Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Středa, 13.12.2006

Mám kamaráda "Aussteigera"

("Aussteiger" v německy mluvících zemích označuje člověka, který ještě zdaleka ne v důchodovém věku usoudí, že má dost shonu, stressu, starostí...sekne s většinou velmi dobrým postavením a věnuje se jen svým koníčkům).

Jsou různí (já bych mohl vyprávět), znám třeba majitele (tedy- bývalého!) úspěšné stavební firmy, který ji ze dne na den prodal, koupil dva arabské koně, jedno kolo, vzal dva syny (jeden nejezdil na koni) ve věku kolem 14 let,psa a vyrazil z Porůří na koni do Indie.

Zatím nejsou zpátky, a už jsou to dobré tři roky.

Ten kamarád, se kterým jsem si tento weekend psal, byl top manažerem top úspěšné evropské pojišťovny. Jednoho rána usoudil, že u nového směrování, prosazovaného novým (MBA) generálním ředitelem, opravdu nemusí být a skončil. Já mu prodal dva vynikající koně, on si koupil 8 slepic a stal se "bio-sedlákem" v jednom alpském údolí. K tomu si pronajal dům- bývalou myslivnu- a asi 10ha luk a pastvin.

A v neděli, když jsme se spolu via mail bavili o tom globálním oteplování a o vzrušení městských zelených na toto téma, mi poslal z minulého týdne aktuální fotky svého domu. Tato první je z horního konce pastviny pro koně :

Walter-dům v údolí

Krásný dům, že? 6.12.2006 v Kalkalpen.

 

Ta druhá fotka, je zespoda z údolí (pro ty, co neocenili první pohled na dům):

Walter-dům v údolí 2

No, a mně tyto dvě fotky udělaly velikou radost !

Tím, že je vyfotil.

On se předloni na podzim, pod jeho koněm utrhl okraj chodníčku po kterém jeli, a zřítili se dolů do údolí. Oba přežili. Ovšem Waltr je chodící železářství. A to "chodící" mi právě udělalo radost! Že dokázal vylézt nahoru na kopec a chodí. On totiž tu loňskou extrémní zimu a jaro strávil v kolečkovém křesle — a to se blbě odhazují dva metry sněhu od dveří...- léto o berlích, ale opatrně, protože to zlámané rameno neukazovalo pro berle vcelku žádné pochopení.

A dnes už chodí tak, že bych mu to skoro záviděl. Já mám podezření, že bych na ten horní konec pastviny teď nevylezl....:-((

Takže si oba, to oteplení chválíme !!

 

PS

Nevím přesně, jak angličtináři překládají MBA. Ale u nás je zaběhaný překlad:" Mladý, blbý, agresivní" ....

 





Komentáře

[1 Šumaváku (martin TT: 13.12.2006, 10:37:43 - Mail - x)
ještě sice nejsi Eiserne Waltr, ale když se člověk trochu snaží...

[2 2 PeS (martin TT: 13.12.2006, 10:39:30 - Mail - x)
nejsem tak marnivý, abych trval na copyright, ale mám to potvrzené přímo od osloveného, že s tímto termínem a jeho užitím spojuje mě. I když, jak říká a já nemám důvod mu nevěřit, jemu to nevadí a spíš to cosi vypovídá o mně. Tož tak!

[3 Jsou lidé, kteří se dokážou nakopnout sami (Rpu?: 13.12.2006, 10:40:01 - Mail - x)
a jsou tací, které musí nakopnout někdo druhej. Někdy i do slova...
Měli jsme v Praze sousedy s babičkou po totální endoprotéze. Tři roky se babička plížila o berlích, tři roky byla obskakována a poponášena, tři roky s ní někdo \"musel bejt\", neb babička si ani vody nepodala.
Až jednou si takhle vařila polívčičku, zakecala se po telefonu a když se konečně vrátila, valil se z kuchyně hustý dým. \"Hoří\", zaječela babička a běhala po domě od partaje k partaji, zvonila a bušila na dveře.
Přivolaní hasiči zničili v kuchyni, co ještě zničeno nebylo a babička spatřila před domem svého syna jak poněkud zdrchán míří k domovu. \"Berle! Kde mám berle\" volala a bezmocně se kácela k zemi. A v tom okamžiku se v jejím synovi cosi zlomilo a on babičku nakopnul tak srdečně až poskočila . Otočila se k němu s nevěřícím úžasem ve tváři, pohlédla mu do očí.....a pokorně řekla: \"Já už jdu, Pavlíku\". A vyběhla do pátýho štoku jak křepelka......

Ty fotky jsou nádherný a to, že se tam dokázal vyškrábat skoro neuvěřitelný....

[4 \"Pan Paroubek v třetím pokusu naše hlasy nedostane,\" řekl předseda KDU-ČSL Čunek. (Rpu?: 13.12.2006, 11:01:58 - Mail - odkaz - x)

[5 Rputi, (Anka: 13.12.2006, 11:10:32 - x)
no, kde je Čunek a kde je třetí pokus? Takhle rezolutní byl Kalousek taky. Ostatně v textu se praví, že \"Alternativu společné vlády lidovců, komunistů a sociálních demokratů označil v tuto chvíli za nereálnou.\" A až přijde tamta chvíle, pak se teprve ukáže, jak se to má s hlasy lidovců.

[6 Fotky jsou nádherné a příběh silný... (Dana: 13.12.2006, 11:18:34 - Mail - x)
Někdy dokáže člověk skutečné divy, dokáže překonat nepřízeň osudu a zvednout se z úplného dna nebo pojízdného křesla. A když už to nedokáže doslovně, dokáže alespoň nefňukat a žít naplno s kartami, které momentálně má. A takoví lidé jsou hodni obdivu okolí.
No a protože mám momentálně polední pauzu, zkusím nadhodit jedno téma pro poplatníky - co říkáte na nápad, který oprášil Tlustý - výběr daní, sociálního a zdravotního pojištění na jednom místě? Rozdělit současnou správu soc. pojištění na část spravující výplaty důchodů a dávek a část výběru plateb pojištění a tu přiřadit k finančním úřadům? Mně by se tohle docela líbilo. A stačilo by, kromě úprav zákonů, jen přidat jeden list do daňového přiznání daně z příjmů, navíc kontroly daně by měly automatický dopad i na odvod pojištění. Ovšem obdobný postup u zdravotního pojištění asi narazí. Zdravotní pojišťovny až na výjimku, nejsou státní a aby stát zajišťoval vybírání, vymáhání a předávání vybraných prostředků soukromým osobám - to asi není to pravé.
No, vrátím se k tomu asi až po práci, z domu.

[7 2 martin (PeS: 13.12.2006, 11:21:13 - x)
tož si to užij... Stejně myslím, že pro nás chystaj kotle vedle sebe...

[8 2 PeS (martin TT: 13.12.2006, 11:40:03 - Mail - x)
hlásím přestávku - hele, jak se potom budeme dostávat do přísloví? Vrána s vránou přijdou do sousedních kotlů? Voda nebo olej - vrána jako vrána? Nebo třeba Padouch nebo hrdina - všechno jedna hladina?

[9 Anko, (Rpu?: 13.12.2006, 11:40:31 - Mail - x)
on si jen Čuňas spočítal, že by jim předčasné volby co nejdřív přinesly dost hlasů navíc. A krom toho, v téhle vládě, by se ho Puchejř snažil převálcovat.

[10 Dana (martin TT: 13.12.2006, 11:51:05 - Mail - x)
ta otázka je příliš vážná, než aby se jen tak odbyla. Já si dokážu představiti to zdravotní pojištění - pokud bude mít jako dosud charakter spíše daně než pojistného, tak se není o čem bavit. Samotná činnost pojišťoven nemá (to myslím vážně) s evidencí, kontrolou, výběrem a vymáháním nic společného. Je to zákonem nařízená pohledávka nějakého subjektu. Pokud vyřešíme např. financování z těch tří procent na režii zdravotních pojišťoven a to tak, že za činnost výběrního místa bude 1% a pojišťovna bude mít 2%, tak nevidím problém a ingerence státu má opodstatnění v tom, že i současné zdravotní pojištění je garantováno vůči pojištěncům.
Totéž si umím představit i v případě, že zdravotní pojištění bude mít charakter skutečného pojištění proti nějakému nepředvítalenému stavu, protože základní standard se od něj nikdy nedá oddělit. Už jenom existencí velké skupiny pojištěnců, za které platí pojistné stát.
Nemáme ve zvyku držet se tématu, ale až se seznámíme trochu více s představou provedení toho nápadu o jednotném výběrním místě, tak to můžeme probrat pod samostatným článkem a nebál bych se to rozšířit třeba na blogy, které navštěvuje více lidí (třeba Konfrontace). To rozšíření hlavně proto, že znám a tuším problémy s redakcí přes Šumavákovo připojení a rostoucím rozsahem komentářů.

[11 Ne,ne! (Rpu?: 13.12.2006, 12:08:28 - Mail - x)
Lidi si musí zdravotní pojištění platit sami a odděleně od čehokoliv jiného, protože jen tak pochopí, že to opravdu, \"ale opravdu\", není zadarmo.

[12 Tak přátelé... (Jirka původní: 13.12.2006, 12:10:14 - x)
nemoci se nevyhýbají ani těm co by měli správně učit jak držet hůl číslo 1 ......

Šumaváku, nádhera......nádherné fotky a ještě hezčí příběh. Už se těším. Nikam , ale nepojedu, mám takové statické koníčky.

Martine tt..... nepochopil jsem to Vaše \"velrybí žrádlo\", myslíte si, že v rámci osvěty byste si mohl dovolit reflektor na problém ? Když už máme Kaju Maříka za sebou?

[13 \"Ať pan Melčák rovnou řekne, co za to od ODS dostal,\" sdělil David Rath (Rpu?: 13.12.2006, 12:13:13 - Mail - odkaz - x)
Podobně mluvil i šéf klubu Michal Hašek, který je přesvědčen, že Melčák je součástí plánu ODS, jak vládnout bez sociální demokracie.

[14 Rputi, (Anka: 13.12.2006, 12:14:46 - x)
nedivíš se, že ne? Předpokládat, že se druzí chovají stejně, jako já, je člověku hodně blízké.

[15 Rozhovor Jílkové s Čunkem (Rpu?: 13.12.2006, 12:15:01 - Mail - odkaz - x)

[16 Anko, kdo by se po tom půlroce ještě divil...:)))) (Rpu?: 13.12.2006, 12:17:15 - Mail - x)

Jirko - \"velrybí žrádlo\", neboli, zcela nebiblický nick Jonáš.

[17 A tak to jooooo (Jirka původní: 13.12.2006, 12:19:11 - x)
děkuji mnohokrát.

[18 Cunek s jilkovou (pf: 13.12.2006, 12:42:11 - x)
tfujtajtks, ta cervena kosile a bledemodra kravata: ten snad musi mit barvoslepeho vizazistu?
Ale prvni maly cesky hitler prichazi akorat pod stromecek.

Kotle v pekle: tady si nekdo mysli ze peklo jsou snad nejake turecke lazne nebo kalifornska veranda, kde se jeden bude valet do konce veku v horke jacuzzi. V pekle se maka - nekteri budou studovat miliony novych pekelnych narizeni, a vrchni cert je bude kazdy den zkouset, druzi budou neustale chodit do pekelne banky neuspesne zadat o uver, dalsi (vime kteri) budou od rana do vecera studovat marxismus a psat nekonecne marxisticke eseje do Socialist Devils\' Daily. A vybrani jedinci budou osobne tocit rotackami na penize a soucasne pozorovat jak jim pekelna inflace likviduje celozivotni uspory.

[19 Čunek s Jílkovou (Andrea: 13.12.2006, 12:52:00 - x)
\"Já jsem s nimi mluvil a odpadlíci se u nás pěstovat nebudou.\" Kde už jsem to četla ? Jo, včera to říkal Paroubek.
Myslím, že sledovat v následujících měsících Paroubka s Čunkem bude docela zábavné. Topolánek při tom zapadne do ústraní, ale národ bude mít o zábavu postaráno.
Asi poprvé v životě ( ne, to ne) souhlasím s pf, jen se bojím, aby to nebylo jako v Takové normální rodince s pejskem pod stromeček- aby se tam Ádů nesešlo povícero.

[20 No tak se nám dva vokresní šíbři chytnou pod krkem... (Rpu?: 13.12.2006, 13:29:43 - Mail - x)
Já bych spíš iniciovala zákon, že poslanci si, ve svém funkčním období, nesměj brát hypotéku, neb to velmi negativně ovlivňuje státní politiku...:))

[21 Rputi jak to děláte, že se nachomejtnete k takovým příběhům (rezy: 13.12.2006, 13:32:08 - x)
tu babičku jsem si hned hodil k tomu Vašemu Evelínovi :-). Mám strejdu, ten má endoprotézu už asi 7 let. Jeho nejmilejší zábava je chodit v zimě po polích a zadupávat myší díry na poli svého syna. Takhle jsem ho jednou potkal na poli a říkám, vždyť ti to vyhrabou vedle je to marná práce, Kdepak, já jim to tady znepříjemním a oni půjdou na vedlejší.

[22 měl jsem babičku (skimic: 13.12.2006, 13:51:20 - x)
která terorizovala příbuzenstvo tím, že vybíhala k blízké trati skákat pod vlak, následována hroznem blízkých, kteří ji různě strhávali k zemi a utěšovali.
Vyléčil ji tenkrát můj otec, který jednou podotkl, že když chce opravdu skočit, ať ji raději nechají být. Že to stejně jednou provede.
Coby malé robě si pamatuji, že babička dveře zase zavřela, pak mezi ní, otcem a matkou proběhla jakási mně tenkrát nesrozumitelná diskuse a my jsme odjeli.
Babička se dožila požehnaného věku, akorát jsme tam nějakou dobu nesměli jezdit :-)

[23 rezy, to je úhlem pohledu...:)) (Rpu?: 13.12.2006, 14:15:58 - Mail - x)
Oni se nachomýtnou i jiní a jen má piškuntální dušička s potěšením zaznamená bajku. Bylo tam tenkrát i spousta jiných lidí a chudák Pavlík měl od té doby po okolí pověst raubíře, co fyzicky týrá vlastní matku...:))) (Fakt je, že my bydleli hned vedle a tak jsem, na rozdíl od jiných, měla povědomost o tom, co je to za semetriku.)

[24 skimici, (Rpu?: 13.12.2006, 14:21:56 - Mail - x)
nic nenasejří hysterika tak, jako když mu někdo pokazí vystoupení. Ale s tím se nedá nic dělat, trpět mu to nelze...:)

[25 In re Rath (dvd: 13.12.2006, 14:21:58 - x)
Rád bych věděl, co by na ty jeho expektorace řekl jeden z jeho předchůdců v ouřadě. (Myslím toho, na nějž se dá použít onen výrok o jakémsi rakouském psychiatrovi, který se stal ředitelem jistého zařízení: \"Na ja, die mildeste Form der Internierung.)

[26 dvd - ona i diagnoza je žalovatelná...:))) (Rpu?: 13.12.2006, 14:28:59 - Mail - x)

[27 a jdu hovořit o rasismu na Cesko (Dušan Neumann: 13.12.2006, 15:05:47 - x)

[28 těžko se člověk zapojuje do diskuse, když přečte komentáře (Dusan Neumann: 13.12.2006, 15:35:41 - x)
až když většina komentátorů už slastně spinká. Jen občas narazím na Hipíkaa pár občasných sov, A když já jdu do pelechu stačím se akorát pozdravit s podtele se hrabající Rputí, takže jsem většinou o den pozdě.
K silnicím a státu. Dám zdejší příklad: Stát vybere daně a zveřejně kolok vybral a na co se daně rozdělí. To musí schválit Kongres (mluvím teď o desetimilonové Pennsylvanii). Balík dostane ministerstvo dopravy, které průběžně monitoruje provoz a zátěž jednotlivých silnic včetně nehodovosti. Okresy pak jeden přes dryhý žádají co největší sousto. Jelikož se nedostane na všechny, vyberou se na základě objektivních dat ty nejpotřebnější úseky, vypíšou konkursní podmínky, srovnají návrhy stavebních firem a vybere se ta, která podmínky splňuje za nejnižší cenu. (Málokdy vyhraje firma nabizející nejnižší cenu, protože taková málokdy vyhoví všem podmínkám). A pak se silnice postaví nebo opraví .. a tak pořád dokola, na věky věkův až do skonání světa, amen.
Na poplatné dálnici (turnpike), vyjímky nejsou, ale ty elektronické krabičky na přední sklo, které to všechno odečítají, si společnosti pro hromadnou přepravu kupují s určitou slevou - kolik to je nevím - neboť i nemoudrý stát logicky upřednostňuje hromadnou dopravu. Navíc je každému byrokratovi z DoT jasné, že autobusy jezdí jen ti nejchudší, kteří by se jinak nikam nedostali. Ač se považuji za fiskálního konzervativce a vlády považuji za nutná zla, z hlediska hromadné dopravy a stavby a údržby dopravní infrastruktury, je role státu zatím nenahraditelná, bohužel.

[29 Paroubek nechce, aby ODS měla ve společné vládě většinu (Rpu?: 13.12.2006, 16:14:18 - Mail - odkaz - x)
Docela chucpe, řekla bych.....

[30 Hele, kdo můžete, opatřte si Reflex z min. týdne. (Rpu?: 13.12.2006, 16:16:47 - Mail - x)
Je u něj DVD \"Král Ubu\". Ze Zábradlí a s Libíčkem...:)

[31 Dneska jsem objevil na netu (Jirka původní: 13.12.2006, 17:37:58 - x)
několika dílný obsažný dokument o našem východním odboji za WW2 . Měl jsem informace z Hubáčka a pak takové povrchní od Fajtla a spol.....Teda přátelé, koukal jsem jako puk . Takový borci jako Tesařk, Sokol.....smekám a dmu se pýchou , co to bylo za lidi. Příliš jsem asi podlehl pocitu, že východní odboj byl na nic, protože ho učili soudruzi učitelé, že tam byli jenom komanči. Opak je pravdou. A taky tam bylo docela hezky rozebráno SNP....taky jinak , než nám hustili do hlav. No dneska je den plný překvapení. Jenom taková perlička. Tesařík byl poradce Hagany a cvičil jejich úderné tankové jednotky....pak zahynul opři zvláštní autonehodě na cvičení....sám Raicin ho prý sám oživoval. Tedy tím svým způsobem......Jestli bude mít někdo zájem najdu kde to bylo......bylo to v arcfhivu ČRO6

[32 Hele, (Anka: 13.12.2006, 17:38:30 - x)
už jste četli, jak byl ve Státech obviněný čtyřletý chlapeček ze sexuálního obtěžování učitelky? Teda ne, že by policií, ředitel o tom písemně zpravil rodiče. Tak si tu říkáme, na co asi pančitelka myslí, když se k ní vine nevinné pachole. Fuj, to je rebeka hnusná.

[33 Anko , v některých věcech jsou opravdu divní (Jirka původní: 13.12.2006, 17:42:34 - x)
zkuste si udělat snínky svého děcka jak ho přebalujete.....a nějakému chztrákovi je ukazujte....to se nebudete stačit divit co se bude dít. Ale abych nepřeháněl, nic z toho nebude, je to jenom hloupost, soud nebude a a ani policie nebude nic vyšetřovat. To víte , ale pozorný soused to ohlásit musí

[34 No, Jiří, (Anka: 13.12.2006, 17:44:46 - x)
přemýšlím, jak dlouho buzde trvat, než bude kojení klasifikováno jako narušování mravní výchovy. Nemám ráda extrémy v principu.

[35 jo je to pitomst neuvěřitelná..... (Jirka původní: 13.12.2006, 17:47:03 - x)
ale zeptejte se Dušana.....já jsem vlastně taky \"inostránec\", i když mám jejich pas. Neznám detaily jako on. Jenom si myslím, že se hlupáci najdou všude. A OSA jsou velcí, tudíž jsou i hlupáci největší :-))))

[36 Anko, (Modrý pták: 13.12.2006, 17:50:07 - x)
čí výchovy? Že ten kojenec tímto zavrženíhodným způsobem sexuálně obtěžuje vlastní matku? Nebo to pachole rovnou obviní z krvesmilstva?
Já zase extrémy rád mám - proto je mým mimořádným oblíbencem Frédéric Bastiat.

[37 Ale jo, přeháním, (Anka: 13.12.2006, 17:50:39 - x)
nicméně mě to míchá. Já tuhle mám taky zkušenýho, co prožil větší část života v Americe. Jistě, není to pravidlo, ale o zkázonosnosti sufražetek to jistě svědčí.

[38 do paroma. chicht OSA...chtěl jsem napsat USA . (Jirka původní: 13.12.2006, 17:50:58 - x)
ale když to tak vemu i OSA ..... :-))) jo to je ta síla podvědomí

[39 Nee, M. ptáku, (Anka: 13.12.2006, 17:51:51 - x)
mravní výchovu narušuje matka, ne?

[40 Anko, (Rpu?: 13.12.2006, 17:55:06 - Mail - x)
když šla moje starší dcera do školky, měli tak postarší učitelku, nějak tak těsně před důchodem. Aby se jim ta tříletá dítka nepočůrala, tak je několikrát denně kompletně nahnali na záchod - holky s klukama Jelikož Stelinka neměla brášku, ani jiného chlapečka poblíž, byla na ten nový způsob čůrání zvědavá a samozřejmě to zkoušela taky.
A dostali jsme tenkrát hrozně vynadáno, že je ta naše holka nějaká nenormální a že jí to máme ODNAUČIT!

[41 Anko vždycky extrémní věci jsou cesta do pekel.... (Jirka původní: 13.12.2006, 17:58:43 - x)
nedovedu si představit, že bych neotevřel dveře, pomohl do kabátu....manželce, či jiné ženě . s Jednou vyjímkou. V práci. To je dokonce ve smlouvě, že \"neexistuje rozdíl\" mezi mužem a ženou. Ono je tao tak lepší. Třeba pokud se někdo hlásí na konkurz do práce tak z ´životopisu poznám, jestli má školu a praxi. Nevím jak je na tom s dětmi atd. Je to vážně lepší, protže se člověk soustředí na pracovní otázky a padají veškeré předsudky....jestli člověk nějaké má. A taky je to objektivní. Druhé kolo je samozřejmě něco jiného., ale to už první selekce udělána.

[42 >> Jirka púvodní (dvd: 13.12.2006, 17:58:46 - x)
Já jsem s těmi vojáky co přišli z východu měl kontakt velmi, velmi blízký. Takže jsem nebyl předpojatý ani do plusu ani do minusu. Že se někteří po válce měnili až změnili (něco jako jak stařeček měnil až vyměnil) je něco jiného. A troch i chápu některé postoje různých generálů z jara 68, Ovšem comprendre, c\'est ne pas tous pardonner.

[43 Rputi, (Anka: 13.12.2006, 17:59:16 - x)
ano, učitelky jsou velmi alternativní druh lidí. A jen tak naokraj - odnaučili? :-))))

[44 Anko, vlastně potrestaná (Rpu?: 13.12.2006, 18:01:21 - Mail - x)
by měla být ta emerická učitelka, neboť \"zhřešil každý byť zhřešil jen v mysli své,\" A jelikož paní učitelka evidentně myslí na prasárny s malým chlapečkem, tak bejt ředitelem, na hodinu jí vyhodim - ono, kdyby vstala, tak jí chlapeček na poprsí nedosáhnul - takže vina je jednoznačná...:)))

[45 Rputi, no, dyť to říkám. (Anka: 13.12.2006, 18:04:24 - x)

[46 re: výchova matek... (Jirka původní : 13.12.2006, 18:04:28 - x)
když už chci svoji polovičku nejdražší naštvat ( samozřejmě v dobrém, jinak ani nelze ) tak můj argumnet na cokoliv je ....ale maminka by...... v té chvíli je vymalováno. Musím, ale upozornit, že moje rodiče jsou vždy na straně mé ženy a jistě vědí proč. Teda kdyby k něčemu došlo, pochopitelně.

[47 Rputi a jak to víte.... (Jirka původní: 13.12.2006, 18:08:13 - x)
že nedosáhl. Příroda je mocná čarodějka :-))))

[48 Jirko, on ten problém jako celek je hlubší. (Rpu?: 13.12.2006, 18:14:27 - Mail - x)
Že v rámci povinné hypekorektnosti nejsme schopni čelit psychopatům a nátlakovým skupinám, což ve svém důsledku poškozuje celou společnost.
Pokud není dovoleno problém konkretizovat a pojmenovat, nelze ho vyřešit. Je to jako operovat slepé střevo pravověrné muslimce, která si ale nesmí svléknout čádor. Vy operovat nemůžete, ale pokud operovat nebudete, ta žena pravděpodobně zemře - a bude to vaše vina, neboť jste lékař. A přesně tímhle způsobem řešíme společenské problémy, stojí to čas, nervy a peníze, aniž se cokoli pohnulo kupředu.

[49 Jirko, myslíte, že by ji našli s prostřeleným kolenem? (Rpu?: 13.12.2006, 18:22:11 - Mail - x)

[50 Rputi... (Jirka původní: 13.12.2006, 18:19:11 - x)
jak jsem skeptik a pesimista skoro ve všem. Tak si myslím, že se to prostě vyřeší, když si toho nebudeme všímat. Extrémy prostě vyhnijou.....ale, jestli je to dobře nevím. Ja jen vím, že se budu snažit dodržovat toho Gůtta a snad i Jarkovského....lépe se mi tak žije.

[51 Rputi, proč kolenem? (: 13.12.2006, 18:24:28 - x)

[52 To je takovej fousatej vtip. (Rpu?: 13.12.2006, 18:27:22 - Mail - x)
Jedna dáma chtěla spáchat sebevraždu zastřelením a dočetla se, že srdce je 2cm pod prsní bradavkou. Zazněla rána a našli ji s prostřeleným kolenem....

[53 :-)))))))) (Jirka původní: 13.12.2006, 18:28:31 - x)
tak to jo.......nevěděl jsem , že jde o nějaké střílení :-))))))

[54 JIrko, (Rpu?: 13.12.2006, 18:38:12 - Mail - x)
na fakultě jsem měla kolegyni. Nebyla hloupá, ale ošklivá jak noc. Nicméně měla štěstí na dva velice hodný kluky, který pro ní dělali první poslední. Ona sama jim prováděla věci, nad kterejma zůstával rozum stát.
(Nemohu specifikovat, dalo by se odhadnout o koho se jedná. Ale informace mám od přímo od ní, takže to spíš ještě bylo trochu \"učesané\").
A když se jí slavně podařilo udeptat ty chlapy, děti a přilehlé okolí, dala se, celá nešťastná na fiminismus, neb \"chlapi stojej za hovno\" a musí se s tím něco dělat.
Kdyby byl býval, už ten první mužskej, dál té holce pořádně přes hubu (ani by to nemuselo být doslova), když začala vyvádět, tak by pravděpodobně prožila spokojený život a libovala si, jaké má vyvedené manželství.
A to je jen jeden příklad, že zanedbaný problémy se samy nevyřešej a jen to dál hnisá a otravuje vzduch.

[55 Ŕputi... (Jirka původní: 13.12.2006, 18:42:44 - x)
já naprosto nejsem kompetentní hodnotit \"jednání postav \" a jejich motiv. Za prvé nerozumím lidskému chování, ani příčinám, ale ani následkům.... a za druhé jsem šílený alibista :-)))). Přesto si dovedu představit kam ařž vede frustrace z nenaplněnéhio života.....výdyť ten internet je toho plný. Stačí zajít na \"čat\" kdekoliv a kdykoliv a 7 z 10 příspěvatelů, jsou od Chocholouška

[56 Rputi, (Anka: 13.12.2006, 19:04:35 - x)
ony některé militantní feministky mají vůbec s chlapy potíž, proto se z nich staly tak urputné bojovnice za práva žen. Ony nikoho jiného k životu nepotřebují. A aby se k nim lísal chlap? No teda ale fujtajxl.

[57 Anko (skimic: 13.12.2006, 19:08:16 - x)
Kdo by se k nim taky lísal? Fujtajxl :-)

[58 skimici, no, právě, právě. (Anka: 13.12.2006, 19:10:25 - x)

[59 přeji hezké zažitéí domluvy našich politiků.... (Jirka původní: 13.12.2006, 19:36:45 - x)
byl jsem před chvilkou označen za stejného tlučhubu jako mistr F. mistr M.P. doufám, i když jejich kvalit ani zdaleka nedosahuji, jsem velice potěšen. To je také poslední zpráva, co ode mne dostanete o našich kamarádech kopírovačích a nahlížečích...... :-))))

[60 Jiří, (Anka: 13.12.2006, 19:56:14 - x)
já Vás nechápu. Proč nejdete raděj na řetízák? Tam by se Vám taky nemuselo udělat volno, ale určitě byste si víc užil.

[61 Víte jako katolický Mirek Dušín říkám ,to se mi nelibí adresně, tedy pokud to jde \"do očí\" (Jirka původní: 13.12.2006, 20:00:50 - x)
nepastuji nikam něco co se mi nelíbí a nepřidávám komentáře.....však dnes Kocour taky dostal za uši....ale když tam nebyl a to mne dopálilo nejvíc. Některé věci těžko vydýchávám.
Ale ve finále máte Vy Anko pravdu ne já....je to přeci jen takové virtuálno....

[62 No, Jiří, (Anka: 13.12.2006, 20:06:18 - x)
že bych musela mít pravdu, na tom bych nebazírovala. Jen si myslím, že by měl člověk podnikat jen takové aktivity, u nichž je alespoň mlhavá naděje, že budou mít smysl. Ale ne, že bych Vám směla do čehokoliv kafrat.

[63 Jirko, (Foundryman: 13.12.2006, 20:06:58 - x)
vítej do klubu :-)))

[64 Dovoluji si upozornit, (Rpu?: 13.12.2006, 20:08:09 - Mail - x)
že dneska ve 21:00 na Nově, v Na vlastní oči, bude reportáž o archivu Zdeňka Doležela, který si vedl na všechny možné \"zajímavé\" osoby.

[65 Jirko původní (skimic: 13.12.2006, 20:08:31 - x)
já bych to pastování + následnou diskusi tak zle neviděl. Vždyť se to může odehrát i na takovém blogu, o kterém nemáme ani ponětí.
A o kocour se o sebe postará. Nemám strach.

[66 Anko, skimici, Foundry...a ostatní (Jirka původní: 13.12.2006, 20:15:44 - x)
omlouvám se za svojí opravdou pošetilost a touhu \"opravovat\" vady na kráse. Je to divné , ale jsem takový hlupák. Mije touha je den ode dne menší a meněí.......až úplně zmizí. Nechte mi čas ještě pár týdnů a bude to. A Kocour to jistě udělá....o tom není pochyb.

Skimici to pastování mne nevadí pokud se napastuje příspěvek a rozebírá se obsah...pro a proti... jenom že , když se juknete zrovna teď tak to je poněkud jiné....téma není pinochet,ale jestli jsou tady všichni fašisti, nebo jenom nacisti.....a to je sakra rozdíl a posun.
A to je prosím moje poslední věta a stávám se arachnofobikem bez lahve.

[67 Jirko původní (skimic: 13.12.2006, 20:19:41 - x)
na Konfrontaci zrovna hrajeme hru na poznávání znamení. U Vás si dovolím tipnout zde, protože se tam nevyskytujete: Štír?

[68 skimici.... (Jirka původní: 13.12.2006, 20:21:37 - x)
jak bych to řekl, aniž bych se dotkl Vašeho úsudku.....jsem váha s žihadlem a klepítky... :-)))))

[69 Hezký večer. (Dana: 13.12.2006, 20:22:26 - Mail - x)
Kdyby se objevil Šumavák - kam mám poslat povídání o dani z nemovitostí? A jdu polívat cukroví!
Já vám říkala, nenahlížejte, nehodnoťte a pokud někdo odjinud zavítá, vyslechněte a pokud se dá diskutovat, odpovězte, jinak raději bez poznámek přejít... :-)))

[70 Ale, Skimici - (Dana: 13.12.2006, 20:23:35 - Mail - x)
opravdu?

[71 Jirko (skimic: 13.12.2006, 20:24:47 - x)
jako že hraniční štír/váha?

[72 eeh? Dano? (skimic: 13.12.2006, 20:25:51 - x)

[73 Skimici (Jirka původní: 13.12.2006, 20:26:34 - x)
ne jak poleno.....ale nevěřím na nějaké dané vlastnosti....za vše můžou geny...

[74 a co jména? (divana: 13.12.2006, 20:48:40 - x)
věřím, že jméno taky ovlivní člověka.

[75 Ano....Divano samozřejmě... (Jirka původní: 13.12.2006, 20:51:01 - x)
kdybych se jmenoval třeba Onassis, tak by mne to asi ovlivnilo na celý život :-))))

[76 budu se nad tím (skimic: 13.12.2006, 20:53:43 - x)
muset zamyslet. Hmm, skimic :o)

[77 Divano, (Dana: 13.12.2006, 20:54:27 - Mail - x)
jméno vybírají rodiče a ti také dál vychovávají, takže ono jsou to takové spojené nádoby... Zrození ve znamení - má to asi něco, ale jsou tu ještě vlivy genů a okolí...:-)

[78 Dano (Jirka původní: 13.12.2006, 21:00:19 - x)
já opravdu nevím. Spíš osobním příkladem, tak nějak mimoděk. Jestli to je výchova, tak prosím. A jestli je to i v jménech tak to už vůbec netuším....co třeba takový držitelé seriálných jmen jako třeba Esmaralda.....či jak se všechny dotyčné ze soap oper jmenovaly.

[79 jména, (divana: 13.12.2006, 21:01:44 - x)
mě to u těch jmen ale opravdu funguje. mám jména u kterých vím, že se dohodneme a naopak. musí to být nějaká vazba. a nemůže to být u všech lidí stejné, to by se některá jména nepoužívala.

[80 ODS odpískala vládu s ČSSD a lidovci (skimic: 13.12.2006, 21:03:48 - odkaz - x)
hle hle ...

[81 radstná zpráva ( pro mne ) (Jirka původní: 13.12.2006, 21:03:51 - odkaz - x)
ODS chce vládu bez Paroubka a spol.....že by zafungoval pud sebezáchovy ?

ps. a to jsem před chvilkou psal, že se domluvili.....jo politika se žene jako závodní kůň

[82 Teda Skimici.... (Jirka původní: 13.12.2006, 21:05:53 - x)
dlužím Vám panáka.....byl jste jen o 3 vteřiny rychlejší

[83 neodpískala (divana: 13.12.2006, 21:07:51 - x)
jen zastavila podle lidovek

[84 Jirko (skimic: 13.12.2006, 21:08:55 - x)
věřím, že jste mi pouze dal galantně přednost, panák je na mé straně :)

[85 Divano (skimic: 13.12.2006, 21:10:41 - x)
on Topolánek v zásadě fakt nic neřekl. Bude třeba vyčkat, co je to za hru.

[86 To nikdy.... (Jirka původní: 13.12.2006, 21:10:36 - x)
jsem neuvěřitelně ctižádostivý....i děcka chci porazit ve všem, natož Vás..... :-))))

[87 počkejme na mimořádnou tiskovku (divana: 13.12.2006, 21:14:37 - x)
kde nám to paroubek vysvětlí - po svém

[88 divano (skimic: 13.12.2006, 21:19:04 - odkaz - x)
první opatrně/kyselé reakce třeba zde :)

[89 úplně off topic, ale zase ne tolik, když jsou ty Vánoce... (Jirka původní: 13.12.2006, 21:21:12 - x)
po deseti měsících nedočkavosti mám konečně krávu......aby to nevzbudilo nějaké zvláštní a nezasloužené přípomínky a narážky, tak ještě dodávám , že do Betléma......až ji budu mít i natura vyfotím a zveřejním......pokud má někdo takovou úchylku jako já mohu poskytnout kontakt, kde dělají repliky podle opravdických betlémů

[90 Dobrý večer! Žiju ještě? (Sumavák: 13.12.2006, 21:23:22 - x)
vzhledem k tomu, že mě bolí celej člověk, tak ještě asi jo.

- Dano :na mail v záhlaví (pod skrývačkou :\"napište mi\" :-) )
- jména... Jistě! Jmenovat se Krafal a být mluvčím presidenta, to je osud !
- ODS - třeba je tam takovejch jako Jura-p víc.....
...to zas bude v álejích nablito

Já si jdu dát panáka na radost a trochu odpočinout.Mám jednu organisačně technickou novinku (nejen)pro tento blog, ale teď nemám ani sílu to ADSL vybalit, natož kompletovat!Třeba mi pak ty stopky přestanou ukazovat, že se tato stránka načítá 68,494 sec. :-))

[91 že já tu novu pouštěla.... (Dana: 13.12.2006, 21:25:50 - Mail - x)

[92 skimici, (divana: 13.12.2006, 21:26:18 - x)
ODS svým rozhodnutím přebírá odpovědnost za další nestabilní vývoj - ano, paroubek nezklame, vždycky je to stejné.

[93 Dano, ona je to jiná galaxie (Rpu?: 13.12.2006, 21:36:31 - Mail - x)
a člověk tam nesmí nakokovat moc často - je to o žaludek. Ale občas by to člověk vědět měl...

[94 Dano, ledacos se dalo předpokládat, (Rpu?: 13.12.2006, 21:41:52 - Mail - x)
ale ta míra \"citové servilnosti\" Doležala vůči Paroubkovi v onom \"milostném dopise\" je naprosto patologická...takřka orientální...:)

[95 pardon, DoležEla! (Rpu?: 13.12.2006, 21:42:36 - Mail - x)

[96 A teď bude o Čunkovi...... (Rpu?: 13.12.2006, 21:43:51 - Mail - x)

[97 Zdravím všechny (Pavel Kořenský: 13.12.2006, 21:44:21 - Mail - x)
měl bych jeden dotaz.

Představte si situaci:

Koná se předvánoční jarmark v XY (taková jednorázová sobotní akce). Učitelky s dětmi ve školce upečou perníčky, výrobky z těsta, nějaké ty keramické dětské výtvory a podobné blbinky a na tom jarmarku je chtějí prodávat.

Netuší někdo, zda je to legální nebo ne ?

[98 Rputi (dvd: 13.12.2006, 21:45:54 - x)
Ten překlep (nakokovat) je LÍBEZNÝ. Poněkud mi to připomnělo, jak nejlepší ze všech manželek ( (c) E.Kishon ) uzemnila muže \"bavícího\" společnost řečmi jaké že jsou ženy slepice zvoláním: \"A kokokomu to povídáte?\" Muž již dále nepokračoval.

[99 Rputi, (Vít Blaha: 13.12.2006, 21:52:09 - Mail - x)
to bylo téměř stejné oslovení jako \"Bratře sokole\" v Tele Tele...

[100 Pavle....tady u dcerky a synka se to dělá také.... (Jirka původní: 13.12.2006, 21:53:30 - x)
ceny jsou jednotné 1 , 5, 10 euro. za peníze se kupují hračky do školky a vybavení pro školu. Tady , ale tady jsou to soukromé \"podniky\"

[101 Jirko původní, (Pavel Kořenský: 13.12.2006, 21:56:22 - Mail - x)
pokud \"tady\" znamená USA, tak to bohužel nic neznamená. Tam i skauti prodávají sušenky. :-)))

Mně jde spíš o to, jestli je to legální v ČR. Moje drahá, která v té školce pracuje, se mně na to ptala a já fakt netuším.

Aby se nakonec nedopouštěly trestného činu krácení daně v kombinaci s trestným činem zneužívání dětské práce.

[102 Pavle vidíš (Jirka původní: 13.12.2006, 22:00:23 - x)
to mě vůbec nenapadlo....že by to miohl takhle někdo brát. V Usa samozřejmě to funguje jak říkáš,ale já se bavil o Rakousku......

E. Kishon a jeho knížky mne vždycky posunou o řád výše....z unavenosti a naštvanosti ....do pohody. Nevím jak to ten chlap dělá , ale je to genius. Možná tím, že má blízko ke zbytkům Šalamounova chrámu. :-))

[103 Pavle, (Dana: 13.12.2006, 22:00:51 - Mail - x)
pošli mi ten dotaz na mejl, já se zítra poptám na příjmovce....Možná i hygiena a živnosťák...:-)

[104 Pavle Kořenský, (Vít Blaha: 13.12.2006, 22:00:54 - Mail - x)
není do našeho právního systému zařazen paragraf o \"mravním ohrožení dítěte podnikatelskou činnost\"?

Snaha o dosažení profitu vlastní činností místo umění napsat správně žádost o dotace, může být v našich krajích málem nebezpečná :-)

[105 Pavle K., (Foundryman: 13.12.2006, 22:02:07 - x)
to by z toho vyšli lacino.Nezapomeň na trestný čin nedovoleného podnikání, trestný čin ohrožování mravní výchovy mládeže, při troše šikovnosti i trestný čin obecného ohrožení - schválení hygienou a Státní potravinářskou inspekc, jakož i Živnostenským úřadem se asi do vánoc nestihne.

[106 Ovšem, (Foundryman: 13.12.2006, 22:04:45 - x)
pokud by ty dárečky paní učitelka deklarovala jako odprodej osobního majetku, nabytého dříve než před (tuším) 6 měsíci, pak by to mohlo projít.

[107 P.Kořenský, (Rpu?: 13.12.2006, 22:04:56 - Mail - x)
pokud nemají IČO atdd., tak asi ne. Ale dá se to obejít tombolou (přesně by se to muselo zjistit) nebo \"sponzorskými dary a následným obdarováním \"výrobky\"...

[108 přátelé dobrou....mám rozečtenou knihu a potřebuji se (Jirka původní: 13.12.2006, 22:05:50 - x)
natáhnout.....doufám, že přečtu pár stránek, než bude bezvědomí

[109 Rputi, (Pavel Kořenský: 13.12.2006, 22:08:09 - Mail - x)
IČO mají. Je to normální soukromá školka.
Cílem akce víceméně není vydělat peníze. Jde spíš o to, že ty děcka to baví a mají radost, když se to za symbolickou cenu prodá, protože si připadají nesmírně důležití.

[110 PK: ja to vidim jasne (pf: 13.12.2006, 22:11:35 - x)
1. Nedovolene podnikani
2. Prace deti
3. Prodavani potraviny (pernicky) bez zdravotniho prukazu
4. Pernicky vyrobeny v rozporu s direktivou EU GINGBR 88808
(PERN 88808)
5. Distributor nema pojisteni zodpovednosti za skody zpusobene vyrobky
6. Keramika nema certifikat nevylouhovatelnosti tezkych kovu z glazury
6. Danovy unik
7. Skolni rad to explicitne nepovoluje
8. A jestli maji pernicky na sobe nejake krestanske symboly tak po vas vyjedou mistni muslimove!

jo s US feministkama to neni tak hrozne: Lt.Col. USAF, ktere jsem nepustil nedavno litacky do xichtu mi slusne podekovala a rovnez nam pozdeji ani nevylila na hlavu piva, ktera jsme ji koupili. Ja bych to nedramatizoval.

[111 Pavle Kořenský (martin TT: 13.12.2006, 22:11:41 - Mail - x)
nejsem specialista na tyto věci, ale znám úskalí těchto akcí. Pominu způsob přípravy - kuchyně, děti, potraviny, hygiena atd. Prodej může být prováděn učitelkami, nikoliv dětmi, ty mohou pomáhat např. s balením nebo přednášením básniček. Není třeba ýivnostenský list, protože se nejedná o soustavnou činnost prováděnou pro zisk. Stoprocentně narazíte u účetnictví - pokud byly suroviny a energie hrazeny z prostředků na provoz školky, měly by i příjmy být příjmem školky - to ať si proberou se zřizovatelem.
Možnost průseru lze očekávat stoprocentně - ze zásady se nějaká pilná závistivá duše zmíní na patřičném místě, že by se mělo zjistit, jak moc ty učitelky vydělávají na našich chudácích dětech.

[112 jejda (martin TT: 13.12.2006, 22:22:22 - Mail - x)
to byl fofr - už zase na chvostu. Pavle, vynech vysloveně hecířské poznámky a počkej si zítra na zprávu z finančáku - myslím, že pokud to zahrnou do příjmů a doprovodí patřičnou evidencí - počet kusů vyrobených, prodaných, tržba, soupis příjmů z akce, příjem do pokladny školky, tak nebudou připomínky.
Hygiena - jak jsem psal, už je napečeno, tak se nedá nic dělat. Prodej - jsou-li perníčky dekorační, tak se MMN nejedná o potravinu, ale něco jako keramický přívěšek a to bych asi uhádal.
Živnosťák - tam jsem si jistý, není soustavnost, není živnost.
Jestli jsou soukromou školkou s vlastním IČ, tak si i samy velí. Jestli vezmou děti na rpodej sebou (což bych jako výchovně předpokládal), tak se budou věnovat dětem a prodej zajistí jedna učitelka.
Drobnosti tady neřeším, musí mít označení školky někde na cedulce vyvěšené, musí mít ceník prodávaného zboží a hlavně - nesmí se nechat otrávit blbými řečmi. Nemohla by se zapjit taky nějaká maminka?

[113 martine tamtaky, (Pavel Kořenský: 13.12.2006, 22:32:46 - Mail - x)
ale jistě, maminky tam také budou.

[114 >> pf (dvd: 13.12.2006, 22:42:48 - x)
Nejdřív jste mě rozesmál - ale pak mě to přešlo. Je vidět, že máte zkušenosti. Já sice taky, ale asi bych ouředlník veřejné správy být nemohl. Vy nejspíš ano, když dokážete tak rychle naformulovat proč by to nemělo jít. (A jestli po mně teď chcete něco hodit, neboť tu poslední větu nehodláte považovat za poklonu, tak Vás plně chápu. Já bych po takovém člověku hodil nejmíň napařovací žehličku!!!)

[115 Bylo to dneska nějaké náročné... (Rpu?: 13.12.2006, 23:06:02 - Mail - x)
Odcházímzdechnout do houští...dobrou!

[116 Vážení, (PeS: 13.12.2006, 23:49:54 - x)
a nešlo by to udělat jako v tom starym židovskym vtipu? Jak Kohn chce prodávat husy za 200 a smí jen za 100? No a objevil se inzerát: \"Včera jsem ztratil 200 korun. Poctivému nálezci věnuji za odměnu husu!\"

[117 taky bych šel zdechnout, (quetzal: 14.12.2006, 00:19:42 - x)
ale půjčil jsem si film a dostal jsem se k němu teprv teď doufám, že při tom neusnu ...

[118 úžasný vtip PeSi! (quetzal: 14.12.2006, 00:21:00 - x)

[119 Nojá teda doufám, (Dana: 14.12.2006, 00:21:41 - Mail - x)
že usnu hned. Dnes to bylo opravdu náročné!

[120 Já taky bych duc do duchen, (Anka: 14.12.2006, 00:23:03 - x)
ale když už jsem ty plechy vytáhla. To byl ale blbej nápad.

[121 Anko, (Dana: 14.12.2006, 00:27:07 - Mail - x)
já je zrovna schovávám....sice ještě něco málo budu dodělávat příští týden, ale v podstatě hlásím - hotovo! A nejen práce, ale i já...Mizím snít. Dobrou noc.

[122 Krásné sny, Dano. (Anka: 14.12.2006, 00:33:50 - x)
Já jsem zpozdilec, ono se s nudlema dost mizerně motá kolem plotny.

[123 Anko, já se také zpozdila... (Dana: 14.12.2006, 00:39:31 - Mail - x)
ono to cukroví má ještě před sebou dost dalekou cestu...do Bradfordu a letecky prý 6 dní...ale možná před Vánoci i dýl, takže ani nevím, jestli to vlastně stihnu...A už fakt padám nach postel. :-)

[124 Dano, utíkej do pelíšku, už je nemravná hodina. Dobrou. (Anka: 14.12.2006, 00:43:09 - x)

[125 Anko, (Modrý pták: 14.12.2006, 00:44:23 - x)
já už tu chorobu zdolal :-))). Právě jsem se odměnil panákem, protože jsem dopsal tu nejhorší část dalšího Nepravidelníku (začátek).
Stran předvánočního šílenství bych poznamenal, že se pokouším přesvědčit svoji ŽD, že není smyslem svátků, aby padla mrtvá kvůli takovým banalitám jako je např. šmouha na okně nebo prach na zásuvce. Ačkoli se mně povedlo přesvědčit několik lidí, že ekonomie je zábavný obor, tak doma platí, že tam nikdo není prorokem.

[126 modrásku, ale dyť jo. (Anka: 14.12.2006, 01:20:05 - x)
Kdybych neslíbila mamince, že jí donesu něco upečenýho, vykvajzla bych se na to.
Gratuluju k vyzdravění. Tomáš dostal antibiotika a já tu rostu strachy, aby si té vir=ozy jeho chlopeň nevšimla.
Hele, a jak začne ŽD vynášet obsah almar, začni se urputně bránit.

[127 Dobré ráno přeji! (Rpu?: 14.12.2006, 06:38:07 - Mail - x)
Dámy nebědujte, Vám se to podařilo upéct - na rozdíl od partají. Vám se jen aem tam drolej rohlíčky, jim se drolí koala....

A Nejnovější koleda tzv. Puchejří:
Chtěli jsme se celou dobu dohodnout, že vládnout budeme MY!

[128 Dobré ráno (martin TT: 14.12.2006, 06:59:27 - Mail - x)
MP mě opět potěšil, i když jinak než obvykle brilantně napsaným textem. Moje manželské srdce jásá, když může téměř v přímém přenosu sledovat drsnou výuku mladého ženáče! Pro labužníky zopakuji: \"Stran předvánočního šílenství bych poznamenal, že se pokouším přesvědčit svoji ŽD, že není smyslem svátků, aby padla mrtvá kvůli takovým banalitám jako je např. šmouha na okně nebo prach na zásuvce.\"

Druhý týden po svatbě a náš experimentální jedinec je již uveden do běžných pokusných podmínek. Jeho reakce je očekávatelná, až tuctová - nedokázal ale ještě překročit fázi snahy. Díky vedení výzkumného týmu snad rychle a bez následků překoná fázi zklamání a zmarnění, aby se dostal do žádoucí fáze rezignace. Dosavadní odolnost bych ještě přičetl nepravidelnému rozptylování pozornosti, jinak nevím, nevím....

[129 Anko - k těm almarám a vynášení (skimic: 14.12.2006, 07:36:28 - x)
... to je samozřejmě trvalý boj. Zde jsem použil poměrně banální princip, odkoukaný z průmyslu. Platí totiž, že skladové prostory jsou VŽDY o pár procent menší, než je třeba - nebo obráceně - každý sklad jakékoliv velikosti je okamžitě přeplněn.
Tedy - pod záminkou zkrášlení domova tvale snižuji počet kusů nábytku /částečnou výměnou/ - a eliminací úložných prostor tím eliminuji i masu VYNOSITELNÝCH věcí :o)

[130 ... tRvale snižuji ...sakra :) (skimic: 14.12.2006, 07:38:49 - x)

[131 BREJTRO PORÁNU, (rejpal t&t: 14.12.2006, 07:45:59 - x)
Martine, to Vám toho chudáka MP není líto? On se sem utíká s bebínkem, chce abychsme mu je pofoukali a Vy na něj takhle? Vždyť Modrý pták si jenom želá toho vánočního KLIDU a POKOJE, i za cenu pošmouhatělého okna či prachu na zásuvce.
A o tom klidu a pokoji přece Vánoce jsou, nebo už ne?

[132 Když si čtu (Foundryman: 14.12.2006, 07:53:01 - x)
navrhovanou squadru za socany, dodatečně mě obchází hrůza a říkám si zaplaťpámbu - Zaorálek, Hašek, Urban, Benešová, Havel... Figury jak z panoptika, fujtajbl.

[133 rejpale t&t (martin TT: 14.12.2006, 08:09:04 - Mail - x)
Sdělená bolest, poloviční bolest - jako zastánce \"léčby šokem\" bych rád, třeba i surovým způsobem, přál MP klid a pokoj co nejdříve.

[134 dobrý den...všem co nejsou ve válce blogů....a plácají se po zádech jak je to tady zvykem (Jirka původní: 14.12.2006, 08:15:10 - x)
a protože zvyk je i dobrá káva a dobré čtení tak jsem opšt zde...tram tarara ( to není překlep , ale fanfára), to na počest toho, že jsem nejsem pořád zdechlý v poloze ležícího střelce. Je tady docela mrazivý den ( ne jako na Šumavě pochopitelně)

Modrý ptáku.... Váš povzdech o Vánocích ve mě evokoval jistou vzpomínku na mého kamaráda, který se musel oženit v 18ti letech a který pox letech manželsrví říkal ( dámy jistě prominou) , že vybrat si dobrou manželku je najít v pytli plných korálovek jednu jedinou užovku a když má člověk to neuvěřirelné štěstí a není uštknut a užovku vytáhne, že to zas tak velký rozdíl není, neb je to pořád had.....odpusťe u nás všech tady je to jistě vyjímka tady nic takového jako hadi pochopitelně nejsou.... :-))))

Skimici...kocour se už o sebe postaral, jestli si vzpomenete na co narážím a udělal to ještě ostřeji než já, je ostrej a chytrej a tak to má být.

Foundry, uvidíme. Další kolo vyhrál, jen aby vyhrál zápas.

[135 >> foundry (dvd: 14.12.2006, 08:42:38 - x)
Ono to sice vypadá, že ta partaj nabízí to nejlepší co má, ale já znám od nich několik lidí na komunální úrovni, kteří - ač s nimi mnohdy zatraceně nesouhlasím - každopádně panoptikální figurky nejsou. Jenže by asi nechodili ukazovat caru jasnému slunéčku, hlasovací lístky, že tedy oni nevolili - a přitom by určitě nevolili, jenže bylo by pod jejich důstojnost to nějak prokazovat.

[136 jirko, nevím jak vy, ale já bysem se už na ty blogy vykarasila:))) (Rpu?: 14.12.2006, 08:44:25 - Mail - x)
Ono je fakt úplně fuk, co tam o nás drbou. \"Když maj čas a mlíko....\"

[137 A hele ho, kluka zelenýho! (Rpu?: 14.12.2006, 08:47:47 - Mail - x)
....\"Pan Topolánek nemá kontrolu nad svou stranou. To je pro mě vážná informace,\" řekl iDNES.cz pozdě večer Bursík....

[138 dvd, (Foundryman: 14.12.2006, 08:53:44 - x)
i z hlediska prostého počtu pravděpodobnosti patrně nebudou všichni příslušníci ČSSD úplní debilové. Avšak tato konkrétní jména mi nahánějí husí kůži, ještě že se ODS šprajcla.

[139 2 Rpuť (PeS: 14.12.2006, 08:54:14 - x)
Dobré ráno - teda, já se přiznám, že také nemám kontrolu nad svou stranou. Poté, co opustí mé tělo, ji svěřuji rozmarům kanalizačního řádu a její další cestu všehomírem nadále nekontroluji... Takže pro mě je zas závažná informace, že pro p. Bursíka je tato kontrola žádoucí...

[140 Rputi, já vím...už se karasím...:-))) (Jirka původní: 14.12.2006, 08:55:42 - x)
dvd v komunální politice jde vždy o trochu něco jiného....takm jsou silné místní vazby a lidé si vidí do talíře. A také za to nic moc není a je to spíše druh koníčku. Na druhou stranu když někdo je v té či oné straně má jistý názor na život a ten pak promítá i do té čističky a silnice....Třeba teď je u nás starostka od komunistů, jediný problém je , že její otec byl národní správce a zabíral nám majetky...osobně, hned 4 dny po únoru. Takže je tam jistá osobní anymozita z její strany. Nám je to jedno kdo tam sedí, vážně na to nemáme čas. Jedině snad to , že z celé obce vedou splašky do rybníka a tudíž by potřebovali čističku. Před rokem se podařilo přesvědčit jednu organizaci a jednu soukr firmu, že by mohli udělat dobrý skutek a dorovnat rozdíl, mezi dotací od státu a pořizovací cenou čističky.....a hádejte proč tio zazdili....no protože to není věc obce, když je to náš rybník a starostka moc dobře ví, že u nás byly dříve dobré \"žranice místních potentátů\" a od té doby co jsme zpátky žádné nebyly. To , že si ji stejně budou muset postavit je věc podružná....teď to mohli mít zadarmo, jenom museli se zajít podepsat. No nekupte to.

[141 Noooo....ona by to měla vlastně být vláda ČSSD s bezmocným Topolánkem jako premierem....a s čuňasem v zádech..... (Rpu?: 14.12.2006, 09:00:43 - Mail - x)
\"...ČSSD měla mít resorty zahraničních věcí, spravedlnosti, školství, průmyslu, zemědělství a místního rozvoje....\"

[142 Foundry, (Vít Blaha: 14.12.2006, 09:00:39 - Mail - x)
kde prosím Tě se dá přečíst ta navrhovaná sestava?

[143 Vítku, můžeš na chvilku na skype? (Jirka původní: 14.12.2006, 09:01:38 - x)

[144 Jirko, (Vít Blaha: 14.12.2006, 09:06:41 - Mail - x)
bohužel... Jsem na JMK úřadě a oni mají Skype v síti zakázán, takže jedině via e-mail...

[145 Už si brousim vidle...vono to bez tý defenestrace vážně nepůjde..... (Rpu?: 14.12.2006, 09:07:49 - Mail - odkaz - x)
...Poslanci totiž \"vykradli\" peníze určené na povinné výdaje státu a převedli je na vylepšení sportovních areálů či památek ve svých regionech....
... \"Kdyby se tak choval management soukromé firmy, bude mu hrozit stíhání za porušování povinnosti při správě cizího majetku,\" řekl hlavní ekonom HVB Pavel Sobíšek.

[146 Vítku (Jirka původní: 14.12.2006, 09:08:30 - x)
nechce se mi to psát, třeba v tu sobotu, jestli to vyjde.

[147 Dobře, (Vít Blaha: 14.12.2006, 09:11:19 - Mail - x)
nebo až odpoledne... To už budu na Skypu...

[148 Tak zavolej... (Jirka původní: 14.12.2006, 09:18:23 - x)
ostatním se omlouvám se za zaplevelení....

[149 Víťo, (Foundryman: 14.12.2006, 09:22:02 - x)
v dnešní MfD.

[150 Krásné ráno vinšuji. (Anka: 14.12.2006, 09:27:07 - x)
Bojím se otevřít noviny, co na mě z nich vykoukne. Hele, pořád platí, že ODS se na jednání vyflákla? Protože jestli ne, půjdu se po baráku poptat po kose a vídlích. No, čekala jsem, že zas něco vyleze, když je Béém jak pěna, ale že to bude tak šílený s tím seznamem, to teda nee.
Jinak, skimici, chce to kus osobní srdnatosti a hlavně nepolevovat! Já naštěstí dostala odstrašující příklad v tchýni, a jak známo léčba šokem je nejúčinnější.

[151 Paroubkovy psychotesty pro poslance:)))) (Rpu?: 14.12.2006, 10:15:34 - Mail - odkaz - x)
Tak to aby snad David požádal o zvláštní dotace pro Bohnickou léčebnu - prý se odtamtud dá velmi snadno utéct.....

[152 Rputi zdravím....ono se mu toříka , že chce psychotesty... (Jirka původní: 14.12.2006, 10:29:35 - x)
já Vám rád řeknu příklad, kde se testují zaměstnaci...u nás například. Nejen psychotesty , ale i jistá praktická cvičení a um je potřeba vyzkoušet , než se někdo přijme do práce. Ono je to velmi drahé, než se zapracuje. tak je potřeba si vybrat Ty u kterých je předpoklad, že to zvládnou rychle. Obrovská výhoda je ta, že jako \"vedoucí\" je dělat nemusím........a podobně je na tom \"vedoucí\" Paroubek...Křičí ...všichni na psychotesty....ale já ne, já jsem vedoucí... Ani on, stejně jako já, by jimi totiž neprošel. :-)))

Anko...každá tchýně je odstašující příklad. Já jsem se domluvil hned, s mojí nejdažší polovičkou , že skříně nebudou a tudíž není odkud cokoliv vypakovávat

[153 Foundry, (Vít Blaha: 14.12.2006, 10:43:59 - Mail - x)
díky. Já si nedokážu vůbec představit, že by s takovými lidmi někdo z ODS mohl sedět v jednom orgánu.

[154 Ale klidně (martin TT: 14.12.2006, 10:51:18 - Mail - x)
psychotesty kandidátů ČSSD, proč ne? Dokud nezavedou psychotesty na voliče, tak se budu moci rozhodnout, který program je mi méně nesympatický.

[155 Ještě k tomu prodeji perníku (ptakopysk: 14.12.2006, 10:59:50 - x)
v mateřský školce jste zapomněli na takovou pěknou tečku za tím případem. Vlítne na ně URNA, protože někdo (zhrzenej dealer, kterýmu utíkají kšefty) protidrogovýmu nahlásí, že se tam prodává právě uvařenej perník. A Komorous osobně jako první bude perlustrovat přítomné učitelky.

[156 Jiří, (Anka: 14.12.2006, 11:00:56 - x)
jste prozíravý chasník. Ale s těmi tchýněmi opatrně, prosím. Mohla bych si to vzít osobně:-)

[157 Každá je Anko jednou tchýně (Jirka původní: 14.12.2006, 11:05:38 - x)
smiřte se s tím......to , ale neznamená, že každá tchýně je špatná....Já mám naopak tchyni výbornou, skvělou, chytrou, dobře vaří, má nejchytřejší vnuky, a mám k ní nebetyčný obdiv.......doufám, že už, sakra ,na mne přestane mířit. :-)))))))

[158 (pf: 14.12.2006, 11:10:59 - odkaz - x)
Poslanci totiž \"vykradli\" peníze určené na povinné výdaje státu...
Ve vzache jednote, bez rozdilu stranickeho dresu, dodavam.

dvd - dekuji za poklonu: Lepsi nez delat urednika by bylo napsat scenar syroveho byrokratickeho hororu (do 18 nepristupneho) a strelit ho Nove a za strzene penize zalozit
Ceskou Stranu Nezavislosti (podle vzoru UKIP - viz odkaz)
Ta v nabidce ceskeho politickeho trhu chybi.

[159 Milé pf..... (Jirka původní: 14.12.2006, 11:16:40 - x)
pravidelnějšími návštěvami tohoto blogu kde se plácají pravičáci pozádech se z Vás stává také pravičák.....pozor na to :-))))

myslím si , bohužel, že v čechách by se nechytla liberální strana, natož podobná jako Uk Independence party....

[160 Jiří, (Anka: 14.12.2006, 11:27:16 - x)
hele, moc si nevyskakujte, i z Vaší drahé jednou s největší pravděpodobností bude tchýně.
A jináč si podovolím radu vetché kmetky, vykvajzněte se na to, nic na realitě nezměníte, jsme chamraď zavrženíhodná, nedá se nic dělat.

[161 Anko to přeci tak není (Jirka původní: 14.12.2006, 11:32:33 - x)
samotnému člověku je smutno, no ne? A moje nejdražší to vi a nechává jí to chladnou......mimo to jsme trochu divní rodiče, takový netradiční a neortodoxní. Takže vlastně nás nic nezaskočí.......

[162 Jirko p. (ptakopysk Metuzalém: 14.12.2006, 11:42:37 - x)
jestli se můžu vmístit stran tchýní... Svatba prvního z potomků udělá s matkou, tedy s děvenkou vaší starostlivou, móóóc divnou věc. Nechte se překvapit :o)

[163 A je to !! (Sumavák: 14.12.2006, 11:47:52 - x)
14.12. 2006 11:36

PRAHA - \"Já bych nebyl předsedou takové strany, kde by si každý mohl dělat, co by chtěl,\" řekl doslova Paroubek.

[164 Jiří, (Anka: 14.12.2006, 12:03:54 - x)
když myslíte:-)) Fakt ale je, že partner Vašeho dítka se nemusí vydařit natolik, aby se zařadil a už je to.
Šumaváku, Tebe to překvapilo? To by tak hrálo, aby si klidně měl každý svůj vlastní názor. Teď už jen ta národní fronta a máme to v suchu.

[165 Anko, já jen, že to klidně (Sumavák: 14.12.2006, 12:13:29 - x)
takhle veřejně, \"na plnou hubu\" plácne!
Že by mu někdo snad vzal kyblíček?

[166 Šumaváku (martin TT: 14.12.2006, 12:16:46 - Mail - x)
pomůžu si citátem z klasiků - To je blbý, to se bude líbit!

Paroubek veřejně \"na plnou hubu\" plácne cokoliv, co má naději, že bude s aplausem slyšeno.

[167 No, on už toho klidně (Anka: 14.12.2006, 12:17:21 - x)
takhle veřejně \"na plnou hubu\" plácnul tolik a vždycky mu to prošlo. Když plánuje ty psychotesty pro poslance, podrobí se jim taky? Já jen, aby nepřišel o mandát:-)

[168 pane majiteli (jasan: 14.12.2006, 13:09:34 - x)
muzu sem obcas?

[169 Jasane....když si dovolím zastoupit \"pána brány\" proč by ne (Jirka původní: 14.12.2006, 13:22:00 - x)
vždyť je to otevřené, alespoň to tak vždy bylo.....ale snad nedostanu na kokosku. :-)))

Šumaváku, už to ADSL je funkční?

A jenom dotaz, kde jste slyšel tak krásný Paroubkův výrok?

[170 2 Šumavák (PeS: 14.12.2006, 13:36:26 - x)
ona kdysi existovala jedna písnička... englycká... a protože tou englyčtinou tak plynně nevládneš, učuním stručný, leč výstižný překlad:
\"Ano, to je můj gang, můj gang, můj gang! A já jsem šéf. A já jsem vůdce. Jo je to můj gang, můj gang, můj gang...\" a to se opakuje do zblbnutí.
Že tu písničku slyšel i někdo jinej, je vysoce pravděpodobné, téměř jisté. Že si z toho ale někdo udělal celoživotní program je s podivem...

[171 tzeda jenom něco nového... (Jirka původní: 14.12.2006, 13:44:07 - odkaz - x)
Šéf ČSSD: Odpadlíky vyloučíme nebo odstoupím......a to jako odkud, vždyť jestli vyloučí všechny tak tam zůstane sám. jako bych slyšel jednoho nejmenovaného.....co tam taky zůstal sám......ale
Jinak je celý článek v lidovkách , pokud nepůjde odkaz

[172 Jiří, (Anka: 14.12.2006, 14:07:29 - x)
myslíte kůl v plotě? Toho bohdá nebude, kdyby je měl řetězem přivázat. To tak, aby si klidně někde courali, když on nasazuje vlastní životní krk za lepší příští. Jste nevděčník, když to zlehčujete.

[173 to je takovy (jasan: 14.12.2006, 14:11:26 - x)
navod pro clenstvo.... at udelaji co udelaji, nekoho vylouci....

[174 Jasane, zdravím a (Anka: 14.12.2006, 14:11:49 - x)
můžete sem kdykoliv se Vám zachce, Šumavák není žádný Herodes a osazenstvo téhle kavárny taky nejsou žádní krvechtiví divoši. No, ačkoliv ...

[175 jasane, anko, (šimon klein: 14.12.2006, 14:16:54 - x)
zvl. když vám nevadí, že si na Vás založí někteří profesionální informátoři spis.....to víte, pořádek muší bejt...
Welcome on the board !!

[176 šimone, (Anka: 14.12.2006, 14:18:49 - x)
o kom se nemluví, jako by nebyl, tedy podle toho modelu i o kom se nepíše, jako by nebyl. A na pořádek, na ten si potrpím.

[177 no kdyz (jasan: 14.12.2006, 14:25:56 - x)
uz se mi dostalo te cti byt citovan na osminohych zviratkach do dukaz upadku pravicaku, tak to risknu...

[178 Jasane, (Anka: 14.12.2006, 14:33:47 - x)
teda troufnu si radit, snad mě nemajznete. Já bych to na Vašem místě neřešila. To je nekonečný příběh.

[179 Ale Jasane no tak (Jirka původní: 14.12.2006, 14:33:52 - x)
Jaký risk, přinejhorším Vás popravý.......ups poopravý, že se pletete.

Anko vždyť z toho RáJe nás přeci vyhnali tak jaké pak zlehčování.....a zde si dovolím drobnou odbočku ke tchýním a .......co byste chtěla za jedno žebro ? :-)))))

ps. Samozřejmě to říkal Bůh Adamovi, když si trošku, ale jenom trošičku povzdechl, že si to představoval jinak

[180 jasane, (šimon klein: 14.12.2006, 14:34:33 - x)
musím Vás poučit o politické korektnosti: máte používat nezkreslená jména, opak svědčí o malosti ducha a nulových argumentech (či tak nějank).....
Patrně pisateli uniklo, že většina lidí tady ty zkomoleniny nepoužívá pro nedostatek argumentů (páč když nadávám, argumenty nepoužívám, že ano?)ale proto, že (i když nenadávám) si komoleného hluboce nevážím a tímto vynáším svůj soud.....takže už zbývá jen ta malost ducha....bacha na to !!!

[181 nene (jasan: 14.12.2006, 14:38:36 - x)
resit nic nechci a tady ne tuplem.... ani bych to nezminoval, ale nedalo mi...... jako ukazka mistniho folkloru. Ale uz Anko mlcim

[182 Jiří, (Anka: 14.12.2006, 14:41:28 - x)
hele, já tu psala, že chci něco směnit za žebro? Tse, tse.

[183 Jasane, nee, (Anka: 14.12.2006, 14:43:13 - x)
jen pěkně mluvte, to by se Vám líbilo, jen se z dáli dívat!

[184 ale kdez (jasan: 14.12.2006, 14:46:24 - x)
jde o zebro ci zebirko? a ci? a jak upravene? skuzte labuznik.com

[185 Šimone, (Ifča: 14.12.2006, 14:49:39 - x)
no, pěkné... to o mé výhradě k používání zkreslených jmen jsem psala já... Po několika příspěvcích, kterým jsem si tam dovolila vyjádřit nesouhlas se způsobem, jakým bylo zneužito zdejší diskuze...
Že budu mít šanci to schytat z obou stran bych tedy nečekala... i když připouštím, že jste nejmenoval... (ovšem já předtím taky ne).

[186 Anko Vy ne....ale přeci takhle podle jedné knížky vznikly tchyně..... (Jirka původní: 14.12.2006, 14:51:51 - x)
a pokud si vzpomínám, to je ta kterou si rozhodně za příklad neberete.....

ostatní, jak je to možné , že se pořád plácáte po zádech , tak takhle by to teda nešlo Nějaké kontroverzní téma, se musí objevit. Na příklad....jak to ti hnusní imperialisté dělali, že se posílali Ty brouky...a jak potom mládež , která je hledalal na poli má mezery ve vzdělání a chce mít společné výrobní prostředky.....myslím, že pro začátek dobré, ne?

[187 Hedeďte, lidi, nechte toho pošťuchování (Dana: 14.12.2006, 14:53:00 - Mail - x)
a raději mi poraďte,jak mám zabalit cukroví tak, aby přežilo pokud možno vcelku leteckou přepravu?

[188 Dano... (Jirka původní: 14.12.2006, 15:00:25 - x)
to přeci je jednoduché....rohlíčky zabalte každý zvlášť, do bublinkové folie a spodek přilepte vteřinovým lepidle z dřevotřísky vyřízlou dlahu......jen tak se nerozbijí..... :-))))

ps. Vážně nemáte šanci. Rodiče nám každý rok posílali a zkoušeli různé způsoby.....a přilétali drobky v krabici. Nejhorší je , že nejhorší neplechu dělají ty co mají veprostřed marmeládu, nebo náplň.....

[189 ifčo, (šimon klein: 14.12.2006, 15:01:46 - x)
nebudete věřit, ale to nebylo o Vás, protože to fakt netuším, že jste to psala, to tu napsal někdo jiný, jakýsi nahližitel či tak nějank, nemám chuť to hledat a reagoval i na můj název tarantule....ale na druhou stranu si opravdu myslím (a teď už bez srandiček) - a také proto, že většinu zdejších lidí znám osobně -, že tito lidé používánim slov jako puchejř, parouback apod. vyjadřují především svůj postoj, hodnocení toho člověka/jevu, to že si ho neváží, než to, co se jim snaží přišít leví....když opakovaně někdo napíše, že tímto je pisatel zkomoleniny vyloučen z diskuze s ním, tak to chápu jednoznačně jako pokus o útěk z diskuze, ve které se mu přestává dařit......
(obdobou téhož přístupu je vlastně i opačné, kladné hodnocení typu: náš genius, moje myšička apod. - tihle mají přece také svá jména..). Takže tak.

[190 Dano, nevšímej si ho, (Anka: 14.12.2006, 15:10:33 - x)
je to mstivej prevít zákeřnej i s těma jeho radama (spokojenej, Jiří, takhle by to mělo vypadat?)
Myslím, že bys měla po vrstvách ho proložit nejlíp buničinou a do pevný krabice.

[191 Šimone, (Ifča: 14.12.2006, 15:11:59 - x)
nojono... na stará kolena budu vztahovačná ještě!
Jinak - v zásadě já to taky nijak zvlášť nekritizovala, ono i to mé připodotknutí u konkurence bylo míněno jinak. Vlastně to chápu přesně jak jste napsal... lidé tímto označením dávají najevo svůj postoj. Tj. \"nemám rád P.\". Fajn. Při prvním přečtení to tedy vím (taky ho ráda nemám). Takže fakt příspěvky s těmito označeními už dál nečtu... neříkají nic jiného než \"nemám rád P.\" a to furt dokola.
A NENÍ to kritika - já bych si ji nemohla dovolit; tím, že opakuji nejraději pětkrát to samé, aby má geniální myšlenka nezapadla, jsem poměrně profláklá... (a že mě tím pádem občas někdo neposlouchá, i když zrovna říkám něco důležitého, se mi holt tím pádem přihází)

[192 Ifčo, jestli smím, (Anka: 14.12.2006, 15:16:59 - x)
neberte si to tak. Všichni už jsou hotovými lidmi a jen stěží lze doufat, že se někdo radikálně změní. A pak, tady to stejně asi nevyřešíme. Myslím si, že je nám to většinou buřt, co kde, kdo s kým atd.

[193 Anko, (Ifča: 14.12.2006, 15:18:40 - x)
ale tohle je mi poměrně buřt taky... To je jen můj setrvalý komplex... vysvětlit vše do detailů, že abych byla ve své genialitě správně pochopena :-) Pravda, vychází mi to jen zřídka. :-)

[194 Anko, Jiří - (Dana: 14.12.2006, 15:21:20 - Mail - x)
donesla jsem si jakousi vysávačku vzduchu a letovačku spešl pytlíků, prý se takto zavařené a vysáté opravdu nerozdrobí. No - uvidím! Ale to vteřinové lepidlo není špatný nápad! Však prý se z 50 % jí očima, takže pohled - vize - zůstane zachována..těch zbylých 50%, připadajících na žaludek, musí příjemci oželet! :-)

[195 Ifčo, (Anka: 14.12.2006, 15:22:19 - x)
i Vy osobo nešťastná:-)) Tohle chcete praktikovat na netu? Jejda, to snad raděj že bychom začaly vařit?:-)))

[196 Odkaz na to, že Klaus je načuřenej jsem dala o patro vejš. (Rpu?: 14.12.2006, 15:22:51 - Mail - x)
Jinak, nos tam sice mezi ty spravedlivý nestrčim, ale už se mně pomalu začíná zmocňovat arachnofóbie. Lidi, že se na to nevysejříte....

[197 Dano, (Anka: 14.12.2006, 15:23:33 - x)
a hele, což kdybys z toho udělala drť rovnou, ať nemáš pochyby? Ne, do hlavy nee!!

[198 Rputi, zdravím (Anka: 14.12.2006, 15:24:37 - x)
volám po tom už drahnou chvíli, ane nikdo mi nevěří :-(((

[199 Ifčo, (Dana: 14.12.2006, 15:27:28 - Mail - x)
já tě chápu. :-) Nelíbí se mi komolení jmen, ale asi s tím nic nenadělám. Doba se zrychlila natolik, že při každé zmínce o politikovi,kterého nemusí, muset opisem vyjadřovat i svůj citový postoj k tomu kterému, je časově neúnosné. Ostatně - u politiků se komolení jmen nosí na všech stranách barikád. (A pro náhodné nahlížející: Moc prosím, nekopírovat jinam! Já nemám čas brouzdat kamkoli a vyhledávat kdo, kam a za jakým účelem a vysvětlovat, doplňovat do plného znění, případně obhajovat svůj názor) :-)

[200 Anko - (Dana: 14.12.2006, 15:30:34 - Mail - x)
ad drť - asi to tak nakonec dopadne, protože já su prskavka a při třetím marném pokusu o ubalení balíčku za použití výše uvedené techniky vzplanu a pak bude následovat už jen ta drť! :-)

[201 Dano, (Anka: 14.12.2006, 15:31:43 - x)
vzpomeň na Horníčka, jak balil to umyvadlo, snad Ti to pomůže:-))

[202 A ty, co je tak pohoršuje komolení jmen, (Rpu?: 14.12.2006, 15:40:59 - Mail - x)
upozorňuji, že tak vznikla převážná většina příjmení a to už dávno před Marií-Terezií a nejen v češtině a úmyslné komolení je jedním z nástrojů vývoje jazyka, takže si své minoritní votum račte strčit za čepici...:))

[203 Ale, Rputi, (Ifča: 14.12.2006, 15:43:59 - x)
nepohoršuje - prostě nudí, toť vše... (A už jsem podotýkala, že to nebylo míněno jako kritika.)

[204 Rputi (jasan: 14.12.2006, 15:45:20 - x)
arachnofobie.... no - chtej take zit, tak je sudte mirne...

[205 Vaše starosti... :-))) (Dana: 14.12.2006, 15:52:31 - Mail - x)
Právě odešel soused - půjčil mi past a tak jsem ji nainstalovala na půdě. Jsem zvědavá, co chytím, chytím-li? Bude to opravdu kuna??? Zítra povím,jak jsem dopadla, coby žena-lovec. -))) (Pro zelené tělem i duší - do té pasti se chytají živá zvířata a pak se odnášejí hoooodně daleko od domu,takže jim trvá až tři dny, než se vrátí! )

[206 Dano, (Ifča: 14.12.2006, 15:54:20 - x)
a za jak dlouho po nich se vrátí ten odnašeč? :-)

[207 Ifčo, (Dana: 14.12.2006, 16:07:38 - Mail - x)
záleží, co a koho cestou potká!Kolem kolika hospod jest mu jíti. Někdy se, pravda, stane, že odnašeči jde naproti rozzuřená spolubydlící s poukazem, že ta kuna je tam znovu už asi 3 hodiny! :-)

[208 jasane, já je nesoudím - mně jsou ukradený... (Rpu?: 14.12.2006, 16:09:18 - Mail - x)
jen to plkání o nich tady mi přijde jako ztráta času. Na světě je tolik zajímavějších věcí.....:)))

[209 Dano a Anko....já nejsem zákeřný ani pomstichitvý... (Jirka původní: 14.12.2006, 16:42:28 - x)
to jenom tak vypadá....:-)))) Já jsem dneska nějak rozjetý, všechno totiž jde tak jak se má a to se mi ohromě líbí....

Dano, vážně, proč ji nechcete mít (kunu) na půdě...? My když máme u ovcí kunu tak je to super, nejsou tam hlodavci...

[210 Jirko, (Dana: 14.12.2006, 17:09:23 - Mail - x)
protože pod tou půdou nebydlí ovce ale já! A zkuste si to někdy! Rota vojáků nenadělá uprostřed noci takovou rotyku! Jinak by mi ani nevadila, pokud by ovšem ty hlodavce lovila přímo tam,kde bydlí, ale to ona ne! ;-)

[211 Tak, zatím se loučím, (Dana: 14.12.2006, 17:10:40 - Mail - x)
jedu pro jabkovici a možná i slivovici! :-))))

[212 Dano (skimic: 14.12.2006, 17:23:14 - x)
rychlost doručení balíku kupodivu závisí i na jeho obsahu!
Pamatuji se, že když jsem byl na vojně - balíky s cukrovím, bábovkami a ostatními \"srágorami\" šly tak dlouho, že o bábovku se dal brousit bodák a marmeláda v cukroví se změnila v kvalitní pryž.
Ne tak balíky se speciálním obsahem! Má tchyně, byla/je totiž i vyhlášenou specialistkou co se týče naložených olomouckých syrečků. Kdo nezná /jednodušší varianta/: syrečky se ve sklenici postupně prokládají a prosypávají kmínem a cibulí, plná nádoba se trošku proleje pivem a nechá odležet. Znalci nechají chvilku odležet na parapetu, aby k \"tomu\" trošku mohlo i to sluníčko a teplo. To jen na okraj.
Pamatuji se, že tento balík byl jako jediný pečlivě trasován s průběžným telefonickým hlášením do kasáren - s ujišťováním se, zdali si \"voják\" balík opravdu BRZY vyzvedne :-)

[213 Dano, (Anka: 14.12.2006, 17:27:16 - x)
už jsi v prachu, ale i tak se podělím se zkušeností jak na kunu na půdě. Já tam té potvůrce pár dní vyhrávala, teda ne doslova, činilo se rádio (ačkoliv možná kdybych zapěla já, byla by v prachu v ten ráz) a kuna se už na půdě neobjevila.

[214 Anko pokud jste ji (Jirka původní: 14.12.2006, 17:45:09 - x)
pustilo RAAAAADIO impuls tak to teda vydržela poměrně dlouho.

[215 Jiří, (Anka: 14.12.2006, 17:51:44 - x)
to ode mě chcete moc, to už si nepamatuju. Ale páč mi Vámi zmíněné rádio vůbec nic neříká, nejspíš jsem ho nikdy naladěné neměla.

[216 Anko to máte kliku a (Jirka původní: 14.12.2006, 18:00:23 - x)
kuna se dožívá stáři v plné duševní svěžesti.... :-))
ps. Koukal jsem nahoru a Dana tam něco napsala o daních tak si jdu počíst jak to bude příští rok ( tento pochopitelně) drahé, dýchat vzduch

[217 Ahoj! Sláva nazdar výletu, (Sumavák: 14.12.2006, 18:03:50 - x)
nezmokl jsem, už jsem tu. Na chvíli než uschnu.:-))
Co je nového? (teda kromě Jičína, Paky, Dvora... a tak).
Pavouci ještě kopou kolem sebe , nebo už se perou mezi sebou?

[218 Šumaváku, ale no tak.... (Jirka původní: 14.12.2006, 18:06:22 - x)
my se tady přeci jen plácáme po zádech....a nesledujeme nikoho, kdo o nás píše.....to víte Vy jako pán brány jste extrémně populární....vždyť Vy provozujete fašistický blog a trestní oznámení se jistě sepisují... :-))))

[219 Dano, chtěl jsem původně (Sumavák: 14.12.2006, 18:07:14 - x)
doporučit: nechat cukroví na plechu a zalaminovat. Ten odsávací sáček je něco podovbného, možná by to opravdu chělo dospod nějaká karton, či něco pevnějšího.

a hlavně: UDĚLAT FOTKY A TY K TÉ DORUČENÉ DRTI PŘILOŽIT !!!!

[220 Myslíte, (Pavel Kořenský: 14.12.2006, 18:27:31 - Mail - x)
že když Pablbek mluvil o těch psychotestech, tak měl na mysli i to, že nechá otestovat sebe ?

Pokud ano, tak je docela odvážný. Aby ho nakonec nezbavili svéprávnosti. :-))))

[221 No, Pavle, (Anka: 14.12.2006, 18:31:41 - x)
taky jsem tu obavu vyjídřila, ale on Paroubek pohovořil o příštích volbách. A což když už v dalším období kandidovat nechce?

[222 Pavle, už jsem říkal nahoře... (Jirka původní: 14.12.2006, 18:34:00 - x)
vedoucí nikdy testy, a ostatní kolektivní věci, kdy by se mohla ukázat hloupost a nešikovnost zásadně nedělá......

[223 Ovšem musím uznat, (Pavel Kořenský: 14.12.2006, 18:36:15 - Mail - x)
že ODS mně po delší době udělala radost.
Konečně snad definitivně kopli toho ulhaného zmetka do zadku.

Vládnout sice nebudou, ale ať si to Pablbek klidně zkusí ještě jednou, když je na to tak žhavej.

[224 Pavle...jasně . (Jirka původní: 14.12.2006, 18:42:56 - x)

[225 Jenom jsem zvědav, (Pavel Kořenský: 14.12.2006, 18:46:24 - Mail - x)
jak bude Muž s bradavicí sestavovat vládu a jak bude vládnout.
Na to si rád počkám a opravdu si to budu vychutnávat.

Jediná drobnost mně na tom štve, totiž to, že Za orálek bude nejspíš ministrem věcí zahraničních a nadělá fůru zmatků a ostudy. Ale co se dá dělat.

[226 Tedy (Pavel Kořenský: 14.12.2006, 18:49:44 - Mail - x)
pochopitelně pokud ODS zase nevymyslí nějakou opičárnu, jako třeba jít do vlády koalice ČSSD, ODS, KDU sestavované Pablbkem.

[227 No Pavle (Jirka původní: 14.12.2006, 18:51:44 - x)
jak bych to řekl ....lidem s kapitálem ani Paroubek neublíží. Bohužel to vždy odskáčí Ti, pro které se Paroubek obětuje ....ale jak se tady říká...každý svého štěstí strojvedoucím.

[228 No, (Pavel Kořenský: 14.12.2006, 19:01:37 - Mail - x)
když se podívám na můj \"barometr\", kterým jsou názory na www.novinky.cz a vidím:

1341 hlasů - ODS už nemá morální ani právní nárok na sestavení nové vlády
822 hlasů - ODS je hanbou České republiky!
691 hlasů - vše porad dokola!!!NOVE VOLBY A ZATOČME S RUDOU LUZOU!!!!
593 hlasů - Topolánek se stává neřízenou střelou. Už ho nezvládá ani tatík Klaus.
481 hlasů - Ty jsi fakt mimo. Teď to byl podraz od ODS jak sviňa.


tak je podle kvikotu jasně vidět, že ODS udělala správnou věc. :-)))

[229 Ano kvikot je jkednoznačně nejlepší barometr. (Jirka původní: 14.12.2006, 19:05:52 - x)
a pak taky nářek a nadávky na psovi jsou fajn....

[230 Jirko původní, (Pavel Kořenský: 14.12.2006, 19:06:45 - Mail - x)
copak lidi s kapitálem, ani lidé bez dluhů se ničeho moc bát nemusí.

Ale voliči KSČSSD, kteří mají nabrané spotřebitelské úvěry to budou mít složitější. Za rok nebo dva přijde první vlna masových exekucí u těch, kteří si půjčili od různých Providentů a to bude teprve kvikotu.

[231 Jo to bude život.... (Jirka původní: 14.12.2006, 19:16:06 - x)
mimochodem Pavle budeš zítra u V. ?

[232 Jirko původní, (Pavel Kořenský: 14.12.2006, 19:40:28 - Mail - x)
bohužel se musím u Vodičky omluvit.
Moje drahá má ve školce dlouhou, takže hlídám dítě.

[233 *************ABYCH UPOUTAL********* (skimic: 14.12.2006, 20:01:34 - x)
NOVÁ HOSPODA NAHOŘE! Rychlý refresh, příjemná společnost - a ty daně prostě nějak přežijeme :-)

Fakt - i jedno okno navíc je prostě navíc :o)

Velmi pokorně se tedy PŘIMLOUVÁM...

[234 (: 11.03.2007, 11:33:38 - x)
jo sem totalne v prdeli

[235 vfvf (NIKDY NEZAPOMENU: 24.09.2008, 17:58:59 - odkaz - x)
fůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůj



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: