Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Čtvrtek, 4.01.2007

Kde ty loňské sněhy jsou....?

V Americe !!!

 


Z tisku:

3.1. 2007 15:08

Zatímco v ČR zatím na pořádnou zimu marně čeká, obyvatelé amerického středozápadu mají i ve středu úplně opačné problémy. Colorado, Nebrasku, Kansas a Oklahomu pokrývá už týden třímetrová vrstva sněhu. Na pomoc lidem i dobytku musela být nasazena Národní garda, která z bitevních vrtulníků shazuje také potravu pro stáda krav.

Národní garda obchází všechny domy v Coloradu a na západě Kansasu, které jsou nadále bez proudu a zjišťuje, zda jejich obyvatelé nepotřebují pomoci.

Nepomáhá se jen lidem, ale také dobytku, protože dobytkářství je nejdůležitějším ekonomickým odvětvím celé oblasti. Z vrtulníků se shazuje potrava pro dobytek, aby se neopakovala situace z roku 1997, kdy za podobného počasí uhynulo na 30 000 kusů krav, které jsou uvězněny ve sněhu. "Snažíme se je nezasáhnout.," uvedl šéf sboru Národní gardy v Coloradu Nick Cornelius.(celé ZDE*)

 

Něco mi to matně připomíná... teda, až na ty vrtulníky. Těch 8 vojáků, co jelo vyprošťovat Přední Výtoň, ti je neměli.

Pravda, také jsme neměli tři metry sněhu. V Americe je holt všechno větší....

Já si dělám srandu, ale po loňských zkušenostech si představuji ty tři metry a normálně na mě padá děs!

Co je proti tomu Topolánek s milenkou?

 





Komentáře

[1 Šumaváku (Venkovan: 04.01.2007, 11:53:45 - x)
nemáte známeho nějakého zaříkavače nebo šamana.Chystám se na Šumavu na běžky.Tak do 14dní jestli by s tím něco nešlo udělat.Pomáhej Vám Krišna.

[2 Venkovane (dvd: 04.01.2007, 12:10:26 - x)
ten zaříkávač by ale musel být obzvláště kvalitní, aby nám toho sněhu nenapadlo jako loni, prostě tak akorát. On si to opakování loňské zimy Šumavák nezaslouží.

[3 Ví bůh, že nechci strašit.... (Rpu?: 04.01.2007, 12:12:12 - Mail - x)
....Ve většině zimních středisek ve francouzských Alpách byl vyhlášen čtvrtý z pěti stupňů lavinového nebezpečí po vydatných přídělech sněhu v posledních dnech.

Předtím byla o sníh spíš nouze a byly obavy, že to poznamená celou zimní sezonu.

Laviny hrozí i v Rakousku
V některých oblastech Rakouska napadlo v uplynulých dnech až šedesát centimetrů nového sněhu, což má za následek zvýšené nebezpečí pádu lavin.

Na severu Tyrolska a v sousedním Vorarlbersku na území západní alpské republiky platí dle agentury APA čtvrtý stupeň na pětistupňové lavinové škále.

Innsbrucká horská služba varuje, že je nutno počítat s uvolněním sněhové masy v oblastech s nadmořskou výškou nad 1 800 metrů. Nejohroženější je Arlberg, Rätikon, Verwall a v blízkosti alpského průsmyku Silvretta mezi Tyrolskem a Vorarlberskem....(aktuality)

[4 rputi, (šimon klein: 04.01.2007, 12:15:35 - x)
víš co se dělá s některými posly ???

[5 Můj zaříkávač teď zaříkává (Sumavák: 04.01.2007, 12:16:54 - x)
sníh!
Ale mám známého (trénuje biathlon) co by Vám mohl opatřit kolečkové běžky..., (abyste na Šumavě neplašil oba tetřevy)
:-))

[6 šimone, když nikde nic jinýho vo sněhu nejni...:))) (Rpu?: 04.01.2007, 12:23:34 - Mail - x)
Já se jen tiše modlím, že aby se vyhlo - kruci!

[7 Šumaváku (Venkovan: 04.01.2007, 12:47:24 - x)
ke kolečkám nemám důvěru,tak holt nastoupí pěší tuistika po vyznačených trasách.

[8 Vážení, (PeS: 04.01.2007, 13:53:57 - x)
kdo chvilku psal, už píše opodál - a Vy už jste tady. (no já vím, že to sloveso tam má být jiné...). Tak jen upozorňuji, že dole jsem ještě přidal příspěveček...

[9 ...ale šumaváku, takové nosné téma nahradit dobytkem ve sněhu (Dusan Neumann: 04.01.2007, 14:33:28 - x)
a já abych se tu trápil o mazanější americké verzi Kuchtové, kterou budou dnes volit jako mluvčí Sněmovny representantů. To \"mluvčí\" tady znamená náčelnici.
Jinak si neodpustím poznámku k těm zapáleným lejtkům. Nedovedu si dost dobře představit, že bych přišel domů a řekl dceři Míše \" hele tady jsem si převedl novou maminu, ale dávej na ní bacha a kdyby jí to táhlo do baru tak ji jednu pleskni, nezapomeň, že chlastat smí až od jedenadvaceti\"\"\"
Osobně jsem přesvědčen, že těm dámám, bez ohledu na věk jde skoro vždycky a jen o šrajtofli toho přechodvýho hejla. Když zjistí, že pleš a šedivost vousu není náležitě vykompenzována výší bankovního konta, se shovívavým úsměvem odpluje. Takže, chce-li si žena toho svýho pojistit, nesmí dopustit aby viditelně zbohatl. Rozfofrováním manželových peněz k rodinnému štěstí, hurá!!!

[10 hmm, (šimon klein: 04.01.2007, 14:37:05 - x)
tak asi proto je u nás doma tolik štěstí a prázdná lednice.....děkuji za poznání

[11 Dušane, ale já to téma (Sumavák: 04.01.2007, 14:37:54 - x)
nezměnil ! Furt je to o dobytku a kalamitě!
Jo, na tom středozápadě trochu i o sněhu.

Ale tady žádný sníh není a přesto je v Praze kalamita.
:-))

[12 Šimone, ovšem pravda je, (Sumavák: 04.01.2007, 14:40:32 - x)
že dokud ti dva nic nemaj a bojujou společně o přežití, jsou spolu štastni.
Jak přijde majetek...nastávají jiné starosti a štěstí (můůůška jenom zlatá) mizí!

[13 ..jo, dokud se není o co soudit, láska vítězí (Dusan Neumann: 04.01.2007, 14:53:55 - x)

[14 šumaváku, to byl pokus o fór, (šimon klein: 04.01.2007, 14:56:14 - x)
nemusíš to rozmazávat:-))
Ohne srande si ale myslím - jak to naštěstí sleduji u cizích (to vždy potěší), že do jisté míry lepší startovní podmínky dnešních(!) mladých oproti v bývalém režimu (lépe se některé nezbytnosti sháněj - samozřejmě, jak už do mě natloukl MP, není to zadarmo úplně) vytvářej větší zpovykovanost u některých z nich a tihle experti si uměj pěkně znepříjemnit život už v počátcích...takže souhlas.
Jenom si potichu říkám, oč radostí i ti bezproblémoví jsou v počátcích ochuzeni - dodneška se ženou si pamatujeme, jaká to byla tehdy slavnostní chvíle: sehnali jsme pračku,která po výměně už netekla, židle ve správné farbě, stůl a navíc se ho podařilo hned opravit, kočárek a i ty noví nešmajdaví kolečka sehnat napoprvé, atd....

[15 Poprskal jsem Vás, blahorodí...\" (Rpu?: 04.01.2007, 15:00:42 - Mail - odkaz - x)
Tedy dokud Klaus Paroubka neprohodí zavřeným oknem do Jeleního příkopu tak si ten Puchejř bude myslet, jak je panem presidentem milován....:)))

Na ODS v opozici to definitivně dozrálo!

[16 Napada Vas (Petr Kunetka, zlocinec: 04.01.2007, 15:02:44 - Mail - x)
nejaky zpusob, jak dobremu a dlouholetemu zakaznikovi napsat, ze nejsme schopni mu poskytnout sluzby, ktere naprosto nutne potrebuje?
Nekdy mne moje prace ani moc netesi ;(

[17 Poslouchám tu přes internet (Sumavák: 04.01.2007, 15:07:06 - x)
Countryradio (jak jsem bez toho do teď mohl žít??)a teď ve zprávách referovali o Paroubkově dnešní návštěvě na hradě tak, že jsem čekal, že na závěr vystoupí osobně a řekne:
\"právě--jsem-- se--vrátil z - Hradu. Pan --president--všechny --mé--návrhy--PŘIJAL !!\"

[18 Sakra... (ptakopysk : 04.01.2007, 15:07:44 - odkaz - x)
škoda že tady není O.K. když máme takové nosné téma. Ta by do diskuse vnesla pohled z druhé strany a jak praví klasik, asi by nám spadly šupiny z očí, popřípadě brada. Čímž nechci nikterak naznačovat, že O.K. jest prospektorkou ve šrajtoflích postarších gentlemanů, nýbrž že vzhledem ke své právnické praxi a věku má jiný náhled na věc...

[19 Vážený pane, (šimon klein: 04.01.2007, 15:08:20 - x)
s politováním musím konstatovat, že řady našeho vysoce kvalifikovaného a přátelského personálu prořídly - došlo k politováníhodné události, kdy klíčoví experti - ve snaze vám vyjít vstříc - zahynuli při řešení Vašeho problému sebevraždou/smíchem/opilstvím/nudou (zaškrtněte vybrané).
S dokonalou úctou Picpus.
....na doslovnosti netrvám......

[20 Petře, to je hrozné ! (Sumavák: 04.01.2007, 15:11:41 - x)
je-li to dobrý zákazník, tak to risknout, omluvit se mu, doporučit mu nějakou konkurenci a současně mu na příští zakázku an block nabídnout nějakou slevu - asi dost pořádnou.
já když nezvládám, tak to tak dělám.
Pravda je , že se mi od té konkurence rádi vracejí a většinou ani tu nabídnutou slevu nepožadují.

[21 To: Sklein (Petr Kunetka, zlocinec: 04.01.2007, 15:12:36 - Mail - x)
Verite (nebo veris, nevim, jak na tom jsme ;) ze to neni tak daleko od pravdy...?
Budu se drzet Joe Martina a proste napisu pravdu a vynalozim maximalni snahu aspon zabranit katastrofe...

[22 Tak jestlipak to Brunclík ustojí.....? (Rpu?: 04.01.2007, 15:15:24 - Mail - odkaz - x)
...\"Redaktor Stanislav Brunclík například kompletně politickou scénu označil slovy: \"Kdyby tihle dětinové poměrně citelně nezasahovali do našich životů, bylo by jejich soutěžení, kdo dočůrá dál, případně výš, celkem nezajímavé.\" Hovoří například o \"takzvané demokracii,\" zlobí se v dopise Paroubek.
...\"Jsem přesvědčen, že se autoři reportáže ani nesnažili zastřít úmysl, kterým bylo poškodit dobré jméno ČSSD i mojí osoby, popřípadě zesměšnit celou politickou scénu země,\" uzavřel Paroubek s tím, že se proto rozhodl podat na obsahovou stránku reportáže stížnost Radě pro rozhlasové a televizní vysílání.

[23 petře, (šimon klein: 04.01.2007, 15:16:07 - x)
to musí bejt hrozný, zaměstnávat opilce ...:-)
A jak jsme na tom, to Ti povím u Vodičky.....

[24 zločinče (martin TT: 04.01.2007, 15:18:18 - Mail - x)
nemusím říkat, že kupodivu nejhorší je něco slíbit a pak to opravdu nestihnout. I když nerad, tak taky odmítám, mám výhodu, že se můžu vymluvit na zdraví.
Rada od Šumaváka je dobrá a jeho závěr ještě lepší. Mebojím se poslat ke konkurenci, zvlášť, když mi klient začne vyprávět, že to někdo jiný dělá líp (rychleji, levněji)! Vrací se nebo se stydí.
I když ti to moc nepomůže, buď rád, že můžeš odmítat. Opačně je to teprve průser!

[25 To: Sumavak (Petr Kunetka, zlocinec: 04.01.2007, 15:18:42 - Mail - x)
Obavam se, ze jsme jedini v republice. Nemluve o tom, ze kolega se k nemu v te veci zachoval nekorektne, a misto toho, aby vybalil pravdu vcas, tak to porad stavel stylem \"pristi tyden\".
Neco uz tvorim, ale nekdy si rikam, proc ja vlastne podnikam? Penize mnohem mensi, jako bych nekde u T-debile udrzoval databaze, zodpovednost za par lidi, z kterych kazdy ma k praci pristup svobodneho umelce, stres, ze skoro zavidim Topolankovi, hromada kritiky od lidi, co to v zivote nezkusili a samozrejme kritika zleva, ze jsem zlodej.
Nic, jenom vylev, moc si mne nevsimejte ;)

[26 Petře, připojiji stejný názor i zpoza louže (Dusan Neumann: 04.01.2007, 15:22:19 - x)
..vždycky se mi vyplatilo na rovinu, že to nejde, někdy i že to neumím... zákazník se pak vždycky vracel, navíc z jistotou, že nebru něco, co by mohlo blbě dopadnout

[27 Petře - vážně, (šimon klein: 04.01.2007, 15:24:49 - x)
ze své letité zkušenosti vím, co už tady napsal Šumavák, že zákazníkům, zvl. dobrým se nevyplácí v případě průseru lhát...takže, pokud není v dosahu ta konkurence, pak zkusit posunout termín a cenově se svléknout do trenek - a je-li to opravdu beránek otřesse - i do naha.....provedení ti už asi neporadíme a tu situaci ti nezávidím.....měl jsem něco podobného před vánoci, ale naštěstí jsme to ustáli mezi svátkama, takže i ta přerušená dovolená stála za to......

[28 To: Dusan (Petr Kunetka, zlocinec: 04.01.2007, 15:25:51 - Mail - x)
Ono, Joe Martin JE nazor zpoza louze. Americane, na rozdil od nas, neco malo o businessu vedi, tak se ucim od nich...
Nic, nebudu tu zabirat, jenom jsem se potreboval trochu vylit a najit inspiraci.

[29 ptakopysku (martin TT: 04.01.2007, 15:28:21 - Mail - x)
nevím co by OK mohla přinést z druhé strany, když jsme tady celkem jednomyslně nalezli příčinu v mužském zblbnutí. Přece by nám tady nevyprávěla příběhy o hodných starcích a lstivých ženštinách.
Na všechno musí být dva a jura-p jako odborník poskytl i správný termín - syndrom zavírajících se dveří.

OK by snad nic nenamítala ani proti hlavnímu tématu - může dělat šéfa (premiéra) člověk, který nedokáže vše zvládnout? Včetně zvládnutí sebe samotného?

[30 Petře, (k.: 04.01.2007, 15:28:29 - x)
nejsem byznysmen a nevím, jestli se to v téhle branži nosí nebo by to bylo faux pas ... ale já bych se jim šel omluvit osobně, ne dopisem.

[31 To: k (Petr Kunetka, zlocinec: 04.01.2007, 15:30:53 - Mail - x)
Osobne urcite jako omluva, ale obecne je dulezita okamzita odpoved. Ale dik...

[32 Petře, (maYda: 04.01.2007, 15:33:26 - x)
držím palce Vám i klientovi, ať to nějak ustojíte. Tohle je zatraceně nepříjemná stránka podnikání a trpí jí právě jen ti solidní a slušní podnikatelé. Haur se nějak vymluví a ještě si bude myslet, jakej je king.
A z pitomců ,kteří hlásají, že co podnikatel, to zloděj, si nic nedělejte, i když mně takoví magoři, co umějí jem moralizovat, aniž vědí, co to obnáší, taky dokážou pěkně nadzvednout.
Proč takový věci vůbec děláme ? Čert ví, možná proto, že věříme, že to má nějaký smysl, i když ho zrovna nevidíme přes tu kupu konkrétních problémů.

[33 rputi, (šimon klein: 04.01.2007, 15:33:34 - x)
koho mi to připomíná ?? ......nemáte pravdu a za tuto urážku to musím hlásit....

[34 to martin TT (ptakopysk : 04.01.2007, 15:43:54 - odkaz - x)
no já bych spíše očekával esej na téma:
mladá nezkušená a imponující decentně prošedivělý úspěšný zralý muž, který onu mladou nezkušenou mrzce obloudí mamonem a svojí světáckostí. Pak té dívčině spadnou šupiny z očí (když už jsem je jednou použil) zjistí, že vlastně funguje jako VĚC jednak na chlubení a druhak jako pouhý uvolňovač sexuálního pnutí svého partnera. Což v ní vyvolá psychický otřes a následně typicky freudovskou úchylku, takže nebude schopna navázat normální vztah s chudými, neschopnými, ošklivými mladými muži a bude vyhledávat další a další postarší, bohaté, prošedivělé... a bude se jim mstít za zkažený život tím, že je bude připravovat o jejich majetek a peníze.
Dobrý ne? :o)

[35 ptakopysku (martin TT: 04.01.2007, 15:47:57 - Mail - x)
a teď prosím, uveďte jméno toho filmu! (-_-).

[36 Ptakopysku, životní zkušenosti?? (Sumavák: 04.01.2007, 15:49:18 - x)
:-)))

[37 MTT název filmu? (Sumavák: 04.01.2007, 15:51:17 - x)
\"Pretty Women po deseti letech\"

[38 Pánové (ptakopysk : 04.01.2007, 15:54:49 - odkaz - x)
Jsem takřka čtvrt století ženatý muž. Moje děvenka starostlivá zastává názor, že jsem šťastně ženatý muž. Nemůžu si tudíž stěžovat. Tohle jsou moudra vyčtená z knih. Shodou okolností měly všechny ty knihy červený přebal. Popřípadě fialový, pokud tam je tam popsáno provádění jakýchsi směšných pohybů.

[39 Tak jsem dokončil hříšek, (Sumavák: 04.01.2007, 16:01:02 - x)
tedy : dopil kafe (abyste si nemysleli...) a padám zase na chvíli pracovat ven.Než se doopravdy rozprší!

[40 Šumaváku (martin TT: 04.01.2007, 16:01:11 - Mail - x)
to bylo dobrý, jenže jsme zase u Saturnina. Vždycky je to boháč od začátku nebo se z mladého chudáka vyklube syn ředitele státních drah.

A Pretty Woman po deseti letech by mohla pokračovat úplně stejně, jako první díl. Jen by se ta zapuzená a nafoukaná milenka z New Yorku jmenovala Julie Roberts

[41 ptakopysku, (Modrý pták: 04.01.2007, 16:03:21 - x)
ale kdybyste tam dal, že ženich byl mladý, krásný, prachatý, chápavý, inteligentní, vzdělaný a jeho hobby je péče o blaho choti, tak to by bylo spíš sci-fi nebo ne? Osobně si myslím, že v tom mají prsty naši předkové, kteří vymýšleli pohádky. Kdosi kamsi dorazil, políbil spící krasavici a byl v tu ránu strašně bohatý. Tak se zase těm sličným slečnám, které baží po vysokých příjmech příliš nedivím. Ačkoli obcování s obstarožním pracháčem je náklad jako hrom.

[42 Rputi už jsem pochopil, co Paroubkovi na tom pořadu tak vadí (Dusan Neumann: 04.01.2007, 16:10:21 - x)
on totiž nemůže nikoho přečůrat, von by si při pokusu pochcal břicho zespoda

[43 To je furt řečích..... (Rpu?: 04.01.2007, 16:13:19 - Mail - x)
ale kde se takový bohatý, interesantně prošedivělý milenci ochotní pustit chlup seženou...to se jedna nedozví....:)

P.S. Nevíte, proč maj ty blbý účtenky, tak dlouhý čísla?

[44 Dušane, (Rpu?: 04.01.2007, 16:16:09 - Mail - x)
idea to nejni marná. Ať si stoupnou vedle sebe a kdo dočůrá na Klause, bude premierem....:))

[45 2 Petr Kunetka, zlocinec (PeS: 04.01.2007, 16:16:49 - x)
sorry, čtu to až teď. Já bych radil napsat otevřeně pravdu a nijak to neokecávat. Prostě tak, jak to je. Ono to z toho dopisu bývá dost cítit, kdy píšeš pravdu a kdy si vymejšlíš vejmluvy... A je větší šance, že to pochopí...

[46 Modrý ptáku (ptakopysk : 04.01.2007, 16:21:40 - odkaz - x)
mám neblahý pocit, že slečny si stěžují, že vámi popsané exempláře jsou obvykle homosexuálové, takže dáma, pokud tedy nevypadá jako třeba Penélope Cruz, nebo jiné prkno a nemá náturu Anny Ondrákové u nich nemá šanci...

[47 2 Petr Kunetka, zlocinec (PeS: 04.01.2007, 16:22:24 - x)
a jak to tak pročítám, ostatní radí víceméně totéž. Není ostudou v takovéhle situaci napsat pravdu, jak to je. Ostudou by bylo předstírat a vymlouvat se...

[48 Nojono... (Ifča: 04.01.2007, 16:25:02 - x)
já bych si přece jen dovolila ta zaběhaná klišé nahlédnout i jinak...
On ten \"obstarožní pracháč\" taky ve věku 50+ může být docela atraktivní chlap, že jo...
A ta mladice nemusí být zrovna dvacetiletá modelka, ale dejme tomu osmadvacítka, co jí \"syndrom zavírajících dveří\" taky velí chopit se rychle příležitosti, jak jít co nejdřív na mateřskou bez existenčních starostí...

[49 Petře Kunetko, (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 16:26:25 - Mail - x)
u nás se takovou věc snažíme řešit tak, že službu kterou zákazník požaduje a my to neumíme (nemáme patřičné odborníky atd.) nakoupíme u firmy která to umí.
Pracovník té firmy buď vystupuje vůči zákazníkovi jako pracovník náš, nebo zákazníkovi rovnou řekneme, že službu provede náš subdodavatel a my přebíráme záruky za kvalitu práce. Výber té či oné varianty záleží na okolnostech.

Nelze to takhle udělat vždycky, ale v IT je to docela běžné. Pokud například firma dělá databáze nad Oraclem na PC a zákazník si najednou pořídí jeden Sun se Solarisem, tak je normální, že na instalaci Solarisu a souvisejících věcí (zálohování atd.) se najme externista, protože nelze držet jednoho odborníka na Sun/Solaris, který by instaloval jeden systém za pět let.

[50 TO: Pavel Korensky (Petr Kunetka, zlocinec: 04.01.2007, 16:29:25 - Mail - x)
Kdyby to takhle slo udelat, tak bych nemel hlavu v pejru, ale uz tam nekdo stepuje. Koneckoncu, naposledy jsem to takhle udelal predevcirem, takze to umim ;)
Problem je v tom, ze jsme jedini, co tuto vec muzou udelat (v realnem case). Vysoce programatorska zalezitost v nami vyvinute aplikaci v proprietarnim jazyku; produkt, ktery uz asi 7 let neni na trhu.

[51 2 ptakopysk (PeS: 04.01.2007, 16:30:46 - x)
prosím, poučte blba, já zmíněné dámy neznám, čím vyjímečným se vyznačují? (ať vím, oč jsem přišel či nepřišel)

[52 Petře Kunetko, (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 16:32:50 - Mail - x)
ale pokud jste jediní kdo to může udělat, tak zákazník asi jinou možnost nemá, než to koupit u vás.
Takže pokud požaduje např. nereálný termín, tak bych mu otevřeně řekl, že z technického či jiného hlediska je to nemožné, že to lze stihnout do ... a tak podobně.

[53 ptakopysku, (šimon klein: 04.01.2007, 16:35:10 - x)
\"Moje děvenka starostlivá zastává názor, že jsem šťastně ženatý muž. Nemůžu si tudíž stěžovat\" - nemůžete=nesmíte ??
Vítejte na palubě....

[54 Pane Kunetko.... (Jirka původní: 04.01.2007, 16:35:46 - x)
tu rovinu se zákazníky hraju asi ze tří čtvrtin......nevím jak u Vás , ale já mám ještě jeden problém, že některé hotely a restaurace, tedy šéfkuchaři, jsou jako , pubertální slečny, žárliví, nepřející a sobecký.....nedej bože aby si řekli, že dotyčný dostal něco více extra. Řešíme to dodávkami ruzného druhu zboží, které si je podobné...třeba u moštů dáváme do jednotlivé odrůdy do jednotlivách gastr. zařízení, takže si nezávidí.

Jinak bych chtěl říci, k tomu mamonu a slečnám a šťastnému soužití. Je velice těžké žét z ruky do úst....znám to velice dobře. Sice se to zdá jednoduší, ale nevím jestli je fajn se hádat kdo si koupí , který měsíc boty a nedejbože když přijde složenka k placení větší částky , než je v peněžence....je to hrozné. Takhle nám to se ženou vyhovuje více. Ne kvůli mamonu, ale kvůli nezávislosti....nevím jak ženu, ale vzít si nějakou mladší, je \"trapné\" a taky to není jen tak běhat po diskotékách a restauracích každý den. Tedy jednou za čas je to fajn , ale pořád?

[55 To: Pavel K. (Petr Kunetka, zlocinec: 04.01.2007, 16:36:31 - Mail - x)
Nejde mi o kseft, jde o jmeno firmy a fakt, ze mu to tam kolega uz asi dva mesice bez meho vedomi slibuje a po tydnu odklada.
A termin je naprosto realny; jenze jedineho cloveka, ktery by to byl schopen udelat mam uprostred rozbehu jineho projektu, kteryzto ridi. To neni faze, kdy ho na tyden presunout jinam.
Nic... neco jsem napsal a snad neco vymyslel, ale proste to jsou veci, ktere nemam rad a potreboval jsem se trochu vysdilet...

[56 PeSi (ptakopysk : 04.01.2007, 16:36:58 - odkaz - x)
Penélope Cruz je hérečka a serebrita světového významu Hrála třeba v remaku Fanfán tulipán a z profilu připomíná žehlící prkno takže fanfánova replika o naducaných obláčcích při pohledu na výstřih této dámy se poněkud minul zamýšleným účinkem. V původní verzi hrála tuto roli nadmíru vyspělá umělkyně s vééélikými předpoklady. Anny Ondráková je prvorepubliková filmová herečka obsazovaná zejména Lamačem. Vzala si za manžela Maxe Schmellinga o němž se tvrdí, že byl homosexuál - odtud moje narážka.

[57 Mimochodem, (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 16:37:42 - Mail - x)
se zájmem jsem se dočetl v médiích, že ve Francii plánují uzákonit právo na byt.

Z čistě ekonomického hlediska by mně zajímalo, jak to chtějí udělat. Chápu, že by stát postavil byty a ty rozdal každému kdo si řekne. Ale jak to bude s údržbou, poplatky za elektřinu, vodu, plyn atd. ? To bude také platit stát ?
A pokud ano, kde na to bude brát ?

[58 Petře Kunetko, (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 16:39:31 - Mail - x)
aha, tak to o tom slibování jsem nějak přehlédl. :-(

Tak takovou situaci tedy opravdu nezávidím.

[59 To: Pavel K. (Petr Kunetka, zlocinec: 04.01.2007, 16:42:45 - Mail - x)
Je pravdou, ze je to za posledni mesic uz podruhe, co jsem v zakoniku prace hledal v pracovnich postizich moznost ukrizovani...
Nejak moc stressu kolem svatku ;)

[60 To: Pavel K. (Petr Kunetka, zlocinec: 04.01.2007, 16:43:33 - Mail - x)
\"A kde na to vude (stat) brat?\"
Vy to nevite? ;)

[61 2 ptakopysk (PeS: 04.01.2007, 16:46:19 - x)
děkuji za poučení a blahořečím si, že jsem onen uvedený remake neviděl. Jsou situace, kdy hrůza získává nový rozměr...

[62 2 ptakopysk (PeS: 04.01.2007, 16:51:30 - x)
a abych byl upřímný, to, že sere Brita mi ani tolik nevadí. Horší by bylo, kdyby srala mě...

[63 Pavle K. (Modrý pták: 04.01.2007, 16:59:13 - x)
má celé DVĚ možnosti: buď si půjčí nebo zvýší daně. Francouzský král Karel nevímkolikátý (nejmladší syn Filipa Sličného) žádal po svém lombardském bankéři (Macci dei Macci) nějakou jinou možnost než jsou ty dvě, které jsem uvedl. Macci dei Macci na něho prý užasle hleděl a skončil na šibenici. Ten Karel to pak vyřešil velmi originálně. Zakázal Francouzům, aby platili lombarďanům dluhy a vyhnal je. Jenže ti nebyli úplně vygumovaní a při zahájení soudu s Macci dei Maccim vyvezli z Francie všechna aktiva a dluhy prodali Britům. Byla z toho tehdy krásná taškařice, takže Karel vyhlásil Anglii válku. Někam tu pozornost odvést musel, že jo :-)))

[64 To: Mptak (Petr Kunetka, zlocinec: 04.01.2007, 17:04:55 - Mail - x)
No, skoro bych rekl ze pujceni je jenom odlozene zvyseni dani (dobre, neplati to obecne, ale za dlouhodobe stabilne schodkovych rozpoctu... ;)
A jinak Te zdravim

[65 Petře Kunetko, (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 17:05:02 - Mail - x)
já to v takovém šíleném případě skutečně nevím.
Ono je bydlení docela drahá záležitost a pro velkou spoustu lidí je to jedna z hlavních motivací pracovat.
Pokud bude na byt nárok a dávky budou stačit na jídlo (pití, cigára atd.), tak hodně lidí, kteří dosud pracují, pracovat přestane. Tím se sníží výběr daně. Řekl bych, že o docela hodně.
Dále se asi propadne trh s byty (ceny půjdou hodně dolů) a majitelé domů (zejména těch s levnějšími byty) zkrachují a půjdou se postavit do fronty na byt a dávky.
Tím vznikne potřeba postavit víc bytů, aby se na každého dostalo, když je na byt ze zákona nárok.
A tak pořád dokolečka.

[66 2 Modrý pták (PeS: 04.01.2007, 17:07:02 - x)
no ono taková válka je vždycky vhodné řešení, když panovník neví, kudy z konopí... Jednak tím oživí ekonomiku, druhák mu poddaní přestanou myslet na blbosti, neb jdou bojovat za boha, krále a vlast (mutatis mutandi). No a buď tu válku vyhraje a takový prkotiny jako dluhy se odsunou do pozadí v rámci oslav vítězství, nebo tu válku prosere a pak má tolik jinejch starostí, že nějaký dluhy se stanou zanedbatelnou záležitostí. To by člověk neřek, kolik panovníků se tohohle receptu tak vehementně drží...

[67 Modrý ptáku, (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 17:08:49 - Mail - x)
pravda, Francie by si mohla půjčit od Němců a až se tahle blbost prosadí i v Německu, tak si Německo může půjčit od Francie. :-))))))))

[68 Včera o těch Frantících a bytech byla zmínka v TV. (Rpu?: 04.01.2007, 17:14:00 - Mail - x)
Já myslím, že počítaj hlavně s tím, že spousta baráků je prázdných, když už jsou moc zdevastované a majitel nemá na opravy. Takže asi daj příspěvek na povinnou opravu s povinností tam umístit bezdomovce - nebo něco na ten způsob - čímž zabijou dvě mouchy jednou ranou. Nebudou tam mít barabizny, které spadnou někomu na hlavu a nebudou mít verbež po ulicích.
Řekla bych, že majitelé budou fofrem opravovat (aby to včas pronajali)...:)))

[69 >PK - jen aby Německo pak (Sumavák: 04.01.2007, 17:14:30 - x)
nenapadlo, že u nás je nejmíň chudých v EU a navíc každý má dva byty......

[70 P.Kořenský, (Rpu?: 04.01.2007, 17:16:20 - Mail - x)
jen aby se Němci nezačali rychle opičit. V ulici, kde máme byt (a je to slušná čtvrť) jsou takové barabizny asi tři. A bezdomovců je v Augsburgu taky dost.....

[71 jenom takový přípodotek o motivaci proč takový (Jirka původní: 04.01.2007, 17:16:56 - x)
zákon vzniká.....blíží se prezidentské volby a holt strana potřebuje tu správnou startovací čáru.....viz RACIONÁLNÍ IGNORANCE...tedy jestli dobře čtu

[72 To: Pavel K. (Petr Kunetka, zlocinec: 04.01.2007, 17:25:07 - Mail - x)
Proto pisi, jenom jedna moznost ;)
Nebo presneji, jak rika naz rozpoctovy expert, ne si pujcit, pouze vydat obligace (nebo pouzil slovo dluhopisy?)

[73 Nahlédněte,promyslete (Sumavák: 04.01.2007, 17:30:25 - odkaz - x)
a zkuste uhádnout, na koho Novinky taktně zapomněly.
(i když on zřejmě žádnou krizi nemá, že?)

[74 Rputi, (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 17:31:58 - Mail - x)
já mám obavu, že pokud to bude nastavené tak, že na byt je skutečně nárok, tak ty zdevastované byty nebudou brzy stačit.
V takovém případě by nešlo jen o bezdomovce stávající, ale i o každého dorůstajícího člověka, který se po dovršení 18 let prohlásí bezdomovcem a půjde si pro byt, aby mohl založit rodinu a dále se množit. Zejména arabská mládež je v tomto ohledu velmi pilná.
Takový systém se musí poměrně brzy zhroutit.

[75 >PK - ale jako volební trhák (Sumavák: 04.01.2007, 17:36:03 - x)
to není špatné , ne?
Jo, že koaliční partneři nám to nedovolili realizovat... to už bude jiná kapitola.

[76 Petře Kunetko, (Modrý pták: 04.01.2007, 17:38:08 - x)
také Tě zdravím. No, já to s těmi dluhy vidím úplně stejně :-))). A navíc je to nemravnost podle úplně všech pravidel.
Každopádě jsem zvědavý, kdy někoho napadne, aby se \"právo na byt\" stalo součástí \"Základní listiny práv a svobod\" :-)))). To bude teprve zábava.

[77 To: PK, Sumavak (Petr Kunetka, zlocinec: 04.01.2007, 17:44:55 - Mail - x)
Prijde mi to (jako volebni trhak) jako vesele hry se zapalkami v rafinerce (kdyz to nekdo zacne cpat do listiny). Velmi pusobive, ale vysledek muze byt velmi prekvapivy ;)

[78 Pavle Kořenský, (jura-p: 04.01.2007, 17:49:52 - x)
příspěvek na bydlení je i u nás uzákoněn. A ten či obdobný větší budou u rozdaných bytů dávat každý měsíc Francouzi. Ona ve Francii bere každá kráva dvě eura denně už dnes.

[79 P.Kořenský - ono tak prosté to nebude. (Rpu?: 04.01.2007, 17:52:46 - Mail - x)
Otázka je, co bude definováno jako byt, kolik metrů na osobu...definice bezdomovce......atd

[80 Rputi, (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 18:00:57 - Mail - x)
pokud mohu soudit z článku na Lidovkách, tak o definici bezdomovce nejde.
Oni chtějí aby byt dostali také chudí dělníci a osamělé ženy s dětmi. A od roku 2012 každý, kdo bydlí v \"nedůstojných podmínkách\".

Jsem zvědav na definici \"nedůstojných podmínek\". Jestli např. 2+1 je ještě důstojné nebo již nedůstojné. To bude velmi veselé :-)))

[81 Ty byty... (Ifča: 04.01.2007, 18:02:40 - x)
Nejsem si jista, ale mám dojem, že právo na byt mělo zakotveno v ústavě už i dávné CCCP. Dokonce to tuším bylo uváděno, jako jeden z rozlišujících znaků, proč my teprve budujeme rozvinutý socialismus (v ústavě jen právo na obydlí), zatímco oni už komunismus...
No, jak ty jejich byty vypadaly, asi matně tušíme...

[82 A už (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 18:04:02 - Mail - x)
vidím ty zástupy úředníků, kteří budou hlídat, jestli bezdomovec ten byt nebude dále někomu pronajímat a černý pronájem spolu s příspěvkem na bydlení neproleje hrdlem.

Jak jsem ty bezdomovce v Paříži viděl, tak jen málokterý pije čaj nebo sodovku.

[83 Pavle...k tomu nedojde (Jirka původní: 04.01.2007, 18:05:11 - x)
pokud si vzpomínám, tak to je zatím návrh. Myslím, že nemohou ze sebe udělat takové pitomce. Už teď jsou s tím duševním zdravím francouští politici na hraně :-(

[84 Howling Kajan (skimic: 04.01.2007, 18:05:58 - x)
měl bohužel pravdu - tak to cítím. Pan Topolánek byl mimo už tehdy, před volbami. Ještě po volbách jsem měl tendenci to omlouvat, až do jeho druhého vážného selhání někdy v srpnu. Sám jsem si to \"před sebou\" obhajoval \"menším zlem\". Je to blbost, a nikdy to nefunguje. Výsledek je vždy jen horší. Nikdy se nemá oddalovat postavení se k problému čelem ať je jakkoliv nepříjemný.

To platí pane Kunetko i v obchodě. Pokud nejsem schopen plnit své závazky, klient to musí vědět co nejdříve. Samozřejmě bude řvát. Nejhorší však je, pokud zaměstnanec podlehne tlaku a onu informaci odsouvá. Všechno je potom jen horší. Není jiné cesty, než ho prostě vyhodit. U klienta sehrát rituální tanec včetně oběti - očistit se popelem bývalého sežehlého zaměstnance a krví obchodu - penězi.

Vím o čem mluvím. Náš produkt /není důležité co to je/ čelí naprosto enormní a nepředpokládané poptávce, kdy během jednoho roku jsou vyčerpány výrobní kapacity Evropy a Evropské části Asie. Přes anticipaci tohoto vývoje a paralelní cenové akci a přes mohutné investice celého odvětví jsme naprosto mimo servis a bude to ještě nějakou dobu trvat. Chlácholivá informace klientovi je proto naprosto škodlivá a jistě by nás diskvalifikovala v následujícím období, kdy dojde k vyrovnání poptávky a nabídky.

Šumaváku - neblbnu! Vyslovil jsem názor, není sdílen, na barikády nepolezu - nicméně si jej podržím.

Foundry - obědval jsem naprosto nepřekonatelný koňský steak s růžicemi zapečené bramborové kaše, okořeněný jehličím /patrně rozmarýn/ jalovcem a jakýmsi boeuf demi glace s maličkými šalotkami :))

[85 Obstarožní pracháči (dvd: 04.01.2007, 18:08:26 - x)
Tak mě nějak napadla dvě jména: Jiří Menzel a Jiří Suchý

[86 Ifčo jestli chcete popis komunálnich bytů (Jirka původní: 04.01.2007, 18:09:58 - x)
v CCCP je ve velice otřesné knize od Marčenka...Žij jako všichni.....byty nejsou sice nosné téma, ale často se tam o kultuře bydlení, příslušnosti a právu na byt se tam píše. Knížka je to útlá formou, ale zásadní obsahem

[87 Jirko původní, (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 18:12:33 - Mail - x)
já bych ty Francouze tak nepodceňoval. :-)
IMHO to udělat klidně mohou a nejspíš udělají. Oni mají tendence činit šílenosti nějak geneticky zakódované. Patrně proto měli už šest republik a patero císařství nebo kolik. :-)))

[88 ..anebo výborný, tuším francouzský, film Východ-Západ (Dusan Neumann: 04.01.2007, 18:14:09 - x)

[89 To: skimic (Petr Kunetka, zlocinec: 04.01.2007, 18:25:01 - Mail - x)
To bylo velmi hezky podane, dekuji... V zasade jsem to udelal takto, krome uplne obety zamestnance. Toho jsem pouze degradoval, postavil do rocni podminky a zakazal mu se u zakaznika ukazat (no, zakazal jsem mu na nejakou dobu chodit na oci i mne). Mam tezi, ze kazdy by mel dostat jednu sanci... Treba jsem moc mekky, ale zatim mi to funguje ;)

[90 Šumaváku, (Halladin: 04.01.2007, 18:25:31 - x)
možná jsem malicherný, ale z bitevních vrtulníků určitě ne....

[91 Právo na byt (Venkovan: 04.01.2007, 18:34:23 - x)
moc hezky populistické-jen mě tam nějak schází POVINOST udržovat a starat se o ten byt.Francouzké delegace a exkurse lze po náší matičce vlasti vodit i s odborným výkladem po takových místech,kde se neudržovalo a nestaralo.Eště by si mohl dat do programu poviné štěstí a je vymalováno.

[92 Třeba se ve Francii dozvěděli, (Rpu?: 04.01.2007, 18:36:19 - Mail - x)
že nějaký ´monsieur Tchuniek a Setin´ to dokázal....
Mondié....monsieur Syné....parbleu...Cuné....Tchuné....no né....:))

[93 Pardon, mělo být celé foneticky (Rpu?: 04.01.2007, 18:38:53 - Mail - x)
\"modnié... mesijé Syné.....parblé ...Cuné....Čuné....no né....

[94 Venkovane, (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 18:41:16 - Mail - x)
pšššt, nebo ty Frantíky ještě napadne dát tam povinnost ten byt udržovat a začnou jim platit navíc ještě dávku na pravidelné starání se o byt. :-))))

[95 Ahoj všici, mám dotaz Šumaváku (rezy: 04.01.2007, 18:41:48 - x)
moje Homelitka mě během Vánoc tak naštvala, že uvažuji o něčem co by řezalo. Při hledání jsem narazil na Dolmar PS 500 a Stihl 250. Je to těsně pod farmářkami ale mělo by to být slušné.
Nemáš resp. neznáš někoho se zkušenostmi?
Countryradio je moje jediné rádio, které v poslední době poslouchám.

[96 Jirko původní, (dvd: 04.01.2007, 18:47:57 - x)
Na rozdíl od Marčenka existoval autor, který byl i v 50. letech \"volně přístupný\". Byl to Jakov Perelman se svými knihami \"Zajímavá matematika\" a \"Zajímavá fyzika\". Šlo o překlady takořka současných ruských vydání, takže zachycovaly okamžitou sovětskou realitu. Takže z textu jedné slovní úlohy se dalo usoudit, že v jednom bytě bydlí 3 rodiny, které (matematicky zábavným způsobem) shromažďují polínka pro společná kamna v kuchyni. --A jak asi bydlel prominent typu osobního Stalinova promítače ukazuje moc pěkně film The Inner Circle (hlavní role Tom Hulce).

[97 Rezy já nevím jestli není lepší koupit nějakou profi (Jirka původní: 04.01.2007, 18:59:48 - x)
spíš než hobby.....máme STIHL a nemůžem si je vynachválit. Máme krátké i dlouhé listy takže jsou věestraně využívané, jak na řezání tak i na prožez stromů. Mají taky celkem dobrý servis. Ale nevím jestli se Vám to vyplatí

DVD....znám jenom Marčenka...přečetl jsem ho těsně po revoluci, kdy byl boom zakázaných autorů....jedním dechem , přes noc jsem ho přečetl....úděsná kniha....hrozný osud. Kam se hrabe King. Právě tato kniha mne , mimo výchovy, zcela přesvědčila o \"výhodách\" sociálního inženýrství, komunismu........:-(((

[98 rezy (martin TT: 04.01.2007, 19:05:02 - Mail - x)
v Německu nedají dopustit na Stihl, okolo vítězí Husquarna. Já jsem zvolil Stihl, ale otázka je, co se s tou pilou bude dělat. Já jsem se s ní skoro dva roky živil - jela denně min 10 hodin. Na pár kubíků na chalupě je to úplně jedno.
Pokud zvolíte firmu, tak v rámci jejich řady něco pod polovinou velikosti i výkonu. Na odvětvení lehká, metry bez problémů a těch kmenů na stojato s metrovým průměrem asi moc kácet nebudete.

[99 Jak je vůbec možné, že matka utýrá děcko? (Jirka původní: 04.01.2007, 19:06:02 - x)
jak je možné, že všemocný stát nezakrošil, když to bylo podruhé? Otec zažádal o péči a soudkyně mu nevyhověla....JAK JE TO MOŽNÉ, SAKRA......jsem pro trest smrti, pro takové mrchy :-((((

ps. teď jsem se koukal na zprávy....jistě to bude i v jiných tv novinách

[100 Jirko původní, (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 19:10:51 - Mail - x)
já na tyhle šílenosti raději nekoukám a nečtu to ani v médiích. Na ubližování dětí nemám žaludek.

Ale v naší justici je možné bohužel vše. :-(

[101 Jirko původní, (dvd: 04.01.2007, 19:12:45 - x)
to myslíš jako pro tu soudkyni?
(Já vím, že jsem tak trochu cynik, už jsem toho zažil dost, ale nějak mi to prostě nedalo.)

[102 Hezký večer vinšuji. (Anka: 04.01.2007, 19:14:43 - x)
Jiří, u nás nejsou otcové obecně ještě stále svéprávní, pokud se týká svěřování dítěte do péče. Očekávala bych, že teď nastane binec, ale bojím se, že se nic dít nebude. Může si za to nejspíš to bezbranné nebožátko. Fíx, bych šla někomu dát na kokosku.

[103 DVD....pravděpodobně i pro tu (Jirka původní: 04.01.2007, 19:14:49 - x)
ona má obrovský podíl na tragédii :-((

[104 rezy (ptakopysk: 04.01.2007, 19:15:29 - x)
brácha má Stihla MS 270 už 5 let a naprostá spokojenost. Doporučoval bych koupit o třídu vyšší, než by podle vašeho názoru mělo stačit. takže místo pily z té základní řady, která je dobrá fakt jenom na pižlání klacků do průměru 15 cm, vzít třeba tu základní z farmářské řady, abyste mohl v případě potřeby šmajznout i půlmetrovej buk. My s touhle 270tkou v pohodě obhospodařujeme les i řežeme klacky na topení...

[105 Jirko, bohužel se to stává všude, (Dusan Neumann: 04.01.2007, 19:16:57 - x)
..pravdou je, že veřejné pobouření prosadilo aspoň, aby i propoštění pedofilové zůstali registrováni a 48 států přijalo \"Jessica law\", ale i tady soudkyně většinou straní matkám a oak to takhle dopadá.
Jsem na tom podobně jako PK, za trápení dětí bych ordinoval hladomornu...

[106 rezy, jako stařešina připomenu slova mojí babičky (Dušan Neumann: 04.01.2007, 19:20:39 - x)
nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci - u nářadí to platí dvojnásobek. Mám skoro všechno s doživotní zárukou a kdybych nebyl pako a neztrácel to, tak už fakt do smrti nemusím koupit ani klíč...

[107 Anko , vždycky (Jirka původní: 04.01.2007, 19:22:59 - x)
jsem strašně naštvaný když něco takového čtu, nebi vidím....zvlášť, když se tomu dá zabránit. Ale je lepší sedět na zadku a vyplňovat kolonky o týrání....vždycky jde o lidské selhání a pokud se stát chlubí dokonalou sociální službou tak sakra je někde chyba. Když se rozváděla moje sestra se dvěma dětmi, tak ji byly několikrát kontrolovat ze sociálky. Nikdo neví proč, ale říkali, že to je rutina...přitom sestra pracuje, normálně vydělává a žije normální život bez jakýchkoliv výstřelků, jak jen baletka může. Odporné . Jsem velice citlivý na násilí na dšckách, protože se nemůžou bránit

[108 ptakopysku (martin TT: 04.01.2007, 19:26:31 - Mail - x)
tak jsem se podíval i na čísla do katalogu - 270 mu musí stačit a lištu bych nechal těch 37. Já dělám s 026, to je předchůdce 260 a běžné práce doma dělám 30cm lištou, do lesa beru 37. Jenže já mám i krabici řetězů a to by pro rezyho bylo plýtvání.
Servis je vždycky věc dotazu u sousedů, měl by být po ruce nebo spolehlivý. Já mám jednoho odborníka (doopravdického) 30 km a vždycky v zimě mu dávám cajky na prohlídku.

[109 Jiří, (Anka: 04.01.2007, 19:27:43 - x)
párkrát bylo lze v televizi pohledět do tváře nějaké sociální pracovnici, chraň Stvořitel, že bych chtěla generalizovat, ale ty, které jsem viděla, mi byly nemilé už od toho pohledu. Ano, bleskově odeberou děti rodičům, kteří se prohřešili jen tím, že jsou v nouzi, místo co by takové rodině bylo pomoženo. Já bych to vzala z vršku znalci počínaje a sociálkou konče. Té maličké už bych tím nepomohla, ale třeba by si ti, kteří mohou a mají, by začali víc přemýšlet a hlavně konat.

[110 velmi tiše (skimic: 04.01.2007, 19:32:17 - x)
se dotazuji: co \"to\" jsou \"vosí hnízda\" ?

pokud bych eventuálně zatoužil přibýt k Vodičkovi - stačí \"to\" vyslovit nebo je třeba se \"tím\" prokázat?

Zdá se mi, že Guru jsou Jirka původní + Anka, proto prosím o radu či eventuelní zasvěcení.

[111 Tak jsem opět zde. (Sumavák: 04.01.2007, 19:32:14 - x)
Rezy, záleží na účelu, k čemu a jak často bude používána.A na tom,co nejbližší slušný servis opravuje. Ta Stihlka má slušnou sť servisů a náhradních dílů.
To Dolmarku má zeťák a docela si ji(ve vztahu k ceně) chválí.ovšem , on hlavně prodává nábytek.
Ti chlapi po okolí, co se tím živí - tak jedině Husqarny -nejméně poruch.

DVD, a víš, že jsem na tu \"Zajímavou fyziku\" vzpomínal a zařekl se, že ji musím někde v knihovně najít! Já ji četl v době ,kdy mi politické a společenské souvislosti nic neříkaly, ale dodnes si pamatuji, třeba jak se v Egyptě otevírala chrámová vrata pomocí obětí,ten vichr při zastavení zeměkoule(H.G.Wells) a spoustu dalších praktických vysvětlení fyzikálních zákonů, o kterých spousta lidí nic netuší!

[112 Právo na byt (Honza ze Žižkova: 04.01.2007, 19:35:46 - odkaz - x)
- trichu jiný pohled

[113 skimici, (Anka: 04.01.2007, 19:36:09 - x)
vosí hnízda se plácají obvykle před Vánoci. Je to sladké, nepeče se to a opravdu se to vmačkává do tvořítek, v kterých se při větší snaze lze najít podobu s vosím hnízdem.

[114 Anko...zapomněla jste na (Jirka původní: 04.01.2007, 19:50:44 - x)
božskou náplň a malý piškotek na spodek... :-))

[115 Anko dík! (skimic: 04.01.2007, 19:51:14 - x)
asi tedy vím, co vosím hnízdem je snad odhadnu i barvu :))

Pokud bych přibyl k Vodičkovi - s tímto v holých rukách - obávám se ofenzivní akce personálu :))

Proto se raději odvolám na skimice a budu doufat v příznivou reakci přítomných :))

[116 To: anka (Petr Kunetka, zlocinec: 04.01.2007, 19:57:47 - Mail - x)
U nas se tomu rika bombicky...

[117 Jiří, (Anka: 04.01.2007, 20:00:32 - x)
už zapomínám. Ale piškotek je, anžto jinak by náplň v tom hnízdě docela jistě dlouho nevydržela.

[118 Petře, (Anka: 04.01.2007, 20:03:50 - x)
to jsem nikdy neslyšela. Ale jistě je to úplně stejně dobré, což?

[119 Hmmm, (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 20:06:48 - Mail - x)
tak jsem pohlédl na Lidovky a když tak vidím vedle sebe dvě zprávy z nichž první konstatuje, že matka která utloukla svou dvouletou dceru dostala 10 let a druhá zpráva konstatuje, že feťák, který se v absťáku pokusil v hostinci umlátit číšníka heverem aby mu odcizil peneženku a 2000 Kč dostal 18 let, tak musím konstatovat, že naše justice je nejspíš padlá na hlavu.

Jinak si to neumím vysvětlit :-(((

[120 To: anka (Petr Kunetka, zlocinec: 04.01.2007, 20:07:10 - Mail - x)
Podle popisu uplne stejne, piskotek, napln a tvar vosiho hnizda... Rekl bych, ze ten tvar a napln to jmeno vysvetluje ;)

[121 Vosím hnízdům (Ifča: 04.01.2007, 20:07:25 - x)
bych ovšem dala dolů raději kolečko z lineckého těsta. Ten piškotek to chuťově zbytečně přeřvává a i tvarově a velikostně je na drobném vánočním cukroví drobet humpolácký...

[122 Ifčo - Anko - Jirko (skimic: 04.01.2007, 20:11:45 - x)
i \"piškotek\" může být fajn; nechme to prosím prozatím \"stranou\"!

Jirko-Anko - co bývá \"náplní\" ??

Mám zafixovánu jakousi hmotu, která se liší od lahodných špiček, plněných vaječným koňakem?

[123 Pavle.... (Jirka původní: 04.01.2007, 20:12:47 - x)
čím jsem starší, tím jsem blíže tvému postoji s jednuduchým řešením, tedy tím magnum řešením....co taky jiného. :-((((

ps koukněte se na dvojku...o celkem slušném farmářovi

[124 skimici, (Anka: 04.01.2007, 20:26:37 - x)
nevím, jak Jiří, já je plním zhuštěným vaječným koňakem. Domácí vaječňák je u nás tradice, tedy vždycky krapet odliju, zahustím a šup s ním do hnízda:-))

[125 Anko! (skimic: 04.01.2007, 20:33:08 - x)
nyní již vím, co myslíte vosím hnízdem! Nikdy bych je ochrance u Vodičky neukázal, neboť vím, že by byla okamžitě sežrána!

[126 skimici, no, hosana! (Anka: 04.01.2007, 20:35:10 - x)
Já věděla, že se nakonec domluvíme.

[127 K tématu vosích hnízd (martina: 04.01.2007, 20:36:38 - x)
se jistě vyjádří i martin tamtaky. Na svém blogu má krásnou fotografii této pozoruhodnosti :-)

[128 Jirko původní, (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 20:53:23 - Mail - x)
mám obavu, že to magnum by možná pomohlo proti tomu feťákovi. Proti té matce rozhodně ne :-(((

Ale mně na tom nejvíc šokoval ten nepoměr. Pobuda, který víceméně ve stavu nepříčetnosti (v absťáku se lidi moc nekontrolují) rozbije někomu hlavu a okrade ho dostane 18 let. A matka, která víceméně od narození promyšleně týrá svoje dítě, protože jí obtěžuje a nakonec ho po dvou letech zabije dostane jen 10 let ?
To je sakra nepoměr. Kdyby to bylo naopak, tak dejme tomu, řeknu si, že oba vyfasovali relativně málo a měli nejspíš šikovné obhájce. Ale když je to tak jak to bylo uděleno, tak k tomu nemám slov.
Tu ženskou nejspíš pustí za nějakých 5-7 let a může mít v klidu další dítě, které zase bude trpět. :-(((

Nechci působit jako nelida, ale IMHO by bylo na místě, aby rodič (lhostejno zda muž nebo žena) který týrá a usmrtí své dítě již další mít nemohl. A zneplodnění by mělo být součástí trestu.

[129 Dobrý večer (křovas: 04.01.2007, 21:18:33 - x)
Bombičky.... Miluju Nikdy nevydržely :o)
S tím lineckým těstem je to zajímavý nápad

[130 Magnum proti feťákovi schvaluji bezezbytku (Jirka původní: 04.01.2007, 21:20:26 - x)
a té \"matce\" bych dal doživotí, soudkyni, která pochybyla , bych sebral \"licenci\" a několik let za mřížemi, jako spolupachatelce a sociálním pracovnicím minimálně výpověď a obr. pokutu.....:-(((

[131 P.Kořenský - ona jsou media velice ošidná (Rpu?: 04.01.2007, 21:25:18 - Mail - x)
a v tom krátkém spotu řeknou minimum. Co měla ta soudkyně dělat, když psychiatři napsali, že už nehrozí, že by dítě trápila? Kdyby jí ho nevydala, klidně by se ta matka mohla ocitnout v pořadu \"Na vlastní oči\", kde by všichni láli zlé soudkyni, která matce odpírá vlastní dítě. A my všichni bychom tu svorně nadávali, že soudkyně je nelida...
Jiná věc jsou sociální pracovnice, jejichž svévole je proslulá...nejen u nás....

[132 Rputi, (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 21:43:02 - Mail - x)
ti psychiatři co to napsali by měli přijít o licenci. A to tak, že okamžitě.
Kdybych se živil revizemi elektrické instalace a napsal bych posudek, že ta síť je OK a ono to někoho koplo a nedejbože zabilo, tak mně dokonce zavřou.

[133 Hezký večer. (Dana: 04.01.2007, 21:48:12 - x)
Jsou dny, kdy radost plynule přechází ve smutek až vztek. Zatímco dopoledne jsem dostala výměr na zvýšení platu (to bude řevu, já vím, je to z vašich daní, ale on to musí někdo dělat...) a tak zatímco jsem se odpoledne doma tiše radovala, plánovala, že si možná koupím tu blůzku,co se mi tak líbila a udělám si další radosti a doháněla nějaké pracovní resty ještě z minulého roku, všimla jsem si, že mi nějak divně hučí pračka - nebyla to pračka, byl to darling...A podle mého laického odhadu po delším ohledání místa činu, několika pokusech o opravu či přimětí darlingu k rozumu, to vypadá na spadlý koš. Jako první jsem musela přerovnat sklep - přeházet navezené uhlí, aby se udělal větší prostor kolem darlingu. Pak jsem chvíli lamentovala, koho seženu, kdo mi teď vleze do studny, chvíli jsem zvažovala pozdněvečerní návštěvu místní hospody za účelem odchytu nějakého řemeslníka nebo aspoň místního všeuměla - no a nakonec to vyřešil jeden telefon. Teda - vyřešil to, že zítra odpoledne jeden odborník přijede. Zatím jsme bez vody...
Tak jsem si postěžovala a jdu ještě nanosit vodu z potoka do několika kbelíků na WC...
Ještěže není ten loňský sníh.... i když, to bych nemusela nosit vodu, stačilo by naplnit kbelíky sněhem... :-)

[134 P.Kořenský - jenže lidi nejsou dráty, (Rpu?: 04.01.2007, 21:53:52 - Mail - x)
které mají vést odněkud někam, to je ta potíž. Psychiatrie je strašně těžko měřitelná displina.
I když jsou určitě jednoznačnější případy, kdy s nimi nesouhlasím - např. Spartakiádní vrah Straka - všichni vědí, že se nesmí napít alkoholu. V prostředí, kde žije, je to strašně těžké - stačí okamžik - a přes to ho pustili. Já bych to neudělala...

[135 Rputi, (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 22:02:58 - Mail - x)
v tom to není. Existuje fůra těžko měřitelných disciplín v technických oborech. Proto se to řeší tak, že profesionálové jsou krom jiného placeni i za zodpovědnost a risiko toho, že se seknou a potom si to šeredně odskáčou. Což je nutí přijímat víceméně konservativní závěry.
Kdyby tomu tak bylo i v psychiatrii (právu a dalších oborech), tak by ten Straka zůstal sedět v blázinci, bylo by méně kreativních rozsudků a méně odvážných odborníků, kteří přece nechtěli upírat matce právo na výchovu svého dítěte, když byla \"vyléčená\".

[136 2 Dana (PeS: 04.01.2007, 22:06:05 - x)
to zvýšení platu Vám přeju (však on to barák sežere...), ty trable s vodou už ne. Ovšem nechápu pojem \"spadlý koš\". Jestli myslíte problémy se zpětnou záklopkou v sacím koši, někdy pomůže zalít čerpadlo vodou, třeba \"se chytne\". Na vršku čerpadla bývá šroubovací čepička, ta se odšroubuje, čerpadlo se zaleje konývkou vody a čepička se zas přišroubuje. Nebo bývá zalévací ventil na sací trubce. Ale pokud začla blbnout záklopka, tak pokud se nejedná o jednoduchou mechanickou nečistotu, kterou to čerpadlo odtud vycucne, čeká Vás asi stejně výměna koše. Nebo aspoň vyndat, vyčistit od narostlého kamene a zas zandat. A pokud budete měnit, doporučuju koš z umělé hmoty s mosaznou záklopkou, ta obvykle nezarůstá...

[137 Dano, (martina: 04.01.2007, 22:07:28 - x)
tak vítejte v novém roce :-))) ...teda pardon, jsem prostořeká, až drzá.... Jen mě rozesmálo, že jste se odvážila právě tady vzpomínat loňský sníh. Podle Modrého ptáka, konstatuji, že je to racionální ignorace... :-))
Ale jinak: já osobně jsem doslova nepříčetná, když voda neteče. Takže Vám velmi rozumím a přeju pevné nervy. Nechci strašit, ale myslím, že voda Vám nepoteče více dní.

[138 Dano.....přeji Vám to :-)) (Jirka původní: 04.01.2007, 22:10:46 - x)

[139 P.Kořenský, nejsem ani technik, ani psychiatr, (Rpu?: 04.01.2007, 22:11:48 - Mail - x)
ale řekla bych, že v té technice přece jen snad nějaká měřitelná veličina bude.
Možná, že to ten psychiatr převídat mohl - záchvaty neovládaného vzteku...proč, nevíme.....možná byl ten doktor lempl....zase nevíme ....media jsou hrozně ošidná....

[140 Dano, (martina: 04.01.2007, 22:14:23 - x)
a ještě dodávám co sa u nás říká:
Máš-li člověče škodu, o posměch sa nestaraj!
Držím palce :-)

[141 Dano, to je príma, (Rpu?: 04.01.2007, 22:14:28 - Mail - x)
ty peníze, samo - ten kotel už míň. Držím palce, ať se to brzo vyřeší!

[142 2 skimic (PeS: 04.01.2007, 22:14:39 - x)
Vosí hnízda rozhodně nejsou vstupenkou - to bych tam např. já nesměl, je to na mě moc sladký a stejně to nemůžu a nesmim...
a jinak jsem Vám psal ráno mail na seznam...

[143 Rputi, (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 22:16:43 - Mail - x)
IMHO je tohle šílená systémová chyba a to nejen v Kocourkovské kotlině.
Když uvážíme jako šílenou sérií treningu a testů musí projít kosmonauti nebo třeba obyčejný vedoucí směny v jaderné elektrárně a na druhé straně třeba soudci, psychologové nebo politici mají trening maximálně v podobě VŠ a nějaké následné praxe (politikusové zhusta ani to) a žádné zásadnější testy podstoupit nemusí, docela mně to děsí.

Zejména když si uvědomíme, že pokud v hlavě hrábne kosmonautovi, tak největší škoda kterou nadělá, je jeden odepsaný raketoplán (pár miliard dolarů) a osm nebo deset mrtvých.
Když to srovnám s odpovědností plešatého vezíra Sobotky za stovky miliard dluhů, s odpovědností psychiatra za propuštění vraždícího maniaka nebo s odpovědností nějakého politika za rozpoutání války, tak mám obavu, že ten trening a testy absolvují ti špatní lidé. :-(

[144 Jirko, (Foundryman: 04.01.2007, 22:18:53 - x)
co Daně přeješ? Tu vejplatu nebo tu rozhašenou pumpu? :-))

[145 Pavle Kořenský, (dix: 04.01.2007, 22:20:22 - x)
to přesně, tedy sterilizace, byla hned moje první myšlenka, která mě napadla, nezávisle na těch letech. Prostě zabránit možnosti opakování. Kontrola pracovnice u mé dcery, která s dítětem odešla od problémového partnera a je v bytě vedle našeho, byla zajímavá. Něco najít musela záporného, tak napsala, že tam nebyl vynesen odpadkový koš a na lince stála láhev od vína. Ještě že nezavítala ke mně....

[146 martino (martin TT: 04.01.2007, 22:21:28 - Mail - x)
teprve teď jsem cosi dodělal a dočítám, děkuji za chválu, ale k vosím hnízdům už není co dodat. Jen udělat a konzumovat.

[147 P.Kořenský - takovej trenažér pro premiery by nebyl špatná věc:))) (Rpu?: 04.01.2007, 22:22:41 - Mail - x)
Ale kde ho vzít....a jak?

[148 Rputi, (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 22:22:49 - Mail - x)
v té technice fakt kolikrát měřitelná veličina není. Resp. je jich tolik, že si to nikdo neumí dát pořádně dohromady.
Proto také každý architekt, projektant, technik či konstruktér v nějakém složitějším oboru (automotive nebo třeba letecký průmysl) pracuje s vědomím toho, že jisté risiko existuje.
A právě proto je opatrný a konservativní, protože ví, že v případě průseru si to odskáče.
U společenských oborů či psychiatrie tohle neexistuje a proto se dějí věci, které se dějí.

Kdysi jsem ještě na Psu na tohle téma diskutoval s Argem a příšerně mně naštval jeho názor, že pokud by soudci měli být odpovědní za kvalitu svých rozsudků, nikdo by to nechtěl dělat. :-O
No, kde to žijeme a jak to asi může dopadnout ?

[149 Foundry....přeci ty peníze.... (Jirka původní: 04.01.2007, 22:25:19 - x)
nejsem \"pošuk\" abych přál někomu neštěstí, a Daně, už vůbec ne.........:-)

a co mapy, bylo to k něčemu?

[150 2 Pavel Kořenský (PeS: 04.01.2007, 22:27:29 - x)
v tomto ohledu jsem velice vděčný Klausovi, že odmítnul jmenovat ty zpovykané fracky za soudce. Jak chtějí soudit jiné, když nedokážou ovládnout a kontrolovat sami sebe? Sorry, ti psychiatři podávají dobrozdání, jak se jim dotyčný jeví v dané chvíli a v daném prostředí. Svůj díl viny mají samozřejmě taky - ale to finální rozhodnutí je na soudci, od toho tam je, od toho je placenej a fakticky neodvolatelnej. Když já udělám hrubým zanedbáním chybu, která bude stát druhého život, taky se se mnou nikdo párat nebude...

[151 martine TT, (martina: 04.01.2007, 22:27:34 - x)
ten Váš nádherný nápad mě inspiroval o letošních - vlastně loňských svátcích. Tak jsme pojídali tučňáky :-)
A moc děkuju za Klobucký rok.

[152 Rputi, (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 22:28:25 - Mail - x)
ten trenažér pro politiky by se realisovat dal. Ale musela by k tomu být jaksi vůle lidí.

Na Zemi je dost ostrovů a opuštěných koutů. Vedení každé partaje se tam vydá asi tak se stovkou členů a budou tam v isolaci vegetovat čtyři roky jen s vybavením, které si pořídí dopředu a každý za své.
Po čtyřech letech to TV štáby objedou s kamerou a za asistence politiků všech stran a voličů (aby se vyloučilo ovlivňování médií) to zadokumentují a zveřejní dosažené výsledky. A voliči nechť volí. :-)

[153 No jo, PeSi, (Rpu?: 04.01.2007, 22:31:21 - Mail - x)
ve hře jsou lidé - stvoření velice nedokonalá...
O čem bychom tu tak asi kecali, kdyby všichni byli dokonalí....:)
Dobrou!

[154 Jirko, (Foundryman: 04.01.2007, 22:34:46 - x)
mapy to Garmin nesežvejkl, chce jiný formát :-( Musím holt zapátrat jinde.

[155 martino (martin TT: 04.01.2007, 22:36:49 - Mail - x)
to je teda průšvih! Teď už nemůžu zklamat - a jsem rád, že ten obrázek jako inspirace posloužil.

[156 Rputi, (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 22:37:51 - Mail - x)
a ještě bych těm politikům umožnil, aby si každý ostrov (oblast) mohla vydávat vlastní \"peníze\" a mohli by mezi sebou obchodovat.

Pokud by nebyl k disposici ostrov nebo jiný vhodný pozemek, tak se to dá pronajmout. Pro skotačení Kocourkovských by nám jistě Rusko půjčilo kousíček Sibiře nebo bychom mohli vybudovat střeženou oblast kolem Mimoně, tam by se docela hodili. :-)

[157 2 Rpuť (PeS: 04.01.2007, 22:37:58 - x)
Víš, já nechci, aby byli dokonalí. Nikdo není. Ale aby nesli zodpovědnost za svá rozhodnutí. Ta všeobecná výchova k nezodpovědnosti mě dost děsí.

[158 2 martin (PeS: 04.01.2007, 22:40:46 - x)
všimnul sis doufám, co jsem Ti tam napsal jako komentář... U nás jsme teď rádi, že si dcera přivedla kamarádku na kafe a kus řeči, kterážto kamarádka zlikvidovala na jeden zátah 1 1/2 mísy cukroví. Ať jí slouží, škoda by to byla to drobit ptákům... (stejně to tak dopadne)

[159 Děkuji za přání přejících! (Dana: 04.01.2007, 22:41:35 - x)
Termín \"spadlý koš\" používám pro všechny problémy se sacím košem - on nám totiž ten umělohmotný dost často z trubky normálně spadl- sjel - jemné otřesy při zapínání a vypínání čerpadla ho prostě z trubky setřásly. :-)JInak - samozřejmě, že to může být zanešené nebo jiný problém. Zalití čerpadla jsem zkoušela při těch přemlouvacích procesech...:-)
JInk - jako damoklův meč tu nade mnou visí před několika týdny pronesené proroctví mého dvorního elektroopraváře, který mi opravoval spínač čerpadla - to čerpadlo nevydrží do Vánoc. Možná se až tak o moc nesekl..ale pořád je tu naděje, že problém je v koši. Kéž by to byl koš odpadkový! :-)))
OT - nekoukáte na ČT 1 - dlužníci...dlužníci...dlužníci. Ještě bude veselo. Naivita a ekonomický analfabetismus našeho spoluobčanstva nám ještě zatopí.

[160 Dano.....jsem asi úchylný, (Jirka původní: 04.01.2007, 22:45:35 - x)
ale koukám na Tele Tele :-))

[161 martine TT, (martina: 04.01.2007, 22:46:39 - x)
nebojte, když zklamete, neprozradím!!! :-)

[162 PeSi (skimic: 04.01.2007, 22:48:12 - x)
dík za mail - odpověď je již v drátech.

[163 Dano, (martina: 04.01.2007, 22:59:16 - x)
viděla jsem....A jsem ráda, že nepatřím mezi ty zoufalce. Jsem ráda, že si umím spočítat na co mám a na co nemám. Jsem ráda, že umím rozlišit priority a podružné věci (záležitosti).
...a jsem divná, protože ve svém okolí jsem jediná, kdo nemá dluhy... :-/

[164 Padám do peřin... (martina: 04.01.2007, 23:00:28 - x)

[165 Dano, (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 23:02:57 - Mail - x)
zadlužení domácností bude ještě těžký problém a vyhřezne v relativně krátké době.
Je to jeden z důvodů, proč by měla podle mého názoru zůstat ODS v klidu v silné oposici a ne blbnout na kvadrát se Zelenými a Lidovci.

[166 PeSi, (Anka: 04.01.2007, 23:04:36 - x)
já teda už s vosíma hnízdama nejspíš nepřijdu (pokud mě nesežere svědomí kvůli Jiřímu, nejspíš jo), ale něco slanýho, co? Houstičky rozhodně, ale nejen

[167 2 Pavel Kořenský (PeS: 04.01.2007, 23:06:23 - x)
Měla. Jde jen o to, zda to dokáže. Začínám o tom pochybovat...

[168 PeSi, (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 23:07:30 - Mail - x)
nedokáže, o tom jsem nikdy nepochyboval.

[169 2 Anka (PeS: 04.01.2007, 23:10:19 - x)
škoda námahy, i když vím, že vaříš ráda. Ale jak mě znáš, tak u Vodičky si dávám (stejně jako obvykle dvd a několik dalších) ty výborný uzený matesy (ne, zpět, nikdo ať to nečte, jsou hnusný a nedaj se žrát, ještě by nám je vyžrali...)

[170 Pavle, (Dana: 04.01.2007, 23:12:31 - x)
názor na zadlužení domácností a budoucí ekonomický vývoj včetně toho, že lépe bude tomu, kdo bude v opozici -máme stejný. Jenže - je řešením hodným muže (strany) se před problémy skrýt v pohodlné opozici? Nebylo by spíš skutkem státnickým ujmout se i přes tuhle obrovskou překážku vlády a hlavně zodpovědnosti za svůj stát a pokusit se něco ještě zachránit,změnit? I za cenu, že za tuto svou odvahu a snahu zaplatím příliš velkou cenu? Já vím, už je pozdě,zvoneček zazvonil-pohádky je konec. :-))

[171 No, PeSi, (Anka: 04.01.2007, 23:17:23 - x)
mě to bolení nezapříčiní a ty housky, příkladně, k těm matesům budou, no? Hádej? Makový, mrňavý, růžový, voňavý...

[172 2 Dana (PeS: 04.01.2007, 23:20:45 - x)
dovolím si odpovědět místo Pavla - toto by bylo státnickým skutkem jedině tehdy, kdyby předložili menšinovou vládu s programem řešení těchto problémů - chcete? berte. nechcete? nechte být. Pak by mohli s klidným svědomím se postavit a říct - nebyla vůle ty problémy řešit, máte co jste chtěli. Do voleb jsme šli s tímhle programem a trváme na něm. Neplačte, zavinili jste si to sami. Ale tohle chce kus odvahy vůči vlastním kariéristům a vlezdoprdelcům (a že jich tam je taky hafo...) a tuhle odvahu tam nevidím...
Ale dávat dohromady takovejhle slepenec a vydávat ho za vládu a předstírat snahu o řešení problémů, co je stejně nikdo z nich řešit nechce a naopak budou přidělávat další? To už neni ani blbej vtip...

[173 Dano, (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 23:23:16 - Mail - x)
nemyslím si, že nechat někoho vyžrat jeho vlastní průser by bylo \"nemužné\" nebo řekněme na rovinu zbabělé.
Vláda (libovolná) tu není od toho, aby vodila víceméně nesvéprávné občany za ručičku a sanovala jejich vlastní blbosti.

Pokud by tak činila vláda socialistická, tak dejme tomu. Koneckonců to zavinili a tu solidaritu mají jaksi v programu.
Ale fakt netuším, proč by to měla zachraňovat vláda, která si říká pravicová nebo pravostředová.

Osm let socani rozmazlovali lidi, říkali jim, že zdroje jsou, že dluhy se vlastně platit nemusí a že ekonomika tažená na dluh a doprovázená růstem HDP je skvělý nápad.
Tak ať tu rozjetou hostinu také zaplatí. Platit již zkonsumované je takový gentlemanský zvyk. Když pozvu společnost k prostřenému stolu v luxusní restauraci, také neuteču před zavírací hodinou a nenechám jiné platit účet či umývat nádobí. To se ve slušné společnosti nedělá.

[174 Anko (skimic: 04.01.2007, 23:23:43 - x)
ta vosí hnízda - mimochodem - jsou nejlepší řádně odleželá. Tak, když vaječňák uvnitř výrazně gelovatí. Když jsem byl malý, existovaly dokonce bobbóny s vaječným koňakem - nebo s medem - to byly včelky. Nejlepší byly ty nejstarší :))

A PeSi - máš pravdu, uzený matesy jsou hnusný! Snad nějaký zbydou :))

[175 skimici, (Anka: 04.01.2007, 23:25:36 - x)
mám tu vosí hnízda pro Jiřího, nejsou od Vánoc, ale do 26. nevím, nevím. Bych neměla odvahu je nabídnout ani nepříteli.

[176 Je pochopitelně (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 23:31:13 - Mail - x)
na delší diskurs, zda by vláda (libovolná) měla či vůbec mohla korigovat soukromé zadlužení domácností u soukromých bank.

Podle mého názoru by se do toho vláda vůbec neměla motat a měla by se soustředit (spolu s mocí zákonodárnou) na korektní nastavení pravidel pro vypořádání těchto dluhů.
Ale měla by na rovinu a srozumitelně říct, že dluhy se splácet budou a bude to fůru lidí bolet. Třeba i za cenu toho, že se v tomto smyslu udělají reklamní spoty v TV nebo nějaké billboardy.
Koneckonců, za nedostatečnou znalost počtů je odpovědný stát, který základní vzdělání financuje, přikazuje a absolvování základní školy pod trestem sankcí vymáhá.

[177 2 Pavel Kořenský (PeS: 04.01.2007, 23:34:01 - x)
a zapoměl jste dodat: - a prostřednictvím svých ministerských úředníků pak na ně zvysoka sere!

[178 PeSi, (Dana: 04.01.2007, 23:34:54 - x)
neprotestuju. Je to přesně i můj názor. Doufala jsem, že Topolánek toho bude schopen, že předložíuž nprvní pokus takový plán a pronese obdobnou řeč..od té doby se jen divím a divím a ztrácím iluze...

[179 PeSi, (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 23:35:43 - Mail - x)
:-))) Stát sere prostřednictvím ministerských úředníků na spoustu věcí. Kterou konkrétní máte na mysli ? Ty počty ?

[180 Mimochodem PeSi, (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 23:37:24 - Mail - x)
jsem asi mladší, takže bych to neměl dělat, ale mně to vykání docela vadí.
Já jsem Pavel a klidně mně tykejte. Už se známe docela dlouho.

[181 Vážení - dobrou noc! :-)) (Dana: 04.01.2007, 23:38:09 - x)

[182 Dano, (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 23:39:57 - Mail - x)
dobrou noc.

[183 Nemyslím, (dix: 04.01.2007, 23:46:33 - x)
že je to otázka počtů, jen dodržení jednoduché zásady, že na co nemám, to nepotřebuji, by asi vedla k velkému snížení počtu dlužníků. Tím netvrdím, že každý, kdo vezme půjčku, ji bere na něco, co mu zbytné je. Ano, také patřím k těm, co si nikdy nepůjčili a nikdy nepůjčí, pokud to nebude nezbytně nutné, abych nikdy neříkala nikdy, ale neberu to jako kladný projev svého charakteru, ale své zbabělosti před zodpovědností.

[184 2 Pavel Kořenský (PeS: 04.01.2007, 23:46:43 - x)
Díky - a samozřejmě naopak.
Ne, myslel jsem na to vzdělání. To totiž každej začne vyhlašovat za prioritu, ta péče o budoucí generaci se tak hezky poslouchá, a pak se na to všechno pěkně v tichosti zapomene. A nakonec můžem bejt rádi, že je to vzdělání ještě takový, jaký je. Stačí nakouknout vedle do Německa - něco málo o tom vím... a další radši až u Vodičky...

[185 dix, (Pavel Kořenský: 04.01.2007, 23:53:54 - Mail - x)
jistě, to je velmi rozumné.
Jenže mám obavu, že dnešní společnost (nejen v Kocourkově) už není schopna snést sociální otřesy, které by se dostavily po prozření \"na co nemám, to nepotřebuji\" nebo dokonce \"na co nemám, to si prostě nemohu dovolit\".

Proto realisté jako já nemají dluhy a investují do střeliva. Jednou tohle letadlo totiž skončit musí... :-)

[186 Pavle Kořenský, (dix: 05.01.2007, 00:05:25 - x)
mám takovou obavu, že tato společnost ještě dávno není na dně a že snese ve stavu takového deliria ještě pár desetiletí, aniž by padla. Ono to prozření totiž ještě dlouho nenastane. Když byl 89. rok, bylo mi jasné, že devastace morální je u nás taková, že to bude chtít další dvě generace, než se to vyčistí, ale prostě jsem nepočítala, kam to s Evropou půjde. Už nejsem optimistka, stávám se pesimistkou, protože jsem netušila, že Evropa nám půjde tak naproti. Nebudeme se mít vůči komu čistit.

[187 Vážení, (PeS: 05.01.2007, 00:07:23 - x)
mějte se tu. Jdu omdlít...

[188 PeSi, (dix: 05.01.2007, 00:13:10 - x)
dobrou noc a hezké sny :-)

[189 Dix, a to jste zřejmě ještě (Sumavák: 05.01.2007, 00:31:47 - x)
neslyšela dnes na OFR Gussenbauera(předsedu rak.socanů) jak a na čí úkor plánuje zlepšit školství, sociální síť....a vůbec životní úroveň v Rakousku!



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: