Šumavák bloguje:deníček za(& vy-)valeného |
||
Zprávy ze Šumavy ... domů Co přináší LS? Informujte se na www.NeLisabonu.cz Napište mi! Poslat SMS
Rubriky:
Kalamita Virtuální Vodička Ekonomika My sobě - FOTO Cesty po kuchyních G'schichtn Šelmy a šelmičky Technické pozn. Čtení na pokračování Ze života kamarádů.. PPP bFu Lisabonská smlouva šakaloviny Chlív
Rádia :
RADIO DNB - Šumava Stránka s programem Přehrávat... Chat s redakcí: Radio Beat Country-Radio
Odkazy: FOTOALBA VIDEA ALBA-Dušan Klaun Parafín Pavouci ve flašce Rozveselit? ZDE!! Valašský Martin Bastiat kvalitně ANGLE Mr.Owcrope R.Koblinger-obrazy Dušan - blog Pravičák Češi za vodou Architekt. historie
Nové komentáře
Statistiky RSS/XML Reklama: Archivy: květen 2012 duben 2012 březen 2012 únor 2012 leden 2012 prosinec 2011 listopad 2011 říjen 2011 září 2011 srpen 2011 červenec 2011 červen 2011 květen 2011 duben 2011 březen 2011 únor 2011 leden 2011 prosinec 2010 listopad 2010 říjen 2010 září 2010 srpen 2010 červenec 2010 červen 2010 květen 2010 duben 2010 březen 2010 únor 2010 leden 2010 prosinec 2009 listopad 2009 říjen 2009 září 2009 srpen 2009 červenec 2009 červen 2009 květen 2009 duben 2009 březen 2009 únor 2009 leden 2009 prosinec 2008 listopad 2008 říjen 2008 září 2008 srpen 2008 červenec 2008 červen 2008 květen 2008 duben 2008 březen 2008 únor 2008 leden 2008 prosinec 2007 listopad 2007 říjen 2007 září 2007 srpen 2007 červenec 2007 červen 2007 květen 2007 duben 2007 březen 2007 únor 2007 leden 2007 prosinec 2006 listopad 2006 říjen 2006 září 2006 srpen 2006 červenec 2006 červen 2006 květen 2006 duben 2006 březen 2006 únor 2006 leden 2006 Právě on line: BlueBoard.cz |
Sobota, 5.05.2007
Vražda potřebuje reklamuaneb: těžký je život reklamního agenta. Potřebuji připravit a nechat vytisknout nové prospekty a to mě přivedlo k uvažování o tom, co se od dob lorda Petra v této branži změnilo a nezměnilo. Máslo i nadále zůstává zakladní lidskou potřebou, která reklamu nepotřebuje a reklama se musí dělat hlavně na margariny, které nikdo nechce. Ale zatím jdu užívat tu ozdravnou kůru.
Komentáře
[1]
Útlum
(martin TT: 05.05.2007, 11:06:24
- Mail
- x)
nějak jsem se zpomalil - na konci článku jsem chvíli přemýšlel, co za lidi tam Šumavákovi leze, že se jim jeho prospekt nelíbí! Pak jsem si poposedl na židli a proto volám: \"Šumaváku, dej mu pro tentokrát milost!\" Jen ten jarní útlum začal už včera. Pomalu jsem dvakrát odpoledne projížděl s naloženým autem středem Brna (bohužel to jinak nešlo), pak jsem pomalu dojel do Klobouky, abych zjistil, že se mi podařilo prošvihnout koncert Petera Lipy. Ještě večer jsem si zjistil čas průjezdu historického parního vlaku napříč Valašským královstvím z Rožnova až k nám do Bylnice. Ráno jsem se pustil do všech sobotních povinností, ze kterým mě vyrušilo až houkání projíždějícího vlaku - zase pozdě. Protože vytrvale, i když lehce zahradnicky, prší, odpolední otvírání brumovského hradu s šermířským programem a pasováním Valášků a Valašek asi nebude k posezení na dece. Ale doma sedět nebudeme - vytáhnu gumáky, námořnickou pláštěnku a půjdeme krmit kachničky. Jestli se počasí ještě pohorší, tak by mi mohli půjčit vnučku samotnou.
[3]
hergot,
(šimon klein: 05.05.2007, 11:16:05
- x)
Daně prší,Rputi prší, Martinovi prší.....akorát já, pechfógl (kterej kdykoliv, když koupí husu, je to jikrnáč) bude určitě muset zítra na Vysočině zalejvat novou sadbu, místo hraní si s elektroinstalací, kvůli které tam s importovaným odporníkem jedu ....nemáte tady někdo kontakt na Hliníka? - mám to od něj kousek....
[4]
To je dobrý, Martine,
(maYda: 05.05.2007, 11:25:59
- x)
mně taky dalo dost práce pochopit, že Šumavák je sám sobě reklamním agentem i zákazníkem. TAdy zatím neprší, jen je pošmopurno. Potřebuju, aby v úterý, ve svátek bylo hezky, protože přijedou kamarádi s dvěma jezevčíky a na oběd půjdeme do hospody, protože sedm lidí na oběd se už k nám nevejde. jenže skrz ty psy musíme na zahrádku. jemnže asi stejně zajdou na kafíčko, tak mám aspoň důvod, proč se dát konečně do mytí oken. Co tahle k tomu taky nějakou tu wellness reklamní omáčku? Horolezecký výcvik s hadrem a kbelíkem? Co takhle vliv na vnitřní orgány? KYslíková kůra s výhledem do krajiny, doprovázená blahodárným pohybem paží a trupu? Kladný vliv zejména na zrak, s okamžitým účinkem - zase uvidíte, co je za oknem. Jdu na to a oznámím výsledek.
[5]
Mne osobně nejvíc štvou
(Dana: 05.05.2007, 11:26:41
- Mail
- x)
reklamy na půjčky všeho druhu. Z frekvence a klamných nabídek se vytváří povědomí, že kdo nemá půjčku nebo hypotéku nežije! A také to, že člověk může mít na co si vzpomene a hned - stačí zajít do nejbližší banky nebo zavolat nebo si pozvat finančního proradce domů. Žádná zodpovědnost, žádné uvažování - prostě: Když musíš, tak musíš. No neberte 50.000 Kč jen za 789 Kč - kolikrát to už nikdo neřeší, až exekutor... A druhá sorta reklam, které mě zlobí jsou takové ty slepico-husí, kdy nějaká hospodyňka kvokvokvo...gagaga..vykládá, jak jí kamarádka něco poradila a ono to funguje a všecko je čistoskvoucí a vůbec...
[6]
šumaváku, na zákazníky platí
(quetzal: 05.05.2007, 11:31:16
- x)
jedna věc - předtím, než k němu jdeš s hotovou reklamou, vložíš mezikrok - předtestuješ to na vzorku zákazníků, například v podobě panelové diskuse, a když pak tvůj zadavatel remcá, tak ho utlučeš argumenty typu \"Vaší cílové skupině se to líbí, chcete teda, aby se to líbílo Vám, nebo těm, co si to XY od Vás mají kupovat\" :) Ve tvém případě, nejjednodušší, co můžeš udělat je hodit těch pár obrázků nám v plen a pozorovat, jak se tady hádáme, který z nich je nejlepší a proč.
[10]
DAno,
(maYda: 05.05.2007, 11:44:03
- x)
ještě mně okouzlují dámy, co mají orgasmus z toho, jak jim srovnala zázračná bakterie bifidus essencis trávení do čtrnácti dnů a staly se tak jinými,veskrze šťastnými a zdravými bytostmi. Na jednu mrňavou bakterii, která ve skutečnosti existuje jen jako výmysl reklamních agentů a nápis na kelímku, je to docela slušný výkon, nemyslíte?
[11]
ad Rputí axiom
(quetzal: 05.05.2007, 11:46:32
- x)
z minulého článku ... \"Rputí axiom: Levičák rád hlásá spasení všech, zatímco pravičák ví, že všechny spasit nelze, neb by tak zhusta dělo proti jejich vůli.\" To mi připomnělo, úžasnou a mrazivou hlášku z 68. PROLETÁŘI VŠECH ZEMÍ SPOJTE SE ... NEBO STŘELÍM!
[12]
dobré předpoledne :-)
(divana: 05.05.2007, 11:50:07
- x)
při čtení maYdinýho psaní, mi napadlo jediné. v zahradní restauraci pobýt přes několik piv, vín, kořalek a pak na kafíčku doma nikdo po oknech koukat nebude :-)) poslední věta je vhodná na reklamu: Ale zatím jdu užívat tu ozdravnou kůru......dokud nás smrt nerozdělí. no jo, reklamy, které mě rozesmějí a pobaví, za chvíli někdo utne, že nejsou eticky korektní.
[13]
Hezké sobotní poledne vinšuji.
(Anka: 05.05.2007, 11:57:07
- x)
Příšerná je reklama s prdícími fakany. A vůbec, reklamy mi jdou na nervy z principu, dělají ze mě blbce, nutí mi věci, které jsou mi ukradené, lezou mi do filmů, hulákají na mě ty své nablblosti a zřejmě žijí v přesvědčení, že mne uchvátily.
[14]
Ach ta reklama
(František I. : 05.05.2007, 12:02:10
- Mail
- x)
Také jsem kdysi dávno přičichl do reklamy. Kupodivu zemědělské. Tehdy to byly zlaté časy. Například jsme se vsázeli o nejpitomnější text na plakát. Když jsme se na něm shodli a vybrali ještě pět o kousíček méně pitomých, odevzdali jsme to vrchnosti. Snad jen jednou se stalo, že si nevybrali ten, který jsme označili za blbuskvost. Na vymýšlení hovadin jsem prý byl jednička. Ovšem výroba plakátů trvala obyčejně rok a já jsem v této instituci vydržel rok a půl. Své skvosty jsem pak vídával z jiné pozice a úplně jiného podniku. Vždy jsem přitom řval v duchu smíchy. Při čtení tohoto příspěvku mi okamžitě proběhly hlavou slogany ve smyslu:\"Jízda na koni, půl zdraví, Kam nemůže lékař, můžete na oři, Hubněte přirozeně, pojďte kydat hnůj,\" nebo krásné \"Sebeobrana vidlemi, nový český bojový sport.\" A mnoho dalších. Mimochodem o vidlích, kdysi dávno můj oblíbený bard Jahelka, zpíval o jednom záletném pánovi, kterému pracovitý zemědělec probodl půlky. Tohoto pána mi ukázali kdesi pod Skutčí, kam se kvůli té ostudě musel přestěhovat z Jižních Čech. Jahelka v písničce ortel poměrně zmírnil. Vidle dotyčnému probodly nejen půlku, ale i varle a šourek. Protože to dělal zezadu, odnesla to prý na pozadí i ona děva. Inu, vidle jsou svinstvo. Jíří pův. Kyslíkáč s uzavřeným okruhem se hodí max. do hloubky do 15 m. (I o tom nás v mládí starší poučovali, že je to svinstvo.) Ten, který jsem zcizil na vojně, max. do 8 m. (Pak mi ho stejně rychle někdo na břehu ukradl, takže se okruh uzavřel.) Pro větší hloubky se prý zásadně používají přístroje s otevřeným okruhem na bázi kyslík, dusík a helium. (Můj nejhlubší ponor kdysi na Cresu s klasickým Tajfunem a stlačeným vzduchem činil u tzv. českého Titaniku asi 50 m a nebylo to nic moc.) Právě jsem v antikvariátu našel od mého oblíbence Hanse Haase knížečku výprava Xarifa. Tento pán, narozdíl od pana Cousteau se také potápěl s kyslíkem. Krom toho z bývalého klubu jsem podědil brašnu, kde prý je také kyslíkáč. Za celých dvacet let jsme ji ještě neotevřili. Takže, až se vrátím z Němec, hnedka se podívám.
[20]
Hm, divano,
(maYda: 05.05.2007, 12:27:55
- x)
problém je, že sestava bude : tři nezletilci, jeden marod co zrovna nesmí pít a jeden řidič. Možná ještě nebude ujasněno, kdo bude ten řidič. Kromě toho budeme muset být schopni se následně ještě odebrat do přírody, skrz vyvenčení těch jezevčíků a nezletilců.
[25]
Vy tady furt o potápění s takovým
(Šumavák: 05.05.2007, 13:03:09
- x)
či onakým přístrojem, s nosem či bez nosu..... Mám pro vás vyzkoušenou adrenalinovou nabídku: Potápění s koněm Jsou dvě verze -lehčí: to s vámi uprostřed Lipna kůň neočekávaně skočí přes zábradlí přívozu.To byste nevěřili, jak je to Lipno hluboké..... a jak vidíte, neutopil jsem se ani bez kyslíkového přístroje. -těžší verze: potopí se s Vámi i Vaším koněm přívoz z Německa do Švédska. A tam už končí sranda.I když ty koně tenkrát zachránili.....
[35]
Rputi, i tak :-)
(Anka: 05.05.2007, 15:19:56
- odkaz
- x)
Tohle jste asi četli, což? Mě se moc líbí zvláště poslední odstavec: \"Remízou dopadl dotaz, kdo z politiků měl o tématech lepší znalosti. Na dotazy odpovídalo 647 lidí. Z toho 27 procent duel vidělo a 21 procent o něm četlo nebo slyšelo.\" Dobrý, ne?
[37]
ostatky svatých a úcta a důstojnost ??
(skorostařík: 05.05.2007, 15:38:14
- x)
Především mi není jasné, co jsou vlastně ostatky tzv. svatých. Podle evidence samotné církve svaté katolické je po světě ostatků svatých tolik, že by někteří museli být mnohoprstými monstry, s čelistmi jako tyranosaurus rex, aby se jim tam všechny ty zuby vešly, a počtem nohou by dohnali stonožku. Už na tom jakákoliv úcta a důstojnost končí, a v tom, že jsou zpravidla uchovávány ve zdobených relikviářích, olizovaných od fanatiků, bych ji už vůbec nehledal. Zato výstava, která je momentálně v Praze, umožňuje poznání, umožňuje, aby každý viděl, jak je vlastně ta lidská mašina sestrojena, aby fungovala, a co se pohybuje a napíná při různých pohybech. I když jde o lidi dávno mrtvé, je v nich takhle víc života, než jsme si na první pohled ochotni uvědomit. Rovněž sama skutečnost, že jsou vystaveni pohledům zvědavců, není projev neúcty. Na rozdíl od ostatků svatých v nich veřejnost vidí to, co skutečně byli, tj. reálně žijící lidi, kteří skončili svou dráhu stejně, jako to čeká každého. Jde jenom o to se oprostit od vžité thanatofobie a předsudků.
[38]
skorostaříku,
(Rpu?: 05.05.2007, 15:51:13
- x)
v mrtvole žádný život není, je to jen kus masa a kostí. A neříkejte mi, že dokážete rozeznat, který ten sval je napnutý a který není - to snad ještě aby je udělali \"hejbací\"..... Mimochodem, jsou tam taky dvě miminka, jako živá, ani je nestáhli z kůže - jenom nevím proč tam vlastně jsou - živá miminka snad známe dobře.....
[40]
Nějak si neumím představit,
(maYda: 05.05.2007, 16:17:57
- x)
že bych potřebovala ke svému vzdělání takovou výstavu. Nejsa nakonec MUDr. ani rehabilitační sestra, nepotřebuju vidět, který sval je napnutý a který ne, však on se přihlásí každý sval sám, když ho napnu přespříliš. MYslím, že účelem podobných exhibic je hlavně exhibice ega autora. Jak když v Národním muzeu vystavovali mrtvoly červy sežraných holubů, protože prý aby si lidi uvědomili, kolik ptáků uhyne o dráty, které vedou do Prahy elektřinu. Jenže kromě mnoha nezbytností, pro které elektřinu potřebujeme, byla potřeba taky k tomu, aby na ty eklhaft exponáty svítila. Že by mohl autor začít u sebe a položit si otázku, jetsli by se nedalo aspoň trošku té elektřiny ušetřit tím, že se vzdá svého geniálního zámeru, to ani náhodou. Co kdyby pak neměl doszt ptačich mrtvol na vystavování, že jo? Ať si každý vystavuje, co chce, ale ať přizná, že top dělá proto, že musí být ještě originálnější a šokantnější, než ten, kdo se tu producíroval před tím, ale ať si nechá kecy o poučení lidstva.
[47]
Dobrý podvečer,
(PeS: 05.05.2007, 19:53:25
- x)
poslušně hlásím, že jsem o5 zde... A budu mít také nějaké ty reklamní šoty, abych se držel tematu... V prvé řadě rada domácímu pánovi - ohledně té reklamy. Z vlastní zkušenosti vím, že spousta práce a dohod se udělá v družném hovoru u piva. Takže než nějaké to zabíjení, pěkně si spolu sedněte v té hezké hospůdce u piva, nechte si donést zrcadlo a pěkně si to vyříkejte z očí do očí. A až se začnete vidět 4x, jistě to bude dokonalé k všeobecné spokojenosti. K tomu chci jen dodat, že jeden obyč. dopejsek vyrazil a tedy i snad někdy dorazí na místo určení.
[50]
Vážení,
(PeS: 05.05.2007, 20:31:33
- x)
takže slíbený reklamní šot č. 1 - Někdo tvrdil, že negativní reklama neexistuje, musí se jen pozitivně vidět! Pohyboval jsem se dnes lehce chaotickým pohybem autmo po vlastech českých. Pokud by čirou náhodou někdo ve své pošetilosti chtěl absolvovati cestu Polička - Litomyšl - Vysoké Mýto - Holice - Hradec Králové, vřele doporučuji zastavit u místního velkouzenáře, nabízejícího nedaleko silnice své výrobky. Na klobáse, importované z nedalekých Horních Uher se už nic zkazit nedalo, ta byla vynikající (tu jsem si dal já...). Leč nabízené tyčové salámy vlastní produkce - tzv. koňský a Vysočina (netuším, co inspirovalo názvy - snad rozemletá stáj, ležící na Vysočině) - mají zajímavý vliv na žaludeční činnost a peristaltiku střev. Jen ten, kdo se současně poblil i posral za volantem, ví, co je to pravý zážitek z jízdy! Po dnešní zkušenosti mohu tuto skvělou kombinaci laxativa a emetika každému vřele doporučit. A zdá se, že místní vědí, co mají, neb jedna obec na trase se již jmenuje Řídký!
[51]
Jinak,
(PeS: 05.05.2007, 20:47:23
- x)
k pozdněvečerní, noční a brzoranní debatě: poměrně detailní rozbor rysů socialismu, fašismu a nacismu kdysi uvedl jura-p a to přímo zde, takže stačí prohledat archlívy. 2 Mayda - ad 00:00 - máte tam chybu, Hitler nebyl Němec, Hitler byl Rakušák - oproti Mozartovi, který byl Němec. Záměna těchto dvou státních příslušností je vydávána za skvělý úspěch rakouské propagandy...
[52]
No a jinak,
(PeS: 05.05.2007, 21:25:38
- x)
reklamní šot č. 2 - pro všechny příznivce orientačního běhu připravilo nevšední zpestření fádního dne město Mechov! Neprozřetelně jsem zajel z vnějšího okruhu do vnitřního - a hle - pro nic netušící návštěvníky je tam připravena orientační jízda autem - na celé (dosti podstatné) části toho okruhu nebyl ani jeden ukazatel! Přiznám se, že jsem v prvé fázi hru nepochopil a dokonce jsem se domníval, že tajemství výroby silničních ukazatelů do vnitřního Mechova dosud neproniklo, leč pak mi došlo, o jak rozsáhlou a zajímavou hru se jedná! Po projetí několika křižovatek dle logické hry \"námořníkova procházka\" začal vlastní orientační závod - jak se ve vnitřním Mechově co nejrychleji zorientovat! Při pošmourné obloze se podle slunka příliš orientovat nedalo, převládající směr větrů vzhledem k předchozí zkušenosti se salámem raději také zmiňovat nebudu, leč pak mi to došlo! Když v Mechově, tak přece podle lišejníků na severní straně stromů a obydlí! A náhle bylo vše jasné - zorientován, dorazil jsem dokonce i na místo, kam jsem původně chtěl. Neuvěřitelné se stalo skutkem, prostě dokonalé. Znalci sice zmiňují konkurenční orientační závod na Jižní Moravě, ta však oproti Mechovu ukazateli přímo hýří!
[54]
2 jasan
(PeS: 05.05.2007, 21:38:00
- x)
No já už se chtěl nějak nenápadně otázat, kde všichni jsou? Že by je mé reklamní šoty natolik zaujaly, že neodolali a jedou vyzkoušet? Zklamu je - ten velkouzenář je tam pouze do 18:00, to už dnes nestihnou... Leda karimatku a přenocovat, aby ráno byli první na řadě!
[57]
PeSi,
(Rpu?: 05.05.2007, 21:46:22
- x)
myslím, že je to soutěž mezi českými městy. To jsem takhle jednou vyrazila do OBI v ČB - nezapomenutelné dobrodružství. Na parkoviště OBI není ukazatel, pouze taková šipčička při zemi a to nikoli ze směru ze kterého se přijíždí. Takže než člověk pochoipí rafinovnost záměru jezdí okolo OBI (na které je celou tu dobu vidět) zhruba půl hodiny, naž pochopí, že je třeba uhnout vlevo, najet do protisměru a posléze lze na parkoviště se nějak dostat. Ještě lepší je to u výjezdu z Tetterstadtu ( pro neznalé ČB) směr Hluboká, Tábor. Až do posledního okamžiku je utajeno, že nevyjíždí se tam, odkud se přijelo, nýbrž nutno jet směr Plzeň, aby, po několika kilometrech objevil řidič výjezd na Prahu...:))
[61]
2 jasan
(PeS: 05.05.2007, 22:12:12
- x)
ne ne, bohužel to tentokrát nechápete Vy. Je smutné, že dříve tak oblíbené logické hry musí dnešním občanům zprostředkovaně poskytnout správa silnic, aby objevný a pionýrský duch našich předků se ještě stále mohl někde realizovat... Ve školách to dnes nenajdou!
[65]
maYdo,
(AeroKarel: 05.05.2007, 22:38:03
- Mail
- x)
stran těch červivých ptáků, on se prý autor snažil o jednoduchou úpravu stožárů, která by upalování ptáků zabránila, ovšem nebyla zdarmo. Ale každý se k tomu měl co lačný k sr.... Takže jak nejsem stoupencem podobných akcí, pro tuhle jsem jisté pochopení nalezl, ač ne tak velké, abych tam šel.
[73]
Ta Lucerna to je nějaká
(AeroKarel: 05.05.2007, 23:49:12
- Mail
- x)
úplná magořina, ale úvahy o tom jim dělají docela dobrou reklamu. Ty stožáry už přestavují, nevím, jak rychle, ani zda tomu výstava napomohla nebo ne. Ale dovedu si představit zoufalství člověka, který má asi celkem dobrý nápad a naráží všude na lhostejnost. Můj \"šálek čaje\" to není, ale svým způsobem pro něj pochopení mám.
[75]
Dobré ráno,
(PeS: 06.05.2007, 06:43:42
- x)
včera jsem už únavou odpadl a dnes při letmém pohledu z okna by se moje dojmy daly vyjádřit sadou přísloví a pořekadel - namátkou: Studený máj, v stodole RaJ... V máji nemá uschnout pasákovi hůl (nebo prasákovi?)... Mladí ležáci, staří žebráci (nebo politici)... a Co se v mládí naučíš, vestáří je ti stejně hovno platný... Zkrátka vesele do nového dne, mohl by bejt i poslední...
[76]
Hergot, to je voptimismu takhle po ránu!
(Rpu?: 06.05.2007, 07:05:03
- x)
Nebude to tou zkaženou koninou ze včerejška? Byla sobotěnka, v álejích nablito, příkopy obes..., obe..., no pohnojeny - on to ten déšť spláchne. Za chvíli tu máme ledové muže - budem lýžovat. Angelíně Mrkalové to nedalo, zvedla telefon a řekla tomu Putinovi, že by si to s tím Tallinem teda měli vyříkat potichu a nedělat u toho takovej randál - v Bruselu se vůbec nedá spát...! No aspoň, že prší!
[77]
brejtro po ránu!
(rejpal, tady ale už brzo zase tam: 06.05.2007, 07:13:15
- x)
Konečně jsem se dostal zase na táčky tady. Já tedy padám ounavou nyjčko, neb je tady před půlnocí a jsa starý dědek už nic nevydržím. Ani bejt vzhůru, ani spát v jednom kuse, denní rytmus mám roze...ný a artritida se mnou cloume. A abych doplnil pořekadla, tak tedy: Každá dobrá hospodyňka šuká i když manžel spinká... Co se v mládí naučíš, ve stáří jako když utne... a nakonec, Jak se do lesa volá, tak se ucho utrhne! JInak šmejdím po internetu a hledám nejlacinější letenku. Zdá se, že to půjde pořídit tam a zpět pod tisícovku jáchymovských tolarů. Pokud tedy vyrazím ještě v květnu. Snad se mi to povede, pokud uteču zdejším doktorům. Začákem června nastupuji do Na srdce jsou Poděbrady, takže budu ve spárech doktorů zase. Jo a musím stále ještě znovu postavit ten štít od domu co mi ho lednový větříček schodil. Takže dnešní den nemůže být poslední, neb to jinak nestíhám. Teď jsem v místním kountry radiju zaslech zaručený návod jak se něco odnaučit, údajně od nějakého kazatele z Kansasu. Bohužel jsem díky Alzhemru okamžitě zapomněl, co se to jako odnaučit, nějaká zlozvyk asi, ale pamatuju si proces: Pokaždé, když máš nutkání udělat to něco, co nevím co, tak si přendat náramek za tím účelem nošený z jedné ruky na druhou. A PREJ TO NA STO PROCENT FUNGUJE. Te´d mne tak napadá, jestli by se to taky nedalo dělat s půlitrem piva za tím účelem nošeným a přendavat ho z ruky do ruky, nebo i z ruky do huby. Myslím, že až se dostanu zase někdy k Vodičkovi, tak to vyzkouším :o))
[78]
2 AeroKarel
(PeS: 06.05.2007, 07:14:59
- x)
ad noční debata - mnohem více ptáků než stožáry VN (řádově více) mají na svědomí vrtule... Znamená to snad, že díky této iniciativě se ty vrtule začnou také přestavovat? Jediná úprava zachovávající funkčnost je obalit celou oblast rotoru do síťované klece, tak, jak je tomu u pokojových ventilátorů. Což je ovšem další volné pole působnosti pro ekologisticky motivované firmy. Inu, to se nám to hoduje, když nám lidi půjčujou... Ale beze srandy - těch ptáků je mi líto, takže tuhle úpravu bych uvítal, když už tam ta vrtule musí bejt. Zrovna včera jsem po dlouhé době zahlédl u silnice křepelku, dříve velice hojnou, tak si říkám, meze (okraje dálnic) opět zarůstaj křovím a tihle ptáci mají kde hnízdit. Všimni si, kolik ptáků najdeš právě v sousedství dálnice - nikdo je tam neruší, mají svůj klid a dostatek hnízdišť... (leč to je jen poznámka pro ekoteroristy, aby mi mohli vysvětlit, že jsem úplně blbej, protože přece platí - zabij bobra, zachráníš strom (i více stromů))...
[79]
2 rejpal
(PeS: 06.05.2007, 07:26:00
- x)
hele, tahle rada má svůj smysl i bez kazatele. Pokud se jedná o náramek s komplikovaným uzávěrem, hračička chlap se vyvzteká... To jsem takhle jednou rozebíral sponu do vlasů své dcery... Ta se naštěstí dala sundat bez nutnosti skalpování lebky, ba ani vlasy jsem ostříhat nemusel... No a pak nastalo hloubání nad důvtipnou konstrukcí uzávěru a ujišťuji Tě, že poté, co se mi ten bazmek konečně podařilo otevřít, jsem už dávno zapomněl na cokoli, co jsem chtěl dělat původně (a bylo to velmi urgentní). Vono se to časem připomene samo... Takže je to mechanická pomůcka realizující princip - Co můžeš udělati dnes, na to je i zítra dost času... (no a pouhým přidáním matematické indukce, získáme co? To Ti předkládám k úvaze...) No a jinak, až budeš v těch Poděbradech, dej vědět bližší souřadnice... Já tam dost často jezdím a docela rád bych Tě zas viděl...
[80]
Dobré ráno
(Jirka původní: 06.05.2007, 07:54:28
- odkaz
- x)
tak přátelé...poslušně hlasím, že se v době mé cesty nic zvláštního nestalo. Jenom jsem si potvrdil mojí paranoidní a šílenou tezy o tom proč vlastně se do Iráku rejpalo ( omlouvám se pane Rejpale ) Šumaváku...proč se trápíš s výrobou a vymýšlením reklamy. Vlastně tak mne napadlo, že to je moje chyba a že jsem Ti slíbil kontakt na dotyčného, co dělá pro nás od správy stránek po tisk...a když to stačí nám, mohlo by to být , s přimhouřením očí , snesitelné i pro tebe. Je z Třebíče a je šikovný :-))) Františku...ještě k tomu uzavřenému okruhu , dýchacímu....s největší pravděpodobností se bude jedna t o jiný přístroj.....ale kdo ví. Přeci jen se mi nezdá ta omezující hloubka na 15 m ....jo kdyby byl na to v čechách armádní tendr, tak bych to pochopil, že jo. Ostatně letadla taky nemusí moc umět lítat a pandury jezdit a střílet, ale tam ?...... PeSi...koňskou příhodu jsem také absolvoval....zrovna jsem se jel představit k rodičům své nynější, jediné, rozmilé a milované ženy ( pořád ta samá, bez poznámek ) a požil jsem po cestě jednu klobásu.....no a pak jsme se představovali přes záchodové dveře. Jen si to představ...zazvoním, otevřou se dveře otevřená náruč své budoucí tchyně otevřená....já ji skokem plavmo přeskakuji, se slovy....kde je tady, prosím, záchod a dobrý den.....mizím za dveřmi a mezi úlevnými vzdechy žádám o ruku......no doteď si myslí , že jsem strašně stydlivý :-)))) A ještě k tomu Hitlerovi....on to měl vždy složité napřed ukradl identitu svému nesvéprávnému bratrovi, kvůli vojně...pak musel kvůli tomu utýct do Mnichova....pak ho nevzali na školu kam chtěl.......a pak si i název strany musel ukrást od národních socialistů Milady Horákové.....jo, je to zamotané. Ale jedno se mu musí nechat. Všechny křivdy na svém majestátě si pamatoval a první na koho si došlápli byly Ti co mu je spáchali a Ti co o tom věděli, že je spáchali....a pak Ti co to mohli vědět, že je nějaká vzdálená spojitost. Ale uvidíte...trošku to odezní...pravnuci si už nebudou pamatovat co udělal a stane se zase Rakušanem a prvním sjednotitelem Evropy....ach jo. Když se teď tleská filmům, které vrhají \"to správné světlo\" na Třetí říši....že vlastně až na pár drobných nedorozumění to bylo hezké a že Hitler byl sice brutální megalomanský magor, ale měl rád zvířata, lidi ( některé ) a hlavně měl ideu o sjednocení :-((( Mimochodem......na velké části tohoto globusu má stále Hitler skvělý zvuk a je oslalvován jako velký státník a vizionář, a to myslím bezesrandy.
[81]
2 Jirka původní
(PeS: 06.05.2007, 08:40:51
- x)
No a jestlipak sis taky všimnul společného jmenovatele? Hitler - chtěl studovat na kněze. Stalin - zběhnul přímo ze semináře. No a jinak - já vím, že to myslíš beze srandy. A navíc máš pravdu. Což mě vede k malému dotazu - jak jsem již psal, nebyl jsem včera v Praze. A tak bych se chtěl zeptat - houkaly včera sirény? Já vím, je to drobný symbol, ale přece jenom symbol, a v posledních letech se na něj nějak rádo zapomíná. Navíc to není příliš politicky korektní téma, připomínat dnes Němcům, že jejich snaha o to správné sjednocení Evropy začala již v roce 1938...
[84]
Jo a jinak,
(PeS: 06.05.2007, 09:18:12
- x)
nakouknul jsem na Psa, kde se o5 propírá maturita. Zaujal mě názor Petra Vilety, proč má student umělecké školy maturovat z matematiky? Je zajímavé, že dotyčného už nenapadne opačná otázka - proč má mít student umělecké školy vůbec maturitu? Pokud je dobrý a tím uměním se uživí, tak přece tu maturitu vůbec nepotřebuje, nicht wahr?
[85]
Jirka + PeS
(dvd: 06.05.2007, 09:45:43
- x)
Jako člověk s poněkud speciálním koníčkem dovoluji si vznést otázku po původu informace, že (a) kdo měl být ten \"nesvéprávný bratr\" Adolfa Hitlera? (b) odkud pochází informace, že \"A.H. chtěl studovat na kněze? Jinak k řazení A.H. do politického spektra snad jen několik poznámek: 1. nacionální socialismus začal jako masové hnutí, v další etapě se obrátil k elitám (cca okolo převzetí moci) aby s příchodem války se od těchto elit odvrátil a vrátil se jaksi \"ad fontes\". (Viz např. osud Fritze Thyssena.) 2. Ve 30. letech se A.H. projevoval spíše sociálně: zákaz exekucí majetku, ochrana nájemníků, daňové úlevy pro dětné (leč rasově čistě) rodiny atp. Řada dalších zásahů, které dnešní Němci považují za poválečné výdobytky a spojují si je s hospodářským zázrakem 50. let má původ v 30. letech (společné zdanění manželů, daňové kategorie, zdravotní pojištění důchodců atp.) 3. Zároveň se A.H. po příchodu k moci rozhodl etatisovat národní hospodářství (čtyřletý plán, obhospodařování deviz, pracovních sil, surovin a energií státem, zemědělská politika, rozšiřování státního sektoru), značný růst zdanění podniků atp. Mimochodem ze správ SD (\"Meldungen aus dem Reich\" se zachovaly v nemalém rozsahu!) plyne, že \"dělnická třída positivně hodnotí vyšší zdanění podniků\". A komu by se zdálo, že je to účelově učesané tvrzení, tak v roce 1936 líčil ilegálně přicestovavší agent SPD, že \"postoj dělníků není výrazně prorežimní, ale ještě více není protirežimní\". Tím agentem byl Willy Brandt. Jinak je signifikantní, že s těmito fakty má nejsvětší problém klasická i neklasická levice.
[86]
Pokud vím,
(Rpu?: 06.05.2007, 09:47:06
- x)
tak někdy v 70-tých letech debatovalo se na UV KSČ o zrušení tvrdého Y. Tenkrát to, naštěstí neprošlo. Jen se obávám, že není daleko doba, kdy to zas někoho napadne. Konec konců proč vůbec maturovat z češtiny, když jí každej umí od malička. U tý matematiky je to jasný - máme kalkulačky? Máme! A do desíti ty prsty stačej.... Jediné pozitivum na celé věci je, že Kuchtová dostala vajíčkem do kokosu - ale nemyslím, že by se jí rozsvítilo... Jinak - naše pančelka se svěřila žákům, že před pár lety nemohla jezdit autem, neb měla problémy s alkoholem!...a dávala jim sebe za příklad, jak je dobrá, že už takové problémy nemá....Panenkomarijá, co já se ještě na tu babu dozvím...???
[89]
PeSi
(maYda: 06.05.2007, 10:07:38
- x)
myslím, že žádné sirény nehoukaly. Jen ve zprávách se zmínili a na ČR2 byly nějaké vzpomínky pamětníků, jak jsem občas zaslechla. Podle toho, co vím o EWikipedii, bych ji brala jako zdroj s rezervou - nějaký ten \"obecně oblíbený omyl\" se tam jistě může dostat. Ale že chtěl Hitler studoivat na kněze je , myslím vcelkuu známo. On se taky prý pokoušel stát malířem, zachovaly se po něm nějaké akvarely. O tom, že měl Hitler nějaké české kořeny, jsem cosi tušila, ale že dokonce máti, to ne. Polná, nebyla to ves, kde byla vraždou Anežky Hrůzové odstartována Hilsneriáda?
[92]
Nevlastní
(martin TT: 06.05.2007, 10:41:06
- Mail
- x)
v rodině Hiedlerů, Huttlerů, Hitlerů to byl pěkný guláš. I ten Schickelgruber se tam dostal prapodivně přes matku Hitlerova otce Schickelgruberovou, která měla sice původně nemanželského Aloise, ale ten byl prohlášením dvou svědků v dospělém věku přepsán na manželského syna pana Hiedlera. Ten byl v té době již mrtev a tak to zařizoval jeho bratr Huttler(přehlasovaný). Farář ale výslovnosti strýce špatně rozumněl a tak to zapsal jako Hitler. Alois byl třikrát ženatý a jako třetí si vzal vnučku svého strýce - derenegere.... jak vyšitý.
[97]
2 PeS
(dvd: 06.05.2007, 11:13:15
- x)
Očeň intěresno: ale ten text je poněkud blábolivý jako celek, což se projevuje i v příslušné diskusi. Ani německý ani anglický text to neobsahuje, stejně tak to neobsahují kvalitní životopisy (Kershaw, Fest), že to neobsahuje Mein Kampf by mohl být úmysl. Řekl bych, že autor to bral z nějaké nedělní přílohy Kravích rozhledů atp.
[98]
Zuzano
(martin TT: 06.05.2007, 11:49:25
- Mail
- x)
tomu se věnovaly už stovky odborníků - ta jeho příbuzná se střelila do hlavy a on chtěl při té zprávě taky spáchat sebevraždu, z vyprávění jeho souložnic se prý objevily análně sexuálně sklony atd. Ale to je náplň tak pro AHA a Krampoulovo základní vzdělání. Víc než jeho vlastní osoba je zajímavé to hnutí, strana, Němci v té době a pod. Já nad tím přemýšlel poprvé po přečtení Nočního rozhovoru.
[99]
martine,
(Rpu?: 06.05.2007, 12:20:58
- x)
mne nejvíc fascinovala poznámka u Feuchtwangera (Sourozenci Oppermannovi), kde při nějaké společenské akci se probírá i Hitler, který zrovna se svými Kameraden někde vykřikuje a všichni mávají rukou: \"Ale prosím vás, toho přece nemůže brát nikdo vážně\".....
[100]
Rputi
(dvd: 06.05.2007, 12:40:56
- x)
ono si to nemálo lidí myslelo i v poněkud jiné konfiguraci u nás. Jinak vývoj počtu mandátů NSDAP mohl někoho uklidňovat i v roce 1932. Zatímco v září 1930 vzrostl z 12 na 107 a v červenci 1932 na 230, poklesl v listopadu téhož roku na 196 a mnozí si mysleli, že se trend obrací. Mj. si to myslel i jístý Josef Goebbels, který si však zároveň poznamenal, že je nejvyšší čas se chopit moci.
[103]
Dobré poledne vespolek! dvd: škoda, že ten článek ještě není uvolněn...
(Loki_F: 06.05.2007, 14:37:56
- odkaz
- x)
Asi bych použil spíše výraz \"Pomoc... Země taje!\" Ale ze staršího článku, který je zřejmě předchozím krokem k aktuálnímu: V článku se klade důraz na vliv metanu, o CO_2 se v něm říká: \"Denn wer etwa prüfen will, wie viel Kohlendioxid die USA oder China ausstoßen, muss natürliche und industrielle Treibhausgas-Emissionen auseinanderhalten können. Und das ist alles andere als einfach. \"Die Menschen stoßen pro Jahr etwa 25 Milliarden Tonnen Kohlendioxid aus\", so Buchwitz. \"Aus natürlichen Quellen kommen dagegen fast 400 Milliarden Tonnen pro Jahr.\" Beides messtechnisch voneinander zu trennen und so den CO2-Ausstoß einzelner Länder zu erfassen, sei kaum möglich. \"Es ist offen, ob eine solche Genauigkeit jemals erreicht wird\", sagt der Bremer Forscher.\" Im natürlichen Kohlenstoff-Kreislauf werden gewaltige Mengen von Kohlendioxid umgesetzt. \"Allerdings speichert die Biosphäre jedes Jahr ein wenig mehr CO2, als sie später wieder abgibt\", sagt Buchwitz. Von den 25 Milliarden Tonnen, die von Menschen stammen, bleibe etwa die Hälfte in der Atmosphäre. Der Rest verschwinde, wiederum jeweils zur Hälfte, in den Pflanzen und den Ozeanen. \"Wir müssen herausfinden, wo genau dieses Kohlendioxid bleibt.\" (což volně přeloženo): „Když někdo chce zjistit, kolik dioxidu uhličitého vypouští USA a Čína, musí umět rozlišit jejich přirozené a průmyslové emise. A to je všechno jiné než snadné. ‚Lidé vypouštějí ročně asi 25 miliard tun dioxidu uhličitého,‘ říká Buchwitz. ‚Z přirozených zdrojů se naproti tomu uvolňuje téměř 400 miliard tun za rok.‘ Rozlišit (oddělit) oba zdroje měřením (měřící technikou) a takto podchytit emise jednotlivých zemí není možné (téměř nemožné). ‚Je nejisté, zda někdy bude takováto přesnost dosažitelná,‘ říká brémský výzkumník. V přirozeném uhlíkovém cyklu je zapojeno obrovské množství dioxidu uhličitého. ‚Ve skutečnosti absorbuje biosféra každým rokem o něco více CO2, nežli později opět uvolní,‘ říká Buchwitz. Z oněch 25 miliard tun, produkovaných člověkem, zůstává sotva polovina v atmosféře. Zbytek mizí, opět asi z poloviny v rostlinách a oceánech. ‚Musíme zjistit, kde přesně tento dioxid uhličitý zůstává (použil bych spíše kde se akumuluje).‘ Ve skutečnosti se tento výzkumník (patrně má své zkušenosti s novináři! };D) vyjadřoval velmi opatrně. Ta čísla však jsou dosti jasná (třebaže jsou to odhady, ale dejme tomu řádově správné a \"stlačené\" jen na oběh v hydro- a atmosféře). Zde je tedy deklarován podíl \"lidských - průmyslových\" emisí na hodnotu necelých 6 % ( 5,88 %). Vyšší parciální tlak dioxidu uhličitého se příznivě projevuje na fotosyntéze i na rozpouštění v oceánech..., atd. Zavěry si učiňte sami! Já říkám: \"Kjótský protokol je jasný podvod a kyždý kdo se z jeho uplatňování přiživuje je podvodník. V naší kotlince jednoznačně Burizon a jeho nohsledi.\"
[104]
Dvd...s tím nesvéprávným bratrem Hitlera, jsem to
(Jirka původní: 06.05.2007, 14:41:50
- odkaz
- x)
slyšel , když byl pořad na čro6 k výročí konce války....byl to velký nářez a spostu věcí, co se veškole nejen nedozvěděl, ale snad ani nemohl. Foundry, nechci Tě moc děsit, ale ten článek bude jistě tendenční, nepravdivý, zaujatý, ....... prostě si některé nakukovačstvo nepřipustí, že to nemá s pravicí, či konservatismem, nebo liberatiánstvím.....a dalšími \"směry\" osobnš zodpovědného vidění světa, nic společného....ostatně jako kterákoliv diktatura. Ach jo...to zas bude, už se těším. Vlastně o ekonomice Třetí říše, mimo kusých informací , moc nevím :-))))))
[106]
Ano, jasane, adjektivum \"kolosální\" je dokoanle výstižné!!!
(Loki_F: 06.05.2007, 14:57:38
- x)
Dlužno podotknout, Burizoni všech zemí se spojili tak, jak se o tom proletářům všech zemí mohlo jenom snít... };D))) To je tristní realita. Zdá se však, že jim nějak dochází dech (viz zmíněná Angelína Mrkalová).
[109]
k tomu budweisseru...nemohu si pomoci, ale mě se moc ty reklamy líbí...výcuc :
(Jirka původní: 06.05.2007, 15:27:29
- x)
tady je grilování http://www.youtube.com/watch?v=4niLOYL3WBw tady je čínské.... http://www.youtube.com/watch?v=BWTaMjESreU židovský budw. http://www.youtube.com/watch?v=VTh6r15FWf0 doufám, že jsem to moc nerozházel....ty reklamy jsou krásné...zvlášť to šaloooooom
[110]
Ta Andělína to fakt nemá jednoduchý...:)
(Rpu?: 06.05.2007, 16:02:38
- odkaz
- x)
Evropská komise v souladu se závěry třetí zprávy o světovém klimatu varovala Německo, aby se v příštích letech nesnažilo řešit potřebu nových energetických zdrojů stavbou dalších uhelných elektráren. ...Podle německého Svazu pro životní prostředí a ochranu přírody (BUND) má být v příštích letech v Německu spuštěno 28 nových uhelných elektráren.... >dvd - jestli ono to s tím článkem ve Spieglu nesouvisí...
[112]
No, jistěééééé, Rputi! Tam kde se o vědě hlasuje...
(Loki_F: 06.05.2007, 16:35:41
- x)
je možné výsledky jaksi pod tlakem nových faktů, dát odhlasovat znovu - s výsledkem, který je více žádoucí, než výsledek za nějž se bojovalo pod prapory... Andělína si teď bude muset hrát na tu trojopici s rukama na očích, na uších, na nose... klapačku držet nemůže protože ta ji živí..., takže se ta čtvrtá opice jednoduše vynechá. Asi ji budou muset dát do zoologický k tučňákům (kvůli fýzis), kde může za Andělínu předvádět pro potěchu návštěvníků tancujícího (názorového) derviše... };D)))
[118]
Loki, taky bychom mohli vyzkoušet tu metodu plastinace....:)
(Rpu?: 06.05.2007, 17:43:12
- x)
Stejně si za to co páchá nezaslouží nic jiného než stáhnout z kůže.... Jasane, oni jen čím dál víc dokazují, že Brusel je vesmír zcela jiné dimenze, která s tou naší nemá co společného. Co záleží na tom, že ústava byla odmítnuta? Aktualizujeme jí! Nejde to? Tak se vrhnem na oteplování! Že se má stavět 28 dalších elektráren? Ani jsem si nevšimla.... Ono tu světovou slávu uplácat za půl roku je sakra fuška...a nedaří se a nedaří....:))
[119]
No já jsem v tom pravěku a idejemi zelených lumíků
(Loki_F: 06.05.2007, 17:49:30
- x)
viděl jakousi souvislost... Avšak plastifikovaný Burizon by mohl viset v Praze na magistrátu, přikován řetězy ke stropu... Brňáci mají svého draka, pražáci by měli Burizona... };D))) Časem by tam z takových exotů mohli mít sbírku! Jirko pův.: dacanská zrůdnost jeho myšlení, chování a jednání, by neměla být zapomenuta, ba naopak...!
[120]
skimici,
(Rpu?: 06.05.2007, 17:49:47
- x)
mně se na tom hlavně líbí, jak Klause sice prej nikdo nebere vážně, ba ani neposlouchá, co ten stařík zase plká, ale ledva řekne, že by byl ochoten bránit stavbě Knihovna vlastním tělem, začne se vážně debatovat o tom, že používá nátlakové metody aktivistů. Ještě, že nepronesl něco jako: \"Jen přes mou mrtvolu\"...:))
[122]
2 skimic
(PeS: 06.05.2007, 17:54:26
- x)
také dobré odpoledne - nemohu si pomoci, já s ním souhlasím. Zejména mi přímo mluví z duše: \"Zatímco krásné věci se neprodávají křiklavým zevnějškem jako prostitutka, existují objekty, které tak plánovitě činí. Říká se jim leštěné prdy a tvoří páteř výrobkového portfolia, které produkuje zmrdí klika. ... Jaké sdělení předává navrhovaná knihovna? To sdělení zní - já jsem tady, já jsem stylová, já jsem trendy, arogantně tu stojím bez respektu k okolí ... já jsem zmrdí modla. ... Nadčasovost definitivně není tím, co by se dalo flusanci vytknout, je to jen dočasná atrakce, která by se dala provést jako nafukovací. Několik měsíců bude připadat atraktivní Pražanům, několik let u toho bastlu budou zívat turisté s hubama umaštenýma od schnitzelu, pak ji pokryje špína a prach a naše děti se budou ptát, proč jsme nechali postavit na tak krásném místě takový paskvil, podobně jako se my můžeme ptát, co za podivné stavby v podobě Priorů a \"komunistických kostelů\" se to narodilo před čtyřiceti lety. A tehdy je jistě také navrhovali \"přední architekti\", kterým bylo také již \"uděleno mnoho významných cen\".\" D-Fensovi se dá občas něco vytknout, ale smysl pro estetično to není.
[126]
Loki.....takových \"myslitelů\" bylo
(Jirka původní: 06.05.2007, 18:03:34
- x)
a nikdo není nikde vycpaný....tak proč mu chystat posmrtnou slávu. ps. poznámka OT..dneska mne omluvte a berte mne zrezervou všichni...musím se nějak vzpamatovat a tak jsem si otevřel ..tu od nás....a tak se jistě budou množit nejen překlepy, ale i velmi militantní názory..:-))))
[129]
Jiří pův.
(František I. : 06.05.2007, 18:18:12
- Mail
- x)
Uzavřený okruh je podle starších i literatury velmi ošidná věc. Kyslík se prý pod tlakem slučuje s hemoglobinem do nerozpustné formy a človíček odchází na embolii. Většinou pod dvaceti metry. (To potvrzuje i Hans Hass.) Ovšem tenkrát mi začátečníčkovi také tvrdili, že když neměli neoprény, tak se potápěli v teplákových soupravách nebo si šili slušivé šatky z froté ručníků. Neoflexy už jsem odzkoušel na vlastním těle. Opět jsem si včera-dneska potvrdil, že nejlepší Müleřík na světě je z českých vinic. Kam se hrabou Moraváci i Rakušáci. Ten, který jsem popíjel v Mělníku, by hravě porazil všechna vína této odrůdy, které jsem tam kdy ochutnal. Bohužel jsem si ale poničil od drnkacích nástrojů bříška prstů levé ruky, takže si připadám, jako bych měl na klávesnici připínáčky hrotem nahoru.
[132]
Františku....nejsem zas takový amatér, jak by se zdálo...
(Jirka původní: 06.05.2007, 18:27:20
- x)
ale je fakt, že proti tomu borci, jsem byl, stejně asi jako 99% ostatních. Nevím na jakém principu to fungovalo. vlastně mně to ani moc nezajímá...kdybych měl nějakou šanci se k té technologii dostat, tak ano, ale takhle ? Snad za pár desítelk let. Ale to víte to už budem všichni mrtví :-))))))
[134]
jasane,
(Rpu?: 06.05.2007, 18:40:58
- x)
já se nechci Topolánka za každou cenu zastávat - to určitě ne. Ale osobních útoků zažil rozhodně víc, než bylo zdrávo a v jeho případě, víc než jindy, platí, že politika je umění možného. Další alternativy k němu jsou v lepším případě Bém, v horším Paroubek...ačkoliv, ono to možná vyjde nastejno...
[137]
Jo přátelé...je to hrozný pohled.
(Jirka původní: 06.05.2007, 19:52:57
- x)
Jsme bráni jako EU se kterou nechceme mít nic společného. Alespoň v současném socialistickém \"nálevu\". Máme se velkem obstojně, navzdory hrůzné administravě a proti vůli různých komunistiockozelených bloudů. Topolánek si myslí, že je další Reagan, reformátor a nesahá mu ani po paty, prosazuje EUmoderní britskou levicovou politiku. Možná, že srab není, jenom to chápe jinak. Dal se do spolku s nejhoršíma co mohl. Předčasných voleb se bál.....škoda:-((( ps. Já jsem Vám to říkal.... budu dneska za sprosťáka :-)
[139]
No, to Jirko pův. nemáš pravdu...
(Loki_F: 06.05.2007, 19:56:29
- x)
...takových pocschovávaných, zakonzervovaných \"dacanských myslitelů\" je po celém světě hafo (ač třebas jenom prstíček) - viz V.I.L., leč forma uchování - různé schrány a baráky a velebaráky - není rozhoudjící. Za důležitou považuji tu výstrahu... };D))
[153]
Souhlas s Foundrym...
(Loki_F: 06.05.2007, 20:31:16
- x)
Podle ohlasu z okolních domů, si blahoslavení letos moc nezaskáčou... Jirko pův. můj humanismus má své meze! Takže balzamování, stahování, petrifikace nebo plstifikace Burizona je pro mne akceptovaltelná v jeho libovolném stavu... };D) Může při tom i viset - za cokoli!
[174]
Dobré ráno
(skimic: 07.05.2007, 08:17:58
- x)
... v ČT se párkrát mihnul Zdeněk Velíšek. Působí zdrceně nebo se mi to jen zdálo? Rputi - to je prostě asi v genech :))))) Škoda Tebja Šohajku ... račis mohel husárom byt, koňa sedlat šavlu nosit, nosit šavlu s dolománem, byt husárem, velkým pánem ... \"
[175]
Že by laxativum?
(Rpu?: 07.05.2007, 08:19:27
- x)
Ale možná by stačilo, kdyby se novinářské hyeny naučili psát...:)) ...vystrkovali na policisty se štíty holé zadnice. Policie na ně vypálila několik granátů se slzným plynem. ...Na severozápadním předměstí Paříže bylo sice podle agentury AP vidět dvě hořící auta, pořádkoví policisté ale nemuseli zasahovat. Jinak koukám, že už jste od rána v pilné práci....to vám chválím!:))
[177]
Dobré ráno....
(Jirka původní: 07.05.2007, 08:26:42
- x)
chápu, že šerkézy je lepší než roajalová, ale sakra nemůžu pochopit , že vlastně měla vůbec nějakou šanci. Ale asi tomu nerozumím. Teda abych to uvedl na pravou míru. Člověk který v životě nepřeložil stéblo a je profesionální úředník se o trochu lepší, než matka tří dětí se zkušenostmi pouze jako manželka předsedy strany a s prací v aparátu , tamtéž. Ty volby byly pro mne stejné, jako kdybych si měl vybrat mezi kousnutím od žraloka bělocípého, nebo od útesového....Třeba se , ale pletu..... Když voni ty lesníky a hospodské vyvraždili...ach jo.
[182]
PeSi
(AeroKarel: 07.05.2007, 10:03:16
- Mail
- x)
ptáci a fofrníky jsou kapitola sama pro sebe, docela by mne zajímalo, kolik ptáků zasmrtí. Melounisti se dušují, že žádné, ovšem těm nevěřím ani dobrý den. Fakt je, že když jsem byl na dovolené u Šumperka, neviděl jsem ty fofrníky u Dlouhých strání se točit ani jednou, tak to asi nezabíjí. Vloni nedaleko krasu také snad tři vrtule, točily se sakra pomalu, ale půdu pod nimi jsem nezkoumal. Ale ty stožáry na rozdíl od větrníků být musí, neškodilo by tedy, kdyby byly v ptákonepálící úpravě. Jak rychle je věc jiná, tak moc do toho nevidím.
[185]
dobré zažití jistě skvělého a opulentního oběda....
(Jirka původní: 07.05.2007, 12:26:12
- x)
pokud jste na tom jako já...tak to jste měli housku ze salámem :-) Můžete mi prosím vysvětlit, to víte školy nemám, co to znamená, když bývalý premier řekne : \" museli mě připravit ARGUMENTARUIM pro jednání s Tonym...\" Kolumbarium znám....ale ten jeho termín jsem slyšel poprvé. A chci býrt světový jako on, ale nechci zas tolik plácat, co to sakra je?
[186]
Tak jsem byl týden v Asii.
(jura-p: 07.05.2007, 13:03:21
- x)
Ale v takové divné. Dvěma kordony policie obstoupeném umělém poloostrově Nusa Dua na Bali. To si postavili Evropani, aby za uměle vytvořenou asijskou pohádku inkasovali peníze od Evropanů. V moři pytlíky z plastiku a třetí kordon policajtů na lodích sto metrů od břehu. A tam se sešly parlamenty celého světa, aby bojovaly za práva žen, za spravedlivý podíl na zisku, ale ne už na podílu z rizika a ztráty a proti globálnímu oteplení při teplotě nad třicet a devadesátiprocentní vlhkosti. V okruhu třiceti kilometrů není nikoho, kdo by nevyřezezával umělecky ze dřeva. Nebo se jinak nenechal vykořisťovat na výrobě toho snu. Je pravda, že Bajlijci mi přišli normálnější než kolegové. Jeden český lékař mě označil za klausovského šílence za tvrzení, že tropické pralesy mají nulovou bilanci \"produkce\" kyslíku. Je to lékař a byl děkanem lékařské fakulty. Nebyl sto pochopit, že někde musí ten uhlík zůstavat. Proč by zůstaval, každý přece ví, že z něj \"žijí\" rostliny. Iránské poslankyně bojovaly za ženská práva Evropanek a jejich rovné platy s muži a tak. Zase jsem ztratil část iluží, o kterých jsem si myslel, že je už nemám. Zato jsem nemohl kouřit cestou. Po pětadvacetihodinové cestě jsem si říkal, jak se dospím, ale já vůbec neusnul. No aspoň jsem přečetl maily. Jo a kdejakej Slovan si myslí, že jsme kvůli radaru zrádci veškerého Slovanstva, což si o nás a Polácich stejně už myslí dávno. Zase jsem vše odpustil Klausovi, co jsem kdy proti němu měl, když jsem viděl, jak ho všichni levičáci a lidovci ve světě nenávidí a co mě přišlo skoro zvláštní - oni se ho bojí. Zase jsem na něj začal být hrdý. Prý se hraje nějaký nešťastný hokej na celém svétě. Všichni v Praze byli smutní z nároďáku a NHL naráz. V Německu se prý rozhodli, že muslimové a katolíci jsou jedno a totéž a musí se s nimi zacházet stejně? Je to možné vůbec, to už i Bavoři? Jo Julínkovi prý uletělo letadlo v Amsterodamu, protože to od nás ze Singapuru mělo zpoždění a Rath mu za to vynadal? A natruc si koupil nemocnici nebo co! A velvyslanec v Pretorii nabídl Křejčířovi nebo jak se jmenuje právní pomoc při vydávání do České republiky. A on prý odmítl? To jsou dneska lidi.
[187]
Je to divné.
(jura-p: 07.05.2007, 13:12:47
- x)
Ti policajti, co nás měli chránit před teroristama nás nutili při cestě pět minut pěšky do jednacího sálu v druhém hotelu dvakrát projít detekčním rámem a prohlíželi mi brašnu s foťákem a kolem chodili stovky naprosto malinkatejch Asiatů a nosili zabalené balíky dvakrát větší než jsou sami a těch si ti policisti ani nevšimli. Takže jako vždy se ochrana změnila na buzeraci chráněných v zájmu chráněných. Jo a už nikdy si nekoupím sandály salmandry s pružnou ocelovou stélkou v podrážce.
[188]
Jirko původní.
(jura-p: 07.05.2007, 13:22:41
- x)
To budou asi ty tři věty, které mu připraví mozková nádrž při ČSSD, tedy Jelínek a tlupa studentů politologie, které má za každou cenu říct, aby se na to dalo odvolávat, že to už projednal při jednání s britským ministerským předsedou. Při odvolávání se před novináři se pak nikdy neříká \"Tony\". Píše se to velkými písmeny, aby se to dalo nenápadně číst. A taky přeložit napříč, aby to vypadalo jako hromada dokumentů.
[189]
Když všichni zažívají a procházejí se nedělně.
(jura-p: 07.05.2007, 14:27:25
- x)
Tak napíšu o podle mě nejlepší reklamě, co jsem viděl. Je šílený liják a po silnici jede auto, jemuž jen tak tak stačí stírat stěrače. Ustaraný řidič si zjevně oddechne, když odbočí na místní komunikaci ve svém venkovském sídlišťátku z rodinných domků a řady garáží. S úsměvem stiskne dálkový otvírač garážových vrat a vzápětí s hrozným rachotem a lítáním úlomků a třísek se probourá garážovými vraty. Za chvíli vyleze z garáže a drží v ruce ten otevírač. Kouká na tu spoušt a nevěřícně stiskne tlačítko dálkového ovladače. A ve vedlejší garáži se plynule a svižně zavřou splolehlivá a plně funkční vrata. A přes celou obrazovku je vidět název firmy, co tato vrata vyrábí. A to je všechno. Já vím, ale dost jsem se chechtal a budu si tu firmu pamatovat, tedy, když mi ji nápis připomene, teď zrovna nevím, navždy.
[191]
juro,
(Rpu?: 07.05.2007, 14:43:34
- x)
tomu se říká úderná reklama:)) Jednoduché a vtipné... Schauble se nejspíš zbláznil, nebo posr...., nebo obojí. Vykoledoval si, že mu tam lozej různý skupinky magorů v lajntuchu, které nikdo nezná, nikoho nezastupujou, ale mají požadavky. S machometány žijícími v Německu to nemá pranic společného....
[192]
Ta Andělína má fakt černej tejden....
(Rpu?: 07.05.2007, 15:01:07
- odkaz
- x)
Sarkozy totiž v předvolební kampani sliboval místo upraveného textu euroústavy krátkou a stručnou dohodu o reformách uvnitř Unie. Projekt \"miniústavy\" by přitom podepsali i ostatní kritici stávajícího dokumentu: Česko, Polsko, Británie i Nizozemsko
[196]
2 jura-p
(PeS: 07.05.2007, 15:31:07
- x)
ad 13:22 - jakoupak má asi ta mozková nádrž kapacitu? Kolega a kamarád dělal leteckou modelařinu a některé ty modely měly nádrž (palivovou, nikoli mozkovou) celých 5 kubických centimetrů. A to už je panečku nějaká kapacita... Ale mně ten překlad pořád nějak nesedí... Já bych to překládal buďto foneticky jako Tik-ťak, nebo významově jako Myšlenkový tank (který se probíjí neznámým terénem a utopí se v první bažině...). Ta mozková nádrž mi připomíná jednu sci-fi povídku, kdy šílený vědec chtěl takto realizovat plně biologický počítač a použil k tomu lidské mozky, které plavaly v nádrži ve fyziologickém roztoku se živinami. No a přes vnější počítač předložil těm mozkům problém, který měly vyřešit a analýzou výstupního signálu zjistil, že polovina těch mozků spí a druhá polovina si pěstuje erotické představy... Takže asi tak...
[198]
PeS(i) -takže lže na kvadrát...!
(Loki_F: 07.05.2007, 15:35:32
- x)
Dobré odpoledne vespolek! Dělám sylaby a ze sylabů mám mžitky před očima, takže ač v procesu zašel jsem si na dobrý oběd, protože zmínka Jirky pův. o housce se salámem mnou otřásla, zvláště, když jsem si připomněl Tvoji zkušenost s \"domácí\" koninou (nebo to byla Vysočina?) Juro-p(e): ta bilance je spíše záporná v jednotkách až první desítce miliard tun. Celá ta šílená konstrukce totiž při větším přiblížení je uhlíkově deficitní. Někam se ztrácí uhlík (akumuluje, ačkoliv by měl strašit v atmosféře a oteplovat). A ono nic. Prostě se fláká. Nebo někdo krade uhlík..., takový antioteplovačský neekologistický, z Brusele neschválený uhlíkový tunel. };D))) Až budou jednou ti tzv. hlasovací \"vjedci\" a jejich kompanions ze zelených NGO a Rocketeering&Ltd. vracet prašule, to bude sranda. škoda, že se již upustilo od práva útrpného...
[199]
Loki, já jsem už několikrát četl
(jura-p: 07.05.2007, 16:20:56
- odkaz
- x)
o tom, čemu biologové říkají \"uhlíková past\" a jsou to ti tvorečci, co si dělají škořápky z vápence na zadku a pak se s ními utopí a ty prý nadělali všechny vápence a mramory a dělají to dodnes. Ale nějak to bylo spojené ještě s železem ve vodě, čert se v těch biologických dějích vyznej. Ani nevím, jestli mají samy zeleň listovou, ale spíš žerou ty, co ji mají. A to jsou prý největší ukladači uhlíku. Matně si vzpomínám, že vápenec je nějaký hydrouhličitan či co, tak tam asi fakt uhlík je. A ty prý uloží pěkných pár tun denně. No a pak jsou to prý blbý rostlinky, co dělají řašelínu a prý taky obyčejné trávy, co dělají černozem. Já na to koukal jako zjara, ale prý ty stepi mají humus až v několikametrových vrstvách. A to prý je vlastně všechno dneska. A že čím víc je CO2 víc ve vzduchu, tím víc je ho aji ve vedě a tím lepší se jim ty škořápky na zadcích lepí a že právě ty porvory malinký mořský dokážou zvyšovat poměrně dynamicky to lapání uhlíku do té \"uhlíkové pasti\". Docela rád bych o tom věděl víc, ale jestli je pravda, že většina vápence je z nich, tak už ten svět pro nás kaziče kyslíku dost dlouho zachraňují. A měli bysme platit plankton, protože ten maká. Ale jeden odkaz OT - to je fakt sranda neskutečná. viz odkaz
[203]
PeSi,
(jura-p: 07.05.2007, 17:24:25
- odkaz
- x)
já to pochopil tak, že socani zjistili, že jim měknou mozky a tak, aby se jim neroztekly a nesvinily životní prostředí, shromážďují si je do nádrže a z té lezou ven jejich o stěny otlučené odrazy těchto tří vět. Já si myslím, že dvě z těch tří vět znám. Jedna je o úsilí a zní v nahé podobě: \"Kdo by se na to nevysral?\" A je to o příslovečné rozpočtové kázni a schopnosti všech těchto levičáků něco racionálně podnikat. Z této věty také vychází jejich cit pro nálady společnosti a schopnost říkat během několika hodin zcela protichůdná pseudovysvětlení a zdůvodnění, že je to tak, jak si myslí, že to má být pod jimi nepřesně zjištěným (kdo by se nevysral na seriozní výzkum mínění) a spíše alkoholicko-hystericky vycítěným veřejným tlakem. Srozumitelně řečeno: říkají, co si namlouvají, že chce veřejnost slyšet. Tato věta také vysvětluje nenávist ke všem pracovitým měšťanům (buržoazii), která se snažila nashromáždit prostředky tak, že něco koupila, nějak to převozem, vylepšením, vytvořením výrobku zhodnotila a ve vhodný čas na vhodném místě tyto výrobky vnutila i socanům za účelem získání peněz tak, aby v tom mohla pokračovat a zajistit sebe, rodinu a budoucnost. To předpokládá úsilí, směřování, cílevědomost. Na to se prostě vysrat nedá a proto jsou přičinliví měšťané (buržoazie), řemeslníci, obchodníci a zejména ti, co takto podnikají s penězi, tedy kapitalisté, těmi, co na to serou, tedy levičáky, nenáviděni. A pak je ta druhá věta, o politickém boji: \"Vždyť jsou to blbci.\" Levičáci vždycky mudrlantsko-alkoholickými moudry označí své ideové nepřátele, tedy měšťany (buržoazii) a zejména její nejhorší odrůdu - kapitalisty za blbce. Já se seznámil s pozitivismem až přes Macha. Lenin z něj dělal takového vola, že jsem si řekl, že je to podezřelé a ejhle, on ten Mach byl racionální, průhledný a nedělal žádné dialektické kejkle, ani necítil potřebu ideologizovat. No a pak přišli ti Wittgensteini, novopozitivisti, zpátky pozitivisti a pragmatici a behavioristi, Vídenśký nový kruh, v jazyce strukturalisti. A konečně jsem zjistil, že ač student filozofické fakulty, zůstala by mě filozofie, metodologie a metateorie utajena pod hospodsko mudrlantskými výžvejky. No a právě ty se duněním odrážejí od stěn té nádrže na vyměklé mozky. Proto si myslím, že thin-tank se nedá otrocky překládat jako myšlenková, ale jako mozková nádrž. Taky se tento termín používá hlavně v americkém liberálním (čti hodně levicovém) prostředí a u nás to používají jenom socani a politologové (což je totéž) to cpou do svých studentů, protože také chtějí, aby i jim mozky změkly. Prostě dřív se tomu říkalo Marxismus a jeho součásti. Ty dvě věty jsem se naučil od nejlepšího diskutéra v naší hospodě. Ten je říkal naplno, a ať je použil na jakýkoli problém, vždycky byly v hospodské debatě namístě a argumentačně pádné. A cílem debat socialistů není hledat řešení, argumentovat nebo dělat cokoli pozitivního. Cílem je udělat z toho, kdo argumentuje a snaží se pochopit a na základě toho hledat řešení, blbce a vola. A z toho pochází mnohá nedorozumění. Pravicové strany hledají řešení, levicové hledají výroky, které udělají z pravičáků blbce a zloděje. Zatímco ODS diskutuje, co udělat s hospodářskými nástroji, s rozpočtem, s dluhy, ČSSD přemýšlí, jak označit odeesáky za blbce a jak je nechat zavřít. Jo, a tu třetí větu bohužel neznám. On ji asi ten náš komunistickej hospodskej diskutér zapomněl. Používal jen dvě.
[209]
Rputi, abych to doložil.
(jura-p: 07.05.2007, 17:56:30
- x)
Všimni si, že marxisti nahradili v době, kdy to ještě nebylo běžné a znějo to pejorativně, slovo měšťan slovem měšťák a aby ho snížili, tak dokonce maloměšťák. (Dyť sou to blbci). Slovo buržoazie nepoužívali pro měšťany, to posunuli na továrníky, kterým říkali kapitalisti, ač tento termín by patřil jen finanční buržoazii a navíc jim říkali buržoust (zase aplikace věty (Dyť jsou to blbci) a rovnou je zavírali a zabíjeli. Nejhorší ovšem je, že v Česku většina převzal jejich slovník, aniž nad tím přemýšlela. Dodnes tak například jsou nacisti a fašisti označovaní obecně za krajní pravici, ač jsou to větve zplaněle vybujelé ze socialistického kmene.
[211]
Juro,
(Rpu?: 07.05.2007, 18:37:17
- x)
to je z toho, že se pokládá za zbytečné význam slov vysvětlit a používaj se tak nazdařbůh jako datel a datle. A to zejména našimi journalisty, kteří tu češtinu mrvěj dokonale. Nehledě k tomu, že se tu čtyřicet let tvrdilo, že fašismus je plodem světového imperialismu. A krom toho to jaksi vyplývalo z logiky věci. Komunistický Sojuz byl levice, tak zákonitě nemohl bojovat proti ničemu jinému než pravici. Bylo to jednoduché...
[213]
Jo, jo. Skimici. Je to tam tak.
(jura-p: 07.05.2007, 18:46:10
- odkaz
- x)
Měšťák vidí ve své ženě pouhý výrobní nástroj. Nemá ani potuchy, že jde právě o to, zrušit postavení ženy jako pouhého výrobního nástroje. Našim měšťákům dokonce nestačí, že jsou jim k dispozici ženy a dcery jejich proletářů, o prostituci ani nemluvě, a s náramným potěšením si vzájemně svádějí manželky.
[214]
A na nějakou měšťáckou morálku taky kašlou. Stojí to tam jasně.
(jura-p: 07.05.2007, 19:02:30
- odkaz
- x)
\"Zkrátka, komunisté všude podporují každé revoluční hnutí proti dosavadním společenským a politickým poměrům.\" \"Komunisté pokládají za nedůstojné, aby tajili své názory a úmysly. Prohlašují otevřeně, že jejich cílů lze dosáhnout jen násilným svržením celého dosavadního společenského řádu.\" \"Dobýt mohou celý svět.\" Sepsali to jasně. Není důvod jim jejich cíle nevěřit.
[216]
teď nemohu, má na ponku rozebranou převodovku
(Dušan Neumann: 07.05.2007, 20:13:25
- x)
a musím jí dát dohromady než zapomenu jak jsem to rozebral ...to bych se pak musel potupně uchýlit k manuálu ... ale think-tank má i druhý význam, totiž ten tank jako útočná vozba a ne nádrž, tedy jako útok myšlením, což je velmi pozitivní konotace. Proto i takovým institucím jako Cato nebo Rand se říká Think - tanks. Čili soustředění myšlenkové kapacity a zároveň její průbojnost
[217]
No právě, Rputi.
(jura-p: 07.05.2007, 20:14:13
- odkaz
- x)
To je ta hospodská vychytralost. Skoro bych ji nazval hloupá sprostost. Když je Sparta vládní, tak je Slávie dělnická. Protože vláda jsou ouřadové a proti nim stojí dělníci, co na ně makají. Tak to bylo v hospodě vždycky. A je to. Proti levici stojí pravice. Jak jinak. Ti narůžovělí v 68. byli pravicoví oportunisté. Pravicoví, protože byli proti těm, co byli nalevo a oportunisté, protože chtěli ty fleky, co na nich seděli ti dědci ouřadové. I já jsem podporoval Šabatu, prd jsem věděl o tom, že jako svazák čistil o pár let dřív vysokoškolské profesory a dělal z nich pomocné dělníky. Tehdy chtěl na tu vysokou školu. A pak v roce 68 jsme to byli my, studenti, co ho podporovali na krajského tajemníka KSČ. Pár měsíců tam byl.Kdyby se dostali opravdu na ty vedoucí místa, tak by z toho taky měli prospěch. Dnes by mě ani ve snu nenapadlo, že by byl fakt pravicový. Už vím, že největší boj je ve vlastním oboru. Je pravděpodobnější, že se do boje dají dva cukráři než cukrář s ajtíkem. Dnes už ten svět nevídím tak jednoduchý. A dokonce vím, že nikdy jednoduchý nebyl. A chápu, že se komunisti museli dostat do přímého konfliktu. Oba tyto směry chtěli dobýt svět. Oba byly dostatečně vražedné. Ale to přece není důvod k tomu, že by jeden měl být levicový a ten druhý pravicový. Jen trochu se lišili v tom, koho vyvraždí napřed. Nakonec oba tyto levicové směry vraždili kdekoho. Socani z nás chtějí jen dělat blbce a některé zavřít. Já to chápu jako velký pokrok. Také proto mají nárok na svůj název demokrati. Ale oni ani zavírat neumějí. A není možné, aby nebyli takoví, co si to zaslouží. Ale asi vybírají špatně. To jak chtějí zavřít dva Krumlovské starosty je až dojemné. Toho Kladenského sice nezavřeli, ale lidsky ho docela zničili. A svého kolegu senátora, co jsme zbavili imunity, už stíhají šestým rokem a nějak se to furt nemůže dostat k soudu. Ani nápad, že by mohl kandidovat znovu. Je přece obviněný, že ukradl čtyřicet milionů. Toho by nikdo nevolil. To, že jaksi nemůžou dohledat, komu je ukradl, nikdo se jim nehlásí k tomu, že by mu chybělo čtyřicet milionů, je jedno. A je to blbé, protože ten kolega nemohl jezdit po obvodě a tvářit se, že jako stíhanej není. A v ODS s ním taky nikdo nepočítal a ten obvod jsme prohráli. Je nevolitelnej. Takže před půl rokem řekl ahoj a už se neukázal. Kdo ví, že byl obviněný nějaký Alexander Novák. Chomutovský starosta a senátor. Šest let čeká na soud. Železného vydaly už dva parlamenty. Taky nic. I Čunek už je efektivně politicky mrtvej. Já si myslím, že neodstupuje už jen proto, že ví, že už v politice šanci mít nebude. A tak si asi řekl, že si to vybere co nejdýl. A na ministerstvu se nepřetrne a je to fakt nejhorší ministerstvo, protože to nechá dělat taky nějaký podokresní formáty. I to je důvod, proč jsem navrhoval zrušení imunity. Zatím je to úplně jedno. Akorát ty, co vydáme, tak končí s politikou. A v tom má ta blbá politika té nádrže na vyměklé mozky takový strašně trapný lidský rozměr. Já vím, v normálním zaměstnání to tak může dopadnout, když si na člověka zasedne nadřízený. A kdo jde do politiky, tak musí s něčím takovým počítat. Ale zase to vede k tomu, že v politice moc citlivých lidí není. A vzniká takový uzavřený kruh.
[219]
Dobrý večer...
(ptakopysk: 07.05.2007, 20:27:44
- x)
taxem se o víkendu vydováděl do alelujá. Opustila mě moje setsakra drahá Barracuda. Ne milenka to není, ani oblíbená rybka z akvária, ani mi nechcípla čuba od psa basketbalisticýho. Harddisk z mašiny se odebral do pr... do pryč. Minulý týden se mi začaly nějak divně chovat Wokňousy. Že jako nemám svůj profil, že mi jako vyroběji dočasnej, kterej si ovšem neuložím. Šaman UBUNTU chvíli vykládal, že nemá k dispozici filesystem, pak ho zase měl. No usoudil jsem, že je nejvyšší čas přeinstalovat oba všechny systémy. A protože mi mladej soustavně užíral diskovej prostor na svoje ptákoviny, koupil jsem pro jistotu novej 130 gigovej Western Digital. (Víte že jedno gigo stojí deset korun?) Nebudete tomu věřit, ale setup XP Wokňousů ten disk nejenom nerozpoznal, ale normálně chcípul. Operace jsem provozoval hrozný, bral jsem jména všech svatých do huby nadarmo, přesvičovával jsem mástry a slejvy jak jižanskej votrokář, zaříkával jsem disky, až jsem ten zas.aný MalýMěkký Wokno na tu stotřicítku dostal. Po úspěšném nastartování a následných pěti minutách ostrýho provozu, mi tohle gatesovo dítě sdělilo, že našlo novej hátrvér - westernovskej harddisk! No nepolíbili byste někoho z Redmontu botou na ánus? Fuj! Už je to za mnou, původní data jsou celý přelitý na novej disk a stará Barracuda už ke konci tikala jak švýcarskej budík, jak se marně snažila najít začátek fajlsystému. Musím uklidnit své rozjitřené čivy. Od soboty mi v lednici leží třicetidekovej steak z falešný svíčkový a na dlažkách se chladí nějaká vysokovoltážní kupáž Merlotu se Syrahem z jihovýchodní Klokánie. Takže ještě pát topinek, olské oko a začne nirvána...
[225]
Dušane, já si dovedu představit.
(jura-p: 07.05.2007, 20:55:27
- odkaz
- x)
že to může být v Americe soustředění mozků. Ale tady máme jenom jeden a to ten Jelímkův, co píše do NP. Takže to zatím moc pozitivně konotované není. Kdyby mělo toto pojmenování získat pozitivní konotaci, muselo by začít s pozitivně založenými chytrými lidmi. A být pozitivně založený, s tím mám problémy dneska i já, od přírody hodnej, v empatii vycvičenej a veskrze pozitivně orientovanej. Je to až děsný, to se mi nestávlalo ani v blázinci tak často. Vcítim se, získám vhled a udělá se mi špatně z toho jak to je skutečně emočně a myšlenkově vevnitř. A to zaplať pánbůh za důstojný senát. Sněmovna je místo tak nabité negativní energií a nenávistí, že jsem rád, že tam nemusím obvykle být déle než dvě hodiny. Je naprosto neuvěřitelné, jakou šílenou atmosféru umí vytvářet třeba takový Vlasta Tlustý, který ukázal za pár měsíců, že ministrem financí prostě být nemůže. Moc pozitivní práce neudělal a teď produkuje tolik zavilé nenávisti, že to bude hodně drahé ho zklidnit. A jako každý topící se politik ODS hledá populistické stéblo už i v útoku na Senát. To dělal i Langer, když si myslel, že mu to může pomoci k místopředsednictví v ODS. Nějak ti poslanci zapomínají, že senátoři jsou s členy ODS většinou daleko častěji, už prožo, že stařecká komora nezasedá tak často. Ono naštvat celý přece jen mocný orgán se v politice, když při hlasování může jít o pár hlasů, není vhodné nikdy. Třeba jihočeši mají na kongresu čtrnáct hlasů a z toho tři senátorské a senátoři jich mají víc jak čtyřicet. No a každý ze senátorů několik delegátů dobře zná. A většina poslanců ví, že kdyby nebyl senát, tak by se konkurence v primárkách o místo na kandidátce směmovních voleb značně přiostřila a vůbec by nemuselo být jednoduché pro mnohé z nich zůstat tzv. nadčárníky. A protože mluvil i o nižším počtu poslanců, tak ani s kolegy to nebude mít lehké. Co si tak vzpomínám na bibli, i tak svatí mužové, jako byli evangelisti, přemýšleli o postavení v Království Božím. Nevíte, co chcete, varoval je tehdy Kristus. On věděl, že být po jeho pravé a levé straně není zrovna perspektivní místo a také to, že příchod Království Božího začíná přece soudem. A pýcha je hřích.
[227]
Burgher a Burgeois
(rejpal, tady ale už brzo zase tam: 07.05.2007, 21:11:27
- x)
jsou termíny používané v angličtině nejčastěji. Burgher pro Měšťan a Burgeois, ve francouzské podobě v souvislostech jako burgeois class, nebo burgeois society, často mající lehce negativní conotaci. Tedy jako časké Měšťák. Snažil jsem se najít ve svejcch knihovnách Marxe (mám někde jak Das Kapital tak i Komunistický manifest, oboje v angličtině), ale bez úspěchu. Takže nemohu posloužit citací z úst koně, (from the horses\' mouth] pardon, klasika. Zato jsem objevil Montesquieho \"The Spirit of the Laws\", takže jestli ho zase nezahrabu, tak budu mít zdroj při příští debatě o právu a zákonech. Ptakopyskovo zobrazení manželky na skobě na zdi jest rozkošné, nicméně některé ŽD by ani kramle neunesla. A pí Paroubková není nezbytně jediná která vytane na mysli. Už mám letenku, takže bych měl být v Praze v sobotu 26 května odpoledne. PeSi, pošli mi, prosím, Tvoji e-mailovou adresu, bychomsme se mohli domluvit na těch Poděbradech, kde budu od 4. června
[230]
Chochó Ptakopysku
(skimic: 07.05.2007, 21:18:50
- x)
... mám za sebou též něco hraní. Odešel řadič disků, tedy koupit nový, atd. Když už v tom, namlsán Ubuntu Feisty Fawn, nainstaloval jsem Kubuntu FF pro AMD 64. Pozdě zjištěno, že 90 procent aplikací musím emulovat v 386, tedy zpět na Kubuntu 386. Aby alespoň něco nového, nainstaloval jsem do woken bojovku IE7. Poté co mi to shodilo řadu aplikací, zpět na IE6. Degarde ze 7 na 6 sebou vzal některé dll (msxml/2,3/.dll), takže rýchlo opravit registry a jsem tam, kde jsem byl před dvěma dny :) KILL BILL!!!
[232]
2 jura-p
(PeS: 07.05.2007, 21:59:47
- x)
děkuji za nahrávku - myslím to 17:24... On taky Ernst Mach nebyl žádnej blbec, byl to opravdu významný fyzik a filosof, mimo jiné i rektor Univerzity. Ač byl velice skeptický ke všem novým hypotézám a odmítal modelové představy, díky jeho zatvrzelosti byly ty modely a hypotézy důkladně propracovány, tak, že snesly tu nejpřísnější kritiku. Dá se říci, že ve fyzice psal základní učebnice. Je mi o to sympatičtější, že to byl rozený experimentátor a všem připomínal to, co se dlouhá léta marně snažím předat studentům na praktiku - tedy, že experiment je ultimativním kritériem jakékoli teorie a že každý experiment je nevyhnutelně zatížen chybou. Někde mám český překlad jedné jeho knížky, to je prostě radost číst... Bohužel, tatáž jasnost a průzračnost psaní mu byla na škodu. Psal totiž tak jasně a srozumitelně, že to bylo schopno pochopit i to tupé židobolševické hovado Uljanov s mozkem prožraným syfilidou, kterej sám sebe pasoval za největšího filosofa všech dob a samozřejmě musel to dílo strhat. No a jak je obvyklé, zatímco ten Leninův blábol či úryvky z něj bývaly povinnou četbou v marxleninském náboženství, dílo Ernsta Macha zůstalo mnohým skryto. Dnes, snad díky medaili Ernsta Macha, se tento vyjímečný člověk opět pomalu vrací do povědomí veřejnosti. Jestli chceš, zkusím tu knížku někde pohledat a půjčil bych Ti ji... Vnímáno v kontextu doby je to úžasný čtení. Vznikala na přelomu minulého století, kdy objevy přímo pršely a kdy Einsteinův \"annus mirabilis\" právě klepal na dveře. Právě Einstein měl pak \"vyjímečné štěstí\". Myšlenky v jeho teoriích byly výrazně abstraktní a málokdo z vědců je byl schopen pochopit. Tím méně tupá bolševická či nacistická hovada, což ve svém důsledku přimělo Einsteina ke včasné emigraci do Ameriky. Ergo - všechno zlé je k něčemu dobré. Z teorie relativity se stala buržoazní pavěda či židovská zvrhlost a Amerika dostala včas nukleární bombu...
[234]
2 skimic
(PeS: 07.05.2007, 22:20:59
- x)
Já vím, proto na to vždy upozorňuji v popapulárních přednáškách, jak je důležité používat správný pravopis. Pro neznalé - vynecháním jediného písmene se ze zázračného roku stane zázračná prdel... To je ostatně obecně známo, že nadměrné používání cizích termitů přináší zbytečné rizoto...
[236]
PeSi
(skimic: 07.05.2007, 22:46:22
- x)
... annus mirabilis je zkomolenina použitá Johnem Drydenem coby název jeho epické básně o roku 1666. Pojednává o obraně proti Holanďanům a požáru Londýna. Znalci vědí, že jde původně o vykradený obchodní název nového vynálezu, dále známého jako Water Closet.
[237]
Já se omlouvám, Jasane.
(jura-p: 07.05.2007, 22:49:50
- odkaz
- x)
Teď jsem si všiml dvou dotazů. Kdo to na na Volfa ušil nevím, ale ta generální prokurátorka tehdy prohlásila, že bude obviněna řada starostů. A mnozí opravdu zažili, že na radnici vthla zásahová jednotka a zabavovala kdejaký papír. I Jirsa na Hluboké to zažil. No a pak jen ten Volf to odnesl. Tehdy se mluvilo o autě, co koupili bez schválení zastupitelstvem a o podpoře hokejového oddílu, což bylo schváleno zastupitelstvem a možná ještě o dalších věcech. Já v tom viděl pokus o návrat Kladna do tradičně levicových rukou. Taky mohlo jít o válku dvou cukrářů, jak jsem o tom psal výš. Nevím, bezpečné informace nemám a spekulovat nechci. Já když nemusím, tak na takové akce, co jsou vlastně pitomé, jak mi připadal ten Žofín, raději nechodím. No a tentokrát jsem ani nemohl, neb jsem byl na stopatnáctém kongresu Meziparlamentní únie. Ta unie se schází dvakrát ročně, na podzim vždy v Ženevě a takhle zjara v nějaké rozvojové zemi. Ona je to organizace celkem na nic, ale když tam jezdí z celého světa, tak tam jezdíme i my. A nebudu zastírat, že to je fajn. No ale tentokrát to byla nuda. Ve středu takový ten stokilometrový výlet a jinak fakt mezi dvěma hotely. A když nebylo jednání tak ležet v bazénu podél hotelu, nebo se chladit na pokoji, kde se nedala nastavit klimatizace. Takže když jsem k ránu usínal, tak jsem ji vypnul a probudil se, osprchoval, nasnídal a propotil košili za těch pět minut cesty do kongresového sálu v sousedním rezortu. A to jsem chodil už druhý den bez saka. Sako tam nakonec nosilo jen několik staříků tak starých, že už byli studení a černoši. A vlastně ani žádné město tam nebylo v dosahu. Těch několik hotelů má ještě takové nákupní středisko se samoškou, suvenýry a hospodami a tam jsme si dali prasátko pečené tak, že ho dělí talířem. A podruhé takovou vysušenou půlku kačeny. A to jsou prý jejich největší dvě speciality. Jinak se tam jí jako v mezinárodním hotelu včetně evropských asijských jídel jako v každém hotelu.Nějak jsem odnesl ten pohyb na východ podivnou nespavostí. Teď jsem konečně zralý na spaní a jinak jsem od pátku spal asi čtyři hodiny v letadle. Ona ta cesta je taková divná. My letěli do Amstrodamu, tam na to dlouhé letadlo do Singapuru a pak do Denpasaru na Bali a tak se přihodilo, že osm hodin po odletu z Prahy jsem byl nad Polskem zase na úrovni Prahy. No prostě jedna cesta vyšla na čtyřiadvacet a spáteční na pětadvacet hodin. A já jak jsem narkoman, tak jsem byl polepenej náplastma a nenapadlo mě říct si někomu o prášky na spaní a nějak jsem moc nezabral v tom letadle. Je zajímavé, že při cestě na Západ se mi to nestává. Ale ona cesta do USA je proti tomu sranda. Třebaže je to skoro stejně daleko. Ale vlastně ne, protože tím poskakováním jsme naletěli skoro čtrnáct tisíc kilometrů. Jediné, co mě nadchlo je, že ti Balijci mají bezva vztak k bohům. Například těm zlým démonům taky nosí oběti. Ale těm se oběti dávají na zem, protože nemají chrámy a musí to být nízko, protože oni jsou podzemní nebo nejvýše přízemní. A taky by se nehodilo jim stavět chrámy. Ale líbilo se mi, že Balijci vědí, že zlo se nedá popřít a když už je, tak je třeba ho tlumit obětí. Mají složitou hierarchii chrámů. První májí u každého domu. Druhý je pro širokou rodinu, další je vesnický, Další je krajový, no a pak je hierarchie celobalijských. Některé tak významné, že tam chodí jen svatí mužové a veřejný obřad se tam dělá jednou za sto let. Jinak jsou to mírně modifikovaní hinduisté, jak jsem to pochopil.
[238]
juro-p
(jasan: 07.05.2007, 22:59:46
- Mail
- x)
jo, dik... ja se musim priznat ze ja Asii rad... lidi mi tam pripadaji ve srovnani s politicky korektni Ojropou krasne normalni..... nicmene je Vas na Zofine shanel, neb bych si velice rad pohovoril o tom panovi co na nej vyse nadavate... kdyz tak se mi ozvete na mail...
[240]
Dobré ránko!
(Rpu?: 08.05.2007, 06:03:21
- x)
Tak jsem myslela, že začnu poetickým povídáním, jak se nám po těch májových deštících rozvoněla glycínie po celé zahradě a než jsem si přečetla kdo-co-kdy, vypuklo dopuštění boží. Leje jak z konve a vítr od severu to žene málem vodorovně a hvízdá a hučí....
[242]
Neměli bychom začít testovat na steroidy - v určitých případech?
(Rpu?: 08.05.2007, 06:38:15
- x)
...Ještě větší problém je ale to, že se úroveň mojí agresivity vyšplhala někam na střechu. Když jedu v sobotu po dálnici a zjistím, že na mě zezadu bliká chlápek v porschi, přestože jedu 150 km/h v rychlém pruhu, dupnu na brzdu a přinutím ho uhnout do pravého. Řítíme se vedle sebe, je to kdo s koho. Trhnu volantem doprava a jedu těsně u jeho předních kol. Zavrtí hlavou a zpomalí a já cítím, jak mnou projede vlna čistého adrenalinu. Tak tak si všimnu, že mě staví policie kvůli překročení rychlosti. Je mi to fuk, ten závod jsem vyhrál....
[245]
Dobré ráno z metropole na modré řece :-))
(Jirka původní: 08.05.2007, 08:31:05
- x)
dnes se tady kupodivu neslaví \"den porážky\" , ale něco jiného.... \"den Evropy\" jak signifikantní.....jenom nevím, jestli to má být na znamení toho, že něco zkončila, nebo , že něco začalo...nebo jen se snaží něco \"vygumovat\" ostatně nebude to tak dlouho trvat a bude na světě další marketingově dokonalá \"lež\" jako jeden rakouský skladatel a německý vojevůdce.....že vlastně oni a jen oni vyhráli válku....jistě se toho dožijeme. taky mne napadla ještě jedna dobře propracovaná \"pravda\"...šel jsem včera okolo muzea Sisi v Hof. a to taky byla pěkná rakušanka :-))) ježiš, já dneska snad nic pčřispívat nebudu....asi jsem si vzal jiný prášek než obvykle :-))) Třeba jsou to ty o který tady píše Rpuť.
[252]
odhlédneme li od radostné události a zvětšení počtu budoucích
(Jirka původní: 08.05.2007, 10:40:45
- x)
čtenářů jižního blogu mne dneska zaujal na psu článek p. Doležela o Švorcové a Bondym. přiznám, se, že jsem sice Bondyho znal, ale jenom vlastně jméno. Po přečtení článku mám velkou chuť si něco od něj přečíst. Výběr páně Doležalovo je opravdu okouzlující.
[259]
Hurááá, další miminko!
(maYda: 08.05.2007, 11:09:52
- odkaz
- x)
Ať se mu na světě líbí. Moje děti zatvrzele trvají na tom, že si žádné děti nepořídí, ale já si myslím, že přibývající věk, hormony a příroda vykonají své já se taky dočkám. Jen aby to nebylo naopak moc brzy, stačí tak za 15 let.
[261]
Nově objevené částečky kolem mraků brání správným předpovědím klimatu
(Rpu?: 08.05.2007, 11:13:56
- odkaz
- x)
...Vědci si byli vědomi nejasného \"halo\" efektu obklopujícího jednotlivé mraky, ale nově objevená zóna je mnohem rozsáhlejší, a zabírá až 60 procent ovzduší, dříve označovaného jako bezmračné...
[264]
Rputi děkuji....
(Jirka původní: 08.05.2007, 11:28:48
- x)
další prameny jenom vítám. Teď pojedu na obhajobu na začátku června a tak nějak zjišťuji, že vlastně moje naprosto marginální znalosti jsou úplně nicotné v porovnání s tím pánem co s ním budu mluvit. Jo třeba bude mít \"zatmění\" a nechá mne žít. A při té příležitosti pojedu do musea ve Vinci...bude tam převezený archiv z jedné pozůstalosti s \"novými věcmi\" od Leonarda....tak je mé očekávání stavů příštích poněkud rozpačité. Samé technické věci, jako stroje na kopání průplavů a další parádičky. Doufám, že nedopadnu jako v té frustrační teorii.
[267]
Egon Bondy
(dvd: 08.05.2007, 12:30:00
- x)
Nechci se k jeho osobě vyjadřovat, pro mne to byla poněkud svině a velmi dobře věděl, proč zmizel na Slovensko. Jinak bych upozornil, že na melodii Michael, Row the Boat Ashore se ten Bondyho (?) text zpíval asi takto: Dej nám zdraví pane náš, haleluja / stejně plot nepřečuráš, haleluja Nad Kremlem po ránu, haleluja / lítá Stalin v županu, haleluja (nebo \"v eroplánu\") Tydle filmy sovětský, haleluja / sou pro nás moc vědecký, haleluja Všechno je v prdeli, haleluja / v sobotu i v neděli, haleluja Jinak ve stejné době se též pěla píseň s refrénem \"jaj, jaj, jaj poť do kina - co tam dávaj? - Pád Berlína\"
[268]
Dobré poledne vespolek! Rputi, díky za odkaz!
(Loki_F: 08.05.2007, 13:31:44
- x)
\"Vlivy této zóny nejsou zahrnuty ve většině počítačových modelů, které odhadují dopad aerosolů na klima,\" prohlašuje Ilan Koren z Weizmannova vědeckého institutu v Izraeli. \"To může být jeden z důvodů, proč se nynější měření tohoto vlivu neshoduje s odhady našeho modelu.\" (!!!) Docela by mě zajímalo jak takovéto tvrzení zamávalo s heroickými výkřiky Metelky..., který trousil svá arogantní moudra na psu snad v každé diskusi o GW - aniž si utřel kousky Šalamounova trusu z koutku úst... };D))) Ale z jiného soudku: Nedávno jsem tu psal v souvislosti EUnijním direktivním šířením dobra a protikuřáckou buzerací o tom, jak si pašeráci cigaret mnou ruce a že v Německu celníci prohlížejí odpadky, aby zjistili, jaký podíl s p o t ř e b o v a n ý c h cigaret je ze zdrojů, které unikly daním, clům, kolkům a podobně... Zmiňoval jsem tehdy údaje z roku 2003, kdy ze statistiky vycházelo, že v Německu tento podíl nezdaněného kuřiva činí mezi 28 - 34 %. Předevčírem byly na RTL zveřejněny aktualizované údaje, podle nichž vzrostl podíl nezdaněných cigaret v různých oblastech Německa na 53 - 73 % (stav z prvního čtvrtletí roku 2007). Zdvojnásobení za tři roky!!! Tomu říkám podnikatelský záměr. };D)) Bastiat v praxi jako vyšitý. Šiřitelé všeobecného dobra v současné době navýšením poplatků, daní a potažmo nereálné ceny, při neklesající poptávce vytvářejí ideální podmínky pro vznik nebídky mimo státní monopol... Připomínám, že výrobní cena balíčku cigaret z kvalitních surovin (pravého tabáku) je okolo 15 centů, z nekvalitních (tabákového papíru naditého chemikáliemi a dochucovadly - což je většina dnes prodávaných cigaret) okolo 7 - 10 centů. Prodejní cena v EU (odnaučování kuřáků cenou) jse pohybuje mezi 4 - 8 € za balíček cigaret. Povšimněte si prosím, že tento proces stále více nabývá charakteristik, známých ze Spojených států 20. a 30. let, kdy vyšinuté feministky prosadily protialkoholické zákony, tzv. prohibici, která vedla díky obrovským ziskům k etablovaní organizovaného zločinu v míře nebývalé a expandující do dalších dalších oblastí (drogy, odbory, politici), tj. linie, která se nám již v této \"Nové spojené Evropě\" jasně rýsuje... Proto v tento svátek posílám šiřitelům věčného dobra vzkaz: \"Dejte nám svátek, blbové!\"
[269]
Ještě k té Rathově koupi
(Jirka původní: 08.05.2007, 14:12:28
- odkaz
- x)
mne moc zaujal jeden výrok páně exministra......: \"Nehledě k tomu jsem vnitřně předpokládal, že pokud by pan ministr Kalousek zjistil, že někde nějaká společnost, ve které mám podíl, se do něčeho takového přihlásila, tak by to určitě zrušil, protože naše vztahy nejsou dvakrát přátelské,\" uvedl poslanec.\".... mám tomu rozumět tak, že se vyřazuje z tendru jenom kvůli přátelství, nebo nepřátelství s ministrem? Myslel jsem si, že jde jen o obchod. Ale jak by řeklateta Kateřina ...podle sebe soudím tebe.... ne nadarmo jsou komunisti mistry v konspiracích a paranoidním jednání :-)))))
[270]
Loki_F
(dvd: 08.05.2007, 14:17:25
- x)
Mám na stole Wirtschaftswoche z 30.4., kde je článek nadepsaný Zigarettenmafia. Několik údajů: cena krabičky Marlboro - Ukrajina 0,61 €, Rumunsko 1,21 €, Česko 2,17 € Nizozemsko 4 €, Německo 4,71 €, Francie 5,00 €, Irsko 7,05 €, Norsko 8,38 €. Předpoklad spotřební daně (\"Tabaksteuer\") v miliardách € jak bylo plánováno v 11/2003 pro jednotlivé roky(v závorce pak skutečnost) : 2003-14,6(14,1) 2004-15,9(13,6), 2005-16,6(14,2). Na rok 2006 byl v roce 2005 učiněn opravený odhad 14,6, ale skutečnost byla opět horší. V letech 2002-2007 je pokles prodeje zdaněných cigaret ze 150 miliard kusů na 90 miliard, u nezdaněných pak nárůst z 10 miliard kusů na 30 miliard. Průzkum probíhal mj. sběrem prázdných krabiček. Na počátku \"daňového experimentu\" bylo asi cca 10 % krabiček bez (německé) daňové známky, v I.Q 2007 pak 22,6 %. Kraj Oder-Spree dosáhl ale 68 % a Hof (jak daleko je to do Chebu?) pak 58 %. Nejhorší je, že politici bez ohledu na partaj to prostě nehodlali - a nejspíš ani nehodlají - brát nějak na vědomí a neustále opakují, že je to tím, že se méně kouří. To by bylo i možné (i když to není tak jisté - ty nedaněné cigarety se nedají spočítat jako ty daněné), ovšem článek uvádí, že ony tajné výrobny cigaret vyrábějí většinou ze strašných tabáků. Asi před 5 lety jsme \"ochutnal\" falešnou Marlboro a připomnělo mi to mladá léta, kdy se zkratka tabákového průmyslu ČSTP vykládala jako \"čisté seno tabáku prosté\".
[271]
Ano, dvd, ta čísla souhlasí,
(Loki_F: 08.05.2007, 14:51:11
- x)
v tom pořadu byla zveřejněna mapka spolkových zemí s uvedením p ř e d p o k l á d a n é h o podílu spotřeby nezdaněných cigaret - uvedl jsem je extrémy (min/max). O kvalitě není sporu. Průšvih je, zejména z mého pohledu (kuřáka), že za drahé peníze kupuji šunt, jedno, zda zdaněný nebo nezdaněný (viz má poznámka o tabákovém papíru nacpaném chemikáliemi), což pro mně může být jedinným validním důvodem proč přestat kouřit od státu kupované cigarety, vedle nechuti nechat se nestydatě vydírat a sdírat... To však není to nejdůležitější, co jsem chtěl sdělit svým příspěvkem! OjroJunijní byrokracie tady zcela klasicky direkcionisticky nepromyšleně (stále chci doufat, že to není cílené) nejen v oblasti alkoholu, cigaret a tabáku, ale kdečeho vytváří p r o h i b i č n í a t m o s f é r u, jejíž dopady budou dalekosáhlé a v současnosti nepředvídatelné! Jedná se o přelévaní peněz v řádu miliard € mimo dosah a kontrolu byrokratů, mimo daňový systém. Tendence rostoucí. To nemůže dobře skončit!
[274]
Ave! Morituri te salutatnt!
(Šumavák: 08.05.2007, 18:24:52
- x)
Dělám sotva dvanáct až čtrnáct hodin denně a už jsem k smtri utahanej. stáří se hlásí, stíří se hlásí, kalhoty dole podkasám si.... Asi doopravdy, protoýe venku je slušnej slejvák a bučina! Takže se zas odpojuji..... uvidím později.
[275]
dobrý včer...teda sotva jsem to stihnul do garaže.....
(Jirka původní: 08.05.2007, 20:26:56
- odkaz
- x)
ještě jednu červenou a mohl jsem sušit celý auto. Dneska, jsem byl zastaven asi na 10 minut kousek od Graberu policii. Nejel jsem rychle, ani nebezpečně. Neberu steroidy( Rputi), ale jela kolonacca 10 aut a spoustu policajtů a snad to měl být SK prezident, čert ví. Ale co bylo opravdu povznášející....hned vedle mne zastavil stříbrný Mercedes McClaren....a ještě z nějakou super tuningovou úpravou. Myslel jsem že ten můj žluťák má dostatečně rozšlápnutý předek, ale kam se hrabe na tohle žihadlo..... konec předního skla jsme měli stejně, ale jeho auto šlo snad 2 metry před mé :-)))) no nechtěl bych leštit haubnu, taky jsem mu to hned pověděl...že si moc dobře nevybral :-)). No vyměnili jsme si s pánem vizitky a domluvili oběd. Tak jak už to u šílenců co mají tu krizi středního věku bývá. Martine...zítra jdu na ty placky....už jsem si na to všechno připravil. Taky jsem oprášil staré recepty od tetičky ze Rtýně a nebudeš mi to věřit....úplně stejný recept jsem tam u ní našel. Ale místo zakysané smetany tam psal zkyslé mléko....a taky jsem tam nenašel pečící papír. Bylo tam napsáno, něco o kamnech a rozpáleném tálu posypaný moukou
[276]
Hezký sváteční večer...
(Dana: 08.05.2007, 21:12:14
- x)
někde jsem zahlédla titulek, že nikoli lidé, ale hmyz je pánem planety zvané Země. Dovolím si nesouhlasit a říkám: Nikoli člověk, ale slimáci jsou pány přírody. Alespoň tady! Já myslela, že je to dlouhé sucho zničilo - a krutě se mýlila! Jen co trochu sprchlo, jsou všude a jsou jich mraky...co neuschne, to sežerou...Žádné dobré vyhlídky!
[277]
Copak slimáci....ale slavná Eurokomis!
(Rpu?: 08.05.2007, 21:26:45
- x)
Hejtmani začínají zvažovat žalobu, neb nám komis zatrhla prachy na ty vodárny. Nejdřív jsme prý měli ty smlouvy s vodárenskými společnostmi moc krátkodobé - tak jsme je prodloužili....a proč nám ty prachy nechtěj dát....protože jsou smlouvy moc dlouhodobé.....a když to nepostavíme, budou pokuty....takže to postavíme.....a zaplatíme.... My vám dáme se vofrňovat nad Eustavou.....!
[278]
Jirko,
(Rpu?: 08.05.2007, 21:36:54
- x)
to bysem si jaktěživá nedovolila - vás podezírat. To jen když tak občas někam jedu, tak mám pocit, že ty steroidy bere nějak moc lidí, co sedaj za volant....tuhle mě zrovna nějakej, ale vopravdu hustej frajer, předváděl, co všechno se dá dělat s kolem na silnici .... mně před kapotou.... Kuřeti neublížim.... ale jak bych mu já byla ráda ublížila...
[279]
Jirko původní
(martin TT: 08.05.2007, 21:38:47
- Mail
- x)
placky - to mě potěšilo! Papír místo vymazání plechu je novodobé rozmazlování, už i ty plechy jsou dost velká moderna. Kyselá smetana byla v našem původním receptu - změna na zakysanou je moje tvořivost. Ono to mléko v obchodě taky není to, co se dojí. Bouřka prošla asi všady, u nás byla jen desetiminutová, ale s kroupami jako hrachy. Slimáci(to ve Vídni na Gurtelu neleze) jsou všudypřítomní. Majoránku mi ožrali předevčírem, jako každý rok a dneska ráno jsem našel mrňavé pidislimáčky ve žluté květince afrikánů.
[281]
DAno,
(maYda: 08.05.2007, 22:40:34
- odkaz
- x)
co že na ně berete? brácha na ně sype takový fujtajblový modrý granule. Sežerou, na co přijdou,potvory jedny, hnusný, slizký, zejména bazalku a naťovou petržel. A když jsem si vysadila sporýš nenechali ho vykvést, sotva vykvetl kvítek, tak ho ukousli, až bylo po květenství.
[282]
Tak jsem se vzbudil
(Šumavák: 09.05.2007, 03:00:01
- x)
a odkráčel do horní hospody slavit Den Evropy. Se Schumannem. Jméno Schumann může označovat následující osoby: * August Eberhard Rudolf Schumann (1895–1966), německý historik a přírodovědec * August Schumann (1773–1826), německý nakladatel * Camillo Schumann (1872–1946), německý skladatel * Clara Schumann (1819–1896), německá pianistka a skladatelka, manželka Roberta Schumanna * Georg Schumann (1866-1952), německý skladatel * Georg Schumann (1886-1945), německý politik * Horst Schumann (1906–1983), SS-Sturmbandführer a lékař v Osvětčimi * Karl Moritz Schumann (1851–1904), německý botanik * Maurice Schumann (*1911), francouzský politik * Robert Schumann (1810–1856), německý skladatel a pianist * William Schumann (1910–1992), americký skladatel * Winfried Otto Schumann, německý fyzik Totéž jméno v jiném způsobu psaní může označovat následující osoby: * Robert Schuman (1886–1963), francouzský politik * William Howard Schuman (1910–1992), americký skladatel * Carl Schuhmann (1869–1949), německý sportovec (Z Wikipedie, otevřené encyklopedie) tak si vyberte.... :-)) .....výroba oceli už je redukována, uhlí bude zakázáno, jen \"Spojené státy Evropské\" bují a bují.....
[283]
Mě nadchlo i v chřipce
(jura-p: 09.05.2007, 09:20:24
- x)
to závěrečné .....výroba oceli už je redukována, uhlí bude zakázáno, jen \"Spojené státy Evropské\" bují a bují..... Je vidět, že Společenství uhlí a železa žije z idejí, na kterých se zrodilo. Vzpomeňte, že otcové tohoto projektu celý život mysleli na mír v Evropě. Například +Robert Schuman (1886–1963), francouzský politik (neumím dělat hvězdičky, šlo by to sice přes copy-paste, ale křížek mi přišel navíc vhodnější), na mír už myslel a bojoval ve třicátých letech tím, že důsledně podporoval dohodu, přinášející Evropě mír. Později zvanou Mnichovskou. A tak to vypadá, že idejí na které je založena EU je idea, že všechno, svoboda jedinců, obochodu, výměny a spory idejí a zejména národní státy musí být obětovány v zájmu míru v Evropě řízené křesťanskými a socialistickými uředníky z Brusele (jméno města není důležité, důležitý je ten systém přidělování peněz z příspěvků nazývaný pomocí). Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147 Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !! | |