Jsem na kandidátce nově vzniklé strany Zelených do zastupitelstva tady na sedmičce. Jiné straně, tedy místním mafiím nevěřím...a věřte, že mám proč.
Dušane, jsi můj člověk. Pak si někdy popovídáme o ustavičných, ale lidsky potřebných začátcích...
Zároveň se také omlouvám, potřebuji si \"vychlastat\" tak dva tři dny, abych si hlavu impregnoval a alkoholická koupel mi odplavila balast posledních dnů. S heslem \"Vypij si své léto\" odcházím pokračovat... Mějte se.

[49 PeSi, (Modrý pták: 02.08.2006, 14:58:26 - x)
budu hledět na lidi optimisticky a tak jsem stran ministra financí potěšen :-))).
Ohledně Klaunova a Tvého \"úsilí\" - konstatuji, že to není einfach a už si nebudu nikdy ze spisovatelů dělat psinu :-))). Do konce týdne bude hotov první díl. Nemám s tím žádnou zkušenost, tak se obávám, aby to nebylo moc dlouhé a někdo to vůbec četl :-)). Když jsou v módě ty esemesky :-))

[50 Tak se nějak nemohu zbavit pocitu, (Loki_F: 02.08.2006, 15:04:41 - x)
že Klaun je reinkarnací (příslušně vylepšenou) Jaroslava Haška pro třetí tisíciletí... };D
(Klaune, prosím, ber to jako lichocení - Haška si moc vážím, i když spíše za jeho povídky než za Švejka. Dokonce i přesto, že jej jeho anarchistické myšlení přivedlo až k straně rodné...)

Také musím konstatovat, že postup podle parafráze na staré přísloví není špatný způsob léta: \"Léto prochází žaludkem!\"

[51 Modrý ptáku, čím víc pikantních a utajovaných podrobností tam bude, tím lépe.... (Loki_F: 02.08.2006, 15:10:16 - x)
Pak to budou číst i ženy, které ekonomie vůbec, ale vůbec nezajímá. Drby jsou dobrou nosnou vlnou pro důležité informace, sdělované \"něžnému pohlaví\"... };D
Poznámka: Rputi, nestartujte na mě, to byla obecná poznámka neadresná!!! Platí proto pravidlo o výjimkách!

[52 Loki, tak to´s mě (Modrý pták: 02.08.2006, 15:38:50 - x)
uklidnil :-))). Já si zrovna včera říkal, jestli to s tím životopisem A. Smithe nepřeháním :-))). Tak to tam nechám celé. A dnes se takto Tebou uklidněn mohu pustit do jeho díla :-)))

[53 2 Honza ze Žižkova (PeS: 02.08.2006, 15:42:21 - x)
No, já to bral jako souvětí... Mea culpa! Copak ty ovce... Víc mě děsí ten starej kůň s heslem: \"Napoleon is always right and we must work harder!\" Jeho současní napodobitelé si nějak nepamatujou, jak ten starej kůň skončil... To je zas ta selektivní paměť...

[54 2 Modrý pták (PeS: 02.08.2006, 15:48:28 - x)
Hele, každej máme jiný postupy a triky... Ale z osobní interakce vím, že máš velice slušnej talent improvizace, tak nezoufej, stačí se jednou rozjet a pak to půjde samo.
Já sám přednáším podobně - mám podklady, to jo, obvykle dost detailní, ale co k tomu zrovna řeknu záleží na momentální improvizaci, inspiraci a interakci s auditoriem. Jsou kolegové, kteří si přednášku připravují div ne doslova. Kdybych to udělal já, vznikne z toho děsuplný blábol. Ale dle názoru jiných, tímhle stylem prý přednáším docela rozumně...

[55 Modrý ptáku, přesně to bylo mým cílem... };D (Loki_F: 02.08.2006, 16:24:09 - x)
Umím si představit jak sebekriticky \"škrtáš\" deletem celé odstavce, až z toho zůastane jenom ta ekonomie... A to by byla hrozná škoda!

PeS(i), Tvoje demonstrace selektivní paměti byla velmi instruktivní, třebaže založena na alegorii. Včera to tu bylo zmiňováno pomocí jiné alegorie (hromádky písku a jejich přehazování). A protože upřednostňuji divergentní uvažování, rád bych upozornil na paralelní aktuálnost obou alegorií:
- zatímco významná skupina obyvatel se zabývá se stále se zvyšující frekvencí tomu přehazování písku v uzavřeném kruhu (byrokracie, politici, novináři, pojišťováci...), setřásají pot z čela a mají pocit, že dřou do úpadu a přitom generují jenom dluhy (tedy deficit), takže po zjištění, tohoto výsledku promptně pumpnou zvýšením odvodů tu skupinu druhou
- to jsou ti koně, kteří doufají, že zvýšeným úsilím (vymýšlením nových technologií, metod, výrobků a jejich reálnou výrobou) toho vyprodukují tolik, že jim něco zbyde, potom co si ti první všimnou, že nic nevyrobili a těm druhým to promptně zabaví pomcí ad hoc aplikovaného odvodu. Doufají marně!

A tak si říkám, kde se vlastně nacházím... A přepadá mě spleen, takový, že bych následoval Klauna. Tři dny si máčet mozek v etylu, tři dny se z toho vzpamatovávat... A potom zase hlavu do chomoutu?


[56 >> Loki_F (dvd: 02.08.2006, 18:21:10 - x)
In re Jaroslav Hašek: Ono to s tou rodnou stranou bylo asi složitější. Při nějakém PŠM (=politické školení mužstva) padla otázka, proč ten s.Hašek po návratu ze země Sovětů nenašel cestu ke KSČ. Starý oficír, takto volyňský Čech s poněkud pestrou minulostí pravil: \"No von už věděl, jak to v tom sovětským Rusku vypadá...\" (Zlí jazykové tvrdili, že řekl \"dopadá\", ale to už je poněkud přikrášleno.)

[57 Loki, vy mně nezapomeňte (Rpuť: 02.08.2006, 18:40:17 - x)
pozvat, až své ženě koupíte nový mixer nebo pračku a budete jí vysvětlovat jak funguje. Ten výklad si nenechám ujít:))))))))

Modrý ptáku, klid! Když tomu nebudem rozumět, tak se zeptáme:)

[58 Dobrý večer, (Foundryman: 02.08.2006, 18:56:08 - x)
tak jsem zase tady, koukám, že se nic nezměnilo. No, alespoň jsem si v klidu přečetl von Misesovu koncepci ekonomie jako projevu svobodné volby.
Ostřílen boji o přežití v české kotlince jsem si hladce poradil i s různými pokusy tureckých podvodníčků připravit mě o peníze. Jejich snahy byly spíše úsměvné, měli by jezdit k Paroubkovi do kursů.

[59 ááá (divana: 02.08.2006, 19:07:20 - x)
na primě, už se chtějí nad něčím dohadovat a tajně? a ti malí jim nechtějí dělat křoví. to se nám to přehupuje to druhé kolo!

[60 jo, jo, (Anka: 02.08.2006, 19:20:14 - x)
Topolánek pěkně přijel za Paroubkem, tiskovku vedla mluvčí vlády, Topolánek tam stál div ne s rádiovkou v ruce. Rány Kaifášovy držte mě!

[61 Ahoj Foundry, vítej doma, ahoj Anko, (Vít Blaha: 02.08.2006, 19:51:58 - Mail - x)
a příště přijede MT v oranžovém doubledeckeru a s růží v ústech.

Když Topolánek potvrdil Paroubkova slova o zbytečnosti předčasných voleb, musel jsem se jít projít před barák...

[62 Já si pořád, (Foundryman: 02.08.2006, 20:01:25 - x)
pln optimismu, myslím, že Topolánek se snaží ten cirkus dokopat k předčasným volbám a Paroubka vmanévrovat do pozice jejich viníka. Nasvědčuje tomu i zcela zjevný rozpor mezi verbální smířlivostí a dosud značně pevnými skutky. Zatím socanům neuhnul jinak, než per huba.
Předpokládám, že ví, co dělá. No a pokud to neví, tak ať se radši na premiérský post nehrne.

[63 Rputi, to by byla zbytečná návštěva! (Loki_F: 02.08.2006, 20:41:07 - x)
Výklad předem je plýtváním dechem, kreativitou, invencí, nervy a hlavně časem...! };D
Chybí totiž ta nosná vlna.

Dílčí výklad je obvykle bazálně vnímán teprve po samostatném průzkumu bojem, pokud (když) dotyčný přístroj odmítá spolupracovat... Pak získávám pozornost na vysvětlení 1 (slovy jedné) konkrétní operace. Díky ostrému koření a technickému talentu mojí dcery jsem v posledních letech i tohoto zproštěn. Navíc se zdá, že i výrobci dospěli ke stejnému závěru a většina domácích přístrojů, u nichž se předpokládá ženská obsluha je obvykle na jeden knoflík a jedno kolečko s písmenky [A..G], jejichž význam je popsán na těle přístroje. Tam obvykle žádný výklad není zapotřebí. };D
Jsou však i vyjímky (zejména v rodinách, kde mužská polovina páru je na tom ještě hůř než ta ženská...). Výklad tohoto jevu by byl na disertaci. };D

[64 2 Loki_F (PeS: 02.08.2006, 21:33:16 - x)
Tak trochu mi to připomíná starou pravdu, přejatou i do Murphyho zákonů: \"Selže-li veškerá snaha, je na čase nahlédnout do manuálu\". Což mi připomíná, proč jsem byl vyhledávaným poradcem přes většinu námi provozovaného software... Já vůl jsem si aspoň přečetl pár věcí z helpu... A pro ostatní bylo jednodušší jít za mnou si to nechat ukázat a vysvětlit, než si to tam taky přečíst... Vrcholem bylo, když mi jedna kolegyně telefonovala na služební cestu do zahraničí, jak má udělat nějakou blbost v grafu...
Jinak Tebou zmiňované rodiny, kdy - cituji \"mužská polovina páru je na tom ještě hůř než ta ženská\" jsou poměrně hojné, zejména v jisté části světa. Ta oblast se jmenuje Japonsko. Leč jsou si toho vědomi a Japonský výrobek je již konstruován s představou - co uživatel, to blbec. Na každém jejich stroji či přístroji najdeš (obvykle uprostřed) velký zelený knoflík s nápisem SUTÁTO (ano, správně, z anglického start) a ten stačí pouze zmáčknout. Přístroj Ti obvykle sice nabízí řadu dalších opičáren, ale ty běžný člověk obvykle nepotřebuje. Kolega si tam kupoval rejžovar. Taky to mělo asi padesát funkcí - tak se ptal japonských studentů, jak to má používat? Chvíli na něj koukali jak na vola a pak se dozvěděl - no nasypeš tam rejži, naleješ vodu, obojí podle rysek a pak jen zmáčkneš ten knoflík... (a ty další funkce se od nikoho nedozvěděl...)

[65 Loki, znám velmi dobře.:))))) (Rpuť: 02.08.2006, 21:36:26 - x)
Můj otec byl geniální vědec, ale jak si šel ukrojit chleba, tak šlo o život. Máti na tom byla o něco lépe, ale chvíle, kdy se hádala s pračkou patří k nezapomenutelným...:)))

[66 PeSi, (Rpuť: 02.08.2006, 21:42:23 - x)
když se to nepoužívá, tak to ještě jde. Ale ve chvíli, kdy máti nazvala pračku mrchou a pračka se urazila, nastalo peklo.:))) Ta pračka musela mít duši a dělala si z matky srandu a provokovala, co jí program stačil :)))

[67 PeSi, (Foundryman: 02.08.2006, 21:42:53 - x)
tak teď už hodnou chvíli bádám nad tím, jakých 50 funkcí může mít rejžovar...

[68 2 Foundry (PeS: 02.08.2006, 22:01:59 - x)
No, oni k tomu dodali i vcelku objemný manuál... Člověče, ono to kromě uvaření té rejže (a i to se \"mohlo\" konat asi na 4 způsoby - ve vodě, v páře, dušená na tuku, pražená a potom vařená) umělo ještě spousta jídel - od něčeho jako nákyp, přes čínský rejžový knedlíky až po nasi goreng - jen se tam muselo vždy v pravý čas něco přidat. Jednou jsme to večer u piva zkusili rozluštit, za vydatné pomoci japonské manželky jiného kamaráda. O zábavu na celý večer postaráno. Ale hlavní funkce byla - uvařit rejži ve vodě a na to byl naprogramovanej ten hlavní knoflík...

[69 2 Rpuť (PeS: 02.08.2006, 22:07:22 - x)
Já zažil opak - auto mýho kolegy. Omlácená kraksna, která chytala na první škrtnutí a jinak se chovala vzorně. Na obdivné komentáře vždy odpovídal - no ono dobře ví, proč má takhle poslouchat... Stačí aby jednou zablblo a Kovošrot je hned za rohem... Dost dlouho to fungovalo...

[70 nasi goreng (onlooker: 02.08.2006, 22:10:08 - x)
při naservírování mi spíše připomínalo servírování tataráku - to se snad předem ani smíchat a vařit nedá?

[71 2 Foundry (PeS: 02.08.2006, 22:13:43 - x)
No a o takových drobnostech, že to v sobě mělo budík a že sis mohl naprogramovat čerstvě vařenou rejži až přijdeš večer z práce, nebo naopak k snídani, aby Tě to pak rovnou i vzbudilo, se ani nezmiňuji...
Země paradoxů... Takovejhle ptákovin tam mohl člověk koupit spoustu, ale když sis chtěl umejt ruce, tak obyčejná mixážní baterie byla neřešitelný problém...

[72 PeSi, (Rpuť: 02.08.2006, 22:15:59 - x)
já s tou pračkou zažila, že v ní bylo 18 litrů vody a odpad naprosto ucpaný - nakonec jsem z toho vydolovala otevřený velký zavírací špendlík omotaný asi stopadesátí různými nitěmi, 12,80 v desetníkách, ponožku a 1,50m dlouhou mašli. Já s tou pračkou kamarádila a nikdy jsem ji nezapomněla pochválit. Tak jsem jí to vysvětlila, že budu mít potopu v kuchyni a poprosila, ať to ještě zkusí odčerpat. Kudy to odteklo dodnes netuším....

[73 PeSi, (Foundryman: 02.08.2006, 22:19:55 - x)
škoda, že si ten zázrak i nedoběhl pro rejži do krámu :-) Absence mixážních baterií je pozůstatek z dob Britského impéria, v Anglii se na ně, tuším, dívají jako na kontinentální nesmysl dodnes.

[74 2 onlooker (PeS: 02.08.2006, 22:31:24 - x)
I tam je více variant - ta rychlá, základní, je napřed uvařená a pak opražená rejže, do který se pak mrskne maso a koření. Když chvátám a mám po ruce vařenou rejži (dost často), tak je jednoduchej oběd během 10 minut a přitom to vypadá, že jsem si s tím hrál půl dne...

[75 2 Rpuť (PeS: 02.08.2006, 22:35:21 - x)
To mi připomíná - už sis v Pratchettovi přečetla, že přemlouvání je jedním ze čtyř základních hybatelů vesmíru? Alespoň podle druidů...

[76 Jsem opravdu rád, že se moje nevinná poznámka (Loki_F: 02.08.2006, 22:57:36 - x)
setkala s tak bohatými Vašimi zkušenostmi... };D
Trochu jsme se obával, že by to někdo mohl vzít osobně a obvinit mne ze šovinismu. To by bylo opravdu, ale opravdu nezasloužené. };D Zvláště když se ta poznámka týkala tak důležitého tématu, jakým je osvícení, nás zarytých přívrženců vysloveně exaktních a vysloveně neexaktních věd, historií a zákonitostmi ekonomie.

Samostatnou kapitolou však by nepochybně bylo používání mobilních telefonů, kteréžto již z principu musí mát více nežli dva ovládací knoflíky... };D
To moje tchyně, když dostala první mobil pod stromeček... };D))))))))

[77 PeSi, ještě jsem k tomu nedospěla, (Rpuť: 02.08.2006, 23:00:24 - x)
ale skoro bych tomu věřila....ta voda musela prosáknout, protéct to určitě nemohlo...

[78 Foudry, (jura-p: 03.08.2006, 02:18:18 - x)
v obecné řeči mísicí baterii Angličan odsoudí. Ale doma v soukromí své koupelny si ji mnohý nainstaluje a často i termostatickou. A v pokojích pro hosty jsem už zažil i evropskou (německo-středoevropskou) zásuvku. Prostě jen tak, aby se hosté z kontinentu netrápili s krabičkama navíc. Oni totiž nevědí o tom, že my už umíme, díky triku s klíčem spouštět i ty jejich bez redukce. Tedy alespoň my Češi.

[79 Přeji krásné pršící ráno! (Rpuť: 03.08.2006, 07:30:31 - x)
Jo, ono se řekne návod. Manžel si ho pečlivě prostuduje a ještě pečlivěji uloží - nejlépe do své aktovky, aby ho mohl prostudovat ještě podrobněji. A odjede.... i s návodem! Zvláštní je, že mu nikdy nepřipadalo divné, že ty přístroje používám....

[80 Hezké ráno z východu. (Dana: 03.08.2006, 08:15:56 - x)
Návod je to poslední, když selže vše před tím! :-)
Co se promlouvání do duše věcí týče, mohu potvrdit! A nejen promlouvání v konkrétním průšvihu,některé věci - třeba moje auto - vnímají i to,jak o nich mluvím a zda je nepomlouvám. Takže chválit...chválit...chválit...Aspoň pokud jsou v doslechu! :-)

[81 Dano, \"něco\" na tom je... (Rpuť: 03.08.2006, 08:52:58 - x)
Ukradli nám kdysi auto, bavoráka zvaného Hugo. Krádež zjištěna téměř okamžitě, jen chvíli trvalo, než jsme u cajtů přišli na řadu. Lítala jsem po čekárně a snažila se telepaticky zapůsobit:\"Hugo nejezdi s nima\", volala jsem v duchu. \"Odvezou tě někam na Ural. Nejezdi! Zastav!\"
Spočteno, že přibližně ve stejné době si Hugo zkratoval baterii a loupežníci ho v Michli museli odstavit.
Cajti povolali manžela, tento sedl za volant, nastartoval!!! a zjistil, že Hugo poskakuje jak žabička. Doskákali tímto způsobem do servisu, kdež Hugo proměřen, zkonstatován kraťas na baterii a tato vyměněna.
Jenže!!!! Dle všech dotazovaných odborníků auto se zkratovanou baterií se nemůže hnout - natož aby skákalo!!!????????????

[82 ODS zlomila odpor ČSSD (Rpuť: 03.08.2006, 09:17:25 - odkaz - x)

[83 Dobrý den, všichni, (helena: 03.08.2006, 09:58:11 - Mail - x)
Co se ješitnosti věcí týče, mohla bych psát romány. Dlouho jsme doma měli všechno staré a odložené. A ty věci kupodivu fungovaly. Někdy pomocí domluvy a lichocení, ale často byla dobrá terapie kopanec či rána pěstí. Můj muž je technik, já oběť humanitní blbosti - proto to u nás vypadá tak, že on pracuje intuicí a já otrocky čtu návody - úspěšnost je tak 50 na 50, ale vyhrává metoda pokus-omyl. Zajímavou zkušenost s potměšilostí věcí jsem udělala teď. Z důvodu samostatnosti dětí, jsme si s mužským pořídili Fiestu, protože pro dva už větší auto nestojí za to. Když jsem jí poprvé uviděla z profilu, napadlo mě jediné přiléhavé pojmenování - Bačkora. Od té doby, co jsem jí to řekla, je z ní ta nejvrtohlavější mrcha na světě. Se slzou v oku vzpomínám na všechny vraky, co jsme jich kdy měli - všechny se chovaly přátelštěji.
Ještě ad páně Haasův článek a Jura-pův povzdech: I mně se chce volat o stoprocentním souhlasu, ale červ v nitru našeptává, že tenhle styl se u nás nenosí, že u korýtka je třeba udržet se za každou cenu, kterou stejně zaplatí ti druzí. A tak čert ví, jaký bastrd tady vznikne místo vlády a kam to povede.
Juro-pe, zaplať Pánbůh či příroda za každého politika, který nekrade a o Vás jsem navíc přesvědčena (byť i jen z pohledu zvenku), že jste dobrý profík. A jako takový se uživíte všude. Ostatně při současném vývoji situace brzy prudce stoupne poptávka po dušezpytných profesích :-)).

[84 EU: \"Všechno nejlepší Castrovi!\" (šakal: 03.08.2006, 10:08:16 - odkaz - x)
(7:- P)

[85 \"Tak staré kurvy mezi sebou...\" (Balada sličné zbrojmistrové) (Rpuť: 03.08.2006, 10:29:28 - x)

[86 ...za této vlády se naše republika stala skutečným evropským hospodářským tygrem. (Rpuť: 03.08.2006, 10:39:14 - odkaz - x)

[87 Sakra šakale, (Vít Blaha: 03.08.2006, 10:41:20 - Mail - odkaz - x)
není to nějaký trestný čin? \"Podpora hnutí vedoucích k potlačování lidských práv\"??!!

Nedá se ta EU nějak zažalovat? Nebo bude stačit pro začátek vyhodit EU parlament do povětří?

Pamatujeme si, že EU soudruh Jo Leinen chtěl stíhat ty co šíří (dle něj) o evropském ráji na zemi škaredé věci:

„…´Je třeba hlídat, aby se ústava beztrestně nešpinila. Nikdo se tím nezabývá, vládám je to lhostejné,´ vyložil Leinen. Hodlá vyzvat zastoupení Evropského parlamentu v členských státech, aby sledovala média a hlásila všechny případy, kdy bude mít podezření, že se o ústavě lže…“

Další viz odkaz

Ale, že budou sám mluvčí EU zdravit Fidela, to jsme asi nečekali nikdo!

Vítejte v Matrixu!

[88 hmm..k tomu postoji EU - (Dana: 03.08.2006, 10:57:16 - x)
kdysi jsem na Psovi položila otázku, jestli se někdo zaručí, zda opravdu nehrozí, že by některý z původních členů, případně i celá EU mohla podlehnout komunistickému mámení. Bylo to v souvislosti s neustálým ujišťováním, že se nemusíme bát KSČm, protože jsme v EU a ta nedopustí....
Odpověď dodnes nikdo nedal, ale jak se tak koukám, pomalu začíná odpovídat přímo EU...

[89 Dano, (Vít Blaha: 03.08.2006, 11:08:13 - Mail - odkaz - x)
ona EU dával odpovědi už před našim vstupem...

[90 Dano, (helena: 03.08.2006, 11:10:03 - Mail - x)
přiživuju se na EU už deset let a můžu zodpovědně říct, že EU je reálný socialismus dovedený ad absurdum. Bude-li to takhle pokračovat, dostaneme se tam, kam se nám ani za Jakeše nesnilo.
Ostatně Leinen a Lenin k sobě mají blízko - alespoň foneticky?

[91 ...Já myslím, že to vychvalování \"demokracie\" na Kubě trestný čin být nemůže... (šakal: 03.08.2006, 11:20:04 - x)
...Zvláště ne ta \"podpora potlačování...\" Spíš by to mohlo být \"potlačování podpory\" (7:- P)

šakal-ruz

[92 2 šakal (PeS: 03.08.2006, 11:20:49 - x)
A Ty se divíš? Vždyť úplně stejně se rozněžňovali nad Arafatem. To víš, to je ta historická spravedlnost... Zabij jednoho člověka a seber jeho majetek a jdeš do kriminalu. Zlikviduj jich takto tisíce a budeš do konce života oslavován jako revolucionář, reformátor a přítel lidu...

[93 2 Rpuť (PeS: 03.08.2006, 11:28:58 - x)
No, o jednom středoevropském hospodářském tygru už kdysi nedávno referoval Mečiar. Stejná rétorika, stejná demagogie, podobné výsledky. A nejen on, podobných se najednou vynořilo... Že voni tu maj někde hnízdo!
Nostalgicky vzpomínám, jak slovenský kolega říkával - na našeho Vlada nám nesahejte, toho si povesíme sami. No a léta plynou a skutek utek...

[94 Tedy vážení, co Vás překvapuje (Modrý pták: 03.08.2006, 11:33:28 - x)
na tom, že se EU miluje s Fidelem. Vždyť on vraždí a zavírá jenom svoje spoluobčany, že jo. A má vlastní ostrov - tedy s bráchou na půl. Taková dovolená en la isla de la libertad - pohádka. Když jsem před dvěma lety viděl, že EU miluje masového vraha Muamara Libyjského, tak mě nemůže překvapit od těch kreatur v Bruseli už vůbec nic.

[95 2 Dana (PeS: 03.08.2006, 11:34:24 - x)
k postoji EU musím jen opět skromně připomenout svůj překlad EUstavy z češtiny do češtiny. Bohužel, stále aktuální, možná aktuálnější... Slibuju, že jakmile mi někdo dokáže, že ta aktuálnost už pominula, postavím do placu flašku či více flašek na oslavu. Teda, pokud v té době budu ještě naživu... To víte - ars longa, vita brevis...

[96 PeSi (dvd: 03.08.2006, 12:07:18 - x)
Při prolézání knihkupectví jsem našel báječnou knížku jménem Europa ohne Frankreich? (autor M.C.Kerber, což je mj. na jedné straně Němec, na druhé však absolvent Ecole National d\'Administration.) Je to hořký povzdech eurorealistického Němce na etatizací EU ve stylu Francie a pro dobro (?) Francie.
P.S. Mám chuť mu poslat překlad euroústavy do normálního jazyka - asi by to ocenil. Jaký je na ten překlad (euro)copyright?

[97 heleno, průšvih je v tom, (Rpuť: 03.08.2006, 12:08:13 - x)
že je to reálný socialismus s kapitalistickým platem - a to je strašnej zlozvyk!

[98 ...a v případě komisařů s platem nezdaněným! (šakal: 03.08.2006, 12:19:58 - x)
(7:- | )

[99 DObré poledne vespolek! To Dana, PeS: (Loki_F: 03.08.2006, 12:29:06 - x)
Tak to tedy PeS(i), že se nestydíš, při TVé inteligenci a vzdělání, nabízet takové sliby psané do oblak...! Tyhle Tvé virtuální flašky nikdy, zdůrazňuji nikdy, nevypijeme. Navíc korán alhokohol přísně zapovídá...!

Dano, to jsi musela nejméně 15 let hledět jinam, jestliže je pravda co jsi npsala: \"...jak se tak koukám, pomalu začíná odpovídat přímo EU...\" a koukáš teprve teď.
Bafuňáři z Brusele již dávno žijí v komunismu, jen tomu říkají jinak. };D

[100 Ale ne, Loki, (Dana: 03.08.2006, 13:29:18 - x)
já jen, že teď ty odpovědi z EU jsou takové zřetelnější a jasnější...Už se je nesnaží ani moc balit...

[101 Proč jsem jen to Pehe otvíral? (Honza ze Žižkova: 03.08.2006, 13:43:42 - odkaz - x)

[102 Asi, abych se dozvěděl: (Honza ze Žižkova: 03.08.2006, 13:48:34 - x)
\"Záleží na tom, na čem jsou politici schopni se domluvit. Podle mne už dokonce existuje program, který by tato velká koalice mohla přijmout. Před rokem jej sepsal Martin Jahn a jeho reformní tým. V době, kdy byl napsán byl pro sociální demokracii příliš radikální, pravicový a pro ODS příliš umírněný, ale nyní by to byl program reforem, který by byl podle mého soudu vynikajícím základem pro kompromis.\"

Takže ODS bude plnit program ČSSD a budeme tomu říkat kompromis.

Opakuji: Nemám rád kompromisy

[103 A ještě (Honza ze Žižkova: 03.08.2006, 13:58:49 - x)
\"Vyjednávání by se zcela určitě posunula, kdyby někdo jiný vyjednával za ODS, ale nejsem si jist, že by to bylo nutné v případě sociální demokracie. Myslím, že Jiří Paroubek je pragmatický politik otevřený různým řešením s výjimkou menšinové vlády trojkoalice.\"

Navrhuju brát Peheho jako klasický návod pro ODS. A dělat přesný opak toho, co navrhuje.

[104 Honzo, (Rpuť: 03.08.2006, 14:23:37 - x)
Pehe se nečte. Pehe se, jen v krajních případech, užívá jako laxativum!

[105 Pravda, Rputi, (Honza ze Žižkova: 03.08.2006, 14:39:14 - x)
i když na mne působí spíše vomitivně

[106 2 dvd (PeS: 03.08.2006, 14:40:15 - x)
Nazdar pane, souhlas, osvěta se musí mezi lidem šířit... Copyright na to nemám žádný, stejně už to na internetu zlidovělo... Puvodni archiv NP zmizel, tak už jen několik pamětníků si vybavuje ono pošmourné víkendové odpoledne, kdy znaven chaotickými výkřiky EUhujerů jsem to spáchal \"z jedný vody načisto\"...

[107 Dobré ráno! Kdy už konečně vystřizlívíte? (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 03.08.2006, 14:40:35 - x)
Pehe: \"Snáze se dohodnou dva než čtyři.\" Viz iHNed. Rozhovor s meteoroložkou Honsovou skončil v okamžiku, kdy dostala otázku od čtenáře: \"Prý se zatahuje ozónová díra. Je to pravda a proč?\". Na Letné je nejedle šedivo. Ráno na Stalině nevyšlo slunce, dokonce zasmušile bronzová mísa na oheň nás studila do zadku... Siesta prý zvyšuje pracovní výkon. To budu po té třídenní o víkendu hrát, až budu dětem dýmit před vyjevenýma očima a pořadatelé budou házet po mně hasi-syčákem.
Nemíchejte nikdy plzeň se šampáněm a Jeníkem Chodcem. Sice druhý den ušetříte za jídlo, ale to každodení potřebné vciťování do problémů a starostí druhých se mine účinkem a nic vám nepřinese...ani uspokojení ze své šlechetnosti.
Jdu zpytovat svoji duši k Pivojovi. Psychiatři, psychologové, básníci a chmelologové tomu říkají \"léčení\"...
\"Svatý Petře, nehledej ve svém vševědném seznamu, řeknu ti to sám. Jako skorostařec jsem hříšně prochlastal tři dny v kuse, což už se mi od návštěvy Ginsberga v Praze nestalo...\"
\"To je dobrý, chlapče, někteří si prochlastají celý život nebo si tiše v tajnosti vypíjejí své doušky nenávisti třeba na NP. Jdi klidně dál. Támhle ten obláček z pivní pěny je tvůj...\"
Dacan mezi zdejšími génii vám srdečně přeje volnoběžné dožití dnešního dne.

[108 2 Rpuť (PeS: 03.08.2006, 14:40:51 - x)
Spíše emetikum, než laxativum...

[109 2 Honza ze Žižkova (PeS: 03.08.2006, 14:41:25 - x)
ááá, byl jste rychlejší!

[110 Mujtytondokolenatej! (Rpuť: 03.08.2006, 15:48:20 - odkaz - x)
\"Navíc by to byl nevlídný akt vůči NATO, jehož jsme členy.\"

[111 Vy jste ještě dneska taky nezvracela? (Honza ze Žižkova: 03.08.2006, 16:08:07 - x)
Humanistické hnutí, Komunistický svaz mládeže nebo několik islámských organizací působících v Česku, Uhl, Kohák.

To je podobný jako Pehe.

Možno používat jako spolehlivý negativní kompas

[112 Raketový pochod....makety rakety - proč zrovna předat ČT? (Rpuť: 03.08.2006, 16:18:00 - x)
Kohák v burnusu, Uhl s ručníkem na hlavě...mladé komunistky v čádorech....to vzájemné pochopení je příznačné.......

[113 tak to je dobry... (: 03.08.2006, 16:24:57 - Mail - odkaz - x)
...ani nevim jestli se smat nebo brecet

[114 Tedy, Rputi, vy mi tady dáváte. (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 03.08.2006, 17:15:27 - x)
Vrátil jsem se pro peníze a začalo tady na Letné tak intenzivně pršet, promiňte, pane Paroubek, abyste i vy rozumněl - chcát, že jsem si na chvilku pustil počítač...
No, jdu se léčit dál a přemýšlet, kdyže to vlastně USA vystoupilo z NATO, že o tom nevím ani já, natož pán v Úlu.
Dacan, co se nikdy nezouvá z bot s vanou na hrbu.

[115 Dobré dopledne ! (Šumavák: 03.08.2006, 17:35:28 - x)
Tady už od noci prší, je bratru asi 13°C (nebratru i 11,5 v poledne) a leje a leje a leje !
Neběl by si Toplánek to \"tajné\" setkání s Paroubkem dojednat někde tady?
Že by se Paroubkovi trochu schladila hlava. Komplexně!

[116 Šumaváku, (Rpuť: 03.08.2006, 17:53:49 - x)
tady prší taky celé odpoledne, celkem vydatně, ale tak, že má možnost se to vsáknout - déšť je patrně to nejrozumější, co se v této zemi dnes děje. Jinak má člověk pocit, že už se cvoká a kvoká kompletně...pardon, komplexně...

[117 šumaváku - máš ode mne e-mail (Dusan Neumann: 03.08.2006, 18:00:19 - x)

[118 Tak nevím ! Je Topolánek (Šumavák: 03.08.2006, 18:13:14 - x)
Valach , nebo není ? :-))

\"Je otázkou, kdy dokáže pan předseda Topolánek odstřihnout ty dvě koule, které má u nohy,\" prohlásil místopředseda ČSSD Zdeněk Škromach.

Nechce toho nějak moc?

[119 Dušane, zatím ne ! (Šumavák: 03.08.2006, 18:19:42 - x)

[120 Šumaváku, tak daleko snad ještě nejsme:) (Rpuť: 03.08.2006, 18:38:11 - x)
To se dělávalo ve středověku násilnickým nemravům - přibili ho za koule k pranýři a vedle něj položili ostrý nůž - a měl na vybranou...
Co s ním ten Puchejř pro pánajána tajně provádí.....?

[121 Pokud vím, (Honza ze Žižkova: 03.08.2006, 19:04:56 - Mail - x)
tak je Valach, a ne valach.

[122 Nechápete někdo, proč (jura-p: 03.08.2006, 19:05:51 - x)
byl Český rozhlas pronajat Iránu? Já jsem měl naladěný Radiožurnál a byl jsem z toho, co jsem tam slyšel tak paf, že jsem to poslouchal celou cestu do Prahy a zpět. Mimo celkem normálního povídání o klíšťatech, co nam pijou kref, mě pili kref nějakej agent islamismu Janef. To co říkal byla regulérní psychologická příprava našeho obyvatelstva na válku s Izraelem. Jeden civil měl přeraženou páteř, druhý taky a ještě ruce a nohy, maminky co přišly o děti, akorát znásilněné ženy chyběly. Někdo přišel Izraelským řáděním o dům, jinej o ruku, někdo o život a většína o všechno. Ale všichni podporují nějakého imáma a budou proti Izraleli bojovat bez ohledu na to, jestli jsou to muslimové nebo křesťani. Já si myslím, že by se ta stanice islamistům pronajímat neměla a dokonce že by se tam mohl poslat český, nezávislý zpravodaj.
No a jenom to skončilo, tak nějaký Nováček, který normálně mluví jako moderátor, se nechal pozvat jako host s nějakým politologem a vysloveně lhali o tom, jak by byla druhou stranou v roce 89 ve volbách, kdyby se zavedl většinový systém vedle OF komunisti. A vůbec při tom nedbali empirických údajů, které říkají, že v roce 89 volby nebyly a ve volbách v roce 90 by se komunisti vůbec do parlamentu nedostali. A že by se OF rozštěpila stejně jako se stalo na OH, ODS a soc.dem, jak se skutečně stalo. A OH by se rozpustila v soc.dem, jak se skutečně stalo, bez ohledu na to, že by komunisti nebyli v parlamentu. Tedy při většinových volbách. A oni bezostyšně tvrdili, že tou druhou stranou by byli komunisti. Úplně bez ohledu na to, že analýza volebních výsledků, kterou jsme na rozdíl od nich fakt provedli, obec po obci, svědčila pro něco jiného. Oni lžou i o tom, co se stalo a co se dá ověřit. Ten Nováček je prostě darebák. Ten politolog je prostě politolog v tom smyslu, jak se u nás zavedl. A za to jim platím rozhlasovou daň. Ještě, že toho Janeva platí imámové a ne já.

[123 Juro, to je jasné. (Rpuť: 03.08.2006, 19:16:13 - x)
Je to asi týden, co psali, že Al-Džazíra a nevím kdo ještě shání za tučný žold novináře - tak už je má!

[124 Tam jak nejezdí ty autobusy, (Šumavák: 03.08.2006, 19:21:15 - x)
to je tam co Paroubek vyhrál volby?
Nemohl by tam zase poslat nějaké autobusy ze Zlína?

[125 Vy se tady dohaduje (Šumavák: 03.08.2006, 19:24:53 - x)
o fonetických přepisech, smyslu a významu přejímaných slov a nic....
Teď ve zprávách to nějaký Tomáš (tak) Rákos z Jeruzaléma vyslovil :

\"Hajzlbadu\"

a je to !!

[126 Že by to bylo jako s Násirem? (jura-p: 03.08.2006, 19:31:50 - x)
Až daleko později jsme se dověděli, že se jmenuje prostě Naser.

[127 šumaváku, to je divné, už je to několik hodin..na tu zdejší adresu (Dusan Neumann: 03.08.2006, 19:35:43 - x)

[128 Dušane, zkus to poslat ještě jednou (Šumavák: 03.08.2006, 19:42:57 - x)
já mrknu co dělá antispam.

[129 juro-pe milenej, (raptor: 03.08.2006, 19:52:09 - x)
teď sdělím děsně nekřesťanskou myšlénku.
Jste v rámci ODS výš, než já. Když chci někomu něco dokvákat, musím si nahnat na kafe předsedu oblasti nebo člena VR, nebo použiju starší zdroje, leč stejně pracně.
Vy máte Sobotku minimálně za levou paží. Vaše nezmiňování Přemysla značí, že Vám nenaslouchá?
První dotaz.
A teď to horší, jurásku.
Byl jste členem (součástí) legislativy (coby náměstek). Jste (coby zakládající člen ODS, nyní senátor), stále v obraze. Viděl jsem Vás tu lamentovat, ach jo - i já si rád zalamentuji - nad různými kroky ODS.
Vy nejste v ODS?

Poslouchejte. Já potkám Topolánka jednou do roka. Když něco chci, zuřivě esemeskuji se svými vyslanci. Někdy mne vysklejí. Někdy po čase pochopím, že jsem byl zuřivej předčasně.
Niméně VY jste ODS.
(To je ta krutá platba za jediné rozhodnutí - si nalepíte na rameno šipku a jste orlickej vrah... znám. :- ) )

Takže to, co Vám chci sdělit, zní: někdy na mne působíte, jako byste byl rád na ODS nezávislej.

Je to vo tom?

[130 posláno znovu na blog. tiscali,cZ (Dusan Neumann: 03.08.2006, 20:06:35 - x)

[131 Dušane, teď to došlo! (Šumavák: 03.08.2006, 20:08:25 - x)

[132 Šumaváku (martin tamtaky: 03.08.2006, 20:16:58 - Mail - x)
Hajzlbad
Karlsbad

nebo

Hajzlbadu
Hajzlbábu

[133 Raptore, (jura-p: 03.08.2006, 20:43:21 - x)
není to tak, nejsem ODS, jsem částečka ODS, spolehlivá částečka. Jen mi někdy připadá, že vedení ODS chce být poněkud nezávislé na mínění členů. Buďte si jist, Raptore, že to, co říkám tady, říkám stejně, možná razantněji, každému v ODS. Tedy na klubu senátorů, Julínkovi, Sobotkovi a Šnebergerovi, těm pravidelně a Topolánkovi také, ale toho dnes vidím jen tak jednou měsíčně. Na místním sdružení, oblastní i regionální radě. A dost v ODS i pro ODS pracuju. Dokonce si myslím, že i tady, kde vlastně odpočívám.
Samozřejmě jsem v ODS, a nezbavuji se odpovědnosti. Ale ani se nezbavuji odpovědnosti za vytváření názoru v ODS a o ODS. Nemyslím si, že má smysl pro dobrou pověst ODS předstírat, že na některé dílčí věci mám jiný názor než jiní členové. Ale stejný, jako hodně lidí v ODS. Politická strana je soubor lidí se složitým předivem vztahů, názorů, zpětných vazeb a nemá a nemůže mít jeden názor, zejména ne na každou otázku. Ke společným názorům dospívá jenom diskusí a jenom ve věcech, které mají smysl pro politické směřování. Tedy o hospodářské liberalitě, o svobodě a odpovědnosti jedince, o míře regulací ve společnosti a tak. Nedospívá a ani nemá dospívat k jednotě názoru na sportovní reprezentaci, na náboženské či třeba sexuální postoje a třeba zájmy.
Jsem spolehlivý do té míry, že za deset let jsem nikdy nehlasoval proti klubu, když ten dospěl k jednoznačnému stanovisku. Jen několikrát jsem nehlasoval v těchto případech s klubem. Několikrát je dvakrát za deset let. A přesně podle pravidel jsem to svému klubu oznámil dopředu, aby věděl s kolika hlasy může počítat při vyjednávání a když jsem nemohl hlasovat s klubem, tak jsem se hlasování nezúčastnil. Tam, kde klub nezaujme silné stanovisko, hlasuji samozřejmě podle sebe.
A současně, já vlastně vždycky hlasuju podle sebe. Když proběhne debata, ve které padají argumenty a tyto argumenty umím přijmout, tak nemám pocit, že bych hlasoval proti svému názoru, když uznám jejich váhu. Když se senátoři poradí, někdy i pohádají a pak se shodnou a postupují společně tak to není žádná závislost. A většinou jde o chytré, vzdělané lidi, kteří umějí argumentovat a vážit argumenty druhých.
A z tohoto hlediska jsem nezávislý. Mohu říct, že nikdy jsem nebyl poslušný. A jsem kolegům vděčný, že často oni hlasují podle mě, když uznají moje argumenty.
V klubu senátorů nikdo nemusí hlasovat s klubem. Takové pravidlo tam prostě nemáme. Nikdo nemusí ukazovat v tajném hlasování jak hlasuje. Přes (nebo možná pro) tato v podstatě pravidla důvěry je klub senátorů jedním z nejspolehlivějších a nejpravicovějších seskupení v ODS. Byla to jediná skupina, ve které v době Sarajeva neubylo více jak deset procent členů. Mnohdy je to skvělý pocit být odeesák a být přitom nezávislý. Někdy je to těžké. Nechci být nezávislý, já jsem nezávislý a přitom odeesák z rozhodnutí. Někteří říkají, že jsem odeesácký hardcore. Občas bych dokonce zakládal pravicovou frakci, když jsem naštvaný. Naštěstí mě to vždycky přejde. A přejde mě to, když si tady o tom poběduju a zanaříkám. A nemyslím, že bych tím poškozoval ODS, nanejvýš tak sebe, ale nejspíše ani to ne. Tady je to před vlastníma. A kde jinde by to mělo jít?
A máte pravdu, občas si sem chodím zabědovat na to, že jsem bezradný nebo i na to, že ti, co mají ukazovat směr jsou bezradní. Ale taky tady nacházím sílu a podporu. A někdy i velmi zajímavé a podnětné názory. A někdy i konkrétní pomoc.

[134 Raptore, (Foundryman: 03.08.2006, 20:55:11 - x)
taky občas lamentuji nad některými kroky mé drahé polovičky, nicméně to neznamená, že bych ji musel hned podrobit tyranii mého názoru na běh věcí nebo se s ní okamžitě rozvádět. A Ty vlastně žádáš po Jurovi-p analogicky extrémní postoje.

[135 Šumaváku, (Modrý pták: 03.08.2006, 20:55:21 - x)
došel Vám Ekonomický nepravidelník I?

[136 No jo, (Dana: 03.08.2006, 21:04:27 - x)
rozumím jak Raptorově povzdechu tak Jurově odpovědi, tahle doba není zrovna lázní na nervy a tak je dobré občas odpustit páru..jen by bylo třeba si uvědomit, že net není vrba, net je náměstí....

[137 Tak nevím, (helena: 03.08.2006, 21:52:33 - odkaz - x)
mám to brát vážně nebo p. Holub slyší trávu růst?
Protože jestli bude nová oposmlouva, je to horší než Pehe. Je to asi jako amébová úplavice či tyfus šmrncnutý cholerou.
Viz Loki-ho odkaz na Topolánkovu smlouvu s voliči. Napřed lidi vybudit, aby volil i ten, co to roky nedělala a pak se spřáhnout s tím parvenu, to je přece o podřezání si větve pod zadkem. Copak nemají pud sebezáchovy?

[138 2Rpuť (helena: 03.08.2006, 21:55:43 - odkaz - x)
Jestli budou v Bruseli tak vehementně prosazovat plánované hospodářství, jak s tím začali, dlouho ty kapitalistické platy nebudou. To pak nebude zlozvyk, to bude prů..r.

[139 Raptore, (jura-p: 03.08.2006, 22:04:32 - x)
mimochodem, vy patříte mezi ty, na jejichž názor vždycky čekám.

[140 heleno, (Rpuť: 03.08.2006, 22:06:20 - x)
už jsem si pana Holuba párkrát všimla. Není hloupej, ale je to levičák (pokud je tato kombinace možná:))), a často už takhle vařil z vody.

[141 na druhou stranu Rputi (Bubik: 03.08.2006, 22:19:14 - x)
(dobrý večer) Petr Holub asi před čtvrtrokem napsal do HN perfektni článek o Rathově zdravotnictví, na němž bylo vidět, že ho opravdu z vody nenapsal

[142 Modrý ptáku, došel, (Šumavák: 03.08.2006, 22:23:33 - x)
odpověď je v mailu.

[143 vážení, (Dana: 03.08.2006, 22:24:18 - x)
opět nevyžehleno, ale jdu se raději vyspat. Za okny šumí dešť, raději nemyslím, co to dělá se střechou a hlavně nemyslím na to, že se mi dnes nějak podezřele často vybavují vzpomínky na červenec 1997 - měla bych se podívat,jestli ten vor ještě je funkční. Dobrou noc všem.

[144 Šumaváku, (Modrý pták: 03.08.2006, 22:34:00 - x)
nejede mně outlook, můžete mně to poslat na ptakmodrak@seznam.cz. Díky

[145 Psal jsem, že dnes mám (Šumavák: 03.08.2006, 23:03:05 - x)
aktualitu od Dušana a na \"Ekonomický občasník\" dojde zítra.
Ale nevím, nevím, nejde mi to otevřít. ze všech stran to píše: \"unauthorised\" a neotvírá se to.
možná má zase Seznam potíže.Některé avizované maily z odpoledne zatím nedošly...

[146 Tohle by mohlo být ono: (Šumavák: 03.08.2006, 23:08:51 - x)
\"V přenosové soustavě, kterou provozuje podnik ČEPS, se stala ve čtvrtek další velká porucha, v jejímž důsledku došlo na jihovýchodě ČR ke krátkodobému výpadku elektřiny pro domácnosti i firmy.\"
A pokles napětí v celé síti...

[147 Ahoj, správče, nejdě ti otevřít můj příspěvek nebo modroptačí (Dusan Neumann: 03.08.2006, 23:36:25 - x)



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: