Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Čtvrtek, 14.09.2006

Čas prchá jako mrcha

a já, ačkoliv padám na hubu

zůstávám opožděn někde v druhé polovině června.Tedy — podle toho co je z nezbytně nutných prací hotovo.Zatím není vybílená stáj, vymalovaná cimra, ohrady místy padají samy od sebe, dřevo (dohodnuté s hajným) na zimu , se mrcha, klidně válí v lese, od sněhu prolomená střecha je opravená do půlky- Díky Jirko!- a o plevelu kolem, který se teď v klidu vysemeňuje, snad radši ani nebudu mluvit!!

Ale tímto děkuji všem, kteří mi přes prázdniny nezištně pomohli, protože teprve teď, když už to zase všechno dělám sám, mohu doopravdy tu pomoc ocenit !!

 

DÍKY!!

(trochu by mě zajímalo, zda má Tom stejné poznatky, že hlava by chtěla, ale tělo se brání...)

A protože jsem navzdory času a tělu, věc pojal tak, že se jednou z toho svrabu vyhrabu, bojuji a bojuji.
Pravda je, že často jen tak přečtu zprávy abych byl v obraze, sem , tam, nezávazně, bez velkého přemýšlení splknu třeba na NP , a než se dostanu k tomu, napsat nový článek sem (a bylo by stále o čem!) usnu na klávesnici. Čímž se omlouvám všem, co očekávají (marně) denně nový článeček.
Mám některé věci uložené, třeba jeden pěkný, nepolitický od Dušana, či „Berlín" od Šakala ( i když ten mě trochu potrápil, než se mi ho podařilo rozbalit) nebo spousty fotek s Daníkem, mladým Kócou (nový kocourek, který přišel z lesa a kterému tak dlouho říkám „kóco" až mu to zůstane) či rajčat, ale protože jsem odhodlán přežít, věnuji se PR !!

Tak jsem aktualisoval výrok H.Forda: „máš-li poslední dolar, vraž ho do reklamy"na výrok:"nemáš-li už ani dolar, vraž do reklamy prvních deset, které tou reklamou vyděláš!" a já, programátor-zemědělec jsem zbastlil a zadal celkem velký inzerát.
Docela doufám, že až dojde na (dohodnuté, odložené) placení, budu už ty peníze snad mít.

Už jsem vám říkal, že chaos je moje hobby ?
Pořádek je pro blbce, inteligent zvládne i chaos!
Ovšem to, co já občas dokáži spáchat, by přivedlo „ do pomykova" i Einsteina.
Držte mi palce, budu to příští weekend moc potřebovat !
Spolu s Golfklubem Lipno,"Paroplavbou" na Lipně a pár dalšími, se podílím na akci, kdy tady asi 30 novinářů stráví na naše náklady příjemný „Outdoor aktivity weekend" (říkal jsem vám , že neumím ani slovo anglicky?). Pozvat je , byla relativně sranda.
Jak se ovšem termín blíží a začínám domýšlet, co to všechno znamená a obnáší, a jaké důsledky může mít ( ALE NEBUDE!!!!) zpackaná organizace, tak se mi chvilkami i vyrazí studený pot na čele.

Kdybyste o mě pár dní zase neslyšeli, tak intenzivně (mezi krmením, kydáním, ježděním, setměním , rozedněním a bezvědomím) zpracovávám a připravuji presentační CD.

PS.
Daníkovi se evidentně daří líp, protože už jsem ho už asi tři hodiny neviděl !!
A na to, abych si představoval, co kde vyvádí a záviděl mu, že je mladej, NEMÁM ČAS!!





Komentáře

[1 Tak jsem dneska slyšela, (Rpuť: 14.09.2006, 22:04:21 - Mail - x)
že se v Jůniji každej čtvrtej obyvatel někdy zcvokne. A prej že se člověk nemá vostejchat, že to žádná hanba nejni. Tak se Šumaváku nevostejchejte, my Vám držíme palce - aspoň.
A taky jsem slyxšela, že se nemaj používat tydlety klecový lůžka, kurty a uklidňovací prostředky neb to nejni humání a má se to řešit izolací.
Tak jsem zvědavá, kdy se toho tady někdo chytí a budou se stavět jenom garsonky. Otázkou zůstává, kdo on nich bude mít ty klíče....:)))

[2 Jaký Garsonky? Proč? (Šumavák: 14.09.2006, 22:30:51 - x)
Zcvoklej se prostě omotá izolační páskou a tím je od dalších ran, jak elektrických, tak i osudu, izolován.
Ba dokonce se potom ani nemusí mazat Špidlovými ochrannými krémy.(To už by byla dvojitá izolace!)

[3 Někteří dokonce odmítají (Šumavák: 14.09.2006, 22:34:41 - x)
zcvoknout:
\"Věnovali jsme přitom tolik času, úsilí a energie tomu, abychom přiměli společnost, aby nás viděla jako lidi,\" trvá na svém Miko. Sám prý uvažuje o emigraci do mimoevropské země. Tvrdí, že čím víc Romů odejde, tím víc se jich zachrání.\"

:-))

[4 Šumaváku, (Rpuť: 14.09.2006, 22:40:54 - Mail - x)
to by určitě nějaká ta organizace za práva cvoků protestovala, to je omezování osobní svobody a není to důstojné. To jedině vypolštářovanou garsonku a tam si můžete mlátit hlavou do zdi(polštářované), lézt po čtyřech nebo vládnout světu a dokonce po Vás ani nikdo nebude chtít, abyste odstoupil....taková to bude demokracie!

[5 Šumaváku, (raptor: 14.09.2006, 23:05:19 - x)
víte, co se stane přivolávačům deště? Roky leda zbloudilá jarní včelka, sem tam motejl, leda můry průběžně, ovšem dnes ve 20:15 na vypínači křesloidní lampičky patnáct cenťáků od mý ruky sršeň jak KRÁVA! :o)
Ráno čekám na dně vany hada.

[6 No , jen aby nebyl místo (Šumavák: 14.09.2006, 23:11:17 - x)
ve vaně v záchodové míse ! :-))
To by teprve byl šok!

[7 raptore, (Rpuť: 14.09.2006, 23:16:02 - Mail - x)
ono úplně stačí myší hnízdo ve slamníku. Když klidně ulehnete a najednou se ´Vám to pod zádama začne hemžit, tak vyskočíte jak jelen...:))

[8 Číše dopita, cigáro dohuleno - Dobrou! (Rpuť: 14.09.2006, 23:17:05 - Mail - x)

[9 No já bych si dovolil (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 15.09.2006, 01:11:40 - x)
ve své vrozené skromnosti upřesnit Rputí. Každý čtvrtý v EU má duševní nemoc... Hrál jsem dnes u Vodičky mariáš a při rozpočítávání, který to ten čtvrtý může potencionálně být, vyšlo mi to na \"šakala\", který seděl vedle a snažil se, architekt jeden zakomplexovanej, pochopit onu nejkrásnější hru v karty, která na světě existuje. Šakal se projevil, jako že nic vůbec nepochopil... Takže souhlasím,že každý čtvrtý má duševní nemoc, potažmo nemoc i v dalších věcech, například v politice... Paroubek je nyní ne mocný, spojte si poslední slova před čárkou, až bude zase ..... Kéž by to už nikdy nenastalo.

[10 Šakale, promiň, (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 15.09.2006, 01:14:31 - x)
použil jsem se tě jako příměr bez tvého dovolení. Autorská práva jsou tvá, takže platím pivčo.

[11 A teď jenom poprosím (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 15.09.2006, 01:24:04 - x)
všechny nahlížející. 29.9. od 17.00 máme rezervováno u Vodičky slavnostní setkání s \"ameryyyčanem\" hipíkem (ne filosoficky nadšený směr s heslem \"Make love not war\", ale jedná se jen o malého hrošíka....). Takže já všechny uvědomím mailem či esmeskou, ale nemám podchyceny i ty, kteří by se chtěli zúčastnit. Proto prosím, pošlete všem nám známým tento vzkaz, nevadí dostanou-li vzkaz dvakráte, jen nechci, aby na mě někdo zase dotčeně \"řval\", že to nevěděl. Díky všem.

[12 Přeji příjemné ránko! (Rpuť: 15.09.2006, 06:54:38 - Mail - x)
Souhlasím s Parafínem, že pejskové nemaj kakat na chodníku!
Jenže co lidi? Co dělat, když dokonce sociálně-partajní lejno pleskne o chodník? Lepí se na boty, jeden může i nebezpečně klouznout a navíc strašně smrdí!
Když Topolánek není podvodníkem a Eltodo mu neodpustila dluh, tak kdyby se aspoň v těch výběrových řízeních na státní zakázky něco našlo...
Mrkla jsem na Psa - vášně už bublají od půlnoci a Tomáš byl nazván debilem! Nechci vidět, co bude, až ztopoří se u compů státní auřednictvo...:)
Kolo kolo mlýnský,
za čtyři rýnský,
hovno sobě udělali,
sami si ho rozšlapali,
udělali BÁC!

[13 Krásné ráno vinšuji. (Anka: 15.09.2006, 08:19:05 - x)
Rputi, zdravím. No, mě se při čtení komentářů na Psu neudělalo dobře, ktežto Tom se chechtal. Jak že je to s tím zcvoknutím?

[14 (7;- )) (šakal: 15.09.2006, 08:33:41 - x)
Já se za tu svoji nechápavost vůči mariáši, Klaune, nějak nedokážu stydět. Mě totiž nikdy karty nebavily, takže mi to vůbec není líto (7:- P) (7;- D)

[15 Anko neboj, Tom se nezcvoknul, (Rpuť: 15.09.2006, 09:09:09 - Mail - x)
ono už je to opravdu k smíchu. Puchejř jim to zavařil víc, než jsou schopni psychicky zvládnout.
Ty puchejří kotrmelce jsou na ně moc a tak se někteří ještě pořád hádají o to, že je Topolánek něco dlužen, ačkoli to i socani odpískali.
Jen ho nech ať má taky nějakou srandu:))))

[16 Rputi, ale dyť já jo. (Anka: 15.09.2006, 09:19:27 - odkaz - x)
Hele, tohle je taky dobrý. A pak, že nežijeme v cvokhausu.

[17 No jo, Anko, (Rpuť: 15.09.2006, 09:33:31 - Mail - x)
Topolánek se \"nepoved\", tak co kdyby třeba toho Langra....
Potěšující je na tom jen to, že nic použitelného nemají, když se tak zoufale chytaj....

[18 Teď je na F1 Paroubková (Šumavák: 15.09.2006, 10:07:01 - x)
v křížovém výslechu a zahájila grandiozně:
\"Manžela jsem oblékla a vypravila do práce...\"

Co svačinu, nezapomněl?

[19 Šumaváku, (Rpuť: 15.09.2006, 10:10:20 - Mail - x)
jelikož rádio neposlouchám, tak je pro mně F1 - Formule l. Tak jsem si tu dámu představila v kokpitu - jen nevím, jak by ji odtamtud vyndavali....:))))

[20 Rputi, (bedřich od heleny: 15.09.2006, 10:24:01 - Mail - x)
tu by tam ani nezandali, pokud ano, tak by to už nebyla F1, ale tahač ;-))

[21 Zemřela Oriana Fallaci (Rpuť: 15.09.2006, 10:28:45 - Mail - odkaz - x)

[22 Fórek pro odlehčení (ptakopysk: 15.09.2006, 10:34:18 - x)
Urolog: \"Tak co máte za problém?
Chlap: \"Pane doktore, já už asi týden nemůžu čůrat.\"
Doktor na to: \"Tak si sundejte kalhoty.... Vždyť ho máte zauzlovanýho!!!\"
Chlap: \"Ježíši já zapomněl koupit chleba!\"

[23 To zadání na Langra (Šumavák: 15.09.2006, 10:38:50 - x)
nebude nejčerstvějšího data, a jen potvrzuje Kubiceho zprávu, o ovlivňování policie politiky ( ČSSD)!

[24 Po Langrovi jedou, od té chvíle (Rpuť: 15.09.2006, 10:53:53 - Mail - x)
kdy si odskočil na hajzlík a zprávu nechal ležet na stole. Jenomže na utajení celého jednání měl dávat pozor někdo jiný. Od toho tam Langer nebyl. Sice už se to všeobecně ví, ale proč to nezkusit....

[25 Oriana Fallaci (Vít Blaha: 15.09.2006, 10:56:48 - Mail - odkaz - x)
Mám pocit, že od ní v Čechách vůbec nevyšla žádná knížka - mimo několika článků - sám jsem na své stránky přede dvěma lety dával jeden z Revue Politika. Viz odkaz

[26 Dobré skoro poledne vespolek. Šumaváku máš moje plné pochopení a držím palce. (Loki_F: 15.09.2006, 11:22:36 - x)
Znám tam u Vás jednoho neskutečného organizátora, pokud by se podařilo jej zaangažovat... více mailem. Pořádání monstrakcí, výletů na Lipno lodi té společnosti se srdíčkem a kotvou, stripteasem a množstvím alkoholu, pro (zejména) německé partnery má četné (a úspěšné) zkušenosti.

Ve věci bláznů v EU: Nenechejte se laskavě zmýlit tou hloupou statistikou. Je to jako s průměrnou mzdou... Někde (třeba v Bruseli, v Bohnicích , v Lidovém domě...) je koncentrace velice vysoká - je tam blázen úplně každý - jinde nulová, když se to zprůměruje je z toho 25 %. Takže myslím, že Klaun Šakala podezíral na základě chybné (průměrovací) byrokratické premisy nebo snad proto, že nehraje mariáš...?

[27 Vítku, (Rpuť: 15.09.2006, 11:29:35 - Mail - x)
Fallaci u nás není zdaleka tak známá, aby z toho byl kšeft. A český intelektuál přece nevydá knihu ženský, ze které se mu uzlují žlučovody.
Ta baba ví o čem mluví i když by tomu nadmíru prospělo víc zdrženlivosti ve vyjadřování. Četla jsem v Jugošce pár jejích věcí ze 60tých let, ty ještě tak jedovaté nebyly.

[28 Anko, ahoj (pozdravuj Toma). (Loki_F: 15.09.2006, 11:31:04 - x)
Myslím, že ten jeho \"malajský šíp\" vystřelenýý do těch správných řad splnil svoji úlohu na 150%. Také docela rozumím tomu, proč se chechtá: zná své pappenheimské a nadávka od nich má hodnotu pochvaly!!! };D

Rputi: V posledním dílu Papa Townu bylo nabídnuto geniální řešení, jak dostat mohutné tělo z malého prostoru (demonstrováno na příkladu papežského \"ekumenického\" dostihu a osobního papaAraba vykrmeného do hroších proporcí...). Chce to jen tu speciální pistolku (resp. střelivo do ní) kapitána papežských švejcarů a zásah projektilem do správného otvoru (byla to špuntovka). Čili použití špuntu je možné jaksi koncepčně předsunout.

[29 Loki_F (dvd: 15.09.2006, 11:37:25 - x)
Trochu mně to připomíná klasický vtip z mých středoškolských dob:
Sedí čtyři u mariáše a jeden praví. Každý čtvrtý člověk na světě je Číňan. Ježíšmarjá - jedne z nás je Číňan.

[30 Anko (dvd: 15.09.2006, 11:41:49 - x)
ještě snad by mohl Tom sepsat dějiny oné kauzy - jak se totiž vyvíjela. Tuším, že nejprve byla formulace \"T. prodal akcie zadlužené firmy\", pak to mělo snad ještě nějaké peripetie než se objevil \"odborník na směnečné právo\" Havel (za jehož \"znalosti\" bych očekával u studenta vyhazov od zkoušky jak na právech tak VŠE no a pak to vplynulo do dnešních, pravda již trochu klidnějších vod. -A hlavně POZDRAVUJI !!!

[31 dvd: přesně! Ten vtip se mi vybavil, (Loki_F: 15.09.2006, 11:49:54 - x)
když jsem četl Klaunovo špičkování na Šakalovu hlavu... };D

[32 No, co se VAE a Topolánka týče, já bych nejásala. (Dana: 15.09.2006, 12:07:32 - x)
To, že je to bublina, ví a rozumí tomu jen lidi, kteří se vyznají v ekonomice a směnečném právu a podobně - a jak vidět ze Psa, ani ti, jež se samozvaně k uvedené kvalifikaci hlásí, natož občané neznalí, nerozumí či rozumět nechtějí. A jak se říká - hromada bláta odpadne, ale flek zůstává... Tohle měli v LD dost dobře vymyšlené....Lidu obecnému utkví v paměti jen ty palcové titulky novin...

[33 dvd, mrkněte na odkaz (Vít Blaha: 15.09.2006, 12:11:00 - Mail - odkaz - x)
Havel dokonce \"směnky\" přednáší...

A když to učí, tož přece musí být odborník, ne?

[34 dvd, mrkněte na odkaz (Vít Blaha: 15.09.2006, 12:14:42 - Mail - odkaz - x)
Havel ty směnky dokonce vyučuje...

A když to učí, tož asi bude odborník, ne?

[35 Dnes to nějak blbne... (Vít Blaha: 15.09.2006, 12:15:24 - Mail - odkaz - x)

[36 Dana má pravdu, co se blahoslavených týče! (Loki_F: 15.09.2006, 12:19:14 - x)
Tady nejspíš bude nutno obalit Puchejře do dehtu a peří vykutaného z případu 1. městské banky (nebo jak se jmenovala) a pořádně otitulkovat ty zpronevěřené stamilióny... Neb to je zjevně jedna z mafiánských kauz, kvůli níž tak vyjel po Topolánkovi -> nejlepší obrana je útok a zloděj kříčí \"Chyťte zlodějě!\"
A blahoslavení zmateně pobíhají a vrtí hlavou, protože záchvaty euforické spravedlivé agrese přicházejí příliš rychle za sebou... Mají chytat zloděje podle velikosti postavy (výšky či obvodu pasu???), podle abecedy nebo podle velikosti lupu? };D

[37 Vítku (martin tamtaky: 15.09.2006, 12:58:53 - Mail - x)
Kdo umí, ten umí, kdo neumí, učí.

[38 martine tamtaky (dvd: 15.09.2006, 13:25:04 - x)
Tenhle bonmot jsem už měl napsaný, ale pak jsem si vzpomněl na jednoho účastníka diskuzí, který (a) UMÍ a (b) UČÍ a tak mi bylo proti mysli ho spojovat se Jeho Havelským Docenstvem - a tak jsem raději mazal. (Tady bych nejraději vyrobil smajlíka, ale šakalových grafémů nedosáhnu, tak raději pauzíruji.)

[39 dvd (martin tamtaky: 15.09.2006, 13:54:19 - Mail - x)
ono to prý má nějaké pokračování, že kdo ani neučí, ten to řídí. Ale já jsem si taky jen tak bokem zašprýmoval. Měl bych sice vstát od notebooku a jít se balit na cestu domů, ale mám ještě dost času a nechce se mi. Sladké lenošení - to neříkám jako nasírací prostředek, spíš vzdychám slastí, protože už za 24 hodin budu v jednom kole, srovnatelném pestrostí s Šumavákem. Nikoliv rozsahem a fyzickou náročností, ale ona někdy i palice dokáže potrápit. Blahoslavení chudí duchem tím ovšem netrpí - chudáci!

[40 Jinak - Šumaváku, protože vím, že nic tak nepotěší jako neštěstí druhého (Dana: 15.09.2006, 13:54:27 - x)
tak abys věděl, že v tom nejsi sám: Před chvíli mi volala babička, že objednaný elektrikář se dostavil, setoupil do sklepa k čerpadlu, něco čtvrt hodinky kutil a pak po výstupu na povrch zemský sdělil: No, tak jsem vám to sešteloval na maximum, ale to je naposled, víc to nejde. Dávám tomu čerpadlu tak půl roku! Za tu dobu si sežeňte opravdu dobrého vodaře-instalatéra a šetřte na nové čerpadlo. A řekl si o 300 Kč.
Tož tak.
Když se daří, tak se daří!

[41 Ještě smajlíky (martin tamtaky: 15.09.2006, 13:56:36 - Mail - x)
Šakalovi se rovnat nemůžeme, dělal kdysi talentovky z kreslení a byl úředně uznán způsobilým.
Já smajlíky používám jen velmi zřídka, ale chci-li vyjádřit stručně a beze slov \"pobavení\", vyhovuje mi jen japonský jednoduchý smajlík, který mi byl jeden čas i podobný - (-_-).

[42 Papež urazil muslimy.... (Rpuť: 15.09.2006, 14:03:10 - Mail - odkaz - x)
Muslimský svět se podle svých vůdců cítí pobouřen papežovým výkladem o rozdílech mezi křesťanstvím a islámem, o kterých Benedikt XVI. hovořil při své návštěvě na univerzitě v německém Řezně. Kritiku nezmírnilo ani oficiální prohlášení Vatikánu, které se \"nedorozumění\" snaží uvést na pravou míru. Pákistánský parlament dokonce odsouhlasil rezoluci, která papežovu řeč odsuzuje.

[43 Martine... (ptakopysk: 15.09.2006, 14:41:49 - x)
(-_-)ten smajlík... takhle jste vypadal poté, co jste skontroloval jak se vám rojí včely?

[44 dvd, vyřídím, díky. (Anka: 15.09.2006, 15:16:30 - x)
A ona ta geneze by stála strašně moc času. Třeba ji hoši zpracují stejně brilantně jako tu analýzu. Pan Havel ještě rozhodně neřekl poslední slovo.
Loki, zdravím. Tohle byl jeden z těch článků, za které musel dostat řádně po palici. Teď jsem přišla dom a on mi tu radostně ukazoval, jak pěkně se na něj někteří čtenáři čuří. Já to číst nemůžu, ranila by mě mrtvice.

[45 ptakopysku (martin tamtaky: 15.09.2006, 15:57:45 - Mail - x)
to bylo v době, kdy jsem posilovat tělo pro boj s obezitou. Protože jsem zvyklý dělat věci pořádně, tak jsem nespokojil ničím menším než 160 kg.

[46 Mariáš ve čtyřech (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 15.09.2006, 16:18:29 - x)
to je současně bible, moderní poezie, čistá pramenitá radost, základní ekonomické vzdělání, chvění se vztekem, vybublání nadávkové a vyčítání si své nepozornosti... A pak má ještě jednu skvělou vlastnost rovnající se zázraku stvoření, prvnímu dychtivému spáření se s bytostí milovanou a definitivní uvědomění si své lidské hodnoty a pochopení světa se všemi jeho peripetiemi - nedá se hrát na sucho.
Šakale, odpusť, šlo jenom opravdu o nevinné škádlení, já vím že tě baví jiní spodci, svršci, králové a esa...
To já jen minulou nocí z radosti nad tím dnešním volnem. Martintamtaky již zde o té slasti, kdy opravdu neděláš ani co chceš, psal... Lenošení je vlastnost všeobecně lidská, ať už ji někdo schovává za \"přemýšlení o nesmrtelnosti chrousta\" nebo za odpočinkovou přípravu na huronské sportovní vzepětí (chachacha chá, chachacha chá...).

[47 A jen abych vás nerad nepopudil... (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 15.09.2006, 16:27:03 - x)
Už domlouvám šňůry představení na Mikoláše. Upletl jsem si sám na sebe bič, mám maňásky Mikiho, čerta i anděla a vloni jsem byl asi na Mikoláše společně s nimi a jedním či skupinou dětí nejčastěji fotografovaným loutkařem... A školkové tamtamy si to mezi sebou sdělily. Jedinečná památka na Mikoláše 2006 ve školce - fotografie klauna Parafina s mikulášskými loutkami a naším Pepíčkem (Ríšou, Zuzankou, Andrejkou, Martinem, Pavlíkem, Danuškou, Majdičkou, Aničkou, Lokíčkem, Šimonkem, Vítečkem a tak dále.... Blééééé!

[48 Po třiceti létech.... (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 15.09.2006, 16:34:32 - x)
\"No a tady je náš (dosaďte si...) ve školce! Podívej, jak mu to sluší! A ten blbeček, co drží ty louky a kysele se usmívá, to ti ani nevím, jak von se tenkrát jmenoval... Prej se uchlastal a je už v urnovém háji...\" (A v urnovém háje hraje samé zelené s ostatními urnami...jenže to naštěstí matičky babičky už nebou vědět, já možná také ne...)
Takže bodlo Šakalovi: Šakale, nauč se to a hraj, jinak si ten život lacino prohraješ! Čajkovskij. (Chachacha chá...)

[49 ...háji... (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 15.09.2006, 16:36:22 - x)

[50 Parafíne, to je Bezhoven! (Rpuť: 15.09.2006, 16:49:29 - Mail - x)
Sorry, Beethoven....

[51 Já, Rputi, vím...jenže Šakal (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 15.09.2006, 17:04:48 - x)
má velmi rád čaj a také kov v architektuře. Nevím jestli chodí \" s kijem\" nebo \"s kyjem\", ale s nožem určitě, viděl jsem svým ostrým a pichlavým zrakem. Tak jsem si jen dovolil mezi námi bonmotek na usmířenou, on je chytrý chlapec a snad už po tomhle vysvětlení na ostří \"kije\" pochopil... (Protože ani včela nad hovnama se nemá dráždit...chachacha chá...)

[52 To, že šakal chodí s ostrým (Loki_F: 15.09.2006, 17:18:05 - x)
nožíkem svědčí o tom, že je to moudrý chlap, který neponechává nic náhodě.
Chválím Šakale!
Mariáš i šachy (apod. - bridge, sedma, prší, taroky) jsou hezké hry pro ukrácení dlouhé chvíle, ale nikoli nezbytné pro život. Z intelektuálního hlediska - rozcvička, případně \"tůrování motoru\" naprázdno (intelektuální masturbace };D), což si Šakal jistě umí vynahradit uspokojivým způsobem... };D

[53 Nezbytné pro život je pouze spojení (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 15.09.2006, 18:24:35 - x)
mužské spermie s ženským vajíčkem... Jinak náš svět je pouhé zrnko špíny pod nehtem vesmírného obra... (Chachacha ché...).
Jsou sázky, jsou i nadsázky, jsou chápaví a nechápaví a nejhorší jsou ti, kteří chápou jen sami sebe.
Řekl pánbů: \"Počkej synku, vteřinu...\" Nač tedy psát Vteřiny věčnosti, když zamykačům je všechno jasné...

[54 Jo a zapomněl jsem dodat, (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 15.09.2006, 18:29:29 - x)
že se jedná pouze o intelektuální uspokojivou masturbaci s Lokiho výstřikem...neschopného oplodnit ani v nadsázce.

[55 Je normální? (dvd: 15.09.2006, 19:31:05 - x)
Na opakované otázky, jak a v čem Topolánek zákon porušil, už odpovídal Paroubek značně vyhýbavě.

\"Já už se nechci v tomto posunovat dál, prostě je to mé přesvědčení, o něco se opírám, o nějaké právní posudky, které jsme měli k dispozici už před volbami. On vlastně podepsal jakousi směnku, takže tam to vyplývá prostě z toho, ta nebyla realizována, ta se prostě nějakým způsobem převedla někam jinak, ale to si spíše vezměte právníka, který by vám to vysvětlil,\" řekl Paroubek a víc nechtěl o celé věci mluvit.

[56 no, dvd, (Anka: 15.09.2006, 19:38:01 - x)
já bych hlasovala pro to, aby si spíše vzali psychiatra, který by jim to vysvětlil. Už to není přijatelné ani jako fór.

[57 ...Koukám, že se vám všem ve mně nějak zalíbilo!... (šakal: 15.09.2006, 20:35:09 - x)
...A ještě víc koukám, že už tady Klaun na moji adresu vyslovil asi třikrát nějakou omluvu, čehož vůbec nepochopuji. Za co?
§ :- | )

Mno...ale esi mu ta pokora dělá dobře...(7;- ))

[58 Dobrý večer vespolek, (helena: 15.09.2006, 20:34:37 - Mail - x)
problém je možná spíš v tom, že mu neustále někdo naslouchá a jeho bláboly publikuje. Hysterik udělá cokoliv, bez ohledu na logiku, zdravý rozum i následky, jen aby byl v centru pozornosti. No, a vychází mu to. Sebevětší slint se publikuje. A nejenom jeho. Nemáte ten pocit, že exvláda figuruje v médiích mnohem víc než skutečná vláda?

[59 Dnes jsem se (Foundryman: 15.09.2006, 20:39:02 - x)
dozvěděl na NP úžasnou věc. Dovolím si ocitovat: \"Akcionář eseróčka neručí právně, ale ručí fyzicky\" :-))))))) Vskutku velice neotřelé, až novátorské :-)

[60 Dobrý večer vespolek, (helena: 15.09.2006, 20:39:07 - Mail - x)
ono je to možná spíš tím, že mu každý zbožně naslouchá. Hysterik udělá cokoliv, bez ohledu na logiku, zdravý rozum či následky jen, aby byl v centru pozornosti. Dokud bude každý jeho slint publikován ako velemoudro, pokoj nedá.

[61 Omlouvám se, systém napřed sežere a pak vyplivne dvojmo. (helena: 15.09.2006, 20:41:05 - Mail - x)

[62 No tak, Foundry, to nevíte? (helena: 15.09.2006, 20:44:15 - Mail - x)
je to nová forma. Sro teď budou mít akcionáře a když krachnou, dají hlavu na špalek. Prej to povídali v Bruseli...

[63 Kefalín (dvd: 15.09.2006, 20:47:58 - x)
čo si predstavujete pod takým akcionárom eseročka?

[64 Další perla z NP (Foundryman: 15.09.2006, 20:53:18 - x)
\"Směnečný zákon umožňuje, aby aval byl současně rukojmím\". Já už si málem ucvrkl, když jsem to četl. Štěstí, že mi nepraskly brejle :-)

[65 Opět NP (dvd: 15.09.2006, 21:14:33 - x)
Šoupl jsem svou dnešní poznámku z 19:31:05 pod úvodník na Psa. A ekonomický odborník Racek reagoval: \"hmm, a proč tedy se majitel směnky vzdal peněZ?\" Byl sice NoNamem ihned utřen ale přesto: něco takovýho vysedává v managorském křesle EGAPu. Nějak mě napadá výrok Maddy Serafínové (Páral: Milenci a vrazi): \"A na tyhle ventry děláme.\"
(Kriticky uznávám, že to ale na Foundryho perlu s tím avalem tedy zdaleka nemá.)

[66 dvd, to je fakt (Vít Blaha: 15.09.2006, 21:21:56 - Mail - odkaz - x)
s tím Rackem a EGAPem?

[67 2 V. Blaha (dvd: 15.09.2006, 21:44:21 - x)
Není to tedy top managor, ale ve vrátnici evidentně nesedí. Já ho pozoruji již dlouho, připadal mně trochu jako rozštěpená osobnost, ale jeho perlení v posledním cca půlroce je někdy síla.

[68 Dojmy a pojmy (Honza ze Žižkova: 15.09.2006, 21:44:51 - Mail - x)
Jen si to představte, akcionář eseróčka, aval a unesou ho teroristi. Není to krásný námět na drámo?

[69 Navíc (Honza ze Žižkova: 15.09.2006, 21:46:53 - Mail - x)
Jsou mezi námi takoví, kteří umějí používat termíny jako komplementář, komanditista, prokurista a ještě ke všemu správně. To musí některé psí diskutující strašně krkat.

[70 Je to klubko hadů, (raptor: 15.09.2006, 22:12:42 - x)
ten PeS. :o)
(Jsem si jen tak povzdechnul.)

[71 abych vás trochu rozptýlila (andrea: 15.09.2006, 22:30:11 - x)
ve vašem ekonomickém běsnění- nekoukali jste na Krause a Uvolněte se, prosím ? Byla tam Kuchtová ( poprvé v životě jsem ji slyšela hovořit a chudák, zrovna s Krausem). Budeme topit dřívím. Všichni.
Pak tam byl dr. Nešpor, ten je skvělý, bohužel už stárne, býval to nejhezčí chlap v Motole, ale bohužel, jogín odjakživa. No a pak nějaká tanečnice Saša od Uralu, perfektní čeština, naprosto skvělá a vtipná holka, ta si dělala s Krausem prdelky i z Kuchtový. Velmi pěkný pořad. V poslední době už mne nudil, ale dneska 1A.

[72 Když já toho Krause (raptor: 15.09.2006, 22:35:18 - x)
nemůžu už vidět ani nehybného. Přesto díky za avízo. :-)

[73 foundry (martin tamtaky: 15.09.2006, 22:40:17 - x)
ty perly na Psu zapadnou. Béda tvořil a má pravdu. Vždycky!
A noviny jsou všechny stoprocentně pravdivé a důvěryhodné.
Dneska trápím Security na letištích. Před rámem se sundavají i boty, dávají na plato na stůl a já vzal na cestu ty nejpropocenější a nejsmradlavější adidasky. Po celém dni na cestě ve 33 stupních venku jsem sám sobě na počuch odporný.
Ted ještě e-migration a ráno: Wien bleibt Wien.

[74 Martine, (Foundryman: 15.09.2006, 22:51:12 - x)
tak šťastnou cestu. Mě vždycky od cest do dálav odradí představa těch hodin v letadle pro trpajzlíky.

[75 Foundry (martin tamtaky: 15.09.2006, 23:00:55 - x)
Když to o těch trpaslících říkáš ty, jak může být asi mně. Já se zapustím do otvoru, pak odtlačím koleny toho vepředu, dopnu a dotáhnu pás, spustím ručky a nehnu se až do přistání. Na záchodě bych se stejně neotočil.
Už je boarding time, dobrou noc!

[76 2 Tomáš (PeS: 15.09.2006, 23:17:01 - x)
až tu budeš... Měl jsem tyto dny značně hektické, tak teprv teď večer pozvolna dočítám, co jsem zatím zameškal. Mimo jiné Tvůj článek na Psu - a komentáře pod ním.
Nezbývá mi než konstatovat, že Dušan M. Pupák (v podání Jiřího Grossmanna) si rozhodně nekladl malé cíle. V jeho volebním programu (viz odkaz) byl jako první bod \"a) Vymýtit negramotnost na úřadech a ministerstvech.\" Tento cíl, pokud vím, si kladl v roce 1969 a jak jest z komentářů patrno, dosud se nepodařilo. Procento stádních úředníků, kteří neumějí číst - tedy vnímat psanou informaci - je úděsné. Občane, jásej - vždyť si je sám na těch místech platíš!

[77 jo a ten odkaz... (PeS: 15.09.2006, 23:17:57 - odkaz - x)
nějak se to nechtělo zkopírovat, snad to vyjde teď...

[78 PeSi, (Foundryman: 15.09.2006, 23:21:27 - x)
mě hlavně fascinuje jistá zvrácenost myšlení - na základě správných informací se mnozí komentátoři jsou schopni dopracovat ke zcela fantasmagorickým závěrům.

[79 Jéjej, Klaune, nezbytné pro VZNIK života, zcela jistě! };D (Loki_F: 15.09.2006, 23:26:29 - x)
Pro další existenci právě vzniklého života už je to dlouhý seznam nezbytností, ale karty - ty čertovy obrázky - tam jistě uvedené nejsou...
Pokud ta moje poznámka vyzněla jako odsudek, tak rozhodně tomu tak nemělo být. Tréning je vhodný vždy (když je na to čas)...

Jinak, k tomu papežskému výroku - já bych to podepsal. Alláhakbaristé po celém světě řádí jako nedávno po dánských karikaturách. To je dobrý signál - ještě nedávno se Vatikán tvářil, že je ochoten s islamisty uzavřít jakýkoli kšeft a Německé katolické kruhy se tvářily, že by proti tomu zas tak moc nic neměly (tradiční komaráčoft s ručníkáři nepočítaje) a byli za to dost nevybíravě kritizovány ze strany převážně protestantských spolkových zemí.
Celková nálada v Německu se dost výrazně obrací proti muslimům (nikoli bezdůvodně, leč stále dosti politkorektně bezzubě), přesto velmi zřetelně. Díky tomuto rozporu a obavě pojmenovávat problémy pravými jmény tam velmi výrazně roste vliv neofašistů. V průzkumech se k nim veřejně hlásí okolo 7% (což znamená, že ve skutečnosti to bude daleko vyšší podíl, protože mnozí se (zatím) neodváží svojí náklonnost vyjádřit veřejně). Nejvýznamnější podpora NPD je jednak ve starých zemích tam, kde je vysoké procento imigrantů a v nových zemích obecně.
Papežovo vyjádření proto mělo v Německu (tedy jeho nemuslimské části) velmi kladnou odezvu.
To kopíruje vývoj ve Francii, Belgii (Valoni a Vlámové začínají zapomínat na staletou vzájemnou řevnivost), Holandsku (přestože jistý hastrman tvrdí opak) a u nás to také asi nebude dlouho trvat...
Nepřipomíná Vám to něco? Jak tady nedávno Dušan zmiňoval ten bonmot o historii a špatných žácích.

[80 2 raptor (PeS: 15.09.2006, 23:32:27 - x)
Jak jsem byl pravil, dočítám postupně... Mohu se zeptat, proč jsem se stal klubkem hadů? Já si nějak nevšim, ale to je zcela nepřijatelné subjektivní kritérium...

[81 2 Foundry (PeS: 15.09.2006, 23:41:57 - x)
Víš, tys je možná zmátl s tím avalem. Po vzoru páně Neffa, spousta z nich, pokud vůbec, zná akorát \"Zbraně Avalonu\" a to je přece jen kapke o něčem jiném... Víš, mě přímo fascikluje, že nikdo z těch starších asi nikdy nedělal kamarádovi ručitele na novomanželskou půjčku či podobné akce. To se obvykle člověk z kamarádství podepsal a dále se o to nestaral, v blahé víře, že si dlužník nějak poradí. Já dělal ručitele kamarádovi... Postupem doby žijem 100 km od sebe a navštěvujem se zřídka. Ta půjčka je dávno splacená, ale nějak se nepamatuju, že bych v noci nespal a říkal si, jestli pak to ten Pepa v termínech a správně splácí... Co já si chuděra počnu, jestli ne... Proto oceňuju tu obětavost některých komentátorů, kteří v roli ručitelů by při náznaku sebemenších potíží ihned spěchali celý ten dluh zaplatit, když teda jsou těmi ručiteli. A chápu jejich trýznivá muka, když si nezodpovědný dlužník dal po večeři ještě druhé pivo a oni na to hazardérství museli bezmocně koukat...

[82 Dobrý večer! Andy, to je Kuchta (Šumavák: 16.09.2006, 00:02:32 - x)
jako obvykle špatně informovaná. Dřevem topit nebudeme. nedostává se. Za posledních 8 let se daleko více těžilo a vyváželo než přirůstalo.
ŘÍKALI DNESKA VE ZPRÁVÁCH V RÁDIU !!!
(nechápu vůbec, jak je to možný, víc spotřebovávat než produkovat, divné co?Pučíme si někde nějakej les, co se nebude muset vracet?)

[83 Dobrý pozdní večer, PeSi a Loki. (Tomáš: 16.09.2006, 00:10:16 - x)
cowboy\'s work is never done, ale moje dnes je. A tak jsem si ještě přečetl ty komentáře pod mým článkem, a jsem rád, že jsem se trefil. To poznám neklamně, podle toho, že když se mi to povede, jsou pěkně husté, a dozvídám se že jsem blbec, negramotný blbec, moc chytrej blbec (to mám nejraději) nebo ten žid. Já pak mám radost, a Anka zuří.

Jak bylo v Nipponu?

[84 Šumaváku, (andrea: 16.09.2006, 00:11:15 - x)
Kuchta říkala, že budeme topit dřevem, protože toho je dost, a na uhlí budou vysoké daně, protože znečištuje. A na jádro taky. Tak se Kraus divil, že jádro znečišťuje a ona vylítla, že sedí na 600 tunách nebo čeho jaderného odpadu. Kraus říkal, že topí ekologickýma briketama, ale ty jsou drahý. Kuchtová povídala, že až bude drahý to uhlí a plyn a všechno, tak ekologický brikety budou všichni kupovat a proto se sníží cena. Kraus namítal, že když bude větší poptávka, tak se spíš cena zvýší...ale Kuchtová dostala lehký záchvat a vrčela, že tomu Kraus nerozumí. Chvílemi jsem měla pocit, že Kuchtová je převlečenej racek. Pak se jí Kraus ptal, jak je na tom s umělýma hmotama, co třeba počítač a mobily- tak říkala, že tam se musí dělat kompromisy, že už je to všechno moc zažitý a dlouho se to používá- zřejmě dýl než uhlí.
Proti dnešní psí debatě na téma covšechnonevímeočemkoli to byla selanka.

[85 Haha, Kuchta neměla chybu (Nika: 16.09.2006, 00:16:24 - x)
Mě zaujalo něco, co si nejsem jistá, jestli jsem dobře slyšela : Stoupne poptávka po dřevu, a jeho cena klesne ..\" !?!? Pokud jsem slyšela špatně, vyveďte mě někdo z omylu prosím...

[86 Aha, Andy poslouchala líp, (Nika: 16.09.2006, 00:19:38 - x)
ale slyšela jsem v podstatě dobře... :-))

[87 A ještě - (Nika: 16.09.2006, 00:21:49 - x)
dřeva je všude dost, to vám roste za barákem, teda \" u nás na venkově\" ... Hmm, Tak proč nám ho tedy vesničani kradou ? ... leda, že by... nějaké kuchta ? ...

[88 Niko (andrea: 16.09.2006, 00:24:58 - x)
to s tím dřevem mne také zaujalo. Jak Kraus špekuloval, že v Tesku ráno, než otevřou, přiložej pár polen:))
Jak se vám líbila ta kočka z Uralu? Mně moc,byla vtipná.

[89 Jo, (Nika: 16.09.2006, 00:30:29 - x)
to byl po delší době zase někdo, kdo Krausovi stíhal odpovídat a vtipně. Chytrá baba, a šikovná.

[90 Také Tobě, Tomáši. (Loki_F: 16.09.2006, 00:32:16 - x)
Bylo to zjevné, že jsi se při psaní skvěle bavil. };D A ještě více při prohlížení komentářů neboť ty hektické reakce vykazují nepřehlédnutelné známky zoufalství. Jsi jednička. Zanedlouho je ještě dorazí Modrý pták vyprávěním o Kájovi, který vymyslel to známé strašidlo (nikoli Jožina z bažin), které dodnes bloudí Evropou... };D

Andreo, děkuji za stručné shrnutí, přiznám se, že toho Krause také nějak nemohu a na německých stanicích běžela v té době vzrušená debata o Ratzingerovi (Benediktovi) a muslimech. Je docela zajímavé sledovat, jak už nejen v soukromí, ale i v médiích pozvolna začínají obracet - pod tlakem faktů a chovaní \"vlastních\" muslimů.

[91 Andreo, (Tomáš Haas: 16.09.2006, 00:39:10 - x)
ona ta Kuchtová měla asi pravdu. Když se něco vyrábí ve velkých seriích, cena klesá. Dřevo je obnovitelný zdroj. Takže ho budeme obnovovat takovým fofrem, že bude skoro zadarmo. To dá rozum, ne?

[92 jistě, Tomáši (andrea: 16.09.2006, 00:47:05 - x)
Šumavák to celkem vystihl, já holt nemám rozum a myslela jsem, že strom nějakou dobu roste...nabídka je omezená...no nic, jdu spát. Dnes toho bylo až příliš, i Jonáš porušil(opět, jako už postopadesáté) slib a začal prudit. Zřejmě teče rudochů, do bot, ztrácí sebekontrolu.

[93 Já si myslím, že to nebude dlouho trvat. (: 16.09.2006, 02:05:03 - odkaz - x)
A zelení budou bojovat proti pálení dřeva ze stromů, toho strniště rostoucího na tváři matky Země. A bude se hnojit chcemickými hnojivy rozhazovaním traktorem taženým rozmetačem pole plné nízkořezanými vrbami. To se bude sekat traktorem taženou a poháněnou sklizňovou linkou na vrbové a šťovíkové štěpky. Tyto štěpky se nasypou do naftovými agregáty vyhřívané sušičky štěpků, zabalí se do PET pytlů a auty se rozvezou spotřebitelům ekopaliva až třeba do Prahy. Nejlépe po přeložení na nejbližším nádraží na vlak ekologicky tažený elektromotorem s účiností kolem 50% z proudu vyrobeného s účinností asi 35% přeměny dřevem vytápěných elektráren s pokud ovšem budou vyhřívat vodu vedenou železnými trubkami izolovanými z nafty vyrobenou polyuretanovou pěnou kilometry daleko se ztrátou pouhých 50%. V Praze se přeloží na automobily, které štěpky odvezou do štěpkových skladů np a tam se budou prodávat po pytlech občanům, kteří si pro ně přijedou automobily. Aby je lidé mohli spálit v kamnech, na které si vybudují komíny izolované ze žárem rozpuštěných šutrů vytažených čedičových vláken šachtami bývalých bytových jader. To budou úspory!!! A konečně se bude moci nechat les k výkrmu brouka kůrovce, následovaného jinými chráněnými druhy, třeba vzácným broukem páchníkem. A počkáme si pár set let na to jaké přirozené prostředí se vytvoří na Šumavě a na dalších kopcích, které člověk už několik set let trápí pěstováním dřeva, jakoby les byl výtvorem člověka a ne přírodním fenoménem. Koneckonců proč by Češi furt museli jezdit do koukat na Skotskou vysočinu nebo třeba na Irský Buren, když i u nás mohou růst vzácné endemity v rumištních ekotypech na holých kopcích. A uvědomte si, že i Velká pusta vznikla zbavením se lesa, aby se mohlo pro vládnoucího muslima pěstovat dost skopového. Představte si tu nudu, kdyby tam byly hluboké lesy, co nudně předcházeli této dnes přírodní památce UNESCO ještě v 16. stiketí. Taky si uvědomte, kolik vzácné sprašové zeminy vznikne spláchnutím hlíny z kopečků do dolin. Tam se to vyrovná a vzniknou krásné a životem kypící mokřady. Aspoň se zanesou bahnem Novomlýnské nádrže, tento neekologický památník velikášského plánování a necitlivé krajinotvorby.
Ale hlavně tvář naší velké matky Gaye bude hladká jak jen o trochu zvětšená prdel mladé dívky. Uvažte, jak nános z Vysočiny vyrovnal kdysi za Velké Moravy ty vršky u tehdejších \"měst\", např. U Mikulčic, kde je dodnes patrné, kudy tekla řeka kolem Akropole, akorát že o 4 metry níž. Viz odkaz. A pak budou zelení spokojeni, nebo budou zalesňovat? A život bude kypět. Jen uvažte, kolik komárů žije tam, kde to už proběhlo.

[94 Moudrá slova - 100% souhlas. (Loki_F: 16.09.2006, 03:34:29 - x)
Ještě podpis (nick) za to se jistě není třeba stydět!

[95 Ještě zbývá dodat (dvd: 16.09.2006, 05:54:07 - x)
že všechny tyto akce budou bohatě dotovány z peněz daňových poplatníků

[96 Přeji veselé ránko! (Rpuť: 16.09.2006, 07:24:11 - Mail - odkaz - x)
Puchejř na to vyzrál: Rusnok ven!
Když prý bude Rusnok spolupracovat s Tlustým, tak ho Paroubek jednoduše vyhodí a Tlustý tam žádného sociálního demokrata mít nebude! Hi hi hi!
\"Takový člověk, kdyby tam zůstal a podílel se na tom, tak udělám všechno pro to, aby přestal být členem sociální demokracie,\" zdůraznil.
Neměli by se, náhodou, přejmenovat na Paroubkovy socany?

[97 Hezký den všem (Vít Blaha: 16.09.2006, 07:41:34 - Mail - odkaz - x)
Rputi myslíte dle ED JK - Evropských Demokratů Jana Kasla?

SD JP? Sociální demokraté Jiřího Paroubka?

Včera večer se objevil dobrý článek na ihned (viz odkaz):

Rusnok: Tlustého návrh rozpočtu je férovější

[98 Tak tenhle můj příspěvek se cenzorským trpajzlíkům na NP ale vůbec nelíbí: (Rpuť: 16.09.2006, 07:50:02 - Mail - odkaz - x)
Je na bilboardu Topolánek nebo ne? Možná je to jen výsledek řádění retušérova, ale ten chlap na obrázku je Topolánkovi jenom podobnej....:)

[99 Vítku, no právě... (Rpuť: 16.09.2006, 07:55:25 - Mail - x)
Kasl má partaj, Železný má partaj, tak proč ne Paroubek. Aspoň by každej, kdo tam vleze, věděl na čem je....:)))

[100 Krásné ráno vinšuji. (Anka: 16.09.2006, 08:09:18 - x)
Rputi, máš recht, to je pán, co vypadá jako Topolánek, nebo je to Topolánek, ale tomu retušérovi se fakt hodně ruka utrhla.

[101 Dobré ránko! (Dana: 16.09.2006, 08:09:59 - x)
Je sobota, u nás na dědině je to den, kdy se uklízí kolem baráků a navíc námtady přistavěli kontejnery na velkoobjemový odpad a také jednu sběrnu nebezpečného odpadu. Takže jen co dopiju kafe, letím shánět ten velký odpad po baráku. Ten nebezpečný schraňuju celý rok.
Rputi - obrázek je Topolánek...no a ten text...já bych ho za ty mimomanželské pletky občas ..no raději ani neřeknu co! Tak hloupě dát protivníkům proti sobě zbraň!

[102 Myslím, (Dana: 16.09.2006, 08:14:01 - x)
že to není retuš, ale spíš překopírovávání obrázku z jiného zdroje...

[103 Vážení, (PeS: 16.09.2006, 08:36:10 - x)
dobré zas ráno... Juro, podepisuj se, kdo to má luštit, že seš to Ty...
Ten Rusnok má smůlu - jedinej ekonom mezi talenty, to dá zabrat. Proto ho tolik nesnášej...
No a co se týče toho blboardu - stylem mi to přesně připomíná kampaň zrzavého skřeta via balbínovci proti Kalouskovi. I ta duchaplnost textu tomu nasvědčuje. A navíc je to přesně v jeho zákeřném stylu...

[104 Dano, ono to s tou nevěrou nebude zas až tak kách! (Rpuť: 16.09.2006, 08:44:53 - Mail - x)
To by na tom Paroubek jinak tancoval!

[105 2 Rpuť (PeS: 16.09.2006, 09:02:56 - x)
S tou nevěrou to není tak kách proto, že tohle u nás dnes skoro nikoho nevzrušuje. V tomhle, zaplaťpánbu jsou Češi ještě dost tolerantní...

[106 SocSem (Honza ze Žižkova: 16.09.2006, 09:56:19 - Mail - odkaz - x)
Soc. sem. se chystá grilovat Topolánka - titulek z Novinek.
Pěkný překlep, jen rozluštit, co to znamená.

[107 Odkud ta lejstra vítr přivál...:)))) (Rpuť: 16.09.2006, 10:20:38 - Mail - odkaz - x)
Věčný Demeter....

[108 Honzo, třeba to měl být SocSen (Rpuť: 16.09.2006, 10:24:47 - Mail - x)
jako Sociální Sen....přesněji \"noční můra\":)

PeSi, jednak to nikoho nezajímá a dvojak - kolik toho ten Topolánek v tom předvolebním blázinci moh stihnout...?

[109 2 Honza ze Žižkova (PeS: 16.09.2006, 10:58:28 - x)
Nikoli překlep, ale zkratka! Socani sem, bude se grilovat. Ó, to bude žrádlo... To víte, prorostlý či tučný už není tolik oblíbený, když grilovat, tak libový... No vidíte, jak ho maj rádi... Samou láskou by ho sežrali...

[110 Já se omlouvám, že se nepodepisuju. (jura-p: 16.09.2006, 13:54:23 - x)
Mě to tam furt nechávalo odkazy, tak jsem zrušíl zapamatovávání formulářů a teď se zase nepodepisuju, protože jsem byl zvyklý na to, že ten podpis je tam nastavený nastálo. Já to nevzdám, budu s tím bojovat do smrti. Ne není to dememce, takhle špatný je to odjakživa.

[111 Juro, já tě poznala hned, takže problém ani nenastal. (Rpuť: 16.09.2006, 14:19:12 - Mail - x)
Já to řeším tak, že odkaz mažu hned po odeslání až k tomu \"http://\" a funguje to.

[112 Že by počátek roztržky (kocour: 16.09.2006, 15:42:44 - odkaz - x)
Miloše Zemana s Paroubkem?

[113 Vážení, (PeS: 16.09.2006, 15:45:29 - x)
záhada šedočerných otazníků vyřešena, už se začly objevovat vykřičníky. Ano, tušili jste správně, je to dílo oranžgutánů a kočkodánů... Takže kdo to přelepoval univerzální odpovědí: \"protože tu 8 let vládla ČSSD!\", čunil dobře...
Až na jména mám docela slušnou paměť, tak si tak vzpomínám, jak ještě před 89 nám také jakási profláknutá strana sdělovala čas od času něco jako: \"Soudruzi, věřte nám. My jsme se sebekriticky zamysleli, zhodnotili to a my to odteďka budeme dělat jinak a lépe!\"
A jak je vidět, furt se najde dost pitomců, kteří tomu ještě věřej...

[114 kocoure, (Rpuť: 16.09.2006, 15:59:52 - Mail - x)
zatím Puchejř Starce z hor stále ještě potřebuje. Ovšem Zeman velmi dobře ví, že, kdyby se nechal, semele ho Puchejř jak kafemlejnkem.

PeSi, ono to je spíš projev absolutního zoufalství jako drbat se pravou rukou za levým uchem. Nic bych za to nedala, že to má být výpad proti místním samosprávám nejsoucím v rukách ČSSD.

Lidi, taky je u vás takovej fukejř?

[115 No, v minulých volbách (jura-p: 16.09.2006, 16:31:38 - x)
měli všichni socani na plakátech heslo: Za nás bude líp. Akorát jedna učitelka měla heslo: Za nás bude lépe.

[116 No právě, Rputi, (kocour: 16.09.2006, 16:57:44 - x)
Puchejř Zemana potřebuje, protože pro jeho voliče je to nedotknutelná ikona. A útočit na Rusnoka rovná se útočit na Zemana. Mezi politiky ČSSD je dost těch, kteří se raději stáhli, protože nechtěli dělat politiku pod Paroubkem - jeden nikoli nevýznamný poitik ČSSD mi to přiznal osobně, nebudu jmenovat. Tihle lidé zatím mlčí a aspoň navenek se chovají loajálně. Pokud na ně Paroubek zaútočí a pokusí se je úplně zničit, budou se bránit. Budou se MUSET bránit. A další otázka je, kdo vyhraje. Oni mají za sebou Zemana.

[117 2 jura-p (PeS: 16.09.2006, 17:08:41 - x)
Víš, je vskutku dojemné, když člověk čte na těch otazníkových plakátech věci jako jak zajistím rodičům důstojné stáří, když já znám celkem dost starých lidí (i z příbuzenststva), kteří jsou na některé léky životně odkázaní a kterým drátovy reformy pěkně zahejbaly s peněženkou.
A teď si představujou, že tohle všechno lidi ze dne na den zapomenou a přečtou si na přiblblým plakátu něco jako \"máme řešení\" - dokážeme, zajistíme, poručíme větru dešti (jo pardon, to bylo jindy) a radostně, s písní na rtech půjdou opět volit ty samé gaunery, co jim to včera sebrali, že snad jim to zítra vrátěj. Ale jo, možná se tací najdou, ale u těch pak ta píseň bude \"tak už máme, co jsme chtěli!\"

[118 kocoure, (Rpuť: 16.09.2006, 17:13:26 - Mail - x)
Zeman s tím určitě počítal. Stejně jako ví, že je to na Paroubka v současné, dosti vachrlaté, době podraz docela solidního kalibru. A eventuelní vyhození Rusnoka je pro ostatní precedensem. Jestliže se další nenechají, může dojít i k rozštěpení ČSSD - a oslabení.. a Paroubek je schopen obětovat cokoliv a kohokoliv...a to se jim líbit nebude....takže těch otázek je tam spousta......

[119 Tramtadadááá!...Tady to je!... (šakal: 16.09.2006, 17:25:21 - odkaz - x)
Tak, kdo máte dlouhou chvíli a chuť, můžete si přečíst odůvodnění nálezu ÚS ohledně odvolávání soudních funkcionářů (Brožová). Jo, soudce Balík - to je pro mě největší zklamání. Ne, zase znovu se musím učit nedělat si o nikom iluze...

...Užitečná zkušenost! (7:- | )

[120 PeSi a nejhorší je, (jura-p: 16.09.2006, 17:32:22 - x)
že to lidi začínají brát jako normální a hážou všechny politiky do jednoho koše. Takže nečekají vlastně nic a nevěří nikomu a vybírají si podle toho, kdo tu pohádku, co dnem voleb skončí, zahraje dramatičtěji a má lepší výpravu představení. Což jednak vede k neuvěřitelnému prodražování představení a druhotně k tomu, že je třeba sehnat na to show prachy. Aby se sehnaly prachy, je třeba mnohé překousnout, protože někteří to vzali tak, že to tak má být a celou politiku vážně vzali jako šoubyznis a volenou funkci jako administrativu peněz na to šou a také odměnu pro aktéry. Podrobnosti někdy osobně, teď jen poznámka, před deseti lety vyšla senátorská kampaň pětkrát méně. A to ta moje není v obvodu nejdražší. Ale abych nebrečel a netvářil se, že se na tom nepodílím. Je druhá nejdražší. A v televizi Prima začal film Král Šumavy. Tak já jdu jednat o podrobnostech té kampaně. Dnes jsem byl pozván na přednášku Špidly do Třeboně. Ale bližší košile než kabát. Omluvil jsem se. Času je málo a ve volbách mi Špidla pomáhá už jen svou existencí.

[121 Pánové, nějak vám ty odkazy moc nefungujou... (Rpuť: 16.09.2006, 17:34:50 - Mail - x)

[122 Dobré odopoledne vespolek. Jura-p(e), to byl opravdu dobrý výkřik, (Loki_F: 16.09.2006, 17:57:05 - x)
který jsi tu v noci (02:05) vložil. Dokonce jsi se dotknul jednoho pozoruhodného fenoménu historické geologie, který bez ustání probíhá v celosvětovém měřítku od okamžiku, kdy se Země stala tělesem/planetou. Neustávající eroze pevniny, její snos do moře (v dobách klidu větší než její rozšiřování) a neustávající orogeneze a její ochabování.
Nebýt toho, že je naše domovská planeta taková \"čamrda\", dávno jsme žili v moři (ve \"vodním světě\", jak si jej vysnil K. Kostner), mávali ploutvičkami a tyto své rozhovory bychom vedli ultrazvukovým pískáním z jednoho oceánu do druhého.

Ono k tomu jednou stejně dojde (Měsíc se vzdaluje a stane se v budoucnu samostatnou planetou), ale to už buď budeme kosmickou civilizací inženýrů - budeme-li lidstvem racionálním a nebo nebudeme vůbec, budou-li lidé raději naslouchat (z libovolných motivů) různým Puchejřům, Filipům, Lainenům, Solanům....
Té hladké prdelce \"Gaye\" bude chybět energie a rychlost orogeneze se srovná s rychlostí eroze, až posléze eroze bude postupovat rychleji, zatímco orogenze ustane, zemská osa se ustálí (žádná precese), poeldníková stratifikace atmosféry a chybějící horstva umožní vznik celoplanetárních uragánů a tornád. Z \"Gayi\" bude stará hysterická tetka, která ze svého povrchu smete vše. Život bude možný jen v hlubinách oceánů.

Přijetím stupidlností zelených lumíků v globálním měřítku, se z nás stane stagnující \"bývalá nadějná civilizace\", která takové změny pochopitelně neustojí, tak jako líní arabští lupiči a pastevci neustáli to, že si okolo sebe vytvořili poušť, jen proto, že nebyli schopni ani ochotni změnit svůj způsob života a permanentně ničili a okrádali ve svém okolí každého, kdo se o změnu pokusil.

Jakkoli je to vize velice vzdálená, již nám zpoza kopců zvoní hrana... };C
Co jsou ptoi tomu nějaké trapné sebeobviňující plakáty nositelů recesivních genů, paušálně se profilujících jako oranžgutani??? };D

[123 Loki, (bedřich od heleny: 16.09.2006, 18:41:22 - Mail - x)
naopak! Až bude všude krásný, čilý větřík typu uragán, budou mít lumíci radost - to se budou větrníky krásně otáčet, melodicky bzučet a vytvářet množství energie, které si ani neumíme představit. Pokud budou dostatečně blízko sebe, tak nám nahradí i ty zaniklé neuspořádané lesy. (A zkrotí i ty větříky, poté se naplní heslo \"poručíme větru, dešti\"). Jen ještě nevím jak s tím deštěm.

[124 2 jura-p (PeS: 16.09.2006, 18:52:34 - x)
Ten Špidla v Třeboni, to je místní akce na podporu turistiky? Že jako aby se lidi jeli podívat na vystavené zrůdy? To je přeci dávná tradice, nechat se obveselovat zrůdama...

[125 Počkat, Šakale: (kocour: 16.09.2006, 18:57:48 - x)
To je nález ve věci zrušení § 106 zákona o soudech a oudcích, podle kterého Klaus Brožovou odvolal, je to z 11.7. a rozhodovalo to plénum (všichni soudci ÚS). Tam řešili, jestli ten § 106 je nebo není v rozporu s Ústavou, řekli, že je, a proto ten § 106 zrušili.

Ale předminulý týden rozhodoval jeden ze senátů (3 soudci ÚS) o vlastním odvolání. Klausova argumentace se opírala především o to, že § 106 byl zrušen až s účinností vyhlášení nálezu z 11.7.2006 ve Sbírce zákonů, že nebyl a nemohl být zrušen retroaktivně a tudíž je odvolání Brožové někdy v únoru či v březnu v pořádku. ÚS přesto Brožovou potvrdil. A právě na to, jak podrobně odůvodnil tohle, jsem celý říčný. Zatím vím jen tolik, od lidí, co byli přím na vyhlašování nálezu a slyšeli to, že se senát ÚS opřel především o \"právo na přístup k veřejným funkcím\", které velmi extenzivně vyložil. A z toho se mi otevírá kudla v kapse, protože to je snad to nejhorší možné zdůvodnění, jaké může být. Nikoli z hlediska Klause nebo Brožové, ale z hlediska fungování státu obecně.

[126 Vážení, (PeS: 16.09.2006, 19:08:37 - x)
pročítám tak trochu Psa... Vřele doporučuji komentář pod úvodníkem v 15:07 (Pete). Zvlášť kouzelná - a pravdivá - je věta: \"Češi jsou velice benevolentní, nechají téměř každého vola se dokonale ztrapnit.\"

[127 2 PeS (dvd: 16.09.2006, 19:09:00 - x)
Třeba předvádí omrzlý malíček.

[128 2 dvd (PeS: 16.09.2006, 19:17:03 - x)
Myslíš názorná demonstrace stylem: Nač řezat? To je zbytečné... Stoupněte si tady na tu stoličku... Skočte dolů... No vidíte, upad sám...

[129 Pěkný podvečer (martin tamtaky: 16.09.2006, 19:51:12 - Mail - x)
stejně je doma nejlíp! Švestkové knedlíky s mákem jsou po vší mořské havěti vítanou změnou.
Dokonale zorganizovaný americký dopravní průmysl nezklamal - kufry jsou v tuto chvíli už na cestě z Washingtonu do Evropy, jen o 24 hodin později, než původně měli. Security zahlédla na rentgenu u bagážníků něco nepatřičného a než to prozkoumali, bylo moje letadlo pryč.
Naštěstí byly opravdu důležité věci on board - pas, peněženka, brýle, notebook a foťáky.
Ještě jsem nestačil pročíst všechno, co tu na mě čekalo. K předchozím komentářů jen souhlas s Tomášem - prskající a slintající komentátoři k článku je autorovou pochoutkou. Anka je sice rázná ženská, ale přece jen není dokonalá - tohle si vychutnat neumí. A ještě ty mateřské pudy - já jsem byl dneska málem do deky jak od tety Kateřiny, nejhorší je, když je ta péče z lásky, člověk ani nemůže moc mrmlat.

[130 Chyby (martin tamtaky: 16.09.2006, 19:53:15 - Mail - x)
mi odpusťte - nevhodné i/y se mi letos stalo opravdu poprvé (-_-).

[131 Sociální sen (Honza ze Žižkova: 16.09.2006, 20:12:58 - Mail - x)
Celý den jsem byl pryč, tak až teď.
Hned se mi vybavily dvě věci: Český sen a Noční můra z Elm Street.

[132 2 martin (PeS: 16.09.2006, 20:34:59 - x)
Hele, byls to ty, co mi tuhle nedávno volal? Já se zrovna dopotácel domů a byl jsem rád, že dejchám a najednou telefon, který jsem nedokázal dost dobře identifikovat...

[133 ...Aha..ale přeci jen...ÚS, podle mýho pitomýho názoru,... (šakal: 16.09.2006, 20:46:06 - x)
...neměl NIC rušit - NIKDY! To ti volove příště řeknou, že je nezávislost jednoho z pilířů ústavního pořádku narušená tim, že může legislativa vyslovit nedůvěru exekutivě?!
Nebo to snad značí, že si justice usurpuje víc moci v porovnání s ostatními články státní moci?

Du blejt...! (>:- | )

Jo...na toho Balíka sem eště zvědavej! Rád se nechám příjemně překvapit, ačkoliv už jen tim, že nevytvořil kvórum proti tomu zrušení paragrafu 106, dal najevo poněkud nelichotivé osobní vlastnosti.

[134 Jenom tak kolem... (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 16.09.2006, 22:03:52 - x)
Po příjezdu z festivalu jsem stihl ještě dvě u Pivoje a slyšel jsem nový terminus ludens: Paroubkocani. Pro nechápavé ve stylu rapido: Označení paroubkovského křídla v ČSSD...

[135 2 Pes (martin tamtaky: 16.09.2006, 22:17:49 - Mail - x)
nebyl, kdybych volal, tak bych se dovolal, a kdybych se dovolal a tys nerozuměl, tak bych to opakoval nebo zařídil jinak. Zo musel být nějaký kutílek, co neumí telefonovat.
Kromě toho nemám tvoje telefonní číslo!

[136 Tak za tyden (Hipik - pravicovy recidivista: 16.09.2006, 22:26:40 - x)
v nedeli odpoledne zase uvidim Logan. Rozbehnu se po nejdelsi draze a roztahnu nove ustrikovana kridla a poletim s vychodnim vetrem. Parafine, kontrolujes prubezne teplotu a stav peny u Vodicky ? Po nocnim letu a tvrdem dopadu na maticku Zemi ve Frankfurtu, zblajznu asi nejakej bratwust, nebo neco podobneho, vlozim do ust kapku neco posilujiciho a za hodku spadnu v Ruzyni. Kdyz na to myslim, vzpominam na zacatek filmu Le Mans. Uz se tesim, jak to prvni, lahodne, mekkoucke, zprvu horke, doslova vdechnu. Sakris, to bude lahoda. Tak zdravim vsechny Sumavaky.

[137 A urcite to zazdim nejakym prckem, (Hipik - pravicovy recidivista: 16.09.2006, 22:33:55 - x)
co takhle Tuzemacek. No ten uz nesmi byt, to nam zakazali, tak treba TuZemacek, Tu Zemacek, sakra fuj uz jsem zase pod vlivem. Takhle by to neslo. Proste a jednoduse nejakyho tvrdaka. Jezismarjaa, uz zase, tak toho necham a jdu si dat do treti nozicky. Mejte se zatim o))))

[138 PeSi, já fakt nevím, (: 16.09.2006, 22:41:46 - x)
co ten Špidla v tý Třeboni podporoval. Já tam právě nebyl. On se tuhle zářením zabýval a ten jeho prst dokonce dokazuje, jak je nebezpečné tepelné vyzařování vlastního těla. Vyzáříš toho moc, a už je omrzlej. Je vidět, že tady máme oblast, která se málo zmiňuje. Neodstíníš dostatečně tepelné vyzařování a generál zima tě dostane. A ve skutečnosti si myslím, že daleko víc lidí zemřelo na neodstíněné tepelné záření vlastního těla než na jakékoli jiné záření. A to nepočítám ty, co zahynuli na tepelné záření absorbované.
Mimochodem lidi si neuvědomují, že za rok na obyčejnou chřipku na světě zahyne řádově více lidí, než na ptačí chřipku za celou historii, tedy jestli nejsou všechny chřipky ptačího původu.
Já se zabýval tím, že můj nejstarší protikandidát má na volby dle obvykle dobře informovaných dvaapůlkrát tolik peněz než já, takže ho zase musím porazit myšlenkama nebo čím. A to, jak znáš, je zatraceně namáhavé. Což myšlenky, ty bych i měl, ale to nebo čím neznám a nevím, jak to použít.

[139 Nazdar, hipíku, máš (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 16.09.2006, 23:09:17 - x)
připravenu velkou slezinu na 29.9. u Vodičky. Jinak já hraji od dvacátého jen dopoledne a to ne každý den, takže zavolej kdykoliv. Jo a psal jsem ti, že jsem potkal ve Svijanech Martina, tak jsem mu to také říkal. Nevím, zda jsi to četl.

[140 Hipíku, (Foundryman: 16.09.2006, 23:13:29 - x)
zdravím, máš mail.

[141 Ty muslimové nás tu jednou podřežou všechny ...A budou mít pravdu...!... (šakal: 16.09.2006, 23:25:04 - odkaz - x)
...(7:- /)

Tak sem si vzpomněl na toho americkýho generála, kerej na otázku, kdy začne US Army zaměstnávat homosexuály, odpověděl:

\"Naši chlapci se neradi sprchují s chlapci, kteří se rádi sprchují s chlapci...\"

(7:- P)

[142 Šakale, nepodřežou... (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 16.09.2006, 23:37:18 - x)
Zpívalo se kdysi: \"...my letci máme ocelové ptáky..\", tak se bude zpívat: \"...my češi máme ocelové krky...\". A dneska jsem se tu v krámku seznámil s jedním prodávajícím Čiňanem, daroval mi za pravidelné nákupy sýrových rohlíku a čínských konzerv s tuňákem láhev jejich rýžové vína a já mu za to přinesl knihu fotografií pražských památek. Takže ten už mě muslimům nedá...

[143 Hergot, už se zase nepodepisuju. (jura-p: 17.09.2006, 00:00:53 - x)
Mé anonýmy jsou nechtěné.

[144 Přeji hezké ráno! (Rpuť: 17.09.2006, 06:46:16 - Mail - odkaz - x)
A zase to Ústí! Co si ten Puchejř počne, když Hojdara už jednou vyhodil....:)))

[145 Rputi, (jura-p: 17.09.2006, 07:28:00 - x)
když jsem dělil armádu, tak jsem si kritiky pěstoval. A poslouchal. Ono vyslechnout proč je něco blbost může někdy přinést velké úspory času a peněz. Tedy, když to něco je fakt blbost. Ale byl jsem k nim velmi opatrný. A nepublikoval jsem to v novinách, ale třeba je to navíc ještě mediální válka. Tu já tehdy v roce 92 nevedl. A dodnes pořádně vést neumím. (A jestli má vést hlavní válku v politice za protivné postoje Paroubek s Tlustým, tak mám pořád pocit, že je v tom nějaký háček a chyba, co se stát neměla.) Hergot, co se to stalo, že docela frustrací vyzrálí lidé, ze kterých se většinově skládá naše společnost, jsou znovu odsouzeni k tomu sledovat infantilní války těch, co se jim zralosti nedostalo a frustrace je pokřivila.

[146 2 Rpuť (PeS: 17.09.2006, 07:35:47 - x)
dobré ráno - teď beze srandy - ještě by tam mohli přizvat Včelku, popř. Mptáka... Teda to bych aspoň udělal já, pokud bych chtěl co nejrychleji (během několika let) srovnat rozpočet. Pokud chtěji jenom ukázat dobrou vůli, než se nechaj odstřelit (jak furt prorokuje většina \"ekonomů\" a \"politiků\" na Psu), tak Tlustý udělal pár chytrých kroků, kterými nemá moc co zkazit...

[147 Dobrý den, celý den, (Modrý pták: 17.09.2006, 07:57:35 - x)
také bych řekl, že na to jde pan Tlustý dobře. O panu Hojdarovi vím velmi málo, ale pana Rusnoka jsem slyšel mluvit na téma penzijní reformy, když byl ještě náměstkem pana Mertlíka a od té doby jsem ho poslouchal a četl, kdykoli se někde objevil. Pozoruhodné na něm tehdy bylo, že se nepřel o principech (v tom byl zajedno např. s panem Klausem), a nepřel se příliš ani o parametry. Říkal jsem si, jestli si nespletl dveře a nevstoupil do špatné strany.
PeSi - tahle sestava nebude mít problém \"srovnat\" rozpočet. Potíž bude \"realizace srovnávání\" rozpočtu. Protože tam budou bublat emoce sociální spravedlnosti, víš? Já bych se toho zúčastnil jenom pro tu \"ořezávací\" část tzn. výdajovou. V případě státního rozpočtu mě ta příjmová moc nezajímá.

[148 2 jura-p (PeS: 17.09.2006, 08:00:15 - x)
Pěstovat si kritiky, to je dobrá věc. Ve vědě jedna z nejdůležitějších. A vůbec nejlepší je, když to jsou kamarádi, kteří ti své výhrady řeknou rovnou a natvrdo. A můžou to třeba být výhrady plynoucí z nepochopení, ale už jen ta diskuse nad tím vede obvykle ke zkvalitnění výsledku (třeba už jen tím, že víc lidí začne chápat, co bylo myšleno). Ovšem na rozdíl od Foundryho oblíbence, nepoužíváme pojmy jako \"neotřelá myšlenka\", leč obvykle důraznější výrazy...

[149 Juro, PeSi, (Rpuť: 17.09.2006, 08:00:24 - Mail - x)
nemyslím si, že je to mediální válka. Tlustý to nijak zvlášť v mediích neprezentuje, spíš si sem tam některý novinář všimne.
Kritika ano, jenže času se zatraceně nedostává, takže eventuelní úpravy už budou jen velmi jemné.
Myslím, že jsou to kroky ve směru - bude nás víc, nebudem se bát vlka Puchejře nic! Teď už jsou tam za SocDem tři - což není málo a vysílá to signál směrem k dalším nespokojeným - \"to je, oč tu běží\". Teď půjde o to, čemu dají ti další přednost? Partaj bez Puchejře, nebo dvě partaje?
Frustrátů bude v politice vždycky dost, neb jim samotným to připadá jako nejjednodušší způsob, jak si vylepšit pošramocené sebevědomí. Jsou i tací, co si myslí, že \"tam\" to bude bez práce...:)
Včelka z ftákem by se na to ministerium docela hodili - a le na delší dobu a s pořádnými pravomocemi....:)

[150 2 Modrý pták (PeS: 17.09.2006, 08:03:55 - x)
No jo, ale kdy už konečně někomu dojde, že tzv. sociální spravedlnost je v realitě děsně nespravedlivá?

[151 Krásné ráno vinšuji. (Anka: 17.09.2006, 08:12:12 - x)
No, já si ráno ke kávě musela vyposlechnout tiskovku s Paroubkem a Havlem (což mne tedy nijak pozitivně do dne nevybavilo, někteří lidé jsou strašní masochisté) a nabyla jsem dojmu, že Paroubek ale opravdu mluví ze spaní. Fujky, to jsou bláboly. Rusnoka vykmitne, ale co udělá se Zemanem?

[152 Anko, (Rpuť: 17.09.2006, 08:23:05 - Mail - x)
Puchejř je ochoten udělat z partaje trhací kalendář, když přijde na věc. Takže teď už zbývá jen najít kdo proti němu...... Je tam někdo takový?

[153 2 Anka (PeS: 17.09.2006, 08:23:17 - x)
No, Zemanovi může nechat seřídit brzdy... Aspoň na tom kole. Rusnok se klidně nechá odejít, odborně mu to jen prospěje, leč jenom si musí pravidelně hlídat záda...

[154 PeSi, (Rpuť: 17.09.2006, 08:26:56 - Mail - x)
problém je v tom, že příjemcům to naopak připadá děsně spravedlivé, zejména v důsledku toho, že jsou převědčeni, že pro peníze si všichni chodíme na poštu...

[155 Rputi, (Anka: 17.09.2006, 08:27:47 - x)
on by se určitě někdo našel, ale kdo bude takový sebevrah, aby dával dohromady ty trosky, co z ČSSD udělal Paroubek svým otevřeným a demokratickým přístupem?
PeSi, máš recht, co by pohledával v partaji, kde se mu kádruje i lednička.

[156 PeSi, možná mě fták praští, že je to blbina, (Rpuť: 17.09.2006, 08:31:15 - Mail - x)
ale já jsem laik, já \"můžu\":)))
Kdybysem já byla Nečas, tak bysem švarcsystém zavedla všeobecně. Ukončíš devítiletku či vysokou školu? Tady máš Pracovní knížku a starej se a plať - jinak to lidem všeobecně těžko dojde....

[157 Anko, (Rpuť: 17.09.2006, 08:34:00 - Mail - x)
ono platí \"mnoho povolaných, málo vyvolených\". Těch, co by se vlastnoručně povolali bude habaděj, ale ten jeden vyvolenej - kde ho vzít a nekrást... Ale třeba o něm jen nevíme...

[158 2 Rpuť (PeS: 17.09.2006, 08:49:23 - x)
víš, jak jsem psal o té \"sexuální toleranci\", že u nás příliš většinu lidi nevzrušuje, jak kdo střídá partnery a kolik jich současně má, v majetku je situace naprosto opačná. Ta majetková závist je u mnoha lidí obrovský hnací motor. A tak si pohrávám s myšlenkou referenda pouze pro ekonomicky aktivní (mám na mysli daně platící) - \"opravdu chcete ze svých daní darmožroutům přispívat na vilu s bazénem?\" (v duchu toho nedávného odkazu...). A to by byl najednou cvrkot...

[159 Ahoj! Venku je modré ráno, (Šumavák: 17.09.2006, 08:58:32 - x)
a nahoře poletuje Modrý pták.
Nestřílet! Jsou chráněni!

[160 Ahoj! Venku je modré ráno, (Šumavák: 17.09.2006, 09:00:52 - x)
a nahoře poletuje Modrý pták.
Nestřílet! Jsou chráněni!

[161 2 Rpuť (PeS: 17.09.2006, 09:02:00 - x)
Nevím, nemůžu mluvit za něj, on se stejně asi za chvíli ozve sám, ale poté, co od něj vím, jak elegantně navrhl jedné firmě zlikvidovat odporové hnití, možná se moc pohoršovat nebude. A jsme zas u našeho dlouhodobě oblíbeného tématu - výchova ke svéprávnosti a ke zodpovědnosti. To je ovšem přesný opak socialismu všeho druhu - my (jako stát - poslyš, to je zajímavé, jak málo lidí tvoří stát, tedy ten správný stát) nejlépe víme, co je pro tebe dobré a co máš dělat, dej nám všechny své peníze a pokud pracuješ, i svou práci a my tě necháme přežívat dokud nechcípneš. Víc stejně nepotřebuješ...

[162 Ale ti trpajzlíci, (Šumavák: 17.09.2006, 09:03:01 - x)
TI NE!!!

[163 No jo PeSi, (Rpuť: 17.09.2006, 09:10:56 - Mail - x)
chovat se státvorně znamená bejt dospělej a to je pro některý strašná fuška. Ale jestli by v něčem stát zasahovat měl, tak je to ve výchově k dospělosti, protože strašná spousta lidí tu pubertu ne a ne překonat: \"Si budu dělat co chci, sem už velkej, nekecejte mi do toho, stejně ste všichni blbí, ale musíte mi to zaplatit.\"

[164 2 Rpuť (PeS: 17.09.2006, 09:26:15 - x)
Až na tu poslední část té věty jsem ochoten souhlasit. Jo, dělej si co chceš, ale za svý. Aspoň se naučíš hospodařit. Já - nejsa ekonom - totiž obdivuju geniálně jednoduché ekonomické myšlenky, jako třeba to placení odborových příspěvků složenkou, nebo zločincovu geniální myšlenku o tisícikoruně k volebnímu lístku.

[165 asd (Nia: 17.09.2006, 13:09:38 - x)
グインが必要です。

[166 Teď jsem si vzpomněla (andrea: 17.09.2006, 20:42:56 - x)
že otec říkával:
Čas letí jako jelen,
byvši do prdele střelen.



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: