Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Čtvrtek, 3.08.2006
Globální zamyšleníDušana Neumanna
Televizní záběry z bojišť jsou efektivním mediálním prostředkem. Zbořené domy, kouřící trosky, naříkající ženy a zohavená těla na nosítkách. Kamera vypráví krátký, emočně velmi silný příběh, který nemusí být ani záměrně účelově sestříhán, aby nevzbudil odpor a rozhořčení. Divák si většinou neuvědomuje, že je mu podáván nedefinovaný obraz tragedie bez osvětlujících souvislostí, které by jeho oprávněnému rozhořčení doplnil o relevantní informace. Komentáře
[1]
TA globální šachovnice
(mayda: 03.08.2006, 22:59:09
- x)
už je příliš velká pro chápání průměrné lidské bytosti. PAradoxem je, že máme technické prostředky ke zničení zeměkoule, mediálně jsme schopni obsáhnout celý svět a co se šustne tisíce kilometrů odtud, nám neunikne, ale naše mentalita je pořád nastavená na problémy, řešitelné na úrovni obce či tlupy. ZAmýšlíme se nad globálními problémy a nějak nám uniká běžný život. Naši moudří pořádají konference o vzdálených problémech, aby nemuseli řešit ty domácí. A to ještě ty pošetilé tlupy chtějí růst - neuvědomují si,že to znamená i růst problémů k řešení. Když na to dojde, řeší to nejjednodušším způsobem. Nechceš poslouchat? Bác po hlavě! A tak se rveme o území a trhy a peníze a okecáváme to principy. Nějak se v tom ztrácí,kdo je vítěz a kdo poražený. Obávám se, že to má jen jednoho jasného poraženého - ty naříkající ženské, co se tak dobře vyjímají na televizní obrazovce. Zítra se můžeme na jejich místě klidně octnout sami.
[2]
Správně ve své díži díš, Dušane,
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 04.08.2006, 00:48:25
- x)
ale já bych jen ve své vrozenené skromnosti dodal k problémům glo-glo-glo-global i ty i já i on, že každý už v sobě máme miliardu nanočíňanů...ve mně se třeba perou s miliardamy nanokeltů a nanobudhistů, až mě z toho někdy bolí celý globál i s hlavovým glóbusem dohromady. Alef se prý vejde do jednoho půlitru. A jen přípodotek pro maydu na uklidnění: My prý tady nikdy u nás ty pláčící a rukama lomící matky nebudeme mít... To bychom museli mít naftu nebo základnu, jak říkali včera Halladinové...
[4]
Vážení,
(PeS: 04.08.2006, 01:30:39
- x)
rukama lomící matky - lomící co? (těma rukama...) ptám se já... Kdyby chtěly dělat něco užitečného, tak si při tom lomení zloměj vaz - spojily by tak příjemné s užitečným. Zdá se to cynické? Možná. Rozhodně však méně, než sériová výroba \"mučedníků\" přesně těmito matkami.
[5]
v tom incidentu v Kana zůstává mnoho nezodpovězených otázek
(Dušan Neumann: 04.08.2006, 04:00:34
- x)
rešerší načasování fotografií obětí a jejich zachránců se zabýval třeba tento článek, přeložený na českém serveru Islám.info (o jehož provozovatelích nic nevím, ale dovedu si představit a nejsem pobouřen) http://info.pravdaoislamu.cz/index.php/2006/08/02/kana-medialni-udalost/ já k tomu mohu přidat jen svoje pozorování, ale nebudu to rozpitvávat, neboť si už takhle připadám jako mrchožrout. 1/Britský Independent, který rozhodně nestraní Izraeli, uveřejnil reportáž, v níž jeden z místních říká ?po výbuchu jsem se spustila dělostřelba, slyšel jsem letadla?, což je v přímém rozporu se záznamy IDF. Nejpravděpodobnější vysvětlení pro ?dělostřelbu? jsou výbuchy v blízkosti uskladněné munice. 2/ Mezi obětmi nebyl jediný muž. Tiskové středisko Hizbolláhu ohlásilo nejdřívě 57 mrtvých, číslo se později vyšplhalo přes 60, dneska je dokumentováno 28 obětí - pouze ženy a děti. Podle tiskové zprávy to měli být rodinní příslušníci dvou uprchlických rodin? cože je tátové v okamžiku bombardování opustili a kam se ztratili? 3/ na šotu CNN bylo vidět záchraníře přenášející na nosítkách zakrytou postavu v maximimálním rigor mortis s rukou trčící do vzduchu. Na fotografiích zabitých dětí není rigor mortis ještě nebo už patrný ? To jsou jen otázky, které napadjí při srovnávání čteného a viděného pod patronací Hizbolláhu.
[6]
Obávám se, že západní diplomaty překvapuje úplně všechno!
(Rpuť: 04.08.2006, 06:53:38
- x)
Zejména pak, když se děje něco, na co je kde kdo upozorňoval několik měsíců předem. Co měsíců....! Roky se to mele a diplomaté stále nepřestávají doufat, \"že ono se to nějak....\". A další a další generace takynovinářů jásají, že mají dost materiálu pro své černé kroniky, protože tisk už pomalu ničím jiným není - a kdo má taky pořád shánět ty nabourané autobusy v Indii, Jižní Americe a přilehlých kontinentech. Díky politikům a novinářům se nám vzdaluje realita až za obzor našeho chápání. Nebezpečně vzdaluje...!
[7]
Bubiku, tak si přečtěte dnešní článek pana Holuba!
(Rpuť: 04.08.2006, 07:27:45
- odkaz
- x)
Včera napsal:\"Česko stojí před opoziční smlouvou\".Začíná to:\" Zatím jen několik indicií svědčí...\", ale pan Holub to už předkládá jako hotovou věc. Dneska: \"První dohoda ODS a ČSSD je na světě\". O rozpočtu už se mluví dva měsíce, Sobotka připustil gigantický propad a nutnost škrtů už v červnu. ODS marně nutila ČSSD k jednání o rozpočtu...a konečně donutila. Zajisté, určitá dohoda v tom obsažena je, ale ne tak, jak to prezentuje pan Holub. Pan Holub si nepochybně opoziční smlouvu přeje - ale - chlapčisko chytré - neprozradí! A pilně na tom pracuje. Je to prachobyčejná manipulace se čtenářem...copak nám ten pán napíše zítra či pozítří...?
[8]
Milej Klaune,
(mayda: 04.08.2006, 08:41:10
- x)
na to nemusí být ropa nebo základna, aby nám tu někdo začal bourat baráky nad hlavama. Já to nějak neumím vidět tak jednoduše, že ¨vinny jsou ty ženské, co vychovávají další mučedníky. Ono se nám to tady kecá, pro ženskou, vychovanou v islámském prostředí je zatraceně složitré,pochopit a ještě složitější, když už pochopí, jednat. je proto vinna především ona a má smysl jí doporučit, aby si zlámala vaz? arafat dostal nakonec Nobelovu cenu míru - ale za všechno můžou pologramotné muslimky? situace na Středním východě je složitá a ono to asi není tak jednoduché, jako že tady je bílá a tady černá. Mediální manipulace je svinstvo, ale htrabání sae ve fotkách s mrtvými dětmi taky. NAkonec kdyby dobře nakrmený západní občan,pro kterého je problém,když nejde myčka nádobí a sociální neštěstí,když dítě je \"out\" před spolužáky, protože nemá poslední model mobilu, nepotřeboval fotky obětí, aby se mohl spravedlivě rozhořčit u ranního kafe nad špatností světa a pripadal si proto ušledchtile a humanisticky, tak by nikoho s nějakými fotkami čachrovat nenapadlo. Velmocenské hrátky jsou jiný svět, kde není pro běžného člověka místo. TAm se rodí ti mučedníci, t\\y kvílící matky jsou obětí - i když třeba něčeho jiného,než bombardování.
[9]
maydo, klaun tak prvoplánově nepřemýšlí!
(Rpuť: 04.08.2006, 08:58:33
- x)
Věc je mnohem, mnohem složitější, ale jak znám klauna, tak měl na mysli patrně především to, že ženská, která dává život by neměla jásat nad mučednictvím svých synů a tančit radostí nad mrtvými dětmi nepřátel. To zalamování rukama a hlasité kvílení je určeno kamerám - cvak, zhasnou světla a přestane se lomit. Slzy otce zdrceného smrtí malé dcerky oschnou dřív, než se kameraman otočí - ženská je totiž míň než pes - a že se nedostane do ráje je mu srdečně fuk. Proč mezi těmi mrtvými civilisty, které vyletí do luftu spolu se zasaženým muničním skladem jsou hlavně ženy a děti? Proč je ty chlapi \"schovávají\" k muničnímu skladu? A gramotnost s tím už vůbec nemá co dělat!
[10]
Rputi,
(mayda: 04.08.2006, 09:48:27
- x)
proč nejste ochotna jedinému muslimovi přiznat normální otcovské city? Vy se opravdu domníváte, že muslimský chlap není schopen žádnéhop citu k rodině či ženě? Jistě ta společnost má svá pravidla, některá třeba nejsou úplně O.K. - to ostatně v naší společnosti taky. U nás přece \"chlapi nepláčou\" - nemyslíte, že muslimům se tro může taky jevit jako nedostatek citu? Jistě, je to lumpárna ,použít lidi jako živé štíty, jenže právě proto, že se asi spoléhali na to, že na ženské a děti se nezaútočí, je tam k tomu muničnímu skladu dali. A myslím, že naše osvícená euroatlantická civilizace se podobným praktikám taky nevyhýbá.
[11]
2 maYda
(PeS: 04.08.2006, 10:10:45
- x)
o tom zlámání vazu jsem psal já, ne Klaun. A i když jsem byl přetaženej po docela náročné cestě, myslel jsem to zcela vážně. Ty děti tam jsou pouze jako mediální kulisa, ta hysterie těch ženskejch zrovna tak. Ostatně to před chvilkou psala Rpuť. A opravdu se to nedá nazvat jinak, než jako velkovýroba mučedníků. Jinak ve Vašem komentáři si minimálně na dvou místech protiřečíte, z toho usuzuji, že i Vy sama už vidíte tu realitu, jen ji vidět nechcete. Nebo jen nechcete uvěřit, že vidíte to, co vidíte. Jste technicky založená, tak se na tu realitu podívejte chvilku bez emocí a pragmaticky - a to, co uvidíte bude ryzí pragmatismus opačné strany. A ten pragmatismus byl i tady ještě poměrně nedávno - vždyť církev vždy hlásala, že účel světí prostředky... A stačí se podívat kdy (a kde) hořely poslední křesťanské hranice pro větší slávu církve... To, co dnes vidíme je na jedné straně manipulace veřejného mínění hodná Josepha Goebbelse, na straně druhé nejhrubší hra na emoce lidí, \"ve jménu humanity\" - jak zpíval Kryl... A k té humanitě bych pouze podotkl, že homo homini lupus...
[12]
Maydo,
(Rpuť: 04.08.2006, 10:16:33
- x)
jak jste přišla na to, že nejsem ochotna jedinému muslimovi přiznat normální otcovské city? Jenže tihle fanatici strčili své ženy a děti jako živý štít ke skladu munice, protože \"ty křesťani/židi jsou tak hloupí, že na ženský a děti nestřílej\". A člověk nemusí být ani moc gramotný, aby mu došlo, že přístroje, zaměřující muniční sklady a odpalovací zařízení nezaměří člověka. A ty lidi nezabil útok izraelských vojáků, ale výbuch muničního skladu po zásahu izraelskou raketou. Stejně jako ty pracovníky OSN......a dá se to báječně propagandisticky využít.
[13]
Postup ministra zahraničí Cyrila Svobody
(Rpuť: 04.08.2006, 10:24:35
- odkaz
- x)
při úterní debatě Evropské unie o stanovisku k libanonské krizi vyvolal mezi arabskými diplomaty v Praze mohutnou vlnu nevole. Právě Česko totiž spolu s Německem a Británií zablokovalo návrh předsedajícího Finska na výzvu k \"okamžitému příměří\".
[14]
Inu, PeSi,
(mayda: 04.08.2006, 10:28:16
- x)
já netvrdím, že nemáte pravdu. Já jsem jen toho názoru, že mědiální manipulace je vlastní všem stranám. Nicméně zkušení západní reportéři,kterých se rojilo kolem fůry, by snad měli umět mediální manipulaci rozeznat. TAkžwe buď tam nějací mrtví skutečně byli - a mrtví jsou vždycky neštěstí, ať jsou na jakékoliv straně, nebo má Západ nějaký důvod tu manipulaci držet při životě. Prostě v tom není namočený jen ten Hizbaláh a muslimové. nezpochybňuju právo Izraele vypořádat se s teroristy, jen když tu obvińujete teroristy z mediální manipulace, tak je na místě si položit otázku, kdože je naučil, že nářek nad dětskými mrtvolkami je dobrý prostředek nátlaku. MYslíte, že ten problém je řešitelný lámáním vazů těch kvílících ženských? FAnatici jsou schopni vyhodit do povětří vlastní lidi a nechat ženské kvílet na dopravdovými sutinami a tvrdit, že to je dílo nepřítele, jen aby získali mediální podporu.
[16]
maYdo,
(Rpuť: 04.08.2006, 10:33:58
- x)
zkušení západní reportéři smí jenom tam, kam je Hizballáh pustí. A prosím vás, nepředstavujte si muslimské ženy jako ušlápnuté chudinky, které nehnou prstem a všechno jen ty chlapi - není to tak. Fanatiček je mezi nimi taky dost. Problém je v tom, že západu se často špatně rozeznává, kdo je vlastně s kým, zvlášť, když se to navíc ještě mele mezi sebou.
[17]
Prosbička
(Honza ze Žižkova: 04.08.2006, 10:51:12
- odkaz
- x)
Vím, že ODS má problémy s komunikací. Ale tohle proboha neposlouchejte. Juro-pe, vyřiďte to do senátu. Raptore, Víte Blaho vyřiďte to svýma cestičkama. Proboha, já nechci volit stranu, která jenom slibuje. Já nechci volit stranu, která lže. Já nechci volit stranu, která bude domlouvat pragmatický kompromisy proti vlastnímu programu. Jediný, co bych si troufnul poradit, je trochu víc srozumitelnosti.
[18]
2 maYda
(PeS: 04.08.2006, 10:51:19
- x)
ad: \"TAkžwe buď tam nějací mrtví skutečně byli - a mrtví jsou vždycky neštěstí, ať jsou na jakékoliv straně, nebo má Západ nějaký důvod tu manipulaci držet při životě.\" - obávám se, že b je správně... Tak vidíte, že to vidíte. A jinak - nenabádám k lámání vazu jim, ale napsal jsem jen, že když už tak lomí těma rukama, nejužitečnější by bylo, kdyby si zlomily vlastní vaz... Můj problém je, že nevidím nešťastnou kvílící ženskou... (už jsem pár nad smrtí dítěte nešťastnejch a zdrcenejch ženskejch viděl... to vypadá jinak...) Já bohužel vidím pečlivě zrežírovanou a sehranou hysterii, za kterou by se ani Goebbels nemusel stydět (a podotýkám, to, že byl hajzl, ještě neznamená, že byl blbec... Manipulovat davy opravdu uměl a tohle je jeho škola!)
[21]
Honzo ze Žižkova,
(Anka: 04.08.2006, 11:19:56
- x)
nechci Vám do ničeho mluvit, ale na špagátu si táhne Paroubek Topolánka, ne opáčně, bohužel. Komunální kšefty přešly o patro výš, což je tragédie. Topolánek kráčí dlouhými kroky když ne k zániku ODS, tak k jejímu rozštěpení. Členové si vývoj, jaký sledujeme, nepřejí, poslanci ODS vzhlížejí k presidentovi jako záchraně, zřejmě s nadějí, že je opravdu všemocný a Topolánek sedí u kolovrátku a melduje právě jen tu poslední informaci, kterou dostal. Je mi toho člověka líto, nemá na to, aby srazil se schodou nakukávače, resp. aby mu vůbec došlo, že je škaredě manipulován. To, co se dnes děje, jsem prorokovala poslancům ODS před drahným časem, ale byla jsem za hysterku. Dnes mi sice dávají zapravdu, ale dobře nevědí, co s tím. Já bych věděla, ale je to trestné.
[24]
Honzo ze Žižkova
(Anka: 04.08.2006, 11:36:56
- x)
Paroubkovi by mělo být svěřeno sestavení vlády a vládnutí. Musí se setvavit rozpočet, což je takový průšvih, že je snad lepší si o tom před spaním neříkat. A on děsně nechce na to téma hovořit. Chtěl by dát Topolánkovi udidlo a hodit na něj všechny průšvihy. A ten kuba z Valach (ó, jak to mne, potomka Valachů od Hrozenkova, děsně míchá!!!) jde jak ten beran. Že by se vzhlédl v Beránkiu Božím, co snímá hříchy světa?
[27]
PeSi,
(mayda: 04.08.2006, 11:49:07
- x)
projevy zármutku bych si netroufla posuzovat ani ve vlastní kultuře, ze zkušenosti vím, že každý se v té situaci chová jinak a pokud nemám víc informací než záběr z televite, tak radši nesoudím. Nejsem žádná fanynka hnutí Hizbaláh, jen si myslím, že na obou stranách žijí normální lidi a ti tyhle konflikty odnášejí. Hráčům velmocenských šachů a mediálním manipulátorům je to obvykle šumafuk, byť jsou svoje jednání sdůvodnit velmi libě znějícími ušlechtilými kecy. Žijí ve světe, kde lidská bytost má zlomek hodnoty pěšáka na šachovnici a jen někdy ze strategických důvodů se tváří,že tomu tak není. Na barvě figurek, s kterými tahají, zas tak moc nezáleží.
[28]
Anko
(Honza ze Žižkova: 04.08.2006, 11:59:06
- x)
Proč svěřeno? Vždyť vládne. Zakázal mu někdo podat demisi? A Sobotka sestavuje rozočet. Tváří se jako spasitel a někdo by mu měl říct, že je to jeho povinnost. Osobně si myslím, že by měl Topolánek dneska oznámit, že trojkolka je neprůchodná a šanci by měla dostat druhá strana.
[32]
Honzo ze Žižkova,
(Anka: 04.08.2006, 12:09:37
- x)
snad tu past Topolánek prohlédne, Je mi ho opravdu líto, piklí kolem něj strašně. Byl by fajn hejtman, ale jako šéf ODS je utrápený a dezorientovaný. Poslední hit je, že president mu nepřeje, protože by rád viděl v čele ODS Béma. Máte tři pokusy - kdopak mu to hlavičky nakloval?
[34]
Ach jo,
(Dana: 04.08.2006, 13:33:02
- x)
já nevím,proč právě já mám vzdáleně kopírovat Šumaváka? Sněhem počínaje a ...no, v kabelce mám poukaz do nemocnice na internu, ale snad ten víkend přežiju doma.Jen nevím,jak to udělat,když nemám nic dělat a doma je babička se zlomenou nohou, v kurníku králíci a slepice a dcery za horami za dolami...Ale jak říkala doktorka - snad nebude tak zle, chce to klid. I když - právě včera jsem nedělala skoro nic a mám podezření, že právě to je příčina, šok z nicnedělání. :-))) Tak zatím zdravím a pomalu se ubírám plnit další pracovní úkoly,zatím v sedě. :-))) A buďte na toho Topolánka hodnější, on jen drží slovo....
[35]
2 ptakopysk
(PeS: 04.08.2006, 13:41:55
- x)
A proč jako? Odhlédneme-li od několika \"mediálně známých\" individuí, kteří ovšem do spádové oblasti páně doktorovy bohužel nepatří, je naopak ta dnešní diskuse nezvykle poklidná a střízlivá... Zejména mě zaujalo to usnesení z ČKD, to sedí jak Jandák ve vládě... ( = zní to lépe a znamená to totéž)
[41]
Maydo, Rputi, PeSi,
(helena: 04.08.2006, 14:07:47
- x)
domnívám se, že každý máte svůj kus (P)pravdy, ale celá záležitost není tak jednoduchá. Za prvé jsem přesvědčena, že Hizbaláh by neměl důvod k mediální masáži, kdyby si nebyl jist, že to na civilizaci \"bílého muže\" zabírá. A my se opravdu rozlítostňujeme nad tímhle druhem fotografií a tak nějak nám to dělá dobře. Je to totiž strašné, bolestné, ale je to daleko. Takže se může dojmout, aniž by nám to šlo na tělo. Přitom ještě ve vrcholném středověku se smrtí dítěte počítalo jako s běžným rizikem a k malým dětem si nikdo pevná citová pouta netvořil, riziko bylo příliš vysoké. Takže jen šikovně využili to, co jsme jim svým lepkavým sentimentem, sami nabídli. Oni totiž ti pánové, přes ideologii, jíž mají plnou hubu, jsou v jádru velmi pragmatičtí. Co se týče lomení rukama, na vlastní oči jsem viděla ženské na balkáně, co tropí na pohřbu. Pro západoevropana je to až směšné. Z toho mi plyne, že lomení nemusí být nutně účelové, je to prostě výraz místního koloritu. Osobně nevidím, jak by k řešení konfliktu přispěly, kdyby si místo lámání rukou zlámaly vaz. Spíš kdyby pochopily (což ovšem není prakticky proveditelné), že k vlastnímu neštěstí přispívají setrváním v tradičních rolích, které je ponechávají v pasiviní poslušnosti, na níž jsou ještě hrdé. Eia ergo, abych ten blábol shrnula do stručného závěru - domnívám se, že tato mediální propaganda (a o nic jiného bezpochyby nejde) je v podstatě na naši vlastní objednávku. A propos, PeSi, poslední upálené čarodějnice hořely na puritánských hranicích v Nové Anglii v 19. století. To jen v rámci historické objektivity.
[44]
Anko,
(helena: 04.08.2006, 14:16:24
- x)
on to ten Topolánek vůbec nemá snadné. Krom Paroubkova pevného přesvědčení, že on je jediný povolaný má v zádech dvě koaliční strany, které, ač se zatím tváří loajálně, nejsou zrovna pověstné svou spolehlivostí a mnoho kudel od svých spolustraníků. Musím říct, že mně naopak zaimponovalo, jak si zatím stál konsistentně na svém. Jestli to teď vzdá, přičetla bych to spíš nátlaku a únavě než nedostatku schopností. Což ovšem nic nemění na tom, že následky budou infaustní.
[49]
heleno, zdravím.
(Anka: 04.08.2006, 14:23:38
- x)
Konzistentní tím, že udělal oblouk a dnes by chtěl vládu odborníků, kterou mu cpal Paroubek hned zkraje? Čím byli koaliční strany škodlivé? Jak jsme si mysleli,že Bursík je nebezpečný mimoň, dnes je daleko konzostentněkjší, než Topoláneki, nemůžu si pomoct. Mýlím-se, ráda si zahalím hlavu, opravdu.
[51]
2 helena
(PeS: 04.08.2006, 14:28:12
- x)
já vím, přesně proto jsem to psal. Já nenapsal \"katolické\"... Ale puritáni se za křesťany považovali... A psal jsem to přesně proto, aby si přemýšlivější doložili, jak málo času od té doby uplynulo... Mám pocit, že jsem napsal totéž, co Vy, jen jinými, možná více provokativními slovy...
[55]
heleno,
(Rpuť: 04.08.2006, 14:40:56
- x)
samozřejmě, že \"je to na naši objednávku\". Ono je to v podstatě furt pět. Civilizovanější jednání je v konfrontaci s primitivnějším vždycky v nevýhodě. A je fuk jestli je to fundamentalismus versus judeokřesťanský civilizační okruh, nebo Topolánek x Paroubek. Jak někdo najede na infantilní \"buď bude po mém, nebo vůbec nebude\" jsou jen dvě možnosti - buď ustoupit, nebo ho zabít. V případě Paroubka samozřejmě nemyslím doslova, na něj je přece jen vyvíjen jistý civilizační tlak a nemůže začít vyhazovat členy ODS do luftu. V případě muslimských fanatiků se, bohužel, asi mnoho jiného dělat nedá.
[57]
Honzo,
(jura-p: 04.08.2006, 14:43:10
- x)
tak nevím, co mám neposlouchat. Já si myslím, že je doba, kdy se blíží potřeba nových voleb. Prostě tím, že vznikly dva stejně silné bloky, z nichž jeden se rozhodl pro obstrukci nepracováním ve sněmovně a tím blokování demokratického systému v naší zemi. To umožňuje vládu bez mandátu. Místo vymýšlení jak to udělat, aby vládla jiná vláda bez mandátu by byly podle mě volby legitimnějším řešením vzniklé situace. Do voleb by mohla, kdyby se na to domluvila nastoupit pravostředová polovina sněmovny ve dvou blocích. ODS, která by nabídla první místo na kandidátce po svých zvolených malým pravicovým stranám (Kasl a pod). Tím by blok získal kolem 3% navíc. ODS by nebyla podezírána z prospěchářství a kdyby se zavázali ti z malých stran, že se nebudou podílet na podobné obstrukci nechozením k urně, tak by si jinak mohli ve sněmovně dělat, co si přejí. Blok lidovců a zelených by také vzhledem k volebnímu systému získal více mandátů. Ale i tento postup má svá úskalí. Jednak by bylo třeba absolvovat ten druhý a třetí pokus, což při současné obstrukci prostě nejde. Formálně totiž nezačal ani ten pokus první o sestavení vlády po volbách!!! S tím, co se děje, tedy s pověřováním sestavování vlády bez toho, že by byla ustavena sněmovna, ústava vůbec nepočítá. Tady se děje spousta věcí, co se ve skutečnosti nedějí. Paroubek nenabídl své odstoupení, jen o tom mluvil, že by mohl. Prezident neodmítl jeho odstoupení, jen říkal, že by to bylo nevhodné, ani nemohl odmítnout, protože premier odstoupení nenabídl a odstoupit zatím nemusel, protože není ustanovena sněmovna. Topolánek byl pověřen vedením rozhovorů, ale žádnou vládu nesestavoval, protože to zatím nešlo. První pokus ještě nezačal. Žijeme ve světě virtuální reality. Ve skutečnosti se podle ústavy nestalo ještě nic mimo toho, že se sešla sněmovna na ustavující schůzi, ověřili se mandáty a od té doby se dva měsíce neděje nic!!! Nemáme sněmovnu, vládne vláda bez kontroly parlamentem. Jičínský a ostatní členové komise pro tvorbu ústavy se musejí otáčet v hrobě a nebo ze studu do toho hrobu zalézt. Podle mě by měl prezident odvolat předsedu vlády za konání blokující demokracii v ČR, když už ho neodvolal za jeho povolební projev. Měl by jmenovat předsedu vlády, ten by měl sestavit vládu, která by podala návrh spojený s otázkou důvěry, a kdyby KSČSSD nadále trucovala tak by po třech měsících mohl sněmovnu rozpustit. O návrhu vlády totiž musí sněmovna rozhodnout a nemůže tak učinit tlupa poslanců bez orgánů. Dokonce ústava nic nepraví o tom, jestli v těch třech měsících vláda existuje, nebo už odstoupila, protože nedostala důvěru a je pověřena vláda jíná.
[58]
Ahoj Anko,
(Vít Blaha: 04.08.2006, 14:44:19
- Mail
- x)
siesta se nekoná, jsem v plném pracovním procesu... Buduju kapitalismus, až se ze mne kouří... Menšinový kabinet samozřejmě není žádné vítězství, ale večer po volbách muselo být přece jasné, že se vítězství nekoná. Na žebříčku nové volby, 3K, menšinová vláda, velká koalice je to řešení holt druhé nejhorší. Pro mne ještě (na rozdíl od velké koalice) skousnutelné, chápu že pro spoustu lidí ne. Teď se budu snažit odpovídat i Honzovi ze Žiškova. V našem brněnském bulletinu vyšel asi před půl rokem článek od jednoho mladého kolegy, který si myslí, že by se ODS měla stát \"Catch all party\", chtěl jsem tehdy reagovat písemně, ale nakonec jsem to neudělal, protože jsem by celé jaro v časovém skluzu. Myslím, že ten bájný úkol vytvořit \"Stranu pro všechny\", alespoň tedy v den voleb, si vzal volební štáb ODS za své už minimálně rok před volbama a volební kampaň byla proto taková jaká byla, žádné snižování počtu úředníků, žádné šetření, žádné rozpočtové škrty, žádá jasná stanoviska. Hlavně nevyplašit případné nové voliče. Tak jako jsem nepovažoval volební kampaň ODS za nejšťastnější, tak považuji ideu \"Strany pro všechny\" za chybnou (když pominu, že jsme tu jednu stranu s velkým \"S\", nějaký ten pátek měli). Její prosazování, totiž vede k tomu, co teď můžeme sledovat: Rozplizlosti v komunikaci o které píše Ivan Jemelka, Topolánkově jednacímu stylu který mi bohužel připomíná nebohého Josefa Luxe a situaci, která se mění každých pět minut. A nejdůležitější není ani ten menšinový kabinet. Myslím, že druhá část zprávy z poslaneckého klubu je důležitější - jsme proti velké koalici!
[59]
PeSi,
(helena: 04.08.2006, 14:44:52
- x)
to nemělo být pobouření. Jen církev napsaná bez přivlástků, prostě implikuje tu \"tu jedinou, universální\". A co se týče toho, že je to nedávno? Obávám se, že je nám to blíž než si připouštíme. Ostaně nevím čemu bych dala přednost - umřít v ohni milosrdně omámená kouřem nebo s decentně zlámaným vazem (ne, že bych to chtěla vychvalovat! tak blbá ani masochistická nejsem)nebo pomalým pižlánim hlavy pod dohledem kamery... Řekla bych, že rozdím nějakých 150ti let se stírá. V oblasti ideologických poprav lidstvo vždy osvědčovala obvzvláštní krutost a nějak se v tom nemění. Leda snad, že dokáže pružně zapojit moderní technologie.
[60]
Vítku, ahojky.
(Anka: 04.08.2006, 14:52:10
- x)
Znáš mne -taliánští předci mají vrch a neslyším. Tvrdím, že Topolánek vůbec netuší, kam jej pošupují, má svého akorát. Paroubek je v nízkém komunálu trénovaný a Topolánek jen lapá stopu. Je ostudené, aby poslanci hleděli k presidentovi jako ke spáse. Oni, sakra, nemají názor? Proubouzejí se až ve chvíli, kdy jim Osud třese seslí, fíx práce?
[61]
Druhé úskali by mohlo nastat ve volbách.
(jura-p: 04.08.2006, 14:53:04
- x)
že by do voleb šli komunisti a socani společně. Ale pak by nejspíše prohráli i tak. Nebyl bych pro to, aby ODS utvořila jeden blok se všemi stranami ve středu a napravo. Asi je to můj odpor k národním fronátám všeho druhu. A tím, že by vzala na kandidátku lidi z malých stran by projevila dost odvahy a dala by najevo, že tak nečiní kvůli vlastnímu prospěchu.
[62]
Rputi,
(Vít Blaha: 04.08.2006, 14:56:10
- Mail
- x)
on to Topolánek bohužel celou dobu neříká... V úterý po jednání u Paroubka tvrdil spolu s ním, že předčasné volby ne! Po dvoutýdenních tajných separátních jednáních a nekandidování 3K kandidáta na dnešní volbu šéfa PSP to byla další věc, která mne v to úterý nemile překvapila...
[63]
Anní,
(helena: 04.08.2006, 14:57:13
- x)
to nemá s paranoiou, co společného. To jen, že čím jsme starší, tím víc nám vadí, že jsme se dřely pro něco, co jsme doufaly, že to má smysl a najednou to jiní přivedou vniveč. Prožila jsem si něco podobného v jiné oblasti, ale bolelo to neméně a přenášela jsme se přes to nejmíň rok. Opravdu paranoidní je to, co se dnes v politice děje. Neustále zvraty bez logiky a smyslu.
[64]
Anko,
(jura-p: 04.08.2006, 14:58:59
- x)
ale my přece vůbec nevíme, co ví a neví Topolánek. Nevíme ani, ve skutečnosti, čemu čelí. Nevíme, co mu říká Bursík mezi čtyřma očima. Nevíme ani, jestli a případně kdo ho podtrhává v ODS. Vždyť se zatím pohybujeme jen v dohadech. Znovu opakuji, že podle znění ústavy nezačal ještě ani první pokus o sestavení vlády po volbách. Zatím jsme jenom svědky největší obstrukce v dějinách demokracie v České republice. Déle nepracovali snad jen někteří čeští poslanci v říšském sněmu. Ale ti nebyli schopni jednání zablokovat a vlastně se ho ani nezúčastnili, takže neblokovali schopnost usnášet se.
[66]
juro,
(Anka: 04.08.2006, 15:03:23
- x)
my víme, že Topolánek od svého nástupu do funkce je v úzkém kontaktu s primátorem. Někteří víme, že se na něj rafičila past. Bez těchto informací jsme si mohli ověřit divnou hru pana primátora. Pokud ale si kompletně celá ODS neuvědomí, že ění v Praze není jen věcí pražské ODS, nemá cenu, abych si tu pindala.
[67]
Juro, podepisuju všema deseti. Tady se nedá dělat nic jiného, než vzít do ruky bič a vypráskat tu svoloč!
(Rpuť: 04.08.2006, 15:05:29
- x)
Vítku, též mně překvapilo nemile, ale měla jsem pocit, že je to spíš momentální manévr. Ono je těžké soudit, když ty informace jsou jak noty na buben. Tři čtvrtiny se nedozvíme vůbec.
[68]
Odpor k národním frontám
(Vít Blaha: 04.08.2006, 15:06:23
- Mail
- x)
Juro, domnívám se, že vytvoření předvolebního bloku je čistější než pouštění míst na vlastní kandidátce. Mám totiž pocit, že těch žadatelů o místa by bylo najednou nějak moc - např. takový Milan Hammerský jako předseda desetičlenné LIRY by si jistě také nárokoval post někde nahoře...
[72]
Ale ty, brďo, hnus Kalousek,
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 04.08.2006, 15:14:53
- x)
copak nemohl ještě chvíli počkat s tím svým veledůležitým výkecem? Bursík teď zavětřil a ten tlak uvnitř Zelených, aby se přidal k Paroubkovi, bude nesnesitelný. A máme po žížalkách... A rozštěpení ODS-esky je stále blíž a blíž. No ještě k tématu. Kdysi jsem viděl americký film, bohužel nevím, jak se jmenoval, hrál tam Dustin Hoffman, jak se vyrábí zpravodajsky válka, aby se rychle zapomnělo na milostné aféry presidenta... Mechanika výroby šotů z bojiště byla zajímavá, rozvahy zpravodajců-výrobců, co to může udělat s divákem také, ale poslední třetina byla hole holyvůdská, tiskového magnáta, který tu válku vyrobil, odstranila FBI. Takže já jdu mýt podlahy, psát scénář k muzikálu, nakoupit pro Šímu žrádelko a pitivo, jelikož dnes v noci přijede a vysvobodí mě tak, co by zodpovědného rodiče z alkoholických ranních mlh na letenských luzích a hájích... A mučedníka z něj nechci, ani z jeho bráchy, to klidně ty islámisty postřílím sám. Ratatatata, bum, spadl dům, z papundekla, pro aláha, cos to udělala, cos to pekla? (Aláh nám slíbil tam nahoře dům z cihel, kde pak můžeme vypéct kohokoliv... Aláh je prý velký stavitel (...ale u koho to studoval a co má za školy?) Rosekrucián, který před chvíli vstal z vlastního lože...
[73]
Anko,
(jura-p: 04.08.2006, 15:15:25
- x)
ale jak máme zasahovat do dění v pražské ODS, když o ní víme míň jak ty, a když nám všechno řekneš, tak to budeme vědět z druhé ruky. A ani ty jsi u všeho přece nebyla. Takže část z třetí ruky. Pasti samy o sobě nejsou moc zajímavé, do těch padáme neustále. Důležité je jenom v nich nezůstat. A nikoho jiného na to vyjednávání stejně nemáme, bez ohledu na to, je-li Topolánek v pasti nebo ne. Teď mi přišla zpráva, že Topolánek požádal prezidenta, aby ho pověřil sestavením nové vlády. Podle něj je jediným řešením menšinová vláda nebo nové volby.
[74]
Juro-pe
(Honza ze Žižkova: 04.08.2006, 15:16:40
- x)
Neposlouchat blbý rady pro ODS. A vydržet s konzistentním názorem. Já vím, že Vy to víte. A chtěl jsem poprosit o předání mého názoru dál. Abych hledal cestičku jinudy je příliš složitý. Toť vše. I když složitější cesty by šly. Tuhle jsme tu diskutovali o tom, jak se dá dostat ke komukoliv na nejvýš 6 kontaktů. Já mám jakési kontakty do ODS přes 1 až dva lidi, ale radši jsem to napsal do diskuse, říkal jsem si, že se třeba někdo přidá.
[82]
Honzo ze Žižkova
(jura-p: 04.08.2006, 15:41:32
- x)
já si myslím v podstatě totéž, co vy. A už jsem v životě tolikrát prohrál, že si myslím, že zachovat si poctivě své názory je důležitější než nějaká vláda. Ale jestli je pravda, co mi přišlo na mail, tak je to vlastně v pořádku. Ale kolik lidí si vůbec uvědomí, že to co provádí socani je vlastně takový tichý puč, aby mohla dál vládnout vláda, která neobstála ve volbách. A lidovci a US z ní ani neodvolali své ministry. Krucinál o čem se to vlastně bavíme. Němec s podporou všech šestnácti voličů dává stížnosti pro porušení zákona a ten vegan obhajuje zákon o provozu na silničních komunikacích, kde snad jediná věta není správně. A Rath vydává vyhlášky a Kühnl uzavírá miliardové zakázky. A ... Jestli budu zvolený, tak mimo imunity budu pracovat na těch kukaččích vejcích, co nám založil Jičínský a Rychetský do ústavy. Tak, aby byla jednodušší a jednoznačnější. Tak, aby po třech měsících, kdy sněmovna nepříjme usnesení ve vyjmenovaných věcech, byla rozpuštěna. A aby senát měl větší pravomoci nebo byl zrušen.
[83]
poznámky encyklopedistovy
(Dušan Neumann: 04.08.2006, 15:44:23
- x)
Rputi, onen proces s čarodějnicemi končící upálením se odehrál v Salemu, Massachussettes, v roce 1692... na starém kontinentě hranice hořely podstatně déle. V Anglii do roku 1750. Klaune ten film se jmenoval Wag the Dog (Vrtěti psem), a shodou okolností byl uveden do kin zrovna v době vstupu USA do balkánského konfliktu... příznačné je, že od té doby vyznavači různých konspiračních teorií považují příběhovou linku filmu za realitu
[84]
no jo, ale volá dělejte s tím něco.
(jura-p: 04.08.2006, 15:49:35
- x)
A já věřím Ance, že hodně toho není v Praze v pořádku. Ale kdo s tím něco nadělá, když ne Pražáci. Určitě zná víc poctivých lidí v pražské ODS, se kterými o tom může mluvit, než já. A já můžu akorát tak říkat, nemáte to nějak divně zařízený v té vaší Praze. A oni mě můžou říkat, dyť ty o tom víš ... z těch Budějovic. A volby, alespoň u nás na venkově, jsou tajné. A každý, co v Praze do toho mluví, byl takhle zvolen. Aspoň doufám. Parafíne, nikde není politika selanka, uvidíme, jaké zkušenosti získáš u Zelených. A teď si představ, že ti začnu říkat, dělej něco s tím Uhlem a Pávkem. Co mi řekneš, ty budoucí představitel zelených na jedné z pražských radnic?
[95]
Heleno,
(mayda: 04.08.2006, 16:09:18
- x)
jen jsem nakoukla, takže jsem přečetla jen to, kde jsem byla přímo oslovena. máte pravdu s tím,že se rádi dojímáme nad vzdáleným utrpením. Soucítíme s bližním a nemusíme ani zvednout zadek od televize. Doopravdy nás to nebolí a naše děti nikdo neohrožuje a tak si jen navzájem řekneme \" to je hrozný, pani, viďte\" a \"pani\" řekne \" No jo, ani koukat jsem se na to nemohla\" a rozejdeme se navzájem uspokojení, protože jsme dali druhým najevo, jak soucítíme s bližním. A začasté se tím sentimentem pokoušíme vydírat, abychom dosáhli svého. za kvílicími ženskými není třeba jezdit ani na BAlkán. Byla jsem kdysi v kostele sv. Jiří u hrobu sv.Ludmily. Byl to nějaký pravoslavný svátek, sloužila se tam pravoslavná liturgie a kostel byl uzavřený pro turisty, hrobka byla přístupná jen věřícím. Taky mě, Středoevropance, vychované ve zdejší kultuře, připadalo teatrální, co předváděly prqavoslavné ženské u té hrobky. a to byly sice východoevropanky, věřící východní církve,která je poněkud šmrnclá byzancí, ale žily většinou desítky let v naší zemi. A v hrobce neležel žádný člen rodiny, s kterým by byly svázány citovými pouty, ale stovky let mrtvá kněžna - možná, tuším, že není ani tak zcela jisté,že tam opravdu leží. A ty ženské naříkaly, jako by jim srdce z těla rval. Mimochodem, rituální kvílení nad nebožtíky bylo zvykem, tuším, taky v Irsku a patří k rómským pohřbům. A někdy to není k zahození, mít ritualizovaný způsob, jak dát průchod emocím, je to pro duši zdravější, než naše středoevropská neteatrálnost.
[96]
Vážení,
(PeS: 04.08.2006, 16:10:11
- odkaz
- x)
zatracený trpajzlíci... Tak znovu... Asi jste si všimli, že dění na politické scéně příliš nekomentuji, neb nepředstírám, že tomu rozumím, a jen čekám, jak to dopadne... Leč na to \"aktuálně\" jsem nahlédl a tam mě zaujalo - viz odkaz. Doporučuji důkladně přečíst, domyslet souvislosti a pak věnovat tichou vzpomínku \"věhlasným ekonomům a odborníkům na procenta ze Psa\" a na jejich bláboly, když např. drát&comp. začli s revolučními vyhláškami. Tam se totiž skrývá ten pravej průser a realita všedního dne - a jen málokdo si ho uvědomuje. A speciálně pro Modrého ptáka - už víš, proč jsem Tě furt přemlouval k nějaké té elementární ekonomické osvětě? Myslíš, že alespoň polovině lidí, co to budou číst, dojde, co je tam vlastně napsáno?
[98]
PeSi, netroufám si vůbec
(Modrý pták: 04.08.2006, 16:17:13
- x)
odhadovat, fakt. Ale každopádně bych si velmi přál, aby se na té vládě nedohodli alespoň do konce září. Fakt bych toho hnusného ekonomické diletanta viděl, jak se tváří. Na všechny pády, pokud parlament ty kraviny nezruší, tak se to bude platit - bez ohledu na socialistické žvásty. Jak dlouho trvá legislativní proces nevím. Ale třeba se jim ty předvolební debility podaří do sestavování rozpočtu zrušit.
[99]
Parafíne, já Anku nenapadám.
(jura-p: 04.08.2006, 16:17:10
- x)
A snad to ví i ona. Já jsem skoro stejně bezmocný k některým věcem v Budějovicích jako ona v k jiným v Praze. Hergot, já už lezu s odporem k tunelu do nikam pod nádražím za dvě miliardy všem na nervy. Ale jsou lidi, kteří říkají, na tak budeme mít tunel za dvě miliardy. On bude nakonec i využitej. Každá díra pod dráhou dobrá. A já zase, ale za ty prachy by byl most a silnice až na budouci dálnici. A oni, rychlodráha až do středu města, to je urbanistická koncepce 7O. let. Oni jsou vážně přesvědčení o tom, že přijet do Budějovic nemá být snadné a rychlé. Domácí to nějak objedou a cízí jezdit snad nemusí, že jo. Ještě by tu chtěli parkovat nebo co. A já říkám obchodovat a utrácet a bez toho bude z Budějovic skanzen. A oni už neříkají nic a myslí si, ale pěknej a náš. A každý rok se odstěhuje z Budějovic dva tisíce lidí. A všichni každé ráno přijedou autem do práce. A ti samí říkají, to je hrozné, asi by se ty auta do města neměla pouštět. A vymyslete něco, aby se podporovalo investování ve městě. Zanikají firmy. Podporujte je nějak. A já, nemají zákazníky, lidi nakupují a jezdí na obchodní jednání autem. Tak ať přijedou vlakem něbo městskou dopravou nebo na kole. Já taky jezdím na kole. Zákazníci a partneři jezdí prostě auty. No to je hrozné.
[101]
No PeSi, díky
(Vít Blaha: 04.08.2006, 16:20:28
- Mail
- x)
Jako zaměstnavatele mne potěšil zejména Sobotkův návrh: \"...Ministr financí Bohuslav Sobotka už v červenci prohlásil, že je možné odsunout opatření, které umožňuje podnikům platit nižší příspěvky na nemocenskou. Tím by se bilance zlepšila o dvacet miliard...\" Tož lidi budou marodit, já budu odvádět plná procenta na nemocenskou státu, aby ten hňup měl \"zlepšenou bilanci o dvacet miliard\" a pak ještě marodům platit nemocenskou podruhé. Asi mu tu bilanci trochu nabourám... Ze zaměstnanců budou opět podnikatelé s nejnižší možnou nemocností...
[102]
Zabte mne,
(kocour: 04.08.2006, 16:22:39
- x)
ale čím dál víc si myslím, že od VK byla chyba kohokolil pověřovat vyjednáváním. Je to mimoústavní krok (pro Halladina a spol: nikoli protiústavní), VK měl prostě říct \"ustavte Sněmovnu, pak vláda podá demisi, a pak jmenuji podle ústavy nového premiéra a na jeho návrh novou vládu. To není výčitka, sám bych před měsícem nejednal jinak, ale kdo mohl tušit, že socani rozehrajou takovouhle nefér hru.
[103]
DAno,
(mayda: 04.08.2006, 16:23:27
- x)
na podruhé jsem překoukla i další příspěvky, neklesejte na mysli a babičce dejte berle. když klid, tak klid. Možná jsem cynik, ale zkušenost ve vlastní rodině mně naučila, že stařenky nemůžou, dokud se ostatní tváří, že můžou. Když to jinak nejde, obvykle se ukáže, že stařenky ještě můžou. držím palce, ať dobře dopadnete, ono to letošní počasí má dost daleko do zdravého povětří.
[105]
Heleno, nerád se hádám, ale tentokrát
(Dušan Neumann: 04.08.2006, 16:24:10
- x)
jsem skutečně zvědav kde jste k tomu přišla. Trochu jsem se podíval do pramenů a poslední čarodějnický proces dokumentovaný nejen v Nově Anglii, ale v celých státech, proběhl v Benhamu, Massachussettes (kde jinde než u puritánů) v roce 1697, s nějakou Winifred Kingovou. Trochu ji máčeli ve vodě, ale když se nepříznala soud ji pustil a Kingovic rodina se pro jistotu odstěhovala do NY. Je nemyslitelné aby kdekoliv v jurisdikci pod americkou ústavou (1787)uzákoňující separaci státu a církve mohl takový proces vůbec proběhnout.
[106]
Kocoure,
(jura-p: 04.08.2006, 16:29:45
- x)
přesně o tom samém jsem psal před chvílí. Já žasl už tenkrát. No prostě nás nikoho nenapadlo, že někdo udělá takový skoropuč a ještě na dva měsíce a ještě to neskončilo. Ale on to vlastně Paroubek ve své slavné řeči slíbil. A kolik lidí si uvědomí, že je to daleko za hranicí toho, co se jmenuje demokracie?
[110]
2 Modrý pták
(PeS: 04.08.2006, 16:45:38
- odkaz
- x)
ad: \"Ale každopádně bych si velmi přál, aby se na té vládě nedohodli alespoň do konce září. Fakt bych toho hnusného ekonomické diletanta viděl, jak se tváří.\" - Nevím proč, ale při té představě se mi neustále vnucuje hudební doprovod \"[: svět zajásá :], až vás uzří tancovat...\". To už je taková asociace představ...
[111]
Ježíšikriste panenkomarjáskákavá,
(kocour: 04.08.2006, 16:46:01
- x)
teď jsem si ještě poslechl tiskovku ODS, to už jste se v ODS úplně zbláznili? To jako Topolánek chce \"formální pověření\", on chce, aby ho Klaus jmenoval TEĎ premiérem? Rozumím tomu správně? A jak to asi ten Klaus má udělat, když Paroubkova vláda stále nepodala demisi a v tuhle chvíli ani není povinna ji podat? Mohl by si někdo v hlavním stanu ODS přečíst Ústavu a udělat si jasno v tom, co se de iure dá a co se de iure nedá dělat?
[112]
p. Neumanne,
(helena: 04.08.2006, 16:49:02
- Mail
- x)
ta kniha se jmenuje nějak jako \"Čarodějnické procesy z pohledu psychiatrické diagnostiky\", je možné, že je to jen podtitul a název byl krátký a úderný. Napsal to americký psychiatr s italským jménem. Zcela jistě to vyšlo před r. 1989, protože ji někdo přivezl z ciziny a pak kolovala a z neznámých důvodů skončila u mne (normálně nekradu, ani knihy ne, i když mám někdy chuť). Je mi jasné, že po přijetí ústavy se nemohlo jednat o legální proces, ale výstřelky existovaly tenkrát jako dnes. Není to kniha, kterou bych si četla denně před spaním, takže už to nemám přesně v hlavě, ale pokud mě paměť neklame, jednalo se v podstatě o svedení několika (mnoha) zcela bohabojných manželů ve vsi. Tribunál byl složen z rady starších, bezpochyby podněcovaných oklamanými manželkami.
[114]
Já si pořád
(Foundryman: 04.08.2006, 17:00:05
- x)
myslím, že se mašina klopotně kodrcá k novým volbám, jen to nikdo nechce uvést jako cíl jednání, aby nebyl za viníka. Topolánek ovšem bez podpory KDU-ČSL a Zelených do menšinové vlády nepůjde, snad není sebevrah. A Paroubek už promptně prohlásil, že duhová podpora ODS by patrně v sc. dem. nenalezla porozumění. Čili nic. Jako další variantu uvedl Topolánek předčasné volby. Nevím, co furt máte, mně připadá Topolánkův postup OK - pokud má tedy v úmyslu dosáhnout předčasných voleb, které mu byly v očích voličů Paroubkem vnuceny.
[116]
Juro, já na žádný pád nikoho nenapadám,
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 04.08.2006, 17:05:13
- x)
že někoho napadá... Já jsem jen ten skromný \"Limonádový Joe\", co se snaží ve jménu lepšího a šťastnějšího života v Ne-vadě sestřelit náhodně letící a bzučící otravnou mouchu... PRSSK! No, vidíš, a můžeme klidně popíjet dál. Přetržený pásek se dá vždy něčím nahradit, třeba pevnějším... Jo a k těm Zeleným, já nechci na radnici, já tu chci jen udělat volno v kultuře, snažit se, aby odešla žába na prameni řiditel KD Vltavská Vodrážka, letitý kamarád Kočky, aby přestal podmiňovat vybudování nového divadla odkoupením předraženého projektu svého přítele a že on má už určené firmy, kteří za tvé peníze stavbu provedou atd. Tohle mě sejří, tohle za pomoci Zelených zvládnu... Bursík řekl našemu zástupci ve směnu, když ho mimo jiné seznámil i s výše uvedeným problémem, dělejte si na \"sedmičce\", co uznáte za vhodné, já to tam neznám, znáte to tam vy... A tohle by Paroubek, ani Topolánek neřekli... A padám.
[117]
Jo a zapomněl jsem ve své vrozené skromnosti dodat,
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 04.08.2006, 17:49:56
- x)
že ten \"Limonádový ...\" je vždy při střelbě opřený zády o bar. A jak všichni tady víme: \"Bar\" je jednotka tlaku... A aby ten bar vydržel ten zvýšený tlak zad a zůstal nám tu, chvála Dagu Badmanovi a ostatním bohům na věky, je občas velmi žádoucí pro zdraví veškerého osazenstva baru a jiných jednotek vypustit ono zvýšení \"střelbou\" do vzduchu... A my \"hrdinové\" vždy nějaký ten zmateně poletující protivný hmyz trefíme. Spadne-li někomu do jeho piva, je to vina vždy té mouchy, ne naše...čili jak sami už po několikáte víte: Alláh je velký. Barbar
[119]
Dušane,
(mayda: 04.08.2006, 17:56:04
- x)
já mám taky neurčitý pocit,že nějaké čarodějnice se upálily ještě v 19.století. Nakonec nemuselo se to hnát po církevní linii, ale jako přečin proti mravopočestnosti, ne? Ale netrvám na tom, nemůžu to doložit,jen mám pprostě dojem, e jsem,stejně jako Helena o tom někde něco četla.
[121]
Když to tak čtu na idnes, tak Foundry má pravdu
(Rpuť: 04.08.2006, 17:59:18
- odkaz
- x)
Předseda ODS Topolánek požádal na Hradě prezidenta, aby ho pověřil sestavením vlády. Předložil mu dvě možné varianty řešení povolební situace: ***menšinovou vládu občanských demokratů s duhovou podporou, nebo předčasné volby***.......***Předseda ČSSD Paroubek nesouhlasí s případným vznikem menšinového kabinetu ODS podporovaného všemi stranami s výjimkou KSČM***.... Takže zbývá jen druhá možnost....
[124]
Parafíne, neraduj se předčasně, ono ještě pár kotrmelců bude.
(Rpuť: 04.08.2006, 18:54:16
- x)
A dupání, dokuď ho tam nenecháme a nebude mít premiera a předsedu sněmovny a prvního tajemníka, poslední podmínka bude, že Klaus podá demisi a Puchejř bude mít všechno, všechny kyblíčky i lopatičky i bábovičky a nedá a nepučí... Jinak si to pleteš, tele bylo zlatý a boží byl beránek. Ten dopad blbě a tele vlastně taky, protože to jim Mojžíš rozbil a od tý doby ho furt někdo hledá, jak ti psi ztracené psí království, co tam bylo prejtu na prst tlustě. A od dob Mojžíšových patři lidstvo mezi hrabavé...jako např. kur domácí...
[125]
maydo, dokonce i v tom
(Dušan Neumann: 04.08.2006, 18:56:57
- x)
kalvínském Švýcarsku přestali s upalováním v polovině 18. století. Pravdou je, že někteří zaostalí Bavoráci honili čarodějnice ještě v šedesátých letech minulého století a snad i nějakou utopili, ale nikde to už nebyl soudní úkon. Ani v USA není záznam o lynčování a upálení pro čarodějnictví v 19.století...Samozřejmě nevylučuji, že když někde nějaká babizna uhořela v baráku, někde neřekl \"dobře jí tak, čarodějnici starý\"
[128]
Já, vím, ale ten zvěrokruh boží
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 04.08.2006, 19:05:37
- x)
se mi nevydrápatelně vryl do paměti. Kdysi jsem dělal s kolegy anglickou loutkovou pohádku \"Tři čuníci\" a prosadil jsem si Nohavicovu hudbu, takže vlastně ti \"Tři čuníci\" od Jarka byli vlastně pro nás... \"Telátko oblíbené\" je jeho písnička z CD, které pak vzniklo po úspěchu pohádky... A kráva je posvátná...a to tele, hubou mele, z ní pošlé, už prý ne...
[131]
Z usnesení poslaneckého klubu ODS z dneška.
(jura-p: 04.08.2006, 19:25:25
- x)
Poslanecký klub ODS podporuje další spolupráci koaličních stran ODS, KDU-ČSL a SZ. Poslanecký klub ODS podporuje projekt trojkoaliční vlády složené z ODS, KDU-ČSL a SZ. V případě neumožnění vzniku trojkoaliční vlády považuje poslanecký klub za možnou variantu řešení v podobě menšinové vlády ODS, tolerované demokratickými politickými stranami v Poslanecké sněmovně. Ukáže-li se jako nerealizovatelná varianta vlády Trojkoalice a menšinové vlády ODS, tolerované KDU-ČSL, SZ a ČSSD, podporuje poslanecký klub ODS takové řešení, které bude směřovat k vypsání předčasných voleb. Poslanecký klub ODS v žádném případě nepodporuje uzavření velké koalice ODS a ČSSD, opoziční smlouvu mezi těmito stranami ani vytvoření „úřednické vlády“ na celé volební období. Ale nejsou to všechny body. Takže tam měli nějaká usnesení neveřejná.
[134]
Protože to nevědí ani novináři.
(jura-p: 04.08.2006, 19:48:55
- x)
Napřed skončí ustavující schůze, na které zvolí poslanci své orgány, předsedu a výbory. Pak odstoupi vláda. Když neodstoupí tak ji prezident odvolá. Pak pověří vládu, aby zatím vykonávala povinnosti vlády. Jmenuje někoho premierem a pověří ho sestavením vlády. Ten navrhne prezidentovi členy vlády, prezident je jmenuje. Vláda do třiceti dnů požádá sněmovnu o vyslovení důvěry. Vládní program se u toho čte z pilnosti, není nijak povinnou součástí. Takže řeči o projednávání programu jsou jen takovým folklorem nepovinným. Pokud sněmovna vládě důvěru nevysloví, vláda odstoupí. To je ten první pokus, co zatím nezačal.
[136]
Hezký večer přeju
(Dana: 04.08.2006, 20:26:04
- x)
děkuju všem, kteří mě povzbudili. :-) Nicméně - nějak mi vůbec není dobře a jen doufám, že to z doktorkou uvažovaných variant je ta, že se jedná o opožděnou reakci organismu na stres -ono ten rozbitý barák, nemožnost sehnat v dohledné době řemeslníky, zvířena, cpoucí se mi do bytu a další problémy, se kterými jsem se ani raději nechlubila, mě přece jen asi dostalo. Pokud mi nebude dobře, ještě je tu ten poukaz do nemocnice. Odpoledne přijela dcera, která zrušila nějaký svůj program, a dojela i se stínovým zetěm - Thea vedle žehlí to, co jsem včera nevyžehlila já a stínový zeť oživuje nový PC. Tak doufám, že se ráno probudím odpočatá do nového, krásného dne. Jen mě mrzí, že kvůli téhle lapálii nepojedu zítra na koncert JoJo bandu v téměř vedlejší vsi. Přeju vám dobrou noc. :-)))
[137]
Modrý ptáku.
(jura-p: 04.08.2006, 20:28:59
- x)
Socialisté mají všeobecně plést si pojem právo s pojmem nárok. Pak právo na bydlení vykládají jako nárok na příděl bytu a nikoli jako stejnou možnost jako ostatní si byt vlastním přičiněním a za vlastní prostředky obstat. Stejnou možnost a stejná práva na obstarání bydlení ovšem zařídí nejlépe svobodný a otevřený trh s bydlením. Jakmile uznáme, že právo je nárokem něco dostat a ne se toho domoci vlastním přičiněním nebo za vlastní prostředky a toho, že nám nikdo nesmí klást podmínky jiné než ostatním pro naplnění tohoto práva, jsme ztraceni a můžeme rovnou zavést přídělový socialismus. A já se obávám, že výklad práva jako nároku je v EU čím dál přijímanější, ač je zjevně nesmyslný. Například zjevným porušením práva na bydlení jsou různé půjčky pro mladé, protože ze soutěže vyřazují diskriminačně všechny, kteří bez vlastního zavinění dosáhli vyššího, než za mladý označeného věku. Jde o zjevný případ diskriminace podle věku, který však kupodivu socialistům, kteří jinak mají diskriminace plnou hubu, nevadí.
[146]
Modrý ptáku nevytáhne,
(Rpuť: 04.08.2006, 21:12:39
- x)
on už je zakousnutý jako buldog při zápase. To je kreč a jediná možnost je mu tu tlamu vypáčit kramlí. On už není schopen odejít. Bude-li to trvat ještě dostatečně dlouho, dočkáme se bizardností, hraničících se zdravým rozumem. Tenhle týden bylo ve zprávách: Holka si chtěla udržet přízeň svého hocha a tak mu namluvila, že je těhotná. Celou dobu se vycpávala a nakonec \"předčasně porodila\" v Praze v Motole a tvrdila, že dítě tam ještě muselo zůstat. A pak, že jí to dítě v Motole ukradli a zašantročili. Naprosto věrohodně lkala před kamerou. V Motole popřeli, že by kdy byla jejich pacientkou, do věci se vložila policie a po prvním vyšetření bylo jasné, že nikdy těhotná nebyla. Už jí vyšetřil i psycholog - ta holka není cvok. A musela vědět, že při vyšetření se na všechno přijde - přes to to udělala......???????
[149]
Daníku,
(raptor: 04.08.2006, 21:37:26
- x)
drž se, myslí nás na Tebe víc. Tak jsme si dneska s předsedou oblasti odsouhlasili, že takové období tak plné novinářských dezinterpretací málem nepamatujeme. Pak nemá bejt jeden navrčenej jak motorová pila od časného jitra (časných jiter). Tímto se všem, které jsem rozkolísal, přednostně juráskovi-p, omlouvám, ale já Vám už pár tejdnů říkal, že ódéeska do žádný velký koalice nebo opoziční smlouvy nepude a nepude a vy jste mne neposlouchali a neposlouchali. :-)
[153]
Další zprávy. Jak jsem obdržel, tak posílám.
(jura-p: 04.08.2006, 22:29:30
- x)
Stanovisko ODS k povolebnímu jednání ze dne 4. srpna 2006 Uplynulé 2 měsíce byly ze strany ODS vyplněny trvalou snahou najít takové řešení povolební situace, které by umožnilo vytvoření funkční vlády, disponující mandátem získaným ve volbách. Ani 2 měsíce po volbách nemá Česká republika vládu, která by vycházela z parlamentních voleb a reprezentovala svobodný projev vůle občanů. Je nám to velice líto, ale tento stav byl a je zapříčiněn negativním přístupem ČSSD v povolebním vyjednávání. Od prvopočátku nám bylo jasné, že budoucí vláda musí být postavena na dohodě čtyř demokratických politických stran a na jejich ochotě nalézt kompromis. Vítězství ve volbách a mandát od voličů na základě předvolebních programů nás vedly k jednání o vytvoření koalice ODS, KDU-ČSL a SZ. Tyto tři strany projevily vysokou míru vzájemné tolerance, vstřícnosti, ochoty ke kompromisům na sestavení koaličního programu. Považujeme za velký úspěch potvrzení koaličního potenciálu ODS, jehož výsledkem bylo podepsání koaliční smlouvy a sestavení vlády Trojkoalice. Naše tvůrčí snaha narazila na obstrukci a odmítání ze strany ČSSD. Přestože jsme si od začátku byli vědomi nutnosti naleznutí přijatelného kompromisu s ČSSD, přestože jsme ČSSD postupně předložili několik kompromisních variant povolebního uspořádání, narazili jsme vždy na neproniknutelnou hradbu odmítání. Obstrukce a destrukce ze strany ČSSD vedla dokonce k zablokování Poslanecké sněmovny. Obstrukce a destrukce ze strany ČSSD vedla dokonce k tomu, že vedení této strany bránilo svým poslancům a poslankyním účastnit se tajných voleb vedení Sněmovny, bránilo jim volit. ČSSD vsadila na jedinou kartu, a to donutit ODS k nedodržení slova daného námi občanům před volbami a koaličním partnerům po volbách. ČSSD žádá, abychom opustili svůj program a program Trojkoalice. ČSSD žádá, abychom nedělali potřebné reformy, které jsou pro tuto zemi životně důležité. ČSSD možná očekává, že budeme tolerovat korupci, které jsme byli na všech úrovních vlády a státní správy v posledních letech svědky. V této situaci jsme požádali prezidenta republiky, aby předsedovi ODS Mirku Topolánkovi dal oficiální pověření k sestavení vlády: Menšinové, proreformní, protikorupční a politicky plnohodnotné, a to na celé volební období, přechodné vlády s omezeným mandátem, která zajistí plynulý přechod k předčasným volbám. O těchto variantách jsme připraveni vést seriózní jednání s ČSSD, KDU-ČSL a SZ. Výsledkem tohoto jednání musí být dosažení normální ústavní situace – fungující Poslanecká sněmovna a vláda.
[156]
jurásku,
(raptor: 04.08.2006, 22:46:16
- x)
to jsem tím chtěl říci. Sedíme na místním sněmu ve vesničce střediskové, nebo oblastním v okresním městě, nebo regionálním v městě krajském - a vždycky vstane, a né že né, že některej člověk vstane, a \'ulidští nás\'. Sdělí něco zřejmého, nebo se rozčílí, to je jedno, ale pokaždé tam někdo takový je, kdo nás přesměruje. Všiml jste si? Zaplaťpámbu za takové člověky. Slyšel jsem zprávu o jednáních mezi ODS a ČSSD. Slyšel jsem o tom, jak se TVÁŘÍ a chovají, a že těma bezednýma očima málem víc než Paroubek disponuje Havel(míním ministra). Kdybych měl s takovou svoločí vyjednat koalici v mém městečku, zřejmě bych tak v osmé minutě musel vzít protihráče pod krkem.
[157]
Raptore,
(jura-p: 04.08.2006, 22:58:06
- x)
jednak navrhuju tykání. Já jsem na to na webu dost zvyklej a jako starej vodák taky. A potěšilo by mě to. A když se vytrhnou některé výroky, tak to vypadá vždycky divně. Teď jsem se koukal na události nebo jak se to jmenuje a ta novinářka se snad chtěla s Topolánkem hádat a provedla řadu misinterpretací. A on zdvořile říkal, není to tak. Skoro to vypadalo, že na něho bude křičet. Novináři už nechtějí slyšet vyjádření politika. Oni mu ho chtějí vnutit. Tentokrát se Topolánek nedal a bylo vidět, co si o ní za úsměvem myslí.
[159]
\"Také jsem si pustil po pěti dnech televizi,
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 04.08.2006, 23:27:06
- x)
když mě přítel esmeskoval, že bude v televizi Topolánek. No, v první řadě, takhle skákat někomu do řeči i když je to televizní tlachtátorka...v druhé řadě nenechat někoho domluvit...a ve třetí řadě, ta tabule s destičkami pro blbé se škrty je opravdu už hodna Novy. Existuje u nás nějaké opravdu hodnotné televizní zpravodajství?
[162]
Raptore, já tady vím na \"sedmičce\" tak
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 04.08.2006, 23:54:42
- x)
o devíti, kteří by si okamžitě zasloužili vyšetřování pro korupci. A bohužel, čtyři z nich jsou z ODS, přímo z radnice... Asi je k tomu inspiruje to sídlo Konsolidační banky, která je hned vedle...
[164]
Tak pravda jest, že je Praha nemocná...
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 05.08.2006, 00:27:59
- x)
Jen na okraj: V roce 1994 jsem šel na pobočku ODS do Veverkovy ulice, vyzvedl si přihlášku a vyšel jsem na chodbu, kde jsem potkal člověka, mistra z OPBH v Dělnické ulici, který bez úplatku poslal své lidi opravit závady do bytů jen členům KSČ. \"Á, pěkně tě vítám mezi námi...!\" Beze slova jsem přihlášku roztrhl a odešel... Jako předseda Klubu pouličních umělců jsem osobně s panem Burgermeistrem několikráte jednal, byl tehdy zástupcem starosty na Praze 1, pak i starostou. Slizká zákeřnost, víc nedodávám. Celá Praha si zasklít nezaslouží, ale o to více intenzivněji by se měl vynalézt plyn, který by působil jen na svinské lidi, jedno už z jaké strany...
[165]
Vůbec představa, že tazatelka má řikat je divná.
(jura-p: 05.08.2006, 00:34:21
- x)
Když chtějí televizní tlachátorky vést vlastní řeč, tak ať si nikoho nezvou a nebo ať se zvou navzájem, jak to dělá radiožurnál. Tčeba včera si pozvali politologa a redaktora Nováčka, aby měli dva stejné názory s tazatelem, který taky říkal to samé jako třetí. A do řeči si neskákali. Otázky typu. Odborníci obvykle říkají, že většinový systém voleb by u nás nebyl zaveditelný, protože obyvatelstvo zvyklé po čtyřicet let nevolbě by si neumělo vybrat a volilo by jako druhou stranu komusnisty. Co si o tom myslíte. No já si myslím, že volby mají dvě základní funkce, zvolit reprezentativní reprezentaci názorového spektra a umožnit vytvořit odpovědnou a silnou vládu. A náš volební systém to plní. Většinový systém nezajistí tu reprezentativní reprezentaci. A naši voliči nebyli zralí a pro většinový systém ještě ani nyní nejsme zralí. A on i poměrný systém zredukoval počet stran na těch pět šest, což je méně než těch osmdesát, co jich tu je. A vy pane doktore? No mnoho odborníků tvrdí, že ta reprezentativnost a silná vláda se naráz dosáhnout nedá naráz. A že buď máte lepší reprezentaci a slabší vládu nebo naopak. Ale i já si myslím, že naši voliči jsou pro většinový systém nezralí a možná by dnes byly jen dvě strany OF a komunisti. A tak dál... Ne ve chvíli, kdy se tázající redaktor mění v přesvědčovacího agenta je namístě se ho zeptat, jestli se nechce místo hlásání názorů vlastních na něco zeptat. Vždyť ona řekla Topolánkovi, o čem ho prezident poslal jednat s ČSSD, na čem se má domluvit s ČSSD, věděla, že to má být opoziční smlouva a tak to šlo furt.
[167]
nevím kdo byla moje tazatelka na Radiožurnálu
(Dušan Neumann: 05.08.2006, 00:41:41
- x)
když mi včera volali kvůlivá chabrus Fidelovi, ale otázky kladla inteligentně, do řeči neskákala a nechala mne mluvit dost dlouho nato, abych mohl srovnan fakta i myšlenky jen netelegrafoval titulky. Zřejmě to bude nemoc domácí scény...
[168]
ˇA, juro, asi jsi odhadl správně.
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 05.08.2006, 00:42:52
- x)
Mně také připadala, že je o deset minut rychleji informovanější než Topolánek, který u prézy dokonce osobně byl... Asi ji rychle informoval šéfredaktor při zpravodajském vstupu, že mají zase na Slovensku Filc, či co...
[169]
Dušane, to jsem taky slyšel v autě.
(jura-p: 05.08.2006, 00:48:12
- x)
To byla kupodivu dobrá debata. O těch velkých investicích na Kubě jsem se dověděl až od tebe. A názory byly různé a pořad byl informativní. Ale tam mou ženu vytočila zase ta paní telefonní z lidu, která se bála, že budou vyháněni lidi z bytů jako u nás.
[170]
Juro, nebyl jsem u toho dokonce
(Dušan Neumann: 05.08.2006, 00:52:40
- x)
ale trochu mne překvapilo, že ti driuzí dva debatéři, mluvili spíše v dojmech. Já vždycky rád podpořím své úvahy nějakými fakty. Už jsem se nedostal k tomu, že třeba všechen nikl jde z Kuby do Číny (loni za 1.1mld USD), a ta venezuelská investice je větší než dal zbytek světa dohromady...atd. Teď je ještě brzy, ale až bude jasné jak to s Fidelem je, tak se k tomu vrátím...z Chaveze a Moralese má State Department hlavu v pejru
[171]
Zdravím, Dušane, a to byl živý vstup nebo
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 05.08.2006, 00:53:33
- x)
to pak stříhali... Já jsem měl také jednou čest kecat v telce o Divadelní pouti a čekal za bukem na svůj vstup. K mému překvapení komentátoři četli zprávy z velké televizní obrazovky, která stála hned vedle kamery, takže to vypadalo, že koukají přímo divákovi do očí... A předemnou běžel předtočený vstup, já si zatím sedl, komentátorka dostala papír s otázkami, které mně má položit. Musím však objektivně říci, že je předem se mnou probrali... Jo a na té obrazovce, kde pomaloučku rolovaly ze zdola nahoru ty řádky zpráv, měli v textu v závorce vždy český fonetický přepis výslovnosti cizích názvů a jmen... Čili cvičená opice a nebo mluvící inteligentní delfín by to zvládli také.
[172]
Klaune, tomu se říká teleprompter
(Dušan Neumann: 05.08.2006, 00:57:41
- x)
a používá to kdekod na světě, kromě Fidela a minulého papeže... a že to českým hlastaelům musí být fonetecky transcribováno se nediv, kromě demokracie je to čeština, co dostává doma nejvíce na zadek... jo a ten můj vstup byl živě
[174]
Hele, Parafíne.
(jura-p: 05.08.2006, 01:01:28
- x)
Nemohli byste si dát těm novodobým pražským městům nějaké lidštější názvy. V každém tom obvodě vás tam bydlí víc jak tady na venkově v okrese a představa, že bych jel na trojku místo do Strakonic, na dvojku do Tábora, pak bych to vzal na šestku do Písku mě připadá hrozná. Buď si to nazvěte podle toho, kde je radnice nebo co je největší součástí nebo jak chcete, ale aby se to jmenovalo jako místo, kde bydlí lidi. Třeba Milouš Jakeš pocházel z Brlohu, z místní části, co se jmenuje Hroby. No představ si, kdyby byl z Pětapadesátky, z místní části 8. To by bylo hrozný. To i ti Amíci z číslovaných ulic, ty ulice mají ve Čtvrtích, co mají jména.
[175]
No jo, juro, ale když třeba
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 05.08.2006, 01:09:31
- x)
Praha 7 se skládá z tří historických čtvrtí, které dříve byly samostatnými vesnicemi: Holešovice, Bubny, Letná. A my tady nahoře neřekneme, že jsme z Holešovic, to každý pražák ví, že je to dole od Výstaviště, Štrosmajeráku a Bubenského nábřeží(!!!). Také k nám ještě patří kousek Bubenče a Trója. A tn z Tróje zase není z Letné... Jojo, Praha není pro budějovičáky ze Čtyřech dvorů...
[176]
\"Tmavá noc je tmavá,
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 05.08.2006, 01:27:28
- x)
pro chlapa je zrádná, a ta nejtmavější, ta je nejzrádnější...\" Tak bacha a spát. Dobrou. (Jo a \"jednička\" se skládá ze Starého Města, Malé Strany a Hradčan, a třeba jen namátkou části Malé Strany - Kampa (my domácí říkáme u Anky...), Na Jánském vršku, Na Novém Světě...atd. atd. atd. Zkrátka pro venkovany Mńau Jork a Haf Jork dohromady...
[177]
No, Budějovice jsou statutární město,
(jura-p: 05.08.2006, 01:31:44
- x)
jedno z mála, co obvody nezavedlo. Úmyslně, z úsporných důvodů. A taky jsme malí. Ale těm z Rožnova nepříjde zatěžko říkat, že jsou z Budějc, z Rožnova. A přitom Rožnov byl samostatnou obcí někdy do padesátých let. A už se zase blíží doba, kdy by Budějovice měly zhltnout pár okolních obcí, protože jsou zcela spojené. A máme dokonce i takové, co jsou Budějovicema obklíčené úplně jak Náhorní Karabach. A v některých obcích je situace taková, že ti, co si tam postavili domky jsou už ve většině, převolili obecní úřady a starousedlíci ztratili ve své obci, kde si v pohodě žili před deseti lety, jakýkoli vliv. A jsou i takové obce, kde se navzájem fackují v hospodě. A za pár let budou všichni budějcký. A Sídlišti Šumava, dríve nějakého Vítězného čehosi se stejně říká Čtyrák, i když v těch Čtyřech dvorech, jak se to jmenovalo původně bydlí asi jen desetina lidí z toho, čemu se neoficiálně říká právě Čtyrák. Jenom za tu dobu, co bydlím v Budějovicích 40% lidí umřelo, stejně se jich narodilo a dobře třetina se přestěhovala. Takže na místě je jenom pár lidí. A někteří se navíc přestěhovali v Budějovicích. A jenom v té hospodě, kam chodím čím dál míň, se vystřídalo takových dvacet part obsluhy. A to nemluvím o těch, co se stihli za tu dobu narodit, přestěhovat a aji umřít.
[178]
Ještě pro Dušana:
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 05.08.2006, 01:40:10
- x)
Vzpomněl jsem si na plísničku ze školních let, bohužel jen dva zaryté první dva verše: \"Kuba sí, Jankí no, a my nemáme na kino...\" No jo, agresivní budějovičáci, u nás se \"obkličování\" říká \"výstavba\" a přistěhovalce vyšťoucháváme na sídliště, už je dokonce Praha 14... V centru jsou jen veksláci, bezdomovci, kurvy, zloději a tipaři a hotely... Pražská šlechta bydlí na Vinohradech, Hradčanech, Bubenči a Letné. Howgh (bez čísla).
[179]
Možná je dobře, že se drží aspoň ty místní jména.
(jura-p: 05.08.2006, 01:43:29
- x)
Takhle to aspoň vypadá, že je Praha furt na stejném místě. Ale já si pamatuju, že když se objížděla z východu, tak jsme jezdil přes vesnice mezi poli a teď je to až za Kbelské letiště vyplněné sídlišti. A když jsem byl poprve v léčebně v Bohnicích, tak se jelo přes ves a u léčebny bylo jen pár domků, které k ní vlastně taky patřily, protože tam bydlel personál. A Jinonice u zámečku byl taky konec města. A tam, jak odbočuje ta \"nová\" silnice na Slapy, tak to byla taky vesnice, a bylo tam řeznictví s pultama na stojáka, kde jsme se stavovali na ovar, spokojení s tím, že jsme přežili ten pražskej silniční provoz. Ten nám tenkrát připadal strašně hustej.
[182]
Jo, Klaune a Juro
(Honza ze Žižkova: 05.08.2006, 08:20:38
- Mail
- x)
A my na Žižkově ještě máme Balkán, Vackov, Jarov a podobný. A cizímu to všechno připadá jako jeden Žižkov, což je jinak hlavní díl Prahy 3, kam ještě patří kus Vinohrad, Karlína a snad ještě nějakých vesnic. Jinak Klaune, to číslování nekončí 14kou, určitě je i Praha 15. Kdyby Vás z toho chtěl nějaký volič hnidopich zkoušet.
[183]
Dobré zas ráno,
(PeS: 05.08.2006, 08:31:35
- x)
tak si tak pročítám, co jsem přes noc promeškal... Mám k tomu pár poznámek, takže budu komentovat postupně... 2 jura, raptor - před 23. - vážení, od jisté doby jsem se odnaučil podceňovat lidi. V tomto jsem byl utvrzen jedním kolegou, se kterým jsme se silně skamarádili a dost se doplňujeme. Dost dlouho mi trvalo, než jsem si na něj zvyknul - celou dobu se tváří jako \"mouchy snězte si mě\", až si člověk říká, že celou dobu spí, a pak najednou podotkne rozhodující větu přesně k jádru věci. Ergo, celou dobu intenzivně přemýšlel a kombinoval, jen to na něm vůbec nebylo vidět. Já jsem v některých směrech jeho protiklad, takže jsme rychle zjistili, že se doplňujem a že tvoříme dost ideální tým. Proč to říkám (a podotýkám, že obrázek jsem si zatím udělal pouze z médií a může být zkreslený) - já si vůbec nemyslím, že jmenovitě Topolánek je tak jednoduchý, za jakého je vydáván. Naopak si skoro myslím, že je to pro něj pohodlná póza, kterou docela šikovně využívá. Třeba za raného mládí na chlastačkách se mi taky docela osvědčilo vypadat víc ožralej, než jsem ve skutečnosti byl... To se pak člověk dozví věcí...
[184]
Přeji dobré ránko a zároveň na mou duši prohlašuji, že jsem to s tím Kausem včera myslela jako vtip!
(Rpuť: 05.08.2006, 08:44:14
- x)
Leč Puchejř je muž neomezených možností. Namlsal se obstrukcí a má chuť na další. Tenhle rozhovor vyjde dneska v Mladé Frontě. \"Na otázku deníku, zda by byl nakloněn podpořit znovuzvolení Klause více než třeba před dvěma měsíci, Paroubek odpověděl: \"Tak v tuto chvíli není prezidentská volba na pořadu dne. Ale podle mne se v politice nepohybují jenom sochy. Jsem tedy schopen uvažovat o lecčems, pokud je to v zájmu země. V zájmu země je samozřejmě politická stabilita a ten zájem země může někdy být i trošku jiný než zájem sociální demokracie. V zájmu sociální demokracie samozřejmě není, aby prezidentem republiky opakovaně byl Václav Klaus - ale můžeme o těch věcech hovořit.\"
[185]
Zatracenej internet
(Honza ze Žižkova: 05.08.2006, 08:44:40
- Mail
- x)
Ten rozhovor s Topolánkem jsem neviděl, neb jsem spal jak zabitej. A ono se to dá pustit z archivu. Kdybych byl masochista, moh bych si to i zopakovat. Já nechci platit ČT! Jinak ten Topolánek mi přišel hodně pevnej v kramflecích. To, co se mu podařilo říct, sedí jako Jandák na ministerstvu. Ona ta jeho hloupost bude opravdu póza, jak nadhazuje PeS.
[191]
pokračování...
(PeS: 05.08.2006, 09:38:06
- x)
(zasáhla vyšší moc a já musel na chvíli od počítadla...) Tu televizi nekomentuji - jednak je život příliš krátký na to, abych to vyjevil v plné šíři a jednak by to Šumavák stejně musel smazat... K těm nemocnejm městům - Praha je nemocná, tam vládnou neřádi, všade jinde je to obrázek vody čisté - vážení, neserte mě! Nechtějte, abych zmínil pár jmen po vlastech českých. Např. jednoho nejmenovaného starostu z jednoho nejmenovaného města, kterého mám to potěšení znát od dětství - je o několik let mladší... To je ta samá fráze, jako s pražskejma řidičema. To procento hajzlů je všade stejný, jen logicky, kde je víc lidí, je i těch hajzlů víc pohromadě... A to samý je s procentem těch slušnejch lidí... A to říkám jako člověk, kterej v tý Praze sice žije a pracuje, ale jako Pražák se necítí... To je ta samá fráze, jako to, co citoval jura, jak český člověk některým věcem nedorostl, jak musí být vychováván apod. Ať už se jedná o silnice, nebo volby, či skoro cokoli jiného - \"ty lidi jsou holt blbci a hajzlové, oni se nechtějí dobrovolně chovat tak, jak MY si myslíme, že je to správné\"! On by se holt někdo mohl rozhodnout \"nesprávně\" a proto to MY musíme pohlídat... Tihle lidi mají přímo panickou hrůzu z toho, že většina lidí je svéprávnejch a plnoletejch a furt by je chtěli vodit za ručičku od kočárku až do penálu! Protože oni to přece vědi nejlíp! Mají na to nejvyšší kvalifikaci - do prdele díru! (stačí nahlédnout na Psa, tam se takovejhle ředitelů Zeměkoule schází, až oči přecházejí a žaludek obrací... Jen jsem zvědav, kdy si uvědoměj, že Zeměkoule je zatím jen jedna, kdežto těch ředitelů jak nasráno...) Fuj, to jsem se rozčílil...
[192]
2 Klaun
(PeS: 05.08.2006, 09:48:12
- x)
Na Vinohradech bydlí pražská šlechta? No to jsou mi věci... To jsem zvědav, kdy si ten jeden dotyčný začne říkat von Graubart... Ostatně, se dvěma přímými potomky dvou českých šlechtických rodů jsem měl to potěšení \"spolupracovat\". A jak jsme říkali - pářilo se to mezi sebou a tady je vidět výsledek! Není divu...
[193]
PeSi, jelikož jsem se sama přeukrutně nasířila,
(Rpuť: 05.08.2006, 10:07:34
- x)
nezbývá mi, než tě uklidňovat. Mrkla jsem, neprozřetelně na Česká media, tam to má jeden pěkně pohromadě - jeden hlas - i kdyby měla jít celá republika do p....., hlavně že to nedostal Topolánek. Navrhuji anulovat volby, nechat to Jirkovi na doživotí a máme vystaráno. Asi jsem tě moc neuklidnila, koukám. Lidi blbnou, dílem z voleb, dílem z počasí a nevidouce si na špičku nosu, blbnou na kvadrát. Ano, teď je právě ta nejlepší chvíle se začít hádat, kdo za to může a je větší lump...
[196]
2 Rpuť
(PeS: 05.08.2006, 10:20:32
- x)
Já vím, že to trochu přeháním, ale od včerejška nejsem nějak ve svý kůži... Nějak to počasí se mnou v poslední době zacvičilo, o nočních jízdách, kdy únava pracovala naplno, raději nemluvě... A do toho projekty, aspoň že tam se celkem daří... No a tak mě včera večer začalo bolet na prsou - a já, místo abych si šel půjčit rejč a začal přikládat drn (jistě znáš), se tady takhle zcela zbytečně rozčiluju.
[198]
Proč konzervativci zdědí Zemi
(Rpuť: 05.08.2006, 10:50:33
- odkaz
- x)
Phillip Longman, Foreign Policy (kráceno) (přeložil: Jan Schwippel) Stručně: V konzervativních rodinách se rodí mnohem více dětí, vychovaných v konzervativním chápání světa a tak by se svět měl v dalších generacích přiklonit zpět ke konzervativním hodnotám.
[199]
2 Rpuť
(PeS: 05.08.2006, 10:56:33
- x)
No já si z čirého masochismu přečetl ty komentáře, před kterými jsem varoval. Až člověka překvapuje, kolik jich je ve stylu \"bože, dej ať sousedovi chcípne koza!\" či dokonce \"tak sousedovi ta koza chcípla. Já mám sice hovno, ale hlavně že on se nemá líp!\" Od některejch mě to docela překvapuje, z dřívějška vím, že jsou mladší, než já, budou v tom srabu žít déle! Ale tam je to možná taková ta cikánská mentalita - dobrotivý stát se postará. Kor, jestli k tomu mají taky lachtaní ručičky...
[201]
PeSi - k tématu
(Rpuť: 05.08.2006, 11:05:55
- odkaz
- x)
Ida Kelarová: Největším zlem je dávat lidem něco zadarmo \"...V televizi proběhl dokument o mladičké, talentované romské zpěvačce Věrce Berkyové. Ujala jste se jí, aby mohla svůj talent rozvíjet. Na to konto se na vás s prominutím přisála celá její rodina. Všechno klapalo do momentu, kdy jste sehnala rodičům práci. Jakmile padlo slovo: tak a teď už je všechno na vás, Věrku i její bratry si od vás zase odvedli. Jaký jste z toho vyvodila pro sebe závěr? Byla to pro mne obrovská životní zkušenost. Viděla jsem, co jsem z lásky k Romům nechtěla vidět. Že už asi nemá smysl zachraňovat dospělé! Největší zlo je dát někomu něco zadarmo! Což se ovšem týká úplně každého, nejen Romů. Jakmile člověk nevyvine ani trochu úsilí, aspoň symbolicky, zvykne si. Bere pomoc druhých jako svoje bytostné právo. Co dostaneme snadno, toho si nevážíme. Lidí, kteří pořád čekají, že se o ně někdo postará, je plná republika, ale u Romů je to nejvíc viditelné. Zároveň jimi společnost pohrdala. Takto si hojila černé svědomí. Dávkama jim zacpávala hubu a alibisticky si tak zjednodušovala práci. Teď sklízí plody: celé generace si ochočila na bezpracné přežívání. Potíž je, že jsou vždycky ve hře právě děti jako úspěšný nástroj k vydírání. Jo, to je průšvih. Když Berkyovi zjistili, že u mne dohráli, pomstili se. Jsou tak sobečtí a zkažení, že nepochopili, že škodí jenom dětem. Věrčini bratři se doma učili na pětky. U mne to vytáhli na trojky a dvojky. Ten starší se dostal na učňák kuchař-číšník. Byl by první v rodině s nějakou kvalifikací. Jenže když jsem zastavila penězovod, strhla ho jeho vypečená rodina zpátky dolů. Tak teď nechodí ani do školy, ani do práce.
[204]
2 Foundry
(PeS: 05.08.2006, 11:54:08
- x)
šel Ti mail... Člověče, poté, co jsem si např. přečetl o nedávné činnosti s. Zlatušky, jsem nakloněn souhlasit. Ale luftem to nebude, spíš tou vodou, co do ní chčijó ty morgoši. Ty moudře popíjíš pivo, víno a slivovici, tak jsi dostatečně desinfikován a imunní, jinejm ta imunita holt chybí...
[211]
Pardon, \"..nenažereš...\",
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 05.08.2006, 13:25:13
- x)
čím dál déle šumím na \"šumavákovi\", tím více jsem kultivovanější, ale naštěstí ještě v konzervě \"...není som...\". Agentura mě na poslední chvíli poslala někam ke Konopišti, kde je asi kolem padesáti dětí od pěti do třinácti let na prázdninovém soustředěni, bohužel zavřených ve středisku, protože tam neustále prší a polovina už kýchá. Dámy a pánové, poprvé v životě jsem hrál pohádku v rapovém a hip hopovém rytmu, děcka byla tak nadšená, že nechtěla ani jít na oběd... A já jsem pochopil, že už se konečně musím \"modernizovat\" nebo to bude s kšefty, čím dál horší...
[215]
Nehrají špatně.
(jura-p: 05.08.2006, 14:02:41
- x)
Ale proč si v debatě vyčítají, že je poslouchají třicetiletí. A že si je nekupují šestnáctky. Když roková muzika pro týnejdžry je protimluv. A Vltava jsou etudy a ne prožitek. A doba, kdy to byla provokace je taky pryč. A jediná hezká je tam ta zrzka, co roznáší pivo. A navíc je užitečná.
[216]
Juro, to nebyla zrzka,
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 05.08.2006, 14:38:50
- x)
měla jen \"zrzavý přeliv, viz obočí černé, ale souhlasím, že byla pěkná a užitečná... A co týče Vltavy, ozvěny Morgensterna, J.R.Picka, přes Hiršala až po Ivana Wernische a Pavla Šruta, které v textech Nebřenského mají, jsou mé duši milé bez ohledu na kritiky. Například jsem nedávno v Trapas baru dívce mého staršího syna vysvětloval, že text \"Stříhali dohola malého chlapečka\", který zpívá Vláďa Mišík s Etc, je od Josefa Kainara... \"Cože, od toho komunisty, jo? Co jezdil do Dobříše na zámek plný spisovatelů!\" Vzdělání má patřičné, téměř konzervativní, ale pitomá je jak poštok...
[221]
dobré ráno za louží
(Dušan Neumann: 06.08.2006, 08:12:36
- x)
i tady se ochladilo, ve dvě ráno je příjemných 25°C, koukám, že cárek zase pindá triko jen aby mu něco neuteklo a frantíci se aspoň ve slovech pochlapili. Hezbolláh reagoval tak, že Teheránské velení poslalo do Libanonu arcilotra Mughnieyha, snad dám do večera dohromady report č. 6,
[223]
při ránu se omlouvám, že zase začínám s politikoíu,
(Dušan Neumann: 06.08.2006, 08:23:58
- x)
ale nakouknul jsem do PSA a skoro se mi udělalo šoufl....asi je strašně dobře, že skoro nikdo na světě neumí česky a nemůže to číst... také u Vás dávají k ránu takové ty filmy, v nichž se nestřílí? koukám na podivný japonský fil, jak už tak japonské filmy bývají a za 15 minut by měl začít Bergmanův film \"Sny\", který neznám... Jameson s ledem mne udrží v bdělém stavu.. a ve čtyři je Woody Allen, ale to už asi nevydržím...
[225]
PeSi, tohle mne nikdy nechytlo
(Dušan Neumann: 06.08.2006, 09:18:14
- x)
..bergman mne nějak nechytiol, tak koukám na docela zajímavek film o pisatelce kriminálních románů, která spisuje v domě nakladetel ve Francii, kam také přijelo jeho roztomile nynphomaniacká dcera, která ve filmu pro potěšení dědkl jako já běhá oblečena jen do prstýnku, Pisatelka opisuje z holčina deníčku prasárny a holka na topřišla a teď snove nějakou seuální pomstu skrzevá mladého \"zahradníka\"- Aspoň oživuji dávno zapomenutou francouštinu, i když se obávám, že ty nejchytlavější věty z filmu těžko někdy v životě použiji. Ještě nedávno jsem si s povzdechem říkal, že těmhle hoklám bych mohl být leda tatíkem, dneska už jen dědečkem.. myslím, že to potřebuje dalšího jamesona..ale film je to docela dobrej, nestřílí se, jen se za hekavých songů Jane Birkin a Serge Gainsbourga zahradník snaží dostat do kalhotek Miss Marplové. Ať žije umění!!!!
[226]
Pes
(martin tamtaky: 06.08.2006, 09:21:19
- Mail
- x)
také jsem nahlédl. Na zdi zubařské ordinace byla včera natažena další stažená kůže ekonomického experta. Relaxace byla i na Markíze - Jackie Chan - Mstitel bez jména. Já se bavím při sledováním pohybových gagů, které ten gumový chlapík vymyslí.
[227]
2 Dušan
(PeS: 06.08.2006, 09:32:40
- x)
K Bergmannovi mám ambivalentní vztah - vidět ho můžu, ale pouze jednou. Takže když teď v Levnejch knihách nabízeli celou sérii na dvd za opravdu levný peňáz, se zájmem jsem nahlédl a šel zas dál... Ty filmy se pohybují (a zcela dle mého názoru, nikomu to nevnucuji) na hraně VUS a někde už ji i překročily... (VUS = vysoce umělecká sračka)
[228]
2 martin
(PeS: 06.08.2006, 09:36:28
- x)
Markízu já tu bohužel nemám, an neustále odmítám \"výhodné\" nabídky kabelovek. Pokud se na TV koukám tak 3 hodiny za týden, tak se mi to opravdu nevyplatí a ke zblbnutí bohatě stačej ty 4 kanály, co mám teď... Naopak dítka by byla ke skleněnýmu cecku přisáta o to častěji, takže dobrého pomálu...
[230]
martine tamtaky,
(Modrý pták: 06.08.2006, 11:14:22
- x)
máš naprostou pravdu :-))), jsem další trofejí:-))). Dobře mně tak, věřící nepoužívají rozum. Občas mám (samozřejmě, že mylný) dojem, že je alespoň na \"cestě\", ale vzápětí přijde rána do hlavy. Je to sice velmi deprimující, ale stejně mě to neodradí :-))). Znal jsem jednoho, který viděl na podzim létat noviny ve větru a konstatoval, že by měly být přehodnoceny Newtonovy zákony. Někdy se to schumelí, jedna rána za druhou :-)))
[236]
Zubař
(martin tamtaky: 06.08.2006, 11:25:42
- Mail
- x)
poruším zásadu nepsat o někom na jiných fórech, ale zubař dneska ráno předvádí, jak je běžným řadovým pacientem. On tomu ale doopravdy věří!!!! On věří, že když přijde k lékaři (nebo třeba na Finanční úřad), tak je považován za normálního řadového občana a tetička Horňáková z Dolní Lhoty, která přišla chvíli před ním, má stejnou péči, stejné zacházení a všechny možné výhody jako on. Proto je to naše zdravotnictví tak v pořádku. On to i veřejně v tom městečku prohlašuje a nevnímá potutelné úsměvy okoloposlouchajících.
[238]
2 Andy
(PeS: 06.08.2006, 11:31:23
- x)
Omluva - místo odpovědi mi to odeslalo znovu odkaz Šumavákovi, zapoměl jsem si to zkopírovat, tak to musím napsat znovu. Ten s tou babičkou... Ta přijde na obecní úřad ke starostovi, rozhlídne se, srazí kufry a se vztyčenou rukou zařve Heil Hitler! Starosta - babičko, to jste si nějak popletla dobu! \"Dobu možná, ksicht ne!\"
[247]
Zdravím, vy jste nepoučitelní,
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 06.08.2006, 13:49:49
- x)
z vás by moji učitelku soudružku Kulovou v první třídě chytil psotník... Když se tu \"zubovrt\" objevil, vystřelil jsem varovně do vzduchu. A opět \"...první šáteček namočila - tu se s ní lávka prolomila a po mladičké dívčině zavířilo se v hlubině...\". A předtím je ten \"výstřel\": \"Ach nechoď, nechoď na jezero, zůstaň dnes doma, moje dcero!\" Klasika - to není jen Adam Smith....
[251]
2 Ifča
(PeS: 06.08.2006, 15:12:19
- x)
Tak tahle verze bude vtipem možná za takovejch 30 let... Když budeme mít kliku... Zatím ale žije stále ještě dost pamětníků toho, jak z těch největších udavačů gestapa se přes noc stali největší partyzáni a postupem doby největší funkcionáři KSČ a největší sekerníci let padesátých. Jen někteří se trochu zmýlili v tom 68, trochu se ukvapili. A nic se jim nestane... Umřou v klidu a blahobytu rozhodně větším, než všechny jejich oběti...
[252]
Všechny bášně jsou \"jinak, milý Bufforde,
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 06.08.2006, 15:59:43
- x)
vždy záleží kdo a kdy je za básníka pro aktuální srozumělštinu vykládá. Přiznám, že \"modernizací\" je hodně a tuto jsem neznal. Citoval jsem jen dávný originál. (Mimochodem, vím, na rozdíl od jiných, že soudruh H. si také všechno \"básnicky\" vykládá jinak...)
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |