Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Pondělí, 5.03.2007
Lze spojit klasiku s modernou?aneb: Šumavská realita - březen 2007
Tak jsem byl v sobotu a v neděli opět bez proudu. Zvykám si. A protože jsem měl nabité baterky jak ve walkmanu, tak ve foťáku, tak jsem si hrál.....
Lze spojit klasiku s modernou?
Odpověď zní : Ano, lze !
(pokud ovšem ta moderna je na baterky...)
Komentáře
[4]
Lamičky do USB....ano, to je možné,
(Sumavák: 05.03.2007, 21:22:34
- x)
ale tady se spíš prodávají řetězy na motorové pily..... A moderna s modernou je nuda a nevyvolává takový zájem jako třeba zelená chobotnička na třetím nádvoří pražského Hradu...tam je taky volná parcela! A Vlk by si do ní mohl přemístit mobiliář a vybírat tam vstupné.... Jirko pův. - moderní oltář ? To není špatný nápad !
[5]
ono to není problém moderní kontra klasické...
(Rpu?: 05.03.2007, 21:27:38
- Mail
- x)
Jsou kytky, které jsou hezké v trsech v záhonu. A jsou solitéry, které potřebují kolem sebe volný prostor. A když si na záhon nahňácám jednu soliteru vedle druhé bude z toho splácanina a nevynikne ani jedna...
[26]
Šumaváku, kde u mne už není místo?
(Dusan Neumann: 06.03.2007, 00:27:34
- x)
poslouchej, pomohl by ti 15A generátor? Třeba bychom se na něj složili. A když nene tak ho koupím a v létě bych ti ho přivezl. Takhle přece nemůžeš vegetovat. Rajče se mbnou pořád nekomunikuje, ale pokud bys přijal místo na Stage6 kde mám 10Gb, tak ti pošlu ID.
[27]
Dušane, já se chybně vyjádřil !
(Sumavák: 06.03.2007, 01:08:31
- x)
Místo není tam , co já mám ten Tvůj blizzard, protože tam bylo jen 10 mega gratis prostoru a já na to zapomněl. Tady na \"bloguje\" mám ještě asi 220 mega, ale to zase nebere formát .avi, co produkuje ten můj foták..Takže potřebuji zjistit, jak se to převede a zkomprimuje do něčeho jiného. Do čeho, se musím zítra( nebo až ho seženu), zeptat A.Denta. Já se tím zatím nezabýval, ale teď mám ve foťáku 1G kartu, a ono to točí neomezeně dlouhé, takže to zkouším a zkoumám.... S tou elektrikou to také prozkoumám a pozjišťuji, zkonzultuji se sousedem a dospěji k nějakému rozhodnutí.15A je docela dost, si myslím.
[28]
brejtro poránu,
(rejpal tady a tam: 06.03.2007, 04:22:37
- x)
jsa pln dojmů od Vodičky usedl jsem k počýtači jen abych zjistil, že odmítá komunikovat s mobilem, přes který se s pomocí Modrého Zubu (bluetooth) připojuji k webu. I byl jsem držen incomunicado až do asi půlnoci v pondělí na úterý, kdy mne osvítil duch technický a podařilo se mi Modrého Zuba přivést k poslušnosti. A pak jsem musel dohnat četbu na Stiglera a přilehlých komentářů. A potěšil se vědomím, že alespoň na tomto blogu se mluví česky s citem, který chybí pisálkům v \"mediích\" a na \"boobtube\", tedy TéVé, o pefíkovi nemluvě. PeSi: sobotu ráno, když jsem .... jak psal básník, myslím že Rabellaise, mne osvítila myšlenka na onu svítící bublinu diskutovanou u Vodičky: Esli vono to nefachčí tak trochu jako mlžná komora z dob počátku výzkumů atomických subčástic. In re knilejno, situování téhož na kulaťáku zní zajímavě, nicméně vyhlídka na ÚDA z oka chobotnice by asi mnoho návštěvníků do restaurace nepřilákala. Za sebe bych navrhoval místo s vyhlídkou pod kopyty Žižkova koně na hoře Vítkovu, kdy by to byla dominanta jak imposantní, tak impotentní, podzemní sklad by mohl navázat na přilehlé podzemí žižkovského tunelu pro pěší a horizontu Prahy žizkovské už tak dokurvenému architektonickými pomníky od kachlíkárny ÚRO přes Tři Pyje až tomu Jednookýmu by to ublížit nemohlo. K svini ńa houbách, pozdě, leč předsá: Sušené houby odmáčím několik hodin, nejlépe přes noc, na víně a pak orestuji s cibulkou šalotkou na másle. Na tenko naklepané plátky z kýty lehce poprášené moukou s bílým pepřem a solí na zbylém másle prudce osmahneme, vyjmeme z pánve, rychle nahradíme hobami se šalotkou, zalijeme smetanou, zamícháme a vložíme zpět plátky masa, které krátce podusíme. Chuť můžeme ješte upravit oflabováním armagnacem, čili jabcokem. Podáváme s hedvábnou kaší a medem glazovanými mladými karotkami. A abych přispšl k záplave milostní víkendové poesie, zde je ten snad Rabellaise, jak si ho i s mým CRS (can\'t remember shit] syndromem pamatuji: Když jsem sral, onehdy, já čil tu dlaň již v řiti své měl jsem. Puch jiný byl než myslel jsem, jímž cele jsem se zasmradil. Kéž byl by někdo souhlasil přivésti tu, již čekal jsem, neb byl bych jí svým zalepil já dírku močním chlapíkem, co ona by zas na ventil mi bránu dala prstíkem, když jsem sral. Ještě jednou přeji všem dobrého časného jitra z úrodného Polabí!
[29]
Hezké ráno!
(Rpu?: 06.03.2007, 05:19:54
- Mail
- odkaz
- x)
PeSi, mohlo by se jmenovat \"Velké Oko nad Prahou\" a Jeho eminence byla by zajisté spokojena, fialová je v církvi oblíbená.... Dušan měl pravdu - Odborová organizace vrátných v Kongresu se ještě nerozhodla, co by se v tý Evropě mělo vlastně postavit a tak panu Liškovi nemohli dát konkrétnější informace (odkaz)...:)))
[34]
2 Jirka původní
(PeS: 06.03.2007, 06:41:29
- x)
Hele, já Ti to nemohl napsat včera, to ty emoce byly příliš silné. Dnes jen suše napíšu, že Halík je pravý syn matky církve - pokryteckej hajzl, kterýmu hned tak není rovno. Mně to může být jedno, ale znám pár věřících, co s ním přišli do styku a ty z toho byli hodně špatný... Ne, opravdu nemám rád pokrytecký černoprdeláky, jimž je Vlk typickým představitelem (o tom hajzlovi z HJ nemluvě...)
[37]
Dobre rano
(skimic: 06.03.2007, 07:13:37
- x)
... tak pan kardinal s predavanim otali a vybaveni neda a neda. PeSi, mmch hezka studie :) Privedla mne na myslenku, ze kdyz kocour tu katedralu nakonec ubrani, mohlo by se udelat gesto. Kardinal by si mohl vzit ten nabytek a umistit ho treba do letenske ameby /by se knihovna postavila holt jinde/. Oko by koukalo smerem k hradu a katedrale, dovnitr by pan architekt navrhl par stylizovanych krizu, fialova by se skutecne mohla zachovat. Takto by se vlk nazral, koza zustala cela a vztah prosteho lidu ke katolikum by dostal novou dimensi.
[38]
Dobré ráno vespolek! PeS(i), mně ta montáž připomněla jedno
(Loki_F: 06.03.2007, 07:37:55
- odkaz
- x)
Hollydřevácké seriálové zpracování Wellsovy \"Války světů\", takto za stromy tam čučela vrchní nástavba invazních přepravnách prostředků. Marťanské řešení ve stylu Sigmar Gabriel (což je nejvyšší zelený lumík SRN) včera zveřejnili na 3SAT v pořadu Nano... (viz odkaz): \"Když to číňanům nemůžeme zakázat, tak jim to prodáme...!\"
[39]
mam to jako Macek
(skimic: 06.03.2007, 07:43:25
- odkaz
- x)
... komu se nebude libit vyblita chobotnice bude oznacen za atd viz odkaz. ... docela se divim, ze znami sochari jeste nezacali skuhrat o mistni zaprdenosti. ... kdysi jsem cetl roman bratri Strugackych o jakesi zone, kde nachazeli ruzne artefakty. Kdyby to bylo trochu mensi, skoro bych rekl ze je to odtamtud :)
[42]
Dobré ráno....teda koukám, že jsem
(Jirka původní: 06.03.2007, 08:36:28
- x)
šlápl do knihovna s tou katedrálou církví a tak obecně.... jenom pro vysvětlení katedrala: moje poznámka o 2 nezvedencích neměla žádné konkrétní konotace na dnešní právní stav a na předání. Jenom povzdech nad tím, že se po tak strašně dlouhé době se nejsou dospěli lidé schopni dohodnout o tak důležité věci. Jasně , že církev si tuto stavbu nemůže dovolit spravovat sama, stejně tak stát nebude sloužit mše....mne pořád vychází, že kdyby se Vlk choval logicky tak se dohodne na rozumném kompromisu už dávno. Ale do karet nevidím a ani nechci. Juro p To jste napsal níže...tomu rozumím, ale já jsem nehodnotil stav teď. Teď je to velice otudné a ten kdo je dělá ještě větší je jasné. Vlk a jeho parta: PeSi tvoje myšlenka je jasná srozumitelná a ještě k tomu ekologická a já s pokusem o start pana Vlka souhlasím, a také by jistě vydělali hodně peněz za tv práva za přenos. To co předvedí je velká ostuda, když ne průser, K Halíkovi se vyjadřovat radši nebudu. Vždycky jsem si si myslel, že taková organizace fungující už 2 000 let má vytvořená pravidla slušného chování a nejen to, že dokáže pracovat s delším horizontem než je dnešek večer :-(( A Vlk je spíš kozel...co se stal zahradníkem. Knihovno: se líbí mi, ale to ještě neznamená, abych někoho urážel, že mám jiný názor a že je hloupý, přízemní nebo z \"malého města\" natož s trpící meteorismem. Stejně tak jako kdyby se mi to nelíbilo, nikomu bych nenadával. Na to jsem malý pán. Ale ani kdybych byl velký tak bych to nedělal. Proč taky. To, že to někdo dělá tak to nesvědčí o jeho hlouposti. Abych se , ale dostal k tomu hlavnímu co jsem chtěl napsat. Je tady nádherný a slunečný květnový den. Ne , že by tady někdo stavěl barikády, ale jsou vytažené zahrádky před restauracemi, mladé ruské dívky sundavají sobolí kožešiny ( mimochodem poznají se na první pohled vždy, ne ty kožešiny pochopitelně) a k mému velkému smutku , už včera, bylo zavřeno u toho Jugoše co prodává pečené brambory a kaštany......a to je moc špatné. Vlaštovky ještě nevidět.
[44]
2000 roků
(skorostařík: 06.03.2007, 10:09:37
- x)
církev obhospodařuje křesťany a poctivě stříhá své ovečky, aby je ta vlna příliš netížila (mimochodem, když v pražské galérce někdo chtěl vyjádřit, že narazil na penězi oplývajícího křena z venkova, řekl, že má v pácu Kubu s vatou, nebo také s vlnou ). Odjakživa mají níže postavení kněží povinnost informovat vyšší místa o všem, co se děje v jejich farnostech, a co se dozvěděli z dostupných pramenů (logicky včetně zpovědního tajemství, za jehož porušení se vzápětí vyzpovídají a obdrží příslušné rozhřešení), a informace postupují uvnitř organizace, díky čemuž Vatikán měl a snad dosud má tradičně nejlepší špionážní službu na světě. Biskupové byli zvyklí předávat zprávy, takže se nelze divit, že čas od času si ten zvyk rozšířili a informovali i jiná místa, viz designovaný polský primas, biskup Sokol, atd. Pokud jde o církevní majetek, už Josef II. nemovitý majetek ve formě polí a lesů církvi pouze propůjčoval jako veřejný statek, v podstatě majetek koruny, k obhospodařování. Církev měla právo brát z majetku užitky, nicméně když koruna měla pro pozemky jiné využití, např. pro vojenské stavby, vodní díla atd. musela církev majetek vydat. Nebudu tu zbytečně opakovat, že tzv. církevní restituce se může týkat jen majetku, který jmenovitě dostaly církevní instituce, např. nadace, kláštery atd. ale nikdy majetku tvořícího veřejný statek, protože ten církvi nikdy vlastnicky nepatřil. Ale to všechno se tu už myslím přemílalo víckrát. Jenže Vlkovi to nikdo ne a ne vysvětlit.
[45]
ad stalker
(skorostařík: 06.03.2007, 10:22:37
- x)
původ zóny byl opředn různými teoriemi, přičemž jako nejpravděpodobnější se jevil úsudek, že zóna vznikla na místě, kde se výprava mimozemšťanů, nadaná vyšší tzechnikou, usadila k odpočinku při své cestě ( něco jako piknik ) a zanechala po sobě různé odpadky, které lidstvo nacházelo a podivovalo se nad jejich účelem a funkcí. Takže, pokud by se \"fialové knihovno\" mělo zařadit do této kategorie, bylo by důkazem čeho ? Snad kvalitního trávení mimozemšťanů ? Podotýkám, že sama stavba i její umístění se mi docela líbí, nicméně nemohu odolat...
[47]
Wien bleibt Wien
(martin TT: 06.03.2007, 10:27:22
- Mail
- x)
a proto, stejně jako vloni, se kolem 11.3. (výročí sňatku) budu snažit zavděčit procházkou a pozdním obědem. Předpověď je slibná. Angažmá Vaškůje, stejně jako řidičské extempore bratra dalšího profláklého kriminálníka Zubíka, je součástí namočení Čunka do hoven. Pokud ještě čtete pozorně, tak Vaškůj se přiznal, že pro Čunka falšoval důkazy - vyrobil jeho omluvný dopis pro Marcelu a pod. V článku to dokonce popisuje, aby se to každý dozvěděl a mohlo se potom říct, že stejně podezřele nechal Čunek zfalšovat všechny písemné důkazy o své nevině. Každý z těch tří \"králů\", co tam nenápadně chtěli Čunkovi pomoct, byli buď ve vazbě nebo výkonu trestu nebo je proti nim vedeno trestní řízení. Kdo chce, tak rozumí.
[48]
Hezké dopoledne vinšuji.
(Anka: 06.03.2007, 11:09:47
- x)
Tedy ty zprávy dnes jsou zase vypečené. Kdyby mohly být vývozním artiklem, to bychom se napakovali. Pamatujete si někdo, že by kdy Vlk vypustil z pusy něco smířlivého? Na místě papeže bych ho srazila se schodou. Takovýmhle způsobem do lůna matky církve moc oveček nepřivede. A Hus žádný a česká katolická církev by ho teď potřebovala docela urgentně.
[49]
Ahoj !Lidi moc vědí, je s tím
(Sumavák: 06.03.2007, 11:14:04
- odkaz
- x)
třeba něco dělat !! Zelené \"OSN\" dospělo k závěru, že se vyrábí moc počítačů a je třeba to omezit, protože výroba 1 počítače poškodí klina 5x více než výroba jednoho auta !!Viz odkaz. To máte z toho, že na síti píšete, že ti oteplovači kecaj !!! Máte tomu věřit tak, jako Vlkovi z kazatelny ! A basta!! Mimochodem, to si myslím, že už je a bude problémem katolické církve: Do kostelů chodí jiná skupina obyvatelstva než mladí, než úspěšní manžeři a lidi, kteří rozhodují třeba o chodu obcí. (nechci napsat jen \"svíčkové báby\" to vím že místně není pravda)Tím je ovlivněn ten tok informací směrem nahoru a z toho se pak odvíjí chybné představy Vlka o ovečkách.... Mně se totiž nechce věřit, že by to co dělá, vědomě dělal \"Proti všem\" a spíše předpokládám, že si myslí, že za ním zbožný, katolický \"národ \" stojí proti (totalitnímu?) státu......
[52]
Já si Šumaváku spíš myslím, že neukojené ambice dělají své.
(Jirka původní: 06.03.2007, 11:44:15
- Mail
- x)
Vlk by přeci měl jít do penze.....a zažádal (snad ) o vyjímku a pokud by jí dostal, mohl by být na svém postu o nějaký ten rok déle. A tendle prúšvih je jistě dílem kardinála Vlka a jeho party co s ním peče. Vůbec si nedělám žádné iluze, že katolická církev je združení panen a dívek z internátní školy . Právě naopak.
[55]
dvd, ano, máš prvdu,
(Anka: 06.03.2007, 12:07:03
- x)
po r.89 se dost lidí dívalo na církev s očekáváním. Kdyby byl býval kardinál Tomášek o deset let mladší a měl těch deset let před sebou, jistě by česká církev nedopadla tak prachmizerně. Jiří, pokud Vlk očekává od papeže, že tu výjimku dostane, dost se načeká. Papež ho nemá rád ani trochu.
[63]
po měsících jsem se na Blisty kouknul
(Dusan Neumann: 06.03.2007, 12:35:53
- x)
a přeběhl mi mráz po zádech. Agitprop ve té nejčistší formě dobře živený tupou nenávistí...Komentáře NP jsou proti tomu selankou - zvláště uvážíme-li, že Blisty jsou čistě redakční platformou. P.S. S Halíkem jsem včera vedl bezkonfliktní dialog - takovej ekumenickej. V názoru na fundamentalistické náboženství jsme se v podstatě shodli.
[65]
Šumaváku, teď mne napadlo k tvému dotazu ohledně preparátu a už nejsem na skypu
(Jirka původní: 06.03.2007, 13:03:22
- x)
že koně jsou monogastričtí, kdežto ovce je polygastrická. Účinnou látku je Praziquantel, Natriumpropionat a Natriumbenzoat. Ale jestli je to pro koně budu vědět až co se veterinář ozve, nebo se to dá vyhledat na stránkách www.bayervital.com
[70]
Jura-pe, já vím....
(Sumavák: 06.03.2007, 13:27:40
- x)
to je mi víc než jasné.V takovém případě nepoužívám ani CD mechaniku, ba dokonce ani radio si přes noťas nepustím. Ty svíčky jsem potřeboval, abych viděl na klávesnici, neb je jiná a to co jsem psal na poprvé po paměti by nerozlouskal ani Ignác.
[71]
no dvd
(pf: 06.03.2007, 13:28:26
- x)
pokud jim teprve dnesni souhrn vyblitku nemeckych politiku odhalil intenzivni a dolouhotrvajici rusko-nemecke namluvy, tak snad aby se pratele DN krome elektrocentraly pro sumavaka (mimochodem, na ceskem trhu jsou dvoukilovatove za ~10 tisic a kilowatove za 5) taky slozili na lacine radio, televizi a predplatne novin pro ne.
[87]
teďsmese
(ptakopysk : 06.03.2007, 14:21:18
- x)
při obědě dohadovali, čemu je podobná ta tejden mrtvá manta, kterou chtějí radní pohodit na Letné. A jeden kolega tvrdil, že pan architekt to opráskl z Neználka od Nikolaje Nosova. Nemáte někdo v povědomí tuto knihu, jestli je tomu tak? Já si matně pamatuji, že tam byly na obrázcích houbovité stavby, ale nevím, nevím. Ta plánovaná věc vypadá dost psychedelicky a LSD se tehdá za socíku moc netrpělo.
[90]
Ještě že tak, pf, že jenom
(Sumavák: 06.03.2007, 14:32:09
- x)
pomocného. Zahradník Vám ukazuje na obrázcích co máte dělat? Protože číst neumíte, natož pochopit psaný text. A Vaše představy o tom, co myslíte že čtete, i když čtete jednocuchý text, jsou zcela scestné. Z čeho jste ráčil odvodit, že si nevážím práce zahradníka? Já naopak, velice! Zahradník to tu vede super!
[91]
Anko...
(ptakopysk : 06.03.2007, 14:34:17
- x)
nechci ani pomyslet, co je pod tak obrovským dřepícím trpaslíkem. I když vlastně vím - knihovna. Jo... když už tak jdete náhodou kolem... že sem tak smělej... ta vaše spolusedící u Vodičky... kdyby mě klackem mlátili, nevzpomenu si kdo to byl... napovězte! Zatracená demence :o(
[100]
sumavacku, mate v tom hockey
(jako obvykle: 06.03.2007, 14:51:09
- x)
mam HarVard a potom mame nedaleko HoWardovu universitu, kam se za starych rasistickych casu posilali chytri cerni, aby zustal Harvard pekne bily. Ujasnete si to s tema pismenkama. rad bych jim to podal nejak piktorialne, ale tohle zrovna moc nejde.
[111]
Ptakopysku, re Neználek
(rezy: 06.03.2007, 15:18:18
- odkaz
- x)
základní stavby v Kvítečkově byly jako houby, Sluneční město je v kapitole 10 a dalších, no ani Nosov neměl k něčemu takovému odvahu ... Když už je tu řeč o té stavbě, mě příjde sice násilná, ale nešť, spíš mi nepřipadá dost funkční a prostorná v poměru k nákladům na realizaci.
[116]
Mně už pomalu začíná docházet, proč to pozdvižení...
(Rpu?: 06.03.2007, 15:47:58
- Mail
- x)
ono když něco vypadá jako jedovatá houba....tak, \"My kologové\", a to je v Čechách každej druhej:) to berem jako jedovatou houbu...to pan architekt neodhad. A jak známo od dob Menšíkových i hovno může svítit, natož knihovno....:))
[117]
Ale no tak, trochu nadhledu! :-)))
(Dana: 06.03.2007, 15:57:00
- x)
Já viděla nějaký obrázek té budovy v jiném barevném provedení (si si grafik pohlídal při tisku barevnost) a fakt to nebyla až taková hrůza. Ta zelená i fialová nebyly tak jedovaté. Mimochodem - jak byste si tedy představovali takovou knihovnu? A když už je příležitost, proč nepostavit něco neobvyklého. Proč nedat možnost něčemu neotřelému? Ta budova není obytnou, má plnit jinou funkci a tak je na ni možno experimentovat. Nebo se do Prahy hodí víc krabice a ostré úhly? To to muselo mít to baroko zatra těžké.... PS - popichuju, ale občas to myslím vážněji, jde jen o to poznat, kdy nastalo to občas...:-)
[119]
jojo rezy
(pf: 06.03.2007, 15:59:45
- x)
ale ja mluvim byznysu kokosovych palem a na to navazujici byznys kokosovych syru, jogurtu a jinym mlecnych vyrobku bez cholesterolu! plastove palmy vydrzi i nizsi teploty. anka - pekna snaha, vytrvejte a brzy jiste prijdete na nejake lepsi a smrncovnejsi impertinence. Kazdy zacatek je tezky ale s trochou talentu a hlavne pili to bude urcite casem jenom lepsi.
[120]
Dano,
(Anka: 06.03.2007, 16:02:13
- x)
kdybay chcíplé chobotnice byly obvyklými tvary, nikdo by nejspíš nepikl. Ale takto, proč se mki má líbit potvora zelenofialová jenom proto, že její autorem je šikovný architekt? Nelíbí se mi, ježí se mi z toho tvaru i barev vlasy a nemám z toho podměrečný mindrák.
[124]
ještě cestou kolem PC s hadrem..
(Dana: 06.03.2007, 16:14:17
- x)
je pravda, že celá diskuze je vedena- a ani nemůže v tuhle chvíli být jinak - než pocitově: líbí x nelíbí. Ale já mám i tak trochu pocit, že spíš než nelíbí je to šok. A některé šoky jsou prý i zdravé! :-)))) Já vím, jdu na ta okna... Nechte toho PF - ještě nestihl říct, co k tomu návrhu má on. Jen trošku ubrat razanci by to chtělo, pf. Aspoň při vstupu. :-)
[126]
při hledání informací o Stirlingově motoru
(rezy: 06.03.2007, 16:16:32
- odkaz
- x)
jsem Šumaváku našel malou plynovou elektrárničku co se vloží místo kotle UT. Teď jen asi sehnat ten plynový vyvíječ a máš hotovo. Výkon je asi 800W. BTW S klukem si teď děláme malý model SM, jen tak, v souladu s heslem Kdo si hraje nezlobí..
[128]
ad knihovno
(Kejko: 06.03.2007, 16:37:05
- x)
Celkem se mi libi. Co je jine jsou naklady na vystavbu a pak provoz. Nejsem si jist zda jsme dostatecne bohati na takoveto knihovno. Na druhou stranu CSSD vi jak se takove veci plati. Tim padem takove zajimave knihovno \"A zadarmo\" neni vubec k zahozeni.
[130]
Anko
(Kejko: 06.03.2007, 16:46:56
- x)
Pokud by se teoreticka realizace zadala urcitym firmam (napr. te co nosi Zahrobska na celence u Neumanove tam nekde urcite bude taky) tak se vsadim o Cokoliv ze \"Zdroje jsou\" a ke slavnostnimu polozeni zakladniho kamene neni daleko. Pokud tam jiz neni ;°)
[131]
...Nejzávažnější je, že neexistuje závazná urbanistická studie Letenské pláně a okolí;
(Rpu?: 06.03.2007, 16:47:21
- Mail
- odkaz
- x)
neuváženě byl dán k dispozici první volný pozemek na rozhraní stávající blokové zástavby a obrovské volné plochy Letenské pláně... bylo by na místě uvažovat i o následné zástavbě nových budov vysokých škol v blízkosti knihovny... ..Tento stav bohužel nebyl reflektován ani v soutěži; neřešila se také situace širších vztahů, dopravy, umístění nejen na pozemku samotném, ale i v rámci Prahy... Architekt, známý například domem ve Walesu skvěle zapasovaným do krajiny, tady naprosto ignoroval okolní zástavbu a navrhl objekt nejasného měřítka a neuchopitelného tvaru, neevokující svou funkci.... Další úsměvná informace je zmíněná částka dvě miliardy korun, za kterou má být budova postavena. Brzy nám ten úsměv může ztuhnout na rtech: reálnější odhad s ohledem na známou finanční náročnost Kaplického staveb i velikosti navržené knihovny je minimálně dvojnásobný... A asi nejúsměvnější je prezentace Jana Kaplického v médiích jako jasného favorita a jistého vítěze soutěže. Proč se tedy pořádala obrovská a drahá mezinárodní soutěž podle regulí organizace UIA? Hodně českých architektů se soutěže nezúčastnilo především proto, že neměli potřebu vyvíjet zbytečnou námahu v předem rozhodnutém klání....
[133]
Dano,
(šimon klein: 06.03.2007, 16:53:40
- x)
a mně se to docela líbí ! A možná i s těma barvičkama - ALE JINAM !!! A to je ten hlavní argument proti! Nabídli jsme s PeSem jih Prahy - on hovoří o vznikajícím kampusu, já o pomalovaném Státním archivu jako o sousedech. Kulaťák by mi asi taky vadil, protože to je dost kompaktní architektura předválečného sídliště, ale fakt je, že ta bejvalá \"matějská\" pláň je dost nevyužitá.... A mimochodem - dneska jsem viděl v novinách fotku Autora a maketu Díla - je to dvakrát tak vysoké, jako ostatní domy v okolí (nešť), ale samozřejmě to bude jak trifidský Golem zle koukat na Prahu a NEBUDE to vidět JENOM z Týna, jak se tady včera utěšoval kocour !!! A proto - jinam, jinam, jinam..... A až se jednou u Vodičky potkáme, rád Vás provodím po okolí Hroudy, abysme si tu krásu budoucí mohli vychutnat....
[134]
Já vím, Šimone,
(Dana: 06.03.2007, 17:03:36
- x)
vy už jste mi to nabízel do mého kouzelného údolí! :-) Mimochodem - jaké dostal architekt zadání, jaké parametry musela budova splňovat? na modelech jsem viděla, že z jedné strany je dost velké volné prostranství...to by mohlo zůstat zachované, ne? Nemusí být každý metr zastavěný...Jej - eď mě ekonomové zbančí... Ale máte pravdu, Prahu neznám a tak asi těžko můžu soudit o zasazení do okolí, o vlivu na pohled a vůbec... Jen si pořád myslím, že každá doba zanechala v Praze svou stopu a určitě ji zanechá i ta nejsoučasnější a moderní. Asi jde jen o to, jaká ta stopa bude a nakolik ji budeme moci ovlivnit. Pokud by se stavby chopil soukromník, asi těžko. Pak by nám nezbylo, než spoléhat na páně investorův vkus a smysl pro.. \"krásu budoucnosti\"?.. :-)
[135]
Dana
(pf: 06.03.2007, 17:07:03
- x)
na jasnou otazku zopakovana jednoducha odpoved: Libi je moc dobre ze v Praze bude Kaplickeho realizace. Ale to uz jsem napsal nejmin vcera jen se to mezi obvyklou porci neprilis japnych osobnich utoku ztratilo: Nespokojencum, misto nadavani v hospode, mozno poradit zalozeni obcanskeho zdruzeni OBCANE ZA NORMALNI ARCHITEKTURU. (ANORARCH by mohli mit akronym) sekce stehovaku sekce barevne normalnosti sekce vycuhovani vedle Hradu a predevsim sekce tvarovych analogii maji jiz jasne viditelne vudci duchy. Predsedovi sekce stehovaku bych navrhl nejake misto na okraji Prahy kam je planovana nova linka metra trasy N nekdy v polovine 22 stoleti.
[136]
Szia Sumavaci
(skimic: 06.03.2007, 17:15:12
- x)
... zdravim z metropole na Dunaji v zemi, jejiz lid bojuje s demonem alkoholu temnym zarikavanim, ktere zacina slovem Egeszegedre. Zeme vyrobcu cabajek a slavnych muzu, zen a expatriates /namatkou zminim Mrs. Bathory, ktera provadela v Hornich Uhrach jakesi lekarske vyzkumy/. Zeme bajecnych vin a pastevcu Gulyu, upravujici bajecne gulyasleves. Jazyk, jehoz jedina stejne znejici slova jsou myslim papir a pohar :) Isztenem, isztenem!!! Nem beszelek magyarul :)
[138]
Dano,
(Rpu?: 06.03.2007, 17:18:23
- Mail
- odkaz
- x)
autorka článku - architektka za jednu z nejvážnějších chyb považuje neexistenci urbanistické studie letenské plochy. Ta volná plocha bude časem zastavěná taky a dost možná zas nějakým hypersuper moderním veledílem, jehož autor bude mít pocit, že musí trumfnout i Kaplického - a to je ten hlavní průšvih - už jsem to psala včera - na urbanismus se všeobecně kašle - nejen tady a nejen v Čechách....
[139]
no Dano,
(šimon klein: 06.03.2007, 17:19:56
- x)
musím říct - jak si to tak v hlavě narychlo vybavuji - že ty ošklivé stavby (dle mého !! - nikomu nevnucuji) vznikly vždy nějak s přispěním státní kasy nebo alespoň \"s Jeho blahosklonnou laskavou afinitou\" (Ožralý nábřežák). Ty první: Obludárium ND, Pyj Moskvy (- možná dnes je trendy říkat Silver bird), Motokov, dnešní nový ČRo, dispečink CD, Něco mezi Muzeem a Divadlem, Bílá brygeta (PaKult), konec konců i ten betonovej lapka se sarkofágem na Vítkově a řada dalších,ale ty maj (my máme) kliku, že zas až tak nerušej panoramatický výhled ze známých míst. Z těch ostatních snad jenom ruší hotel Giovanni na Olšanech (kde jinde?) a o co nenápadnější, o to víc na blití ta fádní nanicovatost na Karláku u Reslovy ul.
[140]
na ja - mit diese Demokracie sind jenom průsery.....
(šimon klein: 06.03.2007, 17:24:41
- x)
mereorologický ropuchy dostaly tydlecty lidský práva (Magna Charta veterinarum) v tom čisle hlavně právo na informace a tak se rozlejzaj po síti, namísto monitoringu katastoficky vzrůstající teploty v akváriu....
[142]
Rputi -
(Dana: 06.03.2007, 17:30:38
- x)
s neexistencí urbanistických studii, ba i jen prostých územních plánů našich měst a obcí máš úplnou a naprostou pravdu. Já nějak začínám nechápat, k čemu je dobrý útvar hlavního architekta...A co tak tu plánovanou zástavbu zadat Kaplickému? Možná by byl úměrnější právě proto, aby ta Muchomůrka nezanikla...:-))
[143]
No...čert věř těmhle statistikám...ale...
(šakal: 06.03.2007, 17:41:29
- odkaz
- x)
...moc lichotivě to vážně nevypadá... Jenom jeden údaj mi tam falíruje... Co je to, že: \"...evropané zaostávají ve výdajích na zaměstnanost\"...? To jako že USA horem dolem cpe prachy do toho, aby tam měli samý zaměstnaný? No, asi se jim to daří, když tam maj v průměru 5% nezaměstanejch. Že by tam už konečně dosáhli toho \"moderního sociálního státu\", zatímco mi tápem? Esi vona ta EU nejde nějakým špatným směrem... (7:- P)
[150]
Šakale, dopiš a pošli...
(Dana: 06.03.2007, 17:58:12
- x)
já se tu zatím budu udatně bránit...No a možná právě ty mi zasadíš poslední ránu :-) Šimone, já napíšu, že Prahu neznám, načež na mě vysypeš přehršel místních a lidových názvů staveb a egopamátníků pražských. Ale jak to vidím, letos těch pár dnů v Matičce naší stověžaté budu muset pobýt a projít si ji, abych získala přehled...:-)
[151]
šakale,
(martina: 06.03.2007, 18:02:05
- odkaz
- x)
prosím, dopište to. Já se k tomuto tématu zatím moc nevyjadřuji. V Praze nebydlím, jaké barvy té hroudy budou si netroufám posoudit, protože v návrhu Kaplického jsou tuším asi 3 včetně modré. Jaký na TO bude pohled z nábřeží Vltavy, od Hradu či odjinud, to také nevím. V Uherském Hradišti byla také velká polemika o tzv. Květáku (odkaz), který už teď stojí v těsné blízkosti synagogy. Bylo mnoho odpůrců proti Květáku. Ale postavil se. A zapadl.
[160]
Teď se omluvím za OT,
(martina: 06.03.2007, 19:04:35
- x)
ale zavítala jsem zas na stránky ČSSD a přečetla poslední on-line rozhovor s Paroubkem. Ještě jednou se omlouvám, že to sem pástnu, ale fakt musím :-))) Otázka: Dobrý den. Chtěl jsem se Vás zeptat proč jste na vojně kradl salámy? To Vám tak chutnaly nebo Vás to prostě \"bavilo\"? Odpověď J.Paroubka: Vážený pane, nevím, jestli jste zažil vojenskou prezenční službu. Pak byste rozuměl i tomu, o čem jeden novinář v souvislosti s mou vojnou informoval. Nebylo tam jenom, že jsem salámy bral, ale že jsem je hned rozdával svým spolubojovníkům.
[163]
PeSi, Anko, ON je fakt kouzelný
(martina: 06.03.2007, 19:16:53
- x)
a ještě jeden dotaz a odpověď: Otázka: Mohl bych i vsechny sve dluhy posilat k vam do Lidoveho domu? Vy je umite tak pekne resit...pripadne oznamte prosim novou adresu dalsi zumpy kam bych je mohl zasilat i nadale. Odpověď J.Paroubka: Já myslím, že každý se budeme starat o sebe. My se budeme starat o své potenciální závazky a Vy se starejte o své dluhy.
[168]
Dobrý večer....Dano jsem s Vámi....
(Jirka původní: 06.03.2007, 19:43:38
- x)
nejste v tom sama. Jooooo kokosové palmy.....milé pf máte tu strašnou ,ale strašnou smůlu, že jsem na podzim v rámci SF absolvoval jeden úžasný seminář na pěstování a využívání kokosových palem. Musím říct, že větší legraci jsem dlouho neslyšel....jen co jsem četl Váš příspěvek, hned se mi to vybavilo celé. No asi víte o čem je řeč. Takže tuto velice krátkou zahradnickou epizodu radši zapomeneme aniž bych si ještě zhoršil Vaše mínění o Vás :-))))))) Na druhou stranu, větší for jsem od Vás neslyšel. Šakale moc se těším , už aby to bylo. Není nad slovo odborníka, který dokáže myslet jinak než v kategoriích líbí nelíbí.
[172]
no, já takticky ustupuju
(Dana: 06.03.2007, 20:36:59
- x)
z bojové vřavy o Muchomůrku a plně se věnuju domácímu bojišti. S angínou či co mě to potrefilo. :-( Ono už cestou domů mě pobolívalo na jedne straně v krku, ale nějak jsem to podcenila. Už jsem sice nasadila nejtěžší kalibr, ale mám obavy, že pozdě. :-( A nějaké řeči, o trestu za Muchomůrky a podobně nechci ani slyšet....:-)))
[182]
Kocoure.....samozřejmě....
(Jirka původní: 06.03.2007, 21:29:37
- odkaz
- x)
domlouvali jsme se s Dušane N. na Pivovarským domě v 18:00 vyhovuje? Teda nedá se nic dělat, ale opravdu nevím jak je to možně, ale Kaplický se mi líbil vždycky. Zcela nekriticky a bez výhrad :-))) Zabte mne, ale nemohu si pomoc. Jinak pro Ty co by si chtěli udělat výlet tak hjsou tady 2 věci zajímavé... 1. aukce starožitností a prodejní výstavy ( do 11.3 ). Vstup na aukci mám složenou, pokud někdo bude chtít, mohu s ním . Mají i koloniální empír ( pro znalce nemusím přestavovat a neznalce to asi zajímat nebude) 2. tam je víc času. Albertině je moc hezký ( dnes jsem byl) Biedermeier kolekce od obrazů až po sklo. Nenechte si to ujít, je to moc hezké.
[187]
pozdeji vecer
(skimic: 06.03.2007, 21:48:04
- x)
... se na nekterych programech daji osvojit i fraze jako Jaaaa Ich kommmmeee Jirko-p: no jasne, nektery jeho projekty se mi libi taky. Otazka je umisteni atd. Tocime tu smycku uz dlouho a nejen my zde. Rputi - nebudte morbidni :-)) Zelenofialovej kardinal muze byt i zivej. Strih - kardinal vychazi z TESCA a nese si v prusvitny igelitce cerstve koupeny zeli. Jak to jenom bylo. Koza, zeli, lodka, ... neco mi tam schazi, slovo kardinal to neni.
[190]
skimici, nejsem morbidní,
(Rpu?: 06.03.2007, 21:56:08
- Mail
- x)
jen si to u mně jeho eminence definitivně rozlila. Dneska na tu vlastní hnusnou držku pravil v TV, že svatovítskej poklad je prej taky jejich, takže, když budou muset dát katedrálu, tak si ho odnesou.....výchova k ateismu v Čechách....
[191]
Jasně....nejsem cvok...
(Jirka původní: 06.03.2007, 21:57:56
- x)
a je to moc hektické a lidi pološílení.....a ceny jsou vyhnané nahoru. Nejlepší je si koupit starý rozbitý a zničený ...\"něco\"...a nechat si to opravit, pokud zrovna člověk není restaurátor. Pak je to docela dobrodružství co nakonec s toho vyjde. Na aukcích je to moc vo infarkt a pro lidi co nemají hluboko do trezoru, nebo se tím žíví :-))
[194]
Rputi...přestal jsem tomu rozumět.
(Jirka původní: 06.03.2007, 22:10:25
- x)
Podle mého jde jen o uraženou ješitnost a velmi zbytnělý pocit sebevědomí......ale nejsem psychiatr. Snad Jura by mohl hodit nějakou perlu. Ale ono to je jak se vším. Stačí pár hlupáků a pitomců co mají moc a továrna může být velmi rychle plajte Kocoure těším se
[195]
Skimici, nedošlo.
(Rpu?: 06.03.2007, 22:11:50
- Mail
- x)
Jednat se má ve středu o ostatním a v pátek o samotným Vítu. Podle toho jak Jakl s biskupem Malým horlivě tvrdili, že jednání racionální a konstruktivní, řekla bych, že to byl dost průser. Ale vyhrožovat čajznutím korunovačních klenotů - co je moc, to je moc.....
[199]
kostelík
(divana: 06.03.2007, 22:32:20
- odkaz
- x)
„Všichni zúčastnění vyjádřili zájem na udržování přátelských a partnerských vztahů mezi státními a církevními institucemi na Pražském hradě a v tomto duchu hodlají i nadále postupovat,“ tohle je na konci odkazu - čtyřicet let a výsledek je tu!
[201]
martina co nebyla na vojne
(pf: 06.03.2007, 22:34:48
- x)
no , kdyby kazdy, kdo si privlastnoval a smenoval naturalije na vojne, nemoh byt politikem, tak bychom si je opravdu museli nechat vozit pres Tuzex. Vidim ze ja se nemohu kvalifikovat na premiera, neb jsem na vojne krad, coby pomocnik evidencniho dustojnika, vychazkove knizky a vystavoval 2, 3, a nekdy i 4te verze svym spulubojovnikum, kteri se mi odvdecovali tu pultuctem novych sluzebnich kosili, to spravenymi osmickami, tu tydnem na marodce, ci osvobozenim z rozcvicek ci jinak. Tak tak milostiva, jednoho by spise zajimalo jestli se svobodnik absolvent Paroubek vozil po podrizenych, bonzoval a jinak zral vojnu, nebo kryl sve ozrale podrizene vracejici se po ctyrech pres plot, aby se vyhli velkemu konovi na brane. Milostiva nebyla na vojne, jinak by ji sisky turistaku nechaly uplne, ale uplne chladnou.
[205]
No tak tedy, přátelé, mohl bych se teď plácat po ramenou
(Loki_F: 06.03.2007, 22:42:05
- odkaz
- x)
a halekat, že jsem to dávno říkal - Vlk nijak nepřekvapil - stará chamtivá církevní struktůra... Ale nebudu. Protože nějaký karďoš, který se pominul kvůlivá hromadě kamení, skrze kterou si myslel, že vejde do církevních dějin je úplně nepodstatný... Jsou důležitější věci, které běží na plné obrátky... Němci a Francouzi hledají modus operandi jak legalizovat musulmany v evropských vládních strukturách... Chystají se nás dokonale hospodářsky rozložit pomocí bubáka zvaného \"Global Warming\", rozjíždějí monstrakci nazvanou pracovně \"KJÓTO II\". Proti tomu je prašivka na Letné a jeden neužitečný kostel naprostá prkotina... Ale přesto mě těší, že ten katolický stařík paličatý... nezklamal očekávání. Sázel jsem si naň! };D))))
[206]
o patro níž
(divana: 06.03.2007, 22:42:23
- x)
pod ekonomickým nepravidelníkem úplně poslední příspěvek od kocoura končí tímto: Pokud církev chce dál vybírat poplatky, tak já to sobecky velmi, velmi vítám. Sebevražednější krok už udělat nemohli. v téhle citlivé zemi na rádoby služebníky boží, kde si katolická církev po bílé hoře vypěstovala pohany, se jim tohle moc povedlo. tomášek musí v hrobě rotovat!
[215]
Skimici...ty bys mne rozesmál.....
(Jirka původní: 06.03.2007, 23:09:11
- x)
jaké dobrovolné. Kapesné pro sebe musím z ženy páčit :-))))) Divano, kult osobnosti je přeci nám čechům naprosto, ale naprosto , totálně, absolutně, bezvýhrad na stoprocent, betonově napsí uši....vlastní.....Jen se divím, že to tam kazí tou Venuší
[222]
Hezké ráno!
(Rpu?: 07.03.2007, 06:32:30
- Mail
- x)
Jaký je vlastně další stupeň od bulvarizace? Už mě akce Čunek pomalu leze krkem! Policie šetří, šetří, nevyšetří, pan státní zástupce žaluje, žaluje a furt nic a naši investigativci dojí dřevěnou kozu. Taky furt! Jakoby délka akce byla tím účelem.....
[223]
Dobré ráno, zaslechl jsem něco velice zajímavého,
(Jirka původní: 07.03.2007, 06:43:29
- x)
ale jen zaslechl a se svou slabou němčinou nevím jestli a co je OK prý prof Holý ( moc znamý český vědec) a jeho tým vyvinul nový preparát , snad mk67(?) na \"likvidaci virů\" a , že prý jeho účinky jsou takové, že se nedají srovnat s ničím jiným a zabírá na většinu ......druhy virů si nepamutuji...laicky od neštovic po aids a opary.....a skoro bez kontraindikací. Ale emerická firma , která mu platila celý výzkum a asi i vlastní patent ho prý zavře do šuplíku, neb by to byla konkurence pro celou jejich výrobu....jenom jsem ro zaslechl, třeba budete informovanější....nenašel jsem to nikde na netu. a bude tady krásný květnový den. A krásné dámy s Ruska a už žádné kožichy mít nebudou a vyrazí v Gucci kostýmcích po nákupech.....od mladých rakušanek jsou dobře poznat. Nemají hnědé kabáty a kecky. A kdo je čunek a KDU
[225]
Docela mne to zajímá
(Jirka původní: 07.03.2007, 07:05:03
- x)
ne z důvodů léčebných, zaplať bůh, ale tady to bylo prezentováno, jako zase další rána pro svobodný svět od amerických imperialistů....To, že prof Holý je velký sekáč je zřejmé z jeho minulosti. A taky si vzpomínám jak se podepisovala smlouva s emerickým investorem, ale nic víc. Jenom tady je asi další teorie o spiknutí. Ale asi ne moc velká. On totiž výzkum není asi tak provařený jako vojáci. září 2001, mandelinka a znásilňování domorodých žen
[226]
Jirko nevím, blbci jsou všude.
(Rpu?: 07.03.2007, 07:25:05
- Mail
- x)
Ale brala bych to s rezervou. Ta firma by byla sama proti sobě. Ono jednak od vynálezu k výrobě uplyne nějaký čas neb jsou zapotřebí nějaké klinické zkoušky, povolení a co já vím ještě a na druhou stranu potřebují, aby se jim zaplatil výkum těch léků, které už vyrábějí. A něco vydělali, samozřejmě. Ake podobným lékem by definitivně rozmázli konkurenci, takže bůhví, jak to je. Na druhou stranu je všeobecně známo, že výrobci léků jsou nejradši, když jsou lidi nemocný a žerou pilulky po hrstech...ale to nejen v Emerice....
[228]
Ale když o tom tak přemýšlím,
(Rpu?: 07.03.2007, 07:38:47
- Mail
- x)
tak \"jeden lék na všechno\" by vlastně úplně zdevastoval trh s léčivy... Ovšem zas jeden lék pro všechny na všechno je něco jako perpetuum mobile....a v případě, že by se mu bacily dokázaly přizpůsobit, tak by to moh bejt i dost velkej průser... Hergot, to je nějaký sci fi...
[239]
Tak jsem si koupila tu MF - je to, jak jsme předpokládali,
(Rpu?: 07.03.2007, 09:38:28
- Mail
- x)
jen vývoj toho léku ještě není dokončený. \"...Vývoj a všechny nezbytné zdravotní testy jedinného léku přijdou na stamiliony dolarů. Přísnost testů vyhnala v poslední době tuto částku na miliardu. Vedení firem je pak při novývh objevech postaveno před složitou otázku: investovat jednu miliardu do do vývoje nového léku, když ty staré, byť méně účinné a více toxické stále dobře prodávají?...\"
[240]
nezoufejte...
(Jirka původní: 07.03.2007, 09:39:02
- odkaz
- x)
kupte si pozemky tam kde ještě EU není a dlouho nebude....snad. je to také dobré jako investice, sice s dlouhou, ale přesto návratností. Také ty velikosti , které jsou k mání jsou vzhledem k penězům obrovské. Třeba tam pak přistane i knihovno
[241]
Ahoj! dal jsem si kafe před cestou
(Sumavák: 07.03.2007, 09:40:27
- x)
do civilizace- na živnostňák, finanční úřad, geodézii a podobné radosti- nahlédl k Mackovi a hle: \"Vox populi, vox Dei, tedy Hlas lidu, hlas Boží, říká staré přísloví. A hlas lidu vstoupil do nevyžádané diskuse o Národní knihovně na Letné stručně, razantně a vtipně: ihned pojmenoval Kaplického návrh na \"zelenofialové knihovno\".\" Ne Vlk, ne v katedrále, ale tady jsou oba hlasy boží ! :-)))
[243]
/plně, ale úplně OT, jak se mne dotýkají zelení....
(Jirka původní: 07.03.2007, 09:50:34
- x)
zařizujeme se ženou na Velikonoce výlet, do stejné země jako každý rok.....no ceny letenek se samozřejmě zvedly to je pochopitelné, ale i bezpečnostní poplatky a \"daň na benzín\", ale v ceně bylo zahrnuto automaticky jakési \"dobrovolné\" zdanění požitku létat.....asi jako když chcete do kina v lístku máte i podporu místní kinamatografie....PROČ TO SAKRA DĚLAJÍ.....stejně nakonec řachne sopka a bude to. ps. mimino také platí poplatek (letenku) a bezpečnostní příplatky a ostatní. Jen doufám, že to není u všech aerolinek. :-((((
[245]
Husák byl světový politik
(skimic: 07.03.2007, 10:40:29
- odkaz
- x)
... u pana Raze je to zrejme castecne zpusobene onim urazem hlavy. Alespon ze si to rika doma, nikoliv v Pithartove dvojdomku. Komunismus byl moralnejsi nez demokracie. To je neco tak smutnyho, ze se mi ani nechce pouzit nejaka ofenzivni slova :-(
[248]
Pifík, coby coby pomocnik evidencniho dustojnika
(rezy: 07.03.2007, 10:57:13
- x)
to mi dokreslilo štábní krysu Ignáce dokonale, odted má jasno! Jenom jednou jsem viděl tyhle kluky balit na čas, když se šlo do civilu, při poplachu stáli se svým medvídkem a stopkami, někdy dělali čárky a hlásili počty. Aby to nevyznělo, že bych snad záviděl, kdepak.. pro mě to byly (y jako krysy) sralbotkové.
[253]
Dobrou chuť
(martin TT: 07.03.2007, 12:06:42
- Mail
- x)
a po jídle si najeďte na iDnes a pokochejte se perlami ministryně Stehlíkové. Už na začátku se přiznala, že tu dotaci na cikány jí uložila Rada vlády pro romské záležitosti. Řekli jí: \"Běž a sežeň ty peníze!\". Prý tam sedí polovina cikánů a polovina úředníků a ona to dostala za úkol. No čtení jak víno!
[258]
Dobré poledne vespolek! Jirko pův. a rezy:
(Loki_F: 07.03.2007, 12:30:30
- odkaz
- x)
Jirko to jsi zase ulítl _ politikcy korektní a ekologiceké rozvrstvení vžaduje tako proložení zelení aby se mohl vytvářet substrát, takže Ti tam chybí zelení lumíci. A když je řeč o substrátu, musí tam být také duchovno, takže ob dvě vrstvy nějaký kněžík, nebo alespoň pole z něho je nezbytný, přinejmenším aby sorpčně neutralizoval oba předchozí... };D)) Ve věci letenek nevím čemu se divíš - vždyť jsem tu na to upozorňoval tím odkazem na NANO (3SAT a rozhovory těch nejneskutečnějších německých zelených EUhujerů, což je kombinace děsivě zničující!!!) Ty dodatečné taxy nebudou dobrovolné, alébrž povinné a Sigmar to řekla jasně - \"BUDETE PLATIT\". Tan náš zpitomělý hlavní zelený lumík Burizon to také řekl naprosto jasně: \"ZELENÍ SOUDRUZI V SRN PLATÍ JAK DIVÍ A VY BUDETE PLATIT TAKY. A VÍC!\" Podle informace, která včera šla v RTL II - to bude u letenky z Frankfurtu na Malorku dělat navýšení €100.- až €150.-/jedním směrem, jako platba zodpovědnosti za příspěvek ke globálnímu oteplování... V krátké době bude nutno zvýšit podlíl zelených magorů v substrátu! };D rezy: Tvoje úvaha o tom co a jak dělali tihle hajzlíci na vojně se téměř do písmene kryje s mojí zkušeností! Také jsme si udělal jasno!
[259]
Loki no tak jsem nejmenoval všechny vrstvy.....
(Jirka původní: 07.03.2007, 12:40:15
- x)
ale jsou to stejně všichni komunisti, i když nejsou všichni stejně barevní. Naopak, já si myslím, že včera se rozmilému pf, ftip povedl.....v jeho příspěvku o pěstování kokosovým palem v Leedsu a frontě investorů, kteří se nemohou dočkat, až své v potu tváře vydělané peníze vloží do uranovozlatehokadmiovoplatinovodiamantového dolu :-))) křivdíte mu...ani Novotný by to takhle nezvládl. Loki tolik to tady nepočítají, ale není to zanedbatelné. Když jsem říkal, že tedy nepoletím kvůli tomuto zvýšení, ještě se cítili uraženě. Takže poletíme do Prahy a pak tam kam chceme....sice skoro stejnou cestou, ale nebudu nějakým mogorům něco dávat jen tak. Jasane.....co si dám do koše. To co chci? Nebo to co mě někdo řekne co si mám dát do koše...
[261]
Kurňa, psal jsem rychle
(Loki_F: 07.03.2007, 12:42:56
- x)
a překlepem ošidil kněžíky o alternativu - měl tam být popel z kněžíků jako sorpční vrstva... Takže omluva za překlepy! >rezy, řekl bych, že jsi zasáhl přímo do špičky kostrče...! };D)))) jinak se znám s pánem, který na motru Stirlingově udělal habilitaci a s nadšením o nich je ochoten vyprávět celé hodiny. Mohu zprostředkovat kontakt, kdyby byl vážný zájem.
[262]
jistě Pifíku
(rezy: 07.03.2007, 12:48:09
- x)
já se za svou vojnu stydět nemusím, a že se mi směje štábní krysa mě naprosto nevadí ba naopak. Sice jsem nekšeftoval se zelenejma salámama a košilema, ale něco jsem si tam odtud do civilu přeci jen odnesl. Řadu skušeností s lidmi a hlavně pár dobrých kamarádů. Taky to, že dobrého kámoše poznáš jen když se dostaneš do mezní situace a těch tam bylo řada. Co dělám to dělám pořádně a o tom to je. Vojnu jsem vzal jako příležitost si trochu zvednout kondičku a nedopadlo to tenkrát až tak špatně. Protože jsem štábáky neregistroval, neměl jsem s komoušema a jejich lokaji v podstatě skoro žádný kontakt na rozdíl od Vás.
[263]
...se z toho vobkreslím! Martine TT jak se jmenuje ten článek na iDnes?
(Loki_F: 07.03.2007, 12:53:21
- x)
Vidím tam temelín, vidím tam, že se verešové rýsuje buben, že jachtařka Šmídová si umí zadubat (to je ale ramlice co?), že profesionál Vám poradí jak fotografovat Afriku a Saharu zejména .... prostě samé sra.ky je je u tohoto plátku zcela běžné, ale o perlách paní ministrantky \"inostránskoj\" ani ťuk.
[265]
ale male zavistive ostravske loki
(pf: 07.03.2007, 13:03:53
- x)
se taky ozvalo. chichi, to je najednou odhodlanych obrancu socialismu, kteri cestne slouzili do roztrhani tela. a kdepak si svuj absolventsky rocek odlouzilo loki? pocitam ze v kanclicku nebo v teplicku u spojaru. Ze by melo jako absolvent takovou smulu ze zakopavalo polni lopatkou otecko nebo tahalo bednicky s munici... bavite me hoskove, kdyz uz neni co, tak aspon trochu dehonestace (dekuji martinovi tt za naznaceni spravneho ciziho slova) skzeva nahodu kam kdo byl zavat na vojne. hahaha
[266]
Tedy vážení a vážené,
(Modrý pták: 07.03.2007, 13:08:22
- odkaz
- x)
přečetl jsem ten rozhovor s paní Stehlíkovou (Loki viz odkaz). To je největší nářez, jaký jsem v životě četl nebo slyšel. Vedle toho je soudruh Jakeš úplný čajíček. Je-li demokracie schopná generovat něco tak strašného, tak se vůbec nedivím, že naší civilizací veškerý okolní svět zcela pohrdá. Padla na mě naprostá marnost. Když tohle pan Topolánek vzal do vlády, tak je ještě větší magor než jsem si vůbec myslel.
[269]
Jirko-p
(skimic: 07.03.2007, 13:11:53
- x)
... ta Dzamila je ale cislo :o) Par kumysu a uz to z ni jede mluvidlama ven. Pod clankem hned prvni odkaz by ji mozna pomohl. Mam na mysli \"Zdravi zacina ocistou strev\" :)))) Pote bych neprodlene aplikoval akupunkturu kostrce. Jeste k te vojne - asi je to divny, ale ja jsem nekradl ani na te vojne.
[270]
Jirko původní
(Finist: 07.03.2007, 13:12:18
- odkaz
- x)
Jestli Vás zajímá spotřební koš který sestavuje statistický úřad pro svoje výpočty tak nakoukněte do odkazu. Jinak problematika spotřebních košů je překvapivě dobře vysvětlena tady http://ekonomika.idnes.cz/ekonomika.asp?c=A070213_215432_ekonomika_zra
[272]
>rezy: vidíš to, ještě teď jej brní i prsty...! };D
(Loki_F: 07.03.2007, 13:12:50
- x)
dvd: obávám se, že Tvé zvolání (ad Stehlíková) zcela podhodnotilo skutečný stav. Minulou sobotu jsem poprvé po patnácti letech jel veřejnou dopravou (přinutila mě k tomu moje ŽD). Zíral jsem jak Zaorálek v Bruseli, a měl jsem pocit, že jsem na výletě v Indii... A do toho ta Džamila: \"... slova předcházejí mysl. Když on člověk i když je psycholog nebo psychiatr, asi nemůže použít ty metody sám na sebe.\" Ona se snad zná i s Ignácem... };D)))
[274]
ptakopysku
(rezy: 07.03.2007, 13:18:30
- x)
sic nekuřák, ale v chlastání se zdokonalit dá vždycky:-), ta hustota debilů je rovněž dána hustotou lidí, důstojníků z povolání tam bylo početně minimum 1/30, čili, ten zbytek se prostě, ať tomu chceme věřit či ne, vrátil zpátky do civilu a někteří to nyní zahuštují za kanálem v UK.
[281]
pekne reziku
(pf: 07.03.2007, 13:28:07
- x)
to ja jsem, coby ten odporny pomocnik evidencniho dustujnika - opravdu nevim co je na tom priznani tak dehonestujiciho, skoncil jak cetar absolvent, ani nevim kde ta vojenska knizka je... vidim ,ze jste byl mnohem platnejsi obrance socialisticke vlasti. Ovsem skoleni v deaktivaci americkych jadernych min po ceste Nemeckem a Francii asi nemate....
[285]
Hele Pife
(rezy: 07.03.2007, 13:34:33
- x)
to že tahle vlast byla momentálně zrovna socialistická pro mě nebylo až tak důležité. ZVS, tak jak jsem její účel chápal já je sice vzdálená na hony tomu Vašemu štábnímu, ale já na rozdíl od Vás nemám za sebou jen ta školení. A už toho bojování z klávesnic necháme jo!
[287]
ad pf
(martin TT: 07.03.2007, 13:38:21
- Mail
- odkaz
- x)
podobné nátury jsme nazývali \"dojiči socialismu\" - mívali krásná zdůvodnění - prý kdyby to neukradl, tak by to ukradl někdo jiný, takže on to vlastně zachránil. Dneska se už \"dojič kapitalismu\" nepoužívá, ale nátury se nemění. A vo tom to je - normální je nekrást a i když Ross Hedvíček Paroubka chválí, tak z popisu je jasné, že Paroubek svým kámošům nebo lidem, kteří by se mu mohli hodit, dával salámy, ukadené třeba obyčejným bigošům. Pf chodil do důstojnické jídelny a jako příslušník \"týlových krys\" lezl do prdele skutečným vládcům útvaru - PHM-kovi, provianťákovi a výstrojářovi.
[291]
dobre vam to jde hosi
(pf: 07.03.2007, 13:51:45
- x)
nadhera martine_tt. bohuzel, nebo bohudik, jsme tu privilegii chodit do dust. jidelny nemeli, vy jste musel slouzil v jine zemi a nebo aspon case. Jezisku, dneska se tu, diky me poznamce, vsichni pochlubi vzornym plnenim prisahy CSLA. Hosi mirnete se v tom svatem nadseni! rezy - nejde tak o podplukovnika jako spis o Nicholsona.
[296]
Dano, to načasování je tak přesné,
(Rpu?: 07.03.2007, 14:06:06
- Mail
- x)
že jde téměř určitě o sabotáž. Jen je mi divné, že nevědí kdo to dělá, když tam mají ty kamery.... A při minulé příležitosti byl ventil otočený tak násilně doleva, že to rvali zpátky dva chlapi - to těžko může být náhoda.....
[298]
když už ani ten hadr na kleci nepomáhá Pife
(rezy: 07.03.2007, 14:18:43
- x)
a neustále cítíš potřebu si tu svoji vojenskou kariéru vyfutrovat protikomunistickým a protisocialistickým odbojem tak Ti povím jedno. Mému dědovi sebrali hospodářstvi, na čas ho i zavřeli, ale nikdy jsem ho neslyšel, že by kohokoli kdo byl třeba jen na opušťáku podezíral z podlézání komoušům,nebo když měl nějakou frčku. Cenu měl u něj jen pořádnej voják. A to slovo pořádnej platí doslova. Kašli na ideologii. A o tom to je.
[302]
Rezy....že by měl ty měl blánu jenom mezi dvěma prsty? To ne potomek giganta on jistě není
(Jirka původní: 07.03.2007, 14:43:14
- x)
ač to nedělám rád, chtěl bych se podělit o jeden vtipný (opravdu) příspěvek k panu Altnerovi a jeho sporu s čssd ........cituji.............No tak podívej se Zdeňku, mě se zdá , že jsi se nějak trochu moc rozmluvil. Já se ti nechci do ničeho ingerovat ty šibale, ty jistě víš , že to distancování vod smlouvy s tebou byla prostě holá nutnost. Doufám, žes to nevzal vosobně a přemejšlíš co ti to jako přinese když by si byl od teď jako míň mediální. Já vím, že si se voctnul jako kůl v plotě pod ochranou pánů Dalíků,Steigewardů,Pleslů, Tunů, Komárků , zapšklé staré slečny Kalenské a ostaních slouhů jistých mediálních a pravicově oportunistických kruhů ! Ale nemysli si že si naša strana bez tebe ani ruce neumeje!! Nezdá se ti Zdeňku, že z tvé současné aktivity čiší laciný, alibistický a primitivní antikomunismus ? Zároveň tě chci milý Zdeňku informovat , že Matějská pouť se už jaksi rozjela a tak již není k její organizaci potřeba plné nasazení hochů z parku Julia Fučíka. No tak podívej se , že jsou zde ,jak jistě vidíš, nové alternativy a né jako před pár tejdny kdy hoši neměli čas protože hlídali kolotoče aby se prostý ,dělný lid této země měl kde radovat. A mojím životním posláním přece je a to zejména je bojovat proti lidským křivdám! Prostě podat tu ruku solidarity potřebným a pomáhat a pomáhat. A né se zabývat žabomyšími spory o pár desítek milionů a kdesi cosi. Nejsi přece žádný takový konspicientský šmok a tak by jsi měl opravdu zvážit výše uvedené potencionální alternativy toho že se budeme další léta zdržovat od boje s pravicí a za sociální jistoty sporem s tebou a tvým osudem. Co ti to přinese ? (:-*0 moooc hezký co říkáte :-)))) nemohl jsem si pomoci bylo to silnější než já
[305]
Jirko pův.: A pěkně PODÉL těla...!
(Loki_F: 07.03.2007, 15:22:58
- x)
Jinak by byl zralý na další kolo kostrčové akupunktury! Asi mu to, ale nikdy nadlouho nevydrží. A přitom by tolik stál o poplácání po ramenou.... Vy/my se tady plácáte pořád a jeho v té kapitalistické cizině nepolácá nikdo, ani lachtan...
[307]
to už opravdu pifíku lezeš
(rezy: 07.03.2007, 15:38:57
- x)
ale pokud bych byl přiškrcen,jak píšeš, asi bych mnoho možností neměl. V těch hvozdech jde o to kdo z koho. Víš kulový. V tu chvíli je jedno, jestli Tě škrtí blbec nebo jenom nepřítel socializmu, kterému by štábní Pifik rozhodně nechal volnou ruku, a dobrovolně se udusil. Pokud jde o dědu, (ne o otce popleto) jistě by takové opominutí, pokud by nedošlo ke střetu, toleroval, ale netoleroval by, kdyby se nechal blbcem zabít.
[309]
Ale, no tak,hoši.
(Dana: 07.03.2007, 15:54:46
- odkaz
- x)
Z hračky bývají plačky! Pf, já se vás zatím pořád zastávala, ale vy strašně rád provokujete, že? Tenhle způsob diskuze - vletět jako kuna do kurníku a pak čekat, až někomu povolí nervy - to není zrovna ten nesprávnější způsob, jak si hledat kamarády nebo aspoň parťáky na kus řeči. :-)
[312]
Nějak si ta církev svatá nevidí do huby...
(Rpu?: 07.03.2007, 15:59:13
- Mail
- odkaz
- x)
...Týdenní cesta předsedy německé Biskupské konference kardinála Lehmanna a 27 katolických biskupů do Svaté země měla být dalším symbolem usmíření. ...Snaha o sebereflexi vlastní historie a upozorňování na \"zlo antisemitismu\" se však ke konci cesty zvrtla a z antisemitických výroků byli obviněni dva biskupové delegace. Izraelský velvyslanec v Německu Schimon Stein spolu s Centrální židovskou radou ostře odsoudil verbální selhání německých biskupů Gregora Maria Hankeho a Waltera Mixy a jejich \"demagogické\" výroky ohledně blízkovýchodního konfliktu označil za nechutné. Biskupové při návštěvě Ramallahu a Betléma kritizovali omezující kontroly, silniční uzavírky, zeď na palestinském území a celkové zacházení s Palestinci. V této souvislosti pak mluvili o situaci podobné \"nelidskému Varšavském ghettu\", která člověka \"nadzvedne\" a zacházení s nimi označili za \"skoro rasismus\"....
[318]
Právě jsem se vrátil z Koloděj
(Tomáš: 07.03.2007, 16:51:44
- x)
a tak jsem si teprve teď přečetl tvé přáníčko, Rputi. A děkuji. Já jsem si v Americe odvykl slavit svátek, tam se neslaví. Ale vzhledem ke svému pokročilému věku (už je to na mně příliš velké číslo, a tak si neumím spočítat kolik je mi vlastně let)asi přestanu slavit narozeniny, a vrátím se k tomu svátku. :-) Takže díky. Místo květinových darů prosím věnujte příspěvek na výzkum a léčbu senility.
[320]
Teď jsem se vrátil z hradu....
(Sumavák: 07.03.2007, 18:08:51
- odkaz
- x)
Krumlovského.... a vidím... , co vidím, zírám! Já si až do teď myslel, že je Ignác celkem normální a tu blbost jenom hraje.Uznávám , že jsem se mýlil.Je to naopak! Tomáši přeji hlavně zdraví !! Temelín: tlaková zkouška se dělá právě proto, aby se zjistilo, zda to někde neteče. Zajímavé je, že to zase teče když jsou blokády.Uvidíme, jak příští středu. Mrkněte do odkazu a posuďte možnost po dobu blokády otočit vypínačem doleva....(těch 700MW pro E-ON do Bavorska končí také v Rakousku... oni měli nějako dobu zákon, že z ČR žádný prod brát nesmí, takže ho brali přes Bavory!) A jinak... už vás někdy napadlo, že nejvíc peněz se utratí při placení ? :-))
[321]
A to bude mít Paroubek radost......
(Sumavák: 07.03.2007, 18:14:28
- x)
\"Musíme začít od nuly, na práci socialistické vlády už nelze navázat. Do dvou měsíců se sejde pracovní komise pro kauzu Lety a vypracujeme několik variant. Ty pak předložíme Radě vlády pro záležitosti romské komunity,\" vysvětlila Stehlíková. Fakt co vyjádření, to perla! O sbírce v zahraničí na vykoupení vepřína ani nemluvě.Ona jí , tetě , jedna zkušenost se sbírkou na cikány nestačila! Tak teď ostudu mezinárodní, jo?
[323]
Zdravím Tomáši...také se připojuji do zástupu gratulantů
(Jirka původní: 07.03.2007, 18:20:00
- x)
Vztah můj a Izraele, respektivě celého Blízkého Východu je natolik neobjektivní, tendenční a zaujatý, že nemohu se k tomuto problému vyjadřovat. Možná i z toho důvodu, že za rohem , kde jsme pili kafe bouchl autobus plnej lidí, když začínala intifáda a dál radši nebudu rozebírat. Rezy jsem moc zvědavý jak to bude fungovat,
[329]
kdybych byl byval reziku
(pf: 07.03.2007, 19:01:17
- x)
vedel, jaka na me padne ostuda, kdyz odslouzim ZVS jak pisar v kanclu evidencniho dustojnika posunovanim spisu z jednoho sanonu do druheho ci pripadne posilanim papiru sem a zase tam, a obcasnym malym konem na brane a dozorcim jidelny (pozor salamy!!!) tak jsem se k tem bigosum, co se chystali na vylet do Parize, snad nechal prevelet, fakt.
[331]
jeste k tomu temelinkemu spiknuti
(pf: 07.03.2007, 19:23:35
- x)
nedavno ne uplne hloupa a nesikovna studentka upsoukla trochu nezdrave mnozstvi NO2 (museli jsme kvuli tomu na hodinku na kafe, nez odvazni muzi v dychacich pristrojich vse zkontrolovali a odborne vyvetrali otevrenim oken). Devce jiste neni clenem spiklenecke organizace, ale jednoduse na konci potrubi mela ventil ktery kdosi na doraz a na krev otevrel dokoran. Protoze za ventil vzala ve smeru hodinovych rucicek a ventil se nehnul, tak celkem logicky usoudila, ze je zavreny. No a bylo. Na temelinu by bylo zneklidnujici, kdyby rucne ovladane ventily na primarnim okruhu nemely jasnou vizualni indikaci v jakem stavu se nalezaji, nebo je obsluhovali slepci. ja vim sumavaku, jak vam dela dobre, ze mate pocit ze tu mate nekoho hloupejsiho nez jste vy sam, pardon mene chytreho, nez jste vy sam. kdyz melo vojakovani takovy uspech, tak vam priste povim jak jsme soutezili o titul Brigada Socialisticke prace.
[336]
Ne Anko já ho znám.....
(Jirka původní.: 07.03.2007, 19:44:38
- x)
smyslu pro recesi a humor pobral o trochu méně, než Novotný.......ale třeba se pletu. Má hodně pastvin v nájmu. Nevím, ale proč si to nekoupil od fondu na dlouhodobý úvěr , jako většina.......Ale pokud si vzpomínám, tak hospodařící farmář, má předkupní právo.....Ale ber to s rezervou. Třeba to už neplatí
[341]
Pehe si už brousí brko...tedy pero....vlastně klávesnici....:)
(Rpu?: 07.03.2007, 20:27:30
- Mail
- odkaz
- x)
Britský ministerský předseda Tony Blair ve středu ironicky komentoval v úterý potvrzené spojenectví britské konzervativní opozice s českou ODS v Evropském parlamentu. Zpochybnil slova vůdce konzervativců Davida Camerona o záměru bojovat proti změnám klimatu, když poukázal na to, že zakladatel ODS, český prezident Václav Klaus považuje globální oteplování za falešný mýtus....
[349]
Kocoure, to nic není,
(Sumavák: 07.03.2007, 21:07:31
- odkaz
- x)
až začnou říkat: Adolf Hitler, rakouský, ale spíše evropský malíř... to teprve bude maso! Jinak ti druzí..:Druhý tým, který se dělí o letošní Descartovu cenu, je mezinárodní projekt HYDROSOL. Ten zkoumá budoucí možnosti ekonomicky přijatelné výroby vodíku z vody. Vodík se někdy považuje za ekologické palivo budoucnosti, například i pro automobily. Avšak jeho získávání elektrolýzou vody je energeticky nevýhodné. A výroba vodíku z fosilních paliv by i nadále odčerpávala neobnovitelné zdroje. zbytečně utrácí naše evropské peníze! Jak se dělá vodík z vody by se měli zeptat v chemičce v Linci. Ti to umějí i bez jakéhokoliv přísunu energie - viz odkaz!
[358]
Kafkárna
(Rpu?: 07.03.2007, 21:34:01
- Mail
- odkaz
- x)
....Problém musíme vyřešit i proto, že nás k tomu tlačí Evropská unie. Probíhají mezinárodní jednání o nalezení organizací, které by se do projektu zapojily.\" Podle Stehlíkové se už první zájemci dokonce sami ozvali..... ...Zlobí se na politiky i proto, že nedodrželi své sliby zabránit úpravám na vepřínu do vyřešení problému. \"Majitel teď začal stavět odkaliště, čímž ještě cenu vepřína zvýšil,\" rozčiluje se Růžička. Ředitel firmy AGPI Jan Čech to nepopírá. \"Nejsme proti vyřešení kauzy, ale celé roky jsme čekali na nějaký závěr a dočkali jsme se jen prohlášení politiků. My musíme dál pracovat a do podzimu podle evropských norem získat speciální povolení pro velkopodniky.\"...
[359]
Teď jsem se dostala k počítači,
(martina: 07.03.2007, 21:35:37
- x)
a pro pf: víte, milostivý, mně je úplně jedno, že Paroubek kradl salám a kšeftoval s ním. Mně zůstává rozum stát nad tou jeho debilní odpovědí. Nad tím, že se považuje za spolubojovníka. Ještě před pár měsíci vykřikoval, že na vojně nevlastnil ani zbraň...Tak jaký spolubojovník...snad by mohl tou ukradenou šiškou salámu ohrozit ňákého diverzanta :-) Ostatním omluva za OT
[361]
Paroubek chce být předsedou sněmovny?
(Sumavák: 07.03.2007, 21:55:08
- x)
Teď jsem přišel ze stáje a zaslechl něco o tom, jak si Vlček - pardon: Vlčková!-pořídil na Žižkově byt....Myslím, že v duchu presumce viny ho Rocco hned vyzve k odstoupení ze všech funkcí čemuž Vlček okamžitě vyhoví, tím se to křeslo uvolní a on se bude moci obětovat, když to teda nikdo nebude chtít, že? nevykřikoval on na podzim, že ČSSD koupila software používaný tajnými službami k získávání a vyhodnocování informací a že výsledek uvidíme? Čunek, Vlček...
[364]
nekteri spolubojovnici
(pf: 07.03.2007, 22:11:57
- x)
nekteri stastnejsi si behem ZVS na zbran nesahli, taky, pokud clovek neby posedly strilenim, nebylo o co stat: pitomcu se samopaly a ostrymi bylo lepe se zdaleka vyhnout. Chapu, ze nesnasite paroubka, ale spolubojovnikem je i zakladak beze zbrane... i ja jsem, pokud jsem vyfasoval pistoli jako dozorci, tak jsem ji zamkl do trezoru a do pouzdra si dal kartac na boty: At se ma rezy zase cemu posklebovat.
[369]
v jedné povídce
(skorostařík: 08.03.2007, 11:47:37
- Mail
- x)
existoval žák Kusejr, který rozmělnil vše, takže např. třicetiletá válka v jeho podání se smrskla na 30 000 hospodských rvaček... Není paní Džamila jeho příbuzná a nechce rozmělnit občanskou společnost na shluk menšin, např. menšina vrátných, výběrčích na parkovištích, čísšníků, a v tom menšinu číšníků v hotelích od tří hvězdiček nahoru atd. ??? Jo a kdysi jsem četl krásnou scifi povídku o menšině, která se od ostatnch odlišovala tím, že její příslušníci nosili barevné čepičky s neméně barevným střapečkem. Nemám tu v kanceláři po ruce svoji knihovnu a v hlavě to nenosím, takže bližší údaje z místa neuvedu, ale co když autor tak nějak předpovídal, že časem se tu někdo takový jako ona vyskytne ???
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |