Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Pátek, 16.03.2007

Bylo, nebylo...., bude?

aneb: Je všechno jenom náhoda?

Tato otázka Mirka Černého z písničky Sto let se mi stále více vnucuje.

Bylo:

Bylo včera 15. března. Bylo 68. výročí obsazení Československa — nebo spíš zbytku Čech a Moravy, Slováci si udělali Slovenský štát o den dřív, o "Sudetech"škoda mluvit — nacistickým Německem.

Nebylo: o tom v podstatě (kromě noticky na Novinkách) nikde ani zmínka.Dočetl jsem se, že

Na Slovensku se narodilo šestikilové dítě, Nevěstinec zavedl slevy pro důchodce, V Alpách zemřel český lyžař, rozrazil si hlavu o kámen , Letenky v pendolinu platit nebudou, spolupráce končí

a podobné zcela zásadní zprávy. Ovšem připomenutí zahájení druhé světové války? To ne!

Je všechno jenom náhoda? Nebo se to nehodí do společné EU učebnice dějepisu?

——————-

Bylo-nebylo....

Čunek byl čtyři hodiny u výslechu. Topolánek řekl, že ho odvolávat nebude. Víte že se mu ani moc nedivím? Vzpomínejte se mnou: nejdřív(co vím a nepletu-li se) sexuální obtěžování...pak. obvinění z rasismu a nového "odsunu", pak údajný úplatek, pak následuje něco co se popisuje slovy:Není kouře bez ohýnku, a protože to s tím úplatkem někde drhne, tak dnes: Prodej hokejového klubu......(samozřejmě nejasný a podezřelý).

Tady se ptát: "Je všechno jenom náhoda?" je myslím úplně zbytečné. Spíše mě nějak napadá souvislost s tím softwarem na sběr a vyhodnocování dat pro tajné služby, co na podzim zakoupila ČSSD.....Jak říkal Paroubek, že uvidíme....

———————

Bude...:

Sumit EU o oživování mrtvoly s podtitulem: Jak jezdit mrtvého koně. Vzpomínáte si? Viz ZDE*

Byl tam od PeSa malý příklad ze středoškolské mechaniky:

Vyrazí-li spěšný posel (bruselský úředník) prvního března 2007 v 9:00 středoevropského času s textem EUstavy na mrtvém koni z Brusele do Prahy, kdy dorazí do Prahy?
Nutné doplňující informace: Silniční vzdálenost Brusel-Praha bereme jako 925 km. Vlastní rychlost mrtvého koně je 0 km/h, spěšný posel ho tedy musí táhnout (či postrkovat) jako Fifinku. Hmotnost koně uvažujeme 250 kg, koeficient smykového tření po silnici bereme 0,8.
Střední nadmořská výška Brusele je 150 m nad mořem, střední nadmořská výška Prahy je 300 m n.m. Výškový profil trati pro jednoduchost zanedbáme – v realitě rozhodně zanedbatelný není. Stejně tak zanedbáváme „otěr“ mrtvého koně o asfalt (tedy hmotnostní úbytek). Ten je (po vzoru ponny expresu) kompenzován pravidelně rozmístěnými „přepřahacími“ stanicemi, kde je vždy v patřičnou dobu připraven čerstvý mrtvý kůň ekvivalentní hmotnosti (v případě potřeby i čerstvý bruselský úředník).
Pracovní doba bruselského úředníka činí 2 hodiny, zbytek pracovního dne je věnován nutnému občerstvení (experimentálně ověřeno). Uvažujme, že po tuto dobu dvou hodin je úředník schopen podávat průměrný výkon jedné lidské síly, tedy cca desetiny koňské síly, tedy 75 W. (To je skrytý chyták, málokdo dnes ví, že koňská síla je jednotka výkonu...). Bruselský úředník má pětidenní pracovní týden, 40 pracovních dní dovolené a nárok na uznání všech státních a církevních svátků ve všech státech, kudy prochází trasa cesty. (Belgie, Německo, Česká republika) Pravidelně, každých 6 měsíců, bruselský úředník absolvuje školení o bezpečnosti práce, o předpisech souvisejících s přepravou břemen, zdravotní školení, školení o práci s toxickými materiály, test ze znalosti zákona proti týrání zvířat, seznámení s veterinárními předpisy EU, test z pravidel silničního provozu a školení o právech a povinnostech pracovníka během pracovní cesty (atd.) v úhrnné délce 10 pracovních dnů.
Pro jednoduchost uvažujme, že mrtvý kůň je tažen rovnoměrným přímočarým pohybem, kde výkon úředníka je spotřebován pouze na překonání tření a výškového rozdílu zmíněných metropolí. Při výpočtu nezapomeňte, že roky 2008, 2012, 2016... jsou roky přestupné... Harmonogram pracovního dne bruselského úředníka: dopolední aktivní pracovní doba 10:00 — 11:00, odpolední pracovní doba 14:00 — 15:00.
Řešení (stačí datum a čas překonání "cílové pásky") můžete uvádět zde na Šumavákovi, řešení vyhodnotím. K řešení příkladu stačí znalost fyziky na úrovni prvního ročníku střední školy a znalost příslušného pracovního kalendáře. Řešení zadavatele (neříkám, že správné) uvedu po skončení soutěže — tak aby to bylo takové symbolické, navrhuji 15.3.2007...

A protože včera bylo 15.3. (a výpočet a výsledek nikdo neposlal) je zde řešení:

Silniční vzdálenost s Brusel-Praha je 925 km. Hmotnost koně m uvažujeme 250 kg. Tíhové zrychlení g bereme zaokrouhleně jako 10 ms-2. Koeficient smykového tření f po silnici bereme 0,8, sklon silnice zanedbáváme. Z toho plyne, že tření FT je dáno vztahem:

 T = mgf = 2000 N 

Tedy práce potřebná k přemístění koně navzdory tření je: A = Ts = 1850 MJ. 

Převýšení Praha – Brusel je 150 m, tedy potenciální energie a tedy práce vynaložená na překonání převýšení je:

Ep = mg Delta_h = 375 kJ.   Celková nutná práce je tedy AC = 1850,375 MJ.

Pracovní den bruselského úředníka (b.u.) činí 2 h což je t = 7200 s a po tuto dobu je b.u.schopen podávat průměrný výkon P = 75 W. Při průměrném výkonu 75 W po dobu dvou hodin (7200 s) vykoná b.u. za jeden oficiální pracovní den 0,54 MJ.

(pro zajímavost – jaderná elektrárna Temelín má instalovaný výkon 2000 MW, tedy za jeden den (86400 s) dodá energii E = 172,8 TJ, tedy práci 320 M b.u. – tedy ekvivalent 320 miliónůbruselských úředníků).

No a pouhou trojčlenkou zjistíme, že těchto pracovních dní je potřeba 3426,62… Slovy: třitisíce čtyři sta dvacet šest celých a šedesát dvě setiny dne.

Já se nestarám, jak toho koně rozpohyboval – stale platí “zlaté pravidlo mechaniky” o jednoduchých strojích a ekvivalenci práce na nich. Ztráty neuvažuju, to by se to nedalo počítat na té středoškolské úrovni.

No a dále, každému, jehož IQ přesahuje dnešní datum je jasné, nač jsem v tom příkladu narážel a z čeho jsem si dělal srandu. Ta produktivita bruselských úředníků je zoufalá, proto jsem do toho zahrnul ty svátky…

Takže – první rok (protože vyráží až 1.3.2007) na pilného úředníka vyjde 139 pracovních dní, druhý rok 183, pak zas 183, pak 187, atd. atp. Takže pilný bruselský úředník na mrtvém koni při nulové nemocnosti dorazí do cíle nejdříve v předvečer 17. listopadu roku 2025.

Dříve nemá cenu stavět slavobránu a sbírat kamení....

Povzbudivé datum , že? Jsem zvědav, k jakému datumu dojde nastávající summit. A bojím se bojím, že středoškolská matematika jim nic moc neříká....

 

 





Komentáře

[1 2 Šumavák (PeS: 16.03.2007, 10:26:34 - x)
Akorát, že všechny ty vzorečky Ti to zkopírovalo obráceně, takže se v tom ani prase nevyzná...

[2 klobouk dolů (quetzal: 16.03.2007, 10:27:24 - x)
sranda dotažená do konce :) Smutné je, že se to zřejmě vyplní dříve, že by nějaké deux ex machina???

Spíš to ale bude Šumaváku tím, že jsi zapomněl, že úředník je šiml, tudíž jeho výkon v tahu daleko přesahuje jednu lidskou sílu a možná i tu koňskou.

[3 mas to blbe humoriste (r: 16.03.2007, 10:27:22 - x)
protoze si zanedbal zvyseni potencialni energie urednika o
150 * hmota_urednika*tihove_zrychleni

[4 Radši se zeptám ještě tady, dolů by už nikdo nemusel nahlídnout (Finist: 16.03.2007, 10:33:34 - x)
Včera sem sem posílal příspěvek s vysvětlením krytých, částečně krytých a nekrytých peněz a objeví se tady useklý s větou kterou jsem nenapsal - že vysvětlení bude zítra. Šumaváku můžete to vysvětlit?


[5 k tomu dějepisu EU (rezy: 16.03.2007, 10:42:13 - x)
může se stát, že se časem vylodění v Normandii bude učit jako zákeřné napadení :-(, Merklová je dnes tuším ve Varšavě utužit vliv..

[6 Vysvětlení je tam dole. (Šumavák: 16.03.2007, 10:43:14 - x)

[7 Takze postupně (PeS: 16.03.2007, 10:49:23 - x)
Tření T = mgf = 2000 N (zaokrouhleně). Práce potřebná navzdory tření je A = Ts = 1850 MJ. Práce vynaložená na překonání převýšení je Ep = mg Delta_h = 375 kJ.
Práce potřebná celkem je AC = 1850,375 MJ.
Při průměrném výkonu 75 W po dobu dvou hodin (7200 s) vykoná b.u. za jeden oficiální pracovní den 0,54 MJ.
Dále už je to více srozumitelné...

[8 Pavle, tak to je trochu problém! (Šumavák: 16.03.2007, 10:51:03 - x)
já to teď zkoušel znova a dopadlo to víceméně stejně.Nemohl bys mi prosím, zkusit poslat ty vzorečky třeba ve wordu?

[9 2 Šumavák (PeS: 16.03.2007, 10:58:19 - x)
Jak vidíš, už jsem to komentářem trochu opravil...

[10 mno, rezy, (Anka: 16.03.2007, 10:58:37 - odkaz - x)
jestli Merkelová jede do Varšavy s představou, že něco utuží, pak leda lýtkové svaly, jak bude upalovat.

[11 Pavle , zkoukni to, zkusil (Šumavák: 16.03.2007, 10:59:51 - x)
jsem to opravit....
Ono to ty dolní indexy a řecká písmena moc nebere... :-((.
To musím postupně vykoumat nějak ručně.

[12 strašně to uteklo, loučím se z letiště (Dusan Neumann: 16.03.2007, 11:06:41 - x)
budeme mít nějaké zpoždění, protože v New Yorku je zima a snad bude sněžit..takže mi asi ujede autubus.... nějak se mi nelehko odjíždí, zůstává hodně věcí nedokončených a mnoho otázek visí nad budoucností...přijíždím vždycky s daleko větším optimismem než Prahu opouštím. Díky za všechna setkání, i za to poslední včerejší pivko se šakalem

[13 Dušane, příjemnou cestu a (Šumavák: 16.03.2007, 11:15:08 - x)
a ozvi se až budeš doma.

[14 sumavacku (pf: 16.03.2007, 11:16:10 - x)
nazdar kasparku. Urcite se jedna o eurospiknuti.
Co s tim budete delat? Nadavat v hospode, nebo si nandate na rukavy modre pasky a vyjdete do ulic?
Predstav si ze BBC taky na zacatek druhe svetove valky hodila bobek - Hlavni zprava je ze mame Red Nose Day a to je mnohem dulezitejsi, protoze se vybere spousta penez na charitu pro nemocne deti a jeste je s tim spousta legrace, kdyz si dustojni gentlemani nasadi cervene saskovske nosy, dalsi IP do notysku sasuline, nezapomen.

Finiste, diky za vysvetleni - jeste mi reknete prosim jestli zitra v poledne bude svetlo nebo tma - rozumite mi vidte.

[15 No, (Anka: 16.03.2007, 11:19:34 - x)
sice je to tady putka strašná, snad ani bezdomovec by tu nespočinul, nicméně, nicméně. Zatracenej magnetismus.

[16 v něčí hlavě zůstane už tma nafurt (Dusan Neumann: 16.03.2007, 11:19:52 - x)

[17 komu se sem zaběh ten tučňák ?? (šimon klein: 16.03.2007, 11:27:06 - x)

[18 2 Šumavák (PeS: 16.03.2007, 11:28:49 - x)
ještě tam máš jednu drobnou chybu - nikoli začátek II. světové války ale začátek sjednocování (neněmecky mluvící) Evropy pod vedením a ochranou rakouského malíře dle ideí Dr. J. Goebelse.

[19 Anko, k té Merkelové (rezy: 16.03.2007, 11:29:02 - odkaz - x)
viz odkaz

[20 rezy, dík. (Anka: 16.03.2007, 11:32:14 - x)
Jak já jsem měla možnost poznat Poláky, tipuju to spíš na ty lýtkové svaly:-))

[21 2 Dušan (PeS: 16.03.2007, 11:34:55 - x)
dobře dojeď a zas holt příště. Snad na tom budu líp a budu mít trochu víc času...

[22 Anko, naopak ! (Šumavák: 16.03.2007, 11:36:34 - x)
bezdomovci sem furt lezou... :-))

[23 Moc hezké....až teď jsem se dostal ke komplimentu (Jirka původní: 16.03.2007, 11:36:42 - x)
přiznám se , že na PeSův test jsem zapoměl jako na smrt. Nejsem tak intelektuálně na výši, že by mohl můj skromný výpočet data vplazení přes hranice, dosáhnout na veškeré drobné technické detaily smýkání po asfaltu a betonu...po kruhových objezdech.....Jenom by mne zajímalo, jestli táhnul valacha, hřebce, klisnu.....lipicána....už paní profesorky Snopové jsem se ptal při úlohách s nestejně jedoucími vlaky z Ostravy a Prahy, jsem se hloupě ptal jestli je tam průvodčí a jestli je mašina dieslová. No alternativní myšlení je moje doména.

Dušane , příjemný let s krásnými vzdušnými servírkami...a bez kafe. kafe jak známo, když je podáváno v letadle způsobuje turbulence. :-)))

[24 Dušane (dvd: 16.03.2007, 11:37:26 - x)
ona ta otázka není tak docela od věci. Vzhledem k dosavadní úrovni expektorací tazatele se lze oprávněně domnívat, že sám by si na svou otázku odpovědět nedokázal.

[25 ...17. listopadu roku ... (rezy: 16.03.2007, 11:37:55 - x)
a myslíte, že by to dotáhl až na Národní?

[26 Dušane, šťastnou cestu a pozdravuj dceru! (Rpu?: 16.03.2007, 11:39:36 - x)

[27 Jak příznačné...:)) (Rpu?: 16.03.2007, 11:41:35 - odkaz - x)
Maskot her v Praze? Bém si vybral sysla

[28 Šumaváku, (Anka: 16.03.2007, 11:41:35 - x)
no, lezou jak ten chlápek ze Švejka, ale vlastně ne. Klika, že tahle \"putyka\" nemá okna, to by ses něco nazasklíval (jejda, to je termín, fuj).

[29 Rputi, (Anka: 16.03.2007, 11:42:55 - x)
alespoň vidíš, že je té jeho cesty do \"Himalájí\" nejvýš třeba.

[30 Jirko...v letadle začínám becherovkou (Dusan Neumann: 16.03.2007, 11:43:06 - x)
mám hodně materiálu ke zpracování, fotky i video, a ještě více k přemýšlení. Vydá to na hodně dlouhý článek o ČSA...

[31 Sysel, sysel.... (dvd: 16.03.2007, 11:45:24 - x)
Asi počítá s tím, že přitom něco nasyslí.

[32 Dušane, (Dana: 16.03.2007, 11:46:35 - x)
krásný a příjemný let, šťastnou cestu a možná někdy příště nashledanou! :-)

[33 pozdravení Míše vyřídím (Dusan Neumann: 16.03.2007, 11:46:50 - x)
je dost pravděpodobné, že v létě přiletí sama na krátkou praxi do brněnské zoo.
CSA chce za letenku na červen 1100 USD, takže zatím nevím jak to zkousnu..

[34 Šumaváku....teď mne napadla stať Járy C. o české specialitě... (Jirka původní: 16.03.2007, 11:47:44 - x)
defenestracích. není to tady hospoda, ale zemljanka....tam se po zdařilé defenestraci se vyhozený \"nakukovatel\" po chvilce vrací zase na své místo........ovšen jen pokud se jedná o zemljanky první kategorie, tedy o obydlí se střešnímy okny......ta první byla nejlepší.

Dušane...já vím becherovka a hořčice :-))))

[35 ...škoda, že mi tentokrát nevyjdou ty Bílovice, (Dusan Neumann: 16.03.2007, 11:48:43 - x)
už na podzim jsem slíbil natočit v tom termínu svatbu...

[36 Jasně.....SYSEL ..tančící hula hula (Jirka původní: 16.03.2007, 11:50:06 - x)
to snad není možný......

[37 ...díky za přání bezpečného letu (Dusan Neumann: 16.03.2007, 12:04:38 - x)
zavírám notebook a odcházím k letadlu...mějte se tu fajn a buďte na sebe hodní

[38 hezká hříčka, PeSi :) (skimic: 16.03.2007, 12:10:48 - x)
... pracovně jsem si ji nazval \"Mršina 17. listopadu\"

[39 Před chvilkou jsem slyšel perlu... (Jirka původní: 16.03.2007, 12:15:53 - odkaz - x)
poslankyně Orgoníková pravila, na téma \"ústavu Pavla Žáčka\".......jistě, že se bude stavět nová budova pro tento ústav. Jenom se obávám, aby se budova nové Národní knihovny nestala tímto ústavem.....\"

Ploc byl neméně kreativní.....\"nechali jste komunisty podnikat tak je nechte být.....
tv je v odkazu

[40 hmm s tím maskotem je to těžký (rezy: 16.03.2007, 12:18:37 - x)
Kdyby to bylo třeba v Berouně, klidně by to mohl být medvěd, v Praze je to problém, žádném reálné typické zvíře nemá, snad jen po tom případu s Bursíkem mě napadá, co třeba zeleného vola?

[41 rezy (ptakopysk: 16.03.2007, 12:26:30 - x)
nevím nevím, aby Prahu nezažalovala Veselá kráva...

[42 rezy a Anko (jasan: 16.03.2007, 12:27:30 - Mail - x)
doufam, ze si Polaci velice dobre pamatu Molotova s Ribbentropem a ty konce vcetne Treblinky a Katyne....
On i Kvasnievski to rekl dost naplno....

[43 Ptakopysku proboha, proč by Buzková měla někoho žalovat? (Jirka původní: 16.03.2007, 12:27:42 - x)

[44 Nějaký zapomenutý (Šumavák: 16.03.2007, 12:27:42 - x)
kus z té pražské výstavy umělohmotných krav?

[45 Pár dialogů v tomto neveselém dni (ptakopysk: 16.03.2007, 12:29:14 - x)
Operátor: Kam je zapojený ten kabel?
Zákazník: Jak to myslíte?
Operátor: Když půjdete po tom kabelu, kam dojdete?
Zákazník: Asi k vám na ústřednu do Brna.

Operátor: Pane, jestli na mě budete pořád takhle křičet, tak vás upozorňuji, že to položím.
Zákazník: No to si zkuste! To pak teprve začnu řvát!!
Operátor: To je možné, ale už ne na mě.

Operátor: Vy jste přímo zřizovatel té linky?
Zákazník (cca 80let): Jak to myslíte?
Operátor: Na koho je ta linka psaná.
Zákazník: Jako kdo tu je?
Operátor: Hmm, dejme tomu.
Zákazník: Já a můj pes.
Operátor: Ale já bych potřeboval jméno.
Zákazník: Ťapina.

Zákazník: Já seberu ten modem a omlátím vám ho o hlavu!
Operátor: Myslíte tím přímo mne?
Zákazník: Ne. Vy jste jedinej trochu ochotnej. Vás jenom švihnu kabelem.

Zákazník: Už mě tam všichni serete v tý vaší ou tů sebrance!
Operátor: Bavme se slušně, jsme přeci lidé.
Zákazník: To možná vy, ale já ne!!

Zákazník: Já mám modem Aethra.
Operátor: Tenhle typ modemu má na sobě tři kontrolky. Jak teď svítí?
Zákazník: Svítí obě dvě.

Operátor: Vypojte z počítače USB kabel od modemu a nechte tam jenom ten síťový.
Zákazník: Jo, tak už ho mám vypojenej. Co teď?
Operátor: Teď napište do té lišty nějakou adresu.
Zákazník: To nejde.
Operátor: Jak to myslíte?
Zákazník: Píšu a nic se neděje!
Operátor: Vidíte na klávesnici tlačítko Num Lock?
Zákazník: Jo, už ho vidim.
Operátor: Mačkejte ho co nejrychleji za sebou, bliká na klávesnici něco?
Zákazník: Nic nebliká.
Operátor: Tak zapojte klávesnici zpátky do počítače.

[46 ptakopysku (rezy: 16.03.2007, 12:38:34 - x)
smí se to šířit?:-))))), k té krávě, na Buzkovou jsem dávno zapoměl, spíš jsem se obával Milky Merklové.

[47 Jirko p. (ptakopysk: 16.03.2007, 12:41:08 - x)
uvědomte si, že stařičký mocnář v rámci nasíracích řečí prohlásil, že by na hradě měla sedět žena! Ta aby z toho maskota nakonec nebyla urážka hlavy státu...

[48 Maskot - nebo Konipúr? (skimic: 16.03.2007, 12:42:31 - x)

[49 To víš, my zákazníci jsme hrozní! (Šumavák: 16.03.2007, 12:46:21 - x)
volali mi opakovaně operátoři-prodejci od OO a nutili mě,abych si opatřil rychlé ADSL a bezdrátový modem:
O: Dobrý den. Víte co je to inernet?
z: Vím!
O:A máte k němu připojení?
z:mám!
O: A jaké máte? Pomalé nebo rychlé?
Z: Pomalé!
O: tak si od nád pořiďte rychlé s bezdrátovám modeme bla..bla..bla.
Z: Rád! prověřte linku co je možné.
O:jaké máte číslo?
Z: Na něj snad voláte , ne?
O: Aha!Počkejte prosím chvíli...
za chvíki:
O: Na vaší lince to ADSL nejde instalovat !
Z: Promiňte, to bude nějaké nedorozumění! To není MOJE linka. To je VAŠE! linka. Včetně přístroje z něhož platím nájem.
O:Prosím?
Z:No nic, já jen , že když mi chcete prodat nějakou službu na Vašem zařízení mohlo by toto zařízení být funkční ne?
. . . .
- ? - ? - ?
O: tak nashledanou!

ca 2x týdně! Víte co tam na tom OO je operátorů ?

[50 jenom drobná smska (Jirka původní: 16.03.2007, 13:09:07 - x)
otázka: co má viset příště na budově Ministerstva životního prostředí v době vyvěšování vlajek?

odpověď: Bursík

ps. nejsem fašista, fašoun je ten kdo si to vymyslel a poslal...já jenom varuji :-))))))

[51 2 Šumavák (PeS: 16.03.2007, 13:17:56 - x)
Nemohu se zbavit pocitu, že na OO se občas musí zastavit každý operátor. A ostatně, nejen operátor...

[52 Šumaváku (dvd: 16.03.2007, 13:19:08 - x)
měl jsem jistý problém s identifikací linek mezi hranou pozemku a objektem. Přijel mlamoj (tehdy ještě telecomunista) a pravil: \"Tak to bysme ted museli tahat novej kabel.\" Nabídnul jsem mu slaboproudé schema, což odmítnul. Ukázal jsem mu, kde jsou linky vyvedeny do domácí ústředny. Ukázal jsem mu rovněž kudy jsou ty dva body propojeny. \"Tam to jít nemůže,\" pravil odborník. \"To máte vedený sklepem\". Opět jsem ho upozornil, tentokrát, že budova na níž ukazuje není podsklepená. Pak něco zadrmolil a odjel.
Asi za půl roku se mi do objektu stěhovalo pracoviště nikoliv nevýznamné mezinárodní firmy. Předem jsem je seznámil s problémy stran telefonu, leč oni děli, že jsou VIP zákazníci a nemusím se tedy obávat. Opět přijel mlamoj a pravil, že nelze identifikovat linky mezi ústřednou a telefonními zásuvkami. (To nám dělal na vojně jsitý cikánský zedník.) Dopadlo to tak, že VIP firmě natáhli kabelem 2 linky ze sousedního objektu.
Poslední dějství. Nebylo jasné vlastnictví ústředny a navíc jsem potřeboval aktivovat 2 linky. Tak jsem se obrátil na OO. Rozhovor s uprchlicí od vařečky ve mně vzbuzoval touhu říci něco jako \"jste opravdu tak blbá nebo to jen předstíráte\". Navíc jsem byl přepojován na další a další linky až jsem se k té dámě nějak vrátil a ona se odešla zeptat. Kupodivu mi dala adresu (ne tf!) na nějakou jejich službu, tam jsem napsal a asi po měsíci se mi kdosi ozval, že by se na to rád podíval. A teď přišl šok: dorazil postarší muž, podíval se na problém, asi během 3 minut jej vyřešil, dal pár dobrých rad, skočil do auta a zmizel. A já jsem zůstal poněkud konsternován, že přes dosavadní zkušenosti je něco takového možné.

[53 2 Rpuť (PeS: 16.03.2007, 13:26:08 - x)
díky za odkaz - v tom článku jsou podnětné myšlenky...
Jednak že toho sysla si budou lidi plést s potkanem, což je zviřátko pro Prahu velice typické,
druhák ta myšlenka ryze pražského či českého zvířete, opravdu by to měl být vůl... Na barvě až tolik nezáleží... Po jednom kruhu na rozích a uších a poslední kruh v držce a bude to dokonalé... Je to zvíře, které v českém (zejména pražském) jazyce zlidovělo, ač by mě zajímalo, kdo z Pražáků skutečného vola někdy viděl...

[54 Jirko původní, (martina: 16.03.2007, 13:34:36 - x)
ten Ploc řekl doslova: \"Dobrý den, vážený pane předsedající, kolegyně, kolegové, já bych se chtěl zeptat, co jste dělali, vaše strana ODS, v devadesátých letech v čele s Václavem Klausem, co jste udělali s komunisty. Nechali jste je podnikat, dali jste jim funkce, a teď tady už brečíte na špatném hrobě.\"

[55 No, PeSi, dnes říkal ve sněmovně (Šumavák: 16.03.2007, 13:31:38 - x)
po tom rozhození těch letáků, něco o bezpečnosti prostoru sněmovny.
To asi ještě nebyl sám pěšky na ulici....

[56 S tou Veselou krávou se pletete! (Rpu?: 16.03.2007, 13:35:43 - x)
Tuhle mi došly cíga v nevhodnou a dobu a musela jsem do Tesca.
Nevím jestli se zas soudila firma s firmou, nebo jestli výrobce reflektoval na stoupající nedůvěru k potravinám zahr. původu, ale na tý krabičce sýrů byl fakt nápis: \"Česká kráva\"...
Lidi to bylo asociací......:)

[57 Martino, chytil jsem jenom konec.... (Jirka původní: 16.03.2007, 13:40:30 - x)
takhle je to jiné....máš pravdu. Moje chyba.

[58 Rputi (jasan: 16.03.2007, 13:46:41 - Mail - x)
mam to doma vystrizene z krabicky tavenaku
\"Vesela Ceska krava\"....

[59 Jirko, (martina: 16.03.2007, 13:46:47 - x)
žádná chyba! Jenom jsi zapomněl dodat, že za to může ODS.
Dyť za fšechno může ODS :-)

[60 2 skimic (PeS: 16.03.2007, 13:49:27 - x)
hele, když jsem ten příkládek dával dokupy, opravdu jsem netušil, že to tak vyjde... Nechtěně se mi tam povedlo té symboliky docela dost... Teda ta uzávěrka 15.3. byla schválně, to přiznávám, ale že to vyjde na toho 17. - kde zas vidím spíše tu symboliku toho prvního 17.11., to byla tak trochu náhoda. No nemaj mít skopčáci tolik těch svátků...

[61 To já přeci, Martino, udělal schválně :-))) (Jirka původní: 16.03.2007, 13:52:39 - x)
tady jsou přeci všichni modrý straky :-)))))

[62 rezy (skorostařík: 16.03.2007, 14:06:22 - Mail - x)
copak nevíte, že invaze v Normandii je vlastně zákeřný vpád do týla hrdinných jednotek Wehrmachtu, které udatně bránily festung Evropa proti bolševickým Stalinovým hordám, a tu zákeřnost mají na triku britští plutokrati a američtí pohůnci židomila Rosevelta.. a jedině takhle se to bude jednou učit... ostatně když si porovnáte všechnu tu protikomunistickou a protisovětskou masáž v našich médiích... není divu. Němci ochotně přiznávají, že kdyby oni po válce dělali stejný pořádek s členy NSDAP a příslušníky Wehrmachtu, jako my u nás s komunisty, tak by to u nich i s tou tzv. demokracií vypadalo jinak. Bodejť, však většinu vyšších funkcí v armádě zastávala generalita z dob Hitlera, na radnicích seděli titíž úředníci, soudili zasloužilí soudci, co posílali delikventy do koncentráků, případně před popravčí četu atd. a teprve postupně se to vyměňovalo. Staří do zaslouženého důchodu, a na jejich místa mladí,ale těmi starými vychovaní. No a posléze jak u nás, tak třeba v Polsku se zostřuje třídní... pardon protikomunistický boj, protože je spousta nových, kteří přece také musí mít příležitost získat si nějaké protikomunistické zásluhy, když za jejich režimu ještě chodili na nočník, a že usilovně kadili na režim by jim nikdo nevěřil.

[63 Copak to vyskočilo na seznamu (František I.: 16.03.2007, 14:07:16 - Mail - x)
Opět jsem na netu a vyskočila mi krásná zpráva - na milé poslance, tedy hlavně na nějakou soudružku z KSČ někdo z galérie hodil štos papírů, které se rozletěly po sněmovně. Onen zlotřilec, jehož všichni jistě odsoudíme, na papírech uveřejnil fotku pana Lenina s Krupskou, Rathem a Paroubkem s nápisem Paroubek a KSČm půjde proti všem. Právem rozhořčený pan Kováčik pozapomněl na století a rok a oslovil přítomné poslance:\"Soudruzi,...!\"

[64 2 Šumavák (PeS: 16.03.2007, 14:11:44 - x)
Ještě s tím výročím - povedla se mi včera taková drobná verbální insultace. Máme tu spoustu slovenských studentů. A tak, když jsem jednomu z nich podepisoval protokol (i s datem), tak jsem tak k tomu prohodil - No jo, máme 15.března, zase výročí.
Studentík se ozval, že nechápe, jaké výročí a tak se dozvěděl, že jeho se to netýká, oni že měli výročí den předtím...

[65 skorostariku (jasan: 16.03.2007, 14:42:09 - Mail - x)
Vy mate pristup k pripravovane ucebnici jednotneho EUdejepisu?
a nebo to je od Merkelove s Putinem.....

[66 jasane (ptakopysk: 16.03.2007, 14:45:44 - x)
já bych řek, že má přístup k válečným Večerům pod lampu. V každém výtisku byl takový sloupek věnovaný aktuálním židozednářským a bolševickým rejdům obsahujícím tyto fráze takořka doslova. Později tuto dikci převzalo Rudé právo a v současnosti nejmenované listy vydávané nejmenovaným říšským vydavatelstvím ...

[67 copak Normadnie, jak vidím Skorostaříku (rezy: 16.03.2007, 14:52:52 - x)
to byla pro Vás brnkačka, ale co s Montym v Africe? Leda, že by do prvního vydání Dějin EU dostala Anglie víc rozumu a z EU odešla, pak by to bylo snadné...

[68 Nevěstinec zavedl slevy pro důchodce ... (kocour: 16.03.2007, 14:57:48 - x)
... hmm ... a jestlipak taky nevěstky dostanou příplatky za práci ve ztížených podmínkách :-)

Jen běžím kolem a nestíhám číst, ale tohle mne dostalo.

Všem hezký víkend.

[69 skorostariku (jasan: 16.03.2007, 14:58:32 - Mail - x)
neni to nekde on-line? Pouceni nam treba....

[70 Teda tohle je titulek: (martina: 16.03.2007, 15:13:04 - x)
\"Škromach se Paroubkovi na sjezdu nepostaví\"

Kdyby tam byla malá písmena, tak nevím... :-))

[71 Rezy, nemyslete si, že se na něco (Šumavák: 16.03.2007, 15:12:38 - odkaz - x)
zapomene !!
Marhoul už točí film o naivních představác čs.vojína v severní Africe, který se bude jmenovat Tobruk. Nebo Pravda o Tobruku?

[72 Sumavaku (jasan: 16.03.2007, 15:14:58 - Mail - x)
jezisikriste.....

[73 Ta písmena jso dobře, ne? (Šumavák: 16.03.2007, 15:15:37 - x)
To první je na začátku věty a to druhé je jméno...

[74 vačnatče (skorostařík: 16.03.2007, 15:19:34 - Mail - x)
takto starobylou literaturou nedisponuji, nicméně stačí mi současný tisk převedený na opačnou polaritu... ono to má až nečekaně hodně společného... třeba Cibulka a Reicin atd. Jen člověk musí obrátit zapojení vodičů.

[75 Františku, díky, (Anka: 16.03.2007, 15:20:35 - x)
musela to být děsná švanda, jak Kováčik krásně jektal:
\"Já se ptám, co na naši hlavu spadne příště? ... Já se ptám, jestli v této atmosféře lze vůbec nadále pracovat. Já se ptám, jestli ono plíživé vtékání nenávisti do české společnosti a věřte soudruzi..., pánové, přátelé, bratři a také občané, i ti bývalí soudruzi - my jsme teprve první, po nás budou možná následovat přátelé ze sociální demokracie, potom budou následovat třeba zelení, třeba také modří,\" prohlásil.

[76 martino (skorostařík: 16.03.2007, 15:22:23 - Mail - x)
myslíte škromach jako lemrouch ???

[77 martino..:))) (Rpu?: 16.03.2007, 15:25:41 - x)

[78 Rputi, co mikrofon? (Šumavák: 16.03.2007, 15:51:02 - x)

[79 Hezké odpoledne. (Dana: 16.03.2007, 15:56:09 - x)
Já si při pátku udělala radost. Koupila jsem si rybíz a višeň. Nikoli plod, ale stromek - v obou případech. Tak a teď to musím jít vysadit! :-)))

[80 Šumaváku, (Rpu?: 16.03.2007, 15:59:41 - x)
hoch dorazí zítra ráno. Po telefonu říkal, že prý se občas stává, že tyhle mikrofonky nejsou elektronicky kompatibilní s každým počítačem - tak doufám, že tenhle pád to nebude....

[81 ještě k úvodnímu článku (skorostařík: 16.03.2007, 16:00:16 - Mail - x)
Šumavaáku, jestli ono to nebude tím, že celý svět včetně Evropy bere za počátek II. SV až přepadení Polska, zatímco u nás ... jakápak válka, nás přece dal k říši Hácha dobrovolně

[82 Rputi, protože nic nepotěší tak, jako neštěstí druhého - (Dana: 16.03.2007, 16:01:00 - x)
tak ti prozradím, že tu mám také jeden zcela nefunkční mikrofon ke skypu... :-)

[83 já ostatně taky (skorostařík: 16.03.2007, 16:09:52 - x)
že by byl nějaký distributor, co k soupravě se sluchátky montuje výhradně nefunkční mikráky ???

[84 Dano, :(((( (Rpu?: 16.03.2007, 16:17:27 - x)
tak to by nemuselo bejt..... V nejhorším ho dostane robě, protože tý to na PC funguje a já si tam občas budu chodit pokecat:)))

[85 Jassně - \"u nás...jakápak válka\"...!... (šakal: 16.03.2007, 16:33:55 - x)
...My jsme přeci museli Sudety předat dobrovolně, abychom té válce zabránili. Jinak bychom byli považováni za \"viníka války\" my. Teda alespoň nám to tak v Mnichově tenkrát řekli...

...Že by to zrovinka tak mysleli i dneska?! ...Se mi nechce věřit - sama idea evropanství by jim v tom musela zabránit (7:- P) (7;- D)

[86 šakale, (Rpu?: 16.03.2007, 16:45:49 - x)
když vezmeme v potaz, jak to K.u.k. straší v kotrbě Rakušanům....a to je to tam ke všemu samej Čech, Slovák, Chorvat, Maďar...no není-liž to krásný předobraz.....:))

[87 Nový um (František I.: 16.03.2007, 16:50:17 - Mail - x)
Právě jsem se naučil, jak zvládnout vyskakující okna s chybovým hlášením. Šumaváku, udělal jsem možná nějakou chybu, když jsem vypisoval po ťuknutí do vašeho Napište mi účet. Prakticky od té doby se mi každých deset minut objevilo okno s nápisem Chybová konzole. Pokud se někdy někomu něco podobného stane, klikněte na Nástroje, z nabídky Vyberte správce účtů a svůj chybový účet si vymažte. Uf, po třech dnech si říkám, jak jsem mohl být tak nejapný a nepřijít na to dříve. Po několika sklínkách bulharského a francouzského červeného se asi člověk dívá na svět optimističtěji a příjde i na takovohle blbost.

[88 Františku, za chyby se platí (rezy: 16.03.2007, 16:57:13 - x)
proč myslíte jinak, že by byl Forbesem zase jako největší pracháč vyhodnocen Gates?

[89 a už to opravili : Škromach půjde Paroubkovi z cesty (rezy: 16.03.2007, 17:01:02 - odkaz - x)
aby to nemátlo:-)

[90 Kořím se mu (František I.: 16.03.2007, 17:11:34 - Mail - x)
Po tři dny nade mnou vyhrával a mne ani nenapadla taková očividná hloupost. Prostě Gates nejsem a nejspíše nebudu. Jinak to \"Škromach Paroubkovi nestojí..\" bylo skutečně půvabné. Že by se vžilo takové např. \"Jak ti stojí Škromach\", \"co to máš se Škromachem\" nebo při pohledu na Paroubkovy kalhoty:\"Co Škromach, zase dole?\" Škoda, že to už odstranili.

[91 Není náhodou pátek odpoledne? (Šumavák: 16.03.2007, 17:23:08 - x)
Ve čtyři přestala téct voda.Do teďka jsem s tí dováděl.Vodáka jsme sehnali.Rozebírání tlakového spínače po telefonu, zorganizovali....elektriku zkontrolovali... jediné, co nebylo venku, je čerpadlo z vrtu. A bojím se bojím, že na to dojde, protože na tom tlakovém spínači je proud nejen na \"fázi\" ale i na nuláku, což by opravdu, ale opravdu nemusel, a mám trochu obavy, že tam jde přes to čerpadlo.Nevím odkud odjinud.

Tak se za mě pomodlete třikrát mariáš!

[92 jestli tě to potěší Šumaváku (rezy: 16.03.2007, 17:31:33 - x)
mě když lehne darling tak jedině v neděli okolo 11, čili před obědem. Zatím měl takhle asi 5 pokusů v řadě v posledních cca 8 letech.

[93 To znáte jak Gates s panem Shellem jedou (Jirka původní: 16.03.2007, 17:50:55 - x)
autem a najednou jim dojde benzín......no co myslíte , že se stane......Pan Shell zvedne telefon a volá do centrály, že potřebují urychleně benzín....ale termín není dost rychlý, prý dorazí cisterna až večer.....Začne se Gatesovi omlouvat, že bohužel dorazí na místo až večer.... No Bill Gates prostě vystoupil zavřel dveře, otevřel dveře nastoupil, dveře zavřel, nastartoval a štastně odjel......:-)))

Jakápak válka....válku tady měl pouze pan Mašín a společnící :-( Chudáka Háchu v tom nechali topit....

[94 Teda já nevím, (martina: 16.03.2007, 17:56:54 - odkaz - x)
ale já toho Škromacha vidím furt (odkaz). A ještě taková Jyrkova fotka...

[95 Tak sorry, (martina: 16.03.2007, 17:58:23 - x)
vidím úplně blbě. Fakt to opravili. Velká omluva

[96 No tak všecko špatně :-/ (martina: 16.03.2007, 18:03:12 - x)
...hlavně já. Jdu radši čumět na hokej, snad ten puk uvidím líp než písmena...

[97 A je to tu! (Šumavák: 16.03.2007, 18:26:03 - x)
Ještě jsem sehnal elektzrikáře s měřákem.....
se nedivte, že je to na Temelíně samá porucha! Nám tam to vysoce kvalitní(podle ceny) čerpadlo vydrželo rok ! A je \"proražené\". vinutí! A mám podezření, že to bude typická neopravitelná jednorázovka!
Německá šlamperei!

Takže zítra ráno shánět nové a vzhůru dolů do vrtu....

[98 tak hodně štěstí na Šumavu (rezy: 16.03.2007, 18:41:18 - x)
mě zítra čeká ta nejdemoralizovatelnější práce jakou znám. Schválně jestli někdo uhádnete o jakou práci jde. Inu blbá práce blbé slovo. Mám na mysli hodně ale hooodně práce a žádný viditelný výsledek.

[99 rezy, že vy jste se rozhodl uklízet...:)) (Rpu?: 16.03.2007, 18:49:16 - x)
Šumaváku, hlavně ať ho seženeš!

[100 no, so vol\'aký (Šumavák: 16.03.2007, 19:13:18 - x)
nasraty !!!
Taky táhne studený vítr, vypadá to, že jaro skončilo.

[101 Není všechno náhoda, (Feministka: 16.03.2007, 19:28:12 - x)
určitě ne kauza Čunek. A protivníky vidím na straně Pravdy@Lásky podpořené Velikou Evropou. Je to blbé, ale věřím mu. Hon na něj je neuvěřitelný. Omlouvám se za trollování.

[102 Feministko, proč trollování? (Jirka původní: 16.03.2007, 19:39:50 - x)
K Čunkovi , asi toho ví nejvíce Martin tt a Jura P..... jsou od fochu. Já koukám jako blázen , co se kolem něj děje

[103 Šumaváku, (Anka: 16.03.2007, 19:50:10 - x)
představ si, že by všechno fungovalo, jak mělo, vždyť by ses za chvíli otravoval. Ne, promiň, držím pěsti.
Feministko, že Vy jste trolla neviděla? :-))) Ten vypadá ale docela jinak, Vám to sluší.

[104 Jirko původní, (Feministka: 16.03.2007, 19:56:21 - x)
trollování proto, že sem píšu tak 1x za měsíc, a asi to, co ostatní pravidelně přispívající tolik nezajímá. Ale vážím si tohoto blogu jako otevřeného, pravicověji založeného. Máte pravdu, Martin-tt(omluva za komolení nicku) sem k Čunkovi od začátku psal podle mě nejinformovaněji. A já teď mám dost pocit ohrožení z toho, co se děje - co jsou média schopna udělat, a kolik lidí na to skočí...

[105 Čunka nesnáším! (skimic: 16.03.2007, 19:59:28 - x)
... je divnej, při pohledu do jeho očí mám pocit že vidím skrz hlavu, malej okresní šíbr konjunkturálně vymrštěn vzhůru.
Ale to, co se kolem něj děje je neuvěřitelný a hnusný. Nicméně nic nového v kotlince.

[106 Mě by zajímalo, (martina: 16.03.2007, 20:02:39 - x)
jestli ty dvě redaktorky LN byly navedené nebo úplně neschopné. Kdo dnes viděl tiskovku města Vsetín, udělá si na tu jejich slátaninu obrázek sám.

[107 Děkuji, Anko, (Feministka: 16.03.2007, 20:08:19 - x)
za podporu. Neumím ji moc přijímat, ale moc mě to od Vás potěšilo. Nehodlám to s příspěvky přehánět.

[108 dobrý večer (divana: 16.03.2007, 20:19:33 - x)
víte, co je hned po stěhování nejnepříjemnější? malování. naštěstí děti jsem v jejich útlém věku dostatečně řezala a šikanovala, takže nyní povyrostlé, vcelku ochotně sami se do malování kuchyně pustily. ještě že jsem je neutoukla :-)))

[109 >> Feministka (dvd: 16.03.2007, 20:23:10 - x)
Skutečnost trollování není dána frekvencí ale amplitudou. Takže NEJSTE troll.

[110 Vodní starosti - toho jsem si užila! (Dana: 16.03.2007, 20:37:46 - x)
A doufám, že ten minulý čas je správně.
Šumaváku - pokud je o čerpadlo rok staré, je určitě ještě v záruce. Na čerpadla dávají prodloužneou lhůtu, nejčastěji 3 roky - alespoň já to tak u mé v lednu montované nové ponorky mám. A zákonná záruka je 2 roky. Já vím, poruchu to neodstraní, ale...

[111 >> dvd (Feministka: 16.03.2007, 20:40:03 - x)
Díky, to se mi ani nesnilo, že bych nemusela být trollem. Frekvenci tímto zvyšuji a amplitudu snad nechám v klidu, když řeknu, že Čunek mi na druhej pohled nepřipadá divnej, a když řekne něco ve smyslu \"neodstoupím, protože vím, že jsem nic neudělal\", tak mu věřím...

[112 ver (jasan: 16.03.2007, 20:42:56 - x)
a vira tva te uzdravi...

[113 Jasane, (Feministka: 16.03.2007, 21:07:16 - x)
jsem ateistka a docela skeptik, ale Čunkovi to, co řekl, věřím. Od začátku té kauzy, a zatím si nedovedu představit, že se až tak mýlím... Čas ukáže, snad.

[114 Feministko (jasan: 16.03.2007, 21:08:34 - x)
ja jsem neutral....

[115 OT - YES - owner of a lonely heart (skimic: 16.03.2007, 21:15:42 - odkaz - x)
se musím podělit o versi 1983
:)) omluva

[116 Dobrý podvečer, (PeS: 16.03.2007, 21:25:50 - x)
můj dojem je, že je to akce, která se \"někomu\" náramně hodí...
Já noviny nečtu, ale při cestě metrem se jeden neubrání, aby sem tam nezahlédl nějaký ten titulek. No a vypadá to, že pokud se zrovna neprobírá sebevražda Svobody, tak se probírá Čunek. Možná proto, aby se náhodou někdo nezačal zajímat, co že to povídalo Kato kolem Grippenů, jak že to bylo s nákupem Pandurů a podobné vlezlé otázky. Takže úkol dne je skloňovat jméno Čunek ve všech pádech pro ty zvídavější, na ty prostší povahy holt zas zabírá ten Svoboda...

[117 vyhodou viry (: 16.03.2007, 21:34:01 - x)
je ze nepotrebuje argumenty.

lepsi nez vira je ale profesionalni a neuplatna policie.

Cunek je okresni sibr, ktery holt tenkrat nepredpokladal, ze se stane vicepremierem. Kdyby to byval vedel, tak by byl opatrnejsi.

[118 Feministko, není zač. (Anka: 16.03.2007, 21:34:08 - x)
PeSi, on tenhle způsob \"novinařiny\" je nejjednodušší. Někdo něco vyslepičí a textík je hotový. Mě by třeba víc, než co všechno ještě Čunek udělal, neudělal, zajímalo, jestli má Béém zmapované, jak je to v olympijských městech s návratností investic? Jak to probral s vládou. Nebo proč Bursíkův oheň pomsty docela minul ředitele ČEZu, nebo jak je možné, aby se s BISky stala PISka.

[119 Už jsem to (Foundryman: 16.03.2007, 21:39:19 - x)
tu dříve psal - aby někdo dával úplatek takovým způsobem (výběrem z oficiálního firemního konta) musel by být silně mentálně nedostatečný.V tom případě by patrně nemohl být stíhán z důvodu chronicky snížené příčetnosti. Pominu-li Čunka, zaráží mě, že všichni zapomínají na stranu údajně uplácející.

[120 bozicku (: 16.03.2007, 21:41:14 - x)
o olympiadu preci nejde, jde o nominacni proces - na to se bude muset utratit mnoho desitek milionu, platit propagacni firmy, jezdit na prezentace, platit konzultantu/lobbystum... Neuspech bude mit pro nekoho cenu zlata!

[121 ano, nejde, jistě že nejde (Anka: 16.03.2007, 21:44:26 - x)
o to se nepřu.

[122 Ano, přesně tak. (PeS: 16.03.2007, 21:48:41 - x)
\"lepsi nez vira je ale profesionalni a neuplatna policie.\"
Tak tak, za devatero horami, za devatero řekami a za velkým černým lesem bylo jedno království a tam měli profesionální a neúplatnou policii... A jestli neumřeli, tak ji tam mají dodnes...

[123 Rezy (ad 18:41:18) předpokládám, (Loki_F: 16.03.2007, 22:08:45 - x)
že jde o výroční oprašování vaší ŽD...? };D)

[124 Ad \"vyhodou viry\" (Feministka: 16.03.2007, 22:12:02 - x)
Nevím, kdo toto napsal:
\"Cunek je okresni sibr, ktery holt tenkrat nepredpokladal, ze se stane vicepremierem. Kdyby to byval vedel, tak by byl opatrnejsi.\"
Naopak si myslím, možná naivně, že by se Čunek choval stejně.
Jinak je pravděpodobné, že se touto kauzou kryjí jiné věci, jak psal PeS, ale kdo ví, co bude nakonec důležitější.


[125 O malování (Pavel Kořenský: 16.03.2007, 22:18:07 - Mail - x)
mi prosím nemluvte. To u nás vypukne zítra a pár dnů to potrvá.

Ještě že u nás maluje moje drahá s pomocí tchyně a já jsem byl vyslán s dcerkou do ZOO abych nepřekážel.
Ale další dny si to ještě užiju :(

[126 Feministko,, to je ta amplituda! (Šumavák: 16.03.2007, 22:20:14 - x)
Napsal to troll.

[127 Jinak s počítači (Pavel Kořenský: 16.03.2007, 22:30:09 - Mail - x)
a lidmi kolem nich je vážně někdy legrace.

Dneska jsem se konečně dokopal k tomu, abych zkusil nainstalovat na tu novou mašinu můj starý grafický tablet Wacom, který mně již mnoho let věrně slouží.

Stáhnul jsem si nejnovější drivery pro WinXP 64bit, nainstaloval a ono to nefungovalo. Po nějaké chvíli laborování jsem to vzdal a podíval jsem se do textového souboru s dokumentací k tomu driveru. A vida, oni tam píšou \"Only USB version of tablets is supported under Windows Vista 64bit and Windows XP 64bit\".

Což mně poněkud dožralo, takže jsem poslal mail na jejich technický support a po chvíli jsem tam i zavolal, co že to má jako znamenat a jestli si ten jejich celkem kvalitní a mnoho let fungující hardware v ceně mírně ojetého osobního vozu mohu nabouchat do špic ?

Hrozně se omlouvali, ale celkem pevně a trpělivě mi vysvětlovali, že sériový tablet opravdu, ale opravdu nemůže fungovat na 64 bitovém Windows systému a dokonce mně přepojili na někoho, kdo mně technicky vysvětloval, proč je to nemožné.

Takže jsem s díky zavěsil, v mailu jsem si přečetl další zdůvodnění od fundované osoby z technického supportu, že sorry, ale fakt to nejde a driver nebude ani v budoucnu.

Už jsem nad tím skoro zlomil hůl a koukal jsem do ceníků, že nový moderní tablet mně bude stát skoro 20.000 (alespoň za ty roky o dost zlevnili).
Ale nedalo mi to a ještě jsem se brouzdal jejich firemním serverem kde mají uskladněné drivery ke svým zařízením. Zkoušel jsem postupně stahovat starší a starší ovladače až u jednoho z nich (verze 4.3x oproti aktuální 6.x) nebylo v doprovodném textu napsáno, že pro 64 bit Windows funguje jen USB.

Tak jsem to zkusil nainstalovat, zrestartoval jsem mašinu a vida, můj starý tablet zase funguje jako nový a dokonce pod Windows XP 64bit.

Holt to chtělo stáhnout dva roky starý driver který pochází z dob ještě předtím, než těm tabletům řekli, že pod XP64 z nepřekonatelných technických důvodů fungovat nemohou.
Takže to svému tabletu nebudu říkat a nechám ho tonout v blažené nevědomosti o tom, co je a není technicky možné. :)

[128 Ano, souhlasím, (AeroKarel: 16.03.2007, 22:31:43 - Mail - x)
ta Čunčí záležitost s IB Real, či jak se to jmenuje bude nejspíš hovadina. Ale to, že není schopen říci \"jo, to jsem si uložil ......\" naznačuje, že je buď úplně blbej (čemuž zase nenasvědčuje ledacos jiného, třeba ti zvládnutí cikáni), nebo že prachy byly poněkud černé, jen se netrefili do správného zdroje. Ostatně, podobně by to asi bylo s většinou komunálních politiků. Probrat takhle někdo Jančíka .... Ale ten asi moc dobře ví, proč se dál než na starostu necpe.

[129 proto jsem neutral (jasan: 16.03.2007, 22:35:22 - x)
obe strany se na muj vkus chovaji naprosto nesmyslne...
spise mne zajima to stare \"Cui bono\"?

[130 Pavle K., (Foundryman: 16.03.2007, 22:37:06 - x)
zářný příklad kurvítka, na které před těmi dvěma lety omylem zapomněli :-)

[131 Foundry, (Pavel Kořenský: 16.03.2007, 22:42:46 - Mail - x)
ano, přesně tohle mně napadlo a proto jsem dlabal ty staré verse z archivu.

Před dvěma lety prostě nějaký fous rozhodl, že sériový port už není perspektivní a proto se bude podporovat jen USB a uvolněné programátorské kapacity se nasměrují na tvorbu hezčích obrázků a podobných ptákovin.

Akorát, že tenhle přístup bych čekal u nějakého přehrávače MP3 za pár stovek nebo tisícek a ne u profi záležitosti, která tenkrát (tak 8 let zpět) stála přes 50.000 Kč.

[132 dnes jsem zapnula večer PC - (Dana: 16.03.2007, 23:01:41 - x)
a internet nejde! Prověřila jsem kde co - připojení bylo aktivní, všecko jak má být, jen se k mému PC nedostalo nic zvenčí. Spustila jsem všecky antiviráky, odchytila několik přišedších virů, smázla je,všecko jsem prozkoumala dva až třikrát..a pořád nic. Už jsem chtěla volat poskytovateli připojení -- když najendou - klika cvakla a internet se rozběhl. Zatím nepřišlo žádné vysvětlení, takže nevím, co to bylo...Že by dlouhé vedení a teprve došlo 13....:-)

[133 nic si z toho Dano nedělejte (AeroKarel: 16.03.2007, 23:20:44 - Mail - x)
já minulý týden připojil foťák k počítači, nic, něco viděl, ale nevěděl co. Druhý počítač taktéž. Měl jsem podezření na kabel, několikrát vystrčil, zastrčil, zkoumal možná místa zlomu, nic.
Druhý den, bez sebemenší změny na foťáku nebo počítačích vše fungovalo.
Snad jen staré \"komunisti zauzlili drát\" by to vysvětlilo, jen uzel tam nebyl.
Zcela od věci, víte o někom, kdo by poskytl jednoduchou radu stran daně ze mzdy? Pokud ano, aerokarel@atlas.cz

[134 Dobré ráno (martin tamtaky: 17.03.2007, 06:13:45 - x)
včera jsem před půlnocí upadl do debaty s německým provozovatelem potápěčské školy a krétským majitelem restaurace o skokovém zdražení v Recku po zavedení Eura. Zajímavé!
Pozdravuji, ještě jeden den zhoubné celodenní práce a ještě zhoubnější večerní stravy.

[135 Dobré ránko! (Rpu?: 17.03.2007, 06:24:09 - x)
martine, už jste viděl lepší příležitost, jak beztrestně zdražit? Vzpomínám si, jak před zavedením € v Německu obchodníci a výrobci šíleli, protože jim do posledního momentu nikdo nebyl schopen říct jaký bude přesně kurz DM/€. Nakonec všichni zdražili o něco víc - pro jistotu...:))

[136 Proč mi trpajzlíci dělaj čtverečky? (Rpu?: 17.03.2007, 06:25:47 - x)
Psala jsem to přímo sem.....(O_O)

[137 Dobré ráno, (PeS: 17.03.2007, 06:31:35 - x)
já totéž zažil v Německu, konkrétně v Berlíně. Největší sranda byla, jak někteří zhujeřelí Němci mi tvrdili, že to tak není - a přitom na cedulkách v supermarketech byla cena v Teuro i v Markách (vydrželo jim to tak půl roku, tihle dnes bědujou nejvíc...).
Tak si to tam užij a buď na sebe opatrnej, ale to ty bejváš...
Já dnes moc nebudu, budu se snažit aktivně doléčit zbytky chřipajzny... Už mě to irituje, už jsem chtěl bejt v pořádku. Tak spíše až zas večer.

[138 2 Rpuť (PeS: 17.03.2007, 06:35:17 - x)
Byla jsi kapke rychlejší - ale ta koincidence myšlenek je úžasná...

[139 PeSi, (Rpu?: 17.03.2007, 06:42:18 - x)
není lepší ilustrace pro, modroptákem zde uváděné, teorie, že stát (či Brusel, což jedno jest) by se do toho neměli plést...:)

[140 Dobré ráno (skimic: 17.03.2007, 07:42:32 - x)
... to následné zdražení po zavedení € by mi asi vadilo nejméně.
PeSi - proč nebudeš když si léčíš chřipajznu??? To se hodlᚠuvést do umělého spánku nebo mᚠkrátkej kabel?

[141 Do háje (skimic: 17.03.2007, 07:44:35 - x)
... proč mi to přímo z klávesnice píše čtverečky??? A na víc začalo pršet!!!

[142 Zajímavý článek v odkazu z bbc (skimic: 17.03.2007, 08:07:25 - odkaz - x)
Dva přední britší klimatologové /Hardaker a Collier/ kritizují své kolegy za přehánění v otázkách globálního oteplování. Domnívají se, že vyslovování závěrů bez vědeckých důkazů může poškodit kredibilitu klimatologů. Hollywoodizace počasí a klimatu může veřejnost mást.

Rozumím tomu tak, že nezpochyňují stoupající rpuť v teploměru, ale obávají se aktivistických závěrů. Dnes má být v Oxfordu na toto téma jakási konference.

[143 ježíši!!!! (skimic: 17.03.2007, 08:08:49 - x)
Stoupající \"rtuť\" samozřejmě!!! Omluva.

[144 skimici :))))))) hezkýýýýý! (Rpu?: 17.03.2007, 08:58:54 - x)
Aby mě náhodou Brusel nezabavil...:))

Já náhodou teď nestoupám, protože už mi kecátko funguje. V čem to vězelo, bůh milej ví, poléčovatel to též vzal stylem - tak zkusíme ještě tohle.... No a pak to najednou šlo, tak jsme to svedli na dítě (když u toho nebyla), že to blbě nastavila a byli jsme z obliga:))

ŠUMAVÁKU, až se vzbudíš, můžeš mi zkusit brnknout.

[145 Hezké sobotní dopoledne. (Dana: 17.03.2007, 09:05:01 - x)
Tak globálně se sice oteplí, leč místně, jak tak poslouchám zprávy, se očekává ochlazení a sněžení. Já tušila, proč jsem ještě nepřezula. No, nebudu tu zveřejňovat, že hlavně proto, že jsem nebyl schopná naložit letní pneu o zajet do servisu. :-) Tak se aspoň můžu tvářit, že jsem to čekala...Teda, pokud ten sníh přijde.:-)))

[146 Dobrý den, (martina: 17.03.2007, 09:12:36 - x)
včera o půlnoci na ČT2 dávali filmeček \"Antonín Novotný zv. Loutkář uvádí\". I Klaun Parafín vystupoval...

omluva za OT

[147 Hezké ráno vinšuji. (Anka: 17.03.2007, 09:16:35 - x)
martino, vzala jsi mi to z klávesnice. To vůbec není OT. A bylo to pěkný, že jo?

[148 Anko, (martina: 17.03.2007, 09:18:33 - x)
bylo, moc. Pohlazení, které je v tomto šíleném světě zatraceně potřeba.

[149 Ahoj! Tady je vichr, zatažíno, (Šumavák: 17.03.2007, 09:25:06 - x)
zima a vypadá to časem na sníh.

Jinak Němci,dokud měli marku, tak se těšili na EURO.
Když ho měli a zjistili co a jak, říkali mu TEURO.
no a letos, bůh ví proč,(kvůli Angele? :-) ):STEURO.

To jsou tři Ekonomické nepravdelníky na třech řádkách...

[150 Obyvatelstvo je ještě blbější, než jsme doufali, (Anka: 17.03.2007, 09:27:14 - odkaz - x)
si zřejmě myslí Paroubek:
\"Pokud by po mně na pražské radnici nějací kostlivci zůstali, byli by už dávno venku, protože chuť na straně ODS určitě nechyběla a v této zemi se trvale neutají prakticky nic.\"
Ppravdu si myslí, že by Béém na něj něco vyslepičil? Tse, tse...

[151 Skimici, díky za ty YES! (7:- )) (šakal: 17.03.2007, 09:29:16 - x)

[152 Šumaváku, (Anka: 17.03.2007, 09:33:54 - x)
u Tebe to vypadá časem na sníh, u nás na dráteníky. A báječně se zas globálně oteplilo.

[153 Rputi, (Modrý pták: 17.03.2007, 09:45:09 - odkaz - x)
jako pohádka je to s tím EUREM hezké, ale s realitou to nemá nic společného :-)). Oni ti obchodníci dávno dopředu věděli, jaký kurz bude. EURO/DM bylo dlouhodobě fixováno na kurzu 1, 95583 (koukal jsem na to číslo tolikrát, že jsem si ho zapamatoval). V tomhle byli ti obchodníci sami a nikdo jim to neodpáře. Nakonec proč taky. Obchodníci jsou chamtiví, spotřebitelé marnotratní a počasí je často špatné (pravil moudře M. Friedman). Ale zavedení EURA nemá žádný z výše uvedených faktorů na svědomí. Za to může někdo úplně jiný a tamti se tomu prostě přizpůsobili. A byli by idioti, kdyby tak neučinili. Nakonec ty politiky, co jim to EURO slibovali si zvolili chamtiví a marnotratní společně. Jenom to počasí je v tom nevině.
Dano, já jsem měl původně v úmyslu přezout až příští týden, ale nedočkavost mě tam dohnala včera.
V odkazu je článek, který potěší především šakala :-)))

[154 dobrejtro z pennsylvánské Sibiře (Dušan Neumann: 17.03.2007, 09:54:07 - x)
To Vám bylo martyrium : Letadlo mělo zpoždění, přistávali jsme do mlhy a mrznoucího deště se sněhem. První autobus mi ujel a druhý měl 2:45 min zpoždění. Na parkovišti v Allentownu jsem musel vyhrabat auto ze sněhu a doma před barákem pak zase vykopat pro ně chlíveček. Sněhu tu napadlo asi 35 cm a pořád padá. Je pět ráno a jdu si konečně lehnout...zdravím a vzpomínám

[155 Modroptáku, (Rpu?: 17.03.2007, 09:58:37 - x)
ono to tak dlouho, jak bylo potřeba nebylo a takývý ty pitomý řeči jako že to třeba bude jinak se taky vedly..... Moje spřátelená firma šílela už v létě, protože potřebovali zadat tisk katalogu, že aby to stihli - normálně ho vydávají už v září.
A že se jich spousta na tom přivila - no zda-li..:))

[156 Ježiš Dušane, to sis užil! (Rpu?: 17.03.2007, 10:07:55 - x)
Jsem zvědavá, co nám spadne tady...

[157 Modremu ptakovi (dvd: 17.03.2007, 10:26:31 - x)
Nechci byt jedovaty, ale kdo to na podzim stran prezouvani auta \"opacnym smerem\" mel poznamku o tom, ze by jeho fotka mela byt ve slovniku u pojmu \"timing\"? (Prezouvani jsem prave odlozil, i kdyz spise z duvovu jez tu uvedla Dana)

[158 Proboha ne (František I.: 17.03.2007, 10:33:17 - Mail - x)
Dobré předpolední. Rputi prosím ne, žádné padání. Já jsem ostříhal víno a broskve jsou před kvetením. Sníh ještě ano, ale ne mráz. To bych musel vytáhnout hadice a mlžit. Doslovně. Pomáhá to. Pane Neumane, soustrast. Na druhé straně si alespoň můžete gratulovat, že jste si zocelil nervy a utužil kondici.

[159 míváme čas od času služební debaty (šimon klein: 17.03.2007, 10:37:26 - x)
s kolegy od naší vooobrovské firmy-matičky z evropských poboček (A,D,F,Sp,I, Portg. apod.)a začali jsme je i soukromě cíleně zkoušet ze zkušeností přechodu na Eura......jejich zpětné pohledy na vývoj jejich soukromých financí a ohodnocení situace domácností vůbec byly a jsou dosti podobné a to i ve své výhružnosti: propad (především úspor) obvykle 30%, ale i až o 50 %....takže se na zavedení říšské měny připravuji duševně (investičně to bohužel neumím, resp. mě napadají jen marginálie) a utěšuji se, že - na rozdíl od mých rodičů v 1953 - o tom vím napřed....jasně, že to jsou rozdílné důvody vzniku ztrát, ale jaxi je mi dost jedno, přijdu-li např. o byt záplavou, potopou nebo požárem....

[160 Přesně tak, jak píše Šimon... (šakal: 17.03.2007, 10:54:07 - x)
Sofistikovaný špekulování nad tim, \"gdo za to může\" mi přijdou celkem ghovnu. Rozhodující je výsledek.

A podle mý blbý hlavy za to může ten, co to vymyslel - a měl by za to viset. Že to eště navíc dál někdo zneužívá, je na facky. Takže moje recepty na € sou dva: kandelábry a mokrej hadr do ruky (>:- |)

Jo...za ten vodkaz děkuju (7;- ))

[161 BINGO !!! (dvd: 17.03.2007, 11:11:04 - odkaz - x)
Viz odkaz.

[162 dvd, (Modrý pták: 17.03.2007, 11:18:30 - x)
jedovatej budeš pouze v případě, že ten sníh napadne :-)). Jinak moje fotka u \"timingu\" zůstane :-)).
Stran toho EURA bych ještě poznamenal. Společná měna za to fakt nemůže. Spojené státy jsou také měnovou zónou. Sice jim trvalo více než 150 let než se staly optimální měnovou zónou, ale jsou.
V Evropě je měnových zón mnoho. Napadá mě (netvrdím, že je je úplně první) Itálie. Nevím, jak dlouho už uběhlo, od té doby, co Garibaldi udělal z Itálie měnovou zónu. Pokud chce někdo tvrdit, že Sever a Jih už jsou na stejné úrovni, tak je pěkně prosím totální a neodvolatelný ignorant. Československo bylo také měnovou zónou, že ano a ukázalo se při dělení, že měnová odluka zase není taková potíž. Nota bene - máme s tím hezkou historickou zkušenost. Dělení Rakouska-Uherska a páně Rašínovo počin tvorby československé koruny, je zapsán zlatým písmem v učebnicích ekonomie.
Před zavedením EURA udělala jedna evropská země gigantickou zkušenost s vytvořením měnové zóny. Sjednocení Německa není z pohledu ekonomie ničím jiným než vytvořením měnové zóny. K čemu to vedlo mohli úplně všichni sledovat v přímém přenosu. Naprostá a totální destrukce hospodářství jedné země. Jestli tedy po těchto zkušenostech někdo vymyslel a zrealizoval jednotnou měnu pro naprosto odlišné země, s naprosto odlišnými ekonomickými strukturami, tak je naprosto ekonomicky \"jednoduchý a pomalý\". Jenže je velmi nejednoduchý a rychlý pokud jde o svůj POLITICKÝ záměr. PROTO chtějí stejné elity další a další unifikaci. SPOLEČNÁ měna VYŽADUJE společnou ROZPOČTOVOU politiku. Vinit obchodníky je opravdu, fakt, vážně naprostý nesmysl.

[163 ...a v čom \"bingo\"? §:- |) (šakal: 17.03.2007, 11:18:42 - x)

[164 Jen aby těch 1000 knih, (Šumavák: 17.03.2007, 11:20:32 - x)
proboha nedostal Altner jako vyrovnání z konkursu. To už by asi nerozdejchal....

Tak jsem si včera, kvůli tomu blbému čerpadlu zapomněl vzí večer prášky a dnes si připadám jako ty Werichovy kalhoty, co v nich byly \"moje zlaté stříbrné hodinky\"....

[165 přátelé, (šimon klein: 17.03.2007, 11:25:22 - x)
doporučuji poblikaci, avizovanou dvd, zakoupit v rámci sbírky na Muzeum hovadností a přesvědčit pana Vodičku o jeho umístění v prostorách hostince....
Poblikace by byla k dispozici hostům k nahlížení, což může způsobit v zásadě dva efekty, oba dva jsou ale pro nájemce Muzea multiplikativní: pokud bude sloužit pro obveselení, platí, že dobrá mysl - půl zdraví a takový Kunde toho víc vypije...v opačném případě (nevolnosti Kundeho) bude možno případný vomitní úkon ukonejšit vhodným digestivním pitím a/nebo další konzumací dobrého jídla, plašícího zlé dojmy - v obou případech jde o výhodu pro hostinského...
Osobně nabízím první závdavek 100 Kč.

[166 Nejen pro Šakala (František I.: 17.03.2007, 11:25:31 - Mail - x)
Modrý ptáku, velice děkuji za odkaz. Oba německé pány i Klause jsem si přečetl s chutí a sympatiemi.

[167 € a tak podobne (dvd: 17.03.2007, 11:41:22 - x)
Ono je to taky mentalitou. Já jsem zažil zavedení DM v roce 90 a byl to šok. V jistém saském městečku jsem si na jaře 90 dával kávu (a už to bylo Tschibo, kterého byly plné obchody) za 2 M. Ve Ffm stála stejná káva na stojáka 1 DM. V srpnu 90 chtěli za stejné kafčo v onom saském městečku 2,60 DM. --A při zavedení € jako oběživa jsem byl činný blízko Hannoveru, kde ten přepočet vcelku odpovídal onomu oficiálnímu kurzu. Ale cestou do Prahy jsem se někdy musel stavovat v Magdeburgu a tam tedy ceny v restauracích a kavárnách skočily o takových 10 % i více. (Na kávě v mé oblíbené kafírně se projevilo ještě více.) Když jsem se o tom zmínil svému kůrkodárci (copyright maYda) pravil s povzdechem: \"Na ja, das sind halt die neuen Bundesländern.\" Z toho pohledu si myslím, že to zavedení € může být u nás docela sranda.
Aby mně bylo rozumněno: ty skutečné problémy zavedení € vidím někde jinde ale i tohle může být politikum.

[168 Dienstbier připraven (skimic: 17.03.2007, 11:42:04 - odkaz - x)
... vždy připraven. Ať už jdou do háje :-(

[169 S tou knihou (martina: 17.03.2007, 11:42:50 - x)
se budou dobře podepírat nohy od stolu

[170 skimici, (šimon klein: 17.03.2007, 11:48:26 - x)
to je větší síla, než jsem čekal......opakuji: žádnej vesmír, ale lidská ješitnost je nekonečná....ale možná to bude mít vliv na snížení ceny piva, případně bude v hradní kašně zadarmo....potkat takhle prezidenta u kašny může být docela tůristickej trhák...

[171 Tak podívejte, skimici, (Anka: 17.03.2007, 12:00:01 - x)
určete se místo a čas, kdy dostanete ode mě na kokosku. My si tu užíváme nebeské soboty, chleba kyne, stejně jako škvarkové placky, kyselo je hotové, bábovka půjde do trouby a Vy na nás s tím závislákem.

[172 Ježíši... (František I.: 17.03.2007, 12:03:11 - Mail - x)
Ježíši, to je hrozné. A nejhorší je, že to pan bývalý ministr zahra. myslel vážně. Opravdu, je to síla.

[173 Františku, klid! (Kuk: 17.03.2007, 12:09:20 - x)
Zas asi nebyl v kondici.

[174 AeroKarle - (Dana: 17.03.2007, 12:26:33 - x)
dotaz jsem si přeposlala do práce, v pondělí prověřím a odpovím. :-) Pardon za OT.

[175 Anko (skimic: 17.03.2007, 13:22:06 - odkaz - x)
ad Anka: 17.03.2007, 09:33:54 Co to jsou ti dráteníci?

Mmch - ta varianta s panem Dienstbierem je tak absurdní, že by mohla vyjít. Šimone, s tou ješitností si myslím, že jste to trefil naprosto přesně.
Neštěstí však není konec - na DNES perlí Kato, cítící se uražen Janouchem. Prokrista kdy už ta garda půjde do háje. Nic není horšího a nenadělá víc škody než hyperaktivní snaživec.

[176 (Tomáš Haas: 17.03.2007, 13:54:47 - x)
Když padají dráteníci, Skimici, je to zlý. Déšť se sněhem, vítr, zima. A Anka to přehání, nebudou to dráteníci, jen normální březnové počasí. S trochou deště.
Stará garda do penze nepůjde, dokud jí tam nepošlou voliči. Takže jsem skeptik.

[177 Skimici, viz odkaz (Šumavák: 17.03.2007, 13:57:13 - odkaz - x)
a když se jich najednou ve vesnici sešlo víc( to víte, oni tenkrát žádnou EU roadmap neměli...) tak se říkalo: jako by z nebe padali.
Jinak to znamená více méně totéž, jako dyž \"padaj sedláci\" - velké, těžké, vyžrané, sněhové vločky.

Ovšem když \"padaj trakaře\" tak je to spíš silný déšť s kroupami....

ale to určitě bude velmi místní.....

[178 Dobré pozdější poobědí, (Jirka původní: 17.03.2007, 14:32:32 - x)
včera jsem šel utužit zdraví a dneska jsem se nemohl vykopat s postele.....no kouknu a von zase Paroubek a na křídě...No přátelé, přimlouvám se za to ,aby se nekupoval. Jak jsem se dotazoval z křídového papíru prý nejde ubalit cigareta a ani jinak použít. Tak na co sakryš by vám byl?
Na Dunaji fouká, je odporno. A doufám, že nezačně u Lokihio a Skimice být mrazivo...pomrzli by nám všechny třešně, višně, meruňky, už mají nalité pupeny...po loňské totální neúrodě by to byla katastrofa.

[179 pane Haasi (skimic: 17.03.2007, 14:34:03 - x)
... ach ano, neuvědomil jsem si. Voliči.
Když to tedy nejde do pense, tak si alespoň dovolím soukromě je virtuálně poslat zcela jinam :))
Šumaváku, ty tváře, vždy když projíždím Chanovem, akorát ty klóbrce nenosej. Co vím, tak dráty sbíraj dodnes, při opalování izolace to ale dělá děsnej bordel :))

[180 Chcete-li někdo zbohatnout ...... (AeroKarel: 17.03.2007, 15:21:55 - Mail - x)
Attention.

With a very desperate need for assistance, I have summed up courage to contact you. Presently
working in Iraq with an International Aid Organisation that I will disclose to you later,
I found your contact particulars from webpage.

I am seeking your assistance to evacuate the sum of $8,500,000 ( Eight million, five hundred
thousand dollars) all in US$100 bills out of here to a safe country , in as much as you
can assure me that my own share will be safe in your care untill I complete my service
here. This is no stolen money, and there are no dangers involved.

SOURCE OF MONEY:

During the war, Some money in various currencies was asked to be packed in barrels with
piles of weapons and ammunitions at a location near one of Saddam,s old palaces during
a rescue operation, and it was agreed by all party present that the money will be shared
amongst us, this was quite an illegal thing to do, but I tell you what? no compensation
can make up for the risks we have taken with our lives in this hell hole.

The above figure was given to me as my share, and to conceal this kind of money became
a problem for me, so with the help of a female UN contact working here , whose office
enjoys some immunity, and was able to get the packages to a safe location entirely out
of trouble spot, where they have been for the past 11 months, who of course did not know
the real contents and must not know, but believes that they belong to an Asian American
who died in an air raid, and before giving up, trusted me to hand them over to his business
associate in Europe.

I have now found a secured way of getting the package out to Europe for you to pick up,
and will discuss this with you when I am sure of your sincerity in this. I shall be compensating
you with 2 Million Dollars on final conclusion of this project, while the rest shall be
for me.Your share stays with you while the rest shall be for me for investment purposes.


One passionate appeal I will make to you is not to discuss this matter with a third party,
should you have reasons to reject this offer, please destroy this mail as any leakage
of this information will be too bad for me.

I do not know for how long we will remain here, and I have survived 2 suicide bomb attacks
by the special grace of God, this and other reasons I will mention later has prompted
me to reach out for help, I honestly want this matter to be resolved immediately.

If this proposal is acceptable by you,indicate your interest with the fellowing items.Your
name and address, Your personal telephone/fax number. Complete Mailing Address, The name
you want us to use as beneficiary of the package.do not take undue advantage of the trust
I have bestowed in you,

I await your urgent mail,

Respectfully,
Mr M. Alasaad
mohammadalasaad@aol.fr
malasaad2@aol.fr

[181 Tak se nám ochlazuje... (Šumavák: 17.03.2007, 15:28:40 - x)
Pojďte nahoru, podívat se jak to bude pokračovat !

(jsem si včera večer chvíli četl jednu diskusi na NP a pak z jedné vody načisto napsal tento text!)

[182 Dano, díky předem.. (AeroKarel: 17.03.2007, 15:30:52 - Mail - x)



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: