Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Neděle, 25.02.2007

..a k 25.únoru tradičně recept na weekend,

tentokrát ovšem spíše pro veřejné otravování !

 


Jak se stát diktátorem
kterého mají obyčejní občané rádi



Po přečtení jedné knihy, kterou uvedu na závěr, jsem se rozhodl napsat bodovou metodiku…Jak se stát diktátorem snadno a rychle.....bohužel pro nás, on jí už četl. Jméno, či jména si dosaďte, jaká uznáte za vhodné. Uvědomte si, že autor knihy je veliký levičák a vůbec se netají svojí „nenávistí“ ke kapitálu, USA a soukromému vlastnictví.

- lžete, nelžete však jednoznačně a prokazatelně
- snažte se působit, jako by jste byl sám o svých lžích přesvědčen
- své úmysly držte neustále v tajnosti
- řekněte vždy méně, než je nutné
- hlásejte něco jednoduchého
- redukujte všechno až k jádru poselství
- buďte nezaměnitelný
- obvyklým politickým pojmům dejte nový význam
- sypte ze sebe krátké výroky hodné pozornosti
- neobávejte se tabu
- ignorujte statistiku, čísla si vymýšlejte
- omezte svou agitaci pouze na několik témat
- hovořte cituplným jazykem
- převádějte věcné problémy do osobní roviny
- spojujte věci, které k sobě vlastně nepatři
- vyprávějte příběhy a používejte metafory
- nevyhýbejte se pověstem a archetypům
- vymýšlejte si autory a fakta na podporu svých argumentů
- pokud máte slabosti, vysvětlete, že jsou úmyslné
- přinuťte ostatní aby hráli s kartami, které Vy rozdáváte
- odzbrojte všechny svou proklamovanou počestností
- pracujte se srdcem a duchem ostatních
- hlásejte změnu, ale nikdy ji nedělejte celou
- myslete si co chcete, ale chovejte se jako Vaše cílová skupina
- zmocněte se monopolu na vůli, vědu a výklad
- vyžadujte loajalitu
- ponižujte odpadlíky a ignorujte rozpory
- při ohrožení skandálem, preventivně kritizujte své vlastní členy
- při vypuknutí skandálu, se ponořte pod hladinu a pohrozte odstoupením
- k utlumení skandálu zahajte symbolické akce
- nepřebírejte žádnou zodpovědnost
- když něco špatného děláte, tak to vyčtěte nepřátelům
- výroky svých nepřátel berte doslovně
- ohlaste na posílení svých argumentů žalobu
- dementujte si co chcete a slibujte zlepšení
- vymýšlejte pro své protivníky nepřekonatelné rozpory
- rozšiřujte mýty o všeobecném spiknutí
- podepište každé vyhlášení dobrých úmyslů
- shánějte vyjádření od celebrit, ale dejte pozor, aby uvedený o věci nic nevěděl
- buďte kategoričtí



Kniha se jmenuje Lži za války a v míru od Viktora Farkaše a doporučuje ji 9 z 10 všech pracovníků reklamy, politologů a budoucích diktátorů. Je převážně o ovlivňování a manipulaci pomocí reklamy a PR, ale zabrousí sem tam i k politickým otázkám. Vřele doporučuji i já, pokud vůbec mohu.

Pro Vás přečetl Jirka původní





Komentáře

[1 příejmné nedělní předpoledne (divana: 25.02.2007, 10:32:31 - odkaz - x)
- dnes naštěstí neslavíme vítězství pracujícího lidu...

[2 autor neautor (skorostařík: 25.02.2007, 10:33:02 - x)
ale tohle dělají všichni napříč politickým spektrem. Slušného člověka dneska hledat v poledne s lucernou, a v politice se už beztak žádný nevyskytuje, takže je to jenom o výběru menší svině, resp. menšího zla. Ovšem to by chtělo nějakou věštkyni, aby předpověděla, jestli z vybrané menší svině se časem za určitých podmínek nestane svině přímo výstavní. Ony ty pravé a dobře utajené vlastnosti obvykle vyjdou najevo až poté, když je k tomu příležitost.

[3 Skorostaříku, jako sedlák (Sumavák: 25.02.2007, 10:38:57 - x)
mohu potvrdit, že z vybrané menší svině se stane svině výstavní tím, že se dostane ke korytu a je plodná.....

[4 Šumaváku, moc dobrý, (Anka: 25.02.2007, 10:42:40 - x)
ne, že bych Ti směla do něčeho mluvit, ale nestačilo by jen jedno jméno? Já jen, že by to bylo kratší:-)

[5 Šuamváku...když jsem Ti to posílal, tak mne opravdu (Jirka původní: 25.02.2007, 10:54:19 - x)
tu drobná paralela mezi mojí napsanou drobností a Vítězným únorem.....Jinak ta kniha je fakt dobrá...

je tam taky krásný příklad z jednoho hotelu jak zněkolikanásobit prodej vajec na snídaně pouhými pár slovy.
původní otázka byla...Co si dáte k snídani?
ta nová.....Jaká si dnes dáte vajíčka, natvrdo, nahniličko, nebo míchaná?
opravdu to funguje....bez legrace, lidi jsou popletové...

[6 ta tím únorem mělo být NENAPADLA, únoru se omlouvám (Jirka původní: 25.02.2007, 10:56:25 - x)

[7 Šumaváku, (Lorrain: 25.02.2007, 10:56:29 - Mail - odkaz - x)
vytisknu a nalepím na lednici. Ne, že by tam bylo cosi o jídle, ale tam se leze nejvíc.-))))))))

[8 Anko: Bééé m? (Sumavák: 25.02.2007, 11:01:34 - x)
:-))))
Já vím..., jiné.

[9 Šumaváku, ono je to vedle, Voba jsou úža. (Anka: 25.02.2007, 11:03:35 - x)

[10 Dobré nedělní poledne vespolek! (Loki_F: 25.02.2007, 13:12:57 - x)
Na léčení cílové skupiny, školené v záhlaví, by jistojistě fungovala geniální akupunkturní \"šičková\" skimicova metoda, aplikovaná dvakrát denně, pracovní botou s okovanou špičkou...

K tomu diskutování o sviních jsem našel krásné přísloví: \"Svině zůstane sviní, i kdyby na hřbetě zlaté sedlo měla!\"

PeS(i): S Motlovými názory jsem se setkával již v mnoha diskusích na NP v minulosti. Vždy se do nich vrhal s vervou a oponenty nešetřil, zvláště tu hloupou většinu, která se tam dodnes promenuje a svoji nechápavost a nevědomost velmi explicitně vyjadřuje slovně (viz Anděla, jelenová, Kotecký, Metelka...).
Tento Motlův článek je velmi blízký tomu co tam nedávno zveřejnil Jiří Svoboda - poznamenávám, že oba články se mi velmi líbily a vřele jsem s nimi souhlasil - oba shrnuli argumentaci bez pitvání detailů jež by jen rozptylovaly pozornost. I přesto se u svobodova článku pár pitomců našlo zmínku o kře v Mexickém zálivu a měli vystaráno... Viděl jsem, že jsi tam také ponechal stopu! };D)

[11 Ankoóó, pozor, vyvaruj se podívat (Loki_F: 25.02.2007, 13:16:31 - x)
na TV Prima. Kombinace Bééé m a DRáááth, by pro Tebe mohla být smrtící!
Jinak Ti přeji hezkou neděli a pozdravuj Toma!

[12 námět pro Jirku původního (skimic: 25.02.2007, 13:27:13 - odkaz - x)
Půjčovna koz a ovcí
- již žádné jarní zprovozňovací problémy s motorovými sekačkami :)

[13 námět pro Jirku původního (skimic: 25.02.2007, 13:28:47 - odkaz - x)
Půjčovna koz a ovcí
- již žádné jarní zprovozňovací problémy s motorovými sekačkami :)

[14 Anko...šel ti mail!... (šakal: 25.02.2007, 13:32:11 - x)


[15 Jejej, teď jsem nakouknul (Loki_F: 25.02.2007, 13:50:46 - odkaz - x)
do diskuse po Motlovým článkem v Lidovkách: A k tomu mohu poznamenat jen jedno: \"Fialový hnus, prýštící z klávesnic umanutých balhoslavených!\" (odkaz)

PeS(i) to je na matfyzu závist tak propracovaná, že se přerodila až v nenávist?

[16 2 Loki_F (PeS: 25.02.2007, 14:36:46 - x)
Tak na tu poslední otázku bych raději odpovídal až zas v osobní diskusi. Platí ten příští \"Vodička\"? - Já jen, že jsem nějak nestíhal sledovat vývoj situace...

[17 ...Tak generál Šedivý se rozvzpomněl na nějaké divné...tento...kolem grippenů!... (šakal: 25.02.2007, 14:46:11 - odkaz - x)
(7:- /)

[18 PeS(i) přiznám se, že jsem (Loki_F: 25.02.2007, 15:10:30 - x)
také nějak nestíhal, navíc jsem měl velmi rozlítaný týden, ale Šimon hlásil, že je domluven termín 3.3.2007, který zatím nebyl odvolán, tak předpokládám, že dosud platí.
Je tu Dušan, Jirka pův. také zmiňoval, že to stihne, Rpuť je též nadržená/natěšená (protože, stejně jako já, se nechtěla trmácet ve vánici - posledně). Pražáci to mají bez problémů, takže sešlost by mohla být mimořádná. Jura-p se snad ozve...

Takže se těším, rozhodně probereme...

[19 Technická poznámka (maYda: 25.02.2007, 15:26:33 - x)
- převádějte věcné problémy do osobní roviny
- věcné problémy přeneste do osobní roviny
jeden z řádků snad možno ušetřit.:-)
Jinak souhlas, je to v podstatě velmi dobrý návod, jak manipulovat s kýmkoliv od svých bližnáích až po celé národy.
pokud jde o ignorování statistik, i Winston Churchill prý říkal, že věří jen té statistice, kterou si zfalšuje sám.

Výročí února - málem bych zapoměla. Vyrážíme na Staré město, byli jsme s dětmi včera v kině na Maharal- tajemství talismanu ( vřele doporučuju zejména rodičům dětí 9-15 let.)
Mohli bychom to natáhnout na Hrad, v horní části Nerudovky je prý deska na památku průvodu studentů, kteří tam šli vyjádřit podporu prezidentu Benešovi.
je v tom kuds rodinné historie, v tpom průvodu byl i jejich dědeček.

[20 PeSi, (maYda: 25.02.2007, 15:32:18 - x)
jen tak na okraj, když už jsem zmínila ten film.
je tam v podstatě vmontován výklad , jak funguje camera obskura, dokonce i našeho fyzikálního mučedníka to nejen zaujal, ale pdokonce to uměl i vysvětlit.
Škoda, že by asi bylo příliš složitý na každou kapitolu ve fyzice natočit dětskou detektivku :-)
Ještě OT, na tu adresu , co jste mi doporučil, jsem napsala, ale mám podezření, že to nedošlo. Budu muset dát do pořádku odesílání pošty a pak to zkusím znovu.

[21 POZOR !! POZOR !!! (Sumavák: 25.02.2007, 15:42:00 - x)
Mám dojem, že Loki_F trochu mate nebohé.... Já mám zafixováno Vodičku 2.3., v pátek !!

3.3. je sobota.....
nebo se pletu já?

[22 Šumaváku, (maYda: 25.02.2007, 15:49:56 - x)
nepletete se. Nevím, kdy je Vodička, ale 2.3. musí být pátek, protože 4.3. je neděle.
a to je datum předůležité, kdybysme byli Židi, tak bychom slavili bar micve.

[23 No...moment - bar micva...!... (šakal: 25.02.2007, 15:57:42 - odkaz - x)
...To jako, že vám zrovna 4. v neděli dospěje syn a bude přijet mezi muže? §:- |)

šakal bar kochba

[24 No páni, teď jsem se teprve dostal (Loki_F: 25.02.2007, 16:04:56 - x)
k přečtení toho Burizonova rozhovoru v LN.
Musel jsem se štípnout, abych se ujistil, že se mi to nezdá:

Burizon o jednání v Bruseli: \"Já jsem jednal o životním prostředí, a to je úplně jiný svět. Sice to byl ten Brusel s místnostmi bez oken, ale tohle jsou skvělí lidé! V úterý jsem si mezi nimi dobil baterie, protože najednou zjišťujete, že s nimi máte stejný slovník, předsudky jdou stranou a lobbistické firmy z oblasti uhlí a jádra v pozadí rozhovorů prostě necítíte. \"

Ten d...il se tam dobil...!

A tohle také řekl: \"Nebude to ležet tak, jestli budeme, nebo nebudeme ustupovat ODS. U těch jednání nebudou ustupovat strany, ale argumenty – podle toho, jakou budou mít sílu. Navíc my v té vládě jednáme partnersky. Máme šest poslanců a ODS já nevím kolik.\" (!!!)

A toto: \"Proto jsme se s ODS dohodli, že budeme volební systém měnit tak, aby tuto diskriminaci menších stran odstranil. My jsme při jednání o vládě nejednali s tím, že bych měl šest mandátů. Já jsem při tom jednání měl těch virtuálních třináct poslanců! Prostě všechny tři strany si uvědomovaly, že ten systém k nám byl nefér. A pak rozdělení 5:4 bylo naprosto logické. Oceňuji, že nám Topolánek nabídl typ partnerství, v němž ODS nemá většinu. \"

Lidičky, vy se tu ještě trefujete do Puchejře, ale tenhle dareba je daleko nebezpečnější!};C

Virtuální poslanci, virtuální \"svatá zelená lumícká pravda\" a mezitím budeme v prd... jak Baťa s dřevákama!

[25 no já 25 únor slavím, (zíralek z Klondajku: 25.02.2007, 16:05:04 - x)
to jsem se před třiadvaceti lety oženil.-)

[26 ani nevím, (zíralek z Klondajku: 25.02.2007, 16:08:38 - x)
proč mi to horní, sedí na Topolánka.-)

[27 Stačí vydržet ještě 7 let a (Sumavák: 25.02.2007, 16:20:21 - x)
můžete pak slavit třicetiletou válku.....

[28 S tou půjčovnou ovcí a koz je to velice (Jirka původní: 25.02.2007, 16:22:45 - x)
\"vošaistlich\" , pak , že nemáme velkou slovní zásobu. Je to opravdu na, nebo těsně za, hranou zákona o týrání zvířat, veterinární péče a dalších.....
několik poznámek k této hlouposti.

1. převážet zvířata nikdo nemůže bez povolení
2. ovce nemohou být v méně než 4 kusech v 5ti už by měl být beran
3 musí se dokrmovat, jinak 1,6 ovce na hektar
4 s kozama a ovcema je vůbec prušvih, když je změna prostředí a stravy tak jsou náchylné k průjmovým onemocněním a ty jsou fatální, bez léčení
5 pochybuji, že by to prošlo u okresního ovčáka.
6 je to neuvěřitelné hazardování na obou stranách

s velkou lítostí se musím omluvit s Vodičky, cesty šéfů jsou nevyzpytatelné. Budu moci být v Praze až týden potom, pokud by byl zájem.....šakale, kocoure a i další ?

[29 No vážně, teď jsem se podíval (Loki_F: 25.02.2007, 16:23:51 - x)
do kalendáře a opravdu 3.3. je sobota, jenže sraz je jiný den než 3.3. ?
pamatuji si, že to tu psal Šimon, jen to teď nemohu najít...

Šimone, prosím, pokud se stavíš: UPŘESNIT... pro sklerotiky. };D

Právě mi přišla mailem zprávička:
ZDROJ ČTK: 01.02.2007
Česká policie zatkla podomního obchodníka, prodávajícího bez povolení pilulky na dlouhověkost. Při kontrole trestního rejstříku vyšlo najevo, že se jedná o recidivistu, trestaného za stejný přestupek již v roce 1796, 1828, 1891 a 1936. };D))))

[30 To máte z toho, Loki,...že jste zapomněl na následující řádky - takové věci je třeba ukládat do paměti nebo na narddisk... (šakal: 25.02.2007, 16:30:18 - x)
\"...Tehdy jsem snad pod vlivem Riesmana, jeho Osamělého davu rozděloval lidi na mlčící většinu, aktivisty a strážce ohně. A už tehdy jsem si všiml, že většina aktivistu poslechne...

...ty aktivisty jsem vždycky vnímal. Jsou to lidi lehce nadprůměrní, lehce vzdělaní a hodně ambiciozní. A najdou se navzájem a podporují se a obsazují posty a čekají, co kdo řekne chytrého, a to pak zjednodušší a opakují a vydávají za své myšlenky. Vždy hned po tom, co si ověří, že to někdo řekl, a nebyl odmítnut. Tito lidé tvoří přijetí a rozšíření myšlenek, módy, hudebních stylů, taky politiku...

...tihle si rozuměli i přes strany a tak nějak ze sebe uměli vždycky udělat důležité a uměli pro ostatní, radikálnější ale ne tak obratné vyjednat i to, že se věci nekomplikovaly a hýbaly. Kučera, Fišera, Vlach, Gabal, Marvanová, později Beneš, Ruml a tak. A tak nějak uměli dávat najevo, že jsou důležití a potřební pro chod. A kolem nich se začla tvořit taková jako poradcovsko uřednická skupina, která všechno zařídila a to, laskavě, aji pro nás...

...Kde se berou - nevím. Hodně se točili kolem Havla a začali být charitou, a občanskými iniciativami a tak...

...Často se znají jejich rodiče, často se znají s lidmi z takového toho okolí bohémské Prahy. Někdy se jim říká \"pražská kavárna\" nebo \"ti, co spolu mluví\". A ti mladí, co je doplňují, se s nima strašně rychle seznamují a začleňují a jsou zváni na večírky a chodí tam...

...je jich plný evropský parlament. Jsou tam jako poslanci a ještě jako personál. Tam mají hlavní hnízdo. Tedy, ještě jsem nenarazil na větší koncentraci.
A nějak se poznávají a bezpečně si rozumějí a vždy se domluví a vždy se podpoří.
Jo, a když se s nimi dostanete do války a napadne vás, že by mohli, kdyby byli tak bezohlední provést i něco takového, tak si můžete být jist tím, že to už dávno udělali a navíc ještě něco, co by vás ani nenapadlo a co vám vyrazí dech, až se to dovíte. Jediné štěstí je, že nejsou moc chytří a neumějí věci dotáhnout. Takže dělají chyby a proto se jim dá bránit. A lidi jim často věří, koukněte třeba na Bursíka, protože je prostě nenapadne, že by mohli být takoví, anebo to nemají za důležité, protože se jich to zdánlivě netýká...

...Třeba máme takový instikt je vybírat na taková místa sami a třeba jsme víc mraveniště, než si myslíme. A třeba jsou i potřební a plní nějakou důležitou funkci, i když mě teď nenapadá jakou.
Stačí to tak? Lepší poznání nemám. Vypadají všichni trochu ustaraně a hodně důležitě, to je poznávací znamení.\"

[31 Loki, (Foundryman: 25.02.2007, 16:35:49 - x)
Vodička je vždycky v pátek, tedy 2.3.

[32 Jirko původní (skimic: 25.02.2007, 16:38:20 - x)
... ale v tom odkazu to fakt nabízejí. To půjčování koz.

[33 2 šakal (PeS: 25.02.2007, 16:40:43 - x)
hele, to je o teplouších, nebo o jehovistech? Ti se prej opravdu navzájem snadno identifikujou, a i to ostatní by ne ně sedělo, jak Jandák ve vládě...

[34 OVM zákeřný viz odkaz (skimic: 25.02.2007, 16:40:52 - odkaz - x)
Otázka pro místopředsedu vlády Petra Nečase: Proč bylo křeslo v OVM prázdné?

[35 ...No...PeSi...vzhledem k \"vřelému\" vztahu zelenejch aktivistů k teplejm... (šakal: 25.02.2007, 16:44:23 - x)
...by ten tvůj postřeh i sednul (7;- ))

Ale je to o aktivistických povahách, jak předesláno v úvodní větě... Autora jsi, doufám, poznal bez nutnosti uvedení zdroje.

[36 Já vím Skimici (Jirka původní: 25.02.2007, 16:47:33 - x)
některé věci jsou tak pitomé , že se to líbí. Ale seriozní chovatel by to nikdy neudělal. Něco jiného je pasení \" doma \", jako insentive day, nebo motivační víkend. Kdy vybraný team, či jednotlivec se zůčastňuje všech věcí okolo ovcí, třeba i bahnění a stříhání. Ale je to vždycky doma u ovcí....nikdy jinde. Každá ovce má daleko větší hodnotu, než těch 1800 kč co vybírají jako zálohu.....někdy i větší, než ty ovce dvounohé

[37 2 Loki_F (PeS: 25.02.2007, 16:48:56 - x)
šel Ti mail. Pro sichr na obě adresy...

[38 šakale, foudry - už jsem si uložil! };D (Loki_F: 25.02.2007, 16:50:27 - x)
to o těch aktivistech je velmi dobré a zjevně to má značnou podobnost s dfensovým zmrdy a vohnouty...

[39 skimici, (Modrý pták: 25.02.2007, 16:55:55 - x)
co Vás na chování novináře Moravce překvapivého?

[40 Šakale, tak to ti podepíšu. (jura-p: 25.02.2007, 17:07:51 - x)
A ještě jsi zapomněl napsat, že ti, co spolu mluví, jsou často experty. Například na obranu, jako Gabal, na diplomacii, jako jeho žena, na morálku, třeba Ruml, na politiku, třeba Pehe, na filosofii, třeba Havel a na ekonomiku, třeba Pilip. A na kdeco. A často jsou zváni do televizních a rozhlasových diskusí, třeba na Radiožurnálu mají snad přímo hnízdo. PeSi, to není na dělání si srandy, oni si s menšinama a sektama dobře rozumí, protože jsou elita občanské společnosti.

[41 Juro-P (Jirka původní: 25.02.2007, 17:10:43 - x)
Vážně si myslíte, že výše Vámi jmenovaní, jsou elita.....jak Vás znám, tak je to fór, že ano

[42 Loki, s dfensovými zmrdy a pičusy. (jura-p: 25.02.2007, 17:10:43 - x)
Víč s těmi pičusy. Vohnouti ne, vohnouti, to jsme přece my. On dfens je taky elita.

[43 S těma ovcema se blbne (Sumavák: 25.02.2007, 17:16:15 - x)
mezinárodně, místy i ve velkém!
V rakousku zahajují buď dnes nebo zítra \"hnaní ovcí na salaš\"!
Prakticky je to tak, že Land Burgenland (to je ta rovina kolem Vídně) nakoupil 200 ovcí( ne zrovna šumavek, to by nerozdejchali, ale podobného plemene), hornorakušáci angažovali švýcarského baču a teď přehánějí (bez přehánění!) ty ovce do Horního Mühlviertlu k vypásání luk v chráněné oblati podél Jihočeské hranice.Přesun plánují za 4 týdny.
Kdybyste náhodou někde cestou z Budějc do Vídně uklouzli po ovčím hovně, tak je to v zemském zájmu.....
Za celou akcí tuším dotace z Brusele, protože aby ty ovce měli místní sedláci, to by zřejmě bylo moc jednoduché, bez dostatečného PR a zřejmě i dotací....

[44 Šumaváku...jen mne napadá jak to bude s tím (Jirka původní: 25.02.2007, 17:40:19 - x)
kosením teď.......Oni totiž ty ovce, jakékoliv, jsou šíleně zmlsané. Oni prostě tu \"stojací \"tvrdou trávu nežerou. Máme s tím velké obtíže. Když někde tráva přeroste, bez mulčování se to neobejde. A taky se nám stádo děli tak ve 180 kusech...prostě víc spolu dohromady nejde. Ale mají to jistě promyšlené. Jenom mne udivuje jak mají \"ošetřenou\" tu cestu, aby jim po cestě ovce nic nesežrali špatnýho a taky je bahnění až tak do konce dubna.

Podobné akce se dělají na severu Itálie a je to docela sranda, opravdu. Ale tak na konci března . Nikdy se , ale nejde tak daleko, jenom pár km, nejvíce tak 10 co jsem se doslechl. A taky nikdy to není tak velká masa ovcí. Každý ovčák, se psem , se staral o těch svojich max 20 a ty měl barevně voskem na hřbetě označené.

[45 Hele (martin TT: 25.02.2007, 17:53:15 - Mail - x)
Vodička je v pátek - šimon to objednal a zveřejnil. Na to se sice ozval původní Jirka, že se mu to nehodí, ale Dušanovi jo. Šimon to potvrdil ještě jednou a tak to má každý v diáři nebo v hlavě, podle toho co je méně děravé. Já v PDA a proto jsem řadu věcí naorganizoval tak, abych je spláchnul cestou do Prahy v pátek a podvečer dorazil do 18. hodiny.

Jsem optimista - určitě se někdo ustrne a nenechá mě tam sedět samotného.

[46 Martine, (Foundryman: 25.02.2007, 18:01:07 - x)
taky se chystám, jako obyčejně dorazím o něco později.

[47 Jirko, promyšlené to jistě mají (Sumavák: 25.02.2007, 18:08:06 - x)
bača bude mít čtyři psy, protože jim prý v tom Mühlviertlu nabídli více ploch než těch dvěstě ovcí stačí spást, tak jich napřesrok bude třista.....a na podzim půjdou zase zpátky.....

já se nemohu zbavit dojmu, že jsou to představy rak. záhumenkářů o velkochovu.

Když jsem byl mlád( bývala Askalóna...), měl jsem u plemenářů svého času na starosti 300 matek stavropolského merina, 15-18 beranů, k tomu tak 400- 500 ks omladiny, tři psy, dva zkušené bači s manželkami a když si na to vzpomenu, tak se mi ještě i dnes, děsem orosí čelo ! A to jsme měli připravené košáry a stáda chodila tak kolem těch 10 km nejdál. Ale v místech, kde nebylo žádné osídlení a všechny keře, obilí, řepa... patřily podniku, takže jsem to vysvětloval jenom agronomovi, který nad tím v konečném důsledku mávl rukou a řekl: \"Pff, moje to není !\"

Mělo to jediné plus: když nás sháněl rozzuřený nadřízenýaby nám vyčinil, dostal odpověď: \"je na kontrole u ovcí\" a než nás sehnal ( tenkrát mobily nebyly!) tak do druhého dne dostatečně vychladl.....:-))

[48 PeS(i) máš odpověď! (Loki_F: 25.02.2007, 18:21:26 - x)
Tak je to jasné: \"Po válce, v pátek, v šest večer... u Vodičky!\"

[49 no jo, třeba ty rakouské (Jirka původní: 25.02.2007, 18:23:37 - x)
budou lepší než co žijí v Čechách, půjdou způsobně po levé krajnici, nebudou překračovat rychlost, jíst po cestě révu, dávat přednost z prava a mít na zadku odrazku. Jenom mně tam falírujou ty psi.....von ten bača fakt umí ze čtyřma najednou....kam se hrabou ty z Australie :-))

[50 Já si to nemyslím, Jirko, (jura-p: 25.02.2007, 18:37:31 - x)
Oni si to myslí docela vážně.

[51 Tak jsem si to pamatoval (Sumavák: 25.02.2007, 18:57:48 - odkaz - x)
blbě!
Začli včera, půjdou 5-6 týdnů, jako doporovod prý půjde i oslice Jana, jdou do Rechbergu a nadšení sedláci v cílových stanicích(např. Windhaag) už se sdružili a založili \"Verein pro ochranu přírody před ovcemi\", viz
http://www.nachrichten.at/nachrichten/521758

[52 Jirko půnodní (Venkovan: 25.02.2007, 18:58:05 - x)
zdravím.Vybral jste to dobře.Politika není o charitě,ale o moci.Na \"místo\" nahoře nevede jiná možnost.No někdo po místě na hoře netouží,jiný se klidně upíše čertu.

[53 A tady je ještě jeden link (Sumavák: 25.02.2007, 19:02:01 - odkaz - x)
Kde se mimo jiné praví, že projekt přestane být prodělečný,teprve až stádo dosáhne 350 ks.....

[54 šakale, šla Ti odpověď. (Anka: 25.02.2007, 19:13:12 - x)
Loki, Tom děkuje a taky zdraví a už se těší, jak si poklábosíte.

[55 Šakale, (maYda: 25.02.2007, 19:46:16 - x)
No, téměř přesně. Slavilo se to ve 13 letech. o tom dspění v muže mám ovšem jisté pochybnosti :-)

[56 Jo, Anko...díky - pokecáme! (7:- )) (šakal: 25.02.2007, 19:48:31 - x)

[57 Mne by Šumaváku zajímalo to, jak zrovna přišli na těch 350 ovcí.... (Jirka původní: 25.02.2007, 19:53:59 - x)
jak sám dobře víš , je těžké udělat to aby se tenhle koníček vyplatil. Zvlášť když musí ovce živit ty 3 psi navíc a tu oslici....no třeba budou mít práva k fotkám a ten swiss bača jim to dělá zadarmo.

Venkovane od Vás pochvala těší dvojnásob....Ano politika není o charitě proto, by jí měli dělat lidé bohatí statky a duchem. A pokud chybí ty statky tak o to víc musí mít v hlavě pořádek, když ale chybí ten duch, tak to nejde, statky vše nevyváží :-))

[58 ...Tak mazl tov, maYdo! (7;- )) (: 25.02.2007, 19:57:01 - x)

[59 2 martin (PeS: 25.02.2007, 19:59:43 - x)
například já, nelehnu-li taky marodem... Už mám podepsanou omluvenku, že můžu...
A jinak dobrý podvečer, já už zas začnu nakukovat, doteď jsem nějak nestíhal...

[60 Anko, vždyť víš, (Loki_F: 25.02.2007, 20:05:08 - x)
že na poklábosení jsem jak batole na lízátko...! Řekni Tomovi, že se těším také a jen se děsím, že mi do toho někdo nebo něco, zase mrští vidle.

Šumaváku, jak jsme pochopil, tak Tobias Zagorsek, původem ze Švýcar, je Helvet jak poleno....! Landwirtové nejsou zas nijak moc nadšeni a obavy ze zavlečení nemocí nejsou nijak bedůvodné.
Dokonce jsem před nějakým časem někde četl, že v Británii se rozšíření BSE dávalo do souvislosti se střídavou pastvou hovězího a skopového na stejných pastvinách...
No, pokud by to skutečně nedopadlo a hornorakouští sedláci by hromadně vozili své kravičky do kafilérky, pod tvrdou karanténou, mohlo by se napříště stát, že toulavý ovčák by mohl dopadnout podobně jako ti, kteří se pokoušeli šířit ovečky na prériích v USA v 19. století...

[61 Loki_f, kde by dneska (Sumavák: 25.02.2007, 20:27:33 - x)
sehnali asfalt ? To je skoro nemožné....

[62 Tedy - tér a peří..... (Sumavák: 25.02.2007, 20:28:39 - x)

[63 Mno, (Anka: 25.02.2007, 20:35:53 - x)
Loki, musíš hledět do budoucna s nadšením (ježišmarjájosef, co to kecám? To mám asi z toho, co teď dávají na dvojce. Ani tolik sprostých slov neumím, abych mohla říct, co cítím.)
šakale, už se těším.

[64 Jirko pův. spočítat tu ekonomiku (Sumavák: 25.02.2007, 20:38:18 - x)
není tak těžké, ale je třeba znát výchozí podmínky. Já jenom vím, že toho baču slušně platí, dali mu bydlení( teď ale nemohu najít kde jsem to četl... i tam byl jeho CV, ovečky že vybrali plemene JURA, to neznám, ale píší , že to není inenzivní masné plemeno, tedy spíše nějaké primitivnější odolné,takže bych to odhadl na 1,2-1,3 jehněte na bahnici roně, pak podle přírůstku dobu porážky, tržby za maso, z vlny izolace baráků ( na nic jiného to nebude..... a je to! Při 350 ks matek budou mít nějakých 800 ovcí, to je pro jednoho baču se čtyřmi psy a oslem máček !
Také počítají, že když všechno dobře půjde, tak by nula od nuly mohla pojí v r. 2011. Jestli jim ty ovce ovšem předtím nepojdou samy od sebe.

Myslím, že jedinej, kdo to s jásotem přivítá, bude šumavská (nemalá) populace rysa a pár vlků z Bavorského lesa.

[65 No ti Hornorakouští Landwirtové (Loki_F: 25.02.2007, 20:38:38 - x)
by jistě vymysleli něco ekologistického - jsouť na to tak nesmírně pyšní. To však byla jenom ta tolerantnější forma protestu.
Pokud vím, tak v těch drsnějších případech vyvěšovali ovčáka i s jeho bééé ovečkami na stromy - jako varování. A když nebyly stromy v dohledu, tak na vztyčenou oj prérijních \"křižníků\". Dobytkáři dokonce najímali střelce na likvidaci ovčáků... Byl o tom i natočen film!
Takže by se mohlo stát, že budou blokády, ovčák i s ovečkami prohozen štěpkovačem a posypán peřím...

[66 doplňte si : (Sumavák: 25.02.2007, 20:42:20 - x)
), t, č, t, - abyste si nemysleli, že na vás šetřím !

[67 Loki_F, když stěpkovačem (Sumavák: 25.02.2007, 20:44:14 - x)
tak pak už jen posypán nehašeným vápnem.... :-))

[68 Šumaváku - nebo i tak! };D (Loki_F: 25.02.2007, 20:50:09 - x)

[69 Hezký večer. (Dana: 25.02.2007, 21:04:16 - x)
Před chvíli sem dorazila z odpolední návštěvy divadla, která byla zakončená večeří. A musím říct, že jsem byla v divadle po mnoha letech ( mea culpa - jaxi to pořád nevycházelo)a že jsem byla příjemně překvapená. Režie zpracovala klasické téma - Prodanou nevěstu - jak s úctou k předloze, tak i s určitým nadhledem a smyslem pro humor. Mě nejvíc rozesmálo, když při známém věrném milování, už popředu děti, které tvořily kompars, sesedly na jedno místo, vytáhly obrovské kapesníky a začaly utírat slzy dojetí!
Já vím, je to OT.... :-)))

[70 Evropské dějiny (Tomáš Haas: 25.02.2007, 23:01:31 - x)
Evropa se dnes už nehlásí k třem otcům EHS, Konradu Adenauerovi, Alcide de Gasperimu a Robertu Schumanovi, ale prohlašuje za své \"zakladatele\" dva evropské federalisty - Jeana Monneta, francouzského socialistu a Altiera Spinelliho, italského komunistu, pro kterého byl celoživotní inspirací Stalin, a po kterém je pojmenována nová budova Evropského parlamentu.
Federální Evropa potřebuje sjednocující mythus, něco co by jejím občanům dalo společnou identitu a co by bylo silnější než jejich národní loyalita. K tomu má sloužit projekt \"Společných evropských dějin\". Ten projekt bezpochyby ztroskotá, ale jako každý ideologický pokus vytvořit \"nového člověka\" po sobě nechá dost svinstva, které bude škodit ještě mnoho let.

[71 Pánové ovčáci, (maYda: 25.02.2007, 23:17:41 - x)
teoporv teď jsem četla systematicky a nedá mi to vrátit se k dřívějšímu tématu.
Ovce, co jsou zmlsané a nežerou tvrdou trávu?
My jsme je kdysi chovali a sežraly včechno. Včetně růží a troufly si i na ožírání hlohového plotu.
V jezdecké jendnote, kam jsem krátce chdila a kde je drželi na vypásání trávy, sežrali ni kud letité agáve před vchodem a ta měla několika centimetrové trny jak hřebíky. Ovcím to nevadilo, pozřely je bez následků.

[72 No vidíte, Dano, (maYda: 25.02.2007, 23:26:27 - x)
my jsme dnes vycházku zahájili očumováním programu Národního divadla, neb děcka pravila, že se dlouho nikde nebylo, a prohlásily, že Prodaná nevěsta je nuda.
Ale byly ochotny jít znovu na Čerta a Káču, což rovněž viděly ( to jsem zas odmítla já, protože dlouho potom se pokoušely hrát si na operu, což je zejména z akustického hlediska poměrně obtížně snesitelné)
Čekají Vás ještě s VOjtou radosti, i ty kulturní, až povyroste.:-)

[73 Tomáši, budeš s tím ještě pracovat? (Loki_F: 26.02.2007, 00:07:51 - odkaz - x)
Možná by tomu malé kosmetické úpravy neškodily. A zdůraznit ty Gabrielovy výkřiky - zapadají do kontextu.

Kdo vládne trochu německy doporučuji přečíst interview, které dával německý hlavní lumík redakci Bildu. To je ještě větší škůdce než ten český šílenec.
Zvláště poslední odstavec o pracovních místech v Německu je velmi signifikantní! Představte si, že by dotaz nebyl položen o japonských, ale o českých autech (výrobcích)!!!

[74 Jejej, teď jsem nakouknul a vidím, že ti (Loki_F: 26.02.2007, 00:20:19 - odkaz - x)
zatracení trpajzlíci mi zase \"zkousli\" příspěvek.

Už nemám čas to znovu rekonstruovat, ale odkaz tam zůstal: je to rozhovor Bildu se Sigmarem Gabrielem (SPD), což je nevysšší německý zelený lumík - ještě větší než ten náš šílenec.
To co tam vypustil z ovaru je děsivá ukázka možné EUnijní budoucnosti... Zpátky na stromy. };C

[75 A teď už tam zase je! (Loki_F: 26.02.2007, 00:21:50 - odkaz - x)
...se z toho obkreslím! };D)))

[76 Loki, to máš z toho, (Sumavák: 26.02.2007, 00:51:41 - x)
že vkládáš příspěvky, když já předělávám šablonu !
A já už vím , proč mi to šlo tak pomalu a špatně! :-))

[77 A jestli se chceš potěšit... (Sumavák: 26.02.2007, 00:57:12 - odkaz - x)
tak si vzpomeň, jak Gusenbauer když chtěl být zvolen, vykřikoval: \"Blahobyt musí být spravedlivě rozdělen!!\" a čti si chvilku ( o co je to kratší, o to je to horší) v odkazu na téma:
Schere zwischen Arm und Reich öffnet sich.

Mit einer aufrüttelnden Warnung wendet sich nun die EU-Kommission in einem Bericht an die europäische Öffentlichkeit. Mehrere Experten sprechen darin von einem drohenden Verlust an Lebensqualität. Vor allem die sich öffnende Schere zwischen Arm und Reich mache den Unionsbürgern zu schaffen.

To si ani RVHP nedovolovala!

[78 To mě mrzí, Šumaváku, (Loki_F: 26.02.2007, 01:00:44 - x)
že jsem Ti nechtě předělal práci!
Zato si tu nechutnost můžeš přečíst hezky čerstvou... Ale ať to s Tebou nemázne. Já když to slyšel v hlavních zprávách na RTL II, tak jsme řval jak bejk a sprostě! To nebylo jako když Anka dělá \"hudry, hudry\".... };D)
Některé formy extraordinální tuposti a vychcanosti mě pořád dokáží nadzvednout, i když si myslím, že ne...
Ale je to zdravé - srdíčko zpracovalo adrenalin, mozek se prokrvil, plíce se provětraly - všechno zlé je k něčemu dobré! };D)

[79 Šumaváku, typické na tom je, že chybu budou hledat (Loki_F: 26.02.2007, 01:13:42 - x)
všude jinde, jen ne u sebe. A šíření duševních poruch u občanů EU vidíme v reálném čase - stačí si probrat politiky, počíst v diskusích...
My jsme také přispěli a přispíváme: V.I.Špidlič, Katka Žako, Burizon...

[80 Jo zkusil jsem hledat chybu u sebe. (jura-p: 26.02.2007, 01:40:02 - x)
Řekl jsem si, už ti jde ten počítač pomalu, nechce už ani číst některá cédéčka, to je tím, že ho zanedbáváš. A vyčistil jsem ho, po čemž přestal pracovat skoro úplně. Tak jsem mu dal tu opravnou instalaci xp. Než se to spustilo, řeklo to, že se to bude napřed aktualizovat. Nu dobrá. Počkal jsem. Pak se to tedy slavně přeinstalovalo a já se pro jistotu koukl na Microsoft update. Nainstalovalo si to instaler 3.1 o kterém jsem si byl jist, že tam byl. Pak jsem si řekl, projedeš to ještě jednou, když to má ten instaler inovovanej. A ono to nabralo 66 záplat. Takže já tam mám ty záplaty před instalací, co jako že mám staré instalační cd, pak 67 !!! záplat. Tak jsem si uvědomil, jak rychle se ten svět za dvaapůl roku mění.

[81 Kurňa, jura-p(e), to mi nedělej! };D (Loki_F: 26.02.2007, 01:52:42 - x)
Přečetl jsem si nadpis Tvého příspěvku a úplně ve mě hrklo, že reaguješ na první větu mého příspěvku... když Tě považuji za jednoho z mála duševně zravýcho politiků.
Naštěstí se ukázalo, že jsi \"jen\" popisoval průběh Tvojí osobní bojovky s Billovou pomstou. };D)))

[82 Tak jsem si přečetl ten Bild (Sumavák: 26.02.2007, 02:28:56 - odkaz - x)
a to je hroznej vůl !!!!
Zlatej Tritin.....

[83 Myslím, že Gabriel a Tritin si mohou kdykoli (Loki_F: 26.02.2007, 02:35:14 - x)
podat ruku pod vodou - svým způsobem uvažování i vyjadřování jsou jak dvojčata... a s Joschkou pak trojlístek, zelený jak zkažený gothaj... };D
Dobrou a sladkou! };D



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: