Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Čtvrtek, 22.03.2007

Pilné včeličky s královnou...

aneb: EU- Summit bude !

Když jsme u toho jara a včeliček (o roztočích destruktorech ani nemluvě) tak mě při poslouchání zpráv napadá také jeden veliký úl, ve kterém pilné včeličky makají, až to hezké není.

50 let.

A bude se slavit !
A budou se přijímat slavnostní gratulace!
A budou se přijímat závazné deklarace !

A včeličky jsou tak pilné a pracovité, že k tomu ani trubce z jednotlivých zemí nepustí. A královna to rozhodla, královna to potvrdí !

Zachytil jsem během dne pár zpráv a pak potvrzení v ČT (ZDE* , ca od 18. minuty), že se má na weekendovém Summitu schvalovat ( podle platných pravidel EU jednohlasně, že) deklarace o dalším vývoji a směrování EU. Za účasti hlav států.

Jako velmi zneklidňující shledávám, že přestože na této deklaraci měly všechny státy spolupracovat, do středy ten návrh do ČR nedorazil. Natož aby se Brusel zajímal o naše stanovisko. Zahradil psal a poslal protestní dopis. Odpověď předpokládám, přijde v pondělí.

V září.

Takže vláda neví co tam bude a nemůže dát presidentovi mandát k jednání. Pominu-li pominuté poštěkávání nejmenovaných zelených, že president není dostatečně kvalifikovaný pro zastupování ČR a musí na něj dohlížet (podle jejich přání) Schwarzenberg a některé další procedurální věci, vkrádá se mi pár otázek:

 — ten návrh k vyjádření ( o nějaké spolupráci na přípravě vůbec ani nemluvě!!) jsme nedostali jenom my a nebo i další země? Kolik a které ??? Co tomu říkají ?

 — Zaorálek a Bursík ho znají ??? Podle jejich vystupování soudím , že ano. Nebo se mýlím ?? Já jen, aby se náhodou nevyvalilo, že to Bursík schválil za vládu a Zaorálek za PS PČR......

 — Presidenti se sice zúčastní slavnostního podpisu, ale prý jenom jako diváci ! Že prý (asi pro jistotu) to podepíše Merkelová, předseda EU-Komise a předseda EU -parlamentu a tím to bude pro všechny závazné......???
....
....


Já bych teda věděl, jaký mandát k jednání by vláda měla na tento summit dát presidentovi:

Aby tam projednal, že takhle se nejedná a že tudy cesta nevede. To že je nejkratší cesta k rozbití EU. A že tento přístup bereme na vědomí a že nám to tedy velmi, ale opravdu velmi! usnadnilo rozhodnutí o americké raketové základně.....A zakázal bych mu tam cokoliv podepisovat. I když doufám, že zrovna tohle by bylo zbytečné, není Gross.

A já nejsem vláda. Jen takovej slabounkej, malinkej vox populi.


A tak se ptám s tím Polákem... jak von se jen ..??... jooo, už vím!

se Sienkiewiczem: Quo Vadis EU ??


PS.


Víte, že polovina Němců chce EU přibrzdit?
- že více než čtvrtina si jich myslí, že EU jim víc škodí než prospívá....
- že spoustě se myšlenka EU sice líbí, ale praktická politika EU úředníkůa politiků už ne?
- že 41% si jich myslí, že EU má příliš velký vliv na rozhodování v Německu?
-že 46% si jich myslí, že integrace EU jde moc rychle kupředu
- že 44% dotázaných míní , že za zhoršení jejich životních poměrů může EU
- a že jen ve Španělsku bylo 50% dotázaných toho názoru, že vstupem do EU se jejich životní podmínky zlepšily...?

Další výsledky průzkumu ( německy ) jsou ZDE* . Ale to já jen tak, na okraj, že by měla Angela doma také co řešit......

 

PPS.

Nevíte proč, kvůli jaké asociaci, já si na toho Sienkiewitze vzpomněl?

Asi moc čtu ! ”

 ———————————————————————————————————————————-

Aktualisace:  22.3.2007 v 20:59 hod 

ZDE*   je odkaz na prohlášení vlády k Berlínské deklaraci.

 





Komentáře

[1 Kontrolou zjišťuji, že v tom (Šumavák: 22.03.2007, 01:13:38 - x)
odkazu přibyla na začátku reklama toho 00.Ale pak naběhnou ty zprávy.

[2 farma zvířat jak vyšitá (quetzal: 22.03.2007, 02:16:52 - x)
a už nastává fáze, ve které se dozvídáme, že

\"Jsou si všechna zvířata rovna, ale některá více než jiná.\"

Orwell by měl dostat nobelovu cenu za literaturu in memoriam, přestože se in memoriam nedává.

[3 Kurňa Šumaváku, tohleto smrdí (Loki_F: 22.03.2007, 02:43:03 - x)
nejen Sienkiewiczovým Quo vadis...
Mně to připomíná jistou dohodu z roku 1938 := \"O nás bez nás!\"

Jen se to bude jmenovat \"Berlínská dohoda\" };C
Zdá se, že ty EUnijní společné dějiny vezmou rychlý konec.

[4 Quetzale, co farma ? (Šumavák: 22.03.2007, 03:07:26 - x)
Velkofarma !!

Jo, Loki_F, kdysi dávno, jsme se ve filosofii učili, že společnost se vyvíjí po spirále, že se neustále vrací stejné věci, ale na vyšší úrovni... např. sukně ke kotníkům, po 30 letech sukně ke kolenům a po dalších 30 letech sukně po p...tedy minisukně.
Pak si pamatuji, že o Brežněvovo obočí se říkalo, že je to Hitlerův knírek, ovšem !! ..na vyšší úrovni. No a srovnání Hauptstadtu Berlína a provinčního Mnichova snad není třeba ani rozebírat....

[5 A včeličky jsou stále pilné! (Šumavák: 22.03.2007, 03:21:19 - odkaz - x)
\"Brusel\" včera, v první ze čtyř na letošek ohlášených vln,zahájil 399 řízení proti 27 členským zemím...od zadání úklidových prací, přes připouštění skotu v Rakousku až k francouzkým cenám cigaret....podrobnosti v odkazu!

[6 Ovšem Šumaváku (dvd: 22.03.2007, 06:10:51 - odkaz - x)
takovými banalitami jako jsou v odkaze se Evropská Mumie nijak nezabývá.

[7 Dobré ráno (martin TT: 22.03.2007, 06:21:44 - Mail - x)
zastoupím kocoura, aby se nemusel rozčilovat nad marností svého snažené a podivím se, jak může autor napsat, dokonce dvakrát:
\"Takže vláda neví co tam bude a nemůže dát presidentovi mandát k jednání.\"
To se pořád ještě neví, kdo vlastně a komu dává \"mandát\" (pověření) k jednání za tuto republiku v zahraničních věcech?

Šumaváku, když jsem četl předchozí příspěvek s diskusí, posteskl sis, že se Martin neozval.. Co mi zase ten Alzheimer zatajil? Co jsem prošvihl? Když tak i na maila.

[8 no a mám po službě, jen trochu kroutím hlavou (Dušan Neumann: 22.03.2007, 06:30:55 - x)
z dobrého rána s ČT chtěli vědět jak dopadl \"souboj\" Václava Klause s Al Gorem. Představa jakéhosi slovního zápasu Klause s gorem je absolutní z palce výcuc nezodpovědného novinářstva. O žádný souboj nešlo. Zopakuji, co jsem říkal. Kongres si k debatě o zásadních světových problémech vyžaduje názory vyhraněných osobností s různým pohledem na problém. Václav Klaus je jednou z nich. Nebyl přímo citován, ale jeho dopis určitě posloužil Hastertovi, který si ho vyžádal, jako podklad, v lepším případě jako opora. Za neamerické oponenty tam vystupoval jedině Bjorn Lomborg. Zcela jasně řekl. Nepopírám fenomen oteplování ani růst koncentrace CO2, jen si myslím, že AIDS a chudoba jsou daleko důležitější problémy lidstva, které navíc může úspěšně řešit. K oteplování může tak akorát přihlížet a na změnu se připravovat tak, aby přinesla co nejmenší škody..\" Gore tam vystupoval jako herec, spíše trochu jako šašek. Už jsem to popsal v předchozí hospodě, včetně toho, že se necítím povolán debatovat o problému na vědeckém základě. Ale spoléhám na svůj selskej rozum a zatím se to vždy osvědčilo...

[9 Dobré ráno..... (Jirka původní: 22.03.2007, 06:31:33 - x)
jo rovnější zvířata..........a nejen to. Šumaváku v našem \"podnikání\" to už není o zvířatech, ale o Velkém Bratrovi....jak z knihy 1984. Mimochodem, jsem nevěděl, že autor románu ho napsal v době, kdy umíral na ?rakovinu? po smrti své ženy na jednom velmi opuštěném místě bez tekoucí vody a elektřiny a napsal ji velmi rychle, musel spěchat , aby to stihl.
A věta...musel spěchat , aby to stihl...mne připomíná velmi překotné jednání co se děje teď. Obávám se , že mimo cestování se mnoho nezměnilo. Stále není volný pohyb osob, zboží a pněz...o službách se radši vůbec nemluvit. A to podle mne je hlavní věc co v EU má být. A nic jiného není potřeba vytvářet.
Bude to strašně velký pád na eunos a bude to hodně bolet.

[10 2 Šumavák (PeS: 22.03.2007, 06:34:28 - x)
Dobré ráno. Ke Tvému: \"Jako velmi zneklidňující shledávám, že přestože na této deklaraci měly všechny státy spolupracovat, do středy ten návrh do ČR nedorazil.\" - Ono totiž - ani nemohl dorazit... Připomínám - vyrazí-li prvního března 2007 spěšný posel (bruselský úředník) na mrtvém koni z Brusele do Prahy...
No a ke Tvému vývoji po spirále nezbývá než dodat, že Hegel, od kterého to všichni opisují, asi nepochopil rozdíl mezi spirálou a šroubovicí a že je pozoruhodné, jak se nynější EU stále více a více přimyká k idejím jistého Dr. Goebbelse. Ovšem na vyšší úrovni. Takže očekávám, že se zanedlouho objevěj analogie plakátů - \"Německo bojuje na všech frontách za Evropu\" a u nás v Čechách navíc známý plakát s Hradčanama - \"Zachvátí-li tě, zahyneš\", opět na vyšší úrovni. Příslušné internetové kampaně již byly zahájeny.

[11 Rputí axiom o ovládnutí druhého (Rpu?: 22.03.2007, 06:38:56 - x)
Hranice mezi spoluprací a ovládnutím se bortí ve chvíli, kdy ten větší řekne: „Musíš!“.

[12 dotaz na Dušana (onlooker: 22.03.2007, 07:07:55 - x)
Reuters píše, že i Lomborg jenom poslal stanovisko?

[13 Tak jsem zjistila, (Rpu?: 22.03.2007, 07:13:59 - x)
že stručná historie klimatu se už objevila i na Virtually - tuší někdo něco o tom, jak se to tam dostalo?

[14 Zuzano (martin TT: 22.03.2007, 07:28:50 - Mail - x)
Dědečková nekomunikuje?

[15 NAše novinářstvo (maYda: 22.03.2007, 07:51:40 - x)
přece nemůže připustřit, že si někdo vyžádal názor Klause.
popřeli by svoje vlastní tvrzení, že názory Klause nikoho v zahraničí nezajímají.

[16 martine, (Rpu?: 22.03.2007, 08:06:00 - x)
zatím ji nechci, holku, budit - takhle brzo. Ale to víš, že jí napíšu...:))
Ty Č. media se vysvětlily přes Tomáše, tak mě jen napadlo...
Na druhou stranu mě to samozřejmě ohromně těší. Přesně kvůli tomu jsem se s tím pachtila, že aby si to lidi četli a posílali...

[17 Hezké ráné vinšuji. (Anka: 22.03.2007, 08:19:37 - x)
Nemohu se kasat žádnými extra vědomostmi, nicméně si troufnu tvrdit, že \"Berlín\" je výsledkem mnoha skutků předcházejících. Ojrokomise vymyslela neuvěřitelné množství nehorázností a až na výjimky jí všechny prošly bez ztráty květinky. Začíná být ším dál zřetelnější, v kom a čem se vzhlíželi autoři myšlenky Eu. Snad aby začali jednat s Rusy o odkoupení Sibiře.

[18 Zuzano (martin TT: 22.03.2007, 08:24:33 - Mail - x)
tvůj úspěch mě taky těší, na druhé straně jsem profesionálně deformovaný a tak začínám přemýšlet, jak posuzovat souvislosti při citaci blogu.
Mezi základní pravidla patří uvádět, kdo to napsal, kde to bylo zveřejněno a kdy to bylo zveřejněno. Mají být stejná pravidla uplatněna i na články v blogu? A jak je to s citací komentářů? Atd., atd..

[19 martine, už jsme to vykorespondovaly. (Rpu?: 22.03.2007, 08:53:38 - x)
Poslal to tam zase Jakl - hodnej, stará se mi o publicitu. Jinak uvádět pramen by se mělo vždycky, pokud ho člověk zná. A pokud nejde o citaci typu \"představ si, že někdo řek\" a to řekněme ještě jen v diskusi na blogu. V prezentovaném textu už by to ale bez citace být nemělo.

[20 Ony Anglie s Francií věděly proč brblaj, (Rpu?: 22.03.2007, 08:55:19 - x)
když se Německo chtělo spojit....

[21 brejtro! (rejpal t&T: 22.03.2007, 08:57:22 - x)
Martine, protože se ptáš Ty, právník, tak ti zřejmě jde o názor nás, laiků: Takže za tohohle jednoho laika jehož právní podvědomí navíc bylo ovlivněno dlouhým pobytem v USA předkládám názor, že jako intelectual property, tedy duševní vlastnictví, článek v jakékoliv podobě požívá ochrany autorského zákona a že tedy autor(ka) by měl(a) být uveden(a) i v tom případě, že dal(a) i předběžný souhlas k publikaci. Takže česky: ano stejná pravidla by měla být, v mezích rozumu a slušnosti, uplatňována na blozích. Když pravím slušnosti, \"v mezích rozumu a slušnosti, tak tím myslím třeba známý citát \"jsou lži, zatracené lži a statistiky\" připisovaný Disraelimu, Churchilovi, Marku Twainovi a ještě několika lidem. Tam, když nevím najisto, uvádět autora nebudu a vykroutím se známým \"jak pravil klasik\". Pokud se ovšem k autorství přihlásám sám, tak se chovám jako prachsprostej zloděj, kterej krade okapy aby je prodal ve sběrně.

[22 Rputi, také Ti blahopřeji, (Loki_F: 22.03.2007, 09:16:38 - x)
protože je mi jasné, jak jsi musela \"sakrovat\", když jsi ten \"výcuc\" dělala... };D)
Takhle máš alespoň jakési zadostiučinění z toho, že to rozhodně nebyla zbytečná práce!
To si zaslouží nejméně jednoho pořádného panáka... };D)

[23 Loki, už dost! (Rpu?: 22.03.2007, 09:27:35 - x)
Pejchou pukám a otázka je, jestli tím nepříspívám ke zvýšení koncentrace CO2 v atmosféře...:))
Jinak děkan, samozřejmě...

[24 rejpale (martin TT: 22.03.2007, 09:28:54 - Mail - x)
děkuji za názor. Já, když se ptám, tak samozřejmě nejdřív sám sebe. Udělám si poznámečku, že tohle je zajímavý problém a že se k němu, až bude trochu víc času, zase vrátím. Už jich mám celou hromadu.

Tvůj přístup je logický a já s ním souhlasím - bývá zvykem nechlubit se cizím peřím. Ale uvidíš ten tarvas, když do toho zamíchám otázku úhrady za použití cizího díla. Tím samozřejmě nemyslím tuhle konkrétní autorku, ale případné komentáře, které se liší podle toho, jestli se za ten článek platí nebo ne.

[25 ještě k tomu medu... (skorostařík: 22.03.2007, 09:30:39 - Mail - x)
Lituji lidi, co nemají známého soukromého včelaře v dobré lokalitě ( to je také podmínka ) a jsou nuceni nakupovat med v tzv. řetězcích. Tam dodávají med výkupní společnosti, které nakupují v drobném od včelařů, a poté řežou všechen med bez rozdílu původu dohromady, vyextrahují z něho složky, které za drahé peníze prodají farmaceutickému a kosmetickému průmyslu, a ten ošizený zbytek vám prodají jako včelí med. Opravdový včelař vám je schopen zajistit např. květový med podle toho, z jakých rostlin pochází, třeba třezalkový nebo lipový, protože sleduje, která z rostlin zrovna meduje, a podle toho vybírá či doplňuje rámky s včelím dílem, tj. s plásty. Tzv. med lesní není z květů, ale převážně z medovic vylučovaných lesním hmyzem, např. různými mšicemi atd. Však je známo, že i mravenci si drží domestikované mšice, o které se starají a odebírají od nich sladkou šťávu - vlastně je dojí jako člověk krávy. Otázka obliby druhu medu je často výsledkem různých předsudků. Např. v Kanadě tamní spotřebitelé většinou odmítají tmavý lesní med ( ačkoliv Kanada s nesmírnými lesy má odpovídající množství lesních včelstev a tím zdroj tmavého medu) právě proto, že trpí předsudkem, dle kterého lesní med je vlastně z nějakých výkalů lesního hmyzu. Prostě nedávali ve škole pozor při lekcích o hmyzu. Takže Kanada vyváží tmavý a dováží z USA světlý květový med. Jo, apokud budete mít zájem o skutečně neošizený med v prvotřídní kvalitě, mohu zprostředkovat jakékoliv množství až do něklika tun ročně. jak jsem již uvedl, mám kamaráda, co má asi 120 včelstev v předhůří Jeseníků, v místě, které bylo již za I. republiky tamními Němci nazýváno Zlaté včelí údolí.

[26 Ještě k té lokalitě (skorostařík: 22.03.2007, 09:39:35 - Mail - x)
Podmínkou kvalitního medu je to, aby včela měla k sběru pokud možno nenarušené přírodní prostředí. Jinak shání náhradní suroviny, a dokáže vyrobit med vlastně z čehokoliv, z jakékoliv šťávy, která je trochu sladká. Např. i ze střechy čerstvě natřené kreozotem. Jenže ten med je pak skutečně rakovinotvorný a včelstvo po něm vymře. Místo, kde má včely kamarád, je dneska tak vzdálené lidem a jejich činnosti, že jediná známka přítomnosti člověka je jednou týdně obhlídka místního hajného při cestě po revíru. Zemedělská činnost se tam nevyplácí, pole s řepkou a pod. jsou přeměněna na louky, za které se berou dotace z EU. Zato místo vyniká bohatstvím divokých rostlin a bylin. Zejména jarní med odtud je nesmírně aromatický.

[27 pastovaný med (skorostařík: 22.03.2007, 09:51:05 - Mail - x)
se vyrábí tím, že se dá do mísy, trochu nahřeje ( tak do 30 stupňů C, a pak se vezme kus dřevěné kulatiny se zakulacenými konci, a med se tím začne pomalu třít. Tím se rozbijí krystaly a vznikne bílá pasta, která nestéká. Jinak dávat med do horkého čaje či vody je na nic, protože zahřátím přes 50 stupńů C se všechny jeho léčivé nebo jinak pro člověka užitečné složky spolehlivě zničí.

[28 Rputi, klíííd! Pokud opravdu nepukneš, (Loki_F: 22.03.2007, 10:06:37 - x)
což by znamenalo dodatečnou erupci metanu, je to proces neutrální a tudíž zcela ekologický!!! };D

[29 Ahoj lidi, (jura-p: 22.03.2007, 10:06:45 - x)
tak uř jsem zase na internetu. Byl jsem několik dní v Polsku a tam je situace ještě zmatenější než u nás. Akorát v postoji k EU jsou sebevědomější. Někteří kolegové byli skoro naštvaní, jak jsem si s nimi rozuměl.

[30 Berlínská deklarace je deklarace. (jura-p: 22.03.2007, 10:17:30 - x)
Příjmá se v podstatě jen proto, aby Německo mělo pocit úspěchu ze svého předsednictví, ve kterém se \"nepodařilo pokročit\" vůbec v ničem. Tu potřebu pokročit mají ti politici, co si myslí, že je třeba furt dělat nějaká světoborná rozhodnutí. Tato potřeba \"pokračovat\" je jednou ze základních věcí, na které EU nakonec skončí. Práce úředníků se totiž měří na to, kolik \"pokroků\" se za období učinilo. Proto tolik keců o tom, že bez ústavy se nedají dělat \"důležitá rozhodnutí\".

[31 Ano, ano, skorostaříku, díky! (Loki_F: 22.03.2007, 10:17:56 - x)
Ten včelař mi to takhle vysvětloval, ale já nedůvěřivec, jsem si myslel, že mě jen houpe, aby nemusel prozrazovat \"tajnou\" výrobní technologii! Ten med má skutečně takovou konzistenci, jak popisujete.
Můj pastrýc (vášnivý včelař) na něhož jsme tu včera vzpomínal, takový med nedělal, takže jsem byl na pochybách...

Vzpomínam si také, jak jsme se vždy se sestrou těšili, když nám \"strýc\" Cvach vzkázal, že se bude medovat. On nám totiž dával kusy plástve se seříznutými víčky, když je ukládal do medometu. To byla pochoutka. Chroustali jsme med i s tím voskem... jak medvíďata. };D
(Byla potom takové docela tuhá stolice.)

[32 juro-p (jasan: 22.03.2007, 10:24:25 - Mail - x)
to jste mne zase prilis neuklidnil... maje s Bruseli dost zkusenosti soudim, ze se i v nepodstatne deklaraci najde najaka ta Klausova \"zaklopka\"... a ze za par (mesicu ci let) bude jakysi EUrada hajit nejakou EUpitomost slovy.. \"vzdyt je to prece na zaklade deklarace....

[33 Loki (skorostařík: 22.03.2007, 10:42:11 - Mail - x)
pastovaný med je znám skutečně relativně nedávno, v dobách mého včelaření ve školním kroužku ještě o něm nebylo slechu, a vědomost o něm se rozšířila tak někdy před 20-30 lety. Tehdy to začal být na západě šlágr pro sportovce, pěstující jogging, pro běžkaře a pod. Vyráběly se malé tubičky s pastovaným medem, které takový sportovní pošuk měl po kapsách, a v případě, že pocítil při fyzickém výkonu slabost či hlad, vymáčkl do úst a bylo hotovo.

[34 Dobry den (skimic: 22.03.2007, 10:44:21 - x)
... Juro-p, zde musim souhlasit s Jasanem. Domnivam se, ze Eurospeak jakozto obecne kazdy politicky speak je primo urcen k tomu aby bylo lze formulovat jakekoliv apsteriori zavery dle momentalni potreby. Tedy - dle potreby momentalne silnejsi skupiny. Mam pouze pochyby, jestli jde o vedome cineni prefikanych politiku nebo jen obvykly prazdny vykon prazdnych politiku.

[35 Houby Cvach, Cvak! (Loki_F: 22.03.2007, 10:46:27 - x)
Z těch pitomých seriálů si člověk zpotvoří i příbuzného...

Jura-p(e): Na ZDF a Phoenixu jsem viděl záznam z vystoupení \"Andělíny Mrkalové\" na kongresu CDU. Byl to pohled pro bohy (tedy samozřejmě přímo pro mně

[36 Rputi, klíííd! Pokud opravdu nepukneš, (Loki_F: 22.03.2007, 10:54:32 - x)
což by znamenalo dodatečnou erupci metanu, je to proces neutrální a tudíž zcela ekologický!!! };D

[37 Loki - si mě uklidnil:)) (Rpu?: 22.03.2007, 11:07:06 - x)
Skorostaříku, jak ono se to jenom jmenovalo? Jako děti jsme to strašně rádi oblizovaly. Tuba stála, pokud mě neklame paměť, 2,50Kč a bylo to za ty peníze neskutečné množství dobroty.

[38 je to opravdu zneklidnujici (jako obvykle: 22.03.2007, 11:06:34 - odkaz - x)
Ale clovek by se mel radsi nejvic starat o vlastni kapsu a jak moc mu do ni strka ruce vlada:
Osklivi Labouriste:
http://svet.ihned.cz/c1-20726620
Pravice ceska (odkaz nahore).

[39 Pánové, (Rpu?: 22.03.2007, 11:10:42 - x)
kdyby v té deklaraci nebyl nějaký háček, tak by jí už klidně dali dávno přečíst. A proč to nemaj podepisovat prezidenti - jsem celá žádostivá......

[40 Teda trpajzlíci zatracení - mi ukousli takový kusanec příspěvku. (Loki_F: 22.03.2007, 11:11:11 - x)
Jura-p(e): Na ZDF a Phoenixu jsem viděl záznam z vystoupení \"Andělíny Mrkalové\" na kongresu CDU. Byl to pohled pro bohy (tedy samozřejmě přímo pro mně };D), když \"Andělína Mrkalová\" předváděla zoufalý herecký výkon - tajemným zaklínáním rukama, těla vlněním čarovala a zaháněla globální oteplování, CO2, Putina, Bushe, zemní plyn, ropu, uhlí, jadrné elektrárny, přivolávala duchy EUnijní EÚstavy, slzela sebedojata vlastním altruismem, empatií a velikostí okamžiku... Okázale a pateticky slzičku setřela.
Evidentně tam nacvičovala zaklínadla na Berlínský summit.

Když jsem zahnal ošlivý pocit kyselosti stoupající ze žaludku do hrdla, utvrdil jsem se v přesvědčení, že EUnije je v hazlu a to tak, že tuze.

Také Angelíny mi bylo trochu líto.
Kam zmizela ta cílevědomá, tvrdá a racionální politička, která dnes vystupuje jako zaklínačka několika polomrtvých slepýšů, snažící se posluchače přesvědčit, že to jsou nebezpečné kobry...
Tristní pohled.

Je čas nacvičovat pohřební řeč, než ji zpopelníme. Projekt EUnije zvolna mizí opřed našimi zraky v bahně byrokracie jako dům Usherů a z plotu k tomu havran kráká to své: \"Neverrrr morrre!\" (c) E.A.Poe. };D))))

[41 Loki_F... (jasan: 22.03.2007, 11:20:43 - Mail - x)
rad bych pokud by jste mel pravdu... ale v tom pripade tu USA zakladnu co nejdriv.....
Ale bez legrace - idealni by bylo takove rozvolneni EU v neco, co kdysi sepsal(nejen) Zahradil... ale bojim se ze \"umirajici kobyla kope nejvic\"........

[42 jasane (dvd: 22.03.2007, 11:27:13 - x)
jako \"evropský pamětník\" jsem zažil EHS, ES i EU. A nějak mi ten vývoj připomíná jedno německé úsloví: \"es kommt nichts besseres nach.\"

[43 Dobrý den. Beru to pořadě (Šumavák: 22.03.2007, 11:43:33 - x)
a po pořádku: Martine TT u těch vládních mandátů jsem měl zřejmě dát uvozovky...Mea culpa! To je kitát z ČT.Ale já to psal z jedné vody načisto o půlnoci....

Nepřehlédl a nezapomněl jsi na nic, ale já si u toho medu vzpomněl na objednání husí a kdyby ses býval byl ukázal, uvedl bych to: \" a že vidím Martina...budete někdo chtít husu? Martinskou !!
:-))))))

[44 martine, dík za zastoupení. (kocour: 22.03.2007, 12:06:09 - x)
Smlouvy samozřejmě sjednává prezident. A taky zastupuje navenek, což je širší množina než sjednávání. A k obojímu potřebuje v užším slova smyslu kontrasignaci premiéra, v širším slova smyslu souhlas vlády.

Co se té deklarace týče, nikdo v tuto chvíli ani nemůže posoudit, zda to je či není závazná smlouva.

Nemohu se vyjadřovat k té deklaraci, jen připomenu dvě bagatelní věci z mezinárodního práva (MP):

- MP mnohem méně než české právo bazíruje na formě. Třeba česko-německá deklarace je právně nezávazná zhruba z 99%. Zbytek je právní zavázek nevznášet vzájemně staré právní nároky. I proto musela ČN deklarace projít Parlamentem ... a je jedno, že se to nejmenuje smlouva. To podstatné je úmysl stran a určitost závazku. Klidně může vzniknout rukoudáním ...

- MP kašle na vnitrostátní předpisy, kdo smí zavazovat stát navenek. Vychází z toho, že i bez plné moci to vždy jsou hlava státu, hlava vlády a ministr zahraničí (a ve vztahu ke státu svého přidělení šéf diplomatické mise, čili teoreticky náš ambasador v Kanadě může Kanadě prodat Karpaty). Příklad: Stalo se v roce 1919, že se v Oslu sešli norský ministr zahraničí Ihlen s šéfem dánské ambasády v Norsku. Kecali a kecali, asi i nějaký ten čaj popili, možná i něco ostřejšího, a na závěr, aniž by se o tom s kýmkoli dalším poradili, podepsali přímo na místě formulovaný papír o dvou podstatných bodech:
- Dánsko nebude na Pařížské mírové konferenci více uplatňovat nárok na Špicperky, a
- Norsko nebude na Pařížské mírové konferenci více uplatňovat nárok na Východní Grónsko.
A tak se zase jednou stabilizovaly hranice.
Ale ne na dlouho, protože Norsko to později zpochybnilo, že Ihlen vůbec nebyl kompetentní něco takového podepsat. A tak se to na základě další dohody mezi Norskem a Dánskem dostalo až k Permanent Court of International Justice, což byl meziválečný předchůdce dnešního International Court of Justice (ten první fungoval v rámci Společnosti národů, ten druhý funguje od roku 1945 v rámci OSN). A Soud dal v roce 1934 za pravdu Dánsku, s tím, že je vnitřní věcí Norska, aby siuhlídalo svého ministra - on zastupuje Norsko, a smluvní partneři nejsou povinni zkoumat, zda je podle norského práva kompetentní - stačí, že je kompetentní podle mezinárodního práva. A tento tzv. Ihlen Case byl pzději kodifikován a příslušné pravidlo vtěleno do Vídeňské úmluvy o smluvním právu. Vedle ní samozřejmě funguje i ve formě mezinárodního obyčeje (obyčej zavazuje všechny státy, úmluva jen ty, kteří jsou její smluvní stranou).

A teď vztáhněte na Berlínskou deklaraci, Mnichov ...

Mnichov byl prohlášen za neplatný ne proto, že Hácha nesměl, ale pouze proto, že byl přinucen ...

[45 Tady je znova ten odkaz na Lomborga: (Šumavák: 22.03.2007, 12:10:29 - odkaz - x)
Lomborga jse viděl na C-Span (Dusan Neumann: 22.03.2007, 07:39:30 )
což je kongresová TV.
Celá debata je na:
javascript:playClip v odkazu

[46 kocoure (jasan: 22.03.2007, 12:24:47 - Mail - x)
muze byt neco pravne zavazne pro CR, kdyz na tom neni nas podpis?

[47 Jasane, (kocour: 22.03.2007, 12:33:30 - x)
pokud pominu mezinárodní obyčej, tak samozřejmě nikoli.

Mezinárodní obyčej má dva konstitutivní prvky:

- usus longaevus, a
- opinio necesitas.

To první znamená, že je určité chování dostatečně dlouho dodržované, a to druhé, že je obecně považováno za závazné. Tím druhým se to liší od zvyklosti. Btw, až zhruba do přelomu 19. a 20. století se obecné mezinárodní právo opíralo z 99% o mezinárodní obyčej. Úmluvy (o diplomatickém právu, o smluvním právu, atd., atp., jsou až moderní vynález a z 90% přebírají dosavadní obyčeje).

Pokud někdo něco (nového) nepodepíše, tak to pro něj závazné být nemůže. Samozřejmě je mnohem lepší, aby dal explicitně najevo, jinak riskuje \"ale vy jste přeci nic nenamítali\", když to paní kancléřka s předsedou komise za celou EU podepisovali ...

Nic, raději už mlčím.

[48 P.S.: (kocour: 22.03.2007, 12:35:54 - x)
To, co se děje, opravd silně něco připomíná a hodně to smrdí, a asi není tak úplně náhoda, že to páchá rodačka ze Saska, východní Němka ...

[49 V odkazu je článek z LN (Šumavák: 22.03.2007, 12:41:53 - odkaz - x)
s některými pasážemi z té deklarace. Včera někdy odpoledne dorazila do ČR ( a Vondra mi to nehlásil... :-(( ).
:-))
Na mé úvaze to ovšem vcelku nic nemění, spíše ji to potvrzuje.

[50 Oprava odkazu. (kocour: 22.03.2007, 12:49:50 - odkaz - x)
No nic. Na toto je jediná možná odpověď, a jsem zvědav, jestli k ní český prezident a vláda najdou odvahu. Pokud ne, hodně mne zklamou, pokud ano, v Lidovém domě se poserou do vejšky, a nejen tam.

[51 jak si tak čtu ty útržky (larry: 22.03.2007, 12:53:45 - x)
a náznaky jak a o čem to v Berlíně bude/nebude, tak - pokud tam za nás pojede Klaus - lituji (byť škodolibě) spíš ty \"Europany\" (myevropskýlid) než nás. Může být docela veselo.

[52 A ještě jeden odkaz, (kocour: 22.03.2007, 12:54:44 - odkaz - x)
tentokrát na včerejšího Viditelného Macka.

[53 Kocoure, vždyť oni to (Šumavák: 22.03.2007, 12:56:27 - x)
dělají pro nás:

„Chtěli jsme zabránit zdlouhavé a pro lidi nijak zajímavé nejméně hodině, než by se všichni lídři podepsali,“ tvrdí mluvčí.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Myslím, že by Paroubek měl zvážit, jestli na ně nepodá trestní oznámení pro urážku 27 presidentů.....

[54 Šumaváku, naopak (larry: 22.03.2007, 12:58:51 - x)
Paroubek by to mohl tvůrčím způsobem převzít (že by se zvolil sám se \"Slávkem\" Sobotkou, aby zabránil zdlouhavé a pro lidi nijak zajímavé hodině sčítání hlasů :-)

[55 pardon (larry: 22.03.2007, 12:59:46 - x)
)

[56 hergot, ještě (larry: 22.03.2007, 13:00:20 - x)
.

[57 Teď hodně záleží na tom, jak se k tomu postaví další \"jejichž podpisy jsou zbytečné\"..... (Rpu?: 22.03.2007, 13:05:38 - x)

[58 Rputi (larry: 22.03.2007, 13:12:39 - x)
myslím, že Klaus - bude-li ve formě, což obvykle bývá - to stačí případně rozvrátit sám

[59 tedy (larry: 22.03.2007, 13:14:01 - x)
uzná-li to za vhodné a potřebné

[60 Já bych si ještě, ke slavnostnímu přípitku (Šumavák: 22.03.2007, 13:26:06 - x)
připravil krátkou řeč na téma: \"není radno začít stavět první patro, když nenám pevné základy a přízemí.Natož zdobit glajchu! Nejsou-li naplňovány ani základní čtyři svobody prvního pilíře, je velmi pravděpodobné, že stavba spadne......

pro ten případek, že by mě nepustili ke slovu, bych ji předem předal tiskovým agenturám.....

[61 glajcha (larry: 22.03.2007, 13:32:23 - x)
praví: základy jsou pevné!

[62 to je jako (larry: 22.03.2007, 13:33:42 - x)
most v Bílé paní

[63 drž (larry: 22.03.2007, 13:35:11 - x)
hubu a plav

[64 Zvláštní.... (Rpu?: 22.03.2007, 13:55:39 - odkaz - x)
Česko je jediná země Unie, jež se kvůli deklaraci dostala s Berlínem do střetu, protože Němci, kteří nyní vedou Unii, získali podporu Polska, jež donedávna mělo podobné postoje jako ČR.

[65 Rputi : říkají Novinky! (Šumavák: 22.03.2007, 14:05:47 - x)

[66 Šumaváku, (Rpu?: 22.03.2007, 14:08:04 - x)
já jsem žádostivá, odkud to šídlo vyleze....

[67 Já ani ne..... (Šumavák: 22.03.2007, 14:15:18 - x)
nějak to příliš koresponduje s druhým okruhem otázek, které jsem v úvodníku položil...... :-((

[68 říkají Novinky! (larry: 22.03.2007, 14:54:40 - x)
Věř, ale komu věříš měř!
(a teď na nás vyleze ta Bílá paní)

[69 ostatně (larry: 22.03.2007, 14:55:56 - x)
pokud se nemýlím, uložili ji nakonec na půdu dnešního Senátu

[70 Také by byla ještě jedna (Šumavák: 22.03.2007, 15:00:08 - x)
výzazně horší možnost ( viz.Kocourovo vysvětlení) a sice, že to Bursík se Zaorálkem projednali a Schwarzenberg EU schválil..... ale to doufám, že ne , že tolik cti v těle má.....

[71 cti (larry: 22.03.2007, 15:09:14 - x)
a soudnosti

[72 Sumavaku (jasan: 22.03.2007, 15:20:28 - Mail - x)
kdyby se na to nasel doklad...

[73 Z Berlína ovšem tvrděj, že taxt konzultován byl.....s kým, tedy? (Rpu?: 22.03.2007, 15:35:38 - x)

[74 To by mne taky zajímalo, Rputi. (kocour: 22.03.2007, 15:40:36 - odkaz - x)

[75 Vy mě nečtete ????? (Šumavák: 22.03.2007, 15:48:04 - x)

[76 Lidi, (martina: 22.03.2007, 15:50:13 - x)
vy tady malujete toho....čerta na vrbu, víte to?? Ani nahlas to nepište!! Bo co eště není, může se po..dodělat...

[77 Šumaváku (larry: 22.03.2007, 16:14:24 - x)
prosím, na koho se vztahuje to \"vy mě nečtete???\"? Jen abych si byl jist, zda jsem něco osobně nepřehlédl (či nepochopil). Dík.

[78 Šumaváku, čteme.... (Rpu?: 22.03.2007, 16:16:01 - x)
jen to tak melem dokolečka ve snaze se v tom vyznat - protože tohle páchne sírou.....

[79 juro-p (jasan: 22.03.2007, 16:19:49 - Mail - x)
nevi o tom neco sef vyboru pro evropskou (des)integraci?

[80 Laryy, no na Rpuť a Kocoura..... (Šumavák: 22.03.2007, 16:34:22 - x)
:-))))

[81 Pánové (František I.: 22.03.2007, 16:37:13 - Mail - x)
Na novinkách vyskočila odpověd Zahradila na německou aktualitu. Asi jim tam děláme hodně velké potíže. Já snad začnu mít toho chlapa rád.

PS. Pastový med se skutečně dělá tak, jak to Skorostařík popsal. Ještě jedno upozornění: Dávejte pozor na med v blízkosti obalovny nebo konzervárny. Už jsem ochutnal med pomerančový (utekl jim syrup) a bohužel také med s vlákny živice. Při nedostatku pryskyřice či voskového povlaku, který sbírají na pupencích a následně přidávají do medu i propolisu i živičným podle mého sublimátem. Když takový med dáte do malé sklínky a podíváte se krz něj proti světlu, uvidíte u dna se vznášet jemná černá vlákýnka. Asi to moc škodlivé nebude, je tomu dvacet let a jsem ještě tady, ale co kdyby.

[82 Sumavaku (jasan: 22.03.2007, 16:44:02 - Mail - x)
dostals mail?

[83 Já nevím, já byl v Polsku. (jura-p: 22.03.2007, 16:48:48 - x)
Vím ale bezpečně, že zahraniční výbor nic takového neprojednal. A Senát jako celek už vůbec ne.
Jo, vždycky hrozí od těch mlamojů z Brusele, že budou říkat: A na základě Berlína jste se zavázali. Ale oni si vždycky nějaké město vymyslí. Některá ujednání skutečně existují. Ale většinou je neznají ani ti, co ty jména měst tak jakoby mimochodem sypou jako argumenty. Už jsem je několikrát přistihl, že znají akorát ty jména měst, která používají jako magické formule zaříkávačů. Spoléhají na to, že lidi si budou připadat hloupě, když by se měli zeptat, co konkrétně a na kterém místě dokumentu z toho města je napsáno to, co tvrdí mlamoj.

[84 Jo, dostal..... (Šumavák: 22.03.2007, 16:50:15 - x)

[85 no juro-p (jasan: 22.03.2007, 16:54:25 - Mail - x)
to funguje porad stejne... co takhle vystoupit?

[86 A dodatečně musím pochválit Dušana, (jura-p: 22.03.2007, 17:10:30 - x)
za to, jak se nedal odchýlit otázkami toho hlasatele z televize. Ten prostě chtěl senzaci o tom, jak Klause nepozvali a ani je nenapadlo si číst to, co jim Klaus napsal. Ale Dušan se nedal.

[87 dobré odpoledne, (divana: 22.03.2007, 17:35:04 - x)
znáte tu písničku, jak je tam: jednou přišel dopis z vídně..
no a mě se to přihodilo včera. zajímavé je, jak je to stejná slina jako od mých kamarádek z německa. čím to asi je..
tak se podělím :
kdo zvolil tu vasi vladu? cteme v leptonu denne vase noviny, lide protestuji co maji jeste zdravej mozek a mysleni neb to je velke nebezpeci.nakonec jste ve spolecnosti eu to je jako jeden velky stat a bez eu dnes nikdo nevyzije a vubec ty male staty a topolanek si musi uvedomit ze dela miliony lidi nestastny a pred evropou je jak nej nejvetsi blb a je odepsanej. totis polaci po navsteve merklove se stahuji od raket a prisli na to ze je usa vydira tak couvaji.
ono hlavne za tim je klaus ten byl vzdy proti eu. europa nechce bejt zase rozpulena a eu si to nepovoli. totis amigosi vas jen vyuzivaji a zarazeji klin a nespokojenost mezi evropu ...

[88 Jasane, já jsem se ptal lidí (jura-p: 22.03.2007, 17:37:17 - x)
na potkání, v řadě článků v novinách, jestli četli, co schvalují, jestli si uvědomují, že v důsledku členství třetina lidí změní zaměstnání, protože jejich pracovní místa a celé obory zaniknou, jestli jsou ochotni měnit se. A oni se tak jako divně koukali, jestli jsem nespadl z višně, že se už konečně chtějí mít dobře, že se mnou o ty evropské peníze připravit nenechají. A dodnes je mnoho lidí i v ODS, kteří, když jim z EU řeknou, aby si stoupli tamhle ke zdi, proti té řadě vojáků s puškama, tak těm, co jim budou říkat, ať tam nelezou, budou vyčítat, že furt dělají nějaké potíže. Zrovna včera se nás na výboru sešlo osm. Čtyři z ODS. Nemohli nás přehlasovat. Já jsem navrhl, aby vláda nesouhlasila s tím, že Europol, založený mezinárodní smlouvou, se zruší a zřídí se stejný Europol, založený Radou, na který členské země nebudou mít vliv. A pro tento návrh hlasovali jen tři lidi. Když jsem se zeptal toho čtvrtého, proč jim to schválil, tak zamumlal něco o tom, že celá Evropa nás už bere jako rozvraceče a že na nějakém Europolu, co má mít právo zasahovat na území členských států bez jejich souhlasu, vlastně ani nezáleží, a že on se domnívá, že proti těm teroristům je třeba postupovat společně. Já říkal společně jo, ale tohle není společně, to je u nás bez nás. A on mi řekl, že já mám furt něco a šel pryč.
Nebo rozhovor s jiným, tentokrát nezávislým. A uvědomuješ si, jak nám ta EU pomáhá, říká on. Já na to, že nevím nač naráží. On, no kolik se opravuje silnic z pomoci z EU. Já na to, že pokud si vzpomínám, tak ani jedna. (Ve skutečnosti vím o opravách některých úseků, většinou stometrových, na silnicích blízkých polním v příhraničí.) Že na všechno jsou půjčky od Evropské banky, a ty se, pokud vím, musejí splácet. Ale mají nízký úrok, on vítězně ukončuje.

[89 no jako perlička dnešního dne (rezy: 22.03.2007, 17:42:00 - x)
objev: CO2 je karciogenní. Já se už nedivím ničemu. Jestli se tohle rozkřikne, tak je konec s dýcháním z úst do úst (mám na mysli záchranné práce...)

[90 2 rezy (PeS: 22.03.2007, 17:48:35 - x)
opravdu se nedivte... To je ta samá důkazová linie jako u dihydrogen monooxidu. Uvědomte si, že každý člověk, který má nebo měl rakovinu dýchal, a tedy přišel do kontaktu s CO2...
(a teď si přečtu, o co jsem zatím přišel...)

[91 co jsem tak dneska odsledoval (rezy: 22.03.2007, 17:52:23 - x)
lidé se začínají dělit na ty, co si už spočítali co je to ekologické běsnění bude stát a na ty co zatím nic netuší. Jen v příštím roce chce Bursík navýšit ceny dodaněním o cca 10 - 14 % a to může pro běžnou rodinu činit okolo 3000- 5000Kč ročně, záleží na formě v které tu energii odebírají.

[92 rezy, exituje i energie ozdravná - (divana: 22.03.2007, 17:57:26 - x)
mackofacka, bude se muset víc využívat :-)))

[93 jurop-p (jasan: 22.03.2007, 18:02:09 - Mail - x)
dik za informaci... koukam ze budeme muset trochu pritvrdit... a pokud jde o \"nase\" tak tuplem. Zrovna dnes si jich par podam...

[94 Hezký večer vinšuji. (Anka: 22.03.2007, 19:05:24 - x)
Tse,,kam se hrabe berlínská deklarace proti utrpení, které jsem teď zažila cestou domů, kdy jsem byla nucena dvacet minut poslouchat filosofické úvahy několika mírně ochmýřených mladíků.

[95 Anko, (martina: 22.03.2007, 19:09:44 - x)
kdo jsou mírně ochmýření mladíci? Ty jsi dělala taxi nějakým \"hošanům\" ???

[96 martino, (Anka: 22.03.2007, 19:12:04 - x)
ne, jela jsem sockou:-)

[97 juro-p (quetzal: 22.03.2007, 19:15:50 - x)
nejdřív off-topic - Uvědomuješ si, jak zní tvůj nick, když ho přečteš v pátým pádu? :) Nomen omen, ... nebo ne?

To, co píšeš o tom výboru je důkaz toho, že volení zástupci jsou sociologicky průřezem populace - ani horší ani lepší - tahle historka jen dokládá všeobecnou nechuť k logickému uvažování - \"co na tom, že to nedává smysl, takhle to říkali v televizi/na billboardu ...\" Ten Europol už je hotová věc, nebo ještě existuje naděje, že se někdo vzepře?

[98 Anko, (martina: 22.03.2007, 19:19:42 - x)
aha :-))) Tak hezký večer nejen Tobě :-)

[99 quetzale, (jura-p: 22.03.2007, 19:32:12 - x)
jsem si toho vědom. Ale, co člověk nadělá s historií. Tentokrát s historií dopisování na NP. Já tam psával strašně dávno, a to pod jménem a příjmením. Pak jako Jura, ale je to tak časté jméno, že se ztrácelo mezi ostatními Jury. Zejména si nás pletli s jurou - jurax@cosi. Tehdy jsme psávali i adresy. To byl takový kvalitní radikál. A jako takový nedbal na to, že jsem tam služebně starší. A tak jsem se začal psát jako jura-p. Oslovení juro-p (evropa) já nikdy nepoužil, páč si nadávám jako juro! On Jura sám o sobě je taky skotský ostrov, období třetihor a vápencové pohoří. On nakonec tvůj nick je bájný had i dohazovač z komické opery.

[100 A ostatně výborné pití. (jura-p: 22.03.2007, 19:39:59 - odkaz - x)
Mohu doporučit.

[101 Ohledně těch včeliček a medu, (martina: 22.03.2007, 20:45:50 - x)
jenom bych dodala, že tmavý med je většinou opravdu medovicový: včelky nasají v lese sladkou šťávu většinou od mšic. OFŠEM! Pokud meduje třeba taková jedle, pak je to med hodně dobrý, protože obsahuje i ty jedlové silice. Včelaři pak doporučují míchat tmavý med s tím světlým, nejlépe s tím pastózním...(nejlépe lipovým). Strýc choval asi 5 včelstv (??? včelstvo jako město??? měst=včelstv?). A já chodila do včelařského kroužku.
Možná starší včelaře zaujme jméno Stanislav Hodický...

[102 2 jura-p (PeS: 22.03.2007, 20:49:55 - x)
a ještě jsi zapomněl německo-francouzský region... Ale ten se vlastně jmenuje podle toho pohoří...

[103 martino (rejpal t&T: 22.03.2007, 21:15:53 - x)
podle mého česko-amerického fzdělání by to bylo včelstev, nebo v novočeštině Fčelstev, anžto nejsa Keltové spřežky samohlásek nevíme jak vyslovit.
A pro quetzala, opět s mým česko americkým přízvukem, pátým pádem od jura-p voláme jura-pe! podle vzoru pane.
Howgh, jak pravil dederonoameričan Pierre Brice, který to snad taky myslel upřímně. Aspoň ty modrý voči na to měl.

[104 Kurňa, nejsouce (rejpal t&T: 22.03.2007, 21:19:06 - x)
je plurál, snad

[105 Jde o to, (Rpu?: 22.03.2007, 21:34:47 - x)
zdali Jura chápe své označení jako nedělitelnou jednotku. A protože se dá důvodně předpokládat, že není svatou Starostou, pak je tedy pánem - tedy Jura-pem:))

[106 Tak jsem ten článeček (Šumavák: 22.03.2007, 21:35:50 - x)
doplnil, pro úplnost, o link na prohlášení premiera k Berlínské deklaraci.....

[107 No, když tak na tu Merkelovou koukám, (Rpu?: 22.03.2007, 22:02:57 - x)
tak bych řekla, že avancuje na předsedkyni Evropské komise. A pak nás potěš pánbůh.....

[108 2 rejpal (PeS: 22.03.2007, 22:04:32 - x)
no a tady jsi narazil na problém zmnožení - buďto jseš, teda nejseš, Kelt, pak nejsa (nikoli hejsa, to už vůbec ne), nebo jste výsosti použili plulár majestatis a potom tedy: nejsouce Keltové. Jedině snad, kdyby se nejednalo o plulár majestatis, leč kdybys trpěl rozdvojením osobnosti a ty jednotlivé půlky by se spolu nemohly dohodnout. Ale to bych Ti snad ani nepřál...

[109 Hele, (PeS: 22.03.2007, 22:09:03 - x)
nevíte proč furt píšu plulár místo plurál? Prstíky rychlé, neposlušné...

[110 Já nevím, (jura-p: 22.03.2007, 22:16:33 - odkaz - x)
jak mám ten svůj nick chápat. Já se v nickovědě nevyznám. Já jenom popsal, jak vznikl. A asi se to bude vyvíjet tak, jak to budete chápat vy. Já to nemyslel nijak, jen jako rozlišení.

[111 2 Šumavák (PeS: 22.03.2007, 22:18:07 - x)
jde Ti mail...

[112 PeSi, třeba seš Korejec (Rpu?: 22.03.2007, 22:20:30 - x)
a proto tenduješ k těm šikmovokejm. Ono totiž R a L je jeden foném a kupříkladu právě ty Korejci to vůbec nejsou schopný odlišit.
Takže kdysi, když tu ještě místo Vietcongu študovali Korejci, přišel houfek šikmovokejch studentíků za mou matičkou a s klidem hlásili, že \"je posral soudruh XY\".

[113 Jo, a Evropu já mám rád. (jura-p: 22.03.2007, 22:20:40 - odkaz - x)
Mám ji rád v její rozmanitosti. Protože mám rád Evropu, vadí mi takové věci, jako je Evropská ústava. Já ve své Evropě nechci žádnou 4. říši. Kdybych Evropu rád neměl, tak by mi nějaká blbá ústava ani hovadiny z Brusele nevadily.

[114 Rputi, (Foundryman: 22.03.2007, 22:24:29 - Mail - x)
a posral????

[115 Juro, jde o to, jak xhápeš sám sebe, (Rpu?: 22.03.2007, 22:25:19 - x)
respektive nick. Máš pocit, že je to jedno slovo? Chraň pánbu, že bych ti chtěla vnucovat nějakou schízu, ale vědět bys to měl - tak...pro infomaci....

[116 2 Rpuť (PeS: 22.03.2007, 22:25:24 - x)
Jo, to by mohlo bejt tím... Jako s tím Číňanem v hotelu:
\"Poslal jsem vám postel\"
\"no, my máme sice postelí dost, ale i tak vám děkujeme\"
\"Ládo se stalo\"

[117 Rputi, (jura-p: 22.03.2007, 22:42:02 - odkaz - x)
spíše jako jura a to p jako příjmení. Takže vlastně dvě slova. Ale je mi to jedno. Je to jenom nick.

[118 Juro, (Rpu?: 22.03.2007, 22:44:27 - x)
pak by se to ovšem mělo opravdu mělo skloňovat Juro-pe....

[119 Na druhou stranu je ovšem fakt, (Rpu?: 22.03.2007, 22:46:03 - x)
že tady jseš Jura jeden jedinej, takže odlišovat není nutné.

[120 Ono na tý ústavě vadí hlavně to, (Rpu?: 22.03.2007, 22:55:23 - x)
že není pro lidi, ale pro Brusel.

Dobrou!

[121 A abych doložil, že mám Evropu rád. (jura-p: 22.03.2007, 23:10:23 - odkaz - x)
Tak pro ty, co budou mít plné zuby jednání v Bruseli, doporučím jednu hospodu v Bruselu. Takových je tam čím dál méně, jsou vytlačovány těmi ve skleněných barácích. Pro zajímavost jejich pivní lístek:Bel Pils 2.00
Blanche 2.50
Maredsous 6° 3.00
Lambic le verre 3.00
Lambic le litre 10.00
Faro le verre 3.20
Faro le litre 12.00
Grimbergen Double 3.00
Grimbergen Triple 3.50
Saint-Idesbald Triple 3.00
Saint-Idesbald Brune 3.00
Cuvée de Ciney Blonde 3.00
Cuvée de Ciney Brune 3.00
Leffe Brune 3.50
Leffe Triple 3.75
Moinette Brune 4.00
Moinette Blonde 4.00
Abbaye des Rocs 4.00
Chimay 7° 4.00
Chimay 9° 4.10
Chimay Blonde 4.50
Rochefort 8° 4.00
Rochefort 10° 4.50
Triple Westmalle 4.50
Orval 4.50
Moinette Brune 3/4 12.00
Moinette Blonde 3/4 12.00
Prior de Watou 3/4 12.00
Oud Zottegem Hergist 3/4 12.00
Chouffe 3/4 12.00
Gauloise 3/4 Brune 15.00
Hommelbier 3/4 15.00
Saint-Feuillien Blonde 3/4 12.00
Saint-Feuillien Brune 3/4 12.00
Bonne Espérance 3/4 17.00
Floreffe \"La Meilleure\"3/4 17.00
Abbaye des Rocs 3/4 17.00
Montagnarde 3/4 17.00
Zatte Bie 3/4 13.00
Helleketelbier 3/4 17.00
Saison Régal 3/4 15.00
Delirium Tremens 3/4 17.00
Vondel 3/4 15.00
Kapittel Abt 3/4 17.00
Liefman Kriekenbier 3/4 17.00
Liefman Goudenband 3/4 17.00
Framboise 1/2 6.50
Framboise 3/4 12.50
Kriek 1/2 6.50
Kriek 3/4 12.50
Gueuze 1/2 6.00
Gueuze 3/4 10.00
Vieux-Temps 2.40
Palm 2.40
Kasteelbier Triple 4.50
Duvel 4.00
Gouden Carolus 4.00
Cuvée de Koninck \"Bolleke\" 4.00
Bush Beer 12° 4.40
Triple Bornem 4.10
Witkap Stimulo 4.10
Pauwel Kwak 4.40
Charles V 4.00
Gulden Draak 4.00
Vieille Salme 4.90
Triple Karmeliet 4.90
Hapkin 3.70
Oerbier 3.70
Quintine 4.10
Duchesse de Bourgogne 3.50
Hommelbier 3.50

[122 juro (quetzal: 23.03.2007, 02:19:56 - x)
to by člověk 14-denní dovolenou jenom na to, aby je všechny ochutnal!!!

Někde jsem četl, že v Belgii se zachovalo nejvíc malých pivovarů. Čím to, že u nás všechny zašly? Je to snad tím, že málo chlastáme?



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: