Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Čtvrtek, 25.01.2007

Jsem dojat a nadšen!

YOUR (jako že moje !) E-MAIL ADDRESS WON THE LOTTERY.

Takovouhle nádhernou zprávu jsem dnes dostal :

FROM: THE DESK OF THE LOTTO CHANCELLOR,
INTERNATIONAL PROMOTIONS/PRIZE AWARD DEPARTMENT,

YOUR EMAIL ADDRESS WON the Award 2007

Euromillion Loteria Español
Paseo De La Castellana
15-19, 28008 Madrid. Spain Branch.
Ref. Nº: ES/007/05/12/MAD.
Batch. Nº: GHT/2907/333/05.

YOUR E-MAIL ADDRESS WON THE LOTTERY.

We wish to congratulate you over your email success in our computer
balloting sweepstake held on 15th January 2007. This is a millennium
scientific computer game in which email addresses were used. It is a
promotional program aimed at encouraging internet users; therefore you
do not need to buy ticket to enter for it.

Your email address attached to ticket star number (4-5) drew the
EUROMILLION lucky numbers 3-19-26-49-50 which consequently won the draw in the Second category.You have therefore been approved for a lump sum pay out of prize of 950,000.00 (Nine Hundred And FiftyThousand dollars. Only) in cash credited to file REF:XYL /26510460037/02.

CONGRATULATION
Your fund is now deposited with the paying bank insured in your name.
Due to the mix up of some numbers and names, we ask that you keep this award strictly from public notice until your claim has been processed and your money remitted to your account.
For immidiate realease of your winning fund contact our register claim
agent below:

Apex Trust Agency
Dr,Pualy Ulrich
Address: Avda .Del Petroleo 222 Polig
Madrid Spain.
E-mail:apextrustagency1@aim.com

Thanks for winning in this year award proggram.
Mrs Betty Louisa

 

Jsem boháč!!

A představte si to, že jsem vyhrál 1,9 mega USD, protože to přišlo 2x, ale ne kopie! Ta druhá zpráva, má referenční číslo Ref. Nº: ESM/WIN/008/05/10/MA
Batch. Nº: EULO/2907/444/908/06
.
a vyhrál jsem na ticket č.:3-18-40-40-76 !!!

 

Je to vůbec možné, tolik štěstí najednou?

Já teda anglicky neumím, takže si to štěstí zřejmě neužiji ”, ale vycházím-li z toho, že řada evropských jazyků má základ v latině, je pro mě sdělení : "a lump sum" docela srozumitelné.

Teda: ne já ! Betty!

””

Nevím přesně, zda chtějí zjistit nějaké údaje (č.účtu třeba) a nebo "jenom" rovnou poslat peníze na "bankovní poplatky" .... víte to?

Joóó, když chtěl starej Izaac vyhrát v loterii, tak se tak dlouho modlil a prosil Boha: "dej ať vyhraju v lotynce!" až se z hůry ozvalo :" tak jo!!, ale musíš si aspoň jednou vsadit !!!"

Doba pokročila, v EU už si ani vsadit nemusím.....:-))

 

PS.

Není to náhodou trestné?

 

 





Komentáře

[1 PRVNÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ (Jirka původní: 25.01.2007, 19:30:15 - x)
nemohl jsem odolat.....

[2 No nevím, adresa (skimic: 25.01.2007, 19:38:37 - x)
Avda .Del Petroleo 222 Polig
Madrid Spain.

mi associuje

„Byl to sám don Pistollo Treffa della Barba\"
po emigraci z Mexika do Madridu :))

[3 No, (Lorrain: 25.01.2007, 19:45:48 - Mail - odkaz - x)
a já jsem přející.-)))Užij si to.-)))Hlavně aktualizuj antivirák.-)))))))))

[4 Antivirák se mi aktualisuje (Sumavák: 25.01.2007, 20:03:52 - x)
automaticky, poslední ca týden 2-3x denně !
Spybot našel podezřelé files, které se ovšem jmenují nějak jako :Windovs nástroj k odstraňování nebezpečného spyvare.... .
To jsem zřejmě chytil s automatickou aktualisací. a nevím jestli to mohu smáznout...?

A taky jsem se před chvílí rozčílil jako Pepíček,když mu Nanynka kradla zelí, a rozšlapal jsem košíček(doménový) !!!!

[5 Dobrý večer...... (Jirka původní: 25.01.2007, 20:13:25 - x)
tak Šumaváku , gratuluji.....to jistě koně dostanou zalaté podkovy..........
Tak tohle pf nerozdejchá definitivně :-))))))

[6 Trestné to je (Tomáš Haas: 25.01.2007, 20:14:07 - x)
A tentýž dopis od téže \"loterie\" jsem dostal asi před pěti lety. Jenže pár dní před tím jsem o této loterii četl v novinách, kde jakýsi expert z RCMP varoval, že je to podvod, bohužel nestíhatelný, protože skutečné podvodníky kteří za tím stojí nelze dohledat. Server v kdesi v Lagosu nebo kde v africe rozesílá dopisy, bankovní účet kdesi ve španělsku dostává peníze od těch kdo naletěli, na adrese v Madridu, pokud vůbec taková adresa existuje, nikdo není, poštovní adresa pro dotazy je fingovaná, nebo opuštěná, peníze z účtu jsou, dokud to nepraskne, elektronicky převáděny do ještě jiného státu někde pěkně daleko z dosahu evropských a amerických policejních pravomocí, pak jsou elekronicky předávány dál, dokud je téměř nebo úplně nemožné je dohledat a funguje to dokud ta africká či bůhvíjaká policie server linky nezavře. Ale hned druhý den se jede znovu, se stejným dopisem. Je to jen obdoba známých Nigerijských dopisů.
Hodně štěstí Šumaváku, ale kup si raději Sportku.:-)

[7 Tomáši.... (Jirka původní: 25.01.2007, 20:19:40 - x)
super článek o ovečce.....jenom, jestli to všichni pochopili o co jde.

ps. Šumaváku, vím, že nic není na cestě, natož peňauze do banky

[8 dobrý večer (divana: 25.01.2007, 20:21:12 - x)
a když si koupím sportku, tak to už jsem vyhrála :-)

[9 Jak se to říká? Kam čert nemůže, nastrčí bábu (Dana: 25.01.2007, 20:23:33 - Mail - x)
Chystala jsem se hned odpoledne zalehnout a vyhánět viry za pomocí hlavně valašského penicilínu, medu od jesenických včel a dovozových citronů, když v tom klika cvakla, dveře letí, sousedka vchází do dveří - že abych jí pomohla s tím přiznáním za ten les a pole, co se nemůže dohodnout se švagrovou, kdo to bude platit, když to mají napůl..No, bába odkráčela před chvilkou, ani zprávy,ani Dušana v rádiu jsem nestihla. A to jsem pořád vykládala o virech, bacilech a jiném nebezpečí, kterému se pobytem v mé blízkosti vystavuje..Ale zato vím, co je kde v dědině nového, kdo s kým a proti čemu a proč.
PS: Takže: Přeju všem zítra se sejdivším (:-)) u V. hezké povídání, šťastnou cestu tam i zpět. Mě čeká mnohem smutnější povinnost - jít na pohřeb manžela bývalé kolegyně.

PPS: K úvodu: To jsem zvědavá, kolik zdepřítomných a zdečtoucích se přizná, že něco podobného nebo přímo stejného dostali a jak dlouho tomu štěsí věřili:-) Já přiznávám, že mejly neznámých autorů mažu aniž čtu...možná jsem tak přišla o obrovské jmění! :-)
Jdu bojovat předem prohranou bitvu s viry - ale začátek se mi povedl, až ten zásah cizího prvku to kompleně narušil :-)

[10 Divano, Vy ne, ale sportka (Jirka původní: 25.01.2007, 20:28:54 - x)
Já jsem v zivotě vyhrál pouze jednou, když nepočítám šťastné manželství pochopitelně, láhev Cognacu na Silvestra v tombole....Což bylo hezké a takové pitelné :-))

úplně ot....dneska jsme s nejdražší mojí manželkou jedinou , probírali, jestli bych třeba se synkem mohl jet na hory na Stubai , hezká pánsky jízda......a že by holky co s nimi bydlím by jely třeba někam do tepla .......... Odpověď byla . .....\"to asi nepůjde , který idiot by tahal kufry\".....že myslela portýry u hotelu, že jo :-))

[11 Dano (Venkovan: 25.01.2007, 20:31:20 - x)
jadnu chvíli chodily obálky s takovým koněm.Jednou dokonce i automobil sme vyhráli.Jelikož třídím odpad končí tyto šťastné zprávy v příslušném kontejneru.Na viry destilované ovoce,ale pozor na předávkování.

[12 jirko p. (divana: 25.01.2007, 20:36:01 - x)
utčitě to bylo na portýry. kdyby to bylo na někoho třetího, to by jste přece poznal :-)

ty obálky s koněm už začaly zase. alespoň v praze. to víte pražáci, ti těch peněz nikdy nemají dost :-)

[13 Kdyby jen v Africe.... (Rpu?: 25.01.2007, 20:41:22 - Mail - x)
novinky:
Před falešnými poukázkami v okolí Třebíče a Jihlavy varuje Jihomoravská plynárenská (JMP). Neznámý podvodník totiž lidem rozesílá složenky, které je vyzývají, aby uhradili nedoplatek za plyn. Peníze jdou zřejmě na jeho účet.

[14 Pokud se objeví nějaký (Sumavák: 25.01.2007, 20:55:01 - x)
počítačový znalec, tak ta files, co spybot označuje jako problém se nazývají:
Mikrosoft.Windows.Security.InternetExplorer.- 1 entries

Mám to smáznout?

[15 mate smysl pro humor (pf: 25.01.2007, 20:59:58 - x)
Nemate nahodou mesic stare mimino? Poslat manzelku do sveta samotnou na \'dovolenou\' s mesicnim miminem, to se pozna uznala hlava rodiny.

[16 cerven.....cerven.....driv to nepůjde.... (Jirka původní: 25.01.2007, 21:02:33 - x)
a mimo to myslím, že jsme si to vyčikali již před časem....že spolu nebudeme komunikovat, ani omylem....:-((
myslím, že by bylo fajn u toho zustat

[17 Dano, my, zaostalí sedláci, (Sumavák: 25.01.2007, 21:04:21 - x)
na takovéhle maily máme nastavený filtr:
co je anglicky, je spam !!
:-))

[18 Šumaváku, (Foundryman: 25.01.2007, 21:22:25 - x)
smázni to, to nečemu neuškodí. Zvláště pokud používáš Firefox.

[19 Jirko, (Foundryman: 25.01.2007, 21:23:47 - x)
no jo, ale Stubaital v červnu ? Co tam budeš dělat ?

[20 foundry.......Naledovci můžete po celý rok....a je tam super počasí (Jirka původní: 25.01.2007, 21:31:04 - x)
stejně se odpoledne nelyžuje a sedí a ....kouká se do krajiny, popřípadě golfík . Ale dopoledne to lyžování je nádhera. Je pravda, kvalita sněhu se rychle mění, ale dá se to . Ikdyz nejlepší je půlka října. Máme to vyzkoušené

[21 Jirko, (Foundryman: 25.01.2007, 21:34:19 - x)
já vím, jezdím na Kaprun a právě ten sníh není nic moc. Já tam byl jednou v červenci a prochlastal jsem hrůzu peněz :-)

[22 na ledovci (pf: 25.01.2007, 21:37:01 - x)
lepsi lidi travi leto lyzovanim na ledovci a v zime jezdi do teplych krajin: Cituji z prirucky \'Co ma vedet kazdy kdo patri do hornich 10 tisic\'.

[23 odkaz na tu Stubaer glatcher (Jirka původní: 25.01.2007, 21:38:27 - odkaz - x)
je to super místo...jezdíme do jednoho agroturistického pensionu k selce s Ovcema, jak jsi měníme berany, cena super, jídlo ještě lepší a lyžování dopoledne je jako v zimě a v kraťasech....a slunce ...trochu moc. Na druhé straně kopce je už Italie

[24 Krásný večír vinšuji. (Anka: 25.01.2007, 21:43:22 - x)
Hele, pánové, nemohli byste se ještě rozepsat o motorkách a autech? Některým ta zelená v gesichtu moc sluší:-)))
Vítku, jak jsi dojel?

[25 takovejch vyher (jasan: 25.01.2007, 21:43:59 - x)
mi chodi denne tak 2-3.... mazu je s desem v oku - co kdyz jednou smazu tu pravou...

[26 Anko co hnízda....?....Já sním o Vánocích bílých.... (Jirka původní: 25.01.2007, 21:49:06 - x)
moje maminka mi slíbila je udělat o Velikonocích.....když to nestihla k Ježíškovi

ps. Dostal jsem se do Prahy a sněhu je tady docela dost....jsme překvapený a osolený

[27 Jirko p. to mi připomínáš (Sumavák: 25.01.2007, 21:54:05 - x)
mládí.... sice ne na Stubai Gletscher, ale v Pamporovu, v Bulgarii. Zážitek zcela nezapomenutelný ( to mi připomeň, já vám to jednou budu vyprávět!!) z něhož jedna část bylo lyžování do půl těla svlečení(byť ne všichni- děvčata se trochu bránila) a slunění se na terase v plavkách a lyžácích, protože nohy jsme měli ve sněhu, stejně jako šampaňské vedle lehátka...

[28 Šumaváku, (jura-p: 25.01.2007, 22:00:58 - x)
ale klidně si přepni SpyBoot na pokročilé rozhraní, tam si najdi ignorovat, v seznamu toho, co to detekuje najdi tuto položku a odškrtni ji. Pak už ti to vyhledávat nebude. Ale je to fakt jedno. Dělej to jen, když občas používáš IE i na něco jiného než na updatování.

[29 Šumaváku tam znám jenom (Jirka původní: 25.01.2007, 22:01:59 - x)
Vitošu......ale jenom podle vyprávění to musela být krása nesmírná.....kombinace, snih, plavky, bubliny.....hmmmm

ps. Anko to byl for...neberte mě vážně

[30 Jiří, (Anka: 25.01.2007, 22:07:05 - x)
vážně neberu ani sebe. Hnízda příště, ale s prázdnou nepřijdu:-)))

[31 Inzerát: (: 25.01.2007, 22:07:55 - x)
Mladý, pohledný,dobře zabezpečený muž s vysokoškolským vzděláním a dobrými kontakty. Mám dvě auta, rodinný dům a vilu v Karibiku. Zn. Nic nehledám, jen se chlubím.

[32 Šumaváku, (maYda: 25.01.2007, 22:24:24 - x)
co je na tom k divění?
Takových věcí sem, už přikráčelo...
Vedle loterií hlavně nabídky na Viagru, psychofarmaka no a samozřejmě nigerijsklé dopisy v různých zeměpisných variacích.
Taky nabídky na plastiku pro pány. Zatímco dámy si obvykjel nechávají zkrátit nos, pánům naopak to naopak nabízelo prodloužení, o nos ovšem nekráčelo.
Mně ovšem nadchlo nejvíc, když mi přišlo od firmy Renault, že si mohu nechat u nich zdarma umýt vůz a přitom si prohlédnout nabídku vozů, kdybych usoudila, že mi třeba lepší značky.
Zavtipkovala jsem před jednou známou, zazobanou závistivou doktorkou, obdivovatelkou Dr.Ratha, ža bych mohla děti obléct do nejodranějšího oblečení, posadit je vzadu dosedaček ( které jsme přivazovali nějak provazem( natáhnou odrbané triko a džíny, vzít poukázku a nechat si umýt našeho odřeného traboše.
Ta dáma, co si vozila pozadí ve zbrusu nové oktavii za čtvrt milionu, se kysele zatvářila, jako by kousla do citronu a dotčeně pravila, že aspoň vidím jak jsou na tom lékaři materiálně špatně, protože jí taková nabídka nikdy nepřišla , protože každý ví, že doktoři njsou chudí a na slušný auto nemají.
a myslela to vážně a ´byla fakt naštvaná.
U mně si to tím pádem firma Renault dosto vylepšila, protože mně ta dáma štvala muž nějaký časNicméně tím ostarým trabantem jezdíme, jak se sluší na zazobané a bohaté pravičáky, dodnes.

[33 Renaulty kupují socani. (jura-p: 25.01.2007, 22:29:37 - x)
Říkal mi to můj kamoš. Prý je to státní firma.

[34 MaYdo, (Foundryman: 25.01.2007, 22:30:42 - x)
ještě pár let vydržte, pak bude z Trabanta ceněný kousek za veliké peníze :-) Mě tam vždycky fascinovala ta klika pod volantem - systém řazení jsem v životě nepochopil.

[35 DAno, (maYda: 25.01.2007, 22:35:14 - x)
zdravím a doufám,že se má Vojta k světu.
Děláte-li anketu ohledně důvěry v púdobné maily, tak vězte, že pokud jde o podobné spamy, nevěřím odjakživa ještě z dob,, kdy jsme neměli počítač a chodilo to papírově. Ale co mně namíchlo, ýe když už mi sem taková hámotina přišla, velmi často to mělo zkomolenou adresu ajméno apúříjmení.
kruci, kydž už mně chce někdo natáhnout, tak by se mohl aspoň obtěžovat opsat púořádně telefonní seznam ne?
Vrcholným číslem byli, kdyř mi z titr
ulu ing.arch. ponechali inženýrský titul, ale vyrobili křestní jméno Archmarie.
Bylo to něco, co o sobě tvrdilo, že je německé, inu , asi si mysleli, že si tu potrpíne na taková exotická jména či co.
Ale jinak, ohne sranda, moje kamarádka měla klienta (dělá účetnictví) , který na nigerijské dopisy nalítl, nechal v tom spoustu peněz, dokonce snad i do té Nigerie jel - každopádně prý může být rád, že přišel v tom kšeftu jen o peníze a ne taky o krk.
Taže človějk se diví,že se někdo do takové průhledné věci púoští, ale ono se asi najde dost lidí, aby se to vyplatilo.

[36 Nojo, MaYdo, oktávku (Sumavák: 25.01.2007, 22:35:34 - x)
dostanete hned, i meďoura,(o renaultu ani nemluvím) i třeba Jaguára...
... ale kdo si dnes může dovolit auto na které se muselo rok čekat?
To ani Jirka pův. určtě tak dlouho na svoje L640 tak dlouho nečekal...

[37 Maydo...jak se řadí v trabantu.... (Jirka původní: 25.01.2007, 22:36:10 - x)
prosím, jsem na tom stejně jako Foundry

[38 Foundry, holt nejsi zvyklý (Sumavák: 25.01.2007, 22:38:33 - x)
na americká auta..... :-)).

[39 Foundry, (maYda: 25.01.2007, 22:39:57 - x)
kousek odtud býval viděn trabant, který měl udělané střesní okýnko - víko z popelnice.
A ještě lepší bylo autíčko, o kterém můj muž tvrdil že to je původní trabant někdy z padesátých let, ještě než trabanti nabraly svůj typicky krabicoidní tvar.

[40 Jirko, v momentě, kdy se ten traboš rozlomí (Sumavák: 25.01.2007, 22:41:14 - x)
mezi motorem a kabinou, a ten motor s těma kolama Ti ujede pryč, co volant dovolí, tak už hrozně těžko !!!!
To už je ta šaltpáka pod palubní deskou....

[41 i čekal....jo jo (Jirka původní: 25.01.2007, 22:43:18 - x)
nejdelších 15 měsíců života...ale stálo to za to , napokraji smrti hladem, na pokraji smrti mrazem....., ale stálo to zato. ....Ale na Křivoklátě byla aspoň restaurace

[42 MaYdo, takový kulůaťoučký, oblý, že? (Sumavák: 25.01.2007, 22:43:55 - x)
na to jsem povýšil po služební motorce...

[43 Nebyly to ty P 70? (jura-p: 25.01.2007, 22:44:22 - x)
O těch se říkalo, že mají dřevěný rám.

[44 no, já mám sice řidičák, (maYda: 25.01.2007, 22:46:30 - x)
ale léta už nevyužitý a vždycky jsem řídila škodovku, takže s tím trabantem nemůžu moc sloužit.
KJdys
i se sivce pokoušdl choť mně to naučit, ale nějak to nedopadlo.
MYslím, že to řadící schema je obdobné, ale já bych ho asi teoreticky ani u té škodovky už nepopsala.
Jinak ale muž jezdí i služební Fabií a předtím favoritem, a třídání způsobu řazení mu nedělá problém.
Prý je to o zvyk.
No, já nevím.
Já mám soukromý a služební mobil a pořád si pletu tlačítka.

[45 Zdravím všechny, (Pavel Kořenský: 25.01.2007, 22:47:53 - Mail - x)
měl bych jeden dotaz z oblasti daňové. Našel by se někdo (nejlépe patrně Dana), kdo by mi uměl odpovědět ?

Obrátil se s tím na mně jeden příbuzný a já při nejlepší vůli netuším jak to je.

Pokud si soukromá osoba zakoupí byt v osobním vlastnictví a tento byt částečně zařízený (kuchyň) pronajímá zcela legálně, z příjmu platí daně atd. a použije zisk na úpravu toho bytu (nová podlaha, lepší lednice, nové koberce), lze tyto náklady nějak odečíst od daňového základu ? To je otázka první.

Otázka druhá, majitel bytu normálně pracuje za velmi slušný plat a je tedy daněn daní z příjmu v poměrně vysoké sazbě. Pokud navíc pronajímá ten byt, sčítá se tento příjem s platem a uplatňuje se na něj také daň v té vysoké sazbě ?

Díky za info.

[46 mayda (pf: 25.01.2007, 22:50:09 - x)
a nemyslite nahodou auto jmenen IFA - to byl snad predchudce Wartburgu

[47 Šumaváku, přesně, (maYda: 25.01.2007, 22:50:50 - x)
to je ono, bylo to takové kulaťoučké.
Jestli měl dřevěný rám , nevím, ale jednou jsem viděla na nějaké svatbě veterána ( typ Vám neřeknu, ale tek 20.leta) a ten měl dřevěnou ozdobně intarzovanou palubní desku.

[48 Jurape byl ! (Sumavák: 25.01.2007, 22:52:25 - odkaz - x)
ovšem nedalo mi to a zagoogloval jsem a našel jeden.... to by byl bourák i dnes - viz odkaz

[49 PAvle, (maYda: 25.01.2007, 22:56:00 - x)
otázkka prvníí neví, ale otázka druhá, řekla bych, že jo. Mám neurčitý dojem, že na formuláři na daň z příjmu je i položka \"příjmy z nájmů a pronájmů\" nebo tak nějak a že se nejdřív sčítnou příjmy a pak se počítá procentem daň.
Ale nejsem daňový odborník, jen něšťastný poplatník, a tak jen střílím.

[50 korensky (pf: 25.01.2007, 22:56:34 - x)
k druhe casti otazky - bohuzel, pokud ten byt pronajima on sam jako soukroma osoba, prijem z najmu se opravdu pricita k celkovemu prijmu. Pausal odecitatelnych nakladu by mel byt 30%.

[51 MaYdo, dřevěnou kostru (Sumavák: 25.01.2007, 22:59:58 - odkaz - x)
měla i moje T57B rv.1938.A dřevěnou podlahu !
Když jsem dělal generálku,udělal mi truhlář dubová prkénka, já si je tam přiřízl, přišrouboval, ze spoda natřel térem... a jesli ta tatra neshořela, jsou tam určitě dodnes!

[52 dobrý večer (martin TT: 25.01.2007, 23:03:26 - Mail - x)
ráno na vlak do stolice, tak se mi nějak nedaří odejít od počítače.
Řazení v Trabantu - máte štěstí, narazili jste na odborníka. Klasické H, ovšem pro zkušené borce, protože když jste se chtěli rozjet a dali držadlo od deštníku směrem nahoru, tak to mohla být jednička, ale taky to mohla být trojka.

Skvělé vozidlo Trabant mělo ovšem ještě krásnější věc než je řadicí páka. Tou bylo palivové čerpadlo. Ti, kteří kroutí hlavou, kroutí správně! Ono tam nebylo!!! Nemuselo, protože palivo se z nádrže dopravovalo do karburátoru samospádem. Aby přes netěsné plovákové těsnění neodešla celá nádrž po zastavení, byl palivový kohout uveden po jízdě do vodorovné polohy. Když potom nezkušený řidič zapomněl opět palivo pustit, tak sice nastartoval, po chvíli s kašláním motor dodýchal a nenastartoval. Seběhli se většinou všichni sousedi a radili. Pokud nebyl přítomen trabantista, tak radili dlouho a marně.
Onen palivový kohout, přesně stejný jako jsem měl na panelce Jawě 250, přepínal i na rezervu. Ovšem bez kontrolky se pokles benzinové směsi v nádrži projevil opět jen kašláním a cukáním za jízdy. Zvláště při předjíždění to byl neobvyklý zážitek - odpásat, předklonit doprava, nahmatat rukou, nedostat facku od spolujezdkyně, přepnout a zase pokračovat v jízdě.
Zlaté Trabanty

[53 Pavle (martin TT: 25.01.2007, 23:15:15 - Mail - x)
určitě se ozve někdo poučenější, ale:
Příjem přiznat nutno a záhodno. Náklady možno, ale šel bych raději na paušál, protože u skutečných, pokud by byly vyšší než paušál, by Finanční úřad podle zákona vyžadoval i předepsanou evidenci
Daní se společně - příjem je podle §9 zákona 586/1992 Sb., po snížení o výdaje dílčím základem daně z příjmu. Detaily viz znění zákona.

[54 K tomu Trabantu (Tomáš Haas: 25.01.2007, 23:21:03 - x)
Já jsem kdysi vysvětloval fenomenální automobil Trabant mému americkému kolegovi v Los Angeles. Dostal jsem se jen k první větě, \"karoserie je z plastu\" a skončil jsem když mi na to řekl \"Aha tak to je vlastně něco jako Corvette\".

[55 mějte se ...zkusím to zítra stihnout (Jirka původní: 25.01.2007, 23:21:09 - x)
dobrou.

[56 Tomáši (martin TT: 25.01.2007, 23:28:07 - Mail - x)
kdysi koloval vtip o tom, že některá z amerických automobilek zakoupila licenci na Trabanta - motory ke stěračům a karoserii jako popelníčky. Ale to byl zlomyslný vtip. Nezlomyslný vypadá takto:

Pod kopcem stojí kamion s vlekem a nemůže stoupání vyjet. Trabantista zastaví a zeptá se, zda nepotřebuje pomoct. Řidič kamionu odmítá, že mu Trabant pomoci nemůže. Trabantsta se přesto nevzdává a vnutí řidiči kamionu tažné lano.
Připojí lano, Trabant popojede, lano se napne a už táhne kamion nahoru do kopce. Na vrcholu kopce, na rovince, Trabant zastaví a řidič jde odpojit lano. Řidič kamionu je ještě stále konsternován a ptá se: \"Prosím Vás, co to vlastně bylo, jak jste táhl, tak se nejdřív začalo kouřit bíle, pak létaly jiskry a nakonec černý a hustý dým!\"
Trabantista se plácne do čela a praví: \" Já vůl, zapomněl jsem povolit ruční brzdu!\"

[57 Martine, (maYda: 25.01.2007, 23:30:53 - x)
což šmátrající ruka - my jsme se po jednom ukradení, kdy se kupodivu traboš našel po třech měsících odstaven na druhém konci Prahy, nepoškozen, pouze bez dětské sedačky a v období, kdyse tu nějak pomnožily znovu krádeže a nejen \"lepších\" vozů, udělali pojistku proti zlodějům. Musí se vyndat, jinak to strašně řvě, ale nenastartuje. Navíc jde vyndat docela blbě, musí se s tím zaveklovat achvíli tio trvá. Když muž zapomene, a chce to vyndat ve chvíli, kdy je rodina naloděna a zbývá otočit klíčkem, musí více méně položit hlavu mně( tedy spolujezdci) do klína, aby se k pojistce dostal.
Myslím, že až syn zmoudří a dospějě od názoru, že všechny ženské a holky hlavně jsou blbý, k názorum, že holky jsou sice blbý, ale dají se s nimi dělat zajímavé věci, tak toho traboše a možnosti v něm skryté jistě ocení

[58 Traboš byl nezničitelný (Sumavák: 25.01.2007, 23:49:43 - x)
(poku se tedy již popsaným způsobem nerozlomí) a při troše invence.....Si pamatuji, jak mi (ne) jednou dal nějaký dobrák hřebíky pod dvě kola, abych nestihl dojet ráno na kontrolu na odloučenou farmu,já je obě píchl, zručně vyměnil, protože jsem z dobrých důvodů vozil dvě rezervy.
Kontrolu jsem stihl - k nelibosti některých...., ráno, když otevřeli dílnu, jsem ty dvě píchlé hodil spravit a odjel do sousední vsi.Cestou zpátky jsem pak zadní kolo píchl doopravdy !
Auto jsem tam nechat nechtěl, pěšky ty čyři km jít už vůbec ne, o tom, že budou někdy mobilní telefony se nám ani nezdálo ( ono by to nepomohlo ani dnes- tam dodnes není signál...). Tak jsem chvíli přemýšlel, pak jsem vyndal z toho bordelu, co jsem vozil vzadu sekeru, přeskočil příkop a v lese usekal madý, asi 4m dlouhý smrček, odvětvil, vyheveroval traboše, sundal kolo,pod blatík jsem narval ten smrček spustil okno a ten silnější kone lanem přivázal ke dveřím v úrovni toho okna.
Představujete si to?
pak jsem sundal hever, nakopl traboše a po třech kolech a půlce indiánských sání celkem v pohodě dojel do dílen, kde už měli opravená ta kola.
Leta na to ti montéři vzpomínali !!!!
A kupodivu, těch hřebíků pod koly výrazně ubylo !

[59 Tak kupé jsem neviděl. (jura-p: 26.01.2007, 01:28:49 - x)
Ale to P70 jsem znal v dalších dvou vezích. Jako limuzínu a jako kombík. Nějak se vracíme do minulosti. Já v té televizi řekl misto poloviny 2008 suverenně 85 a pak jsem to ještě potvrdil. A vůbec jsem o tom nevěděl!!! Musím si nějak zakázat myslet na jiné věci dřív než dořeknu větu. Nějak mi dochází kapacita na promýšlení alternativ při řeči. Už něco našli na léčení presenilních demencí?

[60 jo , ten combík byl populární... (Sumavák: 26.01.2007, 01:48:46 - x)
... a na co ses to ještě ptal, já to zapomněl...
:-)))))

[61 Trabant (dvd: 26.01.2007, 06:15:17 - x)
Zastaví Trabant stopařce. \"Tak si pojďte sednout, slečno,\" praví řidič,\"jestli vám nevadi,že mám Trabanta\". \"Mevadí, když mi řeknete jak se to léčí..\"

[62 Dobré ráno, (PeS: 26.01.2007, 06:45:01 - x)
originální způsob léčby jsem kdysi viděl u Postupimi - trabant (samozřejmě bez značek) byl zaparkován přesně uprostřed velké křižovatky. To bylo v 5 ráno, na silnicích nikdo, takže těch pár blbů, jako já, co už byli venku, ho uctivě objíždělo. Když jsem se tudy za 2 hodiny vracel, už tam nebyl. Takže vyléčit se to dalo...

[63 Jinak, (PeS: 26.01.2007, 06:57:02 - x)
chápete někdo ten titulek na Novinkách u Merkelový? To je novinářská lihová tvořivost, nebo co? Já celou dobu žil v domnění, že je to Německo, kde Ústavní soud smetl tu slátaninu se stolu, ne my. Tak o co chce s Klausem bojovat?

[64 No jo, PeSi, (Rpu?: 26.01.2007, 07:13:02 - Mail - x)
ale když ona ta představa sjednocené Evropy pod praporem Německa je tak strašně lákavá....:)

[65 Tak zatím to moc dobře nevypadá:(( (Rpu?: 26.01.2007, 07:28:10 - Mail - x)
Ne, že by to nebylo hezké, to ne, krystalky půlcentimetrové námrazy krásně svítí - a to i tam, kde jsem to včera pečlivě odmetla.
Navíc na severu Německa začíná pršet, mrzne to a hlavně táhne směrem k nám....
Tento způsob zimy......stojí za kulový!:(

[66 2 Rpuť (PeS: 26.01.2007, 07:37:02 - x)
No jo, já vím - Německo bojuje na všech frontách za Evropu... To už tu taky jednou bylo.
A největší sranda na tom je, že si to celý posrali sami - a s německou důkladností, tedy totálně. Ještě na začátku devadesátých let se říkalo, že Německo fakticky vyhrálo 2. světovou válku - to hospodářství tomu celkem odpovídalo. Kde jsou dneska, to ty chytřejší už viděj a velkou radost z toho nemaj... Helmuth Uhlí holt posral, co se dalo, ale on to přece myslel dobře... To je ten největší paradox těhle reformátorů - uvedou něco do pohybu a vůbec je nenapadne, kde to skončí. Regulace systémů s velkou setrvačností jim neříká vůbec nic. A společnost má obrovskou setrvačnost...

[67 2 Rpuť (PeS: 26.01.2007, 07:39:53 - x)
Hele, přes koleno to nelámej, není snad ještě všem dnům konec... Tady zatím tak -6 a klid, leč zataženo.
Měl bych bejt na mailu i na telefonu...

[68 Silnice prý jsou, s opatrností, sjízdné, (Rpu?: 26.01.2007, 07:57:03 - Mail - x)
praví se na aktuálně. Blesk to zřejmě nečet, protože mu ujíždějí všechny čtyři - tak uvidíme....

[69 Rputi (skimic: 26.01.2007, 08:16:17 - x)
ad \"prý\" ...

viděl jsem kdysi atlas hub, kde klasifikace byla :
jedlá, nejedlá, jedovatá, prudce jedovatá, po tepelné úpravě ... atd.

pouze u JEDINÉ HOUBY /to \"jediné\" vím naprosto jistě, protože jsem ptoté onen atlas několikrát pečlivě prolistoval/ bylo uvedeno \"PRÝ JEDLÁ\" !!!

Dodnes nevím, jestli to byl tiskařský šotek či autorův smysl pro humor, ale kdykoliv od té doby slyším \"prý\" jsem trošku nastražený :)))

[70 dobré ráno.... (Jirka původní: 26.01.2007, 08:22:21 - x)
tak jdu otestovat to co Blesk nečetl .....

ps. Skimici každá houba je jedlá, ale některé jenom jednou.......já vím je to staré a blbé.....

[71 Skimici, (maYda: 26.01.2007, 08:26:38 - x)
a kterrtá byla ta \"prý\" jedlá?
já jsem slyšela, že jedlé jsou všechny houby, ale jen některé opakovaně.

[72 Atlas (skimic: 26.01.2007, 08:38:17 - x)
... myslím že to nebyl Smotlacha ale \"Pilát a Ušák\". Viděl jsem to na chalupě u známého.

Houba - mohla to být čechratka černohuňatá, ale už nevím :))

[73 Trabant (ptakopysk: 26.01.2007, 08:39:25 - x)
trabantisti, to byla zvláštní kategorie. Kdysi dávno za socíků jsem měl kolegu trabantistu. Nyní je to velevážený továrník, kterého místní obyvatelstvo miluje a dává veliký pozor, aby se mu něco nepřihodilo. Proto raději všechny jeho pohyby a aktivity hlásí. (Tudíž mívá návštěvy z berňáku čtyřikrát do roka a ze stavebního úřadu mu chodí předvolání, kdykoli mu přivezou do fabriky něco, co vypadá jako že by s tím mohl vylepšit danou nemovitost). Leč zpět k tématu. Onen kolega tedy vlastnil Trabanta. Jednou, prdlaje domů ze šichty, uviděl mě taktéž domů jdoucího a zastavil mi. Nějak se chtěl předvést, jak dravý motor dříme pod plastovou haubnou a řízl zatáčku rychlostí více než nepřiměřenou. Trest boží byl okamžitý. Převrátil se mu troješus s obědem ze závodky, který vezl hladovějícím robátkům doma, a vylila se mu polívka. Na moji nabídku, že to není problém, že zastavíme, postavíme ešus na zem, čapneme Trabanta a polívku nalijeme zpátky, reagoval poměrně vulgární replikou a následně ledovým mlčením. Dlužno říci, že mě už nikdy nesvezl. Ani později, když jsem na nástěnce na vrátnici objevil inzerát jakéhosi sběratele starých bakelitových předmětů a kolegu jsem na něj upozornil, mě nevzal na milost. Zášť povolila až s jeho první porevoluční Toyotou, kdy zjistil, že jeho Trabi skutečně nepatřil k tomu nejlepšímu, co člověk kdy vynalezl...

[74 skimici, (Rpu?: 26.01.2007, 08:39:21 - Mail - x)
já vím, do prvního kamionu....
To jednou také \"prý byly silnice sjízdné\" a jelikož před námi byla dlouhá cesta, vystřídala jsem chotě za volantem. Co čert nechtěl, hned v následující vsi sjízná být přestala. Zážitek to byl nezapomenutelný - auta potkávali jsme výhradně v příkopě, zatáčky jsem raději střihala rovně a trnula, co bude za tou další. Rychlostí 50-60km jsem dojela do Vimperka, opatrně dobrzdila u pumpy a odpadla. (Podle zákona schválnosti byla celá cesta od Vimperka dál už perfektně upravená:))) Nicméně, tenhle zážitek si tedy určitě zopakovat nehodlám...

[75 Šumaváku, klobouk dolů (rezy: 26.01.2007, 08:43:47 - x)
ta finta s Trabantem mě dostala :-). S traktorem, když se píchlo přední kolo dojet dom po třech není problém, to určitě taky znáš, ale to řešení s tím Trábošem, to slyším poprvně!

[76 Řazení trabant (skimic: 26.01.2007, 08:44:46 - x)
... jednička dolu, dvojka nahoru, povytáhnout k sobě, trojka dolu, čtyřka nahoru /čtyřka=volnoběžka/.
Zpátečka zatlačit od sebe a prudce dolu /sakra... nebo nahoru? :)))/

Motor odšroubován a vyndán rukama, vlastní proletářská zkušenost :))

[77 skimici (ptakopysk: 26.01.2007, 08:46:10 - x)
ta čechratka, jestli je to stejná, co myslím, roste na pařezech po jedné, či v trsech, má silnou hnědou nohu porostlou takovým jako kožíškem? Jestli jo, tak je jedlá, ale můžu říct, že nic moc. Je hrozně aromatická, takže se dá použít jenom do směsí. Když to přehvízdnete a dáte jí moc, tak to není dobré. Přestal jsem ji sbírat, nějak se jí člověk brzy přejí...

[78 Ptakopysku, (Rpu?: 26.01.2007, 08:47:37 - Mail - x)
též jsem jednou popudila jednoho takového majitele hrdého vozidla dotazem, zda-li ví, že se traboši budou vyrábět se dvěma výfuky. Fórek to byl úplně čerstvý, takže to sežral i s navijákem a nadšeně se ke mně hrnul, aby se dozvěděl něco o vylepšení vozidla. To nadšení bylo tak nefalšované, že mě zmohl stud a já jen nesměla pípla, že to proto, aby se dal vozit jako trakař....a už jsem zdrhala.....

[79 Rputi :o) (ptakopysk: 26.01.2007, 08:56:55 - x)
tak tenhle fórek k nám do hor vůbec nedorazil :-))) No až potkám pana továrníka tak se zmíním, aby si připomněl staré zlaté časy, kdy jako mladý štíhlý jinoch se svým čtyřkolovým dravcem brázdil posázaví :o)

[80 ptakopysku (skimic: 26.01.2007, 09:04:35 - x)
... já si to fakt nepamatuju. Co si ale pamatuju NAPROSTO jistě, že NIC (!) co roste na pařezu jsem v životě nejedl, včetně hlívy ústřičné :))

[81 Trabant (onlooker: 26.01.2007, 09:52:06 - x)
To si jednou dopisoval náš člen akademie věd s americkým kosmonautem. A president USA toho kosmonauta chtěl nějak za přistání na Měsíci odměnit, třeba autem. A tak se ptal, co by chtěl: Corvetu, Mercedesa ..? A kosmonaut povídá: \"No já bych chtěl takový evropský auto Trabant. To musí být něco nóbl. Mám kamaráda akademika z ČSR a ten mi psal, že si na něj už 4 roky šetří a ještě ho nemá.\"

[82 Onlookře, a když ho dostal, (Sumavák: 26.01.2007, 09:59:56 - x)
on, v podstatě hned, tak jeho nadšení ještě vzrostlo a jásal, jaká je to super fabrika, že napřed pošle papírový model.....

[83 2 skimic (PeS: 26.01.2007, 10:04:27 - x)
Když nic, tak nic - v případě václavek je to skoro škoda. Tuhle nedávno jsem z nich dělal guláš a málem na mě ani nezbylo, jak rychle to dámy luxovaly... Dělal jsem ho z takovejch těch menších, tužších, skoro uzavřených hlaviček...

[84 PeSi (skimic: 26.01.2007, 10:18:30 - x)
Kontrolní otázka - jsou václavky zespoda žebrovaný?

Upřesnění k pařezu:
já totiž houby vůbec neznám a tak sbírám /a jím/ jenom ty nežebrovaný /a i tam prej existují nejedlé výjimky/. Na pařezech jsem viděl kromě choroše jenom samý žebrovaný - tudíž nesbírám ani nejím. Podotýkám tedy, že se nepokouším ani o toho choroše.

Nyní dále rozvedu:
z žebrovitých běžně požívám žampiony a lišky a jidášovo ucho, který kupuju. Dále bedly a masáky, které mi dodává otec /zná, tedy věřím/.

A přidám z dalekých krajin: když jsem se jednou vyskytl na trhu v hlubokém ruském vnitrozemí, viděl jsem sudy. Kvašený okurky mám rád, zelí jakbysmet. V těch sudech jsem ale viděl i kvašený ryzce!!! I s tím napěněným křístem navrchu!!! Nevím jestli to jedli, nebo používali místo travexu :)) Ale třeba je to jen blbý psychický blok :))

S volně rostoucíma žebrovanejma houbama mám prostě problém :-( Ten atlas jsem schválně kvůli tomu nějakou dobu študoval a bral jsem si ho i sebou do lesa. Marný - kouklo na mne žebro a byl jsem v háji :))

[85 PeSi (jasan: 26.01.2007, 10:21:22 - x)
a co holubinky? jsou mnam.... a dobre se poznaji jedle i nejedle...

[86 zážitky z dob ranné motorizace (skorostařík: 26.01.2007, 10:22:50 - x)
mohou být různé. Toho předchůdce Trabanta jsem znal, značka začínala nějak na P a za tím bylo číslo. Měl ho kamarád, jemuž jsem jdenou pomáhal opravovat karoserii. Zjistil jsem, že šlo o dřevěnou laťovou konstrukci, na které byla nalepena nebo našroubována, to si už skutečně nepamatuji, vytvarovaná překližka. Ostatně, ruské LA 5 a LA 7 byly vyrobeny z lisované březové překližky s formaldehydem, a jak jim to lítalo. Kamarádovi jsem pomáhal stylem něco přidržet, např. řezanou lať, nebo kus laťové konstrukce, než ji omatlal lepidlem, usadil na místo a stáhl svěrkami a nějakým tím vrutem. Moje zážitky ranné motorizace byl Velorex tříkolový džínový, motor z Jawy 350, 16 koní, převodovka 4 kvalty vpřed, 4 vzad. Na zpátečku se totiž musel zastavit motor, a zvláštní pákou zařadit obrácený chod, takže motor šel naopak. Zkoušeli jsem jednou na mošnovském letišti, jestli se dá ukočírovat ta zpátečka třeba na 2. nebo 3. rychlostní stupeň. Jeden sebevrah to zkusil, a ačkoliv měl rychlé reakce ( pilot ), zvládl jenom 2. a dál už si netroufl. Já měl mimořádnou úpravu.. pro svou velikost jsem nedosáhl na pedály, tak mi na ně kamarád navařil konstrukci z Jäklů a přiblížil mi je tím o cca 12 cm. Podlaha dřevěná, solnému posypu odolná ( jak známo, sůl dřevo konzervuje) ovšem v zimě se s tím stejně nedalo, po 100 m měl člověk pocit, že mu nohy upadnou u samé zadele.

[87 Skimici (ptakopysk : 26.01.2007, 10:28:00 - x)
je dobře, že existujou lidi jako vy - tedy co se týče znalosti hub. A bylo by fajn, kdyby jich přibývalo. Aspoň zbydou ty opravdu dobrý houby na nás pažravce. Jen tak mezi náma - choroš je vespod stejnej jako hřib, takže ty žebrovaný choroše budou nejspíš něco jinýho. Rusové sežerou fakt všechno. Oni nakládají i hodně jedovaté druhy ryzců a je otázkou, jestli kvašením se ta jedovatá složka rozloží, nebo ne. Asi bych to taky do huby nevzal. Oni totiž můžou mít vypěstovanou imunitu proti těmhle jedům, když už je sosají v mateřském mléce. Co by to udělalo s běžným evropanem nevím.

[88 no jo, ptakopysku (skimic: 26.01.2007, 10:44:08 - x)
... vždyť říkám, psychickej blok. Stejně to mám s pavoukama /Halladine, nic proti PvF :)/.
Mimochodem, na tom trhu bylo i maso. Zajíci a králíci, stažení a vyrovnaní na pultě. Vedle každýho uřízlý tlapky, to, aby se poznalo, že to nebyla kočka :) /s těma packama se ale čile kšeftovalo mi pak řekl místní/. Hromady slepičích pařátů, prej na polívku. Vedle loupaný slepičí hlavy. Nekecám. Veprostřed bylo stavení, kam dovlekli zvíře, které porazili, děžurnej na to frknul razítko, že je to zdravý, nasekali sekerama a vystavili na pultech. Prasečí hlavy tady vidíme běžně. Co mě ale dostalo, byla kraví hlava na pultě. Ale zvykne si jeden asi na všechno :))

[89 skimici (ptakopysk: 26.01.2007, 10:58:55 - x)
jo polívku ze slepičích nohou si pamatuju jako malej. Ty pařáty se musej nejdřív spařit, pak se z nich oloupe to oranžový šupinatý a pak se to uvaří spolu se slepičíma vnitřnostma a krkem. Hlava se myslím vyhazovala, energie vydaná na obrání hlavy byla menší, než energie získaná. Vznikla z toho normální slepičí polívka. Moje matka se už nad tím ošklíbala, ale babička (r.v. 189x) vařené slepičí nohy s chutí obírala. Ona zažila obě světové války, krizi a zlaté časy končící R.U. monarchie, takže měla k potravinám poněkud jiný vztah než máme my, kteří hlavy, pařáty, biskupy s chutí konzumujeme pouze v úhledném balení dietních salámů a výběrových párků.

[90 skimic (pf: 26.01.2007, 11:05:15 - x)
podobny zazitek z trznice v Irkutsku. I s tou kravi hlavou. Krasne sedela na pulte a ocnima dulkama sledovala cvrkot. Ja jsem tam videl i hlavu konskou. Ale zadny verbalni popis nedokaze vystihnout ten puch ( byl konec leta).
Tlapky prodavanych zviratek: ma vesnicka babicka vzdy rikala - kdyz se kupuje stazeny kralik, musi byt s hlavou. Bez hlavy se nerozezna od kocky.

[91 A co škodováci ? (Sumavák: 26.01.2007, 11:06:08 - x)
Mladí lidovci stojí za Čunkem
Praha 26. ledna

Předsednictvo Mladých křesťanských demokratů vydalo prohlášení, ve kterém vyjadřuje podporu předsedovi KDU-ČSL a vicepremiérovi Jiřímu Čunkovi. Jeho aktivity vyšetřuje policie ve spojitosti s údajným půlmilionovým úplatkem. MKD vítá, že Čunek nadále trvá na svém zbavení senátní imunity, a věří, že trestní řízení ukáže vykonstruovanost obvinění.

[92 Ze skepičích pařátů (jura-p: 26.01.2007, 11:06:51 - x)
se polévka vaří na mnoha místech světa. Já ji jedl v Maďarsku. Plavaly v ní takové flíčky. To byla kuže z horní části pařátu, která se získá jejich sloupnutím. Dvěma řezy kolem nohy a jedním podél žískáte krásný, skoro čtvercový flíček. Byla to výborná polévka. Jenom jsem si říkal, kolik slepic muselo prijít o život, anebo jestli měli ostatní těch flíčků málo.

[93 drubezi nohy \'grilovane\' (pf: 26.01.2007, 11:12:41 - x)
i s cernymi paraty - velmi prakticke na drzeni - takovy prirozeny spiz.

[94 ad pf (skorostařík: 26.01.2007, 11:19:30 - x)
tak nevím ale v knize Motýlek se tvrdilo, že králík od kočky se pozná podle toho, že jeden z nich má žebra o profilu půlkulatém, zatímco druhý o profilu plochém ( ale který z nich má které, to už se mi vykouřilo z hlavy) Nejspíš by to chtělo konzultaci se zvěrolékařem..

[95 Kdo má zájem, jak to vypadá s počasím... (Rpu?: 26.01.2007, 11:23:18 - Mail - odkaz - x)
U Lipska už prší a pomalu to leze přes Krušné hory, tak to pro dnešek odpískáme........Hergothimlaudon!......

[96 2 skimic (PeS: 26.01.2007, 11:28:53 - odkaz - x)
o5 zde... Obrázek v odkazu je IMHO velice výstižný. Takže nejen žebrovaná (lupenitá), leč dokonce i pošvatá - prstencová... Nicméně v tom guláši je výborná, ale dělám ho trochu jinak, než je uvedeno v kuchařkách...
Bohužel, pokud houby vůbec neznáš, hrozí záměna s třepenitkou, která je tak hnusná, že nelze servírovat ani při návštěvě tchýně. Dá se to poznat tak, že václavka má klobouk suchý a šupinatý, třepenitka hladký a lehce oslizlý. Nebo se dá klobouk naříznout a olíznout - václavka je za syrova jen lehce trpká, třepenitka je silně trpká a hořká, prostě fujtajbl, kterej člověk plive ještě půl hodiny...

[97 2 jasan (PeS: 26.01.2007, 11:34:28 - x)
o holubinkách radši nemluvte... Tam, kam chodím, rostou v hojném počtu bukovky a celokrajné, občas nazelenalá, mandlová a trávozelená a ty všechny smím... Já mám dokonce rád i ty pálivý, když jich není moc... A člověku je to tak líto je v tom lese nechat... Když je jich opravdu hodně a jsou to pěkný mladší klobouky, tak je dělám jen tak na sádle, vypražit do tenkého plátku dokřupava - sůl, pepř, kmín a s chlebem...

[98 rputi, (šimon klein: 26.01.2007, 11:36:22 - x)
to by mi bylo líto.....v Praze je zatím nádherně slunečno a klidno......
ještě posečkejte....

[99 PeSi, dík (skimic: 26.01.2007, 11:38:53 - x)
trochu mi při čtení zatrnulo. I kdybych se nesplet \"...ale pozor, za syrová je mírně jedovatá. Nedovařená nebo málo podušená může způsobit značné žaludeční a střevní potíže ...\"
:))

Jinak - podobnou houbu dávají v byznisu ČSA nakyselo naloženou.

Hezkej obrázek :)) U toho spodního jsem si jistej, že bude po zvětšení vidět schovanej šmoula.

Jinak potvrzuji. I toto je na pařezech vidět :))

Pustě závidím Tvé kulinářské zážitky. Jinak guláš umí můj otec i z masáků. Teda spíš \"držkovou\" :)))

[100 hergot PeSi !! (šimon klein: 26.01.2007, 11:39:17 - x)
začínám mít hlad jak se blíží poledne a houby žeru po kilech a v nejrůznější úpravě (bližší viz můj kuchař, se kterým jsem sezdán) a k tomu Ty a skimic - takovýhle tejrání je snad zakázaný ženevskou konvencí či co.....!!!

[101 PeSi (ptakopysk: 26.01.2007, 11:39:43 - x)
hlavně třepenitka nemá kolem nohy prstýnek a má nohu hodně tenkou na rozdíl od václavky která má nohu tlustou a s prstýnkem. To se snad ani nedá splést. I když... protože obyvatelstvo dokáže sbírat ve smrkovém lese žampiony s příjemně žlutozelenou barvou klobouku, prstýnkem kolem nohy a kalichem... uznávám, dá se to splést.

[102 drubezi polifka (pf: 26.01.2007, 11:42:15 - x)
nejlepsi drubezi polivku pripravovuje japonska chot meho exkolegy: zakladem je uplne rozvarene kure, ktere se vari snad pul dne, nerozpustne casti se odfiltruji a do bujonu se da zelenina, morske rasy, ryzove nudle a hlavne oloupana rajcata, ktera se nesmi rozvarit, ale jen trochu udelat aby trosku zmekla.

[103 Skimici, (jepice: 26.01.2007, 11:48:28 - x)
pláču nad vámi. Víte, o co přicházíte? Kdo ochutnal ryzce a syrovinky udělané na másle na pánvi, lehce okmínované, potvrdí, že se tomu vyrovná máloco.

[104 2 ptakopysk (PeS: 26.01.2007, 11:50:20 - x)
ad: \"Co by to udělalo s běžným evropanem nevím.\" - Já bych věděl, teda pokud jsem běžný evropan... Ty účinky jsou katastrofální - člověk žere, žere a nemůže přestat... Zvláště v kombinaci s vodkou, slaninou, salámem, papričkama a baňou. A byla to naložená kombinace ryzců a smržů - u nás rostou časově dost od sebe, tam mě překvapilo (na Urale), že jsem je viděl růst v jednu dobu a skoro pohromadě. (fuj, to mi najednou vyhládlo...)

[105 Šimone, (Rpu?: 26.01.2007, 11:55:04 - Mail - x)
já mám taky pocit, že by to nemušelo bejt zrovna dneska, ale ta fronta to bere dost hopem - manžel říkal, že asi tak 60 km za hodinu (viz ten časový údaj pod mapkou). Do Prahy bychom asi dojeli - ale my potřebujem jet kolem půlnoci zpátky a to by mohlo být notně o hubu.
Naše předpověď je, že bude jen sněžit, ale věř jim lumpům meteorologickejm!

[106 O kvašené ryzce (jepice: 26.01.2007, 11:56:07 - x)
/konkrétně ryzce peprné/ jsem se jednou pokusila, ale výsledek mě neuchvátil. Asi mi ušel nějaký fígl. Ale čerstvé ryzce peprné na slanině vůbec nejsou špatné.

[107 Hele nechte si to mučánkování václavkama! (Rpu?: 26.01.2007, 11:56:44 - Mail - x)
Já bych si dala, naložený, s kmínem....ježišmarja!

[108 Jo a jinak, (PeS: 26.01.2007, 11:59:15 - x)
jednalo se převážně o ryzec peprný, což je vynikající houba, ale ne každej ji snese (v atlasech je proto uváděná jako nejedlá). Kdo má rád ostřeji palčivá jídla, tomu vřele doporučuju ten ryzec nakrájet tak na půl centimetru silné plátky, hodně zprudka opražit na sádle nebo ogrilovat, no a dál - sůl, kmín, chleba... V naší rodině to jím hlavně já, pro ostatní členky rodiny je to příliš palčivé, ale už se občas taky nechaly zlákat tou vůní a ochutnávaly...

[109 Tedy, nevím jak v Drážďanech, (Sumavák: 26.01.2007, 12:07:07 - x)
to mě nedráždí, ale tady vystoupala teplota z ranních -12°c na současných -3,9 a zase suž sněží!!!

[110 PeSi (jasan: 26.01.2007, 12:19:00 - x)
dost, huba mi jede sejdrem....

[111 Rputi (ptakopysk: 26.01.2007, 12:24:45 - x)
děvenka moje starostlivá je konzervuje na kyselo, či ve vl.šť. A když se teď v zimě vhodně podusí kus bejka nakrájeného na plátky lehce posoleného a opepřeného spolu s nakládanými václavkami, tak je to bašta. Budu parafrázovat reklamu firmy Hnusávia: Vznikne zlatá šťávička svini kající nakyslou příchutí!
Loni bohužel rostly asi tři dny (bohužel pracovní) a pak uschly, takže dojídáme poslední zbytky z předloňska. Snad letos svatý Boletus dá a václavky porostou...

[112 PeSi (skimic: 26.01.2007, 12:44:40 - x)
\"Zvláště v kombinaci s vodkou, slaninou, salámem, papričkama a baňou.\"

Z toho používám papričky, salám, baňu a tak dále ... :)

Vodku nemůžu už od devadesátých let po jedné příhodě :))

[113 jo, Rputi (skimic: 26.01.2007, 12:45:58 - x)
na severu blankytně modro, mínus tři, šlapky na místech :))

[114 Ryzce na kyselo zavařený (Honza ze Žižkova: 26.01.2007, 13:10:14 - x)
sbírával a zavařoval můj dědeček. Jak houby nemusím, tohle si pamatuju jako vynikající. Jenže pak ten les povyrost, ryzce nebyly a šmitec.

[115 Vývoj počasí (dvd: 26.01.2007, 13:46:27 - odkaz - x)
doporučuji odkaz

[116 skimici, neprovokovat!, prosím. (Rpu?: 26.01.2007, 13:56:08 - Mail - x)
U nás je v tenhle moment taky blankytno, ale když to na těch mapách vidím....:(

[117 PeSi, máš mail! (Rpu?: 26.01.2007, 14:00:51 - Mail - x)

[118 Kandidaturu do Senátu jsem bral jako takovou přidruženou výrobu (skimic: 26.01.2007, 14:02:26 - odkaz - x)
... Pravdou ale je, že chování naší strany vůči Stanislavu Grossovi bylo špatné ...

A další perly najdete kupodivu ne v Dikobrazu ale v Hospodářských novinách.

Teda jestli byl pan Čunek stejně šikovným automechanikem jako je mediálně ...

[119 Teda, jak to tady tak čtu, (Dana: 26.01.2007, 14:04:40 - x)
tak hned po návratu domů vyrabuju spíž a jediné, nad čím budu váhat bude, jestli houby ve sladkokyselém nálevu, houby v sádle nebo houby sušené! :-)

[120 Dano (skimic: 26.01.2007, 14:08:33 - x)
... ježíš, další hlavolam. Houby v sádle!
Jak houby v sádle??? Znám konzervy mas ve vlastní šťávě ale ne v sádle. Snad jedině husí játra. To se dá někde na Moravě koupit?

[121 2 Rpuť (PeS: 26.01.2007, 14:09:00 - x)
už Ti šla odpověď...

[122 skimici,skimici, (šimon klein: 26.01.2007, 14:16:25 - x)
jakej hlavolam? můj kuchař, se kterým jsem sezdán, každé léto zavaří houby do sádla (když to jde tak okolo 20 sklenic) a pak si - nejraději, když je venku souvislý sníh a krásné počasí jako třeba dneska - dáváme smaženici a vzpomínáme na chvíle, kdy jsme to sbírali.....
OT - přijdete dnes ?

[123 2 skimic (PeS: 26.01.2007, 14:17:03 - x)
Jestli koupit, nevím. Dost často se houby nakládají do oleje. Pro průměrného Moraváka či Jihočecha je sádlo samozřejmě mnohem zdravější, než nějakej pofiderní olej, kor když ví, co to prase žralo... Takže se houby zalejou horkým sádlem.
Druhý, běžnější výklad - v sádle maj bejt samozřejmě škvarky. Když tam škvarky nejsou, je tam houby... A jinak Ti šel mail...

[124 Ruský houby (Foundryman: 26.01.2007, 14:18:48 - x)
prokvašený v soli jsou naprosto skvělá krmě. Hříbky, baklažány a kaviár v třílitrovce - to pak vodka do člověka jen padá :-)

[125 Popořádku (skimic: 26.01.2007, 14:26:22 - x)
Šimone - dnes to bohužel nevyjde, ale někdy bych opravdu rád, pokud tím štamgasty nebudu rušit. Opravdu dík za pozvání :))

PeSi - šla Ti odpověď, No to se z toho picnu, takže nejen v sádle ale i v oleji... Jo - sádlo je samozřejmě přítel člověka a nic proti tomu nemám. Akorát jsem neznal tento způsob /zřejmě/ konzervace.

Foundrymane - na vodku mám získanou alergii ač rozhodně nejsem abstinent. Kaviár - bývaly doby, když tam byl tak levnej, že jsem si míchal tatarák s kaviárem /červenej/ :))

[126 Skimici - zodpovězeno již bylo předřečníky (Dana: 26.01.2007, 14:26:28 - x)
jen dodatek: Koupit se to nedá, musí se vlastnoručně. Nasbírat i podusit a zavařit. O snědení se ani vyjadřovat nebudu.. :-)
PS: Minule mě bloguje sdělilo přes povinná písmenka: ONA MA :-)

[127 Tak v Německu už je vyhlášen Wetter-Alarm, račte nahlédnout (Rpu?: 26.01.2007, 14:31:08 - Mail - odkaz - x)
varování platí až do zítřejšího rána, fouká to až 85km/hod.:((

[128 2 skimic (PeS: 26.01.2007, 14:32:01 - x)
zatím se s tim trpajzlíci někde flákaj. Asi jsem je podráždil a skočili si na gáblík...

[129 2 Rpuť (PeS: 26.01.2007, 14:34:35 - x)
jak tak koukám, dneska by se ta stránka měla přejmenovat na Donerwetter!

[130 Teda pánové, jděte někam, než někoho praštim! (Rpu?: 26.01.2007, 14:34:51 - Mail - x)
Houby, kaviár.....hele, víte co...?:)

[131 Tak u nás už taky... (Rpu?: 26.01.2007, 14:53:30 - Mail - odkaz - x)

[132 Soudkyně: Mlynář sice nekradl, ale mohl (Rpu?: 26.01.2007, 15:01:36 - Mail - odkaz - x)
Tak to je teda kalibr:
\"...Klíč je nutné hledat v tom, jak měl Testcom servis s.r.o. vlastně fungovat. Zjednodušeně: díky penězům od inzerentů si měl na svůj provoz vydělat. Tedy ze státního rozpočtu by nepotřeboval žádné dotace. Navíc to mělo být levnější, než kdyby si ministerstvo informatiky tyto služby objednalo od externí firmy. \"Chtěl jsem peníze ušetřit. A přesně tak to dnes také funguje - portál běží bez nároku na státní rozpočet,\" tvrdí Mlynář.
Jenže soudkyně Slepičková to vidí úplně jinak. Peníze, které Testcom servis dostal na rozjezd, i ty, jež by později vydělal, jsou podle ní vlastně \"ukradené\": státu by se totiž nevrátily zpátky do rozpočtu a firma, v jejíchž dozorčích orgánech seděli Mlynářovi spolupracovníci Chmelíček a Novotný, by s nimi teoreticky mohla naložit podle svého. Stát by tak podle této interpretace ztratil nad penězi kontrolu. \"Evidentně nebylo v jejich úmyslu dopřát příjmy z portálu státu,\" prohlásila Slepičková.

[133 skimici rozumím, (šimon klein: 26.01.2007, 15:15:20 - x)
vy holt do tý Brusele musíte, třeba pěšky, že???
Takže píšu si: příště.
Apropó: jestli svým příchodem budete rušit štamgasty, to se jich můžete zeptat sám - oni sedávaj u výčepu, my obvykle v zadní místnosti......

[134 takhle si od statu (pf: 26.01.2007, 15:22:02 - x)
nevratne pujcit , a hlavne bez jakehokoliv ruceni, prachy na rozjezd soukrome firmy v niz se pak usadim jako jako management, to je ohromny. Nad necim takovym srdce pravicaka jasa: to je socialni politika jak ma byt.
Na prazkem Zizkove zrovna neco takoveho organizuji radni ohledne parkovani: Na vyber a peci o vydirani rezidentu za parkovani mezi psimi hovny si zridili firmu, v niz se udelali managory.
Vice takovych Slepickovych. Mlynarovi a spol bude sluset prace v kniharne na Borech. Treba tam budou vazat i novy trestni kodex.

[135 Skimici, (Foundryman: 26.01.2007, 15:41:46 - x)
já měl přítelkyni (kdysi tehdy dávno), jejíž otec byl zásobovací oficír jakési základny u Leningradu. 2-3 zavařovačky červeného kaviáru bylo standardní obsazení jejich lednice :-)

[136 Rputi, (Foundryman: 26.01.2007, 15:45:45 - x)
vždyť to říkám, že ta Slepičková musí být úplně blbá a neví, co je to dceřinná společnost a jak se rozděluje zisk společníkům. Jímá mě hrůza, když si představím, kolik nevinných lidí bylo takovými exempláři postiženo a měli tu smůlu, že nebyli známí jako Mlynář.

[137 Pf, (Foundryman: 26.01.2007, 15:49:17 - x)
dovedete ve svém svatém rozhořčení pochopit, že dceřinná firma patří zcela a úplně firmě zakládající (= stát, v našem případě) a že tudíž veškeré výnosy patří státu ? A že prostřednictvím institutu Valné hromady má v takové firmě stát absolutní moc ?

[138 A ještě, (Foundryman: 26.01.2007, 15:51:07 - x)
firma patřící státu není firmou soukromou. Je obchodní společností ve 100% vlastnictví státu.

[139 Dobré odpoledne vespolek! Připojuji se ke Rputi a vzdávám to. (Loki_F: 26.01.2007, 15:57:12 - odkaz - x)
Těšil jsem se na setkání s Vámi jak na tekuté švestky (tak zdravé a opojné) };D
Jenže představa, že ve tři v noci se budu probíjet blizzardem se mi nelíbí ani trochu. A protože jsem tu nedávno vychvaloval racionalitu, dám si v teple domova panáka ze zeleného irského džbánečku na Vaše zdraví.
Prostě tento termín se nepovedl.
Doufám PeS(i), že jsi neplánoval přednášku na dnešek...?! To bych se tedy fakt asi obkreslil...

[140 foundryman (pf: 26.01.2007, 15:58:10 - x)
dovedu, samozrejme ze dovedu, ale taky si dovedu predstavit, ze vynos pripadly statu bude velka nula. O to se jiz managorment postara.
Stat podnikajici, zakladajici statni firmy: Taky rajsky zpev na ucho pravicaka. Co na to Mises a Milton?

[141 Foundry.... (jasan: 26.01.2007, 15:58:29 - x)
kdyz v tom je i to kouzlo.... oni holoubci zcela logicky obsadili i organy (placene) teto spolecnosti... takze by je platil kdo? a z ceho? Predstavte si, ze Vy se rozhodnete ucinit to same - da Vam na to stat?

[142 Díky, pf (Honza ze Žižkova: 26.01.2007, 16:08:04 - x)
Kdyby Mlynář fungoval jako memento pro Českýho, Hurdu a Kozumplíkovou, tak by to bylo jen dobře.
Ale sám fakt, že má ODS na Žižkově pana Hurdu za předsedu a z paní Kozumplíkový udělali starostku, svědčí o lecčem.

[143 Dobré odpoledne....stíhámaa čtu.... (Jirka původní: 26.01.2007, 16:09:12 - x)
utopenci jsou taky fajn a nemusí být v sádle.....Houby v sádle nádherná věc.

Foundry, že ty seš masochista.....:-))

[144 2 Loki_F (PeS: 26.01.2007, 16:12:21 - x)
to bych se z toho teď spíš vobkreslil já... Já budu dneska rád, když tam dojdu a neusnu cestou. Už je toho za tenhle týden nějak \"až do prdele\"...
Dyk jsem tu psal, někdy tak duben, jak Vám to všem/většině bude vyhovovat...

[145 Wetter und Wasserstandvorhersage (skimic: 26.01.2007, 16:14:13 - x)
na severu již značně zamračeno, cvičenci se ohýbají a divoké větry duní nad krajinou /bych řekl spolu s oním komentátorem jedné spartakiády/.
Povětrnice na štandech natahují kalhotky oteplovačky :))

[146 jirko, (šimon klein: 26.01.2007, 16:14:53 - x)
ale musíš uznat, že Foundry má šťastnou ruku na výběr......jako principála bych ho angažoval, divadlo by bylo furt plné.....viz i Konfrontace a další.....
Foundry - držím palce:-))

[147 PeS(i): to mi opravdu odlehlo! (Loki_F: 26.01.2007, 16:19:55 - x)
Ja toho mám za tenhle týden také jako buchet!
Aspoň budu dělat to, co dělat mám, což je rozhodně méně příjemné, než si hezky posedět s Tebou&consorces...
Snad aspoň dokončím projekt.

Tak přeji všem obvyklou (tedy dobrou) náladu a příjemné posezení.

Jirko pův.: protože předpokládám, že opět budeš s \"tvrdým jádrem\" zakončovat večer ve vedlejším báru, nešetři autogramy, byť by byly vyžadovány \"od někoho úpně jiného\"!

[148 Jasane (dvd: 26.01.2007, 16:20:01 - x)
odpovídám za Foundryho: stát mě nasere (a to v obou přenesených smyslech tohoto slova). --Jinak u té Mlynářoviny bych spíš viděl možnost přihrávat zakázky bez výběrového řízení spřáteleným firmám. Nicméně to vše nemění nic na skutečnosti, že (a) by se soudkyně Slepičková měla přejmenovat na nějakou nezdrobnělou formu tohoto jména, (b) její výroky mi připomínají aplikaci principu notoriety a (c) kdyby V.Mlynář třebas uškrtil novorozence nebo něco podobného, mohl u soudu dopadnout léoe.

[149 foundrymane a vy nevite (pf: 26.01.2007, 16:20:27 - x)
ze statni firmy jsou vzdy a vsude neefektivni. Onehdy jsme to probirali ohledne zdravotnictvi, ne?

[150 Šimone, to bych nedokázal... (Jirka původní: 26.01.2007, 16:22:52 - x)
asi se brzo vytočím....ta co se mnou bydlí říká něco o cholerikovi....a já se drýím našeho rodiného pravidla....s volem se bez klacku nedomluvíš.... :-))))

[151 Pf + Jasan (Foundryman: 26.01.2007, 16:23:03 - x)
Já nevedu řeč o principielní správnosti státního podnikání :-) V konkrétním případě mi přijde Mlynářovo řešení lepší, než aby tuto činnost vykonával daleko neprůhledněji státní aparát, námi přímo placený.
Nicméně nehledě na Misese a spol. mi přijde 5,5 roku natvrdo za \"možnost okrádat\" docela mimo mísu. Jo, kdyby si z toho s.r.o. ulejvali zisky a s.r.o.bylo ve stálé ztrátě, byl bych první, kdo by rozsudku tleskal.

[152 Honzo, (Rpu?: 26.01.2007, 16:24:54 - Mail - x)
ono jde o dvě různé věci.
Odsoudit někoho, že by něco mohl udělat (leč neudělal), tak by nás mohli všechny odsoudit pro vraždu. Nikdo z nás sice nezabil ani Puchejře ani Kuchtovou, ale mohli bychom.....
Patří-li firma státu, pak je na státu, aby si to ohlídal - nebo, podle slepičkovské logiky zavřel každého, kdo si na tu židli sedne....
Takže je nutno peníze odvzdat státu, který si z nich uloupne na nové latríny SK Chudobinec Pardubice a čekat, co na tuto správu stát věnuje...

[153 Šimone, (Foundryman: 26.01.2007, 16:26:22 - x)
palce mi hlavně drž, abych si nezlámal hnáty já ani zbytek rodiny. Zítra razíme směr Berchtesgaden :-))

[154 Foundry (dvd: 26.01.2007, 16:30:32 - x)
\"možnost okrádat\" je tedy pěkná ptákovina, ale presumpce - jakékoliv - viny se v právu uhnízďuje čím dál tím více. Třeba jednoho dne nějaká Slepice odsoudí někoho za to, že založil firmu, neboť tím vznikla \"možnost provést podvodný bankrot\" nebo něco podobného.

[155 foundry...... (šimon klein: 26.01.2007, 16:34:59 - x)
a vzhledem k naší pověsti na moravském der Sturmerovi .....pozdravuj tam :-))))
Akorát si holt asi tu alte reichstrasse nevychutnáš, pokud zrovna nejedeš bévépéčkem: tlak v Praze začíná klesat drobné mráčky na půlnoční straně a i simulační model hlásí black ass hole....
No - vyšlápni pravou rukou!

[156 dvd, (šimon klein: 26.01.2007, 16:39:36 - x)
doufám, že vzhledem k věku už u slepičí soudkyně nebudu v kurzu, až bude chtít někoho spravedlivě odsoudit např. za znásilnění skrzevá \"možnost dokonat tento zločin z důvodů vlastnictví příslušných výrobních prostředků...\"

[157 DVD.....co to VTM...ještě to platí? (Jirka původní: 26.01.2007, 16:40:06 - x)

[158 Rputi, Foundry (Honza ze Žižkova: 26.01.2007, 16:43:09 - x)
Já tady použiju Martinovo a jeho kolegů: Já ten rozsudek nečetl.
Jestli paní soudkyně nabyla dojmu, že měli ten tunel postaven a je to prokázáno, rozhodla správně. Je to asi takový, jako by chytili partu ve sklepě pod bankou.
Jestli to dokázaný nebylo, tak nomen omen.

Já na to pevný názor nemám, žádné straně nefandím, ale ten postup byl přinejmenším zvláštní. A jestli mu někdo předem řekl, že to není košer, a on to stejně podepsal, tak se teď nesmí divit.
Těch 5,5 mi přijde taky moc.

[159 Honzo, (šimon klein: 26.01.2007, 16:50:49 - x)
těch 5,5 je prý proto, že to je spodní hranice za klasifikaci \" zneužití informací v obchodním styku\" - doufám, že to píšu správně.
Je tady někdo mocen mi vysvětlit, na kterou část jeho jednání tak, jak je popisováno v magacínech apod. lze napasovat tenhle paragraf ??
Mně to selským rozumem na nic známého nesedí, ale proto se chci poučit.

[160 Těch 5 a půl (kocour: 26.01.2007, 16:51:21 - x)
má svůj zcela racionální a nepublikovatelný význam. Soudkyni Slepičkovou neznám, ale kolegyni, která s ní přišla do styku pracovně, přijde rozumná. Mně zas přijde velmi rozumná ta kolegyně.

[161 samozrejme (pf: 26.01.2007, 16:52:08 - x)
ze uskrceni novorozence v poporodnim soku vyjde lacineji nez financni kouzelnictvi. to neni zadne novum, Nejcerstvejsi adept na poznani je lord Black, ktery dokazal stahnout odcerpavanim penez do sve kapsy Hollinger, ktery vlastnil Daily Telegraph a spousty vydelecnych lokalnich novin po Statech.

[162 Honzo, (Rpu?: 26.01.2007, 16:53:04 - Mail - x)
my ten rozsudek taky nečetli, ale lze se právem nadíti, že kdyby jen náznak tunelu existoval, stálo by to ve všech novinách neb by to bylo to první, čím by se Mlynářovi odpůrci oháněli....
Snad se více vyloupne při odvolání...

[163 No jo, (PeS: 26.01.2007, 16:53:55 - x)
Dežo, a slivovicu, slivovicu pálíš?
Nie, pán žandárm
A Dežo, prístroj, prístroj máš?
Nó, mám, pán žandárm
Dežo, Dežo, päťstokorun pokuty! Dežo dá 1000
Dežo, záč tá druhá päťstokorunóčka?
Nó, za znásilněnie, pán žandárm...
Dežo, tys někoho znásilnil?
Nie, iba mám prístroj...

Ještě se tomu vtipu smějete? To je dobře... To je móóc dobře...

[164 PS - Mlynář v tv tvrdil, že ten rozsudek vystaví na své stránky. (Rpu?: 26.01.2007, 16:55:29 - Mail - x)
Ale link neznám, takže kdyby snad někdo věděl....

[165 Z trestního zákona: (kocour: 26.01.2007, 16:56:33 - x)
\"§ 128

Zneužívání informací v obchodním styku

(1) Kdo v úmyslu opatřit sobě nebo jinému výhodu nebo prospěch neoprávněně užije informace dosud nikoli veřejně přístupné, kterou získal z důvodu svého zaměstnání, povolání, postavení nebo své funkce a jejíž zveřejnění podstatně ovlivňuje rozhodování v obchodním styku, a uskuteční nebo dá podnět k uskutečnění smlouvy nebo operace na organizovaném trhu cenných papírů nebo zboží, bude potrestán odnětím svobody až na tři léta nebo zákazem činnosti nebo peněžitým trestem.

(2) Stejně bude potrestán, kdo jako pracovník, člen orgánu, společník, podnikatel nebo účastník na podnikání dvou nebo více podniků nebo organizací se stejným nebo podobným předmětem činnosti v úmyslu uvedeném v odstavci 1 uzavře nebo dá popud k uzavření smlouvy na úkor jedné nebo více z nich.

(3) Odnětím svobody na dvě léta až osm let bude pachatel potrestán, získá-li činem uvedeným v odstavci 1 nebo 2 pro sebe nebo jiného značný prospěch.

(4) Odnětím svobody na pět až dvanáct let bude pachatel potrestán, získá-li činem uvedeným v odstavci 1 nebo 2 pro sebe nebo jiného prospěch velkého rozsahu.\"

[166 2 kocour (PeS: 26.01.2007, 17:00:14 - x)
Hezké... Je někde definováno, jak se liší \"značný prospěch\" a \"prospěch velkého rozsahu\"? A pod slovem definováno myslím exaktní zákonnou definici...

[167 kocoure - díky (šimon klein: 26.01.2007, 17:00:35 - x)
a rád si poslechnu ....někdy, až to už bude možné....něco o tom \"nepublikovatelném významu\"...

[168 PeSi: (kocour: 26.01.2007, 17:04:44 - x)
\"§ 89

...

(11) Škodou nikoli nepatrnou se rozumí škoda dosahující částky nejméně 5 000 Kč, škodou nikoli malou se rozumí škoda dosahující částky nejméně 25 000 Kč, větší škodou se rozumí škoda dosahující částky nejméně 50 000 Kč, značnou škodou se rozumí škoda dosahující částky nejméně 500 000 Kč a škodou velkého rozsahu se rozumí škoda dosahující nejméně částky 5 000 000 Kč.
Těchto částek se užije obdobně pro určení výše prospěchu, nákladů k odstranění následků poškození životního prostředí a hodnoty věci nebo jiné majetkové hodnoty.

(12) Při stanovení výše škody se vychází z ceny, za kterou se věc, která byla předmětem útoku, v době a v místě činu obvykle prodává. Nelze-li takto výši škody zjistit, vychází se z účelně vynaložených nákladů na obstarání stejné nebo obdobné věci nebo uvedení věci v předešlý stav.\"

[169 Šimon Klein: (: 26.01.2007, 17:08:57 - x)
Možná je to tak, že soudkyni je jasné, že Vrchní soud trest tak nějak z pocitu potřebu ukázat vlastní důležitost sníží, navíc Mlynáře hájí Sokol, to není žádné ořezávátko a má všechno obšláplé předem. Co tedy udělá soudkyně, chce-li, aby Mlynář skončil s trestem dejme tomu dvouletým? Uloží 5 let. Kdyby uložila rovnou dva roky, odešel by Mlynář od odvolacího soudu s podmínkou.

[170 2 kocour (PeS: 26.01.2007, 17:08:54 - x)
Díky, teď je to jasnější...

[171 krásnému neznámému: (šimon klein: 26.01.2007, 17:15:00 - x)
no podle klasifikace by VS musel -dle vašeho názoru - buď to překlasifikovat nebo zde prokázat, že šlo \"jenom\" o škodu menší než \"velkého rozsahu\" - takže uvidíme....

[172 Šimone, (kocour: 26.01.2007, 17:20:34 - x)
je-li pravda, že Mlynář tím nic nezískal, tak by měl spadat pod 1. nebo 2. odstavec. Pod 3. či 4. jen tehdy, pokud z toho měl nějaký prospěch. Takže buď soudkyně opravdu ujela, nebo ujeli novináři tvrdíc, že nezískal nic.

[173 principal socialistickeho cirkusu (pf: 26.01.2007, 17:21:03 - x)
pise zadost o trihrbeho vembloudda. Klaun mu kouka pres rameno a krici: Pane siditeli, pane siditeli, trihrby vembloudi nejsou. A principal na to: ja vim, oni mi jeden hrb skrtnou a dostaneme dvouhrbyho.

Nprap. S. podnacelnik vojenske kuchyne na letisti L. mesta B. mel rad makovec. A 20 kg maku mu furt nedodavali. Tak se naprd a objednal 8 metraku. A ty mu prisly.
Neni ovsem jasny jestli se nespletl, protoze jednou pro tisic maniku objednal k snidani 20 000 rohliku, pekarny dodaly a pak byla tyden zemlovka.

[174 A teď řeknu, co jistě chcete slyšet: (kocour: 26.01.2007, 17:24:47 - x)
víc řeknu jedině tehdy, pokud uvidím Mlynářův spis.

[175 Tak jsem si odpoledne (Sumavák: 26.01.2007, 17:26:19 - x)
pojezdil v prosluněné ladovské zimě , ovšem teď už to spíš vypadá na Klostermanna, Stiftera a Raise!

Černé mraky se valí a vítr fučí! venku zatím -7°C.

Hnus, velebnosti !!

[176 Podle předpovědi v tv (Rpu?: 26.01.2007, 18:01:06 - Mail - x)
v dalších dnech sněžení, posléze se má oteplovat, což se projeví tím, že do toho v nížinách bude pršet - hnus tuplem!

[177 Šumaváku :)) ... (skimic: 26.01.2007, 18:43:40 - x)
... Vystoupíš ze dveří myslivny; stojí před tebou nehybný, věčně mlčící Luzný, bělavou, kostrbatou hlavu maje v bílé mlhy nebo černé mraky zahalenu. Z pravé západní strany ohraničuje vysokou pláň lukami zelenými, šedým mechem prorostlými Plattenhausen, Velký a Malý Špicberk, z levé, východní, Moorkopf a Marberg, všecky lesem zarostlé až do těch temen; žádná hluboká roklina, žádná propast mezi horami těmito, jen úzká údolíčka na patách mírných svahů; samá slatinná pouš, příšerná, nehybná, vždy jednotvárná až k zoufání. Bídný les zimou a vlhkem ke vzrostu se nedostává; bují jen plazivá kleč, skrze niž žádná stezka nevede. Nesčíslné kmeny tlejí a hnijí po zemi; pod nimi i vůkol nich líně tekou černé vody, tu a tam v hluboké louže se stavíce. Žádný zvuk, žádný život, žádné ptáče, snad ani žádný hmyz – i těch štiplavých komárů, kteříž o dál dole takovou jsou obtíží, marně bys tu hledal.
V měsíci říjnu hory vroubící planinu přiodějí se v bílý pl᚝, mrazné větry honí se po delší dobu přes otevřenou pláň, ledovým svým dechem ničíc zbytky rostlinstva, než zima neobyčejně tuhá nastoupí vládu svou. V takový čas s nebezpečenstvím jest od myslivny se vzdáliti. Žádné oko v ten čas nepronikne padající spousty sněhu, ba jak je otevřeš, bodá do něho na sta křišálových jehliček, vše kolem tebe vře, není vzduchu, není světla, neslyšíš, nevidíš...

Dejte si radši dvojitýho paňáka a pavouky zažeňte zpět do koutů. Včetně toho úchyla Klostermanna :)))

[178 Mlynář (onlooker: 26.01.2007, 18:56:35 - x)
No peníze, co vložili, se vrátily, nic proti tomu. Ale co vydělali, to rozfrcali kamarádům a jetě stála něco i \"likvidace\".. Prý šlo o toto:
Ze s.r.o. odteklo 5 300 000 Kč do Capitol Internet Publishers MUDr. Pavla Baránka, bývalého člena akademické rady Vysoké školy finanční a správní a majitele nestátního zdravotnického zařízení Santé. Náklady na zrušení TESTCOM Servisu činily 2 974 000 Kč. Účtovány byly příspěvkové organizaci TESTCOM. Testcom jako příspěvková organizace nesmí ovšem zaplatit fakturu nad 2 miliony Kč bez výběrového řízení... Ty skoro tři milióny jsme za činnost ministra Mlynáře zaplatili my, občané.

[179 No, a to je právě ta nespravedlnost ! (Sumavák: 26.01.2007, 19:16:35 - x)
Za činnost ministra B. Sobotky jsme zaplatili mnohonásobně více (a platit budou ještě děti našich dětí) A NESEDÍ !!!

[180 hezký večer. Mám problém, (Dana: 26.01.2007, 19:22:59 - Mail - x)
není ty náhodou někdo, kdo rozumí kamerám a byl by ochotný poradit moji mladší dceři přes ICQ nebo Skypa?

[181 Onlookere, (Foundryman: 26.01.2007, 20:21:48 - x)
to je pěkné, ale o tom se nikde nemluví, za tohle odsouzen nebyl. Proto mé pochybnosti. \"Odteklo\" je hezký výraz - z mé firmy třebas loni \"odteklo\" o něco více milionů, které jsem zaplatil dodavatelům. Měl bych se jít udat?

[182 Podotýkám, (Foundryman: 26.01.2007, 20:30:04 - x)
že Mlynář rozhopádně není můj favorit - z dosavadního průběhu mi ovšem vyplývá, že buďto jsou banda gaunerů (případně debilů) novináři, nebo máme velice nestandardní justici. Osobně bych dal přednost gaunerům (debilům) novinářům - ten § 128, který mu přišili, mi na základě informací v tisku hlava nebere.

[183 Šumaváku, (Foundryman: 26.01.2007, 20:31:17 - x)
Mlynář holt, na rozdíl od Sobotky, není v té správné Straně :-)

[184 Kausu Mlynáře (: 26.01.2007, 21:00:55 - x)
by mohl fundovaně objasnit kocour nebo argo.Nějak mě to příjde neadekvátní ta výše trestu.To by někteří museli dostat pět krát padesát.Nevím jestli zrovna tento případ posílí důvěryhodnost justice.

[185 Hele, díváte se někdo na Novu?? (Sumavák: 26.01.2007, 21:04:24 - x)
Měli dávat nějaký film o psech a místo toho jde přímý přenos ze Šumavy!!!

Venku je -10°C, vichřice a sněží....(nebo to někde ta vichřice zvedá a nosí sem....).
A říkám-li vichřice, myslím tím VICHŘICE !!


FOUNDRY, k té Tvé otázce jestli se máš jít udat... záleží na tom jakou chceš slyšet odpověď!
Jestli ano, tak se ptáš na špatném místě! Třeba na Konfrontaci Ti to určitě doporučí, pokud to rovnou neudělají za Tebe :-)))

[186 NázorAsociace provozovatelů veřejných telekomunikačních sítí (APVTS). (Rpu?: 26.01.2007, 21:05:43 - Mail - odkaz - x)

[187 No s tím Mlynářem - nevím... (Dana: 26.01.2007, 21:22:47 - Mail - x)
asi se zařadím po bok těch,co říkají - počkám si na rozsudek a zdůvodnění...A možná ani pak to nebude jasné. Začíná se rojit příliš mnoho verzí, příliš mnoho názorů a pravda se začíná ztrácet a rozplývat...Tak uvidíme.

[188 re mlynar (jasan: 26.01.2007, 21:34:40 - x)
Foundry, ja tomu \"soudne\" nerozumim, tak mi tch 5.5 let pripada take ponekud \"kach\"... ale zase vim neco o dcerinych spolecnostech a tak - a to mohl bejt vejvar jak vino.... a mne stat nic takoveho nezalozi.

[189 Rputi, (Foundryman: 26.01.2007, 21:41:55 - x)
proklikal jsem se na výňatky z odůvodnění rozsudku a tam se praví, že soudkyně argumentovala judikaturou NS, která údajně říká, že káždá spol. s r.o. je společností soukromou, z čehož bylo vyvozeno, že Mlynář ukradl státní majetek ve prospěch soukromé společnosti.
Tak jsem si dal tu práci, pročetl ustanovení OZ o spol. s r.o. a pojem \"soukromá\" v této souvislosti OZ vůbec nezná. Tak teď jsem z toho kompletně jelen. Buď jsem blbej já, nebo soudkyně, nebo, i když to od neprávníka zní svatokrádežně, Nejvyšší soud. Ale podle mého nejlepšího vědomí a svědomí, když je s.r.o. ve 100% majetku státu, tak přece není v tomto smyslu soukromá.

[190 Jasane, (Foundryman: 26.01.2007, 21:46:31 - x)
pochopitelně, ale on dostal flastr za zneužití informací v obchodním styku (což se týká hlavně burzy a zákazu konkurence, to museli ten paragraf značně znásilnit) a za zneužití pravomoci veřejného činitele. To je důvodem mého údivu a přesvědčení, že někomu těžce šlápl na kuří oko. Vejvar to \"mohl bejt\", ale za \"možnost\" by se snad přece lidi zavírat neměli?

[191 no Foundry (jasan: 26.01.2007, 21:51:16 - x)
to je slozite... on k tomu ucinil kroky, ktere Vy ci ja ucinit nemuzeme - tj. prevest si statni penize do dcerine spolecnosti... o jejiz budouci \"potrebnosti\" vedel nez on.
Ja ho mam za mateje a protekcni dite - ale holt kdyz tohle by bylo beztrestne - jak tu ma byt alespon pokus o pravni stat?

[192 Já z toho (Foundryman: 26.01.2007, 21:51:20 - x)
mám dojem, že státní zástupce nešel \"někomu\" dostatečně na ruku, tak ten \"někdo\" zmasíroval soudkyni. A ta povolila, patrně s tím, že o nic nejde, je přece možnost odvolání. To si nedělám srandu, známý právník mi potvrdil, že často prvoinstanční soudy takhle likvidují lidi - \"no a co, přece se může odvolat, tam si s tím už nějak poradí, já mám těch případů moc\". Je to k zblití.

[193 Foundry - ad 21:41 (Dana: 26.01.2007, 21:53:32 - Mail - x)
Po zkušenostech se přikláním k názoru, že blbý je za c). A nebudu zdůvodňovat, založila bych si na problém s porušením mčenlivosti. :-)

[194 Jasane, (Foundryman: 26.01.2007, 21:54:24 - x)
dle mého se k tomu postavil přiměřeně státní zástupce s návrhem podmínky, eventuálně mohl být nějaký flastr - takto se ve světě podobné případy řeší běžně.

[195 Foundry, (Rpu?: 26.01.2007, 21:54:39 - Mail - x)
zní to logicky.
Jen se obávám, že \"státní logika\", je někde zcela jinde....

Dobrou!

[196 Foundry (jasan: 26.01.2007, 21:57:46 - x)
naprosto souhlasim... a asi tak dopadne i odvolani

[197 Jo, Jasane, ad 21:51, (Foundryman: 26.01.2007, 21:57:55 - x)
tady je zavádějící to \"si převedl\" - kdyby je převedl sobě, tak držím hubu (tedy spíš prsty :-) ), ale on je přelil z jedné státní firmy do druhé (dle mého) státní firmy s jinou právní formou.

[198 foundry, ne že bych Ti v tom (Sumavák: 26.01.2007, 21:58:49 - x)
chtěl dělat guláš, ale třeba by mohl Bursík vysvětlit, jak ČEZ může být \"státní firma\"....

[199 Dano :-) (Foundryman: 26.01.2007, 21:59:45 - x)
To ani neříkej, to je mocný impuls zdrhat odsud co nejrychleji :-)

[200 Foundry (jasan: 26.01.2007, 22:05:02 - x)
tak to ale fakt ne.... pozor na to. Ale tuhle chybu dela kde kdo... a ja nejsem dost kavlifikovan to presne zduvodnit. Ale skuste Holmanna... budete se mozna dost divit

[201 Foundry, to co říkáš, (Sumavák: 26.01.2007, 22:05:43 - x)
otevírá zajímavé možnosti...
Úpně slyším, jak bude Sokol argumentovat:
\"ta firma ovšem nemusela vydělat, ta mohla také prodělat, a v tom případě by sice ztráty hradil stát, jako jediný akcionář, ovšem ne v plné výši, ale POUZE DO VÝŠE SPLACENÉHO ZÁKLADNÍHO JMĚNÍ !!
A tím vlastně Mlynář chrániL stát před ztrátami z případně ekonomicky neúspěšného projektu..... daj-li medajli?

[202 Šumaváku, (Foundryman: 26.01.2007, 22:07:34 - x)
přesně tak. Nejen ČEZ, ale třeba ČEPRO, evidentně státní firma, přitom je to akciovka. Nikoho nenapadne vydávat ji za \"soukromou společnost\"

[203 Jasane, (Foundryman: 26.01.2007, 22:09:52 - x)
ad 22:05 - k čemu se ta poznámka vztahuje?

[204 Sumavaku (jasan: 26.01.2007, 22:10:49 - x)
jiste, nicmene v pripade vydelku by o nem nerozhodoval stat ale jeho representanti v organech spolecnosti.. a to byl kdo? prekvapive Mlynar and his boys....

[205 Foundry (jasan: 26.01.2007, 22:12:48 - x)
ta druha statni spolecnost... to by byl vztah \"matka dcera|\"... a ten je kupodivu jiny nez se zda...

[206 Šumaváku, (Foundryman: 26.01.2007, 22:12:53 - x)
splacením základního kapitálu ručení společníků zaniká - oni už svůj závazek splnili. Čili drobná oprava - akcionáři neručí nikdy (podíl splatili nákupem akcie), společníci s.r.o. do výše NEsplaceného základního kapitálu.

[207 Jasane, (Foundryman: 26.01.2007, 22:15:23 - x)
nevím, nejsem právník, ale tolik vím, že když jde v běžné praxi do konkursu matka, je předmětem konkursní podstaty i dcera, jako součást majetku. Z toho i vyplývá, že je-li 100% matka státní, pak je státní i dcera (neboť je součástí majetku matky).

[208 K rozdílení zisku (Foundryman: 26.01.2007, 22:20:04 - x)
Dle OZ zisk s.r.o. se buď dělí mezi společníky v poměru k podílům, nebo zůstává jako nerozdělený ve společnosti. O rozdělení rozhoduje jediný orgán - valná hromada, tedy stát jako jediný společník (v tomto případě příspěvková organizace Testcom). Samozřejmě by se určitě našly cestičky, jak by si Mlynář a spol. mohli pomoct, ale je to jenom možnost, nikdo neví, zda by to tak bylo.

[209 Jasane, vydechni a vrať se nohama na zem !!! (Sumavák: 26.01.2007, 22:22:31 - x)
nemůžeš, prostě NEMŮŽEŠ být trestán, za \"škodu, která by vznikla, kdyby....\"
to by fakt každý( a ne jen chlapi) mohl být kykoliv potrestán za znásilnění!!
On to někde nahoře i Kocour psal, jak se vypočítává hodnota VZNIKLÉ !!!! škody.

TA ŠKODA PROSTĚ NAPŘED MUSÍ PROKAZATELNĚ VZNIKNOUT !
(obzvl. u majetkové trestné činnosti )

[210 Foundry (jasan: 26.01.2007, 22:22:39 - x)
jenze o te dceri a jejich vydanich by teoreticky rozhodoval stat, ve skutecnosti Mlynar a jeho his boys.... tedy o vydelcich, zakazkach komu za co a tak.
Ztratu by pak zaplatil stat (danovy poplatnici) - ne Mlynar a jeho his boys.
Nemravnost je proste v tom, ze ja ani Vy si to takhle zaridit nemuzeme....

[211 Sumavaku (jasan: 26.01.2007, 22:25:44 - x)
ja jako ekonomicky nedouk to holt radne nevysvetlim a taky nemusim it vubec pravdu... ale skuste si Vy zalozit spolecnost do ktere nacpe prachy stat a Vy ji budete ridit...
Tohle si proste ministr NESMI dovolit

[212 Foundry, jo já vím, já jen blbě (Sumavák: 26.01.2007, 22:26:25 - x)
vyjádřil, že stát nemůže v takovémto případě přijít nikdy o víc, než vložil jako ZJ.

[213 Jasane, no tak, takovejch je! (Sumavák: 26.01.2007, 22:42:51 - x)
Akorát se netroškařilo jako Mlynář !
Třeba \"konsolidační agentura\" - abych vzpomenul nějakou známou, s pěknými již známými rozkrádačkami....

poohlédněte se třeba po okolí MZV a padnete do mdlob !

[214 Nebo mě tak napadá, (Sumavák: 26.01.2007, 22:45:56 - x)
že Takovej Tvrdík by za ČSA musel sedět tak asi 5500 let, aby to bylo v relaci s Mlynářem....

[215 Sumavaku (jasan: 26.01.2007, 22:47:08 - x)
no bodejt... ale nekde se zacit musi... a protoze je Mlynar matej, odnese si svoji hloupost... ale jak rikam - ta 2 roky podminene... ale nejsem soudce
Jiank tu pekne pada a funi - zitra budu u krbu pit grog a sledovat pomate motoristy, kteri MUSI jezdit po venku...

[216 Takových firem, (Foundryman: 26.01.2007, 22:51:07 - x)
kde má stát účast nebo 100% je... Mlynář ujel na novele, která zakázala zakládání obchodních společností příspěvkovým organizacím. Kdyby netroškařili, udělali rovnou akciovku a zřizovatelem by bylo ministerstvo přímo, bylo by všechno OK. Viz to ČEPRO třebas.

[217 Já zejtra (Foundryman: 26.01.2007, 22:52:58 - x)
pojedu po venku 500 km, ale naštěstí mířím na jih a pak po dálnici Linz-Salzburg :-)

[218 Foundry, a tak mě ještě (Sumavák: 26.01.2007, 22:53:07 - x)
k té \"Sokolovo agrumentaci\" o ručení za ztráty v s.r.o. napadá ...:
\" kdo způsobí menší škodu při odvracení škody větší, není za tuto odpovědný !\"
(Když kdokoliv např.rozštípe sekerou vchodové dveře aby uhasil požár v domě, nemůže je dostat k náhradě)

a Mlynář se bál, že by při neúspěchu projektu mohla vzniknout škoda daleko větší, tak to řešil s.r.o. ....
:-O)))))

[219 Ale tam už pak na jih moc (Sumavák: 26.01.2007, 22:56:23 - x)
neodbočuj! Tauernská je myslím zavřená a v Alpách je dokonce sníh !!

[220 Foundry (jasan: 26.01.2007, 23:04:55 - x)
lyze nebo prace?

[221 Jasane, (Foundryman: 26.01.2007, 23:20:14 - x)
lyže :-)

[222 Šumaváku, (Foundryman: 26.01.2007, 23:23:29 - x)
jo, ta argumentace je dobrá, ale při inteligenci našich soudců můžeš být Jan Zlatoústý. Za svůj život jsem poznal pěknou řádku slepic, které soudily obchodní spory a přitom měly problém přepočítat si útratu v krámě. To je vždycky sázka do loterie.

[223 No a pak se Foundry divíš, (Dana: 26.01.2007, 23:25:10 - Mail - x)
mému názoru na NSS. Proč by práě on měl být výjimkou?

[224 Já bych to bral (Foundryman: 26.01.2007, 23:26:41 - x)
jednoduše. Vznikla někomu škoda? Uplatňuje její náhradu? Je schopen vznik té škody vyčíslit a prokázat? Pak suďte. Pokud ale není poškozený, neměl by být ani odsouzený - mám tedy na mysli majetkové záležitosti, abych nebyl nějakým paboukem nařčen, že bráním prevenci násilných činů ve stadiu příprav.

[225 Jinak OT - (Dana: 26.01.2007, 23:27:54 - Mail - x)
číšci, co jste nám to tady poslali? Za okny to duje a burácí a začíná drobně sněžit. A mi má ráno nastoupit vodař na I. etapu opravy -výměny vodovodních rozvodů. Aby vůbec v tom počasí dojel!

[226 Jak koukám, (PeS: 26.01.2007, 23:57:09 - x)
první reakce od Vodičky - zúčastnění setrvali v dlouhém a srdečném rozhovoru, kdy občas bylo slyšet i vlastního slova. Zúčastnění tímto pozdravují nezúčastněné a přejou, ať jim to příště vyjde. Ke světlým momentům večera rozhodně patřila kulinářská produkce Anky. Mimo všeobecného vzájemného poplácávání po ramenou se po dobu mé služby nic zvláštního nestalo. Setkání proběhlo v ovzduší vzájemného přátelství a porozumění, při cca 20 stupních Celsia a necelých 760 mm rtuťového sloupce. Vnější podmínky neuvádím, ty si každý může přečíst jinde...

[227 A na rajčeti už jsou fotky. (jura-p: 27.01.2007, 00:00:33 - x)
To je servis.

[228 NO to teda je! (Dana: 27.01.2007, 00:05:58 - Mail - x)
servis! :-))) Ale jak tak koukám, byla to až na výjimky, pánská jízda! :-)))Nebo se fotograf zaměřil jen na pánský koutek?

[229 Rtuť je v EU přísně (Sumavák: 27.01.2007, 00:06:32 - x)
zakázáno používat !!
Místo toho se používá líh !!

Foundry, dobrou cestu a příjemnou dovolenou !!

[230 Šumaváku, (Foundryman: 27.01.2007, 00:14:45 - x)
díky :-) Ad Vodička - ach jo, až jsem dostal dodatečně žízeň...

[231 Ach jo!!! (jura-p: 27.01.2007, 00:28:57 - x)
Tehdejší ministr vnitra František Bublan o odposleších nevěděl. \"O tom jsem MYSLÍM ANI NEVĚDĚL, protože o tom bych ani vědět nesměl,\" uvedl tehdejší ministr vnitra František Bublan.

[232 PeSi, (maYda: 27.01.2007, 00:32:39 - x)
jste to zpravodajství nějak odflákl. Kulinářská produkce Anky - víc podrobností by nebylo? Co to bylo, jak to vypadalo, jestlipak to chutnalo ( i když asi jo, když mluvíte o světlém momentu večera) a z čeho se to skládalo.

[233 Tak jsem prohlédl (Sumavák: 27.01.2007, 00:46:04 - x)
fotky, a přitom zjistil, že nový provozovatel Rajčete, Mafra a.s. stanovila spoutu podmínek... :-((

[234 Než odejdu snít - (Dana: 27.01.2007, 00:49:46 - Mail - odkaz - x)
Foundry - šťastnou cestu a žádné přírodní katastrofy.
Ad Vodička - žízeň už zaháním čajem s citroem a valašským penicilínem a jen závidím (tiše) zúčastněným.
Maydo -dlužím odpověď - Vojtíšek roste, je šikovný a vůbec - všichni se v něm vidíme. Ostatně - je to vidět i v odkazu

[235 Dano, co potřebuje dcera s kamerou? (Dušan Neumann: 27.01.2007, 01:09:49 - Mail - x)
může se mi ozvat emailem.

[236 Dušane, (Dana: 27.01.2007, 01:17:26 - Mail - odkaz - x)
ozve sew dcera nebo její přítel David na mejl. Nebo přímo tady. Díky. :-)

[237 Dano, v pohodě. Přečtu si to (Dušan Neumann: 27.01.2007, 01:26:21 - x)
od nich až se vrátím z večeře. Mimochodem, přátelé, povídal jsem si včera s lidmi co ddělali s ČSA. Vyhozením Tvrdíka se tam nic moc nezlepšílo. Opakuje se to samé schema. Noví lidé, kteří o tom skoro nic nevědí. Propustilo se na 5000 zaměstnanců - většinou z provozu, zato přibylo pár set úředníků, kteří kontrolují jak se šetří. Panuje závist a nepřejícnost. Ale o tom si, pokud bude zájem, můžeme popovídat až u Vodičky.

[238 Dušane, (Dana: 27.01.2007, 01:30:29 - Mail - x)
je noc,tma, za okny burácí povichr -to je ten správný čas na deprese všeho druhu. Snad bude ráno líp. Doufejme. A už opravdu: Dobrou noc!

[239 I poslední zpozdilici dorazili domů. (Anka: 27.01.2007, 01:56:42 - x)
Není nad noční tramvaje. Nicméně Vodička byl zas žůžo, občas se i zdařilo slyšet slovo spolustolovníka.

[240 Dano, poslal jsem Davidovi manual PDF v angličtině (Dušan Neumann: 27.01.2007, 02:03:12 - x)
víc nemohu udělat. Ten Canon jsem měl v ruce jen v obchodě. Já mám všechno SONY...pokud mu to nepomůže zkusím zavolat nějaký servis, ale v sobotu tam asi žádný technik nebude...

[241 Hezké ránko! (Rpu?: 27.01.2007, 07:01:55 - Mail - x)
Padá, fouká, mrzne. Foundry nenatluč si čumák, Rakousko a Německo je prej klouzačka. V Alpách zatím neprší, tak si to užij!
Fotky jsou parádní jako vždy!

[242 Dobré ránko! (Dana: 27.01.2007, 08:03:27 - Mail - x)
Dušane, dík, pokud by něco, tak se David nebo Thea ozve. :-)
Co udělá počasí netuším, neb se mírně oteplilo, je pouhých -5,ale zato fouká. Doufám, že to neodfoukne toho vodaře. Takže jdu čepovat vodu do zásoby.:-)

[243 Šumaváku, máš na tiscali aktuální sloupek. (Rpu?: 27.01.2007, 08:09:58 - Mail - x)
Doufám, že to tam ještě nezapadlo - tady se momentálně vyjasnilo, tak jsem zvědavá....bez nějaké té kalamitky bych se docela obešla.

[244 Dobré ráno, (skimic: 27.01.2007, 08:28:29 - odkaz - x)
snad jste se po jistě kvalitním ačkoliv nepochybně náročném Vodičkovi dostali bezpečně do svých domovů a snad i postelí :)

Upozorním na dnešní lidovky
\"EVROPA: Řekni ještě jednou sh...\"

Daniel Kaiser je výborný. Nepracovali v BBC?

Sever hlásí bíloduchnovo a blankytno :) Šlapky dnes budou mít s prošlapáváním plné šlapky práce :)

[245 Skimici, (Foundryman: 27.01.2007, 08:50:25 - x)
pod úvodníkem na psu opět exceluje Žako, modré sračkomety atd. atd., jak jste se tuhle dotazoval.

[246 Všem děkuji (Foundryman: 27.01.2007, 08:51:56 - x)
za přání, za chvilku vyrážíme. Doufám, že tam taky alespoň jednou zavadím o Bayrische Schweinehaxe :-)

[247 Foundrymane (skimic: 27.01.2007, 09:13:41 - x)
hezkou cestu a rychlý lyže!

Dík za upozornění. On ten Jacq se svým způsobem čtivý :)) Docela /úpřímně/ žasnu i nad slovní zásobou. Třeba \"appurtenance\" jsem naposled četl v nějaké fakt staré angl. knížce. Něco jako \"patřící k\". To je snad ještě předshakespearovské slovo :)). I když - v bruselštině je používané taky. Vlastně, tam spíše appartenance ... nebo apartenance jsnom s jedním p - ale to je myslím archaický. Něco jako \"nubio\" a pozdější \"nubbio\" neboli jestřáb, manipulující mladým Leem.

[248 DAno, (maYda: 27.01.2007, 09:28:53 - x)
koukla jsem na odkaz, :-)))))
To byly krásný doby.
Dnes se mi po nich stýská.
Pamatuju si, že když už byly dvě a byly to batolátka, poněkud mně zmáhal ten stereotyp kolem domácnosti a připadala jsem si jako puťka v kukani, nikam jsem nemohla vyjít bez dvou \"ocásků\", taky bych nevím co dala za to, abych se aspoň jednu noc vyspala v jednom kuse - ale přesto to byly krásny doby.
TAk si je všichni užívejte.
S těmi většími je zas jiný a psina s nimi je a legračně moudré řeči vedou, ne, že bych si stěžovala, je to fajn, ale je to jinak fajn, miminkovské časy jsou prostě pryč.
Ale vždyť to znáte od svých dětí, co Vám tu budu vykládat, že jo?

[249 Tak jsem se zase jednou na toho Psa podíval. (jura-p: 27.01.2007, 09:31:21 - x)
Nenávistná diskuse pod nenávistným úvodníkem. Není co dodat.

[250 Juro, tak mám pocit, že nám Neff nějak stárne. (Rpu?: 27.01.2007, 09:52:07 - Mail - x)
To není úvodník, ale dědkovské štětění....

[251 Tady je ještě stále vichr, dělají (Sumavák: 27.01.2007, 10:39:18 - x)
se závěje a celkově velmi nevlídno !!
Dobrý den !!

[252 CANON XM2 (David: 27.01.2007, 11:11:12 - x)
PDF nepomohlo, ale i tak moc diky za nej. Bude se jeste hodit. Do servisu jsem zkousel volat uz vcera, nicmene mam pocit, ze me odbyvaji (jak uz to v autorizovanych servisech byva) - tipovali na slepenou zaverku, ktera ale nesouvisi se zobrazenim jiz nahraneho videa na displeyi, ale pouze s pristupem obrazu na chip.

Nicmene zkousel jsem se na kameru mrknout pres pocitac, coz me udivilo jeste vice, protoze jakmile kameru pripojim pres firewire, tak na ni nejaky obraz ihned videt je. Tmavy, a jako by barvy byly posunute, ale vidim :)

Tusim, ze se to neobejde bez servisu.
Diky mockrat za okamzitou pomoc.

[253 Hele, vážení (PeS: 27.01.2007, 11:44:25 - x)
víte o tom, že nahoře se už dávno (ne)diskutuje?

[254 Jděte do prdele (prdel: 20.03.2009, 17:02:48 - Mail - x)
Sakra už jděte do prdele!!!!!!!!!



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: