Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Pátek, 20.10.2006

Nestíhám.....!!

tak se mi po pondělní návštěvě

 akupunktury trochu ulevilo a hned jsem to využil a vrhl se na to dřevo v lese.

Dělám od úterka tak dva kubíky za den ( než se rozprší a napadne sníh) — natočit traktor (vzhledem k tomu, že jsem s ním celé léto nevyjel, to napoprvé nebyla žádná legrace!), dojet do lesa, nakácet , odvětvit, pořezat, vynosit, naložit na káru, dovézt domů, složit do hranice......A večer jsem mrtvola.

... a vzpomínám na doby, kdy jsem neměl problém udělat jeden den v lese 8 m3 a druhý den to svézt. Ale to jsem nějak býval mladší nebo co! Přesto mě uklidňuje, že už tu alespoň něco mám.

Dnes navíc musím pryč, něco vyřídit a hlavně — začít shánět žhavení na můj milovaný, "předválečný" Massey-Fergusson z roku 1956.Tak se zeptám v Mototechně.... :-))

Ale hlavně vám chci dnes říci:

Kdo už nejste z Třeboňska a Budějcka alespoň dnes a zítra

držte Jura-povi všechny palce !!!!

Kafe dopito a já padám do světa!

 





Komentáře

[1 Ovšem, když tak přemýšlím (Sumavak: 20.10.2006, 09:54:15 - x)
o tom denně udělaném dříví, tak mě napadá, že já se dříve k tomu nestaral o spoustu koní... ale bral to jako aktivní dovolenou :-))

[2 Dík, Šumaváku. (jura-p: 20.10.2006, 10:11:51 - x)
Budu to potřebovat. Tak dnes ještě naposledy na hodinku na náměstí, rozdat vše, co z volebních materiálů zbylo, abych neměl pocit, že jsem něco zanedbal.

[3 pokud tu žhavící svíčku, nebo odporový dráy nebo co potřebuješ (Dušan Neumann: 20.10.2006, 10:12:46 - x)
nedostaněš v Mototechně tak mi pošli co nejvíce detailů a já to seženu tady u MF

[4 S držením palců Jurovi není problém, ale co tady? (Rpu?: 20.10.2006, 10:20:37 - Mail - x)
Kalouska, Šťávovou.......?

Něco pro Modroptáka a Foundryho:

Pan starosta se nám vycajchnoval - při příležitosti otevření superhypermega (spíše minipidimili) marktu Tecsa se nechal slyšet ku přítomným podnikatelům: \"Konečně na vás taky dojde!\"
A vida jejich zkoprnělé tváře, dovysvětlil:\"To máte z toho, že nakupujete ve velkoobchodu a prodáváte to dráž!\"

Mohu konstatovat, že tolik nasranejch pohromadě jsem už dlouho neviděla. A musím zdůraznit, že pan starosta není ani oligofrenik ani netrpí žádným jiným mentálním postižením, ba dokonce jest zřejmě gramotným, neboť vystudoval VŠ.

[5 2 Rpuť (PeS: 20.10.2006, 11:59:32 - x)
prosím, můžeš upřesnit jakou VŠ? Tak nějak maně mě napadá Vokovická Sorbonna, VŠE v 70. létech nebo humanitní směry UK a dalších nervozit, včetně pedagogické fakulty v Českých Budějovicích...

[6 To: jura-p (Petr Kunetka, zlocinec: 20.10.2006, 12:03:52 - x)
Takz drzim palce, a minimalne aspon podporim Tveho stajoveho kolegu na Benesovsku ;)
BTW, pobavilo mne, pamatujete, jak na psu vetsina diskuteru tvrdila, ze Sinagl je idiot, kdyz svolava demonstraci za odstoupeni Paroubka, ktery stejne poda demisi?
Vzpomnel jsem si na to, kdyz Paroubek vyzyval Langra k dovozeni osobni odpovednosti z uniku na MV. Langr uz v demisi je.

[7 To: PeS (Petr Kunetka: 20.10.2006, 12:04:47 - x)
Stejny styl mysleni umi predvadet i absolventi mediciny, vid slavny Pafkuv clanek.
Je ten bolsevismus zazrany hodne hluboko...

[8 PeSi, TREFIL!!! (Rpu?: 20.10.2006, 12:05:00 - Mail - x)
Pajdagogos!

[9 2 Rpuť (PeS: 20.10.2006, 12:05:14 - x)
No a jinak jsi narazila na zajímavý problém - lze nazvat každého absolventa VŠ gramotným (aniž by došlo k nactiutrhání)? Absolvování VŠ = vlastnictví jakéhosi diplomu. Obávám se, že s gramotností to nemá příliš společného. Mnozí si ten diplom ani nedokážou přečíst...

[10 PeSi, (Rpu?: 20.10.2006, 12:12:03 - Mail - x)
pro úplnost dodávám, že pan starosta jest nezávislým a kandiduje za EDy.
Typický evropský nezávislý pravicový levičák - \"Pravice? Samozřejmě, ale vocaď pocaď!\"

[11 PeSi, (Rpu?: 20.10.2006, 12:14:00 - Mail - x)
ona existuje i tzv. zpětná negramotnost. A od 1. třídy k diplomu je hodně dlouhá doba - to se dá ledacos zapomenout!:))

[12 Vzdelani (Petr Kunetka: 20.10.2006, 12:19:07 - x)
a inteligence jsou nezavisle veliciny

[13 Copak ED (martin tamtaky: 20.10.2006, 12:47:02 - Mail - x)
u nás jsme měli starostu, který byl členem ODS a vyjadřoval se i písemně o podnikatelích, jako o zlodějích a podvodnících. On to byl (a je) pěkný vykuk. Oběť komunismu, protože se někde v 68 vystrčil, a jako mladého inženýra ho vyhodili. Takže šel trpět na Slovensko na stavbu JE Mochovce, kde úspěšně vegetoval do 1989. Pak vtáhl do městečka jako velká oběť, řečí měl plno a po volbách se domluvil s lidovci a komunisty, kteří ho společně protlačili na starostu, za to, že pomůže protlačit do rady jejich lidi.
Zapomněl jsem říct, že to byl další ze zakomplexovaných Napoleonků (160cm). Teď je v čele už druhé nezávislé kandidátky a slibuje udělat něco pro občany, aby nemuseli platit podnikatelům tak krvavé ceny. No dáreček.

[14 hm (pf: 20.10.2006, 12:50:51 - x)
je cosi podivneho v ceske kotline co se tyce vztahu ke vzdelani a lidem s formalnim vzdelanim. Nekonecne uvahy na tema ze vzdelani a inteligence jsou ruzne veci, ci poukazovani na \'negramotnosti\' absolventu VS se malokdy mimo ceskou kotlinu slysi. Naopak se spise celkem obecne predpoklada, ze absolvent college s aspon bakalarem je o neco inteligentnejsi nez ten, ktery nedokoncil high school...
Zlehcovani formalniho vzdelani byla parketa bolsevickych kadru, ktere si lecily sve komplexy a jednim z leitmotivu komunisticke verouky.
Ostatne bylo to pri me posledni inspekcni navsteve metropole, kdy jsem slysel ozraleho hokejoveho fanouska komusi nadavat \'ty teplej inteligente\'.

Na druhou stranu malokde mimo kotlinu je k videni ceska titulomanie a chorobne nutkani predstavovat se s akademickym titulem - inzenyrum to obzvlaste v anglictine z duse preju - Strojnik Novak zni ohromne a neznaly anglican je z toho uplne paf. Nemci maji aspon Dipl.Ing. za jmenem.

[15 martine, (Rpu?: 20.10.2006, 13:15:36 - Mail - x)
ono je zejména zvláštní, že lidé se domnívají, že ty ceny musí platit. A vůbec je nenapadne, že si tu věc prostě koupit nemusí...:)

[16 Dobrý den, (Modrý pták: 20.10.2006, 13:21:34 - x)
jurovi-p držím palce, vyrážím podpořit stájového kolegu. Ačkoli ten můj je nestraník na kandidátce ODS. Tyhle móresy mě fascinují, kam na to chodí.
Stran pana starosty bych jenom řekl, že se na to dá ekonomicky vysvětlit jako \"inflace vzdělání\". Jenom by mě zajímalo, zda-li se inflační trendy zlepšují nebo zhoršují.
Stran titulů jsem byl kdysi svědkem úchvatné scény. Pán vstupuje do místnosti se slovy: \"Dobrý den, jmenuji se doktor X\". Můj kámoš odpovídá: \"Dobrý den, které jméno je křestní?\"

[17 To:pf (Petr Kunetka: 20.10.2006, 13:24:09 - x)
Jestli tz dve veci jaksi nesouviseji...

[18 rput (pf: 20.10.2006, 13:34:14 - x)
a ona tenkrat ani nerekla: \'Proc si nekoupi kolace\'.

[19 2pf (Rpu?: 20.10.2006, 14:39:25 - Mail - x)
\"...a dědeček řekl tetě Kateřině, že když už mu něco takového vyrostlo, měl by si, při styku s lidmi, na tom držet čistý kapesník...\" (Saturnin)

[20 Hezké odpůldne vinšuji, (Anka: 20.10.2006, 15:21:46 - x)
juro, držíme pěsti, až je máme modré. Ale Ty docela jistě vyhraješ. Pro všechny pády ale tfuj, tfuj.
Rputi, no nedržel a jak dopadl? S dekou na hlavě. Ono by se tohle hodilo mnohdy i dnes. Mám několik adeptů takového Saturninova zákroku.

[21 Deku a pak Pinocheta (: 20.10.2006, 15:26:17 - x)

[22 Anko, (Rpu?: 20.10.2006, 15:38:16 - Mail - x)
ono, když chytěj fousy, tak je to hroznej puc. A když hoří koudel u zadku, tak je smradu jak v Cařihradu - pardon - jak v Čechách před volbama. Ale dáme si do rokokovejch svícnů zářivky a na sv.Víta fofrník a budem zachráněný. Je to zvláštní, jaký má někdo před volbama starosti...:)))

[23 Rputi, (Anka: 20.10.2006, 15:41:45 - x)
docela mne vyvedlo z míry, jaké že to někteří mají vychování. Mě přijít návštěva a dělat mi přednášku, co bych doma měla a neměla, srazím ho se schodou jako křupana nevychovaného.

[24 Anko, (Rpu?: 20.10.2006, 15:52:51 - Mail - x)
ono by si to všeobecně žádalo trochu více kinderstube. Ale teď je v módě víc ta asertivita, v důsledku čehož je kdekdo nasranej...:)

[25 Rputi, (Anka: 20.10.2006, 15:56:29 - x)
nasranej prosím, ale to ho neopravňuje se chovat jak Babinskej. A čím je člověk víc vidět a slyšet, tím má za své chování větší odpovědnost. Jarkovský by měl být povinnou četbou.

[26 Vzdělání atd. (dvd: 20.10.2006, 16:04:02 - x)
Zločinec mě svou poznámkou v 12:19:07 pobavil. Můj táta měl (je to cca 40 let) na svém pracovišti nápis: \"Vzdělání a inteligence nejsou totéž, ale zaměňují to lidé, kteří mají právě jen to vzdělání.\" Pro pf: tatík tedy vzdělání měl.
Jinak ještě pro pf: Dipl.-Ing. se uvádí před jménem. Při oslovování se ve většině Evropy netituluje (až na to doktorování v Německu ale i jinde), a jinak v Rakousku se někdy i tituluje jak v tuzemsku. Mám hezké vzpomínky na jeden rakouský high-tech podnik (bylo to v Solnohradu, hlavním to městě Solnohrad), kde se pravidelně z různých míst ozývalo volání: \"Herr Inscheniööör!\", z čehož měli přítomní \"říšští\" Němci legraci. Tedy do okamžiku, kdy jsem jim připomenul historku, kdy prof.Karl Schiller (německý ministr financí a hospodářství v letech 66-71) na oslovení nějakého novináře \"Herr Schiller\" reagoval tím, že je profesor a Bundesminister a dodal: \"To už byste mně mohl rovnou říkat Karlíčku!\" Všude jsou lidé různé---

[27 nojo (pf: 20.10.2006, 16:07:41 - x)
ale on je pan profesor na Hrade jenom najemnik na dobu urcitou a jeste mu najem, elektrinu, otop, vodne a stocne a televizni koncesi plati nekdo jiny. A ti platici prostrednictvim sveho voleneho zastupce muzou kafrat timpadem do uctu za elektrinu. Stale dokola: tahle zastupitelska demokracie dovedena do extremu je svinstvo.

ale kupodivu i do \'svicnu\' jsou k mani usporne zarovky!
http://www.lightbulbs-direct.com/variant_select.asp?Prod=105

[28 Anko, (Rpu?: 20.10.2006, 16:10:08 - Mail - x)
co se v mládí nenaučíš, aneb kde nic není, ani smrt nebere.
Nebyl von ten Jarkovskej ňákej boxer za první republiky..?:))

[29 Rputi, (Anka: 20.10.2006, 16:13:07 - x)
no, Šumavák tvrdil, že Jarkovský byl ten k ruce od Gutha. Nebudu se s ním prát, stejně bych ho nepřeprala. Ale fakt je, že na některé jedince nic jiného, než pěst nezabírá.

[30 pf, (Anka: 20.10.2006, 16:14:17 - x)
Vy tu máte druhou šichtu? Oni Vás zase nikde nechtějí? Čekáte, že se s Vámi někdo rafne? Tak to snad abyste šel raděj na zdravotní procházku.

[31 Díky za povzbuzení, (jura-p: 20.10.2006, 16:25:50 - x)
teď je to doopravdy v rukách voličů. Vždycky mě fascinovala ta doba od ukončení voleb do výsledků. Je totiž už rozhodnuto a docházející hlášení o dílčích výsledcích se chápou jako průběh hlasování a je to někdy docela drama. Ale vysledek je dán, jenom se ještě nezná.

[32 Anko. (Rpu?: 20.10.2006, 16:32:37 - Mail - x)
\"...jo voni tady stojej dvaaa....\"
Jdu nakoupit, co jsem zapomněla.Juknu.

[33 Také držím palce Juro-p, (Klaun Parafín - pravicový anarchista: 20.10.2006, 16:35:24 - x)
bohužoužel se u nás do senátu nevolí, my už tam máme bytového veksláka Mej-stříka. Ale jsem zvědav, jak to tady na Praze 7 dopadne v komunálkách, lidi jsou tady na ODS velmi, velmi, velmi načuření. Tak já si půjdu kolem páté \"hodit\" také volebním lístkem... Dostal jsem pochvalu za předvolební kampaň, heč. Na kterých dvou stranách jsem se \"vydělal\", řeknu až po volbách, bych předčasnou závistí neovlivnil plivníky...
Pak máme sraz na pivišti. \"Piviště\" je moderní kolbiště volebních názorů rytířů hranatého stolu \"...pod vašimi okny teče...konečně na vás taky dojde!\"

[34 Guth-Jarkovský (dvd: 20.10.2006, 16:48:13 - x)
Míval jsem ho docela rád. Ale pak jsem dostal jeden svazek jeho pamětí, zvaný \"Na dvoře republikánském\" a tím pro mne coby kladná postava skončil. A pokud bych uvedl soukromou diagnozu jeho postojů, tak by to vůči němu bylo nevhodné vzhledem k jeho zásluhám o olympionismus (tedy ten původní). Jinak k jeho jménu: tuším, že to byl Hans von Tschammer und Osten, který měl s tím jménem potíže a psal ho nějak jako Guthyarkovski či podobně.

[35 dvd (pf: 20.10.2006, 16:53:20 - x)
jestli se v rakousku tituluje jako v cesku, tak by to potvrzovalo mou soukromou teorii, ze akademicke tituly jsou v Cesku nahrazkou titulu slechtickych, zakazanych za Prvni republiky. A dale jeste posileno hulvatskym egalitarstvim prosazovanym bolseviky.
Dipl. Ing - vali se mi tu jedna takova navstivenka, ale je to zrejme hybrid, neb je to nemec od mistniho zastoupeni anglicke filialky.

pani Anka - no neni sice moc co dodat, ale tad je prave teatime pred druhou polovinou odpoledni casti PRVNI smeny: To vite, kapitalismus pod vladou socialistu.

[36 2 dvd (PeS: 20.10.2006, 16:55:49 - x)
víš, já měl asi smůlu, že jsem si dříve přečetl něco z těch pamětí... Ani jsem je nepřečet celý - to nešlo. A od té doby mi to jméno nějak nesedí... nějak dost nesedí.

[37 dvd, (Anka: 20.10.2006, 16:56:49 - x)
já vím, já vím. Mne taky mírně vyvedl z míry. Docela jsem myslela, že si dělá legraci. Tolik zášti, no, podělilo by se o ni i víc lidí. Jsem nicméně ráda, že jsem to četla. Bohužel knihu si vzala voda. Nebo bohudík. Četla jsem to s velkým sebezapřením. Animozity jakéhokoliv druhu mne vytáčejí.

[38 Jo, nevíte někdo ten odkaz na to nanoleštidlo na okna. (jura-p: 20.10.2006, 16:58:24 - x)
Já bych měl zájem a když na to přišla řeč, tak prej kdyby to fungovalo, tak i všechny ženské, co u nás před týdnem dopíjely poslední burčák, který mi přivezl kamarád. Já z něj měl akorát to deci hustého na dně. Ale tam muselo být spusta tělu nezbytných látek.
Letos poprvé svítilo slunce každý den, když jsem byl venku s volebním autem. Jednou zapršelo a to jsme byli v sále, jen jsme vyšli, zase svítilo. A jeden den byla mlha, ale to byla akce pořádaná komunálníkama. Ti vedli kampaň tak, že po nás přebírali stánek ve městě, hodinku tam pobyli. A měli čtyři větší akce, kde jsem to většinou odmluvil a rozdávací tým vysílal zase já. A všechny balonky jsme jim nafoukli, 10000.
A jdu dát na rajče dnešní balonkování, je to docela fajn.

[39 Rputi, (Anka: 20.10.2006, 16:58:31 - x)
jo, jestli je to ten pošťák s ministratem....Vleze sem a bude bit

[40 jurásku, hele, (Anka: 20.10.2006, 17:00:46 - x)
vezmi ženu a jdi na dvě deci. A ničeho se neboj, jsi senátor par excellnet!!

[41 Juro-p, (Vít Blaha: 20.10.2006, 17:01:04 - Mail - odkaz - x)
držím palce - a když jste psal o tom dramatickém průběhu hlasování, tak vzpomínám na souboj v senátních doplňovacích volbách tady v Brně před třemi lety mezi tuším Slavotínkem a Jarůškem, který nakonec vyhrál o 21 hlasů.

Na druhý den se na fotbale objevil transparent - \"Karle, oko bere\"

Jo a teď mne zase pro změnu pobavila madam Hybášková - \"Možná jsem naletěla\" - Kromě toho dodala, že ráda o některých skutečnostech podrobněji promluví, ale až po volbách - viz odkaz

[42 I na dálném severovýchodě (Jaka: 20.10.2006, 17:04:07 - x)
se Jurovi drží palce, i když dělím to napolovic s našími komunálkami. My tu už dlouho míváme soc. starosty a komunistické náměstky, což je k breku. Momentálně nás dvojnásobně zadlužili kvůli aquaparku, který nemá tady šanci na velké využití. Přitom totéž postavili na Kladně za poloviční cenu a jestě je ten jejich větší a vybavenější. 8 roků nám slibují obchvat a nic, přitom máme průtah středem města na Polsko i Slovensko. Škoda mluvit. Ale šibalská sebechvála nebes se dotýká, jejich reklamní materiály o třídu převyšují kvalitou i provedením ostatní. Tak nám držím pěstě, i když tady je to zakopaný pes, ostravsko je stalinská bašta. Lidi jsou tu slepí a hluší

[43 koukám že i tady máte všudybílka pf (rezy: 20.10.2006, 17:06:55 - x)
inu, teď aby se doma člověk bál otevřít koznervu.BTW, milej pf, ne všichni zkostnatěli v roce 70. V UK jsem byl mockrát a nikdy jsem ani své kolegy neslyšel mumlat neco o strojníkách :-)). Nevěřte tomu, je to jen taková legenda.

[44 a šumaváku (rezy: 20.10.2006, 17:12:07 - x)
není ještě na dřevo brzo, já to tedy furt oddaluji a čekám až bude listí dole (kromě soušek) no a taky proto, že mě nějak zlobí pila a nejde do otáček. Vyrážím tak až začátkem prosince a pokud to jde, beru multikáru, je menší a šikovnější. dokud je ale prázdná, tak to nic nevyjede, hned to klouže.

[45 Juro-p (irenak: 20.10.2006, 17:15:54 - Mail - x)
přidávám se ke všem, kteří vám drží palce.

[46 souhlas s multikárou, (Jaka: 20.10.2006, 17:21:36 - x)
je slabá, lehká a nádrž má hrozně nízko. Taky se umí při rychlém vyklápění posadit na zadek a kabina je úplně nahoře, nedobrý pocit. Nejdůležitější výbavou multiny jsou tažná lana

[47 no a jurovi P držím palce (rezy: 20.10.2006, 17:22:24 - x)

[48 pí. Hybášková (dvd: 20.10.2006, 17:28:18 - x)
je vskutku poněkud méně komplikovaná.

[49 Juro-p, (Vít Blaha: 20.10.2006, 17:42:12 - Mail - odkaz - x)
něco pro odreagování - před časem jste tu psal o ideálním rodinném domku - včera jsem studoval oblíbený server archiweb a narazil na sérii článků na dané téma \"Domy 2006\" a shodou okolností jsou tam i dva co by se vám mohly líbit a mimochodem jsou oba u Budějovic - viz odkaz

[50 No, Ahmadineřád (Jaka: 20.10.2006, 18:07:40 - x)
je taky poněkud méně komplikovaný. Dnes v rádiu varoval Evropu, že podporujíc Izrael, podněcuje nenávist na Blízkém východě, za což může utrpět. Máme povinnost věřit, že Izrael nemůže existovat a nepřínáší nám užitek. „Radíme Evropanům: Američané jsou daleko, ale vy jste sousedi národů regionu. Začne-li bouře, neohraničí se na Palestince, i vy Evrpané můžete utrpět. Izrael nemá už právo existence a brzy zanikne.“ Nazval bezcharakterními RB i její rozhodnutí a USA i VB vrahy iránského národa.

Kruciš, a tohle má blízko k jadernému potenciálu, brrr

[51 také pár fotek (Dušan Neumann: 20.10.2006, 18:18:04 - x)
přidal jsem do alba 5 fotek z podzimní Virginie - jen tak pro oko

[52 2jura-p (janabok: 20.10.2006, 18:36:45 - x)
nehodlám Vám držet ani palce ani pěsti, očekávám totiž, že nám v neděli v podvečer s ledovým klidem oznámíte, že vše dopadlo tak jak mělo - z logiky věci Vaše zvolení do senátu pokládám za samozřejmost...:-)

P.S. ty palce a pěsti budu držet pod peřinou celou noc...

[53 Juro-p. (Venkovan: 20.10.2006, 18:39:14 - x)
taky držím palce.Včil sa ukáže jak umíte prodat svůj názor.Nevím jaké máte protikandidáty.U nás to vypadá na modro- zelený duel.

[54 Šumaváku - asi jsem si naběhla (janabok: 20.10.2006, 18:54:58 - x)
jelikož udatný manžel též zpracovává dřevo na chalupě, položila jsem mu otázku, kolik že to \"metrů\" je denně schopen udělat...
(s m3 pracuji dnes a denně, ovšem v jiným materiálech - to na vysvětlenou)...
ledabyle na mě pohlédl a zahlásil: když máknu, ty dva metry udělám...
ještě jednou jsem se letmým dotazem ujistila, že to dřevo mu někdo naveze do stodoly, on je rozřeže na cirkulárce a naštípe (naštípané skládám zpravidla já!)
po skromném dotazu, proč jich nedělá aspoň osm, když už mu to jiný vytěží a přiveze pod nos, se na mě podíval jako na škodlivý odporný hmyz a zmizel do pracovny...
jdu dělat večeři (pro dřevorubce); pokud bych se delší dobu neozývala, znamení to jest pro ostatní ženy: nikdy! (ani po 25. letech manželství se neptejte na fyzické schopnosti manželů, co se dřeva týče)...:-(((

[55 V tradiční volební žaludeční neuróze, (raptor: 20.10.2006, 18:59:04 - x)
kterou, jak jsme se dnes při posledním předvolebním piklení s kolegy shodli, tradičně trpíváme, už po léta přijde vhod historka, kterou jsem Vám možná ještě nepředal.
První svobodné volby, konec jara 1990. Roztomilé středočeské městečko na Kolínsku, kde měl kolega sousední okresní manažer OF chalupu, pravidelné sedánky v hospodě a... místní zemědělci. Spíše se sluší říci jezeďáci. Městečko žije první kampaní po více než čtyřicetileté pauze, beseduje se o sto šest, jedni pořádají fotbal, jiní zábavu, všechno je polepený plakáty S námi do Evropy, socdemácký visej\', brkounský visej\', dokonce i stepní moraváci (HSMS) visej\' a ba i bolševici visej\' (tedy jejich plakáty), jen jezeďáci furt nic. A pátek co pátek se celá hospoda ptá jezeďáků, skrytých pod volební stranou Spojenectví zemědělců a venkova, kde mají nějakou agitaci oni, a vrchní traktorista či zootechnik či kdo bohorovně odpovídá, ať se nechají překvapit.
Nedělní ráno, týden před volbami, to přišlo. Uprostřed náměstíčka třímetrovým vápenným písmem skvěl se vyveden nápis:
VOLTE ROLÍCI!

[56 Volby 1972 (dvd: 20.10.2006, 19:18:46 - x)
Na jistém zdravotnickém zařízení ve Šternberku se objevil veliký transparent: \"Nejlepší z našich řad do národních výborů\". Nějaký olomoucký okresní satrapa - jeda okolo - se z toho opupínkoval a transparent musel okamžitě pryč. A oni to jistě mysleli tak dobře.

[57 ...\"v cesku\"...se netituluje nijak... (šakal: 20.10.2006, 20:12:30 - x)
...Nanejvýš se užívají akademické tituly v ČESKÉ REPUBLICE.

Mně a jiným přemnohým se, na rozdíl od přiblblých jazykových puristů a duševních hromotluků, dělá \"česko\" od žaludku, jenom když na večer něco sním...

(7:- P)

[58 To mi připomíná, (Rpu?: 20.10.2006, 20:15:19 - Mail - x)
jak přijela zahraniční delegace, do jistého pečovatelského zařízení pro mentálně retardované. Tito předváděli všechny naučené dovednosti a na závěr zapěli i budovatelskou píseň: \"Až nás půjdou miliony....\"
Z delegace, naštěstí, nikdo česky neuměl.

[59 Volební boj... (ptakopysk: 20.10.2006, 20:17:50 - x)
Uff konečně jsem se dostal k Síti. (Mělo by se úředně zakázat pracovat v pátek dovečera!) Volební boj byl ještě v posleních chvílích krutý. Včera se Buzková válela na Lhotce v parku, na Kačerově v metru byl ve vodpadkovým koši nahečmanej Sváťa Karásek a v čekárně u nás ve vsi jsem v koutě objevil notně umolousanou a pomuchlanou Rognerovou. Ještě že zejtra bude po volbách, protože další podobné děsuplné výjevy bych nemusel přežít.

[60 Prosím! (skimic: 20.10.2006, 20:30:23 - x)
Jura-p má naše palce zaťaté - Kdo - koho -znáte, prosím, fanděte i severu, zejména Teplice! Děkuji!

[61 tak v tom blázinci jsme zjistil, (šimon klein: 20.10.2006, 20:36:47 - x)
že ty dadaistické volební plakáty v Praze s heslem \"dosť bolo malých bytov!\" nejsou volební, ale reklamní na nějaké rozvojáře (občas se píšou developři - prostě bytaře...tedy majitele, ne kradače...bytné né ----ale dyk je to jedno).
Alespoň jedna demence, která není autentická...
Držím palce sobě, nám, jurapovi a dalším....

[62 ...Jo...jinak souhlasím s příspěvkem \"pf\" ze 20. 10., 12:51... (šakal: 20.10.2006, 20:37:04 - x)
...Je to takový místní rakousko-uherský folklor, který se hezky pojí s tím příznačně českým sebemrskačstvím a s byzantskou (ruskou/sovětskou) vírou ve zjevené slovo.

Vidím to jak od malíře vyvedený...ty všechny slogany o \"vědeckosti\", \"materialismu\", \"idealistickém světonázoru\" a \"reakčním zpátečnictví\". K tomu všemu ještě přičtěte to, jak okázale opovrhovaly \"zrádnou inteligencí\" oslavované \"pracující třídy\" - a máte stav ducha dnešního středního stavu přímo v učebnicovém vydání.
Ta zoufalá snaha normalizačních vysokoškoláků přesvědčit režim, který jim nebyl nijak nakloněn, že:
- ...\"i oni jsou hodni...\",
- ...\"iniciativně se zapojují...\",
- ...\"bezvýhradně podporují...\",
- ...\"své úsilí věnují...\"

... To muselo zanechat dodnes viditelné stopy!

A z toho plyne ten špatně skrývaný komplex z vědomí, že s nimi se ve společnosti, navzdory jejich vysokoškolskému vzdělání, vlastně moc nepočítá. Ta zoufalá snaha přesvědčit sebe samé, že oni jsou něco víc, než ti ostatní, ačkoliv se to nesmí nahlas říkat... Přičtěte k tomu ještě tradici starého Rakouska, kde ti s titulem bývali automaticky lepšími lidmi, přilejte trochu typického českého sebepodceňování (\"titul ještě neznamená nic\", \"naše školství je 100 let za opicemi\" ) a máte diskusi na Šumavákovi ve fotorealistickém provedení...

...(7:- P)

[63 MNĚ držte taky, (raptor: 20.10.2006, 20:40:07 - x)
já eště senátora neměl a už ho POTŘEBUJU!! :o)

[64 Raptore! (skimic: 20.10.2006, 20:55:36 - x)
a my ho POTŘEBUJEME ZNOVA! :o)

[65 Vážení, (PeS: 20.10.2006, 20:59:59 - x)
jak tu tak probíráte ta budovatelská hesla, dovolím si připomenout 2 z osmdesátých let: Na obvodové zdi \"Spojených kartáčoven Jindřichův Hradec\" se poměrně dlouhou dobu skvěl nápis: \"Naše štětky do celého světa!\"
Druhý nápis byl úchvatnější. Na skále nad vyšehradským tunelem se objevil rudý transparent se zlatým nápisem: \"Ať šije Biľak!\"
(i tento nápis tam vydržel poměrně dlouho, až když se na něj lidi chodili dívat jako na atrakci, tak teprve poté si ho někdo kompetentní pořádně přečetl...)

[66 šakale, (Rpu?: 20.10.2006, 21:00:16 - Mail - x)
normální tradiční šolíchárna. To, že někdo proleze státnicema zdaleka tolik neznamená. Hodnota člověka se odvíjí až od toho, je-li schopen, to co se naučil, takříkajíc \"zhodnotit prací\". A to už se moc ošolíchat nedá. Kromě politologie samozřejmě....:))

[67 ť Ť (ť Ť: 20.10.2006, 21:04:47 - x)
ť Ť

napsal skimic - uvidíme, kde jsou otazníky!

[68 nikde :-( (skimic: 20.10.2006, 21:10:24 - x)
přesto prosím, držte aktivně palce i \"severním\" senátorům :-)

[69 skimici, (Rpuť: 20.10.2006, 21:13:11 - Mail - x)
problém je jinde. Mě s ť změnilo v otazník ve chvíli kdy tam admin podnikal jakési akce na rozšíření kapacity bloguje.cz. Když to tam napíšu pokaždé znova, tak tam to ť je, jenže do příště zase zmizí a já bych se musela pokaždé podepisovat znova, na což většinou zapomenu...:)

[70 PeSi, vedete! :-) (raptor: 20.10.2006, 21:28:03 - x)
Todle jsem měl vědět (ty kartáčovny - jéžiš, úplně kluky vidím, jak by se svíjeli smíchy!) v osm ráno, když jsme si drželi hlavy v dlaních při hrůzných vizích, že zrovna v roce a období Jourových a Hybáškových, kdy nám všechno přeje, kdy máme ve městě nejnižší počet kandidátních listin a tím nejmenší konkurenci, kdy poprvé za 16 let proti nám žádná volební strana nejde hlava nehlava - nikdo nás rok nemlátí v tisku po čumáku a nepředhazuje nám to i ono...
... si to pohnojíme sami. Jelikož nejškodlivější nepřítel je mezi námi samými. :-(

Ale my to přežijeme. I kdybychom ztratili radnici, i kdybychom měli požádat o zrušení licence a znova se zakládat (tady asi jen jura-p přesně rozumí, o čem mluvím), i kdybychom museli založit druhé místní sdružení ve městě - my je unavíme. Akorát, než se šílenci či psychopati či škodilové či lobbysté unaví a odradí, trvá to vždy pár let. Naštěstí to víme. Chjo, ale fakt to vytočí - takovej vhodnej čas na komunálky - a tak je zvořeme. Ježíškúúú!! Za co?

[71 Rpu?i (skimic: 20.10.2006, 21:28:23 - x)
Rozumím :-) Neberte to zle a držte nám prosím palce!!!

[72 Vážení, (PeS: 20.10.2006, 21:31:05 - x)
nějak se mi v těchto prchavých okamžicích vrací na mysl slova dnes již klasikova - tak nezapomínat:
Máš život v malíčku a nestaráš se o věk, máš úspěch za víru a neznáš dojetí,
jen chvíli, človíčku, a bude z tebe člověk - ušitý na míru pro toto století!
Toť domov tvůj, tvá vlast a tvoje štěstí, o čem jsi snil, už zítra nastane,
ty hrdý buď, a číslo na zápěstí budiž tvůj znak a tvoje pýcha, občane!

[73 Přísahám, (PeS: 20.10.2006, 21:33:57 - x)
že svůj přísvěvek jsem psal PŘEDTÍM, než jsem si přečetl raptora... Jen jsem měl takový ten pocit...

[74 teda sumavaku, ted mi to doslo (pf: 20.10.2006, 21:38:46 - x)
jestli mate fakt Massey Fergusson 1956, tak vy se prohanite po sumavskych hvozdech na stroji, ktery tady hyckaji ve sbirkach nadsenci a peclive vylesteny ho predvadi na vesnickych slavnostech a \'country fairs\'. Novej by za to nebyl, ale 2-4 tisice liber (podle stavu) asi jo...

[75 PeSi, (Rpu?: 20.10.2006, 21:44:03 - Mail - x)
jestli vono to nebude tím, že ten problém je věčný. Ono je snad vyloučené se netrefit...:)

skimici, nic se neděje:)

[76 Ahojtě! Tak jsem teď (Sumavak: 20.10.2006, 21:47:34 - x)
pustil bednu a von tam Cepl u Krause...

[77 Cepl (skimic: 20.10.2006, 21:55:44 - x)
Cepl senior. Zjevuje se i Blanka Matragi ...

[78 Pokus o korupci se dle p. Hybáškové, (Vít Blaha: 20.10.2006, 22:03:38 - Mail - odkaz - x)
měl stát 16. září:

\"...O schůzku, která se konala 16. září, ji požádal \"někdo, koho zná\"...

...Nabízí se ale stále otázka, proč Hybášková nepromluvila o úplatkářství dříve. \"Chtěli jsme to probrat na úrovni strany, ta debata nebyla jednoduchá. Byly hlasy pro i proti...\"

[79 Vítku, (Rpu?: 20.10.2006, 22:06:28 - Mail - x)
a není ono dávat úplatek trestné stejně jako ho přijmout...?

[80 Raptore, (jura-p: 20.10.2006, 22:17:44 - odkaz - x)
oni ti \"šílenci či psychopati či škodilové či lobbysté\" umějí pracovat s časem. 12.12. v den stopstavu, o kterém bylo rozhodnuto VR 12.12. přijalo MS, z něhož byl člen VR ve 21 hodin večer stodeset členů, kteří vždy chtěli to nejlepší pro ODS. Ostatní se o tomto stopstavu dověděli o několik dní později. Ale protože něco takového čekali, bylo těch 110 málo. A ejhle, z téhož sdružení k termínu nezaplatilo členské příspěvky 120 lidí, prý na protest proti tomu, že ostatní sdružení je přehlasovala a nepustila jejich kandidáty, ač byli největším sdružením na kandidátku. Jenomže těm jejich přijatí členové zaplatili a zůstali. A tak v dubnu už to největší sdružení nebylo největším. Protože jim zůstalo 80 lidí. Ti se od toho dubna nikdy nesešli v počtu větším než 20 a přesto dokážou zabrat svými útoky většínu času oblastní rady. Jeden člen dokonce zašel tak daleko, že s kamarádem stvořili toto - viz odkaz. Ten druhý email nikdo nikdy z členů ODS nedostal, byl asi vytvořen pro idnes, byl-li kdy odeslán. Kladenskému nikdy nikdo neřekl, že je nepřítel ani šílenec. Já jsem nikdy neřekl, že zlomyslný mail nemůže nic ovlivnit. V té zmiňované anketě nebyl poměr hlasů, ale počet hlasů. Nikdy jsme žádnou anketu neovlivňovali, protože jsme o žádných anketách nikdy nejednali a ani se jimi nezabývali. ATD.

Takže vám dobře rozumím.

[81 Rputi, v tom článku je skryté jádro pudla, (Vít Blaha: 20.10.2006, 22:19:00 - Mail - x)
já myslím, že za ní někdo přišel, řekl si o tři miliony úplatku, když pošle SMSku ANO.

Madam Hybášková se poradila ve straně, dle mého názoru SMSku ANO odeslala a všichni čekali jestli tak toužebně očekávané peníze dorazí.

Čekali a čekali a čekali a protože za celý měsíc peníze nedošly, tak (nasraní na ODS jak křečci) případ ohlásili jako pokus o úplatek...

A on se třeba Neff tak snažil z ní udělat mučednici...

[82 Vítku, (Rpu?: 20.10.2006, 22:31:01 - Mail - x)
myslím, že máte pravdu.
Oni opravdu žijí v jakémsi Tolkienovi a ztrácí smysl pro realitu....

[83 Raptore, (jura-p: 20.10.2006, 22:34:55 - odkaz - x)
třeba ten odkaz nyní půjde. Chyběl tam ten domaci ton.
Jo a tenhle článek nechali viset celou dobu u té jejich ankety, asi aby nic neovlivnili.

[84 Hybášková je manželkou Gabala. (jura-p: 20.10.2006, 22:41:57 - x)
Jejich stranické vedení nechtělo medializaci, radili jít na policii a postupovat podle jejích pokynů. Ale to by nebyla ta medializace. A paní Hybášková dobře ví, že kdyby se držela pokynů, tak by svůj protest proti odchodu nemocnice a chemiků z Iráku napsala do bleskovky, dostala by odpověď, že nemocnici a dalším končí mandát parlamentu a spojenci nežádájí o prodloužení. A nikdy by nebyla v EP. Ona ví, že bez medializace končí. Natolik je její muž přece jen vzdělán, aby jí to poradil. Proto to medializovala.

[85 Sumavaku, (redneck Mike: 20.10.2006, 23:24:17 - x)
pokud nesezenete, napiste presne jaky dil potrebujete a na jaky model M-F... Jinak, opravami zemedelske techniky si vylepsuji kapesne pres zimu, o hangar jsem sice diky Katrine prisel, ale veskere vybaveni zustalo nepozkozene. Po novem roce se zacne se stavbou nove opravarenske dilny - ta bude moje \"duchodove zabezpeceni\"...

[86 My jsme tak nezávislí....!!!! (Sumavak: 20.10.2006, 23:26:31 - x)
Tak jsem před chvílí rozbalil volební lístek a docela zírám !
V nabídce je KSČM, ODS a 6 (slovy šest) \"Sdružení nezávislých kandidátů\"
Jednou Margherita, jednou se žampiony, jednou šunková..... :-))

[87 PeSi, (raptor: 20.10.2006, 23:27:33 - x)
nečetl jsem zatím dál, než k Vám, to ostatní si nechám jako zákusek. Snad nebude moc hořkej.
Děkuju.

Myslím politiku od tý doby, co ji dělám, smrtelně vážně. (Myslel jsem ji vlastně vážně, ještě než jsem ji vůbec mohl dělat.) Nemám z ní žádný prospěch, spíš na ní prodělávám, protože občas mi to nedá a v tušení krize daruju nějaký prachy... a možná jsem blázen. :-)
Možná možnost dělat politiku mi připadá tak úžasná, že rád hodím penízem.
Od tý doby, kdy jsem v děsný bouři jel o půlnoci na kole do rodnýho městečka uklidňovat v dubnu 90 rozhádané kandidáty OF, uplynulo děsně času. (Usmířilo je právě to, když jsem se odporně promočenej a zmrzlej doklepal mezi ně, mezi náma. :-) ) Tak jsem si na to dnes vzpomněl, protože tam v koutě seděla i moje sestra, hnusně suchá... :o) Ale k věci.
Dělám chyby - dětinské, často. A trpím. :-) Jsem hotový moře slz, kdykoli mi někdo poví křivý slovo (tedy až doma po schůzi). I Vy byste stěží uvěřil, přes jaké urážky již jsem se za těch patnáct let přenesl - sám se sobě divím dodnes. Ať při dělení OF, ať při odchodech lepších a nových unionistů, ať letos...
Jsem povaha, která se pro politiku nehodí, příliš citový, příliš křehký, hned se skládám, ale už jen to, že politiku dělat MŮŽU, mi dává smysl. Já ji musím dělat. MUSÍM. :o) Po celou dobu puberty a ranného dospívání nic jiného jsem nechtěl víc, než svobodu vlastního rozhodování. A postupně logicky navázala další přání: svoboda tohoto státu, médií, kurva už nestát na každýho Francise každej čtvrtek ráno!
Jednou, to mohl být tak rok 85, jsme v práci měli revizi. Přišel jsem brzy ráno, byl jsem tam sám a pustil jsem Svobodnou. Vtrhl tam ředitel a mohl ten knoflík u rádia urvat.
Kdo se chce do takového světa vrátit?
Abych uklidnil typy, co mi budou vyprávět, že mohlo bejt hůř - bylo pak hůř. V Jáchymově jsem nebyl, to jsem nestihl, ale mám plaketu od muklů, protože mne vzali mezi sebe - a kdo je znáte, víte, že ověřují do třetího kolena.
Když mne vylili bolševici z práce, hlavně jsem se cítil uražen, ale ještě víc jsem se bál, co řeknou rodiče, no... a neřekli nic hezkého. A taky mi to už nikdy neodpustili.

Socialismus mi vzal, i co mi nedal.
Jsem hrdý na tenhle stát a jsem rád jeho příslušníkem. Jsem rád za blbý podělaný komunální volby, i když už je léta PO.
Děkuju, že jste mne vyslechli, a můžete mi odepsat cokoli. Třeba i nic.
:o)

[88 Raptore, (Dana: 20.10.2006, 23:33:43 - x)
hezký večer přeju! :-)))

[89 Raporte (Venkovan: 20.10.2006, 23:39:40 - x)
Kdyby takové jednoduché a upřimné vyznání bylo použito v kampani na venkové a na Moravě místo různých tlustých peněženek volby tam mohly dopadnout jinak.V blbých komunálkách je to o tom,že se lidi znají to není o nějaké kampani.

[90 Raptore, zapla\'t pámbu za lidi jakým je vzorek tohodle blogu (Dušan Neumann: 20.10.2006, 23:42:38 - x)
čtením českého denního tisku, volebních proklamací a internetových komentářů totiž emigrant nutně propadá zoufalé skepsi a říká si, že příště raději než do Prahy pojede někam mezi jedovaté hady a piranhy. Ale když si pak přečtu jak vy, Jurap a pár dalších válčíte, tak novinářké pero prožívané marnosti přece ještě nezahodím. A palce budu držet zaklesnuty do volantu...

[91 Šumaváku, (Vít Blaha: 20.10.2006, 23:52:21 - Mail - x)
v Událostech komentářích byli nějací komici z Havířova, kteří odstoupili z kandidátky Nezávislých Vladimíra Železného, protože prý chtěli být \"nezávislí\" na úplně jiné kandidátce jiných \"nezávislých\".

Juro-p, ta modrá brána nad radnicí je super... Koho to napadlo?

Raptore, díky...

[92 I v politice jsou slušní lidé.... (Sumavak: 21.10.2006, 00:21:15 - x)

[93 juro-p (raptor: 21.10.2006, 00:52:26 - x)
Představte si situaci: Máte kraj a jeho oblasti. Poslanec za ODS z krajského města podpoří letákem kandidáta číslo 2 na kandidátce v sousedním okrese, v okresním městě. Opomíjím, zda si je vědom či není vnitrostranického boje, zda vůbec je v obraze, to ponechme bokem.

Podpořil byste v komunálních volbách někde dvojku nebo prostě oponenta jedničce? Nebo byste se nejdřív aspoň optal?

[94 Jo! To jsem hlavně chtěl!! (raptor: 21.10.2006, 00:54:08 - x)
Díky za ta pohlazení. :o)
Ani nevíte, jak pomáhají.

[95 Ještě jednou, (raptor: 21.10.2006, 01:12:25 - x)
aby to nezapadlo. Děkuji za to, jak jste pobrali můj výlev.
Jsem říkal,že vždycky v očekávání výsledků voleb jsem naměkko.
Mám děsnej strach. Já vím, město to přežije, plno lidí ani nepostřehne,že je na radnici jiné složení...
Ale mne to uráží. :o) Tak se vyvztekám aspoň tady.

[96 Raptore, (jura-p: 21.10.2006, 02:19:42 - x)
Čtěte Skácela.

Smlouva.

Nechci, aby mě obmýšlel kterýkoli Bůh.
Mám odedávna svého.
Pro vlastní potřebu a k svému narovnání.
A pro pokoru, které je mi třeba.

Někdy se přihodí, že lidská duše smrdí
jak namoklá psí srst.
Za to se nerouhám.
Chci jen, aby bolest opravdu bolela
a slza byla slza.
-------
Nebo tak nějak to tam je. Teď v noci tu Smuténku nenajdu. Dobrou noc.

[97 Před tou dobrou... (raptor: 21.10.2006, 02:44:54 - x)
Léto vyklízí výkladní skříň
Den ze dne toho tam má míň
Už jen pár šperků pod okrovým světlem
Září o něčem neulétlém
Západ rozstřík červeň, šperk má stržen třpyt
Otvírá se na klíč dusný mrtvý byt
Voní tužky gumy brašny v knihkupectví
Ale z žádné dovolené nepřijíždí dětství
Obrácený kabát hvězdy z nízkých střech
Ta stará hra znovu už jen pro výsměch
Za kostelem nepotkáš už dívku starší o tři dny
nebude k vám od prvního září chodit do školy
V noci měsíc žlutým pístem pěchuje tvůj strach
Ráno šedý popel aster v zahradách
Vítr oplétá jí žluté vlasy kolem hlavy ve víru
V hnědých šatech před zamčenou sběrnou papíru
Okna tříd jsou zacákána malíři
Podzim fořt už na zajíce zamířil...

Mám pokračovat?

Jan Zábrana. Velká česká duše. Né Kryl. Né Werich. Zábrana.

[98 Namátkou listuji. (raptor: 21.10.2006, 03:28:09 - x)
Jan Zábrana, Deníky.
9.září 1948
Komunisté měli strach z puče i tu. Na dělnické tryzně byla milice, naši byli hlídáni, aby se nemohli postavit v čelo puče. Blázni!
Vávra řekl, že je zarmoucen, že se reakce pokusila využít Benešova pohřbu.
Básník Bezruč odmítl plat národního umělce s poukazem, že penze poštovního úředníka mu stačí. Napsal, že kromě jedné sbírky básní vše ostatní napsal in margine. A Lidovky (Ó, ta hrůza!)to otiskly s chybou takto: in margarine!!

[99 A u Jana Skácela (raptor: 21.10.2006, 03:37:11 - x)
je ze všeho nejsmutnější, že zemřel 7. listopadu 89.



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: