Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Čtvrtek, 23.11.2006

Dnes zase po třech deštivých dnech

vykouklo sluníčko. Ráno byla sice jinovatka, ale k mírným procházkám, co mi doktor doporučil, to přímo láká.

Takže uklidím těch 10m dřeva, co jsem včera po návratu (s pomocníkem) rozštípal. A modlete se. aby toto počasí vydrželo minimálně ještě týden. Když už ne do dubna!

A dovolím si, umístit sem jednu výzvu:

 

Chcete přispět na provoz a další rozvoj serveru?

Rozvoj Bloguje.cz a provoz jeho serverů je nákladný. Bloguje.cz poskytuje přitom své služby uživatelům bezplatně a nepodmiňuje provoz blogu ani vložením reklamy. LAAR, a.s. (provozovatel Bloguje) hodlá server nadále udržet jako otevřený, bezplatný a nezávislý na komerčních reklamách, a proto se snaží najít jiné cesty, jak provoz serveru finančně pokrýt.

Rozhodli jsme se nejít cestou zpoplatnění "nadstandardních služeb", tedy rozdělit služby na "zdarma" a "placené", a namísto toho chceme dát vám, našim uživatelům, možnost přispět naprosto svobodně, dle vašeho uvážení a vašich možností. Věříme, že je tento přístup fér a že tím umožníme přístup ke službám i lidem, kteří si nemohou dovolit přispět.

Pokud jste se službami Bloguje spokojeni, budeme rádi, když nám pomůžete při jeho dalším rozvoji a provozu. Děkujeme.

Upozornění: Možnost přispět na provoz serveru ani to, že je na tuto možnost upozorňováno neznamená, že je od vás vyžadován finanční příspěvek. Služby serveru vám budou nadále volně k dispozici bez ohledu na to, zda si můžete dovolit přispět.

Jak přispět?

Jsou tři možnosti, záleží na Vás, kterou si zvolíte.

Můžete zvolit sponzorskou smlouvu, můžete zvolit platbu prostřednictvím PayPal (stačí mít platební kartu) nebo platbu převodem na účet (převod probíhá přes systém PayPay).

1. Sponzorská smlouva + převod peněz na účet

Přispět na provoz Bloguje.cz můžete formou sponzorského daru. Přispět můžete částkou dle Vašeho uvážení. Postup je následující:

  • Stáhněte si formulář sponzorské smlouvy zde: Word DOC — PDF — ODT
  • Vyplňte své nacionále (jméno, adresu), doplňte částku kterou chcete přispět, vypište datum a místo
  • Smlouvu vytiskněte, podepište a v dvojím provedení ji zašlete na adresu LAAR, a.s., Vančurova 2904, 390 01 Tábor
  • Bankovním převodem nebo složenkou pošlete sumu na účet č. 9880010207/0100 a do zprávy pro příjemce uveďte "Příspěvek na Bloguje.cz"
  • Po přijetí peněz Vám bude zaslána zpět jedna kopie smlouvy s potvrzením o přijetí daru.

V případě nejasností ohledně sponzorování Bloguje.cz můžete volat na telefonní číslo +420 381 415 524 nebo psát na e-mail: laar@laar.cz. TENTO KONTAKT JE URČEN POUZE PRO DOTAZY A INFORMACE OHLEDNĚ PŘÍSPĚVKŮ NA PROVOZ BLOGUJE, NEJDE O UŽIVATELSKOU PODPORU!

2. Zaslat sponzorský dar systémem PayPal

Nemusíte mít účet u PayPalu, pro jednorázovou platbu jeho prostřednictvím stačí platební karta.

PayPal komunikuje v angličtině

” ” ” ”

3. Zaslat sponzorský dar převodem na účet — systém PayPay

PayPay komunikuje slovensky

Systém PayPay umožňuje posílat příspěvky i lidem, kteří nejsou v tomto systému registrováni, a to přímým převodem na účet v bankách v několika různých zemích. Pro Českou republiku je to účet WorldClearing, 1002063309/0400, spec.s. 1001711101, var.s. 1100999 Nebo můžete kliknout na následující ikony, čímž se dostanete na formulář, kde naleznete instrukce pro převod dané sumy peněz. Sumu můžete samosebou změnit.

Klikací odkazy na různé částky najdete ZDE*

Děkujeme.

Váš příspěvek pomůže udržet a rozvíjet Bloguje.cz

 

 

pro případ, že by někomu něco nebylo jasné, jsou zde

Otázky a odpovědi k příspěvkům — Obecné

Raději si rovnou některé otázky položím a rovnou na ně odpovím...

Ot.: Proč bych měl platit?

Odp.: Protože nic není zadarmo.

Ot.: Na co ty peníze použijete?

Odp.: Rádi bychom jimi přispěli na hosting dvou serverů, jejich připojení do internetu, údržbu a rozšiřování. Například před dvěma týdny jsme přidali nový databázový stroj a před několika dny jsme rozšiřovali operační paměť na WWW serveru, to vše kvůli zvýšení dostupnosti a rychlosti.

Ot.: Co za to dostanu navíc proti těm co nezaplatí?

Odp.: Upřímně – nic. Snad jen dobrý pocit, že jste přispěl na něco, co využíváte. Naše poděkování. Vědomí, že až objevíte novou funkci na Bloguje, že jste se na ní taky trochu podílel.

Ot.: Proč bych já měl platit, když většina ostatních určitě platit nebude?

Odp.: Budeme-li takto uvažovat všichni, tak to můžeme rovnou zabalit...

Ot.: Proč nezvolíte možnost platit za některé nadstandardní služby, např. místo na disku apod.?

Odp.: Pokud se dobrovolný způsob neosvědčí, zvážíme i tuto metodu. Zatím doufáme, že se podaří systém udržet tak, aby nabízel stejné služby všem.

Ot.: Proč bych měl sponzorovat někomu nějaké služby?

Odp.: A proč bychom to měli dělat my?

Ot.: Nevadí vám takhle žebrat?

Odp.: A co vy? Vám nevadí užívat službu a neplatit za ni?

Ot.: Jaké jsou možnosti darů?

Odp.: Kromě standardní darovací smlouvy můžete použít ověřené a bezpečné systémy PayPal či PayPay.

Ot.: Když zaplatím, budu si pak moci do blogu vložit placenou reklamu nebo obchodní prezentaci?

Odp.: Můžeme se jistě dohodnout... Každopádně od téhle chvíle začneme tvrději postihovat veškeré pokusy o využití Bloguje pro obchodní či firemní prezentace.

Ot.: A proč to rovnou neuděláte placené?

Odp.: Chceme službu udržet přístupnou pro všechny. Pro začátečníky i pro pokročilé, pro studenty i pro výdělečně činné, pro důchodce i pro žáky ZŠ. Každý z nich má jiné finanční možnosti...

Ot.: To si jako myslíte, že vám někdo nějaké peníze dá?

Odp.: Pokud bychom si to nemysleli, tak to neděláme.

Ot.: Nepřipadá vám, že jste dost naivní?

Odp.: Možná jsme.

Ot.: Tohle je hnusná komerce, Bloguje tím v mých očích dost upadlo a jdu jinam.

Odp.: To není otázka, přesto: Nastavení – Zrušit účet. A pozdravujte...

Ot.: A co když chci na Bloguje zůstat a žádné peníze přitom za to platit nechci?

Odp.: Nikdo vás nevyhazuje, stejně jako vás nikdo nevyhazoval za celé tři roky...

Ot.: Proč bych měl platit za něco, co mi jinde dávají zadarmo?

Odp.:Nemusíte platit, můžete dál užívat zadarmo. Jen je tu ta možnost, že pokud budete se službami spokojen, tak můžete svou spokojenost konkrétně vyjádřit.

Ot.: Za jaké období je to platba? Za rok, půl roku, měsíc?

Odp.: Nejde o "platbu za"... Jde o příspěvek. Přispějte tehdy, když dojdete k názoru, že přispět chcete.

Ot.: Je možno přispět jinak než penězi?

Odp.: Jistě. Někteří uživatelé již dnes přispívají tím, že nezištně pomáhají při rozvoji připomínkami, radami či konkrétní prací. Děkujeme jim za to. Chcete-li přispět touto formou, jistě se i pro vás něco najde.

Ot.: Proč musím vyplňovat nějaké smlouvy?

Odp.: Nemusíte. Podívejte se na možnosti poslat peníze přes PayPay – bez registrace, bankovním převodem na účet.

Ot.: Koukám na PayPay jako divej, ale nic nevidím, tak kde je problém?

Odp.: V tuto chvíli asi u PayPay... Po najetí na ikonku vlaječky byste měli vidět číslo účtu pro svou banku. Ještě před několika dny to fungovalo, dnes to vypadá na nějakou chybu a funguje to jen v Opeře. Doufejme, že to brzy opraví. Do té doby můžete čísla bankovních účtů pro PayPay zjistit na této adrese (pro různé země). Při platbě zadejte jako "číslo PayPay účtu" (specifický symbol) hodnotu 1001711101 a variabilní symbol 1200999.

Admin, 13.10.2006, 10:22:00

 

PS.

Vypadá to, že i admin studuje Nepravidelníky MP . :-))))

Pokud by nefungovaly odkazy uvedené v článku, originál je ZDE*

 

A já padám na to dřevo

Dřevo

a pak, budu-li ještě moci, stavět překážky na sobotního "Minihuberta".

 

Tak zatím !! 

 

 





Komentáře

[1 Ticho po pěšině? :-) (Dana: 23.11.2006, 10:36:06 - Mail - x)
Ale jo, s tím placením je to normální. Co není normální, je ta hromada nahrubo naštípaného dřeva k dalšímu zpracování! Šumaváku, vy si zahráváte!!!!!

[2 No vzhledem k návštěvnosti by stačilo, (Rpu?: 23.11.2006, 10:43:59 - Mail - x)
kdyby dal každý padesát, což většinu bolet rozhodně nebude. Ale jo, něco pošlu - pod podmínkou, že mi admin sundá ten zatracenej votazník:))))))))))

[3 OT - další zákon na hovno (Rpu?: 23.11.2006, 10:45:43 - Mail - odkaz - x)
....Kriminalisté Neissera vyšetřují na svobodě, nechali mu i řidičský průkaz. \"K odebrání můžeme přistoupit jen v případech, které jsou přesně vymezené v zákoně,\" řekl Kovařík.

[4 pritom by stacilo (brouk: 23.11.2006, 11:02:02 - x)
dopsat....\"a Neisserovi je mozno odebrat kdykoliv!\" ;-)

[5 Problém s podporou Bloguje.cz (Vít Blaha: 23.11.2006, 11:04:36 - Mail - x)
Používám Bloguje.cz na jeden miniprojektíček a chtěl jsem přispět nějakým obolusem, ale mám jeden klasický problém.

Administrativa spojená s placením je poněkud komplikovaná. Pokud vypustím možnosti 2. a 3. (PayPal a PayPay) - nemám nechci si kvůli Bloguje zřizovat další účet, zbývá jen možnost č. 1 - přímý převod finanční částky.

Špatné je, že na rozdíl od možností 2. a 3. si v tomto případě musím stáhnout, vyplnit a odesla jakousi sponzorskou smlouvu a pak teprve poslat peníze.

Poněkud krkolomné řešení. Pokud by to šlo, stejně jako u PayPal a PayPay, jen poslat peníze z účtu na účet, už je Arthur Dent mohl mít.

[6 Víte, v průletu pro pití: (Sumavák: 23.11.2006, 11:14:31 - x)
Jde to! já s ním mluvil o tomtéž, stejná námitka, a řekl mi, že pokud netrvám na tom, že tu sponzorskou smlouvu chci mít stačí :

\"Bankovním převodem nebo složenkou pošlete sumu na účet č. 9880010207/0100 a do zprávy pro příjemce uveďte \"Příspěvek na Bloguje.cz\"

To byste nevěřili, kolik je takovejch 10m dřeva.Včera večer ,po tmě, mi to ani nepřišlo.....

[7 Samozřejmě Šumaváku (Jirka původní: 23.11.2006, 11:14:40 - x)
jakoby se stalo......a kroťte se , se zdravím to není sranda.

[8 Šumaváku (martin tamtaky: 23.11.2006, 11:21:50 - Mail - x)
Warning!!!
\"Tohle není ani sranda ani ironie, jen vážně míněný dotaz\"

Co s tím dřevem chceš konkrétně dělat, nařezat na cirkuli na polínka a srovnat, nebo jen rovnat. Z obrázku to vypadá už naštípané.

[9 Dano, (Modrý pták: 23.11.2006, 11:25:16 - x)
ticho po pěšině :-))). Je bezpochyby proto, že sponzorskými dary se kultivovaní, inteligentní, vzdělaní atakdáleatakdále lidé, kteří navštěvují toto báječné místo (Šumaváku díky :-)))), se prostě a jednoduše nechlubí :-))). Sponzorský dar pošleš a je to :-)))

[10 Martine, dnes to jen kolem (Sumavák: 23.11.2006, 11:25:56 - x)
a pod uklidit a srovnat do hranic a zakrýt.Řezat postupně až v zimě.Já mohu mít cirkulu vevnitř, takže pak postupně v klidu tu hodinku, tam hodinku.....
No to jsem právě štípal včera, po návratu od doktora...:-))

[11 Také se tím otevírá (Sumavák: 23.11.2006, 11:29:59 - x)
příležitost (tím dřívím) pro lidi, kteří si bezmocně říkají:
\"zatracenej Birgi ! PRÁSK!!\"
\"zatracenej Bém!! PRÁSK, PRÁSK !!! A JEŠTĚ JEDNOU !!\"
\"zatracenej XY* !! PRÁSK, PRÁSK A BÁC!\"

*= JMÉNO DLE VLASTNÍHO VÝBĚRU.TEL.SEZNAM K DISPOZICI.
:-)))))

[12 Šumaváku, to znám. (Rpu?: 23.11.2006, 11:44:38 - Mail - x)
Já na chalupě štípala zásadně, když jsem se nasejřila, takže, když mě viděli se sekyrkou, tak se každej radši preventivně klidil:)))
Fakt je, že se člověk nejen odreaguje, ale ještě to báječně odsejpá....

[13 Rputi, (Modrý pták: 23.11.2006, 11:49:35 - x)
já štípal dříví jednou a od té doby mě k tomu nikdo a nikdy nepustil. Tedy je fakt, že ve světle rozsknutého chodidla (fakt se mně to povedlo), se k tomu nijak nehrnu.
Každopádně, tohle je určitě největší hromada dříví, kterou jsem v životě viděl.

[14 Modrý ptáku, (Dana: 23.11.2006, 11:50:39 - Mail - x)
však jo! Já spíš lála Šumavákovi. Ono každá legrace se dá dělat jen do určité míry, a špásovat s vlastním zdravím už ani moc legrace není. Já vím...nutnost je nutnost, ale přece jen...Teď mě napadá - Šumavák by si mohl vzít vzor tady od nás, z MOravy, ba přímo téměř z Kajanova,od něho jen přes kopec - z Priessnitze a jeho metody lázní prací a zřídit ozdravné pobyty pro zpovykané zbohatlíky, kteří štípáním dřeva, sekáním trávy, sušením sena, kydáním hnoje by si léčili své civilizační neduhy. NO Šumavák by se pak mohl oddat jen a pouze vlastní rekonvalescenci. :-)

[15 Modrý štípací ptáku... (Jirka původní: 23.11.2006, 11:52:16 - x)
přijeďte se podívat k nám když přes zimu vyřezáváme sady....to je hukot. Ikdyž nechci Šumaváka podceňovat, máme toto u každé \" řádky \".....ale neštípáme...štěpkuje se to. To abychom byly dost zelení ...biomasa... :-))))

[16 Já mám PayPal, (Foundryman: 23.11.2006, 12:05:10 - x)
takže je to jednoduché :-)

[17 Další dotaz (martin tamtaky: 23.11.2006, 12:12:45 - Mail - x)
když bylo pochopeno, že to není šťourání - Šumaváku, máš na to štípání nějaký forrichtung, nebo to děláš klínama nebo, nedej bože, jen tak na přímo kalačem? Je to nějaký pěkný!

[18 a proc platit (pf: 23.11.2006, 12:13:24 - x)
kdyz je ve zbytku sveta mozno mit blogy bez poplatku.
Za diakritiku?
Kazdy kdo cte obcasniky Modreho Ptaka v tom musim mit hned jasno.

[19 Sponzorské příspěvky (Arthur Dent: 23.11.2006, 12:18:41 - x)
Zdravím diskutující, děkuji Šumavákovi za \"rozvíření\" a na dotaz odpovídám: Smlouva je \"pro vás\", pokud ji nechcete, vyplňovat ji nemusíte. Číslo (firemního) účtu je 9880010207/0100 (Komerční banka), pokud budete posílat, tak prosím uveďte buď do poznámky že to je sponzorský příspěvek na Bloguje, nebo (máte-li nějaký mobilbanking) uveďte var. symbol 999000111, ať to poznáme. Ještě jednou děkuji za celé Bloguje.

[20 Pro pf (Arthur Dent: 23.11.2006, 12:22:21 - x)
Vždyť za nic neplatíte, tak proč taková otázka? Připadá mi to jako rozčilování nad tím, že je na koncert \"vstupné zdarma, dobrovolné příspěvky zde\", když je někde jinde \"koncert bez vstupného\". Ale zatím dobrý, zatím jste teprve druhej s podobnou otázkou :)

[21 pf (martin tamtaky: 23.11.2006, 12:23:12 - Mail - x)
už jste slyšel slovo filantropie nebo pomoc druhému? Už jste to někdy v životě udělal?

Vím, že se sem chodíte ukájet špičkováním, ale nám, méně chytrým, stačí si přečíst přímo text článku. Tam je pro alternativně inteligentní odpověď na vaši otázku přímo uvedena.

A nepravidelníky nečtete, to byste věděl, že právě na jejich základě je možné to, co získám s vynaloženými náklady.

[22 Pf, (Foundryman: 23.11.2006, 12:23:31 - x)
nic není zadarmo. Jen zdroje peněz mohou být různé. Očekával bych, že na základě Nepravidelníků tuto prostou pravdu pochopíte i Vy.

[23 Tak jsem právě zjistil, (Modrý pták: 23.11.2006, 12:23:38 - x)
že mám elementární problémy s chápáním psaného textu a poslal jsem prachy na paypay 1002063309/0400, spec.s. 1001711101, var.s. 1100999 převodem z účtu. To jsem debil

[24 pf (martin tamtaky: 23.11.2006, 12:27:07 - Mail - x)
a ještě jednou to tu máte od admina - ani já se nebudu zlobit, když utrousíte za možnost diskutovat se mnou nějakou \"ušetřenou libru\".

[25 Modrý ptáku, (Foundryman: 23.11.2006, 12:31:16 - x)
jak já to pochopil, udělal jsi to správně - i to je jedna z možností. Sice proč to dělat jednoduše, když to jde komplikovaně, ale cíle bude zajisté dosaženo :-)

[26 foundrymane (pf: 23.11.2006, 12:38:34 - x)
ctete mne poradne: Nerikal jsem ZADARMO, napsal jsem BEZ POPLATKU.
Charita je o necem jinem. Ja jen pripomnel ryze trzni reseni.
Ale samozrejme pro nekoho diakritika a prostredi v cestine muze mit cenu, kterou je svolny platit.

[27 Pf, (Foundryman: 23.11.2006, 12:43:28 - x)
přesně v těchto intencích jsem Vám odpovídal. Ty blogy, o nichž se zmiňujete, nejsou bez poplatku. Jen ty poplatky plynou jinudy.

[28 Ostatně, (Foundryman: 23.11.2006, 12:44:46 - x)
je drobný rozdíl mezi poplatkem a sponzorským darem :-)

[29 Arthure Dente, (Vít Blaha: 23.11.2006, 12:49:01 - Mail - x)
napište tu informaci, že smlouva je \"nepovinná\" i na bloguje.cz

Když to tam bude explicitně uvedeno, možná to pomůže :-)

[30 Foundrymane, (Modrý pták: 23.11.2006, 12:52:13 - x)
no, právě proto ta zdrcující sebekritika :-))))

[31 Ježišku - z jiného soudku! (Dana: 23.11.2006, 12:58:30 - Mail - x)
Na Radiožurnálu byla v pořadu O kom se mluví Němcová. Po normálním rozhovoru následovaly telefonáty posluchačů. Teda, tolik zloby, naštvanosti na celý svět a nenávisti jsem už dlouho neslyšela. Já nevím, to snad ani těmi volbami nemůže být! To jsou snad skvrny na všech nebeských tělesech a podzimní depka k tomu!

[32 Nó jo, pf si říkalo, co bych platil Viagru (Rpu?: 23.11.2006, 13:04:00 - Mail - x)
tady to mám zadara...:)

[33 Dano, (Rpu?: 23.11.2006, 13:07:38 - Mail - x)
když oni telefonujou hlavně ti nasejření. Bolí mě hlava, nedala mi stará, kluk přines pětku, šéf je vůl....zavolám Němcovou a dám jí to sežrat.
Proč bych jí telefonovala např. já, když mám na věc svůj názor a vím, že se od ní nic nového nedozvím...:)))

[34 rput - myslela jste milostiva (pf: 23.11.2006, 13:15:33 - x)
Yntelegtualni vyjagru, ze?

martin - zitra je patek, zkusim porovnat mezni uzitek z obcasneho mavani cervenym hadrem pred vami a par pintami Medeneho Draka nasledovaneho dobre palivym curry splachnutym Lednackem nebo Kobrou.
Nevim nevim,moc sanci vam nedavam. musite se vice snazit pane spravce (C) klasik cesky.

[35 pf (martin tamtaky: 23.11.2006, 13:30:21 - Mail - x)
to už srovnáváte nesrovnatelné. Za oboje by bylo dobře zaplatit. Kam se rozhodnete dát své penízky, je na vašem uvážení.
Co se týká diakritiky, tak vaše transkripce českého jazyka v poslední větě neodlišuje použití prvního nebo pátého pádu v oslovení. Ti, kdo umějí česky a autor onoho citátu, používají (on již bohužel ne), vokativ \"pane správče!\"

Zkuste pestrou stravu - vždy se zmiňujete o curry - znám pár takových, co si dávají zásadně vždy jen \"smažáka\".

[36 Martine tt (Jirka původní: 23.11.2006, 13:40:45 - x)
vždyť to curry je přeci takové , levicově ideologicky správné....i Ghandi ho jistě jedl, natož pak třeba Kléma Gotwald, ten se jistě po něm mohl utlouct...když už není ten zločinec. A kromě toho má dneska svátek, kdo ví jestli ho taky v pekle oslaví :-)))))

[37 martin tamtaky (pf: 23.11.2006, 13:52:05 - x)
jednotvarne: Korma, bhuna, dhansak, dopiaza, balti, vindaloo, madras, pathia, jalfrezi, karahi, rogan josh, byriani, bhoona (bhuna), tika, tika massala.
a ted to musime nasobit: kureci, krevety, zeleninove (pro vegouse), masove, jehneci. a jeste dale s tandoori kuratkem, jehnecim.
Ha, hahaha, jednotvarne....

[38 Jirko, (martina: 23.11.2006, 13:53:44 - x)
kdyby jen svátek....Ten Klement má i narozeniny! A právě dnes!

[39 Martina tak to bude mít dneska (Jirka původní: 23.11.2006, 14:00:56 - x)
skvělou party...to se zase ze zlískají s Naděždou krupskou, jestli Vladimír pustí...

[40 Jirko, (martina: 23.11.2006, 14:08:35 - x)
skvělou party...Neznám lepší místo pro tu oslavu než jáchymovské uranové doly... Škoda, že už je dacan v pekle

[41 pf (martin tamtaky: 23.11.2006, 14:22:18 - Mail - x)
a kteé jste si tedy dnes vybral?

[42 Jo martino...děda je znal celkem dobře (Jirka původní: 23.11.2006, 14:41:21 - x)
měl 5 let na to aby je prozkoumal, jen se holt nevrátil....Jsou to parchanti...ať se smaží na věky.

[43 Uvědomělá erotika, to je vono! (Rpu?: 23.11.2006, 15:13:28 - Mail - odkaz - x)
\"...Mladým brněnským komunistům prý ani tak nevadily erotické fotky, jako symboly, s kterými byli soudružky a soudruzi vyobrazeni.

\"Erotika k mládí patří, je svěží, ale ty znaky nacionálního bolševismu na nich, s tím nesouhlasíme. Je to v rozporu s našimi komunistickými názory, byl to skoro fašismus,\" tvrdila do telefonu anonymní komunistka....\"

[44 Rputi, (martina: 23.11.2006, 15:35:15 - x)
to je normál. Cenzura je zažraná až do morku kostí. Kdyby mohli (a že už se snaží, aby mohli), tak i ten internet \"dají do pořádku\".

----
Dnes mi poštou přišel balíček a v něm CD Bratříčku, zavírej vrátka. Ale ne to od Pantonu z r.68. Ale to, které Kryl nahrál už v exilu - záznam jeho koncertu v Curychu. Moje nejoblíbenější nahrávka na pásce...Tehdy jsem si pořídila hned 8 kopií. Když se páska roztrhla, nahradila ji další...
A zrovna dneska se to CD sluší točit pořád dokola.
----

...jenom na mě přišla ňáká melancholie...

[45 Jirko původní, (Modrý pták: 23.11.2006, 15:45:36 - x)
já se klidně přijedu podívat, ale musíte mně dopředu a slavnostně slíbit, že nebude chtít, abych přiložil ruku k dílu :-)))

[46 wow, ten Paypal funguje bezbolestně, (Dušan Neumann: 23.11.2006, 15:47:43 - x)
jen jsem netušil, že za dollar jsou už jen 21 koruny a 3 halíře. Škoda, že k tomu nelze připojit podmínku rputěcího odzpochybnění. Šumaváku, Ať se ti ten blog dlouho zelená.

[47 I Kalous lepší čuněte? (Rpu?: 23.11.2006, 16:01:00 - Mail - odkaz - x)
Občanští demokraté začali pracovat s novým scénářem na vznik kabinetu. Nepočítá s účastí ČSSD. Námluvy se sociálními demokraty krachují.

Při debatách o personálním obsazení vlády Mirka Topolánka se navíc dostal do hry bývalý lidovecký předseda Miroslav Kalousek.....

[48 Martino, venku je šedivo a nevlídno a prší, (Dušan Neumann: 23.11.2006, 16:02:20 - x)
je svátek, ale nějak není co slavit a ten Kryl by nepřidal. To původní LP z Pantonu mápo mně ještě moje maminka, ale nesmí se hrát, je to relikvie. Já mám pak 3 LP - Bratříčka, Rakovinu a Maškary vydané nakladatelstvím Šafrán z Uppsaly, ale zrovna ta verze Bratříčka nějak nemá \"šťávu\". Třeba je tím, že průvodní, hodně sentimentální, slovo napsal Erazim Kohák. Zkoušel jsem Kryla kdysi přeložit, aby také zdejší věděli, ale je to asi stejně snadné jako přeložit Vančuru. Teprbve když zemřel, tak jsem smíchal asi 4 písničky dohromady a sepsal to jako Tribute to Karel Kryl - a tomu se dostalo jisté publicity, ale jinak je tu jeho tvorba bohužel neznámá...

[49 No vida, a je po panice :-) (Foundryman: 23.11.2006, 16:05:05 - x)
Vždyť to tady melu furt, že se jedná o získání image do voleb. ODS se prezentovala jako konstruktivní strana, které leží na srdci blaho občanů. Že to nevyjde, za to můžou socani :-)

[50 Rpuť 15:13:28 (dvd: 23.11.2006, 16:08:32 - x)
To je zřejmě nějaká geometrická rovnice:
pětichcíplá hvězda + kosočtverečný obrázek = hakenkrajc

[51 Modrý ptáku a ostatní (Jirka původní: 23.11.2006, 16:12:52 - x)
jistě jste zváni......ale ne na práci...to byste chtěli zaplatit a to my nemůžem, to víte dotace.... Ale spíš uděláme něco až na jaře. Děláme party na počest přílétnuvších vlaštovek.....pořád přilétají Ty samé.....Dokonce i jiřičky. Bez práce budou i koláče. Zdroje jsou.
ps může to být takový \"výjezdní vodička\"

[52 pane Neumanne, (martina: 23.11.2006, 16:17:45 - x)
průvodní slovo Koháka jsem si mohla přečíst až po převratu. Ve mně je zažraná ta nahrávka ze Švýcarska. Slyšela jsem ji totiž jako úplně první. Pak se mi do rukou dostala deska z Pantonu a připadala mi taková vyumělkovaná (oproti tomu syrovému přednesu z Curychu). A Morituri te Salutant na ní bylo (je) strašně uspěchané.
Ale ono je to asi víc o pocitech - alespoň z mé strany.

[53 On-line rozhovor s Kalouskem (martina: 23.11.2006, 16:24:06 - odkaz - x)
Kalousek uvedl, že cílem jeho srpnové dohody s předsedou ČSSD Jiřím Paroubkem, která vyvolala odpor krajských lidoveckých organizací a stála ho předsednické křeslo, bylo zabránit vzniku opoziční smlouvy občanských a sociálních demokratů.
(odkaz)

[54 Martino, já tu curyšskou nahrávku neznám (Dušan Neumann: 23.11.2006, 16:25:23 - x)
a Morituti te salutant považuji za jednu z nejlepších a obecně platných

[55 Foundry, to se nediv - kříženec Puchejře s čunětem, to je hrozná vobluda.... (Rpu?: 23.11.2006, 16:30:40 - Mail - x)

dvd, možná je to tím, že když chybí ta správná předloha, tak fantazie pracuje a těch úseček tam začne bejt moc....:)

[56 pane Neumanne, (martina: 23.11.2006, 16:38:51 - x)
ale znáte. To je právě ta nahrávka, kterou vydal v roce 1980
v Uppsale Jirka Pallas (Šafrán). Chybí tam oproti Pantonu jen Píseň neznámého vojína.
Kryl si Bratříčka vydal v exilu sám - poprvé v exilu vyšlo tohle LP ve firmě Caston v r.1971. Až pak to vydal Pallas
v roce 1980 - ovšem už jako reedici.
A Morituri te salutant patří fakt k nejlepším \"krylovkám\"

[57 Jirko původní, (Modrý pták: 23.11.2006, 16:42:45 - x)
beru Vás za slovo. Nota bene \"jiřičky\" mám v mimořádné oblibě :-)))

[58 Kryl je vážně dobrý, (Jirka opůvodní: 23.11.2006, 16:46:52 - x)
ikdyž to byl \"prcek \" tělem, tak velikán duchem. Jenom co mne zarazilo, že si dovolil zastydlý skinhead Landa si vzít do pusy jeho písníčky, moc se mi to nelíbí. Když jsem viděl jeho koncert na Vyšehradě, měl jsem pocit, že tomu chybí jen ty pochodně.....ale je to asi jen můj pocit. Protože se to mnohým líbilo. Je , ale pravda, že se to nekrylo s množinou mojich přátel.
ps. Pro mne je stejně největší hitovka o tom andělovi co měl ty nová křídla z nábojnice....

[59 martino, (Modrý pták: 23.11.2006, 16:47:05 - x)
já měl z Bratříčka nejraději \"Podivnou ruletu\".

[60 Modrý ptáku, (martina: 23.11.2006, 16:55:12 - x)
tak to já mám nejraději Lilie, Baladu Manoně, Plaváčka, Srdce a kříž, Salome. Přesně v tomhle pořadí. To je ta u mě nejsilnější pětka :-)

[61 Jirko, (martina: 23.11.2006, 17:00:52 - x)
Landa na Vyšehradě byla šaškárna první třídy. Ale Kryl už s tím nic neudělá... Nejvíc mě pobavilo, že ten holohlavý blb Landa ani nevěděl, že Kryl je pohřbený na Břevnovském hřbitově. A to si Landa říká, že šíří Krylovo dobré jméno :-/
Fuj!

[62 Modrý ptáku, (martina: 23.11.2006, 17:07:11 - x)
a taky neumím číst... Z Bratříčka mám nejraději Salome :-)

[63 Martino, mne spíš zarazilo, že si to mohl dovolit a že mohl koupit práva (Jirka původní: 23.11.2006, 17:07:30 - x)
Domníval jsem se, že pozůstalí mají trochu soudnosti. Ale co je opravdu ukázka inteligence je ten jeho řád a i jeho jakýkoliv verbální projev. Nesedneme mi to. Mimo to mi také vadí a to hodně takové ty opičárny okolo jeho kultu, včetně té spasitelské role. Ale třeba se to Komorousovi, a ostatním líbí.

[64 Martine, máte pravdu (Dusan Neumann: 23.11.2006, 17:11:23 - x)
nedalo mi to a sešel jsem do obýváku, utřel prach z gramofonu a vylovil to LP a poslouchám, ač bych měl začít vařit.... Můj nejsilnější zážitek, jeden z vůbec životně nejsilnějších, byl sraz Semafor klubu v listopadu 1968 v Obecním domě. \'Úžasná nálada, vystupujících i publika, Na scéně se střídali Suchý a šlitr s Horníčkem a Werichem. Pak nám vypnuli elektriku. Pomalu se rozsvěcovaly svíčky a na podium přišel Kryl s kytarou. Jen si na to vzpomenu naskočí mi husí kůže. Tehdy jsem si ještě myslel, že národ na kolena nedostanou.....

[65 odpusťte, mělo být Martino... (Dušan Neumann: 23.11.2006, 17:16:30 - x)

[66 Mě zase telefonní banka napsala, (jura-p: 23.11.2006, 17:30:56 - x)
že 25. není pracovní den. Takže můj pokyn nebude proveden. To mě vysvětlete, proč automat světí víkend? Naštěstí si to mobil celé pamatuje, takže stačilo opravit jen to datum.
Ostatně, jsem rád, že je chřipka za mnou a počítač už se mnou zase mluví. Tak jsem i jemu přidal paměti na tisícovku, tak by blogování nemuselo nic bránit.
Teď se bavím tím, že si ťukám na ty tři tisíce mailů, co mi zůstaly a vytahuju z nich adresy, které se bůhvíproč nezachovaly. A trápím se hodiny se Zonerem, který mi píše, že mám špatný kód. A pak si všimnu, že jsem si nahrál sedmičku, když to měla být osmička. A proto se nechtěl na osmičkový kod otevřít. A tak.
Teď si přečtu, co jste napsali za těch pár dní.

[67 Jirko, (martina: 23.11.2006, 17:36:04 - x)
mohl si to dovolit. Paní Marlen Krylová s tím souhlasila. Chtělo by se mi to komentovat, ale...byl by to komentář ošklivý... Co se týče Landy a \"Ordo Lumen Templi\" či jak, a Komorouse a ještě třeba Vidíma (poslanec za ODS), tak taky nekomentuji...

----

Pane Neumanne, to jsem nechtěla :-) A závidím Vám ty prožitky. Právě prožitky z TĚCH dní. Konkrétně ten Semafor znám jenom z vyprávění.
Nepokažte si to jídlo. Dobrou chuť Vám přeji :-)

[68 Martino.... (Jirka původní: 23.11.2006, 17:44:26 - x)
ani já si to nedovolím....nepřítel naslouchá ;.-0

Juro p ...tak jak to dopadne....přesvěčíte mne o opaku, když si myslím , že špatně?

Pane Neumanne. v 68 jsem teprve byl pár dnů na světě. Takže mám jen velice povrchní vzpomínky. Zatím co národ šel do kolen já se plazil......až potom jsem prohlédl a za dob tvrdé normalizace jsem se z kolen dostal na vlastní nohy a hned jsem se postaral, abych už na kolenou nezkončil.....jedině snad před oltářem, ale to se snad může, protože jsem již zase rovný jako proutek a před nikým si neklekám.....ale nesmí mě žena vidět. :-)))

[69 ..nějak mi to nedalo a sáhnul jsem na dno (Dušan Neumann: 23.11.2006, 17:51:22 - x)
nostalgického šuplíku, kde leží legitimace Klubu spřízněnýchduší při divadle Semafor a pozvánka na první sraz Klubu, která se konala 8.1 v 10 hodin, ale rok tam není...ale bylo to dávno, velmi, velmi dávno, kdy jsem byl ještě kučeravým...

[70 Jirko, však nás bylo víc, kdo nešli hned do kolen, (Dušan Neumann: 23.11.2006, 17:57:57 - x)
i když přiznávám, že jsem měl později o sobě pochybnosti a řešil jsem to útěkem, místo \"odbojem\" .

[71 ODS 41%, ČSSD 26% (Rpu?: 23.11.2006, 17:58:33 - Mail - x)
Agentura Centrum pro výzkum veřejného mínění Sociologického ústavu Akademie věd ČR v listopadovém průzkumu dochází k závěru, že by případné parlamentní volby, které by se konaly v listopadu, přesvědčivě vyhrála ODS. Občanští demokraté by vyhráli se ziskem 41 procent odevzdaných hlasů. ČSSD by s odstupem 15 procent obsadila druhé místo.


Komunisté by získali 11 procent hlasů, stejně jako Strana zelených. Se sedmi procenty by ve sněmovně ještě zasedli křesťanští demokraté.


Volební model agentury vychází ze stranických preferencí a simuluje rozvržení voličských hlasů v hypotetických volbách. Nezahrnuje respondenty, kteří se voleb nechtějí zúčastnit, a také ty, kteří nejsou rozhodnuti, kterou stranu by volili. Podle CVVM by se voleb zúčastnilo 59 procent dotázaných. (ihned)

[72 dobrý podvečer (PeS: 23.11.2006, 18:06:18 - x)
tak když už se to tu tak probírá, tak já mám z Bratříčka nejradši to \"Morituri te salutant\". A kdybych měl vzít další desky - tak Maškary - Lásko, Rakovina - dtto, Děkuji - Žalm 71, Dopisy - Varhany v Oliwie, Jedufky - Tragedie s agentem, Karavana mraků - dtto, Monology - Pochyby, Ocelárna - Kde domov je náš?, Plaváček - Číslo na zápěstí, Tekuté písky - Ukolébavka. Leč to pořadí je leckde velice těsné a dost záleží na náladě...

[73 Pane Neumanne (Jirka původní: 23.11.2006, 18:06:23 - x)
u mně to nebylo žádné hrdinství. Byl jsem mladý a přiznám se , že i když jsem měl silně antikomunistickou výchovu jsem rád, že jsenm se nemusel rozhodovat. A když se mne nějak dotklo rozhodování kam vztoupit a nebo nevztoupit, tak jsem se okamžitě vymluvil na sport.

[74 Rputi, (martina: 23.11.2006, 18:09:32 - x)
jenom doplním: Počet dotázaných činil 1092. Metodou sběru dat byl osobní rozhovor tazatele s respondentem.

[75 Dááávno.....Dušane, (Sumavák: 23.11.2006, 18:11:53 - x)
to určitě bylo ještě v době kdy \"Frantík šil boty..\".

Šlitr: \"Frantík šije boty. Šije první, šije druhou, šije třetí šije čtvrtou...\"
Suchý: \"Von šije pro dobytek??\"

V případě požáru postupují sudí doprava liší do leva!
A je -li mezi vámi nějaký sudí, který je lichej, ať zůstane sedět, já to s ním pak individuálně projednám....

[76 Jirko původní, (jura-p: 23.11.2006, 18:16:20 - x)
když to dopadne špatně, tak to bude ještě dobré. To bude jako vždycky. Možná, že to horší než špatné už nehrozí. A pomohly tomu i naše reakce.

[77 Šumaváku (dvd: 23.11.2006, 18:19:37 - x)
já vám, mistře, říkal, že ty boty budeme blbě prodávat.

[78 Juro, snad ano..... (Jirka původní: 23.11.2006, 18:19:12 - x)

[79 mě by jen zajímalo, (Dana: 23.11.2006, 18:34:43 - x)
jestli byl někdo z ODS jednat s Čunkem, jestli ho kontaktoval a poptal se na názor a tak...

[80 Kryl (dvd: 23.11.2006, 18:37:37 - x)
Tak na mě působí nejvíce ta deska z Pantonu. Ono v tom bude asi to kouzlo bezprostředního prožitku - byl jsem nějak součástí toho všeho a bylo mi málo let a říkal jsem si, že se to během mého života nějak zlepší (resp. nějak si to zlepším sám). A netušil jsem, že přes ten čenich dostanu ještě navíc individuálně. A tak ve mně ta první deska nějak uvízla trochu hlouběji. --A v roce 1984 (Orwell promine) jsem jel kdesi v západních Čechách osobákem a nastoupila parta takových dorosteneckých trempířů (poznávací znamení doznívající mutování a akné) a spustili na kytary. A po chvíli spustili Morituri te salutant. A podle provedení nikdy originál neslyšeli, ale zpívali (někteří tedy ječeli) jak kdyby to bylo to poslední co chtějí světu říci. A mně bylo nějak dobře. ---A co se týče blba (epitheton constans) Landy,mám z něj takový pocit svatokrádeže. A neberu argument (a slyšel jsem jej několikrát, že tím Landa vlastně propaguje Kryla. Prdlajs, sebe propaguje.

[81 >> dvd (martina: 23.11.2006, 18:48:09 - x)
asi tak. Vy Panton, já Caston, ale rozpor víceméně žádný :-)

Poplácávat po zádech Vás nebudu :-)

[82 Landa - neznám, a jak je vidět o nic jsem nepřišel (Dušan Neumann: 23.11.2006, 18:48:26 - x)
...Šumaváku, nedělej mi to... poprvé jsem byl v semaforu se svým starším bratrancem, ještě Ve Smečkách, na Zuzana je sama doma - to mi bylo 15 a od té doby jsem nevynechal téměř nic. Bylo to se mnou úplně stejné jako s mým tátou, který byl poprvé ve Spoutaném divadle a také od té doby nevynechal nic...Navíc, moje krásná malá sestřička se dostal do užšího kruhu a zpívala jako sboristka ve šlitrových hrách a pak hrála v zapomenutém filmu Nevěsta.... už jsem na to vzpomínal, když jsme si tady vyměnńovali zkušenosti s magnetofony. Nosil jsem sebou do divadla Sonet B3, na okraj podia postavil mikrofon, magnetofon u nohou v první řadě (bylo to na matineé). Ty pásky byly dost nekvalitní, protože mikrofon bral hlavně šoupání nohou (i když byl podložen molitanem), ale co bych zato dal, kdbych věděl kde jsou.....

[83 Martino, jako všechno, je to generační záležitost (Dušan Neumann: 23.11.2006, 18:52:20 - x)
..třeba tu nejnovější mixáž Beatles \"Love 2006\" (přestože ji dal dohromady Martin), teda moc nemohu...a zdejší děti jsou nadšené....a tak je to se vším, slovy klasika

[84 Šumaváku, (Nika: 23.11.2006, 18:52:31 - x)
ještě jste zapomněl : ...ať zůstane sedět, aby věděl, jaký to je,... :-))

[85 Počkejte! (martin tamtaky: 23.11.2006, 18:59:51 - Mail - x)
já umím ještě jednu se španělskejma rytmama!

Já jsem totiž doktůrek práv!

[86 se španělskejma rytmama můžete jít do.... (Dušan Neumann: 23.11.2006, 19:01:12 - x)

[87 A nebyl von lékař práv ? (Nika: 23.11.2006, 19:05:27 - x)
Velmi jsme se tomu nasmáli s jedním lékařem přírody ...

[88 Martine, (kocour: 23.11.2006, 19:05:50 - x)
o patro níž jsem Ti nechal otázku.

[89 Niko (martin tamtaky: 23.11.2006, 19:08:34 - Mail - x)
byl doktor práv v konverzaci s Burianovou(?), která byla zpěvačka - zpěvačka písní!

[90 Dušane (martin tamtaky: 23.11.2006, 19:11:11 - Mail - x)
pan Balcar!! To je hrozné, jací jsme pamětníci!

[91 dobrý večer.... (Jirka původní: 23.11.2006, 19:19:31 - x)
já si pana Balcara pamatuji z Š + G a Návštěvních dnů. Ale obávám se, že Semafor je generační záležitost. Já vlastně ani, nevím, čemu se lidé smějí a Suchý mě nepřipadá takový gigant humoru jak se zdá Vám.....Ale já jsem asi takový jiný od narození...neměl jsem rád Beatles,ABBU ale Rollings Stones, Sex pistols a Monthy Pythony ....a to mne provází pořád.

[92 kocoure (martin tamtaky: 23.11.2006, 19:20:33 - Mail - x)
kdybych to věděl, tak se neptám. Nepotřebuji vědět přesný popis akcí presidenta, myslím si, že to není ani tak na něm, aby se tou situací zabýval.
Pokud bych se musel do té věci zapojovat, tak bych si nejdříve ujasnil, jestli existuje nějaký zákonný a \"ústavní\" postup, jak tuto předsedkyni, bez ohledu na konkrétní jméno, odvolat pro nedostatky v práci. Pokud opravdu neexistuje, tak bych na to šel oklikou přes soudcovskou samosprávu. I když je to dlouholetá záležitost.

[93 Jirko původní (martin tamtaky: 23.11.2006, 19:34:49 - Mail - x)
generační záležitost je Semafor určitě. Už s tím smíchem je to závislé na konkrétní situaci v oněch dnech, stejně jako dneska lidi zaberou na vtípek, který se stal vtipem teprve událostí ze včerejška.
Gigant humoru, tam je to ještě horší, protože není na světě ten, kdo by se zavděčil lidem všem. Jeho humor byl pro mě velmi jemný a často si hrál se slovy. Proti humoru Jardy Štercla to bylo něco úplně jiného. Jenže Štercla nahradil třeba Luděk Sobota a to hýkání rozesmívá lidi na estrádách do dneška. Přitom byl Štercl nesmírně vzdělaný a chytrý člověk, jen jeho zábavní \"parketa\" byla, jaká byla.
Suchý byl především básník, alespoň pro mě, který dokázal básně složit i do písňového textu.

A k tomu výčtu oblíbenců - já to proberu - měl jsem rád Beatles a u Stounů jen něco - Walking the dog, Lady Jane, Get off of my Cloud. Miloval jsem Monty Pythons, ABBu jsem snášel na zábavách v interpretaci místních šramlů, ale Thank You for the Music je krásná písnička. To bych ale mohl psát dlouhý seznam, protože třeba se slzami vzpomínám na mejdan v roce 1967 u Honzy Skarnitzla, kam někdo přinesl Whiter Shade of Pale od Procol Harum. Byla ta písnička tak dobrá nebo si pamatuji víc doprovod k mým pokusům o L.H.?

[94 Kocoure, včera ( snad) jsme řešili problém lidí co tleskají za rázné a rychlé řešení (Jirka původní: 23.11.2006, 19:38:01 - x)
panu senátorovi Č. .....koukal jsem na LN a tam je velký politický expert Major Milda, který má takové barevné příspěvky a je to přesně ten typ co se chytnul. Vzhlíží k němu jako k zachránci lidové strany a vyvlečení této strany ze špatného směru.....co víc si člověk může přát, než potvrzení teorie praxí, skoro ihned.

[95 Jo, jo, (: 23.11.2006, 19:46:32 - x)
tak jsme potkali tatinka \"Santa Klause\". Jmenuje se Manitou a povida, mate asi hlad, co ? Vidim, ze jdete nakupovat, tak tady mate pekneho krocana, dejte si na moje zdravi, at ziju jeste dalsi stovky a tisice let. A protoze jedeme jeste za Dusankem, prikoupili jsme jeste jednoho. Tak vsem Happy Thanksgiving. Jo a kostuju to Bozolatko, nejni vubec spatny. Vzdycky bude zalezet, jak ma kdo postaveny jazycek a jak si vybral a jak osetroval. Tak vsem doma hezky, ba primo nadherny vecir. Na zdravi Sumavaaaaciiiii o))))

[96 Jeeee, ja se nepodepsal (Hipik - pravicovy recidivista: 23.11.2006, 19:52:37 - x)

[97 Tak jsem si (Petr Kunetka, zlocinec: 23.11.2006, 20:00:25 - Mail - x)
pro odpocinek po praci pocetl trochu Joa Martina, a musim rict, ze je to po kazdem precteni lepsi ;)
Uz treba jenom venovani \"I dedicate this book to all the expert craftsmen in this world who work hard without being told, who live with their agreements without being forced to and who always produce quality work because of pride. They are the foundation of all nations.\"
Skoda, ze se nenarodil u nas. Tu by ho bylo treba mnohem vice.

[98 A specielne mne tesi (Petr Kunetka, zlocinec: 23.11.2006, 20:03:07 - Mail - x)
\"It should also be noted that this project would have been an impossible task for me just a few years ago when the marvelous programs created for computers that help me convey my thoughts didn’t exist. In a sense, these programmers are the new craftsmen of the 21st century (...). We just haven’t acknowledged it yet.\"

[99 Ti Monty Pythons (Nika: 23.11.2006, 20:08:31 - x)
byli podle mě dost obdobný humor jako S&Š . Jednou jsem se o MP bavila s jedním Angličanem a byl dost překvapený, že se mi to líbilo (\"v mém věku\" zřejmě míněno) . Ale on právě chudák netušil, že my jsme tu v absurditách dost cvičení :-))
Jinak zdravím za velkou louži, užijte si svátky. Budu muset zaskypovat taky sestře, pošel jim pejsek, tak trochu povzbudit...

[100 No jo, Petře, (Foundryman: 23.11.2006, 20:08:08 - x)
to mně se zase stýská po krasopisných záznamech v účetních knihách :-)

[101 A uz prestanu otravovat ;) (Petr Kunetka, zlocinec: 23.11.2006, 20:10:02 - Mail - x)
\"If you want to waste a lot of time and money, call in the management consultants. First you’ll have to spend a lot of time explaining what your company does and the problems you are having while they are charging you a great deal of money. They will smile, frown, nod their head at the appropriate time and ask more questions. It is sort of like going to a head shrink. They will agree with your conclusions and make you feel so good that you won’t mind paying them a great deal of money. For this you will get a report about the information that you gave them. \"

Musime to nekdy prelozit. Anebo, jen co dostanu sebemensi sanci na tydenni dovolenou, treba u Sumavaka ;)

[102 TO: Foundry (Petr Kunetka, zlocinec: 23.11.2006, 20:11:11 - Mail - x)
No, v tech Ti nikdo nebrani. Melo to sve kouzlo, ale esteticno ukryte v prgramu je zase jine kouzlo ;)

[103 >> martin TT (dvd: 23.11.2006, 20:12:37 - x)
(Ta zkratka nebudiž považována za označení rozchodu modelové železnice.) Ono spoléhání se na soudcovskou samosprávu lze brát jako ilustraci přísloví \"tonoucí se stébla chytá\". To už musí být soudce notorik, aby mu svlékli talár. A soudcovská solidarita je nepoměrně silnější než solidarita mezi lékaři. V době kdy jedna justiční čekatelka se rozhodla vysoudit pro sebe jmenování soudkyní, jsem zaslechl takovýto názor: \"Pokud justiční čekatel podepisuje, že si je vědom, že na jmenování soudcem nemá právní nárok a přesto toto jmenování hodlá vysoudit, jsou zde 2 možnosti. Buďto je dotyčná osoba rozumu mdlého, nechápající základy logiky a pak je to průšvih, že máme takové kandidáty soudcovství anebo si je jistá, že jí bude bez ohledu na cokoliv z kolegiality vyhověno, a pak je to průšvih, že máme takové soudce. Ten druhý průšvih je však neskonale průšvihovitější.\"

[104 Musim (Petr Kunetka, zlocinec: 23.11.2006, 20:15:05 - Mail - x)
vyzvednout manzelku, takze se s Vami rozloucim. Hezky vecer.

[105 Jejda Te Tecka, (Hipik - pravicovy recidivista: 23.11.2006, 20:23:02 - x)
byvala vlackarna na Prikopech, sakra, dneska je tam myslim porad jakejsi bufet ci co ? No vic jsem ocumoval vlacky, nez chlebicky a co vocumuju, to pamatuju. Jeee, to se mi libi, mam uz kloboucek nastranu o)))))

[106 Petře Kunetko, (martina: 23.11.2006, 20:28:25 - x)
\"musím vyzvednout manželku\" :-))) To je kouzelný výrok :-))))
Promiňte, ale nedalo se odolat :-)))

[107 No teda, vidím, že za louží už se to rozjelo! (Dana: 23.11.2006, 20:32:30 - x)
a mně navíc volali z pálenice, že mám dojet v sobotu dopoledne! To jsme zvěavá,jestli bude řetízkovat.. :-)

[108 Martino, mne taky napadl seznam jaký musí mít pan Kunetka od manželky napsaný... (Jirka původní: 23.11.2006, 20:33:10 - x)
každý pořádný manžel ho musí mít......vyzvednout šaty s čistírny, vyzvednout peníze z banky, vyzvednout lístky do divadla, a vyzvednout manželku :-))))

[109 MartineTT, tak jsem zpět (Sumavák: 23.11.2006, 20:32:41 - x)
z (nikoliv) Dobře placené procházky... Jo Suchý - básník :

Jsi ta nejkrásnější krajina co znám
Lesem tvých vlasů mé prsty bloudí
Jak deset dětí které neví kudy kam
Jsi ta nejkrásnější krajina co znám

Dvě šedomodrá jezera
Tichá jak okna kláštera....
-----------------------------------------------
Ale k tvým dopoledním dotazům:
Kalač se poněkud nesnáší s mým zlámaným loktem.

Klíny mě zajímaly, když jsem býval mladší.( dnes: a oči, když jim dovolím,projdou se tichým údolím... :-) )

Takže jsem na to štípání měl vorrichtung typu : ŠDLT, půjčený od jednoho lesáka.
( Š = šumavská, D= domácí, L= lidová, T= tvořivost)
Za tmy jsem přitáhl, za tmy odtáhl, budeš-li mít zájem a já čas, udělám zítra nějaké fotky)

Teď jedna třetina vypadá takto:
http://sumavak.bloguje.cz//img/drevo-polinka.jpg
a dvě třetiny takto:
http://sumavak.bloguje.cz//img/drevo-hranice.jpg

Jak vypadám já se radši ani neptejte!!

[110 Šumaváku, (martina: 23.11.2006, 20:45:09 - x)
komu čest, tomu čest! (c)teta Kateřina

Paní Přírodo, díky, že mám ústřední topení!! :-))

Šumaváku, hodně síly a eště víc zdraví přeju... Fakt...

[111 Jejdamane Dano, (Hipik - pravicovy recidivista: 23.11.2006, 20:51:48 - x)
co palis, slivovicku, jestli jo, tak slintam az na podlahu a bude Velka Louze o)))))

[112 Hmm..není jenveselo, tohle mě mrzí... (Dana: 23.11.2006, 20:52:17 - odkaz - x)
viz odkaz. Měla jsem ho ráda... :-(

[113 Dano, (martina: 23.11.2006, 20:58:22 - x)
tohle mrzí i mě. I já jsem mu \"přišla na chuť\"

[114 Dano, komu cest, tomu i slava. (Hipik - pravicovy recidivista: 23.11.2006, 20:59:04 - x)
Odesel a zanechal po sobe velkou stopu. Uz si nevzpomenu, co to bylo za komedii, jak sose zenske nasadil ptacka a byl to chlap. Obcas se timhle uhlem pohledu muzu podivat i na Vestonickou Venusi a musim se rozesmat. Ten bude zit naveky.

[115 Ukradli torzo Jupitera.... (Dana: 23.11.2006, 21:00:07 - x)

[116 Jo a proto jsem rad (Hipik - pravicovy recidivista: 23.11.2006, 21:01:06 - x)
chodival v Cajzlovske Praze do vinarny U Vestonickeho Venouse na Smichove a dycinky tam bylo veselo o))))

[117 Jj, (Pavel Kořenský: 23.11.2006, 21:08:49 - Mail - x)
\"Ukradli torso Jupitera\" to bylo. Hrál tam s Annie Girardot.

[118 Dano, (Modrý pták: 23.11.2006, 21:09:20 - x)
byl výtečný, to je snad nějaká mizerná epidemie nebo co. Minulý týden Milton Friedman, teď Noiret. To je pech.

[119 Napřed Něžné kuře, (martina: 23.11.2006, 21:12:12 - x)
a výborné jiskření mezi Noiretem a Girardotovou.
Pak volné pokračování v Ukradli torzo Jupitera, vlastně dvojka Něžného kuřete, která se stala úspěšnější než ten první film.
Aspoň podle mě.

A klidnou noc všem :-)

[120 Jo, ještě dnes naposled, (martina: 23.11.2006, 21:18:58 - x)
na ČT2 v 21:35 bude Na plovárně Lenka Reinerová

[121 hezký film.... (Jirka původní: 23.11.2006, 21:23:56 - x)
škoda ho ( jich ). Včera v noci na psau jsem se zase dostal do spárů mé hlouposti a jal se vysvětlovat kkudy v zemědělství cesta nevede. Snažil jsem se vysvětlit , že kvoty jsou daleko horší než cokoliv jiného, ikdyž sebou přinášejí příjem ve formě dotací. Začli jsme u cukrovarů a končili jsme u eko zemědělství...nepodařilo se mi vysvětlit jednu věc a proto jsem si dovolil něco k tomu napsat , pokud to tady nebude jasné tak si jdu zkočit z ruského kola, protže mne to je jasné , ale nedokážu to asi dobře vysvětlit.
Včera jsme to nedokončili a já bych rád Vás trochu poučil v čem nemáte pravdu. Na začátku totiž musíte minimálně 6 let hospodařit v ekologickém režimu, dodržujete všechny podmínky , ale certifikát dostanete potom co je vše v pořádku…to trvá minimálně 6 let … u sadů. Potom teprve se začnou s vámi bavit o kvótách a dalších limitujících věcech. Tedy vlastně nevíte do čeho jdete a taky nevíte jestli vůbec certifikát dostanete. Máte pravdu, že certifikát je obrovská výhoda, ale pokud ho máte uměle omezen kvótami je na nic. Máte menší úrodu, pracnější sklizeň , technologie stojí tak 5x více než konvenční , když si pak počítáte návratnost tak je to jen koníček. Kdyby limity byly stanoveny na začátku řízení pak byste měl pravdu, ale ony jsou stanoveny až na konci. Kdy už jste do toho investoval tolik času a peněz, že se to nevyplatí zavřít. Příklad : Máme 4. rok zkušební provoz na produkci sladkovodních krevet a raků….je to dobré, vše máme splněno. Certifikace proběhla. Prodáváme docela dobře, ale nemůžeme je prodávat jako certifikované, neb nejsou stanoveny kvoty. Tudíž nejen , že máme nižší cenu, ale ještě je prodáváme jinam než jsou naši zákazníci, protože Ti vyžadují právě ten certifikát. „Vychováme“ průměrně 300kg měsíčně krevet a na 450 raků ( + 50 vysazujeme do přírody). Teď podle zpráv máme kvóty na 250 kg a 200 ks co teda radíte , že máme dělat. Nemůžeme zpracovávat na technologiích s certifikátem konvenční produkci, pod hrozbou sebrání licence….takže toho 201. raka si máme naložit do octa?

ps na certifikovaných technologiích se nesmějí pod ztrátou licence zpracovávat konvenční produkty, i když si je sám vyprodukujete a liší se pouze tím, že jsou nad kvótu....tedy legálně se to nesmí.

Tím na dlouho končím boj s větrnými mlýny na psu

[122 Jirko, (Rpu?: 23.11.2006, 21:37:22 - Mail - x)
na Psu nemůžete uspět už z principu, protože \"vy se máte, neboť máte....\"...a eště si vymejšlíte.....:)))

[123 Rputi ,...já vím.... (Jirka původní: 23.11.2006, 21:42:49 - x)
ale někdy je člověk takový \"pitomec\" že to musí zkusit.

dobrou noc.

[124 Jirko, je to jasné. (Foundryman: 23.11.2006, 21:48:27 - x)
Esence toho všeho je, že jste nuceni vyrábět naprosto neefektivně z důvodu nevyužití kapacit a pak vám ten samý úředník dá dotaci, aby tu neefektivitu zčásti vyrovnal. Vy přicházíte o peníze a systém taky. Dovolil bych si volně sesumírovat zásady socialismu dle H. Hazlitta:
-je dobré, aby byla okna rozbíjena a města ničena
-nepotřebné veřejné projekty jsou vrcholem užitečnosti
-je nebezpečné nechat nečinné davy lidí pracovat
-měli bychom se děsit strojů, zvyšujících efektivitu a tvorbu bohatství
-receptem na zbohatnutí je co nejvíce překážek svobodné výrobě a spotřebě
-prosperita země bude zajištěna, pokud donutíme ostatní odebírat co nejvíce našeho zboží za ceny, nepokrývající náklady na jho výrobu
-šetření je hloupé a špatné, jen plýtvání přinese zaručenou prosperitu

[125 A jejda, (PeS: 23.11.2006, 21:51:41 - x)
vy jste dnes ňáký tvořivý... Člověk se na chvíli vzdálí na půl litránku vína a tady se zatím dějou vjecy...
ad kolem té 19. hodiny - Vážení, víte, co na tom tehdy bylo to nejdůležitější? Zkrátka to, že jsme tehdy byli o cca 37 let mladší... No je to tak, na mě to nesvádějte, já to jen bonznul... A to holt byla doba her a malin nezralých, ačkoli v Cyranově době zas nebyly tanky a bratrská okupační vojska.
a když už je řeč o písních, co utkvěly v paměti - co takhle: \"Běž domu Ivane...\"
A nezapomeňte, historie se opakuje - jednou jako tragédie, podruhé jako fraška. Takže mnohým občanům našich měst je třeba připomenout, byla taková píseň, zněla \"Běž domu Ivane, čeká tě Nataša, běž domu Ivane, tady tě holky nemilujou!\"...

[126 Foundry, (Rpu?: 23.11.2006, 21:54:12 - Mail - x)
na tohle je nejlepší Mrtvá kočka od Karla Michala. Řekla bych, že u socanů je to povinná literatura:))
Např její teorie o tom, jak je neefektivní léčení...:)

[127 2 Rpuť (PeS: 23.11.2006, 21:58:28 - x)
Nepřeháněj, jakýpak léčení? Socani, pokud vůbec dokážou opustit Marxe, tak připouštějí maximálně Keynese, a u něj - jak nám bylo navýsost křišťálově objasněno - z dlouhodobého hlediska jsme všichni mrtví. Co tedy ještě pohledáváme na této galéře?

[128 Jirko, (Pavel Kořenský: 23.11.2006, 21:59:37 - Mail - x)
navrhoval bych přebytečné raky (husy, ovce atd.) odprodat těm, které certifikáty nezajímají (známí, přátelé, známí přátel atd.) a odepisovat jako vysazené do přírody. U ovcí to asi nejde, tak evidovat jako zaběhlé nebo ukradené. :-)

[129 Teda, tady vládne pesimismus! (Dana: 23.11.2006, 22:02:30 - odkaz - x)
Tak já se jen tak nenápadně pokusím něco změnit. Protože lidi nejen umírají, ale taky se rodí. Jestli se mi to podaří, koukněte na odkaz...

[130 Dano, (Pavel Kořenský: 23.11.2006, 22:04:20 - Mail - x)
podařilo. Po shlédnutí odkazu blahopřeju ještě jednou a přeju hodně zdraví a pevných nervů všem.

[131 PeSi, no právě. (Rpu?: 23.11.2006, 22:04:53 - Mail - x)
Na platy personálu se vybere, občas se udělá sbírka na nějakej gama-nůž a zdravotnictví bude fungovat jedna báseň - když se do toho chorí nebudou plíst a votravovat.
Konec konců, zeměděství se to týká taky. Pokud si vzpomínám, tak na dotaz, jak zabránit šíření plevele mezi obilím, odpověděla mrtvá kočka: \"Staré spálit a nové nepěstovat\". No není to geniální. V Eunii už na to přišli...:)))

[132 Dano - GRATULUJU!!!! (Rpu?: 23.11.2006, 22:08:34 - Mail - x)

[133 Pavle K., (Foundryman: 23.11.2006, 22:13:02 - x)
já bych se klidně vydal i přes Vysočinu, nějakou tu ovečku po dohodě s Jirkou čajznout :-)

[134 Ano, narodil se princ! (Rpu?: 23.11.2006, 22:13:34 - Mail - x)
Má tu výhodu, že ještě nestih nikoho naštvat. Za pár let se zjistí, že přese jen musí občas dostat na zadek. Pak přijdou potíže z kantorama. Vývoj bude kulminovat, až dojdeme k názoru, že toho puberťáka nutno roztrhnout jak hada.
A když tohle všechno přežijeme, tak nám ho odvede úplně cizí ženská! - A my se budem tetelit blahem, protože narodí se další princ.....

[135 Dano, (Foundryman: 23.11.2006, 22:16:04 - x)
připojuji se ke gratulacím :-) Vypadá, že zatím ještě neprosazuje vlastní názor, takže ještě chvíli budete relativně v klidu :-)

[136 Foundry, (Rpu?: 23.11.2006, 22:20:26 - Mail - x)
taky by moh zaměstnance vyplácet v naturáliích - že bysme k němu šli na brigádu...:)))

[137 Tsss...je vidět, (Dana: 23.11.2006, 22:20:56 - odkaz - x)
že už jste všichni zapomněli, jak jedno miminko dokáže poroučet celé rodině!!!! Mladí už skáčou, jak malý píská! Vlastně brečí! A já, coby babička, nastupuju do služby příští týden! Uvidíme..... :)))

[138 Rputi, (Dana: 23.11.2006, 22:23:35 - odkaz - x)
zaměstnance lze i vyplácetovocem určeným k přeměně nakvasa po té lihovinu..Pamatuje na to i zákon. Onehdá jsme tu pslaa jakési podrobnosti...Ale ty Jirkovy naturálie by mi pásly víc! :-))

[139 Rputi, (Foundryman: 23.11.2006, 22:24:46 - x)
s vidinou krevet, raků, jehněčího a hruškovice třeba zejtra :-)

[140 Ano, Foundry, (Rpu?: 23.11.2006, 22:29:11 - Mail - x)
kruhem přibližujeme se k prvobytně posponé společnosti. Ale s tou hruškovicí to nebude tak zlé...:)))

[141 Dano, (janabok: 23.11.2006, 22:35:35 - x)
ten je nadherný!
gratuluji...:-)

[142 Hipíku, (maYda: 23.11.2006, 22:49:47 - x)
vidím, že mám značné mezery ve smíchovském místopise. Kde je nebo byla hospoda U věstonického Venouše?

[143 pokud tu ještě někdo zpoza louže straší (Dušan Neumann: 23.11.2006, 22:49:57 - x)
vrátili jsme se s Míšou od kamarádů, z \"tureckého\" odpoledne. Dítě zasedlo opět ke knihám, ráno ji vezu na letiště, bože jak ten týden utekl, příští týden má má dvě zkoušky, a já se vrátil sem ke kecátku. Ani se mi nechtělo to nostalgično dnes opustit. Vracím se tedy o pár hodin nahoru; nevím jak je to přesně s tou generačností v kumštu. Já vyrůstal v prostředí jehož kulturně - politické zázemú bylo dáno předválečným Osvobozeným divadle. Nikdy jsem neviděl živého Voskovce. Ale myslím si, že V&W byli extrémně nadčasoví v prostředí jakékoliv totality. Dnes už asi nejsou. Ale třeba některé Werichovy vyprávěnky z Gramotingltanglu, nebo i forbíny OD s antickou a historickou tematikou jsou nesmrtelné. Oba pánové byli také básníky i byť více sociálními a politickými než Suchý. Klobouk v křoví, Strejček hlad, Tmavomodrý svět...

[144 Hezký večer vinšuju. (Anka: 23.11.2006, 22:55:07 - x)
hele, děti, zdalipak jste zapálili svíčku, co? Jednička se věnuje Gottwaldovi, tak jen abyste nezapomněli, že má dnes velikán naší historie výročí.
A do hlavy netřískat, bolí holka, bolí.

[145 Rputi, (Pavel Kořenský: 23.11.2006, 22:58:02 - Mail - x)
s tou prvobytně pospolnou mám také někdy ten dojem.
Půvab obchodů typu \"napíšu program za pět litrů domácí slivovice, tři husy, dvě zabíjačky a věnec klobás\" tkví v tom, že se z toho neplatí DPH.

Nebo ten obchod, co jsem nedávno praktikoval s jedním sousedem. On (jako živnostník instalatér) namontoval u nás doma novou baterii a opravil všechny kapající kohoutky a já jsem mu zapojil domácí kino, protože on se sice vyzná v trubkách, ale nevyzná se v drátech :-)

[146 DAno, (maYda: 23.11.2006, 22:59:23 - x)
gratuluju.
miminka jsou užásná, obvykle se dají najít tam, kde byla zanechána a když se vzpouzí, dá se to v nejhorším vyřešit tak, že se prostě chńapne a odnese.
Vzpomínám na ty zlaté časy, zatímco mi tu div neskáčou po hlavě ti moji už téměř puberťáci, co mně už přeperou.
Miminko nedonese poznámku za nevhodné chování (už máme čtyři a jestli bude pátá, tak máme napomenutí třídního učitele na pololetním vysvědčení).
NA druhou stranu, miminko nedonese vlastnoručně a s láskou uplácaný a vypálený adventní svícen.
myslím, že to všechno ( nebo nějaká varianta ) Vás i Vaše mladé čeká .(o té poznámce samozřejmě babičce neřeknu - to aabyste věděla, na čem jste)

[147 Anka, (maYda: 23.11.2006, 23:01:23 - x)
tak s takovou svíčkou jdou k šípku, víme? :-)))))

[148 Dušane, ono nebylo (Rpu?: 23.11.2006, 23:04:10 - Mail - x)
jen Osvobozené divadlo a Semafor - 60 léta prostě byl fenomén - i světově - asi tak na způsob závěru baroka a my měli kliku, že jsme ho zažili v době, kdy jsme už byli schopní chápat to v souvislostech. Beze zbytku zprostředkovat nelze - asi. Ale bylo to nadčasové a každá doba, stejně jako v Shakespearovi si v tom může najít to svoje - a o to jde.

[149 ..a třeba Suchým přebásněná Kytice je podle (Dušan Neumann: 23.11.2006, 23:04:45 - x)
mne skvostem jemného, pozdního českého dadaismu. I texty písniček - od Pramínku vlasů, po kamarády, Zlou neděli, a moji snad nejoblíbenější z tohoto kotlíku vysvětlujcíc vznik kubistického obrazu. To je čirá poesie an sich. Jirko p., já také měl raději RS než Beatles, ale to jsem nevěděl, že hrají čisté americké blues - třeba Walking the Dog, kterou jsem až tady slyšel s Rufusem Thomasem.. to jen tak na okraj..

[150 Anko, tak mě napadá - (Rpu?: 23.11.2006, 23:05:27 - Mail - x)
nikdy jsem neviděla dítě, které by někdo pokřtil Klement. Toho pána asi opravdu lidi neměli rádi.....

[151 Děkuji všem gratulantům (Dana: 23.11.2006, 23:08:53 - odkaz - x)
i obdivovatelům....Inu miminko z pozice babičky je přece jen něco jiného, než z pozice rodičů. A už se těším, jak ho budu tady zaučovat do vesnického života, jen doufám, že z něj nebude žádný intoš...A letím spát. Dobrou noc

[152 P.Kořenský - to je fenomén (Rpu?: 23.11.2006, 23:11:41 - Mail - x)
Evropy už nejméně od dob národního obrození. V politice nás to strašlivě štve, na komunální úrovni to leckdy budí vášně, ale jinak se v té \"prvobytně pospolné komunitě\" velice dobře žije. Socialismus to posílil, ale fakt je, že třeba ve Francii to bují taky. Má to své klady i zápory, ale čím dál víc si myslím, že na tom závisí přežití - v tom sociálním slova smyslu - prtože, kde se shání řemeslník? - no přece v hospodě...:)))

[153 Rputi, bylo to asi nejhezčí a nejtvořivější (Dušan Neumann: 23.11.2006, 23:13:31 - x)
období mého života, ale nebylo to i tím, že jsme byli mladí, puštění tak trochu ze řetězu, strkali jsme čumák do pootevřených dvířek světa a ssáli ten svět jako houba?
Na Whiter Shade of Pale si vzpomínám zcela přesně - hit léta 1967, které jesme okouzleně trávil v Paříži. Ta podmanivá melodie, nesená na temných tonech spodních oktáv vaehan, text, kterému jsem nerozuměl (teprve později jsem zjistil, že ho autor zplácal přesně s tím záměrem a sám pořádně netušil co jím chce říci, kromě toho co nechce). Nedávno byla na Ondrejátově blogu debata o Sarterově biografii, přičinil jsem tam dlouhou poznámku a filosofii těch let, ale už to nikdo nečetl...tvylepil bych ji tu, pokud to bude považováno za plevelení

[154 myslím si, že ten výmenný systém služeb na venkově nikdy nevymizel (Dušan Neumann: 23.11.2006, 23:17:12 - x)
a existuje i v USA. Tady je \"barter\" jak se tomu říká, a ejho vyšší organizační stupeň srovnatelný s českým \"švarcem\" zcela legální

[155 Dotaz (Halladin: 23.11.2006, 23:18:22 - x)
Prý umřel klaun Parafín.. Víte něco ?

[156 Cože ? (Pavel Kořenský: 23.11.2006, 23:24:07 - Mail - x)
to bude snad nějaká blbost.

Ještě včera tu byl.

[157 Halladine, jděte do hajzlu! (Rpu?: 23.11.2006, 23:25:43 - Mail - x)

[158 Rputi, klíííííííd, prosím Tě. (Anka: 23.11.2006, 23:27:03 - x)
Pán nemá nic k tématu a pak, je tu nějak moc vlídno.

[159 Halladine, nestraš.. (Dušan Neumann: 23.11.2006, 23:29:38 - x)

[160 ¨Hele, (halladin: 23.11.2006, 23:29:39 - x)
koukněte na jeho stránku na konec životopisu. A nerozčilujte se . Takové blbé srandy bych si bezdůvodně nedělal.
Dostal jsem na to upozornění mailem.

[161 A kurva, (Pavel Kořenský: 23.11.2006, 23:31:55 - Mail - x)
:-((((((((((((((((((((

kurva, kurva, kurva.

[162 Teď jsem mlubila se Šimonem. (Rpu?: 23.11.2006, 23:32:03 - Mail - x)
Je to bohužel, pravda. Pavel umřel dneska krátce po osmé hodině. Šimon nám dá vědět, kdy bude pohřeb, pravděpodobně, 1.12.
Do prdele!!!!

[163 Ježíšikriste, (Pavel Kořenský: 23.11.2006, 23:34:36 - Mail - x)
co se mu stalo ?

[164 .....ach, sbohem Pavle, díky, že jsi byl přítelem (Dušan Neumann: 23.11.2006, 23:35:16 - x)

[165 Nevím, co říct. (raptor: 23.11.2006, 23:37:11 - x)
Klaune, rád jsem Tě potkal, ježíš, takový škody!

[166 Vždyť (Pavel Kořenský: 23.11.2006, 23:37:34 - Mail - x)
jsem s ním ještě v pondělí debatoval na téma Letná.
A to jeho představení u nás ve školce jsme furt domlouvali, domlouvali a nakonec nedomluvili.

:-((((((((((((((((

[167 Prý přechozená chřipka...a zástava srdce. (Rpu?: 23.11.2006, 23:40:04 - Mail - x)

[168 No to je sračka podle úplně všech pravidel! (Modrý pták: 23.11.2006, 23:47:11 - x)

[169 Rputi, (Modrý pták: 23.11.2006, 23:56:23 - x)
já vím, že je to úplně debilní, ale zkus říct Šímovi, jestli ten pohřeb nemůžou dát na jiný termín. Z vlastní svatby bych se nevykecal.

[170 Zatracený osud, nespravedlivý.... (Dana: 23.11.2006, 23:56:26 - x)
nedá se nic jiného říct... Je mi to moc líto. Byl to jeden z mnoha lidí,který svou práci měl jako poslání. Jsem ráda, že jsem ho poznala.

[171 Modroptáku, šel ti mail. (Rpu?: 24.11.2006, 00:06:41 - Mail - x)

[172 Ne, (PeS: 24.11.2006, 00:08:43 - x)
tady se nedá nic dodat. Snad jen, že neodešel, dokud si na něj budem pamatovat...

[173 Klaun Parafin (Tomáš a Anka: 24.11.2006, 00:12:00 - x)
Pavel Kočí, kamarád, komediant, herec, muzikant a kumštýř s čistou duší dítěte a moudrostí klauna byl vzácným člověkem. Byl hercem, ale neuměl se přetvařovat. Neznali jsme nikoho upřímějšího a poctivějšího. A bude nám chybět.

[174 Dano, málokdo udělal pro děti tolik a bez nároku na jakoukoliv odměnu jak Pavel (Dušan Neumann: 24.11.2006, 00:12:02 - x)
někdy se bojím, že ten druh velkých srdcí vymírá, ale možná jsem jen ruze pesimistický

[175 MP - ber to jako symbol, jako předanou štafetu (Dušan Neumann: 24.11.2006, 00:13:11 - x)

[176 Klaune, (dix: 24.11.2006, 00:13:11 - x)
dík osudu, že jsem Tě mohla poznat... a někdy nashledanou.

[177 Rputi, (Modrý pták: 24.11.2006, 00:13:25 - x)
pošli to na ptakmodrakzavináčseznam.cz. Soukromá adresa nějak blbne.

[178 Jimram (: 24.11.2006, 00:18:04 - x)
Slusny clovek by se Halladinovy omluvil.
A je mi taky moc lito.

[179 Modroptáku, (Rpu?: 24.11.2006, 00:18:12 - Mail - x)
přesně na tu adresu to odešlo.

[180 Rputi, (Pavel Kořenský: 24.11.2006, 00:18:17 - Mail - x)
napište pak nejlíp sem (nebo pošlete mně na mail), kdy a kde bude ten pohřeb.

[181 Tak jsme se to dovedel od Dusana, (Hipik - pravicovy recidivista: 24.11.2006, 00:28:12 - x)
chce se mi kricet, ale mam stazene hrdlo, Pavle, jsem rad, ze jsem Te dlouha leta znal a videl desitky Tvych predstaveni. Az to prijde na me, drz mi misto v prvni rade. Rputi, nemam mail na Simu a jeho brachu, kdyby neco potrebovali, ted toho budou mit hojne, dej vedet. Dik.

[182 Jak budu něco vědět, napíšu. (Rpu?: 24.11.2006, 00:28:34 - Mail - x)
Šimon má Pavlův mobil i s adresama, tak možná dá vědět sám.

[183 Heleďte, (Anka: 24.11.2006, 00:28:36 - x)
jednou nás dal Kalun dohromady a jistě by nás poslal do háje, kdybychom s Vodičkou skončili. Kdo si vezme na starost nás sehnat do houfu?
Jimrame, ono to bylo tak fantasmagorické, že se to muselo brát jako poštívání. Ale to jistě pochopil i Halladin.

[184 sbohem Klaune, (quetzal: 24.11.2006, 00:30:10 - x)
znal jsem tě jen trochu, ale kdo dělá radost dětem, musí být skvělý člověk. Hodně štěstí v zemi za zrdcadlem.

[185 jimrame, nemyslíte, (quetzal: 24.11.2006, 00:31:37 - x)
že na peskování není vhodná chvíle?

[186 Anko, to zvládnem, (Rpu?: 24.11.2006, 00:31:47 - Mail - x)
chtělo by to domluvit Vodičku po tom funusu - zamluvíš to?

[187 Klaune, (skimic: 24.11.2006, 00:32:07 - x)
škoda, že nebyl čas potkat se osobně :-((

Někdy na nás jukni :-)

[188 Rputi, (Anka: 24.11.2006, 00:39:46 - x)
no, když mi svěříš tak alimentární akt. Ale nejprv se musí vědět, kdy bude pohřeb.

[189 Rputi, (Modrý pták: 24.11.2006, 00:39:55 - x)
došlo to. Mluvil jsem se Šímou a uvidí. Zasraná nepodobnost věcí.

[190 Anko, (Modrý pták: 24.11.2006, 00:58:33 - x)
teprve nyní jsem si všimnul Tvého dotazu. Beru to na sebe. Přebírám štafetu.

[191 modrásku, fajn. (Anka: 24.11.2006, 01:02:07 - x)
A majzla dávej, Klaun Tě bude bedlivě sledovat.

[192 Mily Simone, (Lunka: 24.11.2006, 01:43:10 - x)
mel jste fantastickeho tatu. Milovaly ho nejen deti, a jeho osobni pratele, ale i my, mnozi virtualni pratele, kteri ctou ceske blogy. Po celem svete.

Pan Pavel Koci byl jednim z mala Cechu, kteri ztelesnuji clovecinu, velkorysost a toleranci, pochopeni, primost, obrovskou vnimavost, samostatnost, obetavost. Meli jsme to napsat drive a casteji.

Uprimnou soustrast.
Vsem nam bude vyjimecny clovek a Klaun Parafin moc chybet.

[193 Probudil jsem se do zlého snu ! (Sumavák: 24.11.2006, 01:43:36 - x)
Řekněte že to není pravda, že je to jen Danyelyn gag!
Prosím!!

[194 Šumaváku, (Pavel Kořenský: 24.11.2006, 01:53:21 - Mail - x)
mám obavu, že není. :-((((

[195 Sakra, (jura-p: 24.11.2006, 02:01:33 - x)
Klaune, Pavle, ahoj.

[196 Daniela zase první !!! :-((( (Sumavák: 24.11.2006, 02:08:38 - x)
Ach Bože!!

Koho bohové milují, umírá mlád.

[197 Klaune (martin tamtaky: 24.11.2006, 02:32:06 - Mail - x)
beze slov.

[198 (já: 22.12.2006, 20:13:30 - x)
u venouše jsou jen kryplové



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: