Podepiš!

Šumavák bloguje:

                                         deníček za(& vy-)valeného
 

Zprávy ze Šumavy
...
domů

Co přináší LS?
Informujte se na
www.NeLisabonu.cz


Napište mi!
Poslat SMS



Rádia :                   

RADIO DNB - Šumava
Stránka s programem
 
Přehrávat... 
Chat s redakcí:          

Radio Beat
Country-Radio




Čtvrtek, 17.05.2007

Studený máj, v stodole ráj!

Komu se nelení, tomu se zelení !

 


Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá! Kdo chce kam, pomozme mu tam!

To nic....., to já jen že jsem ráno zahlédl titulek : "Teta Kateřina propuštěna z nemocnice!" a venku je teď v poledne 10,1°C.

A koníkům se zelení

Siesta na pastvě

i když se jim lení!

A sytý hladovému nevěří, že bez práce nejsou koláče.

 

Taky musíte pracovat?

 

 

 

 

 

 





Komentáře

[1 Šumaváku (martin TT: 17.05.2007, 15:00:23 - Mail - x)
každá nádherná přírodní scenerie zešedne, když se do ní člověk vydává s pracovním nářadím.
Přes nás se už přehnal zahradnický deštíček a teploměr ukazuje celých patnáct stupňů. Proti včerejším šesti je to havaj.

V dolní hospodě se maYda zmínila o přetápení. Ty určitě nemáš po baráku 25!

[2 Já se vzpamatovávám (František I.: 17.05.2007, 15:12:38 - x)
Já se vzpamatovávám z předvčerejší a včerejší výstavy Víno a likéry ve Fučíkárně a ještě se mi prsty klepou. (asi nebudu jediný. Jako jeden z mála přítomných přátel jsem relativně včas odcházel, trefil domů a netropil výtržnosti.)K minulému článečku, červený (či snad purpurový) janovec vidím poprvé. Chtěl jsem se dnes věnovat zahraniční korespondenci, ale jak jsem zjistil, dnes na to opravdu, ale opravdu nemám. Ještěže máte ty koníčky tmavé. Při mém ne zcela dobrém zraku bych si mohl myslet, že mi tam na monitoru běhají bílé myšky.

[3 Přátelé, Země je záchráněna (Nika: 17.05.2007, 15:17:18 - odkaz - x)
Madonna chce bojovat proti oteplování vlastní písní...

[4 Madonna mia, (šimon klein: 17.05.2007, 15:23:59 - x)
a to to s tím hicem nemůže zkusit po dobrym ????

[5 Komu se nelení, tomu se votepluje! (Rpu?: 17.05.2007, 15:24:14 - x)
Vlastně jsme na tom ještě dobře. Představte si, že by bylo povinný neposkvrněný početí.....

[6 re Madona... (jasan: 17.05.2007, 15:34:51 - Mail - x)
ale to je dalsi duvod pro zruseni Kjota, ekologickych dani a klimatologu... nejsou potreba

[7 ještě se vracím ke skorostaříkově citaci (Dušan Neumann: 17.05.2007, 15:38:11 - x)
potkal můj dlouholetý přítel jistého, též slovutného profesora mediciny zavěšeného do skulpturální, o 50 let mladší blondýny. Bylo zjevné, že nejde o vnučku. Když se na chvíli ocitli sami zeptal se přítel : \" člověče, jak to děláš, kdes to sehnal a stačíš na to vůbec?\" Vědec mu odvětil: \"peníze nestárnou\"...

[8 Že tu včera byla řeč o chřestu (Rpu?: 17.05.2007, 15:47:03 - odkaz - x)
Smaženice z chřestu s kuřecím masem (4 porce)
Potřebujeme: 400 g zeleného chřestu, 200 g kuřecích prsíček, 50 g másla, 3 cibulky, 6 vajec, 100 g smetany, 2 lžičky hořčice, 200 g uzeného sýra, sůl, pepř

Chřest oloupeme a lehce uvaříme (nerozvařit!).
Na másle osmažíme kousky kuřecího masa a nadrobno nakrájenou cibulku. Promícháme s chřestem, rozšlehanými vejci a smetanou.
Vše necháme restovat asi 5 minut. Po zhoustnutí dáme do ohnivzdorné misky, zasypeme nastrouhaným sýrem a dáme zapéct do trouby.
Jako příloha jsou vhodné zeleninové saláty připravené podle vlastní fantazie.

[9 Bože.. (Lorrain: 17.05.2007, 15:48:59 - Mail - odkaz - x)
K Šumavákovi na blog jíti , rázem o čtyři kila více míti.-)))Koníci super.-)

[10 Slovo chřest je ze staročeštiny a jeho písemný záznam z doby Karla IV. (Rpu?: 17.05.2007, 15:52:28 - odkaz - x)
Chřestění.....

[11 že tu včera byla řeč (Šumavák: 17.05.2007, 16:00:07 - odkaz - x)
o novinýřích:
\"Ačkoliv jsou autisté odkázáni na pomoc druhých, mnozí z nich mají výjimečné intelektuální schopnosti. V matematice exceloval i autista v oskarovém filmu Rain Man s Dustinem Hoffmanem v hlavní roli.\"

Také by se Zěmě před globálním oteplováním nechala zachránit zastavením rotujícího zemského jádra, jak to ukázali v jednom filmu.....

bože, to je argumentace!!!

[12 tak já prohlašuju, že jsem na tom (Dana: 17.05.2007, 16:10:00 - x)
podobně, jako ti koníci. I když v zásadě jinak. Mně se zelení, ať už se mi lení či nelení. A čím víc se mi lení, tím víc se mi zelení. Když se mi nelení, hezky se mi řepa, mrkev, brambory, zelenina i kytičky zelení, přesně podle mých představ. Když se mi ovšem lení, tak se mi zelení naprosto všude - plevel je prevít. Ale občas se mi přihodí, že se mi odzelení i když se mi nelení - to když se na záhon vrhnou slimáci....

[13 a v americe mu říkají (Šumavák: 17.05.2007, 16:14:09 - x)
rattle-leek !

:-))))

[14 Tedy chřestu, říkají.... (Šumavák: 17.05.2007, 16:16:37 - x)

[15 No, mě se od rána zatra nelenilo, (Rpu?: 17.05.2007, 16:20:06 - x)
ale zelená z toho nejsem - spíš špinavá jak prase. Aspoň mě nežerou slimejši....:)

[16 Jojo, Šumaváku (Nika: 17.05.2007, 16:22:04 - odkaz - x)
naši mladí v neděli taky říkali, že ta chřestýší polívka byla dobrá ... :-))

[17 Hornorakouský hejtman nechce další blokády kvůli Temelínu (Rpu?: 17.05.2007, 16:33:19 - x)
Hornorakouský zemský hejtman Josef Pühringer dnes vyzval organizátory blokád na česko-rakouských hranicích, aby své protestní akce \"na nějakou dobu\" zastavili. V tuto chvíli totiž podle něj blokády situaci neprospívají a postihují jen nevinné třetí osoby.

Blokády by podle Pühringera měly být přerušeny alespoň do té doby, než přijde odpověď české strany na nótu, kterou ve středu ohlásila rakouská vláda. Hejtman nicméně předpokládá, že česká strana nótu odmítne a pak \"se mezinárodněprávní žalobě nebude možné vyhnout\".

[18 šumaváku, to snad jedině v pouštích Arizony (Dušan Neumann: 17.05.2007, 16:43:11 - x)
ale kde tam zase roste? Tady na východě je to vždy a všude asparagus.

[19 Tak ono se mu neříká (Šumavák: 17.05.2007, 16:51:51 - x)
\"ratlík\" ?? :-)) Jako \"chřestící oórek\" ? To sem to nějak špatně přeložil.... :-)))))

Rputi, úplně by stačilo, kdyby jim jako Finanzreferent hornorakouské vlády(potažmo předseda dozorčí rada Energie AG)nevyplatil letošní příspěvek....
A pak je otázka, zda nemá strach, že by při probíhajících blokádách mohl krachnout ten nákup akcií ČEZu.... :-(((

[20 ve víru všeobecného chřestění vzpomínám (skimic: 17.05.2007, 17:28:45 - x)
... že babička kdysi zmiňovala nějakej kořen co se chřestu chuťově podobá a snad se dá i skladovat po sezóně - právě na ta chřestivá jídla. Moná že blbnu, ale říkala tomu nějak jako hadomor nebo hadimord :)))

[21 skimici, (Rpu?: 17.05.2007, 17:38:57 - x)
v nejmenším netuším, jen vím, že existovalo něco jako \"hadí kořen\" - ale k čemu, kde, proč...?

Tady je 9°a od rána prší - brrrrrrr......

[22 Chřest (František I.: 17.05.2007, 17:45:49 - x)
Ve stejné úpravě jako chřest se prý podával tzv. chmelíček, což byly vedlejší vybělené výhonky chmele (nejedl jsem) nebo řapíky listů jednoho druhu bodláku z podobné čeledi jako artyčok(také jsem nejedl). Chřest zelený i bílý, v osolené vodě vařený a holandskou omáčkou skrápěný s novýmni brambory jsem jedl minulý týden. Vynikající krmě.

[23 Hadimord (martin TT: 17.05.2007, 17:46:59 - Mail - x)
je název pro černý kořen - vaří se ve vodě, jméno má od toho, že po oškrabání černá, proti tomu se do vody na vaření dává lžička citronové šťávy. Kuchyňské využití jako chřest. Pochází z jižní Evropy.

[24 Ono udělat si k obědu (Šumavák: 17.05.2007, 17:59:05 - x)
rdesno hadí kořen, byŤ ve vestičce z parmské šunky, by asi nemuselo skončit dobře.

[25 Hadí kořen (František I.: 17.05.2007, 18:01:17 - x)
Hadí kořen, neboli hadí mord španělský nebo-li černý kořen, velice dobrá zelenina, kterou jsem pěstovával a během zimy ze země vyrýpával. Manželka ho dávala dětem proti kašli. Bohužel obsahuje jakousi mléčnou šťávu, asi jako latex, která se hodně lepí na ruce. Před použitím se totiž kořen musí oloupat. Já ho jedl syrový, ale prý se používá i jako vařený.

[26 Tak teď v tom mám úplně jasno:)))) (Rpu?: 17.05.2007, 18:03:58 - x)

[27 to Martin TT (František I.: 17.05.2007, 18:06:23 - x)
Martine, hadí mord je kořen, dlouhý až 25 cm i větší, s kůrou, černou jako bota. Když ho ostrouháte, tak roní onen latex, který spíše žloutne či oranžoví. Proto je lepší vodu okyselit, aby neoxydoval. Ale to platí i o ovoci do salátů.

[28 Pusťte si na F1 (Šumavák: 17.05.2007, 18:06:18 - x)
Dienstbiera v Pressklubu!
To, podle toho co řekl dosud, bude maso !

[29 A už je to tady:)) (Rpu?: 17.05.2007, 18:09:36 - odkaz - x)
Paroubkův návrh Topolánkovi: Já ti odsouhlasím předčasné volby, vyhraju je a uděláme kompromis, že ty zrušíš reformu...:)))

[30 Rputi, (martina: 17.05.2007, 18:27:33 - x)
je to kouzelné. Před půl Rokem, tedy rokem, nechtěl Jyrka
o předčasných volbách ani slyšet. Takový je ON. Zásadový až do veřejných průzkumů. By člověk blil...

[31 Co nějakej špargl, nebo hadimord - (Rpu?: 17.05.2007, 18:49:13 - x)
ale taková polívka s uzenejch žebírek a s kroupama.....mám přežranou rodinu...:))

[32 Tady je z diskuse na Novinkách (Šumavák: 17.05.2007, 18:53:08 - odkaz - x)
jeden realizovatelný a i podle mě, smysluplný návrh:

\"Měli bychom na hranice s Rakouskem dát světelné cedule, kde by byl zobrazen průtok el. proudu z Temelína do Rakous. Třeba by se jim trošku rosvítilo.\"

Třeba tu stránku ČEPSu, co je v odkazu.
Kde je teď vidět, že oproti dohodnutým 43MW právě odebírají 1023MW.To by byla ta správná propaganda!

[33 martino, (Rpu?: 17.05.2007, 18:53:31 - x)
vycítil příležitost. Ví, že se hodně lidí té reformy bojí a tak by vyrazil do boje s heslem \"Zruším všechny reformy\". Takže teď to začne být husté, protože se cítí na koni...

[34 OT: úplně mimo: (martina: 17.05.2007, 18:54:13 - x)
Kdo má rád Spirituál Kvintet, tady jsou (prý) všechna alba:

http://warez.warlink.net/spiritual-kvintet-diskografie-t38615.wl

[35 Šumaváku, nevím, nevím.... (Rpu?: 17.05.2007, 18:57:35 - x)
jsou to hysterky a začnou se plížit s geigerem kolem sporáku....a kde to skončí, nikdo neví....

[36 Rputi, (Pavel Kořenský: 17.05.2007, 19:17:18 - Mail - x)
on je ovšem maličko problém s tím, že ty (pseudo)reformy jsou (pokud lze soudit z mediální presentace těch návrhů) natolik blbé a nedomyšlené, že jejich zrušení by byl víceméně chválihodný čin.

Vezměme si třeba tu zdravotní. Na jedné straně nasere fůru lidí nutností platit poplatky u doktora a přinese velké náklady na byrokracii spojenou s výběrem těch komických několika desetikorun. Na druhé straně ovšem nepřinese nic zásadně výhodného. Ani snížení plýtvání ve zdravotnictví, ani např. vytouženou možnost platit si nadstandardní péči na individuální účet.

A reforma veřejných financí je také paskvil. Místo toho, aby se začalo tvrdě šetřit a škrtat, tak se kejklí s daněma, aby se pokud možno vlk nažral a koza zůstala celá.

[37 \"Já tydle magory trochu znám\" (Šumavák: 17.05.2007, 19:46:40 - odkaz - x)
Prohlásil dnes Schw.na adresu organizátorů blokád. Bodejť by ne. Před lety se zúčastnil jejich setkání v Leopoldschlagu.A už tehdy mluvil celkem rozumně.

[38 P.Kořenský, (Rpu?: 17.05.2007, 20:03:12 - x)
Topolánek tvrdí, že je to začátek a mělo by to pokračovat - tak doufám, že ví, co říká...

Šumaváku, obávám se, že když do toho začne šlapat Filip s Paroubkem, tak Schw. nezachrání...

[39 No to je nářez (Pavel Kořenský: 17.05.2007, 20:06:47 - Mail - x)
cituji \"... Jedině díky této depolitizaci bylo možné dosáhnout míru a omezit egoismus národů. Díky této depolitizaci je možné, aby technokratický nadnárodní orgán reguloval naše životy, aniž by stranil těm či oněm. Díky této depolitizaci je možné realizovat ekonomickou integraci podle liberálních postulátů bez interference politiky do ekonomiky...\"

Pokud by se někdo ptal o čem se to vlastně píše, tak o EU :-))))

[40 A jak by to tahle vláda měla udělat? (jura-p: 17.05.2007, 20:13:30 - odkaz - x)
Na skutečnou reformu je potřeba skutečná síla ve sněmovně. Paroubek sice skončil druhej, ale ODS nevyhrála. Tahle reforma je ve skutečnosti jen pokus odvrátit, nebo odsunout situaci, kdy mandatorní výdaje státního rozpočtu budou vyšší než příjmy státního rozpočtu. A to by bez tohoto \"balíčku\" nastalo už příští rok.
Já si myslím, že této \"zbytkové\" vládě musíme držet palce, aby situaci udržela nebo aby se zhoršování zpomalilo. Na víc nemá. A vyčítat jí, že nepřichází s průraznou reformou za situace, kdy je měkká na to, aby zatlačila, je fakt nefér. Voliči tak rozhodli, voličí žádnou reformu hodnou toho jména nechtějí. Tato vláda může jen to, co může prosadit a to, co může, pokud jí v tom nezabrání lidovci a zelení, vyhláškami a jinýma parlamentem neschvalovanými prostředky, které jsou nemalé. Ale ani ty nemůže využít naplno, jen v tom rozsahu, kdy lidovci a zelení ještě stále vidí výhodu svých postů a příjmů a neřeknou, že přecházejí na druhou stranu.
Takže nejde o reformy, jde o mírnou zatáčku z cesty doleva na cestu přímým směrem. O vydání se doprava nemůže být ani řeč. Už jsem psal, že hranicemi, nepřekonatelnými hranicemi jsou FKSP a třeba převedení tohoto fondu do mzdového. Ale to nejde, protože tam by ty tři procenta byly zdaněny a nerozhodovaly by o nich odbory. Každý zaměstnanec si umí spočítat, že z těch sedmi stovek by zaplatil stovku a to ať mu raději dají stravenky a to, že odbory spotřebují víc jak stovku ho už nebolí. Ale ví, že manažer dostane stejnou stravenku jako on, a kdyby to šlo do mzdy, tak by měl z toho pětkrát tolik co on. A to tedy ne! V tomto terénu se pohybujeme. Tady jsou hranice reformy. Síly jsou vyrovnané a cítění je levicové. Je to tanec mezi vejci a to ještě Topolánek zatím chyby nedělá, mimo toho, že si občas sprostě uleví. Tančí na špičkách a to do něj ještě všichni strkáme. Volby jsou pryč. Teď je ve skutečnosti nechce nikdo. A v tom je jeho naděje. Kdyby je Paroubek chtěl, nechodil by s tak primimitivními nabídkami pro Topolánka, udělal by velkorysou nabídku koaličním partnerům. Protože když přeběhnou, bude vládnout bez voleb a se silnou vládou. Jenom strach z toho, jak by reagovali voliči na tuto vládu s komunisty jako arbitry toho, co jde, drží strany koalice v koalici.

[41 Rputi, (Pavel Kořenský: 17.05.2007, 20:14:03 - Mail - x)
mám obavu, že Topolánek jen tak kecá. Na pokračování nemá dostatečnou podporu v PSP a nejspíš ani v koalici.

[42 Ano, to členové téhle vlády tvrdí. (jura-p: 17.05.2007, 20:25:09 - x)
To je takový mechanismus, kdy si člověk potřebuje namluvit, že to, co dělá má smysl. Já jim trochu cynicky říkám na potkání, že ať pěkně využívají těch vyhlášek, ať mění človíčka za človíčkem, větičku za větičkou, že jiné možnosti stejně nemají. Ale to už je taková povaha člověka, že si myslí, že reforma se dá dělat postupně. Ani silná vláda nemá na víc jak dva reformní kroky. Při třetím i taková padá. Není země na světě, kde by víc jak jeden z pěti věděl, jak se tvoří rozpočet. A ty čtyři to nejpozději po tom druhém kroku stopnou. Protože oni cítí momentální zhoršení a to se nedá opakovat často. Zlepšení pak cítí až za té další vlády. Ony výsledky reformy mají latenci. A lid není trpělivý. On přece trpěl dost. A sociální dávka se pozná rychleji než ponechání peněz v hospodářství a snížení příjmů od státu.

[43 juro-p, (martina: 17.05.2007, 20:25:39 - x)
\"zbytkové vládě\" žádné palce držet nebudu. Buď udělá reformu, jakou mi sliboval mr.Topolánek a ODS, a nebo ať jde ODS do pryč, resp. od vesla do opozice. Pak budu dál volit ODS (snad).

[44 Evropská Unie prosazuje. (jura-p: 17.05.2007, 20:34:49 - x)
Svobodný pohyb osob (s kontrolou otisků prstů a pod dohledem kamer a evropského policejního úřadu), volný pohyb zboží (dosažený kvotami, detailním schvlováním výrobků a regulací cen), rozvoj všech (daný přidělováním peněz na projekty), volný pohyb myšlenek (ale s evropským soudem nad všemi a s posuzováním evropanství každého politického směru) a informací (s ukládáním všech elektronických dat na jeden rok, aby se dalo dohledat, co kdo komu řekl do telefonu nebo napsal mailem). A pod tímto laskavým dohledem nám vybojuje náš blahobyt.

[45 2 Šumavák (PeS: 17.05.2007, 20:46:00 - x)
dobrý podvečer, o5 zde... k Tématu: ale vůbec ne... Já se jen tak od rána do večera kopu nnudou do prdele a až teď večer, když už mě to přestane bavit a ta prdel začne trochu bolet, tak sednu k internetu a pak jdu spát...
Teda pardon, nějakou tu práci věnuju přípravě večeře... Zrovna teď jsem se při ní nechal obveselovat zrůdama (volal mi nějaký průzkumnický Hlustvisihák, já ho celkem rezolutně poslal s tím průzkumem do teplých krajin a on to nějak nebyl schopen vydejchat, tak ten telefon zazvonil ještě 3x... No, už ve starém Římě se dávali lidi při hostinách obveselovat zrůdama... Nějakej Morávek, se představil... Což mu můžu věřit a nemusím...) Jinak - k té večeři - už jste někdy viděli psa, kterej se může užrat po syrový brokolici? Ta naše dyndalka mi sežrala dobrou čtvrtinu večeře (sýrosalámové topinky se syrovou brokolicí... Při vší skromnosti mohu doporučit...)

[46 Dobře Martino, tomu rozumím. (jura-p: 17.05.2007, 20:48:52 - x)
Reformy hodné toho slova neudělá. Nemá sílu. Voliči ji nedali. Do opozice půjde jen když zradí kolaliční partneři. Můžu se zeptat, koho pak volit?
Fakt je svět tak jednoduchý? Uděláte reformu bez ohledu na to, že to nejde, protože jsme vás volili jen někteří. Tak vás volit nebudeme a zůstaneme doma nebo budeme volit socany.
Sobě to tím po.rete, Martino. Fakt není lepší zbytková neutrální vláda než vláda levicová? V Česku nebo Československu už měla někdy pravice většinu? Ja si na takovou dobu zaboha nemůžu vzpomenout! Když mám na výběr vládu levicovou nebo středovou, volím středovou. Pravicová na výběr prostě není.
A ještě je možnost se na to prostě vykašlat. Ale to znamená vládu levicovou. To není nevybrání si. Zatím to vždycky bylo tak, že když pravice volila naplno a levice seděla v hospodě, tak to bylo fifty fifty. Když pravice nebude volit naplno, tak to prostě bude levice. A kdyby někdo zvedl ty líný levičáky, aby volili všichni, tak se můžeme přetrhnout a bude to levice, co vyhraje. Naštěstí jsou líní. Nechodí. To je naše naděje. Tak je to, Martino.
A silná prohlášení jsou nanic.

[47 2 Nika (PeS: 17.05.2007, 20:49:05 - x)
dočítám postupně... ad: 15:17 - čím že to chce bojovat? Vona ji má taky pojmenovanou? (viz včerejší debata...)

[48 martino (rejpal tady & tam: 17.05.2007, 20:57:37 - x)
to chcete tak moc Jyrku s Kočkou a dalším dobytkem?

[49 Já si dám dvě hoďky pauzu. (jura-p: 17.05.2007, 21:06:26 - x)
Ozvu se zase z ČB

[50 2 Pavel Kořenský (PeS: 17.05.2007, 21:06:40 - x)
ad 20:06 - Napsat to někdo jako komentář, reagoval bych \"znovu a česky!\" Protože jde o citát, vychutnávám si hloubku zoufalství... (v každém z nás je trocha masochisty...)

[51 2 jura-p (PeS: 17.05.2007, 21:13:47 - x)
ad 20:34 - Stalin by záviděl... Kdysi jsme vtipkovali, jak poznáme, že se československo stalo součástí Sovětského Svazu? Odpověď byla, že tehdy, až na cestu z Prahy do Bratislavy budeš potřebovat papír z Moskvy. No vida, už je to tu... Jen ne z Moskvy, ale z Brusele (taky pěkně zasraný město, stejně jako ta Moskva...) Voni ti obyvatelé Brusele jsou na tom s hygienou podobně na štíru jako Rusáci...

[52 juro-p, (Pavel Kořenský: 17.05.2007, 21:14:35 - Mail - x)
jj, smutná pravda. Akorát mám obavu, že tou reformou-nereformou se fůra voličů ODS naštve a nahází to různým EDům apod.
Nic proti nim, ale protože se do PSP nedostanou, jsou to ztracené hlasy a nahrává to levici.

[53 rejpale, (martina: 17.05.2007, 21:14:43 - x)
Jyrku s Kočkou nechci. Ale moje okolí Jyrku chce. Vůbec jim nelze vysvětlit, že pokud oni budou mít \"svoje jisté\" je všechno v pořádku. Oni si platili a oni musejí mít... A buďte rádi, že nevolí KSČ...
Nechápou, že platili na své rodiče a nemají nic...nebo minimum...
Nevím, jestli se tady pohybuje někdo, kdo by to pochopil. Snad Martin TT.

[54 PeSi, (Pavel Kořenský: 17.05.2007, 21:16:53 - Mail - x)
máš-li čas a žaludek, na Psu je celý ten článek. Autor je naštěstí osoba takového toho druhu co blbne za cizí peníze. Kdyby blbnul z pilnosti, bylo by to horší. :-)))

[55 martino, (Pavel Kořenský: 17.05.2007, 21:22:48 - Mail - x)
ale jo, já to celkem chápu. Tchýně s tchánem jsou víceméně totéž bledě modrém (tedy spíš v bledě oranžovém). Sice jsem je ukecal, aby volili ODS, ale brblají už teď. Tchán si krásně naplánoval, že úřednické rekvalifikační zkoušky už dělat nebude, raději si nechá dát výpověď a ten rok do důchodu to doklepe na dávkách (přes 10.000 Kč měsíčně). No a teď nadává, že nejen že ho nutí si hledat práci, ale ještě musí psát maily do firem které hledají pracovníky a navíc \"na Nově říkali, že ODS chce ty dávky nějak snižovat nebo co...\"
A když jsem mu řekl, ať se tedy nehoní, že mají našetřeno dost a kdyžtak vypomůžeme, tak jsem se dozvěděl, že by byl blbej, že JIM ty prachy přece nenechá, když má ten nárok.
To je pak těžký. :(

[56 juro-p, (martina: 17.05.2007, 21:24:17 - x)
pokud ODS řekne jasně a jednoznačně, že šla do vlády (do voleb) s programem tímto a tímto (Modrá šance atp), ale že tenhle program nemůže realizovat, protože Zelení, protože ČSD...A proto ODS jde do opozice (není proti předčasným volbám)...budu volit ODS.

[57 Juro a Rejpale (skimic: 17.05.2007, 21:25:19 - x)
... bylo to sice Martině ale cítím se nepřímo osloven a tudíž odpovídám ač nevyvolán. Chci mít kočky a dobytek v jejich historickém a přirozeném prostředí a nepléduji pro jejich nové funkce. Nicméně cítím, Juro, že minimálně od konce července 2006 dochází k něčemu, co nepodporuji. Nakonec stále pamatuji jeden z Tvých zásadních komentářů z tohoto období, který bych podepsal i dnes /snad bych to na Šumavákovi i našel/. Dochází podle mého názoru k - z hlediska ODS možná nevyhnutelné a logické - akomodaci posunu doleva střední osy Gaussovy volební křivky rozdané minulými volbami. OK - bez problémů, protože logické - ale už beze mne. ODS bude virtuálně vysmátě stále \"napravo\" ale ve skutečnosti bude pouze Benešovsky zabraňovat \"větším škodám\". Sorry, tam já nejsem - a jestli takový postoj je vykládán coby přitakání levici - budiž. Budu-li jednou v pekle, nebudu měřit teplotu oleje v sousedním kotli a poukazovat na půlstupňový rozdíl.

[58 2 Pavel Kořenský (PeS: 17.05.2007, 21:28:27 - x)
Tak jsem to přečetl... Přemíra cizích slov, je sporné, zda autor jejich významu vůbec rozumí... Co doat? Snad jen: Nadměrným používáním cizích termitů vniká kolosální rizoto totálního fiakru...

[59 martino (dvd: 17.05.2007, 21:34:50 - x)
je stará pravda, že kdo si klade příliš podmínek, nebývá uspokojen

[60 2 dvd (PeS: 17.05.2007, 21:37:44 - x)
aneb - dle Cimrmana - \"No tak vidíš, princi... Kdo má hodně a chce víc, nemá nakonec nic!\"

[61 Ještě k posledním příspěvkům (dvd: 17.05.2007, 21:41:03 - x)
Jeden z mých sousedů s hrdě vztyčenou hlavou prohlašoval, že on se Senátem nesouhlasí a proto k oněm volbám nepůjde. Dokonce si pochvaloval nízkou volební účast. Méně si pochvaloval, že byl zvolen pošahaný populista. Souvislost mezi svým postojem a výsledkem voleb do své předčasné smrti nepochopil.

[62 A pro dnešek poslední (dvd: 17.05.2007, 21:44:18 - x)
(tady byl dnes svátek, ale zítra už se vstává). Oficiální Německo řičí rozkoší: nezaměstnanost klesá, hospodářství roste, výběr daní roste - a Německo zvyšuje svoji zadluženost, tuším, že o 29 miliard €.

[63 2 martina (martin TT: 17.05.2007, 21:45:56 - Mail - x)
já to beru jako pochvalu, i když je to konstatování nezkreslované skutečnosti. Ono těch chápajících bude asi víc - např. Pavel Kořenský se svojím připomenutím tchánů. V několika rodinách jsem zažil divočiny horší než na fotbale.

Už nad klávesnicí blbnu. Celý den jsem strávil nad problémy jiných, nepochopitelně hloupých lidí. Moje nejmilejší je zcela nepoužitelná, protože se klepe zimou a sní o teple, ve kterém se bude za pět dní válet. Tak se zkusím odladit nad Kabaretem v původním znění.

Dobrou noc!

[64 Tak jsem to o té nepolitické EU (Šumavák: 17.05.2007, 21:46:59 - x)
dočetl (já to začal už v noci, ale nerozdejchal jsem to) a našel jsem si , že autor pracuje v Institutu pro evropskou politiku EUROPEUM,
jenž je think-tankem, který se zaměřuje na programovou, projektovou, publikační a vzdělávací činnost související s procesem evropské integrace.

A současně deklaruje nepolitičnost EU. Jestly vony se jim ty myšlenky v těch tancích nějak zpětně neodrážejí od stěn a nepletou se jim.....

[65 No a jinak, (PeS: 17.05.2007, 21:53:36 - x)
protože už jsem mezitím dostal dotaz na ty topinky, tak trocha osvěty. Pomůcky: chleba, máslo, sýr, plátkovaný salám, brokolice, mikrovlnná trouba s grilem. Krajíce chleba ladně uspořádáme na mřížku do troby pod gril a necháme tímto grilem opékat. U běžného trouby mého typu to je 8 minut po jedné straně, poté 5 minut po druhé straně. Vyňáme z trouby, pomázneme ještě horké po jedné straně máslem, které se rychle rozpustí a vsákne do topinky. Topinku s takto rozpustilým máslem poklademe kolečky či jinými planárními geometrickými útvary salámu a překryjeme cca 2 mm silnými plátky sýra. Opět ladně urovnáme na mřížku, vrazíme do trouby a necháme 2 minuty mikrovrnět na plnej céres... Ten sejra se musí na povrchu tý topinky rozbublat a částečně taky vsáknout dovnitř. Opět vyňáme a jmeme se požírat, přikusujíce syrovou brokolici. Osolit a okořenit dle chuti. A nepouštět k tomu naši pesinu, neb jinak Vám to všechno sežere... (hlavně tu brokolici...)
Jako vhodný nápoj se mi k tomu jeví suché André či suchá Frankovka (já stejně skoro nic jinýho nepiju...)

[66 dvd, (martina: 17.05.2007, 21:54:24 - x)
proč vždycky slyším, či (ve Vašem případě) čtu, že ta myšlenka (myšlení) je \"odvážná, zajímavá, ofšem neuspokojivá\"? :-)

Stará pravda...Kdo chce moc, nemá nic....

Tak ať nemám nic. Spíš blbou ČSD, než zpotvořenou ODS. Furt si myslím, že ti mladí lidi nejsou tak blbí....A zlepší se to...
Až doroste nová generace voličů...?
Se neptám, jen doufám

[67 2 Šumavák (PeS: 17.05.2007, 22:00:32 - x)
to bude ono - jako studijní literaturu doporučuji základy kvantové mechaniky (Formánek, Děmidovič a další...), kapitola \"částice v krabici\" (tou krabicí se míní rektangulární potenciálová jáma). Stručně shrnuto - ta částice se tam poflakuje ode zdi ke zdi, až se z ní stane stojatá vlna. A takových stojatých vln se dá do té krabice naskládat hodně. Mnoho. Hafo! I dokonce několik habadějů!! (rozhodně více, než počet obyvatel jednoho tik-ťaku!)

[68 PeSi (skimic: 17.05.2007, 22:10:52 - x)
... a můzy mlčí. Vše na stříbrném podnosu přinešeno. Opečeno, vsáknuto, sežráno. Smutný česnek stále čeká na refýži ... Kurňa - fakt topinky bez česneku??

[69 2 martina (PeS: 17.05.2007, 22:12:12 - x)
Prosím, dej si panáka o otevři na sebe okno. To už zní jak: \"to bude za dlouho, snad v pětiletce páté\"! Máš to zapotřebí?
Vzpomeň na svého kamaráda (a filosofa naší generace), co by Ti asi řek na tu druhou část odpovědi dvd...
Ten boj se nikdy nedá vyhrát, ale nikdy se nesmí vzdát... Ono to Tvoje \"tak ať nemám nic\" je děsně svůdný a pohodlný. Akorát, že plně odráží realitu. O to, abys neměla nic, se vždycky někdo rád a ochotně postará. To nedá moc práce... Oproti tomu \"tak ať mám víc, než ty darmožrouti\" - to ne... To ti hned tak neprojde! Jak by k tomu ten darmožrout přišel, že se svou prací chceš obohacovat na jeho úkor?

[70 Pavle Kořenský, (martina: 17.05.2007, 22:13:15 - x)
to je ono. Teda to: proč se snažit, pár mšsíců do důchodu, hodím se marod, bolí mě záda, doktor to uznat musí, protože to nepozná. A plaťte.
Nechápou, že platí jejich vnuci...

A může za to Klaus a ODS.

Pavel Kořenský a martin TT mi rozumějí :-))

[71 2 skimic (PeS: 17.05.2007, 22:16:38 - x)
Tyhle fakt bez česneku. Nějak to není ono, jen sůl a koření. V tom koření může být i práškový česnek, ale svrchu na ten rozpečenej sejra - a opatrně. Věř mi, já mám česnek rád, tak jsem to občas zkoušel i s tím česnekem, ale někde se tam něco tluče, ta chuť je nedokonalá... Nejlépe se mi osvědčilo jenom sůl a pepř (černej), maximálně trocha kadeřavý petrželky...

[72 Martino, (Foundryman: 17.05.2007, 22:21:45 - Mail - x)
vzpomeň si na sira Humphreye Applebyho - zajímavé, originální, odvážné, to jsou tři stupně gradující nebezpečnosti :-)))

[73 martino, (Pavel Kořenský: 17.05.2007, 22:45:20 - Mail - x)
jo, nad tím člověk kroutí hlavou. A zejména když uvážíme, že takto uvažuje člověk, který pracoval ve státním sektoru a kdyby poněkud pohnul pozadím a mozkem, mohl mít garantovanou až moc dobře placenou práci ještě dalších pět či více let a až by ve státním skončil, tak by se mohl ještě X let živit jako konsultant na ty blbosti ve kterých by byl za státní peníze vyškolen.
Ale on ne, on jde raději na podporu a pak do důchodu, protože soudí, že už se nadřel dost a teď by se měli starat jiní. Ale nějací opravdu jiní, rodina by se starat neměla, aby nepřišla o peníze. A to je zdravý jako řípa.

Některá hnutí mysli vskutku nechápu.

[74 PeSi, (martina: 17.05.2007, 22:52:38 - x)
když ta blbost je k neporažení...A furt proti ní - proti (skoro) rodině - není obrany. A proto.. Nevím...

\"Lenoch si vždycky najde tisíc důvodů proč
něco nedělat\". KK.

Ale jak řvát proti blbosti, když příjemci neslyší? Prostě řvát? Za jak dlouho se budu podobat Kajanovi?

Nežádám odpověď.








[75 Hergot, to je voptimismu takhle na noc! (Rpu?: 17.05.2007, 23:00:14 - x)
Ono se se proti blbosti takhle bojuje už hezkejch pár tisíc let a ještě se nějakech těch pár let bojovat bude - doufám.
Dyť vono je to docela hezkej pocit, že se jí ještě nepodařilo tak úplně vyhrát.
Tak dobrou!

[76 Martino (rejpal tady & tam: 17.05.2007, 23:04:34 - x)
já Vás chápu, ale z plna hrdla nesouhlasím. Asi tak, jako chápu JUDr Křečka, kterého navíc, na rozdíl od Vás ale vůbec nemusím. Ona totiž politika není o tom, že se prosadí vůle (a sliby) jedné strany. To už jsme tady měli, dokonce dvakrát (NSDAP a KSČ). A to snad přeci jenom nechcete. A Jyrka je jenom ukazatel cesty tím směrem, neb jeho ČSSD je dnes asociální a nedemokratická. Inu Duce.

[77 Přátelé, (martina: 17.05.2007, 23:13:44 - x)
děkuju za reflexi. Pěkný zítřejší den a víkend. :-)

[78 Co se týče boje (Finist: 17.05.2007, 23:23:15 - x)
Tak do intelektuální výzbroje brzy přibude další překlad Bastiata tentokrát zásadnější povahy. Už prošel Modroptačí korekturou tak nebude trvat dlouho než se tady objeví.

[79 rejpale, (Pavel Kořenský: 17.05.2007, 23:28:36 - Mail - x)
jistě, politika je uměním možného. Praktická politika je (na rozdíl od předvolebních hesel) výsledkem konsensu vládnoucích stran. Atd.

To všechno je pravda, ale jsou to dosti problematické poučky, zejména v Kocourkovské kotlině, kde politika je především motivována slušným platem alespoň na 4 roky a vidinou, jak si opatřit nadstandardní bydlení často dost problematickým a sporným financováním (z hlavy mně napadá Gross).
Takže já osobně s těmi poučkami sice víceméně souhlasím, ale tak nějak je mi proti srsti třeba scénář, kdy se ODS domluví se Zelenými a KDU a neprosadí vlastně nic a jenom naštve lidi. Nebo třeba čistě hypotetický scénář, kdy se ODS domluví s ČSSD na velké koalici a výsledkem jejich konsensu (protože jak správně poznamenal jura-p \"Předčasné volby nikdo nechce\") a prakticky prováděné politiky bude například zákaz soukromých firem pod 50 zaměstnanců, protože velkým korporacím to vadit nebude, živnostníci se mohou stát zaměstnanci podniků se státní účastí a chudí dostanou na dávkách víc, protože lumpové živnostníci nebudou optimalisovat daně.

Nevím jak kdo, ale já bych v takovém případě asi ODS znovu volil těžko, přesto, že prováděla politiku jaksi realistickou a řídila se těmi poučkami, které jsem nahoře uvedl a jejichž platnost celkem chápu. Ono je prostě ocaď pocaď.

[80 Tedy opravuji, (Pavel Kořenský: 17.05.2007, 23:31:39 - Mail - x)
jak jsem si dneska přečetl v médiích, předčasné volby chce pro změnu Paroubek. Ale asi jen dneska, protože včera v průzkumu veřejného mínění vyšlo, že ČSSD dotáhla ODS. Von je ten Paroubek takovej dynamickej a pružnej dvacetiletej hroch. :-)))

[81 rejpale, (Pavel Kořenský: 17.05.2007, 23:38:24 - Mail - x)
mimochodem, ještě jedna drobná a smutná poznámka.
Ona by ta ODS nejspíš žádné smysluplné reformy nedělala ani kdyby měla v PSP 105 poslanců.
Ono by se totiž mohlo stát, že v dalších volbách by prohráli a tak by se stejně jenom kecalo a skutek by utek.
Závist a rovnostářství je bohužel příliš zažráno v hlavách Kocourkovských voličů a tudíž je jakákoli reforma nemožná, pokud by měla probíhat v mantinelech standardní demokracie.
Tak možná za dvě, tři generace se to změní, ale spíše k horšímu a větší části světa. Lidé holt mají tendence kopírovat ty největší pitomosti, hlavně když to dobře zní či vypadá.

[82 Demonstraci výše (Foundryman: 18.05.2007, 00:00:27 - Mail - x)
napsaného si můžete přečíst na Konfrontaci :-)))))

[83 právě zrezignoval Wolfowitz - k 30.6. (Dušan Neumann: 18.05.2007, 00:35:40 - x)
to si němečtí a francouzští přerozdělovači amerických peněz ve Světové bance zase oddechli....

[84 Blbost je věčná´a neporazitelná. (maYda: 18.05.2007, 00:38:50 - odkaz - x)
Nicmééně je nutno ji neustále připravovat aspoň o část prosotru.
V zemi, kde i inteligentní a vzdělaný lidi slepě věří na to, že stát jim něco dává z dobroty srdce a že jejich základní lisdské právo je se na tu \"dobrotu\" spoléhat a nesnažit se, je to ale těžké.
NApříklad pochopit, že člověk,který se snaží postarat sám o sebe a své blízké vlastními silami bez závislosti na státu,není žádný asociál, který sobecky myslí jen sám na sebe, ale naopak neubírá těm, kteří pomoc skutečně potřebují, to je pro řadu lidí nepřekoantelný problém.

Ono se to taky dobře provozuje sociálno, když to nestojí nic mně, za to ty druhé anio, co si budeme namlouvat.

[85 martino, pokud tam ještě koluješ (Dušan Neumann: 18.05.2007, 00:44:41 - x)
podařilo se ti otevřít některý z těch Spirituálů? Já zatím stáhnul jedno staré LP, které jsem kdysi míval, ale nejde otevřít, rozbalovač hlásí systémovou chybku...ta jen tak na okraj... pusť pěknou muziku na dobrou noc a nezoufej...

[86 martino, pokud tam ještě koluješ (Dušan Neumann: 18.05.2007, 00:45:29 - x)
podařilo se ti otevřít některý z těch Spirituálů? Já zatím stáhnul jedno staré LP, které jsem kdysi míval, ale nejde otevřít, rozbalovač hlásí systémovou chybku...ta jen tak na okraj... pusť pěknou muziku na dobrou noc a nezoufej...jsi ještě mladé děvče a nějaké to vítězství nad blbostí jistě oslavíš

[87 Foundry, (Pavel Kořenský: 18.05.2007, 00:45:56 - Mail - x)
konfrontací na konfrontaci se raději nezúčastňuji. Nemám na to nervy a to se považuji za velmi trpělivého diskutéra.
Kdysi dávno jsem na to elán snad i měl, ale dnes už podobné diskuse považuji za stejně zbytečné jako lít na kachnu vodu.

Celý rozpor levice x pravice v otázkách ekonomike a trhu je diskusí (i libovolně dokolečka opakovanou) neřešitelný, protože obě strany vycházejí ze zcela rozdílných představ o tom, čeho by mělo být ve svém výsledku dosaženo.
Pravicově orientovaný člověk je přesvědčen, že lidé by se měli mít sice každý jinak, ale časem celkově lépe.
Levicově orientovaný člověk je přesvědčen, že lidé by se měli měli mít všichni stejně a je celkem lhostejné jestli hůře nebo lépe.
Pokud si uvědomíme, že pravicový (řekněme liberální) přístup sebou nese celkem pochopitelnou diferenciaci životní úrovně mezi jednotlivci, je zřejmé, že takový přístup je v naprostém rozporu s přesvědčením a cíly levicově orientovaného člověka.
Proto je každá debata na podobná témata ze své podstaty mimoběžná a tudíž víceméně zbytečná.

[88 to je divný, odešlo jednou bez konce (Dušan Neumann: 18.05.2007, 00:49:15 - x)
a bez trpajzlíků, kdybych jen věděl kam jsem se přehmátl...

[89 Tak po cestě, (jura-p: 18.05.2007, 00:54:37 - odkaz - x)
No jo, Pavle Kořenský, ani to se nedá vyloučit. Tak jako všude i v ODS jsou prospěcháři, zbabělci, karieristi a zloději. Není složitější systém ve vesmíru než lidská společnost. A taky je čas na nové volby a taky je čas držet. A neurčuje to jen politická vhodnost, ale také to, že někteří si zvyknou a už se zařídí. Dnes by poslanci ODS pro odchod do opozice nehlasovali. Neprohrávají a zvykli si. Jde to rychleji, než si zvyknout na stálé porážky, co zažívali osm roků. A stejně tak vidí ty průzkumy, jako je vidí Paroubek. Doba na odchod do opozice se propásla. Hodně jich už nezažilo Sarajevo a nevěří tomu, že když významná skupina v politice tlačí na nové volby, tak si je vynutí. Tehdy to trvalo devět měsíců, ODS byla rozštěpená, její vláda se rozpadla a dosáhla toho. A nakonec měla víc poslanců než co jich nepřeběhlo k US. Tenkrát nás zbylo v ODS z původní největší organizace v ČB asi devět. Dnes je nás víc, jak bylo před Sarajevem. A znovu není jisté ani to, že všichni budou hlasovat pro ten splichtěný balíček. Uvidíme za půl roku. Já si myslím, že možná bude hůř. Myslím, že s debatujících jsem na tom na nejslabší pozici. Vypadá to, jako že hájím svou stranu jako straník. Že hájím naše koryta. Svoje ne, to mi zůstane bez ohledu na to, jestli budem ve vládě nebo ne. Ale svých kámošů. A to co říkám, nezní moc zásadně. A já si fakt myslím, že timing je jedna z nejdůležitějších věcí v politice a doba na nové volby se propásla. A přitom i s tou vládou jsem na tom hůř. Já všechny znám osobně. Tedy s výjimkou té Džamily. A já tuto vládu podporuji, prostě proto, že alternativy se mi líbí ještě méně. A začíná to placení. Kdysi jsem tady napsal, že tahle vláda není moje, že jsme si ji koupili a že draze zaplatíme. A už začínáme platit. A když už splácíme, tak to je naše vláda. To se nedá nic platný. Teď jde o to, aby závěrečný účet nebyl katastrofou. Naší katastrofou. A tak musíme držet náklon, aby tu mírnou zatáčku ta vláda projela. Aby jela aspoň rovně. Pokud možno co nejvíc vpravo. Já to jinak dnes už nevidím. Když se to nepodaří, tak další spoj jede jen doleva. A lidi do něj nastoupí, lidi pěšky nepůjdou. Takových, kteří řeknou, mám svůj směr, do téhle linky já nevlezu, můj směr je tam doprava. Takových je málo, Martina, Pavel Kořenský a možná pár dalších. Těm věřím, že než doleva, tak raději pěšky. Ostatní se přesvědčí, sami sebe, že když je to pohodlný autobus, tak nevadí, že jede trochu doleva. Na příští stanici vlevo, třeba bude na vybrání. No a tím dalším autobusem, zase příštím, se to třeba srovná. Nakonec, co já vím, třeba jo. Ale ta cesta zpátky bude zase o pěkný kus delší.
Dobrou noc.

[90 Pavle, je to běh na dlouhé míle (Dušan Neumann: 18.05.2007, 00:58:53 - x)
a je to hlavně generační záležitost. Egalitářská ideologie se totiž daleko snadněji předává než, než ztotožnění se s individuální odpovědností. Býval jsem vždycky silně individualisticky (tedy nestádně) orientovaný a přece na mne působilo jako boží zjevená pravda, když jsem si při první - tehdy návštěvě Ameriky - přečetl Jeffersonova slova, že lidé jsou si přirozeně nerovní (a že je to tak normální a dobře). V tom okamžika se vlastně celá evropská humanistická tradice stvrzená pod guillotinou postavila zcela marxisticky z hlavy na nohy. Uvědomil jsem si jak nevědomky jsme byli vychováváni v rovnostářství kdy společná bída byl jednotící a kdo vyčuhoval musel dostat na kokos...a to se během jedné, ani dvou generací nezmění.

[91 Dobré ráno (skimic: 18.05.2007, 07:23:42 - odkaz - x)
... za pár dní /9.6./ se budou konat přijímačky na Právnickou fakultu UK. Zveřejněné otázky testu dávají částečnou odpověď ohledně požadovaného profilu a performance budoucího soudce, advokáta, ...,
Pane Čunku - velmi radím, snažte se svou při ukončit ještě než se noví absolventi dostanou ze ústavu ven :)))
Chvilku to bude ještě trvat - než spočítaj ty patníky a zjistí, co v kině nacvičoval Adam s Bedřichem :)))

[92 Dobré zas ráno, jak by řekl PeS! (Rpu?: 18.05.2007, 07:35:14 - odkaz - x)
No jo, ten timming - umět s ním zacházet je kumšt, to umí málokdo.
A taky umění odejít, než se jeden historicky znemožní a necpat se za každou cenu.
Řeknu vám, ten Dienstbier...Nomen omen....to bývali ti, co měli v pivovaru deputát...
Jo deputát....to je oč tu běží....

[93 skimici, (Rpu?: 18.05.2007, 07:53:34 - x)
ta reklama u toho testu na festival \"Mezi ploty\" v Bohnicích - působí velmi přesvědčivě...:)))
sciotesty mi tu leží na stole - musí to být velmi podivuhodná organizace - a velmi podivuhodní lidé v ní.
Snaha odstranit diskriminaci alternativně inteligentních je tu zcela zřejmá....

[94 Dobré ráno... (ptakopysk : 18.05.2007, 08:15:48 - x)
tohle globální oteplování mi už jde na nervy. Včera v bedně vokazovali, jak Teutoni roztahujou plachty na jejich poslední ledovec aby se jim neroztál a já dneska ráno vylezu z baráku, a všude led! V noci pršelo, ráno to zmrzlo a všechno vypadalo jak cukrová poleva. Zdá se, že z jahod letos bude tak leda kulový. První várku květů vokousaly nějaký mrchy, tak jsem rostlinky tvrdě najedoval, a teď druhý dva pokusy o kvetení zničily ranní mrazejky.

[95 Ad dienstbier: (maYda: 18.05.2007, 08:15:52 - odkaz - x)
Že nepohrdne anii hlasy komunistů? ČEmu se ctěná veřejnost diví? Vždyť v té partaji byl. Polovina disentu byli lidi, kteří ten komunismus tady pomáhali budovat a v 68 ho chtěli jen vylepšit, ne odstranit.
A ti ostatní většinou chtějí být aspoň \" sociálně cítící a spravedliví\", tudíž doleva.

[96 jasan (jasan: 18.05.2007, 08:16:46 - Mail - odkaz - x)
Tak nevim... te dame pry nekdo zneuzival jeji schranku... muzete mi to prelozit?

[97 ptakopysku, voni taky musej mít dycky něco extra! (Rpu?: 18.05.2007, 08:19:54 - x)
Celá planeta se globálně votepluje, jen pod Blaníkem nástává doba ledová....

[98 Juro (František I.: 18.05.2007, 08:23:17 - x)
Velice hodnotím vaší teorii praxí potvrzenou, že současná vláda z vysloveně levicových pozic ukročila směrem ke středu. I za málo by měl být v současné situaci člověk vděčný. Jsou věci, nad kterými se dá přivřít očko a doufat v lepší budoucnost, ale i věci, které bohužel naznačují, že se situace nejenom nelepší, ale naopak zhoršuje. To je situace na ministerstvu pana Gandaloviče. Nevím, zda jste si, milí přítomní, všimli v posledních čtrnácti dnech, kterak jmenovaní zemědělští ministerští bojují proti salmonelle v našich chovech (Podle pamětníků tu byla ve větší či menší míře neustále. Pověstné xaverovské drůbeží paneláky se kvůli tomuto nezvládnutému problému prý musely zrušit a dodnes se nedoporučuje tam skladovat potraviny.) a slibují, že ještě v předstihu před nástupem evropských předpisů přinutí chovatele drůbeže přijmout ty nejpřísnější evropské požadavky. Česky řečeno, naši Gandalovci se s vervou chystají uzavřít pár desítek chovů stejně tak, jako Palasovci zlikvidovali více než 500 potravinářských provozoven. Odnesou to hlavně ty drobnější a střední chovy, které nebudou mít na ony evropské hovadiny ani peníze, ani lidi. Jak mi tamtamy napověděly i během minulých pro mne hektických dnů, už s tím, hoši, začínají. Takže se pan Gandalovič připojil k šiku pánů Palase a Zgarby.

[99 Rputi (skimic: 18.05.2007, 08:28:37 - x)
... té reklamy jsem si fakt nevšiml :))) S Dienstbierem je to těžký, dostává se zřejmě do věku, kdy to začíná myslet úpřímně :)
MaYdo - myslím že s tou jen \"polovinou\" disentu jste to velmi podcenila. Ty jejich kecy o lezení ke komoušům kvůli změnám zevnitř věřím ještě méně než to té Karkulce či perníkový chaloupce. Respektive - jsem třeba ochoten připustit, že ta Karkulka měla červenou čapku :)

[100 jasane, (Rpu?: 18.05.2007, 08:32:22 - x)
ony ty maily buď jsou nebo nejsou taky v písidle toho policajta. Že by mu je tam někdo vpašoval a \"von se nešim\"? Pak je ovšem nutno se tázat, jaké že to zabezpečení na počítadlech naše čacká policie má?

[101 Magistre.... (jasan: 18.05.2007, 08:35:36 - Mail - odkaz - x)
aha.... ale jste si jista ze tou schrankou je minena e-mailova? kdyz jde o to zneuzivani.....

[102 a přitom to Rputi s tim Blaníkem nemá logiku (rezy: 18.05.2007, 08:37:10 - x)
je to sice noclehárna, ale když vezmeme v úvahu kolik že tam přespává lidí, čekal by každej, že tam bude nejtepleji.

[103 jasane, (Rpu?: 18.05.2007, 08:44:44 - x)
já jo - ale jestli i ta dáma, to nevím...:)) Já bych řekla, že je masochistka a představa zneužívání jí značně vzrušuje...jinak to těžko vysvětlit....

[104 Tak Bém (skimic: 18.05.2007, 08:45:40 - x)
... tam nakonec přeci jen vylezl. Je prostě klikař. Sice ho moc nemusím, ale k toto se mu povedlo. Každý splněný sen je fajn.

[105 rezy, (Rpu?: 18.05.2007, 08:46:19 - x)
třeba přešel sv. Venca na ekologický vytápění...:))

[106 Dobré zas ráno, (PeS: 18.05.2007, 08:49:24 - x)
abych se tedy držel tradice...
2 skimic - ad 7:23 - naopak, ten test je značně inspirující. Nabádá například k tomu, aby byl umožněn náležitý odpočinek dvacetiletému hrochovi či praseti bradavičnatému... Ten náležitý odpočinek by měl u těchto zvířat probíhat uzamčením do chladného prostoru, odkud zvíře nemůže samovolně uniknout, a zajištěním pravidelného přísunu zdravotně nezávadné potravy a vody.

[107 PeSi - ty netušíš....:)) (Rpu?: 18.05.2007, 09:11:55 - x)
\"Tu na mém stole leží ....\" řečeno s klasikem. Tak jako trus to zrovna nesmrdí.. leč malý příklad pajdagogického sciího řádění:
\"Zkoušková strategie č.1 - systém značek
Zaveďte si svůj vlastní systém značek, ve kterém se budete snadno orientovat.....
Zkoušková strategie č. 2 - Efektivita
Nikdy nepodléhejte panice, pokud nestíháte, s největší pravděpodobností nestíhají ani ostatní.....

[108 Policie hledá ztracenou Aničku u J.Patočky.... (Rpu?: 18.05.2007, 09:38:56 - odkaz - x)

[109 Ano, a PR agentura za naše peníze (Nika: 18.05.2007, 09:40:10 - odkaz - x)
(ČT) pokračuje dnes večer v krausovinách - host: Jirka Služební Pivko.

[110 Magistře (martin TT: 18.05.2007, 09:49:39 - Mail - x)
on totiž včera Patočka velkohubě prohlásil, že brání médiím v kontaktu se sestrou zadržené matky a poskytuje porady celé rodině. Protože se přes něj nemohl nikdo dostat k té sestře, tak se začalo spekulovat o tom, že Patočka pomáhá ukrývat i Aničku.

Patočka je kvítko. Akce na pokraji zákona, akce s výměnami zámků a náhlými přepady, to je jeho styl. A to nechci roznášet spekulace kolem sebevraždy jeho ženy a současně sekretářky, matky jeho tří dětí.

Počkáme si, co se z toho vyvrbí.

[111 \" Poněvadž ty magory ... (skimic: 18.05.2007, 10:14:00 - x)
... trošku znám, vím, že demonstrace budou pokračovati,\" řekl doslova ministr, známý používáním archaické češtiny.

Pane Schwarzenbergu, račte prosím přisám Puhringer takto pokračovati dále, nechť se z toho pan Roland Atomštop Egger pořádně osype :))))

[112 martine, (Rpu?: 18.05.2007, 10:40:35 - x)
já jsem hned na začátku říkala, že mi tu čuju nějakou sektu a smrdí mi to čím dál víc... no uvidíme...


Niko, já teda na ty Krausovo blbiny nekoukám, ale myslím, že dneska aspoň juknu:))

[113 Ahoj. A Madonna bojuje proti oteplování po svém : (Šumavák: 18.05.2007, 10:44:42 - x)
\"Madonna se při skládání své novinky spojila s mužskou hvězdou hip-hopu Pharrellem Williamsem. Jak píše britský deník The Sun, zpěvačka doufá, že její skladba se stane hymnou letošní akce varující před oteplováním Země.\" píší na Novinkách.

Tedy jako obvykle.
:-))

[114 Sumavaku (jasan: 18.05.2007, 10:53:28 - Mail - odkaz - x)
no kdyz proti oteplovani bojuje madonna, muzeme si my ostatni dat pokoj.....

[115 Šumaváku (ptakopysk : 18.05.2007, 11:16:56 - x)
no na starý kolena se při skládání spojovat s raperem - já osobně za tím vidím mrzké chtíče cloumající stárnoucí hvězdou. Předpokládám, že rapper bude dostatečně technicky vybaven a předpokládám že jistá premedikace dokáže zajistit i dlouhodobý neklesající výkon, takže z hlediska umělkyně by mohl být výsledek takovéhoto spojovaného skládání uspokojující. (I kdyby se ta píseň nepovedla)

[116 skimici (ptakopysk : 18.05.2007, 11:22:42 - x)
všiml jste si, že když rakouské aktivisty nazve \"magory\" aristokrat s velmi vysokou kinderstube, tak to vyzní úplně jinak, než když tentýž výraz použije kupříkladu bývalý náměstek RaJ? :o)

[117 Ptakopysku, on ví co mluví: (Šumavák: 18.05.2007, 11:42:50 - x)
z dnešních OO Nachrichten:
\"Im wegen Temelin abgeschlossenen Melker Protokoll zwischen Tschechien und Österreich ist auch der freie Personen- und Warenverkehr vereinbart. Eine totale Grenzblockade könnte diesen Punkt verletzen. Und das könnte Tschechien zum Anlass nehmen, um seinerseits eine Totalblockade zu rechtfertigen - wenn es am Verhandlungstisch um Sicherheitsgarantien für Temelin geht. \"

(V kvůli Temelínu uzavřeném Melkském protokolu mezi ČR a AT je také zakotven volný pohyb osob a zboží.Totální blokáda hranic MŮŽE TENTO BOD PORUŠIT.A to můe ČR vzít za záminku k ospravedlnění totální blokády ze své strany- pokud se bude jednat o zasednutí k jednacímu stolu o bezpečnostních zárukách.)

No nejsou magoři?

\"MŮŽE\", aletaké nemusí?????
A to do teď asi vůbec nebylo?

[118 Ptakopysku (skimic: 18.05.2007, 12:07:53 - x)
... no ono taky v RaJi moc vhodných štůb pro kindry nebylo :))
Stejně - magor je zvláštní slovo. Docela by mě zajímala jeho entomologie :)) Magor v jakémsi indickém (snad) jazyce znamená něco jako mečíř nebo nožíř.
Dále se to slovo objevuje v maďarských pověstech. Bráchové Hunor a Magor /synové biblického Nimroda/. To tahle jednou lovili jelena. Bílého. Štvali ho dál a dál od domova, den po dni a stále jim unikal, až jednou v noci uslyšeli božský zpěv a při měsíčku objevili nějaké holky. Patrně víly. No - tak je pojali a Hunor takto namnožil Huny a Magor Maďary - zní pověst.

[119 A kruci... (Rpu?: 18.05.2007, 12:10:59 - odkaz - x)
Podle informací, které kolují mezi brněnskými policisty, může být ztracených dětí bez identity, jako byla Anna, více. \"Obáváme se, že do celého případu je zapletena náboženská sekta, která má vazby do zahraničí. Musíme počítat i s tím, že Anna už není na území Česka,\" řekl Právu důvěryhodný zdroj blízký policii.

[120 Server iHned píše o článku v der Standard, (Vít Blaha: 18.05.2007, 12:37:29 - Mail - odkaz - x)
(viz odkaz) a mimo jiné připomíná nějaké ekologické škody, které Rakušané způsobují Maďarům. Ví o tom někdo něco?

[121 Vítku víme ! (Šumavák: 18.05.2007, 13:02:01 - odkaz - x)
Už delší dobu Maďaři protestují proti pěně, která jim teče půl roku (?) po Raabu z Rakouska do země. Dost intenzivně. V Rakousku se nemohou dohodnout a \"najít\" kdo to má na svědomí a která spolková země to má v kompetenci.
PO ustavení meziparlamentní komise k Temelínu se poučili a minulý týden ustavili společnou mezistátní pracovní komisi (3AT+3HUn.), která to bude řešit.....
Na rozdíl od teoretické možnosti ozáření území Temelínem, je ten sajrajt co teše do Madarska velmi reálný.

V odkazu máš k tomu článek s podrobnostmi.

[122 A JM mutace MfD píše zajímavé informace... (Vít Blaha: 18.05.2007, 13:02:44 - Mail - odkaz - x)
viz odkaz

\"...Přestože dál trvá přísné embargo na jakékoliv informace, MF DNES zjistila, že se vyšetřovatelé zabývají i verzí, že matka týraného Ondry Klára Mauerová mohla být pod vlivem sekty. „Je embargo. Ale na vaši otázku, zda byla podle nás matka členkou nějaké komunity, nemohu říct ne,“ uvedl policista, který se případem zabývá...\"

[123 Šumaváku díky, (Vít Blaha: 18.05.2007, 13:06:30 - Mail - odkaz - x)
ten titulek je kouzelný... Společně proti pěně :-)

[124 Státní zástupce Obst má bezpečnostní prověrku neoprávněně (Rpu?: 18.05.2007, 14:07:47 - odkaz - x)
\"Tyto svazky podle jejich autorů a spoluautorů, bývalých pracovníků BIS Petra Částečky a Vladimíra Hučína, obsahují důkazy, že Radim Obst obdržel bezpečnostní prověrku neoprávněně,\" uvedl Štětina v prohlášení zaslaném médiím.

[125 Zajímavé shrnutí (Nika: 18.05.2007, 17:12:00 - odkaz - x)
všech námitek proti Kaplického návrhu, tak jak jsem je slyšela i od mých známých architektů v odkazu. Tentokrát doufám už tam nebude ta Madonna ... >:-(



RADA pro každý den- NEZAPOMÍNEJTE: Způsob řeči je obrazem ducha! (Seneca)


Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
Rada 2: nechce-li se Vám vypisovat hranaté závorky a uvedené tagy, můžet je "pastnout" či vůbec jen levým tlačítkem myši označit, pustit, znovu levým uchopit a přetáhnout do textu..Nezapomínejte, že se ten zvýrazněný text VŽDY musí ukončit tím druhým tagem !!



Nadpis:...prosím vyplňovat !!       zde vložte odkaz :
           
Rada : uvozovky dole = levý ALT+0132, uvozovky nahoře = levý ALT+0147
[xy]       [i]..kurzíva..[/i]       [b]..tučně..[/b]       [b][i]..tučná kurziva..[/i][/b]


Váš e-mail:                       Podpis:

                                                 Nezapomněli jste se podepsat?  pak: