Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Pátek, 24.11.2006

Odešel ČLOVĚK Pavel Kočí.

+ 22.11.2006 nás tento umělec, kamarád a přítel náhle opustil. Už nepotěší malé ani velké diváky... Sbohem Pavle.

 

 

Klaun Parafín

 

 

Dohrála hudba, opona spadla,
alespoň dneska chci lidskou hrdost mít.

Po celý svůj život rozdával jsem smích,
měl jsem rád lidi a žil jsem pro potlesk,
a snad jsem taky snad taky trochu zpych,
přesto bych rozdal, všechno co jen mám.
Však nemám nic, mě zbyl jenom stesk
tak běžte všichni pryč, já chci umřít sám.
 
 
Nekrolog je slovo mravné a hojně užívané, přesto si myslím, že by mě s ním Klaun poslal, no, však víte kam. Ale fíx práce, chce se člověku napsat na téma toho chlapa zatracenýho, co se rozhodl, že už ho to mezi námi nebaví, alespoň slovo.

Klaun nás nahnal do houfu, aby nám dokázal, že lidi spolu mohou mluvit, když mají dobrou vůli. Donutil mnohé z nás, že jsme do jedné mrňavé, zapadlé hospody na Letné jeli přes půl republiky, abychom spolem prožili jeden večer.

Pokaždé se někde v rohu krásně, i když docela tiše radoval z toho našeho brebentění. Dívám se na dárek, který jsem od něj při posledním setkání dostala a marně přemýšlím, zda mi Osud nadělil znát někoho stejně nezištného, stejně upřímného, s náručí rozpřaženou a úsměvem od ucha k uchu. Nenadělil. Je darem božím rozdávat a nemít při tom nataženou dlaň.

Až teprve teď si uvědomuji, že jsem Klaunovi nikdy pořádně nepoděkovala za to, že mi dal možnost poznat spoustu zajímavých lidí, ani za ty jeho glosy, kterými zřejmě nejen mě občas posadil na zadek, abych si moc nevyskakovala.

Klaune, až se uvelebíš na obláčku, jukni občas na to naše marné hemžení a přimluv se tam za nás. Na Tebe jistě dají. Byl jsi člověkem poctivým, bezelstným, přátelským. Naděloval jsi náruče radosti a docela nic jsi za to nechtěl.

Nikdo z nás už Ti nemůže z xichtíku do xichtíku říct, že jsi fajn mužský, ale myslím, že nejen pro mě zůstaneš už napořád člověkem, s kterým se potkat, bylo fajn.

Měj se tam v tom nebeském pimrlovém divadýlku krásně, Pavlíku
 
Anka (za všechny z nás)

 





Komentáře

[1 sbohem Klaune, (quetzal: 24.11.2006, 02:57:27 - x)
Once upon a time there was a tavern
Where we used to raise a glass or two
Remember how we laughed away the hours
And dreamed of all the great things we would do

Those were the days my friend
We thought they\'d never end
We\'d sing and dance forever and a day
We\'d live the life we choose
We\'d fight and never lose
For we were young and sure to have our way.
La la la la...
Those were the days, oh yes those were the days

Then the busy years went rushing by us
We lost our starry notions on the way
If by chance I\'d see you in the tavern
We\'d smile at one another and we\'d say

Those were the days my friend
We thought they\'d never end
We\'d sing and dance forever and a day
We\'d live the life we choose
We\'d fight and never lose
For we were young and sure to have our way.
La la la la...
Those were the days, oh yes those were the days

Just tonight I stood before the tavern
Nothing seemed the way it used to be
In the glass I saw a strange reflection
Was that lonely woman really me

Those were the days my friend
We thought they\'d never end
We\'d sing and dance forever and a day
We\'d live the life we choose
We\'d fight and never lose
For we were young and sure to have our way.
La la la la...
Those were the days, oh yes those were the days

Through the door there came familiar laughter
I saw your face and heard you call my name
Oh my friend we\'re older but no wiser
For in our hearts the dreams are still the same

Those were the days my friend
We thought they\'d never end
We\'d sing and dance forever and a day
We\'d live the life we choose
We\'d fight and never lose
For we were young and sure to have our way.
La la la la...
Those were the days, oh yes, those were the days


(Music & Lyrics: Gene Raskin; performed by Mary Hopkins)

[2 Byl to takovej hezkej uchcanej den, (Hipik - pravicovy recidivista: 24.11.2006, 03:00:23 - x)
totiz venku je teplo a leje jako z konve, nez mi Dusan cinknul prez Skypa. Bane Anko, ouplne nezistne to urcite nebylo. Myslim si, ze od nas chtel, abychom tak pokracovali. Vyslovuju timto obrovske diky Modremu Ptakovi, ze prevzal stafetu a slavnostne slibuju, ze tak jako poprve, tak i navzdy z letiste, bude prvni zastavka Vodicka. A jedna \"pohruzka\" - pane Vodicko, zkuste jen pomyslet na duchod o))))))

[3 Tak jo, (Modrý pták: 24.11.2006, 03:30:17 - x)
růže roste v trní,
rybu noha nebrní,
Klaun je králem pouště,
to Ti přeje
Modrý pták

[4 Abyste vedeli neco o Klaunovi ode me, (Hipik - pravicovy recidivista: 24.11.2006, 04:18:55 - x)
presny rok si uz nevzpomenu, ale byl to bud 72, nebo 73. Sli jsme s kamosema na pivo a z baraku vysla spoluzacka z devitiletky a predstavovala mi sveho nastavajiciho. Meli plan, koupit Barkase a jezdit po dovolenych a divadlech. Tak mi byl predstaven Klaun. Pak nasledovala predstaveni Igelit ( o metru ) s Extempore - Mila ctyr viselcu a dalsi a postupne popijeni se clanu souboru. Toz takhle jsem k tomu CLOVEKU prisel. Tak se i nas vztah upevnoval, az jsme se dlouha leta nevideli a objevil se az na Pesovi. Pak jsme zkusili dat dohromady tamejsi partu, dorazili jsme my dva a Rput. To bylo vlastne prvni setkani Pesaku v Praze bez fotodokumentace. Bohuzel. A dalsi je vlastne uz zname, netreba plytvat slovy. Pavle, mel jsem pro Tebe vymyslenu pohadku, kterou bys jen dokoncil, tak to zkusim zitra s Dusanem. Ja mam nejen hudebni hluch, ale i literarni prduch o)))) Ale na Tvou pocest se alespon pokusim.

[5 R.I.P. (dvd: 24.11.2006, 06:09:28 - x)
Měl jsem Tě rád, Člověče.

[6 Klaune, ač jsme se nidky neviděli (Jirka původní: 24.11.2006, 06:34:55 - x)
budete mne nejen tady , škoda, že se v tom prosinci neuvidíme, potom, už bych nemusel psát, že jsme se nepoznali z očí do očí.......Ať se Vám tam, kde teď hrajete, hodně smějí děcka a tleskají dospělí....

[7 zapmněl jsem na ...chybět...po tom nejem tady (Jirka původní: 24.11.2006, 06:52:50 - x)
snad mi to odpustíte

[8 koukám, že nejen neumím číst, ale ani psát (Jirka původní: 24.11.2006, 06:58:37 - x)
odpusť Klaune

[9 do prdele a do prdele, (šimon klein: 24.11.2006, 07:24:21 - x)
už druhý den čekám na odpověď na mail od něj....a von si takhle zmizí.....kurva klaune, brečím....tak aspoň nakoukni k Vodičkovi....až zase příště to budeš zamlouvat....lidičky, pojďte tam, třeba tam sedí v koutě...příště určitě bude...
Ahoj Pavle!

[10 >> quetzal (dvd: 24.11.2006, 07:29:49 - odkaz - x)
viz odkaz

[11 Vždycky, (Foundryman: 24.11.2006, 07:44:15 - x)
když jsem se vydal do velkoměsta, bylo možno prozvonit Klauna, zajít na pivo, pokecat o krásných ptákovinách. Je mi to moc líto, budeš mi, Pavle, chybět.

[12 Epitaf Klauna Parafína (Rpuť: 24.11.2006, 07:50:45 - Mail - x)
Světýlko ve tmě, mihnul se stín,
jak šel kolem klaun.
Klaun Parafín.

V buřince dárek člověčiny,
aby už nikdo nebyl sám,
zaháněl smutek i cizí viny.

Klaune, ty chybíš nám!

[13 John Donne: (: 24.11.2006, 07:58:39 - x)
No man is an island, entire of itself, every man is a piece of the continent, a part of the main. If a clod be washed away by the sea, Europe is the less, as well as if a promontory were, as well as if a manor of thy friends or of thine own were; any man\'s death diminishes me, because I am involved in mankind
and therefore never send to know for whom the bell tolls:
it tolls for thee.

[14 co dodat... (maYda: 24.11.2006, 08:00:21 - x)
všichni jsme lidi, ne virtuální bytosti a realita se nám takhle někdy připomene.
Škoda, že jsme se nikdy nestihli se vypravit na nějaké jeho divadlo, dětem by se určitě líbilo. Pořád to nějak nevycházelo a říkala jsem si příště...

[15 ... (rezy: 24.11.2006, 08:11:44 - x)
uff a sakra, Pavla, i když jsem ho neznal osobně, měl jsem ho rád, fascinovali mě ty jeho asociace v komentářích a vůbec se mi líbil jeho způsob uvažování a pohled na svět. Měj se tam fajn.

[16 Klaune! (brouk: 24.11.2006, 08:22:18 - Mail - x)
Jednou jsi me, jeste na Psu, napsal ze jsem clovek blizky tvemu srdci. Nevim jestli jsem te za to podekoval,a nebo jsem to \"spravne chlapsky presel\", ale casto na to myslim.Skoda ze jsme to nestacili probrat;-)
No, tak jindy a jinde. Diky.

[17 Vážně nevím, co napsat (Andrea : 24.11.2006, 08:56:05 - x)
tohle mne zasáhlo víc, než bych očekávala. Byli jsme sousedi, ale na to pivo jsme spolu nakonec nikdy nešli. Virtuální známí jsou víc než jen nicky a slova, člověk vykukuje a odhaluje své nitro, i když nechce.
Klaun často psal zdánlivě zmateně, ale vždycky to mělo utříbený obsah- ta hra \" jsem opilej a píšu si co chci, ať se to líbí nebo ne\" mu dovolovala s naprosto jasnou myslí psát to,co chtěl říci. Měl privilegium královských šašků - říkat pravdu. A kdo chtěl porozumět, ten to chápal.
I tady na Letné bude hodně lidem chybět, byl populární a děti milovaly jeho vystoupení, jeho pořady v parcích a v rozpadlé Šlechtovce.
Ach jo.

[18 Bodré podoledne, (M.Slon: 24.11.2006, 09:07:13 - Mail - x)
vždycky, když jsem se po pár dnech dostal ke kompu, utíkal jsem na Šumaváka, abych se potěšil. Ale tohle ne, doprdele, tohle není dobře! Klauni by neměli odcházet.

[19 Do prdele (Tesák: 24.11.2006, 09:12:17 - x)
co říct..?..

[20 Dobrý den, (martina: 24.11.2006, 09:18:21 - x)
napřed jsem myslela, že je to jen blbá legrace. Ale ona je to blbá realita....
Nebýt Klauna, pravděpodobně, spíš jistě, by se nepoznali lidé, kteří jsou teď přátelé.

[21 Vážení, (PeS: 24.11.2006, 09:23:51 - x)
říká se, že koho maj bohové rádi, umře mladej. Šlo to rychle a aspoň nebyl nemohoucí a na obtíž sám sobě. To by asi bylo to nejhorší, co by ho mohlo potkat - a nepotká. Takže bychom si ho měli zapamatovat tak, jak si ho pamatuju já, tak, jak je na té třetí fotce v Dušanově obrazárně. A dokud si ho tak budem pamatovat, tak tu zůstane.

[22 Všem (skorostarik: 24.11.2006, 09:41:34 - x)
Upřímnou soustrast všem Jeho přátelům

[23 PeSi, (Anka: 24.11.2006, 09:56:37 - x)
v každém znás, kdo jsme ho znali, se jistě Pavel obtiskl už napořád. Dívám se na fotku a vidím Pavla, jak si svou velkou dlaní otírá obličej a usmívá se.
Nebyl z lidí, na které se jen tak lehce zapomíná.

[24 No jo, PeSi, pravda svatá, my jen máme potíž tomu vůbec uvěřit - bylo to moc kách! (Rpu?: 24.11.2006, 09:56:48 - Mail - x)
Já jsem mu udělala takovej keramickej kachel - klauna, trochu kubistickýho. Za tu krásnou čarodejnici, co mi dal. Měla jsem to připravený k Vodičkovi, jak bylo tenkrát to pitomý náledí - jsem si říkala, příště to vyjde.
Tak si ten kachel teď tady pověsím a bude mě to nadosmrti mrzet, jsem mu tu radost už neudělala....

[25 Na houby prace... (Petr Kunetka, zlocinec: 24.11.2006, 10:01:57 - Mail - x)

[26 Jak to, umřel? (kocour: 24.11.2006, 10:04:46 - x)
Vždyť jsme mu se šakalem ještě ve středu volali od Vodičky a on neměl zrovna čas ...

[27 Rputi, ale houbelec. (Anka: 24.11.2006, 10:06:30 - x)
Radost jsi mu udělala mnohokrát, asi jako každý z nás. Však se pokaždý tak těšil, že jsme se zhoufovali. Ale fakt je, že jen málokdy člověk stihne říct, co by měl. Nicméně jsem přesvědčená, že Klaun věděl, že jsme ho měli rádi.
Ty máš čarodějnici, ale víš, jak je mě, když tu koukám na toho ležícího pejsulu?

[28 Anko, UF! (Rpu?: 24.11.2006, 10:25:37 - Mail - x)
Chudák Šíma - nebude to mít jednoduchý...

[29 Rputi, (Anka: 24.11.2006, 10:29:43 - x)
tohle jsme si s Tomášem včera řekli hned, jak jsme se tu děsnou zprávu dozvěděli. Šlo mi hlavou, zda bychom mu neměli nabídnout pomoc. Já vím, asi je to blbost, ale třeba, co?

[30 Anko, (Rpu?: 24.11.2006, 10:38:21 - Mail - x)
jak jsem s ním včera mluvila, tak jsem mu pomoc nabízela, ale on říkal, že momentálně neví o ničem. Tak jsem mu řekla, že se nám klidně může ozvat, kdyby něco, takže ví....spojení na lidi odsud má v Pavlově mobilu.

[31 Rputi, (Anka: 24.11.2006, 10:41:38 - x)
asi stačí, aby mladej věděl, že po republice je smečka lidí, na které může zaťukat, kdyby něco potřeboval.
Fíx, jsem si na xicht nakreslila vobličej a mám ho rozmazaný po celý hubě!

[32 Anko, (Rpu?: 24.11.2006, 10:51:21 - Mail - x)
Šíma má taky ještě staršího bráchu, takže úplně sám na to nebude.

[33 Jimram (: 24.11.2006, 11:12:38 - x)
Omlouvam se, ze jsem do teto spolecnosti vcera vstoupil.
Vidim, ze slusny clovek tu nema co hledat.
Jeste jednou se hluboce omlouvam.

[34 Jimrame, (Anka: 24.11.2006, 11:16:27 - x)
mám pocit, že nám nejspíš Vaše laskavá slova jsou docela buřt.

[35 Nezapojuji se (Ditta: 24.11.2006, 11:50:34 - x)
do vašich debat, jen si vás občas se zájmem přečtu. Musím říci, že teď jen zaraženě sedím, zděšena tou starou pravdou, že jeden den tu jsme a druhý už možná ne. Je mi moc líto, že Klaunovy komentáře si už nepřečtu......

[36 Tak jsem si to pročetl i za včerejšek ... (kocour: 24.11.2006, 11:52:19 - x)
... to snad není pravda, nejdřív jsem myslel, že je to nějaký vtip. Kdy přesně Pavel umřel a kolik mu bylo, ví to někdo? 22. nebo 23.11.? - já jen že 23.11. mi před 13 lety umřel táta, bylo mu 53 a měli leccos společného; to datum je asi prokleté.

My s šakalem asi Pavla někde zapijeme už dnes, ale Vodička samozřejmě pokračovat musí. Navrhuji - s ohledem na Modrého ptáka, který se příští pátek žení, příští sobotu.

[37 Kocoure - (Dana: 24.11.2006, 11:58:28 - Mail - x)
ač se asi nezúčastním, spíš bych navrhla Vodičku po pohřbu. Určitě přijede pár lidí odsud ze Šumaváka...

[38 Mňo... (ptakopysk rousný: 24.11.2006, 12:20:17 - x)
ke Klaunově skonu nic nedodám. Je to ještě příliž syrové a zlé. Mimoto od divadlu a jejich obyvatelstva si držím odjakživa hm, ehm, odstup, abych byl slušný. Ale chci glosnout způsob. Všimli jste si, co lidí umírá (ano, nevratně umírá a neodchází což evokuje naději jejich návratu) na následky chřipky? Obyčejné chřipajzny, která náýs trápila každé jaro, či podzim? Vždycky nás zahnali do postele, tejrali nás bezinkovým čajem s citrónem a pocením a ono to za tejden, či za čtrnáct dní přešlo a běhali jsme dál jak čamrdy. Sice zprvu jako přichcíplý čamrdy, ale zlepšovalo se to. Kdyby tehdy nějaký jasnovidec hlásal, že v přístím tisíciletí budou chřipky, které po přechození zcela zdravého člověka pošlou pod kytky na selhání srdce, či ho nadosmrti posadí do kriplkáry po následném zánětu kloubů, nebo nervové horečce, tak by tomu nikdo nevěřil. Ale je to tak, přes sugestivní reklamy o vysmátých babách a chlapech se chřipkou stojících v plískanici na autobusové zastávce, přes požírání oblbováků a následném šíření bacilů v práci mezi kolegy, ta zubatá potvora s kosou pozměnila za pár desítek let celkem neškodné bacily k obrazu svému a teď se chechtá a zálibně si prohlíží statistiky. Takže bacha lidičkové, i blbá přechozená chřipka vás může poslat za klaunem...

[39 Kocoure, (Foundryman: 24.11.2006, 12:22:29 - x)
v tom pádě by to chtělo jinou hospodu, Vodička o víkendech nejede.
Já přijedu určitě, pokud by chtěl ještě někdo z Moravy, můžu v Brně naložit, místa mám v autě dost.

[40 Kocoure, (Foundryman: 24.11.2006, 12:25:00 - x)
Pavlovi bylo 57.

[41 Vážení, (Modrý pták: 24.11.2006, 12:30:29 - x)
jdeme s kocourem a šakalem dnes večer v 18:00 k Vodičkovi. Kdo máte gusto, tak se přidejte.

[42 Modrý ptáku, (Foundryman: 24.11.2006, 12:34:14 - x)
dejte si na Pavla i za mě.

[43 Foundrymane, (Modrý pták: 24.11.2006, 12:42:20 - x)
včera jsem (skoro) ztrestal ten Tvůj dárek. Byla excelentní. Po té flašce už chápu proč Floydi nazvali to skvostné album Dark side of the moon. S tím peněžním cyklem se trápím pořád a pokud do mě zítra nic nenapadne, tak to prostě smažu. Večer tam smejknu jedno za Tebe.

[44 Musíme počkat, (Rpu?: 24.11.2006, 12:45:17 - Mail - x)
až dá Šíma vědět, kdy přesně bude pohřeb. A asi by bylo nejlepší se pak sejít u Vodičky.
Pavel byl ročník 49.

[45 Modrý ptáku, (Foundryman: 24.11.2006, 12:50:51 - x)
cyklus nech jak je, jen tam zdůrazni příčiny. To jest, zvnějšku vnesenou nerovnováhu (úvěrovou expanzi = emise nekrytých peněz), která se musí nějak srovnat. Pokud bych tedy mohl nesměle radit :-)

[46 Ptakopysku, (Rpu?: 24.11.2006, 12:52:33 - Mail - x)
ono se o následcích chřipky ví už dlouho. Ta nádcha , kterou jsme mívali a říkalo se jí chřipka, byla obyčejná viroza, jenže se to tenkrát tak nerozlišovalo.
Fakt je, že je mnohem víc špíny, mnohem víc stresu, horší strava, bacily si vesele mutujou a to počasí stojí taky za bačkoru - takže imunita jde rapidně dolů.

[47 A co bude s Pavlovým divadlem (kocour: 24.11.2006, 12:53:42 - x)
se ví? To přeci nedělal sám?

[48 Ahoj vespolek! Furt je to ještě pravda ?? (Sumavák: 24.11.2006, 13:10:18 - x)
Když přemýšlíte o pomoci Šímovi a já si vzpomenu, jak se Pavel tumloval aby měl na jeho studia, tak by asi, brňáci, stálo za úvahu, poohlédnout se mu po nějakém částečném jobu, přivýdělku.

[49 Rputi, (ptakopysk Ibn Sina: 24.11.2006, 13:15:01 - x)
no ví se to,ale tutlá se to. V povědomí prostého lidu je: sežeru léčivou bobuli doporučenou reklamou (ministerstvo zdravotnictví k tomu dodá: \"A zaplatíte si ji, holoto jedna!\") přestane mě bolet šiška, přestanou mě bolet klouby a jsem zdravej jako řepa. Mohu směle mezi lidi, mohu na ně chrchlat bacily, a VŮBEC si nehuntuju svoje tělo, VŮBEC se mi nesnižuje odolnost proti dalším bacilům, které bych jinak přemohl raz-dva. A kvůli blbýmu tejdnu, kterej bych měl strávit v posteli, zachraňuju firmu, projekt, termíny a následně zhebnu. Všimli jste si, že na ohle nikdy neumírají hypochondři a profesionální marodéři?

[50 Foundrymane, (Modrý pták: 24.11.2006, 13:15:37 - x)
Ty jsi naopak od toho, aby´s radil směle :-)). Dokonce VELMI :-)).

[51 Anko, máš mail ! (Sumavák: 24.11.2006, 13:23:11 - x)

[52 Prosím, dejte mi vědět (Jirka původní: 24.11.2006, 13:31:38 - x)
co a jak.....rád bych se zúčastnil i toho Vodičky. Jestli budu moci. Slíbil jsem Klaunovi p. , že se jistě v prosinci uvidíme.....tak abych dodržel slovo.

[53 Vše už asi bylo řečeno, (AeroKarel: 24.11.2006, 14:22:22 - Mail - x)
jen mně se tomu pořád nechce věřit .......
Sbohem Pavle, a díky za vše .....

[54 To je smutný den, to je mi líto, (Jaka: 24.11.2006, 14:37:37 - x)
nikdy jsem neměla pocit, že by už rozdal všechen smích... byla to taková bezelstná dušička laskavá..moudrá..


Co všem skrývá Klaun

V revue, každý rád se pobaví
Ale málokdo má zdání,
co všem skrývá klaun.
Nikdo neví, kde má místo bolavý
Jen to zrcadlo je zrádný
Ví, co skrývá klaun

Ví, co musí překousnout a spolykat
Vrásky skrýt a na prknech se smát
Když má zlost, má dost,
Že nejradši by pad
Řekne si: „Musíš, Oh, vstávej,
Zpívej, skákej víc než akrobat
Dokud maj Tě lidi rádi
Dokud Ty jim máš co dát
Neber si závist
Měj sílu na hledání“.

Oh…málokdo má zdání
…co skrývá klaun
Už nesedí na schodech
aby trochu zklidnil dech

[55 můžete ho ještě ne sekundu zahlédnout (Dusan Neumann: 24.11.2006, 14:38:46 - odkaz - x)
poslední mrknutí pro nás všechny

[56 Šumaváku, (dix-Brno: 24.11.2006, 14:39:07 - x)
určitě se něco udělat pro Šímu dá,ať Klaunovi odlehne od starosti, Brňáci se starat budou, nebojte...

[57 Dušane dík! (Rpu?: 24.11.2006, 14:50:27 - Mail - x)

[58 Kachle (tap: 24.11.2006, 15:57:54 - x)
Jak už tu někdo psal, všem jeho přátelům upřímnou soustrast.
Pro mne teď bude šumavákova blogu jen půl. Na Parafína jsem se vždy těšil. Proto prosím Rpuť, Ptakopyska a další, občas nás ostatní, co to tak neumíme, oblažte trochou břeskného humoru a ironie. Rputi prosím o obrázek kachle někam do obrazárny. Určitě nebudu sám, kdo si při pohledu na ni rád vzpomene na Jeho výsost Parafína.
Možná není pozdě a ty internetové dráty vedou i tam nahoru.

[59 Možná není pozdě a ty internetové dráty vedou i tam nahoru. (rezy: 24.11.2006, 16:23:02 - x)
WiFi vykrytí by tam bylo, ale pecko je moc těžký na tuhle cestu :-(

[60 Klaune, (bedřich od heleny: 24.11.2006, 16:33:28 - x)
škoda, že se již neuvidíme. Byl jsem u tebe na představení před lety s dětmi, to jsem netušil, že se sejdeme tady na blogu. Teď mne mrzí, že jsem nevyrazil k Vodičkovi dříve, ale budování příbytku na penzi v Kašperkách mi blokovalo víkendy. Doufám, že tam kde jsi je lépe a radostněji a že se za námi občas jukneš.

[61 Klaune, (janabok: 24.11.2006, 16:33:37 - x)
odpusť, prosím, že jsem nikdy nepoděkovala za nádherné komentáře; tak aspoň nyní...
a děkuji hlavně za všechny děti, kterým jsi rozdával radost, štěstí a smích - těm budeš chybět nejvíce...

[62 Šumaváku, máš odpověď. (Anka: 24.11.2006, 16:33:59 - x)

[63 Modrý ptáku, Foundrymane (skimic: 24.11.2006, 16:42:13 - x)
prosím - jaká láhev dokáže vzbudit asociace na Floydy /Dark Side of the Moon/?
Pár bych si jich opatřil :o))

[64 parafíne sbohem.. (frd.: 24.11.2006, 16:58:05 - x)

[65 ach jo, (divana: 24.11.2006, 17:06:51 - x)
já v mládí kdysi podobal se vánku...Klaunova zpověď - Petr Novák ..můžou si ji zazpívat spolu.
Nám (mě a mužovi) takhle utekl kamarád 7.12. před dvěma lety, odešel stejný den po ránu jako Zuzana Navarová, se kterou se znali. Aspoň nešli tam nahoru sami. Ale nás to dodnes nepřestalo bolet. A na Štěpána jsme ho na karlštejnkým mostě sypali do Berounky, aby byl všude, kam se v tom širém světě podějeme, s náma.

[66 Pájaro azul, (quetzal: 24.11.2006, 17:18:32 - x)
to jsou takové ty flašky, po kterých člověk k ránu nahlédne \"the dark side\" lidského bytí ;-)

[67 dvd, díky (quetzal: 24.11.2006, 17:19:14 - x)

[68 Stejně nečekaně (maYda: 24.11.2006, 17:20:46 - x)
a asi ze stejných příčin umřel asi před rokem a půl - zrovna na Bílou sobortu večer - náš soused.
nebyl to žádný intelektuál, kluk z venkova a celý život horník v jámě. Záchranář, pár lidí by si ta zubatá odnesla dřívté zubaté z lopaty sebral.
Šel do penze jako horník dřív a na chalupě začal hospodařit.
zemžřel v březnu, v červnu by mu bylo šedesát.

[69 To je snad tím divným povětřím (Rpu?: 24.11.2006, 17:29:01 - Mail - x)
Friedmann, Noiret, Parafín a teď ještě prof.Veselovský....

Boha jeho! Už dost!

[70 Rputi, mail ! (Sumavák: 24.11.2006, 17:30:08 - x)

[71 Skimici, (Foundryman: 24.11.2006, 17:41:38 - x)
je to meruňkovice, ale ty asociace asi budou individuální záležitostí :-)

[72 Velice mě těší, (Foundryman: 24.11.2006, 17:47:27 - x)
že junior dostal od Prafina dvě krásné knížky pohádek se skřítky, na jejichž motivy Klaun hrával svá představení. Až bude starší, budu mu o strejdovi povídat...

[73 3umaváku, odpověď odešla. (Rpu?: 24.11.2006, 17:58:03 - Mail - x)

[74 >> quetzal (dvd: 24.11.2006, 18:18:47 - odkaz - x)
Ještě jeden odkaz

[75 Pohřeb je 1.12. ve 12:15 v Motolském krematoriu. (Rpu?: 24.11.2006, 18:46:53 - Mail - odkaz - x)

[76 Přátelé, nevím jestli by to bylo vhodné (Jirka původní: 24.11.2006, 18:53:51 - x)
se stavit v Motole, přeci jen znali jsme se jenom po netu. Pokud , ale bude něco dále pro netové přátele jako jsem já, rád bych se zůčastnil......když to budete považovat za správné, dejte mi prosím vědět. Rád samozřejmě přijedu.

[77 Jirko, proč by to nebylo vhodné? (Rpu?: 24.11.2006, 18:59:00 - Mail - x)
Smutné je jen to, že nic víc než mu naposled zamávat už udělat nemůžem.
Teď jde jen o to, jestli se sejít ještě ten den, nebo to nechat až bude moct i Modropták...????

[78 Rputi, plánoval jsem , že přijedu do Čech (Jirka původní : 24.11.2006, 19:06:24 - x)
,sice ne kvůli takové smutné události, ale zdržím se do neděle ráno, kdy zase letím zpátky. Spíš se mě jedná o to jestli je to vhodné. Takové věci přeci jen jsou velice intimní a jestli nebude vadit ten co stojí někde za sloupem.

Pavle K. Jestli to budeš číst......ta snídaně v hotelu Savoy by byla možná jenom v sobotu.....mám to na \"knap\", nebo počkáme na \"Vodičku\".

[79 Jirko, (Foundryman: 24.11.2006, 19:11:53 - x)
vůbec bych si s tím nelámal hlavu, budete tam přece kvůli Pavlovi, ne kvůli ostatním.

[80 Foundry, nechci působit jako vetřelec toť vše (Jirka původní: 24.11.2006, 19:18:21 - x)
jindy mne toto nevadí, ale v této situaci se radši zeptám.

[81 Jiří, krucajš, (Anka: 24.11.2006, 19:27:47 - x)
jednou jste tu s námi, tak se necukejte, a že jste jej znal jen z netu přece nepadá na váhu.

[82 Anko , sákryš, já se necukám, nechci být nezdvořilý.... (Jirka původní: 24.11.2006, 19:31:09 - x)
to je vše. Jenom se ptám co je vhodné a co ne. Jsem v těchto věcech tak trochu laik. Neznám jiné pohřby než rodinné a pak ten co byl po 11 září. Ale ten se nepočítá.

[83 Vážení, (PeS: 24.11.2006, 19:33:00 - x)
pouze za sebe, tak to neberte nijak ve zlým. Za sebe bych navrhoval se sejít tak s týdenním odstupem. Až to trochu odezní a i M.P. bude moct... Já se znám, já vím, že bych ten den nebyl schopnej přijít. Ale je to jen návrh, rozhodněte sami. Na ten pohřeb přijít chci a už jsem si upravil výuku, abych mohl. Ale znám se a na to setkání bych ten den asi nezvládnul přijít.

[84 PeSi, (Anka: 24.11.2006, 19:35:43 - x)
já se k Tobě, s dovolením, připojuji, taky bych se k Vodičkovi nepřinutila jít. Vím, že takové jsou tradice, ale pro mne to není.
Jíří, no, prosím, teď ještě, abychom přestali klít:-))

[85 Klaune sbohem (Venkovan: 24.11.2006, 19:40:07 - x)
Vaše poslední cesta je dlážděna vzpomínkami přátel.Měli Vás rádi.

[86 2 Anka (PeS: 24.11.2006, 19:57:02 - x)
promiň, ale to klení je občas to jediné, co trochu pomáhá. Pořád jsme se s tím nikdo nevyrovnali... To chce čas...

[87 PeSi, no však, (Anka: 24.11.2006, 19:59:30 - x)
taky jsem si začala já. Ani nesmím napsat, jaký strašný slova jsem v duchu hulákala. Nejde to a nejde (ančinyrányavečerytaky, jak by napsal Pavel)!

[88 Jsem taky pro, aby se ten Vodička aspoň o týden odložil. (Rpu?: 24.11.2006, 20:02:02 - Mail - x)

[89 Já bych se (Foundryman: 24.11.2006, 20:09:09 - x)
přimlouval za Vodičku 15.12., neboť letím 10.12. do Německa a jet v pátek do Prahy, v sobotu zpátky a v neděli znovu na letiště mi přijde na hlavu padlý.

[90 2 Foundry (PeS: 24.11.2006, 20:13:54 - x)
za sebe souhlas... To by mi docela vyhovovalo.

[91 My se taky (Anka: 24.11.2006, 20:14:46 - x)
připojujeme se souhlasem s termínem.

[92 Myslím, že to taky zvládnem. (Rpu?: 24.11.2006, 20:15:55 - Mail - x)

[93 Ale teď koukám (Foundryman: 24.11.2006, 20:16:16 - x)
na odlety a možná by to šlo i tak, že bych letěl v sobotu 9.12.

[94 No tak to je (Foundryman: 24.11.2006, 20:17:13 - x)
faj, nemusím vymýšlet, 15.12. je ideální.

[95 Tak to přátelé mám smůlu, (Jirka původní: 24.11.2006, 20:19:01 - x)
škoda. Pak to pro mne bude problém se dostat do Prahy.....možná až tak na konci února, je to otrava.

[96 Jirko původní, (Pavel Kořenský: 24.11.2006, 20:39:13 - Mail - x)
tak to se moc omlouvám, ale soboty a neděle jsou tabu. Jsou to jediné dny, kdy mohu být v klidu tak nějak s rodinou.
Tak tu snídani necháme na ten únor, až přijedeš příště.

[97 Jinak (Pavel Kořenský: 24.11.2006, 20:42:07 - Mail - x)
z eventuálního Vodičky příští týden se omlouvám. Asi bych to neustál tam navečer přijít, hned po Klaunově pohřbu.
V některých věcech jsem celkem tvrdej, ale na některé jiné věci prostě nemám dost silné nervy a brečet do sklenice je věc, kterou raději dělám doma v soukromí.

[98 Pavle bez výhrad souhlasím...vůbec není žádný problém (Jirka původní: 24.11.2006, 20:42:45 - x)

[99 Pavle K., (Anka: 24.11.2006, 20:46:18 - x)
teď se tu právě smlouváme na 15.12. nejspíš. Ono by nám to nešlo nikomu.

[100 A toho 15.12. (Foundryman: 24.11.2006, 20:48:05 - x)
můžeme rovnou zapít i Modroptákův smutnej osud...

[101 Klaune, Ty poznáš rukopis. :-) (raptor: 24.11.2006, 20:49:11 - x)
Nad městem letěly šaškovy střevíce,
překrásně letěly jak dva tažní ptáci
do krajin za mořem, z nichž se už nenavrací.
Jestli jsem miloval, tak podzim nejvíce.

[102 Dobrý večer, (Nika: 24.11.2006, 20:59:06 - x)
Nakukovala jsem při ranní kávě, a den pak nějak nestál za nic. A pořád se mi nechce uvěřit, tohle přece nepatří do klaunského repertoáru...
Nevíte, jestli se dá ještě někde sehnat nějaká jeho knížka ?
A dík Ance, že to tak pěkně napsala i za mě.

[103 Niko, třeba tady. (raptor: 24.11.2006, 21:29:59 - x)
http://www.kosmas.cz/knihy/123101/Odlozene-zivoty/

[104 budu tam s Vámi aspoň v duchu (Dušan Neumann: 24.11.2006, 21:34:51 - odkaz - x)
tady je ještě jeden záběr, z mých 60 narozenin. Byli jsme domluveni, že na příští návštěvu vezmu pořádnou kameru a mikrofony a natočíme pár skečí..... a krátký dokument o divadle U panáků....a Pavel by určitě ještě s něčím přišel..

[105 Lidi, (rejpal, tady a tam: 24.11.2006, 21:38:49 - Mail - x)
je mi smutno. Klaun Parafin mi bude chybět na Netu i u Vodičky přinejmenším tak jako vám ostatním. Pomyšlení, že už mne nikdy nepřizve přisednout ke štamtyši ve výčepu mne nepředstavitelně síří.
Já vím, že musíme tam fšickni, ale proč zrovna on, a proč zrovna teď? Doufám jenom, že se s vámí zbylými bojovníky u Vodičky ještě sejdu, jak se v Česku brzo na jaře zase objevím.

[106 >> dvd, (quetzal: 24.11.2006, 22:14:19 - x)
že to má v genech nějakou ruskou lidovku jsem věděl, tuhle barvitou historii ale nikoliv. Díky.

[107 2 Dušan (PeS: 24.11.2006, 22:31:07 - x)
copak Tvoje šedesátiny... ale já hlavně vzpomínám na toho prvního Vodičku, kdy jsi přijel pohovořit o americkém školství. Tou dobou už jsme si přes komentáře dost psali, leč stále jsme si zdvořile vykali - pamatuješ? No a Pavel tehdá přišel s tím nápadem zorganizovat to setkání. A mě ta tématika zajímala a zajímá, tak jsem si říkal, když tam jen nakouknu, snad nebudu moc překážet (tohle píšu hlavně pro původního Jirku...).
No a tak jsem tam šel - z jednoho Šimonova komentáře a odkazu jsem věděl, jak Pavel vypadá, tak když jsem ho hned u výčepu viděl, tak jsem se mu šel představit. Vzal mě dál a dovnitř a tam jsem potkal tesáka a pak najednou bylo jasný, že tam taky patřím. No a pak jsi přišel Ty a tím začala série setkávání u Vodičky - Tvoje přednášky, moje přednáška \"o vodíku\" a postupné hecování M.P. k jeho nepravidelníku.
A dodnes si vzpomínám na naši diskusi, kdy jsme si najednou začali tykat, diskusi s tesákem o problémech a kvalitě vysokého školství, kdy to, co já jsem pracně opisoval, on shrnul do jedné jedovaté věty a měl pravdu, atd. atp.
Troufám si tvrdit - nebýt Pavla, nic z toho by nebylo. Bavili bychom se dál nezávazně na Psu, pokud bychom toho postupně znechuceně nenechali.
A já jsem v tomhle ohledu možná naivní, ale to, že lidi různých oborů jsou schopni si spolu povídat i o odborných záležitostech a naslouchat jeden druhému, považuji za přelomovou situaci a nikdo neodhadne, kam to povede dále. A pan hostinský promine, jeho jméno se stalo synonymem toho všeho.
A tak si dovoluji navrhnout jednu malou tabulku: Pavel Kočí - zasloužil se o Vodičku.
To je víc, než zvládl Masaryk. Výtvarné nadání nemám, takže to rád přenechám jiným, ale ta hlavní místnost by si to zasloužila. Snad by nebylo námitek...

[108 Když už jsme u vzpomínek... (Dana: 24.11.2006, 22:43:22 - x)
navždy už mě bude mrzet, jak jsem kdysi dávno Klauna okřikovala, když neúnavně a všude trousil pozvánky k Vodičkovi. No - přiznám se, bylo to hlavně ze závisti, protože já se do Prahy dostanu jen velice vyjímečně a tak mě to neustálé zvaní někam,kam nemůžu, dost zlobilo. Teď už vím, že právě ta osobní setkávání měla své zásluhy na tom, že se sešli lidi růzých zájmů, životů a koníčků a vytvořila se určitá pospolitost. A říkám si, že jsem měla vlastně veliké štěstí, že jsem přece jen jednou do té Prahy dojela a Pavel uspořádal Vodičku právě jen kvůli tomu...

[109 Daníku, PeSi, (raptor: 24.11.2006, 22:49:26 - x)
taky Vám tak moc pomáhá, že je nás na tu křivdu tolik? Snad to pomůže i Šímovi a ostatním členům rodiny.

[110 ...jo Pavle to bylo skoro o rok dříve (Dušan Neumann: 24.11.2006, 22:52:02 - x)
...já ani nevím kdo komu poslal první e-mail, já Klaunovi, či on mě...na tom nezáleží, ale poměrně rychle jsme se shodli, že jsme vlastně hrozně zvědaví, jak někteří komentátoři z Psí obce vypadají v civilu. Druhým popudem bylo přesvědčení, tentokrát moje, že když se oponenti dostanou do debaty z očí do očí, přestanou poslouchat jen sebe a zjemní v mravech... a z toho vznikla ta přednáška a Pavlův nápad sehnat nás k Vodičkovi. Je to dávno nebo včera? naprosto s tebou suhlasím, že by malá tabulka \"lokál Pavla Kočího\" tam měla viset, a já bych tam přidal ještě obrázek.
...a zůstanu navždy pavlovi zavázán, že jsem a spřátelil se se lidmi, které bych sotva jinak potkal, a to ve věku kdy se nová přátelství uzavírají už jen velmi obtížně...

[111 Jo, Raptí, to je stará známá věc, (Dana: 24.11.2006, 22:54:36 - x)
že společně sdílený smutek je snáz k unesení. Mě jen těší, že jsem stihla Pavlovi z tu \"mou\" Vodičku mejlmo poděkovat. Aspoň to...

[112 PeS 22:31 (janabok: 24.11.2006, 23:06:07 - x)
díky...krásné... a mnohé pro nás, kteří u Vodičky ještě nebyli, vysvětlující...

[113 Tak to já (Foundryman: 24.11.2006, 23:14:54 - x)
jsem se trefil někam mezi dobu kamennou (Rpuť + Hipík + Parafin) a první setkání v širším kruhu. Byl jsem v Praze, s Hipíkem jsme klábosili na Psu, takže jsme se domluvili, že půjdeme na pivo. No a kam jinam, než k Vodičkovi. A tam, u stolu štamgastů, jsem se seznámil s Pavlem. Celý večer mám nějak zamlžený a to ne kvůli uplynulému času, neboť jsem jej měl v mlhách hned druhý den ráno. Pamatuju si, že jsem vyčítal Vodičkovi pomalý přísun piva a pak si ještě pamatuji výrazný výstřih servírky v Trapas baru, kterážto nálevna se časem stala povinnou zastávkou, když Vodička zavřel. Jak jsme se potom dostali k Hipíkovi, kde jsem nocoval, to nevím a myslím, že jsem to ani nikdy nevěděl. A jak jsem předtím do Stolice jezdil celkem nerad, tak od té doby jsem litoval, že se tam nedostanu častěji.

[114 2 Dušan (PeS: 24.11.2006, 23:23:26 - x)
No a zrovna letos, brzo na podzim - teď už nevím, jestli jsi tu zrovna byl, nebo jestli jsi tu byl dříve - navrhoval volné pokračování přednášek na různá témata, což by vytvořilo něco jako návštěvnickou akademii. Chtěli jsme tu myšlenku ještě konkretizovat a rozpracovat, no - už to nestihnem.

[115 Krucisakrafixhiml... Nakouknul jsem po šíleném týdnu...., těšil se, že s Pavlem zase vyměníme nějaký ten \"štulec\"... (Loki_F: 25.11.2006, 00:45:15 - x)
... a tady ta nejhorší zpráva ze špatných, jaká vůbec může být!
Tak tedy 1.12. ve 12:15 v Motole. Tradičně, po slovansky, v čistotě ohně. Bude mít všechny barvy spektra, protože Klaun byl katalyzátorem přátelství bez přívlastků, bez požadavků, přátelství, které jde přímo z duše.
*** *** ***
Jsem moc rád, že jsem to stačil stihnout - tehdy naposledy u Vodičky, po tom, kdy mi Rpuť ručkou zastrkovala slova zpět do hrdla, než jsme se přesunuli vedle do báru, kde houstne dým... 29.9.2006

Několik minut jsme si Klaunem Parafínem - Pavlem vyměňovali v koutku slova - a prostřednicvím těch pár slov jsme na chvíli dospěli k porozumění... Stačili jsme si to říct, TEDY MYSLÍM, že ano. Byl jsme příliš střízlivý... Ale věděl jsem, že si ty vzájemné štulce užíváme oba stejně - i ty směřované jinam, i reakce, i všechny ty paradoxy, a zvláště ten chtěný i nechtěný humor... Kouzlo absurdnosti a iracionalitu zbytečné vážnosti a povýšenosti, rozumprdství.

Z našeho kruhu vypadl svorník. Myslím však, že se vytvořil závazek. Závazek povinnosti. Japonci pro to mají velevýznamné slovo - giri. Nevím, zda se s tím dokážeme vyrovnat, ale toho 15.12. by to asi měl být jeden z důležitých bodů.
*** ***** ***
Snad se nám to podaří rozdýchat. Nevěřím, že existuje nějaké to - TAM NAHOŘE, a Vy všichni to víte, ale v tuto chvíli je mi to zatraceně LÍTO!

Tak alespoň pozvedám pořádnou dávku Tallmore na Klaunovu památku a abych trochu uvolnil proklatě sevřené hrdlo!

[116 Loki, zdravím Tě, (Anka: 25.11.2006, 00:54:50 - x)
no, my už máme den fóra, ale pochybuju, že by někomu z nás bylo líp.
Máš pravdu, už jsem to včera psala, že by nás Pavel nakopal, kdybychom se chtěli rozpustit. A za nás s Tomem hlásím, že by nám ty živé kontakty chyběly.

[117 Ahoj Anko, zdravím Tebe i Toma (Loki_F: 25.11.2006, 01:01:49 - x)
Mluvíš mi z duše. Mně by také chyběly, vždyť něco takového co se stalo nám, tím, že jsme se malounko poznali, je něco opravdu neobvyklého. Pavlovi za to patří nehynoucí dík.
Bez něho bychom byli o cosi podstatného chudší.

A co je nejhorší - ani bychom o tom nevěděli...
Sakra, jdu si dát dalšího panáka. Mám pořád pocit, jako bych měl kolem krku utažený obojek.

[118 giri (quetzal: 25.11.2006, 01:04:20 - x)

[119 Loki, (Anka: 25.11.2006, 01:05:41 - x)
Tom taky zdraví. Nám není ani o fous líp. Dej si i za nás. Já vím, že ty nadzemské věci Tě berou jak podebraná pata, ale když si člověk připustí, že na něj někdo, kdo v jeho duši otiskl stopu, odněkud juká, snáší se ta prázdnota líp.

[120 Tak jsme na 1.12. odpoledne (El Gato, el Pájaro azul y el Chacal : 25.11.2006, 01:14:18 - x)
zamluvili Vodičku. Buenas noches.

[121 Opět jsi to vystihla Anko. (Loki_F: 25.11.2006, 01:15:08 - x)
I když odkud jde to jukání vím dost přesně...
Tím, že se naše mysli několikrát \"potkaly\" mám jej, stejně jako ty tisíce dětí a stvky dospěláků, zapsaného na své vnitřní \"RAMce\". Dokud budu (a všichni ostatní, které to také potkalo) dýchat, bude mu tam dobře...

[122 Mně to nedá, (raptor: 25.11.2006, 01:20:57 - x)
třikrát jsem se odhlásil a počtvrté se vracím, váhám, kde je ta hranice morbidity, jenže něco mne ponouká předat sem text, zhruba a z paměti, z něhož jsem před pár lety čerpal, když jsem psal parte a rozlučkovou řeč svýho táty - tehdy jsem se zařekl, že nechci mít \'rozloučení\'. Leda, jak tu kdosi (divana?) zmínil, přítele, který mne pošle po větru z mé oblíbené vyhlídky, to chci, tak jsem domluven.
Protože nic nebude zcela správně, nic, žádný verš, žádná muzika, mne nevystihnou, jako jsem přes veškerou snahu pochopit život svého otce nevystihl já jeho...
Tak přes veškerou snahu nikdo z nás, jakkoli se snažíme, nepostihneme Klauna.
A tak mi odpusťte.

Šímo, jestli to čteš, je to hlavně pro Tebe. Tvůj táta byl King a Ty to víš. :-)
-----

Smrt vůbec nic není. Smrt se nepočítá. Jen jsem vyklouzl do vedlejšího pokoje. Nic se nestalo. Všechno zůstává stejné jako dřív. Já jsem já, vy jste vy, a ten krásný život, který jsme spolu tak rádi žili, zůstává netknutý, nezměněný. Tím, čím jsme si navzájem byli, jsme i dál. Mluvte o mně se stejnou lehkostí jako dřív. Nazývejte mne tím důvěrným jménem, kterým jste mi vždycky říkali. Nedělejte žádný rozdíl v tónu své řeči. Žádné nucené zdání vážnosti nebo zármutku. Smějte se tak, jak jsme se vždycky spolu smáli, když jsme měli pořádnou legraci. Hrajte si, usmívejte se, myslete na mne, modlete se za mne. Ať je moje jméno pořád běžným pojmem, jako vždycky bývalo. Ať se vyslovuje nenuceně, bez sebemenšího náznaku stínu. Život znamená stále to, co vždycky znamenal. Je to úplně totéž. Je zde naprostá a nepřerušená návaznost. Smrt není nic jiného než zanedbatelná nahodilost. Proč bych měl sejít z mysli, když sejdu z očí? Jenom na vás čekám po určité mezidobí někde hodně blízko, hned za rohem. Všechno je v pořádku.

[123 Loki, (Anka: 25.11.2006, 01:25:53 - x)
ať to bereme, jak je pro nás přijatelné, dal nám Klaun nejen kus sebe, ale jako bonus nám přidal naše vzájemné kontakty. Vztahy mezi lidmi, kteří by se bez Klaunova přičinění sešli jen s minimální pravděpodobností. A když si uvědomí, že někteří z nás jsou ve věku, kdy se nová přátelství navazují složitěji, než když nám bylo dvacet, musím být Klaunovi dvojnásob vděčná.

[124 RPUTI, (kocour: 25.11.2006, 01:27:48 - x)
který profesor Veselovský? Snad ne bývalý šéf pražské ZOO? Už dost, to stačí ...

[125 Loki_F, (Pavel Kořenský: 25.11.2006, 01:28:23 - Mail - x)
na tohle snad ani pití nepomůže. Já už do sebe během včerejší noci a dnešního večera nalil skoro celou lahev prvotřídní višňové pálenky od Jirky_původního a ten krk mám stažený pořád. :-(

Vidím to, jako by to bylo včera, když jsem přišel na prvního Vodičku. Bylo to v létě, bylo tam jen pár lidí a jak jsem se výčepního zeptal na Klauna, tak on hned vstal a hrnul se mně přivítat...

[126 kocoure, (Pavel Kořenský: 25.11.2006, 01:31:49 - Mail - x)
bohužel ano. TEN Veselovský. :-(((

[127 kocourku, ano, (raptor: 25.11.2006, 01:32:08 - x)
tento profesor Veselovský.

[128 Kurva (kocour: 25.11.2006, 01:32:40 - x)
fix!

[129 dobré ráno, (divana: 25.11.2006, 06:16:07 - x)
františek hrubín napsal - kdo v srdci žije, neumírá.....
ale smutku to nepomáhá

[130 Dobré ráno (Jirka původní: 25.11.2006, 06:52:46 - x)
nějak se mne to dotklo.......netušil jsem, že povídání, nadáváním, vtipy, poučováním, otázkami, ironií.....se z lidí na netu stane \"rodina\" i přes to , že pouto je jenom písmenkové.....

Pavle to je to nejmenší......pro přátele se snažíme mít vždy.....

[131 Krásné sobotní ráno vinšuji. (Anka: 25.11.2006, 09:05:20 - x)
Můžu mluvit jen za sebe, mě dal net nejen tady to pindání, zdrcy u Vodičky, ale i vztahy velmi osobní, bez nichž by mi bylo hodně mizerně a bylo mě jen půl. A tuhle v té Šumavákově kavárně taky jistotu, že když mi okolnosti držej u krku, můžu si sem vlízt pro útěchu a i pro pomoc. To už není, jak říkám, jen o těch šlauchách a divnejch železnejch věcech, tady se děje něco, co by se nezasvěcenci mohlo zdát přitaženým za vlasy.

[132 Dobré ráno! (Rpu?: 25.11.2006, 09:05:46 - Mail - x)
Jirko, net má jednu obrovskou výhodu - že se najdou lidi, kteří by se spolu v reálném životě asi nepotkali. A když jsou ještě na stejné vlně, může z toho vzniknout něco velice hezkého. Měli jsme štěstí....

[133 Šumaváku, máš mail na tiscali (Rpu?: 25.11.2006, 09:06:31 - Mail - x)

[134 Jirko, (maYda: 25.11.2006, 09:15:10 - x)
já jsem s Klaunem \"hovořila\" po netu jen jednou - když tragicky zahynul p.Velíšek, který byl shodou okolností Šimona kamarád.
Jinak jsem jen četla jeho komentáře.
K Vodičkovi jsem se nikdy nevypravila, ač to mám blízko.
Ale přesto mám pocit určité blízkosti.
Do Motola se nedostavím, ale určitě si v těch 12.15 vzpomenu.

[135 A kruciš, člověk tu pár dní absentuje a hned tohle... (helena: 25.11.2006, 09:24:23 - x)
Jakže to říkal ten pan Werich o lidech, kteří tu ještě tři sta let mohli být, protože by stále měli, co říct?
Bude tu bez Klauna trochu míň lehkosti a hravosti...
Je mi moc líto, že jsem si na toho Vodičku nikdy neudělala čas.

[136 Kocoure (skimic: 25.11.2006, 11:37:00 - odkaz - x)
ad nejnovější žaloba paní Brožové k ÚS, viz odkaz.
Tzv. kompetenční.
Je v pořádku, že je podána přímo ÜS nebo byly ještě jiné prostředky, které nebyly vyčerpány?
Dzo.
/Děkuji za odpověď :-)/

[137 No - vlastně (skimic: 25.11.2006, 11:43:52 - x)
asi to v pořádku je. Není nikdo jiný, kdo by se tím mohl zabývat.
Beru zpět.

[138 Skimici, (Foundryman: 25.11.2006, 12:19:15 - x)
Brožová zmagořila definitivně.

[139 Foundry, tě pic. (Anka: 25.11.2006, 12:28:20 - x)
Brožová je neuvěřitelná osoba, snad je zbytečné pátrat, kudy se ubírají stezky jejího uvažování. Pravda je, že na to, že už je měsíce lazar, je velmi činorodá. A taky je fakt, že doma bych ji nechtěla ani za trest.
Přijedeš prvního?

[140 Foundry (skimic: 25.11.2006, 12:42:06 - x)
stran toho magoření není pochyb ;o)
Šlo mi o formální stránku věci.

[141 Skime, (kocour: 25.11.2006, 13:33:17 - x)
nic zvláštního, tím už hrozila a teď to jen udělala.

Formálně by to mělo být v pořádku, nevím, který jiný soud by mohl být příslušný, jedině Nejvyšší správní ... nemám zeď po ruce zákon o NSS, ale intuice mi říká, že tady chyba nebude.

Věcně se bude ohánět § 15/1 ZSS:

\"(1) Nejvyšší soud se skládá z předsedy soudu, místopředsedy soudu, předsedů kolegií, předsedů senátů a dalších soudců.\".

Víc to teď nechci rozebírat, ta žaloba je mnohem zákeřnější, než na první pohled vypadá a já nebudu ukazovat karty předem.

Anko, ta činorodost není tak úplně jen její vina. Sama od sebe by do toho nešla.

[142 Kocoure (skimic: 25.11.2006, 13:41:56 - x)
Dík. Jsem zvědavý, co z toho vlastně nakonec vyleze :-)

[143 Anko, (Foundryman: 25.11.2006, 13:57:17 - x)
přijedu 1.12. i 15.12.

[144 Kocoure, (Foundryman: 25.11.2006, 13:59:34 - x)
ty jseš jak Pýthie :-) Myslíš, že Brožovou někdo postrkuje?

[145 Foundry, (Anka: 25.11.2006, 14:01:20 - x)
toho prvního k Vodičkovi nepůjdeme. Lépe, nepůjdu já, jsem sralbotka, co houby vydrží. A jestli půjde Tomáš, to nevím, asi i jak mu bude, tohle počasí není nic pro něj.

[146 kocour et al. (dvd: 25.11.2006, 14:23:48 - x)
Mě ta pí.Brožová svým chováním nějak připomíná pí.Benešovou. Ostatně Ústava (čl. 62, písmeno f) říká něco jiného. Tož mudruj.

[147 Dvd, (kocour: 25.11.2006, 14:39:01 - x)
já bych paní Benešovou nechal žít. Nevím, co bych proti ní měl uvádět, nevadí mi a za sveřepost, se kterou šla proti Němcovi, si zaslouží úctu. Ano, 62 f) říká něco jiného, vím. Předpokládám, že nejsem sám.

[148 americká větev se sešla u mne (Dušan Neumann: 25.11.2006, 14:46:35 - x)
seděli jsme s Hipíkem, dokud nám sezení šlo a hrdla brala....moc vás zdravíme a jedva se někdo z nás objeví v Praze, bude jen další Vodička neboť tato posezení se stala řádem času

[149 dvd et kocour (skimic: 25.11.2006, 14:57:02 - x)
myslíte toto?
Čl. 62
f) jmenuje ze soudců předsedu a místopředsedy Nejvyššího soudu

to jsem tedy spíše skeptický. Není možné aby si to Brožová neuvědomila.

[150 No, fíx (Anka: 25.11.2006, 15:20:17 - x)
roč se dívám na tu dvojku, hernajs? Steve Lichtag je úža, ale ty velryby, ty teda ať si nechá, laskavě!!

[151 Právě, Skime. (kocour: 25.11.2006, 15:20:58 - x)
Máme tady celkem 3 ustanovení:

Čl. 62, písm. f) Ústavy:

\"Prezident republiky jmenuje ze soudců předsedu a místopředsedy Nejvyššího soudu.\".

Článek 91 Ústavy:

\"(1) Soustavu soudů tvoří Nejvyšší soud, Nejvyšší správní soud, vrchní, krajské a okresní soudy. Zákon může stanovit jejich jiné označení.
(2) Působnost a organizaci soudů stanoví zákon.\".

A § 15/1 ZSS:

\"(1) Nejvyšší soud se skládá z předsedy soudu, místopředsedy soudu, předsedů kolegií, předsedů senátů a dalších soudců.\".

S tím už se dá trochu kouzlit, nicméně tady na to není vhodné místo - nejdřív jsem žádostiv, jak přesně je formulovaný a (odůvodněný) petit.

[152 aha, ještě čl.91-2 (skimic: 25.11.2006, 15:28:40 - x)
no to jsem teda fakt zvědavý, s čím do toho vlastně jde:-)

[153 Já bych Benešovou žít nenechala, protože je namočřená i v téhle akci. (Rpu?: 25.11.2006, 15:34:34 - Mail - odkaz - x)
Čekají nás kýble špíny:((((

[154 R.I.P. Klaune Parafine (DJing cheb pako: 25.11.2006, 15:34:35 - Mail - x)
osobne jsme se nepotkali, ale obcas jsme si vymenili e-mail o Waitsovi. Virtualne jsem ho potkaval kazdy tyden a nikdy nenudil. Silu a utechu komunite, kterou pomahal stvorit.

[155 Aničko (martin tamtaky: 25.11.2006, 15:37:44 - Mail - x)
nějak se nemůžu připojit na bloguje. Ten Lichtag si jeden z pěti dílů nechal zaplatit, kromě jiného, i Greenpeace. Tak to se dá vydržet.

[156 Rputi, (kocour: 25.11.2006, 15:44:16 - x)
já dnes nějak nemám náladu se hádat, takže jen stručně:

1) z toho dokazu nijak nevyplývá, že s tím má něco společného Benešová,

2) pokud chtějí odhalovat svinstva a korupci, nevidím na samotné té akci nic špatného - buď seženou důkazy a odhalí zlo, a to je dobře a je mi úplně jedno, z které strany příslušný zloděj bude, a nebo neseženou důkazy a pak to bude jen doklad toho, že ODS až tak zkorumpovaná není, a to by bylo taky dobře.

[157 martínku, (Anka: 25.11.2006, 16:00:39 - x)
já vím, že tak to prostě je, ale dívat se na ten masakr a vědět, že krom toho, že mi tečou slzy, nemůžu nic, to teda fakt nemusím.

[158 Ad 91/2 (martin tamtaky: 25.11.2006, 16:03:33 - Mail - x)
podle mého chabého míněníby měl být zákon osoudech a soudcích v souladu s ústavním pořádkem, tedy i se zněním Ústavy. Pokud ZSS nezahrnul do svého textu možnost více místopředsedů, zatímco článek 62f je předpokládá, je třeba posoudit soulad a ustanovení ZSS zrušit(změnit).
Ovšem stejně jako předchozí počkám na žalobní petit.

No a kdybych byl sviňa šéf, tak bych nechal přezkoumat orgány sociálního zabezpečení, jak si paní Brožová plní povinnosti práce neschopného pojištěnce, když leze v Brně do rozhlasového studia a dělá on-line rozhovory. Měla snad na tu dobu povolrnou vycházku?

[159 Aničko (martin tamtaky: 25.11.2006, 16:05:25 - Mail - x)
proto jsem si to nechal natáčet a až se budu dívat, tak spustím zrychlený posun.

[160 martine tamtaky (skimic: 25.11.2006, 16:16:26 - x)
samozřejmě hypotéza - ale, pohleďte, jak to kocour za sebou seřadil
Daniken by z toho mohl usoudit třeba:

62f ústavy: je ponechán obecný plurál, jako možnost
91-2 ústavy: což stanoví /upřesní-rozpracuje/ následně zákon
§ 15/1 ZSS: provedeno = stanoveno

[161 No, Skime, (kocour: 25.11.2006, 16:30:46 - x)
a počítám, že přesně takhle danikenovsky zní to podání. A na pohled to vypadá docela hezky, že jo? Kdo by taky nechtěl věřit na zelené inteligentní mužíčky, co donutili Egypťany stavět pyramidy jako naváděcí systém svých kosmických lodí ...

[162 Já se snad picnu (skimic: 25.11.2006, 16:36:29 - odkaz - x)
Byl opilý Dalík nebo Kmenta?

Trochu jste mi zkazil náladu, kocoure :-)
Ale - \"mal sehen\" :-)

[163 skimici, pěkný článek na téma novinářské kachny. (Rpu?: 25.11.2006, 16:58:34 - Mail - odkaz - x)

[164 Konopná kachna s Bruselu (Rpu?: 25.11.2006, 17:00:16 - Mail - odkaz - x)

[165 Rputi :-)) (skimic: 25.11.2006, 17:05:19 - x)
jasně :-)

Ale: na konci toho mého odkazu je:
\"Za článkem kolegy Kmenty si samozřejmě stojíme,\" reagoval na to šéfredaktor MF DNES Robert Čásenský.

[166 spíš (onlooker: 25.11.2006, 17:13:48 - x)
by to měla být Konopná kachna z ČTK

S Pavlem Kočím jsem se neznal, ale možná jsme se někdy v životě potkali na Letné - bydlel jsem tam 40 let. Takových lidí je škoda, lumpové přežívají ...

[167 Anko, (Foundryman: 25.11.2006, 17:31:26 - x)
já přijedu 1.12. hlavně na pohřeb, k Vodičkovi když tak na chvíli, neb jedu ještě v pátek do Brna.
15.12. přijedu s noclehem a sdávkou špeku v sobě kvůlivá imunitě :-)

[168 Foundry, (Anka: 25.11.2006, 17:38:27 - x)
hm, tak to bychom taky měli nějaký lék přinést, co? Ale neboj, tvarožník to nebude:-))

[169 skimic (martin tamtaky: 25.11.2006, 17:38:31 - Mail - x)
tak jsem chvíli malovat stropy v kuchyni a koupelně, protože jsou okamžiky v životě lidském, kdy není radno pochybovati o úmyslech životní družky.

Ta postupka je pěkně seřazená, ale my venkovští praktici nezapomínáme doplnit to podstatné - jedno slovíčko:

62f ústavy: je ponechán obecný plurál, jako možnost
91-2 ústavy: což stanoví /upřesní-rozpracuje/ následně zákon
§ 15/1 ZSS: provedeno = stanoveno blbě!

Takže jak bude znít petit, žáku skimici?

[170 Martine TT, (Foundryman: 25.11.2006, 17:46:38 - x)
já to vidím z laického pohledu tak, že když mi zákon říká, že právnické osoby účtují podvojně, načež MF vydá předpis, z nějž vyplývá, že akciovky mohou vést jednoduché účetnictví, pak selským rozumem soudím, že je třeba zrušit ten předpis, případně upravit jej tak, aby byl v souladu se zákonem.
A ještě si nějak vybavuji, že Ústavní soud má posuzovat ÚSTAVNOST zákonů, případně kroků ústavních činitelů.

[171 Kdyby to měla být možnost, (kocour: 25.11.2006, 18:10:41 - x)
tak by tam muselo stát \"Prezident republiky jmenuje ze soudců předsedu a místopředsedu Nejvyššího soudu; počet místopředsedů stanoví/může stanovit zákon\". Nebo by v čl.91/2 muselo být výslovně stanoveno, že zákon může stanovit i jen jednoho místopředsedu. Prostě obecný plurál pro stanovení možnosti odchýlit se od zákona nestačí, má-li se zákon smět odchýlit od znění Ústavy, potřebuju k tomu nějaké dovolení, které by fungovalo jako speciální norma vůči 62 f).

Či ještě jinak:
Čl. 91/2 je vůči 62 f) lex generalis, čl. 62 f) je vůči čl. 91/2 lex specialis. Aby měl Daniken pravdu, potřeboval by najít ještě nějakou třetí normu, která by byla lex specialis vůči 62 f). A protože je to moc složité a protože zrušení té věty v § 15 se ÚS bude bát, tak to Brožová vyhraje.

[172 Foundry (martin tamtaky: 25.11.2006, 18:10:58 - Mail - x)
to už jsme tu měli a dokonce latinsky.
Aspoň vidíš, že ta právověda není zase až tak moc tajemná. A jako se fanoušek dívá v televizi na stahovačku, kličku a následnou střelu křížem do šibenice, tak právníci se vzrušují nad elegantními sentencemi účastníků. A proto si počkám na žalobní petit - tedy co se vlastně od Ústavního soudu požaduje.

[173 Oprava: (kocour: 25.11.2006, 18:11:54 - x)
\" ... Prostě obecný plurál pro stanovení možnosti odchýlit se od ústavy nestačí, ...\"

[174 kocoure (martin tamtaky: 25.11.2006, 18:14:51 - Mail - x)
a až to Brožová vyhraje, tak se tak nafoukne, že nasere ještě zbývající část soudců a poslanců a v poslanecké sněmovně se objeví návrh novely i s novelou §15. To ovšem nebude jediná změna a důvod novely, naopak, to se schová za hlavní partii o poradní úloze soudcovské unie, která dostane nějaké všimné.

[175 martine, kocoure a ostatní (skimic: 25.11.2006, 18:46:20 - x)
i já jsem byl vystaven úmyslům, o kterých se nedalo pochybovat :-)
No - a vy jste to zatím probrali.
To je ta \"technická\" část.

Ten Daniken by tím ale něco sledoval. Nemohu se zbavit divného pocitu, že ani pyramidy ani ten počet místopředsedů nejsou tím pravým cílem. A to mne mate.

[176 kocoure, martine, atd (skorostařík: 25.11.2006, 19:04:29 - x)
tahle prognóza se měla vyplnit už dávno, Brožová jako Havlovo protekční dítě měla vypadnout do 24 hodin po jmenování, a už tehdy bylo pozdě... takže jakákoliv novela v tom směru bude vhodná. To že je soudce jmenovaný do funkce předsedy neodvolatelný, tedy něco jako pověstná železná kráva z dob po třicetileté válce, je přece něco tak kontraproduktivního pro fungování justice, že se nad tím otvírá kudla v kapse.Pokud znám celou historii,tak Brožovou si vzala na NS Wagnerka poté, co ji coby asistentku soudce ÚS vylili, neb si pouštěla hubu na špacír víc než jí příslušelo, a média, hlavně MF, po jejích komentářích vždy ochotně lapla. Wagnerka ji jmenovala do funkce předsedy občanskoprávního kolegia po Burešovi, který odcházel do funkce předsedy pražského vrchního soudu. A když se Bureš, který vedle předsednictví kolegia stihnul ještě vyřizovat patřičné pensum spisů, dotazoval Wagnerky, jestli je má předat Brožové, tak mu bylo řečeno, že Brožová jako předsedkyně kolegia nemá zapotřebí ještě k tomu vyřizovat běžnou agendu. Pak se ovšem ukázalo, že na tuhle funkci Brožová nemá ani schopnosti, ani vědomosti, o nějaké právnické invenci ani nemluvě. Takže se to vyřešilo tím, že se jí ustanovil zástupce na práci, a jí zůstala titulární funkce v podobě jakési trafiky za výsluhu... kdovíčeho. Poodchodu Wagnerky na ÚS pak z Havlovy milosti převzala její židli, a dál už to došlo do těch konců, které lidi z justice znají. Fuj!

[177 skorostaříku (martin tamtaky: 25.11.2006, 19:25:56 - Mail - x)
díky za popis a připomenutí - tak nejak se to traduje po kuloárech. Zlé jazyky ještě přidávají, že ten důchodce nad hrobem za volantem měl slíbeno, že se odsouzení nedožije.

[178 martine (skorostařík: 25.11.2006, 19:46:14 - x)
to co jsem psal, není jen tak z kuloárů, ale informace přímo do pramene, z NS atd od osob přímo dotčených její neschopností. Jmenovat nebudu, ostatně někteří z nich už nejsou mezi námi. Nakonec absence zevšeobecňovací praxe NS za Brožové se podepsala neblaze na činnosti většiny soudů nižších stupňů. Začínám si myslet, že averze brožové k takové činnosti NS měla příčinu ve snaze zakrýt vlastní neschopnost, pokud jde o koncepční práci a vedení lidí. Prostě si tam tiše přežívala, a s nástupem Bureše hrozí, že staronová štika v rybníce začne ten její smrádek provětrávat, líny a oukleje nahánět do sítí jejich vlastní neschopnosti. A lidi vůbec budou srovnávat. A srovnávat člověka, který vytvořil novelu o.s.ř. ( i když některé partie, např. doručování písemností, jsou komplikované a nefunkční až běda ) s někým, kdo na poli práva snad nepublikoval nic krom okecávaček, je záležitost po výtce jednostranná.

[179 Hele, právníci, (Foundryman: 25.11.2006, 19:47:03 - x)
ale otázka kompetence ja taky zajímavá. Pokud by Brožová tvrdila, že prezident postupoval v rozporu s ústavou, shoří jak papírovej čert, neb v ústavě ten plurál je. Čili se musí odvolat na zákon a zde vyvstává otázka, zda má ÚS posuzovat, jestli byl postup v souladu se zákonem. Od toho jsou normální soudy, není-liž pravda? Třeba ten správní.

[180 Foundry, (skorostařík: 25.11.2006, 20:15:16 - x)
s tím bych si hlavu nelámal. Jednak ÚS proslul tím, že na sebe stahuje všechny možné kompetence, protože porovnávat s ústavou a hledat příslušné rozpory se dá lautr u všeho, a kde ne, to už stará kamarádka paní Brožové Wagnerová jistě dokáže vyřešit tak, aby jo... tak o co jde ????

[181 OT - Dalík ani Kmenta ožralí nebyli. (Rpu?: 25.11.2006, 20:17:26 - Mail - x)
Ve zprávách byly záběry skrytou kamerou. Jeden trouba Dalík machroval na druhého troubu Kmentu a ten udělal z prdu kuličku...:))))

[182 ovšem Kořistka (onlooker: 25.11.2006, 21:05:29 - x)
se asi tetelí blahem ...

[183 Už jsem se tu podivoval, (Foundryman: 25.11.2006, 21:13:41 - x)
co vede Topolánka k tomu, aby si pěstoval natolik obskurní existenci, jako je Dalík. I kdyby mi tento týpek dával jen korunu, pečlivě bych se přesvědčil, jestli není falešná.

[184 Rputi (skimic: 25.11.2006, 21:25:59 - x)
mrknul jsem na to /idnes TV/. Ožralej nebyl /vypadalo to, že ždíme čaj/. Kde to bylo? Proč měl na sobě pyžamo?
Jestli to byla košile, tím hůř :-)

[185 Bláni byli, kordy měli, klackama se potýkali..... (Rpu?: 25.11.2006, 21:39:52 - Mail - x)
Pár pubertálních blbečků předstírá, že dělaj politiku a další pár pubertálních blbečků předstírá, že o tom píše... Je to celý na hlavu....

[186 No, (Anka: 25.11.2006, 22:03:57 - x)
už jsem stará osoba, tedy si snad mohu troufnout, Dalík by potřeboval na prdel, s odpuštěním, a pak dovychovat. Což by byla dost fuška jednak, a druhak, kdo by se s ním trápil.

[187 Rputi, mám takový trapný nápad: (kocour: 25.11.2006, 22:06:39 - x)
Co kdybychom uzavřeli smír? Pavel by si to určitě přál. Budete v pátek?

[188 tak já bohužel (quetzal: 25.11.2006, 22:10:16 - x)
pohřeb nestihnu, moc mě to mrzí, ale budu muset pracovat :-(
ach jo

[189 Pro jistotu ještě jednou (Foundryman: 25.11.2006, 22:14:04 - x)
opakuji - pokud bude chtít jet na pohřeb někdo z Moravy a dostane se v pátek cca do 9.30 do Brna, vezmu ho s sebou. Zatím se ozval Víťa Blaha.

[190 Zdravime vsechny (Dusan Neumann a Hipik: 25.11.2006, 22:17:02 - x)
pritomne z Pennsylvanie. Pomalu se budeme chystat na tocene pivko s cigarem. Tady se v hospode huli, je to tudiz bajecna hospoda. Nu a na panacka urcite taky nezapomeneme a vzpomeneme.

[191 Ahoj! Jsem unaven. (Sumavák: 25.11.2006, 22:46:25 - x)
Hrozně.
A kromě toho mi všechno,co bych napsal, připadá nějak nicotné, bezvýznamné.
Takže díky MP je nahoře další nepravidelník.
Já jdu dokrmit a lehnout si.
Dobrou noc!



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: