Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Úterý, 3.10.2006
Dnes bude náročný dena nervy pracují a tečou ! Tak jsem se rozhodl, nabídnout vám něco na uklidnění ( a zároveň opět něco nového vyzkoušet). Až vám bude nejhůř, klikněte ZDE* , zapněte si reproduktor a levým tlačítkem si klikněte na jednotlivé koně. A nechte se unášet jejich krásou, uměním a klidem .
PS. Původně jsem si to sice představoval jinak, ale ten editor se brání a já nemám teď trpělivost, zkoumat, jak bych to vyřešil. A abych opět rozhodil celý blog se mi nechce.
Komentáře
[2]
Šumaváku,
(Pavel Kořenský: 03.10.2006, 02:07:49
- Mail
- x)
nechci se do toho nijak míchat, ale vypnout příspěvky nebylo zrovna 2x moudré. Zejména v dnešní \"zjitřené\" době. Nechci být chytrý jako rádio a radit, ale většinou bývá lepší nechat účastníky vykecat až do totálního vyčerpání, než diskurs utnout. Když se diskuse znemožní, naštve to fůru dalších, kteří s tím nemají nic společného.
[5]
Ale klidně to vypněte,
(kocour: 03.10.2006, 02:34:45
- x)
Šumaváku, pokud si za tím stojíte a měříte všem stejně. Problémy tím ale jen odsunete do budoucna, a ty problémy tady prostě existují. Btw, jak se vám líbí pojmy jako \"politika EU, obdařená podněty ze zasedání ..., nabrala razantní kurs\". Ani pozdější nejistý osud evropské ústavy nezabránil rozhodnému potvrzení budoucích záměrů evropské justiční politiky\". A vůbec nej je \"je proto pochopitelné, že hledání adekvátní reakce na vnitrostátní úrovni se neobejde bez přehodnocení některých tradičních přístupů a je doprovázeno jistým napětím, jak ukázala např. loňská rozhodnutí polského a německého ústavního soudu ve věci eurozatykače\" :-) Já se z toho eurospeaku jednou zjevím. A to prosím není z nějakého politického manifestu, ale je to opsané z vědecké studie placené vládou.
[6]
Kdo chvíli stál, již stojí opodál...
(helena: 03.10.2006, 03:06:58
- Mail
- x)
Dobré nadránem všem. Šumaváku, ti koně jsou lepší než Kožená s Peckovou a Urbanovou dohromady. Poté, co jsem kvůli mouše tse-tse převlečené za komára prospala dva dny, dostala jsem se do stádia horečné, nemotivované aktivity - to koňské kvarteto se s tím báječně doplňuje. MP- moc díky za krásný článek. Kdyby mi někdo řekl, že se budu těšit na poučení o ekonomii, byla bych se mu ještě nedávo vysmála. To vy jste z těch poučení udělal něco srozumitelného zajímavého a vtipného.
[7]
všem...
(janabok: 03.10.2006, 03:21:03
- x)
napadlo vás vůbec někdy, cože je to tady za nezničitelného tvora?... píše články, glosuje, i ty blbé krok po kroku navádí, jak dostat fotky tam, kam patří, jezdecký klub, vymakal a maká na tom neustále, milým slovem povzbudí (někdy také nakrkne)...:-) shrnuto: Šumaváku - mám/máme Tě rádi a Ty mě/nám zachovej přízeň i nadále... a dobrou...
[8]
Dobré ránko!
(Rpuť: 03.10.2006, 06:26:14
- Mail
- x)
Si to představte: udělám si kafe, sednu k počítači a najednou koukám, že mě něco lechtá na zápěstí - a ono klíště! Ještě placatý, se zadečkem nablejskaným - jak v televizi! To si takhle jde, to klíště a říká si, kde by tak bylo nejlepší zatnout kusadla. A já si představuju jak sosá, vožírá si hubu mou vlastní krví, pupek mu roste a ještě nemá dost a cpe se k prasknutí a drží se no právě jako klíště, jen tak se nepustí a ještě mi nadělí nějakej fujtajbl. Pokřtila jsem ho Puchejř....a spláchla.... janabok - samozřejmě, že máme Šumaváka rádi a ceníme, co pro tenhle blog dělá. Tedy já momentálně cením chrup, protože jsem si pustila ty koně. Tak má ráno vypadat a ne nějaký pitomý klíště!....:)))
[9]
Dobré ráno
(martin tamtaky: 03.10.2006, 06:39:59
- Mail
- x)
Pavel Kořenský má pravdu částečně a jen tu svou. Od samotného počátku je mi známo (a respektuji to), že místní strašný blogu pan hostinský vyhlásil a již i provedl se svým blogem, co v tu chvíli považoval za potřebné. Seznámen s těmito pravidly, přicházívám na Šumavákův blog na návštěvu. Může se mi proto stát, že zazvoním a vykoukne střapatá hlava, ze které vyletí vztekle: \"Jděte dneska všichni do prdele!!!\" a zabouchne okno a stáhne rolety. Stejně tak si tam mohu rozkecat debatu o čemkoliv, ale když se začnou zvedat židle a mezi koleny mi kmitá hadr na smetáku, odeberu se s debatou i debatujícím do jinde otevřeného podniku. Zítra je taky den a dokud nebude na dveřích cedulka: \"Za účelem úmrtí se dneska nevrtí\", tak zase přijdu. Kurz und klar - Šumavák nemá povinnost starat se nám o volný diskusní prostor a demokracie končí u naší domovní branky - doma si určuji pravidla sám.
[11]
kocoure
(Andrea: 03.10.2006, 07:36:14
- Mail
- x)
jen krátce, nemohu to psát tam, kam to patří a kam jste si šel postěžovat. Opravdu se nemusíte bát, pokud jsou ty vaše zdroje stejně důvěryhodné jako ten včerejší, spadnete do průšvihu jednou sám, bez mé pomoci. Mohl jste si to divadlo odpustit. A za čtvrt hodiny mi přijdou instalatéři rozmlátit mou krásnou koupelnu, takže se odpojuji z netu a již to zde nehodlám řešit, bohužel jinou možnost, jak vám napsat jsem neměla. Mějte se. Promiňte, Šumavský muži
[14]
Kokokodák......
(Rpu?: 03.10.2006, 08:12:20
- Mail
- odkaz
- x)
\"V sobotu večer se manžel vrátil se synem z golfu s tím, že má geniální plán. Nikoho to ještě nenapadlo, podle mě je to opravdu velmi chytře vymyšlené. Všem to tam na chalupě vykládal: nám, dceři i rodičům,\" říkala včera Topolánková.
[15]
dobré ráno
(Jirka původní: 03.10.2006, 08:17:17
- Mail
- x)
všem co jim jdou koně spustit.... Není to sice o Marschallovi , ale zdá se mně , že v dnešním vymknutém dni co Vás čeká je to to jediné co Vás čeká přijemného. Mimochodem, nevíte ,na čem se dá sledovat ten krásný přímý přenos s patlamentu, pochopil jsem , že to má být dnes. Nebo se pletu?
[16]
Jestli máte, Rputi, pravdu,
(jepice: 03.10.2006, 08:20:30
- x)
tak se Petru Hájkovi zase jednou něco povedlo. Reportéři Týdne se ho ptali, co říká na své vyznamenání, a on pravil, že to nebude komentovat a že prezident má právo vyznamenat koho chce. Ten druhý Hájek je krom těch varhan taky matematik, ředitel Ústavu matematiky a informatiky AV /pokud si to pamatuju správně/.
[17]
jepice,
(Rpu?: 03.10.2006, 08:34:53
- Mail
- x)
zachytila jsem to jedním uchem v raních správách v televizi. Ono, co měl s tím dotazem Hájek taky dělat? Klaus asi neměl potřebu mu vysvětlovat, že ten Hájek není on, ale úplně jinej Hájek. On už sám ten nápad, že by to byl tenhle Hájek na Klause moc nevypadal - s jeho příslovečným přesvědčením, že když někdo pracuje dobře, tak je to přece samozřejmé......
[22]
Dobré jitro,
(Modrý pták: 03.10.2006, 09:38:43
- x)
tak jsem si původně myslel, že je stále dodržována modifikace \"šumavského rádiového ticha\" a Vy jste se přesunuli jinam :-))). A já tam čumím a divím se (chtěl jsem napsat nějaké vtipné přirovnání, ale nic kloudného mě nenapadlo :-))). Tak ještě děkuju všem, kterým jsem včera nepoděkoval. P. S. kocoure, máte Vy právnící můj nekonečný obdiv :-))). S nasazením všech sil jsem včera přečetl PÚLKU a dnes se mně ty pojmy úplně pletou :-))) Jsem z toho úplně v \"prodlení\".
[25]
Pane Bláho, snad ani radši ne
(Jirka původní: 03.10.2006, 09:47:52
- Mail
- x)
ale popíšu...žluté....italské....pro 2....bez střechy... 640 koní... a nezačíná na F :-))) jo a buďte na syna hodný, ten můj mi slibuje , že až budu starý, tak mi pořád budě dělat k nedělnímu obědu řízky a sebereme mi zuby....
[36]
Naopak Jirko,
(Modrý pták: 03.10.2006, 10:24:19
- x)
to je k věci. Marshall v praxi jako vystřižený z učebnice. Mezní užitek poskytovaný tím žlutým krasavcem byl vyšší než požadovaná cena :-)))). Jiná automobilka zaostřená tímto směrem (jenom cenově, typově má jiné zákazníky) si vzala přímo \"marginální\" motto: Kvalita zůstává, když už je cena dávno zapomenuta :-))). Kdepak, platnost klasiků je prostě trvalá :-)))
[37]
Modroptáku, jsem to viděla taky,
(Rpu?: 03.10.2006, 10:29:03
- Mail
- x)
stárne, blbne, plešatí - ono být tak politologicky inteligentní, to je zabíračka. A Klaus se musí ohromně bavit..... Jirko, tak jestli je to Lamborghini, tak to jsem břídil:))) Z té C5 šaltpáky jsem na větvi ještě teď - novátorské, revoluční - zakroucené,šikmé, klikaté - ježkovyvoči! Jo a taky musím brzdu jen tak šolíchat, pokud nechci vystupovat za jízdy předním sklem....a mnohé jiné....Inu, budu popojíždět a zvykat si...
[38]
Modrý ptáku,
(kocour: 03.10.2006, 10:31:34
- x)
ne tak rychle - já to psal rok, než jsem to takhle vypiloval :-) A až to jednou dopíšu a opublikuji, tak se na mne všichni právní teoretici vrhnou a vyobcují mne, protože mezi nimi dnes převládá trochu jiný než logický přístup - viz 2.34. A až Ti budu někdy vykládat, co všechno se dělo kolem výkladu Ústavy teď ... normální člověk pochopí, že spojení \"nezískat důvěru\" a \"zamítnout žádost o vyslovení důvěry\", použitá v jednom dokumentu, jsou totéž, normální člověk pochopí, že když se sejdou 4 členové čtyřčlenného představenstva a hlasují 2 : 2, že žádné rozhodnutí přijato nebylo. Normální člověk ano, 19 z 20 ústavních právníků nikoli.
[39]
Modrý ptáku
(Jirka původní: 03.10.2006, 10:32:23
- Mail
- x)
to jsem vědět, že vlastně dělám dobře a mám oporu v platných ekonomických teorií , když jsem o tom začal mluvit s tou mojí spolubydlící... Jinak jsem si stáhnul, to co je tady možné si od Vás přečíst. Musím se přiznat, že každá věta co Vám \"vypadne z pera\" je skvost. Múžu se zeptat osobně jestli nepřemýšlíte o jisté formě osvěty ( přednášek ), pokud to samozřejmě neděláte už teď. Protože tyto témata jsou tak zajímavé , že bych sem tam potřeboval pomoci s podřízenými....kteří jsou sice extrémně procovití , výkoní a daleko chytřejší než já, ale sem tam se jim nedostává taková ta duševní příprava a trocha hezké teorie.
[42]
rputi
(Jirka původní: 03.10.2006, 10:40:30
- Mail
- x)
já mám takový páčky pod volantem......nejen že se to těžko ovládá, ale přiznám se že radši moc necouvám, nejen, že není nic dozadu vidět, ale ještě nemám ten cit pro tu délku a to se vůbec nebavím o tom, že už výjezd z garáže je trochu komplikovaný a musel jsem si vypomoci prknem u obrubníku. Ještě , že pan domácí je slušný a nevadí mu cizinci, co mu znečišťují prkny krásný chodník .
[45]
Jirko,
(Modrý pták: 03.10.2006, 10:45:06
- x)
a na spolubydlící je to přece stejné. \"Drahoušku, můj mezní užitek ze žlutého krasavce rozhodně převyšuje mezní užitek z nářků, které musím poslouchat, že jsem Ti nekoupil kus roucha\" :-))). S tou druhou polovinou Vám opravdu mohu pomoci okamžitě :-)). Ozvěte se mně na ptakmodrakzavináčseznamtečkacz. Třeba si zahrajeme mojí oblíbenou hru - uděláme obchod :-)))
[47]
inspektor Trachta
(: 03.10.2006, 10:47:32
- x)
Děkuju a ty koně :-) Jestlipak takhle někdo zapěje dneska taky pánům ve sněmovně :-) Jistě to budou potřebovat... Jinak pokud jde o to vykecání se do bezvědomí - opět musím souhlasit s Pavlem Kořenským - už Jára Cimrman věděl, že základní potřebou člověka není dorozumnět se, ale prostě se vykecat...:-) Kecání zdar!
[48]
kocoure,
(Modrý pták: 03.10.2006, 10:54:31
- x)
zkoušel jsem jít na ty právníky, který to nedochází přes něco z ekonomické hantýrky, ale nic mě nenapadlo (jsem totiž zdvořilý hoch a nadávám pouze těm z oboru svého). Dnes to dočtu a pokud se u toho nezabiju, tak Ti k tomu také něco napíšu (možná :-))).
[50]
no, kocoure, to je hezké, že ji končíte
(Andrea: 03.10.2006, 10:55:06
- Mail
- x)
a že existuje funkce hledej, ale nevím, kde bych asi měla hledat. Rozhodně nemám v žádném svém adresáři váš mail. Takže to můžeme skončit vzájemně s tím, že problém vyřešen nebyl a nebude. a než to tu šumavák poprávu zařízne, tak jdu hlídat řemeslníky.
[51]
2 Rpuť
(PeS: 03.10.2006, 10:59:42
- x)
Na zvykání si na nové auto bych doporučil silničky kolem Malšic. Touhle dobou tam člověk pomalu nepotká živáčka ani mrtváčka, maximálně nějakého toho ztebedělce. A přitom se furt dá zajet k lesu a jít na chvíli na houby. Za Malšicema, takhle dolu k řece, bejvaly hříbky - teď napršelo a přitom je pořád teplo, jedna z posledních šancí...
[52]
Jirko,
(Rpu?: 03.10.2006, 11:01:05
- Mail
- x)
to chce podprdelník. My \"malá píva\" nevidíme na silnici zcela běžně. Já když si sešteluju sedadlo a opěradlo, vznikne škvíra, do které okamžitě zapadnu a připadám si jak pan Sádlo na fotbale. Ucpu-li škvíru podprdelníkem, mám rázem celkem uspokojivý přehled o dění na silnici a dokonce vidím blíž než 10m před kapotu. (Místopřísežně prohlašuji, že nejsem Drábová - tak mrňavá zase nejsem)
[55]
2 Modrý pták
(PeS: 03.10.2006, 11:09:18
- x)
Ne a ne... Tuhle nahrávku nenechám... ad: \"na spolubydlící je to přece stejné. \"Drahoušku, můj mezní užitek ze žlutého krasavce rozhodně převyšuje mezní užitek z nářků, které musím poslouchat, že jsem Ti nekoupil kus roucha\" :-))).\" - chtělo doplnit: \"pořiď si místo toho lemroucha.\"
[56]
Rputi
(Jirka původní: 03.10.2006, 11:15:05
- Mail
- x)
jenom Vám vysvětlím jak to vidím s komfortem řízení a ovládání...tak za prvé jako bývalý sportovec mám trochu problém s tělesnou stavbou při naléhání ( ne nastupování ) do auta. Když už konečně v autě po troše gymnastiky sedím, tak musím zastrčit klíč pod volantem, vyťukat 5 místný kód a stlačit \"tajné \" tlačítko a to vše do 20 vteřin, jinak moje auto na mne zavolá policajty a zablokuje se. Když už to je vše hotové nastartuji a nespletu si pravou a levou páčku v ovládaní fofrtyče vyjíždím velice opatrně ( velice) z garáže....A teď si představte , že vyjedete a stojíte v koloně a koukáte se na nárazník auta před Vámi, dozadu nemáte okno a před sebe vidíte jenom když má náklaďák, před Vámi velkou světlost podvozku...Ale to vše je vyvážené když přidáte a začnou se Vám rozvazovat boty jak začne motor \"dunět\" A podprdelník s tím nic neudělá.
[57]
PeSi, zvedám tedy rukavici :-))
(Modrý pták: 03.10.2006, 11:23:06
- x)
\"pořiď si místo toho lemroucha.\" pokud Tvůj mezní užitek z pořízení lemroucha, převyšuje mezní užitek z jízdy vedle krasavce ve žlutém krasavci\". A ještě by mohl dodat (ale to by bylo společensky nekorektní), že svoje ostatní preference včetně vkusu, dosud posuzoval z hlediska ceteris paribus :-))).
[58]
PeSi...Modrý ptáku
(Jirka původní: 03.10.2006, 11:27:01
- Mail
- x)
pokud jsem dobře pochopil jedná se o toho lemroucha jako v tom vtipu? Povídá ucitelka detem: \"Decka, prosím vás, nemluvte sproste, vždyt pro mužské prirození je také spousta výrazu slušných; zkuste nejaké jmenovat!\" A decka jmenují: \"Penis, pyj...\" i zvedne se Pepícek a ríká: \"Lemrouch.\" Ucitelka se diví: \"Lemrouch, kdes to slyšel, Pepícku?\" \"Prosím, paní ucitelko, já sem to cetl v povesti o Oldrichovi a Božene.\" A cituje z knihy: \"Prijel Oldrich na koni, seskocil z kone i pribehla k nemu Božena a políbila mu lem roucha :-))) nebo o jiného Lemroucha
[59]
Konečně téma pro mě
(martin tamtaky: 03.10.2006, 11:52:48
- Mail
- x)
Ani L, ani F, jen lidová slovesnost. Ta Božena: \"políbila lemroucha jeho.\" a abyste si to nespletli s lahorem. To se zase zpívá: \"Vstávaj mi lahore!\" K autům ještě tolik, že podprdelníky jsou sice možné, ale pak je třeba nosit vysoké podpatky, aby se dosáhlo na pedály. Pro mě není důležitá výška vozu, já sleduji světlou výšku. Kdo se někdy hrabal rychlým žihadlem v půlmetrové vrstvě čerstvého prašanu, ten ví, co mám na mysli.
[62]
Jirko,
(Rpuť: 03.10.2006, 12:12:55
- Mail
- x)
tak to jste na tom líp (až na ty policajty). Já když zapadnu, tak na nárazník auta přede mnou nevidím (když jedu v koloně), což mě pochopitelně značně zneklidňuje. Když jsem sedla do C5 poprvé, zapadla jsem kamsi pod volant a že bych tušila jak ta zatáčka zatáčí, tak to ani náhodou, leda, když okolorostoucí stromy byly starší 10 let. A člověk nemůže jezdit pořád v lese, to dá rozum. Co se šaltpáky týče, nalézám se ve stadiu popisu: Vlevo nahoře - poloha parkovací, doprava, zahnout dolů šikmo vlevo- první zub - zpátečka, druhý zub - neutrál, stále vlevo šikmo dolů třetí zub - přímo dozadu - automatika, přímo vlevo od předu dozadu rovně - mechanická 1,2,3,4 a nesmím zapomenout sešlápnout brzdu. Navíc - vepředu obrazovčička a to auto mi do toho furt něco píše - německy. Jelikož mám brejle na dálku, zastavím, vyměním brejle, vytáhnu slovník...a text zatím zmizí....nevadí, nastaruju, rozjedu se a on mi napíše něco jiného.....:))))
[63]
Šumaváku
(martin tamtaky: 03.10.2006, 12:16:14
- Mail
- x)
zrovna tobě nemusím říkat, že pod prašanem je silná vrstva ujetého sněhu nebo, což je daleko nejhorší, přimrzlé ledové zrcadlo včerejšího deště. V takových podmínkách jezdím rád, protože na cestě do Vsetína většinou potkám jen pár domorodců, projíždějící většinou neprojíždějí, protože odpočívají v příkopech. Jednou, je to asi dva roky, takhle jeden vysypal celý kamion obrazovek. Spěchal v pátek odpoledne domů a nakonec ho vytáhli jeřábem až v úterý.
[65]
Jirka původní: 03.10.2006, 11:27:01
(sprosťák dvd: 03.10.2006, 12:50:59
- x)
Z dob mládí ten ftip znám coby trojstupňový: o problému jedná Světová federace demokratických žen, anglická soudružka navrhuje gentleman, neboť přiblíží-li se dáma tak vstane, sovětská delegátka navrhuje mír, neboť uchopí-li se pevně tak roste a sílí no a pak už si vzala slovo soudružka naše (tedy nějak mě napadá Anežka Hodinová-Spurná) ... a dál už je to jak výše uvedeno. A teď dostanu určitě zaracha.
[66]
to máte Jirko z toho, že jste si nepořídil auto od F
(Dušan Neumann: 03.10.2006, 13:16:29
- x)
pořádný sporťák, který se jen netváří jako něco z výstavy dokáže postavit jen kompanyje, která s tím také závodí. Nevím jaký model trůnní ve Vaší garáži, ale vzpomínám si, že jsem vžýdycky učůrával, když jsem viděl Countach. Taková nádhera. A když se mi to konečně dostalo do ruky a vyrazil s tím celej nadšenej na silnici, tak jsem celej překvaneje zjistil, že blbější auto byl snad jen Moskvič. On člověk také s lety zpohodlní, včera v 10 večer jsem konečně vyrazil z Bostonu domů v autě mých mladických snů BMW 2002 tii, v pět ráno rozlámanej a napůl hluchej ( sportovní tlumič výfuku systému Burgess) doma a sotva jsem vlezl do pelechu votravovala mne ČT 24... a už neusnu, hrom aby to spral
[67]
..ale abych nepomlouval jen sporťáky od výrobce traktorů,
(Dušan Neumann: 03.10.2006, 13:27:36
- x)
on se Enzo asi také v hrobce vrtí, když vidí ty marketingové genie dělat z auta, které bylo vždy příjemnou skládačkou, dělat lis na peníze zákazníků. Třeba u takového F-355 je doporučena výměna rozvodových řemenů každých 25k km. nejenže je to ohavně brzo, ale k výměně je třeba vynadat motor, takže tenhle \"servis\" přijde v autorizované opravně na 8,5 tisíce...
[68]
Dobré odpůldne. Tedy Rputi,
(helena: 03.10.2006, 13:34:24
- Mail
- x)
nevyžaduje se k tomu autu kromě řidičáku taky doktorát z lingvistiky, okulistiky a jiných okultních věd? To, co popisujete, vyvolává představu, že kromě řízení auta nemáte čas ani na hlídání kamionu, který se řítí proti Vám. Malé ženské to mají v autech těžké. Poté, co jsme děti roztrousili po světě, pořídil mužskej Fiestu - je to prý malé, tak to bude přesně pro mne. No já tedy nevím, jestli jsem ve velkém autě nic pod zadek nepotřebovala, tak v tomhle se bez podprdelníku neobejdu a ještě se cítím jak husa ve flašce. A co se koukání skrz volant týče, měli jsme po svatbě starý stejšn 1202, který mi dopřál jedno z nejhumornějších zadostučinění za celé manželství. Pohled na milovaného, jak se vší rychlostí drápe nahoru na pešunk, protože se domnívá, že se na něj ta velká obluda řítí bez řidiče.
[69]
Pane Neumane,
(Jirka původní: 03.10.2006, 13:43:27
- Mail
- x)
vrátil jsem s oběda a co nevidím, Vy jste opravdový znalec....Od F bych si ho nepřídil, nevím proč, ale je to asi je v tom něco \"anarchistického\" Nechci něco s čím jezdí Šumi. Nemohl jsem si pomoci, byl to můj sen tak od 15 ti let. Od F. se mne to zdá takové vyumělkované. A taky pro mne má příliš kulaté tvary. Murciélago Roadster z limitované serie je docela \"ostre\" a hlavně nemá ty bláznivé věci v interieru od audi. Diablo se už bohužel nedělá.....ale snad přemýšlí o \"reedici\" Miury. Ale asi to neudělají, a nebo to bude takové zmršené jako vždy tak jak to němci s auty dokážou. Technicky dokonalé, ale bez duše a šmrncu.
[70]
heleno, :)))))))))
(Rpu?: 03.10.2006, 14:10:32
- Mail
- x)
Ta C5 je zářným příkladem špatné kalkulace - jak jeden počítal až se přepočítal. To takhle jeden zaměstnanec citroenu v Deutschladu usoudil by si mohl zaspekulovat a něco trhnout. Zaměstnanecký leasing je v prvním roce velmi levná záležitost a tak si objednal C5 se všemi myslitelnými extras, které to auto může mít. Od blbinek, jako, že po zamčení auta \"připaží\" postranní zrcátka až po celkem velmi rozumný grif, že když se nakládá něco těžkého, lze čudlíkem snížit zadek auta dle potřeby. A počítal s tím, že když auto moc neojezdí, tak ho za rok výhodně prodá a vydělá \"majlant\". Je s podivem, že jako zaměstnanci prodejny a navíc Němci mu ušel fakt, že jeho krajané jsou spořivý a luxus sice rádi, ale levně a navíc, že v Němcích se francouzským autům moc neholduje. Takže prodej si žádal zazobaného fandu a ten nepřicházel a nepřicházel. Majiteli už pomalu lezly oči z důlků na zvýšenými splátkami a tak musel s cenou dolů...a dolů....a dolů... až se z toho stala velmi \"ocasní\" koupě a jelikož jsme zrovna potřebovali auto a tohle mělo najeto jen 17 tisíc (prakticky tedy nové), tak po něm manžel tvrdě hrábnul. Jen ten kalkulující hoch asi nevydělal.... Já zatím jen bádám, které všechny extrabuřty to má. Jakože mi začnou jít stěrače nikoli proto, že bych do nich omylem ťukla, ale protože autíčko usoudilo, že už prší moc....někdy se docela leknu :))) Už jsme měli leckterého bavoráka a teď jsem měla Xantii, ale mezi ní a C5 je asi takový rozdíl, jakoby si do Xantie přesedl člověk třeba z formana.On to takový drasťák nebude, jen si na sebe musíme zvyknout.
[71]
Tak to Vám, Rputi,
(helena: 03.10.2006, 14:51:01
- Mail
- x)
držím palce. Ono se říká, že člověk si zvykne i na šibenici. Možná až objevíte všechy jeho vymakanosti, zjistíe, že si můžete lehnout na zadní sedadlo, polštářek (nebo podprdelník) pod hlavu a ono to možná i jezdí samo a Vy si zatím budete moct dát dvacet :-))). Pravděpodobnější ale je, že Vám tejden potečou nervy a pak si řeknete, ale jo, ono se to dá - a za ty peníze... A za rok už nepochopíte, že jste mohla jezdit s něčím jiným.
[74]
po velmi dlouhé době
(Andrea: 03.10.2006, 15:17:55
- Mail
- x)
poslouchám na čt24 Paroubka a jsem v šoku- nadnárodní kapitalismus, od druhé světové války budovaný sociální stát- prostě leze komunistům do zadku tak, jak snad nikdo od té druhé světové. Nad touto zemí lámu hůl. Nad lidmi taky. Koupelna je kaput a odpojuji nejen televizi ( což jsem udělala už dávno), ale i net. Mějte se pěkně.
[78]
teda
(Jirka původní: 03.10.2006, 15:47:00
- Mail
- x)
můžu Vám říci, že to byl opravdu nejhorší projev co jsem viděl od listopadu. Jakeš mluvil daleko hůře po stránce projevu, ale obsah je stejný......omlouvám se , ale nedostává se mi slov. A pokud jsem si myslel, že by Paroubek měl dostat šanci, protože se má hrát fair....tak to musím odvolat. Nesmí jí dostat! Je to gauner. :-(((((
[80]
No, Paroubek
(martina: 03.10.2006, 15:55:13
- x)
se předvedl v celé své velikosti. Protievropské síly i ten lid tam zazněl... Když se rozplýval nad EU, jenom jsem si zas a znovu četla, že ta skvělá EU bude po nás chtít 150 milionů za nadprodukci mléka... Teď domluvil Zaorálek - jeho dikce mi připomíná Urválka.
[82]
Prvně Paroubek, pak Zaorálek.
(Tomáš Haas: 03.10.2006, 16:03:19
- x)
Zdá se mi, že poslouchám projevy okresních funkcionářů KSČ. A je to projev v nějaké obecní hospodě. Oba pánové dokázali vyvolávat nenávist, schovávat se za \"politickou kulturu\", kterou ale přitom dokázali protáhnout hnojištěm. Paroubkův projev po volbách byl strašný. Tenoo projev byl, i když jsem si nemyslel že je to ještě možné, ještě horší. Musím se z toho humusu vzpamatovat. Především se jdu umýt. Z těch státníků sociální demokracie je cítit pach močůvky.
[86]
Ahoj! Zatímco vy se tu nervujete
(Sumavák: 03.10.2006, 16:57:10
- odkaz
- x)
s Paroubkem a Zvorálkem, já využil, možná posledního teplého, částečně slunečného půldne, se svým starým (jako že už ho znám dlooouho) teprve dvaaosmdesát let mladým rakouským přítelem Fritzem(odkaz) k vyjížďce do přírody. SEN ZA CE !! A potvrzuji: houby nerostou !! A teď už se zatáhlo a krápe!
[87]
Pane domácí,
(Jaka: 03.10.2006, 16:57:34
- x)
díky za koníky, aspoň něco úsměvného v tomto smutném čase při poslouchání projevů. Jeden jen zírá, kdo všechno cítí potřebu cosi vykecávat za mikrofony, holt, pět minut slávy před kamerami. Obzvlášť zelené proklamace \"potěšily\", ještě, že jich tam není víc
[88]
Prosím, můžete mi někdo stručně shrnout, jak se situace vyvíjí?
(helena: 03.10.2006, 17:03:56
- Mail
- x)
Přes mobilové připojení nestáhnu 24 ani nic jiného TV ani radio mi tu nejdou, jsem v ďolíku. Přečetla jsem neslaný nemastný článek na lidovkách, ale nejsem z toho chytrá. Budou tedy lidovci hlasovat pro nebo ne? Parub zase předvedl stalinistickou retoriku?
[89]
Tak a vysvětlí mi někdo
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 03.10.2006, 17:09:30
- x)
jasně a srozumitelně - je-li to vůbec v lidských možnostech - kdo zvolil ty sociálnědemokratické tupohlavouny do sněmovny? Stůj noho, posvátná místa jsou kamkoliv vkročíš... A proč a nač ti tupouni do mě zase šlapou? Navrhuji zoologům nové pojmenování pro druh zákeřně jedovaté zmije: Kalouskova ..... Došel mi vtip...jdu \"Na stojáka\".
[90]
Heleno, náš zákazník, náš pán !
(Sumavák: 03.10.2006, 17:14:30
- x)
Klikněte si nalevo nahoře v menu na \"Radiožurnál\" a spustí se Vám radiožurnál- sice to chviličku trvá ,než to naběhne, ale jede to jen na 16k , takže to v pohodě funguje bez výpadků i s mobilem. Já teď , co tohle píši takto poslouchám, jak se Kalouskovi třásl hlas.A běžně současně s tím pracuji i na internetu.Přes mobil.
[91]
heleno,
(martina: 03.10.2006, 17:16:39
- x)
:-)) se máte, že \"nemusíte\" :-)) Situace je asi taková: KSČ prohlásilo, že když se do rozpravy přihlásili všichni Hujerovi - zelení, tak tedy oni (KSČ) do rozpravy jdou taky. Vystoupila Kačenka Konečná, ODS odešla do kuloárů, Kačenka začala vykřikovat, že když ODS žádá o podporu své vlády, ona (Kačenka) žádá, aby ji alespoň některý místopředseda vlády poslouchal. Tak se Topolánek a Langer (?) vrátili.... :-)) Blázinec pokračuje. A zkuste www.psp.cz Ve stenozáznamech už je Paroubkův projev
[100]
Martino,
(kocour: 03.10.2006, 17:38:31
- x)
ona je z komunistické rodiny a na kandidátku jí napsali v 21 letech ... vžijte se do toho a představte si, jak těžké musí pro někoho takového přiznat si, že všechno, co ji učili, bylo špatně. Já ji mám za takovou zneužitou ikonu, prostě hledali mladou tvář a ona se nechala. Že jí tím zkazili život, ještě netuší. Přišel jsem s ní do styku osobně, měl jsem ji jako zpravodajku k jednomu zákonu, který jsem dělal, a protože to byl totálně neideologický zákon, nemohu si na spolupráci s ní nijak stěžovat, naopak, byla vysoko nad průměrem.
[104]
No a kdybyste,
(PeS: 03.10.2006, 17:48:16
- odkaz
- x)
jen tak čirou náhodou, chtěli znát názory té strašně chytré a hodné holky, tak např. odkaz. Leč najdou se i další zdroje. Ceterum autem censeo, mezi ní a Grebeníčkem je jediný rozdíl - několik let... Co je to proti historii lidstva... Na úvaze zdejšího osazenstva ponechávám, zda mezi ní a Grebeníčkem starším, či mladším.
[108]
Martino,
(kocour: 03.10.2006, 17:57:18
- x)
oba rodiče, babičky, dědečkové, celé příbuzenstvo kam jen dohlédnete věřící komunisti ... na to musíte mít hodně velkou psychickou sílu, abyste se sama vyobcovala, abyste si to vůbec přiznala ... Největší nebezpečí komunismu je právě v tom, že je to čistá víra, a tudíž ho nelze racionálně vyvrátit, jedině snad nahradit nějakou jinou vírou.
[113]
Já už tak trochu pamatuju,
(helena: 03.10.2006, 18:08:24
- Mail
- x)
a tak si maně vzpomínám na své známé z mládí. Pár z nich bylo také z komunistickch klanů, a přesto v sobě našli sílu tuhle zvrácenou ideologii odmítnout. A to to tenkrát bylo asi horší, protože kromě vlastní \"slibné kariery\", ohrožovali i korýtka rodičů a příbuzných, kteří jim to dávali hodně sežrat.Jenomže to byli větinou lidi, kteří měli kromě mozku a prodloužené míchy taky jakési mravní povědomí.
[116]
Kocoure,
(martina: 03.10.2006, 18:12:58
- x)
když já si pořád myslím, že v tomto konkrétním případě \"účel prostředky světí\". Každý duševně zdravý mladý člověk se vymezuje proti svým rodičům. Rebeluje. Zakázaného největší krajíc. ...jsem už jak teta Kateřina (Saturnin)... Pokud je chytrá, nikdy nepodlehne ideologii (víře). Pokud je chytrá, má svůj vlastní rozum. Rozlišuje fakta a právě tu víru.
[118]
Kocoure,
(Vít Blaha: 03.10.2006, 18:16:13
- Mail
- x)
mně se dělává poněkud šoufl, když vidím, slyším, nebo čtu, jak někdo podobným způsobem jako vy relativizuje komunisty. A ne nějaké poplety s IQ tykve, ale jejich špičkové představitele. Poněkud chucpe. \"...Ale na Katku Konečnou mi nesahejte, to je jinak strašně chytrá a hodná holka...\" (kocour: 03.10.2006, 17:23:57 )
[119]
Menšinový kabinet Mirka Topolánka důvěru Sněmovny nezískal.
(Rpu?: 03.10.2006, 18:20:35
- Mail
- odkaz
- x)
Podpořilo ho pouze 96 ze 195 přítomných poslanců. Levice byla proti, tři lidovci opustili před hlasováním sál. K většině chyběly vládě čtyři hlasy. Vláda podá demisi nejspíš příští středu.
[120]
Kocoure,
(Dana: 03.10.2006, 18:25:07
- x)
KK není chytrá. Naopak. To, že třeba se tobě s ní dobře spolupracovalo, že se dokázala zorientovat v problému,ještě nic nevypovídá o chytrosti. A navíc ani není ikona. Je to pevně věřící člověk, věřící oné ideologiisvých rodičů a své straně. A navíc dost nebezpečný právě svým vzhledem, mládím, smyslem pro humor a oblíbeností v kolektivu. Ono už jí taky není 21, ale o dost víc a teď už je jen a jen sama za sebe. No nic, jdu na tu trávu, to kosení mi půjde pěkně od ruky...
[126]
Vyvracíte sám sebe,
(helena: 03.10.2006, 18:48:22
- Mail
- x)
jestliže geniální matematik může být jen prodloužená mícha, tak chápavost pro technické legislativní věci nemá s chytrostí také nic společného. Pardon, je třeba rozlišit chytrost a inteligenci. Krom toho v padesátých letech spousta děvčat, i těch skutečně inteligentních, studentek ap.(i když inteligence obětí nemá vliv na obludnost zločinu) v jejím věku trávila mládí v komunistických kriminálech, bez sebemenšího vlastního zavinění, prostě byly jenom komunistům trnem v oku. Jestli tohle slečna Konečná neví, tak má inteligenci a morálku popíračů holocaustu.
[127]
Kocoure,
(Vít Blaha: 03.10.2006, 18:48:40
- Mail
- x)
vy jste komik - demagog. Já vám vaše názory neberu (mimochodem jak nedávno pravil jeden britský hudebník v rozhovoru pro Reflex, mít názor není žádná zásluha, každý kdo má díru do zadku má nějaký názor), stejně jako je neberu vaší chráněnkyni KK. Jemné detaily půvabu komunismu a komunistů si nechám rád vysvětlit :-)
[131]
Jemný detail:
(Sumavák: 03.10.2006, 19:10:22
- x)
Jestli je KK tak chytrá,inteligentní a chápavá a Kocour to v žádném případě neslučuje s její vírou, tak to přeci nemůže dlouho trvat a bude zírat na nějaký dobře udělaný ideologický zákon..... Ale to už bude pozdě říkat: ona byla taková slušná, inteligentní, chápavá a učenlivá.....
[132]
Prosím, jestli tomu dobře rozumím kat. konečná je tzamladá za komunisty v parlamentu?
(Jirka původní: 03.10.2006, 19:21:10
- Mail
- x)
Jestli jste Koćoure myslel, tuhle, tak Vám pánbůh pomož. To snad nemyslíte vážně, teď jsem se vážně dožral, opravdu. Jak vůbec může , tak evidentně vzdělaný člověk , říci takovou neuvěřitelnou věc? Já po svých zkušenostech a zkušenostech své rodiny ...znárodnění, jáchynmov, koncentráky , mučení, vraždy a končilo to masovým hrobem pro mého dědečka....Teda u mne jistě narazíte na odpor a to velký už třeba jen v tom, že je slušná, nebo že je chytrá.........Teď Vám vážně nerozumím. Posdle mne každý kdo se i otře o komunisty se stává spolupachatelem. Ať už stranu rozvrací zevnitř, nebo je jen člen kvůli dětem...pořád je to spolupachatel....to víte probudil se ve mě primitivní antikomunista a představte si vůbec se za to nestydím.
[139]
Neomlouvejte se, Jirko,
(helena: 03.10.2006, 19:36:26
- Mail
- x)
je potřeba být rozčilený a je potřeba připomínat, co se dělo. Ti lidé ještě žijí, ale už tady moc dlouho nebudou. Dodneška jsme se jim neomluvili, dodneška jsme neuznali, co vytrpěli a za co bojovali. Každá taková mladá husa, která se natřásá za komunisty ve sněmovně, je urážkou všech, co byli zavraždni, strávili roky v nelidských podmínkách lágrů a kriminálů, všech, kteří prožli život v sociálním suterénu. Antikomunismus není primitivní, je sebezáchovný a lidsky slušný.
[145]
Pane bBláho
(Jirka původní: 03.10.2006, 19:46:58
- Mail
- x)
já tak bývám velice často nazýván , třeba Vízkem a to jsem se snažil být k němu slušný v mezích mé komunistické zášti. A taky od ostatních na příslušných psích stránkách, tak jsem jsem to vzal za sůj postoj k inkriminované skupině nemyslících obyvatel.
[147]
je to jen otázka času
(onlooker: 03.10.2006, 19:51:35
- x)
je dost možné, že někdo z předků přítomných debatérů byl v inkvizičním tribunálu a odsuzoval čarodějnice a kacíře k upalování a mučení. Přesto dnešní zdejší jeho potomek je zbožný a věří v Boha. Nepředpokládám, že by chtěl obnovit inkvizici. Proto mohu předpokládat (a tak to snad myslí i kocour), že dotyčná sice věří své víře uhlířské, ale je zřejmě dost inteligentní, aby pochopila a nechtěla opakovat komunistické excesy minulých let.
[148]
Kocoure
(Jirka původní: 03.10.2006, 19:52:45
- Mail
- x)
...i když nesouhlasím s metodami našeho chilského přítele, tak si myslím, že použití komunistických metod proti komunistům, vůbec není neproduktivní. Jestli jste nebyl v Chille, jeďte se tam podívat, je to jediná jihoamerická země stojící na pevných základech. Jak je jen v J.A. možné.
[152]
jéžiši, Heleno
(Jirka původní: 03.10.2006, 20:06:54
- Mail
- x)
já jsem se rozčílil....já také velice těžko v těhle věcech odpouštím. A pokud Vím tak ten zmiňovaný vláb´dce na Eufratu a Tigridu, byl tvůrce prvního zákoníku a dobře udělal. Mimo to ke křesťanské víře patří i starý zákon, kde je kromě odpuětění také to pověstné oko za oko, zub za zub. Když je někdo obhajuje, nebo se oni staví do světla mučedníků, tak holt se ve mě probudí tato pasáž ze starého zákona.
[153]
A teď si odmyslíme soudružku onečnou a její stranu,
(kocour: 03.10.2006, 20:08:21
- x)
když vás to tak dráždí, a nakreslíme si tabulku o dvou sloupcích, A a B, a dvou řádcích, I a II. 2. Sloupec A nadepíšeme blbci. To jsou ti, co neumějí počítat do pěti. 3. Sloupec B nadepíšeme chytří. To jsou ti, co počítat do pěti umějí (a někteří i do sedmi). 4. Ty, kteří umějí vyjmenovat čísla, ale neumějí počítat, zahrneme mezi blbce. 5. Řádek I nadepíšeme hodní. To jsou ti, co nepodvádějí a nelžou. 6. Řádek II nadepíšeme zlí. To jsou ti, co podvádějí a lžou. 7. Odhlédneme od milosrdných lží a nebudeme se přít o to, zda patří do řádku I nebo II. Dostaneme 4 množiny osob: - IA. hodné blbce, - IIA. zlé blbce, - IB. hodné chytráky (nebudeme řešit, že někteří tvrdí, že je tato množina prázdná), a - IIB. zlé chytráky. 8. Nyní napříč oběma sloupci vedeme čáru - vzniklé dva vnitřní sloupce společně nadepíšeme víra. 9. Ve sloupci nadepsaném víra vymažeme vnitřní členění, protože tento sloupec nemá nic společného ani s inteligencí, ani s morálkou: a) Každý z nás něčemu a/nebo někomu věří, a poznatky z této množiny se racionálně nepřezkoumávají, pro daný subjekt by to bylo příliš bolestné, znamenalo by to vyčlenění se ze skupiny. Někdo věří na svatou Trojici, někdo na Marťany, někdo na sociální stát. b) Stejně tak morálka je subjektivní a je-li mi něco nařízeno vírou, nemá smysl zkoumat, zda jsem podvodník nebo ne. Aztékové zabíjeli, protože se domnívali, že si to žádá jejich bůh. Vrazi to objektivně byli, ale o jejich morálce to nic nevypovídá.
[154]
A k tomu relativismu, co vás také tak irituje, pane Blaho:
(kocour: 03.10.2006, 20:13:42
- x)
Neexistuje pevný bod ve vesmíru. Na to jsem nepřišel já, ale nějaký Einstein. Neexistuje ani žádný pevný bod ve společenských vědách. Neexistuje ani žádné absolutní dobro a absolutní zlo. Pro mnohé je to však nesmírně iritující, je to nápor na lidskou psychiku, a tak většina z nás ten pevný bod a absolutní dobro a absolutní zlo někde hledá. Každý podle své výchovy a zkušeností. Pan Blaha v antikomunismu, Katka Konečná v komunismu ... A poznámka poslední, měl jsem množiny od 1. třídy základní školy - dřív se to učilo až v šestce. Nikdy jsem nechápal, co je na množinách tak strašně složitého, ale když si čtu některé debaty, začínám chápat, že pro některé lidi, jinak i vysoce inteligentní, to složité opravdu je a někdy i nad jejich chápání. To je bez urážky.
[158]
Kocoure,
(Dana: 03.10.2006, 20:18:50
- x)
tabulka a předpoklady jsou hezká věc. Mě při hodnocení člověka zajímá třeba toto: Zúčastňuje se dotyčná mítinků své strany? Naslouchá projevům tam pronášeným s. Grebeníčkem? Vystoupila proti obsahu těchto projevů? Odpověz si na ty otázky sám a pak podtrhni a sečti....
[164]
Ne kocoure,
(Vít Blaha: 03.10.2006, 20:51:58
- Mail
- x)
nemyslel jsem mlčící větinu, myslel jsem členy NSDAP a členy KSČ - jen pro vai informaci - koncem 80. let jich v tehdejí ČSSR bylo 1,5 milionu. Diskutujete poněkud unfair (ale toho jsem si viml u dávno a u jiných, take mne to u vás ani nepřekvapuje a ani nijak nerozčiluje). Nepsal jsem nikde o nějakém střílení, nepsal jsem nikde dokonce ani o nějakém zavírání, psal jsem o tom, e se mi ekluje způsob jakým ani ne obhajujete, ale přímo vychvalujete a omlouváte komunistickou poslankyni KK. Myslím si, e je správné, aby byla komunistická strana zakázána, myslím si, e zločiny komunismu nebyly potrestány, myslím si, e české soudnictví je skandální v přístupu k exkomunistům - zejména ve srovnání s přístupem k těm co proti komunistům aktivně vystupovali. Minulý týden jste tu vyskakoval jako gumový čertík kvůli \"ohroení svobody slova v Respektu\" a pár dnů potom nám tu vychvalujete komunistickou poslankyni. Kouzelné obraty
[166]
2 Vít Blaha
(PeS: 03.10.2006, 20:58:31
- x)
K tomu bych si ještě dovolil připodotknout, že jako opravdové svině bych bral ty od okresního tajemníka vejš. Ti se nemůžou vymlouvat na to, že nevěděli o co jde a že ta myšlenka byla přece správná. A těch bylo rozhodně poněkud méně, než 99% populace... V této souvislosti bych rád připoměl některým nostalgikům, aby si položili otázku, kdo že to vlastně byl Alexander Dubček?
[168]
Tak mě pámbu potrestal a po napsání sprosťáren mi klekl celý počítač, ale stejně to tu zopakuju.
(helena: 03.10.2006, 20:59:05
- Mail
- x)
Ad kocour 20.08 Vy musíte vědět, jak to tady za komunistů vypadalo. Takže, buďto to tady píšete abyste všechny namích nebo jste stejný jako slečna Konečná. Ty kydy o hodných, zlých, hloupých, chytrých a o vyčlenění ze skupiny běžte povídat mému strýci, co umřel v Jáchymově nebo jeho synovi, kterého poslali z Jáchymova umřít domů. A já Vám garantuju, že Vás ještě z onoho světa nakopou do prdele. Pardon, nejsem dáma je mi to jedno.
[169]
Kocoure, hodně slov
(Vít Blaha: 03.10.2006, 20:59:21
- Mail
- x)
o ničem... Nesnažte se ze mne dělat protipól vaší vychvalované KK. Žádný pevný bod ani výchova... A nedělejte ze sebe inteligenta, kterého já primitiv nechápu. A když už jsme u toho, co ty jemné nuance a půvaby komunismu. Byl byste tak laskav a mohl mi to nějak (jednoduše, abych to pochopil) osvětlit? Předem děkuji.
[171]
Modrý ptáku, ten Tvůj graf platí taky,
(kocour: 03.10.2006, 21:00:41
- x)
ale co má společného s tím mým? Někdo je v ODS proto, že rozumí nabídce a poptávce a ví, že ideály jsou jen způsob, jak něco prodat, jiný proto, že tomu věří, ale pochopit to nedokáže, jiný proto, že je to kariéristická svině, jiný či jiná proto, že má rád Klause ... to jsou minimálně 4 různé typy lidí. V Tvém grafu budou ale všichni oscilovat v sektoru odpovědnost/svoboda - jedni proto, že tomu věří, jiní proto, že to chápou, jiní z vypočítavosti a jiní proto, že to říkal tatínek a před ním dědeček ... a tak pořád dokola.
[172]
Kocoure,
(Vít Blaha: 03.10.2006, 21:03:08
- Mail
- x)
já jsem nepsal nic o inteligenci vaší KK. Psal jsem o vás. O vaší obhajobě KK. Ona je mi totiž KK zcela volná, na rozdíl od vás, který tu obhajuje komouše. Jste schopen se držet myšlenky, nebo budete poskakovat jako kozlík a uhýbat z tématu?
[173]
Vít Blaha:
(kocour: 03.10.2006, 21:03:13
- x)
\"A když už jsme u toho, co ty jemné nuance a půvaby komunismu. Byl byste tak laskav a mohl mi to nějak (jednoduše, abych to pochopil) osvětlit?\" A kde jsem o něčem takovém mluvil? Mluvil jsem o tom, že nechápete jemné nuance. Ty půvaby a komunismus jste si tam přibájil sám. Jak pak s Vámi má být kloudná řeč, když pro samé rozčilení nejste ani schopen pořádně přečíst, co jsem napsal?
[176]
VB:
(kocour: 03.10.2006, 21:08:21
- x)
\"Kocoure, (Vít Blaha: 03.10.2006, 21:03:08 - Mail ) já jsem nepsal nic o inteligenci vaší KK.\" Ale já ano. \"Psal jsem o vás. O vaší obhajobě KK.\" Jaké obhajobě? Ona něco spáchala? \"Ona je mi totiž KK zcela volná, na rozdíl od vás, který tu obhajuje komouše.\" Ježíši, kde? \"Jste schopen se držet myšlenky, nebo budete poskakovat jako kozlík a uhýbat z tématu?\" To bych právě uvítal u Vás.
[178]
půvaby komunismu, pane Blaho, to je prosté
(quetzal: 03.10.2006, 21:09:21
- x)
patřit ke skupině vyvolených - těch, co mají víc, můžou víc ... abyste odolal, musíte mít někde schovanou hodnotu, kterou považujete za vyšší než okamžitý prospěch, tedy třeba nějaký morální kodex, víru v boha, v demokracii a svobodu. Není divu, že tolik lidí podlehlo, buď neměli šanci poznat alternativy, nebo ani nechtěli ...
[179]
nechci se tady zrovna dneska bavit
(Jirka původní: 03.10.2006, 21:11:01
- Mail
- x)
a naštvávat se donekonečna se bavit o takovém odpadu jako jsou komunisti........Tímto končím tady na tomto blogu s komunisty a to jednou provždy, šel jsem sem, že jsou tady slušní lidé. ...re naše ranní rozmluva Rputi , pane Blaho...., měla rozuzlení takové jako jsem čekal, jel jsem se projet, bylo hezky....
[181]
2 kocour
(PeS: 03.10.2006, 21:13:27
- x)
Dovolím si Tě opravit. Tys použil spojení \"strašně chytrá a hodná holka\". Ta spojka a se v matematice používá pro konjunkci dvou výroků, ergo pro průnik dvou množin. A abych zůstal u tý matematiky, řada lidí se kloní k názoru, že hodnej komunista = mrtvej komunista, už totiž nemůže dále aktivně škodit. A je to stejně kvalitní názor, jako názory slečny soudružky Konečné, nezávisle na jejím příbuzenstvu. Ona se nechala zvolit do parlamentu, ona je zákonodárce, ergo ona má být zodpovědná sama za sebe a své jednání. A jak jsem tu už dříve napsal jeden ruský vtip o řece Volze - a mám ho přímo od rusa - ti špatní komunisti ať tu plavou ve špatnejch rakvích a ti dobří komunisti v dobrejch rakvích...
[182]
Heleno:
(kocour: 03.10.2006, 21:14:11
- x)
\"Nasral mě tak, že se o mě pokouší infarkt. Normálně beru věci s nadhledem, ale jak jde o obhajobu komunistů, mám závoj před očima.\" Pokud si to aspoň přiznáte, že Vámi cloumají emoce, tak to je ještě dobrý. Já zas mám zvoj před očima, když se něco - cokoli - svádí na lidi, kteří se ničím neprovinili.
[183]
Omyl kocoure,
(Vít Blaha: 03.10.2006, 21:15:07
- Mail
- x)
podle vašeho stylu diskutování vím, že se snažíte lidi urážet, takže na podobné triky neskáču a nejsem rozčilený - i když se hodně snažíte a rychle ztrácíte fazónu. Naopak se dobře bavím. Dobře nepsal jste o půvabech (a dokonce ani o jemných nunancích jak si myslíte), napsal jste: \"...pro samou nenávist ke komunistům nemáte smysl pro jemné detaily...\" Z kontextu věty jsem pochopil, že jste myslel \"jemné detaily komunismu\", pokud jsem to pochopil správně, byl byste prosím kocoure tak laskav a mohl mi něco o těch \"jemných detailech\" komunismu napsat? Pokud ovšem jste to myslel tak, že nemám smysl pro vůbec žádné jemné detaily, tak se omlouvám, že jsem vás špatně pochopil... :-)
[184]
já tedy nevím,
(šimon klein: 03.10.2006, 21:15:14
- x)
ale na metafysické nujance jsou jiné blogy, které po některých pfilosofech hrábnou fšemi osmi prsty.....tady se asi většina těch, co spolu mluví, shoduje na tom, že nejlepší jsou komunisté studení..... A - ostatně si myslím, že Rpuť má pravdu.....
[185]
Kocoure,
(helena: 03.10.2006, 21:15:33
- Mail
- x)
ale samozřejmě, že je to kolektivní vina. Kolektivní vina ideologie, k níž se Ti lidé hlásí. Srovnejte si to s nacismem.Dovedete si představit, že by v Budestagu patnáct let po válce existovala nacistická strana, její poslankyní by byla třeba Goeringova dcera (kerá byla inteligentní) a že byste ji takto obhajoval? A netvrďte mi,že mezi nacismem a komunismem je rozdíl. Není!
[186]
heleno, ad Kocour 20:08
(quetzal: 03.10.2006, 21:16:03
- x)
váš strejda i jeho syn by dost možná s Kocourem docela dobře pokecali, protože to, co napsal nemá vůbec nic společného s tím, co mu připisujete. Fakt ne. Tedy, abych byl přesnější, je pochopitelně možné, že ten kdo pro oči nevidí jsem já - mohla byste mi ocitovat z Kocourova textu, kde objajuje komunisty nebo jakékoliv jiné zloduchy? Dík,
[192]
PeSi, ad dobrý k, mrtvý k
(quetzal: 03.10.2006, 21:22:18
- x)
tím vylučuješ možnost existence komunisty užitečného idiota (užitečné idiotky), který prostě nevidí za mrkev sociálních jistot a ráje pro všechny ... a takových bylo taky hodně. ... nicméně nepopírám, že hodné blázny je třeba také izolovat, nesvéprávní jedinci nemají v parlamentu co dělat.
[196]
PeSi,
(kocour: 03.10.2006, 21:26:16
- x)
já ji poznal jako hodnou holku :-) A jasně jsem řekl, že mé hodnocení se netýká čehokoli ideologického. A raději jsem napsal hodná, protože kdybych napsal slušná (= čti nikoli arogantní namyšlené hovado, jakým je třeba bývalý ministr spravedlnosti), vzbudil bych tady ještě větší emoce. Mohl jsem se mýlit, ale nevím o tom, že by ona osobně někdy někomu ublížila ... ale já tomu vtipu rozumím, neboj. Ale dobře, pokusím si to vyžehlit a řeknu, že je stejně hodná a slušná, jako třeba ministr spravedlnosti stávající. Jen nevím, jestli mu tím nekopu hrob, protože to je přeci vyloučeno, aby ministr pravicové vlády měl něco společného s komunistkou :-) ... takže to snad radši vezmu zpět, abych nedráždil ... Fakt mne fascinuje, jak tady někteří hledají politiku úplně ve všem. Smím tady říct aspoň to, že Kateřina Konečná je docela hezká holka, má dvě oči, nos, pusu, dvě ruce a dvě nohy? (Ohledně jiných částí těla vypovídat nemohu, protože jsem je neviděl.
[197]
quetzale
(Jirka původní: 03.10.2006, 21:27:16
- Mail
- x)
u komunistů , nejsou a nebyli žádní užiteční idioti, vždycky to byly závistiví a lační zloději.....už můj pradědeček s nimi měl nepěkné zkušenosti a to se nebavím o zkušenostech , které následovaly. Prostě kdo je komunista , minimálně schvaluje jejich metody a stává se spolupachatelem. Stejně jako gangser, který jen řídí auto při bankovní loupeži....je to pořád jen zloděj.
[198]
Heleno, když už jste zmínila Goeringovu dceru,
(Dušan Neumann: 03.10.2006, 21:29:03
- x)
bratr tlustého Hermana, Albert Goering, byl jako inřenýr strojař instalován za války do plzeňské škodovky, kde podle poválečných svědectví zachránil život mnoha lidem...ale enormita zločinů páně bratrova zasunula tohoto slušného a zřejmě i nebojácného člověka do opomění historie
[199]
Nikoli, milý onlookere,
(PeS: 03.10.2006, 21:30:01
- x)
nesnažte se to uhrát na tuto obnošenou notičku pseudorasizmu. Cikánem a židem se člověk rodí. Komunistou se člověk stává po zralé úvaze. Přičemž nevědomost hříchu nečiní, leč neznalost (zákona) neomlouvá. Takže z Vašeho přirovnání vyhovují jen kominíci. Tak bych prosil údaje, kolik lidí zařvalo v kominických lágrech, kolik nekominíků bylo pronásledováno za své nekominictví a nakonec, kolik kominíků se zlikvidovalo mezi sebou ve vzájemných čistkách. A nemusíte se omezovat na poválečnou hystorii.
[202]
Kocoure, ale pořád
(Jirka původní: 03.10.2006, 21:32:06
- Mail
- x)
je to komunistka, a to je více než morální nedostatek.....neznamená, že bych jí nějak chtěl poškodit, nebo nedejbože ublížit. Ale kdyby se u mne ucházela o místo, tak by neměla šanci, i kdyby měla červený diplom a taky kdybych třeba chtěl paní na hlídání, tak by taky měla daleko menší šanci , než třeba Kulínský....
[203]
Jasně, Modrý ptáku,
(kocour: 03.10.2006, 21:32:53
- x)
tohle mi nedošlo. Ale mlůže se tam dostat bývalý komunista, protože i mezi nimi byli jak Ti, co tomu věřili, Tak kariéristické svině, které většinou po revoluci opustily loď. Ti, co pochopili nabídku a poptávku, tam už také asi nebudou. A asi tam nebudou ani Ti, kterým se líbil nějaký komunistický pohlavár, protože mne nenapadá žádný komunistický pohlavár, kterého by někdo mohl UPŘÍMNĚ zbožňovat :-)
[204]
Heleno,
(quetzal: 03.10.2006, 21:35:45
- x)
charakter, inteligence a víra to je nebe, dudy a ... třeba peklo. Komunista může být nukleární fyzik a mít IQ 150. Může to být i člověk velmi charakterní - pamatuji si na příklad, kruci kde jsem to četl, jeden francouzský fyzik vstoupil do KS za druhé světové války jako forma protestu, když byl jeho zeť odbojář a komunista popraven Němci ... ta holka může být chytrá, hodná, a zároveň prostě s mozkem vymytým stranickou propagandou. Vsadím se, že ji tam komunisti maj hlavně na okrasu a ne jako členku svého interního mozkového trustu.
[207]
PeSi, on onlukr
(šimon: 03.10.2006, 21:38:15
- x)
to třeba musel napsat, protože to je přece báječná příležitost, jak se deklarovat jako humanista, že onlukře ?? A přitom si zase zamoralizovat.....a není přece podstatné, že to takhle dohromady vůbec nikdo jiný, než ctnostně rozhořčený moralizátor neřekl... P.S. kominíky přímo nenávidím....taky cukráře...
[211]
Quetzal:
(kocour: 03.10.2006, 21:45:04
- x)
\"...ta holka může být chytrá, hodná, a zároveň prostě s mozkem vymytým stranickou propagandou. Vsadím se, že ji tam komunisti maj hlavně na okrasu a ne jako členku svého interního mozkového trustu.\" Jo, přesně tak to je. Děkuji, vystihl jste to lépe, než já. A jen k PeSovi - když má někdo rodiče komunisty - a rodiče jsou pro každé normální dítě největší autorita - když má komunisty všechny prarodiče, tak to je jako by se někdo komunistou narodil. (A stejně tak řada pravičáků jsou pravičáci proto, že i jejich táta a děda byl ...). Takže to ukončím, že tu holku neodsuzuji, naopak, je mi jí líto, protože narodit se v roce 1981 do tradičně komunistické rodiny je skoro stejný handicap, jako narodit se slepý a hluchý. Dobrou noc.
[212]
quetzale -
(Dana: 03.10.2006, 21:45:46
- x)
myslím, že problém je jinde. Zatímco kocour vychvaluje jen tu jednu jedinou, celé ostatní osazenstvo tu jedinou bere jako symbol mladých, kteří koketují nebo se i přímo aktivně zaplétají s komunismem. Takže- nad čím budeme diskutovat? Nad Kačenkou Konečnou nebo nad problémem, proč se vůbec mladí zaplétají s komnistickou ideologií? Tak a vaše: Vsadím se, že ji tam komunisti maj hlavně na okrasu a ne jako členku svého interního mozkového trustu.vám odpovím - ano, možná ji tam zatím mají jako hezký obrázek, zakrývající starou,oprýskanou zeď. A ona dospívá a časem zetárne. A stane se posléze stane i tou druhou částí vašeho komentáře - mozkovým trustem. A protože nebude mít za sebou aktivně ty zločiny,kterých se předchůdkyně KSČm dopouštěla, nebude mít v sobě ani stud ani zábrany a morální korektiv. Ona ty zločiny může klidně zavést znovu....A z toho já mám strach.
[213]
Jirko původní, PeSi, Heleno, apod.
(quetzal: 03.10.2006, 21:48:08
- x)
chtěl bych vás upozornit, že hmyzí odrůdu zvanou komunista studujete prizmateme své středoevropské zkušenosti ... informací tu máme přehršel a to jak v podobě zprostředkovaných zážitků jiných tak bezprostřední zkušenost vlastní, pročež lze snadno dospět ke skálopevnému přesvědčení, že komunista je prostě buď šibal nebo svině. Jsou ale i jiné obrázky: jižní Mexiko, stát Chiapas, indiáni zde již několik set let žijí v praktickém nevolnictví na latifundiích bílých statkářů. Vzdělání nulové, životní perspektivy nulové, hlad častý, útlak všudypřítomný. Jedinou ideologii, kterou znají je katolicismus promíchaný s místními předkolumbovskými vírami. A teď se k nim snese subcomandante Marcos a sdělí jim, že existuje i jiná víra, Marx je bůh a Lenin je jeho prorok. A slíbí jim nebe na zemi. Co myslíte, že se stane? Nevím jak vy, ale já se zdržuji hlasování - vím, že se (ti indiáni) mýlí, a že nebe na zemi nikdy nepoznají, ale zároveň vím, že je nemohu odsoudit - anglicky na to je nepřeložitelná fráze \"They simply dont know better.\"
[218]
Dano,
(Vít Blaha: 03.10.2006, 21:51:38
- Mail
- x)
proč téměř všichni omlouvají KK, tím, že je to jen okrasa co neví o co vlastně jde? Že je to jen tahák na mladé? Myslím si naopak, že děvče velmi dobře chápe o co jde už teď. A její nadstandardní vztahy s jedním europoslancem za KSČM ukazují spíše na to, že je to spíše vypočítavá mrcha, co je schopna pro svoji politickou kariéru udělat mnohé...
[219]
neobhajuji kocourovy metody diskuse, neboť je - a nejen on sám - velmi emociální
(Dušan Neumann: 03.10.2006, 21:53:24
- x)
chci jen říci, že, život, morálka, etika, zkrátka úplná množina těchto kategorií definujících společenský život jsou natolik složité, že se nedají odbýt emočním výkřikem. Už několik let odolávám pokušení sepsat ságu mojí rozvětvené rodiny a na jejích jednotlivých osobách se pokusit vysvětlit tu dobu, kterou jen málo autorů dokázalo zachytit - snad kromě škvoreckého v Inženýru lidských duší v epické šíři a Mňačka v detailní zkratce - ale obávám se, že na to nestačím. Za všechno vlastně může jeden pradědek kulak, romantický socialista, který nechal Ladislava Zápotockého mezi agitováním a šatlavou spravovat kaťata chase na statku, aby krejčíkova rodina neumřela hlady. Ta mozaika lidiček zahrnuje sedláky od rychtářského výsluní po jáchymov, strejce v koncentrácích i na popravišti, v cizinecké legii i v ruských legiích, babičky, které svorně tvrdily, Slánského parta dostala co zasloužila zatímco se jinak nedohodly na skoro na ničem, ... a byli mezi nimi i komunisti, romantici, kteří vstoupili do buňky KSČ po heydrichiádě ve snaze po odboji, za příslušnost k sokolské buňce seděli děda se strejdou v Buchenwaldu a Dachau... chtěl bych popsat i svého bývalého šéfa, komunistu, který mne doslova vyhrábl ze spárů STB, když jsem 22.srpna 69 ležel na spáleninách... znám pár těch \"romatických\" komunistů, pro něž byl žživot po zjištění pravého stavu věcí soukromým morálním peklem...tím chci jen naznačit, že lidi nejsou černobílí, stejně jako jejich osudy... (se slečnou Konečnou nemá tahle poznámka nic společného)... možná, že by to chtělo otevřenou debatu mezi námi, kdo mají podobné zkušenosti...
[222]
Heleno, Dano, Víte Blaho a další,
(kocour: 03.10.2006, 22:14:26
- x)
nikdy by mne nenapadlo, co se může vyvinout z rozjívené poznámky \"na tu mi nesahejte\" a že to někdo bude brát tak smrtelně vážně. Jestli se Vás to dotklo, omlouvám se, nebyl to záměr, nemám důvod vystupovat proti vám. Prostě tu holku osobně znám a vím i to, jaká je mimo kamery. Neobhajuji ji - není proti čemu, protože nikomu nic neudělala, pokud vím - a už vůbec neobhajuji komunismus. Prostě mi byla osobně sympatická. A jestli mne proto začnete obviňovat z podpory komunismu, tak pak se teprve rozčílím :-)
[223]
Díky, Dušane,
(helena: 03.10.2006, 22:21:19
- Mail
- x)
ve Vašich slovech je moudrost i smíření. Mrzí mě, že jsem se dnes nechala strhnout k emocionálnímu černobílému vidění a laciné agitaci. To jen, že dnes mi to přijde mohem víc zavrženíhodné. Dnes už to totiž nikdo nedělá z romantismu, dokonce ani ze strachu. Už se nemůže říct - já jsem to všechno nevěděl.
[225]
2 Dana
(PeS: 03.10.2006, 22:22:09
- x)
omlouvám se, ale aspoň v mém případě nemáte pravdu. Já ji neberu jako zástupkyni atd. Já jsem opravdu, než jsem napsal ten první příspěvek - s tím contradictio in adiecto - si naťuknul to jméno do vyhledávače a vypadlo na mě několik odkazů. Po letmém shlédnutí několika jejích názorů jsem to \"contradictio...\" s klidným svědomím odeslal - a považoval za smáznuté. Teprv, když se rozpoutala diskuse, jsem pastnul odkaz, který jsem považoval z hlediska názorů za nejvýživnější. Jo, jo, chytrá a hodná, to ona bude... asi jako Paroubek...
[226]
ta holka
(pf: 03.10.2006, 22:23:27
- x)
může být chytrá, hodná. Ne nemuze byt hodna, protoze pokud opravdu sve ideologii veri, tak vas kocoure posle do gulagu nebo osobne zastreli v suterenu Kachlikarny. A bude pritom mit pocit ze kona dobro, dokonce i vam. A to hodni lide, tak jak chapeme tento pojem, nedelaji.
[227]
Mimochodem, přečetl jsem si
(Sumavák: 03.10.2006, 22:25:53
- odkaz
- x)
stenozáznam Zaorálkova dnešního projevu (viz odkaz. Jak se projevil nebudu psát, to by bylo žalovatelné)a na jeho otázku upřímně odpovídám : NE! A to jsem to četl dvakrát a pak ještě jednou studoval a nechápu a nechápu ! Pochopil jste někdo proč vyčítá Polákům že z EU chtějí brát, když on prosazuje \"sociální EU\", která chudým dává ?? Taky nechápu, jak mohl být předsedou sněmovny. Von to nikdo jinej nechtěl dělat?
[229]
Šumaváku ad Zaorálek,
(Vít Blaha: 03.10.2006, 22:39:53
- Mail
- x)
on to odpoledne nejlépe vystihl Tomáš - okresní tajemníci... Kocour si sice myslí, že jsem zavilý antikomunista, ale vůbec mi nevadili (naopak) socdem jako pan Battěk a další slušní lidé jež byla radost číst a poslouchat. To co dnes reprezentuje levici v České republice je bohužel pro nás pro všechny lůza...
[230]
2 Šumavák
(PeS: 03.10.2006, 22:40:00
- x)
Máš-li na mysli tu otázku \"Rozumíte?\" v předposledním odstavci, shodně s Tebou odpovídám, že nerozumím. Na druhou stranu můžeme být hrdi na demokracii v naší zemi - opravdu každý může býti poslancem. A nejen to, dokonce předsedou sněmovny! Již dnes můžeme té tolikrát skloňované Evropě hrdě oznámit, že v naší parlamentní demokracii diskriminace opravdu neexistuje. Ani diskriminace minimální inteligencí. Věřím, že leckterý cizinec by rád namítal, že inteligenční quocient poslance by měl být vyšší než dnešní datum, ale to jsou dnes již překonané názory. Když bude ještě chvilku na sobě tak pečlivě pracovat, věřím, že se časem dopracuje až na Univerzitu Josefa Vyskočila!
[232]
Kocoure, tak teď už víš
(Sumavák: 03.10.2006, 22:42:33
- x)
co se může vyvinout z rozjívené poznámky ( a vyvine se to se železnou pravidelností vždy) takže až přístě budeš říkat \"\"na tu mi nesahejte\" dodej: \"tu holku osobně znám a vím i to, jaká je mimo kamery,...ta by stála za hřích \" a my to s nostalgickou vzpomínkou pochopíme. :-))
[233]
Kocoure, fakt nesouhlasím
(Pavel Kořenský: 03.10.2006, 22:46:33
- Mail
- x)
Komunista (komunistka) prostě z principu nemůže být hodný či slušný. Bez ohledu na to, jestli tomu jejich bludu věří nebo ne, přijal něco, co jej nutí (a komunisté své členy skutečně nutí, říká se tomu stranická disciplina) chovat se nehodně a/nebo neslušně. V programu dodnes mají věci jako třeba znárodnění, což je krádež prostá, pokud je provedena členy Lidových milicí, jedná se o ozbrojenou loupež. Člověk, který tohle hájí rozumem či vírou prostě nemůže být slušný nebo hodný. To nejde dohromady.
[234]
Dušane
(Modrý pták: 03.10.2006, 22:48:36
- x)
nejprve stran Tvého návrhu ohledně pokuty - příští Nepravidelník bude F. Bastiat, tak já v něm něco zkusím \"modifikovat\" na tenhle případ. Každopádně díky za tip. Souhlasím s Tebou v tom \"morálka, etika, zkrátka úplná množina těchto kategorií definujících společenský život jsou natolik složité, že se nedají odbýt emočním výkřikem\". Proto jsem kocourovi naznačil tu matici (svoboda, nesvoboda, odpovědnost, neodpovědnost). A protože byl na paškále A. Marshall, tak bych na to zkusil použít jeho hantýrku: ta komunistická romantika měla platnost ve VELMI KRÁTKÉM období - jenom poptávka. To jsou ti Quetzalovi indiáni nebo JEDNORÁZOVÝ šok - Quetzalův profesor za okupace. Tím se dnes komunisti nemohou ve světle \"mezních nákladů\" jejich učení vůbec zaštiťovat. To je DLOUHÉ období. Tam určuje cenu NABÍDKA a jednorázový šok tam určitě nikoho soudného nenapadne zkoušet dosazovat. Je to srozumitelné? P. S. Quetzale, entiendes? Mucho gusto que te veo :-)))
[235]
Se to někde vytratilo.
(jura-p: 03.10.2006, 22:50:19
- x)
Ta poslankyně není ani milá, ani slušná. To, jak mávala poslancem vlastní strany, by milá a slušná holka nikdy nedělala. Buď by s ním normálně chodila jako ženská, nebo by ho odkázala do příslušných mezí. Nedělala by z něho posluhu a panoše až na hranici sadomasochistického otročení dominou k obveselení všech v Bruseli. Je to domýšlivý, arogantní frocek, vzdělání nevalného, sebevědomí přehnaného. A hezká? Snad štíhlá, to abych napsal něco pozitivního. A hlavně na ní není nic svěžího, přívětivého nebo sexy. Je to dost nepolitické? Zcela jsem odhlédl od jejího politického dresu. Tyto pocity ale ve mě budí více žen v politice, je asi příznačné, že tam se soustřeďují. Uvedu namátkou Petrovou, Hybáškovou, sestry Pajerovy a ta bývalá předsedkyně US, taky Topolánková, abych nevynechal adeptky politiky.
[236]
PeSi já myslel
(Sumavák: 03.10.2006, 22:50:46
- x)
to \"Chápete? \" v odstavci druhém. Jak ho rozčiluje, že Poláci chtějí z EU brát a my, my tam chcem mít tu solidaritu! Walesu na něj ! Mně z toho furt vychází, že jeho hlavním cílem je, že my budeme solidární s chudákem EU a budeme platit.. a platit... a platit...
[237]
2 quetzal
(PeS: 03.10.2006, 22:55:14
- x)
dlužím Ti odpověď. Ano, musím se přiznat, že situaci v Jižní Americe neřeším. Stejně tak situaci v Africe, v přilehlém vesmíru, místním shluku galaxií či jinde. Nemám tam žádné osobní vazby a dokud mě ta situace nějakým způsobem neovlivňuje, nezajímá mě. Osobní vazby mám tady, žiju tady, ergo mě zajímá situace tady. Někde jinde mě situace nějakým způsobem ovlivňuje, proto se o ni zajímám. Leč jak sis asi všimnul, na spasitele světa nekandiduji - od toho jsou tu jiní...
[238]
Víte, Ruda Battěk je vzácný člověk.
(jura-p: 03.10.2006, 22:58:04
- x)
Ani nevím, co dělá nyní. Roky jsem s ním chodil na pivo, mluvil o politice a obdivoval jeho moudrost, přestože byl opravdu politicky dost nalevo ode mě. To byl sociální demokrat, kterého si vážil i odeesácký hardcore. Akorát jsem nepochopil, proč ho vlastně z ČSSD vyloučili. Asi pro tu moudrost.
[239]
No, vidíš, Juro,
(kocour: 03.10.2006, 23:05:39
- x)
a o tomhle já nic nevím, protože tam už 3 roky nejsem ... přitom tohle JE argument, to s tím poslancem. Takže se buď změnila a zkazila se, nebo jsem jí neprokouknul už tehdy. A aby nebyla mýlka, ona mě nepřitahuje, nemůže mne přitahovat někdo, koho lituji.
[242]
Jo, lidi, já píšu z compu své ženy.
(jura-p: 03.10.2006, 23:09:43
- x)
U mého notebooku odešel panel, či přesněji jeho podsvícení. Nechci manželce vnutit thunderbirda s těmi asi osmi maily do stroje. Takže jsem přechodně bez mailu. Snad mi to víko vymění rychle. Kdybych někomu neodepisoval, tak se nezlobte. Až budu na svém, doženu to, co nebude zahrané.
[244]
Kocoure,
(jura-p: 03.10.2006, 23:16:32
- x)
já trochu nechápu, proč se na tebe tak všichni shrkli. Já měl pocit, že píšeš o tom, jak ti nějaká ženská připadá jako ženská. To moje pozorování bylo taky situační. On se ten její kolega fakt do té hry hodil. Chodil za ní jak pejsek. Nikdy jsem ji tam neviděl za rok a půl bez jeho doprovodu. Chodil za ní dva kroky, nosil jí tašku a vůbec se choval jak arabská žena na veřejnosti s manželem, kombinovaná tetou Kateřinou, co snášela laskominy nemocnému Miloušovi. Ostatně Maštálku by sis mohl pamatovat taky.
[248]
Btw,
(kocour: 03.10.2006, 23:29:11
- x)
když jsme u té pražské MHD, mohl by někdo vysvětlit pražské ODS a Bémovi tuplem, že sloganem \"postavíme 32 km tramvajových tratí\" se akorát ztrapňuje, protože v Praze tolik míst, která by potřebovala tramvaj, prostě není? Tedy pokud mu tam nevypadla desetinná čárka, to by tak mohlo odpovídat.
[252]
Juro,
(kocour: 03.10.2006, 23:35:30
- x)
já tomu rozumím, tady asi opravdu u některých panuje přesvědčení, že chci tyhle stránky rozvrátit. Vůbec jsou tady skoro všichni v poslední době trochu přecitlivělí. Maštálku jsem si musel vyhledat. Já se vždy řídil heslem, že pokud mne nějaká chce, musí se smířit s tím, že nejsem pejsek, ale kocour. Jestli to je tak, jak popisuješ, tak je Maštálka dneska druhý komouš, kterého je mi líto ... takhle sebou nechat vorat.
[253]
MP - nepolemizuji s Tebou
(Dušan Neumann: 03.10.2006, 23:37:25
- x)
a jako orientační nástroj mohou tvoje koordináty sloužit....vždyť i bolševici měli svůj NEP než ho oběsili... a od té doby nelze brát jejich téměř evangelicky zdůvodňovanoi touhu po organizované moci jinak než jako touhu po bezbřehé moci. Jsem dokonce přesvědčen, že 90% dnešních \"komunistů\" do evangelií svých proroků ani nenahlédlo.
[256]
Dušane,
(kocour: 03.10.2006, 23:43:08
- x)
mně to nesedí: Kdybych měl nezřízenou touhu po moci a byl bezskrupulózní sviňák, tak vlezu do kterékoli strany, která má šanci se k té moci dostat, popřípadě si nějakou stranu založím, ale nebudu ztrácet čas u komoušů - to je tak zprofanovaná značka, že je odsouzená k opozici a vymření. Kdyby to s tou mocí mysleli vážně, dávno by se přejmenovali a \"asimilovali\".
[258]
quetzale - to byl Churchill
(Dušan Neumann: 03.10.2006, 23:45:13
- x)
v jednom s tebou souhlasím, a to j nezáviděníhodná situace indigenních obyvatel většiny států Střední Ameriky (až na Kostariku a pomalu se vylepšující Belize). Už jsem tam nějakou dobu nebyl, ale třeba Salvador se dost rapidnbě vylepšuje, a to je země, kde jsem se ještě před lety v některých vesnicích styděl jíst na ulici sandwich..
[260]
On se Bém
(Pavel Kořenský: 03.10.2006, 23:46:23
- Mail
- x)
ztrapňuje i jinak. Třeba billboardem slibujícím 1500 sledovacích kamer. Někdo by mu měl proplesknout pusu a vysvětlit, že pravicový volič nejspíš netouží po Velkém Bratru. A slibovat nějakých 60 km nebo kolik nových silnic kolem Prahy je taky pitomost.
[261]
Heleno,
(quetzal: 03.10.2006, 23:48:22
- x)
ještě jednou, být komunistou není charakterová vada. Příznakem charakterové vady je vědět, a přesto být komunistou. Ovšem nepřu se s vámi, že pokud někdo na našem dvorku neví, tak je obzvláště prostoduchý, nebo je obětí obzvláštně zlomyslné shody okolností. Ale kocour má pravdu. Představte si, že máte oba rodiče plus široké příbuzenstvo zažrané komunisty, jsou vám tři, čtyři, pět, šest let. Myslíte, že byste jejich výchově nepodlehla? A ještě pro jistotu, KK neznám a neobhajuji - to co obhajuji je to, že existuje možnost, že opravdu není svině. A tudíž není košer posílat Kocoura kamsi, protože mi strýc zemřel v uranových dolech.
[262]
kocoure, vidím to asi takto:
(Dušan Neumann: 03.10.2006, 23:53:00
- x)
každá demokratická strana, která je dlouho u moci, česem této \"chuti\" moci podléhá. Na to, aby se mohl probrat a \"očistit\" musí být od moci odstraněna - nejlépe samozřejmě legálně. Pouze komunistická strana jak je jednou u moci ví nejlépe co je dobré pro lidstvo i každého živáčka a \"samočišťuje\" se zevnitř, a čím více názorových frakcí zahrnuje, tím je ta očista brutálnější - než se nakonec rozsype neboť kromě té touhy po moci je uvnitř už zcela spotřebovaná. To by dnes měl vidět každý adept oslněný teoretickou čistotou světlých zítřků
[265]
Kocoure,
(jura-p: 03.10.2006, 23:59:08
- x)
jen dvě procenta členů komunistické strany je mladších čtyřiceti let. Tak jsou z každého mladého, co má mozek v hlavě, naučí se recitovat ty jejich slogany a není anarchista nepoužitelný pro intriky na větví. Jejich střední generace jim utekla k ČSSD jako Jansta, co byl, když jsem ho potkával ve FS prokurátorem a komunistou. Ten říkal, já nemám přesvědčení, já chci nahoru. A u vás je už těsno. A s mou svazáckou minulostí a s tímhle prokurátorováním by to u vás šlo nahoru strašně pomalu. Tak jsem u komunistů a jsem poslanec. Pak se dal na advokáta, no a nakonec sponzoroval ČSSD a je u nich taky významným agens. Vím bezpečně, že není ani komunista, ani socialista. No a takovíhle komunistům chybí a tak pro mladé bezskurpulozní sviňáky není pobývání u komunistů ztrátou času. Rychlý start, postup, spolupráce bez požadavků na vládnutí, prozření a přestup k ČSSD je lepší metoda, než zakládat strany mezi těma desítkama nejlepších předsedů stran u trpaslíků a přeběhlíků, jak já říkám tomu hemžícímu se spolku, kde se nosí řeči zase o morálce, pravdě, spolupráci, občanských iniciativách, EU a lásce.
[268]
Pokud jste si náhodou nevšiml,
(helena: 04.10.2006, 00:03:21
- Mail
- x)
neposlala jsem kocoura do háje, kvůli obhajobě KK, ale kvůli jeho morálně relativizujícímu rozkladu. Uznávám, že osobní zainteresovanost v tom hraje roli, ale hájit ji tím, ž v něčem vyrostla je krátkozraké. V r. 89 jí bylo osm, vyrůstala tedy v době, kdy už se o zločinech komunismu dost mluvilo. Nesnažte se mi tvrdit, že české dítě nemá jiný zdroj informací než rodinu. A každé dítě proti rodině rebeluje, pokud ne nedospívá. Takže tahle obhajoba stojí na vodě stejně jako moje osobní zainteresovanost. Ta holka je v partaji, která se od minulosti nikdy nedistancovala a jestli o tom neví, tak asi zas tak kor moc chytrá nebude. Souhlasím s tím, že zrovna o ní nejde. A taky si myslím, že to tady nevyřešíme. Já bych se jenom držela té paralely s nacisemem. A pak mi přijde, že zatímco vy obhajujete nacionalisty, já tu mluvím o nacistech. Můžete snést štos důkazů o důvodech, proš se lidé stávají komunisty a ty důvody mohou být někdy i úctyhodné - ale podívejte se na výsledky, které to v Evropě přineslo. V bibli se píše: \"po ovoci poznáte je\". Takže já bych se přidržela toho jejich ovoce, a to tedy byla Sněhurčina jablíčka. Tohle opravdu není téma na pár řádek, pokud vás popouzím omlouvám se.
[270]
MP - opět nemohu zcela souhlasit
(Dušan Neumann: 04.10.2006, 00:07:16
- x)
v dobách, kdy nebylo jiných dostupných historických pramenů, bylo pro mne čtení předválečných vydání marxistů a (a jejich revizionistů) zdrojem mnohých statistických informací a různých dějinných paralel, o nichž se jinak hovořilo jen málokdy a většinou šeptem. On ten špindíra z Trevíru nasbíral ohromnou spoustu informací, jen z nich blbě usuzoval, přesněji - on jimi pouze ilustroval to co sám \"daroval\" světu. A mému pubertálnímu mozku stačilo si ta data jen srovnat, abych věděl, že diktatura proletariátu zásadně NE (neboť není uskutečnitelná ani jako omezený praktický experiment v laboratorních podmínkách). A tak z toho MArxe dal celkem snadno vypreparovat jak Smith tak Ricardo a plejáda dalších chytrých pánů. Dnes, kdy je všechna tahle literatura dostupná ztratila ta moje metoda pochopitelně smysl
[272]
Heleno,
(quetzal: 04.10.2006, 00:15:05
- odkaz
- x)
prosím, přesně na tohle jsem vás upozorňoval - Kocour nerelativizoval morálku. Ani trochu. Proto jsem vás vyzýval ať CITUJETE. Jediné, co napsal je \"Stejně tak morálka je subjektivní a je-li mi něco nařízeno vírou, nemá smysl zkoumat, zda jsem podvodník nebo ne.\" Pokud absolutně věřím v nějakou hodnotu, Krista, papeže, nebo Marxe, pak je jedno jestli si myslím, že zabíjet bližního není úplně ono. Protože když si přečtu v Kladivo na čarodějnice nebo Poučení z krizového vývoje, pak prostě jdu a konám. Jinými slovy maminka mi sice říkala, že mlátit mladší sestřičku je ošklivé (a tak budovala moji morálku), ale tu čarodějnici prostě upálit musím. Nebo pověsit Horákovou.
[280]
Tak jo....
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 04.10.2006, 00:32:00
- x)
Víte, proč má Paroubek tak strašně rád Jandáka? Protože mu připomíná jeho ženu... Quetzal - mám takový dojem, že to byl nějaký opeřený had, ne? Kdysi jsem četl mexické pohádky opeřeného hada... Ale španělsky umím jen \"amor\" a \"corrida\", možná ještě nějaké zasuté slovo bych našel, třeba \"gaucho\" nebo \"Dalí, či \"Gaudí\"...
[284]
Líbí se mi, že se tu zas rozeběhla ta správná diskuse!...
(šakal: 04.10.2006, 00:42:39
- x)
...Jelikož jsem na sračky, tak do ní nezasáhnu. Jen pochválím kocoura, že už se vysral na ty spory o \"Psa\", potěším Andreu, že je to ženská, kterou toužím alespoň vidět, napomenu pana Blahu, aby si nepletl zásadovost s náhledem a pozdravím všechny lidi dobré vůle! (7:- ))
[287]
Šakale, kocoure, Jirko, původní a všichni ostatní...
(Vít Blaha: 04.10.2006, 00:51:40
- Mail
- x)
pokud je to jen trochu možné, prosím neoslovujte mne \"pane Blaho\"... Víťo, Víte, Vítku, jak je libo... Jinak šakale, to mne mrzí, ten váš stav, potřeboval jsem řešit jeden architektonický problém a vy jste indisponován... Tož zitra, jak říkáme tady na (většinově oranžové) Moravě...
[288]
Zpívající koně jsou fajn,
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 04.10.2006, 00:52:15
- x)
ale včera večer konkurs do pořadu HBO vyhrál kluk, který dokonale napodobil na hubu \"kopák, hajhetku, trumpetu\" a zpěv Majkla Klaksona... Výstup začal zvukem přilétajícího vrtulníku - opět jen na hubu - pak kňouravým Majklovým hlasem \"I love all\" a \"and you and you and you...kiss you all\" a přítom hladil pantomimicky hlavu malého chlapečka...pak spustil ony bicí jako předehru... Dostal všechny, včetně poroty i mě.
[291]
quetzale,
(Pavel Kořenský: 04.10.2006, 00:57:43
- Mail
- x)
morálka je vždy objektivní. Už proto, že určitá morální schémata vynucuje stát (tedy většina). A krom toho, pokud nad tím člověk trochu podumá, tak zjistí, že některá morální pravidla jsou skutečně všeobecně platná, neboť všem přinášejí větší prosperitu. \"Nezabiješ\" a \"Nepokradeš\" jsou patrně ta nejdůležitější z nich.
[294]
Nicméně se omlouvám,
(Pavel Kořenský: 04.10.2006, 01:01:48
- Mail
- x)
na téma subjektivní či objektivní morálky moc diskutovat neumím. Já jsem v tomhle trochu jako kapitán Karotka. Mám prostě výchovou vštípeno, co se dělat smí a co se dělat nesmí a to se snažím respektovat. Koneckonců, fungovalo to víc než 40 let mého života a pokud něco funguje, tak do toho nešťourám.
[296]
Pavle,
(kocour: 04.10.2006, 01:04:25
- x)
MORÁLKA JE SUBJEKTIVNÍ. To právě je Váš vstupní předpoklad, že existuje nějaká objektivně daná morálka a odtud se pak odvíjejí všechna ostatní Vaše chybná tvrzení ... ... Narazil jste na zásadní filozofický i právní spor, a to spor mezi přirozeným a pozitivním právem. Jste-li zastánce iusnaturalismu, dohodnete se spíš s Argem než se mnou. Já jsem pozitivista tělem i duší. Pravda, v mladším věku jsem na přirozené právo VĚŘIL, ale ono je tak snadno vyvratitelné ... Anebo mi řekněte, kde se ta objektivní morálka bere, a proč staří Římané považovali za přirozené právo vlastnit otroky: \"1. ... To však, co pro všechno lidstvo (sám) přírodní řád stanoví, je všemi národy stejně zachováváno a nazývá se „právo národů“, jakožto právo, jehož všechny národy užívají ... ... 52. Pravomoci pánů jsou tedy podřízeni otroci. Tato pravomoc má původ v právu národů ...\". (Gaius, Instituce, kniha první). Cokoli je morální jen z úhlu pohledu toho, kdo moránost hodnotí - co jednomu přijde morální, druhému přijde amorální. A absolutní měřítko není.
[297]
Pavle
(quetzal: 04.10.2006, 01:04:35
- x)
já slovo objektivní nemám rád. Hodně. Moje zkušenost je, že slovo \"objektivní\" , je sprosté slovo, které má místo jen v učebnicích vědeckého komunismu nebo, jak se to jmenovalo. Ale nic proti morálce, bez ní bychom žili každý na svém vlastním stromě s kyjem v ruce a to by mě nebavilo.
[299]
Klaune,
(Pavel Kořenský: 04.10.2006, 01:05:58
- Mail
- x)
jenže to si také nemyslím. Pokud bychom přistoupili na platnost Tvého tvrzení, tak bychom museli respektovat například zvyky afrických domorodců pojídat se vzájemně a nevstávat ráno do práce. Jenže to jednak není správné (jíst lidi) a za druhé zcela sobecky potřebujeme, aby ráno vstávali do práce.
[302]
kocoure,
(Pavel Kořenský: 04.10.2006, 01:12:14
- Mail
- x)
to je celkem jednoduché (ale zároveň dost složité na to, aby to vydalo na dlouhou debatu). To absolutní měřítko definoval a zestručnil Immanuel Kant do svého kategorického imperativu. Asi je blbost, abych se to pokoušel definovat jinak.
[305]
Pavle,
(kocour: 04.10.2006, 01:15:05
- x)
opět špatně. Morálka je sice subjektivní, ale to vůbec neznamená, že musím respektovat subjektivní morálku toho druhého. Má teorie nesouladu norem říká, že v takové situace mám tři možnosti: - s těmi africkými kmeny se dohodnout, - africké kmeny nechat být, - africké kmeny převálcovat a vnutit jim své normy. Já si dokonce mohu stanovit, že je morální toho druhého převálcovat (srovn. Španělé likvidující Aztéky, to už je po třetí za tři dny, co je někde připomínám). Samozřejmě tytéž možnosti mají i ony kmeny vůči mně, přičemž o výsledku rozhoduje faktická síla moje a afrických knenů: Budeme-li stejně silní, do sporu se nepoženeme, bude-li jeden výrazně silnější, bude mít tendenci druhého převálcovat, bude-li jeden výrazně slabší a nebude-li to úplný magor, bude mít tendenci se dohodnout nebo přizpůsobit.
[308]
Kocoure,
(Pavel Kořenský: 04.10.2006, 01:20:12
- Mail
- x)
ale ne. Existuje čtvrtá možnost (pravda, musí být vyfutrovaná možností použít variantu tři), totiž vysvětlit jim, že je poněkud hloupé někoho jíst a vystavovat se tak možnosti snědení. Mnohem lepší je nikoho nejíst a nežít v risiku, že budu sněden.
[309]
Moráklka nemlůže být NIKDY subjektivní,...
(šakal: 04.10.2006, 01:22:22
- x)
...stejně jako nemůže být subjektivní právo. Subjektivní právo či morálka se nazývá anarchie. Sám pojem práva a morálky je vždy a za všech okolností spjat s pojmem \"polis\". Morálka i právo se totiž... ...sdílejí! Cokoliv mimo to znamená společenský rozvrat. Snad bychom se mohli dohodnout, že právo i morálka jsou výsledkem dobového úsu. Že nejsou ničím shůry zjeveným, co stojí v absolutnu mimo oblast lidského života. Nicméně, morálka i právo jsou nástrojem sociability - nikoliv prostředkem individuace. Skutečnost, že dnes jsme v rámci západní civilizace svědky postupu opačného, kdy cestou práva jsou vymáhány nároky stále subjektivnější, po mém soudu nijak nezpochybňuje, že právo zde stále existuje jako nejmenší společný jmenovatel lidské vzájemnosti a morálka jako její míra nejvyšší... ...Tak...a du chrnět...
[317]
Rputi
(dvd: 04.10.2006, 08:22:36
- x)
taky mě překvpilo, že se ten vykřičený alkoholik vůbec v nějakých stranických primárkách mohl dostat na volitelné místo. Ale v Praze máme další případ: je to trapný starosta Prahy 5, jistý Milan Jančík. Protože za jeho dosavadní postupy by ho slušná strana vypráskala psími důtkami ze dvorku, tak v primárkách neprošel, neb i největší partajní konformisté měli jakýsi pud sebezáchovy. No a pak se objevil Bééém ex machina a Jančík se dostal do čela. Z toho by se jeden podefekoval.
[319]
Kocoure
(sprosťák dvd: 04.10.2006, 08:26:06
- x)
dobrý přehled o onom \"právu\" má wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Ius_primae_noctis Jinak se mi moc líbí historka o studentce právnické fakulty někdy počátkem 60. let (kdy se hojně vyučovalo o bezprávných podaných ve středověku atp.) která onen institut pojmenovala \"ius primeros noctis\".
[321]
dobré ráno
(Jirka původní: 04.10.2006, 08:52:09
- Mail
- x)
omlouvám se za včerejší antikomunistický výstřelek. Ale některé věci prostě nezkousnu.....ale už se to vážně nestane a abych to dokázal, tak Vám posílám jeden \"vtip\" na dobré ráno..... Pochopitelné důvody. Jeden muž stál před soudem, protože zabil svou ženu. Soudce: \"To je velmi brutální čin. Pokud chcete, aby vám byl trest poněkud zmírněn, musíte nám vysvětlit motiv svého činu.\" Muž: \"Když ona byla tak omezená, že jsem ji prostě musel zabít.\" Soudce: \"To je velmi brutální čin. Pokud chcete, aby vám byl trest poněkud zmírněn, musíte nám vysvětlit motiv svého činu.\" Muž: \"Když ona byla tak omezená, že jsem ji prostě musel zabít.\" Soudce: \"Vždyť to, co nám teď říkáte, vám ještě přitěžuje. Jestli nechcete, aby vás přísedící už napřed odsoudili, pak nám předložte alespoň jedno polehčující vysvětlení.\" Nato se muž rozhovořil: \"Odehrálo se to následovně. Bydlíme ve 13.poschodí jednoho vysokého domu. V prvním poschodí žije rozkošná rodina hotelového portýra, která má tři děti. Je ovšem strašné, že jejich děti zůstaly od přírody neobyčejně malé. Ten 12letý měří 80 cm a ten 19letý 90 cm. Jednoho dne jsem přišel domů a moje žena říká: \"V rodině našeho portýra je něco špatně. Ty jejich děti jsou praví pyrenejové.\'. Já říkám: \"Ne, ty myslíš, že jsou pygmejové.\" \"Ne\", říká moje žena, \"pigmej je látka, kterou má člověk pod kůží a tvoří se z ní pihy.\" Já říkám: \"To je pigment.\" \"Ne,\" říká moje žena, \"pigment je to, na co psali staří Římané.\" Já říkám: \"To je pergamen!\" \"Ne\", říká moje žena, \"pergamen je, když básník začne něco psát a pak to nedokončí ....\" Pane soudce, musíte ocenit, že jsem ovládl, zamlčel slovo fragment, sedl si odevzdaně do křesla a začal číst noviny. Náhle však ke mně přišla žena s větou, po níž jsem usoudil, že je zralá pro blázinec. Tedy moje žena: \"Miláčku, koukni se, co zde stojí!\" Otevře knihu, ukáže na jedno místo v textu a říká: \"Slunečník kabelky byl učitelkou pasáka 15.\" Vzal jsem knihu a stále ještě poklidně vysvětlil: \"Ale miláčku, to je francouzská kniha a francouzský text. Tady stojí: La Marquise de Pompadour est la Maitresse de Louis XV. To znamená: Markýza Pompadour byla milenkou Ludvíka XV.\" \"Ne\", říká moje žena, \" to musíš překládat doslovně: La Marquise - slunečník, Pompadour - kabelka, la Maitresse - učitelka, Louis XV - pasák 15. (Pozn.: franc. Lése čti Luis značí přeneseně označení pasáka prostitutek). \"Já to musím konečně vědět naprosto přesně, já jsem si přece objednala pro svou výuku francouzštiny vynikajícího legionáře.\" Já říkám: \"Ty myslíš lektora \"Ne,\" říká moje žena, \"lektor byl antický řecký hrdina.\" Já říkám: \"To byl Hektor a ten byl z Tróje.\" \"Ne,\" říká moje žena, \"Hektor je plošná míra.\" Já říkám: \"To je hektar.\" \"Ne,\" říká moje žena, \"Hektar je nápoj bohů.\" Já říkám: \"To je nektar.\" \"Ne\", říká moje žena, \"Nektar je řeka v jižním Německu.\" Já říkám: \"To je Neckar.\" Moje žena: \"Vždyť přece znáš tu krásnou písničku o Rýnu a Nektaru, kterou jsme nedávno zpívali jako duo.\" Já říkám: \"To se jmenuje duet.\" \"Ne\", říká moje žena, \"duet je, když mají dva muži souboj se šavlí.\" Já říkám: \"To je duel.\" \"Ne,\" říká moje žena, \"duel je díra v hoře, kterou projíždí vlak.\" A dál, pane soudce, dál jsem to již nevydržel. Vzal jsem kladivo a ženu jím umlátil.....\" Nastala chvíle mlčení. Poté soudce vstal a vyřkl ortel: \"Osvobozen, já bych ji umlátil už u Hektora ...\" to mne napadlo sem poslat, přesně to popisuje debatu s Kocourem o komunismu.
[325]
A už Puchejř nadskakuje.....
(Rpu?: 04.10.2006, 12:07:35
- Mail
- odkaz
- x)
Po středečním ranním jednání politického grémia ČSSD předseda strany Jiří Paroubek vyzval k rychlému jednání o druhém pokusu o sestavení vlády do 14 dnů. Zároveň kritizoval prezidenta Václava Klause za jeho rozhodnutí jmenovat nového premiéra až po senátních a komunálních volbách. Podle sociálních demokratů to nahrává ODS. Paroubek také nevyloučil, že ČSSD vyvolá novou volbu předsedy Sněmovny.
[329]
Vzkaz pro Klauna Parafína
(Vít Blaha: 04.10.2006, 12:54:18
- Mail
- odkaz
- x)
mohl byste mi prosím poslat vaši e-mail adresu? Potřeboval bych něco prokonzultovat s vaším synem. Sice to neučím, ale živím se tím (viz odkaz) a máme teď problém se scénickým osvětlením a moc tomu nerozumíme. Děkuji.
[330]
Kocoure
(Jirka původní: 04.10.2006, 12:56:17
- Mail
- x)
berte to jako nadsázku.......nikdy bych něco takového neuděla. Vážně. To, že si v tomto nerozumíme neznamená , ale vůbec nic. Bohužel jsem já i moje rodina od komunistů zažil dost a dost a proto jsem takový potrefený. Prostě mluvíme oba dva nad stejným tématem o něčem jiném. Ale já si uvědomuji, že se bohužel nezměním, ale taky nevím jestli chci. :-)
[338]
Ftip
(Ifča: 04.10.2006, 13:27:39
- x)
vyprávěl kdysi dávno tuším Menšík nějak takhle: Manželé Dulíčkovi sedí u televize a sledují pěvecké vystoupení. Manželka zasněně: \"To je ale krásnej duál, viď?! Muž: \"Ty myslíš asi duet, ne?\" Žena: \"Ale kdepak, jak by se pak jmenovalo to, jak dva spolu šermují?\" Muž: \"To je přece duel!\" Žena: \"Nene, jak by se pak jmenovala ta díra, co jí projíždí vlak?\" Muž: \"To je tunel, miláčku.\" Žena: \"Jo? A jak se podle tebe tedy jmenoval ten zmrzlinář, co jsme k němu v Itálii chodili na poháry?\" Muž: \"Ale to byl Tonnello!\" Žena: \"Ale jdi - a jak se teda jmenoval ten chlap, co uškrtil svoji manželku?\" Muž držíc ženu za krk: \"Ňákej Dulíček ty náno jedna pitomá!\"
[340]
když jsme u těch vtipů
(Jirka původní: 04.10.2006, 13:30:21
- Mail
- x)
co třeba tenhle : Všichni se diví, proč muslimští teroristé neváhají a spáchají při atentátu sebevraždu. Podívejme se na to logicky: Žádnej chlast, žádná pařba, žádné disco, bary, restaurace. Žádná televize, žádná zábava, žádnej sport, žádnýpořádný jídlo. Místo oblečení prostěradlo, místo kšiltovky ručník. Neustálé skučení chlapa na věži. Pětkrát denně klekat na bolavý kolena. Tahat sebou špinavej ručník na modlení. Alláh je s tebou i na záchodě. Nesmíš se holit. Tvá žena se nesmí holit. Nesmíš flirtovat s kočkama na ulici. Milovat se můžeš až po svatbě. Nevěsty ti vybere někdo jiný, navíc ty škaredý který tě nevzrušují. Ženský, který sis musel vzít, se nesnáší a vybíjí si to na tobě. Všechny jsou hysterky, chodí oblečeny do pytle a musí mít neustále závoj. Všude samej písek a sucho v puse . Slunko pálí na hlavu, ani pivo si nedáš. Jseš špinavej . Sžíráš se proto závistí k Americe... To je život? To radši smrt! A hurááááá na to. A vzít sebou co nejvíc lidí , co se mají líp než já...
[350]
Zato tenhle pán má preferenčních hlasů
(kocour: 04.10.2006, 13:43:41
- odkaz
- x)
víc ne dost, a nejen ode mne: \"Otázka: Kromě ozbrojených policistů zaplavují Prahu také předvolební plakáty s hesly. Ta, pod kterými jste podepsaný, jsou plná čísel. Třeba ť10 stanic metra do roku 2010. Odpověď: Mám na mysli to, e v následujících 2,5 letech bude dokončena projektová dokumentace a zahájena stavba prodlouení metra trasy A z Dejvické na Červený vrch, Petřiny a do Motola. Do čtyř let tady bude 10 rozestavěných stanic metra.\" A teď jetě jak to myslel s těmi 32 km nových tramvajových tratí ... Jetě e doma nemám gril.
[355]
Pane Víte, odpověděl jsem
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 04.10.2006, 13:50:02
- x)
vám přes outlook, ale vrátilo se mi, že adresát nenalezen. Tak jen rychle: Můžete zavolat mému synovi Šimonovi na mobil 605 21 97 37, ví o vás. Ale od půl třetí zkouší nějaký muzikál v Martě, tak se, prosím, domluvte, co nejdříve. Jinak padám... Mějte se...
[358]
Tfuj!
(Rpu?: 04.10.2006, 13:58:08
- Mail
- odkaz
- x)
...Na Znojemské vinobraní přijel předminulý víkend sice jenom Zeman, za zády však měl, aniž to tušil, celou dobu Paroubkův stín. A tak, když Miloš Zeman při přípitku na znojemském hradě pochválil práci současného lidoveckého starosty města Pavla Balíka, dozvěděl se o tom šéf ČSSD ještě \"zatepla\". Předseda okresního výboru sociální demokracie Jiří Peřinka o tomto \"nepatřičném\" chování informoval vzápětí Paroubka dopisem....
[360]
Zločinče
(martin tamtaky: 04.10.2006, 14:15:30
- Mail
- x)
Před volbami? Již od doby prvního publikování informace o Topolánkově výroku, že kdyby lidi věděli, co chce ODS, tak by ji nevolili, si myslím, že to skutečně řekl. Nebylo to ovšem určeno pro zveřejnění! Snížíme Vám podpory a dávky, budete se muset víc starat sami o sebe a ještě se i spolupodílet na nákladech přímými platbami. Kdybych chtěl, aby mi někdo rozbil držku, tak bych to šel říct na tribunu v Karviné. Tam bych možná dopadl hůř. Proto se nedá lidi o úkroku doprava přesvědčit řečmi, ale tím, že si to vyžerou do dna sami. A jsme zase u mého názoru, že by to teď měl Paroubek se Sobotkou dotáhnout do konce. Na druhé straně by to přineslo víc Janíčků!
[365]
Paroubek chce mluvit se vzbouřencem Ambrozkem
(Vít Blaha: 04.10.2006, 14:52:22
- Mail
- odkaz
- x)
Předseda ČSSD Jiří Paroubek se chce sejít s lidoveckým poslancem Liborem Ambrozkem, který v médiích naznačil ochotu podpořit případnou sociálnědemokratickou vládu. \"Určitě se s ním sejdu,\" řekl šéf ČSSD.
[366]
Vítku, tak to jsem zvědavá....
(Rpu?: 04.10.2006, 14:59:21
- Mail
- x)
novinky: Podle úřadujícího předsedy KDU-ČSL Jana Kasala žádný lidovecký poslanec nebude podporovat nebo tolerovat jakoukoli vládu, která by se opírala o hlasy komunistů. Reagoval na výroky spolustraníka Libora Ambrozka, který podporu vládě ČSSD nevyloučil.
[369]
Petře K.
(Jirka původní: 04.10.2006, 15:13:19
- Mail
- x)
já Vám nevím, moje vidění této situace je takové rozpolcené. Na jednu stranu bych htěl, aby si to vyžrali až do dna. Ale pak kouknu na tu spoušť , třeba u nás, co udělali a už bych vypráskal teď a nečekal na ty davy těch co přijdou o všechno skrz vládu páně paroubka
[371]
TO: Jirka puvodni
(Petr Kunetka, zlocinec: 04.10.2006, 15:19:42
- Mail
- x)
Nechci se tvarit jako investicni poradce, ale mozna je ta spravna chvile k zamereni na zahranicni zakazniky a investici alespon casti sveho majetku do veci, jako je nabozenska umelecka literatura (obzvlaste mensi zelene obrazky z napisem \"In god we trust\"). Kdyz by to prevzal nekdo rozumny ted, tak by to bylo navzdory odporu znacneho mnozstvi obyvatel, kteri veri, ze je vsechno v poradku... A po jednom obdobi, za ktere se nic neprosadi jsme tam, co jsme byli. Koneckoncu, portugalcu, co byli schopni se zivit svou praci se statni bankrot taky az tak moc nedotkl.
[373]
Petře K.
(Jirka původní: 04.10.2006, 15:26:26
- Mail
- x)
myslíte to jistě dobře a děkuji Vám vím kam míříte,al v čechách se dá koupit jenom půda, ta za něco stojí. A taky staožitnosti. Jinak je to jenom mam a šalba. Naštěstí jsem pesimistický idealista a tudž mne takové věci jako převrat a další věci s tím spojené nepřekvapí a co je nejdůležitější, jsem občan jiného státu, takže je to jako v tom Vizionářovi od Cimrmana.....jak uhlobaronovi vysvětlují to proč se jeho důl najednou jmenuje Petr Bezruč. Taky si myslím, že se nikdo polí, luk, hájů a přilehlých nemovitostí, nedotkne. Ale kdo ví. recesy a krizi, nebo bankrot skutečně nejvíce odnesou chudí...ostatní jen trochu, ale přežijí to
[374]
Jirko původní
(martin tamtaky: 04.10.2006, 15:30:47
- Mail
- x)
my věštíme se zločincem ze stejné koule. Já bych se taky rád rozmáchl a nepřestal, dokud by se ještě někdo hýbal. Ale tady pořád existuje cca polovina voličů a pak všichni ti, co nevolili, co si myslí, že je to zatím dobrý. Já vidím tu tragedii, ale pro ně je to pořád dobrý! Tak to bude muset být ještě horší, aby si toho všimli. Škoda každého dne, který mi ze života ukrajují socani, ale zase to přibližuje jejich (bohužel zase jen dočasný) ústup. Vono to pani za těch komunistů zas nebylo tak špatný. Neměli jsme pomeranče, než na Vánoce, ale děckám ty japka stačily. Hajzlpapír potřebovali jen ty rozmazlenci ve městech, já s taťkou jsme si takhle večer sedli k televizi, pěkné ostrej nůž a překládali jsme to Rudý právo a řezali na aršíky. Dyť sou všickni rozmazlený!
[376]
To: jirka
(Petr Kunetka, zlocinec: 04.10.2006, 15:33:03
- Mail
- x)
No, ja se zadluzil v ceskych korunach, poridil nemovitost, pricemz trzby realizujeme hodne v zahranici. Predtim v dolarech, ted uz bohuzel spis v eurech. Myslim, ze jsem pripraven. Snad. Na tom, ze bankrot vetsinou odnasi chudi vidim neco jako dejinnou spravedlnost - jsou to prave ti chudi, kteri podporuji ty bankrotare (statisticky receno, ne kazdy). Treba my jsme jako rodina byli za bolsevika hodne chudi, nekde na urovni minimalnich prijmu, a ani pote nijak extremne bohati, a levicove smysleni se nam nejak vyhlo ;)
[378]
Vítku, Rputi,
(martina: 04.10.2006, 15:36:36
- odkaz
- x)
Paroubek o Tvrdíkovi: Tvrdík podle něj pracuje \"vynikajícím způsobem ve prospěch sociální demokracie\". Pokud se podaří sociálním demokratům sestavit novou vládu, pak by Tvrdík dostal nějakou významnou manažerskou funkci v exekutivě. \"Bylo by škoda nevyužít jeho schopností,\" dodal. (okdaz)
[383]
Martine a Petře
(Jirka původní: 04.10.2006, 15:50:02
- Mail
- x)
je to přeci jasné, jak jinak chcete přesvědčit. Na psa těsně po volbách jsem říkal takovou historku, takže pokud jste ji tam četli tak se omlouvám, ale zzopakuji jí. Zaměstnáváme hromadu lidí a platíme v našem regionu za slušné , už jenom proto, že dáváme lidem nadstandardní platy a třeba aby mohli dorazit do práce a nečekat na autobus tak mají k disúpozici auto, což v zemědělství je trochu nadstanrd. Před volbami se otec dal při kontrole mulčování sadů ( či jak to bylo si přesně nepamatuji) , do řeči s mladými zaměstnancemi s tím, že se ho ptali kam mají jít volit a tak jim otec vysvětlil nejen to kam, ale taky , že když budou volit tu stranu, která umenší daňovou zátěž, nebudou muset tolik pracovat a přibude jim třeba kolega, nebo se bude dát pořídit lepši mechanizace.....atd...po půl hodině povídání se rozešli po své práci a a obě strany byly navýsost spokojeny s debatou, která byla jen okolo peněz a mzdových nároků podniku jako je ten náš. ( a to traktorista má 17,500 čistého, takže na tento druh práce boháč)........Hádejte co udělali. Volili komunisty, protože s dělníky a rolníky to myslí dobře. Kdyby to nebyla pravda, tak by to byla docela estráda , že ano.
[393]
A ještě se vrátím k Ambrozkovi
(Dana: 04.10.2006, 16:20:23
- x)
myslím, že Ambrozek přestoupí do ČSSD. Podívejte, on je ještě poměrně mladý a měl tak hezky rozběhnutou kariéru. No a teď mu dokonce z jeho volebního kraje vyhrožují, že všechny lidovecké poslance vymění za nové..no a kariéra je v tahu! Takže co udělá? Přestoupí do jiného vlaku, o kterém si myslí, že je výtahem k dalšímu postupu kariéry...Je to jednoduché, křesťanské : Účel světí prostředky!
[394]
Není nad českou kuchyni :
(Sumavák: 04.10.2006, 16:23:47
- x)
cituji: \" \"Havel si přál, abychom servírovali hlavně českou kuchyni,\" říká Radič. Pečená selata, králíci po provensálsku a zvěřina na víně budou hlavním chodem večera. Paradoxní však je, že Havel, který před časem kritizoval, že se delikatesy zbytečně dovážejí z místa na místo, bude hostům nabízet také norského lososa, krevety z Bangladéše nebo rybu Pompana vylovenou až u břehů Indonésie.\" A k tomu se bude kázat voda a pít (portugalské?) víno.... PS. A já zas mizím, protože jsem před chvílí zašel za barák a s hrůzou zjistil , že mi zase včera v noci větříček loupal perníček!! Hajzl jeden !!! Já tam budu muset vymyslet nějaký \"větrolam\" aby se mi ten vítr nedostával pod ty šablony. Teda... až to zase spravím. Si du dát panáka!
[395]
Jinak
(Petr Kunetka, zlocinec: 04.10.2006, 16:24:15
- Mail
- x)
se mi libilo, jak se k te tezi \"Klaus mel jmenovat premiera co nejdriv, i kdyby meli byt dva\" zacali hlasit nasi strazci ustavy a jejiho ducha POTE, co tak rekl Paroubek. Nejhorsi na Paroubkovi je fakt to, jak meni sve priznivce v kopie sebe sameho. Paroubka se zbavime, ale tohoto stylu ne ;(
[397]
Petře,
(kocour: 04.10.2006, 16:53:18
- x)
měli jsme tu takovou poradu minulý týden - 19 z 20 ústavních právníků nebylo schopno pochopit, že \"nezískat důvěru\" a \"vyslovit nedůvěru\" není totéž. Nebyli schopni pochopit, že když se sejde dvoučlenné představenstvo firmy a jeden je pro a druhý proti, neznamená to zamítnutí, ale nepřijetí, ne minus, ale nulu. A pak se div ... Pravda, nejvíc si to posral Topolánek sám, když to pustil do éteru předem - zjevně tím aktivizoval Paroubka, aby se pojistil a namísto výsledku 100 : 100 si zajistil 97 : 103 či jak to přesně včera dopadlo. Letím, mějte se tady.
[400]
Tak jsem měl půlhoďky čas
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 04.10.2006, 17:12:54
- x)
a projel si \"politické\" servery i zprávy z deníků a začínám mít dojem, že to začíná \"nebejt sranda\", jak říká Ruda u Vodičky... A mně dnes odřekli dalších pět představení na listopad a tři na prosinec - mám dojem, že se lidé začínají, nevím, zda je to dobře nebo špatně, bát... A já, apolitický a špatný prognostik, tu Belgii odřekl kvůli Šímovým studiím... Ach jo. Foukej, foukej, větříčku, shoď mi jednu hruštičku... (Nejraději pěkně těžkou a ať mě vezme pořádně po kebuli...) Padám dál. Nevím jen, zda se mi podaří načerpat \"optymysma\"... A co. A \"Nežer se, není to zdravé a lidstvu prospěšné...\", jak tvrdil včera Pavel K. Tak zatím...
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |