Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Pátek, 27.10.2006
Držet palce..., držet palce!tím také ten stres částečně pomine. Pevně věřím, že se to Jura-povi povede a zase se jednou po dlouhé době klidně vyspí. Já ovšem nespím, já padám do mdlob. Mám podezření, že to hezké počasí skončí ze dne na den a tak se snažím a snažím stihnout udělat venku co nejvíc, i když už ze zkušenosti vím , že sníh vše uklidí....:-) A protože přišel čas ve druhém kole sklízet plody své práce a snažení, ani já jsem to včera psychicky nevydržel a při pohledu na takto vyvinutou.
druhou "seč" těchto malých, koktejlových, ale i velkých :
rajčat jsem došel pro lavor a tu druhou letošní úrodu sklidil, rozložil na plata a dal dovnitř za okno dozrát. A bude dozrávat jako senát . Zde ovšem analogie pro jistotu končí, aby néhodou někoho nenapadlo, že senát po dozrání skončí jako ta rajčata !!
Ranní mléko (nebo to byla mlha?) ssedlo dolů, vykouklo sluníčko a já zase padám ven !
PS. Budu večer prosit o pomoc s překladem pár vět — popisků obrázků v galerii- do angličtiny. Je to už skoro akutní, zítra ráno musí viset na netu i v angličtině. A to zatím teprve rozmýšlím, jak bude ta galerie vypadat. Ach jo ! Komentáře
[3]
2 Šumavák
(PeS: 27.10.2006, 11:06:51
- x)
Hele, jak tak koukám na ty rajčata, někde jsem míval recept na čatní ze zelených rajčat. Jestli najdu, tak Ti to pošlu (na mě toho bylo trochu moc - kdysi se mi urodilo těch zelenejch rajčat asi 10 kilo a já to čatní udělal ze všeho - zásoby na několik let...) - tak jsem ten recept někde zabordelil. Ale nebylo to špatný...
[6]
Věřím,
(Jaka: 27.10.2006, 11:33:02
- x)
že to Jurovi vyjde tak, jako dnešní den, je to krása,23 ve stínu. Pro jistotu ale stejně budu držet ty palce. I já prosím o recept na čatní, taky to mám na balkóně jako Šumavák ne fotkách. Ani nevím, jak to čatní chutná, ale jeden by měl vyzkoušet všecko, že..
[7]
A pak že je na šumavě zima...
(ptakopysk: 27.10.2006, 11:36:30
- x)
já mám rajčata už dávno spálený mrazem, o jiřinách ani nemluvě. Vysočina je Vysočina a kolem Blaníka je halt česká sibiř, která na globální oteplování zvysoke sere. Jiřinky budu teď o víkendu páčit ze země, protože se mi tyhle tepla moc nezdaj. Abych ráno nevzbudil, a nebyl sníh...
[8]
Fofrník
(ptakopysk: 27.10.2006, 12:01:18
- x)
viděli jste včera v bedně ten veleobrovskej fofrník největší co se vyrábí? Jak si pan starosta pochvaloval, že ještě před stavbou fofrníku dostali sto litrů a každej další rok budou dostávat dalších padesát? To jsem vyloženě zařval jak feldkurát: \"To se vám to kurva hoduje, když vám daňoví poplatníci pučujou!\" A ještě ten blb reportér říkal že nějaký stovky tisíc lidí pojedou na tuhlectu ekologickou elektřinu. Bohužel nějak mi uniklo prohlášení, že se odpojují od veřejné sítě...
[9]
Vážení,
(PeS: 27.10.2006, 13:00:22
- x)
tak se mi podařilo něco najít, z mých kusých poznámek jsem to trochu rozpracoval a když Vás to chce víc, tak to vrazím rovnou sem: Na kilo zelených rajčat: 2 velká jablka – pokud možno kyselejší, tak cca 20 Dg 2 velké cibule – stejně tolik, jako jablek cca 1/4 kila cukru (krystal) půl litru octa 10 Dg hrozinek – kdo je nemá moc rád, může vynechat kousek čerstvého zázvoru – dle chuti tak 5 – 6 cm odenku 1 hlavička česneku 1 polévková lžíce hrubě drcených chilli papriček, popř. více... 1 polévková lžíce soli po 1 - 2 lžičkách – hrubě drcená skořice, koriandr, nové koření, bílý pepř (prostě dle chuťového odhadu nasypat všechno do hmoždíře a chvíli do toho mlátit) Trocha oleje (ne víc, než lžíce), panák rumu. Ty dávky jsou orientační, možno trochu pozměnit dle chuti a dostupných surovostí... Ideální je litinový kastról nebo velká těžká pánev na hodně pomalý ohřev... Rajčata, jablka a oloupanou cibuli nahrubo nakrájet na kostičky (tak 1 ccm),část cibule připravit stranou – tak 1/3... Česnek nahrubo nasekat. Na drobné nudličky nakrájet zázvor (krájet !!, nikoli strouhat) – ne moc dlouho předem, aby neztratil moc silic. Na té trošce oleje na hodně pomalém plameni osmahnout zázvor, jakmile zkřehne, přidat tu oddělenou část cibule a osmahnout dohněda. Přidat veškeré koření a dále zvolna pražit. Přidat česnek a dále opékat (nepřepálit to chilli, jinak to zhořkne a nedá se to žrát...). Když už se česnek plně rozvoní, zalejt tím octem a ve vzniklé směsi zvolna rozpustit cukr a přivést do varu. (kdo to chce mít tmavší a voňavější, může část cukru nechat zkaramelizovat s česnekem a cibulí). Přidat zbytek surovostí (mimo soli a rumu) a pozvolna dusit pod poklicí za dosti častého míchání. Jakmile ta zelenina změkne, tak už bez poklice, jen tak pozvolna probublávat a odpařovat – musí se odpařit minimálně tak 1/3 vody. Teprve pak ochtnat a dle chuti přisolit – ta lžíce soli by měla být tak maximum... V případě spokojenosti s chutí a konzistencí (řidší než povidla, hustší než kečup) vypnout plamen a po chvilce do ještě horkého čatní vrazit panáka rumu (popř. několik panáků do sebe) a ještě teplé plnit do skleniček. Dle chuti možno podávat k masu nebo k fádnějším jídlům, nebo jen tak kydnout na topinku. Docela to zahřeje...
[12]
Podezírám Šumaváka,
(Nemo: 27.10.2006, 13:36:03
- x)
že má vlastní mikroklima, protože já mám taky všechna rajčata spálená mrazem a v současné době je moje rodná hrouda umístěná na Horažďovicku. Čatní jsem taky jednou dělala z kupy rajčat a po úvodním nadšení a třech měsících konzumace mi zůstaly ve sklepě mohutné zásoby. Nikdo se pak do jídla nehrnul. Nicméně přeji veselé zavařování a dobrou chuť.
[24]
2 ptakopysk
(PeS: 27.10.2006, 15:44:04
- x)
Že sou hezký, že jo? No jo, ten žebřík měl jen šest metrů, jel jsem o víkendu ráno, nikde nikdo, tak jsem si dycky trochu nadjel... - A pak hodně kroutit volantem... Aspoň se spolucestující rodinka může kochat krajinou... No už jsem tu cestu tudy absolvoval asi 3x... Vždycky tehdy, když jeden z těch žebříků potřebuju převézt přes půl republiky, abych měl 2 na nastavení... To jsem kdysi koupil 2 pořádný žebříky z hliníkovejch jeklů... Ale asi této praxe už zanechám, teď se objevily docela slušný, taky hliník, za celkem rozumnej peníz...
[26]
PeSi
(ptakopysk: 27.10.2006, 15:51:45
- x)
ještě mi vrtá hlavou, proč jste u všech všudy jel do kolína přes Zruč???? Když projedete Zdislavicema až dolů, (msto abyste u kulturáku točil doprava) a za potokem odbočil doprava, přejedete koleje, projedete kolem Rataj, v lese křižovatku přejedete rovně, pak přejedete přes dálnici a mažete to pořád po hlavní, tak jste v Kolíně za půl hodinky. A serpentýny jsou jenom nad kácovem a jsou jenom tři!
[27]
2 ptakopysk
(PeS: 27.10.2006, 15:57:14
- x)
No a jinak jsem zkoušel i variantu Benešov - Sázava - Kouřim - Pečky - Poděbrady (v Poděbradech je povinná zastávka, proto je tak zdůrazňuju, jinak bych jel ještě jinudy...), ale i přes ten kroucejov je to po té dříve zmíněné trase lepší. Ten kroucejov donutí lidi jet pomalejc a opatrnějc... a aspoň \"nepřehlédnou\" ty práporky na tom žebříku...
[28]
PeSi
(ptakopysk: 27.10.2006, 16:00:58
- x)
jak je ctěná libost, krajina je tam hezká, ale zajížďka je to jako prase a časově úplná katastrofa. Do Poděbrad zásadně jezdím mnou popsanou trasou a jsem tam ze Zdislavic za tři čtvrti hodinky lážo plážo. Od nás jenom do Zruče to trvá půl hodiny a můžu ukroutit volant...
[37]
PeSi, já myslím, žes měl vlastně kliku.
(Rpu?: 27.10.2006, 18:20:02
- Mail
- x)
Ono honit bycha po žebříku není žádná sranda. A po ležatým žebříku už vůbec ne. Von takovej Bych je hrozná potvora. A hlavně je jich moc. Vzhledem k tomu, že každej má na honění několik bychů, dá se říct, že je jich víc než normálních lidí. Kde kdo honí Bychy, místo aby dělal něco pořádnýho a z toho pak pramení ta nízká produktivita práce...
[38]
Honzo, to je ta patálie s těmhle svatejma dušema!
(Rpu?: 27.10.2006, 18:28:24
- Mail
- x)
Voni sou tak čistý, že se jich žádný svinstvo nedotkne. Vono už jen to rozhodnutí bejt svatej, je krapet vo hubu. Svatozáře jsou zatra nedostatkový a jak pravil klasik: \"každá taková paráda vadí v provozu\".
[39]
Hel, lidi, nechte chvíli zmatků, já vám na oplátku...napíši...
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 27.10.2006, 18:30:46
- x)
Děvčata a chlapci, rajčata a cibuláci, čekám na pokyn Dany, kdy bude v Praze a kdy nás chce vidět. Vidět-li nás nechce, sejdeme se kliďánko zvlášť, ale je gentlemanské počkat na avízo dámy. Tak, prosím, Dano, provedete-li dnes či o víkendu nákuk, oznamte mi, kdy se budete nacházet ve stolici, pardon, v Praze, zemském ráji to napohled... Prosím o annonci tak minimálně týden předem, jelikož někteří z nás mají trhavé a těkavé vedení (např. já...) a co si nevyťukají do kalendáře v mobilu pro ně neexistuje... Jinak před chvilkou zapadalo slunce nad Břevnovem a v té hluchošedé obloze se objevilo dvé oranžově prozářených trhlin, jakoby tam někomu za mraky zářily očí radostí, že mě vidí. Dokonce i jemně našpulil - la rty a pak se rozpustil - la v tmavěšedu. Trvalo to příliš krátce a než jsem vykutal fotoapat z batohu, tak se roztomilá očička protáhla ve zlý kukuč špiclovského Čiňana. Naštěstí se ten trhlý bořič zářivé mraččí poesie záhy rozplynul. No vidíte, Dano, takhle rychle se mi mění svět, a jestliže si vás pevně na určité datum nezakotvím, tak mi taky zmizíte za mraky... Spíše jde o to, abych stačil zalarmovat těch 30 - 50 lidí a zajistit sraziště. V pátek u Vodičky je to bez problémů, ale v sobotu bychom museli být u Pivoje. Trapas bar má otevřeno každý den... Dvě piva denně rozšiřují cévy a oddalují infarkt! Kyselina listová je nutná pro spolehlivou funkci srdce! Vitamin B 12 rozlévá v těle dobrou náladu a člověk je pak schopen s písničkou na rtech snés i středně těžký prudký stress. I vlastní smrt je lehčí... Jinak jurovi palce držím!
[44]
No a \"fotoapat\", to už je přímo halucinogen...
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 27.10.2006, 18:44:49
- x)
PÍÍÍVVVVOOO! Ruce se mi třesou, rety kaprovitě cukají, tmí se mi před očima, po kůži se mi rozlévá strašné horko a jen nohy zlaté, oteklé celodenním pobíháním, navzdory mé ve vzduchoprázdnu těkající mysli, vklouzávají do bot a netrpělivě podupávají tím spásonosným směrem... Běž a budeš žít! Pěnou dní se s Borisem Vianem vzbášet budeš! Nad zlatavou tekutinou s moudrým hastrmanem plzeňským rozprávěti budu... Já vím, že blábolím, tak já jdu...
[47]
Anko, já jen tiše a z posledním sil podotýkám,
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 27.10.2006, 18:51:48
- x)
že Dana původně říkala jiné datum, ale dokud se mi sama neozve, tak zaručeně nevím... Pak si to tu dáme termínově dohromady... Já se už musím jít napít nebo za pět minut mě odvezou naprosto dehydrovaného... Milost! Já měl ráno jen hrnek chčaje... aspoň jedno malý...kapr couvá, kapr má žízeň, kapr je v kopru, kopr je v kafru, kafr je v kufru, kufr je v kůtru, kůtru je v kůru, kůr je v....kaditelnici...buťde lydžtí..
[49]
Bych se také přimlouval
(Vít Blaha: 27.10.2006, 19:28:03
- Mail
- x)
za termín o týden posunutý... Anko, zítra tam při té slávě pozdravuj! Honzo ze Žižkova, nejen oblíbená Táňa F. zapomněla zmínit podporu od komunistů, poslouchal jsem ČRo1 a tam mluvili o volebním obvodu České Budějovice a když říkali kdo všechno podporuje kandidáta Tettera, tak také zapomněli komouše zmínit...
[53]
nepíše z cesty
(andrea: 27.10.2006, 20:15:03
- x)
je to jeho styl. Dnes jsem psala Srbovi do Koruny České, že jejich ( demokraticky na základě ankety získané) rozhodnutí podpořit Fischerovou proti kandidátce ODS pokládám, ač zdůrazňují, že nepodporují v žádném případě Paroubka, za pravý opak- tedy jeho podporu. Fischerová jim naslibovala hory i s horákama ohledně ochrany malých stran a pánové zapomněli, jak hlasovací automat TF fungovala ty uplynulé čtyři roky v parlamentu. Možná by, milé ODS, neškodilo občas si uvědomit, že tyhle mrňata udělají za propagaci cokoliv a využít toho, občas si dupnout a místo s nějakým Filipem nebo Grebeníčkem si poručit jako partnera do diskuse v tývý někoho jiného. Děkuji Bohu, že jsem do té Koruny nevlezla, má skepse ohledně politických uskupení se opět ukázala jako správná. Tihle lidi fakt šachy hrát neumí.
[54]
Jenže to vypadá, že k volbám přišel akorát Klaus
(Rpu?: 27.10.2006, 20:22:36
- Mail
- x)
a možná ještě sem tam někdo. Ono je hezky, na Dušičky se uprostřed tejdne už nikdo štrapicírovat nebude, tak se o víkendu obrazej dílem hroby dílem příbuzný, děti maj prázdniny - by mě zajímalo, do ten termín plánoval...
[55]
Foundrymane,
(Pavel Kořenský: 27.10.2006, 20:37:44
- Mail
- x)
já bych v tom Pohankovi nehledal žádnou vědu. IMHO to celé bylo přesně tak, jak jsem psal už předevčírem. Ten Hašek chtěl být iniciativní a doslova plnil Pablbkův příkaz jakékoli šibaly okamžitě vyhodit z ČSSD. Řekl Pohankovi, že by se měl pakovat, ten se ztopořil, vystoupil z ČSSD a ukryl se. Jenže ten Hašek si neuvědomil, že Vůdce jistě neměl na mysli ty šibali, kteří tvoří vachrlatou rovnováhu v PSP. Takže mu Vůdce umyl hlavu (vyrazit ho nemohl, neboť Hašek je rovněž v PSP) a s Pohankou se usmířil a ujistil ho, že šibalové kteří jsou zároveň členy PSP mají plnou podporu ČSSD a Vůdce osobně. V tom byla podstata toho \"nedorozumění\". Možná, že si Vůdce dokonce někde pod bradavicí zabrblal (na adresu Haška), že iniciativní blbec je horší než třídní nepřítel. :-)
[56]
P.Kořenský,
(Rpu?: 27.10.2006, 20:42:41
- Mail
- x)
jenže to by Pohanka vzápětí nemizel jak smrad. Na mně to spíš dělá dojem, že tomu ujišťování o \"nedorozumění\" moc nevěřil. Navíc ho v zápětí dohonila reportérka aktualne.cz, které výslovně řekl, že z ODS ho určitě nikdo nehoní - a koktal při tom a třás se mu hlas. Mělo by to být i v Událostech - Komentářích.
[57]
Pavle K.,
(Foundryman: 27.10.2006, 20:45:15
- x)
jo, takhle to taky mohlo proběhnout. Případně jim Pohanka vyjevil, že když mu budou dělat problémy, případně jej od problémů neuchrání, dostane on je do problémů daleko větších, neb si vzpomene na všechno, co na Ministerstvu umírání, případně U sv. Anny zažil a viděl.
[58]
Nazdárek
(Dana: 27.10.2006, 20:53:01
- Mail
- x)
jedna na tři dny odjede a co z toho hned je za mela! Poslanec vystoupí, skrývá se, objeví se, sice nevstoupí, ale se souhlasí předem se vším, co řekne původněrodná strana... hmmm..hmmm..hmmm.... A to jsem přijela plna nádhených dojmů z úžasného podzimu! Martine, je tam kolem vás opravdu moc krásně! A jinak - Pavle, já přece psala, že pokud se nezboří Svět nebo něco podobného, tak 10.11. su v Matičce...akorát, že tam budu až tak nějak kolem 20! Ale to snad ještě s vámi bude řeč...:-))))
[60]
No a po té, co jsem si přečetla více,
(Dana: 27.10.2006, 21:03:02
- Mail
- x)
tak oznamuju tímto veřejně, že jsem před nějakou dobou dala nepozřetelně slib své rodné sestře, že ji dovezu na jakousi konferenci do Matičky. Já proto, že v tom jsou ještě nějaké jiné logistické zádrhele, které zde nebudu rozvádět. Ona konference začíná v soboru ráno. Sestra zvažovala setrvání v Matičce do nedělního dopoledne....takže pokud ne v pátek - to asi dorazím někdy večer, než mě místní městská či jiná policie dopraví na místo odkladu sestry na Palmovku, tak počítám, že pokud to půjde rychle, mohla bych dorazit tak nějak kolem 20:00. NO a také bych s sebou mohla vzít ty americké brambory a předat je Včelce nebo jiné zodpověné osobě. Jinak - program si možu zařídit i jiný :-)
[63]
Rputi,
(Pavel Kořenský: 27.10.2006, 21:22:26
- Mail
- x)
no, on nejspíš zmizel, protože měl strach z koček :-) Proto také ta žádost o policejní ochranu a tak. A když kolem toho vypukl ten mediální cirkus, tak už mu bylo jasné, že ho soudruzi nejspíš nemohou nechat jen tak snadno sejmout a tak zase vylezl.
[68]
Vážení,
(PeS: 27.10.2006, 22:20:39
- x)
ne teda, že bych si nevážil snahy a souhry okolností, ale 10. listopadce je IMHO naprosto nevhodnej termit. Tento den se zkrátka vyjímečně nehodí, abych přišel domů páchnoucí hůř, než psí kšíry - a nesnažte se mi to vymluvit (a nebude tomu jinak, dokud si tam nepoříděj lepší vzduchotechniku). Oproti tomu tejden před nebo po by vcelku vyhovovaly... Ale nechci se vnucovat se svojí držkou do mlýna...
[71]
Dano
(martin tamtaky: 27.10.2006, 22:31:26
- Mail
- x)
dneska jsem cestou do Vsetína nevydržel a odbočil na Púlčiny. Údolí byla ještě ve stínu, ale na vrcholky svítilo slunce. Jen aby mi to vydrželo do zítřka, protože budu mít víc času. Byla tu po Vás sháňka, protože účastníci zapomněli na naši debatu o semaforu před odbočkou na Pozlovice. My jsme právě od teď komplet. Vnučka cestou spala, takže teď je právě rozebraná a babička se snaží ji uspat. Bláhová!
[76]
PeSi,
(Modrý pták: 27.10.2006, 22:54:13
- x)
já bych musel naprosto opačným směrem :-))). Já v tom datu dlel v Luhačovicích, v hotelu Zálesí až do neděle 19. 11., kde probíhal nonstop mejdan. Tedy občas jsem ten barák opustil, abych došel do jiných míst (kuželky a tak). Když jsem se v neděli vrátil do stolice, tak jsem nestačil žasnout, co se po dobu luhačovického mejdanu přihodilo.
[77]
Já v těch dnech
(Vít Blaha: 27.10.2006, 23:03:27
- Mail
- x)
dělal vnitřní omítky s kamarádem doktorem (porodníkem) na jeho baráku v Brně Komíně, co si vždycky půl hodiny před termínem vzpomněl, že má za chvíli operovat a letěl v montérkách na Obilňák (tvrdil, že se převléká)... U práce jsme poslouchali Radio Free Europe na ruském rádiu VEF , speciálně designovaném pro poslech štvavé stanice, mezi vozením koleček s maltou jsme diskutovali ve trojici ještě s otcem mého kamaráda - vysokoškolským profesorem, co po roce 68 dělal něco jiného než na co měl kvalifikaci. Byl to úžasný víkend. Udělali jsme celé přízemí.
[79]
Tak jsem o5 zde, div živ!
(Sumavak: 27.10.2006, 23:09:12
- x)
Foundry, nechybělo moc, a mohl jsi klidně jet do stolice !!! Máte na mě ještě někdo chuť s tou angličtinou ? Já to album teď pracně dodělal a teď se to nahrává na rajče(ale ne na toto naše.) Takže bych vám - až (jestli !) se to nahraje poslal adresu a potřeboval bych ty popisky převyprávět anglicky.Záměrně píši převyprávět, protože se obávám, že i dokonalý překlad : \"plížením plazením směr osamělý strom na obzoru!\" američanům, novozélanďanům, britům a všem ostatním anglicky mluvícím, stejně nic neřekne. :-)) Důvod, proč se takhle tumluji je ten ,že Jirka pův.bude zítra odpoledne na té konferenci v Turíně vést Workshop na téma agroturistika, nejen \"od oveček ke calvadosu\" ale i o konících , a já slíbil, že tam dám nějaké pěkné, čerstvé fotky ze Šumavy.A nějak předpokládám, že ti účastníci snad ani česky nebudou umět..... Ale zase je to pro mě jedinečná příležitost.... PS. Asi se půjdu, než se to nahraje , osprchovat, protože když po sobě čtu ty germanismy, tak je mi nějak nevolno.....
[81]
no, když jsme u těch vzpomínek...
(Dana: 27.10.2006, 23:17:06
- Mail
- x)
17.11. 89 jsem večer dlela za hranicemi, přesněji řečeno na hranicích, ovšem z Polské strany, vracejíc se z poznávacího zájzdu do Osvětimi a Krakova. A zatímco jsme promrzlí a hladoví stáli u hraniční závory a volali: Pusťte nás domů!!!, v Praze se rozběhly dějiny...Jenže nás čekala celá noc na hranicích půl v Českém Těšíně, kde se fronta na odbavení vůbec nehýbala, a další půlka v Bohumíně, kde nás celníci nechali stát v celním postoru s autobusem až do 6 ráno, kdy jim končila směna a nasáčkovali se nám do autobusu, abysme je vysadili v Ostravě. Když jsme brblali, řekl nám jeden z nich: Klidně si stěžujte. A už nikdy se nikdo z vás nedostane za hranice! No, ono to tady na východě v sobotu ráno ještě tak moc nevypadalo....
[83]
Hoj.
(raptor: 27.10.2006, 23:24:27
- x)
Jsem si skvěle relaxnul u Harryho Pottera a: 17.listopad 89 - s kolegy z práce jsme usoudili, že se na nějakou Prahu vyprdnem\'. Stejnak se nic nesemele. Byli jsme s kolegou Milanem a jeho synem 28. října, a zatímco je to rozehnalo (teď nevím světový strany, dodnes v Praze bloudím) prostě NĚKAM, já si před přílbama zaklusal na I.P.Pavlova, což si pamatuju, páč tam byla CEDULE. A tak u kolegyně v sousedním okresním městě, páč se jí podařilo pořídit si přítele i s bytem, děti hlídaly babičky, čili zajížděcí mejdan nového života. Probrali jsme se s kolegyní Vendy první v deset v sobotu (Vendy si mezitím odnesli poněkud předčasně za duhový most a kdyby věděla, že její nejmladší syn bude (byl) před tejdnem na kandidátce KSČM, asi by to s ní švihlo rovnou tehdy...), prolezli čtyři smradlavý zeleniny, než jsme objevili pár stroužků, abychom všem na vzpružení mohli uvařit česnečku, mátožně se rozvezli do domovů a usnuli jeden jako druhej jak alíci. Většina z nás se vzbudila v neděli těsně nad ránem, shodli jsme se, páč to už jsme byli střízliví a přechrápaný, pustila na sebe Hlasy Ameriky nebo už zvonily telefony - a nestačili jsme zírat. A navíc - ten výrok \'pojďme se zchlastat k Yvettě, ty demonstrace sou už nudný a já nerad běhám...\' jsem pronesl já. :o))) A tak jsem se připravil o podstatný díl či tečnu či sečnu na soukolí dějin sám. :o)
[84]
Drzet palce,
(redneck Mike, Mississippi: 27.10.2006, 23:25:07
- x)
to je taky vsechno, co muzu,... a tak je jura-povi drzim... Jinak, ty rajcata bych nenechaval dozravat, ale pekne bych si je usmazil. Nakrajet na silne kolecka, ponorit do mleka a obalit v kukuricne mouce (muze byt i sojova), osmazit do zlatova na rozpalenem oleji, nejlepe arasidovem. Nebo nakrajet na tenka kolecka, obalit, postrikat olivovym olejem ve spreji a upect v troube, takto upravene jsou vynikajici i po rozmrazeni. Samozrejme predtim okorenit dle libosti...
[94]
raptore, to mi připomíná tetičku františku a její vyprávění..
(Dušan Neumann: 27.10.2006, 23:44:17
- x)
její manžel, mistr elektrikář u Breitfeld Daněk, byl na jaře 1917 vyslán do Petrohradu obhlédnout modernizaci nějaké fabriky.teta tam koncem léta porodila synka Pepíka a nějak tam zkejsli. Vyprávěla, jak si jen matně vzpomínám protože jsem byl malej kluk - to jsme se už třetí den střídali u pekařství, když zase něco zpráskalo a za chvíli běžel okolo nějakej kluk a kříčel : \"bolševici šturmujou na Zimní palác\", a my stáli dál a říkali si, že je to baví kdyby se rači postarali o nějakej chleba\", a tak jsem, chlapče, prosrala Velkou říjnovou revoluci. (pamatuji si to hlavně pro to expletivum, neboť tehdy se ještě v rodinách hovořilo slušně)
[98]
Co mne uklidňuje je,
(raptor: 27.10.2006, 23:54:34
- x)
že jsem poměrně klidnej. Mimo tun nádobí a prádla, co je třeba po ránu (nebo v příštích měsících) zpracovat, mám taky velký úklidový putovní koště, tak budu zejtra obmetat trávník a popelnice a pucovat okolí telefonní budky a vytrhávat poslední plevel z chodníku k těm popelnicím, to zabere tak dvě tři hodinky a přitom mohu vhodně pozorovat, jestli odboráři choděj\' volit, páč to by byla... vlastně nevím, jestli špatná zpráva. Vlastně nevím, jaká je zpráva, že jsem se soumrakem kolem volební místnosti potkal víc lidí, než před týdnem. Natahoval jsem ucho, ale všichni se bavili vo vaření a Dušičkách. Do odpadkového koše volební komise jsem se neodvážil hrábnout a tak nevím, kterých lístků tam leží víc. Uch!! A nádobí taky nazrálý - jedna ta pečicí mísa mi kyne už třetí tejden, o prádle nemluvě. Ale já se znám. V poledne tu začnu pobíhat jak tygr a nebudu vědět, jestli ještě osmý kafe nebo třetí vanu. :o)
[104]
Jo, to jsou mi zprávy:
(jura-p: 28.10.2006, 01:20:53
- x)
Ve volebním obvodu České Budějovice dnes také ve druhém kole rozhodoval o budoucím senátorovi předseda KSČM Vojtěch Filip. Na výběr měl mezi kandidátem ODS Jiřím Pospíšilem, který je senátorem od roku 1996, a dosavadním primátorem Českých Budějovic Miroslavem Tettrem z KDU-ČSL. Svůj hlas dal Tetterovi. \"Do roku 2002 jsme spolu byli ve velké radniční koalici. Vím, že práci primátora zvládal a v Senátu může být prospěšný,\" řekl ČTK Filip. Pospíšil získal v prvním kole 36,55 procenta hlasů, Tetter dostal 14,47 procenta hlasů. To je radosti u lidovců!!!
[110]
Díky všem, zatím !
(Sumavak: 28.10.2006, 02:19:26
- x)
Já už to vytvořil znova, anglicky a právě to nahrávám.Byla řeč o nějaké chybičce, tu jsem ovšem nepostřehl, takže se ráno mrkněte, jestli tam je. Ta angl.verse bude ve stejném adresáři jako druhé album.Jinak já mám dnes velmi náročný den - v rakousku byl st.svátek včera- takže mají prodloužený wekend a já nevím kam dřív skočit. jestli se to dobře nahraje, skočím na chvilku do postele....
[112]
Magistře
(martin tamtaky: 28.10.2006, 07:25:55
- Mail
- x)
spíš budou plné hospody nebo se doma více příbuzných opije. Většina totiž dorazila do svých rodišť už včera. Poprvé jsem zažil, aby byly u místního Pennymarketu vytaženy z parkoviště všechny vozíky a muselo se čekat, až se uličky mezi regály jen trochu vyprázdní.
[117]
Magistře
(martin tamtaky: 28.10.2006, 07:51:13
- Mail
- x)
to jsem rád, že jsem blbec jen o trochu menší než před chvílí. Ale doufám, že dostaneme příležitost vysvětlit autorovi, jak by to měl vyfotit, nazvat a současně ještě ti, co angličtinu neovládají, by mohli zkritizovat překlady. To by mohlo vystačit na celodenní hádky a my přihlížející bychom nemysleli na volby. Už slyším cupot - dospělí budou zase přespaní, ještě že ty děti kašlou na letní i jakýkoliv jiný čas a vylezou z postele, kdy se jim zachce.
[120]
2 Rpuť
(PeS: 28.10.2006, 08:10:52
- x)
Taky dobré ráno - tady už pršet přestalo a udělalo se skoro až nechutně teplo. Kdyby to chtělo chvíli vydržet, mohly by vyrazit houby. Ale trochu to klouže - listí na silnici, když namokne, je docela výživné. Do toho dušičkoví jezdci, bude sranda. Já si to vyzkoušel v 6 ráno, sice bez těch jezdců, takže pouze zvýšená klouzavost...
[125]
Dobré ráno
(Dana: 28.10.2006, 08:45:08
- Mail
- x)
Kdo tu straší se sněhem??? Já ještě nemám pooráno a hlavně pohnojeno navíc si ten hnůj lebedí zatím ještě pořád na hnojišti... No vidím, že jen co dopiju kafe,vyrážím podle pořadí důležitosti: Nejdřív kytice na hroby na místní hřbitov, pak s furikem na pole....No a pro změnu později odpoledne zas s kyticí na hrob, ale to už bude do jiné vsi.
[126]
PeSi,
(Rpu?: 28.10.2006, 08:52:23
- Mail
- x)
ono, pokud někdo nejezdí po Praze denně, to žádná sranda není. Já jela naposled do Letňan na Výstaviště - rychlostní komunikace a já ve štrůdlu, kterej to kalil devadesát. Že bych si stihla přečíst, kam to z těch kruháčů vede, tak to ani náhodou. Takže to bylo stylem \"děj se vůle páně\" a ze všeho nejvíc mě překvapilo, že jsem tam opravdu dojela:)
[127]
2 Rpuť
(PeS: 28.10.2006, 08:53:14
- x)
No venku na ulici na to snad měly nosiče (i když i tady bych věděl o zlepšováku) - no a huvnitř aspoň pěkně vyblejskaly podlahu. Aspoň se uštřilo za uklízečky... Taková sametová vlečka je lepší než kombajn. (pro neznalé - kombajn - na vojně bedna na spodní straně pobitá kartáči, zatěžkaná pískem, kterou dvojice vojáků tahala za sebou jako fifinku. Chodby se myly, pastovaly a kombajnovaly do vysokého lesku - asi jako Sobotkova pleš...)
[132]
2 Rpuť a PeS
(dix: 28.10.2006, 09:23:15
- x)
Rputi, také jsem o tom uvažovala, co je vedlo k tomu termínu, až mě napadlo, že to je přece výhoda pro voliče socanů a komunistů, ti s dětmi na prázdniny nikam nevyjedou, a mám obavu, jak ty senátorky dopadnou. PeSi, rozzářil jste mi pošmourné ráno, obydlená zatáčka teď vede, doposud to bylo doporučení, že by nás měli oplotit, aby do té díry někdo nespad :-))
[134]
Téééééda, to jsou věci
(Anka: 28.10.2006, 09:25:06
- odkaz
- x)
* Chápu, že to je hypotéza, ale jistě chápete i vy své postavení jako člověka, který politickou scénu i veřejnost rozděluje. A teď přicházíte s velmi ostrým tvrzením, ale nemáte důkazy. \"Pak bych musel jenom mlčet.\" Pravil Paroubek. A pak, že obviňovat bez jediného důkazu je nemravnost. Na stranu druhou alespoň pan předseda jasně řekl, že si na svou hubu bude říkat, co chce. Taky užitečná informace.
[138]
K Ančinu odkazu
(dvd: 28.10.2006, 10:53:56
- x)
Nejprve: * Jste si jist, že v ČSSD nejsou lidé, kteří jsou schopni pro dosažení svého vnitrostranického cíle, kterým je odstranění Jiřího Paroubka, spojit se s ODS? Netrpím stihomamem. Koneckonců jsem ODS nabídl velkou koalici, co mohou dostat víc od někoho jiného? Od někoho jiného nedostanou podporu soc. dem. jako celku. Musela by být rozdělená. A o kousek dále: * V našem nedávném rozhovoru jste ale připustil, že vám mohou podrazit nohy vlastní lidé. Takovéto nebezpečí existuje vždycky. Je zřejmé, že část lidí v soc. dem uvažuje o tom, že by bylo užitečné vytvořit velkou koalici s ODS. Řekl jsem, že jsem ochoten na tom pracovat, ale já se takového řešení nezúčastním. Byla by předpokládám se zkráceným mandátem, aby to skutečně nebyla zrada na voličích.
[139]
Ahoj, lidi, sice dnes nehraji,
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 28.10.2006, 11:16:40
- x)
ale mám fofr, ráno přijel Šíma, tak peru, zašívám, zalepuji boty...a on si šel na výstavu do Letňan, že by ji jinak nestihl. No jo, jak jsem si ho vychoval, tak ho mám... Zítra mě pumpne o peníze a zase ho čtrnáct dní neuvidím. Jinak: Termín 17.11. nepřipadá v úvahu, v Praze je asi sto akcí, z nichž na třech musím být. Vzpomínky na rok 89 jsou u mě velmi tristní, nechci vám brát náladu, tady na Letné je krásný podzim dokonce se sluníčkem. SLAVNOSTNĚ OZNAMUJI, ŽE JE 100% POTVRZENO NAŠÍ MORAVSKOU LATIFUNDISTKOU, ŽE 10.11.2006 BUDE V PRAZE U \"VODIČKY\". SEJDEME SE V OSMNÁCT HODIN. A TRPĚLIVĚ BUDEME ČEKAT NA AUDIENCI ČILI DANA O DANÍCH, BRAMBORÁCH, RAJČATECH A VOLBÁCH A JINÝCH POČITCÍCH A VÝČITCÍCH, BEZ NICHŽ SE PRÝ NA MORAVĚ NEDÁ ŽÍT... Takže, kdo můžete přijďte, dostanete bramborem (a já konečně uvidím, jak zblízka vypadá syrový ve šlupce...), rozešlu ještě maily a SMS, jinak, prosím, rozkecejte si to také mezi sebou. No a pro ty, kteří se just s námi nesejdou, mohu uspořádat \"malého\" Vodičku 3.11. od 18.00, abychom si připravili otázky (takové, které zdejší blog zaručeně nesnese a kocouři nesmytelně poprskají monitor...třeba proč kubismus výtvarný a právnický se nejvíce po Francii uchytil v Čechách...) pro Danu a případně pro další nesmělce, projevující se hlasitě a bez zábran až po desátém pivu... Takže nezapomeňte: 3.11. špitavý a vzájemně informační \"malý\" Vodička a 10.11. Danin velký a bramborový Vodička.
[141]
Rputi,
(raptor: 28.10.2006, 11:37:44
- x)
jsem vychytralej, mám tu zatavené párky, a co víc, zavářku na játrové knedlíčky a náruč zeleniny - a to bude to pravé. Jinak víte, co právě dělám? Ad. Béda Jerevan a jeho náruč bolševiků v řadách ODS v jeho zastupitelstvu. S dotyčným předsedou dotyčného oblastního sdružení si právě domlouváme kafana. Mi Béda neplánovaně pořídil nového kamaráda. :o)
[144]
Dobrý den vespolek! Jen na skok jsem se zastavil,
(Loki_F: 28.10.2006, 11:57:36
- odkaz
- x)
abych Vás všechny pozdravil a popřál Jura-p(ovi) k volebnímu vítězství. Předpokládám, že u něho již bouchají zátky kvalitního brut, protože toto vítězství si zasloužil! Gratuluji předem a držím pěsti, aby to bylo vítězství DRTIVÉ. Minulý týden před volbami jsem se zde zmínil v noticce \"Lze si koupit město?\" o průběhu voleb v severočeském Mostu. V odkazu je článek, který svědčí o tom, že lidé i místní (i ti vyjímečně dobří pozorovatelé -> autor článku) vůbec nepochopili co se stalo, jak se stalo, proč se stalo... Každopádně zde chamtivá tlupa vedená dnes již byvším primátorem města (ODS), dostala pořádně do čenichu, vystřídaná jinou, ještě chamtivější tlupou, vyhladovělých a zpoza hranic zainvestovaných darebů, jež ukázala, že chápe psychologii davu a předvedla novou variantu \"Českého snu\". Snad to povede k probuzení, ale nemám žádné velké iluze. Jako vystřižené z Dickense... };D (tento smích je velmi hořký). Cigáni z Chanova byli před volbami dva dni ožralí a s vervou nebývalou zlomili všechny rekordy volební účasti... Pak, že se neumí chovat jako občané... };D Jedu profilcovat mravence, abych konečně mohl splnit slib daný Šumavákovi! Zastavím se v neděli. Hozký weekend všem.
[145]
Loki_F,
(raptor: 28.10.2006, 12:27:27
- x)
nám se v kraji v jednom městečku kolem 10.tis obyvatel přihodilo něco podobného, byť v mnohem menším měřítku. Podnikatelská kandidátka uspořádala hejno trachtací, rovněž s tombolkami, ohňostroje, diskotéky a nevím, co ještě. Chopili se radnice - a do roka se rozhádali. První zakázka, o kterou se servali, byla údržba města, chtěli ji hned tři z nich. Do dvou let přestavovali radnici, ani se žádná klasická strana nemusela pokoušet o odvolání (ona na to stejně nebyla mandátová síla), protože si skáceli radu sami. Letos po nich není téměř vidu, útlý hlouček, co v politice zůstal, má dva nedůležité mandáty, jeden z jejich tehdejších koníků je už sedmej rok člen ODS, ale přestěhoval se na venkov a stavěl nám tam vesnickou kandidátečku. Budu pro Most doufat v podobné vyústění.
[148]
Dobré odpoledne z Turina
(Jirka původní: 28.10.2006, 13:10:46
- x)
teplo a sluníčko, jídlo a pití, škoda, že Vám to nrmohu poslat. Tak, alespo%n takto, elektronicky. Šumaváku,s tou prezentací na Vás myslím. Pak se ozvu emailem. pokusím se se něco neohrabaného sesmolit a po příjezdu se ozvu a vyvěsím na rajčeti. Dovoluji si ctěné publikum nalákat na pepetum mobile z Kuby......něco neuvěřitelného. S tím jistě Ameriku uzbrojí. loučím se.
[153]
Rputi, že by?
(dix: 28.10.2006, 14:46:44
- x)
Zatím čtvrtina okrsků sečtena, drtivě vyhrává pravice... Ale nevím, to bylo celostátní, že došlo ke sjednocení barev? Já jen že v Brně zavládla na plakátech kandidáta ODS na senátora barva oranžová, nebo že by to byl jenom místní folklor k matení voličů?
[157]
výsledky voleb OK, ale co ta účast?
(Dušan Neumann: 28.10.2006, 14:59:25
- x)
tu považuji za katastrofální selhání občanského vědomí. je vůbec možné, aby řízení a osud země byl fuk 4 z 5 lidí? Tomuhle nějak nerozumím. velmi živná půda pro metastatickou likvidaci osobních svobod velkým bratrem ať už odkudkoliv.
[159]
Pane Neumanne,
(dix: 28.10.2006, 15:06:09
- x)
termín voleb, tedy odvozeného navazujícího druhého kola senátorek, byl zvolen, s odpuštěním, debilně. Podzimní prázdniny dětí sečteno se svátkem zemřelých dohromady dá každému soudnému najevo, že účast bude tristní. Že by někdo coural sem tam kvůli volbám silně pochybuji, města jsou vyprázdněna.
[162]
Hola hou, hola hou, jdu si pro druhou, dam si nasup,
(Hipik - pravicovy recidivista: 28.10.2006, 15:11:35
- x)
vypada to dobre, moc dobre. Trochu jsem se tim prohrabnul, tak pockame na definitivni vejsledky. Dusane, zatim jsme z naruci komancu asi velmi kratce, tak lidi vyuzivaj toho, ze nemusej, hmmm
[172]
Jo Dusane, zkusenost ,
(Hipik - pravicovy recidivista: 28.10.2006, 15:44:39
- x)
autobusem Peter Pan do Worcesteru, presedat na Hartford, tam presedat na New York. Dojit si na hotel, pak k ambasade a tam uz vecer stoji lidi na druhy den, volebni mistnost pry bude otevrena jen od 9 do 11. Tak se domluvit na stridani a brzy rano se sejit. Vsichni se k volbam nedostali, protoze se ambasada volebni mistnost uzavrela presne, jsou to preci urednici. Kolik lidi pojede priste volit do parlamentu tady v USA ? Alespon to losem pomohlo v jiznich cecham. Tak tohle cernoprdelnikum nezapomenu nikdy, zejmena Cyryyylkovi !!!!
[173]
Mám k těm plusům 2 minusy
(dvd: 28.10.2006, 15:44:55
- x)
(a) Péťa Píťa (b) očekávání, že Velíký Jiří prohlásí, že obhajovali 1 mandát a získali jich 6 - no a to je, kurňa, úspěch jak hrom a kde je to premiérské křeslo. A teď Ti JURO připíjím, jsa marod jenom čajem, ale jak to půjde, tak to vynahradím.
[175]
Foundry,
(raptor: 28.10.2006, 15:47:25
- x)
já to beru filozoficky. Kdybych to nebral filozoficky, seděl bych v báni, páč bych uškrtil dvojku z kandidátky za to, že pro ODS nehnul palcem, přestože jsme ho na druhé místo navolili pro utišení ambicí, který přes již podepsanou koaliční smlouvu se středovými partnery furt kolaboruje se socdemáky, jeho letku, že nerespektovala výsledky primárek a prudila do posledního dne, a jistou, nenápadně zmíněnou poslankyni, která má v hlavě nasráno a která docela jistě několik kmenových voličů ODS svou nablblou podporou blbovi znejistila. Zdravím Kejka, kterej mne tudle káral za touhu vylučovat za neloajalitu z ODS. Až budete mít nějakej problém příště, řešte si ho s panem senátorem.
[181]
Broďáci a Janina
(raptor: 28.10.2006, 16:00:38
- x)
jsou děsně stateční a objednali si rundu. Jen jedinej člen volebního senátorského týmu, kterej si odtamtud tyká s Páralovou, mi slíbil, že si s ní zase povyká. Mno a já asi pudu do vany a až budu vypadat víc jako člověk, si skáknu támdle k pumpě pro rum a colu. Kdybych dnes a zítra psal bláboly, jsem tudíž našrot. :o)
[183]
Hipíku,
(raptor: 28.10.2006, 16:05:50
- x)
já mám dobrý den. Když se před rokem a půl začala trousit do ODS tahleta zájmová skupinka, neomylně začala adorovat nejsnáze manipulativního našeho zasloužilého člena a tlačit ho na starostu, pojmenoval jsem a napsal všem dopis, dlouhej a plnej drbů, vědomostí a úvah. Tím pádem jsem se stal nepřítelem číslo jedna. Ještě včera v noci jsem s jedním z nich korespondoval o tom, proč já vidím svého lídra na starostu jako lepšího, a naštěstí aspoň jeho přemluvil, aby tu Janu zavolil. Protože oni sečetli hrušky a jablka a kandidátku do Senátu zavrhli předem jen proto, že jsem ji podporoval já nebo další nepřátelé krásného jejich kandidáta. Takže mám dobrý den. Teď se otevřou oči i těm, kteří se divili, proč rok a půl startuju na první našlápnutí. A Janinu jsem nechal na dálku podrbat za ouškem, byla úžasná. Příště to s ní třeba zkusíme znova, přestože je nejen z jiného okresu, ale i kraje.
[217]
Jinak podznamenávám,
(raptor: 28.10.2006, 18:43:51
- x)
že realita ta, že za ODS je senátorem člověk, kterej mne vytáčel od první minuty, co jsem ho poznal, zatímco několik výjimečně cenných lidí bylo přeblafnuto týpkama třetího řádu, je... inu je furt stejná. Každý volby. Však on jura-p do pár měsíců sám pozná, kdo je jakej... A když ne, rád poradím. ;-) A koneckonců, já o nic nepřišel. Sousedního senátora jsem nikdy nepoužíval, obvykle používám jen ty, které mám fakt rád, jako třeba ředitele Řáholce. (To píšu nenápadně proto, aby jura pochopil, že když sázím na Lišku, projevuji vkus ve výběru osobností. ;-) ) Ježiš, ten rum je dneska obzvláště vypečenej...
[220]
Tak sem z toh TEĎ slez !!
(Sumavak: 28.10.2006, 18:55:17
- x)
Jura-pe čtu gratulace a soudím ,že to dobře dopadlo .Takže též gratuluji. Nechcete mi to někdo odsedlat a uklidit cajk, vyčistit, nakrmit,(kydat už teď určitě nebudu!) udělat večeři a eventuálně se za mě i navečeřet ? Neee??? Tak já na to jdu než upadnu.
[221]
Vivat
(martin tamtaky: 28.10.2006, 19:02:03
- Mail
- x)
jura-povi. Až do tmy jsem chodil po horách, teď jen přehazuji ruksak s foťáky a beru svíčky se zápalkami. Ano, uhodli jste, setkání na hřbiťáku. Setkání živých, protože každoroční pohled na stovky svíček mezi siluetami pomníků, hrobek i kamenů láká i ty, kteří přes rok nepřijdou. Výsledky teprve pročtu. Ten reklamní agent KFC vyhrál jen díky lidské hlouposti. Zahlédl jsem jásot nad pravicovostí voličů - prdlajz!!! ODS si vychovala lidi, kteří v přímém srovnání s ostatními byli lepší. Někde museli být o hodně lepší, aby zvítězili jen těsně.
[224]
Martine s ruksakem,
(raptor: 28.10.2006, 19:26:58
- x)
děkuju. To je dnes první pochvala, která je o tom, o čem to všechno je. Tedy nevnucovat se voličům hercem nebo gynekologem, ale VYBRAT (Töpfer. Jasný? Já osobně fakt nevím, co má Töpfer společného s ODS, a doufám, že něco má... a že se to dozvím) dobrého kandidáta z vlastních řad, protože on jde hájit právě tyto řady. Nás. Mne.
[227]
2 raptor
(PeS: 28.10.2006, 19:34:38
- x)
Nicméně, berte to pragmaticky - tento pán s oblibou naslouchá trávě (na lidi nějak nemá čas)... No tak třeba půjde poslouchat tu trávu... zespoda... Já jen pamatuju ten jásot na právnické fakultě, když se tento pán stal předsedou národní rady a začal melouchařit - stavět dvojdomky. Ono jim totiž hrozilo, že kdyby neuspěl, že by ho měli za děkana. Tak oslavovali menší zlo...
[228]
Martine, ale i Vy další čtenáři,
(raptor: 28.10.2006, 19:47:41
- x)
pokračování: A NAUČIT voliče konečně nevolit veterináře, že hladí kočky, a učitele, že nenapsali potomkovi od 5. do 9. třídy potomkovi poznámku. A to je na padesát let. Sto. Ale někdo to dělat musí, vědomě stavět kandidáty, kteří jsou prospěšní, nikoli ty, kteří natahají hlasy. Stojí to sebezapření, když víte, že přicpat na kandidátku tři doktory znamená třeba o mandát víc, ale my, například, to už dvoje volby neděláme. Zde po volbách se lídr nepříliš úspěšné kandidátky v našem městě, s kterým nicméně jdeme do koalice, otevřeně vyznal do novin, proč ztratili 2 mandáty oproti minule: \"Postavili jsme málo doktorů a ředitelů škol.\" (To sice není dokonalá pravda, ty mandáty ztratili, protože minule vedli neskutečně konfrontační kampaň právě vůči ODS a letos ne, ale v jádru má recht. Bylo by jim to pomohlo zřejmě k mandátu navíc.) Je to dycky. Už v devadesátém roce třetinu našeho zastupitelstva tvořili doktoři. Nemocniční zahlíželi na praktiky a naopak. Zastupitelstva prochrněli, probouzeli se jen, když se jednalo o dotaci města na nějaký přístroj. (Upozornění šumavskému lidu - a to mám v sobě zatím jen dva rumové s colem.) Dejte mi jakoukoli obec jakékoli velikosti. Seberu podpisy, nazvu se \'Za Lhotu přátelskou\', ukecám vrchního hasiče, obvoďáka, pokladníka chovatelů králíků, tetu z mateřský školky a syna majitelky jediného krámku s potravinami - a vyhraju volby. Budu mít radnici. Jen už nebudu ODS. (Jdu si dolejt. ;-) )
[229]
PeSi,
(raptor: 28.10.2006, 19:54:29
- x)
jsem smířen. Už jen proto, že ty volby jsme Janině prohráli my, tady, u mne doma. Ona byla skvělá, náš obvod od severu k jihu vyznačuje se rozdílnými křivkami podpory ODS a lidovců, oni nemohli v tom Brodě udělat víc. Prohráli jsme jim to my, je to ten nejšerednější scénář, kterým jsem půl posledního roku strašil - a bohužel se naplnil. My je měli podržet. Jenže nejsme soudržní a tak můžeme držet maximálně tak kulový. :o) Jste strašně hodný, že mne tu posloucháte. Stačí i jeden posluchač. Měl jsem původně jet na volební štáb, ale jako každé volby zpět jsem se raději rozhodl dělat tu spojku lidem, co jsou na chatách nebo na hrobech. Mobil se mi vybil mezi třetí a čtvrtou, členská základna, narozdíl ode mne, kterej to eště trochu zvládám, je v šoku. Co necítím, je pokoření. Jana vyhrála. To jen voliči a čísla to nevědí. Nicméně jsem si jist, že to dobře ví Pithart.
[236]
2 raptor
(PeS: 28.10.2006, 20:40:01
- x)
Sorry! Tak k tomuhle poslednímu výlevu musím něco podotknout. Docela jsem se nasral... Proč lidi volej felčary, veterináře a učitele? Protože je znaj! Proč vyhrál Jura? No protože ho znaj! Kurva do prdele, že jsem tak sprostej, kdo udělal toho ksindla Mejstříka senátorem? No přece Anka - a proč? Protože ji lidi znaj a protože se ve své naivitě a důvěřivosti za toho ksindla zaručila - taky na to doplatila... Lidi budou dycky radši vybírat někoho, koho znaj (ač by to byl hajzl k pohledání), proti někomu koho neznaj. Dyť to psala i Rpuť, jak dopadly volby v Bechyni... A ptejme se dále, proč jste ztratili Tábor? Protože Frantu Dědiče lidi taky znaj - já ho znám už jako devítiletýho vychcanýho ksindla, chytrýho, to jo, to všechna čest, ale vychcanýho jak mraky! Doprdele, přestaňte už podceňovat lidi! Ty lidi nejsou až tak blbí. Proč volili Juru? No protože sami, nebo jejich děcka s ním jezdily na vodu a on se jim věnoval. A protože vědi, že tak, jak se věnoval těm dětem, tak se věnuje i té oblasti a snaží se proto něco dělat. A dělá pro ně a nejen pro ně a furt! A je to jeho život a nikoli póza. A kdo ho zná, ten to vidí... A vsadim boty, že pro ty lidi by dělal, i kdyby tim senátorem nebyl... A oni ho znaj a budou znát! Tady se vžilo, že volič je ten, kdo vysedává v hospodě a nesvéprávně žbrblá do půllitru - jo, jsou takový. Je jich hodně. Ale většina jich neni! Já jsem taky volič - a několikrát jsem dal najevo, že nehledám ideál, ale nejmenší zlo. A hodně se mi ruka kroutila, když jsem v tom Táboře volil. Hodně! A rozhodlo jen to, že tam není jen Franta Dědič - z něho teď máte poslance - máte, co jste chtěli. Jak ho znám, za chvíli vám ho někdo vomlátí vo čumák - a bude mít pravdu. Já s oblibou říkám, že každý je svého štěstí strojvedoucím! Problém je, že to myslím zcela vážně. Tak když už brečíte, tak brečte na tom správnym hrobě! V tom měl Holzmann pravdu. Jo, je to handicap, kandidovat proti známý osobnosti - o to víc se musí dotyčný/dotyčná snažit. Per aspera ad astra! Fuj, to jsem se rozkecal. Tohle měl být krátkej komentář. No, není. Ale asi bylo třeba to říct. A můžete mi nadávat...
[242]
PeSi,
(raptor: 28.10.2006, 20:57:47
- x)
já Vás mám tiše už dlouhou dobu hodně rád a velmi dávám pozor na to, co kdy řeknete. Ale stále nejsme v zásadním rozporu, viďte? Už jsem řekl, proč jsme ty volby prohráli: prohráli jsme je Broďákům my Chrudimští. Oni na své lidovce neměli a nebudou mít nikdy, to my jsme pro ně neudělali dost. My na lidovce máme - když tedy chceme. A že tu brečím? Víte - to ať rozhodne Šumavák, jestli tu smím či nesmím mluvit o svých pocitech. Poslyšte, a co Vás tak nastartovalo? :o) Mně se pokoušíte vyčíst, jaký je Tábor? Mohu za celou republiku? Mohu jako Klaus za Orlické vraždy? Můžeme spolem s Václavem za egyptské vši? No... ano. To se mi stává imrvére. Proto hlavně jsem se před pár lety vzdal povolání manažera ODS a našel za sebe náhradu, protože jsem se bál, co mi další ráno vleze do dveří a co mi vyčte. Jen od Vás bych to nečekal. Kdybyste se vylil na juru - on je za ODS přeci jen odpovědnější, než já, ale proč já, lepič plakátů, nalejvač gulášů, hráz před svazarmovci, co se k nám přiškobrtali. Proč lajete mně a ne jurovi, kterej má osmnáckrát větší páky? Že jsem se tu rozepsal? Nevěřím. Takhle malicherný nejste.
[245]
PeSi,
(raptor: 28.10.2006, 21:07:00
- x)
znova jsem přečtl a podumal. Ano, máte pravdu. Podceňuji voliče. Zhruba umím vytušit, jak kdy zahlasují a co udělají, ale máte pravdu. Podceňuji je - ve smyslu necením si jich. Máte pravdu. Štvou mne. A teď, aby to nevyznělo tak drasticky, přemejšlím, co dodat. Třeba to, co jsem tu psal před týdnem: \"Díky, voliči, že i přes samostatnou kampaň dvojky z kandidátky ODS jste vyrozuměli, že máte volit ODS jako celek.\" Šumaváku, dejte mi ban. Jdu si totiž dolejt počtvrté.
[247]
Raptí...
(Dana: 28.10.2006, 21:10:48
- Mail
- x)
on to PeS nemyslel na tebe jako osobu, ale na tebe, jako stranu. Nad některými čelnými představiteli jednomu opravdu není jásat...Pro spravedlnost dlužno dodat, že jinde je to ještě horší! Jenže když on člověk má tendenci chtít po těch \"svých\", aby byli dokonalost sama..A mimochodem - tak to má být! Ve chvíli, kdy ty \"své\" začne omlouvat, je na cestě do....
[248]
Rputi,
(raptor: 28.10.2006, 21:14:08
- x)
nejsem si tak jist. Ale kdo má v obvodu Pitharta, ten už přežil osm smrtí, tak přežije i devátou. Jestli PeSa, kterého si nesmírně vážím, dráždím, tak halt odejdu. Směšné je, že jsem právě na těchto stránkách vyčetl já jurovi, že příliš myslí na sebe a málo na ODS. To sou fakt paradoxy. :o)
[249]
Tož, Rapti,
(Dana: 28.10.2006, 21:15:45
- Mail
- x)
ať v tom nejsi sám - jdu si nalít taky! I když se tady u nás nevolilo a kolem to dopadlo nastřídačku - Ostrava i Karviná zoranžověly, ještě že to ta Opava udržela! A tak si jdu nalít tu slivovici...a nejen proto,že mě bolí v krku, ale i na ty volby. Hernajs, vždyť jsme vlastně vyhráli! :-)))
[250]
Daníku,
(raptor: 28.10.2006, 21:19:39
- x)
totéž v bledě modrým. Tak přestaň držet palce jurovi a zhulákej ho za Olomouc. Já zrovna z Olomouce nikoho neznám, dokonce čirou shodou okolností ani s Langerem se osobně neznám. JAK nemyslel PeS mne? MYSLEL!! Tím víc to bolí. Já se pokouším dělat v ODS pořádek, kurňa! Dnes jsem se svými vzkazy pokoušel vysvětlit Vám, že někdy to trvá léta, než se něco napraví. V noci jsem tomu klukovi, co teda nerad došel hodit Janu ve volbách, napsal: Tak si to dělejte sami. Nemyslel jsem to vážně, ale rád bych to viděl.
[253]
raptore
(martin tamtaky: 28.10.2006, 21:29:02
- Mail
- x)
dám ti otázkou příklad. Myslíš si o mně, že tě tu nechci vidět, když ti napíšu, že mě sereš svejma řečma o tom, že halt vodejdeš! To se tady rozmohla nejaká nemoc? Když mi někdo řekne, že se mu něco nelíbí, tak hodím zadkem a prohlásím, že sem už nikdy nevlezu? Na to jsou tu jiný specialisti! Raptore, jako dlouholetý závodní opilec ti mohu doporučit ještě jednoho panáka. Pak se lítostivá stane bojovnou a když přidáš ještě dvě, tak přejdeš do mrtvolna.
[255]
martine,
(raptor: 28.10.2006, 21:38:34
- x)
Vy mne ani trochu nevytáčíte. Nevytáčíš. :-) ProsímTebe, mohl by ses třeba s panákem v ruce podívat celej den zpět? Jen jsem tu mluvil, nic víc jsem nedělal. A je zásadní rozdíl, když mne napadne nějakej hej počkej, nebo když mi něco vyčte PeS, inteligentní, informovaný a svéprávný člověk. Velmi zásadní rozdíl. Mám-li za hříchy světa či ODS nést zodpovědnost já, tak to se s dovolením omluvím. Právě proto jsem strašně nerad vzdal předchozího zaměstnání manažera ODS - už mi nestíhaly nervy. Děsně rád bych to byl dělal doživotně, ale prostě na to nemám. Nikdy mne to nepřestane mrzet, jenže v tomhle jsem neobstál. Dám si teda eště ty dva panáky a pokusím se o tu mrtvolu, máš recht. Jsem rád, že si tykáme, s Tebou se mi chce. Dík. :-.)
[259]
2 raptor
(PeS: 28.10.2006, 21:58:59
- x)
Sorry, já nelaju Vám, mě jen nadzvedla ta věta o těch učitelích a veterinářích. No a to se mi občas stává, že lidem řeknu příliš tvrdě, co si myslím. Někdo to vydejchá, někdo holt ne... A dovolím si oponovat - neprohráli jste to kandidátce vy, prohrála si to sama. Dyť to tu jura nedávno psal, jenže ten to bere jako samozřejmost - jak furt objíždí rajón a se všema se zná a tyká si se starostama apod. A zajde s lidma do hospody a baví se s nima a zajímá ho jejich názor. To dělá hrozně moc. Tuhle se řečnicky ptal a já zas sprdnul jeho - proč nekandidujeme? Prostě proto, že nechci a neumím to. Žiju v domění, že umím něco jiného a tam jsem užitečnější. Ale když to někdo dělat chce, musí to dělat naplno. Je to práce jako kterákoli jiná - a neudělá jí za něj někdo jinej. A když to umí a chce to dělat, ať to dělá - ale se vším všudy... Ta vaše kandidátka je výborná starostka - na tom se většina shodla. Takovou jí znaj její lidi. Chce bejt něco jinýho? OK, ale musí se snažit. Samozřejmě, jde z někoho senátora udělat. Jde to. A pak se to vrátí jako bumerang. Tak ať je radši dál úspěšná starostka, než dosazená senátorka. Jo, měla proti naslouchači trávy handicap. Měla a velkej... A vzhledem k tomu handicapu bych to bral jako úspěch. O pocitech nikomu mluvit nezakazuju, každej se potřebuje občas vykecat, ale skončil bych s tím sebeobviňováním. Jde o život? Zatím to na to nevypadá. A když nejde o život, jde o hovno. A pak je veškeré sebeobviňování poněkud kontraproduktivní... Leč k té nadsázce o egyptských vších - pokud to bude, my, lidi, každý se svým názorem a nikdo neomylný, pak samozřejmě ne. Ale pokud je to my, ODS (jak jsem již několikrát četl), \"já jsem první po Bohu, vymejšlim hesla\" a nepřipustím jiný názor, natož kritiku, pak ano, pak potažmo přebíráte zodpovědnost i za ty vši. OK, i to může být Vaše volba - ale pak nebědujte... A pozor na jednu věc - já třeba ten Tábor nedávám nikomu za vinu. Jen popisuju realitu. Pokud bych to měl dávat komukoli za vinu, pak přímo hlavnímu režisérovi - Frantovi. Měl volné pole působnosti. Měl důvěru. Blbej není... Dneska má mandát - a může se s ním jít barevně vyfotit. Tenhle svět je děsně malej - a lidi na to furt zapomínaj... Co prosralo Langerovi kdysi Olomouc? Zas jen to, že ho tam lidi znali, žádnej štáb. Štáb může udělat neznámýho člověka (Chancy Gardner - Byl jsem při tom). Ale ty lidi tady nejsou Chancy Gardner... Takže abych to shrnul - nikoli naučit voliče nevolit veterináře a učitele - toho dosáhnu, jen když za nima budu stát s bičem, ale dokázat lidem, že pro ně něco dělám a budu dělat, i když nejsem veterinář, ani učitel. A že se dá pořádně dělat jedno, nebo druhý, nikoli oboje současně. Nelze být dobrej a svědomitej politik a současně dobrej felčar. Nebo učitel. Nebo herec. Prostě nelze. A musí si uvědomit - a vzít za své - to heslo Jana Lucemburského - \"Sloužím!\" 24 hodin denně a 365 dní v týdnu. Ne každý je toho schopen a pak je špatný politik - ale to si musej v důsledku uvědomit ti voliči. Tak se přestaňte obviňovat. Bylo uděláno v rámci okolností maximum a to maximum holt nestačilo. To už je život!
[261]
Dočetl jsem zatím
(raptor: 28.10.2006, 22:10:40
- x)
do poloviny a lapám po dechu. Nebudu Vám oponovat větu po větě. Jsem zhrozen, zmýlil jsem se, jste velmi inteligentní, informovaný, to ano, ale jste i nebezpečný a dost zlý. Běžná loajalita ke straně Vás vytáčí. To vše je samo o sobě dost strašné, ještě chvíli budu doufat, že si někdo osobil Váš nick.
[262]
2 raptor
(PeS: 28.10.2006, 22:15:46
- x)
a přísahám, že tu odpověď jsem začal psát hned potom, aniž bych četl 21:19 - jen mi to všechno holt dýl trvá. Takže jistá asociace tu je... (s tou Olomoucí...) A jinak - svéprávný zatím ještě ano. Nakolik inteligentní a informovaný je diskutabilní. Ale rozhodně paličatej a s chováním řeznickýho psa - někdo to nevydejchá, ale kupodivu, docela dost lidem to vyhovuje... Jinak by se se mnou asi nebavili...
[263]
Pavle Kořenský,
(raptor: 28.10.2006, 22:16:55
- x)
:o) Nebyl. Jsem ročník 61. Podařilo se mi na základní škole nebýt dva tři roky pionýr, páč jsme se nachomýtli do rušení Junáka, podařilo se mi na střední škole nebýt dva roky svazák, páč tam jsem lhal, že chodím na první máje doma a naopak, podařilo se mi v roce 86 nebýt členem ROH. O moc víc se mi nepodařilo, ale neměl jsem se stranou nic společného, zaplaťpámbu, kolem jedenadvacátého roku života jsem pomalinku začínal dostávat rozum. Tedy na Vaši otázku: Ne. Nic nevyhrabe nikdo. Jsme moc malý okres a moc malé město, než aby se případný prohřešek vyhrabat nedal. :-) V 86. roce jsem dostal zákaz práce ve školství a kultuře, to Vám také ti klepetáři pověděli?
[267]
Ahoj lidi,
(jura-p: 28.10.2006, 22:29:17
- x)
děkuji za přání a děkuji i za tuhle debatu. Ano, vyhráli jsme, vyhráli jsme ale málo a někde jsme nevyhráli. Je mi strašně líto Milana Balabána, to je pro klub vysloveně ztráta. Mě voliči přišli, sice ne tolik jako v prvním kole, ale přišlo jich dost. Nakonec to je výsledek toho, že 1) jsme si troufli vykašlat se na výkonnou radu a sestavovat si kandidátky po svém. 2) Nebáli jsme se zbavit se těch, kteří chtěli pokračovat v marné válce uvnitř ODS a prostě jsme je na kandidátky nepustili. 3) Vzali jsme kampaň jako prosté zintenzivnění běžné práce, a tu kampaň jsme vedli opravdu naplno, tak naplno, že nyní mám prázdnou hlavu, jistotu, že jsme nevynechali jedinou vesnici, ve většině jsem byl letos 3x, ve všech během kampaně dvakrát s cirkusem, balonky, rozdáváním materiálů, děti kreslili sovičky. A hlavně s jasnou nabídkou a připraveni lidi poslouchat. Víte, to není trik. Lidem ani není třeba toho hodně říkat. Oni nechtějí, aby je pan politik přesvědčoval. Oni chtějí, aby naslouchal. A když přijede podruhé, tak si ověří, jestli naslouchal. A vědí, který jezdil na jejich zastupitelstvo, na hasičské závody, jestli se tam nudil nebo jim udělal CD s fotkami z jejich závodů. Jestli se přijel na obecní zabijačku nažrat a jestli za sebe nechá platit v hospodě a nebo jestli zaplatí pár piv, pro ty, co na zabíječce pracovali. To všechno si lidi řeknou. Nemají rádi ty, co je přijedou vyžírat nebo poučovat a nemají rádi ty, co přijedou akorát před volbami. A zatraceně dobře umějí rozlišovat i mezi jednotlivými lidmi z té samé strany. Je to zajímavé, ale za lidi z pražského vedení dostanu vynadáno častěji na NP než na vesnici. Jo, tentokrát mi pomáhala profesionální agentura. Bezva lidi. Každé slovo jsme si kontrolovali, aby nebylo arogantní, aby nedalo najevo neznalost poměrů, aby nebylo cizí. Aby neshazovalo protikandidáty osobně. Aby nebylo prázdné. Od střihu vlasů až po barvu saka a kravaty jsem musel být \"jedním z nich, co není tak úplně jedním z nich.\" Ten co jim rozumí, co za ně umí mluvit, spisovněji, ale jasně. Mladí lidé, profesionálové. A i ti byli vedle sebe z toho, že znám prostě všechny starosty, že znám v každé vesnici hasiče, že znám všechny členy odeesky, že znám i hodně členů jiných stran a že mě zná hodně lidí. I pro ně to byla škola. Oni byli zvyklí nabízet nového kandidáta a poprve vlastně obhajovali člověka, který je politickým veteránem. Děkuju vám všem za podporu, Raptore, s vámi cítím. S ODS to myslím dobře, jsem stejně jako Kajan jedním z těch, co si ji vymysleli, co vybírali Klause, co ji zakládali po vsích a městech, co ji obnovovali po Sarajevu a co v ní svedli spoustu bojů o jeji charakter. A v těchto bojích často prohrávali. A nikdy to nevzdali. Tak jako vy to nevzdáte. Teď se jdu podívat, jak jsem dopadl v jednotlivých vsích. Z oslavy jsem odešel, když jsem zjistil, že už nejsem potřeba na gratulace a ostatní se rozpili natolik, že si možná nevšimnou, že tam nejsem. Zaslouží si pořádně se napít. Fajn je, že si ani nevšimli, že jsem vlastně nic nepil. (Tedy tři desítky od té doby, co jsme začli slavit.) Ale já zjevnou radost vlastně jen předstíral, hlavním pocitem je uvolnění a únava. Ta radost se objevuje až teď, když si piju kafé, čtu vaše gratulace i vaše trápení a všichni kolem mě spí. Já jsem takový tiše radostný a až si prohlédnu ty výsledky, tak se tady zase objevím. Všem moc děkuju.
[270]
Juro, přeji hlavně ten odpočinek a vydejchání se
(Dušan Neumann: 28.10.2006, 22:37:41
- x)
to ostatní už znáš a umíš. Raptore nenaříkej, život se ubírá i po jiných cestičkách, ten mizernej den asi asi transatlantickej. Na chodníku jsem měnil spodní rameno u strého bavoráka a natáhl si zádový sval. Bolí i dejchání, tak si jdu lehnout do vany. Raději bych prohrál volby než tohle...
[273]
2 raptor
(PeS: 28.10.2006, 22:43:29
- x)
ad - \"Vyjma těch o mně.\" - ale já o Vás opravdu nepíšu (s výjimkou záhodnosti ukončit to sebeobviňování...). Dokonce si myslím, že máme obdobné zkušenosti a obdobný náhled na svět, nehledě k obdobnému věku (1959)... Mojí výhodou je, že jsem skeptik - můžu být pouze příjemně překvapen. A ty různé prohry ani nepočítám - to je taky kontraproduktivní. Snaha byla, nepovedlo se, život jde dál. Támhle si nabiju držku příště - nebo taky ne... \"Zapřisáhlý nepřítel škatulek\" Faust si mě kdysi zaškatulkoval jako výrazného příznivce ODS. Není tomu tak. Já je dost kritizuju... Ale v situaci, kdy je chápu jako nejmenší zlo a chci je volit, je nebudu kritizovat a-priori jako Janyška, nechám si to na potom. Protože nehledám ideál, ale to nejmenší zlo. A nechci se dopustit té chyby, kdy při hledání ideálu způsobím zlo mnohem větší...
[274]
PeSi,
(raptor: 28.10.2006, 22:50:35
- x)
jsem člověk, kterého jak Faust, tak Janyška, zavrhli. Takže teď si porozumíme lépe, že? Dobře. Tak já se pokusím, pokud mi to mých pět rumů dovolí, smazat z mysli ten pocit, že mne zavrhujete Vy. Nebude to moc těžké, protože jsem tomu úplně neuvěřil. A věříte mi, PeSi, že se snažím, byť otec zakladatel, již patnáct let, aby ODS byla o něco lepší? Že se hádám se senátorem (nemyslím Pitharta), s poslanci, s hejtmanem, že imrvére narušuju dění a ještě k témuž ponoukám jiné své členy? Odepište mi, že ano, a usnu blaženej.
[275]
raptore
(Pavel Kořenský: 28.10.2006, 22:52:37
- Mail
- x)
Hmmm, tak to jsem asi zmotal já. Nějak jsem z diskuse zde vydedukoval, že kandidujete proti Píťovi do senátu Vy osobně. A přehlédl jsem např. zmínku \"... že ty volby jsme Janině prohráli my\". Velmi se omlouvám, považoval jsem Vás za kandidátku :-) Takže bych svůj dotaz přeformuloval. Byla kandidátka ODS do Senátu v KSČ nebo je to pomluva ?
[277]
raptore,
(Pavel Kořenský: 28.10.2006, 22:55:38
- Mail
- x)
aha, můj mylný dojem vznikl dne 27.10., kde zde v diskusi (u minulého článku) píšete, cituji \"... Mám tolik starostí a v druhém kole voleb do Senátu potřetí Pitharta. \" Z toho jsem nějak při své přepracovanosti (mám toho poslední dobou moc) nějak vykoumal, že kandidujete Vy osobně. Proto jsem také dneska psal, ať nevěšíte hlavu, že se to podaří příště. Někdy mám asi fakt potíže porozumět psanému textu.
[278]
raptore,
(Pavel Kořenský: 28.10.2006, 22:57:41
- Mail
- x)
prostě jsem se nějak omylem domníval, že jste J.Fischerová osobně. A někde někdo v celkem seriosní debatě tvrdí, že J.Fischerová, kandidátka ODS do Senátu byla v KSČ. A protože jsem se domníval, že jste to Vy osobně, tak jsem se poněkud zmateně zeptal.
[279]
2 raptor
(PeS: 28.10.2006, 23:05:28
- x)
usněte v blaženosti a zítra si to přečtěte znovu, v klidu, bez zbytečný sebelítosti a sebeobviňování. A možná přijdete na to, že všichni (i jura) píšeme vlastně to samý - jen to někdy jinak vyzní... A jurovi nevěřte, že už nedělá psychologii. Nedělá jí pouze jako profesi - ale jinak je psycholog stále (jaxi mimoděk...)
[281]
Pavle Kořenský,
(raptor: 28.10.2006, 23:08:18
- x)
Jana Fischerová byla kandidátkou KSČ v roce 89, když byla s dvěma dětmi doma na mateřské a nekynula jí bez toho podpisu žádná budoucnost, zejména možnost udělení titulu doktorka věd. Zúčastnila se jednoho školení kandidátů KSČ a pak už přišla současnost. Řekla to všem hned, když přicházela do ODS. Vědí to všechna média, netajili jsme to. Havlíčkův Brod ji znal deset let, než ji do strany přijal. Rozdejchával nějakou dobu, dlouhou dobu, než ji přijal za členku, ale rozdejchal. My ji také rozdejchali. (Zdvořile opomíjím členství v KSČ u Pitharta, všímáte si?) Není to nic tajného, všichni to vědí, novinářům jsme to řekli, když jsme Janinu nominovali, to je všechno staré půl roku. Wo co dou?
[285]
Jo, raptore, a na vaše příspěvky se těším.
(jura-p: 28.10.2006, 23:17:12
- x)
Mám pocit, že nejsem sám, co nad takovými věcmi přemýšlí. Akorát víc věřím Adamu Smithovi, že společnost je tu od toho, aby zapojila naše egoismy do vzájemně prospěšné činnosti. Ale to není kritika. Každá parta potřebuje \"strážce ohně\". A politická strana zvlášť. Jinak by se měnila na obchodní trust a v horším případě na mafii.
[287]
raptore,
(Pavel Kořenský: 28.10.2006, 23:29:37
- Mail
- x)
já jí osobně nehodnotím. Celé to v té diskusi jinde vzniklo tím, že jsem napsal, že pokud vím, Fischerová nebyla v KSČ (v životopisu na oficiálních stránkách to nemá. Načež jsem odbržel odpověď: \"Omyl. Shodou okolností jsem mluvil s předsedou \"jejího\" uličního výboru.\" Když jsem na to zareagoval, že to bude patrně pomluva, dostal jsem následující odpověď: \"Tuto informaci nemám z nějaké třetí ruky. Nemám žádný důvod nevěřit člověku, s nímž se již přes deset let vídám takřka denně a pracuji proň na čestné slovo. (skoro bych ho označil za přítele, ale tímto termínem raději šetřím) A právě jeho otec byl oním \"uličníkem\". Ono se to dá koneckonců dohledat, ale je potřeba rovněž vědět, že se nechala svého času přejmenovat z Fišerové na Fischerovou (podivnou shodou okolností právě v momentě, kdy založila cestovní kancelář ;))\" A to vše od člověka, který se několik let projevuje na mém diskusním serveru jako celkem slušný diskutující (ale to jsou tam víceméně všichni). Proto jsem se ptal, abych věděl co a jak.
[289]
Pavle,
(raptor: 28.10.2006, 23:34:52
- x)
tak tu Janu zničte, když si myslíte, že máte pravdu, ostatně není senátorkou a nemá žádnou imunitu. Změna příjmení. Chm. Víte co? Nasloucháte šílencům a jednou na to dojedete. Myslel jsem si, že jste rozumnější. (Ježíšku, proč mi imrvére posíláš do cesty šílence?)
[290]
Jo a jinak,
(PeS: 28.10.2006, 23:36:55
- x)
ještě (s omluvou za chyby a překlepy - mělo to být 365 dní v roce, nikoli v týdnu...) k té loyalitě. To je krásná věc, pokud je to dobrovolně. Ale vynutit se to nedá. Vynucená loyalita je IMHO horší, než otevřená neloyalita. Nikdo z nás nechtěl bejt na vojně - jen jsme museli plnit \"nejčestnější vlasteneckou povinnost\" - podle toho to vypadalo. IMHO je lepší si koupit profesionální službu, na základě dohodnuté smlouvy (oboustranně výhodné - a proč ne?), než vynucovat loyalitu. I v tý armádě bejvaj žoldáci užitečnější, než vojáci z donucení...
[292]
raptore,
(Pavel Kořenský: 28.10.2006, 23:40:32
- Mail
- x)
neblázněte. Já nikoho nechci ničit ani si nemyslím, že mám pravdu. Na rozdíl od fůry jiných se snažím si sdělené informace ověřovat, jak můžete vidět. To vše jen z toho důvodu, že jsem nerad v diskusích za blbce a nerad tvrdím něco o čem nejsem 100% přesvědčen.
[294]
Raptore,
(jura-p: 28.10.2006, 23:43:02
- x)
Jo. Četl. Je to fyzik a chytrý chlap. Není členem naší strany a nemá důvod být k nám milosrdný. Je prostě nemilosrdný a píše to tak, jak to vidí. Já prohrál v deseti obcích svého obvodu a v jednom městě. Samozřejmě si udělám rozbor, proč se tak stalo. Zatím to vypadá, že jsem rudý sever svého obvodu zanedbal. Jsou to liduprázdné obce bez vývoje. Budu si muset hodně rozmyslet, co tam vlastně po senátorovi chtějí, párkrát tam zajet, ověřit, zda je to tak, zda jim můžu pomoct a teprve, když to nepůjde nebo by to bylo příliš proti mým zásadám, se na ně vykašlu a nechám je pomalu vymírat v rudé nenávisti k prosperitě okolo, což zatím činí i bez mé péče. Horší je to v tom městě, tam máme bojovnou ODS z nevážených lidí. Obdobná je situace ještě v několika obcích. A co je na pováženou, v několika se k tomu schyluje. Stárnoucí odeesácký starosta, cítí se ohrožen mladými odeesáky, co podnikají a chtějí pro obec pracovat. A on v ohrožení je začíná pomlouvat, že chtějí na obci vydělat. V jedné se stalo, že ten mladý si založil vlastní kandidátku z mladších lidí a toho starostu dost porazili. A nyní ten starosta chce ty mladé označit za dravce kapitalistické, kteří zneužívají svých peněz vydělaných jinde na koupení spoluobčanů na pozlátko jimi postavených soukromých hřišť, kam umožňují volný přístup matek s dětmi a tak. Jinde by to považovali za chvályhodnou snahu vylepšit vlastní vesnici za peníze vydělané jinde, ale ten starosta blekotá cosi o prorůstání byznysu s politikou. A chce toho mladého odeesáka, co se na těch šest dědů už nemohl dívat, jak v obci nedělají nic, vyloučit z ODS za porušení stanov. Je pravda, že ten podnikatel vydělává miliony a stanovy ODS nečte. No a nakonec říká, jestli jste tak pitomí, tak si mě vylučte, ale já chci žít v pěkné a moderní vesnici a tihle lidi taky a my si tu obec uděláme, bez ohledu na to, jestli budu nebo nebudu v ODS, pěknou a moderní, protože chceme a je to za naše peníze. Ten podnikatel má roční příjem asi tak pětadvacetkrát vyšší než je rozpočet obce. Takže obava, že by se chtěl zmocnit obecních zakázek je dost směšná.
[297]
vůbec té debatě
(Andrea: 28.10.2006, 23:48:34
- x)
nerozumím a jsem snad poprvé v životě ráda, že tomu tak je. Asi z vás mluví přepracování, psychické napětí posledních měsíců. Na řeči o \"zlých\" jsem od do Fausta velmi alergická, některé výrazy by měly být používány až po nejméně dvoudenním uležení. Všichni pěkně oslavme úspěšné volby, i když i já bych ráda připomněla, že volbami to nekončí, pouze začíná. Hodně štěstí.
[302]
raptí,
(divana: 29.10.2006, 00:01:36
- x)
kdyby jste byl robot, byl by jste v pohodě. to jen lidi se trápí. a ještě ne všichni to umí. radost a smutek jsou v rovnováze. o co víc se jindy radujete, o to víc čeká smutku. necitlivý člověk nezná ani jedno. kdo je na tom líp? určitě ten, co umí cítit radost a tím i smutek.
[304]
Raptore
(andrea: 29.10.2006, 00:03:43
- x)
nechci se chovat jak matka internetu a tak vám neřeknu- je půlnoc, jděte spát, zítra si hoďte relaxační den, ať už je to cokoli, bylo to náročné a všichni jsou asi přecitlivělí. Mně nepřipadá, že by vás Pes napadal a přitom vás slyším velmi dobře. Ale míchat se do toho nebudu, to by špatně dopadlo:)) A v politice dnešních dnů vidím světélko v tunelu, který mi připadal zatraceně dlouhý. dobrou noc a myslím to upřímně ( čert aby Grosse za ten billboard vzal)
[309]
Raptore,
(jura-p: 29.10.2006, 00:18:23
- x)
zkuste přijet k Vodičkovi. Mám pocit, že dnes je to hrozné nedorozumění. Já nevím, ale nemám chuť na pití, zatímco psaní mě dnes baví. Asi jsem v tom stavu, co se nazývá přebuzený. Já šest týdnů jel jako fretka a dnes jsem byl naposled od desíti do dvanácti na obecní zabíjačce, tam jsem skončil tím, že jsem je upozornil, aniž bych jim říkal, koho mají volit, že mají poslední šanci volit v sousední místnosti a tím pro mě volby skončili. Volby si nemám s kým probrat, protože dospělá část týmu je zaslouženě na mraky a ta mladší odešla na diskotéku, jak jsem se nyní dověděl. Poprve v žívotě mě venkov volil o desetinku procenta lépe než město, to je taky tím, že proti mě stál sebevědomý primátor. A ono to fakt zafungovalo. Poprve získal ve volbách více než polovinu mých hlasů. Ani nevím, proč to rozebírám, jsou to nejspíše moje poslední volby. Ale je dobré rozumět chování lidí v těch deseti obcích, protože třeba dostanu nějaké poznatky obecnějšího charakteru. Už nyní mohu prohlásit, že není pravda, že ODS je na venkově slabá. Je to naopak. Je tam slabá, protože tam nepracuje. Nepracuje s lidmi tam váženými a nechává se tam zastupovat lidmi, kteří se jí nabídli. Často to nejsou lidé pravicoví a jen velmi zřídka výkonní. A opouzdřuje se bez vlivu na život v obci. V mém obvodu to začíná být problém. Dalším problémem, co jsem začal vnímat je, jak zachovat tradiční hodnoty venkovského života v oblasti na okraji aglomerace, kde rostou nové domy bohatých obyvatel města, tak aby se tyto vesnice nezměnily na sídliště naplacato bez vlastního života, zcela závislé na městské infrastruktuře a aby nevznikl konflikt mezi starou a novou částí, (starousedlíky a zbohatlíky) který některé obce v blízkosti velkoměstečka zcela devastují.
[311]
Juro,
(Tomáš: 29.10.2006, 00:33:55
- x)
ještě jednu gratulaci. Kolegům Kuberovi a Sobotkovi (předsedovi) jsme s Ankou pogratulovali osobně, popovídali jsme si dnes večer u cigarety. Tobě alespoň takhle, a těším se až zaplatíš u Vodičky volební skleničku. Ne nemusíš jí platit, ale vypijeme jí na oslavu.
[312]
Raptore,
(jura-p: 29.10.2006, 00:35:21
- x)
mimochodem každý píše o sobě. Až ten vztek a lítost přejde, taky budete přemýšlet o tom, kde jste těch dvacetšest hlasů nechali ležet. Je mě to tak líto jako vám. Já toho vašeho vítěze budu mít denně v místnosti, širšího než delšího. A už dnes byl v televizi za experta. Věřte mi, že bych fakt raději viděl v Senátu naši kandidátku. A měla na to. Vyspěte se z toho neštěstí, už s tím nic nenaděláme. A fakt si volby analyzujte, už na jaře se to může hodit. A neznám taková místa, kde bychom neměli na lidovce. Takže i odeesáci z jejich dominia nesou svůj podíl.
[314]
Juro, dodatečně blahopřeji a
(Klaun Parafín - pravicový anarchista: 29.10.2006, 00:46:41
- x)
s tou vesnicí máš pravdu, za ODS-ku jsou tam nevěrohodní lidé, kteří se sami z různých důvodů nabídli, ne že by si je ODS-ka vybrala sama... Rozebírali jsme to v létě s Vencou Koubkem na Červené Lhotě a tam zdejší podnikatelé jsou bývalí komunisté, kteří po sametu hned věděli, kde a v čem a jak své štěstí mají hledat... Takže komunistická mafie se jen převrhla na ODS-áckou. A místní lidé jim nevěří. Nemám na dlouhé debaty, srazy s přáteli mě poněkud vyčerpali, ale v každé hospodě, kde jsme dnes byli (U Pivoje, Na Mělníku, U zavěšenýho kafe, U Hrocha...) se mluvilo o volbách, takže mi nepřipadá, že by lidé zájem o dění kolem nich neměli. Dnes mi připadá raptor jako traktor. Rezavý. \"A já rezavá auta nemám rád.\" Viděli jste kreslený film \"Auta\" od Pixaru, dvě třetiny jsou pro dospělce nudné, ale dabinkáři se vyřádili, když vám zazní v Mohavské poušti písnička dvou zamilovaných autíček \"...jezdili spolu z čisté lásky a patřil jim celý svět...\", za chvilku \"...horovali pro texasky...\" \"Sakra, miláčku, jak je to dál?\" \"Já nevím, texasky už padesát let nenosím....\", tak pamětníci upadnou čelem na opěradlo předchozí řady... Dobrou. Nerezavou.
[315]
juro
(raptor: 29.10.2006, 00:48:41
- x)
vy jste asi přehlédl. Janu (podle mne) nešlo volit několik (až patnáct) členů ODS mého MS, a jejich příbuzných... protože před půlrokem nezvítězil v primárkách jejich kandidát, což mu nezabránilo ve vlastní agitaci. Bojuji tu o samo přežití ODS. Jana je spoluobětí. Janu pohřbil kandidát číslo 2 v Chrudimi Eduard Beránek, poslankyně Páralová a lidi, co jim tupě aplaudují. Jak jsme si již pověděli, já to nevzdám. Ani po šestém rumu. :o) Ale té Janě jsem volby prohrál, o tom nemá cenu polemizovat.
[319]
raptore, pochlap se
(Dušan Neumann: 29.10.2006, 00:57:40
- x)
nebreč jako nějaká baba, udělals cos udělal. Zítra začína všechno znovu, jen tu kocovinu ti nepřeju. Zkus se se pak na to podívat s odstupem..(look at the big picture - jak se říká tady).... toho já mám více než dost a zdálky to vypadá daleko optimističtěji než si teď připouštíš.
[325]
Sakra vy o krevetách a já jsem se cpal chlebem s cibulí...
(Vít Blaha: 29.10.2006, 01:37:48
- Mail
- x)
Hezký večer všem... Anko, to se dočítám hezké věci... Juro-p, gratuluji... Raptore, toho Petra \"KFC\" Pitharta asi taky nerozchodím... Perlička dne, objížděl jsem své dušičkové štace a poslouchal za volantem rozhlas a nejlepší vtip za celý den měl šéf komunistů Filip, když na otázku co říká dominanci ODS, odpověděl že mu vadí, že se začíná prosazovat populismus...
[330]
Já nejsem vzteklej,
(raptor: 29.10.2006, 02:01:49
- x)
že jsme prohráli. Jsem vzteklej, protože vím, proč jsme prohráli. Protože pro nás nehlasovali mí vlastní členové, jimž v primárkách do komunálek nezvítězil kandidát. Já jsem to Janě prohrál. Já to vím. Ona také. Tyhle volby jsem prohrál já.
[334]
raptore,
(Pavel Kořenský: 29.10.2006, 02:41:58
- Mail
- x)
no, pokuď nehlasovali proto, že neprošel jejich kandidát v komunálkách, tak si řekni \"Jsou to idioti\". Nelze všechno brát tak strašně vážně. Koneckonců, jsou to jen senátní volby a nejde o nějaký jeden hraniční hlas typu 100:100. Celkovou míru svobody v tomhle státě to vítězství nebo prohra nezmění, tak proč si rvát vlasy. Kdybych měl takhle prožívat každej kšeft na jehož přípravě se maká měsíc nebo pět XY hodin denně a kterej nakonec nevyjde, tak bych už musel být dávno plešatý, ne šedivý.
[335]
Pavle,
(raptor: 29.10.2006, 02:48:51
- x)
jenže já to cítím jako svou osobní prohru. Tohle jsem měl předvídat. Měl jsem být před rokem ještě ostřejší a žádat vyloučení. Měl bych dnes čistší svědomí. Vědomost, že jsme opatrnictvím a marnou snahou o porozumění, které se beztak nevyvedly, zapříčinili tuhle prohru - to si nikdy neodpustím.
[336]
raptore,
(Pavel Kořenský: 29.10.2006, 02:18:39
- Mail
- x)
neblázni. Vždyť jde fakt o hovno (že to tak musím napsat). Tak jsi prohrál jedny volby. Víš co já jsem prohrál kšeftů. Nebo vyhrál kšeftů, kolem kterých jsme pak museli dělat naprosto kuriosní veletoče a výkruty, aby zákazník byl spokojený ? A co všechno se nepovedlo a kolik milionů v tom létalo ? Kdybych si to měl tak brát, musel bych se dávno zastřelit. Dám Ti malý příklad. Kdysi dávno jsme ve firmě vyvinuli na tehdejší dobu celkem geniální, naprosto dokonalý a cenově skvělý měřící přístroj. Jenže jsme věděli houby o výrobě a propagaci, takže jsme se zašťourali tužkou v uchu, pohlédli z okna, přepočítali listy na stromě na zahradě a řekli jsme si, že toho vyrobíme a prodáme tak zhruba 1000 kusů a do celého světa. A jak jsme řekli, tak jsme udělali. Nakoupili jsme součástky, vyrobili atd. Jenže dotažení do finální podoby a výroba netrvala měsíc, jak jsme si mysleli, ale dva roky. Za tu dobu jednak přístroj maličko vyšel z módy (resp. kurvy šikmooké ho ukradly i přes draze zaplacený patent) a za druhé jsme vůbec nevzpoměli na patřičnou reklamu a třikrát velká exposice na Invexu (každá za Mega) to moc nevytrhla. Takže se těch přístrojů nakonec prodalo cca. 500 a čistá ztráta byla kolem 20 Mega, které jsme draze spláceli na penále dodavatelům další dva roky. Ve finále jsme všechno zaplatili (to je věc cti, dodržet závazky), byli jsme o 20 milionů chudší, o fůru zkušeností bohatší a mohutně jsme slavili, že je to konečně za námi, bez dluhů a bez průseru. A život jel dál...
[337]
raptore,
(Pavel Kořenský: 29.10.2006, 02:29:38
- Mail
- x)
a víš co je na tom uvedeném příkladu nejkuriosnější ? Že v následujících letech jsme díky tomuhle propadáku a našemu osobnímu selhání vydělali mnohem víc a ta ztráta se zalepila. Sice jsme zmrvili uvedení do výroby a reklamu jak málokdo, ale nakonec se ukázalo, že pro naše zákazníky z oblasti příbuzných aktivit byl vlastně ten měřák nejlepší reklama, jakou jsme mohli udělat. Firem, které vozily v té době ze zahraničí škatule a přeprodávaly je byly stovky. Ale jen jedna měla vlastní vývoj, výzkum a výrobu. :-))) No a do dneška se sem tam najde někdo, kdo zavolá a ten přístroj si koupí (třeba proto, že ho používal v praktikách na vysoké škole) a sklad se pomalu, ale jistě, vyprazdňuje. Prostě všechno zlé je pro něco dobré.
[342]
Dobré a nenasrané ráno!
(Rpu?: 29.10.2006, 06:51:12
- Mail
- x)
raptore, my jsme ti říkali, že tu colu do rumu nemáš lejt. To chce rozchodit a nabrat sílu, protože tohle přece není konec, to je začátek! Poblitologové už zas vytrkujou hlavičky. Kam se člověk vrtne, tam je nějaký poblitologický hlásání, že ta velká koalice....a vůbec by jí nemusel dělat Topolánek...jsou i jiní.....a Klause senátní volby neovlivnily, to vůbec ne.... Neni ona to u těch poblitologů nějaká nemoc, nebo genetická vada, že všechno viděj do oranžova.....?
[345]
2 martin
(PeS: 29.10.2006, 07:40:12
- x)
dobré ráno, dovolím si oponovat (ostatně na Psu jsem taky hrubě, leč tiše nesouhlasil...) - není to bezva. Když už se v Evropě ta Hitlerova pomsta zavedla, tak snad ať jí radši nechaj furt... a ne s tím furt šíbovat tam a zpátky. Stejně v zimě dělám od nevidim do nevidim, tak by to ranní nevidim trvalo dýl - no a co... Tak by holt odpadla buzerace s přenastavováním všech hodin (na jaře na to jen u nás dvoje hodiny dojely a musel se měnit strojek) - o no se to nezdá, ale jen po bytě se těch věcí k přenastavování najde docela dost... A nejvíc mě dojaly ty argumenty na Psu o sepětí s přírodou. To byla opravdu přehlídka alternativního myšlení par excelence! Až jsem se bál, že to všechno psal docent Šimůnek pod cca 20 různými nicky...
[347]
přetáčení hodin hotovo
(Andrea: 29.10.2006, 08:00:05
- x)
ale určitě jsem na nějaké zapomněla. Jestli on ten pekař nemá pravdu:( Pithart má při volbách do senátu dost silnou pozici a domnívám se, že je velmi příznivý vývoj, pokud vyhrál jen o kočičí chlup. Je to poslední představitel \"těch starých poctivých chlapů, kteří to s republikou mysleli dobře, než přišel Klaus a všechno zkazil\" a pro různé zátarase přímo dar z nebes. Paní J.F. se mi jeví jako sympatická a chytrá osoba, je mladá a pravděpodobně udělá pro ODS víc ve městě než v senátu, je to typ, který získává popularitu nejen sobě, ale i těm, koho zastupuje. A tady je deficit velký a lidi, kteří neodrazují voliče přímo nutní. Zas tolik jich není. ODS vyhrála co se dalo, pokládám to za velký úspěch, i při mizerné volební účasti. Líná nevděčná banda - nic jiného mne směrem k těm, co doma remcají, ale zadek z fotelu nezvednou a volit nejdou- nenapadá. Rezervy v kampani za vyšší účast ve volbách jistě jsou a do budoucna by se na to měly všechny politické strany zaměřit.
[348]
Dobré ráno
(Dana: 29.10.2006, 08:05:57
- Mail
- x)
už je tu podzim...ten pravý, uplakaný, smutný, dušičkový. A protože konečně prší vydatně, jdu zkontrolovat novou střechu, vyčistit okap - po spláchnutém prachu z té nové střechy (to mi bylo poručeno p. pokrývačem). Ale nejdřív jdu štelovat ty hodiny.... :-)
[349]
PeSi,
(Rpu?: 29.10.2006, 08:14:19
- Mail
- x)
ono se to vůbec s tou časomanií přehání. Jak má něco displej už tam prsknou hodiny. Nejvíc mi pijou krev hodiny na troubě, kde je program pro blbý, co neuměj vařit a potřebujou vědět, jak dlouho maj píct kuře. Samozřejmě, že to nepoužívám, ale ty hodiny se stejně musej přednastavit, že aby to vůbec fungovalo. Stejně mám nejradši svoje milovaný hodiny z Messerschmidtu 109, který sice musím ob den natahovat, ale i po těch letech šlapou přesně.
[354]
Nejlepší hodin(k)y
(Foundryman: 29.10.2006, 08:40:45
- x)
jsou beztak mechanický, nejlépe s ručním nátahem. Přeštelovat jeden pitomej digi budík mi zabralo stejně času, jako osmery mechaniky. Pitharta beru jako tu nutnou kapku hořkosti, která se vmíchá do každé radosti. ODS má většinu, to je důležitý. Horší by bylo, kdyby to byl ten 41. hlas, to by bylo fakt k těžkýmu nasrání.
[356]
Rputi,
(Foundryman: 29.10.2006, 08:56:30
- x)
naštěstí už uschlo, včera tu ještě bylo krásně :-) Sice se semtam vyskytne nějaký \"kocour\", jak to nebylo na mokrým vidět, ale to se doladí štětkou. Nicméně nechápu docela dámské duševní pochody - celé září až do teď bylo krásně, kdykoli se mohlo malovat bez problémů, ale madame spolubydlící se vzpomene ausgerechnet když začne mrholivo. Já už bych bejval vydržel do jara. Když jsem však tento návrh nadnesl, bylo mi řečeno, že každej chlap je prase a že se diví, proč nebydlím v chlívku, tam by mi to prý zajisté skvěle vyhovovalo :-)
[357]
2 Rpuť
(PeS: 29.10.2006, 08:58:22
- x)
ad hodiny na troubě - to byla kapitola sama pro sebe. Plynoelektrický sporák MORA 2600 - a do něj zabudovaný hodiny s charakteristickým zvukovým projevem kulometu. V době nočního klidu opravdu lahůdka... Akorát, že na kulomet jde nasadit nějakej ten tlumič, na tyhle hodiny ne. A muselo se to odpojit velice fikaně, jinak přestal fungovat celej sporák... Ale to je najednou klid...
[358]
2 Foundry
(PeS: 29.10.2006, 09:05:59
- x)
jemně rejpavý dotaz - už jsi někdy maloval 21. prasince? Já prosím ano. Protože prý se na to už nedá koukat a přes vánoce už vůbec ne! Já už dlouhý leta maluju buď kartáčem nebo válečkem, takže jsem dostal důvěru, že nenacákám a metr vedle byly složený čerstvě vypraný záclony. (já to nemám kam dát, tak ti to sem na chvíli složim, ty to nepocákáš, že ne?...) No, nepocákal a vymaloval - ne celej byt, jen kuchyň, ale patří to k významným vzpomínkám...
[359]
Ahoj ! PeSi, souznění s přírodou?
(Sumavak: 29.10.2006, 09:07:27
- x)
toho blba bych chtěl potkat ! Těm dobytčatům to nevysvětlíte a nevysvětlíte a nevysvětlíte! Ty mají vlastní biologické hodiny a v kolik hodin jezdí mlíkař je jim šumafuk. Na druhé straně jim není šumafuk v kolik dostanou žrát, tak já si o nějaké hodině navíc jen mohu nechat zdát! A snad jen tomu hnoji je jedno, jestli je na voze dřív nebo později. Ten si nestěžuje..... :-))
[360]
PeSi,
(Foundryman: 29.10.2006, 09:12:21
- x)
já taky válečkem a naštěstí jen v patře, ale beztak... V prosinci jsem ještě nemaloval a ani se nechystám :-) Letos už toho bylo docela dost - okna, elektrika (elektrikář zjistil, že po 68 letech od postavení baráku se ztratila zem), přebroušení a natření dveří a podobné radosti. Velikou radost z těchto aktivit má junior, včera v nestřeženém okamžiku, když jsem si chystal barvu, přetřel válečkem prdel mamince, která byla příhodně ohnutá nad kýblem :-))))
[363]
To jsem si dal
(martin tamtaky: 29.10.2006, 09:26:47
- Mail
- x)
tady se už z letního času blbne\' Pes píše o Hitlerové pomstě, jakoby nevěděl, že letní čas je vynález první světové války. Štvanci, kteří si navěsili na každou stěnu po čtyřech hodinách a nechávají se fascinovat přeskakujícími číslicemi, si stěžují, že jim trvá dlouho to všechno popřehazovat. O hodinovém posunu se už tři dny na celém Internetu běsní jak o jet-lagu při cestě na Filipíny. Asi za to může kocovina po oslavách a depka z dušičkových ranních mlh. O hodinách na sporáku a všech jiných elektricky poháněných strojích Vám můžu vyprávět dlouhé hodiny. Rozvody v našem městečku jsou tak \"kvalitní\", že jednou za měsíc, někdy i pravidelněji, v bouřkách i pětkrát za hodinu se vypne proud na bliknutí nebo jen na vteřinu. Všechno zhasne a pak se zase rozsvítí. A všechny hodiny, kromě bateriových jsou v prdeli, všechny počítače, které nemají vlastní UPS, jsou v prdeli včetně rozpracovaných dat, všechny naprogramovná videa jsou ..... mám to ještě rozvíjet? Foundry, specielně pro tebe, malování a mytí oken v nejméně vhodnou dobu je oblíbenou kratochvílí českých manželek a matek. Já beze slova pomáhám, protože když jsem se jednou jedinkrát zapře, tak si stejně prosadila svoje a volala mi do práce, že na ni spadla pohovka a že je u doktora a že to musím domalovat a douklízet sám. To s tím chlívkem, ve kterém bych rád spal, to slyším stejně, i když se nemaluje.
[364]
Šumaváku
(martin tamtaky: 29.10.2006, 09:35:09
- Mail
- x)
ty jediný jsi vyjmut z mé předešlé litanie. Dobytek, stejně jako jiná zvířena, se nestará o hodiny. Postarat se o ni musí člověk každý den. Proto mi vždycky byly k smíchu stesky jezedáků, že mají nárok na dovolenou. V Německu jsem jednou bydlel měsíc na statku, kde se domácí nedostali snad pětadvacet let na žádnou dovolenou. Staří a pak mladí jen v neděli po obědě sedli do auta a jeli navštívit strýce a jeho rodinu do hodinu vzdálené vesnice. Popili kafe a bábovku a jeli zase zpátky, protože odpolední krmení nepočkalo. Ale při těchto činnostech je nějaké střídání času a změna o jednu hodinu nepodstatné.
[365]
2 Šumavák
(PeS: 29.10.2006, 09:40:44
- x)
Tak prosím v rámci zachování zbytku duševního zdraví a pohody nečti komentáře na pátečním Psu ohledně změny času - včetně martina, pokud to opravdu byl Martin... Já když jsem tam četl ty výkřiky souznějících s přírodou, tak jsem nevěděl, jestli se mám chechtat nebo naštvat nad lidskou blbostí... Souznět s přírodou může tak leda samostatně působící dřevorubec, nebo kameník, ještě tak občas někdy důchodce. Ostatní musí souznět nějak se zbytkem lokální společnosti, což jaxi nikdo z nich nedokázal pochopit. BTW, v dřívějších dobách bylo zakázáno zveřejňovat náklady spojené s dvojím přeštelováním všech \"hodin\" v zemi (pod slovem \"hodiny\" myslím i jízdní řády, nepřetržité provozy apod.), protože by se rychle zjistilo, že ty tzv. úspory jsou poněkud záporné... Leč socialismus vybudujeme, kdyby na chleba nebylo!
[366]
Juro -p
(irenak: 29.10.2006, 09:41:13
- Mail
- x)
celá naše rodina vám gratuluje, současně jsme rádi, že ODS vyhrála. Ten Pithart to má, doufám, taky jen do času. Včera jsem byla večer až již naštvaná, jak se všichni snažili vnutit ODS a sociální demokracii ústavní většinu a že to určitě jinak nebude. Jsem ráda, že nejsem politik, protože př 5. takové otázce bych novinářům asi řekla něco, co by je nepotěšilo, asi bych je poslala do p .....(pardon). Foundry, taky mám pocit, že bychom měli doma vymalovat - naštěstí pro mého Honzu jsem nemocná, takže to neprotlačuji. On je stejně velmi odolný k mým nápadům.
[369]
Ježíšikriste!!
(raptor: 29.10.2006, 09:46:37
- x)
Já mám zkažený i ty párky! No to je vrchol! A poslední prachy, co mám do vejplaty, jsem včera utratil za ten rum! :o))) A to jsem letos daroval ódéesce peněz, že bych za to měl novej nezavirovanej počítač anevo VAGÓN párků. Jen na to, aby ti hajzlíci náš krásnej volební magazín ZAHAZOVALI! :o) No to je gól.
[370]
2 PeS
(martin tamtaky: 29.10.2006, 09:48:14
- Mail
- x)
byl jsem to já, ale já jsem nesouzněl s přírodou. Psal jsem jako dnes a naprosto sobecky jsem prosazoval potěšení nad letním časem, který mi přináší po celou dobu jednu hodinu více světla na večer. Ještě včera jsem chodil po horách a v pět večer si říkal, jak bude dneska už tma a lesy budou prázdné.
[371]
Magistře
(martin tamtaky: 29.10.2006, 09:50:42
- Mail
- x)
co je to za školení, to na dálku vypadám tak blbě a neumím se vyjádřit. Je-li tu řač o krávě, tak já vím, že ta kašle na nějaké lidské hodinky a změny času. A tu hodinu ve vlaku jsem si řadu let vychutnával při cestách na Běchovice. To byl ještě čas přehazován na konci září.
[372]
A koně, když jsou zvyklí
(Sumavak: 29.10.2006, 09:51:25
- x)
v 5:30 dostat ovesa nedostanou, tak v 6:00 už jsou rozkopaný boxy a jdou si do přípravny sami !! Stará kočka celé odpoledne chrní na gauči a v 9 včer se protáhne, zívne a jde ke dveřím, že chce ven, že začínají vylézat myši z děr! Nene ! Ta zvířata mají naprosto přesné biologické hodiny a nenechají si v nich vrtat !!!
[374]
2 martin
(PeS: 29.10.2006, 09:57:14
- x)
Jo, píšu o Hitlerově pomstě, protože tak to kdysi bylo prezentováno a spojováno hlavně s Hitlerem. A že takhle teda ne! A že to zavedl i Stalin v Rusku, to se pominulo. a pak se to s velkým humbukem zavádělo zas - kvůli úsporám. Táta byl energetik - dodnes si pamatuju, jak nadával, že musej falšovat statistiky a odběrové záznamy, nejen, aby se vůbec nějaký úspory vykázaly, ale aby se zakryly ty ztráty. Spousta těch souznějících s přírodou jaxi ignoruje fakt, že v případě zaměstnanců pracovní dobu určuje zaměstnavatel. A pokud zaměstnavatel určí pracovní dobu od 9 do 17, tak mám 2 možnosti - jít jinam, nebo se přizpůsobit. A pokud zůstanu, tak sice mohu v souladu s přírodou vstávat ve 4 ráno - jak tam jeden nadšenec básnil - ale pak můžu tak leda přirozeně stepovat před zamčeným pracovištěm a pak tam stejně musej zůstat až do těch 17. Takže když už je řadě lidí subjektivně výhodnější ten o hodinu posunutej čas, tak už by skoro bylo vhodnější ho nechat tak celej rok - a ne s tím furt takhle šíbovat. Píšu jinde, stejně dělám od nevidim do nevidim - půl roku minimálně...
[376]
2 raptor
(irenak: 29.10.2006, 10:00:14
- Mail
- x)
Raptore, měl jste teď hroznou honičku, jste vyšťavený, ale mám dotaz - nemáte rozbitou lednici? nebo neměl jste vypnutý proud? Kuře na mrazáku by vám mělo na mrazáku vydržet i přes týden po deklarované době použitelnosti. Škoda, že jste tak daleko, pozvala bych vás na jídlo, ale Praha je pro vás příliš daleko na jedno jídlo.
[381]
2 martin
(PeS: 29.10.2006, 10:29:29
- x)
No, nevím, cos napsat chtěl, ale napsal jsi pěknou blbost. Možná až příliš zkratovité myšlení. K tomu jet-lagu - někdo s tím problémy nemá, někdo jo. Já jo. Zhruba tak tejden. A nejhorší je to na tejden trvající konferenci, že když už si člověk jakž takž zvykne, tak jede domů. Takže takový masochista, abych lítal na dovolenou, jen abych si užil jet-lag, rozhodně nejsem. Mně stačej ty občasné služební cesty a i ty se snažím minimalizovat...
[383]
2 Anka
(PeS: 29.10.2006, 10:37:17
- x)
to není chválení, to je konstatování reality. No a ta Šípková Růženka - nebejt jednoho střízlivě uvažujícího chlapa, rozumně využívajícího objektivní realitu, tak by chrněla dodnes... dokonce na růžích... (to je taky pěkná blbost, mít na růžích ustláno...). Dokonce se domnívám, že by jí asi bylo úplně šumák, že nemá zrovna čerstvě vymalováno...
[385]
2 Rpuť
(PeS: 29.10.2006, 10:57:42
- x)
No vidíš, tahle možnost mě nenapadla... Možná proto, že ve všech filmech a na všech obrázkách jí kreslej a uváděj jak chrní na zádech (asi aby ten rytíř měl jednodušší přístup) - a já, když chrním na zádech, tak děsně chrápu (a nejsem v tom jistě osamocen...). Tak jsem si možná říkal, že chrápající mrtvola by byla poněkud podezřele atypická...
[386]
...Jasně - s žádným Hitlerovým vynálezem na nás nechoďte!...
(šakal: 29.10.2006, 10:58:42
- x)
...Žádný \"falšování statistik\", žádný \"opožděný krmení\" chované zvěře a \"předělávání bioritmů\" nevychovaným lidem. Žádná změna z letního na zimní čas. Prostě, jednou pro vždy, přejít na čas letní - a bude! (7:- P) (7;- )) Ostatně: \"čas si vymysleli lidi, aby věděli od kdy do kdy a co za to\". Tak je úplně jedno, jestli bude travale o hodinu míň nebo víc (7:- ))
[389]
dvd
(martin tamtaky: 29.10.2006, 11:18:14
- Mail
- x)
\"Běchovice\" je moje srdeční záležitost. Od svých osmnácti jsem na ně chodil a postupně ukecával další a další zájemce. Když jsem se přiženil na Valachy, tak jsem pokračoval a můj poslední ročník byl ten 100. I když jsem v té době měl 145 kg, tak byl můj běh dokumentován. Běhání jsem bral vždycky jen jako součást pohybu, protože jsem byl jako plavec na vytrvalostní běhy moc veliký a těžký. I těch mých 78 bylo na vážné běhání moc. Nejlepší výsledek jsem měl asi v třiadvaceti letech 35:40. Prožil jsem starou trať, která je dneska už změněná. Z Valach jsem jezdil ranním rychlíkem s odjezdem 2:05 z Horního Lidče. Z Libně potom do Běchovic, do jídelny výzkumáků a pak na start.
[390]
2 Anka
(PeS: 29.10.2006, 11:22:41
- x)
U nás (teda u rodičů) bylo zvykem zvát malíře. A ten se obvykle ve tvůrčím rozmachu (doslova) příliš neomezoval - a podle toho pak vypadal ten úklid. No a pak jsem začal malovat já - a bylo mi jasný, že to, co zacákám, budu muset po sobě taky uklidit. Což vedlo ke snaze o minimalizaci doprovodného bordelu. Sebekriticky musím říci, že jsem se postupem doby docela vypracoval, i když ty záclony tehdá, to byl extrém. Ale i jindy mi stačí obvykle pouze přehrnout koberec a na 2 metry kolem stěny rozložit noviny... Ono taky ty barvy na tom mají nemalý podíl... Když ti barva nestejká a nekape všude kolem, to se hned dělá líp...
[395]
jak jinak
(Piskin: 29.10.2006, 23:53:56
- odkaz
- x)
Před dvěmi měsícimi mi místní oslavenec doporučil tento blog. Je to poprvé co píši. Ač, sleduji tento díl dýl, co by Sezský Buran. Obzváště po nocích, v chuti na chutné místní pokmy. Jsu taková ta podivná šedá myš, která čas od času pracuje pro lidi typu Saša či Jirka. Jirka pomoci mé nepotřeboval, jsa být doma tím čím je. Zavádět do vesnic po Řípem značku Saša byla jiná výzva. Eřik mě zná a ví. Každopádně dík za vyhranou polskou vodku Chopin. )))) Jak říkaj Poláci, jedinou co zpívá (špiewak). Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |