Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Pátek, 27.04.2007

Zpěv kávy

aneb: melta občas nestačí.

 


Tak jsem šel včera dřív spát s úmyslem si pořádně před tím prodlouženým weekendem odpočinout.Počasí prý vydrží, nějaké lidi mám objednané, nějací přijedou bez objednání, spousta "běžné" práce mi ještě zbyla z týdne..... a k tomu přichází nová, jako třeba dnes navézt balíky sena, abych to nemusel dělat přes weeekend.

Záměr dobrý, bohulibý.....

Realizace: šel jsem před dvanáctou spát.Chvilku jsem se převaloval a pak usnul. Ve třičtvrtě na dvě začal Daník štěkat a já slyším venku rachot.Na cestě u ohrady dupají tři cizí koně.Tak šup, šup obléct a starat se aby moje koně zůstali na té své straně ohrady. Lehčí to bylo v tom, že to byli koně jiného chovatele než minule a ten se normálně stará, takže než jsem se dooblékl už přijel s lidma a začal koně chytat. Dobře to dopadlo a už ve tři jsem byl znova v posteli.

A znáte to:Petr usne sotva lehne.Sotva usne sen se zvedne.....no netrvalo to dlouho! V půl čtvrté mě zvedl nikoli sen, ale policajti s dotazem, jestli mi neutekli koně, že dostali hlášku......Je to od nich hezké, že?

Tak jsem pak dal zase veršík a v šest vesele hurá vzhůru do procesu.

A teď musím, na rozdíl od Tomáše Baldýnského — jak nás Rpuť upozornila — žádnou meltu, ale úředně nedoporučené kafe! Ta melta by mě na nohy nepostavila.

Tak jsem to dopil a jdu provozovat nový adrenalinový sport, jehož základní pomůckou je Massey Ferguson.

 





Komentáře

[1 2 Šumavák (PeS: 27.04.2007, 09:11:56 - x)
tři cizí koně... Asi čekali na čtvrtýho a chtěli Ti zazpívat pod oknem, jako v tom klipu, co tu koloval...

[2 Milan Štěch (ČSSD): (Šumavák: 27.04.2007, 09:12:18 - x)
\"Buzková by byla ozdobou Hradu\"

...i po té plastické operaci ??

No nic, já jdu ke koním, ti se k obsazení hradu nevyjadřují.Ale myslím, že příští volby některému z nich dovolím kandidovat do senátu.

Precedens už byl.

[3 No a chvilka poezie (PeS: 27.04.2007, 09:14:32 - x)
končí a zas ke strojům... Tak si to tu zatím užijte...

[4 PeSi, oni měli daleko (Šumavák: 27.04.2007, 09:17:01 - x)
přízemnější pohnutky.To byli dva valaši a jedna říjící se klisna a vyrazila za mým mladým hřebcem.

Triády ve čtyřech :-))

[5 2 Šumavák (PeS: 27.04.2007, 09:20:19 - x)
týhle nahrávce ještě nemůžu odolat... U takový lodi bych to chápal - příďová figurína má svou tradici. Ale kde ji použít na hradě? Že by nad hlavní bránu, mezi ty 2 giganty? Nebo až dozadu, na vstupní portál katedrály... Je treba nenarušit architektonický soulad celku!

[6 že by ti koně (Dana: 27.04.2007, 09:21:59 - x)
četli včerejší večerní diskuzi zde? :-) :-)

[7 Mimochodem... (Šumavák: 27.04.2007, 09:37:33 - x)
nahlédl jsem na Konfrontaci a ani po 120 příspěvcích jsem se nedozvěděl Co je vidět Daně a co není vidět Daně !!

[8 Šumaváku, (Dana: 27.04.2007, 10:11:02 - x)
Dana je prostě tajnosnubná až téměř imaginární! :-)))

[9 Báseň (ptakopysk: 27.04.2007, 11:09:18 - x)
z časů bujaré mladosti:
Mám touhu,
máš Danu,
já po tobě planu.

Jde mladý voják z kasáren
má plnou hlavu prasáren.

Čínský básník Li-Po by se patrně musel z údernosti veršů opít...

[10 ptakopysku, (šimon klein: 27.04.2007, 11:12:04 - x)
to ale bývala reklama na intraděložní antikoncepční tělísko Dana......

[11 Ptakopysku...když Vodňanský ..tak taky... (Jirka původní: 27.04.2007, 11:16:24 - x)
veprostřed soch a plastyk
těším se domů na styk


a nebo

že prej se fintim
když spej, tak intim

ps. Na Šumavů posílám velkou dávku porozumění....Takhle nám utíkali kozy, byl to vždycky velký průšvih a v noci je to obzvlášť nepříjemné. A pak jsme se jich museli zbavit, už to bylo přes míru.

[12 Ptakopysku, myslel jste tohohle Li Po (Jirka původní: 27.04.2007, 11:24:15 - odkaz - x)
namátkou , více v odkazu

Rak

Jen vypij, bratře, tři sta číší vína,
strast opustí tě jako žena líná
a budeš svoboden:
když v světě smutků víc než číší -- zbývá
být věčně opojen!
Proč hladem slávu si jak jiní vydobývat?
My na terase chceme líně snívat.
Rudého raka rozčtvrť! Je už dovařen.
Čtvrť strast, čtvrť zármutek, čtvrť bídu, bratře, sten --
my vyssajeme je až tvrdé po krunýře,
skořápky tady v kupky navršíme
k pohárům, jež jsme dopili:
na křídlech věčnosti tep času přehlušíme,
přejedlí smutkem, vínem opilí.

Li Poic

[13 Jirko původní... (ptakopysk: 27.04.2007, 11:36:42 - x)
jo, jo tohohle Li Po jsem měl na mysli. Musel to být docela sympatický brach.

Jinak - sice to mohla bejt reklama na tělísko, ale my jsme měli ve třídě jedno Danu a ta byla velmi esteticky tvarovaná. My jsme zejména oceňovali, že měla prsa větší než hlavu. Takže ta báseň měla i určitý konkrétní podtón :o)

Jo, dorazila mi dneska jedna hádanka:
Jak se jmenuje syn jeptišky?
Voskovec...

[14 Antikoncepční poezie (dvd: 27.04.2007, 12:24:12 - x)
V jednom vinohradském antikvariátu mají (bohužel neprodejný) reklamní plagát:
Fafejtův Primeros dáme-li lidu
nepozná neštěstí, nepozná bídu!
To je, dámy a pánové, úderná poezie.

[15 Šumaváku tak mne napadlo... (Jirka původní: 27.04.2007, 12:41:54 - x)
není možné si otevřít vlastní přechod? měl by si to jenom \"přes kopec\" a mohl by si mýtné vybírat...a snad i clo by se někdy dalo vytáhnout z balkánským pilotů.....a bylo by to ekologické....místo vlaku a kolejí, by auta a kamiony táhli koně. :-))))

[16 Jirko původní... (ptakopysk: 27.04.2007, 12:52:47 - x)
že by jako z Šumaváka byl nový Král Šumavy? No bylo by to hezké oživení starých tradic...

[17 Že oni se škodováci doslechli, kolik berou v tej akadémii...:)) (Rpu?: 27.04.2007, 13:00:27 - odkaz - x)
\"...Platy vědeckých pracovníků už také nejsou tak špatné jak bývaly. Na našem ústavu vzrostl průměrný plat oproti roku 2004 o téměř pět tisíc na 28 100 Kč....

[18 Ještě k těm blokádám mne napadla jedna věc. (Jirka původní: 27.04.2007, 13:08:17 - x)
je zajímavé, že jsou na konci týdne a také je delší víkend. Takže asi jsem paranoidní....ale není to nakonec blokáda proti cestování do Čech spíše než proti Temelínu?

ptakopysku samozřejmě, že bych si přál aby Šumavák byl král....dokonce nejen Šumavy , ale třeba i čech, rakouska.... uherska......už Palacký říkal něco o tom, že kdyby nebylo, museli bychom si ho vymyslet. :-)))

[19 jirko, (Rpu?: 27.04.2007, 13:18:32 - x)
kolik, myslíte,že demonstrantů zaskočí na gáblík a týdení nákup...?:))

[20 Ty blokády 10 přechodů (Šumavák: 27.04.2007, 13:27:09 - x)
organisují Freistadtské matky, aby jim sem chlapi nejezdili za erosenkami, zatímco ony demonstrují u jednoho přechodu.

Pamatuji si, že v rámci boje proti \"silniční prostizuci\" chtěl jeden starosta hned u přechodu vyvěsit bilboard -německy -\"Rakouské ženy, dejte občas doma svým mužům, ať nemusí jezdit sem\" a bylo mu to zakázáno, že by prý jako urážka skupiny obyvatel....

(Čunek to nebyl!)

PS.
Jel jsem přes ves a všiml si, že místní bordel dnes mimořádně otevírá až od 17 hod...... je všechno jenom náhoda?
:-)))

[21 2 Jirka původní (PeS: 27.04.2007, 13:58:10 - x)
v rychlosti drobná korektura - 11:16 není Vodňanský, ale Karel Plíhal, Na výstavě...

[22 2 Jirka původní (PeS: 27.04.2007, 13:59:47 - x)
... nebo V galerii - teď si tím názvem nejsem jist... Ale tím Plíhalem jo!

[23 Takže vlastně budou blokády jenom do půl páté... (Jirka původní: 27.04.2007, 14:01:29 - x)
to je věc. :-))))

mimo to zase je nasvětě další trestní oznámení....a hádejte kdo?.....a na koho?.....jen aktéry nastíním.....RaJ versus dětské kočárky ( tč vězení) za smlouvu, kterou podepsal..ten který tančí se stromy :-))))

[24 irenak (: 27.04.2007, 14:30:15 - x)
Dlouho jsem nic nepsala, ale teď vás pánové musím pochváli za veršovánky, vzpomínky ze školní třídy i představy budoucí prezidentky. Vesele jsem se zasmála,teď půjdu brzy zvesela domů z práce. Pěkný víkend. Nevíte, je-li příští týden zase nějaké smlouvání o Temelínu? Jedeme již v pátek do Rakouska, tak abychom věděli, jestli přes normální přechod nebou stezkami Krále Šumavy.

[25 Plíhal ?....PeSi, ty jsi náčelník...:-)) (Jirka původní: 27.04.2007, 14:33:04 - x)
a jak je známo z jednoho klasického díla....pravdu má náčelník.... Tímto se všem omlouvám Jak Vodňanskému, tak Plíhalovi...i Vám ostatním :-)))

[26 Je to srábek! (Rpu?: 27.04.2007, 14:35:27 - x)
Rozmlátit trafiku dá práci a ještě by u toho moh dostat na ústa. Tak aspoň zašlápne vagla co už jen sotva čudí...
Doufám, že si zas k tomu zapálí doutník.....hu!...ani dřívkem.....

[27 Tak jsem konečně vyrobil (Šumavák: 27.04.2007, 15:09:31 - x)
krabici, do navlhčených novin zaabalik brambory, zabalil a vezu to na poštu ! V pondělí (pokud pošta v Mostě náhodou zítra nedoručuje - u nás tedy ani náhodou !) jsou na místě.
Aby zašly žízní, to snad ne :-)))

[28 Zpěv melty (maYda: 27.04.2007, 15:12:17 - x)
je krásný epos, ale taky jsem dala přednost kafi.
Jak ráno, tak teď. Budu potřebovat hodně energie, dítě má koncert a je třeba bílou blůzu nejen nažehlit, ale taky dítě přesvědčit, aby ji laskavě natáhlo na sebe aspoň po dobu pobytu na podiu a neproducírovalo se mezi ostatními nažehlenými holčičkami v bíléých halenkách ve flekatém našedlém triku (což je v jejích očích nmaximální ústupek povinné sborové eleganci)
A na to teda budu potřebovat veškerou sílu přesvědčovací i diplomatickou.
Jdu začít s tou žehličkou.

[29 to je dobrý...:-) (janabok: 27.04.2007, 16:00:36 - x)
od kávinky, přes koňské orgie a antikoncepci k zdivočelým Rakušanům...
mimochodem, právě dostávají od amíků na prdel (hokej)...
zdravím všechny před (jako vždy) pracovním víkendem...:-)

[30 jejda jano, (šimon klein: 27.04.2007, 16:16:28 - x)
taky budete sekat zahradu rozlohy patrně Ukrajiny a pak likvidovat nerudovsky kompost ??? A taky Vám pacholci potomci promyšleně vysvětlej, že musej zůstat doma, páč se...poprvé v týdnu...potřebujou učit ?...a prý i uklízet - komici! A nechaj to na starým tatovi, nemocnym (ich bin ein Podagrist).

[31 MaYdo Nééé!! PROBOHA !! (Šumavák: 27.04.2007, 16:33:25 - x)
ŽEHLIČKOU NÉÉÉ!
Zkuste ji napřed domluvit, pak eventuálně jednu mackovku, ale žehličkou nepřesvědčovat!

[32 MaYdo Nééé!! PROBOHA !! (Šumavák: 27.04.2007, 16:34:01 - x)
ŽEHLIČKOU NÉÉÉ!
Zkuste ji napřed domluvit, pak eventuálně jednu mackovku, ale žehličkou nepřesvědčovat!

[33 No, i trpajzlíci jsou proti ! (Šumavák: 27.04.2007, 16:34:57 - x)
:-)))

[34 tak co, už můžu??? :-))) (Dana: 27.04.2007, 16:35:03 - Mail - x)
Teda, co já si s tím svým jménem v před a těsně po pubertálním věku užila vzhledem k onomu tělísku! A netušila jsem, že se mi vrátí i v tuhle dobu! Vždyť já bych klidně mohla začít tvrdit, že jsem v mládí utrpěla nezhojitelnou psychickou újmu až na hranici psychického týrání, takže jsem týrané dítě! Z toho by se dalo něco vytlouct, ne? Nějaký kapitál? Budu nad tím přemýšlet při chůzi za sekačkou, máchání kosou a lítání s konví po zahrádce... :-))))

[35 Tak mě čert nedá dobře dělat...:))) (Rpu?: 27.04.2007, 16:36:40 - odkaz - x)
Je tam u toho adresa pro eventuelní dotazy - co si takhle na ně nějaký vymyslet?

[36 MaYdo, (Dana: 27.04.2007, 16:37:01 - Mail - x)
to jdete přesvědčovat tu žehličku??? :-))))

[37 Dano - vítejte ma palubě!! (šimon klein: 27.04.2007, 16:37:48 - x)
tedy - až na tu danu :-))) myslím tělískovou...

[38 no jo, můžem začít pět sborově: (Dana: 27.04.2007, 16:39:34 - Mail - x)
Sekáči jdou....... :-)
A večer si vzájemně vyměňovat rady jak na bolavá záda, ramena a nohy.. :-))

[39 Dano , nic si z toho nedělejte... (Jirka původní: 27.04.2007, 16:48:47 - x)
jeden vážený náčelník malých kudrnatych afričánků se jmenuje Kondóm a v překladu...Líná huba,holé neštěstí....Rezy ho bude znát..... :-)))))

a sice podagrist nejsem....ale ich bin ein sklerotik....musím ještě ke strojům.....nemáte někdo typ na přášek, po kterém by se obnovovala krátkodobá paměť....

[40 2šimon klein (janabok: 27.04.2007, 17:09:03 - x)
kdepak!, fauna není moje hobby...:-)
minulý měsíc jsem si dala stranický závazek, že vypleji záhon na chalupě - zmákla jsem 1m2 (změřeno!) a hřbet mě bolí ještě dneska...
fasády a střechy se jedou; Bože to jsou žně, jaké v dubnu nepamatuji!...:-)))

[41 Hezké svátky. (František I. : 27.04.2007, 17:22:23 - Mail - x)
Tak jsem se zase jednou dostal k internetu. Bohuželne nadlouho. Ani jeden z mých patnácti gulášů, každý v několika variantách,se chlebodárcům nelíbil nebo byl na ně příliš drahý, takže budu mít pracovní svátky. A to jen, protože hnusný řetězec ve středu čeká. Šumaváku, jak vás chápu. Já do dvou přemýšlím, kde jsem udělal chybu a v půl páté zvoní budík.

[42 Das sagen unsere Kunden: (Šumavák: 27.04.2007, 17:35:49 - x)

Frau M.D. aus D: “Ich kann mir ein Leben ohne NucleoSTOP nicht mehr vorstellen ...”

Herr Bernd H. aus E.: “Ein weiterer Beweis für Deutschlands technologischen Vorsprung”

Frau C. B.-G. aus O.: “Zuerst war ich skeptisch, doch der einfache Anschluß hat mich überzeugt. Heute möchte ich nicht mehr ohne NucleoSTOP sein.”

Ještě nějaké otázky, Rputi?

[43 2 Šumavák (PeS: 27.04.2007, 17:47:36 - x)
obzvláštní pozornost doporučuji věnovat té jednotce s poetickým názvem SERU!

[44 jak jsem tu onehdá psal o té práci (rezy: 27.04.2007, 18:02:53 - x)
co mě dokáže nejvíce demoralizovat, tak tu už mám hotovou. Ano, je to zakopávání kabelu do země. Celá ta akce je pro mě naprosto skličující, vykopat, vyčistit, vystlát pískem položit kablík a pak to zasypat pískem + nějaká ta ochrana a folie a zahrnout. Dva průrazy pod základy a 37m výkopu. Výsledek je nevidět, jen na koncích trčí dráty. No, já jsem k tomu přihodil ještě tlakovou plastovou trubku na vodu a nějaké UTP kablíky tak mě teď čeká už ta radosnější práce s připojováním.

[45 rezy (janabok: 27.04.2007, 18:14:07 - x)
třeba Vás \"oddemoralizuje\", až to všechno bude fungovat...:-)))
držím palce...

[46 Ano PeSi, (Rpu?: 27.04.2007, 18:18:42 - x)
ten název mě také okouzlil - myslím, že to zcela jasně označuje autorský přístup:)))

[47 Tak jsem byla dneska v bance... (Rpu?: 27.04.2007, 18:36:50 - x)
Ani peníze jsem po nich nechtěla. Jen čistě administrativní záležitost. To nejde pravil ten mladej, blbej, ani ne moc dynamickej.
\"Mluvila jsem s centrálou, máte si tam zavolat\", odvětila jsem s přehledem.
\"Co bych tam volal, já nebudu nikam volat, já to vim, já tam volat nepotřebuju, to nejde....\" začal vyskakovat.
\"Já se vás neptám, jak to nejde! Já vím, že to jde a buď tam zavoláte, nebo to uděláte\", zvýšila jsem hlas.
\"Tak moment\", polekal se, shýbl se k zemi a začal si z nohy odmotávat obinadlo. Za mého setrvalého zírání beze slova odmotal, uložil do do šuplíku a vykonal požadovaný administrativní úkon.
Že by měl moc utažený vedení..... Jmenuje se Šalát.

[48 Františku I (skimic: 27.04.2007, 18:48:45 - x)
ad ani jeden z patnácti gulášů se nelíbil ... jste si posteskl. Co s tím? Recept? Ochutnávka? Recenze? Výhrůžný dopis?
Prosím neberte to zle, jen se snažím dopíditi se /hladov/ příčiny. Možná schází příbalový chléb? :)

[49 Rputi (skimic: 27.04.2007, 19:02:19 - x)
... jste statečná. Potkal-li bych odmotávače byť i eventuelně neprosáklého obinadla odkudkoliv odmotávaného během jakéhokoliv byť administrativního výkonu, reagoval bych zřejmě ofenzivně :-))

[50 Františku a Skimici... (Jirka původní: 27.04.2007, 19:10:30 - x)
já asi vím kde je chyba.....že Vy jste tam Františku dal maso.......na to přeci zákazníci řetězců nejsou moc zvyklí...:-))

[51 rezy: sklicujici, demoralizujici? (jako obvykle: 27.04.2007, 19:58:24 - x)
vzpomente si na sve bratry kladece na palube Great Eastern!

[52 SEDMÝ....... gratulujiíííííí (Jirka původní: 27.04.2007, 20:00:32 - x)

[53 ..... Jmenuje se Šalát. (Šumavák: 27.04.2007, 20:02:18 - x)
Neptala ses, jak se jmenuje jeho žena? Šalotka?

Františku, co tam zkusit dát \"maso\" ze psích konzerv? mohl by být hověží, králičí, drůbeží.... sterilisované to snad je, nezávadné taky, soja nemutovaná a nějaký separát se v tom také jistě najde.
Navrhnout, aby v rámci ekologie ty plechovky od psích konzerv vykupovali ( s tím by měli u Bursíka úspěch), ořízli těch 25%navíc a znova zavíčkovali, se Ti ani neodvažuji navrhnout.

[54 Šalotka , šalotka..... (Jirka původní: 27.04.2007, 20:14:17 - x)
snad šalina, ne?

jukám na orf , kde moderatizátor místo Židlický říká pořád Židličky... Židličky..........tak nevím jestli koukám na hokej nebo na přenos z Tonetu :-))

[55 S kým prohráváme? (Šumavák: 27.04.2007, 20:20:02 - x)

[56 Už jsme vyhráli...s Běloruskem (Jirka původní: 27.04.2007, 20:33:08 - x)
to zas bude hop hop hop :-)))

[57 Popořadě, (AeroKarel: 27.04.2007, 20:37:12 - Mail - x)
ptakopysku, já \"báseň\" znám v dokonalejší všezahrnující verzi:
Jde důstojník z kasáren
hlavu plnou prasáren
jde důstojník z prasáren
hlavu plnou kasáren.

[58 ha - tesák na parket! (Dana: 27.04.2007, 20:40:14 - Mail - x)
držím pěsti!

[59 Pro Pražáky a okolní, (AeroKarel: 27.04.2007, 20:43:03 - Mail - odkaz - x)
zítra se vypravuji okolo jedné hodiny po poledni na slavnostní otevření sezony v Solvayových lomech - viz odkaz. Jednoho člověka mohu vzít do Aera co mitfáru, kdo má zájem, ať volá do těch cca 13ti hodin 720 400 598. Návrat koncem odpoledne.

[60 Jestli můžu takhle navečer (ptakopysk: 27.04.2007, 20:47:17 - x)
já vím že je pátek, ale k nám do firmy nastoupilo nové koště a rozeslalo nám představovací emajl.
Z něho vyjímám....

Moje cíle ve Firmě jsou ve zkratce tyto :
Partneři - zaměřit se na Partnership a jeho administraci a využítí jich pro cíle Firmy ať už jako Marketingového partnera tak pro Trainings, konzultace atd.
Legal - Nastavit standartní komunikaci směrem k právníkům (proto prosím veškerá komunikace směrem k našim právníkům musí jít přeze mne), nastavit šablony smluv, nastavit workflow schvalování smluv
IT - zaměřit se na Application Infrastructure a s tím spojenou Technical Infrastructure - návrh a design struktury IT a dále IT security
Marketing - PR, Brand management a Corporate profile
Facility management
Internal services - Fleet, Interní předpisy/směrnice, Corporate policy, Procurement
Process Management - Optimalizace, nastavení atd. - nyní projekt Red Bull - systémová Integrace - bude komunikováno příští týden

Hlavní můj cíl který se prolíná výše uvedeným je cost effectivness a vnímání Firmy jako moderní IT společnost (procesní a systémová).

....konec cintátu

Úžasný žejo? Nemůžete mi někdo přeložit co ten chlap bude u nás dělat? Já mám pocit, že je to provozák s mizernou znalostí interpunkce, češtiny a angličtiny. Ale ty závěje slov - skoro jako nebožtík ministr Vodička... Matně se mi vnucuje jeden článek na defensovi o zmrdech a zmrdicích. Skoro jako by to byl jeden z nich.

[61 Nakonec prosba o pomoc, (AeroKarel: 27.04.2007, 20:50:12 - Mail - odkaz - x)
kouše se mi Outlook a už nevím co s tím. Jeden řecký potenciální Aerovkář mi poslal mail, tváří se nevině (ten mail), ale bude v tom nějaká neplecha, Outlook vždy stáhne z POP3 1,75MB z 6,86MB celkových, kousne se, dál nic nedělá a neodpovídá. V mailu jen text a pár fotek. Po zavření se situace opakuje. Zprávu už jsem na adrese, odkud Outlook stahuje, vymazal, ale Outlook pořád stahuje a kouše se. Jelikož tohle zrovna není můj obor, volám o pomoc.

[62 Ptakopysku...to Vás velmi lituji... (Jirka původní: 27.04.2007, 20:54:45 - x)
podle toho , co jste napsal je to moc vážné...ambiciozní a sebevědomý hlupák je snad nejhorší kombinace. To prokládání s angličtinou by měla svědčit o obrovské intelektuální převaze a znalostech......ale jenom měla :-))

lituji Vás.

ale třeba se pletete a i já...je to možná i dobrý vtip :-))

[63 2 ptakopysk (PeS: 27.04.2007, 21:00:15 - x)
obrat: \"bude komunikováno příští týden\" je prostě úžasný... Domnívám se, že pozitivní identifikace je zřejmá (abych taky použil newspeak...)

[64 nahodou ptakopysku (jako obvykle: 27.04.2007, 21:00:48 - x)
vubec nema v tech anglicych vyrazech zadne chyby, ale vy jste mi nobl firma - vlastni flotila - to se malokdy vidi!!!!
co ten chlap u vas bude delat - no vsechny vas buzerovat
az se z vas bude kourit.
to se pozna pekne cerstvoucky MBA.

[65 2 AeroKarel (PeS: 27.04.2007, 21:07:37 - x)
jediná rada které jsem v tomto ohledu schopen - nepoužívej Outlook. Stáhni si jiného klienta a nainstaluj a pak sháněj někoho, kdo umí spravit tuhle Billovu pomstu. U nás - po mnoha smutných zkušenostech - outlook na mašiny ani neinstalujeme. Onehdá mi sice kolega říkal, že ty poslední verze už nejsou tak děravý atd., ale znáš to - každý si píše svůj posudek sám! Opravdu mě nebavilo neustále restaurovat mašiny, na kterých tahle zrůdnost byla...

[66 Cesty Páně jsou nevyzpytatelné..... (Šumavák: 27.04.2007, 21:17:42 - x)
natož dopravní cesty ČD. Jede ke mně kamarád z Prahy hl.n.Byli jsme domluveni, že ve 21.09 ho vyzvednu na nádraží. Ve 3/4 na 9 jsem mu volal, kde už jsou a on nato, že v Plzni !Že prej někde u Benešova spadla trolej a tak je do Budějc poslali přes Plzeň. Lehké zpoždění 2,5 hodiny. A to mi ještě sjednal, že z toho nádraží odvezu nějaké lidi, kterým ač je to neuvěřitelné, ujede v Rybníku přípoj.

Marsela opeká na pražcích kratké ostravske klobasi za dlouhe peníze a cestujicí zůstává sám v opustěném vagonu uprostřed polí!
Pan Jokabuschi Kawasaki (s kratkym měkkym) by je pochvalil i dněs!

Můžu já se jednou normálně vyspat?

[67 poštovní klient (martin TT: 27.04.2007, 21:23:07 - Mail - x)
ač neodborník, používám Outlook jako organizátor a synchronizuji ho denně s chytrým mobilem. Měl jsem řadu let Palm i s jejich vlastními programy, ale nakonec jsem stejně zakotvil u Windows Mobile. Přestože řada lidí kolem mě má MS Outlook jako poštovního klienta, já pracuji s Outlook Expressem a bez stížností. Ten se mi neposral snad ani jednou.

Ptakopyska lituji, ale ono se ukáže. Jestli je to rychlokvaška s urychleným MBA, která opakuje nabiflované pojmy nebo šéf s konkrétní představou o řízení IT společnosti, který jen umí špatně česky.

[68 No sám jsem zvědav (ptakopysk: 27.04.2007, 21:50:13 - x)
teď jsem si dočetl firemní emajly. Ten chlápek je (pokusím o překlad pro staré kusy mající pupínky z cizích termitů) v podstatě bývalý hlavní zásobovač výpočetní technikou, vycepovaný u svého bývalého zaměstavatele - české pobočky US firmy - proto ty anglismy. Tady vyvrhl první elaborát:

Chtěl bych zároveň upozornit, že tento rok bude ve znamení IT security, to znamená že budeme monitorovat aplikace, které jsou umístěny na počítačích společnosti a jejich nakládání, dále budeme monitorovat prohlížení webových stránek (je zakázáno prohlížení si stránek z obsahem, který odporuje obecným etickým principům jako stránky s erotickým nádechem nebo příp. stránky s hraním počítačovými her či jiné, které odporují zákonům a normám této země), je dále přísně zakázáno připojovat do sítě Firmy vlastní počítače.
Toto jsou ve zkratce kroky směřující k zajištění nebo eliminaci úniků dat s této společnosti (stejně jako jsou přístupy, administrátorská práva atd.).
Na základě výše uvedeného bude vypracován vnitřní předpis, který tuto problematiku shrne.
Musíme si bohužel uvědomit, že to nejcenější co tato firma má (mimo vlastních lidí :-) ) jsou informace a ty musíme chránit.

... konec cintátu
Řekl bych že tímhle spadly z očí šupiny těm posledním lidem ze staré gardy co ve firmě ještě zůstali. Dávné časy, kdy se makalo do devíti do večera a pak se po síti kalily hry, kdy měl člověk vespod pod aplikacema puštěnej soukromej emajl, aby včas věděl, kdy je kde jaký mejdlo, kdy si člověk přitáhnul lepší editor, ftp klienta, webprohlížeč, protože ten firemní stojí za ho..., lidi si nosili vlastní noťasy aby mohli práci dokončit doma - tak tyhle časy asi definitivně skončily. Už se vypařili, až na dva, všichni, kdo měli v hlavě celé firemní how know. Na každého programátora připadají čtyři šéfové, jejich asistenti, vrcholový management, banda buzerantů z provozu. Prodává se zdrojový kód...
Mám chuť se zeptat, proč jsou lidi a data BOHUŽEL tím nejcennějším, když bude zákaz prohlížení stránek s erotickým nádechem, jestli bude možné prohlížet alespoň stránky s výdechem?

[69 Tak jsem teď viděl (Šumavák: 27.04.2007, 22:09:49 - x)
Tesáka a řekl bych, že tam úplně nejslabší byl ten zpěvák co zpíval Když jsem byl chlapec malý....!!
Kdyby to nechali nazpívat tesaříka, bylo by to lepší !

[70 PeSi, (AeroKarel: 27.04.2007, 22:13:49 - Mail - odkaz - x)
ono to dosud fungovalo docela dobře i pohodlně. Takže než to pošlu do kopru, pátrám po možnosti opravy.

[71 Dodatek, (AeroKarel: 27.04.2007, 22:16:53 - Mail - odkaz - x)
já to můžu vykličkovat a stahovat poštu rovnou od poskytovatele připojení. Jen tam nemám komfort automatického podpisu i jiné vylepšenosti.

[72 AeroKarle, jelikož jsem amateur, (Rpu?: 27.04.2007, 22:20:14 - x)
spustila bych antivirák a zadala bod obnovení systému.

[73 Ptakopysku, (Pavel Kořenský: 27.04.2007, 22:23:10 - Mail - x)
dle popisu bych to odhadoval na velmi zazmrdovanou firmu v takřka terminálním stádiu.
Napsat někdo podobné bláboly v mé firmě, tak ho vykomunikuju s takovým workflow do backoffice, že se zastaví až dole pod schodama.

[74 Pavle K. (ptakopysk: 27.04.2007, 22:28:10 - x)
Amen...

[75 AeroKarle, (Pavel Kořenský: 27.04.2007, 22:28:44 - Mail - x)
měl bych soukromou prosbu. Zítra se nejspíš potkáme na té akci.
Myslíš, že bych mohl mladou posadit k Tobě do auta a vyfotit jí ?

[76 Rputi, (AeroKarel: 27.04.2007, 22:41:01 - Mail - odkaz - x)
nepomohlo to.

[77 Pavle, (AeroKarel: 27.04.2007, 22:43:57 - Mail - odkaz - x)
ať se máš na co těšit, klidně Ti ji i provezu po okolí, pokud neváží moc, ta i Vás oba. Pokud ano, tak postupně.

[78 AeroKarle, (Pavel Kořenský: 27.04.2007, 22:46:06 - Mail - x)
tak díky moc. Mladá váží cca. 20 kg (je jí osm), to předpokládám Aero zvládne. :-)

[79 Tak jsem to teď dodělal (Šumavák: 27.04.2007, 22:47:03 - x)
ve stáji, umyl se trochu a čekám, až Viktor zavolá že jsou už někde poblíž.

Daník byl odpoledne na táčkách - to jaro ! to Jaro! A Jaro slav má dneska svátek !!!
Přivedl mi ho večer jeden pán a říkal něco o alimentech a čistokrevné feně.
Na můj návrh, že mu uvěřím až po rekonstrukci činu, reagoval podrážděně. Daník se tvářil, že by se obětoval a klidně tu rekostrukci podstoupil.
A víte v čem je vtip ?
Ta fenka, co se mu tak líbila je asi metr vysoká černá doga, která takovéhle ratlíky normálně žere ke svačině!

Von je takovej společenskej.....:-)))

Zajímalo by mě , jak to vyřešil technicky - jestli si ji zahnal do příkopu a zůstal na silnici....???
No k rekonstrukci jsem je nepřemluvil.....tak nevím!

[80 TAk všechny, kdo se přimlouvali, (maYda: 27.04.2007, 22:51:20 - x)
že žehličkou NÉ, uklidním. žehlička byla na tu blůzu.
Dítě se odělo do příslušného oděvu, jen místo blůzy ńatáhlo prozatím něco jako disco tričko. Bylo to jakžtakž bílé, neflekaté, ovšem dosti krátké. odvedeno na místo akce poslušně přislíbilo, že až to vypukne, tak si obleče blůzu. spokojena, že to šlo tak hladce, jsem odešla do knihovny, protože měly napřed zkoušku. Za hodinu jsem dorazila, usadila se, děcka zalezlá někde vzadu. Viděla jsem ji, až když sšla na podium. Samozřejmě v tom triku s nahatým pupíkem.
No, aspoň že to bylo čistý. A že stála v druhé řadě, tak ten nahatej pupík nebyl vidět přes nažehlený halenky před ní.
Pokud jde o blůzu, sdělila mi, že něco tak nemožného nosit nebude a až jí budu zas něco takového kupovat, ať ji vezmu s sebou, abych neutrácela zbytečně peníze.
Tak nevím jestli to byla správná volba, vzít tu žehličku jen na tu na blůzu.
No , aspoň ví, co chce. A zpívaly fakt hezky.

[81 Šumaváku, (Modrý pták: 27.04.2007, 22:55:14 - x)
lehla si k němu, mrcha :-)). Já takovou záležitost viděl na vlastní oči. Kámoš vlastnil fenu vlčáka a na procházce potkal toho nejmenšího jezevčíka (myslím, že se jmenuje králičí). No a majitel jezevčíka se zdvořile zeptal, jestli ta fena nehárá a kámoš na to, že sice jo, ale ona je přece velká a on takový maličký. Á potom už jenom čuměl jako zjara :-))). Ona si k němu lehla, příroda je mocná čarodějka :-))))

[82 Šumaváku, (maYda: 27.04.2007, 22:57:25 - x)
mívali jsme jezevčíka a ten miloval bernardýnku místního hostinského. Láska byla oboustranná, o čemž svědčí fakt, že na rozdíl od konkurentů dáma dovolovala krátkonohému milovníkovi i nocovat ve vlastní boudě.
Nicméně jestli byl vztah konzumován, nevím. Poměrně brzy po milostné aféře se hostinký odstěhoval.
Myslím, že ppokud z toho vzešli potomci, tak by mohli vypadat jako baset.

[83 Pavle, (AeroKarel: 27.04.2007, 22:57:24 - Mail - odkaz - x)
to Vás klidně svezu oba najednou, více zítra \"per huba\".

[84 Šumaváku, (Rpu?: 27.04.2007, 23:01:58 - x)
byl zaznamenán případ, kdy ona byla doga a on sic poněkud přerostlý, nicméně yokshire teriér a zvládli to přes drátěnej plot - taky tomu nikdo nechtěl věřit...:))

[85 TAky jsem od jedné své pratety (maYda: 27.04.2007, 23:02:36 - x)
jinak velice cudné dámy, slyšela historku, jak se kdosi v příbuzenstvu kdysi v případě podobné disproporce spolehl na to, že realizace milostného aktu je technicky neproveditelná a nechal psí dvojici spolu v jendé místnosti.
\" A víš, jak to udělali?\" končila svou story prateta, \"Ten mrńous si na to vyskočil na květinový stolek!\"

[86 MaYdo, (AeroKarel: 27.04.2007, 23:03:53 - Mail - odkaz - x)
stran bordelu doma vypouštím na potomstvo občas tvrdší hlas. Stran toho, co si obujou nebo oblečou maximálně podotknu, že za cvoka budou mít je, ne mne. Asi pozůstatek mé mladické \"oděvní nekázně\", možná přetrvávající až do současnosti. Pokud by jim ovšem úbor pohaněl někdo směrodatný (ovšemže jiný než rodič), bylo by potomstvo okamžitě i v té bílé blůzce.
Normál Baťa.

[87 2 AeroKarel (PeS: 27.04.2007, 23:06:04 - x)
já neříkám poslat to do kopru, já jen říkám, že to asi bude chtít důkladný zásah, možná se trochu pohrabat v registrech... A s tímhle teda neporadím... Možná zločinec by věděl...
Většina kolegů používá raději hromového voptáka nebo browser.

[88 ptakopysku, (Modrý pták: 27.04.2007, 23:27:45 - x)
to je smutný příběh, ale ta hantýrka z klávesnice certifikovaného povaleče (většinou se poznají podle M.B.A. za jménem), ta je prostě neodolatelná. Facility Management, to je dnes veliký hit :-))). Česky je to \"správa budov\", ale uznávám, že to nezní tak sofistikovaně :-)))). I když \"partnership a jeho administrace\" :-))), ale to už je dnes překonané :-)). Dnes frčí CRM - customer relationship management :-)))

[89 Ptakopysku, (kocour: 27.04.2007, 23:51:45 - x)
upřímnou soustrast, to je na rychlý únikový manévr. Ten váš nový šéfíček bude nefalšovanej kretén. Ono se to vůbec nějak rozmáhá ... seděl jsem tuhle s kamarádem, bývalým kolegou ze zamini, na Baráčnické rychtě a rekapitulovali jsem posledních 5 let, co jsme se neviděli. Přisedl si tam takovej jeden - ostře oranžová košile, jasně modrá kravata - chvíli si četl, pak se zapojil do hovoru ... asi třirát si nechal zopakovat a vysvětlit slovo mastodont ... pak za ním přišli ještě tři a jali se řídit obchod s ojetými vozidly ... diagnóza: malý český zmrdíček, co si hraje na světáka a snaží se zastřít, že je obyčejnej, blbej buran.

[90 hele, (maYda: 28.04.2007, 00:15:15 - x)
a není to sranda?
mám dojem, že pokud se takhle někdo vyjadřuje, tak by se měl vyskytovat v chráněníém zařízení, odkud mu není dovoleno vybíhjat mezi běžnou populaci.

Svátek se mi blíží, jen ještě natřást proutí a učesat kostě.
Kdybych se už neobjevila, tak na mně došlo a na tu hranici mně strčili.

[91 A teď mi poraďte, (kocour: 28.04.2007, 00:18:07 - x)
jak mám vysvětlit někomu, komu právě diagnostikovali rakovinu plic a kdo odmítá chemoterapii, protože to chce mít co nejrychlejc za sebou a rozhodl se umřít, aby nezacláněl - prostě celoživotní pesimistka -, že vzdávat se předem je blbost, o tom zaclánění nemluvě :-(

[92 Ptakopysku, pokud rozumím češtině a angličtině, (quetzal: 28.04.2007, 00:23:49 - x)
tak ten člověk chce dělat všechno, buď je to neschopný magor a pak bude možno ho vykázat do patřičných mezí, nebo to je všehoschopný magor, a pak máte problém. Dále viz Dfens.

[93 kocoure, (Anka: 28.04.2007, 00:26:40 - x)
to asi nevysvětlíš, mám to za sebou. Když to člověk zabalí, tělo na to zůstane samo, nic nenaděláš.

[94 Šumaváku, (quetzal: 28.04.2007, 00:28:26 - x)
to o Daníkovi, to je hlína :)

[95 kocoure, pokud ji opravdu znáš (quetzal: 28.04.2007, 00:31:37 - x)
možná by stálo za to, zkusit léčbu šokem, prostě ji nějak drasticky probudit k životu. Ale vyjít to nemusí.

[96 kocoure (martin TT: 28.04.2007, 01:12:51 - Mail - x)
zažil jsem jediný případ návratu k životu - vnouče! Když se to člověk rozhodne zabalit, tak přesvědčování nepomáhá - on se na ten konec začne těšit!

[97 kocoure, (Pavel Kořenský: 28.04.2007, 03:11:32 - Mail - x)
mám obavu, že tohle se vysvětlit nedá. To je tak individuální věc, že každý se prostě musí rozhodnout sám a každý si určí své vlastní priority.

Já to bohužel zažil loni/letos u jednoho kluka ve firmě (mladej, necelých 36). Když mu před X lety diagnostikovali rakovinu páteře, tak se rval jak eskymáckej pes a skutečně se z toho dostal až do stádia, kdy zase tak nějak chodil, normálně makal a vše bylo OK.
Pak mu loni v květnu diagnostikovali leukemii a on dospěl k názoru, že už toho bylo dost. Vzal si volno, splnil si životní sen podívat se do Států, pak šel na transplantaci kostní dřeně, ale všechno bral tak trochu hákem. Vysvětlování a přesvědčování nepomohlo, celkem kašlal na doporučení doktorů a místo toho aby seděl doma s rouškou přes obličej, jí nosil frajersky na čele, sebral se a letěl se podívat do Londýna, kde taky nikdy v životě nebyl.
No, koncem ledna to neustál a už se nepohádáme o nějakou pracovní záležitost. :(

Když se na to podívám zpětně, tak skutečně nevím jestli to jeho rozhodnutí bylo dobré nebo špatné. Bylo jeho a cítím, že jej musím respektovat.
Mám sice občas výčitky, že jsem ho měl přesvědčovat víc, ale kdyby dal na mně, tak se klidně mohlo stát, že by si prodloužil život o měsíc či dva a nikdy by neviděl ten Londýn. A nebo taky ne a ten Londýn mohl vidět třeba za rok nebo pět, to nikdo neví. Tyhle situace jsou přesně ty, které nemají žádné dobré řešení a cokoli člověk udělá, je podle výsledku buď blbě nebo dobře, ale nikdy dopředu nevíme jestli jednáme správně.

[98 Pěkné ráno! (Rpu?: 28.04.2007, 07:01:22 - x)
ptakopysku, problém \"byl již komunikován\" v Saturninovi. Myslím hasič-požárník, z nichž jeden zřejmě požáry zakládá a druhý hasí.
Tedy stará vesta. Leč doba pokročila a když referenta chytne mindrák, je z něj managor. Elementární komunikační redukcí pak vzniká magor. Je-li mu více jak třicet let, patrně z toho nevyroste
Říkáva-li staří Čechové: \"Čím větší hovno, tím víc smrdí\".
Tímto optimistickým zjištěním vítám nový den a konstatuji, že je tam hezky:))

[99 Dobré ráno, (PeS: 28.04.2007, 07:45:32 - x)
hezky je, takže při případných cestách doporučuju zvýšenou opatrnost, za volant usednou dnes i ti lehce alternativní, kteří jindy nevyjíždějí...
2 kocour - pokud je ta diagnóza správná (a není na škodu ji nezávisle ověřit jinde), pak to předchozí shrnuli - klíčový je ten psychický stav. Dle mé zkušenosti - 2 případy u kamarádů, jeden případ v rodině - nejvíc pomáhá práce. Člověk se soustředí na práci a nemá čas na to myslet a hrabat se v sobě. No a všechny ty zmiňované případy měly tohle jako společný jmenovatel - dokud mohli pracovat, bylo to pořád \"dobrý\", nezasvěcený skoro nic nepoznal. Jakmile už pracovat nemohli, šlo to pak hodně rychle. A jak píše Pavel, neexistuje dobré řešení. Snad jen to nejméně špatné. A další bych řešil přes mail, ať neděláme některým přihlížejícím příliš velkou radost...

[100 dobré ráno.... (Jirka původní: 28.04.2007, 07:50:02 - x)
Kocoure....s tím neic bohužel neuděláš....a nejen lidé s diagnostikovanou chorobou to vodpískají....ale i zdraví a výkonní. Tetička se strýčkem, oba zubaři a činní ve výzkumu se \"úderem\" dne do důchodu rozhodli, že přestanou pracovat a věnovat se svým koníčkům.....no a zjistili, že mají vlastně jenom práci, děti nemaje....A tak první odešla tetička a půl roku za ní strýček..oba přitom optimističtí, veselý a příjemní super lidé....no prostě se jim tady nechtělo být. :-(( Mimochodem chtěli hodně cestovat a měli velkou touhu třeba do JAR, Usa, Asie....jo holt doložky asi nešli vydat.

Modrý ptáku, abych se neurazil.....taky jsem musel podstoupit tu anabási s těmi třemi velkými písmenky na konci jména......na druhou stranu je pravda, že jsem asi povaleč, ale neprokládám alespoň své \"projevy\" anglickými výrazy.......a taky si to nikam nepíšu....není čím se chlubit :-))))

A ještě bych chtěl pt publikumu, že konec školního roku se valem blíží a jistě se nebudete chtít chovat asociálně a nemyslet na daleko více potřebné, než u nás v gethech a slumech, kteří vyrážejí každý měsíc autem pro dávka a neposílají děcka do školy...a o vzdělání má jít na prvním místě. Už jsem se zmínil, že jsme s kolegy s firmy postavily v jednom nehostiném a poválečném území, před lety, školu , no není to nic moc, ale přeci jen v té oblasti je jediná a tak je tam docela frmol. A učí se na 2 směny...no chytrých děcek není nikdy dost , že jo. A nejen to děcka dostávají i potravu pro tělo.....z místních zdrojů. Není nás mnoho co se podílíme na platbách a tak to má být. Vlastně ani nesháníme cíleně žádné peníze, jen chceme dát možnost sdílet dobrý pocit s dobrého skutku, který je \"potrestán\" pohlednicí k Vánocům.....popřípadě dopisem a fotkou....nic víc. Co je , ale nejlepší, že o peníze a provoz se stará jeden člen místní komunity s dalšími \"staršími\"...a žádná nadace a charita....Pokud bude chtít někdo podrobnosti...tak do emailu....ale jistě to není povinné

[101 Dobré ráno (skimic: 28.04.2007, 07:50:52 - x)
... mám pocit /ad MP/ že CRM je spíše produkt než metoda :) Samozřejmě že celý ten marketing/management/... je supr odvětví, kde se točí zcela zásadní peníze. Už kdysi dávno jsem přemýšlel, co nutí obrovské korporace řízené nepopiratelně chytrými lidmi utrácet tak obrovské prachy za obvykle krystalicky jasné rady či tzv. knížecí rady od firem typu McKinsey a podobně. Dnes se domnívám že je téměř jediným důvodem je zvýšení prosaditelnosti takto zdůvodněných změn skrze dozorčí rady či jiné orgány. Jedná se o stejný outsourcing služby jako v ostatních případech jako IT a pod. No a jako v každém odvětví i zde vzniká zmrdisektor včetně zrmrdovzdělávacích institucí a výchovy nových kádrů. Tam se z kukel líhnou Ptakopyskovy alieni.
Nicméně přiznávám, že existují i výjimky. Searching on Excellence od Toma Peterse /a ještě někoho/ - dávalo mi to přeci jen smysl. Ale taky nakonec skončil /dokonce jako partner/ u McKinsey - prachy jsou prachy :)

Rputi - ad pravidlo čím větší, tím více - řekl bych že jako u všeho spíše záleží na kvalitě :))

[102 rakovina plic (divana: 28.04.2007, 07:55:15 - x)
dobré ráno.
před dvěma roky na to zemřel můj nejlepší kamarád, rodinný přítel, hlídač našich dětí..zabalil to, nechtěl chemošku, trvalo to tři měsíce.odešel usmířený. pak jsme ho v karlštejně vysypali do berounky.měl to tam moc rád. a v hamburku za ním kamarádky přihodily (asi po čtrnácti dnech) půllitr..
teď to má kamarádka.mají ji na svědomí v kateřinkách.odmítli udělat rentgen v ceně dva tisíce, přes žádost jejího lékaře, že je to zbytečné a nic to není, mezitím se to stihlo rozlízt. nevzdává to. bojuje. pomáháme jí ...
jen já sama nejsem přesvědčená...

[103 skimici, (Rpu?: 28.04.2007, 08:06:53 - x)
ona schopnost zorganizovat si práci bývá vrozená, ale dobrá rada se i tak hodí. Vlastně by se to mělo učit už na základní škole - když tak člověk kouká na ty zmatkaře okolo. Zmatkář s třema písmenkama zůstává stále jen zmatkářem - tomu žádné školení ani svěcená voda nepomůže.
Tuhle výchovu zvládal perfektně Baťa - koho z absolventů Baťovy školy práce jsem potkala, vždycky to byli lidé, kteří si náramně věděli rady.

Kocoure, že abych taky do mlýna přispěla i když se mi moc nechce, neb mi na to samé umřela máti. Měla kliku - ten pajšl selhal - včas... Jedinou možností je vzít to co dopuštění boží a vydržet.

[104 Ahoj! schopnost zorganizovat si práci ... (Šumavák: 28.04.2007, 10:50:25 - x)
se přímo váže na lenost !! Čím jsem línější , tím lépe práci organizuji, v ideálním případě tak, že na mě žádná nezbyde !!!!

[105 venku zuří jaro a tady takové téma... (Dana: 28.04.2007, 11:16:58 - Mail - x)
Také mě rodinná historie poučila, že když se nechce duši, tělo moc nezmůže...Můj otec, co si pamatuju, měl přání - dožít se roku 2000. Pro nás o bylo v šedesátých letech závratně daleko. A pak už to bylo jen za rok a lékaři určili diagnozu: rakovina plic... Bojoval ze všech sil, ale s kouřením nepřestal, to jen omezil. Když jsem mu jezdila pro léky, řekla jsem doktorce o jeho snu a přání a doktorka jen spráskla ruce a říkala: To je zlé, on se naprogramoval, teď je jediná naděje, že se dokáže přeprogramovat na delší časový úsek, ale obávám se, že je pozdě... Otec si velice vážil vzdělání, v tu dobu už starší dcera studovala jeho vysněná práva a mladší byla na střední škole - ale ani to ten zatracený program nestačilo změnit. Svůj sen si splnil, zemřel v dubnu 2000. Bohužel se nedožil promocí mé starší i mladší dcery, sestřina syna a možná i promoce její dcery. Ale pokud se někde shora kouká, tak je, možná, spokojen. No a já jdu vysazovat před chvíli přivezené kytičky do ozdobných mís na hřbitov. To je koloběh života. V pondělí přijede můj vnuk a otcův pravnuk....

[106 Ptakopysku (František I. : 28.04.2007, 11:44:10 - Mail - x)
jestli mohu doporučit, až vás bude onen šéf opět dusit, jeden z Murrpyho zákonů:\"Člověk obyčejně končí na místě, na které nestačí.\" Pro zavedený kolektiv, i když kráčí se zpěvem do pekla, je nejhorší, co se může stát, nový, pracovitý kolega s dobrými nápady. Jinak budu asi ten poslední, kdo by vám v tomto ohledu mohl radit. Já bohužel dlouho mlčím a držím hubu (to moc ne) a krok. Když vybuchnu, tak to stojí za to. S jedním šéfem jsem doslova vyrazil dveře a druhého s velkým úsilím zachránila před lekcí sebeobrany kolegyně. Takže si ze mne příklad zcela jistě neberte.
Add psí žrádlo. Šumaváku, to je, obávám se mnohem dražší než konzerva pro hnusné lidi. Prý jich je, těch lidiček, na světě hodně, takže se s nimi nesmíme mazlit. Pravda, guláš si hodně dlouho nedám. Nejblíže realitě je Jiří pův. Kdybyste slyšeli, jak jsem smlouval o navýšení 0,35 Kč na kg výrobku a nevybuch vzteky, asi byste uvěřili. Netušil jsem dosud, že něco podobného zvládnu. Nejspíše nějakoho Semitu v rodokmenu mít asi budu. Zaplať ten nejvyšší za to.

[107 když už jsme v tom rodinném vzpomínání (Dušan Neumann: 28.04.2007, 13:52:27 - x)
i můj tatítk se chtěl dožít roku 2000, jenž když se k diagnose rakoviny slinivky přidala i játra odmítl veškerou chemotherapii (byl profesí biochemik) skončil s veškerými dietami, začal kouřit drahé doutníky, pít 12 letou whisky a opět mazat chleba tlustě sádlem. Vydržel do října 1999. Místo pohřbu nařídil mejdan a popel rozsypat.....často na něj myslím a udělal bych to také tak

[108 když už (skorostarik: 28.04.2007, 14:44:29 - Mail - x)
jsme u těch posledních věcí člověka, dodnes vzpomínám na dobu, kdy mi bylo 20, ležel jsem v jednom dost speci špitále, a seznámil se tam s jednoím děvčetem, měla 17 a měla leukemii. Tak nějak jsme se skamarádili, na víc to nebylo, já pro ni sháněl po celé Praze tužkové baterky do tranďáku Doris, a to byla tenkrát fuška, a dodával jí naděje řečmi o tom, že jsem před chvílí slyšel na chodbě pana docenta, jak říká studentům, že pro ni dovezou z USA jeden nový drahý lék, který určitě pomůže (jmenoval se Vincristin, a najdete o něm zmínku v knížce paní Lundové Erik), a pak jsem jdenou přišel za ní, a bylo to velmi zlé, a držela se mojí ruky, a najednou přišla sestra a s neosobním výrazem začala kolem její postele stavět plentu. To byl moment poznání a definitivní ztráty naděje. Držela se mé ruky, a asi myslela, že křičí, ale jenom sípala, že nechce .... A pak mi setra nařídila jít ven, a za půl hodiny přišla, že je po všem..... Já sám jsem nabídl svoji mršinu lékařské fakultě, ale byl jsem odmítnut, protože studenti musí dostat na hraní pouze zdravý materiál, aby náhodou nedošlo k přenosu retrovirů. Tož tak...

[109 Dušane, měl recht! (Rpu?: 28.04.2007, 14:44:35 - x)
Taky je u vás takovej hic, nebo tam pořád ještě sněží?

[110 nesněží, kvetou sakury, je zataženo, 16°C (Dušan Neumann: 28.04.2007, 15:25:55 - x)

[111 juro-p (jasan: 28.04.2007, 15:37:42 - Mail - x)
dik za odpoved minule.... jinak bych se potreboval zcela OT na neco zeptat... i kdyz se asi sejdeme ve stredu .
Kam muzu poslat mail?

[112 Taky máte po šuplatech tolik nesmyslů? (Rpu?: 28.04.2007, 17:35:48 - x)
Právě jsem objevila takové poklady jako jsou násadky a redispera - to už se zřejmě ani nevyrábí....

[113 myslíte, že muškáty za okny zmrznou??? (Dana: 28.04.2007, 17:48:49 - x)
prý má přijít prudké ochlazení..já bych teda raději déšť. Celé odpoledne jsem se věnovala zahradní architektuře - poměřovala, plánovala kam co, uhrabovala a připravovala záhonky na zahrádce. To sucho je fakt už vážné...

[114 Dano, (Rpu?: 28.04.2007, 18:16:29 - x)
pršet má až od třetího. A s nočními mrazíky - kdo ví - stačí vítr a zas je několik stupňů dole...??? Dobrá rada drahá....

[115 Dano (martin TT: 28.04.2007, 19:02:24 - Mail - x)
mám ruce až na zemi, plel jsem (nevím, z čeho to roste, když je takové sucho), nosil jsem konve s vodou a zaléval a posadil muškáty i petúnky. To, co je v truhlíkách za okny nebo na dvorku, to v případě mrazů zatáhnu na noc dovnitř. To, co jsem posadil na zahradě - uvidíme. Ve středu hlášené ochlazení má na severovýchodní Moravě přinést i déšť - něco vám tam pustíme.

[116 skimici, (Modrý pták: 28.04.2007, 19:17:41 - x)
ten druhý se jmenoval Waterman (myslím, že Thomas, ale nevsadil bych na to ani haléř). Bývala to ve Státech nejprodávanější ekonomická kniha všech dob. To, co pravíte je polovina pravdy. Ta druhá je, že doma nikdo není prorokem. Mc Kinsey je to lepší :-))) mezi nimi a narozdíl od ostatních jsou to mimořádní elitáři a nedělali (jak je to dnes nevím) v tom kompromisy - 5% nejlepších absolventů 2 škol.
Jirko pův. - Ty to máš z \"Vašeho\" zařízení, že? Ta \"Vaše\" škola má velmi dobrou pověst. Fakt. Dokonce to tvrdili Mc Kenseyové :-)))

[117 Násady a redispera (Honza ze Žižkova: 28.04.2007, 19:38:13 - x)
Taky je doma mám. Dneska se vyrábějí, ale nejsou k dostání v běžných obchodech, musí se na ně do obchodů pro výtvarníky.

[118 AeroKarle, (Pavel Kořenský: 28.04.2007, 19:52:36 - Mail - x)
ještě jednou díky za projížďku, holky si to moc pochvalovaly.

Pro ostatní - ta akce v Solvayových lomech byla moc fajn a ve spojení s pěším výletem Srbsko - Svatý Jan pod skalou - Karlštejnské vodopády - Srbsko a dnešním počasím to byl super den.

[119 o vození vody mi ani nemluvte!! (Dana: 28.04.2007, 19:57:41 - x)
tím jsem trávila včerejší odpoledne - nanosit vodu z potoka, přelít do konví na trakaři a pak vyvézt skoro 200 m do mírného kopečka až k jahodám a přísadě, která už je na poli... a to vše opakovaně 5x. Tak snad ty jahody budou letos obzvlášť dobré! :-)))

[120 o vození vody mi ani nemluvte!! (Dana: 28.04.2007, 20:00:47 - x)
tím jsem trávila včerejší odpoledne - nanosit vodu z potoka, přelít do konví na trakaři a pak vyvézt skoro 200 m do mírného kopečka až k jahodám a přísadě, která už je na poli... a to vše opakovaně 5x. Tak snad ty jahody budou letos obzvlášť dobré! :-)))

[121 Honzo, (Rpu?: 28.04.2007, 20:02:46 - x)
však je mám tak pietně uložený - ale když jsem s nima musela dělat rysy, klela jsem vzdor útlému mládí jak pohan..:))

Dano, nedalo by se to pořešit nějakým čerpadlem - tohle jsou galeje!

[122 MP (skimic: 28.04.2007, 20:16:09 - x)
... nehodnotil jsem McKinsey versus jiní. Úvaha byla o možných motivech najímání konzultantů obecně. Viz ono prosazování atd.

[123 Kocoure - jestli ještě můžu (ptakopysk: 28.04.2007, 20:35:50 - x)
poměrně razantní řešení. Jeden z manželčiných příbuzných měl rakovinu. Takováhle věc se v té době pacientovi neříkala, takže pan doktor ho prohlédl, dal mu prášky a poslal ho domů. On došel do čekárny, vzal si kabát, klobouk, vyhrnul si límec a vlez zpátky do ordinace, že je bratr a jak to s bráchou vypadá. Doktor v dobré víře všechno vysypal, nic nezastíral. On poděkoval, odešel a cestou domů to autem v plné rychlosti napral do stromu...

[124 Rputi, nedalo. (Dana: 28.04.2007, 20:36:20 - x)
mezi zdrojem vody - potokem nebo studnou je silnice III. třídy - ledažebych ji podhrabala..a to čerpadlo by muselo být pořádně silné, aby vytlačilo to převýšení cca 10 m. Na pozemku,kde jsou jahody a pole není elektřina, to by znamenalo zízení dalšího odběrného místa - hodin - a kdo by to platil??? :-))
PS: jsem zvědavá, kolikrát se to tu objeví, ten první komentář jsem fakt, na mou duši, na psí uši, na kočičí svědomí, posílala jen jednou.. :-)))

[125 skimici, (Modrý pták: 28.04.2007, 20:38:43 - x)
já s Vámi souhlasím a tou druhou polovinou jsem myslel prosazování, ale přes zaměstnance.
Jo a ten Waterman se jmenoval Robert (tvrdí kámoš).

[126 Dano, (Rpu?: 28.04.2007, 20:59:57 - x)
kruti brko, to je blbé - vím o čem je řeč, na chalupě jsme měli potok a té vody jsem se natahala víc, než mi bylo milé.
Teď mám studnu a v ní ponorné čerpalo - je to zatra rozdíl. Kdyby to šlo nějak? pořešit, stojí to za to! Aspoň, kruci, do těch konví- pro jahody to stačí, ale co stromy. Teď to zrovna kvete a kdybych je měla prolejvat konví, tak asi teda nic moc....

[127 Rputi, (Dana: 28.04.2007, 21:09:15 - x)
stromy si musí poradit samy. Myslím, že se tomu říká přirozený výběr... :-)) Já bych tam totiž musela i vyhloubit studnu - a víte, co je teď se studnami za šrumec! Navíc s hloubením dalších studní se musí velice opatrně, v naší vísce není vodovod, jsme samozásobitelé ve všem i ve vodě! Takže studna je u každého domu, nebo je společná pro více stavení. Z mé studny berou i sousedé. A proto tahám vodu na zalívání z potoka a ne studny. Kdyby studna vyschla, musím se postarat sama...

[128 Ptakopysku, (kocour: 28.04.2007, 21:14:27 - x)
snad raděj ne. Tady nejde o vzdáleného příbuzného, tady jde o mou maminku, které vděčím snad za všechno, a doufal jsem, že jí to teď, když je v důchodu, všechno konečně vynahradím. A ne a ne si zvyknout na myšlenku, že tohle jaro je její poslední. Ona je s osudem smířená, proto odmítá tu chemoterapii.

[129 Dano, (Rpu?: 28.04.2007, 21:18:07 - x)
já vím, na chalupě to bylo zrovna tak. Když mi bylo třicet, tak mi to tak nevadilo......ovšem vody bude spíš ubývat...

[130 Ježiš, Kocoure.. (Dana: 28.04.2007, 21:18:17 - x)
co říct? Snažte se jen zpříjemnit ty chvíle,které ještě budou....

[131 Kocoure (ptakopysk: 28.04.2007, 21:22:57 - x)
moc se omlouvám. Nějak mi vypadl kus textu na začátku a když to teď po sobě čtu, tak to vypadá jako nabádání, což jsem neměl naprosto v úmyslu. Jen jsem chtěl.. Ech co vlastně... Nic. Popsat volbu jsem chtěl... Život je zlej. A nejvíc zlej je na hodný lidi...

[132 MP (skimic: 28.04.2007, 21:40:12 - x)
... aha, už rozumím. Já v zásadě proti dobré poradenské firmě nic nemám. Motivy můžou být samozřejmě různé a Vaše \"doma není nikdo prorokem\" naprosto sedí. Problém může nastat, když je iniciátorem a kontrahentem ve středně zazmrdované firmě iniciativní blb, který následně komunikaci mezi konzultantem a pracovníky filtruje, konzultant potom samozřejmě pracuje s nepravdivými vstupy na jejichž základě vytvoří model, který je po aplikaci pochopitelně nefunkční až kontrafunkční.
Mimochodem, vzpomínám na Hellerovu knihu \"Good as gold\", kde vládní poradce vystačil po celou svoji kariéru s jedinou \"knížecí\" radou \"Vyrovnejte rozpočet\" :))

[133 kocoure, (Pavel Kořenský: 28.04.2007, 21:57:31 - Mail - x)
to je mi velmi líto a těžko k tomu něco dodat.
Snad jen jedna věc. Zkus se poptat, jestli je chemoterapie jediné řešení.
Pokud se nepletu, tak např. u V. Havla to řešili operativně. Další možnost je konsultovat a nastudovat, co to v dnešní době znamená chemoterapie. Někde jsem četl, že u mnoha forem té nemoci už není ta chemoterapie to šílené léčení které se praktikovalo dříve a že dnešní moderní léky jsou mnohem účinnější a jejich nežádoucí účinky mnohem slabší.
Pak to zkus vysvětlit paní matce, třeba se prostě jen bojí, protože dříve měla chemoterapie dost hnusnou pověst bolestivé léčby s mnoha vedlejšími účinky (včetně těch kosmetických, na které mohou být některé ženy docela citlivé).

[134 Skimici (ptakopysk: 28.04.2007, 21:58:11 - x)
my jsme také měli poradenskou firmu. Firma zhodnotila datové a finanční toky, pohovořila s vedením, a výsledkem byl plán zdvojnásobit tržby, nabrat nové vzdělané pracovníky na pozice managementu a vývoje, zlepšit zákaznickou podporu a se současnými pracovníky sepsat nové motivační smlouvy. Plán tržeb se tak nějak nepodařilo splnit, neboť se zapomnělo naplánovat jakým způsobem a od koho ty prachy dostat, management se úspěšně rozrostl (viz výše uvedený exemplář). Naštěstí se nepodařilo získat plánovaný počet nových pracovníků, protože počet čerstvě vystudovaných je konečný a prostě tak nějak nevyzbyli. Takže se ušetřilo na mzdách a zisk firmy zůstal v podstatě stejný jako loni. Zákaznická podpora se zlepšila asi tak šestinásobně, takže přesun updatovaného produktu klientovi netrvá půl dne jako dřív, ale tři dny. No a nové motivační smlouvy měly za následek hromadný odchod kmenových zaměstnanců. Ale to je můj pohled prostého raba ze sklepa. Ono z vrchu z manažerské pozice vypadá budoucnost tak růžově a úžasně, že po absolvování firemního a divizního mítingu, brífingu a brainwashingu jsem získal pocit, že s veselým halekáním všichni běžíme nazí proti větru...

[135 skimici, (Modrý pták: 28.04.2007, 22:21:30 - x)
pokud je to, jak popisujete, tak to nemůže skončit jinak než popisy, které dodal ptakopysk.
A vládní poradce žádnou další větu nepotřebuje :-))). Má jistotu, že ji všichni rádi uslyší a má jistotu, že ji nikdy nemohou uposlechnout a rozhodně nikdy ji nemohou realizovat :-))))).

[136 kocoure, člověku se zatají dech (Dušan Neumann: 28.04.2007, 22:32:41 - x)
ale po prvním šoku je dobré začít jednat. Pavel K. má pravdu, že dnešní chemoterapie je něco zcela jiného než vyluhování těla jaké se provádělo, když táta přišel s podobnou diagnosou.
Asi nejlepúší poradenskou službu tady na východě má Sloan-Kettering. Spousta informací. Aspoň pro začátek:
http://www.mskcc.org/mskcc/html/376.cfm
držím palce, moc...

[137 Ptakopysku, (kocour: 28.04.2007, 22:37:23 - x)
v pořádku, já jen mám už měsíc nervy našponované k prasknutí a dnes mi pan doktor nalil čistého vína ... a taky jsem pochopil, že podle všeho jsem na špičkovém pracovišti v Republice a lepší není. A už to, že se mi včera skutečně sám ozval (sestra nevěděla z hlavy mail ani telefon, tak jsem mu nechal kontakt na sebe) a byl ochotný bavit se se mnou hned v sobotu a nečekat až na pondělí, o čemsi svědčí.

Pavle, 4. stadium - viděl jsem 2 RTG focené od sebe 14 dní a mám představu, co je to za fofr ... že na to nikdo nepřišel dřív je věc druhá, ale má smysl to řešit? ... nemá. Chemoterapii googluju a studuju už dvě hodiny. V podstatě dělám už 2 dny přesně to, co mi radíš, + něco navíc. A v pondělí ráno se asi dám na modlení.

Jinak sorry za ten emotivní výlev. Dobrou noc.

[138 Dušane, dík. (kocour: 28.04.2007, 22:41:12 - x)
Já aztím studuju ten odkaz, co se v českém googlu objeví jako první na heslo \"chemoterapie\".

[139 A ten Tvůj (kocour: 28.04.2007, 22:42:12 - x)
odkaz si pochopitelně nastuduju taky.

[140 Dano (martin TT: 29.04.2007, 08:22:25 - Mail - x)
moje zkušenost mi říká, že po celodenním tahání konví ke stromkům přichází jako navztek v noci déšť. Jak to u Vás vypadá? Zdá se, že to máte z první ruky - pošlete něco sem dolů...

[141 Dobré ránko! (Rpu?: 29.04.2007, 08:39:43 - x)
Nám tady slibovali bouřku - ale na celý širý obloze není nic z čeho by mohlo bouřit, natož kapička skápnout.
Jsem zjistila, že se mi na zahradě vysemenil dub. Zatím je to jen takovej klacík s dubovejma pidilístečkama - tak cca půl metru vysokej - myslíte, že by šel přesadit?

[142 Dobré ráno (skimic: 29.04.2007, 08:46:49 - x)
... severní E55 hlásí blankytné modro, povětrnice ještě vyspávají. Jak to vypadá, Dana ještě bude muste pár těch konví odtahat nebo se toho deště nedočkáme.
... dneska to vůbec bude forfr. Je třeba ještě provést údržbu košťat, promazat, načechrat proutí, ... :)

[143 Dobré ráno, bonsajisto amatére (martin TT: 29.04.2007, 08:54:06 - Mail - x)
vybrala sis jeden z obtížnějších stromů, pro začátečníky nedoporučovaný.
Velká rizika, ale zkusit e to dá. V prvním roce obrýt kořeny zešikma dolů, aby se donutily kořeny vytvořit více jemných kořínků a zahustit bal. V druhém roce opakovat a přetnout i kůlový kořen směřující kolmo dolů, ve třetím roce přesadit, nejlépe na jaře, před vyrašením.

[144 martine, (Rpu?: 29.04.2007, 09:20:37 - x)
kdepak bonsai! Jednak si na ně nepotrpím a jednak by mě to s dubem v životě nenapadlo - jestli se mi na něm něco líbí, tak právě to, že může být tak velký a majestátní.
Ale mám tu na zahradě kout, vlhký a tmavý a něco by tam mělo být - tak jsem myslela, že bych ho tam přesadila. Co s ním jinak - dub rostoucí pod jabloní jaksi není to pravé....

[145 Zuzano (martin TT: 29.04.2007, 09:43:23 - Mail - x)
bonsajistická technika na pořizování Yamadori je jediné použitelné řešení tvého problému. Pokud chceš mít na zahradě dub, tak si kup sazenici ze školky nebo na podzim dones z lesa žaludy a vyej do důlků po třech.
Ten prut na zahradě nemilosrdně vykopej a zahoď, za tu námahu to nestojí. Jenže moje rady se vždycky soustřeďují na to, jak to udělat a ne, jak to nejde!

[146 martine, (Rpu?: 29.04.2007, 10:20:31 - x)
\"já věděl, že to neprojde, já to jen navrhoval\":))
No tak ne,když myslíš. Tak mi poraď, co mám do toho koutu dát. Když je to košaté, tak to soused ze své strany ostentativně pižlá. Sice mu to tam nestíní, nevadí, nezdobu netropí, ale pižlati jest jeho právem v zákoně zakotveným :)) Pokud si rostlina dovolí lézt přes jeho ohavný prkenný plot na druhou stranu (jako třeba psí víno), tak ho shodí - má se chovat slušně, kytka jedna zpovykaná , zvědavá.
Prostě potřebujou zakrýt nehezký roh s hnusným plotem.

[147 Dobré nedělní skoropoledne! (Dana: 29.04.2007, 10:28:38 - x)
Pršííííííííííííííí!
A pole se zazelenalo. Nejen brambory a řepa, ale hlavně plevel! Inu - člověk je tvor nevděčný a ničím se nelze zavděčit.
Teda, zatím spíš padá větší mlha, ale když budete hodní, tak něco přepustíme i dál!

[148 Rputi, (Foundryman: 29.04.2007, 10:30:09 - Mail - x)
dej tam smrček, dá se i pěkně tvarovat, aby nelezl k sousedům.

[149 Zuzano (martin TT: 29.04.2007, 10:35:52 - Mail - x)
dubem nezakryješ nehezký roh s hnusným plotem. Rad by bylo víc, ale podle konkrétního pohledu, velikosti a úhlů. Jestli to soused nestrpí na plotě - tedy popínavky ne! - tak doporučuji jen z mnoha typů živých plotů.

[150 Ten déšť závidím, (Rpu?: 29.04.2007, 11:00:44 - x)
ale tady se to už taky začíná chmůřit - tak snad něco přijde.
Asi máte pánové pravdu - chce to něco zeleného pichlavého - aspoň to neopadá...

[151 Asi? (martin TT: 29.04.2007, 11:27:36 - Mail - x)
to je věta, jak od manželky! Samozřejmě, že máme pravdu!

[152 2 Rpuť (PeS: 29.04.2007, 11:30:56 - x)
podle tvaru, který chceš zakrýt, bych doporučil buď nějaký druh jalovce, nebo tůji. Ty se dají krásně tvarovat už od země. A je to furt zelený a hezky to vypadá...

[153 PeSi (martin TT: 29.04.2007, 11:56:40 - Mail - x)
ty myslíš ty túje, co se ve skutečnosti nazývají cypřišky nebo skutečné thuja occidentalis (Zerav západní)?

Já bych poradil Google a zítra návštěvu místního zahradnictví. Tam se totiž vyznají v doporučení výšky, bujnosti růstu, zapojení a odolnosti proti suchu nebo mrazu.

[154 Varování (martin TT: 29.04.2007, 11:59:51 - Mail - x)
ne abyste teď zapínali televizi a dívali se na Moravce!!!! (-_-).

[155 Ani mně nehne! (Rpu?: 29.04.2007, 12:18:32 - x)
Tedy tu TV - Bursíka s Filipem tedy vzkutku raději ne. Ty thuje uvážím:)) Něco zeleného, něco do zlatova, něco do modra - uvidíme...Tedy uvidíme, co má zahradník (docela schopnej), aby se mi zase nevyčítalo:))
Asi používám nikoli jako zpochybnění informace, nýbrž naznačuji, že to ještě nemám rozmyšlené....

[156 Hezké poledne vinšuji (Anka: 29.04.2007, 12:32:41 - x)
martínku, nenaváděj, poslechnout si štěpné větz pana Bursíka, to je jedna nádhera. Teď dal jednoynačně najevo, že místo Drábové tam potřebuje kamaráda. Není to rozkošné?

[157 2 martin (PeS: 29.04.2007, 13:16:29 - x)
měl jsem na mysli thuja occidentalis \"brabant\", popř. \"rhengold\" nebo \"smaragd\", nebo thuja plicata - všechny se dají krásně tvarovat a vypadají IMHO velice hezky. Ale ten cypřišek Lawsonův je taky dobrý nápad, na ten jsem zapomněl - a přitom mi to roste u chaty... No a ty jalovce jsou taky krásný, mně se nejvíc líbí juniperus cummunis...

[158 Nestíhám !!! Nahoře je (Šumavák: 29.04.2007, 13:48:39 - x)
připravena poslední večeře s Tintoretem....



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: